SuperStar 2013 (24.2.) – 3. casting: Ewa Farna plakala i tancovala
[singlepic id=5765 w=420]
SLEDOVANOST CZ Třetí pokračování SuperStar zaznamenalo dosud nejnižší sledovanost v rámci letošního vydání této talentové show, a to 810 tisíc diváků při podílu 20 %. Úvodní díl před dvěma týdny měl 1 milion diváků, druhý minulou neděli 867 tisíc.
SLEDOVANOST SK SuperStar se stala nejsledovanějším pořadem dne. V rámci skupiny 12 – 54 dosáhla rating 16,1 % a tržní podíl 37,8 %. Vyjádřeno čísly šlo o 759 000 diváků nad 12 let. Nejvíce diváků se na Slovensku dívalo na Superstar ve věkové kategorii 12 – 34 let, žena, celkem 48,8 %
Castingová část třetí federální SuperStar se dnes definitivně uzavírá. Čeká nás dnes již třetí várka soutěžících z obou stran spektra – jak talentů, tak exotů. A všichni budou jako obvykle podrobeni hodnocení poroty ve složení Soukup, Farna a Habera. U toho všeho nemohou chybět ani DJ Vlado a Merťas, kteří vám celý díl opět zrekapitulují.
Marián Skácel
Tohoto mladíka si Roman Juraško přivedl před porotu rovnou z ulice. Myslím však, že žádný velký objev to nebyl, jelikož Marián sice zpívat umí, ale pro mě má velmi nepříjemnou barvu hlasu, chvílemi dokonce mečí jako kozel Bobeš (kdyby tato přezdívka nebyla navždy určena pro Laca Hudce z Robina Hooda, tak by ji Marián hned dostal). Vidím to na konečnou v divadle.
Kateřina Teichmannová
Od Katky jsem měl velká očekávání, jelikož mi od pohledu velmi připomíná mou favoritku z první české SuperStar Petru „Zlatušku“ Páchovou. Její výkon však žádná sláva nebyl, zvlášť když si vybrala Mercy od Duffy, v němž je pro mě zkrátka nemožné překonat Lucii Láncošovou ze slovenského Talentu. Na druhou stranu však Katka působí mimořádně sympaticky, takže budu jen rád, když mě v divadle ještě překvapí, i když na semifinále to nevidím.
Matěj Dotřel, Adéla Michálková, Petr Marek
Toto trio kamarádů z konzervatoře jsem se rozhodl shrnout v kostce. Celkem se mi líbila jen Adéla, ale ani u ní nemůžu říct, že bych z ní byl nějak extra odvázaný. Oba pánové totálně vyšuměli. Šance na semifinále vidím u všech tří mizivé.
Natálie Kubištová
Ironic od Alanis Morissette si v rámci našich zpěváckých soutěží navždy přivlastnila Aneta Langerová, takže žádná soutěžící, která si tento megahit vybere, se nevyhne srovnání. Ale teď k Natálii. Nedá se jí nic výrazně vytknout, zpívá dobře a má pěkný hlubší hlas. Nijak zvlášť výrazná mi však taky nepřijde, takže její šance taky nejsou podle mě nijak zvlášť velké. Může však překvapit.
Pavel Malina
Pavlovo video už jsme měli možnost vidět před oficiálním začátkem SuperStar. Příběh polepšeného gamblera byl natolik silný, že Ewu Farnou dojal až k slzám. Co se týče zpěvu, tak Pavel v hlase něco zajímavého má, ale je to hodně neobroušený démant. Přes divadlo praveděpodobně neprojde, ale na rozdíl od mnohých jiných účastníků castingu zanechal po sobě aspoň dost výraznou stopu.
Marco Salvadori
Zatímco Pavel Ewu rozplakal, Marco ji naopak roztanoval. Jinak má hodně silný hlas, ale zatím s ním podle mě neumí moc pracovat. Na semifinále ho rovněž nevidím.
Tomáš Kaliarik
Další soutěžící, který se zařadil do zóny šedivého průměru. Pamatuju si akorát, že má cekem příjemnou barvu hlasu a že na casting přišel společně se svou sestřenicí, která však na rozdíl od něj nepostoupila. Nebýt toho, tak by mi zřejmě vůbec neutkvěl.
Jan Zamec
Podle jednoho rozhovoru s panem režisérem, který byl zveřejněn na oficiálních stránkách Markízy, to vypadá, že Honza by měl být jasný semifinalista (jelikož má v semifinále údajně být jeden chovatel koní). Jeho castingový výkon tomu však neopdpovídal, protože intonačně mu to pořádně lítalo. Na druhou stranu má však zajímavou barvu hlasu a je možné, že nás v divadle ještě překvapí.
Jill MacDonald ze Skotska
Jakkoliv jindy soutěžící, kteří získali divokou kartu, nezmiňuju, v tomto případě musím však udělat výjimku, protože i když jsme ze zpěvu Jill slyšeli jen malý kousek, tak už ten zněl velmi nadějně a pasoval tak Jill do role černého koně soutěže. Zajímavý je jak její zpěv, tak i vizuál. V divadle by mohla zamíchat kartami a jako jediná ze všech divokých karet postoupit do semifinále.
Zuzana Selecká
Kdybych svůj článek o nejčastěji zpívaných písních v našich soutěžích psal později, tak určitě by přibylo Feeling Good, které zní letos opravdu často. Že by to byla inspirace Aničkou Veselovskou z Hlasu ČS nebo Carly Rose Sonenclar z amerického X Factoru? Zuzka má velmi pěkný chraplák a i když v této kategorii nasadila laťku proklatě vysoko Gábina Gunčíková, tak pořád je kategorie ženských chrapláků dost menšinová, takže Zuzka není v dalších kolech bez šance.
Kristína Debnárová
Zatímco začátek tohoto dílu byl dost vlažný, tak na jeho závěru jsme se dočkali nadějných talentů. Kristína má hlas jako zvon (a to doslova, protože její hlas spadá do kategorie moderních „adelovských“ zvonivých hlasů) a navíc musím souhlasit s Paľem Haberou, že píseň Zuzany Smatanové podala lépe než originál. Kristína patří rozhodně k těm nadějnějších zpěvačkám, které se na castingu objevily a její šance na semifinále jsou slušné.
Karol Komenda
Tady se možná rodí nový ženský idol, který by však kvůli dobrému hudebnímu vkusu nemusel vadit ani mužům. Karol v mnoha směrech připomíná Mira Šmajdu a to nejen lehce androgynním vzhledem, ale i barvou hlasu, která zní zpočátku podobně „zavřeně“, což je ale mimořádně zajímavé a Karlovu zpěvu to přidává na autentičnosti. Pokud to v divadle nějak nepokazí, tak by to díky kombinaci líbivého vzhledu a zajímavého zpěvu mohl dotáhnout slušně daleko.
Dominika Klempárová
Dominiku jsme už mohli vídat v nejrůznějších upoutávkách. Její hlas i zpěv je opravdu velmi zajímavý, i když se přiznám, že bych ji možná radši viděl v Talentu, kde by mohla zpívat romské lidové písně, pro něž je její hlas jako dělaný, zatímco na popík je jí podle mě škoda. I v SuperStar je však Dominika velmi příjemným závanem romské kultury. Obávám se však, že jí porota při její vizáži nedá šanci v semifinále.
Viktória Vargová
Viktória mi přišla výraznější vzhledově (viz. tetování na hrudi) než pěvecky. Navíc si vybrala Spomaľ, které já mám natolik silně spojené s mou srdeční záležitostí Monikou Bagárovou, že z tohoto srovnání Viktória nevyšla vůbec dobře. Divadlo pro ni bude s největší pravděpodobností konečná.
Jana Halašková
Tak tohle byla tedy hodně vlažná rockerka. Jana je sice díky červeným vlasům dost výrazná a ani její hlas není úplně marný, ale zpívá naprosto bezkrevně. Další, která divadlo přežije jen těžko.
Adam Grožák
Ježišmarja, to mi nedělejte! Denis Lacho je pro mě jedním z hlavních symbolů „jednočlenné lunetikovitosti“, takže si ho hrozně nerad připomínám. A ani jeho kamarád se moc nevytáhl, přestože jsme z jeho vystoupení viděli jen malý kousek. Porota Adama sice chválila, ale mně přijde pěvecky veskrze nezajímavý a v silné konkurenci v kategorii kluků s kytarou vidím jeho šance jako mizivé.
Lucia Adamovičová
Vizuální dvojče Celeste Buckingham bylo právem nasazeno jako zlatý hřeb castingu. Lucia zpívá výborně (vybrala si extrémně těžkou These Words od Natashy Bedingfield) má mimořádně zajímavý zastřený hlas, čiší z ní pozitivní energie a navíc velmi dobře vypadá. Není co řešit, pro mě nejlepší z tohoto dílu a společně se Sabinou Křovákovou a Terezou Mandzákovou patří do mojí silné trojice ženských favoritek.
Top 3 zoufalců podle DJ Vlada:
1. Lukáš Bajt
Tohoto mistra světa ve slizkosti, kterého si můžeme pamatovat ze druhé a třetí české SuperStar, nešlo v sestřihu přehlédnout, i když dostal jen minimální prostor. A tentokrát ve snaze na sebe za každou cenu upozornit ze sebe udělal totálního blbečka.
2. Lenka Germušková
Když neví, jestli chce postoupit, tak proč sakra leze do SuperStar? A ani kdyby to věděla, tak by nepostoupila, protože zpívat opravdu neumí (soudě podle toho, co předvedla na požádání Zorky).
3. Miroslava Sprušanská
V této chvíli jsem Ewě vůbec nezáviděl, že sedí v porotě, protože podobné zrpznění jejího prvního hitu Měls mě vůbec rád ji muselo hodně bolet. A ještě ke všemu si Mirka ani nemohla vzpomenout na název písně
Top 3 nejlepších podle DJ Vlada:
1. Lucia Adamovičová
2. Jill MacDonald
3. Karol Komenda
Hodnocení 3. castingu podle DJ Vlada:
Tentokrát to byl celkově lepší díl než ten předchozí. Viděli jsme pár nadějných talentů, které by se mohly dostat až do semifinále. Ewa se mi jako porotkyně líbí čím dál víc. Své skopičiny vyčerpala v prvních dvou dílech a tentokrát už působila klidněji, navíc se mi na ní líbí její schopnost empatie k soutěžícím (viz. její pláč po vystoupení Pavla Maliny). Celkově jsem ale rád, že castingy končí a příště už se dostaneme do divadla. Ukázky vypadaly velmi slibně, proto se už nemůžu dočkat příští neděle.
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Zdravím všechny… :-)
1 – taky taky :-)
a stále čekám……..
ahoj Marku, taky zdravím všechny :-))
no zatim lepsi nez 2. dil :-)
yeey zdárek… , no asi jo, je to pohodové nějak… :-)
Hm, tak Ewa nepustila zajímavou Simonu… Hodina de facto tak slabá na talenty… Habera dá rozhodnutí na Ewu, asi to byl sranda… to jsem se zase nasmála…
Jinak zdravím tu přítomné :-)
Ahoj všem, mrzí mě, že nepustili tu drobnou dívku s kytarou, co nepředala Farné veselou náladu. Ta se mi líbila.
6 cau, taky nechapu proc tu Simonu nepustili…
6 přiznivec.obecny – jestli máš na mysli tu plačící s kytarou, tak v tom jsem byla za jedno s Haberou.
Jinak je to vždycky takovej seskok oproti AI :(
Taky čumím. Holka vypadala jako zajímavý typ, zpívala dobře, akorát si holt na to nevybrala Heja Heja…na mě její výkon zapůsobil. Myslím, že postup dali už horším zpěvákům.
8 cedarin, 9 yeey – tak jsem asi proti všem :D
Té depresivky je škoda. Zatím nejzajímavější ženská zpěvačka ze všech dílů…
Tak tam byl ten Jan a ten holohlavý kluk (podobný Landovi)…
13 Anta – to je v pořádku, nemůžeme se vždycky shodnout, to by byla nuda :))
10 Anto, my se neměli snad na AI koukat :-( Tak snad se něco ještě vyvine v divadle. Aha teď zpívá kluk z ulice… A dobré…
mne sa ta scena s tou babou pacila – spievala sice fajn, emocia bola ok, ale neviem, ci by vedela zaspievat nieco ine
moj nazor – ak by Ewa povedala hej, tak by tu teraz niektori sipeli, ze sa Ewa k nemu priklonila a nema vlastny nazor.
Hymna- abych se přiznal i já sem tam patram po slovech té české :-Damericka je pro mě lepší :-D
Marca právě vraždí..
Tak Jill se mi líbila :)
18 Někteří mají rádi depresivní, smutný věci,viz.Jan, to bych nechala na smskách od diváků. Asi Holky z naší školky z ní nikdo nevypáčí…
Tomáš jde…
21 – jj, a hodně….
Dolly – kdesi??
18 – k nemu – myslel som tym Soukupa
22 – ja mám rád smutné pesničky, ale nemal som z tej baby pocit, že by vedela zaspievať hocakú (aj smutnú) pesničku z rádia aspoň trochu lepšie
Farna ven, co ta tam trapná blbka dělá
za sebe musím říct, že letos u mě vedou kytaristi, škoda, že některým nedají víc prostoru
26 Náhodou je dobrá a trenéra koní dobře svým kukučem rozhodila! :-)
uf příšerná kakofonie !!!!
Super překvapení je Farna. Rozhodně tam navzdory věku není do počtu a je i emotivní…
29 – Já to říkal 8^)
(napsal jsem tenhle příspěvek napotřetí, tak mě ta kakofonie rozhodila)
25 Na mě působila nejemotivněji, tudíž nejvíc opravdově, když to holka v sobě má, mohla by překvapit, protože z vnitřku by to mohl být ten nejlepší a nejrychlejší pohon/pokrok a pravdivě zpívat moc lidí neumí…
Kristýna zvláštní dikce… No, jde dál..
Konečně se mi někdo líbí jak zpívá. Je ten hezounek.
Tak Karol mě zaujal, snad ho pustí ! :)
34 Prochor – pravda, taky hezounek :)
Co se týče Farny a jejího hodnocení, tak dnes jsem se na ni soustředila a dojem na mě teda právěže neudělala plus s Haberou. Už od minule sleduju Soukupa a jeho beru a si považuju, protože hodnotí na míru a pokouší se hodnotit celkový výkon a ne že zpívá hrozně, že zpívat umí, že zpívá se zavřenou pusou – to vidíme všichni…
8 -mne nie. mala prehnane az neprirodzene placlivy vyraz.
23 -Motylku, zdravim:) aj vsetkych ostatnych
niektorych typkov by som ja dnes veru dalej nepustila. ale ten dlhovlasy s gitarou bol zatial najkulovejsi :D
Militantní lesba je zpět…
37 -ja mam Farnu velmiiiiii rada, aj dnes si ju vychutnavam a myslim, ze hodnoti dobre, aj verbalne aj neverbalne.
a paci sa mi, ze maju rozdielne nazory a ze sa obcas navzajom prehlasuju. musim povedat, ze som s porotu zatial celkove spokojna. ale to na kastingoch byvam. rozculovat sa na nich zacnem az v semifinale :)))
Dolly ahojky :-)
minule už jsem nestihla reagovat…, ale mělas pravdu – jako obvykle,… :-)
Denisovi to po letech sluší… :-)
41 -Motylku, ked ja si to uz nepamatam :) v com som akoze mala pravdu? myslis nieco ohladne Ewy?
ten Lachov kamos, no nejako na mna az tak nezaposobil. mali ho strihnut viac
40 No, já zatím bohužel vidím jednočlennou (Soukup), ale tak já se stejně spíš obávám, aby se vůbec poskládala finálová základna. Snad se v divadle uvidí a uslyší víc.
Jinak mě plačtivost nevadí, pokud je upřímná… Na juchající Superstar, nebo na všestrannou, která ale nepředá žádné emoce, no nevím. To raději jedinou a opravdovou. Simony je škoda, alespoň zjistit, co v ní je a to to divadlo mohlo ukázat… Ale každej slyšíme, cítíme po svém.
Lucie ….
Tak jako další zaujala Lucie.
Lenka je oříšek :DDDDDDD
Dolly – jj, že už měla v sobě přetlak z nudy a muselo to ven… Já jsem se spíš vciťovala do těch soutěžících, kteří stáli bez reakce… :-) Ale dnes je to v klidu…
Já bych toho „kamaráta“ Denise nepustila…, neperspektivní…
Bože vyhoďte už tu moderátorku, vždyť artikuluje jak prvňák :D
Je to letos nějaké neslané, nemastné…
Vypadá, že je z čeho vybírat…
Tak divadlem mě opravdu navnadili :)
44 -presne tak. kazdy to citime inak.mne Simona vadila. jednoducho na mna preniesla namiesto smutnej emocie pocit neprijemneho nasilneho svetabolu
Adamovicova je zaujimava. a este aj ta antimodelka bola dobra, len sa obavam, ze ju pani do semifinale neposlu. aj ked ako som si vsimla teraz na strihoch z divadla, ze zmenila uces – k lepsiemu:)
Tak jestli si dobře pamatuju jméno té blondýny, co zářila už lehce v Talentu, tak Stýblová v divadle bude asi za hvězdu
Páčili sa mi ukážky z divadla, ale bojím sa, či tam neukázali všetko to najlepšie, dúfam, že im ostali ešte nejaké vau momenty
V tomto díle mě nejvíce zaujali Jill ze Skotska, hezounek Karol a Lucie.
Dneska holt měli prim zpěváci s kytarou :)
52 – byla dobrá…. , zrovna ty vlasy se mi líbily, ale obličej byl moc plakátový…
Tak dnes mě asi nejvíc zaujali koňák (pěkný hlas), Kristína z Ružomberoka (tam to znám + sympatická slečna + výběr songu = perfecto :-)), Karol dneska asi nejlepší + ještě Skotka co dostala divokou kartu (Jill nebo tak nějak?), ta byla taky dobrá. Jestli tam byl ještě někdo, to mi snad naskočí až si přečtu zítra rekapy ;-)
52 Dolores, já ti rozumněla, že to na tebe nepůsobilo a jak.
Psala si, že přehnané a plačtivé (38), tj násilné(52).
47 -Motylku, vedela som, ze sa nepridas k stadu pohorsenych zien a dievcat :)))
51 -ano, aj mna. tesim sa na duety a vobec vyzeralo to lakavo. som zvedava, ci nam uz ukazali vsetkych 15tich postupujucich alebo este pride nejake prekvapenie v divadle, co sme nevideli
Já si dnes nikoho snad nevyberu. Možná Lucie a určitě Viktorie, ale ten obal, jak říkal Habera … Karol byl vyzrálej, svůj. Tak asi ti tři.
z toho, co jsme videli, bych rekl, ze Veronika Styblova je jasna semifinalistka… uz jen ten nasvih na Listen :-)
Z dnesniho dilu si nejvice pamatuji Jill, ukazka sice pomerne kratka, ale vypada slibne pro dalsi kola….Vypadnute Simony mi neni lito ani trochu, naopak jsem vdecna Farne, ze ji nepustila dal uz jsem se klepala, ze proleze do divadla. Dneska mi prislo, ze pousti az prilis prumernych zpevaku, kam radim i kamarada Lacha. Obycejnej zpev, nevyraznej vzhled, nic zajimaveho pro dalsi kola.
Jill si nevybavuji. Tak holt až v divadle.. nebo v týdnu na stránkách jestli bude…
60 – Ještě na Viktorii bych zapoměl, díky za připomenutí :-DDD
Styblova umi bezesporu zpivat, ale jeji hlas mi prijde prilis tuctovy a vizualne tez neni nijak zajimava. Uz to, ze v Talentu prilis nezazarila ani mezi diskutujicimi, doufam, ze nema byt hlavnim tahounem letosni SS a ceka nas dost lepsich interpretu:-)))
64 No, nemáš opravdu zač. A může tam zpívat s tou kabelkou… Připomněla mě Bílou (ne Lucku), tak je to rómka… ale z toho všeho, co tam bylo, byla nejlepší…
Já bych vsadila na Kukačku….
61 yeey – tak v divadle to opravdu napálila pěkně, semifinále ji nemine
63 přiznivec.obecny – za Jill šel Soukup, hrála někde na pódiu na kytaru a zpěv byl velmi dobrej, ale tak poslechnu si to ještě jednou.
No a hezounek Karol s kytarou, pro toho už teď mám slabost :)) Ale uvidím ještě v divadle, zda nevystřízlivým :D
když jsem viděla Karola, tak jsem si řekla, že doufám, že se z něj nestane druhej Šmajda, ten se mi sice v soutěži líbil, ale co se z něj stalo poté… :-)
Divadlo vypadá fakt dobře (nebo alespoň ukázky). Docela se těším. Castingy mě nikdy moc neberou, v tomto mi víc vyhovují živé castingy v X Factoru, ale i tam si většinou škudlí hodně materiálu pro sebe. Letos byli navíc i ti exoti docela slabí ani ne tak zábavní, jak spíš politováníhodní. A na wow momenty to bylo taky docela chudé, naštěstí mě ty ukázky na divadlo spravily chuť a snad bude na co koukat dál.
Ewa je podle mě dar z nebes pro tuto Superstar, určitě plus, že si na nic nehraje, to šílenství jí věřím, je to adekvátní k jejímu věku a myslím, že ani ona sama nemá potřebu si tam dělat tímto způsobem promo. Nevím, jestli bych se vydržel dívat znovu, kdyby tam byla Zeťová nebo na Dara, v sestavě jako je teď mě porota baví víc než ty předešlé.
Dolly – viděla mě někdy pohoršenou? :-D
Ale chvilku mi to trvá, než si zvyknu… Dnes mi utkvěla jen ta holka z baru a ta z výlohy… Kluk mě žádný neuchvátil… Škoda že nezazpíval aspoň Denis Lacho… /zdravím DJje :-) /
Já půjdu proti proudu a řeknu, že Karol mi přišel zajímavý jen díky vzhledu (i když můj typ to není, vypadá jak holka). Hlásek se mi zdál slaboučký.
58 – tak jo :) uz ju radsej neriesim, kedze nepostupila. ale zdalo sa mi, ze v divadle sa mihla jedna osoba, taka rysava s kratkymi vlasmi, co ju nepustili, ta co spievala Horehronie. ci sa mi to len zdalo? musim si to pozriet este v archive
zvedava som na Adelu Husarovu. dost ma totiz znechutilo ako rada sa medialne prezentuje. v kazdom bulvari sa objavil jej pribeh (tragicka smrt otca) a najnovsie, ze bola najlepsia kamaratka so spoluziackou z konzervatoria Vierkou Berkyovou. to ma tak nejako odradilo, ze teraz uz ju moze u mna zachranit len vysokokvalitny spev
68 Sice pořád nevím, ale stejně dík :-(
72, Pimpa-souhlasim, ja si dokonce rikala, coze on postoupil?
Zatím s celkovou Superstar spokojená moc nejsem co se týče talentů. Takže doufám taky, že se to v divadle bude lepšit.
68 Už si vzpomínám, jenže to jsem zrovna tady něco posílala :-( No, tak si ji budu muset najít..
77 – já už to slyšela znova, ono jí tam moc není a ještě do toho žvaní komentátor
Motylku, ktora z vylohy ? Denis LAcho? tak T.M. by to neprezil :)))))
75-Monika, on postupil, lebo ich ocaril muzikanstvom, nie silou hlasu. ale spieval fakt kavlitne. mozno este prekvapi aj teba aj Pimpu v dobrom . alebo aj mna v zlom ? :))))) z tychto kratkych kastingovych ukazok aj tak nic nezistime. v divadle uz pohoreli ini typkovia:D co sa tyka Styblovej -suhlasim s tebou. aj ked z Talentu si ju vobec nepamatam
78 Takže asi rovnou počkám na divadlo. To vyberou pak kolik, já ty pravidla nesleduju moc.. 24? No, to by v tý vile museli mít palandy :DD
81- tentokrat vyberu do semi len 15-tich. a do finale ich pojde 12. aspon tak som to ja pochopila
Kolik bude divadel ?
81 Už si vzpomínám. Dík.
82 Já myslela jen jedno. No, tak jsem zase na začátku :-)
84 – rozdělení na kluky a holky by ukazovalo minimálně na dvě
84 – taky jsem myslel, že jen jedno, ale i podle programu to vypadá, že příště bude divadlo a další týden druhá část a dlouhá cesta. Tudíž s live shows se začne až 17. března. Letos hold mají jen neděle :/
Anto, já se pokoušela něco najít, vím, že někde byl nějaký manuál, ale nenašla jsem, nevzpomněla jsem si. Tak milo zodpověděl :-)
86 s live shows se zacina 17. brezna, takze do ty doby Divadlo – takze zrejme 2 dily to tipuju :-)
Já jen uvažuju, kolik se toho do dvou dílů divadla vejde, kolik toho uvidíme a jestli bude v 15 nějaké překvapení.
tak jak, holoto? :-)) Bylo tam dneska něco hodného mojí pozornosti? Něco lepšího.
Lepšího tím či oním způsobem…
89 min. za 14 dni to bude jeste o 20 minut delsi, to bude asi ta Dlouha cesta…. Hele ono to divadlo az takovy hudebni zazitky vetsinou nejsou, takze kdyz se budou venovat hlavne tem dobrejm vykonum, tak by z toho mohly byt super 2 dily… nektery veci vypadaly nadejne… tesim se na Sabinu a Stronger :-)
89 Anto, nemůžu si pomoct, ale těším se na Keitha a spol. Už aby bylo to divadlo. Docela mě rozesmál ten Jarda, kdy prohlásil, takovým legračním natural tónem, že ten text je těžkej jak blázen. Tak když jde do Superstar, tak co čekal?..byl zlatej :-)
91 Když zpívala s Hladíkem, tak jsem zvědavá i na tu Sabinu taky, byť je na mě její hlas ostrý, ale může slibovat dobrý vyrazový podání…
92 hh no ze se tesis na Keitha je mi uuuplne jasnyy…. :D:D
94 Trošku jsem se prokecla, no co dělat :DDDD
94 – tak to není sama, Keith je miláček a koukám jenom po něm :DDD
95 – a vůbec se tím netajím ! :D
93 podle toho, co tu nekdo zminil, by mela Sabina postoupit z Dlouhe cesty do zivaku, neprestavam v ni doufat nasledovnici GG…:-)
91 yeey – pusť si z archívu ten konec z divadla, mám dojem, že Sabina zrovna u Stronger ujížděla (pokud jsem to tedy nepopletla já)
95, 96 ja sem mocne ziral, ze je mu uz nakejch 45… no co naplat, i jako chlap uznavam, ze je to kus :D:D
92 přiznivec.obecny – myslíš toho, co říkal něco v tom smyslu, že …text ještě není celej (nebo hotovej?)…
Mě hned napadlo, že ho ten textař asi nedopsal či co :-D
96 Anto, jseš holt odvážnější, než já, tak jestli Nicol Keitha omrzí, tak si víc zasloužíš :DDDDDD
97 Yeey, hlasově to nevidím, protože GG je asi nejvýraznější, co bylo v našich Superstar.Sabina zase spíš bude větší osobnost, hádám…
I když hodně výrazná byla taky Gába, ale ta už je mimo muziku…takže těžko odhadnout…
98 no koukl sem na to a mas pravdu, ale i tak tam porad byl v tech 3 sekundach ten super hlas slyset… to da do primych prenosu do kupy…:-) – teda fakt doufam, ze ten spoiler byl pravdivy:-))
Jojo, live shows začínají 17. března.
20:20 live semifinále a ve 23:00 výsledky.
V dnešní epizodě se mi několik soutěžících líbilo, ale bohužel už si vůbec nepamatuju jména, takže počkám až na rekap :)
Ukázky na divadlo vypadaj slibně, tak uvidíme :) Akorát se bojim, že z těch sólo vystoupení s klavírem udělaj zase jenom nějakej sestřih jako v minulých řadách.
100 Tak to jsi vnímala líp. Mě jen prostě rozesmál, působí tak upřímně, jak byl vyjukanej. Já jsem vyrozumněla, že má na to učení krátkou dobu. To s tím nedopsaným textem, to nevím.. Koukám, že zase mám další návnadu do divadla vyluštit, co ho tak vyděsilo…
99 Viď? ;)
99 yeey – no Keith na těch 45 (letos už 46) nevypadá :)
103 Sestříhaný, pravda, to mi nedošlo… No, tak snad ale už uvidíme i tak delší částečky a už tam nebude pěchota, protože hlavně ta pěchota mě ubíjela, obvzvlášt když ani nebylo moc talentů…
104, 105 – ja bych mu sezral i kdyby rekl, ze ma min jak 30 :D:D
106 ted si vem, ze by tech castingovych bylo 6 jako driv… i ty 3 byly az az…:-)
108 No, to bych se musela naučit plýst, aspoň bych měla nějakej svetr, jinak by mi bylo líto času. Tři kastingy stačí a dávala bych Superstar alespoň až za tři roky, nebo X Factor.
Div mi neupadla slza dojetí ;) – slizoun Lukáš Bajt, věčnej abonent všech zpěvnejch soutěží, ani tentokrát nevynechal! Ale maskoval se za drsňáka :D Škoda, že tam letos nedali výkop od poroty…
101 přiznivec.obecny – takovejch odvážnejch jenom třeba v Nashville by bylo mraky :-) Mě se ale jako pár Keth s Nicol náhodou moc líbí.
108 yeey – jo, tři byly až až ! :)
104 přiznivec.obecny – nevnímala, psala jsem o někom jiným :-D
Ale v divadle ten včelka Mája, no prostě s tou kšiltovkou a bradkou, se zřejmě nemohl trefit do počátečního tónu :)
111 Tomu věřím. A ohledně Nicol to bude v bledě modrým.
112 Anto, včelku nemusíš popisovat, vím hned :DDD Měl opravdu problém, ten určitě nepostoupí, ale pobavil. Tak ty si můžeš pustit to divadlo, já jsem trochu v nevýhodě. I když se mi zdálo, že někde byly díly na opakování, ale to bylo asi to zpoplatněný? Trošku napětí ale neuškodí :-)
Jinak jsem nechtěla, opravdu ne, ale s AI zpěvákama jsem neustále srovnávala. Ale je tam víc lidí a mají tu moderní muziku „pod nosem“ a neměli na ni nikdy embargo, jako my a to, ať chceme nebo ne, něco udělalo. Takže já chápu, že naše Superstar se nemůže přiblížit. Ale i tak doufám, že je to hlavně v lidech, takže se objeví zajímaví extra talenti i u nás, byť budou jeden dva…
114 přiznivec.obecny – já nikde nehledám, mám placené, to víš, už si musím všechno připomínat, zda se mi něco jenom nezdálo :DDD
Já to měla stejně, člověk se tomu neubrání, když si to po dva dny pouští, srovnávat s AI a vždy si připomenu i Keitha, ostatní porotci mě zcela míjí :D a pouštím si jeho věci.
A taky alespoň v ty dva extra doufám :)
Prvních osm soutěžících doplněno, zbytek přidám zítra :-)
114 „Včelka Mája“ píše na svém fb profilu, že postoupil i z divadla, ale prý se o něm dlouho radili.
DJ Vlado – Jan Zamec měl při Adele opravdu zajímavou barvu hlasu, ale když měl zazpívat česky….. no hledala jsem alespoň tu barvu :)
Pokud je tedy semifinalista, tak v tom divadle buď byla u kluků bída, nebo opravdu překvapil.
Honzadův rekap:
gorilla.cz/article/13123-superstar-2013-3-dl-castingy-jsou-za-nmi.html
117 – Kde to čteš? Já koukám na jeho profil a tam má teda úplně něco jinýho :)
Tak já už sem včera možná viděl Superstar :-) Karol Komenda skvěle vypadá, skvěle zpívá, je to skvělý muzikant – tak tohle bude přesně můj favorit :-))))) !!! Od Kukačky mě takhle nikdo nezaujal a pro mě byl včera Karol bezkonkurenčně nejlepší. Dál je mi hodně sympatický výlečený gambler Pavel Malina, sice asi fakt vypadne v divadle ale podle mě nezpívá vůbec špatně a to že se mu tam občas vkradou falše u něj není na škodu, protože zpívá fakt uvěřitelně. Než ho porota vyhodí, měl by se především Habera chytit za hlavu a popřemýšlet o tom kam až dostal v soutěži před dvěma lety šíleného Šepse proti kterému je Pavel hotový Pavarotti. Pak se ještě v sestřihu mihnul holohlavý Tomáš Sučik, který se mi zdá taky zajímavý. Z holek se mi líbí ta divoká karta Jill a snad dostane někdy příště víc prostoru a je možná trošku škoda vyhazovu té uvzlykané Simony. Včerejší díl byl určitě lepší než ten minulý a už se těším na divadlo.
ano, včerejší díl byl lepší, než ten minulý, ale nejlepší – měl spád a byli tam 2 hodně výrazné osobnosti – byl ten první. I proto, že nebyly reklamy.
Vzpomenu si jen na Kristinu a Karola.
Chtělo by to dát do „divadla“ jen krátkou reklamu a bez upoutávek. Jen tak se může podařit navnadit na přímáky více diváků, než ss sleduje dosud…
120 – pardon, né z divadla, ale do druhého kola divadla. Komentář z 12.1.2013 : „Tak úlet dali mi druhou šanci jsem ve druhém kole Divadla“.
119
Nemyslím si, že 3 díly castingů byly málo… bylo to tak akorát, co se ještě dá snést – druhý díl s převahou hvězdné roty byl nejslabší a kdyby byl ještě jeden, asi by to mnoho diváků od sledování odradilo… už žádné exoty, co neumí zpívat.
Ještě k té Jill..
Moc nechápu, proč by v soutěži měla být cizinka, kterou ještě záměrně vyhledali?
Já chci, aby to vyhrál Čech, případně Slovák!!
Má to být NAŠE superstár, ne?!
Můj rekap tu: http://krasna.nova.cz/clanek/superstar2013/scalexova-gilotina-skvele-vykony-dojak-i-vrestici-exoti.html
125 – v rekapu jsem si do toho trochu rejpnul. Nicméně jsem rád, že jsem byl na Jill upozorněný, protože fakt vypadá hodně zajímavě. Tohle mám vlastně na SuperStar nejraději. Ono je venkoncem jedno, kdo vyhraje, ale podstatné je, že z každé SuperStar se dozvím o takových +- 10 zajímavých zpěvácích a zpěvačkách, které pak v dalších měsících a letech s oblibou sleduju. A mnohdy to jsou lidé, kteří ani nepostoupili z castingu.
125: Tohle mě jako vůbec nevadí. Když se prosadí zajímavá cizinka u nás a když je lepší než některé naše zpěvačky, může to naší popmusic jedině pomoct. V hudbě tohle vlastenectví moc nepobírám. A která je to ta Kristina? Tu si vůbec nevybavuju……
128 – ta, co zpívala hezky, ale tvářila se zhnuseně.
129: Aha, tak ta mi přišla dost nevýrazná a proto sem na ni nějak zapoměl. Navíc mám pocit že mi v jejím hlase cosi vadilo…..
Zdravím všechny :o))) jo jo, kdeže loňské sněhy Anny a Ivany jsou…už se moc těším na naše nové diskuse :o)))
Je bezva, že Superstár má tentokrát takový zrychlený spád , kdy po třech kolech míříme do divadla..
Porota je podle mě v tomto složení opravdu nejlepší, plný souhlas s názorem, že Ewa je tam přímo požehnáním…a oba pánové kultivovaní, charizmatičtí odborníci…
zatím mě podle ukázek nikdo moc neohromil, ale zase nám všechny dostatečně neukázali, tak si myslím , že ten trumf vypluje v divadle…mám trochu obavy o holky, pokud se nemýlím od dob Anety snad žádná holka nevyhrála….těším se na neděli, ukázky z divadla vypadaly zajímavě…tak asi tak…
Habera říká že jsou letos daleko lepší holky ale já teda zatím kromě Sabiny a Jill neviděl žádnou opravdu výraznou a zajímavou. Kluků už mě tam zaujalo daleko víc a Adam, Karol a i Honza Šenkapoul pokud se dostanou někam dál, tak budou moji hodně velcí favoriti :-)
U Bajta si pamatuju na jeho „Znám vaše jména, Ilona, Ondra, Eda“ z ČHS3 :-D. Co vlastně vyved letos, já ho tam nějak nezaregistroval?
132 – Habera viděl (na rozdíl od nás) všechna vystoupení a kompletní. My jsme spoustu (jistě dobrých) lidí viděli jen vyběhnout ze dveří s růžovým papírem. Takže nemá cenu dělat předčasné závěry, spoustu zajímavých soutěžících jsme ještě neviděli. Předpokládám, že ti, kteří budou opravdu dobří a dostanou se do semifinále/finále, tak u těch štáb zpětně dohledá castingové vystoupení a jako medailonek nám ho v nějakém dalším kole pustí.
par vyroku od ewa a pala-
palo-blohepreji dneska si byla nejhorsi
palo -Ty jsi hluchá jako poleno. Nemůžeš za to ani ty, ani taťka, ani mamka… „Ale jo, můžou za to rodiče,“ přidal se hned se vším hotový
Mně to připomínalo ty opice z Planety opic. Kdyby měla fousy, tak by to bylo sedělo.
To bylo dost poctivě špatně zazpívané. Dal sis hodně záležet, aby tóny byly všechny špatné.
Já jsem si připadal jako v soutěži Ulanbátar hledá SuperStar.
Když budeš rychle utíkat, stihneš podle mě nejbližší autobus do Prievidze.
ewa-jsi jako cigareta ktera skodi..
ewa ke kafe snim mozno pujdu -dodatek poseptala palovi
ewa jestli si zas semnou zatancuje tak at de dal
ewa umis basket tak pod si hodit svuj hod posmrtni slavy zpev ne .
134: Je to možný no že ještě nějaká holka víc prokoukne v divadle nebo v živých přenosech ale zatím mi fakt kromě Sabiny a Jill přijdou všechny jedna jako druhá :-)
jinak sledovanost ČR jen 810 tis. divaku – trochu se obavam, aby to kdy slo jeste nahoru… na TV jako takovou v podstate nekoukam, vi nekdo, jak moc Nova Superstar v TV propaguje, aby divaky prilakala zpet?
DJ Vlado – top 3 včerejšího dílu mám stejně, i když holky zatím bez pořadí
1.-2. Jill, Lucie
3. Karol
A u Jill taky neřeším st. obč., v ČR už je prej rok, tak proč ne ? :)
http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/84031/superstar-v-koncich-sledovanost-je-na-dne.html Tak s tou sledovaností je to u nás fakt hodně špatný ale nedokážu si představit do jakýho jinýho vysílacího času by to mohli přesunout? To by se asi moc nedomluvili s Markízou, protože na Slovensku je určitě sledovanost lepší. A taky si myslím že je blbost házet flintu do žita před živými přenosy….mě tohle jako velkýmu fanouškovi Superstar docela vadí že by to snad měli přesouvat kvůli těm co se na to nedívají. I když si po téhle Superstar dám od podobných soutěží taky asi na nějakou dobu oddech a mám názor že by žádná další vyhledávací RS nějakou dobu být neměla, tak tohle bych ještě rád dokoukal v Prime Time.
139 T.M. – když se ptám okolo sebe, tak nejčastější odpověď je, že si počkají až na live vystoupení, takže přesouvání času je předčasné a taky to píše bulvár.
Anta (140) je to tak pokaždé. Vždy to tady píše Scalex, že živé přenosy mají vyšší sledovanost než záznamy z castingů a nejen u SS.
To vybírání soutěžících moc nikoho nezajímá.. to je fakt,tedy ve věkové kategorii 30 a víc, a ty výtřelky Farné, které jsou v každé upoutávce, jdou lidem dost na nervy, co slyším… Neměli tam toho tolik dávat, tím si dost ublížili, i Ewě. Když co nedřív přestanou, pak nevidím důvod, proč by na přímé přenosy se lidi nedívali. Důležitý bude ten první…
taky si tak nejak blahove myslim, ze by se to melo zvedat, obzvlast kdyz predevsim prime prenosy by podle infa, co mame, mely projit nejzasadnejsimi zmenami (a co zatim vime, tak k lepsimu) – ovsem pozor, napr. u Hlasu sledovanost prudce klesla (a zustala nizka) az s 1. primym prenosem! i kdyz tam ty primaky vazne nemely takovy grady jako pri Superstar, ale rozhodne bych podnikl kroky, aby se letos nic takovyho nestalo…:-)
kazdopadne pochybuju, ze by se Superstar z nedele kamkoliv posouvala, uz kvuli Markize, ktera s ni ma asi celkem dobra cisla… a pak to samozrejme pise bulvar :-)
Doplnil jsem i sledovanost na SK a ač nejde nepochybně o stejnou cílovku jako v CZ, tak na Slovensku se dívalo skoro stejné množství diváků.
144 tak je jasny ze u skupiny 12-15 let to ma asi solidni uspech i u nas, ale neni to v tech nasich cislech zapocitano, nicmene to, ze na populacne polovicnim Slovensku se kouka de facto stejne mnozstvi lidi jako v ČR je neoddiskutovatelne… cim to je, cim to je? :-)
Té sledovanosti se ani nedivím… i já jsem to po půlce vysílání vzdal… je to strašná nuda :/
145 yeey – že rieka do mora sa vlieva a ten čo nevie spievat spieva :D
147 Anta: Čím to je, čím to je, že mladí netúžia byť múdri, a ženy ukryté sú v púdri. :D
„Moj syn Vladko je superstáj“ … havní perla večera :)
Kolik bude vlastně dílů z divadla a kdy začne semifinále?
142: já měl za to, že castingy mívají největší sledovanost. Nebo je to u SS obráceně?
150 – 2 díly z divadla a semifinále 17.3.
Takže 24.3. začne finále. No je to tady za chvilku :-)
153 finale 2.6. jestli dobre pocitam, ale to uz asi predbiham :D
Tohtoročná SuperStar nezaujala, po odvysielaní prvých častí neláme rekordy sledovanosti.
http://www.cas.sk/clanok/244296/farna-nezvlada-superstar-ewa-upokoj-sa-lebo-koncis.html
Nová suprstar je kladivo Bohů seslané na nic netušící hlavu společnosti CME a její zločinné dcerky.
Všechny zločiny proti lidskosti a smrtelné hříchy byly cestou zaznamenávány do černé skříňky.
Skříňka se otevřela a vypustila na svět Boží hněv.
154: JJ počítáš dobře. Kdopak v něm bude :-D
http://superstar2013.nova.cz/clanek/videa/teste-se-do-divadla-co-vas-ceka.html
tady je ta ukazka z divadla pro ty, co nevideli (neboji se chteji mrknout znovu:-)
158 * nebo se na ni chteji mrknout znovu
158 yeey – :-DDD kdo se nebojí mrknout znovu ? :)
Vůbec se neupínám k tomu, že by Nově mohla stoupnout sledovanost. V jarních termínech spíše klesne a Čt nasadila Nevinné lži, což je obrovská konkurence. Do toho Prima vyjde s vlastní šou…..klesat to bude i nadále…
Já už bych u kluků klidně mohl složit finálovou šestku a byli by v ní Adam Kukačka, Karol Komenda, Martin Šafařík, Jan Šenkapoul, Jaroslav Smejkal a ten šestý třeba Pavel Malina nebo Tomáš Sučik. A to sem možná ještě na některé hodně dobré zapoměl a některé tam ještě ani neukázali. O to víc mě bude mrzet až mi minimálně polovina z těchhle favoritů v divadle odpadne a to se samozřejmě logicky a matematicky nutně stane. Pokud to beru podle dojmu z castingu, tak mě bude nejvíc bolet jestli divadlo nepřežije Karol nebo Adam. U holek to vůbec nevím, tam vím jen o Sabině Křovákové a té Jill a ještě vím že je tam Kristýna Šebíková. Ty ostatní pořád zapomínám. Kluci jsou prostě výraznější, což nutně nemusí znamenat že jsou lepší ale výraznější jsou určitě.
SPOILER !!!
Adam projde.
JOOOOO !!!!!! Tak doufám že Karol taky a mohl by i Šafařík. Dál už se uvidí.
zdar ludkovia, zdravím ze zlínska… a mám jedno trošku kontroverzní témátko – je tu ještě někdo jako já, kdo má pocit (zvlášť po včerejším Ewině tanečku), že Farna + Habera = .. něco..? ;-) bože jak ta na něj koukala, když to s tím čačistou rozbalila… a jak se díval on na ni, tak to byl čirý jasný definitivní sex… jestli už proběhl nevím, ale mám pocit, že zcela jistě proběhne… 8-)
131 –
Já mám o holky obavu pokaždé. Krom té úplně první Super*, kde vypadávali tak nějak na střídačku (a tím, že to bylo poprvé, hlasoval kde kdo), tak ty ostatní ročníky pak už dostávaly holky dost nafrak, (i když v ČR Superstar 3 to ještě šlo, ale ta se mi jediná moc nelíbila). Zkrátka i kdyby zpívaly ty holky sebelíp, je jasné, že smsky posílají hlavně fanynky těm klukům…
Když pak vznikla první ČR+SR Super*, věděl jsem, že ač na samotné SR Super* vyhrávaly dost holky, opět to dopadne jako vždy. Proto jsem byl i rád, že aspoň v těch semifinálových kolech se vypadávalo vždy 2 kluci, 2 holky (2 ČR, 2 SR) protože nevim jak by to dopadlo, kdyby už tam to bylo vypadávání bez rozdílů pohlaví a národnost. Ale jak pak zbylo těch Top12 začal „holkařský masakr smskovou pilou“ (vždy s vyjímkou jednoho – ovšem věkově staršího kluka – naporpvé Puskailer, napodruhé Piňák) – a bylo hned jasné, že se víc holek naráz nemá moc šancí dostat do Top 6.
Naposledy v podstatě, (když vezmu v potaz Harichův návrat na divokou kartu), tak holky v Top 12 obsadily 7-12 místo a jediná Gábina Gunčíková pak zůstala až do finále. I v první ČR+SR jsem se divil, že se Monika Bagárová vůbec udržela do Top 5 (DJ Vlado promine – nic proti ní, zpívá krásně) a nevypadla ještě před Lachem a Cristovaem (díkybohu za to!), protože by jinak opět vypadly všechny holky z Top12 na 7 – 12 pozici a zbyla by jen Dominika Stará, která vydržela do Top3. Je to bohužel smutný úkaz českých hlasovacích soutěží…
A letos? Má být top 15 a z ní hned pak top 12. Takže i kdyby ten poměr bez ohledu na národnost byl dejme tomu 8:7 (holky:kluci), bude to zas to samé: 8-15 pozici obsadí minimálně 6 z těch 8 holek a bohužel už to zas vidím tak, že do Top 5 přežije pouze jedna. Je to škoda, protože letos jsem tam našel nejméně 3 opravdu super zpěvačky. No uvidíme, třeba se pletu, (rád bych, ale zatím se mi to ještě nestalo).
166 – matematik… notykráso…
166: Já bych si už po loňským Hlasu nebyl zase tak jistej že to tak dopadne. A pokud jo, tak mě to vadit nebude. Dřív mě taky štvalo že všechny holky hned vypadávají ale když nakonec loni v Hlasu naopak vypadávali skoro pořád kluci, tak mi to přišlo ještě daleko horší a nudnější. Já se prostě nechci dívat na Superstar, kde bude v Top 7 pět holek na dva kluky. Mě by taková dívčí válka prostě nebavila. Asi je to i o zvyku že jsem zvyklej na převahu kluků ale podle mě to asi není jen tím že hlasujou hlavně holky pro kluky ( i když občas taky ) ale taky že ti kluci jsou kolikrát daleko výraznější osobnosti. Já to pozoruju u sebe. Ty holky třeba zpívají často líp ale jsou prostě tak nevýrazný že si je ani nezapamatuju a při hlasování se na ně rovněž zapomene. Pořád sem ale ještě nepochopil jakým způsobem se budou vyřazovat ti tři soutěžící v semifinále a jestli do toho ještě bude zasahovat porota nebo ne. Pokud to bude čistě na divácích, tak je možné že vypadnou tři holky a do finálové Top 12 pak fakt půjde velká převaha kluků.
Ahoj, nevíte, kde se na to dá kouknout online?
168 – fíha, matematik duší, avšak bez vzdělání…
169 – zatím nikde kromě upírů voyo cz a sk… nikomu nepřišlo potřebné to dát na běžné stahovací servery… a co jsem tak nakoukla, tak ani na ty placené…
168
No ale v Hlase to bylo taky o tom, že v podstatě až do konce udělalo hodně rozhodování koučů. Takže si tam ty holky protlačily (na úkor některých dobrých kluků).
Myslím, že toho, aby byla v Top7 převaha holek se nikdy nedočkáme, ale nevadilo by mi, kdyby to bylo třeba 4:3
No jak píšeš, holky zpívají líp, ale jsou nevýrazené. To bych ale spíš řadil do soutěže jako X-Factor. Superstar by měla být správně hlavně o zpěvu, takže by tam ty holky měly vydržet dýl. (Ale samozřejmě to neni JEN o zpěvu).
Nicméně u některých zpěvaček mě docela mrzelo, že nevydržely déle
168 + 172 – Buď jste jeden, nebo dvojčata, nebo se země pohnula a měli(y) byste se seznámit… ;-)
135 Zajímavý je, že jsem si včera jen tak řekla, že bych si mohl tyhle „odborné výroky“ napsat, protože nic jiného snad ani nepadalo. Haberu si ani takhle snad nepamatuju, snažil se stejně jako Soukup říci víc vět a k věci. Ještěže je tam aspoň Soukup. No, jsem ráda, že jsi mi ušetřil práci.
Jinak ta sledovanost může asi vzrůst, ale začínám podezřívat porotce, jeden tu skutečnou práci porotcování prostě neutáhne… Na jedinýho Soukupa se těším, co on na to…
174 – vždyť to říkám – je buchlej ;-)… a ani se mu nedivím – Ewice je prostě neodolatelná… tu bych odpustila i svému muži… protože bych ho chápala..
175 No, tak jiskří to a chápu to :-) a ani by mi do toho nic nebylo, kdyby fachčili. Je to sice RS, ale trošku by alespoň ten Habera měl přidat. Ewa, třeba bude řádit, budiž, proč ne, i když už by mohla taky přidat… Já bych chtěla slyšet odbornější názory od lidí od muziky a ne nějaký alá hlášky jak jsou falešný, nejsou, hrozný…Soukup třeba taky občas použije „uspávače fadů“, ale zajímá se a dá si práci něco vyzdvihnout, zařadit si interpreta, něco podotknout. Nestačí se mi dívat na „ty jsi úplně špatná“, „ahoj“ atd…
176 oprava : hadů :-)
165 – 175 lena –
http://www.super.cz/153196-ewicka-ma-rada-divocinu-farna-se-rozvlnila-v-rytmu-vasniveho-tance-a-habera-se-soukupem-nestacili-zirat.html
tedy já jsem si žádného sexy pohledu na Haberovi nevšimla, on se tak tváří často…
176 – Myslím, že je to i otázka střihu a režie… co chceš stříhat z kvokání Dary a Marty..? Nic… čili Habera září… Letos? Ewice lvice je oba drtí. Osobně vnímám, že pánové mají komentářů nastříháno přibližně stejně, jen u toho Palina je to pro nás namlsané nezvykle málo… ;-)
178 – vážně? často na kolegy či kolegyně? s tím, že ona se zeptá JEHO že „můžu?“ – tak asi jsem blázen… ale já tam vnímám jiskření takové intenzity, že líbám svého muže častěji než obvykle :-)) i to je inspirace, a je hezká
ojoj tady se rozběhl sex a rokenrol ?! :DDD tedy cha cha
Rena má pravdu, u Habery už jsem tenhle výraz taky viděla :-)
181 – kdy a kde a dokumentuj!! :-)))
182 – to víš že jo ! :-DDD
183 – takpěkněkecááááš!!! :-))
Tak telenovela je už u konce…
Jinak z postupu včelky Máji jsem dost překvapená. Tady můj odhad zase utrpěl těžkou ránu.
Příznivec obecná – Jsem tu nová, tak se zeptám na rovinu – chlap, baba, hermafrodit? Popřípadě gay, lesba, trans ? :-)
jsem z tebe zmatená
186 Ty máš fakt nápady a odkud jsi přišla? Na rovinu :-)
na rovinu z Moravy, psala jsem to nahoře.. a když je někdo „obecný“ a píše že je „dost překvapená“ , tak se zkrátka slušně zeptám, s kým teda mám tu čest :-)
přiznivec.obecny – já myslela, že se hrdě budeš hlásit k prvokům :-DDD
Jinak dokud neuvidím na vlastní oči postup včelky Máji, nevěřím :-)
anta – ale kdepak, ten (ta, to) si počká, až ho Ftipně obhájíš…- tak vypadá kamarádství… a už vás nechám, tady je to viditelně spolíček, do kterého asi ani nechci patřit 8-)
189 Tak já jsem z Čech, mám nick příznivec obecný. Tvoje starosti bych chtěla mít :DDDDDDD
Pokud Včelka Mája přežije první díl, tak druhý už určitě ne. Nevěřím tomu že by se dostal do semifinále když je to zúžený jen na 15 lidí. A myslím že porota už včera možná udělala první velkou chybu že vyhodila tu emo Simonu, protože ta mi přišla zajímavější než všechny holky který včera postoupily a v tom jejím uvzlykaným zpěvu fakt něco bylo. Škoda no :-(
190 Anto, ty s těma prvokama nezačínej:DDD S takovou debatou bysme za chvíli byly vynesený v zubech. Já už myslela, že jsme elegantně vybruslily a že naše rozjímání o prvocích zapadlo a je to tu zase :DD
191 ?
193 T.M. No, alespoň se pokusit zjistit, jestli ta holčina je opravdu tak dobrá a nebo skutečně, jak psala Dolores, moc deprimující. Alespoň jedno kolo mohli s ní zkusit. Takhle není úplná jistota, souhlasím…
193 T.M. – mě teda rozhodně zajímavější než emo Simona přišly Jill s Luckou
192 – Jenom jsem chtěla vědět, jestli mluvím s babou, nebo s chlapem, nebo s čímkoli, čím se cítíš. Asi na to nejsi zvyklý (á, é) . A tož ať se ti tu v té „:-DDDDDDDD“ společnosti daří
193 Jinak vzpomněla jsem si na jednu holčinu z jedný diskuze a taky byla emo a posílala nejhezčí songy do sekce nejsmutnější písničky a hodně bodovala. I když se někdo věnuje depresivní hudbě, tak to neznamená, že nejde o kvalitní,krásný věci. Měla tam velkou oblíbenost a na ty její příspěvky se všichni těšili. Škoda, no…
196: Tak bohužel postoupili už horší soutěžící, takže já myslím že aspoň do divadla si ten postup zasloužila ale co už….a ta Veronika Stýblová kterou někteří zmiňují a která byla tuším v minulém dílu mě teda zatím nezaujala vůbec ničím a rovněž mi přijde tuctová a nezajímavá….a pokud na sebe nějak upozorní tak si myslím že to asi stejně nebude šálek mého čaje. U holek sem zatím moc zajímavých zpěvaček neviděl, tak je každé takové Simony škoda.
http://www.super.cz/153199-to-snad-nema-ani-gott-hvezdicka-z-hlasu-si-pojistila-hlasivky-na-10-milionu-korun.html
163 -super !! som si presla nejake jeho videjka na tube, a aj ked ich zvukova kvalita je mizerna, predsa len sa da zistit, ze chalanovi ten rock n roll ide :) cela kapela je fajn. je to tak osviezujuce, ked sa pubosi venuju staremu rock n rollu a nie RAPu ako takmer vsetci ich vrstovnici :))
nemam este favorita v tejto serii, ale Adam ma vazne zacina zaujimat :)
201 Přemýšlela jsem, jestli tohle nemám poslat, je to nářez :D
198.. s babou. Děkuju, nestěžuju si :)
203 přiznivec.obecny – jsem si říkala, zda jde pojistit něco co neexistuje :-)) Vlastně jo, zapoměla jsem na mluvené slovo :-)
200 U tý Stýblový možná bude ale dobrý hudební vkus. Sice její hlas se možná ještě tvoří a technicky zápolí se svým silným hlasem, ale třeba přijde s něčím fakt hodně zajímavým. Já bych ještě počkala :-) Já mám podobný favority co ty, leč, to už asi víš :DD, mám ještě v hledáčku Vojtu :-)
205 No, ale takový prachy…. Mluvený slovo, tak nějaký rapper? Možný to je :-) 10 Mega, jak se tohle počítá. Jak mu vypočítali úspěšnost v týhle hodnotě? Všichni z RS mají co dělat, aby se udrželi v zájmu a tady se počítá snad s Carnegie Hall…
207 každých 10 let po 1 Mega? 20 let po půl Mega ? :DDDDDD
No pojistkám nerozumím, to je jasný, to nedávám…
197 Anto, ty nemáš ráda nic negativního. Řekla bych, že proto se ti nelíbila, což chápu. Lucie nebyla špatná.
165 -je davno jasne, ze Habera vysiela sexualne signaly na kazdu peknu a obdarenu babu, ktora sa vyskytne v sutazi, a ktora vypusta trochu viac feromonov ako je bezne. :) uz to prezentoval nie raz. dokonca aj takto obdarene dievcata uprednostnil do dalsich kol, ak boli sily vyrovnane. ale je to silny clovek, ktory sa vie ovladat a ma svoje hranice.
aby kvoli Farnej ohrozoval svoj priam ucebnicovy vztah s Danielou Pestovou, tak az takyto uchyl nie je :DD
207 přiznivec.obecny – mě to celé přijde jako kachna, ale pobavila jsem se, když jsem si na Biska vzpoměla :)
Jak jsem nedočkavě čekali, když už ho Dara konečně vypoklonkuje, na můj vkus tam byl příliš dlouho :-))
211 Ale zabavila dobře :-) Já Hlas neviděla, ani nevím kdo to je. Jednou jsem o něm četla už ani nevím co…
DJ Vlado – tak přeci jen to nebyl přelud, ale fakt ta hrůza byl Bajt, úplně jsem se lekla, když jsem ho tam viděla, doufejme, že nepostoupil…
jinak mi zatím přijdou zajímavější kluci, z holek se mi líbila asi jen Sabina a včera Jill, u té mi nevadí, že je cizinka, mám dojem, že mluví líp česky než Petra Němcová ;-), jen je jasné, že bude bez šance, pokud bude kolo Michala Davida :-/
196 -pozrela som si ju znovu, a okrem toho nasilneho placu v hlase je tam aj obcasna nekvalita. ale ako pisal Scalex, poslali dalej aj ovela horsich typkov ako jen ona.
214 Nebyla bez chyby, často ujela, to jo ..
Můj tip / přání na semifinále:
Tipuju, že postoupí 7 holek a 7 kluků + jedna divoká karta, ty sedmičky budou zřejmě rozdělené národnostně 4:3, konkrétně 4 Češi, 3, Slováci, 3 Češky a 4 Slovenky. Divokou kartu nejspíš získá nějaký cizinec, což by mohla být Jill. Tipuju to následovně:
Kluci:
tip: Adam Kukačka, Martin Šafařík, Jan Zemec, Jan Šenkapoul / Jaroslav Smejkal, Štefan Pčelár, Karol Komenda, Mário Bendík / Martin Holubec
přání: Adam Kukačka, Martin Šafařík, Jan Šenkapoul, Štefan Pčelár, Karol Komenda
Holky:
tip: Sabina Křováková, Veronika Stýblová, Karolína Vrbová; Tereza Mandzáková, Ladislava Maníčková, Lucia Adamovičová, Adela Husárová
+divoká karta: Jill MacDonald
přání: Sabina Křováková, Tereza Mandzáková, Ladislava Maníčková, Lucia Adamovičová, Jill MacDonald
A jak to máte vy?
216 Vlado O_O pamatuju si Budulinka a par nejakych mi mirne utkvelo v hlave, ale za jmeny se nehonim. Ono to nak dopadne :-D
Vsechny zname a mile tvare zdravim
213 Ajo s Petrou Nemcovou me nestras… pred par dny jsme se podivala, kdyz hostovala u Krause a… a… O_O
218 – :-D, no u ní je problém, že ona už neumí česky („neumí“), ale ještě stále neumí anglicky, což je celkem na prd :-D
216 – já si zatím moc soutěžících nepamatuji, ale jsem přesvědčená, že v divadle nám ukáží favority, které jsme doteď buď neviděli nebo viděli jen v krátkém prostřihu, takže to může být všechno jinak :-)
219 Ajo aha, ja to zmotala… ja myslela Faltynovou, sorry, ta neumi vubec… jako eee hmmm, jako total vymeteno, vichr v prazdnym prostoru. Ja moc na ty modelky nejsem odbornik. Tak Petru Nemcovou beru zpet.
Ale Eliska Haskova Coolidge, od 48. roku coby dite v emigraci, a jak krasne mluvi cesky… :-)
jo a jeste nemam rad durovy melodie… na toho jsem zvedava, a dve tri holky… Sabina k mym favoritkam nepatri
216 Vlado ja si te az ted precetla poradne – Mário Bendík?
To myslis vazne?
Jinak pro tentokrát musím omluvit Merťase, že nestihl přidat svoji část rekapu, takže tentokrát to bude jen moje sólo :-)
Bel, 222 – To je jen tip, já bych ho tam nepustil, ale obávám se, že do té převahy rockerů a kluků s kytarou budou chtít vybrat aspoň jednoho plyšáčka pro pubiny :-(
224 Vlado tos me dost uklidnil, obava, to beru :-D
nekdy si rikam, jestli vubec dramaturgie poradu nemiri na spatnej cil. Vetsina mladejch na todle kasle – pac tam zpivaj veci, ktery je nebavi lidi, ktery je taktez nebavi. Tech par vuvuzel to nevytrhne
207+208 příznivec.obecný – u tý pojistky na hlasivky na 10 mega – to neznamená, že když mu odejde hlas, že dostane 10 milionů, ale zřejmě % z 10 mio…. např. stane se mu něco s hlasivkama a bude mít trvalý následky a doktor to ohodnotí nějakým procentem – tak on dostane to procento z tý pojistný částky…..100% teda nemůže dostat nikdy….ale čím větší je poj.částka, tím víc dostane…. např. 2% z 10 mio -by dostal 200 tis…. to je nějaká blbost, to by bylo předražený…. tak asi to zblbli novináři a nadsadili sumu…. tak to teda je fakt divný…
185, 190 – Vcelka Maja nepostoupila, cetl sem to v nakym clanku na tn.cz i v rozhovoru s Haberou….
228 – Facebook je mocnej :) https://www.facebook.com/aleshugo.petrzelka/posts/197308767079491
Stejne tak se da na FB dohledat informace o Jill, ktera uz dale nepokracovala…
“ i didnt continue because i have to go for surgery on my throat but it was good experience!! “
No beztak to ani nemela v planu, jen dohodnuta komedie pro divaky:-))))
230: Tak Jill je škoda ale tak trochu sem to čekal. Myslím že soutěž jako Superstar asi nebyla zrovna její cíl. Ale tím pádem teda po Simoně o další zajímavou holku méně :-(((
timhle tempem tady dame tu patnactku dohromady driv, nez to odvysilaj :D
227 Pelmel, dík za vysvětlení. To jsem tušila, že je v tom háček, spíš hák :-) …oboustranně :-)