X Factor 2014: Jaké jsou šance finalistů na vítězství? A jaké songy nám dnes TV Prima a JOJ naservírují? (glosa + foto)
[singlepic id=9072 w=615]
Jdeme do finále. Od neděle známe finálovou TOP 8 prvního federálního X Factoru. Někdo je s výběrem soutěžících spokojen, někdo méně a někdo vůbec. V následujících týdnech nás čekají celkem tři živé přenosy, v tom posledním se dozvíme, kdo získá výhru 200 000 Eur a titul vítěze. Téma prvního živého přenosu jsou ABSOLUTNÍ HITY a můžete jej sledovat dnes od 20:20 na Primě a JOJce. V dnešní glose se pokusíme tipnout, jaké mají finalisté šanci tohoto kýženého prvenství dosáhnout. Na konci příspěvku je také uveden dnešní setlist. Merťas a VojtaP glosují…
Kategorie Starší 28 let – Sisa Lelkes Sklovská
[singlepic id=9071 w=615]
Sisa si do finále vzala Brigitu Szelidovou a Petera Bažíka. Oba již mají s pěveckými soutěžemi zkušenosti. Peter to zkoušel před 8 lety ve slovenské Superstar, kde skončil na 4. místě a Brigita své štěstí pokoušela už v minulé řadě Hlasu Česko-Slovenska, ale neuspěla ani ve Výběru na slepo. Povede se Sise s kategorií ostřílených zpěváků ukrást místo na výsluní mladším?
Peter Bažík
[singlepic id=9065 w=615]
Merťas: Peter je rockerský showman, který mě vcelku překvapil u Sisy doma. Tam moc hezky převrátil popovou pecku do rockového hávu a stal se pro mě zapamatovatelným kouskem. Rock je ve federálních krajinách poměrně lákavou a oblíbenou hudební složkou, která dokáže nejednoho diváka rozkývat do rytmu. V Live show bude potřeba, aby mu Sisa vybírala songy perfektně na tělo. Ostatně jako všichni porotci svým svěřencům. Ale bude velmi důležité, jak Peter song podá. Samozřejmě čekáme všichni kvalitní hlas, ale potřeba k tomu něco přidat. Ale u Petera mi nebude vadit, když by zase převrátil popovku do rocku, ale musí to být vkusné jako u Sisy doma, ale možná ještě radši bych ho viděl (vzhledem ke krátkému sledu live show) v nějaký pořádný tvrdý rockový pecce. Pokud se Peterovi všechno bude vést, tak by mohl dojít vcelku daleko.
VojtaP: Jak jsem již zmínil dříve, tak Petrův fanoušek jsem nikdy nebyl, za dob SuperStar už vůbec ne, tenkrát jsem jeho účast ve finále nepobíral a 4. místo byl takový malý zázrak. O svém místu v soutěži mě přesvědčil až v Domech porotců, kde si vzal do parády hit od 1D. I když to taky nebylo bůhví něco, z čehož bych padl na zadek, tak se ve své kategorii ukázal jako nejvíce jistý zpěvák a postup si v rámci kategorie určit zasloužil. Pokud mu Sisa bude dávat hitovky, které mu sednou, lépe něco současnějšího, tak by mohl dojít daleko. Případně až do finále.
Brigita Szelidová
[singlepic id=9060 w=615]
Merťas: Brigita vlastní hlas, které patří v celé osmičce k těm zajímavějším. Zatím se asi v nejlepším světle ukázala na castingu, na bootcampu ji soupeř přezpíval a u Sisy doma, to byla první skvělá polovina vystoupení a pak trochu úpadek, ale celkově se od Brigity hodně očekává. Hlavně co se týká kvality zpěvu. Vzhled je mi v této chvíli úplně ukradený, protože Brigita je výborná taková, jaká je. Brigita potřebuje, aby ji Sisa dávala pořádné a kvalitní, velké songy, ve kterých se bude moci ukázat. Ovšem doufám, že do toho nebude moc tahat kudrlinky a že se jí podaří udržet vystoupení konstantní a tempo a kvalitu udrží po celou dobu zpívání. Brigita je i sympatická dáma, která v kombinaci kvalitních songů a svou osobností by mohla zaujmout diváky a také se vyškrábat na vyšší příčky.
VojtaP: Brigita je ve své kategorii favoritkou už od začátku. Podává vyrovnané výkony a stejně jako Peter Bažík si zasloužila postoupit. Jak si bude vést v Live shows bude záležet hlavně na výběru skladby. U Sisy doma ukázala v Clown zajímavou polohu, ale následně to trochu zazdila neznělou polohou, kterou jí ale může Sisa pomoci odbourat (i když na to nebude mít moc času). Vzhledem k příběhu a slušným výkonům bych se ani nedivil, kdyby to dotáhla až do Grandfinále. Uvidíme, jak se v neděli uvede.
Kategorie Skupin – Otto Klempíř
[singlepic id=9069 w=615]
Otto nakonec zariskoval a vzal si girlband Joy$, který vzniknul až na Bootcampu. Dále si do živých přenosů vzal duo Ricco & Claudia, kteří taky nejsou žádnými amatéry. Povede se holkám napodobit cestu Little Mix (XF UK) a R&C cestu Alexe & Sierry (XF US)?
Joy$
[singlepic id=9061 w=615]
Merťas: Toto trio holek je pro mě jeden z nejslabších kousků celé finálové osmičky. Uměle složená skupina je naprosto nevyvážená a těžce individualistická. Holkám vůbec nevěřím, že jsou jako skupina a nevyhledávají tu harmonii skupinovou, ale každá se snaží protlačit si právě ten svůj kousek hlasu na výsluní. Což nedělá vůbec dobrotu a pak to působí hodně nekonzistentně. Myslel jsem, že nás překvapí u Oty, ale naopak, tam se potvrdily všechny nešvary s její skupinou spojené. Poté, pro mě z nepochopitelných důvodů, prošla skupina dál do live show, navzdory lepším výkonům od ostatních kolegů. Holkám dám poslední šanci, aby se v live show ukázaly v lepším světle, když se nic nestane, jsou vážně v show na odstřel.
VojtaP: Joy$ známe teprve z Bootcampu, kde se uvedly jako víceméně sourodé trio. U Otty se jim ale vystoupení místy hodně rozjíždělo a taková hitparáda to nebyla, přesto mi přišly mnohem zajímavější než jejich konkurenty z girlbandu The Moment, které měly mezi sebou jen jednu schopnou členku. Joy$ jsou záhada, do Live shows si ze skupin postup zasloužily, ale těžko říct, co z nich Otto vykřeše. Záleží jestli se holky budou soustředit spíše na zpěv nebo na show, ale i tak to finále nebo vítězství nevidím.
Ricco & Claudia
[singlepic id=9067 w=615]
Merťas: Ricco a Claudie je zajímavá dvojice, která je provázaná životním příběhem. A ač sami říkají, že v žádném případě nechtějí hrát na příběh, ale to jim bohužel jen tak nikdo neodpáře. Navzdory těmto předsudkům se dvojici musí nechat, že umí zpívat a nejsou to žádná amatérská ořezávátka. Pro mě však mají jednu vadu. V kombinaci všech jejich faktorů je dvojice silně přeslazená, předvídatelná a jejich hlasy jsou pro mě tak trochu v moc vysoké tónině, hlavně Ricco, a vždy když je vidím zpívat, tak si vybavím nějakou znělku latinsko-americké telenovely. Trochu kýč. Oto má s touto dvojicí vcelku šanci někam dojít. Hraje jim do karet příběh, a když jim bude Oto dávat songy, tak trochu vypočítavě, tak věřím, že to na diváky může hodně zapůsobit. Myslím, že umístění této dvojice může ještě nejednoho diváka překvapit.
VojtaP: Duo Ricco & Claudia jde od začátku mimo mě. Osobně ani nechápu, co dělají v Ottově týmu, spíš je jasné, že si je do LS protlačila produkce, samozřejmě díky příběhu. Určitě špatně nezpívají, to se musí uznat, jen mi nesedí jejich styl a přehrávané city, zvláště v Domech porotců toho patosu bylo požehnaně. V LS by mě příjemně překvapili, kdyby zkusili zazpívat něco pozitivně laděného a ne další tklivou baladu, čímž se budou snažit divákům způsobit cukrovkový záchvat. Vzhledem k tomu, že víc lidí sleduje show na Slovensku by se dalo očekávat i jejich vysoké umístění, není žádným tajemstvím, že lidské příběhy u našich „bratov“ fungují mnohem líp než u nás. V mém pořadí by ale byli až na úplném chvostu.
Kategorie Dívky – Ondřej Brzobohatý
[singlepic id=9070 w=615]
Nejkontroverznější rozhodnutí učinil Ondra, když si do finále vzal Marinu Ladudu, která má nevšední vzhled a mnohonárodnostní původ. Jako druhou si do živých přenosů vzal jednu z předstartovních favoritek Katarínu Ščevlíkovou.
Marina Laduda
[singlepic id=9063 w=615]
Merťas: Marina je bohužel taky tak trochu omylem v live shows. Minimálně z pohledu soupeřek, které byly určitě lepší než Marina. Bohužel musí trpět tímto stigmatem u diváků a recenzentů. Ale Marina není aspoň hlasový amatér a v průběhu soutěže aspoň minimálně jednou ukázala, že se dá vcelku poslouchat. Co od Mariny čekám já? Extravaganci. Marina je určitě svolná se na pódiu ve všech směrech totálně vyřádit. Začne u oblečení a konče u zpěvu. A vzhledem k tomu, že Marina miluje zpěvačky jako je Lady Gaga či Madona, tak se dá očekávat, že bude směrovaná v podobném stylu a bude to hooodně extravagantní. No, hlavně aby neutrpěl zpěv.
VojtaP: Opět se budu opakovat. Marina je slabá zpěvačka a v soutěži zabrala místo daleko schopnější Mambě. Její jedinou devízou je tvárná vizáž. V soutěži nejspíš bude působit jako Paige Thomas nebo Cece Frey z druhé řady X Factoru US, které spíš vsázely extravagantní image, kostýmy a na show okolo než na dobrý živý zpěv. Stejný případ čekám u Mariny, kde asi bude ten zpěv ještě slabší než u zmíněných dvou dam. V jejím případě nezbývá nic jiného, než se nebrat příliš vážně. Možná to vystačí, aby přežila alespoň první vyřazování.
Katarína Ščevlíková
[singlepic id=9062 w=615]
Merťas: Katarína je určitě nejkvalitnější zpěvačkou v soutěži. Od prvních kol jasně ukazuje hlasovou vyzrálost, muzikálnost a celkovou lásku k muzice. Zatím skvěle odzpívala v každém kole soutěže a předvádí konstantní výkony. Jen v posledním vystoupení u Ondry se projevilo, že hlavně záleží na kvalitním výběru songu. Ten určuje úplně všechno. Když se to pokazí, tak se ukáže, že i Katka jako kvalitní zpěvačka vystoupení sice utáhne, ale je to pak těžká nuda a nezajímavé vystoupení. Katka i přes velké papírové předpoklady si musí hlídat písničky. Když si vše pohlídá, tak by mohla dojít na vrchol. Ale musí se velmi pečlivě vybírat.
VojtaP: Katarína patří od začátku mezi favority soutěže. Společně s Dášou se postaraly o vrchol Bootcampu a každý čekal, že právě ony dvě budou společně excelovat také v LS. Nakonec se Ondra rozhodl, jak se rozhodl, vzal si Marinu a ze silné dvojky vsadil právě na Katarínu. Katarína u Ondry v Obecním domě sice nijak extra nezazářila, ale přesto patří společně s Matějem Vávrou k nejsilnějším soutěžícím a její vítězství by mě také nijak nepobouřilo. Doufám, že bude Ondra pro Katarínu vybírat dobře, tak aby jí to sedlo k jejímu specifickému hlasu, pak by se ani nemusela spoléhat na rekvizity nebo vytváření velké show. Katarína má určitě šanci se dostat až do Grandfinále.
Kategorie Kluci – Celeste Buckingham
[singlepic id=9068 w=615]
Celeste neměla rozhodování vůbec lehké, její kluci se v Domech porotců vytáhli a ze všech kategorií předvedli nejvyrovnanější výkony. Přestože všichni čekali postup Lukáše Grünera, Celeste vsadila na jistotu v podobě Tibora Gyurcsíka a předstartovního favorita celé soutěže Matěje Vávru. Jak kluci obstojí v Live shows?
Tibor Gyurcsík
[singlepic id=9066 w=615]
Merťas: Tibor je pro mě z celé TOP 8 nejméně zajímavý kousek. Zaprvé si myslím, že ta originalita v jeho hlasovém projevu trochu chybí, nemá prostě hlas, který dokáže zaujmout, a dokážeme si říct, že jsme to už někde neslyšeli. Zadruhé, moc se mi nelíbilo, že už byl dříve v maďarském X Factoru a u nás předváděl trochu zcestné reakce. Tibor je celkově pro mě španělská vesnice a vždy, když mám k němu něco napsat, tak musím hodně přemýšlet, protože mě prostě u Tibora nic nenapadá. Nic nenaskočí. Myslím, že jediná věc, která mu může přinést nějaké hlasy navíc, je jeho vzhled. Díky tomu by mohl získat nejednu dívku na svou stranu.
VojtaP: U Tibora se budu stejně jako u R&C trochu opakovat. Tibor zpívá dobře, ale je mi nesympatický svým škrobeným projevem a naučenými úsměvy. Jeho vystoupení v Domech porotců se mi taky moc nepozdávalo. Tibor je hotový zpěvák, klidně by mohl z fleku natočit desku, ale asi by mě bohužel nepřiměl si ji koupit. Celeste si tak trochu zjednodušila práci, protože s ním nebude muset všechno tolik řešit, zároveň tím ale zazdila Lukáše, který by do soutěže vnesl zase něco jiného a narozdíl od Tibora má X factor. Tibor v LS určitě podá jistý pěvecký výkon, na obrazovce bude vypadat dobře, ale stejně tomu bude stále něco chybět. Na vítězství doufám nedosáhne, u mě je to spíš z druhé strany spektra.
Matěj Vávra
[singlepic id=9064 w=615]
Merťas: Ač se tomu hodně lidí brání, tak je zapotřebí říct, že i národnostní poměry mohou nakonec zamíchat kartami. A fakt, že je Matěj jediný Čech ve finálové osmičce mu může přinést také hlasy. Ale na druhou stranu, Prima má tragickou sledovanost v neděli, takže to ve finále nemusí hrát žádnou roly. Ale… Matěj se zatím v průběhu soutěže ukazuje jako člověk, který má nejzajímavější barvu hlasu a také předváděl konstantní výkony. Ovšem jako favorit soutěže to bude také velmi těžké. Stejně jako Katka, si bude muset brát takové songy, které mu nejlépe sednou, a dokáže z nich vytřískat maximum. Nesmí zapadnout také do té nudy. Co Matějovi nemusí hrát do karet vůbec, je jeho taková uzavřená až chladnočumáková prezentace. Nemusí se s ním ztotožnit hodně diváků. Navzdory všemu je ale Matěj favoritem soutěže, a pokud se mu povedou vystoupení, tak bych ho rád viděl na vrcholu. 5ečeno sportovní terminologií, je to největší papírový favorit.
VojtaP: Po vyřazení Lukáše a Mamby zůstal v soutěži jediný favorit a to je Matěj, který je zároveň jediným zástupcem ČR mezi finalisty, když nepočítám jednu členku Joy$. Národnost je mi osobně šumafuk, ale je možné, na tom někomu sejde, i když nechápu proč. Bez ohledu na údaje v občance je Matěj oproti ostatním asi nejzajímavější a nejperspektivnější a výhru bych mu přál. Jeho jediným problémem je, že na obrazovce působí jako introvert, tohle by mu potenciálně mohlo v soutěži zlomit vaz. Na druhou stranu mu do karet hraje vzhled, který mu získá body u fanynek, ale není to ani typický plyšák, takže ani druhé pohlaví nebude mít problém mu fandit. V soutěži by měl vsadit na svou muzikálnost a songy si originálně upravovat podle sebe, jako to předvedl u Celeste na heliportu. Hlavně by se neměl bát trochu odvázat. Matějovi budu držet palce nejvíc, díky jeho talentu na skládání by těch 200 tis. eur byla i dobrá investice a letošní ročník X Factoru by měl, když už nic, tak alespoň důstojný konec.
Konečné pořadí podle Merťase
8. Joy$
7. Marina Laduda
6. Tibor Gyurcsík
5. Ricco a Claudia
4. Peter Bažík
3. Brigita Szelidová
2. Katarína Ščevlíková
1. Matěj Vávra
Konečné pořadí podle VojtyP
8. Ricco a Claudia
7. Tibor Gyurcsík
6. Marina Laduda
5. Joy$
4. Brigita Szelidová
3. Peter Bažík
2. Katarína Ščevlíková
1.Matěj Vávra
Celkové hodnocení TOP 8 podle Merťase
Jak už píše Vojta, celá TOP 8 v X Factoru je jedna z nejslabších finálových sestav pěveckých show, která u nás od roku 2004 byla. Jsou tam tak dva lidi, kteří by se dali považovat za kvalitní, ale v porovnání s jinými finalisty z jiných show v průběhu času by to byl asi průměr. Ale to je, co by, kdyby. Finálové sestavě také vůbec nepomáhají ta tři live shows, která totálně zabíjejí všechen potencionální vývoj soutěžících a spjatost s diváky. Bohužel se tak celá finálová sestava stává tak trochu one tricky pony umělci čili na jedno použití. Obávám se i toho, že produkce bude live show propagovat a tlačit ve stylu, že jako nejlepší na světě a bude vše hypovat do nebeských rozměrů a vše bude bombastické, ale absolutně nic z toho nebude korespondovat s realitou. U všech soutěžících bude hlavně záležet na tom, jaké písničky si vyberou a jak zaujmou. Na ničem jiném záležet nebude na tak krátkém čase, jako jsou tři live show. A nepochybně show dostane v Čechách na p*del ve sledovanosti, protože večer hrají čeští hokejisté proti Švédsku a asi jasné, který kanál bude hrát zřejmě večer prim.
Celkové hodnocení TOP 8 podle VojtyP
TOP 8 letošního federálního X Factoru je bez okolků nejslabší finálová sestava ze všech pěveckých show, co jsme tu zatím měli. Zkrátka chybí výraznější osobnosti s talentem, přičemž pár dalších slibných bylo zaříznuto v Bootcampu a v Domech porotců (Lukáš, Mamba). Takhle je tam víc než polovina finalistů do počtu. Možná je nakonec dobře, že se to nebude extra protahovat, jen se bojím, aby v tom spěchu ve finále neskončil někdo, kdo tam nebude mít co dělat. V prvních dvou kolech může hlasování dopadnout jakkoliv, těžko říct, jak kdo odzpívá a jak se bude hlasovat. Pokud bude finále ve čtyřech, jak se předpokládá, tak by tam jistě měl stát Matěj a Katarína, zbývající dvě místa obsadí asi Brigita s Petrem, ale zasáhnout může i R&C nebo Marina. Jak jsem již napsal, nevadilo by mi vítězství Katariny, ale nejvíc to přeju asi Matějovi, kterému nechybí X Factor ani větší potenciál do budoucna.
A co se bude večer zpívat v 1. Live show?
JOYS – Rita Ora – How We Do (Party)
TIBOR GYURCSÍK: The Script (ft. Max Schneider) – Breakeven
PETER BAŽÍK: John Newman – Love Me Again
MARINA LADUDA: Madonna – Like a Virgin
RICCO A CLAUDIA: Alexandra Burke – Hallelujah
KATARÍNA ŠČEVLÍKOVÁ: Black Eyed Peas – Where Is The Love
MATĚJ VÁVRA: LMFAO – I’m Sexy And I Know It
BRIGITA SZELIDOVÁ: Joe Cocker – You are so beautiful
Jak se těšíte na večer? Jste spokojeni s výběrem songů od jednotlivých porotců? A jak vidíte šance jednotlivých finalistů vy?
X Factor
Podobné články
- X Factor 2014: 2. Live show je tu, zpívat se budou songy s věnováním (video)
- X Factor 2014: Jaké jsou šance finalistů na vítězství? A jaké songy nám dnes TV Prima a JOJ naservírují? (glosa + foto)
- X Factor (25.5.) dnes večer velké finále
- X Factor 2014: 2. část Domů porotců již dnes večer, kdo by měl postoupit do Live shows z týmů Ondry a Sisy? (glosa+foto+video)
- X Factor 2014: Bootcamp již dnes večer (20.4.), televize jej promují jako „tvrdou zkoušku ohněm“ (video)
Diskuze k článku
Ricco a Claudia nečekaný výběr :D
Jinak The Script (ft. Max Schneider) – Breakeven, ten Max tam nemá co dělat, to je název coveru od Kurta Schneidera, píseň je prostě jen od The Script, nevím, kde to zas vzali :D
@Lucas: Jj.. Hallelujah velmi předvídatelné, slaďák no…
Co se týče různých coverů.. tohle je podle mě jeden z nej mužských provedení za poslední dobu:
https://www.youtube.com/watch?v=uhDrmhpZVXI
musite pochopit.. ze ty sladaky songy ricca a claudii jsou proste koncept jejich PR manazeru :) oni jdou tvrde pro vyhru… a myslim si.. ze touto „agresivni“ cestou(ikdyz se to mnohym nezda) vyhrajou
Proč tolik negativismu? Na dnešek se moc těším, je tam pár dobrých zpěváků i zajímavých lidí. A jako bonus- Matěj, Tibor i Petr jsou pohlední kluci!
@Bedy: jj, právě, moc předvídatelný, škoda
Toho kněze znám, ten je fakt skvělej :)
@Lucas: Taky jsem toho Schneidera v názvu nepobral, celkově mi výběr moc nesedí… U R&C je ten kalkul cítit na sto honů, čekám totální patos, ale diváci jim to bohužel nejspíš sežerou i s navijákem a porota bude dojatá…
@Lucas: Jj, zpívá luxusně :). Taková osobnost by se tu v XF vyjímala, v kategorii Starších :D
@Lucas: Já radši tohodle „kněze“ :D
https://www.youtube.com/watch?v=KoxFnHfTir8
asi som nejaka zabrzdena, ale tu piesen, co ma Tibor pocujem prvykrat. je to pekne, a okrem narocnej techniky, (ktoru Tibor ma) je tam dost naliehavosti v hlase, a toto Tibi asi zial nepredvedie
Mateja chce Celeste predcase pochovat, ze mu vybrala taku sragoru? :(( podobne je na tom Katarina, ale u nej vdaka jej technike nepredpokladam ziadny pruser, skor nudu.
R&C su jasni postupujuci, podobne aj Bazik, kedze dostal prevareny hit, ak teda nezatiahne falosne, ako to robil v Superstar.
Laduda bude za Madonnu vychvalena do nebies, nech to dopadne akokolvek a Brigita si s Cockerom poradi, predpokladam, ze jej vystupenie bude highlight vecera
Už v neděli se na pódiu vystřídá celá finálová osmička – dva interpreti s nejnižším počtem hlasů budou bojovat mezi sebou o záchranu, tedy o možnost pokračovat v soutěži. O tom, kdo z oněch dvou to nakonec bude, rozhodnou naši porotci.
Stejně tak i příští neděli, a ve finále jich bude 8.
Počas finálového kola sa v jednom momente určenom produkciou na základe pokynu moderátora súťaže zastaví SMS hlasovanie. Po zastavení SMS hlasovania vypadávajú traja súťažiaci s najnižším počtom súčtu SMS hlasov. Zvyšný traja súťažiaci budú mať možnosť zabojovať o GRANDFINÁLE. Rozhodnutie je opäť na divákoch, kde počas prenosu počas stanoveného limitu budú môcť opäť zahlasovať za zvyšných troch súťažiacich, pričom pôvodne získané počty hlasov sa vynulujú a hlasovanie sa spúšťa od začiatku na základe pokynu moderátora súťaže. SMS hlasovanie sa zastaví na pokyn moderátora súťaže. Do GRANDFINÁLE nepostúpi súťažiaci s najnižším počtom SMS hlasov. SMS hlasovanie sa opäť spustí na pokyn moderátora a diváci môžu rozhodnúť v GRANDFINÁLE, ktorý z dvoch súťažiacich sa stane víťazom.
@dolores: S tím Matejem nesouhlasím, ta písnička se dá udělat i jinak ;) https://www.youtube.com/watch?v=QukmpmDFXTw
*ve finále jich bude 6
@dolores: Taky mám dojem, že Matěj je asi určen na odstřel. Stává se z něj lovná zvěř :D
@dolores: Myslím, že tak na 90 % Matěj předvede podobnou verzi jako James Arthur v Británii http://youtu.be/QukmpmDFXTw což by bylo jedině dobře. Přesně o tom jsem mluvil v glose – vzít si hit a originálně podat, takhle se bojuje o vítězství, jen se pořád bojím, že to tady moc lidí neocení…
@pepa: no, asi to už nemá cenu komentovat. Finále v šesti je snad ještě větší rarita než 3 Live.
@Lucas: Předběhl si mě, doufám, že Matěj zvolí podobný přístup. S tím by nemusel být na odstřel.
@VojtaP: jj, taky doufám a myslím, že si zvolí tuhle verzi :)
K tomu průběhu finále se radši ani nechci vyjadřovat :D
Výběr songů na večer mi zároveń otrávil i vyděsil. Kromě toho, že nejsem příznivcem coverování coverů – od finalistů (live shov) X-factoru mám tendenci očekávat vlastní přínos k ztvárnění originálu a ne 110. verzi 110 coververze. A z představy Mariny hopkající v rytmu stupidní diskovykopávky Like a Virgin mám osypky.
@Lucas: @VojtaP: je to samozrejme lepsia alternativa – tato verzia, ale to nic nemeni na fakte, ze tato piesen je na vacsinoveho divaka malo uderna a emotivna, nehovoriac o patose (napr. oproti takemu Hallelujah). James to dal luxusne, nepredpokladam, ze Matej to takto s naliehavostou vystrihne. bodaj by som sa mylila, ako u Itcha, ked som sa obavala, ze Jamesovo Impossible nezvladne a opak bol pravdou. :)
@okkvp: suhlasim s tebou. uz by konecne aj nasi CS sutaziaci si mali zobrat nejaku nevyraznu skladbu, hoci aj cesku ci slovensku, a urobit z nej „originalny“ cover. a nie stale len imitovat vydarene covery zo zahranicnych show.
@VojtaP: Ale zas už loni tuhle verzi výborně zazpíval Martin Šafařík v SS a lidi to ocenili :-)
10: Proč tak složitě?
@jab: Safarik toto spieval v Superstar? nepamatam si. (hanba) ://
@jab: A já jsem si říkal, že jsem to ještě někde slyšel :D
@dolores: A přitom to byl (aspoň pro mne) jeden z jeho TOP výkonů…rozhodně lepší než to Něco končí, kterého pak Habera dost brutálně přechválil.
@dolores: @okkvp: V tomhle souhlasím, i když jde o vydařené covery, tak by se mohlo v tomto směru víc riskovat. Z nedostatku invence to nebude, spíš se u nás hraje víc na jistotu s „crowd pleasers“, které už jsme ale slyšeli milionkrát (Hallelujah).
@jab: Na toho jsem zapomněl a to jsem mu fandil :D
Pepa už tu dával úryvek z pravidel postupování do jednotlivých kol. Tady je to celé:
Hlasovanie v rámci programu X FACTOR bude prebiehať v nasledujúcich kolách:
1. kolo: 11.05.2014 od 20:20 do 23:45 hod.
2. kolo: 18.05.2014 od 20:20 do 23:45 hod.
3. kolo: 25.05.2014 od 20:20 do 24:00 hod.
V prvom kole 11.05.2014 (nedeľa), môžu diváci hlasovať spomedzi 8 súťažiacich. Čísla na ktoré sa zasielajú sms hlasy v Slovenskej republike sú: 9950, 9951, 9952, 9953, 9954, 9955, 9956, 9957 na ktoré diváci zašlú číslo pridelené tomu súťažiacemu, ktorému chcú odovzdať svoj hlas. Po zastavení SMS hlasovania dvaja súťažiaci, ktorí získali najnižší počet SMS hlasov sa dostanú do súboja o záchranu. Z prvého kola vypadáva súťažiaci ktorého určí porota na základe súboja o záchranu.
Do druhého kola, ktoré sa uskutoční 18.05.2014 (nedeľa), môžu diváci hlasovať spomedzi 7 súťažiacich na ich pridelené čísla. Po zastavení SMS hlasovania dvaja súťažiaci, ktorí získali najnižší počet SMS hlasov sa dostanú do súboja o záchranu. Z druhého kola vypadáva súťažiaci ktorého určí porota na základe súboja o záchranu.
Do finálového kola, ktoré sa uskutoční 25.05.2014 (nedeľa) postupujú 6 súťažiaci. SMS hlasovanie sa začína dňa 25.05.2014 v čase od cca 20:20 hod. a končí cca o 24:00 hod. resp. na pokyn moderátora súťaže.
Počas finálového kola sa v jednom momente určenom produkciou na základe pokynu moderátora súťaže zastaví SMS hlasovanie. Po zastavení SMS hlasovania vypadávajú traja súťažiaci s najnižším počtom súčtu SMS hlasov. Zvyšný traja súťažiaci budú mať možnosť zabojovať o GRANDFINÁLE. Rozhodnutie je opäť na divákoch, kde počas prenosu počas stanoveného limitu budú môcť opäť zahlasovať za zvyšných troch súťažiacich, pričom pôvodne získané počty hlasov sa vynulujú a hlasovanie sa spúšťa od začiatku na základe pokynu moderátora súťaže. SMS hlasovanie sa zastaví na pokyn moderátora súťaže. Do GRANDFINÁLE nepostúpi súťažiaci s najnižším počtom SMS hlasov. SMS hlasovanie sa opäť spustí na pokyn moderátora a diváci môžu rozhodnúť v GRANDFINÁLE, ktorý z dvoch súťažiacich sa stane víťazom.
Vo finále relácie X FACTOR sa z celkového počtu súťažiacich stane absolútnym víťazom súťaže ten súťažiaci, ktorý dosiahne najväčší počet prijatých SMS hlasov z ČR a SR.
Takže vážně, oni vyhodí každý týden 1 a do finále projde 6 zpěváků.. tj magořina.. fakt no coment, měli vyhodit 2, 2 a do finále poslat 4, když už to posrali 3 živáky. Achjo.. no to bude teda grandfinále.. 6 zpěváků zazpívá 1 song, pak se to zastaví..z těch pár hlasů se určí kteří 3 skončí.., pak se bude hlasovat znovu.. každý z 3 finalistů si zazpívá.. pak 1 vyhodí atd.. no, přijde mi to na hlavu padlý.
Hlasovani povazuju za velmi nestastne. Dva tydny se tady budeme crcat jen kvuli dvema vypadlikum, aby do velkeho finale doslo 6 z 8 interpretu. To bude hroznej chaos nechat si sest lidi na velkej vecer, dojde k velkemu tristeni hlasu, teoreticky bude stacit jen velmi malo hlasu na postup do TOP 3. To se mohlo finale udelat uz dneska, je to fuk zda 6 nebo 8 lidi.
@Monika: tak tak.., je to čistej amatérismus.. takhle dokur*it show umíme asi vážně jenom my.. :X
Sledovanosti na Primě určitě dneska nepomůže ani fakt, že se večer hraje hokej proti Švédsku. I já dám přednost hokeji a XF si pustím až ze záznamu.
@Monika: Mám na to stejný pohled. GF v šesti je hrozná kravina, už ve čtyřech by to bylo přecpané, ale ještě by se to dalo udělat přehledně. Takto nevím… Další kravina je zastavení hlasování a pak vynulování, jakoby se do té doby nic nestalo. Asi opravdu chtějí ty diváky za každou cenu od sledování odradit. Navíc, přenos má trvat až do 23:45, takže počítám, že X Factor bude spíš přerušovat reklamy než naopak… *oči v sloup*
To je fakt boží, to vyřazování a hlasování :D :D Jak doprasit celkem slušnej formát pěvecké soutěže na absolutní dno !!! To fakt nemá chybu ! :D :D
RIP X Factore :D
Jsem teď trochu zkoumal X Factor Izrael a tam finálový večery běžely necelej měsíc, ale měly je dvakrát do týdne, to znamená celkem 8 dílů, každý týden vypadli dva a ve finále byli čtyři…
@Lucas: Produkce si může poplácat po ramenou, opravdu se jim povedlo něco co si jen málokdo dokáže představit, pohřbít tak dobrej formát :( fakt, že se na to nevysrali :)
Dneska bude v ČR mizerná sledovanost… hraje se hokej… Měli to dát na sobotu… JOJka by se taky pro jednou mohla přizpůsobit, vsadím se, že kdyby hráli Slováci, tak by to 100% posunuli
Laduda je jasně postupující. Známe svoje lidi.
Porotci už sedí na místech? Žádný velký příchod ala britská-americká mutace se nekoná? :)
34 – Hokej? co to je? Jak štouchaj klackem kus gumy po ledě? P.S. Jsem stejný jako Scalex. Mně baví prostě muzika a ne pubertální hrátky velkých dětí na stadionech.
Jak odstartoval to hlasování, tak to na těch obrazovkách bylo stejné jako u posledních dvou Talentů… :/
@Prochor: tady nejde o pár takových jako ty :D mladí budou sledovat hokej a zbytek doktory :D
@Honza95: však Talent měl přenosy celkově hodně podobné X Factoru…
Z hlediska soutěže průměr. Z hlediska budoucnosti podle mně podprůměr (srovnej třeba Black Milk).
Tuhle písničku neznám, nebaví mě a nebaví mě ani holky. Nelíbí se mi to a enpřijde mi to dobré.
hm, tak holky z Joy$ to sice umí na jevišti a dobře vypadají, ááále ten zpěv :(
Bullshit !!!
Scéna z americkýho X factoru se mi vůbec nelíbil už tam, ani tady.. Joys docela hrůza, jediný, co se mi docela líbilo, byl ten rap :(
to bylo jak školní besídka…. brrrrr
bez energie, nasazeni plus strasne spatna zpevacka s cernyma vlasama, tipuju prvni kandidat na vyhazov
Sisa bod hore, za to, že jim řekla, že to pěvecky vázlo, ale ještě to podala docela jemně…
39 – Já jsem prostě maniak na hudbu a budu se nekriticky hádat s maniakama na sport (jestli vůbec jde o nějaký sport). Jsem stejně neobjektivní. Ale pokud jde o talentové soutěže ve zpěvu tak předpokládám, že je budou sledovat fandové jako já – fandové na muziku. Hokejisti ať si diskutují o svém zakázaném uvolňování :-))) To na tomhle fóru ovšem nemá co dělat. Já jim taky nelezu na rubriku sport.
souhlas se Sisou ohledne obleceni, choreografie za me dobra
@VojtaP: Sisa je nejlepší z těch 4 o tom žádná :D
hm, ty kostýmy byly opravdu hrozné a celé vystoupení velice slabé, Oto asi trpí stařeckou demencí..
@Prochor: vedem
@okkvp: místopředsedkyně, nahazuj skóre ;-)
Ve druhém okně mám otevřené adminské rozhraní a za debaty o hokeji budu rovnou posílat lidi na banlist. 8^)))
Celeste má dnes vkusnou korunku z květů vhodnou k měsíci květen:-)) Její první kůň Ďurčík presentovaný jako troubelmaker působí trochu jako zpěvák při skále (při zdi). Nevím, komu způsobí trable ale já bych kvůli němu mobil nežhavil.
@Mila2: ta cervena sukna, to co malo ako byt? ked roztahovala nohy, bolo to nechutne :D
inak Sisa vyjadrila presne moje pocity
Tibor dobrý..
Tklivě nyjící chlapec. Strašný … bleh
Tibor dobry, ale viac ako jeho pocujem muziku, imho zvukar poslabsi alebo to mam blbo nastavene v telke
@dolores: asi nějáká Otova fantazie, asi si myslel, že to sexy… mně to přišlo jak na maškarní
Sisa opět trefně.
prostě to nemělo koule. ani půl jedný.
no, Sisa opět boduje – Tibor to prožívání jen předstírá a má to naučené – mám stejný názor, jinak hlas nemá špatný, jen jako osobnost mi nesedne
@bezík: milujem tklive nyjice chlapce :))) (aj ked vlastne neviem co je to nyjici) :D
Není Tibor vyrobený z čistého polypropylénu ?
Sisa i Ondra mu to řekli dobře, Sisa z porotců jasně vede.
btw dramatická hudba při hodnocení až moc hlasitá, nemusela by tam být žádná. Když chce porotce chválit, tak to působí divně…
A když jsem tady v těch drobnostech, tak ty svítící nápisy, která kategorie zpívá na pódiu a na panelu taky nemuseli být. Ještě snad poznáme dívku, chlapce, skupinu i bez toho… Ale to je fakt jen estetická drobnost…
Tibor se mi docela libil, akorat bych vybrala lepsi song, tahle ukolebavka bez gradace..no nevim dalo se vybrat podstatne lepe.
@dolores: Nemas, ja jsem si zvuk musela zesilit:-))))
Ta Celeleste má snad ještě zbytkáček z narozek že Tibora tak chválí. Tibor přiznává že hned v Hungáriii vypadl a nechce to zažít znova v Čechách. Ale bohužel ho to asi čeká i našich zemích. (alespoň doufám protože to podle mně bylo strašný – i když nevím, co nás čeká dál).
Tak Tibor pohoda, mně je i docela sympatickej na rozdíl od většiny :D a Ondra mi prostě moc nesedí, Tibor možná ty emoce předstírá, ale mě se občas zas nelíbí jeho hodnocení, to mi přijde takový hraný občas. To samý někdy Ota. Sisa naopak, vždycky přirozená a všechno trefně hodnotí.
Tak Sisina hodnocení dnes večer přesná. Říká to, co si myslím taky. Už se děsím toho, co tam s Madonnou provede Laduda. Nemůžu za to, ta holka mi je hrozně nesympatická. Jo, a ještě opravdu nemusím Ricca a Claudii. Hlavně Ricca. Jsou strašlivě sladcí a Ricco mi tak nějak vadí.
@bezík: při pohledu na něj mně napadlo – thymolinový úsměv…
@dolores: nýti, nyji, nyj, nyv, nyl nytí vlastně = být unaven, přeneseno býti trápen, trpět, strádat (knižně, básnicky): nýt touhou, láskou, housle nyjí = nyvě zní; zpřídavnělé nyjící = trpící, toužebný, sentimentální; nýt láskou; unylý [-lé, -lost] unavený, mdlý; přeneseně = smutný, teskný, roztoužený
Vizual super, hudobne skolska besiedka
Podle me zatim jasnej kandidat na vyhazov jsou holky, nedokazu si predstavit, kdo by jim posilal hlas.
@Lucas: Ondra jasně přehrává, třeba Karlík a továrna na čokoládu byla jasně naučená replika. Otto svou roli přehrává už od castingů, taková rádoby drsnost…
@bezík: ano, je ♥ :DD
Prochor – holky byly ještě horší než Tibor, takže má naději, že nevypadne
@VojtaP: Souhlas, vubec Ota je strasne smesnej, jak se snazi byt za drsnaka:-))))
Tibor by zatím měl mít na postup velkou naději
Nemôžem si pomôcť, ale musím povedať, že takúto nízku úroveň živého prenosu som vážne nečakal. A hlavne nerozumiem, prečo neboli hneď po spustení hlasovania zverejnené čísla všetkých súťažiacich. Dá sa s 90% pravdepodobnosťou povedať, že do „súboja“ pôjdu poslední dvaja vystupujúci.
Bohužiaľ, pozeráme podľa môjho názoru posledné 3 časti XF v (česko)slovenskej verzií vôbec.
@VojtaP: No, právě… To jsem neviděl nikde ještě, i v Polsku jsou tak hezky přirození… Vlastně ve všech verzích, co jsem viděl… Po Britney a Mariah další hrůza :D to už i ten Randy Jackson a Louis Walsh! :D
72 – Tý umělotiny tam bylo opravdu hodně a na to jsme my češi fakt citliví.
Mně se Tibor líbil. Nesleduji, jak se u toho tváří, poslouchám jenom zpěv, a to se dalo. Nechápu tu averzi, co tu vůči němu vládne.
@Lucas: Ondra predtym Tibora vzdy vychvaloval, lenze pocas vysielania prvych casti si precital diskusie, mozno aj tu, a z toho si poskladal hodnotenie,, aby sa prisposobil ludu :DD
Na Ondru začínám být pomalu a jistě alergická – nejvíc v poloze, kdy si hraje na moudrýho hodnýho dědu
Mimo dnešní přenos – omlouvám se Sise (i když to pro mně nikdy zpěvačka nikdy nebude) že jako porotkyni jsem jí podcenil a je možná nejlepší ze všech a má tam co dělat.
@Monika: a tím „vole, vole“ za každým čtvrtým až pátým slovem to ještě umocňuje a jen se ztrapňuje… radši tam mohl být sám za sebe, pokud se tak nechová i v soukromí…
@bezík: diky za vycerpavajucu odpoved , presne tak Tibor spieval … roztuzene, to my zeny milujeme :))) ..aj ked popravde k dokonalosti nyjiciho chlapce mu este dost chyba :D
Bažík je alespoň trochu zajímavý a připomněl mi něčím Itcha. Něco málo v sobě má. Dal bych mu ještě prostor. Co vy na to lidi ?
Joys – hrůza
Tibor – nesympatický, ale celkem dobrý.
Peter asi zatím nejlepší :)
Sakra, bankovní úředník zpívá. Co mu to Sisa udělala?
Šmarjá co to se sebou nechal udělat ??!!! WTF !!!
no tak zatím je Péťa asi nejlepší, ale to před ním nebyli žádní soupeři
Nevite jaky budou hosti v x factoru
Peter neurazi, nenadchne, ma urcite na vic.
Peter zatím vládne, ale imho se v týhle poloze zas tak moc necejtí. ale jinak dobrý, což je velká zásluha výběru písničky. s takovýmhle hitem to jde skoro samo. ale ta angličtina tahala za uši, au
Tak Bažík velmi dobrý, ale velké mínus za kameru! Proč byl většinou zabírán jen z dálky?
Tak například Bažíka jako adepta na výpadek vidím mnohem víc
@Prochor: určitě jsem za, ale s lepším výběrem, přesně jak jsem předpokládal, nedal to úplně na 100 %
Bazik, robi v speve podobne chyby ako kedysi, ale aspon to pekne rozfofroval :)).. a dobre ho ostrihali
Sisa je vynikající od začátku show. Čekal jsem afektovanou pipku s nicneříkajícími bláboly. A ona je to příjemná ženská, která si absolutně na nic nehraje a její komentáře jsou v podstatě takový druhý Klezla.
@patrik: dneska prý jeden z porotců, tipuju Ondru, když mu má příští týden vyjít album…
@Monika: ani nie :D
Jo a ten look se mi ted nelibi, ulizanej jelimanek a nafackovat kameramanovi, nebyl skoro vubec videt.
Petrovi změna vzhledu hodně prospěla :) pěvecky to taky tak hrozný nebylo.
Peter se mi líbil a moc. Pravda, ta nová image ho výrazně omladila, jen si nejsem vůbec jistá, jestli se mi líbí víc. Jo, na popík vizáž lepší, ale za sebe bych asi upřednostnila toho kluka, co tam byl předtím. leč zpíval dobře a zatím rozhodně nejlepší. Teď jde Marina Laduda, uááá.
notyvole!
Samozřejmě, že Ondra Brzobohatý jako syn geniálního herce musel udělat něco na začátek, co lidi zvedne z hlediska názorových rozdílů. Takža Laduda musela přijít jako první. Ale v pozadí toho cítím, že Marina není Ondrova favoritka a dělá si pozadí nakonec. Která to bude? Uvidíme!
a je to tady
Panebože. WTF?
Laduda opět trošku mimo hrnec, ale Ondrovi se to líbí…
Tak Marina to dává stejně jako Madonna naživo :)
a do prcic, tak to je pruser, vcetne te silene sceny:-(((
Nelíbí se mi, neposlouchá se mi to dobře a prostě tam nemá co dělat, patřila tam Mamba. i Kristýna by se mi tam líbila podstatně víc. Nedívám se na televizi (nemůžu na ni koukat), jen slyším a je to dost děs. pro mě.
ta Marina sa aj podoba na Madonnu, ked bola mlada :)) inak jej ta piesen aj sadla, ved podobne aj Madonna tiez nie je bohvieaka spevacka :)))
Jasnej vyhazov, podle mě. Kdo by pro tohle hlasoval?!
ten, co dělal scénu a choreo musel bejt sjetej. lol :D
Sisu miluju :-))))
Ondřeji Ondřeji, zastřelit tě málo !!!! ;-)
to má Ondra pravdu, to není realita, mě se to snad zdá? :O
Sisa byla opět až moc mírná, měla jí vpálit, že ten zpěv byl prů*er…
Chjoo… Chci Mambu… :-/
@Monika: to ano ziadne zabery na Petra zblizka, a nielen na neho, proste hlavny kameraman -slabinger
Jj … Madonna na živo taky nezpívá bůhví jak :), ale tohle nebylo dobrý ani pohybem.
Ondra se tímhle strašně shodil, on se shodil už tím, že si tuhle Ladudu do finále vzal..
Ondra reaguje poněkud cynicky ( a potvrzuje můj názor) Sisa ho odhalila – to je show ne showbiusines – to není realita. První to chápe Celeste a kritizuje atd… Sisa se snaží z toho dostat a taky atd.
Mám pocit, že vítězkou dnešního večera je Sisa. a omlouvám se, že jsem si myslela, že bude porotce na houby. je výborná.
Je blbý, když to musí Ondra vysvětlovat … jak to myslel.
No, nepovedlo se mu to.
Mamba by předvedla stejnou show a líp zazpívanou. Fakt se bojím, co provede s Katarínou…
tomu Ondrovi muselo vazne zacvrkat v onom … skoda, ze nie z Mamby ://
jsem jeste v soku, co Ondra pripravil, jako mentor neskutecne selhal, to bylo jedno z nejhorsich vystoupeni ve vsech peveckych soutezi co jsem videla, dort, zenich, nevesta..marja..nemam slov
@VojtaP: Katarína se nedá ;-)
ono s Ladudou to jinak dopadnout nemohlo.. a je škoda, že kvůli takové načinčané nule, co neumí zpívat, vypadla kvalitní zpěvačka
@Monika: Míra nevkusu vskutku neuvěřitelná ! Kde se to v tom klukovi bere, přitom sám nedělá špatnou muziku.
@Vojta: o Katarinu se nebojím, ta se nedá..
@bezík: jestli to nebude po mamince
@bezík: však on Ota se taky trošku přehmátl, pokud vybíral sexy kostýmy pro Joys… oba pánové asi zapomněli, že tam jsou kvůli zpěvu a nechali se trošku unést…
teda Scalexi co to ctu srovnani Sisy s Klezlou, to snad ne:-))) souhlasim, ze je z nich Sisa nejlepsi, pac Ota je smesnej, prehrava moc, Cel nevi co ma placat, Ondra je zmatenej a co provedl s Labudou, to mu snad muselo rupnout v kouli, ncimene Klezla byl hodne prisnej, Sisa je mirna, chvali, dokonce i Labudu pochvalila ke konci…Klezla by s ni vyrazil dvere…
Tak zatím fakt vesměs hrůza. Jako jedinej ušel Bažík, i když ani to nebyl žádnej zázrak. Tibor zpíval slušně, ale souhlasím se Sisou, že to bylo umělý :-) Joys a Ladudu radši nekomentuju :-) Ach, Mambo, kdepak jsi? :-(
Ale Sisa se mi líbí čím dál víc, jelikož s jejími postřehy se vesměs ztotožňuju (i když Ewa to není) :-)
a ten amaterismus kolem..kameraman na par facek, vzdyt Petera nebylo vubec videt…zvukar na par facek, Tibor nebyl vubec slyset
O přestávce jsem se nedozvěd+l kdo (která) by mohl(a) bý skutečnou favoritkou |Ondry. Jsem mimoň. Tak si pár minut počkáme a odhalíme ho:-)))
@Mila2: to doufám :)
@Monika: taky si myslím. Ona kdyby Sisa chtěla, tak jim to řekne na plno, jde ale vidět, že se krotí a snaží se jim říct ještě nakonec něco pozitivního (asi na příkaz produkce)
@Monika: Klezla byl přísný hlavně v castinzích. Při živácích už si taky i na blbém vystoupení hledal nějakou drobnost k pochválení. Sisa je mírnější, nicméně jako jediná přesně pojmenovává a vyjmenovává chyby. Ono kdyby ty soutěžící sepsula moc, tak by tím vlastně sepsula ty své kolegy porotce, za to, co vybrali. Což asi nechce.
VojtaP: Po vyřazení Lukáše a Mamby zůstal v soutěži jediný favorit a to je Matěj, který je zároveň jediným zástupcem ČR mezi finalisty, když nepočítám jednu členku Joy$. Národnost je mi osobně šumafuk, ale je možné, na tom někomu sejde, i když nechápu proč.
Proč? Tvl to si děláš kozy, ne? Protože Čechům je asi totálně někde show, kde maj jednoho soutěžícího, zatímco Slováci 7. Tohle bude provar jako prase a věř, že to vadí naprosto všem.
A oni ani nemůžou dát na to pódium, kde jsou dvakrát napsaný názvy kategorií, ani jednou název v češtině (u holek). Prostě Prima by měla rázně nastoupit konečně a říct Čobolkům,, že se jim na to příště vyse*e a bez českejch peněz a lidí si nenatočí nic. A ona se JOJ hned probere. Beztak se dnes všichni dívaj na hokej, ale stejně. Nevim jestli si Čobolci léčej komplex, nebo si to neuvědomujou, když se Prima doma válí v Praze, ale trochu by si je to chtělo vzít do parády :D Tahle show se totiž stane v Česku asi tak populární, jako na Slovensku hokej, kterej vzhledem k neúspěchům jejich hráčů asi Slováci nikdy nijak neprožívali.
akoze ta torta a svadobne saty snad neboli az tak priserne zmanazovane, ono ale v kombinacii s amaterkou ako je Marina to cele posobilo smiesne, prepokladam ale, ze pre masoveho divaka z Ciech a Slovenska to bolo mozno skvele cislo :)))
Skupiny zdržujou.
A ještě titulkář selhal – z Ricca a Claudie udělal Katarínu Ščevlíkovou :-D
Tak teď poprvé mi Ricco nevadí. Vizitku jsem neviděla :-). Zpívají výborně. ale ta zlatá křesla jsou taky slušný úlet, nutno říci.
@bhnjk: Jako za bolševika byl VUML, tak tohle je VUMF – Večerní učení Maxxova fašismu :-D
To je nevkusné show. Co je to za útok na první signální? Kdo jim to sežere. To už raději Chodůr!!! ( a to říkám dost nerad).
@bhnjk: pocuj, uz to opakujem tu mnohokrat a viac uz asi nebudem, ale XF robila JOJka sama bez Primy, ta sa odhodlala pripojit az na konci, ked uz snad boli aj uzavrete prihlasky na kasting. niekedy si myslim, ze sa Prima ani nemala pripojit a mali to nechat len slovakom, lebo tieto prispevky ma uz fakt znechucuju
Hezký, ale nic pro mě, přesně, jak jsem si myslel.
ach jo. tuhle písničku bych snad v taletovejch soutěžích zakázala, lacnější ždímačka už se z toho udělat nedá. zazpívali to dobře (i když Claudia snad nedala správnej text ani v jednom verši), ale ta písnička už mě prostě leze na nervy
No husinu jako u Alexandry Burke u toho nemám :D a ty slzy u Celeste? Nechápu… Já je nemam rád, je to obrovská hra na city…
Ondra – zase kecá!!! Snad už ho nemůžu brát jako muzikanta.
já jsem to poslouchala stejně jako Ondra jen jako zvuk a nedívala jsem se a líbilo se mi to, asi první věc, co se mi u téhle dvojice líbilo
Joys – nijaké.
Tibor- velmi vkusné, hezké.
Peter- zklamání z jeho image, už to není rocker, neměl přistoupit na změnu.
Marina- děs a nevkus.
Pro mne zatím nejlepší- Tibor. Zpívá velmi dobře , na nic si nehraje, příjemný kluk.
Zastřelit za úsvitu za prznění klasiků !!! Včetně Oty !
R&C – velmi slusny duet, povedala by som, ze ani patos mi tam nevadil, ale dalo sa to cakat pri tom songu, ze to daju – ved to bol vyber, ktory by chcel kazdy
Ricco s Claudií a Otou se alespoň snažili tu písničku udělat po svém. Křesílka mi taky vadily, škoda, že se Ricco nemůže schovat třea za klávesy, to by jim vizuálně moc prospělo. Ale jinak zatím podle mého nejlepší
Měli by jim zakázat mluvit :-(.
Docela prekvapili, libilo se mi to zatim nejvic.
Ani jeden porotce nenašel odvahu říct co si opravdu myslí. Velký zážitek pro porotu : ale bohužel JEN proi porotu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@dolores: Ja tam prave cekala mnohem vic patosu, myslim, ze to jeste udrzeli v norme.
Nakoniec som rád že budú len 3 finálové kolá… Je to naozaj strašná hrôza… Snáď okrem Mateja a Kataríny by sa ostatní nedostali ani do semifinále Superstar… Česká časť poroty absolútna hrôza.
Kamera príšerná (či už samotná kvalita snímania, ale hlavne zábery z 3 kilometrov). Amatérske spracovanie, ťahá sa to ako chlpatá deka, nuda… nič… Nepodarená kópia Talentu.
A to vyraďovanie – vykopnúť za 2 večery 2 ľudí a potom finále so šiestimi? Čo sa týka národností – je to tiež riadny bordel, titulky na obrazovke po Česky, pultíky po Slovensky. Porota fifty-fifty, súťažiaci samí Slováci aj keď sa dalo na kastingoch vyberať aj z Čechov…
Proste, zlatá Markíza&Nova, zlatý Hlas… a toto som nečakal že niekedy napíšem.
Ajaj, Price Tag – nemůžu si nevzpomenout na Moničku :-D
@bhnjk: ty toho o slovensku asi vela nevies….je mi jedno co hovoris o x factore, ale aby si bol v obraze – prid do hociktorej slovenskej krcmicky niekde panu bohu za chrbtom a uvidis….na slovensku je hokej no 1 a dokonca aj ked sa nam nedari, ale to co ukazuju nasi mladí na týchto MS to je nádej a vsetci sme jedno to si piš…ty „malej“ českej kluku….
@bhnjk: původně jsem nechtěl reagovat, protože trolly nekrmím, ale tento svůj pohled objasním:
Je to sice federální pěvecká show, ale ten, komu se ta show líbí ji bude sledovat až do konce a předpokládá se, že si lidé k soutěžícím vytvoří nějaký vztah a mělo by být už z principu jedno, jestli je to Čech a nebo Slovák. Zkrátka pokud je soutěžící dobrý, tak mu budu fandit bez ohledu na národnost. Není to Eurovize nebo nějaký sportovní šampionát, kde ta národnost hraje větší roli. Asi tak.
Jinak tady si za to Prima může sama, když se sama připojila pozdě a všichni dobří čeští soutěžící jim zdrhli do Hlasu.
p.s. už si konečně ujasni nick, je to nedospělé se skrývat za anonymy…
ta scéna je strašná, nechápu, proč je tam tolik tanečníků, ruší mě to, ale Katarína skvělá, jak jsem čekala
Jo a teraz tu máme ďalšie prznenie – to čo sú ako tí falošní, neladiaci vokalisti ktorých na pódiu nevidno? To ako púšťajú z playbacku? Prečo to je také hlasné a vôbec to neladí? Och…
Ano ano, Katarína je výborná, už se těším na Matěje a Brigitu.
no, tak jak jsem se bála, zklamání i u Katky
Katarína super
Katka skvělá :-) škoda jen, že to byl kočkopsí dort ze dvou písní :-(
Konečně někdo normální !!!!!! Děkuji Katarína !!
@Peter: uplny suhlas….milujem x factor, ale nie ten náš….
Katka vyborna podla mna, skoda ze nevyzera lepsie, ale dnes uces prijatelnejsi a lepsie posobi bez okuliarov. spevacky ale zvalcovala vsetkych imho
Katarína konečně něco, co připomínalo výkon profesionála, i když s výhradami ve zpěvu. Mashup slušně zvládnutý. Pódium jí svědčí.
Aha -Ondrova favoritka? Asi ano. nebyla Katka zcela marná.
Katka dost dobrá :) a opět se souhlas se Sisou, taky bych ji slyšel v něčem, kde může víc ukázat svůj hlas, ale i tak prostě hodně dobrej výkon :)
ja mam tenhle song strasne rada, takze cekala jsem mnohem vic…katka na to urcite ma, neukazala vse, ke konci uz ji dochazel dech
Koukám, že na jiné hvězdné hosty už nezbyl rozpočet :D
@Monika: to sice docházel, přeci jen udejchat velké podium není sranda, ale pořád tam mezi těmi nýmandy ční jako maják !
@Monika: z písničky sice nijak neujíždím, ale jinak asi podobně – Katka by podle mého měla mít na mnohem víc
@bezík: to urcite ano, v ohrozeni dneska nebude
No jaro 2015 bych viděl na další Vyvolené nebo Big Brother v Americkém a Kanadském stylu :D než další X Factor nebo něco podobného :D
já v tom vidím záměr produkce, vyhrát mají vozíčkáři (dnes byli výborní, ale hlavně zásluhou výběru songu), tak Katka, která je pěvecky lepší, dostává písničky, ve kterých toho moc ukázat nemůže…
@okkvp: urcite, zvladla by to lepe, ale tady v te (ne)konkurenci to bude stacit
Je to hruta .me to pripada jako talent
situační zpráva z … – bude prodloužení
@okkvp: zajímalo by mě jak to třeba USA zvládá do dvou hodin s 16 lidmi a minimálně 8 reklamami
Matěj je nejlepší… Mam favorita :D
no tak tohle není špatné… oproti umělému Tiborovi pecka
matej je najlepsi aj ked to nema na jamesa arthura…ale ten zvuk maju otrasný….
Second black horse Vávra: Tady Celeste přitvrdila. Matěj není špatnej. Já osobně bych mu dal šamci. Celkem osobní a zajímavý projev. Celkem vkusné pojetí jeho karaoke . Obligátní: Co tomu říkáte – lidi ?
ja se teda dost nudila, desnej vyber songu
Matěj pro mne nejlepší :)) žeru ho :))
Tak Matěj byl taky skvělý. Zpívá výborně a moc mu to slušelo.
Pecka ! Matěj se umí i sakra dobře hejbat, to mě docela překvapilo.
Ale tak… XFactor bol dobrý aspoň na jedinú vec – našiel Matěja Vávru. Ak to nevyhrá, tak je niečo zlé, je o 17 parníkov pred všetkými ostatnými.
Statečně se popral i Matěj, ale totéž co u Katky – má na víc
matej vyborny tiez, ale bez detailneno zaberu tvare to pre mna nemalo hodnotu ako by malo mat. chodte im niekto napisat na ofi FB nech to napravia, lebo je to dnes cisty fail.
první co mě napadlo bylo: „proboha, co mu to udělali?“
ale špatný to nebylo. ale stejně jsem musela vzpomínat na Jamese Arthura.
ale nějaký koule to konečně mělo, hurá!
Klempíř závidí… Ani mluvit neumí
no tak zatím Katka a Matěj nejlepší a pro mě i nejsympatičtější
Klempíř mi přijde celý večer tak nějak mimo.
Matěj potvrzuje svoje kvality a roli favorita! Dnes zatím nejlepší. Ota mele kraviny
Ježíš, co to ten Oto mele za kraviny? On se může jít se svýma kapelama zahrabat. Nemusím ho.
A ešte drobnosť k porote – sorry ale českú časť poroty si budem asi mute-ovať. Sisa je tam jediná použiteľná porotkyňa a Celeste má aspoň občas svetlé chvíľky. Ale Oto a Ondra tak to sorry, ale radšej Slávika.
Samozřejmě, že mezi Celeste a Vávrou to silně jiskří ale tomu se budou věnovat možná bulváry.
Ota Klepmpíř začíná být hodně trapná figurka a už dávno není vtipný
Matěj hezky :) je originální a na pódiu působí přirozeně, očekávně s Katkou nejlepší
situační zpráva z … prodloužení nerozhodlo, jdou nájezdy
Ota samozrejme je trapnej od zacatku souteze, nicmene ta ruka a pohyby mi take vadi plus me to nebavilo, ale to hlavne z duvodu songu. nemam ten song rada ani v tomto pojeti.
@zuzana: presne, dalsia vec, co nefunguje – zvuk v Tv. mala som pocit, ze mi ide z hrnca, nie z telky. uvidime ako to potom pojde zo zaznamu v PC. ak ma cita zvukar Alex, tak ho pozdravujem, a ze nabuduce nech to da do poriadku, lebo si o nom zacnem mysliet nieco skarede … :D
dufam, ze Matejovi vdaka Otovmu hodnoteniu pride viac sms :P
@Peter: :D :D přesně, Celeste se dá alespoň poslouchat
Otto se snažil něco marně vytknout, přitom jeho Joy$ jsou ve všem úplně na opačné straně spektra než Matěj. Fakt se jen ztrapňuje. Česká polovina poroty je čím dál marnější..
btw je zajímavé, že za dvě hodiny zvládnou v USA 12 plnohodnotných vystoupení, hodnocení poroty, moderátorské vstupy a reklamy za 2 hodiny. Tady jsme za ty dvě hodiny viděli víc reklam než pořadu…
@dolores: ja to pozeram z netu…
@okkvp: mám Vás veľmi rada, ale v hokeji nie :-) švedi vam to vratili za nás….keby ste nemali toho dochodcu tak nas nedate :-))
Tak Otto \klempíř jako jeden ze zásadních muzikantů je možná jedinej opravdovej muzikant( já osobně si ho ale vážím jako textaře) – v téhle talentové“ soutěži což znamená, že mu řada věcí leze na nervy.
Kam se hrabe na Sama Tomečka :-)
@Prochor: Oto je hlavně nasrany ze nemá nejsilnější kategorii a hledá chyby tam kde nemá
Zdravím Prochora, Scalexe a další nehokejové lidi……hokej byl super i když jsme prohráli na nájezdy. Určitě asi 100x zajímavější, než ta besídka v XF, jak to tady čtu. A coto té Brigitě vybrali na song je těžká újma….. :-D
kralovna nudy
Bridgita nádherně, jen mi tam přišlo moc kudrlinek, ale i tak se mi to líbilo
akoze Brigita dobra, lenze ten nadbytok vibrata mi tam vadi. pouzivaju to vacsinou starsi spevaci, kvoli hlasivkam. inak moje ocakavania tohto posledneho vystupenia boli omnoho vacsie
Katka a Matěj, ostatní tam byt už nemusí
Brigita byla boží! Za mě absolutní špička, nejlepší dnes večer. a navíc ta změna, nádhera. Pravda, bez mašle v pase bych se obešla, ale jinak…wow!
@Ludvík: asi tak….
bože ta sisa je tak patetická…brrr
Oto dělá chybu (nebo ten z týmu, kdo mu to vymyslel), že hraje roli. Považuju to za chybu už od začátku soutěže. Ten umělý nedůvěryhodný kat. Nebylo to zapotřebí. Kdyby mluvil jak mu zobák (pro Motýlka „huba“) narostl, bylo by to lepší pro něj i pro diváky.
Slečna Brigita Szelidová !? začala řadu zapomenutelně džexzově main streemových výkonů této řady. A zase nechápu, co fetoval Ondřej. Já bych opravdu nikdy ale nikdy nechtěl skyšet tyhle srágory. To snad raděli http://old.stream.cz/uservideo/685322-ivanna-bagova-listen-beyonce-cover
Brigitě zbytečně naordinovali patetickou věc. Ona je královna pokory a přirozenosti, takže pro ni platí v tomto směru totéž, co jsem napsal o Otově roli kata. Vystoupení Brigity v Domě porotců bylo stokrát lepší.
@zuzana: je mozne, ze tiez to mas ako v TV, ale zaznamy potom byvaju lepsie, no uvidime
Za mě pryč neLadudu a JoyS
za me Brigita teda vubec, uspavacka hadu, na vyhazov vidim Labudu a Joys, mozna i Tibora ale byl moc brzo a nebyl vubec slyset
@dolores: :-))) pri brigite som si dala do ucha aj druhe sluchatko a bolo to lepsie :-D
Jinak to dnešní zdechlé publikum je za trest. Za dnešní večer jsem napočítal už asi šest nebo sedm případů, kdy Pyco nahodil něco, co mělo být následováno potleskem, ale místo toho proslulé cimrmanské „dvě vteřiny nechápavého ticha“.
Za mě ven Marián Labuda a Joys.
Za mě bottom 2 – Laduda a Joy$, ven nejradši obě čísla, ale tipuju Joy$, kvůli tomu, že šli první, jinak byla horší Marina.
@Scalex: špatný dirigent :D
moje poradie dnes
Katarina
Tibor/Matej
R&C
Peter
Brigita
JoyS
Marina
@VojtaP: vsak nemoze ost von len jeden to vo finale budu 6 ?
Ja mam v TOP 3 bez poradi Tibora, Katarinu a R&C.
moje poradie
Matej
Katka
peter
brigita
RaC
Tibor
a potom to ostatne :-)
@ 223 – tak:) já to přepnula párkrát, ale většinu byly reklamy:)..no hlavně ten, kdo zpíval při prodloužení a penaltách má možná,co se týká hlasování dost smůlu..
@zuzana: Jak jsem dneska Sise fandil za ty pravdivé komenty, tak těmi řečmi o matce to celé shodila… zbytečnéé
@zuzana: si to nepocuvala predtym stereo ? :D
@Scalex: ROFLMAO
U mě trojka: Matěj ……..dlouho nikdo…….. Katka a Tibor :)))
232 – V Brigitě se nevyznám ale osobně bych jí dal šanci právě proto, že cítím, že není úplně svobodná ve své presentaci. Určitě by ale měla ještě dostat šanci.
@dolores: jedným uchom som sledovala hokej :-D
Joys pric jsou hrozny ..Nechapu ten princip souteze furt si chtej neco dkazovat vsechno delaj opacne ..ten pocit maj jak by byl talent tak snad nekdy udela x factor nova a markkza ty to aspon udela poradne ale az tak za pet let tak snad budou i jina pravidla nebo by mohli bejt castinky jako v britanii jak maj v superstar
s Top se v té bídě blbých výběrů písní, podiové aranže, výstupu zvuku v tv a podivného působení poroty (vyjma Sisy) snad nebudu raději unavovat – na dnešní večer rychle zapomenout
Kdybych měl říct, kdo na mně dnes večer udělal nej dojem – tak asi slečna Katarína Ščevlíková.
@okkvp: hej…tesim sa na stredu :-)
co sa tyka poroty, tak vedie u mna samozrejme ako snad u kazdeho Sisa. uz minule som ju pochvalila a dnes to bolo snad este lepsie. moje znechutenie z nej zo smotankovskych a topstarovskych prestrihov pomaly vyprchava.
Celeste ma nenadchyna, ale ani mi nevadi. a co sa tyka usudku a pristupu k svojim zverencom, je na tom lepsie ako jej starsi kolegovia
Ondrej to dneska po…ral s Ladudou, ale ja ho mam proste aj napriek vsetkemu rada
Klempir – sasek pocmarany, ale bavi ma v tom, ze je nevypocitatelny, aku chu..nu zase tresne
@okkvp: naprostý souhlas. Bohužel, oba nevypadnou.
Moje top 2 – Matěj a Katarína (ale oba maj navíc)
Na vyhazov Laduda a Joys
chci ubít Brzobohatýho tupým předmětem. moc.
Ondra tusi, ze tece do bot.
@zuzana: může být – mohla bych žhavit své domácí LP zásoby (tamní partu v křeslech ani náhodou)
Tak už je mi to jasný, Ondra si dělal vlastně srandu, to se mi ulevilo…. Blbě jsem to pochopil, omlouvám se…. *sarkazmus*
Tak Ondra se ozývá k Maríně – to jsem ani nečekal. A Celeste mu řekla svoje. Ondřej všechno zlehčuje ale je to pokrytec- děláme si z toho legraci – možná on- ale ne jeho svěřenci. Ondra mně začíná s*át. Ota správně oponuje – pro ty soutěžící to není legrace. A ozývá se Celeste – klobouk dolů – hájí svoje lidi. Stejně Sisa. Pro mně je Ondra pěknej manipulátor a nevím o co mu jde.
To je nějaká soutěž „kdo je tu nejtrapnější ? “ :D
Ta porota to je teda parta HIC. To snad není možný, jaký jsou to amatéři. Co to tam ti dva cvoci předvádějí?
Celest bude taky zpívat na živo?
@zuzana: tak to ja uz nepozeram ani nasich, nie to este cechov :D
este ku Katke, niekto pisal, ze nemohla viac ukazat, no ja poviem, ze prave v tejto tanecnej funky hatlaninke mi ukazala, ze to vie kvalitne rozbalit. z nej jej citit proste kumst
Že by se Celeste naučila zpívat naživo? :-D Nebo je ta píseň intonačně tak nenáročná? :-)
Celeste dává rychle promo-skutečná američanka z neskutečných Vysočan. Jen doufám, že nezůstane u takových srágor. – ! Měl jsi mně vůbec rád mám pořád raději. Je to věc vkusu.
no Tibor bol intonacne cistejsi ako jeho mentorka Celeste :))) a zase detail tvare ziadny. vyhodte hlavneho kameramana !!!
@jab: Nenaučila…..a to křepčení těch kytaristů je na mrtvici…
@okkvp: no, mezi dnešní soutěžící zapadla tak akorát – na postup by to asi dalo
Opet jsem se presvedcila, ze Cel je mizerna zpevacka, slabej hlasek, tuctova barva, velke problemy s dechem, no dnes by tam zapadla se soutezicimi a nekteri by ji i zvalcovali.
@Jai Kudo: Tak přišlo mi to asi o třídu lepší než loni Run Run Run v GF SuperStar :-)…aspoň se to da,lo poslouchat
Vy z toho děláte :D Katy Perry, Rihanna, Spears ti všichni taky neumí zpívat živě a jak jsou slavné :D Celeste je v pohodě a má dobré písničky..
@Monika: ale treba uznat, ze bola o dost lepsia ako Marina :D
@jab: Ještě je otázka, jsetli to bylo naživo….ta kapela určitě ne!
btw to holčičí trio se jmenuje Joys nebo Joints? :-D
Tak za mě best Matěj, Katka a pak asi Peter/Brigita/Tibor…bottom Ricco a Claudia (brrr), Joys a …………………………….Laduda (ven!)
Máte nějaké tipy?
Hodím rychle: Bažík, Vávra. Dál nevím.
Laduda je veku asi.
@Jai Kudo: Taky mi to přišlo jakoby doupravované? Vyznělo to až moc studiově :-D
jestli ono to nebude spíš o producentech než o tom zpěvu
Tak moje pořadí:
1. Matěj
2. Katka
3. Tibor
4. Peter
5. Brigita
6. Ricco a Claudia
7. Joys
8. Marina
posielali ste niekomu sms ? lebo ja ee. tajne dufam, ze vypadnu tie, co vypadnut maju
tak to vazera e nebudu len tri live prenosy :-)
Katka, Matěj, Tibor- pro mne nejlepší.
Celest měla během písně minimálně 2 docela slušné intonační trapasy, zajímalo by mne, co by na to Sisa.
Jinak se mi líbila Katka, ale neslyšela jsem všechny, Vávru si poslechnu pak ze záznamu :-)
X factoru je moderátorský nedostatek a pak také otravná porota. Tím se s vámi shoduju.
Je to prostě nuda, ted bude nudné natahování vyhazovu….achjo.
@zuzana: bude 6 ve finále už se to tu řešilo :D
@Lucas: mám to stejně, akorát Brigitu a Tibora mám naopak… :)
celest je skvela…aj nazivo, neviem co sa vám nepáci, sklada skvele piesne pise skvele texty a je prosste dobrá….
uff, ještě Matěj a je mi to v podstatě jedno :D
Docela se bojím že Češi málo hlasovali
No to si dělají prdel!!! tak ať vypadne \Matěj a mě omyjou.
tak Joys postupilo ? prepana, tak jeden z chalanov ide von, asi Tibor
Jak říkám..
WUT?!
? cože? Tak to je trapas…
joooooooooo bomba
Matěj v bottom 2…WTF???
Wtf :D Matěj nemá v bottom 2 co dělat.
Cože??? Matěj v bottom 2??? WTF???
tak Matej ???? WTF ?
to si robia prdel…
ha ha, ja rikala, ze Matej ne:-))))))
Tak a teraz vypadne Matěj a fraška bude dokonaná… :D
WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak Češi se na to vyprdli. já taky, přiznávám. Nepřišlo mi, že tak výborný kluk jako Matěj by to potřeboval. tak v tom duelu to snad bude jasné.
Cože?
nakonec je možná dobře, že se nevypadávají dnes dva na posledním místě…
Co se divite Slováci nebudou podporovat Čecha… :D a Češi se dívali na hokej…
Tak to uslyším hned :-)))
Jestli vypadne Matěj tak už s XF na dobro končim :) Nikdo jinej už tam neni.
:D :D komedie
v cr sa asi nehlasovalo
hrozne blbej vyber songu si vzal matej, vubec me nebavil, ale se sestupem jsem nepocitala
Jo, tak průměrný hlasující Primák jede !
Ježíš doufám, že porota není blbá a hluchá
1) Brigita je O.K.
2) Katka je O.K. na druhou
3) Rico a Klaudia / nezájem
4] Bažík – můj kůň
5) Jois – nezájem
6) Ďurčík – průšvih
zóna bezpečí———–
7) Laduda a Vávra. – Pro Vávry je to potupa.
Mně už je to fakt jedno, horší už to snad bejt nemůže :D
není náhodou Matěj jediný Čech?
ja mam takovou radost:-))))
@Mila2: Češi asi na X Faktor zcela rezignovali.
matej duel sice vyhraje a pujde dal, ale i tak pusobi arogantne, jak jsem uz psala a ten song byl desnej, ja se pekelne nudila
@Ludví@Ludvík: vies co bez niekam s tým svojim nacionalizmom…ja som poslala hlas Matejovi….a dufam že porota sa nezblazni
Chtěla jsem jít spát, jen jsem se chtěla ujistit, že vypadnou buď Joys nebo Marián Labuda. a to by mi bylo úplně fuk, kdo z nich, ovšem teď si asi dám pod víčka párátka a vydržím. I když budou rozhodovat ti, kteří by tomu snad měli rozumět, tak snad není možné, aby Matěj vypadl.
@bezik: a divíš se?
to bude Laduda znovu zpívat ? :( vypínám zvuk..no asi i obraz:) a věřím porotě..
booze ludia ceski, mali ste tam len jedneho kona a aj toho ste si nepodporili :(((
ja dufam, ze porota bude mat zdravy rozum, a aj ked Marina zaspieva teraz nejako dobre, ze ju odprevadia domov
Bože..co tam děla Brigita..má asi 5 brad:D….Joys byli dneska nejlepší:D a jde o show a vzhled..a né se dívat na duchodkyni a frajera,kterej je tam jen kvůli tomu že je na vozíku))))))
@Mila2: ani ne, navíc byl hokej.
Ja miluju necekane zavery a mam fakt radost, pac me nikdy nebavil a nechapala jsem ty ody tady na nej….ted se asik raduje i Ota:-))))) divaci mu dali za pravdu.
Tak tohle je totální PEKLO!!!
X-Factor jako skvělá značka v ČR a na Slovensku totálně zničená!
Jsem zvědav na sledovanost. Nyní už jen pevně doufám v postup Vávry. Jelikož veškeré jiné očekávání opadlo…
@bezík: příští týden je hokej taky :D
Labuda :-D Aji je mu podobná…
No mně bohatě stačí, že postoupil Bažík…, ale to mi neměli dělat že ho ostříhali… :-/ Snad mu to do příště naroste! :-)
ahoj Zuzko, a co že nepíšeš k Hlasu? nekoukáš?
Tak by Matěj mohl jít po vzoru Jamesa Arthura a vyhrát :D James byl vlastně taky v Bottom 2 a za pár týdnů vyhrál :D
@Matthew: Aha, tak teď už je mi to jasné,. Jestli to všichni hlasující řeší takhle, tak se není co divit. BTW, to neuvěřitelně nevkusné odění a absolutní katastrofa při zpěvu a choreografii, to Ti nevadí? asi ne, jsou to mladé holky.
Já porotě nevěřím. Ondra a Oto budou jasně pro Ladudu, Celeste a Sisa asi pro Matěje. Co pak rozhodne ?
@bezík: Deadlock?
@Monika: Jestli nevyhraje ten duel, tak to bude ještě větší trapas, že se tam vůbec ocitl. Matěj měl sice na víc, ale i tak je tam neoprávněně.
Já myslela, že jde o zpěv, ne o to, kdo je Čech a kdo Slovák. No asi budu naivka nafurt.
Kdyby měla Brigita 6 brad, tak zpívá celkem dobře ( v rámci této soutěže) a o tom to je, ne?
Tak aspoň toho mladého chlapce uslyším :-))
Nejde slyšet
Jo Sheeran je dobrý výběr a Matěj to dobře prociťuje :-)
bezík: a není to jedno? vždyt je to fraška od samého začátku
@Monika: no ja teda radost nemam, pre mna ma tento chlapec v sebe sarm a je tajuplne sexy :D
Nic moc vystoupení od Matěje :/ ty hloubky nedává.
I zdejší osazenstvo dělá vše proto aby promo X-factoru bylo zadupáno, tak co se tu teď divíte? Kdo ze zdejších žhavil sms?
@Mila2: Asi jo. Možná dobře pro něj když z toho zmizí.
nedá se mu upřít přitažlivost
no a opet kral nudy, nemuzu za to, ze nedokazu u nej udrzet pozornost
aj james arthur bol raz v rozstrele….Matej goo
@Nofux: Zpívá blbě a zvukař ho přehrává…..vypadne.
@Ludvík: esteze v refrenoch ho pocut
Tak to se opravdu povedlo. Škoda, oni toho jediného čecha asi nevyhodí, ale alespoň by se ukázal ten naprostý nesmysl, že v Československé soutěži je ve finále 7, slovy sedm Slováků. Něco neskutečného.
Pamatuju jednu skromnou slečnu, která si plnila svůj sen…ale ta působila úplně jinak (a zpívala i o dost líp) :-)))
strasna farba…
ano, afektovaná Marina to rozjíždí
Můj pes se probudil a přidal se k vytí.
Ta ženská je poslouchatelná. o tom, že nekoukatelná, mi přijde zbytečné psát. raději sedím u compu, abych neviděla na obrazovku, ale hrůza je to stejně.
Tak ani v bottom 2 mě Matěj nijak neoslnil, Neladuda naštěstí pro něj mečí jak koza napíchnutá na plotovou plaňku
Marina afektovaná až hrůza…a má to chaoticky nafrázované…a je i falešná
@suzzy: uz totu bolo ppvedane…prima sa pridala asi neskoro a vsetci dobrý spevaci isli do hlasu
Tak tohle píšu málokdy, ale nedá se to poslouchat…. je to příšerné, má nepříjemný hlas, Marina.
mne sa tento spev aky predvadza Laduda nepaci, ale vyrazovo je dobra
Oprava. NEposlouchatelná, strašný jekot.
Tvl, co to bylo za strašný vytí? :D
Ještě se to dá vysvětlit tak, že si lidi mysleli, že hlasy nepotřebuje, taky jsem si popravdě myslel, že mu jich dojde dost…
Jinak Matěj dobrý, ze začátku nejisté a nebyl slyšetl, ale Marinu rozdrtil, to bylo hrozné…
To je jako když mečí koza na dvorku…
Já myslím, že vypadnutí Matěje bude taková pěkná tečka, za tím naším případem :D
Matej samozrejme lepsi, mel by postoupit on.
Jestli vyhodí Matěje tak si myslím, že to Prima může zabalit…
No není to ani pes, ani koza, je to mečení a vytí dohromady.
Já jsem za Matěje, tak snad to porota nepo. …
@bezík: Asi tak……. :-(
normalne mi bucha srdce
No díkybohu…
Yes, jsou normální, děkuji :)
JOOO Oto dostal rozum :-D
No aspoň, že tak. Oto je už pěkně trapnej, btw. Nedá se to poslouchat ty žvásty.
koza se jde pást
Bylo vidět na Ondrovi, že by nejradši řekl tu Ladudu…. :-) Dyť byla hrozná…
tak som tomu nerozumela ale chvala bohu
tak Oto si to dufam u mnohych teraz vyzehlil :D
NO PROTO. jdu spát a příští týden na to těch deset kaček obětuji. dobrou noc.
Oto zklamal, deadlock se nekonal :D
Klempíř sice mluví jak marťan, ale aspon že tak. Marina je veselá, tak hajdy domů a já hajdy na kutě.
Brzobohatý to teda vymňouk, považovala jsem ho za celkem inteligentního chlapce.
@Jonatána: já snad ty peníze obětuji taky :)
bod pre JOJ/Primu za rozluckovy medailonik. palec hore
@Scalex: :-DD
Mambu vyhodil a takové strašidlo si tam nechal… Fakt nechápu…. Nedivím se, že už se na to spousta lidí ani nedívá…
@Zuzana. Nezlob se, ale víš dobře, že být to obráceně, tak u vás je z toho daleko větší „škandál“ než u nás. U nás je to jen o tom, že řada Čechů se už nehlasuje.
To jméno bylo jediné rozumné, co dneska Otto řekl. Jinak mele s prominutím hrozné s*ance…
@Motylek: ahoooj :-) ako sa mas….stale na vás myslim, najma ked vidim DJ :-)
@Motylek: ak by tam bola namiesto Mariny Mamba, zaujimalo by ma, kto by sa ocitol s Matejom dnes v rozstrele
@zuzana: Zuzi, já jsem tě zdravila, asi sis nevšimla… :-* no zatím nejsme nikde… :-/ Leda tu, ale to se zlepší, pak dám vědět… Napiš mi, odepíšu…. Máš ještě můj mail?
@dolores: Imho Joys.
@dolores: Mě to minule namíchlo, že si ji tam nenechal… Na ni se aspoň dalo dívat… Ale taky jsem dneska část neviděla, čučela jsem na nájezdy.. :-D
@dolores: Joys. snad. nebo Gyurcsík. Mi ten kluk nevadí, je mi naprosto volný.ale je umělohmotný a absolutně se mi nelíbí. Nechápu, že ho některé holky vnímají jako hezounka. ale proti gustu žádný dišputát. takže příště pokud možno Joys a Gyurcsík. to asi neklapne, holky ukazujou nohy a vrtí zadkem :-)))))))).
@Monika: nie som si ista. su tri. trikrat viac rodiny, trikrat viac kamaratov, trikrat viac sms ako jednotlivci. lebo okrem rodiny a kamosov asi nikto iny nehlasuje :D
@suzzy: neviem posidut ja to neriesim…ale z for na nete pri roznych spevackich sutaziach národnost riesili viac ceši….ja riešim len hokej.. asi je to tým že som sa narodila v ceskoslovensku a nevnímám jazyk mluvim, čtu, pišu stejne tak česky jako slovensky a nejak mi nepřišlo skoumat kto je kto, ani v hlasu nevím kto je čech a kto slovák…proste mi obě řeči znejí stejne
@dolores: Zajímavá myšlenka. Tak to se měli přihlásit Alexandrovci ! Neporazitelní !!! :D
Prosím Vás, na stránkách Primy k Xfaktoru jsou takové nějaké podivné stránky, nenašla jsem tam diskusi k jednotlivým soutěžícím, k porotcům, nic. Dívám se špatně nebo je to opravdu tak na houby?
@Motylek: Někde najdu a jestli ne napíšu ti svúj i sem to je jedno….som zabudla prepnut na slovenscinu :-)
@bezík: :-)))))))))))))))))))))))))))))) Nebo Janáčkova filharmonie a Lúčnica. Ti by měli dost velké šance.
@zuzana: no vidíš po česky umím po slovensky ne sorry za hrubku :-(
@zuzana: a pre istotu už ani čitať neviem napisala som si sama sebe :-D
@zuzana: Haha, už jsi jak já… Navíc mám toho kámoša z SK, tak to taky už nevnímám… Dobrá, pokud ho nenajdeš, tak napiš svůj… :-)) Počkám a pak už idu spat.
@bezík: ano, ano, presne tak !!! :DDDDDDDD
Myslim si ovsem, ze vitez bude z kategorie Sisy, oba jeji kone jsou dost silni.
@Monika: to by mi nevadilo.
@zuzana: Zuzi, dobrý nápad – když se tu se mnou nebude nikdo bavit, budu odpovídat sama sobě… :-D
@zuzana: aj slovaci niektori su tak posahani, ze riesia narodnost, len sa tu nastastie nenachadzaju, skor pod clankami bulvarnch serverov, tam sa to nimi hemzi :D
@Monika: to sa este uvidi, vsetko zalezi na dalsich vykonoch. Brigita napr. dnes mohla byt tiez blizko zony ohrozenia, ved nic svetoborne neukazala. mozno zostala zotrvacnost z bootcampu, kde svietila
@dolores: Imho dneska vyhrala:-)))) Uz jen to, ze sla posledni a mela takovej pompezni uvod od Sisy, ktera ji buduje povest pokorne a skromne zeny. To funguje na divaky jako magnet.
@dolores: sem tam zabludim aj na tie diskusie ale som tak zhnusena že sa im radsej vyhýbam….viem že ludska hlupost nie je bohuzial ešte porazená
@Motylek: sam… nenasla som, ale napis – panihu@zmail.sk
@Monika: tak tomu neverim, ze vyhrala, tipujem R&C dnes.
inak na webe JOJ uz su nahrane prve 2 vystupenia a zvuk, co mam v sluchatkach je u Tibora na zazname o dost lepsi ako v live prenose. musim skonstatovat, aj ked piesen ma az tak neberie, ze to bolo skvele vystupenie, predovsetkym intonacne
@zuzana: ta porazena ani nebude, lebo ako povedal Einstein : len dve veci su nekonecne – vesmir a ludska hlupost. pri tej prvej si vsak nie som celkom isty. :D
@dolores: Mne se Tibor libi nejvic ze vsech, i dkyz vim, ze nevyhraje tak me bavi. Dneska mi vadil vyber songu, jednak jsem to vubec neznala a bylo to prilis uspavajici a vubec mu nepomohl zvukar, zpev totalne zaniknul v hudbe.
@Monika: mne sa pacil okrem Katky, Tibora aj Matej, dokonca aj v tom rozstrelovom songu, aj ked v slohe mal hlas slabucky a nedaval hlbky, no refren krasne emocne rozbalil, pacil sa mi v tom velmi. odporucam Celeste nabuduce mu dat do ruk gitaru. myslim, ze on ma nieco v sebe nejaky glamour, nieco, co neviem popisat, a co Tibor nema, ale Tibor zase lepsie spieva, ma rozsah a lepsi podiovy prejav. mix ich dvoch by bol pre mna ideal. :D
@dolores: Ahh, jaká škoda že jsem na Tiborka slíbil bobříka mlčení :D To by jsem si teďka zgustnul !!! :D :D No nic, už mlčim, mlčim … ;-)
Jsem si ted uvedomila, ze Tomas bude zejtra asik hodne tomasovat:-)))) Ten si vzdycky umi vybrat favorita:-))))
Tak za mě takto:
Jediní, kdo byli vážně katastrofičtí byli Laduda a Joys. Jinak mi nijak žádné pěvecké číslo extra nevadilo. Ostatní byli podle mě dobré, ono i v zahraničních verzích ne každý soutěžící každý týden dává touchdawny, je to dané tak, že se vyvíjí progres,.., postupně, týden od týdne se zpěvák zlepšuje. Což je ovšem u nás zabité.. a už příští týden by měli všichni zpívat o třídu lépe než dnes, mají na to. Ovšem i dnes se tam podle mě našli dost dobrá vystoupení. :)
O porotě se netřeba vyjadřovat, Sisa perfektní, Celeste a Ondra mi tu tolik nevadili, Ota poměrně jo.
SLEDOVANOST v ČR!
X Factor – první semifinále 268.000 15+ 6% 15-54 7%
X Factor – první rozhodnutí 240.000 15+ 11% 15-54 11%
Žebříček pořadů:
1 / Švédsko – Česko ČT sport ( 1 373 000 )
2 / Doktoři z Počátků Nova ( 1 312 000 )
3 / Střepiny Nova
4 / Občanský průkaz ČT1
5 /Poslední cyklista 2/2 ČT1
6 /168 hodin ČT1
7 / Mission: Impossible 3 Nova
8 / X Factor – první semifinále Prima !!!!
9 / Na stopě vrahovi TV Barrandov
10 /X Factor – první rozhodnutí !!!!
@Compact: Tragédie :D Chudák Matěj. Příští neděli se hraje zase hokej, takže asi moc hlasů opět nedostane.
@Nofux: Hlavně pokud si zase nechá vybrat podobnou srágoru. Výběr písní byl ale hodně tragický víceméně u všech.
@Nofux: Já si stejně myslím, že jak ho pochválili, tak si byli všichni až moc jistí, že postoupí a hlasy nechodily vůbec. Neříkám, že národnost vůbec nehraje v hlasování roli, ale toto mohlo taky zapůsobit. Je to tak snad každý rok u někoho a všude. Taky pokud se hlasuje už od začátku show, tak mohli zveřejnit zrovna všechny čísla. Uvidí se příští týden, jestli zafunguje bottom 2 efekt a postoupí přímo nebo zase spadne do rozstřelu.
To je jasné- Češi neposílali hlasy, pro Matěje potupa, že se ocitl v rozstřelu. Je tam nejlepší, pak Katka a Tibor -nevím, co vám stále na něm vadí, že je upravený a má nádherný úsměv?
Peter mne už přestal zajímat -proměnou ztratil své neotesané rockerské kouzlo- už je to jen karaoke bankovního úředníka, škoda.
@Milena: Ohledne Petera to vnimam stejne, nova image mu vubec nepomohla, ulizanej mamlas co si hraje na rockera.
@Milena: Tiborko ? Plastikový Ken ? :D Umělohmotná vizáž ale hlavně umělohmotný pěvecký projev. Všechno viditelně hrané, neupřímné, chemické. Čistý polypropylen. Jediné plus, slušně intonuje. Ale to stačí ?
Jako správní vizionáři, složila už před cca 10 lety skupina Matahari v čela s charismatickou zpěvačkou Žántí Tiborkovi písničku. Dnes je konečně ta správná příležitost mu ji věnovat ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=1ovpP1IHbDw
@bezík: Přesně tak :-) A bohužel nás teror umělé hmoty čeká hned ve dvojím provedení, jelikož je už jasné, že v Hlasu postoupí Relich :-(
@DJ Vlado: No jo, co naděláme. Co dneska není z umělé hmoty, že ;-) O to víc mě štve že postoupí na úkor Bašky, která přímým protikladem umělohmotnosti.
Možná by bylo fajn, vážení pánové, vzít v úvahu, že váš osobní vkus je váš osobní a nikoliv třeba můj nebo jiných.
@bezík: To mě štve taky, stejně jako všechny výsledky v Darta týmu. A takový to mohl být silný tým s Luckou, Baškou, Ondrou nebo Adamem :-(
@okkvp: Nechápu. Snad všichni tu píšeme a hodnotíme podle svého vkusu. Pokud jsem napsal něco nevhodného, pak to smaž.
@okkvp: To jo, ale snad máme právo se o náš osobní vkus podělit, ne? Nebo snad Tiborkovy fanynky utrpí z našeho bezvýznamného tlachání těžkou psychickou újmu? :-D
Celeste byla včera nejlepší. Měla písničku jako z bondovky.
Škoda, že vypadla Laduda protože s ní mohla být ještě sranda. V tom svatebním měla pěknou prdu:-)))
@DJ Vlado: Samozřejmě, jen se o své bezvýznamné tlachy s ostatními dělte co hrdlo ráčí.
Už mi připadá směšné, jak někteří urputně nazýváte Tibora umělohmotným panákem -co je na něm umělohmotného? Upravený zevnějšek, sestřih vlasů, hezká postava, krásné zuby, civilní projev?Mně se naopak líbí, že nedělá žádné opičky, prostě hezky zazpívá a usměje se -to má na konci písně vzlykat nebo dojímat se sám nad sebou? Prostě Tibor je takový- je přímý,civilní,upravený, slušný- to je jeho značka. Umělohmotná je tam Sisa a snaží se vytvořit další instantní postavy -Petera i Brigitu- no, už se jí to daří, co na nich bylo osobitého, je fuč. A proto mne ti dva už vůbec nebaví.
Já se tedy nevím, chlap může být upravený, ale nemusí zrovna vypadat jako z muzea voskových figurín. A zrovna té upřímnosti na Tiborovi vidím ze všech finalistů nejméně nepočítaje Ricca a nevímjaksejmenuje.