Eurovize 2016: Grandfinále poprvé s účastí České republiky!
Finále sledujte již dnes, v sobotu 14. května ve 21:00 na ČT1 nebo online na webu České televize v sekci Eurovize.
Nejsledovanější hudební soutěž na světě jde do svého Finále. Již dnes se dozvíme, kdo se stane vítězem 61. ročníku Eurovision Song Contest. Letošní Finálové klání je speciální tím, že se do něj poprvé dostala Česká republika, kterou s písní I Stand reprezentuje Gabriela Gunčíková. Jak to vidí bookmakeři, kdo má nejposlouchanější píseň a kdo se objeví jako hvězdný host? Dozvíte se uvnitř článku.
Gabriela Gunčíková – I Stand (live semifinal 1)
Čtěte více: Přehled písní 1. semifinále
Čtěte více: Přehled písní 2. semifinále
Speciální host Finále
Speciálním hvězdným hostem finálového večera bude americký zpěvák Justin Timberlake.
Jak to vidí bookmakeři
Co se týče bookmakerů, tak ti nám nedávají příliš velké šance, u většiny patříme mezi poslední pětku a to společně s Německem, Gruzií, Maďarskem a Litvou. Vzhledem k tomu, že nám organizátoři přiřkli 2. startovní pozici, tak se není čemu divit, jedná se však o kurzový propad oproti semifinále, kde jsme patřili naopak podle některých bookmakerů patřili dokonce do první pětky. Vypadá to, že kombinace favoritů z obou semifinále + velké pětky a vystoupení v první polovině show s kurzy hodně zamíchala.
Favoritem opět zůstává Rusko a hned za ním v těsném závěsu Ukrajina, což vyvolává kontroverze a zástupci ukrajinské produkce se nechali slyšet, že pokud Rusko vyhraje, příštího ročníku se nezúčastní. První pětku podle bookmakerů doplňuje Austrálie, Arménie a Francie. Titul obhajující Švédsko se v kombinaci kurzů umísťuje na 6. místě.
Počet streamů na Spotify
Britský server digitalspy sestavil, před začátkem klání žebříček podle počtu streamů v hudební streamovací službě Spotify.
Podle tohoto žebříčku by prvenství obhájilo Švédsko. Hned za ním sklidila nejvíce streamů Francie, Rusko, Španělsko a Austrálie. Celá pětice se zúčastní i dnešního Finále. Česko se ze všech Eurosongů umístilo v poslechovosti na 22. místě.
Hlasování diváků může dopadnout úplně jinak, než si myslí bookmakeři nebo se může jevit podle poslechovosti. Do konečného pořadí také promluví porota. Jak to dopadne se dozvíme už dnes večer. Každopádně Gabriele přejeme co nejvyšší umístění.
Kdo je podle Vás vítěz? Sledujte už dnes večer přímý přenos a diskutujte živě.
Eurovision Song Contest
Podobné články
- Gabriela Gunčíková bude reprezentovat Česko na Eurovision Song Contest 2016!
- ESCZ: V národním kole vybíráme zástupce pro Eurovizi
- Eurovize 2016: přehled písní 1. semifinále! Hity, silné melodie, ale i pár omylů…
- Tereza Kerndlová vítězkou EuroSong 2008 CZ – ano, je to skutečně možné + video
- Eurovize 2016: Grandfinále poprvé s účastí České republiky!
Diskuze k článku
Na FB dost fanoušků fandí Polsku a Arménii.
Četli jste tohle?
http://www.eurocontest.cz/?p=1148
@Prochor: Jooo, Ken je z Gáby nadšenej od začátku….je od něho hezký, že jí poslal na podporu ten vzkaz :-D
Ne že bych si dělal iluze o tom, že by GG ve finále nějak výrazně prorazila, ale rozhodně jsem teda nečekal, že od diváků dostane nejméně bodů, byla tam spousta méně výrazných písniček. Ale Čechů po Evropě holt tolik nežije, naše oblíbenost také není kdovíjak velká… Na druhou stranu, ani s body od porotců to nebylo příliš valné, hlava mi nebere, jak mohla velmi solidně uspět příšerně průměrná Belgičanka, která celý přenos odstartovala. Vítězství Ukrajiny poměrně překvapivé (ale určitě lepší než Rusko), nejchytlavější písničku měla „xfactorová“ Australanka. Gábina každopádně ostudu neudělala, odzpívala to skvěle, ke zbytku škoda mluvit :)
Tak tohle jsme projeli na cele care. To ze nedostaneme zadne hlasy od divaku jsem celkem ocekavala, ale ze se GG neumisti ani v hodnoceni odborne poroty, to me hodne prekvapilo. Vubec jsem nechapala tu prehnanou euforii bulvaru, postup ze semifinale moc neznamenal (z 18 do 10) to neni tak tezke. Hrozna skoda, ze GG nemela lepsi song na telo, ona rozhodne mela na lepsi umisteni, zbytecne jsme vycerpali kvalitniho interpreta na nudnej sedej song.
ja osobne bcyh to nepricitala divakum, GG neuspela ani u odborniku. ten song proste byl sotva prumernej, kdyz jsem prvne slysela Australii, vryla se mi do hlavy a je fuk odkud je, Australie nebo Polsko, ten song je vybornej, chytlavej, libivej..S timhle se chodi do teto souteze a ne s takovou nevyraznou skladbou. GG vubec nemela sanci uplatnit vysky, promarnena sance, kez by mohla jet znova s lepsi pisni, lepsim stylengem i scenou.
Jinak mam ohromnou radost, ze se muj vkus shodoval s odbornou porotou u nas. I pro me Svedsko jasne nejlepsi stejne jako u ceske odborne poroty.
nepochopila jsem hlasy pro Armenii, to byla jediná písnička kterou jsem nebyla schopná poslouchat, jak to tahalo za uši, výhra Ukrajiny mi nevadí
Koukam na vysledky ze semifinale, meli jsme to jen tesne, GG postoupila az z devateho mista, takze ani letos nic moc. To bylo povyku pro nic :-))) Takova euforie a vlastne opet z toho nic neni. Vzhledem k tomu jake byly ohlasy pred semifinale, kursy sazkovek, realita je uplne jina, misto udajneho ctvrteho mista (dle sazkovek) az devidka, proto asik doslo i ke snizeni kursu ve finale…
@Monika: devitka :-))) @Honzad: Belgii jsem take nepochopila pro me jedna z nejvetsich prisernosti ve finale.
01. Ukrajina- hlas není zrovna to co bych vyhledávala ale v celku se mi písnička líbila
02. Austrálie- nechápu všeobecné nadšení
03. Rusko- písnička nezajimavá ale dobrá prezentace
04. Bulharsko- nechápu umístění písnička i prezentace shit
05. Švédsko- nebylo špatné, slyšet to v rádiu, tak mne to zaujme
06. Francie- v rádiu, zapamatuju si, odrhovačka ale sympatický intenrpet
07. Arménie- nechápu, nechápu, nechápu, to se nedalo poslouchat, strašné
08. Polsko- umístěním takhle vysoko jsem překvapená, aůe v podtatě mi to nevadí
09. Litva-ok
10. Belgie- věc co by mne nezaujala
11. Nizozemsko-Ok
12. Malta-asi Ok
13. Rakousko- ne tohle ne, bylo to hrozný
14. Izrael-děs
15. Lotyšsko-OK
16. Itálie- nuda
17. Ázerbájdžán-nebylo špatné
18. Srbsko-nebylo špatné
19. Maďarsko- i líbilo, bubny super
20. Gruzie- zajimavé, jiné
21. Kypr- líbilo moc, tedy klip, na podiu už to bylo horší
22. Španělsko-nusa, ale poslouchat z rádia v práci nevadí
23. Chorvatsko-OK
24. Spojené království-nuda
25. Česká republika-písnička není špatná, zapamatovatelná, klip dobrý, podiová prezentace bez nápadu, přiliš statické
26. Německo- ne nelíbilo, ale poslední misto by si zasloužila Arménie
Ja som to vcera sledovala az do vystupenia Timberlaka a vysledky sokujuce som sa dozvedela az dnes. S vitazstvom JAMALY problem az taky nemam, ale viac by som to dopriala Australcanke (jej FOO FIGHTERS z XF sa mi od nej velmi pacilo). Skor je pre mna sokom nulove skore pre GG od divakov. Iste YT moze skreslovat a to, ze niekto ju dal do prvej desiatky alebo dokonca na 1. miesto v oblubenosti neznamena masove hlasovanie z danej krajiny, ze? Ale doslova nula aj z Polska, kde je vraj taka oblubena? Ja osobne si myslim, ze mala to risknut s nejakou rockovou pesnickou. Aspon by viac bola vo svojej kozi. Nevyhrala by, ale v rocku by viac predviedla svoj uzasny hlas. Jednoducho s tou piesnou I STAND zanikla uprostred tolkych popovych balad. A druhy sok, ze Gruzinci so svojim stylom sa tak umiestnili (zopar odbornych porot ma dobry hudobny vkus na cele s UK), ved im bola predpovedana vraj posledna priecka spolu s Nemkou. No mne sa velmi pacia, pesnicku mam doma stiahnutu a pocuvam spolu s Madarom, Svedom a Cypercanmi.
To bolo eufórie, skoro ako keby bolo víťazstvo isté. Táto olympiáda nemdopadla pre GG dobre. Som rada, že Slováci pochopili dávno o čom je táto trapná súťaž a ignorujú ju. Nie je predsa normálne, že krásnu pieseň a obrovský výkon Austrálie zatieni politika v podobe Ukrajiny.
Tak jsem ze zvědavosti ty body ještě trošku více spočítal. V semifinále Gábina uspěla hlavně díky slušnému hodnocení od porotců, od diváků získala dohromady jen 41 bodů (nejvíce ze Španělska, kde byla čtvrtá, jinak jen výsledky po pár bodech). Od poroty pak v semifinále dostala 120 bodů, což znamenalo mezi porotci čtvrté místo za Ruskem, Arménií a Maltou, pokud jsem dobře počítal). Dvanáctky od poroty pak v semifinále obdržela od Bosny a Chorvatska, slušné body pak ještě z Rakouska, Finska, Maďarska nebo Islandu.
Co se týče finále (byť na to špatném výsledku nic nemění), nula bodů nutně nemusí znamenat, že měla celkově nejmenší počet hlasů. Jenom se nikdy nevlezla do oné desítky, ve které se přidělují body. Čistě hypoteticky by tak mohl finalista s nula body skončit ve čtyřiceti zemích na 11. místě, ale body by nedostal, zatímco jeho soupeř v jedné zemi vyhraje (a v ostatních by byl posledních) a má hned o dvanáct bodů navíc. To jen tak pro formu. No a ty konkrétní výsledky hlasování v zemích, které ukazují, že by bez toho bodového přídělu poslední mezi lidmi nebyla, jen ji to nikdy do TOP 10 nestačilo:
Albánie – 22. místo
Arménie – 18. místo
Austrálie – 25. místo
Rakousko – 23. místo
Azerbajdžán – 20. místo
Bělorusko – 25. místo
Belgie – 23. místo
Bosna – 20. místo
Bulharsko – 24. místo
Chorvatsko – 20. místo
Kypr – 24. místo
Dánsko – 25. místo
Estonsko – 25. místo
Makedonie – 25. místo
Finsko – 22. místo
Francie – 23. místo
Gruzie – 20. místo
Německo – 24. místo
Řecko – 26. místo
Maďarsko – 18. místo
Island – 24. místo
Irsko – 23. místo
Izrael – 24. místo
Itálie – 24. místo
Lotyšsko – 24. místo
Litva – 24. místo
Malta – 24. místo
Moldavsko – 26. místo
Černá hora – 26. místo
Norsko – 26. místo
Polsko – 19. místo
Rusko – 23. místo
San Marino – 24. místo
Srbsko – 24. místo
Slovinsko – 26. místo
Španělsko – 23. místo
Švédsko – 25. místo
Švýcarsko – 24. místo
Nizozemsko – 24. místo
Ukrajina – 21. místo
Velká Británie – 22. místo
Výsledky jsou až na výjimky ve všech zemích hodně podobné, z čehož vyplývá, že i tak měla GG k nějakým bodům od diváků sakra daleko (nejlepší osmnácté místo v Maďarsku a Arménii, u Španělů podruhé už neuspěla). Roli tady nehrály ani žádné hranice, dobré vztahy, očividně vůbec nic. Ne, že by I Stand byla pecka na výhru, ale tak špatné výsledky mě překvapily, všude dostala v podstatě asi pár hlasů. Což by nebyl takový problém, jenže ani v jedné zemi nedokázala lidi zvednout ze židle k tomu, aby pro ni nějak více hlasovali. Neprocházel jsem všechny země, dat je spoustu, ale dá se čekat, že u jiných zemí tam výrazně jiné výkyvy.
A jak hlasovali Češi? Porotce v SF nejvíce zaujalo Maďarsko, Nizozemsko a Malta, ve finále pak (jak už bylo řečeno Písařovicovou) Švédsko, opět Maďarsko a Chorvatsko. Diváci v SF hlasovali nejvíce pro Arménii, Azerbajdžán, Rusko, Bosnu a Maďarsko. No a ve finále u nás vyhrála Ukrajina, pak Rusko, Arménie, Polsko nebo Azerbajdžán (zajímalo by mě, kolik přišlo hlasů).
Jeste poznamku k Malte, uz bych se vyprdla na to saskovani u nich (myslim, ze tam prezentovala song i Kerndlova v minulosti), kdyz nam stejne nedali ani jeden bod.
Bohužel jsem to nemohla sledovat celé v přímém přenosu, ale mám to nahrané, ale konec jsem tak nějak stihla asi hodinu a půl. A už se na to celé dívat nebudu. Je to dost politické, vždy vyhraje něco jako s posláním.
Letos teda ta vítězná písnička dost hrozná, mě se teda vůbec nelíbí, něco otřesného, nechytá mě to, nemá to pro mě žádnou dobrou energii, ale má to nějaké poslání.
Za Gabrielu jsem moc a moc vděčná, je šikovná, že se dostala aspoň do toho finále, každému se to nepovedlo a že se jich snažilo. Za mě je to borka a je jedno, že skončila skoro poslední. Písničká dobrá, od ní skvělé zaspívané. mrazilo mě po celém těle. Najdou se tam písničky, co mě naprosto nedostaly včetně té, co vyhrála.
Líbili se mi Britové a Francouz.
Postě – Gábi, děkuju, díky Tobě jsem na naši zemi zase o něco více hrdá. Nehledě i na naše hokejisty. No nic.
Za mě to prostě bylo jasné, že nevyhraje, ale byla jsem naštvaná za to hlasování některých zemí, kde jsem tak trošku myslela, že nám dají body. Díky za Chorvaty, kteří nám dali skoro nejvíc.
A nejvíc jsem se nasmála hlasování Němců – 12 bodů pro Israel – kalkul jak prase. písnička sice dobrá, ale teda zapomenutelná raz dva.
A já mám obecně ráda chytlavé, energické písničky, ty smutné moc ne.
A kdo to měl podle mě vyhrát? No musím říct, že ta písnička z Austrálie byla super, pro mě to měla vyhrát ona, když to byl takový boj.
Kdyby tuto písničku měla naše Gabča, zaspívala by to naprosto stejně dokonale, protože ten hlas má, ale ta její pisníčka neměla na její skvělý hlas prostor.
Náš letošní eurovizní počin jsem zkoukla až ex post – písnička se mi nelíbí, podiová prezentace ještě míň. Jak obšlehnuté od nějakého toho Řecka či Albánie před x lety, z těch ladných pohybů ručky mám osypky ještě teď.
Z karierního hlediska GG asi jako účast a úspěch na festivalu politické písně v Sokolově;
Z národního hlediska historický úspěch na úrovni „Maďaři po 77 letech konečně zase vyhráli utkání na hokejovém MS“
Finále byla pro nás sice trochu studená sprcha, nicméně 41 bodů ve finále není špatný výsledek. Každopádně je Gábina zatím nejlepší reprezentantka ČR protože se jí povedlo prorazit začarovanou zeď do finále. Takže by od ČT bylo docela fajn, kdyby jí pozvala na rozhovor u kterého by mohli být třeba i členové české poroty. Dost by mně zajímal jejich názor na soutěž a vůbec na šance českého a slovenského popu ve světě.
Ja mam radost z nasi odborne poroty: vsichni do jednoho (Skalka, Andel, Kocandrlova, Kral, neslehova) dali shodne na prvni misto Svedsko, to je bomba takova vzacna shoda se malokde vidi. Za me naprosty souhlas, uz pred soutezi jsem deklarovala, ze Svedsko je vyborne,
Jinak 41 bodu povazovat za fajn vysledek :-)))) Na treti misto od konce jsme ztraceli celych 20 !! bodu, to je preci katastrofa jako hrom. A jeste vetsi pruser je hlasovani divaku nula!!. Vzdyt jsme ze souteze odesli jako spraskani psi. Bulvar je ted za uplne blbce, ta prehnana euforie, pasovani GG na vitezku a jine ovace…. Vubec jsem to nepobirala, GG postoupila pouze z 18 mezi 10, to vubec o nicem nevypovidalo, neznali jsme presne poradi, chtelo to vice zdrzenlivosti….
Jako dostat od divaku 0 bodu, to je velke umeni, to se nepodari kazdemu…..Myslela jsem si, ze to ani neni mozne takhle uhrat….Nedostat od 25 zemi ani jediny bod to je kumst…
http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=2113#Scoreboard
@Monika: Taky nechápu to nadšení z předposledního místa. Ta nadšení Boučka bylo trapné, prý 25 na světě. Jsem netušila, že Evropa je od včerejška celý svět. :D
Vystoupení naprosto nezajímavé nezapamatovatelné. Jak z dob Intertalentu. V dnešní době už nestačí přijít, hledět do dáli a ze značky odzpívat.
Anabáze GG v ESC by měla být varováním pro všechny seriózní umělce, aby tomuhle šílenému nesmyslu nevěnovali ani minutu svého vzácného času a přenechali ho sračkařům typu Kerndlová či Kabát. Já jsem na to nikdy dřív nekoukal, ale to absurdní divadlo, které přineslo ono „hlasování“, to bylo skutečně na blití. Z ostudy a trapnosti neměli „Kabát“ snad jedině Britové, kteří adekvátně ocenili jediné hudební a ne sračkoidní vystoupení celé soutěže, tedy Gruzínce. Ostatní „odborníky“ mohla leda tak hanba fackovat, buď trpí totálním nevkusem nebo hlasujou dle předem dojednaných dohod. Hnus, fuj, šílenost, ještě teď je mi z toho celého blivno. Pro jednou stačilo a už nikdy více.
@bezik: Ale sledovat to nebolo az take marne. Keby som nesledovala asi by som nevedela, ze nejaki Kocharov and Young G. Lolitaz z Gruzinska existuju a robia skvelu hudbu. Mne je len GG luto, ze tam isla s popom a skoncila vo finale horsie nez Gruzinsko a Cyprus. Pritom ona je rocker a v rockovej hudbe je nielen doma, ale navyse to spieva srdcom a az cela ziari, ked spieva akukolvek rockovu pesnicku. Tu urobila diplomaticke gesto a az tak super velmi neuspela. Ale ja povazujem za uspech aj ten postup do finale. Moj manzel to so mnou zo zaciatku pozeral a skomentoval: „Skoda taky krasny hlas na taku zabudnutelnu pesnicku.“ Nepovedal, ze piesen je skareda, len to, ze do konca spevackej sutaze na nu clovek zabudne.
@J: ale to stačilo sjet ty dvě semíčka, jestli se něco náhodou někde neurodilo, resp úplně stačily ty videa, ty se daj vypnout po chvíli kdy je jasný že to je zase další sračka.
@bezik: Ja na rozdiel od teba mam sice najradsej rock (v poslednej dobe viac alternative, ci indie), no beriem aj pop ak ma piesen dostane. Vidim dost rozdiel medzi videoklipom a spievanim nazivo. Mne sa napr. GG viac pacila nazivo nez v klipe a Cyprus mal dobry klip a nazivo to bolo slabe. Gruzinci zaujimavy klip, ale rovnako ta dostalo aj zive vystupenie. To finale som pozerala hlavne preto, ze som si sama na sebe chcela overit ako si budem pamatat do konca vysielania vystupenie GG a ostatnych a ci sa niektori nezlepsia, ci nezhorsia oproti SF.
Vôbec ma výsledok neprekvapil. Stáť na jednom mieste ani sa nepohnúť a len rozpínať ruky, to sa už dnes nenosí. Nestačí mať pekný hlas, peknú tvár a biele šaty nevinnosti. Z tej piesne ani interpretky nešla žiadna emócia. Nič, čo by som si zapamätala, ale zato sa mi páčilo Švédsko. To bola iná káva. Sorry, ale nedá sa gratulovať.
@J: Na rozdíl ode mně ? :-o A co podle tebe poslouchám já ? :D
@bezik: Neviem ty povedz. Ale tipujem v kazdom pripade alternativu, indie, art a nemusi ist o rock, ale aj insie zanre, len nie tradicny pop.
Jak figura ukazuje, příště by to chtělo poslat nějaké angažované umělce třeba Dusilovou, Kollera a show by jim mohl dělat kouzelník Žito Landa.
Tohle mně pobavilo:
http://kultura.zpravy.idnes.cz/glosa-eurovize-gabriela-guncikova-d52-/hudba.aspx?c=A160515_025949_hudba_vha
Nějak si tady povídám sám se sebou ale nedá mi, abych se nepodělil o dva celkem dobré příspěvky z chatů:
1) Sledoval jsem to z hospody se staženým zvukem – a dobrý.
2) Kdyby se té soutěže účastnili The Beatles v roce 1962, skončili by zaručeně poslední.
Já taky nejčastěji posluchám indie rock, ale rozhodně nemám potřebu se tu povyšovat a brát tu soutěž jako něco, co není.
@Monika: Loni se povedlo skončit s 0 body ve finále hned dvěma zemím ;) (Rakousko a Německo)
Jinak 25. místo ve finále neni nic, z čeho bysme měli dělat obrovské haló, ale pořád je to 25. místo ze 42 a naše první finále v historii, takže ano, svým způsobem to úspěch je. ČT se částečně poučila z loňských chyb, ale pořád je tam mnoho věcí – hlavně podiová prezentace, na níž se podle Jana Borse chtěli letos více zaměřit, stále nebyla moc dobrá.
Tak podiova prezentace byla zla, od prvniho okamziku mi vadila. K nedostatkum bych pridala jeste ohoz, nechapu, jak mohli tak krasnou a stihlou holku obleci do neceho tak desiveho. Co to bylo za navrhare, ktery to vytvoril…nemeckej komentator u jejiho vystoupeni poznamenal, ze ma na krku uhackovanej zaves a komu chybi doma zaves…celkem trefne, blbe saty, blbej make up, blbe vlasy..kdo mel tohle na starost totalne to podelal
Moniko, souhlasím. My, co jí známě ze Superstar víme, že má sexappeal a krásnou postavu. Ale ještě bych doplnil, že chyběla pódiová presentace. Jak napsal jeden britský novinář – její pohyb na jevišti odpovídal názvu “ I stand“ s příznačným britským humorem. Každopádně Gabča získala další zkušenost a nesouhlasím, že by zpěvačka, která dopadla nejlépe ze všech našich zástupců zklamala. Ve svých 22 letech má spoustu zkušeností – zpívala s kapelou, dělala klipy, zkusila muzikál, větší rockový projekt v Americe, evropskou hudební soutěž. Teď bych jí jen přál aby dostala nabídku od dobrých muzikantů, kteří chtějí dělat nějakou novou moderní hudbu podle svého – třeba jako Garbadge. Protože Gabriela na to má.
@Monika: pardon, uhackovanej kvetak
Gábina se nezapřala ani na ESC:
http://www.ireport.cz/multimedia/video/video-finalistka-eurovize-gabriela-guncikova-zapela-svedum-hit-ac-dc-highway-to-hell
mno uprimne me teda vitezstvi Ukrajiny jejiz ucast byla v podstate na hodne tenke hrane pravidel viz glosa idnes velmi zklamalo…
jedine vystoupeni z te plejady finalovych cisel co sneslo meritka byla akorat Dami Im… a na zaver jsme videli opravdovou hvezdu, ktera nastesti nesoutezila, protoze byla tak trochu o parnik jinde a dukaz toho proc je eurovision dnes naprosto k smichu.
Každopádně se mi GG líbí víc takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=VM8d-TKcAHo#t=176.1679258
Nějak se to posunulo na konec tak snad takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=VM8d-TKcAHo#
@Prochor: Vůbec. Vyměklý. Když už tak takhle : https://www.youtube.com/watch?v=NEYHYfups5M
@nofux: Ono by neslo ani tak o tech 0 bodu od divaku, ale pozoruhodna je jeste jina vec. Ja si prochazela hlasovani divaku v jednotlivych zemich a prakticky vsude se GG umistovala na uplnem konci….To je opravdu uctihodny vykon dosahnout takto spatneho vysledku… Dokonce i u sousedu Polaku jsme na opacnem konci. Holansko, Spanelsko atd. nas taktez dali az na konec..To je mimoradnej vykon takto zle dopadnout. Body se sice udelovaly jen do dvanacteho mista, ale GG byla ve vsech zemich daleko za tou dvanactkou, hl;uboko v poli porazenych. Ani jsme se nepriblizili k aspon jednomu bodu,,,bez ironie je to vyjimecna shoda ostatnich zemi…
Koukam, ze i poradajici zeme Svedsko, respektive divaci z ni, nas dali na uplne posledni misto, vazne uctihodnej vykon tohle dokazat v tolika zemich…
@bezik: Lepší. Mimochodem ta bubenice je absolutně skvělá ale mám takový pocit, že jsme se už o ní někdy bavili. Jak se jmenuje?.
@Prochor: Je to možný. Jestli mě paměť neklame tak to je Veronika Lukešová.
@Monika: Je to tak, ve většině zemí (24 z 41) jsme skončili u hlasování diváků na posledních 3 místech. Otázkou taky je, jak moc velký vliv na to mělo i pořadí vystupujících, zpívat 2. v pořadí s tím, že po mně přijde dalších víc jak 20 účinkujících není moc dobré – ne nadarmo se tomuhle místu říká „death slot“
Jinak mě celkem zaujalo hlasování naší poroty, myslim si, že naše porota hlasovala celkem vykalkulovaně a takticky. Nevim co si o tom myslet
Já bych z předposledního místa GG na Eurovizi nic moc zásadního nevyvozoval. Maximálně tak to že na nás ostatní země kašlou a že sme jim ukradení, ale to je spíš otázka naší celkové morálky – a je v tom bohužel i ta politika – než toho, koho pošleme na Eurovizi. Pro svět sme zkrátka až příliš malí a nezajímaví balíci, Eurovizi nikdy nevyhrajeme. Jako jo, mohla GG přijít s něčím méně usedlým nebo s pořádnou rockovou vypalovačkou, třeba by pak skončila aspoń dvacátá ale výš by se asi stejně nedostala. Když se na to dívám objektivně, tak je GG asi ten nejlepší interpret co nás tam za Česko mohl reprezentovat a dost silně pochybuju o tom, že se ještě někdy najde někdo vhodnější. Krásná žena a navíc opravdu fenomenální zpěvačka, co jiného by už mělo přinutit lidi hlasovat? Nevím jestli se GG bude moct ještě někdy zúčastnit, neznám přesná pravidla, ale tuším asi že ne. V tom případě už asi lepšího úspěchu na Eurovizi nedosáhneme, fakt tu neznám snad nikoho kdo by měl nějaké valné šance to prolomit. Jsou tu dobří a kvalitní interpreti, ale většina z nich by se v té obrovské světové mase ztratila. V sobotu sem to neviděl, ale z toho co sem shlédl na youtube se mi nejvíc líbil tenhle nizozemský sympaták s kytarou a jeho bych asi nechal letošní Eurovizi vyhrát. Tenhle písničkářský styl je šálek mého čaje, ten song se mi fakt líbil a opravdu je lepší než GG. Kolikátý nakonec skončil?
https://www.youtube.com/watch?v=U9-4BnNdwH0
Pak se mi ještě hodně líbil švéd Frans, toho bych dal na své soukromé druhé místo. Kolikátý skončil celkově on? https://www.youtube.com/watch?v=2AIPrVchJN8
Tak mě napadá, dá se někde najít tabulka s přesným a přehledným umístěním všech soutěžících od 1. až do toho 26. místa? Já to nikde tak podrobně nenašel…
Já se osobně dost divím, že vás tahle vyložená estrádní kravina bavila sledovat. Vcelku se i divím, že na to Gabriela kývla. Možná to třeba brala jako možnost se ukázat v zahraničních světlech, ale obávám se, že Česká republika je prostě na poli této soutěže tragéd všech tragédu a každý ročník, který absolvujeme, tak jdeme těžce hlavou proti zdi. Celkově vzato, i když má Gabriela obrovský hlasový i pódiový fond, byl hrubě nevyužitý její potenciál. Písnička velmi plochá, na pódiu jak tvrdé y a celkově dost monotónní nuda. A jak píše Monika. To, že jsme v každé zemi i diváků končili těžce na chvostu, vypovídá o mnohém.
Eurovize si sice hraje na nepolitickou soutěž, ale lže sama sobě. Minimálně to deklaruje letošní výherkyně z Ukrajiny, Tatarka z Krymu, která zpívá o útrapách odsunu. A kdy jindy by mělo toto téma zabrat, než když je Krym anektován Ruskem a Tataři tam dostávají znovu naprd*el? Vítězství bych bral třeba v ukrajinském Talentu, jako tehdá vyhrála ta dáma v Gruzii, která kreslila do písku motivy z národní historie, kde zaplakal u vystoupení ne jeden Gruzínec. Ale tohle na Eurovizi? Hrůza. Navíc, když si k tomu připočteme, že státy dle mého hlasují podle toho, jak se bratříčkují či jaké k sobě mají sympatie, ať už lokální nebo jiné, tak i zde musíme konstatovat, že Česká republika je na tom se sousedy dost zle. Rakušáci nás nesnášejí za Temelín, Němci za nepřijmutí migračních kvót, pro Poláky jsme moc velcí neznabozi a příhraniční kupní síla a Slováci se tohohle cirkusu naštěstí neúčastní. Kde jinde hledat podporu? Národní politika je tažená směrem na východ k Rusku a k Číně. V době, kdy stále všichni směřují západním směrem, to není dobré znamení. Kde bychom tedy mohli hledat podporu, kde? No jistěže v Chorvatsku, kde tvoříme ohromné procento turistických přijmů a proč naší dojné turistické krávě z Čech neudělat radost a třeba jim takto neoplatit naši přízeň? To samé Bosna, soused Chorvatska, kde se český turismus začíná také rozvíjet a hlavně Češi jsou tam známí díky svým vojenským misím. Kdyby se účastnili Slováci, tak věřím, že oni by nám něco přihodili. Ale celkově jsme na tom se všemi dost bídně a je všechno možné, ale rozhodně není apolitická. Výkon soutěžící se vždy hodnotí až jako to poslední, nejdříve se sečtou všechny ostatní atributy a až potom, možná, kvalita.
Mě snad na tom celé mrzí to, že se téhle kraviny a kolotoče trapnosti účastnila Gábina. Je sice hezké, že naši interpreti chtějí prorazit na zahraničním trhu, ať každý nejdříve udělá díru do světa doma, chvilku se drží na vrcholu, vybuduje si jméno a pak míří třeba výš. Ať se Gábina věnuje domácí tvorbě a domácímu trhu a neleze se svou kvalitou do tak stupidní soutěže jako je Eurovize.
Celkově si myslím, že naše produkce se snaží do našeho vystoupení vždy nacpat náš styl, že jako takhle to děláme u nás, či tohle jsme my. Dle mého musíme hrát na to, co ta soutěž chce, ne co chceme my.
Soutěž možná vyhrajeme, až do soutěže pošleme Dana Nekonečného s jeho ohňovou show a neutuchajícím úsměvem a energií nafetované krysy. Nebo Petra Rychlého s výběrem songů od světových interpretů, kde angličtina bude představovat zábavný prvek, nikoliv obsah písně. K tomu musíme přijmout křesťanského Boha, pustit si k nám několik tisíc uprchlíků, zavřít Temelín, přemluvit Slováky k účasti, dát všem bezvízovou povinnost v Evropě, svrhnout Zemana, zavést povinnou turistiku minimálně do půlky evropských států a obsah písně by měl být buď o Benešových dekretech či o roce 1948 nebo 1968 )jak trefně glosovali na iDnes).
No uznejte, Dan Nekonečný v nekonečné záplavě rudé tryskající barvy ze všech stran emotivně zpívá a odsuzuje komunistický puč v roce 1948, do publika rozhazuje žluté papírové srpy a kladiva, a to všechno v češtině. To by bylo terno, ze kterého by si Evropa sedla na zadek !!!
Ja si nemyslim, ze je skoda, ze to GG skusila v Eurovizii. Len mi je luto tak ako niektorym jej fanusikom, ktori jej dakovali na FB, ze to neskusila s rockovou pesnickou. Nevyhrala by, ale verim, ze zo SF by sa dostala aj s rockom a svojim hlasom. Mne sa totizto zda, ze rockove piesne spieva srdcom a so ziariacou tvarou a nemuselo by ist nutne o nejaku tvrdu rockovu vypalovacku. Mozno by stacila aj rockova balada. Najma divaci by si ju zapamatali ako rockovu kralovnu namiesto dalsej popovej spevacky sice s vybornym hlasom, ale zdlhavou piesnou. A mala aj dost nevdacnu poziciu. Ist po rezkej Belgicanke pred country Holandanom. Ti dvaja ju totizto velmi zatienili.
@Merťas: Soutěž s Danem Nekonečným rozhodně nevyhrajeme, akorát budeme všem opět pro smích jako v roce 2009 kdy naše delegace dostala super nápad, že by nás mohl reprezentovat člověk v kostýmu „Gypsy Supermana“. „Cirkusová“ éra Eurovize už dávno pominula, takže nevím, proč se někteří diskutující i média pořád někdo snaží doporučovat něco v tomhle stylu.
Sousedské hlasování probíhá, ale už rozhodně ne v takové míře, jako dříve. To, že si několik málo zemí vymění mezi sebou pár bodů na výsledek moc velký vliv nemá, protože aby někdo zvítězil nebo se umístil vysoko, musí mít podporu od většiny zemí, ne jen od pár spřátelených.
To, že nás sousedi nesnáší taky pravda není, loni jsme například v hlasování diváků v Polsku skončili v top 3 a pár bodů bylo i od Německa.
Zajímavý taky je, že když loni měla Francie písničku o utrpení jejich lidu v 1. světové válce, tak tady takhle nikdo nevyváděl, ale jakmile to má Ukrajina, tak se můžou všichni zbláznit. Bohužel to letos dopadlo tak, že v závěru hlasování byla Ukrajina a Rusko proti sobě, takže to vypadá ještě více politicky, než ve skutečnosti je.
Zajímavé je také to, že když je všechno tak politické a píseň se hodnotí jako až poslední, že se třeba takové Bulharsko letos umístilo na 4. místě. Přitom Bulhrasko je v Eurovizi něco podobného jako my, jedna z nejméně úspěšných zemí, která se naposled do finále kvalifikovala téměř před 10 lety a od té doby měla mizerné výsledky v semifinále.
Takových příkladů je mnohem více (loni Lotyšsko, předloni Černá Hora a vůbec i to Polsko bylo až do roku 2014 bez úspěchů). Takže ne, pokud někdo pošle dobrou písničku a dobře ji odprezentuje, výsledek se dostaví. Taky ale záleží na mnoha dalších faktorech, jako třeba pořadí vystupujícího (to, že na tom záleží myslím dobře znáte i ze Superstar). Tim nechci říct, že některé země to nemají jednodušší, ale určitě to neznamená, že všechny ostatní země bez „přátel“ jsou předurčeny k neúspěchu.
@nofux: No zrovna to Bulharsko je fakt skvělý příklad „dobré písničky dobře odprezentované“ :D :D Naprostá stupidní megasračka s ubohou dryáčnickou prezentací . Nádhera :D Jen stále další potvrzení toho, že téhle megasračkařině nemá cenu věnovat byť jedinou minutu. Ano, je v tom jisté „umění“ odhadnout, co je ještě přiměřeně stupidní a líbivé, co je málo, co už je zase až moc blbé. S normální hudbou to ale nic společného nemá a nikdy mít nebude.
@nofux: V mém komentáři jsem myslel spoustu věcí s nadsázkou. ;-) Celkově si však myslím, že je Eurovize zkostnatělá soutěž, který si bohužel tu strašnou estrádnost s sebou vleče rok co rok (ať už to tam je nebo není). Už třeba jen ta Conchita… Chápu, že to byl jakýsi projev interpreta, ale pro mě osobně to není seriózní vystoupení, hodné této soutěže, tedy na to, na co si hraje. A právě díky lidem jako je Conchita (neurážím pohlaví, ale styl cirkus) a jiným šílenostem je Eurovize u nás hodně pod obraz a nikdo ji nebude brát vážně.
@Merťas: V podstatě „freak show“ :D
Ja v podstate se vsim souhlasim s Nofuxem, ktery to rozebral detailne vyse, bych se jen opakovala :-)) Jen bych doplnila, ze podle me ani to poradi nehraje velkou roli (na okraj v poslednim rocniku s Emmou a Stepanem tohle pravidlo uplne padlo), ale beru-li v uvahu jen Eurovizi, tak treba Belgie, ktera zacinala se umistila na desatem miste, Holansko po nas skoncilo na jedenactem miste, Bulharsko se startovni pozici osm skoncilo ctvrte, devate Svedsko ziskalo patou pricku, takze i z tech prvnich starovnich pozic se dal uhrat super vysledek. Nehlede na to, ze v semifinale jsme meli dobrou pozici (sli jsme na radu 10 z 180) a stejne nam to bylo houby platne, prosli jsme s odrenyma usima. Podle me jde v prvni rade o song a prezentaci, na tom je to cele postavene.
@Monika: 10 z 18 :-))) Ja verim, ze jednou uspejeme, pokud budeme mit dobrou pisnicku a vsechny spekulace o politice padnou…Stejne jako v miss world, tam se to taky porad omlouvalo politikou, kazdej nezdar, dokud neprisla Kucharka..
@bezik: Bulharsko bylo dobrý příklad současného tanečního mainstreamového popu, který by se s klidem mohl uchytit v komerčních rádiích po celé Evropě. Ale chápu, že někdo radši jen hudbu, které hraje Radio 1 a všechno ostatní je hned sračka.
@nofux: Tak pokud je pro tebe „taneční mainstreamový pop“ eufemizmus pro sračkopop, tak terminologicky budiž. Jinak současného na tom nebylo nic a mainstreamového také nic, tedy alespoň v hudebně civilizovaných zemích. V nějakých rádiích toho nejpokleslejšího zrna by se to chytit mohlo, třeba v těch našich :D Asi máme každý o pojmu mainstream zcela odlišnou představu.
@bezik: Hudebně civilizovaných zemích? To je prosím tě co? Nějaký příklad z Evropy? Vzhledem k tomu, že evropská mainstreamová rádia mají playlisty jak přes kopírák (a hitparády jakbysmet…)
Ono existuje nějaké „evropské mainstreamové rádio“ ? :D :D Které proboha ? Existujou buď komerční sračkorádia, nebo rádia která hrajou hudbu. Mezi tím je poněkud vákuum. Navíc kdo dneska poslouchá komerční rádia, možná tak v autě kvůli dopravě. Dneska si posluchači obsah vybírají, ať už na streamovacích službách nebo na youtube a podobném. Hudební rádia se poslouchají především kvůli informacím, kdy ti někdo kdo danou scénu sleduje předchroustá, co by tak mohlo být zajímavé. Hudebně civilizované země jsou třeba Británie, Francie, Holandsko, Belgie, Dánsko a výjimka z Německa, Berlín, a výjimka ze Španělska, Katalánsko.
@bezik: Mluvil jsem o evropských mainstreamových rádiích, tzn. mainstreamová rádia v evropských zemích, ne o nějakém jednom rádiu. Seznam „hudebně civilizovaných zemí“ pěknej, ale nic to nemění na faktu, že jejich nejposlouchanější rádia (tzn. komerční) hrají to samé, co kdekoliv jinde v „hudebně necivilizované“ Evropě.
S tebou se nemá vůbec cenu bavit, jseš jeden z těch, o kterých by v Anglii řekli „pretentious fuck“, kterej mele pořád to svoje, takový pseudohipstery miluju :D Apropo, v undergroundu je sraček stejně jako v mainstreamu, ale hlavně, že je to underground, pak to musí bejt dobrý, že jo :D A to říkám jako člověk, co když si zapne rádio, tak jedině Wave nebo Radio 1, bohužel mezi posluchači se najde plno takových jako ty, kteří si musí dokazovat nějakou svojí nadřazenost nebo či kdo ví co.
@Merťas: Osobně jsem letos sledoval Eurovizi celou vůbec poprvé a úplně bych to nezatracoval. V tomto souhlasím s Nofuxem. Těch exotů tam letos nebylo moc, snad jen San Marino byl odstrašující případ. Samozřejmě si to sebou nese tu pověst, že je to estráda, kde čím ujetější, tím lepší vyhrává, ale to bych minimálně po tomto ročníku netvrdil. Už se to určitě nedá označit za cirkus. Naopak se mi pár věcí líbilo natolik, že je už mám už i v playlistu, třeba Gruzie, Švédsko, Itálie, Belgie, Nizozemí, Malta, Maďarsko aj. Určitě nic stupidního ani trapného, což už je ovšem na vkusu každého. Chápu tu nadsázku, ale pokud by letos jel místo Gabči na Eurovizi Šum Svistu včele s Danem nekonečným, byl by tam jak pěst na oko a teprve tehdy by to působilo směšně.
Jinak to, jak Eurovizi ovlivňuje a neovlivňuje politika a vztahy, do toho se moc pouště nebudu. Určitý podtext v tom bodování tam asi bude vždy nějaký, ale nakonec si myslím, že přeci jen záleží i na dané písni a prezentaci. U nás se ta prezentace ukázala jako zásadní problém, nakolik byla terčem doslovná choreografie (I’m standing here…). Oproti ostatním, kteří měli zapamatovatelné momenty to bylo nevýrazné.
@nofux: Hmmm, ty seš fakt dobrej exot, no nic. Souhlasím že další diskuze je naprosto zbytečná. Ještě bys tu pro pobavení všech mohl objasnit, co že a kdo že to je dneska „underground“, pokud si měl tedy na mysli hudbu :D Ty si chlapečku běžel okolo Radia 1 hodně rychle a moc si nepochytil, viď ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=t37OhXfNQtc ESC WInner 2017 !!!
Politika v tom asi bude, ale u čeho dneska vlastně není? I u naší SuperStar to musí zákonitě vyhrát jednou čech a podruhé slovák ( a to je možná paradoxně důvod proč GG nevyhrála ani naši SS ) a tak by se to určitě nějak dalo najít ve všem. Vždycky rozhoduje všude víc zájmů než jen to co interpret předvede.
Hovorilo sa tu o tom, ze o rok by mohlo niekoho poslat aj Slovensko. Namahala som si svoju hlavu a jedina osoba, ktora by nas mohla slusne reprezentovat na Eurovizii ma napadla nasa aktualna SUPERSTAR Emma Drobna. Ale aj keby to chcela prijat pochybujem, ze MARKIZA ju uvolni pre RTVS, ktora vysiela interpreta na EUROVIZIU. Emma je pekna, anglicky vie super, spievat vie, ma nadherny hlas, ale jedine s takou piesnou ako bola ta CUDZINKA, ktoru spievala so Stepanom. Bohuzial na 100% nebude moct.
@J: Probůh, do takovýho neštěstí bys ji hnala ??!! Jen to ne !
@bezik: Je to len hypoteticky myslene, kedze Emma je zmluvne viazana s MARKIZOU. So solidnou piesnou, preco nie? Ale nieco rezkejsie nez tie pomale piesne, ktore spievala v SUPERSTAR, aby zaujala. Naozaj by to chcelo piesen ako CUDZINKA V TVOJEJ ZEMI (hudba, text aj klip super). Potom ma este napadol HARICH alebo ADAMEC.
@J: Mě by klidně napadl i Jerguš Oravec, Peter Cmorik či Miro Šmajda. Přijde mi u vás toho materiálu pomalu víc než tady v ČR.
@Tomáš:
45 Tomáš
ABSOLUTNÍ SOUHLAS!!!
Ale na druhou stranu – nějaké odborné body GG posbírala, Polák skoro žádné, ale zase ho docela vysoko vynesly hlasy diváků – asi jsou Poláci hojně po Evropě.
Ja osobne bych tam vyslala Lenny z nekolika duvodu:
1) je to krasna a zajimava slecna, takova netuctova, zapamatovatelna, ma svoje kouzlo, puvab, ktery se vryje do pameti
2) je strasne prirozena v rozhovorech i na podiu, pusobi uklidnujicim a sympatickym dojmem
3) ma peknou a rozpoznatelnou barvu hlasu, ten nakraplej hlas je fajnovy a netuctovy
4) umi excelentne anglicky, takze by to bylo plus nejenom ve zpevu, ale i pri rozhovorech, ktere tam soutezici absolvuji prakticky denne, dela to rpsote dobry dojem, pokud interpret je zdatny v anglictine a nema omezenou slovni zasobu na par slov
5) ma i uzasny pribeh…..dcera zpevacky, ktera se mela ucastnit Eurovize, ale nemohla vycestovat, tak ji nahradila Celine Dion, ktera s tou pisni zvitezila v eurovizi, tohohle by se chytli novinari a Lenny by to zviditelnilo…
Podle meho nazoru skvela volba vyslat Lenny, ale i zde plati, pokud nebude dobrej song, tak nepomuze nic.
@iVA: Ona GG nasbírala i body od diváků.
Zkusme trochu počítat.
180 000 000 diváků = cca 100 000 000 SMS.
počet rozdaných bodů poroty = počet rozdaných bodů diváky 41 x (1 až 10 +12=67)=67×26=1742 bodů.
Gábina dostala méně, než 0,5 bodu tj. méně než 0,5x 100 000 000/1742=28702 hlasů.
Je to sice málo, ale nějaké hlasy určitě dostala.
Proč do toho šla? Protože je to holka zvědavá a chtěla si to zkusit.
Dostala někdy tolik hlasů třeba Lucie Bílá v Českém slavíku, kterou Evropa vůbec nezná? Gábinu ano. Takže o co jde.
@J: Já byc spíš sázel na šoumena Šmajdu. Jak řekl Habera, je to těžký narcis a určitě by našel způsob, jak diváky v Evpopě zaujmout. Mimochodem, když si pouštím něco ze Superstar je to většinou Šmajda nebo Emma nebo Bagárová.
@Prochor: Miro tam uz bol a pochybujem, ze by si to chcel znovu zopakovat.
https://www.youtube.com/watch?v=OTXz60794lI
@bezik: No, kvalitní underground v Česku těžko pohledat, proto jsou všichni ti rádoby „kvalitní umělci“ tam kde jsou – v tý díře, kde se plácaj po zádech jak skvělí jsou :D čest výjimkám jako Floex nebo DVA, ale moc dalších jich tu neni. Zdar
@nofux: No otázka byla spíš co či kdo je dneska vůbec underground, bez hodnocení drobrý/špatný a ne jen v Čechách, kdekoliv. A ta čest výjimkám – FLOEX či DVA jsou underground ????!!!! :-o :-o :-o Já sedět na větvi když tě číst :D To by Tomáš Dvořák asi upadl kdyby se dozvěděl kam je řazen :D :D
@bezik: No promiň, ale mainstreamově profláklí jako třeba Xindl X opravdu nejsou, většina lidí u nás nemá páru kdo jsou zač. Haly u nás nevyprodávají, rádia je až na pár výjimek nehrají, v TV jsou také jen v alternativních pořadech a na Youtube mají jen pár desítek či v lepších případech stovek tisíc zhlédnutí, což někteří interpreti u nás zvládnou za jeden den – takže i přes to, že mají dost fanoušků (a řekl bych, že více zahraničních než našich – hlavně Floex), pořád je řadím k undergroundu. Ale dobře, budu o nich mluvit jako o alternativní scéně a ne undergroundový, snad už budeš spokojenej :D
@nofux: Bože, ty máš jednoduchej svět. Co není mainstream, to je underground :D :D :D. Já myslím, že dneska už žádnej „underground“ není, a nebo je tak dokonale skryt, že o něm vědí jen velmi zasvědcení :D Takže mi není jasné, co si měl na mysli pod těmi „rádobykvalitními“ umělci, o kterých si hovořil. I když asi cokoliv, co není mainstream (tedy sračkopop ?). Když už hovoříme o těch dvou příkladech, tak DVA jsou skutečně žánrově tak obtížně zařaditelní, že termín „alternativa“ je asi ten správný. U FLOEXe můžeme být přesnější a mluvit o elektronice, soudobé vážné hudbě, nu-jazzu či o minimalizmu.
@Monika: mě Lenny napadla taky, Po dlouhé době s tebou souhlasím ve všech bodech, dobrý postřeh s tím příběhem.
@VojtaP: Totální nesmysl. Lenny je příliš dobrá s velmi kvalitním repertoárem, v takovéhle sračkózní soutěži naprosto bez šance, stejně jako třeba ti Gruzíni.
@bezik: No vidis Lenny ma fanousky mezi komercaky i alternativci, tudiz dobra volba na Eurovizi :-)))
@Monika: Na tebe už není komerční spoleh Moniko, ty ses tu nějak nakazila a občas máš takové divné nekomerční úlety :D . Lenny je dosti nekomerční záležitost, to si ustřelila ;-) :D
@bezik: Ma i komercnejsi veci, treba Letter to you moc peknej song.
@Monika: No dyk to říkám, máš úlety :D Možná tě zmátl ten příšernej, opravdu nechutně komerční klip, ale ta písnička sama o sobě rozhodně není dostatečně komerční aby uspěla mezi jinými sračkohity.
@bezik: Tak Lenny solidne hrajou komercni radia, bezi tam skoro porad, takze dost komercni jiste bude :-)))
@Monika: Já bych řekl že kecáš děvče :D Celkem pravidelně sleduju IFPI, co se hraje v komerčních rádiích a Lenny se tam téměř neobjevuje a pokud vůbec, tak to byly ty její covery, žádná původní tvorba. A to jsou data, ne nějaké pojmy/dojmy. Máš tu svoji tezi o její hranosti v komerčních rádiích čím doložit ?
Proč Miloš zeman a my nemilujeme Spojené stá
ty?
Black Sabath Ozzzy Osbourne a válka prasat:
https://www.youtube.com/watch?v=LQUXuQ6Zd9w#t=276.7331196
Před touhlou muzikou bledne kouzelník Žito is angažovanými umělci Kolerem a LENKOU Dusilovou:
https://www.youtube.com/watch?v=K3b6SGoN6dA
@Prochor: Můžeš mi nějak vysvětlit, co je na tvorbě Kollera či Dusilové angažovaného ? Nebo seš za ty blbý kecy tím hradním ožralou placenej ?