Farmář hledá ženu 2014 (14.2.): Konečně na farmách! (5. díl) + rekap
[singlepic id=8456 w=615]
V RS Farmář hledá ženu, se konečně zblízka podíváme do království jednotlivých farmářů. Co natěšené hosty na farmách čeká? Luxus nebo hodně sparťanské podmínky? Jak se adaptují v novém prostředí?
Host do domu…
Abych se neopakovala, na každé farmě vždy začínáme vítáním s farmářem známým Laďčiným muckáním na obě tváře. Následuje zpověď, kontrola ložnic a jednotlivý nápadníci a nápadnice mohou postupně přijíždět.
Jiří
Na chlapa má podle Laděny nebezpečně uklizeno. Jiří se těší na Alenku. Ta je rozvedená, má čtyři děti a touží žít na samotě. Další pozvanou je Eva z Českého Krumlova. Dvakrát rozvedená matka dvou dětí. Posledním hostem bude Miluše z Kladna. Děti má tři, dvě už se pustili maminčiny sukně. Alena jako poslední přijela svým autem, předchozí dvě postupně přiváží auto se shodnou SPZ. A nepřijela s prázdnou. Koláče a živá husa.
[singlepic id=8463 w=615]
Dámy budou bydlet v patře, farmář obývá přízemí a je to poznat. V kuchyni studený odchov a mírný chaos. Luxus nečekaly a hned se dávají do reorganizace kuchyně. Kdo ví, jak to tam bude vypadat po jejich odjezdu. Jedinou Alenu prostředí zarazilo, má obavu, zda by její dcera život v takovém domě zvládla. Pokud by se stěhovala, chtěla by mít vše stoprocentní. Farmář její stesky evidentně neslyšel, pochvaluje si, jak se má k práci, přesně děvče do jeho příbytku. K večeři jsou koláče a domlouvá se program na další den. Snídaně o půl osmé. Zda ještě před nebo po ní, se bude krmit dobytek, to zatím není zcela jasné.
[singlepic id=8464 w=615]
Zuzana
Štípe dříví a vyhlíží levné pracovní síly. Alespoň tak až doposud vypadá namlouvání této farmářky. Její obydlí moc komfortu neslibuje. Na farmě je „picí“ klubovna, kuchyň a pokoj, kde spí farmářka s dcerou. Patro je v rekonstrukci. Kam uloží hosty? Farma je rozlehlá, můžou si sami vybrat, kam zalehnou. Těší se na Hassana, rozvedeného otce dvou dětí. Turecké předky nezapře, ale jinak je prý Čech jak poleno. Víru bere s rezervou a Zuzana ho zaujala svýma očima. Zní to dost otřepaně, bude to stačit?
Martinovi vztah s matkou jeho novorozeného syna nevyšel, doufá, že bude mít štěstí u farmářky. Ta chtěla staršího muže, ale třetí do počtu Tomáš je o sedm let mladší. Poslední přijíždí fešák Hassan. Červené botky, šála na krku, dokonalý outfit budoucího farmáře. Zuzanu potěšil úsměvem, pralinkami i mrkví pro koně. Nezapomněl ani na Elišku. Ostatní také nepřijeli úplně s prázdnou.
[singlepic id=8465 w=615]
Nenašel by se na farmě pro Hassana velbloud?
Martina ani Tomáše spaní venku nepřekvapilo. Hassan to bral nejdřív jako srandu, ale ani on moc neprotestoval. Martin jaký div, má sebou stan a to rovnou pro tři osoby. Hassan překvapivě ze svého auta vytahuje složenou matraci, takže s polními podmínkami musel počítat. Zuzana odvádí poníky a Tomáš s Martinem makají na stavbě stanu. Hassan je znechuceně pozoruje, do práce se nehrne, i když tvrdí, že montérky už má na sobě. Jižan se nebojí, na Korsice spal u kusu kamene, ve stanu to zvládne taky. Pěkně si Zuzka vybrala, jedni na práci, jeden pro zábavu. Večeře se podává na plastu, program dalšího dne je překvapením. Zuzaně je zatím nejsympatičtější Martin, ale pár věcí jí na něm nesedí. Jakých, to si zatím nechala pro sebe.
Petr
Moderátorka si stopne špinavého traktoristu a hurá do jeho království. Přepočítá postele, jedna je navíc. Farmář je nachystaný i na možný příjezd syna Kateřiny. Svobodná zpívající maminka se na farmu těší, ale synka nechala doma. Mimo ni přijede i Renata a favoritka Kamila. Petr se v domácím prostředí dokonce rozmluvil, dívky přivítal růží a přípitkem.
[singlepic id=8466 w=615]
I doma zůstává věrný triku bez rukávů a crocsy opět doplněny o ponožky. Dvě ložnice, ale holky netrhají partu, stačí jim jedna. U jídla se probere plán na další den. Bude zábava, bude se pracovat. Favoritkou zůstává po prvním dni Kamila, Renata není bez šance, o Kateřině ani slovo.
Pavel
Farmář vyhlíží panenky, hlavně tanečnici Sašu. Ta hledá partnera, kterého nebude „táhnout“, ale budou rovnocennými partnery. Pavel je podle jejich představ a proto si ho vybrala.
[singlepic id=8471 w=615]
Co Pavel panenkám nabídne? Otřesný nepořádek! Sice později tvrdí, že dva dny uklízel, ale jak to tam muselo teda vypadat před tím? Už na předchozích setkáních galantností neoplýval a stav jeho příbytku svědčí o totální neúctě k hostům. Všude špinavé nádobí, pavouci, nepořádek, chaos. On je ale spokojen. Hodlá příbytek vylepšovat už za přispění nové partnerky. Dva pokoje, tedy dvě ložnice pro panenky. V komoře na matraci bude spát Pavel. Spisovatelka Lída přijíždí s dvouletým synem a těší se na sprchu. Pavel s malým dítětem prý nepočítal. Lída je v šoku, omylem považovala sousedovo stavení za Pavlovo. Schody nejsou, skáčeme přes Taxisův příkop a hlavně nezouvat. První dojem je zoufalý.
[singlepic id=8467 w=615]
Saša přijela sama, ale s dárky. I ona je z prostředí překvapená. Počítala s horším, ale realita asi překonala její optimistické představy. Je to horší, než strašný! Třetí Míša zatím nedorazí a Laděna se loučí. Saša kontroluje bydlení a nadšená není. V domě je i automatka, neskutečně špinavá a hlavně nefunkční. Lída by nejraději vzala zpátečku a utekla domů. Jídlo se nekoná, hladovému batoleti jsou nabídnuty oříšky a později dokonce i sušenky. Jejich doba trvanlivosti se neřešila. V kýblu mají večeři panenky. Vajíčka, tedy vajda. Připravit si je musí samy. Lída se těšila na rockera a našla starého mládence snícího si sen o pumě. Pavel žádný problém nevidí. Bydlení neřeší, důležitá jsou zvířata. Příště uvidíme, v jakých podmínkách ti jeho milovaní tvorové musí žít, nebo snad přežívat?!
Josef
Hospoda, ano jsme u Josefa. Ten má napnuté nervy i jídlo a těší se na rozvedenou Libuši z Prahy. Milovnice zahrádkaření a cestování touží být zklidněna přírodním filosofem. Druhou nápadnicí je Katarína. Původně vesnická holka má v plánu odstěhovat se z města. Hned po příjezdu obhlídne nástěnky u hospody a zaujme ji mladá kopie Josefa. Žádný syn, je to farmář za mlada. Katarína je tu první, má právo si vybrat postel. Libuše se už kýčovitěji snad ani obléknout nemohla. Dokonce má pocit, že Pepa si pořídil zuby. Já mám pocit, že má pořád ty své, uhnilé. Nelze přehlédnout, že upravil bradku i porost na hlavě.
[singlepic id=8472 w=615]
Katarína odmítá ustoupit od své volby postele, Libuše také odmítá druhý pelech. Po chvilce dohadování se rozhodne pro společné lože se soupeřkou. Lída bude trpět, Katárína prozradí, že prdí a chrápe. Líba se dožaduje jídla, Káča pokorně čeká a obhajuje Josefa. Hladové se cpou polévkou. Nudle nebo kapání? Kdo to nepozná, neměl by lézt do kuchyně. Štěkání začíná a hned se řeší věčný spor Čechy versus Morava. Katarína z Moravy srká polívku, Líba z Prahy se prý na ni povyšuje. Pepovi se zdá, že Líba má o kolečko víc, Kačenka je průbojnější, ale z obou očekává pořádný bolehlav.
[singlepic id=8470 w=615]
Pepa přináší chybějící ručník, toaletní papír a vyhlásí večerku. Líba chce perličkovou lázeň, zase se štěkají. Dostává polibek na čelo. Ještě si vynucují naladit televizi a snad budou obě dračice konečně spokojené. Kačena se tetelí nad křížkem na čelo. Líba o něj nestojí, nastaví čelo k polibku a zjevně otrávený Josef bude mít konečně klid.
Video upoutávka na Farmář hledá ženu 14.2.
Zdroj : PR Prima
Související články
– VIDEO:Pohroma pod střechou Farmáře Josefa: Hádky, chrápání, prdění a lítá saň!
/Deník Aha!
– VIDEO: To je terno! Z Farmáře Pavla se vyklubal podivínský vládce barabizny. Nápadnice úpí!/Deník Aha!
– Sprosté uvítání Farmářky Zuzany: Běžte spát na déšť, do baráku se mi nevejdete!/Deník Aha!
– Farmář hledá služku! Ušmudlané a rozpadlé kuchyně farmářů budí nevolnost a soucit!/ Blesk.cz
Farmář hledá ženu - Návraty
Podobné články
- Farmář hledá ženu 2014 (11.4.): Víkendová romantika (13.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (21.3.): Rivalita vrcholí (10. díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (18.4.): Něco končí, něco začíná (14.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (25.4.): Poslední ohlédnutí (15.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (28.3.): Dobojováno (11. díl) + rekap
Diskuze k článku
Na ofiku píšou, že u Pavla je neskutečný bordel. Tak se těším, jestli kudrnatá Lída zachová nadhled a humor.
Tak doufejme že aspoň po odvysílání dílu přispěje samya svými postřehy mimo kameru :-), ale ten Pavel bude podle mě nakonec daleko horší (protivnější) než notorik Josef, zas na druhou stranu je stokrát zábavnější sledovat tohoto ezotera než kroksového krále Petra :-)
na úvodním obrázku vypadá Vodník jak nevěsta :-))) (pozadí)
@okkvp:
Jj, třeba nám tím něco naznačují. Už je ruka v rukávě a Lída je ta, kdo v tomto páru nosí kalhoty:))
@Ananas: další identita odhalena…Pavel Čáááryfuk :-DD
http://img.blesk.cz/img/1/full/1924972-img-farmar-hleda-zenu-farmar-pavel.jpg
@Macík:
Ten se mi taky vždycky ekloval.
Mimochodem, na Aha záběry z jeho útulného kutloušku:)
@Ananas: no, kutloušek by se dal zvelebit, ale když se tak dívám na to stavení, tak rekonstrukce by spolkla možná i melounek…no, sponzor/ka by se hodil, ne darmojed s více dětmi :-D…proto byl nejspíš Pavluša tak našlápnutej…
Samyo, s tím pepřákem jako sranda, nebo jsi ho vážně měla s sebou?
@Bobby Brown: Sranda , já se jen tak něčeho nebojím, ani vodníka či hejkala, strašidýlka a jim podobných.
VIDEO:Pohroma pod střechou Farmáře Josefa: Hádky, chrápání, prdění a lítá saň!
VIDEO: To je terno! Z Farmáře Pavla se vyklubal podivínský vládce barabizny. Nápadnice úpí!
@Ajda:
Na Supru a Extru jsou taky pěkné kousky. Ale aby nám zbylo něco na večer!
Video z Extra.cz doplněno do článku. Schody budou, uděláme hop aneb kostky objednané jsou, jen nejsou lidi :-))
Pavel jede, zdá se, docela bomby :-D, z těch ukázek nejde poznat jestli si myslí, že je tak cool a free nebo jestli tou neomaleností zakrývá svoje rozpaky.
@haha bimbi:
Nebo, jestli si nedělá ze všech srandu. :) Jestli on to nebude taky hérec.:)
A chápu, že je to taky o dětech, ale ty by měly zůstat v klidu, doma. Už jich před kamerou defilovalo docela dost, na můj vkus. :(
@Poštovní holub:
Taky nechápu, proč ho s sebou Lída vzala. Patrně mu chtěla dopřát ozdravný pobyt na venkově mezi zvířaty, ale copak ji nenapadlo, že u Pavlika to žádný zemský ráj nebude?
Pavlovi to dle mého fakt nedochází. Jedna věc je nedodělaný barák, na který nejsou peníze ani čas, to bych chápala. Ale čurbes, odpadky, špinavé nádobí?! Ten příjezd přece nebyla žádná přepadovka! Leda že by je schválně testovat, chce oddělit zrno od plev. Aby slabší nátury odpadly a zůstala jen robožena, která rovnou ponoří ruce do necek či do hnoje. Podmínkou je naditá prkenice a nulová reprodukční potřeba. Zlatej Pepik.
@Ananas:
Jo a ještě ten řidičák.
Ještě je tu další možnost, totiž jestli ten pobyt trval týden, tak třeba ta Lída ani neměla možnost malýho kluka na tu dobu někomu dát na hlídání. A pokud si hrajeme na strašně přirozené seznamování, tak je vcelku přirozené :-), že si teda svoje dítě bere s sebou, pokud by „to“ mezi nima klaplo, tak by kluka taky asi nevrazila do děcáku.
Pavel na mě nepůsobí dojmem kombinátora, který by si připravil taktiku „léčba šokem“, samotnýmu chlapovi, pokud pro to nemá cit, asi ani nepřijde že neumytý nádobí, pavouk na stropě, vchod do baráku sešupem na hlíně, by bylo něco, co by vybočovalo. Já se obávám, že je prostě takovej lempl od přirození :-D. No nevíme zatím, jak si vede při tom farmaření, možná ty jeho slepice a husy (nebo co se bál, že by mu vyžraly zas nějaký jiný děti) mají pětihvězdičkový komfort…
Ještě jsem zvědavá na tanečníka jak se vyvine. Ukázka uštěkané Kataríny mě moc nenavnadila a kroksový král i s tím jeho hýkajícím harémkem mě moc nezajímá už z principu…
@Ajda: Video dobrý :-) ale myslím, že dostal větší držkovou. bylo to tak děsný, že maminku jsem volala??? Tak to fakt už muselo být, já si bez maminky celkem dobře vystačím :-)
@haha bimbi: Já taky řešila kam s dětma , naštěstí moje mamka je skvělá babička a děti pohlídala.
@haha bimbi:
To máš pravdu, pokud by se dali dohromady, žili by patrně společně. Když já ale pořád nějak nemůžu uvěřit tomu, že by o něj fakt stála! (Že by o něj kterákoli fakt stála. Sanyo, jaké skryté hlubiny nám unikají?)
Jinak zcela souhlasím.
@samya: Jak staré dítě má Pavel?
A do večera známe obsah celého dílu :(
Sprosté uvítání Farmářky Zuzany: Běžte spát na déšť, do baráku se mi nevejdete!
Na ofiku taky nespí – http://www.iprima.cz/farmarhledazenu/clanky
@samya: …má nejsympatičtější fanynko :-DD, vím, že nemůžeš mluvit, mrkat, nic…přesto mám dotaz …ráda k obědu husu ? :-D * Ne, ** Trošku, *** Hodně…zajímalo by mne, zda-li je husa domácí (farmářská) chutná a šťavnatá…děkuji :-DD
@Macík:
Husa k obědu? Tomu sama nevěříš! Viděla ´s ukázku, má si doběhnout pro rohlíky.;-)
Ta ukázka je luxusní, už se těším na večer.
@Ananas: …pštt…husa je krycí jméno :-DD
@Macík:
Když mně se zalíbila ta, co dostal Jirka od Alenky ( uvažuji založení nového fanklubu) a bojím se, aby nebyla nějakým omylem zkonzumována! Držte Lídu Krvežíznivou co nejdál!
@samya: @Poštovní holub: Ahoj… V tomhle jsem malinko nevinně. Dana neměl kdo hlídat, a já se výslovně ptala, zda mohu, syna přivézt. Ptala jsem se i Pavla… Takže je pro mne trochu překvapení, když tvrdí, že je to překvapení :)
@Ananas: …to je fajn, že se ti líbí husa od Alenky :-DD …ale já potřebovala, kurňadrát, zjistit, jestli „Samya alias Alexandra“ ráda husu (Pavlouše)….krycí jméno vyzrazeno, akce „husa“ ukončena…:-DD
@Macík:
To máš fuk, Samya nic nepustí, je formát a mlčí jak indián.
Jestli jste zvědavý jak to dopadne tak se mrkněte na fc profil Pavla je tam pod Paul Panda a mrkněte se na jeho zeď,obě dvě holky co u něj byli mu na Valentýna psali na zeď jako ho maj pod kůží a on Samye odepsal něco neutrálního a Lídě napsal jak se na ní těší až přijede a dá jí polibek a něco i víc:-)),takže asi bude s Lídou i když je možné,že si z toho dělají srandu aby mystifikovali,Lída mu tam pak pod nějakou fotku psala,že ho miluje.On ,ale zřejmě bude psát pěkný texty nánzaky tam byli tak třebí urval na ty texty:-)).
@Lída: No prosím, já to říkala :-)) a jestli teď říkáš, že o tom dopředu věděl i ten drůbeží magnát, tak to ať se jde teda bodnout :-), mě to jeho divení právě taky přišlo tak nějak divný :-DD
@Lída: Já jsem zase překvapený nad překvapením z překvapení, když Laďka jasně říkala, že je to celý vopravdicky vopravdový.
Samotnému mi to nedává moc smysl, ale napsat jsem to musel. ;-)
@Lída: Překvapení ve fhž? Tam je přece všecko supr spontánní, nenahrané a neovlivněné. Pavlík se zřejmě přeslechl o věku dítka a soudě podle sebe usoudil, že dvacetiletej synek by mu mohl být dobrým parťákem k zelené a pivu
@Ananas: hmm, já si to myslela …však ani nemrkla :-D
@Ananas: Né má si ale MÁ MI NEBO NÁM doběhnout pro rohlíky k snídani. Za večeři v kýblu to bylo hodně málo co jsem po něm chtěla.
@Macík: koukej a uvidíš co rád jí.
@Ajda: myslím že osm let a je to kluk a bývalá má dvě svoje taky něco kolem osmi let
@samya:
Jj, ale z té ukázky mi přišlo, že se mu do toho moc nechtělo a přemlouval, že půjdou všichni. No, počkám si na večer. Doufám, že aspoň káva byla vroucí:))
@Ananas: tisíc a jedna vymluv jako na všechno. Kává:-) tak to koukej:-)
@samya: to já koukat budu…ale spíš mne zajímalo, co jíš ráda ty a zda-li ti na farmě chutnalo :-D…nakonec máš recht, to se uvidí postupně každý pátek a případné nejasnosti si zodpovědně zodpovím sama…
@Macík: Já jím hodně a všechno, kromě leča. Nejvíc mám ráda maso a zmrzlinu :-)
@samya: jo, jo, jsem četla na profilu :-D …takovej řízan se zmrzkou nemusí být špatnej…já jsem také labužnice, páč mám ráda topinku, posolenou, počesnekovanou a navrch slabě potřenou marmeládou…vynikajíící :-D
@okkvp: A víš, že to je docela dobře možné :D… V Dětenicích byla později velmi uvolněná nálada :), a lecos bylo možné přeslechnout :)
Jedním jsem si jistá. Občas nemá samya ráda oříškovou čokoládu..
Občas ji i ráda po někom hází :)
@Lída: …to nás teda čeká pěknej masakr, panenko :-D
@samya:
Těším se moc!
@Lída:… stejně si dobrá, že umíš vykuchat husu :-D to já bych ji nebyla schopna voškubat, natož vykuchat…a ještě bych si možná u toho i ublinkla :-D
@Macík: @Macík: Musela jsem pár věcí přehodnotit… Jediná jistota je jistá – změna :)
@Macík: co vykuchat a oškubat, ale zabít ji .
Farmář hledá služku! Ušmudlané a rozpadlé kuchyně farmářů budí nevolnost a soucit!
@samya: šmarjááá…no jo …muhehehe….tak na to jsem ani nepomyslela…je vidět, že nejsem žádná hospodyňka, jen vždy zakoupím na tácku, mrtvý, voškubaný, vykuchaný …spíš kuře :-D…navíc bych se tý -ještě- živý husy s velkou pravděpodobností bála, páč vona natahuje krk a syčí …by mě farmář hnal svinským krokem :-D
@Lída: …tak změna není špatná, je fakt, že restart často pomůže …
@Macík: Lidy na to jde správně , říznout a nechat vykrvácet. Já bych vzala sekerku a šup, hlavičku pryč .
@samya:… nůž x sekyrka…to je fuk :-D…já bych to nedala …
@Macík:
Nechte toho prosím, nebo se stanu vegetariánkou! (I když některé saláty prý jsou proti)
Být Hassanem, dám Zuzce poprvé za ucho. Aby si uvědomila, kdo je chlap. Ale jsem zvědavý.
Mně se Zuzčino chování vůči jejím nápadníkům nelíbí, ať je to myšleno jakkoliv. Čím dál tím víc mi připomíná Janu z minulé řady.
@Misánka: Chovala se děsně. Být těmi chlapy, tak ji pošlu do háje.
Pavel se diví, že adeptky mají děti. A podle čeho si je vybíral?? To je od něj dost špinavá hra vůdči dětem. Buď mu chybí rozum, nebo charakter.
Tak u vodníka jsem řvala smíchy.. nejdřív se přerazí u vlastního baráku, pak má dětské jídlo-sušenky a Samya prďácká :-D Farmářka- tyhle typy já nemusím-drsoňky.. chlapy by si měli trošku dupnout. Sázím na Hasana, že se možná ozve..
Prochor 60 – anebo obojí :)
Bože, ta Katarína… Zabííííííííít!!!!
Toho Pepy je mi líto. Ani jsem si nějak nevšimla, že by mu přibyly zuby. Jsem zvědavá, kdy dostane další záchvat.
Moc se mi líbil ten vopravdu vopravdově spontánní rozhovor s Petrem traktoristou. Bože! Laťka byla snad ještě přirozenější než on!
Pavel nezklamal…děvčata obdivuji vás že jste zůstali přes noc. Jak šel dát dobrou noc se svíčkou, děsně bych se ho lekla :-)) Koho mi to jen připomíná….Čáryfuka a ještě nějakého jiného čaroděje :-)
@Renata: Ono to není tak strašné ve skutečnosti. Ale dávám ze pravdu, že určitá podobnost s Čáryfukem, vodníkem, či hejkalem by tu byla.
@Prochor: Podle dnešního dílu bych řekla, že skoro obé. Sorry Samyo. ale Ty jsi opravdu moc sympatická-
Lída, to je pořádný torpédo. Tu by Pavel, a asi málokdo, těžko ustál.
Pavlovy představy o přežívání jsou nestravitelné. Ten si může panenku namalovat leda na stěnu, nebo na strop.
Libuš + Katarína = další Josefův záchvat na obzoru. U těch dvou chápu staré pořekadlo „Host do domu, hůl do ruky!“
Zuzana… nevím, proč jsou ty farmářky takový nějaký divný. Škoda Štěpánky.
Hassan pobavil, jak mu zmrzl úsměv.
Co mi ale vrtá hlavou je, jak přijel Martin vybavený. Jako na zavolanou měl u sebe stan, a aby to nebylo málo, vejdou se do něj tři lidi. To jsou ale náhody, že. Ale pořád věřím na tu Laďčinu vopravdovost.
Docela by mne zajímalo, co konkrétně se Zuzce na Martinovi nezdá. Dokonce pár věcí.
@pimpa: zvláštní. a mě přišla ve srovnání s Libunou (omlouvám se, ale nějak ji neumím pojmenovat pěkně, vadí mi na rozdíl od minuléí řady u myslivce. je fakt strašně nepříjemná a ochechulovitá. ty tyrkysové oryngle, uáááááá) skoro příjemná. Zato Líba je hnusná, tedy por mě. a Josef kupodivu v poho.
@Bobby Brown: Tio je fakt, ten velký stan mě pobavil a byl děsně spontánní :-). a fakt nechápu, proč by měli chlapi být připraveni na to, že budou chrápat na dešti. Mi by přišlo normální, že když si pozvu hosty, někam je slušně uložím. Zuzana je divná. ale kdo tam divný není, že? snad Jiří a Petr je sice crocsovitý tuleň, ale pochopitelný a nudně normální.
Dvě věci, u kterých mi spadla brada a zaduněla o podlahu: spal jsem na kameni na Korsice :D A velký krajkový výstřih u Libuše :D
@Markýtka: Jo, tak na výstřih u Libuny jsem zapomněla :-). Tak sympatická, rovná baba to byla loni u myslivce a taková babizna mejkapová orynglová je to teď. Za mě rozhodně pokles až pod bod mrazu.
@Bobby Brown:Nevím jak u Zuzky zda se kluci mohli zeptat jak to vypadá s bydlením a zda jim neřekla ať si vezmou stan. Já jsem se třeba Pavla ptala jestli k němu můžu vzít děti a řekl mi, že to moc pro děti není, že bydlí v provizoriu. Ono tam není vidět druhá polovina, kde bydlí bývalá manželka . Nic méně to neomlouvá ten strašnej bordel.
@Markýtka: A Hassan je prostě přitažlivý zábavný chlap, který s farmářem nemá nic společného. tak je třeba to brát. a spát na kameni na Korsice je ouplně o něčem jiném než v dešti pod Ještědem,že :-).
@Jonatána: dávám za velkou pravdu, ono když jsem viděla ty značkový červený tenisky, tak jsem věděla, že o zábavu bude postaráno….stejně tak v upoutávce na příště slovo „lůlin“ slibuje mnohé :D
No tak blondýny jedna lepší než druhá, samým překřikováním, co po Josefovi zase chtějí, ho nenechají ani promluvit. Asi je měl taky přivítat večeří v kýblu. :)
Můj postřeh je zatím to, že Hasan si s prací netyká ale zase má charisma jako Vladko Dobrovodský. Zuzana má moc milou a hezkou holčičku.
U Petra se mi nejvíc líbí Kamila. Připadá mi ze všech žen letošní řady nejsympatičtější. Samotný Petr je podle mně nudnej patron. Ale třeba se ukáže, že to není pravda.
Tohle v televizi ukázat nemohli: Farmář Pavel má koupelnu jako chlívek!
@samya:
Doufám, že ho s Lídou v příštím dílu pořádně spucujete!
Já to bohužel neuvidím, neb budu daleko, bez TV a patrně i bez WiFi, tak doufám, že se tu pak o všem dočtu.
Jak už jsem psala, nevadilo by mi provizorium, přírodní muž s kadibudkou, bez elektřiny (teda na týden, ne na život:)), ale nepořádek, špína, brrr.
– Mně spíš překvapilo, že jim jako uvítání a jídlo nabídl špinavá vejce ve špinavém kýblu. To jsem ještě nikdy neviděl:-)
@Prochor: Ja bych rekla,ze Hassan ma nejen carisma,ale je i sexy.:-)Vlado mel jen charisma.(ale to mohlo byt tim,ze je gay)
@Prochor: Pokud máš vejce vlastní produkce, tak budou vždy „špinavá“.
Libuse a Katarina jsou strasny harpie.Nejsympatictejsi je samya a Lida.Ty podminky u Pavla jsou fakt katastrofalni.K.K.se zatim ztrapnila jen na diskusi v tv je zatim v poho tak nechapu proc s tim zacla tak nestastne.Jinak zdravim meho oblibeneho diskutera Bobbyho:-)
@Prochor:
Přesně, děs běs.
Vejce by u slepičího „magnáta“ nevadila, ale ten způsob podání! Kdyby jim nachystal na uvítanou cokoli, panáka, koupenou bábovku, nic nic nic. A ty upoutávky na příště, jak holky vlečou nákup!
To i ten Pepa se snaží. Toho je mi fakt líto, ty dvě peroxidové bosorky nemůže vydržet. Střízlivý rozhodně ne.
Zuzana je mi nějak sympatická čím dál míň, někdo tu psal, že je povýšená, působí tak. Myslím, že je z těch, co vybírají, až přeberou. I v životě.
Tipuji, že o stanech jim řekla předem a Hassan se to rozhodl ignorovat, aby byl opět něco extra. Možná doufal, že se nad ním slituje a vezme ho pod střechu. On je vůbec dokonalý adept na život na statku:)
Petr stále nezajímavý, ale aspoň normální a snaží se. Kamila se mu asi líbí víc než jen trochu. Domácnost obyvatelná, ale řekla bych, že spíš maminčinou zásluhou. Kdo ví, čí nápad byly ty růže…ale třeba mu křivdím.
U Jirky mi byla zima i přes obrazovku.
@gabisollis:
Sexy je, charisma imho nemá. Ale to už je zcela subjektivní. Řekla bych, že Zuzka se s podobným tipem ještě nesetkala a chápu, že je z něj celá pryč. Jeho zájem jí musí imponovat.
Ale poku by fakt hledala oporu…:))
Tak ja nevim, ale u Pavla mi to neprislo zas tak hrozne. Nechapu ty damy, ktere se o nej uchazely, co jako cekaly. Vzdyt v medailonku bylo to staveni ke shlednuti, stejne jako neucesany a bezzuby Pavel s celkove zanedbanym zevnejskem, to si jako myslely, ze zije v nejakem kralovstvi? A uz vubec nepobiram Lidu, ze si do staveni, kde zije sam chlap vezme dite. To si jako myslela, ze tam bude mit postylku, hracky, vanicku na umyti decka starej mladenec? Si to mela sama privest stejne tak jako jidlo pro maleho, kdyz uz ho tam musela tahat.
Ať tam je Hassan z jakéhokoliv důvodu (kvůli farmářce těžko :-), je fakt, že je to jedinej pěknej chlap ve FHŽ široko daleko, i když na práci to moc nebude, fotky budou pěkný. Ty dvě recyklované (ve smyslu RS) blondýny u Josefa jsou jedna lepší než druhá, Katarína je holt typ, kterej vyhoděj dveřma a šup hned leze zpátky oknem, aneb jeden farmář jí nechce, tak holt k jinéhu, jen aby v té tv zase byla. Ale určitě se v jejím hodnocení „mýlím“, protože všude vysvětluje, jak je vlastně jiná (tedy asi milá, mírná, slušná, bez šu–jících veverek) než si my, diváci, myslíme. Nevím, jestli to tady už proběhlo, ale někdy koncem ledna dala na fb info, že je ve vztahu/zadaná, samozřejmě ne s Josefem. Petr s Jiřím mi zatím připadají takoví nijací, u Pavla mě zajímá jediné: proč tam ty dvě sympatické a pěkné ženské vůbec šly? Tipla bych, že ani jedna nemá zapotřebí „usilovat“ o takovýhle typ chlapa.
@Ananas: ale no tak snad tu nemusime slovickarit,jeste kdyz sama pises,ze je to subjektivni.:-)Treba takovej Pavel ma zrejme taky jiste charisma kdyz ma na farme dve panenky.:-)
Mně připadá Pavel v pohodě.
Že děvčatům nepřipravil pohoštění, se mi nezdá jako tak velký problém, snad by si jako ženy vaření schopné mohly s pár vajdama z kýblu poradit. Mně osobně by to teda neurazilo. Spíš trochu interiér jeho příbytku- čekala jsem něco šťavnatějšího, dekorace ve stylu domu hrůzy, když zmiňoval svíčky, lebky, okultismus…
Pavlovo staveni navic nebylo zas v tak zalostnem stavu, kdyby se tam uklidilo, umylo, bylo by to obyvatelne. Mnohem horsi situace byla u farmarky, ta polorozborena ruina pusobila i dost nebezpecne. Poslat sve hosty spat ven, mit z toho srandy kopec a nestydet se ani trochu mi prijde podstatne horsi nez par vajec v kybli. Chudak ta mila a usmevava holcicka v jakem prostredi musi vyrustat. Docela by me zajimalo, zda mela nekde svuj koutek na hrani a hracky, kdyz uz musi tak male dite chodit po studenem betonu bez podlahy, spat pod schodama na tvrde valende s nezodpovednou matkou a jist mezi pytli cementu. Pavlova koupelna a kuchyn byla spinava, zanedbana, ale s tim by si zenska poradila…U farmarky jsme kuchyn s koupelnou pro jistotu ani nevideli, proc asi….Kdyby tam zila sama, ale jak k tomu prijde to male dite, pripad pro socialku.
– Vejce z vlastní produkce jsou špinavá. Ale to neznamená, že je takhle nabídnu návštěvě k jídlu a ještě stylem – tamhle v tom špinavém kýblu máte jídlo. Takhle se přeci nekrmí ani prasata. Je to jen otázka přístupu. Stačilo říct – nic jsem nepřipravil, ale máme vejce a z nich si můžeme něco udělat a bylo to OK. Jenže Pavel je zkrátka buran a s panenkama zřejmě neumí jednat.
@Ananas: Tohle můžu podepsat.
@Monika: No právě! Kdyby se uklidilo! Jenže Pavel to má na háku, jaký pán – takový krám. Jeho bydlení je stejně odpudivé jako on sám.
Zuzana sice má jakési provizorium, ale rozhodně se to nedá srovnávat s Pavlem.
@Ananas: Neboj pomsta za večeři v kýblu bude, pokud nebude vystřižena
@samya:
To jsem ráda. Pokud by to vystřihli, tak doufám, že nám to pak barvitê vylíčíš. Můžeš i přehánět:)
@samya: Opravdu jste v tom chlívku vydrželi týden (a s dítětem!!)? V té koupelně neteče voda vůbec, že?
@samya: Samyo, chceš říct, že jste byly hned vedle jeho bývalé? Já to pochopil z medailonku tak, že ta odešla, ne že mají rozdělenou boudu napůl.
@Renata: Jestli jsme vydrželi nebo ne , tak to musíš koukat. V koupelně voda tekla do vany, ale studená. Jinak se ohřívala v kotli.
@Bobby Brown: Je to info , která na kameru nezaznělo. Bývalá bydlela v té lepší půlce domu s dětmi. Což je samozřejmé , když má děti, že má lepší půlku. A pak je ještě jedna věc, která tam snad zazní , ale o tom až později
@samya: No, nechci vyvolávat genderflame, ale i kdyby děti neměla, bydlela by v té lepší půlce ona. ;-)
@Bobby Brown:
Otázka je, jestli by Pavlík rychle neudělal horší půlku z jakékoli lepší půlky;-)
@Ananas: Tak to je přesný postřehm, myslím :-). Divím se, že to Lída nezabalila, o tom neskutečném brajglu i o Pavlovi se vyjádřila naprosto jasně a odmítavě. Nebo to smlouva zakazuje, Samyo?
@samya:
tedy nezlobte se,ale to jste takový zoufalec nebo tak toužíte po zviditelnění,že dokážete vydržet v takovém prasečím chlívku?Nehledě na to,že kdyby mi chtěl Pavel dát pusu,asi bych se pozvracela.ta jeho shnilá ústa,to je lahůdka.Vůbec všichni farmáři i farmářka vypadají,že jsou propuštěni z psychiatrie.Kam až lidi dokáží zajít,to rozum nebere.
@Tana: Jestli jsem zoufalec nebo mi šlo o zviditelnění, jestli jsem vydržela nebo nevydržela v prasečím chlívku uvidíte .
@Ananas: Dobrý :-)
@Jonatána:Smlouva nezakazuje se vyjadřovat jasně a odmítavě…….:-) Já taky chlívek u Pavla neobhajuji a neschvaluji
@samya:
Samyo, vydrž nemrkat!
@samya: To ne, myslela jsem, jestli smlouva zakazuje odejít předčasně. A jinak Ti sice nerozumím, ale rozhodně působíš velice příjemně a sympaticky. Taky si říkám jako mnozí, co na tom ošklivém, netaktním a pro mě poměrně odpoudivém člověku asi je, když jsi o něj stála :-/. Třeba je tam něco zajímavého, co není v telce vidět.
@Jonatána: Ve smlouvě se o předčasném odchodu nic nepíše. Myslím, že by nás nikde nikdo násilím držet nemohl. :-)
@samya:
právě,že mi přijdete proti ostatním sympatická,tak to nechápu.Z toho chlapa mi i přes obrazovku naskakuje husí kůže a žloutne bělmo.Asi budete mít zkušenost na celý život aneb,co mě nezabije,to mne posílí.
Tak za mě, podle avizovaných článku, bydlení farmářů tak hrozné nepřišlo.
Tanečník – prostě starší udržované bydlení podle toho, jak to vypadalo venku, o své hospodářství se jistě stará. Překvapila mě alena, v předchozích dílech působila velmi submisivně. v tomto dílu mi už tak nepřišla.
Alkoholik s hospodou – v celku dobře blondýny uvítal a nechápu hádku o postel, já bych si do toho odmítnutého koutku vlezla, no nejspíš to bylo součástí scénáře.
Mlaďoch – klasické starší bydlení udržované maminkou. Tahle parta mě nebaví.
Farmářka nevím proč hned sociálku, prostě to tam prochází rozsáhlou rekonstrukcí a pokud si to financuje a řídí sama, tak klobouk dolů, jiné děti bydlí i v horších podmínkách, pokud jde o spaní venku, tam šlo evidentně taky o scénář
Čaryfuk – je to prostě bordelář co nejspíš smrdí i korunou, ale on by měl bordel i v novém baráku postaveném komplet na klíč
@Ananas: naprostý souhlas
@Ludmila:
113- taky souhlas ve všech bodech. Přesně shrnuto.
Zamyšlení jedna – nápadníci a nápadnice se hlásili čistě na základě medailonků. V těch žádné záběry z interiérů nebyly. Je tedy nesmysl kroutit hlavou nad tím, jak k někomu takovému mohli/y jít. V té době to netušili/y. Ano, můžeme se podivovat nad tím, proč tam zůstali/y déle než 1 minutu.
Zamyšlení dva – podle mne to holky už chtěly dohrát. Když se daly na vojnu, tak bojovaly. Byť už ne o něj, ale o to to přežít a zvonec a konec.
Buďme rádi, alespoň máme na co čumákovat. ;-)
@Ludmila: Scénář neee! Tohle tady nevytahuj. Laďka zase bude vydávat dementi a tak… ;-)
@Bobby Brown:
117- ha ha nebo si Ladka myslí že jsme dementi
Je hodne naivni myslet si, ze by tak zanedbanej clovek jakym Pavel na prvni pohled je, mohl zit v necem lepsim. Takze to damy mohly tusit naprosto bezpecne. ja jsem po shlednuti medailonku nic jineho necekala, spise jeste neco horsiho.
A co se tyce obydli farmarky nevsimla jsem si, ze by probihala nejaka rekonstrukce, klidne bych se vsadila, ze za dva roky to bude vypadat stejne. Ta holcicka je chudinka, zaslouzi si lepsi prostredi pro zivot, socialku bych na tu studenou kralovnu poslala okamzite.
@Monika: Někdo je naivní, někdo ne. Někdo tušil, někdo ne. A někdo už jen podle účesu pozná bezpečně, že mu doma neteče teplá voda. To vše může být.
Pokud jsem dobře slyšel Zuzku a Laďku, pak se u Zuzky přestavovalo, proto spaly s malou na gauči. A pokud to neříkaly, tak se to dalo poznat z oblečení, co měla na sobě. ;-)
pokud se člověk koukl i na ty články, které k Rolince vytáhl někdo na ofiku (BB je tu komentoval), tak u Zuzany se bydliště rekonstruuje z totální ruiny, tzn současný stav je oproti předchozímu stavu luxusem
Začíná to vypadat, že pro většinu farmářů byla hlavní motivací účasti vidina finančního prospěchu, aby bylo na zušlechťování příbytků.
@Bobby Brown: Tak tak. Zuzana jasně řekla, že patro = ložnice jsou v rekonstrukci. Záběry z venku dokazovaly, že farma je celá v přestavbě. Před lety jí to tam mělo vyhořet.
Stav příbytku červen 2010 – „Pohled na „stáj“, „klubovnu“ a příbytek slečny Polákové s rodinou“
http://galerie.lupi.cz/albums/rolinka_1007/small_img_4584.sized.jpg
@okkvp: to snad mohla zbourat a stavět na zelené louce, ne? :-)
Pavel rozhodně mým fanouškem není,nebyl a nebude, přesto bych si u něj na první pohled nebyla jistá, co je užzanedbanost a co ještěimage. Zuby děsné, nepochybně, brr fuj, ale může to být dlouhodobý problém, na jehož řešení nemá peníze ( ty asi fakt nemá).. Vlasy v mých očích opět děs (a to vlasaté můžu:)), v jeho očích jistě rockerská chlouba. Vousy má ovšem pečlivě tvarované. Výsledek mne sice nadšením nenaplňuje, ale spolu s ohozem, na němž si zakládá, podporuje teorii celkem promyšleně budovaného image „posledního žijícího romantika“.
Nejlíp to asi vystihuje Lídina věta „čekala jsem rockera, našla starého mládence“.
Lída i Samya jsou asi poměrně silné a svérázné osobnosti, nehledaly tucťáka. Něčím je z počátku asi oslovit mohl.
jen dodám, že toto má být stav k 12.11.2007 http://www.equichannel.cz/UserFile/Image/clanky/rol_list3.jpg
požár 18.2. 2007
víc fotek stavu před požárem na stránkách Rolinky … to jen k tomu, že v patře ložnice sotva kdy mohla být
Podle fotek se rekonstrukce teda moc nepohnula, s takovouhle bude probihat jeste x let. Navic to Zuzanu neomlouva, aby jeji dcerka vyrustala v tak hruzostrasnem prostredi. V tom baraku neni obytna jedina mistnost, a to teda povazuju za velkej problem. Chybi tam zakladni veci, ktere ani moc nestoji. A znova opakuji, ze jsme ani nevideli kuchyn s koupelnou, na tom taky neco bude….Takova rekonstrukce sezere hromadu penez, ktere Zuzka ocividne nema (viz to mleko na stole) a nikdy mit nebude, udelala by nejlip kdyby farmu prodala a za penize poridila dustojne bydleni pro sebe i dcerku.
Tak Jiřímu bych přál Alenku, myslím že to mezi nima už dost jiskří a že by se k sobě hodili. Ona je z těch jeho nápadnic nejlepší. Zuzana by si měla vybrat Hasana, je to sympaťák a prima chlap. Ti dva mladí mi k ní vůbec nesedí a myslím že by se ani jeden k ní nehodil. U Petra ještě těžko říct ale asi by pro něj byla nejlepší Kamila. Pavel bohužel jak mi byl na začátku sympatický, tak teď zklamává díl od dílu víc a víc a asi nakonec zůstane sám. Naopak nejpříjemněji asi překvapil Josef ale snad se rozhodne dobře a vyberu si Libušku. Katarina by měla vyfičet jak namydlenej blesk, ta ženská to prostě nemá v hlavě v pořádku a navíc je to neuvěřitelná vtěrka.
@Tomík: jj, Hasan se jeví pro rychlejší rozvoj koňského domova jako nejpřínosnější – může vydělávat pózováním pro nejrůznější obrazová média a jistě by byl i dostatečným lákadlem pro nějaké další koňskocharitativní akce. Jak patrno z diskuze na fcb i jinde – nejedna česká dívka i dáma je nastavena na roztékání pod pohledem jiskrného oka fešného exotického maníka (mozek se u toho evidentně odpojuje jako nepotřebná součástka)
@Monika: A u Pavla, Petra, Josefa a Jiřího jsme koupelny viděli? Proč by měl divák vidět vše? Ještě výpisy z účtu bys nechtěla? Možná je její Eliška v tomto prostředí šťastnější než ve vile s bazénem. Holčička byla milá, nebála se, rozhodně žádná týraná chudinka.
A mimochodem, nedostatkem netrpím a mléko stejné značky bez problému kupuji a to dokonce zásadně když je v akci a rovnou celý karton.
129: Tak nemůže se to brát jen podle toho co je nejlepší pro farmu ale z hlediska vztahu mi k ní Hasan sedí nejlíp. Má nejvíc zkušeností a ti další dva jsou moc mladí, ani jeden z nich mi navíc moc nesedí. Sympatie jsou u mě na Hasanově straně a u Zuzany rozhodně držím palce jemu ač si myslím že si ho nakonec nejspíš nevybere a dá přednost jednomu z těch dvou mlaďochů ( zřejmě tomu hasiči ). Já myslím že Hasan by nakonec ruku k dílu přidal a Zuzana už by si ho nějak vycvičila, o to bych strach neměl. Taky je ve věku kdy už by se mohl usadit, u těch dvou dalších bych tomu ještě moc nevěřil.
@Monika:
119 – Samozřejmě, ýe to dámy z medailonku mohly tušit a podle toho co povídaly, také tušily, jen to předčilo jejich očekávání v horším smyslu.
Pokud jde o farmářku, dítě je zralé n péči SP pokud je ohroženo. No nevím, že by farmářka dítě týrala. Přestavba příbytku rozhodně není důvodem pro dohled SP. Nechtěla bych Vás mít za sousedku.
Jasne barak na spadnuti, ale koupelna s kuchyni bude luxusni:-)))) Vsak se jeste mozna dockame a myslim, ze se nepletu kdyz reknu, ze oproti pribytku Zuzany bude kuchyn s koupelnou u Pavla zlata….Z meho pohledu holcicka tyrana je a vzdycky mam zlost na lidi jako Zuzana, kteri si poridi dite a nejsou mu schopne dat vse, co takovej malej tvor potrebuje. Uz jen to misto, kde chudinka spi a na cem spi.
@Ajda:
Ranné dětství jsem prožila na staveništi chaty, pozdější na staveništi rod.domu. Nesu si životem lecjaká traumátka, ale z tohoto fakt ne. Jako matka bych to dlouhodobě nedala, ohřívat vodu v hrnci, vařit na vařiči, drkotat se pod ledovou peřinou, v noci chodit na kadibudku. Na to už jsem moc pohodlná a líná;-)
@Tomík: V názoru na použitelnost Hasana se zásadně rozcházím. Takové týpky ukrotí možná tak nějaká movitá misska … Ale samozřejmě se mohu v obou aktérech zásadně mýlit
@Tomík:
Ty opravdu věříš, že Hassan by se chtěl usazovat? Ten se imho jen a jen zviditelňuje, má našlápnuto na kariéru pseudocelebrity à la Eva F. Vyvolená. Pod články o ní ostatně často komentuje a pěje na ni chválu.
@Monika: Ty seš fakt hodně mimo. Pokud máš pocit, že dochází k týrání dítěte, je tvojí povinností nahlásit to na příslušném odboru péče o dítě.
@Ludmila: Nemluvme tady o nejake prestavbe, ktera se proste nekona. Na prestavbu farmy v tak zalostnem stavu jsou potreba miliony, ktere Zuzana evidentne nema a nikdy mit nebude. Od pozaru ubehlo uz 7 let, takova dlouha doba a v jakem je farma stavu, to decko v tom bude vyrustat celej zivot, dokud se neosamostatni.
@Monika: wow a olol
při tomhle úhlu pohledu na týrání by zřejmě prošel sotva nějaký milionářský potomek ;-)
@Tomík: Hassan je použitelný možná u plážového baru, rozhodně ne na farmě. Jediné co ho na Zuzaně zaujalo jsou oči, to u je u takového týpka hodně málo. Blonďatá modelína, vedle té mi sedí nejlíp.
@Monika: Na to se dá reagovat jen tou poslední větou Ludmily – tebe za sousedku ne e e! Stačí, aby se ti znelíbila moje rohožka přede dveřmi hned víš, jak to máme uvnitř.
@Ajda: No a ty jí ještě naváděj! ;-)
Hassan je ten posledni, kdo by se k Zuzane hodil, jak jsi na to Tomiku prisel?:-))) Jednak on vubec nestoji o Zuzanu a zivot na farme, jde mu jen o zviditelneni a potom k cemu by ho tam mela, kdyz ma problem i s upevnenim stanu. Pro me je Hassan priklad snatkoveho podvodnika, kterej svym sarmem a charismatem (kterej urcite ma) oblbne kdejakou naivku a ta se pak divi, co se z toho cloveka vyklubalo. Pro zivot je Hassan z meho pohledu nejhorsi ze vsech ucastniku farmare.
ty fotky jsem sem postovala ne proto, abych dávala podněty k uvažování o špatné péči o dítě (dítě jsem viděli v pár vteřinových záběrech a o péči o něj víme tudíž naprosto kulový), ale jen proto, že mám problém s terminologii aneb rekonstrukce je fyzický návrat ke staršímu nedochovanému stavu nebo pro znázornění takového stavu. Přilepený ani nepřilepený (vestavěný) obytný objekt u té stodoly nikdy nebyl
Ty brďo, ještě že jsme tebe neměli za sousedku, když jsme na přelomu 70. a 80. let dávali dokupy barák. Tedy rodiče. To jsme se koupali v lavóru a 1 týdně velká koupel ve žlabu pro dobytek, kam se nalila voda z hrnců. Táta nás drhnul, máma utřela a zabalila do suchého ručníku a vyhnala do patra do postele, abychom nenastydli. Kamna jedny nahoře, druhé dole – studený odchov se tomu říkalo.
Dodnes se tomu se sourozenci smějeme, ale teď zjišťuji, že jsme vlastně byli týráni. To bychom ještě mohli něco vytřískat na odškodnění, co?
@Bobby Brown:
144- to já mám čerstvější zkušenost, moje dítka , pokud byla u tchána s tchýní (velmi pokročilého věku, lidé co odmítají vše moderní), probíhalo mytí v lavoru a jednou týdně v prádelně v přístěnku vedle domu, takže po koupeli pěkně přes dvorek, asi bych se měl jít dětí zeptat. jestli z toho nemají truma :))
@Bobby Brown: Chudáku! Žeň to až k Evropskému soudu pro lidská práva :-)
Naše dcera měla kdysi taky pocit, že je týraná. Odmítali jsme jí koupit rifle za 5 tisíc, které měla její spolužačka, dcera exekutorů :-)
Mluvit tady o tyrani ditete je snad trochu prehnany.Jsou to trochu bojove podminky,ale rekla bych,ze spis je to velke nepohodlnosti.Hassanovi zajem o Zuzanu teda taky neverim.Ale hasic vypada nadejne.:-)
Beru to čistě podle mých sympatií a zatímco Hassan je mi sympatický tak ti další dva nikoliv. Co je nejlepší pro Zuzanu těžko říct ale ten hasič s novorozenětem na krku jí může stejně tak pláchnout až ho omrzí, nikdo jim do hlavy nevidí.
Pochybuji silne, ze by stari rodice zili v rozborene ruine….Bydleni u Zuzany je naprosto tragicke a nikam se to nehnulo za celych sedm let, horko tezko s tim neco udela v nejblizsi dobe, takze dite bude celej zivot zit na stavenisti, no nechtela bych byt Eliskou. Holt, ne kazdy ma to stesti zit v dustojnem prostredi. Ja bych tohle nikdy nepripustila, aby me dite takhle vyrustalo, stydela bych se za svoji neschopnost a mela bych vycitky svedomi i vuci diteti.
@Tomík: Ale prave proto,ze to beres podle sympatii tak bys mohl videt,ze ty dva k sobe absolutne nejdou.Oba maji totalne jinej styl zivota a ani jeden nevypada,ze by ho chtel menit.:-)
@Bobby Brown:
Jako bych tam byla! Pojďme to podat společně, to je vždycky větší šance:)))
@Tomík: Stejně tak může pláchnout Zuzana kdykoli komukoli :D
@Monika:
149- samozřejmě to co jsem napsala bylo psáno s nadsázkou pro odlehčení. prostě máme kždá jiné oči, já když to její bydlení viděla, řekla jsem si jé to je pěkný. koukám očima, že se něco buduje a jak to snad bude vypadat, no na místě farmářky bych byla naopak pyšná, že něco pro dceru buduju
Že se tady Hasan bude těšit všeobecné neoblibě, to se dalo vcelku očekávat.
Na offiku nekdo pise,ze Hassan neni zadnej Hassan,ale nejakej typek z Opavy.:-)To by me docela zajimalo co je na tom pravdy.
Moniko, na tobě mě baví, jak realitu odstrčíš slovy „pochybuji, že to tak je“. Hotovo, uklizeno. Tak nějak mi přijde, že věci, které vidět nechceš, nevidíš, byť tam jsou, a věci, které vidět chceš, ty vidíš i tam, kde nejsou. Ale možná jsem jen z tebe trochu zmatený.
No a ten můj oblíbený výraz „důstojnost“, v tomto případě důstojné prostředí. Chjo… Za to se dá považovat co jako? Kdo o tom rozhoduje?
Já myslím, že je důležité, aby Eliška byla šťastná, jedno v jakém prostředí.
Zuzana, bohuzel, nema z ceho vybirat, nehodi se k ni ani jeden z nich. Ten mladej zajicek pro zivot na farme nepouzitelnej, nemuze ji byt oporou, neni na to dosti vyzralej (a neni to vekem), Hassan bez komentare a hasic….No, ja dam na prvni dojem, hodnekrat se mi to uz osvedcilo a z tohohle cloveka na me vyzaruje agresivita, ma zle oci, tipuju, ze to bude typek, kterej kvuli studene veceri treba nevaha zenske dat facku. Plus to jeste nenarozene dite a uz vrka jinde, taky zrovna plusove body neprinasi… V neposledni rade se mi vubec nelibi, rypakem by mohl orat pole.
@Tomík: proc myslis?me treba je sympatickej.Je na nej hezkej pohled,ale doma bych ho nechtela.:-)
@Ludmila: Kdyby neco budovala, ale to se nedeje…Statek je rozlehly, aby vypadal k svetu, musela by do toho nastrkat miliony, ktere tezko nekdy bude mit, takze holka s tim bude mit maximalne tak starosti, az vyroste.
@Monika: Ty budes zrejme nejaka Sibila.Pridavam se k nazoru,ze tebe za sousedku faakt nee.:-)
Na FB je odkaz na článek na Extra cz a to je teprve pořádně napsaný článek! :-D
Moniko, nejsi ty náhodou doopravdy nějaká sousedka?
Tak doufam, ze za dalsich sedm let Prima natoci statek Zuzany a uvidi se, kam se rekonstrukce pohnula…
@Bobby Brown: neci sousedka to nejspis bude a buh te ochranuj at ne tvoje.:-)U me to nastesti z jistych duvodu nehrozi.:-)
@Monika: muzes to ject zkontrolovat.:-
@Bobby Brown: Ještě tady poňoukej na Extra a Monika přidá i sexuální obtěžování :(
Moniko, nepřebrala ti Zuzka chlapa? Jinak tvou averzi nechápu.
@Ajda: Jakou averzi zas, proste mi vadi kdyz se zenska nedokaze dobre postarat o sve dite a dat mu vse co by melo mit. Ten pribytek me sokoval, tam male decko nema co pohledavat. Zenska, ktere couha slama z bot, zije v polorozborene ruine a nemuze to zmenit, ale svym sobeckym chovanim do takoveho prostredi porodi dceru..
@Ajda: Čoveče, ale já se ti tak začetl. Náhodou jsem se dočetl věcí! Já tu Žižkovou viděl na FB, jak tam Zuzku obhajuje, ale až teď vidím, kam to všechno sahá.
… a jak je to všechno vopravdicky vopravdový, žejo Laďko?
@Monika: Tímto jsi šmahem odsoudila celý třetí svět. Měli by ty potvory sobecký sterilizovat. A basta.
@Monika: no, koukám, že už jsme ve spekulacích a kategorických odsudcích došli ještě o level dál :-))) (mám po radosti ze zlata Samkové dobrou náladu)
@Monika: Milá svědomitá občanko. Možná by stálo za zvážení podat žalobu i na celý štáb a moderátorku, protože s vidinou vlastního zisku přehlíželi týrání svěřené osoby. A rozšířila bych obvinění i na ty tři nápadníky.
Šiš už nechte toho a pojďte koukat na olympiádu!:)))
@Ananas: OT – že ty už se těšíš na to jak bratři slováci dostanou další nakládačku ;-)
Krajským veterinářům se před zimou nelíbí stav koňského domova důchodců v Křižanech na Liberecku. Více než polovinu ze šestatřiceti tamních koní podle nich není kde ustájit, což pro zvířata v zimním období není příliš lákavá vyhlídka. Veterináři tak podali podnět na liberecký magistrát, který o případu rozhodne ve čtvrtek.
„Podali jsme návrh na umístění zvířat do náhradní péče. Byl jsem se v Křižanech minulý týden podívat a trvám na tom, že to, co tam chovatelka vybudovala, naprosto nevyhovuje,“ uvedl krajský veterinář Hrnčiřík s tím, že koním takové přístřešky nezajišťují úkryt před nepřízní počasí.
„Vyhovuje to možná pro pastevní skot, ale ne pro koně. Navíc pokud zafouká vítr, plachty odletí směrem na Ještěd a bude po přístřešku,“ dodal veterinář.
Veterináři požadují, aby se jednadvacet koní z Křižan přestěhovalo do náhradní péče. „Ve stávajících třech stodolách se dá umístit patnáct koní. Pro ostatní by bylo lepší náhradní ubytování,“ konstatoval Karel Hrnčiřík s tím, že chovatelce Zuzaně Polákové veterináři pomohou sehnat jiné chovatele, kteří by se koní ujali.
Poláková však s názorem veterinářů nesouhlasí. Podle jejího názoru se v koňském domově podařilo vybudovat přístřešky, které splňují zákonnou normu na ustájení zvířat.
K tomu neni co dodat….
Edit Ajda: Ale je co dodat. http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/veterinari-chteji-prestehovat-kone-z-krizanskeho-d.html
Ohánět se článkem několik let starým je…
@Ananas: ještě že nemám televizi, nervy v klídku, žádné stresy ;-)
@okkvp:
To víš, po včerejšku by to byl flastříček:))
Bane, tlačim očima běžkaře, ale sama to nezvládnu
A jeden by rekl,ze kdyz ma jista osoba BAN, ze tu bude pohodova diskuze.:-)ale ja se bavim to zase joo.:-)
@Monika: Jasně, Moni. Ale už jsi zde nedala článek, kde je psáno, že Zuzka vše odstranila a veterinární správa jí ten stav nakonec uznala, bo už nebyl důvod k řízení. Takže prosím nemanipulovat…
@gabisollis:
Vždyť by to byla nuda, kdybychom si tu všichni pořád jen přitakávali. Zuzka mi sice taky není nijak moc sympatická, ale tahle nevraživost mi přijde nějak osobní.
@Monika: Akorát jsi k tomu chytře neuvedla datum …. o tom, že ohledně Zuzanina podnikání je lecos ne úplně fajnového už tu bylo, taky jsem k tomu přidala své mínění – ale jen o škraloupu – čeném puntíku, který si díky tomu mezi koňáky ponese, to, že neměla tehdy před 5-6 lety vše oki neznamená, že se nemůže zlepšit minimálně na stav dostatečně oki.
ano, k tomuto způsobu diskuze není moc co dodat
Nemanipuluju, ale bohate mi staci, ze ackoliv ji veterinari chteli kone vzit, tvrdila, ze to jsou dobre podminky pro kone a konim nic nechybi….
@gabisollis: Vzrůšo musí být. :-)
@Monika: Pokud sem kopíruješ text, uveď zdroj a datum zveřejnění.
Vidím, žes to ochranářství rozšířila i o koně :-)
@Monika: Ano, toho jsem si už všiml, že ti bohatě stačí vytržená část reality z celku, na které pak stavíš dál své teorie. Každý to mámě nějak, no.
U 174 jsem doplnila zdroj infa Moniky
Dík Ajdo, právě jsem ten článek také dohledala a chystala se jej do Moničina postu doplnit
Nechtela jsem sem hazet primo odkaz, vzala jsem jen cast, uz takhle je to dost dlouhe, ale o to kdy to bylo, na tom vubec preci nesejde…Uz jen ten fakt, ze veterinari uvazuji o odebrani koni bohate staci ….Farmari, kteri se o sve farmy staraji, takove problemy nemaji…A to neni jedinej prohresek Zuzany, podezrelych veci je kolem ni hodne….
@Monika:Ctěme presumpci neviny a doporučovala bych vrátit se z minulosti k současnému dění na farmách.
157: Souhlas, ten hasič je hodně nesympatickej. To už je Hasan daleko milejší člověk ať je jakej je. A ten třetí ten je úplně takovej nijakej a je to ještě dítě, ten by se k ní vůbec nehodil.
@Monika:
Mně tedy to, že se Ti poslední dva odstavce článku „nevešly“, přijde jako typická ukázka, jak snadno lze zkreslit informace.
@Monika: to snad ale ani tady nikdo nezpochybňuje ….
@Ananas: Použijme novotvar „odklonění pravdy“. ;-)
@Ananas: Jake zkresleni? Uz jen to, ze k ni jednoho dne prijdou veterinari odebrat kone pro spatne podminky bohate staci, to ze sebe nikdy nesmyje. Vubec v komunite lidi, kteri se zabyvaji chovem zvirat. Je jedno, jak to dopadlo, kdy k tomu doslo, kdo co napsal, ten skutek je sam o sobe dost strasnej a dobrou povest ji to rozhodne nedela.
Ale co, buďme rádi za Monču, KáKáčko a spol. Na FB si holky navzájem nadávají do kosočtverců a jiných údů a neúdů, takže to tu ještě máme zlatý.
A tohle ma byt jako to pozitivni, co jsem zamerne vynechala? „Jednou už jsme podnět od veterinářů řešili, týrání se však nepotvrdilo. Zjistily se pouze vady v chovu z hlediska evropských norem,“ řekla Deníku vedoucí odboru životního prostředí Ivana Řimnáčová.
Takze se tam dokonce opakovane resilo tyrani koni, no potes….
Edit Ajda: Nevytrhávej souvislosti z textu, uváděj celý link, ne jen ty pasáže, které se ti hodí.
@Monika: Doprkvandic, Moniko, umíš číst?
„Takze se tam dokonce opakovane resilo tyrani koni, no potes…“ vs. „týrání se však nepotvrdilo“
A takhlen vznikají drby, pomluvy apod.
@Monika: U tebe mám pocit, že s ní máš osobní problém. Manipuluješ s informacemi. Bylo to šetřeno a mohla bys dodat výsledek? Byla odsouzena? Byla uložena pokuta? Odebrali jí koně? Nebo prostě jen odstranila nedostatky a bublina splaskla?
Problémů měla asi víc, pověst pošramocenou, ale být to pořád aktuální, bulvár by to pitval první.
@Monika: ty mas dar uvadet v realitu neco co tam neni.:-)
@gabisollis: Především se zdá, že má dar se znemožnit podobně jako se snaží znemožnit Zuzanu :-))
Jasne se tam pise, ze veterinari uz jednou podnet resili..tudiz to nebylo poprve, kdy se tim veterinarni komise zabyvala…
K Ajde pani typu Janousek a spol taky byli nekolikrat na polici, nikdy jim nic nedokazala a malokdo v teto zemi veri v jejich nevinu, takze asi tak:-))))
Taky mi to tak připadá, že s ní má nějaký osobní spor. Ta po ní jde jak slepice po flusu, řečeno po sedlácku/farmářsku.
aha, takže amnesty international … tož to je ouplně jiná :-))))
@Monika: Máš, zajímavé názory, Moniko. Docela by mne zajímalo, jestli jsi taky od koní a tudíž ti ta Zuzanina činnost vadí z profesního hlediska nebo jsi fakt sousedka a Z. ti vadí prostě proto, že ti vadí sama o sobě. Můžeš pustit nějaké info?
@Bobby Brown: a nebo si z nas dela prcu.:-)
@Bobby Brown:
Ad 194- Proto jsme taky tady, nikoli v Atlasu hub:))
Akorát tahle diskuze se už nějak zacyklila. Monika statečně bojuje proti přesile a tak holt sahá k dalším zbraním silnějšího kalibru. Osobní to je téměř nepochybně.
Za sebe už s touhle housenkou končím. Zuzana je mi v podstatě volná, tak co se budu zbytečně točit.
@Monika: Dobře, pak tedy podám udání na tvou výchovu dětí. Toto bude podnět k šetření u tebe v domácnosti. Když to nedopadne, dám těch podnětů několik.
Uvidíme, jak ti bude, až tě za to budou vláčet v novinách a diskuzích se slovy, ale sociálka u ní byla, takže určitě nebude dobrá matka.
To, co jsem popsal, se v privátní sféře skutečně děje. U jednoho zákazníka, v rámci konkurenčního/osobního boje, se vystřídali, na udání!, SPD, OIP, ČIŽP, FÚ.
@gabisollis: Jo, to je taky možná verze. :-)
@Bobby Brown: Ještě jsem zapomněl na KHS.
@Poppy: Poppy na panakovi pisu uz docela dost dlouho, informaci jsem pustila ven vic nez dost davno predtim nez se nejaka Zuzana objevila ve farmarovi. Na zaklade techto informaci je zcela jasne, ze nemam s konmi nic spolecneho, Zuzanu neznam osobne a ani se nevyskytuju v jejim kraji.
@Bobby Brown: Sam vis, ze tech ale je u Zuzany hned nekolik….Tady nejde o nejake udani konkurence, chybelo hodne malo a kone ji opravdu vzali, a to se deje jen ve vyjimecnych pripadech.
Strana a teď i Monika mají vždy pravdu. Já to vzdávám, je to marné, marné, marné…
@Ajda: jo, nekrmit
Renata, která díky linku spadla chudák do spamu podala tento důkaz:
http://www.iprima.cz/gallery/500365/500359
Foto č. 4 = kuchyň Zuzany!
@Ajda: Dík, už jsem myslela že mě tady nechcete :-)
@Ajda: No tak tohle ne! Tohle se trpět nebude. Do Klokánku s Eliškou. Taková hrůza a spoušť.
@Renata: Chceme :-))
@Bobby Brown: Ještě chybí ta koupelna, možná to bude rovnou na diagnosťák :D
@Ajda:
Cha! Kdo ví, v čí kuchyni pózovala!
Bože taková kuchyň, farmářka by se měla stydět, chudák dítě vyrůstat v takových podmínkách
@Ananas: No to je fakt. Třeba to bylo u té slavné Olivie Žižkové.
@Renata: Ty jsi Renata od Petra z FHŽ, nebo … prostě Renata?
Ta kuchyn ujde, pokud je teda jeji… Nicmene, ta spoust kolem, to kde holka spi, na tom se nic nemeni.
@Ludmila:
A trvanlivá smetana z řetězce! Fujtajbl vespolek!
(Promiňte, nešlo odolat:))
@Ananas:218 – A dost! :-))))))
@Monika:
221- holka spí na posteli, prostě tenhle postoj nechápu a tím teď končím, venku je slušně a my budujeme, to bych tad ale asi neměla říkat veřejně, abych se nedočkala návštěvy z OSPODu
@Ludmila: 219 – na videu je dokonce důkaz, že tam je i moderní lednice a na ní popínavá květina :-)
@Bobby Brown: Jen shoda jmen….do reality show bych nikdy nešla a k nudnému Petroj už vůbec ne :-)
Začíná mě trochu zneklidňovat, že díky okouzlení Tomíka Hassanem a neokouzlení Moniky Zuzkou úplně zapadne množství dalších zážitků. Kromě ohromení stylem života, který vede Pavel a absencí toho nejzákladnějšího pohostinství, mi nesmazatelně utkvěla Libuše a její décolleté. Na návštěvy farmářů a na TV obrazovky zkrátka nejvhodnější. Úspornou černou krajkovou košilkou se nedá nic pokazit, jen si trochu spletla místo a letopočet.
@Poštovní holub:
227-přesně. ten dekolt byl přímo smrtící a já měla strach o farmářův tlak a srdce, druhá blondýna ve své košili vypadala v tu chvíli jak z klášterní školy
@Poštovní holub: Neboj, to mně se na videu taky líbila nejvíc čtyřicátá osmá minuta, ale nechtěl jsem tu vypadat, jako bych se těm ženským snad nedíval vůbec do očí. Tak jsem radši držel klapačku. ;-) :-D
@Ludmila:
No, možná si nenechala přifouknout jenom rty, a investice se taky musí umět prodat, ne?:)
Bože, co se to s tou ženskou stalo?
no v takovém případě by samozřejmě bylo škoda ukrývat draze zaplacený poklad pod košilkou upnutou ke krku
@Bobby Brown:
Musím si tu konkrétní minutu asi připomenout, ale mnohem zajímavější by asi, v tu chvíli, byly oči ze štábu. Pokud ovšem režižér nepokřikoval:“Stáhni si to trochu níž, ještě níž!“ Vždyť víš, všechno je tam tak přirozené.:)
@Poštovní holub: Já si myslím, že jí štáb právě stahoval očima, protože už nechybělo moc a bylo v TV opravdu všechno. A třeba nakonec bylo, ale ti šmejdi nám to vystřihli. ;-)
@Bobby Brown:
Tak, já jim věřím, ještě pár dílů máme před sebou, byla by škoda vystřílet všechen prach najednou. A Libuše vypadá všehoschopná.:) O čem by to jinak u Josífka bylo. Čeká nás pozdní, ale prudká vášeň. Doufám v to.
@Poštovní holub:
To víš, může nastat situace, kdy teoretické znalosti historie už nemusí stačit…
@Ananas:
:))) A ta situace musí nastat chvilku předtím, než Josífek najde lahvinku. Pak už to zase bude jedno.:)
@Poštovní holub: jeotázka, zda nás Líbuš neměla překvapovat spíš v minulé řadě, co víme, jaká je její přirozenost, zda ta umírněnější minulá či současná, samozřejmě včetně vlivu nic neovlivńujícího štábu a možná aj klimakteria na zveřmi, které také dokáže s divami dělat divy
@okkvp:
No, já myslím, že zešílela z odmítnutí myslivečka a teď do toho dala všechno. Poslední korunu i poslední zbytky soudnosti. Hraje vabank, protože Josífek je „prý“ movitý a taky značně zchátralý.
@Poštovní holub: Doufám, že Jozífek odolá a to včas. Už se těším na tu palbu těch dvou při příštím Farmáři.
@Poppy:
V upoutávce bylo, že je vyhnal do lesa, na houby, tak možná má své plány, jak se jich zbavit.:) Ani jedna by mu neprospěla. Libuš si chce ještě užít, a Káča, tak ta sama neví, co chce.
@Poštovní holub: Holoubku, doufám, že bude mít hladinku tak akorát, aby tu smaženici nepozřel. To by mi ho bylo líto.
Mam dotaz.ta Liba byla ve farmarovi ve ktery byl ten Cocek?myslim tu radu ne ze u Cocka.ja si tu Libu vubec nevybavuju ani zadneho myslivce tak ted nevim jestli me neunikla nejaka rada fhz.
@gabisollis: Já nevím, jestli to bylo přímo minule (myslím, že ano) a byla u toho farmáře – myslivce, co mu tam ženské kopaly na poli a přemýšlely, jestli nevykopou nějaký hrobeček.
@Poppy: diky.no ja prave zjistila,ze mam hruby nedostatky a nejak me minula 3serie.:-)ted si to vyhledavam ale je to hodne slozity chtela jsem najit alespon fotku Libuny,ale nikde nic je to cely vymazany.
@gabisollis:
FHŽ III – Mirek. Říkalo se mu mysliveček. Oženil se pak s jinou adeptkou, takovou zasněnou.:)
@gabisollis:
Vypadala normálně a v rámci možností se i normálně chovala. Teď jí asi, spolu s botoxem, museli do žil vstříknout i nějakého mladistvého diblíka. Bohužel.:)
@Poštovní holub: jo, jo, ať žijí ezoteričky!
@Poppy:
Já už vůbec nevím, jak se jmenovala, ale měla takový ten monotónní hlas rozené uspávačky.:)
Tak jsem se dopatrala fotky Libuse ve trojce a nevim nevim teda je tam namaskarena uplne stejne.:-)akorat neni tak zmalovana.
@gabisollis:
Bývala i v pracovním a makala kolem domu, taková běžná ženská, které se dalo i věřit, že by chtěla žít na venkově. Nevybavím si výstřihy, oryngle, chemlony, erotické noční prádlo, atd. Ale, jak už podotkla okkvp, mohla to být právě tenkrát role, všechno to z ní servali, a teprve teď je sama za sebe. :)
@Poštovní holub: Jo, holoubku, mám dojem, že měla nějakou sluníčkovou ezoterickou poradnu. Na myslivečka byla ale zřetelně krátká.
Přátelé Panáčci, pořád mi vrtá hlavou, co tak strašného mi uniklo (možná i kamerám) doma u Jirky, že to Alenku tak rozhodilo? Ne, že by tam měl nějak extra útulně, ale přišlo mi, že to celkem odpovídá bydlení osamělého chlapa, který vevnitř asi moc času netráví. Alenka mi přijde jako žena, která to v životě asi moc neměla máslem navrch, a byla hodně zaskočená.
@Ananas:
252-no to jsme dvě, sice to tam neměl nejmodernější ale slušné a čisté, nějak jsem to zděšeni Aleny nepochopila, tedy chápala bych ženskou z města, co je zvyklá na luxus a o venkově neví nic, ale v tomhle případě jsem to nepochopila
@Ludmila:
Viď. V článcích, které se objevily před pořadem, bylo jeho bydlení líčeno jako barabizna, kde v kuchyni odpadávají kusy omítky ne-li rovnou zdiva, tak jsem po tom i koukala. Ale asi ne dost pozorně.
Je fakt, že muset sedět u stolu v bundě by mne taky nepotěšilo, ale já jsem městská fiflena, žádná holka od krav:))
@Ananas:
Právě, taky jsem koukala a čekala co to bude za hrůzu a hrůza se nekonala, nebo jsem si ničeho otřesného nevšimla. Tak jsem zvyklá na lepší kuchyň, ale zažila jsem i horší. Prostě nic strašného. Mně by naopak zima nevadila, já mám opačný problém, příjde mi většinou všude přetopeno a vytačím lidi kolem mě, že neustále stahuju topení a chci větrat.
Tak jsme tři.:) Taky mě tam nic až tak nezarazilo, a zatopit si můžou vždycky.:) Teď jde o to, jestli to zase nebyl nějaký scenáristický záměr, aby ta noha v nohávě nebyla tak okatá a brzká, a divák zůstal v napětí až do konce. Vyslyší ho, nevyslyší ho…. ekluje se jí to tam, neekluje se jí to tam…
@Poštovní holub:
Scénáristický záměr, brrr, to zní skoro jako dějová linka…
@Ananas:
Něco ošklivého se tam někdy mihne a já raději dělám, že to nevidím. Víš, co říkala Laděnka.:)
Měli vzít nápadnice od Jiřího a vzít je na exkursi k Pavlovi. Nevím co se jí nelíbilo, možná za stolem pod oknem kousek omítky odpadával, ale to není nic co by chlap nezvládl opravit a nakonec mohli by žít nahoře :-) tam bylo vše Ok.
Pavlík si zahrál i v klipu. To jsou věci…
youtube.com/watch?v=aUpQ9ZDbQe8#t=73
Ano, i mě zarazilo, že Alenka měla nějaký problém, když ostatní dámy problém neměly. Jenže, mě zarazilo i to, že dle ukázek měla Alenka opravdu parádní a moderní kuchyň. Takže z jejího pohledu by šla z útulňoučka do barákova. Na to, že se prezentuje jako holka od krav, to měla opravdu vcelku luxusní.
@Poštovní holub:
258 – že je všechno realita? no jo realita je tam i ten předem daný scénář, aby to bylo zajimavý, no ne?
@přihlížející:
259 – souhlas
@Bobby Brown:
261-ano Alenka měla opravdu pěknou kuchyň, vzhledem k tomu jak se prezentovala mě to překvapilo, nicméně bch očekávala větší toleranci, no jak říkám ona submisivní Alenka až tak submisivní nebude
@Bobby Brown:
Možna to je tím,že na rozdíl do jinych „nápadnic“ o priípadném vztahu a sestehování opravdu uvažuje. A asi by nebyla jediná „holka od krav“, která žije cely život v paneláku. Nebo už má naopak takovouhle zkušenost za sebou a nechce znovu nekde začínat od nuly. Možná je ta pekná kuchyne to nejlepší a nejdražší, co si v živote doprála. Možná…a nebo taky ne.
@Ananas: OT (jsem při té selektivně nevyrovnané absenci háčků a čárek zcela vážně přemýšlela o sestehování ve smyslu šití – a kupodivu mi to v případě Alenky a Jiřího nepřišlo divný – ona mi Alenka přijde sice sympatická, ale s jasným tahem na branku)
Ví se důvod, proč se Pavel rozvedl?
@Honza: mě by spíš zajímal důvod si jej vzít
@okkvp:
Ale no tak, přece k němu nebudeš tak krutá. Třeba ti na to odpoví samya. Samyo?
@Honza: ále, to já vím, že je láska slepá, dokonce vím, že značně ovlivňuje i sluch a mozkovou činnost jaksi obecně … nicméně jsem láskové kóma měla dosud vždy max. v řádu hodin
Taky připouštím, že se na něm mohlo zdát v nějakém ranějším věku lecos jako zábavné. Tipla bych ale, že většina žen jaksi očekávala, že jeho vývoj půjde běžnějším směrem a rychlostí
Vážení přátelé, jsem sociální pracovnice, OSPOD dělám od r. 1994 a k Moničiným příspěvkům lze říct pouze: no comment.Asi tak. Zuzana mi nění extra sympatická, vlastně spíš naopak, ale tohle je opravdu na ťafku doprostřed čela, paní Moniko. Jste jako kafemlýnek. Brr. jak tady někdo správně napsal: Vás bych tedy nechtěla mít za sousedku. Eliška vypadá jako spokojené šťastné děcko a jak jistě víte, to, že rodiče nemají dostatečné bytové zázemí, není důvod k odebrání dítěte. Pokud byste ji naprášila, pochopitelně bych se tam objevili, to je naše povinnost. a aby bylo vše jasné, oslovili bychom lékařku, jak vidí péči matky, příp. předškolní zařízení apod., vyhodnotili bychom, zda jde o ohrožené dítě dle § 6 zákona o SPOD a na základě toho bychom konali. tedy v tomto případě myslím, že nekonali. Dobrou noc
@Jonatána:
Děkuji jménem nás všech.:)
@okkvp: Tak to je hláška roku :-))))). a jinak pokud jde o Alenku a její zděšení, taky jsem to moc nepobrala.
@Poštovní holub: Není zač, ty bláboly mě vytáčely přímo neskutečně. Tak jsem se musela ozvat.
@okkvp:
266-Někdo si mi s tou tabletou hrál a než jsem zjistila, co a jak, vznikl ten diakritický paskvil. Hluboká omluva.
Mně se ještě líbila Lída, která v autě cestou k Pavlovi rezolutně prohlásila: „Doufám, že tam bude sprcha“! To ještě netušila, že sprcha bude pokaždé když bude pršet. Škoda, že sem Lída nepřidá nějaký veselý příběh z natáčení.
@Jonatána:
Děkujeme. Jen mne tak napadlo-hypoteticky- pokud by ji naprášila a vy se tam objevili…a byť ve finále nekonali, byla by to do budoucna stejně krásná záminka pro takové Moniky, aby říkaly „už tam jednou sociálku byla“, viz post 200,210…brr.
@Jonatána: Nemate pravdu, ze bytove zazemi neni duvod k odebrani decka, zkuste zabrousit na internetu takovych pripadu, kdy decko bylo odebrano prave kvuli nevyhovujicim zivotnim podminkam je cela rada, kdybych mela cas a chut klidne vam nejake vyhledam, coz mozna stejne dodatecne ucinim.
@Monika:
Napadá mě už jen jedna otázka: Hrajete si ráda se sirkami?
Mě to u Jiřího taky nepřipadlo tragické…sice nějaká ta opadaná omítka, každý kus nábytku jiný ale oproti Pavloj je to luxus. Chlapi, vysvětlete mi někdo…ten odtah z kamen v kuchyni oblepený novinami. Nejni to náhodou trochu nebezpečný?
@Poštovní holub:
Bacha, někdo po holubech i střílí ( a to nemluvím o otráveném zrní)
@Monika: Paní Moniko, nevím,jestli jste zaregistrovala novelu zákona o SPOD, která platí od 1.1.2013 a nový občanský zákoník. Jsem doma, nemám zákon po ruce, jinak bych Vám to přesně ocitovala. Mj. minimálně v jednom takovém případě, kdy dítě bylo odebráno z důvodu nevyhovujících bytových podmínek, prohrála ČR u soudu pro lidská práva, kde se s ní soudili rodiče. Nemusí se nám to líbit (a jsou případy, kdy je to opravdu postavené na hlavu), ale je to tak. Zuzana ovšem takový případ není ani náhodou. a dovolím si poznámku na okraj, kterou rád používá můj kamarád: Neučte orla létat.
@Honza: Důvod jsem z Pavla na farmě vytáhla, ale myslím, že je to čistě jeho věc a nepřísluší mi to hlásat.
@Ananas: Bohužel, s tím nikdo nic nenadělá. Když nahlásí někdo něco, co si zásah zaslouží, bylo by hodně zlé, kdyby se tam nešlo a dítěti by se nepomohlo. a nikdy dopředu nemůžete vědět, zda to je skutečně tak, jak Vám sdělují, nebo je to prostě něčí zlá vůle či jakési přesvědčení jako v případě paní Moniky. Skutečnosti, zjištěné při výkonu SPOD, jsou důvěrné, máme povinnost mlčenlivosti. Když kecají ti kolem, s tím nic nenaděláme.
@Poštovní holub: :-))))))))))))))))))))
@Monika: Moniko vám něco vysvětlovat je jako s tím hrachem a stěnou
@Jonatána:
Nepochybně. Neměla jsem na mysli záludnost systému, ale lidské povahy. Lidé budou vždycky chtít vidět ne „vše bylo v pořádku“ ale „není šprochu“.
Nicméně zkončeme toto smutné OT. Hezký zbytek večera.
Doplňuji ještě své posty: POUZE nevyhovující bytové podmínky nemohou být důvodem pro odebrání dítěte. A paní Monika se strefuje pouze do bytových podmínek. a ještě hlásím, že na jakékoli další hloupé připomínky této paní už nebudu reagovat :-).
@Ananas: To je bohužel fakt. a máte pravdu, to by už opravdu mohlo stačit, tady se přece má rozebírat FHŽ a ne tohle. dobrou noc
@Monika:
Co vy jste za hyenu?
@Renata: Ne, není to „trochu“ nebezpečný. ;-)
@Jonatána: Neni treba reagovat, protoze tohle nikam nevede, kazda mame jiny pohled na vec, taky koncim s OT. Jen jednu poznamku, i pokud pominu odebrani ci neodebrani ditete, je to pro dite dosti stresujici vyrustat v takove rodine, ve skolce a hlavne pak ve skole je tercem sikany, trpi vysmechem, protoze nema to a tohle jako jeho spoluzaci. To bych svemu decku nikdy neudelala. Kdybych nemela dostatecne zazemi a financni zdroje do bidy bych decko neprivedla a je mi uplne fuk co si o tom kdo mysli.
Tento rok by měl vyjít iPhone 6. Žádám tímto všechny zodpovědné rodiče, aby je okamžitě kopili svým dětem, ať ta nebožátka nauvrhnete do bídy a nebudou kvůli tomu terčem posměchu ve škole, školce a jeslích.
Děkuji, vaše Vyšší Dobro.
@Bobby Brown:
Muhehe:)))
@Bobby Brown: :-)
(sice si člověk na jednu stranu říká, že takhle se nemůžeme divit tomu, že porodnost klesá, ale na druhou stranu – všechno špatný je pro něco dobrý)
Bída má zkrátka mnoho podob a tahle je jedna z nejhorších.
@Monika:
278 – ne mýlíte se vy, pokud k tomu dojde, tak musí jít o extrémní situaci, což tady evidentně není, nepracujete v oboru, jinak by jste nevypouštěla takové bludy a nejhorší na tom je, že aktivizmus takových lidí jako jste vy, může nespravedlivě ublížit
Doufám, že ta malá je daleko šťastnější venku kolem koní a v přírodě, než děti nad tabletem či chytrým telefonem, které si třeba nejsou s rodiči tak blízcí, jako věřím, že je ona s maminkou.
Jako člověku, který se kolem koní motá léta, mi to nedá nepřispět do diskuze. V Rolince by se dali, ve vztahu k péči o koně, najít určité nedostatky, zároveň bych tu ale, zejména pro Moniku, chtěla zdůraznit jednu věc: ty nedostatky mají všechna česká zařízení podobného typu (Bianka, Naděje pro koně apod.) a Rolinka ze srovnání s nimi vychází zdaleka nejlépe. Viděla jsem koně v Rolince v době, kdy se řešilo ono údajné týrání koní, hlavně proto, že jsem si chtěla na situaci udělat vlastní názor, a nutno říct, že k týrání skutečně nedocházelo. Viděla jsem tucty koní, kteří si žili lépe, ale taky stovky těch, kteří by byli šťastní, pokud by o ně bylo postaráno tak jako v Rolince.
@Ananas: 265 – Alena na začátku říkala, že v paneláku je rok či dva. Tak buď je v pronájmu, nebo si za vyrovnání po rozvodu koupila lepší byt.
ad Libuše – ta mi přijde pořád stejně kolotočářská a uštěkaná, jen v minulé řadě nedostala tolik prostoru, neměla takovou protihráčku jakou má nyní a jela ubulená domů jako první,
@Rendy97:
Libuš mě tenkrát vůbec nezaujala a je fakt, že ani neměla možnost nějak vyčnívat. Teď mě ovšem přímo irituje.:)
Od toho Mirka jela první domů a uplakaná taková krátkovlasá, světlovlasá paní, jméno mi taky vypadlo. Libuš se ještě pozdržela.:)
Bylo to pro Ajdu 301. Skočilo to k Rendy.:)
@přihlížející:
299 – Naprostý souhlas.:)
co se týče těch koní, zajímalo by mě, jak velký k tomu má pozemek… nějak moc nevěřím, že to zvládá s krmením.
@Thybaumont Ω: Přesné hektary si tipnout nedokážu, ale pokud mám soudit dle „naší“ farmy, tak si myslím, že se to zvládat dá. My máme 95 koní ve čtyřech stádech, 130 ha pastvin a kupodivu to v pohodě zvládne jeden člověk a zdaleka mu to nezabije tolik času, kolik by se dalo čekat.
Mě se pouze potvrdily předchozí dojmy. Pavel je z mýho pohledu ze všech nejhorší, jen pořád nevím, jestli je JEN takovej buran, nebo tím postojem rádoby nad věcí maskuje vlastní rozpaky a neschopnost. Už jen to „panenko“ a mě se otvírá kudla v kapse. Doprčic tak se jmenuju buď Saša nebo Lída, ale říkat ženské „panenko“ je jako říkat jí „děvenko“ nebo „princezno“ nebo podobně trapně :-)). Lídy mi bylo vyloženě líto, dovedla jsem se vžít do jejího pocitu, že nejlepší ze všeho by bylo otočit se na podpatku a jet těch několik hodin zase zpátky domů. Ani jedna z Pavlových nápadnic nevypadá jako naivní neviňátko, které by nepřekouslo trošku nepohodlí na farmě, ale ten kýbl a podobně, to bylo opravdu za hranou. K Pepovi jsem možná na začátku byla nespravedlivá, to jeho huhňání a šišlání které se jevilo jako ožralost mohlo být předzvěstí toho jeho záchvatu. Od té doby už mi připadal „normální“, nebo teda minimálně střízlivej. Katarína je prostě případ pouze pro silné nátury, Libuše mi proti ní připadá jako způsobná, tichá dáma :-D a Kataríny hláška o nadřazených Pražácích jen korunovala její… řekněme slabou argumentační schopnost :-)
Kroksový král včetně jeho hejníčka mě vůbec nebere a u Jirky stále nevím, co by se dalo čekat. Jo a Zuzana, tak tam taky moc nevím, co si o ní myslet. Hassan je jasně nepoužitelnej týpek, což Zuzka možná zatím radši přehlíží. Jako parťák na farmu ktetoru je nutno defakto postavit znovu je naprosto očividně nepoužitelnej :-D. Hlášky zdejšího nejnovějšího trolla jsou ovšem samozřejmě naprosto mimo mísu. Paní má s tou farmou nebo Zuzanou nějaký doopravdický osobní problém, to je jasný
Kroksový král – nudný patron, včetně jeho nápadnic.
Ohledně nejzajímavějšího farmáře z letošní řady….pojdte si tipnout s kým Pavel zůstane (jestli se to může?)
A) Pavel zůstane v chlívku se zvířátky
B) Pavel zůstane s Lídou
C) Pavel zůstane se Sašou
Já tipuji A :-)
@haha bimbi: No nepovidej:-)))) Tezko muzu mit osobni problem s nekym koho vubec neznam, kdo pracuje v uplne jinem sektoru a bydli na uplne jinem miste nez ja. Tohle vsechno jsou dohledatelne informace z diskuze na Panackovi z doby, kdy jeste zadna Zuzana ani neexistovala. Proc je tak tezke pochopit, ze mi vadi lidi, kteri nedokazou dostatecne zabezpecit sve dite, aby melo jistou zivotni uroven, vcetne obydli, hracek a v neposledni rade zdrave stravy. Kdyz trochu odpocim jsem zajedno s Pavlem ohledne te nany, kterou spravne a logicky vyprovodil jeste pred prijezdem na farmu a byl tady pranyrovan. Co je to za osobu, na prvni pohled jedna kapsa prazdna, druha vysypana, cca 25 let tri deti na krku, bez partnera momentalne, ale uz premejsli o dalsich dvou detech. Prave kvuli takovymhle pripadum je mimojine nutna socialka.
@haha bimbi:
Neřešte to, to je případ k nevyřešení…
A teď zpět k farmářům:
Zuzka možná vidí, že opravdu perspektivní není ani jeden. Tak si užívá pozornosti Hassana, co by ne. Kolik takových už jedna potká, že;-)
Pavel je jistě v nějaké póze, ale buran taky. 2v1, neber to:)) Takže A je nepochybně správně, pokud mu ten chlívek ovšem nespadne.
Pepa si na sebe upletl dvojitý blonďatý bič. Buď uteče do lesů nebo až do němoty.
…jak to tak prozatím sleduji, mám pocit, že do spontánního děje má RS daleko…zatím to na mne působí jako seriál „cesty na farmu“, ve kterém jsou vesměs dodržována základní kriteria – farmář-sypmpaťák, farmář-bordelář, farmář-hulvát, farmářka-drsoň :-D v rolích nápadnic, nápadníků nesmí chybět štěkny např. jako Libuna a Katarína, které byly opět osloveny…, empatické holky do deště – Alexandra, Miluše, tvární tichošlápci Alenka, Tomášek, možná i Katka, sekýrnice&kritičky – předpokládám Evik, Liduš a Renuš a případní lamači srdcí Kamila, Martin a Hassan…pokud se v průběhu natáčení u někoho vyvine jakási skrytá vyšinutost, pro RS jen dobře :-DD…výběr chápu, ale už mi trochu nesedí určité sekvence, které mi přijdou tak nějak „z ničeho.nic“ tlačené do děje , třebas do očí bijící LibuKatarinománie – štěky na oko diváka hrané a malinko přeťápnuté…či šokézní obraty, kdy z bezzubého mračouna a hulváta Pepči se „přes noc“ stává zubatý, usměvavý milášek, galantně nesoucí zavazadla…u Pavla bych si tipla, že určité nápady nebudou z jeho hlavy, ale z pera scénáristy, popřípadě ze vzájemné spolupráce, páč „večeře z kýblu“ může být nakonec pro diváka poutavá a určitě vyvolávající rozruch …takže čekám mnoho obratů, šoků, překvapení, kupu srandy a doufám, že protagonistům, ve světle ramp a kamer, přinese RS to, co si opravdu přáli :-D…já se každopádně bavím …
…a holky, bacha na Hassana, páč takoví Hassani bývají sice charismatičtí, ochotni snést své milé modré z nebe, ale po sléze majetničtí, vyžadující absolutní poslušnost ženy :-D…je to prostě jiná kultura, však drsoňka Zuzana své nápadníky nijak nešetří :-D…hin se ukáže, kdo je „opěra“ mimo pohodlíčko a teplíčko…
Tak jsem přemýšlela , proč jsem z toho Pavlova chlíva neodjela úplně hned. V TV to vypadá ještě více strašný, než to strašný bylo. Neodjela jsem hned, protože jsem chtěla vědět co mne ještě čeká. A i když to teď zazní děsně, bylo mi tou hrůzou dopřáno být chvíli bez děti, alespoň chvilka oddechu. Žádnej luxus , spíš humus , ale v některých kempech to je taky strašný. Postel byla suchá a čistá a povlečení vonělo. A žádný hmyz v něm nelezl.
@samya: S tím souhlasím, a malý si to užil maximálně :)
@Macík: Krásný a přesný rozbor FHŽ :D :D… Jako puzzle to zapadá do sebe… :)
@samya:
Chápu, když byly děti menší, byla by pro mne i brigáda v dolech vítanou změnou.
@Macík:
Jo, hádanice o postel mi taky nepřišla tak úplně od srdíčka.
Ale jinak je to vopravdu vopravdový, viď;-)
@Lída: fíha :-D no, já mám z Fhž tento pocit, proto neberu leccos vážně :-D…ale musím říct, že jsem milovnicí RS a pokud ji vyloženě štáb nepokazí (jako VV, HP)´, tak se dívám ráda, když jsem teda zrovna doma…v pátek mi to nevyšlo, ale v neděli jsem mrkla do archivu, páč mi to prostě nedalo :-D …
@Lída: souhlas malému se líbilo :-)
@Ananas: no jasně, že je to vopravdu vopravdický :-DD…dyť se tam, chudáci, nadřou!…holky tahaj pěéšo nákupy, možná kydaj hjovínka, krměj, dojej, vařej, uklízej a musej vypadat čile, upraveně, usměvavě, sexy pro kamery i farmáře, po nocích spřádat sítě…uf, to je na red bull …:-DD
@Lída: @samya: aspoň někdo si to z vás tří užil :-DDD
@samya: no co, takovej pavouk sekáč po mně taky jednou (možná víckrát) lezl v noci na chalupě, nebo nám z louky oknem vskočila dovnitř obrovská kobyla, vosy si pod střechou udělaly hnízdo, o myškách (hraboších polních) nemluvě…naposledy nám tam vlezl zloděj…:-D…zkrátka hmyz a zvířátka ve stavení (v chalupě) je normál :-D…jinak Pavel asi bude prostě většinovým bordelářem, jako téměř každý chlap, když se ocitne v domácnosti na kratší či na delší dobu osamocen…horší by bylo, kdyby měl bordel i v hlavě a vyklubal se právě z NĚJ nesnesitelný a otravný hmyz…
Tak jsem myslela, že bude zcela nový scénař a ne remake minulé řady, včetně některých hééreček.
Standa alias Josef vyfasoval zase Katarínu, ale zápletka nám začíná gradovat o trochu dříve než v minulé serii. Pravda soupeřka má větší herecké schopnosti než minulá.
Jana alias Zuzana se stále drží scébáře ledové královny, chci staršího s vyřešenou minulostí a proto mám mladšího o 7 let a druhý čeká dítě.
Jirka alias Pavel si dotěď neuklidil, kamarádi pavoučci nám taky zůstali a dvě neohrožené ženy se pustily do boje o srdce vyvoleného farmáře samotáře. Sice ze začátku trochu brblou, ale ony to dají, jak nás tady jíž dlouho přesvědčují.
Vesnický naivní mlaďoch alias Petr se stále nemůže rozhodnout kterou, ale určitě to dobře dopadne.
Nová dějová linka Jiří je zatím kniha nepopsaná, nikdo neví co s ním a jak dál.
JJ, ony to dají!!!
A Libuška má takovej mega výstřih proto, že se chystá na perličkovou lázeň…
@Wally: ad Jiří -můžeme si tipnout, zda vzor Hájek či vzor Josífek nejedlík
… čekat nový scénář ? – naivo, největší inovace ve fhž čekat leda v Latěnině imidži (konkrétně kozačkách)
Umele vytvoreneho je tam podstatne vic, treba sehnat kloudne farmarky pro Pavla musel bejt vskutku orisek. Primu to muselo stat poradnej balik, aby tam nekdo normalni sel zahrat komedii. Kdyz jsem videla Pavla medailonek, okamzite nastal sok, na prvni pohled zanedbanej clovek, kterej nikdy nevidel snad hreben, kartacek na zuby, polorozborene staveni v zaberu s bordelem na zahrade, k nemu se muze prihlasit jen sto padesatikilova machna, bezzuba alkoholicka, ktera nema kam hlavu slozit ci podobne postizenej clovek. Jake vsak bylo me prekvapeni kdyz se v televizi objevila stihla a zajimava Lida, sympaticka Samya. Ani jedna z nich na tom neni tak bidne, aby se musela uchazet o takovou trosku, jedine financni odmena je mohla zlomit a za cenu ostudy pred narodem sehrat divadlo. Muzou si to popirat jak chteji, coz vlastne i dle smlouvy musi, ale realita je jina…
@Macík:
A kunu, kunu máš?
@Ananas: …taky jednou lítala (jestli to byla kuna) nad stropem pod střechou, bylo to v noci a já byla na chalupě sama :-0…ozbrojena paličkou na maso v jedné ruce a kudličkou ve druhé, jsem až do svítání nezamhouřila voko a zírala na záznam z poslanecký sněmovny na ČT24, abych nebyla tolik ochromena strachem, ale naopak pěkně našlápnutá, kdyby to nebyla kuna, ale zloděj…pak jsme teda vyvěsili na okraj střechy takovou tu bambusovou (zvonkohru) a od tý doby zatím klídek…ono to celkem dělá rachot, když fouká, i když jen pofukuje, takže kuna asi přesídlila :-DD
326 – To vás obdivuji. Sledování poslanecké sněmovny je pro ně účinnější než Dorminal – do 5ti minut usínám.
@Wally:
Jestli on jim tu koncepci Jiřík nekazí tím, že jim to nechce zahrát, ale chce se tak nějak opravdu seznámit. Pak jim z toho ční, jak vidle v hnoji. Jinak si myslím, že si z nás všichni dělají dost srandu. Však my z nich taky.:)
@Macík:
Pořídili jsme kočku a ta jim ihned, jakmile dospěla a kuny přerostla, zabalila saky-paky.:)
@Macík:
Jj. A jak praví klasik, kdo nezažil želvu pod brzdovým pedálem, ví houby o radostech se zvířátky:-D
@Prochor: …:-DD…to já PS ČR raději nesleduji, ale strach má velký voči a já je měla táák vykulený, jako kdybych sledovala horror, což taky byl :-DD
@Poštovní holóbek:… kuna se bojí čičinky ? :-0 …hm, to je pro mne nová informace…nakonec bambus taky dobrej :-D
@Ananas: …želva pod brzdovým pedálem ? :-D…fakt?…kam se teda hrabe můj noční kunoděs…
@Macík:
Ale to musí být přinejmenším maincoon, ne? Taky jsem měla za to, že kuny mají kočky u zadečku. Farmáři, poraďte!
@Ananas: …taky jsem si představila nějakou větší kočičku…
http://img.ahaonline.cz/img/18/new_article/1017463-img-robin-hendricksonova-kocour-stewie-nejdelsi-kocka-rekord.jpg
Ananas a Macík: omluva za OT, ale nakonec i totok patří k farmářům.
Zkusili jsme úplně fšecko, co kdo poradil, zakoupili jsme i takové to elektronické oné, ale to si evidentně kuny oblíbily a pořádaly u toho na půdě taneční večírky. O kočičce mluvil jeden zkušený „kunař“, ale pořád jsme trochu váhali,majíce velikého psa, který kočky tvrdě stíhá, i když ví, že nemá.:) Musí to být kočička, kocouři na to kašlou.:) Když už vše selhalo, pořídili jsme koťátko ženského rodu, něžné a mírumilovné. V tu dobu jsme se už smířili s tím, že kuny zůstanou našimi domácími mazlíčky a budeme trávit noci s čardášem nad hlavami. Ovšem pak jsme v přímém přenosu viděli, jak se to má dělat. Naše kočička to vzala systematicky, nejdřív si ochočila našeho vlka, nás už dávno měla, a pak už jen vyčistila domov od všeho, co tam nepatří. Je normálního vzrůstu, ale větší, než kuny byla. S vedoucí kunovou si to jednoho večera řekla z očí do očí a hnala ji, jako husité křižáky. Zbytek rodiny pak velitelku následoval dobrovolně. Už jsou to dva roky a na naší půdě je božský klid a voní tam jen bylinky, které tam sušíme.:)
@Poštovní holub:
Kočka na Hrad!
@Poštovní holóbek: …já si ráda OT povídám :-D…takže nakonec něžná, chytrá kočička vyhnala kunu !:-D…tys to tak krásně a mile popsal…já bych si také třeba ráda pořídila kočičku, ale trávím hodně času v práci, v bytě by byla chudák zavřená, na chalupě bych ji nenechala, páč jezdíme jen víkendy, a to ne všechny…ale radu pošlu dál všem, co mají problém s kunou…nemáš radu jak na krtky? …také jsme zkoušeli různé pípáky a prdlajs…:-D
@Macík:
Krtkům už jen sprostě nadáváme. :)
Poslední možnou radu, číhat u krtince a pak ho majznout, jsme zavrhli, protože to nedokážeme.:)
@Poštovní holóbek: :-DD…
@Macík:
U nás loví krtky kocour. Dost zavile.Ale mám podezření, že to jsou krtci sebevrazi, kteří už měli dost krtání v našem jílu a dobrovolně vylezli
@Ananas:
:))) Tím je jasné, že i kočky a kocouři jsou profesně specializovaní.:)
Moniko, z neukojené (koho jako prvního napadne – Přebrala ti chlapa? Ženskou, která přemýšlí vagínou.) Ajdy si nic nedělej :).
A Ty, Ajdo, si přečti svoje rekapy z minulých řad FHŽ (nabo Bazingu), aby sis vzpomněla, jak to má vypadat. Tahle řada, co „rekap“ to hrůza.
157 Monika: ty jsi blbá
328@Poštovní holub: nebo tam chystají jako hlavní hrdinku husu , dar – nedar
Nevím jak jsou hluboké lesy u Litomyšle, ale vypustit Katarínu a Libuši do lesa se mi jeví jako velký hazard. Se nemusí vrátit ani jedna nebo pod nějakou záminkou pouze jedna a vzhledem k tomu, že byl podzim si mohou nasbírat i pát houbiček. Pak už nebude třeba ani nočních oděvů a budeme dokonale v obraze A Josef z nich podobraz.
@Wally:
Je to velký hazard, protože se taky můžou vrátit ty dvě a zapomenout tam Josífka. A jak dlouho on vydrží bez své hladinky? No?
@Wally:
Já si naopak říkám, že to má Josef vymyšlené velmi dobře. Koneckonců Perníková Chaloupka by tam nikde v lesích stát neměla, sypat křemínky děvčata jistě nenapadne (drobečky slupnou samy), to by v tom byl čert, aby to neklaplo…A i kdyby se náhodou přece vrátili, nějaká ta houba jedůvka se vždycky najde. A bude zase klid.
@Ananas:
Jen aby Libuš /pořád se nám tam pletou ty husy/ nenapadlo trousit ten chemlon, co má připnutý na hlavě. Josífek by jí ten ohon měl před akcí schovat.
@Poštovní holub:
Nebuť labuť, holube! Ta nepustí chlup, natož chemlon!
@Ananas:
:))) Ty myslíš, že ho na noc neodkládá? A rty, a push upku, a tuny makeupu a maskary, atd,atd.?
@Upc ž: Neukojena zatím nudným obsahem této řady a vzpomínám, neměj péči. Zbytek ti vyvracet nebudu, ztráta času.
@Poštovní holub:
Jó, Ty myslíš, že by jí ho třeba spálil, když by spala. Aby mu neto a ona by mu zatím tó, oknem.
To jó. A nezapomínejme, že je tam ještě druhá, skoro sestra. Jdu načíst Němcovou nebo Ošatku carevny pohádky a dám vědět, jak by se to mohlo vyvíjet.
Libuš ani Katarina se přece nemohou ztatit, když je s kamerou a mikrofony doprovází štáb. Kdepak, ty to přežijou i do další řady
@okkvp:
Jen si to přiznejme, je to tak opravdové, tak přirozené, že divák na přítomnost kamer a spol. prostě zapomíná. Taky věřím, že se všelijak maskují, kryjí a plazí, aby nenarušili intimitu seznamování, a tak mě napadá, že by se klidně mohli ztratit i oni, teda štáb. Chvilku se budou plazit blbým směrem, a je to.
No jen aby se Katarína v tom lese nespustila s ještěrkama.
@okkvp:
A já myslela, že to je jako v těch přírodopisných filmech, kde štáb musí bezmocně přihlížet strašnému konci malého tučňáčka:(
Tak nic.
A mám poprskaný monitor :)))))
@Poštovní holub: doporučovala bych si to Poříčí u Litomyšle vygooglit – les maj 150 m od hospody a nezabloudí v něm ani Latěna
@okkvp:
To je blbý, musíme vymyslet jinou dějovou linku.:)
@Poštovní holub: Tak by se tam mohla objevit paní Klošová. Ztracený Josef a v přestrojení za něj Simona. To než ty dvě objeví, tak máme vystaráno na dva díly, páč je vůbec nějaký Josef nezajímá, jim jde jen o to jak udělat z té druhé větší blbku.
Naše dvě nicky zase perlily :D
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1780674_235156986669983_1202779111_n.jpg
@Wally:
Jsi geniální scénáristka. Mně paní Klošová vážně chybí a postavit ji proti těm dvěma harcovnicím, to nemá chybu. Její přestrojení by nejspíš neodhalily až do konce, takže o šokující závěr by bylo postaráno.
@Wally:
Ano, ano, ano!
Navečer jsem si chvíli četla příspěvky na ofiku a opupínkovala jsem se. Tak jsem si tu mezi Vás, zapšklé semetriky;-), honem běžela zlepšit náladu. Funguje to na 100%. Teď mne čeká dovolená patrně bez WiFi ( i taková místa prý ještě jsou), tak se tu opatrujte a ať mám za týden co dočítat! Jo a hlídejte mi Josífka, ty dvě neohrožené u Pavlika a hlavně husu!
@Ananas: Tak za husu neručím, není všem dnům konec.V minulých dílech byly i některé nápadnice putovní. Tak jestli se ocitne Lída u Jiřího a bude se blížit sv. Martin, tak nevím, nevím.
@Ananas:
Budeme po tobě tesknit. V pořádku se vrať.:)
Tak já to říkám, že Wally je geniální.:)))
@Wally:
Že by to zkřížili s Výměnou manželek…? Tebe by vážně měli angažovat!
@Ananas: K čemu? Vždyť to píše sám život, tak pravila Latěna.
Výborně jsem se bavil, díky:-)
Moniko, FHŽ sleduju už jen okrajově, ale pokud se týká dcerky Zuzany, tak jsem tam viděla milou, hezkou holčičku, která dostala pár dárků od návštěvy, přičemž se tam mihla opravdu jen na chvilku. A protože sem, jak píšeš, přispíváš už dlouho, tak taky dobře víš, že většina názorů tady (aspoň, co si pamatuju), byla takových, že děti by se od RS měly pokud možno držet dál (dodnes s hrůzou vzpomínám na matku puberťaček, která je odvelela na nádraží ČD, kde se těm nebožátkům zjevil Jiřík Čoček). Zuzana dceru od děje RS zatím drží, aspoň podle mého názoru = pak tvé výpady proti ní nechápu, protože o Zuzaně a její dceři nevíš nic! Pokud jsem přehlédla v ději „další“ Zuzanino dítě, hladové, odrbané, citově deprivované, strádající, atd., pak sorry, to bys pak měla pravdu a pak už nepiš tady, ale přímo „Jonatáně“ na příslušném OSPODu (v případě opačném bacha na neoznámení TČ, abys z toho ještě neměla nějakou polízanici, kdyby se našla tobě podobná aktivistka a práskla kvůli tomuhle třeba tebe, jj, lidi jsou zlí). P.S. Omluva za OT, ale mně se ta pohodová holčička prostě líbila a útočit na její mámu tímhle hnusným způsobem mi vadí.
@Monika: Kvůli lidem, jako jste Vy, bych se skoro začala stydět za to, že jsem „sociálka“. až do dnešního dne jsem byla regulérně hrdá na to, co a jak dělám a jaké mám zpětné vazby od klientů i studentů VŠ, kde přednáším. ale po těch Vašich dementních hláškách rozumím tomu, když se někdo k profesi sociální pracovnice nechce hlásit.
@Jonatána: Socialni pracovnice vseobecne nemaji dobrou povest, bez ohledu na to co si myslim o Zuzane a ji podobnych. Pripadu, kdy nektera socialni pracovnice zanedbala peci a dite trpelo dele nez muselo, ci dokonce v nekterych pripadech zemrelo, je u nas prilis. To, ze se lide casto ptaji, kde je socialka, proc nekonala, jak je mozne, ze to nerozpoznali…To je duvod, proc se k teto profesi nekdo nehlasi. Spise nez nejake internetove plkani, ktere stejne tady na Panackovi malokdo cte, by vas mely trapit vase kolegyne, ktere se na te spatne povesti podili svym prehlizenim pripadu.
Upozornění : téma zanedbané péče o Zuzanino dítě /sociální péče obecně právě přeteklo únosnou mez – tzn příští post mažu
Mám jeden dotaz pro samyu.
Samyo, při minulém farmáři jsi uvažovala, že by ses přihlásila k tomu zvláštnímu, hladovějícímu farmáři Joskovi. Rozebíralo se i jeho přivítání nápadnic na farmě. Tenkrát jsi měla úplně jasno, psala’s něco v tom smyslu, že: „O návštěvu má být postaráno, koně nekoně , práce nepráce. Pohostinnost by tu měla být. Slušnost a úcta k návštěvě atd . To by mělo platit všude :-)“.
Co se změnilo, že to děsivé „přivítání“ u Pavla tě nepřimělo k větší a nesouhlasné odezvě? Vrkaly jste tam holky, jako by to bylo normální, ale to vážně nebylo. A nemyslím to vůbec zle, jsi milá, sympatická baba, jen mi to vrtá hlavou. :)
@Poštovní holub: ono by se podobných otázek našlo víc. Např jak si vysvětlit zájem o tak naprosto odlišné typy (shodní jsou akorát v tom, že oba jsou podivíni)
@okkvp:
Taktně ostatní otázky potlačuji.:) Mám je taky.
A ještě jednu si neodpustím na Lídu. Proč jsi okamžitě se synem neodjela domů? Chyběla bys mi, bavíš mě, ale přece jen…
Pak by to mohla být ta realita, ale tomuto scénáři se prostě věřit nedá. :)
@Poštovní holub: poštovní holóbku, proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko ? :-D…holky se daly na vojnu se vším všudy, tak přeci hned nezdrhnou z boje…kdo by nás pak bavil ?…však víme, jak je to v takový RS ošemetný, co všechno se vyhrabe a co všechno se řeší, třeba i sociálka :-D…je to risk nechat si, byť sebemíň, nahlédnout do svého soukromí a motivace budou různé…u Alexandry netuším, u Lídy bych si tipla, že to má možná spojitost s prací spisovatelky, jiný chce být moderátorem, zpěvákem, džigolem, modelem…někdo se touží opravdu seznámit, každopádně to vždycky „něco“ stojí, možná víc, než to nakonec přinese…i když taková Katarína nebo Libuna, ty si v RS očividně čvachtaj :-DD
@Macík:
Já z nich chci vyrazit informaci, že večer odjížděly spolu se štábem do přilehlého penzionku, kde byla sprcha, čisto a kde se najedly.:))) A dobře vím, že nevyrazím. :)
@Poštovní holub: To pořád platí a zatím si stojím. Taky jsem se tam nerozplývala a neříkala, že je vše ok. Proslov k tomu jak to tam vypadá jsem měla. Válečkem po palici jsem ho vzít chtěla , ale kdo ví, zda tam vůbec byl a nic příhodného po ruce nebylo. A taky se mi hned nechtělo dělat velké scény. Obávala jsem se, že jak začnu ječet polekám Daníka. Určitě jsem nechtěla děsit malé dítě. A souhlas normální to nebylo, ale už jsem psala, jsem zvědavá ženská, tak jsem chtěla vědět co ještě mne čeká …….
@Poštovní holub: Ahoj. Já nepopírám, že jsem chtěla odjet. A ne jednou. Ale najednou se z toho stala výzva… Možná, jsem si chtěla dokázat, že se jen tak z něčeho nepoložím.
Prioritou byl Dan…. A pak jsem řešila zbytek.
Posílilo mě to? Určitě.
@okkvp: A proč ne podivín?
@Lída:
Ale proč?
@samya:
Samyo, kruci, při loňské řadě jsi se zmínila i o tom, že tvůj synáček potřebuje trochu větší péči, nechci to rozepisovat. Tak proto ne podivína.
@Poštovní holub: Potřebuje individuální přístup a pochopení není to o péči. Proč by zrovna podivín neměl mít pochopení :-)
@samya: pro tvé mediální profláknutí to jistě nevadí
(osobně nemám nic ani proti téhle motivaci k účasti, zvlášť kdyby to mělo pomoci, ale nemám ráda bulíky na nose )
chápu též snahu zažít něco mimořádného, vyčistit hlavu atp …
@samya:
Protože právě tady ten potřebuje ještě víc individuálního přístupu a pochopení /což je taky péče/.
Na svůj názor máš právo, já to nezpochybňuji, jen nerozumím. Což není samozřejmě vůbec důležité.:)
…no, on kdyby se dal Pavlouš do pucu, tak on do sebe něco má…:-D…když odhlédnu od scénáře, ve kterém mohou být určité odchylky od skutečnosti, tak on má „něco“ zajímavého v pohledu, v určitých momentech takovou jiskřičku, která občas problikne z docela hezkých, mandlových očí…:-D…nakonec důležitá je povaha, tedy pro někoho a zde nemohu soudit, ale skutečnost může být opravdu odlišná od scénáře…dovedu si představit rejžu „hele, neuklízej, nech to tak, ať máme zajímavej materiál…potřebujeme, aby byly holky trochu v šoku, až přijedou“… „a s večeří si nelámej hlavu, štáb je vezme na véču“…muhehehe…
@Macík:
Když já tam chci taky doják! Moc přeji oběma holkám, aby nemusely vychovávat ratolestí samotné, aby měly někoho, kdo je pohladí a pomůže jim život normálně žít. A tak, i tohle je cesta, ukázat se. Třeba to bude mít odezvu.:)
A pokud je to celé jen role, tak Pavle… hodně nevděčná a blbá. :)
@Poštovní holub: …holóbku, uvidíš, že nějaký ten doják určitě bude… :-DD…dyť já ho chcu taky ! :-D…určitě, mimo kamery, někde v koutku farmy, si někdo cestičku k srdíčku najde, třebas budeme valit bulvy…však já bych holkám přála taky, aby našly „TOHO PRAVÉHO“, někde spíš v soukromí, aby se navzájem oťukali, oňuchali, bez dalších bab okolo, bez přihlížejícího štábu a ne tak káách :-DD…vždyť to má být intimní, hezký…a…táák, no ni ?
@Macík:
Zamáčkl jsem slzu.:) A Pavlík, až ten cirkus odjede, odbarikáduje svou manželku a děti z přístěnku a budou mít na nové schody.:)
@Poštovní holub: …tééda, takovou citlivou, něéžnoóu, romantickou řeč jsem dala… a ty ji takhle zazdíš !…muhehehe…
@Macík:
:))) A když mám zazděno, odlétám za další prací. Měj se tady moc hezky a zase někdy… :)
@Poštovní holub:… jo jo, ty si olítneš za prací, Ananasík na dovču…:-D…to je teda boršus :-D tak pa.pa.la.la…
Když ona cesta z města je pro mnohé panenky dlážděná zlaťáky. Tak pak se nemůžeme divit, že si hledání vysněného panáčka prodlužují jak jen to jde.
A panáček už v medailonku řekl, že neumí ani „vajca“, tak ho měly překvapit. Už po staletí se traduje, že láska prochází žaludkem.
edit admin: je mi líto, před mazáním varovala jsem
Totální OTéčko, které bude smazané. Ale pod vlivem OH bych si přál aby Evičce Samkové zahrál Dan Bárta Standing on my head. Jinak se těším na pátek co bude na farmách.
Hassan má na ofiku úplý fanklub:
iprima.cz/farmarhledazenu/napadnice/hassan#comments
http://www.iprima.cz/farmarhledazenu/clanky/prvni-den-na-farme-kdo-zmizel-kdo-se-svlekl-kdo-zazpival-vyznani
Vypadá to, že Káťa s Renatou už své nápadníky našly.
@Jonatána: to je úplně jedno, prostě jsem tu uvzatou Moniku nezvládla bez reakce :-).
Asi ty odkazy padají do spamu, tak od lesa – na stránkách iPrima v článku „První den na farmě: Kdo zmizel, kdo se svlékl, kdo zazpíval vyznání?“ je fotka, ze které vyplývá, že na farmě u Petra zůstane Kamila. Renata a Káča své partnery už objevily a jedou domů.
@Bobby Brown: Chvilku mi to trvalo, než mi to došlo :-)
@Bobby Brown: ti poradím fígl, aby do spamu nepadaly – dávej je neklikací (co umazat asi víš)
Být účastníkem RS znamená, že jsou v nebezpečí zveřejnění veškeré na netu dostupné věci.
Plesk: Z toho se šílený Farmář Pavel orosí: Zrzka Saša ho chce uhnat na tohle tělo!
@Bobby Brown: Ha-ha já se musela znovu podívat na fotky a přesednout si (seděla jsem si na vedení) :-)
@okkvp: Co na to říct :-) Tohle jsou fotky veřejné na FB , propagační, dělaly se z nich plakáty a letáky ( krom dvou) Tajné nejsou . A ješte chytrý plesk udělal mé fotografce reklamu :-)
@okkvp: Koukám, že scénaristi se nám pěkně vybarvili. Zatímco o nesmělého panice Čočku se bojovalo letmými polibky a doteky, tak o životem zoceleného Pavla se jde už tělo na tělo. Jestli bude další řada, tak nechci vidět kam se nám posune dějová linie :D
@samya: jen jsem chtěla naznačit, že profláknutí v bulváru je přece jen poněkud veřejnější. Ale je fakt, že jsem to nešikovně – nejasně napsala
(co je pro koho jaká reklama neřeším, protože i to je subjektivní)
@okkvp: \Možná je to veřejnější, než veřejně na FB , ale nevadí mi to.Počítala jsem s tím, že se lecos proflákne. Fotka v oranžovém kostýmu byla použita na plakát , který visel na veřejných plakátovacích plochách po Berouně takže byla dost veřejná. Jasně nevidělo jí milion lidí ale jen pár stovek.
Hej, samyo, nebyla dneska teplá večeře?
@Bobby Brown: Jako ,, hej ,,, nebyla :-)
@samya: Chjo, to jsou dneska panenky. Jeden se vrátí z hospody a ještě aby si to snad sám ohříval.
@Bobby Brown: doufám, že v pátek bude v TV moje spontánní reakce na druhé Pavlovo ,, blá, blá, blá ,,
@samya: To my také doufáme. :-)
To je omluva! Promiňte. Mám se jako věšet? :D :D
Ahojte, jak to jde? :-)
Okkvp dekuji Ti za tu kroniku, moc si toho vazim, to muselo dat prace :-)
Nebyl jsem tu od konce vyvolenych a obcas mrknu na farmare jsou tam docela dobri typci no a tak jsem zase jednou zabrousil sem :-)
@Lorenzo: ahoj hvězdo podzimní, u tak pokleslého formátu bych tě nečekala – ráda tě vidim, byť u ne úplně aktuálního článku
A hned jsem se zasnila, jak by některé ty povedené týpky mohly krásně vyjít v hýbacích obrázcích :-))))
@Lorenzo:
Jé, můj oblíbený Lorenzo! Doufám, že budeš chodit častěji. :)