Emma Drobná představuje svůj první singl Smile (rozhovor + video)
Ačkoliv je to již rok od jubilejního desátého ročníku SuperStar, tak vítězka Emma Drobná na rozdíl od mnoha svých předchůdců z povědomí diváků nezmizela. Na jaře jsme jí mohli sledovat ve slovenské verzi populární show Tvoje tvář má známý hlas a zároveň o sobě dala vědět i prostřednictvím reklamy na značku Maybelline. A právě dnes je velký den pro nás fanoušky této krásné, charismatické a talentované zpěvačky s originální barvou hlasu, jelikož právě dnes Emma vydává svůj první singl nazvaný Smile, ke kterému natočila i videoklip. My vám dnes exkluzivně tento videoklip přinášíme a při té příležitosti jsem s Emmou udělal i již druhý rozhovor, ve kterém mě zajímal v první řadě tento singl včetně klipu, ale také její účinkování v show Tvoja tvár znie povedome a v neposlední řadě i slati a strasti, které showbyznys přináší.
V tomto období je to rok, co se pohybuješ v showbyznysu. Jak tento rok s odstupem času bilancuješ?
Emma:Jsem velmi ráda, že se stalo to, co se stalo, protože mě to baví čím dál víc. Jsem šťastná ze všech událostí a okolností, ke kterým za poslední rok došlo
Dnes tady představuješ svůj nový singl Smile, ke kterému jsi natočila i klip. Mohla bys nám říct, o čem ta píseň je a jak bys ji žánrově definovala?
Emma: Stylově je to něco mezi alternativou a popem, jelikož s čistokrevnou alternativou by se mi asi nedařilo, tak to má i něco společného s popem. Nedokážu tento žánr přesně definovat. V písni řeším otázku lásky, ale takovým způsobem, že nevím, jestli to vůbec chci, jestli po tom toužím a jestli by mě to naplňovalo. Můžu ještě prozradit, že děj té písně má šťastný konec.
Jak se natáčel klip a kdo všechno za ním stojí?
Emma: Klip se natáčel celý v Praze, přičemž se na něm podílelo asi dvacet lidí, byla to velká crew, protože jsme chtěli, aby to bylo dobré. Režisérem je Roman Valent, který patří k velmi dobrým filmovým režisérům, ale natočil i několik klipů. Snažili jsme se tam i zapojit celou řadu zajímavých vizuálních prvků včetně grafiky a efektů. Natáčení probíhalo v pohodě, přestože jsme natáčeli od rána od osmi do tří hodin v noci. Byla to moje první zkušenost s natáčením, takže už vím, jak to chodí. Štáb byl ale úplně super a makali jsme na tom od rána do večera.
Jak to vypadá s dalšími písněmi? Připravuješ ještě nějaké?
Emma: Mám už hotové asi dvě nebo tři písně, nahranou však z nich mám zatím jenom jednu. Pracujeme však na tom, aby album vyšlo co nejdřív.
Krátce po SuperStar ses zúčastnila další show Tvoja tvár znie povedome (v Česku je známá jako Tvoje tvář má známý hlas). Kdybys měla tyto dvě soutěže srovnat, která ti toho dala víc?
Emma: Každá z těch soutěží mi dala něco jiného. SuperStar mě velmi bavila, mimo jiné i tím, že jsme žili v Praze, byli jsme ubytovaní v hotelu a tak podobně. Byla to pro mě zároveň i velká výzva v tom, že jsem se naučila překonávat stres před kamerami, před kterými jsem byla sama za sebe. A Tvoje tvář má známý hlas byla o tom, že jsem se s kamerami naučila ještě lépe pracovat, poznala jsem i plno skvělých lidí ze showbyznysu. Ta show byla pro mě výzvou především v tom, že jsem musela vyjít ze své komfortní zóny a mnohokrát jsem se musela překonávat v tom, že ne vždy jsem dostala interpreta, který by se mi napodoboval dobře a kterého bych měla ráda.
Který interpret se ti napodoboval nejlépe a který byl pro tebe naopak nejtěžší?
Emma: Nejlépe se mi dělal Justin Bieber a Sinead O’Connor, naopak nejtěžší byly ty podpatkové zpěvačky jako Talyor Swift nebo Katy Perry.
Dokázala by sis sama sebe přestavit i na druhé straně barikády jako porotkyni, nebo jako moderátorku?
Emma: Nevím, jestli mám na moderování vlohy. Možná snad časem, ale musím ještě dozrát. A porotě bych zatím dokázala sedět jenom jako host, ale jinak tam asi ještě nemám právo sedět.
Zároveň ses stala i tváří značky Maybelline. Jak ses k tomu dostala a co ti tato práce dala?
Emma: Ozvali se mi, že by se mnou rádi spolupracovali. Mám s nimi smlouvu asi na rok, přičemž jsou tam věci, které musím splnit já i které musí splnit oni. Je to však skvělá spolupráce, za kterou jsem velmi ráda.
Teď trochu méně příjemné téma a to je bulvár. Ty jsi už tuto stinnou stránku popularity poznala, například nedávno o tobě slovenská Pluska napsala dost ošklivé a nepravdivé věci. Jak podobné útoky snášíš?
Emma: Když jsem se v ten den ráno probudila, tak všechno bylo ještě v pohodě, všichni na mě byli ten den milí. Šla jsem i k doktorovi, jelikož jsem byla ještě trochu nemocná. A když jsem se vrátila domů, tak mi někdo psal o tom článku, a když jsem si ho našla na internetu, tak jsem byla dost naštvaná, jelikož to, co se tam psalo, že jsem se nechtěla věnovat fanouškům, nebyla vůbec pravda, naopak jsem tam s fanoušky strávila možná i nejvíc času ze všech. A když jsem se dozvěděla, že je to dokonce na titulce deníku Plus jeden deň, tak jsem z toho byla velmi zklamaná a smutná, dokonce jsem si i trochu poplakala. Bylo to poprvé, kdy o mě bulvár něco takového napsal, ale musela jsem se s tím vyrovnat. Velmi mě naopak potěšila podpora fanoušků, kteří se hlasitě ozvali, že to není vůbec pravda a že jsem se s nimi fotila a podepisovala se jim. Hrozně moc jim za tuto podporu děkuji, protože je to krásný pocit, že za mnou stojí tolik lidí.
Jsi v pořadí desátou vítězkou SuperStar (počítáme-li dohromady české, slovenské i federální ročníky). Všiml jsem si ale takové zajímavosti, že mezi českými vítězi převažují zpěváci, naopak mezi slovenskými zpěvačky. Čím myslíš, že to je, že Češi hlasují víc pro kluky a Slováci pro holky?
Emma: Mnohokrát jsem nad tím přemýšlela a myslím, že to platí i všeobecně, že u vás v Česku máte o dost víc mladých zpěváků, např. Tomáš Klus, Sebastian, Pavel Callta atd., a u nás máme naopak víc zpěvaček jako Kristína, Celeste Buckingham, Mária Čírová a další. Nedá se přesně říct čím to je, ale všimla jsem si tohoto rozdílu.
Máš na české a slovenské scéně nějakého oblíbeného interpreta, se kterým by sis chtěla zazpívat duet?
Emma: Ze zpěvaček by to byla asi Celeste Buckingham a ze zpěváků mám ráda Tomáše Kluse, uměla bych si představit i duet s některými chlapci ze SuperStar, například se Štěpánem nebo Paľom
Když už jsi Štěpána a Paľa zmínila, jsi s nimi ještě v kontaktu? A nebo i s dalšími soutěžícími, ať už ze SuperStar, nebo z Tváře?
Emma: Se Štěpánem si občas píšeme a Paľom se občas i vidíme, jelikož jsme několikrát vystupovali na společné akci. A lidi z Tváře vídám na společný ch akcích pořádaných Markízou, ráda se vídám např. s Lukášem Adamcem, Viktorem Vinczem, Andrejem Bičanem nebo s doprovodnými tanečníky.
Kde tě mohou čeští a slovenští diváci v nejbližší době vidět?
Emma: Čeští diváci mě v nejbližší době budou moct vidět v pondělí ve Snídani s Novou. A na Slovensku vystoupím už zítra v Prievidzi v neděli v Šamoríně.
A zde už je Emmin debutový singl Smile. Jak se vám líbí?
Foto: Instagram Emmy Drobné
SuperStar 2020
Podobné články
- Superstar 2013 (10.2.): 1. casting: Nejlepší start v historii Superstar !
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- Česko Slovenská SuperStar 2: finalisté, jaké bude konečné pořadí?
- ANKETA: Král a královna poroty SuperStar (výsledky)
- Výběr písní na 1. finálový večer Superstar 2015
Diskuze k článku
Celkem očekávaná elektro-popová odrhovačka z „dílny“ Grause a jeho Creative Music House…..proč každý superstárista/superstaristka musí začínat muzikou z produkce CMH? Ještě ke všemu je tam spousta vykrádaček, jak je u Grause zvykem. Nevím, kde tam Emma slyší nějakou alternativu. Je to úplně ve stylu Lucky Vondráčkové s tím rozdílem, že Emma aspoň umí zpívat na rozdíl od Lucky. Nemám to Emmě za zlé, vím, jak to po SS chodí, tak snad ty další věci budou trochu lepší….
Creative Music House je sebevrazda pro kazdeho interpreta, vsechno zni jako pres kopirak. Elektro- popove vykradacky, ktere nikdo neposloucha. Radsi nenatocit nic nez takovou hruzu, vubec to Emme nesedi, i ten klip je blbej. No vykrocila spatnou nohou, jestli to je z jeji hlavy, tak ztratila rozum a daleko se nedostane….
tak můj komentář bude velmi krátký je to sakra pecka
Pokud mohu říct svůj názor, tak mi ta píseň přijde velmi dobrá (i když chápu, že rockerovi a komerční popařce se Emma tímto stylem nezavděčí :-P), melodie není prvoposlechová, ale na druhý či třetí poslech se vyloženě dostane pod kůži :-) Možná bych poupravil některé beaty (třeba ten u „is this love, is this love“ mi přijde zbytečně triviální), ale to je tak jediné, co bych tomu vytknul :-) Rozhodně je to nejlepší debutový singl mé srdcovky, zvlášť když si vzpomenu na Tanečnici nebo Zůstanu napořád (to jen kdyby mi někdo podsouval, že se mi to líbí jen kvůli Emmě, tak proto uvádím příklady debutových singlů mých srdcovek, které se imho moc nepovedly :-D).
@DJ Vlado: No podle me se Emma zavdeci maximalne svym velkym fandum, kterym je fuk co anzpiva, hlavne, ze to je ona :-)) Klidne si troufnu rict, ze z toho zadny hit nebude a skonci to v zapomeni v supliku.
@Monika: Já taky neříkám, že to bude hit, ale na rozdíl od tebe nejsem čistokrevný komerčák, takže nedávám automaticky rovnítko mezi hitovost a kvalitu :-) Samozřejmě ani naopak netvrdím, že se to vylučuje, existuje celá řada kvalitních hitů, ale pokud si mám vybrat mezi kvalitním nehitem a nekvalitním hitem (kterých je zvláště v českém popu jako nas*áno, namátkou stačí uvést Šrouby a matice, Mámu od Lunetiku či veškerou tvorbu MD), tak volím jednoznačně kvalitní nehit :-) Navíc nikde není řečeno, že druhý singl Emmy nemůže být větší hit (avšak kvalitní), např. prvním singlem Anety byl už dnes zapomenutý Delfín, zatímco hity se staly až z jejích dalších singlů :-)
Ale on to klidně může být hit, na Slovensku už se to prý hraje i v rádiích, proč ne? Velkými hity už se staly mnohem horší písničky (třeba ty Šrouby a matice :-D ). S touhle muzikou může úspěšně konkurovat Celeste nebo Lucii V. už jen proto, že je Emma mnohem lepší zpěvačka, ale na mě tahle muzika působí prostě nudně, unyle, bezenergeticky….to je to electropopový klišé CMH, navíc donekonečna vykrádaný cizí hity atd. Mimochodem, tahle partička Graus, Zubák, Kachút produkovala i tebou Vlado zmíněný song Zůstanu napořád i celé album Dvojí tvář, podle toho to taky vypadalo (kromě nejlepší písně Proudu vstříc, kterou produkoval tuším Spilka). Nebo tohle, to je taky jejich veledílo:
https://www.youtube.com/watch?v=pJ4A9qQJowA
:-D
@Jai Kudo: Rozhodně nechci tvrdit, že Grausovci jsou to nejlepší, co naše scéna nabízí (jakkoliv jako za doprovodnou kapelu v SS jsem za ně rád, jelikož mám holt sloní paměť a oproti bolševickým hudlalům Pajky Pajk, jejichž aranže vesměs působily jako z maturitního plesu, jsou Grausovci pořád relativně na úrovni), nicméně Smile aspoň podle mého názoru patří k jejich nadprůměru :-) Ovšem srovnání s Luckou V. absolutně nechápu, její písně jsou povětšinou takové ty veselé popové juchačky s prvoplánovou melodií a s metronomickým rytmem tuc tuc tuc, oproti tomu Smile má mnohem temnější atmosféru, neprvoplánovou melodii a i rytmicky je složitější (až na to jedno zmíněné kritické místo); srovnání s Celeste bych se až tak nebránil, konkrétně s jejím imho nejlepším singlem Nobody Knows (teda samozřejmě s tím rozdílem, že Emma je minimálně o třídu lepší zpěvačka než Celeste) :-) Já to holt nemám tak, že by na mě každý náznak elektroniky působil jako červený hadr na býka :-D Nicméně tvůj názor samozřejmě respektuju :-)
Tehle styl hudby se proste ted posloucha a tak muze jen totalniho neznalce prekvapit, ze ho clovek ze Superstar zvoli. Ta soutez uz vyvolava maly zajem, viteze nikdo nezna, jmena dalsich soutezicich uz vubec ne a silenstvi uz se kolem toho opravdu nedeje. Ja videl asi dva dily a tuhle holku si treba nepamatuju. Takze jestli chce uspet, muze jedine se soucasnou v oblibe dominantni hudbou. Jinak z rozhovoru pusobi mile, i kdyz nektere otazky jsou divne. Good luck.
Ano uz som to pocula v radiu. Rozhodne to nie je prvoplanove, ale nemozem povedat, ze sa mi to nepaci. Emmu by som pocuvala radsej v niecom kludnejsom v nejakej balade bez elektro popu aj ked jej nepriaznivci by sa zasa ohanali s „uspavackou hadov.“
Přijde mi to jako když se fotbalista desetkrát rozbíhá k pokutovému kopu a nakonec překopne bránu. Dlouho to trvalo a nakonec taková hrůza. Přeju Emmě, kterou mám rád, aby lidi na toto cosi rychle zapomněli a Emma předvedla něco lepšího. Jinak dopadne jako Sabina Křováková se svým „polním hitem“.
Tak som sa na tych Graus boys kukol. Produkovali od a urobili hviezdy z Tiny, Smatanovej, Cirovej, Prednej. Po ich CD Uz sa Muller prvy krat stal zlatym slavikom. Robia to dlho a uspesne. Asi to nie az tak uspesnym pritomnym vadi. Aj ja som si grcol z Bilej, mozno to bola jej volba, kto vie. Emma je super, song je super.
@michal: Agrumentace způsobem, že někomu, resp. mně vadí, že Graus & co. je ve Slovenské hudební produkci úspěšná je neuvěřitelně stupidní…. :-D
Já samozřejmě vím, že získali nějaká ocenění za produkci alba Tiny aj. Právě proto jsem spolu s jinými čekal, že stejně kvalitně a zodpovědně přistoupí i k produkci jiných (třeba českých) interpretů. Což se nestalo, i díky jejich mizerné produkci dopadlo první album GG tak, jak dopadlo….
Emma je super, song není super…
S odstupem času a chladnou hlavou musím říct, že silně rozporuplné pocity nezmizely, spíš naopak. Jako největší problém vidím, že Emma se nechala doslova převálcovat produkčním týmem. Ta písnička není sice žádná perla, nicméně dalo by se s ní pracovat, dala by se „podrobnit“ jak jsme říkali během SS. Místo toho se produkci podařilo i samotnou Emmu spíš oddrobnit. Právě produkce je největší katastrofou, univerzální sound, aranže jedno obrovské klišé, a ze zpěvu se vytrácí Emmina osobitost. Jestli se Emma nedokáže tomuhle postavit a prosadit si svoje představy, může ji taková produkce v podstatě zabít. Nevím jestli produkce nechápe Emminy největší přednosti, nebo jim nevěří, nebo prostě nedokáže jinak než takhle, ale je to špatně. Nezbývá než doufat , že to Emmě dojde a dokáže to odpárat. Nakonec Anetina první deska byla až na dvě skladby taky hrůza (byť s velkým komerčním úspěchem), ale té bylo 17, tam se to dá zcela chápat. Emma je přeci jen starší, vyspělejší, měl jsem pocit že už ví co chce. No snad na to časem přijde.
@bezík: Ale tohle je přestě to, co tomu vyčítám…. souhlasím se vším….Produkce CMH nechápe nic kromě svých počítačových programů a nastahovaných samplů. Dovedu si představit, že kdyby si Emma pozvala dva kytaristy a někoho na nějaký bonga nebo bubínky a předvedla tuto skladbu v nějaká jiné, muzikálnější nebo akustické podobě, mohlo by to být fakt dobrý…..
@bezík:
Tak nějak no..jakoby to nebyla uplně ona..
I klip na Emmmu málo ..elegantní ?
Možná mají mezinárodní ambice, ale i tak bych se nebála osobitosti.. charisma má Emma jednoznačně a netřeba to zabíjet nějakým ani ani stylem
Myslím, že ve spoustě věcí v SS měla přijemnější barvu hlasu ..
No naše Lola by jim do toho asi nešla ..¨:)
Slyšela jsem tedy zatim dvakrát ,ale nevim ,jestli si budu pouštět
Za to „I stand“ od GG – i když to taky není její styl..sjíždím pořád :) chytla mě za srdce..
Souhlasím s Vámi. Není to zlé, po technické stránce samozřejmě vydařené, ale její covery ze Superstar se mi líbily o 100% víc než tato tuctovější skladba. Přijde mi jednodušší a nezajímavá, i když samotný text zajímavý je, jen se to blbě udělalo. :-\ TO JENOM EMMA USTOUPILA NAJEDNOU OD ALTERNATIVY, ZA KTEROU SI DŘÍV STÁLA !!!!! Nechápu proč :-( Když přesně kvůli její osobnosti tu soutěž vyhrála. To nepochopím prostě tento náhlý strach či ústup, doufám, že nás už víckrát nezklame. Byla by to škoda hlavně pro ni pokračovat dál v tomto duchu bez ducha, když se jí líbí písně jako TOXIC, FEVER, VALERIE apod., ale dala se úplně opačným směrem. Why ? Who know.
Souhlas… At nazpívá sbírku lidovek, celá republika bude štěstím bez sebe a bude to mít větší úspěch než tento neslaný nemastný výtvor, i když od úchvatné Emmy, která má nejslastnější hlas na celém tomhletom světě. Si myslí, že nebude mít úspěch s tím, díky čemu vyhrála? Nevím, čím přemýšlí, ale určitě to nebude to pravé. Modleme se za ni..
Přesně !!!! Ona si prostě myslí, že by neuspěla s žánrem, který od ní všichni hltají + ten její božský hlas, takový má na světě opravdu jen ona a ještě je překrásná. Tak proč tak špatně uvažuje? Vůbec mi k ní tohle přemýšlení nesedí, snad prozře dřív, než úplně zapadne a naší andělskou Emmu můžeme dál sledovat už jen na prastarých, ale věčných záznamech ze Superstar, kterými nás tak navnadila a oslnila, že jsme od ní všichni čekali mnohem víc, něco úpl ně jiného, co spousta lidí ani nezná. Akorát ten název k té písni je neotřelý, ten jediný chválím a pak Emmin neskonale úžasný hlas.
http://hudba.zoznam.sk/rozhovory/10-10-2016-emma-drobna-som-clovek-ktory-si-casto-neveri-ocakavania-ludi-su-prehnane/