Česko Slovenská Superstar 2011: co dnes zazpívali v 1. finále (10. 4.), kdo vypadne?
[singlepic id=1566 w=420]
Uvnitř článku naleznete videa s výkony všech finalistů a samozřejmě 2 ankety, koho chcete vyhodit ze Superstar.
Úvodem bych chtěl omluvit DJ Vlada, ke kterému se včas nedostal seznam skladeb pro 1. finále Superstar a je až do pondělí offline, tedy mimo internet. Proto tentokrát jen přehled skladeb bez jeho komentáře, jaký očekává úspěch či neúspěch s danou písní u konkrétního interpreta. Věřím však, že jej svými názory na následující playlist 1. finále Československé Superstar 2 plně zastoupíte. Ke skladbám jsem dopsal alespoň snad zajímavé informace ze zákulisí.
Gabriela Gunčíková / Pink – U and your hand
Pink v této písni zesměšňuje muže, kteří s ní flirtovali v klubech. Název písně je ve smyslu „Vypadá to, že dnes večer jen já a mé ruce“, což si pomyslí mnoho mužů poté, co byli při svém flirtování odmítnuti.
Píseň U + Ur Hand přišla některým v USA natolik pikantní, díky odkazům na masturbaci, že jí některé rozhlasové stanice odmítly hrát. Dle wikipedie byla dokonce Pink požádána, aby pro zpěv této písně v rámci jejího vystoupení v American Idol byl název a slova U + Ur Hand změněno na U + Ur Heart. Na což jim Pink odvětila, jak chcete mít sex se srdcem?
Lukáš Adamec / Lenny Kravitz – Are you gonna go my way
K této skladbě se neváže žádný zajímavý příběh jako ke skladbě Pink, alespoň jsem žádný nedohledal. Zajímavý je snad pouze fakt, že cover této skladby si dopřálo už mnoho interpretů, včetně Metallicy, Toma Jonese či Robbieho Williamse.
Celeste Buckingham / Joss Stone – You had me
Ke skladbě nedohledáno žádné zajímavé info. Dle textu písně jde o porozchodovou skladbu.
Martin Harich / Robbie Williams – Come undone
Další skandálnější song v dnešním díle Superstar je skladba Come Undone od Robbieho Williamse, která byla cenzurována díky svému videoklipu. Před chvílí jsem jej na youtube viděl a nic k cenzuře neviděl. Asi mají v MTV Networks Europe jiná měřítka, co lze v televizi pustit a co ne. BBC Radio 2 pro změnu zákazalo i samotnou skladbu, asi se jim nezdály slova děvka, hovno, prdel v textu. Mimochodem, skladba končím tím, že Robbie Williams zpívá, že je spodina, zazpívá to i Martin Harich? :)
Simona Fecková / Elena Paparizou – My number one
Skladba My Number One od řecké zpěvačky Helena Paparizou mě zaujala. Když jsem jí právě pustil na Youtube, tak jsem zjistil, že jí z poslechu dobře znám, jen jsem jí dosud přiřazoval zpěvačkám Shakira či Jennifer Lopez a ejhle ona, Řekyně.
Helena s touto ač rychlejší, tak milostnout skladbou (každá zamilovaná přeci nemusí být cajdák) vyhrála v roce 2005 jubilejní 50. ročník Eurovision Song Contest, u nás známější jako Eurosong. Ve skladbě Helena zpívá, že její milovaný je její „number one“ a jediný poklad co, kdy měla.
Martin Kurc / Seal – Crazy
Jde o jeden z největších hitů zpěváka Seala a to hned z jeho stejnojmenného debutu. Skladba se samozřejmě dočkala spousty cover verzí. Ta nejslavnější je asi od kanadské písničkářky Alanis Morissette.
Monika Povýšilová / Christina Aguilera – Beautiful
Skladba Beautiful, která je známa především v interpretaci Christiny Aquilery má rovněž zajímavé pozadí vzniku. Skladba je totiž hudebně i textově původně z pera zpěvačky Lindy Perry. Že je vám to jméno povědomé? Ti z nás, kterým je kolem 30 si mohou pamatovat, jak v první polovině 90. let bourala hitparády skladba What’s up od kapely 4 Non Blondes. A právě jejich dredatá zpěvačka s výraznými rty je Linda Perry.
Ta skladbu Beautiful, která je pro ni velmi osobní napsala i hrála o mnoho dříve než se proslavila díky Christině Aquileře. O její skladbu měla dokonce zájem Pink, ale ta u Lindy neuspěla. Prvně neuspěla se svoji žádostí, umístit skladbu na album Stripped ani Christina. Lindu však nakonec přesvědčila svojí interpretací a ruka byla v rukávě.
Michal Šeps / Bob Marley – No woman no cry
K této klasice světové hudby toho překvapivě není moc co napsat. Snad se jen přiřadit k jednomu z táborů a to těch, kterým se líbí původní skladba v podání Boba Marlelyho, nebo těch, kteří mají radši verzi od Fugees.
Klaudia Pappová / Alicia Keys – Doesn’t mean anything
Ke skladbě nedohledáno žádné zajímavé info.
Petr Ševčík / Ewan McGregor – Come What May
Skladba složená pro úchvatný hudební film Moulin Rouge. Mimochodem fráze „Come What May“ je ze Shakespearova Macbeatha a existují 2 verze této skladby, které se nepatrně liší v textu. Jednu lze slyšet ve filmu, druhou verzi pak na soundtracku k němu.
Alžběta Kolečkářová / Janis Joplin – Cry baby
Skladba Cry Baby má osud mnoha skladeb. Tato píseň je původně od mě naprosto neznámé kapely Garnet Mimms and the Enchanters, kdy slavná se stala až v roce 1963 díky cover verzi Janis Joplin.
Matěj Piňák / Jamiroquai – Virtual insanity
Ke skladbě nedohledáno žádné zajímavé info.
Kteří 2 finalisté opustí finále v části jménem Rozhodnuti?
V pondělí z této finálové 12 odejdou rovnou 2 lidé. Již nebude oproti semifinálovým kolům záležet na jejich národnosti, ani na pohlaví. Jediné co rozhodne jsou hlasy od diváků. Kdo bude mít nejméně, nekompromisně poletí.
Koho byste po dnešku vyřadili? Kteří 2 zítra vypadnou?
| |
A jedno bonusové video na závěr, Vašek Klausů taky umí
Související články, doporučujeme k přečtení
– SuperStar: Co zazní v prvním finálovém kole? / jak dnešní skladby vidí Scalex
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Klaudia je jasná už teď a myslím,že je úplně jedno,jak večer zazpívá,u Celeste si ale zas až tak jistý nejsem,klidně by mohla vyletět i Monika.Nikomu jinému asi vyhazov nehrozí,i když já bych viděl nejraději odcházet Haricha.Na to si ale asi budu muset ještě pár kol počkat.Bohužel.
Kdo podle vás vypadne z kluků jako první?Zkuste tipovat.Já tipuju,že Harich nebo Kurc.
Klaudia,Celest půjdou na 110% :) Jenom jsem zvědavý na Gabrielu !
3:Tak ať jdou,škoda nebude ani jedné.Moje Top 4 jsou teď Ševčík,Piňák,Gábina a Adamec,všichni ostatní jsou mi ukradení a můžou vypadnout,Harich dokonce musí vypadnout.Ještě vlastně fandím trochu i Alžbětě,ale po tom fiasku s Oravcem už v životě nikam nepošlu jediný hlas i kdyby můj favorit zazpíval jako pánbůh.Pokud vyhraje Ševčík,Piňák,Gábina,Adamec nebo Bětka budu spokojený.
Já si zase nejsem tak úplně jistá u té Klaudie, přece jen Ištvancovou jsem na vyhazov tipovala už od 2. semifinále a skončila v 2. finále. Každopádně podle mě Krutá Indulona půjde buď zítra nebo příště. Z kluků bych to viděla na Matěje (sebevražedný výběr skladeb) nebo Martina Kurce (někdo to pojmenoval ,,nekontroverzní idol“).
Ale já sem si už od začátku semifinále myslel,že se ten Jerguš do finále nedostane,nevím proč,ale měl jsem prostě takový pocit a tak jsem mu pořád posílal hlasy,aby se to nestalo.A nakonec se to bohužel stejně stalo nezávisle na tom,že jsem pro něj hlasoval jak blázen.To už opravdu člověka vytočí.
No Piňák se musí dostat minimálně do TOP 3.Pokud ho porazí Harich,Kurc nebo Šeps,tak to už jděte vážně s celou superstar do háje zelenýho.
Z Jerguše totiž ta sebestřednost přímo sálala a jsou lidé a zřejmě jejich dost, kteří na to slyší. I když to byl určitě dobrý muzikant, tak tím si to hrozně zkazil. Rozhodně ve finále měl být místo Haricha určitě.
7 – no tak, správně by se asi měl do té TOP 3 dostat, ale vycházím z předpokladu, že typický divák je něco jako JUDr a ty písničky, co si vybírá, úplně populární nejsou. (A Jerguš byl správně kontroverzní, bez něj mi SuperStar přijde o poznání nudnější, už nemám prakticky žádného favorita.)
V dievčenskej časti sa prekvapenie konať nebude, ale v chlapčenskej áno. A spokojne to môže vypadnúť aj Peter, keďže pôsobí nechcene ale kontroverzne. Jedni ho zbožňujú, iní neznášajú. teraz budú rozhodovať hlavne puberťáci/čky, naše pocity sú lautr.
sali (10), a co když vypadnou 2 holky? Nyní již se nevypadává dle národnosti, ani dle pohlaví.
Můj odhad:
Lukáš – to by mu mělo sednout, pořádná rocková nálož pro pořádného chlapa
Monika – bude to určitě technicky bezchybné, ale asi zase takové odtažité, chladné
Klaudia – asi jí opravdo “jeblo”, to nemůže absolutně dát, ale díky tomu na 100% poletí
Martin K. – super výběr, očekávám opět touchdown
Simona – nevím, nakolik to dá přesvědčivě, pokud málo, ohrožena vypadnutím
Martin H. – to si zahrává hodně, druhé kolo po sobě lyrická píseň od Robbieho, asi to nebude technicky nic mimořádného, nicméně pubiny ho přes první finále pohodlně protlačí
Bětka – tak to si nakládá pořádně, doufejme, že to zvedne
Petr – technicky to bude opět bezchybné, záleží na celkovém dojmu, jak to bude prezentovat, ale tady nevidím žádný zásadní problém – možná to bude druhý touchdown
Gábina – to bude velmi zajímavé, jak si jako rockerka poradí s „popinou“, ale očekávám, že to uchopí nějak po svém a bude to skvělý výkon
Matej – nevím, nakolik to podá přesvědčivě, je to píseň pro mladší cílovou skupinu než je ta jeho, ale třeba to uchopí zcela po svém a bude to skvělý výkon jako minule
Celeste – to by mohla zvládnout o něco lépe niž minulá kola, ovšem žádný velký zázrak to nebude, zůstane to na úrovni školní besídky
Michal – zcela ve svém živlu, bude to velmi zábavná show
Na vypadnutí vidím jednoznačně Klaudii, jako 2. vypadávající Celeste (75 %) nebo Simonu (25 %).
Ještě tip k otázce č. 2 – jako první z kluků vypadne v TOP 7 Martin Kurc.
Mám jen otázečku, skladba Cry baby, co jsem hledal není od nějak Allison (to by měla být holka z nějaké zahraniční Superstar), ale od Janis Joplin. Pak už těm podkladům od TV Nova vůbec nerozumím :)
Přesně tak,ta písnička je od Janis Joplin.,ta holka ze superstar to zpívala pouze v soutěži,pak to možná přezpívala.
Každopádně v letošní superstar se dvě věci nikdy neměly stát.Oravec měl být ve finále místo Haricha a Ševčík si neměl ostříhat vlasy.
Tomáš (14), díky, už jsem to v článku opravil a postupně doplňuji info k jednotlivým skladbám. Ne z pohledu, jak to kdo zazpívá, ale zajímavosti k dané skladbě. Hned první skladba, tj. píseň od Pink, co bude zpívat Gabriela má velmi zajímavé pozadí :) Schválně, zda to někdo z porotců či Leoš zmíní.
SUNíčko: Já těm podkladům občas taky nerozumím. Někdy bývá uváděn prapůvodní interpret, občas zas někdo, kdo to přezpíval později… Minule taky u Your Song uváděli Ewana McGregora místo Eltona Johna. Ale to už je takový superstáří folklór, takhle to bylo od první řady…
Gusta: ona ta Pink není tak úplně čistá popina, je to takové to „rebelské“ cosi na rozhraní popu a rocku a to je poloha, která Gábině může hodně slušet.
SUNíčko: Leoš by to zmínit mohl… „Tak pánové, nezapomeňte… dnes večer jen vy a vaše ruce… popadnout mobil a hlasovat a hlasovat a hlasovat…“ 8^)
Moje pořadí v tuto chvíli:
1.Piňák
2.Gunčíková
3.Ševčík
4.Adamec
5.Kolečkářová
6.Fecková
7.Kurc
8.Šeps
9.Povýšilová
10.Buckinghamová
11.Pappová
12.Harich
Co mám podle vás dělat?Mám žít ve vlastním světě a představovat si,že je ve finále místo Haricha Jerguš a nebo to nějakým způsobem překousnout a smířit se s realitou,že je tam prostě Harich?Kterou z těchto dvou možností byste mi poradily?
14 -přesně tak, Janis Joplin nepřekonatelná, úžasná a zdrcující. Toto je věc, která se člověku zažere pod kůži na celý život. Doporučuji poslechnout.
16 – Ta písnička je původně od Garnet Mimms & The Enchanters .. ale známější je to určitě od Janis :) Proč je jako interpret uváděna Allison Iraheta nechápu, zvlášť když to zpívala jen v americké superstar a po soutěži to nikdy nijak nepřezpívala.
21-Já bych ti poradil3.možnost najdi si nejbližší strom a pověš se.:) ale je to fakt Škoda.
Každopádně bych dneska nepodceňoval ani moniku. Myslím,že jí to dneska taky sedne. No uvidíme.
Klaudie jednoznačně dnes výkonem konečná.
Nemyslím si, že monika vypadne .. Beautiful je krásná písnička = ) známá, to jí pomůže, když ji dá skvěle, tak si ji hodně lidí po tomhle vystoupení zapamatuje :)
Tak ja si naopak myslim, ze pisen Beautiful je hodne specificka, uz nekolik lidi se na ni vysekalo (Lucie Bakesova u nas) je potreba tam dat emoce a to mi zatim u Moniky nejvic chybi, imho to zazpiva technicky dobre, ale plose a naopak bych tipla, ze to bude jeden z jejich nejhorsich vykonu.
Jo a ještě jeden postřeh. Neřek bych Že je maťej úplne bez šance na dobrý umístění. Přeci je, kolik je tu diskutujíćich a kolk řadilo maťeje celkem vysoko v ťech svých odhadech.
Netipuju, že to je zas úplně zanedbatelnej vzorek.
Třeba fakt půjde vysoko;)
Sama jsem zvedava kam az se Matej dostane, prece jenom si vybira skladby pro narocnejsiho divaka, dneska myslim, ze nejen doktor, ale i sirsi verejnost bude mit problem to vubec doposlouchat vzhledem k vyberu skladeb.
První z kluků půjde Piňák , potom Harich…… Kurc ani náhodou…. ten bude v první pětce….stopro. Pokud náhodou vypadne dříve, fandím Lukášovi ten ještě může něco předvést.
Já jsem hodně zvědavej jaké tomu dá kapela aranžmá. Každopádně Matějův výběr je ze všech výběrů nejriskantnější a to oceňuju. Jestli se mu to vyplatí uvidíme až večer :)
Monika to dá. U Etty mě přesvědčila, že se umí do toho položit a nepřijde mě vůbec akademická naopak.
21: Tomáši, určitě si představuj, že tam Jerguš ještě je a hlavně nám nezapomeň potom napsat, jak to dal (a připoj i co zpíval, asi to všichni nebudou vědět), takhle to nakonec vyhraje.
Některé jedince, kteří sem náhodou zaskočí to určitě dokonale zmate.
21 – to poznáš při dnešním finále, jestli vydržíš u televize, až tam bude Harich, pak to znamená, že jsi schopen akceptovat realitu.
29-Tak určitě nepůjde první Piňák,vždyť z kluků je nejlepší.A podle mě,to bereš podle vzhledu a první pro mě z kluků odejde Kurc.Zpívá dobře,ale z nich je nejmíň výrazný.
No bohužel v této soutěži je možné opravdu všechno kromě toho,aby aspoň jednou vyhrál můj favorit a tak je opravdu možné,že Matej odejde z kluků jako první,i když je z kluků opravdu nejlepší.Mimochodem Jerguš měl dnes v případě že by postoupil zpívat písničku Layla od Erica Claptona.Psal to na facebooku.
Monika to podle mě dneska zazpívá velice pěkně. Stejně tak i Petr Ševčík, Martin Kurc a Gabina Gunčíková, možná i Alžběta Kolečkářová a Lukáš Adamec. U ostatních si tak jistej nejsem vzhledem k jejich nepřesvěčivým výkonům.
Na vypadnutí tipuji Klaudii Pappovou a Michala Šepse.
Ti dva se mi absolutně nelíbí ve finále.
Nejvíc se těším na Péťu a Monču. Tihle dva jsou nej zpěváci. Docela mě zajímá i Gabča a Martin. Ostatní průměr až podprůměr.
Doufám, že v pondělí vypadne Šeps- akorát se předvádí a Pappová-zpěv ji nic neříká.
Tak já jsem šťastná, že Lukáš nebude zpívat Kabáty a to jen proto, že já je nemám ráda :-) Navíc myslím, že tahle vypalovačka mu sedne…Jinak myslím, že netřeba sikutovat o vypadnutí Klaudie, tak je ve finále jen díky semifinálovému systému vyřazování a pak bych chtěla, ať jde Harich, ale nevím nevím….:-)
No tak Šeps zítra nevypadne určitě,i když by mi tam taky vůbec nechyběl.
Vyhodil bych Haricha a Klaudii,ale vypadnou Klaudia a Celeste.
Kéž by vypadl Michal Šeps, protože tam fakt nemá co dělat. Měl ji do soutěže Československý komik nebo tak něco,ale kdo určitě vypadne bude Pappová ta už tam nějakou dobu nemá co dělat.
Šeps IMHO v této konkurenci zatím vypadnout nemůže.Že by třeba Celeste dostala více hlasů než Šeps se asi těžko může stát,to by byl hotový zázrak.Stejně si ale myslím,že Harich tam taky dlouho otravovat nebude a že možná z kluků poletí jako první on,už do finále dost možná prolezl s odřenýma ušima.Pokud tam ale bude strašit tak dlouho jako loni Lacho,tak si to asi začnu brát osobně:D
(10) – Ahá, to som si neuvedomil, Sluníčko, ďakujem. V tom prípade sa prekvapenie nekoná vôbec: Klaudia a Celeste. Aj ich priaznivcom ich bude ľúto, takže im nepošlú hlasy z ľútosti, aby sa toľko netrápili. Natíska sa aj konšpiračná teória, že túto „čistku“ zariadi dramaturg, pretože finále dlho neznesie priekaky. Tak nestabilné typy by im imho zrejme dosť zavadzali, produkcia musí udržať nejakú minimálnu úroveň.
I KDYŽ TO JSEM VLASTNĚ ZAČAL UŽ VE CHVÍLI,KDY VYŘADIL jERGUŠE…..
(10) … Pre mňa je dôležité, aby prešli Simona a Matej. Keď Simone budú vyberať vhodné skladby, jej hlas sa ešte môže famózne prejaviť. A Matej so svojim hlasom by dokázal zatiahnuť aj za Cockera, Paľo minule vystihol charakteristiku jeho chrapláku. Títo dvaja mi za to stoja.
Alžbeta je pre mňa príliš silový typ (hoci nie až tak silový ako Leona Šenková), a Gabi je pre mňa studená ako psí čumák, hoci technicky je azda lepšia ko Peter.
Přesně tak ten Šeps mě fakt vytáčí doufám, že zítra vypadne a Pappová radší no comment
Jsem ráda, že je někdo stejnýho názoru. Komu vlastně fandíš Davide?
Jednoznačně Povýšilová, Ševčík a Kurc
46:Podívej můžeš napsat třeba ještě stokrát aby zítra Šeps vypadnul a on stejně zítra nevypadne,já sem zkoušel to samé s Harichem a bohužel to nefunguje.:D Ale musím přiznat že čas rány hojí a že se pomalu začínám z vyřazení Jerguše oklepávat a asi se nyní stanu fanatickým fandou Mateje Piňáka,i když s posílám hlasů sem skončil jednou provždy jak už sem řekl.Pokud se ani on nedostane aspoň do TOP 3,pak na tuto řadu superstar raději zapomenu.
Nejlepší jsou stejně Petr Ševčík a Monča Povýšilová
Povýšilová mi přijde totálně nudná,nezajímavá a šedá myš.její vystoupení ve mě nezanechává vůbec žádný dojem,což je úplně to nejhorší,protože když dozpívá Harich,tak mám aspoň chuť ho nakopat do prdele.Monika je pro mě stejný případ jako Martin Kurc-neurazí,nenadchne.Tito dva lidé ve mě nevzbuzují vůbec žádné emoce a nejsou pro mě ničím zajímaví.Monika je pro mě spolu s Klaudií z holek nejméně výrazná,to už i ta Buckinghamová je výraznější.
nevím, pořád vo máte proti Michalovi. Ten člověk prostě do superstar patří. Nikdo z účastněných nedovede tak pobavit, hlavně si na nic nehraje. Ona superstar není jen o zpěvu. Jak skončil Chodúr zpívat sice umí, ale jinak působí jako suchar.
jj moje slova
Chodúr vyhrát neměl,měl vyhrát Šmajda,ale to už mě dnes vůbec netrápí.
Šepse bych tam nechal maximálně tak do TOP 8,pak by měl vyletět taky.
Přesně Celesta i Kladie by měli vypadnout, ale jsem zvědavá teď v tomhle kole na Matěje a Simonu.
Já bych chtěl, aby jako první vypadl Matej, neboť mě jeho výběr písní (teď je to úplný vrchol) strašně nudí – šli jen ti Eláni… Pro mě jw totálně nazajímavý. Z téhož důvodu by mohly vypadnout i Monika se Simonou, které mě dosud vůbec ničím nezaujaly jsou pro mě v soutěži úplně zbytečné. Ale jediný, kdo mi opravdu vadí, je Piňák…
Dost zajímavá anketa… hlasujte i Vy! :-) http://lutejani.blog.cz/1104/kterou-ze-slovenskych-reality-show-byste-si-prali-i-vy … třeba jednou televize dají na naše přání a né těch svejch analitiků :)
57:Kalino,ty jsi vážně tragéd.
Trochu se bojím aby se neopakovala historie – Šeps /Šmajda baviči. Ševčík- Chodůr – systém start -cíl. Gábi/Najdekrová – předčasná favoritka, která nesplní očekávání. No, uvidíme.
60 – Ač přeju výhru Šepsovi, tento scénář by mi nevadil. Gábina mě přesvědčila zatím jen po stránce hard skills, ale vůbec ještě nijak z hlediska soft skills, vůbec se neprojevila…
60:To se klidně opakovat může,pokud to bude podle zažitého modelu z minulých let,tak to vidím na superfinále Ševčík-Piňák.Ale oboum dvoum hodně fandím,takže asi není moc pravděpodobné aby jeden z nich celou soutěž vyhrál.
Playlist se mi převážně líbí. Těším se na
Lukáše – výborná skladba, která by mu měla sednout;
Piňáka – konečně zazpívá píseň, která se mi k němu zaprvé hodí, a zadruhé se mi líbí;
Kurce – hlasově přesná trefa a konečně temperamentnější skladba než ty předchozí.
Zvědavá jsem na
Celeste – dobrá volba, otázka je, jak to Cel zvládne. Může to být podobně osvěžující jako její Mercy, ale taky se na tom může vysekat;
Alžbětu – s Bětky hlasem by to mohlo znít zajímavě, ale je to pořádná kláda.
Obávám se
Haricha – byla by to pro něj dobrá volba, musel by se ale soustředit na zpěv a tahle skladba ho hlavně v refrénu bude vyloženě svádět k blbnutí a poskakování po pódiu;
Šepse – tady se bojím hlavně toho, že to bude příliš podobné vystoupení z prvního semifinále.
Nejsem zvědavá na
Gábinu – s Pink ať se jde Gábina nebo ten, kdo jí to vybral, vycpat;
Moniku – nezajímavá skladba, kterou bude zpívat pro mě nezajímavá interpretka;
Klaudii – nezajímala by mě, ať by zpívala cokoliv, navíc jakkoli mám Aliciu strašně ráda, zrovna tahle její skladba mi připadá spíš průměrná;
Petra – ultranudná skladba, navíc v originále duet, takže v jednohlase bude ještě víc tratit;
Simonu – příšernost, něco jako If you have some fun (nebo tak nějak) od Terezky Kerndlové. Tady by mě obzvlášť zajímalo, jestli si to Simona vybrala sama (stejně tak jako tu Miley Cyrus a i tu Anetu), pokud ano, tak si o jejím hudebním vkusu myslím své.
Přání na vypadnutí čistě podle playlistu: Klaudia, Simona.
Monika 26 – ad Bakešová, jestli myslíš semifinále v ČHS 2, tak tam nezpívala Beautiful, ale The voice within, pokud se nepletu.
63 – je zajímavé, jak se téměř dokonale míjíme. Mně ta píseňn Simony přijde v té záplavě nudy nejzábavnější a ta od Mateje mě úplně dostává do depresí… JAk se v lecčems shodneme, tak hudbě ne-e… :-)
66 – tak to občas chodí ;-))
66 – doufam doktore ze jsi si poridil na vecer spunty do usi, klacek do ust (aby sis neprokousl jazyk) a zatloukl okna aby te zpev Alzbety nedonutil skocit sipku ;-) doporucuji si pro jistotu vzit i Tisercin .. to takovej oblbovak ze nebudes vedet ci jsi a treba se ti zacne Betka libit :)
68 – to se nestane. Mně nevadí Bětin zpěv, ale ona jako osoba. Prášek proti nevolnosti si budu muset vzít u té hrůzy co bude pět Matej, to není jen nuda, to mě fakt otráví…
Já bych řekl, že dnes (tedy zítra) vypadne Klaudie na 100% a, nevím proč, ale myslím, že druhým bude Matěj Piňák. Já fakticky nevím, proč si to tak myslím, ale něco mně to říká.
70 – K.laudii sice fandím, ale už podruhé mě zklamala výběrem písně. Doufal jsem, že aspoň ona bude představovat zábavní mistrovství, jako bylo dřív např. v Ein Kessel Buntes. Tento proud v SS naprosto chybí. Kladia by uměla spojit zpěv, tanec, show… Kéž bys s Matejem měl pravdu… Je v něm pro mě cosi znepokojivého, přijde mi jako nudný patron a hudebním vkusem mi nemůže být dál…
Našel jsem imho super rockový remix známé písně. Toto by mohl dát někdo v SS… Komu by to nejvíc sedlo? Harich? http://www.youtube.com/watch?v=N7dbZjnyJuI&feature=related
Zdá se mi, že se těžce podceňuje Lukáš Adamec! Jeho vystupování se sice někomu může zdát humpolácké, ale jeho pěvecké kvality jsou jednoznačné. Já ho dokonce považuji za lepšího zpěváka než Ševčík, kterému je podle mého názoru hodně nadržováno od porotců( hlavně teda Habera). A výkony Lukáše jsou standartně vynikající, na profesionální úrovni, proto nechápu, že je takhle přehlížen!
74 – imho je jen stabilně průměrný/nadprůměrný, ale nikdy hvězdný. Ani jedno kolo nebyl imho v TOP 3, ani s Patejdlem…
73 – Podceňuje? Skoro ve všech příspěvcích ho vidí v Top 5, někteří až v Superfinále.
Judr (74) jak pro koho ;-) pro mě byl s Patejdlem Top1
To Carne, Kalina: Myslel jsem tím, že nechápu hodnocení poroty. Uznávám, že nemá super charisma, které mu k tomu hvězdnému výkonu chybí, ale v to případě nechápu takové hodnocení u Ševčíka, který je u mě zcela anticharismatický!
77 – Ševčík má dar, že ho část lidí miluje a část nesnáší… Lukáš je většině lidí jedno…
Vypadne Martin Harich
Výhru přeji Petru Ševčíkovi (je to můj kůn)
Kalina: Je mám jen obavy, aby to nedopadlo jak s Chodúrem, o kterém porota pořád trvrdila, že je nejlepší, až to dotáhl až do vítězného finále. Je spousta lidí, kteří se nechají zlákat hodnocením poroty, zvlášť pokud nemají vlastní názor a je jim to opakováno hodně často.
imho bude dneska top večera Bětka – pro diváky i pro porotu a asi bude i SO
btw.: budete tam někdo?
81 – tak Ševčík imho technicky nejlepší je a moc se mi líbí jeho výrazové prostředky a ohromná motivace a chtění. Samozřejmě i jeho pohledy raněné laně… :-) Chtěl bych ale, aby vyhrál Šeps. Matej by mohl dát trojboj s Vlastíkem a Drdou o nejnudnějšího patrona v SS… Gábina má katastrofální práci mimo zpěv samotný. Vůbec se nesnaží prezentovatnějaký vlastní pozitivní příběh a v rozhovorech taky zatím vůbec ničím nezaujala… Je to škoda…
81 – pro mě jistě NE… :-)
83 – nepodsouvej si předpojatost, počkej si a hlavně se dívej v místnosti s vysokým stropem (někteří překvapení budou i skákat) ;)
Lucas 73 – jak kdo, pro mně je např. Lukáš no. 1 ;-) Vpodstatě jedinej, komu jsem z toho uskupení tam schopna fandit. Piňák též supr, ale myslím si – nevím proč – že vypadne hodně brzo.
Kalina: Mě je naopak z těch jeho výrazových prostředků špatně. Jeho zpěv mě zatím nijak neoslovil, a pochybuju, že někdy osloví! Na jeho přeslazené cajdáky sem přímo alergický. Gábina je, co se týká zpěvu bezkonkurenční a její vystoupení sou pro mě zážitek! A co se týká chování mimo podia nemá ráda pozornost, hlavně kamery a myslím, že nějaké laciné podbízení je pod její úroveň.
86 – rozlišujme laciné podbízení a sebeprezentaci…
carne: myslím si , že sebeprezentace není potřeba, pokud tě někdo zaujme svým výkonem, ale opravdu zaujme tak si k němu cestu najdeš sam/a
Já nevěřím že se chce Ševčík úmyslně podbízet. To už je přehnaný. Prostě takhle na jevišti vypadá. Ale je fakt, že to není nic moc a měl by na tom zapracovat.
84 – to je těžké. Mně je jako osoba natolik vzdálená a protivná, že na tom výkon nemůže nic změnit. Bohužel…
88 – to je v mediální době velmi naivní, zejména jde-li mi o masový úspěch typu SS. Navíc se soutěžící ucházejí o naši přízeň a hrají o velké peníze. Petrovo chtění a snaha jsou tedy imho totálně namístě. Navíc vypadá plaše a zranitelně. To je v kombinaci s dokonalým zpěvem úžasná kombinace. Stejně ale chci ať vyhraje Šeps., protože v SS a priori fandím kontraverzi…
89 – je x lidí, kterým se tato jistá forma snahy a vděku líbí… Navíc ho to odlišuje a je kvůli tomu medializován…
88 – to je sice pravda, ale mě Gábina svými výkony doteď moc nezaujala, takže by mi trocha té sebereprezentace možná pomohla
Beautiful? OMG, na Aguiléře ztroskotávají i finalisti American Idolu.. To bude totální průser.. Výběr skladeb mě absolutně nezaujal.. Těším se jen na Bětku, protože Janis je moje oblíbenkyně.. Ale taky se bojím, jak to dopadne..
Kalina: To záleží na vkusu, já si třeba opravdu myslím, že zpěvák, který už opravdu za něco stojí, nemá důvod žebrat o přízeň. Navíc je to odpudivé a u umělce absolutně nepřijatelné. Pro mě je zase naivní tvrdit, že Šeps by mohl nějak uspět. Osobně mu dávám max 5.kol..a pak sbohem šáteček.
65, K – Lucie Bakesova se mi hodne libila a pokud si vzpominam tak zpivala Aquileru dvakrat v divadle (kdy to byla jedna z peti pisni na vyber) a potom i v semifinale, nejsem ji jista, zda ty pisne byly uplne stejne, ale je mozne, ze mas pravdu a misto Beutiful zpivala The voice within.
Z toho playlistu se hodne tesim na Lukase, to je skvela volba pisne a pokud to da tak se zaradi mezi favority a prestane byt takovou sedou mysi. Ja mam jen obavu, aby to dostatecne rozjel, melo to koule a ve vysledku to nebylo takove dietni. Matej hodne riskuje, imho s tou pisni nebude mit problem jen JUDr, ale i komercni divak pro ktereho muze byt velmi nezazivna. Ve vyberu me zklamala Gabina, ta avizovana Metallica by byla skvela volba pro jeji hlas bezkonkurencni pecka (navic takhle i riskuje, ze roli rockera prevezme Lukas a ten ji nejake halsy odebere), taky me zklamal Petr vubec nechapu co pisen z Moulin Rouge dela v kole s nazvem muj idol. To, ze je to duet bych se nebala, ty verze v superstar jsou stejne zkracene, tedy part Nicole Kidman by se tam stejne nevesel, ale i tak dost velka nuda. Tentokrat me potesil Martin Kurc, jsem zvedava zda do te pisne dokaze dostat tu nalehavost Seala a nebo zda to bude jen parodie.
94, fx – vidim to podobne pruser, ale treba me prekvapi
carne: Tebe třeba ne, mě velmi!:-)…a jestli tě nezaujala do teď, tak nějaká sebeprezentace na tom nic nezmění. Za tu dobu sis už určitě našla někoho jiného, kdo je ti ze zpěváků sympatický, a s kým se můžeš stotožnit… a i kdyby se to změnilo, tak těžko budeš opouštět svého favorita:-)
95 – zpěvák je imho něco jako obchodník, snaží se nám prodat svůj produkt /zpěv/. Tudíž mi přístup Ševčíka nepřijde divný. Dnes je totiž hudby tolik, že si jako zákazníci můžeme sakra vybírat. Proto je tak důležitá i ta prezentace. Je třeba využít všech možností…
Monika: Na Pink u Gábiny jsem taky zvědavý, ale věřím jí! Bylo to trochu překvapení, ale pak sem zjistil, že 1. kolo je pod názvem Můj pop idol, takže Metallica by asi neprošla. Ostatně by mě zajímalo, kde jsi to zjistila, že by měla zpívat Metallicu?
Monika je pěvecky nejlepší zpěvačka a to nemůže nikdo popřít to samé platí i o Petrovi. Lukáš Adamec rozhodně není lepší než Petr. Lukášovy výkony nejsou tak dobré. Myslím si, že Piňák je lepší než on a Lukáš by mohl příští kolo vypadnout.
Doktore, nezapominej prosim u Sevcika dodat, ze NA TEBE pusobi plase a zranitelne, PRO TEBE ma dokonaly zpev. Na me totiz pusobi podbizive, afektovane a labilne a jeho zpev jako dokonaly nevnimam.
100 – toto byl původní playlist, milionkrát lepší než to co je teď…
1. Petr – Queen – Bohemian Rapsody
2. Šeps – Bob Marley – No Woman No Cry
3. Matej – Sinatra – My Way
4. Gábina . Metallica – Unforgiven
5. MArtin – Bryan Adams – Summer 69
6. Harich – Kate Perry – I kissed a girl…
7. Lukáš – Kabát – Corrida
8. Simona – Celine Dion – Think Twice
9. Celeste – Pussycat Dolls – Sway
10. Monika – Barbra Streisand – Memory
11. Klaudia – Bacara – Yes, Sir I can boogie
12. Alžběta – Radůza – Jednou to pomine
99 – Taky je rozdíl jakým způsobem nám chtějí zpěváci svůj zpěv „prodávat“. Když už si tady hrajou na to, že jsou nebo by chtěli být hvězdami, tak by to měli taky tímto způsobem dělat a ne lacině jako na nějaké vietnamské tržnici….
102 – co tu všichni máte proti afektu? Teda u zpěváka/zpěvačky? K umělcům imho trocha teatrálnosti patří. Tedy pokud nepatříte mezi zastnánce „vkusného zpívání“ a „civilního projevu“. Mě naopak skutečně afektovaná zpěvačka v CZ chybí, tzv. diva…
104 – souhlas, ale osobně snesu radši přemíru snahy a chtění než nedostatek…
Kalina: Tohle vidím poprvé, můžete mi o tom říct víc?
Doktore, diva prece neznamena afektovana, Diva to podle me ma tak nejak prirozene, je to tam samo. Kdo na to nema a snazi se o to, ten je afektovanej. Pro me vyraz afekt znamena krecovitou snahu o prirozenou zivelnost. Ale je to jen muj pohled,
107 – o čem?
Kalina: Lidé mají rádi, když je zpěvák svůj, originální, pak nemá důvod něco předstírat. Leda žeby byl ve skutečnosti tak průměrná a obyčejná osobnost, že mu nic jiného nezbývá!
Monča je naše superstar. Doufáme, že to dotáhne min. do top3
Kalina: O tom playlistu, odkud to máte?
110 – TY pořád tu osobnost a celý takový teátr a show okolo vidíš jako protichůdné veličiny – já mám rád kombinaci…
112 – ten tu v týdnu zveřejnil nějaký diskutér, ale bohužel nebyl pravý a naletěli jsme… Věřilo se tomu ale krásně…
Kalina: Ok! beru to. …a co ten playlist?:-)…to asi není oficiální?
A jsem u toho. Petr prostě na lidi něco přenáší i přes obrazovku. Někdo ho obdivuje a někdo nenávidí. Nikoho tady tak nepropíráte jako Petra. Řeší se tady co řekl, jak se usmál, jak se přikrčil a jak se ostříhal. Někteří o něm můžou psát i disertační práce na téma psychická labilita. A pak že nemá charisma a že je nezáživný a nudný. To svědčí o tom, že jsou vám ti ostatní úplně fuk. Pardon kromě Šepse. Ten mě baví a na něho se taky těším, ale jen proto, co to zase bude za estrádu. A pak tady ještě estéti a znalci ženské krásy a dokonalosti probírají Bětku. Jejda já vás miluju.
NAJLEPšI JE PETR šEVčIK A SIMONA FECKOVA JEDNOTKA
blanka: To nebude charismatem, mnohým leží v žaludku, jak je pořád vyzdvihovaný za pěvecké výkony. To ,že ve mě jeho zpěv nevyvolává žádné emoce, zato já nemůžu. A já ti můžu otevřeně říct, kdyby ho porota furt necpala dopředu, tak je mě úplně s prominutím u pr…e.
Kalina: Ale souhlas, byl by to pěkný playlist!
98 – Tak je pravda, že mě už tam teď (teď = po vypadnutí Jerguše) nezajímá prakticky nikdo, ani ten Petr, který na mě tedy nepřenáší absolutně nic, takže vítězství budu přát Michalovi (totálně nereálná možnost, i když bych takhle kontroverzního vítěze fakt chtěla) a asi tomu, kdo mě nějak zaujme, k čemuž patří i ta lidská rovina. Oni tam jsou podle mě skoro všichni pěvecky na stejné (nebo aspoň velmi podobné) úrovni a já se tak budu rozhodovat převážně na základě té sebereprezentace.
MOJE PORADIE JE
1.šEVčIK 9.PINAK
2.GUNčIKOVA 10.šEPS
3.FECKOVA 11 . KOLEčKAROVA
4.POVYšILOVA 12.PAPPOVA
5.BUCKINGHAM
6.HARICH
7.ADAMEC
8.KURC
118-ale za to Petr nemůže. Že se někomu jeví jako dokonalý zpěvák, to je jen subjektivní názor a netřeba za to Petra pranýřovat. Mě teda Petr říká moc.
jeeej,ake dneska pekne outfity :))
Ale Klaudia dnes úchvatný outfit. A ty čižmy…
Kurc trochu nuda
Simona – čarokrásné doplˇky…
Harich – šílené šedé triko…
Běta – Šaty do áčka – NR
/etr – proč sportovní boty???
Gábina – úžasný glamour model
Matej – klobouk dobrý. Co ty chlupy na prsou???? Fuj!
Cel – super spodek
Michal – žánrová klasika
Teď jsem to zapnula…ti lidi stylistům něco udělali? Bětky jsem se lekla, Petr na mě poprvé působil jako gay a Gábinu jsem si spletla s Rolincovou…
A Petr oholit. Přichází o náznak androgynnosti, která na něm (jako jednom z mála) je sexy…
125 Běta se nevyvedla, ale možnosti jsou omezené. Gábina je úžasná takto si to já osobně představuju. U Petra je otázkou, zda je to věc outfitu. Myslím, že ne. Alle ty nastrkané kalhoty do hnusných bot, to ne. Volil bych radši mokasíny z hadí kůže…
Co je to za experta za kemrou co dela tak priserny detaily na obliceje? boli z toho oci a nic neni videt!
boze, preco na mna posobi dnes adamec ako upir ?:D
ale inak vystupenie dobre
Mmmm… Tak Adamec tedy klobouk dolů. Takhle suverénně snad ještě nikdo nikdy finále nenačal. Energie, drajv, ale přitom i preciznost rytmická i intonační, pevné výšky… To mě tedy překvapil. To bylo vynikající.
Lukáš (po vypadnutí Jerguše a Noaha jeden z mých favoritů) supeeer! To byl nářez, paráda. Škoda jen, že hned na začátku.
akože co je ine na tej scene oproti semifinale…tak toto ma sklamalo…semifinale mali byt komornejsie ak nevedia urobit bombasticke finale
Jinak to pódium je tedy hodně slabé. Každým rokem čím dál miniaturnější, zpěvák už tady na tomto musí hlídat každý krok, aby se na něj vůbec vešel a nespadl do publika, letos navíc ani skoro není rozdíl oproti tomu semifinálovému, takže to nemá ten osvěžující efekt… To Vítek Pokorný s partou docela podělali.
Pokud jde o to, jak vypadaj, tak numero uno dneska jednoznacne Klaudia.
134 – ano, klaudia je dnes úchvatná. I Gábina…
132, zuzana: ano, je to zklamání i přes to, že jsme to čekali. A i ta režie je příšerná, ten úvod, nástup finalistů byl jak vystřižený z neumětelské laciné dílny pana Čecha z novácké SuperStar před sto lety… Je to škoda, když to tyhle věci kolem kazí. Oproti slovenské SuperStar je to zpracování každým rokem čím dál chabější.
Beautiful by měli pro příště zakázat…navíc holka tomu textu trošku nerozumí, ne? Chjo…
tak o monike by som nikdy nepovedala, ze bola blondina :)))
podla mna zatial jej najslabsie vystupenie
Doktore, jedinej chlap. kterymu slusi androgynni vzhled, je Johnny Weir. Nikomu jinymu.
monika zatial slabe nejako strasne to seká…a skracuje a nie je to vooobec dobre a k zaujimavým pasážam ani nedoslo a vobec … zlé
Tak takhle mizerně, technicky nejistě jsem ještě Moniku zpívat neslyšel.
Monika zklamani :-(
adamec super, monika pro mě průser. navíc na beautiful už mám fakt alergii…
136 – a co teprve ten brutal zoom na kamere č.1?
Monika dost špatný dneska, škoda. Snad se udrží
jinak super, že hujeraševčíka konečně ostříhali…už ho můžou vyrazit :-))
Monika si vzala kládu, ale myslím, že se s ní poprala dobře. To by dal málokdo. Ale je oproti jiným méně výrazná (byť mě moc sympatická) a porota ji moc nepodržela, tak se o ni docela budu bát. Navíc druhá startovací pozice….no uvidíme…
143 Absolutní souhlas. Jinak držím palce Kurcovi, za toho Seala má u mě veliký +! Kéž by to dal dobře!
127 – JUDr. – Gaydar nemám, takže to nepoznám, ale dodneška mě to nenapadlo.
Morbo – jestli jsi to ty, tak ahoj :-)
řeklamná přestávka
klaudia- hrozne a ten nosový hlas mi vážne vadí…padák v prvom kole
Zpívá Klaudia a já chci zpět reklamní přestávku.
Klaudia IMHO úplně mimo
Zpívá Pappová, to sou muka!
Klaudia a Moniky pro mě zpívaly podobnou píseň, ale Klaudia je mnohem naléhavější ve výrazu…
neviem, ci klaudii pomoze ten skvely outfit k postupu
Kez by Klaudia zpivala aspon z poloviny tak dobre, ja vypada….
Dozpívala Klaudia… docela mi to tahalo uši :-/
tyve, ta husa nepozná svatovítskej chrám a navíc vyje jak siréna… ven!!!!
Klaudia… musel jsem v půce přepnout, to se fakt nedalo.
Klaudia – strašný, strašný, strašný!!! A navíc nesnáším fialovou barvu! :-)
To bylo strašný!!! Au, au, moje uši!
Palo sa asi nepočúva (u Klaudii), ale za výber sú zodpovendí porotcivia, takža Palo si nakakal do vlastného hniezda.
(155) Ta je tak naléhává, až je úplně mimo. Zlatá Monika!!
klaudia dostojne nesie kartac od poroty
zdravím huma rojo!!!! je fajn díky superstar pravidelně zjišťovat, že ještě žiješ :-))
Co je se zvukem??? Zpěv zaniká v instrumentálu…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam blbe sestelovanej zvuk ja nebo on?
Pappovej spev=hnus!
aj kurc je miestami mimo
on, podle mě se neslyší a je to slyšet :)
Kurc….ach bože!!!:-(
ani Martin dnes nie je v pohode…co je s tým zvukom….zatial semifinalove kolá u mna lepsie po každej stránke…scena, zvuk, publikum a vykony tiež
Martin je v tom úplne stratený. To chce človeka s celosvetovým feelingom. Dosť mimo na Maťove kvality.
Co se to dneska děje?? Zatim se mi líbil jenom Lukáš a i to nebylo nic extra. A taky je nějakej divnej zvuk…
mne sa zda, ze kurc aj daval najavo, ze sa nepocuje. raz si tak rukou urobil okolo ucha take nejake gesto
166 – morbo – nápodobně :-))) Komu letos fandíš?
Martin Kurc by měl hlavně zapracovat na těch hlubších, tišších pasážích, tam jako by přestával zpívat, jako kdyby se vypnul. Když se dostane nahoru a zesílí, pak teprve ten hlas začne znít jak má. měl to často moc nízko, navíc tohle je založené na naprosto přesně rytmicky zařezávaných synkopách, precizním frázování, a Martin to dával příliš volně, laxně… Tam musí být větší nasazení, koncentrace a preciznost.
Scéna v Bratislave v minulom ročníku bola oproti tomuto bomba . Pódium malinké, nasvetlenie o ničom, divácka kulisa slabá. Spevácke výkony zatiaľ slabé okrem Adamca. Kurc tiež hrôza.
Zvukaře vykrákat za uši!!! Když slyším blbě já, takl co asi on do ucha?
Martin byl takový ztracený….takové šumivé to bylo…mj. by si měl vybírat výše položené písničky…dole trochu tako jakoby huhlá
a uz vieme, sustredil sa na text. alebo vyhovorka?
Tak Feckova si vybrala jen podle pisnicky…To se pak nemusi jmenovat muj idol!!!
Ach jo… Snad Martin tohle kolo přežije, byla by ho škoda.
183 – přesně. Simona svůj podvod odhalila…
Dneska se mi zatím vyloženě nelíbil nikdo.Kdyby tam byl Jerguš,tak by jim všem natrhl prdel.tek Kurc,to byl teď hodně slabej čajíček.
Čo vám je? Nemusím mať svoj idol, stačí mi, ak sa mi páčia piesne, nie?
teda zvuk stojí za h… a výkony zatím až na jednu výjimku taky, aspoň Tina je poprvé oblečena slušivě a nevypadá jako by měla za pět minut rodit jako v těch předchozích modelech.
187 – kolo se jmenuje My pop idol…
ach tomas? si sa vratil? prebolelo? tusim, ze sa najviac tesis dnes na haricha :D
177 – :) čistě pěvecky se mi zatím nejvíc líbí Bětka, ale z jejích dosavadních rozhovorů mám pocit, že mi tam chybí trošku víc fištrónu.. z kluků je mi sympatickej Adamec tím, že to moc neřeší a vždycky to s přehledem vystřihne.. ale favority si vyhodnotím až po 1. finálku :) co ty??
Fecková…ta angličtina je strašná!
Simona – nádherná píseň, ale místy je falešná…
mam dojem, ze pozeram teraz euroviziu :)))
Simona, to nie je estráda! Do kelu!!!
189: Presne tak! Kdyz uz se kolo nejak jmenuje, tak by se taky melo dodrzet. Mimochodem tak jednoducha pisnicka a od ni je to nic extra. Simona si neustale vybira pisnicky, ktere jsou velmi jednoduche. Diky tomu je take brana ze Slovenek nejlepe. Ale pockejte na nejakou tezsi pisnicku.
195 Však už to slízává od poroty. Hlavně mám pocit, že se to děvče dost „žere“. Ale u Klaudie je to ještě markantnější. To je pro mě fiflena Nr. 1.
Co všichni kritizují vítěznou píseň Eurovize????? Cokoli, co má rytmus a melodickou linku je odrhovačka? Simona se mi poprvé líbila. Eurovize je moje oblíbená soutěž…
vypadat jako ona, tak se taky žeru :-D :-D já jí všecko odpustím, prostě se mi ta holka hrozně líbí:o)
191 – Bětka, Gábina a Monika (pominu-li dnešek). Kluci jsou pro mě zatím všichni ve škatulce „neurazí, nenadchne“ s výjimkou rastamana, na toho se vždycky těším :-)
Tak i když je to, co zpívala Simona, přesně to, co bych já označil slovem grc, tak v této verzi to bylo snesitelné, což je úspěch, zásluha jak Simony, tak skvělé kapely i zvuku, který je podle mě nejlepší ze všech prvních finálových kol, která byla.
Tak tenhle výběr mě u Simony trochu zklamal. Škoda jejího hlasu pro takový cirkus.
pro mne dneska pořád nejhorší Harich – a to ještě nezpíval!
Teraz to Harich vystihol: semifinalistov vyberala porota!
Harich fakt zní jak mladej Robbie :)
Hrozný zvuk, ale Martin spieva fakt dobre (hoci na začiatku mu jeden tón uletel).
Harich dnes zatím nejlepší…
harich dobre .. zatial slovaci valcuju cechov :D
Tak Harich rozhodně trémou svázaný není :o))) A drží se na rozdíl od řady předchozích v tónině. Extra ho nemusím, ale dobrý výkon!
Tak dnes se mi poprvé Harich líbil
Tak Harich už zazpíval a překvapivě nejhorší nebyl (i když bych tam teď Laylu slyšela radši).
Harich brrrrr…. otřásám se odporem.
Martinovi se konečně zadařilo :) Proto mu celou dobu fandim, paráda. Škoda Kurce, ale snad přežije.
(208) Souhlas, Klaudia převálcovala moje uši na hodně dlouho dopředu!! :-)))
Harichovi to občas (hlavně na začátku) lítalo, ale mně se velmi líbí jeho hlas, ten zní hodně „britsky“. Nebylo to vůbec špatné.
tak nevím, ale jsem jediná, komu Harich přišel falešně? Že by to zkresloval ten přenos, či co :o)) každopádně ječící pubiny jsou k uzoufání, fakt
harich ma pekne hlbky
Pišťuchy dnes zabily… :-) To je výkon…
Holčičky jsou nějaké přebuzené :D
217 Ale úplně šílené blbky! Já z toho jekotu asi zdechnu!
vzdy ma stvu tie jaciace fanynky, to s nimi nevedia urobit poriadok? reziser a usporiadatelia, ochrankari… je to uz trapne
Mohl by těm ječíčím jezinkám někdo vysvětlit, jak moc mu tímhle ve skutečnosti škodí?
ty krááso, no jestli takhle bude někdy ječet moje budoucí dcera, tak jí utrhnu hlavu :-D Rytmus měl evidentně pěknýho nerva:o))))
Hodte nekdo na ty pipiny deku! :-)
S tím Borisem dobré… :-) Je to na Slovensku velice známý bohatý podnikatel, kterému se letos se čtvrtou ženou narodilo šesté dítě…
já si pěstuju Haricha jako JUDr Bětku
už jsem si taky vygooglovala, koho mi připomíná
– no, snad ještě vyroste
Cha cha, doktore, Šeps se zamiloval do Alžběty, tomu říkám prča, doufám, že mu budeš fandit, aby vyhrál a peníze utratil s Alžbětou! :-)
Betko ja u toho refrenu vazne placu :(
Ten zvuk je fakt divný… mám pocit, jak kdybych to poslouchala přes zeď od sousedů :-(
Nelibi se mi jak to ma nizko. :-(
Běta v odporné hlasové exhibici. Zas parní válec bez obsahu. Ví vůbec o čem to???
beta to dava – spevacky no .1! ale na mna nejake dost presolene. a tie nohy zase odhalila..
Alžběta – první standing ovation. Klobouk dolů.
225 – to přejde v momentu, kdy Michalovi ukáže někdo velký svět a jeho sktečné možnosti. Kde bude ňáká Běta… Z toho mráčku pršet nebude…
225 – Pimpa – A nejenže se Šeps zamiloval, to nejlepší: mají stejné názory! :-DDD
Jinak mě dnes ne a ne nikdo pořádně zaujmout. Alžběta taky ne.
Tak tady ta hlasová exibice Bětky sedla podstatně víc než u Jealous guy!
Harich ma vlastne paradni hlas. Originalni, snadno rozpoznatelny, muzny :)… Problem je, ze s nim zatim neumi prilis pracovat. Dneska me ale celkem bavil. Pokud jde o ostatni, Lukas spica, Monika me nebavi, Klaudia no comment a Alzbeta parada.
Bětuško, Bětuško, tak toto bol touchdown! :)
Mě se doteď úplně nelíbil nikdo, každopádně Adamec dobře otevřel, Monika nuda, Klaudie hrůza, Martin nevýrazný, druhý Martin mi poprvé tak nevadil, vlastně se mi i místy líbil a Běta opět forma na úkor obsahu.
Kuwa, proč se jí ptá, jestli o tom chce hovorit, když jí měla na lopatě a mohla to z ní dostat? Nějaký zajímavý výrok… Ach jo… Zas ta falešná empatie k soutěžícím o 100K EUR! Tohle mě fakt s..e…
237 – přesně, o pochopení textu nemůže být řeč…
Ale pořád mi neleze do hlavy McGregor v kole Můj idol, zpíval, pokud vím, pouze ve filmu a je rozhodně víc herec než zpěvák.
som normalne rada, ze konecne porota chvalila uz aj niekoho ineho ako petra. snad sa aspon scasti upokoja vasne okolo neho
241 – jestli bude Běta s Petrem ve finále, tak dostane i hlasy pišťuch, pač má evidentně asi pětinásobek testosteronu…
244 – pětkrát nula je ale pořád nula
Tuhle písničku miluju, tak se ukaž..
242 Ale zpival tam bozsky :). Mne jde spis o to, ze by mu prospelo neco rockovejsiho. V te plouzakove poloze uz me opravdu nebavi.
Tak dnes ujíždí i Ševčík.
KYrásné, jak mu padají ty vlasy do očí… Účes super…
Tak ono by se to kolo mělo jmenovat spíš: Můj oblíbená pop píseň, než můj pop idol…
najslabsie vystupenie dnes petrove
Mám pocit, že Petr si to měl dát výš protože v hloubkách nebyl dost slyšet. Ale líbí se mi jeho hlas.
Dnes Petr, minule Martin….výsledek pro mě: Ewan McGregor je opravdu vynikající zpěvák!!!! :-)
kristova noho, kolikrát si ty vlasy ještě prohrábne?
249 Možná krásné na pohled, ale já bych se zbláznila, kdyby mi to furt padalo do ksichtu! Například při řízení auta je to opravdu veskrze „praktické“… IMHO se mi v tom vůbec nelíbí, vypadá jak Česílko!
249 – vlasy už bych neupravovala – třeba dneska prohlásí rytmus, že by vypichol oči ;)
Škoda zase těch četných intonačních kolísání v Petrově zpěvu (Paľa to překvapuje, ale to bylo to samé co už minule, zase ta jeho klasická zpožděná reakce, kdy si věcí všímá až po týdnu nebo i několika týdnech) ale možná víc mi vadilo to, že tomu víc než jindy chyběla energie, zpíval zatím zdaleka nejchcípleji, jak kdy zpíval. I tak to ale nebylo špatné.
Ewan zůstal nepřekonán. Petr s perfektní intonací přišel i o tu poslední zajímavou věc na něm.
Sevcikovi plouzaky podle me vazne nesvedci. I kdyz pominu me veskere antipatie k nemu, umim ocenit jeho kvality. Ovsem v takovych pisnickach se jich moc neukaze.
no to je teda saskaren s tymi vlasami :D
…Věci veřejné…. Rofl. Tak to je hláška roku!!!!
Ševčík ma sklamal, to som nečakala.
Už má Ševčík zas extra buřty v promo. Ta tlačenka je už na grc…
Zas není slyšet zpěv. Zvuk!!!!!!!!!!!!!!!!
Achjo, každý den není posvícení, ale hlas má úžasnej. No každému to někdy ujelo. Spíš ho lituju, že musí sdílet pokoj se Šepšíkem, to bych teda ze sebe nevydala ani hlásku. Jak by mě otrávil.
Tak já myslím, že už je jasno, kdo tu Superstar vyhraje :)) Gábina :)
Co to je, kurník, za protekci s těmi tanečníky u Gábiny? :-)
Zatím nejlepší Běta, a hlasová exhibice….doprkna, zpívá jak nejlíp umí, cit do toho dává, umí pracovat s hlasem, ubírá kde je třeba….však janis taky nepípala a dávala to vždycky naplno….nechápu tyhle argumenty a že neví o čem zpívá….který z nich to ví? akorát nemají takový hlas, takže ukázat opravdu nic moc nemůžou.
a ta hlasová fáze se jí moc povedla, tak by to nedal nikdo z nich
Gábina dobrý pouze refrén, zbytek jí vysloveně nejde ale v porovnání s ostatními super
Zase bych to zvedl alespoň o tercku a zlepšit pohyb.
267 – co myslíš? Tanečníky měla mj. i Simona…
Jo a Gábina taky válcuje? protože má silný hlas? ( mimo refrén je tedy dost mimo)
jinak dneska jsou pro mne zatím lepší holky
gabina – vysky vyborne, slohy nevyrazne, ale energia tam bola
Gábina….ze začátku jakési hučení, ke konci občas problém s dechem (není divu u takového songu), jinak dobrý nářez.
Já doufám, že Gábina bude zpívat ještě něco zajímavějšího… Sloky jako by nebyly, to je píseň, kde se jenom čeká na refrén. V tom byla výborná, i když ani ona nemá ten hlas úplně jistý, taky jí to sem tam trochu kolísá…
Gábi se ve slokách IMHO dost ztrácela, refrény silné, v nich na mě šla i ta energie, která mi u ní chyběla
Pro mě zatím jednoznačně nejlepší Alžběta – dala to luxusně!
268- myslela jsem mluvenou část ne hlasovou
269 – to by zas nedala refrény…takový rozsah nemá
Gabina si nevybrala dobre. Toto je jedina pisnicka Pink, kterou ani ona nezazpiva buhvi jak nazivo. A to je to jedna z nejlepsich zpevacek sveta, ktera ma live vystoupeni naprosto uzasne. Ty hloubky si Gabina vazne moc nedavala. Ale i presto, chci aby vyhrala.
zvukař zralej na výpověď
Tak to co předvedly pubinky u haricha nemělo obdoby,už jsem chtěl vypnout zvuk,neřeknu trochu si zaječet,ale tohle bylo už opravdu daleko za rámcem únosnosti,už jsem přemýšlel že budu muset vypnout zvuk.Snad během toho ječení zapomenou hlasovat a plyšáček jim vypadne.Petr mě dneska nebavil,vybral si špatně písničku.Gábina opět nezklamala,zatím s přehledem nejlepší vystouepní večera,mělo to fakt koule a to je to holka.Jestli bude takhle zpívat dál,tak ať klidně celou soutěž vyhraje.
279 – to je pravda.
276 – stylem ať zpívám co zpívám, parní válec, kupředu levá… Souhlas s Palem, že takové věci nemá zpívat, nechápe vůbec o co v písni jde (to už poněkolikáté) a tím pádem není stavu přenést ten prožitek… Tu vnitřní rozervanost a emoční barevnost…
Proč si Matej pěstuje ti „cikánskou“ image. Vypadá jak sedlák z Csardášové princezny…
Ševčík – nic moc, Gábina – nátěr!
Má ta Matejova píseň vůbec nějakou MELODII?
Tak Matěj luxus! Skvělý výběr, výborné provedení. Plus energické a zábavné.
Matej se na teto strance tesi velke oblibe. Ja mu vsak porad nemuzu prijit na chut. A to z jedineho duvodu – zatim nepredvedl vykon, kterym by me posadil na zadek. Muzikalni je, neni falesny, ma osobity hlas i projev, ale nic to se mnou nedela. Bohuzel.
Hm, tak nevím, co se dnes děje… Porota tolik vychválí Mateje, já ho mám taky rád, ale tohle podle mě nebylo moc povedené, to mě zklamalo, hlasově, výrazově, dynamikou, frázováním…
Matěj mě nezklamal!! Skvělej song, slušný vystoupení. Moje smsky putujou jemu ;)
Dneska pro mě nejlepší Alžběta a teď Matej. Gábina mě trochu zklamala, ta písnička mě neuchvátila a Petr taky. byl nic moc. ale změna image se hodně povedla. Poprvé za Superstar jsem poslala jednu sms, a to hned, co dozpívala Alžběta. Strhla mě. JO, a to co předváděly ty upištěné puberťačky u Martina Haricha…no comment. Zakázala bych jim přístup na přímé přenosy :-D. Ještě se těším na Michala. Lezl mi už na nervy, ovšem minule parádní a dneska by to mohl dát taky, pokud bude opravdu zpíva No women no cry, jak někde psali.
Cel by měla zpívat jen na playback, spolu s vizuálním dojmem by to pak byl skvělý zážitek :)
285 – mám to úplně stejně
pinak . ako vzdy dobra praca s hlasom (to co pocul palo, ja nie) ale zase vyrazovo pre mna nemastne – neslane
Pro me zatim na bedne zlata Betka, stribrnej Matej a bronzova Gabi, uvidime, ja s tim zamicha Michal.
tak mohla by si odpustit tie tanecky…trapne, detske, nerytmycké… ale raz bude mozno spevacka..na hlase sa dá budovat
je to tu sice o finalistech ale nemůžu si odpustit poznámku o jednom semifinalistovi a to Tomáši Jurenkovi včera jsem si jej byla poslechnout na benefičním koncertu a opět u mě zabodoval nejen zpěvem ale jeho upřímnou a milou povahou,tak a finalistům přeji pevné nervy:-))))
celeste – no fakt asi dnes najlepsie vystupenie co mala. dobry podiovy prejav
Paľo má pravdu, že Celeste má amatérský hlas, roztřesený, dětský, ale mně to pořád až tak nevadí, protože ona třeba po tom, co začne skákat a úplně jí to zkazí celou frázi, tak potom vytáhne takový výstup, kde je vidět, že ten talent tam je, a ne malý… Je hodně nedokonalá, ale pořád mě baví víc než ti, u kterých vidím, že lepší už to nebude, jako třeba Klaudia.
Gábina se mi dnes líbila nejvíc. Sloky slabší, ale refrín bezvadnej. U těch slok nebyla ale jedniná, se zvukařem by si měl opravdu někdo promluvit. Nemyslim že je to vina soutěžících…
Cel to dneska docela sedlo….a měli vidět mě v patnácti letech, když ji pořád hodnotí jako nevyzrálou a dětskou :o)
boooze, ona je take decko este. :)))
este seps ale zatial
1. Betka
2. Peter
3. Lukáš
4. Gábina
5. Matej
6. Martin H
7. Martin K
8. Simona
9. Celest
10.Monika
11.Klaudia
…………………………..Michal – je mi jedno ako a kedy skonci, nemam názor ani poradie, bez ohladu na to ako zaspieva
Konečně se vyjadřují i k věcem, které hýbou diskuzemi lidí přes týden. To chválím…
Tak Matej byl dneska taky úžasnej,mám ho s Gábinou a Bětkou v TOP 3 dnešního večera,Šeps už to nepřekoná.
Pišťuchy a Bob Marley music, to je bizzare…
282 Buď to pište česky nebo maďarsky, Csardášová je silný paskvil, pane doktore.
Líbili se mi: Lukáš, Matěj, Bětka, Gábina
Příjemně překvapili: Martin Harich, Celeste
Trochu zklamání: Martin Kurc, Petr Ševčík, Monika, Simona
Příšerné: Klaudia
Mimo všechny kategorie: Michal Šeps
Tip na vypadnutí: Klaudia (doufám!), Monika (bohužel)
to je taka karikatura ten seps. mne sa to vobec nepaci
304 – zygen Uznávám a vinen ve všech bodech… :-)
Dneska se mi Šeps nelíbil.
Když ten Šeps je furt na jedno kopyto… Ale ten bordel v jeho hlavě mě pobavil. Jak se už nechtěl mejt! :D
Taky se vám někomu zdá, že je Michla permanentně zhulený. Přijde mi to docela vtipné :-). a je to schowman. ale ne superstar,pro mě.
309 – Jinak toto zpívat nejde. Dal to v tom stylu…
Co mi u Šepse asi vadí nejvíc je to, že mi vůbec nepřijde pozitivní….
310 Jéžíš, to jsou překlepy. Michal, showman.
Tak Šeps mě dnes dostal. Pro mne nejlepší, pak Bětka a Gábina.
Mně se od Šepse líbil ten konec, jak byl úplně v excitovaném stavu, si to mega užíval…
šeps – nojo, no – udělat parodii reggae na „do lesíčka na čekanou“ může být fajn estrádní komické číslo – zazpívat reggae jako reggae je problém
312 – Tereza – A víš že máš možná pravdu? Nevím, jestli mi to vadí, ale mi zas přijde, že neumí reagovat na humor. Buď pro něj nemá smysl, nebo mu nedochází. Už mi to přišlo párkrát. Jinak by mě zajímalo, jestli ví, o čem zpíval. :-D
Když on je strašný střevo! Je s ním prča, ale jsem hlavně zvědavá, jestli předvede taky něco jinýho, tohle už nudí.
A nějak mě dnes nezaujal nikdo, možná Adamec a Piňák, to mělo šťávu. Ale hlas stejně pošlu Kurcovi, nechci, aby vypadl.
Mezi ohrožené druhy patří Klaudie, Celeste, Monika a možná i Piňák.
316 – co zpíval Michal byl imho koncentrát reggae…
Mně ta Šepsova angličtina přijde každý týden čím dál šílenější… Na to se asi zvyknout nedá.
No, moje pořadí:
1. Lukáš
2. Michal
3. Alžběta
4. Gábina
5. Martin H.
6. Petr
7. Martin K.
8. Matej
9. Simona
10. Celeste
11. Klaudia
12. Monika
Prochore? Piňak? Si to tady poslouchám dokola a pro mě asi nejlepší výkon dnešního večera, což samo neznamená, že mu pošlu SMS. SMS neposílám :)
Tak jak to zhrnout? Myslim, ze nejvetsi problem v prvnim finalovem kole byl u mnoha finalistu vyber pisne. Za nejlepsi vykony vecera povazuju ten Alzbetin a Lukasuv, za nejhorsi ne prilis prekvapive Klaudii. Pokud nevypadne ona, byla by to velka nespravedlnost. Celkove dneska zadna slava.
kdo půjde z kola ven? princezna zubejda plus po dnešku asi někdo z dvojice fecková – kurc
(317) On je těžce mimo a ve svém vlastním světě, jede si čistě sám na sebe….tak to cítím já, byť bych mu nerada křivdila….
322 – mně to přišlo úplně bez melodie. Hlavně když to třeba srovnám s písní Simony. Slyšel jsem to podruhé a uý jsem si s ní mohl zpívat refrén… Ale to co zpíval Matej mi ani nepřišlo jako píseň. Zkouším si vybavit melodii a vůbec to nejde…
Tak za mě dneska nejlepší Gábina a Matěj, dobrý byl i Lukáš, překvapila Cel.
typ na zítřejší odchod:
Vladimír Fila (hudební mix)
Ondřej Moravec (zvuk)
Co teda mně nejvíc štve u Šepse je fakt, že se prezentuje jako mega rastaman, ale ve skutečnosti je to jen šestnáctiletej vyhulenec, co si na něj hraje. Ono je to v šestáncti asi celkem normální, ale trochu se děsím, že se po téhle řadě spustí vlna, kdy bude módní být rastaman a jelikož mam regge kulturu celkem rád, je to pro mne noční můra.
322 – Piňák je sice skvělej zpěvák ale asi neoslovuje nejmladší generaci – viz mizivý fanklub.
320 – Doktore, koncentrák je moc silný slovo, zas tak strašný to nebylo ;)
Tak podle mě nejlepší byla Bětka, úžasný… pak se mi líbila Gábina a taky i Harich.. a doufam, že vypadne Pappová, byla nejhorší.. a Kurc konečně.
310 – Michal imho JE permanentne zhulenej.
329 – proč? Z hlediska „náboru“ mladých reggae prokázal mega službu… Kolik teenagerů o nějakém reggae vědělo, natož aby se o něj aktivně zajímali…? Velmi to zpopularizoval a vlna zájmu jistě přijde. Stejně jako byla v Německu masová vlna zájmu o emo díky Tokio Hotel…
LUKAS: ja takove pisnicky nerada:( je to bez melodie, vic se mi libil kdyz zpival pop, ale mam ho rada.
MONIKA: spatny vyber, tohle nikdo nezpiva jak Aguilera, nechapu logiku toho proc si to interpreti vybiraji, mohla radsi dat ten hip hop:)
KLAUDIA: skoda ze nezpivala tu Boogie:( jelikoz nevyuzila potencialu saskovat, tak zitra poleti. Mela estradovat, v tom by byla jina:)))))
KURC: nic moc, prumer
SIMONA: ocenuju ze si vybrala jinou pisnicku nez typickou anglo – americkou pop music, me to bavilo, to co rikal Habera ze je tezke soudit umelce kdyz ta pisnicka je strasna, tak takovy pocit jsem mela u Adamce, je to dost subjektivni, ale me ta pisnicka prisla takove prijemne ozvezeni a nevim v cem by byla horsi odrhovacka nez Beatiful napr. coz je typicka 1000 prezpivana odrhovacka. Vse co je trochu vesele, ma porota tendenci kritizovat. Prijatelne je byt bud rocker nebo zpivat mainstreamovou anglo – americkou pop music.:(
HARICH: nezklamal, byl opet mockrat mimo, ale saskoval po podiu jak se dalo:)
ALZBETA: zazpivane super, ale nejak od ni uz ted cekam vic, nepredvedla ze sebe nic noveho. Hlasove exhibice, ktere vime ze zvladne, nebo mozna za to mohla ta pisnicka, co me moc neoslovila. Kazdopadne vysoky standard.
PETR: krasna pisnicka, mohl se vic uvolnit a doprovodna kapela to dost uspavala, jinak OK, ale taky jsem od nej cekala trochu vic :( ten vtip na adresu VV me dostal:D)))
GABINA: co rict, uplne bozska, je to hvezda, super
MATEJ: narozdil od nejisteho Petra mu uvolnenost
nechybi a to se mi libi:) Mne ale osobne prijde ten jeho playlist dost nudnej, ale podiova prezentace skvela.
CEL: me bavila, byla tam energie. Prisla mi jak jedna ze Spice Girls:)
MICHAL: neuveritelne ze si furt drzi svuj standard s timto stylem, slusne vystoupeni
326 Tak to já mám přesně naopak! Piňákovu písničku znám, a byť to není můj styl, docela mě i baví. To, co zpívala Simona, vůbec neznám a nevybavím si jedinou notu!
Moje dnešní pořadí:
1. Lukáš
2. Matej
3. Alžběta
4. Gábina
5. Martin Harich
6. Michal
7. Petr
8.Celeste
9. Martin Kurc
10. Simona
11. Monika
12. Klaudia
Jinak si myslím, že za svým standardem zůstali favoriti – Petr a Gábi. Ale naštěstí je ještě dost o hodně žhavějších adeptů na vypadnutí.
Mě Michal baví pořád:-) Ale z dneška pořád nemůžu z Bětky a pevně doufám, že Ti všichni, jež ji v článcích přisuzují brzké vypadnutí, ať už kvůli vzhledu nebo nekonformitě v hudebním projevu si po dnešku řeknou, že to byla chyba:-D
Pro mě dneska:
1. Bětka
2. Michal
3. Lukáš
4. Matěj
5.-10. celkem nezájem, nikdo nevyčníval a nezaujal mě
11. Harich (jediný důvod, nesnáším když kdokoliv zpívá cokoliv od RW)
12. Klaudia
Ked uz sa Seps chce tvarit ako velky fanusik tak by si mozno mohol dat tu namahu a pozriet si aspon prve 2 riadky textu…lebo jedna vec je tvarit sa ze to je akoze Jamajska anglictina ale je predsa jasne pocut ze text si uplne vymysla. A to nehovorim o I shot the sheriff ktora ma prakticky 2 riadky textu a ten druhy uz Seps nevedel a nieco uplne odveci tam mumlal. Ja mam B.M. rada a toto mi uplne pokazilo dojem.
326: pane doktore, ale to je chyba přijímače. Já taky když nerozumím agrofyzice, taky nechodím na konference říkat, že agrofyzika je o ničem. Když něco neumím nebo něčemu nerozumím, tak uznám, že do toho prostě nevidím. Ta píseň melodii má, ale aby ji člověk slyšel, musí mít hudební sluch a musí mít trošku hudební rozhled a cítění, protože to není úplně jednoduchá melodie, takže klade trochu vyšší nároky na schopnosti posluchače, není to prostě pro ty nejméně zdatné, nejméně obdařené hudebním sluchem a cítěním. Což není myšleno nijak urážlivě, ale prostě tak to je. Každý máme naděleno jinak, každý umíme něco jiného.
LUKAS: ja takove pisnicky nerada:( je to bez melodie, vic se mi libil kdyz zpival pop, ale mam ho rada.
MONIKA: spatny vyber, tohle nikdo nezpiva jak Aguilera, nechapu logiku toho proc si to interpreti vybiraji, mohla radsi dat ten hip hop:)
KLAUDIA: skoda ze nezpivala tu Boogie:( jelikoz nevyuzila potencialu saskovat, tak zitra poleti. Mela estradovat, v tom by byla jina:)))))
KURC: nic moc, prumer
SIMONA: ocenuju ze si vybrala jinou pisnicku nez typickou anglo – americkou pop music, me to bavilo, to co rikal Habera ze je tezke soudit umelce kdyz ta pisnicka je strasna, tak takovy pocit jsem mela u Adamce, je to dost subjektivni, ale me ta pisnicka prisla takove prijemne ozvezeni a nevim v cem by byla horsi odrhovacka nez Beatiful napr. coz je typicka 1000 prezpivana odrhovacka. Vse co je trochu vesele, ma porota tendenci kritizovat. Prijatelne je byt bud rocker nebo zpivat mainstreamovou anglo – americkou pop music.:(
HARICH: nezklamal, byl opet mockrat mimo, ale saskoval po podiu jak se dalo:)
ALZBETA: zazpivane super, ale nejak od ni uz ted cekam vic, nepredvedla ze sebe nic noveho. Hlasove exhibice, ktere vime ze zvladne, nebo mozna za to mohla ta pisnicka, co me moc neoslovila. Kazdopadne vysoky standard.
PETR: krasna pisnicka, mohl se vic uvolnit a doprovodna kapela to dost uspavala, jinak OK, ale taky jsem od nej cekala trochu vic :( ten vtip na adresu VV me dostal:D)))
GABINA: co rict, uplne bozska, je to hvezda, super
MATEJ: narozdil od nejisteho Petra mu uvolnenost
nechybi a to se mi libi:) Mne ale osobne prijde ten jeho playlist dost nudnej, ale podiova prezentace skvela.
CEL: me bavila, byla tam energie. Prisla mi jak jedna ze Spice Girls:)
MICHAL: neuveritelne ze si furt drzi svuj standard s timto stylem, slusne vystoupeni
Dnešní top 5 z mého pohledu
1. – 3. Lukáš, matěj, bětka
4. Harich
5. Cel (mě se prostě líbila, říkejte si co chcete) :-D
Videa přidána (i jedno bonusové), ankety taky. Jestli o nás chcete dát vědět dále a máte Facebook, nebojte se kliknout na Líbí se mi :) Děkujeme.
Moje dnešní pořadí:
1 Gábina-pro mě s přehledem nejlepší vystoupení večera,byl to neuvěřitelnej nářez a má nádhernej hlas.Bylo by fajn,kdyby zbořila mýtus že už u nás po Langerové nikdy žádná holka superstar nevyhraje.
2 Matej-Matej je další můj favorit a opět nezklamal,je to prostě poctivý muzikant a je skvělý
3 Alžběta-co dodat,ten její hlas,to je prostě dar od boha,další favoritka
4 Petr-dnes byl slabší,souhlasím,že ploužáků už bylo dost,příště by měl zvolit něco svižnějšího,mě se koneckonců hodně líbil i v těch Aerosmith,za které ho hodně lidí kritizovalo.
5 Lukáš-fakt hodně dobré,obrovská energie,ale už zpíval i lépe,podle mě mu víc sedí pomalé písničky
6 Michal-sám sem překvapen,jak ho mám tentokrát vysoko,ale docela mě bavil,což se o těch co se v mém osobním žebříčku umístili až za ním říct nedá.Já osobně bych ho nechal tak do TOP 8,ale nic to u mě nemění na názoru,že kdyby celou soutěž vyhrál,tak by to byla největší tragédie v historii populární hudby.
7 Simona-hlas má hezký,mělo to něco do sebe.Píseň sice odrhovačka,ale aspoň to tam trochu rozproudila.
8 Martin Kurc-No nevím,Martin je vcelku sympa´ták,ale dneska se mu to moc nepovedlo.Připadalo mi jako by jel na půl plynu,asi opravdu sehrály velkou roli i ty nervy
9 Celeste-Celeste má jednu velkou výhodu,že se mi hrozně líbí fyzicky a kdybych ji znal osobně,tak ybch se do ní bezpoochyby okamžitě zamiloval.Její pěvecké výkony už ale tak přesvědčivé jako její tvářička nejsou a myslím,že nás zítra dost možná opustí.
10 Monika-Nevím, pro mě opět jedno z nejméně výrazných vystoupení,Monika je taková šedá myš a myslím,že an to dost brzy doplatí
11 Klaudia-dneska jí to narozdíl od semifinále ohromně slušelo,to se musí nechat,ale zpěv byl tragédie a zítra nás opustí určitě a škoda to v žádném případě nebude.
12 Harich-všimněte si že ho ani neoslovuju jménem,prostě je ve finále na úkor někoho,kdo si to zasloužil víc a já mu to neodpustím a budu ho mít na posledním místě až do té doby dokud skutečně nevypadne,ať už zazpívá jakkoliv.A doufám,že s tím vypadnutím nebude otálet příliš dlouho,i když šílené vřeštící puberťačky dávají bohužel tušit pravý opak,za což je všechny ještě více nenávidím a přeju jim jen to nejhorší v životě.
Koho ven?Přání:Harich a Klaudia,Tip:Klaudia a Celeste nebo Monika.
moje poradie (pocitovo)
1.gabina
2.adamec
3.alzbeta
4.harich
5.petr (skoda)
6.simona
7.pinak
8.monika (zo zotrvacnosti z minula ju nedavam nizsie)
9.kurc
10.celeste
11.klaudia
12.seps
mnohych dnes pochoval uplne zly vyber piesne
Pro mě nejlepší byli Gábina, Alžběta a Lukáš
dál Matěj
Simona
Petr
Cel
Monika
Martinové (Kurc nic moc a Harich-no podle jěho zpívání má technicky teda do dokonalosti daleko a porota si toho moc nevšímá)
Michal (asi už mi to stačilo :-)
Klaudia (ale nakonec je mi i celkem sympatická)
Nejhorší dnes pro mne bylo (ano IMHO IMHO), že jsem byl nedočkavý a začal se dívat už lehce po 21. hodině, pročež rekordér dohnal živé vysílání už někdy ve 22.30 a musel jsem poslouchat všechny ty kecy okolo aneb Leoš Mareš za pomoci servilní asistentky Tiny hledá Superstár:(
Celkově mizerná besídka, touchdown kola bezpochyby Klaudi, to bylo místy dojemné, velmi mi to připomenulo krásnou scénu z filmu Svatba mého nejlepšího přítele, ano, tu ve které chce zlomyslná Julia Roberts ztrapnit Cameron Diaz a vícenéně ji donutí zazpívat v karaoke baru. Od té doby Cameron zbožňuji:-) Hodil bych odkaz, ale bohužel to všude bylo smazáno ochránci práv.
Piňák bol najlepší. Bo mi baví i když zpívá písničky, které nemám rád, od interpretů, které nemám rád
:)) Ale bojím se, že nenapodobí Petra Bende (pokud jde o Superstár). Každopádně ja dobrej, zatraceně dobrej.
Tolik k extrémům, zbytek mi nějak výrazně nezaujal (vyjma samozřejmě Šeps, Michal Šeps). Jo ještě tedy stáli za to ti doprovodně až dominantně vlnící a vrtící se muži a dívky, (a také ohně, ohně, ohně), všichni byli lepí (lepé), ale řečeno slovy klasika, ty pohyby jim proboha poradil kdo???
Dobrá je ta doprovodná kapela, hoši, dejte to dohromady s Matejem!
Tak pro mě dneska nejlepší výkony:
Bětka, Matěj, Lukáš, Gábina – všichni čtyři super (jen u Gábi se mi moc nelíbily sloky)
Příjemné překvapení: Martin Harich a Cel (ani jednoho z nich nemám nijak v lásce, tentokrát to nebylo vůbec špatné)
Zklamání: Petr, Monika, Simona (tyhle tři naopak ráda mám, dneska se mi nijak zvlášť nelíbil ani jeden z nich)
Slabota: Martin Kurc, Michal (minule jsem z něj byla nadšená, teď začínám mít pocit, že už to bude fakt všechno na jedno brdo)
Hrůza: Klaudia
Komu zítra udělat pá pá – za mě Klaudie a Martin K., ale netroufám si odhadovat. (Teda Klaudie to má už asi spočítaný, ale tu druhou osobu fakt nevím)
U mě byli dnes nejlepší zpěváci Gabriela Gunčíková a Matěj Piňák!
+ Michal Šeps – pohoda a Petr Ševčík pro mě jako obvykle nuda a dnes ještě dost falešný.
Monika Povýšilová (Beautiful) – očekávané fiasko.. Síla hlasu Aguilery je prostě ohromná a Monika na to nemá.. A navíc (!) ta angličtina.. Občas prostě vůbec nevěděla.. :-/
Lukáš Adamec – to je pro mě nejkrásnější chlap v historii SuperStar, takže jsem neobjektivní a rád bych ho viděl i v dalších kolech, ačkoliv zpěv jako takový bych brzy zapomněl.. ;)
Martin Kurc – Problém jako u Moniky.. Ta síla jako u Seala tam prostě není.. Je to jako originál s utlumeným refrénem, který se vlastně v písní topí.. Nuda a souhlas s Rytmusem.. Jak kdyby spal :-/
Petr Ševčík – osobní antipatie stranou.. Tuhle písničku (stejně jako celý muzikál) miluju.. A za originálem to zaostává hodně.. Hlavně z toho nečiší to skutečné procítění.. A vůbec, souhlas pro změnu s Haberou.. Nejslabší Ševčíkův výkon..
Klaudia Pappová – opět jako by zpívala přes nos.. Díky tomu ta angličtina zní opravdu divně.. K tomu přidejme nekvalitní zpěv a já si říkám – To nám pouští hvězdnou pěchotu??? A hlavně.. Proč si ta nejslabší zpěvačka vybírá něco tak náročného? Proč prostě nezpívá nějakou primitivnost z českého osmdesátkového popu..
Simona Fecková – Simča je mi sympatická a její zpěv mě baví.. Jen nemůžu uvěřit tomu, jak zrůdnou písničku si to vybrala.. :-O Ale souhlas s Helenou Zeťovou.. Zpívá to milionkrát líp než originál..
Gabriela Gunčíková – Jen chraplák rockerku nedělá.. Pink, to je obrovská porce energie.. A Gábina se prostě na tom pódiu nedokáže tak uvolnit.. Bohužel :-/ Zpěvačka je to ale skvělá a kdybych neznal originál, tak jsem si to zaručeně užil ;-)
Matej Piňák – Jamiroquai můžu a tohle mě příjemně překvapilo a poprvé jsem si dokázal představit, co lidi na Matejovi baví.. Skvělé.. Palec nahoru :-)
Celeste Buckingham – Jakkoliv ji nepovažuju za dobrou zpěvačku, tak tohle byla její nejlepší volba songu.. Sedlo jí to a působilo to docela OK..
Michal Šeps – v rámci možností jeho jazykové výbavy to dal na max, bavil jsem se moc dobře a chci ho vidět znovu :-) A začíná se mi líbit i jako kluk :o)
Alžběta Kolečkářová – Wooooooooooow! Čekal jsem hodně ale tohle předčilo všechna má očekávání.. Bětka je fantastická zpěvačka, která strčí do kapsy všechny pop zpvěvačky v ČR.. Kam se hrabe Aneta (a to jí mám sakra rád).. Neuvěřitelné…
Dnes se mi nejvíc líbila Bětka a Matěj.
Šeps -bohužel-dnes už mi to nepřipadalo moc zábavné-jakoby se něco rozjelo, každý ví, že už je to divné až trapné, ale nedá se to zastavit. Mladý kluk se zhulí, hraje si na rastamana, ostatní přikyvují, i když ví, že je to estráda.
Zpěv nijaký, čepička to nezachrání,, chvílemi jsem měla dojem, že je to vystoupení pro hvězdnou pěchotu.
Ještě doplním, že Wonderful world od Šepse mne bavil a připadal mi vtipný, ale v No woman, no cry nevystihl podstatu, pro mne jeho nejslabší yystoupení.
Moje dojmy:
1. Bětka – naložila si obrovskou kládu a zvládla to absolutně špičkově, úžasný výkon
2. Gábina – není co řešit, dokonale zvládla i tu popovou polohu
3. Lukáš – správný rockový nářez, není tomu co vytknout
4. Matej – zvládl to skvěle, jenom tomu trochu chyběla ta mladistvá svěžest, příliš usedlé
5. Martin H. – pěkné, působivé, mělo to šťávu, i technicky to dal docela slušně
6. Michal – skvělá zábavná show, nijak mimořádná technika, ale u tu tady vůbec nejde
7. Martin K. – moc mu to nesedlo, příliš to prožíval, aby někde neudělal chybu, negativně se to odrazilo na celkovém efektu, nemělo to potřebnou spontánnost
8. Simona – předvedla trochu temperamentnější polohu, má zvláštní dar podat píseň působivěji než originál, i když tady s tím ani nešlo provádět žádná velká kouzla
9. Petr – vůbec mu to nesedlo, se změnou image jako by odešel i kus jeho osobnosti, málo přesvědčivé, rozpačité, ani technicky to tentokrát nebylo bezchybné, jak je u něj zvykem
10. Celeste – alespoň si vybrala píseň přiměřenou svým možnostem, slušný výkon, konečně se dostala na vyšší než školskou úroveň, ale vůči konkurenci ve finále je to pořád ještě málo
11. Monika – nepovedlo se jí to, nepřirozené, technicky místy mimo, moc kudrlinek, velmi nepřesvědčivý výkon
12. Klaudia – totální průser, absolutně nezvládnuté, to se vůbec nedalo poslouchat
Koho ven? – přání : Klaudia, Celeste; odhad: Klaudia, Monika
a co nová píseň finalistů? podle mého hrůza.. imho jim dneska dost neseděl zvuk
Adamec – super uvod, zaspivano s prehledem, trocha te show a konecne uz na me z neho salalo i nake to charisma – ktere jsem u v minulych kolech hledala marne.
Kurc – sed, prumer – uz ted netusim co zpival
Klaudia – des a hruza, nudna pisen zazpivana neuveritelne falesne – doufam ze zitra poleti
Monika – kdyz ja uz mam na ten song docela slusnou alergii, v kazde SS se najde nekdo kdo ma potrebu si na nem vylamat zuby, nebavilo
Feckova – tady musim souhlasit s porotou. jako kdyby si tohle vybrala Klaudie, tak prosim. ale od simony jsem takovou estradu opravdu necekala a timhle ma u me dost velke minus. brrr
Ševcik – zazpival pod sve moznosti, navic me ta pisnicka sama o sobe docela nudi (v ramci filmu se mi libila). a porad se snazim prijit na to, co me na tom Ševcikovi tak irituje
Harich – ale joo, kdyz se na nho clovek nediva tak to zni docela dobre, jenom prosim – priste nepoustet Harichovy fanynky do haly!
Betka – wow, pro me nejlepsi vykon kola, navic je mi Beta strasne sympaticka a charisma z ni primo číší, a narozdil od jinych si opravdu nemyslim, ze by nevedela o cem zpiva
Gabina – z toho vystoupeni si pamatuju jenom refrem, sloky jako by tam ani nebyly. Gabina je dozajista vyborna zpevacka, ma zajimavou barvu hlasu … jen na me zatim pusobi takovym studenejsim dojmem :(
Matej – jak jsem ho ze zacatku dost prehlizela a podcenovala, tak ted se mi velmi libil a jsem zvedava co jeste predvede
Celesta – zpev opravdu jak ze skolni besidky, a z tech snah o svudny pohled do kamery jsem dostavala zachvaty smichu
Michal – noo, porad me strasne bavi, porad mu preju vyhru … ale: kdyz uz je mu u zadnice anglictina a texty a chce tam delat hlavne tu šou, tak at si priste vybere nejakou textove vhodnejsi pisnicku, tohle je asi poprve kdy mi fakt vyrazove vadil … ale treba se pletu, treba moc dobre vedel o cem zpiva, jen byl holt tak zhuleny a mimo, ze to nedokazal spravne podat :D
352: Milena: moc nechápu.. jestli bylo něco opravdu estráda, trapas, parodie atd., tak to bylo Šepsovo I Shot the Sheriff (ze kterého se mimochodem všichni zesrali horem dolem)… když člověk zapomene na tu jeho trutnovskou představu o jamajské angličtině, tak bylo to dnešní No Woman No Cry naprosto v pohodě.
Naprostý souhlas s Nati, jakmile něco není rock nebo americkej pop, tak je to u poroty průšvih. Jo, Helena Paparizou je i podle mě jedna z nejhorších vítězek Eurovize za poslední roky a ta písnička nemá ani náhodou na Ruslanu, Lordi, Rybaka nebo Lenu z Německa, ale na druhou stranu ty evropské rytmy z Řecka, Turecka nebo i východní Evropy mají něco do sebe a písničky z ESC jsou častokrát o mnoho lepší, než ta americká kultura, kterou nám cpou česká rádia. Stejně tak mě překvapilo, jak Klaudii Papovou v semifinále kritizovali za tu starou taneční písničku, která pro mě naopak byla jediná, co mě probrala z nudy mezi těma všema baladama. Hudba je o zábavě a evropská taneční hudba určitě není vadná. Někdo má rád slovenský rock, někdo americké r’n’b, někdo evropský pop. V této soutěži mi přijde, že porota chce ovlivňovat vkus diváků a soutěžících. Beztak to je všechno ta stejná komerce a ti co ji nemají rádi, tak určitě nesledujou SuperStar.
359: přesně tak, já mám třeba ráda veselé písničky, které to trochu rozjedou a nemyslím že to nutně musí být řazeno do kategorie estráda, a i kdyby byla tak co, hodně lidem se estrády líbí, má to drive a melodii, tak nevím proč to má být degradováno. V anglickém x factoru třeba není tolerovanej ani rock, to už jak tam někdo sjede z žánru ´mainstream pop music´ tak už je považován za divného exota a rockerum se Simon vysměje co do takové show lezou. Pointa je že hudební vkus je fakt dost subjektivní a já tu můžu říct že Adamcova písnička mi přišla jako žumpa o ničem (což si fakt myslím) a tím pádem celé vystoupení, stejně jak to oni to řekli o Simoně.
pardon reagovala jsem na 358:)
Nati – Simon možná kritizoval rock v takových soutěží někdy v začátcích kolem roku 2003 (viz třeba tohle video http://www.youtube.com/watch?v=S-6ztKzOI6U ) Po tom, co se pak v americký superstar objevilo plno opravdu skvělých rockerů (Chris Daughtry, Bo Bice) změnil názor. Ale je pravda, že v britském X Factoru moc rockerů není, ale nějaké ojedinělé ovečky by se našly ;)
362: já americkou verzi nesleduju, jenom britský X factor posední dva roky. Ale je dost rozdíl mezi X factorem a American Idol, protože X factor vlastní Simon a on si tam určí koho chce aby prošel, kdežto v American Idol je jen zaměstnaný jako porotce a je to pod jiným vedením, tak tam toho zmanažovat tak moc nemůže. Ono je to spíš tím že Simon se řídí podle toho co se líbí lidem, mu je to úplně jedno jaký žánr a v Británii se rock jako tak jak u nás v hlavních radiích nehraje. Já tředa poslouchám Heart FM celý den a strašně se mi líbí že mě tam neruší Linkin Park, Kábáti, green day atd. Je to zvlštní ale oni to tu fakt odlišují víc na rozdíl on nás – u nás se rock music bere víc jak pop music, poněvadž je populární.:)
363 – Co se týče britského X Factoru tak máš určitě pravdu. Když se tak zamyslím, tak mě nenapadá žádný pořádný rocker který by se ho zúčastnil… možná tak Jamie Archer…
Tak to první finále nakonec dopadlo celkem dobře.
VÝBORNÍ: Lukáš, Martin Harich (hurá!), Alžběta, Gábina, Matej; líbila se mi i Celeste
Šeps byl fajn, ale nepředvedl nic nového
Simona konečně zpívala přirozeně bez těch svých otravných mach, takže taky ok
Kurc zklamal
Petr s Monikou nudili, u Petra to bylo hodně výběrem písně; Moniky hlasový projev mi byl místy dost nepříjemný
Klaudia podle očekávání slabá
podrobněji během dne ;-)
ven – přání: Klaudia, Monika; tip: Klaudia, Monika (kéž by) nebo Cel (to by mě trochu mrzelo)
365, K.: tak dnes se s tebou shodnu hlavně v přáních a tipech. Monika by mě vůbec nepřekvapila, kromě toho, že zazpívala otřesně, tak v tom večeru úplně zapadla, jako kdyby tam nebyla. Lidé na ni mohli houfně zapomenout.
Ale Simona konečně bez hlasových mach? Mně právě přišlo, že u ní přišel jejich návrat…:-) I když, pravda jenom malý, hlavně na začátku.
Ten Klaus je dobrá straka :)))
Nejlepší výkon (jedinej co stojí za zmínku) Alžběta. Suverénní, sebevědomý, nekompromisní. Byla by to hezká finálová dvojka – Bětka s Šepsíkem, po vyhlášení vítěze by se vzali za ruce, řekli nazdar a nasedli na let směr Jamaica. Tam by setrvali, dokud by stačily love…
Vyhodil bych Haricha (kdo má ty pišťuchy poslouchat?) a Šefču (po ostříhání prokoukl, ale furt je to trápení hospodářského zvířectva. Nadrcený songy došly a bude to už jenom horší a horší).
Nadrcený songy došly i Gábině, svou roli favoritky bohužel nepotvrdila. Dejte za mě přes hubu chlívákovi Marešovi, otrnulo mu a zas začíná se svými trapnostmi…
Nic jinýho už mi v hlavě neutkvělo, besídka…
Co je sakra s tou gorillou? :-(
No,já Hurichovy fandím ale nejsem taková ta šílená fanynka neposílám hlasy jen ho sleduju.Ale kdyby vypad mám v zásobě Gabrielu,která má šanci.Vypadnout by měla Klaudia a Monika..Ty holky jsou slabší než kluci :'(((…
Mně finále hooodně zklamalo, Mareš už to přeháněl s těmi vtípky a opěvováním Tíny a ona jeho , zvuk mně přišel příšerný,mám pocit, že málo dal vyniknotu hlasům finalistů … Helena Ze´tová hodnocení mimo mísu, toho si všímám už delší dobu, ona vyčte diskuze a pak papouškuje, pokud mluví jako první, tak se naprosto liší od ostatních . Antipatie u Gábiny vůči Ševčíkovi jsou viditelné i u Heleny bych řekla … jinak , když sem si ho pouštěla ve sluchátkách bez obrazu tak se mně to dokonce líbilo, nejlepší výkon pro mně Alžběta … a i jinak mi přišli hrozně nervozní , dobří se zhoršili …
Vlku si spokojený ? Konečně to Ševčík pokazil co ?
359: Naprosto souhlasím, že se nám pořád snaží vecpat nějakou kvalitu, a přitom u té staré písničky, co zpívala ta Pappová, se člověk aspoň trochu probudí. Kdyby takových bylo víc. Takhle mi to připadá jako by to byl Česko-slovenský alternativní umělec a vysílala to čétédvojka.
Vyhodila bych Adamce a Ševčíka. Haricha mi tam nechte.
Scalexova gilotina: Fanynky se do toho opřely víc než soutěžící
Andreo, jsi úplně mimo. Jaký „konečně to pokazil“? Je příšerný od počátku, jen to konečně dochází i ostatním. Z mého hlediska to bylo bylo horší minule – dvakrát mu selhal hlas. To bylo jasný, že jeho hvězda začne blednout, když přestane dávat svý nadrcený. Tady se teprve ukáže kdo je muzikální a kdo by sice moc chtěl, ale za muzikou jen klopotně klopýtá.
Mimochodem klasická nadrcenka byla ta Harichova. Jak jsem vytušil z diskuse, tohle byl jeho oblíbený kousek.
eMko 366 – no já to poslouchala na co nejmenší volume, takže mi mohlo leccos uniknout, ale s tou Simonou mi to tak přišlo, ta její typická násilná zachraptění jsem tam neslyšela
Pro mě divné kolo, většina si vybrala písničky mimo můj hudební vkus, takže se mi nelíbila ani hudba a natož pak výkony. Štve mě ženská část poroty, obě baby neprofesionální, příliš se nechávají ovlivňovat sympatiemi a antipatiemi. Nejvíc se mi líbili Lukáš Adamec, Alžběta Kolečkářová, Martin Kurc. Další už s většími výhradami: Gábina G. a Matěj P. – podle mě studené hlasové exhibice, nemám to tak ráda. Martin Harich – divadlo, Michal Šeps – přestává mě bavit, jedno číslo dobrý , ale nedovedu si představit, že bych vydržela na jeho 1,5 hodinovém vystoupení. Monika P. a Petr Š. to pokazili, i když ne tolik, kolik jim naložila porota, ale v porovnání s minulými výkony to bylo fakt horší. Obávám se, že na Petrově znejistění se podepsaly všechny tyhle internetové diskuse a kecy Osvaldové a spol. Ono pro něj určitě není jednoduché vyrovnat se s tím, že vzbuzuje u lidí tolik negativních reakcí, když přitom on jim chtěl jen zazpívat, jak nejlíp umí. Průšvihy kola: Klaudia, Celesta a Simona. Zvlášť u Simony je mi protivný neustálý afekt a v některých polohách i barva hlasu.
Podel mě:
1) Pappová
2) Harich.. :) Upřímě.. pro mě je nepříjemný..ale vůbec neumí zpívat….! :) nebo nedrží s nima krok..! :))
Moje poradie:
1.Gabriela Gunčíková
2.Alžbeta Kolečkárová
3.Martin Kurc
4.Michal šeps
5.Lukáš Adamec
6.Celest Buckingham
7.Simona Fecková
8.Matej Piňák
9.Martin Harich
10:Petr ševčík
:) To je len podľa mňa…vy máte iný názor!
no tak já by jsem asi adamce ten chraptí a neumí spíva