SuperStar 2018, 2. finále: Konec ledové královny a filipínského prince
Minulou neděli se naše finálová osmička zúžila na šestku. Ještě před tím však každý ze soutěžících musel zazpívat jednu píseň, kterou věnoval některému ze svých blízkých. Jaké výkony v písních s věnováním naši soutěžící předvedli? A která dvojice nás v závěru opustila? Inu, čtěte rekap DJ Vlada a Scalexe, ve kterém se vše dozvíte.
Společné vystoupení Top 8
zpívali: Avicii feat. Aloe Blacc – Wake Me Up
DJ Vlado: Opět bych řekl, že to byla standardní group performance, ovšem když k tomu přidáme fakt, že to byla v podstatě pocta zesnulému DJovi, tak to jako celek působilo vkusně.
Tereza Mašková
zpívala: Sia – Chandelier
DJ Vlado: Hodně podobný výkon jako minule. Začátek a konec byl kýčovitě přezdobený jak kočkopsí dort. Torzo písně opět technicky výborné, ale hlubší emocionální zážitek to ve mně nezanechalo. Obávám se, že u Terezy se budu v hodnocení opakovat až do konce podobně jako před pěti lety u Veroniky Stýblové.
Petr Borkovec
zpíval: Rag ‘N‘ Bone Man – Human
DJ Vlado: OK, tak si jdu sypat popel na hlavu. Ačkoliv jsem Petrovi v této písni nevěřil, že refrén dokáže pořádně rozbalit, on mě přesvědčil o opaku. Poprvé se mi Petrův hlas poslouchal příjemně, navíc to bylo výrazově hodně pestré jako duha po dešti a Petr mě hodně překvapil i chraplákem, který v nejvyšších tónech nasadil. Pro mě osobně nejlepší výkon večera a zároveň Petrův jednoznačně nejlepší výkon v soutěži.
Adéla Kvitová
zpívala: Adele – Set Fire To The Rain
DJ Vlado: Adéla měla po Petrovi hodně těžkou pozici. Její výkon nebyl špatný, jen zcela výrazově plochý jako Letiště toho, po kterém je „mutant“ vdovou (musel jsem toto své tradiční přirovnání aspoň trochu okošatit, abych se neopakoval). Adéla mě mnohem víc bavila v energických peckách, zatímco v pomalejší písni vyplula na povrch její chladnost, na kterou jsem minule upozorňoval. A vzhledem k tomu, že Adéla neměla pevnou základnu fanoušků, tak pro ni první matnější výkon znamenal konec.
Karmen Pál-Baláž
zpívala: Tina Turner – Proud Mary
DJ Vlado: Karmen nás nepřestává překvapovat. Po excelentní rockové baladě z minula se pustila do této vypalovačky, ve které ukázala, že není žádná spící panna, ale má v sobě energii a živočišnost. V pomalejším úvodu perfektně vynikla její zastřená barva hlasu a vůbec nejlepší bylo závěrečné „Rolling on the river“. Výtku bych měl snad jedině k tanci, u kterého jsem si vzpomněl, jak Ondřej Hejma v první české SuperStar přirovnal Sámera Issu k medvědu Brtníkovi. Ke zpěvu ale žádnou výtku nemám. Karmen zatím ve finálových kolech jede na 100%, ve svém žebříčku ale dávám tentokrát přednost Petrovi, který mě o něco víc překvapil.
Jakub Pružinský
zpíval: Coldplay – Viva La Vida
DJ Vlado: Absolutní průser. Chris Martin by se obracel v posteli s náhradou za Gwyneth Paltrow, kdyby Jakubovo podání slyšel. Intonačně i rytmicky to bylo od začátku do konce mimo. Ač je mi Jakub jako kluk velmi sympatický a má u mě významné plus za klobouky, tak zpěvácky je to omyl finálových kol a ani zajímavá barva ho nezachrání. Myslím, že příště bude čas udělat zrzkovi pápá.
Bryan Gandola
zpíval: Robbie Williams – Angels
DJ Vlado: Nejen Petr, ale i Bryan předvedl svůj jednoznačně nejlepší výkon v soutěži. Místy to bylo sice trochu výrazově přepálené a Bryan chvílemi přehrával jako Jan Čenský, ale jinak to Bryan zazpíval výborně, přičemž vůbec nejlepší mi přišel a capella úvod. Ačkoliv jsem nikdy nebyl Bryanovým fanouškem a v soutěži mi nadále chybět nebude, za tento výkon si rozhodně vypadnout nezasloužil.
Eliška Rusková
zpívala: Taylor Swift – Shake It Off
DJ Vlado: Nechci se zase opakovat, ale v tomto případě nemůžu nepoužít památný výrok Michala Horáčka o špatné písni, kterou by dobře nezazpíval ani Freddie Mercury. Eliška dělala, co mohla, ale z této vlezlé odrhovačky se prostě víc vykřesat nedá. Eliška navíc ve svém věku nemůže mít takový nadhled jako Emma Drobná (která tuto píseň rovněž zpívala, i když ne v SuperStar, ale ve slovenské Tváři), aby tento kolovrátek v jejím podání nevyzněl besídkovitě. Mírně se však v jejím případě zlepšili stylisté (odhalené bříško je u patnáctky povolené erotično, na rozdíl od výstřihu z minulého týdne), i když bych jí rozpustil vlasy a místo podpatků jí dal tenisky. A v neposlední řadě musím Elišku ocenit za to, že u ní nad sobeckou radostí z postupu převládl smutek z vypadnutí kamarádky Adély.
Aneta Horňáková
zpívala: Elvis Presley – Can’t Help Falling In Love
DJ Vlado: Rozhodně lepší výkon než v minulém kole, nicméně ovace poroty nesdílím. Tato elvisovka je nejkrásnější ve své melodické jednoduchosti a jakékoliv komplikování jí nesluší. Aneta stejně jako v semifinále kudrlinkovala jako o život, čímž atmosféru písně zcela zabila. Aneta holt nemá takový přirozený jazzový feeling jako například má favoritka z druhého Hlasu Kristína Mihaľová (kterou mimochodem můžeme vidět mezi vokalisty), aby od ní kudrlinkování neznělo kýčovitě. A je to docela škoda, protože jinak má Aneta celkem příjemný hlas, ale tou svojí manýrou si to šíleně kazí.
Pořadí výkonů podle DJ Vlada:
1. Petr Borkovec, 2. Karmen Pál-Baláž, 3. Bryan Gandola, 4. Tereza Mašková, 5. Eliška Rusková, 6. Adéla Kvitová, 7. Aneta Horňáková, 8. Jakub Pružinský
Host večera: Ewa Farna
zpívala: Na ostří nože
DJ Vlado: I když se nám Ewa čím dál víc zakulacuje (toto téma bych laskavě přenechal bulváru, jelikož, jak už jsem psal kdysi u Adély Ferencové, sám nejsem nejštíhlejší a jakékoliv moralizování by ode mě v tomto směru znělo pokrytecky), tak již tradičně předvedla perfektní zpěvácký výkon. Adame Mišíku, Pavle Callto, slyšíte to? Takhle má vypadat vystoupení hosta v SuperStar.
Hodnocení 2. finále podle DJ Vlada:
Oproti prvnímu finále šla úroveň výkonů mírně nahoru, minimálně výkony Petra a Karmen se blížily k touchdownům, na opačném konci pelotonu pak daleko za ostatními skončil Jakub. Co se týče vypadlíků, tak ani u jednoho z nich to vzhledem k menším fanklubům nevidím jako velké překvapení. Adéla se řadila do kategorie zpěvaček jako Veronika Zaňková, Kristýna Peterková, Tereza Najdekrová či Monika Povýšilová, které zpívaly velmi dobře, ale na diváky působily chladně, pročež opustily finále mezi prvními. Bryan doplatil rovněž na jistou akademičnost svého zpěvu, od které se sice v posledním vystoupení lehce oprostil, ale nejspíš bylo už pozdě. Já bych spíše obětoval Jakuba a Anetu (u které bylo však vypadnutí vzhledem k zařazení na konec nereálné), ovšem Adéla a Bryan pro mě byli na vypadnutí přijatelná varianta. Hlavně, že se zachránila Eliška, která je pro mě jednoznačně nejsympatičtější finalistkou, jen potřebuje lepší výběr písní, ve kterých by mohla více předvést, co v ní dřímá (ideální by byla nějaká česká píseň). Jako finálová trojka se v tuto chvíli celkem jednoznačně profilují Tereza, Karmen a Petr, přičemž by bylo překvapením, kdyby se kdokoliv z těchto tří do Superfinále nedostal. Tuto neděli nás opustí opět dva soutěžící a já jsem nejvíc zvědav, zda bude použita divoká karta. Odpověď na to dostaneme už za tři dny.
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
opět skvělí rekap a v hodně věcech pravdivý
až na Borkovce na 1 místo patří vždy Karmen
Ahoj Vlado, ty este zijes ? :-OO
Moje pořadí za 2. finále:
1/ Karmen
2/ Aneta
3/ Brian
4/ Petr
5/ Tereza
6/ Adéla
7/ Eliška
8/ Jakub
@dolores: Ahoj, žiju, ale mám teď moc práce + mi do toho opět vlezlo jedno divadlo, takže jsem se k sepsání rekapu dostal až včera večer :-) Btw. první místo v mém žebříčků výkonů tě asi překvapilo a potěšilo, ne? :-D
Tady nemá smysl to cist ,,ten DJ vlado nerozozná talent od pozerstvi. On je zaujatej vuci vsem zpevakum kteri nejsou jednotvarni(jako drobná nebo bagarova), maji rozsah a umí pracovat s dynamikou i hlasem(coz obe neumi),a prinaseji do songu pátos a nezpivaji jen spomalené verze hitu. Zaujatej a hudobne nevzdelanej tady placa nezmysly a ovecky prikyvuji a a davaj za pravdu. Kezby alepson jednou vyhral nekdo kdo si to opravdu zaslouzi. Poslední 3 vitezi byli parodie.A co se tyce PalBalazove, to byl technicky nejhorsi rvani co jsem kdy slysel. Kdyz tohle nekdo povazuje za nejlepsi z celého vystoupenni a ona v tomto hodlá pokracoavt,za par mesicu ji odjede hlas.
@DJ Vlado: no ja som uz mala pripravene, ako ta zotriem za kritiku Petra a ty si mi to prekazil :-D
Petr ale vitazom nebude, uz som si vsimla ako sa do neho navazaju za vyzor, pisu mu, ze si hnusny a obocie ako Breznev, atd. Ze nie je komplexny balicek na vitazsvo, lebo je skaredy. Ja ale verim, ze on je dost psychicky silny, aby aspon toto ustal.
Zaujimave je, ze v nasich koncinach na vitazstvo chlapec nemoze byt ani krasavec, ani skaredy. Musi vyzerat ako bezny chasnik, t.z. dievcata neodpudzuje a v chlapoch nevyvolava ziarlivost……. (ako Adamec)
Petr tohle se mi zdá jak vůbec můžeš tady na posvátném místě panáčkovském kritizovat Dj Vlada nevětšího profesionála všech dob to si on nezaslouží mluvíš s cesty nebo sis dal něco blbého na jídlo ale musím ti něco vysvětlit tady se budeš chovat slušně a pokud se ti to nelíbí dostaneš od admina BAN nebo půjdeš do schvalovačky tohle je hloupé a tvá slova jsou nespravedlivá urážíš Karmen a to bezdůvodně ty hlupáku co od ní si kdy slyšel nic tak nekomentuj blbosti si zamindrákovaný a myslíš si že sem budeš psát blbosti které tu nikoho nezajímají vzpamatuj se chlapečku Karmen pál baláž je nejlepší má dokonalou techniku styl frázování tanec pohyby je dokonalá krásná je nejlepší a nezaslouží si od takové nuly takové pomluvy a to samé platí i na Vlada zklidni hormon okamžitě
@dolores: Petr je škaredý ? Zajímavé, já znám hodně holek co po něm slintaj … pravda, jsou to „holky“ tak nad 40 … :D :D Mě přijde jako takovej Belmondovskej týpek, ne krasavec ale přitažlivej, ale nevím, nejsem baba ;-)
@Bezík: Mas pravdu, niektore baby slintaju, ale niektore su znechutene, tazko im vyhovies :D Pre vela dievcat je odpudivy a ak si pamatas tu na panakovi mnohi pisali, ze je v nom nieco temne, negativne,…atd. Mne osobne pride normalny, v pohode chalan, sice ziadny krasavec, ale niecim zaujimavy, nieco v nom je take zivocisne a ked spieva ide z neho eneria a emocie, teda aspon na mna …..a zrejme to citia aj ini, inak by sa urcite nedostal tak vysoko. Hoci neprajnici povedia, ze je tam len kvoli nedostatoku ceskych chalanov. Iste je, ze Petr nepredstavuje plysaka pre pistuchy, tentokrat tam taky chyba, lebo ani Jakub nesplna kriteria globalneho zvlhcovaca gatiek… asi tam mal byt Motalik ? :-))
Dost ma pobavilo ako si petra podava bulvar :-DD
https://www.extra.cz/krive-zuby-jako-turecka-savle-a-vkus-venkovskeho-balika-takhle-superstar-nevypada-petre
@ales winner Karmen: Chovaj sa slusne, zase nenadavas diskuterom ? Nie kazdy vidi Karmen tvojimi ocami. Dost tu kritizujeme Terezu a nikto nam nenadava do hlupakov…. Vies co je to tolerancia?
A dala som si tu namahu, a nasla som pre teba to video, kde Karmen hovori, ze chce vyhrat, len si ho pozri dokonca https://www.youtube.com/watch?v=sbO415c9IvY&t=0s&index=9&list=PLPYrQQCP-8xzqh8mapfCG_c4lXdfmhJW7
@dolores: Mám pocit, že u holek je to dost podobné, jediná vyložená kráska, která kdy vyhrála, je Emma (samozřejmě pokud nepočítám Patrícii Janečkovou, která v době Talentmanie byla ještě dítě, a Martinu Bártu, která ale vyhrála muzikálovou soutěž, ve které šlo i o typ na roli) :-) Ty ostatní ženské vítězky byly vizuálně taky takový střed, ani šeredy ani vyložené krasavice :-)
a doprdele byli zveřejněné reálné výsledky hlasování 2 finálového večera asi bych se měl omluvit protože tohle bych teda v životě nečekal
dolores jo ted sem to viděl to video a opravdu tam Karmen říká to co říká asi se mě to zdá nebo sem tu za blbce
@DJ Vlado: JJ, asi mas pravdu…
@ales winner Karmen: Ty myslis toto? Aku doveryhodnost ma ten web ?
http://superstar-2018.cz/jak-hlasovali-divaci-ve-2-finale-jsou-zname-realne-sms-vysledky-ruskova-malem-vypadla/
@DJ Vlado: Jj, asi mas pravdu …co sa tyka vizualu, Emma je prva kraska, co vyhrala
@ales winner Karmen: Ty myslis toto? Aku doveryhodnost ma ten web ?
http://superstar-2018.cz/jak-hlasovali-divaci-ve-2-finale-jsou-zname-realne-sms-vysledky-ruskova-malem-vypadla/
Ak by toto bola pravda, tak Aneta totalne prekvapko :-O
Aha, takze to maju z Plusky. Moze to byt realne, snad by tento dost vychyteny bulvarny platok nezverejnil nepotvrdenu informaciu.
@dolores: Uvidime po skonceni SS. Ma tusenie, ze sa odhalia vysledky ako v r. 2015. Mohla byt Aneta pred Karmen. Ale to sa jej potom uz nezbavime. Ja by som radsej brala Elisku ako Anetu. Aneta ma v sebe nieco co mna irituje. A toho Elvisa nedavala az tak super. Kym v Eliske citim obrovsky talent do buducnosti. Tak o 2-3 roky.
@dolores: tak může to být fake, ale na druhé straně to je docela pravděpodobné. Aneta není pro mě vůbec překvápko, tady je sice velice neoblíbená a já jsem snad jedinej, kdo ji má rád, ale ona na lidi působí nesmírně pozitivně, je to takové sluníčko a její interpretaci kupodivu lidi dokážou strávit, takže to funguje. Ovšem tím by hrozilo, že budou tři holky ve finále … i když, nakonec proč ne, to by mohlo produkci vyhovovat. Dvě Slovenky a jedna Češka by tříštilo slovenské hlasy a Tereza by měla vítězství prakticky jisté.
@dolores: Pravda to urcite nebude, ty vysledky si cucaj z prstu jako kazdy rok…zarucene info, mame vysledky tajneho hlasovani….uz se tomu jen smeju po tech letech…nechapu, ze tomu veris :-))) respektive spise prani otcem myslenky… Na druhou stranu Aneta by nebyla prekvapko vubec, kdo jde posledni ziska plusove body, jeste jsem Anetu neslysela zpivat a bylo mi jasne, ze urcite nevypadne. Zlaty hreb vecera to jisti.
@J: Tiez som necakala, ze ma Aneta az taky fanklub, ani chvala poroty ju nemohla vysupnut az tak vysoko. Ona zrejme posobi na divakov velmi pozitivne. Ja som bola pripravena sa s nou rozlucit uz v tuto nedelu a napodiv este sa budem bat, aby mi nevyhodil miesto nej Petra. :-)
Jinak Dolores pamatujes minule, jak tu nekdo psal vysledky hlasovani? jsi mu to uplne bastila :-))) Uz tehda jsem psala, ze to jsou kecy a to se taky po soutezi potvrdilo. Ze zrovna ty zas skocis na stejnej lep zas a znova….
@Monika: Takze veris jedine vysledkom, ktore zverejni oficialny web Markizy alebo Novy ?
Lebo Pluska s produkciou superstar spolupracuje, je tam nejaky obchodny barter alebo nieco, tak preto si myslim, zeby to mohla byt pravda, co znamena, aj ze nemusi.
@Monika: Jeeeminenky, sak to bolo este v r.2013, ked nejaky pochybny web zverejnoval vysledky uz pocas hlasovania a napodiv im to na zaciatku vyslo, tak preto som tomu aj v daslom kole verila ….ano, je to stary moj hriech, a ty mi ho casto pripominas,. Dakujem :-))
Kdepak to bylo minule, psal to tady Ferdinand? (jmeno si nepamatuju) delal si z vas srandu, vetsina mu to zrala s navijakem, ja ne…Staci si to vyhledat z posledniho rocniku….jste se vzdycky tesili az se zas objevi a napise vam tajne hlasovani, byli jste za totalni trubky, uz tehda jsem se vam smala….smeju se i dnes….
Jo, presne tak verim jen oficialnim zpravam Novy a Markizy. Kdybych si mela vymyslet vysledky hlasovani napsala bych to stejne jako Pluska. Na tom hlasovani mi neprijde divne jedine jmeno. Aneta sla jako zlaty hreb vecera, navic se doprovazela jako jedina na klavir, to u divaku vzdycky funguje, druhe misto mi prijde uveritelne v tomhle kole. Ze bude Eliska hodne nizko jsem psala uz v minulem tydnu, hned po jejim vykonu. ten song je straslivej s nim se nada zazarit a kdyz jeste predvedete prumerny vykon ala Eliska, muze byt clovek rad, ze nevypadne.
no takže veškerá má snaha asi je doopravdy někde no řeknu to slušně v háji a tomášku chci se ti moc omluvit bohužel máš asi pravdu ale já fakt doufal že Karmen nebo třeba eventuálně i ten Petr může překvapit ale když sem viděl Hornákovou na 2 místě zamrazilo mně a asi to bohužel bude tentokrát pravda asi tam bude v GF K armen ale skončí až třetí achjo já asi začnu brečet
Zkusim si tipnout: Jsem na 100% presvedcena, ze ted v nedeli daji porotci DK. Pristi tyden uz ji nevyuziji, nebudou zasahovat do finale, no a ze by ji nechali minout uplne je podle me blbost, radi nekomu daji sanci se jeste predvest. Tedy DK ted v nedeli padne. kdo bude o ni bojovat? Imho nekdo z trojice Jakub, Aneta, Eliska. Jakubovi DK urcite nedaji, tedy ji ziska jedna z dvou bab Eliska/Aneta.
Mně to baví, jak Petr pořád postupuje, zlepšuje se a stává se zajímavějším. Přál bysem mu, aby to nakonnec celé vyhrál, radši než růžová perla, která je sice pořád stejně dobrá, ale čím dál nudnější. A odpůrci se můžou vzteky a závistí třeba pos*at, nadávat mu do ožralů, kritizovat ho za vzhled atd. atd. Ostatně nic nového pod sluncem, jednoho Petra B. jsme už v Superstar měli, taky byl tehdy odpůrcům trnem v oku, a až do GF to dotáhl.
@Monika: Ferdinand? nieco mi to hovori, zeby to bol rok 2015, neviem, nedrzim toto v hlave. Kludne sa smej, skodoradost=najlepsia radost :-)) Mne to nevadi…
Vlado, skoda, ze davas rekapy tak neskoro, lebo tu teraz mali byt rebricky a hodnotenia diskuterov za posledne kolo a nie su, lebo to kazdy napisal pod minuly clanok
http://superstar2018.nova.cz/clanek/odtajneno-jake-songy-vasi-favorite-zazpivaji-ve-3-finale-superstar-tyhle-pecky-vas-dostanou.html
CZ/SK kolo…
Karmen som vybrala vskutku dobry song, presne na telo. Zaziari slniecko. Tak na Petra som zvedava ako da LUCII a Jakub toho Grigorova. Dufam, ze zaziari aj Eliska, ten song TOUZIM by jej tiez mal sadnut na telo.
Jakub – tak to bude pruser, jasny adept na vyhazov
Petr – Lucie se k nemu hodi vyborne, asi to nejlepsi co mohl dostat
Tereza – neee bude mi prznit Gombitovou a vubec mi nejak zacina vadit, ze porad zpiva megahity a dostava protekcni songy, to zas bude za hvezdu
Eliska – na tom se neda nic predvest, je to zcela debilni song, adept na vyhazov
Karmen – wow jeden z mych nejoblibenejsich songu slovenske tvorby, desne se tesim, je to pekelna vyzva
Aneta – sedne ji to, muze to byt dobry vykon, ale ten song neni zadnej megahit, neni to takovej velesong jako Vyznani treba, divaci to nemusi vubec ocenit
co to proboha bude zpívat Karmen za mě poprvé totální zklamání za výběr songu
Ocenujem, ze Tereze nevybrali Spinarku. Bola by som rada, keby sa nepokusila kopirovat Mariku a ani prilis vibrat a hlavne to vyznanie nepodat ako muzikalove vystupenie. VYZNANIE je skvost slovenskej tvorby a nesmierna vyzva. Niekedy je lepsie menej nez privela. Hlavne sa tento song musi spievat srdcom a emotivne. Je toho Tereza skutocne schopna?
jsem si projela Yt a docela zklamani, Karmen urcite bude kopirovat verzi Sindelarove, celkem hruza. Miluju original Chlap z kriza, ne tu rockovou verzi, ta se mi nelibi vubec. Ach jo, skoda…
ty songy nic moc, mame tolik super pisnicek…Hrozne bych chtela slyset od Petra Krystofa Zustan tu se mnou ci Ty a ja, nadherne songy…
Tak fantastické výběry mají Petr, Karmen a Tereza – ve všech 3 případech cítím náběhy na touchdowny. Úžasný song má Jakub, ale bojím se, že to výrazově nedá. Tohle je totiž nehorázna kláda. Eliška má sice song své oblíbenkyně Farne, který navíc Ewa nazpívala v době, kdy byla přibližně v Eliščině věku, nicméně já mám s touhle písní ten problém, že mi přijde celkově „o ničem.“ Nemám se tam jako posluchač čeho chytit, ani z melodického, ani z harmonického hlediska. Jediné mírné pozitivum je pro mne aspoň (pop)rocková aranž. Aneta má song, kde se sice v refrému může ukázat, ale opět to není píseň, kterou bych si dobrovolně pouštěl víckrát.
@jab: Eliska si songem zadelala na vyhazov, bude v obrovskem ohrozeni. Ten song je o nicem stejne jako minule zpivala hroznou sracku. Vedle tech megahitu s Touzim nebude mit absolutne zadnou sanci. To je pisen jednim uchem dovnitr, druhym ven, velmi velmi spatna volba. A s Anetou taky souhlas, blby vyber.
Karmen Pál-Baláž -Chlap z kríža- Tohle mě připadá od produkce vůči Karmen jako schválnost. To tam proboha nemohli vybrat něco normálního? Nebo je to začátek pomalé likvidace nechtěné konkurence pro Terezu?
Petr Borkovec – Dotknu se ohně – Petr je už poslední použitelný kluk v soutěži, tak snad to zvládne
Tereza Anna Mašková -Vyznanie – Nevím proč, ale na tohle se moc netěším. Je rozdíl, když ty výšky zpívá Gombitová nebo vříská Mašková.
Aneta Horňáková – Unikát – Nahrávka Anetě na smeč. Tyhle nudný unylý songy jsou pro ni jak dělaný….
Eliška Rusková – Toužím – Tohle bude velká zkouška. Je to krásná, ale strašně těžká písnička a ani Ewa to na koncertech nezpívá v této extrémě těžké podobě.
Jakub Pružinský – Pocta Majakovskému – Jakub tohle neuzpívá…..likvidace, leda, že by ho fanynky podržely
Unikát a Chlap z kríža jsou nezajímavý nudný songy, prostě se tlačí na vítěze/ku z ČR.
Zaujimave je to, ze Martina Sindlerova spievala v SHS1 tak VYZNANIE ako aj CHLAP Z KRIZA. Petr, no som zvedava na jeho podanie. Dufam, ze to nebude odflaknute, lebo LUCII mam velmi rada. Je pekne, ze produkcia nam tu na panackovi vychadza v ustrety. V CZ/SK kole LUCIE chybat nemoze. Jakubovi by sa viac hodil Zbirka nez Grigorov. Ta pesnicka je tazka a Jakub nie je az tak dobry spevak.
@Monika: Přitom z té písně by se dal udělal výborný cover, kdyby se to zpomalilo a šlo se vyloženě po textu, na kterém se dá stavět (ok, je to trilionkrát ohrané téma, ale když se tomu dá dobrá forma, funguje to vždycky). Otázka je, jestli jí produkce něco takového umožní a moc nevěřím, že si Eliška nějakou zajímavou verzi vymyslí v tomhle věku sama. Nebo to ještě může podat rockově, ale pak by to chtělo, aby to kapela nějak zajímavě zaranžovala.
@jab: No to by sa kapela mohla pokusit dat TOUZIM rockovo a nemusime uz mat ani rockove kolo. To by naozaj bolo pre divakov zaujimave. Eliska by rockovu verziu zvladla. Hlas ma dost silny.
@J:
Tak ty uz děláš pro Superstar koukám, že Karmen jsi vybrala písničku a u Petra jsme taky probirali Lucii ?:))
Oboje by mohlo byt dost dobre, o Karmen strach nemam..a Petr to taky snad spravne uřve ;)
Tereza – njn..no muze to byt protekcni výběr. .ale kdo ví + slovenština. .
Btw zdálo se mi to nebo fakt skoro vsichniminule -včetně Bryana -v angličtině zapomněli text? Bůhví kolik času mají na přípravu. .
Třeba bude ještě v rekapu Scalexe :)
jab děláš si srandu Karmen má náběh na touchdown vždyt ta skladba je hrozná vůbec nevím co s tím Karmen provede J to se máš opravdu čím chlubit
Takze predsa cesko-slovenske kolo ? :-)
No Jecko, tak ty si vazne bola vyslysana :-))) Nielen pre Karmen ale aj pre Petra si tu Luciu vypytala :-D Ale mna Dotknu se ohne az tak nebavi, hoci by mohla zafungovat, kedze je tam exponovany zaver.
Za to Vyznanie Tereza zozne minimalne 50% SMS zo Slovenska. Lebo vacsinovy slovensky divak je priam posadnuty tymto prevarenym gigahitom. Je jedno kto ho spieva, nemusi dat ani vyraz Gombitky, vyhrala s nim Legendy popu aj Sisa Sklovska….A je to cista hlasova exhibicia, takze Terka si zase pride na svoje :-)
Unikat je vyborna piesen, jeden z najnovsich hitov, velmi hrana v radiach, neviem, ci je znama v Cechach, ale Aneta bude tymto vazna konkurencia pre Karmen, kedze Chlap z kriza je uz dost vysumela a pre novu generaciu neznama. Ale Karmen je majster prekvapeni, moze zase zaziarit.
Vylozene sa tesim na Elisku. Teraz by sa mohla spevacky predviest. Skoda, ze nema iny song, kde by mohla zaziarit. Ked ta Ewa vela megahitov nema … V tejto piesni, hoci sa Eliske hlasovo hodi neviem-neviem, na Slovensku je to neznamy song Ewy. Obavam sa, koho este okrem Jakuba by mohla Eliska prespievat.
Jakub dostal sancu, pretoze vieme, ze vie silno aj emotivne zatiahnut aj take dlhe tony, ako dal na zaciatku I see fire v semifinale. Len ci to vydrzi cely song a ci spravne trafi do tonov a rytmu ..kedze je to pomale, mozno sa kapela prisposobi jemu . Skor ocakavam, ze to bude labuti song pre Jakuba, lebo toto si nestihne nacvicit k spokojnosti. Ale budem mu drzat palce ako jednemu z dvoch chalanov v sutazi.
Eliska mela minule rychlej song a byla to dost hruza, myslim, ze byla jen krucek od vyrazeni. Ted ma song na podobne bazi a uz tam podle me zahuci. Mnohem vic ji slusi pomalejsi songy.
https://www.youtube.com/watch?v=1fLxPl3ru5g
Ale jo, takhle nějak by to šlo. Když budou kytary aspoň tak výrazné jako tady, už by to mohlo být zajímavější.
Karmen má výhodu v efektním songu, ten výrazný refrém spolu s tím, jak se dokáže do toho hlasu opřít (viz poslední dvě kola), to by mohlo být luxusní číslo.
@dolores: Já bych řekla, že Emma má spis vic charisma, než že by jen byla krasna..tak asi holkam nevadí. .:)
No a Petr ..tak už jsem taky na“ hodnější „kluky v životě; ) ale na obrazovce proc ne;)..
A myslim, že se hroutit kvůli stupidním článkům a komentářum nebude..tusim je z Písečne .Jeseníky. .Trochu to tam znám. .asi ufnukana slečinka byt nemuze;)
@jab: U toho songu CHLAP Z KRIZA musi byt Karmen jemnejsia tak na zaciatku ako aj na konci songu a dokonale to precitit. Ja nechcem, aby vyletela Eliska, ale Aneta. Dufam, v rockovu verziu TOUZIM. A tie gitary nech budu vyrazne. Este by bolo dobre, aby si zvukar zacal robit svoju pracu poriadne.
Tu je verzia TOUZIM z HLASU 2: Ewa Farna, Eliska Mrazova a Andrea Hola: https://www.youtube.com/watch?v=6fj4ZE5QLlQ
Skoda, ze Na ostri noza od Ewy uz zaznel v show, mohla s nim teraz Eliska zahviezdit.
@Ally: Tiez si myslim, zeby mal byt odolny voci hejterom, pochadza z tazkych pomerov, prezil si v zivote dost, pocnuc odmietnutia biomatkou , ci smrtou adoptivneho otca, ktory ho naucil laske k hudbe. Co este horsie ho moze postihnut,,, on sa sice tvari, akoby nic, vsetko v pohode, som jednoduchy chlapec, ale ta bolest v nom je citit zvlast ked spieva. Text Human vyjadril v hlase skvele.
@J: Uff, az som sa zlakla tej Elis a Andrey Holej :-D, Ewa medzi nimi ako spevacka perla ;-)
Ally tak ted aspon vidím kdo Karmen tuto otřesnou skladbu vybral to je likvidační výběr ale J víš ty co smát se budeme my teprve ted se do toho musíme opřít Karmen vyhraje Superstar a i kdyby jí to nevyšlo bude DK použitá máš smůlu
@ales winner Karmen: A co by si chcel pre Karmen zo slovenskej tvorby? Nebodaj Gombitovu? Tu by Karmen nedokazala dat. Tublatanka sa hodi viac pre rockoveho chlapca nez dievca. Lepsie ak ma song, ktory dokaze zaspievat a zaziarit v nom. Rock jej svedci, tam je doma. Dolezite bude skratenie piesne a to, ci Karmen ten zaciatok a koniec piesne dokaze precitit. Ak ano, tak to bude skvele.
J seš dost vedle já bejt na tvém místě bych nikdy Karmen nechtěl ublížit něčím tak hrozným pro mě tato skladba hrozná je sorry vybral bych jí bud Špinarku nebo Žbirku ale nikdy ne to co bude zpívat chudák holka budu se o ní hodně bát aby nešla do roztřelu
@J: Mohla spievat napr. aj nieco od Knechtovej nejako rockovo upravene, je toho dost, co jej mohli vybrat.
Nepochybujem o tom, ze tu Szidi Tobias Karmen odspieva dobre, mozno si ju vybrala, lebo aj szidi je madarka, len rozmyslam, ako by mohla v tej piesni zaziarit popri Tereze. Hlavne dufam, ze to bude lepsie ako do Sindlerky. Mne sa to nepacilo, hoci viem, ze jej fanklub sa vtedy na tom strasne odbavoval :-))
Karmen má skvělý emotivní song, na to se vážně těším. Tereza opět ukřičená exhibice na ozdobu, ach jo. Elišku totálně likvidují, opět píseň v rychlém tempu, bez jakékoliv zajímavé melodie :( Proč jí za celou dobu nedají něco jako How Far I’ll Go, kde kdyby napálila refrén, tak si všichni sednou na zadek. Místo toho jí kromě počátečního Skyscraperu dávají nemelodické, nemastné-neslané pitomosti.
@dolores: Ja si myslim, ze oni nemaju na vyber. Jednoducho produkcia im prideli songy s tym, ze je to pre nich vyzva alebo s tym, ze sa im to hodi k hlasu a divakom sa to bude pacit. Najskor som si aj ja myslela, ze nieco od PEHY by sa jej hodilo. Ale potom, ked Karmen zacali vyberat rockove songy vo finale, tak ma napadlo, ze toto by sa jej hodilo viac. A ak niekto za nu hlasuje, tak sa mu asi paci taka aka je aj s tym rockom. Ak to da emotivne okrem toho chraplaku, tak to bude super. A pokial ide o to, ze je to vykopavka z 90-tych rokov. DREAM ON a PROUD MARY su este starsie. A FONTANA PRE ZUZANU 2 je dost znamy film. Vzdy, ked zistim, ze to davaju, tak si spomeniem len na 2 songy: CHLAP Z KRIZA a LASKA SIALENA.
Inak v hlasovani urcite vedie Tereza, mozno na 2. ci 3. mieste je Karmen. A ak si to udrzi aj v CZ/SK kole tak to bude skvele. Dolezite je to, aby nevypadla a ten song dala tak najlepsie ako sa len bude dat. Tym ludi zaujme vratane takych, ktori ho budu pocut po prvykrat. Zdielam jej vystupenia na twitteri a ludia mi ich lajkuju. Povacsine ma sleduju znami a rodina z USA, Britanie a zvysku Europy a okrem nich aj rockovi a metalovi nadsenci. Pre Karmen bude skvele aj ked skonci na 2.mieste ako Smajda, Guncikova, Pcelar, Urban a dalsi. Mam pocit, ze ona bude po sutazi pokracovat v spevackej kariere. Urcite sa o to pokusi a dufam, ze jej to vyjde ako to vyslo napr. Dominike Mirgovej. Aj ked nepojde v rockovych slapajach. Skor by mala stavit na poprock.
@jpp: Ide len o to, aby to Eliska odspievala tak najlepsie ako sa bude dat. Podla mna pre Elisku chystaju DK. Tipujem, ze vypadne Jakub a Eliska. Jakub ak pohnoji Grigorova si DK nezasluzi, tak jedine Eliska ak maju v plane ju vyuzit. A ja si myslim, ze ano. Este keby chceli TOUZIM dat viac do rocku, to by ten song vyznel lepsie a Eliska by ukazala, ze sa vie predat aj v rocku.
No to se nám to zamotává. Čekal jsem několik jasných odstřelů a několik jasných touchdownů, ale ani jedno ani druhé.
Jakub – tak tady je jediný jasný odstřel. Tohle Jakub nedá. První vypadnuvší je jasný,
Petr – dalo by se říci opět dar z nebes, ale nejsem si tím tak úplně jist. Petr přeci jen nemá Kodymovo hlasové charizma a může to být taky celkem nuda.
Tereza – další poněkud zbytečná exhibice, co k tomu říci. Nic. Nevypadne ;-)
Eliška – tady asi tápu nejvíc. Nicméně se bojím dalšího, poněkud sterilního výkonu byť bez větších chyb. Eliška bude asi adeptkou na vypadnutí.
Karmen – tuhle skladbu nemám moc v lásce, z repertoáru Sidi Tobias (kterou mám moc rád) asi nejméně, nicméně pro tuhle soutěž budiž, bude to emotivní, bude to mít energii, Karmen bude dobrá. Možná náběh na touchdown.
Anetka – a zde, opět, zlatý hřeb programu. Aneta za piánem (doufám), tohle dá jako paní, touchdown ! A opět nevypadneme, ke zlosti celého panáčka ;-) :D
Vypadne Jakub a nejspíš i Eliška, která ale nevypadne , protože nakonec si zapíváme :
Eliška, Eliška nebyla pyšná,
ona si v neděli na superstar vyšla.
Eliško, Eliško poskoč si trošku,
vyber si z kolečka nejlepší divošku
tak sem si to zkusil tu skladbu přehrát z YT ale to je fakt hrozná skladba totální nuda a já se snad tentokrát ani na to její vystoupení nebudu koukat protože je to hrozná skladba bez citu bez ničeho nic jí to nemůže přinést fakt je to skladba která je pro ní konečná ale snad nie ale nevím budu se o ní bát protože Karmen si toto nezasloužila
fakt sem dost znechucený podrážděný a na neděli se dívat nebudu zlatí AEROSMITH A PROUD MARY ale toto je hrozná skladba to je strašné jak se tu všichni chcete už ted Karmen zbavit hanba vám všem vy to nechcete nechcete aby vyhrála Superstar to my děláte schválně chce se mi brečet proč tu Karmen tak nenávidíte co vám udělala ona za to nemůže je to slušná milá a krásná holka s talentem až do stropu a vy jí takto zabíjíte jste sprostí toto vám v životě neodpustím jestli Karmen vypadne tak už sem v životě nepříjdu NIKDY protože toto je rána do srdce
ty pisnicky vybiral nekdo na heroinu a u vyberu Maskove si zrovna nedal davku? protoze vyber je to katastrofalni… az zrovna na ni (ta pisen na divaky totiz vzdy zapusobi) – to ji musi tlacit i takto?
doufam… ze se divaci trucnou a Maskova to nakonec v „grandfinale“ nevyhraje
@Pepino: Ty si můj člověk, já bych taky přál strašně moc Petrovi aby to vyhrál. Je to sympaťák a pořád se zlepšuje, výhra by se mu hodila a zasloužil by si ji. To by byla aspoň frajeřina kdyby to nakonec vyhrál on navzdory nebetyčnému favorizování Růžovku. To bych se z toho zbláznil štěstím. No snít můžeme dál protože se to nestane ale sen je to nádherný. :-)
Jinak pokud jde o ty zveřejněné výsledky, já bych jim i věřil. Zrovna ten web sice často píše nepravdy nebo věci vycucané z prstu ale toto pořadí není nereálné. A Aneta druhá? Mareš sám říkal minule jak je to hlasování tentokrát strašně vyrovnané a já vím z velmi dobrého zdroje že často jsou rozdíly mezi soutěžícími jen ve stovkách hlasů takže i když Aneta byla 2. a Eliška až 6., tak ve skutečnosti mezi nimi mohl být rozdíl jen pár stovek hlasů. Tím se ten Anetin skok nejlíp vysvětluje, že to prostě bylo abnormálně vyrovnané. A tlačenka poroty samozřejmě taky udělala hodně. Přesto ale doufám že to byl snad u Anety v hlasování jen jednorázový úlet nahoru a že nás teď v neděli už konečně opustí protože pokud přežije i další kolo, tak už to vážně nepobírám. Já bych rád viděl přežít i další kolo Jakuba ale jeho dny jsou asi už sečtené. Divokou kartu tipuju taky na Elišku a to jako bude Top 5 4 baby a jenom jeden chlap? To teda bude pořádná nuda! Už proto bych tam Kubu nechal když už to přežil teď kdy si opravdu vypadnout zasloužil a nevypadnul…
Tomas, mohlo by ta potesit, ze aj tento redaktor sa o Bryanovom vykone vyjadril pochvalne https://hudba.zoznam.sk/spravy/22-05-2018-superstar-2018-finalovu-zostavu-prekvapivo-opustil-jeden-z-favoritov-sutaze/
Poslechla jsem si Chlapa z kriza od te Schindlerove Martiny a teda dost hruza. Ja tu zpevacku vubec neznam, nesledovala jsem samostatne rady slovenske, takze k ni mam neutralni vztah a presto se mi to vubec nelibilo. Uplne zabila atmosferu toho songu, mistama i neprijemny hlas, takovy vychlastany a hruby. Neda se to vubec srovnavat s originalem. Karmen tak spatna snad nebude, jsem na ni zvedava.
Nejvic me stve Eliska, byla jsem na ni zvedava v cestine a dostane tak debilni song urvanej. Eliska ma moc prijemny hlas a vice ji sedi klidne pisne s gradaci v refrenu. Uz minule to bylo dost zle a ted dostane podobne hnusnej song na kterem se neda nic predvest. Ewa je samozrejma vyrazna zpevacka, zna ji kazdy, presto na otazku jmenujte nejaky megahit Farne vetsina lidi bude tapat. Ewa ma dost songu, ktere hraji radia, ale za megahit tezko neco z toho oznacit. No a Touzim uz vubec nepatri mezi nejvyraznejsi songy Farne, nekdo to ani nezna ani u nas. navic se i desim, ze kapela bude slapat jako hodinky hodne nahlas a Eliska v tom kravalu uplne zanikne.
@Monika: Přiznávám, že ani já jsem ten song neznal :-D. Jinak Ewa má na youtube i akustickou verzi https://www.youtube.com/watch?v=z9RgTjpr2dA, ale do té bych se asi nepouštěl. Eliška si v neděli docela mákne, bude to chtít napští ve slokách, drive v refrémech, perfektní dynamiku a precizní frázování (občas mi v něm Eliška přijde malinko lenivější, i když ne tolik jako jiní experti). S tou písí se při perfektním výkonu dá zaujmout, ale ona sama soutěžícího nepodrží, na to je příliš málo efektní.
@jab: Akusticka verze je snad jeste horsi :-)) Uplne me to uspalo po par vterinach. No to me prave stve, ze ten song je malo efektni, bohuzel. Ja nejak vnitrne citim, ze Eliska dostane DK, ale stejne tesila jsem se na cesky song, doufala jsem v neco bomboveho, vyber me dost zklamal.
Kdyz jsem si polozila otazku co bych ji vybrala, tak jako prvni me napadlo Nad horu svita od Petra Bendeho.
Takže konečně budou české a slovenské hity!
Co říct k výběru?
Jakub – Jak to mám říct? Jakub je prostě v prdeli. Tohle nemůže dát ani omylem a už to úplně vidím a slyším. Obávám se že se to zařadí do památného klenotu jedné z největších pěveckých katastrof v dějinách SuperStar, očekávám výkon podobný Šepsovi když kdysi zpíval Mustaphu. Po tomhle je Kuba na vypadnutí jasný a škoda že nebude moct odejít po podařeném výkonu ale po takovém průšvihu. To si snad ani nezasloužil, o to víc bych mu natruc produkci která mu to určitě vybrala přál postup ale teď už asi vážně půjde domů.
Petr – Skvělý výběr. Tohle kdysi zpíval Martin Šafařík a byl famózní. Petr ho určitě nepřekoná a nejsem si ani úplně jistý že to bude skvělé ale přál bych si to, budu mu strašně držet palce aby dal touchdown a zazářil jako minule protože Petr je velký sympaťák a po vypadnutí mých favoritů jeden z posledních pár lidí kterým ten úspěch přeju.
Karmen – Mě to k ní sedí, snad další touchdown
Tereza – Předvídatelná nuda, zase velesong, brutální výšky a půlhodinový aplaus publika. Porota se zas podělá. Pořád dokola dokud to nebude mít vyhrané. Koho z nás tohle ještě sakra může bavit?
Eliška – Píseň nic moc asi ale hodí se k ní věkově. Bude ale v ohrožení.
Aneta – Obávám se u ní dalšího povedeného výkonu až touchdownu a že zase nevypadne. To je vážně v prdeli.
Takže to vidím jako většina tu – Vypadne Jakub a na vypadnutí bude Eliška ale ta dostane Divokou Kartu. Kéž by letěla Horňáková, ta jestli bude v Top 4 a Richard Chovan vypadl 10. tak to bude fakt už neuvěřitelný úlet. :(
@dolores: Skvělé, aspoň někdo dokáže Bryanův fantastický výkon ocenit.
@Monika: Když už jsme u toho folkloru, přemýšlel jsem o něčem od Ulrychových, třeba Zvon, Modlitbu nebo Zvláštní znamení (nebo Bránu milenců z bigbeatového období? Tu taky jednu dobu coveroval kdekdo). Ale na všechny tyhle věci by potřebovala mít trochu víc odžito, takže snad někdy v budoucnu? I když má dost odlišný hlas od Hany Ulrychové, v mnohých jejích písních si ji jaksi dovedu představit.
@jab: Mě napadlo , že se mi Ewa líbí víc polsky ..fakt :) nejsem nějaký fanoušek polštiny ani neumím ..ale má to nějak větší drajv..no a když je Eliška z Orlové, věřím, že polsky umí ..mohla by to jako risk je zisk zkusit..ale to by asi “většinový divák “ nezkousl , tak zase nic no..:)
Jinak Chlap z kriza..já myslím ,že to Karmen akorát sedne..
No celá Fontána pro Zuzanu..u nás to jelo na kolejích jednu dobu pořád..už tehdy trochu retro :) a pro Haberu by to mohla být nostalgie , když většinu za soundtracku měl on :)
Unikát..já vlastně nevím, jestli je to u nás známe..teď neposlouchám vůbec rádio, a předím jen samé slovenské..kde opravdu hráli často ..apřesto mi nevadí..řekla bych taky OK pro Anetu
@jab: no klidne, folklor by mohl byt zajimavy v jejim podani
@Ally: tak to je uplna blbost, aby v CZ/SK kole zpivala polsky :-)) to by ji nedovolili a navic by hned vyletela, kolo ceskych a slovenskych pisni byva jedno z nejocekavanejsich, divaci se na to vylozene tesi
@Monika: A jo vlastně :) tak v nějakém jiném kole..kdoví , jak by se jí to povedlo ..ale Dominika Stará taky riskla a zabodovala s fancouzštinou..
No folklor by mohl být taky risk v dobrém..změna
Mám i celé to CD Petra Bendeho..
@Ally: Lenze Dominika spievala „Je suis malade“ v semifinale a nie v kole CZ/SK.
Ked som si vcera pustala Sindlerovej CHLAP Z KRIZA a VYZNANIE (obe spievala v SK kole), tak som si uvedomila, ze bola v tom case chora, preto asi ten mizerny vykon. Pustila som si aj verziu VYZNANIE od Dominiky Starej. Isteze nebola to Marika, ale tak nejako sa mi to pacilo, bolo to jednoduche – prirodzene a nie teatralne ake to zrejme bude v podani od Terezy.
Karmen mně už přesvědčila, že umí být zajímavější než Eliška a tak jsem na Karmen víc zvědavý. Ale Elišce pořád přeju aby konečně zazářila a ukázalo co v ní je. Jenže si myslím, že výběr skladby není nahrávka na smeč pro Elišku ale nahrávka na smeč pro porotu aby jí strhala a pro diváky aby jí vyrazili ze Superstar. Tentokrát to bude mít asi bohužel spočítané holčina.
@Monika: @jab: Nesouhlasím, Toužím JE výrazný song, vlastně poslední fakt skvělý song z Ewina bigbítového období. Pak měla tu autonehodu a nastalo další období „Mám boky jako skříň“…. :-D
Že ten song někdo nezná není vina toho songu ani Ewy, před lety v práci jsem ho poslouchal denně z rádia a Ewa ho zpívala i na Andělech a tuším i na Zlatým slavíkovi, takže v té době to BYL dost velkej hit. Ta akustická verze je samozřejmě omyl, zapomeňte na to… :-D
Jsem hodně zvědavý, jak ten song Eliška zvládne, ona i Ewa s ním měla naživo co dělat a ty extatické výkřiky, které tomu dodávají tu správnou „šťávu“ obcházela a naživo je nezpívala tak vysoko….
@Prochor: Obávám se, že s Eliškou máš pravdu….už minule měla na mále, navíc ten song pro Anetu je naopak dar od produkce….a rozhodovat se bude asi právě mez nimi (pokud nevypadnou obě a u Jakuba nezafunguje syndrom Šeps :-D )
Zverejneny duety (viz Markiza):
Karmen + Tereza: Survivor od Destiny’s Child.
Jakub + Aneta: Beneath Your Beautiful od Labrinth a Emeli Sandé.
Petr + Eliska: Dusk Till Dawn – Zayn a Sia.
zítra je repríza Superstar z minulé neděle ještě jednou si pustím Karmen a její grandiozní podání PROUD MARY ale to co bude zpívat ted je na zdechnutí tady jde jasně vidět že se jí chcete všichni zbavit
panebože mě snad se něco stane tohle je opravdu vidět že chtějí Karmen odstřelit nejen tou příšernou skladbou ale kterej debil vymyslel že bude zrovna s tou růžovou štětkou v duetu hnus manipulace a vše ve prospěch růžovky přitom jediná která může dokonce prorazit i v zahraničí s Karmen bude jednou světová zpěvačka a ti ostatní at se jdou vycpat hlavně teda růžovka protekční štětka
Prosím BAN pro uživatele ales winner karmen za opětovné používání vulgárních výrazů, momentálně za slova debil a štětka, kde uráží mladou holku, která za to nemůže. Tenhle troll opět začíná stupňovat své nevybíravé chování a je na čase, dát mu stopku.
Admini jste tu ???
Jinak musím říct, že letošní výběr songů finalistům je katastrofální a tuto neděli to dovršili…Jako bude kolo CZ/SK hity a my máme tolik krásných interpretů, kapel jako např. Chinaski, Kryštof, Sebstian, Michal Hrůza a mnoho dalších a oni vyberou např. takový věci jako R.Grigorov nebo S Tobias, což vůbec neznám, proboha, kdo to vybírá. Za všechny ročníky superstar nebyli tak katasrofální songy…hrůza…
Luke debil a štětka není vulgární máš smůlu a nikoho neurážím pouze konstatuji pravdu ty Okamurovej slouho
@Tomáš: Tak i kdyby Petr nevyhrál, aspoň postup do GF by si zasloužil. Letos je bohužel dost pravděpodobné, že růžová perla stačí vyhrát dřív, než lidi přestane bavit, kvůli nízkému počtu finálových kol, za normálních podmínek by vyfičela někde kolem 5. místa, viz Stýblová. Ale už ten postup do GF se dá chápat jako obrovský úspěch, i kdyby mu tam na soupeře/ku nestačily síly, jako např. Bendemu na Horvátha nebo Šmajdovi na Chodúra.
Fakt nechapu proc v cz/sk kole musi zase zaznit anglictina. To je takovy problem zvolit ceske a slovenske duety? Mame tolik peknych pisnicek, ale zas tam musime vecpat anglictinu, fakt hrozna produkce, uz samotne vybery songu zabiji porad.
@o: Na Elisku a Petra sa tesim, mohla by to byť pecka :-):-)
Na příští kolo se těším..jednak jak budou znít všichni v češtině, slovenštině, tak na duety. Hlavně Tereza a Karmen, jak budou společně znít..2 nejlepší zpěvačky v soutěži jednoznačně pro mě. Našla jsem tohle z The voice Holland, je možné, že se inspirují a bude to stejná aranž..Tereza jako ta černoška a Karmen jako ta blondýna, mají podobné hlasy.
https://www.youtube.com/watch?v=0DRDt72OmVI
Lucie vem si prášek nejlepší růžovka jako fakt bože bože po té naštěstí ani pes neštěkne protekční fracek bez talentu
Akurát, že to, čo spievalo, vôbec nebola francúzština, ale niečo veľmi podivné.
Ty duety vypadají zajímavě, až na ten zoufalej kolovrátek od Destiny’s Child. Že by produkce chtěla favoritkám trochu zkomlikovat život ?
@Luke: Chlapče, to že neznáš Szidi Tóbias je k pláči, ne ke chlubení na panáčkovi ;-)
@Luke: A co by si zo slovenskej rockovej sceny vybral ty pre Karmen? TUBLATANKA? Co? A kto by jej upravil text na to, ze to spieva zena, aby to nevyznelo blbo. Karmen spieva rock a preto sa tento song hodi. Az by porota vybrala nejake roztomile slovenske popove dievcatka do finale tak by sa hodilo aj nieco od Kirschner, Smatanovej, Gombitovej. Este by pripadala do uvahy pre nu piesen od kapely MONEY FACTOR – VRAT TROCHU LASKY MEDZI NAS. Ale neviem, ci by to Karmen zvladla zaspievat.
@Lucie: Ja by som radsej brala tuto aranz kapely a text nech si podelia: https://www.youtube.com/watch?v=4sbaIPLidl4
@J: Ze slovenské rockové scény ? jasná volba ! Bijouterrier !!! ;-)
@J: jo, to zní určitě líp…ale mně šlo o to, že tam to zpívají taky v duetu, tak proto jsem si tak tipla, že by se mohli inspirovat tím vystoupením.
@J: Takovej „Spaceshit Captain“, o tom by se ještě dlouho mluvilo :D :D
@Bezík: Tu mas skvely cover VRAT TROCHU LASKY MEDZI NAS v podani 4 chlapcov zo SS a HLASU – Cmorik, Adamec, Durica a Oravec: https://www.youtube.com/watch?v=Jm4xs4tnAAY
Piesen je to pekna, ale museli by ju upravit Karmen na jej hlas, aby to mohla zaspievat. Predsa len tie vysky… Preto som to radsej ani nespominala, aby sa toho produkcia nechytila a Karmen by to nahodou nedala. Ten CHLAP Z KRIZA je dobry song, ale Karmen do toho musi dat aj emocie, inak song straca svoje caro. To som na nu velmi zvedava ako da ten pomaly a emotivny uvod a zaver songu.
@J: Ale všímáš si, jak ponoukám produkci :D ;-)
@J: A proč by musela zpívat proboha rock ? Toto není rockové kolo, ale CZ/SK hity, tak by mohla zpívat cokoliv jiného. Už zpívala rock. Jak sem říkal, máme tolik krásných písniček a oni vyberou takový nezáživné písně. A nikde není napsáno, že slovenka musí zpívat slovenskou písničku a naopak.
@Bezík: Tak to promiň, člověk nemůže znát všechno, písničku sem slyšel, ale interpretka mi naprosto nic neříká. A myslím, že u nás v ČR to tak bude mít většina.
@Bezík: Vsimam si. Podla mna hlavne vyberali piesne aspon vacsinu z nich, ktore sa uz spievali. VYZNANIE, CHLAP Z KRIZA, DOTKNU SE OHNE, TOUZIM zrejme kvoli kapele.
Karmen ma podla mna najhorsi vyber od zaciatku. Na Chlapa z kriza musi nieco vymysliet a podat tak, aby z toho bol touchdown, inak to len presvisti v ten vecer ako vietor a padne do zabudnutia.
Duet s Terezou je taky popovy ramus, hlavne o kricani – a v tom je vacsi technicky expert Tereza, Karmen vie rockovo zavrestat , ale neviem ci jej pristane take uporne kricanie v kuse, hlavne na dychanie to bude narocne. Vyhoda pre nu je akurat v tom, ze si zaspieva so superfavoritkou a ak sa duet vydari zvezie sa s jej slavou. (hoci ich zaiste budu porovnavat)
@Luke: Pretoze aj tento zaner musi byt vykryty vo finalovych kolach a ona na to dokaze spievat, preto. Vystupenia musia byt pestre, aby pritiahli k sledovaniu sirsie publikum povedzme aj takych ako ja, ktory by si SS nepustili ak by chybal rock. V XF UK mali rock (Matt, Kevin) v AI mali rock (Cade), tak aj my musime (Karmen).
@Luke: Este jednu otazku na teba? Naozaj si v zivote ani raz nevidel film FONTANA PRE ZUZANU 2, lebo CHLAP Z KRIZA je z toho filmu rovnako ako LASKA SIALENA v podani Haberu a Bilej. Netvrdim, ze to pozeram vzdy, ked to v TV ide. Ale aspon dvakrat som to videla aj ja.
@Luke: No, jako neznat herečku která pracovala tak cca na 30 ti filmech české a slovenské produkce, to je docela slušná ignorace. Neznat ji jako zpěvačku, budiž, ale jak říkám, je to k pláči a ne ke chlubení.
V Česku je známá poměrně slušně, osobně neznám nikoho kdo by ji neznal , minimálně třeba díky spolupraci s Hapkou a Horáčkem.
https://www.youtube.com/watch?v=F2vdLx4Lhq0
@Luke: Myslim, ze mas pravdu zpevacku Szidi Tobias v Cechach nezna skoro nikdo, total no name. ja treba znam od ni jen tenhle jedinej song, jinak bych ani nevedela, ze existuje. Neni to mainstreamova zpevacka znama jako Gombitova, Zbirka atd….
@Luke: No zrovna ti, které jsi jmenoval v komentáři 86, rozhodně nepatří mezi ty, kdo by měli kdovíjak krásné songy :-D (možná ještě Kryštof nebo Chinaski, kdyby se šlo v jejich diskografii min 10 let dozadu). Jinak to, co rádia dávají z většiny české mainstreamové produkce, jsou imho bezduché kolovrátky (snad ještě s výjimkou Xindla nebo výborného Davida Stypky), na kterých by soutěžící neměli moc šancí se ukázat. Zrovna těm songům od Grigorova nebo Tobias to imho nesahá ani po kotníky. Jestli se dneska dělá něco na české hudební scéně kvalitně, tak je to imho spíš v žánrovějších vodách (rock, alternativa, folk). Ještě můžu být nakonec rád, že Eliška nedostala od Farne třeba Měls mě vůbec rád nebo Boží mlejny melou, to už by si mohla balit kufry rovnou. Takhle aspoň může překvapit, protože dost diváků od ní imho rock očekávat nebude.
@J: Fontánu pro Zuzanu sem viděl, ale jenom 3. díl. Ty dva ostatní filmy, co uvádíš, sem neviděl.
Samozřejmě, že žánr jako rock musí být ve finále, ale určitě ne v každém kole. To by byla celkem nuda ne ? Zpívala Aerosmith přece ? Tak nevím, proč by musela zpívat zase rock, jsou i jiné žánry a hlavně je naprd, že je tak málo finálových kol, kdyby jich bylo 8 nebo 9, tak by to bylo úplně o ničem jiném, tak je to zkráceny a je hovadina, že každý týden se vypadává po dvou, to ať tu superstar už radči nedávají…
@jab: Tak oprava, Hrůza je taky ještě celkem ok, ale zas nevím, jak budou ty jeho songy znít v jiném podání. Hlavně by je musel ten soutěžící podat dynamicky mnohovrstevněji.
@jab: Jako říct, že Chinaski nebo Krištof měli pěkný písničky 10 let zpátky…No tak to třeba není dále komentovat a musím se smát, ale každej poslouchá něco jiného…ale pro mě za posledních 5 let máme od kapel, které většina zná krásné písničky, z nádherným textem zrovna třeba od Michala Hrůzy – pro Emmu nebo Kryštof – ty a já, Slza – Celibát….a tak bych mohl pokračovat dál…lidi, co proboha posloucháte :-)
@Monika: Přesně tak, pro nás neznámej interpet, tu zná možná 5% lidí v čechách
@J: Mne sa Vrat trochu lasky paci najviac od G8. je to pestra paleta vsetkych moznych farieb a stylov od Timkovho popiku cez rockoveho Kuka az po rnb Roba Pappa. Je to taka zmeska, ale paci sa mi to viac ako original. :-)
Ja suhlasim s Lukom, Karmen nemusela spievat rock, ci vlastne poprock, ved v semi zaziarila aj s popikom Adele, ona by zvladla aj nieco slovenske od Smatanky …napr. Horouuuuuu :-)) alebo Spomal od Knechtovej. Ale uz je neskoro, musi hrat s kartami ake dostala.
Mimochodem k te znamosti Tobias v Cechach, koukla jsem se na anketu nejlepsich zpevaku Slovenska podle Cechu, pravidelne vitezi No name, Tobias se nedostala ani do TOP 30. To ze spolupracovala s Horackem neznamena vubec nic, Horacek spolupracoval treba i s Lenkou Novou, no a kdo ji zna? :-)))
@Luke: Jab má pravdu, Kryštof a Chinaski v posledních 10ti letech jen sračky a sračky. Slza vždy jen sračky. Michal Hrůza je ok, ale ten si píše songy pro svůj charizmatický hlas s nevelkým rozsahem a jen málo zpěváků by je asi dalo tak, aby to bylo stejně dobré jako od něj.
@Monika: Moničko, ale tu je řeč o hudbě a ne o komerčních sračkách ;-) Mícháš dohromady různé kategorie ;-) :D
@jab: No a nebylo zajímavé zjistit, jak by se s těmito songy poprali ? A nedávali buď pro většinu neznámé písně a nebo zase ohráté, které zazněli už x-krát. Prostě pořádnou inovaci by to chtělo…
@Monika: Lenku Novou zná každý. Vždyť ji znáš i ty ! :D ;-)
@Bezík: Ale toto je prudko komercna sutaz :-) Prve ty ako hudobny fajnsmeker so svojim vkusom by si to ani nemal pozerat :-D
@dolores: No je, já vím, ale pár provokací nezaškodí, ne ? :D Já jsem už na začátku letos psal (ale asi i minule), že u mě se ohledně SS jedná o velmi podivnou duševní úchylku, kterou nedokážu vysvětlit :D A ty to máš jak ??? :D ;-)
@Luke: Popravde ti poviem, ze najsmutnejsie na tejto rade SS je to, ze do finale a najma do CZ/SK kola sa nedostal slovensky chlapec, co by bol schopny zaspievat piesen od TUBLATANKY, ELANU. Pretoze rovnako ako Gombitova ci Zbirka aj TUBLATANKA a ELAN patria do klenotnice slovenskej popularnej hudby znamej tak na Slovensku ako aj v Cechach. Vy Cesi mate stastie a to Vam zavidim, ze tam je Petr Borkovec, ktory moze spievat LUCIE, ale co my Slovaci… Nerobi sa SS len pre Cechov a len pre -nastrocnych s piesnami z poslednej doby, ale aj starsich.
@J: Taky mě je divný, že produkce SS v česko-slovenském kole ignoruje jednu z nejkrásnějších rockových balad od Dodo Dubána a Tublatanky. Vráť trochu lásky…
@Luke: Já souhlasím s jabem, Kryštof už oravdu asi 10 let nevyrobili pravdu kvalitní song, kdysi jsem je i docela rád poslouchal, ale to už je dávno pryč….a Chinaski se taky v posledních letech „sprasili“ doufám, že s novými členy se trochu vzpamatují….
Krystof je jedna z nejuspesnejsich kapel poslednich let. Pisen „Ty a ja“ je jedna z nejhranejsich a nejuspesnejsich ceskych pisni poslednich let. je to obrovsky klenot, totalni megahit, na ni navazuje „Zustan tu se mnou“. Dalsi obrovskej flak. Krystof nikdy nemel lepsi songy nez prave posledni roky.
@Monika: Úspěch a kvalita bohužel nejdou ruku v ruce. Lid prostě miluje sračky, takže čim je Kryštof horší, tím je „úspěšnější“.
Pisne, ktere jsem vyse zminila povazuji za nejkrasnejsi od Krystofa a je to evidentne vetsinovy nazor. Muzeme si to povedet v cislech. Ty a ja pres 25 milionu shlednuti, Zustan tu se mnou pres 20 milionu shlednuti za sest mesicu. Vzdycky je dulezite co se libi mase, ne par jedincum.
@dolores: Mne sa od Knechtovej ci PEHY najviac paci ich najstarsia tvorba. Doma mam len 2 albumy: NIECO SA CHYSTA a KRAJINOU. Ale obavam sa, ze v Cechach ich nepoznaju.
VRAT TROCHU LASKY MEDZI NAS dokaze zaspievat aj solista s vokalistami. Dokonca to spievala na jednej akcii s TUBLATANKOU aj Guncikova.
@Monika: Přesně jak píšeš, zrovna ty písničky co zmiňuješ od Kryštofa nemají chybu, krásnej text…@Bezík: No sračky…Těžko něco říkat něco někomu, kdo má absolutně jiný vkus, já taky neřikám, že Tobias je sračka, ale takovej styl hudby neposlouchám…to je celý..jako ty moje…
Myslím, že když mají koncert Chinaski, Slza nebo třeba Kryštof, tak tam určitě přijde mnohonásobně více lidí než na Tobias, nemyslíš ? Čím to si bude ? Že se to lidem líbí…
@Monika: Tak Zůstaň tu se mnou je zrovna přeplněná patosem, že by se za něj nemusel stydět ani Honza Nedvěd (ale toho zas beru jako výborného melodika, doporučuji někdy poslechnout, jako se jeho písní zhostil Vilém Spilka). Jasně, ten song je co do výstavby velmi efektní, ale když se zamyslíš nad tím, co tam Krajčo generuje za náhodné fráze…já z toho občas dostávám regulerně záchvat smíchu. A to upozorňuji, že rozhodně nejsem typ, který by se kategoricky posmíval lidem se zlomeným srdcem. Třeba z Nové od Mirgové bych si neutahoval. A takových vkusných věcí na tohle téma je určitě víc.
@Luke: Zajímavé by to bylo, ale na to až příliš dobře tuším, co čekat od naší produkce. Tzn. téměř nulový manévrovací prostor pro samotného soutěžícího. Zrovna Hrůzovy songy (a nejen jeho, podle mne třeba i Xindlovy nebo Pokáčovy) songy by lépe dopadly, kdyby si je soutěžící udělali jako domácí cover a upravili by si přesně podle sebe. Pak by z toho mohly vylézt zajímavé věci.
@Bezík: Díky, Bezíku, chěl jsem na to reagovat v podstatě stejně….všechny ty čísla prodejů a shlédnutí a hraní v rádiích jsou shit….nevypovídají o ničem, a už vůbec ne o kvalitě čehokoliv….
@Bezík: Díky, Bezíku, chěl jsem na to reagovat v podstatě stejně….všechny ty čísla prodejů a shlédnutí a hraní v rádiích jsou shit….nevypovídají o ničem, a už vůbec ne o kvalitě čehokoliv….
Sorry, nějak se to zdublovalo :-D
@J: Právě tu verzi GG s Tublatankou z vystoupení Tublatanky v Praze v prosinci 2011 mám pořád v uších. Fantastický cover od GG+Tublatanky….i když to video má strašnou kvalitu.
@Monika: Kdybych já měl vybírat, co se mi líbí od Kryštofů, tak by volil věci jako Lolitu (i přes to, že patří mezi nejohranější), Cosmoshop, Plán, z těch relativně novějších Zatanči. Ve všech případech přivírám obě oči nad texty (myšleno jejich formální stránkou), s těma byl Krajčo vždycky dost na štíru. Hodně mám od nich rád i tuhle imho těžce nedoceněnou (v porovnání s šílenostma typu Srdcebeat) záležitost: https://www.youtube.com/watch?v=_BTwKllSiEo
@Bezík: Skor ako KRYSTOFA by som uz radsej pocula spievat od Petra nieco od OLYMPICU (SLZY TVY MAMY).
@Jai Kudo: Komerčáci už nás tlučou po hlavách svými komerčními argumenty … :D Co lid žádá, to musí být přeci dobré … :D :D
Ale tak jsme ve foru SS, dá se očekávat že nebudou chápat ;-)
@Bezík: Ja to mam tak, ze som asi masochista, ked sa chcem pozerat nato, co tam tym deckam robia :-D
Mam tiez svoje oblubene zanre (napr.jazz) ..ale snazim sa neprovokovat :-D Lebo nikoho neprerobis na svoj obraz. Inak som milovnik roznosti a vsehochuti, hlavne nech je to kvalitne a nech to na mna nieco prenesie … Ocenujem ked niekto posklada noty tak, ze vymysli melodiu, a ta sa stane nesmrtelnou .. od klasiky az po trampsku piesen.
No a nesudim vkus vacsiny, aj ked mi lezu komercaci obcas na nervy, ale tiez nemusiím hudobnych snobov :P
Inak k tym duetom. Jednoznacne najlepsi duet je BENEATH YOUR BEAUTIFUL. Neviem ako sice to da hlavne Jakub, ale v piesni by mohla vyzniet jeho farba hlasu.
Co sa tyka toho duetu Terezy a Karmen SURVIVOR obavam sa, ze to bude velmi uvrieskane zo strany oboch, taka hlasova exhibicia.
Petr a Eliska – mozno nakoniec to bude najlepsie duetove cislo – take prirodzene.
@dolores: Takže kdyby vypadnuvší upalovali v přímém přenosu, bylo by to ideální, ju ? :D :D
Ale jasně, to vidím podobně, jen si rád do komerčáků rýpnu, někdo to dělat musí :D Jinak by získali pocit, že poslech jejich oblíbných sraček je zcela v pořádku. Je třeba je trochu znejistit, byť je to samozřejmě nepředělá ;-). To už je takový úděl nás, hudebních snobů :-P
@J: Ale néééé, Olympic nééééé :-D Teda, kromě Ptáka Rosomáka a Kamenožrouta zeleného……ale to už ti mladí asi neznají…..
Olympik jedině s Chrastinou, Jeňýkem a Klainem, to co bylo potom už néééé ;-)
@Bezík: Přesně! Pak už se do toho zapojil agent StB a udavač Zdeněk Rytíř a z Olympicu se stala režimní bigbítová kapela podle vzoru Puhdys (NDR) :-D Ale Janda se ještě teď snaží vystupovat jako velkej bojovník proti režimu :_D :-D My jsme tehdy (bylo nám 15-16 let) přestali poslouchat Olympic od okamžiku, kdy vyměnili Chrastinu za Rytíře…..
@dolores: Co sa tyka jazzu ako zanru nemozem povedat, ze ho mam velmi rada. Raz som bola na koncerta P. Lipa a nenudila som sa, zaujal ma po celu dobu. Cize zrejme som typom cloveka, ktory uprednostni skor jazz nazivo ako koncert s celou tou atmosferou nez by si ho v klude doma pustil.
A k tej SS a ku Karmen. Na zaciatku som aj ja bola za to, aby spievala nieco od PEHY ako SLNECNA BALADA. Ale potom zacali finalove kola a ona sa prejavila solidne v tom rocku. Mam pocit, ze hlbsie ladene piesne jej vyhovuju viac nez nejake s vyskami. Je strasne vela fanusikov Terezy, ktori su zaroven hejteri Karmen. Vidiet to najma na FB a YT z niektorych komentarov. Preto som tu navrhla tu SZIDI TOBIAS – CHLAP Z KRIZA, pretoze citim v kostiach, ze jej sadne. Navyse tu moze prirodzene dat chraplak nie ako v SOMEONE LIKE YOU, kde ju vela hejterov za to kritizovalo. Tento komentar o Karmen ma vrcholne nastval k vystupeniu PROUD MARY: “ Snazi se holka snazi,predstira jak ji to bavi ale zustava za ocekavanim,snaha se tady neceni.nejde z ni hvezdnost, Tereza se ani nemusi snazit a vzdy je o parnik pred ostatnimi.“
Co ak by dostala Smatanovu a nedala by to tak ako by to divaci od Karmen cakali. To iste sa tyka aj Knechtovej. V tomto som rada aspon za to, ze davaju Karmen zatial solidne piesne. Asi preto, ze Terezu v hlasovani neohrozuje. Ak by ju ohrozovala, to by sme videli tie priserne vybery pre Karmen. A hejteri by si na FB a YT prisli na svoje.
@dolores: zajimává debata dneska ;) ja to mam asi taky tak..mam rada pestrost..třeba bracha me občas pochválí za vybrány hudební vkus;)…a pak to necim zabiju. .ale to jsou spíš jednorázové úlety. .když je nálada. .
S Kryštofem zrovna dneska rano jsem je slyšela . .a celý den mi jede v hlavě. .“ A tak doufaam, že to co me i tebe tak mrazii ..“ uaaa; )
Mela jsem je docela ráda / tak samo Chinaski..ještě v původní sestavě kdysi jeden z mych nejlepsich koncertu/, ale uz je Krajčo trochu zahledeny do sebe;). .texty taky sporné..jestli to je nepochopení basnika.,) nebo už to vali jen na efekt..
Ale srovnáme li např s Nohavicou. .
Jo a mam asi kdesi ještě starý demac kazetu Kryštofa před první deskou..od kámošky z Havířova ..tak to byl jeste taky jiny nářez; )
No ale tak celkove si myslim, že lidi nechtějí slyšet jen věci, co jsou pořád v rádiu. .ze většina ocení něco originálního, když se to ale povede a není nudné..ale možná se mylim..
@Ally: Ally, no toto ? “ A tak doufaam, že to co me i tebe tak mrazii ..“ ???!!! No to teda uáááááááá !!!! :D :D A já myslel, že ty též hudební snob a ty zatím …. !!! :D :D ;-)
@Jai Kudo: @Bezík: Ja netvrdim, ze OLYMPIC poznam dobre alebo ze ho zboznujem. Ale ked tu Monika navrhovala KRYSTOFA pre Petra, tak som navrhla tu piesen SLZY TVY MAMY. Ma pekny text aj melodiu. Ta LUCIE je inak najlepsia volba pre neho. Kto uz v Cechach alebo na Slovensku nepozna LUCII.
Inak prave streamujem na SPOTIFY novy album od SNOW PATROL – WILDNESS, ktory vysiel dnes.
@Bezík: Ale aj ja lubim niektore komercne sracky ^_^, len ked sa uz hraju dlhodobo, tak grcam :-//
@Ally:spominany Ty a ja od Krystof sa mi pacilo, ale casom mam z toho osypky (spalnicky). Aj od Chinaski mam rada napr. Kazdy rano…to je pre mna romantika,.. ale taka Klara ci Tabacek , to mi pride hrozne prvoplanove. Chinaski je taka univerzalna skupina, oni hraju snad vsetko od rocku metalu az po Klaru :-)) Ale Malatneho chlapcenska farba hlasu mi velmi vyhovuje, vie aj zachrapcat ked treba a aj vyraz ma dobry, skratka verim mu co spieva. Skoda, ze nie je krajsi ako chlap, aby sa bolo aj naco pozerat :-D
Ally, dobre si vystihla Krajca – zahledeny do sebe… nie si ty psycholog?
@dolores: Šak jsem tě taky nezařadil mezi „hudební snoby“ !!! :D :P
@J: Z Wildness jsem zatím slyšel jen „A Dark Switch“ a nezní to vůbec špatně.
@Bezík: Jeee… to je pekne to mraziiiii :-)) No my zeny bezohladu na nas vyberany vkus, mame dane v genoch ze sa nam lubia „tklive muzske hlasy“ :-):-) Ale to tazko pochopi ten, komu v krvi koluje testosteron a este ak je nebodaj hudobny snob :-O :))
@Jai Kudo: Rosomáka si občas drnkám na kytaru, Kamenožrouta musím nastudovat. I když těch skvělých songů bylo více, třeba Hvězda na Vrbě nebo Giordano Bruno.
@dolores: Tak Chinasky sem tam pocuvam aj ja. Ale z ceskej tvorby mam najradsej LUCIE a Kollera. Ten Koller je tak charizmaticky spevak a tie piesne co hudba to aj text. KRYSTOF tvorba sa mi osobne nepaci. Este tak ten album V SILOCARACH som si pustala v minulosti dost casto.
@Bezík: Jééto bylo myšleno uaaa jako že trpím celý den ;)) ale možná kdysi na první poslech. se mi to líbilo..:) ale je to vlezlé no..
@Bezík: Diky, ved ani nechcem vam liezt do kapusty :-)))
@dolores: JJ souhlas s Chinaski..
Psycholog nejsem:) kdo ví :) ale jedna kamarádka..byla do něho uplně hotová :)do Krajča tak mě vytáhla na pár koncertů a občas jsem si musela přečíst nějaké ty rozhovory :) tak ho mám asi trochu přečtenýho..:)
@Ally: Jóóó táááák … no už som sa zlakol :D :D Pak je to samozřejmě v pořádku. Vítej v klubu ! ;-) :D
Tipsport vypsal zajimave kurzy kdo ted v nedeli 27.5. vypadne:
Aneta 1.25 (ta to ma podle sazkaru spocitane, skoro jistota)
Jakub, Petr 2.20 (ten Petr je tam ulet)
Eliska, Karmen 4.00 (Eliska je nesmysl)
Tereza 30.00 lol :-))))
Je videt, ze nemaji odborniky na pevecke souteze, dlouhodobe jim vubec nevychazi predpovedi.
@dolores: No ještě abys nám žrala zelí !! :D Hodně slimáčků, málo kapustičky ! ;-) :D
Ked uz sme pri tych snobskych zanroch tak spomeniem, co ma zaujalo minule v nejakom radiu isla piesen netradicne dobra, sound 60-70 rokov a celkom prijemny muzsky hlas, ktory mi bol znamy, vravim si docerta kto to je? a potom moderatorka zahlasila, ze to bol : Jergus Oravec (Tomas sa potesi) … tak som si nasla, ze vydal vlani album..celkom ma zaujal. Potom som nasla nejaky medailonik -asi to natocila RTVS a tam hovoril aj o Superstar.
Tu je jeho klip z r 2014, tak kto chce nech si klikne (ale viac sa mi pacila ta z radia)
https://www.youtube.com/watch?v=0vH7w2CC5qc
@Ally: ja len ze si aj minule zdiagnostikovala Bezika, ze je flegmatik :-)))
@dolores: No jsme tu v odborné péči. Budeme ji potřebovat !!! :D
@Monika: Jeste minuly tyden se dalo vsadit na vitezstvi Karmen s kurzem 9. Ze sazkarskeho pohledu mi prijde vyborna varianta u Fortuny, ze Karmen skonci lepe nez Eliska – kurz 1.75.
@Monika: Ten kurz 30 pre Terezu, to bude asi ten parnik, co citala Jecko v komentaroch na FB :-)))
zajimavá debata hm tak dobře já vám jí trošku hodně nabourám A Víte proč protože jste skoro všichni ůplně ale ůplně mimo J mĚNÍM NÁZOR chlap z kriza JE Perfektní výběr šitý na míru Karmen to bude touchdown doufám no co říct k Elišce čekal sem od Ewy že bude zpívat něco mnohem jiného ne Toužím ale budiž Růžovka paskvil o ničem a půl hodiny dlouhotrvající STANDING OVATION ale víte co by mě nejvíc zajímalo co by dělali kdyby už ted v neděli vypadla Aneta s Růžovkou vím je to asi nepravděpodobné ale kdoví třeba Jakub půjde do GF místo růžovky
@dolores: Ale keby aspon Tereza bola taka super ako ju opisuju a ospevuju vsetci. Nie je. Piesne, ktore ma pridelene nespieva ako pop spevacka, ale robi z toho muzikalove vystupenia resp. kabaret. Nechcem byt zlym prorokom, ale Tereza s tymi manierami spievania nemoze uspiet na dnesnej pop scene. Nedokazem si predstavit, ze si jej piesne takto zaspievane ako to ona dava plne vibrat a ukricanych vysok streamuje niekto opakovane na SPOTIFY, nedajboze stahuje masivne na itunes. Nakoniec aj tak skonci v muzikali. Netvrdim, ze rock je najstreamovanejsi na SPOTIFY (leda tak fanusikovia toho zanru ako ja); skor tam prevlada tanecna hudba, hip hop a komercny pop. Ale to ona nedava ani tanecny pop EDM a ani komercny pop skor diva songy a la muzikal.
@dolores: Ono by asi bylo prekvapive, kdyby Tereza tech potrebnych 20% hlasu nedostala, navic ta sazka je na vypadnuti a ve hre je stale divoka karta. Ze stejneho duvodu mi prijde zcela nezajimava varianta sazet na vypadnuti Karmen, a ne az tak lakave jak to na prvni pohled vypada co se vypadnuti Elisky tyka. Koneckoncu vysledky z druheho finale mohou zpatky nakopnout Elisciny fanousky, kterych neni malo, i kdyz je myslim nepochybne ze oproti hlavnim favoritum ztraci.
@jab: Z té doby je spousta pěkných věcí, prakticky skoro celý album Pták Rosomák je výborný – Tvé neklidné svědomí, Snad jsem to zavinil já, POhřeb své vlastní duše, Ikarus Blues, Čekání na zázrak, Báječné místo……kam se hrabou Slzy tvý mámy nebo Skončili jsme jasná zpráva…..
Hvězdu na vrbě Olympic jen doprovázel (zpívali Šváb a ten kluk Starka), stejně jako rokenrol Trezor hrál Olympic a zpíval Karel Gott…. :-D
@Bezík: @dolores: Vás bych ještě asi psychologicky zvládla :) jsou tu horší případ/y ..
A hele zrovna Michal Hrůza na CT Art ..s orchestrem..pěkně se to poslouchá..
@Ally: Jo, to určitě :D Já a Doroles budeme jen potřebovat utěšit, až budeme usedavě plakat ;-) :D
@Ally: Šmarjá, Dolores, já ten tablet fakt rozšlápnu :D
Pre fanusikov JAMESA ARTHURA. Na buduci tyzden v piatok 01.06. ) vydava az 2 nove songy: YOU DESERVE BETTER a AT MY WEAKEST. Neprekvapilo by ma ako poznam SYCO MUSIC, keby mal hviezdne vystupenie s nimi v BGT.
za pár minut se půjdu koukat na reprízu Superstar ale jen na PROUD MARY ostatní jsou mi ukradení nikdo opakuji nikdo se z nich neprosadí po skončení jen rychlokvašky jediná Karmen ta má budoucnost před sebou a to bude obrovská budoucnost
Letos to je celé uspěchané. Nebylo by lepší jeden ročník třeba vynechat a v dalším to udělat plnohodnotně? V této řadě fandím Karmen.
@Filip: Plnohodnotná SS už nikdy nebude. Jediné, co všichni managoři vyznávají jako svátost je „snižování nákladů“ , a přes to vlak nejede.
@Bezík: Bohuzial sa zda, ze to je celosvetovy trend. Staci sa pozriet na XF UK 2017 live shows v trvani 6 tyzdnov, AI 2018 live shows v trvani 5 tyzdnov ako u nas. Jedinou vyhodou XF UK bolo to, ze sutaziaci vystupovali tak v sobotu ako aj v nedelu. Po dobu 4 tyzdnov deleni na 2 kategorie v sobotu a nedelu dalsie 2. Od 5 tyzdna semifinale uz vsetci vystupovali aj v sobotu a v nedelu. V podstate sa vypadavalo podla sablony. Ak v sobotu vecer vypadol chlapec v nedelu musel niekto z OVERS. A ked v sobotu vypadla group v nedelu muselo zasa dievca. Ako krasne im to vychadzalo.
Filip no super konečně jseš můj člověk já taky přímo zbožnuji Karmen
@J: Já jsem si nedávno trochu z nostalgie přehrával videa ze SS2011 a nestačil jsem žasnout, jaká tam byla v porovnání s letoškem skvělá atmosféra mezi publikem, zpěváky, porotci. Skvělá výprava, výborný zvuk i kapela, zpěváci většinou o třídu lepší než letos (až na výjimky…). Prostě nebe a dudy :-(
Pardon, ale tento týden jsem byl tak zasekaný prací, že jsem se ještě nedostal ani k tomu, abych si záznam SuperStar pustil, natož abych zvládl rekap. Tak holt svoji část doplním v příštím týdnu spolu s rekapem dalšího nedělního dílu.
@Scalex: Nu což …. tož si dáme suchý chléb … :D