Hlas ČeskoSlovenska, 4. vyřazování: Konec krále Davida a princezny Simony
Hlas Česko Slovenska má vážný problém. V neděli dosáhl v Česku i na Slovensku nejhorší sledovanost.
Sledovanost ČR: 840 000 diváků, byl poražen českým filmem na Jedničce. V pondělí měl pouze 580 000 diváků a 20% podíl na trhu a byl poražen reality show Farmář hledá ženu na Primě.
Sledovanost SR: v neděli přímý přenos sledovalo pouze 500 000 diváků, při podílu 28,8%. V pondělí byl Hlas Česko Slovenska (méně než 380 000 diváků) poražen reality show Geissenovci na Jojke.
Hlas ČeskoSlovenska má za sebou již čtvrté finálové vyřazování, které s sebou přineslo jeden velký šok. V tipech na vypadnutí totiž drtivě převládala jména Brunno Oravec a Katarína Demská, ale oba dva tito soutěžící postoupili přímo, což zvlášť u druhé jmenované byl jeden z největších zvratů, jaké jsme v historii těchto soutěží kdy zažili. Se soutěží se tedy překvapivě v týmu Michala Davida rozloučil náš „starý známý“z Robina Hooda David Weingärtner, který před čtrnácti dny postoupil přímo, a v týmu Dary Rolins benjamínek soutěže Simona Hégerová, která tak nedostala zrovna nejhezčí dárek k narozeninám. Pro mě osobně to byla velká rána, protože oba dva tito soutěžící byli mými největšími oblíbenci ve svých týmech. Co za jejich vyřazením stálo a jak vyřazování probíhalo, to se opět pro vás pokusím zrekapitulovat.
David Weingärtner
V písni Život je jen náhoda pánu Voskovce, Wericha a Ježka se zpívá „Jednou jsi dole a jednou nahoře“ a tohle úsloví platí pro Davida stoprocentně. Zatímco minulý týden David zazářil s písní Personal Jesus od Marilyna Mansona a díky tomu měl zaručený dostatek hlasů od diváků, tentokrát jeho podání hitu Feel od Robbieho Williamse diváky tolik nezaujalo a Davidův osud tedy zůstal v rukou Michala Davida, který ho poslal do rozstřelu a následně vyhodil. Tady jednoznačně sehrál roli špatný výběr písně, protože jak už jsem mnohokrát opakoval, Feel je jedna z vůbec nejprovařenějších písní, jaké kdy ve všech zpěváckých soutěžích zazněly, proto je takřka nemožné na ní zazářit.
Davidův výkon sice nebyl vůbec špatný, ale byl poněkud nevýrazný, zvláště pak v porovnání s jeho touchdownem Personal Jesus. Davida je ale obrovská škoda, protože jeho barva hlasu je absolutně unikátní a nekompromisní rocker jeho formátu bude v dalších kolech chybět. Doufejme však, že o něm i jeho kapele X-Left To Die ještě hodně uslyšíme.
Davidův výkon označila z ostatních koučů za nejslabší jen Dara Rolins, zatímco Rytmus jmenoval Petra Kutheila a Pepa Vojtek Katku Petráňovou, jejíž výkon Dara naopak označila za nejlepší, zatímco Pepa s Rytmusem se shodli na Brunnovi Oravcovi. Ten se pak stal prvním postupujícím, což bylo lehké překvapení, jelikož u diváků se příliš velké oblibě netěší. Jako druhá pak podle očekávání postoupila Ivanna Bagová. Ze zbylé trojice si Michal David vybral do dalšího kola Katku Petráňovou a v rozstřelu se David utkal s Petrem Kutheilem. Oba dva pánové si připravili zbrusu nová vystoupení. Petr se vytasil s kultovní hymnou Smells Like Teen Spirit od Nirvany. A jak se mi jeho nedělní Metallica líbila, tak Nirvana mě v jeho podání neoslovila, neboť opět předvedl typickou kutheilovskou exhibicionistickou a afektovanou One Man Show, která se k poselství Nirvany hodila asi tak jako bílé sako a pestrobarevná košile na pohřeb. David zazpíval Every You Every Me od Placebo, a i když to nebyl jeho špičkový výkon, tak působil mnohem přirozeněji a uvolněněji. Petrovo číslo bylo ale celkově více na efekt, což Michala Davida zmátlo a rozhodl pro Petrův postup a Davida poslal domů. Tento tým tak celkově přišel o napětí, protože Ivanna Bagová má tím pádem Grandfinále úplně jasné, přičemž David byl jediný, kdo jí mohl výrazněji konkurovat.
Simona Hégerová
Toto mladé a krásné děvče mě ve výběru naslepo absolutně okouzlilo svým podáním písně Mama Do od Pixie Lott. Zatímco originál je podle mě vyloženě plochý a prázdný, tak Simona dodala této písni velmi širokou škálu nových barev, čímž ji výrazně pozvedla, zvláště pak její mazlivé vibráto v „uh-oh-uh-oh“ bylo přímo magické. Ve svých dalších výkonech však už na tento touchdown bohužel nedokázala tak úplně navázat. Z velké části za to však mohl výběr písní. Rihanna i Avril Lavigne sice k jejímu hlasu vyloženě seděly, ale konkrétní písně We Found Love a Sk8er Boi nebyly úplně nejšťastnější volbou, jelikož jsou to hodně přímočaré songy, ve kterých se Simona nemohla moc předvést to, čím zaujala v Mama Do. Zvlášť v repertoáru Avril by se našlo hned několik písní, ve kterých by Simona mohla ukázat mnohem víc než ve „Skejťákovi“. Simona je na svůj věk velmi talentovaná, ale je to ještě tzv. „nevybroušený démant“, její hlas má ještě místy dětský nádech a její pila v hlase nemusí být každému příjemná. Jak už jsem však zmínil, její největší devizou je vibráto v jemné poloze, které je pro budoucnost velkým příslibem. Pevně doufám, že až Simona pěvecky dozraje a ještě na sobě zapracuje, tak za pár let zkusí štěstí v nějaké další soutěži, kde mnohem více zamíchá kartami. Za vzor by si měla vzít Markétu Poulíčkovou, která na sebe před sedmi lety upozornila ve druhé řadě české SuperStar, kdy už byl její talent nepřehlédnutelný, ale ještě nebyla úplně dozrálá. Dnes je z ní však už hotová zpěvačka, která v Hlasu podává fantastické výkony. Tak snad nás něco podobného za pár let potká i u Simony.
Za nejslabší neoznačil z ostatních koučů Simonu nikdo, všichni se naopak shodli na jméně Kataríny Demské. Pepa Vojtek a Rytmus pak nejvíce ocenili výkon Zuzany Mikulcové, Michal David pro změnu jmenoval jako nejlepšího Miloše Novotného. Pak ale došlo k jednomu z vůbec největších šoků, jaké jsme v dějinách těchto soutěží mohli zažít. A překvapení neskrývala ani Tina při pohledu do obálky, ve které se nacházela jména dvou přímých postupujících, přičemž jednou z nich byla Katarína Demská. To zřejmě nečekal vůbec nikdo a i samotnou Daru Rolins to zarazilo. Druhou postupující se pak podle očekávání stala Zuzana Mikulcová. Dara si pak do dalšího kola vybrala Miloše Novotného, který má mnohem menší podporu než by kdo čekal. V souboji se proto Simona utkala s Dominikou Šuľákovou. Kdo by to byl ještě před pár týdny řekl, protože když jsem psal o šancích Dařina týmu, tak byly tyto dvě soutěžící pasovány na dvě předstartovní favoritky. Tentokrát ale bylo všechno jinak a o jednu z nich jsme už včera museli přijít. Dominika z účasti v rozstřelu nebyla vůbec nadšená, jelikož přišla o hlas. A když pak zpívala Ain´t No Other Man od Christiny Aguilery, tak v jejím hlase ta únava byla slyšet, jelikož byl zastřenější než jindy. Do svého vystoupení však šla s energií a bojovností. Oproti tomu Simona působila dost odevzdaně, jako kdyby tušila, že je to pro ni konečná. Navíc udělala chybu ve výběru písně, You Know I´m No Good od Amy Winehouse bylo mimo už z toho důvodu, že se jedná o píseň životem protřelé ženské, jakou Amy bezesporu byla, což takové mládě jako Simona nemůže podat přesvědčivě už z principu. Uznávám tedy, že spravedlivý byl postup Dominiky, přesto mě však vypadnutí Simony hodně mrzí. Možná by asi stejně vypadla příště, ale aspoň jednou jsem jí chtěl ještě vidět a slyšet.
Simona si rozhodně zasloužila postup více než Katarína Demská, u které vážně nechápu, kdo jí mohl poslat hlasy po tak slabém výkonu, který v neděli předvedla. Možná zaúřadoval soucit s outsiderskou, možná to byla pomsta Daře Rolins za špatný výběr písní, nebo ještě něco jiného. Ať v tom byl jakýkoliv důvod, jisté je, že Katku uslyšíme zpívat i za čtrnáct dní. Doufám, že tentokrát bude její výkon lepší než dva předešlé.
Jako host večera vystoupila slovenská skupina Desmod, která zahrála jeden ze svých největších hitů Som na tebe závislý, kterou čeští diváci budou znají především z podání Martina Haricha z loňské SuperStar. Jejich vystoupení bylo celkem příjemné, ale pro ty, kteří tuto nejpopulárnější už tuto slovenskou kapelu důvěrně znají, to nebylo víc než jejich standard.
Příští neděli nás tedy čeká již třetí klání týmů Pepy Vojtka a Rytmuse, přičemž já jsem vůbec nejvíc zvědavý na výkon Aničky Veselovské, u které nám Rytmus slíbil, že nasadí takový level, že už se s nikým dalším nebude muset bavit. Jestli to dodrží a jaké výkony podají i ostatní soutěžící, na to si pár dní ještě musíme počkat.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Hlas sleduji se zpožděním, až když se objeví na hellspy či ulož.to.. Ale články čtu hned, ikdyž přijdu o překvapení.. Tohle je ale výborná zpráva! Venku jsou už oba Davidové, přičemž tenhle mi vadil ze všech soutěžících nejvíc, dokonce ještě víc než Poulíčková.. Byl od pohledu vyloženě slizký a nesympatický a jsem rád, že už se na něj nebudu muset dívat.. Ještě aby vypadla ta Markéta a bude to super :o)
Myslím že od Dary půjde do Grandfinále Katarína. Já už se nebudu divit vůbec ničemu.
je mi velmi líto Davida, moc jsem mu fandila, ale je fakt, že jsem pořád čekala, že bude předvádět výkony jako v Robinovi a to se pořád nedostavovalo…tam jsem měla vždy husinu po jeho vystoupení..famozní bylo vystoupení s písní Tragedy..kde se teda zaskvěli i zbývající účastníci, ale David válcoval..
http://www.youtube.com/watch?v=YiYX94YCpJs
příslo mi, že nevím jak je to možný, ale tam měl daleko hezčí barvu hlasu, ted mi přišlo že v jeho hlase převládalo takové to „mečení“ a taky mě fakt zklamal výběrem písní, nevím, jak daleko do toho mluvil MD, ale Feel už bylo dost mimo a pak aby si vybral píseň, kdy by exceloval, tak si vybral stejně nudou a pořád nikam se nevyvíjející píseň jako od REM v výběru na slepo..proč to doprčic pořádně nerozbalil? a tím nemyslím řevem, vždyt on má takový krásně plný hlas..takže si myslím, že to je aji trochu jeho vina, měl si vybírat zajímavější písně..tím mě trochu zklamal..moc mě mrzí, že se k němu neotočil Pepa Vojtek..myslím, že by se už teď předváděl v úplně jiném světle..taky si myslím že od MD to byla opravdu vypočítavost, aby měla Ivana volnou cestu..mně je prostě nesympatická, at zpíva jak zpívá..fandit jí nebudu !!! ted doufám, že vyhraje Anička !!! takže to shrnu, že je mi opravdu velmi líto, mohl nám toho ještě hodně předvést!!
2 – Veď aj sama Dara povedala, že keby nezískala imunitu od divákov, tak ju dnes vyhodí… takže to nevidím zrovna reálne. Aj keby teda nejakým zázrakom (zjavne sa počty prijatých hlasov rátajú skôr na stovky a tak nie je problém cez rodinu a známych pretlačiť hocikoho) dostala do TOP2 tak ju Dara stále môže poslať domov percentami… Takže myslím, že to vôbec nehrozí.
A naviac myslím, že to najbližšie Katkino vystúpenie opäť nebude nič svetoborné a už toľko hlasov zrejme nedostane.
„Brunno se pak stal prvním postupujícím, což bylo lehké překvapení, jelikož u diváků se příliš velké oblibě netěší.“
Něco takového bych určitě netvrdila, Brunno má podle mě dost fanoušků, od ostatních tam se odlišuje nejen věkem, ale i výběrem písní (tento víkend většina rychlých moderních hitů, on měl klasiku), čím může spoustu lidí zaujmout. Stejně tak mu fandím i já, po vypadnutí Davida se mi z týmu MD líbí snad už jen on.
A strašně mě překvapuje to, že dík divákům nepostupuje Miloš, Linkiny zazpíval dobře, je to sympaťák, mě osobně se zdá i hezčí než Dan, takže nechápu, kde je chyba. To, že místo něj dostane víc hlasů Katarína, to mi hlava nebere.
2 – Ba ne. Od Dary půjde Zuzka. Dokonce tipuju, že v tomto kole dostala dokonce víc hlasů než Ivanna. Já Zuzce dost věřím. Scalex ve svém článku to podle mně odhadl docela přesně.
Jak byl tým MD po výběrech naslepo snad nejlepší, tak díky koučovi je teď nejméně zajímavý: nervní Katka s vytlemenou pusou, která na podiu šlape zelí. Zpocený Brunno klátící se za klavírem, který obrací oči extaticky v sloup a zpívá furt ten samý typ písní. Ivanna, která zpívá excelentně, ale je hrozně nudná a fakt jak teta. No a Kutheil není nic jiného než směšný namyšlený tajtrlík.
Naopak tým Dary začíná výrazně zářit, hlavně Zuzka je zjev, který to doufám dotáhne k vítězství.
8, máš pravdu, tak nějak to je..
http://www.myspace.com/kutheil/photos/51850901#%7B%22ImageId%22%3A51850900%7D
To je pitomec.
6 – Miloš má jednu vadu: není ze Slovenska.
Lidi kterým teď přeju výhru: Anna Veselovská, Juraj Zaujec, Petr Kutheil, Brunno Oravec, Zuzana Mikulcová. Už se mi ten okruh favoritů hodně ztenčuje, minulý týden jsem přišel o Jackieho a teď teda hodně nečekaně o Davida. Vítězství Juraje, Brunna nebo Kutheila vidím absolutně nereálně, Zuzku bych jako vítězku bral ale že by měla až takovou podporu na celkové vítězství, to asi zase ne, ale rozhodně má pořád daleko větší šanci než Juraj, Kutheil a Brunno. Největší šance na vítězství vidím z mých favoritů tedy u Aničky ale jistý si tím teda už vůbec nejsem a po včerejšku už si nejsem jistý absolutně ničím, protože jak jsme včera názorně viděly, tak možné je opravdu ale opravdu cokoliv.
Nejvíc ze všeho se obávám výhry Mrózka nebo Ivanny, ti dva jsou mi hodně nesympatičtí a vítězství jednoho z nich bych asi doopravdy nepřekousnul.
Pokiaľ funguje teória národnostná a genderová, tak sa to možno vyvrbí aj: Zuzka, Anka, Dan a Petr
rockové veci v terajšej dobe ustupujú i keď sú na vrchole…takže tipujem jednu z žien…čo by podľa „ľudí srdca“ bolo OK…a keďže Anička je taká „otvárajúca emócie plaču a bolesti“, čo je 1. krok na tejto ceste…
tak ONA
Co takhle dát anketu: vaši zatím největší favoriti?
U mě je to Anička a Juraj, případně i Zuzka.
Ten včerejší duel Petra a Davida byl teda dílo…Už jen za to afektované přehrávání a ten mečák co tam místy Kutheil nasadil by měl letět jak namydlený blesk, byť ta Metallica byla dobrá. Feel pro Davida bylo od věci, pokud ho chtěli tak moc slyšet v jiné poloze, tak je kopec jiných podobných věcí (nějak mám pocit, že od Robbieho zná dramaturgie jen Feel, Angels a Supreme) Když už duel, tak David s Katkou bo on by ji převálcoval a Katka není zas tak super, slyšet v dalším kole ji nepotřebuju. Každopádně teď má MDý tým podle obrazu svého-kýčovitost, nudu, komerční snesitelnost a hlavně vhodné adepty do svého muzikálu…což je ovšem mě, kdo jeho tvorbu nesnáší fakt nanic. David mě z MDýho týmu oslovoval nejvíc a byl to poslední pravověrný rocker v soutěži…škoda, že od Dary nešla Katka, nic proti ní nemám, ale at už se netrápí
Petr a David spolu vůbec v rozstřelu být neměli, sám Petr psal na facebooku že toto rozhodnutí od Michala Davida vážně nečekal a že je mu líto že takto přišel o kamaráda, protože soupeřit s ním fakt nechtěl. Měla vypadnout Katka, o tom žádná. Když už spolu ale byli v rozstřelu tak zaplaťpánbůh pro mě za to že postoupil Kutheil. Narovinu říkám že kdyby včera MD poslal domů Kutheila tak v návalu emocí okamžitě odcházím od televize a už to dál nesleduju. Pro mě je Petr z kluků technicky nejlepší zpěvák v celé soutěži.
David a Simona a Katarína Demská postoupila rovnou? to teda čočím, ti dva umí zpívat (i když mladá Hégherová mi přišla jako namyšlený fracek, takže líto mi to není), zatímco Katka je holka hezká, ovšem ty výkony…v neděli docela tragédie. Nechápu to, asi se pochlapili všichni příbuzní a známí. A jestli je z početné rodiny,mohlo to fungovat :-). Ale jinak je mi to vlastně fuk. Jak mi Ivanna nebyla sympatická, tak jsem jí poslala hlas. Neuvěřitelně mě štve ten vypatlaný potetovaný blb, který se do ní pořád strefuje, takže by mě pobavilo, kdyby vyhrála. Leč žíly mi to netrhá. Hlas je výborný na to, že se na to soustředit a dělá u toho, co potřebuje. Vyřazování už nesleduju, Farmář na Primě je o dost zajímavější. Tudíž si to musím přečíst až další den.
Petr je dobrý zpěvák, to nezpochybňuji. Jen mi čím dál víc začíná vadit to jeho chování a Nirvana od něho zněla fakt divně. David se mi zkrátka v souboji líbil víc a pokud se mám rozhodnout jen podle toho duelu, pošlu domů Petra…ale nic to nemění na tom, že MDý neměl Petra vůbec do duelu posílat bo za nedělní výkon si to fakt nezasloužil.
19: Mdýmu je ale úplně jedno jak kdo zazpívá a do duelu ho pošle stejně teda pokud ten člověk není Ivanna nebo Katka. Jestli příští vyřazování u MD přežijí jak Petr tak i Brunno, tak to bude zázrak. Je úplně jedno jak zazpívají, on je stejně oba dva vyhodí. Zachránit je můžou jedině televizní diváci.
Kdo nejste venku tak koukněte na STV1 – parádní živák No Name !!!
Katy,děkuji za připomenutí Tragedy v Robinovi byl David W. doopravdy o hodně lepší
Myslím že Brunno i Katarína dostali včera tolik hlasů právě proto že bylo nad slunce jasné, že pokud nepostoupí přes diváky tak je oba dva jejich koučové vyhodí. Otázka je kdo bude teď u MD s Ivannou postupovat přes diváky, když je David pryč. Snad Brunno nebo Petr, Katka doufám ne, ta žádnou diváckou záchranu nepotřebuje.
Nejde někde slyšet ten Dominičin výkon v rozstřelu? U Scalexe mi to nejde pustit, ostatní videa ano. Předem dík.
Nemohl by sem někdo hodit to video ze včerejšího vyřazování? Já to prostě musím vidět celé znova abych tomu uvěřil, to stojí za to. Vím že to nikde na internetu zadarmo není, ale dá se to přes něco stáhnout zadarmo jak to tu minule dával tuším Nofux nebo kdo to byl….předem díky.
„Brunno se pak stal prvním postupujícím, což bylo lehké překvapení, jelikož u diváků se příliš velké oblibě netěší.“
shoduji se s názorem č.5.
Zřejmě diskutující na tomto webu nejsou ten správný reprezentativní vzorek hlasujících.Vzpomínám si na diskuse ohledně loňské SS.Mého favorila Lukáše mnoho lidí odsuzovalo,Petra Ševčíka ( kterého jsem zas nemusela já) spoustu lidí zbožně milovalo.A jak to nakonec dopadlo?
Co se týče ostatních rozstřelových výkonů: z dvojice Petr – David mi zajímavější přišel David, ale Petr měl efektnější píseň a dal ji velmi solidně (akorát jsem musela mít vypnutý obraz). Simona byla naproti tomu nemastná neslaná, prostě slabá, promiň Dýdžeji. Dominiku jsem bohužel neslyšela.
Vypadnutí Simony už v tomto kole jsem přiznám se škodolibě opravdu nečekal ani v tom nejkrásnějším snu. Ale jsem za to fakt rád, ona mi přijde fakt jako namyšlený fracek a jako zpěvačka je to podprůměr, pro mě má i nepříjemný hlas. Naopak vyhazov Davida by mě zase nenapadl asi ani v tom nejhorším snu. Takže pocity ze včerejška smířené, ale mohlo to dopadnout i o hodně hůř.
*smíšené
8 hezká charakteristika :-D i když pro mě byl vždycky nejzajímavější tým Rytmuse. u Zuzky v celkové vítězství nevěřím, ale určitě by mi nevadilo ;-)
15 Anička a Zuzka
Mně kdo je vyloženě nesympatický z těchto dvou týmu je Petr Kutheil a Dominika Šuláková oba dva jsou na můj vkus hrozně arogantní, a s prominutim Simona je o rok mladší než já,ale její vyjadřovaní a chování bylo tak na 5 let…u tý jsem vysloveně štastnej ,že je z kola venku..
15 – Anička, Zuzka
15 – Anička a Markéta
no tak kdyz sem se pred chvili dozvedel, kdo vypadl, nestacil sem zirat…. David W – to je obrovska skoda :-( kdyby to bylo na mne, letel by kycar Brunno… ze dostal jeste pravdepodobne 2. nejvetsi pocet hlasu, to je teda sila….:-( trochu me zarazi, ze ostatni porotci nejmenovali jako nejlepsi Ivannu, zvlast Pepa, kdyz ji rekne, ze to byl nejlepsi vykon a pak jmenuje Brunna, ale co uz… poblouzneni poroty Katkou Petranovou taky moc nechapu, zpiva fajn, ale ze by lip nez David? to asi ne..:-(
no a u Dary je teda obrovskym sokem postup od divaku pro Katku… hodne se divim se mela vic hlasu nez Miloš, ale toho si nastesti podrzi vzdy Dara a doufam ze ho bude drzet jeste dlouho… na rozdil od Brunna to ale Katce vlastne docela preju, mne osobne je hodne sympaticka, ale vypadnout asi objektivne mela, no Dara ji ale beztak zarizne do tretice…:-)
15 – nejvetsi favoriti – Markéta, Dan, Kristina, Ivanna, Miloš, Zuzka, Anička
Káčko, 27: V pohodě, já jsem přece v článku taky psal, že ta Amy byla pro ní totálně nevhodná volba. Nicméně její Mama Do z výběru naslepo pro mě už navždy zůstane jedním z vrcholů soutěže. Ty jí aspoň nenadáváš, že je „namyšlenej fracek“, btw. Simonka mi poctivě odepisuje na zprávy na FB (a nejen mně, ale všem fanouškům), kdyby byla „namyšlená“ jak někteří tvrdí, tak by se na odepisování fanouškům vykašlala.
Moc bych přála vítězství Aničce…druhé by mohly být Nikoleta nebo Zuzka…pak už není pro mě nikdo zajímavý.. moc se mi líbil David…kde že ty loňské sněhy jsou :o( škoda ho…
Ale myslím, že bude vše jinak…vzhledem k tomu, že MD uchopil porotcování jako životní úkol a v krvi se mu rozbouřila soutěživost , tak pokud zvážím jaké má finanční i jiné možnosti a hlavně touhu ukázat, že on je ten, který zrodí hvězdu, tak mám velké obavy, že za tím půjde jako nesoudný buldok všemi prostředky…
15 – Moji největší favoriti: Anna, Juraj, Zuzana a Miloš.
37 Vlado – Simony mi bylo taky moc lito a kdyz mluvila po vyrazeni, bylo urcite videt, ze je to hodna holka… ja bych poslal dal dokonce radsi ji nez Dominiku … a samozrejme by si zaslouzila jit dal vic nez Katka, ale ja si nemuzu pomoct, mne se ten zvrat libil, kdyz Tina oznamila ty vysledky, i kdyz sem to videl az dneska ze zaznamu…:-)
Že MD vyhodil Davida jen potvrzuje, co je MD zač, takže vlastně se to dalo čekat.
Dobrá zpráva pro Davida je, že vítězství ani druhé místo v takových soutěžích je naprd. Kde jsou ti skvělí zpěváci, avšak s nulovým osobním potenciálem a schopnostmi dnes? Když už, tak jsou vidět v podivných společenských akcích v TV. Teď zpívala Gunčíková na hokejistovi roku nebo co to bylo za ptákovinu – no to je tedy kariéra. Ale od ní jsem ani nic jiného nečekala, proto mě nikdy neuchvátila. A Ivanna nebo Miloš je to samé. Takže Davide, ať vám to s kapelou šlape, a jeď si po svém dál, snad teď budete mít víc posluchačů.
15 pořadí podle největšího favorita:
Markéta,…….. Anna, Zuzana, Petr, Kristýna, Dan, Miloš
pořadí se může změnit podle momentálního výkonu kromě prvního.
Petrovi jsem poslala sms, protože jsem tušila, že pokud nepostoupí přes diváky, tak jde do rozstřelu, ale netušila jsem, že to bude zrovna s Davidem.
Je zajímavé, že na stránkách CS Hlasu včera po celý přenos byl odkaz na hlasovací čísla pouze pro MDýho tým. Vím to, protože jsem chtěla poslat sms i Zuzce, aby také nedojela na většinový předpoklad, že stejně postoupí, ale nenašla jsem. Je to divné, když diváky neustále masírují, ať posílají sms a čísla soutěžících na webu vůbec nejsou.
No holt jsem ten blbec, který vůbec nějaké sms poslal, měla bych se nad sebou zamyslet.
Nova mě už i tak pěkně leží v žaludku kvůli jejich poplatkům, ale odmítám jim cokoliv platit nota bene určovat, kdy mám sedět před tv.
Teď jsem si poslechla záznam Petra a Davida a musím říct, že Petr postoupil dle mého oprávněně, i když na konci dost tlačil na pilu.
Píseň co zpíval David neznám, což není „směroplatné“, já toho neznám více, ale jak už psal Scalex, jenom tak plynula a nic, i když David je rozhodně zajímavější zpěvák se svou barvou hlasu než Kateřina Petráňová, velká škoda.
43 Docela by mě taky zajímalo, jak si vybírají písně, jestli sami, nebo přes kouče, protože Davidovu píseň jsem neznala a furt jsem čekala, kdy to rozbalí a najednou byl konec a bylo jasné, že nepostoupí. Zatímco šašek Kutheil si vyčůraně vybírá takový fláky, že by to musel hodně pokazit, aby nakonec diváci netleskali vestoje. Ten kus od Placeba by nedal ani z desetiny tak zajímavě jako David, protože pokud u toho nemůže být teatrální, tak je vidět, že je vlastně nula. Nula s hlasem, aby se fanoušci neurazili. Myslím že v muzikálech MD je přesně tam, kam patří.
44 uf, no je vidět, že Petra Kutheila opravdu nemáš ráda
Goodbye prince of the morning land: http://www.youtube.com/watch?v=kreQcxJ8ec0&feature=related
Poslouchám tenhle song a mám skoro slzy v očích…Budeš mi v soutěži moooc chybět a tvůj vyhazov je jedna velká manipulace, jinak to nevidím..ale MD je „mimo“ od začátku,takže se nedivím ničemu… přeji mnoho úspěchů s kapelou a snad tě někdy brzy živě uvidím…
46 poslechla jsem až do konce a má opravdu velmi zajímavý hlas
Nofux: Můžeš sem zase dát to video ze včerejšího vyřazování jako minule?
nedelni Hlas ani vcerejsi vyrazovani jsem nesledovala, ale potvrdily se me predpoklady, ze MD umeta Ivanne cesticku, jak to jde – dava ji pisnicky, ktere ma davno nacvicene a xkrat s nimi nekde vystupovala a sedi ji a vyrazuje jeji pripadne soupere nevhodnymi vybery pisni..Ivanna zpivat umi a tohle ji strasne skodi a MD by si to mel uvedomit
46 – Molly, skvělý nápad, hodit sem tuhle písničku! Já nad tím přemýšlela už dlouho, ale jsem technický analfabet, takže jsem nevěděla, jak na to :-) Během včerejšího večera a vlastně i během dneška jsem si u tohohle úžasného songu pobulela už několikrát… S jeho vyhazovem se asi nevyrovnám do konce soutěže. Tohle byla od eMDýho taková sviňárna, že prostě nemám slov.
Ale ze srdce věřím, že náš Prince of the morning land se neztratí, a že bude mít s kapelou spoustu akcí… a třeba si jich všimne někdo povolaný…
MD to je ten nejhorší a nejnespravedlivější porotce všech dob, nikdo horší nikdy u nás ani na Slovensku v porotě nebyl. A je to ještě o to horší že tady má kromě porotcování i roli kouče, což by měl být člověk který bude měřit všem svým soutěžícím stejným metrem a bude se snažit aby v soutěži uspěli všichni a někomu umetat cestičku a ostatní se snažit všemi možnými způsoby odstranit. Když mu to včera nevyšlo s Brunnem, tak vyhodil Davida. Bohužel tady asi neexistuje cesta jak toho MD převést a poslat do Grandfinle někoho jiného než Ivannu, pravidla soutěže jsou na to až moc na straně kouče. Tady se sešlo hned několik špatných faktorů. Špatný podrazácký kouč, produkce s bůhvíjakými zájmy a úplně dementní pravidla soutěže. Jinak než katastrofou to skončit nemůže. Mdýmu jeho plán bohužel do puntíku vyjde a my s tím nikdo nic nenaděláme.
49 pockat a jak vis, ze Uz nejsem volna umela Ivanna uz dopredu? podle toho medajlonu mi to tak neprislo teda…
Myslím,že nemusí.Pokud se lidi spojí,tak mu to vyjít nemusí a mohou ho přehlasovat.Tedy samozřejmě pokud svůj hlas mezi oba budoucí finalisty nerozdělí v poměru 100:1.
dokonce si myslím,že i včera se tak trochu ukázala síla lidí,kteří jsou už znechuceni předem nalajnovanými výsledky.
43 – Já, jako první, o Davidově pondělním zpěvu napsal, že to bylo emočně ploché. A falešné!
Je to show s prvky reality show, takže je správné, že se hodnotí na základě zazpívané písničky, a ne dle talentu či komerčních předpokladů. (I když pochybuju, že to takhle doopravdy chodí.) Zazpíval včera David hůř? Zazpíval! Tak přestaňte fňukat.
46: Ta písnička je super. David je skvělý zpěvák, zpěvák světových měřítek, s tímhle by klidně mohl uspět i v zahraničí. Já kdybych to jen viděl a nic o něm nevěděl, tak by mě ani nenapadlo že je to čech. Mě je smutno už od včerejška co vypadnul. Jakkoliv sem přál postup o trošku víc Petrovi, rozhodně jsem nechtěl aby David vypadnul. Takhle to nemělo vůbec být, tohle se nemělo stát. Doufám že konečně Mdýmu za tyhle jeho sviňárny jednou někdo pořádně upraví fasádu, potřeboval by to jako sůl. Koleduje si o to už dlouho ale na každou svini se snad někde ta voda musí vařit. Jen aby nebylo už příliš pozdě. Určitě bysme neměly smutnit že David vypadnul, je to přece jen debilní soutěž a on má navíc než dělat kašpárka Mdýmu, daleko více si ho člověk užije právě na těch koncertech, kde bude moct zpívat vlastní písničky a to co opravdu chce a nebude nucen někým do něčeho co mu nesedí. Stejně by tuhle pitomou soutěž nevyhrál a ruku na srdce pokud člověk nevyhraje tak je úplně jedno jestli skončil dvacátý nebo druhý v nějaké pofiderní novácké estrádě, to týden po konci už nikoho zajímat nebude. Ona ani ta výhra není zárukou vůbec ničeho, jediné co je na tom lákavé jsou asi ty peníze. Jinak titul Hlas Československa je sám o sobě vzhledem k tomu jaká je ta soutěž fraška a všichni to moc dobře ví, úplně k ničemu.
41 – Kdyby to byla aspoň Zlatá hokejka…
http://www.youtube.com/watch?v=E1D4-HjNoL4&feature=related
ach jo, proč takhle krásně David nezazpíval? takovou krásnou barvu hlasu předvedl v této písni…tohle se vážně povedlo..i ten kostým je super:) to mě strašně mrzí, že takovou barvu v žádné písni nepředvedl, to by tam určitě ještě byl…:(
57: Kdyby ji předvedl, tak by vypadnul už minule. Být lepší než Ivanna, to by mu MD nedaroval…
DJ Vlado, 37 – Simonka odepisuje, protože je vypočítavá. Což ještě neznamená, že není namyšlená. :-D
XMAN – Na uloz.to si zadej do vyhledávání hlas a vyjede ti hned několik verzí včerejšího dílu :)
yeey, 40 – Jsem moc rád, že aspoň ty vnímáš Simonku jako hodnou holku :-) Jestli mě něco opravdu dokáže naštvat, tak je to právě tohle cejchování na „namyšlenost“ u člověka, kterého známe jen povrchně z TV. Dokážu přijmout oprávněnou kritiku zpěvu, ale proti řečem o tzv. „namyšlenosti“ se vždycky u svých favoritek bráním. Proto jsem ti moc vděčněj, že jsi napsal, jak Simonku vnímáš. Stejně jako u Markéty proti všem pomluvám bojujeme společně :-)
Rainman, 59 – Nechápu, co je na odepisování fanouškům vypočítavého. Kdyby to bylo odepisování producentům, tak možná, ale komunikace s běžným fanouškem není ještě rozhodně důkazem vypočítavosti.
61 ano bojujete proti pomluvám vůči Markétě, já zas posílám sms
Popravdě mě je jedno kdo to nakonec vyhraje, ale ne někdo z týmu Michal Davida.
61 ja to prave taky nemam rad tyhle kecy o namyslenosti, zvlast o nekom, koho vubec nezname osobne… ale pravda, treba takovej Rytmus nenechava moc prostoru pochybnostem o vysi jeho ega…:D jinak tenhle problem ma krome Simony nebo Markety i Petr Kutheil, kterej tak taky trochu pusobi, i kdyz ja neverim, ze by to byl nakej namyslenej frajirek, jenom to zkratka proziva, jak to proziva… jinak jeho Nirvana se mi libila v refrenech, ve slokach az tak ne…
62 pravda, to je asi lepsi zpusob… ja Markete poslu az pude do tuhyho… zatim sem mel vzdycky jistotu, ze kdyby ne divaci, tak Pepa ji urcite podrzi…
http://www.youtube.com/watch?v=ydr_DRitoaU
Wil.I.Am mě příjmeně překvapil
http://hlascs.markiza.sk/clanok-581487-blaznivy-generalkovy-frmol-toto-su-ozajstne-blaznovstva
na konci Ivanna rika, ze se Petru Janu musi naucit za par dni, takze klidnete hormon, ze by ji tak sli na ruku a ze by uz to zpivala driv, moji mili, co to tu rozhlasujete……..
Tak jsem si chtěl tu vyřazovačku stáhnout z Uložto a potom co se to stáhlo mi to napsalo že se to nemůže přehrát protože k tomu nemám cosi nainstalováno bo co ale ani mi to nenapsalo konkrétně co a tomu já už nerozumím, zase takovej machr na to nejsem. Takže to vyřazování asi už znovu neuvidím no, škoda že to někdo nedá aspoň na chvíli na youtube. Takovýhle oplétačky a komplikace s tím, kde jsou ty starý dobrý časy, kdy si to mohl člověk pouštět na netu třeba stokrát za sebou a zadarmo. Pos*aná Nova.
Ale minule to šlo normálně, takže nechápu.
Tomáši, tak si počkej do soboty a můžeš to vidět ještě dvakrát, jednou na Markíze, tam to jede dřív, a pak hned na Nově… A máš to zadarmo.
Víte někdo, co budou zpívat příště, myslím, že to říkali, ale zapomněla jsem to.
71 pamatuju si
Dan – RHCP – Dani California
Kristýna D – Most pres minulost – Lucie Bílá
Nikoleta – Show must go on – Queen
54
HEle Rainmane! Tobě se to mluví, když nikomu nefandíš. Mimochodem, že se to v rozstřelu (či jak tomu říkají) víc povedlo Kuthailovi tu nikdo nepopíral. David W. vypadal dost zaskočeně, že má zpívat a už se toho během písničky podle mne nezbavil. Sám taky nebyl spokojený. Blbé je i to, že tu skutečně nejde o hlas.
70: No jo, jenomže oni opakují jenom nedělní díly, vyřazování ne…..
70 Markíza jo…
Scalexi, u Tomi Popoviče jsem toho Biska taky slyšela 1.22 a 1.29 až 1.32
oprava asi „Biseka“
72 – Ešte by som doplnil Barbora – Chlap z kríža (aspoň dúfam že si dobre pamätám :)
XMANe, zkus to přehrát ve VLC přehrávači, jestli ani to nepomůže, tak ti to snad pro tvoje potěšení snad hodim i na nějakej „tube“ server. Na Youtube ne, protože Nova tam nahrává celé díly a jakmile někdo nahraje sebemenší část z daného dílu, tak se hned jeho video zablokuje ;)
66, Langic – Příjemně překvapil, možná trochu…ale nevim, ale tohle vystoupení považuju za katastrofu, i přes to, že Jessie J, Dannie i Tom jsou skvělí zpěváci. Dohromady jim to ale imho moc nešlo. Na zahraničních serverech z tohodle vystoupení měli lidi docela srandu…
XMAN – Vyřazovací díl na youtube ;) http://www.youtube.com/watch?v=m7_Famx0kRM
79-Dohromady se jim to vůbec nepovedlo,neladili spolu a podle mně za to může Tom,má moc výrazný a nezapadají hlas,jinak ale zpěvak je to výborný
80 – tak jsem si pustila video z rozrazovani a muzu rict, ze ten MD je namachrovanej trapnej trpajzlik…. Jak nemusim Kutheila ani Davida W., tak oba zazpivali super a rozhodne si zaslouzili jit dal, na rozdil od Oravce a Petranove. O Oravci rozhodli divaci (nejak nechapu, kdo pro nej muze hlasovat),o Petranove MD. Ale je to jasne – Petranove poslou lidi urcite mene hlasu nez Ivanne, cim mensi konkurence Ivance zbyde, tim lip..
yeey, 72 – Ještě Bára říkala, že bude zpívat Chlapa z kríža. Tam se já rozhodně neubráním srovnání s Martinou Šindlerovou, která to dala parádně.
Vladoooo, Vlado, jaký PersonÁl!?:-))) …zní to jako anál, orál, přidržela bych se zavedeného Personal.
Jo, bez Davida se obejdu, Simony je škoda, líbezné děvče, docela mě bavila. Už mi tam zbývá jen Kateřina Petráňová:-)))
Výsledky ankety Nejoblíbenější vítězové, stříbrní a jiní finalisté
Počítal jsem to velmi jednoduše – 1 bod za každé zmíněné jméno. Nezapočítal jsem akorát Prochora, který hlasoval pro tři výkony, nikoliv pro samotné soutěžící. Dopadlo to následovně:
vítězové:
1.Lukáš Adamec – 9 bodů
2.Peter Cmorík – 5 bodů
3.Martin Chodúr – 2 body
4.Zbyněk Drda – 1 bod
vítězky:
1.Aneta Langerová – 8 bodů
2.Patrícia Janečková – 4 body
stříbrní:
1.Miro Šmajda – 7 bodů
2.-3.Petr Bende a Ondřej Ruml – 4 body
4.David Spilka – 2 body
5.Richard Nedvěd – 1 bod
stříbrné:
1.Gabriela Gunčíková – 8 bodů
2.Dominika Mirgová – 4 body
3.Martina Šindlerová – 1 bod
finalisti od 3. místa níže:
1.Michal Šeps – 6 bodů
2.-3.Petr Ševčík a Matej Piňák – 3 body
4.Robo Šimko – 2 body
finalistky od 3. místa níže:
1.-3.Monika Bagárová, Alžběta Kolečkářová
a Bára Zemanová – 4 body
4.-5.Dominika Stará a Celeste Buckingham – 2 body
6.-10.Gába Al Dhábba, Martina Balogová, Ivana Kováčová, Kamila Nývltová, Leona Šenková – 1 bod
nedošli do finále:
1.Jerguš Oravec – 5 bodů
2.-5.René Bošeľa, Adam Ďurica, Filip Lenárth
a Jaroslav Mojžiš – 1 bod
nedošly do finále:
1.Debbi (Deborah Kahl) – 3 body
2.Karolína Majerníková – 2 body
3.-4.Lucie Bakešová a Dominika Maščuchová – 1 bod
84 – Otylko, díky za upozornění, už je to opraveno :-) Tohle mi udělal Word jako automatickou opravu, kterou jsem při korektuře přehlédl :-)
80: Díky :-)
82: S názorem na MD naprosto souhlasím a jsem moc zvědavý, jak to u něj dopadne příště. Pokud Brunno s Ivannou opět postoupí přes diváky a do rozstřelu půjde Petr s Katkou, tak jsem zvědavý jak se MD zbaví Petra, protože toho Katka prostě nikdy nemůže přezpívat. Ale on už to určitě nějak vymyslí, podobně jako s Hnilicou…..
To, že má hlas nízkou sledovanost mě nepřekvapuje.
Sama jsem se na to přestala dívat, sleduji jen videa na internetu.
Hlas vnímám podobně jako třetí řadu České Supestar. Je vidět, že dělat třetí řadu pěvecké soutěže za sebou se nevyplácí.
15 – Anička, Zuzka
Btw, od poslednej nedele sa mi deje prvý krát, že nestíham sledovať diskusiu. :-((
Zbaviť sa Petra a čo ak je to ten šedý…MD-dom i kritizovaný do rozstrelov posielaný, nevyzerá MD-dom obľúbený ale…
ibaže by postúpila priamo Katka a Brunno a…blbosť…to už je prešpekulované
krásný rozhovor s Davidem a Simonou, byl jsem u toho a prohodil s ní i pár vět a o namyšlenosti Simony nemůže být ani řeč http://tn.nova.cz/zpravy/film/on-line-simona-s-davidem-skoncili-v-hlasu-jake-jsou-jejich-dalsi-plany.html
83 – DJ Vlado:
Čo sa týka Martiny, tak by som doplnil, že vtedy spievala s chorými hlasivkami, takže jej výkon nebol stopercentný. Ale v Chlapovi z kríža to až tak nie je počuť, viac sa to prejavilo v nasledujúcej skladbe (Vyznanie), ktorú vtedy spievala.
72 Díky
80 taky Díky
91 – Nemyslím si, že by byla Simonka namyšlená. Myslím si, že je ještě panna.
88 – Karin právě že měli dát raději Superstar než tuhle nudu. V tom je problém.
Hlas je v zásadě lepší formát než Superstar, která už je vyčpělá. Problém je v provedení. Normalizační šmíru lze uklohnit ze všeho.
V rukách mistra kung-fu se i z leklé ryby stává nástroj smrti, kdežto zmatené ruce amatéra dovedou zesměšnit i nejlepší samurajský meč.
Hlas je dobrá soutěž, ale mohli to nechat na divácích. Chyba je , že to je spíš v koučích a že posílají pořád holky dál a kluky vyhazujou domů. A nejsou tam osobnosti jako to bylo v superstar před rokem to je asi ten velký problém.
88, 95 ja si mysim, ze 3. rada Superstar mela vetsi sledovanost, nez vsechny ostatni pevecky show… no nez Hlas a minula Superstar rozhodne :D
jinak souhlasim s tim, ze format Superstar se mi libil daleko vic (mozna by bylo fajn do nej zakomponovat trosku vetsi roli poroty – ale tak, aby zustala nezavisla a nemel kazdej nakej tym apod.)…
…ted sem se pristihl u Hlasu, ze si rikam, co mi na tom vyrazovani vadi… mozna sem sentimentalni, ale mne ty velky emoce, co provazely pondelky v superstar proste chybi… jak sem na to vrestici publikum nadaval minule, tady mi to chybi (a nejen v pondeli)… tady je to proste „ty des dal, ty des dal, tebe posilam dal ja, ty do rozstrelu, tys vypad, hezky zbytek vecera prejeme“ :-) proste to melo neco do sebe…
98 oprava … 3. rada Superstar mela vetsi sledovanost, nez vsechny pevecky show, co nasledovaly
97 – No, osobnosti… To je zřejmě velmi gumový pojem.
Ale shodneme se v tom, že Hejma jako osobnost Superstar v porotě chybí :-(
99 – Taky byla tehdy jiná televizní doba.
Dneska host vyhazuje vrchního, ne naopak.
Takže v neděli budou jako hosté Ledecký a Cmorik. Tak jsem zvědavá, co dají.
Hejma,Osvaldová,Ondra Soukup nebo hlasový pedagog Eduard Klezla!Nakonec ani Horáček nebyl tak špatnej.
Jinak to nestojí za nic,nuda,šeď,stále se opakující trapné řeči. S Martou Jandovou a Haberou přišlo do poroty ještě sprosté chování. Je to škoda,Ti výše vyjmenovaní uměli vystupujícího poprávu pochválit,ale i zkritizovat,ale slušně a vtipně….
98 – ahoj rybízku, já mám z Hlasu taky pořád pocit, že mi tam něco chybí, přijde mi to stále jako semifinále, bez emocí, bez většího nadšení a „velikosti“, a taky mi docela schází tématická kola, kdy se napjatě čekalo, kdo se na čem vyseká :-) přitom si nemyslím, že by zpěváci byli horší než v jiných ročnících
97 nesouhlas, jestli sis nevsimla, tak to sou predevsim divaci, kdo posila holky dal a dal… u Dary a Rytmuse jeste pres divaky nepostoupil kluk… u MD a Pepy, je to vzdy holka a kluk zatim… zkratka letos sou holky mnohonasobne silnejsi nez kluci… imho jedinej kluk, kterej ma teoreticky sance na vyhru je Dan…
btw aspon holky vidte, jaky to bylo pro nas chlapy, kdyz v pulce superstar byl pomer holky:kluci 2:6 :-)
Kvalitní pěvecká soutěž může být Superstar i Hlas. Je to všechno o lidech – producenti, režisér, moderátoři, porota a hlavně soutěžící.
Osobně si myslím, že by tyto soutěže měly být jednou za pár let. Dát do toho dost peněz a udělat dobrou soutěž. Do poroty bych dala někoho jako M. Horáček, Habera apod., rozhodně ne M. Davida nebo Rytmuse.
Problém je v tom, že televize ve skutečnosti nehledají vyjímečné zpěváky s osobností, jim je to ukradené. Chtějí si jen vydělat peníze na reklamách a SMS. A proto ty soutěže stagnují. Trochu bych jim přála, aby byl Hlas průšvih a konečně se nad sebou zamysleli.
Tusim, tusim… duet Cmoro Anka… ako davaju Planta.. Myslim, ze nebudem daleko od pravdy ;)
104 presne tak presne tak…. kdyz budu trochu prehanet, reknu, co bych ted dal za par jecicich Harichovejch fanynek…:-)
a tematicky kola to mi taky krute chybi… jasne, vykony nebyly tak dobry, ale aspon clovek nemel ze soutezicich pocit, ze sou zpivajici stroje… jako tanecni kolo minulej rok to stalo za vsechny prachy…:D:D pamatuju se, ze to byla desna prdel, kdyz uz Habera na konci rekl, ze tohle uz bylo tak hrozny, ze ani nema chut hodnotit :D:D:D
103 – Marta Jandova a Palo Habera sou mi nejoblibejsi porotkyne a porotce vubec!!! Palo ok, obcas se muze mirnit, ale Marta? ze ji obcas vyklouzlo neco nepatricnyho?? no booze, zvlast kdyz Marta je ta nejvic super baba z cesky hudebni sceny… holt byla zvykla 15 let na nemecky rockovy kluby a kapelu, tak ji to holt jen muselo dojit, ze v ČR v televizi holt nemuze mluvit stejnym zpusobem, jak s kapelou v backstagi….
Jinak na Martu bych byl zvedavej jako koucku, ale to tam zas nemohl bejt Pepa, ponevadz by pak byly 2 „rockovy tymy“ …
Palo mi zas chybi z hlediska odbornosti… bylo by super kdyby tam byl treba jen na hodnoceni soutezicich jako patej porotce, jeho pohled na vec mi chybi!
Myslím třeba teď proč nešla do duelu ta Petráňová a šel tam David s Petrem, Suuhlasím, že letos holky tam jsou lepší, ale ta Petráňová byla v té skupině nejhorší. Ještě mi tam chybí porotce Habera tyhle moc nekritizují. Ale také souhlasím, že jim o pěvecké talenty nejde, ale jde jim jen o peníze. Tyhle soutěže nemají dávat tak po sobě. A je to škoda, že když vidíte co opravdu zpívá za zpěváky a živí se tím a v těch soutěží projde tolik šikovných zpěváků anebo zpěvaček a pak o nich není slyšet.
Myslím třeba teď proč nešla do duelu ta Petráňová a šel tam David s Petrem, Souhlasím, že letos holky tam jsou lepší, ale ta Petráňová byla v té skupině nejhorší. Ještě mi tam chybí porotce Habera tyhle moc nekritizují. Ale také souhlasím, že jim o pěvecké talenty nejde, ale jde jim jen o peníze. Tyhle soutěže nemají dávat tak po sobě. A je to škoda, že když vidíte co opravdu zpívá za zpěváky a živí se tím a v těch soutěží projde tolik šikovných zpěváků anebo zpěvaček a pak o nich není slyšet.
dvakrát mi to skočilo omylem
Moj typ: Stairway to Heaven .. plus ochutnavka … cover od Cmorika
http://www.youtube.com/watch?v=jqfluTqMIQs
109 v tom souhlasim, taky na ty Katce Petranovy nic extra nevidim… Petr i David sou lepsi nez ona… ale porota ji z pro me neznamyho duvodu zboznuje… Dara rekla, ze pry byla nejlepsi v nedeli (ta mela snad naky zatmeni zase, kdyz ji uprednostnila pred Ivannou – i kdyz tam si mysim, ze v tom nakej zamer od ostatnich koucu bude, ze ji nikdo nezminuje jako nejlepsi…)… Rytmus o Katce zas rekl, ze je jedna z TOP 3 zpevacek (boze kdyt on sam ma v tymu 2 mozna 3 daleko lepsi) … nic proti Katce nemam, zpiva celkem pekne, ale to poblouzneni u poroty nepobiram…
jinak ze TV dela souteze pro prachy a ne pro novy talenty, to je znama a 1000x omilana vec, s tim holt nic nenadelame…
Nesouhlasím s váma, ale to už víte. Hlas je formátem lepší soutěž, i když i u něj vidím podobné chyby jako u Superstar… Tématická kola byla strašidelná věc. Soutěžící se každý týden zesměšňovali jako na běžícím páse a mj. i proto zůstali jen terčem opovržení a vtipů. Oblíbenost Superstar u vás asi vyvěrá ze selektivní nostalgie a z toho, že jste tam měli nějaké oblíbené účastníky.
Televizní trh se strašně rychle mění a rok 2006 a 2012 jsou úplně jiná voda a jestli si myslíte, že dnes Hlas ČS na Nově pomalu hoří (já si to úplně nemyslím), Superstar by už teď byla spálena na uhel a polita kyselinou.
Jestliže mi něco nechybí, tak jsou to právě tématická kola, některá mě vůbec nebavila, a ano byla trapná, samozřejmě až na výjimku – GG byla téměř vždycky ve všech kolech skvělá.
tématická kola byli také fajn a chybí to tam.
115 tak treba Gabinu sem si oblibil i proto, jak vsechno dokazala zazpivat…:-)
117 no právě, Gabča byla suprstar, ale v předešlých SS byly právě tématická kola problém, třeba jazz apod., nelíbilo se mi, když někoho s úplně jiným naturelem nutili toto zpívat, proč ?
118 v které Superstar bylo jazzové kolo?
119 jazz asi nebyl, spis swing , rekl bych…
120 je to možné
120 jazz určitě nebyl a swing byl naposledy v ČHS2, pak už byla jen bigbandová kola, kde se zpívalo kdeco, ale swing spíš výjimečně
91 – dík, Dávid použil výraz „slečna Bagová“, žeby averzia alebo vedomie, že je najlepšia
Mne sa celý Hlas zdá čudný v tom, že ide o týmy…veď tie týmy nefungujú ako týmy v zmysle spolupráce…
páčilo by sa mi, keby v súbojoch o sebe navzájom rozhodovali speváci…a teda by sa napr. dostali do záverečnej zostavy len tí najlepší i keď by boli napr. spolu v súboji, viď Lucka a Anna
kouč by mal hlas ako každý člen tímu
1. Na dobrú noc pozdravujem môjho Motýlika z predošlého vlákna (162). :-)
2. Rád by som sa zapojil do tunajšej odbornej debaty, ale zrejme mi formát ani systém neprekážajú, kým mám kvôli komu Hlas sledovať (u mňa Anička a na druhom mieste Zuzka). Poznámka: nezdá sa mi, že by si manažéri vysielateľov nadali urobiť potrebné prieskumy. a podľa toho aj rozhodli o zmene. Musíme pochopiť aj úplneinú pozíciu… no už som chcel povedať porotcov, ale to už predsa nie sú porotcovia, ale rivali, a podľa toho znie je ich vyjadrovací jazyk „hodnotenia“, už si majú čo závidieť a majú za koho a aj proti komu bojovať. Na čisté hodnotenie už nie je priestor, význam majú už skôr strategické hry a lavírovanie s výmyslami produkcie, čo sa koučov už teraz týka existenčne. Tu už skrátka máme manažérov namiesto niekdajšej nevinnej poroty. Svojím spôsobom to má náboj, pretože sú spoluzodpovední.
123 – To by ale při předpokladu rovnoměrného vypadnutí po jednom z každého týmu spíše kolektivně vyřadili konkurenci, tzn. ty nejlepší. To bys ty pravidla musel od základu překopat a stavět od bodu 0.
Mně ten model principielně vyhovuje.
Co mně na Hlasu ČS vadí ->
1/ chabí moderátoři (z 97% trapný Mareš, znechuceně se tvářící Tina)
2/ patologická rozplizlost a vatovitost (stopáž 170 minut/ z toho jen 30 minut gró)
3/ Celková neinvenčnost a nenápaditost
4/ Tendence ke sklouzávání do normalizačního kýče a jeho pěstování
5/ Fušeřina od zvukařů přes …. vizážisty až hádám po posledního vrátného :D
ja som mala na mysli spoluprácu pri vytvorení 1 týmu, napr. v rámci Rytmusa…to by určite nevypadla Simona ani Lucka
a i pri rozstreloch by rozhodoval celý zvyšok týmu, nielen kouč…
konkurencia, teda súťaživosť by bola len medzi týmami…
keď sa kouč „oháňa“ týmom a týmová práca tam nie je a
on rozhoduje ako monarcha…
to už nie…tento princíp je v závoze…ani ľudí to už nebaví…je to úplne predvídateĺné
91 – Díky za moc pěkný rozhovor :-) Simonka je tam neuveřitelně roztomilá a David je prostě pohodář tak jak ho znám. Oba dva mi budou v soutěži moc chybět :-( A díky, že jsi pomohl vyvrátit pomluvy o Simončině „namyšlenosti“ :-)
92 – jj. na to si pamatuju, že Martina byla tehdy nemocná a v tom Vyznanie to bylo poznat, v Chlapovi z kríža to ale poznat imho nebylo vůbec. Bára bude mít každopádně co dělat, aby se k podání Martiny aspoň z poloviny přiblížila.
pri skutočnej spolupráci všetci vydajú zo seba maximum…
to nie je možné pri „súťaživosti“, ktorá funguje pod tlakom a teda tam zaberú len tí, čo im to takto vyhovuje…
napr. Katka D. …tá zo seba nevydá maximum,lebo potrebuje iné podmienky… v rámci týmovej práce je ich možné vytvoriť…skupinová energia pomáha k „maxisebarozvoju“
a vznikajú nepredvídateľné veci…a stúpa záujem vďaka momentu prekvapenia
126 – Tak oni jsou tam hlavně sami za sebe a mají své cíle. Ale já jsem asi na jiné vlně. Kolektivní rozhodovací struktury jsou poslední, co by mi v Hlasu ČS chybělo :-)
pro pobavení, jakej dokáže být David W. dobrej komik..a dle slov porotců tam byko plno emocí a srdce, takže „emočně ploché“ jak tady zaznělo od MD..bylo trochu mimo, Davidův výstup je v 23. minutě :)
http://prima.stream.cz/robinhood/447210-robin-hood-cesta-ke-slave-3
a taky nevím, proč si do rozstřelu nevybral toto..to by je všechny dostalo,je to bomba !!! hned na začátku, minuta 2.20
http://prima.stream.cz/robinhood/444672-robin-hood-cesta-ke-slave-2
129 – ja hovorím o prepojení „byt za sebe a mít své cíle“ ale fungovat v týme.
To má ďaleko od „kolektivních rozhodovacích struktur“ kde ide o rozhodovanie zhora a o napasovanie jednotlivca do nich…čo si myslím, že teraz v Hlase v podstate aj prebieha ale skryto/manipulatívne a my ostatní sa proti tomu intuitívne búrime…lebo veď i slepý vidí tie výsledky
„být za sebe…
Okrem Aničky si v poslednom čase zvyknem púšťať Anouk od Kristíny Zakuciovej. Veľmi by som od nej chcel počuť toto:
http://www.youtube.com/watch?v=JgffRW1fKDk
Vhodne skrátiť, aby tam nemala príliš veľa hluchých miest. Keby ešte viac rozmaznala svoj popínavý hlas, mikrofón oprela o pusu, tak by sa mohla priam vyšantiť, zároveň kapela by sa vyblbla do sýtosti. Jediný neistý prvok je vokálka, pretože tie tercie v refréne neslobodno pobabrať. Pepa, a hlavne publikum by sa v sedle dlho neudržali.
Takhle vypadá přímý přenos ve Velké Británii:
hlasceskoslovenska.net/clanek/141-the_voice_uk_7_a_8_dil_tym_toma_jonese_to_nezvladl
130
Díky za připomenutí, na Davidovu „chorošku“ si vzpomínám a tenkrát a i teď jsem si to užila. Není nad to, když se k talentu vyjadřují fundovaní odborníci.
134
Přiznám se, že nejvíc mě zaujalo to společné vystoupení týmů Jessie a Dannyho, zvlášť ta druhá půlka, to byl tým Jessie ? nevím, nemám přehled.
105: A na to že jedinej kluk kterej má šance na výhru je Dan jsi přišel jak?
Kdo podle vás vypadne v týmu MD příště?
130 – Taky moc děkuju za připomenutí, dívat se na jeho skvělá vystoupení mě asi neomrzí nikdy. Jenom prostě hrozná škoda, že jich nestihl dát víc tady…
137 – No vždyť je to logické. Který jiný kluk by měl mít šanci? Juraj je v týmu Rytmuse – tam to má imho jisté Anička, Brunno a Petr v týmu eMDýho – tam je jasná Ivanna. Teoreticky vlastně zbývá ještě Miloš, i když tomu, že by celou soutěž vyhrál zrovna on, teda nevěřím.
138: Kéž by ta Ivanna zase tak jasná nebyla.
Já mám takovou konspirační teorii, které se asi všichni vysmějete, ale zajímalo by mě kde bere pořád Ivanna tolik hlasů že postupuje přes diváky. Minule se to s tou Whitney dalo pochopit ale tentokrát zase tak skvělá nebyla. I kdyby zpívala naprosto fantasticky, takových zpěvaček jako je ona už bylo a vždycky vypadly poměrně brzy, nikdy tolik hlasů nedostávaly. A že by zrovna Ivanna byla něčím výjimečná a u lidí nějak mimořádně oblíbená, to mi teda zrovna nepřipadá. Určitě má hodně fanoušků ale co když jí část hlasů zajišťuje i MD a jeho sponzoři? Nějak si to přece pojistit musí aby nemusela jít ani do rozstřelu. Možná je to nesmysl ale zeptejte se sami sebe jestli by toho MD byl nebo nebyl schopný, prostředky na tohle on rozhodně má……
140
Co by z toho měl? Pokud chce Ivannu angažovat, ať už jakkoliv, tak kvúli tomu ji protlačit nemusí, myslím, že na spolupráci s ním by kývla vždycky. A kdo z jeho týmu ne?
138- v MD týmu vypadne Petr po rozstrele s Brunnom…alebo s Ivannou…ak nie je „tajná divoká karta MD“
Kto vypadne v nedeľu a kto bude v rozstreloch?
Rytmus: rozstrel Nikoleta a Juraj – odchod Juraj
Pepík: rozstrel Dan a Barby – odchod Barby
imunitu získa zrejme len jeden:
Anička a Kristína
144 – Nějak ti tam chybí Markéta a Kristýna :-) Imunitu tentokrát získají dva a zbylí dva půjdou do rozstřelu. Já to tipuju takhle:
přímý postup:
Pepa – Daniel a Markéta
Rytmus – Anička a Nikoleta
rozstřel:
Pepa – Kristína vs. Bára – odchod Bára
Rytmus – Kristýna vs. Juraj – odchod Kristýna
145 DJ Vlado
No máš pravdu, takhle to vypadá jako logické vyústění nedělního, tedy pondělního rozstřelu, taky bych tak odhadovala, až na to, že v této show není nic logické.
Věštění z křišťákové koule je moje disciplína.
143: Nemyslím si že vypadne příště Kutheil. Podle mě se chce MD zbavit Brunna, takže vyřazení Kutheila v souboji s Brunnem mi přijde totálně nelogické. Nehledě na to že tito dva spolu v rozstřelu určitě nebudou, nějak ti z toho vypadla Katka.
Vy ste si tady všichni vším nějak moc jistí. Asi jako teď v pondělí. Všechno bylo naprosto jasné a zaručené a nakonec to všechno dopadlo úplně jinak. Vůbec nevím jak si můžete být tak jisti tím že do Grandfinále půjdou Anička a Ivanna, ono je to hodně pravděpodobné, nikoliv však jisté. Stát se může naprosto cokoliv. Jistá je jedině smrt.
Já se obávám že se teď v pondělí stane něco podobného co tento týden a přes diváky u Rytmuse postoupí Kristýna D. a do rozstřelu půjdou Juraj a Nikoleta a to teda vůbec nevím jak tohle Rytmus rozsoudí. Ale začínám mít o Juraje docela strach, potřeboval by tentokrát hlasy na přímý postup, jinak to s ním moc dobře nevidím.
U Pepy je mi už úplně jedno kdo vypadne. Markéta, Daniel a Barbora jsou mi všichni totálně ukradení a jediný komu bych přál postup je Kristína Z. ale ani jejím vypadnutím bych se asi nějak moc nehroutil.
Údajné uniklé výsledky diváckého hlasování v posledním finálovém kole:
Michal David Tým
1 Brunno Oravec 32%
2 Ivanna Bagová 22%
3 David Weingartner 21%
4 Petr Kutheil 20%
5 Kateřina Petráňová 5%
Dara Rolins Tým
1 Katarína Demská 28%
2 Zuzana Mikulcová 27%
3 Dominika Šuláková 20%
4 Miloš Novotný 13%
5 Simona Hégerová 12%
152 – Z těch výsledků tedy vyplývá, jestli uvažuju správně, že Hlas ČS vyhraje Kateřina Petráňová…
A teď vážně. Já jak se dívám na ta jména a na to rovnoměrné rozložení, tak je mně jasné, kdo je tam všechny rozseká. A to říkám jako nenapravitelný gambler.
To snad není možné, tvl. Brunno Oravec, Katarína Demská…
Srandujete?!
133 – znovu jsem si tu Kristínu pustila a nemůžu si pomoct, vůbec se mi to nelíbí. je to, jako by výbornou polívkou rozředil vodou v poměru 1:1 – vodvar a nic navíc…
A helejte: čistě na zabití času, zvol miss a missáka Hlasu! (aby se to teda rýmovalo :-D) Omezila bych to pouze na finalisty:
Miss:
1. Barbora
2. Zuzana
3. Simona
Missák:
1. Miloš
2. Adam
3. Jakub
Káčko, 156:
Miss:
1.Simonka
2.Markéta
3.Veronika
Missák:
1.Michal
2.Miloš
3.Daniel
154: Jestli jsou ty výsledky pravdivé, tak postup přes diváky utekl Davidovi jenom o vlásek a o to víc mě to teda mrzí :-( Možná stačilo poslat pár hlasů navíc a vše mohlo být úplně jinak, Ivanna postup přes diváky k přežití nepotřebovala :-( Jinak počet hlasů u Brunna mě zase až tolik nepřekvapuje, je to takový správný chlapík, sympaťák, kde brali hlasy Zonyga nebo Adamec? Já třeba jsem Brunnovi hlasy taky poslala znám dost dalších lidí kteří pro něj taky hlasovali a nebylo jich zrovna málo…když se k tomu připočte to že byl Brunno u Emdýho opravdu v silném ohrožení a lidi ho chtěli zachránit, je takovýto výsledek na světě. Čím víc půjde Emdý Brunnovi po krku, tím víc hlasů bude Brunno dostávat. Ovšem počet hlasů u Kataríny je zarážející a pevně doufám že to byl pouze nárazově trend tohoto kola a že to tak nebude pokračovat i nadále, protože jinak jediný kdo má u diváků šanci ji porazit je Zuzka, možná ještě Dmoča, která postoupila přes diváky v předešlém kole. A hodně překvapující je jak moc to má u diváků nahnuté Miloš, u kterého bych čekala rozhodně podporu daleko větší, navíc ti Linkin Park se mu povedli a přitom kdyby to bylo jen na divácích, tak svádí dost těsný boj o postup se Simonou….
156 – Anketka:
Miss:1. Simča
2. Katka
3. Katarína
Missák: 1. David
2. Dan
3. Juraj
152 – Těm výsledkům bych docela věřila, jen mě trochu překvapuje ten náskok Brunna nad Ivannou. Že by měl až tak ohromnou základnu fanoušků? Jinak pokud Katka dostala fakt jenom 5%, štve mě Davidův odchod o to víc :-( Simča je v té anketě aspoň poslední, takže u ní by to aspoň bylo spravedlivé.
Já už jsem včera tyhle výsledky viděl na nějakém slovenském serveru nebo kde to bylo, tak pravdivé třeba jsou ale je to teda všechno hodně překvapující…ale pokud má teda Brunno vážně takhle velkou podporu lidí, tak jsem za to jedině rád :-) A David vypadnout neměl, jeho vyřazení mě mrzí ještě daleko více než vyřazení Hnilici a je mi ho taky ještě o dost víc líto než Hnilici. Je vidět že kdyby to bylo na divácích, tak Katka Petráňová by už dávno letěla protože její počty sms se s těmi ostatními vůbec nemůžou rovnat…..ale MD si ji tam drží jako slabou soupeřku pro Ivannu. Ale Brunno a Petr mají větší podporu než bych čekal a je to s Ivannou v podstatě vyrovnané teda aspoň v tomto kole. Tak jen aby se MD trochu nepřepočítal :-)
.144 -bé-bé- : mám to totožne s Vladom (145)
.155 K. – Prosím, vyber niečo s YT, čo by si jej nasadila ako kouč pre najbližšie kolo. Pre mňa bolo jej vystúpenie veľmi slušný nárez, beriem ho ako celok. Ty asi extrahuješ spev od celkového dojmu, je tak?
.152 Arthur – Vidím, že nie len že sa vám čechom Dominikino meno nedarí vysloviť, ale i napísať. (To je len uštipačná poznámka) :-))
Miss:
1. Anička
2. Kristína Z.
3. Zuzka
Missák:
1. Brunno
2.Petr
3. Juraj
145 – Kristýnu som brala ako priamy postup, niečo ako Katka D., lebo je všetkým jasné, že je v ohrození
a tá naša Morava ju podrží
Markétu tiež, i keď tu nie som si istá, či ju nepredbehne Dan…ak bude v rozstrele, tak Barby letí
čo je zaujímavé, že Slováci a Češi vypadávajú rovnomerne
podľa toho to vyzerá na Krystýnu a Bárby (ktorá mi síce pripomína, v dokrútke, moju krstnú…ktorú milujem a ktorá vůbec nie je afektovaná, len je taká srandistka a je tiež od Žiliny) ale akosi ju nemusím…patrí k tým, kde profesionalita zvíťazila nad amaterizmom
Miss:
1. Zuzka
2. Kristína Z.
3. Katka D.
Missák:
1. Michal
2. Dávid
3. Juraj
tem vysledkum neverim ani za mak :-))
kdy uz tu bude seznam a komentáre DJ k tomu, co bude v nedeli? dnes to nejak vázne…
Už som to tu písala…myslíte si , že v Grandfinále sa nebude uplatňovať genderové a národnostné hľadisko?
1. miesta
mne sa totiž viac páčia zo SR (Anička, Zuzana, Kristína), teda okrem týmu MD (tam som mala Dávida)
na 2. mieste mám len Nikoletu a Jackyho
Takových uniklých výsledků jsem už viděla :)……
167 – Myslím, že genderové a národnostní hledisko bohužel bude ve finále hrát velkou roli, ale rád se budu mýlit. Mně osobně tahle korektnost nezajímá a zajímají mě jen soutěžící jako individua.
Na diskusích vidíš, že to lidi často řeší a i TV to bude řešit, ať je to všechno pěkně instant vyvážené… Blbost zvítězí.
168 – Já bych jim věřil víc, kdyby součet nedával dohromady 100%. Trochu mi to šustí papírem.
169 – Blbost vravíš…tož to nevím…tá býva výsledkom neznalosti…ale obavy a strach sa podpisujú pod národnostné…atď.
Vie sa čo zaspieva Anina?
Anička prý bude zpívat písničku Úsmev od Mekyho Žbirky…
172 jerki – môžeš prezradiť zdroj?
Anička bude zpívat With or Without You od U2. A pak duet s Petrom Cmoríkom – Wild Horses od Rolling Stones
174 hmm tak to With or without tak de na jistotku, to bude hodne dobry!!
174 – tak na ten duet som zvedavá. Ešte si pamätám na zimomriavky čo som mala, keď to spievali na jednej akcii Cmorík s Janou Kirschner ako duet….
Meky Žbirka :-)) Už jsem se bál, že nám chce Nova vážně Aničku ostřelit a vyštípat :-) Ale to by snad byli hloupější, než je i na tomhle světě možné.
Ty další věci už vypadají lépe, ale do nějakého nadšení mám daleko.
Netuši někdo co budou zpívat Markéta, Kristína Z., Juraj a jaké budou další duety?
Jak to vypadá s Djovým článkem?
179 – Vyjde zítra ráno, seznam písní jsem dostal teprve před chvílí :-)
179-Mohl by jsi ho se jen ten sezan, dát,rád bych se na to mrknul,bude celý víkend bez netu
181 – Já bohužel nevím, jestli to můžu zveřejnit dřív než v článku :-(
No tak nevím ono jako něktěrý už jsou známý,takže by mě zajímalo ty co nevím a mám je rád treba Juraj
183 – Na Juraje se tentokrát dost těším, bude zpívat Santanovo Smooth, což už zpíval vloni v SuperStar na castingu, pokud tentokrát přidá i nějaké to kytarové sólíčko, může to být touchdown. Markéta vystoupí hned dvakrát, nejdřív zazpívá Jacksonovo Beat It a potom duet s Jankem Ledeckým Come Together od Beatles. Kristína zazpívá Beacuse The Night od Patti Smith. Písně ostatních už jsou známé.
184 waaau tak to zni hodne zajimave…
Beat It Markete urcite sedne, i kdyz ja proste Jacksona nemam rad (zivyho nebo mrtvyho)… urcite bude lepsi nez Leona Šenkova, obzvlast ty sloky ji urcite pudou….. moc se tesim…
Kristina – stejne jako minule fanstastickej song!!! moc se tesim a budu drzet palce, at to zvladne
Juraj – tak tam podobne jako Vlado vidim na skoro-touchdown :-) i kdyz ja Jurajovi asi nikdy moc fandit nebudu…
vubec mi skoro u vsech prijde, ze tentokrat muzou zavalet… Dan, Anicka … akorat si nejsem jistej, jak se songy poradi Bara, Nikoleta a Kristyna…. ale vyber pisni je tento tyden fakt hodne dobrej pro me!!!
Tak na Kristinu Z. a Because the night se moooc těším, to zase bude parádní!
186 – přesně tak, jsem zvědav jak to podá :-), jestli ve stylu Patti Smith, Mary Ramsey nebo předvede vlastní (rockovou?) verzi
187 – sorry, tak ten origoš je taky celkem rockovy, předtim sem ti pustil nejspíš unplugged verzi :-D
Poslechla jsem si Davida W. i v několika dalších nahrávkách. Vypadnout opravdu neměl. Hlas mě zklamal. O výsledcích hlasování si iluze nedělám a myslím, že spoustu dalších diváků. Ke všemu vypadli ti, co jsou zajímaví a zůstali tuctoví nic neříkající, jakých jsou stovky. Nějak mě to neláká.
80-super, ze si to tam dal, a ako vidim, drzi sa to to tam uz 4.den, asi preto, ze si to dal len na odkaz:)
ked som si to opatovne pozrela, naozaj sa mi Kuthail pacil v tej rozstrelovej piesni asi prvykrat v tomto Hlase.(okrem spolocnej piesni) podal to tak presvedcivo, ani jeho pohyb a afekty na scene mi neprisli take ako predtym, vobec mi to nevadilo, naopak, konecne jeho vyraz tvare korespondoval s piesnou, nie ako v Lady karnevale, kde to vyzeralo ako ze tazky traged spieva optimisticku piesen. pre mna ta Nirvana bola dokonca aj lepsia ako vokalistom sprasena Melallica.
David W.to mal tazsie, asi nebol na rozstrel pripraveny, nechapem to, ved v tomto MD time to okrem Bagovej mohlo byt osudove pre kohokolvek. ale je to sympos, on sa nestrati.
pacila sa mi aj Simona. mala som z nej pohodovy pocit, lebo to spievala tak salamistkicky bez tremy. a nie vzdy mi vadi jej hlas. po vybere na slepo sa mi konecne v tomto kole ako tak pacila a ona vypadne.:D
130-vyborne, ten David W. sa pre javisko narodil :)
a ze Gabriela Asfaltova ROFL:)))
190 mne se Petr uplne nelibil ve slokach, to bych hodne na jeho miste vyklidnil a ztisil… ale refreny fantasticky!! to zazpival vyborne, k tomu kapela… super, super, super!
127-a nielen, ze nie je namyslena, ale aj ohladuplna, pretoze neprezradila meno sutaziacej, ktora ju tam poriadne stvala, pricom mohla to celkom pokojne bonznut, ako to zvykli robit niektori exsuperstaristi v chatoch po vypadnuti
obidve piesne pre Anicku rozozieraju moju zvedavost hlboko pod kozu. moj predchadzajuci optimizmus sa premenil na vzrusujuce, napate ocakavanie :)))
194 – Sme minimálne dvaja, dolores. :-)
sali, dolly – ahojte a dobrou noc přeju.. :-) uvidíme se v neděli, těším se…
Dobrú noc, dievčatá. :-)
Dobrý deň, dievčatá. :-))
sali – dobré ráno! :-D Už jsem po snídani…., a ty?
199 – Motýlik: momentálne som asi 1/2 hodiny pred obedom :-D
prijemny neskory vecer, drahi moji :)))
:-D a znovu krásnou dobrou noc!! :-*
202 – to jsem já…. papa zítra
Nový singl Davida Weingärtnera …
http://www.youtube.com/watch?v=ic4J8oTmaH8