Hotel Paradise: manipulátoři Nela a Viktor jsou zpět!
Nikdy nevieš, čo sa stane v raji! sa včera opäť naplnilo do bodky. My sme to však tušili. Do Hotelu Paradise prišli dvaja noví hráči: Nela a Viktor, ktorí sú pre mnohých divákov považovaní za najsilnejších hráčov celej súťaže a ktorí boli tento týždeň vyhodení z raja. Nela si po príchode ihneď začala vybavovať účty a Gino si pokojne pokračoval vo svojich plánoch.
Bermuďák ostrý pre Michala
Po odstrelení Gina si ostatní zgustli na jeho „bábike“ – Mišovi. Vyčítali mu, že je slabý hráč, že nevie vyjadrovať svoj názor a v tejto hre je na odpis. Do výmeny názorov naviac vyskakovala Daniela, zapojil sa aj Rocky a polienko do ohňa pridal aj Mirek. Michal si stojí za svojím názorom a Daniele zdôrazil, že „trápnosti“ komentovať nebude. Michal chce naďalej dokázať ostatným, že je silný hráč, no ostatní ho neberú vážne. V Bermuďáku boli zvedaví súťažiaci aj na mená, ktoré napísali na papier pri vyraďovaní, Mirek musel svoju osobu napísanú na papieri zaryto tajiť.
Martin si užíval s Lenkou
„Sexuální loudil“ sa stavil, že zvedie Lenku. To sa mu padarilo a v kúpeľni na izbe Portoriko si vymieňali jeden jazyk za druhým, ruka na prso, ruka na zadoček a stávka bola splnená. Najviac sa splnenej stávke potešili Rocky s Danielou, škodoradosť najväčšia radosť.
Návrat manipulátorov
Po výmene názorov v Bermudskom trojuholníku prišiel do hotela list, v ktorom sa písalo, že sa hostia Hotela Paradise majú pripraviť na príchod nového obyvateľa. 18 očí upriamilo pohľad na dvere, dvere sa otvárajú a je to tu Nela a Viktor sú späť. Vyhoďte ich oknom a oni sa vrátia komínom, že jo!? Nela s Viktorom vytvorili nový pár v hoteli.
Ako prvý si išiel nohy dolámať Mišo, ktorý privítal Gina, ako druhá si išla nohy dolámať Nikča, ktorá s plačom vítala Nelu. Nela však ide dolámať krk Lenke, ktorú chce potopiť, zničiť, terorizovať a vyhodiť! „Vojna“ Nely a Lenky bude pre oko diváka určite zaujímavá.
Gino si sadol na gauč a opäť čítal myšlienky ostatných súťažiacich. Na mušku si však zobral Mirka, ktorému naznačil, že vie, že on vie, čo spravil. Mirek vytušil, že návrat Gina znamená stav ohrozenia. Táto zápletka sa dočká vyvrcholenie dnes, keď príde list, v ktorom sa majú súťažiaci vyjadriť či chcú, aby boli zverejnené mená, kto koho chcel poslať domov. Všetci súhlasia a tak bude musieť Mirek ísť s pravdou von…
Hotel Paradise
Podobné články
- Hotel Paradise Dánsko 2014: V pátek na PrimaPlay nestartuje. V pondělí. Představení prvních obyvatel
- Hotel Paradise: soutěžící dívky, seznamte se (video)
- Hotel Paradise 2014: Koho tento týden přivítáme?
- Hotel Paradise 2014: Nabitý týden č.5 pokračuje. Kdo ostrouhá mrkvičku?
- Jojka s Primou ponúknu divákom ruský Hotel Paradise!
Diskuze k článku
Pekne se to zamotava.
Jsem rada ze mi predpoved vysla a nela a Viktor jsou jako par zpet. Mirek mohl nesouhlasit s odtajnenim vysledku a bylo vyreseno.
Me vsak zajima jedna vec – jak dlouho byla Nela a Vktor mimo HP? Viktor ve zpovednici sedel ve stejne kosili jako v den kdy vypadl, na stejnem miste kde mluvil o tom ze louceni bylo komicke dnes vypravi jak privitani bylo mile – kolik vody uteklo, prijde mi ze to byla otazka jen nekolika hodin, max dne?
Žiarivý príklad, ako sa nám história opakuje …
Keď Brambora prvýkrát ešte Lenke I. víťazne vyštekla, „Mně jen tak vodsaď nedostanete“, dalo sa to brať ako epizódka – vo verbálnej slovnej rovine.
Následne sa Lenka I. porúčala.
Včera večer to tá istá zamračená Brambora predviedla , teraz už Lenke II. – natvrdo a v reále.
Mirdo, ty ses nemocnej, ze jeste lezis v Dominikane ?
Jsem brnak a zhruba pred hodinkou jsem jel do prace, v aute mrknu na semaforech doprava, kouka na me nejaka blondynka a si hraje typickym zpusobem s vlasama .. doslo mi to, az jsem si srknul Red Bullu .. „do prdele, to je Nela !“… no ale v tu chvili uz me ta Audina s cislem 3933 predjela…
…no na to, ze ji je 22, jezdi dost agresivne… :)
1 – dva dny max, řekl bych.
Ale vysvětlete mi – odkdy se jako svedení počítá osahávání a líbačka?
4 – asi ano, a rozhovor byl natoceny po navratu, tipuju. Fakt byl stejne obleceny, sedel na stejnym miste… rozsekany rozhovor do tri dnu.
:)) Od te doby, co libani = vztah vis? Hafik by ti to vysvetlil :DDD
Trapné, jak neustále vrací Nelu.
Mě štve, že Nelu 2x vyřadily a 2x je zpátky, oni si ji budou zkrátka protlačovat až do finále, kde jakoby nečekaně prohraje, už to vidím. Už měla být dávno v prde…li
Už mně to fakt nebaví, je to jak v bludném kruhu, nikam se to neposunuje.
pokud jeste prijdou hraci budou to prudici a rozjedou tam peklo
Ono to ani nebolo NNCSSVR – to platilo jedine na Viktora (hoci aj tam sme tusilil, ze sa ho nevzdaju, sledovanost nadovsetko, ze), ale to bolo uz zname VVZNN – vzdy vies, ze Nelu nevyhodia..
Martin hovoril o „misii“, takze to ani tak nebola stavka, ako to, ze ho druha strana vyslala, aby ju „zbalil“ a tym dostaval informacie..
1 – dessin – podla mna sa Viktorov odchod aj navrat odohral v jeden den – vyhdadzovali ho v plavkach on odchadzal v tielku, potom bol Bermudak a potom prisli aj s Nelou spät. A to v spovednici bolo natocene v ten vecer ked sa vratili – aj to co hovoril o odchode aj o prichode.
Lukáš: Proboha, pochop, někdo to psal i na jiném webu a já s tím souhlasím, není to moje myšlenka, ale jsem interpret a ztotožňuju se s ní:
Nejde o Nelu, Nela je jen figurka štábu, stejně jako ostatní. Proč vracejí opakovaně, jak Viktora, tak Nelu? Protože o nich se nejvíc píše, o nich se nejvíce diskutuje, oni mají nejvíce komentářů -> logicky z toho vyplývá, že lidi je buď nenávidí nebo milují (samozřejmě nadneseno) a takové tam potřebují. Díly, kdy ti dva vypadávají/vrací se jsou nejvíc sleodvané, možná i komentované, to se teprve ukáže a o to Primě jde. Jim je přímo nějaká Nela či Viktor u zadku. Oni potřebují, aby se na to lidi dívali. Jo, najdou se tací, kteří npíšou to je o ničem (asi by se chtěli dívat na ubulenýho Mišana nebo nekonfliktní lidi, neberu jim to), a že se nebudou dívat. A třeba na iprimě je téměř pravidlem, že tito jsou v následující diskuzi jako první a komentují to, na co se ‚jako nedívali‘.
Miso je dobry, ako sa nazyva ‚babikou‘:) Po prve to ma byt ‚bábka‘, ked uz chce prelozit loutku. A okrem toho sa u nas tomu, ako sa on sprava, hovori „tajtrlik“ :)
1 – Tak to by bylo nenápadné, kdyby jako jediný nechtěl odtajnit výsledky :)
01: hele, to byla i má předpověď, nekraď si všechny zásluhy :D :Da ještě jsem hádal, že dostanou speciální typ imunity :D :D. A dnes má křišťálová koule říka, že až dostanou svou speciální imunity, tak ji Viktor dá Nele :D :D
11: Já prostě nesouhlasím s tím argumentem, že bez Nely (potažmo Viktora) by se nebylo na co dívat. Tyto výraznější osobnosti je svou dominancí zatlačují do kouta a mimo pozornost a ostatní se neprojevují tak výrazně, jak by se to dělo, kdyby nebyli zastíněni (což samozřejmě je jejich vina, mají šanci, ale nedovedou je využít, když je v jejich blízkosti někdo výraznější). A kromě toho, ztrácí to tak glanc soutěže, protože se nedá taktizovat proti někomu, když o něm víte, že se pravděpodobně vrátí a jediné, co tak člověku zbývá je vyřazovat osoby, které štáb jít nechá nebo ty, které nejsou pod ochrannými křídly nevyhoditelných :D
11 – v jednom mas pravdu, ze su hraci len loutkami stabu. A ze ich tam nechavaju kvoli sledovanosti. Co mna stve je, ze to robia tak okato. Ma to byt AKOZE reality show a pritom sa divame na rezirovanu telenovelu. V inom komentari niekoho odkazujes na zahranicne HP. Neviem, ako to je vo vsetkych ostatnych HP, ja som videla len druhu seriu US-HP. Ale mozem povedat, ze som nemala pocit, ze sa divam na telenovelu. Urcite boli nejake zasahy aj tam, ale nie take ‚amaterske‘ ako v nasej verzii. Urcite aj televiziam MyNetworkTV a Fox Reality Channel ide o sledovanost, ale nerobia to tak amatersky a trapne…
16: Právě, je to až urážlivé, že si štáb za a) buďto myslí, že divák je trubka, co si toho nevšimne nebo za b) je mu to jedno, že si toho všimne. A je jasné, že v každém pořadu se přizpůsobují podmínky sledovanosti, ale co je moc, to je moc.
15 – suhlasim uplne. Nie je to sutaz, lutujem tych, co si myslia, ze sutazia a pritom nemaju vobec sancu…
18: A hlavně štáb svými čachry už podrazil několik lidí. Natália/Lenka… Není to ani trošku fér.
http://hotelparadise.joj.sk/hotelparadise-novinky/loz-ma-kratke-nohy.html
Posledná veta: Na záver dnešného dňa sa udeje niečo, čo nikto nečakal. Niki s Viktorom sa začnú bozkávať… :-)
3 – nazamestnana co ‚nema kde bydlet‘ na Audine?? Uz asi dostala honorar :))
Ač se mi návrat Nely také nezamlouvá, vidím návrat Nely a Viktora zpět z toho důvodu , že nevypadli při řádném párování „v pondělí“. A za mě jsem ráda, že je Vikouš zpět. Umí používat mozek, po nikom neřve a jeho taktizování mě zkrátka baví.
20 – akoze toto?:
http://hotelparadise.joj.sk/hotelparadise-video/v-telke-neuvidis/video:145021.html
20: Takže jedna z událostí je, že Dominika si šla zaplavat? OMG (ale v plavkách ji vidím rád, to zas jo)
24 Hooper: Snáď nenarazila pri tom skoku na dno, lebo hardisk by nedopadol dobre :-)))
18 Petra..aj bábika je možno povedat,česky-panenka,hračka,s kterou si pohráváš :-))
23 Petra Niki hledá partnera do finále:-((((
Nejsilnějším mužským hráčem je tam Rocky, to je jasné, protože…, protože jeho argumentace je řvaní? Nebo vyhrožování násilím? Nebo to, že se nechá ukecat od jakékoliv holky? Já si matně vzpomínám, že by někdy taktizoval nebo měl nějakou promyšlenou strategii, může mi někdo něco připomenout? :D
28: Tedy ne matně vzpomínám, ale nevzpomínám :D :D
26 – ale oni mu hovoria LOUTKA a to babika nie je. Loutkou myslia, ze ho vedie za nitky a ze s nim robi co chce. Nie, ze ho ma na hranie, alebo ze si s nim pohrava :))
Strategie?Ženský..Nikolka,Nelka,Natálka,Danielka :)) to zabírá a že prej on co na srdci,to na jazyku,jako Nelka :DD
31: Ale že ta jeho upřímnost je hodně hlasitá a dost agresivní a vulgární :D. A ty argumenty, lahoda: „Jednu bych ti natáhnul/meleš sr*čky“ atd. atd. :D
30 já Ti rozumím,ale s hračkou si můžeš taky dělat co právě chceš,bábka je výstižnější,ale ta hračka není od věci :-)
32 já ho vůbec nemusím,ale jiný vysvětlení nemám..vulgaritama zastrašuje..to je odpudivý,ale asi to funguje..
28 xando: Tak na to jsem se tu ptala už když se o tom v HP začalo mluvit a doteď jsem to nepochopila. :o) Jeho jediná hra byla, když se při párování snažil udělat to tak, aby on nemusel rozhodovat a někoho vyhodit.
Ale zase na druhou stranu pobaví, to jo. Když říkal o Michalovi, že tam ještě žádnou hru nevymyslel, tak je houby hráč, že neumí argumentovat a nedá dohromady jedinou souvislou větu, to jsem řvala smíchy. :o)
Petra,stejně je to Andulka a když řekne,že je bábika,tak tomu dá ještě korunu,fakt pobaví :DD
35: To mě také pobaví, hlavně, když během se onoho tvrzení o Michalovi třikrát sám zadrhne :D :D
no ja kdyz se divam na rockyho, tak uz posledni dobou uplne zacinam zurit, jak je hrozne hloupy, ale mysli si o sobe, ze je mimoradne inteligentni :D a ty jeho argumenty, mozna kvuli nemu se na HP prestanu divat :D a to stejny danielka… podle me pro viktora musi byt peklo tam byt s takovyma lidma :) jediny inteligentni me tam prijdou viktor, trochu michal, pak urcite livia a lenka. mirek je taky inteligentni, ale trochu se se svoji taktikou prepocital :) na HP se nedivam od zacatku, ale ze by rocky nejak taktizoval :D no nezlobte se na me, ale asi jsem vazne nevnimava, ale zadnou taktiku jsem nevidela, vzdyt jen papouskuje niki, danielu a spol., jen k tomu pridava vulgarismy, ikdyz damy taky nemluvi zrovna nejslusneji :) take me hodne vadi to, jak porad mluvi o lence jako o skarede (slusne receno), ale podle me vypada jako normalni holka a nejsem kluk, ale myslim, ze je i hezka svym zpusobem a verim tomu, ze hodne klukum se musi libit :) a hodne u me klesnul martin, nevim, jestli vazne tak slepe veri niky, stejne az prijde cas, tak ho kopne do ritky :) jen ho vyuziva… kdyby byl na viktorove strane, mel by vetsi sance dostat se dal, myslim, ze tohle jako jediny pochopil michal, ze bez viktora je hned venku, byt tam mnohem radsi se spojim s viktorem, nez s divcim triem :D
ale na druhou stranu je fakt, ze kdyby tam byli sami normalni, inteligenti lidi, co by se chovali normalne, kdo by se na to dival? :D
38 zebra: Tohle mi u nich (některých) dost vadí, jak kritizují vzhled ostatních. Nikdo tam není žádnej model nebo modelka, jsou to normální lidi, kteří se někomu líbí, někomu ne. Říct o někom, že se mi nelíbí nebo že mě nijak nepřitahuje, to je OK, ale tvrdit, že je škaredej, hnusnej nebo odpornej, to bych od dospělých lidí nečekala. V tomhle teda vede Nela.
40: Slečna N říkala, že je to to nejlepší z dvou zemí, ne? :D
41: No právě že ne, že by to mělo být top z 15 miliónů a oni tam místo toho posílají „tohle.“ :o)))
41 – Top z 15 milionu :)))
40 jo,Nela to říká nahlas,je to hnusný,ale všimla sis,jak jsou obě Trojanovic děvčata škodolibý,to mi přijde ještě hnusnější..taková ta tichá,ulisná radost,když se pranýřuje někdo druhej..
jo no, nerikam, ze nela je skareda, rekla bych, ze je to typ, co se libi hodne klukum, ale to jeji sebevedomi, to je teda sila :D jako jestli si o sobe mysli, ze je jedna z nejkrasnejsich holek v ceskoslovensku :D jako verim tomu, ze nekdo se jednou neudrzi a ze dostane poradne pres usta :D nemyslim jako HP, ale v realnym zivote :D
no tak holky trojanovic, to je sila teda :D jako jsou hezky obe, to teda jo, ale to jejich chovani :D kdyby tam bylo neco jako Obraz Doriana Graye :D to by pak byly holky krasavice :D :D myslim, ze jedina holka, co by zkrasnela by byla lili :D lenka asi ne, protoze i presto, ze je chytra, jeji chovani zkutecne nekdy neni nejlepsi, i kdyz jak se chce clovek branit hloupym lidem a zustat v klidu, ze jo :D to umi jen viktor :D :D :D
44: to som si všimol aj ja, či už pri raňajkách alebo večer po pár drinkoch… ale to robí aj Rocky :)
44 estor: Jo, Téčka si v tomhle nezadaj. Vzpomínám, jak se jednou u snídaně pošklebovaly Dominice, napodobovaly ji a ksichtily se u toho, to fakt bylo na jednu výchovnou. :o) A to jsem svoje děti v životě neuhodila. :o)
47 Elko: Ještě dodatečně díky za ten odkaz na rozhovor s Janou. Ona to bude fajn baba, až dospěje. Je vidět, že po HP zůstala nohama pevně na zemi. :o)
49: presne tak, me v HP nejak extra sympaticka neprisla, ale to, co rikala bylo hodne rozumne, az me to prekvapilo, ze je tak v pohode :) takhle s nohama na zemi by meli byt vsichni, az z hotelu vylezou, ale obavam se, nekterym jeste uz tak prehnane vysoke sebevedomi vyroste, protoze budou ,,hvezdy“ :D :D
46: Livia má jako zaměstnání napsáno hosteska, tak má k modelingu blízko.
Když Niky oznamovla Nikovi, že už s ním nechce být, jeden argument byl, že se za ní nikdy nepostaví. Nejdřív jsem nechápala, ale teď je mi jasné, co tím myslela. Nepostaví, tedy nezačne řvát sr…. na ostatní. Zřejmě jí to imponuje, ale nevšimla jsem si, že by Roky něco jiného udělal nebo vymyslel, aby ho považovala za silného hráče.
11 xando: ale ono to není, že by se nebylo na co dívat vůbec, ale lidi prostě nejvíc žvatlaj o Nele a Vikině a to je teda fakt. A koláče nebo jak se tomu říká jsou neúprosný, lidi na to čuměj víc. :) To asi vypovídá víc o nás než o těch, co jsou v hotelu, ale co už :D
17, xando: Jo ale je taky pravda, že když se podíváš na HP Maďarksa nebo Dánska nebo co to bylo, tak je to úplně to samý. To není jen v ČR, že by jako dělali z diváka blbce. To je koncept toho pořadu mezinárodně :)
19 a ještě xando :D, sorry, že to tak kouskuju :). Štáb sice podrazil víc lidí, ale vpodstatě dost podrazil i tu Nelu. On jí vyždímá, úplně maximálně a pravda – užila si dovolenou, ale za jakou cenu? A závěr je na divácích a ty prostou logickou a těmi zvraty – a (zdánlivým) protěžováním Nely obrátí a prostě jí to nedarují. V žádném případě. Protože ona je přece ta “protekční“. Diváci ji vyhrát nenechají už kvůli tomu, co s ní štáb dělá.
štáb je k politování. Jak mají ostatní hrát a taktizovat, když tam pár nevyhoditelných bude neustále vracet. Mirek lhal a hrál takticky a co napadne štáb? Pošlou dopis, aby ho potopili. Celé odtajnění bylo adresováno jemu. Shrnuto – není to RS, ale normální komedie dle scénáře. Pokud je tajné hlasování, má být tajné. Pokud někdo opustí ráj, tak natrvalo. Jinak se hrát nedá. Účastníkům zájezdu přeji příjemné prožití zbytku dovolené.
kdo si myslite, ze ma u divaku nejvetsi sanci na vyhru? pro me je to viktor, ale teda ani jednu sms bych nikomu z nich neposlala, to uz radsi poslu nejakou dms :) nebo taky livia, me prijde, ze u divaku oblibena
28, xando :D – Rocky není tak slabej hráč, jak se zdá. Teda hráč :D, to on není, ale nemá tak slabou pozici. Proč? Protože je jednoduchej (fanoušci nechť se nezlobí, nemyslím to zle) a není zákeřnej => dost holek, který nejsou v jiné stáji ví, že si Brumlu omotají, mají jistotu a holky ho dovedou do finále. Což takovej Michal třeba nebo ten druhej – ten policajt nebo co to je, ani nevím jméno – moc říct nemůžou. V tom je jeho síla.
57: Pokud si puberťačky neprotlačí Nelu, tak Nikola.
59: no jo, na tu jsem uplne zapomnela :) ale zas ta mohla ztratit hodne fanynek tim, ze nechala potopit nika :)
Chtěl bych rozjet Online X FACTOR jestli je zde někdo kdo by ho chtěl zkusit dejte LIKE: http://www.facebook.com/pages/X-Factor-Online/204363392931482
Jedná se pouze o Online verzi, tedy žádná finančí výhra, je to pouze pro zábavu a naléznutí nových talentů.
57: To těžko říct, u diváků asi Viktor. Já bych zadarmo :D poslal hlas Nele.
55 Anonymní: Je fakt, že pro Nelu to moc pozitivní asi nebude. Ona si při svém až příliš vysokém sebevědomí tohle neuvědomuje a myslí si, že je opravdu tak silná hráčka a pro HP nepostradatelná, ne že tvůrci ji používají spíš jako „kašpárka“ pro sledovanost. Obávám se, že ona bude jedna z těch, co vyleze z HP jako „hvězda“ a může se stát, že tvrdě narazí. To je ovšem jenom můj subjektivní dojem.
59: Puberťačky zhusta Nelu nesnáší, protože ty právě vidí jen uřvanou krá*u a to, jestli náhodou nemůže bejt uvnitř fajn holka ne, to potřebuje delší zkoumání a na to puberťačky většinou kálej :)
62: kdyby to bylo zadarmo, asi taky nejakej hlas poslu :D jinak ale v zadnym pripade :D :D akorat porad nejak nechapu, jak bude probihat to finale :D to najednou zustane jen 10 lidi, cili 5 paru a lidi z nich pomoci sms vyberou jednoho viteze? jak rikam, nedivala jsem se na HP od zacatku, takze nevim, jestli to tam nekdy padlo :)
V žádným případě bych neposlala hlas Nele a Viktorovi, protože už dvakrát je spoluhráči vyhodili, takže by tam už dávno neměli být. Jinak je mi to jedno. Mám dvacetiletého syna a tak chování některých z nich chápu, né že souhlasím, ale tyto „děcka“ nemají takové zkušenosti jako Viktor a tak se těžko kontrolují a hned vybuchnou, neumí tak argumentovat. To je naučí život. Takže ať to vyhraje kdokoliv, zase to bude v rukou štábu a jediné co získají všichni hráči je trošku traumatizující dovolenka . Taky by se mi líbila.
66: no myslim, ze vetsina z nich se nechova jako kdyby jim bylo kolem 20, ale spise 12-15 a vrcholila jim puberta :D ja osobne jsem ve stejnem veku jako oni, ale kdyz vidim tohle to, tak si kolikrat rikam, ze jestli si vsichni starsi lidi mysli, ze takto se chovaji vsichni v jejich veku, tak to teda potesi :D
65: Nevím, jak přesně to má vypadat, ale něco s smskami určitě a prý budou rozhodovat i ostatní hráči, takže antinelovci nemusí mít strach, že by Nela něco vyhrála :)
66: ivanko, ale to je princip té soutěže, oni za to nemůžou, že jsme je tam my diváci chtěli. To jsou pravidla, která fungují napříč státy. Tahle soutěž se nejmenuje – Spravedlivost , láska a pravda vítězí.
ad 17 – souhlasím s xando, co je moc, to je moc……… a jak je někoho moc, tak to začíná být otravná nuda a stereotyp
mně je maximálně jasné, že v kontejnerovce jsou lidi loutky, ……. tady, na fan webu o RS a v diskuzích snad není nikdo, kdo by nechápal jak to s RS a kontejnerovkama ve skutečnosti je, takže se to tady nemusí snad už nějak obšírně vysvětlovat ( viz Harvin 11) , ALE stavět tuhle show furt dokola na jedné osobě, to mi přijde jako kiks
nemyslím si totiž, že Nela je až tak zajímavá, aby ji tam museli držet zuby nehty a cpát ji tam horem spodem. To, že je nejvíc diskutovaná, neznamená, že je i významná.
64: Na fb stránku pořadu chodím pravidelně a některé ji nesnáší, ale většina ji celkem žere.
65: V úplném finále budou dva páry a všichni čtyři půjdou proti sobě, výherce zvolí diváci smskami. Je možné, že bude varianta, aby se podělil o část své výhry se svým kolegou v páru.
jsou pod tlakem a kdo s tím nemá zkušenosti, tak se brání způsobem těch 15cti letých. Já si sice nepamatuji, že bych v jejich věku dokázala být tak agresívní a sprostá, ale nebyla jsem v žádné RS ani podobné situci. Nedokázala bych být tak“upřímná“ jako Nela. Ta je asi opravdu ošlehaná životem, že si toto dovolí a zároveň dětská v tom, že si myslí, že jen její názor je správný. No a táb ji v tom jen utvrzuje.
Jediné co mě celou tu „kauzu“ pokazilo, byl dopis .. kdyby nepřišel, vše by šlo jak po másle :))
69: ale znamená. Kdyby se tak diskutovalo o Nikovi, tak je zpátky. Kdyby se tak dikutovalo o komkoliv, tak se vrátí. Vždycky máš možnost přepnout kanela ;D
72: Ty jsi ten prcek sympatickej? Hele, tak to se pleteš. Viktor to věděl hned, jak vypadl :) od štábu. Se ho zeptej na Fb.
no a to mě Mirku včera trochu od štábu naštvalo.Nevidím jediný rozumný důvod proč to udělali, jedině proto, že tě chtěli potopit. Nevadí ti to?
70: Aha, já tohle konkrétně na fb nesleduju, čerpám z iprimy.
Celý ten pořad je fraška, tam nejsou žádní hráči, hráči jsou tvůrci a štáb a hrají pouze o SLEDOVANOST a ty ostatní jsou jejich figurky na hraní………….
72
Pokazil sis to sam, protoze by na tebe pak stejne prasklo neco jiny. Ja ti proste neverim, zes to delal jen pro hru. Podle myho takovej trosku ses. A i kdyby dopis neprisel, tak Viktor ti to nesezral a on by se postaral o to, aby ti to jen tak neproslo. Ted nehodnotim to, jak se to on dozvedel.
74: ano :)), podvraťák, čivavák, malý zákeřný zmetok :D ..
nevím jestli do Viktor věděl od štábu :))), ale nic to nemění na tom, že jsem tohle to nečekal .. Proto jsem právě tuto moji hru rozjel, pač jsem čekal, že mi to výjde a nic takového nepříjde :) … Když slyším slovíčko tajné, tak je to asi něco, co se ostatní nedozví :) .. Že já blbec zapomněl na jedině pravidlo: Nikdy nevíš co se stane v ráji :)
75: Samozřejmě že mi to vadilo, ale nic jsem s tím nemohl udělat, hold se to obrátilo proti mě a na jednu stranu jsem si uvědomil celkem dost věcí :) a posilnilo mě to ještě více :))
73 ale neznamená :)) a v době, v reálném čase, kdy tam Nelu podruhé vraceli, se nejvíc diskutovalo o Romeovi
viděli jste v pátek na Jojce redaktora..tuším Nový čas..ptali se ho na nejvýraznější osobu a hráče v HP…řekl,že Nela,páč říká,co si myslí,je agorantní,ale je i citlivá a tak to má být,takhle třeba uvažuje i štáb..od všeho trochu..
79: Mně se to líbilo, vůbec to nebyl špatnej tah. Je to hra a k ní to patří. Lidi by tam pořád chtěli kdovíjaký charakterní chování, ale kdyby to tam byl samej takovej, co nehraje a fakt se jen opaluje, tak to vypnou druhej den.
80: Romeo byl chlap, nebylo potřeba, toho ‚vyčerpali‘ s návratem Klaudie. Nela, ale i Vitkor se od začátku přetřásají denně :)
78: Teď když na to zpětně koukám .. Ano, byla to zbytečnost, ale na druhou stranu, aspoň je tam nějaká show …
Nechci znít nějak sebevědomě či namyšleně, ale z mého výkonu v soutěži mám velice dobrý pocit .. Už jen tím, že jsem velice dobře zapadl mezi ostatní ( staré i nové ) a tím, že je mě tam vidno až až a nestojím někde v zákoutí a jen se nevezu, jak většina ..
81: Určitě, ale myslím, že lidem to, že je citlivá, že umí být :) se moc neukazuje. Nehodí se jim to. To byl ten chlap, jak říkal, že nejhorší ze soutěžících mu přišla Jana? To mě taky celkem překvapilo. Ono, jsou to setřihy a oni je sledují celé dny. Kdo ví jak ono to vlastně ve skutečnosti je :D
Ono ako sme tu už písali, Nela má silnú podporu (možno tu na Panáčkovi nie), ale napríklad v mojom okolí áno a tak isto to vidno aj na FB.
Myslím, že Nela popularitou sklamaná určite nebude… a preto toho s kým sa ocitne v battle, tak to bude prospešné tiež, pretože všetci antifans nebudú chcieť, aby vyhrala Nela. SMSiek príde určite vééééééľa ;-)
Pro Miru Kančího
Dala ti Nela? Já bych si ji nasadil na ocasa jen vidím tu její krásnou prcinu. Ohřáls krocana?
86: :O :D Mně se teda taky fyzicky dost líbí :), ale nemyslím si, že by ti dva spolu něco měli. Co Mirku?
81 ups..arogantní :D
S Nelčou jsme pouze kamarádi :))
Jinak ve skutečnosti je víc sexy, než v té televizi, to můžu potvrdit :D …
No, také si nemyslím, že by Nela zase tak zamávala se sledovaností, kdyby vypadla. Takhle peskují fanoušci skoro každé osoby – Nebudu se na to dívat, když odejde, ale těžko se to asi zjistí, když se to nestane :D.
79 dobře, Mirďo, tak za sebe ti můžu říct, že já už nějakých x týdnů právě na nějakého takového lháře čekala :) jo, mihla se tam Tereza, která kudy chodila, tudy trousila každému něco jiného, ale od ní to vyznívalo zmatečně a zmatené to bylo, jako celá Tereza
Lháře a podvraťáka ta hra chtěla, protože už mě nebavil ten styl co tam zavedla pitomka Nikina – budeme si všechno říkat, jen pravdu, nic než pravdu. To už byla tragická nuda vést to tímhle skautským směrem. Takže za tu tvou lež u mne bod. Na můj vkus tě podrazili zbytečně brzy, ten dopis mohli nechat pár dnů ještě ležet :)))
84 JO..říkal,že byli potom všichni překvapeni,že je to usměvavá,milá baba..něco v tom smyslu.
mirku, sestrihy, co nam nabizi rezie hodne zkresluji lidi v hotelu nebo skutecne jsou takovi, jaci se nam z tv zdaji? :)
90: Já vím, já ji viděl naživo. Navíc se usmívala, celou dobu :D, takže mě hrozně mile překvapila, ale nemluvil jsem s ní, jen jsem čuměl, takže nemůžu říct, že bych věděl, jaká je v reálu, ale fyzicky – tam teda zodpovědně, že je opravdu hezká a milá (aspoň občas určitě).
Zdravím Mirka :-) Je fajn, když se do diskuze přidá někdo, kdo nám situaci v HP může nastínit z pohledu soutěžícího a k tomu má jeho projev hlavu a patu. Osobně bych tu uvítala i Janu Zezulku, byť jsem jí za dobu jejího pobytu v ráji nijak extra nefandila :-)
Po tom, co mi napřed vyhodili Zuzku a pak i Naty, už v hotelu nemám žádného favorita na výhru, ale fandím každému, kdo se alespoň pokusí o nějakou taktiku, která není prvoplánová a nezakládá se pouze na řvaní, osočování, zastrašování, házení s.aček a ho.en do placu a šikaně vybraného jedince celou skupinou. Proto bych v tuhle chvíli nejvíc ze všech přála asi Viktorovi, ale i přesto se mi nelíbí, že ho (i s Nelou) štáb vrátil do hotelu zpět. Za prvé se mi zdá těžce nefér, aby se opakovaně vraceli zpět hráči, které ostatní dvakrát poslali domů, zatímco jiní neměli (např. při označení na vyhazov od nově příchozího s imunitou) šanci na sebemenší taktický krok na vlastní záchranu. A za druhé – není pravda, že bez Nely a Viktora by v HP nebylo na co koukat, jednak by prostor dostali konečně i jiní, a já třeba rozhodně nemám pocit, že to co vypuklo kolem Lenky po vyhození Nely, by byla nuda, přišlo mi to naopak velmi zábavné :-) (Hlavně argumentace T1 a T2 – já být jedna z nich a po skončení se vidět na obrazovce, tak asi doživotně chodím kanálem.) Omlouvám se, že se opakuju, jsou to názory, které už tu padly, ale heslo NNCSSVR mi připadá vážně komické, s ohledem na to, jak je tahle show tragicky průhledná – tady na Panáčkovi snad nebyl nikdo, komu by nebylo jasné, že se nám Nela co nevidět vrátí zase zpět :-)
85 Elko, souhlas, Taky vím, že Nela sklízí obdiv, což mne překvapuje. Jsme byli na večeři v baru a když náhodně přišla řeč na HP, barmanka se vyjádřila, že „fandí Nele a Nikči“, což mě pobavilo, páč by mě zajímalo, jak bude slečna barmanka dělit ty smsky :DD
Já tedy nevím, ale mně fyzicky přišla více přitažlivá Jana nebo Lenka I., Nela má určitě pěknou postavu, ale nějak to na mě neplatí :D. Ale jinak chápu, že mnohým přijde přitažlivá, proti gustu… :D
92: Anjo: Mockrát ti děkuju, škoda jen, že dalších 98% lidí to vážně nepochopí z takového pohledu jako ty :D .. ale tak to mě nějak už nebere, za pár dní na to všichni zapomenou, zapomenou na nás všechny a bude :) ..
94: Na tohle se mi strašně těžce odpovídá .. Mě třeba spoustu lidí píše, že se jim líbí jak jsem stále usměvavej a pozitivní člověk atp. … takový jsem i ve skutečnosti :) .. Ale pak příjde ve vile třeba situace, kdy na někoho musím vyletět zařvat, nadávat … dělal bych to ve skutečnosti? proč? odešel bych a čau, nemám potřebu se s někým hádat, když to jsou blbosti :) …
doufám, že z toho pochopíš, co jsem tím chtěl říct :) …
Jinak bych chtěl ještě říct, že Jana je pro mě nejvíc sexy holka ze všech holek z vily, co jsem zatím viděl :) ..
Ta je fakt eňo ňůňo ..
96 Klaris, přesně tak. Mne by taky víc zajímalo, jak by tam Lenka přežívala s těma dvěma zbylýma z Nelagang. Bylo by to právě to „něco jiného“ , mohlo to dostat jiný směr……. takhle je to zase dokolečka totéž, to mě na tom štve. Nela je pro mne fakt už ohraná, sorry
jo a jestli je v reálu taková nebo maková mně je úplně šumák. Já vidím a posuzuju Nelu televizní a její roli v RS, její způsob hry a její způsoby, které mi nastříhají. Takže to jestli se nela doma nebo někde na party usmívá a je úúúplně jiná než v tv, to je pro mne irelevantní
96: NNCSSVR – je všude v HP. To je jako bys kritizovala ten Hlas, že je porotci nevidí lidi. Je to úplně to stejné. Prostě to je koncept soutěže, to je pořád dokola. Spravedlivé to není, ale nikdo to ani od tohoto formátu nemůže čekat. Tak byl vymyšlen.
98: Lenka I.? :O I po ránu? Jejda :)) ale tak jasně, každý má jiný vkus a to je dobře. Ještě bysme se o ty ženské pobili, kdyby to tak nebylo. :)
Pro všechny milovníky HP doporučuji si dnes prohlédnout Superspy časopis. Máte tam vše napsané, Nelu nazývají vyfetlo a je tam z rozčapenýma nohama, samo skrytě..Úlisný Viktor je prý o nejhorší, co tv pustila před kamery…Máte tam i jména finalistů Nela, Rocky, Viktor a Niki..Prima asi zuří…Výborné, vítěz dopředu znám a na hádky si stavěli lidi do řady, jak to má probíhat!!
Elko, jetli v okolí milují Nelu, potěš nos teda…Já radši nechodím Brnem abych ji nepotkala, nevím, co by se náhodou stalo:-)
Sledovanost šílená, opravdu netuším kolik sms jim kdo pošle, spíš si myslím, že tím, co napsali se nebude dívat skoro nikdo…Jeden po 2 poletí, zůstanou protekčáci..
Po téhle soutěži odmítám jen kdy zapnout v tv jakoukoli soutěž, oni si myslí, že IQ sledujících už sestouplo asi k nule…škoda, prostředí nádherné, z toho se dalo dostat víc než takový odpad:-(
100: Tu jsem naživo neviděl, ale v HP mi moc sympatická nepřišla. Nedá se jí upřít, že není úplně blbá, ale nějak tam za všema lezla, to mi vadilo. Celkově mi je ale Jana jedno, nemůžu říct, že bych jí nefandil, ani fandil. Škaredá teda nebyla, to určitě ne.
101: Ty píšeš, že je pro tebe ohraná, ale vůbec nevíš, co bude dál. To je takové zvláštní :). Vůbec netušíš, jak se to bude vyvíjet, ale předem už tě to nebaví, protože, protože.. Nela.
Nějak pozapomněli na Slováky, alespoň ušetří!!
102: Lepší milý úsměv na nenamalované tváři, než věčný škleb s perfektním make-upem :D :D
103: Tohle je až humorné. Prosím tě, radši se boj, abys nepotkala někoho, kdo tě bouchne do hlavy nebo odtáhne do křoví. Nikdo ti necpe, že ji musíš mít ráda, to vůbec, ale není ta tvoje reakce trochu.. moc? :)
krom toho jsem si teda všimla, že Nela vůbec neumí chodit na podpatcích :DD to jak tam včera nakráčela stylem čerstvě vylíhnuté žirafy, to fakt moje estetické buňky vřískaly :DD holka, která má gymnastickou průpravu chodí na šteklích jak totál kopyto, katastrofa
ale abych ji tady jenom nedrtila a její fanouši mě tady zas nesežrali, chválím její způsob sezení s rovnými zády, to je hezké, to by šlo :)
107: Já ji ‚znám‘ usměvavou, takže.. ale Lenka ne. Jana jo, Lenka pro mě :) ne.
109: Já tě nechci sežrat, ty drtíš každýho, co jsem si tak všiml :D, u všech RS to holkám dáváš sežrat. Ještě jsem myslím neviděl, že by se ti nějaká jó líbila :). Nejlepší jsou tvoje komentáře u Farmáře, myslím :D, chudák holky :)
103 EvkaD :DDD
110 to jak tady Nelu obhajuješ, to mi už trochu zavání :)
103: Ad finálová čtyřka – to už jsem četl několikrát.
113: A čím? :D
105 – troufnu si říct, že u Nely víme, co následně přijde. Dojde k označení veřejného nepřítele č.1, který si díky systematickému intrikování „Ligy spravedlivých“ v čele s královnou za pár dní sbalí čamajdán a potáhne dom. A to je na tom právě ta nuda :-)
103 esi na základě jedné tejtok sútěže přestaneš sledova šecky, tak to o tobě řéká akorát to že si vymletá jak kaměn. Hlúpá jak prázdné cecek.
111 to sis všim dobře, já jsem dost kritická :) no a co
a ke 105, ohraná pro mne není předem, ale teď zrovna a dýl dozadu – to jen na vysvětlenou, ale to je jedno, to nemá smysl rozebírat
101 – souhlas s anjou, já už taky názor na Nelu nezměním, její sexepeal na mě nepůsobí a včera jak vítězoslavně napochodovala zpět a začla poštěkávat, že Lenku zlikviduje bylo trapné.
Jinak zdravím Mirka a těším se jak se bude dneska kroutit až na něho praskne ta „lež“. Aspoň se zasměju. 103 Evi – jestli je to pravda, tak mě to vůbec nepřekvapuje….
1-Viktor o milém přivítaní mluvil ironicky :-)
116: Je to možný :), uvidíme.
118: No a nic, však já ti to nevyčítám, přece :). Vím, že ji nemusíš. Však každej tam má svoje, kterým fandí, to je v pohodě.
116 Klaris, jo :)
che ta finálová čtyřka – bych se divila po včerejšku, kdyby to tak nebylo
ale co, dobře jim tak :D
chtělo by to macíka s rekapíkem :-p
116: Mám hodně podobný názor, vytipují si nepřítele, jdou mu po krku, zbaví se ho. Vyberou dalšího.
Mirek chce Nelu, protože kdyby byla s Viktorem do finále nedojde. Viktor chce vyřadit Mirka, protože jedině on ho ohrožuje. Nelu ohrožuje jedině Lenka. Jedinou šancí Mirka je spojit se s Lenkou, Zbytek je odpad.
121 ups, zase špatně. Já tam nemám nikoho komu fandím. Já je tam dělím na „baví“ X „nebaví“
119: Já jsem dost znevýhodněnej tím, že otevřeně přiznávám, že fandím Nele, i když samo vím, že rozhdoně není bez chyby, to teda není :), ale zkus se od toho oprostit jo. Jsi odproštěná? Tak a teď mi řekni, kdyby ti někdo lhal do očí, tvářil se, že chce vyhodit někoho jiného a vyhodil by tebe. Co bys dělala? Čímž neobhajuju Nelino štěkání. Já se ptám, co bys dělala ty? V situaci, kdy jem zavřená v luxusní, ale pořád v kleci s lidma, s kterými tam třeba být nechceš, nesedí ti a lžou ti. Co uděláš? :) Dík předem za odpověď a zkus si to reálně představit. Ne, co by se ti líbilo, že bys udělala, co tak asi by bylo správné, ale jak by ses asi zachovala?
125: a rozdělíš mi to? Pokud už to tady někde není. :)
126: Tak já bych hlavně nepředpokládala, že mi každý říká pravdu, a že když mě bude chtít někdo vyhodit, tak mi to dopředu laskavě oznámí. :o) Mně to včera přišlo, jako když Nela vůbec nechápe, že je to hra. Pořád o sobě tvrdí, že je silná hráčka, ale nedokáže skousnout, že ji chce jako silnou hráčku někdo vyhodit? Jako by jen ona měla právo vyhazovat ostatní. Mně teda ten její včerejší výstup proti Lence taky přišel trapný. Proto se mi jako hráč víc líbí Viktor, je taky pěkně falešnej, ale hraje s určitou grácií a dokáže přijmout prohru.
ještě by se tu mohla objevit Niky a říct nám, jestli jí už konečně došlo, že s Rockym udělala chybu. S Nikem by došla do finále, a pokud tam je, měla by větší šanci vyhrát. Byla by stále tou hodnou a věrnou Niky
128: „To je tak těžký bejt silná hráčka. Každá, která přijde, mě chce vyhodit.“ (Nela vlastními slovy)
126: Jestli mě něco vadí (nejen na Nele), tak to, že někdo něco provádí a když se dočká toho samého od jiného, tak to nedokáže zvládnout. Nela vyčítá Viktorovi, že je manipulátor, sama je také, ale nedokáže si to přiznat a když ji někdo za manipulátorku označí, je v nemilosti, lhala mnohokrát (třeba Nikovi) a sama, když jí někdo lže, tak to neudýchává. Neříká se snad, co nemáš rád, nečiň druhému? :D
131 – přesně. Copak Niki řeka dopředu Natálii, co chce udělat při jejím vyřazení? a x dalších případů.
131 xando: S Nikem to bylo podobné, Nela se domlouvala s Viktorem a Dájou na jeho vyřazení a řekla mu na rovinu, že ho chtěj vyhodit? Ne, to si hrála na jeho kamarádku. Jenže tak to je prostě Nela, ona může cokoliv, ale běda jak někdo to samé udělá jí. A Niky a Rocky dělají to samé.
Po včerejším díle by mě už ani nepřekvapilo, kdyby ta eura pro vítěze byly padělky.
133: Právě. Ať si manipulují, podrážejí se a lžou si, od toho tam jsou, ale aby to mohli někteří provádět jiným, ale sami byli na „šišku“, když jim někdo udělá to samé? Jako by snad Nela nebo Niki chodili za ostatními a říkaly jim všechny své plány. Jasně, že někdy Nela řekne, že chce toho či toho vyhodit (třeba Lenku), ale jen, když se cítí silná v kramflecích, když si není jistá, zda to vyjde, tak to šeptá za rohem svým vyznavačům. Ona je upřímná, jak kdy :D
Mirku, jsi sice zakernej zmetek :) ale ja ti fandim. Takovejch lidi ve vile vic a bylo by se na co divat, Niki by stacila jedna a ne cela ramada… intrikovat, podvadet, nebavit se spolu a davat tajne schuzky, tvarit se navenek jinak nez ve skutecnosti, mit tajne spojence a verejne spojence, takhle by se to melo hrat. a ne „beee, tys nam lhal, jsi falesnej beeee“ ….
Skoda ze se to tam od zacatku zaneradilo vozičema a vy akcni jste zacali prichazet az ke konci. Skvadra Lenka II, Mirek, Nela, Gino, Niki, Romeo, Jana… to by mohlo byt zajimavy :DDD
128: To jsi mi moc neodpověděla, co bys dělala ty :), ale nechci rýpat. Rozumím tomu a ani se nedivím, že je ti bližší Viktorům styl. Podle mě jde na to taky chytřeji, už jsem to psal výše. To ale teda neznamená, že té Neluši nefandím. Fakt jo :)
131: To máš sice pravdu, ale to tam dělají úplně všichni. Není tam nikdo, kdo by byl upřímej ke všem. A zajímavý je, že tohle vůbec nerozhoduje, ale právě ty sympatie.
-„Lžeš a šklebíš se? = Jsi nejhorší. Lžeš a usmíváš se? = sice lžeš,a le jsi tak milá a hezká, no a co lžou všichni. Nela ven!“ :D Takhle to funguje. O charakteru to není, protože ani tennejzarytější antifande Nely nemůže s čistým svědomím tvrdit, že je tam nejzlejší (neplést si s arogancí, fakt myslím zákeřnost a tzv. bodání do zad).
137: No, ráda bych řekla, že bych to prostě přijala, uznala, že jsem ji podcenila a že v tomhle „kole“ byla lepší. A od teď si na ni dávala pozor a snažila se ji vyřadit. Ovšem doma u počítače se to kecá, bůhví, jak bysme reagovali tam. Ale vím jistě, že bych na ni neječela ani ji neurážela kvůli tomu, že mě převezla. :o)
A Neluši si klidně fandi, vždyť o tom to je. :o)
138: No, možná to dělá většina, ale například nikdo není tak pomstychtivý jako Nela, pokud se jí někdo „vzepře“. Nemám rád tyhle typy, kterým se musí přikyvovat a pokud se někdo ozve, tak se daná osoba buďto urazí nebo se zosnuje pomstu a poštvání ostatních. A netřeba mi pořád nutit, že je to jen otázka antipatií, není mi sympatická, ale to ani Rocky a Niki či Daniela, ale u nikoho z nich tak silně netlačil štáb na pilu a nikdo z nich nebyl dvakrát vrácen. Nela respektuje hru (a stejně tak i Rocky a Niki, Daniela), jen když se neobrátí proti nim, když ano, berou to čistě emocionálně.
Mirek lhal, ok, to k hre patri… A ci by to vyslo najavo alebo by mu to preslo a ako by to ovplyvnilo hru, by sa ukazalo. Lenze mili ‚scenaristi‘ poslu dopis, ktorym ho potopia, nech je (podla nich) lepsia zapletka a Nela bude robit sceny, nikto mu nebude verit atd. Preco to nenechali tak nech sa teda ukaze, kto je aky hrac a ci mu to lhani prejde alebo nie?
Nela ‚velka‘ hracka? Ani nahodou. Velky hrac prizna prehrate kolo, otrasie sa a ide dalej. Nebyhraza sa a nepomsti…
Po tomto vsetkom veri niekto tomu, ze vyhra ten, kto dostane najviac sms?? Ja teda nie. Smsky kludne posielajte, Nelovci aj Antinelovci sa pojdu asi potrhat. Ale vyhra ten, koho bude chciet produkcia aby vyhral…
70 – Normalne by mali po vzajomnom vyradovani zostat 2 pary, z tych by 7 uz vypadnuti mali urcit vitazny par. A prehravajuci par urci celkoveho vitaza. Jak to bude u nas, nevie ani Boh… Kazdopadne to bude tak, aby vyhral ten, koho oni chcu aby vyhral…
128 – souhlas!! Jako Nela to dělala vždy…když se dozvěděla, že o ní někdo něco škaredého řekl, tak hned byla jako když do ní střelí a šla proti němu, deptala ho a spřádala intriky… nemůžu si vzpomenout přesně, ale Nela taky hrála proti druhým tajně několikrát a nehlásila jim, že je chce vyhodit…měli by si tam uvědomit, že nejsou na skautském táboře!!!
139: :) Děkuju. Já jsem právě cholerik, takže nevím.. a ani radši nechci vědět :).
140: Jo, pomstychtivá ona je. To vidíme stejně.
Štáb tlačí na pilu, pravda, ale to Nela neovlivní. To ovlivní diváci. A fakt je třeba se podívat na zahraniční HP a potom se ti bude Nelino protěžování zdát jako sranda, co oni výmýšlejí. Rozhodně to nebyl od štábu poslední tah. Kdo čeká v téhle RS spravedlnost, měl by se přestat dívat, nedočká se jí. Jedině SNAD :) na konci při hlasování přes sms.
144: Zásahy štábu jsou běžné, ale v tomhle ohledu mi vadí, že okatě tlačí hráče, aby taktizovali jedním směrem (ne proti Nele a její skupině) a to snižuje strategické možnosti. A nevím, jak je to v jiných zemích, ale jestli je to stejné, tak bych peskoval i tam :D.
81, 84 Ten chlap, co o Nele a spol krofal v Noci v raji, co je měl je údajně sledovat ve dne v noci, byl redaktor ze slovenského bulváru – mimochodem už od vzhledu poloviční imbecil. Až když jsem si to pustila podruhé na netu, zaslechla jsem větu, že on je ani nesledoval !!! Seděl v Blavě a v Dominikáně byl jeho kolega bulvární fotograf.
Tož tak – Jedna paní povídala…
Úroveň všech a všeho kolem této údajné RS je naprosto otřesná.
Až na tyhle stránky, ale stejně nechápu, že máte chuť probírat něco, co vymyslel jeden či pár chorých mozků, s egem asi jako Nela a Rocky dohromady, a co nemá z RS nic společného.
144: Tak já jsem naopak kliďas, nemám ráda řvaní a nadávání. Myslím si, že i negativní věci se dají upřímně říct slušným způsobem a konflikty vyřešit dialogem a za pomocí argumentů, ne nadávek. A hlavně že lidi by se k sobě měli chovat slušně. Taky proto mi není Nela sympatická.
145: 100% peskoval :)
147: Souhlasím, taky si to myslím a snažím se o to. Ne vždy mi to vyjde, ale čím jsem starší, tím je to lepší :). Občas se ještě stane, pak se omlouvám a říkám si, že už nikdy.. no 1x, 2x ročně vyjedu (na chlapa, na holku nikdy), ale upřímně píšu, že bych se rád jednou dopracoval k tomu, jak to máš ty.
uz Vas dlho citam a nechapem jedno: ako mozete byt taki nespravodlivi….najprv toto: nefandim nikomu, kto vyhra…vyhra, len nechapem, preco Vas vratenie Nely tak vytaca…bolo to urobene jednou osobou bez moznosti taktiky pri parovani…podla mna nefair… pri tom Gina vratili, hoci 6 ludi z raja ho nechcelo..to je fair? Rek: 1 hlas vyradil Nelu a 6 hlasov Gina…a vy vsetci rozoberate iba Nelu….asi naozaj nechcete vidiet realitu, iba sympatie
126 – tohle byly sugestivně položené otázky, ale opravdu s prominutím, stupidní. Tak člověk by si především už při vstupu do této show měl ujasnit (tedy pokud není úplně mimo) jestli je to vypsáno jako „hra na pravdu“, nebo jako řekněme „taktizování ve vztazích“. Pakliže to vyhodnotím, že b) je správně, pak už se odpověď na tvoje položené otázky sama nabízí:-)
150: Hlavně teda nesměřovaly na tebe :). Odpověď se nenabízí, protože každý jsme jiný a mě právě zajímalo, jak by reagovala zrovna Melanie.
151) – O.K., je mi to jasný. Jen nešlo nereagovat.:-)
At se ten imbecil Radek omluvi. Ted cumis ty zmetku co? To si mel vytezoslavnych kecu kdyz nelu vyhodili jak jsou vsichni vedle a hned si sral druhym nahlavu a mlatil vo palici ze ji vyhodili. No tak ted je zpatky jak jini rikali a ty uz di do rite.
153
Anonymni imbecile nemam duvod se omlouvat, a tobe tuplem ne, zmetku. Nevsiml jsem si, ze bych mel vYtezoslavne kecy. Jen jsem zduraznil, ze nela je ven a ze tady vsichni tvrdi, ze ma protekci. Ted nelu vratili a snad by se o protekci dalo uvazovat, ale v tom pripade ji ma i viktor. Do rite di sam. Na hlavu seru, ale tobe.
Tohle mě celkem pobavilo, tady to vypadá, že je pejsek Nela :)
http://feminity.zoznam.sk/c/857755/hotel-paradise-vyberte-najkrajsiu-sutaziacu
Koho byste vybrali? :) Čistě podle fotek.
146 je mi jedno,jak chlap vypadal a kde jinde,než v bulváru,bys chtěla číst o týhletý show :) říkal jen svůj názor a neznamená,že když nebyl v dom.,že je nesledoval..pro dom.vybrali fotografa,protože tam byl platnější..to je docela pochopitelný..jinak psáno,jak je vidí druzí..nic víc a nic míň..
ak uz stab chcel vratit tuto dvojicu, mohli to urobit neskor. celkom by ma zaujimalo, ako by sa to bolo vyvijalo bez nich. boli by sa vyprofilovali iny hraci, ktori by dostali viac priestoru. takto sa opat budu skryvat za ich chrbty a na to sa divame uz niekolko tyzdnov. trochu nuda.
od 2. do 5. července se budou vysílat sestřihy ,,Sledujte to nejlepší z uplynulých tří měsíců, které mladí hrdinové prožili v ráji v Dominikánské republice. Ještě netuší, kdo se dostane až do finále, protože nikdo neví, co se může stát v ráji ´´
v pátek 6.7. finále
19:50 – Hotel Paradise – okamžiky před finále!
Kdo se dostal do finále a bude soutěžit o výhru 50000 eur? Rozhodněte i vy, který pár se stane vítězem!
20:00 – Hotel Paradise
Finále celosvětově úspěšné show je tady! Kdo získá výhru 50 000 eur a kdo odejde jako poražený? Sledujte přímý přenos a rozhodněte i vy o vítězi Hotelu Paradise!
155 Zuzana z fotek ale tam de přesněěěěě vidět jak lidi mají rádi nikolkuuuu protože jinak by jí nemohli dát tolik hlasůůůů
prosim vas pomožte mi! Viděl sem teď jaro slavika v pornu a sem hrozně nadrženej! nevite jaky penis ma viktor nebo mirek? když mi to napišete moc mi tim pomuzete.
160: :DDDDDDDDD podívej se na oficiální stránce HP tam je Po Setmění :DDDDDD
155 z Vierky jde až strach, z fotek asi Zuzana, moc to tam holkám nesluší, podle sympatií Jana
159 – nebo to také může znamenat, že na Slovensku nejsou z Nely tak hotoví jako jako České puberťačky.
Nejsem spokojená s návratem Nely a Viktora i když mně vypadnutí Viktora mrzelo. Znamená to, že se ničeho nového nedočkáme a bude vše pokračovat stejně jednotvárně jako dosud. :-(
163: Jak se 159 souvidí Nela, proboha?
164 no asi že na Slovensku nejsou hotoví z Nely, ale z Nikoly :)
na slovensku sme hotovi s Petra Sagana.
Asi by mě mrsklo, kdyby vyhrála jedna z Trojanek nebo Huhla, jinak je mi to celkem jedno. Trojanovic “ ted nic neřeším“ mě tak irituje, že se koukám na fotbal :-). Co se týče Trojanky 2, jestli tohle studuje VŠ, tak je mi stydno.
166… Snad Z Petra Sagana, ne?? Nebo jste hotoví S Petrem Saganem?
155- pro mě Diana štíhlá a přesto ženské tvary – tím myslím boky+ pas + prsa (vše vypadá přírodně a ne jako ta reklama Svět se zbláznil) a její obličej se mi líbil nejvíc (hodnotím vzhled ne povahu)
Jinak k taktizování a vracení- myslím, že štáb hrál nejen na diváky, ale tím i podusil a zároveň nabudil silné výrazné hráče a podusil a zašlapal ty ostatní, jinak nelíbí se mi jak Nela reagovala na vyřazení, ona snad Nikovi řekla chci Tě vyhodit? ne, tohle je prostě boj o prachy a podpásovky jsou dovolený, líbí se mi přístup Viktora, nevyhrožuje ale pamatuje
168 ospravedlnujem sa ti. mas pravdu. myslim, ze HP na mne predsa len nechalo stopu.
na Vierku mi nesahejte .. to je muj oblibenec .. nekoho tolik mimo jsem jeste nevidel (Radka a XMana nepocitam ty jen ctu ;-)) a budu si ji ve vzpominkach hyckat hodne dlouho ;-)
155 ty fotky se moc nepovedly, ale i tak tam vypadá Diana asi nejlíp a pak Zuza, tam je vidět, že ví jak se chovat před objektivem
172 koci, že jo :) a tak málo a krátce jsme si ji užili……
174 – prilis kratce .. dokonce nikoho nepodrezala a ani Tomika nezneuzila :(
No Tomáše a Víerku mi připomněla včerejší scénka loudila a Lenky. Tomík tam před ostatními taky dělal tajtrlíka a producíroval se nahatej před Vierkou a taky o ní mluvil dost opovržlivě. Podobně včera loudil, aby se zavděčil ostatním. I když u něj je to asi kapku jinak, věřím tomu, že se mu to s lenkou líbilo a rád by smočil. Jenže ostatní tvrdí, jak je Lenka nepřitažlivá a tak si holt nemůže zadat. Je to stejně zbabělá mrcha jako Tomík, možná základní předpoklad pro výkon některých povolání?
Mirdo ty cune :o ;-)
od stabu to byla/bude pekna svinarna ale jak se rika NNCSSVR
Je fakt, že takhle štáb ještě nikoho nepodrazil, aby přímo zasáhl prozrazením toho, co ví jen on.
no říká se všeho s mírou :) Mirda už to hnal trošku do extrému….
Dnešní díl nehodlám absolvovat …
Napište mi pak prosím někdo, jestli jsem tam za idiota, nebo za uplného idiota ….
A tajně doufám, že alespoň vy, zde na Panáčkovi, v tom uvidíte trochu více než jen lži, než zbylých 90 procent lidí :D
Děkuji!
Čivavák – Prooradný malý skřet, ulhaný zmetok, Podvraťák :D
Mirdo vypadas jako stene ktere pristihne panicek u louzicky :)
dalsi prezdivka do tve sbirky maly prelhany hadik ;-)
Ale Marfuša to dobre odľahčila….
181 kdyby ses v tom furt nešťoural, lépe bys udělal :)
co se stalo Rockymu???
181/ vsetci maju nieco vo svojom zivote, na co nie su prilis hrdi. ked je to len taka blbost, ze sa to da vypnut gombikom na dialkaci tak je to ok. mozno to mas ako vystrahu, aby si sa takto v reale nespraval.
Nela si vychutnava Mirdovo omluvu .. skoro se tetelila blahem
Myslím si, že tej Nele si to povedať mal. Už by to mala na 100% :-)) tak snáď si ju nakoniec ukecal.
181 Mirek: No jako takovej průměrnej idiot. :o) Ale kaješ se hezky, to jo. :o))) Aspoň jsi přiznal, že jsi to tak hrál a prohrál, to tam udělá málokdo. Ovšem zatím to vypadá, že sis to podělal u všech.
Pochopili jste někdo, co Téčka na tom Mirkově přiznání tak pobavilo, že se pořád chechtaly?
Ja v tej Nikole začínam mať riadny bordel….
možná jsem totál vedle, ale řekla bych že z Nikoli vypadla konečně pravda na Vikoušovi jí zaleží / já z ní ten pocit měla dávno)
192- tak načo Rocky?? ved s ním bola v páre. Mala si ho nechať. Alebo to bolo fakt o tom, že Nela povedala, chcem do finále Rockyho, tak Nikole preplo?
ty vole…Nikolka se nam prece jen zabouchla?
Viktor ale asi taky trosku uz mam ten pocit davnejsie…či?
192 Ludmila: Nikče na Vikoušovi asi fakt záleží, i když se tomu brání. Stejně tak má Viktor určitou slabost pro Niky. Aspoň já z toho mám ten dojem.
193 – nie to by som nepovedala lebo Niki s Rockym to riesila ten vecer ked vypadla Naty…ona o tom premyslala skor ako Nela ale teraz rozmyslam, ci to zaase nie je len Viktorova hra aby sa zbavil rockyho…ale zase ked mu preberie Niki tak Rocky bude saze s nelou a budu silní asi tak ako on s niki….uz mam s toho hokej
Rockyho na tom nejvíc sralo, že měl Viktor zase pravdu :D
Nela chce Lea, tak si to Niky, predtim LEa nabizejici, rozmysli. Nela chce Rockyho, Niky si najednou vzpomene, ze je silny hrac, vezme si ho ona, pak udela Mirek chybu, Nela by si mohla vzit Viktora, Niky zapremysli, a bere sebou do finale Viktora.
Je ve finale zaslouzene, dobra hracka holka:-))) Ale Lily je taky hodne dobra, skoda ze tam neprisla driv.
Já bych řekla že ta slabost je tam oboustranná. Niki možná volila Rockyho, aby nemusela řešit rozhodování Niko-Viktor? chtěla se z toho touhle volbou vyvlíknout
196 Možno sa Nikola bála byť s Vikinou v páre, nakoľko nie je obľúbený a všetci ho chceli vyraziť. Ok, tak sa nám to pekne finálovo črtá.
Ale zas tak moc se do Mirka nepustili. Kdyby se taková lež provalila na někoho z nepřátel „vedení HP,“ bylo by větší tóčo. :o)
190 Mel, no já jsem se chechtala taky, muehehe, ale asi z jiného důvodu než Téčka :D
žíšíkristé, takových lží by tam mělo v každém díle být aspoň pět, jednak by se z toho asi štáb potento, že by neměl na nějaké řešící dopisy čas a druhak by se paradajcům konečně motaly budky tak jak předved Rocky „sere mě to kvůli Gina, že zas měl pravdu“ :DD
a že je tam jen ta jedna, tímpádem je Mirďa za úplného idiota :) tam i venku
181
Podvrataku:) na me fakt pusobis jako podvratak. Kdyz´s tam prisel, tak ses mne libil, jak to hrajes, ale podelal sis to u me 2x s nelou a dalsima vecma. Nejde o nelu, jde tam o princip v techto vecech. Ukoncim to – ses mozna dobrej pro zabavu, pro chlast atd., ale ja bych se na tebe v dulezitych vecech nikdy nespolehl.
Navic sis to u me podelal „battlem“ s viktorem, naprosto zbytecna vec. Pak tim dovysvetlovanim nele a ostatnim, na ponekolikate. Kdybys v tu chvili, kdyz´s ze sebe udelal vola a stab te usvedcil, aspon uz drzel hubu a nemluvil o tom, tak bych jednodusej zapomnel, ale ty ses v tom jeste babral. Pro me jsi tim prekrocil vsechny pravidla jakekoli hry. To bylo clekem brutalni lhani. Nele´s to mohl klidne rict, protoze ona sama podporovala viktorovo vyhozeni. No a hlavne´s to mohl klidne rict po te, co oni oba „vypadli“. anebo´s tusil, ze se vrati?
To je muj nazor.
191
Nikola je mrcha, ale kdovi, kdo ji dodal scenar. Staci si vzpomenout, kdyz chtela nela rockyho, okamzite ji ho vyfoukla, ted nela premyslela o viktorovi a jakoby nahodou ho zase chce nikola. Mozna je v nekoho zajmu, aby se zase neco mezi tema dvema delo.
Mirku…za idiota nie si, skor mi to prijde divne od iných že sa tak hraju na doveru a uprimnost…ved je to hra a ide o pekne penizky, nejde o zivot a ani nejde o závazne podrazy…vyhráva ten, kto viac dokaze oblbnut spoluhráčov…ked hram clovece nezlob se tiez vyhodim manželovi panacika bez rozpakov a s radostou aj ked ho lubim najviac na svete :-D
asi ste nepozerali survivor…to bolo ine kafe ….
To bude páreček! Viktor, kterej jak sám řekl, je jako vítr- rád ohýbá jen mladé tenké stromky a Nikola, která je na mladý- viz andulka. No snad se ukáže, že se jen přehřáli na slunci! :))) A jsem jediná, které vadí jak to mlaská, když se Viktor s někým líbá? On se u toho tak snaží, že mu to prostě nevěřim.
181 – klidně si to pusť, je to jen sranda…větší trapas bylo to dozadkulezení Nele, která si to očividně užívala :)
Mirku, klidne vylez:-)))proste si to pokankal,no…a v jednom ma Viktor pravdu, je to znat i ve vyrazu, kdyz lzes:-)))nejsi pokerovy hrac:-)
Myslím, že Nikola to na Viktora jen hraje. V minulém díle na to Martina upozornila, že bude předstírat lásku k Viktorovi.
Hihi, co na to rekne ta, kterou Gino placnul jen do ramene, misto aby brecel, ze odchazi od nejlepsi partnerky .-))))
Stejně je škoda, jak to štáb zkazil. Taková sestava Natálka, Nikola, Klaudie, Lenka II, Viktor, Nikola, Mirek, Romeo.. Jo, to by se mi líbilo, klidně jako základ.
208 – to som nepostrehla….
Ted si to davam jeste jednou na jojce a Gino je bozi……
ja Te vidim…….Míro:-)))))))
208-to je fakt. Ale, že by to nepřiznala ani Nele? Nebo si spočítala, že bude lepší být s Viktorem zadobře?
208- aha tak to mi uniklo, a vlastně co Dája? tu si má vzít kdo? že by hafíkův poskok Loudil?
radek….znova, Niki sa s rockym domlouvala na tom že raz budu spolu uz v ten vecer ked vypadla Naty…to nela este o rockym nepremyslala….a toho Viktora jej dnes tiež navrhla niki…ale hold sa asi nieco stalo a niki si asi nieco musela priznať
(ne Nikola podruhé, ale Vlado, z holek ještě Diana, Zuzka…)
213- Nele nic nepřizná, protože kamarádky vocaď-pocaď, jede přece na výhru
no jak jsem to dneska sledovala, tak mě napadlo, že Gino je štáb :D
213- má to být snad součást plánu Niki,jak Gina vyhodit
anja:-)))
208 – vlastne mas pravdu…Niki to uz asi hra aj na Nelu….moudra holka .-D len aby sa do toho nezamotala ako Mirek
Bylo tam, jak jsem řekl, že teď budu hrát ještě „silněji a tvrději a že nepolevím“ .. něco takového ? :D
210 Hooper: Celkově by bylo zajímavé, kdo všechno by tam byl a jak by se to vyvíjelo, kdyby do toho štáb až tak nezasahoval a bylo to jen na soutěžících. Ale to se nikdy nedozvíme. :o)
218 – To by mohlo být, na konci jako překvapení :D
Bylo Míro, bylo, neco jak si budes budovat důveru znovu od zacatku:-))))ted si to davam jeste jednou, zamerim se na to Mííro:-)))
218 – aj mna to uz niekolkokrát napadlo, že je nastrceny aby to tam zamotával a odhaloval zaroven :-) a možno su aj s Nelou za to dokonca platení …. atko vznikaju konspiracne teorie
Niki přece říkala, že bude Gina jakože balit…takže balí. A Gino to hraje taky, protože, když se za něj postaví Lili a Niki, tak vyhodí Niki. No a dobře jí tak :)
222 uf no to si nepamatuju, asi ti to vystřihli :DDD
podívej, Mirďo, tys jenom lhal, no… ale Nikikina ta přímo KRADE :))) Nele chlapy…. takže v klidu :D
222 počki vlastně, jo, bylo to tam, ale říkala to lenka :D
ja jsem si myslel od zacatku ze se mnou nehrajes Míro, to se s tak pitomej?.-))) Gino je fakt vtipny glosator:-)))
197: Extrémně, Rockymu to vysloveně zkazilo den. A omlouvám se za pozdní reakci.
227 – Myslíš? Ja by som si istá nebola. Nikola ho namotá a on spraví čo zahlási. Chlapi sú stále deti (rozdiel je len vo veľkosti hračiek). A na deti má predsa Nikola riadok v životopise :D
Ad právě proběhla řeč Mirdy: Asociovala se mi hláška z Díky za každé nové ráno. Jsem trapná, jsem trapná, jsem trapná. Jednou z té trapnosti umřu. Toho popelu na hlavě bylo zbytečně moc.
231 dobra hlaska Rockyho – „ten Viktor odpovida tak stupidne:-))von se do niceho nezamota“:-)))
Nikola chce silnýho soupeře Viktora buď vyřadit nebo se s ním logicky spojit. Takže teď přešla z plánů na jeho vyřazení naopak na sbližování.
Žádnou upřímnost bych tam nehledala – jen taktizuje. Ale jde to rychle, protože ještě včera ho chtěla vyřadit.
235: Všimnla jsem si, že Niky přepíná hodně rychle. :o)
235: Inu, řečeno pokerovou terminologií – all in. Smysl to vzhledem k finále dává. Jinými slovy – jestliže nebudu s Viktorem jakožto nejsilnějším hráčem, tak nemá smysl, abych ve finále byla. A tohle uvažování, ačkoliv ji nemusím, dává smysl.
Takže Domča sa snažila si vyresetovať hard-disk.
Nie som žiadny macher IT-čkár, ale mám pocit, že ona si ho rovno naformátovala :))
216 Hooper, no jo, Vlado – pro mne to byl nepřitažlivější chlap co tam kdy byl. Teď už tam není chlap, na kterého se dá se zalíbením dívat – Rocky opičák, tahle exotika jde mimo mne, Mirďa je malej, Michal mladej a blbej, Ginův vzhled šviháka lázeňského mě taky nebere, ještě tak možná Martin exteriérem ujde, ale si to kazí jak není akční ani vtipnej, no je to tam tragédie, chlapi, fakt
Miky:-)))) krasne popsano:-)
234 – úplně se mi ulevilo, jak tady ten Gino nebyl, protože jsem věděl, že nikdo nebude vymýšlet takový levárny chytrý :D No Rocky určitě ne…ale aspoň se trošku rozmluvil
241,jojo, skoda,misto pul dilu vlezdoprdelkovani Miry smerem k Nele nam mohl stab poskytnout konecne rozpovidaneho Rockyho.
241, 234 hehe, ale tak Rocky u mne dost dneska zabodoval, bo se mu konečně rozsvítilo v té jeho makovici a tak ze 30 % Gina docela už rozkódoval, bravo :)
237 Hooper: Přesně, dává to smysl. Ona Nikola moc dobře ví, co dělá. Škoda, že takhle neuvažuje Nela. Ráda bych viděla ve finále Viktora právě s ní. Nebo možná tak uvažuje, ale Nikola jí zase předběhne.
Mně zas pobavil Mirek svým kajícným proslovem: „Poučil jsem se, že v téhle show s upřímností nejdál dojdeš.“ To se k téhle RS fakt hodí. :o)))
243 :-) z toho plyne jedna skutecnost:-)))Daniela pochopi 2 procenta, az si to bude poustet v tisici reprize o vanocnich prazdninach:-))))
240)
Vďaka za pochvalu Jeníčka,
hrozilo mi, že sa budem musieť pochváliť sám :)))
aj tvoje coments sú krásne …
Good night to everybody ….
Takže bude Nikola a Viktor x Nela a Rocky. Ale zase jsou tam i ostatní, na který trochu zapomínáme. Takže Martin, Lívia atd.. ve finále zřejmě nebudou….
Upoutávka gut, (u mě výjimečně) body pro Nelu.
248: Martin a Dominika jsou nezajímaví už. Livie mi bude chybět, u ní fakt hodně škoda.
242 jenkaa, taky mám stejný dojem…….. a ještě Dominiky plavání tam bylo na můj vkus zbytečně moc….. a taky – měli by trochu prostříhat ta Dájina řečničká cvičení, ptž já se u její třetí věty, anebo u jejího „byť“ začínám ohlížet po utěrce jakože bych něco popracovala než takhle ztrácet čas :D
245 :-))) no maly prolhany hadik:-)))))parafrazujic Michala…..
249,co to je prosim Te za zjisteni Nikolo…..tam se mi taky libila.
246 jenkaa .DDD
251 a to neni spatny napad:_-))))porad se cilim, ze nestiham:-)))
49 – ten rozhovor s Janou by si asi mělo přečíst víc lidí, zřejmě je to úplně jiná holka, než jaká byla v HP (kde jsem ji viděl až na konci). Dost mě udivilo, že když jsem ji tady někde v diskuzi pochválil, dost lidí se na mě vrhlo.
Jinak si myslím, že fajn baba je to už teď, otázkou je, jaká bude, až ji život trochu semele.
181 Jsi hloupoučký podvraťák a patolízal, ta křivárna ti lezla přímo z očí, jestli to někdo nevidí, tak je to samé co ty. Nejsi žádný hráč, jenom jsi si na něj hrál, ale moc ti to nešlo, to, jak jsi měl ty kecy, utvrzovalo tvoji faleš.
71 – Ivanko, Nela není upřimná, Nela je psychopatka. Ve 22 letech je už každý takový nějakým způsobem dospělý, a – to především – vychovaný. Což Nela ani náhodou … jak nakonec dokladovala svou scénou ihned po návratu do hotelu. Musím se opakovat: hulvátství není upřimnost, hulvátství je jen hulvátství.
81 – Nela je citlivá asi jako nos chcíplý kočky.
128 – Melánie, jsi bezva, jsi stejné krevní skupiny, jako já.