Farmář hledá ženu 2014 (28.2.): Boj o přízeň pokračuje (7. díl) + rekap
[singlepic id=8547 w=615]
V RS Farmář hledá ženu máme první šok z nového prostředí na některých farmách za sebou. Někde se jen bavili, jinde se hned pracovalo, nebo uklízelo. Čeká nás den druhý a boj o farmářská srdce pokračuje.
Den druhý
Hubaté nevěsty je potřeba zapřáhnout. Josef vykopává brambory, ony se i u této práce stihnou dohadovat. Libuše je z Josefa pořád stejně unešená jako na začátku. Pro těch pár brambor se táhli jak procesí, víc řečí než práce. Líba ve svém věku neviděla kýlu. Josef má dvě boule a pod nimi koule (jeho popis kýly), ale holkám ji neukáže, zatím.
I u švestkového koláče se dokážou dvě blondýny poštěkat. Brzy jim do řeči nebude. Blíží se host, kterého ani jedna nečekala. Nezvěstná Simona přijela se zpožděním. Omluvenka – zdravotní důvody. Nebo ji štáb nedokázal rychleji přemluvit? Katarína zírá a Líba sladkým hláskem čarodějnice vítá kolegyni ve své chýši. Josef je svůj, jako vždy.
[singlepic id=8560 w=615]
Fuj, lekla se příchozí jeho zástěry, ale víc jeho humor nekomentuje a omlouvá se za pozdní příjezd. O co míň to vadí Josefovi, o to víc vyšilují dvě sedřené blondýny. Katarína spustí výslech, má smůlu, Simona nic na kameru řešit nebude. Svoje schytá i farmář, projevuje zbytečně moc nadšení. Líba chce balit kufry a Katarína předvádí žárlivé scény. Chová se, jako by jí to tam už patřilo. Začíná hádka kdo, kde a s kým bude spát. Simona bude pod kontrolou dvou uječených blondýn. Ta je v klidu, nehádá se, nejde přeci o život. Končíme štěkáním kolem kvality pokoje. Simona má hezčí písek, lepší bábovičky, obě blondýny těžko ovládají emoce.
Kafe došlo, Pavel musí fungovat na čaj. Důvod odchodu do obchodu. Plán dne – malování. Pavel vše má, jen chuť do práce mu chybí. Holky budou uklízet, on bude bílit.
Farmář možná ani nehledá ženu, ale potřeboval uklidit a vymalovat. Pětadvacet let kuchyň pustla, teď se to hodí k prozkoušení zdatnosti panenek. Kdo si myslel, že chlívek je výsledkem Pavlova pobytu, má smůlu. Takto to údajně přebral od minulého majitele. Lída není tak naivní, aby mu to věřila. Panenky mají energie na rozdávání, ale farmář jejich tempo nestíhá. Váleček, cigareta a pivo, kdo to má vše najednou zvládat.
[singlepic id=8561 w=615]
Kdy žena vlhne a kdy schne, to je téma rozhovoru. Pavel lituje, že měl raději malovat ložnici. Životní dílo Pavla je hotovo. Holky jsou s výsledkem spokojené, on to neprožívá. Kuchyň v podstatě k životu nepotřebuje.
Po práci si konečně panenky prohlédnou Pavlovo království. Líba je víc nohama na zemi, Saša je k jeho snům tolerantnější. Dva králíci měli být postupně k obědu, ale rozhodli, že zůstanou na chov. Je tu malý problém, jsou to samice, bez samce k chovu nevhodné. Dvě ovce, dva králíci, odrostlé tele, pár hus a koník. To celé je minifarma, ne farma. Pavel sní ještě o pštrosech a pumě.
Včera se jezdilo za zábavou, dnes se bude makat. Petr rozdělil úkoly. Renata kosí a Kateřina kydá prasatům. Kamila bude třídit jablka na shnilé, pro prasata a použivatelná. Katka se vyřádila s vidlemi i na traktoru. Kamila zapomněla sebrat pár jablek a Renata zničila kosu, nějakou chybičku si Petr na jejich výkonu najít musí. Za kosení odměna – polibek na tvář. Kamila chce na Petra zaútočit s pomocí jablečného koláče. U jeho přípravy se může užírat žárlivostí, Petr si totiž odskočil na romantickou procházku se zbytkem holek. Chvilka pobíhání po louce, pak si štáb odvolal Kateřinu bokem a máme tady intimní rozhovor s Renatou. Válení v trávě a řeči celkem o ničem. Proč jeden druhého chce, nechce, přednosti, zápory…
[singlepic id=8562 w=615]
Druhou povalečkou v trávě je Kateřina. Opět obecné lichotky, ale přitvrdila. Dlouho neměla sex, Petr by jí vyhovoval asi i v této oblasti.
Tři ženské se derou na farmu, ale popravu králíka sledovat nechtějí. Je jim ušáka líto. Eva je ochotna ho stáhnout. Ale i to nakonec zůstává na farmáři a holky sbírají první mínusové bodíky. Eva projevila zájem a jde ho vykuchat. Králíka, ne Jiřího.
Po dešti rostou houby, proto hurá do lesa. Košíky se plní možná i proto, že holky neječí jako včera jejich kolegyně Líba a Káča, ale poctivě sbírají. Aleně vadí, že Miluše si urvala Jiřího jen pro sebe. Probírají technické problémy sestěhování a ujasňují si své představy o lásce. Tolerance, procházky, společné jídlo, dárečky, celkem se shodují.
[singlepic id=8563 w=615]
Ve víně je pravda, ale naše parta popíjí také pivo. Jiří vše bere přes rozum, srdce a city nechává stranou. Tím pádem to žádná z žen nemá po jeho boku jisté. Možná se bojí projevit city proto, aby ho štáb nedotlačil na radnici jako jeho předchůdce Mirka. Alenu přestaly bavit vytáčky a rovnou na Jiřího zaútočí: „ Ty nepotřebuješ sex?“ Jiří váhá: „Asi potřebuju.“ Začínáme řešit, co je vlastně sex. Sex je chemická reakce, přitažlivost, závislost. Eva tvrdí, že orgasmus je vlastně splynutí s Bohem, proto to lidé tak vyhledávají! Jiří vypadá vyděšeně. Miluše s ní nesouhlasí, Jiří nerozumí, kdo má vlastně pravdu? Sex je prý proběhnutí energií, bez přičinění Boha. „Co to je Bůh?“ ptá se Miluše. Vzpomínáte, podobné otázky měl v minulé řadě i Josef. Neopisoval někdo ve scénáři? Miluše má jasno. Jiří uvažuje po svém a ona tuší, že si žádnou z nich nevybere.
Pracovní tábor u Zuzany pokračuje. Hassan s Tomášem rovnají další hromadu dříví. Farmářka s Martinem vyráží zkontrolovat ohradu. Hasič by přibral ke koním i ovce, prasátko a drůbež. Klasická farma ho láká. Martin je pro Zuzanu nadále nedůvěryhodný. Nevěří, že jí říká celou pravdu o svém soukromí. Láska hory přenáší, ale požárníkovi málem rupne v zádech, když se pokusí Zuzanu nést v náruči. Pár metrů a musí šlapat farmářka zase po svých.
Dva odjedou nakupovat a třetí využívá situaci. Jak nejde o práci, je Hassan v pohodě. Po delším namlouvání a poznávání by byl ochotný žít na farmě. To alespoň tvrdí nyní, když mu to nehrozí. Místo práce probírají tetování. Zuzana touží po jednorožci a Hassan jednoho měl na prsou. Ale už je minulostí, nechal si ho přetetovat jinou kérkou. Další společný znak – oba používají k jídlu pouze vidličku. Osudové setkání a farmářka jihne. Pánové se vrátili s večeří a cestou natrhali luční kytky. Hassan nesmí zůstat pozadu a rychle škube co je po ruce. Sranda musí být, ale někomu do smíchu není, hlodá ho žárlivost.
[singlepic id=8564 w=615]
Co si pánové nakoupili, z toho vaří večeři. Zuzanu Hassanova přítomnost uklidňuje, odpouští mu i kožené žabky jako obuv ke koním. Ostatním by to určitě neprošlo. Hassan se také rozplývá: „Fajn, super holka! Na nic si nehraje, obyčejná holka, maká od rána do večera. Je mi s ní fajn.“ Uvidíme, jak mu s ní bude, až bude tu práci chtít i po něm. Zatím se dál bavíme. Koňská farma a neprojet se na koni? Nemyslitelné. A rovnou bez sedla. Přes několikeré ujištění, že kůň je klidný, se konečně Hassan ladně vyhoupne na jeho hřbet a farmářka ho odvádí z pastvin zpět na farmu. Zuzana je nadšená, její oblíbenec je mimořádně učenlivý a pokyny plní napoprvé a správně. Dokonce si je dokáže i zapamatovat. K Martinovu projevu už tak tolerantní není. Tomáš i Martin seberou odvahu a koně si také vyzkoušejí. Bez jízdy. Nasednou, sesednout a stačí.
Příště dojde i na slzy a bude se poprvé vyřazovat.
Zdroj : PR Prima
Související články
– VIDEO: Farmář a pasáček vepřů Petr dívky nešetří: Favoritka vystavila vnady uprostřed hniloby!/Deník Aha!
– Harašení ve Farmáři: Samorost Pavel láká své nápadnice do ložnice nevkusnými vtípky, ony mu vyhrožují znásilněním/Super.cz
– Lidská hloupost je nekonečná: Farmářka Zuzana a Josefova Katarína jsou toho nezvratným důkazem!/Deník Aha!
Farmář hledá ženu - Návraty
Podobné články
- Farmář hledá ženu 2014 (11.4.): Víkendová romantika (13.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (21.3.): Rivalita vrcholí (10. díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (18.4.): Něco končí, něco začíná (14.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (25.4.): Poslední ohlédnutí (15.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (28.3.): Dobojováno (11. díl) + rekap
Diskuze k článku
Farmář a pasáček vepřů Petr dívky nešetří: Favoritka vystavila vnady uprostřed hniloby!
To by me zajimalo proc Zuzana zacala hasicovi neverit.vzdyt tam makal jak cernej.:-)
@gabisollis:
Já myslím, že to jeho dítko bude dostatečná záminka. Ono to totiž čím dál tím víc vypadá, že slečna nechce žádného. Ještě tak románek s Hassanem by mohl být mediálně zajímavý a využitelný pro případné další zviditelňování.
@Ananas: a tak ja vim,ze Zuzana nechce nikoho.:-)ale obcas na to proste zapomenu.:-)
@gabisollis:
A navíc, jak bylo lze viděti na webu, zdráhal se kvůli ní vrhnouti do ledových vln horské bystřiny. A to se neodpouští…
@Ananas: fakt? To jsem nevidela,ale asi pred 3minutma v tv byla ukazka jak ji chtel vzit do naruce ale malem upadl.:-)
@gabisollis:
No tak to to má chlapec spočítaný. Chudák Soptík.
Je to v tom videu „Hassan nahoře bez“
http://www.mediashow.cz/showbiz/foto-farmarka-zuzana-znovu-sokuje-svlekla-a-ukazala-prsa.html
Harašení ve Farmáři: Samorost Pavel láká své nápadnice do ložnice nevkusnými vtípky, ony mu vyhrožují znásilněním
Lidská hloupost je nekonečná: Farmářka Zuzana a Josefova Katarína jsou toho nezvratným důkazem!
@Ajda: Jak to tam bílil s tím cígem. :-D
@Ajda: :-D Kurnik, kdo to tam píše? Mě ten bulvár začíná fakt „moc“ bavit. Mi ty popisy přijdou mnohem vopravdovější, než celá vopravdovost FHŽ.
@Bobby Brown: no, řekla bych, že tyto články potvrzují, že bulvár kecá z cesty, píše pindy vycucané z paty sice často, ale né vždycky ;-)
Kdepak je Latěna? Už by to skoro potřebovalo zase nějakou reportážičku s ceněním chrupu a ujišťováním jak je Zuzka strašně primová baba a skoro kámoška, jak je to všecičko vopravdové, tak říkajíc přírodní seznamování za účelem hledání životních partnerů
Extra se s tím nepáře a rovnou nás informuje, že Káča žluklý chemlon bude vyexpedována opět směr kasa v supermarketu Velký souboj rajcovních blondýn
fíha, blondýnám se bude v dnešním dílu dařit. Jiříkova Evička z ČK v ČK také pouští odvážné myšlenky …
na její vysvětlení důvodu závislosti na sexu jsem zařvala hlasitě (ofiko- VIDEO: Potřebuje farmář Jirka sex?)
O bulvaru si myslim svoje,ale „lidska hloupost…….“.v a-ha je celkem povedenej.:-)
Tak to jsem se zase „vyznamenala“… co slovo, to perla :D
@Lída:
Lído, v tom prostředí by mi zakrnělo naprosto všechno, mozek nevyjímaje. :) Tam se hlubokomyslné myšlenky očekávat nedají. I duše musí být občas nakrmena a asi nebylo čím. U Pavla potrava prostě chybí na všech frontách. :) Tuším, že ho se Sašou máte docela rády, ale mě vůbec ničím neoslovil. Dítě je dítě do určitého věku, pak už je to tragédie.:)
@Bobby Brown:
To píše sám život:))
@okkvp: !
Takže závislost na splynutí s Bohem? Není zde nějaký zpovědník prosím? Nebo aspoň psychoanalytik?
UÁ!
@Lída:
Lído, jestli víš a smíš:
Jak dlouho už tam Pavel žije? (Přišel tam z paneláku, jak jsem pochopila z ofika)
Objekt koupil, zdědil…?
Přišel tam už sám nebo ještě se ženou?
Dříve už někdy někde hospodařil?
Děkuju předem.
Včera Katarína na FB postupně psala – Simona je fajn ženská, Simonka se opravdu k Josefovi hodí a rozumí i zvířatům ji to přeji … to vypadá, jako by společná vášeň k alkoholu vyhrála.
@Ajda: To jsi neviděla tu křeč v tlamě/úsměvu a obrnu/křivici v prstech, když to tam psala. ;-)
@Ananas: Ahoj, já vím, ale nevím, jestli to můžu říct… :)
@Bobby Brown:
O Libuši by to nenapsala ani s pistolí u hlavy.
@Ananas: To říkala Marie taky, že splynula s Bohem. Křesťané si to však vysvětlili po svém a tak vznikla pana Marie. ;-)
@Bobby Brown: panna
@Ananas:
20 – Manželka /ani není jasné, jestli už bývalá/ údajně žije v té lepší části stavení.:)
@Lída:
Co se dá dělat. Prolítla jsem dodatečně 1.díl, z toho jsem pochopila, že koupil a žili tam spolu. Ptala jsem se hlavně proto, že minule na mne Pavlovy povzdechy nad případnou neopravitelností elektřiny působily dojmem, jako by tam teprve přišel a zjišťoval, jestli to vůbec dávat do kupy nebo jít o dům dál. Ale to asi jen mlžil.
Večer naviděnou:))
@Poštovní holub:
Jojo, už se mi to vybavuje. To musela mít radost, když se tam usadila televize. Myslíš, že dočasně prchla k mamince nebo to škodolibě pozorovala mezi záclonami?
Jak je to všechno ta opravdická pravda, tak se mi zdá, že zcela nepokrytě Pavla řídila na place.:)
@Lída:
Jak jsem teď tak koukla na ten 1.díl, uvědomila jsem si, že štáb se moc moc snažil, aby se Pavlovo obydlí téměř nedostalo do záběru. Je tam ten mžik, kdy Pavel říká, že jeho je ta půlka a jinak je vždy vidět to hezké, bílé. Takže už naprosto chápu, že jste nevěděly, do čeho jedete.
A co ty lebky a kožešiny, co sliboval v Detenicích?
Pro Lídu to mělo být, sama se sebou si ještě nedopisuju…
edit: Oprava provedena :-)
Notorička Simona na Josefově farmě: Okamžitě se musela napít!
jojo, dneska to nesmím propásnout :-))
Bohužel se začínáme vyrovnávat slovenskému farmářovi nejen co počtu zubá. K- Káčko je silná káva.
@Prochor:
Nebudeš mít tip na nějaký song na kuráž? (Po Káká verzi Halelujah jsem to nutně potřebovala:))
Vážení, tak mě naprosto uchvátil Libušin modýlek na kopání brambor. Třešinkou na dortu pak byly tyrkysové umělohmotné oryngle. Evidentně nerozumím chlapům, protože nepochopím, jak někdo tuhle kýčařku může označit za přítulnou a milou. Brr.
@gabisollis: Protože ona hledá pracovní sílu, ne chlapa. a natvrdo to říct nejde. tak nevěří. a u Hassana to je osud, přece :-).
@Jonatána:
Mně ty oryngle okamžitě připoměly takové ty kravského náušnice, (jeden čas frčelo nosit je na tašce) Ideální módní doplněk na farmu. Téměř mimikry.
@Jonatána:
Přímo kismet, když tam máme toho Turka:))
@Ananas: jj to se Libe musi nechat,ze ma peclive vybrane doplnky na farmu.:-)ta kabelka co mela minule v lese ma totiz vzorek maly kone.zadnej LV.:-D
@Ananas: No jo, taky jsem to na gympůu měla :-). Chudák Líba, tak ona je vlastně kráva :-)))))))). Zapomněla jsem se vyjádřit k Pavlovi. ale to asi proto, že se mi nesotává slova ;-).
nedostává
Paní Klošová strčí do kapsy obě chemické blondýny. Žádné malé čmuchalky, jak je označil Josef, velké slepice to jsou.
Jezis ta Katarina je naprosto priserna. Sama se tam vtirla kdyz ji tamten vyradil a ted bude drzkovat na klosovou.Docela by me zajimalo kolik je klosce let.nevite nekdo?
Letos se jim velmi daří i na poli kamery – vůbec není poznat, jak účastníci skákají, jak pan rejža s kameramanem diktují – aneb ať žije přirozenost :-)))
@gabisollis:
Nevím, na ofiko její profil nevrátili, kdoví, jaká bude doopravdy její role.
Každopádně jí bude míň než vypadá.
@Ananas: ja to tipuju,ze kloska dostala karton rumu aby na farmu prijela.:-)hlavne bych u ty ctyrky nedoporucovala skysnout v hospode u flasky.to by nemuselo dobre dopadnout.
Kdyby lenochod dokázal pít pivo, držet štětku a druhou rukou cigaretu, tak je to celej Pavel :-)
Dneska me ani Hassan nesedl.byl spis trapnej nez zabavnej a nejlepsi byli ty komentare co si navzajem o sobe mysli.
Kloška je z těch tří opravdu nakonec nejvíc v pohodě a nad věcí. Katarínu bych musela nejspíš zabít, kdybych s ní měla někde být!
A Zuzana má v hlavě vymatláno.
Mimochodem, nevíte, kde na Vysočině má farmu Jiří?
@pimpa: aby nebyla nad veci kdyz je utlumena alkoholem.:-)
@gabisollis: náhodou Hassan pobavil jak měl celou dobu na koni vytyčené palce, aby mu nespadly ty žabky
@gabisollis: No vidíš, a mně dnes nalitá nepřišla.
Názor z diskuze odjinud:
„citrooon: Jo, tak sbírka se už dělala, když vyhořela a uhynulo tam x koní.Dostala cca 2,5 mega, ovšem koně si jich moc neužili, dokonce po tý sbírce chcípali hlady.Zadej si do vyhledávače koňský domov důchodců Rolinka, nebo Zuzana Poláková a najdeš zajímavý info o týhle vychcandě.Na starých kobylách, co sotva lezou a mají mít u ní klidnej důchod, odchovává hříbata.Ty co se jí nehodily klidně nechala utratit.U koňáků, který si zažili tu aféru po vyhořelým útulku a který jí naivně poslali prachy pro koně, je to totálně profláklá podvodnice.Ale že je tak splachovací, že bude ještě svou držku vystavovat v TV a dělat ze sebe chudinku, tím ještě postoupila o level v tom jak je odporná. „
@pimpa:
Moje favoritka, paní Klošová, mi taky přišla, jako závan něčeho normálního v naprostém blázinci.:) Ať už má jakékoliv problémy, mozek jí funguje mnohem lépe, než těm recyklovaným a zcela nepoužitelným /i za střízliva/ jedubabám. :)
Můj zrak padl na nějakou fotku Ivany Trumpové, podoba s Libuší nepřehlédnutelná. Stejný styl, jen se jedna holt trochu lépe vdala…
@Ananas:
Libuš by teda mohla u Trumpové otevírat dveře.:)
Na jednu stranu bych si ještě ráda užila paní Klošové (též mi přijde z celé sestavy jedna z nejnormálnějších a na nic si nehrajících, televizně neslavomanských), ale kdyby byl příští díl poslední, přišlo by mi to tak akorát.
@okkvp:
Kolik to má mít vlastně ještě dílů?
@Ananas: nevím, ale tuším, že bývalo dílů 13-14
@okkvp:
Tak to už asi nevydržím!:)
@okkvp:
Jejda, to bude hodně nastavovaná kaše. Pavlik a Pepik tu další nudu nezachrání.
@Ananas: leda by se ten první po dívčí kůře v koupelně ukázal být dosud opatřen žertovnou zubní protézou, gumákem na hlavě a utajeným prosperujícím velkostatkem v úrodném Polabí
(mám dojem, že tak si to představovaly při psaní dopisu i jeho dvě nápadnice)
@okkvp:
Hehe, a ten druhý nejpozději v přespříštím díle přizná, že je na vlastně na chlapy a v posledním uzavře registrované partnerství s Jiřím.
Ačkoli, to by zas tak překvapivé nebylo, dlouhodobý pobyt s chemlonovým duem by mohl připravit o mužství i Casanovu.
Jo a nemohl by si Péťa nechat všechny tři?
@Ananas: Nemohl, však víš, že Káká našla větší zalíbení ve zpívajícím kolegovi. On ji možná snídaňovým koláčem či štrudlem zaslepený Péťa zavrhnul, ale je také možné, že mladá zpívající matka seznala, že v domácnosti zásadně chybí vstřícná dítko hlídající babička a že prkna obecního kulturáku přece jen neznamenají ani svět maturitních plesů, volby miss VŠB a ani Maruška Pojkarová by tam své CD slavně nekřtila
@okkvp: A hlavně Péťa nenosí šálu.
@okkvp:
Aspoň na prázdniny…Každá správná celebrita přece potřebuje mít svůj tajný ráj, kde spočine a odpočine od pozornosti fanoušků a fuj bulvárních novinářů;-)
Co rikate na Jiriho?Me teda vubec nesedi.ten me prijde nejmin,ze se chce seznamit,ale spis hleda pracovni silu.co tam na konci mlel?ze on neni typ aby se hned ozenil a bla bla bla…vzdyt se snad nemusi hned zenit.a taky si nemyslim,ze farmarova „zena“ musi zabijet a stahovat zvirata.si snad tu praci muzou rozdelit.ten zustane sam.jo a Alena bude takova ta ticha voda brehy mele.:-)
@gabisollis: Jiří se asi seznámit skutečně chtěl, teď ale vypadá, že tlaky na přirozenost a nenahranost situací/akcí/výběru mu lezou krkem a v těch chvílích, kdy mu bylo těžko – byl nemocen, v soukromí svého pokojíku usilovně studoval smlouvu a výkrut z ní vymýšlel
Jak FHŽ sleduju už jen letmo, tak jsem nějak nevěděla, kdopak že to je ta paní Klošová :-) Teď už vím a musím se přiznat, že když ta paní v klidu povídala na kameru, tak působila o hodně líp než ty dvě blondýny, tak nějak normálně… A jak Josef původně nějak divně vypadal, tak se mu fakt nedá upřít, že se o své „nápadnice“ stará přímo vzorově!
Pavel je mi dost nepříjemnej (nevím ani proč) a tím, jak prý bydlí jinde, mi připomenul „kozího dědka“ (zapomněla jsem jméno, tak proto užívám přezdívku), který také pro děvčata měl tu šílenou kůlnu a bydlel jinde na kopci (kam se kamery nedostaly).
Jinak Prima asi má fakt problémy se sháněním farmářů, když považuje za farmáře i člověka, který má pár králíků, slípky, želvičky a hlavně a v hlavě touhu po pumě a pštrosech. Tady nevidím žádnou farmu, jen běžnej domek na venkově, kde je vcelku běžné mít pár slípek, králíky, vepřika, atd. V pojetí Primy by pak v běžné české vesnici bylo „farem“ opravdu hodně…
U Zuzany mě baví Hassan, který pouze tvrdě pracuje na honoráři (jenže je blbej herec a nedá se to moc poslouchat, ale jak už tady psal BB, pořád líp než slizkej Indián), ale Zuzana? ta nehledá mužského, té stačí reklama.
Zbylí dva farmáři mi nic neříkají, tam přeskakuju tu nudu.
@okkvp: no vypadal jak kdyby mel v ty smlouve,ze se musi ozenit.:-)
@gabisollis:
Je zvláštní, ale myslím, že se seznámit doopravdy chtěl. Asi je hodně zvyklý být sám a teď ho to všechno zaskočilo. Tři vdavekchtivé dámy mu přestavují kuchyň, štáb s ním šoupe jak s šachovou figurkou… To že je od začátku (už v rozhovorech) zkouší z farmářských dovedností, pramení spíš z jeho komunikační neobratnosti a uzavřenosti. Je snazší bavit se o práci se srpem než o něčem osobnějším.
@Lenka:
Paní Klošová je skvělá. Život ji patrně zkopal do kuličky, ale vypadá, že jí zůstala trocha zdravého rozumu, nadhledu a ba i sebeironie.
Musím pochválit střihače (a asi rejžu), protože se člověk zase nechal nachytat. Dle upoutávek to vypadlo, že bude zábava, přitom byla nuda, jen těch pár zajímavých sekund z upoutávek bylo rozplizlých do padesáti minut. Zajímavější jsou samostatná videa k nějaké situaci. Z ženských mě tam nejvíc líbí Renata.
To už mě víc baví vopravdicky vopravdový „dokument“ NeohroŽeny (na iPrima).
@Ananas:
souhlasím :-) mně dokonce překvapilo, jak jí to slušelo, myslím ty záběry, kde měla upravené vlasy
@Ananas: vim,ze je ru Klosova vas fanousek,ale uprimne nechapu proc?:-)ja v ni treba vidim rezignovanou,neupravenou zenskou, kterou mozna semlel zivot,ale ona totalne rezignovala.to,ze je alkoholicka rekla sama.zkratka tam Josef ma jen extremy.ty dve husy co si mysli,ze je jim furt 20 a Klosovou ktera mozna neni hloupa,ale totalne bez zivota.
Jirka je nejspíš normální stárnoucí chlap z vesnice. I když normální – on snad ani moc nepije:-) Ale je dost pravděpodobné, že ve svém věku už může mít nějaké zdravotní potíže. Jedna z možností jeho indispozice by mohl být projev deprese, což by i vysvětlovalo, proč dlouhodobě vypadá tak trochu bez energie. A pak je otázka, jak moc bude potřebovat ten sex, o kterém se bez bázně a hany rozhovořila Alenka. Ta ho asi bude potřebovat o dost víc:-)
@Bobby Brown: jj uplna pravda.to same me napadlo kdyz byli ukazky na priste a v tom jsem si uvedomila,ze to bylo jedine zajimave z toho co bude priste.:-)Renata se mi taky libi zato Kamila.to je neco strasnyho.
Tak jsem si ještě zkoukla prvotní medajlonek Pavla (poprvé), protože jsem m.j. nechápala, proč tam k němu šly ty podle mého názoru ty skvělé ženské Lída a Saša. No, v medajlonku je vidět vcelku pěkný bílý dům, upravené okolí, pasoucí se 2ks oveček (snad i koza), poníci. Ale nikde ani jediný záběr té neomítnuté kůči, kam se nakonec děvčata dostala… Zřejmě nějaký vtípek režiséra? scénáristy? RS? Nějak mi hlava nebere, co má za smysl hrát hru FHŽ, kde se nápadnice dostanou někam, kde farmář (v případě Pavla „farmář“) vlastně vůbec nebydlí ? No, nerozumím tomu :-)
@gabisollis: A tak Kamila má pár předností. ;-)
Jinak mi moc nesedí.
@Bobby Brown:
Ale jen ten pár:-)
@Lenka: proti tomu sklari co byl v jiny rade je Pavel velkofarmar.:-)
@Bobby Brown: to vis ty me nechavaji chladnou.(ty jeji prednosti);-)
@gabisollis:
Rezignovaná asi bude, ale už to, že alkoholismus přizná, ostatním i sama sobě, vidím jako plus. Jasně, že není žádná žena roku to není, za kámošku bych ji patrně nechtěla. Ale výrazně se vymyká z řad účastnic podobných pořadů, vesměs uniformně se pitvořících.
@gabisollis:
Jj, máš pravdu :-) na toho skláre jsem zapomněla :-)
Vč. toho, jak jsme tenkrát uvažovali, kdy Prima najde farmáře už nakonec i v nějakém paneláku, kde bude ten dotyčný jednoho králíčka v obýváku, želvičky v předsíni, papouška v kuchyni a na balkoně květníky s rajčátky :-) Začínám se obávat, že Prima vidí farmáře v každém, kdo má víc než 2-3 kousky jakéhokoliv domácího zvířectva … :-)
Jinak koukám, že se ti nelíbí paní Klošová – ale na mě fakt dělala včera dojem, že to má v hlavě x-krát víc srovnaný než ty dvě recyklované účastnice RS, které v tv vlezou, kam se dá.
@Bobby Brown:
Taky jsem si říkala, že všechno zajímavé už jsme viděli předem. Vím, mohla jsem vydržet a nechat se překvapit, ale to bych nesměla ani sem:(
@Lenka:
A on snad bydlí v něčem lepším? Ledaže by mu to obhospodářovala jeho ex.
@Mik:
Jiří mne včera zaujal vcelku rozumným povídáním, jak pro vážnější vztah potřebuje delší čas. Což je logické, ale málokdy slýchané v téhle RS, kde zejména Laťka vidí plamen životní lásky a slyší svatební zvony znít cca po dvou třech dnech, co se ti dotyční znají… :-)
@Ananas:
no, taky nevím (kde vlastně bydlí) – jen z jeho medajlonku to vypadalo jinak + včera pravil, že bydlí jinde, než kam panenky přivedl (plácal cosi o zkoušce?) = takže nevím :-)
@Lenka:
Já myslím, že Jiří si nevybere. Ale to přece neznamená, že by nemohli zůstat nedále v kontaktu a třeba v budoucnu pokročit dál. Ovšem pokud to nápadnice nepřepálí a nevyděsí ho natolik, že se zcela stáhne do lesních samot.
@Lenka: ne ne Leni nelibi.vcera nemela moc prostoru tak uvidime.:-)videla jsi ji pri tom seznamovani?od ty doby se mi nelibi vcera uznavam me nijak nevadila.
@Lenka:
V medailonku sice přiznal, že mu patří tato půlka, ovšem divákům i nápadnicím kamera ukazovala jen tu druhou. Co plácal o zkoušce, to bych fakt vážně nebrala. To špinavé nádobí a odpadky tam taky asi schválně naaranžoval, že. Princ Radovan přestrojený za zahradníka fakt není. Taky otázka, co nám sestříhali. V Detenicích mluvil o lebkách, kůžích, televizi. Já bych fakt hrozně ráda věděla, jak dlouho tam hospodaří. A třeba jak dlouho nešla ta elektřina.
@Ananas:
díky za info :-) Dětenice jsem taky celé neviděla, tak v tom trošku plavu…
@Lenka:
No právě, dovedeš si představit, že by Prima musela investovat do toho, aby seznamující se človíčky pozorovala po dobu několika týdnů? Protože cokoli dříve je jen chvilkové vzedmutí hormonů. Nehledě na to, že před kamerami (i když už si je třeba účinkující po nějaké době až tak neuvědomují) se prostě nikdo citově úplně neotevře (snad s výjimkou naprostých exhibicionistů). Lidé si prostě musejí říct a udělat některé věci v naprostém soukromí.
@gabisollis:
právě že neviděla celé, proto jsem taky nevěděla, kdo paní Klošová vlastně je (jen jsem někde zaslechla něco o nějaké notoričce), o to víc mě ta paní včera překvapila (ok, byla to jen chvilinka, co mluvila na kameru, takže uvidíme :-)
Na ofiku v debatě o Pavlikovi odkaz na badzone.cz/desmodus1
Co Vy na to?
@gabisollis:
91 – Však se nám vůbec nemusí líbit všechno stejně.:) Máš na to svaté právo. Já mám taky své antipatie, které nejsou hromadné.:)
@Poštovní holub: a tak jasne.:-)jen je jednoduzsi si notovat.:-)
@gabisollis:
Však bude nad čím! Pokud vydržíme, je to letos trochu náročné, najít si něco, proč se na to ještě dívat. Já mám paní Klošovou.:))) A ty mi ji můžeš klidně „zošklivovat“, ale já nepovolím. :) Věrně jsem přilnula.:)
@Ananas:
96 – Mně se to nechce otevřít, ale asi se bez toho obejdu. Právě tady mám dost silnou alergii.:)
@Lenka:
Lenko, když najdeš chvilku, jukni na ofiku na 2.díl (čtení dopisů a setkání u kulatého stolu, já jsem si teď pustila ty kousky s Pavlem a Josefem a jejich nápadnicemi, takhle zpětně je to zajímavé.
@Poštovní holub:
Přilnula jak kloš, viď, já taky:)
Možná jsem ten odkaz špatně napsala, ale to máš fuk. Death metal (aspoň myslím) a pár obrázkuobrazku našeho Pandy
@Poštovní holub: no urimne ja se na to divam jen kvuli tomu ze jednou tydne to zas tolik casu nesezere a protoze me bavi diskuze na panackovi.jinak bych to uz zazdila.:-)a neboj se o Klosovou jak jsem psala vyse vcera me nijak nevadila,ale ani nezaujala tak uvidime jestli dostane vic prostoru.
@Mik: 94 – souhlasím! ale vždycky mě dostane Latěna s tím chrupem od ucha v uchu, jak to těm lidičkám vnucuje :-) i když chápu, že je za to placená, blbě se to poslouchá a blbě se na to kouká :-) (já z ní – v momentu, když vztyčuje nad hlavu prapor obrovské a životní lásky u lidí, co se znají pár dnů, mám prostě osypky… a že vztyčuje často a ráda, o tom žádná)
@gabisollis:
Uvidíš, ještě si ji oblíbíš.:)
S Ananáskem lneme. :)
@Ananas:
101 – díky za tip, juknu :-) Jinak mi to nedalo a „dala“ jsem medajlonek Pavla ještě jednou, tedy jen začátek… a máš pravdu, on tam v začátku před tím vcelku pěkným bílým domem plácá rukama ve vzduchu, jak tohle je jeho půlka a po levé straně je na chvilku vidět kousek té kůči, kam holky nakonec zavlekl (ale to vidím až teď, tedy po dílech, kde už kůča byla). No, z tohohle medajlonku ty holčiny fakt nemohly tušit, do čeho jdou :-(
@Lenka:
A teď si představ, že jsi Jiří a vytlemená Latěna se Tě po stopadesáté na kameru ptá, jestli už jiskra přeskočila a s kým a mimo kameru na Tebe patrně vrčí, že máš být pozitivní a otevřená. Taky by se Ti udělalo šoufl a dala by ses radši na poustevničinu.
@Ananas:
Takže v příštím díle Jiří začíná sušit kobylky:-)
@Mik:
V nouzi i kloše
Ananas/Mik:
z téhle představy se mi dělá dost špatně :-) … takže asi bych fakt radši sežrala usušenou kobylku :-) Ale možná chlapi Laťku vnímají jinak?!?
@Lenka:
Laťka je ten typ na jeden, dva, maximálně tři dny, to souhlasí:-)
Ježiši, Hassan dneska byl na policii :-)
Fb:
Bara Avi Ávokruk: Bez nekde s tema cmoudama.. Toho vola bych okamzite poslala mezi Turky.Marokance..fuj. — Hassan Atalay: Bara Avi Avokruk – dnes jsem na Vás podal trestní oznámení za trestný čin hanobení národa,rasy a vyznání na veřejně přístupné internetové síti. ( vše zdokumentováno a ofoceno). Hassan Atalay
před 5 h
@Lenka:
Fujtajbl. Z těhle dvou je Hassan ještě ten lepší.
@Bobby Brown: videl jsi na offiku u Renaty ten chytrej prispevek od jiste osoby?to je pako.:-)
@Lenka: přesně. s těmi staženými vlasy vypadala líp než obě chemické jedubaby dohromady, její projev je o pár levelů výš. což mě velmi příjemně překvapilo.
@gabisollis: Ještě ne. Já tam ty komenty moc nečtu. Jednak jich tolik není a jednak je to celý takový divný. FB už mne taky nebaví, protože tam se to zvrtlo v dámskou fekál bitku. U toho být zrovna nemusím.
Pavel
Vážně stále nechápu, jak dvě normální ženský můžou vydržet u toho uhulenýho lenochoda. Nebo spíš co jim za to bylo nabídnuto…Pokud se takhle chová před kamarama a dělá sám sobě takovou vizitku, padají na mě mrákoty, jak se chová v běžném životě. Zda je to ve scénáři, tak se divím, že si odsouhlasil roli špindíry a hulváta. Jestli dojde k nějakým sbližovacím pokusům a líbacím scénám, řeším to jak při hororu a dávám si ruku před oči, protože vidět tuhle pusu v akci, to asi nedám :))))
Jiří
Ten se jasně necítí ve své kůži, ale aspon věděl, že natáhnout si do bejváku Katarínu by byla velká chyba a to by ho ta hlava bolela víc a asi bychom ho neviděli vůbec :)
Petr
Když ho vidím, tak se mi zdá takový…povadlý. Ale jestli mu vzkvétá farma, tak se tam holkám určitě líbí :D Ale otázky na kameru typu kdo se mi líbí a nelíbí a proč by se mi měl líbit a co na mě vidíš a nevidíš, to je docela nuda.
Zuzana
Ona chtěla jednorožce, on ho má vytetovanýho…je ruka v rukávě…. :))))
Josef
Co ten člověk vlastně chce? Toť otázka. A jestli si vážně myslí, že mu to ty dvě vyzobaný slunečnice splní :D
@gabisollis: Jestli máš na mysli toho sekáče, tak ani nevím, co si o tom myslet. Ale aspoň vím, že tam Renata reaguje. :-)
Sledovanost dál klesá. Poprvé počet diváků nepřekročil v průběhu dílu 500 tis. Maximum 483 tisíc. Průměr cca 447 tis.
@Ajda: tomu se vubec nedivim.RS posledni dobou stoji za dve veci a nemusime chodit daleko.Co treba jak zpackali vyvolene?Diskuze jsou taky mrtve coz me moc mrzi,ale ono fakt neni o cem diskutovat.Je to presne jak psal vcera BB.Zajimava ukazka na priste rozlezla do 50 minut.Vcera jsem to zkoukla jeste jednou v nadeji,ze mi neco uteklo pac v patek vzdy prilitnu domu az v19 hod.,a jsem KO,ale ne byla to jeste vetsi nuda nez to videt poprve.Doufam,ze HSTM bude lepsi.
Jeste jsem se chtela zeptat.Ted vzdycky je napr.Pavel pak Jiri atd a zase zpatky.To bylo vzdycky?Ja vim ze u slovenskyho byl vzdy jeden farmar pak dalsi a ne ze se k nim vraceli.takovy jako maly epizodky.Bylo to u ceskyho jako u slovenskyho nebo to mam pomotany.(doufam,ze je to srozumitlny nevim jak to lip vysvetlit)
@Ajda: Vzhledem k tomu jak si natahovali triko s tristní sledovaností VV, tak bych tipla, že jsou stále velmi spokojení, radostně se plácají po zádech a přípravy další řady jedou na plné obrátky. Bohužel
@Bobby Brown:
Renata je z těch tří u Petra asi nejlepší.
Sledovat ofiko a fb debaty je o zdraví. Jen fb stránka Hlášky z FHŽ je zatím docela roztomilá.
@gabisollis: Skoky z farmy na farmu a zase zpátky to je česká specialita.
Udělat dva díly z ukázek a je vymalováno. Navíc napříč bulvárem je vždy to jakžtakž zábavné prozrazeno předem a zbytek na ofiku, nejlíp rovnou s videem.
Hlavně by se měla příští řada točit v jiném ročním období. Už mi začíná být Libuše celkem líto jak musí pořád dolovat ty brambory u každého farmáře.
@Wally:
Jasně, točil bych to v zimě, ať se holky na farmách nedřou. Můžou v klidu v sedě drát peří a u toho nám vyprávět zábavné historky, třeba že sex je spojení s Bohem:-)
@Ajda: presne.vse prozrazeno a pak jen cumime kde nic tu nic.diky za vysvetleni.:-)
Wally-:-DDD
@Mik: joj no to byla taky hlaska stoleti.
OT – na ofiku v diskusi jsem zjistila, že není jen FHŽ, ale daleko lepší dokument, kde můžeme vidět Sašu (samya).
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10698905598-nejsme-chudinky-jsme-hrdinky/21356226148/video/
@Ajda:
Viděla jsem to, v mnohém to vysvětluje její toleranci a nadhled nad prkotinami.
Ad dokument – symyo, to byly nalepovačky, nebo to jsou tvoje mrkačky?
@Bobby Brown: Nalepovačky, dopoledne před natáčením dokumentu jsme fotili fotky na plakáty ( viz fotky v bulváru ) Nestíhala jsem si hodit obvyklou vizáž.
Ofiko video: Libuše v ohrožení, Katarina ji chce udusit!
Kde je paní Klošová?
@Ananas: Mně by z tý Kotrmelíny fakt střelilo v hlavě. V její přítomnosti bych brzo spáchal buď vraždu, nebo sebevraždu. Ale spíš to první, a ještě bych se u toho pekelně smál, takovým tím smíchem šílence.
@Bobby Brown: Ona je Káča jen naprosto neschopná herecká šmíra a podle mě by stačilo kdyby štáb vypnul kamery a manifestačně odešel z placu se slovy, že tady natáčení definitivně končí …. Káča by za nejspíš běžela s křikem za štábem a hezky dlouho by se jeho doháněním o okřikováním zdržela
Já myslím, že pro Josefa by bylo nejlepší, kdyby si tam nechal obě (paní Klošová se vymykala, tak zřejmě prchla nebo ji ty dvě vyhnaly). On je kliďas, a ty dvě by se mohly přetrhnout, aby mu vyhověly. I ty sexuální narážky zvládají místo něho.
@Bobby Brown:
Pepik je nakonec světec, že už je do tý udírny nezamknul obě, nepřiložil pod kotlem a nezahodil klíče.
Ale opakovaně vyjadřuji své znepokojení: pokud je toto opravdu video z dalšího dne (chemlony se baví o druhé noci), kde je naše paní Klošová?
Vopatrně! Aby si nás tady nakonec Tamášová neblokla. ;-)
@Ananas: Notoriku přivázaly k posteli a zamkly dveře.
@Ananas: Možná už bylo vyřazování?
@Bobby Brown:
Už mlčim
@okkvp: Nezapomínej, že vše je tak přirozené, že oni tam ten štáb ani nevnímají, natož aby ve své naprosté přirozenosti zaznamenali jejich úprk.
Musím se podělit o velký zážitek. Byla jsem upozorněna na nový počin KáKá, která opět zapěla do hovoru a zábavy hostů kavárenského zařízení. Lara Fabian – Je suis Malade! Píseň, kterou už mnozí zcela zprznili a měla by být, jako součást karaoke, zakázána. Na své FB stránce sklízí velké poklony. Odmítám hodnotit její zpěv, všechno už bylo řečeno a ona, ke své velké škodě, vnímá jen lichotky, takže je to prohraný boj a je mi to lhostejné. Ale musím se vyjádřit k tomu, co udělala s francouzštinou. Pokud pracuje na své kariéře tak, že není schopná si najít nějakého jazykového poradce, než s tím vyleze na veřejnost, a jen to „odposlouchává“, vyjde z toho tento, pravděpodobně korejský text. Bylo to tak strašné, že se z toho musím vypsat. Snad to není OT, protože tato mladá žena se nás přece snaží přesvědčovat o tom, že touží zpívat u Petra v kravíně. :) I já jsem naprosto: Žššuííís!
@Poštovní holub:
Holoubku, to je bohužel osud zřejmě všech jazyků kromě angličtiny, že jim „zpěváci“ smějí beztrestně dávat co proto. Viz letošní finalistka ČSMT, měla k francouzštině asi tak daleko, jako kdysi Wimmer s Černochem k maďarštině. Přitom porota předla blahem. Kdyby obdobně nakládala s angličtinou, vykopali by ji až před divadlo.
Co se Káky týče, já jsem ještě pořád malade z jejího Hallelujah a nic dalšího riskovat nehodlám. A tomu ubohému skotu bych to taky nepřála!
@Ananas:
Krávy by přestaly dojit.:)
@Poštovní holub:
A kde se dá najít tento skvost, pro nás nemajitele FB? Třeba bude Slunce, seno a pár facek:-)
@Poštovní holub:
Třeba by dávaly rovnou kyšku;-)
@Mik:
Tak, asi je to zatím pouze pro fajnšmekry z FB.:))) A já to teda rozhodně nehodlám šířit, vypadalo by to, že jsem zlomyslná. :)
@Ananas:
Ovšem katastrofa by nastala, pokud by Petr choval charolaiský skot.:)
@Poštovní holub:
Byly by kačkanátky?
Oh mon Dieu, quel malheur!
@Ananas:
Určitě myslíš: Móódýýjéé! Poslechla jsem si šansoniérku a chce se mi plakat. :) Už nic takového dělat nebudu.
A nebudeme týrat skot, ani v myšlenkách.:)
A kam nám v té upoutávce zmizela paní Klošová? Možná, jak je to všechno tak přirozené, že udírnu točili ještě před jejím příjezdem, nebo zase až na podzim, dávno, po jejím odjezdu. Realita je někdy hodně náročná, zvlášť, když nám tak hopsá v čase.:)
@Poštovní holub: myslím, že časem se tam proplouvá velmi úspěšně
všimla jsem si, že Libuše měla stejnou jubku jako na bramborách, tak buď je prase anebo to je ta velká rááálita
ono i to uzení nebylo asi zas tak opravdovoopravdové, maso dávali do udírny teplé asi 40°C
@Poštovní holub: No akorát si dovolím korekci – onen šanson samozřejmě není Lary Fabian, to by začínala holka ještě dřív než Mozart. Autorkou je Alice Dona pro Serge Lamu (1973)
@Wally:
Jj, té blůzy jsem si taky všimla a překvapilo mne, že by neměla na každý den jiný model… Přitom u snídaně rozebíraly druhou noc…
Co 40, pěkných 23 stupňů měla. Ale to může být Pepikův recept.
Nesmíme být hnidopiši.
@Poštovní holub:
Takový pěkný vynález mívali Francouzi, gilotina se to tuším jmenovalo.
@Ananas: Měla víc, 23 bylo při prvním dotazu, při vkládání mas jsem sledovala teploměr a měla asi těch 40 místo požadovaných 70
pak tedy paní Klošová přišla později, nepamatuju si outfity našich dam, když dorazila
No co, jako malá cvičila fráninu s knížepánem u Večerníčku O loupežníku Rumcajsovi.
@okkvp:
Ano, myslela jsem v „podání“. :) Zdálo se mi, že podklad, na který pěla KáKá, byla verze, kterou zpívala Lara Fabian, ale mohu se samozřejmě mýlit. :)
@Wally:
A všímáš si těch střídajících se sestřihů bradky Josífka? A je tam toho mnohem víc, mají prostě stroj času, ne?:)
@Bobby Brown:
Teda knížepán měl daleko lepší nosovky!:)
@Poštovní holub:
Ona realita je jak známo pojem re-la-tý-vní…
@Ananas: relativně relaTVní
@Ananas: smi připomněla výklad Libora Vojkůvky, co znamená naivní malíř ;-)
OT pro Jonatanu: Jiste vite, ze nedavno zemrelo pouze mesicni dite prave v dusledku nevyhovujicich bytovych podminek, ale to preci neva, protoze bytova situace nemuze bejt duvodem k odebrani decka, ze, tak nejak jste to rikala? No, neni divu, ze potom je realita takova jaka je…
@Bobby Brown:
Jé, to je úžasný pan malíř, světošlap a broukopravec! Prosím, jak se zadefinoval, je-li to zde reprodukovatelné?
@okkvp:
Dokonalé!
@Ananas: jednoduše „na-i-vní“
@Bobby Brown:
Prskám, tleskám, Josef hadr:)))
@Bobby Brown:
:)))
@Bobby Brown:
To je ale hodně starý vtip, těžko to bude jeho definice. Podobně asi chlapi v různých reality show hledají vnitřní krásu: Když jsem uvnitř, je mi krásně:-) Taky staré, ale výstižné.
@Mik: Jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Josef sportsman veme kočky na kola
@kukin:
Tak to je nádhera! Prosím prosím, ať se do toho navlíkne i chemlonové duo!
@kukin: tak to kolo je boží :D
hlavně, že má nosič, aby si měla Libuše kam dát svoji brašničku
@Wally:
Taštičku si dá na nosič a ji samotnou Josef připřáhne za kolo, v nějakém vozíčku. Už je zvyklá, že ji takhle pořád popostrkává dědinou, tak aby si mohla užít i výletu. Bude jako carevna. :)
@Poštovní holub:
A Katarínka za nimi bude cválat na bujném oři à la lady Godiva…
@Ananas:
Jó!
pro Lídu: která barva vlasů je vlastně tvoje přirozená? Na FB máš ještě další dvě.
@Bobby Brown: To je dobrá otázka :)… Pořád přemýšlím jaká se ke mě hodí nejvíc… A pořád nevím :)
@Lída: Doprčic, Lído, já se neptám, jaká se k tobě hodí (samozřejmě ta zrzavá, nebo aspoň ta hnědozrz), ale jaká je tvoje přírodní. :-)
@Bobby Brown:
Ty jseš holt na ty zrzky;-)
Na FB je odkaz na youtube na farmy roku 2013, to proto, aby bylo vidět, jak to může vypadat. Moc hezké.
Radost ve Farmáři: Nenáviděná Katarina zmizela neznámo kam a propuklo veselí!
Zase nám bulvár jako první prozradí páteční děj. K tomu pár upoutávek v tv a víme vše, nic víc už v pořadu nebude.
@Bobby Brown: Vím já… Asi světle hnědá :)
@Lída: Ty jo, tak se zeptej maminky. ;-)
V pátek se kouknu na ten tvůj pláč. Jsem zvědav, proč budeš bulet. Pak to kdyžtak okomentuji, ju?
Podle fotky na ofiku to vypadá, že paní Klošová absolvovala cyklovýlet pěšky:)
@Ananas: Že by dostala před jízdou dýchnout a pak zákaz? :-)
Nebo dobře vydedukovala, že by ji v nestřeženém okamžiku jedubaby v čele s Katarínou mohly shodit z kola, jestli ona to nebude mít dobře očíhnutý.
Apropo být s Josefovými nápadnicemi, jsem v lihu v jednom kuse :p
@Ananas: Třeba neumí jezdit na kole.
@samya: Spíš bych řekl, že už nemůže, rovnováha je sviňa.
Podle ukázky na iPrima Líba pojede na Bělehrad a Péťa si mákne na Renatu. Uvidíme, co bude těch zbývajících 50 minut.
@Bobby Brown:
Což o to, ti tři to kolo taky pouze vedou (aspoň na té fotce, abych jim nekřivdila). S touto formou cyklo-turistiky mám četné zkušenosti;-). Ale paní Klošová má patrně raději nohy pevně na zemi. Někdo pro jistotu i ruce…
@Bobby Brown:
Zbývajících 50min bude Zuza pět ódy na Hassana a Jiří krčit rameny.
Tak to nebudeme protahovat, což :) …http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/95313/brutalni-proroctvi-farmare-pavla-soutezici-se-po-slovech-podivina-zhroutila-nebral-ohled-ani-na-male-dite.html?fb_action_ids=800527063310260&fb_action_types=og.likes
@Lída: To je mi líto, že tak mladá se musíš potýkat s takovou potvorou. Přeju ti, abys našla někoho, kdo ti bude oporou :-)
Takže pátek bude plný zoufalých duší, no to není povzbudivé.
@Lída: Taky ti přeji fajn chlapa, který ti pomůže „držet rovnováhu“.
Proč si myslím, že k odvysílání „tohotok“ by potřebovali tvůj souhlas?
@Poštovní holub: Nepotřebovali… Nebylo to plánované….
@Bobby Brown: :-(
@Lída: Jasně. Nechci tě nijak trápit, jen to není přímý přenos. Někam vás s Pavlem usadili, něco natočili, pak to sestříhali a myslím, že pokud bys vyjádřila nesouhlas, nemohli by to odvysílat. Jen mě to zajímalo, jestli účinkující mají právo veta. A možná ani nemůžeš teď odpovědět. Takže to beru tak, že ses k tomu postavila čelem, nemáš potřebu nic skrývat a mně se to líbí. A držím ti palce.:)
@samya: No jo, takhle vás označili v tom plátku.
@Ananas: Oni mají dohodu, on bude dělat reklamu Rolince, on zase jeho osobě, nic víc už bych v tom nehledal. ;-)
@Bobby Brown: „ona“ samozřejmě
@Poštovní holub: Lidy je neuvěřitelně silná a statečná a za zaslouží si velká obdiv .
@samya: Saši, prosím netrap se tím…. vždyť víš, jak to celé bylo… Nějak to musím ustát… (a Poštovní holoubku: tohle bylo hodně sestříhané, ale schvalovat jsme nemohli… :)… O tom snad mluvit můžeme….
@samya: Ode mě ho má. Jen se bojím, jestli se takhle „předhodit davům“ nebude příliš silná káva. Nedělám si iluze o diváctvu. Tak jí opravdu držím palce!:)
@Lída: Tolik slavnejch lidí trpělo stejnou chorobu, i tolik obyčejných lidí o kterých to širší okolí naprosto netuší ;-)
No drž se, teď budeš mít asi trochu větší peklíčko, bo diváctvo jest všelijaké a Pavlíčkovy blbečkovské úrovně jistě nemálo.
@Misánka:
188 – Naprostý souhlas.:) Nejlepší by možná bylo bezvědomí.:)
@samya: Teď jsi mi připomněla „cigánský“ vtip, který znám od L. Bílé, o tom koni, co se rozeběhl proti zdi. ;-)
@Bobby Brown: čím jsem ti to připomněla?
@samya: Nech to být, prostě mi to cosi připomnělo. :-)
Teď mě rozesmáli na FB s tou fotkou Kotrmelíny na koloběžce.
@Bobby Brown: Boby , Boby :-)
@samya: „bb“ prosím, takle to vypadá jako bych byl nějaký hrášek, či co.
@Bobby Brown: výtlem :-)
@Lída:
194 – Lído, každej máme něco :-) Někdo kulhá, někoho trápí žlučník, někoho dušička. A že ten – dosud naprosto tupě vypadající jedinec – na tebe najednou vypálil tak hnusným a necitlivým způsobem?!? Těžko je to z jeho hlavy (tenhle primitivní exot má opravdu do psychologa hooodně daleko a že prý čte? tak to mu „věřím“ asi jako to, že má farmu) – možná „pomohla“ režie, možná zaslechl něco, co nebylo určeno jeho uším, kdopak ví… Je to v každém případě totální ubožák, když se k tomuhle snížil. Ať mě i vymažou, napíšu rovnou, že je to podle mého názoru prostě obyčejnej dobytek!
V kažném případě na to kašli, vč. případných reakcí okolí, což možná teď po pátku nastane, protože lidi jsou zlí :-( Bolesti druhého se dokáže posmívat jen debil a debilové přece nejsou měřítkem tvých životních hodnot :-) A ten primitivní blbeček, co se k tomu propůjčil ve FHŽ? Ať se radši stará o svý zetlelý zuby a padající ratejnu! :-)
Pavel se vubec nicim neprovinil, pouze rekl Lide, jakej z ni ma pocit a ceho se boji. Co je na tom spatneho? Naopak me teda hodne prekvapil, ze to poznal.
Foukani bolistek Lide moc nechapu, nemoc je to neprijemna, ale musela tusit, ze se ji to nepodari utajit v reality show, ktera bezi nekolik mesicu. Pokud na to nebyla pripravene, nemela se tam ani hlasit. Pavel za nic nemuze. i kdyz po srdceryvnem placi bude Lida za chudinku a on za zrudu.
@Monika:
218
Jdi do hájíčku zelenýho! I RS má mít své meze! A nemoci lidí jsou tak výsostně soukromým tématem, že „do toho“ prostě nemá lézt nikdo (ani sebeakčnější režisér, ani po vlastní zajímavosti prahnoucí dosud naprosto nezajímavý účastník RS). Pokud to pak někdo udělá, tak pro něho (i jeho tleskače) nemůže mít žádný slušný člověk pochopení. Mmch – FHŽ je přece původně zábavná show… a na téma nemoci druhého jaksi nic zábavného není a slušný člověk na toto téma prostě drží pusu!
@Lenka: V tom pripade bys mela sve nadavky smerovat na adresu Primy a ne Pavla.
Někde už jsem četla názory, že na Pavlika by takováhle diagnóza (BAP), taky mohla sedět. Minimálně manická fáze s vysokou, leč neefektivní aktivitou, velikášské plány…To by pak vysvětlovalo, že se tak dobře trefil. Pouhá spekulace.
Lído, asi Ti bylo jasné, že pokud na to přijde řeč (což se bohužel stalo), štáb neodolá a použije to a sctím rizikem jsi do toho šla. Z toho, co zatím bylo vidět, myslím, žes to naprosto ustála a jsi asi ta poslední, kdo by stál o foukání bolístek. Nejde o to, že Pavel to téma nemoci otevřel, ale jakou formou. Pokud se sám zve „psychologem amatérem“, zasloužil by…
Psychické nemoci jsou bohužel i v 21.století pro spoustu lidí stigmatem a hlupáci si to vychutnají. Drž se!
@Lenka: Moniko, zdá se mi, že patřiš k lidem, kteří dovedou utěšit nemocného člověka poznámkou, že to bude mít aspoň brzo za sebou.
222 patří pro Moniku.
@Monika:
Vyjádření na téma Pavel jsem napsala zcela přímo (216), protože k Lídě nemluvila Prima, ale on! Tedy aspoň já slyšela jeho a ne Primu :-) A tobě se omlouvám za stejně tak přímo vyjádřený názor (219) = neuvědomila jsem si, že morální bariéry/mantinely můžeme mít každý jinde. Aneb co třeba pro mne může být absolutně nepřijatelné, eklhaft, hnusné, etc., může být pro druhého běžné, normální.
@Lenka: No mne zas prijde nenormalni, ze Pavel o te nemoci od Lidy nevedel. Uprimne, na jeho miste by mi silne vadilo, ze mi takovou vec zatajila. Pokud o nekoho bojuju a chci, aby byl mym partnerem, mel by takovou informaci vedet.
@Monika: Tak jasně, ale asi by i tobě přišlo divný, kdyby o osobě lidi meldovali všecky nemoci už dejme tomu na sedánku u kávy, společném výletu do kina … imho i kdyby FHŽ byla skutečně seznamka, tak by stejně bylo seznamování na cca stejné úrovni – ve stejné fázi.
Ale mohu se samozřejmě mýlit, lidi jsou různí a možná zrovna ty předáváš kompletní anamnézu svou i rodiny už když nastupuješ do tramvaje (aby spolucestující věděli, že mohou být v klidu)
@Monika:
Víš, já to vnímám opravdu jinak :-) FHŽ je RS jen o seznámení = těžko si představit, že někomu, koho člověk zná pár dnů, se bude svěřovat s intimními informacemi. Připadá mi to jako např. firemní výlet na Karlštejn, když v autobusu zahlídnu příjemného fešáka, se kterým se chci seznámit, takže mu tak za dvě hoďky u pivča po obědě m.j. svěřím, že mě čeká obnova kyčelního kloubu, sestra je t.č. na operaci ženských orgánů a se psem to taky nevypadá dvakrát dobře, etc. … Pokud by se ten dotyčný po takové diskuzi s ženskou, kterou zná (? spíš potkal! ) sotva pár minut domníval, že jsem cvok, měl by svatou pravdu a kdo by se mu divil, že přede mnou okamžitě fofrem prchá v dál, třeba i skokem hodným Šemíka i přes ty pověstné karlštejnské hradby :-) Ale připouštím, že je možné, že jsou i lidé, kteří to mají nastavené jinak :-) Koneckonců už je to dávno, co jsem se s někým musela seznamovat a třeba je to dnes už jinak.
Ahoj… Nemůžu si pomoct, abych se alespoň dnes nevyjádřila.
Pavel tušil.
Já se „svoji“ poruchu nesnažím nijak stigmatizovat.
Spíše mě šokovala jeho poznámka o „špagátě“…. Doufala jsem, že to rozdýchám… Rozdýchala jsem to, ale těžko, v té chvíli jsem nevnímala kamery… nic. Jen černo před očima…
Nemusí mě nikdo litovat, to ani nebyl můj záměr a nebylo by to ode mne fér.
Jsem jaká jsem. Jen poznamenávám, že to byla podpásovka. Nic víc.
(A že sakra byla)…. :)
Pavel má podle mně únikový reflex. Tohle dělá samota. Tím by se vysvětlovat jeho útěk do veřejné samoty v hospodě a taky to příští extempore s Lídou, která je v jeho území klidu nejvíc rušivý prvek. Dítě je jenom další problém – všimněte si, že Pavel s ním vůbec nekomunikuje. Pavel podle mně není na seznamování připravený protože žije jako poustevník.
To se nedá: Farmářova Katarina dostala hysterák, až je za ní stydno i cizímu. Přesto se jí Josef pokusil donutit k sexu!
@Ajda:
Ach jo, byla bych moc náročná, kdybych chtěla, aby někdo, kdo publikuje a je za to placen, uměl pravopis a gramatiku?
@Prochor:
To je myslím velmi výstižné.
Pavlovy urážlivé, útočné poznámky patrně budou obranné, maskující jeho vlastní nejistotu, ale to pochopitelně není omluva.
Já bych si tedy myslela, že u Pavla jde spíš o poněkud podivný způsob pokusů o to být zábavný a zajímavý. V jeho očích takovým zcela jistě je, podobně se projevující osobnosti nějakými nejistotami a pochybnostmi o sobě netrpí.
Lída ať je ráda, že malýmu večer nezpíval jednu Rooťáckou:
Každou noc ve dvanáct
hroby se otvírají
mrtvoly vylezou
klouby si narovnají
Jen já tam s nimi býval
u hrobky jsem stál
a poslouchal jak hrají
ten náš BLACK METAL
– tohle je jeho fantasy svět a tam by měl zůstat a z hrobu nevylézat. ;-)
@Bobby Brown: jestli „pěje“ taky tím strašlivým chrčením jako ta jeho skvostná kapelka, tak dítku k hysteráku a nočním můrám stačí zvuk
(přičemž podotýkám, že i Metal dobře můžu, akorát to musí být hudba a ne opilcovo předsmrtný chrčení)
@Lída: No já bych asi duchaplně pronesla, že o to se bát nemusí, že prvního pověsím na špagát jeho, takže mu to může bejt jedno.
@Monika: Jasně a pak tě bude každej hrozně chtět, ty se taky prober děvče. Svět je jakej je, takže buď můžeš hrát nefér, anebo trpět. Za sebe beru možnost prvou.
@Katka: Ty jsi taky dobrej pripad:-))) Pokud to zatajis, dotycnej se to stejne drive nebo pozdeji dozvi a dopadnes mnohem hur, nez kdyby jsi byla uprimna hned na zacatku.
@Monika: Jj, ty seš úpřimná zase až moc. Ale hlavně v názorech na ostatní. Už jen čekám, kdy začneš řešit odebrání dítěte z důvodu nemoci. Takt a empatie, to jsou pro tebe cizí slova.
@Katka:
A já si myslím, že Lída hrála fér. Nejdřív chtěla okouknout, co je potencionální partner zač, a když zjistila, co nabízí… :) Tak, já být na jejím místě, neprozradila bych ani číslo obuvi, natož něco více osobního. Však Pavel byl taky hodně záhadný, neřekl předem, že hledá jen četu na úklid. :)
@Katka:
No on se Pavlik nějakým tím věšením ohání skoro v každém dílu…jestli on k tomu nemá nějaký bližší vztah;-)
@Ajda: Tak odebrani ditete me ani nenapadlo, nicmene celou dobu mi vrtalo hlavou proc by stihla, zajimava a sympaticka zenska stala o Pavla, coz je nyni preci jen o poznani jasnejsi…
@Poštovní holub:
Jakákoli forma řízeného seznamování toto úskalí: kdy je ta pravá chvíle na otvírání 13.komnat? Na první schůzce je asi moc brzy, ale co už může být považováno za zatajování či dokonce nepravdu je individuální a relativní. Přiznat dítě či vážnou nemoc před oltářem by asi bylo trochu pozdě. Řekla bych, že správný okamžik nastává někdy v době, kdy vím, že o protějšek stojím a domnívám se, že stojí on o mne. Pro někoho to může být 2.schůzka, pro jiného x-tá. Řekla bych, že u Lídy tento okamžik neproběhl. Myslím, že obě dvě setrvávají na farmě s tím, že určený čas nějak překlepou a pak půjdou životem dál, bohatší o zkušenost, možná draze zaplacenou.
Všechny (teda skoro) tady hádám zvedla forma, s jakou to na Lídu Pavel vybalil. Kdyby měla nevyléčitelnou nemoc tělesného charakteru, řekl by:“nejiskří to mezi námi, protože se bojím, že nedožiješ do Vánoc?“
@Ananas:
Forma, kterou zcela infantilní a tupý Pavel předvedl, ho u mě zařadila na místo někde pod klošem. A řekla bych, že i celý tvůrčí štáb. Je jedno, jestli ho k tomu vybídli, nebo to byla jeho vlastní iniciativa, tohle člověk prostě neudělá. A tyto „bulvární“ praktiky jsou mi odporné.
@Ananas:Kdyby Pavlík o tom něco věděl, tak by se mnohem víc bál manických fází, bo to by si možná hledal skobičku či větývku on sám
@okkvp:
To je fakt.
@Poštovní holub:
Jo. Takže, abychom ho zařadili, kam patří: chyťte to někdo, než to naklade vajíčka!
@Ananas: presne tak.ta forma,kterou to vybalil nebyla ani nestastna,ale totalne hnusna.Neda se cloveku vycitat,ze nezvladne byt s nekym kdo ma nejakou chorobu,ale forma podani.nojono co taky od nej cekat-bordel v chalupe,bordel ve vizazi,bordel v hlave….
Možná ale z toho rozhovoru vystříhali Pavlíkovo zdůvodnění, že má vlastně strach o nemovitost. Kdoví zda Pavlík nemá podrobnější informace o zchátralosti střešního trámoví.
@okkvp:
Dřevomorka je taky pěknej prevít…Díky za odlehčení!