Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Víme, co zazpívají holky v 2. semifinále Superstar 2015 (+ video)

23. Říjen 2015 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

[singlepic id=11407 w=615]
Zatímco kluci už to mají za sebou a nyní již známe jejich finálovou čtyřku, na holky křest ohněm teprve čeká tuto neděli. A připravily si pro nás opravdu pestrý výběr písní, interpretů a žánrů. Kompletní playlist a můj tip, jak holkám jednotlivé písně sednou a které mají velkou šanci na postup, najdete v následujících odstavcích.

Réka Ballová

zazpívá: Jasmine Thompson – Ain´t Nobody (originál Chaka Khan)

Přiznám se, že o Jasmine Thompson jsem se z playlistu doslechl poprvé v životě, ačkoliv tato píseň je z originálu od Chaky Khan dost známá. Nevím, jestli Réka s tímto výběrem udělala dobře. Tato píseň nemá tak silný refrén, ve kterém by se dalo zazářit. Na druhou stranu v této komornější verzi by Réka mohla dobře prodat svoji barvu hlasu. Výkon by to mohl být slušný, avšak nevím, zda to bude stačit na postup do finále.

Veronika Danišová

zazpívá: Adele – Rolling In The Deep

Myslím, že mezi námi není nikdo, kdo by tento megahit přelomu nultých a desátých let nikdy neslyšel. Ve světových soutěžích už zazněl minimálně bambilionkrát, navíc je to hodně chytlavá a efektní skladba, se kterou má zpěvačka, která si ji vybere, napůl vyhráno. Na druhou stranu právě proto, že jsme ji už slyšeli tolikrát, je nesmírně těžké na ní ukázat něco nového. A jelikož Veronice porota v předtočených částech neustále vytýkala, že není typ na SuperStar, tak si myslím, že ji možná ani přes případný výborný výkon nevezmou do finále (navíc už u kluků jsme se mohli přesvědčit, že se porota nerozhoduje podle aktuálního výkonu).

Emma Drobná

zazpívá: Ellie Goulding – Your Song (originál Elton John)

Trefa do černého. Když jsem se snažil tipovat, co by Emma mohla v semifinále zazpívat, tak jsem vycházel z její hlasové i vizuální podobnosti s Janet Devlin z britského X Factoru, tudíž Your Song byl jedním z mých dvou tipů (tím druhým bylo Fix You od Coldplay) a trefil jsem se. Myslím, že tato píseň sedne Emmě jako ona pověstná na hrnec a prodá zde jak svou barvu hlasu, tak obrovské emoce. Není co řešit. Není co řešit, myslím, že můžeme očekávat touchdown, přičemž Emma by měla mít jisté místo ve finále.

Barbora Hazuchová

zazpívá: Christina Perri – Jar Of Hearts

Další výborný výběr. Tato píseň je jedním ze dvou největších hitů Christiny Perri, který před čtyřmi lety bodoval po celém světě, u nás s ním například zazářila Anna Veselovská v první řadě Hlasu ČeskoSlovenska. Je to hodně chytlavá píseň, takže Barboře zbývá ji zazpívat velmi dobře a může mít tak velmi slušné postupové šance.

Nikol Kasalová

zazpívá: Beyoncé – Love On Top

Bylo mi celkem jasné, že si Nikol vybere Beyoncé, protože má na Youtube plno jejích coverů. Trochu mě překvapilo, že volba padla zrovna na tuto píseň, která podle mě nepatří úplně k největším hitům této r’n’b divy. Myslím, že tato píseň by Nikol mohla docela dobře sednout, avšak se obávám, že se opět nevyvaruje svého trademarkového tlačení na pilu. Osobně je pro mě Nikol jediná z holek, která by mi ve finále vyloženě vadila.

Melinda Noáková

zazpívá: Florence And The Machine – Over The Love

Sympatický a neprvoplánový výběr, za který má Melinda u mě plus. Na této písni může zpěvačka ukázat svůj rozsah a předvést techniku, což může u Melindy skončit jak průšvihem, tak touchdownem. Rizikem rovněž je to, že tato píseň není typickým hitem , takže ji průměrný novácký divák nejspíš uslyší poprvé v životě. O Melindě jakožto postupující tedy přesvědčen nejsem, nicméně svým výkonem může překvapit.

Karolína Přibylová

zazpívá: Ed Sheeran – I See Fire

„Dvojče Matěje Hádka“ zní čím dál častěji nejen v zahraničních soutěžích, ale i u nás. Je to vlastně jediný interpret, který zazní jak v chlapeckém, tak v dívčím semifinále. Píseň z Hobita by Karolíně mohla sednout dobře, jelikož je to vyložená folkárna, což je vyloženě její styl. Šance na postup by díky této písni mohla mít slušné, teď půjde jen o to, jak moc je jí nakloněna porota.

Alena Shirmanová

zazpívá: Lizza Minelli – New York, New York (originál Frank Sinatra)

Celkem riskantní a těžko odhadnutelný výběr. Na jednu stranu jsem rád, že se Alena žánrově odliší od pelotonu a představí svým vrstevníkům žánr, který je pro ně jako z učebnice dějepisu. Na druhou stranu je to však dost těžká píseň, o čemž se mohli přesvědčit i dva největší idolové prvních ročníků české a slovenské SuperStar Sámer Issa a Tomáš Bezdeda. Alenin výkon je z celého večera nejneodhadnutelnější a je to hop, nebo trop. Každopádně já bych byl pro hop, protože Alena je osobnostně zajímavá zpěvačka, která by ve finále neměla chybět.

Sabina Slepčíková

zazpívá: Whitney Houston – Run To You

V rámci večera asi nejméně invenční výběr vůbec. Whitney už patří k inventáři všech světových talentových soutěží a její písně už jsme v nich slyšeli nesčetněkrát, tudíž jen málokterá zpěvačka dokáže pojmout její píseň s osobním vkladem. Od Sabiny očekávám kvalitní, avšak akademicky sterilní výkon. Kvůli fanklubu svého bráchy má slušnou šanci na postup, avšak mně by ve finále nescházela.

Veronika Vrublová

zazpívá: Ellie Goulding – Love Me Like You Do

Titulní píseň z Padesáti odstínů šedi je možná vůbec největším hitem tohoto roku, který letos rotoval v rádiích dost pravidelně. Píseň je to výrazně melodická a chytlavá, takže si myslím, že diváky zkrátka nemůže nezaujmout. Veronika navíc v minulých kolech dokázala, že je vyloženě všestranná zpěvačka, která nemá problém zazpívat cokoliv, a když ještě vytvoří osobitou country verzi, mohl by to být touchdown, díky němuž místo ve finále na Veroniku už čeká.

Holky v úvodu večera zazpívají navíc i píseň Voda živá od Anety Langerové, která zároveň bude i exkluzívním hostem. Osobně musím říct, že výběr písní holek se mi líbí daleko víc než u kluků, je to žánrově pestřejší a nezazní jen samé cajdáky. Myslím, že se můžeme těšit hned na několik touchdownů. Jasnými finalistkami jsou podle mě Emma Drobná a Veronika Vrublová, o zbylá dvě místa se strhne boj a je dost těžké odhadnout, které to budou, a právě na to si musíme počkat až do neděle.

DJ Vlado

Zpěvácké a talentové soutěže sleduji od roku 2004, tedy především ty české a slovenské, ale pro zpestření rád nahlédnu i do zahraničí. V našich končinách je jen málokterý soutěžící, který by mému oku unikl a neutkvěl mi v paměti. Neskromně se tedy troufám označit za experta :-) Od roku 2010 jsem členem Panáčkovy rodiny a obšťastňuji vás svými rekapy :-) Kontakt na mou maličkost: djvlado@seznam.cz :-) Pokud byste si chtěli přečíst moje články i z jiných oblastí než o talent shows, tak máte možnost na mém blogu dj-vlados-world.webnode.cz :-)

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 194
1
J
Reagovat

Alena ak to nepokazi, by kludne mohla ziskat hlasy od nerozhodnutych dospelych a najma starsich divakov. Lebo to urcite bude spestrenie uprostred tych piesni. Dufam, ze Klara sa tentoraz odosobni od znevazovania starej piesne, lebo toto je evergreen.

2
Enaz
Reagovat

@J: Umíš si představit, že starší diváci posílají hlasy? Podle mne musí ohromit porotu výkonem.

3
Monika
Reagovat

O Alenu se budu hodne bat, ten vyber pisne neni prilis atraktivni pro komercniho divaka, bude muset spolehat na porotu, ze ji posune dal. Jinak me vysnene Gf je Alena a Stepan s vitezstvim Stepana.

4
Enaz
Reagovat

@Monika: Nemyslím si, že jsem komerční divák, ale tuhle píseň, i když je to klasika, považuji za levné zboží. Nevím, kdyby dala třeba https://www.youtube.com/watch?v=oCW9Hey6IVY , což v nabídce určitě nebylo, tak bych to brala.

5
Enaz
Reagovat

I když to by taky nebylo snadné a nepřála bych jí to. Jsem zvědavá, co s tím materiálem Alena udělá.

6
dolores
Reagovat

Alena tuto piesen musi mat dobre nacvicenu, ked si ju zvolila za postupovy song…a predpokaldam, ze to bude mat aj vyssie polozene ako Lizza. obavam sa trochu knedlika, ktory obcas vklada do hrdla,.. a hlavne som naozaj extra zvedava na jej verziu. ako zvladne rovne tony, ci da vibratom, ci pouzije svoje osvedcene vzlykave koncovky, vzdychy … u nej sa totiz da ocakavat vlastna tvorba, nieco osobite..

7
Enaz
Reagovat

Počkáme a uvidíme. Přiznám se, že místo pro osobitost moc nevidím. Budu jen doufat. Na druhou stranu, pokud si Alena neumí vybrat písničku, kterou umí dobře prodat, tak v ss nemá místo a nic se nestane, když vypadne.
Navíc má spoustu času …

8
Ally
Reagovat

Hm mám nějak obavy že Veronika s tim songem pujde nakonec , rozbalí to.. standing ovation..konkurence se bude muset snažit
..a nebo taky ne :)

9
Ally
Reagovat

mys@Ally:
myslim Veronika Vrublová ..:)

10
dolores
Reagovat

som rada, ze zaznie cestina aspon v spolocnom songu. zatial sa totiz nic ceske ani slovenske nespievalo ani v super vyberoch, ani v duetach… a nebola vybrana ani pre chalanov do SF (hosti nepocitam) .. zaujimave, lebo Soukup sa v tom radiu minule postazoval, ze ti mladi ludia dneska, co pridu sutazit, vobec nechcu spievat domacu tvorbu, len vsetko v anglictine.. A pritom on, ako clen poroty sa podielal na vybere povinnych piesni pre sutaziacich v predchadzajucich kolach, medzi ktorymi nebola ani jedna jedina slovenska ani ceska piesen. tak ako je to teda pan Soukup ? pocujete ma ? ……..samozrejme, ze nepocuje :))

11
dolores
Reagovat

@Ally: ak pojde Vrublova posledna, bude jasne, ze ju do finale porota aj stab chce, bud priamo sms alebo ju jednoducho vyberu sami. ja dufam, ze sa tak nestane a ona posledna nepojde, imho tam budu lepsie ziarivejsie vykony na zlaty klinec vecera.

12
Ally
Reagovat

@dolores:
no to je fakt..navic mi taky dost u většiny kluků minule angličtina vadila
/a to nejsem extra „odborník „/

no otázka nakolik se podílel ..anebo nenašli dostatečně těžký song v češtine ?:)

ale tahle verze mě baví..ani nevim proč
https://www.youtube.com/watch?v=ZpmWZtoRfos

13
Monika
Reagovat

Podle me pujde posledni na 99% Emma. Vrublova nebo Danisova imho pujde prvni, maji obe dostatecne sviznej song a predpoklada se u nich dobry vykon. vetsinou na zacatku startovniho pole daji nejakej lepsi matros, aby uz ten zacatek nebyl zlej :-)))

14
Ally
Reagovat

@dolores:
mě to napadlo v týdnu ,jak jsem si tu písničku pouštěla, že má takový refrén,..i když víc by s tím asi udělali na velkém podiu..
možná se fakt finále ala Božský Kája :) zadaří někomu jinému

15
Tomáš
Reagovat

Tak nějak ani nevím jestli k těm výběrům vůbec něco psát, všechno je to pro mě strašně nudné a moc mě to nezajímá. Emma a Veronika sou stejně jasné finalistky ač jim to vůbec nepřeju. Alena si naložila pořádnou kládu a buď to zvládne nebo ne. Podle mě je to docela risk… Karolína má písničku, která je už v SuperStar hodně profláklá z castingů a teď jde o to jestli jí to u diváků pomůže nebo ublíží. To fakt nedokážu odhadnout, ale asi jí to sedne a třeba nebude až tak nudná jako obvykle… Nejvíc na jistotu jde Sabina, má jednu z nejslavnějších a komerčně nejhranějších písní vůbec, jak to dobře technicky zazpívá, tak u toho novácký divák bude chrochtat blahem a hlasy se jí jen posypou. A nemusí do toho dát ani vlastní invenci ( u Stýblové to taky nevadilo ). Jinak narozdíl od kluků tady fakt ani pořádně nevím kdo chci aby postoupil, takže si asi udělám názor až po zítřejších výkonech. Za to vím kdo chci, aby vypadl – Drobná a Vrublová a to ať zazpívají absolutně jakkoliv. A to se nestane. I když to pro mě nebude až tak zajímavé jako chlapecké SF, stejně se těším na vyhlášení výsledků. První místo je tedy bohužel jasné a nebudu už tu slečnu snad už radši ani jmenovat, abych jí ještě nedejbože nezačal dělat reklamu, ale pak je tam ohledně postupů a vyřazení několik zajímavých otazníků, na které sem zvědavý.

16
J
Reagovat

@Tomáš: Porotcovia uz maju 4-ku dievcat pripravenu. Ved si si to vsimol aj u chalanov. Preco by inak zmenili pravidla a iba 1 postupoval priamo. Ak Alenu budu chciet tak ju vezmu. Inak ona by ovela viac ozivila finalove kola nez ktorakolvek z ceskych dievcat. Porovnaj si taku Sabinu a Alenu. So Sabinou by to bola nevyslovna nuda vo finalovych kolach. Dufam, ze ked neprejde priamo, tak ju dalej nepustia. Akademicka a nudna. Ja by som kvoli nej obetovala aj Karolinu, Sabinu o Vrublovej ani nevravim. Na SK strane tam mas pravdu. Dufam, ze Emma postupi priamo a to preto, lebo tam chcem z CZ dievcat Alenu. Keby priamo postupila Sabina, tak tam porota posle Vrublovu a z SK dievcat posle Emmu a Barboru. Ale ked Emma prejde priamo, tak z Ciech tam kludne moze byt Vrublova a Alena (ak navyse poda ten New York, comu ja pomaly zacinam verit). Aj v tvojom zaujme kedze fandis Alene je to, zeby priamo presla Emma. A ked nie Emma tak Vrublova. Alena tak ma vacsiu sancu na postup cez porotu.

17
dolores
Reagovat

Vcera v Magazine odpovedal Dan Krizka moderatorovi krasnou lubozvucnou slovencinou. Nie je on nahodou polovicny slovak? :-) :-)

Vobec sa tu nespomina Reka Ballova, ktora by tiez rada postupila ..;-) aspon mam pocit z jej facebookovych aktivit s Emmou

18
J
Reagovat

@dolores: Ja by som Reku brala viac nez Barboru. Ale vsetko bude zavisiet od porotcov. Oni uz dobre vedia koho chcu. A neverim, ze do finale prejdu 3 blondiny (Veronika, Alena a Reka….niektoru obetuju).

19
notickas
Reagovat

@Tomáš: Ty jsi můj člověk, taky chci, aby vypadla Vrublová a Drobná, Sabina má opravdu výbornou písničku, ale souhlasím s Martou, city má zatažené na ruční brzdu a to mi vadí, i když je technicky dobrá zpěvačka. Mně se pěvecky opravdu nejvíc líbí Danišová, i když vím, že to není všechno. Alenka je velký talent, ale pro mě je na škodu takové to „ruské jódlování“. Réka zpívá taky slušně a Bára zpívají taky slušně Melinda je ještě k tomu nádherná holka. To je můj názor.

20
bezik
Reagovat

@J: Mohly by vypadnuvší obětovat bohům … i s vyříznutím tlukoucího srdce. To by byla sledovanost !!! :D

21
Petr
Reagovat

10ty az 5ty misto(kasalova, drobna,noakova,ballova,pribylova,hazuchova)4.slepcikova 3.vrublova2.danisova1.shirmanova

22
J
Reagovat

@bezik: To by bola. Neviem, ale mam pocit, ze zo vsetkych spolocnych SS je tato najhorsia. Je pravda, ze som SS 2011 a SS2013 nesledovala, ale potom som si to dopozerala a urobila si vlastny nazor. Od zaciatku to je zle. Este tak kastingy, ale zo SuperVyberu a z Plaze vypadli ludia ovela zaujimavejsi a do semifinale poslali dost vela ludi slabych a neskonale nudnych. Za jedneho z cz chalanov (Slepcik, Posta) by som tam poslala Denisa Koleka a z dievcat by som vyhodila Noakovu, Kasalovu a Slepcikovu a nahradila ich Marii Tomanovou (dredata Maruska), Zuzkou Vovsovou (Coldplay Viva la vida a Impossible) a Eliskou Buocikovou (zelenovlasa s nadhernym hlasom v hlbkach). To by to dievcenske SF malo ine grady. Dalej kastingy by som stiahla na 3 casti (aj tu by to bolo mozno vela) a SF aspon 2.kola: v sobotu SF chalani a v nedelu SF dievcata a o tyzden to iste opat a z kazdeho kola by 3 chalani a 3 dievcata podla vox populi vypadli. A este k finalovym kolam 1. az 4. kolo eliminacia 1. s najmensim poctov hlasov a 5. kole double elimination a potom GF 2. sutaziaci kludne 1sk+1cz

23
J
Reagovat

Ak by som bola zazracna vila a zajtra by sa malo postupovat podla mna: A. Shirmanova, E. Drobna, B. Hazuchova a R. Ballova. Viem, ze to bude 2+2, ale mozem si nieco priat aj ja. Aspon by potom Kovalicek mohol vo finalovych kolach zajst daleko, lebo by najprv vypadli Ballova a Hazuchova.

24
bezik
Reagovat

@J: Letos tu „sterilizaci“ dotáhli do vítězného konce, takže toho zajímavého zbylo sakra pomálu. Ještě spolu se zkrácením počtu finálových kol to nejspíš bude suverénně nejhorší SS.

25
zuzska
Reagovat

Myslím, že u Emy by to mohlo dopadnout podobným touchdownem jako když tudle skladbu zpívala Janet Devlin v X factoru.
https://www.youtube.com/watch?v=f4EE4bIFixQ

Můj tip na postup: Emma, Veronika, Alena….a čtvrtá tam je to asi jedno… zbytek kromě Slepčíkové, která mi vadí, se mi slévá….

26
Monika
Reagovat

@zuzska: janet je moje oblibena zpevacka, moc se mi libila ve Fix you, tohle zrovna me nenadchnulo, spatne nadechy, hodne me to rusi v te pisni. Doufam, ze to Emma da lepe, s dechem problemy nema.

27
Jai Kudo
Reagovat

@J: Jestli to myslíš ze strany produkce, tak naprosto souhlasím. Zpěváci tam nejsou (nebo nebyli) špatní, ale to, co s nimi udělala produkce Novy znamená podle mně konec Superstar jako formátu u nás. Jednak účelová likvidace nepohodlných účastníků a korunu všemu nasadili tím protekčním systémem 1/3. Bylo to vůbec oznámeno nebo vyhlášeno předem? Myslím že ne. Prostě to udělali, aby se do finále dostali ti jejich správní soutěžící. Něco tak odporného jsem myslím dosud v podobných soutěžích neviděl. Takový podraz v průběhu soutěže…..

28
notickas
Reagovat

@Jai Kudo: Asi jsem naivní, ale docela mě mrzí, že se takový Habera a Jandová k něčemu takovému snížili. Ale na druhou starnu „kšeft je svatej, že“

29
katka
Reagovat

taky souhlas. už jsem to tu jednou psala, že nechápu co letos produkce vyvádí – proč to osekání? po dvou kolech nám z 20 semifinalistů zbyde 6 finalistů (tedy jestli bude v prvním kole dvojité vyřazování) ? vždyť je ani nemáme čas poznat a už tam nejsou. ty předtočené castingy a divadla jsou podle mě trochu zavádějící – nepouští to většinou celé, zaměří se na ty co potřebují … až v živácích se odkopou. Vždyť do toho přece nastrkají spoustu peněz, tak proč z toho nevytěží víc večerů? Navíc je to bouda i na ty děcka – dřív měl i nepostupující semifinalista šanci až na 3 vystoupení v TV.

30
notickas
Reagovat

@katka: To, že jsou ty děti jen jejich nástrojem, to vím už dávno, ale teď už je to fakt do nebe volající!

31
Luke
Reagovat

Už když tady zmiňujete nějaké kulišárny ze strany produkce, tak přidám taky jednu perličku, kterou si nedají za rámeček…
V nějakém předchozím kole řekli zpěvákovi, že postupuje do dalšího kola a po nahrávce jeho radosti z postupu mu oznámili, že končí, že nepostupuje, prý chtěli vidět jenom jak se raduje a mohli to natočit…Panečku to jsou individua že ?
Stalo se to jednomu klukovi- kamošovi od mé sestřenice, který jí to říkal…

32
Ally
Reagovat

Show must go on..:)

33
Tomáš
Reagovat

@Jai Kudo: On je to totiž podraz od začátku do konce a slavnostně bude tento televizní podraz korunován v neděli 6. prosince 2015 zcela nepřekvapivým a očekávaným vítězstvím té jediné letošní pro Novu a Markízu správné SuperStar slovenky Emmy Drobné. Už bych tam nikdy v životě neposlal ani jedinou smsku. Jestli to tady někdy bude číst Liška, tak mu vzkážu jen jedno: Vím že to letos vyhraje Emma Drobná protože je na řadě slovenka, já už sem vás všechny prokoukl!

34
notickas
Reagovat

@Tomáš: No dobře, ale proč zrovna Drobná, většina ostatních Slovenek zpívá podstatně lépe :-)

35
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
No, Emma by nemusela byť zlá víťazka, ale to sa ešte len uvidí. Ibaže som zaregistrovala v SS kopec kindervajec a ešte frčí aj reklama, niečo v tom zmysle, že vsetky deti môžu byť superstar, opáť čosi s kinderkami, takže možno budeš nakoniec spokojný. Myslím, že Emma ani zďaleka nie je tak dobre „rozrobená“ ako detičko.

36
Tomáš
Reagovat

@notickas: Tak já bych to bral za podvod, kdyby to letos vyhrála kterákoliv slovenka. Ale tak nějak mi podle všeho zatím přijde, že si produkce Novy a Markízy vyvolila jako nejvhodnější letošní vítězku právě Emmu.

37
J
Reagovat

@Tomáš: Vies ako si spominal, ze Palo Kovalicek nema Smajdovu bojovnost. Podla mna tych chalanov pekne zastrasili, ze kto bude prilis vystrkovat rozky poleti. Potom ako mozu chciet od sutaziacich plnohodnotny vykon. Ja som totiz presvedcena, ze za tym katastrofalnym ucinkovanim nasich semifinalistov chalanov minulu nedelu su podpisane dost divne taktiky produkcie. Ved ti chalani boli unaveni a akosi bez zivota. Ako sa mal Kovalicek odviazat na podiu, ved keby sa ukazal ako poriadny rocker, uz by ho s najvacsou pravdepodobnostou vyeliminovali, lebo nie je dost pokorny. No uz som zvedava ako sa zajtra predvedu dievcata, mozno v tejto chvili zastrasuju aj ich.

38
notickas
Reagovat

@Tomáš: no to jistě, kluci jsou vesměs o dost kvalitnější, takže, tam bych hledala vítěze

39
J
Reagovat

@Tomáš: Aj cisto dievcenske GF zavana machinaciou a podvodom aj keby to vyhrala Ceska, lebo dievcenske GF v spolocnej SS este nebolo. A hlavne plno chalanov tak SK ako aj CZ bolo vyeliminovanych uz pred semifinale, aby zaziarili dievcata. Mna by zajtra ani neprekvapilo, keby nam porota pochvalila dievcata za vykony a povedala, ze boli lepsie nez chlapcenske.

40
nofux
Reagovat

Výběry pro mě nudné, ale uvidíme, třeba holky překvapí. Nejvíc jsem zvědavej na Alenu a taky na Réku, i když ten její song už taky nemůžu moc slyšet, vzhledem k tomu že je to jedna z nejohranějších písniček letošního roku.

41
Tomáš
Reagovat

@J: Mě by dívčí GF dejme tomu tedy Emma Drobná a Veronika Vrublová přišlo už opravdu hodně nespravedlivé, protože třeba takový Štěpán je daleko zajímavější než Vrublová ( a je i zajímavější než Emma ). Když už musí být vítěz daný, tak kdyby aspoň ten zbytek nechali na lidech…ale v tomhle se čistota nedá hledat, už podle toho koho porota vybrala, podle toho jak se postupuje do finále atd. je nad slunce jasné, že zmanipulované je už bohužel úplně všechno, takže teď už mě ani dívčí GF nepřekvapí. V tom případě ale vážně zvažuju zda to vůbec sledovat…protože to by bylo opravdu to nejhorší co by se mohlo stát.

42
J
Reagovat

@Tomáš: Tiez s tym suhlasim. A som zvedava najma na to koho zajtra poslu z dievcat. Chces poznat moj tip? Priamo: Emma Drobna, Porota: Barbora Hazuchova, Veronika Vrublova a Alena Shirmanova (za predpokladu, ze zaziari a Habera si ju vybojuje). Ved aj to, ze Emmu Drobnu a Veroniku Vrublovu nasadili do 1. kastingu je do oci bijuce a preco? Lebo si ich vopred vytipovali do GF. Rovnako ako si to zela Vlado. Ak uz by som zniesla v GF, tak iba jednu. Bud GF: Kovalicek vs Vrublova (a fakt by som zo vsetkych sil fandila Palovi) alebo Drobna vs Urban.
No moje vysnivane GF je Kovalicek vs Urban (a dokedy mi jeden alebo obaja nevypadnu budem v to dufat).

43
Tomáš
Reagovat

Já si fakt na to letošní Emmino vítězství půjdu vsadit nějaký pořádný prachy. Takhle strašně moc jistý už sem si hodně dlouho ničím nebyl. Podvod je podvod, ale tenhle už je až moc průhledný.

44
notickas
Reagovat

@Tomáš: No to je fakt blbý. Jediný důvod, proč se na to dívat – jestli jsi měl pravdu :-)

45
J
Reagovat

@Tomáš: Ja by som na tvojom mieste pockala aspon do 4. kola alebo kym nevypadne Kovalicek. Potom uz by to bola istota.

46
Tomáš
Reagovat

@J: Jo to je klidně možné, že je obě právě proto daly do prvního dílu. Ale Štěpán byl myslím taky hned v prvním dílu a ještě hned na začátku myslím ne? První soutěžící kterého nám letos ukázali byl Štěpán podle mě. Kéž by to skýtalo aspoň malou malinkatou naději….ale opravdu je to všechno nechutně zmanipulované, podle mě rok od roku víc a víc. Hlasy tam ještě může posílat už jedině blázen. Vyhraje to Emma a basta.(

47
J
Reagovat

Ked uz tu Vlado nakusol temu o manipulacii minuly rok v Hlase. Mne bolo totizto velmi podozrive, ze ani jeden zo Slovakov v DARTA time nepresiel budto v suboji alebo v K.O. A vo finalovych kolach boli 4 Cesi. A pritom tam bolo plno dobrych Slovakov o Martinovi Cisarovi a Adamovi Urbanovi a Bare ani nehovorim. Ved aj ta Barbora, ktora isla do K.O. s Relichom bola riadne zastrasena. A u Majka ako dlho propagovali BaM. Stale ich fotky na FB. Presne to iste sa deje teraz ohladom maleho Slepcika.

48
notickas
Reagovat

@Tomáš: Asi toho vím opravdu málo. A proč myslíš, že je vítěz z 1. dílu castingu?

49
Tomáš
Reagovat

@J: Já se bojím, že Pavol vypadne dost brzy. Psala si, že jestli v prvním finále ( když budou vypadávat dva ) vypadne slovenka, tak Palo s ní určitě nevypadne. Já bych si tak jistý nebyl. V ČSS1 vypadli v 1.kole Balogová a Puskailer – oba slováci. V ČSS2 ve 2. finále Celeste s Piňákem – zase oba dva slováci. A v ČSS2 vlastně vypadli ze začátku finálových kol všichni slováci ( včetně Haricha kdyby nedostal Divokou kartu ) a udržel se z nich v soutěži jediný Adamec, který asi všechny hlasy ze Slovenska stahoval jenom na sebe a proto už nejspíš pro ty ostatní slováky hlasy na postup nezbývaly. Mám celkem obavy, že by letos na sebe mohla hlasy ze Slovenska stahovat právě Emma ( a ještě ji vydatně podpoří produkce ). To by se pak Pavol asi ve finále moc neohřál. A navíc není ještě jisté ani to, že v prvním finálovém kole skutečně vypadne slovenka. Může to být klidně češka – Sabina nebo i Alena, pokud se dostanou do finále. Proto se i o Pala budu hodně bát.

50
J
Reagovat

@Tomáš: Dan Krizka ma s Emmou rovnakych fanusikov. A preto si myslim, ked zahlasuju za Emmu, nezahlasuju za Dana. Preto ho tipujem na prveho, ktory z chalanov vypadne. Palo ma svojich fanusiko o ktorych sa s nikym nedeli. Ale iste, mozem sa mylit. Palovi mozu pomoct jedine rockove songy. Ja som si ista, ze mozno sa budeme cudovat ako niektori favoriti pohoria v zivakoch. Aj Kovalicek sa bude musiet viac otvorit, ak bude chciet hlasy.

51
Tomáš
Reagovat

@J: Dana s Emmou dost spojil jejich společný duet, ale jinak bych tam nějaký vzájemný průnik cílovek neviděl. Stejně tak Gunčíková a Adamec a Křováková a Pčelár se o hlasy nepřetahovali a obě dvojice spolu došly až do konce ( ale doufám, že GF Dan a Emma nebude, nepřeju si ho jen o něco méně než GF Emma a Vrublová, protože už by to vážně bylo potřetí to samé ). Spíš bych si tipl, že se Dan bude víc o hlasy přetahovat se Štěpánem, oba jsou takové muzikantské typy. Pro mě je to u kluků zcela otevřené a může první z nich odejít jak Dan, tak Štěpán, tak i Pavol ( první dva kvůli přetahování o hlasy a Palo proto, že měl teď z postupujících kluků asi nejméně hlasů, ale to může ještě ve finále nabrat ). Opět bude hodně záležet na aktuálních výkonech, které rozhodnou o tom kdo vypadne a kdo půjde dál. Budou se muset kluci hodně snažit. Jen Dalibor asi z kluků první nevypadne, ten půjde až později.

52
notickas
Reagovat

@Tomáš: No já bych si moc přála GF s dvěma kluky, ale pokud se naplní tvé předpovědi, tak je to utopie

53
J
Reagovat

@Tomáš: Ja som sa rozhodla, ze tuto SS dopozeram aj keby sa mi nepacil zajtrajsi postup dievcat. Moje No. 1 zajtra je Alena, ale aj ked by som jej nefandila som naozaj zvedava ako zaspieva ten New York. Ale nebudem posielat sms-ky. Keby som aspon mala istotu, ze Palo dojde aspon do 4.-5.kola. Mas pravdu, ze najviac zo Slovakov poberie hlasy Emma. No tu s tym nic nenarobime. Ja v takom pripade dufam, ze sa Stepanovi podari zdolat viacero velhor: Gerlachovsky stit, Mont Blanc a Mount Everest. Cize ak uz GF s Emmou tak nie Vrublova ani Krizka ale Stepan Urban. To uz by bolo o niecom inom.

54
Matt
Reagovat

Veronika už prorazila i do Šlágr TV https://www.youtube.com/watch?v=ERNYX8gk8RQ

55
notickas
Reagovat

@Matt: no to je rozjuchaná pionýrka a je to sladké. až je mi z toho špatně. Prostě hrůza děs.

56
dolores
Reagovat

@Matt: presne tam sa hodi

57
Monika
Reagovat

@dolores: :-)))) To mi nedelej, malem jsem si polila klavesnici :-)))

58
dolores
Reagovat

@Monika: vsimla si si na Fb v komentaroch same Emma a Sabina ? zda sa, ze postup cez sms bude medzi nimi tesnota :D

59
Monika
Reagovat

@dolores: Pres smsky bude jasna Emma. Sabina ma blbej song, ona zas neni tak dokonala zpevacka technicky, aby to zazpivala dobre. Nevim proc, ale nejak citim, ze to bude strasne slabe, ze ji hodi pres prah i porota. Podle me nepostoupi ani do TOP 4. Vidim tam na 100% Emmu s Veronikou, na 90% Baru a o posledni misto se popere Alena (pokud nezazpiva zle) s Karolinou.

60
jab
Reagovat

@dolores:
Veronika a na Šlágr? Tady si někdo dělá, doufám, hodně blbou srandu…
Jinak tahle píseň se mi líbí, jasně je to sice taková jednoduchá, nic neřešící píseň ,ale mě se to poslouchá fajn, navíc se mi líbí její aranže. Akorát u některých textů (Mandolína) jsem si všiml berliček, bez kterých by to vyznělo lépe (hlavně opakování slovesných tvarů).
@notickas:
Můžeš mi říct, jaká hudba je podle tebe dobrá? :-D. Ať mám jistotu, že nejseš z těch, pro které jsou všechny veselé ap ozitivně ladfěné písně automaticky sr***y ;-).

61
Monika
Reagovat

@dolores: Ja osobne bych byla hodne rada, kdyby nepostoupila Vrublova, dle meho nazoru jen zabira misto talentovanejsim, lepsim a zajimavejsim zpevackam v soutezi. Kdyz jsem si ji poustela v Slagr Tv, uvedomila jsem si, jak je strasne obycejna, ze bych ji vubec po hlase nepoznala, nema v sobe nic mimoradneho, jedna z tuctovych zpevacek, kterych proslo soutezi nekolik. To, ze bude porad plkat o country zpevacce, s jinym feelingem a bla bla bla, z ni v mych ocich neudela vyjimecnou bytost, ktera si zaslouzi dalsi postup.

62
dolores
Reagovat

@jab: tak asi Veronika si robi srandu, ked je tam :)) ..na podvrh to nevyzera,..
@Monika: je mozne, ze sa porota bude rozhodovat hlavne na zaklade mnozstva sms a Sabina ich dostane tak vela, ze aj ked nepostupi priamo, porota sa prikloni k nej a posle ju dalej

63
Katy
Reagovat

děcka..jen tak mimo mísu..právě jsem se vrátila z koncertu Kryštofu Srdcebeat..ještě jsem nebyla na lepším..bombastický zážitek..prostě to se musí zažít..moc bych přála budoucí vítězce nebo vítězi takovej úspěch..:)

64
Prochor
Reagovat

Na Super hlasovalo přes 10 000 čtenářů a Emma má drtivý náskok přes 40%.
Samozřejmě, že to není úplně vypovídající ale Emma má možná slušnou šanci postoupit přímo jestli to moc nezvorá.
http://www.super.cz/388091-modrovlasa-alena-roztomila-emma-dve-veroniky-i-reka-do-semifinale-superstar-se-prozpivaly-tyto-holky.html

65
Jai Kudo
Reagovat

Tak Karolína půjde jako první, čímž se vysvětluje mnohé…. :(

Prochor – já počítám na 99%, že Emma postoupí u diváků. A pak už to bude jen Slepičinec :-D

66
Jai Kudo
Reagovat

@Matt: Tak tímhle u mně Vivi definitvně skončila…. :( :( :(

67
radek
Reagovat

Můj tip na dnešní postup – Emma, Sabina, Vivi – a o poslední postupové místo bude boj mezi Slovenkami – pravděpodobně hlavně mezi Rékou a Barborou. Raději bych Réku protože má hezčí hlas. Každopádně ještě může porota dál poslat i Nikol, ale tipuju spíš Réku či Barboru. Minulý týden jsem kluky tipl na 100%, tak jsem zvědavej dnes, jestli se zas trefím.

68
J
Reagovat

Tak Sabina sa tam dostane hlavne kvoli bratovi, ale je nudne akademicka. Tak tie finalove kola budu jedna velka nuda. Kdeze su tie casy, ked divakov v hale rozpalil Miroslav Smajda, Gabriela Guncikova, Martin Harich, Michal Seps, Sabina Krovakova a najma Itcho Pcelar. Boze ja ked si v nedelu vecer sadnem k SuperStar nechcem len vidiet a pocut 8 akademickych spevackych vykonov, ja chcem aj nejaku sou. A neviem, ci medzi tymito detmi ju niektory bude schopny predviest.

Tomas, Itcho sa tam v minulej SuperStar do GF dostal spravne, on len nespieval, komunikoval s publikom, robil sou. A to je niekedy ovela viac, nez akademicky cisty spevacky koncert.

69
jab
Reagovat

@Jai Kudo:
Tou písní nebo tím Šlágrem?
Já osobně sice taky nejsem rád, když někdo z těch mladých, co mě zajímají se objeví na Šlágru, ale není to pro mne důvod, abych s tím člověkem udělal krátký proces. Nevím, co všechno bylo za tím. Připomíná mi to, že jsem nedávno našel na youtube video, kde Adéla Jonášová (dcera Pavlíny Jíšové, nedávno vydala debutové CD) zpívá duet s mladým Peterkou a pěvecky ho drtí asi tak o dvě třídy (nj., holt talent po mamince :-)). Ale Jonášová pokud vím vystupuje hlavně s Jíšovou, případně s René Součkem, nedávno jela dokonce šňůru s Davidem Stypkou, tak tam snad obavy mít nemusím…

70
radek
Reagovat

@J: Mě třeba Sabina přijde, že není až akademicky dokonalá a asi brzo v tom finále vypadne, pokud tě to potěší. Co se ale týká Ichta, tak tam se ale neshodnem. Já na něj měl velkou alergii. Pro mě to je doteď jeden z úplně nejhorších finalistů historicky všech Superstar Nejenže mi fakt vadil zpěvem ( ale uznávám, že v tomhle nejsem expert) ale hlavně mi byl hrubě nesympatickej a jestli pro tebe dělal show, tak pro mě vyloženě anti-show. Ale nic ve zlém. Jinak se spolu shodnem, tak jen aby sis nemyslela, že ti vždycky všechno odkývu:-) :-) :-)

71
jab
Reagovat

@radek:
Tak pro mne to byl jeden z největších sympaťáků všech SuperStar. Vedle charismatu byl i poměrně inteligentní a jako jeden z mála měl už před vstupem do soutěže vizi, k čemu chce tuhle účast využít a hned po GF začali se svou kapelou makat na debutovém CD (i když dost písní už měli složeno dříve). Navíc jsem s ním četl pár rozhovorů a opravdu to má v dost věcech srovnané. Taky se z těch finalistů uchytil zřejmě nejlíp…

72
radek
Reagovat

@Jai Kudo: Karolína jde první? A kde jsi to zjistil? To mě zajímá. Pokud jde Karolína první tak to rozhodně pro ni není špatné, nešel náhodou minule první Štěpán? Ale spíš jde o to, že víc než 2 Češky nepostopí a myslím, že je dost nepravděpodobné, aby ve finále nebyly dle anket a faceboků silní VivI a Sabina. Ale zas nechci ti kazit náladu, stát se může všechno – klidně může Karolína postoupit místo nich.

73
radek
Reagovat

@jab: Bohužel mě byl šíleně nesympatickej, nevzpomenu si teď ani na jiného finalistu, co by mě tak štval:-) A upřímně nesleduju jeho dráhu, čili nevím, co dokázal, ale dost mě překvapuje, že s jeho zpěvem to mohl dotáhnout daleko. Nevím mě fakt přišel, že zpívá děsně. Ale nic proti, kdo se dokáže prosadit, tak ten si úspěch asi zaslouží.

74
BarBora
Reagovat

@radek:
Na Itcha nám nešahaj, lebo uvidíš!!!!☺
https://m.youtube.com/watch?v=rIUJrPgAf1k

75
J
Reagovat

@radek: Jasne, ze ti bol Itcho nesympaticky, lebo nie si zena. Minulu nedelu som sledovala to ubohe semifinale chalanov a pre zlepsenie nalady som sa v duchu pytala, s ktorym z nich by som isla na rande (keby som mala o par rokov menej) a napriek sialenemu outfitu to u mna vyhral Palo Kovalicek. Pretoze je to sympos, s ktorym by urcite bola zabava a naviac aj velky fesak. Skus si rovnaku otazku polozit ty dnes vecer pri sledovani semifinale dievcat. “ S ktorou z dievcat semifinalistiek by si isiel na rande, ak by si mal tu moznost?“

Inak, co sa tyka toho oblecenia u chalanov, dufam, ze dievcata budu oblecene trosku lepsie. Emma sa mi napr. minuly tyzden nepacila, co mala oblecene. Z tych legin bolo vidiet vytrcat brusko. Ja osobne nemam rada pekne vesiaky na saty (myslim tym vychudnute modelky), ale tiez nemusia tie gulate partie byt tak nejako obtiahnutelen jej najst vhodne oblecenie.. Emma je podla mna dobra taka aka je a neodporucam jej ziadne diety. Pamatam sa ako minuly rok v HLASE sialene doobliekali napr. Andreu Holu.

76
notickas
Reagovat

@jab: Já jsem nepsala o písničce, ale o o „zpěvačce“. Fakt se snažím být tolerantní, ale to juchání mi fakt nesedí, třeba stárnu :-)

77
radek
Reagovat

Barbora: No já na něj sahat nechci:-) :-) Ne, vážně, pro dobro mého srdce, tepen a cév radši už nebudu téma Ichto rozebírat, on je pro mě něco jako rudý šátek pro býka :-) :-) :-)

78
notickas
Reagovat

@J: Pokud to Sabina nedá dobře, tak myslím, že nepostoupí ani kvůli bratrovi. Jako myslíš, že tam malej potřebuje mít chůvu???

79
BarBora
Reagovat

@radek:
Ale si sa zľakol. Priznaj!!!

80
radek
Reagovat

@J: No je fakt, že rande s Ichtem ani palem nepřichází v úvahu:-) :-) Ale zas Palovi fandím i tak :-) Je to sympaťák, nechápal jsem, co porotě na něm tak vadí. Z holek se mi vizuálně nelíbí akorát Veronika D., Nikol a Alena tak možná odtud hledej, že těmto třem moc nefandím:-) Jo vzhled má roli, ale zas třeba fandím víc Réce než Karolíně a Karolína má lepší postavu:-)

81
radek
Reagovat

BarBora: Hlavně jak jsi napsala o tom sahání na Iča tak to jsem ze strach dostal kopřivku. Ne, kecám, zas tak daleko má antipatie nesahá:-)

82
radek
Reagovat

@Barbora: ale ten klip je fakt dobrej.

83
notickas
Reagovat

@radek: jj, ten lip je výbornej

84
J
Reagovat

Boze, neviem co by som dala za to, keby dnes napr. z ceskej strany dievcat postupili napr. Karolina a Alena a nie Vrublova a Slepcikova. Aspon by bolo nejake vzruso. Takto to je bez akehokolvek napatia. Navyse jedna velmi pekna hnedovlaska a druha zivelna blondina. A bez debaty obe vedia spievat aj ked vsetkych nezaujmu.

85
jab
Reagovat

@radek:
Tak daří se mu, protože se prosazuje jako frontman kapely s autorským repertoárem, ne jako sólový zpěvák (to by se nejspíš fakt neprosadil). On má sice dost specifický projev, hlavně co se týče frázování, ale nezpívá falešně, pokud teda nevyfasuje Queeny :-D. I když i já mám výhrady například k tomu jak zpívá v Novbém dni, podle mne je tam zbytečně nízko. Naopak Rieka nebo Váňa v jeho podání, případně duet Dvaja blázni…tohle mu imho neskutečně sedí a věřím mu tam každé slovo. On je projevem spíš šansoniér než „klasický zpěvák“ a navíc narozdíl od většiny našich šansoniérů má v hlase jakousi špínu, proto ho taky Scalex předloni tituloval zvláštním termínem „britský šansoniér.“ :-)

86
notickas
Reagovat

@J: úplně souhlasím, všechno je lepší, než Vrublová

87
dolores
Reagovat

@Prochor: vysledky tejto ankety u chalanov sa viac menej zhodli s realitou, takze, ak aj toto ma byt skutocna postupujuca stvorka, tak Panboh zaplat :// ja verim este v nejaky zazrak a zdravy rozum poroty, ze ViVi vymenia za Karolinu. Veronike uz Habera v Dlhej ceste naznacil, ze sa obava, ze uz nam nema co ukazat, ze sa uz odkryla cela. tak to vidim aj ja, napr. Karolina je pre nas este zahadna,… typ, ktory by sa mohol v sutazi vyvijat a zlepsovat. ak uz nie kvoli mne, tak nech ju tam poslu kvoli Palovi :)))
Sabina mi osobne az tak nevadi ako vacsine tu na Panakovi, ale ta jej popularita nezodpoveda skutocnosti. ak by tam nemala slavneho brata, tak sa imho pohybuje niekde v druhej polovici rebricka

88
dolores
Reagovat

@jab: pekne napisane, skoro akoby mojou rukou :))

@radek: tak ty asi budes podobna krvna skupina ako Vlado, yeey, Tomas… , ktori tu svojho casu Itcha poctivo hejtovali :))) nastastie mal tu aj dost priaznivcov, takze sa to pekne vybalansovalo :D nemusel si ho ani tu? https://www.youtube.com/watch?v=WEK-WcmbK5Y tu sa dokonca aj Vlado v rekape ovladol, hoci inak si ho podaval tusim v kazdom jednom..:D

89
Monika
Reagovat

@dolores: Taky bych radsi preferovala Karolinu pred veronikou, uprimne bych chtela videt ten jeji ksicht po vyrazeni, pac tahle pionyrka jede na doraz, pro ni je ucast v SS uplne nejvic, nikdo to tak neproziva jako ona a nestavi na nejvyssi misto. Je na ni strasne videt, ze se na to uplne klepe.

90
J
Reagovat

@dolores: Ja si myslim, ze dievcenske GF nebude. Vrublova a Slepcikova ak ich vyberu nebudu mat taku sancu dostat sa do GF cez chalanov ako Emma. Emma, co Tomasa zlosti ma naozaj velku sancu ostatnych Slovakov v sutazi porazit a dostat sa do GF bez nejakych machinacii. Neviem preco, ale z ceskej strany tam tak nejako vidim Stepana Urbana viac nez Slepcika, Dana Krizku a Veroniku Vrublovu. Emma u nas je jasna.

91
Peťo
Reagovat

Dúfam že dnes ďalej postúpia emma,sabina,karolína a barbora ale nevadila by mi tam aj veronika

92
Prochor
Reagovat

Jestli mají pravdu preference na netu, tak přes diváky postoupí přímo buď Emma, nebo Sabina.
Jestli bude porota respektovat přání diváků, tak ta druhá z nich postoupí přes porotu.
Zbývající dvě finalistky jsou otazník. Podle posledního hodnocení Habery má namále Karolína. Já osobně bych mezi dalšíma dvěma rád viděl Alenu.
Podle mého odhadu výběru poroty mezi dvěma dalšíma bude Vivi pokud úplně nevybouchne a to u Vivi nepředpodkldám.
Poslední – čtvrtá finalistka je ve hvězdách – určitě bude záležet na jednotlivých výkonech.
Například Alena hraje v jediném semifinále dost vabank.
Celkem se mi zdá, že dívčí semifinále i výběr finalistek může být dost zajímavé. Nejvíc výběr poslední postupující finalistky.

93
yeey
Reagovat

V clanku s sms tvary pro holky je tento dost podivny seznam…

Veronika Danišová STAR 7
Barbora Hazuchová STAR 5
Veronika Vrublová STAR 10
Melinda NoakovÁ STAR 8
Sabina Slepčíková STAR 2
Alena Shirmanova STAR 6
Reka Ballová STAR 3
Emma Drobna STAR 1
Nikol Kassalová STAR 9
Karolína Přibylová STAR 4

Vzhledem k tem prehazenym sms-kam by to mohlo byt skutecne poradi, ale pripada mi to trochu zvlastni :-)

94
Monika
Reagovat

Muj tip na postup: Emma (100%) pres divaky, dale Veronika (100%), bara (90%) o posledni se rozhodne mezi Karolinou a Alenou,. Se Slepcikovou vubec nepocitam, myslim, ze to bude hodne dietni verze, ze to celkem pokazi, ona zas neni nijak extra dobra zpevacka, navic ji Klara sprdne za vyber songu…No vubec to u ni nevidim ruzove…Na druhou stranu by mi nevadila ve finale, mam k ni neutralni vztah. pokud by vyhodila z finale Veroniku, budu jen rada.

95
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: To imho určitě není pořadí, Jai Kudo už tady psal, že Karolína jde první, což jsem si na jejím FB ověřil :-)

96
Monika
Reagovat

@Jai Kudo: Tim se vysvetluje jedina vec, bude dobra, zadnej pruser, prvni vzdy chodi schopnejsi, pac televize nechce odradit divaka od dalsiho sledovani :-))) naopak muzou rict porotci, zacatek velmi slusnej, to slibuje dobry vecer….Nejvetsi outsideri vetsinou dava na druhe, treti misto…..

Navic ty konspirace o manipulaci atd. mi celkem lezou krkem :-)))) Jen bych pripomenula, ze minule postoupil Stepan taky z prvniho mista…Pavol a Dan zpivali ctvrti a pati…ta poradi moc neznamenaji v teto fazi souteze…

97
BarBora
Reagovat

U mňa po starom, hlavne nech prejde Emma a Barbora, z českých Alena a asi Karolína, určite radšej ako Sabina a Veronika.

98
Monika
Reagovat

Moje prani je Alena, Barbora a pak mi to je uz fuk. Emma tam objektivne patri, ale ja bych ji ozelela, velka konkurentka mym favoritum :-))) Nicmene ta je jasna tak nema cenu spekulovat a tuhle trojku bych doplnila kymkoliv krome Danisove, Kasalove a hlavne Vrublove.

99
Rick
Reagovat

Ja to dnes vidím takto:
Diváci: Emma alebo Sabina (podporad fanúšikov Dalibora je zrejmá)

Porota – Emma ak nepostúpi cez divákov (prípade Sabina ak nepostúpi cez divákov), Vrublová, Barbora …prípade ešte môžu zamiešať kartami Karolína a Alena a v tom prípade by som to videl na nepostup Sabiny

čiže očakávam tieto 4 – Emma, Vrublová, Barbora, Sabina
môžu postúpiť – Karolína, Alena

100
Rick
Reagovat

Inak Barbora mi strašne niekoho pripomna, najskôr som si myslel, že Judit Bárdos ale nie tak celkom, viem, že v jednej súťaži bola baba jej veľmi podobná ale nemôžem si spomenúť kde.

101
Monika
Reagovat

superstar-2015.cz/superstar-2015-tato-ctverice-divek-ma-nejvetsi-sance-na-postup-vysledky/

102
J
Reagovat

@Monika: Televizie uz nebudu chciet poprask na Slovensku, takze bude to 2+2. Tri Cesky tam nebudu.

103
notickas
Reagovat

Emma dejme tomu, něco na ní je, i když mě fakt moc nebere, ale Vrublová proboha ne – je to takový tuctový diblík :-)

104
Ally
Reagovat

A letos má někdo v porotě rozhodující slovo jako „předseda „:) ?
No neoficiálně asi Habera,,? Kdyby šlo o to , jestli Karolina nebo Alena..
I když nevim , koho bych chtěla vic..¨no obě misto Sabiny a Veroniky ,ale to asi nehrozí
Asi podle výkonu uvidím

A tak Karolina by to mohla třeba ještě moderovat ?:) Letos už je tam všechno možný…:))

105
J
Reagovat

Tak, aby sme zmiernili dnesne napatie a trosku sa uvolnili, ponukam jeden tip, co by mohol Dalibor Slepcik spievat v kole cz/sk piesni. Je to velmi trefne a velmi mu to vzhladom k hlasu a veku sedi ako …

https://www.youtube.com/watch?v=pNRfr_VQZio

106
Tomáš
Reagovat

@Monika: Sabina mě velmi těší, ale potřebovala by porazit i Emmu, jinak by ji porota nemusela dál poslat. Zajímavé ale je, že rozdíl s Emmou není velký, tak že by přece jen existovala nějaká aspoň malinkatá naděje? :) Ale místo Karolíny podle mě postoupí Barbora Hazuchová, je to přesně jak píše J.

107
J
Reagovat

@Tomáš: Ale mozno by stacila dnes za Slovensko aj Emma, aspon by sa s Palom Kovalickom ohriali dlhsie vo finalovych kolach.

108
BarBora
Reagovat

@Ally:
No, za porotu hovorila Marta, Habera len potom zareagoval na Pyca a vyšiel s tohou školou ohľadne Petra, asi nechcel byť za úplného trotla, keďže mala akože rozhodovať porota.

109
Ally
Reagovat

@J:

Hihi..já jsem si říkala, že to bude něco takového :) ..nebo „Ne, pětku nee..“ ?

110
bezik
Reagovat

@J: To radši ne, to by tu zase BarBora měla hysterák :D

111
BarBora
Reagovat

@J:
A ešte lepšie, aby nepostúpila žiadna Slovenka, to by sa Pavol mohol udržať celkom slušne, nie?

112
J
Reagovat

@BarBora: Ak tym myslis, ze ja nechcem, aby postupila Emma Drobna, tak sa velmi mylis. Ja som ju, zacala akceptovat az po tom duete s Danom, kde vynikol jej hlas. A urcite by to nebolo fer, keby nepostupila. Ak sa ma Kovalicek dostat do GF a byt najlepsim Slovakom, tak proste musi zdolat Everest zvany Emma Drobna. Ako to urobil Miro Smajda. Ak nie, tak po prvykrat od spolocnej SS budeme mat po Miroslavovi Smajdovi, Lukasovi Adamcovi a Stefanovi Pcelarovi dievcensku Slovensku SuperStar – tu neratam tie samostatne SHS.

113
J
Reagovat

@BarBora: Tak dobre Emma v GF, ale ja nechcem, aby jej tam sekundoval ani maly Slepcik, ani vlezla Vrublova, ked tak z cz strany tak Stepan Urban, aby to malo poriadne grady aspon pre mna.

114
Tomáš
Reagovat

@BarBora: Tak to by bylo vůbec nejlepší. Namísto toho divoké karty: Denis Kolek, Zdeno Mucina, Samuel Sleziak a klidně i Farkašovský. To by byla osmička, měli byste hodně slováků a já bych se obešel bez bab.

115
notickas
Reagovat

@Tomáš: Moje řeč, taky bych se obešla bez bab, finále samí kluci – to by byla bomba

116
Tomáš
Reagovat

http://prask.nova.cz/clanek/novinky/favorit-je-jednoznacny-jaro-smejkal-prozradil-komu-fandi-v-superstar.html Byl bych rád, kdyby měl Jaro pravdu. Kdokoliv jiný radši než předvídatelná slovenka!

117
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
Ale som Ti pomastila bruško!
A to by Ťa fakt bavilo čisto mužské finále ?
Ale minimálne Denisa, Petra,, Elišku a Viki by som brala. Aj keby na začiatku vypadávalo viac ľudí, stálo by za to viacčlenné finále.

118
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: aha, no prislo mi to zvlastni, ze by dali Karoline zlatej hreb :-) proc to tam maj serazeny takhle nesmyslne, je tedy ve hvezdach :-D

Btw dva postrehy
1) Uz minuly tyden jsem se divil, ze byt dospivajici kluk s relativne slusnym hlasem s prehledem staci… Tento tyden se mozna budu divit jeste vic, protoze byt segra toho kluka, bude stacit mozna taky :-D

2) Krecovita a urputna snaha nekterych tady na Panacku udelat z Veroniky ulisnou vlezdoprdelistku je opravdu usmevna… ja nedaval takhle zabrat Itchovi mozna ani po mnoha tydnech jeho ‚nenucenych‘ usmevu a psich ocicek (a samozrejme prumernych az podprumernych peveckych vykonu) … jestli Verca nahodou dnes nepostoupi, ten ohnostroj nepokryvane skodolibe radosti bude stat za to :-D

Btw dneska budu double nervozni, v XF UK bude Rita vybirat rovnez holky do live shows, zdaleka nejsilnejsi kategorie, mas naky prani?

119
BarBora
Reagovat

@J:
Nie, len som reagovala podobnou logikou.

120
J
Reagovat

@BarBora: Dobre sa takto odreagovat. Som zvedava, ci aj dievcata budu tak doobliekane ako niektori chalani minuly tyzden, vid napr. Palo. Za druhe, ci budu posobit tak unavene a uboho. Doma som si musela zlepsovat naladu, blbou otazkou, s kym by som eventualne zo semifinalistov chalanov isla na rande. Dnes si bohuzial taku otazku nebudem moct polozit, nakolko som hetero. Ked to pojde takto dalej, tak mam az hrozu z tych finalovych vecerov. Jedine vzruso tam bude asi rockove kolo, ak bude a potom vyhlasovanie vysledkov: kto vypadne a kto postupi.

121
J
Reagovat

@yeey: Tak Rita Ora by mohla vybrat Louisu, Lauren a Monicu. Tak by som to videla ja.

122
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Přání u holek v UK mám jedině na Louisu, té soukromě říkám „soulová GG“ :-D Ještě mě svým způsobem baví Havva, ale ta nejspíš nepostoupí, jelikož jsou tam lepší zpěvačky, to uznávám :-)

Ke tvým bodům:
1. Nestraš!!! Zbytečnější finalistkou už by byla snad jen Nikol :-/ Pořád se snažím doufat, že Emma má postup přes diváky jasný, i když stát se může cokoliv :-)

2. To zdejší hejtování Verči mě taky mrzí :-/ i když na druhou stranu jsem rád, že mám i jednu „husitskou“ favoritku (tzn. „proti všem“, s výjimkou tebe a jaba), protože Emmě tady fandí dost lidí, nebo ji aspoň respektují (až na Tomáše a notickas) :-)

123
notickas
Reagovat

@DJ Vlado: Názor jsem poopravila, jestli jsi zaregistroval. Emmu jsem znova pozorně poslechla a na férovku přiznávám, že, i když to není můj šálek kávy, tak postup přežiju. Ale v názoru na Veroniku trvám :-)

124
notickas
Reagovat

@yeey: Nejsem škodolibá a posmívat se nebudu. Npůjdu se pověsit, když Věronika postoupí, ale názor mám pořád stejný – bez chuti a bez zápachu, ať si dál zpívá country, tam to tolik nevadí :-)

125
Monika
Reagovat

@notickas: On se nikdo nemusi snazit, Veronika se o to pricinuje svoji trapnosti sama :-))) Uz jen to jak na zacatku sem chodila pro slova obdivu, chvaly, hihihi…. Kdo jiny z ucastniku SS se choval stejne, stejne hloupe a podlezacky? No a za vrchol totalni trapnosti a nesoudnosti povazuji ty jeji udajne kamaradky :-)))) jmenem Veronika Vrublova pisici pod ruznymi nicky kilometrove komentare, to by se jeden hanbou do zeme propadnul. jeste, ze moji favorite maji svoji hrdost a nesnizuji se k takovymhle taktikam… Jinak uz se tesim az se hvezda vrati na Slagr TV, ta by se nacpala i prasatum do zradla jen aby se o ni psalo….
Jeste, ze byla v tymu Vojtka, kde tehda sice nikoho nezajimala ze zdejsich diskuteru, ale casy se meni :-))))

126
notickas
Reagovat

@Monika: No konečně to tady někdo dokonale vystihl. Velká pochvala, Moniko. A když by náhodou postoupila, takových „zpěvaček“ jako je ona, jsou stovky. Ale uvidíme, jak to má produkce Novy všechno nalinkované???

127
Monika
Reagovat

@notickas: Tak jasne, ze postoupi s tim se pocita. Nikdo neni tak ochotnej delal opicku Nove a Markize, ta holka vleze vsude, do kazde trapne estrady i sebevetsi sakarny. Kdyz kyvla i na Slagr TV, nic ji nebude cizi, idealni vitez produkce :-)))
Hlavne, aby zas nezacala..ja jsem jina, miluju country, ja tim ziju, mam feeling, miluju lidi celeho sveta, chci zachranit svet, snad me nikdo neodsoudi za jinou soutez, ja jsem tak desne happy, muck, muck. Tobe to Marticko taak dneska slusi :-)))

128
Tomáš
Reagovat

Doufám, že snaživka obecná jménem Vrublová dnes vyletí a pokud ne, tak snad se ve finále moc dlouho neohřeje. Zlatej Itcho oproti týhle sluníčkářce.

129
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já už kolikrát Vrublové vidím jenom nohy, jak té porotě brutálně leze do ****** :D

130
notickas
Reagovat

@Tomáš: Pokud postoupí, tak jí to stejně k nějaké závratné kariéře nepomůže. Tu si nebude nikdo pamatovat!

131
yeey
Reagovat

@notickas: super, zatim to vypadalo, ze si sem zavitala hlavne abyses mohla navazet do damskeho osazenstva, takze budu velmi rad, kdyz se to nakonec bez te skodolibosti eventuelne obejde…;-)

132
J
Reagovat

@Tomáš: Uz dneska bude vadit, lebo nezaspieva to slubovane country. A co potom vo finalovych kolach. Mne jej spev ako taky nevadi aj jej tvorba. Ale mala by jednoducho prist odspievat a cusat. A na polozene otazky odpovedat co nastrucnejsie, lebo si tym odpili vlastny konar pod sebou a Vlado bude musiet zabudnut na to svoje vysnivane dievcenske GF. Jej uz len moze pomoct, ak bude spievat vo finalovych kolach nejake country pesnicky. Ak nie, tak sa ludom uplne omrzi.

133
notickas
Reagovat

@yeey: To se pleteš, jen se mi prostě líbí víc zpěv kluků, ale některé holky taky vydržím, ostatně, to bych se dnes večer jinak nemohla dívat, že? :-)

134
Monika
Reagovat

@J: A ty myslis, ze bude zpivat nekdy country? Imho to neni zadna country zpevacka, to je uplne stejne jako by prisla Emma s kytarou a zacala pindat ty nesmysly Vrublove. Veronika to akorat potrebuje jeste dvacetkrat narvat lidem do hlavy, ze je country zpevacka :-))))
jinak dneska mi to je celkem fuk, prala bych si sice Alenu dal, ale jsem schopna ji i ozelet, hlavne, ze tam je Stepan, to bylo pro me zasadni. pokud postoupi i Alena, bude to uz jen takova tresnicka, pokud ne svet se nezbori.
Jinak je tu jeste vubec nekdo, kdo si mysli stejne jako ja, ze Slepickova vubec nepostoupi? Ja to vidim na Emmu, Veroniku, Baru a rozhodne se mezi Alenou a Karolinou.

135
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: jen tyhle jo? to ja vubec nevim, co si Rita pocne, vsechny vidim jako jasne finalistky, snad silnejsi sestka, nez mela pred 2 lety Nicole…:-)

1) se podivej na fb a taky budes strasit :-D
2) tak zatim tu dsti siru predevsim lidi, co nikdy moc nadhledu a sebereflexe neprojevili, takze to fakt neberu moc vazne :-D navic, kdyz tu vidim ten „dukaz misto slibu,“ kdy bylo na me upozorneni o krecovitosti hejtovani Veroniky reagovano dalsim 10-prispevkovym shitstormem, je jasny, ze se ten nadhled ani nikdy konat nebude :-)

Btw pro mene chapave, nadhledem myslim to, ze si nedelam fatalni zavery o osobnosti cloveka na zaklade cca 2 minut sestrihaneho materialu, kdy dotycny/dotycna hovori :-D I na me takovy Dan nepusobi jako clovek zrovna dobre a nemam z jeho postupu radost, ventiluju to tady 10x denne? :-D

136
notickas
Reagovat

@yeey: :-)

137
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já si to myslím, že Slepčíková nepostoupí. Musel by se stát jedině zázrak a musela by porazit Emmu. Sice anketa svědčí o napětí, Jenže to se stejně nestane. I kdyby byla v hlasování hned druhá za Emmou, tak jí to asi nepomůže a porota si tam protlačí tu svoji Vrublinku. :D

138
notickas
Reagovat

@Tomáš: No nevím, třeba ji porota pošle dál, ale to by bylo jasný, že jen kvůli bráchovi. Vůbec si netroufám tipovat, uvidíme.

139
Monika
Reagovat

Ted byla na Nove kratka pozvanka a chvili zpivala Karolina a nebylo to vubec zle z te kratoucke ukazky, jenom me rusil pohyb rukama ala Jandova, ale pevecky ok. pak jeste zpivala Bara, ale tu nebylo slyset vubec, mluvila do toho Aneta.

140
yeey
Reagovat

Btw bude moznost dneska prispivat nebo se tu potkame za par hodin, abychom prodiskutovali vysledky ? :-D

141
notickas
Reagovat

@yeey: jo jasně a neboj, svůj názor napíšu jednou, nebudu to opakovat 10x :-)

142
Tomáš
Reagovat

@Monika: Dneska by mohly všechny mlet jenom hubou naprázdno. Porota už má stejně rozhodnuto. Drobná a Vrublová jsou v jejich listině vepsány zlatým písmem.

143
Rick
Reagovat

Slepčíková je úplne bez charizmy, ale totálne, je veľmi nezaujímavá ak by nemala v súťaži brata tak by nebo okolo ňej taký poprask a asi by vyletela podobne ako Dominika Oláhová kvôli priebojnosti pretože ak je priebojnosť to, že za celú SuperStar povedala asi 2 vety a je uzavretá do seba tak potom už neviem, porota si serie do huby v každom jednom kole. Slepčíková je technicky na tom ako Povýšilová ale tá nebola aspoň tak nezaujímavá. Na Fb velebia Sabinu 13- dievčatká ktoré majú doma Dalíkov plagát a ak by prieiš o sestričku v súťaži mohli by sa zosypať lebo Dalík bude smutný. Veronika má aspoň charizmu a jej tvorba je zaujímavá, stačí si pozrieť jej Fb. Dnes má Slepčíková šancu na postup cez divákov, kvôli tomu, že vlhké pindy budú hlasovať pre ňu ale vo finále si ymslím, že vypadne medzi prvými lebo vlhké pindy budú mať „frajera“ (ako sa sám skromne nazval Dalík) a na Sabinku jeho sestričku zabudnú. Kľudne ma volajte, že som ich hajter ale naozaj som lebo tá ich tlačenka sa hrnie s každej strany a ani jeden nespĺňa tie kritéria ktoré si porota stále opakuje pri SuperStar. Veronika Danišová vraj nie je vhodná do SuperStar a ja sa pýtam v čom je horšia od Sabiny? aha nemá tam 15 ročného brata….

144
notickas
Reagovat

@Tomáš: No to je otázka, jestli má porota vůbec nějaká práva? Není to všechno záležitost produkce pořadu?

145
Monika
Reagovat

Ted jsem si uvedomila, ze Vlado je myslim na live prenose a neni tu novej clanek, to bude rolovani :-((( Pokud to teda nebude behem prenosu klasicky blbnout.

146
notickas
Reagovat

@Rick: Pravda, pravda, mně se Veronika Danišová moc líbí, super zpěvačka, ale tady se o ní moc nepíše a nebo jen negativně. A srovnání Slepčíkové s Olahovou je úplně na místě, souhlasím, stejné typy bez výrazu a anticharizmatické!

147
yeey
Reagovat

@notickas: no supr ;-)

148
Tomáš
Reagovat

@notickas: Porota nebo produkce, ono je to vlastně jedno…ruka ruku myje, všem jde jenom o prachy.

149
jab
Reagovat

@Monika:
Jak dlouho tu ještě budeš omílat tu tvou teorii o tom, že ViVi není country zpěvačka? Nebo jinak, definuj mi, jak si představuješ country zpěvačku a co všechno ViVi do opravdové country zpěvačky chybí :-).

150
Monika
Reagovat

@jab: Tak dlouho, dokud tim bude oblbovat divaky a zduraznovat to v kazdem svem vstupu. Co ji chybi, tak v prvni rade hlas, absolutne mi jeji hlas nesedi ke country, druhak kterej jeji song je country? Kdyby o tom sama nepindala, tak by me fakt zajimalo, kdo z posluchacu by jeji tvorbu oznacil za country. vzdyt se to vubec nelisi od bezne pop-music linouci se kazdy den z radii.

151
jab
Reagovat

@notickas:
Já osobně VD její kvality neupírám, ale ona mě jednoduše nebaví. Hlasově na mne působí, sorry za ten výraz, jako etalon soulové zpěvačky, i když zpívá kvalitně a v semifiánle je právem. Nicméně Emma, ale i Barbora a nakonec i také Réka mi přijdou hlasově zajímavější :-).

152
jab
Reagovat

@Monika:
Aha, takže běžně z rádia slýcháme mandolíny, housle a banja :-DDD. Moniko, jakou stanici posloucháš, moc rád bych si ji naladil taky (a to myslím bez ironie, protože country a bluegrass zbožňuju).

153
Rick
Reagovat

Inak Barbore nejak začali pribúdať fanúšikovia posledné dni. Môže nakoniec prekvapiť ešte ak by sa dostala do finále, možno by dala aj Top 4.

154
Monika
Reagovat

@jab: je toho hodne, dost to stridam, prakticky jakekoliv komercni radio posloucham. A porad netusim, jakej song si od Vrublove pustit, abych slysela tu country :-))) Par jsem jich spustila na YT a zadnej nenasla.

155
Ája
Reagovat

Nestrašte tady s tím, že postoupí Slepčíková. Jestli jsou fanynky jejího bratra tak šílený, tak si tu ještě rádi vzpomeneme na Harichovy pišťuchy…

156
notickas
Reagovat

@jab: K Emmě už jsem se vyjadřovala, prostě něco mi tam vadí, třeba po dnešku změním názor, ale s Barborou a Rékou velký souhlas – prostě všechno je lepší, než ViVi

157
Tomáš
Reagovat

Já už bych ve Finále nakonec raději viděl i tu uspávačku hadů Karolínu ( dnes má náhodou dobrý song ) než Vrublovou falešnou jak pětník plnou přetvářky a kýče. Mé přání je Slepčíková přes diváky, ale to bude na 1. místě Emmička a myslím, že už teď je tam určena produkcí a ani se žádné hlasy vůbec počítat nebudou. A kdyby se náhodou přece jen počítaly, asi by bylo fér ukázat kolik jich přišlo. Ale může tohle někdo po těch podvodnících a lhářích chtít?

158
Jai Kudo
Reagovat

Hm, klasika. Blíží se 20:20, Panáček začíná kolabovat….. :( Tak asi zase až zítra…

159
notickas
Reagovat

@Tomáš: prostě podle hesla, všechno lepší, než Vrublová

160
Rick
Reagovat

@Monika:

Podobné piesne spievala aj Lauren Alaina z AI a tá bola country od hlavy až po päty
https://www.youtube.com/watch?v=szLq-hNb4wc

Dost podobné ako niektoré piesne od Carrie Underwood
https://www.youtube.com/watch?v=87U-84cmos4

161
Tomáš
Reagovat

@Jai Kudo: Tak samozřejmě, přece nebudeme mít takové štěstí, abychom mohli přispívat ještě během přenosu.

162
jab
Reagovat

@notickas:
Ale já měl v tom příspěvku na mysli Danišovou, ne ViVi :-)

163
Scalex
Reagovat

@Jai Kudo: SUNíčko říkal, že navýšil parametry hostingu, tak snad to pojede. Možná ne úplně stoprocentně, ale nemělo by to být tak totálně zasekané, jako dřív.

164
jab
Reagovat

Já tu Nováčkovou přes všechny ty nedokonalosti prostě nemůžu hejtovat :-). Tak nějak ji chápu, že se snaží, aby nic nepokazila (narozdíl od Zorky) a hlavně se na ni příjemně kouká :-).

165
bezik
Reagovat

Co to udělali tý Martě na hlavě ??????!!!! :D :D :D

166
Motylek
Reagovat

@bezik: :-DD taky chce přispět k zábavnému pořadu….
no holky docela zápasí s písničkou….

167
jab
Reagovat

Tak ve společné písni se mi nejvíc líbily Réka a Emma, naopak nemile mě překvapilo jak se Karolína netrefila do tóniny :-(((.

168
dolores
Reagovat

je to mozne? nepacila sa mi ani jedna baba ako zaspievala v spolocnej piesni ://
Emma je hrozne stremovana

169
bezik
Reagovat

Tak „Voda živá“ poněkud otrávená :D Jen tak na okraj, Emma fakt není schopná zazpívat pár slov Česky ???

170
Rick
Reagovat

Kassell to zabila :D jedna veta a totálne mimo

171
bezik
Reagovat

No Ema nebyla schopná dát pár slov česky. Divný.

172
Monika
Reagovat

Karolina se mi dneska libila, prekvapila me. Bylo to velmi vkusne zazpivane, procitene, ani me nerusila ta tuctova barva hlasu, vsim ostatnim to vyvazila. Jedine minus, Karolina vzali kytaru a prirozenost sla do haje, ty ruce byly otresne, strasne me to rusilo, velika skoda, jinak hodne dobry vykon. ve finale by mi vubec nevadila.

Zlata Aneta v te uvodni pisni, ji zadna nesahala ani po kotniky, Emma me vydesila, veronika uz nastavila ta sva kukadla a usmevy, nejlepe imho zazpivala Danisova.

173
dolores
Reagovat

@jab: tiez mi Novackova nevadi do takej miery, ako Zora, resp. ma ani nejako vyznamne nerusi.

vzhladom na opakovanu havarijnu situaciu na tomto serveri si pisem svoje dojmy do zositka, a potom, ked sa to tu utisi urobim copy a pastenem to sem ,,,:)

inak, Karolina bola super ! :)

174
Monika
Reagovat

reka me nebavila, hlavne tou otresnou psicnickou jako kolovratek, hrozne otravnej song, jak s timhle chce zabodovat u divaku, nechapu. prvni out.

175
Rick
Reagovat

Réka si dala otrasný výber pesničky, mala siahnuť po niečom ako Son of a Preacher Man alebo naozaj niečo od Joss Stone ale toto nie. Bohužia+ Réka na 99,99% nepostúpi.

176
radek
Reagovat

Karolína dobrá, ale pořád mi něco schází, nevím co to je. Sabina se mi nelíbila pěvecky, ale je to asi hodná holka (čímž neříkám, že ji chci do finále). Reka měla hezkej hlas i v teto otřesné písni.

177
Ally
Reagovat

ty jo..Barboru jsem dosud nějak ignorovala..hmm

někdo tu přemýšlel komu je podobná..možná Dasha ?
taky nenápadná ..a hvězda

Karolinu jsem nestihla:(
Reka mě bavila, ale asi to stačit nebude
Sabina..no souhlas s porotou

178
Monika
Reagovat

Slepcikova, dietni verze, nemastne, nslane, rusily me nadechy, slaby hlas, zbytecne jste se tu bali o postup :-))))

Bara, jo, mam radost, ze to jedna z dvou mojich favoritek dala a doufam, ze ji finale nemine. Krasnej song, krasna baba, go finale…

179
Ally
Reagovat

@Tomáš:

už jsem se lekla , že Pyco použije to Stiflerova matka na Sabinu / Slepčíkova segra..:)

180
Monika
Reagovat

No hura, konecne porota otevrela oci a vidi, co rikame nekteri tady od zacatku. Snazivka, snazivka, vse vykalkulovane, prehravane a jak zase zacala…..Ja nejsem ve sve kuzi, ja jsem nachlazena a bla bla bla.. Jen me utvrdila v mem nazoru na ni, vubec jsem se nespletla… Dobre Ondra!!!! Pekne ji to osolil, pionyrce, jo!!!

181
Monika
Reagovat

No Vrublovka, bohuzel muze stale jeste postoupit, ale i tak me tesi u srdce ta nakladacka, pac si ji zaslouzila. Pilna studentka, doma vse trenovala do posledni chvile, do psoledniho detailu a k nicemu :-)))) Trochu me desi Bara, na FB se moc nelibila a ma hodne negativnich komentaru.

182
Rick
Reagovat

Ten hate na Fb je vo veľkej miere spôsobený Slepčík Army ktorí velebili Sabinu do nebies a u ostatných píšu aké boli hrozné takže asi tak

183
Rick
Reagovat

Melinda zabila, proste TOP!!!

184
radek
Reagovat

Musím říct, že dneska mě to moc nebaví. Karolína hnusné šaty, vypadala jak tetka z horní dolní, bravo stylisti. Réka měla děsný song, škoda má fakt krásnej hlas. Nikol byla hrozná , Alena to byl snad vtip, akademičky Sabina a veronika D. fakt nuda, bohužel mě vůbec nebavila ani Melinda, která měla standing ovation. Asi v sále to znělo jinak. Barbora mi přišlo, že je nachlazená. Takže leda Emma to zachrání? fakt jsem překvapenej, protože jsem se těšil. Holky jsou asi nervozní, což chápu – jde o hodně. Postoupit může kdokoliv.

185
radek
Reagovat

Za mě teda dnes nejhorší Nikol a Alena (promiňte já vím že tu má fandy ale to fakt bylo úplně mimo). Pak u mě následuje Veronika D. a Sabina, které mě uspaly. Emma určitě postoupí od diváků, byla i dneska nejlepší.

186
Monika
Reagovat

tak Aneta to je jine kafe, tu muzu proste :-)))
Jinak Vrublova ma na FB desne malo lajku, myslim, ze nejmene ze vsech i ta Nikol ma vic….Ale porad se bojim..
podle me postoupi: Emma ta je uplne jasna pres smsky a dale poslou Baru, Karolinu a nevim nevim….uvazuji i o danisove..v postup Slepcikove neverim vubec od zacatku a nic na tom nemenim

187
dolores
Reagovat

Karolina – super, precitene. akoby profesionalne vystupenie… ona sice nie je dokonala, ale presne tak isto ma to chytilo ako na jej kastingu. vizual super… prosim, niekoho tam hore, aby postupila :)

Reka – lahky nadpriemer.. jej zaujimava farba v tej piesni prilis nevynikla, nemohla ukazat svoju silnu stranku. tichsie pasaze zaspievane pekne s dychom. ja som tam nejake maniere, co by piesni skodili nezaregistrovala

Sabina – nie zle, ale sterilne, uhladene, akademicke, ziadna pridana hodnota, ziadna naliehavost. mam dojem, ze jej brasko spieva viac srdcom, ona spieva hlavou

Barbora – zaciatok super, az ma to strhlo… potom som cakala jemnu gradaciu.ale nezaznela. prisla az neskor, a ku koncu bola skvela, citliva, ale keby pridala este 20% emocii, tak je to dokonalost. uvidime ako dopadne tato moja adeptka do finale,…

Vrublova – obliekla si country vestu? ale nepomohlo to… hrozne prekalkulovane, prazdne, citove vakuum, tak ako vsetky jej songy na youtube…skratka forma bez obsahu ako vzdy. … a spevacky dodatok pri Novackovej mame chapat ako zaplatenie dane z pridanej hodnoty ? :o

Nikol – mne to prislo ako tlacenie na pilu, aj ked energia tam je, no celkovo tato pre nasinca neznama typicka americka tanecna vec v podani Nikol vo mne vela nezanechala. Nikol je zivocisna, ale chyba jej hviezdnost

Melinda – zacala vyraznym vibratkom.pekne vygradovane, aj precitene, sikovne striedanie tonov, ale celkovo tak nejak hlasovo tuctove, bezfarebne. ja neviem, nie som nadsena ako porota. ale vazim si, ze zariskovala a vlastne jej to vyslo.

Danisova- gratulacia stylistom, z 50rocnej tety urobili 30rocnu dracicu.:D spievat vie, aj to dala, ale nieco mi chybalo. co ? ja neviem asi vasen

Alena – tu kladu, co si nalozila nezdvihla do tej potrebnej vysky. bolo to sice zabavne, kabaretne cislo, ale nie bravurne vystupenie. mozno sa chcela ispirovat Lizzou, ktora to tiez ponala komicky, ale tam bola spevacka noblesa, ktora Alenke trosku chybala, napriek tomu, je to dievca ukaz, ktore by si finale zasluzilo

Emma – zlaty klinec pre mna. ani som nedychala …super farba. cit, vyzarovanie, vsetko.. ona nie je ziadna prvoplanova kraska, ale taka vnutorne krasna osoba s potrebnou pokorou… pre mna jasna finalistka a snad aj grandfinalistka

prave sa stalo coho som sa dnes cely den obavala, a po Emminom vykone som ten pocit stratila.. ze postupila Slepcikova segra cez sms… chjaj… no a teraz aspon nech vyberu Karolinu, …. za sk: Emmu a Barboru pliiiiiz

188
yeey
Reagovat

Svata dobroto, tohle je fakt pru.er…. Jak? No… jak? :-DDD

189
Monika
Reagovat

jooooooooooo, to je vecer snu..Vrublova je venku, mam tam Baru, Slepcice dobre zamichala kartama jooooooooo, Danisova se mi dneska libila, dobre ze tram je..no super, super vecer, radost obrovska

190
radek
Reagovat

Jsem rád za Emmu a Barboru, Sabina a Veronika D. mě bohužel hrozne nudily.

191
Monika
Reagovat

Takhle uzasnej vecer jsem snad jeste nezazila v cele historii SS :-))))
Ja mam ohromnou radost za Slepcici, sice pevecky uplne ne, ale je to sympatanda jak svina a konecne, konecne neco prekvapiveho. uz me ta nalajkovana nuda nebavila. Klobouk dolu pred ni, jit treti v poradi, tlacenka Emmy jako svina, ohromnej prostor pro ni a stejne ji Sabina porazila, masakr nevidanej. Absolutne jsem tomu neverila, jste me vsichni rozcilovali s uvahama o primem postupu, jsem vas mela za blazni :-))) jak hluboce jsem se mylila, musim rict, ze hrozne rada.
Potesila me i veronika danisova, jak jsem ji celou dobu urazela kvuli vzhledu, tak dneska mi spadla celist, bravo stylistum, vypadala vyborne, smrncovni baba normalne a zaslouzeny postup dle meho.
Bara ta se mi libi uz delsi dobu tez spokojenost.
No a Emma byla jasna, tam nebylo co resit.
ta soda Vrublove me tez skodolibe potesila, nebudu rikat, ze ne a nejvic uplne..jak zacala nejsem ve sve kuzi, jsem nachlazena a Soukup ji skocil do reci, to bylo vyborny, jak ji zastavil….
Trochu me mrzi jen Karolina, finale si zaslouzila a presvedcila me, ze neni uplne marna, tady jsem se pomilila.
Moc nepobiram tu Melisandu, co vas na ni bavilo, mi prisla totalne precenena.

192
Lol Phirae
Reagovat

@Monika: A – už jsi dneska snesla?

193
Fialka09
Reagovat

Já mám ohromnou radost!!! Ani jsem nečekala, že to dopadne takhle! Jasně, místo Sabiny bych tam dala Karolínu, byla mnohem lepší, ale ta Sabina mi nevadí, rozhodně zdaleka ne tolik, jako její brácha.
A zbytek? Celá moje TOPka dnešního večera se dostala do finále! To je paráda!

194
jab
Reagovat

@Monika:
To, že Sabina porazila Emmu je jen další důkaz, že se hlasujícím ze značné části nedostává hudebního sluchu – Sabinin výkon dnes rozhodně na postup nebyl.
A ona to bude ještě sranda až se budou Slepčíkovcům křížit hlasy :-).

Přidat komentář