The Voice Česko Slovensko 2019, 3. výběr naslepo: Večer plný přešlapů (rekap)
Už potřetí se letos setkáváme u výběru těch nejlepších hlasů obou našich krajin. A přestože jsem vám slíbil, že od třetího dílu se ke mně přidá i Scalex, tak vás musím zklamat, jelikož on je stále zaneprázdněn podovolenkovými resty, tak to i dnes bude čistě moje sólo. A jelikož jsem letos od začátku najel na kontroverzní vlnu, tak v ní hodlám pokračovat, jen tentokrát si to ode mě neodnese jen Vojta Dyk, ale celá porota, přičemž jsem neváhal použít i ostřejší výrazy, kterými si nezadám ani s paní rrrrrrrrežisérrrrrrkou Chytilovou, která nás (jak si jistě pamatujete) vloni navštívila ze záhrobí. Navíc jsem si zahrál i na Ondřeje Hejmu a doporučil některým soutěžícím jejich budoucí směřování (posílám je například do Jackson Revivalu nebo do seriálu MOST!), vrací se i speciální ceny DJ Vlada a možná přijde i Miloš (ale Scalex se nemusí bát, jeho „oblíbenec“ z Hradu to nebude). Jaký tedy byl třetí díl pohledem mého ostrozraku? Čtěte níže a dozvíte se více.
David Balog
zpíval: Michael Jackson – Human Nature
otočili se: Vojta a Jana
šel do týmu: k Vojtovi
Někdy ty porotce opravdu nechápu. Někomu se neotočí, protože moc „kopíruje“ originál, u jiného jim to naopak nevadí. A to byl přesně případ Davida, který ačkoliv není špatný zpěvák, v každém feelingu totálně kopíruje Michaela Jacksona. Zvlášť piano pasáže jakoby Michaelovi z úst vypadly. Do Jackson Revivalu by David byl ideálním kandidátem, ale na sólový zpěv je málo osobitý. A pochybuju, že Vojta dokáže Davidovo imitátorství v tak krátkém časovém horizontu odstranit (to by musel omezit masírování vlastního ega neustálým koukáním do zrcadla po vzoru Ivánka z Mrazíka, což po takovém ultranarcisovi nemůžeme chtít).
Nina Schwarzová
zpívala: Stevie Wonder – I Wish
(ne)otočil se: nikdo
Cože??? Stejný hudební styl (ano, Stevie je ze stejného ranku jako Michael, jen o něco starší), mnohem osobitější podání, ale nikdo se neotočí??? Tak to už fakt jděte do prdele, vážení koučové!!! Tohle dvojče Kristýny Bokové (pozn. red. herečky, která je dcerou disidenta Johna Boka, exmanželkou herce Pavla Lišky a známe ji například z filmu Občanský průkaz nebo ze seriálu První republika) předvedlo senzační „černou“ barvu a zcela přirozený soulový feeling. Po Lauře Peterson z minulého dílu druhá velká ztráta, která navíc tento večer nebyla jediná.
Aneta Suroviaková
zpívala: Vance Joy – Riptide
otočili se: všichni
šla do týmu: ke Kalimu
A nasírání DJ Vlada pokračuje. Skvělé zpěvačce se před chvílí neotočil nikdo a této agentce Hvězdné pěchoty se otočí všichni??? WTF???!!! Aneta mě už vytočila úvodním rozhovorem, ve kterém prozradila, že se jí nechce pracovat ani studovat. A na tato nemakačenka platíme daně!!! Kdyby to však Aneta dokázala vyvážit výborným zpěvem, dokázal bych jí ty kecy odpustit. A to rozhodně nedokázala, jelikož místy zněla jako prase, které vedou na porážku (tohle přirovnání jsem nepoužil od Relicha). No a přirovnání k Janis Joplin byla od Jany Kirschner těžká drzost, při kterém musela tato rocková legenda rotovat v hrobě. Proboha, Jano, co sis šlehla??? Pro Anetu bych našel uplatnění v další sérii kultovního seriálu MOST! (a ani by nemusela nic hrát, jelikož je ještě lepším důkazem než Luďan, že i gadžo může být nemakačenko), ale na zpěv by měla co nejrychleji zapomenout. Doufejme, že další kolo pro ni bude konečná, jelikož už na její úkor vypadlo několik mnohem lepších zpěvaček.
Simona Maierová
zpívala: Aneta Langerová – Vzpomínka
otočili se: Vojta, Kali a Jana
šla do týmu: k Janě
No konečně můžu s porotou taky jednou souhlasit. Simonin zpěv sice není úplně můj cup of tea, místy je to dost staromódní, navíc na mě Simona působí (řečeno slovy Ondřeje Soukupa) jako „laskavá teta“, za svůj výkon se však nemusí ani v nejmenším stydět a tuto velmi niternou píseň od první české SuperStar zazpívala velmi procítěně a uvěřitelně. Good job (a ani ten příběh mi tam tentokrát nijak zvlášť nepřekážel).
Kateřina Kolčavová
zpívala: Imagine Dragons – Believer
(ne)otočil se: nikdo
A vracíme se do série nepostupů, které mě totálně nakrkly. Kateřina má skutečně velmi silný hlas, a ačkoliv se mohlo zdát, že místy tlačí na pilu, tak právě ten tlak tuto píseň oproti kolovrátkovému originálu velmi oživil. Že ani majitelka takového hlasu nepostoupí, no to si ze mě, poroto, děláte kozy, nebo co???
John Boyd
zpíval: Michael Jackson – Billie Jean
otočili se: Vojta, Kali a Pepa
šel do týmu: k Pepovi
Davide Balogu, slyšíš to??? TAKHLE se má jít na Jacksona. Osobitě, beze špetky kopírování. John ze Skotska ukázal, že je velmi muzikální a dokáže vytvořit zcela osobitý cover. Těžko říct, kam až se John v rámci Pepova týmu, který je zatím převážně mužský, dostane (zvláště Jan Nic mu bude silným konkurentem v kategorii postarších muzikantů), nicméně v rámci tohoto večera se zařadil k nejlepším.
Lukáš Chaloupek
zpíval: Janek Ledecký – Na ptáky jsme krátký
(ne)otočil se: nikdo
První nepostup toho to dílu, který mě nechal chladným. Lukáš by se dobře uplatnil jako zpěvák plesové kapely, ale na sólo je zoufale průměrný (ale pořád lepší než Aneta Suroviaková, ze které se porota mohla posrat za ušima).
Valéria Polčová
zpívala: Naughty Boy feat. Beyoncé – Runnin’
otočili se: všichni
šla do týmu: k Vojtovi
Valérii si můžeme pamatovat z loňské SuperStar (jakkoliv si nedělám iluze, že si ji pamatuje i někdo jiný kromě mě), ve které jsem ji ve třetím castingu zařadil do Top 3 nejlepších onoho dílu (společně s Karmen Pál-Baláž a Viktorií Černíkovou), leč následně vypadla hned v prvním rozstřelu v SuperVýběru, kterého se účastnily jen holky. A i když nadějně působila už vloni, tak teprve letos ukázala, co v ní opravdu dřímá. Zazpívala skutečně výborně, monumentálně a přitom s citem i naléhavostí. Ačkoliv nebývám často příznivcem velkohlasých div, tak Valéria patří k těm málo výjimkám, které v tom velkohlase mají i něco navíc. Valéria bude v rámci Vojtova týmu pro všechny její soupeře dost těžkým oříškem.
Nicole Madi
zpívala: Amy Winehouse – You Know I’m No Good
(ne)otočil se: nikdo
Mladá a krásná Libanonka uzavírá trojici zpěvaček, jejichž nepostup mě totálně nasral. Především úvod s kytarou byl totiž naprosto fantastický. Jakmile se rozjela kapela, tak už to bylo jen velmi dobré a ty orientální kudrlinky byly víceméně zbytečné, nicméně ten úvod naznačil potenciál, se kterým by se dalo pracovat, už proto Nicole postoupit MĚLA!!! Tak jsme vinou poroty přišli dohromady už o čtvrtou zajímavou zpěvačku, která mohla v dalších kolech jen růst.
Patrik Zoul
zpíval: Rag ‘N‘ Bone Man – Human
otočili se: Kali a Pepa
šel do týmu: k Pepovi
Tohle je přesně ten případ vystoupení, kdy je všechno víceméně v pořádku, barva hlasu slušná a i nasazení tam je, mě se to však nijak zvlášť nedotklo (a není to tím, že Patrik je hezčí než já, kdyby mě některé dámy měly náhodou potřebu obviňovat ze žárlení). Human totiž považuju za nejlepší mainstreamový hit posledních let, který se musí zazpívat s obrovským srdcem, což mi u Patrikova ploššího podání chybělo (tím neříkám, že Patrik měl kopírovat Rag ‘N‘ Bone Mana, abych si neprotiřečil). Na postup to však bez debat bylo, i když v rámci Pepova převážně pánského týmu to Patrik bude mít těžké (možná mu ale pomůže jeho vizuál).
Sylvia Kollmann
zpívala: Lady Gaga – Born This Way
(ne)otočil se: nikdo
Manželka starého známého Otta Kollmanna (který ji btw. už před 11 lety v soutěži Elán je Elán věnoval píseň Ja viem, čímž vznikl jeden z nejlepších mužských výkonů všech našich talentových soutěží) má sice velmi silný hlas, avšak k čemu to je, když je ve výškách totálně nepříjemný. Na rozdíl od zbylých tří nepostoupivších zpěvaček mě Sylviin nepostup nijak nemrzí.
Peter Juhás
zpíval: Radiohead – Creep
otočili se: Kali a Jana
šel do týmu: k Janě
A tady bylo právě to srdce, které jsem postrádal u Patrika Zoula. Peter má nejen velmi zajímavý hluboký hlas, ale zároveň z jeho zpěvu vyzařuje určité zemité muzikantství, které působí naprosto autenticky, což je v současné době plné umělosti velmi osvěžující. I když jsou v soutěži technickly dokonalejší zpěváci, Peter je zkrátka muzikant každým coulem, což se počítá. Jediné, co mě mrzelo, je fakt, že nešel ke Kalimu, jelikož Janě jako koučce moc nevěřím. Jinak to ale bylo stejně jako minulý týden (aspoň pro mě) to nejlepší na konec.
Top 3 nejlepších postupujících podle DJ Vlada:
1. Peter Juhás
2. Valéria Polčová
3. John Boyd
Top 3 nejlepších nepostupujících podle DJ Vlada:
1. Nina Schwarzová
2. Kateřina Kolčavová
3. Nicole Madi
Speciální ceny DJ Vlada:
Cena Vladimíra Hrona pro nejlepšího imitátora Michaela Jacksona:
David Balog
Cena Luďana z MOSTu pro nejhorší nemakačenko:
Aneta Suroviaková
Hodnocení třetího dílu podle DJ Vlada:
O kiksech, kterých se tentokrát koučové dopustili v tom, komu se (ne)otočili, jsem už psal výše, ale nejvíc mi na tom vadí, že oni se (až na Pepu Vojtka, který si jako jediný jede svou lajnu) domlouvají, komu se otočí a komu ne. Sakra, kde to jako jsme? V mateřské školce a koučové jsou nesvéprávné děti? Aneb řečeno slovy Miloše Kopeckého alias Horáce „Hogo Fogo“ Badmana z Limonádového Joea „Myslím, že by potřebovali převinout“. A to ani nemluvím o tom, že mají nejspíš nějak nepohodlná křesla, když z nich pořád vstávají. Jednotlivě je už hodnotit nebudu, jelikož je to setrvalý stav. Z moderátorek dostala tentokrát trochu více prostoru Tereza Kerndlová, ale jen v momentě, když jednomu soutěžícímu přinesla cappuccino, což však pořád neukazuje, že by byla dobrou moderátorkou. U soutěžících je stav rovněž setrvalý, tzn. solidní úroveň, ale žádná vyložená bomba. Co mě však trochu překvapuje, je fakt, že mezi soutěžícími zatím lehce dominují kluci a chlapi, což je po obou předchozích převážně dámských ročnících (a vlastně i po loňské SuperStar) celkem překvapení (a to ještě některé nadějné holky nepostoupily). Když i já, známý „heterák“ ve fandění, mám již druhé kolo za sebou na prvním místě kluka, tak to je co říct. Že by se náš Tomáš konečně dočkal svého vytouženého vítěze? Ovšem nepředbíhejme, zvlášť když velká část mužských zpěváků se soustřeďuje do stejného týmu (k Pepovi). Příští týden nás čeká již čtvrtý výběr naslepo, ve kterém mj. uvidíme i starého známého Jadru Parčiho (který však mým favoritem určitě nebude). Jak se povede jemu i dalším soutěžícím, to zjistíme už v neděli (a tentokrát už i se Scalexem).
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Proč se ti porotci na sebe navzájem dívají a čekají, jestli se otočí druhý. Hlavně Kirschner. To se jako neumí rozhodnout sami? Třeba Dyk někoho evidentně chce, krouží kolem tlačítka, ale zmáčkne to (zato hned) když se otočí někdo jiný.
Dyk a Kirschner jsou snad ti nejhorší porotci talentových show vůbec. To i Rolins nebo Mórová jsou snesitelnější.
btw. Koučové mají už třetí díl stejné oblečení.
Vždyť říkám od začátku že se chovají jako nesvéprávní. Nejvíc mně dneska baví holka s vlasama jako vodník, co se jí nechce pracovat:-))) Na ní je vidět, že dělá tu psychologii už hodně dlouho:-)
Pro mně zatím nejlepší Kateřina Kolčavová (kterou kouči nepustili dál).
Oni jsou hluší? Libanonka absolutní top… Velká škoda.
Zatím mne dnes nic nedostalo
Tak ze maj stejne obleceni je protoze cely vybery na slepo se nataci v jeden den,je to normalni i v US verzi…jinak nechapu ty vybery soutezici,nelteri si nepostup tezce nezaslouzili (Libanonka)
Mně přijde, že většina soutěžících by měla na finále Superstar.
Dle mě možná vítězka – Valeria… úžasný. Mě to dostalo. Cítil to někdo podobně? Libanonka taky dobrá – jak se asi cítí ti, co nepostoupili a přitom to byli dobří zpěváci, leckdy i lepší, než někteří, co postoupili…
@Prochor: Taky myslím, divím se, že se někdy nepřihlásili…
Proboha proč se tam ta afektovaná p…… tak předvádí. Tohle nemá v historii všech soutěží obdoby. Bílá a Rollinc – vše odpuštěno.
Hezky psano @Crazy Lady:
Jinak dnesni dil byl hodne divny..tesim se na rekap
Za me dnes nejlepsi ten posledni typek s kloboukem, zajimava image, zajimava barva hlasu, naprosto rozpoznatelna, s nim se da skvele pracovat. Hrozne me mrzi, ze sel k te pipine a nevybral si Kaliho. Kali o nej moc stal a mel slzy v ocich. Skoda. Pak ten Skot byl pro me tez dobrej a zapamatovatelnej. Z bab no Valerie nejlepsi, ale nejak me nebere. Libanonka me ani nemrzi, ze se neotocili, ten hlas mi neprisel vyjimecnej.
Za me dnes nejlepsi ten posledni typek s kloboukem, zajimava image, zajimava barva hlasu, naprosto rozpoznatelna, s nim se da skvele pracovat. Hrozne me mrzi, ze sel k te p.p.ne a nevybral si Kaliho. Kali o nej moc stal a mel slzy v ocich. Skoda. Pak ten Skot byl pro me tez dobrej a zapamatovatelnej. Z bab no Valerie nejlepsi, ale nejak me nebere. Libanonka me ani nemrzi, ze se neotocili, ten hlas mi neprisel vyjimecnej.
Milujem Janu Kirschner…. je v tej show skvelá, úprimná a bezprostredná 👍 , emócie nehrá, všetko jej verím. Vôbec nerieši ako vyzerá, žiadny pompézny styling ako Dara a spol… Uznávala som ju aj doteraz, ale bolo tam nejaké ALE voči jej akejsi rezervovanosti, či póze, ale vidím, že som sa mýlila a zatiaľ pre mňa Jana najlepšia ženská porotkyňa, dokonca ju vnímam pozitívnejšie ako Ewu Farnu… . Uvidí sa v živakoch, či Ewu prekoná. Dyk je síce trochu frajirek, ale nenudí ma a je nevypočítatený,čo ma baví, hoci ako napísal yeey, robí mu potešenie zosmiešňovat ostatných, ale oni mu to patrične vracajú. Kali príjemný týpek,…Kabátnik mi nikdy nebol sympatický, ale dá sa vydržať.
Zo súťažiacich ma v minulých dieloch nikto nezaujal, dnes Patrik s krásnym barytónom, Peter z Lučenca, fakt pekný hlas, potom tá mimozemšťanka, čo sa z nákupu vráti po 3 dňoch 🤣, a ešte Valéria, síce s veľkým hlasom, čiže ďalšia diva, ale má v ňom niečo, čo ma zasiahlo.
Za mě Valerie vůbec, zpívat umí a má i hezký hlas ale nějak mě to celkově nebralo, asi to bylo i volbou písně. Já budu mít každopádně Top 3 zase mužskou jakmile se v tom trochu zorientuju.
@dolores: Zdravim, jsem rada, ze jsi se konecne zapojila. Jak to mate u vas na Slovensku ohledne poroty? Vubec slovensky tisk nesleduju, taky tam dostava Dyk s Kirschner takovou vlnu negativnich komentaru ci je to jen ceska specialita…
Takže za mě dnes Top 3 asi takhle :
1 Patrik Zoul – Velmi dobrá rocková barva hlasu, sympaťák
2 Peter s kloboukem zpívající Creep – Skvělý týpek do téhle show, skvělá image, muzikantství i hudební vkus, jediné co mi tam trošku chybělo byla nějaká větší síla hlasu aby to ještě víc rozbalil ale to se snad dá ještě dopilovat.
3 John ze Skotska – další zajímavý a originální zpěvák, sice trochu starší ale proč ne
Nevešel se mi tam první vystupující David Balog – ten byl taky dobrý, skvělá barva hlasu, Top 3 mu u mě unikla jen velmi těsně,
Valeria mě nebavila vůbec. Ta napůl slepá lektorka zpěvu ta má fakt krásný hlas a zpívá skvěle ale že by mě to celkově nějak extra dostalo,to taky říct nemůžu. Takže tak.
Dyk děs běs. Strašný floutek.Nechápu, kdo takovému indi….. i nabídl dělat porotce.
@Crazy Lady: No- včera už Jana házela boty po jevišti (nedivil bych se kdyby některý divák dostal botou do hlavy). Tak čekám že příště se na jevišti svlékne do naha a přespříště už se na jevišti rovnou vyčůrá. Show must go on!
@Monika: neviem, nejako to nesledujem, ale myslím, že Janu stierajú všade. Davová psychóza. Ja som sa neinfikovala😄 Veľa vecí je aj tak určených dopredu, napr. aj ten telefonát Klusovi mohol byť nápad režiséra…
Ví se už kolik ještě bude výběrů naslepo a hlavně kdy začnou živáky a kolik si každý kouč do živáků bere soutěžících?
Pro mne včera velká nuda. Jediný zajímavý byl poslední – Peter v klobouku, ikdyž typově mi připomíná Honzu Nic z minulého kola. Nadšení nad Valerií nesdílím, další velký hlas, hodně prožívání, nic pro mne. Začíná mi vadit převaha ženských nad chlapy. Ten „rocker“, co si vybral Pepu, no neurazí, nenadchne, pro mne takový slušný průměr, ale nic omračujícího. Trochu jsem se zaměřila na Kirschner, mám pocit, že už hodně vystříhali její hrabání se ve vlasech a sdílím názor s Dolores, že ona prostě taková je.
Za mne vcera obrovska nuda, Valerie to mela misty dost falesne a jeji falzet je tak upisteny, nedobre se posloucha, snad ho uz nebude pouzivat, nechapu to Kaliho wau wau wau. Vysky taky nedavala te ovace byly prehnane.
Jinak jsem ocekaval neco vic od typka co zpival Creep. Pote jsem si shlednul jeho vystoupeni CSMT 2016 a necekam zazraky, je spis pisnickar, a ne typ co vyhrava voice, zpiva tak jednoduse,porad stejne
@Tomáš: Výběrů naslepo bude (dle tv programu) min. 6. Neví se, kolik soutěžících bude v zivacich, ale z Výběrů naslepo si každý vybírá 12 soutěžích. Potom budou Souboje, pak K.O. kola, a až pak živé přenosy, takže to docela prořídne.
Po Soubojích bude mít každý podle mě 6 soutěžících, po KO kolech 3 + 1 z jiného týmu (jak to bylo minule). Takže tipují každý kouč 4 soutěžící = 16 celkové. V každém živáku 4 vypadnou = 4 přímé přenosy.
@Adam: taková malá změna nejdřív bude KO kola a pak souboje je to napsaný v rozhovoru v tv programu , no jsem zvedav kolik bude živákú aby na konec nebylo jenom 3 Live přenosy
@dolores: Tak jsem chtela napsat komentar v podobnem duchu:) Mne Jana Kirschner vubec nevadi.. sleduju to jednim okem sice zatim..tj nepocitam, kolikrat se prehrabla ve vlasech☺ tedy me to neirituje, chapu, ze je to asi nervozita..navic treba pocitat ,ze kazda Slovenka bude lehce sibnuta, ne? 😊pripada mi, ze se bavi a to me bavi..a samozrejme ze pulku veci maji tlacene od rezie..jasne nekdy to je prehnane..vsak si to sedne..
Ja si vzdycky vzpomenu na jeden maly festival,kde jsme byli no 15-20 let uz to je, uprostred vystoupeni ji nejaky ozraly typek vlezl na podium a nejak se na to netvarila, ze je to vtipne..ale uz tehdy jsem si to prebrala v hlave, ze jde o nejake hranice, bezpecnost atd.a nemuzeme tyto lidi soudit, zejsou namysleni, za takove reakce..snad chapete ..aspin nekdo☺ jak to myslim..
A jinak..Dyk mi nikdy sympaticky nebyl..ale uz jsem se presto asi nejak prenesla☺jinak ho celkem uznavam, ted mam rozkoukanou Terapii, kde hraje, tak mozne, ze ho budu mit pak zas plne zuby☺..nicmene prave v te porote chybi nekdo / cti Habera:)/ kdo by to nejak prirozene ridil? Vojtek na to moc pohodar..Kali taky..sympataci..
A jinak taky nadsena z Valerie..nejak jsem hned tusila, ze to bude ono?? A pak wau od zacatku..ale muze byt, ze dalsi Lola..jineho typu samozrejme..nebo ji jen extremne sedla/ vypilovala pisnicku..uvidime..
Celkove si myslim vybiraji dost efektni songy a jine nez furt to same, jak tu nekdo psal..ale nekde je to fakt jen ten efekt.Creep, borec s Imagine Dragons..imho..
Dívám se ze záznamu a žasnu… nad tou Libanonkou, vždyť byla výborná, zajímavý hlas i projev, muzikální typ a ještě exotický vzhled. A oni nic, kurde!
No … tak jsem to projel, nějak mě to moc nebaví, je to strašně přeprodukovaný, porotcům nezbývá než tam předstírat nějakou komedii, protože zda se otočí či neotočí mají pokyn od produkce. Je vidět, že někdy je to sere. Dobrej byl ten postarší Skot, pak ještě ten poslední kluk s kytarou a kloboukem, zajímavá barva hlasu. Baby tentokrát nic moc.
@dolores: Kritiku Jany nechápu, v rámci své role úplně v pohodě. Jak říkám, pro čecháčky je ideální porotce MD :D :D S Dykem taky nemám problém, Kali velmi příjemně překvapil. Pro něj ale bude těžká role kata, která po slepých výběrech přijde.
Ještě nikdy mně porota tak nešla na nervy jako teď. Ne ani tak tím jak se předvádějí, ale hlavně tím jak se rozhodují kolektivně. Jediný Vojtek s nimi tu protivnou hru nehraje. A není mi jasné co vlastně chtějí, byly tam některé velmi dobré výkony, oni pořád budou šermovat rukama, ale nikdo to nestiskne. Třeba taková Kateřina Kolčavová byla velmi dobrá a ta energie co do zpěvu dala je v jiném případě oceňována, v jejím případě ale bez výsledku. Zdá se, že výborný zpěv ani celková prezentace nestačí, je to něco mezi nebem a zemí co rozhodne jestli se otočí nebo ne. Proč se zbytečně učit písničky? Asi by stačilo kdyby každý zazpíval pár tónů a podle barvy hlasu by buďto zůstal nebo šel domů. Až tam to došlo…
@Bezík: pokyn od produkce? A ja brala, ze aspon u vyberu na slepo zalezi fakt hlavne na hlasu ? Jakoze ne : hele uz tam mame moc slovenskych blondynek a plysaku..ted dejme neco exotickeho..No to je jedno, nebudu si kazit zbytky iluzi…nebo jeste napises, ze Jezisek neni.. ☺
A ze se na sebe divaji..ja nevim, to beru vicemene jako jen show.
@Ally: O Ježíškovi raději pomlčím :D. No jo, bejvaly doby kdy to nebylo tak svázaný, že by produkce rozhodovala o každým prdu. Sranda je, že na toho „Ježíška“ pořád ještě někdo věří (viz příspěvek 31 :D). Jako možný je, že třeba takový Pepa Vojtek si ve smlouvě vyjednal nějakou drobnou autonomii, trochu to na mě dělá takový dojem, ale čert ví. Ono to bylo vždycky nějak řízený, ty „týmy“ potřebujou mít dle produkce nějaké vhodné složení, ale dneska je to fakt přeprodukovaný a je to z toho hrozně znát.
Osobně mě nejvíc z tohoto dílu zaujala Valéria, i přes značnou nervozitu podala skvělý výkon, možná díky té nervozitě to mělo tu správnou naléhavost a prožitek. Skvělé! Za mě je Valéria „one to watch“, pokud na něčem vyloženě nepohoří, tak dojde daleko.
Na druhou stranu mám i antifavoritku Anetu, nepůsobí vůbec sympaticky, má zajímavou barvu hlasu, ale písničku hrozně odbyla.
Zaujal mě i Patrik s Human, má zajímavý hluboký hlas. Uvidíme, co z toho Pepa vytříská. Simona s písničkou od Langerové taky pěkné.
Z nepostupů mě trochu zamrzela Kateřina Kolčavová, byl tam velký potenciál, nicméně si myslím, že si nevybrala úplně vhodnou písničku do soutěže, což mohl být jeden z důvodů nepostupu. Zpívá dobře, ale píseň mi k ní nesedla, když už, tak Imagine Dragons mají i zpěvnější věci než Believer.
Nicole z Libanonu, u té jsem si na začátku myslel, že je to jasný postup, dobrá barva hlasu a projev, ztratila mě někde v těch exhibicích, které se do bluesu moc nehodí a čímž to moc překombinovala.
@Bezík: Přidávám se k těm, co brání Janu K. Myslím, že má jiný temperament, než my ze severu – a v tom je to celé. Postě to tak cítí a je živel. Jaksi líto mi je P. Vojtka, občas jakoby si připadal jako z jiné planety. Jsem moc ráda, že tam je, jen kdyby měl “ koule“ občas tu mlaší generaci sprdnout.Tom že jsou porotci oblečeni stejně vychází možno i z toho, že se to asi točilo v různé dny a pak to poskládali ve střižně tak, aby to bylo vyvážené. Ale možná se pletu. A ze soutěžících mne tentokát nejvíce zaujal skotsko- slovenský Bruce Springsteen:-)
Kirschner je v pohode, prirozena, ma bozi hlas kdyz mluvi. Ve zpevu nevim, neposloucham ji. Cesi maj nejradsi kdyz nekdo jen sedi, je nudnej, nevyraznej. Divnej narod. Naopak je dobre, ze se nasi porotci snazi mit energii jako zahranicni. Na Kirschner mi vadi, ze se nechava kritikou strhnout. Ma rict na ferovku ze je prirozene energicka a jelikoz zije v zahranici, tak je pro ni prirozeny projevovat svoje emoce, zatimco my v postkomunistickych zemich se toho strachu z projeveni se musime zbavit. Jinak ta show je nuda, Voice je nejhorsi talentovka.
Tak mám konečně většího favorita – Patrika, ten se mi fakt líbil a zdá se, že i na youtube je #4 v trendech :-) Věřím, že ho Pepa nepustí, moc rád bych ho viděl v živácích. Myslím, že Pepa dobře poznamenal, že má tak nějak všechny předpoklady, aby byl úspěšný – sympatickej, vyzpivanej, rockový hlas a myslim, že bude i dost tvárnej a zvládne v battlech to, co po něm hodí. Ale kluci to nebudou mít u Pepy jednoduchý – narozdíl od předchozích ročníků, kdy měl hlavně holky, tam teď má kluky snad v poměru 5:1. Taky nemám pocit, že by jeho tým byl nějak výrazně slabší, přijdou mi všichni čtyři celkem vyrovnaní zatím.
Jinak jsem rád, že nás tu je víc, co máme Janu Kirschner rádi a nechápem, jak může to, že se nebojí odvázat a hrabe si do vlasů, někomu tak vadit. Asi mě nikdy nepřestane dojímat, že někdo kvůli tomuhle jde na fb a prostě tam napíše, že je to p*ča. No a ještě horší je, že mu to potom 200 lidi olajkuje :-(
@Anonymko: Hezky napsané! Pod to se podepisuju! :))
Rekap je venku (tentokrát však nemusíte otevírat nový článek, stačí scrollovat nahoru) :-)
Já na rozdíl od Vlada rozhodně za neotočením křesla u žádné holky brečet nebudu. :) Fakt je myslím letos už konečně na čase dát po tolika dámských jízdách prostor i chlapům aby přišli ke slovu. A ten Patrik mi přijde dost dobrý a sympatický, mě se jeho Human líbilo, taky bych ho chtěl v živácích. A Petra Juháse taky – ten by to ale u Jany mohl mít docela jednoduché se do živáků dostat, vypadalo to že je z něho celá paf. Ale zdání může i klamat, uvidíme no.
Je škoda, že je kontroverzní rekap bez fotek, bez nich u některých nevím, kdo je kdo a musel jsem si to pracně najít :-) S hodnocením rekapisty se tentokrát moc neshoduju, u všech nepostupů jsem se shodl s porotou, vždycky mi u nich něco chybělo a není to pomsta za chybějící fotky.
Dva jsem nedoposlouchal, Balog a Chaloupek, jasní aspiranti na hvězdnou pěchotu. Nebavil mě ani Juhás, jehož zpěv mi zněl přidušenej, málo rozbalenej a přitom se mi zdálo, že je na svém limitu, ač barvu hlasu má dobrou. Na druhou stranu jsem si některé pustil i víckrát. Hlavně Valérii, která má našlápnuto k tomu, aby se stala mým fanouškem, ve výškách hladila mé uši. Suroviakovou jsem podle přehnaně vzlykavého začátku taky málem nedoposlouchal, ale pak už mě bavila, má výrazný a příjemný hlas, podle mě má talent. Patrik je od pohledu sympaťák, to mu může v dalších kolech hodně pomoci.
1. Valérie zcela jasně první
2. Aneta Suroviaková
3. John Boyd
4. Patrik Zoul
@jj: Fotky doplním :-)
Edit: Fotky doplněny :-)
Jana Kirschner je boží. Pro mě nej porotce vůbec. Spontánní, vtipná, svá a lidská. Sahání na vlasy mi absolutně nevadí. Proč by taky mělo?
Vojta Dyk mě baví stejně. Nechápu, jak ty jeho fórky někdo může brát jako zesměšňování. On se léta pohybuje v prostředí, kde se lidi neustále takhle špičkujou, ta póza je hra, fórky na hraně jsou prostě fórky na hraně. Po nějaké chvíli už to naštěstí pochopil i Kali a přestal se urážet, takže za mě komunikace mezi nimi od druhého dílu ok a dokonce i vtipná.
Že se neotočili ke Kolčavové a Schwarzové chápu. Silné hlasy, ale jinak žádná přidaná hodnota. A jenom na silné hlasy naštěstí porota nebere.
@DJ Vlado: Vlado, teď nevím, jestli vtipkuješ nebo to myslíš vážně :D Spíláš porotcům, ale ti šmudlové mají podepsané smlouvy a na slovo poslouchají produkci, která má dávno dopředu vybráno, kdo postoupí a kdo ne. Oni mají jen za úkol u toho dělat divadýlko a nějak to okecat. Prostě produkce chce mít typově nějak poskládané týmy to nemůže nechat na slepo nějakým porotcům, to by to dopadlo :D Samozřejmě že kdyby to vybírali oni, dopadlo by to jistě jinak, ale pak by mohli vymajznout nějaké příběhy, které tam produkce chce a naopak tam vzít někoho nedejbože bez příběhu :D Porotci ve všech těhle soutěžích jsou jen najatí herci, nic víc, nic míň.
@DJ Vlado: děkuji za vložení fotek, takhle je to skvělé:)
Mě u Jany Kirschner vadí ta její afektovanost nepřirozenost, to hraní si na … co nechápu. Uplně se mi zprotivila a to jsem dost tolerantní… ani Dara mi nevadila, prostě takhle asi jsem si ji představovala, každej je nějakej… Ale tohle… takhle se normálně snad nechová… proč ze sebe ve 40 dělá b… Vojta je něco jako Dara… jeho chování mu je přirozené a toleruji ho, i když si myslím své. To, že vstávají ze sedadel mají jistě doporučené – povolené, ale nechápu proč. Jako jednou za celou dobu, dobře, ale skoro stále…
@Bezík: Asi to tak bude..ALE .. vyplatí se to ? Nebyl by nějaký přirozený výběr nakonec na stejno ? A když je třeba dá se nějaký příběh vymyslet skoro o každém :) viz Zuzana a maturitní ples :) Ale to jen tak pro úvahu ..nevim.. o marketing a spol jsem jen zavadila :)
@re: Ještě bych doplnila – také se mi líbily dvě vyhozené slečny a nechápu postup té méně sympatické nemakačeno, která nebyla nic moc. Také nechápu jako Vlado – PROČ se musí letos porota stále domlouvat – bud skoro všichni zmáčknou, nebo nikdo… To jsou nesvéprávní?
Vlado, já si tu Valerii pamatuji!!! Tady mě okouzlila… Je zvláštní i vzhledově… Já si říkala, že ji odněkud znám :-)
Ještě k tomu vstávání … Na mě to působí tak, že je v těch křeslech nechávají sedět hodiny a hodiny a jen při – či po písničce je nikdo nebuzeruje, tak honem vyskočí, aby se trochu protáhli :-) Pepa už si posedí rád, ten tu potřebu nemá.
A naposledy Vlado, chci se zeptat, to, co píše výše Bezík – že porotci mají podepsané smlouvy a na slovo poslouchají produkci, která má dávno dopředu vybráno, kdo postoupí a kdo ne a oni mají jen za úkol u toho dělat divadýlko a nějak to okecat – je pravda, či ne? Jaký by to pak mělo smysl se sem hlásit? Těm nadaným co nejsou vybraní to je hoodně líto a přitom vidí, že horší, ale s příběhem (ten poslední – nebudu nikdy pracovat, radši zpívat, se tedy podařil) postoupí. Porotci jsou pak u diváků za hluché, když nepustí ty co by měli a pustí ty, co si to zaslouží méně… Jak je to tedy?
@Rena: Já v tomhle směru bohužel moc spekulovat nemůžu (mám proto své důvody, ale nechci je sem psát, tak radši budu „záhadný chlapec“), ale ať už je to jakkoliv, nelíbí se mi, že příběh (který navíc ani opravdu příběhem není, nemakačenků jsou u nás tři prdele, to Zuzčin maturiťák byl aspoň opravdovým příběhem, přičemž nesouhlasím s Ally, že by byl nahraný) má přednost před talentem :-(
@DJ Vlado: No, tak pokud to tak vážně je, že si je dopředu vybírá produkce, nemělo by se spíš apelovat NA NI , aby vybírala podle sluchu – tedy kvality hlasu a zpěvu – a ne dle příběhu? Neměl by být Hlas ale právě jen o zpěvu, když se na ně poprvé porotci nesmí ani dívat?
@Rena: Tenhle dotaz bys měla spíš směřovat na Jana Lišku, ale ten bude v tomto směru ještě záhadnější chlapec než já :-D
@DJ Vlado: Nemyslela jsem,ze to bylo vylozene nahrane, spis tak,ze Zuzka zaujala zpevem sympatiemi..a nebyla predvybrana produkci..pokud tedy beru doslova Bezikovu teorii..ale protoze pak zadny HLP nemela..bylo treba ji nejaky vymyslet, jen to trochu prehnali ..ale to uz jsme tu v jinych souvislostech probirali..ale tak celkove bych rekla ze pravda bude nekde uprostred ..☺nebo teda cim dal bliz te komerci😕
@Rena: Apelovat, apelovat … :D Produkce všech pořadů mají jedinou modlu, sledovanost a tomu vše podřizují. Bohužel, v současné době všude začala převládat víra, že vše je potřeba mít pod 100% kontrolou. Že to tím przní, protože ona je ta „řízenost“ hrozně znát, to nějak přestali chápat. Jestli to někdy pochopí, že méně by bylo více, těžko říct. Já bych si tipnul že ne.
Jsem hluchá a nebo ten první soutěžící byl dost hvězdná pěchota? kromě refrénu, ale ten samotnej už to nezachrání..
@Jana2: nejsi, bylo to slabé. To, že si tam pak něco zařval, tím to nezachránil.
Tak od Debnárový jsem čekala mnohem víc, od Superstar se teda moc neposunula :-/ škoda, když jsem ji tam viděla, tak jsem myslela, že to bude pecka…no a nebyla. Fakt se divím, že se vůbec někdo otočil.
Zdá se mi to, nebo mají hlasy upravené při zpívání AutoTunem? Už minule jsem si všiml, že ty hlasy divně vibrují :/
Od Debnárové jsem také čekal mnohem víc. Ani se nezbavila toho těch grimas, co jí tuším vyčítali už v Superstar, nehledě na pochybnou anglickou výslovnost. Možná, kdyby ji u toho i viděli, tak ji dál ani nepustí. Pěvecky jsem tam taky nezaznamenal progres, takový průměr, čekal jsem víc.
Parčiho si taky pamatuju už ze Superstar a tuším byl mezitím už i v Talentu. Despacito zvládl, zase to asi není tak jednoduché zazpívat, ale neočekávám, že by postoupil někam daleko. Divil bych se, kdyby přežil další kolo.
A další pěchota je tahle blondýna…ajéje.
@VojtaP: Parči je tak nesympatickej, že i kdyby zpíval jako Bůh, tak z něj hvězda nebude.
@Jana2: asi tak.
Šansoniérka si na svůj hlas vybrala příliš velkou kládu. Bohužel, je to hodně o výběru.
@VojtaP: to jo, nemusela by být špatná, ale v téhle písničce to byla tragédie, ten hlas vůbec nestačil…jinak dneska celkem dost špatných výkonů :-/
Dnes se mi libila sestrenice Ales Winner Adriana a Jakub Moulis, ostatnich si nepamatuju. Celkove ale nejslabsi dil zatim.
Debnarova byla horsi nez v superstar. Prekvapilo me, ze tak zkusena zpevacka neumi odhadnout sve sily a vybere si song, ktery ji vubec nesedl. Jeji sila nikdy nebyla ve velesongu, ale spise song ve stredni poloze, zalozeny na emocich a romantice. Mimochodem nebyla tam vendula prihodova jako kamoska jedne ucinkujici? Se mi to nejak zdalo…
I pro me to byl dneska nejslabsi dil. Libila se mi Adriana, moc pekne zabarveni hlasu a obrovska sympatacka, ocekavam dlouhe trvani v soutezi a poprve me napadlo, ze by to mohla bejt i vitezka. Je proste dobra, jen ocekavam, ze to bude povinna cetba k fandeni, a to neni nic pro me. Pak se mi jeste libila ta s dredama, zajimavej typek.
Zatim ma pro me nejsilnejsi tym Pepa Vojtek. Opet stejna situace jako v predchozi rade, Ze zacatku to vypadalo, ze Pepa posbira zbytky a pak mel tym snu. Letos uz ma pro me nekolik zajimavych soutezicich Nic, dredarka, Adriana.
Pepa uhodil jackpot a ja mam hlavni favoritku po dnesku asi jasnou :-)
Za mě nejlepší Adriana, hrozně sympatická, přirozená a zpívá na úrovni. Celkově takový class act a síla, se kterou budou muset ostatní počítat, za mě spoleně s Valérií prozatimní favoritky mezi holkama. Souhlasím s Monikou, že Pepův tým může být nakonec dream team. Jen aby z toho pak nebyl masakr, až přijde na třídění v KO a soubojích.
@VojtaP: Mně překvapilo, že jsem nemohl Kristýnu poznat. V Superstar se mně líbila – takový sympatický žabec.
Mam ve zvyku si po kazdem dile pustit na YT soutezici co me zaujali v jinych vecech. To jsem udelal i s Adrianou a musim rict, ze to nadseni co ve mne nechala po odvysilani Hlasu ase uz zmensilo. na Yt ma nekolik veci, prijde mi jako uplne jinej clovek, nez ten v Hlasu. Treba tohle je za me hrozna nuda a sotva prumernej vykon s nezajimavym hlasem. Pokud takhle bude zpivat, klidne muze predcasne vyletet. https://www.youtube.com/watch?v=hk_XiSEvuVw
Mě včera docela zaujal 20letý Kuba – šla z něj energie. Také Veronika Vrublová – barva hlasu , slovenská písnička. A jako asi každého příjemná a hezká 17tiletá Adriana. Na její nízký věk v tom byly emoce, cit, čistota – na to, že ještě nikdy veřejně nevystupovala – úžasný.
Také bych se ke včerejšímu vesměs nepovedenému dílu vyjádřil, ale nechám si to pod nový rekap, kde se zákonitě musí minimálně jeden z autorů rozvášnit :-D
@VojtaP: Co se týká týmu Pepa, tak s bych s tebou a Monikou souhlasil. Pepa už teď může mít ve finále celkem solidní dream team Adriana, Patrik, Nic+někdo (pakliže budou týmy do live shows čtyřčlenné). Hlavně ať se neopakuje situace Darta, ale Pepa u toho naštěstí většinou celkem přemýšlí a za ty dvě řady Hlasu jsem s ním zřídkakdy nesouhlasil – za předpokladu, že si to rozhoduje aspoň trochu sám samozřejmě :-)
Hlavně Adriana a Patrik mají potenciál být u diváků v live shows hodně oblíbení, jsou to takový ty přirozený usměvavý typy, co pro ně lidi hlasují, s nimi má Pepa imho velkou šanci na vítězství. Už teď se ale děsím, jak poskládají ty dvojice na souboje/k.o…..
trish (14.47)
Kdybyste chteli neco vedet o krasne Adriane, clanek z roku 2010 :-). Z kacatka se stala hvezda. https://prostejovsky.denik.cz/galerie/foto.html?mm=cirkus_berosini_vystoupeni_rodina_201003115&back=338598647-2604-59&photo=1
(přesunuto z Masterchefa)
Na FB hodně lidí mluví o Adrianě jako o jasné vítězce. Tak uvidíme jestli bude Tomáš zase už nakonec zklamanej:-))
Moje Top 3 za včerejšek :
1 Lukáš Zeman – Skvělý zpěvák a muzikant s krásným hlasem a přitom bez profi zkušenosti. Pro mě jeho vystoupení bylo nejlepší nejen ze včerejšího dílu ale bylo zatím i jedním z nejlepších letos celkově. Vůbec nechápu že se tu o tomhle skromném sympaťákovi nikdo z vás ani nezmínil a místo toho tu opěvujete zase někoho úplně jiného ale já lidem z Panáčka nikdy moc nerozuměl. Pro mě určitě horký favorit pokud ho Jana nezařízne v soubojích. Ale obávám se že dopadne jako kdysi Hnilica a moc daleko se nedostane no, tyhle show už prostě podobným týpkům úspěch nepřejí a je to obrovská škoda.
2 Jakub Moulis – Tak tenhle kluk je hvězda na první pohled i poslech. Na svůj věk má neuvěřitelný hlas a opravdu skvělou barvu, navíc je i hodně charismatický. U Kuby věřím že by mohl dojít daleko pokud se dostane do živáků.
3 Jaroslav Parči – Jardu si pamatuju ještě z dob třetí české Superstar a mrzelo mě tehdy že mu účast ve finálových kolech těsně unikla na úkor hezounků jako byli Burket nebo Lasota, rozhodně byl lepší zpěvák než oni ale hold hlasy pubin ho tenkrát zařízly. On je trochu kýčař a není to úplně vyloženě šálek mojí kávy, na to je moc přeslazený ale zpívat vždycky uměl a s lety se jeho pěvecká technika ještě vylepšila. Takhle skvěle a energicky vystřihnout Despacito, tak za to ho prostě musím dát do Top 3 protože ten song je dost těžký na frázování a to on zvládnul levou zadní. Navíc jak tu někdo psal že je nesympatický, tak mě naopak přijde dost přátelský a sympatický. Já bych Jardovi dost přál aby se dostal do živáků protože pro mě je zajímavý ale jeho šance na úspěch u Kaliho vidím jako velmi malé až skoro žádné. Konkurence je zkrátka příliš velká a Jarda je sice skvělý ale nijak extra osobitý zpěvák. Přesto sem ho do té top trojky musel dnes dát.
@Tomáš: Ty seš fakt misogyn :D Raději tucet průměrnejch chlapů než jedna skvělá baba :D
Ti co se mi už do Top 3 nevešli ale taky pro mě byli zajímaví :
Veronika Vráblová – sympatická baba, krásný hlas. Nechybělo moc a měl bych ji v top trojce
Danny Leden – Ano pěvecky v tom dost plaval ale prostě tam něco bylo, musel sem s Kirschner souhlasit. Zasloužil si ještě šanci i když si myslím že příští kolo pro něho bude konečná. Je to začátečník a skoro amatér ale podle mě má talent a jeho barva hlasu není vůbec marná i když se spoustou zpěváků v soutěži se samozřejmě vůbec měřit nemůže.
Karolína Koleková – Tohle byl těžký haluz, vypadá jako mimoň ale ten hlas a jeho barva, to byla skoro bomba. Mohla by mít v soutěži budoucnost.
Naopak kdo mě nezaujal vůbec
K. Debnárová – Když to dlouho vypadalo že se jí nikdo neotočí, tak sem byl rád. Bohužel se nakonec koučové otočili ale snad tam dlouho nebude. Byla už ve finále Superstar a ještě zpívá vykopávkoý song od Beynce, který zpívala ve výběru naslepo prvního Hlasu vítězka Bagová. Zkrátka zbytečná soutěžící, zbytečné vystoupení, nemůže přinést vůbec nic nového. Nebavila mě tenkrát ani dnes.
Adriana Bessogonov – Tak tohle mě vůbec nezaujalo a to měl být zlatý hřeb večera, kterému je věnován největší prostor? A ještě je považována zase za budoucí vítězku? Pro mě naprosto nudný a zastaralý projev bez špetky dynamiky, barva hlasu pro mě fádní a nezajímavá. Nuda, nuda a nuda. Že by další Emma Drobná? Ale ať si klidně vyhraje další baba a klidně i takováhle když to někoho pořád dokola baví, já tomuhle nikdy holdovat nebudu.
Jinak Kirschner už mi tentokrát nepřišla tolik protivná, možná fakt nakonec nebude zase tak nesnesitelná a bude se zlepšovat. A že by to byl nejslabší díl? No nevím, to je asi taky čiště subjektivní pocit každého diváka.
@Bezík: Sorry ale Lukáš a Jakub mi teda fakt průměrní nepřijdou. Možná u Jardy by se o tom dalo polemizovat ale jeho pěvecké kvality jsou nepopiratelné a Despacito odfrázoval skvěle, proto sem ho tam musel dát. A navíc je to zkrátka můj názor. :-)
@Monika: Vendula Prihodova?Kdovi..ale to by asi nejak prodali..nebo nam to Vlado prozradi..:)
Mne zas ten kytarista z koupelny :)pripominal Vlastu Horvatha necim, asi oci..ale ten uz se asi prihlasit nemuze, ne..?;))
@Petra: Jo taky mi Lukáš trochu připomněl Horvátha, tak na tom asi fakt něco bude. :D Kéž by taky vyhrál ale to se nestane.
@Petra: Trochu podoba a podobná barva hlasu s Horváthem tam ale fakt je když jsme si toho všimli oba.
@Tomáš: Souhlas, Lukáš s kytarou taky nebyl marnej, jen jsem si na něj nevzpomněla…
@Rena: Ten teda vůbec nebyl marnej, spíš naopak. Já si zas skoro ani nevzpomenu na tu Adrianu, kterou tu všichni tak opěvují. Když už bych měl vyzdvihnout holky, tak se mi daleko víc líbily Veronika Vráblová a Karolína Koleková ale zrovna Adriana mě tedy fakt nezaujala. A ta bývalá holka Danny Leden není marný, bavila mě jeho energie a charisma na pódiu, má i pěknou barvu hlasu. I když Danny asi vypadne hned v dalším souboji, tak mě bavil daleko víc než celá Adriana. Každopádně ale Top 1 tohoto dílu a možná zároveň i celkově Top 1 společně s Janem Nic je pro mě Lukáš Zeman.
A už si Adriany začíná všímat média.
https://www.funmagazin.sk/na-postup-stacili-2-sekundy-spoznali-sme-vitazku-hlasu-cesko-slovenska/
https://hitky.sk/nova-favoritka-sou-the-voice-po-speve-adriany-prisli-slzy-aj-horuce-bozky/
@Prochor: Já si jí nevšímám vůbec a to jsem taky médium.
Nejdůležitější otázka stále zůstává nezodpovězena! Vstoupí Adriana do klubu Vladových lolitek, nebo snad ne? :-)))
Viděno opět ze záznamu. Jsem nemile konsternován, až zhnusen. Mé naděje se rozplynuly, za což může tento čtvrtý díl, který byl pro mě zatím jednoznačně nejslabší. Respektive soutěžící byli nejslabší, přičemž by byla sranda, kdyby se z této skvadry někdo stal vítězem. Ale co není, může bééét, Maryšo! Naděje samozřejmě umírá poslední, jinak by tyto soutěže dávno skončily na smetišti dějin, jako mnoho jejich (bez)nadějných zpěváků.
Jakub Moulis – Ohromný sympaťák plný entuziazmu, na první pohled pohodář, který nepotřebuje srdceryvný příběh a… pomekával, prostě se jeho ze začátku poslouchatelný hlas proměnil na jakési mečení, já tohle nemusím, přitom bych mu tak rád fandil, fňuk.
Veronika Vráblová: „Byla jsem flegmatik, máma puntičkář.“ – Překlad = „Jsem líná jako veš a je mi zatěžko zvednout zadek a hnout doma prstem, o to víc na to házím bobek, když mě o to poprosí vlastní mutr.“ Nesympatické stvoření. Zádrhel prvního dojmu tkví v tom, že ho můžete udělat jen jednou. Sorry, jako. Hlas pěkný, ale nebude můj fanoušek.
Debnárová – Zase další stará známá, kterou si nepamatuju :D A nezapamatoval jsem si ji ani teď. Ve výškách místy dokonce nepříjemné zabarvení. Chybí tomu, co vlastně? Šťáva, drajv, charisma? Prostě mimo, mísu, síť, drát, přestaňte mě už … Chtělo by to něco osobitého a ne tohle nevýrazné cosi. Děkuji!
Parči – Že jsem nedržel hubu, když jsem říkal, že by to chtělo něco osobitého! Stejný, dokonce výraznější, problém jako u Jakuba. Mečení, bečení, hékání, békání. Místy falešné nápěvky, či co to bylo, když tam chtěl zandat na pána Kde spal jsi to? Frázování? Kde? Nosisko a zastřeně neidentifikovatelné hlasisko. Těžká píseň to je určitě, a jak je vidět do lasa chytí tě. Asi ho to přiškrtilo, no, pak to takhle dopadá.
Zeman – sympatický otec, muzikální typ, někdo komu budu určitě fandit, ale náhle… to už ale nemyslíte vážně, anebo za to můžou repráky či můj (ne)sluch hluch? Co je to zase za mekem lajznuté výšky? Hlubší polohy dobré, ale moc jich teda nebylo.
Cibula – Jediný nepostupivší, který mě mrzí. A proč? Protože tam byl dnes jediný chlap, který neměl v jistých polohách nepříjemně umečený hlas. Prostě tak to vnímám. Bylo to příjemně poslouchatelné, mělo to spád, Sheraan je jemný a zesiluje pomalu, to se povedlo i tomuto účinkujícímu. Postupně gradující přednes. Holt té paní před Dykem nebyl asi sympatický, tak zakývala hlavinkou a ach jo, pořádnej chlapskej hlas a vyhodí ho zas.
Radka – Asi nejsem normální, ale v tomto případě s tím mám opačný problém než u chlapů. Ve výškách zajímavý poslouchatelný silný hlas, v hlubších polohách naprosto nezajímavý, takové nijaké, nic, co by stálo za delší pozornost, než co bylo viděno na kastingu.
Šansoniérka Barbora – Děkuju, že nepostoupila, jedině dobře. Na Šanson se spíš hodí vzhledově než hlasově. Žádná síla v hlase.
Leden – Stejné jako v předchozím případě, slabý hlas, zas. Ale některá místa byla dobrá, celkově se ale opět žádná sláva nekoná. Mohl by být ale adept na from zero to hero, i když spíš ne, uvidíme. Když se někdo dokáže rapidně zlepšit, je to kolikrát zajímavější než nudná dokonalost.
Adriana – Místy to znělo až operně, jako nějaká diva. Aha, tak slečna hraje divadlo. Je to vidět, možná by u něho měla zůstat, protože ta redundantní teatrálnost přednesu zpěv spíš kazila. Přitom největší emoce by měla umět vyjádřit tou písní, ne? Minulé díly měly lepší zakončení v podobě možného vítěze. Za mě tohle ne.
Tak jsem se vyplakal, zamáčknul slzu a budu doufat, že to přístě bude lepší, anebo taky ne, ale co už… this is the Voice! (To zas bude!)
@yeey: Odpovím ti takhle: favoritka ano (spolu s Luckou Večeřovou z prvního dílu pro mě z holek jasně nejlepší), srdcovka zatím ne :-) Adrianu mám v mém osobním žebříčku na úrovni loňské Karmen, tzn. pěkná holka, ale vypadající na svůj věk starší, zatímco ty moje nejoblíbenější lolitky vypadaly bez ohledu na věk naopak mladší (jedinou výjimkou byla GG, ale ta byla fenomén, což Adriana při vší úctě zatím není), to už blíž má ta Lucka V., i když to můj superideál taky není :-)
@DJ Vlado: Díky za objasnění :-) Za ty roky už mi funguje detektor Vladololitek dobře, ale tady jsem si nebyl jistý :-D
Jinak já jsem tedy hlavně zvědav do jaký míry je Adriana rockerka, jak říkala, nějak mi tohle pořád nesedí, ale rád se budu mýlit :-)
mne sa páčila Karolína
Tak jsem to konečně sjel ze záznamu, nuda nuda, šeď šeď. Za mě by postoupila jen Adriana (protože je asi fakt normální) a ten úplně první kluk co nepostoupil. Všechno ostatní bych vyhnal ;-) Co to v tý produkci sedí za voly, to by mě opravdu zajímalo :D
Ještě jedna poznámka, Parči se svým Despacitem je zatím suveréně největší WTF mezi postoupivšími. To už si z nás produkce fakt dělá srandu :D
Adriana je fajn, a spievala song, na ktorom sa dá vyhrajkať aj citovo aj technicky..uvidí sa, čo spraví s inými pesničkami
U Karolíny ma prekvapilo jej striedanie farieb len tak btw….na 16 rokov kalap dole. Hádam to nebude len dokonale nacvičenyý song a na povinných jazdách splasne.
Z chalanov som si zapamatala toho speváka z kúpelne, pekný hlas, hoci tam boli chyby no a Despacito ma pobavil :-) A ešte jeden mal príjemny hlas, ale sa mu neotočili, …zrejme lebo pre produkciu nebol dosť atraktívny ?
Tú, čo chválili za SK song od Smatanovej síce bola v pohode, ale čo potom tá z prvého dielu, čo vystrihla Baladu o poľných vtákoch ? Neotočili sa aj napriek slovenčine a zrejme to Janu mrzelo, ked za ňou bežala. …podľa mňa majú od produkcie nejaké odporúčania sa neotočiť . Asi jej nešla na predkastingu angličtina, alebo sa nehodila marketingovo, neviem. A ešte jeden chlapík v 1.časti, taký starší ženatý s dieťatom spieval parádne s krásnou farbou a tiež nič.
Jana Kirschner pre Plusku :
„Dnes som si pozrela nejakých ľudí, ktorí nepostúpili a povedala som si, že sme fakt asi hluchí…Všetko je iné, keď tam sedíte. Tým nás nechcem obhajovať, ale je to jednoducho tak. Vyberáme tých, ktorí sú nám v časovom limite 90
sekúnd v niečom blízki a vieme si s nimi predstaviť pracovať ďalej.“
svyyju https://github.com/RCSCapitalPartners
Ja to mam tak, ze na poprve me strasne malo lidi dostane. Elisky jsem si vubec nevsimla nejdriv a pak jsem si ji zamilovala. jste tu jeli Karolinu, tak jsem si ji vyhledala na Yt a strasne se mi tam libi, o dost vic nez Adriana. Pusobi jako vyzpivana zpevacka, sebejistej projev, zadna nervozita v 16. Doporucuji tohle od cca 7 minuty. to me uplne dostalo ve slovenstine, mam asi novou favoritku v soutezi. https://www.youtube.com/watch?v=rnOCp4XQWfY
@Monika:
vďaka, že si to sem dala, práve teraz mám chvíľu čas si to prejsť …, no super je to zaspievané, viac sa mi to páči ako originál od Knechtovej
@Monika: @dolores: Karolína se mi taky moc hlasově líbí, škoda jen, že vypadá jak vypadá (i když v tom videu bez ofiny a těch komunistických brýlí výrazně líp), takhle to moje srdcovka bohužel nebude :-(
@DJ Vlado: no mne vôbec nevadí ako vypadá :-D, a tieto bacuľky ak chcú preraziť musia ukázať násobne viac ako štíhle krásky .
Príklad je Adele, kvôli kilám sa nevzdala a dnes je to PANI speváčka
Tiež by som bola rada, keby už konečne vyhral dáky chalanisko, ..:-)) ale v Hlase či Voice ma akosi vždy viac ťahalli baby, v Superstar chlapci .
Checkla som si ešte 2 chalanov, čo ma tu zaujali a to Patrik Zoul -krásne výdatné spodky :-D a ešte sexy hlas Petra Juhása , ten ma tiež dostal aj tým, že sem tam mal ten hlas tak jemnučko „nakřáply“
Aj NICov chraplák je dobrý, ale to nie je celkom moja parketa títo drsňáci
Komu nemôžem prísť na chuť je Dominik Hanza aj keď výborne napodobnil Klusa a má bezpochyby talent, pôsobí na mňa dosť presladene.
moderátorka Mária Čírová je podľa mňa fajn, mám ju rada (hoci vtipom a invenciou asi oplývať nebude), ale blbá ako tie modelky predtým nie je
@dolores: Ale jo, já to beru, a je i dobře, že existují i prostorově výraznější zpěváci (obou pohlaví), ale holt srdcovka u mě může být jen lolitka :-D Na druhou stranu mezi muži mám své oblíbené tlouštíky (Rag ‚N‘ Bone Man, Robo Šimko), dokonce jeden se tam objevil i letos (Lukáš Vincler), takže to mám asi dělené genderově :-D
@dolores: A vlastně i herce mám oblíbené tlouštíky, viz. moje Top 2 českých herců (Hrušínský a Vinklář), takže k nim asi celkově tíhnu, což je částečně tím, že sám nejsem nejštíhlejší :-D
Tak sem si tu Adrianu ještě schválně taky znovu pustil a – NE. Za mě prostě nuda, hlas nijak zvlášť zajímavý a celé to vystoupení bylo takové usedlé a starobylé. Absolutně nechápu její favorizování. Já si ty lidi většinou po prvním shlédnutí v televizi hned podle jmen nepamatuji a když jste ji tu v pondělí chválili do nebes, prvně sem si myslel že máte na mysli Karolínu nebo Veroniku. Adriana pro mě fakt nic extra nebyla. Pokud vyhraje tak vyhraje, vůbec nic se tím pádem nezmění ani letos a zřejmě už nikdy ale mě to nepřekvapí. To už bych byl milionkrát raději kdyby Voice vyhrál Parči, který tu některým přijde směšný. Mě už přijdou směšné tyhle divy co každý rok vyhrávají a chtělo by to letos už konečně razantní změnu, leč vůbec fakt netuším jestli ta změna přijde. Jestli letos nevyhraje chlap, tak už vážně nevyhraje chlap nikdy.
@Valamin: boží!!!
@DJ Vlado: Letos si koukám budeme konkurovat v potravním řetězci :D (Lucka + Adriana)
Budu tvrdá opozice těm vašim Adrianám atd. Ať je letošní GF dvojice Lukáš Zeman a Jan nic. A sem zvědavý jestli vůbec aspoň jednoho z nich pustí produkce do živáků protože koučové o tomhle fakt nerozhodují.
@Tomáš: To můžeš bejt co chceš ale děvčata to stejně zase zválcujou ;-) Chlap by musel bejt sakra extra třída, a by to vyhrál a takovej tam zatím není.
@Tomáš: Jen si dej pozor, aby ti Scalex nedal ban za fandění člověku s příjmením Zeman :-D
@Bezík: Tak my jsme se většinou shodovali na favoritkách (s výjimkou Tváře) :-) Ještě tam mám jednu takovou černou kobylku, kterou jsem identifikoval na FB a do které vkládám určité naděje, ale radši nebudu předbíhat :-)
@DJ Vlado: Tak to se nechám překvapit ;-)
@Tomáš: tak ti dva urco nedojedou do zivaku, jsou oba cesi, a hodne nevyrazni. Mozna kdyby zpivali jako tenhle nemec : Bon Jovi-Bed Of Roses (Matthias Nebel) | The Voice of Germany 2018 tym by se totalne odlisili od ostatnich a pak bys mohl premyslet nad live shows
@Petr: Tak to je borec! Tak tomu bych taky fandila.
@Rena: nebyt debilnich popsongu, mel na vitezstvi. skoncil v semifinal na pisni Wrecking Ball
Uff ten Nemec je silenej, hroznej projev, hroznej udo, vubec se nedivim, ze vypadnul. ja bcyh se ani neotocila, smyslem souteze je predvest svuj originalni hlas a ne napodobovat Bon Joviho, total karaoke.
@Monika: je tam Jona slyset, to uznavam, spis jsem chtel poukazat na schopnost pracovat s hlasem, z kluku v nasem Voicu tam zpivaji vsichni stejne, sem tam dlouhy ton z ktereho se koucove podelaji a pak nastoupi holky a drti je
@Bezík: @Petr:
A čím je holky drtí? Čím je zválcujou? Já si Lukáše Z. pouštím pořád dokola a to vystoupení bylo úžasné. Naopak ta Adriana mě absolutně nudila a byla pro mě nevýrazná. Ono je to všechno strašně subjektivní. Bohužel pro mě asi hlasující cílovka Hlasu a taky produkce to budou vidět spíš stejně jako vy než stejně jako já, takže mě zase pšenka nepokvete. Ale už si z toho po tom všem ani nic nedělám kromě toho že ty nespravedlivé konce skvělých chlapských zpěváků fakt zamrzí a ty pořád dokola se opakující vítězství bab a hlavně ta jejich protekce už jsou totálně otravné. Asi už tyhle soutěže nejsou pro mě.
A mimochodem letos tam zatím bylo fakt víc lepších chlapů než bab, na to dokonce v minulém rekapu upozornil i DJ Vlado a to už je co říct. Tady si zase někdo vaří z vody a píše si co se mu zachce a co se mu líbí, něco co by byl rád aby to tak bylo. Jestli budou mít baby zase navrch, tak to bude jen a jedině kvůli produkci že ty chlapské borce prostě zase zařízne a ženským budou dělat tlačenku. Slepý divák na to pak bohužel slyší jako stádo ovcí. O ničem jiném tohle není. Je jasné že když tam Zemana nebo Nic nebudou chtít, tak jim dají něco na čem pohoří, aby je pak mohli bez problémů vyřadit. Kdyby je tam naopak chtěli, tak jim budou dávat songy které jim sednou a na kterých budou zářit tak jako to dělají tak rádi u holek. Tahle manipulace je bohužel strašně silný nástroj a slyší na něj skoro všichni. Takže nemůže být ani řeči o tom že by baby zase zválcovaly chlapy. Jestli chlapy zase někdo zválcuje, tak to nebudou baby ale zase jako vždycky produkce potažmo pak tou masivní tlačenkou ovlivnění diváci. Takže asi tak.
Ahoj lidi, tady „kytarista z koupelny“ :) děkuju za pochvalu i kritiku. Jsem dlouho-dlouho-dlouholetý čtenář Panáčka, některé řady pěveckých soutěží v minulých letech jsem ani neviděl v televizi, jen četl rekapy tady, takže rovnou i využiju příležitost a poděkuju za tenhle web, za lidi, kteří píšou články i za komunitu, která diskutuje.
@Tomáš: Díky za hezká slova, až jsem z toho skoro v rozpacích :D Věřím, že bude v budoucnu příležitost poděkovat i nějakých hudebním dárkem.
Asi nemusím říkat, že se mimo veřejně známé věci nemůžu k ničemu vyjadřovat. Ale obecně a v náznacích, k ideálním výkonům jsou většinou potřeba ideální podmínky. Ne vždy je máte :) V záběrech z rána jsem měl dvě děti, při vystoupení už jen jedno a ve Voice Zone jsem říkal, že už není úplně málo hodin a že pocit, který u mě převládá je únava. Závěr ať si udělá každý sám. Zvlášť jestli jsou mezi čtenáři rodiče, pochopí :)
Věřte, že sám mám ke svému vystoupení výhrady, i kdyby mi milion lidí řekl, že to bylo dobré. A pořád se cítím nesvůj, když mě někdo chválí. Jsem hodně sebekritický člověk, možná by se dalo říct, že i perfekcionista, je to nejspíš i hlavní důvod, proč jsem se rozhodl jít se svou muzikou a se svým vystupováním na veřejnost teprve teď. Kdykoliv jsem totiž dřív něco vytvořil, vždycky jsem na tom našel nějaký nedostatek, kvůli kterému jsem to zavrhl a zavřel do šuplíku. Teprve s věkem jsem pochopil, a učím se s tím žít :), že takový přístup nevede k cíli.
Chci ještě říct, že The Voice je skvělý formát v tom, že poskytuje prostor velkému množství zpěváků. Skoro bych řekl, že z jistého úhlu pohledu se v něm nedá neuspět, jestli mi rozumíte. I ti, kteří nepostoupí z Blind Auditions, s tou pozorností lidí můžou pracovat dál. Reálně se rozhoduje o úspěchu a neúspěchu stejně vždycky až po soutěži. Tam každý teprve ukáže to nejlepší ze sebe, protože si připraví nejlepší možné podmínky sobě na míru. Takže klidně lidi, kteří v show září, můžou snadno a rychle zapadnout, a naopak lidi, kteří neuspěli, můžou přijít s něčím zajímavým a převálcovat ostatní.
P.S. Pokud by vadilo to moje příjmení, tak jsem prostě Looky … anebo „kytarista z koupelny“ taky přežiju :D
@Tomáš: tak kdyz si porovnam tveho Lukase Z. treba s tim typkem z nemeckeho Voice tak ve vsech ohladech nechapu jak si to muzes vubec poustet 2x.
1. slaboucka anglictina
2. spatne frazovani
3. hodne falesnych tonu( mozna trema)
4. preskakovani hlasu
Porad mas ve hre Kapitana a pristi nedeli pribude zas nekdo zajimavy.
@Looky: Ahoj Lukáši! Mám na tebe jednu malou otázku: Jsi ten stejný Lukáš Zeman, který se před necelými 12 lety objevil ve třetí slovenské SuperStar (btw. mém nejoblíbenějším ročníku našich talent shows EVER) a vypadl v prvním kole divadla, kde jsi zpíval až v poslední pětičlenné skupině? Pokud ano, tak obličejovou podobnost tam vidím, přestože jsi změnil účes (což za tak dlouhou dobu není nic divného), jen mě zmátlo, že jsi Čech, zatímco tehdy jsi zpíval slovenskou píseň (Vráť trochu lásky medzi nás), pokud si dobře pamatuju :-)
Jinak se omlouvám, ale do Top 3 za tento díl se mi nevejdeš (tentokrát tam mám 3 holky), tvoje barva hlasu není můj šálek čaje stejně jako nebyla u Vlasty Horvátha, ke kterému jsi zde přirovnáván :-)
A co se týče tvého příjmení, to byl jen vtip na mého kolegu rekapistu, který bytostně nenávidí tvého jmenovce z Hradu :-D
@Tomáš: No po minulém díle, ve kterém mě zaujaly jenom holky (Adriana, Karolína a Veronika) se to zase vyrovnalo, takže teď to vidím tak 50:50 :-) To víš, kdyby se to tam hemžilo lolitkama a mezi kluky převažovali bieberoidi, žádnou větu o dominanci kluků bych z klávesnice nevypustil :-P :-D
@DJ Vlado: wow, klobouk dolů. Ty jsi fakt znalec nad znalce. Jj, byl jsem to já :) Tam to v tom divadle byl teda spíš Survivor, čekání ještě brutálnější než teď a snad i bez možnosti jidla, aspoň co si pamatuju. Ale je to už dlouho. A mám to podobně, je to i jedna z mých nejoblíbenějších řad.
Neomlouvej se, hodnoť podle sebe, proto to tady rád čtu ;)
@Looky: Díky, že jsi se sem ozval, osobně mě tvoje vystoupení zaujalo z nedělního dílu po Adrianě nejvíc. Opravdu skvělý výkon, ztotožňuji se s tím, co zaznělo od koučů, jo a syn je sympaťák :-)
Gratuluju k postupu! Jen to jméno :-D Vlado si dělá srandu, ale mě se taky obrací žaludek a otevírá kudla v kapse, jen to slyším :-D Za to ale může jinej Zeman, než ty :-)
@Looky: Ahoj, vítám tě mezi námi. Dej mi jako dárek že The Voice vyhraješ a nebo aspoň že se dostaneš co nejdál protože to by mi udělalo tu největší radost ze všeho. :-D :-) Ale ne samozřejmě, dělám si jen srandu…vím že tohle zrovna není ve tvojí režii a moci a že to nemůžeš ovlivnit. Ale opravdu si mi přišel z těch letošních soutěžících jako jeden z nejlepších, ne li zatím ten úplně nejlepší…fakt si to zpíval srdcem no a skvělá barva hlasu. Ale je to dost subjektivní, řada lidí to třeba bude vidět jinak a proto se nebudu divit jestli se ani do živáků nepodíváš, naopak s tím spíš počítám protože já mám vždycky smůlu na favority. Ale přál bych ti to no, tak uvidíme jak to dopadne. Každopádně zlom vaz a co nejvíc štěstí v životě i v hudbě ať už v soutěži a nebo i mimo soutěž. :-)
Nebojte, moje nenávist k hradní sebrance zůstává pouze na oněch konkrétních lidech, jmenovcům se nemstím ani v rekapech. 8^)
@Looky: Jé to je fajn ..to já asi přišla s tím kytaristou z koupelny ..to byla jen taková zkratka…nemám moc paměť na jména ,tak dobře, že to bereš s humorem ..:)
No a ještě mi tam koukám naskočilo z mobilu pravé jméno..když jsme u těch odhalení :) / kdysi kdesi byla Petra samozřejmě obsazená, tak jsem si na Ally zvykla..:)
Každopádně držím palce taky .. jako jsem i V.Horváthovi :)
A k tomu shonu atd ..no zrovna jsem přemýšlela , že mají fakt ti porotci od začátku jedno oblečení ..:) tj ani se nestačili převléct aspon v půlce dne ,aby to vypadalo..plus někdo tu myslím dával podobný komentář Jany Kirschner ,jak to bylo narychlo..takže to asi je tak jak je ..
Já myslím, že stejně jak nepochopitelně nabírají koučové lidi do svých týmů, tak nepochopitelně je budou i vyřazovat. Takže předvídat něčí postup nebo vítězství nejde. Nevíme, co koučům kdy přepne v hlavě.
Nahodou Luky ma super prijmeni, v jakekoliv podobe :-)
Rekap je konečně venku (zatím jen moje část, Scalex tu svoji přidá co nevidět) :-)
Ježiš to jako vážně ještě 3 výběry naslepo? :-( Vždyť to je stejně o ničem sledovat ty nepostupy. Mně osobně žádné potěšení pohled na ty zklamaný obličeje zpěváků a jejich příbuzných nedělá :-(
Moje část rekapu přidána.