Panáček v reality show

X Factor

neděle 20:20 TV Prima a TV JOJ

X Factor 2014: Bootcamp již dnes večer (20.4.), televize jej promují jako „tvrdou zkoušku ohněm“ (video)

20. Duben 2014 | napsal(a): | reality show: X Factor

[singlepic id=8893 w=615]

Již dnes se můžeme těšit na tvrdý a brutální Bootcamp, fázi X Factoru, kdy sítem projde 104 soutěžících, kteří uspěli v castinzích. Z Bootcampu jich však vzejde jen 20, v každé kategorii 5. Kteří šťastlivci to budou? A který porotce dostane kterou kategorii na starost? To vše se dozvíme již za pár minut.

Nejen zpěv bude dle porotců hrát dnes roli, bude se dokonce i tančit. A nezapomeňte, mít jen Hlas nestačí. :)
Zde několik promo videí televize JOJ:

V dalším videu lákají na Bootcamp samotní porotci:

Jaké tipujete postupující? Našli jste si již svého favorita? A jaké odhadujete rozložení kategorií mezi jednotlivé porotce? Sledujte již dnes od 20:15 na TV Prima a od 20:30 na TV JOJ a diskutujte. :)

Bedy

Snažím se věnovat různým televizním reality-show a soutěžím dost svého času. Především se zajímám o pěvecké a talentové soutěže, zejména jsem velkým fandou X Factoru. Dále také o "kontejnerovky" typu Vyvolení apod. Stále mě nepřestávají překvapovat zahraniční verze jednotlivých formátů a pevně doufám, že se jim ty naše jednou dokáží celkově vyrovnat. :)

X Factor

Diskuze k článku

Počet komentářů: 231
1
Nofux
Reagovat

Nechci tu kazit náladu když to ještě ani nezačlo :‘) ale pro mě byl bootcamp velký zklamání. Koukejte hlavně v druhý půlce, uvidíte pár slušných duetů. A jeden můj oblíbenec z castingu mě příjemně překvapil a dost možná bude zařazen po dnešku mezi favority do live shows.

2
Bedy
Reagovat

@Nofux: A jakto, že už jsi to viděl? :) :D

3
VojtaP
Reagovat

@Nofux: @Bedy: Že by další díra na webech Primy?

4
DJ Vlado
Reagovat

Sakra, ať mi to nedělaj! Man In The Mirror mám natolik spojené s Dianou Vickers, že se prostě srovnání nevyhnu, přičemž tihle kluci (včetně našeho Martina) by dopadli hodně blbě :-D

5
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: přesně tak, kvůli jejímu výkonu by to měli zabanovat pro příští generace :D U dívek vůbec nechápu výběr Beyoncé, to je kláda i pro zkušené zpěvačky… Ty jejich „seniory“ taky zrovna výběrem nepohostili…

6
Petr
Reagovat

Kurnik, co to je?!!!! Udes

7
Capy
Reagovat

To je jako budou vykopávat za to, jak tancujou a né jak zpívaj ? :D Lol :D

8
Bedy
Reagovat

Výkony sice nic moc (ale co chcete od tak těžkých songů), ale alespoň to jde svižně…, pro mě zatím posun hore od castingů.. :)

9
DJ Vlado
Reagovat

@VojtaP: Kdyby Beyoncé slyšela ty holky, tak jsem přesvědčen, že by se otočila v posteli s „DžejZím“ :-D

10
Rena
Reagovat

Zatím nuda a hrůza.. nelíbí se mi to !

11
Pattrick
Reagovat

Tak koukám, že jsem během castingů o nic nepřišel, když to teď vidím :D

12
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: Myslím, že by si chtěla vypíchnout ušní bubínky něčím tupým a rezavým :D Nechápu, proč jim dali takové klády všem, nejspíš chtěli aby se ukázali v tom nejhorším světle. Hlavně u toho Jacksona si protiřečí, když na castingu nadávali za to, že si ho berou, protože po něm nemůže zpívat každý…

13
bezík
Reagovat

Co to je za blbost ? Co do toho matlaj nějakej tanec ?

14
bezík
Reagovat

Jo tak, komická vložka …ehmmmm

15
DJ Vlado
Reagovat

@VojtaP: U Jacksona je vždycky nejlepší recept pojmout jeho píseň po svém jako Diana nebo Jiordan :-) Soutěžící z našeho XF na to ovšem ve většině případů nemají :-)

16
kozlík matěj
Reagovat

Jak je to tedy s tou sestrou? Je pravá nebo levá?

17
Nofux
Reagovat

@bezík: Zbytečně natahovaná komická vložka, imo :S

18
DJ Vlado
Reagovat

A zase budu srovnávat, tentokrát s Moničkou :-D

19
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: hlavně na nějaké originální pojetí neměli ani čas, tak to dopadlo, jak to dopadlo… :/

20
Compact
Reagovat

Mimo téma dnešního bootcampu:
HABERA mluví o X-Factoru o slabém výběru soutěžících. “ X-FACTOR je pro mě velké zklamání “ 7:36 minuta: http://www.frekvence1.cz/pub/cs/program/podcast/index.shtml?itemId=19319

21
jab
Reagovat

@Compact: Jo, to jsem slyšel zrovna když to vysílali…prý by z nich skoro nikdo přes něj neprošel

22
Ludvík
Reagovat

@bezík: ten tanec byl i v X Factoru USA v první sérii na začátku…

23
Ludvík
Reagovat

Bootcamp se mi líbí. Nic převratného ale pro mě jsou Bootcampy ve všech X Factorech nuda…

24
Lucas
Reagovat

@Ludvík: Tanec byl i v X Factoru UK, tenkrát to bojkotoval Zayn z One Direction :D

25
Lucas
Reagovat

Jinak mně se líbil Tibor s Lukášem docela a pak pár holek, ale teď už nevim kdo :D

26
Ludvík
Reagovat

Akorát jsem byl dneska mimo, takže doufám že to bude na Prima Play hned po skončení ať se na to podívám v klidu a ne jen jedním okem…

27
Bedy
Reagovat

Nevím, asi tu budu jeden z mála, možná sám :D, ale Bootcamp je pro mě zatím ve srovnání s castingy palec nahoru, z duetů se mi jich líbilo zatím dost.., určitě tam jsou zpěváci s potenciálem, a určitě by se i vyzpívali a postupně by to nabíralo na obrátkách.. ovšem zase jsme u toho našeho problému.. 3 živá kola.. škoda jich.. ale jinak zatím nejsem až tak zklamaný z dnešního dílu :)

28
Ludvík
Reagovat

@Bedy: souhlasím, nevím co všichni chtějí, ale mě se tam taky pár soutěžící líbí

29
Nofux
Reagovat

@Bedy: Kdyby třeba zkrouhli výhru ze 200 000 EUR na polovinu tak by si mohli dovolit pár dalších živáků :))
Jinak já byl zklamanej hlavně z toho, že do té doby než začli duety jsem se neskutečně nudil.

30
gabi
Reagovat

@Nofux: a tej nudy bolo, zial, az 6 kol :-)

31
DJ Vlado
Reagovat

Kam se hrabou na Simču Hégerovou, její Mama Do bylo geniální, tohle byl chaos :-)

32
Rena
Reagovat

@Nofux:
přesně, než začaly duety byla to nuda…

33
VojtaP
Reagovat

Co začali duety, tak se to fakt zvedlo, do té doby bohužel za mě nuda a výkony nic moc, spíš nic než moc.

34
Rena
Reagovat

ted ti dva docela dobrý…

35
Ludvík
Reagovat

Ale je docela škoda že tam nemají ten prvek 6ti židel (respektive 5ti) bylo by to zajímavější…

36
Rena
Reagovat

Mamba i Katarína také dobrý..

37
DJ Vlado
Reagovat

Myslím, že máme jasnou finální dvojku holek, Dáša s Katkou ostatní holky válcujou vskutku drtivě :-)

38
bara
Reagovat

Duety davaji nadeji…

39
Rena
Reagovat

@DJ Vlado:

a ti mladí kluci před nimi …

40
bara
Reagovat

Ale reci poroty me desi:-D

41
libena
Reagovat

podle programu nějak přetahujou? :-)
já se dnes bavila, duety fajn, moc se mi líbily poslední 2 – kluci bubléovci a holky etty james…
taky byla bezva raperka – šup s ní do skupiny, hviezdila by tam

42
Ludvík
Reagovat

V té Celeste něco bude :D

43
DJ Vlado
Reagovat

@Rena: jj.Tomáš s Matějem mě taky překvapili :-)

44
Rena
Reagovat

no, teda, parádně přetahují a to ještě není živák !

45
bezík
Reagovat

No to jsem zvědavej, co z nich vypadne. Ale nějakej materiál tam je, víc než jsem čekal.

46
Rena
Reagovat

@DJ Vlado:

ty hlasy jim fakt ladili, bylo to moc příjemné poslouchat

47
Ludvík
Reagovat

@Rena: Já jsem někde viděl napsané že to má být až do 22:00, ale už si nevzpomínám kde to bylo…

48
Bedy
Reagovat

Jestli nepostoupí ty 2 poslední duety… 2 kluci zpívající Bublého a 2 poslední slečny (Katka s Mambou) tak tam ta porota v tomto složení nemá co dělat… jednoznačně ostatní válcovali :)

49
Ludvík
Reagovat

Jo a nevíte kdy odhalí, kdo jakou kategorii bude mentorovat? Jestli dneska nebo až příští týden?

50
Rena
Reagovat

47 – bylo před chvílí upozornění na film ve 21.35…

51
okkvp
Reagovat

Na Celeste si asi budu muset brát neurol

52
Ludvík
Reagovat

@Rena: Jo já vím, ale já jsem to viděl už dávno. Myslím, že to byl předběžný plán Primy, ale to se asi změnilo do té doby…

53
Nofux
Reagovat

@Ludvík: Dneska

54
Bedy
Reagovat

@Ludvík: I já..,.. bylo to v tiskové zprávě .. jak vydává Prima.. program do TV tisku, tak tam bylo do 22:05 … i tak trochu přetáhnou.. ještě rozhodnout kdo postoupí a rozdělení kategorií porotcům… tu 3. reklamu si mohli odpustit pitomci..

55
Tomáš
Reagovat

Lukáš Grüner a Matěj Vávra musí postoupit. Moji favoriti.

56
Rena
Reagovat

@okkvp:
já též !!

57
Rena
Reagovat

reklam je tam docela dost..

58
Ludvík
Reagovat

Jinak jestli chcete vidět jak to dopadne, tak na Prima Play už je dnešní epizoda :DD

59
Rena
Reagovat

@Tomáš:
Tak jsou tam oba !

60
Lucas
Reagovat

Matěj Bláha??????? :D

61
Nofux
Reagovat

@Lucas: první WTF večera :) bude další

62
Rena
Reagovat

tomu poslednímu to také přeji..

63
Rena
Reagovat

tak Monice se to povedlo – díky komedii s jeptiškou, té druhé to docela přeji..

64
Ludvík
Reagovat

Jo Polák postoupil :DD

65
Rena
Reagovat

Poslední místo nechápu… byli tam lepší

66
VojtaP
Reagovat

Marina Laduda – další wtf

67
Ludvík
Reagovat

Ježiš proč ta????????

68
Rena
Reagovat

Dáša je jasná, Katarína též, Kristina super

69
Ludvík
Reagovat

YES!! :D

70
bara
Reagovat

Ja za holky spokojena

71
Ludvík
Reagovat

Nevíte jestli bude vytvářet skupiny?

72
Nofux
Reagovat

Matěj Bláha a Laduda – vůbec nechápu co tam dělaj.

73
bara
Reagovat

Jiste by se dala vytvorit lepsi skupina nez ty tri holky…

74
VojtaP
Reagovat

@Nofux: mám to stejně.

75
libena
Reagovat

@bara: no právě – hlavně s raperkou, je mi jí líto, ve skupině by to byla paráda

76
VojtaP
Reagovat

@libena: přesně tak, nebylo by od věci zkusit vytvořit něco jako Third D3gree, materiál tam na to měli..

77
Ludvík
Reagovat

Přesně jak jsem čekal :DD

78
VojtaP
Reagovat

přiřazení k mentorům se dalo čekat, v tomto si myslím, že botu neudělali. Fakt škoda těch 3 live show.

79
Rena
Reagovat

Bože, co je ta Celeste muže naučit, tak jedině tu angličtinu, jak tam někdo z chlapců řekl…

80
libena
Reagovat

@VojtaP: no jasně, hned mě to taky napadlo. a u nás taková holka raperka v byznysu fakt není.

81
Ludvík
Reagovat

Karel Gott :-OOO

82
DJ Vlado
Reagovat

YES!!! Tak můj tip na rozdělení kategorií vyšel na 100% :-D

83
VojtaP
Reagovat

s tím „domem“ Celeste na střeše Incheby si dělají srandu?

84
okkvp
Reagovat

ntw teta helena

85
bezík
Reagovat

Ty jo, teta Helenka, bože za co nás trestáš …

86
Ludvík
Reagovat

@VojtaP: Nemají na přenosy, ještě aby měli na cestu do Ameriky :DD, ale vypadá to dobře, takhle večer, výhled na Bratislavu :D Jako Louis, když pozval svojí kategorii (myslím, že série 2012) taky na střechu :D

87
VojtaP
Reagovat

@okkvp: příští neděli změna programu Prima 20:20 X Factor: Mumie se vrací :D

88
Rena
Reagovat

už tam chybí jen Jirka Korn a Michal David… :-)

89
Bedy
Reagovat

Za mě za dnešní díl víceméně spokojenost… rozdělení kategorií si myslím že je dobré, jinak by to ani moc nesedělo.., postupující.. v každé kategorii (asi kromě skupin), mám minimálně 2 favority…, takže já jsem spokojen :).

Co se týče příštího týdne, nemůžete srovnávat hosty se zahraničím.. u nás jsou prostě hvězdy Gott, Vondráčková, Müller a Nightwork :) :D

90
Lucas
Reagovat

z tety Heleny jsem taky neměl radost, ale mohlo to bejt horší :D

91
okkvp
Reagovat

Vzhledem k tomu, že dál projdou jen dva tak mi ty tři zcela ujeté výběry (pokud se nepletu tak za dva z nich kopala především Celest) nevadí.

92
Rena
Reagovat

89 – No, Vondráčková, to nevím…

93
VojtaP
Reagovat

@Ludvík: že je pošlou do USA jsem nečekal. Ze střechy Incheby jde asi vidět opravdu vše a bude to asi vypadat na obraze skvěle, ale přeci jen je to trochu „lazy“ řešení, když se tam odehrává většina pořadu. Naštěstí není důležité, kde to je, ale co se tam odehraje…

95
Nofux
Reagovat

No, jak už jsem řekl, dnešní díl začal být dobrý až od té doby co přišly na řadu duety. Do té doby to bylo totálně o ničem.
Jinak já jsem celkem s top 20 spokojený, až na toho Matěje a Ladudu.
Mým z oblíbencem z castingu, který mě příjemně překvapil byl Matěj Vávra. Doufám, že postoupí do live shows.

96
okkvp
Reagovat

S těma skupinama nevim, u mě nejnadějnější asi bezejmenné (jestli si neskočí do drdolů)

97
Bedy
Reagovat

A jinak nezoufejte.. jak řekl Ota když oznamoval jedné skupině, že dnes nepostoupila.., !uvidíme se za rok“… :D… takže následující rok nás čeká 2. řada X Factoru.. a tentokrát neuvěříte.., dokonce hned se 4. živými přenosy! :D

98
bezík
Reagovat

@VojtaP: :D :D :D Asi tak …

99
Monika
Reagovat

Tak pro me to je porad druha az treti liga, nevidim tam jedinej vyraznej talent, nejslabsi pevecka show, co tu zatim byla. I ti nejlepsi by meli v SS problem postoupit do zivych prenosu.

100
Rena
Reagovat

@Bedy:
Tak nevím, ale já slyšela, že budou jen dva ! :)

101
Bedy
Reagovat

@Monika: Já myslím, že na tvoje negativní komentáře už jsme tu všichni zvyklí, ještě jsem od tebe nečetl nic pozitivního :D

102
Elko
Reagovat

U nás na Slovensku ešte stále pokračujeme – 5 brejk :D

103
Bedy
Reagovat

@Rena: Jako 2 živé přenosy? Že bychom ubrali? :D

104
Monika
Reagovat

@Bedy: Vsak je to pravda vzdyt ti nejlepsi tady jsou vypadlici ze SS:-)))) Nikdo vyraznej jako v Hlasu tu neni.

105
Rena
Reagovat

@Monika:
U skupina a senioru nevím, ale u holek a kluků se mi 2-3 kusy v každé skupině docela líbí… nejsou to sice tak výrazné talenty, jako v Hlase, či SS loni, ale třeba se vyklubou… moc času jim na to ale teda Prima nedala..

106
Scalex
Reagovat

@okkvp: Pokud ovšem ti dva postupující nebudou právě ti „wtf omg“… Polák asi neprojde, ale z toho mladýho vyplašenýho mám podobný pocit, jako z Jana Bendiga…

Ale oceňuju jednu věc – i když prošlo pár těch wtf zpěváků, tak neprošla většina těch „hlubokých lidských příběhů“.

107
Lucas
Reagovat

@Jai Kudo: jo jo :D :D viděl jsem, to sedí.. ale tak nějaký ty zkušenosti má a vadí mi mnohem míň než MD, takže ji přežiju :D

Pro mě taky, Matěj a Laduda katastrofa, oba byli příšerný, naprosto nechápu. Tak snad je to pro ně konečná příště.

108
Monika
Reagovat

Nestras s Polakem, z nej mam deprese:-)))) Podiova prezentace silena, ohnutej starec, co kope nozickama a ten slabouckej a neprijemnej hlasek je taky radost poslouchat:-))))

109
Rena
Reagovat

@Bedy:
No, prej nám dva stačí – a pak už dají jen jeden :)))

110
Lucas
Reagovat

@Scalex: Tak Bendig umí aspoň zpívat :)

111
Tomáš
Reagovat

Tak já mám o finálové dvojici u kluků absolutně jasno a chci tam Lukáše Grünera a Matěje Vávru protože jsou prostě nejlepší. Místo Kiliriaka, Tibora a především Bláhy bych raději viděl postoupit Igora Berka a Filipa Vaška. Igor je náhodou dobrý zpěvák a sympatický člověk a Filip má sice pěvecké nedostatky ale zase má X Factoru na rozdávání. Oba dva jsou rozhodně daleko lepší než Bláha a jeho postup na úkor jich je pro ně rána pod pás. Tibor zpívá dobře ale mě zoufale vadí to jeho podbízení a cukrbliky, působí na mě dost nesympaticky a strojeně a tak si prostě myslím že by hvězda X Factoru vypadat neměla. Když ho srovnám s naprosto přirozeným a bezprostředním Lukášem nebo skromným Matějem Vávrou tak je to jak nebe a dudy. Takže já mám tady o finálové dvojici jasno ale nevím jak to má Celeste. V kategorii Nad 28 budu fandit Bažíkovi, je tam teď pro mě jednoznačně nejlepší. Ostatní dvě kategorie mě vzhledem k jejich složení nechávají docela chladnými.

112
Rena
Reagovat

@Lucas:
Pravda, zkušenosti za ta lééta má, a lepší než MD, či Lucinka B. určitě je….

113
Jai Kudo
Reagovat

@Lucas: Matěj hlavně, to fakt nechápu…..

114
Bedy
Reagovat

Za mě:

Dívky – finálová dvojice? Jednoznačně Katka Ščevlíková a Dáša Šarközyová
Kluci – rozhoduji se mezi Matějem Vávrou, Tomášem Kaliarikem a Lukášem Grünerem
Starší – tady nevím, nemám vyloženě favorita.. ale asi bych poslal dál Brigitu a Petra Bažíka
Skupiny – tady je to pro mě konečná… možná Crabslide.., nebo ta nová skupina složená ze 3 holek? Vůbec nevím :).

115
bezík
Reagovat

Help !!! Já mám v těch jménech totální bordel. Pamatuju si jen Mambu :D Jak se jmenuje ta zrzka co s ní zpívala v duelu ? A pak ten plachej kluk, co postoupil jako druhej ?

116
okkvp
Reagovat

@Scalex: njn, máš pravdu, Celeste si prosadila svou kostkovanou košil, na které chce předvádět své koučovské kvality

117
Bedy
Reagovat

@bezík: Nahoře v záhlaví máš jednotlivé Kategorie.., jsou tam již jen jména 5 postupujících.. zítra přidám fotky a info… tak to použij a zorientuj se :D

118
dolores
Reagovat

dnes to bolo uz konecne o niecom, boli tam mnohi, co mi v pohode isli do usi. s postupupujucimi chalanmi som ako tak spokojna az na Blahu. ale dievcata ..WTF ? Labuda, ci Kristina Kusnirova ? ta postupila za co ? len preto, ze sa Klepirovi z nej zapaluju lytka :// a baby, co postupit mali, boli vyradene. minimalne 2 ma zaujali, dokonca jednu uprednostnovala aj Celeste, ale nepodarilo sa.

rozdelenie do skupin je skvele.

119
bezík
Reagovat

Jo , ta zrzka je Katka Ščevlíková, už vím, tak ještě ten kluk ?

120
Bedy
Reagovat

@bezík: Matěj Vávra myslím :)

121
suzzy
Reagovat

Nevíte kam se poděl Ivan Kanich? Za celý bootcamp jsem ho ani nezahlédla, v žádné dvojici nezpíval.

122
Monika
Reagovat

@dolores: Kristina imho nema sanci dale, jedinej kdo ji prosazoval hodne byl Klempir, jenze ten je ted out a Ondra ji postoupit asi nenecha.

123
Tomáš
Reagovat

Přiznám se že jestli mi Celeste Lukáše nebo Matěje V. nepustí do Live Show na úkor jednoho z těch tří kašparů tak si tady asi pěkně zatomášuju.

124
Tomáš
Reagovat

121: Ivana vyhodili hned na začátku v tom prvním vyřazovacím kole bootcampu, toho sem si všiml. Docela zvláštní a opět se nabízí srovnání s Bláhou. V čem je Bláha lepší?

125
Monika
Reagovat

A jak se mnozi podivuji, ze porad hodnotim vzhled, no je pekelne dulezitej, vsak Labuda postoupila jen na zaklade odlisneho looku. jak poznamenal Klempir, az ji namaluji bude vypadat jako hvezda….

126
okkvp
Reagovat

@Monika: ta to nutně potřebuje, protože zatím vypadá jak módní blogerka

127
alena
Reagovat

Nevím po dnešku, jestli se bude na to u nás dívat víc lidí. Porota poslala dále skoro samé Slováky. Mohli si tu soutěž udělat jen na Slovensku a bylo by to jasné.

128
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: Bláhu si asi prosadila Celeste, to jak někoho omlouvala nervozitou bylo asi na něj, jak kdyby ostatní byli úplně v klidu a vše jim sedlo :D Celeste na Matěje drží už od castingu, doufám, že se nakonec rozhodne objektivně.

129
Nofux
Reagovat

Tak u holek to mám jasný – Mamba a Katka jednoznačně dál. U kluků chci do live shows určitě Matěje Vávru a k němu asi Lukáše Grünera. U starších je mi to tak nějak jedno, ale vůbec by mi tam nevadil ten polák. A u skupin nemám nejmenší tušení :))

130
suzzy
Reagovat

124 díky. Možná si ho chtějí nechat pro příští rok. Pro mě je tady z kluků favoritem Lukáš.

131
dolores
Reagovat

@bezík: podobne, tiez sa mi tie mena pomiesali, ale asi preto, ze minule diely som az tak nesledovala, mena mi neliezli do hlavy a teraz tam bolo aj dost novych, co som ich predtym ani nevidela.

inak Mamba alias Dasa sa nenormalne zlepsila, aj ked tiez jej nemusi sadnut kazda piesen. je to vsak taka polo-muzikalova spevacka, takze skusenosti za tie roky, odkedy vypadla z SHS3 uz urcite nabrala. vtedy tiez nemusela vypadnut tak skoro, ale okrem toho, ze mala tzv.likvidacnu piesen (Vrat mi tie hviezdy), aste ju aj Habera z nepochopitelnych pricin odstrelil, oznacil ju vtedy za falosnu. samozrejme, celkom ciste to nebolo, ale zaspievala to s velkou emociou, co dokazala potom sledovanost na Ytube. ako vypadnuta klikanostou uplne prevalcovala ludi, co postupili dalej. ona ma v hlase istu naliehavost, a aj ked je Katarina tiez skvela spevacka, mozno technicky lepsia, budem fandit radsej Mambe.

132
okkvp
Reagovat

@Nofux: U starších mám jednoznačně Brigitu. Polák na můj vkus mečí jak koza a má divný pohyby až je mi fyzicky nepříjemnej.

133
dolores
Reagovat

@Monika: dufam, ved ma neprijemny knedlo-hlas a este aj prilis neladi. dnes to bolo ako-tak, ale minule? nechali ju postupit po 3. piesni? to aka protekcia? to som este v nasich koncinach v talentovej sutazi nezazila.

134
VojtaP
Reagovat

@Nofux: U skupin podle mě projde ten nový girlband a buď Lady Jam nebo Crabslide. Bude záležet, jak se to komu povede.

135
dolores
Reagovat

@alena: ja som si ti ani nevsimla, kto je slovak, kto cech… ale aby si bola v obraze, ved to aj zacali slovaci. na JOJke, kastingy uz pomaly koncili, ked sa zaspata Prima pridala. ja som si myslela, ze to bude len ciste slovenska zalezitost, ale ked uz ste sa pridali, co s vami :)))

136
Tomáš
Reagovat

Doufám že to nebudou zase nějak národnostně vyvažovat aby postoupil v každé kategorii do Live Show jeden čech a jeden slovák. To by mě teda fakt naštvali. Ať prostě postoupí ti skutečně lepší.

137
Rena
Reagovat

@okkvp:

Na Poláka mám stejnej názor.. :)

138
DJ Vlado
Reagovat

Moje hodnocení a pořadí Top 20:

holky:
1. Dáša – pro mě jednička celé soutěže, absoutní whole-package, rozená hvězda, kdo jiný by měl postoupi, když ne ona?
2. Katka – není to takový whole-package jako Dáša, ale zpívá rovněž výborně a je to zajímavá osobnost
3. Kristína – v castingu mě zaujala její barva hlasu, ale její dnešní podání Price Tag (což je kvůli Moničině verzi moje srdcovka) mě nepotěšilo, zpěvácky je to slabý odvar její jmenovkyně z Hlasu
4. Anička – podle mě je tam hlavně kvůli exotičnosti, zpívat asi umí, ale hlas nemá nijak výjimečný
5. Marina – WTF??? tuhle v nejlepší pětce nechápu vůbec

přání i tip na Top 2: Dáša a Katka

kluci:
1.-3. Tomáš, Lukáš a Matěj V. – všichni jsou u mě +- vyrovnaní, Tomáš s Matějem se mi dneska líbili v duetu, Lukáš mě naopak vzaujal víc v castingu než dneska, všichni jsou ale sympaťáci a dobří zpěváci
4.Tibor – zpívat umí, ale je mi bytostně nesympatický, už když se v castingu zeptal Celeste, kde jí stojí chlupy, mi z něj bylo šoufl, navíc je to šílenej thymolinovej panák s naučenými úsměvy, jestli někoho ve finále fakt nechci, tak je to on
5. Matěj B. – ještě větší WTF??? než Manina, tohle je absolutní omyl

přání na Top 2: dva z trojice Lukáš, Tomáš, Matěj V., tip: Tomáš/Tibor a Lukáš/Matěj V.

Overs:
1. Bronislav – zpěvácky dost nedokonalý, ale něco zajímavého v projevu má
2.-4. Brigita, Monika a Peter – všichni tři už jsou nějakým způsobem profláklí a nejde k nim přisupovat jako tabula rasa, na Brigitu mám víceméně neutrální názor, zpívá dobře, ale nijak zvlášť mě nebere, Peter se od SHS2 dost zlepšil, ale mezi rockery mi přijde průměrný, Monika je dobrá zpěvačka, ale v jejím zpěvu mi vadí šílený afekt, navíc to celé divadýlko s jeptiškou mi vůbec nesedlo
5. Miroslav – o tom upřímně nevím, co si mám myslet, chvílemi zní jako totální parodie, ale je to o něco menší wtf než Marina a Matěj

přání na Top 2: Bronislav a druhý je mi jedno, tip: Monika a Peter

skupiny:
nejslabší kategorie, když už bych měl volit, tak bych vybral Lady Jam, jelikož ti jsou aspoň trochu originální, i když by měli vyměnit zpěvačku
Crabslide jsou průměrná rocková kapela, jakých je milion, Ricco a Claudia zpívajídobře, ale jsou přeslazení jako ho**o z nutrie, The Moment mi přijdou hodně slabé a na nově vzniklou dívč skupinu zatím nemám názor

přání i tip na Top 2: Lady Jam a asi ta nová dívčí skupina

A obrovskou škodolibou radost mám z nepostupu rapera Christiána, jelikož Maxx se z toho pose*e :-D

139
Tomáš
Reagovat

Mě se polák nezdá špatnej a hlas má dost silnej ale u starších budou moji favoriti Bažík a Monika Agrebi, hlavně teda Bažík.

140
dolores
Reagovat

@Tomáš: Igor Berko sice dobre spieval, ale mna, hoci som na chalanov s vysokymi hlasmi zatazena, vobec neocaril, pretoze na moj vkus ma Igor ten hlas az dievcensky posadeny. to uz nedavam. vysoky hlas ano, ale musi byt chlapcensky zafarbeny

Bazik ma prekvapil, ze sa zase nasackoval do talentovej sutaze. stale to niekde skusa a stale nic :D on je sice slusny spevak, ved bol finalista Superstar, ale tam postupoval asi pre peknu tvaricku, pretoze bol obcas desne falosny. asi sa teraz v speve zdokonalil, dozrel, a hlavne ako sa zda zdrsnel a viac chrci ako predtym. skusal to aj narodnom kole Eurosongu, ale ani tam nepochodil. jedno mu ale nemozno upriet. je naozaj dobry huslista, a ak by postupil do zivakov, mohol by to vo svoj prospech vyuzit

141
Monika
Reagovat

Ja jsem hodne rada, ze Igor nepostoupil, vydaval stejne tony jako kdyz slapnu kocce na ocas. Pro me byl jeho hlas hodne neposlouchatelnej a vylozene me rusil.

142
okkvp
Reagovat

Bronislav je pro mě ten třetí wtf

143
Monika
Reagovat

@okkvp: Souhlas, Bronislav byl pro me tragickej, jsem s postupem vubec nepocitala. uz kdyz zpival v duetu rikala jsem si, ze do bootcampu zabloudil opilej bezdomovec.

144
DJ Vlado
Reagovat

@okkvp: Vidíš a mě jako jediný z Overs aspoň trochu zaujal, tedy spíš v castingu tou vlastní písní, dneska byl celkem mimo, ale který chlap by v Katy Perry nebyl? :-D

Jinak mě Overs a skupiny téměř nezaujali a moje jedničky mezi nimi jsou spíše jednoocí mezi slepými. U holek chci hlavně, aby postoupila Dáša, jasná Top 1 celé soutěže, a u kluků, aby nepostoupil Tibor, jelikož větší seskupení slizu jsem už dlouho neviděl :-)

145
Monika
Reagovat

No ja to mam tak. Dasa sice dobre zpiva a do muzikalu ok, ale na solovou scenu si ji nedokazu moc predstavit. Nevypada zle, ale ani zajimave. Splyva s davem pomerne. Hlas take nema nikterak vyjimecny barvou. v X factoru vycniva docela v te bide, v Hlasu bych si ji nevsimla. Myslim si, ze katerina bude o dost zajimavejsi a tvarnejsi. Moje TOP 1 mezi divkami.

146
Tomáš
Reagovat

No pro mě byl Igor rozhodně lepší než Bláha, Tibor a Tomáš. Zpívá rozhodně daleko líp než Bláha, působí rozhodně daleko sympatičtěji než Tibor a vizuálně je pro mě zajímavější než Tomáš Kiliarik tak proto mě to mrzí. Aspoň ten dům porotců sem mu ještě přál i když Lukášovi a Matějovi Vávrovi by u mě stejně konkurovat nemohl. A i když má vysoce položený hlas tak zpívat umí a to se o Matěji Bláhovi říct nedá. A ještě mě mrzí Filip Vašek, i když to dneska docela voral tak sem v něm viděl potenciál a rozhodně bych ho v domě porotců viděl raději než toho namistrovanýho Tibora. Pokud se to jmenuje X Factor tak Filip ho má a neměl vypadnout.

147
okkvp
Reagovat

@DJ Vlado: Bronislav mě tedy nijak extra neoslnil ani na tom castingu – jsem generace, která si písničkářů užila – aneb na začátku osmdesátek jsem vymetla jsem kdejakou Portu. Díru by neudělal ani tam

148
Tomáš
Reagovat

Dáša zpívá dobře ale je pro mě úplně totálně nezajímavá stejně jako Katarína. X Factor nevidím ani omylem ani u jedné z nich. V kategorii Dívek a Skupin mi bude úplně srdečně jedno jak to dopadne, favority tam žádné nemám.

149
dolores
Reagovat

pre ilustraciu sem dam Bazikovu sutaznu cestu Superstar. pri nazve kazdej piesne v tabulke je vpravo aj jej zvukova podoba (az na jednu) http://11superstars.xf.cz/index.php?page=10&hlas=2

150
Tomáš
Reagovat

Bronislav mi svým hlasovým a výrazovým projevem připomíná nebohého Františka Sahulu ( budíž mu země lehká ). Tenhle hudební styl co prezentuje vůbec není o intonaci ale o textu a prožitku takže technická stránka zpěvu se u něj vůbec hodnotit nedá. Ale zajímavý rozhodně je a možná bych ho pustil do Live Show s Peterem Bažíkem ( podle toho co ještě předvede nebo nepředvede Monika Agrebi ). Brigita je pro mě nezajímavá a polák je naopak přece jen asi až moc kontroverzní i když ani on by mi v Live Show nijak výrazně nevadil pokud by tam nebyl na úkor mého favorita.

151
dolores
Reagovat

ten poliak je desne expresivny, tlaci na pilu ako blazon, aj ked teoreticky spievat vie, aj mu to ako tak ladi. dnes aj relativne dobra partnerka sa pri nom akosi stracala, az sa stratili kamsi obidvaja :))

152
bezík
Reagovat

No, tak se snažím si v tom dělat pořádek. Zatím to mám tak, že 28+ a skupiny jsou pro mě nezajímavý. Holky v pořadí Mamba, Kateřina, Kristína. Mamba je lepší ale hotovější, asi už víc nepřekvapí. Kateřina by mohla. V klukách mám zatím totální guláš, zajímavej mi přišel ten plachej, snad Matěj Vávra se jmenuje. Ale budu si to muset ještě projet ;-)

153
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Na Tiborovi se shodneme, co do nesympatičnosti pro mě předčí i Vítka z Hlasu. Slizčího panáka jsem už dlouho neviděl. Fakt doufám, že nepostoupí do živáků, Akorát na Tomášovi se neshodneme, toho mám na stejné úrovni s Lukášem a Matějem :-)

154
dolores
Reagovat

Monika Agrebi ma velmi zaujimavy hlas a v tom co zatial predviedla bola imho vyborna. az na ten tijatr s mnisskym habitom. asi to nebolo z jej hlavy, neporadil jej to niekto z produkcie, aby pre XF urobili nejake promo-lakadlo ? :))

155
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Zajímavý hlas bezesporu má, ale vadí mi v jejím zpěvu děsný afekt. Nicméně do živáků asi postoupí, jelikož výrazná je dost a bylo jí věnováno i dostatek prostoru. Jen moje favoritka to určitě nebude :-)

156
Tomáš
Reagovat

Za mě asi takhle do Live Show:

Kluci – Lukáš a Matěj Vávra, absolutně bez debat ale moc nevěřím tomu že to tak bude protože takový štěstí prostě nemám.
Nad 28- Každopádně Peter Bažík a druhý finalista ať vzejde z tria Bronislav, Monika a polák asi v tom pořadí v jakém sem je napsal takže teď bych pustil do LF Bronislava.
Holky – I když mě nezajímá ani jedna tak aby to bylo pěvecky spravedlivé tak asi Dáša a Katka no i když na Katku se mi dost špatně vizuálně kouká tak bych možná zvolil nějakou jinou ale fakt jen kvůli vzhledu. :-D
Skupiny – Asi Ricco a Claudia ( i když jsou hodně přeslazení ale z té bídy mi vychází asi tak nejlíp ) a asi Crabslide i když teda zpěvák totální průměr tak pořád pro mě snesitelnější než ta hrozná zpěvačka z Lady Jam. To nové dívčí trio mi přijde dost nevýrazné stejně jako The Moment. Je škoda že nepostoupila ta manželská dvojice, i když se jim poslední vystoupení tolik nepovedlo tak byli rozhodně daleko lepší než většina těch co v této kategorii postoupila. Možná dokonce než všichni.

157
Monika
Reagovat

@dolores: Ja si myslim, ze si hodne uskodila tim ohozem jeptisky, jinak by patrila k favoritkam souteze. Pro me je pevecky nespolehlivejsi ve sve kategorii, kdybych k ni nemela urcite antipatie prave diky tomu humbuku kolem, byla by v mem zebricku pomerne hodne vysoko…

158
Tomáš
Reagovat

153: Tomáš byl i loni v SuperStar ne? Nevím, moc ho nemusím a ve srovnání s Lukášem a Matějem mi přijde teda hooodně nevýrazný, hodně mě bude mrzet pokud bude v Live Show na úkor jednoho z nich, po dnešku se začínám docela bát o Lukáše. Tibor je přímo šílenej, to loni Itcho byl s těma svejma pohledama oproti tomuhle ještě zlatej.

159
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: ktoryze Tibor vam tak trha zily? zeby Gyurcsik? taky pekny chlapec :D a ako sladko sa na podiu tvari ! :)) imho bol dnes aj o chlpok lepsi ako Gruner, aj ked trochu meci. Gruner ma vo vyskach krajsiu farbu, ale na podiu je nemozny. pozera do zeme a je desne hanblivy a stremovany :))

160
Monika
Reagovat

Tipy na postup: baby- Dasa, Katerina
chlapi-vyloucila bych Tibora, ten ma asi nejmensi sanci na postup, moc neverim ani Rebelovi, z te trojice muze postoupit kdokoliv, bude zalezet na momentalnim vykonu mozna, preci jen zkusim tipnout na postup Lukase a Tomase
starsi- Monika a Peter
skupiny -Lady Jam, Crabslide ci kapela beze jmena, zbytek je imho bez sance

161
Tomáš
Reagovat

159: Stydlivá a ztrémovaná byla kdysi Langerová taky.:-)))))))) Mě je to pořád daleko sympatičtější než to co nám předvádí pan Tibor Gyurcsik.

162
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Já se trochu obávám, že postoupí jeden z dvojice Lukáš/Matěj a jeden z dvojice Tomáš/Tibor, jelikož první dva jsou muzikantské typy a druzí dva dobře zpívající hezouni. Ze druhé dvojice mám jednoznačně jasno, že bych poslal dál Tomáše, který je sympatičtější i má hezčí hlas než Tibor, u první dvojice však jasno tak úplně nemám – Lukáš je mi dost sympatický a jako typ výrazný, Matěj je ale zase imho lepší zpěvák. Každopádně to bude u klukků hodně napínavý, mnohem víc než u holek, kde jsou Dáša s Katkou téměř na 100% jasné.

163
Tomáš
Reagovat

No ať už nepostoupí Matěj Vávra nebo Lukáš tak mě to teda bude šíleně moc mrzet. Už teď je mi z toho na nic.

164
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Mně Tibor vadí už od castingu, kdy se zeptal Celeste, kde jí stojí chlupy, brrr :-) z hezounů bych rozhodně radši volil Tomáše, ten mi i z mého mužského pohledu přijde jako větší fešák (a hlas má taky příjemnější) :-) Lukáš dnes zůstal poněkud za očekáváním, asi je to ten typ, který bez kytary není příliš jistý, ale zase je to hodně zajímavý a neotřelý typ :-)

@Tomáš: jj. Tomáš byl už vloni v SS a v divadle zpíval duet s Kristínou D. :-) i Lukáš byl vloni v SS a v divadle se vysekal na Nonstopu :-)

165
jab
Reagovat

Evidentně mi unikly některé fragmenty Tiborova castingu, mně osobně vůbec slizký nepřijde :-).
Jinak já bych to vybral takhle:
Kluci: Matěj Vávra, Tomáš Kaliarik
Holky: Mamba, Kristína Kušnírová/Katarína Ščevlíková
Overs: Bronislav Vařílek, Peter Bažík
Skupiny: Lady Jam, The Moments/Katka, Laura…

166
jab
Reagovat

@DJ Vlado: Jj Vlado, ten duet byl fantastický a hlavně z obou stran naprosto uvěřitelný :-), i díky němu mám letos pro Tomáše docela slabosrt :-).

167
Tomáš
Reagovat

164: Mě teda Tomáš vzhledově hezký nepřijde, vypadá jak nějakej skřítek a nepůsobí na mě vůbec zajímavě. Matěj Vávra je IMHO daleko pohlednější a charismatičtější týpek ale jestli tam nemůžou být s Lukášem dva muzikanti nevím….že o tom kdo z nich půjde dál bude rozhodovat zrovna Celeste tak z toho teda moc nadšenej nejsem a nevím co od ní v tomhle ohledu očekávat a jak se zachová…nebo jestli do toho koho mají vybrat bude mluvit i produkce? Kdoví.

168
dolores
Reagovat

@Tomáš: no ano, chapem ta, ale Aneta, ked spievala tak aspon jej ziarili ocicka. Tibor nemusi byt az taky cukricek ako posobil dnes, este sa moze ukazat aj v lepsom svetle. :)) rovnako ako aj Lukas.

ti dvaja Tomas a Matej boli ok, ale nie az tak, aby ma ohurili. chybala im hviezdnost na rozdiel od Itcha, ktory bol s tou piesnou vo finale pre mna ovela lepsi. rovnako ako aj dievcata, ktore dnes prisli po tychto chalanoch boli o velky level pred nimi.

169
Monika
Reagovat

Ja se priznam, ze mi Tibor vubec nevadi a mozna bych ho dokonce vybrala do sveho tymu. Jiste nezpiva nijak extra, ale zase mi neprijde ani horsi nez ostatni v jeho skupine. Na rozdil od zbytku se mi na nej ale celkem dobre kouka, Tomas fakt ne brrr vizualne:-)))),
A stejne jako nekteri diskuteri z Panacka fandili v SS babam hlavne na zaklade vzhledu, ja mam totez s Tiborem, peknej clovek a pro me i sympatak.

170
DJ Vlado
Reagovat

@jab: jj. i pro mě to byl jeden ze dvou nejlepších duetů, které v divadle zaněly (spolu se Sabinou a Lilly) :-)
Ovšem je docela zajímavé, že zatímco vloni byl z obou nepostoupivších Tomášů více zmiňovaný Sučik, tak letos soutěží oba znovu (i když každý v jiné soutěži), ale daleko větší šanci má Kaliarik, jelikož Sučik se zakopal spojením s Lackem.

171
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: to sa vazne opytal ? no teda trufa si chlapec ? :))) mozno preto, ze je to madar a oni su myslim trosku viac perverznejsi ako my slovaci :)) ale na mieste Celeste by mi to vadilo, keby sa ma verejne nieco take opytal.
na rozdiel od teba a Tomasa nad nim zatial nelamem hul . co sa tyka Lukasa, moze sa este vyvijat na podiu. a mal by sa trochu oholit :D

172
dolores
Reagovat

@Monika: prekvapila si ma ohladne Tibora, lebo v prispevku 160 hovoris, zeby si ho vylucila ..

173
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Pro mě by se Lukáš holit nemusel, právě ty vousy jsou na něm strašně sympatické a je to svěží vítr v záplavě hladce oholených metroušů :-) Nevzpomínám si, že by v některé naší soutěži byl podobný Rumcajs či Krakonoš :-D

174
Tomáš
Reagovat

172: Monka to asi myslela tak že by ho vyloučila ve svých tipech protože to nevidí reálně ale kdyby bylo na ní tak by prošel. :)

175
Tomáš
Reagovat

173: Taky je mi to na něm sympatické a to dokonce natolik že se snad sám přestanu holit.

176
Monika
Reagovat

@dolores: No vidis, na jmena nemam pamatovak a vubec tady mi to hodne splyvalo v x factoru:-))) Jsem si ho spletla s Bronislavem. Po prenosu jsem si postupujici vyhledala a podle tvare uz vedela…Takze Tibor jo, Bronislav ne pro me.

177
Monika
Reagovat

Jo v tech tipech jsi myslela…No tak tam jo, to bylo mysleno, jak pise Tomas…ze mu nedavam zadne sance na postup, ale za me by je mel…

178
spety
Reagovat

hele jaktože tam byl najednou pan Bronislav když na castingu nepostoupil???!!!

179
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: no ja mam problem u takchto rumcajzov v tom, ze pri predstave, zeby som mu mala dat pusu, tak ma to nejako odpuzduje. stacilo by mierne strnisko, ako mal napr. Itcho. mimochodom, ten sa vam nepozdaval, hoci bol prakticky stale neoholeny :))

@Monika: tak je fajn, ze si to objasnila. a suhlasim, na Tibora sa naozaj da najviac pozerat zo vsetkych tam, aj ked je tak trochu presladeny :))

180
bezík
Reagovat

Tibor ? Jak se někomu může líbit Tibor ? Dyk je úplně hnusnej, takovej tlustej nařvanej ksicht, steroidové tělo, no fuj, zpívá sotva průměrně , no hrůza ! :D :D

181
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Ale vždyť sama přece dobře víš, že můj problém, který jsem měl s Itchem, byl v něčem jiném (byl to konkurent Terezky) :-) Kdybych byl ženská, tak by se mi Itcho jako chlap určitě líbil, což o Tiborovi říct nemůžu, jelikož je na mě děsně umělohmotný :-)

Kdybych měl vyjmenovat kluky ze SS a spol, které mým mužským okem považuju za fešáky,k tak by to byli třeba Petr Poláček, Matej Koreň, Mišo Chrenko nebo Marcel Dragúň, paradoxem je, že ani jeden z nich u žen nijak výrazně nebodoval :-D

182
Dušan
Reagovat

Pre mna zatjal najlepšia časť ! A to som sa bál toho, že Bootcamp dali len na jednu časť…myslím že keby castingy minimalizovali na max 4 a nei 6, tak by to malo ovela lepší spád a mohli pridať dva live kolá…

Najlepšia je rozhodne Dáša (Mamba) a dúfam, že vyhrá..aj keď asi nie ,kedže minimálne na SK ju dosť veľa ľudí nemusí, už len kvôli tomu, že bola „všade“ (ja tne pocit nemám).
A ja osobne som spokojný aj s tým že postúpila Marina Laduda..dnes spievala síce úplne zle, ale ako je v každej časti povedané aspon 20x „nieje to len o hlase“ ! A zas najväčšie wtf je pre mna tá Katka, ktorá spievala duet s Mambou..áno, hlas má..ale nič viac ! Výzorovo ani osobnoste podla mna nemá šancu byť hviezdou…v tv ju síce oblečú,namalujú a zmenia jej image, ale čo z toho ked si to ona sama veriť nebude…je to to isté ako Bažík…hlas má, ale viac nie..v Superstar sa dostal pomerne daleko, a nedokázal vyťažiť ani z úspechu niekoľko mesiacov po SuperStar..a to ešte bola doba, kedy SS u nás sledovali masy ludí..
Zo skupín sa mi asi najviac páči The Moments a tá novo vytvorená..ale úprimne myslím že v našich končinách nemá šancu ani jedna skupina sa nejak výrazne presadiť, pokiaľ by nejakým zázrakom nevyhrala…

+ Nechápem prečo hejtujete Celeste..podla mna je v porote právom a dovolím si tvrdiť, že z celej poroty je najlepšia..nemá možno ani zdaleka tolko skúseností ako zvyšok poroty..ale úspešnejšia postavička z hudobného biznisu u nás ani v CZ momentále nieje…a navyše vidí to z pozície niekdajšieho súťažiaceho, z pozície niekoho kto má úspech a z pozície niekoho mladého, kto určite skôr príde s niečim čo zaujme ludí ako taká Sisa.
Ale inak, Sisu cením, zato, že ako jediná si svoju skupinu naozaj zoberie domov a nie na strechu alebo do divadla…

183
ehnflijkwef
Reagovat

Velmi špatný výběr – u holek měla postoupit ta kudrnatá a ta černoška. Nechápu tu Vietnamku a Laduda taky nic moc. Taky tam byla ještě ta, co skvěle zpívala Amy a ta rapperka ala Nicki Minaj. Kde jsou? U kluků měl postoupit aspoň jeden z gangsterů. Takhle je to spíš jak sebranka skoro třicetiletých borců, co vypadaj jak kdyby vylezli z popelnice. Těžko si takhle získaj mladý divačky a proč proboha nevytvořili žádnej boyband? Škoda, rozhodně bylo z čeho vybírat, ale bootcamp dost podělali. Nejvíc mě naštvali s tím příšerným Polákem. Proč mu proboha dali šanci před našima? Ten Rus aspoň umí skvěle slovensky a určitě je větší objev. No, dejte radši ten Talent zas, už mnou zas cloumá zklamání :D

184
Ludvík
Reagovat

U holek jsem chtěl jiné. Ta bledá holka postoupit nemusela…

185
Monika
Reagovat

@dolores: Neoholeneho chlapa nebrat ze stejnych duvodu jako uvadis:-)))) Plus jeste vousy pridavaji roky, Lukas vypada starsi, jsem si nejdriv myslela, ze patri do te nejstarsi kategorie. Stejnej pripad je leos mares ten v Hlasu dost zdedkovatel a vubec mu to neslusi.

186
hollyoaks
Reagovat

@alena: čo máš proti tomu že porota poslala skoro samých slovákov do dalšieho kola ……v skupine chlapci sú traja česi …..nie sme už spolu ….

187
hollyoaks
Reagovat

pre mňa je WTF Matej Bláha a ten Bronislav…….škoda že nepostúpila Júlia Smolková Igor Berko a Filip Vaško

188
Compact
Reagovat

SLEDOVANOST:
X Factor Prima 427 000 / share 15+ ( 12% ) /share 15-54 ( 13% )

189
hollyoaks
Reagovat

@bezík: prečo si premenoval katarinu na katerinu…….ved je to slovenka nie česka …….

190
jab
Reagovat

@hollyoaks: S Bláhou souhlasím, s Bronislavem nikoliv – pro mne osobně nejzajímavější z overs, ale moc nevěřím, že by došel do živáků. Z tvojí trojice bych bral maximálně Filipa a to ještě s přivřenýma očima, ale asi by byl lepší než Bláha.
Katarína, Kateřina, je vidět, že sem moc nechodíš, tady se běžně zaměňují i Kristína a Kristýna :-D

191
Patrik
Reagovat

Takze teda pristi rok muzeme ocekavat 2 sezonu xfactoru joo no tak snad daj vice zivych kol .Ale rikam furt do kola talenty jsou vycerpany a hlavne musej dat aby kastinky byli azv lete Uz se tesim na Kaju gota

192
Alex
Reagovat

Včerejší sledovanost v ČR : 427 tisíc…
To je, z obchodního hlediska, naprostá katastrofa. Prima s Xfactorem těžce teče.
Myslím, že už stačilo!

193
Ludvík
Reagovat

@Alex: jsou velikonoce, skoro nikdo není doma

194
jab
Reagovat

@DJ Vlado: No já jsem to mezi Itchem a Terezou viděl vyrovnaně po semifinále, od finálových kol mi bylo čím dál jasnější, že nejlepším Slovákem by měl být Itcho. Naopak Terka si ještě musela krýt záda :-D (ale zvládla to).

195
Rena
Reagovat

pro Jaba –
jak jsi se ptal na Adama Kukačku – několikrát od vánoc hráli v brně ( veletrh, olympie, kluby, plesy) , poslední koncert měli 8.3. psal to Ada i na

http://www.youtube.com/watch?v=q8Ni1-Rjj44&feature=youtu.be

196
Rena
Reagovat

i na Fb, ale v zápětí zval na konec března na ples, kde zpívá… tak nevím, zda s novou skupinou? Ten odkaz výše je z prosince – jeho autorská…
S ukončením lonského ročníku na gymplu měl prý dost problémy, povedlo se až poslední týden v září, tak se chce asi více ted věnovat škole..

197
Tomáš
Reagovat

Jak jste přišli na to že bude příští rok další X Factor? Moc tomu po tomhle průšvihu nevěřím. Přece že Oto řekne vrať se za rok tak na tom není vůbec nic směrodatného. Já bych si vlastně i přál aby nebyl protože ač mám tyhle show fakt hrozně rád tak je jich na naše poměry už moc a talenti ubývají, je to už setsakramentsky znát. Skoro bych se ale vsadil že Nova nasadí příští rok SuperStar a že by běžela proti X Factoru? Pokud jde o XF tak bych si fakt nepřál aby to vyhrála Dáša, to by bylo IMHO stejně naprosto zbytečné vítězství jako u Melanie Amaro v USA. Zpívá skvěle ale jási teda ztělesnění X Factoru představuju jinak. A proto by pro mě měl vzejít vítěz z trojice Lukáš, Matěj V. a Peter ale to u mě asi nikoho nepřekvapí. Stejně to nakonec vyhraje nějaká popová diva nebo někdo jiný komu vůbec fandit nebudu.

198
Ludvík
Reagovat

@Tomáš: Ono je celkem jedno kdo vyhraje, po těch 3 kolech o nich do podzimu nebude ani slechu ani vidu…

199
Rena
Reagovat

@Tomáš:

Také si myslím, že aspon dva roky XF nebude… Možná ta Superstár, ta měla uspěch. Jen ale jestli ještě jsou nějací talenti..

200
Ixuxu
Reagovat

@Rena: Spíš peníze, protože do něčeho jako SS nemůžete jít bez peněz, tak to prostě je. Takže si myslím, že asi bude jenom ten Talent, ale jsem rád, že bude jenom jedna soutěž, pauze je nutná. Lidi nejsou :D

201
Rena
Reagovat

@Ixuxu: přijde mi, že Talent už lidi také nebaví – navíc s Bílou a Slávikem… já sleduji jen poslední dva tři díly

202
Tomáš
Reagovat

201: Mě Talent nebavil nikdy, ani první řada a nic prostě….ta show šla vždycky úplně mimo mě a nijak sem to nesledoval. Jen sem viděl to finále jak to Bílá totálně podělala tomu sprejerovi Alexovi a pak to místo něj vyhrál ten opereta Pavlusík po kterým už dneska neštěkne ani pes. Pro mě je to nezajímavá show, vždycky mě bavili jen pěvecké show a nebo kontejnerovka VyVolení.

203
bezík
Reagovat

@hollyoaks: No promiň promiň, já jsem rád že vůbec dám přibližně jméno k obličeji a zpěvu, natož abych si pamatoval kdo je Čech a kdo Slovák :D Já se polepším ;-)

204
Dušan
Reagovat

@Tomáš:
Peter Bažík je podla teba stelesnenie X-Factoru ? :D :D :D aha…

205
Bedy
Reagovat

No to teda jsem dost zklamanej z ty sledovanosti. Jak v CR, tak na Slovensku. Konkurence tak velka nebyla. Nepochopim vkus divaka, i kdyz asi bylo hodne lidi pryc na svatky. Bootcamp uroven z castingu zvedl, a sledovanost klesla na minimum. Hrozny.

206
bezík
Reagovat

@Bedy: No jo, málokdo je vytrvalej jako my, že pořád doufá že se něco urodí :D Ty castingy hodně lidí odradily.

207
Tomáš
Reagovat

204: Jo podle mě je a smát se můžeš stejně jako bych se smál já tvýmu ztělesnění X Factoru. Každej má jinej vkus.

208
Dušan
Reagovat

@Tomáš:
Pozri sa, bol v druhej SK Superstar..nijako sa nezmenil…dostal sa pomerne daleko a ani to mu nepomohlo k tomu aby po súťaži nejako zaujal…jednoducho na to nemá. Ale vkus môže mať samozrejme každý iný..

209
Tomáš
Reagovat

208: Já jsem SK SuperStar nesledoval takže tady Petera vidím poprvé a musím říct že je to přesně šálek mého čaje. Rocker, muzikant, charismatický sympaťák, co víc si přát. Prý se od dob kdy byl ve vaší SuperStar dost zlepšil a to co zatím předvedl v X Factoru mě hodně zaujalo. Je mi svým stylem rozhodně daleko bližší než tady favorizovaná Mamba a další. Klidně bych mu přál celkovou výhru a i když vím že to nevyhraje tak mu přeju postup aspoň do těch Live Show. To že se někdo nedokáže po soutěži prosadit není většinou jeho vlastní neschopnost nebo znak toho že by neměl talent ale má na to vliv strašně moc okolních faktorů a v dnešní době se živit hudbou a ještě úspěšně fakt nic lehkého není. O tom by spousta talentovaných lidí z těchto show včetně samotných vítězů mohla vyprávět. A navíc to pro tuhle show vůbec není směrodatné – mě prostě Peter v X Factoru baví a proto ho chci vidět co nejdál.

210
Rena
Reagovat

@Dušan:

Pokud se dostal v Superstar daleko, jak píšeš, jistě má talent i Xfaktor, proto sem patří,třeba se chce pokusit po letech prorazit znovu…je starší, zkušenější…a protože zde je spousta těch, co to už někde zkoušeli, zrovna tak v Hlasu, proč by to nemohl zkusit i on? Proč by nemohl být mezi prvními třemi?

Já zatím, favorita nemám, z nikoho jsem nezustala paf..ale pár dobrých lidí tam myslím je…

211
Rena
Reagovat

@Tomáš:

To že se někdo nedokáže po soutěži prosadit není většinou jeho vlastní neschopnost nebo znak toho, že by neměl talent, ale má na to vliv strašně moc okolních faktorů a v dnešní době se živit hudbou a ještě úspěšně fakt nic lehkého není. O tom by spousta talentovaných lidí z těchto show včetně samotných vítězů mohla vyprávět. – s tím souhlasím, je to asi dost těžké…

212
cmelak
Reagovat

@VojtaP:
LadyJam ma osobne velmi bavi

214
Bedy
Reagovat

@Honza: Jj, je to katastrofa.. a zrovna nebyla moc velká konkurence (kromě pohádky na Jedničce) a Bootcamp tu úroveň od castingů zvedl.., na Slovensku byl taky propad razantní.. fakt to nepochopím..

215
Honza
Reagovat

@Bedy souhlas.. ono se to asi zvedne ale nevypada to na zadnej zasadni zvrat (uz)

216
Honza
Reagovat

@Bedy: slovensko taky? ajaj

217
Ludvík
Reagovat

Jo Na Slovensku o X Factor taky není zájem moc velký, nevím jestli to je těmi velikonocemi nebo to lidi nebaví. Když to tak vezmu tak porota neznámá a docela slabá, chybí jim taková ta jiskra co byla třeba u poroty Superstar 2009, soutěžící nic moc ale na tom nesejde průměrný dívak to nepozná, dále by mohlo odradit to že je to až příliš podobné Talentu možná si Slováci navykli na USA verzi, tak čekali víc než další Talent pod jiným názvem se zpěváky. A nebo když s blížícími se přímými přenosy zjistili že budou jenom 3 tak se na to vykaslali, ale to je asi nejmíň pravděpodobné.
To že to tak propadá v Česku je celkem normální, je to Prima a není to sracka z nemocnice…

218
Honza
Reagovat

@Ludvík: jako jo ale…. osobne si ale nemyslim, ze Prima dela svoje porady drahy a velkolepy… spis naopak

219
Rena
Reagovat

K Bootcampu dnes nevyšel žádný článek?!

220
Bedy
Reagovat

@Rena: Rekap bude určitě, tipuji že se tu objeví zítra :).

221
Filip
Reagovat

Bronislav Varilek z over 28.. je podle me cernej kun souteze… ten borec je zvlastni a skromnej(trochu tam lechta to Xko)… navic skoro jedinej cech

222
cmelak
Reagovat

@Filip: taky sa mi paci originalita by v sutazi mala mit sve miesto

223
cmelak
Reagovat

@bezík: ta zavist z teba len srsi hnus

225
bezík
Reagovat

@cmelak: ??? Co to ? O co jde ?

226
VojtaP
Reagovat

@Nofux: tak jsem křivdil, není to Incheba, ale nějaký heliport přesně naproti přes vodu :D

@Rena: Rekap bude dneska :)

227
okkvp
Reagovat

@VojtaP: Kempinski River Park

228
Martin Novotný
Reagovat

Tak jsem shlédnul Bootcamp až včera. I když jsem vypadnul, tak jsem se svojí účastí spokojenej a myslím, že se nemám za co stydět. :)) Fandím Dáše a Katce

229
VojtaP
Reagovat

@okkvp: taky už jsem si to našel, pěkný hotýlek :D

230
Lucas
Reagovat

@Martin Novotný: To určitě nemáš :))

231
Tomino
Reagovat

najsilnejší sú jednoznačne chalani a dievčatá. Absolútne nechápem prečo posunuli ďalej Ladudu… rád by som ďalej videl Dášu no medzi Katkou a Kristínou by som sa rozhodoval ťažko. Medzi chalanmi sú jednoznačne najlepší Tomáš a Matej, snáď to Celeste nepokašle… skupiny a seniorov neriešim, pretože sú neskutočne slabí aj keď zvyšné dve kategórie teda tiež nie sú nič extra…

Mimochodom. Tu prebiehajú stále hudobné ocenenia (anketa) Hviezda 2013, kde sú aj Vaši obľúbenci ako GG, Šmajda, ale trebárs aj Ewa, Celeste atď… tu je rozcestník ankety:

http://panelakaine.blog.cz/1311/music-awards-hviezda-2013

Přidat komentář