Panáček v reality show

X Factor UK 2016: soutěž míří do GRANDFINÁLE! + Vyhlášení vítěze! (rekap + video)

12. Prosinec 2016 | napsal(a): | reality show: X Factor UK

xf_final2016

Britský X Factor 2016 tento týden zažije své GRANDFINÁLE. Tři finalisté, kteří se probojovali až na konec se v sobotu a v neděli naposled živě utkají o přízeň diváků a poroty v SSE Areně ve Wembley před mnohatisícovým publikem. Finalisty tvoří Matt Terry, Saara Aalto a skupina 5 After Midnight, jen jeden však na konci nedělního vyhlášení zazpívá svůj vítězný singl a zapíše se jako 13. vítěz show a získá exkluzivní nahrávací smlouvu u společnosti SYCO. Čeká nás spousta hvězdných hostů a nepochybně i napínavé chvíle. Mnozí tvrdí, že takhle vyrovnané Finále tu ještě nebylo. Každý z top 3 se minimálně jednou v průběhu živých kol ocitl v ohrožení. Kdo si tedy nakonec získá ultimátní přízeň diváků a dosáhne na vítězství?

Šance na vítězství

5 After Midnight

Skupina pod vedením Louise Walshe se od začátku profilovala jako moderní RnB skupina. Ve své kategorii však neměli příliš velkou konkurenci a bookmakeři je viděli v pořadí vysoko. V Live shows se však ukázala jejich největší slabina, kterou byl paradoxně zpěv. Jejich vystoupení zachraňoval hlasitý podkres a energie, kterou vkládali do tanečních kreací. Od poroty ovšem sklízeli pouze chválu a několikrát také show ukončovali. Ve čtvrtfinále se poprvé propadli do Bottom 2 s Honey G a rázem byla jejich pozice ohrožena. Osobně si myslím, že do Finále vstupují jako outsideři bez silnější podpory, ani jejich výběr nenaznačuje, že bychom se mohli dočkat něčeho lepšího než v předchozích kolech.

Šance: 20 %

Saara Aalto

Saara má za sebou pozoruhodný příběh, dost možná je to největší klikařka v historii soutěže. Už do Domů porotců postoupila Saara jako divoká karta, kterou ji udělila Nicole. Sharon zariskovala když si Saaru vzala do Live shows, zvláště po trapasu na 6 Chairs vůbec nebylo jasné, jak si u diváků povede a taky že nevedla. Hned první dvě kola se nevyhnula Bottom 2, poté ji diváci podrželi aby se následně v Bottom 2 ocitla potřetí proti skupině 4 Of Diamonds, proti které opět před porotou obstála. Zdálo se, že to má teatrální Saara spočítané. V tom nastal zlom a Saara si postupně získávala publikum, z outsiderky se tak najednou stala černým koněm soutěže. Saara je tak první soutěžící v historii, která se v prvním týdnu ocitla v ohrožení a dotáhla to až do top 3. Do finálového boje však jde Saara s menší nevýhodou, což je její národnost, těžko říct jak moc zafunguje britský nacionalismus. Své o tom ví sesterská show Britain’s Got Talent, kdy každoročně fanoušci bouří nad zahraničními čísly, ovšem i tam se cizincům podařilo triumfovat. Osobně mi Saařin příliš afektovaný projev mnohdy nesedl, jindy zase byla skvělá, je nevyzpytatelná, stejně jako její šance na vítězství. Ty ovšem vidím vysoké, v posledním kole dokázala porazit i Matta, což o něčem svědčí. Pokud Saara nevyhraje, bude to velmi těsné. Stejně tak opačně.

Šance: 39 %

Matt Terry

Matt soutěží projížděl jako nůž máslem až tedy do semifinále, kde se také nevyhnul Bottom 2 a musela ho proti Emily zachránit porota. Nejdříve to vypadalo, že Matt zkopíruje cestu loňské vítězky Louisy Johnson, která také byla favoritkou start-cíl. Teorie o zlatém chlapci se nepotvrdila. Matt sice zazpíval vše, co mu předhodili, ovšem jako jediný neměl možnost nikdy show uzavírat. Osobně jsem Matta nikdy neshledával jako zajímavého zpěváka, ale spíš jako takový lepší průměr, scházela mi zajímavější barva hlasu a přebývalo nadužívání falzetů. Oproti Saaře má výhodu, že není cizinec a je kluk, pro které Britové hlasují většinou hlasují raději, pomoci mu může také iluze ohrožení z minulého kola, což dost možná zmobilizuje jeho fanoušky. Šance má tedy o něco větší.

Šance: 41 %

GRANDFINÁLE

Sobotní Finále

V prvním kole se každý finalista představí nejdříve sólo a poté v tradičním hvězdném duetu. Jakmile odezní poslední duet, Dermot divácké hlasování pozastaví. Soutěžící s nejmenším počtem hlasů soutěž opustí. Poté Dermot opět spustí hlasování pro top 2.

Společné vystoupení TOP 12

5 After Midnight

výběr: Beyoncé ft. JAY Z – Crazy In Love

Finále zahájili 5 After Midnight svým podáním jednoho z prvních velkých hitů Beyoncé. Trochu hochy podezírám, že se příliš spoléhali na hlasitý podkres s vokály a zpěv tak odstavili na vedlejší kolej. Show to byla působivá, skvělý staging a efektní kreace, jen teda ten zpěv flákali. Je jasné, že pokud se skupině podaří prorazit, tak budou jedni z těch interpretů, na jejichž koncerty lidi nebudou chodit, aby je slyšeli zpívat, ale půjdou spíš na show.

Matt Terry

výběr: Jess Glynne – Take Me Home

Matt kontroval 5AM baladou od Jess Glynne. Osobně mám píseň spojenou více s loňskou finalistkou Lauren Murray než s Jess. Matt si nevedl zle, úplně to nepřeháněl s falzety a ukázal více poloh. Místy mi ovšem přišel výrazově plochý a ve finále mi chyběla větší bojovnost, jako právě s písní předvedla Lauren, v tomto srovnání by Matt neuspěl. Pokud se oprostím od srovnání, byl to docela solidní výkon.

Saara Aalto

výběr: Tears For Fears – Everybody Wants To Rule The World

Saara zvolila úplně odlišný přístup než 5AM a Matt, vydala se spíše cestou dramatického vystoupení. Saaře se podařilo vytvořit potemnělou atmosféru a vystoupení postupně vygradovat. Úplně si nejsem jistý, nakolik tento výběr zafungoval v rámci finále, představoval jsem si od Saary podobný kalibr jako byl Chandelier, který by zafungoval na všechny, tohle nutně nemuselo každému sednout. I tak si myslím, že o top 2 se bát nemusí, celkově jsou dost možná s Mattem ještě vyrovnanější.

Hvězdní hosté – Louis Tomlinson & Steve Aoki

Jelikož si One Direction dali časově nespecifikovanou pauzu, členové skupiny se aktuálně věnují svým sólo projektům. Po Zaynovi a Niallovi se sólovým singlem Just Hold On přichází Louis Tomlinson. Do poslední chvíle ovšem nebylo jasné, zda Louis vystoupí, v týdnu totiž jeho matka podlehla leukémii, se kterou zápasila necelý rok. Louis slíbil, že vystoupí i tak, protože si to jeho matka přála.

5 After Midnight &  Clean Bandit & Louisa Johnson

Jakkoliv Louisu považuji za jeden z největších objevů soutěže, tak tento duet s 5AM měl více negativ než pozitiv. Bylo až moc poznat, že hit letošního léta Tears je Louise šitý přesně na míru a úprava tóniny na hlasové možnosti 5AM songu neprospěla. Šlo vidět, že by Louisa song nejradši odpálila, jak to má ve zvyku, ovšem ze shovívavosti k partnerům se držela při zemi a to ji taky moc nesedlo. Možná by bylo lepší, kdyby se to prohodilo a kluci radši vystupovali s Weekndem a Louisa zase samostatně.

Matt Terry & Nicole Scherzinger

Mattovým partnerem pro duet se nakonec stala jeho mentorka Nicole. Společně si vystřihli Purple Rain od Prince. Trvalo to několik týdnů, ale až při vystoupení s Nicole se dalo říct, že měl Matt na pódiu nějaký moment, hlavně díky jejich chemii. Na Nicole šlo vidět, že chce Mattovi pomoci k vítězství, nicméně z jejich duetu si od poloviny udělala one woman show, když Matta několikrát přezpívala, že ani nebyl slyšet.

Saara Aalto & Adam Lambert

Saara měla na duet štěstí. Se stříbrným finalistou American Idolu si střihla Bohemian Rhapsody od Queen. Byl to skvělý duet, ve kterém se skvěle doplňovali a zazářili oba stejně. Písni akorát ublížilo přílišné zkrácení.

Hvězdný host – The Weeknd

Honey G

Freakshow nekončí, Honey G jako jediná (!) z vypadlíků dostala svůj vlastní slot ve finále. Ještě větší výsměch je, že Honey G vyjde 23. prosince první singl.

Kdo skončil třetí?

O třetím místě rozhodlo více než 2 miliony hlasů.

Top 2

Saara a Matt

Na třetím místě skončili 5 After Midnight!

Poslední rozhodnutí

Nedělení vyhlašování přinese spoustu hvězdných hostů, mezi kterými nebudou chybět Little Mix, které jsme mohli vidět již během Live shows. Vystoupí hned dvakrát, nejdříve zazpívají svůj nový singl Touch a poté další novinku s názvem Oops, ve které jim vypomohl americký zpěvák Charlie Puth. Dále vystoupí Kylie Minogue, která letos vydává vánoční desku, a britská legendární skupina Madness, a další.

Kromě společného vystoupení celé top 12 se naposled představí poslední dva finalisté ve svém nejelpším vystoupení řady a hlavně ve vítězném singlu. Proslýchá se, že by se letos po dlouhé době nemuselo jednat o cover, jako ve většině předešlých řad. Dobrý vítězný sinlg by mohl zvýšit šance na zlatou příčku v boji o prestižní vánoční number 1 v britské hitparádě. Bookmakeři ovšem vítězi X Factoru velkou šanci nedávají, vánoční number 1 se bude vyhlašovat až v pátek 23. prosince, vítěz by tak musel udržet vysoké prodeje singlu dvě kola hitparády. Letos také poprvé nevyjde singl fyzicky na CD.

Saara Aalto – Best Of

výběr: Björk – It’s Oh So Quiet

Matt Terry – Best Of

výběr: Sam Smith – Writing’s On The Wall

Speciální vystoupení – X Factor joke acts

Jakoby nestačila včerejší freakshow Honey G. Toto vystoupení podtrhlo letošní záměry produkce, které měli vnést do soutěže více zábavy. Produkce tedy sesbírala všechny exoty, kteří se letos objevili a vyšlo z toho tohle…

Matt Terry – poslední šance

výběr: Randy Crawford – One Day I’ll Fly Away

Oproti předchozím ročníkům přišla změna a vítězný singl zazní až po vyhlášení vítěze. Nově má top 2 poslední možnost dostat diváky na svou stranu novým výběrem. Matt si jako poslední šanci zvolil píseň známou především z filmového muzikálu Moulin Rouge. Britský televizní divák ji už nějaký ten pátek slýchává ve vánoční reklamě na obchodní řetězec John Lewis, kde září boxer Buster (reklamu si můžete pustit zde). Od Matta to byl v tomto ohledu chytrý krok. Jeho výkon v této písni se určitě řadí k jeho lepším výkonům v soutěži, i když první polovina byla plošší. Zlom přišel až v posledním refrénu, kdy výkon dostal ten pravý náboj, čemuž pomohla i efektní pyrotechnika.

Saara Aalto – poslední šance

výběr: Whitney Houston – I Didn’t Know My Own Strength

Saara si pro sebe nemohla vybrat lépe. Naštěstí se nejednalo o otřepané I Have Nothing. Tato skladba od Whitney skvěle koresponduje se Saařiným příběhem. Navíc píseň zazpívala s naprostým přehledem a bez zbytečného afektu, opravdu zabojovala. Jen v těchto dvou večerech ukázala svoji všestrannost a svého soupeře překonala. I když jsem osobně nikdy nebyl její fanoušek, tak proti Mattovi by si vyhrát zasloužila.

Vyhlášení vítěze

Více než 6 milionů hlasů rozhodlo o letošním vítězi.

Vítězem se stává…… MATT TERRY! 

Vítězný singl: Matt Terry – When Christmas Comes Around

Premiéru si vítězný singl odbyl až po vyhlášení výsledků. Vítězný singl je originální píseň (teprve druhý za 13 sezón), kterou napsal úspěšný britský zpěvák Ed Sheeran. Jedná se o příjemnou vánoční baladu, ve které jde Edův rukopis poznat. Po premiéře singlu je nyní Matt žhavým adeptem na prestižní Christmas number one v britské hitparádě.

Singl je v dostání na iTunes a k poslechu na streamovacích službách Spotify, Apple Music, atd. Veškeré výtěžky z prodeje singlu poputují rovným dílem na dva charitativní projekty Together For Short Lives a Shooting Star Chase.

Jste spokojeni s letošním vítězem? Jak se vám líbí debutový singl? Podělte se o své názory v diskuzi. Během týdne si ještě připomeneme Mattovu cestu soutěží a zároveň se ohlédneme za letošní řadou.

 

VojtaP

Milovník hudby a dobrého jídla, lehký závislák na seriálech a na reality show. Z reality show mě hodně baví například X Factor, Got Talent, Survivor a další...

X Factor UK

Diskuze k článku

Počet komentářů: 250
1
Monika
Reagovat

ja si myslim, ze to vyhraje Saara, druhej matt a treti 5AM. Rikala jsem si, ze by 5AM mohli porazit i Matta, ale to by museli mit lepsi song – neco jako Stay another day nebo to co zpivali v sing off, zadnej rap, ale melodickou pisnicku. Jejich vyber moc nenasvedcuje na lepsi nez treti misto.

2
Honza
Reagovat

Já fakt doufám, že vyhraje Saara. Její národnost je sice nevýhoda, ale zas může zafunovat ta její obdivuhodná cesta soutěží – navíc do vystoupení dává vždy o 100 % víc než ostatní a mě osobně se téměř každé její vystoupení minimálně líbilo, pár z nich vyloženě wow.
Alespoň by tak byl důstojný vítěz po tak šíleně nepovedené řadě… ;)

3
Honza
Reagovat

Plus kopanec pro produkci a tady na panáčkovi, všichni Saaru odepisovali, predikovali vítězství Matta a heleďme se, jak jste se všichni sekli, haha. :D
Navíc Matt je furt stejnej a bude… jedině že by se fanynky tak pos.ali z minula a prostě by o pár procent vyhrál no. Snad ne :)

4
Monika
Reagovat

Celkove mi je tak nejak fuk kdo vyhraje. Stejne je to vsechno hvezdna pechota, ktera by se v jinem rocniku nedostala ani do live show. Nejslabsi finale v historii. Podprumerna rnb kapela, takovych jsou desitky v okresnim preboru. Zpevak s uknikanym a neprijemnym hlasem a zpevacka s tuctovou barvou a afektovanym projevem.

5
Tomáš
Reagovat

Tak já se pořád nedokážu rozhodnout jestli vyhraje Matt nebo Saara, já to vážně vůbec netuším a je to tentokrát pořádný oříšek tohle tipovat. Tak nějak bych si asi o trošku víc přál aby to byla Saara protože by to asi bylo zajímavější ale taky je mi to v podstatě asi jedno jak to dopadne. Plusem finále shledávám to, že konečně zase po dlouhé době uvidím živě Sam.

6
Ludvik
Reagovat

#SaaraToWin Jsem zvědavý, tento rok je těžké odhadnout vítěze, bude to zajímavý víkend :D

7
Tomáš
Reagovat

@Ludvik: To teda bude.

8
Johny
Reagovat

Držím palce Saare. Dúfam, že dnes to tam odpáli.

9
Michal V.
Reagovat

trochu jsem v tydnu mrknul na mirror co se tak nejak pise o saare…no a jediny co bulvar vytah byla sexualni orientace…tak ted jen nevim jestli to saare spis pomuze nebo nepomuze

10
VojtaP
Reagovat

jakoby nestačilo, že se tam objeví Honey G a KFC trapáci, ještě musí vytáhnout toho trapáka Martina Becka.

11
Michal V.
Reagovat

no 5am predvidatelne…spousta show, ale zpev zustal nekde v satne :-), resp. radsi nebyli moc slyset

12
Tomáš
Reagovat

@Michal V.: Ona je na holky?

5AM opět totálně nezajímavé a nezáživné vystoupení. Můžou si tam skákat a kroutit se jak chtějí, ale stejně sem během jejich vystoupení myslel na něco úplně jiného než na ně. Porota už asi bude ve finále jen chválit. Ti jdou dnes domů a tím sem si skoro jistý. Jedině snad že by fanoušci Matta nějak zaspali dobu.

13
VojtaP
Reagovat

5AM měli až moc hlasitý podmaz, šli si to tam v podstatě jen odtančit.

14
Michal V.
Reagovat

@Tomáš: technicky bisexualni…delsi dobu mela vztah se zpevakem do doby nez pred par lety se dala dohromady s fanynkou, ktera ji myslim letos pozadala o ruku.

+ se tam resilo, ze itv umyslne jeji existenci zatajuje a jestli neni homofobni atd. proste bulvar.

15
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: dokonce je zasnoubená :)

16
Monika
Reagovat

5AM klasika, uz si to ani nepamatuju, matt zacal a nudi me uz po chvili, desne plochej zpev, nezazivne vystoupeni, nulova dynamika. To je finale :-((

17
Michal V.
Reagovat

matt se mi libil vic nez minuly tyden, rozhodne do top2 misto 5am pro me…

18
Luke2
Reagovat

Kristovy rány, zlatá Lauren minulý rok :((

19
VojtaP
Reagovat

Na Lauren se Matt vůbec nechytá, kupodivu souhlasím s Monikou, nějak mě nevzalo…

20
Monika
Reagovat

Ja nevedela, ze je Saara lesba. tak to je super, tri buzno vystoupeni ve finale :-))

21
Monika
Reagovat

Myslim, ze to ma Saara v kapse, uz jen to, ze jde posledni, jedina po reklame. jede se na jeji vitezstvi.

22
Tomáš
Reagovat

Matt je stejnej uspávač hadů jako 5AM, v tom si můžou podat ruce. Takže by to měla fakt vyhrát Saara, rozhodně z nich tak jako tak bude dnes nejživější. O její orientaci sem teda vůbec nevěděl a ani mi to vůbec nevadí, možná spíš naopak. U holek je bisexualita fajn.:)

23
Monika
Reagovat

Saara ma debilni song, nudi me stejne jako ty dve cisla pred ni, uspavacka hadu, cekala jsem, ze se to nejak rozjede qa aono nic..no a nemela by ukazovat ty svoje spekate ruce, radsi saty co schovaji siroka ramena…ufff tak prvni kolo mame za sebou a ja vazne nevim kdo je lepsi, vse to mam v jedne lajne, nezazivna nuda

24
Michal V.
Reagovat

trochu doufam, ze dalsi vec od saary bude neco uptempo, protoze zatim je to lehka uspavacka

25
Tomáš
Reagovat

Troufnu si tvrdit, že Saara má velké šance na vítězství tak snad to vyjde. Dnes rozhodně nevypadne a jestli ani zítra, to se uvidí.

26
VojtaP
Reagovat

Ani Saara nic moc, ale tak nějak pořád o chlup lepší než Matt. Čekal jsem od ní víc. Celebrity duety budou snad záživnější než první kolo.

27
Honza
Reagovat

Saara jasně nejlepší.

28
yeey
Reagovat

@VojtaP: bisexualni festival vskutku… Saara, nejspis Matt :-) jinak vsichni tri jeli pod svuj standard (otazka, jestli 5 AM nejaky maji) ….

29
Michal V.
Reagovat

trochu se omlouvam, ale ted jsem nedaval pozor…co tam bylo ted za nesoutezni vystoupeni, pokud teda bylo nesoutezni?

30
Monika
Reagovat

Me stejne nejvic zajimaji vysledky hlasovani v jednotlivych kolech, doufam, ze to zverejni zitra po vyhlaseni viteze..jinak Saara ma imho jasne vitezstvi, spis si zacinam myslet, ze Matt mozna bude az treti…ale jeste prijde duet, tak uvidime

31
VojtaP
Reagovat

@Michal V.: Louis Tomlinson z 1D s novým singlem. Simon mu v podstatě kodoloval, jeho matka v týdnu podlehla leukémii a Louis přesto souhlasil, že vystoupí.

32
libena
Reagovat

@Michal V.: zpíval louis tomlinson z one direction, svůj nový singl. Btw.ve středu mu zemřela máma.

33
Michal V.
Reagovat

@VojtaP: diky… jsem trochu daval vic pozor na karnevalovou sambu co mi tu pousteli v telce na ct1 :-)

ja na 5AM absolutne obdivuju jejich tanecni schopnosti a stage presence… jejich koncerty by mohli byt vyborna zabava, ale naprosto nutne potrebujou pribrat nejakou vokalistku do skupiny, protoze jako pevecky cislo v x-factoru fakt e-e.

34
Monika
Reagovat

Ouvejz, takhle mi zmrsit Purple rain, co to bylo zas. Matt je uplne bez stavy, energie zadna a jeste zpival jako by mu nekdo slapnul na nohu, neprijemne tony. No a Nicol si jede svoji show, tohle neni duet, ale kdo s koho. Nicol ted hvezdou jsem tu ja :-)))

35
libena
Reagovat

Teda matt a nicole zavaleli!

36
Michal V.
Reagovat

nicole je uzasna…nicmene od matta to byla hloupost dat si duet s ni :-) nebyl vubec slyset chudak ;-D

37
VojtaP
Reagovat

Na vystoupení 5AM byli nejlepší hosté. Nemůže to třeba Louisa vyhrát znovu?? :D

Matt měl konečně díky Nicole nějaký moment, i když ho pěvecky doslova zválcovala, tak z toho vytřískali maximum.

38
Monika
Reagovat

Saara s Adamem nejlepsi duet jednoznace. Adam ji hodne pomohl, to byl vybornej napad dat ho k ni. Tohle je pro me prvni duet, zadne kdo s koho jako u Nicol. Takhle se to Nicol dela, ucelem neni prezpivat sveho kone :-))

39
Honza
Reagovat

Doufam ,ze to vyhraje kamos ktery se mnou driv pracoval. Byl to jeho sen a rekl bych ,ze ma nakroceno slusne.
Proste vote Matt

40
Michal V.
Reagovat

saara s adamem naprosta pecka…. uz tusim co si zitra pustim aspon 10x…

41
VojtaP
Reagovat

Tohle byl duet, za mě vystoupení večera.

42
VojtaP
Reagovat

OMG, jen tohle ne… WHY???

43
Michal V.
Reagovat

boze…honey g…za co?!…

44
Tomáš
Reagovat

Matt měl rozhodně lepší duet než 5AM. Za prvné měl lepší písničku a za druhé měl lepší pěveckou partnerku protože Nicole je vážně hodně dobrá zpěvačka. Akorát mi přišlo že od té chvíle co nastoupila tak už hrál Matt jen druhé housle. Ale duet Saary a Adama byl samozřejmě nejlepší, to byl opravdu královský duet. Tak sem to kouzlo Saary taky nakonec pochopil a přišel sem jí na chuť, mám ji rád. Teď bych jí vážně přál to vítězství, byla by to důstojná tečka za letošním říkejme tomu kontroverzním ročníkem.

45
VojtaP
Reagovat

velký plivanec do tváře zbytku top 12, kteří měli ve Finále jen jeden štěk. Buuuuuuuuuu

46
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: Přesně tak, proč nemohla vystoupit samostatně Sam?

47
Monika
Reagovat

Tohle nechapu, proc Honey G dostala solo vystoupeni. Takova nespravedlivost s ostatnimi vypadliky. Tohle bylo total hloupe. Chapu, ze ona nema sanci se prosadit, tak ji dali poslednich pet minut slavy, ale stejne…..Chudak ostatni.

48
yeey
Reagovat

NJn… duety vyhral Matt nebo spis Nicole :-DD

49
Tomáš
Reagovat

Ale já teda vystoupení Honey G v podstatě vůbec nesledoval protože mě ta ženská totálně nudí a vůbec mě nezajímá takže je mi to vlastně v podstatě i jedno.

50
Michal V.
Reagovat

@VojtaP: ono je to jeste horsi…si vesele udelala reklamu na single…

51
Tomáš
Reagovat

Rozuuměl sem dermotovi dobře že přišly dva miliony hlasů?

52
Monika
Reagovat

Treti bude imho 5AM, i kdyz i Matt by tam mohl spadnout. No ale spis to bude kapela mela nejhnusnejsi songy, mela si vzit neco popularnejsiho, libivejsiho, ne takovou hruzu.

53
Tomáš
Reagovat

@Monika: Souhlasím.

54
VojtaP
Reagovat

@Michal V.: předem lituju toho, kdo za tu tragédku pustí šestku. To jsou peníze vyhozené oknem…

55
Tomáš
Reagovat

Matt se možná pro dnešek zachránil tím Princem.

56
Tomáš
Reagovat

@Honza: Ty se znáš s Mattem osobně? Já bych ale už teď řekl že to se Saarou bude mít těžké.

57
yeey
Reagovat

teda jestli lajky na fb nelzou, 5 AM to projeli na cely care, obrovsky rozestup u obou vystoupeni… nejvic lajku ma zatim Matt a Nicole…

58
Michal V.
Reagovat

@VojtaP: lidi utracej i za horsi veci… my sice jeji popularitu nechapeme, ale treba v uk fakt frci?! co ja vim…

59
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: zapomněl si dodat slovo „jenom“. Vypadá to, že i Britové mají konečný výsledek na háku…

60
VojtaP
Reagovat

@Michal V.: třeba nakonec bude mít ona christmas number one :D

61
Michal V.
Reagovat

tak postup do top2 nakonec v celku podle ocekavani

62
VojtaP
Reagovat

tak překvápko se nekoná… aspoň Finále bude na živo :)

63
Monika
Reagovat

jo, bez překvápka…..5Am si to projeli, měli si vzit vetsi hvezdu do duetu nez Louisu a hlavne vybrat melodickej song nemohli konkurovat vyberem Mattovi ani Saare

64
Ludvik
Reagovat

Matt byl dneska slabý Saara to má! Doufám! Ona musí výhrát!!! :D Bože to je tak dobré finále! Lepší než když víte kdo vyhraje!! :D

65
Honza
Reagovat

Nepřijde vám dnes Matt 100% fake? :D Zdá se mi falešnej jak blázen, asi desetkrát za večer jakože chce brečet, vůbec mu to nešlo. :D

66
Tomáš
Reagovat

@Monika: To byla ta Louisa co vyhrála loni? Já ji vůbec nepoznal a nevěděl sem kdo to byl ale za to můžou 5AM že mě pořád tak nudili až u jejich vystoupení usínám. :D Ale třetí místo mají zasloužené, na víc už ti hošani vážně neměli.

67
Monika
Reagovat

@Tomáš: jo ta, lonska vitezka

68
Tomáš
Reagovat

@Honza: Taky mi to přišlo že se snaží brečet a nejde to. :D

Jinak si ale pořád tak nějak myslím že Saara to vítězství ještě nemá úplně jisté. To že ji Dermot jmenoval jako první neznamená že zítra vyhraje. Klidně to ještě pořád může vyhrát Matt. Zítra to bude opravdu hodně zajímavé vyhlašování.

69
yeey
Reagovat

@Ludvik: dobre finale? nebudme smesni :-DDD

70
Tomáš
Reagovat

Ani sem teď to vyřazování málem neviděl, těsně předtím mi tam skočila nějaká zatracená reklama z Filmonu a já musel čekat až ji budu moct přeskočit. Tohle jestli se mi stane zítra během vyhlášení vítěze tak rozsekám počítač a zažaluju Filmon za to že mi zkazí nejnapínavější okamžik celé show.

71
Ludvik
Reagovat

@yeey: Dobré ve smyslu nepředvídatelné… :-/ Keep Calm and Enjoy to co ti letošní X Factor nabídl, příští rok to může být ještě horší :)

72
yeey
Reagovat

@Ludvik: haha nak me doted nenapadlo, ze pristi rocnik muze byt jeste horsi, ale diky za ty nocni mury ;-))) :-D s tou nepredvidatelnosti mas pravdu, sice to vypada jasne na Saaru, ale Matt je tak typicky vitez britskeho X Factoru, ze si fakt nejsem jisty…

73
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: Tome, Sam právě zpívala v Xtra :)

74
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: A já to neviděl. :( Tak snad to bude na youtube, hoď sem kdyžtak pak odkaz.

Já nevím ale na FB je to pořád tak 50 na 50, možná dokonce mírně ve prospěch Matta. Matt tam má hodně fanoušků. Saara rozhodně nemá nic jisté a pořád se tak nějak obávám že to bohužel nakonec nevyhraje. Vážně nevím no, v téhle dvojici je konečný výsledek fakt nepředstavitelný.

75
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: byl to jen krátký vánoční úryvek na úvod rozhovoru s Mattem a Saarou, třeba to bude na YT.

76
yeey
Reagovat

@Tomáš: uvidime zitra, kazdopadne Saara zpiva It’s Oh So Quiet a Matt Writting’s on the Wall, to mluvi pro Matta…. a pak vitezny singl, tam jeste uvidime, co to bude… kazdopadne asi musim rict, ze pres bidu tohohle rocniku jsou Saara a Matt „celkem“ dustojna TOP 2… (Saaru nemusim mit uplne rad, ale ona proste umi)

77
yeey
Reagovat

jeste prelouskavam ty dnesni vystoupeni a OMG – Nicole a Matt to podle me zabili snad tak jak Rita a Louisa nebo Nicole a Sam (….and I’m telling you……..:-DD) …. :-) Nicole proste sakra umi….. naproti tomu Saara a Adam, spis zklamani, cekal sem to cely naky vetsi… ale je jasny, ze kdyz zpivaji se svym mentorem, ma to hned jiny grady, protoze tam ten zpevak neni (jen) za honorar, ale chce, aby ten, s kym zpiva, vyhral… zitra to bude hooooodne napinavy :-))

78
Tomáš
Reagovat

@yeey: Já teda budu doufat že vyhraje Saara, Matt na ni nemá vůbec v ničem. Jenže já nosím smůlu takže…a vím že nemusí vyhrát ten kdo je lepší ale vyhraje prostě jen ten kdo dostane víc hlasů a to teď nikdo neodhadne.

79
Katarína
Reagovat

Čauky,som v práci a keďže tu nemáme tv ,sledovala som na pc, trochu som ale mimo….už je finále?Trochu ma nave´dte plz…..

80
Monika
Reagovat

Ja myslim, ze je to nejak fuk kdo vyhraje, oba jsou slabi. Matt je tak strasne prumernej, ze to sotva muze bejt horsi. Ten kluk nema vubec hlas, silu v hlase, vychazi z nej teply vzduch, je strasne nudnej. Jak by chtel odzpivat koncert hodinovej, aby zaujal divaky? Sedesat minut preslapoval na miste u mikrofonu….a k tomu jeden song jako druhej…V tom duetu jasne bylo videt, jak vubec nestiha Nicol. Kdyz si vezmu, jak to odzpivala Hola se svym silnym hlasem…Matt tema falzetama uplne zabil song, jen kvileni na vic nemel…No a saara hlas taky zadnej extra, barva univerzalni, ta nejbeznejsi mozna, silu v hlase take nema, i v tom duetu mi chybela vetsi sila, moc upiskane, hlasove slabe, byt z dnesni bidy cislo vecera…jen svedci o te bide letosni rady….

81
dolores
Reagovat

Tak som si to pozrela a prekvapilo ma, že Matt mal prvý song celkom vydarený. Povedala by som, že jeden z jeho naj v tejto súťaži. Na to aký je plochý, tentokrát mal slušný výraz, pekne stíšil, kde to vyžadovalo a neexhiboval az tak, ako on zvykne. Saara síce z toho songu vyždimala, čo sa dalo, ale čo už na tej pesničke sa dalo predviesť….. nechápem, prečo si zvolila do finále taký skôr náladový song. Alebo jej bol vybratý? Ak by mala čokoľvek efeknejsie, zvalcovala by Matta na padrť. Takto však sa ich šance dosť vyrovnali A nepomohli tomu ani duety, lebo grandiózne pôsobili obidva, hoci medzí Mattom a Nicole nebola žiadna chémia a okrem úvodnej časti Matta ani nebolo počuť, čo dávam za vinu aj zvukarom. Adam so Saarou mali partnerský duet, bolo evidentné, že si to vzájomne užívajú. Od Saary som ale čakala viac, za klavírom bolo malé zaváhanie, ale inak pre mňa je ona víťazka od 5.kola, keď sa v súťaži zachraňovala piesňou od Jessie J., To je pre mňa jej topka v tejto súťaži. Za to by sa nemusela hanbiť ani svetová interpretka. A minule Sia , podobne, totálne prežité a precitené vystúpenie. Žiaľ mala aj slabšie chvíle, napr.Bad romance alebo keď bola za tú japonku. No odrazila sa od dna a bojovala ako lev. A práve vďaka nej mala tato súťaž svoju úroveň.

5AM síce predviedli veľkolepú šou, ale spev … detská besiedka. Takže najvyšší čas, že udelali pa pa :-D
Ani Matt ani Saara nemajú isté víťazstvo, takže to bude napinak. Ale cítim, ze Saara bude druhá, tak ako vo finskom Voice.:-)
Ozaj, o jej orientácii sa hovorilo až teraz? Ja som si ju vtedy v 5. kole preklepla a na wiki je to uvedené v jej životopise , že dlhšie žije s fanynkou, ale nepovažovala som tu informáciu za podstatnú. Len som si povedala, že konečne aj nejaká lesba, lebo gejov je v každej súťaži požehnane :-)

82
Tomáš
Reagovat

Ale britům vyšla jejich vysněná dvojice, opravdu Matt a Saara jak si už delší dobu většina diváků v UK přála. Žádná Emily jak tipovali diskutéři zde. Vyplatí se číst britské diskuse. Teď už se jen uvidí jak tuhle dvojici rozsoudí a tam už to jasné vůbec není. Průměrní jsou no ale co už…Saara si to vítězství aspoň trochu zaslouží ale Matt pokud vyhraje tak dostane ten titul a peníze asi jenom za svůj kukuč.

83
Monika
Reagovat

Nechapu Saary best do GF. Bjork imho nepatril k jejim nej vykonum, spise naopak. Strasne divadlo, az prilis prekombinovane, i Kristina u nas byla lepsi v Hlase. Myslim, ze mela hned nekolik lepsich vystoupeni v soutezi. Matt si vybral dobre, i ja povazuji jeho song za to nejlepsi co predvedl v soutezi. na zaklade tech dvou songu ma lepsi pzoici Matt, Saare by mohli uskodit medailonky..cesta do Finska, finske vlajky ve studiu…Kazdopadne i tak si myslim, ze to bude spis ona, kdo zvitezi.

84
Tomáš
Reagovat

@dolores: Já dlouho cítil že vyhraje Matt, pak zase Saara a teď možná zase už spíš Matt takže já vlastně vůbec ani nevím co cítím. :D Ale vzhledem k tomu že ten co vyhraje tak vyhraje asi jen o pár hlasů – rozhodne to náhoda a nebo osud.

85
dolores
Reagovat

@yeey: takže Bjork? To som celkom rada, vyšlo jej to vtedy. Aj si to občas púšťam. Ona vie byť zábavná keď treba ,a ak si pieseň vyžaduje tak vážna, to je názor mentorov a ja sa pridávam. Rozhodujúca bude aj tá druhá pieseň. A ano, je to dôstojná Top2,nic lepsie tam nebolo, hoci farbou hlasu pre mňa zvíťazila Sam. Technický však zaostávala, ale je ešte mladučká, má čas.

86
Tomáš
Reagovat

Mě se ta Bjork pro Saaru moc nepozdává, pokud sou výsledky těsné tak jí to může stát vítězství ještě když Matt má lepší song. Už dlouho nebylo tak těžké odhadnout kdo vyhraje jako tentokrát.

87
yeey
Reagovat

@dolores: tak mezi Mattem a Nicole byla chemie uz jen proto, ze se znaji mnohem dele nez Adam a Saara, ale kazdopadne Nicole ma tendenci prezpivavat, to je pravda :-))

Saara si rozhodne zaslouzi uznani, urcite se tam nakonec strasne nasla a uz mi vubec neni tak protivna jako na zacatku, to sem ji nemohl ani citit… ty mozna nekoukas na XF UK pravidelne, ale takovyhle pribeh s 3x Bottom 2 nema obdoby… obvykle ve finale vyhrava zkratka ten, kdo do te doby nespadl do posledni dvojky….

Jinak Saara zrejme neni lesba, ale je bisexualni, protoze opustila pritele kvuli soucasne pritelkyni…:-) spis ten Matt je hustej, ze dokazal vsechno tak dlouho tajit :-D podle me da coming out tak tyden po skonceni, treba aby si udrzel fanynky… :-) v tom ma Saara vetsi odvahu, priznala to hrde uz v prubehu souteze, i kdyz si nemyslim (a doufam), ze sexualni orientace me nejaky extra vliv… vsak ani u nas v ČR nikdy nemela (na Slovensku DOUFAM taky ne), tak co teprv v Britanii…

kazdopadne good luck zitra a at ten lepsi vyhraje… ja sem pro Matta, ale Saara si to pres vsechny vyhrady, co k ni mam, zaslouzi :-)

88
Monika
Reagovat

Tak pro me je Sam o parnik před vsemi v letošní rade. Barva hlasu je to nejdulezitejsi, není nic horsiho nez slyset v radiu interpreta a neumet ho zaradit. Sam ma uzasnou barvu hlasu, je to i nadherna slečna, ma v sobe tajemno, osobnost, jasna hvezda:-)) Saara se muze jit klouzat i kdyby byla sebedokonalejsi zpevacka, ten jeji hlas je tak obycejnej a nerozpoznatelnej, ze je to hruza. takových zpevacek s univerzalnim hlasem je hafo, a jeste mnohem lepších. Třeba to je rozdil Run od Lewis a od Saary, nebe a dudy, ta barva hlasu Saare desne chybi. takze v GF Sam urco mela byt jako nejzajimavejsi soutěžící.

89
yeey
Reagovat

@Monika: Vladova oblibenkyne Kristina v Hlase byla skvela v tom, ze tuhle skvelou, lec teatralni pisnicku, dokazala podat s velkym vkusem a gracii… nic takovyho ovsem od Saary cekat nemuzeme, chtel sem, aby dala jedno ze svych vyklidnenejsich vystoupeni, kde skutecne excelovala…

Jinak porad verim (asi sem naivni, uznavam….), ze finske vlajky nemuzou v post-Brexit Britanii odradit lidi od hlasovani pro cizinice v X Factoru, ale tenhle rok sem zjistil, ze bohuzel ziju v jinem svete, nez prevazujici vetsina lidi, takze good luck Saara v tomhle, i kdyz sem za Matta :-)

90
dolores
Reagovat

@Tomáš: Emily sa páčila myslím len 4 diskutérom, vrátane rekapistu. Niektorí chválili Saaru, ale keďže to napísali raz, stratilo sa to v opakujúcich sa príspevkoch iných diskutérov. Ono len tak pôsobí navonok, že sa tu na panackovi fandí niekomu vyvolenemu, ale nie je to tak, to len skrátka nie každý má čas prezentovať tu svoj vkus.

91
yeey
Reagovat

haha jeste tak mimochodem…mame 13. radu XF UK a po devaty vyhrava damska mentorka :-)

92
Tomáš
Reagovat

@Monika: Tak pro mě je Sam dokonce o dva parníky před všema ostatníma z letošní řady. O ty dva parníky dál jsou James Wilson, Niall, Christopher a já nevím kdo se ještě do Live Shows ani nedostal, pak až zbytek finalistů. I když třeba takový Ryan nebo Emily jsou mi taky sympatičtí a přál bych jim aby se uchytili.

Vážně sem zvědavý jak to dnes dopadne, mě se normálně v noci zdálo že vyhrál Matt…a když sem se probudil tak už sem myslel že je to pravda. A mám takovou nějakou intuici že on to vyhraje, nevím proč. Každopádně Saara má zajímavější cestu soutěží, proto bych to víc přál jí a jestli nevyhraje tak mě to trochu zklame. Tohle bude jedno z nejdramatičtějších vyhlašování vítěze jaké kdy bylo, fakt vidím jejich šance 50 na 50. Fanoušků mají oba přibližně stejně a všechny diskuse to jenom potvrzují.

93
J
Reagovat

Tak vitazstvo prajem Saare. Za vcerajsok u mna absolutna topka je duet Saara a Adam. Krasne sa doplnali a co je dolezite Adam sa nesnazil zatienit Saaru ako to urobila Nicole a Louisa. Ale hlavne je to song. BOHEMIAN RHAPSODY je proste evergreen a ja holt rada rock. Co sa tyka tej Bjork dnes. Bude zalezat ci to Saara bude spievat alebo pojde o divadlo. Ak Matt bude nudny a Saara to poda ako spevacka a nie herecka a plus nesmieme zabudnut na winning song. Nieco mi hovori, ze to viac sadne Saare alebo ze jej podanie vitaznej piesne bude zaujimavejsie. Aj to rozhodne. Ludia mozno v Britanii hlasuju radsej za Britov a najma chlapcov. Ale podla komentarov su uz dost unaveni z vitazov – muzov, ktori sa nedokazali presadit, takze tento fakt moze hrat pre Saaru proti Mattovi. Podla bookmakerov favorit na vitazov je Matt tesne pred Saarou.
Simon a SYCO podla mna ponuknu nahravaciu zmluvu vsetkym 3: Saare, Mattovi aj 5 After Midnight. Ale to sa este uvidi. V kazdom pripade som sa rozhodla, ze ak to budem o rok sledovat, tak len za predpokladu, ze sa nieco zmeni u mentorov. Zatial su isti len Louis a aj Simon. Damy by sa uz nemuseli vratit. Obe divne vybrali zostavu do live shows. Nic na tom nemeni ani to, ze jedna z nich dvoch bude vitazna mentorka. Ak by som mala navrhnut ja tak Danii a Cheryl. Bohuzial Cheryl to nebude kvoli dietatu. Ale velmi sa mi pacilo ako Cheryl minuly rok mentorovala skupiny. Uplne ine kafe nez Louis. A Danii by mohla mat dievcata. Louisovi by som dala OVERS a Simonovi chlapcov. V kazdom pripade az od live shows. Uz by som nechcela zazit rovnaky sok ako tento rok, ked vela dobrych spevakov vypadlo v JH.

94
dolores
Reagovat

@yeey: áno, máš pravdu, že nesledujem tieto zahraničné talentovky, toto je výnimka, asi z absencie speváckych súťaží v našich končinách. Bola tu Tvoja tvár…..je to síce zábavné, ale pre mňa dosť garbage a ČSMT okrem toho, že má veľmi málo spevu, ešte aj zbytočne veľa vaty okolo toho.
Či už je Saara lesba alebo bisexuálka, to je mi jedno, faktom je, že od čias Langerovej (aj tá asi v tom čase si o svojej orientácii ešte nebola istá) som sa nestretla s inak orientovanou súťažiacou – dievčaťom. Vždy len chalani ……ty si možno registroval, keďže tieto zahraničné súťaže sleduješ. U nás si vážne nepamätám.
U Matta ma to až tak neprekvapuje, vzhľadom na jeho výbery ženských interpretiek, s ktorými sa zrejme identifikoval. Vysoko položený hlas u muža túto orientáciu nedokazuje, hoci určitá skupina divákov si to automaticky spojí. :-)) Matt, ak by si vyberal piesne mužov, spievajúcich tenorov, alebo je kopa rockových balád, kde sa spieva aj falzetom, čo mohol využiť, ale on sa s tým zrejme nestotožnil a vyberal si dámy, väčšinou popové divy, skôr s rnb zameraním. V GB myslím s tým diváci nebudú mať žiadny problém, aj keď po brexite si už nikto nemôže byť ničím istý :-)) U nás by asi tiež nebol problém (veď jednu kontajnerovú RS už vyhral Erik Hilar Lakatoš, o ktorom dodnes neviem, či je to muž alebo žena :D). Pribúda tu tolerantých ľudí, ale priamo úmerne bohužiaľ pribúda aj radikálov, náckov…..a pod.

95
Tomáš
Reagovat

@dolores: U mě je taky tahle řada UK X Factoru spíš výjimka, jinak zahraniční pěvecké show příliš nesleduju. Zvláštní je že se to všechno tak sešlo že sme si vybrali pravděpodobně zrovna tu nejhorší sérii UK X Factoru jaká kdy byla. :D

96
dolores
Reagovat

Kike Mihaľovej som intenzívne fandila a jej It’s Oh So Quiet bolo jedno úžasné vystúpenie, hlavne po speváckej stránke to bola doslova chuťovka. Ale Saara to dala tiež skvele. Som o tom presvedčená. Bolo tam síce oveľa viac teátra, viac pohybu, iná choreografia, ale táto pesnička má takýto charakter, že si to teátro pýta, na rozdiel od iných, kde sa to nehodilo a ktoré Saara preháňala. Vlastne z tých jej estrádnych čísel Bjork a ešte Diamonds are Forever boli najlepšie. Neviem ako to pojme druhýkrát, ale bola by som rada, kebyže to dala inak ako minule. Verím, že silno zaboduje, hoci možno celkovo nevyhrá.

97
dolores
Reagovat

@Tomáš: tým že som nesledovala predošlé XF UK, nemôžem provnávať, ale mne sa zdá, že táto súťaž, až na Honey G, bola na dosť dobrej úrovni. Minulá víťazka mi napr. nič nehovorí, a čo si pamätám, páčil sa mi akurát James Arthur.
Z tých nepostupújúcich talentov, ktorých oplakávate, mňa napr. nezaujal Niall, príliš dievčenský, takmer až detský hlas, ale taký James W, ten bol super, mal nádhernú zastretú farbu a ako chlap fešáčisko, doslova chrumkavý, tomu by som vedela zafandiť, len jeho položila očividná tréma, zrejme sa Sharon bála posunúť ho do finále, aby sa nezložil, ale typovo by zapadol a možno by sa vyvíjal. Z dievčat sa mi ešte páčila Kayleigh, ale chápem nepostup, bol tam neatraktívny vizuál.

98
Ludvik
Reagovat

@Tomáš: Neřekl bych nejhorší, podle mě nejmíň zajímavý ročník byl 2014, bylo to celé takové nemastné neslané :)

99
J
Reagovat

Tak sledovanost za vcerajsok najnizsia len 5,5 mil. O 400 000 menej nez pred rokom a takmer o 3 mil. menej nez pred dvoma. Dnes sa ocakava vyssia. Uvidime, ci bude vyssia nez pred rokom. Pokial to vyhra Matt, tak to bude najhorsi vitaz. A ak jeho to pravda o jeho sexualnej orientacii, aby mu to este neublizilo ako J. McElderrymu.

100
Tomáš
Reagovat

@Ludvik: Tak nejhorší byl možná nepřesný výraz, asi by líp sedělo nejkontroverznější.

@J: Té nízké sledovanosti se není co divit, vždyť se do toho Finále nedostal skoro nikdo zajímavý. Kdyby tam ještě místo Saary byla Honey G, tak už by to asi nesledoval pomalu nikdo. S Mattem souhlas, že by byl nejhorším vítězem. Já pořád nepobral co na něm vlastně je – charisma žádné, hlas nepříjemný a nezajímavý. Podle mě třeba takový Ryan byl tisíckrát lepší. Vážně netuším kdo dnes vyhraje, myslím že šance sou dost vyrovnané a bude to možná nejvyrovnanější finálová dvojice v historii z hlediska šancí na vítězství i když tomu ještě před pár týdny paradoxně vůbec nic nenasvědčovalo. Kdybych si přece jen musel tipnout, asi bych na vítěze tipnul spíš Matta…asi proto že já to přeju víc Saaře. :D

101
Willandraify
Reagovat

Saara ma vsech mych pet! Jednoznacne z techto dvou je lepsi zpevem, originalitou a pestrosti vyberu. Matt je neustale stejny, takova Emily v kalhotach a to uz me bohuzel nudi. Saara me naopak stvala zezacatku, ale ted me zacina cim dal tim vic bavit! :D Navic ma muj obdiv, 3x v bottom a navic cizinka a takhle se vysvihne? K neuvereni.

Saara to win!!!! A pokud ne, tak se svet nezbori, v porovnani s jinymi finalistmi predchozich rad jsou oba slaby odvarek.

102
Tomáš
Reagovat

@Willandraify: Tak to sem teda moc zvědavý jak to dnes dopadne.

103
yeey
Reagovat

@Tomáš: Aktualne tipuju spise Matta, Nicole ho vratila do hry a myslim, ze mu vyzpivala spoustu hlasu, poustim si to cely den, je tak dobra, ze to clovek ani neni s to pochopit… imho nejlepsi vystoupeni teto rady…

ale uvidime, s cim se vytasi dnes, vyber best of ma mnohem lepsi Matt, Saara to podle me svym pitvorenim nevyhraje, mela nasadit Chandelier, Winner takes it all nebo Enough is enough… ale ja uz se v tehle rade tolikrat mylil, ze to asi vyhraje Saara :-D

104
Tomáš
Reagovat

@yeey: A proč ty vlastně fandíš Mattovi, co se ti na něm tak líbí? Já to doteď nějak nepochopil. Je to jeho hlas a nebo snad ta utajená orientace o které si tu psal? :D Myslím, že si tu asi jedinej chlap co mu to dnes přeje víc než Saaře ( pokud sem na někoho zapoměl tak se omlouvám ale DJ Vlado to asi nebude ). Vlastně ty si většinou fandil holkám a já chlapům a teď je to obráceně i když dnes mi na výsledku až tak extrémně nezáleží.

Já měl vždycky tip jak to dopadne a nebo sem to věděl prakticky jistě protože to bylo jasné. A dnes je to tak nepředvídatelné že já nemám ani ten tip. Podle mě je stejně tak možné že vyhraje Matt jako že vyhraje Saara. 50 na 50, na koho se zrovna usměje o trošičku víc štěstí a dostane o pár hlasů víc než ten druhý.

105
yeey
Reagovat

@Tomáš: ze „fandim“ Mattovi je pomerne silny slovo, ale urcite je pro me nejprijatelnejsi, hodne se mi libil prvni 4 tydny a ve Writings on the wall, tak sem si k nemu cestu nakonec nejak nasel, ale to i k Saare, kdyz zrovna netajtrlikuje a nediblikuje.. normalne bych si tam urcite nasel nekoho jinyho (byt tam letos Lauren a Louisa, tak si u me vubec neskrtne), ale letos mi tam zbyl Matt… hlas ma dobrej, lidsky je taky sympatickej, proste sem letos musel jit drdovskou cestou „nekonfliktniho pohledneho kluka“ haha :-DDD jak hluboko sem klesl……

106
VojtaP
Reagovat

@Ludvik: Mě osobně nejvíc štvala a zážitek mi kazila Honey G. Nebyla sice první joke act, který se dostal takhle daleko, to bych ještě asi přežil, ale pokaždé když ta pomýlená osoba absolutně bez jakéhokoliv talentu dostala standing ovation a porota se z ní mohla jít zbláznit, tak se mi obracel žaludek. Nejhorší je, že to bylo celé zbytečné, protože ratingy jim stejně klesaly, takže celá úžasná Honey G diváky spíše odrazovala.

@yeey: možná je fakt divný celý rok, mě se teda letos nepodařilo odhadnout nic… :D Jak pak máme hádat tuhle „zvláštní“ řadu? :) Už několikrát se ukázalo, že v této řadě ty všeobecné zákonitosti těchto soutěží neplatí.

107
yeey
Reagovat

@VojtaP: to teda, tahle rada popira prirodni zakony :-) vzhledem k tomu, ze sem spise na strane Matta, bych normalne uz mohl bouchat sampano, protoze to je tak jasnej typickej britskej vitez, ze uz to vic ani nejde, ale tohle bude napinavy do posledni minuty :-)

108
Lucas
Reagovat

Tak poprvý mě nezajímá, kdo vyhraje a je mi to úplně jedno :) největší škoda je ta, že má být teda údajně originální vítězný song a bude ho zpívat zrovna jeden z těch dvou :D ani jeden z nich neni špatnej, ale ani jednoho z nich bych nebral ve finále :) to už bych byl radši, kdyby vyhráli 5AM. Tak uvidíme, snad aspoň singl bude fajn :)

109
VojtaP
Reagovat

@Lucas: s tím originálním singlem je to škoda. Proč je to nenapadlo už loni? :(

110
Monika
Reagovat

ja jsem ohledne originalnich singlu v klidu, stejne je to prakticky vzdycky brak, ktery zapadne. Pochybuji, ze by to bylo letos jinak a zrodil se hit.

111
VojtaP
Reagovat

@Monika: tak měl ho prý napsat Ed Sheeran a ten na co v poslední době šáhl byl hit, proto jsou všichni zvědaví.

112
willandraify
Reagovat

Kylie byla super! Pekna show. Jak uz je ten konec, tak si rikam, ze aspon nejakou tu live show jsme s pritelem dat tento rok mohli…Ale tak uvidime za rok, jestli ty listky za to budou stat.

113
yeey
Reagovat

NE :-DDD Matt ma pimp slot :-D

114
Monika
Reagovat

Tak nevim, driv nez to zacalo byl konec, chce se mi dodat nastesti. Tohle bylo slabe.

115
Monika
Reagovat

Matt druha slabota, ma dobrej song, ale nema vubec hlas, to je strasny co z nej vychazi. To je otresny vykon.

116
VojtaP
Reagovat

Nevím, tyhle best of nějak nemají smysl, ani jeden do toho nevložili nic nového, to už to mohli zrovna pustit znovu z YT a ušetřit budget. Nad tím by se měli taky do příštích let zamyslet. Radši mohli zpívat něco nového…

117
Monika
Reagovat

No nedokazu si predstavit, ze tenhle papinak porazi Saaru. Pred prenosem jsem si myslela, ze to bude vyrovnane, ale ted mam pocit, ze ho saara rozdrti.

118
libena
Reagovat

@willandraify: myslím, že lístky jsou zdarma :-)
jen to chce trochu štěstí a pak hodně trpělivosti vystát celodenní frontu před studiem

a jinak – doufám, že saara nevyhraje

119
Tomáš
Reagovat

Oba dva předvedli takový svůj standart, nemohli na tom samozřejmě už ničím překvapit. Prostě to bylo to samé jako když to zpívali poprvé. Nevím kdo vyhraje ale přijde mi fakt komické jak Matt pořád předstírá že bude brečet. Že bysme neměli ve finále jen herečku ale i herce? :D

120
VojtaP
Reagovat

Na twitteru je to tak nějak 50/50, možná víc než finalisti lidi překvapuje podezřelé chování Nicole…

121
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: A v čem je podezřelé?

122
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: 50 na 50 je to všude, proto tohle vyhlašování bude masakr.

123
dolores
Reagovat

Ďakujem za on-line prenos. Prosím, píšte ďalej, preháňajte …..:-D

124
Katarína
Reagovat

@VojtaP: tiež si myslíš, že je trochu „sjetá“ ?

125
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: nevím, podle nějakých identit jeví známky opilosti…

126
willandraify
Reagovat

@VojtaP: takze se mi to nezdalo, ze je sjeta? 😂😂

127
Monika
Reagovat

Sakra co to pozvali za vykopavky na GF? Co to ma bejt za hruzu? ten vecer je desne chciplej, vubec to nepripomina GF. Moc mi to rozdeleni do dvou dnu nevyhovuje…

128
dolores
Reagovat

@Katarína: OMG, to vážne? :-D

129
Katarína
Reagovat

@dolores: vážne, skús si to zapnúť cez net…

130
willandraify
Reagovat

@dolores: Tak kdyz uz jim na pozvani kyvli jen stary pardi, musela to tam Nicole asi trochu roztocit :D To je uplne logicky :D

131
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: Taky bych si asi na jejím místě před přenosem něco dal, ani se jí nedivím. Musí mít pořádný nervy jestli Matt vyhraje a nebo ne. :D

132
VojtaP
Reagovat

@dolores: můžeš si to pustit taky http://www.filmon.com/tv/itv1 stream funguje bez přihlášení, atd.

Jinak s tou Nicole nevím, zda by si lajzla dojít na GF opilá nebo co.

133
Monika
Reagovat

No to je picnutej vecer, co je zas tohle za maskary :-))) To chteji, aby divaci prepnuli?

134
Tomáš
Reagovat

Tu hvězdnou pěchotu tam dávat nemuseli ale pořád zpívali skoro všichni líp než Honey G.

135
dolores
Reagovat

Pekne ďakujem za link, skúsim to, len dnes sa mi ušiel tablet, ktorý dosť seká.Ale čítam vás dalej

136
willandraify
Reagovat

@VojtaP: Nedelam si iluze, ze by si to nelajzla a nerekla bych, ze je opila, to by se chovala jeste vic jinak :D spis si dala do nosanku asi trochu vic anebo hodne uklidnujicich prasku. Je takova hodne rozevlata, preuvolnena, preusmevava, pomala..🙈😂

137
Katarína
Reagovat

no nič, idem ja, i tak som tu vzduch…

138
VojtaP
Reagovat

tak nic, je to cover a zrovna One Day I’ll Fly Away zní v reklamě na John Lewis, náhoda?

139
Mára
Reagovat

po takovým výkonu není možný, aby matt vyhrál

140
Monika
Reagovat

To je zas uspavacka,,… celej vecer chciplej. At uz vyhlasi viteze a zverejni vysledky jednotlivych kol na to jedine cekam :-))

141
VojtaP
Reagovat

Matt bohužel není Nicole Kidman, pokud má Saara to samé, tak ho rozdrtí…

142
Mára
Reagovat

konečně big voice

143
dolores
Reagovat

Napokon mi ten filmom ide dobre , som prekvapená, lebo Youtube mi seká ako kosačka. Videla a počula som Matta, čo dodať.? Bo lto on, taký ako vždy, len s určitou pridanou hodnotou. Za mňa fajn, až na tú kozlacinu. Zážitkové vystúpenie.
@Katarína: to sme tu všetci (vzduch) :-D

144
Monika
Reagovat

Tak po tom protezovani porotou je Matt uplne bez sance. Tohle nebude zadnej tesnej vysledek, ale drtive vitezstvi saary.

145
VojtaP
Reagovat

imho Saara Matta strčila do kapsy, pěkně zabojovala, lepší než úvodní výkon…

146
Monika
Reagovat

Kdy zverejni vysledky jednotlivych kol a kde budou nejdriv vite nekdo? Dikes :-))

147
Monika
Reagovat

@VojtaP: Souhlas, Saara me probudila poslednim vykonem. Konecne neco co neuspavalo a vydrzela jsem to poslouchat az do konce.

148
VojtaP
Reagovat

@Monika: zveřejňují to v Xtra a zároveň v tu dobu se to objeví na oficiálních stránkách.

149
Tomáš
Reagovat

Budou výsledky jednotlivých kol zveřejněny ještě dnes v Xtra na ITV2?

150
DJ Vlado
Reagovat

Tak pokud existuje na světě nějaká spravedlnost, tak MUSÍ vyhrát Saara!!! Ve winner singlu rozdrtila Matta na malé kousíčky :-)

151
Tomáš
Reagovat

Ve vítězném singlu byla Saara o dost lepší než Matt. Já už se taky zase přikláním k tomu že vyhraje Saara ale bude to teda stejně zajímavé no.

152
yeey
Reagovat

vubec nemam tuseni, kdo to bude :-DD

153
Tomáš
Reagovat

Ty Little Mix sou strašný. Nechápu jak tohle někdy mohlo vyhrát.

154
libena
Reagovat

little mix – už se těším na koncert :-)

155
dolores
Reagovat

Je to subjektívne, ale Saara je pre mňa víťazka.Spieva nielen hlasom, ale celým telom, celou osobnosťou. Všetko jej verím, hoci tá pieseň nebola moja šálka. Ale aj Matt bol dobrý. Nepodceňovala by som ho ako súpera. Len mi z jeho spevu nejde message
Nicole je fakt v nálade😊.

156
Tomáš
Reagovat

@libena: Užij si ho. :D Já bych na ně nešel protože bych se tam unudil k smrti. Hold mám rád úplně jinej styl hudby.

157
Mára
Reagovat

Pěkný pracovní oděv i zpěv. Kdyby byly v ČR, du na ně.

158
Tomáš
Reagovat

Tak po reklamě už začne vraždění jehňátek. Nebo teda možná jednoho kozlíka. Ale bůhví jak to dopadne, je to ve hvězdách.

159
VojtaP
Reagovat

Mattovi nejspíš singl zvolili záměrně, jen během tohoto večera hrál v každém reklamním bloku 2x, celkově v éteru je ta reklama už měsíc. Má dobře připravené publikum. Škoda, že ho Saara se svou baladou o parník přezpívala.

160
libena
Reagovat

@Tomáš: jooo, tak to já si ho užiju….

161
VojtaP
Reagovat

Počkat, takže to nebyly vítězné singly? Nějak jsem teď Dermota přeslechl…

162
Mára
Reagovat

nástupní píseň, co je to za muziku?

163
libena
Reagovat

takže já jsem spokojená ;-)

164
VojtaP
Reagovat

oh shit :/

165
dolores
Reagovat

Ja som to vedela, škoda, že som si netipla 😁

166
Monika
Reagovat

Ty jo, cumim, to jsem necekala, vubec. Sok pro me. Prisla mi Saara jasna. Yeey, tak ti to vyslo. Myslim, ze jsi tu byl jediny kdo mu fandil. Gratuluju:-)))

167
DJ Vlado
Reagovat

WTF????????!!!!!!!!! Tak britský náckové se činili, ale aspoň se potvrdila moje teorie, že Matt BYL „Chosen One“ :-)

168
yeey
Reagovat

@Monika: to vis, vsadit na drdovsky lidovy nekonfliktni typ se vyplaci, vsak sama vis :-D

169
Willandraify
Reagovat

Co dodat? Holt briti se nezaprou..

170
Katarína
Reagovat

Som sklamaná, bolo to také nemastné,neslané….. a tá jeho pretvárka… že som to aj pozerala,mám pokazenú noc :-(

171
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Tak teď aspoň konečně vidíš že na světě vůbec žádná spravedlnost neexistuje.

172
Monika
Reagovat

No jsem jak oparena, tohle jsem necekala. Spis jsem si rikala kolik procent mu Saara pusti…

173
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: ta národnost asi hrála roli, co si budem. Britové asi hlavu ze zadku nevytáhnou a nikoho si k sobě nepustí. Jsem zvědavý o kolik vyhrál.

ten song je ale pěkný, taková dobrá klasická Sheeranovka.

174
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: zvlášť ne po Brexitu…

175
yeey
Reagovat

ale no tak…. hodit vitezstvi Matta do jednoho pytle s prasarnama typu Brexit, Trump nebo Zeman je trochu prehnany ;-)) :-D

176
Tomáš
Reagovat

Jinak nevím co k tomu říct jak to dopadlo..čekal sem už teď spíš vítězství Saary ale věděl sem jakou má sílu Mattův fanklub a že je to hodně vyrovnané, navíc Saara prostě tu nevýhodu národnosti měla…takže to není až takové překvápko. Spravedlivé rozhodnutí to určitě nebylo, Saara byla prostě lepší a zasloužila si vyhrát víc ale tak je mi to vcelku jedno…můj favorit nebyl v předchozích kolech ani jeden z nich. Nepřející nejsem tak ať si kozlík ty prachy a smlouvu užije a snad s tou výhrou nějak rozumně naloží. Pro mě je to dost slabý vítěz. A gratuluju yeey.

177
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: nakoniec ti tá konšpirácia vyšla :-D a ja som pár kôl dozadu tušila, že Saara bude druhá

178
yeey
Reagovat

boze ty tu Honey G narvou vsude…. :-! (Xtra)

179
Mára
Reagovat

@VojtaP: Admine, jsi schopen mi říct, co je to za píseň při nastupování finalistů k rozhodnutí? Použito dnes o mnohokrát dříve, už aspoň 3 roky. Dík.

180
Honza
Reagovat

No co dodat, hrozná tečka za hroznou řadou.
Ani mě to zas tak nepřekvapilo, ale fakt jsem doufal, že by to mohla být Saara. :(
Matt mi nikdy zas tak nevadil ale po finále na něj mam vyloženě averzi, falešnej jak nevim co, to jeho brečení v každém záběru bez jediný slzy, omg.
Jsem zvědavej na procenta samozřejmě jako všichni :)

181
VojtaP
Reagovat

@Mára: zkusím zjistit :)

182
Ludvik
Reagovat

To finále vždycky dopadne tak blbě! Ach jo! Škoda že nevyhrála Saara, ale v mém srdci to je šampión! :D
Matt stejně za pár měsíců upadne a nikdo o něm nebude ani vědět, a pak bude zpívat v publiku na koncertě Beyoncé jako Joe Mcelderry! Saara má daleko větší potenciál se prosadit, možná jako jediná z celé té finálové 12 :)

183
VojtaP
Reagovat

tak voting stats už jsou online na stránkách itv

http://www.itv.com/xfactor/news/voting-stats-2016

184
yeey
Reagovat

tvl porota a Dermot uz tam sajou :-DD

185
VojtaP
Reagovat

kdyby se vítěz vyhlašoval včera, tak to Saara vyhrála. I tak ve finále prohrála 40/48.

186
yeey
Reagovat

wau, vcera by Saara vyhrala, dneska Matt vyhral 48:40 …

187
Monika
Reagovat

Tak celkove Matt mel nejlepsi vysledky a skutecne ta prvni kola vyhraval.

188
Monika
Reagovat

Podle me by to Saara nevyhrala ani vcera. Ten vysledek byl prilis tesny mezi ni a Mattem. Az by vyhlasili treti 5AM, stopli jejich hlasovani, Matt by v pohode ta dve procenta dohnal, Britove by se k nemu priklonili vic nez k Fince.

189
Honza
Reagovat

Ty jo, včera hlavně 35:33:31, 5AM mohli mít jen trochu lepší výběr a mohlo bejt fakt všechno jinak. Celkem škoda, možná bych jim to přál aspon o trochu víc než Mattovi. :D
Saara je jinak hustá, fakt obdivuhodná cesta.
Btw Week 8 a 9 taky zajímavej :)

190
VojtaP
Reagovat

dost krutý, nejvíc asi porota oškubala Relley a Ryana. Honey G nebyla vůbec takový fenomén, jak se nám snažili vecpat. Ryana je mi teď ještě víc líto, mohl tam být o jedno kolo navíc a vypadl neprávem proti takové hrůze.

191
Monika
Reagovat

@Honza: Presne tak. 5AM klidne mohli vyhrat, vcera nebyl problem porazit Matta, podelali si to vyberem pisni. kdyby volili lepe uvodni song a hvezdnejsi duel, dost mozna mohli byt vitezi. To by byl sok :-)) je videt, jak Matt zacal ke konci ztracet, myslim, ze uz byl okoukanej a porad stejnej to mu bralo dost hlasu. Kdyby to bylo jeste o dva tydny delsi tak nevim nevim….

192
VojtaP
Reagovat

@Honza: 8 a 9 jsou hodně vyrovnaný, zvlášť v 9 stačila nějaká vlna hlasů a mohlo to úplně zpřeházet pořadí, o sobotním finále ani nemluvě.

Jinak moje naděje v „british public“ ještě neumírají, Honey G byla nejlíp 4, pak ten hype umíral.

193
yeey
Reagovat

no jsou to fakt divoky statistiky, ale obecne je videt, ze Matt dominoval, pak to prevzala Saara a nakonec Matt ziskal diky dobrym 3 poslednim vystoupenim zpet svoje momentum… muj osobni nazor je, ze si to v tom finale nevyhral az tak sam, ale ze to pro nej urvala Nicole v duetu…

btw Nicole si vede dobre, 2 ze 3 sezon vyhrano :-)

194
Tomáš
Reagovat

Tak nejvíc mě naštvalo že Ryan měl v kole kdy vypadnul víc hlasů než Honey G…to by byl pro mě nádherný Deadlock kdyby to do něj porota nechala zajít a on by ji porazil. A mohl si samozřejmě užít ještě aspoň jedno kolo navíc. Jinak Sam byla kolo předtím než vypadla v hlasování úplně poslední…ještě štěstí že byl Lifeline jinak sem o ni mohl přijít ještě o týden dřív. A Saaru tam v Lifeline tenkrát porazily i Four Of Diamonds, to je dost zajímavé.

195
Luke2
Reagovat

Week 5 – Sam v hlasování poslední, zachránilo ji lifeline :) Bůhví jak by to jinak dopadlo. :) Celkem vtipný je, že kdyby nebyla Bottom 3 a lifeline vote, tak Saara by nebyla ani jednou v Sing offu :D :).

196
Tomáš
Reagovat

@Luke2: Ale stejně nechápu že Saaře se v Lifeline tak nedařilo a že ji v něm porazili i Freddy, Sam a Four Of Diamonds.

197
Honza
Reagovat

@yeey: Možná si vede statisticky Nicole dobře, ale já po této řadě na ní celkem změnil názor, považoval jsem ji za rozumnou, ale dělala ze sebe fakt blbku. Už od wtf výběru kluků. A její patetický kecy a jak strašně chválla každej průměrnej výkon, Matt je asi pro ní taky zpěvák světa „golden boy“, dělala z něj bůh ví co přitom nevím… nevěřím jí nějak po této řadě ani ň.

198
Luke2
Reagovat

@Tomáš: To si taky nějak neumím vysvětlit. Každopádně pokud ty výsledky nejsou FIXED, tak to jsou nejzajímavější výsledky za všechny série. Ale mrzí mě, že to nakonec Saara neurvala, Matt jde uplně mimo mě. Kdyby si tak Saara nevybrala It’s Oh So Quiet, ale zvolila třeba Chandelier nebo Winner Takes It All.. To by mohlo být všechno jinak, stejně tak jak mohli pořadí změnit 5AM.

Nojo, tak třeba zase za rok si tady najdu nějaké počtení. :)

199
Tomáš
Reagovat

@Honza: No já s tímhle názorem musím souhlasit. Nicole výběr kluků dost pohnojila, z těch co pustila do Live Shows bych jí schválil jen Ryana. Jinak se chovala hodně dětinsky a už od Domu porotců mi přijde že je asi do Matta zabouchnutá… Sice je vítězná mentorka ale taky na mě letos moc dobrý dojem neudělala. Ale kdo ho vlastně z té poroty udělal? Nakonec z toho pro mě snad paradoxně vyjde nejlépe Simon i když skončil statisticky jako nejhorší mentor. :D Protože Sharon nesnáším za to že poslala domů Jamese W. a defacto i Sam a o Louisovi taky nemá moc smysl se bavit.

200
yeey
Reagovat

@Honza: taky me letos Nicole zklamala (ostatne jako cela ta show, to nebyla jen Nicole), ale kdyz vezmu v potaz jeji osobnost, talent a vysledky jako mentorky, je to moje zdaleka nejoblibenejsi porotkyne ever (trumfne ji snad jen nase Marta Jandova)… a jak sem psal vyse, Matt by to bez ni dost mozna nevyhral… jejich duet ho podle me vcera katapultoval pred 5 AM…

201
Tomáš
Reagovat

Není někde uveden přesný počet reálných hlasů, který přišel do celého GF? Dermot dnes něco říkal o 6ti milionech ale zajímala by mě přesná cifra.

202
Honza
Reagovat

@Tomáš: Pravda. Letos byla hrozná celá porota, neměl bych problém s kompletní změnou do příště. :)
@yeey: No, já mám třeba problém i s tím duetem. Jako nechápejte mě špatně, ona Nicole zpívá fakt skvěle. Ale mám z ní pocit, jako kdyby se chtěla ukázat jako ta „big star“, to samé bylo s duetem se Sam před lety. Jak kdyby to byla její píseň, jak kdyby chtěla ukázat, že je dobrá a nikoli pomoci vyniknout soutěžícího. Ono jako jo, líbilo se mi to, ale v tomto případě neposílali hlasy Mattovi ale Nicole. Za mě má velkej palec dolů za tuhle řadu po všech stránkách.

203
yeey
Reagovat

@Honza: chapu, co myslis…. da se na to koukat ruzne, treba taky chce doopravdy pomoct tomu, s kym zpiva, takze do toho da vsechno – a ze chtela pomoct Mattovi je jasny – je jeho mentorka, ale faktem je, ze mohli alespon Mattuv mikrofon vytahnout vic nahlas, aby ho Nicole neprezpivala az tak brutalne… uz vcera jsem tu psal, ze paklize umi porotce zpivat (Nicole, Rita, Gary vs. Cheryl haha), je tou nejlepsi volbou pro duet ve finale, protoze to nebude jen o tom, ze to tam prijde otravene odzpivat za honorar – vzpominam si, jak minuly rok sice sehnali Ché Roda Stewarta, ale ten tam stal uplne nasranej…

204
Milan
Reagovat

Docela mi výsledek včerejšího Finále připomíná nechvalně proslulý výsledek jedné naší SS. Tam taky Gunčíková Adamce celý večer drtila a nakonec vyhrál on – nespravedlivě a pravděpodobně jen kvůli tomu, že byl slovák. A Matt zase vyhrál možná proto, že je brit. Ale tak výsledky sem viděl, vyhrál 6 kol z jedenácti takže asi oblíbený docela byl. Jen si myslím, že tenhle vítěz rozhodně žádnou díru do světa neudělá.

205
Pattrick
Reagovat

Pro Saaru možná lepší, že nevyhrála, hlavně většinou jsou úspěšnější ti, co jsou druzí..

206
Tomáš
Reagovat

Zajímavý je i výsledek 8. Live Show, ve které vypadla Honey G. Vypadalo to na Emily v Bottom 2 a přitom ona byla v pořadí druhá hned za Saarou a ten třetí kdo jen těsně unikl před 5 After Midnight a Bottom 2 byl Matt. Škoda že se pak v dalším kole propadla Emily až na čtvrté místo což se jí stalo osudným. Ale bylo to všechno fakt dost těsné.

207
J
Reagovat

Tak podla ocakavania vyhral MATT. Uprimne sa priznam, ze az 3-krat som si vypočula ten vitazny Vianocny song od Sheerana a mne sa nepaci. Iste, ze je to aj tym Mattovym spievanim, ale celkovo sa mi nepaci. Bookmakery v UK predpovedaju singlu Christams No. 1. Na zaver dodam, ze o rok s najvacsou pravdepodobnostou nebudem sledovat XF UK. Zmenit to moze len zmena v porote a nejaky rocker, ktory by presiel z JH do live shows.

208
Tomáš
Reagovat

Nevím jak sem si mohl chvílemi myslet že vyhraje Saara, chtěli to mít napínavé což se jim nakonec povedlo ale Matt byl stejně ve skutečnosti jasný vítěz od začátku, prostě to tak asi mělo být. Ponaučení pro mě pro příště i když nevím jestli ještě někdy The X Factor budu sledovat.

209
Tomáš
Reagovat

Vítězný singl samozřejmě úplně o ničem, ten sem slyšel jen včera po vyhlášení vítěze a znovu si ho ani pouštět nehodlám protože mě prostě nezaujal. A kór ne v Mattově podání. Ale co se v UK líbí to je pro mě sice trochu záhadou ale co si zvolili, to mají.

210
Tomáš
Reagovat

Akorát palec nahoru ITV za zveřejňování výsledků. Z toho by si měly vzít příklad naše televize a taky ihned po skončení show zveřejnit na svých stránkách kompletní divácké hlasování a ne aby se o to diváci museli prosit a nebo je dokonce zatajovat a nezveřejňovat vůbec.

211
Rita
Reagovat

Saara ušla neuvěřitelnou cestu z 10. místa v první live show až do grandfinále, to si zaslouží jedině obdiv. A měla i vyhrát ale babinec asi hlasoval pro Matta stošest a její fanoušky přehlasoval. Ale nevadí, i když skončila těsně pod vrcholem tak věřím že nakonec bude úspěšnější než vítěz. Stačí si vzít příklad z jejího duetového parťáka. AI tehdy vyhrál Kris Allen a kde je dnes on a kde Adam Lambert…

212
Monika
Reagovat

Co jsem si prosla vysledky podrobneji, tak Saara nebyla az takova outsiderka, jak se zdalo. Napriklad kdyby se odehravalo klasicke B2 tak se jako jedina nikdy neocitla ve vyrazovani. Nevysly ji prvni dva tydny, ktere imho silne poznamenal jeji vystup v six chairs, kde se lidem zprotivila a pamatovali si. No ale potom hned treti kolo je druha, ctvrte kolo je treti. V realu je na tom o dost lepe nez jsem predpokladala.

213
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: tak tento vítězný singl je jasný kalkul Simona dostat vítěze opět do vánoční hitparády a čistě vánoční song ještě žádný vítěz neměl, takže je to i částečně risk. Ty covery jim poslední roky přestávaly fungovat, loni už to došlo tak daleko, že se Louisa sotva dostala do top 10 kvůli špatné volbě singlu. Bylo to už na pováženou, zrovna když v porotě sedí Simon, který vlastní hudební vydavatelství, tak vítězům cpal tak dlouhou dobu covery.
Ačkoliv jsem Mattovi nefandil a těžko říct, jestli se vymaní z kletby klučičích vítězů, ale se singlem mu přeji úspěch. Pak by byla alespoň naděje, že v tom budou pokračovat a ty vítězné singly by pak nemusely být vždy jen vánoční.

214
Monika
Reagovat

Prekvapenim je pro me Honey G a 5AM. Honey G se drzelo dost nizko celou soutez, spis prochazela se stestim, zadne valne vysledky nedosahla. Naopak 5AM si prekvapive pro me vedli velmi slusne. Vubec jsem neocekavala tak vysoka umisteni behem souteze. Brala jsem je za total outsidery a klidne mohli vyhrat. Jak by to vypadalo, kdyby zvolili pro GF udernejsi songy…

215
Tomáš
Reagovat

@Monika: Je pravda že by se tam Saara opravdu neocitla ale zase nevíme jak by se hlasovalo dál kdyby diváci nevěděli že je v ohrožení. Já za tím jejím výrazným zlepšením v diváckém hlasování vidím mimo jiné tak trochu i B2 efekt takže by se třeba do Sing Offu taky nakonec propadla kdyby nikdo ještě během soutěže nevěděl jak si vede… Já spíš vůbec nechápu ty její mizerné výsledky v Lifeline, Ryan ji tam asi porazil díky Skotsku ale že ji tam porazila i Sam a dokonce i takoví outsideři jako Freddy nebo Four Of Diamonds když přitom měla v základním hlasování víc hlasů a to nakonec Saara málem celou show vyhrála WTF? Vysvětluju si to snad jedině tak že Lifeline prostě byla rychlá volba a tak vždy u diváků zafungoval ten šok. Freddyho diváci podpořili protože jim ho bylo líto a Sam asi moc britů v B3 nečekalo tak šly hlasy hlavně jí a Saara byla stejně oficiálně považovaná za outsidera tak jí v Lifeline přiliš diváků nepodporovalo. Nebo fakt nevím čím to mohlo být.
Jinak 5AM mě moc nepřekvapili, já u nich naopak tak vysoká umístění očekával, vždyť byli od začátku dost favorizovaní společně s Mattem…sice sem tu jejich oblibu nechápal ale bylo mi jasné že patří mezi dost oblíbené soutěžící. Ani Honey G mě asi nijak nepřekvapila, fakt sem u ní podobná umístění očekával…nikdy se mi nechtělo věřit že by byla v Top trojce.
A třeba taková Relley C podala v první live show asi nejlepší výkon ze všech a stejně už tehdy na tom byla dost špatně a skončila až v druhé polovině hlasovacího pole. A když ji ve třetím kole zařízla porota tak už byla předposlední.
Ještě mě mile překvapilo že Ryan vlastně nikdy neskončil úplně poslední – i když sem to u něj minimálně ve třetím, čtvrtém a potom v tom kole kdy vypadnul očekával a on přitom byl jen třetí odspodu a nebo předposlední…nebyl na tom zase tak špatně jak se někdy zdálo.

216
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: ten Lifeline vote byl nakonec zajímavý prvek, který tím vlastně i docela zamával, i když se to nezdálo. Ty nesoulady s hlavním hlasováním, které popisuješ jsou docela jasné. V Lifeline zkrátka nedochazelo ke štěpení a tak hlasovali i fanoušci ostatních finalistů, co už byli v bezpečí. Fanoušci Emily zachraňovali Ryana, to bylo jasné od začátku, odnesla to Saara, která na začátku neměla takovou podporu a dobré PR. U Sam nevím, lidi měli nejspíš pocit, že si vedla líp nebo byla zachranena lidmi, u kterých byla až druhá na fandeni.
Těžko říct, jak by to dopadlo nebýt lifeline, ale nejspíš by se vypadavalo jen v jiném pořadí, ale top4 by byla stejná.

217
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: S tím štěpěním máš asi pravdu, to mě ani moc nenapadlo. Tím by se to docela vysvětlovalo. Každopádně sem za Lifeline rád, nebýt toho tak sem mohl přijít o Sam ještě o týden dřív.

218
Jarda
Reagovat

Poslední výkon Saary byl pro mě vrcholem celé soutěže. Zde dokázala, že je výborná zpěvačka a že (jak zde už někdo napsal) na rozdíl od většiny zpívá celou svou osobností. Tam nejsou emoce které by se vázaly ke konkrétní písni, tam jsou emoce, vyjadřující její osobnost, její přístup k životu i k soutěži a to je myslím ještě cennější. Pro mě je vítězkou, už jenom proto, že Finové nemohli posílat hlasy a tudíž byla ve velké nevýhodě, ale hlavně k těm kvalitám o kterých jsem psal. Saara ovšem není žádný začátečník, na YouTube se dá najít se kterými velkými osobnostmi už zpívala a také kde všude. Nakonec byla jediným světlým bodem této nepříliš vydařené řady, i když Matta také nemůžu úplně zatratit, i on je solidní zpěvák, zvláště když ho srovnám s takovým Louisem Tomlinsonem, který mi připadal slabý jak čaj. Tak to je vše z této řady X factoru.

220
Tomáš
Reagovat

@yeey: Zajímavé konspirační teorie. Je to dost možné, že záměrem tvůrců The X Factor od začátku bylo aby Matt vyhrál. Prostě z obchodního hlediska, věřili že se bude komerčně nejlíp prodávat. Asi právě proto ty čistky v Judges House, kde odstranili potenciální soupeře kteří by měli velkou šanci ho v Live Shows porazit ( Niall, James W., Christopher a já nevím kdo ještě ). A nechali tam prostě ty u kterých to nepředpokládali. I tak si ale nemohli být jistí že ho třeba taková Emily nebo Sam nedokážou porazit. A nebo i kdokoliv jiný – stačí se podívat jaký černý kůň se nakonec vyklubal ze Saary. To by jedině museli mít úplně abnormální odhad na lidi. A pokud jde o hlasování v Live Shows, tak tam už je to tak nevyzpytatelné že produkce sice může manipulovat jak chce ale pokud není manipulováno přímo se samotným hlasováním, tak mi přijde přímo nadlidský výkon udržet všechno přesně tak aby jim to do puntíku vyšlo a ještě si dovolit manýry jako dát Mattovy slabší songy a nechat ho spadnout do Sing Off aby vytvořili iluzi že je to napínavější atd. Těžko říct jak to je ale asi jim jako vítěz udělal radost no. A bylo to s Mattem vlastně stejné jako s některými jinými vítězi. V USA třeba Melanie Amaro, u nás Chodúr nebo Drobná – taky se jejich vítězství předpokládalo od začátku, pak během show přišly nějaké ty mírnější výkyvy a člověk na chvíli i uvěřil že by třeba nemuseli vyhrát ale nakonec stejně vyhráli. U každého to mělo trochu jiný průběh ale tohle mají společné.

221
Michal V.
Reagovat

@yeey: uzasna stranka a uzasna diskuse :-), pomerne hodne informaci mi prijde „believable“. Obzvlast kdyz vezmu do uvahy nektera hlasovani porotcu (viz Shannon a jeji „uz jsi byl tolikrat v bottom 3 -> pokyn rezie -> vyradi jineho souteziciho misto deadlocku“).

222
Michal V.
Reagovat

@Tomáš: ale produkce soutezi v live shows prece manipuluje neustale… vyber songu, nasazeni poradi atd. i aranzma (upbeat x slow verze) + komentare porotcu ktere jsou nekdy pri spatnem vykonu prekvapive dobre apod.

napr. tohle finale 5AM meli naprosto otresny duet, ktery je velmi pravdepodobne poslal na to 3. misto + saara nemela ani jednu upbeat pisen apod. a to nemluvim o vyberu „best song in contest“ bjork

223
Tomáš
Reagovat

@Michal V.: To máš vlastně pravdu no, celé je to jedna velká manipulace. A možná i proto mi vítězství Matta přijde takové podezřelé.

Tak mě napadá když koukám na výsledky z neděle, Matt tam má 48,5 % a Saara 40,4 %. To už je docela slušný rozdíl ve prospěch Matta na to jak ho Saara v posledním songu zválcovala, čekal bych to těsnější. Ale celé to tam zkreslují ti 5AM jejichž výsledek je do toho nesmyslně započítán ještě ze soboty i když v neděli už tam nebyli. Nešlo by nějak spočítat jaký byl v neděli poměr hlasů mezi Mattem a Saarou bez těch 5AM? Ale to asi nejde když neznáme přesný reálný počet všech došlých hlasů že?

224
yeey
Reagovat

http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/293319-nicole-scherzinger-win-x-factor-matt-terry.html uz si toho vsimaji i v britskem bulvaru, turning point byl dost mozna duet Matta a Nicole, jak sem tu uz rikal :-)

@Tomáš: ja furt neverim, ze byl Matt az takovym milackem produkce, kdyz mu tak zatapeli s tim poradim, nakonec i v nedeli nechali zpivat nakonec Saaru… navic Simon vypadal dost nastvane, ze to Matt vyhral… naproti tomu Saare udelali vsechny ty finska uvitani, porotci se mohli rozpustit blahem, porad standing ovation… nevim no, jiste je jen to, ze Matt vyhral…

a jeste bych dodal, ze nesouhlasim, ze Saara Matta v poslednim songu zvalcovala, to One Day I’ll Fly Away bylo podle me velkolepy, ale Saara byla s tou Whitney taky vyborna… a jeste bych dodal, ze se mi moc libil pristup Saary, pri tom vyhlasovani vubec nebyla nervozni, spis se tam tomu tlemila a Mattovi to po vyhlaseni fakt prala….

225
Tomáš
Reagovat

@yeey: Mě to přišlo tak zajímavé že zrovna jeho nenechali fakt nikdy zpívat jako posledního že mi to přišlo možná až jako záměr aby si prostě nikdo ani omylem nemohl říct že Matt je nějak protěžovaný. :D Simon mi nepřišel nijak naštvaný ale ať je to jak chce, pravdu se stejně nedozvíme. Prostě vyhrál tak to asi tak diváci chtěli a hlasování snad zmanipulované nebylo. Jo Saara byla fajn, na to že měla tak velkou šanci vyhrát a nevyšlo to tak jí to určitě někde uvnitř muselo být aspoň trošku líto ale nedala na sobě vůbec nic znát, brala to prostě tak jak to přijde. Ale ona s Mattem vycházela dobře co sem tak viděl takže si to určitě přáli navzájem.

226
yeey
Reagovat

@Tomáš: ale hele takhle udesne s tim poradim zachazeji opravdu jen s tema, co se jim nehodi do kramu nebo s nimi nepocitaji… a Mattovi nejen ze nedali vubec pimp slot (Saare 4x), ale cpali ho porad na zacatku (vzdyt kolikrat sel prvni? 3x?)… a poradi je imho vedle toho, ze jim zacnou solit debilni vybery, asi nejmocnejsi zbran, co maji… a je jasny, ze tim neco sleduji, kdyz clovek vidi, jak je to nevyvazeny :-) staci jeden trochu nepresvedcivy vykon, kdyz jdes prvni/druhy, a zahucis tam :-) Matt ma jen stesti, ze ma pindika, kukuc, solidni hlas, nekonfliktni osobnost a Nicole (proste vse, co Britove chteji), tak to prestal a vyhral…. btw v Cechach se s tim teda imho neserou uz vubec, proste favorite pekne nakonec klidne kazdy vecer (Dalibor Slepcik, Emma, Lo, Anna Veselovska atd..)

227
Tomáš
Reagovat

@yeey: No kdyby se jim nehodil do krámu tak ho nemuseli pouštět ani do Live Shows tak jako spoustu dalších protože když i nám bylo jasné že v té okleštěné sestavě co po JH zbyla bude mít velkou šanci na výhru, tak jim to muselo být tuplem jasné. Pořád mi přijde o dost pravděpodobnější že nějakým způsobem zájem na jeho vítězství měli než to že by se ho chtěli zbavit. Pokud produkce znala průběžné výsledky hlasování tak asi věděli že Matt si vede tak dobře že mu neuškodí když bude zpívat na začátku a můžou si dovolit ho tam dávat. Saaru se tam možná rozhodli pěstovat jako vhodnou soupeřku do finále pro to aby to bylo napínavější ale zároveň věřili že vzhledem k její určité kontroverzi a taky národnosti se lid ve finále přikloní k Mattovi. Aby posilnili její pozici, dávali ji na konec. Můžem spekulovat pořád a stejně na nic nepřijdeme, to by nám musela říct přímo produkce pořadu pravdu o tom co tím vším zamýšlela. A nebo třeba tu diskutujem úplně o ničem a neměli zájem ani na Mattovi ani na Saaře a bylo jim úplně jedno kdo vyhraje. On celý ten letošní ročník je jedna velká záhada včetně toho že sem na něj koukal a dokoukal ho až do konce i když už sem tam v podstatě ke konci ani neměl komu fandit. :D

228
yeey
Reagovat

@Tomáš: jj to nevyresime :-D byl to kazdopadne hroznej rocnik…

229
Monika
Reagovat

No ja nemyslim, ze produkce Mattovi nadrzovala, ze by dostaval extra velkolepe songy si nemyslim a navic chodil porad mezi prvnima, zacinal nebo druhej v poradi. To neni extra vyhodne zrovna…
ja si spis rikam, jestli nebude novej romanek Nicol a matt :-)) Nicol je pokud vim volna a do Matta se snad zamilovala, aspon tak pusobila. Mozna bude nasledovat Cheryl s one direction :-)) I kdyz Matt teda podle vseho bude spis na kluky, tak z toho nic asi nebude, ale jinak by me to neprekvapilo…

230
Lenka
Reagovat

Celkově mě Matt nezaujal vůbec. Opět po dlouhé době vyhrál sice vcelku dobře intonující zpěvák ale bez zajímavé barvy hlasu a navíc bez šťávy, prostě slušňák a navíc sterilní a nudný týpek. Myslela sem že éra takových typů jako Horváth nebo Drda už je nenávratně za námi ale zřejmě se to opět vrací zpět. Saara byla každopádně lepší ale když tam zbyli jen oni dva, dalo se trochu čekat že to takto dopadne. Chlapi do těchhle show nikdy moc nehlasovali a ženský si prostě zvolily Matta.

231
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já myslím že to že je Nicole do Matta zamilovaná a nebo že ji aspoň fyzicky přitahuje je už minimálně od Judges House naprosto evidentní a jasná věc. Řekl bych že jako takový vystajlovaný metrosexuál je Matt přesně její typ. Proto ho možná i vzala do Live Shows protože se prostě řídila něčím jiným než mozkem (když pomineme že to mohlo být rozhodnutí produkce). Já jen doufám že třeba Nialla nebo Christophera neodstranila jen proto aby Mattovi umetla cestičku. Jak to má Matt s orientací to netuším a ani po tom nepátrám ale třeba je obojetník jako Saara tak by přece jen mohla mít Nicole šanci. :D

232
Lucas
Reagovat

Matt je slušnej zpěvák, ale nejvíc mě rozčilovalo to vychvalování jeho falzetu, který byl chvílema až nepříjemný. A zajímalo by mě, jestli by jeho singl byl Nr. 1, kdyby to byl jen cover.

233
Shimoli710
Reagovat

Upřímně se přiznám, že kdyby si Saara nepřála zpívat duet s Adamem (a Adamův kámoš Brian Friedman nepřišel na úplně stejnou myšlenku – nasadit Adama do finálových duetů), tak mě tenhle ročník XF minul jako všechny ostatní. A taky jediné co jsem z toho viděla byly duety Adama/Saary a Nicole/Matta no a pak pár písniček a to ještě většinou ne celých. Takže kdo by měl vyhrát a jak, k tomu se radši nebudu vyjadřovat (každopádně, pokud byl rozhodující duet Nicole/Matt jak výše někdo napsal a jak psala některá média, tak by si ten titul měla jednoznačně odnést Nicole. Matt jí tam dělal tak nanejvýš křoví.)
Ale nemám pocit, že by to hlasování nebylo zmanipulované. Bylo. A není pravda, že by finští fanoušci nemohli hlasovat pro Saaru. Mohli a dělali to. Nevím jak dlouho, ale povedlo se jim najít fígl, pomocí kterého mohli posílat hlasy Saaře i z Finska a odjinud a ty se počítaly. Jestli to producenti XF věděli nebo se to dozvěděli až těsně před finále (zprávu o tom totiž přinesla britská média ten týden před finálovým kolem) je opravdu těžko říct. Jestli by se Saara vůbec dostala tak daleko bez podpory Finů to taky netuším. Každopádně, asi den před finále (nebo přímo v sobotu) proběhla médii zpráva, že XF situaci prošetřil a zjistil že finští fanoušci opravdu pro Saaru hlasovali. Podle nich ale bylo těch hlasů tak málo, že nijak neovlivnily celkový výsledek. A podle nich v tom mohli klidně pokračovat i při finále. Tohle se objevilo v médiích. (Kdyby někdo chtěl linky, tak mu je najdu a postnu.) Přiznám se, když jsem to četla, uvažovala jsem, jestli si X Factor opravdu dovolí po tomhle všem nechat Saaru zvítězit. A čím víc se blížilo vyhlášení vítězů, tím víc sílilo moje přesvědčení, že tomu tak nebude. Svým způsobem by to mohla být pěkná sebevražda. Takže ať už při tom hlasování probíhalo cokoliv, X Factor nakonec skončil přesně tak, jak jsem předpokládala. Vítězstvím domácího soutěžícího. A porotci i produkce to asi hodně uvítali (pokud to rovnou nezařídili ale to bych jim možná křivdila, takže to si netroufám tvrdit.)

234
J
Reagovat

Ze Vas to este bavi rozoberat? Inak prispejem aj ja. Matt sa neupisal SYCO, ale RCA. Mozno preto bol Simon nastvany. Ale to su tiez len dohady. Moj osobny nazor je, ze tento rok chcela produkcia po minulorocnom vitazstve Louisy – zeny; vitazstvo chlapa – Matta. Teraz uz nezostava nic ine len im vsetkym zazelat vela stastia v hudobnom priemysle.
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/293640-x-factor-winner-matt-terry-hasnt-signed-simon-cowellls-syco-label.html

235
Tomáš
Reagovat

No ale nakonec ať je Matt jakýkoliv, pořád je pro mě lepší a sympatičtější vítěz než loňská vítězka SuperStar Emma (sorry Vlado a někteří další ale mám to tak ). Matta sem jenom moc nemusel ale jí sem fakt nemohl. Koukal sem teď zpětně na youtube jak dal ve finále Matt Take Me Home a musím říct že se mi to od něj docela zalíbilo, na něj to bylo dobré vystoupení a nedával tam ani ten afekt, který v jiných písních měl. Tak třeba z něj ještě nakonec něco bude i když asi moc neprorazí. Co sem ještě koukal na minulé vítěze XF UK, tak koho vítězství bych ještě nepobral by byla Sam Bailey – hlas ano ale ten vzhled a nějaké charisma? Mohla by jít strašit někam na hrad. Tu řadu ve které ona byla měl jednoznačně vyhrát Luke Friend.

236
Monika
Reagovat

@Tomáš: Tome, ja patrila k velkym odpurcum Sam Bailey :-))) No ale byla jsem tu v mensine samozrejme. Ja ji uplne nesnasela, zkazila mi celou radu, takova jasna vitezka, takze se hralo jen o druhe misto, desna nuda. Vubec me nebavila stejne jako nase Styblo. Jeste bych k nim pridala Melanie Amaro, vsechno baby bez x factoru a pridane hodnoty.

237
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tak teď jsi mě docela nasral :-) Kromě toho, že srovnáváš hrušky s jabkama (tzn. britské vítěze s našimi), tak jsem myslel že tvá averze k Emmě už opadla (když jsi mi psal, že se ti jedno její vystoupení, konkrétně Habits, zalíbilo a pouštěl sis ho několikrát denně), ale tak asi ne, no :-/ Jinak tvůj názor samozřejmě respektuju, ale holt Emma je pro mě natolik silnou srdcovkou (tou nejsilnější od Moničky), takže mě každé sebemenší rýpnutí do ní dost bolí :-/

Ohledně Sam Bailey s tebou i docela souhlasím, taky to nebyla moje favoritka, i když pro mě byla tehdy menší zlo než stříbrný Nicholas McDonald, který byl chodící reklamou na nudu, neosobnost a dvojí metry (i když i on by pro mě byl přijatelnějším vítězem než Matt) :-) I pro mě by vítězem byl Luke (minimálně aspoň z té Top 3), i když mojí vůbec největší favoritkou toho ročníku byla Melanie McCabe, která vypadla v JH a je takovým britským protějškem Lucky Bakešové, tzn. největší smolařkou talentových soutěží :-/

Jinak aspoň pro něco byl tenhle ročník dobrý (ačkoliv jinak souhlasím s yeey, že to byl hrozný ročník) – ty jsi konečně opravdu dokázal fandit holce a zamilovat se do ní, takže už víš jako té je (a že to je úplně něco jiného než fandění chlapům) :-) Škoda jen, že tady Sam nikomu nevadila, protože bych ti škodolibě přál, abys poznal i jaké to je, když ti tvoji srdcovku někdo hejtuje a šikanuje :-P

238
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Rádo se stalo. :D Pro mě vítěz jako vítěz, na národnost nehledím. Je pravda že ten Habits sem si párkrát pustil ale nezměním názor kvůli tomu že se mi jeden její výkon dostal trochu do ucha. Jak se říká jedna vlaštovka jaro nedělá. Jinak mě bohužel Emma celkově svou osobností nudila a neseděla mi podobně jako Stýblová atd. i když byla stylově jiná. Ale tak to už je každého vkus kdo mu sedne a kdo ne. Ten Nicholas byl pro mě od pohledu strašnej suchar, i když sem od něj snad nikdy žádný song ani neslyšel. Nechápu že ho Luke neporazil ale on byl myslím ze Skotska tak tím by se to vysvětlovalo.

Máš pravdu že díky tomuhle XF sem našel Sam a konečně sem zjistil jaké je to fandit holce. Na druhou stranu se mi Sam zaryla pod kůži až tak hluboko že sem se zařekl a sem si absolutně jistý, že už ji u mě v pěveckých soutěžích nikdy nikdo nemůže překonat – ani ženská ani chlap. Takže nevím jestli ještě někdy budu fandit holce, záleží jaké kde budou – ale rozhodně už to nikdy nebude mít takovou intenzivu jako u Sam. Vždycky se musí najít nějaká výjimka. :-) Sicě tě chápu že ti Emmu spousta lidí zde hejtovala a “šikanovala“ ale vem si že ona ti to nakonec i tak vyhrála. Já to tu sice se Sam měl v pohodě ale vypadla mi poměrně brzy…co já bych za to dal kdyby mi tu Sam radši skoro všichni hejtovali a ona mi to nakonec vyhrála. :D Rozhodně by to pro mě byla ta lepší možnost.

239
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Ok, to máš pravdu, že v tomhle jsem na tom líp než ty (aniž bych s tebou chtěl jakkoliv soutěžit) a i pro mě je to ta lepší možnost vítězství i za cenu hejtování a šikany než předčasné vypadnutí bez kontroverzí (to jsem si ostatně užil např. u Kristínky a ani ta nevyšla z této diskuse úplně s čistým štítem, viz. Monika a její narážky na „syslíkovský“ vzhled) :-) Já jsem svým způsobem i rád za to, že Emma nebyla úplně stoprocentní „povinná četba“ a měla i své odpůrce (třeba takové Lo Hrůzové tady fandil snad úplně každý, takže moje fandění nemohlo mít takovou intenzitu, ačkoliv mi v Hlasu po vypadnutí Kristínky nikdo jiný už nezbyl), proto ani nikoho včetně tebe do Emmy nenutím (stejně tak čekám, že mě nikdo nebude nutit do Matta), ale holt jsem na své srdcovky přecitlivělý, takže útoky na ně snáším občas těžko (a zvlášť od lidí, kterých si jinak vážím) :-/ Slušná schíza, co? No možná budu muset využít to číslo na psychiatra, co mi poslal Relich :-D

240
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: Vlado, zamiluj si Matta, jak se ti muze nelibit?!? Je uplne uzasnej!! Fakt prosim prosim, mej ho rad!!! Ty falzety! Ten kukuc! Jak rikala Nicole, jak naplni celou halu svym zpevem a pak ji odpali strechu!! :-) To pude ho mit rad, pod! :-D

ted na vaznejsi notu, ja si nastesti tak nejak „umim“ vybirat favority, takze sem se Sabinou, Lo, Emmou v ČR a Louisou a Mattem (a deeeejme tomu Benem) v UK posledni dobou nejak v klidku a vy ostatni si muzete pyskovat, jak chcete :-D

241
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Dobrej pokus, ale ještě marnější než pokus říkat Rathovi, aby nebral úplatky :-DDD

Ve výčtu svých vítězných favoritů jsi ještě zapomněl na Bagovou :-D Ale s výjimkou Matta byli všichni z tvého výčtu i mými favority, byť jen Emma a Louisa těmi největšími (u tří ostatních mi to komplikovaly mé menšinové srdcovky) :-) btw. to takhle máš i ve volbách, že si vybíráš favority podle toho, kdo má největší šanci vyhrát? :-DDD

242
yeey
Reagovat

Presne tak, ja jedu na viteze – Babis, Zeman…. nedockavosti horim, az jim to tam hodim :-D

243
jab
Reagovat

No jo, 2013, můj první britský X Factor :-D. To, že Luka porazil „ťunťovitý“ Nicholas mě taky dost žralo, jasně, intonačně byl spolehlivější (Luke opravdu měl občas v live falešné výkony), ale těch Lukeovým touchdownům – hlavně sing offům a duetu s Ellie Goulding – s imho ani jednou nepřiblížil. Sam mi nevydila, vzhledov mi byla sympatická, ale i na mě byl trochu moc povinná četba (ale zas ve swingu nebo s Lady Gagou mě honě bavila).
Jinak když jsem před týdny Matta kritizoval z tu bondovku, přikládám sice ještě mnohem pozměněnější verzi, ale pro mne daleko umělecky hodnotnější: https://www.youtube.com/watch?v=F6BIM46Wcjg
I když předpokládám, že minimálně Tomáš už to slyšel :-D.

244
hollyoaks
Reagovat

@dolores: erik hillar lakatošovie tak znie jeho meno vyhral vyvolení2 a jano z big brother súboj tiež bol gay do finále sa prebojovali dvaja gayovia a jeden z nich vyhral apotom odišiel hadam do írska alebo anglicka

245
hollyoaks
Reagovat

matt terry je pre mna to jeden z najnudnejších víťazov x-factor uk

246
Tomáš
Reagovat

@jab: Tomáš to slyšel až teď takže díky. Krásná a úžasná stejně jako vždy.

247
Tomáš
Reagovat

Ten článek o Mattově cestě soutěží a ohlédnutí za letošní řadou už nebude? Já bych byl na to docela zvědavý.

248
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: nezapomněl jsem na to. Ohlédnutí bude, jen jsem poslední dny opravdu nestíhal, tak bude mezi svátky. :)

250
Tomáš
Reagovat

@Monika: Já myslím že sem už moc nikdo nechodí, tady diskuse stojí i padá s vysíláním pořadu. :D Ale tohle dost možná drb nebude což možná někoho moc nepotěší…

Přidat komentář