Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Tereza Mandzáková vypadla ze Superstar

6. Květen 2013 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

[singlepic id=6002 w=420]
Dnešní kolo Superstar věnované milostným skladbám nesedlo skoro nikomu ze soutěžících. Jednoznačně nejhorší dle poroty i diváků byla Tereza Mandzáková, která dnes ukončila své působení v soutěži a roztrhl se tak zamilovaný pár Tereza s Martinem Šafaříkem. Tragédie? Neměla na víc?

SUNíčko

Ten, který kolem roku 2005 měl trochu více času a tak ho napadlo, že spustit si bložínek o reality show, které tehdy začaly vtrhávat do českých i slovenských televizí, bude dobré na ukrácení času. Dopadlo to, jak vidíte. Panáček v reality show žije dodnes, když už to rozhodně není one man show, ale výtvor mnoha autorů, bez kterých by to skutečně nešlo. Chcete mě kontaktovat? Pak sunicko[at]centrum[dot]cz Díky.

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 197
1
BarBora
Reagovat

Ďalšie kolo bieda, ešteže som sa na Sabine (pri Petre Janu) nasmiala ako kedysi pri Bezdedovi na jeho tanečkoch. No, na Slovensku je táto SS total prepadák, ja si ešte dopozerám Štefana a tiež končím.

2
dolores
Reagovat

no na dnes je to aj na mna uz privela, takze koncim a Terezke zelam krasnu poslednu noc so Safom. dufam, ze bude vasniva :) ♥

3
Anta
Reagovat

2 dolores – to jim přejme, jenom už zas vidím v rozhovorech a bulvár, jak se jich budou neustále vyptávat :)

4
DJ Vlado
Reagovat

Tak a mám za sebou ten moment, kterého jsem se tak dlouho bál, ale bylo mi jasné, že to jednou musí přijít
:-( Nebudu to natahovat a jenom napíšu:
Sbohem, Terezko!!! Díky za tvůj překrásný hlas, soulovou dušičku a za to, že jsem tuto řadu mohl s Tebou prožívat podobně jako kdysi s Moničkou :-)

5
yeey
Reagovat

4 nebud smutnej, Vlado… po tom hroznym kole to ani zadna ostuda neni… :-) tomu se da jen smat, stejne jako se tomu smala Terka… ja mam radost, ze sem ji dnes konecne slysel v poloze, co sem ji chtel slyset od zacatku a libila se mi, porota ji zbytecne popravila, i kdyz mohla byt lepsi..

6
DJ Vlado
Reagovat

5 – Díky za podporu :-) A nejhorší podle mě taky nebyla a porota ji opravdu zařízla (aspoň, že se jí Ewa omluvila za tu modelku). A kdopak asi byl nejhorší? Velice rád se připojím k tobě a cedárkovi do AntiItchoklubu :-)
A stejně tak mám jasno, komu budu teď nejvíc fandit, když mi Terezka vypadla – GO, Sabinko, GO!!!! :-)

7
Anta
Reagovat

6 DJ Vlado – ber to tak, že teď budeš mít konečně možnost s ní udělat nějaký ten rozhovor, určitě pojede podpořit Šafu :)
Když jsi psal, že se přidáš k yeey a cedarinovi do AntiItchoklubu, v první chvíli jsem četla … AntěItchoklubu, což mě zarazilo i pobavilo :-))) Já tedy spíše do toho antiItchoklubu ;-)

8
Rena
Reagovat

Myslím, že opět vypadl ten, kdo měl…
Opět trochu nudné kolo – nepobavil nikdo, ani Adam. Ten mi přišel nějak nesvůj… přitom Jasnou zprávu dal dobře – Jandův hlas holt nemá a Bryana také, byly tam emoce, ale bylo to krátké, hodně krátké…
nikdo nevynikal,nejhorší Terka a Štefan- nastejno…
Adam – Martin – Sabina – Verča – dobrý – také nastejno…
Trochu nudné kolo…

9
T.M.
Reagovat

Takže Tereza. Ale mlžil Juraško dobře, fakt sem si až do poslední chvíle myslel že půjde Martin. Jenomže Šafa bohužel vypadne příště, tím sem si teď jistej tolik jako ještě ničím jiným v letošní Superstar. Pravidlo Romea a Julie je neúprosný a posledního slováka si prostě příště taky nevyhodí aby jim tam zůstali čtyři češi. Takže Itcho i když je ze zbylé Top 5 už nejhorší tak minimálně Šafu ještě bohužel porazí. Nevím ale jak dlouho ho tam ještě můžou držet když podává takový mizerný výkony jaký podává. Včera mě zase zklamal, fakt byli s Terezou tak nastejno a možná že byl dokonce ještě horší. Takže tímto se i já oficiálně přidávám do antiItchoklubu. Myslím že není vůbec špatnej nápad něco takovýho založit když tam takovej slabej zpěvák ještě pořád je.

10
jab
Reagovat

9 – V minulých ročnících přežívali i mnohem mnohem slabší

11
T.M.
Reagovat

10: Tak právě proto by se to nemělo už opakovat. Jako sorry, každej tady píše jakou budu Štefanovi dávat čočku ale on teda včera v obou písních ukázal že na to aby postupoval někam dál už prostě nemá. Ještě překousnu že vyřadil Terezu ale jestli příště vyřadí Šafu nebo dokonce nedejbože Adama či Sabinu tak kde to jako sme?

12
Anta
Reagovat

9 T.M. – já ti dám pravidlo !!! :-)) Pravidlo je to, jen když se hodí :) Představa, že to budu číst celý týden mě pěkně irituje :-P Vem si, že klidně může vypadnout jiný český kluk – pravidlo nečekaného ;-)

13
jab
Reagovat

11 – Něco mi říká, že Itcho skončí 4. Ale kdo to oskáče příští týden si netroufám říct.

14
karel
Reagovat

dnes je kolem 8.22 hod a kde se vzalo tech 3699 lidi co hlasovalo pro sabinu a scorpiony??a pro adama a vercu taky take slajdaky?-tu janis joplin my baby zpivala alzbetka pazautova a dala to dost dobre a v podani sabci by to bylo zajimave ale zas nekdo ji to nechce doprat-

15
T.M.
Reagovat

12: Tak uvidíme. Mě prostě přijde vyřazení Šafy v příštím kole jako neodvratitelné. I kdyby předvedl nejlepší výkony večera tak podle mě stejně možná vypadne. Asi není úplná náhoda že tam už od vyřazení Virgínie zůstává každý týden v poslední trojici nebo dvojici. Habera mu včera řekl že byl nejlepší ale o tom že by se pohyboval někde na předních příčkách si fakt iluze nedělám. Myslím že to má pořád nějak nahnuté. Já bych z čechů oželel Veroniku….pokud skutečně hrajou takovou roli aktuální výkony tak nevěřím tomu že Veronika minulé a včerejší kolo v diváckém hlasování vyhrála. Ani jedno se jí podle mě moc nepovedlo, neříkám že pěvecky ale v podstatě mám s ní stejný problém jako porota. A nebo se se Šafem pletu a vypadne mi příště Adam. A to by teda pro mě byla rána ze všech největší, to už bych bohužel vůbec nerozdýchal. Měl by jít příště Štefan….ale nevěřím tomu.

16
yeey
Reagovat

14 ja bych chtel slyset od Sabiny vsechno, co ma v nabidce… u Veroniky me mrzi, ze to vypada spis na Rihannu, radsi bych tu Aguileru The voice within, vlastne me to uz driv napadlo, ze by to mohla zpivat…

17
T.M.
Reagovat

Nešlo by se tady nějak semknout a hlasovat co se týče diváckého výběru pro Sabinu a Cry Baby od Janis Joplin? Já už sem jí tam hlas poslal ale je vcelku jasné že nováci odkojení Anetou si tam odhlasují Scorpions. Pro Šafu sem zvolil Love Me Tender a tam to i vypadá nadějně s těmi hlasy. Jenže ten si to asi zase už nestihne zazpívat. Ách jo.

18
Prochor
Reagovat

Dneska ráno se mi líbila Tereza v televizi. Řekla, že by superstar měla být Sabina. Tak se jí zeptali ještě jednou: A když se oprostíš od sympatií, kdo by to měl vyhrát? Načež se Tereza zamračila a sveřepě prohlásila: přece Sabinka:-))

19
DJ Vlado
Reagovat

14 – Nezpívala to Pažoutová, ale Kolečkářová :-) A k Sabině by se Janis sice opravdu hodila, ale Bětka to dala opravdu výborně a asi by se hodně srovnávalo, i když to koneckonců u Škorpíků ještě víc, když to zpívala Aneta.

20
T.M.
Reagovat

Já nevím proč Sabině tu Joplinku prostě normálně nedají. Lidi jí to nevyberou a tak se toho letos nedočkáme stejně jako sme se tenkrát nakonec nedočkaly ani Queenů od Ševčíka.

21
DJ Vlado
Reagovat

Teď koukám na výběry pro Terezku, všechny čtyři písně by jí sedly jako prdel na hrnec, ach jaká škoda, že si žádnou z nich už nezazpívá :´-(((

23
DJ Vlado
Reagovat

Itchovi jsem ze škodolibosti zvolil Stairway To Heaven, to je z jeho výběru nejtěžší, ať se na tom rozseká :-D

24
Pavlina
Reagovat

9-jistě, Itcho je slabej po technický stránce, ale upřímně, ono to vždycky není jen o dokonalém zpěvu. Kdo u nás kupříkladu mezi nejprodávanější nejoblíbenější? Mimo pár výjimek, kteří jsou super po té pěvecké stránce (Bílá, Gott), to podle mě nejsou žádní super pěvci (Vondráčková, Kabát). I ten Tomáš Klus není zrovna Karel Gott,ale má dobré texty, které chytnou a zaujmou.

A Štefan rozhodně nemluví o tom, že by chtěl být nějakým extra pěvcem, vidí budoucnost v kapele a tam se i hodí. Už jsem to tu psala, nejhorší je, když je zpěvák neslaný nemastný. Daleko lepší je, když vzbuzuje oba typy emocí.

Takže chci jen říct, že nejslabší možná po té technické stránce, ale jinak rozhodně ne. A i se svýma nedokonalostma má pro mě pořád víc šarmu než Veronika, která zazpívá cokoliv, ale nevzbuzuje ve mě zbla nic. Tolik k obhajobě Štefana. V podstatě to platí i pro Sabinu.

25
DJ Vlado
Reagovat

Martinovi jsem zvolil Crash Test Dummies, pro jeho hluboký hlas jak dělané, Sabině tu Joplinku, Veronice It´s Raining Men, jen u Adama ještě váhám :-)

26
T.M.
Reagovat

24: No ve mě právě Štefan nevzbuzuje ani žádné emoce a je právě pro mě i nemastný neslaný. A to už je v kombinaci se zpěvem vražedná kombinace. S Veronikou souhlas, ta ač pěvecky je dobrá tak jinak bohužel působí stejně unyle jako Štefan ( i když včera v té Bartošové se mi docela líbilo jak se sexy vrtěla ). Tyhle dva bych oželel ale jeden nevypadne kvůli tomu že je slovák a druhá kvůli tomu že je superfavoritka soutěže. A nesouhlasím s tím že by to platilo i pro Sabinu. Ta ve mě emocí vyvolává až až a jak sem měl o ni v té písni od Petry Janů strach, tak to nakonec pro mě bylo jedno z nejlepších a nejpůsobivějších vystoupení celého večera.

27
T.M.
Reagovat

Adama bych rád slyšel v tom Kurtu Nielsenovi ale asi to taky nevyjde. Pretty Woman nebo co to tam vede tak takovej styl zpíval už asi stokrát ale lidi asi nic novýho slyšet nechtějí.

29
Mila
Reagovat

27 – mne vcera prisel Adam takovy neslany nemastny, mela jsem z nej podobny pocit, jako ze Sabiny v minulem kole. Jakoby nebyl ve sve kuzi .. nebo to delal vyber pisnicek, obe silene odrhovacky.. Tak snad se pristi kolo zvedne.
Pro mne nejvetsi zazitek Sabinka a Šafa.

30
T.M.
Reagovat

Šafa obě písničky vynikající a Sabina nečekaně zazářila v Petře Janů. A mě se líbil i Adam. A nechci nějak přehnaně zase kritizovat Veroniku ale Without You se mi od ní bohužel nelíbilo a to se mi ta písnička jinak líbí hodně. Myslím že tam měla velký rezervy a nebylo to prostě ono. Za Bartošovou ji kritizovat nebudu, nevybrala si ji a tam už s tím asi nic lepšího udělat nešlo. Hezky se u toho pohybovala.

31
Monika
Reagovat

Tereza mela slusnej nastup, v te prvni pisni, ze zacatku hodne dobra, mozna vubec nejlepsi co predvedla, ale potom to sklouzlo do strasne nudy, uspavacka hadu, cele to bylo v jedne rovine, pritom by podle me na to mela odzpivat to lepe. Ale i tak nesouhlasim s nazorem Pala, ze ma nejmensi charisma. Styblova je na tom podstatne hur, vubec nechapu jeji outfity, prdel jako vagon, otekle nohy a vezme si mini? A jeste se snazi v te narvane mini, ktera ji lezla pomalu az nad prdel o pohyby. Byl to nechutny pohled, tohle si muze dovolit Terka s nohama jak svicen, ale ne oplacana Veronika.

32
T.M.
Reagovat

„Jsem překvapený. Čekal jsem, že dnes to končí pro mě,“ řekl hodně zaskočený Martin a dodal, že mu bude velmi smutno, protože Tereza musí opustit vilu. „Stejně myslím, že příští týden vypadnu,“ řekl na závěr Šafařík.

Já si to bohužel myslím taky Šafo. :-(

33
Mila
Reagovat

31 – nehodnotim obleceni Veroniky, nekomu se to muze libit. Mne se vcera Veronika pevecky libila jen v prvni pisni a to jen ve vyskach, spodky nejak nedavala.
A k te pisni od Bartosove. Ted pominu soucasny stav Ivety, je to nemocna osoba, ale byvala to zpevacka s nadhernym hlasem a zpivat po ni neco, to neni nic lehkeho. Ikdyz se Veronika snazila, tak tu trpytivost a pruzracnost hlasu Ivety rozhodne nemela a ta pisnicka v jejim podani tim dost utrpela. A ty reci, ze se bala, ze ji lidi odsoudi, ze zpiva Barotosovou, to si mohla odpustit. Ta pisnicka nemuze za to, ze Iveta zivot uz dlouho nezvlada.

34
Monika
Reagovat

Milo nejde o obleceni, spise o to, ze kdyz je nekdo oplacanej od hlavy k pate mel by mit soudnost a nenosit mini sukne, saty bez rukavu a podobne.

35
T.M.
Reagovat

Myslíte že Veronika vyhrála minulé a včerejší finálové kolo v sms hlasování? Já tomu nevěřím.

36
yeey
Reagovat

35 mozna nasadim do tve hlavy asi tak 653. brouka, ale ta evča posilala tyhle vysledky nakou chvili pred zastavenim hlasovani… ver/never, je to na tobe…

Sabina Křováková: (18 %)
Veronika Stýblová: (20 %)
Martin Šafařík: (17 %)
Tereza Mandzáková: (14 %)
Adam Kukačka: (16%)
Štefan Pčelár: (15 %)

37
Mila
Reagovat

36 – jestli to je tak, tak je to bud hodne vyrovnane, nebo lidi posilaji strasne malo SMS

38
T.M.
Reagovat

36: Tak já tomu klidně věřím ale Veronika to teda potom asi vyhraje i když už do konce soutěže nic nepředvede. Vždycky mě akorát otrávíš. A příště vypadne Adam…tak jo no.

39
Monika
Reagovat

No tak takove poradi vysledku bych si dokazala vycucat z prstu taky:-)))) A nejenom ja…

41
Mila
Reagovat

Moniko, jeste k te oplacanosti Veroniky. Asi se dokazu vzit do psychiky 18ti lete holciny, ktera pred dvema lety vazila o dvacet kilo vice a je stastna, ze dokazala zhubnout… tak proc by si nevzala mini… ja ji to preju a drzim ji palce, aby si postavu udrzela a treba jeste trochu zhubla

42
T.M.
Reagovat

Adam měl minule největší úspěch ze všech, nějak se mi nechce věřit tomu že by se to vůbec nijak neodrazilo na sms hlasování a že by to kolo i tak vyhrála Veronika. A včera byl nejlepší Šafa….ten sice asi sms hlasování určitě nevyhrál ale za co by ho včera proboha měla vyhrát Veronika?

43
Monika
Reagovat

Uzasne na tech vysledcich je, jak ti nejvetsi predpokladani outsideri jsou od sebe o pouhe procento, coz Evce hned dava trojnasobnou moznost na uhadnuti vypadlika, coz je polovina soutezicich :-)))) Pokud se nahodou netrefi (jako tomu bylo v pripade Smejkala tusim), staci rict, ze tu uplne posledni aktualizaci nema:-)))) Fascinuje me, ze se vzdycky najdou lidi, kteri skoci na tenhle spek. Rok co rok se to opakuje, vzdy se najde chytrolin, co zna vysledky a nakonec se ukaze, ze to bylo uplne jinak:-))))

44
Anta
Reagovat

36 yeey – z tohoto top 3 by se mi i zamlouvala :-)

45
T.M.
Reagovat

Nechápu jak by mohl Adam po minulém kole ve kterém byl absolutně nejlepší hned v dalším kole spadnout takhle nízko a být málem na vypadnutí když ani včera si žádnou ostudu neuřízl. Sice byl slabší než minule ale to jen proto že minule nasadil laťku hodně vysoko. A ty výsledky vyrovnané o jedno procento….taky tomu nevěřím, to můžu něco podobného udělat a hodit to sem taky. Je to až moc jednoduchá matematika. Já nevěřím žádným údajně uniklým výsledkům. Nevím jak by se někdo mohl dostat k něčemu co tak úpěnlivě brání televize a nechce to ani sama po skončení pořadu zveřejnit.

46
T.M.
Reagovat

Ale on by tomu yeey taky nevěřil kdyby tam Veronika nebyla první.

47
rejpal
Reagovat

Zdravím všechny, a staré známé zejména. Letos to nějak flákám, viděl jsem sotva půlku dílů (no GG tam není…), takže je těžké si udělat nějaký podložený závěr, tak jenom pár glos. Z těch finalistů mi přijdou všichni dobří, ale dva přece jen o špricličku výš – Sabina. Je to živel. Občas se se songem pere (včera zejména v Power of Love), ale má nějaké charisma či co, a člověk pak chybičky odpouští. Kuky. Jednak tím, k jaké muzice tíhne (aspoň jeden, co si nemyslí, že staré songy je třeba pohřbít), ale i tím, jak zpívá (člověk by nevěřil, kolik mu je). Veronika se mi líbí (a je hezká), ale trochu té nadstavby tam postrádám. Martin- kdyby se dokázal zbavit té „anglické“ manýry v češtině. Dost to ruší, ale jinak zpívat umí. Štefan – dobrý, ale ze židle mě nezvedá, vlastně na jeho songy dost rychle zapomínám. Takže ve finále bych si nejvíc přál ty první dva.
Porota – musím říci, že se mi celkově nejvíc líbí Ewa (vůbec jsem si v poslední době na ní dost opravil názor). Největším (anti)touchdownem byl ovšem Habera, když včera řekl, že Adamovi nejvíc sedí písně v jedné poloze, jako u Elvise. On s ním snad kromě pár věčně omílaných rokenrolů nic jiného nezná. Což je na odborníka přes pop music dost průser (a vlastně nechtěná pochvala Adama). Vůbec mi připadá, že už je těmi léty v porotách dost disgustovaný, působí chvílemi hodně otráveně. Takže jeho výrok (a komentář Terezy „to je hnusný“ byly asi nejzajímavější momenty večera.

48
cedarin
Reagovat

47 rejpal – zdravím a moc rád tě tu vidím

49
T.M.
Reagovat

Pokud bude v Superfinále Veronika s Adamem, tak Adamovi aspoň těch 10 hlasů pošlu. Pokud tam bude Veronika se Sabinou, tak pošlu Sabině jednu symbolickou sms. Veronice ve vítězství stejně nezabráním ale víc pro to udělat bohužel fakt nemůžu.

50
rejpal
Reagovat

cedarin
Díky.

51
Monika
Reagovat

Ahoj rejpale, strasne rada te tu vidim, doufam, ze uz to nebudes tak flakat:-)))))

Jinak strasne me mrzi, ze Styblo asi nezazpiva It’s raining men, konecne neco v cem bych ji chtela slyset, je to svizne, vyzaduje to pohyb, neco jineho od tech cajdaku na jedno brdo…

52
DJ Vlado
Reagovat

Rekap dneska vyjde komplet až večer a jenom moje část, Merťas tentokrát bude mít absenci z rodinných důvodů. Díky za pochopení :-)

53
rejpal
Reagovat

51 – Ahoj, no, snad už ne. Ale asi nebudu nijak zarytě s nikým bojovat, nikdo mi tam nevadí, abych si přál jeho odchod, ani tady nejsou tak vyhraněné bojovné tábory (všiml jsem si, že vlk absentuje), takže ani ranec esemesek letos nebude.

54
Monika
Reagovat

49 – No treba to tak nebude:-))) Ja vim, ze pratele jsou jen velmi uzka skupinka lidi, nic to neznamena pro celkovy vysledek, ale treba z meho okoli Veronice nefandi vubec nikdo. Jeden nazor za vsechny od cloveka, co se vyzna v hudbe a jako jeden z mala predpokladal hvezdnou karieru Celeste uz v obdobi SS:-)))
„Nemá kouska osobitosti, jen interpretuje, není v ní nic svého, je to jen bezduchá loutka s hranatou hlavou. Je nudná, o ničem, žádná osobnost, nic z ní nejde, jen velmi kvalitní karaoke“

55
cedarin
Reagovat

54 Monika – a hodnotil kamarád i ostatní finalisty? Názor na Sabinu by mě docela zajímal.

56
rejpal
Reagovat

Zajímavé je, kolik soutěžících (a část porotců) se ani netají s tím, že songy jsou přidělovány. Ono to bylo i dřív, ale moc se to neventilovalo. Jenže pak je úplný nesmysl, když kterýkoli porotce vytýká adeptovi na SS, že má špatný výběr písně. Když už to víceméně uznali, neměli by to vůbec brát do úvahy. Už tak má dramaturgie dost možností – v rámci pravidel – manipulovat, a když se přidá ještě porota… (oni tohle fakt nevěděli? Tomu se nedá věřit.)

57
Monika
Reagovat

55 – Sabina je number one od zacatku:-))))

58
adam
Reagovat

Ešte raz som si dnes vypočul Terezku, má naozaj krásny hlas, škoda, že svoju temperantnú povahu nevie vložiť aj do piesní, snáď sa to naučí a ak som na začiatku SS písal, že by mala vyhrať Sabina, tak na tom trvám, lebo tá jej Rihanna sa mi strašne páčila a tie jej ksichtíky, pohyby, všetko je tak sexi, že by som sa dokázal na ňu pozerať celé hodiny :D, takže Sabina for ever.

59
Anta
Reagovat

47 rejpal – taky tě zdravím :-) Pěkně to flákáš, ale budiž :)
jj Sabča je živel a Martin i s poangličtěnou češtinou je u mě z kluků jednička :) Kvůli těmto dvěma ještě stojí za to se na to dívat.

60
T.M.
Reagovat

Moje pořadí včerejšího večera:

1 Martin – Lucie byla nejlepším výkonem včerejšího večera a možná i Šafův vůbec nejlepší výkon v soutěži. Neskutečnej nářez a výborně zazpívaný, fakt sem si to užil a emoce z toho lítaly na všechny strany. Na to jak nemusím Timberlakea tak i druhá písnička v Martinově podání byla zazpívaná neuvěřitelně skvěle a zajímavě a klobouk dolů za ty falzety. Tohle byl prostě Martinův večer, on se šíleně zlepšuje kolo od kola a jestli příště vypadne tak tahle soutěž nemá opravdu žádnej smysl.

2 Sabina – Její Už Nejsem Volná pro mě byla jedním z vrcholů večera. Sabina to zvládla naprosto brilantně a její ostřejší verze se mi líbila dokonce víc než originál. Oproti očekávání se tahle píseň pro ni žádnou podpásovkou nestala a ona ji zvládla opravdu se ctí. Už dlouho se mi takhle v žádné písni nelíbila. Ona je fakt originál, nikoho nekopíruje a tohle dala po svém ale úžasně. A líbila se mi i v Rihanně. Taky skvělé vystoupení. Pokud fakt byla nemocná, ani v jední písni sem to absolutně nepoznal. Stará dobrá Sabina je zpátky.

3 Adam – Jasná Zpráva se mi od něho hrozně líbila, zazpíval to tak civilně a přirozeně a přitom uvěřitelně. Fakt sympatický vystoupení. A to samý platí i o jeho Bryanu Adamsovi. Kuky si minule nasadil laťku strašně vysoko a tak není divu že ji nejde jen tak překonat ale i tak byl jako vždycky skvělej a do Top 3 včerejšího večera rozhodně patřil.

4 Veronika – Ve Without You se mi prostě nelíbila. I když je technicky nejlepší tak tentokrát tam byly i intonační nedostatky což navíc i sama přiznala. Já tu písničku miluju ale její podání mě prostě nic nedalo. Jsem přesvědčen že by to dokázala zazpívat i líp, měla tam rezervy. Nebylo to ono no, taková dietní verze. V Bartošové nevím co na to říct. Ta písnička sama o sobě působí z dnešního pohledu dost lacině a Veronika ji asi dala jak nejlíp mohla. Ale Bartošová to v 80.letech fakt zazpívala líp, měla tehdy průzračnější hlas.

5 Tereza – U Power Of Love se mi líbil ten začátek, pak už to bylo takové natahované a ten vrchol bohužel nepřišel. Emočně moc ploché. No a Vrať Mi Ty Hviezdy tak tím si asi Tereza definitivně zajistila své včerejší vyřazení. Byla to prostě nuda…

6 Štefan – No co dodat. Patejdlovi dal teda pěkně na frak a byl to bohužel absolutní průser, zcela největší z celého večera. Bylo to tak špatné, že nemá smysl se k tomu víc vyjadřovat. U Oasis docela dobře začal a už sem si říkal že by to mohlo být dobrý ale bohužel po chvilce to opět sklouzlo do toho jeho stereotypního lajdáckého frázování a byla to opět zoufalá nuda protkaná směsí falešných tónů.

Včera bych vyhodil Itcha a můj názor je že už tam nemá co dělat. Ale ani Terezy žádná škoda není. Ani jeden už v soutěži nemají co nabídnout.

61
eva
Reagovat

60 – Ostatně soudím že Kartágo musí být zničeno :-)
Třeba se podaří už příště :D

62
jab
Reagovat

54 – Zajímalo by mě, jak hodnotí celou tuhle finálovou 12 :-). Komu dává šance na prosazení a komu moc ne :-)

63
cedarin
Reagovat

57 – díky, paj je vše v pořádku :-)))

64
cedarin
Reagovat

pak

65
rejpal
Reagovat

Anta
Ahoj, no já se původně vůbec dívat nechtěl, v duchu názoru, že superstar už se našla, ale nakonec mi zvědavost nedala. Tak uvidíme, co nám ještě předvedou. Včera mi Sabina trochu připomínala (za podobných okolností hlasové indispozice), jak minule bojovala Gábina s Tenkrát na Západě. A taky se nemá za co stydět. Snad bych měl jedinou výhradu – místy mi přišlo, že ty fráze trochu „odsekávala“, ale to byl asi výsledek toho boje s hlasivkami. Ale ta holčina je fakt zajímavá. I tím jak je „trhlá“, i tím, jak zpívá. Kdyby nebyla ve finále, byla by to myslím dost škoda.
Mám trochu obavy o osud Martina. I když si nemyslím, že hlasování se zvrhne do souboje národů, přece jen, když jde o společný projekt dvou televizí, asi dramaturgie nestojí o to, aby poslední čtyři byli z jedné země. A jestli se hlasuje málo, a rozdíly nejsou velké, stačí, aby si insideři znalí stavu zahlasovali. No, necháme se překvapit. Byla by ho škoda, minule s piánem se mi hodně líbil, včera taky nebyl marný. Snad nejméně bych tentokrát oželel Štefana. Hodně se probírá „studený čumák“ Veroniky, ale na mě dělá jeho projev podobný dojem, navíc se raději koukám na pěknou holku -:)).

66
blixa
Reagovat

23 : to je od tebe ovšem hnusné !!! :D

67
Pavlina
Reagovat

T.M. já nechtěla říct, že Sabina nemá charisma, právě naopak. Ve Štefanovi se rozcházíme, ale Sabina i s nedokonalostmi mě baví stejně jako Štefan, někdy i víc

68
Mila
Reagovat

jeste k Sabine a velkosongu Uz nejsem volna.. mimo jine jsem si znovu vsimla, jak pekne Sabina vyslovuje v češtině.. a asi si to jeste pustim, ikdyz zrovna tento song neni muj cup of tea – kvuli Sabine

69
cedarin
Reagovat

9 T.M. – já bych to s pravidlem Romea a Julie zas neviděl tak černě. Naposledy po vypadnutí Kolečkářová se tam Šeps držel ještě dlouho. A to plánovali dokonce už i mimino :-)))

70
Anta
Reagovat

65 rejpal – tak o Martina se bojím taky, už pár kol a Témko mi to zrovna moc neusnadňuje :-)) Tak jasně, že líp se ti kouká na hezkou holčinu no já letos proti všem předpokladům raději na Šafu, prostě hlas dělá divy :-) Itcho má pro mě nezajímavý hlas a cukrblikama si mě taky moc nezískal. Verča se mi líbí jen občas a kupodivu ve věcech, co jiní haní a Adam mě postupem času přestal nějak bavit, ale v minulém kole v té první písni to byl zase ten, co se mi na castingu líbil. Takže sečteno podtrženo nej jsou Sabča a Martin :)

71
cedarin
Reagovat

6 DJ Vlado – vítej v klubu :-)))

72
Anta
Reagovat

69 cedarin – díky ! :-))) Já se mu to taky snažila vyvrátit :-)

73
Anta
Reagovat

71 cedarin – nj v AIKu už nás přibývá :-))))

74
rejpal
Reagovat

Anta
Tak mě by finále těch dvou nevadilo -:))

75
Anta
Reagovat

74 rejpal – já si myslím :-))))

76
rejpal
Reagovat

75 – Anta – no přiznejme si, že tohle asi ta nejpravděpodobnější varianta není. Ale nemožná taky ne.

77
cedarin
Reagovat

72 Anta – AIK pěkné, moc pěkné. To by byl hřích do té „organizace“ nevlézt, když má tak pěknou zkratku :-)))

Finále ŠaSa – pojdˇme hlasovat, kdo je pro. Já ano :-)))

78
cedarin
Reagovat

Rejpal – i když sleduješ nepravidelně, co jsi říkal na Jardu? Velký talent, škoda že vypadl tak brzy.

79
blixa
Reagovat

Tak, s chladnou hlavou a odstupem jak vidím zbývající soutěžící :D

Sabinka : geniální. Víc není co dodat ;-)

Šafa : žádnej rocker ! Popař je to ! A dobrej popař !!! :D

Verča : žádná Celine, nová Iveta Bartošová to je!!! Jak úžasně tam sebou vrtěla ! :D Myslím, že si s MD padnou brzy kolem krku :D Verča je nejlepší !!!

Adam : jak jsem čekal, poněkud jednorozměrný. Je to ještě děcko. Talentované, ale děcko. A to má kliku, že mu zatím produkce nic zlomyslného nenaložila.

Štefan : je mi sympatický. Silné osobní charisma. Vtipnej. Nepřetvařuje se. Když ho to sere, je to vidět. Žádný velký zpěvák, ale to co ho baví dát umí.

Produkce : zastřelit za úsvitu !!!!!!

80
Anta
Reagovat

77 cedarin – finále ŠaSa – hlasuju PRO :)))
Kolik sms vlastně má Šafa nevím, asi jej tam vždycky udrží těch mejch pár „rozhodujících“ sms ;-)

81
Anta
Reagovat

79 blixa – ten tvůj scénář na konci je sice trochu drastický, ale asi nutný :-))))

82
rejpal
Reagovat

cedarin
přišel mi dost dobrý, popravdě jsem moc nepochopil, proč odešel tak brzy.

83
yeey
Reagovat

46 T.M. – a tos vycetl kde, brachu, ze tomu verim? :-)

84
T.M.
Reagovat

70: Tak já myslím že to ohledně Martina neusnadňuje hlavně Juraško když ho tam vždycky nechává stát v poslední dvojici. Podle mě si tím prostě připravujou půdu pro to aby lidi nebyli tolik překvapený až on jakože favorit fakt vypadne. A příště už to podle mě přijde no. Třeba se stane zázrak a vyletí Štefan ale já tomu fakt moc nevěřím. Zůstal tam poslední ze Slovenska a tak asi vydrží aspoň do Top 4. Já už sem s tím smířenej že u příštího vyřazování budu prostě pořádně nasranej a to je ještě ta lepší možnost. Kdyby vypadl Adam tak už se snad zabiju.

85
cedarin
Reagovat

80 Anta – hlas započítán :-))

Těžko říct, kolik má kdo hlasů.

Co se týče vítěze, tak se obávám, že vyhraje Veronika. Tak jasně, že zpívá dobře, o tom žádná, ale…
Ale jak Martin, tak Sabina jsou originály a když si uvědomím, jak naše dva národy hlasují, tak nevím nevím. Viz poslední talent: průměrný nic moc vítěz porazil naprostý originál.
Ale člověk má pořád doufat, ono se to jednou změní :-)))

86
Monika
Reagovat

Podle me Safa zustaval v posledni dvojici ci trojici kvuli Tereze. Tereza posledni kola patrila k papirove nejslabsim, byla dost kritizovana porotou a jeji vyrazeni bylo ocekavane, Martin se s ni jenom svezl…Produkce holt chtela nechat v posledni dvojce Romea a Julii. Ted uz Martina nebude trapit, pokud nahodou skutecne nevypadne…

87
Mila
Reagovat

85 – mne by se finale Martina a Sabiny taky libilo, ovsem jen s podminkou, ze vyhraje Sabinka :-)

88
blixa
Reagovat

84 : tak to už si běž prohlédnout krematorium, ať víš, do čeho jdeš :D Nevím nevím, jak dlouho se ještě udrží Adamova aura. Myslím, že nám chlapec začíná pomalu nudit.

89
blixa
Reagovat

87 : takový hrozný věci bys jí přála ???!!! :D

90
Mila
Reagovat

k Adamovi – ja vim, ze to neni jeho vina, novinari jsou potvory, ale ta story o tom, jak jsou chudi a jak Adam musi vyhrat atd.atd. tohle je prece soutez zpevaku a ne charitativni akce. Adam to pritom vubec nema zapotrebi, je to talent s velkym T. Ale ja tam proste citim to stejne pozadi a stejne jimavy pribeh, jaky mel Chodur a Bagova. A Adamovi to vic ublizuje nez by mu to pridalo fanousku. Minule kolo zářil, tohle kolo stagnoval. Doufam jen, ze to bylo jen a jen nemastnym neslanym vyberem pisni, co mel…

91
T.M.
Reagovat

85: Taky se obávám že vyhraje Veronika. Kdyby se stal zázrak a ona by vypadla tak vyskočím radostí tak vysoko až prorazím strop a vyletím až na střechu. Ale jestli vyhraje, tak to já už teda potom nedoufám v nic, to bude definitivně vidět jak jsou hlasující pořád stejní a nepoučitelní.

88: Asi si už nechám připravit i nějakej náhrobek. :-D Ale náhodou po minulým kole to vypadalo že bude Adam v Superfinále a pořád bych řekl že má asi víc fanoušků než Martin. Tak uvidíme……

92
Mila
Reagovat

87 – jo, to bych ji prala :-) hele, ja jsem asi masochista, nikdy jsem si nemyslela, ze mne ten velesong v podani Sabci tak vezme.. jdu si to pustit jeste jednou. Jak to rikaji Slovaci? Zimomrajky? Jo, tak to mam..

93
Anta
Reagovat

85 cedarin – ještě teď, když si vzpomenu na Alexe, tak mě ještě naštvanost nepřešla :-/
Mě by stačilo (vidíš, už slevuju), aby Martin nevypadl dřív než Itcho. Proč mu sakra ten odchod fanynky nedopřejí :-))) Vždyť se trápí.

94
Fialka09
Reagovat

Přidávám svůj hlas pro ŠaSa superfinále!!! Tohle byla moje vysněná dvojka prakticky už od začátku soutěže, bohužel se obávám, že to moc reálné není. Superfinále bez Veroniky se asi neobejde, i když mě to dost mrzí…
Jinak za mě včera Šafa naprostá jednička, v obou písničkách byl prostě úžasnej!
Ten Anti-itchovský hon na čarodějnice zas až tolik nesdílím, mně je ten kluk něčím dost sympatický, ovšem po pěvecké stránce uznávám, že je ze zbylé pětky fakt nejslabší.

95
blixa
Reagovat

92 : no já už to slyšel 4x !!! A to bych si to v originále dobrovolně nikdy nepustil ! Sabinka je prostě génius, dejte jí libovolnou srá.oru a promění ji ve skvost ! :D

96
Mila
Reagovat

95 – a to se urcite straaasne snazila, aby to znelo jako original :-) ja z ni fakt nemuzu, nespadla ona nahodou odnekud z Mesice? :-)

97
Milena
Reagovat

finále mé přání: Sabina – Adam

Včera se mi vůbec nelíbila porota a nejvíc Ewa-nechovala se jako profesionál, je to pro ni výborně placená práce, tak by se měla snažit vnášet dobrou náladu a pohodu a ne se tvářit otráveně, zase taková hvězda to není (bez Wronky, šišky a dalších Poláků by si v showbyznysu moc neškrtla, mimořádně kvalitní hudbu taky nezpívá, spíše to jsou ……pro puberťáky- prostě včera se tvářila jak stará mladá, jako by ji tam sezení obtěžovalo. Vadí mi neprofesionalita a to ve všem! A produkce za ten výběr písní by měla přijít o místo -copak nejsou lepší love songy, na nichž je možné něco předvést?

98
T.M.
Reagovat

92,93,94: Jo souhlas, Sabina tu Petru Janů dala geniálně a Haberovy kecy o trápení sem teda vůbec nechápal protože to zazpívala absolutně s nadhledem. Zajímavý kolik lidí tady fandí Martinovi a on stejně příště vypadne. Měl sem včera známou na na finále a podle ní už Itcho chtěl odejít ale vypadla Tereza, na něm je to při těch postupech už i vidět že ho to netěší….tak nevím proč mu to trápení už neukončí. Bez Veroniky se asi Superfinále fakt neobejde a mě to asi mrzí tolik jako nikoho jinýho ale vyhrát by v něm už nemusela.

99
blixa
Reagovat

96: pravděpodobně je to mimozemšťan :D Jiné vysvětlení nemám :D :D

100
T.M.
Reagovat

Ať to dopadne takhle:

1 Adam
2 Martin
3 Sabina
4 Veronika
5 Štefan

101
cedarin
Reagovat

93 Anta – neslevuj
Vezmeme-li v úvahu důvody, proč by měl být Šafa v superfinále se Sabinou a porovnáme ho s ostatníma:
Šafa x Štefan- tak tady je to bez diskuzí. Šafa je na míle lepší zpěvák než konkurent, Šafův nejhorší výkon je jen o málo horší než konkurentův nejlepší, Šafa nikdy nedal song, že by člověk studem chtěl rozmlátit tv. Nemluvě o tom, že Šafa je daleko větší fešák
Šafa x Adam – to je porovnání muže a děcka. Já vím, že Adam na 16 let je hodně šikovnej a talentovanej. Barva Adamova hlasu je pěkná a při zpěvu z něj často čiší radost. Ale málo platné, je to takové dětské, ještě má čas.
Šafa x Veronika – oba silní zpěváci, ale tady to Šafa válcuje originalitou a osobností a vrozeným muzikanstvím.
Anta – já bych to nevzdával :-))

102
Pavlina
Reagovat

98-a tím se dostává do popředí moje teorie s Itchem, že na to částečně kašle (možná i podvědomě), aby už byl venku. Protože to, co předvedl v semifinále a pak 1.finále a teď, to se nedá porovnávat.

103
Anta
Reagovat

99 blixa – to je :-)) mám potvrzeno i ze svého okolí :)

104
Anta
Reagovat

101 cefarin – NEVZDÁM :-)))))) snad je nás dost, co všechny ty důvody pro SF vidí :-) To víš, blbá chvilka ;-)

105
Anta
Reagovat

104 – oprava :-))))) cedarin

106
Milena
Reagovat

Nevím, ale to tažení proti Itchovi se mi nelíbí, hony na čarodějnice se mi nikdy nelíbily. Itcho je mnohem horší zpěvák než šafa, ale mne prostě baví víc ta jeho nepředvídatelnost-jako to dnes dá, co vymyslí -někdy je statický, jindy dělá kotrmelce. Šafa je příliš akademický,někdy to působí až přehnaně a strojeně.zpívá výborně, ale chybí tam nějaká lehkost a civilnost prostě to, co má Adam a Sabina-ti dva se mi zdají nejzajímavější.
Veronika mne vůbec nebaví, typická zpěvačka do muzikálů.

107
T.M.
Reagovat

Já nechápu jednu věc. V každé řadě mám minimálně dva favority a pak je tam někdo koho obdivuje většina ale mě ten člověk nic neříká. A ten člověk to pak vyhraje. Chtěl sem superfinále Bende – Al Dhábba a místo toho vyhrál Horváth, chtěl sem Spilka – Zemanová a vyhrál Drda, chtěl sem Šmajda – Stará a vyhrál Chodúr, chtěl sem Gunčíková – Ševčík a vyhrál Adamec. Úplně stejně sem to vždycky měl i u soutěžících ve Vyvolených. V Hlasu taky moji favoriti ostrouhali a vyhrála ta kterou sem nesnášel. Tak z toho mi vychází že Šafa, Adam i Sabina ostrouhají a že Veronika bude v Superfinále a tam to taky vyhraje. Naprosto přesně to odpovídá tomu modelu na který už jsem z minulých RS zvyklý.

108
blixa
Reagovat

107 : tak už neplač ;-) Prostě nejsi „většinový divák“. Nebo spíš „většinový hlasující“ :D Popravdě, není o co stát :D :D

109
Fialka09
Reagovat

107 – Tomáši, tak to je dobrý – ty dvojice cos napsal, žes je chtěl v superfinále, jsem měla úplně stejný!!! Teda až na Lukáše Adamce, toho nejen že jsem v SF chtěla, ale i jsem mu přála vítězství (a kromě Anety to byl první vítěz, který mi vyšel, i když GG jsem měla taky moc ráda).
Tentokrát holt s tou Veronikou počítat musíme, bohužel. Otázka je, kdo tam bude s ní. Ať to bude kdokoli, budu každopádně fandit jemu. Ale samozřejmě, Šafu si přeju ze všech nejvíc.

110
Mila
Reagovat

107, 109 – a ja si myslim,ze Veronika TOP2 zarucene nema. Tohle kolo se ji teda prilis nepovedlo a i minule schytala dost kritiky za to, ze nezpiva, ale predvadi karaoke a novak tohle vsechno vidi a slysi a podle toho i hlasuje :-)

111
irena
Reagovat

S velkou radostí (a trochu i nadějí) se přidávám ke klubu ŠaSa! Proti Itchovi nic nemám, jen mně prostě jeho zpěv ani zjev nic neříká. Vadil by mi pouze v případě že by tam zůstal déle než Šafa!

112
garf
Reagovat

107 – lidé jsou hrozně nevyzpytatelní a někdy to jde úplně proti logice. Také nevěřím, že do toho vyřazování nezasahují televize, to by např. Adamec nemohl vyhrát. Ale když bychom to brali letos podle pěveckých schopností tak by ve finále měli být Veronika a Martin. Adam je teď hrozně v kursu, ale jako Superstar si ho nedovedu představit, hlas slabý, také zpívá všechno stejně, být to někdo jiný tak ho porota stírá a Soukup by neučurával blahem. Sabina získává svým mluveným projevem, ale ve zpěvu nemá ani na Gábinu a ani na Alžbětu Kolečkářovou. A Superstar by ideálně měla výborně zpívat a ještě k tomu být osobnost, ale takový tam letos nikdo není. Takže by ten zpěv měl přece jenom převažovat, proto bych chtěl ve finále ty dva co jsem jmenoval.

113
kata
Reagovat

Porota má velký vliv. Štefana vždy velmi šetří, on už zazpíval tolikrát hrozně falešně, a vždycky jen mírná negativa, nikdy ho vvyloženě neodepsali jako včera Terezku. Toto kolo byl výrazně nejslabší právě on a mě připadalo že si toho byl sám vědom. Nevím, jestli si už sám nepřipadá trapně v konkurenci takových zpěváků. Uznávám, že Terezka, moje favoritka, taky zaostávala, ale jsem zvědavá, jak si Štefan poradí v konkurenci 4 výborných zpěváků. Myslím si, že v tomto kole měli s terezkou oba málo hlasů a porota se jen rozhodovala koho z nich odstřelí. Martin byl podle mě původně taky ve hře na odstřel, ale protože zaválel, nebylo možno ho odpravit. kdyby porota řekla, že nejslabší je štefan, tak podle mě letí a terezka ještě pár kol zůstala (jako poslední Slovenka).

114
Mila
Reagovat

112 – garfe, nespadl jsi z visne? „Sabina ziskava svym mluvenym slovem?“ Ctu to spravne?
Mne teda nevadi, jak mluvi, hlavni pro mne je, jak zpiva a jak na mne celkove pusobi, ale dost lidi prave svym kuňkáním odrazuje…

115
Mila
Reagovat

94 – Fialka – tady se zadny antiItchovsky hon neporada, Itcho se dost odepisuje sam. Ja z nej byla vcera dost zklamana a to byl jednim z mych favoritu. Proste on asi nema potrebu se pretvarovat, ze ho ty pisnicky, co mu produkce dava, bavi a jak tu nekdo psal, uz se vidi u sve kapely a u nahravani nove desky… a myslim, ze vcera uz chtel vypadnout a byl prekvapen, ze nevypadl

116
Lada
Reagovat

No tak to teda od vás vůbec není hezké…to tažení proti Itchovi :-(( Jo ,jasně,já vím,že ty jeho výkony nejsou nic extra,ale pro mě prostě v sobě něco má. Osobně si myslím,že vypadnutí pro něj bude osvobození.Už někdy od 2. finálového kola píšu,jak otráveně působí. A je na něm hrozně vidět,když mu to ujede,jak ho to rozhodí a pak je to celý v háji :-( Kouknul jste někdo na jeho tvorbu s kapelou ?
Jinak včera se mi nejvíc líbila Sabina a Šafa(i když teda Timberleka fakt nemusím).
A musím to napsat,nějak se mi přestává líbit Adam.Včera se mi od něj nelíbila ani jedna písnička.

117
Anonymní
Reagovat

T.M.
Ty jsi prostě skalní pesimista (a lepší už to nebude -:)). …
K tomu karaoke. Myslím, že tenhle termín se v letošní SS zneužívá. Z toho zbytku, co tam je, ani jeden nezpívá karaoke, dokonce ani s mírnou nadsázkou. Ani ta Veronika nezpívá bez výrazu, to je prostě jen psí hlava, kterou už jí asi nikdo nesundá. Ale prostě je jiným živlem – zejména ve srovnání se Sabinou. Je spíš voda, a Sabina oheň. Sinatra taky nebyl hudebně žádný živel, a byl to pan zpěvák. Ono pak záleží dost na tom, čemu se dotyčný(á) bude věnovat. Z Veroniky nejspíš soulová zpěvačka nikdy nebude… A je věc gusta, co si kdo vybere. Přijde mi to trochu divné (ale ne poprvé) – nejdřív jí porota vychvaluje, jak je technicky dobrá a blabla, a pak jí potápí, že je technicky dobrá (a nedělá chyby, které by jé zlidštily – jenže ona je taky dělá, jen se jim to nehodí do scénáře). A pak jí (a nejen jí) ještě sprdnou, co si vybrala za song. A korunu tomu dá Soukup, když se přizná k pachatelství s komentáře, že když to dělal, počítal s tím, že Iveta B. je taková, jako je. Myslím, že to není o tom, zda si někdo z nich víc zaslouží vyhrát, ale o tom, komu to přeju já nebo kdokoli jiný. A já to v tuto chvíli přeju Sabině, nic víc, nic míň.

118
rejpal
Reagovat

117 ten anonymní jsem já

119
T.M.
Reagovat

http://superstar2013.nova.cz/clanek/novinky/je-to-na-vas-vy-vybirate-co-finaliste-zazpivaji.html Lidi nevzdávejte to a hlasujte tady u Sabiny pro Cry Baby od Janis Joplin. Už má 31 % a musí ty Scorpiony porazit, prostě musí. Jinak od ní tu Joplinku už neuslyšíme. :-(

120
Lada
Reagovat

Porota byla včera teda na odstřel.Obzvlášť Soukup se svým neustálým drmolením o výběru songů.A pořád dokola …. proboha to sis vybral/a sam/a.Je natvrdlej nebo co?
A Zorka a její outfit! jsem se lekla,že mi někdo sebral záclonu a omotal ji do toho…

121
W
Reagovat

Moje hlasovanie:
Sabina – Janis Joplin
Martin – Creed
Adam – (pre mna najhorsi vyber) – Cee Lo Green
Veronika – Nicole
Stefan – James Arthur

A podla vsetkeho odzneje asi len James Arthur a mozno ta Janis

122
Bersaba
Reagovat

Prosím, hoďte sem odkaz, kde se dá hlasovat pro písničky. Nějak mi to uteklo. Dík.

123
Anta
Reagovat

119 T.M. – zahlasováno :-)

124
blixa
Reagovat

122 : příspěvek 119.

125
Bersaba
Reagovat

Tak dobrý, stačilo mi PgUP. :)

126
garf
Reagovat

112 – ne, nespadl jsem z višně, právě to jak mluví, taková předstíraná naivita a bezprostřednost, ksichtění se při zpěvu jako by ji to chvílemi bolelo, utahování si sama ze sebe, někdy jakoby vůbec nevěděla co se kolem ní děje – právě to jsou věci, které ji získavají sympatie mnohých. Zpěv je v tomto případě až na druhém místě. Nesmím také zapomenout na vizáž, se kterou se ztotožní mnohem více mladých holek než např. s Veronikou, která vypadá usedleji a starší než je.

127
jab
Reagovat

119 – Já bych si od ní ty Scorpiony rád poslechl :-). Jednak by bylo hodně zajímavé jak by to s jejím projevem vyznělo a hlavně ta skladba je perfektní, fantasticky postupně graduje a Sabina by si s ní mohla hooodně vylepšit pozici u diváků. S Joplinkou asi taky, ale tohle mi přijde jako Eso vytažené v pravou chvíli z rukávu :-).
Jinak u Šafy se modlím za CTD (už dřív jsem si říkal, že by je moh někdy zazpívat), Štefanovi bych dal Laylu, ale ani ti „likvidační“ Stairway to Heaven by nemuseli dopadnout zle (IMHO lepší volba než Impossible, která je spíš pro Jardu). Veronice bych dal Voice Within nebo It’s Raining Man, ať to rozjede :-). U Kukačky by mě nejvíc zajímal ten Nielsen, ale bojím se u něj falzetů.

128
blixa
Reagovat

Tak makáme makáme, na Still Loving You nám chybí nějakejch 1030 hlasů. Neflákat se a hlasovat :D Jen je votrava, že se musí zavřít a zase otevřít prohlížeč.

129
T.M.
Reagovat

U Šafy to vypadá na Love Me Tender a já bych to od něho strašně moc rád slyšel. To by mohla být bomba.

130
Pavlina
Reagovat

116-já ho právě soudím taky podle té jeho tvorby, protože se mi tam zdá skvělý, že mu to sedne.A je to občas šašek, tak se vyřádí i při té scénografii

131
Lada
Reagovat

130 – fakt škoda,že není kolo,kde by každý mohl předvést něco svého…

132
blixa
Reagovat

131 :a co by zpívala Verča ? :D

133
Monika
Reagovat

Moje hlasovani: Sabina – Scorpions
Veronika – Halliwell
Adam – Nielsen
Martin – nejhorsi vybery, ani jedno mi neni po chuti, dala jsem Crash test dammies, i kdyz ten song nesnasim:-)))) ale tam neni z ceho vybirat
Stefan – Arthur, ale ani tady se mi nelibi zadny z vyberu:-)))

134
Lada
Reagovat

132 – no jo,na tu jsem zapomněla,opět…:-)))
Ale tak uznej,že by to bylo zajímavý kolo.Rozhodně ne tak nudný ,jako tohle poslední ;-)

135
blixa
Reagovat

134 : no bylo by to super. A Verče by něco rychle spíchnul MD :D

136
Lada
Reagovat

135- zrovna jsem chtěla napsat to samý! :-))))

137
Perry
Reagovat

Martinovi se asi dvě nebo tři kola kde to přehnal s hlasovými manýrami až tak nepovedly. Konkrétně mluvím o písni od Janka Ledeckého, Metallicy a Nickelback. Ovšem potom se vzpamatoval, vrátil se zpátky do formy a to co předvádí teď jsou jedny z nejlepších výkonů v soutěži vůbec. On si normálně regulérně říká o Superfinále. Naopak se mi zdá že dvě původní favoritky Sabina a Veronika začínají poněkud stagnovat….i když Sabina se mi teď v písni od Petry Janů hodně líbila ale Veronice tohle kolo podle mě opravdu nevyšlo a považuju ho za její dosud nejslabší. Mám dojem že jedna z nich v tom Superfinále nakonec nebude.

138
T.M.
Reagovat

To mi včera taky bylo hned jasný jak MDý řekl že už si vyhlídl jednu soutěžící pro roli v muzikálu o kom mluví. :-D Ale co když bude Ivannka žárlit? :-(

139
jab
Reagovat

138 – On už si to mezi nima nějak uspořádá :-D

140
Anonymní
Reagovat

135 – nebo by dala neco osvedceneho z dilny MD.. uf, ja porad nechapu, jak se nekomu muzou pisnicky od MD libit.. asi jsem holt divna a urcite nejsem vetsinova :-)

141
Mila
Reagovat

140 jsem byla ja, to je tim hlasovanim pro Sabinu, blixo :-) muj prohlizec si mne nepamatoval :-)

142
Lada
Reagovat

A tak najde se kvalitní „méně-žer“ a pak už je to hračka.
Třeba je to lepší než dělat si to sám – jako Habera

143
Lea
Reagovat

Jestli vyhraje Veronika tak sme fakt národ Michalů Davidů. Co na ní vlastně je kromě toho že umí zpívat? Ale to tam umí už všichni. Aby se z ní všichni neposrali!

144
Prochor
Reagovat

Včera se mi ještě nelíbilo, jak se Veronika vyjadřovala o Ivetě a její písničce, kterou mimochodem ani pořádně neumí zazpívat. Až dokáže alespoň desetinu toho, co Iveta tak může mluvit. Ale každý se o ní vyjadřuje jakoby byla prašivá. Dokud byla slavná a úspěšná tak se mohli všichni přetrhnout a teď by do ní každý jen kopal. To je ubohý.

145
blixa
Reagovat

144 : ona někdy Iveta byla slavná, úspěšná a něco dokázala ??? :-o :-o Mluvíme o stejné osobě ? Co já pamatuju ( a že pamatuju :-) ) , tak si z ní všichni dělali srandu co začla být trochu známá :D

146
Prochor
Reagovat

145 – No, co já pamatuju, tak jí lidi prohlasovali na zlatou slavici. Ale jakoby to už nebyla pravda.
Mimochodem – Veronika se Sabčou asi není největší kamarádka:
http://superstar2013.nova.cz/clanek/fotogalerie/grilovacka-v-supervile.html?psection_id=79500&backUrl=%2Frubrika%2Ffotogalerie#image=1494639

147
blixa
Reagovat

146 : tak zlatý slavík (nebo český ) byl tuším i MD :D :D To myslím není ten pravý argument.
Z tý fotky bych nic neusuzoval, na jinejch to zase vypadá docela přátelsky ;-)

148
T.M.
Reagovat

147: Nestraš MD myslím nikdy nevyhrál. Aspoň doufám. :-D

149
blixa
Reagovat

148 : no jo, máš pravdu, on vyhrál jen Týtý 2010 a 2011, ve slavíkovi byl jen dvakrát druhej :D

150
Prochor
Reagovat

148 – Já mluvím o Ivetě. Zlatý slavík byla ve své době prestižní cena v podstatě se nedalo dokázat víc. Dnes po pádu železné opony je to ovšem jinak. Je možné natáčet v zahraničí a získávat mezinárodní publikum. Jenže stejně – komu se to kromě Gotta podařilo? Našlápnuto má možná Celeste a další vyjímky.

151
Peter
Reagovat

Ja ani nechcem nič moc povedať, len že oficiálne vstupujem do klubu ŠaSa :D Kiež by to tak bolo reálne… ale ako vidím tak zďaleka nie som sám kto by toto finále videl rád ;)

152
Prochor
Reagovat

M.T. Joplinka asi nebude. Mimochodem Ičovi bych dal nejraději Laylu od Erika Claptona – moje srdcovka. Ale zase nic.

153
T.M.
Reagovat

152: Hlasujou tam hold stejní idioti jako do Superstar no ( tím nemyslím ty co hlasujou pro Adama, Martina a Sabinu). Kéž by tam Ičo v tom kole už nebyl.

154
Prochor
Reagovat

153 – Laylu bych nechtěl ani tak kvůli Ičovi a jeho „zpěvu“ jako spíš kvůli Cimbalovi a jeho kytarové exhibici. Na téhle písničce je snad doprovod víc než zpěv.

155
Peter
Reagovat

153 – Ako až na toho Adama s tebou zdieľam vkus, ale snáď stačilo nie? Nemusí byť každý s rozdielnym vkusom, kto nefandí môjmu favoritovi idiot…

Aj toho navážania do Itcha a Veroniky bolo už tiež celkom dosť, kto to tu má stále čítať… stále dookola to isté, každý piaty príspevok presne o tom istom už mesiac.

156
jab
Reagovat

153 – Neříkám že jsi obsahově úplně mimo, ale fakt ti přijde normální nazývat lidi vyznávající trochu jiný názor jako „idioty“?

157
Prochor
Reagovat

155 – Panáček je svobodná země – řekni svůj názor na ty dva génie ale obhaj si ho. Nebo je to jen plačtivý výkřik do tmy.

158
Jana.....
Reagovat

Já si myslím, že Martinovi (i Sabině) projev pokazil Ledecký….on jim tvrdil, jak úchvatně znějí ta glizanda….a to Sabinino vzdychání….a potom to oba začali používat – zrovna Ledecký má co komu radit….jeho zpěv velkou úroveň nemá

159
jab
Reagovat

155 – Koukám žes mě předběhl :-)

160
Anta
Reagovat

151 Peter – vítej do klubu ŠaSa :-)

161
T.M.
Reagovat

155,156: Ale vždyť ono si to tady myslí víc lidí jen to nikdo neřekne tak naplno jako já. Ty řeči o tom že známe diváky Novy a že ti zvolí Veroniku přece nic jiného neznamenají, jen je to slušně zaobaleno. Měly ste vidět jak to tady vypadalo před dvěma lety. Máme Top 5 a stále velmi reálně hrozí že vyhraje zpěvačka na kterou si za rok nikdo nevzpomene a že jeden člověk vytěží jen z národnosti a porazí někoho daleko lepšího, už je potřeba trochu přiostřit !!!!!

162
jab
Reagovat

Přidávám se k těm, pro něž se superfinále Šasa momentálně jeví jako optimální varianta :-). Do vašeho AntiItcho bazmeku se mnou ale nepočítejte :-D (pardon za rýpnutí, holt jsem musel :-DDD)

163
Prochor
Reagovat

T.M. Já jsem na tvé straně. Veronika je jistě výborná interpretka ale moje představa o superstar je trochu jiná. Musí to být originální a silná osobnost. A to je jednoznačně Sabina. Technika se dá vybrousit – na to jsou specialisti. Talent a charisma se ale bohužel našprtat nedá.

164
jab
Reagovat

161 – A myslíš, že tím přiostřením něco změníš? :-) Navíc stále ve mě převládá dojem, že vítězství v téhle soutěži je tak trochu Pyrrhovo. Mám pocit, že vítěz je akorát víc svázán smlouvami a ti co vypadnou třeba kolem 7., 8., 9. místa budou mít IMHO daleko volnější ruce (hypotéza, kdyžtak mě někdo fundovanější opravte). A za rok, za dva se nebude počítat, kdo vyhrál Superstar 2013, ale kdo se jak etabloval, o kom je slyšet (v pozitivním slova smyslu, samozřejmě), příp. kdo si jak udržuje, resp. rozšiřuje svůj okruh příznivců…
Suma sumárum, zbytečně to moc prožíváš ;-)

165
Peter
Reagovat

161 – Nevidím najmenší problém v tom aby vyhrala Veronika… nech si pobehá Novácke a Markízacke estrády, pár krát vystúpi na Silvestroch a Slávikoch, ja jej to doprajem.

Ale v tomto momente je úplne, ale naozaj že úplne jedno kto vyhrá. Žiarivý príklad je Celeste ktorá vypadla oveľa skôr a Lukáš ale ani Gábina sa na ňu z pohľadu kariéry vôbec nechytajú. Myslím že tu netreba kvôli tomu vyšilovať ako na pieskovisku kde mi ukradli lopatičku ;)

Jediní dvaja víťazi v histórii ktorí aj naozaj prerazili boli Langerová a Cmorík, ale to už bolo aj celkom slušne dávno. Po víťazoch ostatných ročníkov (aspoň na SK) sa zľahla zem. Koščová? Berkyová? Chodúr? Adamec? Žiadnu hviezdnu kariéru nevidím. Z ČSS ročníkov sa presadili napríklad Celeste, Cristovao, Bagárová, Harich, Debbi… a to mali od víťazstva slušne ďaleko. Presadí sa ten, komu napíšu dobrý song, obklopí sa dobrými ľuďmi a bude mať na to všetko hlavne PENIAZE.

Áno, víťazstvo by som dopral ŠaSaovi (:D) a aj by som si prial také finále, ale nebudem každému kto má iný názor a trebárs by si rád pozrel finále Adam – Veronika nadávať do idiotov a nováckych debilov.

157 – Prepáč ale naozaj netuším ako si mám tento názor obhájiť… Myslím že nie som jediný koho tu už T.M.ové vyplakávanie o nespravedlivosti všetkého na svete príliš nebaví.

166
yeey
Reagovat

to je zase hysterie a jeste pritvrdime :-)) ja bych proti ŠaSa finale taky nic nenamital… u me je to sice ŠaSaVe, coz ze me zrejme cini automaticky novackyho nevkusnyho idiota, ale co uz…:-))

167
Prochor
Reagovat

165 – Už si ho u mně obhájil. Zkrátka to chce víc informací o novém Panáčkovi :-)) Nic ve zlém a vítám tě u nás.

168
Anta
Reagovat

166 yeey – hele, nic nám tam nepřilepuj ! :-))))

169
Ufonka
Reagovat

Chtěla bych se zeptat – viděl jste někdo u Sabiny jiný poměr procent u jednotlivých skladeb v anketě? Klikám, klikám – s kliknutím přibude, že mým kliknutím hlasovalo třeba i 8 lidí v jednom mžiku, ale procenta se nehnou a nehnou :(.

170
jab
Reagovat

169 – Když se podíváš, kolik už je tam hlasů, tak se není co divit, že s tím 8 dalších moc nepohne :-). Nemluvě o tom, jestli náhodou nešly třeba po 2 pro všecky 4 možnosti :-).

171
yeey
Reagovat

168 tak promin, ze ziju…:-D

172
james73
Reagovat

Včera jeden z nejnudnějších přenosů.
A jen tak mimo, jedna zajímavost :)4http://style.iprima.cz/celebrity/superkseft-pro-marese-na-prime-bude-porotcem-talentu

173
Anta
Reagovat

171 yeey – ale no ták :D SF jsou dva né tři, proto :)

174
DJ Vlado
Reagovat

Když už mi vypadla Terezka, tak bych taky prosil o zařazení do ŠaSa klubu (proč to vlastně není SaŠa?) :-)
Jinak venku je první polovina rekapu, druhou přidám během večera :-)

175
blixa
Reagovat

174 : správně, hlasuji též pro SaŠa klub, už jen pro to že Sa je tam jako první !! :D

177
Prochor
Reagovat

174 – Drobná poznámka hodně znamenající :-))) Souhlalsm pro změnu názvu klubu a pak jdu do něj taky.

178
Anta
Reagovat

174 DJ Vlado – pro stejně znějící jméno, proto je to ŠaSa :D

179
Anta
Reagovat

175 a spol. – děláte mi v tom zmatek :D

180
jab
Reagovat

175 – Mám-li být konkrétnější, tak taky radši variantu SaŠa :-D

181
Anta
Reagovat

Tak jak Tiberlake moc neposlouchám, tak v Martinově podání už to jedu nejmíň po desáté :-)) a stále mě to baví, hodně :-)

182
Ufonka
Reagovat

170 že by pokaždé když hlasuju se mnou zároveň hlasovali jiní a vždy tak, aby se poměr nezměnil. Hmm tak to bych nečekala. Jsem zvědavá jak to bude zítra :)

183
pimpa
Reagovat

Já jsem takovej „protiproud“. Ačkoli se tahle diskuze zvrhla ve fanatické opěvování Sabiny, a být tu v reálu, nejspíš budu ukamenována, přesto klidně napíšu (a klidně bych to v tom reálu i řekla), že Sabina má IQ tykve a nezamaskuje to žádnou hranou kuňkací roztomilostí ani hraním na žabičku a kdo ví čím ještě. Pro mě je důležité, aby zpěvák měl taky něco v hlavě, proto jsem nikdy neměla ráda třeba Bílou, naopak třeba Zuzana navarová neměla takový rozsah či nelezla do každé estrády, ale co řekla, mělo hlavu a patu a její tvorba vysoko převyšovala všechny populární songy. Sabina může zpívat líp, než Caruso, ale jakmile promluví, poslouchat se to nedá! A nepište prosím, že ta soutěž je hlavně o zpěvu, protože pak by bylo zcela zcestné zdejší navážení se do Štefana za jeho úsměvy a koulení očí.

184
Prochor
Reagovat

184 – Ale Pimpo – co když je to prostě Dabiny postoj. Viděla jsi její pokojík ? Sabina hloupá není – má svůj svět. Protest proti tomu, proti čemu se snažíme protestovat rozumně. Třeba je Sabča předzvěst nové květinové generace. Já bych proti tomu nic neměl i když jsem stařec. Mladoši mají na to nárok. NOT WAR BUT PIECE.

185
blixa
Reagovat

183 : klidně napiš, ale myslím že jsi úplně mimo. Ano, naprosto souhlasím s tím, že hlava je stejně klíčová jako hlas. Ano, ze stejného důvodu nemůžu poslouchat Bílou a jiné prázdné nádoby. A ze stejného důvodu mám rád jak onu zmiňovanou Navarovou, tak třeba Ivu Bittovou nebo Lenku Dusilovou. A věř mi, že bych nemohl, poslouchat Sabinu, kdyby to byla prázdná nádoba. To děvče je podle mě velmi inteligentní, jen má poněkud svérázný projev (mě osobně sympatický, ale chápu že ne každému). A taky věř, že takoví muzikanti jako jsou kluci s Aku Aku nebo Radim Hladík by s žádnou hlupaňou nespolupracovali. Ale pokud si chceš ponechat poněkud povýšený názor, že Sabina je blbka, tvoje volba. nakonec, mýliti se je lidské ;-)

186
Prochor
Reagovat

185 – přesně – jestli NEW GENERATION, tak o Sabče to platí na 100%.

187
pimpa
Reagovat

OK, v pohodě, každý máme svůj názor. Nemyslím, že bych měla nějak povýšený, mě jen ten její projev prostě práská do uší a jestli je Sabina chytrá holka, tak ať to ale nějak projeví! Bohužel, zatím mě nějak přesvědčuje o opaku. Nejen tím jak co říká, ale hlavně co říká.
A pravda je, že mýliti se je lidské. :-)

188
Jonatána
Reagovat

144 souhlasím úplně a zcela. a to jsem nikdy nebyla její fanoušek. ale měla krásný hlas a byla výborná. Teď je tam, kde je, ale to snad je o něčem jiném a nemělo by se zapomínat na to, že uměla. Takže když někdo má zpívat píseň I.B., zpívá píseň někoho, kdo uměl a spadl hodně hluboko.

189
Prochor
Reagovat

188 – Děkuji za pochopení. Do toho, kdo leží na zemi se kope. Ale já jsem tuhle morálku vlčí smečky nikdy nepřijal. Nejsem pes, který se rozštěká protože největší pes začne štěkat. A to od dob Václava Havla. I když to sem patří jen z fiosofického pohledu. Ale je to o tom samém – nechovat se jako tupý člen lovecké smečky ale přemýšlet a zapojit i své city. Jak směšné že?

190
Mila
Reagovat

188- to je Tvuj problem, ze si o ni myslis, ze neni chytra. Ona Ti to nijak dokazovat nemusi.

191
Mila
Reagovat

prispevek 190 byl reakce na 187

192
Jonatána
Reagovat

31 možná to byl nechutný pohled, ale mi připadá až nechutný Váš komentář , Moniko. Ale zase jsem si díky němu hned vybavila, že jste ta hvězdná kritička přes exteriéry a kdo neváží 50 kilo, jako by nebyl :-).

193
-bé-bé-
Reagovat

Nedeľnou kráľovnou lásky sa stala Terezka a její song“ Power of Love“…
Ať je požehnaná táto žena…bude to mať v živote ťažké.

Jej pesničku si stále púšťam ako jedinú…pustila som si znova ten originál (cover) a i so svojou „silou“ zostala ďaleko pozadu, ďaleko za Terezkou…Terezka v nej odhalila silu lásky v jej „najvyššej“ podobe…

GARRi…áno toto je tá čistota, ktorá sa ma dotýka

Vďaka, vďaka i za to, že vyjadrila to čo my ženy nosíme hlboko v sebe už po generácie: strach z upálenia. ..!!!!!

Jej oči boli uprené „na nekonečno“ ako oči anjela…a
Ďakujem za toto posolstvo, najlepšia pieseň Superstar pre mňa…na túto pesničku som „čakala“…a pre mňa Superstar skončila.

Posielam Terezke toto posolstvo:
„Zraniteľnosť Raka sa vtedy stáva silou, keď je viditeľná“

194
Motýlek
Reagovat

193 – bébé – krásně napsané…

195
GARRI
Reagovat

195 bé-bé Já ti to přeju a je to jen otázka pohledu na věc,já přece netvrdil,že Tereza zpívá špatně,určitě své fanoušky a posluchače měla a bude mít,jen mě neoslovila příliš písničkami,které zpívala a také se ji některé povedly méně,alespoň podle mě.Ať tak či onak mám radost,že sis našla v tomto kole něco,co ti udělalo radost,mě celkově toto kolo neoslovilo,dokonce i Veronika měla slabší den,proč si to nepřiznat no :(

196
-bé-bé-
Reagovat

195
GARRI
nepochopil si ma, ja neobhajujem Terezku…len som ti povedala, že ja takto chápem čistotu…písal si v jednom príspevku, že Veronika spieva čisto

197
GARRI
Reagovat

196 Aha jasně,myslíš čistotou v tomto případě průzračně čistý hlas,rozumím ti a vzásadě i souhlasím,já myslel tou čistotou spíš absenci falešných tónů,prostě když tě při poslechu nic neruší(falešnosti,špatná výslovnost nebo špatná srozumitelnost,manýry apod.),ale tak čestina je bohatý jazyk a slovo čistý a čistota lze chápat více způsoby,dokonce i každý jeden z nás může chápat to stejné slovo v různých situacích různě…

Přidat komentář