Česko Slovenská SuperStar 2: Jak budou finalisté rockovat? (1. část)
[singlepic id=1699 w=420]
Následuje polovina písní pro nedělní večer, na tu druhou si musíte počkat do sobotního rána. Ti, kteří na tomto seznamu mají uvedenou baladu, budou zpívat vypalovačku a naopak.
V neděli nás v Česko Slovenské Superstar čeká rockové kolo, na které se většina finalistů velmi těší. A protože tentokrát nám Leoš v přímém přenosu prozradil aspoň polovinu playlistu, tak si už teď můžeme zaspekulovat, jak tyto konkrétní písně naší finálové sedmičce sednou. Opět vám přináším svou klasickou analýzu, která však bude tentokrát na pokračování.
Lukáš Adamec (Metallica – Whiskey In The Jar)
Tady nemám sebemenší pochyby o tom, že tato předělávka irské lidovky sedne Lukášovi jak ona pověstná na hrnec. Lukáš se zatím ukázal jako vůbec nejspolehlivější zpěvák finálové dvanáctky a zvlášť rocková muzika je jeho doména. Stačí mu do toho dát pořádné množství energie, kterou strhne pódium, a bude to rázem jeden z nejlepších výkonů večera.
Gabriela Gunčíková (Aerosmith – I Don´t Wanna Miss A Thing)
Gábina má skutečně štěstí na velké hity a tohle je zrovna megahit jako hrom. Ve všech možných verzích SuperStar po celém světě zazněl aspoň miliónkrát, já bych za všechny jmenoval dvě provedení, jedno vyměklé od vítěze jihoafrické SuperStar Heinze Winklera, kterou předvedl na World Idolu v roce 2003, a jedno taky ne zrovna rockové (spíš lehce country) od Leony Černé ve třetí české SuperStar. V tomto srovnání má Gábina výhodu, že její verze bude bezpochyby rocková. Jak už Gábina ukázala, tak v poloze rockových balad je jako ryba ve vodě, takže jen doufám, že se už uzdravila, potom nic nebrání tomu, aby opět zazářila.
Martin Harich (U2 – Beautiful Day)
Tuto píseň má velká část diváků neodmyslitelně spojenou s vítězem World Idolu Kurtem Nilsenem, který ji na světovém finále vystřihl úžasně, takže se nepochybně bude nabízet srovnání. Navíc mi přijde, že tato píseň je na Martina příliš dospělá. Tady se bezpodmínečně musí vyvarovat všech svých opiček a šaškování, protože v opačném případě by to v kontrastu s Bonovým věčně vážným výrazem (ve tváři i ve zpěvu) působilo, jako kdyby Luděk Sobota alternoval Františka Němce. Po technické stránce by to Martin i mohl zvládnout, jen si musí dát pozor na výraz.
Alžběta Kolečkářová (Ozzy Osobourne – Dreamer)
Tady nevím, přestože je tahle balada v originále zpívaná takovým tvrďákem, jakým Ozzy bezpochyby je, tak vyžaduje velmi citlivý přístup, o kterém si u Bětky, která místy připomíná parní válec, nejsem zrovna jist. Na druhou stranu, třeba taková Leona Šenková, se kterou je Bětka velmi často srovnávána, také v Lásko voníš deštěm (což je také původně Ozzyho píseň) překvapila tunou citu, kterou do této nádherné balady dokázala dát, takže nikde není psáno, že totéž se nemůže podařit i Bětce.
Martin Kurc (Bon Jovi – It´s My Life)
Třetí rychlá vypalovačka v řadě pro Martina, to opět nevěstí nic dobrého. K barvě hlasu se mu tentokrát hodí lépe a tady navíc bude mít v času se nadechnout v pauzách, takže by to teoreticky nemusel být zase takový průšvih. Minulá kola ale ukázala, že Martin a rychlejší písně, to nejde dohromady, proto od tohoto jeho vystoupení nic neočekávám.
Michal Šeps (Rolling Stones – I Can´t Get No Satisfaction)
Pro Michala velmi zajímavý výběr. Tato nesmrtelná klasika už v našich SuperStar zazněla dvakrát. Poprvé ji v první české SuperStar přitepleným podáním zprznil Tomáš Savka, podruhé ji ve druhé slovenské SuperStar velmi slušně (ale zcela nevhodně v bigbandovém kole) podal Ivan Štroffek. Na Michalovo podání jsem hodně zvědavý. Technicky není tato píseň nijak zvlášť náročná, takže bude záležet jen na výrazu, který by do toho Michal jako správný rebel mohl dát, ovšem musí si dát pozor na angličtinu, která je zatím jeho slabinou.
Petr Ševčík (AC/DC – Highway To Hell)
Tento rockový hymnus je pro Petra obrovská výzva, aby po dlouhé době opět předvedl své výšky, které jsou podle mě jeho vůbec největším kapitálem a ve kterých je absolutně nejvíc jistý. Tato píseň na výškách absolutně stojí, takže to může znamenat Petrův návrat do pozice favorita. Stačí to jen napálit tak, že i dámská část poroty, která Petra nemá v oblibě, bude jen zírat s otevřenou pusou.
Tak to by byla jedna polovina písní, na tu druhou si musíte počkat do zítřka. Ti, kteří na tomto seznamu mají uvedenou baladu, budou zpívat vypalovačku a naopak. Jaké písně to budou, to se dozvíte zítra ráno.
Související články, doporučujeme k přečtení
– Scalex hodnotí: Jak sednou finalistům nedělní rockové fláky?
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Panáček v reality show







Diskuze k článku
S většinou souhlasím,jen nic neočekávám od Petra a u Martina doufám,že mu to sedne.:-)Už by bylo načase.
Poslední možnost hlasovat do ankety Nejlepší Čech, Nejlepší Češka, Nejlepší Slovák, Nejlepší Slovenka. Uzávěrka je dnes v 17.00 hodin, krátce potom vyhlásím výsledky. Takže kdo jste ještě nehlasovali, tak HLASUJTE!!!
Michalova „angličtina“ není slabinou, je jeho zvláštností, trademarkem, předností… :)
Ale tohle asi účetní, myslící stylem má dáti/dal, nepochopí…
Češka-Aneta
Čech-Ondřej Ruml
Slovenka-Dominika Stará
Slovák-Miro Šmajda
Češka: Gabriela Al Dhábba
Čech: Ondřej Ruml
Slovenka: Dominika Stará
Slovák: Peter Cmorík
3: To mi pripomína tradičné vysvetlenie napr. Microsoftu, že daný jav nie je chyba produktu, ale jeho vlastnosť…. :-)
Dle mě jen a pouze zákulisní hra s diváky http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-superstar/152423/unikly-vysledky-hlasovani-v-superstar-seps-vede.html
Češka: Gabriela Gunčíková
Čech: Petr Bende
Slovenka: Martina Šindlerová
Slovák: Miro Šmajda
Flinte, tož umění néni byznys ;-)
7 – hra nejen s diváky, imho …. letos se štáb možná rozdhodl, že když nejsou prachy a už to nikoho moc nebaví, tak se zdůrazní, že jde o RS a vyrábí z toho pěknou kontejnerovku
Češka: Gabriela Al Dhábba
Čech: Petr Bende
Slovenka: Katka Koščová
Slovák: Peter Cmorík
spíš ty výsledky mi přijdou jakou že jsou v opačném pořadí. A nevěřím tomu je to jenom trik bulváru. Přece nemůže vyhrát kluk , který tam zpívá nejhůř z z té sedmičky
12 – Netvrdím, že vyhraje, ale proč by teoreticky nemohl? Hledá se superstar a jestli Šeps zaujme vším kolem sebe víc lidí, než někdo jiný, kdo je sice mnohem lepší zpěvák, ale třeba mu chybí „něco dalšího“, tak se stát může ledacos. Koneckonců, když jsem slyšela poslední písničku Bena Christovaa (Mimozemšťanka?), tak je Šeps proti tomu hotovej Pavarotti a jak jsou z Bena puberťačky třeba na youtube nadšený.
Ze Sepse jsou spis u vytrzeni stredoskolaci – kluci. DOkonce se kvuli nemu koukaji na SS, coz pry driv neexistovalo. Seps je pro ne dukaz, ze i hulic, pohodar a nekdo jako on, muze uspet v takhle komercni soutezi. Takze ty SMS jsou hlavne od teto skupiny, ktera se driv do SS nezapojovala… info mam od zdroje, ktery na stredni skole uci a jen nevericne zira..:-)
ad Šeps) jak se vlastně dostal do Superstar? Přihlásil se on nebo někdo jeho?
14 – To je zajímavý, to mě nenapadlo. Já jsem už trochu jiná věková kategorie a na středoškoláky nemám kontakty (resp. znám několik letošních maturantů, ale ti mají už trochu jiný starosti), takže tohle vůbec nevím.
Češka: Gunčíková
Čech: Chodúr
Slovenka: Stará
Slovák: Cmorik
DJova anketa:
Češka: Magdalena Šalamounová (Aneta L., Soňa Pavelková, Deborah Kahl, Gába al Dhábba, Zuzana Zaharowská)
Čech: Michal Šeps
Slovák: Lukáš Adamec
Slovenka: netuším (Slováky jsem nesledoval a v těch společných SuperStars mě zaujala snad jenom Dominika Maščuchová a Celeste.. ale to bych do žádné ankety radši ani nepočítal:))
14 – A to já zase chápu. Mohou se totiž ztotožnit s jeho průměrností. Je to podobné, jako byl při volbách podporován Trautenberk (vulgo princ Hajaja) – spící a těžce mimo, ale pro ně je to strašně „kůl“. Je opravdu možné, že to Šeps vyhraje. Ostatně kromě legrace už nám v této zemi nic nezbylo.
7 – Pokud jde o ten clanek tak prvni misto Sepse bych jeste dokazala pochopit, on je uplne jiny naprosto mimo jakekoliv srovnani a stale je spousta lidi, kteri takoveto souteze naprosto bojkotuji a dokazu si velmi dobre predstavit, ze pro nej hlasuji jen z recese. Stejne jako muze vyhrat tak muze vypadnout uz v nedeli. U nej clovek nikdy nevi. Co je pro me jasny signal nesmyslnosti clanku je posledni misto adamce v minulem kole!!!! Kdyby ko bulvar posunul vys dalo by se tomu i verit. Kurc druhy, to ma take snadne vysvetleni. slovaci se boji o sve posledni kone, potrebuji, aby vypadl Cech a kdo se zda nejslabsi? Samozdrejme Kurc, umistim-li ho dost vysoko dam jasny signal, ze se drzi dobre a netreba posilat tolik hlasu dojde k jeho oslabeni a tim padem posileni Slovaku.
Pokud bych měl seriózně přistoupit k „uniklým výsledkům“, řekl bych, že může jít například o částečné výsledky posledního kola z česka. Zdrojem by moh být třeba nějaký insider jednoho z českých mobilních operátorů. To by pak zcela odpovídalo. V čele nejlepší zpěvák, navíc nepochopitelně zdrblý porotou, plyšáček pro babinec druhý, pak soutěžící bez pindíka, zoufalec a Slováci nakonec :)
20 – jelikoz prvni zprava o tom, kdo ma nejmene hlasu je ze slovenskeho tisku ci bulvaru, vidim za tim snahu vyburcovat lidi hlavne ze Slovenska, aby posilali hlasy Adamcovi a Harrichovi. Asi by se moc nelibilo TOP 5, kde by nebyl nikdo ze Slovenska… ale kdovi, jak to je
k článku:
Lukáš Adamec: už se těším, až zas bude někdo blábolit, že mu jde produkce na ruku, no považte, dyť mu vybrali rockovou písničku v rockovém kole! :D nespravedlnost.
Gabriela Gunčíková: ekw, kdybych už v životě tuhle srdceryvnou sračku neslyšel, vůbec by mi to nevadilo :P … a proč vůbec vybírají od Aerosmith vždycky to nejhorší (nejdřív Cryin‘, teď tohle). já chci slyšet aspoň Crazy, nebo ještě líp Hole In My Sole! a co teprv Falling In Love (Is Hard on The Knees)?! … jo to byly hity :P 90. léta, klipy s příběhem a každou neděli ráno u Esa….
Martin Harich: už jsem to psal a řeknu to znovu: tohle je ideální song pro Haricha: http://www.youtube.com/watch?v=73Y7IHs_K60
Alžběta Kolečkářová: dtto co u Gunčíkové. proč nezpívá aspoň Mama, I’m Coming Home (nebo ještě líp See You On the Other Side – to je takový pěkný ploužák:))
Martin Kurc: nejdřív mě mučí Adamsem, teď zas Jovim…. bych byl skoro radši, kdyby zazpíval It’s My Life od Dr. Albana :)
Michal Šeps: podle last.fm je oblíbenější, takže větší hit, Paint It Black, souhlasím.
7, SUNíčko: Myslím si totéž. Blesk je oficiální mediální partner Novy pro SuperStar, a tohle je jenom taková řízená provokace. Výsledky pravé nejsou. Spíš mě pobavilo, že na Blesk dorazil i náš starý známý Tomáš, který tam momentálně v diskusi běsní, že pokud vyhraje Šeps, bude to definitivně poslední hřebíček do rakve soutěže. Že to je ale hodně festovní soutěž – to, že těch Tomášových „tentokrát opravdu definitivně posledních hřebíčků“ do té rakve soutěž obdržela za ty týdny již tolik desítek, a přitom pořád drží, svědčí o jejích nezdolných kvalitách. :-)
No nevím,většinou se dočtu,že pro šepse hlasují puberťačky,nebo ted ty středoškoláci :) Mě bylo 35 a Šeps je pro mě ten nej,posílám hlasy a také věřím že to celé vyhraje,protože on jediný je v této soutěži normální :)
24 – on nevi ze hřebíky mohou mimo uzavirani rakve slouzit i ke zpevnění rozpadajících se spojů :) ..
„uniklé výsledky“? :-D ale prosím vás! dyť to zveřejnil slovenský bulvár… cílem není nic jiného, než přinutit hlasující Slováky, aby nenechali vypadnout posledni 2 zpívající Slováky… dyť i na stránkách Markízy se objevují články typu: „Adamec, Harich a Fecková si vašu SMS zaslúžia!“ :) …berou to prostě mnohem víc nacionalisticky..
(ale jestli je to pravdivé a Adamec fakt brzy vypadne, tak to mě teda pěkně naserete!)
Tak, tak, pro Šepsíka hlasují všechny vrstvy obyvatel, celý národ, kromě kopálistů :o)
A to nemluvím o tom šílenství, které se strhne po Šepsíkově tačdaunu s „Ce-ti-fišn“!
Proč začíná Harich nosit ty brýle?To si jako začíná hrát na Jerguše Oravce?Mě tím neošálí!
25 – Mariko, ale jasně, mně bude letos 40 (fujtajbl :-/ ) a taky jsem pro Michala teď hlasovala a pokud vím, tak v tomhle nejsme samy. Otázka je, kolik nás v téhle kategorii je, jestli fakt základ hlasujících netvoří třeba ti středoškoláci (ale to se asi nedozvíme).
29 – Tak Ce-ti-fišn jsem si musela říct nahlas, abych to rozklíčovala.:-D Ale Iron man v rytmu reggae taky určitě nebude marnej.
Viktorko, můžeš být klidná. Tvoje kategorie je v česku naprosto bezkonkkurenčně určující. Akorát je letos, zdá se, trošku rozštěpená mezi skutečný talent a osobnost, kvalitního plyšáčka a střelenou laň :)
27 – nacionalisticky to možno berie Markíza, pretože má obavy o sledovanosť, ale veľmi pochybujem, že pre radového fanúšika je národná príslušnosť prvý atribút v preferencii. Adamec má na tomto fóre pomerne veľkú podporu, ale Slovákov tu nie je veľa, takže to ťažko pokladať za reprezentatívnu vzorku. Čiže tie výsledky môžu zodpovedať realite, ale tiež nemusia. To sa dozvieme až po skončení súťaže. Čo sa týka Šepsovej vedúcej pozície, tá je veľmi pravdepodobná, aj keď dôvody, prečo mu ľudia posielajú hlasy sú veľmi rôzne.
ja verim,ze pro Sepse hlasuje hodne lidi ruznych vekovych skupin, ale nove taky ti kluci v jeho veku, kteri doposavad meli SS na haku… tolik k mojemu prispevku 14
Ono to rozštěpení je je ještě horší, znám v téhle kategorii i fanynky Adamce, který tvrdí, že ten jedinej v soutěži má testosteron. :-D (což bych i částečně chápala, ženská, která nějak nemusí plyšáčky a laně, tak si moc v SS většinou nevybere)
Já bych velmi, ale opravdu velmi zpochybnil, že ve spektru hlasujících zaujímají nějak významnou pozici kluci v Šepsově věku. Ti se asi zasmějou, pobaví, uznale zabručí ale ani je nenapadne taková blbost, aby svůj drahocenný kredit, který stejně žádný nemají, vyplácali za takovou pitomost, jakou je podpora N@hy :)
Netěším se na výsledky ankety, neboť se mezi Češkami obávám vítězství Sv. Anety. Na ní se mi nelíbilo nikdy vůbec nic. Zpěv i hudební vkus mě totálně míjí, jeden outfit příšernější než druhý (to se později částečně vysvětlilo), povahou a přístupem k médiím /čili divákům = zákazníkům/pro mě totální opak slova Superstar – zkrátka pro mě kumulace toho nejhoršího, co pro mě z SS může vzejít. Po SS sice nazpívala 2 věci, které se mi líbí – Křídla motýlí a Voda živá – ale jinak nechápu její velebení. Také s její kariérou to jde s kopce a neudržela nejvyšší mety. Kdysi i vyhrála Slavíka a mohla kncertovat ve sportovních hlavách. Dnes není ani v nominaci a z hal jsou tak okresní kulturáky. Je to škoda, jako první SS se měla šanci etablovat v naprosté špičce showbyznysu, to by ovšem to by se musela „zaprodat“ a „zadat si s komercí“ a nemohla by pokračovat v pokrytecké hře na „naše nekomerční, kdy jako produkt ultrakomerční soutěžecí shlíží z pseodomorálního piedestalu „našich nekomerčních“… :-D
31-Viky,to máš pravdu..já mám dvě dcery,jedné bude 18 ta se o SS vubec nezajímá,mladší 6 a ta to teda prožívá se mnou a fandíme Michalovi :) Muj manžel na tohle není vubec,ale když videl zpívat Šepse,jeho slova byla..no konečně někdo pořádnej za tu dobu co jde tahle blbost :) Takže věřím,že ta podpora je i u těch starších určitě :) Tak a jdu konečně dodělat oběd :)
39:Tak běžte celá rodina k ušnímu,ale honem rychle!
IMHO ten X Factor stejně vyhraje Zonyga,o tom žádná.
ja bych to testosteronem nehodnotila..:-)) kdopak v minule SS mel hodne testosteronu? Chodur teda urcite ne a SMS mu posilali lidi, ktery v zivote nikomu nic neposlali a bylo to hlavne kvuli jeho zpevu.. Myslim, ze lidi maji u superstaristu predevsim radi nejaky pribeh – loni Chodur – talentovany mlady chudy kluk, zijici hudbou a pro hudbu, ktery zpiva jak Elton John ci TOm Jones a vubec nevadilo, ze se chova jako stary mlady 40 (ted uz to vadi, viz jeho vystoupeni s prisernou pisni v letosti SS), letos Petr, kteremu spousta lidi fandi kvuli nevydarenemu lonskemu ucinkovani a taky kvuli stirani od poroty.. Az nekdo rozebere pohnutky lidi, proc sednou a zacnou posilat SMS, a napise o tom vedeckou praci, rada si ji prectu..:-)
42 – No když zrovna holt je nějaký ročník „beztestoronový“, tak si asi dotyčný pak vybírají podle jiných kritérií, co já vím.:-) Jinak s názorem na Chodúra před dvěma lety a letos naprosto souhlasím.
40 + 41: Ahoj Tomáši – Hynku – Viléme – Jarmilo, nebo jak se vlastně jmenuješ…?
DJ Vlado:“ Tato píseň na výškách absolutně stojí, takže to může znamenat Petrův návrat do pozice favorita. “
To snad nemyslis vazne. Jestli neco stoji na vyskach tak to je spis hymna od Europe, ale rozhodne ne Petruv vyber pisne, pominu-li, ze je pro mlade a vetsinu zen (neznam jedinou, ktera by AC DC poslouchala) naprosto nezajimava, nudna, takova vykopavka, ktera rozhodne nenachne ani v originale natoz v podani Petra a ten se akorat stane smesnym kasparkem, ktery rockery urazi a fanynky posmutni, tak ja asi posloucham jinou pisen. Imho ta pisen ma dost nezajimave sloky, ktere rozhodne nejsou vysoko a ten refren je tak strasne kratky (navic skladba bude jeste pravdepodobne zkracena), ze se na tom neda nic predvest. Je to takova pisen, ktera nudne ubiha ve stredni poloze s jednim mozna dvema vykriky do tmy podobne jako s Iglesiasem, kde ty sve povestne vysky taky strasne moc uplatnil v jedine vete Baby, I like it. Souhlasim, ze nejvetsi plus ma Petr v rozsahu a vysokych polohach podobne jako Gabina (i kdyz samozdrejme kazdy uplne jinak), jen s tim rozdilem, ze Gabine se vychazi az neskutecne vstric a Sevcik si ten svuj bonus muze strcit za klobouk ve vyberech, ktere dostava je rozhodne nelze uplatnit ( a to ani nehovorim o druhe pisni). Uz slysim Helenku jak mu rika, Petre tohle je jedna z mych nejoblibenejsich skladeb, na ni jsem vyrustala a ty jsi ji uplne zabil, to rockerstvi jsem ti vubec neverila pusobilo to jako parodie na hudbu.
I kdyby to zazpival ecelentne (takove scifi stejne pravdepodobne jako kdyby Alexandra excelovala pisni od Whitney Houston) tak se stane favoritem? Koho? Kdo mu posle hlas? Rockeri nikdy (takovyho rockera bych chtela videt) a fanousci taky ne, ty maximalne reknou, ze to nebylo spatny, ale stejne si radeji pusti semifinalova vystoupeni v kterych ten jeho hlas vzyni a ne vypalovacku, ktera ten hlas uplne prehlusi. Pokud jsou ty Ferdinandovy utrzky pravdive tak zatim je Petr jediny, ktery nema ze dvou vyberu ani jednu dobrou pisen a pokud nebude mit dost velkou fanouskovskou zakladnu (tezko se to odhaduje) tak v pondeli vyleti.
Pokud jde o vyber pisni pro Sevcika tak ten jeho cisty hlas s nejsilnejsi zbrani-rozsahem a vysokymi polohami by mnohem vice uplatnil a urcite i divacky potesil v mnohem libivejsich a atraktivnejsich pisnich jako treba
Alphaville – Forever Young
Coldplay – Viva La Vida
-Ceska: Gabina Guncikova (dalsi oblibenkyne: Leona Senkova, Aneta Langerova)
-Cech: Petr Bende (ne diky pusobeni v soutezi, ale po. Rozhodovala jsem se mezi nim a Chodurem, ale ac je Chodur dle meho nazoru lepsi zpevak, tak Petr je mi celkove mnohem bliz…)
-Slovenka: Martina Schindlerova (tady mam trosku problem, ze slovenskych devcat me zadna opravdovym zpusobem nezasahla)
-Slovak: Peter Cmorik (napsala bych i Lukase Adamce, ale u nej jeste nevim, jak se nam chlapec vybarvi po soutezi a Cmorik je dle meho nejlepsi a nejzaslouzenejsi superstar, i kdyz mi u nej chybi jiskra, kterou vidim prave u Lukase…)
38 – Tak souhlaism s tebou, ze ty dve pisne od Anety jsou nejvetsi hity, ktery se i dnes hrajou v radiich. Anety upadek je hlavne v te jeji nekomercnosti, ktere se strasne vyhyba. Na druhou stranu stale patri k tem nejvice viditelnym z lidi, kteri prosli soutezi a a anketach se stale drzi pomerne vepredu a i kdyz nevyhrava tak v nominacich zustava v tom uplne pravdu nemas.
Myslim, ze se nemusis bat vitezstvi v teto ankete ja ji stejne uplne nechapu, ale pokud se bude vyhodnocovat na zaklade tech par prispevku na panackovi tak myslim, ze nejcasteji padlo jmeno Guncikova.
45 – mas naprostou pravdu. Ja ACDC miluju, ale tam je treba ty pisnicky vyrvat, vyjecet, refren je kratky, jednoduchy, neni tam co rozvest.. Gabine by to sedlo (tim nechci rict, ze nema dobry rozsah, ci co), protoze umi chraplave zarvat, Petrovi by zase sedla ta jeji pisen od Aerosmith. A ta druha pisen pro Petra… tragedie, co tam muze predvest? Nicmene si myslim, ze Petra do dalsiho kola poslou hlasy jeho fanousku, i muj, at zazpiva jakkoli, protoze na rozdil od ostatnich ucinkujicich mne bavi. A ti, co melou neco o tom, ze ve finale nic nepredvedl, chci jen rict, ze z tech 6ti pisni, co mel (vcetne semifinale), dal 4 uzasne (jo, patrim k tem, co jeho pojeti Rachel az na par uvodnich taktu, kdy byl falesne, uchvatila), 1 dal falesne (tu v 1.finale) a tu s*acku od Igleziase zas tak spatne nezazpival, ono s tou pisni moc delat nelze. A jako jediny soutezici v ni velmi pekne zatancil. Takze.. :-)
jo ajeste neco. Petr Sevcik ma podobny rozsah a hlas jako Bendig loni. No a vezmete si, co za pisne dostava Petr a co mel Bendig:
1. semifinále: Karel Gott – Dám dělovou ránu
2. semifinále: Honza Nedvěd – Podvod
3. semifinále: Alicia Keys – If I ain´t got you
1. finále: Mariah Carey – Hero
2. finále: Ben E. King – Stand by me
3. finále: Michael Jackson – Heal The World
4. finále: Queen – Don´t Stop Me Now
5. finále: Karel Gott – Cesta Rájem
duet s Chodúrom: George Michael & Elton John – Don’t let the sun go down on me
6. finále:
7. finále: Michal David – Discopříběh
Titanic – Celine Dion – My heart will go on
Nenapada vas neco?
Dýdžejova anketa:
Češka: Gábina Gunčíková
Čech: Petr Bende
Slovenka: Dominika Stará
Slovák: Miro Šmajda
Češka – Langerová
Čech – Chodúr
Slovenka – Matušovová
Slovák – Bezdeda
Všimli jste si, že Vlk je totálně fascinovaný slovem „pindík“ a neustále jej v každé diskuzi mnohokrát používá…? Proč tomu tak je? Jeké vnitřní pnutí pudí Vlka stále a stále říkat a psát slolvo „pindík“???
52 – správné slovo je obsedantní .. ale to jen proto ze to jeho zubate tlamicce zni tak hezky ;-)
53 – obsedantně-kompulzivní… Ale jistě to nějaké vysvětlení ve vlčí psyché má… Cosi potlačovaného se dere mimovolně ven. Ireno, jsi tu?
je podla mna celkom mozne, ze tie uniknute vysledky su pravdive. seps je urcite prvy, to nemuseli ani zverejnovat. jeho hlavna zakladna smskujucich fanusikov su chlapi od 30-40 a vyssie, ktori asi v tom jeho rebelantstve uvideli sami seba za mlada, skratka stotoznili sa s nim (o speve to az tak nie je, aj ked si to nahovaraju, skor je to o srdci). proste ho zeru. :) zapocitavam do toho aj niektore zeny. ta pubescentna mladez je k tomu priratana ako silny bonus, ale ak by zalezalo len na nich, daleko by sa nedostal. jeho sms sila je v solventnych divakoch v zrelom veku. dokonca aj tak vplyvny clovek ako je exporotca superstar ondrej soukup sa nerozpakoval priznat pred celym narodom,ze poslal sepsovi 10sms! :))
aj keby michal rockove kolo nahodou pokazil, ta jeho fan-skupina ho bude aj tak velebit :D je celkom mozne ze celu sutaz vyhra, ak nie, do superfinale sa pravdepodobne dostane.
jedine co ma na tom poradi prekvapilo je druhe miesto kurca a posledne adamca. obidvoch by som skor videla niekde v strede. ale aj to je mozne, hlasujuci divak je nevyspytatelny
Se Sámerem to jde teda pěkně o deseti k pěti… http://www.super.cz/1179-issova-exmilenka-samer-bere-drogy-zije-ve-spine-a-ma-obri-dluhy.html Hlavně to, že žije ve špíně, když vždycky chodil jako vymydlený…
33 Vrrrr…Haf haf, kous, kous… :-))
A kriteria k rozdělení do skupiny talentovaných a zbytku určuje kdo???
mila 49 – napadá mě, že by Ševčovi mohli příště přidělit toho eM Dýho nebo třeba tu Celine Dion
K. – no mozna :-) mne napada spis neco jineho, a tohle porovnani mi to jen potvrdilo
Je dobře, že si toho všímáte, pindík je důležitý :)
Obzvlášť v (české) superstar :))
Pimpo, no přece já, ni? :))
zvlastne, ako som sa toho rockoveho kola este pred dvoma dnami bala.. a teraz sa vyslovene tesim. napriklad na alzbetu. som nesierne zvedava ako da dreamer so svojim hlasom. bude to velmi zaujimava verzia :) hlavne sa tesim na petra. monika, uvazujes logicky, ja si tiez v tom songu predstavujem skor gabinu, ale je mozne, ze mu to naozaj vyjde, ze si to upravi tak nejak do svojej podoby, lebo je kreativny, ako povedala irena.. :) a este s vedomim, ze asi spieva posledny krat sa mozno odosobni aj od neprajnej casti poroty :) ak mu to nevyjde podla vseobecne ocakavanych predstav, nic sa nedeje, ako som z posledneho rozsiahleho rozhovoru s nim o jeho sukromi, o sutazi, o tom ci by mal alebo nemal vyhrat, o jeho snoch do buducna v oblasti muziky pochopila, je uplne vyrovnany clovek a zufalec asi taky ako vlcko je pritulne domace zvieratko :DD
Harich = likvidátor našich lásek
Jerguš kluk jak z růže květ
radost na něj pohledět
Matěj krásný černý princ
který má vždy šarm a šmrnc
Harich krtek z hlubin pravý
kdo ho spatří, ten hned dáví
k vyberu songov pre bendiga:
neviem sice ako to bolo predvlani, ake bolo personalne zlozenie stabu, kto bol hudobny dramaturg , ale mam dojem, ze v tej bratislave sa k vyberu songov pre decka pristupovalo citlivejsie, priliehavejsie a zodpovednejsie. teraz mi to pride ako keby vyber piesni bol v tej sou len okrajova zalezitost. nemyslim, ze chcu niekoho tym vyberom poskodit, ale pripada mi to tam take diletantske a lajdacke.
Anketa:
tak to budu mít velký problém vybrat, protože mě zaujal jenom jeden kluk za celou dobu trvání Superstar :)
Češka: Markéta Konvičková, krásný hlas, ale špatné písničky
Čech: Petr Bende, sympaťák a ráda si ho poslechnu
Slovenka: nikdo
Slovák: Miro Šmajda, kterého dávám nad všechny ostatní pro jeho osobnost, charizma a talent :)
pokr. protože nevím, jestli bude můj výběr platit, dávám za Slovenku … Barbora Šulíková :)
Posledné, čo chýbalo do sbierky:
Martin Harich – Coldplay – Scientist
Lukáš Adamec – Extreme – More Than Words
češky: Petra Páchová a Monika Bagárová, obě tak nastejno
Čech: Vlasta Horvath, Martin Chodur a Petr Ševčík, taky tak nastejno.
Slovenky: nesledovala jsem SHS, tak můžu hodnotit jen výběr ČSHS 1 a 2, tady asi nejvíc Dominika Stará
Slovák: určitě Šmajda
hm, ta pisnicka pro Adamce.. Extreme – More Than Words
.. tak to je primo na nej usite.. a pak ze nejsou nekteri ucinkujici zvyhodnovani…
2 – nějak mi unikla ta anketa, kde ji mám hledat? :-)
more than words by se víc hodila Petrovi s tou komornější atmosférou a Adamcovi zas Behind blue eyes s jeho tvrdším rockovým hlasem, škoda, že to nezpívají opačně, ale pokud si tu druhou skladbu vybrali sami, tak asi ví proč
68 – máš pravdu, ale je to celkem, uspávačka hadů…takže minus.
Šeps je feťák a brzo vypadne, protože mu dochází zásoby trávy:-D
Nejlepší je Petr Ševčík!!!
historické pořadí:
čech: 1.Petr Ševčík, 2.Martin Chodúr
češka: 1.Aneta Langerová, 2.Gabriela Gunčíková
slovák: 1.Peter Cmorík, 2.Miro Šmajda
slovenka: 1.Dominika Stará..
největší omyly superstar: Ben Cristovao, Michal Šeps!
ja si poslechla More than words v teto verzi: http://www.youtube.com/watch?v=C2vze1uw9gc
a slysim tam proste Adamce… nemuzu si pomoct
mila 68 – už jsem si říkala, jestli tentokrát jeho odpůrci nezapomenou něco podobného napsat. tak ona je protekce už to, že letos rockové kolo vůbec zařadili. a jestli se to Adamcovi navíc povede, tak to už bude úplně ten nejjasnější důkaz protekce ze strany štábu ;-))
Nati 70 – ano, s tím souhlasím
69 – v diskusi pod minulým článkem, příspěvek 747
74 – nejsem odpurce Adamce, naopak, libi se mi, jak zpiva, je videt, ze je vyzpivany z koncertu, proste se umi na jevisti pohybovat, pracovat s publikem, s hlasem a tak. Ale asi uznas sama, ze dostava jednu pecku za druhou a porota ho bud MILUJE nebo nezrizene chvali. A ta sipka do p*delky Habery jeho pisnickou.. to se taky povedlo :-)
anketa
češka-Monika Bagárová
čecch-Petr Ševčík
slovák-Miro Šmajda
slovenka-Dominka Stará
slovenskou suprstar jsem nesledovala, takže výběr slováků je omezený
fuha !!! ked som si niekoho predstavovala z tejto partie finalistov, ze zaspieva more than words, tak to bol jedine petr sevcik, ale lukas adamec? roflmao,.. je to pre mna az dychberuci paradox, ze lukas ma extreme, a petr Behind Blue Eyes … omg, ferdinand, nie je nahodou opacne, nepomylil si sa? :DD aj ked na adamca je spolah, on to zaspieva, budu vsetci spokojni, ale az ma boli ked si pomyslim ako sa petr v tej clivej piesni mohol pohrat so svojim hlasom, no skoda preskoda, ale co uz (hlboky vzdych) :) uvidime, ci adamec nezabije posolstvo tejto piesne :))))
mam pocit, ze posloucham jinou verzi MOre than words, podle mne to zpiva zastreny chraplak jako ma Adamec, ne tenor jako ma Petr… ale zrejme jsem jedina, co to tak citi :-))
79 – Petr má dokonca upravenú verziu More than words v repertoári svoje skupiny Flow of voices.
http://www.youtube.com/watch?v=wobKEiD8u_k
70 – vyberali si to sami? neviem nic o tom, vsetko maju pokial viem pridelene. mozu do toho hovorit, ale aj tak ich nikto nepocuva :D
Jsou to svině, schválně jim dávají písničky aby je potrápili a zároveň se všemožně snaží o to, aby to vyhrál slovák, nebo holka! Proč jinak Gunčíkové a Adamcovi ty písničky sednou jak prase na 1000% a ostatním ne?
Já nevím, já na tyhle spiklenecký teorie o tom, že někomu se nadržuje a někdo se vědomě chce potopit, moc nevěřím, mně to spíš připadá, že ožralý vrátný (kdo neví, o co jde, tenhle výraz se ujal v době Vyvolených na Okounovi v případech, kdy Vyvolení dostali opět nějaký totálně nesmyslný úkol jako chlastání piva na čas na lačno a vzápětí se přežírání zabíjačkou, tak jsme je podezřívali z toho, že štáb se smrskl na ožralýho vrátnýho z Primy) změnil zaměstnavatele a povýšil na dramaturga nebo aspoň jeho přicmrndávače. Tj. že je za tím jen totální diletantismusa a nezájem o to, co ty děcka budou zpívat, jde jen o to vyplnit nějak ten čas mezi reklamama.
82: Dolores, mně se zdá, že tu někdo před týdnem říkal, že jednu mají přidělenou a jednu si vyberou sami, ale jistě to nevím.
cz -.Ševčík,Šenková…….sk -Šmajda,Stará
mila 77 – jestli ho porota nadměrně chválí, nevím, pouštím si jen vystoupení. v jeho případě byla ale chvála většinou na místě, protože v každém kole (kromě prvního semifinále) patřil k nejlepším.
a jestli má pokaždé pecku – zatím měl pokaždé výběr adekvátní tématu kola, nic víc, nic míň, rozhodně se nedá napsat, že by jeho výběry byla nějaká vylhávačka (jako Drdův Collins například). a stejně tak se nedá napsat, že by v soutěži předvedl jen jednu polohu – Kravitz, Patejdl a ta věc z posledního kola od sebe mají dost daleko.
tvrdit, že ti Extreme jsou pro něj jako ušití, už mi přijde trochu paranoidní, podle mě je to oproti předchozím výběrům dost bokem a sama jsem hodně zvědavá, jak to dá. a souhlasím, že Behind blue eyes by v jeho případě byl mnohem víc výběr na tělo (jakkoli v daném kole zcela regulérní)
Anketa:
češka: Gabriela Gunčíková
čech: Vlasta Horváth
Slovák: Peter Cmorik
Slovenka: Dominika Stará
…no každopádně mě tento ročník přijde zajímavější než ten minulý. Ale jen, co se týká zpěváků a písní. Všechno ostatní stojí za …….!
81 – diky za odkaz, jo, tak takhle to taky jde, ja tuhle pisnicku moc neznam, tedy ne v tomhle tenorovem provedeni.. takze mne to zmatlo. Ale tim, ze ji ma ve svem repertoaru, tak ji asi nemohl dostat..?..
85 – Mělo to být snad tak, jestli jsem to dobře pochopila, že sice jakože si vybírají oni, ale štáb má u výběru právo veta, takže je otázka, jak to nakonec ve skutečnosti dopadlo.
k ankete
Češka: Monika Bagárová
Čech: Martin Chodúr
Slovenka: Dominika Stará
Slovák: Peter Cmorík
84 – presne ako vravis viktoria, tiez si myslim, ze na 99% sa nikomu nechce poskodit , ale ten diletatnizmu je neprehliadnutelny :D
jedna verzia more than words z minulej serie, ktora sa mi ani trochu nepacila … slovami judra : bez prozitku, bez dramatu :D http://www.youtube.com/watch?v=bTiTYPlnNgQ
dolores 92 – he, tak to už jsem si vůbec nepamatovala, že Ištvancová tohle zpívala…
83 – pokud je zpěvák dobrý, tak pro něho žádný song není problém. Pak se může zdát, že je dostávájí přímo na tělo. Ale málokdo si uvědomuje, že jsou to obvykle pořádně těžké věci. Co bys tak řekl, kdyby Šepsovi dali zpívat takovou Zemi vzdálenou. To by bylo zase keců.
15 Sunicko
prihlasil se sam, rikal to v nejakym tom vidu, a jel na casting do Brna, protoze tam pry jeste nebyl :)
já jsem si to pamatovala, to se mi od Ištvancové jediné docela líbilo, jinak you oughta know, co má Bětka už jednou skvěle dala Klára Zanková
http://www.youtube.com/watch?v=KZMRi5FXJLc a méně skvěle Tereza Najdekrová http://www.youtube.com/watch?v=s-RmX_i9E4E Bětka to bude mít těžké
ja tenhle typ pisni moc neposloucham, nejak mi to moc nerika, takze jsem po prvnim poslechu na Youtube slysela hlas Adamce, tot vse.. a jeste k Adamcovi – pokud vyhraje on, beru to, je to hotovy zpevak, je to sympatak atd.atd. Jen mi u nej schazi nejaky ten moment prekvapeni, neco, co nachazim treba u Sevcika nebo Kurce.. (i s tim, ze se jim to obcas nepovede tak, jak chteli:-))
95 – To mu plně schvaluju, Brno je príma.:-D
94 – to by imho nevadilo. Michal by si to dal po svém a byl by z toho hodně zajímavý zážitek. Jeho kouzlo je v tom, že šepsovsy umí dát vše vč. Britney Spears – je okamžitě poznatelný. Fakt se těším, jestli nazpívá ty koledy…
96 – Adamec je soustavně dobrý, ale JENOM dobrý, nikdy nezazářil úplným touchdownem. A s nulou nebo jedním touchdownem by se imho nemělo vítězit…
judre, mal tam uz niekto z nich viac ako 1 touchdown ?
Judře (99) tohle je individuální, pro mě zatím jediný touchdown letos byl právě Lukášův Patejdl, žádné jiné vystoupení mě zatím vyloženě nedostalo…
K. – je to samozrejme individualne, ale judr asi myslel touchdown, akceptovatelny pre vacsinu
102 – moje toudowny letos 2x Michal /Armstrong a I Shot… + minule/, Kjurc – Heaven, Ševčík – něco v SF, už nevím co
Češka: Gunčíková
Čech: Ruml
Slovenka: Mirgová
Slovák: Cmorík
Ad uniklé výsledky v hlasování. Pamatujete loňskou řadu? Také unikly několikrát výsledky, pak si z toho nějaký vtipálek dělal srandu a zveřejňoval výsledky každý týden. Ale ty první uniklé výsledky byly pravdivé, pokud to srovnáte s oficiálně zveřejněnými výsledky pro to kolo, tak to naprosto přesně sedí – sledujte:
http://superstar4.com/neuveritelne-vysledky-hlasovani-unikly-na-internet/
http://diva.aktuality.sk/clanok/24498/superstar-vysledky-hlasovania-odtajnene/
Taky se říkalo, že Paulína dostává hlasy od svého otce a že je každé semifinálové kolo na Slovensku na prvním místě. Málokdo věřil a nakonec to byla taky pravda ;)
Já bych ty uniklé výsledky úplně nezatracoval. Ne, že bych tvrdil, že by byly věrohodné, ale pravdivé také můžou být. Šeps má obrovskou podporu, to si přiznejte. Nezdá se mi jen, že by na posledních místech byli 2 slováci, ale tak pokud to jsou výsledky jen z české strany…
Judr 103 – tak když nevíš co, tak to asi takový touchdown nebyl ;-))
dolores 102 – touchdown akceptovatelný pro většinu imho neexistuje
104 – myslím, že nejvíc konsensuální je Je suis malade od Dominiky, případně C´est la vie od Šmajdy a taky divadelní Supreme od Chodúra…
Moje touchdowny letos byly Gabriela s Hearts,Martin K. a Heaven a Lukáš s Nepriznaná a Crazy.A taky se mi moc líbil Noah s Beatles.
More than words je velice znama a oblibena pisen, nicmene ja bych ji spise dala Sevcikovi nez Adamcovi a naopak pisen Behind blue eyes by imho lepe slusela Lukasovi. Pokud jde o vyber pisni tak zrovna Lukase bych nevidela jako toho zvihodneneho, je na tom lepe nez Sevcik a Kurc, ale urcite hur nez Guncikova a Harich. Spis bych rekla, ze ten svuj prumer, ktery dostava dokaze velmi dobre podat a prekvapit. Vlastne me ze vsech soutezicich v tomto smeru prekvapuje nejvice.
Ja osobne nechapu vybery Haricha Beautiful day, Scientist. Pokud jde o pisne tak jsou obe nadherne, hitovky, zaruka uspechu. Kez bych je mohla slyset od Sevcika, jedna pisen lepsi nez druha. Ale o to nejde, spis by me zajimalo co delaji v rockovem kole a vlastne, ktera z nich je ta vypalovacka? Ten vyber mi pripada jak kdyby ho tvorili pro Drdu, ta naklonnost k Harichovi je tu naprosto do oci bijici, jak by rekl Tomas kazdy kdo ma oci a usi to musi videt a slyset. :-)
ked uz individualne, tak u mna touchdowny dva petrove : this is the last time a you rise me up
K. – 104 podla mna existuje, ak teda pripustime, ze hoci niekomu nefandim, a nebavi ma, uznam, ze bol v nejakom kole najlespi, priklad: kurc u mna v prvom semifinale s heavan
98 – to je těžko:-) ty by si v tom viděl nějaké Šepsovské kouzlo a já naprostý paskvil. Toť věc názoru.
Judr. 105 – tak to jsem zas proti konsenzu ;-) z Tebou jmenovaných nepatřilo mezi moje oblíbené ani jedno…
Pokud dje o touchdowny tak tam to mam tezky tak jako me dostala vloni Leona s Lasko vonis destem nebo Monika se spomal nebo Smajda s Gottem tak to nemam ani jeden. Zatim mne asi nejvic uchvatil Sevcik -This is the last time a Adamec minule kolo, ktere zachranil.
Piha 106 – Crazy se mi taky hodně líbilo, ale to bylo imho hodně dáno slabostí kola, díky níž to vyniklo, od Gábi bych za sebe volila Škorpíky, ale to asi zas hlavně díky kvalitě songu
dolores 108 – myslím, že ani na tom se lidi ne vždy shodnou.
Monika 107 – proč by U2 nemohli být v rockovém kole??? tu druhou věc, co má Harich, neznám
114 – U2 ano, ale neco tvrdsiho oni totiz obe skladby jsou naprosto slabe co do rockovosti, takove skladby na vylhani. Dostat tohle Sevcik tak se tu uz argumentuje jak je to nespravedlive…
115 – V clanku Vlado hovori o vypalovackach a tu imho ma jen Seps, Sevcik a Adamec. Jinak trochu vedle muj bratr se nejvice ze vsech tesi na Adamce a jeho Metallicu, coz povazuje za nejlepsi skladbu kola a nejvetsi ocekavany touchdown.
Monika 115 – o tom, že by někdo Ševčíkovi vyčítal U2 fakt pochybuju
117 – tomu vycitaji kdeco, dokonce i udajne poselstvi pisne od AC DC, takze se neni cemu divit:-). Poslechni si tu druhou pisen Haricha tu jeho vypalovacku.
Vyhodnocení ankety Nejlepší Čech, Nejlepší Češka, Nejlepší Slovák, Nejlepší Slovenka:
Počítal jsem to velmi jednoduše, tzn. 1 bod za jedno jméno uvedené v anketě. Nepočítal jsem body za jména zmíněná pod čarou, tzn. ta „také se mi líbili…“. Když někdo uvedl více jmen na stejné úrovni, jako že není rozhodnutý, tak jsem dal jeden bod za každé jméno. Pokud někdo dal najevo, kdo je jeho number one a další zmínil jen do závorky, tak jsem dal bod jen tomu number one. U dolores jsem započítal i body za její speciální kategorii „krásno“. Dopadlo to takhle:
Nejlepší Čech:
1.Petr Bende – 12 bodů
2.Petr Ševčík – 10 bodů
3.Martin Chodúr – 8 bodů
4.Ondřej Ruml – 5 bodů
5.Michal Šeps – 4 body
6.-8.All X, Vlasta Horváth, David Spilka – 2 body
9.Martin Filák – 1 bod
Nejlepší Češka:
1.Aneta Langerová – 12 bodů
2.-3.Monika Bagárová a Gábina Gunčíková – 8 bodů
4.Leona Šenková – 6 bodů
5.Gába Al Dhábba – 3 body
6.-9.Martiny Balogová a Bártová, Petra Páchová a Magda Šalamounová – 2 body
10.-11.Markéta Konvičková a Bára Zemanová – 1 bod
Nejlepší Slovák:
1.Miro Šmajda – 19 bodů
2.Peter Cmorík – 13 bodů
3.-4.Lukáš Adamec a Tomáš Bezdeda – 3 body
5.Ivan Štroffek – 2 body
6.Robo Šimko – 1 bod
Nejlepší Slovenka:
1.Dominika Stará – 18 bodů
2.Martina Šindlerová – 6 bodů
3.Viki Matušovová – 5 bodů
4.Patrícia Janečková – 3 body
5.-6.Katka Koščová a Dominika Mirgová – 2 body
7.-9.Ivka Kováčová, Zdenka Predná a Barbara Šulíková – 1 bod
http://www.cas.sk/clanok/196890/4-finale-superstar-bude-v-rockovom-style-co-budu-spievat-finalisti.html
107 -More than words je urcite znama skladba, nicmene mne moc nerika, stejne jako Behind blue eyes nemusim.Mozna to pro nekoho jsou ty prave rockove balady, pro mne teda ne.. Kdyz uz baladu, tak neco jako Don’t cry od Guns n Roses nebo Fear of the Dark od Maidnu nebo nejakeho Claptona ci Dylana… asi jsem trochu jinde..:-)
119 – hmmm, tak jsem se v příspěvku 38 děsil oprávněně, nejhorší se stalo skutkem. Aspoň že nevyhrál pro mě největší nudič Cmorík…
Jsem asi mimo,ale já tu písničku od Metallicy co má Lukáš vůbec neznám.:O Nejlepší písničky má podle mě Harich,zbytek třeba jednu dobrou a druhou o ničem.
123 – http://cs.wikipedia.org/wiki/Whiskey_in_the_Jar
Děkuji!:-)
Každopádně nic moc song,Metallica má mnohem lepší songy…
125 to rozhodne ma
http://www.cas.sk/clanok/196860/odkaz-finalistov-pre-sepsa-ty-robis-sou-my-spievame.html
127 – to poznámku implikující, že Šeps nezpívá, to si mohl Petr ušetřit, protože je prokazatelně nesmyslná. A povinně si přečíst bajku o lišce a o kyselých hroznech.
Jinak mě potěšilo, že Gábina říkala, že všude kam přijedou má Michal větší ohlas než všijchni do kopy, to implikuji, že unikly pravé výsledky… Hlavně teď ale Šepsí fanoušci nesmí usnout na vavřínech a posílat dál…
Jestli mě něco OPRAVDU potěšilo na tom údajném žebříčku hlasování, tak fakt, že Harich je předposlední. Jupííí. Fanoušci Adamce se zmobilizují a Harich vypadne-tak zní můj tajný sen :-)
Výhra Šepse by pro mě byla krásným políčkem do tváře tvůrců komerčních soutěží, už proto, že smlouva nesmlouva, co si budeme povídat, Michal je prakticky marketingově nepoužitelný. (Jak už tu kdysi padlo, už vidím, jak si ho zvou na výroční párty bankovní manažeři apod.)
129 – Šeps je marketingově maximálně použitelné. Sice ne u bankéřů (i když si umím představit Michala jako tvář bankovního produktu pro mladé), ale u mnoha jiných firem rozhodně ano – typově – výrobci nápojů (Red Bull, Pepsi, Kofola, Coca Cola, atd.), mobilní operátoři (patrně Vodafone), módní firmy, výrobce deodorantů /typově Old Spice/ a kdoví kdo ještě. Na svou akci si ho může pozvat firma, která má volnější korporátní kulturu, např. reklamní agentury, IT firmy, apod..
Ševčík neřekl,že Michal nezpívá,on řekl,že narozdíl od nich dělá shou a ikdyž někdo zazpívá lépe -Lukáš,Gábina-má zřejmě smůlu.
130 – hlavni si Michala nemůžete představovat jako „MIchala teď“, kdy moc neví, jako chodí. POtřebuje jen šikovného manažera na trade mark „Šeps“ a vůbec netřeba mít obavy. Bude do top 3 honorovaných celebrit v reklamě po následující rok…
JUDr: Já myslím, že části firem bude vadit to implikované spojení s kouřením veselé travičky a firmy, u kterých je firemní kultura alternativní nebo volná zase obvykle nebývají partnery Novy. Je to prostě jiná cílová skupina. Což je prostě škodolibě těší a rozhodně to není nic proti Šepsíkovi. Baví mě a přeji mu vítězství.
228 az nevim kolik – ja jsem presvedcena, ze se jim na cely sakovani proste vybodne
nebude ho to bavit, nebude se mu to libit
131: to jsi zabil:D:-))))
128 neee 228
VLT jojojojojo :)))
128 i kdyz mozna… penizy uz dokazaly hodne divu
134 – něco děláme proto, že nás to baví a něco děláme proto, abychom mohli dělat pokud možno jen to, co nás baví…
To pochopí i Michal. Dobrý manažer jeho potenciál zmaximalizuje a on si pak ty prachy bude užívat s kámoši na Jamajce… :-)
138 – ty nezklamou… :-)
140 hele, budiz mu prano
ja mu to preju
je to muj jasnej favorit a co, on si poradi i bez nasich kecu :))) udela si to po svym
je otazne, ci vobec nieco petr k tomu povedal, kedze sa jedna o bulvar a jeho znosku klamstiev a polopravd, pripadne viet vytrhnutych z kontextu. ja som neverila, ze seps na petra povedal, ze je suchar (tiez zdroj novy cas), ale ak k tomu budem pristupovat ako ty judre, cize tomu uverim, tak potom to chapem tak, ze petr to michalovi proste vratil :D
a sepsa lutujem, ked to vyhra, lebo tych 100 tisic eciek nedostane hned na ruku, ale ako vieme maju to zazmluvnene tak, ze pocas celeho roka sa bude musiet povinne zucastnovat vsetkych podujati,akcii, eventov, ktore nova resp.markiza budu organizovat a len postupne mu budu tie peniaze kvapkat. vid chodur… som zvedava ako to seps so svojou salamovou povahou ustoji :))) dokonca tentokrat tam musi pre nich saskovat asi az do roku 2015
tie prijmy z reklamy – s tym suhlas, tie budu.
142 Dolores nasemu bulvaru z tech natistenych veci verim akorat cenu
jestli je ten vas stejny, tak dko vi… :)))
128 – kdyz uz nekoho citujes, tak to aspon nezkresluj a tu poznamku o kyslych hroznech sis mohl odpustit. Petr rekl toto:“To, že oslovuje najviac ľudí, vnímam už istý čas. On je niečo nové. Robí šou a my len spievame“..Nevidim na tom nic zatrpkleho a zakysleho. Petr jen konstatuje. Proc si vytvaret domnenku, co tim myslel a zda to bylo zakysle? Ach jo, jak lehko vznikaji dezinformace ze spatnych interpretaci…a jak je fajn, ze se nekdo muze navest do toho falesneho Sevcika, co…:-)
141 – jasně, já se jen bojím, aby z počátku kvůli nezkušenosti a naivitě nepropásl nějaké dobré příležitosti, prozatím není „business-oriented“ a bude mít tendenci se rozhodovat ne vždy racionálně a efektivně, ale já mu přeju, aby svůj úspěch vytěžil maximálně.
Ono i salámistovi, rastamanovi a flegmoušovi se s penězi bude žít mnohem líp než bez nich… :-)
142 – tak já bych tomu o sucharovi věřil. Michal se zdá upřímný a žádná nadávka to není, tak proč by to nemohl říct, když to navíc daleko od pravdy nebude? A to co řekl Petr je v přímé řeči, citaci…
144 – já se do Petra nenavážím, mám ho do top 3, ale prostě na mě ta poznámka tak působila. Na Tebe ne… To je subjektivní…
no o sms pro Michala se nebojim
jakmile lidi uvidi, ze je realne, aby vyhral, budou posilat o to vic :)
jen je otazka, jak se na to tvari ty televize, na moznost, ze by mohli obdrzet zrovna takoveho viteze :))))
147 – na teba ta akoze „priama rec“ posobila presne ako chcel bulvar :))) si proste ako citatel vhodny terc :D
Belisana: Myslím, že se na to právě moc netváří :-)) Pokud se ale budou snažit to nějak okatě zvrátit, mohou dosáhnout jen opaku. Lidi nejsou hloupí a když získají pocit, že jimi někdo zkouší manipulovat, jen tak to nenechají být :-)
151 ja jsem o tom dokonce presvedcena
mozna byl ten unik zamerny,m aby se to zvratilo… to se jim urcite nemuze libit
sakra, cim dal vic si preju, aby vyhral
Monika 45: Souhlasím s tím, že ty AC/DC a Europe bych Petrovi a Gábině prohodil. Ale stojím si za tím, že na Highway To Hell může Petr ty svoje výšky předvést parádně. V originále to sice Brian Johnson zpívá vzhledem ke své barvě hlasu spíš ve střední poloze, ale Petr to vzhledem k tomu, že má čistý hlas, bude muset dost zakřičet, aby tam trochu toho chrapláku dostal. A že to umí, ukázal předloni i letos na castingu. Jestli s tím zaujme své fanoušky, nebo ty, kteří mu až dosud nefandili, to už je věc jiná.
146 – Doktore, to ze to je v prime reci neznamena, ze to rekl. Zeptej se nejakeho VIP cloveka a kazdy ti rekne, ze takovych citaci, ktere nikdy nerekl jsou stovky. Navic cely ten clanek je mystifikace, neuveritelna blbost, vzpomen na prvni rocnik na ty odtajnene vysledky a nakonec se ukazalo, ze vse bylo uplne jinak. Kdyby aspon toho Adamce dali vys tak by se tomu i dalo verit, ale takhle?
154 on to tu nekdo rikal, ze Slovaci moc sms posilat nebudou, protoze jednoduse na tom nejsou moc dobre…
klidne to tak muze byt
Už se někde rozneslo, jak budou ty druhé songy? Díky.
156
http://www.cas.sk/clanok/196890/superstar-bude-v-rockovom-style-co-budu-spievat-finalisti.html
154 – já myslím, že hodně lidí má Adamce vysoko, ale skoro nikdo nejvýše… A to je výsledek…
http://www.cas.sk/clanok/196890/superstar-bude-v-rockovom-style-co-budu-spievat-finalisti.html
a už mě někdo předběh :D
jakto, ze se znicehoz nic jmenuju otherside? :))
jo ahaaaaa :))) ja jsem nekdy fakt natvrdla
162 se stane :-) jak na to tak koukám, tak jsem málem padla smíchy, když jsem u Šepse viděla Black Sabbath. Nevím, ale prostě si tohle u něj nedokážu představit.
a Rusove prohrali s Nemci
neuveritelne
Seps bude superstar a Nemci mistri? :)))
163 ani ja popravde, ale strach o nej nemam, on si to nejak zpracuje a zpivat umi
Tož já bych se slavením ještě počkal. Ale kdyby se Šepsík dostal do finále, bych možná taky pustil chlup…
166 – to by se od vlka očekávalo, zvlášť v době jarního línání… :-) Doufám, že nejeden… :-)
Na tom je vidět, jak se ten zasr… bulvár snaží rozeštvat lidi – „Samozrejme, že nás mrzí, keď zaspievame lepšie a nemáme takú odozvu u divákov.“ Tohle zoufalec určitě neřekl. Patří to vůbec nečíst…
167 – tak osumdesát, maximálně :)
no tak jsem zbezne probeh ten playlist. skoro by se tam vyplatilo vymenit vic pisnicek.
More than words – Extreme od lukase, by barvou hlasu lip sedla michalovi. k tomu jeste klidne behind blue eyes, ale to by mel michal 2 uspavacky.
dal jsem se nad tim nezameslel, ale jsem zvedavej, jak si s tim michal poradi
jinak vylsedky me trosku prekvapily. na druhou stranu asi se neni cemu divit…michal ma treba na youtube pravidelne nejvic zhlidnuti. takze asi tak.
na tech zverejnenejch vysledcich bude zalezet jen v pripade, ze nekdo jde po vitezstvi, jinak si pri kvalitni produkci svy misto najde vetsina ze soutezich.
ale postsuperstarovska produkce je zase vecny tema, na ktery uz jsme se bavili.
144 – milo, když už jiného peskuješ a přepisuješ co (údajně) Ševčík měl pronést, tak tam taky dál je že: „Samozrejme, že nás mrzí, keď zaspievame lepšie a nemáme takú odozvu u divákov.“
tak proto byla poznámka o kyselých hroznech, ještě něco nejasného?
168 – Vlku diky, ze si se ozval na tvoji reakci jsem cekala, vedela jsem, ze nebude bez odezvy. To vis nesmis tolik verit bulvaru :-)
173- zase napíšu něco nepopulárního. nechte to plavat. přejte michalovi úspěch. berte to tak, že si tohle možná přečte někdo z těch lidiček, co v SS ještě soutězí….tím myslím tyhle komenty.
spíš jim sem napište něco pozitivního….protože jestli se ještě tímhle rozeserou vztahy mezi soutěžícími, tak už ta soutěž bude stát opravdu zaprd.
zkuste to prosím rozebírat a napsat spíš nějakej pozitivní koment….jinak chápu, že na to máte každej svůj názor
Judře, jestli zas nečučíš na nějakej hockey nebo jinou pitomost, mohl bys dojít na hru…
168 – že to vůbec berete vážně, je to jasný marketingový tah! Jen další způsob jak z oslíčka vytřepat další peníze. A ještě k tomu ze Slovenska!:-)
Mončo, nevím z čeho usuzuješ, že věřím bulváru :)
Ale taky tě mám rád :))
172 -nikoho nepeskuju, jen ukazuju, jak se pochybne vyroky, co nam serviruje bulvar daji jeste vic zkreslit.. a tu druhou vetu jsem taky postrehla.. jeste nejaky sprdunk?
no a kdyby vyhral Michal, bylo by to fajn. Myslim si, ze jeho by uspech a prachy asi nezmenily. Mne dostal tim poslednim vystoupeni, ktere porota tak sepsula. Ja je zirala, jak ciste intonuje a jaka pohoda se na mne line z obrazovky..
174 – no ono by to neškodilo, dostalo by to další „kontejnerový“ rozměr… Soutěží se o 100K EUR, tak proč nebýt nároční…
177 – Koukam, ze jsem koukala blbe, tak sorry, ale tebe urcite nemrzi Sevcik, ale Seps ne? Hlasy by mu to mohlo ubrat kdyz je ten jistej. :-(
179 jo, bylo by to fajn, protoze by z toho bylo videt, ze lidi uz nebavi ti zpevaci jako pres kopirak
a taky by to znamenalo, ze umi ocenit osobnost
neznamena to, ze ostatni finalisti neumi zpivat nebo nejsou sympaticti. Umi a jsou.
Ale je to presne – oni vsichni versus on jeden… fakt jsem zvedava, jak to dopadne
175 – díky pozvání, koukám na compu na můj milovaný Sex ve městě 2 a za chvilku začne Šéfka, na kterou se moc těším… Takže bych se dnes moc nesourředil. Ale zítra moc ráth… :-)
Schváleno 56, 96, 105 , tak se posunulo číslování
minulou ss taky „unikly“ vysledky hlasovani a taky po 3. finale
a pisou, ze:
Martin Chodúr 39 479 hlasů, Jan Bendig 9820, Dominika Stará 7796, Ben Cristovao 7222, Monika Bagárová 6514, Miroslav Šmajda 6321, Leona Šenková 4810, Denis Lacho 2698
Nakonec ze soutěže vypadla Leona Šenková. Důvod? Zdá se, že Slováci poslali více hlasů Denisovi.
mozna je dobre, ze se i k nim dostaly ty vysledky, ikdyz treba nejsou prave, rekla bych, ze jejich proklamace o tom, jaka jsou prima parta asi nebudou uz tak presvedciva.. ale treba se mylim a opravdu super parta jsou
181 – já doufám, že změnily… k lepšímu. Michal se potřebuje rozkoukat ve skutečném světě… :-)
188 – já teď taky doufám ve „větší vztahovou dynamiku“… :-)
190 uz nastala, zatim kazdy doufal a tak se objimali
tohle zatrese s kazdym… navic jsou vsichni hrozne mladi, tam to nejlip ustoji „ledova kralovna“ neboli perfektne se ovladajici Gabina
Belisano – ano, viz také 105
191 – produkce by se teď jejich vztahům a vzájemným výrokům měla hodně věnovat, to má potenciál i potom v printových médiích přes týden – bude asi zajímavo…
193 no toho se dost bojim, bulvar bude plnej sra..ek a to je rozhodi jeste vic…
zadny moc velky plus v tom nevidim
leda by se Martin K. a Petr na zaklade toho pochlapili a zacali ze sebe vydavat vsechno
všichni probírají udajné 1. místo Šepse. Já bych spíš probral 2. místo Kurce :-))) a poslední místo Adamce:-))). Už jen pro tohle je to nesmysl!
řekl bych pěkná práce bulváru, jeden den pustí tajné výsledky, druhý den už máme „vztahový“ článek a pokud zatím se nic nedělo, tak snad už začne, a kdyby ne, vypustíme něco dalšího, nějak se ten zájem vyburcovat musí, když to jinak produkce przní, marketingově dobrý
Tohle určitě potěší Judra :-)) http://www.superspy.cz/celebrity/frackovo-okenko/2018-problem-senkove-koleckarove-cerne-hnus-kila
194 – je to i příprava na showbyznys. Samozřejmě to beru s rezervou, ale bavím se tím… A bude mě zajímat sledovat jak se s tím kdo srovná, kdo se k silným výrokům přidá, kdo bude reagovat, kdo se ude hroutit, kdo si z toho bude dělat p…l… Tohoto reality show potenciálu se jen málo zatím využívá… Show must go on…
180 – a právě proto, že tam ta druhá věta chyběla, a k té se právě vztahovala poznámka o kyselých hroznech, tak v rámci objektivity jsem reagoval, a nebylo to myšleno jako sprdunk, ale jako upozornění, ještě že ten bulvár máme, jinak by nám chladla diskuze
Michal Šeps bude novou Česko Slovenskou SuperStar
Vypadá to, že z nového ročníku SuperStar se brzy vyklube fenomén. Michal Šeps, který proplouvá soutěží díky svému reggae zpěvu a lehce mimóznímu projevu způsobenému konzumací veselých cigaret, má našlápnuto k vítězství. Podle bulváru totiž unikly výsledky hlasování. Na průběžném prvním místě je Šeps, druhý překvapivě Martin Kurc a třetí zatím Gabriela Gunčíková. Šeps hodlá za vyhrané peníze odletět na Jamajku. Nova si může rozhodně za letošní ročník gratulovat. (superspy)
Já ale nechápu, proč tu pořád jste tak okolo toho bulváru??? Kde by asi měli o SS jinde psát? V Hospodářských novinách? Já jsem rád, že je nám zprostředkováno, co se mezi nimi děje. Informací toho druhu máme stále děsivě málo. Samozřejmě je třeba to brát s rezewrvou, ale reálný základ to mívá. Není kouře bez ohýnku…
Jelikož mám sama s Novou osobní zkušenosti, vím, že si tam dokáží zmanipulovat všechno. Takže nějaké výsledky sem, nějaké tam… Kdysi nosila výsledky notářka, teď už ani to ne. Zfalšovat se tak dá kde co.
201 akorat superspy si prvni vsiml toho potencialu… jestli Seps vyhraje, kdekdo od nich nakoupi videa alespon do kuriozit :)))
uvidime, co se z toho vyklube
202 pimpa At je to jak chce, v kazdem pripade ale vedouci Michalovo postaveni beru jako hotovou vec.
Myslim si to celou dobu…
191 – Gabce je pokukd vim 17, takze ta jeji maska ledove kralovny je podle mne spis jen maska citlive holky, ktera ikdyz dokaze nadherne rockove zarvat, uvnitr je jeste porad trochu nejiste dite.. mozna soudim podle sve dcery, stejne stare, ktera obcas takovou masku taky nasadi a vim, ze to je spis z nejistoty
205 to byl sarkasmus, vecne omilany zdejsi terminus technicus, proto je to v uvozovkach
ja si to o Gabine nemyslim a to jak vystupuje a jak se ve svych 17 letech dokaze ovladat, povazuju za obrovske plus
201 – no jasně že v bulváru, říkám pěkná marketingová práce
pravda je, že pokud se o soutěži nebude psát a krom přímých přenosů nebude mít další děj, tak to půjde se sledovaností jen a jen dolů, a za Michala musí být velmi vděční a měli by ho velebit, navíc opravdu nezpívá vůbec špatně
207 – mne taky prekvapilo, jak ciste vyzpival Michal tu posledni pisnicku.. a navic dela show a nebere se smrtelne vazne..Jo, vcera jsem se mrkla na videa z castingu a specialne na Michala, jak se uvedl v Brne, moc pekne :-)
pro ty, co pochybuji o uniklych vysledcich – koreponduje to s fanklubama, a u Haricha je jasne, ze ty divky toho asi moc neposlou…
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-superstar/151292/kdo-ma-ze-superstar-nejvic-fanousku.html
209 – ty výsledky jsou staré, ty hodnoty jsou dnes už někde jinde:-)
210 a kde je to k videni?
211 – projeď si fanstránky na facebooku u každého finalisty. Určitě vede Šeps, je ale otázka kolik lidí z toho fanclubu mu pošle sms. Pro hodně mladých je to spíš otázka jo Šeps teď frčí, dám si ho na profil, ale sms mu nepošlou.
No mně se to nezdá. To je nějaký moc hezký, než aby to byla pravda. Já ještě nikdy nefandil nikomu, kdo by měl čáku na vítězství…
Jsou to jenom bulvární fantasmagorie, nelze tomu přičítat žádnou váhu. Michal reálně mohl vyhrát poslední kolo, pže ho nespravedlivě zdrbali…
211 neposlou??? :))))
213 neboj, vsechno je jednou poprve
ja mu neochvejne verim
213 Ty jsi nefandil Chodúrovi?
214 – přesně tak, stejně jak nepodpořili Noaha!
217 ale mezi Noahem a Sepsem je propastny rozdil, a to i co do skladby fanousku
218 – oběma fandí mladí od 10-30, včem vidíš rozdíl.
217 Noah byl decko, Michal decko neni
Noaha milovaly mladounke holky a nektere maminy, Michala miluje hromada lidi, od mladych po starsi, zensky chlapi a hlavne ti, co nemusi decka jako je Noah a Michal H.
220 – tak s tím nesouhlasím. Kde si prosim tě vzala to, že mu fandí starší?:-))
219 – Že se s dovolením vměšuju, třeba v tom, že Michalovi fandí nejenom 10-30, ale i podstatně starší.:-) U Noaha neznám nikoho nad třicet (teda vlastně i pod třicet, vlastně vůbec nikoho), kdo by mu býval fandil.
21 mozna proto, ze je mi 48 a zdaleka nejsem sama?
220 – Jsi rychlejší.:-D
222 ba ba, je to presne tak
221 – Michalovi fandí opravdu hodně lidí, kterým je nad 30 i nad 40
tedy hodně – statistiku jsem nedělal, ale znám dost takových
216 – trefa. Drdu mi předhazuje pořád a svého loňského favorita by klidně zatloukl… :D
Jinak tu teď moc nejsem, nicméně k diskuzi – uniklým výsledkům nevěřím, ale tomu, že Michal vede, ano. No co, vítězství sice přeju nejvíc Petrovi, ale pokud to nebude on, ať je to klidně Michal….to bude legrace
A co se týká výběru písní, ani ta druhá, co si „vybrali“ sami, není většinou to co opravdu chtěli. Petr měl vybrané něco jiného, ale produkci se to nelíbilo…A myslím že to tak bylo nejen u něj. No nezbývá než držet palce ať se s tím statečně poperou.
226 Je mi nad 40, kolem sebe mám samé stejně staré i starší, buď na SS vůbec nekoukají, anebo považují Šepse maximálně za kašpara a v životě by mu neposlali hlas.
222 – já se bavím o většině z toho spektra fanoušků! A Noahovi, co vím tak fandí i ženy od 20-30, nechápal jsem proč, ale je to tak.:-)
227 Já nevím, jestli mu Vlk fandil, jen jsem tak vydedukovala z toho, co tu psal, tak jsem si to chtěla objasnit.
A jestli vyhraje Šeps, bude to aspoň prča. :-)
226 – a kolik z nich mu pošlou sms?:-) Ono fandění bez podpory je na prd. A jedna poslaná smska taky:-)
222 – Tak to jsme dva, kdo to nechápe.:-D Je sice pravda, že už jsem mimo tuhle kategorii, ale nemyslím si, že bych to chápala i kdyby mi bylo o deset let míň.:-D
Kdepak trefa. Já fandil Dominice. Chodúra jsem uznával jako nejlepšího. Ve finále jsem mu samozřejmě fandil.
231 asi posilaji, rekla bych, protoze verim tomu, ze je prvni a ja mu hlasy posilam, a moji pratele, ktere bavi, taky
231 od zacatku posilam hlasy jenom a vyhradne jemu
227 – Ireno, je-li tomu tak co si Sevcik sam vybral a neuznali mu to? Me by to dost zajimalo.
228 – zrovna dnes jsem se bavil s kamarádkou (v kategorii 40+) je to bývalá učitelka zpěvu a ta kupříkladu Michalovi fandí, nemyslí si, že je kašpar a řekla, že rozhodně zpívat umí
Michal Šeps nemôže vyhrať. Posledné kolo síce dokázal, že nie je iba do počtu, ale na víťazstvo jedným slovom nemá. Čo sa týka zaručených „uniknutých“ výsledkov hlasovania nevychádzam z údivu. Je to obyčajný šikovný, všivavý , marketingový ťah. Jedným slovom, SMS hlasovanie už nie je tak výnosné ako v minulom ročníku. Sledovanosť klesá aj na Slovensku a nechcem vidieť čísla po finálovom kole v nedeľu. MS v hokeji budú jednotkou na trhu. NČ je mediálny partner TV Markíza, tak neverte tomu čo napíšu. Adamec na poslednom mieste? To by mal v pondelok vypadnúť a vypadne niekto celkom iný. Už ani neviem komu vlastne fandiť. Peter Ševčík bol môj favorit, neodpisujem ho, ale…
Táto séria ma začína nejak nudiť. Chýbajú jej gule, ako zvykne hovoriť Habera? Cíti to ešte niekto ako ja? Na rockové kolo sa vyslovene teším, len nech už konečne niekto vyslovene zasvieti. Pamätám si to rockové kolo z minulého ročníka a Mira Šmajdu, dokáže to niekto tak rozbaliť? To bol adrenalín. Teším sa, že vyhral anketu o najlepšieho Slováka, lebo ak si premietnem spätne minulý ročník, on si to vyslovene zaslúži.
238 dokazal to zatim uplne v kazdem kole
239 – kto? Šeps, alebo Šmajda?
240 Seps, ale Smajda me taky bavil, mnohem vic nez dokonaly Chodur a i kdyz jsem to videla asi az pred mesicem.Ve Smajdovi je aspon nejakej zivot a porad se smal, obrovsky sympatak a zpivat taky umi
K uniklým výsledkům z hlasování. Podle mě je to taky jen pěkná kachna. Hlasování má na staros agentura Erika a ty si to snad hlídají. I když člověk nikdy neví.
Ale pokud je to opravdu zpráva ze slovenského bulváru, tak to nenaznačuje nic jinýho, než že chtějí vyburcovat hlasování pro Adamce a Haricha.
Jerguš Oravec, pohŕda touto súťažou, ak je to pravda, čo píše tento bulvár
http://plus7dni.pluska.sk/plus7dni/zaujalo-nas/slovaci-odstrel.html
155, DJ Vlado: Diky za reakci myslela jsem, ze uz jsem te svym ustavicnym stezovanim otravila a proto si nereagoval. To by me mrzelo:-) Neboj po tom rockovem kole se to zas uklidni ja jsem jen doufala, ze Sevcik zazpiva nejakou pecku v tomto kole a bohuzel u me zklamani z obou vyberu :-(
AC DC – jeste jednou jsem si to pustila v originale a pocity mam porad stejny, ocekavam, ze to kapela totalne rozbali spis prepali takovym zpusobem, ze Petr nebude vubec slyset v tom ramusu ten zpev bude uplne ztracenej a jen jako chabe volani do tmy se ozve
jakesi pokusy o zpev v refrenech (imho ty refreny jsou stejne strasne kratke a nejde na nich nic ukazat), a to nemluvim o vyrazu. Pises, ze to bude muset vykricet a to je presne to co nesnasim vykricene pisne, imho ty vysky s chraplakem mu vubec nesedi jsou neprirozene a to cim boduje u me a myslim, ze i u svych fanousku jsou vyskove polohy, ktere predvedl v pisni You raise me up (ac tu pisen nemusim, tak to jsou vysky, ktere se mi libi zvucne a ciste), a to ani nemluvim o vyrazu. To bude nejvetsi fiasko letosni superstar. Nicmene, nema cenu se bavit zda to da ci neda to uvidime v nedeli. Problem vidim uplne jinde i kdyby to zazpival jako Buh tak mu to vubec nemusi pomoci a stejne by mohl v pondeli vypadnout v zaplave takovych hitu jako jsou pisne od Aerosmith, Ozzy Osbourne, Europe, Adams nema sanci s timto zabodovat. To neni vec, ktera se hraje v komercnich radiich ani notoricky znama vec vsech vekovych skupin.
Kdyby platilo pravidlo, ze kazdy ma jednu vypalovacku a jednu baladu tak bych to jeste pochopila. Nicmene nektere vybery me dost zarazily. U Haricha si rikam jestli to jsou vubec rockove pisne (minimalne Coldplay jsem vzdy povazovala za pop) a ktera z tech dvou je vlastne ta vypalovacka, me to mi pripomina rockove kolo Drdy. Nedelam si zadne iluze, ze by Harich predvedl touchdowny, ale i prumerne vykony Martina imho v konecnem hlasovani zastini Petruv sebelepsi vykon v AC DC.
Za nejhorsi povazuji totalne chybny vykon u vyberu rockove balady. To je pro me ten nejnepochopitelnejsi a nejnespravedlivejsi vyber snad v cele teto rade. To i nejvetsi laik pozna, ze je x lepsich pisni pro Petruv hlas, tim spise to vedi „odbornici“ z produkce, proto vubec nechapu ucel vyberu v cem mu to ma pomoc. Pisen sama o sobe neni zadny velky hit, vsadim se, ze ji spousta lidi ani nezna a v te zaplave hitu, ktere zazni naprosto vysumi. Vysky si muze nechat v hotelovem pokoji, barvou hlasu se na to Petr vubec nehodi, ta pisen je jak sita na miru Lukasovi potrebuje takovy zabarvenejsi chlapsky hlas, v Petrove podani to bude pritepleny, neverohodny, proste voda na mlyn a desitky pruispevku resici orientaci.
Petr se klidne mohl zpalit i na tech hitech, ale tam mel aspon sanci se vratit na vysluni, tento vyber mu nepomuze ani kdyby mu vysel zpev a tak se musi spolehat na fanouskovskou zakladnu, ktera neni nekonecne tolerantni.
Produkce me neskutecne nastvala, Sevcik, ktery ma cisty hlas, ktery se rozleha, ma velmi dobry rozsah a zvucne vysky dostane Behind blue eyes? To je bizardnost. Ten mel mit pisen jako Europe – The final countdown, Meat Loaf – I would do anything for love, Ozzy Osbourne – Mama, I’m coming home..Proste silne a zvucne skladby, skoro az hymny zpevaku, ktere kdyby se mu povedli tak ho okamzite vraci do roli favorita a bojuje o nejvyssi pricky. Vyber, ktery ma mu imho moc nepomuze a zustane v sede zone i kdyby to zazpival sebelip.
242 – pokud to vyburcuje Lukášovi příznivce, budu i já rád, je to jeden z mých favoritů, společně s Gábinou
David Cover:
Duben 28th, 2011 at 18.14
Když jsem uslyšel Gábinu poprvé, docela jsem se zasmál ! A je vymalováno-říkám si, bylo mi ihned jasné, že je nejlepší a že to vyhraje. Kdo si myslí, že ne, plete se. Gábina je svým hlasem tak velká, jak jsou ostatní soutěžící proti ni malí. Trochu z toho musí mít zamotanou hlavu organizátoři této superstar, aby tomu klání dali ještě stále jakýsi nádech soutěže. Jsem rád, že jsem se ještě ve svém životě dočkal hlasu vygenerovaného v ČR, kterého si budu navždy vážit, stejně jako např. hlasu J. Schelingra. Oba jsou jedinečné, nenapodobitelné a nezaměnitelné !
244 Petr zazpival v poslednich 6 kolech 1x – slovy jedenkrat – vyborne, a to This is the last time, a slusne Rachel
to mu nejspis na vitezstvi stacit nebude
Scalex hodnotí: Jak finalistům SuperStar sednou zbylé rockové songy?
247 – ja kritizuju vyber pisni a ten je teda strasny, v tom je mozna ten kamen urazu proc zazpival jednou dobre:-)
249 me je to taky lito, po Keane jsem si od nej slibovala hodne. Ale pokud si v semifinale vybirali sami, tak Cryin se me od nej nelibilo ale vubec, a Westlife You rise me up – OK, bylo to moc dobre, ale min nez minule kolo.
a dal odposlechy – ty nema nikdo. Ze Petr neni zvykly zpivat v kravalu jako treba Gabina nebo Lukas, to uz je bohuzel okolnost, kterou nikdo neovlivni
osobne si myslim, ze bude rad, kdyz skonci v TOP4
a ze mu malinko chybi sex appeal, to je bohuzel fakt
za tohoto stavu se obavam, ze i kdyby zazpival fantasticky, tak asi na horni pricky nedosahne
ale na druhe strane verim tomu, ze se prosadi
244: Moniko, s těmi AC/DC jsi podle mě pořád úplně mimo. :-) Nejenom že to je výborná efektní pecka, na které se může setsakramentsky blýsknout, ale je to i přinejmenším hit srovnatelného kalibru jako ty písně soupeřů. Leckdy i větší. A známý napříč řadou generací. To je opravdu notoricky známá věc a klasika, kterou zná skoro každý člověk na světě. Obehraná milionkrát v rádiích, komerčních televizích, mainstreamových filmech, seriálech atd. To mu opravdu vybrali perfektně. A nejde tam o refrén – kdo říká, že refrén musí být vždycky na blýskání, a zbytek písně na povinnou výplň? Ta píseň má energické výšky především ve slokách, a to je to, kde má Petr velkou šanci se předvést. Refrén tam je pak jen slogan, který to „radostně“ završí, aby si nadšené publikum mohlo zahalekat s účinkujícím a dostat se ještě víc do varu.
Dýdžej to napsal přesně – je to pro Petra šance, aby konečně vybalil naplno zařezávající výšky, svou největší zbraň, která tentokrát nebude kořením, ale základem písně. Aby konečně probral sebe i ty, kteří mu po všech těch mdlých vystoupeních přestávají věřit. Nevím, jestli se mu to ve skutečnosti povede (jen proboha ne žádná pohodlná transpozice o půl oktávy níž, i když se obávám, že přesně to se stane a energie písně zase půjde do háje), ale šance to je pro něj veliká. Ať už si o hudební dramaturgii ze všech těch jiných výběrů myslím cokoli, tady to byla dobrá trefa.
250 – Nikde jsem nepsala, ze Sevcik je znevyhodnen kvuli odposlechum to nema vubec nikdo tedy stejne sance pro vsechny. jen si myslim, ze zpev s odposlechem a bez neho je u Petra imho uplne odlisny nic vic nic min. Do TOp 4 se nedostane ani anhodou z toho playlistu ma nakroceno v pondeli domu. Jinak uz ten tvuj zacatek je pro me zajimavy nebot i ty jinymi slovy rikas, ze se ti libil a ted ne. Myslis, ze je o tolik horsi zpevak nemuze to byt opravdu spatnym vyberem skladeb? Skoda, ze mu nedali nejakou rockovou pecku jako maji ostatni pak by se videlo.
251 – Je to neskutecna sracka, kterou vetsinovy divak neoceni jako Europe, aerosmith a podobne hity. Moje maminka je ten nejkomercnejsi divak a nejtypictejsi divak Novy (milujova Drdu, miluje Vondrackovou, nejodpornejsi cesky zpevak je Barta..) Kdyz jsem ji to pustila co bude zpivat tak prezenu-li totak se malem rozbrecela co to ma zza hnusnou pisen a dozadovala se hitu jako Europe. Ja bych si neskutecne moc prala, aby to Sevcik dal ne kvuli me, me tim nedojme ani nahodou to si radsi pustim nadherne pisne Gabiny, ale abych vam mohla ukazat jak hnusny song z pohledu hlasujiciho divaka to je. Imho Petr by se nikdy nedostal do TOP 3 kola po odtajneni vysledku. ta pisen je des. Vzdyt zadny refren ani nema tech 10 sekund a ty nezajimave sloky?
251, emko – Mimochodem ty rezave vysky jsou neskutecne odporne, neprirozene nejvetsi zbran jsou vysky ciste zvucne jako v pisni You raise me up a az budes koukat na odtajnene vysledky pisni You raise me up a this is the alst time vzpomen si co jsem rikala a tvrdila celou dobu, imho tyhle kola bezkonkurencne vyhral a tohle jsou pisne jake hlasujici divak chce slyset a mam-li rict to nejlepsi pro Petra v tomto kole tak by to bylo
Europe – The final countdown
Ozzy Osbourne – Mam, I’m coming home
To jsou neskutecne pecky, narodni hymny, ktere staci zazpivat prumerne, aby clovek uspel a u AC DC se muzes drit jako vul a ani sebelepsi vysledek te nikam neposune.
Ja pevne doufam, ze se Sevcik do tech rezavych vysek nebude ani poustet jinak ztrati i moje hlasy.
252 jo, asi neni dost univerzalni
v semifinale zpival veci, ktere znal dyl, ve finale mel na to tyden a nestihal to za tu dobu tak, jak by asi chtel – ale tak to meli vsichni
odposlechy jsem zminila proto, ze jejich absence mu taky zrovna neprospiva, kdyz se neslysi, je v haji
bud jak bud, neni to zpevak, ktery zazpiva cokoli
ne ze by se mi vyslovene nelibil, zazpival jednou uzasne, moc bych se divila, kdyby to bylo naposledy
ale proste se mu to sype
ja si taky myslim, ze ted sanci ma. uz jsem to tu jednou psala – musi se poradne na..at a jit do toho
ale uz se mu tezko tezko budou zvedat preference
ja osobne bych ho uprednostnila urcite pred obema Martiny, ale jestli se to povede, netusim
255 – Uprimne neexistuje zpevak co zazpiva cokoliv, Sevcik neni univerzalni to je souhlas, ale ty skladby co dostava tak jsou podpasovky jak prase. Gabina dostava vylozene veci umerne jejimu hlasu a stylu, nikdo ji nenuti zpivat Csakovou a podobne nesmysly.
s tou univerzalnosti je na tom jeste hure Kurc, produkce my vysla tentokrat neskutecne vstric, zachrani ho to od vyrazeni, ale nalepka toho co zazpiva jen adamse se asi nezbavi.
255 – ja jsem presvedcena, ze kdyby v tomto kole dostal nejakou pecku jako vyse zminene songy a ty zazpival tak je zpet ve hre o nejvyssi pricky.
253, Monika: To je ale jen závada na příjímači, nikoli nějaká objektivní věc. :-) Je to jedna z největších rockových klasik všech dob, o tom není sporu, fakta mluví jasně. Pokud někoho v rockovém kole chceš potěšit co nejpopulárnější megaklasikou, Highway to Hell je na předních pozicích největších dárečků, co můžeš komu dát.
Jde se na to ostatně podívat i „objektivně“, řečí čísel, úspěchů a tak. Například v žebříčku 500 nejlepších písní všech dob v časopisu Rolling Stone se umístily pouze 3 písně z nedělního playlistu:
Satisfaction: 2. nejlepší píseň všech dob
Highway to Hell: 254. nejlepší píseň všech dob
Iron Man: 310. nejlepší píseň všech dob
Žádná další píseň se nedostala do první pětistovky.
To není špatná bilance pro Petrovu píseň. Kromě toho samozřejmě poměrně slušně bodovala i v hitparádách. Ale podstatnější než dobový úspěch v dobových hitparádách (který třeba Final Countdown měl výrazně vyšší) je dlouhodobý status legendárního evergreenu, který postupně píseň získala. Ne všechny největší hity historie nejvíc bodují v době svého vzniku.
Jinak ta píseň samozřejmě má refrén, a velice chytlavý, ale znovu jak říkám, pořád setrváváš v jakémsi zajetém klišé, že refrén je to hlavní a jediné v písni, kde to má svítit, a zbytek má být nějaká tlumená vata. Je milion způsobů, jak podat (i hitovou, chytlavou) píseň, ne jen ta jedna, co je momentálně nejklišovitější. Tato píseň má razantní sloky, kde je největší prostor na to to tam napálit.
škoda , že tomu Petrovi nedají šanci aby také zazpíval opravdové rockové hity. Ale snad to dá může to být pro něj velká výzva. Ale že má každý hit tak je to vůči Petrovi nespravedlivý.
258 – Nerozumim zpevu, ale dokazu velmi dobre odhadnout co je pro nejbeznejsiho (komercniho divaka) hit a co ne. Hity od interpretu Europe, Ozzy Osbourne, Aerosmith jsou velmi casto v poradu pisne na prani AC DC jsem nezaznamenala nikdy. Navic obecne je znamo, ze co leti ves vete neleti u nas, je to presne naopak. Napada me jaky povyk zpusobila Kerndlova pisni have some fun – jak jsem ji slysela hned jsem vedela, ze s takovou chytlavou veci vyhraje narodni kolo. Ty odhady co se libi a co ne jsou velmi jednoduche, stejne jako kdyz mam CD a mam tipnout co bude hit a ma se to objevit jako singl, neni to tezke uhodnout.
emko ty se na to divas moc odborne, je treba to resit taky pocitove. Ty ostatni hity jsou takove pohodove nenarocne, vubec Gabina ta ma obe pecky jak hrom to jsou presne skladby, ktere maji znit v superstar. Proc myslis, ze Gabine davaji takovy skvely veci a nedaji ji AC DC, ktere by se k ni hodilo mnohem vice nez k Petrovi? protoze nechteji riskovat, ze by ztratila hlasy mainstreamu a moc dobre to vi i Gabina jinak by v semifinale jako spravna rockerka volila mnohem ostrejsi skladbya nejela na takovou jistotu.
254, Monika: čisté znělé výšky nemají co dělat v rockových klasikách jako Aerosmith (které tím úplně zprznil) nebo v AC/DC. Tuto polohu už předvedl, a povedla se mu jenom jednou. Jinak ve všech ostatních písních, kde předváděl čistý hlas, selhal. A byl to čím dál větší problém, protože se kvůli tomu nad ním začala stahovat mračna. Takže drsné výšky s chraplákem jsou logickým vysvobozením. V předchozích kolech jasně ukázal, že v nich má veliký potenciál.
Já bych připomenul jednu důležitou věc, které si možná ne každý všiml. V neděli bude rockové kolo. V rockovém kole mají soutěžící předvést především rock. A k rocku drsný, energický projev patří. Neustálé stěžování si na to, že v rockovém kole chudák Petr dostal rockovou píseň, kde musí protentokrát, na jedno kolo, chudák, vybočit ze svého sladkého hlásku, mi přijde stejně nesmyslné jako si třeba ve swingovém kole stěžovat, že mu vybrali swing, v česko-slovenském, že ho nutili zpívat česky, v tanečním že ho nutili tančit a tak dál. To je SuperStar. Však nevidíme první ročník. Víme, co je to je za soutěž, co se v ní odehrává a jaká má pravidla. Jsou témata kola a soutěžící v nich soutěží. To je SuperStar. Stěžovat si na to, že soutěžící soutěží v soutěži, ve které soutěží, je nesmysl.
A znovu bych poukázal na toho Cmoríka, jak jsem o tom psal dříve. On ani jeho příznivci nefňukali. Naložili mu píseň, Cmoro ji tam napálil, sklidil standing ovations, a na příští týden zase znovu. Žádné fňukání, žádné stížnosti na nepřízeň osudu, nic. Kdo je dobrý, tak to tam prostě dá, kdyby čert na koze jezdil. Tady je to ještě podpořené tím, že Petr na to hlasově rozhodně má, což už ukázal. Takže žádné fňukání a stěžování si na odstřelování chudáka Petra není vůbec na místě.
Highway to Hell že je neposlouchatelná sračka? Jedna z nejzásadnějších a nejoblíbenějších rockových věcí vůbec? No co se tu člověk všechno dozví, to až koukám… 8^)
Jinak podepisuju prakticky všechno, co napsal °_m-M-m_°.
Na to téma „stravitelnosti pro masy“ bych ještě připomněl jednu věc. Která česká kapela uplynulé dekády je nejúspěšnější? Nejpopulárnější? Která vyprodává stadiony a prodává nejvíc cédéček?
Ano, Kabát. Jejich hity jsou v podstatě AC/DC počesku. :-)
Masový novák si na Petrově songu pošmákne.
tady je seznam 500 hitu o kterych se pise v 258 +
500 nejlepších Alb
jen menší doplnění .. nejedná se o nejoblíbenější skladby ale o výběr hudebníků, kritiků a lidí z hudebního průmyslu, přičemž kritériem byla především úspěšnost a „vlivnost“ jednotlivých skladeb
zda existuje ciste fanouskovska anketa v ramci české kotliny a nebo i světově nevím ale urcite by se znacne rozchazela s časopisem RS
Monika: Já tady úplně souhlasím s eMkem, že Highway To Hell je srovnatelně známá rocková hymna jako Final Countdown. I kdyby „běžný komerční divák“ neznal nic jiného od AC/DC, tak tuhle píseň bude znát stoprocentně. A v pohledu na Petrův zpěv se tedy budeme lišit, podle mě jsou ty jeho křičené výšky s chraplákem na něm vůbec to nejlepší, jeho největší deviza, kterou v AC/DC může výborně zúročit. Naopak ten jeho andělský čistý hlásek se mi líbil jen jednou a to právě v This Is The Las Time, jinak mi jeho čistý hlas přijde místy příliš drdovsky bezbarvý, já holt u mužských zpěváků radši chrapláky nebo syté barytony. A s tím, že jde produkce na ruku Gábině, zatímco Petrovi nakládají, by se taky dalo polemizovat. Gábina je žánrově i hlasově vyhraněná, proto vědí, co jí můžou vybrat. A imho se s výjimkou Pink a Katy Perry nikdy od svého žánru až tak výrazně neodklonila, protože Heart, Nazareth, Scorpions, BSP, Europe a Aerosmith jsou vesměs rockové až hard-rockové kapely, jen prostě od nich zpívá ty nejznámější (tzn. nejpopovější) hity. A navíc do semifinále, kde se zpívá s klavírem nebo s minikapelou, by se nějaké výrazné nátěry ani nehodily a, jak tu někdo psal, v rockovém kole chtěla Gábina zpívat Whitesnake (její nejoblíbenější kapela), a to jí produkce nedovolila. Oproti tomu Petr vyhraněný není, i on sám říkal, že se nepovažuje ani za rockera ani za popaře. Z toho důvodu je velmi těžké odhadnout, co mu sedne a co ne. Za podpásovku považuju ale v tomhle kole považuju jenom to Behind Blue Eyes, to by se imho mnohem víc hodilo k Lukášovi, ale Highway To Hell naopak považuju za výběr, kterým Petr může nabrat hodně bodů.
k vypalovacce ACDC – sdilim obavy Moniky, ze tohle ac moje velmi oblibena pisem, v podani Petra naprosto nevynikne, protoze on neni typem ujeceneho a urvaneho rockera, ktery se pro tuhle pisen hodi. Ta pisen musi byt zahrana a podana tak, ze kapela jede naplno (to chci opravdu videt..haha, bojim se, ze to bude spis zni plechove nez tvrde rockove) a zpevak ji musi PRERVAT.. v tom je jeden z hlavnich puvabu tohohle songu. No a i kdyz Petr ma silny hlas, na tohle se proste nehodi. U Rachel se do toho mohl oprit, protoze tam bylo do ceho. U Highway to Hell to proste musi vyjecet.. no a ta druha radobypecka, no comment, tam taky nema co ukazat..Vzpominam na lonske kolo, jak to rozbalil Smajda se Smoke on the Water, tam jsem zacala verit, ze to vyhraje a pak Welcom to the Jungle mi to jen potvrdilo, ze je dobrej a ze dokaze na jevisti umrit v tom dobrem slova smyslu..
DJ Vlado – rada bych se mylila.. no nic, balim to a uvidime v nedeli vecer, rozhodne se moc tesim, mejte se tu fajn… musim si jit pripravit koste na vecer..:-)
a je to tu znova a pořád dokola, to se tu můžou odborníci logicky uargumentovat, ale Ševčíkovci stylem přeskakující desky budou tvrdit, jak ostatním jde produkce na ruku, jen toho Péťu ničí a ničí (vždyť považte tu hrůzu, on dostal v rockovém kole jednu z největších vypalovaček!!!) …
Tak jsem viděla i druhou polovičku písní a je to hrůza. Proč takový Martin Harich má prodat písně, které moc neznáme a ještě není poznat, která má být ta rychlá a která ta pomalá, a jiní soutěžící dostali téměř hymny?! Jak to?! Že by pokus o odstřel?
260 – Zlý jazykové mmch. tvdí, že Kerndlová tehdy vyhrála národní kolo z úplně jiných důvodů a jinýma metodama, než že by měla chytlavou úžasnou píseň. Ta mně teda osobně navíc přišla vždycky naprosto příšerná.
243 – Jerguš se jen dále ztrapňuje a i o by si měl povinně přečíst bajku o kyselých hroznech. A stokrát ji opsat…
272 – to bych se ani nedivil, měl jsem tu obrovskou smůlu, že jsem Kerndlovou slyšel zpívat živě v jednom klubu, doufám, že už se mi to víckrát nestane
253 – souhlasím s Tvou mamkou, že nejopdpornější český zpěvák je Bárta. Ještě bych tam přibalil M. Rupperta, Holého a mladého Krause…
Chápu DJ Vlada a další, pro něž je hudba srdcovou záležitostí a pohybují se v tomto prostředí, že nevěří, že Higway to Hell zná málo lidí. Já taky doufám, že lidi to znají, i když myslím, že spíš ne, což mě docela štve. Tu píseň totiž miluju. Já se každopádně na ten song děsně těším, Petr na ni rozsahově určitě má, i když se k němu nehodí. To, že mu bude opět řečeno, že není dostatečný drsňák, je jasné předem. To, že pravděpodobně vypadne, je rovněž téměř jisté. Ne kvůli AC/DC (jasně, kdyby měl něco maistreemovějšího, tak má prostě větší šanci zaujmout a touchdownovat), ale kvůli Limp Bizkit. Pokud mu nepovolí posunout si to výš, což mu u nepovolili u Iglesiase, tak nemá šanci. Někdo psal, že musí umět zpěvák zazpívat všechno, ale hlasivky jsou orgán ne jojo! To je, jakoby každé ženské na světě mohly přirozeně narůst čtyřky prsa, jen když si to bude vroucně přát. TV Nova si asi myslí, že se na superstar nedívá žádný muzikant a jen samí nezpěváci, čili nikdo si nevšimne, že Petr je tenor a basbaryton a bas prostě nemůže zazpívat. A nevěřím, že to není záměr produkce s cílem ho odrovnat, protože to by museli být úplně tupí, aby nenašli píseň pro člověka s rozsahem 3 a půl oktávy. Drda, Horváth a Bendig taky nezpívali hluboko posazené písně, nikdo je k tomu nenutil a kdyby nutil, tak by to samosebou taky nedali. A pokud hrajeme hru, zpíváme mimo hlasový fond, tak všichni. Dejme všem finalistům úplně jiné songy než se k jejich hlasu hodí – Alžbětě rychlé a vysoké písně, Gábině hluboké bez možnosti použít chraplák, Kurzovi co nejrychlejší a nízké, a pak hodnoťme. Bohužel nebude co hodnotit. Já osobně se těším na finále, bude tam Šebs a Harich a porota bude skřípat zuby. Ševčíka odrovnají tímto stylem lehce, ale Alžbětu, Gábinu a Lukáše do top 3 neprotlačí (ani kdyby ti tři už zpívali bez chyby, jakože nezpívají bez chyby, jsou to jen lidi). Porota a produkce TV Nova má už teď nulovou důvěryhodnost, čili každá jejich tlačenka bude působit opačným efektem. Kdyby konečně žačali hodnotit (a přidělovat písně) objektivně, tak by svým favoritům (a mimochodem já Gábině a Lukášovi fandím taky) pomohli mnohem víc.
273 to je presne
a co se tyce Barty, tam nesouhlasim, protoze me se libi a to hodne :)))
ale aspon v necem se shodneme
a finale se mi rysuje Gabina a Michal :)))
me by se libilo kdybi to vyhral adamec a guncikova v grandfinale mela byt s nim