Vyvolení 2013: Štáb je mrkev! (aktualizováno)
Nemožné se stalo skutečností, lidská hloupost a amatérismus štábu dosáhly vrcholu a i skalní fanoušci a milovníci reality show odpadají po tisících od monitorů i televizí. To, co předvádí štáb Primy u Vyvolených, hraničí se sabotáží nejen show, ale celé televize a troufám si je podezřívat, že sami mají tajný úkol – položit Primu na lopatky. Řečeno slovy klasika „Chce se mi blejt, velebnosti…“
Článek byl aktualizován 1.10. někdy po obědě :)
Poslední čísla, pokud dobře vidím, ukazují sledovanost včerejšího (30.9.2013) rekapu závratných 73 000 diváků! (ke konci dokonce 160 000, týýý jo).
Nevěřím tomu, že někdo, kdo má tuhle reality show rád, je také členem štábu. Protože pokud by byl, musel by tam všechny umlátit železnou tyčí za to, jak všechno totálně zmrkvili. Nezachrání to ani Terezka, která jediná je pozitivním bodem téhle soutěže a stále si drží laťku hodně vysoko. Bohužel, ještě by ke své empatii a smyslu pro improvizaci měla mít k dispozici kulomet. Casting je to nejmenší zlo, postupem času se tam projevují zajímavé charaktery a osobnosti a věřím, že by to bylo ještě lepší. Pokud by…
… pokud by štáb nebyl jedna velká mrkev, petržel, brambora, cuketa a celer. Pokud by trošku jen uvažoval, bral v potaz diváky, měl ponaučení z Hotelu Paradise a místo bandy tupých brigádníků, co se po večerech místo společnosti přátel nudí, obětoval peníze na jednoho odborníka a nadšence. Hned na začátku jsme tu říkali – hlavně stejné podmínky pro všechny, nenadržovat jednomu hráči a už vůbec ne okatě, nedělat z diváka blbce a hlavně, důsledně dbát dodržování pravidel. Bohužel, štábníci nepochopili, že se tomuto mají vyhnout, vzali to jako návod a dělají to s ještě větší pompou a ještě více okatě. Překvapivě následuje velký údiv, že ono to nefunguje, a tak sáhneme na dno lidské žumpy a když už nám nezvednou sledovanost hádky a slzy, přejdeme na další level a to by bylo, aby nezabraly opilecká šikana, nahý kozy a teplý exhibicionista v křečích.
(Aktualizováno) Pochybný… Duel, Opar a vše. Výhra Thomase v Duelu s velkými otazníky nadzvedla ze židle dost lidí. Poprvé neoznámili celkový součet zaslaných hlasů, Mirce nešly hlasy posílat dobrou hodinku a na oficiálním FB Vyvolených se Thomasův návrat do Vily slavil ještě před tím, než v přímém přenosu (!!!) vyhlásili výsledky. Následuje akce pásový opar, ovšem s prapodivnými opatřeními (a kdo pásák někdy měl, nechápe). Karanténa je k ničemu, když se courá po vile, 3x denně máčet a sprchovat také není zrovna ta pravá léčba, a nošení roušek už je přehnané. Pokud je TAAAK infekční, nemá ve Vile co dělat. A k čemu je pečlivá desinfekce, když se jde ráno vysprchovat naboso, nechá namočené spodky v umyvadle, a aniž by použil i jen náznak desinfekce, jdou se sprchovat ostatní… také naboso :) Logika zůstává stát.
(Aktualizováno) Pravidla? Na co? Jo, někde o nich někdo něco říkal, ale použijeme je jen, když přejde přes zelený kabel černá kočka. To, že platí jen na někoho a štáb stále žije v domnění, že divák je tupý a nevidí, to už je podružná záležitost. Příklady? Zdeňka chodí bez zeleného šátku půl dne a nic. Nikol si ho odloží aby jej neušpinila a přijde o imunitu (v řádu vteřin). Thomas si šátek odkládá stále, existuje na to mnoho foto důkazů, a štáb nejdřív tvrdí že má šátek na kotníku (ano, pod kalhotami, tedy na „viditelném místě“) a pak trvalo dva dny než milostivě zareagoval. Mirek dvakrát pípne o palcování a letí na třicetiminutu. Podmínečně vyloučený Thomas neplní úkoly, porušuje pravidla a nic se neděje. Nadržování štábu Thomasovi je do očí bijící i pro krtky, natož diváka. A ty diváky to opravdu nebaví.
Jakákoli flexibilita, reakce na dění ve Vile nebo náladu diváků jsou pojmy, které štáb v životě neslyšel. V takovéto hře je potřeba reagovat okamžitě, hned a velmi chytře, a ne čekat na přímák aby bylo na co koukat. Na přímák už moc lidí taky nekouká, stačí posledních 10 minut jak to dopadlo a zbytek raději nevidět. Online kamery po krátkém zlepšení sice nemají prodlevu osm minut, ovšem ten kdo píše by měl mít alespoň základní školu.
Včerejší večer a noc už bylo jen potvrzením, že štáb neví kudy kam a pro zvednutí sledovanosti bude natáčet soutěžící třeba na záchodě. Sranda je jedna věc, ponižování opilých lidí druhá. Neomezená moc na příkazy a rozkazy daná do rukou sobeckého neandrtálce nebyla cestou k legraci, ale absolutnímu fiasku. Pochopíte, že z Thomase už klaďase neuděláte, i kdybyste mu nasadili svatozář? Divák není blb, divák si dělá vlastní názor – nejen z rekapitulací, které podivně střihač seřadí, ale i z internetu a zákulisí.
Zúčtování? Každá reklama posouvá následující pořad, na oblíbené seriály čekáme oproti programu třeba 10 minut, a u přímého přenosu nelze chvíli počkat? Jak se asi VV cítí, když v nejdůležitější večer týdne stále slyší „Dělějte, nemáme čas, mluv rychle, chvátej“… to je snad vtip ne?
A rekapitulace toho, co se údajně ve Vile stalo, byla opravdu fraškou. „Thomas je smutný a tak se Vyvolení rozhodli ho rozveselit“:? A u toho rozhodnutí byl někdo z Vyvolených dobrovolně? A ten papír, kterým Thomas mával, nebyl to ten úkol že ho mají opečovávat, jak jsme viděli na online kamerách? Kam zmizel v rekapu ponižovaný téměř nahý Ládík, Lucka donucená jíst okousanou klobásu v roli psa, nucené vychvalování bosse Thomase atd? To jste nějak vynechali ne?
Chce příběhy, ty lidské, ne ty umělé. Kvůli románku Thomas – Zdeňka se úplně zazdil příběh Ládík-Lucka, a to byli často vidět jak se tulí a jsou spolu. Asi nebyli tolik atraktivní jako svalovec a silikonová princezna. Nebo holt nejsou vyvolení.
Návštěvy? Jedna dvě fajn, ale jaksi postrádám účel. Informovat vyvolené o dění venku? To je asi jediný smysl. Hvězdný rádobyreportér má jaký úkol, kromě prapodivných článků jak je Vladko strašný? Když navíc na online kamerách nikdo nic takového neviděl? Nestačí, že všechny návštěvy a úkoly jdou primárně proti němu, je potřeba ještě divákům vnucovat bulvár? Jaký byl účel pobytu Petra Zvěřiny neví nejspíš štáb dodnes, hlavní bylo, že tam byl. Nedivím se, že obyvatelé Vily rezignovali, nemají nápady, náladu ani chuť cokoli dělat. Ono házení klacků pod nohy se dá přehlédnout jednou, podruhé to také snad může být náhoda, ale potřetí, čtvrté, páté? To, že součet IQ členů štábu se rovná dnešnímu datu neznamená, že se na téhle úrovni pohybují všichni.
Vyvolení hlásí poločas. Jsme v půlce a hodnocení je více než žalostné. Někdo kompetentní by měl štáb povyrážet a dosadit tam někoho, kdo ví co má dělat. Pak by možná sledovanost neklesala dolů, diváci by znechuceně nepřepínali na líbánky arktických mrožů a pořad by možná, možná mohl mít šanci se z absolutního dna zvednout. Možná. Jestli ještě zbyl někdo, kdo dává ne druhou, ale stopadesátou šanci. Bohužel, z dlouho očekávané show se stala fraška a já jen doufám, že majitel licence si na Primě krásně smlsne s tučnou pokutou za porušení smlouvy. Otázkou zůstává, zda právě tohle není cílem celého štábu.
ŠTÁB JE MRKEV!!!
Ráda bych dodala dovětek – není to ovace na Vladka a nenávist k Thomasovi, je to můj pohled na věc spolu s připomínkami zde diskutujících lidí a že nás tu je. Je to o tom, že ze show na kterou se mnozí těšili, vylezl díky neprofesionálnímu štábu paskvil.
VyVolení
Podobné články
- VyVolení 2: Pluto a Marie – sex v sauně (video 18+)
- VyVolení 2013 (19.10.) online kamery, sledujte, debatujte, informujte
- VyVolení 2013 (20.10.) online kamery, sledujte, debatujte, informujte
- VyVolení 2013 online kamery (17.9.), sledujte, debatujte, informujte
- VyVolení 2013 online kamery (13.9.), sledujte, debatujte, informujte
Diskuze k článku
ŘEPA! Štáb je řepa!!!! Mrkev je mooooc malá. Jinak krásně sepsáno. Nešlo by dát na internet petici, kdy by se diváci mohli vyjádřit a poté ji předat vedení TV Prima a majiteli licence?
Přesně! Je tady, prosím, někde podpisový arch? Chci se připojit!
Já bych se připojila hned, ale neumím to až tak daleko s PC :-D Ale určo to jde, protože si pamatuju, když TV Barrandov ukončila náhle Velkolepé století, tak ta petice tam byla.
dessin, mluvíš mi z duše. Díky! Jen ten dopad na správná místa asi bude jako obvykle nulový, bohužel.
S přibývajícími dny je „mrkvovatění“ štábu čím dál výraznější.
Nástroj na online petice: http://www.petice24.com/
VB do zpovědnice. (Kujme pikle, pikle kujme :D )
7: Safra… to je jinam :D
Štáb by měl vzít na vědomí, že čistírny odpadních vod nemají tak velkou kapacitu, aby stihly to množství Primou vytvořených zvratků zpracovat.
Ja si myslim,ze uz to zachranit nejde.A hlasovani na iprima koho si preji divaci vypalcovat: na tretim miste Vladko je sokujici.jsem znechucena dnes zkouknu palcovani a rekap 100%vynecham.Ztrata casu.
Naprosto přesné. Lidé se přestávají dívat. Kdo se dívá jsou už snad jen nějací narušení jedinci, kteří se prezentují vulgaritami na stránce VV na Fb. Prima u lidí klesla hodně na dno a nedivila bych se, kdyby hodně diváků “ vymazalo“ Primu z výběru TV.
souhlasím…a taková to mohla být hezká RS…
Další rádobyodborník na reality show :-D
Copak nechápeme, že my jsme hloupí a nevíme co funguje a co diváci chcou? Ze štábu se stal onen pověstný poslední zemák ve sklepě, který je tak děsně důležitý (zemák = brambora) a my hloupoučcí lidé, kteří tady chrlí miliony rad jak to udělat zajímavější a tak, abysme to sledovali, jsme úplně k ničemu.
Doufám, že slečna ŠŠ (pochybuju, že by už byla paní) nám věnuje další reportáž v ZzV.
Dessine, můžeme do petice převzít Tvůj text?
Opet musim souhlasit s clankem. O to vic mi pak prijde usmevna reportaz (odkaz na ni nekdo pred nekolika dny hazel do diskuze), kde si jakasi pani stezuje, ze lidi na internetu tomu nerozumi a ze jen Prima to dela spravne :D
cus,
dlouho to tady procitam. Hlavne rekap z vetsiny dnu.
Dnes poprve reaguju.
Uz sem si toho vsiml nekolikrat a asi sem divnej.
„…..Terezka, která jediná je pozitivním bodem téhle soutěže a stále si drží laťku hodně vysoko….“
jede furt to stejny od prvnich VV. Pred tema 50ti lety kdyz to tady pustili poprvy to bylo v poho. Ted uz mi to prijde jako totalni tragedie. To jeji moralizovani, ta jeji role pani ucitelky ktera kara svoje zaky…… (v nekterejch prispevkach mi pride ze si z toho lidi taky utahujou) Kvuli tem kecum od moderatoru sem vzdycky po rekapu a primaku na prasky. Nocni sou nekomentuju, neb ji radsi nesleduju.
Tak sem si vylil srdicko a moje dusicka je uz zase klidnejsi
Bavi me si tady precist co se delo a pak videt jak to „trosku“ poupravej v rekapech :-)
Uplne si vzpomenu na film s Travoltou kde rika „Zalezi na tom jak se to poda“ :-)
Radstar (15) Pro zopakování je ona slavná reportáž Šárky Šedivé zde: http://style.iprima.cz/celebrity/romana-z-ukolu-od-stabu-malem-zesilela-vime-o-co-produkci-jde (reportáž začíná v páté minutě)
16
Adorování Pergnerky jako dobré moderátorky jsem nikdy nechápal. Dramatický šepot, snadné uhodnutí, koho může…
Dess, děvče, mluvíš mi z duše. Jinak Tvůj styl psaní se mi líbí, viz zápisky Městské dívky na vesnici :D … (Pavla D. V.)
Petice: Vyvolení – odvolejte štáb je založena
http://www.petice24.com/vyvoleni_-_odvolejte_stab
v poslední době mi některé věci spíš už připadají na trestní oznámení , nejen na petici
Připojuji svůj podpis,přesně tak bych to napsal kdybych to tak hezky uměl
10, gabisolis….já jsem to též viděla, není to zmanipulovaná anketa? Nevěřím též, že by byl Vladko na 3. místě koho LIDI prosím nechtějí už ve vile?? Před Lůcou, Niki atd..
Naprosto souhlasím s tímto originálně napsaným článkem. Pravidla která byla daná jsou stále porušována a přesto štáb ve složení mrkev,celer, brambora,cuketa,atp. netrestají ty správné lidi. Trestají jen ty co se jim hodí.
Připojuju se k článku, naprosto výstižné!!!! A je mi to moc líto, protože jako řada fanoušků, i já jsem se moc těšila a ze začátku to velmi žrala. Ale postupem času, jako spousta dalších, jsem dospěla jen k tomu, že koukám na přímé přenosy, protože jsem si názor na lidi ve vile už udělala a manipulace štábu s děním ve vile můj názor na lidi nezmění.
Takže nekoukám na rekapy, online zapnu když náhodou vyjde čas a koukám jen na přímáky, abych podpořila jen ty lidi, kteří si to zaslouží a posílám hlas do duelu, aby vždy vypadl ten, který je štábem protěžován.
Naprosto nechápu, proč Prima Tomase už dávno nevyhodila, fanoušci RS nepotřebují nahé zadky pod peřinou, aby se dívali, chtějí šou a tu tento člověk kazí. Pravidlo – nebudeš fyzicky napadat – je v případě tohoto agresora naprosto ignorováno. Ládík má bouli na čele a díky bohu jen za ni, ale to nevadí, to je jedno. Udělat to kdokoliv jiný, tak letí.
A že tam dali Vladka, aby jim zvedl sledovanost a teď se snaží z něj udělat zase psychickou trosku a vyhodit ho, aby to náhodou nevyhrál? To není reality show, toto se nedělá, to je hnus. Buď a´t tedy není hráčem, Prima mu moc poděkuje, velkoryse zaplatí a Vladko běž, už se nebudeš trápit a nebo a´t jej nechají normálně hrát. Za toto chování bych je žalovala na urážku na cti, osobní útok a zdravotní újmu. Je to děs, co dělají. A jakkoliv jsem jim fandila, tak teď jim přeju, že je to propadák. Můžou si za to sami.
A že Terezka je pořád stejná? Díky bohu za to, škoda jen, že tak není stejná celá reality show Vyvolení.
Text samozrejme klidně použijte ideálně s odkazem sem ať má panaček reklamu :-) jsme tu sami odborníci :-D
Ja stale dufam, ze za ten utok na Ladu Thomasa vyhodia. Pisal som im aj spravu (ano, som naivny, a co ma byt :D ), zatial ziadna odpoved.
Já mám takový dojem, že bych to zvládla organizovat líp a levněji. A vůbec si nemyslím, že by Tomáš chyběl, byly by tam jiné příběhy a dost lidí by se ve vile uvolnilo od strachu a napětí.
26, Katynko, bohužel asi to vzdám jako HP. Tohle přece jen není pro mé oko, navíc nechápu, co Vladko udělal, že je již na 3. místě, koho chtějí po VB, Romaně lidi ven z vily!!
Navíc, ví někdo jak byly ty známky soutěžícím, taky je nemůžu najít?
Viděl jsem 2 záznamy a musím říci, že stačilo. I tenhle článek je katastrofou a zjevně ho napsala nějaká fanynka Vladka, která je sama stejně neobjektivní jako štáb, co kritizuje. Problém rozhodně není v tom, co píše, ale v celkové úrovni těch lidí včetně onoho v článku zveličovaného Vladka. Jedná se o dosti narušené lidi, kteří oslovují k sobě odpovídající skupiny. Celkově by ten pořad měl jít na RPTV a ta by měla Primě nasadit tučnou pokutu. A diváci by se měli probrat ze svojí tuposti a raději se podívat na něco hezkého jako jsou např. ty pohádky o Krtečkovi, kterého tam mají. To má aspoň myšlenku a je to krásné. Tohle je doslova hnus.
Já to tak černě nevidím. Jak řekl sám nejvyvolenější Vladko, není to spravedlivé, ale život spravedlivý není.
Protežováním Thomase mu spíše škodí viz Martin venku, Zdena venku, Thomas brzy venku.
Podepsáno – stopro souhlas
Já se bojim, že ten Thomas by teoreticky i mohl vyhrát. Po vyhození Zděňky ze sebe dělá chudáčka a outsidera, kterej je na všechno sám. Tohle hraní na city diváků v první sérii vyšlo Vladkovi. A historie se může opakovat. Jinak on je taky problém v tom, že ta show má poněkud zmatený vysílací schéma. Proč jí nevysílají jen na jednom kanálu? Rekapitulace běží na kanálu pro ženský, duely na hlavnim kanálu Primy, do toho ještě zprávy z vily (teď z hlavy ani nevim, na jakym kanálu), noční show… a ve všech těchhle pořadech opakujou úplně věci, co už byly v jiných. Je v tom bordel, a člověk, kterej sleduje tohle všechno najednou musí být po chvíli znuděnej. BTW, je někde nějaký video z návštěvy toho Hvězdnýho reportéra? Žádný takový záznam nikde nemůžu najít.
OT – nemá tam být „dosáhly vrcholu“?
34, já se bojím též! Jo, Jalovec taky vyhrál a byl to hajzlík, jenže tady to není jen záporná osoba, je to kriminálník..super vítěz!!! Gratuluju!
Ste zaujatí, slepí, hluchí a hlavne hlúpi … smejem sa na tom ako to prežívate a hlavne ako súdite .
ešte štastie, že nie ste v štábe, to by bolo celé pole mrkvy :-):-)
Pisateľka nemá ani potuchu čo je to vlastne IQ u jedinca .
Co vam brani kupiť licenciu a urobiť to po vašom ? kludne aj s vašimi preferentmi …
serbus bojovníci :-)))
36
Ale on to fakt nevyhraje, nemá nejmenší šanci, nekecám. :-)
Evko jestli si myslíš že to VB vyhraje tak jsi fakt hloupá. To už je větší pravděpodobnost že bude do hodiny konec světa.
39, od tebe hloupá je lichotka, díky:-)
30 Já budu sledovat už jenom přímáky, svůj názor mám na ty lidi, co tam jsou a tím to hasne.
Jo a petici jsem podepsala.
31 Maxime, jen jedno – jestli Ti vyhovuje, že se někomu fyzicky ubližuje, že je někdo protěžovaný jen proto, že vyvolává agresivní fyzické útoky, tak se potom nedivím, že se Ti tento článek nelíbí.
Vladko sice řve, ale většinou to má hlavu a patu a ještě nikdy a to mohl být vytočený sebevíc, nenapadl fyzicky nikoho. A pokud si se koukal online někdy, tak jeho rozhovory a debaty na normální a zajímavá témata jsou super a umí se galantně chovat. A to se ani v jednom případě nedá hovořit o Tomashovi. Ten umí kecat o blbostech a útočit a pomlouvat.
41, kdybys věděla, jak mě to mrzí, co z toho udělali. Dnes úplně vynechám, abych se dívala jak dají imunitu VB, to fakt nemusím. A věz, že se tak stane, to, že ji Nikol sebrali nějaký účel má..
43 Šmarja pano, jen to ne. Já se koukat budu, abych to všechno viděla, protože mě to zajímá. Ale jsem opravdu zklamaná, ale má to jednu výhodu, mám čas na jiné pořady, na svou rodinu a na sebe. Dřív jsem sedla k online kamerám a nedokázala se odtrhnout. Poslední co jsem viděla, byl údajně zkažený narozeninový den Zdeňky. A tím to u mě už opravdu šlo z kopce.
souhlasím , je to trapárna- nejhorší VV co byly…klidně podepíšu
44, mě to taky zajímalo…dnes jsem kameru ani nezapla, a to jako ty, došla jsem z práce a zapla on line a vařila u toho atd..
Já už k tomu ani nemám co už říct. U nás jde reality show prostě do kopru.
37 – Že ty píšeš ty zprávy z vily? :)
jedna petice uz probehla tak tady jen prikladam tip na web k clanku stab je mrkev http://www.petice24.com/petice_za_vyhozeni_thomase_z_vily
Souhlas do posledního slova,jensi fakt řikám, že nezasáhne vedení primy, copak nevidí tu katastrofální (ne)sledovanost?
49 – Jak je možné, že nám to uniklo?????
Tak mi poraďte, co udělat, aby petice nezanikla? Jsem ročník 54, , PC samouk a fakt potřebuji poradit co dělat, aby petice nezanikla a dostala se mezi širokou veřejnost, prosíííím!!!!!!!
Ještě by to chtělo masivní letákovou kampaň, manifestace, masky a alegorické vozy.
když se petice za odvolání štábu dostane hned vedle takových perel jako
http://www.petice24.com/petice_za_jednotnou_podobu_sadrovejch_trpaslik_na_zahradach
mám obavu, že výsledkem bude Cimrmanovské – Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat… a štáb si dál pojede svou
Ježíš lidi přestaňte s těma peticema, co od toho jako čekáte? I kdyby štáb odvolán byl v což nevěřím tak to bude znamenat jedině to že VV skončí hned a ne až v listopadu. Tak nechte aspoň těm pár posledním fanouškům šanci dokoukat to do konce když sami jste z toho už tak znechuceni že dál to sledovat nebudete.
55 – Klíííd! Je to takový happening ze zoufalství. Takže úsměv, a jde nám jenom o to…a teď budu citovat přímo Š.Velikou I., jde nám tedy jen o to: „Nastartovat obsah, kterej bude mít dopad“. Bezvadná fráze, kterou lze aplikovat téměř na všechno.
A samozřejmě, že si štáb bude i dál dělat, co chce. Vždyť je to mrkev!:)
Vožralej vrátnej a štáb-mrkev tu byl už od první série, co si tak z Okouna pamatuju. Letos se jen dobře pohnojilo, takže se urodila megamrkev. Nedělejte z mrkve větší mrkev, řekl by Jindříšek.
Ježiši Kriste, co tady blbnete s peticema? Klídek, jde jen o RS…
Svatá prostoto.
Pro antifanoušky, tenhle článek nevznikl jako směrnic vlada nebo jiného člena, vznikl jako seznam těch největších chyb a omylu štábu. Jasné, jsem samozvany odborník :-) ale rozhodně jsem viděla víc reality show než kdokoli ze štábu. Jsem divák a jako divák nevím co chci, musí mi to někdo říct. A to je, milá pani sarko, ten největší omyl. Arogance se nevyplácí, no ale povíme si podle sledovanosti, jistě láme rekordy ;-)
Scalex: jo, máš pravdu, ale v vv1 se to dalo omluvit. U čtvrté řady bych čekala naprostou profesionalitu a ne tuhle prasarnu :-(
Je zajímavé jak se názory diváků mohou různit. Pokud by dnes štáb VB udělil imunitu tak já jim pošlu děkovný dopis.
61: Já myslím, že kdyby štáb dal dnes Tomášovi imunitu, tak by to tady na Panáčkovi bylo velmi zábavné čtení. Udělal bych si k tomu popcorn :-)
http://boehmova.blog.idnes.cz/c/362295/Proc-porad-Vyvoleni-uz-v-Cesku-nemuze-fungovat.html
62 – Vidíš, a já si myslím, že na Panáčkovi je zábavné čtení velmi často.
Jako prasárna to je, to se musí uznat, včera to bylo fakt hodně nechutný, ale zároveň je to něčím zajímavý a přitažlivý. Jinak bychom tady asi nebyli ne? A kde se dá zjistit, zda klesá nebo stoupá sledovanost?
Podepsáno a děkuji.
Včera v noci jsem se dívala do vily a byla jsem zděšena…v obýváku totálně opilý Pepa, Thomas1, Romana,Lucka,Vláďa, Nicol a Thomas2..měli taky dost…měli políčeno na Vlada….sledovala jsem Vlada,Evu a Mirku s Pájou..bavila jsem se…kolem 1 hod. v noci Vlado požádal štáb, jestli by zhasly a začaly se dít věci.. dostali od štábu úkol …holky měly koupat opilého Thomase..Vlado ho ožralého musel odnést z koupelny…no tedy pomáhal mu na mol opilý Pepa….Láďa měl nahý tančit …pohled na opilou nahou“Růžu“ s upíříma zubama v puse byl úděsný…Ti ,co jí do toho navezli jí pak dávali nekonečné kázání o morálce…jediný kdo se pokusil zachránit její důstojnost..hlavně pro její dceru,byl Vlado,kterého den předtím po vymytí mozku partou kolem Thomase požádala,ať s ní nekomunikuje….Romano dík..Vlado díky tomu má už dva dny bezva náladu…
Měli by to nechat na divácích.. nelíbí se mi, jak jsou rekapy úplně o něčem jiném, než co probíhá ve vile…. a Vlado.. je hysterický a s démony z dětství, ale taky velice citlivý, hravý, slušný, vtipný, sečtělý a inteligentní.. ideální hráč do reality schow… pokud ho Prima zneužila pro sledovanost a teď zvýhodňuje protekční, zadlužené , xenofobní prase Thomase .. tak je to víc jak smutné …
67 Tereso- to jsem neviděla a jsem ráda… hnus
Dobrý jsou teď zprávy z vily, kde mluví o Nikol a imunitě: Bouček prý: „Prostě vyvolení musí za každých okolností dodržovat pravidla a když to nedělají, tak prostě přijde trest.“
To mě pobavilo hodně :)
Prosím,prosím všechny, komu není jedno, jak si štáb s námi zahrává
http://www.petice24.com/vyvoleni_-_odvolejte_stab
Tak aspon, ze Nikol tu imunitu vratia.
Ale stale musia Thomasa vyhodit za situaciu s Ladikom
Tak lépe to vyjádrit ani nejde..v minulych dilech sedeli za skly profesionálove ted amateri je to videt a to uz to tam MRKVI mesic ……..ja bych tam sedela i za min a udelala mnohe vic práce nez tento stábek..Ale pozde bycha honiti!
Vidím to tak, že štáb je opravdu banda budižkničemů (zapomenou i ten pitomý šátek dát do kufru), Pergnerová trapná vychovatelka, co z pozice svý funkce buzeruje (‚nepřinesl jsi ten šátek‘, i když k tomu nevyzvala) a Vlado poslední dobou nepředvádí už nic, než jen ty jeho stokrát ohraný záchvaty.
To jak dneska zmršili volbu je děs, klíčový okamžik týdne a oni na to nemají 5 minut času :-((
Delejte rychle, nemáme čas, delejte – to jako má byt zlatý hřeb večera? Díky reklamam začíná pomalu každý pořad pozdě a tady to najednou vadí? Vždyť je to primák tam se snad s prodlevou počítá? Trapné nejdřív kecy jak mají mluvit a pak delej delej.
No a rekap večera, to teda nezvládli vůbec. Nevšimla jsem si, že by se vv sami rozhodli thomase rozveselit tak co to melou za nesmysly?
Palec nahoru, krásně napsáno. Skoro jako od Scalexe :))
Tak, aktualizovano jeste s chybami ze vcerejska, predevsim totalne zazdenym denim ve vile po pulnoci.
Navic, po vypalcovani Thomase, se bojim aby Vladovi stab nedal imunitu, protoze co kdyby se nahodou Thomasek pochlapil a opravdu vyzval Vlada?
Jen pár slov k tomu, proč se nepřipojuju k petici. Jednak to nemá žádný smysl a jednak to není ani technicky možné. Natáčení takového pořadu je obrovská mašinérie, která se rozjíždí dlouho před samotným zahájením vysílání. Podílí se na tom opravdu hodně lidí, kteří musí řešit nejen věci obsahové, ale i věci technické. A problémy, jak vidíme, jsou na obou stranách. U dramaturgie jsou, řekl bych větší, u těch technických je to spíš problém peněz (malé platy pro kameramany a z toho vyplývající najímání ne tolik zkušených lidí a nebo najímání jednorázových kameramanů jen na několik směn – asi proto tak často vidíme na kamerách různé zkoušení zaostřování, zoomování a podobně).
V tuhle chvíli opravdu nejde odvolat štáb. Prima by samozřejmě mohla do štábu nasadit svého člověka (štáb není Prima, štáb je produkční společnost, která pro Primu VyVolené vyrábí). Taková spojka mezi Primou a štábem existuje, ale netuším, nakolik může ovlivňovat obsahovou stránku věci a taky nakolik je to člověk, který rozumí žánru reality show a nevnesl by tam nakonec další prvky, co do hry nepatří.
Myslím si, že odborník na RS, který by od Primy získal „modrý šátek a právo veta“, by ten pořad mohl ještě pozdvihnout na lepší úroveň a mohl by napravit některé napáchané škody. Bohužel, ve štábu se moc nehraje na znalost žánru reality show a větší váhu má to, zda má člověk dostatečnou televizní praxi. Ale výsledek vidíte sami. Dramaturgyně, které v jiných pořadech podávaly dobré výsledky, zde naprosto selhávají, protože nepochopily naprosto základní věci. A to přesto, že se na pořadu podílejí od první či druhé řady VV.
Bohužel, některé věci jsou i na primácké straně hřiště, například naprosto mylné časové nasazení klíčových eventů proti nejatraktivnějším konkurenčním pořadům týdne. Změnit Zúčtování a Volbu na pondělí a středu by mohlo přinést větší sledovanost a s hrou by to až tak nezamíchalo.
Scalex: souhlas.
… jen je mi zahadou, proc nekdo z Primy pri pohledu na tristni sledovanost nezkrouti nekomu z produkcni spolecnosti krkem…
79 Scalexi „Dramaturgyně, které v jiných pořadech podávaly dobré výsledky, zde naprosto selhávají,“ – ale to přeci není pravda, co to píšeš? Šedivá je na vině totálního průseru Hotelu Paradise. Ta už jednu šou zabila, když si vytvořila nadstandardní vztah s jednou soutěžící (s Nelou), takže tahleta osoba vůbec neměla být do štábu nasazená!!! Anebo pokud ano, tak na nějakou jinou (doplňkovou) pozici.
jinak teda s kritikou minulých Scalexových článků bezvýhradně souhlasím, do puntíku, podepisuju i to co tady teď sepsala dessin … já totiž mám pocit, že koukám do dvou baráků. Jedna vila jede v tv a druhá na online kamerách. Do tv rekapů se podstatné věci nedají, rekap se s prominutím zasere nedůležitýma kravinama, denní příběh je překroucený, charaktery postav jsou obrácené úplně naruby… a že to umí flákat i při přímácích, to předvedli včera u Zúčtování. Stěžejní akce dne – zůčtování vyvolených – tomu měli věnovat klid a čas a ne, že nám budou promítat stokrát odvysílané záběry jak si vyvolení tančí na terase třetí den šou.
a Tereza s tím svým „dělejte a zkraťte svou zůčtovací řeč, protože jste fůra času ztratili couráním“ tak ta je v tom imho nevinně. Pokyn popohnat soutěžící dostala do sluchátek od nějaké vrchní pizdy ze štábu
prestante mrnčať.. pozrite si slovenskych vyvolenych .. ako tam licenciu zmršili koli markizackej farme … a aka je tam sledovanost … operujete tu zo sledovanostou a vobec si neuvedomujete co taha divaka k obrazovke .. nie infantilna zabava v podani vsetkych nekomikov v plneni uloh ale prave napetie medzi tak roznymi osobnostami .
neustale tu omielate inteligenciu zucastnenych … no ja by som rad videl skutocny test IQ … mne tam ani jeden hrac nepride inteligentny, tobôž vladko .. nieje nic horsie ako sčítaný hlupák
po vyradeni buldoka bude nuda a zas len nuda vo vile … zenske intriky aspon mna nezaujimaju lebo su ako zobanie zrna na dvore
82 – slovenský televizní trh funguje úplně jinak než český. Třeba nějaká ta turecká novela, Šeherezáda, byla na Slovensku snad nejsledovanějším pořadem a u nás to totálně propadlo. To samé se týkalo i společných realityshow. Na Slovensku velmi sledované, u nás to bylo vždycky o hodně vlažnější.
Souhlasim s clankem na 100%. Ale vezme si z toho nekdo v TV Prima neco? :(
81: souhlas, taky mne rozzlobilo, že práve zúčtovací řeč musela být krácena, zatímco romana ve zpovědnici a její povídání s nejbližšími bylo neomezené
… ma smysl clanek aktualizovat a vypisovat veskere chyby, kterych se stab dopustil ignoraci porusovani pravidel a drzeni Thomase ve vile silou moci?:)
SUNicko, nejsou nahodou k dispozici data o sledovanosti?
No autorka tohoto článku v sobě má hodně jedu na VB. No každý má sympatie pro někoho. Není to tak dlouho co se na netu zase vřískalo, že se nadržuje jinému páru – lesbám. Že mirka řekla, že to šárka zařídí atd atd. Podle mého štáb má rezervy, ale s tím nadržováním se mi to nezdá. Celkově je tato řada pro mě mnohem více zábavná než č.3. Pokud ale vypadne vladko nebo VB, tak zábava půjde o dost dolů.
dessin – možná by stačilo porovnat sledovanost sobotního odpoledne -co tam nebyl Vlado a odpoledne v neděli – co musel do izolace Tomáš. A sledovat to co se sestřihá do vysílání TV Prima nemá vůbec cenu. Ve včerejší noční show vyšel jako největší zpšklý řvoun na odchod Vlada Pepa. Což taky není pravda. Více lidí se tam odhalilo.
87: clanek neni o VB, ale o chovani stabu. To nic :)
88: me nastvali uz v patek zmrsenyma medailonkama (VB jako uzasny vysmaty bavic a sympatak, Mirka v plavkach, v podprsence, v plavkach… fakt uzasny). Pak nesly Mirce posilat hlasy, pak to vyhral VB na poslecni chvili a ted zas tahle maskarada s pasakem.
Tohle mi přijde až neuvěřitelné. Ten, kdo je podle mě totálně protežovaný, zejména Terezou, to je Vladko. Tereza je na něj jak mílius. Z Thomase se dělá nějaké agresívní monstrum, ale jak agresivně Vladko na lidi řve, jak se chová nadřazeně a arogantně. Kdyby se kdokoli dopustil desetinové arogance a namyšlenosti, tak by se to donekonečna rozebíralo a dotyčný by dostával neskutečné céres… Takto je vše promíjeno a odpouštěno, i když se ke druhým chová daleko, daleko nejhůř…
90: kdy nekomu Vladko zavrel hlavu do dveri, strkal do nej, sproste nadaval? Kdy nekoho urazel? Diky z priklady, ja si je totiz jaksi nevybavuju.
91 – kdy koho urážel? Neustále, v každém z mnoha hysterických záchvatů. Arogance neskutečná, např. výrok vůči Martinovi, jestli si myslí, že je mu roven?
90: evidentně sleduješ jen rekapy, které jsou zmanipulované. Do duelu Thomase s Mirkou, jsem kamery měla zapnuté 19 hodin denně. Domnívám se, že jsem dostatečně objektivní k zhodnocení toho, že mluvíš naprostou nepravdu. Dalo by se spočítat na prstech obou rukou, a to přeháním, kdy tam udělal Vlado scénu. A VŽDY to bylo oprávněné, buď v reakci na Romanu, kdy každý jiný už by na ni dávno hupsnul, jaký měla hysterák. Nebo v reakci na Thomase, kdy byl opravdu nechutný, vulgární provokatér, který se třeba momentálně přiživoval na někom jiném. Viz Ludka, která chtěla odejít a Vlado jí chtěl pomoct, aby ji dostal ze stresu a Thomas najednou, že chtějí odejít všichni čtyři /situace z uzavřením v prádelně s Romanou, Luckou a Zdenou/. Je to hulvát, bezmozek, lhář, agresor a neuvěřitelně zlý člověk.
91: ani se vybavit nemůžou, nic takového z jeho strany neproběhlo
BTW, od duelu nesleduju vůbec, PROTOŽE MĚ TO TOTÁLNĚ ZNECHUTILO!!!
89 Ale no tak:-) Jasně tenhle článek je o zlém štábu jak nadržuje zlému Thomasovi a zlé Zdeňce. Tvrdit, že není o tom, že je Thomas zlý je trochu demagoie. Osobní nenávist čiší z každé druhé věty tohoto článku. Chápu ty důvody, osobně nepřeju výhru ani jednomu z VV a myslím si, že to vyhraje vladko. VB je pro mě ztělesněním kolotočů, zlatých řetězů a vesnických diskoték. Na druhou stranu do soutěže typově patří. Pokud je mu nadržováno, tak stejně je nadržováno Vladovi (souhlas s 90). O tom se v článku ale jaksi nemluví. Nevím kolik je autorce let, ale chtělo by to trošku osobního odstupu, vtipu a nadhledu. Jinak její příspěvky budou takovým křikem z dívčího pokojíčku.
Loko, můžeš uvést konkrétní případy, kdy bylo Vladkovi nadržováno? Děkuji
Já teda nevím pane doktore Kalino, ale Vy musíte být vždycky v opozici proti většině a jak tu jednou už někdo psal, diváci, kteří se těšili na tuto RS a teď jsou znechucení, nejsou ovce jen proto, že mají většinový názor, protože když vidím červenou tak je to opravdu červená a nejsem díky tomu ovce, ale Vy by jste schválně tvrdil, že je to zelená.
Nicméně myslela jsem si o Vás z dřívějších diskuzí i na jiných webech, že máte trochu rozumu, ale dnes už ne. Až vám někdo přirazí hlavu ve dveřích, až Vás bude fyzicky napadat, až bude vyhrožovat, že vám uřeže ruce, tak Vám to asi příjemné nebude. A mě jako divákovi to taky není fajn na to koukat.
Vladko se brání, hádky vede jen tehdy, když je napaden a nebo když je ten člověk totální trotl, který si myslí, že hra o pět milionů se vyhraje tím, že bude ležet, žrát a sedět na záchodě.
Vladkovi nenadržuju, ale fandím, snaží se vymýšlet i jiné úkoly a to se mi líbí.
Pan Kalina at se jde dívat na slovenskou farmu. Tam se občas i fackují, to je podle jeho gusta, to se mu bude líbit.
Tato 4 je nejhorší ze všech řad..né vinou soutěžících,ale vinou štábu.Neobjektivní,zkreslující rekapy,ukazující něco jiného,než vidíme na on-linech,v jedné reportáži jsem viděla dva chlápky,jak stříhají rekap..takže o tom,co vidíme rozhodují pouze dva lidé?Každému je nám určitě sympatický někdo jiný,ale nemůžou vnucovat svůj názor veřejně lidem u obrazovek.Mají být nestranní a nechat to na divácích,ať si udělají svůj názor.Na VV jsem se těšila,ale už mi teda vůbec nebaví.
99.Plně souhlasím.Také jsem byla svědkem toho jak střihači se bavili o tom co dají do rekapu a přiběhla k nim nějaká blondýna s popsaným papírem, co má kde hledat. Ten střihač vůbec nevěděl co se vile dělo.Pak to má nějak vypadat. Bylo mně z toho špatně.Dívala jsem se na všechny řady VyVolených, ale tahla řada je skutešně „fůra hnoje“.
97 vzpamatuj se a prober se. Když nejsi schopná sledovat souvislosti, tak prosímtě raději mlč. Když je červená,červená…:-)),to je opravdu úsměvné. Můžeš mi vysvětlit,když jsi tak spravedlivá ,jak je možné,že jsi tam neviděla tu šikanu a intriky,co tam provádělo osazenstvo úžasného Vladka, před tím než Thomas Láďovi přibouchl tu hlavu do dveří například? Jsi slepá,zaujatá a nebo jsi to vůbec nesledovala a teď tu vedeš vznosnou řeč? Pokud nesleduješ kamery na kterých to všechno bylo jasně vidět,co těm Thomasovým reakcím předcházelo,tak tu neploď bludy,buď tak hodná,prosíím.
101: Tak podle me je cervena skutecne cervena :)
Thomasova reakce byla neprimerena k dane situaci. Byla nasilna a agresivna. To je fakt.
Je pravdou, ze Vladko a spol se pred tim se snazil ten den plnit ukoly s pionyrskym nadsenim, pozdeji uz jen s nadsenim a pozdeji (polstarova bitva) jen proto, ze ukol ma byt splnen. Ovsem at koukam jak koukam – nevidim v tom zadnou sikanu ze strany vtedejsiho Vladkolandu.
VB v ten den se snazil manipulovat ostatni (Ro / Zde / Lu) k neplneni ukolu, coz se mu povedlo a vyhrotilo to do situace, kterou jsme videli…
Jasně lidi, Thomas je zlo a Vladko dobro. To, že Vladko dělá přesně to, co vyčítáte Thomasovi ostentativně ignorujete. Řve, nadává, napadá lidi, překrucuje, neplní některé úkoly a štáb dělá všechno co se mu vyloupne v hlavě. Taky mu nikdo za to nic nedělá. Navíc jak říkala Šedivá v TV, ta soutěž je o emocích (štáb soutěžící rozhádává) ne o tom, jestli se ze 100% plní úkoly. Tzn. ta soutěž prostě není férová. A že štáb musí sestříhat vše co se stalo za 18 hodin do jednoho hodinového sestřihu. To logicky znamená že to není objektivní.
103 přesně tak,konečně tu čtu objektivní a rozumný názor na věc,díky za něj.
Opakovane rikam, dejte mi nekdo priklad kdy Vladko nekomu nadaval, urazel a byl na nej sporsty ci mu vyhrozoval? Ano, rve a jeci, ale v mezich slusnosti.
Zatimco Thomas rve, vyhrozuje utrhanim rukou, zabitim a buhvi cim, strka do lidi a neustale je urazi nadavkami apod.
v tomto vidim hlavni rozdil mezi Vladkem a Thomasem. I hystericky rvat se da s noblesou, kdyz se chce.
105 – Nikoliv „když se chce“, ale „když takovej jsem“.
—-Tak co rikate na toto? vyvoleni si udelaji vylet do klubu kde urcite stab uhlida aby se nedovedeli nic z venku. —-
citace z FB VyVolenych:
Vypadá to, že Vladko nemá strach z dnešního Zúčtování. Užívá si na terase hudby. My ho chápeme, taky máme rádi hudbu. Proto půjdeme zítra do Top Gear Baru na mejdan s VyVolenými:), stavíte se taky? http://www.topgearbar.cz – tam najdete adresu:)
105
dobře chceš příklad dám ti ho. Rozdělení do skupin oběti a predátoři. Predátor Thomas měl plnil úkol štábu chytit si oběť. Vybral si Vlada. Aniž by mu cokoliv udělal,pouze se ho snažil jen chytit a dopadlo to tak,že na něj Vlado hystericky ječel,jak siréna, ať mu vykouří čur..a. To jsme ovšem v sestřihu neviděli,protože tam už byla pak jen ukázka,jak chudák Vladko chodí poslušně jako pejsek na vodítku a Thomas se u to zlomyslně šlebí,že?
Pár dní na to ho zase pro změnu v dopoledních hodinách v kuchyni nazval při jiné příležitosti zrd.m. Patrně to bude ta noblesa o které se zde zmiňuješ,ne?
oprava:… nazval zmr..m .
108: vyborne, nasli jsme dve sprosta slova, tedy rekneme daji se nazvat nadavkami. Akorat ze jsi u toho jaksi zapomnel ty okolnosti, protoze to rozhodne nebylo „aniz by mu cokoli udelal“ :DDD ale chapu, je potreba si otocit realitu tak, aby vyhovovala prezentaci ze?
Co dal? Kdy koho urazel, vyhrozoval mu, napadal ho? No povidej
107: kliid, to je party s exvyvolenymi, nikoli s temi ze souteze
108 – to by vladko urcite nikdy neudelal, ses zmanipulovan stabem, protoze jinak bys vedel ze takovyhle veci rika jedine VB … :D
110 dejte mi jeden priklad … dostanes dva … a ptas se co dal, tohle uz fakt neni normalni, ale mozna to jde lecit
112: realny priklad, ne blabol vytrzeny z kontextu. Ale to nic, to casem poberes :)
co na tom prvnim prikladu neni realne? :D
114: uz jsem odpovedela 2x, nejsem papousek.
107 – .vyvoleniweb.cz/2013/09/show-je-skoro-ve-sve-polovine/
dessin,plácáš akorát prázdnou slámu,ale dobrá,čekám na tvou verzi,co že mu to ten Thomas tedy udělal,že byl Vladko v právu na něj ječet, aby mu vykouřil ……. ???
Hádky jsou zbytečný, předem daným vítězem je Vladěna Zlovolná. Bohužel.
MUDr. Bažant koukám opět ve vile a dává osvětu :-))
108, 112 – Je to zbytečné, prostě dessin je nezaujatá a tomu odpovídá i „kvalita“ článku o štábu. Co udělá vlado je supernejlepší (v nejhorším případě ho někdo donutil udělat lehký přešlap a bylo to tak správné). To že tam lidem sprostě nadává, řve na ně jak pavián, okřikuje je tak to se ostentativně přehlíží. Naopak co udělá VB tak se ihned zveličí, rozmazává a omílá několik týdnů dokola. A to že se oba dva chovají stejně agresivně je fuk (myslím si že stejně agresivní jako někomu říkat že bys ho zbil jak psa, je někoho ponižovat šíleným řevem že je hloupej, že smrdí, že ho k smrti nenávidí apod).
Jaktože Romana v kuchyni hulí?? Není to náhodou zakázaný?
Hradil porušuje pravidla denně, ani by se to sem nevešlo a někteří obdivovatele Hradila zde stále opakují dokola ty samé příklady, kdy něco udělal Vladko, protože víc jich prostě není. A navíc to ani není porušení pravidel.
drazic – jasný, že je to zakázaný.
Ládíček se opět nechal zmanipulovat klikou Niki – Lůca. Ten „chlap“ je fakt nemožnej.
Tohle je už moc, nevím kdo vám sem píše tyhle bláboly, ale včerejší rekapitulace měla sledovanost 157 000 na Love, což je zatím jeden z nejlepších výsledků. A zase další nekončící fňukání nad údajným nadržováním štábu Thomasovi, proboha už se prober, to že mu nefandíš neznamená, že se budeš pořád takhle ponižovat. Nikole šátek vrátili, Thomasovi ne a tahle puberťačka co vám sem píše tehle úchylnej článek je přesto stejně nespokojena. Celkovej počet hlasů pak nebyl neřečenej jen minulej pátek. Nebo nám snad autorka řekne, kolik hlasů příšlo v druhým Duelu? Blog na úrovni osmiletého dítěte se tady z toho stává, chyba vedle chyby a to nemluvím jen o těch gramatických. Je to trapné, neprofesionální a směšné. Hlavně že vaše desetiletá autorka ví líp než doktor, jak se má léčit pásovej opar. PS: Mirce šly hlasy normálně posílat, přestaň tu fabulovat, nikdo ti na to neskočí. Diváci jasně řekli, že chtějí radši výraznějšího hráče ve vile, než toho téměř nepostřehnutelného, o tom byl celý Duel.
Založ si radši fan klub Vladka, protože jestli se tady z toho stane web se subjektivníma názorama fanoušků jednotlivých hráčů, tak to rovnou můžete zabalit, protože 58% diváků v pátek fandilo Thomasovi a tohle vám moc fans nepřitáhne. Béééééé a on Thomas zase udělal tohle, sleduju ho nonstop a zas nemá trest. A bééééé, on Vladko dostal od Thomase vynadáno. Béééé, on Thomas nemá šátek. Kdybys byla tak pečlivá i u ostatních hráčů, tak víš, že porušujou pravidla stejně jako on. Nevím, ale mě tehle článek přijde strašně směšnej a jak vidím diskuzi, tak nás je většina. Prober se holka už.
Co pochcane Niky vadi na falesnem tehotenstvi? Usmevne, ze takovej clovek moralizuje druhe. Jeste, ze jsem HP nevidela, staci, ze mi leze na nervy taky cim dal vic.
Co tam Hradil porad mele, ze nema cenu tam bejt, kdyz ma Vlado vyhrat? Co zas machruje, vzdyt si ho mohl vybrat do duelu…
Co tam Hradil porad mele, ze nema cenu tam bejt, kdyz ma Vlado vyhrat? Co zas machruje, vzdyt si ho mohl vybrat do duelu…
Co tam Hradil porad mele, ze nema cenu tam bejt, kdyz ma Vlado vyhrat? Co zas machruje, vzdyt si ho mohl vybrat do duelu…
……moc prosím,pošlete tu blonďatou sebestřednou krásku domů……………stále mele to samé,cítí se jako zpěvačka a její poskok-tance mi také připomínají zvířátka na babiččině dvorku
Vlado jí včera hodnotil intelignečně na 1-(asi ruská škola :-))….teď se jí snaží naznačit,že to až tak slavné není….
…ona je fakt tak tupá,sebejistá,vtipná,moudrá a rádobydůležitá
Pepo,asi to budeš ty,tak držím palce
127
No nejspíš jí vadí,že z ní Evička udělala,naprostou blbku,když ještě byli jakože kamarádky a chodila ji co chvíle chuderku falešnou,zákeřnou utěšovat v jejím hraném neštěstí.
Možná chápu i to proč ti čím dál víc vadí,jestli to náhodou nebude tím,že se odklonila od „ušlechtilého“ Vladkolandu ;-))
132 – souhlas……a fanklubu blond E – pipky doporučuji pokusit se vydržet online poslouchat její moudra,sebelítosti a stálé…já,mně,mi,mno,já,mně,mi ,mnou……………… a kritiky nekritizovatelného
131
taky si to moc přeji,ovšem nevím,jestli budeme mít tolik štěstí,obávám se,že ji Vladkovi obdivovalelé zase šoupnou zpátky,aby tam chudáček nebyl tak sám a měl tam svou intrikační spojku:-)).
134 – to bych asi nerozchodila a skončila……..kdyby měla přes ústa náplast aby z ní nepadaly ty slovní perly,tak bych možná ještě den skousla :-):-)
Jedna věc je jistá. Tuto hru ještě dokoukám, když už ty lidi znám tak dobře. Ale jestli budou VV ještě někdy v budoucnu na Primě, nebo v jiné TV s tímto štábem, tak už se na ně dívat nezačnu.
Místo kontejnerovky Pošta pro tebe, dlouhodobé zvýhodňování jednoho soutěžícího a v jeho prospěch sestříhávané rekapy, mizernej výběr soutěžících, absence jakýchkoliv pravidel a jejich dodržování atd. Prostě vše co může být špatně, tak je špatně.
A jestli snad chce Prima opravdu protlačit na vítěze Thomase, tak ať si uvědomí, že za poslední rok ztratila 7% sledovanosti a když se mezi lidmi rozšíří, že Prima nadržuje kriminálníkům a hajzlům, tak bude příští rok, na úrovni Barrandova. No ne že by si to za tu „práci“ co odvádí nezasloužili.
125 – No, nevím, kdo sepsal tenhle blábol, ale nebylo to 157 000, ale 151 000. Což možná je jeden z nejlepších výsledků, ale jenom pro srovnání, přečůral jej i potřetí reprízovaný starší dokument „Procvičte svůj mozek“ na ČT2. Což možná současně ani není tak blbá rada, až zase budete chtít fabulovat o tom, co je úspěch a co ne.
Lehce k ověření zde: http://mediamania.tyden.cz/rubriky/statistiky/denni-sledovanost-30-9-2013_284320.html
moc se mi libi, jak kvuli tomu ze nesdilim nazor nekterych diskutujicich jsem desetilete dite :) naproto rozumim, proc tito lide maji za vzor Thomase :))))
Kazdopadne vcera alepson prostrednictvim terezy byl videt jakys takys posun, ovsem informace ze Thomas se pohybuje „na hranici pravidel i s podminecnym vyloucenim“ jsem vyhodnotila jako vskutku diplomatickou :)
138 – Vůbec je neřeš! A víš přece, že děti mají ještě čistou duši, ne? Tak je fajn, když si ji někdo dokáže uchovat i do dospělosti.:)
dessin,pokud chceš někde psát články,tak se napřed nauč objektivitě a nezaujatosti.
To, že někdo s tebou nesouhlasí ještě neznamená,že má za vzor Thomase.
Mimo jiné stále čekám na vysvětlení tvé verze: Predátor Thomas a oběť Vlado,čím konkrétně při plnění tohoto úkolu Thomas Vladovi ublížil,že byl v právu na něj takto vystartovat.
139: dik :)
140: to pak jaksi postrada smysl vis? nejsem politicky redaktor (i kdyz i tam s tim maji dost problemy). Nekdo pise clanky ze sveho pohledu, nekdo jen blbe krafe a prekrucuje vety – holt, kazdej mame neco :D
141-takže,abysme se nemuseli dozvědět,že tu skutečnost překrucuješ ty ,tak se nedozvíme nic,viď?
Dám ti na závěr naší společné diskuze ještě jedno doporučení,zapracuj na potlačení svého přebujelého sebevědomí,jelikož tě na míle předbíhá.
142 – A ty použij totéž na sebe. Občas je to zdravé.:)
142: nepredbiha, ja proste jsem uzasna skvela a dokonala, mam sebevedomi odpovidajici, neboj.
Ne, opravdu se nedovime nic, protoze at napisu co napisu, stejne budes tvrdit opak, takze na co ztracet cas, mam prijemnejsi veci na praci. U Vlada najdes nadavky dve, tri, ale rozhdone ne vyhrozovani utrhnutim rukou nebo vcerejsim rozbitim huby a podobne. V tom vidim velky rozdil mezi mnou jmenovanou noblesou u Vlada a hulvatstvim u Thomase (a nebudu slovickarit, zda to ktere slovicko bylo nebo nebylo atd). Nechces pochopit ani respektovat muj pohled, nemusis.
Preji ti, aby jsi se v realnem zivote nemusel/a potkat s lidmi typu Thomase, at uz v pracovnim nebo soukromem zivote.
143: naopak, tam by se melo jednat o zvednuti, nikoli snizeni :))))
144 No on ten tvůj pohled vypadá – nic ve zlém – jako že sama jsi mrkev.
Jde o to, že na jednu stranu veřejně pranýřuješ štáb za nadržování Thomasovi (v něčem lze souhlasit,ale např. šátek mu nevrátili). Na druhou stranu ale tvrdíš takovou do očí bijící blbost, že Vlado není agresivní a že se chová s noblesou (teď dokonce že byly jen dvě až tři nadávky). Přitom jako divák jenom rekapů vidím, že u Vlada najdeš dvě tři nadávky pomalu při každém výbuchu. Pokaždé když na někoho ječí, tak ho nezapomene pozurážet i sprostě (vypípávají ho skoro pokaždé). A takhle tvrdošijně popírat zjevné fakta dělají děti.
Navíc když tvrdíš, že na rozdíl od štábu RS rozumíš, tak by člověk očekával nadhled a odstup, i když je toto jen blog. Když už tepeš do Thomase (a souhlas – je to vulgární hovado), tak za totéž tepej i ostatní. To je to co se ti diskutující „obdivující Thomase“ snaží vysvětlit. Zlatej Scalex, kterj sice nezaujatej není,ale dá svým článkům obvykle i objektivnější rozměr (a nadstavbu v kontextu). Tím pádem se to dá číst.
ne dessen,já budu tvrdit jen to, co je pravda a to je,že buldok v této konkrétní zmiňované situaci Vladovi opravdu nic neudělal,což jsi si dobře uvědomila i ty a proto na to nereaguješ a snažíš se to zaonačit tak, aby to vypadalo,že ty jsi jako vždy ta spravedlivá a já tu plkám bludy.
Každý, kdo se v tu dobu na tu kameru koukal,věřím,že musel vidět to samé co já.
Nechci se s tebou tady dohadovat o tom jaký buldok je nebo není,rozhodně není mým favoritem,jak si ty zajisté myslíš,ale co nesnáším je překrucování pravdy,což ty děláš.
145: motas dohromady clanek a diskuzi. Navic doporucuju spis koukat na online, nez na TV rekap, ono to pak vidis v jinem svetle. Doporucuji cist Scalexe a me clanky vynechavat – jako u televize, proste prepni :) Satek mu nevratili, to mas pravdu, ale az po dvoudennim bombardovani divaku na internetu a trapnych vymluvach u jasnych fotek ze ho ma na kotniku (= popreni pravidla „viditelne umisteny“ atd)
146: to vis ze jo. Opakujes jen po me to, co jsem napsala tobe.
Vadi mi chyby stabu, ktere jsou viditelne a kaslou na jejich napravu. O tom je clanek. O kaslani na zakladni rysy kontejnerove show, o donaseni info z venku, o zakryvani informaci kdy se chova Thomas jako asocila (ponizeni Ladika, delani z Lucky psa atd, jenze to televizi ani neprobehlo). O nedodrzovani pravidel, ktere at se vam to libi nebo ne, jsou viditelne prevazne na Thomasovi (pac kazdy jiny uz by v podminecnem vylouceni davno letel). Thomasovy vyhruzky fyzickymi utoky proste vidim v jinem svetle nez Vladovy hystericke vylevy. Vlado krici, ale kdy je agresivni? Kdy nekoho chyta za ruku, vrazi do nej, vyhrozuje presdrzkovanim, kdy? Ale tohle je debata v kruhu a zbytecna.
Napiste clanek o tom jak je Thomas skvely a Vladovi stab nadrzuje. Ale chapu, ze je lepsi jen kritizovat nekoho nez sam pohnout zadkem :)
147
146: to vis ze jo. Opakujes jen po me to, co jsem napsala tobe.
Jsi neústupná dessin a neumíš uznat pravdu ani v takové triviálnosti.
Nechci do tebe šít, nemá to smysl,ale zkus se prosím nad tím v klidu bez ukvapené reakce zamyslet,nemyslím to ve zlém.
V ostatním s tebou i částečně souhlasím,některé rekapy se mi zdály též účelově sestříhané a že tam porušují pravidla, zvláště Thomas,proti tomu nic nenamítám a taky se mi příliš nelíbí ,jak to tam ten štáb tam organizuje s tímto souhlas.
je to marny, je to marny, je to marny …
mily xxx, takovych jako ty, kdyz uz nevedi co odpovedet, tak zacnou doporucovat zamysleni, pripadne psychiatra, je tu do stovky deset., Dekuji za tve doporuceni, ale jako vsechny ostatni ho hodlam ignorovat.
—
Kdesi v diskuzich zaznelo, ze Prima chysta do finale Thomase s Vladkem. Otazkou je, zda je to pravda, pze pak by melo cenu zacit okupovat sazkove kancelare…
myslím,že postrádá logiku na tebe dessin dál reagovat,přeju ti v životě hodně štěstí.
Když to nebudete sledovat, tak se takový krávoviny nebudou vysílat a nebudou točit. Pak budete mít život jednodušší a nebudete si mít na co stěžovat. Celý je to nahraný, nebo si myslíte, že by si do toho nechali nějak zasahovat hlasováním :DDD nějaký blázen psal, že poslal tuhle vladkovi sms za 400.. z těch mají asi radost (prachy)
dessin – jak může štáb chystat finále Thomas Vladko?, když Hradil už vyfičel? Můžeš tuto svou teorii blíž vysvětlit?
Protože čteš Marie starou diskuzi. Příspěvek dessin byl napsán 5. října. Ty píšeš dnes. Všimni si data, vždy pod nickem diskutujícího. Patrně jsi najela na starou diskuzi. Aktuální je vždy v prostředním bleděmodrém sloupci vpravo úplně dole. Ten rozklikni a dostaneš se na aktuální diskuzi.
Hezký den :-)