SuperStar 2021, 1. finále: Živý křest ohněm s novou moderátorkou Ewou Farnou
Třináctá SuperStar (nakonec to číslo aspoň pro mě odpovídá charakteru této řady) dospěla do své závěrečné fáze a včera večer se odehrál první přímý přenos. Jak se v něm předvedla desítka finalistů? Byla porota v hodnocení mimo? Jak se uvedla nová moderátorka Ewa Farna? Jaký zvrat přišel hned na začátku? A jakého flashbacku jsme se dočkali v bonusovém vystoupení? Na všechny tyto otázky vám odpoví první finálový rekap.
Nikita Machytková
zpívala: Duffy – Mercy
Hned na začátku došlo ke zvratu, k jakému dochází maximálně dvakrát za třináct ročníků SuperStar (prvním odstoupivším finalistou byl Robo Mikla z první slovenské SuperStar, avšak ten odstoupil z diametrálně odlišných důvodů a v pozdější fázi soutěže). Samozřejmě přeju Nikitině mamince, aby těžkou nemoc porazila, o tom se snad ani nemusíme bavit. Otazník však visí nad tím, kdy se to Nikita dozvěděla, protože pokud to ví už delší dobu, tak měla odstoupit dřív, aby bylo možné vybrat náhradníka (respektive náhradnici, takovou Natálii Zbuzkovou bych uvítal s otevřenou náručí), takhle bylo jedno místo ve finále zcela zbytečně vyčerpáno. Nicméně si myslím, že i kdyby Nikita neodstoupila, tak by dnes večer skončila, jelikož z celé desítky byla bezkonkurečně nejhorší a svým vystoupením to jedině potvrdila.
Nikolas Bitkovskij
zpíval: Bruno Mars – When I Was Your Man
U Nikolase mám u poněkolikáté pocit, že sleduju úplně jiný pořad než porota a velká část diváků. Technicky nemám moc co vytknout, ale výrazově to bylo ploché jako *vy víte co*. Nikolas zpíval pořád v jedné rovině a působilo to tak, že si zpívá pro sebe a ne pro diváky. Tato píseň se dá zazpívat mnohem procítěněji, na mě se žádná emoce nepřenesla.
Filip Svoboda
zpíval: The Eagles – Hotel California
Ani u Filipa se porotou neshodnu, mně to vůbec nepřišlo špatné, i když to nebyla taková pecka jako v semifinále. Sice chápu, že Hotel California je ikonická píseň a leckdo může být háklivý na její předělávání, ale kde bysme byli, kdybychom měli všechno zpívat podle šablony. Mně ty koncovky nevadily a Filip na nich ukázal, jak je muzikální. Velká škoda takto perspektivního zpěváka a muzikanta.
Ladislav Hunka
zpíval: KIngs Of Leon – Sex On Fire
U Laca se v hodnocení budu opakovat, jelikož je to pořád hrozně amatérské. Celé vystoupení bylo totálně rozbité a působilo jako afterparty po rockovém koncertě, kdy to kapela ještě nechce zabalit, ale frontmana nahradí nadšený fanoušek. Jara Smejkala ani Štěpána Urbana (o Jamiem Archerovi z britského X Factoru nemluvě) Laco nejen nepřekonal, ale ani se k nim zdaleka nepřiblížil.
Marietta Mareková
zpívala: Toni Braxton – Un-Break My Heart
Tato píseň má pro mě zvláštní význam, podobně jako většina ženského popu devadesátých let, jelikož v tehdejší dominanci boybandů byl člověk rád za každý popsong zpívaný ženou. Navíc této písni se povedl husarský kousek, rozčeřit stojaté vody hitparády Eso, kdy zasáhla mezi Kelly Family a Backstreet Boys, kteří si v letech 1996-1997 běžně přerozdělovali první dvě místa. Pro Mariettu se však tento výběr ukázal jako zcela nevhodný. Tato píseň si vyžaduje mnohem hlubší hlas s větším rozsahem směrem dolů, proto například výborně sedla finalistce první české SuperStar Veronice Zaňkové. Marietta tak pevné spodky nemá, proto se v hloubkách dost trápila a první polovina vystoupení byla dost rozpačitá. Naštěstí to srovnala v té druhé, kterou celkový dojem z vystoupení vylepšila. Porota s výjimkou Leoše ji dost výrazně přechválila, ale zrovna v tomto případě mi to nevadí, jelikož Marietta své kvality naplno ukázala v minulých kolech. Příště doufám ve vhodnější výběr, jelikož by byla škoda o tuhle holku přijít.
Adam Janota
zpíval: Walk The Moon – Shut Up And Dance
Adamovo vystoupení bych rozdělil na část vizuální a audiální, přičemž ta vizuální byla výborná, Adam působí na pódiu zcela přirozeně a je obdivuhodné, jak se takový čahoun dokáže hýbat. Audiální složka však dost pokulhávala, Adam místy těžce nestíhal s dechem a jeho hlas je (řečeno slovy Michala Horáčka) „destilovaná voda“. S tipem na vítězství jsem se nejspíš dost sekl, jsou tam rozhodně lepší a zajímavější zpěváci a Adam mezi finalisty kromě vizuálu ničím nevyniká.
Adam Pavlovčin
zpíval: Olivia Rodrigo – Drivers License
Přiznám se, že tuhle píseň mám hodně rád a Olivia Rodrigo je pro mě jedním ze dvou objevů roku (společně s mou srdcovkou Casey Bishop z letošního American Idolu), takže jsem byl připraven, že na Adama budu hodně přísný. On mi však k tomu nezavdal příčinu, jelikož dal tuto píseň vyloženě po svém, ale zároveň to nepřeháněl s afektem. Po všech stránkách výborné vystoupení, při kterém mě nerušila ani Adamova extravagantní image (aspoň se tím vymyká z pelotonu). Když už teda musí letos vyhrát kluk, tak ať je to Adam, jelikož mezi kluky je to bezkonkurenčně nejlepší zpěvák.
Elizabeth Kopecká
zpívala: Pink – Try
Tak vám nevím, ale Elizabeth už mě přestává bavit. Dobře vypadá, na pódiu působí přirozeně a její hlas je zajímavý v nižší poloze, avšak jakmile vyleze do výšek, tak se její hlas stává dost nepříjemný. Dost mě však překvapuje její masová popularita, jelikož zpěvačky podobného typu nikdy tak populární nebyly. Čím dál víc si říkám, že bych za zpěvačky 25+ viděl ve finále radši Felicitu, která měla příjemnější hlas a díky makedonským kořenům působila temperamentněji a tím pádem hvězdněji.
Katarína Stohrová
zpívala: Miley Cyrus – Rebel Yell
Pokud si Katka tohle nevybrala sama (což Leoš neznačil), tak to byl dost podpásový výběr. Katka dělala, co mohla, šla absolutně na maximum a vlastně nic nepokazila, ale její hlas místy dost zanikal, což mohla být i chyba zvukaře, který se v topení soutěžících jako doktora Mráčka často vyžívá. V pomalejší a akustičtější písni mohla její barva hlasu vyniknout mnohem lépe. Přesto to však nebyl žádný průšvih, jaký jsem podle výběru písně čekal, a jsem rád, že diváci dali Katce šanci.
Petr Jiran
zpíval: Billie Eilish – When The Party’s Over
Petr je další, v jehož hodnocení se budu opakovat. Z lidského hlediska si k němu cestu hledám těžko, ale jeho hlas je mimořádně zajímavý a to já dokážu ocenit. V kombinaci s neotřelým výběrem písně to byl aspoň pro mě Petrův nejlepší výkon. Můj favorit to není, ale na rozdíl například od Nikolase chápu, žeje z něj někdo nadšený.
Top 10 z ČHS1 bez Anety Langerové a Petry Páchové
zpívali: Veď mě dál
Tohle byla ryze nostalgická záležitost. Absence hlavní hvězdy Anety Langerové však způsobila, že celé vystoupení vyznělo tak nějako naprázdno, mimo jiné i proto, že z osmi vystoupivších finalistů se výrazněji prosadil jen Tomáš Savka, v současnosti již ostřílený muzikálový matador, zatímco po ostatních se víceméně slehla zem a to i včetně Sámera, kterému tehdy byla prorokována hvězdná budoucnost. A abych i já mohl pustit nostalgickou slzu, na to mi tam chyběla i má tehdejší srdcovka Petra „Zlatuška“ Páchová. Příští týden se na vystoupení finalistů první slovenské SuperStar těším mnohem víc, zvláště pak na krásnou Martinu Šindlerovou, která i po dvou dětech je neuvěřitelně sexy.
Top 3 nejlepších podle DJ Vlada:
1. Adam Pavlovčin
2. Filip Svoboda
3. Petr Jiran
Kdo vypadl?
Filip Svoboda
Bohužel se to dalo čekat vzhledem k vražedné druhé pozici a kritice poroty. S Filipem však odchází poslední náznak muzikální drsnosti. Takhle nám v soutěži z kluků zůstali čtyři popíkáři a jedna parodie na rockera.
Hodnocení 1. finále podle DJ Vlada:
Tohle byl zcela jednoznačně nejhorší rozjezd live shows za všechny ročníky SuperStar. Z finalistů předvedl opravdu výborný výkon jen Adam Pavlovčin, ostatní se pohybovali víceméně kolem průměru. Když si vzpomenu, kolik skvělých a zajímavých holek vypadlo v minulých kolech, aby tento ročník mohl po dlouhé době vyhrát kluk, tak dostává tento ročník dost hořkou pachuť.
Velmi sporný moment nastal hned na začátku při odstoupení Nikity, kdy nám nebylo dostatečně osvětleno, jestli to přišlo jako blesk z čistého nebe, nebo jestli se o Nikitině rozhodnutí odstoupit vědělo dlouho dopředu (v případě pravdivosti druhé možnosti nechápu nevýběr náhradníka), proto apeluji na Leoše, aby nám vše v diskusi uvedl na pravou míru.
Totálně zhulení museli být tentokrát stylisté, kteří zvláště Monice, Patrícii a Mariettě (a částečně i Ewě, u níž se to dá ale omluvit těhotenstvím) vytvořili vskutku bizarní outfity.
Živý křest ohněm nezvládla ani porota, která si tak moc chtěla stát za tím, jaké finalisty vybrala, a tak jen chválila a chválila. Díky aspoň Leošovi, že dokázal být místy kritický.
Nejsvětlejším bodem prvního finále se stala Ewa Farna, jejíž moderování v mnohém připomínalo její porotcování 8 let zpátky a bylo rovněž velmi vtipné a pohotové.
Dobrý nápad je i s návraty do prvních ročníků, jen doufám, že se po českém a slovenském nezapomene ani na první federální ročník, který je rekordní v tom, kolik lidí se v showbyznysu uchytilo a dokonce má svoji stopu i v porotě.
V soutěži nám tedy zbyla osmička finalistů složená z pěti kluků a tří holek, z nichž nás příští neděli opustí další dva. Kdo budou ti nešťastní? Povede se soutěžícím ve druhém finále lépe než v tom prvním? A předčí první slovenská finálová sestava první českou? Na to všechno si musíme počkat do neděle.
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Tak pro mě jednoznačně nejlepší byl Adam, to vystoupení jsem si musel pustit i znovu, hlavně ten závěr byl skvělej. Druhej je Petr. Mně naopak od ostatních ta písnička přijde dobře vybraná a hlavně dobře zazpívaná i prožitá. Elizabeth mě nebavila tolik jako minule, ale byla fajn, stejně tak Nikolas. Zbytek soutěžících mě moc neoslovilo, hodně průměrnej byl Janota a nejhorší Hunka, kterej snad i brzy vypadne.
Nechápem čo máte všetci (aj z predošlej diskusie)proti Kopeckej. veď ona uspieva všetko, je univerzálna, krásny hlas, najkrajšia baba čo kedy v SS bola a ani to nestačí. Mám pocit že Leosova manželka žiarli na ňu a zdá sa mu príliš zvodná, keď vravela o jej nohach. Jasne že nevyhra ked jej to Leoš už od kastingu vraví že chce za víťaza chalana. Ale možno ste len zaujatí pre tie jej hviezdne kontakty. Dúfam, že bude ako povedal Habera aspoň vo veľkom finále, lebo z dievčat si to zaslúži. Môj tip na vypadnutie nabudúce: Hunka + random čech ALEBO Storhova+ random čech
@Vita: Proti gustu žádný dišputát, ale Elizabeth rozhodně není nejkrásnější holka, co kdy v SS byla, ta sedí v porotě vedle Habery 😉
Nikita: slabý hlásek, ale dobré… prostřední pasáž byla intonačně nejhorší
Nikolas: intonačně slabé, písnička nudná sama o sobě
Svoboda: upravená verze, velmi dobré včetně velmi dobré angličtiny
Hunka: mečení, špatné frázování, refrény už byly lepší
Mareková: na začátku jí to ujelo, pak byla pod tónem s častými falešnými záseky… pomalejší verze oproti originálu. Špatné to bylo!
Mě teda Elizabeth v Pink nepřesvědčila, ale předtím Always Remember Us This Way bylo skvostné. Příště raději něco takového a chtěla bych slyšet třeba nějakou píseň od Alannah Myles, třeba tuhle https://www.youtube.com/watch?v=sxXLJUWAzjg.
Janota: mírně falešné, refrény byly lepší. Podprůměrný výkon!
Pavlovčin: špatné frázování, ale velmi pěkná barva hlasu, byť jeho hlasový fond není perfektní. Závěr velmi pěkný a emotivní díky krásné písničce jako takové!
Kopecká: dobré to bylo, ale v porovnání s originálem to působilo až směšně… ten rozdíl v hlasovém fondu oproti Pink
Stohrová: začátek falešný, pak to bylo lepší a závěr už byl velmi dobrý.
Jiran: velmi dobré, refrény přece jenom slabší, „refrén“ na úplném konci byl výborný. Fakt zajímavě pojaté.
Mě se líbil Adam, Katarína a Petr. Ještě ušel Filip, jehož vypadnutí bylo nespravedlivý a rád bych si ho poslechl ještě alespoň jednou. Vypadnout měl jednoznačně Hunka a čistě za včerejší výkon možná i Marietta, i když ta si za předchozí výkony postup zasloužila, ale pokud si příště nevylepší reputaci tak si myslím že klidně může skončit už za týden. I když myslím si že produkce se bude chtít zbavit Kataríny, takže možná bohužel vypadne ona, což by mě nepotěšilo. Stále si myslím že vyhraje Petr.
Takže mí dva nejlepší: Svoboda, Jiran
Tak co naplat, výsledky vyléčení ze SS se dostavují a dopadají na mě v té nejvirulentnější podobě, následky záhy přijdou. Brzy se stanu vyděděncem, který bude po každém příspěvku umlácen pánvičkami (nebo i něčím těžším :-D). Zatímco ostatní čím dál více propadají hypnotickým účinkům drogy zvané SS, mě se zjevují věci, které bych snad ani nechtěl vidět a vědět :-D. Ale což, vzhůru do toho, nic horšího než smrt ušlapáním superstáristy mi nehrozí … :-D
Co jste viděli vy už tak nějak vím, teď jde o to sdělit co jsem viděl a slyšel já ;-)
Začněme od toho pozitivního. I to se se překvapivě najde, i když nepřevažuje. Takže co potěšilo.
Na prvním místě rozhodně Katarína. S obrovskou grácií ustála pokus produkce o odstřel, který byl jednak ve výběru skladby přesně proti jejímu naturelu a také v tom, že choreograf s režisérem na ní ušili boudu prostorového pohybu po jevišti, což je také něco v čem není vůbec doma. Přitom Billy Idol si při té skladbě v klidu trčí na místě, a jeho provedení mělo pojetí Kataríny určitě blíže, než údajnému coveru na cover Miley Cyrus. Katarína ukázala, že je výtečná zpěvačka a jestli ji produkce chtěla zesměšnit (jako že jo), tak to se jim krutě nepovedlo. Příznivce určitě neztratila ale naopak nabrala.
Na druhém místě potěšila Marietta, srovnala se skladbou která jí rozsahově vůbec nevyhovovala a podala kvalitní a příjemný výkon (byť samozřejmě ne bez chyb). Je mi cekem jasné, že pokusy od odstřel obou Slovenek budou dále pokračovat.
No a jako třetí trošičku potěšila Elizabeth, které se sice s písní moc nepotkala, ale aspoň byla celkem normální. I to je nutno v tomto ročníku ocenit.
A teď to negativní. Původně jsem plánoval tak dvě stánky plné plamenných výlevů prošpikované velmi peprnými výrazy :-D, ale pak jsem si řekl proč kazit našim milým superstáristům pěkné zážitky. Budu tedy maximálně stručný. Pánská část pro mě představovala asi tak 6x vystoupení Conchity Wurst, a to uznejte je těžké ustát :-D Jednou by se to vydržet dalo, ale 6x ? Prostě jedno freak show za druhým. Na co si to ti chlapci proboha hrají ? A hlavně proč ? Absolutním králem tohoto obludária pak byl Adam Pavlovčin. To byla Conchita na třetí. Něco tak šíleného ještě superstár nezažila, proti tomu Šepsův Mustafa Ibrahim bledne závistí a schovává se tiše v koutku :-D Abych nebyl úplně krutý a nespravedlivý, Petr Jiran to asi myslel dobře, pokusil se o jistou originalitu, to by se mohlo ocenit. Že se to nepovedlo, to je druhá věc, ale budiž, to bych ještě omluvil. To se prostě stane. A tím raději končím :-D
Takže co do příštích kol ? Marieta zůstává mým fanouškem, Katarína se stala mým fanouškem největším, Elizabeth přežiju a na Petra Jirana jsem zvědav, nakolik potvrdí nebo vyvrátí příslušnost k pánskému „freak show“ klubu.
A berte mě s rezervou, to asi ty vakcíny proti covidu v sobě mají nějakou antiSS složku bo co … :-D
@Bezík: No já si na začátku čtení nevím proč rikala, jestli nemáš nějaké ty neobvyklé postcovid syndromy.. nebo máš stejný matroš jako stylisti SS;)
a konspiracnich teorií o vakcinach je, takže vše je možné :)
Každopádně ještě k těm outfitum, myslím, že teď právě nemají stylisti moc, kde se vyřádit, takže to „schyta“ superstar..ale pokud jsou s tím aktéři v pohodě.. aspoň není nuda..
Teď mám nějaké dejavu, jestli už jsem to nepsala loni..njn taková je doba
Písnička Hotel California (když nepočítám chytlavé refrény) je vlastně taková recitace à la Leoš Mareš.
@Bezík:
Tos tady neměl psát s tou Conchitou, kam dals rozum! Někdo z produkce se toho chytne a Pavlovčin si s ní ve finále střihne duet. Sice pak očekávám kolosální úspěch a nekončící ovace, ale mě z toho jebne. Když o tom tak přemýšlím, ten kolosální úspěch jsem asi taky neměl zmiňovat, teď už je ten duet nevyhnutelnej :-)
@jj: No ty seš geniální ! To bude bomba !!! To by byla SS, na kterou by už nikdy nikdo nezapoměl !!! :-D :-D
@Bezík:
Bojím se, že já bych výjimka, že bych to ani nepobral a neměl vlastně co zapomenout. Skončil bych pak jak pan prezident na vozíku v nějaké zasklené kukani :-)
Ještě jsem chtěl něco k rekapu. Jako vždy dobrý rekap, který by se ale dal ještě vyšperkovat dobrým přirovnáním. Výborné a neotřelé přirovnání k výrazově plochému výkonu je např. „ploché jak Letiště Václava Havla“. Kdyby se pak ještě Pavlovčinův výkon rozdělil na tři části a ty se prohlásily za tři nejhorší výkony vůbec v celým vesmíru, už bych si dal rekap do vitríny. Ale vážně, dík Vladovi za rekapy a za znalosti :-)
@DJ Vlado: Elizabeth Kopecká s charakteristickým nosem… mi připomíná jednu českou pornoherečku, viz odkaz (pouze pro starší 18 let). Kdo mě najde ve videu v zeleném tričku?
https://daftsex.com/watch/164435014_170625436
Já jsem psal Kataríně a vybrala si tu písničku sama ;) že ji miluje.. no, příště by měla dát nějakou, kde ji nepřeválí kapela, protože s tímhle má superstar problém několik let, že hudba zní víc než zpěváci.
Porovnání Superstar 2004 vs. 2021
https://youtu.be/8cOIIwy1Hr4
Mohli aspon vysvetlit, proc se tam Petra a Aneta neobjevily. Duvody tusim, ale takhle to vypadalo, ze holky neexistuji.
Filip vypadl právem. Zpívat Hotel California chraplákem je stejné, jako pít šampaňské ze skleničky od hořčice. Filip má chraplák a písničku mu někdo přidělil. Takže měl ukázat něco nového ale bohužel. Tak mu to dali fandové Eagles sežrat.
Jinak jsem nečekal, že uvidíme módní přehlídku nejvyšší úrovně. Třeba Adam vypadal v kožichu jako hyena skvrnitá, o Pagáčové rozhrnující paragán aby na ni bylo vidět jsem se už zmínil, Filip v kraťasech vypadal jako sudeťácký werwolf atd.
Jako TOP 3 vidím podobně jako sázkaři (bez pořadí): Petr, Adam, Elizabeth. Jeden z nich to asi celé vyhraje.
@David:
17
Přesněěě… Zvlášť, když zasklili 1. vítězku.
Díky za link* :-)
@David: Na Anetu jsem byl zvědavý nejvíc. Ona v nějakém rozhovoru říkala, že se chce od Superstar odříznout aby na ni pořád nekoukali jako na vítězku soutěže. Ale to jí bylo 17 před 17-ti lety. Dnes v 34 se už na všechno možná dívá jinak.
@Prochor:
18
Tak nějak ;-)
Při záběrech na Páťu jsem se vždy ponořila na moment ke korálovému útesu a potkala zvlášť druh perutýna, ještě, že nebyla tak jedovatá ;-)
@Iv. Sa.:
21
Oprava: zvláštní druh perutýna / mobil…
@Iv. Sa.: Já se těšil, že Elizabeth přijde v bikinách a ono nic -(
@Pattrick: Katarína ti nic jiného napsat nemůže a nesmí. Písně dostávají přidělené, přinejlepším si můžou vybrat ze dvou nebo tří navržených. Těžko to letos bude jinak.
trochu ma mrzí ze nie je viac kol aby mohli zavolat aj finalistov ostatnych rocnikov. vzdy sa to toci len okolo prvej ceskej a slovenskej superstar ale ja bysom si rad pozrel aj finalistov z 2 a 3 serie ceskej a slovenskej suerstar vzdy sa na nich zabuda
@Bezík: Hele, může, třeba s Filipem jsem byl na živáku na instagramu a normálně se vyjadřoval o tom, jak produkce vybírá písničky..
@Pattrick: Vše se odvíjí od toho, kdy podepisují smlouvy. Pokud jí Filip neměl podepsanou, může si plácat co chce.
Jinak off topic, Survivor jde do vysílání v lednu..
@Violete: Mně se Elizabeth tentokrát taky moc nelíbila. Působilo to na mně, jakoby zpívala trochu v křeči „na sílu“. Ale přesto jsem přesvědčený o jejich kvalitách a souhlasím s Haberou, že z holek do Superfinále patří právě ona.
Hned dva bývalí superstáristi zpívali v klobouku, to se divím se, že to DJ Vlado nezmínil :-) Petru Páchovou jsem tam také hledala, posílám aspoň písničku https://www.youtube.com/watch?v=T8n1WXMVe2w
A tady ještě pro DJ Vlada https://zivotvcesku.cz/zlatuska-ze-superstar-nestarne-petra-pachova-popsala-co-dnes-dela-a-proc-peveckou-soutez-dal-nesleduje/
@Prochor: Těším se, co předvede příště. Mně se její hlas líbí, třeba v Hallelujah byla úžasná, ten zpěv byl jak přelet racků nad mořem, tu a tam brázdí sem tam jemná vlnka za vlnkou, otevírá se široký prostor a zpovzdálí si občas vzlykne mořská víla :-)
Osobně mě SS baví méně a méně, k letošním finalistům se mi nedaří vůbec si najít cestu. Ti předchozí mě aspoň tu a tam někdo zaujal, ale letos? Hodně dobrých holek odstřeleno, plno se mi jich pletlo i v top20. O klucích ani nemluvim, sice se mi tolik nepletou jako holky, ale půlka z nich pomalu v top20 zbytečná. Celkově SS upadá, půlka soutěžících pozvaná produkcí, mají domluvené, že se zviditelní, ale do hlasování pro diváky už se dostat nesmí. I posledně už to tak bylo, spousta soutěžících to pak potvrdilo na svých IG v živých streamech a je to docela smutné, že to musí fungovat takhle. Přidělené písničky, které nesedí. Všude ve světě to bývá tak, že si to soutěžící upravují na vlastní aranžmá a to, že každý tu píseň pojme osobně jim pak dá vyniknout, tady se jakákoliv osobitost nehodí a snaží potlačit. Škoda, škoda.
Po odchodu Nikity zbyly 3 slušné zpěvačky (Elizabeth bohužel provařená až až) a tak cca 3 dobří zpěváci (zbytek dost kolísavé výkony). Nutnost produkce tlačit na mužského vítěze je tak okatá, že by mě fakt pobavilo, kdyby diváci do finále prohlasovali všechny 3 holky a jen jednoho kluka a ten by skončil bramborový. Ale to se asi nestane, i kdyby měla produkce pak ty hlasy posílat sama.
Dámské outfity porotkyň snad lepší nekomentovat a ač je Ewa Farna normálně moje oblíbenkyně a věřim, že zvládne i moderování, docela mě rušilo, jak jí do toho Leoš několikrát skočil. Loni nebyl moderátor, tak chápu, že si to musela porota v těch dvou živých kolech odmoderovat sama, ale letos moderátor je, tak by měli porotci mluvit po výkonech soutěžících, když jsou k tomu vyzváni. Je to přímý přenos a když si moderátorka s porotcem i soutěžícími skáčou do řeči, vypadá to děsně (největší faux-pas na začátku při odchodu Nikity, to bylo hodně neprofi, když snad na 3x odcházela z podia a nevěděla kdo bude ještě mluvit. Ewa dá prostor Haberovi ať se vyjádří a ten přehodí slovo na Leoše, děs). Za mě letos nejslabší první finálové kolo :(
Štylistu robí slepuch zlomyselny a zvukára hlucháň, to na začiatok.
Najviac sa mi páčila Katka. V tom nevhodnom kostýme s krátkymi zvonovymi nohavicami a tanečkami bola síce až dojímavo smiešna, ale rátalo sa mi ako sa s tou piesňou vysporiadala. Veľmi fajn.
Kopecká – ani teraz sa mi nepáčila tak ako po duety, ale stále patrí k najzaujímavejším členom finále.
Pavlovčin – celkom fajn, dokonalé to nebolo, ale jeho vystúpenie málo niečo do seba, len ten strašný kostým…vraj kožuch…vypelichaná ohyzda to bola… celkovo nevhodné.
Marietta – začiatok piesne s hlbokými „spodkami“ a stiahnutým hrdlom bol vražedný, ale rozospievala sa, ani by som ju neprechválila, ani nehanila.
Nikolas, Janota – počúvateľne, ale štýlom: jedným uchom dnu, druhým von a zabudnutie.
Filip – jeho neustála snaha predvádzať všetky farby je viac otravná, než vhodná a okúzľujúca, zvlášť pri notoricky známej piesni.
Lacko – na dedinskú, či firemnú zábavu super.
Petr – pre mňa nie.
Ak chceli výhru českého chlapca, nemali vyšmarit Dufeka, aby aspoň bola možnosť výberu. Petr síce má na naše pomery „iný“ hlas, ale ten sa tiež nemusí každému páčiť. Spev veľmi obmedzený na kňuranie si pod nosom a hodnotenie poroty.. emócie…lebo čo vlastne majú k dispozícii – farba a emócie. Ku mne sa žiadne emócie ( v kladnom zmysle slova) nedostali.
Víte o tom, že by měly vycházet série coverů se Superstáristy? https://www.youtube.com/watch?v=AS_RL4LIBRI
@Dom: Souhlasím, taky bych rád viděl finalisty i jiných ročníků než jedniček, zvlášť ty z vaší slovenské trojky, což byl můj nejoblíbenější ročník EVER, který už pro mě zřejmě nikdy nebude překonán :-) Za současné situace mi ale bude stačit, když do třetí live show pozvou finalisty federální jedničky (můj druhý nejoblíbenější ročník), která byla rovněž v historii našich talent shows významným milníkem, jakkoliv moje srdcovka z tohoto ročníku (a největší srdcovka EVER) je v porotě nastálo :-)
@Violete: Díky za odkaz :-) Velká škoda, že Zlatuška pověsila hudbu na hřebík :-( Tehdy pro mě bylo hrozně depresivní, že všichni finalisti vydali CD, jenom má srdcovka ne (a přitom její CD mohlo být díky folkovým kořenům hodně zajímavé) :-(
ja u dievcat to mam jasne, Elizabeth a Katarina sa mi pacia, obidve maju unikatny hlas, .. to sa mi teda v SS malokedy stava, ze ma bavia baby. Aj Pink dala Elizabeth super, a to je poriadna klada spievat Pink s jej ostrym a dominantnym hlasom, a Liza to zvladla sebavedome a so ctou. Katarina mi viac reze ako osobnost, je taka ticha sila.. . velmi mi imponuje jej nenasilny chraplacik a ked sa zda, ze uz nic nepride, zrazu z nej vylezie nieco tak krasne a uchu lahodiace, ze si poviem fuha… ak by oni dve sa ocitli v top2, fandim Katke, lebo je zranitelnejsia
U chlapcov to este nemam jasne, komu by som z nich mala vlastne fandit, ale s istotou mozem vylucit Hunku a Pavlovcina .. hoci Adam ma obrovske kvality, ale u mna nikdy tieto dokonale takmer hotove hviezdy velmi neboduju. Ak bude mat dobre vybery songov aj v dalsich kolach, je mozne, ze on bude ten vitaz kategorie : start-ciel … jeho vyhra mi prekazat nebude, lebo konecne nech je to kluk ! :-D Ale … ked sa v top2 ocitne s Hunkom alebo Mariettou, nebude to pre mna zelane superfinale.
Adam Janota nie je bohvieaky spevak, ale na podiu je doma, velmi prirodzene sa tvari, ma pekny usmev, dobre sa na neho pozera, a ak mu vyjde aj song, moze sa dostat vysoko.. (pripomina mi z prvej shs Bezdedu, ktory bol slabsi spevak, ale ked vysiel na podium,vzdy to zafungovalo)
Nikolas je zase kategoria skor teens a tiez taky smejko , ale niekdy az prilis vyskereny, no spieva vyborne aspon zatial technicky skoro nic nepokazil, len to chce prezitok, a ak mu sadne song, viem si predstavit, ze este zahviezdi
Jiran je kapitola sama o sebe… ten sa emocionalne ponara do pesnicky tak hlboko, ze posluchac je z toho paf, ale divak sa trochu moze citit rozpacito. teraz to nebola az taka tragicka mimika tvare ako minule, takze sa to dalo vychutnat bez rusivych momentov. A zaspieval to na pana, rozobral si ten song na najmensie suciastky, pohral sa s tym… na chlapa dava nadherne ciste vysoke tony, farba pekna, sem tam knedla, ale taka neskodna. U mna je on lepsi adept na vitaza, ako Pavlovcin, ktory odkryl asi uz vsetky svoje karty (alebo nie ?) .. aj teraz v tomto kole napr. Petrovo vystupenie mi prislo obycajnejsie, nie tak pompezne ako Adama P. , ale o dost posobivejsie … proste je to chalan, co sa postupne vyvija,… Zabit ho mozu nejakou tanecnou rychlou odrhovackou , tam si myslim, ze su jeho slabiny
Moje pořadí za tohle kolo
1 Ladislav – Podle mě se mu to povedlo, jen to chvílemi neudýchával kvůli běhání ale i s tou show okolo pro mě nejlepší výkon kola, zvládl to i pěvecky a zdejší kritice nerozumím protože podle mě je dost dobrý. Ani Šmajda nebyl geniální zpěvák ale podobně jako Laco měl jiné přednosti, díky kterým ho lidi žrali.
2 Nikolas – Jeho standart, dokonalý zpěv a na mě se i emoce přenesly.
3 Pavlovčin – Překvápko, světový výkon ale bude to mít těžké v naší puritánské zemičce.
4 Jiran – Song nebyl šálek mé kávy ale on mě do něj dokázal vtáhnout a bylo to opravdu mystické.
5 Janota – Špatný výběr songu ale poradil si s tím asi nejlíp jak šlo. Pódiová prezentace super. Přesto příště u něj doufám v pro něj vhodnější výběr písně, jinak se už o něj začnu bát.
6 Elizabeth – Nechápu proč ale mě se naopak tentokrát docela líbíla. I přesto si ale přeju její vypadnutí.
7 Filip – Nebylo to hrozné ani nic extra, jeho hlas se k Eagles moc nehodil. Zkrátka takový průměr, který neurazí ani nenadchne a na to asi nakonec i v konečném zúčtování doplatil.
8 Katarína – Podobně jako Laco doplácela kvůli pohybu na neudýchávání ale tam kde to ještě Laco dokázal zachránit, tak ona bohužel ne a její hlas byl v hudbě dost utopený. Přesto tam kde byl slyšet dobře bylo vidět, že má pěknou barvu. Je to sympatická baba ale co nadělám když tam mám letos tolik zajímavých chlapů.
9 Nikita – Dopadlo to líp než sem myslel, poradila si s tím dobře ale přesto pro mě byla zralá na vyhazov i kdyby sama neodstoupila.
10 Marietta – Prů.ser jak Brno, totálně falešné. Vůbec nechápu přechválení od poroty a hlavně od Habery. Pro mě úplně nejhorší a příště už bych ji vidět nemusel.
S koncem Nikity souhlasím, byť je mi líto ten důvod proč odešla, místo Filipa bych ale vyhodil Mariettu ale ani jeho vyřazení pro mě není žádná tragédie protože byl pro mě z kluků nejméně výrazný a zajímavý a kdybych musel nutně z těch šesti chlapů nějakého obětovat, tak by to byl také právě on.
a este par slov k porote a celkovej show… aj s prihliadnutim k navratu prvych superstaristov…. prislo mi, ze v tych casoch boli na prvom mieste prave oni, tie decka co sutazili a ta vata okolo toho nebola az taka dolezita…. ONI boli ti najhlavnejsi. vsetko sa tocilo okolo NICH. teraz cim dalej tym viac je to o porote, o moderatoroch, o ich PR , o ich osobnych prezentaciach ,… tie decka su tam len ako privesky , aspon ja to tak citim a je mi z toho smutno… tiez je to o tom ako su oblecene porotkyne ( za cias prvej SHS sa neriesilo so mala oblecene Lenka Slana) …a ten velky doraz sa dava na to aby zenska cast poroty bola co najluxusnejsia, najnadhernejsia a sexi vyzyvava… proste pozlatko,.. cele je to povrchne … a dievcata sutaziace potom zanikaju, …. iste su ludia co taketo pozlatka zboznuju, ale na mna je to too much … Aj ked Leosa som mala este minuly rok rada, aj on mi tiez teraz pride akoby tam prisiel prezentovat hlavne seba a svoju polovicku a este aj povie to, na com sa doma spiklenecky dohodnu, aby potom, ked mu to vyjde sa na tom u*ebaval … akoby cela superstar bola jeho instagram…omg ! A napokon ten ubohy spevacky vykon sutaziaceho je upozadeny akoby len nejaky otravny doplnok k ofenzive poroty a mnohokrat kratsi ako siahodlhe hodnotenia piatich narcisov, tliachajucich o nicom, vypustajucich trapne vtipy, lacne sexisticke napr. o striekani, na ktorych sa smeju hlavne oni sami …. to Ceky sedi v inej partii, v Inkognite na JOJke, v jednoduchej zabavnej relacii, kde sa glosuje o dost inetligentnejsie.. popri nej mi superstar pride uz ako upadkovy format…. V dalsom kole si na porotu stisim zvuk, budu mi stacit len spevacke vystupenia
@dolores: Dolores tohle podepisuju desetkrát. Přesně tohle si myslím celou dobu i já.
@dolores: Palec hore, hodně výstižný popis proměny celé show.
@dolores: Tleskám, lépe to ani popsat nešlo
@dolores:
No pozlátka je tam hodně, to je pravda, soutěžící jsou tím upozadění, ale třeba je to i něčem dobrý, např. že to přiláká nějaké jiné diváky. Je ale možný, že jich víc odlákaj :-) Osobně mi to až tak hrozný nepřipadá. Leoš se mi zdá, že se celkem snaží, že jim upřímně drží palce, holt chce nějak zabavit, pak je středem pozornosti. Ale vadí mi, že přestali dávat videa na youtube, zřejmě jsou jen na těch jejich stránkách, nevím, nechodím tam. To už v minulé řadě. Holt jim to takhle sype víc korunek. Maximálně někdo nahraje nějaká videa soukromě, a ty mu časem smažou. Youtube je pro soutěžící propagace, šance, že si jich někdo všimne nejen doma, ale i ve světě, protože tyhle podobný soutěže jsou ve světě docela sledovaný. Taky bych si rád občas něco přehrál, třeba bych pak omrkl jejich jinou tvorbu, ale na ty jejich stránky chodit nehodlám, a i z těch to časem zmizí, předpokládám. Holt je to pro Novu hlavně byznys, použít je, vydělat na nich, co se dá, dál už nezájem. I víc live shows by jim pomohlo, ale ty stojej peníze, šetřit se musí, pak to vypadá odfláknutě. Ale pořád lepší než nic, jak pro mě, tak pro soutěžící :-)
@Bezík:
Opravdu si můžou vybrat. Na výběr mají vždycky dvě písně, ale jen jedna je vybratelná. Kdo si vybere nevybratelnou, tomu je přátelsky sděleno, že už bohužel není k mání. Kdo to nepochopí a stále na ní trvá, už ne tak přátelsky je poslán za odborníky. Nastupuje hodnej a zlej psycholog. Ti mu svítí do očí lampičkou, a snaží se mu odborně pomoci s výběrem. Ten zlej má lampičku se silnějším světlem. V případě hodně zatvrzelého, někdy až natvrdlého vzorku, nastupují další odborníci, kteří jsou čím dál méně přátelští, o to víc jsou ale přesvědčiví. Celý je to komplikovaný proces, který nemá cenu vysvětlovat, protože byste ho stejně nepochopili. Stačí jen vědět, že nakonec si každý opravdu vybere. Zdroj: spolehlivý zdroj :-)
@jj: Já vím. Proces výběru je nesmírně náročná a komplikovaná disciplína a je třeba ji svěřit těm nejzkušenějším profesionálům. Amatérizmus soutěžících tady nemá své místo ! ;-)
Tak třeba i Aneta Langerová říkala, že písničky ve finálových kolech jim vybírala porota s produkcí (čas 7:34) https://www.youtube.com/watch?v=EHJn1BATEiQ
Upřímně jsem tenhle přístup nikdy moc nechápal. Velká část nejlegendárnějších vystoupení z americké superstar byla ta, kdy soutěžící dostali volnost a ještě si udělali vlastní, unikátní aranžmá.
@jj: Jj, případne mi, že je i víc pozornosti věnováno těm superstaristum z 2004…asi protože je si každý víceméně pamatuje
A dnes za těch pár dílů..asi není čas na experimenty, dávat prostor nezkušeným soutezicim , protože každá minuta tolik peněz že jo ..možná se počítá, že se každý propaguje sám..tehdy nebyly žádné sociální sítě/ i když Sámer už beztak nějakou měl :)/
A tak v tom všem možná jsou ti soutěžící i rádi že na ně není taková pozornost?:)
Ale je to divne to jo , ztratilo to..něco..
Ano, Superstar by měla být o soutěžících a ne o porotcích. To, co si už dovoluje Mareš a jeho partnerka je za hranou a velmi trapné. Ona mu dává doma úkoly, co má říct, on cituje slova partnerky, co říká o nohou soutěžící zpěvačky atd. Žena Mareše nás nezajímá, je to show soutěžících a nikoho jiného. Btw, moc noblesně se neprojevila. Nedovedu si přestavit, že by to prošlo v zahraničních verzích. Děkuji Čekymu, že si zachovává úroveń.
@Ally:
No nevím, jestli tam někdo počítá s tím, že se zpropagují sami. Myslím, že maximálně počítaj s korunkama :-) Tehdy kvůli velké popularitě sociální síť vlastně nepotřebovali. Teď by se jakákoliv pomoc hodila. Abych byl taky optimista a neviděl všechno jen černě, tak třeba časem někteří budou rádi, když nebude existovat žádný vizuální důkaz toho, že kdy byli v Superstar. V klidu účast popřou a bude to jen slovo proti slovu :-)
@jj: A nemůže být ta forma propagace, jak teď Nikolas zveřejnil další video s Janotou a mluvilo se tam o sérií videí? Nevím, ale jestli za tím stojí produkce. Je tam napsán Marek Motalík. Trochu z té diskuse tady na mě padnul smutek. Soutěžící by měly být prioritou, ale myslím si, že je to i tím zkráceným formátem. Velká část je věnována castingům a minimální živým přenosům, přitom těch by mělo být co nejvíc, to je pro soutěžící největší přínos. I Aneta Langerová o tom mluvila.
@nofux: Děkuji moc za odkaz, je hezké, že Aneta je velká bojovnice a je v tom inspirací. Třeba s těmi dalšími CD, že se do toho nenechala dotlačit. Také k těm vybraným písním, že to má být někdy i výzvou, bych brala. Jen kdyby porota v přímém přenosu nekritizovala, co že si to dotyčný vybral za píseň a hrála s otevřenými kartami.
@Violete:
O těch videích nic nevím, ani kde se o nich mluvilo. Jestli za nimi stojí produkce, o čemž pochybuju, tak už asi víme, kdo má vyhrát :-) Se zbytkem souhlas :-)
som si prechadzala a spominala na starsie Zbirkove nahravky a narazila na spolocny Beatles song 4 slovenskych vtedajsich popstar z roku 1996…
a predstavila som si ,ako by hodnotil Habera 2021 Haberu 1996 … : „nedivas sa do publika, chyby v intonacii, hrozne frazovanie v anglictine … nepostupujes ! :-D
@dolores: Je fakt, jak se to vyvíjí, ale ještě naposled to také bylo samé „dívej se do očí“ na Barborku a nakonec kam došla :-) Také Beatles https://www.youtube.com/watch?v=lGNpcXSsRM8.
Připomněl se mi tím Šafrata, už tehdy to mohl vyhrát kluk :-) https://www.youtube.com/watch?v=MaePANL4kL0 I když čekala bych rockovější repertoár. Mně se stejně nejvíce líbí, když se interpret noří při písni do sebe.
Vyskočil na mě rozhovor s Leošem;)
Asi od 15 min právě na téma, jak se změnila Superstar
https://youtu.be/NK60AcpHd_I
Uz vi nekdo playlist na nedeli?
Také to už nikdy nebude.
Prierez 1.-ym finále SHS1.
https://youtu.be/WNlKVcg_FDM
@BarBora: Tady je nějaká kolektivní chandra a nostalgie:)
Jen koukám zdá se mi nebo tam/ dříve byli starší soutěžící?
A dělal někdy Vlado věkový průměr řad hm?:)
@dolores: A já zas teď v rádiu slyšela Severanku tj Habera cca 1990? Nj to byly časy, asi jsme detaily zpěvu atd neřešili, nebo neřešily;)
@Pattrick: Ahoj, kdes to četl? Nemůžu k tomu nic dohledat :/ Díky!
@Ally: Udělal jsem si ten průměr a s překvapením jsem zjistil, že letos jsou finalisti nejstarší EVER 😮 Letošní ročník dokonce těsně překonal dosud rekordní ČHS2, viz.:
ČHS1 – 18,9
SHS1 – 21,27
ČHS2 – 22
SHS2 – 20,73
ČHS3 – 19
SHS3 – 17,8
ČSS1 – 18
ČSS2 – 19,25
ČSS3 – 18,08
ČSS4 – 19,63
ČSS5 – 21,2
ČSS6 – 20,1
ČSS7 – 22,4
Ze statistiky tedy vyplývá, že starší byli soutěžící ze začátku (s výjimkou ČHS1) a na konci, já však paradoxně považuju za zlatou éru z mnoha důvodů to prostřední období a moje dva nejoblíbenější ročníky jsou dva nejmladší (SHS3 a ČSS1), jelikož to počáteční období bylo tak nĕjak rozjezdové (jediný ročník z těch počátečních, který mám opravdu rád, je SHS1) a ty poslední ročníky to naopak z mnoha důvodů upadá (opět je tu pro mĕ jedna výjimka a to ČSS4, kterou mám ale rád z velké části kvůli Emmĕ) 🤨
Tak je to vonku. Prosim, jeden cerstvy playlist na zajtra.
Adam Pavlovčin: Dua Lipa – Physical
Petr Jiran: Coldplay – A Sky Full of Stars
Nikolas Bitkovskij: Ed Sheeran – Bad Habits
Ladislav Hunka: John Legend – All of Me
Katarína Štohrová: Lana Del Rey – Young and Beautiful
Marietta Mareková: Joss Stone – Son of A Preacher Man
Adam Janota: Harry Styles – Sign of The Times
Elizabeth Kopecká: Queen – Show Must Go On
tenhle tyden je uplne super playlist, konecne normalni songy, jak ja se tesim ;) mam nejak pocit, ze je tlacena Elizabeth, porad dostava megasongy jako nikdo jiny v soutezi.
@Monika: vidíš to, já to zas vnímám jako odstrel pro ni, myslím že na to vůbec nemá hlas, refrén bude hrůza.
@Jana2: No ale je to megasong, to ostatni nemaji. ja se hlavne tesim na Petra konecne normalni pisnicka a moc pekna.
Mne tedy vyber pisnicek moc nenadchnul. Prohazela bych ho Elizabeth Son of the Preacher Man, Katharine Coldplay, Pavlovcinovi John of Legend. Budu fandit Katharine a Pavlovcinivi, at z toho udelaji sperk a povede se jim se v te pisni najit. Take si myslim, ze Elizabeth to bude mit tezke.
Hrůza, samej popík, žádná alternativa ! :-D A navrch k tomu Queen, který bych absolutně zakázal ve všech soutěžích. Příšernej playlist. To zase bude freak show …. Snad jen ta Lana pro Katarínu by mohla dát slušnej výsledek.
V prvom rade ma mrzí odstup Nikity, lebo nemyslím si, žeby vypadla medzi prvými..ale to je už teraz jedno a prajem jej veľa šťastia v osobnom živote aj v tom speváckom a hlavne prajem uzdravenie jej mamke..
Aaa ide sa hodnotiť :D
Nikolas Bitkovskij – štandartný výkon, krásny hlas, veľmi sa mi to páčilo :) bolo to pekne zaspievané, možnoo keby ešte sadol za klavír ako Bruno Mars tak by to bolo dokonalé :D (ale samozejme nie každý vie na klavír :D ) ale inak som veľmi spokojná :) i keď v semifinále to predsa len bola väčšia pecka, ale tak to je aj výberom piesne :D no teším sa na druhé finále zajtra lebo myslím, že Bad Habits mu bude super sedieť :) :)
Filip Svoboda – v prvom rade oceňujem väčšiu otvorenosť :) a čo sa týka spievania tak ako farba hlasu nádherne chrápľavá :) no nejak som nebola neviem ako nadšená neviem :O v semifinále aj v duetoch sa mi viac páčilo ako spieval, to že vypadol ma samozrejme neprekvapilo i keď som rozmýšľala aj nad Katarínou…
Ladislav Hunka – tak tu som bola prekvapená, lebo za mňa zatiaľ jeho naj výkon :) pieseň mu sadla a až teraz začínam chápať prečo ho porota poslala až do finále, takže ja som spokojná :) tiež sa mi páčila práca s publikom :) hmm on keď netlačí vo výškach tak je to veeľmi dobreeee :) :) :P takže v tomto prípade veľká spokojnosť :) :)
Marietta Mareková – síce na začiatku tie nízke tóny boli také hmm neisté, ale postupom piesne sa to rozbehlo a vo výsledku hodnotím vystúpenie ako veľmi dobré :) a ako jedno z top vystúpení večera :) čiže to čo si myslím od kastingu, že je jedna z top speváčok v ročníku sa mi zase potvrdilo :)
Adam Janota – wau ! som nevedela, že Adam bude mať až takú pozitívnu energiu na pódiu! Ale žiaľ musím súhlasiť s Leošom, že bolo počuť že nestíha s dychom..ale tak kto by stíhal aj tancovať aj spievať dobre naraz? No málokto! Takže celkovo to malo pre mňa úžasnú energiu a mne sa to páčilo! :) :)
Adam Pavlovčin – STROOOOOOOOP! tak tottoooo bolo megaaaaaaaaaaa ! Husina všade úplne a nechápala som ako to dáva aj ten spev, ten hlas, to prevedenie, pre mňa to bol veľmi veľký umelecký zážitok :) Adam je umelec ! Telom aj dušou a mne sa páči aj jeho štýl aj hlas aj všetko proste a nie je to na mňa moc, pre mňa je to akurát :) aaa úplne preasocioval svoje minulé vystúpenie a vrátil sa naspäť do hry a áno je možné, že sa dostane veľmi ďaleko :O :)
Elizabeth Kopecká – ako vždy vysoká úroveň :) len mi tam chýbali tanečnice okolo nej :o ale inak výborné! :) nádherná žena ! :) zaspievala to dobre len hmm nejak sa mi ostatné jej vystúpenia páčili viac ale neviem prečo :O možno je to pesničkou, že mi k jej hlasu asi idú iné.. :)
Katarína Stohrová – žial tu bolo vidno, že Katarína ešte nie je úplne doma na pódiu, lebo až som počítala jej otočky :D ( ale zase chápem, že to nebolo ideálne tie ohne aj všetko okolo :D ) ale no verím, že to v ďalšom kole bude už lepšie :) v druhom finále ju čaká kľudná a krásna pieseň tak som veľmi zvedavá! :) :) ale aj toto vystúpenie čo sa týka spevu bolo fajn :) len to prevedenie no :D
Petr Jiran – som veľkou fanušíčkou jeho hlasu a tu som si prišla na svoje :) skvelý výber piesne kde mohol ukázať svoje silné stránky :) bolo to veľmi pekne zaspievané a mne sa to veeľmi páčilo :) :) pre mňa osobne aj s Adamom Pavlovčinom v tomto kole TOP! :) :D
Keby dali v rozhodnutí do ohrozenia Katarínu namiesto Petra tak by to mohlo byť ešte napätejšie :D
A Ewa Farna ako moderátorka bola super! :)
Moje poradie prvého finále:
1. Adam Pavlovčin
2. Petr Jiran
3. Marietta Mareková
4. Elizabeth Kopecká
5. Nikolas Bitkovskij
6. Ladislav Hunka
7. Adam Janota
8. Katarína Stohrová
9. Filip Svoboda
@Bezík: Já tedy mám o Katarínu trochu obavy, ale určitě si poradí. A když dnes sněžilo, tak trochu té zasněžené nálady https://www.youtube.com/watch?v=aV-eP8K6bhw Od Hunky bych raději slyšela třeba Bryana Adamse.
katarina ma nejhorsi song, neni to takova ta prvoplanova krasa pro novaka, vypadnuti bych ji neprala, prijde mi z tech tri holek nejzajimavejsi. Ma z nich nejlepsi hlas barvou zajimavej a je i desne sympaticka. Marietta mi vubec nic nerika a Elizabeth mi prijde uplne tuctova s nezajimavou barvou hlasu.
@verunka_26: Konečně také někdo, komu se líbí Pavlovčin, tak posílám jednu píseň se skupinou PACE https://www.youtube.com/watch?v=gMgC_zYkwZY&list=PLeeOKzQUvvC1mr6jKRXvStHdwGy-kIItp&index=270
Podle Instagramu to vypadá, že z finalistů SHS1 nedorazí Zdenka Predná, Robo Mikla a Peter Kotuľa (a samozřejmě bude chybět mrtvý Peter Konček), zbylá sedmička tam bude určitě 😉 A přestože jsem Čech, tak se na nĕ těším víc než minule na finalisty naší jedničky, což je ale hlavně tím, že zatímco u nás to byla hlavně spanilá jízda Anety, slovenská jednička byla mnohem vyrovnanější a napínavĕjší (o řádovĕ lepším zpracování nemluvě) 😉
@DJ Vlado: Hmm tak zrovna na Miklu jsem se nejvíc těšil. Škoda no.
Tiež mám strach o Katku, tá pieseň je síce pekná, ale jednotvárna a ona vie aj otvoriť ústa a aj nahodiť turbo, na rozdiel od Jirana. Narážam na želanie Mareša z minulého hodnotenia, aby ona dostala takú pieseň ako Jiran, vraj by si to užil…
Lenže v obklopení rytmickejšich, či energickejšich piesní to môže byť zradné. Uvidíme.
Musim pochvalit playlist!
Dlouho podle me nebyl takto dobrej. Neni tam pro nikoho vylozene zadna vyhazovacka.
Z holek se mi zdá, že snad jedině Marietta má slušnej výběr, Katarína mohla dostat od Lany nějakou jinou, působivější píseň, no a Elizabeth, show sice musí pokračovat, ale bude už bez ní s tímhle výběrem. Pánské osazenstvo má oproti holkám divácky celkem vděčný songy, možná až podezřele :-)
@Monika: Taky se na Petra těším a cítím v kostech, že by mohl zabodovat.
Mimochodem A Sky Full of Stars si střihnul Coldplay se Shakirou.
https://www.youtube.com/watch?v=yaOPMLfitMc
@Davidos: Ahoj, videl jsem medikat, ktery se posila klientum kvuli reklame, sponzoringu atd.. vysilani zacina uz v lednu do brezna.. na sestrihani dilu budou mit sedm dni, coz jsem teda zvedavej.
@DJ Vlado: Ty jo, to je panečku/panáčku :) statistika..Může to být náhoda, že zase jsou starší soutěžící, nebo jak je málo kol , zkušení rychleji vyniknou? …A mladí zase víc vydrželi:)
Young and beatiful, to je jedna z mých srdečních (jak teda jinak Lanu úplně nemusím)
pro mě nejvíc působivá naopak;) mám ji spojenou s Great Gatsby a tím klipem ..a vůbec..
Pokud do toho dá ty emoce a pěkná scéna, no budu zvědavá..
@Ally:
Pieseň je nádherná, ide tak trochu do mystiky, ak Katku podporia scénou mohol by to byť aj touchdown, lenže videla som ako ju podporili pri Rebel yell, tak mám obavy.
@Ally: Díky moc za odkaz s rozhovorem s Leošem. Hezky řečeno o tom, že díky zpěvu je možné si k interpretu okamžitě vytvořit vztah, i když si myslím, že stejně tak to dokáže i silná výpověď knihy, či obrazu. Vždy je to jen o tom naladění se na dotyčného, zda tam člověk má nějaké společné vnitřní průsečíky, zážitek, pocit, který mu je blízký. Přijde mi jen škoda, že jsme díky zkrácení přišli o to několikatýdenní fandění. V tom nesouhlasím s Leošem, že pro soutěžící je to stejné, musí být rozdíl, když dříve superfinalista měl za sebou až 14 vystoupení naživo a celou dobu navíc věděl, že ho posouvají dále diváci, než když je to takhle narychlo. A než se nadějeme, bude konec. Na druhou stranu je fakt, že oblíbit si někoho může být dílem okamžiku. Za to jsem stále ráda, že i takhle přes obrazovku ten zpěv může emočně působit a někoho nového si pro sebe vždy posluchač objeví.
@Violete: Je to fakt, pro ty emoce se Superstar asi pořád drží.
Prostě měl někdo dobrý nápad;)
Kniha určitě, ale to je asi takové intimnejsi..?A možná zpěv “ útočí“ na víc smyslů?
Taky jsem si uvědomila,že asi moderátoři chybí, že vlastně nějak pomohl/i vytvořit „vztah“ diváků k soutěžicim..
I když teda to musela být šichta dělat se všemi rozhovor, z kterého se nakonec asi vybrali jen ty haelpecka ;)
Moje křestní jméno je Rain, příjmení je Man. Můj pseudonym je Jan Kocián. A jsem tady!
@Violete: diky za link,michal nesklamal, velmi dobry song na zaciatocnika
@BarBora: skvele , ze si to vytiahla, …som zvedava na dnes a tesim sa, ze (podla Vlada) pride aj Katka K., skoda, ze tam nebude Robo Mikla, aj ked ja tajne dufam, ze pride, ved v Chartshow u Adely bol
Elizabeth ma dost nepochopitelny song… to sa naozaj s nimi na tomto dohodla ?
Myslim, ze bitcoin a Marietta su naisto save, … Pavlovcin, ak by to nahodou pokazil, bude zit este zo slavy minuleho kola… u Jirana sa obavam porovnavania s originalom… pre mna je to nudna piesen… ale mal by to zvaldnut.. Katarina to dufam dneska nasoli, lebo inak neviem
@Ally: nevies kto je ten nemenovany tajny spevak, co mu Leos moderoval koncert ? a Gott krstil album
Marietta sa mi dnes velmi paci, toto jej vazne ide … porotu si budem stisovat, ..tak len uchytkom budem sledovat co tu pisete
Mareková: intonačně slabé a nudné. Nudná je ale písnička sama o sobě.
Marietta těžce průměrná, trochu větší grády by to chtělo, dynamiku, a ty hloubky….průměr.
A Marietta rozhodně není a nebude soulová zpěvačka. A ta porota si dala komplet nějaký houbičky, ne-li něco horšího….. :-D
Pro mně byla Marietta bez energie. Souhlas s Rainmanem – byla to jedna velká nuda.
@RAINMAN: Neřekl bych, že je nudná, ale musí se umět zazpívat. Špinarová to v 16 letech zpívala asi o 2 levely líp….
Za mě tam u Marietty nebyl drajv, Kamila Nývltová to tehdy napálila více.
mne u Marietty vadi tak trochu farba jej hlasu, ale v tejto piseni mi vobec nevadila, naopak teraz jej to sadlo akuratne
@dolores: Tak to nevím ,sice jsem rozhovor ještě nedoposlouchala..asi nějaký dobrý recesista..;) buď nám to musí prozradit Leoš ;) nebo to muže třebas být v té nové knize od K. Gotta..?
No ale fór bude asi v tom, že je to fakt asi někdo neznámý, kdo neví co s penězi? nebo někdo z Hvězdné pěchoty;)) ta mi btw taky nechybí..
Janota prostě není nějaký extra zpěvák..
Janota: začátek falešný, tichá pasáž velmi dobrá a zbytek byl OK, nejlepší byly ty tiché pasáže
Ano, Adam je plnohodnotný člen freak show klubu ! :-D
Janotův falzet mě bude strašit dnes v noci. Hrozný zpívání…. ale holčičkám se bude líbit, takže asi postoupí.
Janota celkom dobry, ale nie je to vykon, z ktoreho nabiehaju zimomriavky
Janota na me nepusobi, nejak se s nim mijim.
@Ally: ja som to dopozerala az do konca a neprezradil to tam Leos
pechota nechyba ani mne, ani v kastingoch by uz tuto kategoriu nemuseli pustat
Leos Mares to hodnoceni nejak prekombinoval. A ta porota je nejak sebestredna.Ta broz ma byt a la Harry Styles?
Nemuze huleni Farne ublizit jejimu diteti?
@Jai Kudo: Ano, já bych mu řekla, to už prosím nikdy nedělej..;)
Dneska nějaký střízlivější stylista :) Habera se na to vykašlal uplně ;) a sekne mu to teda dneska hmm..off topic pro ženy ;)
Ty falzety jsou hodne tezky v teto pisni, kdo by to z nich dal? Asi nikdo.
Falzety bych objektivne ani nehodnotil, protoze kdyz to rozjel bez falzetu, tak to bylo dost dobry.
Treba mu daji dotretice normalni pisen priste, pokud postoupi. Ale je tak trochu jasny, ze produkce Janoty odstreluje – prvne rychla pisen, ted se sakra tezkymi falzety + druhy v poradi.
Ten Janotuv falzet, to bylo jak protazene autotunem.. hrozne neprirozene..
@Pattrick: Pust si original, to je proste strasna pisen.
Pak si odpovez na to, zda by z nich vubec nekdo ty falzety zvladnul.
A lopata byla koukam narazka na Instagram Habery.
@Filip: Ja tu pisnicku mam rad :)
Katarine to dneska moc sluší
Ale písnička nudna uspavanka.
katarína byla, je a zůstává mým fanouškem, moc jí to sluší a písničku zvládla skvěle, ty temné tóny byly perfektní, nádhera
Stohrová: předbíhala hudbu. Začátek dobrý, refrény už byly intonačně horší. Barva hlasu velmi hezká. Nadprůměrný výkon.
hlas Katky ma stale fascinuje
Katarina nadherne, temne a skvele podani. V dotazniku ten surrealisticky sen me zaujal.
Katarina super, choreografie nádherná, bylo to profi vystoupení. Tahle holka je pro mě z bab nejzajímavější, začíná mě hodně bavit.
Chudák bitcoin nevím, zda je někdo ošklivější a ty blond vlasy jsou otřesné, teď má vůbec ránu, celý Hurvínek. Jak se pořád hrbí, to je hrůza.
Katarina me neprestava udivovat, ten vyber pisnicky genialni. Snad postoupi, bude to mit tezke :/
Není těch falzetu nějak moc poslední dobou?
Katarína výborná, měla jsem o ni trochu strach. Atmosféru a emoce zvládla naprosto skvěle. Takže letos poprvé zaslaná hlasovací zpráva,
Já si tu Katarinu budu muset pustit ještě jednou, originál jsem slyšela asi stokrát :) tak moc srovnávám..
Na mě to asi málo rozjela..až ke konci, ale jo , dala to po svém..a tak to má asi být..zážitek to byl
a slušelo ji to teda wow, :)
Písnička Leny del Rey zdánlivě nudná, není to hitovka, jsem zvědav, jak to diváci přijmou.
Bitkovskij zpívá dobře, ale je to jako vždy odrhovačka na druhou. Jako většina v současné popmusic.
prvykrat pocujem, ze bitcoin neladi, alebo mam zlu telku ? ..inak to mohlo byt vyborne
Nikolas: začátek dobrý, pak velmi obyčejné. Průměrný výkon.
Katarína opět super! Baví mě její barva hlasu.
Nikolas – podle mě jeho doposud nejhorší vystoupení. Až jsem překvapenej jak špatný to je, protože v předešlých kolech nikdy nebyl tak hrozně intonačně mimo.
Nicolas pro me ztratil kouzlo, nejak to nebylo ono.
Nikolas spatné, opravdu spatné.. nechapu, mohl by priste zkusit neco pomalejsiho. Ale porad jeho hlas se mi libi..
monika to přehnala s kladným hodnocením, souhlas s haberou, vtipná ewa, ale i nikolas v otázkách…habera by vémolu přezpíval :-))))
leoš to hezky shrnul – on je šoumen
Už jsem myslel, že jsem se zbláznil když Nikolase za takhle špatný výkon zase začali vychvalovat do nebes, ale naštěstí v sobě Habera asi má ještě nějaké zbytky objektivity…
Tak mně se Nikolas líbil, nebylo to dokonalý, ale nějaký části byly fajn a hlavně se mi líbí jeho vystupování. Vlasy jsou ale hrozný :D
@Jai Kudo: Tak já možná té Katarině raději pošlu hlas, ukecali jste mě :) minimálně za výběr písničky
Produkce dodala porotě velmi kvalitní kuřivo, na Paľa zapomněli … :-D
Bitcoin zatim nejhorsi…
Nevim, co si snupli ti 3, co mu udelali standing ovation. Alespon, ze to Habera zkritizoval.
Na Nicolasovi je nejlepsi, ze se bete s nadhledem.
Přeceňovany Hurvínek už klasika…
Pavlovcin ma dnes prekvapil tancom a ladnymi pohybmi, spev sa mi dnes nepacil
Pavlovcin vynikajici.
Ano, předseda a ředitel freak show klubu rozhodně nezklamal !!! :-D
Pavlovcin se mi libil v druhe pulce, prvni nic moc..cele takove rozladene, ale pak se chytl.. tanec dobrej noo
Pavlovčin je jinde, prostě šlehnutej zahraničím, minulej týden to sice bylo pěvecky lepší, ale i teď super, prostě má všechny složky co má Superstar mít a ty i slabší zpěv zastíní.
Pavlovčin: hrozné to bylo. Dobrá byla jen ta krátká mluvená část a cappella. Leošovi se potvrdilo, že je Pavlovčin gay, to bylo vtipné.
Jee co furt všichni vidíte na tom Pavlovčinovi zpěv průměr a ten tanec byl jak u nás diskotéce
Ale ? Kuřivo dodáno i Haberovi ! :-D :-D
Je úžasnej, skvělej, Monička to říkala, tak je to pravda……. Jako, nebylo to úplně špatný, ale takový ovace ……………. ???
Takze Elizabeth posledni, jak necenake..
@Pattrick: To víš jak ? Pochybuju, že dají 3 kluky za sebou, spíš napřed Elizabeth a pak Jiran, ne ?
Si delaji srandu z divaku uz ne? :DDD
Pavlovcin spolecne s Bitcoinem nejhorsi z celyho vecera a oni z Pavlovcina div neudelaji nejlepsi Superstar ze vsech Superstar :D Fakt se tu ted smeju na celej barak.
Hlavne ti 4 zleva od Marese pocinaje jsou z neho uplne hotovi jen kvuli tomu, ze to je proste „Amerika“ = zzenstile, priteplene a extravagantni, protoze to znamena presne ona skvostna Amerika.
Pevecky to nebylo nijak extra, srovnatelne s Janotou v minulem kole, ale na rozdil od minuleho vystoupeni Pavlovcina, kdy to bylo sice na hranici unosnosti, ale porad stylove, tak to dnes bylo „too much“ teple.
podla toho co tu citam, tak dobre som dnes urobila, ze si za kazdym vystupenim stisujem porotu… :-))))
Pavlovcin je dobrý no ale není můj cup of Tea.
@Pattrick: Tipuji také, že Elizabeth dají na konec, Show must go on by se hodila až na konci.
@Bezík: Jiran ide teraz,.. Ewa povedala
@Violete: to ano, ale este Hunka nesiel, mozno on bude zlaty klinec
Koukám Pavlovčin absolutně odlišné názory :) ano, souhlas, že je jinde
zajímá mě, jak to vezmou diváci..a tak chápu, že někoho může iritovat, ale..
K tomu tanci zpěv naživo , klobouk dolů
A další falzet. Písničky bez něj už neexistují? Ale Jiran u mě získal body rozhovorem. A zpěv taky dobrý.
Jiran je trochu strateny dnes na podiu , nie je to jeho konfort… aj spev kamsi unika…
ale v dokrutke jasne dal najavo, ako je to s vyberom songov …. : mam pisnicku, kterou mam … tym sa ho ale nechcem zastavat, kazdy kto ide do tejto sutaze musi pocitat s tym, ze musi spievat aj pridelene songy
Tak bohužel i Jiran dneska slabý. Ale to je tou písničkou, vůbec mu nesedne a dle rozhovoru v medailonku to nevypadalo, že by si jí sám vybral.
On tam někdo zase zpívá??? Aha, šišla Jiran, a zase ten falzet, ještě horší než u Janoty! Tohle bylo snad dnes nejhorší.
Jiran: špatná hra na piano, falešná kapela, slabý výkon Petra, ale některé pasáže byly hezké.
@dolores: Presne to jsem si rikala, ze se tam uplne ztraci.Meli mu tam dat aspon tanecniky.
Jak porotci mohou říci že si vybral špatnou písničku když oni vědí ze to vybírá produkce
Mno.. Jiran smula s pisnickou.. zacalo to fajn, prijemna prvni cast, ale pak to ztracelo dech, smrnc, skoda..
Proč jim pořád vytykaji výběr písničky, když se vlastně pak ani netaji tim, že si je nevybrali?
Já myslel, že Jiran je předurčen pro výhru. A oni mu vybrali (pro něj) takovou odstřelovku. Divný. No, dneska chlapec podal přihlášku do freak show klubu. A řekl bych, že bude přijata ;-)
Debilní písnička no..a k tomu ten “nemocný”hlas, já to nevydržela poslouchat:( ..sorry
Katarina a Marietta zadial vacuju chalanov ….:-D
@Ally: Jsem si ani neuvědomila, že to byli Coldplay : ) no někde se stala chyba..
Ach jo Petr mi dnes vypadne po té čočce od poroty, sakra…
@dolores: Tak tak. Na druhé straně, není tak těžké válcovat ten freak show klub :-D
Laco tam jednoduše už dávno nemá co dělat…..
Hunka, to ma byt nejake komicke vystupenie alebo co ? :-)))
@Monika: Snad to přežije, já mu tam pár hlasů poslal :) Naštěstí pro Petra je těch špatných výkonů dneska většina.
@Monika: Klid Moniko, dneska ještě určitě nevypadne.
Už jsem chtěla psát že má u me Hunka plus že se vyhnul falzetum ale nakonec mě jich neusetril. No, myslím že dnes vypadne on a Adam Janota.
Hunka: hrozná intonace a frázování, špatná angličtina. Závěr velmi hezký! Písnička je samozřejmě strašně krásná.
@dolores: No tož, co chceš od místopředsedy freak show klubu ? :-D
Pevecka soutěž a Bagárová při hodnocení hodnotí nějakou lásku který je málo lol
@Monika: nevypadne, to už by výhra českého kluka byla nereálná. To by to musela vyhrát Líza a to nepřežiju
Hunka nejhorsi vystoupeni za dnesek a vlastne i za prvni finale.. fakt mimo, vsechno.. ani ta emoce, ktera mela preskocit, nepreskocila tim hroznym zpevem, anglictinou.. ja se bojim, ze postoupi na ukor Katariny :(
panebože komedie
Dnes vypadne Janota a s ním bohužel Petr, ještě by mi mohla pomocí marietta, ta taky je IMHO v ohrožení.
To je šaškárna ty vole..
Jeee bude svatba no to je komedie
obavám se taky ze místo hunky vypadne katarina která byla dneska nejlepší. Tohle je totiž jasný magnet na diváky. No jestli tahle parodie na zpěváka postoupí do top 6 tak se zblázním.
@Monika: neviem sice, co mu hovorili, ale tvaril sa smutne a chytal si bezradne koselu, mimicke gesta prezradzali ze je bezmocny z toho hodnotenia … mozno prezije, este zo slavy z minuleho kola
Hunka, wtf ? :-O to kvoli tomu ho poslali do finale ?
panebože, už až ten Hunka jde někam…. se tam všichni zbláznili nebo co…
Ja Lacovi vůbec nevěřím tu komedii kolem ty jeho přítelkyně. Takový hyperemotivni typy bývají doma pěkní parchanti. Ale snad se pletu.
Tak se Leos dockal dalsi Ameriky :D aneb zadost o ruku v primem prenosu.
Ale libilo se mi, jak se u toho Lacovi klepali ruce, jak kdyby bylo -15, takze ocenuji, ze to nebylo nic hraneho :)
@Monika: Moniko, Moniko, ty vůbec neznáš své pappenheimské. Nevypadne ani Janota, ani Jiran.
@XY: Katarína nesmí vypadnout. Byla úžasná.
@Filip: Laco bude romantik a citlivý člověk.
@Jana2: Hunka dnes nevypadne, zabezpecil si dalsie kolo tym teatrom… jedno oko novackeho a markizackeho divaka nezostalo suche :-D
Katarina dufam nevypadne, …alebo sme tu na panackovi zase jedini, co jej fandime ?
@dolores: Dost se bojím, že jo … :-(
Katarína mě zvláštním způsobem velmi baví /minule i dnes/. Pak ještě Adam P., dnes skvělý outfit. Jinak se zatím až tak moc nechytám.
@dolores: 1196560″>dolores: moje teda zůstaly suchý obě oči a ještě jsem musela se znechucením a pocitem trapnosti odejít.
Mně se zatím nejméně líbili Laco a Marietta. Kdyby někdo z nich vyhučel, vůbec bych se nedivil.
pevně věřím, že dnes vypadne hunka a marietta
@libena: to by tam zůstali jen dva Slovaci
Obavám se že dneska půjde katarina s někým z trojice Adam J., Marietta, Bitcoin. Mlada generace tohle sice podle odezvy na ig lacimu nesezrala ale většina lidi nad 50 bude díky tomu posílat hlasy jako divá.
Eli se mi vůbec nelíbí, dietní verze bez energie a drajvu, úplně mě nudí.
Kopecká: hrozné to bylo, stupidní výběr písničky. Nejhorší výkon večera.
@Jana2: tak snad říkali, že na národnosti se už nehraje (a nikdy nehrálo), uvidíme, jestli je to pravda ;-)
Elizabeth to sice uspievala, ale zase ten song jej nesadol ako dnes viacerym … spievat Queen je strasna klada, …vobec tuto kapelu nemusim pocut v superstar , jediny koho som to chcela pocut spievat bol Petr Sevcik, ale nevyslo to …
Elizabeth skvostne, s Pavlovcinem a Katarinou nejlepsi.
@libena: Vypadnou dnes dva?
@XY: 200 – myslím si že ne…, lidi už jsou takových trapností přesycení….
na vypadnutí tipuju Bitkovského /i když je mi to líto/ a Hunku /to mi líto nebude…/ :-)
Mno, lepsi jak minule Try, ale bohuzel bez energie.. proste odzpivane a jdeme dal, asi se to dost nadrtila. Nejvtipnejsi bylo, kdyz se snazila delat vybrata tonem dolu, to bylo vtipne :D
Takhle u rekapu si říkám, že by mohl letět i Hurvínek.
Elizabeth poslali na Mission Impossible ale myslím, že přesto dnes přežije. Opravdu snad jen Petru Ševčíkovy by Queen sedli. Jinak je to pro každého smrtonosný výběr.
moje poradie
Katka
Elizabeth
Marietta
Adam J.
Bitcoin
Petr
Adam P.
Hunka
Ja si myslim, ze vypadne Hunka rovnou.. a pak to bude mezi Mariettou a Katarinou :/ a tam to bude kdyz uz, tak snad Marietta
@Violete: a já vlastně nevím, jen jsem si to tak nějak myslela…
ježíš to je nádhera slováci shs1 – peťa humeňanská je super, martina šindlerová kočka a tošo – oooo culibrk, toho miluju…miro jaroš…
@motylek: Také tipuji na vypadnutí Nikolase. Za mě na vypadnutí dnes ještě Janota.
Nikdy som pri superstar nemal nejake velke emocie ale dnes ked tam pouzili Peta Konceka z archivu aby si s nimi zaspieval tak ma to dostalo. Skoda ze neprisli aj ostatny ale som rad ze Peta nevynechali.
Elisabeth me vubec nebavila, ale bohuzel byla dnes nejlepsi…
To jen podtrhuje dnesni extremne slaby vecer a nabizi otazku, jaka narkotika asi pouzila poroty, kdyz z nekterych ucinkujicich neudelali div galakticke hvezdy?
@Dom: yes, byla jsem dojatá jak habera!
decka z SHS 1 ma velmi potesili, ale chybala mi Zdenka Predna, Robo Mikla … Katka K. uzasne schudla, klobuk dole.. este pred rokom bola ako vagon. … a chalani trochu stratili iskru.
najviac zaraba paradoxne Miro jaros ( Haberov otloukanek), lebo vyuzil dieru na trhu a spieva pre deti… a mamicky kupuju cedecka ako sialene :-D
Podle me:
1. Elizabeth
2. Katarina
3. Laco
4. Adam J.
5. Marietta
6. Adam P.
7. Bitcoin
8. Petr
Ale popravde byli spatni prakticky vsichni, takze je to jako vybirat jednookeho krale se sedym zakalem mezi slepymi.
Ale me tajne prani by byl Hunka a Janota, usinal bych spokojenej :D
@dolores:
193
Jedno i druhé oko mi zůstalo suché. Na toto mě neužije. Kolik stojí minuta vysílacího času? Kam se hrabe prsten s diamantem ;-)
Držím palce Kataríně*
Vypadne podle me urcite: Adam J. nebo Petr (mozna i oba).
Pokud nevypadnou oba dva, tak je doplni pravdepodobne Marietta.
Vsechno ostatni by me prekvapilo.
4 nejhorší, bez přesného pořadí: Pavlovčin, Hunka, Nikolas, Kopecká
@Violete: Janota se ještě udrží…, ten mi nevadí… :-D
to mate odkial., ze vypadne marietta ? ma najmenej lajkov na instaci alebo co ? … mne pride, ze ona je oblubena medzi detickami
@motylek: ani mne
Nikolas postoupil, bojím se o Petra.
Dneska musí Hunka a Marietta/Janota. Jestli vypadne Petr asi skocim z mostu :DDD.
Jezisi ja tu Lizu nemůžu vystát. Ta hrana pokora. Hnus. Ta má už teď tolik kontaktu, že kdyby se měla prosadit, tak už by se dávno prosadila.
Dobře Elizabeth postoupila. Ještě to přeju Petrovi.
katarina ufff, tak už jen Petr prosiiim.
uf, Katarina ide dalej, tak uz je to v suchu
Hura Katarina postupuje, mam radost.
@dolores: ☼ velká radost…, Katarína a Petr…uff uff…. fakt jsem měla strach…
díky bohuuu… tak aspoň ze to vyřazování dneska bude fajn, když výkony na hov..
díky bohuuu… tak aspoň ze to vyřazování dneska bylo fajn, když výkony na hov..
Ufff, Petr přežil :) fakt jsem se bál, že tu komedii Lacovi lidi sežerou, naštěstí ne! :)
Hunka out, nezafungovali zasnuby
Adama J. je skoda , nebol dnes najhorsi
Jo s vypadnutimi souhlasím. Možná bych radši viděl pryč mariettu než Adama ale přežiju. hlavne že je Hunka pryč
Ty jo, překvápko. Diváci mi razantně snížili stav freak show klubu, tož hej !
Tak hlavne, ze tam bylo tolik kluku a vypadavaji jen oni :D
Joooooo já mám takovou radost, že Petr jde dál, huraa
@Pattrick:
221
Gratuluji ;-) Sladké sny :-D
Já myslím, že Hunka bude chybět, byl tam potenciál showmanství. Jsem ráda za Pavlovčina, Katarínu, Mariettu a Jirana. Může to být ještě zajímavé, kéž by to celé Katarína vyhrála.
Joo, vyslo to :D
Nechapu, proc posilali lidi hlasy BItkovskijmu, byl mezi dvema nejhorsima. Asi za to muze ta nechutna premotivovana chvala poroty.
Jiran byl sice dnes uplne nejhorsi, ale jeho udrzeni chapu, kdyz minule patril mezi TOP2 vystoupeni.
Janoty i pres falzety dnes k nejhorsim rozhodne nepatril, mela letet Marietta. 3 kluci out, holky v plnym poctu – to se mi nelibi.
@Filip: No jo. Před duelama se nám to hezky genderově srovnalo 3+3. Doufám, že Petr bude mít duet s Elizabeth a že to dají.
No tak to je v pí.či, mám pryč dva favority. :((((( Aspoň Adam se mohl zachránit sakra, nechápu ty co posílají hlasy. Za sebe bych vyhodil Katarínu a Mariettu, tomu jsem nevěřil že by vypadly obě ale doufal sem že aspoň jedna baba domů půjde. Bohužel to ale pro mě dnes dopadlo pomalu nejhůř jak mohlo. Já věděl že mě to štěstí zase musí dřív nebo později opustit. Jiran dnes katastrofa, hodnmě mě zklamal a jeho vypadnutí by mi taky nevadilo. Janota byl o míle lepší ale bohužel už rozhoduje síla fanklubu a tlačenka a ne aktuální výkon. Nikolas se taky moc nepředvedl a Pavlovčin nemá podle mě v našich končinách šanci vyhrát a navíc je to slovák, který letos není na řadě. Takže to nakonec zase vyhraje baba. No co už, po téhle vyřazovačce jsem ze SuperStar euforie zase na nějakou dobu vyléčen.
Presne sa to vyvíja ako v Shs1.. chlapci povypadavaju a nakoniec sa 2 baby ocitnu v top2 … :-D
@Prochor: Elizabeth to fungovalo s Pavlovcinom, možno sa zase dajú dokopy
@Tomáš: Já ti to říkal Tomášku :-D Nevím, proč mi nevěříš … ;-)
Teď už bych přál vítězství jedině Bitcoinovi a i Pavlovčinovi. Jiran už pro mě nepřipadá v úvahu po dnešku. Za prvé je jeho zpěv hrůza a za druhé není ani sympatický. Elizabeth mě nebaví i když zpívá dobře ale bab už vyhrálo tolik… aty dvě další káče jsou tam jenom do počtu, proč aspoň jedna nemohla jít místo Laca nebo Adama? Vyhraje Elizabeth nebo Jiran a pokud vyhraje Jiran, tak to bude paradox že vyhraje sice kluk ale já už z toho radost mít nebudu. Je to zase v haj.zlu jako každej rok, už teď po tomhle kole je to v pr.deli. Nemá to cenu, nemá, nemá a nemá.
@Tomáš: podľa mňa sa ide na víťazstvo Pavlovcina…národnosť už asi nehrá takú rolu…navyse on nie až taký slovak, keďže dlhé roky žije Anglicku aj tam produkuje
Ohrozit ho môžu ale dievčatá ak dajú dychberuce výkony…
Pôvodne som chcela napísať že Laci je sympaťák, ale tou trápnou telenovelou to totálne pohnojil, viac súdnosti v jeho veku by nezaškodilo. Konečne vonku.
Keby to bolo na mne, preč by išiel aj Jiran, jeho kvilenie nie som schopná počúvať, ale ako čítam, chcete ho, tak dobre.
Ako už zvyčajne, najviac sa mi páčili Katka a Adam P., vlastne aj Elizabeth, ale viac som vnímala jej hlas než spev, vzhľadom na pieseň som veľa neočakávala, tú k spokojnosti dá okrem Mercuryho málokto, ak vôbec niekto.
Škoda že nedali aj nejaké rozhovory s našimi SHS1 dedkovcami, tešila som sa na nich. Vyzerajú výborne, len Samko nám v poslednej dobe nejak pribral a naopak, Petruška sa mi zdala až moc chudá, viac jej to svedčalo keď bola tak akurát. A Pali nám asi fakt stárne😉.
Kopecká měla v televizi zbytečně moc nahlas ozvučenou doprovodnou kapelu, takže z toho vycházela pro televizní diváky špatně, ne vlastní vinou… přesto mě neoklame, takže vím, že její zpěv byl špatný po mnoha stránkách.
@BarBora: Mercuryho party umí dát dobře věru málokdo. Jedna z takových je Gail Ann Dorsey, která to dokáže dát opravdu důstojně.
https://www.youtube.com/watch?v=0liLtMtzs-k&ab_channel=MikeGorski
5 nejhorších, bez přesného pořadí: Pavlovčin, Hunka, Nikolas, Kopecká, Mareková
@Bezík:
Je dobrá, neskôr si ju vyhľadám, vlastne celé to bolo super. No od nejakého nervózneho superstáristu niečo podobné nečakám, navyše na také výkony treba mať aj iné danosti.
@RAINMAN:
Ty budeš po jednom pridávať a zajtra už budú všetci najhorší 😀.
Podle mě to vyhraje pavlovcin, jinak moje top je Petr a Katarina. Příště by mě nejvíc potěšilo vypadnutí Nikolase a Elizabeth, ale to nehrozí.
@Monika: Já myslím, že vyhraje s přehledem Jiran. To, že si dovolili ho včera pošťouchnout a dát mu lehkou nakládačku, jen svědčí o tom, že má asi slušný náskok. Tak mu dali najevo, že nesmí usnout na vavřínech a jeho příznivcům varování, že fakt musí hlasovat :-D
Pavlovčin je světelné roky před ostatními, hodně poznamenaný Západem. Jeho vystoupení jsou propracovaná, démonická, pokaždé jiná, kvalitní. Trochu Ziggy Stardust -David Bowie.
Úplně jiný level. Ještě je dobrá Kateřina- ty dva si přeji ve finále.
Marietta a Elizabeth nezpívají špatně, ale žádný drive, chybí tam to něco, nebaví. Světová hudba je dnes jinde. Jiranovi jsem fandila, ale je to stále stejné. Měl by ukázat něco jiného, zábavného, šokujícího. Na Adama Janotu se dobře koukalo, působil vyzráleji než ostatní kluci, ale nic nového nepřinesl.
Dva nejzajímavější – Adam Pavlovčin a Kateřina.
Za mě se včerejším výsledkem téměř absolutní spokojenost (téměř proto, že místo Adama bych radši oželel Nikolase, ale Adam taky není žádná extra ztráta), hlavně jsem rád, že je venku Hunka (ten jeho tyjátr mě slušně nasral, naštěstí to nezabralo) a že přežila Marietta, která se pomalu, ale jistě z kosmonautky náhradnice stává srdcovkou :-) Nejlepší byla včera Katarína, ale té tady fandíte všichni, zatímco Mariettu mám sám pro sebe (možná ještě trochu s Bezíkem), každopádně jsem ale rád, že ten masakr holek se vrátil jako bumerang a v Top 6 je imho zcela zaslouženě v poměru 3:3 :-)
Příště tipuju že vypadne jedna z dvojice Marietta/Katarína a s ním bohužel pro mě i Bitcoin. Ale už je mi to jedno, už to nebudu řešit. SuperFinále pak bude Jiran, Kopecká, Pavlovčin a druhá z dvojice Marietta/Katarína, která tuto neděli přežije. Jak krásně to bude vyvážené finále, genderově i národnostně. A pokud vyhraje Jiran, tak to bude ta nejparadoxnější chvíle v historii celé naší SuperStar, že sice vyhraje kluk jak už po tom léta toužím ale já stejně spokojený a šťastný nebudu. :-o
No na to kolik vybrali do finále kluků, neodstoupit snad Machytková sama, tak je tam teď víc bab než těch kluků. Dle mého mají největší fanklub Elizabet a Adam Pavlovčin, oba jsou strašně „superperformance“ pro obyčejné diváky, tedy všestranní ve všech disciplínách a takové Nova/Markíza potřebuje.
Příště vypadne určitě jeden z dvojice Jiran/Bitkovskij (protože jsou to oba podobně šíléné typy) a jedna z dvojice Štohrová/Mareková (obě podobně kvalitní zpěvěčky z SK) a ve finále tak (samozřejmě úplně náhodou) zbydou Čech, Češka, Slovák a Slovenka. A celé to vyhraje Pavlovčin, protože jeho sestra žije a hraje v ČR jakou dobu a on, ač je původem taky Slovák, tak vlastně bude výhrou pro obě republíky. Navíc mu porota dává tak jasně najevo, že je nejlepší, že si to vsugerují i podporující diváci (bez vlastního názoru) a pošlou hlas.
Bohužel i když jsou letos 4 finálová kola (nabitá reklamami skoro po každém vystoupení) za mě si k těm finalistům nejsem schopný najít cestu. Nějak mě ta SS už nebaví čim dál víc
Uznávám že to včera Hunka přehnal, prvně sem mu strašně fandil a přál postup ale pak už to co tam předváděl bylo vážně trochu moc. Stejně sem si ale spíš myslel že ještě postoupí. Naopak u Janoty sem si byl bohužel vypadnutím jistý od samého začátku, ta vražedná druhá pozice na začátku, to je prostě záruka vyhazovu když je ještě v soutěži více finalistů. :/ Pořád sem doufal že vypadne aspoň jedna baba ale bohužel to dopadlo pro mě dost špatně a přišel sem o oba, Hunku i Janotu. Úplně se mi zopakovala situace z roku 2018 kdy jediní dva, kterým jsem přál nejvíc postup – Chovan a Gerda, vypadli oba v jednom kole a ostatní kterým jsem nefandil postoupili. Příště vypadne Nikolas, to je už pro mě hotová věc. Protože diváci jsou padlí na palici takže je mi jasné že si do SF protlačí zase aspoň dvě baby. :/ Jiran u mě skončil, možná má zajímavou barvu hlasu ale jinak je to podle mě velmi slabý zpěvák, který má prostě to štěstí že byl produkcí vybrán jako letošní favorit mezi kluky. Už to jeho kňourání dál akceptovat nebudu jenom proto že chci aby vyhrál chlap. Zbývá mi Pavlovčin, který mi sice taky úplně nesedí ale ani mi nijak výrazně nevadí, ale ten je stejně podle mě bez šance na výhru. A není ani vyloučeno že opět vyhraje baba. Já už se nebudu divit asi ničemu.
Fakt si myslíte, že by mohl ten šílenec Pavlovčin vyhrát ? No, je pravda, že v Česku zatím žádná Conchita Wurst žádnou soutěž nevyhrála, tak třeba budeme konečně světoví :-D Ale já pořád věřím v jistou konzervativnost diváků.
@J.: No z dvojice Jiran-Nikolas vypadne příště na 200 procent Nikolas protože Jiran má prostě víc fanoušků. :( Nevím jestli Jiran bude stačit na výhru, ta se mu po včerejšku o něco vzdálila ale příště určitě ještě nevypadne. Kéž by si měl s tou výhrou Pavlovčina pravdu, to by pro mě byla paráda ale vidím to pořád spíš na Jirana nebo Elizabeth. :/
@Tomáš: Tomášku, tvoje fandění je prostě polibek smrti … :-D
@Bezík: No ale tvoje fandění na tom myslím nebude o moc líp. :)
To je pravda s tou Nikitou, ještě že sama odstoupila protože jinak to mohlo dopadnout ještě hůř. Taky myslím když vidím jak zase letos ko.koti hlasují že by se udržela a že by tam teď bylo víc bab než chlapů.
@Bezík: No Pavlovčin je pro konzervativní zemičky jako jsou ČR a SK dost po výrazové a „perofrmance“ stránce netypický vítěz, ale přece mladá generace je víc otevřená a chce být víc světová, takže má nejlepší předpoklady k tomu to vyhrát. On je osobnost až to z něj prská na všechny strany, (to je dnes in), pěvecky ujde a umí se prezentovat a celkově zvládá choreografie pomocné company při vystoupení a nevím, co předvede příště, ale minimálně za tohle kolo mu budou určitě posílat ĺidi hlasy to příští kolo, hned jak se otevře hlasování. A nedivil bych se, kdyby příště otvíral večer nebo šel jako zlatý hřeb. A jestli je na řadě letos kluk, tak Bitkovského strčí do kapsy a Jiran může mít po posledních kolech tak akorát soucit diváků, spíš než uznání za super vystoupení. Ale kdo ví. Jestli to má vyhrát holka, tak asi Elizabeth, je z nich nejvýraznější a taky už se nějakou dobu pohybuje v Showbyznsu, Katarína je lepší, ale méně výrazná a Marieta je cca. taková slabší verze Diany Kovalové minulé SS
@J.: No, nějak si pod pojmem „světový“ představuju něco úplně jiného, ale je fakt, že já nejsem to správné měřítko pro SS. Všechno bude záležet na produkci, „vhodným“ výběrem kohokoliv postrčí či zavraždí a cíle produkce můžeme zatím jen hádat.
Napjatě očekávané shrnutí je tu. Kluci měli líbivější songy, ale až na Pavlovčina nikomu nesedly. Je očividné, že on jediný měl při výběru volnou ruku, možná song i někomu přebral. Bez debat nejlepší výkon v soutěži. U některých kapela podivně brnkala, jen u něj se vytáhla, často ho podržela a dokonce dokázala přizpůsobit rytmus tlukotu jeho srdce. Toto mistrovství byl zřejmě důvod selhání u jiných, neměli čas s nimi nacvičovat. Těžko určit pořadí, o parník odskočení byli jen Pavlovčin s Hunkou, u zbytku jsem si vůbec nebyl jist. Kdyby se u nich zamíchalo pořadím jak kartama, tak s tím nemám problém.
7. Hunka – za zprznění.
6. Jiran – trápil se.
5. Marietta – povedený, má jen smůlu, že její barva hlasu mi nic neříká.
4. Elizabeth – očekávaně bitvu s přiděleným songem, pravděpodobně Pavlovčinem, nezvládla.
3. Bitcoin – nestačil s dechem, jinak to bylo celkem zábavný, snad prvně mě nenudil.
2. Katarína – měla jedna z mála výběr blízko naturelu, sloky ale slabší, výšky s příslibem, zůstává mým fanouškem. Možná mám Lanu moc naposlouchanou, vytvořená atmosféra mi až tolik nesedla.
1. Janota – překvapil, klidně mohl být i šestej, první je na rozloučenou.
8. Pavlovčin – kdybych mu velkoryse dokázal odpustit jeho předešlý hrůzy, kdy mi málem trvale poškodil sluch, kdyby se zúčastnila i ta, co pila tůmučlástnajt, tak klidně napíšu, že byl nejhorší těsně. Ale na kdyby se nehraje, takže zase o parník. Ovšem kdyby se dokázal ponořit ještě hlouběji do svého nitra, kdyby ještě expresivněji dokázal vyjádřit své nejniternější pocity a rozervanou duši umělce, tak by to bylo o celou flotilu :-)
https://www1.pluska.sk/soubiznis/domaci-soubiznis/foto-okrem-miklu-dala-haberovi-kosom-aj-predna-dovod-preco-odmietla-vystupit-superstar
@Tomáš: Skludni hormon doprdele!! Nazyvat niekoho ko_kotom len preto ze niekto hlasuje inak ako by si si zelal??? Si normalny? Aj ludia tu v diskusii pisali, ze poslali hlas. Aj to su ko_koti??!! Uz davno som nebola taka vytocena ako dnes!
@jj: Já myslím, že ta flotila už tam je … :-D :-D
@Mia: Klid ! Podle Tomáška jsme tu všichni ko.koti :-D Už celá léta … :-D ;-)
Vesměs souhlas s komentáři.
Bezík se trochu uklidní s Pavlovčinem :) a Tomáš celkově..
@Mia: To slovo nezní v češtině tak vulgárně jak u vás..ale chápu
Hunka , já po prvních tónech vypnula raději zvuk, asi by mi ho i bylo líto..a i na tu scénku, tak jen obraz a vaše WTF komenty stačily :)
Zajímalo by mě proč nepostoupil Adam, já medailony úplně nesledovala, tak nechci křivdit ale připadal mi trochu sebevědomý ( a la Krajčo :) jakože : vím, že po mě holky letí..možná to mu body nepřidalo..
Jinak hezkej chlap no ,a až na ten falzet, i líbilo
Naopak Marietty .. “ Slyšeli jsme slovo Boží ..Ty si niečo počul ? “to mě pobavilo :)
Elisabeth , dobrá na tu kládu co zpívala ..a taky v civilu sympatická, jen ji nalíčí vždycky jako..mrchu ? Ale asi to na chlapy funguje :)
@Ally: Co co co ? Dyk já jsem na něj tak hodnej ! :-D ;-) I s vítězem Eurovision Song Contest ho srovnávám !!!
@Bezík:
Ále no tak!
Z eurovíznej salámy sa mi dodnes obracia kufor, ale pokiaľ človek neobťažuje okolie svojou inou orientáciou, nerobí jej advokáta a nehrnie sa do politiky, tak mi je jeho orientácia srdečne jedno.
@BarBora: Abych nebyl špatně pochopen, jeho „jiná“ orientace, pokud je, je fakt to poslední, co by mi na něm vadilo, tedy přesněji, to by mi určitě nevadilo. Ale jinak … i když, já už jsem starej, třeba už ho nechápu, třeba už je tak avantgardní, že to nepobírám, co já vím … ;-)
@Bezík:
Ani ja neviem ako na tom je a ani ma to nezaujíma. On je zvláštny, veľmi výrazný typ, extravagancia mu asi nie je proti srsti, to mi nevadí, skôr nevkus kostýmov, ale to tam do šialenosti navliekli viacerých. A očividne tam zúri nejaký lurexovo-flitrovy maniak.
@Mia: Bacha aby ses z toho nepo.srala. ty to snad prožíváš ještě víc než já. :-D Ano, pro mě jsou lidi co hlasují pro Mariettu a Katarínu ko.koti. Máme demokracii a je to můj svobodný názor za který se nijak nestydím a stydět nebudu. Já zase můžu být ko.kot pro ně i pro tebe že jsem přál postup Hunkovi a Janotovi a taky mi to žíly trhat nebude. A neboj, po včerejšku jsem už nad SS opět zlomil hůl takže ať si to už dopadne jak chce a ať si to už odhlasuje kdo chce a jak chce. :-)
@Tomáš: Nemám si změnit nick z DJ Vlada na ko.kot Vlado? Já totiž včera hlasoval pro Mariettu :-D
@Violete: Ty chceš aby to celé vyhrála Katarína? No ty jsi taky dobrej ko.kot. :-D (ber to s úsměvem). Jako mě přišla z holek jediná zajímavá když skončilo semifinále. Ale budu tu asi jediný ale to co předvedla včera se mi vůbec nelíbilo a totálně mě to nudilo. Bylo to hlavně strašným výběrem songu. Bohužel lidi už to mají posledních x let tak podvědomě zafixované že baby jsou prostě lepší a víc pro ně hlasují. Jediný kdo mě nudí ještě víc než Katarína je Marietta, ta tam z mého pohledu už úplně přesluhuje. Včera šla jako první, modlil jsem se aby vypadla ale bohužel to odskákal Adam. Nejhorší ze všech byl ovšem včera Jiran, to byl úplný tragéd. Ten si mě zpátky už nezíská a až mi příště vyřadí Bitcoina, tak mé antipatie k němu zřejmě ještě porostou. I když říkám, už mi to asi může být letos zase celé úplně jedno.
@DJ Vlado: Tak za tohle by sis zasloužil useknout obě ruce. :-o
@DJ Vlado: Dyk to říkám, dle Tomáška jsme tu všichni ko.koti :-D Já dokonce dvojnásobnej, protože jsem hlasoval jak pro Katarínu, tak pro Mariettu :-D
@Bezík: Kolik si poslal hlasů ty haj.zle?
@Tomáš: Katarína a Adam Pavlovčin u mě teď vedou, co už nadělám. Kataríně fandím, je pro mě takový ten černý kůň, který by mohl nabrat extrémní rychlost a všechny nechat za sebou. Elizabeth a Jiranovi to také přeji, mají pro mě zajímavé hlasy. A s Mariettou to mám trochu na houpačku, ne vždy se na mě ta emoce přenese, ale považuji ji také za vzácný úkaz, který si rozhodně zaslouží pozornost. U ní je krásné si ji naposlouchat, jak dává každému slovu až několik odstínů najednou, třeba u When We Were Young tam je úžasná.
@Tomáš: Aspoň by ze mě byl historicky první digitální rekapista na světě :-D A rekapy bych musel psát nohama jako ten bezrukej Frantík, o kterém vyprávěl Filipovský v Básnících :-DDD
Jinak nechápu, co zase vyšiluješ :-O Sice jsi o dva favority přišel (což se při počtu 3 dalo čekat, u mě taky k pohádce jménem SHS3 došlo jen jednou za život), ale zůstal ti tam Bitcoin, který ti to dost pravděpodobně celé vyhraje :-) Pro mě bohužel, protože to bude zbytečnější vítěz než Drda (to i ten Jiran má aspoň zajímavý hlas, Bitcoin je imho úplně o Nietzschem) :-/
@Violete: Marietta zatím těží z té Adele, kde jsem z ní byl paf, teď bohužel ty 2 kola nic moc.. Doufám, že právě Katarina roste a roste jí i fanouškovská základna. Bohužel škoda, že není víc kol a nevypadává se alespoň jednou po jednom a jednou po 2. Myslím, že kdyby Nikita neodstoupila, tak Katarina vypadne hnedka v prvním kole, protože byla nejméně vidět na kameře za celou dobu.
@DJ Vlado: Vůbec nechápu proč pořád vidíš Bitcoina jako vítěze. Sice bych mu to teď přál nejvíc ale příště na 100 procent vypadne on a to s jednou slovenkou. Vůbec to není takový favorit jako Jiran, Pavlovčin nebo Elizabeth. Ti asi budou v Top 3 ale Nikolas ne.
@Tomáš: No moc ne, Kataríně dva, Mariettě jeden, jen tak pro čisté svědomí ;-)
@Tomáš: Spíš jsem k němu došel tak nĕjak vylučovací metodou, jelikož Pavlovčin je moc extravagantní, Jiran nesympatický a Elizabeth ledová královna a navíc profi 😉 Nikolas je takový kluk od vedle, ťunťa jako Drda, rozhodně má k našim vítězům typově nejblíž, proto ho vidím jako vítěze, jakkoliv mu vítězství přeju že všech nejmíň 😒 Ale možná jsem opět vedle jako ta jedle podobně jako předtím s Janotou 😀
@DJ Vlado:
290
Ježiš… Drda, kolik je to let? Jeho vítězství jsem nepobrala dodnes.
Tak jsem se tu dozvěděla, že za hlas Kataríně nejsem sice slepice,
ale rovnou ko…hout :-D
Probírám se výběrem…: kluk ušatá se jeví jako sympaťák a nehrotič, za to očko přihmouřeno a poslouchat se dá; kluk bezzubá mi včera domrvil oblíbené Colplaydy, povaha složitá, ovšem příjemně zastřený hlas; majitel úsměvu kočkolapu už tam není; bezpohlavní úkaz stále světovější úrovně /včera se mi konečně líbilo, co měl na sobě, než přes to pak hodil flitry/, na kterého si stále více zvykám a čím dál více mě zajímá; holky umí dobře zazpívat všechny, dvě z nich až nadstandardně dobře, ale něco zvláštně a výstižně nepopsatelně přitažlivého citím paradoxně právě u té, která nemá až takový rozsah, ale ten X-factor tam pro mě prostě je, když zpívá /barva hlasu úžasná/, tak se promění, možná z plaché dívky ve zkušenější mladou ženu …, navíc jí to včera moc slušelo čili za mě momentálně
/Tomáši, vezmi si, prosím Tě, Meprobamát ;-) … /
Katarína a Adam P.
Ale bráno do důsledku, ať si to vyhraje kdokoliv, když ještě překvapí.
Elisabeth je super kóča, ale bez proměn, tou je před, při i po zpěvu, ničím mě nepřekvapuje, v těch očích už je nasbíráno, tváří se dost pobaveně ;-)
Vše na základě jen mých čirých dojmů a pocitů řadového diváka a konzumenta hudby podle momentální nálady, s upřednostněním jazz-rockového základu ;-)
@Iv. Sa.: Od Drdova vítězství je to letos přesně 15 let a tehdy imho vyhrál rovněž „vylučovací metodou“ podobně jako teď možná vyhraje „kluk ušatá“ :-D
Jinak u mě se naskýtá poslední tři ročníky zajímavá paralela u posledních tří holek: jedna je vždycky velebená „prostým lidem“ (Mašková, Kovaľová, Kopecká), druhá pak je favoritkou intelektuálů z Panáčka (Pál-Baláž, Piešová, Štohrová) a mě to nejvíc táhne k té třetí (Rusková, Lukešová, Mareková) :-D
@DJ Vlado: No jo, ale kdo pak jsi ? Ani prostý lid, ani intelekuál, nejsi náhodou Hogofogo, s dvanácti zářezy na pažbě svého derringeru ? :-D
@Bezík: Tak to jsi trefil parádně :-DDD Taky se řídím heslem „Alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství“ a kdykoliv vidím nějakou lolitku, tak si říkám „Však já setřu tvůj pel, poupátko!“ :-DDD
Letos to není jasné kdo vyhraje a je to dost vyrovnané, to je jedna z věcí které jsou na téhle řadě super. Kdybych si musel tipnout, tak pořád si myslím že Jiran nebo Kopecká. Když už konečně vyhraje kluk, tak zase musí být takový jehož zpěv se mi nebude líbit a který mi nebude sympatický, jak jinak. :-D Podobné to bylo kdysi i s Chodúrem, tomu jsem výhru taky nepřál a chtěl sem aby vyhrál Šmajda, i když v té době ještě chlapi vyhrávali. Jiran působí arogantně ale i Chodúr působil na některé lidi arogantně a stejně to vyhrál. Ale Chodúr byl asi o dost lepší zpěvák, pokud Jiran vyhraje, tak díky velebení poroty a produkce a díky té auře kterou okolo něho vytvořili.
@DJ Vlado: Já to věděl !!! :-D :-D :-D
@Tomáš: Ja si myslim Tome, ze je celkem jasne, ze vyhraje Pavlovcin.
@Iv. Sa.: pobavilo a souhlasím ;)
Ahoj, v jakém roce byla Superstar s Monikou Bagárovou?
@Eva: V roce 2009 :-)
už to mám, hledala jsem tu společnou píseň Příběh nekončí, to byly časy, to byl svět ještě normální:-)
ta písnička mi fakt zvedla náladu, pouštím si ji pořád dokola, nemůžu přijít na jméno tý zpěvačky, co zpívá mezi Puskarčikem a Bendigem
promiňte, jen jsem se nostalgicky zasnila, už vás nebudu rušit v diskusi o aktuální Superstar, jste super, moc ráda sem chodím číst vaše komentáře.
@Eva: Paulína Ištvancová, v té době globálně nenáviděná finalistka, které hlasy údajně posílal především její otec :-)
Ja si tiež myslím že Pavlovcin je tohtoročným „chosen one“ už od začiatku a Bitkovski alebo Jiran sa akurát budú čudovať, že sú česi, sú na rade a aj tak nevyhraju. Elizabeth by bola tiež skvelou víťazkou ale bude asi druhá alebo tretia. Ostatní sú len do počtu. Katarína by mohla ešte zasvietit a skončiť nejak prekvapivo dobre ako Eliška Rusková alebo Lukešova. Na webe topky.sk bola anketa o najlepší včerajší výkona za SK je jasný Adam 771 hlasov, druhá Elizabeth 376, Marietta a Katarina cca rovnako 166 a155 Nikolas 93 a Jiran 48. Slováci teda majú jasno a že je Adam „too much‘ neriešia lebo všade velebia jeho hlas.
@Pattrick: Já Kataríně věřím, že si stihla vybudovat fanouškovskou základnu. Bylo by zajímavé, kdyby se dokázala dostat daleko tahle zprvu nenápadná dívčina.
mne sa najviac pacia Adam Pavlovcin a Katka Stohrova ( uznavam aj kvality Marietty, v niektorych piesnach ma zaujala Elizabeth,, ale Katka mi pride najzaujimavejsia z bab:) Nikolas je sympatak, ale spev nie je na vyhru,, ako vitaz by bol pre mna sklamanim,, to uz asi radsej Elizabeth, ked nevyhra nikto z mojej top 3 ( Adam, Katka, Marietta) a Petr Jiran a jeho „knucanie“ zacina coraz viac liezt na nervy… farba hlasu krasna,, ale to ma byt vsetko..? osobnost ci prezentacia na podiu pocas vystupenia nic a pride mi to len ako take „knourani“ … od superstar chcem, aby aj nieco zaspievala.. a na mna sa nikdy nic „neprenieslo“ ani ked mal tzv. lepsie vystupenia a ovacie od poroty), chcem, aby vyhral Adam,, tak 10 rokov dozadu by Adam mozno bol „too much“ ale dnes.. uvidime;) plus konecne nech to nie je take „podozrive“:), ze vyhra narodnost na striedacku… a myslim, ze Slovaci a Cesi nie su rovnaki, maju trochu iny vkus a mentalitu, aj slovenska hudobna scena je inde nez ceska:) takze u mna poradie Adam, Katka, Marietta, Elizabeth, Nikolas a nakoniec Petr
@Pattrick a Violete: mna si Katka stihla ziskat duetom s Martym a odvtedy sa mi pacila viac a viac, dovtedy ani neviem, co spievala, neviem, ci vobec ukazali jej kasting alebo som ju prehliadla a moze byt nepadnym „ciernym konom“ sutaze:), tak uvidime, ci sa prebojuje do top 4 ci dokonca top 3:)
@DJ Vlado: jo vzpomínám si matně, díky Vlado:-)
@Mata:
Podozrivé, nepodozrive, ľuďom to môže byť jedno, ale televíziám sotva. Určite majú nejakú dohodu pre takýto prípad, aby ani jedna z nich neprišla skrátka, ale striedačka je istota.
Ešte som tak rozmýšľala, ako by mohli využiť Jirana. Do povedomej tváre nie, tam by pohorel ako fakľa. Možno tance, ale ani tam to nevidím príliš nádejne.
@Mata: Casting byl ukázaný, zpívala od Janis Joplin Cry baby, https://www.youtube.com/watch?v=c6akBhQ49Qk Ale mě si také získávala postupně. I když jak jsem tady dávala Čučoriedkový jam, tam už Katarína byla. Ale to jsme spíše sledovali Barbaru Bortolini. Jinak Marty to vymyslel skvěle s tím klavírem a nechal Katarínu zazářit. Na soutěži mě nejvíce baví tyhle nečekané zvraty. Snad Katarína v soutěži vydrží.
Narazila jsem ještě na zajímavé video s Erikou Reindlovou, škoda, že se nedostala dál. https://www.youtube.com/watch?v=1gBjlJ7AZwY&list=PLeeOKzQUvvC1mr6jKRXvStHdwGy-kIItp&index=276
Eriku považuji za hodně zajímavý objev https://www.youtube.com/watch?v=Jiwg_CYZf-o
@BarBora:: ano, do takych show sa Jiran vobec nehodi ani Tvoja tvar znie povedome a myslim, ze ani tanecne sutaze, skor Adam ci Elizabeth a vlastne aj Nikolas, uplne si ho viem predstavit napr. v Tvoja tvar znie povedome,, ale zas mozu obsadit aj inych nemusia tam tam mat len „vitaza“ ci musia…. ano, ludom to je jedno, televiziam vyzera, ze nie a takymito „nahodnymi“ vitazstvami na striedacku ludi skor odradzaju… ale celkovo sa show velmi zmenila, kde su tie casy uzasnych slovenskych superstar s Pycom a Adelou?:)
@Violete: ano, Erika Reindlova velmi pekny hlas,,pacila sa mi aj Hanka Husenicova, Kristina Oriskova…
@Mata: Jóó, Hanka Husenicová, spolu s Larou moje láska největší …. ;-)
Jak jste tady zmínili Petra Ševčíka, to skončil v téhle kapele? https://partyleaders.cz
Hanka H., Erika Rejková, Barbora Bartolini, Kristína O,…. No čo už. Museli nasekat kopec chalanov, aby sa aspoň niektorí dostali do posledného kola. Ale to tam mohli aspoň Dufeka pustiť, on už bol predsa len z trochu iného súdka ako Hunka, Janota, Nikolas,…
Rekap je venku :-)
@BarBora: Mě naštvalo, jak všichni chválili Kopeckou… nechal jsem se unést… nejhorší nebyla, ale mělo k nejhoršímu postu blízko. Stejně tak Nikolas byl spíš horší průměr než průměr, jak jsem napsal.
Ale vše je relativní k nízkému standardu současného ročníku SuperStar… proto průměrný výkon = ne moc dobrý zpěv. HA! HA!
Mno. Tahle Superstar je divná.
Ale jedno je na ní moc fajn. Ti lidi spolu nesoutěží, oni si fakt navzájem přejí a loučí se těžce. Jistě, nesnese se každý s každým, ale ten posun je velmi znát. Za mě super.
Jo a Kopecká. Tu všichni chválili hlavně proto, že měla nosnej song na rozdíl od všech ostatních. Není nikdo, kdo by ho neznal, a navíc se nedalo vysloveně říct, že by ho nějak zkazila. Celkem jsem nepochopila, proč jen ona mohla lovit v těchhle notoricky a všem známých vodách.
@Iv. Sa.:
„Elisabeth… v těch očích už je nasbíráno, tváří se dost pobaveně ;-)“
Nedá mi to, výstižná charakteristika. Vlastně mě z toho večera nejvíc pobavil a zanechal největší dojem moment, když Elizabeth odpovídala na otázku, co ji nejvíc štve. To o těch zadaných chlapech, co za ní běhají. Tak nějak se přitom tvářila, měl jsem stejný pocit :-)