Superstar 2018, 2. casting: Jeden HLP za druhým
Týden se s týdnem sešel a je tu už druhý casting nové SuperStar. A u toho samozřejmě nemůžou chybět ani DJ Vlado a Scalex se svým hodnocením soutěžících a poroty. Jaká tedy byla druhá várka talentů? Objevil se mezi nimi někdo výjimečný, nebo se stále pohybujeme v průměru? Jak se nám profiluje porota? A kolik ze soutěžících má „hluboký lidský příběh“? To vše se dozvíte, když si přečtete následující řádky.
Tomáš Karlík
zpíval: Rag ’N‘ Bone Man – Human
DJ Vlado: Jako první se nám včera představil tento sympatický mladík a s ním přišel hned první HLP, jelikož Tomášovi rodiče jsou neslyšící. Tomáš naštěstí slyší dobře a má i celkem pěkný hlas, jen musím trochu souhlasit s Haberou, že Tomáš musí lépe odhadnout své limity, jelikož zvlášť ve výškách byl poněkud nadoraz. Ono je taky slušné riziko vybrat si píseň zpěváka, který je majitelem jednoho z nejmohutnějších hlasů současnosti. Na postup do dalšího kola to však v pohodě stačilo.
Scalex: Usměvavý Tomáš byl hned na úvod dobrým závanem nevyumělkované normálnosti, kterou já osobně v SuperStar hledám. Já si fakt nepotrpím na žádnou vystajlovanost a podobné hipsteřiny, ba naopak, když je někdo vymóděný a má na hlavě papouška místo vlasů, jsem na něj co do výkonu ještě náročnější, protože dost často se gesty, oblečením, účesem, tetováním a dalšími doplňky zakrývá nedostatečnost té hlavní disciplíny. Naštěstí nic z toho není Tomášův případ. Přišel, zahrál, velmi slušně zazpíval. Jsem spokojený.
Tereza Kožíková
Scalex: No, teď jsem o tom psal. Dostavila se vystajlovanost. Nebyl to úplný megaprůšvih, ale v porovnání s jinými soutěžícími byla slečna v klobouku a patrně v paruce prostě chabá. S takovou imagí by musela předvést sakra jiné výkony.
Elizabeth Panzo
zpívala: Amy Winehouse – Valery / Mária Čírová – Unikát
DJ Vlado: Totálně zbytečný postup. Elizabeth předvedla dietní a školský výkon, takže jediný důvod jejího postupu vidím v exotičnosti a v podobnosti s Benem. Osobně tipuju, že Elizabeth vypadne hned v prvním rozstřelu v divadle.
Scalex: Elizabeth má poměrně zajímavý hlas s trochu temným, uzavřeným témbrem. K tomu exotický vzhled, což je v této soutěži obvykle ceněno (já k tomu ale nepřihlížím). Vzhledem k věku mě překvapila velmi slušná slovenčina, ve zpěvu se ale Elizabeth držela hodně zpátky a obávám se, že je příliš málo šoumenka. Ano, Aneta Langerová taky nebyla šoumenka, ale v dnešní době a v tak pokročilém ročníku SuperStar už se uzavření introvertní zpěváci příliš neprosadí. Nemyslím, že v soutěži dlouho vydrží.
Júlia Masnicová
zpívala: Extreme – More Than Words
DJ Vlado: Krásný příklad toho, že někdy není třeba mít největší hlas k tomu, aby zpěvák dokázal vyvolat emoce. Júlia zpívala velmi jemně a „norahjonesovsky“, ale přitom její vystoupení bylo emocionálně velmi silné, ačkoliv to technicky nebylo úplně dokonalé. Těžko říct, kam až se Júlia v soutěži dostane, přece jen její zpěv je hodně neprvoplánový a navíc úzkoprofilová záležitost, pro mě osobně bylo ale její vystoupení ze včerejška nejzajímavější.
Scalex: Zpočátku jsem se bál, zda Júlia do zpěvu nevnese svůj handicap z mluvy – mluví skrz zavřené zuby. Zpívala velice jemně. Porota to nazvala procítěností, mně to přišlo jako unylé kňourání, ale nequirkové kňourání. Navíc mě neuchvátil výběr písně, protože tenhle song je ukázkový duet pro dvě kytary a dva hlasy, sólově ztrácí spoustu ze své krásy. Júlia si asi postup zasloužila, ale na zadek jsem si z ní nesedl.
Doris Martinez
zpívala: Lenka Filipová – Prý se tomu říká láska
DJ Vlado: Lesbička kubánského původu, která má navíc ještě maminku černošku, mě slušně vyděsila v medailonku, když své přítelkyni zpívala Kelly Family. Sorry, ale tato zpívající rodina byla v pubertě idolem mém sestry, která mě s ní tehdy slušně terorizovala (například jsem musel poslouchat, že „Kelly Family jsou nejlepší skupina na světě, protože se tak dlouho drží první v Esu“), takže mám vůči tomuto hudebnímu tělesu vytvořenou těžkou averzi. Naštěstí pro své vystoupení si Doris vybrala Lenku Filipovou, což byla tisíckrát rozumnější volba, minimálně i z toho důvodu, že českou písní se odlišila od pelotonu soutěžících zpívajících anglicky. Její vystoupení bylo rozhodně velmi opravdové, uvěřitelné a procítěné. Podobně jako u Júlie si nejsem jistý, jestli tomu bude stačit na (semi)finále, je to rovněž dost specifická záležitost, Doris však bezpochyby patřila včera k nejzajímavějším, takže bod dolů u mě má jen za ty Kelly Family.
Scalex: Tak Doris jde zcela mimo mě. Kelly Family bych jí i odpustil, ale to výrazné vibrato, nepříjemné protahování tónů až na hranici únosnosti, občasný zpěv pod tónem, školometská výslovnost a neumělé frázování typu “trocha strachová-há-ní” mi zabránilo, abych si její výkon nějak užil. Beru, že je to velmi zapamatovatelný typ a má dobře rozeznatelnou barvu hlasu. Jestli si mě ale v dalších kolech bude chtít získat, musí o řádný level výše.
Dominik Gerda
zpíval: Simon & Garfunkel – Scarborough Fair
DJ Vlado: Dominik je prototypem soutěžícího, o kterém jsem psal již minule, který je zajímavější osobnostně než pěvecky. Je to dobrý týpek s výraznou image, kterou se odlišuje od zástupu tuctových bieberoidních šampónů, avšak jeho hlas je zcela jalový, místy navíc nepříjemně mečivý. Pokud postoupí do semifinále, tak jen díky své vizuální výraznosti.
Scalex: Jakože cože? Tenhle umečený ubečený šišlavý ježíšek v kulíšku zpívající chabým hlasem pod tónem prapodivnou aranž jinak krásné písničky postoupil? Svatý Klezlo, ty to vidíš! Heršmec, poroto, pouštěj dál dobré zpěváky! To, že je někdo při komunikaci s porotou relativně sympatický, to vážně nestačí. Nehledáme dobrého týpka na posezení u pivka, hledáme SuperStar!
Eliška Rusková
zpívala: Sia – Chandelier
DJ Vlado: Eliška je jednou z nejmladších soutěžících, které jsme zatím mohli vidět, což je vždycky ošemetné hodnotit takto mladé zpěváky. Eliška je však na svůj věk slušně vyzpívaná a má dobrou techniku. Její hlas sice není úplně unikátní, ale zejména v hloubkách zní příjemně. Těžkou kládu od Sii zvládla na svůj věk velmi slušně. Jak se jí bude dařit dál, toť otázka (u podobných mláďat je to vždy loterie), avšak postup do divadla ji nemohl minout a do semifinále by se coby zástupce teens hodila.
Scalex: Pro mě v této epizodě rozhodně nejzajímavější dívčí soutěžící. Hodně nízko položený hlas, ale přitom čistý, přechody do falzetu velice jisté. Bude potřeba ještě získat trochu sebedůvěry (i když výběrem těžké skladby ji trochu projevila), ale v patnácti letech mi její výkon připadá velmi dobrý a slibný pro další kola. Eliška má rozhodně potenciál.
Jakub Stránský
zpíval: Ed Sheeran – Shape Of You
DJ Vlado: V minulé řadě byl rovněž jistý Jakub Stránský, tak jsem chvíli přemýšlel, jestli to není ten samý, ale není, jelikož vypadal úplně jinak. Co však oba Jakubové Stránští mají společného, tak to je absolutní zpěvácká diletantskost. Ed Sheeran se musel obracet v posteli s budoucí paní Hádkovou, pokud slyšel, jak Jakub zprznil jeho loňský megahit. A v tomto případě se ukázal propastný rozdíl mezi slovenskou a českou částí poroty, jelikož zatímco Paľovi s Katarínou fungoval sluch dobře, Matěj s Benem totálně ohluchli a poslali tohoto katastrofálního nezpěváka dál.
Scalex: Tady se rozcházím jak se slovenskou částí poroty, tak dokonce i s kolegou DJ Vladem, protože mě Jakub nějakým zvláštním způsobem bavil. Ano, tu skladbu pojal hodně po svém (a uznávám svoji nekonzistentnost, když za předělaného Simona a Garfunkela dávám za uši a pak se nechávám bavit zprzněným Sheeranem), ale z Jakuba na mě šla jakási energie, která mi sedla. Těžko říct, čím to je, každopádně pokud to bylo nějaké ojedinělé „okouzlení“, tak kouzlo zmizí nejpozději v Divadle. Uvidíme.
Martin Kapek
zpíval: Daft Punk feat. Pharrell Williams – Get Lucky
DJ Vlado: V minulém rekapu jsem byl až překvapen, že jsem ani jedenkrát nepoužil jméno toho, který mě už čtyři roky straší ve snu, ale tentokrát ho už použít musím: RELICH IS BACK!!! Martin sice není bez talentu, avšak jeho hlas je totálně jalový a nepříjemně umečený. Navíc souhlasím s Katarínou, že na mě Martin působí i dost negativně. Tandem Ruppert – Cristovao opět dostal záchvat selektivní hluchoty a vzhledem k tomu, že stejně jako Jakub si i Martin vybral CD Matěje, tak se s ním uvidíme ještě minimálně v divadle (dál však už doufám ne, jelikož dalšího Relicha bych trávil těžko). Paradoxně mnohem zajímavější mi přišla jeho expřítelkyně, která nepostoupila.
Scalex: Zachmuřená hromádka neštěstí. Nevím, nakolik se na Martinově náladě podepsalo setkání s bývalkou, ale celou dobu se tvářil jako já nad daňovým přiznáním. Což se u vyplňování daňového přiznání snese, ale u soutěžícího v SuperStar už méně. Martinův nicneříkající hlas postoupil do dalšího kola, ale nemyslím si, že se mu podaří nějak výrazně zabodovat. Nebo zkrátka nevím, co by se muselo stát za zázrak, aby to Martinův výkon nějak povýšilo.
Petr Borkovec
zpíval: Callum Scott – Rhythm Inside
DJ Vlado: Adoptovaný Petr, který žije ve velmi početné rodině, má velmi příjemný hluboký hlas, když mluví, už to je samo o sobě velká deviza (a zvlášť slyšet to po předchozím „relišinci“ je pro mě balzám na uši). Při zpěvu už hlas až takto hluboký nemá, avšak zpívá velmi dobře a je i slušně muzikální. Žádná velká bomba to pro mě nebyla, ale rozhodně to byla příjemná tečka a z kluků byl Petr jednoznačně nejlepší.
Scalex: Příjemný hlas, příjemné vystupování, velké charisma, nulová namyšlenost, stoprocentní muzikalita. Z Petra by se mohlo vyloupnout ještě mnohem více. Stejně jako z Tomáše Karlíka z něj cítím zdravou normálnost. Takže opět díl, kde pro mě dominují kluci – když tedy hodnotím hlavně zpěv.
Nepostoupivší podle Scalexe:
Tereza Kožíková: hodnotil jsem už výše. Styl dominoval nad zpěvem a sebevědomí neodpovídalo výkonu.
Matyáš Vlk: Špatně vidící Matyáš podal poněkud školně besídkový výkon, porotu si získal alespoň odvahou a upřímností. Ale jinak klasický HLP.
Lenka Révaiová a Jakub Múčka: A mně se chce zase něco říct o vystajlování a egu. Možná že Lenka sama o sobě by jakž takž něco uzpívala, ale ta naprostá neschopnost zpívat v duu stejnou tóninu ji diskvalifikovala i bez ohledu na toho modrého papagáje.
Davit Vardanov: Davit v životě neviděl na internetu žádnou SuperStar nebo Pop Idol? Co si jako od své účasti sliboval?
Sofia Uhľárová: Pan režisér a maminka mají vždycky pravdu a Sofia už to ví. Příště si možná nechá poradit a nechá ego v šatně a bude to lepší.
Zdeněk Kroupa: českému Iglesiasovi nezbyde, než dál balit u ohýnku holky na neumělý čtyřakorďák a thymolinový úsměv.
Ester Kožušníková: pěvecký rozsah není všechno a když se stane středobodem zpěvaččina vesmíru, je to špatně. A i když má maminka vždycky pravdu, tak tady by to maminka tak moc žrát nemusela.
Veronika Cholastová: Žádný průšvih, jen trochu umečený quirkový hlas s hodně zajímavou barvou. Působila teda trochu studeně, ale v dalším ročníku by mohla být slibná.
Top 4 exotů podle DJ Vlada:
Lenka Révaiová a Jakub Múčka aneb Duo Kakofonia
Tereza Kožíková aneb dvojče Aničky Slováčkové v černém
Sofia Uhľárová aneb Bieber na hrudi
Top 4 exotů podle Scalexe:
Lenka Révaiová a Jakub Múčka, absolventi Cimrmanovy Zirkularschule
Ester Kožušníková, její ambiciózní maminka a její vysoké é
Davit Vardanov zabloudivší k nám z jiné ligy i jiné země
Top 4 nejlepších podle DJ Vlada:
Júlia Masnicová
Doris Martinez
Eliška Rusková
Petr Borkovec
(víceméně bez pořadí, jen Júlia mě zasáhla emočně o něco málo víc než zbylí tři)
Top 3 nejlepší podle Scalexe:
Tomáš Karlík
Petr Borkovec
Eliška Rusková
Hodnocení druhého dílu podle DJ Vlada:
Na druhém dílu mi vadily tři věci. Tou první je extrémní koncentrace HLP. Sice nějaké ty příběhy se našly vždycky, ale nikdy jich nebylo až takové množství jako letos. Skoro to vypadá, že kdo nemá příběh, jakoby v castingu vůbec nebyl. Tvůrci by si měli uvědomit, že nepracují na Poště pro tebe, ale na SuperStar, což je pořád primárně pěvecká soutěž a příběhy by měly být maximálně kořením, nikoliv základem show. Dále, jak už jsem v článku předeslal, mi vadila české část poroty, tedy dvojice Ruppert – Cristovao, díky nimž postoupili do divadla hned dva zbyteční soutěžící. A tou poslední je přetrvávající problém z minula, že pořád to s těmi talenty je oproti minulým ročníkům tak nějak chabé. Ti, které uvádím jako nejlepší, jsou maximálně dobří, ale zatím se neobjevil nikdo, z koho bych si opravdu sednul na zadek. Doufejme, že se to v příštím dílu změní, například jedna holčina, která se objevila v upoutávce na příště, vypadala velmi nadějně.
Hodnocení druhého dílu podle Scalexe:
Porota na mě ve druhém castingovém díle působila mnohem lépe. Méně křepčení (i když se museli aspoň plazit po zemi), méně mimózních výroků, snad jen to Ruppertovo jazykové okénko mohlo být podstatně svižněji sestříháno.
Pobavilo mě, že největším kritikem rytmických a tempových lapsů soutěžících je Ben Cristovao. Ten Ben, který v počátcích SuperStar zpíval všechny songy dvakrát rychleji a který až při tvrdé práci s hlasovým poradcem po několika týdnech pochopil, co v notách znamenají tyto značky a co v tu chvíli má dělat:
Když si vzpomenu, kolikrát Hejma s Haberou tloukli hlavou do stolu, přijde mi to prostě vtipné. Chápu Benovu roli v porotě jako psychickou podporu vydeptaných soutěžících a vděčný objekt selfíček, ale odbornou stránku věci bych ho moc prezentovat nenechával. Zvlášť v porovnání s věcným a konkrétním hodnocením Habery je to značný kontrast.
I druhý díl byl bohužel příliš moc o HLP a podstatně méně o zpěvu, s tím se asi nikdy nesrovnám, já chci zkrátka primárně pěveckou soutěž a všechny ty sexuální orientace, nemoci, rozchody, pěstounství, krmení koní, bezdomovectví a prasklé stydké kosti (fakt) mají být jen nedůležitá nadstavba, které má být adekvátně věnováno jen pár vteřin.
S porotou jsem se ve dvou případech výrazně rozešel, a vlastně dokonce i s kolegou rekapistou – jednou u Dominika Gerdy, kterého čtyřmi ANO poslali do dalších kol, zatímco já bych ho málem dal mezi exoty, se slovenskou částí poroty jsem se pak neshodl u Jakuba Stránského, který mi zdaleka nepřišel tak tragický, jak o něm Habera s Knechtovou mluvili, i když chápu, že jeho životnost v soutěži nebude mít dlouhého trvání.
V upoutávce na příští týden mě zaujala slečna s copánky a nachraptělým hlasem, která se patrně doprovázela na klávesy, tak možná se konečně po několika použitelných pánech dočkáme i opravdu dobré zpěvačky. Ale nechci předbíhat a posuzovat to z těch několika vteřin.
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Karlík dobrej….
tyjo napul cernoska, napul Kubanka, lesbicka, fotbalistka, s berlema… vic diverzity uz by tezko nenasli, jeste ten prazvlastni vyber pisne :-) HLP k pohledani :-D nicmene byla fakt zajimava, pro me urcite jedna z nejlepsich
Teda, jestli před námi neutajují nějaké aspoň trochu slušné adepty, tak letos je ta úroveň fakt strašlivá…..
Ufff tak se zacinam bat co nas ceka ve finalovych kolech. Letos strasna slabota, postupuji lidi, kteri by v predchozich rocnicich nemeli vubec sanci. vetsinu casu jsem mela pocit, ze je to hledani hvezdne poroty.
@Monika: pechoty samozrejme Jinak v hlave mi snad zustala jen ta lesbicka, nevim zda diky ceske pisnicce, diky svemu vzhledu, ale je to proste bida s nouzi celkove.
Tak pro mě dnes zklamání, ale hlavně kvůli tomu, že HLP kolikrát nesmyslně přebíjí pěvecké kvality. Už chápu těch šest castingů, protože srdceryvný životní příbeh, pokud ho už dotyčný má, a to má skoro každý, natáhne a zabije většinu času, který by mohl být věnován vystoupení a zhodnocení účastníka, takže se tam nových adeptů zase ani tolik nestihne ukázat. A když už tam někdo je, není natolik zajímavý, anebo nadaný, aby zaujal zpěvem či osobností. takže se vlastně musí vydolovat aspoň životní pozadí, ale co budou dolovat napříště a do dalších kol, když už všechno padne na castingu? Ne, že by tam nebyl vůbec nikdo k mání, ale je to opravdu mizivé. Alespoň že porota tentokrát tolik nekřepčila a nerejdila jako v minulém díle.
Fakt mě baví, že největším kritikem rytmu a tempa soutěžících je Ben Cristovao, z jehož totálního zrychlování a rytmického utíkání se kdysi Hejma málem oběsil na vlastních kudrnách.
tak a i 2 castingový díl je už za námi a opět chci tu udělat nějaké zhodnocení myslím si že porotu řešit nemusím byla dost dobrá ale celkoví můj dojem z tohoto dílu byl slabí průměr až na pár vyjímek slabota jako karlík sice dobrej ale podle mě v některých místech špatná fráze byl mimo rytmus potom ta dvojce s písní inposible to bylo hustý i ta kubanka nebyla zlá ale to ostatní nic moc za mě pořád vítězí spíš 1 casting než tento ale nevadí před námi ještě další 4 a zase příště tu přidám opět můj dojem z další části SUPERSTAR P.S-chválím novu a markízu že nedává tak dlouhé reklamní spoty
Tak za mě naprosto jasná jednička včerejšího dílu je lesbička co zpívala Lenku Filipovou, tu bych z fleku poslal hned do finále. Opravdu zajímavá osoba, navíc s mimořádným talentem. Společně s bachařem Kristiánem z minulého dílu je pro mě ona zatím to nejlepší co sem tam letos viděl. Do Top 3 včerejšího dílu bych za ni na druhé místo dal toho adoptovaného Petra co zpíval úplně na konci, ten byl taky dost muzikální a zajímavý a na třetí místo Dominika s čapkou – ten sice neměl největší hlasový rozsah ale byl to hodně zajímavý a sympatický týpek se skvělou image a navíc mě se líbila i barva jeho hlasu, byl bych rád kdyby v soutěži nějakou dobu zůstal protože ten mě vážně hodně zajímá. Pak se mi do Top 3 už nevešli ten Karlík co zpíval úplně na začátku a má hluchoněmé rodiče – nebylo to špatný ale ty co sem dal do Top trojky mě zaujali víc, každopádně i on má v soutěži perspektivu, Julia co zpívala More Than Words – taky byla fajn i když kvalita zpěvu je u ní ještě trochu rozevlátá a ta Eliška fanynka Bena co zpívala Siu – ta má techniku zpěvu na svůj věk dobrou ale nejspíš to nebude šálek mojí kávy. Celkově to nevidím se soutěžícími tak tragicky jako někteří zde, jen je pravda že toho HLP je tam letos někdy opravdu až moc, v podstatě to totiž ani není o ničem jiném a přijde mi občas spíš že sleduju nějakou charitu či armádu spásy než Superstar ale to už je zase věc produkce jak to dělají.
Pokud jde o porotu, ani nadále mi tam nikdo z nich nevadí. Všichni sou fajn a mají tam své místo. Velmi mile mě překvapuje Ben – přiznám se že před soutěží sem ho moc nemusel ale je to právě on kdo je k soutěžícím nejslušnější a podle mě i nejférovější, snaží se jim vždy podat pomocnou ruku ať už je to s nimi jakkoliv, asi je to tím že si tím martýriem sám prošel a dokáže se vžít do jejich kůže. Opravdu mi jako porotce ani trošku nevadí. Uvidíme co přinesou další díly, já to pořád ještě nevzdávám.
@Scalex: Haha, přesně….ale ono to není ani směšný, spíš trapný.
Za mě rovněž včera nejlepší holka s kytarou co zpívala Filipovou, ta by to mohla někam dotáhnout. Že by nová Langerka?
Tak to jsem překvapená, že se vám shodně líbí ta Kubánka… Jediné plus na ní bylo, že zpívala česky, jinak jsem nic zajímavého na ní neviděla… Pár lidí se mi tam včera líbilo, nejvíc ten poslední – Petr…. /to jsem si pustila několikrát/..
Porota ok.., mají naštěstí i rozdílné názory, což je dobře…
„kakofonie“… :-)))) to jsem si taky musela pustit znovu, i když pro uši to byla hrůza…
@Motylek: Já měl při zpěvu té kubánky husinu. Bylo to hodně emotivní, uvěřitelné…zanechalo to dojem. Takové opravdové. Je zajímavá a má charisma, jinak by se to asi nestalo. Otázkou je jak by si teoreticky poradila s tématickými koly protože asi bude dost specifická ale to už taky není v posledních letech takový problém. Jak byla specifická Emma a vyhrála to. K čemu taky hledat univerzálního zpěváka, který zazpívá všechno ale nedokáže se najít v čem je nejlepší? Mě baví prostě lidi co jsou jiní než ostatní a něčím vybočují a jiný je i ten Dominik s čapkou, ti sou pro mě zajímavější než třeba technicky lepší zpěváci. A na Petrovi co vystupoval jako poslední se shodnem, ten byl taky dost dobrý. Pro mě se v tomto díle zajímavé typy objevily, už se to začíná trošku rýsovat a to je dobře.
@Tomáš: Možná to je tím, že mám Lenku Filipovou naposlouchanou… :-) Nemám nic proti nikomu, uvidíme v dalších kolech… I ten gladiátor z minula se mi /vzhledově/ celkem líbil…
Jo – a zapomněla jsem pozdravit všechny známe, a obzvlášť rekapisty /ahoj DJji/, tak tak činím teď..
Tak včerejší díl 663 000 diváků
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/serial-polda-stale-na-cele-sobotniho-tv-vecera/
S podivem zjišťuji, že se mně letos ve vší té bídě zatím zamlouvají nejvíc chlapi :-D Minule ten bachař, včera Borkovec a Karlík……holky zatím katastrofa, ta lesba ještě jakž takž a ta co zpívala SIU taky, ale i tak je to tak sotva na 4 (jako ve škole). Porota včera mnohem lepší, než minule, přestali šaškovat a víc hodnotili. Teda až na Bena, ten je mimo permanentně…. :-D
@Jai Kudo: No ja nevim ta holka co zpivalu Siu technicky asi ok, to nepoznam, ale strasne tenky hlas, uplne bez barvy, takova jedna z mnoha. Navic nema zadnej smrnc, neupouta, zapadne v sedi a prumeru. Dobra tak na plesy, sokolovny, pevecky sbor, uplne bez jiskry do showbyznysu. Jmenuje se Eliska Ruskova, na YT ma dost coveru.
@Jai Kudo: Vidíš a mě Ben v porotě naopak vůbec nevadí, až mě to samotného překvapuje že je mi tam sympatický.
@Monika: Ano přesně, ta co zpívala Siu byla hodně nevýrazná a myslím že jí určitě fandit nebudu. To by se jedině musel stát nějaký zázrak. :D Pro mě nezajímavá, tuctová i když zpívat umí. Ale možná si v jejím případě přijde na své Vlado, těžko říct…
Za mne dost dobry zpev holciny v cernym klobouku, ale reakce poroty – fakt hodne trapna…mohla zazpivat jeste neco jinyho… Je to soutez o zpevu, nebo o tom jak kdo “zahraje na city” a poda zivotni pribeh, jak vypada, nebo co ma na sobe?
Nevím, jestli jste si někdo všimli holky s kytarou, co byla v upoutávce na příští sobotu hned jako první – měla klobouk a tuším copánky, byla to sice jenom sekunda, co ji tam dali, ale její hlas mi přišel naprosto úžasný, tak jsem zvědavá, jestli se v ní nepletu :-) Jinak včera mě oproti prvnímu kolu neuchvátil nikdo (v minulém jsem si zamilovala bachaře a docela i farářovu Báru), narozdíl od většiny tady se mi holčina s Lenkou Filipovou moc nelíbila (mám strašně ráda Lenku Filipovou), jakž takž ten poslední Petr a ta Julia s kytarou.
Celkově bych ale řekla, že to byl fajn večer, porota mi přijde úplně v pohodě.
@Fialka09: Myslíš tu s tím nakřáplým hlasem? Ano, to by mohlo být zajímavé tak uvidíme příště.
@Tomáš: Jo, přesně tu mám na mysli. Někoho mi tím hlasem připomíná, jenom nemůžu přijít na to, koho. Tak uvidíme, co se z ní vyklube.
Rekap je venku (zatím aspoň moje část), ale tentokrát nemusíte zpátky na hlavní stránku, abyste se k něj dostali, stačí zmáčknout tlačítko „Nahoru“ :-)
@Fialka09: Ta holčina na začátku upoutávky na příště mě taky hodně zaujala a jsem na ní velmi zvědavý :-) A jinak jsem rád, že nejsem jediný, komu se líbila Júlia :-)
@Tomáš: Ač se mi Eliška docela líbila a mám ji v Top 4 za tento díl, tak mojí hlavní favoritkou nejspíš nebude, i když je to lolitka, tak je pro mě málo „moničkovská“ :-D
@Motylek: Ahoj Motýlku, taky tě moc zdravím :-*
Přidány moje pasáže rekapu. A tentokrát jsme se s DJ Vladem názorove zrovna moc nesešli!
@Scalex: Scalexi musím se zastat Dominika. Je to sice soutěž o hledání SuperStar ale háček je v tom, že každý si tu SuperStar představuje jinak. To není soutěž o nejlepšího zpěváka, je to soutěž o to kdo dokáže nejvíc zaujmout lidi a hudbou se živit. Pro mě má Dominik velké charisma a dokonce i zajímavou barvu hlasu což se tobě nebude líbit. Že nemá rozsah a není vyzpívaný, na to kašlu. Já bych na jeho koncert šel takže je dobře že postoupil. A bral bych ho dokonce i do finále místo Elišky, která sice má lepší techniku zpěvu ale zas pro mě nemá žádné výrazné charisma, na její koncert bych nešel. Šoubyznys není jen o talentu ale i o zábavě, jinak by se nikdy ani Šeps nemohl dostat tak daleko. Taky Doris mi přišla o míle nesrovnatelně lepší než Eliška protože je na ní vidět že je i muzikantka ale Eliška zatím jen ta zpěvačka. Ale jasně je to tvůj názor, každý má právo na svůj. Jen mi to kopnutí do Dominika od tebe přišlo až moc drsné, on sice v soutěži asi stejně moc dlouho nepobude ale musel sem se ho zastat protože já na rozdíl od tebe chápu proč postoupil.
@Tomáš: ano, každý si tu SuperStar představuje jinak a já si ji holt jako Dominika nepředstavuju. Na koncert Elišky bych v tuhle chvíli asi taky nešel, na to ji čeká ještě hodně práce.
Dost mě mrzí, že se ze SuperStar stala taková rychlovková záležitost, že se vytratily ty týdny nácviků s hlasovými poradci a choreografy, protože mě právě bavilo to, jak si takovou necharismatickou Elišku vezmou do parády odborníci a během několika týdnů z ní udělají holku, na jejichž koncert si koupím lístky třeba i v předprodeji. Teď na to bohužel nebude čas, živých kol bude snad jen šest nebo tak nějak, to se nikoho nějak výrazně rozvinout nepovede.
@Scalex: Tak tentokrát se musím naprosto přiklonit k hodnocení Scalexe. I co se týká poroty. A moje TOP3 je skoro totožná: 1) Borkovec 2) Karlík 3) Rusková.
Tak vás všechny s opožděním zdravím, z minulého fílu mě výrazněji zaujali pouze Kristián a Bára, k dnešku aspoň pár postřehů:
Z kluků u mne vede Petr, dobrý byl i Tomáš. Nejen jako zpěváci, ale také jako naprosto přirození sympaťáci.
Elizabeth má dobrou barvu hlasu, bude na ní práce jako na kostele, ale to jsou zrovna jedny z těch hlavních věcí, kvůli kterým se mi vyplatí čekat na další fáze soutěže. Rád bch od ní slyšel nějakou Ellu Fitzgerald, ale toho se asi v této soutěži fakt nedočkám :-).
Júlia se mi líbí jako muzikanta (imho velmi dobře hraje na kytaru, další významné plus ;-)), akorát ten zpěv byl takový při zdi…no chtělo by to trochu otevřít, ale to se snad povede v dalších fázích. Budu na ni zvědavý.
Dominik se mi líbil v prvních tónech, ale pak stále méně a méně. Ale v divadle si ho poslechnu rád.
Eliška vypadá na solidní pěvecký talent, opět jsem zvědavý na její pěvecký vývoj v dalších kolech a letech :-).
Toť tak prozatím vše, zatím mě nikdo extra neuhranul, všechno dobré bylo z kategorie „uvidím, co z toho vykrystalizuje“
@Scalex: To mě mrzí taky že je to teď všechno takové uspěchané a o tom ošizení živáků sem se rozepisoval vícekrát, takže to už nemá smysl.
Moje Top 3 tohoto dílu:
1 Doris Martinez
2 Petr Borkovec
3 Dominik Gerda
Pekne se tu schazime zas vsichni :-)) Jeste mi chybi Dolores, doufam, ze se brzo prida.
tak si tady zase pročítám diskuzi a jsem docela překvapený jak tu všichni propagujete toho Borkovce je hnus a nechápu to jinak drobná poznámka ještě stále jsou 4 castingy a četl jsem si že největší favoritkou je zatím ta koktavá denisa čermáková myslím si že na takové ůvahy je dost předčasné a nechtěl jsem ale musím tu napsat mou favoritkou na celkové vítězství je Maria Bikarova a top 5 Maria denisa ta kubanka co zpívala filipovou a potom ještě Bára a možná nějaký chlapec uvidíme ještě je dost času a už příště sem dám další odborný komentář na 3 casting takže tak
Jak je mozne ze nepostoupila Petra Magdova, byla v Hlasu CS 2014 a David z ni byl paf kdyz zpivala Listen, markiza proti ni neco ma protoze i v hlasu ji dali zpivat druhy hlas aby nevynikla a tady zpivala Whitney a Habera se otocil a rekl ze se mu to nelibi. Na zaklade 1 pisne zhodnotit neni fer. Meli ji narovinu rict ze neni moc hezka a ne tohle. Kouknete si na YTB minitalent show petra magdova zpivala langerovou lip nez vsichni vitazove superrstar dokopy a to ji bylo jenom 13. Ona je moc dobra pro trapny souteze o 3 tridy nad ostatnimi
https://www.youtube.com/watch?v=lC5F6ccwbmQ
@Petr: No jenomže superstar není hlas československa. Hlas je jenom o hlase, ale superstar řeší i další věci jako např. charisma, jak se pohybuje, tváří, jestli z toho člověka něco vyřazuje atd. Superstar se skládá z více prvků není to jenom o hlase.
Jinak docela pořád slabota, žádnej zázrak. Pá zajimavých lidí se objevilo, ale stejně to je těžkej průměr, už asi není kde brát. Pořád doufám, že přijde někdo, kdo mi vyrazí dech.
@Petr: To byla vyborna zprava vyhodit tuhle staromodni zpevacku, je videt, ze Habera ma vkus a vyzna se. Uz v Hlase jsem ji kritizovala a zoufalka to zkousi porad dal, koukam. Palo je jednicka.
„Coca-Cola má kampaň se SuperStar, tváří je Emma Drobná“
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/coca-cola-ma-kampan-se-superstar-tvari-je-emma-drobna/
Podařilo se mi objevit tu holku z upoutávky: https://www.facebook.com/karmen.palbalaz :-)
@DJ Vlado: Ty jsi detektiv :-)) na YT ma spoustu songu a dokonce se ucastnila i X factoru v zahranici (nevim jak se dostala daleko, ale tu radu vyhrali Ricco a Claudia), mozna pamatujete z verze na Prime, chlap na vozicku, hroznej kyc a patos, tak tam jim to vyslo. Rozhodne zatim nejzajimavejsi zpevacka v soutezi pro me, konecne rozpoznatelnej hlas, dobra image, mam s ni jedinej problem a to jsou nadechy. Dost me to irituje pri poslechu, casto jsou slyset mista, kde se nadychne a rusi to dojem ze zpevu.
@Petr: Taky jsem ji zaregistroval v sobotu. V Hlasu me nijak zvlášť nezaujala. Nicmene zpivat urcite umi z ciste technickeho hlediska lepe nez vsichni letosni dosavadni soutezici. Tezko soudit z 10 sekund, co se tam stalo, ale urcite si nezaslouzila takovou reakci, ze se k ni otoci porotce zady. Vlastne NIKDO, kdo slusne prijde a zacne sebehur zpivat si nezaslouzi, aby se k nemu nekdo otacel zady a byl arogantni. Habera je bohuzel do znacne miry necitlivy hulvat, to vsichni vime :-) Kazdym rocnikem je to o neco lepsi, ale porad ma dost ujety momenty. Tak treba kdyz tam prisel ten prespeedovanej typek, co zpival Sheerana, Benovi a Matejovi se to libilo a on ani nedokazal skryt, jak ho to stve, a dodatecne mu zacal jeste nadavat do diletantu apod. :-) Holt Habera no :-) Nicmene Petra Magdova mi chybet nebude.
@DJ Vlado: jo ta holčina vypadá dobře, zajímavej hlas, konečně někdo, kdo má charisma.
ta reklama na coca colu je skvělá a je prostě moderní má koule a přesně to co má v 21 století mít a emma tam je jako bohyně super
@Petr: Tak jsem se na tu Petru Magdovou také kouknul, když se o ní tady tak mluví a dovolím si napsat svůj názor. Nevím, proč ji porota tak odvrhla, nezaznamenal jsem ji, ale první, co mě uhodilo do uší na tom videu bylo, že tak nějak huhlá nebo divně vyslovuje….dál jsem musel konstatoval nepříliš dobré frázování a dynamiku zpěvu. NICMÉNĚ! Tohle všechno se dá naučit, odstranit a natrénovat při dobrém vedení nějakým vocal coachem. Její hlas a barva hlasu mě opravdu zaujaly a souhlasím s tím, že jiná zpěvačka s tak dobrým hlasem a barvou hlasu tam letos zatím nebyla. Voda živá se supertežká písnička a ona ji přes všechny výhrady nezazpívala špatně. Ale nová Aneta z ní určtě nebude.
@DJ Vlado: To je super, žes ji vypátral, Vlado! Tak se mi skoro zdá, že mám favoritku letošní SS. Krásná holčina, zajímavá, a ten její hlas je pecka. Tak snad nám ji porota pustí! V upoutávce někomu říká Habera něco jako – „chci tě slyšet pořád znovu, chci tě vidět ve finále“, jenže je to sestříhané, takže fakt těžko říct, komu je ten kompliment určený :-)
Ben zpíval všechny songy dvakrát rychleji..:) to mě pobavilo ..no třeba spěchal na tramvaj..:)
A v dalšich dílech už jen dojel udělat svoje správně načasované “aha..aha” do hromadného songu :) vzpomínate ?
a..stačilo ..fanynky šílely víc než z někoho , kdo si odedřel tři písničky..
A jinak neviděla jsem úplně všechno ,ale mám pocit, že Superstar jsem ještě neviděla ..že by mě někdo zasáhl..asi zatím nejlepší ten poslední kluk..Petr
Tak sem si pustil covery od té Karmen, kterou ste tu objevili. Přiznám se, že na základě těch songů co má na youtube mě zatím pocitově moc nezaujala ale ony zrovna ty songy co tam má nejsou úplně přesně šálek mé kávy takže je to třeba i tím. Bohužel mi přijde že její barva hlasu je místy trochu podobná Emmě a to u mě rozhodně není plus. :( Na rozdíl od Emmy tam má ale místy ten zajímavý chraplák a to je tak to jediné co by mě na ní mohlo zajímat, jako určitě je to zajímavější zpěvačka než Emma – to bezesporu. Já si budu muset ještě počkat na to její castingové vystoupení jestli mě nějak dostane nebo ne, zatím ten její obraz vidím pořád dost rozmazaně a neumím si dotvořit názor. Ale aby bylo jasno, třeba takový Kristián mě zaujal rozhodně víc, to můžu říct už nyní. Zatím ji nijak neodsuzuji ani nezatracuji, prostě uvidíme co z ní ještě vyleze. Ale vidím, že Panáčci už asi mají letošní favoritku.
panáččci mají letošní favoritku no jen jí mějte to už tady bylo na dva tábory na tábor co milujeme EMMU a tábor slepčíkovců no ale kdo chce kam jinak pro mě je letošní favoritkou jednoznačně Maria bikarova ale je dost možné že z těch zbývajících 4 castingů možná ještě bude i víc každopádně sem si poslechl koho chctěj panáčkovci protěžovat a ona ani neumí intonovat a tváří se jak blbka no ale zase budu objektivní z velkým zadostiučiněním jo a pro Tomáška nějaká Carmen není a nikdy nebude lepší jak EMMA ta vyhrála Superstar právem doporučuji si propláchnout ušní bubínek
No už zase začíná úřadovat pan neomilný. Už ho odsuď prosím vás vyhoďte, opět začíná napadat a ty jeho nesmysly se nedájí číst. Očekávám, že to bude stupňovat a začne používat znovu vulgarismy. Škoda, že to nejde nějak udělat, abych si ho mohl dát do ignoru a tím pádem by sem jeho příspěvky nemohl vidět.
Jinak souhlasím Tome, že ta zpěvačka je podobná Emmě, s tím rozdílem, že má v hlase ten chraplák, ale že je zajímavější ? No s tím bych ještě počkal, to se uvidí, až v dalších kolech.
@ales winner emma: Poslyště, vojín Aleš Kefalín, čo vy si predstavujetě pod pojmom „intonovať“ ? :-D
Sorry, jen by mě zajímalo, jak jsi z té několikavteřinové ukázky tak jednoznačně usoudil, že neumí intonovat a tváří se jako blbka?
@Jai Kudo: Na YT se da najit dost pisnicek tady https://www.youtube.com/channel/UCaKge-ZI9AUYozA-6XC60ZQ
@Luke: Máš pravdu, i s tím že je zajímavější bych ještě počkal, unáhlil sem se. Spíš mám zatím tak nějak pocit že moje favoritka to nebude ale uvidíme jak se nakonec v soutěži vyprofiluje. Pokud to ale bude zdejší povinná četba, tak mi ji to asi zprotiví. Zajímavější než Emma pro mě ale může být kdekdo, pro mě třeba Emma nebyla zajímavá vůbec.
Trošku OT, ale týká se to absolventek minulé SS. Na Hudební ceny Evropy 2 za rok2017 je nominována Emma Drobná ve 4 kategoriích (zpěvačka, song, objev roku, videoklip) a taky pizzařka Karolína Přibylová alias LinaKaro v kategorii objev roku :-)
https://www.evropa2.cz/hudebni-ceny
Jai Kudo normálně že křiví pusu a při takzvaném zpěvu zavírá pravé oko a to že neumí intonovat no prostě sem to poznal protože sem borec tak proto
Prosímvás nevíte už někdo až se spojí vysílání Novy s Markízou v živácích jestli to teda budou vysílat v sobotu nebo v neděli a odkdy to vlastně bude? Já vím že asi z toho nejste o moc moudřejší než já ale mě to fakt až zaráží ta letošní neschopnost předložit divákům zavčas nějaký vysílací plán jak to vlastně bude. Pokud zůstanou u vysílání v sobotu, tak já to sledování možná budu muset odpískat. Prostě na to nebude bohužel čas.
Koľko bude live prenosov a koľko castingových kôl_
@samanka: Castingů celkem 6 do 31.3. ( respektive na Slovensku 1.4. ), tohle se ví. Live přenosů má být myslím 5 finálových + 2 semifinále takže dohromady 7. Ale já stále čekám na přesná data jak to bude.
Tomášek si zase vymýšlí 6 casingových kol 3 divadelní a potom 2 semifinálové a 4 finále+ velké finále soutěž skončí 9 6 už sem to tu jednou piblikoval
dnes je 8 březen vím že bych neměl protože budu zase napadán z bůhvíčeho ale přece jen krátce nikdo z vás si vážně neuvědomuje že MDŽ byl původně Americký svátek ukraden komunistyckým režimem a proto nechápu a nikdy nepochopím proč dodnes se tak zarputile slaví mimochodem mezinárodní den mužů připadá každým rokem 19 listopadu a nikdo to neslaví proč dlvod je jednoduchý nesmí se to spomenout a víte proč z jediného důvodu protože různé ženské a feministky by to nerady slyšeli a řvali cosi o diskriminaci takže jen mé odůvodnění proč 8 březen nikdy ale opravdu nikdy neberu vážně je to přežitek a blbost pro mě jsou důležité jiné Americké svátky a to je HALOWEEN Den nezávislosti ten nám naštěstí nezakazují narozdíl od těch co tu byli před rokem 1989 a zažili si tu krutou totalitní éru
@ales winner emma: Ty se běž opravdu léčit, protože jsi vážně nemocný.
a potom kdo koho uráží a napadá celou dobu aspon vidím kdo je kdo
YoutubeMarkiza -superstar 4.uputavka-zpiva ta holka hezkou pisen i hra na klavesy a Habera ji chce ve finále ale jeji hlas je tuctovej kdyz nedá chraplak, na ytb je milion coveru All I Want zajimavejsich. Tohle je hodne,hodne slabé.a to jsem si myslel ze horší Superstar od rocniku 2015 nemuze byt
@ales winner emma: Vidíš Alešku a zrovna dnes si mohl k MDŽ poslat Emmě kytičku. A jaktože nikdo neslaví 19. listopadu? Já se každý rok na ten den pořádně ožeru.
@Petr: Ano je tuctový, bez toho chrapláku nic zajímavého. Mě její covery na youtube taky v podstatě vůbec nezaujaly. Ještě počkáme jak se v soutěži ukáže, mohla by to být zajímavá osobnost ale taky by mě nemusela bavit vůbec a takový případ sme tu už skutečně měli.
@Tomáš: Přesně, jak řikáš. MDŽ neřeší, ale hlavně, že pro něj jsou důležité svátky jako Haloween nebo den nezávislosti, které jsou typické americké svátky a s náma jako ČR – NEMAJÍ ABSOLUTNĚ NIC SPOLEČNÉHO. Prostě škoda mluvit, doufám, že dostane brzo ban, až tady rozjede ty svoje urážky zase.
Jinak sem na tu holčinu taky zvědavej, ale nečekám žádnej zázrak, ostatně jako doposud, když tam nebyli žádní wau soutěžící…uvidíme
jenomže žádný ban nedostanu protože se k žádným urážkám nechystám narozdíl od pár lidí kteří se nemůžou smířit s tím že mám a vždy jsem měl ve všem pravdu viz že Superstar bude moderovat Leoš a dodnes se nikdo ani neobtěžoval omluvit narozdíl ode mě aspon jde vidět ůroven některých lidí no a jen dodatek na Haloweenu ani dnu nezávislosti nevidím nic špatného a ano jsou to typické americké svátky které k česku nemislitelně patří a které vždy slaví plno mladých lidí protože máme demokracii a už nikdy za své názory nebudou perzeukováni narozdíl od totalitního režimu proto tak nenávidím MDŽ jo ještě Valentýn ten je taky cool
jen tak mimochodem konečně jsi se ukázal v plné nahotě Luke asi další kteří ten totalitní režim obhajuje škoda mluvit
@ales winner emma:
Klesáš hlouběji a hlouběji. Už jen, čekám, kdy se dozvím, že tu někdo hájil Hitlera :D
@Langy: Ten už klesl na takové dno, že víc to ani nejde.
Ale Ale Alešek se nám tady zase rozjíždí, ani bych se nedivil kdyby v lednu volil Jiřího Drahoše, takový typický jeho volič to je.
Napadla mě taková věc. Jak berete semifinalisty SuperStar? Úplně stejnou vahou jako finalisty a nebo je do toho ani nepočítáte jakoby tam ani nebyli? Myšleno samozřejmě v soutěži protože je jasné že po soutěži může klidně udělat větší kariéru ten koho vyhodí od prvního castingu než celkový vítěz ale na to se neptám. Budu rád za odpovědi – i za Alešovu.
@Tomáš: Jak beru semifinalisty ? No tak ono záleží, jací semifinalisti, protože když se mi někdo líbí a nepostoupí do finále, tak mě to naštve a tím pdáem ho beru výš než nějakého jiného fimalistu, ale to je normální, stává se to běžně, že bych tam chtěl někoho jiného, než kdo se tam dostane. Takovou situaci zažil každý ne ?
@Tomáš: jj vymysleny bludy, gramaticky chyby, vztekani se a trolling jako tu predvadi alesek- to jsme presne my, volici Jiriho Drahose…:-DD
@Tomáš: @Luke: a vubec, prestante na nej proboha reagovat, to nevidite, ze je to obycejnej troll? A soude podle toho, jak na na nej porad reagujete vas trolli zatracene dobre :-)
Tomášův dotaz na semifinalisty mě přivedl k nápadu na ANKETU. Napište, kdo byl pro vás největším oblíbencem v těchto kategoriích:
a) vítěz
b) poražený superfinalista
c) finalista od 3. místa níže
d) semifinalista
Já to mám takhle:
a) Emma Drobná
b) Gabriela Gunčíková
c) Monika Bagárová
d) Lucie Bakešová
A jak to máte vy?
@yeey: No vida i my dva se dokazeme nekdy shodnout :-))
Ja to uz psala nekolikrat, kaslete na Alese, to je pro nej nejvetsi trest, prejit ho mlcenim. Tim, ze mu neustale odpovidate, dodavate Alesovi akorat dulezitost a vasi pozornost.
@yeey: No dobře, ale takovej člověk tady nemá co dělat, akorát kazí diskusi nám ostatním – normálně diskutujícím, už dávno měl dostat ban, jak tady byl sprostej, to by pro něho byl největší trest – izoalce od těchto stránek.
Ale dobře odteď na něho už nereaguju a doufám, že všichni ostatní se přidají.
@DJ Vlado: ten kdo da e.drobnou ci bagarovou jako svou nejoblibenejsi ucastnici superstar nema neco v hlave v poradku, . Guncikova byla jiny level od vsech ostatnich, proto to dal taha v USA. Ale Drobva ci Bagarova , tech su po ceskoslovensku tisice, hockde na ulici ci na ytb jsou lepsi zpevacky nez ty dve. Oni jsou nejlsabsi ucastnice ve vsech Superstar co jsem kdy videl a slysel a to sleduju dost izahranici. mimo cz sk by nemeli sanci a ani nebudou mit
@DJ Vlado:
a) Lukáš Adamec
b) Miro Šmajda
c) Robo Mikla
d) Jerguš Oravec
DJ vlado a-Emma Drobná b-Gabriela Gunčíková c-Monika Bagárová d-Veronika vivi Vrublová
@DJ Vlado: Tak OK Vlado, akorát nevím, jestli myslíš všechny SS nebo jen ČS Superstar :-)
a) Aneta Langerová (pokud Vlado myslí jen ČS Superstar tak Emma Drobná, no…. :-( )
b) Gaba Gunčíková
c) Alžběta Kolečkářová
d) Karolína Přibylová (LinaKaro)
@Jai Kudo: Myslel jsem samozřejmě ze všech SS (jelikož tam mám Lucku B., která byla v ČHS2) :-) Jinak mě u tebe dost překvapila ta Kolečkářová, jelikož si vzpomínám, že pomlouvala GG… :-O
@DJ Vlado: No, já vím, ale to bylo spíš z bezradnosti. Monika je dobrá, ale R&B není můj styl, a Šeps taky ne….:-D A Alžběta patřila k mým favoritům (vedle GG a LA) a s odstupem času, když vím, co vím, tak nevím, jestli ty její výhrady vůči GG neměly nějaký reálný základ :-D :-D :-D
Sem si tak zavzpomínal, áchjo proč se tenkrát nedostal Jerguš do finále místo Haricha? :(
Tak si taky splním domácí úkol:
1. Aneta
2. GG
3. Michal Hudček
4. Karolína Přibylová
@jab: Jo copak Hudček, to byl taky frajer a sympaťák. Dlouho sem o něm už neslyšel, kde je mu konec?
a) Drda
b) Urban
c) Senkova
d) Shirmanova
1.Aneta.. forever ..:) sorry Emmo a Martine Ch. :)
2.Petr Bende
3. Asi Dominika Stará
Je zvláštní kolik lidí / mě / nadchlo možná jedním vystoupením .co si vybavuji Adam Kukačka , Monika Povýšilová,..hm možná proto nevyhráli..většinou ti na prvním, druhém místě měli stabilní výkony ?
Z historie ještě tahám Martinu Balogovou..ale tu zas nemůžu dat jako oblíbence :)
4. Debbie
a) Aneta
b) Šmajda
c) ? asi Harich
d) Karolína
@Prochor: Proboha proč Harich? To bych tady snad od nikoho nečekal.
tak dnes večer 3 casting sám sem zvědaví co nového nám někteří předvedou každopádně mé postřehy zase zítra v neděli
Tedy lidi, všechna čest, vy máte pamatováka, zvlášť u kategorií c) finalista od 3. místa níže a d) semifinalista, protože já si třeba u těchto, u nichž píšete vaše favority, na většinu vůbec nevzpomínám, pokud už to nebyla echt nějaká velká osobnost či podivnost nebo měl dotyčný velmi originální hlasovou výbavu, anebo všechno dohromady. Třeba Monika Bagárová, tu si opravdu vybavím hned, přišla mi hlasově a vzhledově dost specifická a hlavně ona je takové vděčné (možná i věčné) téma bulváru, a to prosím stačí jen otevřít seznam a přečíst si kolikrát perex na novinkách, tím to hasne. Jo a to jsem ještě chtěl na 1. místo dát Lo Hrůzovou a na 2. místo Annu Veselovskou, než mi teda laskavě došlo, že chcete jen zpěváky, kteří patří do Superstar, až tak jsem v p…..!
Ale tak ze srandy alespoň něco:
a) Emma Drobná nebo Vlasta Horváth (prostě nemůžu z toho, jak se tak plíživě vyšvihnul a poslední dvě/tři kola to fakt rozbalil, takové to modifikované „from zero to hero“, i když samozřejmě byl dobrý tak nějak konstantně)
b) Gabriela Gunčíková
c) Balogová nebo Bagárová
d) eeehh, au… takový ten, co zpíval duet s Emmou, Křižka? A patřilo to vůbec do semifinále? Nevím nic, radši na to kašlu. Holt znalec nejsem ani ve snu.
@Valamin: Haha, pamatováka, já jsem kvůli kat. c a d prošmejdil půlku Wikipedie, abych si vzpomněl, kdo tam vůbec zpíval… :-D
@Jai Kudo: Jj taháky jsou povoleny , Vlado to nevidí :)
Taky jsem použila Wikipedii :) ale nakonec jsme vlastně nikoho nenašla , než kdo mě napadl..Jen na tu Balogovou se přiznám nevzpomněla..a to jsem tehdy i měla její ještě kazetu : )
Míša je dodavatelka talentů. Už jednou přivedla tehdejšího partnera Kříže a teď svého manžela. Tak uvidíme.
Dneska pro me nejsilnejsi dil, krome Karmen se mi hodne libila i Valerie.
Karen zatím jasně nejlepší…
Tak dnes zatím nejslabší castingový díl a podle ukázek na příště to bude ještě horší. Proč dělají tolik castingů když není dostatek zajímavých lidí? S tím přirovnáním Karmen k Emmě sem se úplně netrefil. Psal sem, že si na Karmen udělám názor po dnešku a udělal sem si ho. Karmen se mi možná překvapivě líbila, je samozřejmě daleko zajímavější a charismatičtější než byla Emma. Má moc pěkný hlas s chraplákem, je to muzikantka a taky je to moc pěkná holka s jiskrou v oku. Myslím že s ní nebudu mít problém, teď bych spíš řekl že ji budu mít za favoritku protože se mi zalíbila. Dnes samozřejmě byla s přehledem nejlepší, jinak z dnešního dílu snad ani nikdo jiný vůbec nestojí za zmínku. A i celkově ze všech zatím odvysílaných castingů je pro mě zatím Karmen společně s bachařem Kristiánem, lesbičkou Doris, Petrem Borkovcem a Dominikem nejzajímavější.
Pristiho dilu se take velmi bojim, z tech ukazek to vypadalo na vyber hvezdne pechoty. Vubec mam pocit, ze letosni rocnik je jednoznacne nejslabsi ze vsech, nepamatuji slabsi castingy a ano zbytecne to natahuji.
tak a jsem tu opět s mím okénkem tentokrát ovšem velmi krátkým ale výstižným zdá se mi že 3 casting až na vyjímky ničím nezaujal ani moc nepřekvapil spíše tam byli prokládané prvky hvězdné pěchoty s ůplně ulítlímy nezpěváky kteří budou aspon se starat o zábavu no a samozřejmě s lidskými příběhy na konci myslím tím toho chudáka který sám vytvořil tak stupidní písen nějaká pošta či co i ukázka napříště bude spíš ve stylu který sem už nsznačil za mě nikdo vyloženě nepřekvapil mou jedinou favoritkou na vítězství je Maria bikarová dokonce i ta slavná Karmen byla pod tonem a to co jsem o ní napsal mé obavy jen potvrdili když spustila písen od Alicii Keys kterou pokládám v dnešní době už za vykopávku a tomášovi se divím a nesouhlasím s ním EMMA je stokrát milionkrát lepší než nějaká Karmen no a dodatek aspon mě pobavila ta Ruska Maria s napodobením zvířat a za to že je krásná a rozhodně jí porota poslala dál právem aspon bude show to je všechno zase příště okénko do duše Superstar
Ten kluk s tou Poštou vystupoval v Talentu, docela mě pobavilo, že to slyším znovu /tenkrát taky zpívali s ním všichni ten refrén/, ale mám obavu, že on neumí žádnou jinou písničku…. Fakt jsem na něho zvědavá…
a) Lukas Adamec
b) Miro Smajda
c) Ivan Stroffek
d) Adam Durica
Rekap je venku (zatím alespoň moje část) :-)
Koukám že to včera asi ani moc lidí nesledovalo když je tu k tomu tak málo příspěvků ale není se co divit, určitě mají lidi v sobotu večer lepší věci na práci než sledovat Superstar a ještě k tomu když je výběr soutěžících takhle mizerný. V tomhle sou Slováci rozhodně daleko rozumnější, že to aspoň dávají v neděli. Tentokrát fakt marně přemýšlím jak sestavit svou Top 3 v tomto dílu, to bude hodně těžké. Karmen na prvním místě je absolutně jasná a možná spíš než Emmu mi připomíná Gábu Al Dhábbu a tu sem narozdíl od Emmy dost mohl ale možná bude lepší Karmen s nikým nesrovnávat a prostě se od ní nechat překvapit a posuzovat ji podle ní samé.
Koho dát na 2. místo včerejšku? No ještě nebyla špatná ta první holka úplně na samém začátku, tuším Viktorie? To byla sympaťačka a zajímavá písničkářka, sice že by to byla bomba a něco co tu ještě nebylo tak to ne, ale bylo to fajn a měla charisma. 3. místo bude ještě větší problém. Ta Valerie, ze které tam byli nadšení se mi nelíbila, nějak mě nechytla za uši v pozitivním slova smyslu a spíš sem se divil proč postoupila. Takže na 3. místo bych se asi rozhodoval mezi tím větnamcem a klukem s houslema? Jakýsi takýsi potenciál v nich je ale teda nejsou to žádné zázraky a musí na sobě ještě hodně pracovat. Vůbec kluci byli v tomhle díle dost slabí na to že mě většinou baví víc než holky ale možná to tak bylo v tomto díle vybráno schválně aby nikdo nezastínil Karmen, která bude jedním z hlavních favoritů? Fakt těžko říct. A nejvíc mimo mi přišel na konci ten kluk s poštou. Tohle se hodí někam do pořadů pro děti a do zpívánek, snad i do toho Talentu ale tohle proboha nemá v Superstar absolutně co pohledávat a neměli ho nechat postoupit. Celkově za tento díl poněkud zklamání.
to snad už není pravda jak tady Tomášek lže a překrucuje fakta a potom kdo tady koho uráží zesměšnuje a napadá vždyt jses mě ani za toho Leoše neomluvil a pořád tu řveš aby mě dali ban apod… urážíš Emmu napadáš tuto skvělou soutěž prý nemá vysokou sledovanost ale čísla hovoří jasně 3 casting sledovalo 681 000 diváků zdroj Media guru a za druhé jsem přesvědčen že až naběhnou live přenosy a budou v neděli tak to číslo bude vyšší odhaduji aspon víc než milion diváků ano jediná věc se kterou musím souhlasit je fakt že se to vysílá v sobotu večer ale to neznamená že až skončí castingy nemůže se to změnit