Superstar 2020: Velké překvapení v porotě
Pět. Poprvé pět. Tolik bude porotců v příští řadě pěvecké Superstar, která poběží na Nově a na Markíze na začátku příštího roku a ve které na vítěze čeká výhra v hodnotě 2 000 000 korun. Kdo na trůnu vystřídá Terezu Maškovou?
Na porotcovské židli nemůže chybět Pavol Habera, který je se Superstar spojený od prvního ročníku. K tomu se připojí další známé jméno, které jsme ale v soutěži dosud znali z moderátorské pozice. Ano, Leoš Mareš tentokrát moderátorem nebude. Třetím mužem v porotě bude Marián Čekovský, komik, nenapodobitelný umělec a multitalentový hudebník, který spolupracoval například s Richardem Müllerem nebo IMT Smile. Diváky Superstar jistě potěší přítomnost Moniky Bagárové, která soutěží sama prošla v roce 2009. Pětici uzavírá herečka Patricie Pagáčová (rozená Solaříková).
Co porotci prohlásili?
Pavol Habera: „SuperStar je matkou všech talentových soutěží a já jsem rád, že jsem od prvního ročníku její součástí. Rád objevuji nové lidi, kteří něco umí, ale i ty méně talentované, se kterými je legrace. Očekává se ode mě, že každému vždy na rovinu řeknu, co si myslím, a s tím opravdu problém nemám. Doufám, že si to opět všichni opravdu užijeme a najdeme šikovné soutěžící, kterým otevřeme ty zamčené dveře. Za ty roky vidím kolem sebe hodně nových, dnes už kolegů, kterým jsme pomohli. A to je dobře!“
Leoš Mareš: „Je mi ctí, že budu součástí týmu v novém ročníku SuperStar. To, že tu budu v roli porotce, je i pro mě překvapením. Nikdy jsem si nemyslel, že bych takovou nabídku mohl dostat, ale strašně se na novou roli těším.“
Marián Čekovský: „Jsem šťastný, že mě do SuperStar oslovili a já budu mít možnost se svými hudebními zkušenostmi přispět k tomu, že najdeme novou, opravdovou SuperStar, se kterou bude radost spolupracovat. Mezi mladými lidmi budu hledat zejména takové, kteří jsou progresivní, originální, nesnaží se jen někoho kopírovat a do toho, co dělají, dávají všechny svoje emoce.“
Monika Bagárová: „Nabídka účinkovat v porotě SuperStar ve mně vyvolala smíšené pocity. Překvapila mě, potěšila mě, vystrašila mě pocitem zodpovědnosti, nastartovala mě, donutila mě bilancovat. Uvědomila jsem si, že je to už deset let, co jsem si soutěží sama prošla. Proto mám respekt před všemi lidmi, kteří se touto cestou vydají, a také cítím zodpovědnost ke štábu, který program tvoří. Hlavně ale cítím obrovskou radost a nadšení z toho, že spolu s kolegy budeme mít společný cíl – najít nové mladé pěvecké talenty, a to vše v atmosféře kultivované zábavy na profesionální úrovni.“
Patricie Pagáčová (rozená Solaříková): „Musím říct, že na roli porotkyně SuperStar se velmi těším, ale zároveň jsem i dost nervózní! Vnímám to jako velkou zodpovědnost, o to víc, že nejsem zpěvačka. Účinkující budu hodnotit z té lidské stránky a laického pohledu. Tak snad diváky nezklamu!“
Spokojeni? Překvapeni? Stane se tato pětice důstojnou porotou nejúspěšnější československé hudební show?
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Ocekavam velky pruser, pet lidi v porote je uplnej nesmysl. Uz ctyri byli na hrane a casto se ani nedostali ke slovu, pet je silenost. Stale vzpominam na dobu, kdy byli v porote tri lidi, vsichni vyznamni co meli co rict a pouze nechvalili a nebyli do poctu. Trojka mi prisla jako ideal.
Pokud jde o jednotlive cleny, no pusobi to jako dobrej kabaret, na prvni pohled mam pocit, ze televize pred kvalitou dala prednost bizaru. Co tam jako dela Solarikova? To je skutecne slusnej ulet. Vlado urcite bude slintat jako bernardynek nad Monikou, ale i u ni neocekavam zadnej prinos (kez by prekvapila). Obavam se, ze to bude takove to hodne slunicko do poctu. Cekovskeho vubec neznam jako asi zadny Cech. No jsem zvedava, vypada to strasitelne, snad televize neujela uplne z cesty..
Při pohledu na úvodní fotku jsem si říkal, že je to jen nějaký pokus o vtip. Představa, že slušného amatérského muzikanta „naláká“, že jej v porotě bude hodnotit dvojice naprostých zpěváckých amatérů (Mareš, Solaříková) a jedna exsoutěžící s velmi průměrným úspěchem po soutěži (Vlado promine), je docela komická. A to jsem ještě ochotný uznat, že Leoš může skrze showbusiness a organizaci megakoncertů v O2 aréně do poroty přeci jen vnést zajímavý pohled. Tohle bude ostuda.
Meh.. Solaříková jako vážně? Mareš? Evidentně se jim všichni oslovení muzikanti na to vykašlali, tak začali brát i herce a nezpěváky..
Tak nebudu zastírat, že z obsazení Moničky do poroty mám neskutečnou radost, ačkoliv bych ze svých srdcovek spíš čekal Emmu, která by se tam možná i hodila víc, ale i tak se těším jako malé děcko a je to pro mě satisfakce za to, že jsem si Moničku neužil ve StarDance, protože tady mi nemůže vypadnout (i když jsem připraven, že mi ji tady někteří budou okopávat) :-)
Co se týče zbytku poroty, tak ohledně Mareše bych nebyl až tak skeptický, jelikož v Talentu jako porotce nebyl špatný, jelikož dokázal dobře kontrovat Slávikovi (jeho hláška „Jaro, ty jsi na plyšáky?“ je vskutku nesmrtelná :-D), a hudební úspěchy má, byť kvalitativně pofidérní :-) Zvědavý jsem i na Čekovského, ten může hodně překvapit, jelikož kombinace muzikanta a humoristy je pro roli porotce vítaná :-) Akorát nechápu, co tam dělá Solaříková, proti které jinak nic nemám, je to hezká a sympatická holka, jako moderátorku bych ji pochopil, ale proč proboha porotkyně??? A i jako herečka má na kontě kromě Ulice jen dětskou roli v Ranči U Zelené sedmy, takže když už herečku, tak bych rozhodně spíš bral Sabinu Rojkovou, která krom účinkování na Vinohradech (kde si taky občas zazpívá) má za sebou i jeden muzikál (Popelka), což by byla do poroty oprávněnější nominace :-)
Moderátorka bude opäť Jasmina no katastrofa. Som zvedavý koho ku nej daju.
Ešteže nedali k Čekovskému Hudáka, to by boli len srandičky a nejaká SS by bola len pozadie. A možno aj škoda😀. Som zvedavá ako pojme rolu porotcu.
Ako hudobník fajn.
Monika – že Čekyho neznáš ty mě neudivuje :-D https://www.youtube.com/watch?v=2ZTZWAp6xdI
Já bych toleroval v porotě jen dvě finalistky: Anetu Langerovou nebo GG. Ostatní budou v porotě pro srandu králíkům.
@Prochor: Jeste by tam mohla byt Emma
@dorka: nejenom ja, nezna ho u nas tak 99% lidi, a to jsem jeste hodna :-)))
Jinak jsem dost prekvapena, ze to v tehle sestave vzal Habera. nepamatuji si, ze by nejaka porota byla tak totalne mimo, marne premyslim, zda se nekdy neco podobneho stalo v zahranici a ze to vubec licence Superstar povoluje. Tahle taskarice muze dost dobre poskodit jeji znacku, stejne jako se to povedlo Prime s X factorem.
Ale vždyť je to úplně jedno, kdo v té porotě bude sedět. Od určité doby jsou to stejně především „najatí herci“, kteří předstírají že o něčem rozhodují. Jejich úkolem je především pobavit diváky, rozhodování má pevně v rukou produkce. Z pohledu zábavnosti je to obsazení asi celkem v pohodě.
Tak zajímavé. Že je tam Habera jsem moc rád. To je taková hlavní figurka poroty, porotce dělal už v osmi z dosud jedenácti odvysílaných řad SS takže je logické že to vzal i tentokrát. On hudbě opravdu rozumí a vyzná se v tom, je to člověk na svém místě a navíc dokáže být i vtipný. Má můj velký respekt a vždy ho tam rád uvidím. Je to pro mě pan porotce a v podstatě už takový fenomén. To co je Simon Cowell v zahraničních talentovkách a třeba Karel Gott v Slavíkovi, to samé je Habera v porotě SS. Legenda bez které to už asi nejde. A stejně jako je Habera špička v porotě SS, Mareš je zase špička v moderování SS. Takže Leoše bych raději viděl opět jako moderátora. Ať už bude porotce jakýkoliv, je jasné že jako moderátor je lepší a víc se na to hodí. Takhle je jasné že tím utrpí i post moderátora protože lepší moderátor SS než Leoš prostě není a nebude. Přesto by ale Leoš, i když nezpěvák s pofiderními recitály, nemusel být jako porotce špatný. Mohl by plnit podobnou úlohu jako Ben minule a ten naposledy vcelku mile překvapil. Čekovského neznám, nemohu tedy zatím k němu nic říct a nechám se překvapit. Monika Bagárová, na tu bude hezké koukat a je to zpěvačka s velmi příjemnou barvou hlasu ale nejsem si jistý jestli její hudební přehled mimo její žánr je natolik velký aby mohla hodnotit soutěžící v SS. Snad to Vlado promine ale moc toho od ní nečekám, samozřejmě ale může překvapit a budu jedině rád když se tak stane. Za nejslabší článek poroty považuju Solaříkovou, ta mi přijde slabá i jako herečka a moc ji nemusím a tohle je úplně mimo její žánr. Taky ale může překvapit, uvidíme. Já nikoho předem neodepisuju, jsem zvědavý.
V porotě měla údajně zasednout Lucka Vondráčková, která ale nabídku odmítla. Že by tedy Solaříková byla jen rychle splašenou náhradou?
Pokud jde o obsazování bývalých finalistů do poroty, já bych tam rád viděl snad jen Bendeho a Cmorika. U těch si myslím že jsou natolik skvělí muzikanti, že by opravdu mohli být přínosem. U Moniky si fakt myslím že její hudební rozhled nebude tak velký a bude v porotě působit spíše jako módní doplněk. Ani ten nadhled a charisma co měl v minulé SS Ben u ní bohužel nevidím, opravdu může přispět nejvíc svým vzhledem a to mi přijde na porotkyni SS dost málo. Aby nakonec ještě nebyla lepší Solaříková, která je přece jen o něco výřečnější a řekněme lidovější. Dám jí šanci ale očekávám spíš vlažné porotcování bez většího drajvu. Uvidíme.
@Lukša: A Plekanec tam být neměl? Každopádně by ale asi byla Vondráčková lepší volba ale co už když to s ní nevyšlo. Solaříková by nakonec mohla být podsobné třeštidlo jako byla Marta Jandová nebo Ewa Farna ale bohužel je u ní ten zásadní problém že to není zpěvačka a proto nemůže dát rady přímo z branže.
@Tomáš: Dobře ale Jandová nebo Farna jsou zpěvačky. To znamená, že mají hudební sluch, umí posoudit intonaci, rytmus, dynamiku, frázování. Co asi posoudí Solaříková nebo Mareš, který zazpívá falešně i travička zelená?
@Prochor: Mareš je tam jenom proto, že k soutěži připoutá pozornost skrze soc. sítě, kde je jednou z nejvýraznějších osobností, tudíž se asi televizi vyplatí, že bude na place nejen v živácích jako moderátor, ale po celou dobu (jedinou nevýhodou je, že to leze mnohem víc do peněz). Ale proč tam cpou tu Solaříkovou, to fakt nevím. Nemyslím, že diváci Ulice jsou zrovna cílovkou pořadu.
myslíte si že vyhraje holka nebo kluk, já myslím holka, byl by zázrak kdyby ne
Kdyby misto Stolarikove, ci jak se to pise vzali do poroty treba tu Sharlotu, o ktere se diskutovalo nebo jeste lip Kaliho.
Ikdyz to nejsou zpevaci, tak k hudbe maji daleko vetsi vztah – Kali ukazal, ze jako porotce je skvelej a Sharlota by byla minimalne zajimava. jako osobnost. Stolarikova neprinese nic.
Jinak Bagarova, Mares dobra volba. Toho Slovaka neznam, takze nebudu hodnotit.
@Mirek: Pokud nebudou holky extremne dobry, tak si myslim, ze i Nova bude tlacit kluka jako viteze. Prece jen vyhrat to 4x holka za sebou uz by bylo moc.
@Mirek: To by nemohli Tomášovi udělat ! Určitě vyhraje holka, jak si pokaždé vroucně přeje ! :-D
Taky myslím že vyhraje holka, to už vyhraje čtvrtá holka po sobě Superstar a všechny tři řady Voice vyhrály taky holky. Já už naději ve vítězství kluka ztratil a byl by to fakt zázrak. Jak sem neměl rád Chodúra, tak dnes už bych byl rád za to aby se někdo podobný objevil kdo by dominoval a všechny holky by tam sezpíval do spodního prádla. Chtělo by to nového Cmorika nebo Chodúra ale vidím to zase na babu, bohužel to asi jinak už nejde.
Jinak teda doufám když mají teď Nova s Markízou tolik peněz že jsou schopni zaplatit pět porotců, že teda nebudou šetřit ani na počtu finalistů a na počtu finálových kol. Předpokládám že rozpočet musí mít větší než minule když jsou schopni platit pětičlennou porotu. Takže ať je laskavě minimálně 12 finalistů a aspoň 9 finálových kol. Samozřejmě ale nevěřím že to tak bude. Oni peníze dávají tam kde to potřeba není a tam kde by to divák skutečně ocenil, tam budou šetřit. Jestli bude finalistů zase 10 jako minule, tak to budeme ještě rádi. A finálových kol tipuju maximálně 5. Ale tenhle jejich rychlovlak nemá cenu, to by se na to rovnou mohli vykašlat. Kvůli tomuhle osekávání ztratila soutěž svoje největší kouzlo.
Čekal jsem, kdy se tu objeví článek o tom, že bude letos 5 porotců. Už když jsem to viděl, napadlo mě hned, že to bude zase strašná taškařice a další důvod, proč se mi na to nebude chtít koukat… Poslední SS byla slabá, kluci ve finále pěvecky žádná sláva, holky průměr. Každý rok všichni všude píšou, že to chce pár let počkat, než se to znova udělá, ale ne, tv to sem budou cpát znovu a znovu…
Co se té poroty týče, chápu Haberu, Čekovského a snad i Bagárovou, ale Mareše bych chápal jako moderátora, co může nabídnout těm začínajícím zpěvákům? Jak vystupovat na veřejnosti? A Solaříkovou-Pagáčovou tam prý nabrali, aby radila jako „herecký kouč“. Tak to měla jít spíš do Tváře a ne do SS? Co mě děsí, že pokud byla čtyřčlenná porota a živá kola se osekala na minimum, jak to dopadne letos, když bude porotců 5? To se nejspíš udělá jedno semifinále a pak rovnou finále, aby se ušetřilo za ty živé přenosy co nejvíc. To bych raději bral porotce jen 3 (a fundované v oboru) a zpět aspoň 8-10 finálových živých kol! Je to smutný, kam až to tahle soutěž dopracovala…
@J: Psal sem to v příspěvku před tebou. Proč se aspoň trochu neřídí podle toho co chtějí diváci. Mě pět porotců nijak zvlášť nevadí, nemám s tím problém a jsem schopný i toho Mareše a Solaříkovou v porotě nějak tolerovat i když tam moc nepatří ale jen ať to proboha není na úkor počtu finálových kol a na úkor počtu finalistů. To by byla opravdu neskutečná zhovadilost. Chápu klesající sledovanost ale kéž by tak Nova s Markízou ještě aspoň jednou našly tu odvahu a daly peníze na větší počet finálových kol, aspoň by se naposledy přesvědčily jestli to má ještě cenu nebo ne. Co ale rozhodně nemá cenu je to osekávání Finále na minimum, tím se vůbec nic nevyřeší. Tohle si ten formát nezaslouží a jeho diváci taky ne. Mám z toho strach, já bych si přál aspoň 12 finalistů a normální počet finálových kol jak to má v pořádné SuperStar být. Ať se nad tím produkce prosím aspoň zamyslí jestli to tu čtou. Když se dělá taková show, tak ať se dělá pořádně nebo ať se raději nedělá vůbec. Říkají že chtějí každou řadu divákům nějak ozvláštnit. Já bych teda daleko raději viděl větší počet finalistů než větší počet porotců. Klidně i 14 nebo 16 by jich mohlo být, to bych byl štěstím bez sebe. Realita bohužel ale asi nakonec bude o dost tristnější. Uvidíme jak to vymyslí, moc velké iluze si o tom ale nedělám a obávám se nejhoršího.
@J: @Tomáš: Taky je možné, že 5 porotců vyváží jen jedním moderátorem, v tom případě ale doufám, že to nebude Jasmína, jak už tady někdo psal, protože to by byla katastrofa :-/
@Tomáš: Přemýšlel jsem o něčem podobném. Počet porotců a složení poroty není vlastně nijak zajímavé. Postačí, že je tam Habera. Přiznám se, že některé porotce jsem ani neposlouchal (třeba Gábina Oswaldová, která se jen snažila být vtipná za každou cenu). Ale mnohem zajímavější informace je, kolik bude semifinálových kol a jestli v nich budou rozhodovat diváci a ne zase převážně porota. Kolik bude finálových kol a jak to bude s divokýma kartama. Tohle by mně hlavně zajímalo a ne složení poroty. Pak už se zbývá jenom modlit aby se dostavili kvalitní zpěváci.
@Prochor: Já myslím že semifinálové kolo bude zase jenom jedno pro kluky a jedno pro holky a těch finálových bude taky po skromnu. Pokud jde o počet finalistů, já bych jich klidně bral i 16 nebo 14, aby se tam prostě dostalo více talentovaných lidí i kdyby měli vypadávat ve větším počtu a nebo aspoň kdyby bylo finalistů těch klasických 12. Ale myslím že budeme rádi pokud jich vůbec bude 10 jako minule, taky by jich klidně mohlo být jen 8 jako v roce 2015 ale to už bylo vážně hodně přehnané okleštění na samé hraně únosnosti. Prostě sem dost skeptický a bojím se že už od produkce v tomto směru nemůžeme čekat nic moc, co by nás potěšilo. A pokud jde o Divoké karty, ty bych úplně zrušil. Je to nespravedlivé, je to přežitek a prostě to nikdy ani nemělo být. Minule Borkovcovi DK stejně vůbec v ničem nepomohla. Chápu že třeba Haricha nebo Štěpána Urbana to dost nakoplo ale stejně by to nemělo být, jednou prostě mají ve finálových kolech rozhodovat už jen diváci a když někdo na základě jejich hlasování vypadne, tak ať prostě vypadne i kdyby to byl můj sebevětší oblíbenec. Tohle mě nikdy nebavilo. Moc doufám že příští rok už v SuperStar žádná divoká karta nebude a když už tak ať je použita v Semifinále jako ve starých řadách SuperStar a ne až ve finálových kolech. Tam už skutečně nemá co dělat. No jsem zvědavý jak to zase vykoumají, raději předem čekám zklamání, ono je to tak lepší.
@DJ Vlado – obávám se, že kvalitních moderátorek je v našem rybníčku pomálu a málokterá by to utáhla sama, natož Jasmína…
Jinak s těmi semi a finálovými koly souhlasím. Ono zase pozor na to, finalistů může být klidně 12, ale aby to neudělali jak ve Voice – první týden 4 ven, druhý týden 4 ven a pak se vybere z finálové 4 vítěz. To by mě fakt naštvali. Já bych byl klidně pro 4 semifinálová kola (10x holky ČR, 10x holky SR, 10x kluci ČR a 10x kluci SR) z každého kola ať postoupí 2 a pak tu top8 ať doplní třeba 4 divokými kartami (za každé semifinálové kolo 1 DK) – byla vy finálová 12 a pak už by mohli vypadávat první večer 2 a pak už jen po jednom. Mělo by to smysl a hlavu a patu a ne to, co z toho je za poslední roky :(
Když už změny, tak bych uvítal zrušení národnostního rozdělení v semifinále. Někdy se sejde např. lepší skupina českých zpěvaček než slovenských nebo naopak a lepší skupina doplatí na vyřazování češi-slováci zvlášť. Stejně tak by měly být jen dvě divoké karty pro porotu – jeden kluk a jedna holka bez ohledu na národnost.
Když nemohou rozdělit hlasy diváků na české a slovenské a zohlednit to v hlasování, tak proč dělit podle národnosti zpěváky ? To podle mně principiálně nedává smysl a zbytečně vypadnou lepší zpěváci.
@Prochor: Já mám pocit že v posledních třech řadách Superstar už soutěžící v semifinále podle národnosti rozděleni nebyli ne? Nebo aspoň ne tak okatě ale stejně pak jakoby náhodou postoupil do finálových kol stejný počet soutěžících z Česka i Slovenska což určitě nebylo přání poroty ale produkce.
@Tomáš: Je pravda, že jsem myslel na ten systém s více semifinálovými koly. Tam se vždycky vyřazovalo po jednom-české holky, slovenské holky, čeští kluci, slovenští kluci a vypadli 4 lidi. Teď už na tom vlastně teoreticky nezáleží. Ale protože vyřazuje porota a ne diváci, tak to pořád není fér. Mohou mít naplánované kolik pustí čechů a slováků do finále. Třeba si vzpomínám na názor, že nemohla postoupit Karolína Přibylová protože postoupila Sabina Slepčíková a pro Karolínu už nebylo ve finále místo.
@Prochor: Přesně tak to je no. Podle mě musí dodržet stejný počet čechů a slováků ve finále, chtějí to tak produkce obou televizí.
@Pattrick: A ty jsi kdo, šušane?
Já to prostě miluju, jaké jsme my Češi prasata :) ! Ničemu nerozumíme a stejně ty své špinavé rypáky strkáme, kam můžeme. Viďte. :) a místo toho, abychom se štvali s pozitivním myšlením, rovnou sypneme k hodnocení i svůj bobek (o který stejně nikdo nemá zájem), jen aby se neřeklo…něco smrdět musí. Kdyby ovšem byl bobek kvalitní a ne slovní průjem. To pak nakazí i ostatní prasata. A to je na nás nejlepší, že prostě svůj myšlenkový průjem netajíme.
A ještě jsme úplně roztomilí v tom, jak něco umíme zas—at řečma a tak se kvalifikujeme jako profíci sr-ček a můžeme si dovolit (ne jako jiní) sedět za TV u Superstar a přispívat mlčícím obrazovkám našimi názory.
Dycky Češi!
Ještě bych chtěl aby se závěrečné Superfinále SS také vrátilo k původnímu modelu kdy proti sobě na konci soutěže soupeřili pouze dva finalisté. Ale to asi taky nehrozí protože to souvisí s tím že televize šetří na finálových kolech a proto raději v posledních letech dělají Superfinále ve třech, aby tím logicky další jedno kolo odpadlo. Sice je na jednu stranu fajn že se do Superfinále dostanou tři soutěžící ale na druhou stranu to soupeření ve třech je pak celé takové rozplizlé a není to ono, taky se tříští hlasy a to by se už když jde o vítězství dít nemělo. Mě mnohem napínavější přišly pěvecké souboje mezi Chodúrem a Šmajdou nebo Adamcem a Gunčíkovou než v posledních dvouch SS kdy už Superfinále dělali ve třech lidech. Ta atmosféra se tím prostě někam vytratila. Ale jak říkám, vzhledem k úsporám už asi nehrozí že by se to ještě někdy vrátilo k původnímu modelu. To spíš očekávám že můžou udělat Superfinále dokonce ve čtyřech jako to bylo ve Voice. Šetří se šetří, ale vždy na těch nesprávných místech.
@Tomáš: Tak to já jsem naopak rád za Superfinále ve třech a je jedinou věcí, kterou bych z osekaného systému posledních SS zachoval :-) Jednak tam méně hrajou roli antihlasy a vyhrává tak ten, kdo se divákům nejvíc líbí a ne ten, kdo jim méně vadí :-) No a především tak odpadá národnostní hledisko, že Top 2 vždycky musí být Čech vs. Slovák a můžou se tak klidně utkat dva Češi nebo dva Slováci, protože ta druhá národnost je zastoupena „třetím vzadu“, k čemuž došlo minule :-) Btw. kdyby v Supefinále ve třech bylo o ročník dřív, mohl jsi tam mít Kukačku ;-)
A ještě bych měl jeden zlepšovák. Buď ať je pořádné semifinále kde o finalistech rozhodnou diváci a nebo jestli chtějí zase dělat jen jedno semifinále kluků a jedno holek s tím že diváci pošlou do Finále jen jednoho finalistu s nejvíce sms a o zbytku rozhodne porota, tak ať raději nedělají semifinále vůbec. Ať prostě vybere všechny finalisty rovnou porota bez semifinále a ať začnou rovnou finálová kola. Ušetří se tím rovnou dva přímé přenosy když jim jde tolik o šetření a tím pádem můžou místo toho přidat dvě finálová kola. Takové semifinále které je jen jedno a ve kterém diváci rozhodnou jen o jednom soutěžícím totiž nemá stejně vůbec žádný význam. Jde o to jestli něco takového umožňuje licence ale řekl bych že ta licence asi bude hodně ohebná vzhledem k tomu co s pořadem v posledních letech vyvádějí. Ale to jsou jen moje myšlenky, já si tu můžu psát co chci ale s realitou která přijde to stejně nebude mít vůbec nic společného.
@DJ Vlado: Tak samozřejmě v něčem to může být i dobré jak píšeš ty, ono je to hodně diskutabilní. Ale mě to prostě přišlo vyhrocenější a napínavější když tam proti sobě stáli jen dva soutěžící. Ty národnostní hlediska která do toho zasahují, to už je zase věc jiná a tam jak se ukázalo minule, je lepší když jsou v GF tři lidi. Já prostě stejně měl ale nejraději tu starší podobu Superstar ale časy se mění a už to takové asi nikdy nebude.
@Tomáš: A proč to potřebuješ mít za každou cenu vyhrocené? To ti nestačí, jak je společnost rozdělená a při politických debatách si lidé pravidelně vjíždějí do vlasů? Já si naopak chci při zábavné talent show odpočinout, a proto mám radši, když je to jen přátelský souboj :-) A se zrušením semifinále nesouhlasím už vůbec, především proto, že kdyby porota vybrala rovnou finalisty, byl by ten výběr hrozně úzký, to už by bylo jako ve Voice, přičemž si myslím, že právě ty bys tomášoval o sto šest, kdyby ti porota některého favorita zařízla :-P Přece jen ti semifinalisti, i když nepostoupí do finále, jsou aspoň trochu medializovaní a mají šanci si vytvořit aspoň minimální fanouškovou základnu, zatímco ti, kteří vypadnou v divadle či na Dlouhé cestě, jsou ještě víc „neviditelní“ než ve Voice (až na výrazně medializované případy jako např. minule ten Laci), proto za mě semifinále NERUŠIT, ale rozhodně bych byl radši, kdyby to v něm bylo čistě na divácích (a úplně nejradši bych se vrátil k trojkolovému SF jako v letech 2006 – 2011, ale to je bohužel utopie) :-)
@DJ Vlado: Já sem se asi špatně vyjádřil, inu už tu nediskutujeme zase nějaký ten měsíc, tak mi to asi už tolik nejde. Spíš sem myslel napínavé než vyhrocené a já prostě větší napětí pociťuju když jsou tam jen dva soutěžící než tři, to už je pak takové roztahané. Ale možná je to i tím že v posledních dvouch SS kde to GF ve třech bylo byly Emma i Tereza jasné favoritky a proto to nebylo tolik napínavé – i když u Terezy to trochu zdramatizovala Eliška ale stejně se dalo čekat že nakonec vyhraje Tereza. Koneckonců třeba v GF Adamce a GG byla mezi nimi a jejich tábory mimořádně přátelská atmosféra a stejně to bylo napínavé. No a k semifinále – pro mě jsou semifinalisti co se nedostanou do Finále takoví divní pulci co skončili v polovině cesty, nevím moc kam je zařadit. Jestli je tam vůbec nebrát v potaz nebo je počítat normálně k finalistům, v podstatě nejsou ani jedno ani druhé. Ještě je mi to jedno když ti soutěžící pro mě nejsou zajímaví ale horší je když tak skončí někdo komu hodně fandím. Kdyby vybírala finalisty přímo porota a někoho mi zařízla tak bych určitě tomášoval ale oni ho přece zaříznou i takhle když to semifinále bude jen jedno a diváci rozhodnou o postupu jen jednoho soutěžícího, zbytek je i tak na porotě takže v tom rozdíl není. A jestli někomu pomůže jedno živé vystoupení v semifinále k tomu aby se víc prosadil, tak jedině v tom asi ten smysl semifinále vidím. Ale v podstatě tu jen polemizuju co by kdyby. Shodneme se že nejlepší by bylo kdyby se vysílala pořádná a neosekaná semifinálová a finálová kola ale taky se shodneme na tom že to tak bohužel asi už nikdy nebude.
https://www.televizeseznam.cz/video/extra-host/extra-host-monika-bagarova-konecne-promluvila-o-miminku-deti-a-tehotenstvi-resime-kazdy-den-64002996?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=fevv0byAms9-201912300017&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=abtest144_landing_page_zdroje_varA
@DJ Vlado: Ví se už, kdy to začne?
@Rena: Tento týden by měly být zveřejněny podrobnosti, tzn. novinky a datum startu :-)
Reality show SuperStar budou od 16. února patřit nedělní večery. SuperStar se na televizní obrazovky Novy vrací po dvou letech. Řada vysílaná na jaře 2018 dosáhla průměrné sledovanosti 672 tisíc diváků starších 15 let (podíl 19 %). V divácké skupině 15-54, na kterou Nova programuje a prodává reklamu, se podíl pořadu vyšplhal na 24,6 %.