Hlas ČeskoSlovenska 2014: Kdo dnes postoupí z prvních soubojů (16.4.)? + aktualizace soutěžících na webu
[singlepic id=8853 w=615]
Minulou středu se definitivně uzavřela úvodní fáze Hlasu ČeskoSlovenska výběr naslepo, když si pětice koučů zkompletovala své týmy. Už dnes však postaví své ovečky proti sobě do battlů, ze kterých postoupí vždy jen jeden soutěžící (toho druhého si ale může jiný kouč ukrást). Na jaké dvojice se můžete pozítří těšit, které písně zazní a jaké jsou mé tipy na vítěze jednotlivých soubojů, to se dozvíte, když si přečtete následující řádky. Pro lepší orientaci v jednotlivých soutěžících a týmech můžete navštívit sekce jednotlivých koučů zde, v záhlaví Hlasu. Všechny profily soutěžících vč. fotek jsou postupně aktualizovány (songlist, rekap z Výběru, i výsledek Souboje).
[singlepic id=8852 w=615]
Tým Darta:
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Eliška Mrázová vs. Jakub Nesnídal
zazpívají: Little Talks (Of Monsters And Men)
Tento souboj už jsme viděli jako promo, takže už máme obrázek utvořený. A je nad slunce jasné, že Eliška zde Jakuba válcuje opravdu drtivě. Je sice pravda, že se chvílemi až moc předvádí (komediantství má holt v krvi), ale jak po stránce vokální, tak v pódiové prezentaci má jednoznačně navrch. Nevím, co by se muselo stát, aby tento duel dopadl jinak než vítězstvím Elišky.
tip na vítěze: Eliška Mrázová
Lucie Bakešová vs. Adéla Michálková
zazpívají: Locked Out Of Heaven (Bruno Mars)
Souboj, v němž uslyšíme podle mě vůbec nejlepší píseň Bruna Marse, je celkově vyrovnanější než výše uvedený, jelikož se jedná o dvě výborné zpěvačky a zajímavé osobnosti, ale i tak se zde dá určit favoritka. Jak jistě víte, tak Lucka je mou velkou srdcovkou, ale i kdyby nebyla, tak si myslím, že je po všech stránkách (zpěvácké, vizuální i osobnostní) výraznější než Adéla, proto si myslím, že by zde má favoritka měla skórovat. Proti Adéle ale jinak vůbec nic nemám a budu rád, když si ji někdo ukradne.
tip na vítěze: Lucie Bakešová
Tým Majka Spirita:
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Kristína Mihaľová vs. Miriama Filkašová
zazpívají: Valerie (Amy Winehouse)
V prvním soubojovém večeru se o postup pobije i má druhá favoritka Kristína, která ve výběru naslepo předvedla jeden z nejlepších výkonů, jaké jsme v obou řadách Hlasu mohli vidět. A v tomto souboji je Kristína zcela jednoznačnou favoritkou. Miriama totiž patří v Majkově týmu k vůbec největším outsiderům, je to celkem dobrá zpěvačka, ale nikoliv výjimečná. Oproti tomu Kristínu považuju za jeden z vůbec největších talentů, které se letos v Hlasu objevily. Navíc i po vizuální stránce má Kristína před Miriamou navrch. Tento duel zkrátka jinak než vítězstvím jazzové princezny dopadnout nemůže.
tip na vítěze: Kristína Mihaľová
Veronika Strapková vs. Aneta Šrolerová
zazpívají: Diamonds (Rihanna)
Ve druhém souboji z týmu Spirit se sejdou dvě soulově založené zpěvačky s příjemnými hlubšími hlasy. Po zpěvácké stránce by tento souboj mohl být i celkem vyrovnaný, ale Veronika je výraznější typ než Aneta, proto by tento souboj měl být pro ni vítězný. Navíc už samotný fakt, že nám Veronika byla letos ukázána jako vůbec první ze všech a měli o ni zájem všichni čtyři koučové, hraje jednoznačně v její prospěch.
tip na vítěze: Veronika Strapková
Tým Pepy Vojtka:
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Adam Urban vs. Viktor Holomek
zazpívají: This Is War (30 Seconds To Mars)
Jediný mužský duel, který tuto středu uvidíme, se odehraje ve Vojtkově týmu mezi dvěma rockery. A v tomto případě se opravdu ukáže, jestli je tato soutěž opravdu o hlase, nebo spíš o vizáži. Adam má s image trochu problém, ale vyvažuje to skvělým a nádherně barevným hlasem. Oproti tomu Viktor má vychytanou image, ale zpěvák je to veskrze průměrný. Vzhledem k tomu, že Pepa Vojtek už v minulém Hlasu jako jediný z koučů rozhodoval převážně podle zpěvu, takže by měl rozhodnout pro postup Adama.
tip na vítěze: Adam Urban
Tým Michala Davida:
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Pavlína Ďuriačová vs. Klára Kudláčová
zazpívají: Ain´t No Other Man (Christina Aguilera)
Pokud některý souboj postrádá jednoznačnou favoritku, pak je to právě tento. Obě dívky, které se v něm utkají, patří k outsiderkám a nedá se očekávat, že by nějak výrazněji zamíchaly pořadím. Na jednu stranu je Pavlína výraznější typ, který jen tak nepřehlédnete, ale zase v její neprospěch hraje neplakátový vzhled a fakt, že se za šest let od českého X Factoru nikam neposunula. Klára je hodně nenápadná, spousta diváků ji ve výběrech naslepo vůbec nezaregistrovala, ale může to být tichá voda, která břehy mele. Primárně tipuju na postup výraznější Pavlínu, ale připouštím, že v tomto případě se mohu mýlit.
tip na vítěze: Pavlína Ďuriačová
Tak to by bylo prvních šest dvojic soutěžících, tři ženské, jeden mužský a jeden smíšený duel. Postoupí opravdu ti, které jsem tipoval, nebo nás čeká překvapení? To se dozvíme už dnes večer na Nově a na Markíze.
Související články a videa
– Viktor Holomek vs. Adam Urban – This Is War – 30 Seconds To Mars (video Souboj Hlasu 2014)
– Eliška Mrázová vs. Jakub Nesnídal – Of Monsters and Men – Little Talks (video Souboj Hlasu 2014)
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Tady s tvými tipy souhlasím, jen postupem Adama přes Viktora si nejsem úplně jistý i když bych to Adamovi moc přál. :( Myslím že bude u chlapů ale hodně rozhodovat především aktuální výkon co předvedou. Pavlína s Klárou by měly vypadnout obě a doufám že ani jedna se až do finálových kol neprobojuje protože podle mě stejně nemají co nabídnout.
Přání/tip
Eliška/Eliška
spíš Lucka/Lucka
Kristína (jednoznačně!)/Kristína
Veronika/Veronika
spíš Adam/Adam
spíš Pavlína/Klára
Klára mě ve výberu naslepo zaujala barvou hlasu, ale nevím jestli bude schopna splnit roli šedé myšky přetransformované v černého koně letošní řady. Nejvíc mi na tuhle roli zatím sedí Baška Drotárová.
@jab: Tak sorry, poslední dvě mám přehozené, takže po korentuře:
přání Adam, tip spíš Adam
přání Klára, tip spíš Pavlína
Tak je to správně :-D
Tady je další upoutávka:
https://www.youtube.com/watch?v=qkZpVT0h9aQ
Adam Urban vs. Viktor Holomek
zazpívají: This Is War (30 Seconds To Mars)
No, Viktor sice s tím hlasem je a doraz, ale drive je super. Líbí se mi pořád. No, ale asi Adam postoupí.
Na zítřek se brutálně těším. Bude to nejzajímavější díl. Hlavně aby postoupila Eliška i když Jakuba mi bude líto. A potom se musí mezi přeživší dostat Lenka Hrůzová o které zatím nevíme nic s kým půjde do duelu.
Majk Spirit má v týmu:
Anabela Mollová
Aneta Šrolerová
Blanka Janečková a Martin Svátek
Kristína Miháľová
Lenka Hrůzová
Miriama Filkašová
Miroslava Zuntová
Ondřej Nováček
Tomáš Sučik a Marek Lacko
Veronika Bílková
Veronika Strapková
Známe duely:
Kristína Miháľová versus Miriama Filkašová
Veronika Strapková versus Aneta Šrolerová
Předpokládejme duely:
Blanka Janečková a Martin Svátek versus Tomáš Sučik a Marek Lacko
Lenka Hrůzová bude tedy v duelu s jedním z
Anabela Mollová
Miroslava Zuntová
Veronika Bílková
Ondřej Nováček
Odhaduju, že proti všem by Lenka postoupila. Ale nejsem si 100% jistý. Bude to nervák.
@Prochor: Ty nedáváš pozor ! :D Jednak zítra Lenčin duel není, jednak s kým víme, bylo to hned v té první upoutávce. Lenka jde do battlu s duem Lacko/Sučik ;-)
@Prochor: nn. Lenka je v duelu s Lackem a Sučikem :-) Potom ještě vím, že Ondra Nováček bude v duelu s Vítkem Souralem a zbytek tipuju tak, že Blanka a Martin budou s Anabelou a Mirka s Veronikou B. :-)
9 – A jak je chtějí posoudit?
8 – Vždyť nebude vůbec slyšet. Co je to za nesmysl?
@Prochor: Neboj, byla sakra dobře slyšet, na rozdíl od nich :D
@Prochor: Jak je chtějí posoudit :D No nějak jo, když už je tam berou, asi jako dvouhlavé tele proti jednohlavému teleti :D. Jinak o Lenku bych proti těm dvěma neměl obavu, že by je nepřezpívala s prstem v nose ;-)
No já bych brala, aby z duelu Eliška – Jakub postoupila Eliška a z duelu Pavlína – Klára vypadly obě a Michal David by si místo nich vzal Jakuba, když je teď ta možnost :)))
Dnešní večer bude rozhodující. Š
Paradon . Opakuji. Dnešní večer očekácvám sofistikované příspěvky protože dnešní večer bude rozhodující. Moje favoritky- Mrázková a Hrůzová.
uvidim ako sa predvedie Klara Kudlacova. vo VNS sa mi pacila, ak bude pokracovat na rovnakej urovni, rada by som jej dopriala postup.
kolko subojov vlastne dnes bude?
@Prochor: jak jsi přišel na to že dneska bude Lenka ?
@dolores: Dneska bude 6 soubojů a jejich seznam je v tomto článku :-)
1/8 – Bezík protože nejsem maniak Hlasu a všechno nesleduju ale Lence strašně fandím. Ze tvé reakce usuzuji, že budu ponechán v napětí do dalších dílů.
@Prochor: nejsem maniak, ale čtu Vladovy infa :D Jo, to budeš, a já taky. Lenka je taky moje oblíbenkyně největší ;-)
@dolores: Taky se mi líbil její hlas, bojím se že proti Pavlíně je spíš outsiderkou, ale stát se může cokoliv ;-)
Jistě jste pochopili, že jsem nervózni protože Lence strašně fandím. To vše.
Oni neznali Little Talks? :-DDD
@jab: jsem myslel, že minimálně Eliška by mohla znát, taky jsem se divil.
to fakt len tolko malo? ja som myslela, ze v clanku nie su vsetky suboje .. (sorry, uvod som necitala)
No jo, on má teprv 17, nedivím se, že je zakřiknutej vedle 19tileté sebevědomé cáklé a vyzpívané Elišky…
Teď budu smutný. že Jakun končí, a že Eliška postupuje. nejradši byl kdyby postoupili oba dva.
26 – mala byt reakcia na DJ VLado (19)
dufam, ze si Nesnidala niekto ukradne
Ale Eliška byla prostě lepší. Je to krutý.
Za mne:
Postup: Eliška
Steal: Možná
Jinak duet jako celek hodně dobrý, Jakub se oproti ukázce přece jen trochu víc projevil
Jakub není špatnej, ale Eliška jasně lepší…..
Jak to že nieje hlas?
Také bych je chtěla oba… ten kluk je zajímavej týpek…kdyby byli v XF, byli by jedničky…
Jinak duet výbornej!
Mně se teda mnohem víc líbí Jakub, než to falešné Elišky skřehotání
ahoj všem.. :-) Já si přeju Jakuba…
Tak rozhodně Eliška no :) I když je mi Kuba sympatičtější :)
Ahoj, prosím prečo nejde hlas?
Jak to, že poprvé se zpěváci nekradli a letos mohou? Kdo změnil pravidla?
@Motylek: ahoj motylku :) Jakub nam zostal ;)
Jak řekli, skoro každého by Eliz převálcovala…škoda Kuby
Super – Kuba je zpátky ve hře.
To mu přeji!! Velkej sympaták
Přesně podle očekávávní….ale dobře tak.
@Rena: osobně jsem to poprvé zaregistroval v US verzi, ale třeba už to bylo před tím někde jinde.
Dolly – moc zdravím, já jsem taky zpět…, nějak jsem nestíhala… :-D málem jsem napsala Nesnídala… :-)
Zdravím DJ Vlada!
Nebola som tu doteraz kto zatial vypadol?
Výborně :) Kuba is back :)
@fds: Nikdo
@fds: Nikdo. Jen si Pepa ukradl Kubu
Tuhle hrůzu ať si laskavě vyřeší MD.
MD by potřeboval nějakou uklidňující injekci…….aby se tak netřepal v křesle :-D
Holky zatím dobré obě, každá do toho dává něco ze sebe
Postup: Klára (o špičku nosu)
Steal: Možná
Tak taky beru Kláru spíš :)
Pavlína trochu lepší, má energii, postup bych dala jí..
Nelíbilo se mi to … Obě by mohly vypadnout… Ale když už – tak Pavlína zůstat…
@Motylek: Asi tak……
Hmm, no, pro mě o chlup Klára, ale asi postoupí Pavlína.
Byla bych pro vyhazov obou, ale mozne to neni, tak Pavlina dal. Klara byla hodne zla, velmi neprijemna barva hlasu.
Prekvapil me Pepa, ze si vzal do tymu takoveho outsidera, zbytecne vyplacane misto.
Přestože se holky snažily seč mohly, oproti Elišce a Jakubovi obě jaksi bez šmaku. Nezaujalo mě to. Na postup tipuju Pavlínu, Klára si je občas nejistá, už ve výběrech měla na mále, na steal to nevidím.
Leoš pobavil “ tohle slyšeli až v X-Factoru “ :D
Nezaujala ma ani jedna :/ neviem bolo to slabé
nuz Klara narazila na ozrutnu skalu. jej hlas zial v porovnani s Pavlininym posobil uzko. ale bol to taky typ pesnicky, mozno v niecom neznejsom by zaziarila Klara
Podle mých rychlých propočtů by měla být ukradena třetina poražených…vychází to průměrně na 2 lidi na díl.
tak čo komu držíte palce?
Jestli tohle fakt dava kapela live, tak klobouk dolu
pre mna Kristina mihalova jednoznacne lepsia
vans – obě jsou mi celkem sympatické, čili je to jedno… :-)
Ale Majk si myslím že dá přednost mladé…
Něco pro Vlada. Hlavně ty Kristíniny kratásky :D Ale Kristína teda zpívá líp než Miriam :)
Zvukař se zas jednou vyznamenal…působí to na mne hrozně ploše, i když obě zpívají slušně.
Postup: Kristína
Steal: Spíš ne
Kristína …….
Kristínka !
Takže postúpila Kristína, myslím že rozhodol dobre =)
Kika ide ..yes!!
@vans: @dolores:
Vy jste napřed na Slovensku? :)
Určitě Kristína, i když by měla na pódiové prezentaci víc zapracovat.
@Langy:
tak asi áno :D
Majkovo divadýlko :D
@Langy: neviem, ale Mimu si nikto neukradol
Miriam se mi vůbec nelíbila a Kristína byla skvělá, takže spokojenost :)
@dolores: Jste napřed ;)
Markíza je fakt rychlejší…
@Motylek: Loni to zas bylo tuším naopak, aspoň v předtočených dílech…
no super :/ reklama
jab – já jim to přeju, že jsou napřed… ;-) /budu přepínat/
@Motylek: @jab: presne tak, stale bola Nova napred, zakze sa cudujem:) v telke je to mozno este viac dopredu, lebo ja to teraz sledujem v compe na voyo, a to sa tusim na PC vzdy oneskoruje oproti telke
@vans: mozno budeme mat teraz dlhsiu reklamu a dohonia nas … Novaci :))
nehodia sa veľmi k sebe
tak u nas to už ide =)
Adam do toho vnáší takový lehce new wave nádech, to se mi líbí, Viktor má slabší hlas a v refrémech trochu mečí…já mám jasno
Postup: Adam
Steal: Ne
Miriam: to me nezastavi v tom prestat zpivat :-))) to tam ani nemusela chodit….
Dohnali a předehnali…. :-)
Za mě Viktor,i když je asi Adam lepší. Ale Adam má jinak posasený hlas než Jared Leto a nezní mi to dobře.
Osobne držím Viktorovi =)
Viktor jede na doraz, ale tipuju ho na postup. Je takový víc použitelný pro showbiz. Steal čekám až u poslední dvojice.
*posazený samozřejmě :)
Fuck :D
neviem, kto postupi, ale pre mna ma Adam ma zdravsi a pevnejsi drajv ako Viktor, v kazdom pripade Viktor to dotahuje trosk u kvalitnejsim podiovym prejavom
super vystupenie =)
držím Viktorovi =)
Viktor zpívá trošku hůř, ale baví mě víc. Takže Viktor…..
Uf, Kristínka mi postoupila, takže jsem si ulevil :-D Teď se modlím za postup Adama a ještě mě čeká Lucka… :-)
@DJ Vlado: čáááu…, zrovna jsem chtěla napsat, kde si…
JO!!!
@DJ Vlado: Moje koně tam ještě nejsou, tak jsem v klidu….
SUPER :3 obydvaja boli dobrý
@Motylek: Ahoj :-) Moc tě zdravím :-*
@Motylek: A kdo jsou tvoji koně? :-)
mě se to také líbilo, ladili spolu, nepreferuji žádného.. Adam má silnější a pevnější hlas chvílemi
dalo sa cakat, ze postupia obidvaja, lebo chalanov je malo. Adam je dobry, bolo by cudne, ak by si ho neukradli :)) ja som za neho rada.
Tak teď bych byl pro steal…
@DJ Vlado: :-* No kdo… Koho na mě tipuješ? :-D Tak především Lola /Lenka Hrůzová/, a Ondra Pink Try…, , a pak ten Patrik Malý… Všechny tři mám nastejno….. Lucku ale taky, byla výborná…
tak Leošák zase perlil – MD na elektrickým křesle.. :)
Tak teď mě Vojtek extrémně nas*al!!!! A u Darty je přetlak :-(
@Motylek: Tak tyhle 3 bych rád viděl v live shows + pluš Bašku Drotárovou a Mirku Zuntovou :-)
@DJ Vlado: Tým Darty pěkně posílil…….ale já na místě Pepy bych si taky vybral Viktora…..
@DJ Vlado: čím?? já jsem nedávala pozor… :-/
aj ked nie som na Luciu zatazena ako Vlado, v tomto suboji drzim palce jej. Adela ma nezauala ani vo VNS ani teraz
@jab: Ježíš já už začal šišlat :-DDD
@DJ Vlado: On Viktor zněl asi v hale podstatně líp. Taky bych si ho vybral.
Strašně se mi líbí Adélina barva hlasu
@jab: :-DDD pluš… to je krásné
Lucka lepší minimálně rozdílem třídy, Adéla místy předvádí cosi, co v soudobém popu absolutně nesnáším
Postup: Lucka
Steal: Ne
Přepnite….
Tak tady Lucka zcela jasně !
Tak tady je to jasný……Vlado, ehm tedy Lucie wins :-D
Och nie :/
LUcie postupuje , Vlado ty si to davno vedel, ze ? :)))
Adéla mala lepší hlas :/ taký iný!
@vans: Adéla má zajímavou barvu hlasu,ale Lucka je o třídu lešpí zpěvačka :) Tak už to holt je :)
@vans: ako pre koho
A teď přijde rodeo :-D
pekné hádky
Víc se mi líbí Aneta…
z dvojice Veronika a Aneta nemam favoritku, lebo si ich ani nepamatam ako spievali vo vybere. ale v dnesnom suboji mi lepsie znela Veronika
obě dobrý..
Aneta zpívá hrozně, vůbec se mi její hlas nelíbí, zato Veronika je hodně zajímavá :)
Tak tohle je hrůza, Veronika téměř neustále falešná, Aneta zbytečně afektuje. Ty refrémy vážně bolí…
Postup: když už, tak Aneta
Steal: NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aneta nemá moc příjemnou barvu hlasu, pro mě Veronika.
Mně zas přišlo, že Veronika divně skřehotá….
Ony jsou dobrý zpěvačky, ale za ten tyjátr bych vyhodil obě…….ale když už tak Veronika….
@jab: nezdala sa mi Veronika falosna, obcas neladili, ked spievali spolu
Kupodivu jsem za tu Veroniku rád, celkově je mi zajímavější a sympatičtější, ale musí zpívat mnohem líp než dnes.
@dolores: SPrávně! SPolu zpívaly falešně obě, když zpívaly samostatně, tak byla Veronika lepší…..
@dolores: V některých sólových partech mi přišlo, že, obrazně řečeno, nevykreslila melodickou linku a střihla to přímo :-). Nejsem odborník, tak nevím, jestli je to falešný zpěv nebo nějaký jiný neduh :-).
@Motylek: Tak to máme docela podobné, Lenku i Ondru mám taky ve své šestce :-) Patrik není můj favorit, ale nevadí mi. A samozřejmě Lucka je moje Top 1 :-)
@jab: Teda spíš by přesnější bylo monotónní zpěv, ale radši se v tom nebudu dýl rýpat. Každopádně s dnešními výsledky jsem spokojen, zvlášť když Adam byl nakonec „aspoň“ ukradnut.
WOW, tak to jak ty holky daly Diamonds od Rihanny, tak to byl luxus. Mnohem lepší než originál, kde Rihanna zpívá to Shine like a diamonds jak chipmunk. Super. Ale nejvíc fandím tomu týpkovi ze Segmentu z ČSMT, škoda že jim ta kapela nevydržela, on je prototyp toho, kam by se měl ubírat českej moderní rock dál. Jinak se těším ještě na tu pírsíngačku. Neviděl jsem to celý, tak snad už dnes nebyla.
@dolores: Už můžu prozradit, že jsem to věděl :-) Ale jak Lucka dopadla v K.O., to zatím doopravdy nevím… :-)
Z dvojice AdamxViktor za me jednoznacne Adam, Viktor je pistalka, rozhodnuti Pepy jsou stale v duchu kdyz ostatni tak, tak ja jinak:-)))
Jinak jsem strasne rada, ze si nikdo nevybral afektovanou Adelu delalo se mi z ni zle. To divadlo, grimasy ve tvari byly desny.
@Jai Kudo: Právě, mě se*re, že hned 4 lidi ze své šestky mám teď v Darta týmu :-(
Jinak se mi jeste delalo zle z Kristiny, zpivat Amy a k tomu se producirovat jako nadmuta koza bylo prilis, ta jeji podiova prezentace je dost otresna a myslim, ze ji bude muset majk hodne zachranovat, aby postoupila dal.
s dnesnymi postupujucimi som spokojna. najviac ma tesi, ze ide dalej Krisitna Mihalova, hrozne rada ju pocuvam. Klara, ktoru som predtym preferovala si nepostup zasluzila, lebo voci svojej superke nepodala adekvatny vykon.
neviem sa dockat ako dopadne Ondrej Masik, Veronika Bilkova a hlavne Patrik Maly ♥ :)
@jab: nevravim, ze tam nemala ziadne intonacne nedostatky (v uvodnej casti trochu som to cilila aj ja), ale celkove jej hlas bolo do tejto pesnicky lepsie posadeny a a bol farebnejsi. Aneta isla na moj vkus dost knedlikovo. jeden spolocny part bol desne falosny
ved tu si to este raz vypocuj http://www.youtube.com/watch?v=6I5lT7C6-30
@dolores: Přesně ten knedlík mi tam vadil hrozně.
@dolores: Jestli myslíš ten druhý refrém, tak z toho mě skoro bolely uši, i když ani ten první neladil.
@Monika: Kristina, ak sa nevie hybat pri speve, tak sa nemusi, spieva skvele, to staci :) ale Miriama sa tiez bohvieako pohybovo nepredviedla, mylsim, ze ju zachranila ta dlha sukna.
Tak já jsem dnes spokojený, z mé top 6 se zúčastnily dvě, postoupily dvě, plný počet bodů! Jen tak dál, koučové ;-). Je pravda že na ty kritické teprve dojde :D
@jab: ano, ten druhy :) aj ked Verca postupila, zjavne to nebude typ spevacky do najuzsieho finale
@dolores: Taky mám velkou radost z postupu Kristíny, ten článek z Prásku mi nasadil brouka do hlavy (do té doby jsem Miriamu považoval za totální outsiderku), ale Majk spíš to publikum oslovoval na efekt, takže se mi pak hrozně ulevilo :-) Mojí radost mi ovšem zkazil Vojtek postupem Viktora a tím, že se tak Adam dostal do našlapaného Darta týmu, kde mám už tak čtyři své velké oblíbence (Lucka, Natália, Ondra, Adam) a jelikož jasnou finalistkou je Eliška, takže se mi do finále vejdou maximálně tři :-(
@dolores: No to by prave nemela ten pohyb byl desivej. Miriam byla o nicem, takze postup zaslouzeny.
Jinak moje TOP 3 je zatim v tomto poradi 1.Ondrej Masik 2. Lenka Hruzova 3. Lucka Bakesova.
Shrňte mi někdo, prosím, kdo postoupil a kdo byl kam ukraden, ať nemusím pročítat všechno. Dík předem!
@dolores: Na problémy s pohybem na pódiu mám jedno řešení – naučit se hrát na kytaru nebo na piáno :-D. I když je mi jasné, že to rozhodně nepůjde tak rychle ;-).
@K.: Postoupili: Eliška, Pavlína, Kristína, Viktor, Lucka a Veronika S. Ukradeni byli Adam (Dartou) a Jakub N. (Pepou) :-)
@DJ Vlado: ja som ziadny clanok z Prasku necitala, takze som dopredu netrpela :)) Miriama, aj ked je dobra spevacka, na kamere je jej tvar hrozne negativna a technicky proste na Kiku nema.
ja tipujem, ze Lucie sa cez K.O. dostala. horsie to bude mat, ked sa do toho zapoja divaci, lebo jej hlas, pokial nebude spievat cesky, prilis nezaujme. Z tej stvorky z Darta tymu, co si zmienil, najviac je myslim si momentalne ohrozena Natalia.
@K.: Postoupili: Strapková a Mihalová z týmu Spirit; Lucka Bakešová a Eliška Mrázová z týmu Darta; Viktor Holomek z týmu Pepy; Pavlína Ďuriačová z týmu Michala.
Ukradený byl Adam Urban Dartou a Jakub Nesnídal Pepou Vojtkem.
@K.:
Postup: Eliška Mrázová, Viktor Holomek, Veronika Strapková, Pavlína Ďuriačová, Lucka Bakešová, Kristína Mihaľová
Přestup: Jakub Nesnídal —> Pepa
Adam Urban —> Darta
Výstup: Aneta Šrolerová, Klára Kudláčová, Adéla Michálková, Miriama
Imho se Vlado nebude muset trapit, nebot Natalie je naprosto obycejna zpevacka, od zacatku rikam, ze bych se divila, kdyby vyhrala souboj. Moc neverim ani na kradez, spise bych to videla na jeji konec priste.
@dolores: Kristína určitě zpívá skvěle, to je nepopiratelné, postup si zasloužila. Ten pohyb ale nevychytala, na mě to působilo taky trochu divně. V KO tipuji, že od Majka dostane něco pomalejšího, v čemž zase určitě vynikne i bez pohybu, takže tam by to mělo být OK :)
@bezík: za mě dneska taky spokojenost, rozhodoval bych se stejně jako kouči :) Jediné, co jsem nepředpokládal byla krádež Adama, ale souhlasím s ní, u Jakuba to samé. Ty kritické duely ještě přijdou, ale naštěstí je ještě dost stealů, doufám, že je kouči použijí moudře.
Mně se ty 2 poslední líbili obě, jen ta postupující černovláska byla vizuálně zajimavější, ale mrzí mě, že si Anetu nikdo neukradnul, čekala jsem, že půjde dál
Dík všem! A zdravím Motýlka :-)
Ja si nemyslim, ze to bude mit Lucka u divaku tezke, mnohem vic bych se na miste Vlada bala o Kristinu. Je to takovej syslikovskej typ, hodne nevyrazna, seda mys, kterou si vizualne malokdo zapamatuje. Pusobi na podiu dost desive, tohle myslim, ze bude u divaku jeji velkej handicap a taky vstupenka do jednoho z prvnich boju o zachranu.
@Monika: Ale my víme že se ti Kristínka nelíbí ;-) Ale všimni si, kolik nás, plesnivejch dědků se tu nad ní rozplývá :D
Jinak mně se dneska zase líbili i moderátoři. Box byl super, tam Týna vynikla, jak Leošáčkovi naložila :D Jinak Leoš perlil snad u každého svého souboje, tohle mu svědčí víc než to zákulisí ve Výběrech naslepo.
@bezík: Jsem nejak nepochopila tvuj koment, ale neva, jen tipuju, co snad muzu ne?:-)))
@Monika: ona ta Natalia je zvlastny pripad. totiz este v superstar nepodavala stabilne vykony. bola aj velmi primerna, ale aj vynikajuca. preto sa u nej obavam, ze prave pre tu svoju nespolahlivost moze vyhoriet. ale nemusi. ako pisal raz Vlado, spevacky za tie roky dost dozrela. spominam si, ze na slovenskych diskusnych forach ju nekritizovali za spev, ale skor za grimasenie :)) mne to nevadilo, ja som ju mal rada. urobila na mna dojem na kastingu, ako sa smiala a potom ked spievala Hustonku, pricom ja tie velesongy nemusim, ale ona to dala tak komorne, ze ma to normalne chytilo. paci sa mi aj vyzorovo, a aj jej povaha.
@Monika: néé, nic ve zlým, jen mě baví ten kontrast, jak Kristínku vnímáš ty (pokaždé ji pěkně vizuálně rozcupuješ :D) a my, starší pánové :D
@dolores: Já mám právě opačnou obavu, aby v K.O. Darta nepostavily Lucku proti Elišce a nezbavily se jí podobně jako MD Hnilici, jelikož je to největší konkurentka protekční Elis :-( Naopak u diváků má Lucka imho velkou šanci, jelikož je hodně výrazná a barva hlasu není překážkou (já třeba s dogmatem o „nezajímavosti“ jejího hlasu nesouhlasím), příkladem může být Šárka Vaňková, která i přes zcela bezbarvý hlas skončila druhá :-)
Natálii mám rád už od SHS3, ale taky si myslím, že z mojí Darta čtyřky je nejohroženější. Už proto bych byl možná radši, kdyby v souboji vypadla a někdo si ji ukradl (asi nejlíp MD, jelikož Pepa si ji nevezme a u Majka by to byla konkurence Kristíny). Tím pádem potěším bezíka a jaba, že v jejich souboji přeju postup Báře D., aspoň tedy do K.O. :-)
@dolores: Ja mam u ni nejvetsi problem s barvou hlasu, naprosto obycejnej hlas, kterej ma dalsich x desitek zpevacek, absolutne bych ji nerozpoznala v radiu. V mych ocich je to jen jedna z mnoha…
@DJ Vlado: To sis šplhnul :D. Barborka D. mi musí postoupit a Natálie mi může být ukradená (jiným koučem :D ).
@Monika: ked sme uz pri jej vyzore, Kristina, to je imho krehke ziena, ma peknu stihlu postavicku a vlastne vobec nie je skareda. syslikosky typ, to mas na mysli jej pusu a zubky ? ja taketo veci totalne prehliadam u vybornych spevakov. ak bude podavat vykony podobne Summertime, tak zatvorim oci, vychutnavam a vobec k tomu nepotrebujem obraz. (takto nejako som to mala aj s Petrom Sevcikom :)) ale napr. u Itcha som k dokonalemu zazitku potrebovala aj obraz :))
@Monika: Vzhledem k frekventovanosti účastníků naších pěveckých soutšžíc v rádiích bych na nějaké originalitě a extra rozpoznatelnosti tolik nelpěl (nicméně tím neříkám, že na nich nelpím vůbec – naopak takovou GG, Šafu nebo Sabinu jsem si oblíbil hlavně díky barvě hlasu). Pro mě musí být hlas v prvé řadě hezký na poslech a ne úplně tuctový a bezbarvý (viz Vladem zmíněná Vaňková).
@dolores: Tak na mne Itcho funguje i z CD-čka…ale to je asi tím, jakou kvalitní hudbu s Tomem píšou :-).
@DJ Vlado: vidis, to mi nenapadlo, ze tie dve silne spevacky (aj profesionalne cinne) Luciu a Elis kludne mozu postavit proti sebe. ja som predpokladala, ze na 90% su uz obidve vo vitaznej stvorke, ale teraz som si nie taka ista, hlavne Luciou. Elis posobi hravejsie a istejsie. Lucie je trochu menej sebavedoma, ale to moze byt aj plus.
este jedna spevacka si myslim uz postupila do zivakov, a to Vendula.
@dolores: No peknou postavu ma pro me treba Mandzakova, ale Kristina ma na svuj vek dost macata stehna, ty sortky byly trochu moc a hlavne v obliceji neni zadna krasavice.
@jab: Divadlo blaznov je super, o tom potom :D po rokoch som si opat kupila CD superstaristu, no chapes to? :D
@dolores: Stejně jako jsem vloni psal Scalexovi, že bych jeho komentář o Moničce nejradši odměnil likem jako na FB, tak stejný pocit má i u tvého komentáře o Kristínce :-D Ona má nádhernou sexy postavičku (což dneska díky topu a šortkám vyniklo, takže jsem jí odpustil i pohybovou nemotornost:-) a i její obličej si mi líbí, přičemž zoubky mi nevadí, jelikož mi tím připomíná mojí oblíbenou disneyovskou postavičku – Gadgetku z Rychlé roty :-D Ale na prvním místě je pro mě její hlas a zpěv, i když mi to bude asi málokdo věřit :-)
@Monika: stehna podla mna dobre, uplne normalne dievca je to.:)
a na Terezu ma malokto, snad take pekne dlhe nohy ukazala dnes aj Veronika Strapkova :))
Nataliin hlas poznam dobre, nemala by som s nim problem v radiu. Mozno tak nejako dobre pozna Vlado Luciu, ktoru mam zase ja problem identifikovat.
@dolores: chápem :D Já taky, poprvé od Anety ;-)
@DJ Vlado: s dievcatami sme sa vzdycky dost zhodovali, horsie je to u chalanov, obavam sa, ze sa opat nezhodneme a vo finale ta budem preklinat za to, ze mi budes bicovat mojho favorita :))))))
Moniko, dej sem odkaz na tvoje foto, nejlépe v plavkách, ať víme, jak má vypadat skutečná krasavice. Když je podle tebe ta Kristina tak hnusná.
@bezík: a ty si kde bol vlani, ked sme potrebovali posily proti anti-itchovcom ?? :))) alebo si tu bol a pises pod inym nickom?
@dolores: já jsem vás jen četl, ale nepsal ;-) Byl jsem nějaký lenivý :D
@dolores: Jestli je tvojí jedničkou mezi kluky Patrik, tak toho ti bičovat nebudu :-) Jednak je v MD týmu, v němž nemám žádnou vyloženou srdcovku (částečně možná Martin Kujan, ale ten se mi nakonec nevešel ani do Top 6) a za druhé, i když není můj favorit, tak mi v podstatě nevadí (jediné, co mi vadilo, byla píseň, kterou mi vloni zprotivila rádia neustálým omíláním). Antifavority mám mezi kluky úplně jiné, konkrétně Vítka Sourala a Marka Relicha, dneska se k nim přidal i Viktor, možná ne ani tak kvůli Adamovi (za což nemůže, to byl Pepův přešlap), ale spíš kvůli tomu, že ho favorizuje Maxx (alias gogo), což je u mě propustka do pekel :-D
Jinak všimla sis, že jsem na Itcha na základě poslechu jeho CD změnil názor? :-D
btw. v rekapu přirovnám Viktora k jedné shakespearovské postavě :-) myslím, že budete překvapeni k jaké :-)
@dolores: Mozna budes mit pravdu s tou Lucii nakonec. Rychle jsem prelitla ofiko a kupodivu u divaku moc velkej ohlas nesklidila, vetsina lidi v komentarich preferovala postup Adely.
Vyslechla jsem zatím tři duely, moje hodnocení:
Kika vs. Mima – Mima hodně příjemný překvápko, byla s Kristínou vyrovnanější, než bych čekala, ale Kika je holt ve všech ohledech zajímavější. Společných momentů bylo celkem málo, ale fungovaly suprově, celkový výsledek fajn. Vadilo mi jen to, že (aspoň ve videu na youtube) byl podklad moc hlasitý a holky v něm drobet utopený.
Veronika vs. Aneta – Veronika má mnohem zajímavější hlas, ale místy mi přišla fest falešně (ale já už poslední roky guano slyším), společné pasáže příšerné. Vybrala bych, když už, Veroniku, ale např. Adéla by si postup imho zasloužila víc.
Lucka vs. Adéla – líbilo se mi moc, myslím, že holky spolupracovaly, daly to spolu moc hezky. Adéla má zajímavější hlas, Lucka o něco líp zpívá, ale ten rozdíl pro mě není tak velký, vybrala bych Adélu.
Valím spát, zbytek zítra.
No tak jsem se na to včera dívala ze záznamu.. a nějak se asi s Vašima názorama rozcházím..
Zklamal mě Spirit, protože se mi zdá, že hodně dá na vizuální vjem – u Kristinky to celkem chápu, i pěvecky byla lepší než Miriam, ale vadilo mi to v posledním duelu, kdy Aneta doplatila na slušnost a nechala prostor Veronice, která si nezapomněla vzít kratasy.. Mně se víc libila Aneta, hodnotíme přece hlavně hlas, ne? No a o protekční Elis se nebudu dlouze rozepisovat. Byla bych ráda, kdyby ji postavili proti Lucce, protože nepochybuju o tom, že ji Lucka roznese na kopytech. Elis at si jde dál brnkat na to své ukulele a nechá se dál postrkovat svým producentem Šiškou a tyhle soutěže at nechá lidem, kteří takové štěstí na zázemí nemají a teprve si ho hledají. Prostě mi tahle dívčina nesedí, vadí mi, jak se pitvoří a nemá ani nijak zvláštní hlas. V jejím duelu jsem přála postup Kubovi, byl přirozenější a koukatelnější. Z těch zbývajících duelů se mi moc líbila Lucka – je to dračice a řekla bych, že pokud by nevlezla do Hlasu, ale do XFactoru, musela by jasně zvítězit, protože ona má toho faktoru X na rozdávání..
@DJ Vlado: tak to ma tesi, aj ked toto osvietenie mohlo prist uz skor :)) hadam si mu uz odpustil aj vypadnutie Terezky.
@Monika: na ofiko nechodim, ale citim to tak nejak. aj ked s nazorom na Adelu sa s verejnostou rozchadzam, mna neoslovila
@dolores: Vlado byl antiitchovec ? Já už si to moc nepamatuju, kdo byl na které straně. Jen snad tebe jako proitchovce a priznivce.obecneho jako anti ;-)
@bezík: jj. byl jsem, ale hlavně z toho důvodu, že jsem ho vnímal jako největšího slovenského konkurenta mé favoritky Terezky :-D Po poslechu jeho CD jsem ho ale vzal na milost :-) Ale nepamatuju si, že by příznivec byla antiitchovec, to spíš yeey a cedarin byli tady asi největší antiitchovci :-)
ahoj, tak prvni souboje, myslim, byly na velmi solidni urovni po vsech strankach…
Jakub vs Eliska – uz sem vse rekl pod jinym clankem… Eliska jasny vitez, ale je dobre ze Jakub zustava v soutezi
Pavlina vs Klara – solidni vykon, Pavlina do toho holt sla vic naplno (nebo to byl jen opticky klam?? :-))), a tak postoupila
Miriama vs Kristina – sice to Kristina trochu prehanela s tema taneckama, ale zase musim rict, ze ji to fakt sluselo, i pevecky me zaujala vic, takze opravneny postup
Viktor vs Adam – pro me mozna nejlepsi z daneho vecera, prestoze oba to meli totalne nadoraz a bylo to dost slyset… pro me ale po vsech strankach lepsi Viktor, libi se mi vic hlasove, pohybem na podiu a tak nejak i vzhledove… nicmene i Adam prekvapil a sem rad, ze ho ukradli, myslim, ze bude jen orisek pro nej najit spravny repertoar, podle me to neni ani to co zpival ve vyberu naslepo ani to co v souboji…
Lucka vs Adela – hooodne vyrovnany, snad jen ze Lucka ma trochu zajimavejsi hlas, i kdyz si myslim, ze je jinak 1000x lepsi… skoda ze nemohla zpivat neco, co by ji bylo trochu hudebne bliz, to by nemela Adela uz vubec sanci, takhle to bylo 50:50, ale nastesti Dara s Martou vedely, co delaj…
Veronika vs Aneta – tomu rikam souboj 2 div… zazpivaly to dobre a zajimave, ale hrozne chladne… navic Veronika je fakt tak vyrecna, mila, chytra a vseznala, ze je neskutecne otravna… no heeerecka :-) Anetu to asi cely dost rozhodilo, i kdyz rovnez pusobila dost nafintene… ve vysledku bych poslal dal taky Veroniku, protoze je preci jen o neco zajimavejsi..
@DJ Vlado: no jo nufik, co mel vzdycky presne podle situace pripravenej usmevicek a psi cumacek, aby divacky vlhly… zpivat to poradne neumelo…jooo, tak toho sem nemel rad, brrrrrrrrrr :-DDD
@bezík: zo zaciatku bol nad vecou, ako spravny rekapista ma byt, az ked vypadla Terka ho zacal stierat nielen v dikusiach, ale aj v rekapoch. :))
prave preto si myslim, ze sa to moze stat aj teraz v Hlase, ak mu niekto vyradi favoritku :D aj ked ani neviem, ci Patrik postupil, no mozno ano, kedze chlapcov je malo. dokonca je tu obava , ze postupia aj Vladovi outsideri. :D
suboj Ondra s Jakubom bude mat podla mna rovnaky scenar ako Viktor vs Adam, cize jeden postupi, jeden bude ukradnuty
@dolores: no to je mi jasné, že jestli některá vyřadí Lucku, tak se bude smažit ve Vladově rekapovém pekle :D. Já se těch chlapech pořádně nevyznám, jak mě žádnej moc nezaujal tak mám problém si pod jménem vybavit obličej a hlas :D. Ale včera ten Adam nebyl úplně špatnej, zejména v nižších polohách zněl moc pěkně, nedivím se že se o něj zbytek koučů serval. Pepa pochopitelně sáhnul po největším joudovi co v tom týmu má ;-), ten chlap mě prostě nikdy nepřekvapí :D, nakonec vždyť on Kabát je v podstatě takovej Eva a Vašek českého rocku :D
Ta veronika je jenom pica namyslena jak spirit rekl ze je krasna bleeeeeeeeeeeeee mela postoupit aneta
@dolores: No, kdyby postoupil Marek na úkor Lucky a Vítek na úkor Kristínky, tak (citováno z mé oblíbené pohádky) to už bych nebyl zlý, to už bych byl dokonce kruťas :-D I když si myslím, že reálnějším ohrožením je pro Lucku Eliška a pro Kristínku Veronika (obě jsou Slovenky a stylově vzdáleně příbuzné). Ale Patrika ti s největší pravděpodobností nechám na pokoji, jelikož v MD týmu nemám vyloženou srdcovku (ledaže by si MD ukradl Natálii, ale kvůli ní bych zase tak nevyšiloval) :-)
@bezík: Jak ty stealy vlastně vypadaly? Koučové se o vypadlílka přihlásili a on si mezi nimi vybral?
Dýdžeji – pokud Majk upřednostnil Veroniku S. před Kristínou, tak je totální blázen.
@K.: přesně tak, moderátor vyhlásí něco jako „teď “ a koučové mají chvíli se rozhodnout. Když jich stlačí víc, probíhá opět lákaná do týmů a soutěžící se rozhodne pro jednoho z nich.
Tak s tím že Pepa nechá vyhrát Viktora sem tak trochu počítal ale stejně pořád nechápu co mu hráblo že vyřadil Adama a udělal podle mě chybu protože si tím možná odstranil potenciálního kandidáta na vítěze. Ani si nemyslím že by v hale zněl lépe Viktor, proč by potom ostatní koučové byli pro Adama? Možná podle Pepova selského rozumu je Viktor tvrdší rocker než Adam tak si vybral jeho jinak to nechápu. A nebo možná chtěl udržet v soutěži oba dva a kdyby vyřadil Viktora tak by tam přece jen asi byla menší šance že si ho vybere někdo jiný. Má ale hrát sám za sebe. Neříkám že Viktor je úplně marnej, to rozhodně ne ale Adam je fakt lepší. Pokud jde o Jakuba tak si myslím že vzhledem ke konkurenci nemá ani v Pepově týmu moc velkou šanci se do Live Show dostat. S výsledky ostatních soubojů jsem vcelku spokojený ale koho nemůžu ani vidět je Pavlína, ta osoba je pro mě bohužel fakt úplně odporná a nezajímavá, vím že za vzhled nemůže ale nic mi neříká ani jako zpěvačka a navíc už u nás byla ve finále X Factoru takže doufám že do živých přenosů taky neprojde.
Ještě je teda velká škoda že pokud projde do LF Ondra a zůstane v týmu u Darty tak budou s Adamem od začátku bojovat proti sobě a do GF pak bude mít šanci projít jen jeden z nich což je blbý protože z chlapů to jsou podle mě dva nejlepší zpěváci v soutěži. Ale třeba Dara a Marta vyhodí příště i Ondru a ukradne si ho někdo jiný, kdoví.
V duelu Adam x Viktor byl pro me lepsi Adam, nicmene, spise volba mensiho zla. Adam mi rozhodne neprijde jako nejakej extra zpevak, ktery by na nasi scene chybel. Plus mi dost vadi ty jeho zmiji oci, je hodne nekoukatelnej. To i ten trapak Novotnej byl mozna lepsi.
Ja bych se vubec nedivila, kdyby dal Majk prednost Veronice pred Kristinou. Veronika je strasne vyraznej typ zensky, odlisna od ostatnich, vizualne naprosto patri do showbyznysu a ma i zajimavou barvu hlasu, aspon ja bych ji teda rozpoznala. Naopak Kristina je hodne okrajova zanrove, nevyrazna. Mimochodem, jak se tu kdosi vztekal, kdyz jsem o ni napsala, ze je seda mys, tak na ofiku ma duel Kristina x Miri hodne malo lajku (mozna i nejmene ze vsech vcerejsich souboju) a pod nimi nekolik komentaru v duchu, ze tohle byl nejmene zajimavy duel…
@K.: Já se toho obávám právě z důvodů, o kterých píše Monika – Kristínka zpívá o třídu líp, ale Veronika je typově výraznější :-( Ale já si stejně myslím, že pokud si Majk neukradne někoho silného, tak ve finále budou obě spolu s Lenkou a slepci. Navíc zas tak si podobné nejsou: blondýnka vs. tmavý typ, mládě vs. profi hérečka, ani ty hlasy zas tolik podobné nemají a žánrově je Kristínka spíš jazz a Veronika spíš r´n´b/soul :-)
Já teda doufám že by Majk vybral z duelu Kristína – Veronika Kristínu protože mi přijde rozhodně daleko perspektivnější a zajímavější než Veronika. A ano, taky i vizuálně koukatelnější protože i když tu byly narážky na Kristíny vzhled tak je to pořád daleko větší krasavice než Veronika která rozhodně žádnou prvoplánovou krasavicí není. Jak se Majk rozhodně těžko říct ale doufám že zvolí Kristínu. Ještě k Adamovi – podle mě je hodně dobrej i když Ondra je možná asi ještě lepší. Ale z chlapů v Hlasu jsou oni dva za mě zatím nejlepší, z mužských tam nikdo lepší bohužel není. Podle mě v Hlasu jsou lepší ženský a naopak v kritizovaném X Factoru se už zase objevilo o dost víc zajímavých mužských zpěváků než v Hlasu.
201: Jo souhlasím, Eliška moje favoritka taky nebude. Jak je někdo moc protěžovaný tak mi vždycky začne vadit. Bylo to tak u Chodúra i u Aničky, bude to tak i teď. Naopak Lucka byla včera v souboji hodně dobrá a to sem si ještě po výběru naslepo myslel že jí fandit nebudu.
@Tomáš: Ještě zatím nevíme, jestli je Majk proti sobě v duelu vůbec postavil, takže bych nepředbíhal. A souhlasím, že pro mě je taky mnohem hezčí Kristínka :-) Veronika má pěknou postavu, ale v obličeji se mi nelíbí, jelikož má pusu jako vrata :-D
Na Ondrovi a Adamovi jako dvou nejlepších klucích se shodneme, ale štve mě, že jsou díky Pepově vychlastanému mozku oba teď v jednom týmu :-( A taky si myslím, že Adam mohl být v rámci Pepova týmu černým koněm, který to mohl dotáhnout až do finále, zatímco v našlapaném Darta týmu se jeho šance rapidně snížily :-(
219: Asi tak, Viktor taky není špatný ale na můj vkus si až moc věří takže působí trochu i nesympaticky a je minimálně o třídu horší zpěvák než Adam. Proč se tak Pepa rozhodl navíc když všichni ostatní by to udělali opačně nechápu. U Marty a Dary to teda Adam fakt lehký mít nebude když tam bude Eliška, Lucka a jeden z dvojice Ondra/Jakub tak to budou doslova jatka a vzhledem k tomu že v Hlasu se z nějakého důvodu víc daří ženám tak to asi bohužel Adam moc daleko už nedotáhne.
@Tomáš: @DJ Vlado: Tipuju, ze Adam v K.O. narazi na viteze souboje Jakub x Ondra a myslim, ze ani v jednom pripade by moc sanci nemel… sakra, stejne me nejvic zajima ten duel Jakub x Ondra, sice podobne jako v pripade Viktora a Adama to vic preju tomu, co mu vetsina tady nefandi, ale stejne doufam, ze se bude alespon krast… Osobne bych to videl tak, ze by si Darta mohla nechat Jakuba a Pepa by jim vystealoval Ondru, Jakuba bych radsi videl u Darty… no pristi tyden budem vedet asi uz ;-)
@DJ Vlado: Ono je úplně jedno, koho proti sobě postavil. Pokud Kristína vypadla např. s Lenkou a Veronika postoupila přes někoho jiného, je to ve výsledku totéž, jako kdyby stály přímo proti sobě.