Panáček v reality show

Ochranka vyhnala štáb
i soutěžící z vily Vyvolených. WTF???

20. Listopad 2005 | napsal(a): | reality show: VyVolení

hlas lidu, hlas Boží Asi čtyřicet bodyguardů násilně převzalo vilu VyVolených. Najal je majitel pozemku, na kterém dům stojí. Podle TV Prima ochranka vyvedla štáb, dům budou muset opustit i soutěžící. Majitel už prý na pozemku VyVolené nechce. Podle ochranky Prima neplatila na pozemku nájemné.“Je pravda, že 30 až 40 bodyguardů násilně převzalo vilu VyVolených a vyvedlo štáb. TV Prima situaci řeší,“ řekl iDNES Radko Janoušek, šéfmanažer projektu VyVolených.

Ředitel televize Prima Martin Dvořák rozhlasové stanici Frekvence 1 řekl, že asi 40 ozbrojenců se psy vilu brutálním způsobem obsadilo kolem páté hodiny ráno.

Článek je průběžně aktualizován, naposled 17:37 – zahájeno stěhování na Slovensko

Reportér iDNES z místa hlásí, že ochranka do areálu v pražských Vysočanech, ve kterém vila stojí, nikoho nepouští. Podle informací z místa jsou soutěžící stále v domě a spí. Štáb je po poledni odveze do hotelu Holiday Inn.

VyVolení na Harfě zřejmě skončili

„Nevypadá to, že by VyVolení ve vile dál pokračovali,“ řekl iDNES ředitel marketingu a PR televize Prima Jan Svoboda. Prima podle něj situaci řeší právní cestou.

Podle Svobody majitel pozemku, pražský podnikatel František Chobot, který si dnes ale říká Bušek, už nechce VyVolené na svých pozemcích. Podnikateli patří kancelářské budovy a studio, v němž se na Harfě vysílá. Samotná vila je Primy, stojí však na Buškově pozemku.

Uvítací listina ve vile na Harfě

Také ředitel Dvořák Frekvenci 1 řekl, že vysílání VyVolených ze stávajících prostor je zřejmě minulostí. Televize se ale podle něj bude snažit pořad dokončit. Podle Svobody se rýsují dvě základní řešení.

Rozumí tomu někdo z Vás? Je snad Apríl?

Rozumí tomu někdo z Vás? Jsou v TV Prima skutečně takové lamy, že si neošetří pobyt ve vile a pozemky pod ní? Pravda, problémy byly už se samotným názvem soutěže, ale tohleto? Opravdu TV Prima nemá na zaplacení nájmu, když má milionové příjmy z reklamy a samotný provoz vily ji stojí miliony?? To jde opravdu mimo moji mysl. Vystřelil si někdo z médií? Je snad dnes Apríl? Já mám za okny sníh, tak myslím, že ne :))

Aktulizováno 17:37

VyVolení CZ se stěhují do vily slovenské verze, kterou provozuje TV Joj, více v článku VyVolení CZ se stěhují na Slovensko (tisková zpráva)

Aktulizováno 16:36

Informace z Bleskově.cz:

Z věrohodného zdroje jsme získali informaci, že celá akce byla připravována zhruba šest týdnů. Členové komanda, které dnes Vilu přepadlo, se několikrát zúčastnili natáčení Duelu jako diváci v obecenstvu, aby monitorovali situaci a zjistili prostorové uspořádání areálu. Bodyguardi agentury SCSA Security, kteří se dnešní akce účastní, jsou údajně svezeni z celých Čech.

V internetových diskusích se objevily spekulace o tom, zda nemá v celé akci prsty konkurenční televize. Tato myšlenka pravděpodobně vznikla díky faktu, že štáb Novy, který dnes dopoledne dorazil do areálu na Harfě, byl jako jediný bez problémů vpuštěn dovnitř. Zpravodajský štáb Primy (prý na přání majitele pozemku) na místě natáčet nesměl.

Aktualizováno 14:09

Informace z vyvoleni.centrum.cz

13:54 Na řadu nyní příšla i naše redakce. Vyklízíme prostory a kanceláře. Honza se s vámi prozatím loučí. Brzy vám však přineseme další aktuální informace! Sledujte nás!

13:35 Štáb pomalu vyklízí prostory areálu, kde stojí Vila VyVolených. Do areálu je pouštěno auto po autu. Štáb se balí a stěhuje se do sídla TV Prima.

13:20 Kolem čtvrt na dvě se z Vily odstěhovali všichni VyVolení! Nasedli do připravených aut a právě jsou na cestě do hotelu Holiday Inn.

Aktualizováno 12:50

Z webových kamer reality show televize prima funguje nyní pouze jediná. Soutěžící si balí věci a nikdo z nich zatím netuší proč. „Proč balíme?“ Ptají se marně sami sebe. Nevědí ani to, že mají být prozatím převezeni do pražského hotelu Holiday Inn.

Spekulují co s nimi bude. „Bůh ví, kam nás dají, třeba na nás budou k obědu čekat pavouci,“ říká Kačka.

Michal vede sofistikované úvahy: „Jak nás ale jinde budou natáčet?“ Třeba je to tah konkurence, měla by pak větší sledovanost…“ Vladko má obavy, že bude cestou autem zvracet. „Musím jet vepředu, protože jinak zvracím jak šílenej. I minule jsem dvakrát zvracel.“

Monika zjišťuje ve zpovědnici jak dlouho se pojede, řeší, zda si má vzít kynedril. „To Ti nemůžu říct, protože je to tajný úkol ,“ slyší jen neuspokojivou odpověď.

Jindra sní o horách. „VyVolení jedou na hory. Kdo z nich nejvíc padá?Ale kdybysme jeli na hory, to by museli být kameramani hodně dobří lyžaři…“ Michal se vžívá do jeho představ: „Na horách, ale bude krásně, sníh, ale já nemám vůbec zímní věci.“

„Mě je to vskutku jedno, hlavně když vypadneme na chvíli odsud,“ netuší Vlado , že „vypadnou“ už nadobro. „Co když se sem už nevrátíme, nahlodal všechny Jindra. „Tomu nevěřím,“ míní Kačka .

Aktualizováno 12:15

Dnes v 11 hodin proběhla tisková konference s Prima TV, kde bylo oznámeno, že reality show VyVolení rozhodně nekončí a show doběhne řádně do konce! V tuto chvíli se celý štáb vystěhovává z prostor areálu pražské Harfy do sídla TV Prima. VyVolení jsou nyní převáženi do hotelu Holiday Inn. Sledujte dnes večer speciální rekapitulaci, o záběry ze včerejšího dne tak rozhodně nepřijdete.

Aktualizováno 11:50

Podle informací z místa jsou soutěžící stále v domě. Před půl dvanáctou balili své věci, štáb je po poledni odveze do hotelu Holliday Inn.

Aktualizováno 11:02

VyVolení, ikdyž vlastně dneska spíš VyHození budou každou chvíli přesunutí do hotelu ve středu Prahy. V sídle Primy právě začíná tisková konference.

související články

VyVolené přepadla ochranka / bleskově.cz
Ochranka vyhnala štáb z vily Vyvolených / revue.idnes.cz
Prima musí vyklidit vilu Vyvolených / aktualně.cz
Vilu VyVolených obsadili bodyguardi / ceskenoviny.cz
Reality show VyVolení nekončí! / vyvoleni.centrum.cz
VyVolení balí, ale neví co se děje / revue.idnes.cz
Vilu VV zavřel kontroverzní milionář / aktuálně.cz

Tisková zpráva TV Prima

Tisková zpráva

SUNíčko

Ten, který kolem roku 2005 měl trochu více času a tak ho napadlo, že spustit si bložínek o reality show, které tehdy začaly vtrhávat do českých i slovenských televizí, bude dobré na ukrácení času. Dopadlo to, jak vidíte. Panáček v reality show žije dodnes, když už to rozhodně není one man show, ale výtvor mnoha autorů, bez kterých by to skutečně nešlo. Chcete mě kontaktovat? Pak sunicko[at]centrum[dot]cz Díky.

VyVolení

Diskuze k článku

Počet komentářů: 75
2
His
Reagovat

taky se mi zda dost neuveritelne, ze si Prima nezajistila smluvne prava k uzivani nemovitosti…to, ze budova patri nekomu jinemu nez pozemek, bych jako problem nevidel…ovsem chyba ocividne byla od pocatku ve spolupraci s nekym, kdo se jmenuje Chobot, ale rika si Busek, a kdo je schopen misto soudu poslat ochranku….

3
Jirkazz
Reagovat

Je mi taky divné – je přeci jasné, že Prima by majiteli vyplatila klidně tučnou kompenzaci za to 3denní zpoždění platby než by riskovala svůj klíčový pořad. Že by nějaká akce na zvýšení sledovanosti?

Reagovat

Filip Rožánek, díky za další odkaz, už jsem ho přidal. A fakt se nestačím divit. Už zazněla správná otázka … co teď bude třeba s online? Začnou vracet peníze? Tohle je opravdu malé fiasko TV Prima, zajímalo by mě, který ze zaměstnanců této televize tuto situaci způsobil.

Reagovat

Jirkazz, k čemu zase zvyšovat sledovanost a to takovýmto debilním způsobem? Vždyť už mají na dnešek svatbu Emila, na to se bude dívat hodně lidí. Tohle je myslím opět prolnutí se skutečnou realitou jako v případě nálezu bomby z druhé světové války.

6
Lars
Reagovat

Na iDnes aktualizovali. Prima se údajně jednou zpozdila o dva dny, prý dokonce kvůli bance. Od té doby ale platili správně, ale majitel pozemku jim peníze vracel zpět.

7
Olaf
Reagovat

Nějak mi to nesedí. Dokážu si představit, že nervozní majitel vyhodí v pět ráno štáb. Proč k nim ale rovnou nepřidá pět lidí z vily a nechává si je na potom? Pokud chce konečné řešení, nevidím pro to žádný důvod – spíš počítá s dohodou.

8
Fabiak
Reagovat

Podle Primy majitel peníze vrátil Primě na účet, takže asi mu o prachy už nejde. Buď se chce jen zviditelnit a nebo ho Prima něčím fakt naštvala :o)

10
Mitchi
Reagovat

mám pro primu řešení :-) at dají soutěžícím na 3týdny volno a pak to můžou dojet ve vile BB :-)

11
gogo23
Reagovat

To máte za to, že jste poslali pryč Emila… :-)))

12
Fabiak
Reagovat

Jdou ještě on line kamery?

13
Jirkazz
Reagovat

Mňó z právního hlediska, podle toho co dosud obě strany zveřejnily, je to „porušení smlouvy“ ze strany Primy dost pochybné a naopak škoda, která tím zásahem komanda vznikne obrovská. Pokud by to fakt takhle dopadlo, může Prima ten Lihovar zažalovat a na náhradě škody oškubat jako husu. A zjevně je to solventní sobjekt, už jen těma pozemkama.

14
Fabiak
Reagovat

Jirkazz jo souhlasím s tebou, je to blbost Primy. Taky si doma nebudeš držet podnájemníky, kteří ti neplatí.

15
jana
Reagovat

Zpravodaj ČTK přímo na místě viděl, že areál s vilou hlídá venku zhruba desítka bodyguardů s jedním psem. Dovnitř pustili pouze štáb konkurenční televize Nova, ale nikoli zpravodajský tým Primy. Zaměstnance Primy pouštějí dovnitř jenom tehdy, pokud odnášejí z vily techniku. Ve vile zatím zůstává pětice posledních soutěžících reality show VyVolení. Proslýchá se ale, že i oni budou z vily odvezeni, možná do hotelu Hollyday Inn.

Reagovat

Pozemky s budovami, ze kterých je vila obsluhována, patří Obilnímu lihovaru Kralupy. Jeho právní zástupce Prokop Beneš ČTK řekl, že smlouva mezi jeho klientem a Primou od ní umožňovala odstoupit v případě prodlení splácení nájemného. Splatnost nájemného vypršela podle Beneše 12. září, Obilní lihovar Kralupy od ní odstoupil 3. října. Prima byla vyzvána k opuštění objektů, na což měla od začátku října více než měsíc.

http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=158471

17
Runer
Reagovat

Pokud je pravda, že ke zpoždění platby došlo jednou o dva dny, což je vzhledem k převodům plateb mezi našimi bankami dost běžný problém, a od té doby byly všechny další řádné platby Primě vraceny, a v návaznosti na komentář *Jany*, o vpuštění TV štábu Novy, ale Primy ne, smrdí mi to trošku schválností a podrazem.
Pokud to však tak je, tak i s tímto měla Prima počítat a mít připravné náhradní řešení.
Tedy pokud jej připravné neměla a nenechala to takhle vyhrotit kvůli sledovanosti :o)

18
DMITRIEV
Reagovat

Brzy má začít druhá řada VV, na kterou měla být použita původní Vila. Prima asi těžko stihne plánovaný termín.
Ostatně stavba nebyla levná (i když co je to pro Primu …) Ale Nova může využí dříve postavený Dům BB a pro případnou další řadu má vystaráno.

19
Spider
Reagovat

Tak už prej VV převezli do hotelu. Teda ale je to celý nějaký divný. Přijde mi docel zvláštní že majitel pozemku za několikadenní zpoždění platby nájemného vystěhuje celej štáb i soutěžící za pomocí malé armády. Jsou případy, kdy nájemník dluží peníze třeba za půl roku a přesto je pronajímatel násilně nevystěhuje, protože na to ani nemá právo. Je vůbec z hlediska práva tohle možné? Brát spravedlnost do svých rukou? Od toho je tady přece policie, ne? Přijde mi prostě divný, že by ten podnikatel celou věc řešil takhle radikálně, ty peníze by stejně tak jako tak dostal. Mám takovej pocit, že v pozadí stojí ještě někdo jiný – že by konkurence? Každopádně je od TV Prima totální selhání, dopustit aby stomilionový projekt zkrachoval, na tom, že neplatí nájemné, je diletantismus.

20
Runer
Reagovat

*Spider*: Když na to koukám s chladnější hlavou, tak se vlastně zase tak moc neděje. Prima bude Vyvolené vysílat dál, tato aféra přitáhne k obrazovkám ještě víc lidí – dnes večer bude sledovanost Primy určitě mnohem vyšší, než Novy…
Pokud by v tom měla prsty Nova, která navíc druhou řadu BB ani realizovat údajně nechce, tak by to od ní bylo snad jen vzteklým, velice kontraproduktivním dupnutím nohou, což mi také moc nesedí.

21
nok
Reagovat

no je to trochu divne aby tam nabehlo 40 goril se psama ….

sunicko : budou vysledky o tricko?

22
Anonymní
Reagovat

Lidi a co myslíte, byla by možná dohoda, že by se VyVolení přestěhovali do domu Velkýho Bratkra? :o)))

23
Fabiak
Reagovat

Monika se ptala na to jak dlouho pojedou… dostala odpověď že to je tajný úkol…… to Prima trochu přehání

24
jp
Reagovat

hehe, opet se ukazuje v jake prdeli sveta to zijeme :)))

uplatneni prava v CZ je naprosto tragicke. je evidentni, ze se jedna o akci, ktera ma za ucel tvrde poskodit show VV. zde nikoliv nejde o nejake prodelni v uhrazeni najemneho.

presne jak pise Spider – kde je Police CR ???? kua fix

je mi u zadnice kauza VV, ale obecne, jak je v tomto state mozne si najmout armadu a resit pravni spor touto cestou ???

kazdopadne, sledovanost VV muze jit v tuto chvili brutalne nahoru, ale zaroven opacnym smerem.

Reagovat

Samozrejme je to zcela normalni a bezne. Pronajimatel MOHL vypovedet smlouvu pokud by bylo zapaceno pozde – nejde o to ze by ty penize nedostal, ale ze on v tu chvili podle smlouvy dostal nahrano a kdyz mu nekdo dal vic, kdyz vypovi smlouvu (pravdepodobne nejaky znamy propojeny s PPF, kazdopadne doporucuji hned rano nakoupit akcie CETV protoze pravdepodobne pujdou nahoru a malinka spekulace na burze neni nikdy spatna). Jinak to nebyl bytovy prostor, tudiz se na to vztahuje jiny pravni postup. Bohuzel v tomto state neni zadna pravni jistota. Legalni to ale kazdopadne je.

26
Spider
Reagovat

Aleš: Ale je legální k tomu použít takovou malou armádu? To mi připomíná spíš praktiky nějaký mafie, od toho je tady přece policie, aby případné vystěhování provedla. A teda představa, že zaplatim nájemné o 3 dny později a vrthne mi do bytu ochranka se psama a násilím mě i s rodinou vystěhuje, je dost otřesná.

Jinak, teď řikali v rádiu, že je odvezli do hotelu, kde mají být asi 2 dny. Prej se pokusí najít náhradní ubytování. Ale kde? Napdá mě snad jedině vila VV v Maďarsku, teď by měla být volná, ne? Anebo dům BB na Slovensku, Markíza už to prej ukončila, ale že by je stěhovali do domu konkurenční RS a dělali jim tak vlastně reklamu. Ale nějak to vyřešet musej, protože zbývající 3 týdny nemůžou bejt na hotelu.

27
jp
Reagovat

haha

ta verze s presunem do hungary je cool. myslim, ze ze strany primy docela pouzitelne. jen by museli kazdy den nejak dostat material z HU do CZ (coz je asi minimalni problem)

:)))

Reagovat

Mimochodem v tomhle hotelu teď jsou…

29
Jirkazz
Reagovat

Spider: nepleť to s bytem – tam existuje mnohem vyšší ochrana práv nájemníka, určitě nehrozí, že bys za 3 denní zpoždění platby, notabene zaviněné bankou, mohl být vyhnán ochrankou. BTW když už jsme u ochranky – ta Primácká těžce selhala, že se nechala vyhodit od jiných bouchačů, když je vždycky lehčí prostor hájit než dobývat ;-)
Postup Lihovaru v principu legální byl, ale opakuji, že podle mého má Prima ohromnou šanci ho zažalovat za náhradu škody co Primě vzniknou.

30
nok
Reagovat

no jo ales slaby znamy podvodnik

31
Aleš MAJA Slabý
Reagovat

Hajit svoje prava muzes jakymkoli legalnimi prostredky, tedy i armadou, pokud nikoho nezmlati a nebudou ohrozovat. Jinak rikam znovu, ze toto neni urcite zkolaudovane jako obytny prostor, ale spis jen jako prostory k podnikani a tam je obchodni zakonik nikoli obcansky. Kazdopadne te i z toho bytu vystehuji, kdyz nekdo bude mit zajem a nekdo to zaplati, aby te zlikvidovali.

Urcite to ted nekolik dni bude trochu trpet a kvalita bude spatna, ale pujde to. Spousta lidi si jeste vzpomene jak Gondici trdlovali cely den pred obrazovkou (Snidane, Kolotoc… a dalsi porady) kdyz se Nova ze dne na den stehovala jinam a byla z toho pak ta arbitraz.

Reagovat

To nok:
no jo nok, neznamy anonym, milej zlatej jestli ti neco vadi na tomhle state (ale spis jen to, ze za ty nitky netahas ty) neco udelej!

33
S....a
Reagovat

Já bych je to nechal dohrát ve vile Jojky na Slovensku. Myslím, že by na tom vydělaly obě strany.

Reagovat

len par otazok:
1. Zavolala TV Prima policiu ked zistila co sa deje?
2. Prestali fungovat kamery a celkovo web VV kvoli obsadeniu vily?
3. Boli vystahovani VV ihned pri obsadeni?
4. Vyjadril sa k tomu dotycny majitel pozemku?

podla mna skor kacica ktora sa kvoli prehnanemu zaujmu medii zacina vymykat povodnemu zameru ktorym bolo zvysit sledovanost, ak sa potvrdi ze to bolo dohodnute s TV Prima, docela s tym spadne nakolko to ludia budu brat ako dost velky odrb

35
Spider
Reagovat

S…a: S tou vilou jojky je základní problém v tom, že tam ta soutěž taky ještě běží. Navíc JOJ je sesterskou stanicí Novy (nebo alespoň byla). Shůdnější řešení by byla vila VV v Maďarsku, ale vůbec nevim, co s ní teď je, možná jí teď někdo využívá, možná jí zbourali, přestavěli… S vysíláním by neměl být problém, od toho jsou ty přenosové vozy, ta maďarská TV by jim taky asi pomohla.

36
Runer
Reagovat

*Markoff*: zase za až tak velké *poťapy*, aby to dělali jen kvůli sledovanosti, bych ty v Primě neměl.
Na streamech je jen statický záběr na Igora v akvárku, které nechali v garáži.
Komando obsadilo původně jen štáb, dovnitř do vily nevešli, tedy alespoň ne do doby, než odešli Vyvolení. A kamery zabírají jen vnitřek vily, takže zásah vidět nebylo. Navíc zpravodajský štáb Primy nebyl k zásahu vpuštěn (povolili to jen Nově?!?), takže Prima asi ani nemá, co z *přepadení* vysílat.

37
Runer
Reagovat

*13:40* – tak už zmizel i Igor. Tedy i s akváriem :o)

Reagovat

Popravdě řečeno, já už jenom čekám, kdy se k tomu začne vyjadřovat Paroubek :-)))))

39
Michigan
Reagovat

jako tahle událost do politiky určitě zasáhne… Na přetřes přijdou dozajista majetkově-právní vztahy… Skoro mi to přijde jako někým záměrně vedená kampaň…

40
Spider
Reagovat

No nic, jsem zvědavej jak to dopadne. Ale jak to tak vypadá, je docela pravděpodobný že v tom má prsty Nova. Všimli si tý klauzule že jim ten podnikatel může vypovědět smlouvu, tak mu nalili nějaký prachy, zacálovali i tu „ochranku“ a je to. Už jenom to, že tam pustili štáb Novy a Primy ne.

41
Xaver
Reagovat

„Údajným důvodem je tvrzení majitele objektu, že je naplněna ultimativní výpověď nájemní smlouvy. Mezi televizí Prima a protistranou jde o spor, zda je smlouva vůbec platná. Prima TV tvrzení protistrany o okamžité výpovědi z objektu odmítá s tím, že se snažila a snaží všechny případné možné problémy konstruktivně řešit,“ <- pokud to ctu dobre a TV PRIMA nerozporuje neplatnost nejake vypovedi, ale neplatnost cele smlouvy, pak nema PRIMA vubec pravo pozemky uzivat a vlastnik pozemku si pouze uplatnuje sva zakonna prava

42
Xaver
Reagovat

Jo, a jeste neco – i kdyz se vsude mluvi o „vypovedi“, mam dojem, ze se spise jedna o odstoupeni od smlouvy…

43
Michigan
Reagovat

xaver: pak si pokládám otázku „A to jim nebylo divné, když se jim ty peníze vracely zpátky na účet?“

Je DOST pravděpodobný, že v tom má prsty nova… A vzhledem k tomu, že tam byli natáčet, jsem zvědavý, co večer odvysílají ve zprávách…

44
Xaver
Reagovat

Ono, odstoupen od smlouvy (nebo jeji vypoved) je jednostranny pravni ukon – je jej/ji pouze potreba dorucit protistrane… nicmene, pokud se jim vracely penize, tak to mela PRIMA zacit okamzite resit, s tim souhlasim… Dalsi vec – banka odpovida za vcasnost prevodu – pokud tedy doslo k prevodu „vinou banky“, mela by po ni PRIMA mit narok na nahradu skody. A zda v tom ma nebo nema prsty nova, asi neni az tak dulezite – ale verim, ze vecer to bude zprava #1… a pekne stavnata :-D

45
Xaver
Reagovat

Kdyz ale byla smlouva neplatna, tak vlastne nebylo od cho ani odstupovat, nebo cokoli vypovidat… ale stejne je to jedno, PRIMA – jak jsem jiz napsal – to mela resit hned, jak se ji penize vratily

46
Mate-xXx
Reagovat

Nechapu, jak si PRIMA mohla neco takoveho nechat udelat, proc si nezavolala policii nebo tak neco…. ale stejneak si myslim ze to maj vse promysleny.. je to prece REALITY SHOW lidi :)) vyvolenym zdar a jindrovi ZVLAST ů]

47
DMITRIEV
Reagovat

Takže – je plocha je vlastněná pronajimatelem. Na ní si Prima postaví svou Vilu – je tedy jejím vlastníkem. Může vstoupit DO Vily ochranka majitele ? A co tam dělá štáb
TV Nova ?

48
shodan
Reagovat

Imho jen další mediální habaďůra kvůli zvýšení sledovanosti.
Taková situace se řeší předběžným opatřením u soudu, pak teprve někam může naběhne 40 bouchačů. A proč si teda Prima nenajme 80 bouchačů a nevezme vilu útokem? :o) Nechce se mi věřit, že by velká televize co má plnou prd** právníků měla tak hloupě napsanou smlouvu nebo nechala zajít situaci tak daleko.
Myslím, že na úterní zúčtování už zase všichni budou zpátky ve vile.

49
xxl
Reagovat

A teď něco právního :-)

§677 (2) Nájemní smlouvu lze vypovědět při nájmech pozemků (…) při nájmech jiných nemovitostí v tříměsíční lhůtě, při nájmu movitých věcí v jednoměsíční lhůtě.

§679 (3) (…) Nejde-li o byt nebo nebytový prostor, může pronajímatel také odstoupit od smlouvy, jestliže nájemce, ač upomenut, nezaplatil splatné nájemné ani do splatnosti dalšího nájemného, a je-li tato doba kratší než tři měsíce, do tří měsíců, nebo jestliže s ohledem na pravomocné rozhodnutí příslušného orgánu je třeba pronajatou věc vyklidit.

§517 (1) Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit;

Reagovat

to: xxl

Samozrejme to co rikas plati, pokud neni ve smlouve uvedeno jinak, coz ve smlouvach obvykle byva.

51
jkalz
Reagovat

XXl: Ano, ale oni nebyli upomenuti! Takze je jasny ze Nova zase utoci cim muze a majiteli zaplati usly zisk. Nebo jsou takovy svine a ani to neudelaj!

52
Mitchi
Reagovat

jkalz: asi jste si to špatně přečetl bylo tam jasně napsáno že Prima dostala výpověd a měla několik týdnů na vystěhování!!!!

Reagovat

tak uz je to venku :D
jeste ze Srba tu Slonkovou nakonec nezabil :-)

54
jkalz
Reagovat

Ano a vis jak se jim to reklo? Nic!! Ten dopis urcite nebyl ani doporuceny takze maj oni smulu a on bude mit svedky ze to poslal… vzdyt nova je svine fakt velka a ani porazku neunese…

Reagovat

Velice pekne pocteni o chobotovi Buškovi je také zde http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn0800/obsah/02.htm

Takových lidi v republice co nejvic, nebude nutne platit socialni davky nemakacenkum.

Reagovat

František Bušek, r.č. 610729/1179
Praha 4, Táborská 438/51

výpis z justice.cz

57
Mitchi
Reagovat

A mě je to nakonec úplně jedno… chleba stejně levnější nebude a já budu zase muset do prace.

58
gogo23
Reagovat

Nic netušící VyVolení v hotelu. Chovají se jako při každém výletu. Jen Vladko je vyčerpaný a nereaguje.

Hezká fotogalerie

http://revue.idnes.cz/foto.asp?c=A051120_120138_vyvoleni_jup&r=vyvoleni

Reagovat

A je to oficiální – čeští VyVolení pokračují na Slovensku. Televize JOJ a Prima právě rozeslaly tiskové zprávy.

60
Petr, Liberec
Reagovat

Ta ochranka nejsou asi žádní blbci. Asistují u mnoha podobných průserů v naší republice. A ještě se tím chlubí. Viz například:

http://www.scsasecurity.cz/tisk/t2.jpg

http://www.scsasecurity.cz/tisk/sazka.jpg

http://www.scsasecurity.cz/tisk/dobris2.jpg

Další informace o ochrance najdete na http://www.scsasecurity.cz. Předpokládám, že si brzy doplní plno dalkších odkazů, kde se o nich píše. Popularita jim značně stoupá.

Reagovat

Mimochodem, v areálu natáčela i Česká televize, ne jenom Nova. Reportáž běžela teď na ČT24.

Reagovat

A pridame ty uz zkrachovale nebo v likvidaci

Jinak teda to pokracovani na JOJ cumim.

Reagovat

Tisková zpráva Primy:

64
sako
Reagovat

Pan Chobot si zřejmě namastil kapsy od Novy, která mu určitě za tuto akci hodně tučně zaplatila. Soudím podle toho, že Novu jako jedinou pustili dovnitř natáčet. Vůbec bych se tomu nedivil. Ale že by Nova byla tak blbá a provedla to tak okatě? Taky bych se nedivil…

Reagovat

Tak to je Filipe fakt sila, aby z toho nakonec nebyla z nouze – cnost! :-D

Reagovat

A ještě tisková zpráva TV JOJ:

67
jkalz
Reagovat

Jediny cemu se divim je JOJ, to byla televize Nova takze se hodne divim.

68
jkalz
Reagovat

A jeste jedna vec, mam na ctvrtek reserve listky tak co se bude dit

Reagovat

sako, ověř si informace. Pustili tam i ČT, tedy nejen TV Nova. Pouze TV Prima má z pochopitelných důvodů zákaz, přeci tam nebudou pouštět někoho, koho předtím namáhavě vyhnali.

70
Jen tak
Reagovat

jestli to neni domluvene predem (asi nebude) tak to je reality show jak svina….pomalu i pro stab z primy .)

Reagovat

jkalz: Televize Joj nepatří Nově skoro přesně rok. Sesterskou stanicí je přes CME opět Markíza.

72
jkalz
Reagovat

aha

73
S....a
Reagovat

takže JOJka, jak jsem říkal. SUPER!!!
Těším se na Vladkovu reakci. :))

Reagovat

Ale zase nadruhou stranu kdyby chtel nekdo opravdu sabotovat tu show, mel to udelat vcera, protoze tam pak nejde skladat zabery zpetne, ale kdyz je to zive a ted tam vtrhnout… Mno… Samozrejme par hodin pred zacatkem…

75
DMITRIEV
Reagovat

Vladko bude moct, jako člověk, který na Slovensku žil a slovensky tedy umí, překládat tuto „exotickou řeč“ Katce a Monice. Jo bude sranda!

Přidat komentář