Panáček v reality show

Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS

středa 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Lenka Hrůzová vs. Marek a Tomáš – Linkin Park / Numb (video Souboj Hlasu 2014)

7. Květen 2014 | napsal(a): | reality show: Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS

[singlepic id=9034 w=615]
Než za pár hodin začnou další Souboje v rámci Hlasu ČeskoSlovenska, tak malá ochutnávka, jak si poradili Marek a Tomáš a Lenka Hrůzová se skladbou Numb od Linkin Park. A klasická otázka, kdo myslíte, že zvládl tento souboj lépe? Koho si Majk Spirit vybere do další fáze Hlasu?

Souboj Hlasu: Lenka Hrůzová vs. Marek a Tomáš (video)

SUNíčko

Ten, který kolem roku 2005 měl trochu více času a tak ho napadlo, že spustit si bložínek o reality show, které tehdy začaly vtrhávat do českých i slovenských televizí, bude dobré na ukrácení času. Dopadlo to, jak vidíte. Panáček v reality show žije dodnes, když už to rozhodně není one man show, ale výtvor mnoha autorů, bez kterých by to skutečně nešlo. Chcete mě kontaktovat? Pak sunicko[at]centrum[dot]cz Díky.

Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS

Diskuze k článku

Počet komentářů: 252
1
Tomáš
Reagovat

Tak nevím. Sučik a Lacko se do toho opřeli a chvílema i Lenku přeřvali. Ale stejně zněl její hlas dobře a měla by postoupit ona pro větší perspektivu. Pokud fakt Lenka vypadne a ani si ji nikdo neukradne tak už z toho fakt bude fraška ve které vůbec nepůjde o Talent.

2
Tomáš
Reagovat

Bohužel si ale po té ukázce asi i dokážu představit že by dal Majk přednost jim ale to si ji pak musí ukrást někdo jiný. Protože to se na mě nezlobte ale vyřadit nejen nejlepšího zpěváka soutěže Ondru ale i nejlepší zpěvačku soutěže Lenku už v soubojích tak to by fakt nebylo normální.

3
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Všechno zatím nasvědčuje tomu, že v tomto souboji se krást bude (viz. jabova teorie z minulé diskuse o dvou krádežích nejen do, ale i z každého týmu) a ten, kdo si Lenku ukradne, bude na 100% Pepa, jelikož MD si v tomto díle ukradne Zuzku Kamencovou a Darta už dvě možnosti krádeže vyčerpaly. A jak jsem psal vedle, tak mně by se přechod Lenky k Pepovi vyloženě hodil, jelikož to znamená posílení šancí Kristíny v rámci Majkova týmu :-)

4
Prochor
Reagovat

Tak já pořád naivně doufám, že Lenka nevyhučí. Sice je možná nějak problematická ale bylo by jí škoda. Určitě jsou tam mnohem horší soutěžící.

5
Dáša
Reagovat

Já byla na natáčení a…

SPOILER

Lenka vypadla, nikdo si ji neukradl. Pepa si do týmu vzal Relicha. Bylo to ten den největší WTF.
KONEC SPOILERU

6
jab
Reagovat

@Dáša: Tomu moc nevěřím, k čemu by Relich Pepovi byl? Leda, že by předvedl nějakou úplně jinou hlasovou polohu než ve VN.

7
DJ Vlado
Reagovat

@jab: Koukal jsem na IP a Dáša ji má společnou s mnoha dalšími nicky (překvapivě včetně Jana Lišky), takže její spoiler zatím beru s rezervou :-)

8
jab
Reagovat

@DJ Vlado: Taky si říkám…ty IP vidí jen admini nebo i ostatní diskutéři?

9
DJ Vlado
Reagovat

@jab: IP vidíme jen my admini :-)

10
bezík
Reagovat

Dáša je sice podezřelá entita ale obávám se, že tentokrát nelže. To s tím Relichem mě napadlo taky, ale radši jsem to nenapsal abych nevypadal jako úplný šílenec :D

11
Bára
Reagovat

Kdyby na ní nebylo vidět, že jí to tak ukrutně nebaví…

12
DJ Vlado
Reagovat

@bezík: Jestli je to pravda, tak se Pepa ode mě v rekapu dočká velmi nelichotivého politického přirovnání :-D

13
bezík
Reagovat

@DJ Vlado: Zatomášujeme si ? :D :D

14
Prochor
Reagovat

5- Dášo – to jsou rány bičem co mi dáváš. Ale chci vidět ty pohledy koučů. Oni nevědí co udělali!!!!

15
DJ Vlado
Reagovat

@bezík: jj. :-D :-D

16
Prochor
Reagovat

Ještě je mi líto, že Sára Milfajtová nedokázala svojí rehabilitaci oproti Supersstar. Důvod je že je mi osobně silně sympatická. Ale vypadnutí Lenky už neberu osobně ale objektivně. Lenka není jen sympatická ale na rozdíl od X-factor Sáry umí zpívat ( nebo abych to mírnil má o 100% větší talent). Prostě lidově řečeno – na rozdíl od Sáry se kterou bych šel na kafe bych si rád Lenku ještě poslechl v dalších kolech.

17
Jai Kudo
Reagovat

Jeslti ty Linkin Park vybíral Spirit, tak musel vědět, že je to bude Lenčin konec. A ona to moc dobře věděla taky, když to zpívala….Divná bezdomovkyně se do českého šoubyznysu přece nehodí… To raději falešně zpívající vietnamčíky………..

18
Prochor
Reagovat

17- Jaj Kudo- ani nevíš jak rozumím tvé recesi. Ale stále doufejme, že koučové neztratili nejen zdravý rozum ale ani sluch. Jestli vyřadili naší Lenku tak budu zlej jako Rychtář.

19
Prochor
Reagovat

Když jsem psal že není fair stavět duo proti sólistovi, tak se mi DJ vlado smál: „duel duetů! ???
Tak dneska uvidíme jestli jí (naší favoritku) šoumeni „uřvou“ a jestli jsem měl pravdu ( a jestli DJ Vladou uzná svou chybu.
Podle mně by bylo fair nasadit dvojice proti dvojicím v duetu, ve kterém by se střídaly.

20
DJ Vlado
Reagovat

@Prochor: Tak to už si opravdu nepamatuju, kdy jsem se ti smál??? :-)

21
Prochor
Reagovat

DJ Vlado _ přeci nechceš abych tě chytal za slovo. Příspěvků
bylo mnoho. Ale chce to občas trochu tolerance k názorům diváků. Jenom můj názor. I já se pokládám za diváka i když jsem byl frontman naší kapely ale chce to trochu pokory před muzikou ( a světe div se před novými talenty- a moc jich ale není ale přeci jsou GG a spol atd.).

22
příznivec.obecný
Reagovat

Zdravím vesplolek :-). Málem jsem zapomněla, ale už tv běží :-).

23
Mila2
Reagovat

taky zdravím všechny :-)

24
příznivec.obecný
Reagovat

Takže nějaké podezření ohledně vypadnutí Lenky? Hm…

25
Honza95
Reagovat

Pokud byla Dáša na jednom natáčení, tak nemohla vidět oba souboje zároveň. V ten den se točili všechny souboje z týmu Darta a dva souboje od MD. Tak doufám, že kecá. Jak dopadl souboj Bára vs. Marek si nepamatuju, protože to vystoupení mě nebavilo. :D

26
příznivec.obecný
Reagovat

Hlasy mi k sobě nehodí. Necítím z toho drive. Ona se mi ale líbí víc, pokud musím vybrat, ale v zásadě ani jeden mě se moc nelíbí…

27
Mila2
Reagovat

no první souboj nic moc, ale je to i tím, že tuhle odrhovačku od Bryana moc nemusím

28
Nicole
Reagovat

K prvnímu vystoupení, hrůza. Mě se to vůbec ale vůbec nelíbilo

29
Prochor
Reagovat

Příznivec ty jsi jako Hujer – čekáme jako ty v neustálém napětí a potencionálním vzteku.

30
příznivec.obecný
Reagovat

@Mila2: Zrovna jsem pátrala v paměti, že co je to za song a taky se mi nelíbí…

31
příznivec.obecný
Reagovat

@Prochor: Nechápu. Můžeš to nějak upřesnit?

32
Monika
Reagovat

No fuj, to bylo sileny od obou protagonistu, jedine slovo me napadalo, at uz je konec….

33
bezík
Reagovat

Nelíbilo. Howgh.

34
Prochor
Reagovat

Příznivec- Jako ty očekávám absurdní vyřazení Lenky ( a obávám se, že je to možné)

35
Jai Kudo
Reagovat

Martin fakt lepší….

36
Mila2
Reagovat

nějak mi obě dámy přijdou dost rozkolísané a mimo rytmus…

37
bezík
Reagovat

Ježíš to je utahaný. Obě domů ! ;-)

38
příznivec.obecný
Reagovat

@Prochor: Mě zaujal ten Hujer… Hujer ne., sím. No, nemyslela jsem si, že už teď bude obava o de facto nej favoritku. Trošku brzy…

Holky docela dobré a i hezčí song. Ale podobné hlasy. Ale nasazením se mi líbí asi víc ta v béžových šatech?

39
Prochor
Reagovat

Konec předskokanů – chceme hlavní favoritku Lenku !!!

40
Motylek
Reagovat

ahoj všem… Toto zas začíná… :-) Divné oblečení, divný zpěv….

41
Jai Kudo
Reagovat

Edita jasně lepší…..zatím teda všeobecně nic moc…..

42
Motylek
Reagovat

To se zas nosí ty krátké obepnuté šaty? děsné…

43
příznivec.obecný
Reagovat

Edita sice rozkolísaní, ale celkově ani Edita do budoucna asi nebude mít moc šancí…

44
Jai Kudo
Reagovat

Jinak Edita dnes vypadá v tom vohozu strašně…..:(

45
Jai Kudo
Reagovat

Mareš!!!! Joooo…..:-D

46
příznivec.obecný
Reagovat

Co? Krádež? Ale já podezřívám…jo, jo Leoši ;).

47
libena
Reagovat

dnes byl opravdu zatím nejlepší leoš :-D

48
Motylek
Reagovat

@Jai Kudo: to měla být asi 80. léta…,

49
bezík
Reagovat

Tak teď uvidíme, jestli Dáša kecala :D

50
příznivec.obecný
Reagovat

@libena: :),… no asi jo :)

51
DJ Vlado
Reagovat

Tak teď už je skoro jasný, že Dáša kecala, jelikož dvě krádeže za sebou na 99% nebudou :-)

52
Mila2
Reagovat

no Marta a Darina vybrali písničku, která sedne Markovi a Bára je z toho nějak přejetá, to je škoda

53
Honza95
Reagovat

Uf dobrý, takže teď steal nebude u Relicha vs. Báře. :D Jinak zatím to jde podle fotek na fb:
4. Tomi vs. Richard
5. Andrea vs. Eva
6. Lola vs. Marek a Tomáš

SPOILER!!!
– U souboje Andrea vs. Eva nebude steal. Takže myslím, že Lenka je jistá.

KONEC SPOILERU

54
příznivec.obecný
Reagovat

Mě ta holka připomíná tu Aničku z H.Pěchoty tím úsměvem :-(.

55
Mila2
Reagovat

no docela jim ujíždějí tony, hlavně Báře.. ale i tak jsou zatím dnes nejlepší

56
příznivec.obecný
Reagovat

Ona intonačně všechno boří…

57
Motylek
Reagovat

Ta holka celkově špatná, nemůžu si pomoct…

58
Prochor
Reagovat

Konec tohoto kola je naprosto trapný – nikdo z těch co se marně snaží nemůýe zvíttězit. Favorité jsou už na hotelu.

59
příznivec.obecný
Reagovat

@Mila2: Ten kluk má co dělat, aby se nepřidal k falši, docela to ustál…

60
Prochor
Reagovat

Co opravdu říkáte vystoupení Lenka vs Sůčik – Lacko?

61
Honza95
Reagovat

Marek byl asi lepší, ale stejně bych pustil Báru.

62
Motylek
Reagovat

@Prochor: a co máme říkat? Šak eště nezpívali…. A tamto se nedá hodnotit, nebo to nebyla generálka?

63
bezík
Reagovat

Bára nějak přišla o tu správnou „divnost“. Škoda. Ale stejně bych vybral ji, i když byla chvílema „divá sviňa“ :D

64
Mila2
Reagovat

trošku se mi potvrdilo to, že Bára v podstatě zpíva dost falešně, ale v tom jejím stylu, jaký třeba předvedla ve VNS to moc nevadí, je to její styl. Když se ale chopí normální písničky a ještě v duetu, tak to bohužel nemile vyplave na povrch

65
DJ Vlado
Reagovat

@Honza95: Tak tak, Marek nezpíval špatně, ale je mi fakt extrémně nesympatickej, navíc ho jeden kámoš zná ze školy a říkal, že je to šíleně namyšlenej frajírek :-)

66
bezík
Reagovat

Bleh .. Dara, no, co jiného čekat …

67
Honza95
Reagovat

Cože??????????????

68
bezík
Reagovat

No jo, dámy zase zvlhly … :D

69
Jai Kudo
Reagovat

Bára byla hrozná a hezounek odpornej………….ale Freud je Freud……. :-D

70
Honza95
Reagovat

Já nevím, pro mě je Marek takovej moc “buzničkovskej“ ale to nechci být za homofoba. Jinak teď to podle upoutávky vypadá, že Pepa vzal Lenku!!! viz. To je největší výzva tohohle roku!

71
Mila2
Reagovat

Honza95: taky mi to tak přijde, jestli jo, tak to bude bomba!

72
Honza95
Reagovat

Hmm tak pokud jste četli můj spoiler nahoře, tak víte jak to dopadne..

73
Prochor
Reagovat

62- Vypjatá hysterie k této soutěži patří :-))) Lenka – go on!!!!

74
Motylek
Reagovat

V každém případě fandím tomu s vlasama… :-)

75
Mila2
Reagovat

chlapi překvapili, docela mě probudili…

76
jeny
Reagovat

Zpívají dobře oba, dobrá skladba, sympatičtější Tomi.

77
Prochor
Reagovat

Střih – mužská polovina dua slepců mně příjemně překvapila. To bylo super. Celkem dobrý rockový projev-klobouk dolů.

78
příznivec.obecný
Reagovat

Toho dlouhovlasýho kluka jsem neviděla, propásla jsem dva díly…hezkej. A dobrý song zpíval a je i tady lepší. Riško krásný hlas, ale srdcař Tomáš se mi líbí určtě víc…

79
bezík
Reagovat

Neurazilo, nenadchlo. Ale budiž.

80
Prochor
Reagovat

Tomy nebyl lepší – zase mně Pepa nas*al. Co už.

81
příznivec.obecný
Reagovat

Asi Tomimu budu fandit. Konečně něco pěkně zazpívaného. Richard ale hlasově velmi zajímavý, škoda, že se nepoírá víc do zpěvu..

82
Motylek
Reagovat

Taky budu fandit Tomimu, ale hlavně Lence – jen aby prošla….

83
příznivec.obecný
Reagovat

Není to ten klavírista z Nevermindu?

84
Prochor
Reagovat

Komentář Pepy je trapný. Nemá trapně zdůvodňovat svoje chybné rozhodnutí (zdůvodňuje protože chybné) . Pepa není osobnost.

85
Jai Kudo
Reagovat

Panebože, to je zase dvojka….!!!

86
jeny
Reagovat

Eva matka tří dětí? Klobouk dolů.
Andrea lepší barva hlasu a netlačí tak na pilu.

87
libena
Reagovat

tak tady doufám v evu (nejen kvůli zpěvu, ale taky kvůli tomu namalovanýmu vobočí;-)

88
příznivec.obecný
Reagovat

Andrea, je přirozenější. Druhá je na moc teatrální…

89
Mila2
Reagovat

Jai: na kolotoč dobrý :-)

90
příznivec.obecný
Reagovat

Leoš :D:D

91
příznivec.obecný
Reagovat

@Jai Kudo: Obočí nelíbilo ?;)

92
Prochor
Reagovat

Italská svobodná marka z Italy Jančarová vs – looserku. Pearl Harbour nedala ani jedna. Nedala by to ani GG. Takže rozhodutjí symopatie. A jak se dalo čekat, tak sympatie roozhodly pro:
Nechcete si trochu spravit chuť (P.S. Nejjsem agent Apple:
http://www.youtube.com/watch?v=G6j5bve7O5E

93
bezík
Reagovat

Tohle jde hodně mimo mě, ale Andrea zcela jasně. Eva šíleně tlačí na pilu. Andrea má i výrazně zajímavější barvu hlasu.

94
Enaz
Reagovat

Tak podali nám v úvodu, že Eva si dodá další feelingy a Andreu přezpívá. A názor MD, že neví, ale že méně je více. MD se věřit nedá, že? Vzpomeňme na minulou vítěžku.
Já bych brala Evu. Vymyslela si nesmysly, ale dala je.

Nicméně předpokládám, že neprojde, protože byla moc profesionální ;).

95
Nicole
Reagovat

Eva na mě působí jak namyšlená pipina, která snědla celou moudrost světa. Nelíbí se mi

96
Mila2
Reagovat

@bezik: já tyhle „velké“ hlasy nějak nemusím.. takže se zdržuju, ale Andrea to dávala tak nějak samozřejměji

97
Enaz
Reagovat

@Prochor:
Ano, děkuji :).

98
příznivec.obecný
Reagovat

@Mila2: Já se přidávám.

99
Mila2
Reagovat

no a ted jen doufam, že Pepu nenapadne ukrást si Evku

100
příznivec.obecný
Reagovat

MD lituje? Moc nevím, co to mělo znamenat, pozn. směrem k Bagové.

101
Motylek
Reagovat

To bych se hodně naštvala….

102
jeny
Reagovat

Tak teď Lenka a chalani.

103
příznivec.obecný
Reagovat

@příznivec.obecný: Hnilica byl tehdy v duelu?

104
Prochor
Reagovat

Lenka je super rebelka a nahraje to!!! Sympatie má. Je to super baba. Stojím na její straně.

105
příznivec.obecný
Reagovat

Ta Lenka je taková zvláštní.

106
Jai Kudo
Reagovat

Tkhla to dopadá, když rapeři kecají do rocku a houno tomu rozumí! Prej to je písnička speciálně pro Lolu! WTF!!!!

107
Mila2
Reagovat

to je kontrast – dva namachrovani metrosexualové a rebelka..

108
Motylek
Reagovat

Lence se písnička nelíbí, takže to dopadne podle toho…

109
Jai Kudo
Reagovat

Kolik měla jointů v šatně? :-D

110
Prochor
Reagovat

Ani nevím jesTli je |Lola slovenka nebo češka ALE U NÍ TO JE ZBYTEČNÝ – LOLA JE OSOBNOST.

111
Scalex
Reagovat

Tak nějak mi Lenka přijde jako stejný případ jako Jana Kratochvílová. Výborná zpěvačka, ale totálně vyhrabáno.

112
Jai Kudo
Reagovat

Vždyť oni ji vůbec nenechají zpívat!

113
Mila2
Reagovat

Jai: toho jsem se bála

114
Enaz
Reagovat

Spirit fandí Lence. Já taky.

115
Motylek
Reagovat

Fakt je to blbá písnička… :-) Ten Majk je taky ujetý…

116
Mila2
Reagovat

Kluci, hlavně ten čenovlasý, ji válcují… uff

117
Motylek
Reagovat

@Scalex: To si nemyslím….

118
Jai Kudo
Reagovat

@Motylek: Písnička je skvělá, ta zato nemůže………….

119
příznivec.obecný
Reagovat

Mě se líbí, že Lenka nekopíruje a zpívá po svém. Lenka. Soupeři právě kopie.

120
Prochor
Reagovat

110 -O.K. ale peci jí nepošleme domů.

121
Motylek
Reagovat

@Jai Kudo: :-)) tak já ti budu věřit…

122
jeny
Reagovat

Tak kluci byli lepší, Lenka se neodvázala, ale fakt písnička ji nesedla. Majk asi vybere duo.

123
Mila2
Reagovat

ona je asi opravdu sjetá..

124
příznivec.obecný
Reagovat

Leoš je dneska super..dobrej den, špatnej…:D

125
Scalex
Reagovat

@Prochor: nic takového neříkám. Kratochvílovou bych taky neposlal domů. Ale i Kratochvílová mě zajímá jen od prvního po poslední tón a všechno ostatní se snažím maximálně ignorovat. Názory, mluva, mimopódiová prezentace a tak podobně.

126
Motylek
Reagovat

Tak přece…

127
Mila2
Reagovat

kluci postoupili zaslouženě..bohužel to musím říct.. šla z nich energie

128
příznivec.obecný
Reagovat

Pro mě ti kluci lepší nebyli, Lenka měla výraz a svůj. Fakt jednou obrátila oči v sloup – kluci „fakt“ snaživí…

129
Motylek
Reagovat

Jupíííííííííííííííííí

130
Jai Kudo
Reagovat

@Mila2: V této písni ano, ale až Lola vystřízliví z těch 5 jointů tak bude lepší……:-D

131
Motylek
Reagovat

Jediný zajímavý člověk, který tam je…. Lola

132
libena
Reagovat

dnes svůj Hlas dávám jedině leošovi
lola tady běží o život, ale mě (stejně jako darinu) kromě hlasu nic jiného na ní nebaví

133
Mila2
Reagovat

příznivec: hele, mě vadí, že je mimo..

134
Prochor
Reagovat

Spirit se ukázal jako absolutní mimoň- Spirit -dělaj chlapče si svůj Rep – nezklamal jsi. Jsi absolutní blb jak jsme si mysleli:-)))

135
Motylek
Reagovat

Takže další člověk, kterému fandím – Pepa! :-)
páááá za týden…

136
Ann
Reagovat

Doufala jsem, že Lenka postoupí a doufala jsem, že si Majk vybere ty dva a Pepa si jí ukradne… :-)

137
Mila2
Reagovat

Jai: copak oni jim nekontrolují, zda nejsou opilí nebo zfetovaní? Tohle bylo na mě nějak moc…

138
Enaz
Reagovat

Je jiná než Kratochvílka. Ale potěšilo mne to.

139
Rena
Reagovat

Lenka je výzva, jak řekl Pepa… prej – než jít k Michalovi, to půjdu radši domu… :-))

140
příznivec.obecný
Reagovat

Lenka je asi živel, holka ulice a asi dost extrovert? Jo, nějaké autority, to ona nevnímá. Mám takový názor a ty? Tak mi přijde. Jestli to Pepa skousne a ona jeho názory…

141
Jai Kudo
Reagovat

@Mila2: Nevím, ale počet těch jointů jsem jen odhadl…… :-D

142
Motylek
Reagovat

Jo- Kratochvílovou mám taky moc ráda…. Ta je taky jedinečná… Ať si je ulítlá, to nevadí…

143
příznivec.obecný
Reagovat

@Mila2: Taky možnost.. Aspoň je co studovat :D…

144
jeny
Reagovat

Podle ukázek Lola příště v sáčku, ještě překvapí.

145
Monika
Reagovat

No ja nevim ta Lola byla sjeta, ale jsem rada, ze je v soutezi ze zvedavosti, jak na ni budou reagovat divaci.

146
Jai Kudo
Reagovat

@Prochor: Přeeesně! Jak mě byl ze začátku docela sympatickej, tak mě znovu přesvědčil, že rap není hudba, ale rytmická recitace……. a rapeři normální muzice fakt nerozumí…..

147
K.
Reagovat

Zdravím všechny, nemám čas pročítat diskusi, tak mi, moc prosím, někdo shrňte, kdo postoupil a kdo byl ukraden. Dík!

148
Prochor
Reagovat

Sakra – já tak lobuju za Lenku, že lsem zvědavý kdo jí nechtěl – je zpátky a podle mně to Lenka celé vyhraje. A jestli ano, tak bych si „porotce“ vychutnal.

149
Monika
Reagovat

Dneska me pobavil Leos u kradeze Kamencove, to presne sedelo. ta holka zpivala sotva prumerne, navic jeji anglictina byla otresna, kdyby vypadala jako puchejr petra, tak jde davno domu. Look ji zachranil postup do dalsiho kola.

150
Mila2
Reagovat

ona Lola i ve VNS byla tak trochu pod vlivem… ale ne tak moc jako dneska…

151
bezík
Reagovat

Myslím že Lenka byla úplně střízlivá a bez fetu. Ona je prostě taková … :D Boží ! Něco takového asi v žádné soutěži zatím nebylo. Moc se mi to líbilo, celé. Akorát Marta mě docela zklamala, jestli z tý Dary blbne nebo co ..

152
Monika
Reagovat

@bezík: Ja si to absolutne nemyslim, vsimni si jak mluvila z cesty, jak se divne na podiu motala..Pusobila jako by si to pred vstupem na podium slehla.

153
Jai Kudo
Reagovat

@Monika: Já to samozřejmě nevím, ale jen mně tak připadala. A docela by se mě to k ní hodilo…….si myslíš, že Pepa nebo Spirit nehulí??????

154
Motylek
Reagovat

ahoj K., Lenka byla ukradena Pepou, zbytek si nepamatuju….. :-)) Jinak už nic zvláštního…

155
bezík
Reagovat

@Prochor: Nechci ti brát iluze, Lenka to rozhodně nevyhraje , tohle hlasující Novák nemůže strávit :D, Ale aspoň do prvního živáku by se mohla dostat. Trochu tam těm žížalkám zvednout mandle :D

156
K.
Reagovat

@Motylek: Ahoj! Dík aspoň za to ;-)

158
Bedy
Reagovat

@K.: Zdar, můžeš se podívat do jednotlivých týmů nahoře v záhlaví, tam je info o tom, kdo postoupil a v jakém je momentálně týmu. :)

159
Enaz
Reagovat

Hm, Kratochvílka v začátcích :)
http://www.youtube.com/watch?v=XkI7Oqm6WAU

S Janečkem?

160
bezík
Reagovat

@Monika: Ona je docela extrémní nerv a trémista, a v kombinaci s tím jaká je se dostaví takovýhle výsledek. Kdyby si šlehla, vypadalo by to úplně jinak.

161
Monika
Reagovat

@Jai Kudo: Rozhodne to na nich neni na podiu znat jako na Lole, ja se treba vubec nedivim Darine s Martou me Lenka take otravila, byt samozrejme zpivat umi a je originalni. Nicmene jeji projev mi absolutne nesedi, at radsi nemluvi.

162
příznivec.obecný
Reagovat

Takže dneska se mi celkově nejvíc líbil Tomáš, pak Lenka. Hlasově Richard a Lenka. Bohužel Richard se do boje moc neopřel, to mě mrzí.

163
Prochor
Reagovat

110 – Scalex – Zamyslel jsem se hluboce a došel jsem k závěru : hledáme zajímavou zpěvačku nebo t odsoudíme tu, co má „vyhrabáno“. Já jsem pro ad A pokud to ovšem nekončí sebevraždou (chápete).

164
Monika
Reagovat

@K.: Edita x Zuzana: postup Edita, kradez Zuzany Michalem
Tomi x Richard postup Tomi Martin x Petra postup Martin Andrea x Eva postup Andrea marek x Barbora postup martin lenka x kluci postup kluci Lenka kradez pepou

165
bezík
Reagovat

@Monika: No vida, kdyby jenom Novák ! I někteří panáčkovci to nestráví :D

166
příznivec.obecný
Reagovat

@Enaz: Moje oblíbenkyně, takže : jasně, znám a skvělá, jak jinak :-).

167
Motylek
Reagovat

@bezík: To se ale dalo čekat…. Tak jako ty kecy od porotců před a po.

168
Mila2
Reagovat

@bezík: vyjímečně souhlasím s Monikou. Já se na Lolu fakt těšila a teď z ní mám hodně smíšené pocity. Je mi jasné, že jí písnička nesedla, to ale nesedla víc lidem a aspon to zkusili dát. Ona zpívala tak na půl plynu a potom si ještě neodpustila to blekotání. Kdyby aspon nemluvila…

169
Monika
Reagovat

@bezík: Mne nevadi jeji rebelie, zpiva dobre, je originalni, ale bohuzel z ni hloupost tryska, v hlave to ma total vygumovane a kdyz promluvi tak hned clovek slysi s kym ma tu cest…jsou lidi, kteri vycnivaji, ale zaroven jsou velice inteligentni to neni Loly pripad.

170
příznivec.obecný
Reagovat

@Jai Kudo:Něco podobného jsem taky vnímala…

171
Motylek
Reagovat

Mě Lenka určitě nezklamala…. Žádné špatné pocity z ní nemám… Ale moralizovat se musí, že jo..

172
DJ Vlado
Reagovat

Takže osmičky pro K.O. jsou kompletní, takže už sem můžu dát jejich pořadí, zatím tedy Dartu a Majka, kde to mám rozmyšlené:

Darta:
1.Lucka
2.Adam
3.Bára
4.Eliška
5.Jakub
6.Jana
7.Andrea
8.Marek

Majk:
1.Kristína
2.Martin
3.Veronika
4.Anabela
5.Marek a Tomáš
6.Blanka a Martin
7.Katarína
8.Vítek

Zbylé dva přidám, až si je pořádně rozmyslím (zvlášť u MD mám problém to seřadit) :-)

173
příznivec.obecný
Reagovat

S tou ne/chytrostí u Lenky si nejsem jistá, spíš je poděs a chybí ji nějaké učesanější vystupování. Působí upřímně, ale je fakt dost bagr.

174
woltan
Reagovat

V dnesnim dile rikali, ze Lola Hruzova ma nejakou svoji show na YouTube nebo co. Nema nekdo odkaz? Nemuzu to najit :)

175
Mila2
Reagovat

příznivec: s tím souhlasím, jak moc je inteligentní si nedovolím odhadovat.. jen bych byla potěšena, kdyby za tím dnešním vystoupením byla jen trema a ne něco jiného, protože to jejímu projevu vyloženě škodí

176
Monika
Reagovat

Dneska me prijemne prekvapil Tomi, ve VNS jsem si ho vubec nevsimla, ale dneska patril k tomu lepsimu a v dalsich kolech se na nej zamerim, nemusel by bejt marnej.

177
Pekelný zvíře
Reagovat

No tedy, dost se těším na K.O.
Moje favoritka, Andrea z týmu Darta je pro mě číslo jedna, ale dost mě zaujal dnes i Marek z týmu Darta a Lacko a Sučík z týmu Spirit. Jsem zvědav, jak se tam pobijou. Ale v upoutávkách jsem zaslechl Lucku Bakešovou, a zněla mi tedy dost falešně, stejně jako slepci. Uvidíme.

178
bezík
Reagovat

@Monika: Lenka je živočich, moc nemyslí, hodně cítí, nemá moc brzdy … pro někoho fajn, jinej to nevydejchá, to chápu. Mě to strašně baví, že se takovýhle číslo dostalo někam, kam vlastně vůůůbec nepatří :D Ona je tam jak pygmej uprostřed NewYorku :D Dokonalý !!!

179
Scalex
Reagovat

@Prochor: Já, abych se přiznal, nevím. Rád bych oddělil to vše, co na Lence nesnáším, a posuzoval pouze to dobré, ale nějak mi to nejde. V téhle písničce mě víc bavili kluci. A to i přesto, že to nebylo nic extra. Na Lence mě irituje spousta věcí a když pak odflákne i tu písničku, tak už si mě nemá lautr čím získat. V zítřejším článku k ní budu značně kritický.

Možná časem, až Lenka vydá sólové album, tak to bude pecka, kterou budu poslouchat od rána do večera. Ale v téhle soutěži mě dneska dost silně nebavila a do puntíku souhlasím s Darou. A vlastně souhlasím i v této diskusi s Monikou. Ano, to není rebelie, to je jednak vypatlanost, jednak absolutně nulová sebedůvěra . Možná to někdo vidí jinak a vidí v ní klenot, ale já holt ne. A mé články jsou o mém subjektivním pohledu na soutěž a její účastníky.

180
Monika
Reagovat

Ale divim se, ze tady nikdo nenadava na Martu, ze chtela vyhodit Lenku:-)))) Kdyz jsem tu od zacatku do Darta tymu jela a obe baby povazovala za infantilni a totalne zbytecne pro soutez, to tady bylo priznivcu techto pipin:-)))

181
Scalex
Reagovat

@woltan: to jsi Leoše špatně pochopil. On říkal, že Lenka má vlastní show, protože začala dělat ty humory a projevy na pódiu a dělat věci, které zjevně nebyly ve scénáři…

182
příznivec.obecný
Reagovat

@Mila2: Možná, že intuitivně je chytrá, ale neumí komunikovat a je de facto nevinně ve sporech a než se to naučí… Na druhý straně, když něco řekne/plácne, tak je aspoň jasné, co chce a druhý ví, jak na tom je. Ale taky fakt nevím. Každopádně je teda živel a bláznivá.

183
Enaz
Reagovat

@příznivec.obecný:

Že? :D
Nepamatuji si jinou a tak skvělou zpěvačku. A to už si něco pamatuju :).

184
bezík
Reagovat

@Scalex: Lenku jako člověka buď přijmeš, nebo odmítneš. Ta se nedá pitvat a dobré a špatné. To je na každém. Ale v čem bych s tebou absolutně nesouhlasil je to, že písničku odflákla. To teda ani náhodou !!!

185
příznivec.obecný
Reagovat

@Enaz: Která to zpěvačka, a známá ve světě, odkoukala její styl? Dnes mi to nemyslí. Snad mi někdo odtud pomůže… Fakt, teď si nevybavím. Ale už jsme tu probírali ještě Báru Básikovou…

186
Motylek
Reagovat

A co tam zajímavého a inteligentního řekli ostatní vypadlíci? Nic.. Už jsou zapomenuti… A mně konkrétně vůbec nevadí co kritického budeš Scalexi v článku psát…

187
Motylek
Reagovat

Respektive je mi to jedno…. :-)

188
DJ Vlado
Reagovat

Takže týmy Pepy a MD:

Pepa:
1.Lenka
2.Simona
3.Edita
4.Tereza
5.Tomi
6.Viktor
7.Míša
8.Jakub

MD:
1.Martin
2.Vendula
3.Mirka
4.Zuzana
5.Andrea
6.Patrik
7.Pavlína
8.Zolo

A jak to máte vy? :-)

189
Jai Kudo
Reagovat

@Enaz: Tak, tahle věc z repertoáru Maryly Rodowicz není moc reprezentativní příklad (i když to zazpívala výborně….)

190
příznivec.obecný
Reagovat

@bezík: Mám stejný pocit. Místy ji něco vytočilo, důvody tu jsou někde popsané, já jeden posílala…, ale zpívala výrazově velmi dobře. Sledovala jsem ji pozorněji a hlavně po svém. Nechci vidět druhé Link…, ale ji. A v tom projevu jsem právě ji slyšela.

191
příznivec.obecný
Reagovat

@příznivec.obecný: oprava “ hlavně zpívala po svém“.

192
Jan Liška
Reagovat

@DJ Vlado: Tak jasně, že jsem tu jako Dáša kecal :-) Vás by to bavilo, kdybyste předem věděli, jak to na tutovku dopadne? :-) Pardon za tu mystifikaci, ale aspoň to někoho udrželo v napětí, což je u Krádeží jedna z důležitých věcí. Nemám rád, když je někdo na natáčení a vykecá to dopředu.

193
Jai Kudo
Reagovat

@Monika: Mně by ani tak nevadilo, že se zfetne někde na venkovské tancovačce. Ale v takové soutěži……………velké mínus!

194
Monika
Reagovat

Koukam na Lenku jsou dosti rozporuplne nazory i na ofiku, vice lidi si mysli, ze byla sjeta..nejlepe ji z meho pohledu vystihuje tento nazor, ktery bych podepsala…Pokud se nezmění, hlas ji nezachrání……Aby bylo jasno me to strasne mrzi, ze je tak vypatlana, protoze je originalni, ma krasnej hlas, zpiva skvele, tak strasne moc bych ji chtela fandit, ale proste to vsechno kolem..no jsem z ni rozpacita zatim …

195
Enaz
Reagovat

@příznivec.obecný:

Koukla jsem na tubu a bavila jsem se.

http://www.youtube.com/watch?v=aUhfgEDg-TI

Jméno jedné zpěvačky tam je. Ale jsme OT … a to velmi.

196
Scalex
Reagovat

@bezík: ano, to je asi ono. Jako člověka ji odmítám, je na přesně opačném pólu než jsou lidé, se kterými si rozumím a které mám rád. To bych si snad měl víc co říct s napomádovaným panákem Relichem než s ní.

Ale rád bych oddělil osobnost a pěvecké schopnosti. U zpěváků, kteří si na pódiu odzpívají svoje a pak drží hubu, mi to jde snáz. U zpěváků typu Lenka (a nebo mnou zmiňovaná Jana Kratochvílová) to prakticky nejde, protože před tím nehudebním projevem není úniku. Dodám, že alba Jany Kratochvílové mám všechna a sjíždím je velmi často, takže možná budu časem sjíždět i Lolina. Ale když Kratochvílovou vidím v médiích a ona začne ty svoje astrální hemzy, tak v tu chvíli zapomínám na to, že je to geniální interpretka a napadají mě jen takové ty věci o zmrzlé oprati a držce. Je mi líto, lepší to se mnou nebude.

197
Enaz
Reagovat

@Jai Kudo:

Ano, souhlasím. Když jsi to napsal, tak jsem si vzpomněla na originál :).
Však jsem psala jestli to nebylo její období s Janečkem. Ale je i tam svá a obdivuhodná.
Mne tehdy její hlas a podání fascinovalo.
Dnes nevím, nemám odvahu.

198
Milena
Reagovat

Co blázníte? Lola je skvělá, osobitá zpěvačka. Ještě budeme koukat. A baví mne mnohem více než Dara-ty její kecy dnes! Dařin zpěv mne nudí, na Lolu se těším!

200
příznivec.obecný
Reagovat

@Jai Kudo: Mě se tady právě líbí. Ale mě se líbí skoro ve všem. Je to Kratochvílka.

201
bezík
Reagovat

@Monika: Proboha jen ať se nezmění ! ;-) Jako před čím by ji měl hlas zachraňovat ? Ona sem přeci nepatří ! V tom je to kouzlo. Ona je tu omylem, náhodou, řízením osudu … Lenka nemůže vyhrát ani dojít bůhví jak daleko, První živák vidím jako maximum. Nemůže být v showbusinessu protože to by jí zabilo. Ona patří do alternativy, a tohle jen jen jedno velké promo .. snad jí to pomůže ;-)

202
Motylek
Reagovat

@bezík: souhlas…. Je vidět, že tu někteří mají osobní problémy, ale nemůžou čekat, že je tu budeme řešit… :-D No radši už dobrou noc,…

203
Enaz
Reagovat

@bezík:
Amen

204
Monika
Reagovat

@bezík: To neni uplne jiste kam dojde, porad si myslim, ze muze vyhrat, i kdyz uz bych za to ruku do ohne nedala…Ja sazim na Barcu D. to je imho cerny kun souteze. Nicmene jsem hrozne rada, ze Lola zustala v soutezi a jsem zvedava, jak ji prijme publikum. S timto nazorem z ofika se tez shodnu….. ona je pod vplyvom niečoho ?? čudujem sa, že tak mrhá talentom od pána boha..

205
příznivec.obecný
Reagovat

@Enaz: To asi ne :))). Fakt nevím, asi musím nahodit nějak nanovo, zítra?… Jinak máme pro situace přetížení OT příspěvků jiný prostor – malý pokec o muzice, tak když se ti bude chtít, tak můžeš dle libosti se připojit, kdykoliv :).

206
Monika
Reagovat

@Motylek: Proc osobni problemy, proste jen jinej nazor na interpreta, mimochodem, pokud pouzivas FB tak negativnich nazoru ma Lola hromadu, vcetne toho, ze se dost lidi shoduje, ze byla zfetovana.

207
Jai Kudo
Reagovat

@příznivec.obecný: Jasně, že JK byla v té době fenomén. Pro mě tenkrát stejně jako teď ta blondýna…..:-D

208
Motylek
Reagovat

@Monika: To nebylo na tebe…. A podle mě nebyla pod vlivem….. nebo jak jsi to tam psala…. Byla úplně v pohodě, až na tu blbou písničku, s tím jsem s ní souhlasila….

209
Bedy
Reagovat

@DJ Vlado: Udělám si žebříček až po KO :D.., až budou v každém týmu jen 4., takhle je pro mě soutěžících zatím moc a moc se v nich ještě neorientuju :D

210
Motylek
Reagovat

A to, že se nějací lidi na FB shodujou pro mě nic neznamená…. /já na FB nikde nejsem/ Nakonec víme dobře, jak potom to hlasování pro vítěze dopadá… A tak to taky bude…

211
příznivec.obecný
Reagovat

@Jai Kudo: Blondýna? Hm, kdo to může být? Vezmu si to jako za úkol, vyluštění tajenky. Zítra je volno, tak bude i trošku času a snad najdu odpověď.

212
Motylek
Reagovat

Zatím se mi Lenka jeví na tom o hodně líp, než byla třeba ta Křováková… Ta byla na tom mentálně hůř….

213
dejv
Reagovat

To že si vyberou Marka bylo po tom výkonu úplně logický, úplně jí převálcoval, ale nelogický mi příjde že někdo napíše zpíval líp, ale poslal bych Barču :DDD

214
Jai Kudo
Reagovat

@příznivec.obecný: Hádej, můžeš jednou :-D

215
příznivec.obecný
Reagovat

@Jai Kudo: Jen jednou, chjo. To nezvládnu. Tak na tuhle fušku se musím jít vyspat. Takže dobrou noc nejen tobě ale i ostatním. Příští týden zase…

216
bezík
Reagovat

@dejv: Nevím jestli myslíš mě, napsal jsem to trochu jinak ale možná podobně. Marek je pro mě nepříjemnej nesympatickej týpek. Zpívá slušně. Bára zpívá občas falešně jak divá sviňa, ale je zajímavá a mohlo by z ní něco být. Mě zajímá invence a originalita. Tu má Bára , ne Marek. Ten je průměrnej a ve všem předvídatelnej. Proto bych poslal dál Báru.

217
Monika
Reagovat

Ja teda nevim, ale Marek me vubec nezaujal a to jsem Drdovskej typ:-)))) Vypadal ulizane, no presneji receno priteplene, vykon si uz ani nepamatuju. Taky bych jednoznacne poslala dal Baru.

218
DJ Vlado
Reagovat

@Jan Liška: Já jsem si hned myslel, že to byl někdo ze štábu a i přímo o tobě jsem uvažoval :-) Ale některé z nás se ti podařilo zmást dokonale :-D

219
frida
Reagovat

Originalita jak vyšitá. To je to, tak to prostě je. Proto se ní tolik debatuje, to je oč tu běží. Proč byto neměla vyhrát? Že sem nepatří? Vždyť je to pěvecká soutěž, J. Kratochvílová se též účastnila různých soutěží ve své době a taky byla jiná a originální. Proč alternativa? Tam už přece je! Že by tam patřila, to si nemyslím, vždyť proto se sem přihlásilá, protože ji alternativní hudba neuspokojuje, něco jí chybí. Já myslím, že by slávu ustála. Není vymakaná, je jen jiná!

220
Ann
Reagovat

Sice už je to lehce OT, ale doporučuju přečíst tento článek: http://prask.nova.cz/clanek/novinky/hruzova-z-hlasu-mam-tetovani-i-tam-kde-vam-ho-ukazat-nemuzu.html :-)
Lenka je velká trémistka a měla problém s tou písničkou… Vypatlaná nebo na drogách určitě neni ;-)

221
DJ Vlado
Reagovat

@bezík: Tohle bych ti absolutně podepsal :-) Bára sice nezpívala dokonale, ale byla originální, což o tuctovém klonu Biebera fakt říct nemůžu :-D

222
Jai Kudo
Reagovat

@Ann: Co je to „na drogách?“ Co se týká nějakýho jointa nebo extáze nebo šňupečka na kuráž, bych nedal ruku do ohně za nikoho…………nemusí být hned „smažka“.

223
dolores
Reagovat

Kujan vs. Magdova
otrasne vystupenie, obidvoch by som okamzite vysmarila. nefungovalo to nijako ani vyrazovo ani intonacne ani ako suboj, ani ako duet,.chemia medzi nimi nebola nulova, ale minusova. proste pruser. Petra je jedna dedinska fuchtla a Martin tiez absolutne neprirodzeny na podiu, ale aspon som z neho citila nejaku snahu o timovu spolupracu. takze celkom chapem porotcov, ze vsetci by zvolili jeho, no je mi z neho zle pri pomysleni, kolko lepsich je uz doma

Edita vs.Zuzana
slabucky cajicek, skolska besiedka. Edita o chlp lepsia. Zuzana ma sklamala, lebo som si myslela, ze je lepsia ako sestra, ale je taka ista, este aj farbou hlasu. bola cely cas v krci, akoby si len prisla splnit nejaku povinnost a potom hajde domov :D prave preto si myslim, ze do sutaze isla kvoli Katarine, lebo ked Pepa vybral Editu akoby si vydychla :)) o to viac ju prekvapila kradez. ale je velmi pekna, taka elegantna kraska, dobre sa mi na nu pozeralo, lepsie ako na jej segru. Edita, aj ked bola lepsia, absolutne nicim ma neoslnila.

Marek vs. Barbora
konecne aspon nieco, co sa dalo pocuvat. Marek prekvapil farbou hlasu. myslela som si z VNS o nom ze je len sladky bezfarebny a bez chuti, ale tu ukazal, ze ma aj istu naliehavost v hlase. velky potencial v nom ale nevidim. Barbora vobec nespievala falosne ako tu mnohi tvrdite, ale kto ma sluch, musi predsa pocut ze isla druhy hlas, a ten sa ma spievat vtedy ked idu spolu, neviem preco ho spievala solo, neposobi to korektne a ludi to len pletie. mala ist normalne melodiu piesne ako Marek, neviem preco jej to takto poradili Darty, alebo to sama tak chcela? je pravda, ze sem tam im to neladilo aj spolu, zrejme tiez asi kvoli nej. ale v podstate mi to je jedno, ze nepostupila, ani ona ani Marek ma nezaujimaju

Tomi vs.Richard
dalsie velmi slusne vystupenie, a dost vyrovnane. Tomi celkove vizualne lespi a spevacky istejsi, hoci hlasovo navrch nemal. ale postup si asi zasluzil viac. neviem, co sa z neho vykluje, ale zatial ma nijako extremne neberie

Eva vs. Andrea
pre mna to je nudna popova pesnicka, a bolo to aj nudne vystupenie. hlasovo ma viac zaujala Eva, ale na podiu posobi strasne, zato Andrea je v pohode, aj ked hlas ma vsednejsi. postup si zasluzila Andrea za prirodzenejsi prejav

Lenka vs. Sucik/Lacko

suhlasim s MD a Pepou, ze to bol nevyrovnany suboj 2 chlapov s tak trochu rozhadzanou dievcinou :)) Lola, ako sme mali moznost pocut predtym je sialena tremistka, takze asi si na posmelenie nieco slohla (mozno jointa, ale skor si asi dala 2 poldeci :D.) samozrejme by sa to nemalo, lebo sa jej prilis rozviazal jazyk, ale mna to celkom bavilo :D ona je asi zivel, no obavam sa (hlavne ked hovorila o tej psychiatrii), aby to nebola nastupkyna po nebohej IB. skratka, je to typicka rebelka, velmi uprimna, ale asi s labilnejsou povahou. chalani neboli zli, ale na mna posobili popri Lole ako umelohmotni playboyi. piesen ju nebavila, ale aj tak tam dodala cast svojho kuzla

224
Ann
Reagovat

@Jai Kudo: Na FB je poměrně dost komentářů na tomto stylu a i jsem něco takového zahlédla tady ;-)

A k Báře… Podle mě umí dost zajímavě zacházet s hlasem, hrát si s barvou, Marek má promě naprosto nezajímavý, plochý hlas, rozsah možná má, ale chybí mi ta originalita (jak v hlase tak v osobnosti)

225
Motylek
Reagovat

@dolores: ahojky, moc hezky jsi to napsala… :-) díky a dobrou noc – už doopravdy! :-)

226
Monika
Reagovat

Takle zfetovanou jsem na podiu v TV videla snad jen Bartosovou tusim v SS, kde byla na praskach a mluvila stejne z cesty jako dnes Lola. Ja tohle proste neumim oddelit od zpevu, o to vic me to mrzi, kdyz vidim peveckej talent, co se takhle nici.

227
Enaz
Reagovat

@dolores:
iB a Lola?
No, nevypadá to tak. IB nikdy nebyla rebelka. Jak děvče dopadne samozřejmě nevíme. Ale snad líp.

228
Enaz
Reagovat
229
K.
Reagovat

Petra + Martin – špatně zvolený song. Ani jednoho nebylo pořádně slyšet, jejich hlasy zněly dohromady děsně nepříjemně, přišlo mi, že chvílema i neladili. Vůbec nelíbilo.

Edita + Zuzka – Edita určitě lepší, Zuzce tohle nesedlo, ale neodepisovala bych ji, věřím, že v jiném (jemnějším) songu může podat zajímavý výkon.

Tomi + Richard – Tomi se mi líbil neskonale víc než ve VNS, i když z jeho chrapláku v jemnějších pasážích mi pořád trochu škrábe v krku, jak mi zní nepřirozeně. Vypjatější pasáže byly fajn a s Richardem zasloužený postup.

Andrea + Eva – před vystoupením jsem dost jednoznačně fandila Adree, Eva mi ve VNS přišla naprosto neposlouchatelná, nakonec se mi ale líbila víc (až na tu zběsilou mimiku). Zatímco u Listen mi Andrein nosový nádech nevadil, tady mě to rušilo, Eva naproti tomu předvedla poměrně pěkný, sytý hlas. Ale zas kdovíjaká škoda jí taky není.

Marek + Bára – zajímavé: každý zvlášť nic moc, dohromady mi ale zněli vcelku fajně. Marek o fous lepší, byť jeho barva hlasu mi není dvakrát po srsti. Bára nenaplnila očekávání a po zásluze vypadla.

Lenka + Marek / Tomáš – Lenky krásný hlas byl naštěstí slyšet, ale přišla mi taková zpomalená a mimo rytmus, uměla bych si to od ní představit podstatně lepší a myslím, že vzhledem ke svým možnostem toho kluci ze sebe vymáčkli víc (a zdá se, že Marek se konečně naučil zpívat, což je dobře, hlas má pěkný). Nakonec jsem ráda, že pokračují všichni. Jinak pro ty, kdo tu řeší nějaké Lenčiny povystoupeňové projevy – máte se koukat jen na vystoupení jako já a bylo by vám to šumák :-D

Shrnutí soubojů: ze všech mých po VNS favoritů jediná Kristína zcela naplnila moje očekávání, ostatní více či méně zklamali. Nový vyloženě favorit se neobjevil žádný, ale docela mě zaujaly Tereza a Edita, v KO se na ně budu víc soustředit.
Moje současné pořadí favoritů:
1. Kristína (zajímavá a přitom z hlediska výkonů vyrovnaná)
2. Lenka (duel byl oproti VNS trochu sešup, ale hlas krásný, snad ji Pepa dobře povede)
3. Simona (vlastně totéž, co u Lenky)
4. Patrik (souboj mu úplně nevyšel, hlavně výrazově, ale i přesto mi přijde hlasově hodně zajímavý a při dobrém výběru skladby perspektivní, na rozdíl od Venduly a mnoha dalších mám potřebu si ho pouštět znovu, a to i v tom relativně zvrtaném souboji)
5. Vendula (zpívá výborně, ale hlas je nůďo)
A ještě kdo mi nejvíc chybí:
Adéla (v souboji měl její hlas takovou zvláštní dráždivou šťávu, která mi skoro uhranula, škoda jí), Veronika B.

230
jab
Reagovat

Ze záznamu
Martin + Petra – Pohodové, leč nezáživné karoake, Martin i pro mne lepší, souhlas s verdiktem
Edita + Zuzka – Velmi příjemné vystoupení, i když obě dámy do toho mohly dát víc, zvlášť Zuzka působila příliš introvertně. Souhlas s postupem Edity i s krádeží Zuzky.
Marek + Barbora – Bára pro mne jednoznačně lepší, i když taky žádná hitparáda. Marek je sice technicky výborný, ale jeho hlasový i podiový projev mi těžce nesedí. Doufám ve stopku v K.O. Tady mě Darta rozhodně nepotěšily.
Tomi + Richard – těžký průměr, Tomi lepší. Správná volba.
Eva + Andrea – nudil jsem se, z obou stran vyumělkovaný zpěv bez přidané hodnoty. I já bych poslal dál spíš Andreu.
Lenka + 1Drug – Jedno z lepších čísel večera. Taky to nebylo dokonalé z ani jedné strany, ale bavil jsem se. Spíš bych nechal postoupit Lolu, ale přestup k Pepovi je pro ni imho výhrou, tak bude mít nejspíš vydlážděnou dálnici do velkého finále. A její hlášky – BOMBA! :-D

231
Jai Kudo
Reagovat

@Monika: Já bych Lole toho jointa nebo frťana pro jednou odpustil (doufám, že takhle nebude vypadat i příště). Ale spíš ji to může poškodit v tom smyslu, že bude možná teď považována za problémovou, nespolehlivou osobu…..

232
Prochor
Reagovat

Lola byla hodně hustá. Je nezvladatelná.

233
Mila2
Reagovat

Jai: asi tak nějak to cítím i já. Včera mě to u ní dost namíchlo, ale pak jsem o tom uvažovala a mohlo jít o kombinaci velkých nervů, toho, že se jí nelíbila píseň a něčeho na kuráž. Bohužel se to zmixovalo dost nešťastně. Je jí 24, to je dost na to, aby už začínala tušit, co chce dosáhnout a aby na sobě mákla. Nikdy z ní nebude poslušná figurka, která bude zpívat, co ji podstrčí.. Nepřirovnávala bych ji k IB, ikdyž blekotala podobně. Já v ní vidím osobnost jako byla třeba Janis Joplin a hrozně nechci, aby tak skončila. Jestli k ní Pepa najde cestu a dokáže ji trochu zvednout sebevědomí, aby si ho nemusela podpírat ionty, tak tuhle soutěž vyhraje, protože tam nemá konkurenci..

234
Prochor
Reagovat

Tak za prvé si nemyslím jako Bezík, že Lola brzy vypadne. Naopak se dostane pravděpodobně do finále. Za druhé bych jí k IB na konci života klidně přirovnal díky projevu na veřejnosti. A za třetí je jasné o koho se budou v Hlasu bulváry otírat nejvíc. Lola má díky své nekonformitě predispozici oběti bulváru. A hlavně se o ní lidi budou nejvíc zajímat ( proto i bulvár).

235
Prochor
Reagovat

Co ty lidi na Sůčk Lacko mají?
hlas-ceskoslovenska-2014.cz/hlas-ceskoslovenska-tym-majka-spirita-hlasovani/

158
Moji zpěvácích ve svých začátcích čili – vzpomínky nás dojímají:
J
Vláďa Mičík z alba Kuře v hodinkách: http://www.youtube.com/watch?v=y8kJGxJOupI
Janička Kratochvílová ( dnes ves ve stavu IB bohužel): http://www.youtube.com/watch?v=aUhfgEDg-TI
Perry hovado aka Jirka Schelliner (můj nevlastní brácha – kvůli jemu jsem na SS založil kapelu ale pak Jrka rychle skočil z bratislavského mostu: http://www.youtube.com/watch?v=gpnYdXV4uxs&list=PLIJRpcSt0wWGDTO6bSZIbspe5ePWBQ5wc

edit admin: Příště odkazy na ofiko neklikací a maximálně dva v jednom postu

236
Scalex
Reagovat

@Prochor: mně se dvojka Lacko-Súčik včera líbila z celého dílu nejvíc. Během psaní rekapu jsem míchal žebříčkem sem tam, zvažoval různé plusy a mínusy, dával kladné a záporné body a samotného mě nakonec překvapilo, že mi kluci vylezli jako vítězové.

237
Mila2
Reagovat

@Scalex: ono to včera mělo dost nízkou úroveň.. Těšila jsem se na Báru Hořejší a byla falešná, z dalších duelů se mi líbili kluci od Pepy a pak mi přišli přesvědčiví i Lacko-Sučík, prostě jim písnička sedla a bylo vidět, že si to užívají. Možná i ten kontrast, jak moc se u toho nudila Lenka, podtrhl to jejich nasazení. Nejsou to moji favoriti, ale rozumím Majkovi, proč s nimi chce dál spolupracovat. Oni nemají takový talent a hlas jako Lenka, ale jsou ochotní na sobě makat a své publikum si určitě najdou

238
K.
Reagovat

@Mila2: Lacko má imho hlas dost pěkný (jasně, ne až tak pěkný jako Lenka) a včera se mi zdálo, že se s ním možná i konečně naučil zacházet. Sučik má hlas bezbarvý, ale jsem ráda, že kluci pokračujou, jakkoli jsem jim před včerejškem u sebe nedávala valné šance.

239
Marek Lacko
Reagovat

Iba si tak prechádzam všetky možné komentáre a chcel by som Vám poďakovať :)
Hlavne za to, že dokážete uznať niekoho posun :)))

Bol by som rád, ak by ste ma ako „speváka“ nesúdili iba na základe tejto súťaže, ale pozreli si aj moju vlastnú tvorbu, kde som Sám za Seba :)

Stačí si do youtubu dať „Marek Lacko“ :)
Napr : https://www.youtube.com/watch?v=LLL4DqOsWM8

Pekný deň :)
Marek

240
Marek Lacko
Reagovat

Iba si tak prechádzam všetky možné komentáre a chcel by som Vám poďakovať :)
Hlavne za to, že dokážete uznať niekoho posun :)))

Bol by som rád, ak by ste ma ako „speváka“ nesúdili iba na základe tejto súťaže, ale pozreli si aj moju vlastnú tvorbu, kde som Sám za Seba :)

Stačí si do youtubu dať „Marek Lacko“ :)
Napr : https://www.youtube.com/watch?v=LLL4DqOsWM8

Pekný deň :)
Marek

241
Marek Lacko
Reagovat

@K.: takže sme prekvapenie ? :P

242
DJ Vlado
Reagovat

Scalex svoji část rekapu napsal již včera v noci, takže netradičně si ji budete moct přečíst dřív než tu moji, kterou budu postupně doplňovat během odpoledne :-)

243
Mila2
Reagovat

Marek: i pro mě jste překvapení a i proto, že jste se do těch Linkinů položili, je vidět, že to je vaše oblíbená kapela a ostudu jste rozhodně neudělali. Myslím, že Majk vám tím výběrem hodně pomohl..

245
Ally
Reagovat

@233 – úplně stejně jsme nad Lolou přemýšlela taky..
nakonec to možná nejlíp řekl Leoš- bude mít svoje špatné dny – kdy neudrží myšlenku :)..at už nervama či něčím jiným..a lepší dny, kdy přijde klidně v saku atd..úplně podle toho jak to bude zrovna cítit
Spíš potřebuje někoho kdo ji podpoří a zároven nechá dýchat aby se nestavěla na zadní..dá ji dobré písničky..možná to bude právě Pepa
No at je závislá na čem chce ..já jsem závislá na jejim hlase..:) …no a jak se jmenuje tahle soutěž… ?:)
A co se týká šancí..právě možná půl lidí pro ní bude hlasovat z hecu, co je schopná stropit Nově v přímém přenose (a jim to taky může zvednout sledovanost) a druhá půlka kvůli hlasu..?

246
K.
Reagovat

@Marek Lacko: jj určitě :-))

247
Aterika
Reagovat

Lenka Hrůzová zpívala písničku, která se jí nelíbí nebo lépe řečeno nechce ji ani poslouchat, tak jak ji má asi zpívat. Je to velký extrovert, působí tak, že má malé sebevědomí. Všechny její reakce tomu dost napovídají. Asi měla bouřlivé pubertální roky a bůh ví jaké dětství. To vše se podepisuje na jejím projevu.
Nechápu, jak někdo může říct, že je ujetá, mimoň apod. Ona si zkrátka jen a pouze nevěří, je trémista, nestíhá rychle reagovat a zároveň je hodně spontánní, což může ve finále působit hloupě, naivně, ufonsky. Jsem ráda, že toho Leoš nezneužil a neshazoval ji. Za to je mi opět o trochu víc sympatický. Dejme jí čas. Pořád lepší než povrchní prvoplánová Dara, která bohužel ten nahoře nadělil tak polovinu hlasového fondu, co Lence. Jsou to zkrátka dva světy, rozmazlená povrchní Dara a světem odřená Lenka. Možná stačí jen víc Lenku poznat,pochopit a nechat ji žít bez urážek. Vše má nějaký svůj důvod. Nicméně nevěřím tomu,že byla ,,sjetá“. Věděla co dělá, jen to neukočírovala, nezvládla reagovat a potlačit své pocity a také trému.
Jsem zvědavá, jak to bude dál.

248
Aterika
Reagovat

Také si myslím, že ten slovenský rapper Lence moc nepomohl, spíš se navzájem rozhodili. Myslim, že Vojtek ji snad dokáže povzbudit a pomoct s výběrem písní lépe a také předat trochu svých zkušeností z ,,mládí“, a díky nim ji i pochopit, nakopnout tím správným směrem. Myslim, že až taková rebelka to není vzhledem k tomu, že vzala píseň, která se jí vůbec nelíbí……naučila, přišla a odzpívala.

249
houbolog
Reagovat

@Aterika: Tak pod tohle bych se podepsal. Mám z toho naprosto stejný pocit.

250
Kamila
Reagovat
251
Kamila
Reagovat

naprosto s Aterikou souhlasím…..!!!! Lenka je skvělá. Plastiková blondýna Dara jí nesahá ani po kotníky. Naopak, mně ta její syrovost a opravdovost, včetně jejího famózního hlasu fascinuje! Ze zvědavosti jsem se koukla na Dařinu tvorbu, a co jsem viděla? Vyumělkované klipy s vyumělkovanou Darou s nudnými popěvky….. Kdyby nebyly plastiky a retuše, kde by tahle blondýna asi byla? Mě zas EXTRÉMNĚ nebaví umělá Dara .-)

252
Tomino
Reagovat

moje ohodnotenie finalistov X Factoru = http://panelakaine.blog.cz/1405/x-factor-aka-je-top-8

Přidat komentář