Hlas ČeskoSlovenska (22.4.), 3. finále: Markéta Poulíčková zářila jako Bond Girl
[singlepic id=4204 w=420]
Včera se již podruhé utkaly v rámci Hlasu ČeskoSlovenska týmy Pepy Vojtka a Rytmuse, přičemž se situace začala komplikovat, neboť některým favoritům to až tak úplně nevyšlo, zatímco někteří outsideři naopak velmi překvapili. Pokud jste včerejší finále neviděli a zajímá vás, jak který soutěžící zazpíval, tak vám nezbývá než si přečíst následující odstavce.
Nikoleta Spalasová & Rytmus
Alicia Keys – Empire State Of Mind
Celkem slušný úvod večera. Nikoleta byla v této písni minimálně o třídu lepší než „zpěvačka patnáctiletí“ Eva Burešová a o dvě třídy lepší než Jana Karasová. Ze židle mě to ale nezvedlo, protože to je v této megaprovařené písní zkrátka nemožné. Rytmusův rap mi tam přišel zbytečný a vyloženě na efekt.
Daniel Mrózek
Green Day – Boulevard Of Broken Dreams
Ze zpěváků, kteří v minulosti tuto píseň v různých soutěžích zpívali, byl Dan zřejmě nejlepší (což ale není tak těžké, protože Roman Lasota na ní pohořel a Adam Briestenský v ní byl výrazově nepřesvědčivý), ale jinak by se jeho výkon dal označit za slušný, ale poněkud zapomenutelný. Po technické stránce se tomu nedá nic moc vytknout, ale co se týče výrazu to bylo trochu jednotvárné. Nesouhlasím ale s Michalem Davidem, protože si myslím, že kytara (a rocková poloha) Danovi sluší, jen prostě potřebuje písně, ve kterých lépe prodá svůj hlas, což tato tak úplně nebyla.
Juraj Zaujec
Juanes – La Camisa Negra
Rozhodně to byl lepší výkon než minule. Mnohem lépe zde vynikla Jurajova barva hlasu a ani jinak mě v jeho vystoupení nic nerušilo. Na druhou stranu však musím použít citátu Michala Horáčka ze druhé české SuperStar: „Špatnou píseň by excelentně nezazpíval ani Freddie Mercury“, protože tato píseň je natolik slaboduchý monotónní kolovrátek, že s ním ani Juraj nedokázal vykouzlit nic zázračného. Musím mu ale dát velké plus za španělštinu, která mi od něj zněla velmi dobře (a jelikož jsem tento jazyk dělal celkem dlouho, tak to dokážu posoudit).
Markéta Poulíčková
Tina Turner – Golden Eye
BOMBA!!! Markéta absolutně naplnila má očekávání a tento bondovský megahit vystřihla skutečně excelentně. Výborně si pohrála s dynamikou a dala této písni přesně všechno, co má mít včetně mimořádného pěveckého i vizuálního sex-appealu. Podle mě to byl nejen nejlepší výkon večera, ale zatím i nejlepší výkon všech tří finálových kol. Doufám, že tentokrát Markéta postoupí přímo z prvního či druhého místa a pokud nejsou diváci hluší, tak by tomu tak být mělo, protože tohle byl zcela jednoznačný TOUCHDOWN.
Daniel Mrózek & Pepa Vojtek
Jiří Schelinger – Jahody mražený
Lepší než jsem čekal. Oba pánové do toho šli s energií a mělo to prostě koule. Pepa sice Dana poněkud přezpívával, ale vzhledem k rozdílu věku i zkušeností to není fér srovnávat. Každopádně to bylo velmi příjemné intermezzo, které dokázalo rozproudit krev v žilách.
Kristýna Daňhelová
Celine Dion – I Surrender
OK, tak si jdu sypat popel na hlavu. Čekal jsem, že se na této písni Kristýna vyseká, ale ona naopak příjemně překvapila a podala svůj vůbec nejlepší výkon v soutěži. Kristýna mi začíná hodně připomínat Šárku Vaňkovou, tzn. nepříliš zajímavá barva hlasu, která je však vykompenzovaná slušnou technikou a všestranností. Na vítězství to nestačí, ale za tento výkon by si Kristýna do dalšího kola postoupit zasloužila.
Barbora Švidraňová
Beyoncé vs. Eurythmics – Sweet Dreams
Oproti minulému kolu to by prudký sešup dolů. Pomalý začátek nebyl špatný, ale pak už to bylo hrozně přeplácané a nebyl v tom jediný moment, který by mě zaujal. Navíc mám s Bárou problém v tom, že na mě působí jako „stará-mladá“, je jí něco přes dvacet, ale vypadá minimálně na čtyřicet. Minule sice postoupila přímo, tentokrát však jí podle mě půjde o krk a pokud mám mluvit za sebe, tak bych Báru z Pepova týmu postrádal nejméně.
Juraj Zaujec & Tina
Sting & Sugababes – Shape Of My Heart
Jednoznačně nejlepší duet večera. Tohle je přesně poloha, která Jurajovi sedí víc než cokoliv jiného. Zde mohl konečně ukázat, jakou sílu může mít jeho intelektuální muzikantství. Tina mu velmi dobře sekundovala a prodala svou největší devizu – krásnou barvu hlasu. Trochu mi chyběl jen větší oční kontakt mezi oběma interprety (což se vzhledem k tomu, že Juraj hrál na kytaru, dalo pochopit), jinak to však nemělo chybu.
Jakub „Jackie“ Pohle
Tublatanka – Skúsime to cez vesmír
Ani Jackie se ve srovnání s minulým kolem příliš nevytáhnul. To, že mu na začátku vypadl text, by se dalo odpustit. Horší však bylo to, že zpěv byl od začátku do konce v jedné lajně a chyběl tomu drive, který má tato píseň v originále. Přesto bych rád Jackieho viděl v dalším kole (rozhodně radši než Báru), protože je to opravdu mimořádně sympatický chlapík a i jeho zpěv na mě působí velmi přirozeně a upřímně, i když to není zázračný zpěvák. Tak doufám, že si ho Pepa jako svou srdcovku podrží.
Adam Koubek
Rick Astley – Never Gonna Give You Up
I když to původně vypadalo, že tahle věc Adamovi hlasově sedne (vzhledem k tomu, že Rick Astley je taky baryton), ale nakonec se to neukázalo jako příliš dobrá volba. Adamovi sedí mnohem lépe klidnější a ležérnější písně. Do této diskotékové odrhovačky nedokázal dostat potřebnou energii, proto jeho zpěv působil chcíple a celý výkon začal po chvíli nudit. V rámci Rytmusova týmu se tak Adam stal zcela jasným adeptem na vyřazení.
Jakub „Jackie“ Pohle & Leona Machálková
Aerosmith feat. Christina Milian – Cryin´
Tento duet byl ze všech čtyř naopak nejslabší. Jackie byl ze začátku nejistý, rozjel se až postupně a na konci to završil pěkným ječákem. Překvapivě to však hlavně kazila Leona Machálková, což je u tak zkušené zpěvačky překvapení. Žádný průšvih to ale nebyl, jen to bylo prostě matnější než ostatní duety.
Nikoleta Spalasová
Alanis Morissette – You Oughta Know
Přestože má Nikoleta vyloženě soulový hlas, tak se s touto hymnou od královny rockových písničkářek vypořádala velmi dobře a pojala to s patřičnou energií a nasazením. Sice už jsme tuto píseň slyšeli v minulosti i v lepších provedeních (zvláště od Kláry Zaňkové a Katky Koščové), ale ani Nikoleta se rozhodně nemá za co stydět a určitě se zařadila k nejlepším výkonům večera.
Kristína Zakuciová
Anouk – Nobody´s Wife
Minimálně o dvě třídy lepší výkon než posledně. A to včetně výběru písně, který mi byl na rozdíl od Lady Gaga vyloženě sympatický. Kristína skvěle prodala svoji barvu hlasu a z jejího zpěvu šlo velké množství energie. Dokonce ani její pověstné grimasy mi tentokrát nevadily (nebo že bych si zvyknul?). Po Markétě to byl druhý nejlepší výkon večera a Kristína díky tomu dost posílila svou pozici a pravděpodobně i utekla hrobníkovi z lopaty.
Anna Veselovská
Olympic – Slzy tvý mámy
I mistr tesař se někdy utne. Tohle bylo první zaváhání superfavoritky a na vině je především výběr písně. Tohle je totiž vyloženě mužský song a pro většinu zpěvaček jsou hlavně sloky zatraceně nízko. A to by právě u Aničky, která je nejjistější ve výškách, ten hlavní kámen úrazu. Dále dost překážela i její výslovnost češtiny, kterou nemá zdaleka tak bezchybnou jako měla například Dominika Stará. Refrény jí vyšly o něco lépe než sloky, ale taky to nebyla žádná sláva. Ale v samotném závěru písně opět ukázala krásu svého hlasu, už pro tento krátký okamžik nemůžu její výkon označit za nejhorší. Příště chci ale zpátky tu starou dobrou Aničku s kytarou v ruce a zpívající píseň, která ji hlasově sedne a opět na ní předvede to, čím tolik v minulých kolech všechny (včetně mě) okouzlila.
Pořadí výkonů v týmu Pepy Vojtka podle DJ Vlada:
1.Markéta Poulíčková, 2.Kristína Zakuciová, 3.Daniel Mrózek, 4.Jakub „Jackie“ Pohle, 5.Barbora Švidraňová
Pořadí výkonů v týmu Rytmuse podle DJ Vlada:
1.Nikoleta Spalasová, 2.Juraj Zaujec, 3.Kristýna Daňhelová, 4.Anna Veselovská, 5.Adam Koubek
Pořadí duetů podle DJ Vlada:
1.Juraj Zaujec & Tina, 2.Daniel Mrózek & Pepa Vojtek, 3.Nikoleta Spalasová & Rytmus, 4.Jakub „Jackie“ Pohle & Leona Machálková
DJ Vladovo shrnutí 3. finále:
Byl to tak trochu zvláštní večer. Zatímco někteří favoriti zažili ústup ze slávy, outsideři naopak překvapili. Vrcholem večera byl pro mě výkon Markéty Poulíčkové, který svým podáním Golden Eye v mých očích překonala Ondřeje Rumla (po výkonnostní stránce to bylo sice srovnatelné, ale Markétě to podle mě lépe sedlo hlasově) a absolutně rozválcovala Leonu Černou. Na vypadnutí pak vidím u Pepy Vojtka Barboru Švidraňovou a u Rytmuse Adama Koubka. Co mě ale výrazně potěšilo, je zpráva, že dnes večer budou soutěžící v rozstřelu zpívat jinou píseň než včera, takže si říkám, že by na Nově KONEČNĚ dostali rozum a vyslyšeli mé lamentace nad nesmyslným opakováním písní? Nechci samozřejmě působit samolibě, ale toto rozhodnutí mou mužskou ješitnost mimořádně potěšilo.
Dnes večer se tedy dočkáme rozhodnutí, po kterém se pětice Pepy Vojtka a Rytmuse ztenčí na čtveřice. Kdo postoupí přímo, koho posunou dál koučové a pro koho cesta dnes večer skončí, to se dozvíme dnes večer ve 21.20.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
no jo, blond girl dobry, ale uz par let zpiva a prd se stalo. Co asi se tak muze zmenit ted? Pochybuju, ze neco. Bude dal zpivat, tak jako ti ostatni poloprofici… az temer profici.
529 z předchozí diskuse: Ano, asi už nehodnotím jen její zpěv a je to fakt že mě pohltila její osobnost…..její křehkost, bezbranost, nevinost….ale tohle všechno u mě spustilo až to její včerejší vystoupení, takže to musí mít i něco společného s tím, vehnala mi až slzy do očí. Je to asi jako když se vám někdo na první pohled nelíbí a pak v nějaké situaci ta jiskra nakonec přeskočí a vy ani nevíte jak. Ale u ní to nebylo tak že by se mi nelíbila, je to nádherná holka, akorát jsem jí nerozuměl, což se ale teď změnilo.
531: Kouč i divák budou mít dohromady 200 procent hlasů. Kouč svých 100 procent rozdělí mezi dva svoje soutěžící podle toho který se mu víc líbil, moderátoři pak zjistí kolik procent dostali oba soutěžící od diváků. Pak se ta procenta u každého sečtou a kdo bude mít vyšší konečný výsledek, ten postupuje do Grandfinále. V praxi to znamená asi to že i kdyby diváci více podpořili Davida Weingartnera, MD si tam stejně může dostat Ivannu. :-(
Pětice se ztenčí na šestice? :-O
Vlado, nechci nikterak snizovat tvoji radost, ale spise si myslim, ze Nova a Markiza chteji predejit pruseru zvanem Anicka podruhe Slzy tvy mamy sedivy:-))) Nic proti ni nemam, ale od zacatku je neustale podstrkovana jako zlaty hreb vecera az mi to je protivne:-)))
3 – Díky za upozornění, už je to opraveno :-)
5 – jj, díky, všimla jsem si hned… jsi rychlík :-)
Ze včerejšího Hlasu jsem si pustil pouze Aničku a mám dotaz. Jsem jediný, komu se zdálo, že Anička by potřebovala logopeda a má problém se šišláním? Jinak jsem její fanda, ale tohle mě zaujalo.
Souhlasím s pořadím a jsem rád, že budou v rozstřelu zpívat písničky které chtějí a ne ty které je do rozstřelu dostaly, ale nevím jestli Nova dostala rozum. Spíš reaguje na stížnosti diváků.
4 no Moniko ona je tam jedinej vyraznej talent, takze me naopak dost prekvapuje, ze si v ty TV toho nekdo vsim. Ale spis to bude kouzlo nechteneho :-)
XMAN ty ses vazne beznadejnej romantik :-) ale je dobre, ze sis vzal moji radu k srdci a radsi nekomu fandis, nez aby sis porad na neco stezoval…
DJ Vlado – dik za clanek, souhlasim uplne se vsim…! jestli dneska bude muset Marketu posouvat dal Pepa, tak mi to hlava asi nepobere… mysim ze spoustu hlasu ale dostane i Kristina, no a Dan, o tom neni treba mluvit… kazdopadne rozstrel je jasnej, pokud Pepovi nak nehrabne, coz se jeste nestalo, takze verim ze o postup si to v zaveru rozda Bara s Jackiem!
poulickova mohla zpivat jak chtela, to nemeni nic na tom, ze je to kus loje :-)))
10 – a muzes pochopit, ze pro spoustu lidi je proste Poulickova nezajimava? To, ze umi zpivat, ji nikdo nebere, umi se i ohaknout, namalovat, pohybovat se… A porad to nejak nestaci.. :-)
Tak tak Jiricku, jako zenska bych si to nemohla dovolit napsat, abych nebyla obvinena ze zavisti, ale ani ja nepobiram jak o Markete nekdo muze prohlasit, ze je sexy:-))))
13: Jak už jsem napsal, na můj vkus je Markéta moc prvoplánová. Já mám raději takovou tu přirozenější krásu a vnitřní hloubku a proto jsou pro mě daleko víc než Markéta sexy Anička, Kristína Zakuciová a Zuzka Mikulcová. Ty mají pro mě něco, co prostě Markétě chybí.
Muj typ Vojtek:primy postup Dan a Kristina
Pepa dal posle Marketu
rozstrel Bara x Jackie s odchodem Bary
Rytmus:primy postup Anna a Nikoleta
Rytmus dal posle Zaujace
rozstrel Kristyna x Adam s odchodem
Adama
15 – taky to vidim takhle, jen s tim rozdilem, ze u Rytmuse postoupi primo Anna a Zaujac a Rytmus posle dal Nikoletu
12 – promin, jen sem reagoval na Vladuv clanek, cist to nemusis ;-)
a ja moc dobre chapu, ze Marketu nekdo nemusi mit rad, ale neni to jeji chyba, ale spis chyba vase, ze se nedokazete prenyst pres vlastni predsudky, vetsina lidi tady na Panackovi (ted pride rypanec – hlavne damy) pulku soutezicich uplne zbytecne odsuzuje za veci, ktery se zpivanim vubec nesouvisi, opravdu nevim, jestli je v tom nejaka zavist nebo co, ale je mi z toho obcas trochu smutno…:-) kazdopadne se vsem hluboce omlouvam, ze v pevecky soutezi fandim hlavne lidem, co skvele zpivaj :D:D
16: Kéž by to tak bylo, to by bylo úplně ideální. Ale obávám se že Juraj asi tak velkou podporu mít nebude. Kéž bych se ale mýlil, Juraj je totiž daleko lepší než Nikoleta.
Myslím, že přes SMS postoupí hlavně Mrózek. Jeho budoucí producent Petr Šiška – Petarda Production (…Markéta Konvičková atd.) má mnoho zkušeností jak zařídit hlasování přes label… Úkol zní jasně – dostat ho alespoň do Grandfinále! Myslím, že tato soutěž je hlavně soutěží písní. Kdo si vybere (a má štěstí, že může) nějakou pecku, nikdo až tak moc nezkoumá bůhví jak kvalitu provedení – Švidraňová zpívající Adele minule = až dva tóny níž, než je originál. Díky této soutěži máme šanci porovnávat live zpěv zavedených a úspěšných hvězd (např. Machálková) se zpěvem soutěžících. Myslím, že soutěžící paradoxně zpívají mnohem líp. Nebo se mýlím?
17 – no a to je prave to, co nechapes.. zavist vuci Poulickove to neni, to bych musela odsoudit vsechny pohledne zpevacky, mne u ni vadi neco, co mi vadilo treba u Sarky Vankove – takova univerzalnost – chcete zazpivat Tinu Turner – OK, zazpivam Tinu, chcete ze mne rockerku – OK budu rockerka, chcete muzikalovou odrhovacku – OK dam ji taky skvele. Poulickova je proste tak strasne univerzalni a skvela a bezchybna, ze na ni chvili koukam, posloucham ji a pak se pristihnu, ze ji neposloucham, nudi mne..
Muhehe, dle mě se spíš Nova poučila z toho trapasu při minulým rozstřelování, kdy u písničky Freedom žádný Freedom nebylo, páč nebyli vokalisti (což je na hlavu, to je takovej problém, zaplatit jim o den víc? Navíc mi to přijde i dost nefér – když už mají zpívat to samý, co předešlý večer, jak to že nemají stejný podmínky jako poprvé??) imho vokalisti nic moc, včera mě u nějaký písničky až zarazilo, že to spíš kazí..co to jen.. joo, Boulevard Of Broken Dreams – hrůůza
17 yeey ale spousta veci souvisi, zpev samotnej fakt nestaci. Ten clovek potrebuje mit charisma a osobnost, a vzbudit u lidi bud zajem nebo sympatie. Kdyz to chybi, sebelepsi zpev mu nepomuze.
No a pak kdyz uz tohle i ma, tak jde o to, co zpiva po ty soutezi, aby mel i publikum. S Tina Turner revival by se asi MP moc daleko nedostala, max. na hudebni masakry.
Takze co bude zpivat potom? Asi to, co doted, naky ty muzikaly :-) to neni nic proti nicemu, to je popis toho, jak to realne vypada.
Pepa
přímý postup: tip i přání Daniel a Markéta
rozstřel: přání – kdokoli ze zbývajících, tip – Kristína vs. Bára
vypadnutí: přání – Bára nebo Jakub, tip – asi spíš Bára
Rytmus
přímý postup: přání Anna (i když si to za tohle kolo nezaslouží) a Juraj, tip těžko říct, může to být prakticky kdokoli ze čtveřice Anna, Juraj, Kristýna, Nikoleta, já osobně tipuju Annu a Juraje
rozstřel: přání Adam a Nikoleta, tip Adam a nevím
vypadnutí: přání i tip Adam
17 – abys mne neoznacoval z toho, ze ke krasnym zpevackam neco zavidim a apriori je zatracuji – priklad Moniky Bagarove. To je snad objektivne jedna z nejkrasnejsich stvoreni, co se v SS objevily. Proc ta mne neirituje? Proc tuhle uznavam? Protoze vyzaruje emoce, protoze zpiva sama za sebe a kdyz zpiva, cela se rozsviti a prenasi to na ostatni.. Podobnou, ikdyz jinou, energii jsem citila ze Simony Feherove a stale citim z Anicky.. Z Markety nic, jen poctive odvedenou praci. A to mi proste nestaci
Já to mám třeba tak, že mě ten člověk musí na pódiu bavit. Mě nejde o technickou dokonalost zpěvu, musí z toho člověka prostě na mě něco jít, abych si ho pouštěl znovu. Samozřejmě když je zpěvák technicky dokonalý a ještě mě baví, tak to už je ideál, ale takových moc není. Na druhou stranu nemusí na jevišti šaškovat jako Šeps, to zase ne. Musím z něho prostě cítit ten prožitek, že tu písničku uvnitř prožívá a pak si to s ním užiju i já. Proto třeba Markéta odzpívá technicky dokonale bez jediné chybičky ale já už si za chvíli ani nepamatuju co zpívala a znovu už si to nepustím a proto třeba se mi Anička včera líbila daleko víc. A jestli něco člověka baví a něco ne, to už se nedá nijak logicky odůvodnit, to je prostě to buď to tam je a nebo ne. Líp už to vysvětlit asi nedokážu.
a abych se nenavazela jen do Markety, stejny problem mam s Bagovou. Uznavam, ze minule kolo se vytahla. Whitney nazpivala dobre, nekdo ji poradil, aby netlacila na pilu a ubrala a pomohlo to, i vysky se ji povedly (na rozdil v prvnim vystoupeni, kdy ji to ujizdelo a i v tom duetu s Hnilicou moc nezarila). Tuhle pisen ale mela v nekolika verzich na YOUTUBE, mela ji nadrenou. Ted jsem zvedava, jak se ji podari dalsi kolo..
20 to mas sice na me moc hezky vymysleny, ale v Hlasu zatim Marketa zpiva porad podobnej zanr – zenskej rock-pop – Pink, Aguillera (tam byla pisnicka v podani kapely skoro hard-rockova), Anastacia, Tina Turner … nejak v tom nevidim tu prodejnost, o ktery mluvis… zkratka je vam nesympaticka, nemusite to skryvat z naky vymluvy o univerzalnosti apod..
22 ja mluvim ciste o ty soutezi (ze bude v prdeli po soutezi vetsina soutezicich, o tom se snad nemusime bavit)… de tu o zpev a z nakejch rozhovurku s Leosem a medajlonku si o soutezicich fakt zavery jako o lidech nedelam… naky charisma a emoce na podiu v tyhle soutezi postrehnu zridka, soustredim se na to jak zpivaj… mysim ze je to celkem logickej pristup :-DD
Bagova mi prijde jeste horsi nez Marketa, a to fest
Jestli u Rytmuse zase půjde do rozstřelu Kristýna a zase to přežije, tak to už u ní bude potřetí zasebou, ta už bude otrkaná :-D Ale začíná už jít do tuhýho a stejně je nakonec budou muset vyházet všechny až na jednoho, tak co se dá dělat. Po pořádném rozmyslu bych teda dnes vyřadil Báru, bude mi jí líto ale nedá se s tím asi nic dělat protože vypadnutí Jackieho by mě mrzelo o něco víc a Adama, toho mi líto nebude.
Shrnutí: Belisana, XMAN, mila – Poulíčková není sexy a je zpívající stroj bez emocí… Dalo by se říci podprůměr. Každý další soutěžící je lepší než ona.
Dámy a pánové, to je závist jak sviňa. Uvědomujete si, že takoví jako Poulíčková drží vysokou úroveň tohoto pořadu? Nebo se mýlím?
27 yeey ja vidim jen videa s jejich zpevem. Nekoukam na cely dily, na medailonky uz vubec. Tyhle dve blondyny pro me nicim zajimave nejsou, ale vlastne skoro ani ty ostatni holky, a taky zadnej z panu, krom sympatickyho okresniho borce :-)
vycnivajici talenty prisly dva, Simona a Anna
Simona ma vyhodu, ze s klavesistkou z Pitch Bender pisou vlastni pisnicky, je nesmirne zajimava soutez nesoutez. Druha kapela, s kterou zpiva, ma taktez vlastni tvotbu.
A Anicka nevim, neco se nekde mihlo, ze snad ma taky vlastni pisnicky? Ted pujde o to, jaky budou. Pac jinak ani ji ten talent asi moc nepomuze. Ale uspech ji preju, ojedinela je bezesporu.
30 H. za me se mylis :-)
Námět na anketu: Největší rebel napříč všemi reality show
Hlasuji pro Adama Koubka a jeho nepořádek v pokojíčku – zpřeházené knížky a tak. Mazec.
To Belisana: Nemýlím se. Útočíš dost osobně a adresně. Doporučuji lékaře přes dušičku. Mám pro Tebe pochopení – každý nemusí být krásný. Proč ona a ne já! Rozumím Ti. Neboj to přejde. Kup si zmrzlinu.
28: Jojo, Bagová to je ještě horší případ než Markéta, souhlas.
A ještě něco k Barboře Švidraňové…..vůbec mě nezaujala ve výběru naslepo ani v souboji, přišla mi jako každá druhá. Ale minule s tou Adele mě vážně dostala.To bylo úžasné. Sice je to taky taková profesionálka typu Markéty ale k té Adele to prostě patřilo, k tomu vystoupení to sedělo jako ulit, takže to mi nevadilo. Já už jsem potom Barboru viděl pomalu v Grandfinále, ale pokud dneska fakt vypadne, tak se potvrdí to co tady mnozí předpovídali…že je to zpěvačka jenom jednoho výkonu a že stejně rychle jako vystřelila její popularita nahoru, tak rychle zase poletí dolů.Bude to trochu nefér ji dneska po jednom nepodařeném vystoupení hned vyhodit, ale na druhou stranu jak jinak to udělat? Přijít o Jackieho by bylo větší zlo, i když si myslím že pokud Jackie přežije ještě dnešek, tak příště už stejně vypadne. Pepa to možná bude vidět podobně, nicméně toto rozhodnutí mu opravdu nezávidím.
30 – bohuzel je to fakt marna snaha… :-) zajimalo by me, jestli Marketino vystoupeni aspon shledli znovu nebo az do konce… protoze, co predvedla na konci, to byl totiz naprosto bezemocni nezajimavej strojovej zpev a neuveritelna nuda…:D
35 XMANe no vidis, s hodnocenim Bary z minulyho kola ja vubec nesouhlasim, bylo to jen o neco min priserny nez tentokrat
34 sorry, jediny osobni utoky tu padaji od tebe :-)
libi se mi Anna a Simona, zbytek proste ne. Co je na tom? Nehlasam zadnou univerzalni pravdu, netrvam na tom, aby se mnou nekdo souhlasil, je to ciste muj nazor.
Mila to vystihla s Poulickovou naprosto presne, mam s ni uplne totozny problem. Neubiram ji pevecke kvality, je to vyborna zpevacka, po technicke strance mozna nejlepsi v soutezi, ale vystoupeni neni jen o hlase..Marketa na me porad pusobi jako snaziva skautka, ktera se dobre zhosti sveho ukolu, pilne a svedomite se pripravi, aby pak vysvihla vyborny, ale pro me proste nudny vykon. Ta jeji ambicioznost a urputnost uspet je sice chvalihodna, ale nemela by byt tolik znat na vykonu. Marketa by mela vice riskovat, vybirat si i nenastudovane skladby ruzneho zanru, mozna bych ji to i vic verila…
Já teda můžu s naprosto čistým svědomím prohlásit že Markétě opravdu vůbec nic nezávidím a že v tom není vůbec nic osobního, prostě mě skutečně, jakkoliv se to zdá někomu neuvěřitelné, jednoduše a naprosto regulérně na tom pódiu nebaví :-D. Já můžu závidět například Mrózkovi ten jeho úspěch u holek ale co bych měl závidět Markétě?
33 – to mě taky pobavilo:o)) je to drsňák:o))
38 tyjo sorry Bel, ale uplne zacinam bejt alergickej na tohle „to je muj nazor, nikomu ho nevnucuju, ty mas zase svuj bla bla bla…“ … zni to strasne diplomaticky, ve skutecnosti je to povysovani se nad ostatni ve stylu „nikdy neuznam, ze to co rikas, je pravda….nechapu to a hlavne-nechci chapat, protoze sem clovek omezenej na svoje vlastni nazory neschopnej se zamyslet nad tim, co rikaj ostatni!“
42 yeey neblazni. Tohle je o tom, jak ty lidi vnimam, neci nazory to tezko ovlivni. To neni rozumovy rozhodnuti na zaklade argumentu.
Belisana: Abych byl objektivní – ano Simona a Anna jsou výborné zpěvačky. Markéta ale taky. Každá je něčím mimořádná. Rozumíš? Nehaním je, protože něco umí. Co umíš ty? Jen blbě psát.
yeey: Já jsem si to Markéty vystoupení už znovu nepustil, protože jsem prostě neměl důvod si ho pustit. Nezaujalo mě to na první poslech v televizi, tak už sem se tím dál nezabýval. Kdežto Anička mě včera zaujala hned na první poslech a tak už sem si ji dneska pustil tak pětkrát. Ale ok, kvůli tobě si teda tu Markétu ještě jednou pustím.
43 ne sorry, ze uz sme spolu par vlaken popsali, tak ti muzu rict, ze to delas porad… (ale nejses sama)
Vlado, Vlado, s tou Poulíčkovou jste to přehnal, holt jaro dělá „svý“:-))) Ano, zpívala dobře, ale to je tak všechno. Zbytek je jen nuda, nevkus a dost nevzhledné děvče obdařené sadou několika brad. Stylista měl asi svůj den a už dost nevýrazné Markétiny oči nalíčil tak, aby beznadějně zapadly.
Aby nevznikly nějaké dohady, ano, Markétě závidím její mládí, rozteklé ruce, a vůbec, toužím vypadat jako ona, a tak ji pomlouvám:-))) Pff:-))))
Co se týká soutěže o „rebela“ realit show, i já hlasuji pro Koubka, je to velký drsňák a jeho informace o nepořádku v pokojíčku mě šokovala!
Určitě chci, aby postoupil Jackie a Anna, i když včera neměla svůj den, zajímá mě:-)))
PS.: Nepřišlo vám, že Dara začíná místy připomínat Lolo Ferrari?:-)))
45 dekuji ;-) ale kdyz odejdes od pocitace varit si kafe, tak se to nepocita, jasny? :D:D
47 – co do stylizace máte velkou pravdu.. jednak dle mě Markétě nesluší ta žlutá barva na vlasech (ovšem to málokomu) – i kdyby byla její přirozená.. a šaty byly děs běs jak z tržnice bo co..:o/ velkej nevkus (na zkoušce v mikině to Markétě slušelo víc)
To 47: Existuje ještě nějaký zpěvák nebo zpěvačka, kterýho tak nesnášíte, nebo je Poulíčková zosobněním Vaší představy škaredosti a nedokonalosti? Podotýkám, včera zpívalo 10 soutěžících. Kdo z nich je podle Vašich představ dokonalosti? Prosím o odpověď.
Dokonalý tam není nikdo, dokonalý je pan Manson a pan Klaus, to je tak celé, co k tomu mohu říci.
K Markétě žádnou averzi necítím, jen se mi prostě nelíbí, chápete? Ale rozhodně není zosobněním škaredosti, to netvrdím. Spíše jen reaguji na chválu, která mi přišla přehnaná.
PS.: Proč tady za Markétu tak kopete? Je-li skvělá, nepotřebuje žádného zbrojnoše.
…kdybych měla představit zosobnění škaredosti, musela bych sem zatáhnout politiku, a to nechci, napravila jsem se! Dříve jsem plevelila diskuze OT příspěvky, ale tomu je konec, jsem nový člověk.
KK, ty žluté vlasy mě upřímně vyděsily. Nechápu, proč jim tohle provádějí. Rozhodně bych volila jiné šaty, ne s odhalenými rameny, úplně jiné líčení a pochopitelně barvu vlasů. Pak by moc prostoru pro kritiku nezbylo.
Paní Šmatlavá, tak si přečtěte, co jste psala výš „…dvojitá brada…“ apod. Dívám se na foto Markéty v záhlaví (a včera v TV) a nechce se mi věřit, co z Vás leze. Vaše věta „…K Markétě žádnou averzi necítím…“ To je prvotřídní blbost.
Ano, Markéta zbrojnoše nepotřebuje, ale Vaši hloupost, neomalenost a zakomplexovanost trochu přeházet „vidlema“ (tím co píšu) mi dělá nepředstavitelně dobře.
Tak konečně jsem koukla – to jsou moje dojmy:
S Markétou mám problém úplně stejný jako pár ostatních – vzhled já nechci hodnotit, to dělám jen u chlapů – zpěv určitě výborný, ale nic to se mnou nedělá. V tomhle se rozcházím s DJ – Markéta se Golden Eye Ondry Rumla nevyrovnala ani náhodou.
Co mě zaujalo nejvíc – jako obvykle Pepa Vojtek :)
Bane, nejen on, ale Jahody mražený spolu s Danem určitě ano. Taky se mi poprvé líbil (jinak mně dost nesympatický) Juraj Zaujec – jak sám, tak v duetu s Tinou.
Bohužel asi přijdu brzy o svého největšího rebela :) Adama – i když má pro mě nejvíc sexy hlas ze všech soutěžících, objektivně uznávám že na vítězství to nebude. Ale přála bych si aby aspoň ještě jedno kolo vydržel.
Co se týká Anny, už bylo řečeno dost, moje favoritka to není. Nicméně ji proto nebudu nazývat tragédkou :) –
nechápu, co je špatnýho na tom, že někdo o někom řekne (napíše), že má dvojitou bradu? Notabene když je to pravda.. no a co??? To snad není nic tak děsně urážlivýho nebo ponižujícího..
Otýlie – šaty s odhalenými rameny by mi nevadily, ale tohle krátkodlouhé cosi, co má přes sebe jakýsi průhledný přehoz mě nutí protáčet oči v sloup u kohokoliv:o)
H., tak přehazujte, přehazujte, dokud máte co:-))) Jen tak mimochodem, znáte i jiná slova než zakomplexovanost, hloupost, závist a neomalenost? Kdybyste raději přednesl nějaký argument, vyzdvihl nezpochybnitelný klad.
Averze a hodnocení stavu věci, to jsou dva rozdílné pojmy. Jen jsem popsala situaci. Já to tak viděla. Vy vidíte něco jiného, Vaše věc.
47: :-)))….ale lola je o hodně sympatičtější
Tak jsem si tu Markétu teda pustil no :-) Co na to říct..dobrá práce, dobře odzpívané, co bych vytknul jsou ty grimasy které tam občas hází a mimika….to mi trochu vadí. Vypadnout si dneska nezaslouží. To je asi tak všechno co k tomu můžu říct. Zase mě to nějak nenadchlo, ani na podruhé a asi by mě to nechytlo ani na podesáté. Takže znovu si to už pouštět nebudu. Když to srovnám s Ondřejem Rumlem, tak ten byl daleko lepší. Teď si jdu zase pětkrát za sebou pustit včerejší Aničku :-D
KK + Otylko, voni se na ty Markete ale vzdy vyradi, viz muj prispevek 33 v minulym clanku
male cerne takhle opravdu nevypada – http://www.super.cz/10458-poulickova-pry-vypada-po-ranu-jako-strasidlo-kdyz-ale-na-ni-zamakaji-profici-dopadne-to-takto.html
komentar radsi ani nekopiruju, aby to ty utlocitny nesmetlo :-)
60 Bel – hm, mladá a docela pěkná holka a nastylizujou jí (nebo ona sama sebe) jako nějakou lacinou šlápotu.. škoda
61 nevim, nakolik do toho muzou mluvit, ale na me by to nedostali, strasidelny. Ja vubec nevim, kde ty stylisti berou tu drzost rikat si profesionalove. A tak je to tu skoro se vsim profesionalnim, v tom nasem veselym showbyznysu.
Poté, co se rozhodlo o odejití Simony mi přijde zajímavá akorát Anna, i když tu včerejší píseň nepovažuju za dobrou volbu. Sice to v refrénu napravila, ale ty sloky byly děsivé. Zajímalo by mě, jestli si tu píseň vybrala sama nebo ji někdo radil. Jinak – abych řekla pravdu – tak se u Hlasu lehce nudím a pravidelně usínám asi v polovině, takže Annu jsem si musela pustit ze záznamu. Problém jsem měla s kadeřníkem. Dokud se nepřidal Vojtek, tak jsem ani nepoznala, jakou píseň vlastně zpívá.
Když už se tady zmiňovala ta závist, já mám v tomhle ohledu asi trochu problém s Mrózkem, tomu trochu závidím. Závidím mu jeho vzhled, jeho přítelkyni, zájem opačného pohlaví o něj…..a to mi dost snižuje moje sympatie k němu. Já když někomu závidím tak nemám problém to přiznat. A myslím že takhle to má u něj hodně chlapů, takže ti mu hlasy posílat nebudou. Osobně si nedokážu představit normálního chlapa který by hlasoval pro Mrózka, teda kromě Cedarina. Z toho plyne že on se může spolehnout jen na hlasy holek a myslím že to je malý okruh na to aby ho to posunulo až na vrchol, takže ten podle mě moc šancí na vítězství taky nemá.
62 – já mám občas pocit, že ti údajní stylisti jsou snad učni v prváku, co je to navíc absolutně nebaví.. hroznej nevkus, v čem vypustí soutěžící.. z mladejch dělají starý, ze starejch mladý diblíky a to nikdy nedopadne dobře..
nuz tak pre mna Ankino vystupenie-na jednotku.(v predchadzajucich kolach to bolo na jednotku s hviezdickou).no v tomto kole bolo vela skvelych vystupupeni, tak Anka trochu zanikla v tej zaplave touchdownov. ale ….. vsetko v pohode. uvodna sloha, aj ked pre Anku v nizkej trochu zastrenej polohe ma nicim nerusila, naopak, bola velmi vkusne zaspievana, niektore celkom spodne tony mozno prekrocili jej rozsah, ale velmi sikovne ich intonacne ukocirovala, aj farba bola pre mna prijemna a tesi ma, ze tie svoje hlasove farbicky vie aj striedat a nejde stale len jednou farebnou linkou. zdynamizovanie v refrene plnym hlasom bolo velmi posobive a emotivne, zaver opat so zmenou farby dal piesni neznejsiu konturu.cestina ma tiez nerusila, ale to je tym asi, ze nie som ceska. poviem, cakala som vacsi pruser:D
ja ked niekomu fandim, mozno posobim vo vztahu k svojmu favoritovi nekriticky, ale pre mna Anickino vystupenie jedno z najlepsich v tom kole. rozhodne by som ju neradila az za Kristinu D. a ani omylom za Adama
66 dolores :-)
XMAN – já jsem ženská a na mě působí dost přihřátě, takže můžeš bejt v klidu, všechny plyšákovitou nemocí postižené nejsme ;o))
Na jedné straně vyčítáte děckám, že zpívají to co mají nadřený, nebo to v čem jsou dobří a na druhé straně když jde Anka do rizika s písničkou, která je pro ni absolutně nevhodná tak je to taky špatně. A ty emoce co se tady pořád přetřásají … buďto mě to, co se valí z pódia, dostane a nebo ne. A houby záleží na tom, jakou má ta dotyčná/ý barvu vlasů nebo co má na sobě. A když zírám s otevřenou pusou a zástavou srdce, tak neřeším ani ten půltón.
KK – naprostý souhlas. Ten hoch taky nepatří k typům, které se mi líbí. Čímž nemyslím, že nevypadá špatně. Kvůli vzhledu bych mu hlas určitě nedala. A kvůli hlasu bohužel taky ne …
ani ja nejsem Mrozkuv fanda. Nejak nenachazim jedinej duvod, proc bych mela. NIC.
Ani já se neřadím do skupiny milovnic plyšového vzhledu, to bych ráda předeslala. Závidět Mrózkovi fakt není co. Jeho fanynky nejsou v nějaké přesile, jen jsou toho typu, co je hodně slyšet. Hodně piští, ječí, posílá sms:-)))
66: Mě se Aničky vystoupení taky líbilo moc. Ty sloky podle mě dala tak trochu šansonově a i to se mi líbilo, v refrénech to pořádně rozbalila a mě to dostalo. Kdyby bylo to riziko že dneska vypadne, tak jí snad pošlu hlas a to jsem se už loni zapřísahal že sem s hlasováním skončil. Naštěstí to riziko dnes není.
68: Tak díky, je dobré to vědět :-D
kl (69) Jít do rizika není špatná věc a člověk tím může získat, ale nevím, jestli má cenu jít do rizika s něčím, co je pro tu osobu absolutně nevhodné.
Jinak já taky doufám, že Anna dnes nevypadne. Ráda bych ještě viděla, co předvede. U ostatních je mi to jedno.
morticia akorat Rytmus je idiot, ze, tady jeden nikdy nevi :-))) uz nam to jednou predved
Rytmus si nevidí na špičku nosu. Jeden skvělý hlas už poslal domů, protože se s jeho chováním jeho ego nesrovnalo a pokud mu něco zase přelítne přes nos, tak bych se nedivila ničemu.
75: To už je pravděpodobnější to že zítra bude konec světa než to že by dneska Anička vypadla, takže v tomhle jsem v klidu. Tohle by Rytmus nedopustil. Maximálně co by se mohlo stát by bylo to, že by nedostala dostatek hlasů aby šla přes diváky a Rytmus by ji mohl poslat do rozstřelu s Adamem, aby si trochu napravila reputaci za včerejšek, protože Kristýna už byla v rozstřelu dvakrát po sobě. Ale to by bylo bez napětí a absolutně jasné jak to dopadne. Ale ani tomu moc nevěřím, že by Anička nepostoupila dál hned přes diváky. Fanoušků má snad pořád dost a minule bylo u Bagové taky jasné že i kdyby nedostala jediný hlas tak ji stejně MD pošle dál a stejně dostala tolik hlasů že šla přes diváky, tak myslím že postoupí Anička taky rovnou.
2- XMANe, to co hovoris o Anne, ze je krehka a zranitelna je presne asi to, co mne imponuje. vzdy si vyberam takehoto sutaziaceho.z biblickeho hladiska je pre mna Poulickova Golias a Anna David :))) Markeka je skusena harcovvnicka, silna superka s vynikajucou technikou, velmi zrela intonacne, ktora ako som citala vystupuje uz aj v zahranici. pricom Annino pubikum tvorila asi len dedinska chasa z jej rodnej obce a mozno okolice. cize nerovny suboj, ale nevadi, asi o tom ma byt tato sutaz.- a pozor, je tu este dalsia silna hracka Ivanna Bagova, ale ta by sa mohla podtknut, tiez nie je tak odolna ako priserne spolahliva Marketa :) teda priznam sa, Bagova, aj ked jej nefandim ma zaujima ovela viac ako Poulickova, a dalsia baba, ktora ma zaujima a ktorej skryte fandim je Kristina Zakuciova. zozrala som jej to v tomto kole aj s navijakom. :D uplne som jej to uverila. uz minule som citila, ze je v nej nieco a nemylila som sa. len tak dalej …..
Morticia zkusila to. A mluví se o ní. Já jsem u toho usínala a probral mě Juraj s Tinou, ti se mi líbili a pak Jakub s Machálkovou, Jakub jak řval, ale to k rockerům zřejmě patří a Machálková jak byla příšerně falešná, jinak nějaké vnitřní pnutí, že bych to všechno chtěla slyšet znovu, nemám.
yeey, 17 – Já za tebou v tomhle absolutně stojím. Taky mě štve, že Markéta se může přetrhnout, ale stejně ji někteří neuznají a odbudou ji slovy: „dobře zazpívané, ale to je všechno“. Já bych to nesváděl až tak na závist, jako spíš na určité nesympatie, které lidi k Markétě chovají (ať už z jakéhokoliv důvodu). Já to i svým způsobem chápu, já měl svého času podobnou averzi na Sámera, na kterého jsem se nemohl podívat, aby se mi nezačalo chtít zvracet. Já si ale každopádně stojím za tím, že Markétino Golden Eye považuju za touchdown a že tím překonala Rumla, který to dal sice objektivně srovnatelně, ale jeho barva hlasu mi k té písni až tak neseděla, zatímco Markétina jednoznačně ano (vlastně to je něco podobného jako Final Countdown od Vlastíka nebo od GG, mně se to jednoznačně víc líbilo od Gábiny, jejíž chraplák mi tam sednul prostě víc než Vlastíkův ječák-mečák).
Já si spíš začínám připadat trochu divnej, že se mi líbí jak technicky bravurní zpěv Markéty, tak emoce, které vycházejí ze zpěvu Aničky. Asi je dost zvláštní, že mě dokážou zároveň zaujmout dva tak protichůdné typy, tak si říkám jestli nemám nějakou schizofrenii. A to není jediný případ, třeba Monička a Gábina taky nemají mnoho společného, v podstatě jsou to úplné opaky, ale přesto jsem jim oběma fandil (ale ty nebyly ve stejné řadě). Když ale můžou existovat společní fanoušci Ševčíka a Šepse, tak na fandění různým typům zároveň asi není nic nenormálního.
Konec světa? Nebylo by to špatné. Vyřešilo by to spoustu věcí a předpovídači by se museli (sice by už to nebylo nic platné) chytit za nos.
Ale k vyhazovu Simony měl Rytmus osobní důvody, u Aničky snad žádné nemá. To mi přijde totálně nereálné, že by Aničku vyhodil a nechal by si tam Adama a Kristýnu. To se nestane.
Joooo, Monička, Monička je tady!:-))))
to H. – chápu tvoje rozhořčení a touhu zuřivě bojovat proti každému, kterému se tvá favoritka nelíbí (to nemyslím ironicky,fakt to chápu, já jsem taky schopná bít se za svého favorita jako lev), ale když někdo o Markétě napíše, že mu jako člověk nic neříká, není to snad hned proto, že jí závidí! Já to mám asi takhle: uznávám Markétu jako opravdu dobrou zpěvačku, umím si představit, že pro spoustu chlapů je i sexy, a vůbec se nedivím lidem, kterým se líbí. Já mezi ně nepatřím – ne proto, že by mi nějak extra vadila, nebo že bych jí snad nedejbůh záviděla, ale prostě mě osobně ničím neoslovila (což, znovu opakuju, neznamená, že ji neuznávám jako skvělou zpěvačku). A nic dalšího v tom není třeba hledat.
66 – Hodně názory lidí ovlivňuje porota. Včera začali s hodnocením Vojtek a David, což jsou lidi, kteří už nějakou munici na Annu potřebovali jako sůl. Ne ideálním výběrem písně jim pak byla poskytnuta.
Pak už se to veze a dav dělá mexickou vlnu.
Anna ve své ne 100% formě třeba není na 1. místo jako obvykle, ale hodit ji na 10. nebo DJovo „lichotivé „8. místo za účastníky zaájezdu, které si nedovedu ani na 5 minut zapamatovat? Zase na druhou stranu proč ne. Je to nakonec jen vyjevený osobní hodnotový žebříček.
kl: u Jakuba s Machálkovou jsem ještě byla vzhůru a čučela jsem na ně jak puk. Já jsem jen hudební lajk a nejsem schopná říct, jestli zpíval někdo pod tón nebo nad tón, ale u tohohle kusu mi přišlo, že to snad ani nebyl duet, že každý zpíval trochu něco jiného. A na to, že Machálková by měla být zkušená zpěvačka mě teda dost zklamala.
prerusim trochu vase uvahy, kto bol lepsi, voci komu mam averziu… je to iba show pre pobavenie divakov, Anicka ma bavi najviac, neskazena, mila dievcina, ktora si tam odskocila zaspievat, ostati maju velke oci a ambicie, po roku zistia, ze im ta sutaz priniesla viac negativneho ako pozitivneho, ti co im drzali palce im budu nadavat do rychlokvasiek a pod., pride nova show a nove tvare..
vitaz minulorocnej superstar a jeho klip? zhodnotte sami
http://www.youtube.com/watch?v=q3lH28ENVbs
toto podla mna nema ziadnu sancu, nuda, nuda, presvedcila som sa, ze okrem Cmorika a Langerovej, ziadny vitaz superstar nedokazal vytvorit nic schopne, pocuvatelne, ti co skoncili ako druhi ich valcuju, ci uz Mirgova, Guncikova, Smajda, Bende v CR
Však ono je i dobře, že Anna včera schytala nějakou kritiku a nepodala úplně skvělé vystoupení. Aspoň se částečně zbaví nálepky ultrafavorita a lidi uvidí, že i o ní se musí bát. Kdyby byla furt vyzdvihována do nebes, tak by na to později mohla taky doplatit.
Kristína Zakuciová mě včera taky hodně dostala. Kdybych teď měl vybrat jednoho člověka z Pepova týmu, kterého bych poslal do Grandfinále, byla by to jednoznačně ona. Bral bych tam i Jackieho ale ten na Grandfinále asi fakt pěvecky nemá. Kristína je podle mě skvělá zpěvačka, krásná holka, navíc se zlepšuje, má kam růst….přál bych jí to. Ale přez Mrózka a Markétu jí asi vlak bohužel nepojede.
XMAN: Stejně si myslím, že v soutěži, která se jmenuje HLAS, by ten hlas měl být prvotní, takže bych očekávala, že by se porotce měl přenést přes osobní důvody, ať už jsou jakékoliv. I když to bych asi chtěla od některých lidí moc …
Juraj Zaujec – v LA camisa negra bol fajn, az necakane dobry. jeho hlas tej piesni naramne svedcal, nebol taky ostry ako ma spevak v originale, no nepacili sa mi refreny, ktore nejako intonacne haprovali, a asi vdaka vokalistovi jeho hlas zanikal, alebo to pobabral zvukar? prave toto mi pokazilo celkovy dojem z piesne. no Juraj ma naozaj prvykrat bavil farbou hlasu, aj podiovy prejav chvalim.
Morticia já jsem taky jen posluchač, ale falešné tóny teda poznám. Ještě, že Jakub přeřval i sám sebe, takže ji nemohl slyšet.
88: Já jsem proti Lukášovi nic neměl, loni byl ve finále asi čtvrtý můj nejoblíbenější soutěžící, takže můj favorit to nebyl ale nevadil, některé výkony v soutěži mě od něj taky dostaly. Ale hudba kterou dělá se Siempre mě taky nudí…..od Lukáše jsem ale nějaký hudební převrat ani vůbec nečekal. Podle mě vyhrál vcelku zbytečně a nejspíš i náhodně. Jen mám obavy aby to letos nedopadlo zase nějak podobně, třeba vítězství takového Daniela bych asi za trochu zbytečné považoval.
90 – Jo, přesně to samé mě včera večer napadlo. Pořád jsem se nějak nemohla rozhodnout, koho z Pepova týmu bych chtěla v Grandfinále, a včera jsem s úžasem konstatovala, že bych tam snad nejradši poslala Kristínu. Minule jsem ji skoro tipovala na výhazov, teď se mi zdála z celé Pepovy pětky nejlepší. Ale uznávám, že tahle vidina je bohužel nereálná.
Tak nějak mám pocit, že Lukýnek náhodně nevyhrál. Ale třeba se pletu.
92 – Myslím, že na vině byl zvukař. Víc lidí se tam hlavně zezačátku různě utápělo v kapele. I Vojtek tam klasicky řval jako na hospodské zábavě a taky skoro nebyl slyšet. Aspoň v TV se mi to tak jevilo.
Mně se taky moc líbila Kristína. Záleží jen na repertoáru. Včera však Poulíčková neměla konkurenci. Bude to ještě masakr.
Jana, mát taky obavy, aby nevyhrál kůň produkce a ne ten s největším počtem SMS. A když o vítězi Hlasu bude v konečné fázi rozhodovat kouč, takže to vidím opět jako velice reálné.
96: Mě by to hodně zajímalo jak to s tím Lukášovým vítězstvím vlastně bylo. Ale to se jistojistě už nikdy nedozvíme.
85 – Fialko, jako obvykle se s tebou naprosto shoduju :). To je ohledně Markéty přesně můj názor.
A pro DJ – ano, fandit tak odlišným lidem je fakt možné. I když pro mě v minulé superstar byl Petr Ševčík hlavní favorit, Šepse jsem mohla a bavil mě.
Pokud někoho zajímají výsledky loňské superstar ve finále, tak mám známého na Markíze a ten je zná. Jestli má někdo zájem, mohl bych to sem hodit, ale ani muk….
100 – a proto ze mě už nikdy nikdo do takových soutěží nevytáhne ani kačku za SMS. Však ono to nějak dopadne. A i kdyby se tam objevil kdoví jaký úžasný talent, stejně bude muset skákat jak bude někdo pískat a prosadit se nějak samostatnou tvorbou bude hodně těžké, ba co dím prakticky nemožné, byť by to byl hudební génius. Což tedy neplatí o Lukínovi, to je vesnická tancovačka.
102 hoď, mi nikomu nic neřekneme, jako hroby
81 – Vlado je to normalne. mne sa pacia rozne typy spevakov, aj protichodne. ked je nieco dobre, treba to uznat, hoci to nie je prave typ hlasov, ktore pocuvame.
ak niekto spieva nielen technicky dobre, ale aj srdcom, neda sa to prehliadnut. Anna nie je dracica, zena krv a mlieko, taka co vlacuje sexapealom, ale je to vnutorne bohata osobnost z ktorej to vyzaruje, ked spieva. ved to musis poznat od Moniky Bagarovej.:) povedz mi ale naozaj ta strhla vcera viac Kristina D ako Anna?
Viq – na 10.miesto ju mohol dat len antifanusik, alebo niekto kto ma silneho favorita a Anna ho ohrozuje:) popripade niekto, kto je totalne namotany na original Slzy tvy mamy a nevstrebe do seba ziadny cover.
a co vlastne ti kouci hovoril na jej vystupenie? napokon, ak Anna ohrozuje ich zeliezka v ohni, musia rypat. mnohi maju pocit, ze na Anna je umelo pretlacana, lebo spieva na konci, tak aspon nabuduce na zaver kola drbnu uz Marketu:))
Jana – ten klip som nedopocuvala ani do polovice. cakala som od Adamca inu muziku a nie tento socilalistiky pop-rock .bleee
dolores mne umele protlacovana prijde Bagova. To uz mam o dost radsi tu Marketu, resp. Marketa mi nijak nevadi, jen nespada do oblasti meho zajmu. Bagova uz mi vyslovene vadi.
101 – Irenko, tak to jsem rád, že nejsem divnej :-D A promiň, že jsem se v článku trochu „navezl“ do jednoho ze tvé velké Top 3 favoritů. Ale píšu to tam (i tady v diskusi), že Golden Eye dal Ondra výborně, ale já k té písni prostě potřebuju jiný typ hlasu, proto se mi to od Markéty líbilo víc.
97-no ved, mne sa zdalo uz minule, ze zvukar stisuje hlas kedy nema, kapelu prilis zosiluje, ked ma vyniknut nejaky refren. podla mna to pobabral minule u Katariny, ked jej prilis nazvucil tych vokalistov v refrene, cim jej celkom uz aj tak dost slaby hlas zanikol
dolores, 105 – Nemůžu rozhodně říct, že by mě Kristýna „strhla“, to se jí s jejím nezajímavým hlasem povést ani nemůže. Ale jak jsem psal ve svém odhadu, tak jsem od ní čekal průšvih, ale příjemně mě překvapila (i když na zadek jsem si z ní nesedl). Aničce jinak fandím, ale včera jí to prostě nevyšlo. Kristýnu jsem dal za včerejší večer výš než Aničku prostě z těch „objektivních“ důvodů, že imho podala lepší výkon. Jinak v mém pořadí Rytmusovců mám Aničku pořád první a Kristýnu na jednom z posledních míst, na tom se nic nezměnilo.
bel – pretlacanie koucom este nic neznamena. Bagovu tlaci len MD, a ak to bude robit dalej, ostatni kouci mu to nedaruju:D mna zaujima Bagova z hladiska akejsi mojej osobnej zvedavosti, co sa v nej este skryva. co nam este predvedie tento parny valec z Ukrajiny:D
Marketa odkryla vsetky svoje karty a su to same vysoke karty, s takymi sa lahko hra a da sa aj vyhrat. No chyba mi tam u nej eso
30 – nikde jsem nepsala, ze Poulickova je podprumer. Naopak, uznavam, ze zpiva velmi dobre, jen mi ten zpev nic nerika
39 – Moniko, presne tak… a to oznaceni skautka sedi
Výsledky ankety na cshlas.cz
http://www.cshlas.cz/hlas-ceskoslovenska-vysledky-vaseho-hlasovani-3-finalovy-vecer/
113 -jo, Marketa zpiva dobre, ale .. z Vojtkova tymu mam slabost jen pro Jackieho, ale ten se ted moc nepredvedl, Mrozek taky dobry, ale zadny zazrak. Ocekavam, ze od Vojtka vzhledem k male konkurenci Marketa postoupi
Poulíčková může zpívat jak chce dobře, ale nemá charisma (to se u stylistů nekoupí), takže nemá ani šanci mezi lidmi uspět.
Jackie by si měl konečně svá vystoupení začít užívat. Fandím mu, ale koukat se v této fázi soutěže na ztrémovaného chlapce s vyděšenýma očima a třesoucí se rukou mě přestává bavit.
Machálková zpívala otřesně!!!!!!!
Anička sice nebyla tak skvělá jako jindy, ale jako vyložený propadák mi to nepřišlo. Hloubky jen tak tak, ale přesto to nebylo falešné. Čeština se dala skousnout. Ovšem závěrečný verš či dvojverš byl excelentní. Jen ať už ji nedávají jako zlatý hřeb večera, je to medvědí služba.
Kristýny je mi líto, protože je vynikající zpěvačka, možná z nich nejlepší, ale něco jí prostě chybí, takže se asi daleko nedostane. Ani tady v diskusi nikoho nezajímá.
Na výstupy Leoše Mareše vypínám zvuk, na záběry z nějakého toho roomu v zákulisí přepínám rovnou jinam.
Tině to včera moc slušelo, jak obrázek, když nemá ty hrozný drdoly.
Pro mě včera bez ohledu na tým nejlepší Nikoleta a Zaujec, nejhorší Koubek a Švidraňová.
dobre Vlado, diky. predpokladam, ze objektivne dovody su kriticke hodnotenia poroty plus negativne prispevky v diskusiach, teda nazor (tebe prave dostupnej) vacsiny. tvoj osobny pocit mohol byt aj iny, ale aj nie, v kazdom pripade, ak je porota kriticka, vtedy tvoj pocit asi ustupuje, ze ? :)
Nofux, diky, zeby zotrvacnost este z minulych kol? :))
dolores – Já už přesně neřeknu, ale Vojtek to začal v totálně negativní náladě – jakože to byl velmi špatný cover božského Olympicu (on moc Annu nežere od začátku, když si všimneš), David se přidal, že to nesedlo a že byz kytary to bylo chabé, Dara tak nějak šalamounsky smíšeně a Rytmus neutrálně.
1.Finále – Můj Idol:
1 Lukáš Adamec 20%
2 Gabriela Gunčíková 18%
3 Alžběta Kolečkářová 15%
4 Michal Šeps 11%
5 Petr Ševčík 8%
6 Martin Harich 7%
7 Matej Piňák 6%
8 Martin Kurc 5%
9 Simona Fecková 4%
10 Celeste Buckingham 3%
11 Monika Povýšilová 2% xxx
12 Klaudia Pappová 1% xxx
2 Finále – Československé hity:
1 Gabriela Gunčíková 20%
2 Lukáš Adamec 18%
3 Michal Šeps 12%
4 Petr Ševčík 11%
5 Alžběta Kolečkářová 10%
6 Martin Harich 9%
7 Martin Kurc 8%
8 Simona Fecková 6%
9 Matej Piňák 4% xxx
10 Celeste Buckingham 2% xxx
3.Finále – Taneční kolo:
1 Lukáš Adamec 28%
2 Gabriela Gunčíková 20%
3 Michal Šeps 18%
4 Petr Ševčík 11%
5 Alžběta Kolečkářová 8%
6 Martin Harich 7%
7 Martin Kurc 5%
8 Simona Fecková 3% xxx
4.Finále – Rock:
1 Gabriela Gunčíková 32%
2 Lukáš Adamec 24%
3 Michal Šeps 15%
4 Petr Ševčík 11%
5 Alžběta Kolečkářová 7%
6 Martin Kurc 6%
7 Martin Harich 5% DK
5. Finále – H. Vondráčková a duety:
1 Gabriela Gunčíková 30%
2 Lukáš Adamec 28%
3 Michal Šeps 15%
4 Petr Ševčík 10%
5 Martin Harich 8%
6 Martin Kurc 5% xxx
7 Alžběta Kolečkářová 4% xxx
6.Finále – Lucie a Elán:
1 Lukáš Adamec 32%
2 Gabriela Gunčíková 28%
3 Michal Šeps 17%
4 Martin Harich 12%
5 Petr Ševčík 11% xxx
7.Finále – Queen a Abba:
1 Lukáš Adamec 34%
2 Gabriela Gunčíková 30%
3 Michal Šeps 23%
4 Martin Harich 13% xxx
8.Finále – M. Žbirka a Unplugged
1 Gabriela Gunčíková 40%
2 Lukáš Adamec 36%
3 Michal Šeps 24% xxx
9.Finále – Superfinále
1 Lukáš Adamec 52% (426 400 hlasů) WIN
2 Gabriela Gunčíková 48% (393 600 hlasů) xxx
Jestli je ta anketa podle skutečnosti, tak už nechápu podporu Nikolety, kde ty hlasy bere. Včera teda lepší než Juraj fakt ani omylem nebyla.
119 – ja temhle klikacim anketam moc neverim, nic to nestoji a vetsinou lze po pulhodine kliknout ze stejneho pocitace znovu
Dnes vypadnou Jackie a Koubek a zaslouženě, protože jsou oba ve svých týmech nejslabší.
118: Wau, výsledky loňské superstar ?!
118 – díky, stejně se mi to nějak nezdá, asi to bude tím, že jsem si přála něco jiného. 119 – mě se Juraj moc líbil, on se mi moc líbí i jako chlap, já mám pro ty s krásnýma, tmavýma, očima velkou slabost a včera mu vyšla obě vystoupení, takže uvidíme.
Tak jestli jsou ty výsledky z loňska pravdivé, tak Lukášovo vítězství asi fakt náhodné nebylo. Ale mohla by to být pravda, mě tam teda nic až tak nepřekvapuje. Podle mě to docela odpovídá.
124 – a stejně to vítězství nechápu
118 a kde se to jako vzalo??? :DD
64 XMAN – hele ja Danielovi fandim a ze je hezkej mi zadnej problem nedela …. nemam rad naky preslazeny hosiky, co hazej furt cukrbliky, ale tohle Dan neni…. stejne tak fandim i Milošovi, kterej proste fajnove zpiva, i kdyz to extratrida neni… zkratka me ten vzhled u kluku problem rozhodne nedela, no asi ze sem taky fesak … :D
81 Vlado – dik to mam silnyho spojence v Marketa týmu :-))
124 Lukas dost podivne vyhrava v kolech, kde az tak nezazaril… pochybuju, ze vyhral prvni finale (nebyl vubec jeste tak vyraznej, kor kdyz sel jako prvni, a kdyz vemu, jak zazarila Betka, o Gabine ani nemluvim)… kazdopadne je to podle me blbost, na ktery si dal nekdo ale docela zalezet :-)
Jediný co může zachránit Barboru Švidraňovou je fakt, že dneska budou zpívat nové písničky. Protože včerejší mash-up naprosto tragický.
Ježiši, jestli půjde Jacky do rostřelu, tak bude zpívat Poker face od Gaga…no těbůh…
129 : To by ji zachránit mohlo, pokud zazpívá tak jako tu Adele a Jackie si vybere něco co nedá…..záleží ale jestli už Pepa nebude rozhodnutý dopředu. Třeba jak byl Jackie v rozstřelu s Martinem Truhlářem, tak já jsem sice fandil Jackiemu ale objektivně vzato tam zazpíval líp Martin a Pepa stejně poslal dál Jackieho že byl jeho srdci bližší…mě dneska bude mrzet odchod Barbory i Jackieho, ale někdo hold vypadnout musí.
130: To jako fakt?
Xmane – Co zazpívají soutěžící, pokud budou o postup bojovat v rozstřelu ve 21.20 na Nově?
Tým Rytmuse
Anna Veselovská – House of the raising sun (The Animals)
Adam Koubek – Man in the mirror (Michael Jackson)
Kristýna Daňhelová – Umbrella (Rihanna)
Nikoleta Spalasová – If I ain´t got you (Alicia Keys)
Juraj Zaujec – Ayo technology (Milow)
Tým Pepy Vojtka
Markéta Poulíčková – Just like a pill (Pink)
Barbora Švidraňová – Mercy (Duffy)
Kristýna Zakuciová – Russian roulette (Rihanna)
Daniel Mrózek – Dani California (Red Hot Chili Peppers)
Jakub Pohle – Poker Face (Lady Gaga)
Adam Jacksona potvrdil a u ostatních dobrej výběr, hlavně Bára se asi zachrání.
129: Barboru mám radši, protože Jacky umí jen jeden styl a je s ním už dost nuda… Určitě dnešní souboje mají ještě co říct, protože rozhodnutí je hned po nich, takže kouč má ještě čerstvé emoce. V americkém Hlasu taky nevypadla Lindsey hlavně díky její vyzařovací písni. :D
135 – No od Jackieho se můžeš těšit na jinej styl dneska, jestli půjde do rostřelu :-D
Tak s Duffy by Barbora mohla zazářit podobně jako s Adele a zachránit si tak krk. K ní tenhle styl sedí. Co se týče Jackieho tak ten Poker Face se dá zrockovat a to třeba takhle http://www.youtube.com/watch?v=t90dFkM9acg ale takovejhle skvělej hlas teda zase Jackie ani zdaleka nemá
133: Wau, tak to by mohl poslat do rozstřelu Annu. House of the raising sun v jejím akustickém podání by bylo určitě skvělé.
137 – Myslím, že pokud půjde Bára a Jackie, tak se zachrání Bára…výběr vyloženě dobrej pro ní.
XMAN: V zahraničních hlasech mají soutěžící často vlastní verze písniček, ale v českém Hlasu o tom dost pochybuju, je to dost řízený z produkce.
dolores, 116 – Na porotu ani diskutující já zpravidla nedám, píšu jen své vlastní názory. A tentokrát se holt shoduju s většinovým názorem, že se to Aničce nepovedlo, i když jí jinak fandím :-)
141-Podle mně to mohlo být zase dokonalý,kdyby se to to transponovalo výš,průser byly ty hloubky,takže vidím problém u Rytmuse
podla vysledkov predchadzajucich sutazi mam vzorec na vitaza a druheho v poradi, predpokladam, ze v tejto sutazi budu vo finale styria…
vitaz musi byt typ spevaka, ktory je dostacne usadly, viac-menej dokaze zaspievat skladby, ktore sa hodia ako sprievodny doprovod pre vystupenie tanecnikov v Lets dance
vzorec pre druhe miesto, vzhladny typ, ktory bude pouzity ako tanecnik v Lets dance
neviem koho dosadit na prve miesto, druhe je mi uplne jasne – Mrozek
a este jeden bombonik Chodurova tvorba
http://www.youtube.com/watch?v=dKLk3YbbU_E
Můžu někomu fandit nebo nefandit, může mně být někdo sympatický nebo ho nemusím mít ráda, ale jediný interpret u kterého jsem mohla zavřít oči a zapomenout, že poslouchám talentovou soutěž byla včera Markéta. U ostatních člověk trnul jestli to dají nebo nedají (a oni to nedali) nebo se pokoušel nepřemýšlet o čtvrt, půl a celých tónech, které byly mimo.
Hned mě do očí uhodil nadpis článku, se kterým já zrovna moc nesouhlasím, ale ještě víc mě překvapilo tvrzení, že Markéta překonala Ondřeje Rumla, protože ten dal podle mě tuhle písničku opravdu skvěle. Markéta i přesto určitě patří do TOP5 večera, ale zas taková sláva to nebyla, zpěv technicky dobrý, ale pořád se nemůžu zbavit toho, že jede jako stroj, nevyzařuje nic, a stále je mi bohužel poměrně nesympatická.
Pro mě byl nejlepší Juraj Z. v duelu s Tinou, i když i tenm první song nedal vůbec špatně- na to, jaká je to odrhovačka..
Ahojte, hlavne moji milí V.M.D. (a možno už aj X o chvíľu).
Ak sa tam dnes niekto mojej Aničky čo len dotkne… tak omdliem. Idem sa na to psycho-analyticko-hygienicky prichystať.
Prozatím pište něco hezkého, ať to přežiju. Zítra totiž musim zasa do roboty.
A Ty, MAREŠ: HEŠ!!! A dávaj si na mňa pozor, Ty držko!!
Jano, mě se Chodúr to jak zpíval v SS moc líbil, ale jeho vlastní tvorba je stará i pro mě, bohužel. Rosien vítaj, mě se Juraj Z zalíbil i v loňské SS, bohužel byl odvezen do nemocnice, takže vyřazen, letos mu držím palce, ať mu to vyjde.
fyi na strankach Hlasu od Markizy jsou rekapitulacni clanky s videama vcetne hodnoceni poroty, kdyby to treba nekoho zajimalo… napr. zde http://hlascs.markiza.sk/clanok-581423-rockeri-od-pepu-sa-opat-ukazali
sali – :-D všetko dobre dopadne, ver mi… :-) Držím palčeky… /beda ak napišeš že to nemám spravne! :-D /
148-autor kl? to je ten odtial? :))))
necakala som, ze pozvu Kristinu. ale ona to na zivo az tak dobre nevie
sali-neboj,vsetko dobre dopadne. Anicka vypadnut nemoze. N E M O Z E !chapes? :)
No, koukám, že to tu Adam schytává… Já fakt nevím, ale pro mě je tisíckrát zajímavější, než kterákoli holka, co tam je. To fakt chcete soutěž ze samých bab a Mrózka? Vždyť je to vopruz!
Zase další Kristína… Začátek OK, od půlky mírně falešně, ke konci už hodně falešné.
Kristina,-ako je velmi stremovana, chudera ..:))) vobec sa necudujem, ze jej je MD srdcu blizky, ten akoze hit Jablcko, to je presne ten styl. skoro az styl Senzus. skoda jej, lebo inak je to nadejna dievcina, niektore hity ma dobre, ale niektore cisty gyc. (pre mna)
Waw, to byla asi ta moje sms, jsem spokojená za Markétu i Dana.
MARKETAAAA!!!!!!!!!!!!! YES!!
Motylku, citujes ma uz vopred ? :D
este k Mrozkovi. pacil sa mi v tomto kole, aj ked stale este nechytil za srdiecko. ale novy look mi padol do oka. konecne chlapcensky sarm. mnam:)
Kristýna si zasloužila jít dál, její výkon byl rovněž velmi dobrý.
Jacky je tragický, to je skoro pěchota…
Ten Jacky je strašný.
ehm ehm…no rekl bych, ze dneska udelame Jackiemu papa… tohle je dost hruza…
Jakuba nemá cenu hodnotit. Poznal jsem snahu o odlišné pojetí tohoto známého hitu… ale je to FALEŠNÉ (refrény o něco méně).
Dolores – konečně jsem tě aspon jednou předběhla!! :-) Já něco chci napsat, a pak zjistím, že už jsi to napsala, a mnohem líp – fakt jsi dobrá…. Nechápu jak to děláš… :-)
Lady Gagu jsem poznala až v refrénu, asi ji nemám tak naposlouchanou.
Monika Povysilova zvládla poker face teda o dost lépe i když ona neměla přímo verzi Gaga…:-D
tak zatim to lip dopadnout nemohlo… hlavne ze Dan, Marketa a Kristina jdou dal :-)
164 tak ono porovnani Povysilova/Jackie ….. :D me se libila ona a libi se mi i on, ale do srovnavani bych se nepoustel…:-)
Povysilova měla verzi od Pixie Lot, pěkná verze lepší než originál – ten nemusím. A prosím trochu info – kdo je v duelu Jackie a Krystína?
dodatek – on se mi teda v Lady Gaga uplne nelibil :-)
167 Jackie a Bára
Tak pokud to verzmu podle včerejška, tak jsou tam oba zaslouženě. A Jackiho bych vyhodil – podle mě si na rockera prostě hraje, hlavně ty jeho gesta jsou tak 2 sekundy po tom, co by měly normálně být, prostě si uvědomí, že to někteří dělají takhle tak to tam taky dá. U mě Kristýna dala včera rockovější výkon
Taky mu mohly dát něco rockového, tímto mu zrovna mohli říct nazdar. Vzali si ho tam jako rockera, tak ho měli tak prezentovat. Já jsem měkota, mě je ho líto.
Motylku, ty si proste moja ceska verzia :)))))
toz tohle ma jinsi grady…je hotovo imo
Dolores – kéž by! :-D Ale ukecané jsme zřejmě stejně, akorát já nestíhám tak rychle psát jako ty! :-)
Bára neintonovala zcela správně. Malý rozsah, takže pro mě nuda.
143 no to je narez O_O cely jsem to nevydrzela teda
Bára super!
Pepa se teda kroutil, ale myslím, že to bylo celkem jasný. Bára dala slušný výkon, no rozhodně lepší než Jackie.
143 no to je narez O_O cely jsem to nevydrzela
167 – ale i Gaga to zpívá v akustické verzi s klavírem, imho mnohem lépe než Pixie, pro mě je Pixie taková nevýrazná, i když barvu hlasu má pěknou…
No jo…Tak další chlap pryč, fakt z toho bude vyšší dívčí. Ještě vypadne Adam a nemám absolutně důvod to dál sledovat, nuda…
143 – Jana-ten vzorec to je vazne ROFL:))))
Mrozek bude naozaj asi druhy, ale kto bude prvy? to je otazka!adeptov by bolo, vlastne adeptiek:D
Motylku, asi idem poslat prvu SMS v tejto sutazi. hadaj komu???:)
175 bych prosil nominovat na cenu „Mimoň roku“. 8^)
Jak se mi až dosud Barbora nelíbila, tak teď to bylo absolutně dokonalé, intonačně superčisté a přemýšlím, jestli někdo letos předvedl takové brilantní výšky jako Barbora. Při tónových skocích se trefovala absolutně přesně. Seděl jsem u televize s otevřenou hubou.
181- mě by to vůbec nevadilo :-D je načase aby vyhrála holka.
Však ve všech soutěžích je to většinou samej chlap a jedna ženská, tak konečně je to jednou taky víc o holkách… Ale až to bude jen o hlasech diváků, tak všechny holky klasicky povypadaj…
185- jestli tam nějací zůstanou :-D
Takže Jackie je pryč?
scalex – nominace a závěrečná tipování oblíbenců bude tradičně na závěr soutěže… :-D
dolores – Anička ide….. dalej… jupííí
jasne, anna ide dalej, neni o com:)
Ledová královna žije, ta bude žít ještě dlouho.. :D
Anna dál od diváků nebo od Rytmuse?
186 – Mrozek a Zaujec určitě vydrží
Patriku – to si piš…. :-)
191 – Stepan -od divakov
Urobil som dobre, dobre, že som nestihol?
Nikoleta a Anka šly od diváků přímo – pro Stepana
Adam to zpívá nízko. A je to falešné!
tak adam bohuzel…nic moc…ty nejzajimavejsi pasaze dal otresne
Adam, ma sexi oci a sexi ukludnujuci hlas, ale netriafa sa do tonov. napriek tomu by som poslala dalej jeho ako Kristinu D, ktora prave teraz spieva lepsie
Chjo, nechápu proč je v duelech, přitom z holek se mi Kristýna líbí nejvíce..
mno kristyna taky nic moc
Super, mé favoritky postoupily přímo – to je dobrá zpráva. Nikoleta to dala včera skvěle a Anna – no to byla hrůza – do hvězdné pěchoty a to jsem si myslel, že to dá pěkně, že to bude zpívat po svém, trochu si to upraví, dá si to výš a na konci dá vzlykačky, ale toto – to bylo otřesné vystoupení.
Kika je lepší než Adam, snad má Rytmus rozum.
195- sali, zamerne si nestihol, vyhybal si sa stresu? :))
och, uz aj Kristina ide mimo, asi napokon vypadne ona
Krystína by sa mala učiť od Konvičky, tiež ste toho názoru?
Sali, bylo první co mě napadlo, že Konvičková to dala líp ! :))
Mně se Kristína D. moc nelíbí, připadá mi jako taková naivní holčička, ale včera se mi to od ní líbilo – asi protože jsem od ní nic moc nečekal.
Umbrellu zpívala tak tak na hraně, že nesklouzla do falešna. Bylo to zajímavé, takže velmi dobrý výkon.
ja osobne bych asi poslal dal Adama, ale ani volba kristyny neni nespravedliva…
Kdo postoupil přímo od Vojtka? Nemám čas to celé pročítat…
Tak si tu nudu užívejte, já s dívčí třídou nekamarádím. Mějte se! :-)
tak to je panskej masakr tahle soutez :D:D
Anička postúpila napriamo? Uff, SMS-ka zabrala. Fíha! :-))
210 – Marketa, Dan
sali, s Konvickou sa to nedalo porovnavat:)
mne na Kristine uplne najviac zaujalo, ze ma v detskej izbe na stene vylepenych politikov :))) to som si zapamatala viac ako jej vystupenia.
Dneska spokojenost. Je vidět že oba mají rozum. Nechal bych celou tu soutěž na koucich.
sali a kde si teda trčal? Tady zuří taková válka a ty se schováváš ve sklepě nebo kde… :-))
Tak i u mě spokojenost, ale radši bych viděl pryč Zaujca než Koubka. Zaujec má pro mě nepříjemnou barvu hlasu, takovou neostrou, tu španělskou písničku tím úplně zabil (v negativním slova smyslu)
204 – Cez reklamu som vypol, a pohrúžil som sa tak silno do vlákna, že až no. Zapnem… a tu ho: Adam už spieva. A hneď miv mysli otázka: a kde je Eva?
211-pimpa, ale ved je tam este trio spevakov-muzov v Davidivom time. a ziadny sampon, cisty testosteron:D
nevim, mne teda Konvickova neprijde jako zpevacka, vod ktery by se mel nekdo neco ucit. Jit na jeji koncert by me nekdo donutil jen s pistoli u hlavy.
sali – ktovie čo si robil :-D
pocital sem si to a v soutezi je aktualne 6 kluku a 12 holek, nahodou pro me prijemna zmena po vsech tech superstar, kde v TOP 7 zustaly 2 holky, coz byl teda ostatne jeste daleko vetsi nepomer…
221 nicmene desivou odrhovacku Umberellu dala fantasticky
211 – pimpa: Podobne ako Dolores tiež nechápem, máš tam dvoch rockerov – síce spievajú Gotta (go home) a Depeche strihnutý do M&M (to sú tie cukríky, že?), tak to ešte nevzdávaj.
Motýlek, dnes lietaš slovensky bezchybne (alebo bezhybne). :-)) Si si dnes sadol na voňavý kvietoK?
224 yeey muze byt, nevidela/slysela jsem to.
Ono tady asi bude kamen urazu. Ja nekoukam na jednu pisnicku, ale jestli bych byla ochotna na toho dotycneho jit, nebo ho dyl poslouchat. No nebyla, na nikoho. Krome Simony. Ani zatim na Annu, ackoli vidim a slysim, co vidim a slysim (je tam potencial, ale nevim, jestli bude moje krevni skupina).
219-sali.
Anka nemohla byt Evou, lebo nezhresila!!:D a neustanovil to kouc,ale vyssia moc.
nakoniec som tu SMS aj tak nestihla poslat,nechavam ju na horsie casy
211 – Novidíš, a Habera by jej bol vtedy rovno napálil… teda myslím cédéčko.
Doufám, že jsou dnes Nováci s počtem SMS spokojeni.
A příště už by se mohli k našim favoritům chovat líp…
224 – presne tak. Akurát že potom už nic-moc, a tu je možné s Belisanou súhlasiť v tom zvyšku.
227 ale tady byla Konvice uvedena v souvislosti s Umberellou, to ze na argument, jak se nekomu neco povedlo, vytahnes hned to, jak se tomu cloveku neco nepovedlo, je holt tvuj vecnej problem! :-) FYI http://www.youtube.com/watch?v=2rGnf69D8po
215 – To je taky jediné, co i mě na ní zaujalo. A to velmi negativně. Dokonce ani Mareš nechápal…
228 – básnička pre Dolly:
Anke prišla vyššia moc
v pravú chvíľu na pomoc.
Tak můj oblíbený sexy hlas Adam je pryč, škoda, ale byla jsem na to připravená. Ale zase jsem mohla zálibně koukat na Pepu Vojtka, v černém saku mu to strašně slušelo, a jako kouč je skvělý.
Tak už mi zbyli jen dva favoriti, Dan a David W., pevně doufám že alespoň jednoho z nich v poslední čtyřce uvidím. Radši bych tedy oba.
230 Viq – áno, lebo inak zase omdliem.
227- bel – ja sa na toto vobec nedivam ako ty, ze na koho koncert by som isla. je to len sutaz, niekto ma chyti za srdce, niekto nie. ked citim talent, fandim o dusu:) ja mam problem ist na koncert aj pevne ukotvenym spevakom na scene, nieto este na koncert tychto deti. ale niektorych tvorbu sledujem aspon cez net. prejdu roky, kym sa z niektoreho z nich nieco vyliahne.
232 dyt jsem vubec nerekla, ze se ji neco nepovedlo, kde to ctes? Jen me nebavi, neumim si predstavit, ze bych tohle poslouchala, taky proc? Nic mi to nerika, nic mi to nedava, nic u toho neprozivam. To snad neni nic proti nicemu. Asi mam holt rada takove, ktere odmitas ty. Ja v tom na rozdil od tebe problem nevidim :-D
Umbrellu jsem si teda poslechla, no. Jako slusny, ale neoslovuje me ani pisen, ani zpevacka.
http://www.hlasceskoslovenska.net/clanek/130-hlas_ceskoslovenska_14_dil_jakub_pohle_to_nedal
Ta holka je vážně vtipná:
https://lh5.googleusercontent.com/-GiDYImTxiHs/T5W7lEaVb_I/AAAAAAAAAig/PHuzsHNh5p8/s703/veselovska.jpg
239 – Máte tam ty ankety celkem reprezentativní…
238 uz zas jedes to svoje „nezajima nezajima nezajima“ ale nikdo se te na to neptal, tady se akorat resilo,ze to dala mnohem lip nez Kristyna a ty zase uz meles svoje „v zadnym pripade bych nesla na koncert“ apod.. ja si taky mysim, ze dela ted sracky, ale tohle se ji povedlo, tak proc furt vsechno shazovat… ufffff… sorry, mam te dneska plny zuby, nekdy priste ahoj:-))
240 – To si piš, že jo.
Přiletěli mimozemšťani. Já to říkal…
240 :DDDDDDDDDDDDDDD taky sem si vsiml, ze delala Spocka…. Zijte dlouho a blaze….:D:D
234-dakujem, a pridavam dalsi vers:
lebo MD ju dal dolu,
myslel pri tom na Bagovu :))
240-prosim, uvedte ma do obrazu pani, co znamena ten prstoklad? v tejto znakovej reci som dost nevzdelana:D
242 -yeey, tak v tom s tebou lehce souhlasím. Včerejší zmínka o „tragédovi“ byla podle stejného mustru :)
jo, Míša David u mě dneska trochu klesl. Ale na klávesy hraje pořád prvotřídně. Za to ho uznávám.
Kdo nezná, tady je první kontakt (pozdrav na planetě Vulkán):
http://tinyurl.com/6qglvyl
dolores serial Star Trek
http://www.startrek.com/legacy_media/images/200307/spock01/320×240.jpg
Jinak Vulkánci jsou známí svým potlačováním emocí a preferencí logiky a rozumu ve všech sférách jednání.
Myslím, že Anna není Vulkánec.
250 stejnak bych chtel videt Anicku, jak prochazi Pon Farr…:D:D (to sou Vulkani „v říji“:DDD)
aha, diky. uz som na tento serial celkom zabudla.
som tusila, ze Anna nebude z tejto planety :))))
251 – Já bych jí přál nějakou cool vesmírnou loď aspoň s warpem 10, když už být Vulkáncem…
http://tinyurl.com/7fxvjd5
Ty výsledky ze superstar jsou pravdivě anebo odkuď je víš?
175 a 183 – Doufám, že DJ Vlado napíše nějakou tu kritiku na adresu Barbory…
Chápu teda dobře, že vypadl Jackie a Adam a že záchranu od diváků měla Anna s Nikoletou a Dan s Markétou? :) Byl jsem radši s kámošema v hospodě na pivě :D
Jestli to teda fakt takhle dopadlo, tak jsem nad míru spokojenej :)))
256 Nofux – Tak to je správne.
253 warp 10 je prece nemoznej :D
257 – Díky :)
Ještě jsem teda neviděl výkony v závěrečných soubojích ale jsem fakt spokojenej a vůbec mi nevadí, že je tu převaha holek nad klukama. Po těch letech, kdy Superstar dominovali imho neprávem kluci, jsem fakt rád…
Jsem rád, že je to jen 1 za 14 dní a nemusím se zase za pár dní nervovat :-)
258 – Warp 5 měla úplně stará Enterprise, ne? Vulkánci měli řádově vymakanější hračičky. Čerpám teď z toho posledního seriálu, co jsem celkem nedávno viděl…
260 jj ale v tech novejch Star Trecich jako Nova generace, Voyager a Hluboky vesmir 9 je pravidlo, ze warp 9,999 nelze prekrocit…ale pamatuju si jeden dil, kdy se to sice povedlo, ale s dost necekanejma vedlejsima ucinkama :D
Pro slečny a dámy přeci stačí 1 Mrózek a nějaký ten pivní rocker, co tam hádám taky je…
Tyhle soutěže už vyhrál kdejaký plyšový klučina, pivní rocker či sympatický mládenec. A kde jsou?
Ono by to nakonec vůbec nemělo být jen o pohlaví či národnosti. Ty rovnostářské kvóty 50/50 holky/kluci, Slováci/Češi mě vždy štvaly a přišly mi přitroublé.
Nicméně dnes na Rytmusově místě bych si z hlediska strategie a potenciálu nechal spíš Adama.
263 – Kvóty mi přišly taky vždycky mimo, ale včera i dneska mi přišla Kristýna lepší, a tak letěl Adam právem. V rámci strategie je podle mě úplně jedno, kdo dneska vypadnul, protože i kdyby to dneska nebyl Adam, tak by šel příště…
mne osobne nevadi pretlak dievcat v sutazi, tych chlapcov tam zostalo malo z dovodu slabsej kvality a nespravneho parovania do duelov (napr. Bagova vs.Hnilica)
na Mrozka sa sice rada pozriem, ale SMS mu asi tazko poslem, zvysok tych chlapov tam je lahky nadpriemer, ale nikto nevycnieva, nikto z nich nie je zranitelny, nikto mi nepocaril spevom tak, ako vlani Petr Sevcik. ale ak zaspievaju dobre, uznam to (v tomto kole som pochvalila Juraja). baby su tento rok proste lepsie. v kazdom time je jedna silna hracka: u MD je to Ivanna, u Rytmusa Anna, u Pepu Marketa a u Dary Zuzka. ale moze sa stat, ze to nakoniec vyhra chlap:D
265 – Může se hypoteticky stát, že pokud budou ve finále 3 holky, může se jejich podpora tříštit a mohl by z toho vytěžit osamocený kluk.
Toto ale platí jen pro jisté typy soutěžících. Třeba Anna má určitě podporu napříč a jí se takové tříštění hlasů netýká…
Tak 118 pobavila :(, to je ale dost špatný vtip, teda…
Zdravím všechny!:)
chci Vám moc poděkovat za Vaše názory! I za ty negativní:)
Jééé Markéta! Jsi proklatě skvělá!
Markéta Poulíčková je úžasná moc ji fandíím!
Markéta Poulíčková je úžasnááá moc ji fandíím!
I wanna have sex with L.B.P.
Opět nejslabší kus Anička neexistuje nudnější zpěvačka v této soutěži…! Nejlíp zaspívala Markéta pak Mrozek a Nikoleta a ani Kristína není špatná..:)
Docela zatím nuda…hlas ,jako měl Ševčík..zatím nikdo…bavič,jako Šeps…nikdo…šílení,jako u Haricha ..nikdo…SMS..nikomu…