Souboj HLASu ČeskoSlovenska (18.3.), kdo dnes zazpívá (video)
[singlepic id=3797 w=420]
Dnes večer se rozběhne ta pravá bitva o nejlepší HLAS ČeskoSlovenska. Kdo má jaké šance si můžete přečíst v článku od DJ Vlada a Merťase, nyní si dopřejme malou video ochutnávku na koho se dnes večer těšit a taky představení poradců koučů.
Poradci koučů, seznamte se
Michal David si vybral Vašo Patejdla, jednoho z vůdců slovenské kapely Elán. Dara Rolins sáhla po zpěvačce Tonyi Graves, kterou zná většina čtenářů Panáčka v RS jako zpěvačku v kapele Monkey Business.
Rytmus si vybral za poradce Tomiho Popoviče. Původem Slovák odešel už v osmnácti letech zkusit své štěstí do Spojených států a jeho pěvecký sen se začal naplno rozjíždět. Spolupracoval s Backstreet Boys, Babyface nebo Michelle Williams z Destiny’s Child.
Pepovi Vojtkovi bude radit Linda Finková, známá textařka, hudební skladatelka, moderátorka a zpěvačka. Linda je i zkušenou učitelkou zpěvu, takže soutěžícím má rozhodně co nabídnout.
Souboj Hlasu ČeskoSlovenska, video
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
A jaký bude systém těch duelů?
/Hlas nesleduju, jen si občas přečtu tady článek a akorát by mě zajímal celý systém té soutěže pro osobní porovnání ;-)
Vždy odzpívají, a jejich kouč určí, koho pošle do live přenosů a kdo končí = )
Konečně souboje, na ty se z celého Hlasu těším nejvíce :D
Kdo všechno se dnes utká v soubojích: http://hlascs.markiza.sk/clanok-578566-hlas-teraz-to-zacne-byt-napinave
nova dvojice znama – Michaela Husárová vs. Veronika Vrublová … co myslite? jak dopadne tohle? Osobne bych byl pro Veroniku, ale tipuju Michaelu…:( … ktera teda, pravda, taky nebyla spatna!
Rytmusův tým:
Adam vs. Patrik – přání Adam 100:0, tip Adam 80:20
Anna vs. Lucie – přání Anna 80:20, tip Anna 95:5
Zaujec vs. Imrich – přání i tip Zaujec 100:0
eMDýho tým:
Ester vs. Alžběta – přání Ester 100:0, tip bohužel spíš prvoplánovější Alžběta 60:40
Kutheil vs. Hrabal – přání Petr 55:45, tip Petr 95:5
David vs. Koběrský – přání i tip David 100:0
Lucia vs. Michal – přání Michal 100:0, tip těžko říct, možná je to přání otcem myšlenky, ale Michal 55:45
Katka vs. Radka – přání obě ven, takže 50:50, tip Katka 80:20
Brunno vs. Arpád – přání Brunno 90:10, tip Brunno 80:20
Hnilica vs. Ivanna – přání Hnilica 70:30, tip: pokud by proti Hnilicovi stál kdokoli jiný, dala bych jeho 100:0, u Ivanny to ale tak jednoznačné není, Ivanna je mladá, perspektivní, zpívá moderně, Hnilica je naproti tomu starý harcovník, který se asi nemá moc kam posouvat, přesto tipuju Hnilicu 65:35
Dara:
Miloš vs. Adam – přání Miloš 60:40, tip Miloš 70:30
Dominika vs. Alan – přání Dominika 95:5, tip Dominika 90:10
Votjek:
Poula vs. Bára – přání 50:50, tip Poula 100:0
Jakub vs. Libor – přání Jakub 70:30, tip Jakub 80:20
Michaela vs. Veronika – přání Míša 100:0, tip Míša 90:10
takze Ivanna vs. Hnilica?????? wauuu…. tak to se fakt budu muset modlit za Hnilicuv predcasny konec :-((
jinak teda MD timhle zase jednou potvrdil svou demenci…
8 – já si čím dál víc myslím, že do toho v dost velké míře krafe štáb, třeba mají předepsané, že v každém týmu musí být alespoň jeden souboj, který vyvolá velké diskuse a emoce…
9 – pravda…. no tenhle teda vyvola… :-) a o to vetsi, jestli teda fakt MD posle dal Ivannu… ja bych byl pro, i kdyz objektivne by si to mozna za ten vykon ve vyberu naslepo vic zaslouzil Hnilica, to ovsem neznamena ze ho Ivanna pak neprezpivala… no kazdopadne tohle bude zajimavy…
http://www.youtube.com/watch?v=m8Ofl-v6NCE&feature=related
6 – můj tip/přání (ale bez čísel):
Rytmus:
Adam vs. Patrik – přání i tip Adam
Anna vs. Lucie – přání i tip Anna
Zaujec vs. Imrich – přání i tip Zaujec
eMDý:
Ester vs. Alžběta – přání Ester, tip Alžběta (bohužel)
Kutheil vs. Hrabal – přání i tip Kutheil
David vs. Koběrský – přání i tip David
Michal vs. Lucia – přání Michal, tip těžko říct
Katka vs. Radka – přání nemám, tip Katka
Brunno vs. Arpád – přání Arpád, tip Brunno
Hnilica vs. Ivanna – přání Hnilica, tip nevím
Dara:
Miloš vs. Adam – přání Miloš, tip Miloš, přestože jsem původně tipoval Adama, ale v té ukázce ho Miloš dost válcuje
Dominika vs. Alan, přání i tip Dominika
Vojtek:
Markéta vs. Bára – přání i tip Markéta
Jakub vs. Libor – přání i tip Jakub
Michaela vs. Veronika – přání i tip Míša
Když se teď ukazuje, že Hnilica je v souboji s Ivannou, tak už teď zprávám, že přednost dostala holka, věřím. 12.3. ještě nikde nebylo, že je v souboji s holkou, takže ten, kdo to napsal do fóra Sillage, měl asi víc informací.
Jestli Jarda doopravdy vypadne, tak pro mě Michal David i celá nova definitivně končí.
14 ámen :D:D:D miluju tyhle dramaticky vylevy :D
Do prdele….tak ona Jardu Hnilicu vyřadí soutěžící kterou nejvíc nesnáším…ta Ivanna mi od začátku neseděla, nelíbil se mi její způsob zpěvu a ještě mi přijde šíleně nesympatická! Proč ji proboha dal david k Hnilicovi? Co ti dva mají spolu společného? Připojuju se taky k tomu že ve chvíli kdy končí Hnilica pro mě končí i tahle show. Kdyby ho aspoň vyřadila Ester nebo nějaká jiná holka co je mi aspoň sympatická ale proč zrovna Ivanna a proč zrovna on…nic horšího si už ani nedokážu představit. Bože za co mě trestáš???!!!
16 tak to hned nedramatizujte…:-) je fakt ze uz je jasny, ze Hnilica jde proti Ivanne, takze to pravda opravdu muze byt-Ivanna de dal a Hnilica konec….. ale me treba Ivanna fakt dostala mnohem vic nez Hnilica a je jednou z mych favoritu a taky tu nestekam takovy psycha, jakoze uz nikdy nezapnu Novu apod :-)
Jestli Michal David vyřadí Hnilicu tak je u mě Michal David s prominutím a já to musím napsat totální piča a s celou soutěží tím definitivně končím a pojedu za Michalem Davidem do Prahy si to s ním vyřídit, protože tohle mu neprojde…..
Takovej fičák jakej Míša David zažije jestli Hnilicu vyhodí ještě v životě neviděl…na to do smrti nezapomene.
Tak loni měla superstar taky skvělý rozjezd, první, druhé, třetí semifinále nabité skvělými zpěváky a muzikanty a pak to začalo…..třetí semifinále a vypadnutí Jerguše, první velká ztráta a už šla celá úroveň pořadu jenom dolů. Za chvíli nás opustil Matej Piňák, pak aby toho nebylo málo dali divokou kartu tomu průměrnému děcku Harichovi, pak předčasně vyřadili Petra Ševčíka a nakonec to místo Gunčíkové vyhrál zcela průměrný a ničím nezajímavý Adamec. Letos má soutěž taky skvělý rozjezd ale už po tom jak to nakonec dopadlo loni jsem si iluze o tom že by to letos mohlo dopadnout nějak jinak nedělala…..a už je to tady. Hnilica bude vyřazen na úkor Bagové, která má pro mě osobně hrozně nepříjemnou barvu hlasu a jako typ mi taky vůbec nesedí. Takže letos to celé krachne ještě dřív než loni….ale vyřazení Jardy to bude bohužel daleko větší hřebíček do rakve než loni vyřazení Jerguše….od té chvíle už bude po všem, prostě se na to už dál dívat nedokážu ani kdyby mě přivázali ke křeslu….je mi líto nepůjde to. Nova nás vždycky skvěle naladí slibným začátkem aby nás nakonec vrátila zpátky do tvrdé reality a uzemnila nás tím nejhorším způsobem, vezme nám všechny iluze a ukáže nám jak se profesionálně přeměňuje vyníkající soutěž na prachobyčejnou frašku. Důvod toho celého mi sice dost silně uniká, ale nemůžeme asi pochopit všechno……
18 – Třeba Jarda svůj souboj totálně pomrvil? :) Nedělej ukvapené závěry. Navíc si nemyslim, že veškerá rozhodnutí jsou jen podle koučů ale velkou roli v tom určitě hraje i produkce.
20 – Z toho jak loni hlasovali diváci viníš Novu? :)
a ono už je jasné, že Hnilicu vyřadí? nebo je to jen „jedna paní povídala“? já bych se nechala překvapit, už v minulosti bylo spousty takovýchto zaručených informací, které se nepotvrdily…
21 presne tak, nemyslim, ze by ho zas David vyhodil pro nic za nic (JESTLI ho vyhodil-podotykam, ze to nikdo jiste nevime, i kdyz by to odpovidalo tomu „ze David dal prednost naky holce“ … v pripade Ivanny je tu navic i opravdova realna sance, protoze zpiva taky skvele, ale to je porad jen teorie)… kazdopadne, nakej duvod by k tomu mit musel, no treba byla Ivanna vazne lepsi! kez by to vysilali uz dneska (jakoze nebudou vysilat), abysme byli usetreni techto debat :-)
Jestli je to pravda s tím Hnilicem, tak by si měl David pořídit ochranku.
Myslíte že je možné že by za vyřazení Hnilici mohl někdo Michala Davida zavraždit?
26 – prisel bych na 1000 lepsich duvod proc Davida zavradit :D
Jestli je to pravda, nějaký důvod MD zřejmě měl. Spíš nechápu, proč dal do dvojice právě tyhle dva?
27 – vidím to stejně rybízku :-D
29 – to sem rad :D spravna otazka totiz neni jesi ho za tohle nekdo zabije….:D otazka je, proc uz davno neni mrtvej?!?! :D
Tak ho zabijem co vy na to? Třeba za to dostanem národní vyznamenání. A my mu pak s Flow Of Voices zazpíváme na pohřbu a pořádně jeho smrt oslavíme. Doufám že Jarda Hnilica odkryje víko rakve a ještě mu za to vyřazení flusne do ksichtu.
Já tomu věřím že Michal David Hnilicu vyřadí, protože Michal David to je nepřítel dobré hudby číslo 1. Jarda udělal chybu že šel k němu, kdyby šel k Pepovi, tak celou soutěž možná vyhraje. Takhle vyletí ještě než lidi přijdou ke slovu. Ale kdo to mohl tušit že je Michal David až takovejhle magor, to by nenapadlo ani mě a to jsem si o jeho inteligenci nikdy valné iluze nedělal……
ja nejak nechapu system tehle souteze.. to se budou vyrazovat jen lidi uvnitr tymu? To pak je tedy nejlepsi byt v nejslabsim tymu, ne? Nebo se pletu? Jinak- souboj Hnilica Bagova nesu docela nelibe, Bagova mi prijde strasne krecovita a jeji vystoupeni bylo mistama dost falesne. Rozhodne mne to neprimelo pustit si to znovu, kdezto Hnilicovo pojeti Fire jsem si pustila uz minimalne dvacetkrat a vzdy mne to nakopne..
33:To jsem na tom stejně, Bagová byla křečovitá a falešná, navíc na mě působí jako namyšlená kravka….pokud ho opravdu vyřadí tak se proti ní ale stejně strhne taková vlna nenávisti, že se v soutěži moc dlouho neohřeje.
ach jo me je ty Ivanny dopredu lito :-(
Tak Jarda opravdu vypadl a dál postoupila Ivanna Bagová. Je mi to moc líto….
30 – jeho blyštivé sako, červené kalhoty a enormní ego ho ochrání před vším :-D
oprava -mně :-)
Tak tohle bude větší bouře na vsi než vyřazení Ševčíka před branami semifinále v první česko slovenské superstar. Popravdě si ani nechci domýšlet jak drtivý a rozsáhlý dopad může tohle celé mít….
39 – Petr si to zasloužil,tak třeba i Hnilica…:-) ja bych pockal a delal zavery, az to pobezi :-) … sakra, s tim tu asi neuspeju :D no mame namet k diskuzi na 2,3 tydny :D
32 – souhlasim s nazorem, ze Hnilica mel jit radeji k Pepovi. Michal David je popikar a ted i muzikalovy skladatel a rozhodne mu je blizsi vzhled a zpev Bagove nez poctivy rocker Hnilica…
Ivanna bude muset chodit kanálama a z Davida zbyde už jen popel v urně na Olšanech.
To MD vážně nepochopil, jak Hnilica lidi zaujme? Před soutěží jsem si o něm žádné iluze nedělala, ale teď mám o jeho IQ ještě horší mínění.
40 – v tom názoru tě podporuju, kdoví, jak to všechno je…ale ať už to dopadne jakkoliv, můj názor na Davida se rozhodně nezmění :-P
David vyhodí Hnilicu a hlavně že proti sobě postaví Katku Petráňovou a Radku Křižanovou. To nemohl jednu z nich prohodit s Hnilicem a Ivannou? Chápete tohle někdo? Ten člověk nemůže mít v hlavě mozek, jinak by neudělal takovouhle pí*ovinu.
treba mu to, co bude zpivat, nesedlo, tezko dopredu soudit… vetsina z nas ho zna jen z te jedne pisne, co bravurne predvedl v minulem kole
32 – souhlasím, byla to jeho velká chyba.
Když jsem vykřikoval že Ivanna vyhraje tak to byla samozřejmě sranda a provokace – i když se mi zpěv Ivanny dost líbí. Ale dneska pravděpodobně proti Hnilicovi bohužel nemá šanci a vypadne jako jedna z prvních. Nechápu proč nesoupeří s nějakou podobnou zpěvačkou.
Myslela jsem, že v soubojích se vybírají trochu podobné dvojice. Pokud MD vybral skladbu, která seděla Bagové, tak věřím, že byl Hnilica slabší. Chtěla bych jí slyšet v pořádném rocku.
44 tak tak…. ja budu vlastne i vyjimecne rad za Daviduv kiks (pokud to vubec bude kiks), protoze Ivanna me absolutne dostala, az sem se sam divil s tou Beyonce atd… tak podte vsichni do me! :D
Na Hlas se díváme a musím říct, že na souboješ se fakt těším. Jdu si honem nachystat prkno a žehličku a jsem děsně zvědavá.
Vojtek se mi líbí čím dál víc, úplně jsem na něj změnila během soutěže mínění :-)
Fakt se mi ten duet HODNĚ líbil…
Michal D. má kupodivu krásnou kravatu…
Markéta byla jasná, fakt je víc odhodlaná a byla víc slyšet.
Upřímně doufám v postup Adama…
Markéta je mi ale krajně nesympatická, nepřála jsem jí íto…
jo pulíčková byla lepší, ale je mi děsně nesympatická a to ji vůbec neznám
tak mě se teda rozhodně líbí víc miloš…
pavlovčin se mi vůbec nelíbí, doufám, že postoupí ten druhý
Miloš o třídu lepší, alespoň pro mě!
Miloš je imho mnohem lepší
MILOŠ byl lepší
Mohl by postoupit Miloš, i když to není jeho styl, tak mu to i sedne. Písnička je dost ohraná a originál se mi nelíbí, jako i u jiných mainstreamových songů se mi víc libíla verze z Glee od Lei Michele.
64 jo verze z Glee je nejlepší
Zde fandím jasně Patrikovi…
Zatim jsem úplně spokojenej :)
No ještě že ten Miloš!!! Jináč já mám withou you rád od Boyce Avenue.. tady http://www.youtube.com/watch?v=Z3C83KdIljo
Ale Glee verze se taky povedla.. Když tu padla :D
69 – co je to glee verze?
¨70 – verze ze seriálu Glee
Kalina.. tady je glee verze http://www.youtube.com/watch?v=oWnzBH1Ytew
No, tak ten Patrik nic moc, ten druhej je lepší. Patrik je takovej typ do muzikálu.
patrik je rozhodně horší! nevím co si za tóny schovával do souboje a neukázal na zkoušce …
Patrika je fakt škoda, byl to asi nejsympatičtější soutěžící…
Zatím spokojenost…
zajímalo by mě, kam outfity váženého MD můžou až zajít :-O
Pan kolotočář je vážně vrchol nevkusu… ať udělá cokoliv!
77 – No taky zírám :D …
79 – ta kravata je ale skvělá…
A ten výběr písničky.. :O
Vybral jim dost blblou písničku
ester – to je tragédie! písnička nesedí ani jedné. a ta angličtina je taky síla!
písnička nesedí ani jedné, obě se snaží tu druhou přezpívat a nezní to dobře…
To bylo špatné u obou :-D
Tak tohle bylo hrozný :D
MD vybral písničku, která nesedla ani jedné, už vidím, jak u něj ty souboje budou vypadat :-(
MD ukazal že tam nemá koučovat :-)
Na tom je nejsmutnější to, že právě u něj je velká část opravdu skvělých zpěváků…
Pokud neseděla oběma, tak to imho pro duel vůbec nevadí… Průser by byl, kdyby byla jedna zvýhodněna…
no chválit tolik teda nemuseli (hlavně pepa) – ale asi to odkoukali v americkým voicu, protože tam taky (aspoň loni, letos je to trochu lepší) chválili úplně všechno :-(
Nepříliš známá skupina Kings of Leon? :-O Co to na té Nově hulí? :-/
92 :-D
92 – Taky jsem si říkal WTF? :D ale třeba jsme divný my :) ..
Jacky – image vesnického burana r. 95… :-(
92 – tak já jsem o ní taky nikdy neslyšel…. :-)
Leoskovi to docela jde
Honzad (92) Spíš co hulí Bouček, když píše scénáře.
Tady to je prostě jednoznačné!! „džeky“ :D
kluci jsou dobrý!!
97 taky si říkám
99 – snad ne…
Libor je bohužel falešný. Hároš byl rozhodně lepší.
Tady bych byl radši za postup Libora, ale asi to bude Jacky :/ …
tohle se mi líbilo, ale pro mě lepší „Geňa zamlada“ aneb Jackie :-D
za mě Libor. Dara to vystihla..
Toho jackyho nechcu ať postoupí
Ten druhej mečel, nešlo mi to do uší!
chjo… ten ne
Libor nechtel moc tlacit na pilu, ale mel, v tom chraplaku vynikl vic, skoda
dzaky je nejak mimo .. on asi nevi co se v Fukusime stalo :O
Libor byl falešnej jak prase. Ten druhej je dobrej.
109 – bohužel… Přijde mi, že by z fleku zapadl do skupiny Brutus… :-(((
Ta emopanda je děsná! :-)
110 No, taky bych řekla.
Dominika je nějaká arogantní husička… Co si myslí…???
Doufám v postup Dominiky…
Dominika – s takovýma tlustýma nohama krátkou sukni???
no na mne pusobi arogantne spis ten chlapec emo
Tuscany je imho asi milionkrát zajímavější než Dominika, budou s ním kontraverze…
No nic, havran může jít dal obchodovat, si myslí že ten vysokej ton je úžasnej, ale tahá to jak sviň.
Snad postoupí Dominika, emopandu bych už znova vidět a hlavně slyšet fakt nemusel …..
dominika má sice tlustý nohy, ale ty nejsou slyšet, emopanda vyje jak šakal se zánětem hrtanu
119 – jasně!
dominika ho válcuje
emo aneb enormně mastná ofina :-)
je legracni jak se ti dva nemusej, ale dava to te pisni naboj a atmosferu a neni to tak spatne
119 – a co arogantního emopanda řekl? Narozdíl od té prasničky….
ehm emo je dost prisernej
Dominika je super :-D
127 – to se tykalo spis vzhledu, na mne tihle emo tipci takhle pusobi a tenhle enorme
koukám, druhej šeps se nekoná
ten konec se mi líbil u obou. docela ráda bych viděla tu jejich zkoušku, protože emík mluvil fakt pouze kladně a smířlivě…
131- tobě tam kolegyně nepustili reklamu před rozhodnutím?
Kalino, zase myslíš guľami. Jako bukvatir se věnuj hadříkům a zpěv neřeš (to je za tu „prasničku“, která se tady nemůže bránit). Jsi buran.
134 – když může arogantní a urážlivé výroky šířit, tak je musí i umět přijmout…n Mně se navíc nelíbí ani její zpěv a Tuscany se mi jako kluk vůbec nelíbí, jen mi přijde jako zajímavější /násobně/ typ do showbyznysu…
kanárečku, já nejsem žádná naifka co se těch techtlí mechtlí kolem děje, ale tohle prostě nejde –
to by musel mít na tričku logo výrobce těch šminek, pak možná….
Ještě že tak :-D
To tady nikomu nepřipadám, že Dominika je namyšlená arogantní k—a?
Juraj je asi favorit, ale mě nezaujal totálně ničím… Tengely zajímavější… :-)
138 – mně, psal jsem to hned…
135 – To je sice fajn, ale urážet je tady přece nemusíme, ne? Mě při pohledu na Toskána lehce děsí představa, že tak bude vypadat za pár let můj syn, ale je to jeho vkus. Dominika pro mě taky není přitažlivá, ale „tohle je Hlas“, nikoliv „lýtko Československa“
Už má zas TO na hlavě! Šmouložebrácká hnusota. Jak se chlapi můžou dobrovolně takhle hyzdit.
vim bych to prala Imrovi
138 Mě je jedno jaká Dominika je důležitý je zpěv když už to je ten Hlas :-)
142, TO nosej asi kdyby je chytil náhlý průjem aby měli kam..
uff, ještěže ten exot nepoustoupil, to bych musel přepínat.
Imrich se podkopal už tou opicí na zkoušce. Doufám, že postoupí Juraj, už kvůli loňsku.
Zauejec = nuda, Imrich – zajímavý interpret… Bude kontraverzní…
oba jsou dobri, ale Imrovi to sedi lip, zda se mi
strihac musel bejt na tripu .. jinak si ten podivnej strih nedovedu vysvetlit
zatial sa absolutne zhodujem s vyberom poroty. dokonca som preglgla aj vyradenie adama pavlovcina, ktory ma nadchol nadhernou farbou hlasu, ale zial nespieval v pohode a uvolnene, tak ako jeho partner milos, hoci ten nemal az taku peknu farbu. to bol asi pre mna zatial najvyrovnanejsi duel. ostatni, co vypadli, ani nestoja zato, aby som ich lutovala, naopak ti, co postupili, si to plne zasluzili, aj ked ako solisti bodovali predtym menej
fakt jim to sedlo oběma! zaujec je slušňák, ale sympatičtější…
desiree
máš jistě na mysli dušení průjem – páč bůhvíco má pod kalhotama
Mně se líbil víc ten v tom červeném = )
pre mna lespi zaujec
V životě bych neřekla, že mě ten Imrich zaujal víc! Ale postoupí určitě soupeř. Ten mi ale přijde hodně namyšlený.
Já fandím Imrichovi, je to lepší exot :)
Ja si nemuzu pomoc, ale mne to prijde zatim desne slabe. Nic co by me zvedlo ze zidle, tak nejak to kolem me plyne….bezvyrazne…..skoda
Juraj mi přijde jako fakt „pan učitel z lidušky“, Imrich mnohem zajímavější…
Imro vypada jak Labus zamlada.. a byl lepsi..
zaujec zdá se mi nafoukanej až na půdu
Bylo mi lito Imra, musel to vedet uz predem……..ale dobre bylo Ďurovi receno, ze by mel trosku v ramci vystoupeni projevit vic empatie a nebyt tak namachrovany, i kdyz na to treba ma……Imro mi bavil
157 je to slabsi od zacatku. Sledovala jsem par dilu v usa a to ma uplne jine grady..jsme hold male zeme na velke hlasy…asi :)
jurajovi vobec nefandim zatial, ale je lepsi ako imro, hoci ten zaujal ako exot, ale co z toho, ked to bolo menej muzikantsky kvalitne.
Je to slabé, to bezdebat, ale co chceme tady v čr/sr :/
162 – musime brat co mame, nic ine nam neostava :)))
162 – jj americkou verzi jsem si poustela a bradu jsem pak sbirala na zemi. Ale tak nejak jsem cekala, ze v techto kolech nebudou zpivat falesne (jsou preci prezentovani jako neamateri) a ze budou schopni dat do zpevu nejake emoce.
Tentokrát bych vzal tu v té fialové bundě : ))
163 – v showbyznysu není muzikantská kvalita posvátná kráva…
no holky docela prekvapily, jsou dobre obe a dobry vyber pisnicky, sedi jim obema
Když holky zpívaly spolu, krásně jim to ladilo! Každá sama to zas taková sláva nebyla.
166 – americká druhá řada – např. battle jesseho s anthonym!! bomba!! nebo sera a geoff! wau
Ne Rihana, ale Ríjána.
165 jasne, ja si nestezuji :)) aspon neni nuda v nedeli vecer
172 to máš to stejné jako madonna taky nikdo neříká madana :-D
u tych dievcat je to tazke, ale u mna asi lepsia radka
Katka Petráňová hodně překvapila. Doufám, že si jí MDý vybere.
Jinak u holet byla ta v tom fialovém.
175 u mne taky Radka
165 – ja toho nechci moc ale alespon par fakt dobrych by tam mohlo byt. Proboha, vzdyt vetsina z nich se zpevem uz davno zivi nebo se o to alespon pokousi. A pritom ta vystoupene leckdy pusobi jako besidka v lidusce
174: „Mdouna“
pro mne jasne Radka
180 no jo no:-D
168 – ale na zaciatku kariery musi byt aspon nieco z toho. nejaky muzikantsky zaklad. az potom sa moze hrat na exota, ked ukaze nejaky kumst. tym nechcem povedat, ze mi je zaujec sympaticky.
Beruska, zas to neprehanej. 30 dalsich prispevku o tom, jak je to na prd……..proste, kdo to bude cist:-)))
Tomu Davidivi fakt hrabe…. tady se mi libi oba :(
184 – to byla jen reakce na reakci „co jako cekam“ :-)
MD s ostrym hlasom si vybral Katku s ostrym hlasom. vrana k vrane :)
185 – jj, škoda bude každého z nich
tak tihle se mi líbí oba, škoda…
Ten ve fialovém se při nástupu křižoval, nebo jsem špatně viděl?
Ten fialovej je falešnej jak Brno!
190- proč ne?
Kutheíl bohuzel o dve tridy lepsi… neni mi sympaticky, ale zpivat umi, to jo
chjo hrabal to bohužel kazí, je strašně nervózní no a kutheil je jasně lepší
192 – to je u mě skoro fatální minus, neuskutečně to ubírá mých sympatií…
au, je falesny. Ma asi tremu……..videla jsem dobre, ceka ho tam v zakulisi ta hezka holka z Ulice?
kutheil daleko lepší, ale vadí mi jeho až moc suverénní projev
Martin zpívá strašně falešně !!! Ač favorit opět sebevědomí až na půdu tak Martin dál prostě jít nemůže !!!!!!
191 Chudák se nechytá a nechytá!
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč jim vybírají samé víceméně solidně nepřezpívatelné písničky? Teď u Queen se Freddie určitě vyhrabal z hrobu a táhne na Prahu s kulometem
Mně se nelíbil ani jeden. Martin byl falešný a Petr zapomínal zpívat!
200 – já bych byl tvrdší, na smíšený duet bych nasadil Barcelonu a Fantoma v opeře a to by se vidělo kdo je kdo…
196 ze by segra ? :)
ad 200 – (ne všechny, ale při zběžném poslechu večera to tak na mě působí)
200 – Dobře kolegyně !!!! :)))
Jaký je rozdíl mezi expresivitou a projevem, Michale Davide???
toto nebol vyrovnany suboj, silny spevak dostal slabuckeho supera. na rozdiel od ostatnych, kde boli obidvaja priblizne rovanko silni, je to trochu aj nespravodlive. Kutheil mal dostat silnejsieho supera
s Kutheilem mam stejny problem jako s Poulickovou, jsou to oba profici a ikdyz jim to zpiva vyborne, pro mne tam chybi takovy ten moment prijemneho prekvapeni, ktery jsem zazila u Hnilici a Anicky
tak okkvp tvuj postreh ohledne Freddieho tahnouciho na Prahu je vyjimecne trefny :-)
takhle mi zkazit oblibenou pisen….
206 – To by mě taky zajímalo.
203:-) dik, to mi uteklo:-) mimochodem ona je opravdu krasna…….
A vitez opravdu hodne machal rukama, v jednu chvili jsem myslela, ze prepadne dozadu a vypadalo to jak scena z Pelisku, kdy tancila Holubova s Duskem. Vojta je proste sikovnej :-)))
210: :-D
Holky mají těžkou písničku Adele se nedá zazpívat
Proč dvě takové dají proti sobě :/ To mě deptá aj v americké verzi !
Tak toto bude masakr !!!!!
214 se snaží dát 2 stejně silné proti sobě i když je to nefér
A jak jinak by získali drama, kdyby proti sobě nešly dvojice, u kterých bychom chtěli postup obou?
213 – jo dá, zas to tak nehroťme
ale tady bude škoda každé z nich
Myslím nefér jakože si final zalslouzi obě a Rytmus ten to umí…
nápad s kytarama byl bezvadnej!
nejlepší duet večera …
TOUCHDOWN!
Borky!!!
chvilema jim ty kytary dohromady nejak neladily, ale jinak dobry
To bylo super. Škoda že jedna vypadne.
Ta silná byla, podle mě, lepší. Ale Rytmus si zbytečně vystřílel munici, tím, že je dal k sobě, u něj mě ovšem pitomá rozhodnutí nepřekvapují.
Lucie je pod tónem, a malinko falešná. Anna je hodně dobrá.
tak tyhle holky zachovat obě … jediné co mi dnes opravdu zaujalo, co se mi líbilo a budu si pamatovat.
Asi Anicka, protoze i mela vic prostoru………..nic mene obe dobre moc a Rytmus asi vi co dela…
obě výborný, sakra, není v pravidlech nějaký zvrat, že by se třeba vrátil vypadnuvší?
Jo, dobry, dost dobry…konecne nekdo :-)
Přitom v medailonku to Anna zpívala docela blbě.
tak anička už nebude muset upratovať :-))
som rada, ze ide anna !
Dalo se to čekat, ale ta holka mi nesedí svým projevem, prostě nesympatická ..
Anča je taková hrozně studená. Žádná radost z ní nejde. Tatínek byl mnohem srdečnější.
Jinak Petr Kutheil je mne sympaticky asi tak jako Noid, tedy vubec. Kdyz se rozdavala pokora tak stal potreti ve fronte na sebevedomi.
anna je snad jedina z mojich konov, co vyrazne presvedcila aj v prvom kole, aj dnes
Rytmus nejen že je postavil proti sobě ale druhá pitomina byla že ještě vyhodil podle mně tu lepší.
nejak se mi vic libila ta uvodni kola, tohle je docela nuda.. z celeho vecera nejlepsi prvni a posledni cislo a to je dost malo
Andula by převálcovala kohokoli… ta druhá se mi líbila jen v refrénu.
Tak souboje jsou pro mě mnohem zajímavější a lépe provedené než´výběry na slepo. Snad bude vzestupná tendence pořadu pokračovat.
Poslední souboj byl fakt super a imho po právu postoupila Anička (i když v tom sále na živo mi zněla líp).
A podle ukázek je jasné, že příště uvidíme souboj Hnilica vs. Bagová
Skoda Lucie. Anicka je dobra, jen mne prijde, ze nema takovou radost ze zpivani jak bych ocekavala
236 – pimpa, radost tam je, len je skryta. hovori sa tomu, ze treba vediet citat aj medzi riadkami :)) mne nepride anna studena, naopak je dost krehka, ale hlavne je velmi nenapadna a zaroven je v nej velky talnet. takato kombinacia sa mi paci :)
Na Annu použili auto-tune…slyšel to někdo jinej než já?!
Nofux – asi je to v sale slyset jinak a mnohdy lepe, nez to mame pak my z televize… to by taky vysvetlovalo nektere reakce kouicu, kdyz se otocili vsichni a mne to neuchvatilo, jako treba v pripade Bagove
246 – čo technicky znamená autotune?
http://en.wikipedia.org/wiki/Auto-Tune
Jsem neznalec, tu písničku od Adele jsem slyšel prvně až na „castingu“ a teprve potom originál, ale originál se mi na rozdíl od tohohle vystoupení zas tak nelíbil. A to mám od Adele rád Chasing Pavements.
Při vystoupení Lucky a Anny jsem měl husí kůži snad po celé vystoupení a podle mě byla Lucka trochu lepší, ale Anna je fakt dobře doplňovala. Škoda jejich vzájemného duelu
246 – pustil jsem si to teď 2x za sebou ze záznamu. Nejenže tam není ani u jedné holky auto-tune, ale v první fázi (než se přidala kapela) nebyl dokonce ani naefektovaný zpěv (chorus, delay), čímž se u Výběru naslepo moc nešetřilo. Až když se přidá kapela, tak se holkám dá do hlasu lehounké echo, aby se to s podkladem dobře pojilo. Ale žádný umělý zásah do intonace.
Tak mně se líbilo, jak už tu někdo psal, nejvíc první a poslední vystoupení….. I ta Bára překvapila, ale Markéta byla samozřejmě lepší… ale jako jedny z mála měly grády! … no a Anička s Luckou byly samozřejmě fantastický!!!
jinak mě nic extra nezaujalo…a mimochodem ten Kutheil je úděsnej! byl sem rád, že mu to dal David sežrat, protože to co tam předváděl, bylo fakt na pěst… Posbíral ty nejprázdnější rockový gesta a pěkně jak je přehrával, jak je zvyklej z muzikálu… zpívá možná dobře, ale (abych citoval Osvaldovou) ten „balast“ – to je teda něco! :-! :D sice postoupil spravedlivě, ale toho, co zpíval s ním mi teda bylo až líto vedle něj…..
Kompletní rekapitulace pro všechny, kdo si chtějí dnešní výkony ještě jednou zopakovat: hlasceskoslovenska.net/clanek/101-hlas_ceskoslovenska_6_dil_rytmusuv_tym_je_na_koni
Máte je tam pěkně všechny pohromadě.
252 – Kutheilův projev na pódiu byl úděsnej, potřeboval by trochu srazit sebevědomí, protože zas taková hvězda to není
251 – Asi som včerajší… Márne hľadám kompletné vystúpenie Anna – Lucka na webe. Prosím, zverejni link.
Ďakujem.
251 – tak já jsem si to pouštěl z vlastního záznamu, ale jinak jsou videa třeba v tomto článku: http://tn.nova.cz/zpravy/film/v-hlasu-ceskoslovenska-zacal-tvrdy-boj-podivejte-se-co-vas-vecer-ceka.html
Oprava, mělo být 255
Jestli Anna nevyhraje tuhle soutěž, svět je zbláznil.
Je o minimálně o level výš (spíš o 2). A jak jsem měl podle ukázek obavy, tady už není o co.
Ester vs. Alžběta – pro mě velké zklamání, obě byly špatné, ale musím uznat, že Alžběta byla o chlup lepší
Libor vs. Jakub – Libor se nedal poslouchat, Jakub celkem ok
Dominika vs. Alan – Dominika o třídu lepší, celkově jako číslo docela fajn
Juraj vs. Imrich – Imrich podle očekávání slabej, bohužel i Juraj lehce za mým očekáváním
Petr vs. Martin – Martin pěchota, Petr zpívat umí, ale ani on se mi nelíbil a už asi vím, co mi na něm vadí: kromě toho, že se mi nelíbí barva hlasu, mi silně vadí jeho mimika, křečovité přehrávání a manýry ve zpěvu
Katka vs. Radka – na to, že jsem od nich nic nečekala, byly celkem dobrý, Radka se mi v některých momentech vyloženě líbila (akorát ten začátek byl hroznej), ale i Katka byla lepší, než jsem od ní čekala
Bára vs. Poula – další překvapení, Poule song vysloveně sedl, i Bára překvapila
Miloš vs. Adam – Adam zněl hrozně nepříjemně, mečivě, Miloš mě hodně příjemně překvapil, navíc je to fakt hezkej kluk ;-)
Adem vs. Patrik – Adam ok (až na ty děsný přiléhavý kalhoty), Patrik má nijakej hlas, zpívá průměrně a při zpěvu vypadá slizce, jinak je to ale sympaťák
Anna vs. Lucie – podle očekávání skvělé, škoda Lucie
254 – to sebevedomi vubec maj nekteri celkem vysoko! a prislo mi, ze u nekterejch dvojic se to napeti mezi nima (skoda ze vetsinou ne pri zpevu) dalo krajet i takhle pres obrazovku…. ja vim, ze je to soutez, a ze je ten porad tak stavenej, ale po superstar je to celkem sok – tam bylo kazdy tyden slzavy udoli, dloouhy objimacky a tady takova rivalita!!! no celkem sem cumel… a nejen u dominiky a alana…
260 – docela by mě zajímalo, u koho (viděla jsem jen vystoupení)
261 – no jako skoro u vsech :-) zkus se mrknout na celou epizodu… jako nic dramatickyho, ale obcas mi to tak prislo… ale treba je to jen tak sestrihany nebo se mi to proste jen zda… asi se neda moc pratelit s nekym s kym des takhle do souboje:-)
yeey – Mně to přišlo většinou i poněkud nahraný, jakoby dostali od produkce příkaz, že se tahle mají chovat (jen u Dominiky to asi bylo bezprostřední).
263 Vlado – hm mas pravdu, to je urcite mozny :-) sem spis chtel poukazat na ten rozdil oproti superstar, takhle mi ty soutezici sou o dost min sympaticky…
259 – Vyřídím to slečnám kostymérkám :D
jsem jediná komu přišlo chování dominiky k Alanovi dost arogantní? nevím sice co se mezi nimi stalo, ale i tak, takový výstup si mohla odpusit, ted na mě působí dojmem povrchní slečinky.
266 – Dominika shrnulo to jak na mě Alan působil, arogantní machýrek schovávající se za svou image. Tohohle člověka bych si rozhodně nedržel ve své blízkosti a plně chápu odpor Dominiky k němu, já bych ještě přitvrdil :)
256 – Prepáč, zabudol som Ti poďakovať za link, Scalex, keďže som sa včera večer hneď pohrúžil do počúvania.
Pro mě je Petr Kutheil výborný zpěvák i showman a vtipálek, sebevědomý možná je ale i to je umění. Mě prostě baví a vzhledem k tomu že s vyřazením Hnilici blbečkem Davidem už jsem smířená a počítám s ním na 100 procent tak se nyní asi Petr stane mým hlavním favoritem, protože nikdo jiný mě zatím tolik nebaví. Při jeho gestech na pódiu jsem se chvíli až řezala smíchy ale o to jde, skvěle zpívá a ještě umí pobavit. Myslím si že to vysoké sebevědomí je do jisté míry spíše bráno jako vtip a že to tak bere i on sám. Určitě nezkazí žádnou srandu a umí si ji udělat i sám ze sebe. Navíc pro mě má ten člověk neskutečné charisma, doufám že půjde hodně daleko.
S tím vyřazením Hnilici už sem si taky jistý, pořád ještě doufám v nějaký zázrak ale asi k němu nedojde, protože Michal David byl, je a vždycky bude ubožák. Petr Kutheil je taky vynikající a po Hnilicově vyřazení také automaticky nejvíc začínám fandit jemu. Mám jenom trochu obavy aby nám David před finálem nevyřadil jak Hnilicu tak Kutheila. Kutheil sice prošel duelem a přežil ho ale mám takové nepříjemné tušení že by ho David mohl poslat ještě do rozstřelu ve kterém se rozohodne o posledním vyřazeném před branami finále a tam už by to tak jednoznačné být nemuselo, záleželo by proti komu by stál. Tím by se ale Michal David skutečně vyznamenal, kdyby oba dva jak Hnilicu tak Kutheila, dva možná úplně nejlepší zpěváky celého letošního roku, které bych si oba klidně dokázal představit jako vítěze celé soutěže vyřadil ještě před finálem. K tomu ale doufám nedojde, to už by bylo opravdu moc takže pevně doufám a věřím a že aspoň jeden z těchto dvou pánů v tom finále bude. Dále mě hodně baví Jakub Pohle a Juraj Zaujec. To jak Jackie včera zazpíval Guns N Roses….no klobouk dolů, takhle skvěle zazpívané jsem to dlouho neslyšel. Myslím že Jackie by se mohl stát takovým žolíkem celé soutěže jako předloni Šmajda a loni Šeps a že by mohl jít v soutěži hodně vysoko, protože u nás rock stále letí. Navíc je Jackie správný týpek a showman a řekl bych že jsou s Pepou Vojtkem podobné nátury a že si spolu hodně sednou, takže se ho Pepa určitě jen tam nezbaví. Jackie by to mohl dotáhnout klidně až do Grandfinále mezi nejlepší 4, viděl bych ho tam z pepova týmu nejraději, určitě raději než třeba Mrózka. Nebudu říkat že se po vyřazení Hnilici přestanu dívat, sice asi začnu nenávidět Michala Davida, ale dokud bude stále v soutěži aspoň jeden ze zmiňovaných pánů Kutheil, Pohle nebo Zajac tak se prostě nedokážu přestat dívat, protože tihle lidé mě skutečně hodně zajímají a jsou to všechno skvělí zpěváci. Až tihle všichni vypadnou a nezbyde tam nikdo z nich, tak už mě to dál zajímat nebude. Kéž by to jeden z nich dotáhl až do Grandfinále a nejlíp to i celé vyhrál, ale takové iluze si zase nedělám. Z holek se mi hodně líbila Dominika, ale včera si to u mě pohoršila svým chováním vůči Alanovi, Alan je exot ale ať je jaký chce, říkat o něm že doufám že už se s ním v životě neuvidí, to mi přijde jako hodně silné kafe. Dominika se mi hrozně líbí vzhledově ( i když jen s rozpuštěnými vlasy, včera v tom šíleném účesu jí to neslušelo) ale povahově to asi žádná výhra nebude. Škoda. Doufám taky že celou soutěž nevyhraje Anička, sice mi nevadí a nic proti ní nemám, určitě je nesmírně talentovaná, ale mě prostě zatím nezaujala vůbec ničím, nevím proč ale zatím mě nebaví. Jako vítězka celé show by mě nevadila ale ani bych nebyl nadšený, přál ybch to spíš někomu z výše jmenovaných pánů. Markéta Poulíčková s tou to mám podobně jako s Aničkou, taky mě nezajímá vůbec ničím. Takže pánové Hnilica ( i když s tímu ž se asi bohužel počítat nedá) , Kutheil, Pohle a Zaujec do toho a ať to jeden z vás celé vyhraje!
269 – charizma si predstavuji uplne jinak. Kutheil umi zpivat, prece jen uz nejaky rok vystupuje v muzikalech a bohuzel ho to naucilo prazdnym a lacinym gestum, ktere jeho vykon shazuji. Takhle vypada rocker, ktery se kvuli penezum odrodil….jinak skupina Votchi je vyborna a tam mi nevadil, naopak..
Tak mě Kutheil určitě Hnilicu nenahradí, u něj je všechno na efekt, přehnaná gesta a zpěv mě taky nijak neuchvátil. Tak teď nějak marně hledám komu fandit :-(
272 – ja mam podobny problem, jeste vic nez Kutheil se mi nelibi David W., ten z Robina Hooda.. ale kdo se mi libil, byl ten blazen Jackie, dal GnR velmi dobre, dokonce chvilemi mecej jak Axl, tak tomu urcite fandit budu. A Anicce, pochopitelne
Anna: Jak může někomu vadit, že je „smutná“, „neusmívá se“ atd.? Tak je holt taková, a rozhodně to není projev nesympatické povahy. To má být rozjuchaná, roztlemená a dělat obličeje a gesta odkoukaná od afektovaných amerických hvězd? Zapla’tpámbu za ni, že je taková, jaká je, a komu se to nelíbí, nechť si pustí třeba Kerndlovou, tam si přijdou na své.
Hnilica: A co ta hromadná nenávist vůči údajnému vyřazení Hnilici? Už snad vystupoval? Tak si snad počkám, ne, třeba to totálně pos… Ostatně i v prvním kole mi přišel občas falešný a v podstatě jsem se nechal strhnout obdivným názorem všech kolem. Navíc se mi dost znelíbil výběrem kouče – podle mě dělník, který by chtěl být konečně bohatý, tak si vybral Davida, protože od toho čeká, že mu k prachům nejlíp pomůže. Takže si prosím počkejte na jeho výkon a zatím mlčte.
A mně se od počátku líbí Anička nejen zpěvem, ale i chováním. Má takový nenápadný anglický humor, to jste si nevšimli? Nemám rád ty všeobjímající lidi, spíše ty nenápadné, co hodně umí!
Taky jsem nějak nepobrala, proč Rytmus proti sobě postavil alespoň podle mě ty nejlepší… :-((( každý si vybere podle svého vkusu, ale moc mě mrzí, že Lucka vypadla…možná, když většina spěchala do týmu k Rytmusovi a Davidovi, asi prohádali…velice silné týmy, a vidíme jak to skončilo s Lucií. Včera prošli zpěváci, kteří jsou zcela jistě slabší…nějakej teda dost blbej systém. A pro mě Lucie lepší, snad se na mě nikdo nebude zlobit, každý máme z vystoupení svůj pocit…a Anička…jak to říct, jako by z toho zpěvu ani neměla radost…s některými výše uvedenými názory mi nezbývá, než souhlasit. Nikdo nechce , aby tam nějak skotačila, ale bylo to fakt nějaké chladné. Takže měly postoupit OBĚ…
Doufám že dneska postoupí Daniel Mrozek!!!!!!!!, proto mu posílejte!!!!! prosím!! hlasy! na toto číslo se to posílá! 906 06 13 Star 4
Posílejte prosím také hlasy !!! Michalovi Chronkovi!!! na číslo 906 06 13! ale Star nevím jaké ma číslo!, zapoměla jsem ho! Až budou dneska dávat zase Hlas česko Slovenska rozhodnutí tak se to dovím!