Hlas ČeskoSlovenska: jaká byla 1. volba naslepo (12. 2.), rekap
[singlepic id=3306 w=420]
Hlas Československa je tady. A Panáček u toho nemůže chybět. A máme pro vás překvapení. DJ Vlado a Merťas nabrousili své jazýčky a Hlas a soutěžící zhodnotí hezky od podlahy. Každý týden se budete s námi setkávat a věříme, že i své názory nám pod článkem zanecháte.
Rychlé představení show a přišlo společné vystoupení koučů. To byla hrůza. Playback a ještě anglicky. Kdyby každý zazpíval něco ze své tvorby, malý kousek, jako to bylo v The Voice USA, bylo to mnohem lepší než takováhle splácanina. Nečekanou studenou sprchu jsme přečkali a můžeme se přesunout k talentovaným zpěvákům.
Daniel Mrózek
[singlepic id=3464 w=420]
Merťas: Daniel byl příjemným rozjezdem show. Apologize střihnul na úrovni, ale chyběla mi v tom jiskra. Jen odzpívané. Málo života. Daniel však překvapil, protože si nakonec vybral Pepu a prozradil, že je spíše rocker. Takže doufám, že to byla jen špatná volba písně a jako rocker se ukáže v lepším světle. Apologize žádnej šlágr.
DJ Vlado: Daniel má u mě tu smůlu, že si vybral píseň, na kterou mám alergii, jelikož Apologize alias „Tuleň“ na mě útočila jeden čas ze všech stran. Jinak ale zpívá dobře a jeho hlas má pěknou „britskou“ barvu, takže když si vybere (pro mě) lepší píseň, může ještě překvapit.
Kristýna Daňhelová
[singlepic id=3466 w=420]
Merťas: Přijde mi jako typický prototyp průměrné zpěvačky v talentových soutěžích v našich končinách. Bylo to poslouchatelné, ale ze židle to nezvedne. U ní se strhla dobrá přestřelka mezi kouči. Rytmus a David po sobě pěkně šli. Kristýna si vybrala tým Rytmuse.
DJ Vlado: Kristýnino video už jsme vám na Panáčkovi nabízeli. Stejně jako Daniel u mě udělala chybu ve výběru písně, neboť Big Girls Don´t Cry od Fergie ve třetí slovenské skvěle vystřihla Dominika Mirgová, která dokázala dát písním vždy osobitou tvář, což mi u Kristýny chybělo. Zpěv byl slušný, ale chybí mi zajímavější barva hlasu.
Jakub Pohle
[singlepic id=3465 w=420]
Merťas: Produkce nás chtěla dostat do kůže koučů tím, že Jakuba neuvidíme. Doufám, že si takovéhle hraní s diváky televize odpustí, přijde mi to trapné. Jakub byl hodně nervózní a na zpěvu se to podepsalo. Ale na federální poměry to bylo dobré a poslouchatelné. Jako kouče si vybral Pepu a určitě tím neprohloupil. Mohl by z něj vymačkat víc energie. A Jakub nebude proti, protože on má stoprocentně chuť.
DJ Vlado: Problém, kterým Jakubův zpěv trpí, pojmenoval přesně Pepa Vojtek. Jakub totiž zní jak věrná kopie Bon Joviho, což se už v první české SuperStar stalo osudným Petru Poláčkovi. Doufám, že se Pepovi podaří Jakuba vést tak, aby ho imitátorské machy dokázal zbavit.
Vanda Krajčovičová
Merťas: Vybrala si pro mě tak strašný song. Šíleně ohraný song. Touch the Sun je dobrá písnička, ale česká rádia a reklama na Metaxu mi ji prostě znechutila. A Vanda mou nesnášenlivost ještě podtrhla. Byla špatná hnedka od začátku. Nic se ji nevedlo. Stručně a jasně špatné. A žádný z koučů neotočil svou židličku, a tak Vanda v soutěži končí.
DJ Vlado: Nepříjemná barva hlasu, monotónní zpěv, na kterém se navíc dost podespsala tréma. Vanda poprávu nepostoupila.
Adam Pavlovčin
[singlepic id=3460 w=420]
Merťas: Teprve šestnáctiletý mladík chce v této soutěži uspět. A když si bude vybírat jiné písničky možná mu to i půjde. Hlas má dobrý, ale vystoupení bylo nemastné a nezajímavé. A hlavně Adam je prkeňák. Strašný pohybový dřevo. Jako kouče si zvolil Daru a já z celého srdce doufám, že ho naučí se pohybovat na pódiu.
DJ Vlado: Jablko nepadá daleko od stromu a brácha Radky Pavlovčinové, naší staré známé z Robina Hooda (btw. z této show jsme včera mohli krátce zahlédnout i „stříbrného Robina“ Davida Weingärtnera), je své sestře podobný nejen vizuálně, ale má i podobně specifickou barvu hlasu. V šestnácti letech je to ještě nevybroušený démant, ale potenciál bezpochyby má.
Viliam Šandor
Merťas: Pro něj je tato soutěž první, kam se může přihlásit aniž by ho limitovala věkové omezení. Prohlašuje o sobě, že je hudebníkem a že má zkušenosti. Ale vybral si On My Head ze Snowborďáků a to mu vůbec nesedlo. Šíleně hlasově lítal. Jako kdyby nevěděl, do jakého žánru a polohy má song postavit. Velká škoda. Viliam je muzikant, ale vystoupení nezvládnul. Ani jeden kouč neotočil své křeslo a přišel konec v soutěži.
DJ Vlado: Další špatná volba písně, která se zpěvákovi stala osudnou. Dan Bárta představuje pěvecký Everest a na této písni se s výjimkou Petra Cmoríka vysekali snad všichni, kteří ji kdy v SuperStar zpívali (například Michael Foret a Lukáš Michna). A je to škoda, protože Viliam je zajímavý typ, který by soutěž mohl zpestřit.
Simona Hégerová
[singlepic id=3469 w=420]
Merťas: Od začátku se mi tato slečna líbí. Má veliké charisma. A jen co začala zpívat tak mě utvrdila v tom, že je skvělá zpěvačka. Osobitý, nevšední a pěkný hlas. Krásná barva. Je to jiné a na federální poměry skvělé. Koučové byli nadšení. Já osobně jsem doufal, že si vezme Davida, protože on by ji mohl dobře vést, ale finální výběr Dary mi nepřišel moc šťastný. Nevěřím Daře, že by ji mohla někam dál posunout, ale třeba se pletu. Hlasově je Simona zatím to nejlepší v dnešním díle.
DJ Vlado: Pro mě zatím největší favoritka. Simona je takové vizuální i hlasové dvojče Markéty Konvičkové. Zajímavý a svěží hlas, moderní pěvecký projev, navíc originální a nepodbízivý výběr písně (Mama Do od Pixie Lott) a k tomu všemu ještě Simona dobře vypadá. Není co řešit, šup s ní okamžitě do finále.
Arpád Csete
[singlepic id=3463 w=420]
Merťas: U Arpáda nemám co vytknout. Výborné, procítěné, příjemné a hlavně poslouchatelné. Ví co chce, ví jak to chce dělat a jeho zpívání u piana je krásně jemné. Vybral si Michala Davida a udělal dobře. Mohl by nasměrovat k zajímavé kariéře.
DJ Vlado: Komplexní muzikanti jsou mi v těchto soutěžích obvykle sympatičtí a tento „slovenský Elton John“ není výjimkou. Arpád má velmi příjemnou barvu hlasu a vkusný projev. Navíc přidávám bod i za tu hru na klavír.
Petr Lexa
[singlepic id=3468 w=420]
Merťas: Petr se před kouče dostal díky divoké kartě od rádia Evropa 2. Je to především showman než zpěvák. Odzpíval těžkou písničku průměrně a těžká místa zlikvidoval při tanci. Žádná sláva, ale možná koučové v jeho hlase něco vidí. Uvidíme jak si s ním Rytmus poradí.
DJ Vlado: Showman Petr je pro změnu hlasovým dvojčetem Martina Haricha, od kterého je místy k nerozeznání. A stejně jako Martina často dost rozptylovala jeho pódiová prezentace, tak Petrův zpěv tím poskakováním utrpěl a zněl dost nevyrovnaně. Naštěstí to bylo jen v rámci sázky s Leošem.
Markéta Walsbergerová
Merťas: Markéta se chlubila kde čím. Zpívala v orchestru a i s Helenou Vondráčkovou. A jako řádná dobrodružka se vydala do zahraničí, kde zpívala po barech, aby nabrala zkušenosti. Chyba lávky. Markéta song Hello nezvládla. Kdyby mi tohle zpívalo někde v hospodě tak bych usnul nebo minimálně bych se obával, aby někdo z případných přiopilých hostů nevzal půllitr a nemrštil jím po ní či ji nevyrval mikrofon z ruky a sám nedal lepší českou vypalovačku. Markéta nepostoupila, protože ani jeden kouč neotočil svoje křeslo.
DJ Vlado: Markétu už jsme mohli vidět v X-Factoru a tam její cesta skončila v semifinálovém soutředění na Dobříši. A protože její zpěv je totálně nudný a nezajímavý, tak v Hlasu skončila ještě dřív.
Bára Vaculíková
[singlepic id=3462 w=420]
Merťas: Bára je pěkná holka. A má trochu navrch před ostatními zpěváky. Její maminka je Petra Černocká a za život ji mohla předat jak herecké tak možná i nějaké pěvecké rady. Respektive Bára mě zaujala hlavně vzhledem. Začátek songu Poison byl děsný, ale jak se dostala do refrénu bylo to dobré. Není to světoborná zpěvačka, ale jediné křesílko se otočilo s Pepou Vojtkem, a tak skončila u něj v týmu. Pepa by ji mohl dodat drajv, ale toť otázka. Jsem zvědavý dál na její cestu soutěží. Třeba ji Pepa zformuje do kvalitní zpěvačky.
DJ Vlado: Z postoupivších mi Bára přišla nejslabší. Barva hlasu mě nezaujala, navíc si podle mě dost špatně vybrala rockovou píseň, protože její hlas je celkem slabý a ve výškách se třásl. Bářiny šance na další postup vidím jako velmi malé.
Alan Tuscany
[singlepic id=3461 w=420]
Merťas: Že by další Michal Šeps? Má osobitý vzhled a na pódiu byl jak neřízená střela. To samé jeho hlas. Těžké něco odhadovat, když po půlce songu zahodil nasazení a bláznil jen pro diváky. Alan až moc přehrával a utrpěl jeho hlas. I tak si ho vybrala Dara a Alan je tudíž v jejím týmu. To není ještě výhra. Musí maximálně zapracovat na koncentraci a na hlase.
DJ Vlado: Z chlapců, kteří se objevili v tomto díle, mě Alan zaujal nejvíc. Rockeři jsou v soutěži vždy zapotřebí a Alan je navíc úplně jiný typ než rockeři, které jsme mohli vidět v SuperStar (hozený víc do emo). A přestože Alanův zpěv nebyl dokonalý, jde z něj opravdu obrovské množství energie a Alan vyzařuje velké charisma. Další, který ve finále nesmí chybět.
Tino Richter
Merťas: Od pěti let Tino zpívá a svůj hlas tvaruje do nějaké podoby. Začátek a prvních pár tónů se mu povedlo, ale poté šla kvalita vystoupení dolů a Tino se jednoduše ztratil a celé jeho vystoupení skončilo fiaskem. I koučové to tak nejspíš slyšeli a ani jeden své sedlo neotočil.
DJ Vlado: Když se objevil tento kříženec Tomáše Savky a Denise Lacha, tak jsem se lekl, že máme co do činění s novým plyšákem. Naštěstí jeho zpěv byl velmi slabý, takže si ho žádný z koučů nevybral.
Lucia Molnárová
[singlepic id=3467 w=420]
Merťas: Pro slovenské diváky je to určitě známá osoba, protože Lucia hraje ve slovenské Ordinaci. Ale já na sousední Ordinaci nekoukám a tudíž Luciu vůbec neznám. A jsem za to rád, protože její hlasový výkon můžu posoudit bez předsudků. Je to pro mě naprosto neznámý člověk. A Lucia zacílila přesně. Vyznanie od Gombitové ji sedlo. A to dokonale. Skoro profesionálně tenhle hit odzpívala a konečně se objevil někdo, kdo zpíval neanglickou či domácí písničku. Nejsem zastáncem toho, že všichni zpěváci musí hned vše drtit přes angličtinu. Taková česká nebo slovenská písnička umí taky pěkně posluchače naladit. A to Lucia u mě zvládla perfektně.
DJ Vlado: Lucii mohou diváci Markízy znát ze slovenské verze Ordinace v růžové zahradě, což může být pro ni do budoucna dvojsečná zbraň, neboť Slováci jsou dost alergičtí na to, když je někdo prezentován jako hvězda. Lucia má typicky slovenský „marikovský“ hlas a spadá do podobné kategorie jako Ivka Kováčová nebo Nikoleta Balogová. Pokud jí Michal David bude vybírat téměř výhradně slovenské písně, tak se může dostat daleko, protože Vyznanie ji sedlo jako ona pověstná na hrnec.
Merťasovo shrnutí 1. castingu naslepo
Po všech komentářích a negativních reakcích z natáčení jsem očekával průšvih. Veliký průšvih. Ale tam kde jsou malá očekávání se může dostavit příjemné překvapení. Já byl překvapen. Moderátoři. Leoš mi již tradičně vadil, ale Tina je skvělá moderátorka. Celkově střih se Nově povedl. Co bych vytknul tak práce s hudbou. Hudební podklad chyběl minimálně u prvních dvou čísel, když šli soutěžící do zákulisí. Je to na show až moc civilní a vyloženě se ticho nehodí. Takže zpracování v rámci možností dobré. Dekorace velmi dobré. Velkou doménou ve všech zahraničních verzí jsou koučové. Jejich slovní přestřelky jsou základem pro zábavu jak diváků ve studiu tak i u televize. A jakkoliv zněla československá porota divně tak finále má dobrý výsledek. Začnu od konce. Dara je dle mého nejslabším kusem a její emoce ji moc nevěřím a už vůbec ji nevěřím, že dokáže talenty umělecky rozvíjet. Poté je na řadě Rytmus, ten se snaží soutěžící nalákat na modernitu zpěvu a téměř nic jiného neříká. Dále David, ten se snaží o konstruktivní kritiku a má nejvíce v hlavě srovnáno, co by mohl soutěžícím nabídnout, ale taky vesměs cpe všude své muzikály. A králem koučů je jednoznačně Pepa Vojtek. Svým osobitým humorem pobaví, ale neurazí. Dokonce pronášel nejtrefnější komentáře a každé jeho hodnocení mělo hlavu a patu a jsem na něj velmi zvědavý jestli dokáže talenty nasměrovat. Má k tomu našlápnuto i se svým fundovaným výrazem a řečmi. Takže koučové se slovně přetahovali a snad jen chybělo více hraní s čudlíky. Zpěváci vcelku na úrovni a žádná hrůza to nebyla. Show má samozřejmě své mouchy a kdo nepohrdne hudební show tak by si neměl nechat ujít i tohle. Minimálně začátky, protože castingy naslepo je to nejzajímavější na celé show. Otázka jak se s tím poperou diváci, protože minimálně české publikum je přesycené všemi soutěžemi. Ale dejte tomu šanci. Hrůza to rozhodně není.
Čí hlas Merťase zaujal?
Hégerová, Molnárová
DJ Vladovo shrnutí 1. castingu naslepo
První díl nám tedy nabídl celkem slušnou dávku talentů a už se nám začínají rýsovat někteří favoriti. Celá show díky rychlému sledu vystoupení a minimu vycpávek velmi příjemně odsýpala. Jsem rád, že jsme viděli jen samé víceméně slušné zpěváky a žádné exoty a zoufalce. Co se týče poroty, tak přestože jsem z jejího složení nebyl od začátku nadšený, tak mezi nimi funguje dobrá chemie a jejich špičkování je i celkem zábavné. Zatím z nich však nejvíce perlí Pepa Vojtek, který je zároveň vtipný a má i trefné poznámky. Moderátoři mají zatím minimální prostor, což je v případě Leoše Mareše možná i dobře. Zkrátka přestože jsem toho od Hlasu moc nečekal, tak mě první díl celkem příjemně překvapil. Kéž by tomu tak vydrželo i nadále.
související články
– Hlas Česko Slovenska – Stará SuperStar v novom obale / Medialne.sk
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
http://www.gorilla.cz/article/11329-hlas-esko-slovenska-1-dl-rytmus-se-bije-michal-david-m-problm.html
Alternativní pohled na první díl.
Nejprve díky za rekap, konečně vím, kdo se jak jmenoval. V názoru na Simonu se shoduji s pisateli. Malá soukromá douška, važte si této chvíle, všichni, právě stojíme u zrodu nové bohyně!:-)))))
Další ? :-)))))) No, to pak budu mít v těch bohyních už pěkný maglajz:-)
Vřelý dík, za zapojení Merťase
Já jsem taky příjemně překvapen, porota je podle mě lepší než v loňské superstar, i když tam chybí Habera. Pepa Vojtek nemá chybu, je to skvělý bavič a na jeho koučování se vyloženě těším, vůběc by mě to nenapadlo ale opravdu příjemně překvapil. Rytmus a Michal David taky super. Ani ta Dara mi nevadila. Co se týče moderátorů na těch není co hodnotit, s Leošem ani Tinou žádný problém nemám. No a k soutěžícím. Je hrozně dobře že je tam ten filtr a neukazují tam už opravdu žádné zoufalce jako tomu bylo v superstar a x factoru. Někdy je to sice příjemné rozptýlení, ale člověk je prostě zvědavý hlavně na ty talenty.
Mertas to by me fakt zajimalo, co ma emopanda spolecnyho se Sepsem? Kapku ulet, ne?
No a jak vidím soutěžící?:
Daniel Mrózek-Tuhle písničku taky moc nemusím, ale Dan působí sympaticky a zpívat určitě umí, Pepa Vojtek by z něj mohl dostat více.
Kristýna Daňhelová-mě se to líbilo, takový lepší průměr, rozhodně je talentovaná a mohlo by z ní něco být, působí sympaticky.
Jakub Pohle-zpěv takový lepší průměr, sice nijak zvlášť nevynikal, ale byl to takový dobrý standard i když by si měl dát pozor na falešnosti. Jinak ale na mě Jakub působí komplexně jako hodně zajímavý týpek a sympaťák, kterému bych určitě fandil. Vím, že se tady hodnotí hlavně hlas, ale my narozdíl od poroty soutěžící i vidíme a co si budem povídat, soutěžící nás musí bavit a musí mít charisma. Jakub mě baví, rád bych ho viděl ve finále.
Adam Pavlovčin-hlas na 16 let hodně zajímavý, navíc mám rád Radku takže za to má mé další sympatie. Působí velmi sympaticky, mohl by být ve finále.
Vanda Krajčovičová-hrozná písnička, nudný ničím nezajímavý zpěv, taky bych si ji nevybral.
Viliam Šandor- mohl postoupit, myslím že v něm bylo víc než se zdálo na první poslech, ale co se dá dělat.
Simona Hégerová-hlas určitě zajímavý, ale působí na mě tak trochu jako bárbínka, ale talent to určitě je. Uvidíme co bude předvádět dál.
Arpád Csete-jeden z mých favoritů, komplexní muzikant a chci ho ve finále. Bohužel se obávám že při zastoupení větší cílové skupiny mladých ve finále se mu vzhledem k jeho věku a vzhledu budou tříštit hlasy a skončí stejně brzy jako loni Piňák.
Petr Lexa- zpěv průměrný, ale šašek byl ve finále vždycky potřeba, takže šanci určitě má. Rozhodně je sympatičtější než Harich.
Markéta Walsbergerová-absolutní nuda a šeď, vůbec nemá cenu komentovat.
Bára Vaculíková-sympatická holka, vidím na ní jistý zajímavý prvek alternativnosti, do finále by se hodila.
Alan Tuscany-tak tenhle týpek mi ze včerejšku utvkěl v hlavě nejvíc. Sympaťák a zajímavá osobnost s obrovským charismatem a myslím si že umí i velmi dobře zpívat. Místy sice sklouzává do drobného patosu a přehrávání, ale když se toho zbaví může být hodně zajímavý. Spíš než k Šepsovi bych v něm viděl nového Mira Šmajdu, který byl taky mým velkým favoritem. Rozhodně ho chci ve finále ze všech včerejších soutěžících nejvíc, pro mě zatím Number One.
Tino Richter-katastrofa, děkuji za vyřazení
Lucia Milnárová-Co se týče čistě zpěvu, byla včera rozhodně nejlepší. Musí být ve finále a v něm musí útočit na ty nejvyšší příčky. Spolu s Alanem a Arpádem zatím moje největší favoritka.
aha, dalsi rekap, tentokrat Tomasuv. Koukam bude opet (_._) :-DDD
dobrý dvojrekap, dobře jsem si početla….. ale tak nějak mne to samotné zpívání soutěžících nechalo celkově chladnou, v mnohých případech jsme si říkala, že si koučové sedí na uších, když se tam tak o některé rvali, no ale nějak sestavit tým musí, že… jediná snad, u které jsem se pozastavila jakože JO, byla Lucia Molnárová, start dobrý, ale hodnotit hlas podle jednoho songu nechcu
ze všech nejvíc mne ovšem bavil Rytmus, je pořád stejně tupý, stále stejný a stejnější, takového vypatlance československá prkna šoubiznisu ještě nenosila kam až moje paměť sahá… argumenty jakože je z koučů nejmladší, nejsoučasnější mi přijde značně směšné, protože je mu už chlapečkovi pětatřicet, což, víme, žádné mládí není :D
Dara se mi zdá taky hodně mimo, bez zájmu, celkově bez nálady, vyšumělá, jiskru co vždycky měla někde potratila
BTW: ví někdo o tom videu na youtube, kde Rytmus zpívá? Jak zmínil někdo ze soutěžících :)
Mě osobně nejvíce vadil ten zvukový přechod z vystoupení do „juchajícího“ zákulísí.
Jestli Daru s Rytmusem nerozptyluje příliš ta jejich právě objevená vzájemná chemie:-)
Darinu povazuji za uplne nejvetsi pruser letosni poroty. Kdyby tam nebyla ani bych si toho nevsimla. Neschopna argumentovat, proto se take do boju temer nezapojuje a vyckava co na ni zbude. Vyjadrovaci schopnosti chabe, presvedcovaci metody nulove. Jednim slovem hrozna!!!
11 to byla hláška večera, že Rytmus na youtube i zpívá :DDD
co jsem prošla Rytmusovy klipy tak snad v jednom „zpívá“ s Tinou, ale to je jasný tuning, imho není schopný vystřihnout naživo ani skákal pes
Arpád Csete podle mě nedojde ani tak daleko jako Piňák, spíš vyhasne už někde v rozstřelech jako Jurenka, ale David by si ho možná do finále poslat mohl, ale tam mu taky moc šancí nedávám, celé to jeho vystoupení působí hrozně introvertně. Naopak Alan (ten s tou čapkou) pokud ho nezařízne porota a dostane se do rukou diváků může dojít klidně až do finálové TOP 3, Darinka si vybrala hodně dobře. Jednak na něj budou letět pubiny a jejich hlasy bude mít jisté a jednak nepůsobí dětsky jako třeba Harich a tak může sbírat hlasy i u starších generací právě jako Šmajda nebo Šeps. To jsou všechno ale ještě hodně předběžné odhady po prvním dílu, nakonec třeba ani nikdo z nich až ve finále být nemusí…..
Ale tak Moni, má jiné starosti:-D Mě baví spíše pozorovat ty jejich vzájemně zamilované pohledy a lehké narážky…. to se pak těžce argumentuje, když tě ovládne pud:-))
S Arpádem to, bohužel, vidím podobně, doplatí na svou imageovou nevýraznost a introvertnost, až plachost. Tohle není šoumen, ale do barů ke klavíru by se hodil náramně….
6 – Žádný úlet. :) Ten kluk mi od začátku neseděl hlavně tím, že strašně moc přehrával, ale neskutečně moc. Pěvecky jsem ho nechtěl přirovnat k Šepsovi spíš jako soutěžního šaška, protože jestli v tomhle bude pokračovat tak se šaškem stane. Ale když se bude koncentrovat na zpěv tak já mu klidně šanci dám. Potenciál určitě má a jako jeden z mála je ze včerejška vážně pamatovatelný.
11 – Jo jo, ty přechody jsou strašný. A občas mi i vadí, že zákulisí dostalo při zpěvu více prostoru nebo kamera tam byla delší dobu místo toho, aby nám servírovali zpěváky.
Pro mě je největší zklamání Dara. Ničím zajímavá ženská, která dle mého pouští do větru jen plané řeči a ani za milion nevěřím, že ona dokáže někoho vést a vyslat někoho na dráhu úspěšného umělce. Typem mi tak nepřijde.
18 Mertas to se neshodne. Emopanda je total na odstrel, a doufam, ze bude odstrelen co nejdriv. Ten kluk je hysterka :-D
11, 18 jo ty záběry a přechody do zákulisí se moc nepovedly, nezapadly do celku a působily rušivě. Vůbec všechny ty momenty, kde měli prostor moderátoři, byly špatné
20 – Já si myslel, že je zase na pódiu sjetej jak trojsezoní letní guma. Ty oční linky… No, ale když nebude bláznit, mohlo by to být aspoň poslouchatelné.
anjo (21) mě hlavně vadil ten kanálový zvuk. Z pěveckého stadionového zvuku to najednou střihem přešlo do kanálu, třeba když tam nějaký rodič začal tleskat. To byl zvuk :)
Jak jsem Šepse příliš nemusel, tak emař je mi zatím nejsympatičtější ze všech soutěžících a řekl bych že pěvecky je rozhodně daleko lepší než Šeps, zhruba na úrovni Šmajdy, když se vykašle na přehrávání. Každá show potřebuje svého showmana, předloni to byl Šmajda, loni Šeps a teď by to mohl být Alan. Moc bych ho chtěl ve finále.
20: Bel, v tom se shodneme, taky na mě působil mírně hystericky. Na mě působil jako klučina, který chce zaujmout za každou cenu a udělá pro to vše – bylo to násilné a účelové, ve mně to vyvolalo spíš nesympatie a podezření, že něco hraje, než cokoli jiného.
A pěvecky dost průser – jako bonus.
Niko to uz jsem rikala vcera. Celkem me to nechalo uplne chladnou, akorat ten jedinej me krute nebavil (z postupujicich) Samy vnejsi efekty a vnitrni prazdnota
efekty jsem zapomnela dat do uvozovek a rikam si, ze zmena z e na a asi taky bude prihodnejsi. Pro jistotu – efekty –>>>afekty :-DDD
Zdravím všechny zdejší diskutéry,už mi po vás bylo smutno!:-)
Kontroverzni lidi jsou potreba a Adam jeste skoro ani nezacal a uz je cela debata o nem. A pak se bojim o Tomase, takze Adam go:-)))
Piha – cau! :-)
14: anja: mě Rytmus včera velmi pobavil, když poté, co zanotoval jeden úryvek skladby, aby předvedl, jak by měla vypadat, mu David oznámil, že přesně tak by to mělo znít……Rytmus ve své bezbřehé samolibosti jen tupě zíral, nevěda, co si má o té pokloně Davida myslet a pak tomu dal korunu, když zanotoval totéž podruhé a potěšeně jak malé děcko se zeptal, očekávaje kladné D. hodnocení: ozaj?, takto nejako by to malo vyzerať? :-)))) To byla pro mě nejzábavnější scénka večera :-)))
Proti Rytmusovi ale v podstatě nic nemám, ten chlap mi nevadí, v SS jsem s ním dokonce většinou souhlasila a ani jeho vulgarismy mě nijak nepohoršovaly (tentokrát si je odpouští zcela), ale po prvním večeeru musím konbstatovat, že mě zklamal, svou pověstnou kontroverzi nepoužil vůbec :-(
Z Vojtka jsem měla trochu obavy, řeže se pořád jak panna o svatební noci, ale dalo se to docela vydržet a je fakt, že co se týče fórů, zatím v jejich počtu vede:-)
Moniko ale emopanda se jmenuje Alan
Jak má chlap podmalovaný oči a nalakovaný nehty, tak se musí hoooodně snažit, abych ho začal brát vážně. Když k tomu přidám to jeho neustálé halekání a neschopnost chvíli stát a poslouchat, když mluvěj starší, tak nějak nemůžu najít žádný bod v jeho prospěch. Říkejte mi konzerva, ale já holt mám radši skromný lidi, co něco fakt uměj.
Bel, asi jsem včera tvůj koment nezaznamenala, sorry:-)
Jak proti namalovaným chlapům nic nemám,spíš aopak,tak Alan byl fest mimo.Adamovi Lambertovi který tu písničku zpívá v originále je sice vizáží podobný,ale jinak to stálo za prd,docela se divím Daře,že se otočila,ale třeba mě chlapec překvapí.Ze začátku z něj šel jen teplý vzduch a kdž přitlačil,bylo to ještě horší..-))
Rybízku,ahoooj!:-)Jak ses měl,kluku můj ušatá?:D
35 Niko to tez od tebe nikd nepozadoval, ja jen ze me otravil rovnou a natvrdo :-D
Adam nebo Alan to mi jedno, ja jeho zpev neobhajuji, jenom rikam, ze prave ty rozporuplne reakce ho mohou posunout docela daleko…
Daniel neni v hudbe az takovy novacek, na YT ma dost videi a nektere jeho covery jsou zdarile, jen nechapu proc si vybral Vojtka…
38 mozna ze strachu ze vsech ostatnich. Po verejsku bych to resila tez tak :-D
je ale fakt, že žádná velká osobnost, u které bych si řekla JO!!!, se včera neurodila …..jsem fakt zvědavá na toho Davida W., ten jediný se mi vryl do paměti z Hooda natolik, že jsem moc ráda, že se přihlásil i sem.
Ještě k Pavlovčinovi – očekávala jsem něco ve stylu jeho sestry Radky, šoumena, osobnost….ale zklamání, jasně, je to ještě mládě, přesto – nic z něj na mě nešlo….venit, vidit …. reliqui…..
Já bych určitě toho Alana nevímjaksejmenuje nesrovnávala ani se Šepsem, ani se Šmajdou. Ti dva měli něco do sebe, tohle podivné stvoření dle mého názoru ani náhodou. Jsem zvědavá, co s ním Dara pořídí.
Ještě poznámka k textu, že Adam Pavlovčin je pohybové dřevo – tak tohle myslím bude velmi brzy vyvráceno. Možná to v té krátké ukázce tak působilo, ale jinak je podobně dobrý tanečník jako jeho sestra a já doufám že to bude během soutěže moct ukázat.
Mlady Pavlovcic, nebyl uplne marny, ve svem vystoupeni mel i svetle momenty, ale chybi mi u nej charisma, osobnost. Takovy jeden z mnoha….
Celkova uroven Hlasu je imho na mnohem vyssim levlu nez SS, vubec nechapu, kde ti interpreti byli doposud schovani:-))
Souhlas s Irenou,že srovnání Alana se Šmajdou či Šepsem není na místě,zatímco Šmajda uměl aspoň trochu zpívat,u Alana si nejsem jistá a co se týče Šepse,ten mi byl protivný už vzhledem,což mi ale Alan není.:DDDD
A přesně jak píše Monika,u mladého Pavlovčina mi chybí charisma,možná jsem ale u něj moc kritická jednoduše proto,že Seala miluju a konkrétně Loves Divine snad nejvíc…
Alan je dobrej ,koukni na jeho písničky na badzone,myslím,že zpívat umí jen před tolika lidmi měl trému…je to borec
Dj Vlado nebo Mertas:
nevíte, zda David Weingärtner bude také soutěžit? tomu bych to hrozně přála, páč si myslím, že takovej hlas jako má on je bomba:) díky za info
Šmajda uměl zpívat dobře. Sice občas dělal show na úkor kvality zpěvu, ale v tom krku to měl a má.
Šeps byl samorost, který měl talent, ale zahazoval ho kvůli stylizaci, do které se zamiloval.
A Alan? Já mám zkrátka problém, že se mi líbí, když ženy vypadají jako ženy a muži jako muži. A když se tak i chovají. Zbytek výstižně říká tento obrázek.
katy, už to tady bylo probíráno, David W. by soutěžit měl:-)
46: obrázek i koment výstižný:-)
44-díky,kouknu.:-)))
46-radši jsem napsala,že uměl Šmajda trochu zpívat,ať nedostanu nabančeno jako loni,když jsem totéž tvrdila o Lukáši Adamcovi.:-)))Já s namalovanýma klukama nemám problém,asi proto,že miluju HIM a DM,a oba zpěváci se šminek nebojí,že…:-)))Radši namalovaného borce než ty opálené nagelované šampony na obrázku.:-)))
Souhlasím se Scalexem, prostě podmalovaný oči jsem ochotná respektovat jen u (kapitána!) Jacka Sparrowa, tohle nee.. styl „nevímjestlijsemgayneboemo“ nebrat, navíc jeho neustálý přerušování poroty a dost znatelný sklon k hysterii mě nakrknul ještě víc :o))
ad emopanda – mne by ty oci jako by zrovna vyfaral ze Zarubku taky nijak zvlast nevadily, ale to by musel umet zpivat a byt osobnost
Mne zase nejvic vadi Tina a kdyz jsem ji videla stat vedle Leose, ktereho vnimam neutralne, lekla jsem se. Ocekavala jsem zabavu od Pepy a splnilo se. Bala jsem se Davida, prece jen to pro mne porad bude autor Poupat a protekcni dite Janeckovych Kroku, ale zatim mi tak moc nevadi. Dara a Rytmus jsou oba super, Dare jsem naopak od jinych prozivani pisnicek verila. A zpevaci? Zatim se mi docela libil kluk EMO, ale myslim, ze daleko nedojde, u nej to neni zpev, ale exhibice a drzim palce Simone.
Ahoj, všichni, se kterými mi bylo milo a zábavno při Superstar. Ještě se mi jasní favoriti nevykrystalizovali, jen jsem na všechny zvědavá. Na některé proto, že se mi líbili, na některé proto, že se mi moc nelíbili a na jednoho proto, že vůbec nevím, co si o něm myslet (myslím toho emo klučinu). A jsem ráda, že „porota“ nepustila dál ty, kterým sebevědomí poněkud přerostlo přes hlavu. No a ty čtyři hvězdy v otáčivých křeslech… zajímavé je, že ani jednoho nemusím, ale dohromady mi připadají zábavní…
53-jj,souhlasím ohledně koučů,ani jednoho nemusím,ale pohromadě mi nějak nevadí.Docela mě překvapilo,že je Vojtek docela zábavný,i když se občas chechtá jak magor nevadí mi a to Kabát a Vojtka nesnáším…Michal David mi nevadí v rádiu,ale dávat se na něj nemusím,připadá mi slizký a chytrý až za roh.Dara je na mě strašně nepřirozená,to její tleskání předloktím mi strašně pije krev a namyšlený Rytmus je prostě nabubřelý blb,ale pěkný chlap to je.:-)))
54 – kdybych to napsala jednotlivě, vypadalo by to jako přes kopírák :-))
Nejlepší stejně bylo. Rytmus: Zpíval jsi písničku, kterou produkoval Timbaland, takže si vyber mě, protože moje tvorba mu je nejbližší. Vojtek: No a? :DDD Já to říkal hned, že Vojtek to tam rozjede, z jeho nominace jsem měl fakt radost. Ten se stane hlavou poroty, věřte tomu, je to týpek. David byl trapnej jako vždy, v té soutěži nemá podle mě co dělat, Dara je v pohodě, nevím, co proti ní máte a Rytmuse mám rád a musím s ním souhlasit v tom jeho neustálém zdůrazňování současného zvuku a image, protože v Česku a na Slovensku se na to dost kašle. A pak přijde Michal David a mluví něco o muzikálech a klávesách na krku, tak se nedivím, že Rytmus v této soutěži pro mladé talenty a diváky chce udržet nějakou kvalitu, která prostě jde ruku v ruce v tom, aby interpret produkoval hudbu, odpovídající standardům aktuální doby. Radši uvidím klip vítěze ve stylu Rytmusovy tvorby, než Davidovy. Jinak talentů tam bylo dost, k pořadu celkově jsem se už taky vyjadřoval, takže tímto jsem asi dohowkoval :D
fakt zvláštní, Šmajdu jsem měla moc ráda, Šepse taky a emopanda je mi vysloveně odpornej a ne kvůli šminkům., ty jsou mi fuk, ale kvůli hysterickému zpěvu, ten je otřesný i u holek, ale u kluků k zblití.
tez jsem chvili byla v pokuseni zaremcat si na Daru, ktera nejen ze by nemela mluvit, ale ani gestikulovat, mozna i mimiku by mela vypustit, nicmene pak jsem si uvedomila, ze nejakym rizenim osudu by tam cumbajspil mohla sedet misto ni Lucie Bila a polil me studeny pot. Takze Daru vydrzim :-D
Ja nevim, proc se tu uz nekolikrat objevilo prirovnani Alana k Sepsovi a Smajdovi. Pritom Seps a Smajda byli kazdy uplne jiny. Smajda na rozdil od Sepse dokazal prijmout nejakou disciplinu a pracovat na sobe, Seps byl a je zivel a kdyz ho SS prestala bavit, dal to nalezite najevo..Na rozdil od Mira, ktery makal az do finale a stale se zlepsoval…
58 – tak tak. A mimochodem. Která zpěvačka by splňovala na 100% očekávání ? Tj. byla opravdu dobrá zpěvačka, chytrá, pohotová, vtipná a samozřejmě zkušená hudební manažerka… ???
60 – treba Anna K. s prehledem…
BUMM!!!!!
ještě mám taky ráda slovo žjóva!
*** Nika očíslovala comment!!! ***
zdravím po dvouměsíčním půstu od compu a netu vechny známé (okkvp a halibeli) i neznámé a už se zas odsud nějaký čas nehnu
sry za OT, příště už budu věcná
Emopanda :D haha, hezká přezdívka :) Mně je teda Alan dost nesympatickej a osobně nechápu jak si ho mohla Dara vybrat, protože jeho vystoupení bylo fakt hrozný. Nijak odvařenej nejsem ani z ostatních soutěžících, ale nejvíc se mi líbila asi Simona. Pro mě má nejzajímavější barvu hlasu a vůbec, celý její vystoupení se mi dost líbilo. Daniel by to taky mohl dotáhnout daleko, Apologize nezazpíval špatně a na YT má i pár povedených coverů, tak uvidíme :)
Za hoďku jdu na natáčení soubojů, tak jsem zvědav jestli tam bude někdo ze včerejší epizody.
61.- no jo, vlastně… taky ji mám ráda.
Bel-nestraš s Lucinkou v křesle!!!!:DDDDD
65 Piho vid? Zlata Dara :-DDD relativita opet zafungovala
62 romanticka těpéro :-D
60 Raduza :-D
a Marie Rottrova urcite
67 – to jo, některé body ty PANÍ zpěvačky splňují dokonale. A do seznamu by se daly přidat i další- Kubišová například. Ale představit si je v tom křesle stejně z různých důvodů nedovedu. I když, třeba by překvapily… Ostatně Dara ještě taky může příjemně překvapit. Třeba bude jako kouč skvělá a její svěřenci ji dorostou a přerostou… atd….
Katy: http://voyo.nova.cz/product/porady/27649-hlas-ceskoslovenska-12-02-2012 čas cca 02:47 a pak se tam mihnul ještě několikrát, tak ho tam snad ukážou (a snad postoupí :-))
Kdyby tam nemusela být zpěvačka,prdla bych tam svoji oblíbenou Gábinu Osvaldovou nebo Michala Horáčka.:-)
Mně by se v porotě líbila Jana Kratochvílová:-)))
Otyli, rekla bych, ze ta je nedostupna ve vice ohledech :-D
56 Maxxi, správně jsi zmínil Image. Image je důležitá, s tím s Rytmusem souhlasím, ALE on sám se protentokrát se svou imidž dost minul, bo jsem ještě neviděla hiphopera – chalana z ulice – že by se stylizoval do bouráka od Hells Angels – viz ty jeho okované boty a vesta přezdobené ostnatýma cvočkama, tudíž na mě Rytmus působí jako fake odshora až dolů
a když jsme u těch oblečků – všimla jsem si jak nemožně naoblíkli Mareše, komické sáčko o dvě čísla menší, sranda :D
73 to je priprava na budoucnost. V pristi sezone k tomu jeste bude pred branami podniku, ktery by ho teoreticky mohli zamestnat, mackat bekovku v upocene dlani
MOHLY, šiš, sorry
62: romantička čus:-))) Cože jsem to měla provést s tím číslováním ? :-))
emopanda – abychom z něj nedostali nějakou pandemii:-)
Jen k té úvodní písničce porotců pokuď vím tak v 1. řádě The Voice v USA taky nezpívali mix svojich písniček zpívali pouze Crazy a to může za svou písničku z půlky vzít jen Cee Lo.
Ale jinak mě to zrovna 2x nenadchlo celý ten Hlas.
78-Když už se řeší ten song tak ani letos nezpivali mix svých písní ale mix písní od zpěváka Prince.
79 No… jestli zpívali nějaký mix tak možná v těch živých kolech. :D A ty jsou ještě daleko před náma :D
80-Koučové zpívali Crazy od Cee La,pak v živých show zpívali mix od queenů a letos zpívali mix od prince
Sem jedinej komu připadá Mrozek vzhledove jak Puskailer,jinak odzpivane dobre ale s jeho barvou hlasu bych byl radši kdyby skoncil u Rytmuse nebo Michala
Tak Danhelova dobry,ale trošku mi tam chybela nějaka gradace,přišlo mi to furt takove stejne,
Jakub v některých částech mi Bon Joviho připomínal,ale Petr Poláček mi ho hlasově připomínal víc,spíš než Kuba Bon Joviho mi teda Adam připomínal Seala(který bude mimochodem koučem v austrálii),ale prkno je to teda strašný,
Simona byla dobrá,ale nemám rád písničku a tak mě její výkon moc nezaujmul
Arpád je můj favorit,muzikant,skvelá intonace,frázování absolutní jistota ve zpěvu,myslím,že máme finalistu
Petr-Kašlat na skoky,kazí mu intonaci a jestli bude takhle kazit svůj talent dál,tak mě pěkne nakrkne,ještě mi ze začátku vadilo trošku frázování,ale asi sem jediný
Bara-Nezaujal me zpev ani projev,nechapu Pepu,ale zabvane byly prostřihy mezi Pepou a Barou
Alan-Sloka byla dobra,písen sedela k jeho vzhledu,př ál bych mu lyričtější věci,protože ho nebudou tolik strhávat k tlačení na pilu
Lucie-Hezké výšky,krásny lyrický zpěv,rád bych ji slyšel zpívat Žbirku favoritka
Nechte už tu Daru bejt, nemáme tu tolik dobrých zpěvaček, který by zároveň byly i dobrý porotkyně. Jedině Lucku Bílou, ale tu má Prima a pak Marta Jandová, ale ta má asi taky nějakou tu smlouvu s Primou na ten X Factor, i když kdo ví. Dara je jedna z nejlepších voleb.
http://www.youtube.com/watch?v=52WNvtuXJYw&feature=related
Tak já bych teda radši Martičku a kdyby měla být p.del,tak Ivetku.:-)))
Maxxi (84), otázkou je, co si představuješ pod tím „dobrá zpěvačka“. Jestli úspěšná v prodeji či stačí jen dobrý hlas. Třeba taková Klára Vytisková z Toxique by byla dle mě dobrá porotkyně, ale zas, co má, co soutěžícím nabídnout. Určitě žádné muzikály jako David :)
Úlně zapomínáte na Helenku Vondráčkovou.
Zkušenosti má, začínala taky v talentové soutěži, plastik má víc než Dara a je to Národní poklad. Její kandidáti by navíc měli tu výhodu, že co by nevyhráli, to by vysoudili.
Jasně že pak nastane problém, co chemicky a pyžmově s Rytmusem. V tom případě bych navrhovala vyměnit celý sloívenský pár za Evu a Vaška, lepší producenty stejně nemáme, ovšem za předpokladu, že si Vašek zkopíruje Patrikovy kérky.
Rytmuse vyměnit za Mareše a Mareše a Daru popravit.
88 :-)))
88-to je teda poklad,jen vykopat!:D
Na mne to působilo celé pozitivně a zase jsem si uvědomila, jak mi v soutěžích vadí looseři, dědkové co překvapivě v osumdesáti udělají kotrmelec o hvězdných pěchotách nemluvě. Během celého pořadu mi nebylo trapně.
Souhlasím prakticky se všemi výtkami, které tu padly, ale to je právě tím, že my netrapné věci zatím neumíme. Ty naše produkce si nějak vsugerovaly, že lidi se rádi baví neschopností ostatních, že smích a potlesk se dá přimíchat dodatečně a klesající sledovanost pozdvyhne nějaké to „nečekané“ páteční odhalení čehokoli v bulváru.
Tohle mi přišlo, že je šou na dobré cestě.
Jen bych aspoň u těch výběrů na slepo skousla dvojnásobnou porci – bude to zbytečně rozcajdané.
88- :-D vítej zpět v plné polní:-)
OT- několik výsledků těchto soutěží teď zpívá na tv barrandov…
Emař jede na image. Image je v takových soutěžích dle mého názoru na vyšší příčce než zpěv, pokud se ovšem daná osoba dostane přes odbornou porotu. Jakmi ale je v rukou diváků, image a charizma vede. nA když má ještě dobrý vzhled je to obrovské plus
Srovnání se šmajdou je příznačnejší než se šepsem až na to EMÁČI dej si pozor na přehrávání, abys nesklouzl k aroganci jako Oravec v minulé superstar. To se divákům většinou nelíbí. Šmajda nebyl nikdy arogantní a byl to imagový soutěžící. Nesouhlasím s těmi co říkají, že na rozdíl od emaře šmajda uměl zpívat..neuměl. Tehdy nebyl lepší. Zpívával děsně falešně a člověk nevěděl kdy co zkazí. Ale to byl právě ten adrenalin, protže a tak. Dokonalost je hezká na cd a na koncertech nikoliv však v soutěžích. Diváci radši drží palce tomu, kdo má charizma ale není zcela dokonalý. Větší šance jako vždycky mají kluci a to hezcí kluci. Emař šanci má. Ani nevím kdo ho bude koučovat. Ještě jsem tu soutěž nepřijal zcela, protže zpěváckých soutěží je moc a ani se příliš neliší
Zajímavější by bylo, kdyby udělali superstar z finalistů a semifinalistů všech superstar a zaslepili je porotě (a porotě ani neřekli, že to finalisté superstar jsou) a to až do výběru finálové 12. Pak by je porota teprve mohla vidět. .. aby udrželi identitu soutěžících před porotou v tajnosti muselo by to být předtočené až do finálových kol a neveřejné (jako v běžné superstar).
Tohle kaučování…nevím co z toho vyleze
Alan může dojít daleko, zajímá lidi, je kontroverzní a to je to hlavní. Soutěž sotva začala a o žádném jiném soutěžícím se tu nedebatuje tolik jako o něm, to znamená že lidi zajímá ať už v kladném nebo záporném a to je v takovýchto soutěžích vždycky jedině dobře.
Tak jsem si nechal dva dny odstup a poslechnul si to znovu a u těch, kteří se mi nejvíce líbili srovnal s originály. A musím říct, že čím více poslouchám Daniela Mrózka tím se mi líbí víc, jeho podání je výražně lepší než mdlý originál, postavený pouze na hudebním aranžmá. A to samé můžu říct i o druhé mojí favoritce Simoně Hegerové, i její podání je svěžejší a výraznější než uhlazenější a neprocítěný zpěv Pixie Lott. Oba jmenovaní ve mně zanechali velký dojem a stavím je výrazně před všechny ostatní, i když např. Lucia Molnárová je výborná zpěvačka. A ještě k Michalu Davidovi: převážně odsuzovaný vesměs mladší generací, ale – je jediný, který dává příležitost mladým talentům, vzešlým z podobných soutěží a to v době, kdy všichni, kteří jim v průběhu soutěží velmi fandí a diskutují by je po soutěži nejraději zašlapali do země. Typickým příkladem je Gabriela Gunčíková – všichni byli nadšeni jak zpívá, má vše co má mít a jak dopadla v Českém slavíkovi? Tuším skončila na 16 místě. Jak to? Kdož už jiný má sesadit tu starou strukturu z předních míst (s výjimkou Farné)? A byl to zase Michal David, který ji hned nabídl titulní roli v muzikálu. Sice se Gábina pro muzikál nehodí, ale našel se někdo jiný kdo by ji umožnil se prosadit? A myslíte si, že mít svou kapelu a uživit ji je snadné? To si může dovolit pouze ten, který dále účinkuje se svou původní kapelou nadšenců, kteří neočekávají že zbohatnou a nebo taková Langerová, kterou národ v rámci psychózy davu před léty vynesl až na vrchol. A upřímně řečeno – taková Gábina nebo nedělní Simona jsou mi mnohem milejší, Anetu jsem nikdy v lásce neměl.
Nově a Markíze se povedl kopanec ohledně jména často diskutovaného emaře. Píše se Allan s dvěma l !
Musím se přiznat, že z porotců je tam jediný člověk na správném místě Rytmus. Pokud tedy předpokládáme, že jde o soutěž, ve které jde o to, aby kouč dokázal ze svých svěřenců udělat komerční hvězdy,…
Jistě, Michal David toho taky spoustu dokázal, ale kvalitní „zvuk 2012“ (jak bylo řečeno i v samotném pořadu) může nabídnout Rytmus, příp. možná i Dara. Zbylí dva pánové už jsou dááávno někde za zenitem, byť toho též nemálo dokázali.
Ovšem soutěžící jsou mladí a potřebují kouče, který jim poradí, jak prorazit v té konkrétní cílové skupině. A upřímně, Vojtek ani David neosloví cílovku 15 – 25 (zhruba) stejně tak dobře, jako Rytmus, příp. možná i ta Dara. Jo, kdyby tam přišel nějaký 35+ rocker, pak by byla situace zase jiná. Ale složení soutěžících je (alespoň zatím) v té nižší věkové hladině.
Pro mně je zatím jednička Lucie.
Tak jak jsem od Hlasu nic moc neočekávala a pustila jsem si to vlastně náhodou, jsem celkem spokojená.
V porotě mi sice moc nesedí Dara, která nemá žádný pořádný názor, buď jen pochválí nebo neřekne nic a jen čeká, jestli tam bude nějaký její fanoušek, ketrý si jí vybere. Přemýšlela jsem nad tím, koho bych si asi tak vybrala já (kdybych uměla zpívat že:-D), a jako nejlepší volba se mi zdá Rytmus, který je určitě nejmodernější zpěvák, a potom M.David, který má zase nejvíc co nabídnout-viz. muzikály.
K jednostlivým soutěžícím se rozepisovat nebudu, líbili se mi snad všichni postupující kromě Báry a emaře, který jestli bude pořád zpívat tak průměrně, jakozazpíval, má stále šanci na postup, protože komunita emařů je u nás poměrně široká.
Bezkonkurenčně nejvíc se mi líbil Daniel, Apologize mi sice způsobí zježení všech vlasů, ale jeho hlas je moc pěkný, jen je mi líto, že si vybral Vojtka, rockerský hlas úplně nemá, takže myslím, že tou volbou si to zabil.
Na soutěž jsem se nechtěla ani podívat:-)Hlavně kvůli Marešovi a loňské SS, po které mám plné zuby našich soutěžících. Nakonec jsem to dnes viděla, jak nemusím Vojtka, tak byl super a můžu i Rytmuse. Ten mi v minulé SS vadil z poroty nejméně..Ze soutěžících mě zaujal Daniel, Simona, Arpád a Lucia. Já ji znám z pohádky Tři životy. Uvidíme, co bude dál:-))
Suníčko doplň prosím názvy a interprety i sem.
prosím vas ako sa volá tá pesnička ktorú spieval arpád
Soutez neni spatna,ale ten song tech koucu je hruza a jeste v anglictine.my slim ze Dara v te soutezi nema co hledat.nema zadny nazor a soutezicim nijak nepomuze.Ale mozna se vse obrati uplne jinam.necham se prekvapit.