Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Superstar 2015 vyhrála Emma Drobná

6. Prosinec 2015 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

Ze superfinále Superstar 2015 jako vítězka vyšla Slovenka Emma Drobná. Hned za ní skončil Štěpán Urban a bronz si odnesl Pavol Kovaliček. Gratulujeme.

BTW: Křišťálové Lupě iDNES.cz se bude asi hodně blbě vysvětloval, že článek o vítězství Emmy Drobné vydali ven již chvilku před desátou hodinou večerní.

superstar-2015-idnes-fail

SUNíčko

Ten, který kolem roku 2005 měl trochu více času a tak ho napadlo, že spustit si bložínek o reality show, které tehdy začaly vtrhávat do českých i slovenských televizí, bude dobré na ukrácení času. Dopadlo to, jak vidíte. Panáček v reality show žije dodnes, když už to rozhodně není one man show, ale výtvor mnoha autorů, bez kterých by to skutečně nešlo. Chcete mě kontaktovat? Pak sunicko[at]centrum[dot]cz Díky.

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 238
1
dolores
Reagovat

vyhrala Emma ? ……ake prekvapenie :OO :)))))))))

2
Tomáš
Reagovat

Konečně důkaz o tom že je to podvod. Kdy s tím už konečně začne někdo něco dělat? Buď zveřejnit výsledky nebo ať mají problémy. Tohle jim nemůže jen tak projít! Pokud Emma skutečně zvítězila férově, tak ať zveřejní výsledky ze všech kol v procentech. A ať se pan Majesky Vladovi laskavě neustále na něco nevymlouvá, on jako režisér pořadu snad má právo a možnost ty výsledky znát a kdyby chtěl, tak jejich zveřejnění docílí. V tom mu žádná telefoní společnost nemůže bránit. Proč to nemůžou zveřejnit? Všechno to vede k zamyšlení jestli se vůbec nějaké hlasy počítají a jestli skutečně není vše dopředu připravené. Vlastně fanouškům Emmy vítězství nezávidím. Pokud výsledky nezveřejní, tak bude mít tot vítězství opravdu velmi trpkou pachuť. Nevěřím, že to bylo férové.

3
BarBora
Reagovat

Keby Paľo nebol taký aký je,skoro by som ho ľutovala, ale jeho netreba ľutovať.
A ďakujem za ten titulok z 21:44, dialo sa to aj v prípade výhry Čecha? Najvyšší čas spoločné projekty rozdeliť, je to čîm ďalej, tým horšie… ide to dolu vodou. A kedysi to bola zábava a kopec talentov bez zbytočných dohadovačiek.

4
yeey
Reagovat

Clanek je bota ze strany idnes.cz…. podle me se jim v redakci nechtelo srat s cekanim na vyhlaseni a clanky proste meli pripraveny pro vsechny varianty a tenhle (shodou okolnosti spravny) vypustili driv… ano, amaterismus, ale ani nevim, jak by se tahle informace do MF Dnes dostala, pokud vim, Babiš SuperStar nespozoruje a nevlastni, ne? :-DD

5
BarBora
Reagovat

@yeey:
Teraz je to už jedno, víťaz je poškodený. Prepáč mi to, ale tie spoločné projekty by si mali dať aspoň na čas pokoj.

6
Tomáš
Reagovat

Rád bych Emmy fanouškům pogratuloval k jejímu vítězství. Já z něj sice radost nemám, ale byla by to ode mě slušnost. Ale nemůžu to udělat, dokud neuvidím výsledky hlasování. K podvodu nemůžu nikomu gratulovat, to bych její fanoušky jenom shodil.

7
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
Úplne súhlasím, zverejniť, aj zopár rokov dozadu a súťaž už konečne rozdelitť.

8
nofux
Reagovat

@BarBora: Tohle se klidně může stát i při „samostatném“ projektu, nevim co to má co dočinění s tím, že je Superstar federální.

Jinak nepochybuju o tom, že Emma vyhrála férově. To, že měla největší podporu, šlo vidět úplně všude a to už od jejího prvního castingu (kdy ještě ani žádnou tlačenku neměla). Do poslední chvíle jsem doufal, že jí Štěpán porazí, dneska se mu to mimořádně povedlo :) nevadí, 2. místo je i tak parádní a aspoň nebude mít tak svázané ruce – nakonec se stejně většinou daří více těm, kteří nevyhrajou…

9
Tomáš
Reagovat

@BarBora: Ale jak toho dosáhnout aby to zveřejnili? Oni to neudělají nikdy. A mají k tomu dost důvodů, oni mají co skrývat. Na Facebooku už někdo psal že pokud nezveřejní výsledky tak na ně podává žalobu a bude chtít zpětně proplatit peníze za všechny odeslané sms. Asi skutečně jinudy cesta nevede. Kdo hlasuje a dává do toho své peníze, ten má právo po konci show vidět výsledky!!!!!!!!!

10
jenkaa
Reagovat

:-)) z FCB:
Fanoušci SuperStar, chtěli bychom vás ujistit, že výsledky hlasování jsou notářsky ověřené a má k nim přístup pouze vedení projektu. Situaci kolem článku vydaného na idnes.cz prověřujeme a již jsme požádali o vysvětlení. Pravděpodobně jde o redakční chybu. Ozveme se vám co nejdříve. Tým SuperStar

ja myslela, ze v danou chviku i Pyco a ta druha moderatorka…
Emme preji vse nej, nebya tuctova, Stepanovi dtto, povysit pulnocni na pekny zazitek jen tak nekdo neumi. A vsem soutezim,. kde hlasuji divaci a jsou zjevne lehce zmanipulovatelne ..zbohem….zlati VV, kde byla moznost on line sledovani.

11
nofux
Reagovat

z iDnes:
Vysvětlení
Rádi bychom vysvětlili, jak došlo k tomu, že článek o vítězi SuperStar se objevil v proudu nejnovějších příspěvku na iDNES.cz dřív, než byly známé výsledky. Měli jsme připraveny tři verze článku a po vyřazení soutěžícího Pavola Kovalíčka se technickou chybou jedna z verzí s pracovním časem 21:44 dostala omylem mezi nejnovější články. Shodou okolností to byla ta verze, podle níž vyhrála Emma Drobná, která se nakonec skutečně stala vítězkou. Redakce Revue iDNES.cz se o vítězi dozvěděla z přímého přenosu TV Nova stejně jako všichni diváci. Za technické nedopatření, které může budit dojem, že jsme výsledky znali předem, se čtenářům omlouváme.
Rastislav Zárodňanský, vedoucí Revue iDNES.cz

12
Inna
Reagovat

Vysvětlení
Rádi bychom vysvětlili, jak došlo k tomu, že článek o vítězi SuperStar se objevil v proudu nejnovějších příspěvku na iDNES.cz dřív, než byly známé výsledky. Měli jsme připraveny tři verze článku a po vyřazení soutěžícího Pavola Kovalíčka se technickou chybou jedna z verzí s pracovním časem 21:44 dostala omylem mezi nejnovější články. Shodou okolností to byla ta verze, podle níž vyhrála Emma Drobná, která se nakonec skutečně stala vítězkou. Redakce Revue iDNES.cz se o vítězi dozvěděla z přímého přenosu TV Nova stejně jako všichni diváci. Za technické nedopatření, které může budit dojem, že jsme výsledky znali předem, se čtenářům omlouváme.
Rastislav Zárodňanský, vedoucí Revue iDNES.cz
Zdroj: http://revue.idnes.cz/cesko-slovenska-superstar-2015-vitez-d6e-/lidicky.aspx?c=A151206_214855_lidicky_zar

13
BarBora
Reagovat

@nofux:
Ibaže pri samostatných projektoch sa to nedialo a ani v spoločných, až doteraz. A prečo je to ešte aj na panáckovi zavesené?
Ale nejde len o toto, Ty si asi naše SS nesledoval, tieto spoločné sú len slabý odvar.

14
Monika
Reagovat

Proc to sem vubec davate, je to k smichu :-)))) Vzdyt to je normalni praktika, kazdy server chce byt prvni, kazdy se snazi prinest hot novinky co nejdriv, proste si napsali tri verze a v okamziku vitezstvi pouzili tu pravdivou, v tom clanku jsou jen obecne slinty, tohle mohli sepsat i nekolik hodin pred vyhlasenim, nic podivneho,

15
Tomáš
Reagovat

Už aby se psal rok 2017. Pokud ještě něco bude, vyhraje kluk z ČR. Štěpáne, Štěpáne. Přihlásit se za dva roky, tak si mohl být milionář. A za tu Půlnoční by sis to zasloužil.(

16
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
Len vieš čo ma zaráža? Drdleš jek staré pivo, ale s tým rozdelením sa akosi pridať nechceš.

17
BarBora
Reagovat

@Monika:
Monika, ale oni to vydali o 21:44, veď sa pozri na titulku tohto článku.

18
Tomáš
Reagovat

@BarBora: Tak já byl pro rozdělení už při minulé SuperStar když se dostal do GF Itcho. Pokud to opravdu nemůže být federálně férové, asi by to tak bylo lepší. Mohli by se slováci dívat na českou SuperStar a češi na slovenskou a už by v tom nebyly žádné machinace s hlasy kvůli národnosti. Teď už je mi vcelku jedno jestli to rozdělí, příští SuperStar má vyhrát kluk z Česka a to by mohl být můj favorit ( pokud to nebude další Chodúr ).

19
Tomáš
Reagovat

@BarBora: Hlavně chci na prvním místě zveřejnění výsledků. To je v tomto případě absolutně klíčová záležitost.

20
jenkaa
Reagovat

Ja docela verim, ze maji pripravene clanky k moznym verzím daneho konce k urcite udalosti, proc ne, pote, az je ofiko znamy vitez (stav, situace), pripadne doplnim a vypustim clanek jako jeden z prvnich. Ale ze tam sedi opily redaktor, ktery nedovidi na hodinky, nebo ze to sefuje treba z domova….anebo ze si rekl dotycny nebo dotycni (vubec netusim,jak funguje editace, napisu… zverejnim) ..to balime, jdeme hrat pikvorky ,,,,,,kazdopadne to poskodilo Emu a obecne duveru v profesi objektivni zurnalistiky….pokud v ni teda nekdo veri:-))))

21
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
To je dôležité vo všetkých prípadoch…

22
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
Presne tak, a ešte… aby sa dve TV spojili a zmohli sa na 8 finalistov? Naozaj zbytočné to spájať. Len sa špekuluje.

23
Jan Kocián
Reagovat

Na serveru iDNES.cz zveřejnili přesné konečné pořadí superfinalistů ještě v průběhu živého přenosu SuperStar. Průser! Prý jde o omyl. Měli prý připravené tři články (tři verze) a omylem jeden z nich uveřejnili dřív, a shodou okolností šlo o verzi, která odpovídala realitě…
Ale kdyby tomu tak bylo, museli by si připravit 6 verzí, aby měli jistotu, že jedna ze šesti verzí bude odpovídat přesnému pořadí superfinalistů. Tři verze by nezaručovaly jistotu…

24
BarBora
Reagovat

@Jan Kocián:
Veru, kombinácie… máš pravdu, žiaľ, tiež z toho nemám dobrý pocit, aj keby si z nejakého dôvodu boli istý, prečo to vypustili tak skoro? Omylom? Pochybujem. Doteraz sa niečo také nestalo.

25
Jan Kocián
Reagovat

Prostě únik průběžných výsledků ze zákulisí soutěže. Rozdíly v počtu SMS byly tak veliké, že se pořadí už změnit nemohlo. Na článek platilo přísné novinářské embargo!
Každopádně regulérnost soutěže nebyla narušena.

26
bezik
Reagovat

Já myslím, že v iDnesu pracuje nějaký „Tomáš“ který nesnáší Emmu a rozhodl se, že ji touto formou sejme. Takovejch magorů se všude najde … ;-) Pak to okecá „technickou chybou“.

27
Winnie
Reagovat

@BarBora: Mě teda federální pořady baví více…je to zajímavější, víc různorodé, takové oživení

28
Jan Kocián
Reagovat

Pokud by článek/články začali psát až po vypadnutí Kovalička, stačily by dvě verze, ne tři. Ale oni ten článek vypustili ještě před vypadnutím Kovalička, tudíž by museli mít předem připravených 6 verzí. Zárodňanský pěkně kecá! :D

29
Winnie
Reagovat

@Jan Kocián: Šest by nemuseli mít, stačily by tři hlavní – každou pojednávající o jednom a pak by vlastně jen v úvodu mohli případně pěhodit jména druhého a třetího – to už je otázka minutky, víc se tam o zbylých nezmiňují (alespoň co jsem článek prolétla očima).

30
Jitka
Reagovat

Nebudu spekulovat, zda to bylo omylem nebo schválně nebo byly dopředu jasně určené výsledky. Mně na tom vadí několik jiných věcí, poškodilo to Emmu – teď se bude spekulovat, zda vyhrála oprávněně nebo ne, poškodilo to celou soutěž – byla zmanipulovaná nebo ne, poškodilo to všechny ty, kteří pečlivě posílali hlasy svým favoritům. Celou dobu jsem fandila Štěpánovi, takže jsem jak husa čekala do půl dvanácté, zda třeba náhodou nevyhraje, přetrpěla jsem strašnou Jíťu, ty nekonečné reklamy, tu divně naladěnou porotu, abych už ve třičtvrtě na 10 věděla, že teda Štěpán nevyhraje. Věřím, že má Emma hodně fanoušku a k vítězství jí gratuluju, ale může jí to těšit?

31
notickas
Reagovat

@bezik:
Naprosto souhlasím. Dělají z nás blbce. To se nemohlo stát žádnou chybou. Byl to prostě záměr. A třeba to nebyl útok proti Emmě, ale proti tomu, jak z nás už mnoho let dělají blbce.

32
ales-winner emma
Reagovat

tak vážení a milí panáčkovci ode dneška až do konce roku budu slavit a slavit emmino vítězství to bylo neskutečný brečel jsem radostí že se nám to přece jen podařilo různým výsměchům a rasistickým komentářům navzdory co dodat sliby se maj plnit nejen o vánocích a konečně můžu s hrdostí říct emma winner superstar 2015 sem dojat a emmo děkujem

33
Jan Kocián
Reagovat

@Winnie: Chápu, „omylem odklikli článek“, ve kterém píšou o Emmě jako o vítězce. Ale v tom případě bych očekával, že bude článek bez dalších dvou jmen, např.: „V superfinále se utkala s (), který skončil druhý, a ().“

34
Nika
Reagovat

@Jan Kocián: souhlasím, žádné další verze nebyly, to by neudělal ani žurnalistický elév…..možná ten to na idnes hodil, to jo :)

35
Jan Kocián
Reagovat

Dokonce mají správně i formulaci „se Štěpánem“, a ne „s Štěpánem“, protože taky by mohli napsat „se Pavolem“… ale ne, vše mají správně! :D

36
Nika
Reagovat

každopádně – zdůvodnění si určitě najdou a také našli, předpokládám, že porada o tom, co vypustí za prohlášení, byla dlouhá, vzrušená a plodná :)

37
Nika
Reagovat

@Jan Kocián: jednoduše šikulky….:) No nevadí, chleba levnější nebude, ale pikantní tečka za touhle do očí bijící tlačenkou, která se nesla celou letošní SS, to teda je:)

38
Scalex
Reagovat

Jak píšu u minulého článku, v redakcích internetového zpravodajství jsem strávil devět let a v případě podobných soutěží jsme VŽDY měli připraveno víc verzí článků. Takže vůbec nepochybuju o tom, že omylem jeden z nich redaktor publikoval. Skutečně nebylo potřeba šest verzí, protože článek je prakticky celý jen o vítězi, ostatní dva tam jsou jmenováni v jedné větě a to je něco, co se před publikací finálního článku dá v pohodě dopsat/přepsat.

Co ovšem je průser, je to, že ten článek mohl ovlivnit hlasování a samozřejmě poškodil důvěru v celý projekt SuperStar.

39
lysbeth
Reagovat

@Monika: Jenže okamžik vítězství, milá Moniko, nebyl 21:44. Podle Vašich obvyklých příspěvků jsem si o Vaší inteligenci iluze nedělala. Teď se to potvrdilo.

40
lysbeth
Reagovat

@Jan Kocián: No, je zajímavé, že se jim z připravených 6 verzí (před vypadnutím Pavla) podařilo „omylem“ zveřejnit tu správnou. To je náhodička….

41
Lenka
Reagovat

Ten článek na idnes mohl na hodně lidí působit i takhle: Však je jasné, že Emma vyhraje, tak proč vůbec posílat nějaké hlasy Štěpánovi. Je to škoda, nakonec jsem tu výhru jednoznačně přála jemu, udělal rozhodně největší pokrok a na rozdíl od Emmy mě zajímal čím dál víc…Tak snad využije aspoň ty volné ruce a ještě o něm uslyšíme. :-) Pro mě nejzajímavější týpek, co kdy v Superstar byl :-)

42
Eliska
Reagovat

Dnes sa mi o Štepanovi aj snivalo :-), toho kluka budu sledovat jak pokracuje.Inak ja ked som videla ten clanok,nedoslo mi hned ze je to predpisane a prestala som v ten moment posielat Stepanovi hlasy smutna a znechutena.takze poskodili aj neho.
A este nieco k Pavolovi.Sledovala som aj FB,kde okamzite po kazdom vykone davali fotku sutaziaceho s otazkou jak sa vam pacil?,atd…u posledneho Paloveho vykonu tam nic nedali a pred vyhlasenim vyradenia bola reklama takze casu dost…za to oznam o vyradeni tam bol snad za 10sekund..divne je to cele…

43
Prochor
Reagovat

Jako fanoušek Emmy jí blahopřeji k zaslouženému vítězství.
Jinak nechápu, proč někoho rozhodí zákon virtuální relativity času.
Každá popisovaná událost se stane jindy, než když jí čtete. Většinou dříve a tentokrát zkrátka později:-)))
Každopádně Emmě nemůže nikdo nic vyčítat – určitě nemůže za přitroublého redaktora iDNES a ani za průběh hlasování.
Ze soutěže odchází se spoustou fanoušků a spoustou peněz – tak hezké vánoce.

44
Orwell1984
Reagovat

Sluníčkoví novináři z idnes nikdy nelžou a ten, kdo říká opak, je extrémista, xenofób a nácek a měl by být demokraticky odstraněn. Ať žije sluníčková totalita!

45
Eva
Reagovat

@Winnie:
Těm připraveným článkům by se dalo věřit, ale nesměli by do omluvy napsat, že věděli třetí místo už v 21.44.

46
Jai Kudo
Reagovat

Vítězství Emmy mě nevadí, patřila k mým dvěma nejvetším favoritům ale tato aféra poškodí zejména ji samotnou. Budou ji brát jako tu, která vyhrála podvodem…. :(
A jestli ještě nekdo pochyboval o manipulacích a podvodech v Superstar, tady je asi dost jasná odpověď……

47
Prochor
Reagovat

Ještě mně napadlo, jestli by to vyhrál Štěpán, kdyby trouba redaktor předem uveřejnil článek o vítězství Štěpána. Takže by fanoušci přestali posílat hlasy Emmě – ale to se už nikdy nedovíme. Proto se říká médiím 7-má velmoc:))) Emma měla možná štígro, že se spletl „správně“v její prospěch. A kdo ví, jestli se vůbec spletl. Ales-winner-Ema, nepracuješ náhodou v iDNESu?

48
Luke
Reagovat

Tak gratulace Emmě za vítězství v letošním ročníku superstar. Ohledně vydání článku v idnes bych zase tak moc nehledal, ale souhlasím s tím, že by se měli uveřejnit výsledky hlasování, to každopádně.
A věřím tomu, že si peníze rozdělí, jak bylo řečeno od Marty v přenosu. Nepamatuji si kdy naposled byly ve finále takoví kamarádi, kteří si to fakt přejí a na nic si nehrají. Bohužel vyhrát mohl jen jeden, ale zasloužili by si to všichni tři.

49
Jai Kudo
Reagovat

@Luke: Nerozdělí se s nimi (proč taky?), prý jim ale oběma koupí dárek…. (rozhovor Prásk!)

50
Eliška
Reagovat

Hehe a teraz som ich pozrela ve Snidani s Novou, pekne tam moderatorov natrapili, nic kloudnneho z nich nevypadlo, ževraj spali len 10 minut, chudáčci…bolo to trošku vtipné :-).

51
Tomáš
Reagovat

Mě už je teď jedno, že to vyhrála Emma. Tenhle ročník je definitivně za náma a mě nezbývá než se dívat dopředu a těšit se na vítězství kluka. Taky se snad někdy musím dočkat když oba poslední Hlasy i obě poslední SuperStar vyhrály ženský. Ale ten článek na Idnes je fakt docela slušnej provar, za to by asi měly padat hlavy. A ať už to bylo jakkoliv, Novu s Markízou by to mělo nakopnout k tomu, aby konečně zveřejnily výsledky hlasování ze všech finálových kol a tím nám definitivně zavřely hubu. V téhle chvíli už nic jiného nepomůže. To jsou jinak sami proti sobě a poškozují tím sami sebe i vítězku. Pamatuju jak tenkrát Bílá v Talentu sjela Alexe Dowise za to že se s ostatními nechtěl dělit o peníze a po vítězství Pavlusíka z toho byl taky megaskandál. Nakonec to Primu s Jojkou donutilo ukázat výsledky hlasování. Leč obávám se, že u Novy a Markízy se bohužel potvrdí ta teorie, že jsou jim diváci a vlastně i samotná Emma úplně ukradení a že je zajímají jen jejich vlastní zájmy a nezveřejní nic. Je jasné, že reálné počty hlasů neukážou, to je jejich obchodní tajemství a chodilo jich asi tak málo, že není čím se chlubit. Ale proč to neukázat v procentech? Tím by se myslím vše definitivně vyřešilo. Tahle aféra by měl být impuls k tomu, aby to konečně udělali. Je to jediný způsob jak si můžou důvěryhodnost soutěž i důvěryhodnost vítězky obhájit.

52
Michele
Reagovat

Nejhorší na tom je ze tim poškodili Emmu, která vlastně za nic nemůže. O jejím vítězství nepochybuji, ale mozna by pro ni bylo lepší kdyby nevyhrala a mela volnou cestu.Snad si ji všimne někdo schopný.. Stejně tak Štěpána

53
Tomáš
Reagovat

@Michele: Ano poškodili ji a to sem jí nefandil. Když už ne kvůli divákům, tak by ty výsledky ze všech kol měli zveřejnit aspoň kvůli ní. Vyhrát to Štěpán nebo Pavol a pak se takhle dočítat o podvodech, asi by mě to jako jejich fanouška co pro ně hlasoval hodně mrzelo. A myslím, že to musí mrzet i samotného soutěžícího, když má pochyby a neví zda vyhrál férově. To je pak to vítězství úplně zdiskreditováno. Teď se opravdu ukáže zda jim jde o vítězku a o dobrou pověst a nebo jsou v tom skutečně nějaké čachry a zveřejnit to prostě nemůžou.

54
DJ Vlado
Reagovat

Ahoj všem, tak včera jsem prožil jeden z nejkrásnějších dnů svého života :-) Ještě se mi nestalo, abych si našel favoritku cca tři měsíce před startem soutěže (důkaz zde: http://reality-show.panacek.com/41832-porota-superstar-2015-je-kompletni-doplnuji-ji-ondrej-soukup-a-klara-vytiskova.html#comments, komentář č. 96) a ona to dotáhla do vítězného konce :-) Pořád se z té euforie nemůžu vzpamatovat, po dlouhých pěti letech (kdy Talentmanii vyhrála Patrícia Janečková) vyhrála má vůbec největší favoritka :-) A zároveň jsem rád, že Emma měla tak silného soupeře, jakým byl Štěpán, takže soutěž byla napínavá až do konce :-) A možná letos budu mít hned double vítězek, jelikož XF UK téměř jistě vyhraje Louisa, která je ještě o něco jasnější než Emma (jelikož porazit ty dva nezpěvácké šašky R&B je její morální povinnost) :-)

K té aféře z iDNES, stavím se na stranu těch, kteří si myslí, že je to hlavně fail iDNESu (zvlášť když to říká i Scalex, což je pro mě napůl svaté :-D), pokusím se však apelovat na Pepeho, aby k tomu sepsal své oficiální vyjádření, které bych tady pak na Panáčkovi publikoval, a navíc aby pokud možno byly zveřejněné výsledky hlasování (z čehož bude mít hlavně Tomáš radost) :-) Dělám to ale hlavně kvůli Emmě, mám ji moc rád a nedovolím, aby ji někdo poškozoval :-)

A ještě malé upozornění k rekapu: Rozhodl jsem se navázat na tradici z Hlasu a superfinálový článek bude opět hostit jedno opakované slovo (ale nebojte, Hujerbus to tentokrát nebude :-D), které je pro mě oslím můstkem k jedné situaci, kterou jsem zažil před 18 lety na gymplu a kterou mi jedna situace ze včerejška dost připomněla (a v článku se rovněž dozvíte, kdo by si za ni zasloužil nakopat do zadních partií) :-)

55
Mila2
Reagovat

Jsem zvědavá, jaké dárky Emma klukům dá.. a ty řeči o dělení výhry… to tu už jednou bylo

56
MiPi
Reagovat

@Eva: 21:44 je IMHO čas editace článku, ne čas zveřejnění. Nebo ten článek viděl někdo dřív, než vypadl Pavol? Já nevím, ptám se.

Je to docela slušná bota ale, je jasné, že to už nikdo spoustě lidem nevysvětlí a uvidí to navždy jako velký podvod. Osobně je mi nejvíc líto Emmy, jistě jí to budou různě neustále připomínat.
Btw. v tom Dobrém ránu to bylo dobré, kdyby je radši nechali vyspat :)

57
MiPi
Reagovat

Teda ne Dobré ráno, ale Snídaně s Novou nebo jak to teď nazývaj :)

58
jj
Reagovat

Ve 21.44 právě Pyco dokončil rozhovor s Emmou po druhé písni. Pak ještě zpíval Štěpán a Pavol. Pavol vypadl hodinu poté, ve 22.40. Těch verzí by tedy muselo být opravdu 6, kdyby chtěl autor pokrýt všechny možnosti, protože v článku je pořadí Štěpán před Pavolem, ne žádné prázné místo na doplnění. A náhodou unikla z 6 ta jedna pravá. Na konspirace jsem nikdy moc nevěřil, ani teď ne, podle mě nejpravděpodobnější verze je, že autor předpokládal, že pořadí bude právě takové. Také jsem si byl skoro jist tímto konečným pořadím, i když v průběhu finále jsem si začal myslet, že vyhraje Štěpán. Na idnes byla v ten den anketa, kde bylo dost jasné pořadí shodující se s konečným. Kdyby náhodou nevypadl Kovalíček, který měl v anketě minimum hlasů, tak by článek změnil, měl na to dost času. Stačilo mít dvě verze.
Za další možnou, i když méně pravděpodobnou, považuju verzi, že autor článku znal počet hlasů, novináři znají hodně lidí, od někoho pracujícího u některého operátora mohl vědět průběžné výsledky. Pokud vím, tak pravé výsledky unikly jen při první Superstar, možná to bylo při druhé, už si to přesně nepamatuju. Unikaly několik kol a pak se shodovaly s konečnými výsledky. V dalších řadách také „unikaly“, ale už byly vždy smyšlené, operátoři si hlasování začali více hlídat. Např. na tvsporty si vymýšlí hlasování už několik let, a to ne jen pro Superstar.

59
Scalex
Reagovat

@jj: Přečti si ten článek na iDnesu – je celý o Emmě, jména Pavla a Štěpána jsou v jedné jediné větě. Nikde jinde se to nevyskytuje, takže je zbytečné připravovat si šest verzí. Stačí tři verze, pro každého vítěze jedna, s tím, že těsně před publikací článku se opraví to pořadí druhého a třetího, to je práce na 10-15 vteřin. Když jsem takhle před lety chystal podobné články já, měl jsem to stejné – tři verze a v nich už sepsané předpokládané pořadí. Dokonce bych měl i stejné pořadí, protože jsem Kovalička tipoval na třetí místo. Pak jsem to vždy přepsal podle skutečného stavu, přidal nějakou větičku o tom, co se stalo během přenosu, aby to nepůsobilo tak sterilně, a pustil ven. Tady se holt redaktor blbě uklepl a pustil to ven dřív.

Na úniky výsledků nevěřím. Ve smlouvách kolem projektů typu SuperStar jsou kurevsky velké pokuty (v řádu statisíců korun) za jakékoli podobné úniky a nikdo si to nelajsne. Pokud už by nějaké úniky byly, tak určitě ne směrem k novinářům, ale třeba k sázkařům (tj. sázkař by měl svého práskače někde u operátora a museli by mít vsazeno tak, aby se práskačovi ten risk v případě odhalení vyplatil).

60
MiPi
Reagovat

@jj: osobně mi přijde zdaleka nejpravděpodobnější ta možnost, že do článku dal prostě tu nejpravděpodobnější variantu (ostatně dost lidí i tu si tohle pořadí myslelo) a kdyby náhodou Kovaliček nevypadl, tak prohodit dvě jména je detail na pár sekund (na rozdíl od přípavy celého článku, ten zabere možná i minuty :) )

Škoda, že kvůli téhle kauze trochu zapadlo, že Nováčková asi čte Panáčka (konspirace!) a nakazila se fanouškem :-))

61
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Děkuji ti Vlado. Ty výsledky hlasování ze všech finálových kol by se vzhledem k této situaci skutečně hodily. Uvítali by to úplně všichni, ne jenom já.

62
Monika
Reagovat

Aha, tak oni ten clanek vypustili jeste pred vypadnutim Kovalicka? jsem casy nesledovala, to je hodne zvlastni, pac vubec nebylo jiste, ze skonci treti. Na druhou stranu jakych sest verzi? Bohate staci tri, vzdyt tam se pise jen o vitezi a v zaveru je zmineno, kdo skoncil druhy a treti, neni problem ta jmena prohodit behem chvilky. Bohate stacili verze tri. Nicmene ja vazne neverim, ze znali vysledky, co by z toho televize meli.

63
Daniel
Reagovat

Ja jsem s vitezkou spokojen. Asi jako jeden z mala co tady ctu, tak se snazim superstar hodnotit po jednotlivych kolech a podle jejich vykonu. Pokud se mi neco opravdu libi, tak klidne poslu hlas.

Ema za celou soutez super. Ke konci uz mi to prislo vsechno takove stejne. Nevim jestli mate stejny pocit, ale podotykam, ze stejne neznamena spatne…:-D

U Stepana jsem mel od finalovych kol trochu problem. Ja vim, ze zpiva velmi pekne, ale ja mu to nikdy moc neveril. Na me to prislo az moc divadelni. Mel spoustu pomalych pisni do kterych pro me pridal az moc patosu. Ja vim, ze ho sice pokazde pochvalili, jak je to uveritelne apod. Ale pro me to uveritelne nebylo.

Pavol je kapitola sama pro sebe. Nektere songy se mi opravdu nelibily, ale Ty co se mi libily opravdu stalz za to. Cim dal tim vic se mi libila jeho barva hlasu. Byla uplne cista bez kudrlinek. Ten kluk ma velky potencial, protoze ke konci na nem slo videt, jak zacina byt cim dal vic uvolneny a na celkovem projevu se to podepsalo.

Trosku me zarazi jedna vec. Neresim ted idnes.cz -> takovou stupidni chybu bych jim odpustil, ale chtelo by to vetsi vyjadreni nez jen jeden odstavec. Vcera jsme doma poslali 2 hlasy. Jeden Emme a druhy Pavolovi. Odpovede na hlas Emme prisla hned a bylo tam myslim napsano hlas prijat. Odpoved na hlas Pavolovi priselza zhruba minutu a bylo tam napsano, ze hlas bude zpracovan. Tuhle vetu jsem jeste nikdy pri hlasovani nedostal. Navic uz pak neprisla finalni odpoved, ze hlas byl prijat. Urcite nechci rozvijet nejake konspiracni teorie, ale je divne, ze zrovna u cloveka, ktery dostal nejmene hlasu to zpracovani tak dlouho trvalo a navic u nej neprislo zadne vyrozumeni…Cekal bych to spise u nekoho kdo tech hlasu ma nejvice, protoze to zpracovani muze zabrat nejaky cas…:-))

Ale jinak celkove rada povedena az na pravou blondynu alias „moderatorku“ a opakovacku alis „porotkyni“ Klaru Vytiskovou.

Nejlepsi songy, ktere si budu pamatovat:
Ceresne, LL od Kavalicka.

64
Eliška
Reagovat

Daniel – mne nikdy nedoslo potvrdenie ani v minulych kolach, mam tam len fajecku – odeslano, to je vsetko..takze sa nezaratal ani jeden moj hlas?

65
Tomáš
Reagovat

@Eliška: Mě potvrzení v minulých kolech přišlo vždycky. Vždy mi přišla SMS: Váš hlas byl přijat. Pokud mu to nepřišlo tak je něco v nepořádku. Já včera nehlasoval protože to bylo zbytečné. Věděl sem jak to dopadne. Už od prvního castingu.

66
MiPi
Reagovat

@Eliška: mně potvrzení taky nikdy nepřišlo, a to jsem posílal v prvních kolech hlasy Emmě (tj. dle konspiračních teorií tam kam jsem správně měl :-) )

67
betty
Reagovat

@jj: Autor článku znal počet hlasů … A!e to by Emma v té době musela mít obrovský náskok, který by nešel dohnat. A v TV říkali, že je to mezi Emmou a Štěpánem hodně vyrovnané. Navic po odzpívání dalších písní mohla ve prospěch Štěpána dojít další spousta hlasů, protože byl ten večer nejlepší. Je to nějaké divné. Údajně byl počet hlasů hodně vyrovnaný, ale někdo už ve 21.44 ví, že Emma vyhraje.

68
Mila2
Reagovat

Eliška: myslím, že fajfka znamená, že SMS byla doručena. Daniel asi má zapnuté ještě posílání potvrzovacích sms…

69
Daniel
Reagovat

@Eliška: Nejspis mam zapnute potvrzovaci sms. Jen mi to prislo divne, ze vcera prislo u Pavola, ze se hlas zpracovava a u Emmy, ze je prijat…:-) To neberte jako konspiracni teorii jen fakt toho co mi ukazal telefon…:-) Ja samozrejme verim, ze oba hlasy byly v poradky prijaty…

70
jj
Reagovat

@Scalex:
Já vím, že je to otázka pár minut prohodit jména a že neměl připraveno 6 verzí. Ale jde o to, že zveřejněna byla právě varianta už se správným pořadím, s tou jednou větou. Možností v té době bylo 6. Jak jsem psal, podle mě stačilo mít jen 2. Kdyby náhodou nevypadl Kovaliček, tak by si připravil i jeho jako možného vítěze, měl na to dost času. Možná ji psal jako první, jako nejpravděpodobnější, a první také omylem zveřejnil.
Jednou ty výsledky unikly zcela určitě a jestli si to pamatuju dobře, jen od jednoho operátora. Téměř dokonale se shodovaly s konečnými výsledky od všech operátorů, pro všechny kola, to v žádném případě nemohla být náhoda. Pak už o žádných věrohodných nevím, takže věřím, že je těžké se k nim nyní dostat a považuju tuto variantu za málo pravděpodobnou.

71
Tomáš
Reagovat

Pro mě byl včera největší zážitek večera Štěpán s Půlnoční ( ještě společně s Ledeckého Slibama, které dojmou vždycky ). Ten kluk si to prostě opravdu zasloužil vyhrát. Co dokázal s Divokou kartou je neuvěřitelné, takhle ji už asi dlouho nikdo nezužitkuje. Věřím, že se ze včerejší prohry rychle oklepe a že ještě všem dokáže, kdo byl letos skutečně nejlepší. Palovi se povedla Tublatanka, moc se mi to líbilo. Škoda, že nemohl dát Lyžku. Na to jak ho všichni podceňovali taky došel strašně daleko, on by vlastně skončil druhý hned za Emmou kdyby Štěpán nedostal Divokou kartu. Emma mě bohužel míjí, s tím nic nenadělám….že Mariah Carey byla katastrofa, na tom se asi shodnu s většinou. Britney Spears a Coldplay, pro mě opět obě písně utahané a nudné, nebavil sem se a ze všeho nejvíc sem si přál aby už přestala zpívat, aby už její vystoupení konečně skončilo. Na její koncert bych nešel, na koncertě Štěpána a Pala bych vydržel celou noc. Asi je to hodná holka, jen prostě není můj cup of tea a úplně mě míjí. Na druhou stranu, to poškození a pochyby o podvodném vítězství jí nepřeju, pokud o jejím osudu skutečně rozhodli jen a jedině diváci. I tady se teď neřeší nic jiného než hlasování a úplně se zapomíná na včerejší výkony ( dřív sem tu hlasování řešil jenom já :D ) Měli by to zveřejnit, tohle není dobré. Pokud to tu produkce čte, tak nechápu kde je zakopanej pes.

72
Klára L.
Reagovat

@Daniel:

Také se mi to nelíbí. Pokaždé, když jsem hlasovala pro Pavla, došly SMS Váš hlas byl přijat. V těch kolech nevypadl. A včera u všech jenom Vaše SMS byla přijata ke zpracování. A byl poslední….zvláštní náhoda. Jinak Emma se mi jako vítězka nelíbí, nedokáže zazpívat rychlou píseň.

74
Tomáš
Reagovat

@Klára L.: Mě se taky nelíbí. Štěpán si to opravdu zasloužil víc. A s tím hlasováním pro Pavla je to divné. Opět to nahrává pochybnostem o regulérnosti hlasování.

75
Kristin
Reagovat

@Tomáš: Konečně rozumný názor, pozorný divák SS ví, že Emma by vyhrála i kdyby ten článek vyšel už odpoledne.Nejlepší včera byl Štěpán, bez diskuze.On si svou kariéru už odstartoval i bez té finanční výhry.Ostatně to už přál Habera Emmě. Myslím si, že i velmi dobré umístění v anketě Zlatý Slavík příští rok…Nechme se překvapit. A Emča? Slavík bez hranic, to je jasný.

76
Monika
Reagovat

ja jsem za ten clanek rada, Nove nezbude nic jineho nez zverejnit vysledky hlasovani ze vsech kol, jinak ten stin pochybnosti ze sebe nesmyje. Tohle je jedina sance, jak ten pruser vyzehlit.

77
Eliška
Reagovat

Tak už to valíí aj na http://www.extra.cz suýž dva články o výhre s pachuťou apod…

78
skerina
Reagovat

Měl to vyhrát ŚTĚPÁN. Emma největší přetvářka.

79
bezik
Reagovat

@Monika: Samozřejmě že Nova nic nezveřejní. Nemá jediný důvod. Nějací kvičící „Tomášové“ ji nezajímají. Nakonec, blbové, co žijí konspiračními teoriemi stejně neuvěří. Když nevěří teď, proč by měli věřit nějakejm číslíčkům, které by jim Nova předhodila ?

80
Ája
Reagovat

@Tomáš: Naprosto s tebou souhlasím (i když já jsem měla celou dobu Štěpána na prvním místě), Emma mi přišla zajímavá ze začátku, ale poté už byla zoufale stejná až nudná, skoro nikdy nevylezla ze své komfortní zóny, jak se říká: zpívala hezky, ale dlouho. Jinak jako osoba mi je sympatická, jen ten její zpěv není nic pro mne. U Pala se mi líbilo, že se vrhl do rockové pecky, pomalého oplodňováku i folklóru a i když si někdy namlátil hubu, tak mu to v mých očích rozhodně neuškodilo. A Štěpán je pro mě jednoznačně nejzajímavější objev za poslední roky v SS, toho kluka budu sledovat dál. Škoda, že nebyly ještě dvě kola, s chutí bych si ho poslechla a jsem přesvědčená, že by to nakonec celé vyhrál. To jsou ale jen kdyby. Tak uvidíme, kdo to z nich dotáhne nejdál :-)

81
Monika
Reagovat

Co se tyce budoucnosti, tak to nevidim ruzove u zadneho z nich.
Pavol se tim ani nechce zivit, nema v sobe ten zapal do hudby, ty zacatky jsou strasne tezke vyzaduji hrozne usili a pokud clovek v sobe nema tu obrovskou chut, tak to nikdy neda. po Hlasu jsem rikala, ze martin Cisar skoncil, doslo na ma slova, stejna slova prorokuju i Pavolovi, vcera skoncilo jeho tazeni v hudebnim prumyslu.
Stepan neni osobnost, neni prubojny, je to strasne ucho, nedavam mu skoro zadne sance se prosadit, chybi mu v tom ostre lokty bez kterych to nejde.
Emma je strasne uzce zamerena, ze nezvladne songy s vetsim rozsahem vime, ale ona bohuzel nezvladne ani rychle songy v nizsi poloze, jedine co ji jde jsou utahane uknourane pomale pisnicky nizko polozene, to se casem hodne omrzi, takze ji tez moc neverim. Maximalne bude plnit stranky bulvaru, kde kdy s kym byla, co mela na sobe a tak.

82
Tomáš
Reagovat

@bezik: Taky nevěřím, že to zveřejní. Tím ale jen dokazují, že jsou jim nejen diváci ale i samotná vítězka úplně ukradení. A nemusí být každý hned Tomáš, asi si nevšímáš všude možně kolik lidí teď ty výsledky požaduje a dokonce vyhrožují žalobami. Třeba mě by to zveřejnění výsledků pusu zalepilo, to ti můžu odpřísáhnout jakože se Tomáš jmenuju. Když už nic jiného, měla by to být slušnost od obou televizí k divákům, kteří utratili své peníze za hlasy. Ale oni si neváží svých diváků, je to hnus.

83
bezik
Reagovat

@Tomáš: Zákruty tvého uvažování fakt nepochopím. K čemu ti nějaké výsledky budou ? Jak víš, že si je někdo před minutou nevycucal z prstu ? Stejně tomu nevěříš, tak proč bys věřil zrovna tomuhle ? U tebe je to zjevná, léta trvající obsese ;-) :D

84
Monika
Reagovat

A trochu me zklamalo u vitezstvi Emmy, ten chladnej zaver, ocekavala jsem nejakou euforii, nic se nekonalo, bylo na ni videt, ze to vitezstvi naprosto ocekavala aslo jen o takovou povinnou tecku na zaver.

85
lysbeth
Reagovat

Je zajímavé, co jsem se tady dočetla. Že pro Emu přišla potvrzovací SMS, že hlas byl přijat a pro Pavla, že SMS byla přijata ke zpracování. Já včera poslala 15 hlasů Štěpánovi a pokaždé mi přišla potvrzovací zpráva „Děkujeme. Vase SMS byla prijata je zpracování.“ V minulých kolech jsem mu vždycky posílala 10 – 13 hlasů a vždycky mi přišla potvrzovací SMS: „Vas hlas byl prijat“. Myslela jsem, že je nějaké změna. Ale jestliže včera na hlasy pro Emu chodily potvrzovací SMS, že hlas byl přijat a pro Štěpána a Pavla, že byly smsky přijaty ke zpracování, tak je to nějaké divné….

86
bezik
Reagovat

@Monika: Ty fakt žiješ v nějakým jiným časoprostoru. Jinak si ty tvoje výlevy neumím vysvětlit :D :D

87
Tomáš
Reagovat

@bezik: Když ukážou výsledky od notáře potvrzené černé na bílém tak kdo to může ještě zpochybňovat? I kdyby si je vymysleli ( a to už mi přijde hodně nepravděpodobné ), aspoň by tím dokázali že si svých diváků, kteří posílají hlasy za své peníze váží. A taky by aspoň projevili snahu, jak obhájit a očistit vítězství Emmy. Je jedno že by jim ani tak všichni nevěřili, snaha o férovost by tam byla. Takhle když na to kašlou úplně, tak tím jen dokazují jak jim je úplně všechno šumák. Že tebe ty výsledky nezajímají, tak tě nezajímají, nikdo tě přece nenutí se na ně dívat. Seď si dál ve svým křesle, poslouchej Emmu nebo já nevím koho a o nic jinýho se nezajímej.

88
Marcela
Reagovat

Taky jsem posílala hlasy a potvrzení mi nikdy nepřišlo. Ema mě začala strašně nudit, zpívala všechno stejně. Fandila jsem Štěpánovi, ta divoká karta ho pekelně nakopla. Nejvíc se mi líbila Nirvana a Půlnoční:-))

89
DJ Vlado
Reagovat

@lysbeth: Já jsem jako vždycky včera posílal SMS Emmě a taky mi chodilo jen „Děkujeme, vaše SMS byla přijata ke zpracování“, zatímco v předchozích kolech mi chodilo „Váš hlas byl přijat“ :-) Vysvětluju si to tím, že při finále těch hlasů přijde vždycky dvakrát tolik než v ostatních kolech, proto je jejich přijímání pomalejší :-) Pokud byl některý hlas přijat automaticky, je to imho náhoda :-)

90
bezik
Reagovat

@lysbeth: No to je fakt „strašně zajímavý“ :D :D :D Co je na tom zajímavýho ? SMS přijímají SMS brány každého operátora. Ty jsou tři, každá může, a nejspíš bude mít jiné nastavení. Takže od každé můžou chodit úplně jiné texty. Stejně tak, v interním nastavení brány může být pro každý příchozí hlasovací text jiná odpověď , tedy i stejná brána může odeslat jiný text pro Emmu a jiný pro Štěpána. Záleží na tom, jak to nějakej IT jouda nastavil v systému. Podstatný je, že se brána ozve. jak se ozve je úplně jedno. To je opravdu „úžasně zajímavý“ :D

91
Ája
Reagovat

Btw. přijde mi hezký, že Štěpán, který vlastně celou SS pěvecky otevíral, byl také tím posledním, kdo zazpíval :-)

92
bezik
Reagovat

@DJ Vlado: Jistě, brána může mít nastavené různé odpovědi i podle toho, jestli je hlas ještě někde v frontě, nebo jestli už z ní odešel. To bude záležet na množství hlasů v nějakém časovém úseku. Nějaký praktický dopad to nemá.

93
Luke
Reagovat

Jinak doufám, že už nikdy neuvidím v porotě Kláru Výtiskovou a jako moderátorku Jitku Nováčkovou.
Další pevěcká soutěž by mohla být X-factor, který je podle mě lepší než superstar, hlavně kvůli skupinám a kategorii dospělých. Tentokrát udělaná o dost lépe než naposledy (práva má pořád prima s jojkou, tak ať se pochlapí). Sice bude příští rok talent, ale xfactor očekávám také brzy.

94
ales-winner emma
Reagovat

jako sorry lidi ale někteří co vypotíte za krávoviny to sem ještě nečetl vaše starosti na emminu hlavu hlavně že je vítězkou a mimochodem mě ty sms hlasy emmičce šli jako vždy v pohodě poslat a přišla mě potvrzovací zpráva děkujeme váš hlas byl přijat vždyt i emma na chatu odpovídala a řekla tam že je to výsměch a ludia budou vždy konspirovat a má pravdu taky sem se dočetl že plánuje vydat desku v příštím roce mít nějaké akce a do budoucna nevylučuje návrat zpátky do Londýna a taky že po česku moc jezdit nebude a má recht ono rasistické komentáře a čecháčkovské myšlení tady bohužel je zakořeněno z éry totalitního systému díky bohu že se jí emma ani já nedožili

95
Enaz
Reagovat

@ales-winner emma: Ty jsi taky čecháček :D. Hlavně, že ses nedožil totalitního systému :D.

Třeba takový Tomáš se asi totalitního systému asi taky „nedožil“. Kdepak to vzal?
Prostě pochybnosti zklamaných fanoušků vedou ke konspiracím. Jsou podle mne sice naprosto zbytečné, ale vznikly by asi všude.

96
Mončí
Reagovat

@Ája: Jojo, je to super :) já si to uvědomila až jak jsi to napsala :) Měl někdo asi dobrej odhad, kdo zaujme :D

97
Mončí
Reagovat

Četli jste dnešní online rozhovor s Palim na stránkách superstar. Někso se ho ptal, jaká písnička se mu nejlíp a nejhůř zpívala. A on odpověděl: „najlepsie asi richard marx a najhorsie asi aerosmith co mi vybrali :P“
Že by vážně neměli tak volnou ruku, jak to vypadá…

98
bezik
Reagovat

@Mončí: No, tak zrovna tohle vědět by bylo mnohem zajímavější, než nějaké přblblé hlasy. Docela mě zarazila Haberova poznámka k Palovi, že je velmi slušný člověk, že nedělal žádné problémy. Jestli ono to taky není o tom, co si kdo vydupe, Pavel je slušňák, vzal co dostal. Jiní je s výběrem hudebního dramaturga mohli taky poslat do pr…. :D. Každopádně by tohle byla zajímavá zákulisní informace.

99
ales-winner emma
Reagovat

95 váš problém že se s tím nedokážete srovnat že emma vyhrála

100
Petr
Reagovat

@DJ Vlado: „prožil jeden z nejkrásnějších dnů svého života „ty jses toho asi moc neslysel po svete ze jo..doufam ze tvi rekapy superstar jsou hodnoceni jenom v ceskoslovenskem meradlu (i tak prohanni)…protoze letosni vitezka Ema je snad nejhorsi ze vsech superstar na svete

101
Jai Kudo
Reagovat

@bezik: Rozumím, taky si myslím, že Habera nemluví jen tak do větru a spíš vypouští takové nenápadné balónky informací ze zákulisí……nicméně – jestli je Palo opravdu tak „slušný“ nebo „hodný“ (a já tom vůbec nepochybuji), tak by se zase těžko hodil do toho šoubyznysu po SS. Šoubyznys není pro „slušńáky“, ale pro dravce s hodně ostrými lokty a s určitou dávkou bezohlednosti atd atd. Takže by mu tam jako vítězi asi dobře nebylo….

102
Enaz
Reagovat

@ales-winner emma: Nemám s tím problém. Spíše ty nerozumíš psanému textu :D

103
Tomáš
Reagovat

@Petr: 1*. Ale tak mu to dopřejme. Já bych byl sice daleko radši kdyby vyhrál můj favorit, ale co už na tom teď záleží? Nic, soutěž skončila. Už teď je to minulost. Zbývá odhalit výsledky hlasování a tím obhájit prvenství vítězky po pochybách které vznikly ( což ale samozřejmě nikdy neudělají ) a pak už se jen těšit na další řadu SuperStar ( i když možná už nikdy žádná nebude ). Šťastné a veselé.

104
dolores
Reagovat

ten clanok ja absolutne nepovazujem za klucovy .)) je to len hanba idnes, co je ako dost divne, ze sa take fopa stane mienkotvornemu mediu, clovek by to ocakaval skor od bulvaru ako Blesk a pod. ale stalo sa:D Emmu to imho absolutne neposkodi, prosim vas kto uz toto bude riesit, okrem par ludi na Panackovi a mozno nastvanych fans na FB ? o tyzden o tom uz nikto ani nehlesne..je tolko inych vaznejsich kauz, ktore sa rozoberaju …
nikto jej tie peniaze za vitazstvo uz aj tak nevezme.. :P

odtajnenim vysledkov, co by bolo jedinym pozitivom tejto epizodky sa aj tak nic nezmeni, len si proste potvrdime vitazstvo Emmy, uvidime aky mala naskok, ..to je jedno aky, ale ho proste mala. mne fakt, ze prave ona to vyhra bol jasnejsi ako ze dnes rano vyjde slnko.:D samozrejme Stepan zamiesal karty, ale naskok uz nedohonil (mozno na to bola potreba este 2-3 kola).

105
Mila2
Reagovat

Dost dlouho jsem přemýšlela, kdy pro mne Emma přestala zářit. A proč to tak bylo.

Mít roli favorita je hodně vysilující, lépe se určitě účinkovalo Štěpánovi, který se nenápadně zlepšoval po celou řadu Superstar, kdežto Emma byla od začátku nasazena jako N.1. Podobně jako Štěpán se přece vyprofiloval třeba Adamec, a koneckonců i Itcho. Vzpomínám na řadu Superstar s Petrem Ševčíkem. Na začátku byl jedním z jasných favoritů, nad jeho písněmi slintali Habera i Rytmus. Ale dlouho tu pozici neudržel. Emma ji držela skoro do konce bez větších výkyvů a asi nešlo očekávat, aby každým svým vystoupení vyrazila dech.. Proto se mi trochu okoukala a víc jsem se těšila na Štěpána a Pala, kteří na začátku soutěže byli tak trochu outsideři, ale kolo od kola se lepšili a měli co nového nabídnout.. mít Superstar ještě kolo, dvě, tak to Emma určitě nevyhraje

106
Winnie
Reagovat

@Jan Kocián: To máš pravdu, no. To mě nenapadlo. No každopádně to Emmu dost poškodilo.

107
Jai Kudo
Reagovat

@dolores: Souhlas…. Kdyby iDnes neutekl ten článek, tak ti, co přáli Emmě budu mít radost a ti ostatní to budou většinou akceptovat a byl by klid…. Nicméně i tak emoce za pár dní utichnou, blbec redaktor vyletí na hodinu a všechno bude v pořádku :-D

108
-bé-bé-
Reagovat

@dolores: škoda tých falzetov…ako tom že som si ich nevšimla, keď spievali AVE a Zaujec..alebo oni to nespievali celé???
dalo sa to aj inak, bez nich?

109
Winnie
Reagovat

@Luke: Gabka Gunčíková a Lukáš Adamec byli taky velcí kamarádi. A slíbili si navzájem 10%, které pak taky Lukáš Gabce dal.

110
Jarda
Reagovat

Na rozdíl od vás všech se mi zvláště včera moc líbila Jitka Nováčková, vypadala v tom světlém co měla ze začátku nádherně, je navíc velmi milá a když uvážím, že žádnou praxi v moderování nemá tak se toho zhostila dobře. Je nepatřičné a pro tyto stránky typické, že se vždy vybere někdo na koho se potom unisono celou soutěž nadává. Prostě nikdo nemá a asi už nebude mít úroveň Adély, ani Tina, i když byla asi z těch ostatních nejlepší na ni neměla tak se s tím smiřte, mě třeba mnohem více vytáčí než Jitka moderátorka britského X factoru, a také na ni nenadávám.
Jinak doufám, že ve zmíněné britské soutěži zvítězí skvělá Louisa a ne ti šašci, i když Pavlásek třeba nakonec taky vyhraje Star Dance. Prostě zábava a recese nade všechno…sice se mi to nelíbí, ale nic s tím nenadělám.

111
dolores
Reagovat

po ocakavanom potvrdeni 3.miesta pre Pavla mi uz bolo jedno, kto z nich vyhra, aj ked predtym (od kastingu az asi po polku finalovych kol) som bola presvedcena, ze vyhra by viac sekla noblesnej a charizmatickej Emme, no posledne kola sa mi uz tak nejak „obnosila“,…. asi aj vdaka tlacenke, nulovej kritike poroty, neustaleho vynasania do nebies…uz pomaly aj ta noblesost upadala… cize som jej tu vyhru az tak nezicila ako predtym, .. pre mna je totizto tato sutaz nielen spevacka, ale aj reality show, chcela som vidiet Emmu ako zvlada aj negativne emocie ….ale nedoslo k tomu, mozno by si ma viac ziskala…
no vedela som podla celkovej atmosfery pred GF a ako vo vsetkych anketach valcovala, ze to vyhra…a ak by nahodou motyka vystrelila, zeby nie, tak mi bolo uplne jedno,kto z nich dvoch bude vitaz, aj ked Stepan ma v sutazi tak trochu nudil, uz by mi ako vitaz nevadil ani trochu. ale samozrejme vsetky predpoklady sa naplnili peniaze si odnasa Emma. fankluby chalanov sice rastli, ale tzv.nahodnych divakov, ktori to sledovali len okrajovo su mraky a ti mali uz vsugerovane, ze najlepsia je tam ta Emma.

prachy by urcite viac potreboval na rozbehnutie kariery Stepan, lebo nadherne baby ako je Emma to maju lahsie sa presadit aj bez penazi… na rozdiel od chlapcov sa na nich prisaju managerske pijavice a uslintani muzi z brandze, (uslintane zeny v bradzi nie su, alebo sa hanbia ukazat :D.. takze chalani maju smolu v tomto vzdy) …kazdy bude chciet jej byt na blizku, resp. nejaky zo spevakov s nou nahra duet … napisu jej hit,- predpokladam,ze Grausovci..pomozu jej s CD,..a budu aj ponuky do filmov, to je iste. spociatku som sa o nu bala, aby jej neublizili, ale teraz, ked som zistila, ze ona svoje prednosti perfektne vyuzila, ako vedela pomotat hlavu hlavne chlapom, a ziskat si pre seba co potrebovala, ..:))) nestrati sa ani medzi tymi dravcami v showbize, a mozno prave ona bude ta, co bude s nimi manipulovat a nie oni s nou :D

112
bezik
Reagovat

@Jai Kudo: Tak ono záleží na tom, co a jak chceš. Aneta taky nemá ostrý lokty … ale má ostrýho bráchu :D Můžeš mezi sebe a žraloky někoho postavit, ale zase musíš ho mít nebo najít. Palo asi bude šťastnější u té lidovky ;-)

113
bezik
Reagovat

@dolores: No já nevím, já Emmu moc v showbusinesse nevidím. Možná ze začátku při plnění nějakých debilních smluvních povinností, pak to bude ústup na klubovou scénu nebo do londýnských barů, ale snad jako zpěvačka než jako barmanka.

114
Mila2
Reagovat

dolores: Myslím, že Emma to má celkem dobře zmáknuté – vypadá zakřiknutě a v chlapech asi vyvolává pocit, že potřebuje jejich ochranu atd. Přitom mám ale pocit, že to je jen taková její maska, že uvnitř je velmi samostatná a moc dobře ví, co chce.. a co se týče manipulace s ostatními.. myslím, že to velmi dobře umí a ještě líp to umí zamaskovat..:-) a proč ne

115
Prochor
Reagovat

Ráno běžel chat s Emmou a dva lidi se jí ptali na causu 21:44. Emma reaguje vyhýbavě:
http://superstar2015.nova.cz/online/442-chat-s-emmou-drobnou

116
dolores
Reagovat

Stepan sa zial musi popasovat so vsetkym sam, … a bez financii,…len cakat na nejake ponuky, a rychlo vytiahnut nejaky hit, co ma napisany- ak ma…, lebo popularita zvykne u tychto superstaristov zmiznut ako jarne snehy … ako nositel divokej karty, podobne ako Harich by mohol zostat v podvedomi sice dlhsie, ale na tom musi strasne makat, na co potrebuje dobreho manazera, len sa obavam, ze takeho ako ma manazera Harich, – vlastneho otca asi nenajde….ci ? osobne nejaky oslnivy nastup kariery u Stepana nevidim, aj ked do kariet mu hra, ze predsa len ten cesky trh je vacsi piesocek ako slovensky, kde by si ani neskrtol…

nastastie buducnost nemusim riesit u mojho osobneho vitaza Pala, ktory sa v tejto bradzi asi pohybovat nechce, aj ked spievat bude v tom svojom folklornom svete ..a ak ho niekde inde pozvu, zaspieva… ak nie, tak nie, nikomu sa natiskat nebude, vydrziavat managera, to uz vobec nie :))) je to zlaty chalan, ktory sa sam necitil byt ani hodny superfinale a s takouto sebareflexiou a poznanim aj od „odbornikov“ z poroty, ze nie som „ziadany, nemam vkus….“.. sa vyhry asi aj desil….:)) to by bolo kecov, keby vyhral … :D s vybermi, ktore dostal aj v superfinale sa popasoval slusne…btw. ..v stabe urcite vedeli, ze na tie falzety nema (urcite im to sam povedal, …aj Zaujec to musel hned vediet, ked cvicili…) a predsa mu tu piesen zo strategickych dovodov dali v zaspievat, co je nehorazne a nedostojne superfinale…

117
Jai Kudo
Reagovat

@Mila2: Hm, ženský, a zejména hezký ženský, jsou zkrátka všeobecně vždycky rafinovanější než chlapi a uměji s nimi manipulovat….. :-D Nejen Emma…

118
Ája
Reagovat

@Mila2: Já si myslím to samé, kdyby SS fakt dotáhli až do Vánoc a ta dvě kola přidali, tak skončí druhá a vyhraje Štěpán, stejně jako to bylo v případě Adamce a Gunčíkové. Včera když Štěpán zpíval Angie, tak jsem si dokonce myslela, že by to přeci jen mohlo vyjít a on to vyhraje. Tohle se mi na té soutěži líbí, když někdo, kdo nebyl od začátku favorit, postupně roste, září a stává se čím dál lepším v očích diváků.

119
dolores
Reagovat

@-bé-bé-: mam dojem, ze AVE ako zena s tym nemala problem….a s vyssim rozsahom si mohla dovolit spievat tieto falzety aj plnym hlasom, ale nveim isto, nemozem najst na ytb toto vystupenie
@Mila2: jj, je to taka sikovna potvorka :D … inak, by jej aspon jeden z jej spolusutaziacich doprial vitazstvo… oni zrejme presne vedeli, co sa odohravalo v zaklulisi

120
Filip
Reagovat

@Ája: jenze stejne je to jedno… kdyz se u federalni SuperStar stridaji genderovo-narodnostni vitezove:

1. ročník – Martin Chodůr (český vítěz)
2. ročník – Lukáš Adamec (slovenský vítěz)
3. ročník – Sabina Křováková (česká vítězka)
4. ročník – Emma Drobná (slovenská vítězka)

mimo to.. vzdycky v nejlepsi dvojici.. byl jeden slovak a jeden cech

ta soutez potom nema smysl.. kdyz se musi naplnit kvoty :)

121
Filip
Reagovat

letos si myslim… ze hodne lidi prozrelo… a ze ta manipulace ve prospech viteze byla v letosnim rocniku tak do oci bijici… ze to uvidel i slepej

122
Tomáš
Reagovat

@Filip: Tak ono je to definitivně jasné už od minulé SuperStar když se Štefan dostal do GF a tam vyhrála Sabina. Aspoň teda mě. A někomu je to jasné už od vítězství Adamce. Letos už sem o tom že vyhraje slovenka opravdu vůbec nepochyboval. Tolik náhod najednou, to se nestává ani v pohádkách.

123
Filip
Reagovat

@Tomáš: mas pravdu… ze uz Pcelar byl dobra tlacenka… ale tam mi to tak nepripadalo.. protoze jsem mu fandil :) ale je to pravda pravdouci.. ty hity co dostaval od doby do byl tusim jedinej Slovak v TOP5… to bylo taky neco

ale s Emmou se to neda srovnavat… tam byla absolutni absence kritiky… protoze ne vzdy byla tak „bombasticka“.. nekdy dokonce vylozene jalova + samozrejme vybery songu

Adamce jsem bral jako prekvapeni… ale jeste jako „fer“ – ted zpetne se to jevi taky podivne

124
betty
Reagovat

@Winnie: Ale Lukáš Gábině ty peníze nedal.Teda aspoň ne všechny. Dal jí první část, a pak už nic. Také jsem si to myslela, ale Jak Kudo mě vyvedl z omylu.

125
Jai Kudo
Reagovat

@betty: Když tě tady zase vidím, s těmi odměnami, Emma letos dostane jen 75000€ (asi Nova snížila rozpočet :-D ). Srážková daň z výher je nyní 15% takže reálně dostane asi něco přes 60000€ :-) (snad se tentokrát nemýlím….)

126
dolores
Reagovat

@Filip: este ti to doplnim o druhe miesta

1. ročník – Martin Chodůr (český vítěz) …..2. Smajda (SVK)
2. ročník – Lukáš Adamec (slovenský vítěz)…..2.Guncikova (CZ)
3. ročník – Sabina Křováková (česká vítězka)….2.Pcelar (SVK)
4. ročník – Emma Drobná (slovenská vítězka)…..2.Urban(CZ)

tiez sa to pekne strieda, ze ? :))) preco aspon raz neboli dvaja cesi alebo dvaja slovaci v GF ?

127
Winnie
Reagovat

@betty: Tak teď jsi mi vzala veškeré iluze :o)) Fakt jsem si myslela, že to dodržel, že byl Lukáš ta světlá výjimka, ten frajer :o) Škoda, měla jsem Lukáše ráda. A odkud se ví, že to nedodržel?

128
dolores
Reagovat

@Jai Kudo: mozno je tych 75.000 uz cistych , zdanenych

129
Winnie
Reagovat

@dolores: Moment, a přece jen je to nefér, chybí slovenka na druhém místě :o))) sakra, někde někdo něco zazdil :o))))

130
Tomáš
Reagovat

@Filip: V době kdy vyhrál Adamec sem taky ještě na manipulace moc nevěřil – ale už mi bylo divné, že pak nezveřejnili výsledky. Minulá řada mě utvrdila v mém přesvědčení definitivně – a ta letošní to opět jenom potvrdila.

131
Jai Kudo
Reagovat

@dolores: Nemyslím si. Nova fakticky zaplatí 75000, tak proč by se chlubila menší částkou? Adamec taky vyhrál 100000 ale inkasoval jen 80000.

132
dolores
Reagovat

@Winnie: no vela nechybalo, a v CSS3, mohol byt 1. Kukacka (CZ) a 2. Mandzakova (SK) … :))). ale aj take zlozenie este bude, neboj … mozno nabuduce :D

133
Poseidon
Reagovat

Asi to není příliš reálné, ale byl bych moc rád, kdyby příště jeli zase Češi a Slováci odděleně. Jednak by konečně nebyla ta nutná proporcionalita, jestli má zrovna vyhrát Čech nebo Slovenka a kdo má být ve finále, aby to bylo vyvážené, a taky bychom si užili daleko více zábavy, přenosů a skvělých zpěváků. Když si vezmu, kolik skvělých lidí vyřadili ještě před finále…

134
Poseidon
Reagovat

A celkově se mi tenhle trend zkracování počtu přímých přenosů nelíbí. Xfactor na primě měl asi tři, Hlas taky nějak málo. Sakra to je zlatý hřeb celého pořadu, když už to chtějí celé zkrátit, tak ať si ušetří ty jejich exoty na castingách, hodinové příběhy vybraných účastníků castingu, dlouhé cesty natáhnuté do padesáti dílů a podobně…

135
Tomáš
Reagovat

@dolores: Ano, v příštím ročníku bude v GF kluk čech a holka slovenka, pokud tedy opět nebude GF ve třech. Taková kombinace ještě fakt nebyla. Ale konečně to vyhraje kluk. :D

136
dolores
Reagovat

@Jai Kudo: len tak mi napadlo… ci nahodou nechceli poukazat, ze jej daju cistych 75 tisic, ale mas pravdu, preco by medialne znizovali hodnotu vyhry o dan …to by nebolo prestizne

a zaujimalo by ma, ako to delia… u nas je dan myslim 19% , u vas neviem, ale asi to rozdelia na polovicu a v kazdom state sa zaplati osobitne…
este ze nevyhrala auto, lebo aj za to sa musi platit dan,.. na ktoru vyhercovia vacsinou nemaju a tak auto musia predat, aby tu dan zaplatili :D

137
dolores
Reagovat

@Poseidon: aj mne by viac sedelo, keby sme tuto show oddelili, a teraz v tychto casoch, kedy ma uz kazdy slovak Novu a kazdy cech Markizu by sme si to mohli navzajom spokojne odsledovat. a dajme tomu vitazi narodnych kol by si mohli zasutazit napokon v jednom spolocnom zabavnom programe, ak by sa to dalo vybavit licencne…..ale asi nie

138
betty
Reagovat

@Winnie: Já to vím od Jai Kuda. Odkud to ví on, nevím.
@Jai Kudo: Díky za info.

139
Monika
Reagovat

@Ája: Taky jsem v jeden moment uverila, ze to Stepan dotahne az k vitezstvi, vubec po vcerejsim nevydarenem veceru Emmy, kdybych mela nekoho poslat domu na zaklade vcerejsich vykonu, byla by to prave ona. Emma mela velikou kliku, ze bylo pouhych sest kol, to je strasne znat, sest nebo deset, obrovskej rozdil, Stepan ji mohl jeste slusne zatopit, i proto bych strasne moc chtela znat vylsedky hlasovani Stepana pred DK a po ni. Jinak ten online chat se Stepanem jen jsem se utvrdila v tom, ze je naprosto nevyzraly, chybi mu osobnost, tohle absolutne neni typ co ma sanci uspet v showbyznysu, bohuzel. vezmu-li zkusenosti ze vsech rad, vse tomu nasvedcuje. On to porad bere jako strasnou legraci a ne tezkou praci, to uz bych vic verila pavolovi nez jemu. Stepan by potreboval z pavola takovou tu serioznost. vezmu-li uvazovani haricha v 15 a Stepana v 17, to by jeden zaplakal.. To mu zlomi vaz, on neni samostatnej, neni schopen si neco zaridit sam, vrhnout se do toho po hlave, potreboval by nekoho kdo ho povede, ale na to se kazdej vykasle dnes.

140
Jai Kudo
Reagovat

@dolores: Nejsem daňař, ale myslím, že se daň odvádí podle místa vzniku daňové povinnosti. Takže myslím, že podle českých dańových zákonů, tj. 15%. Ale nevím jistě….

141
Monika
Reagovat

A doufam, ze Emma stepana dost zvalcovala, mrzelo by me, kdyby to bylo tesne. To je pak desnej pech prijit o takovej balik.

142
Ája
Reagovat

@Monika: Já bych ten chat opravdu nebrala vážně, co mají taky dělat, když je tam posadí po probdělé noci a mají odpovídat na otázky typu: Jak voní Pavol?

143
ales-winner emma
Reagovat

102 pche ale ano pocjopil ale je to s toho psaného textu dá vypozorovat no nic nebudu se nechávat vyprovokovat od toho tu jsou jiní lidé

144
Tomáš
Reagovat

@Monika: Pyco přece říkal ještě když se hlasovalo, že je to těsné nebo ne?

145
yeey
Reagovat

Jejda, to je zas kecu… Emma tu soutez celkem jasne ovladla a po celou dobu byla favoritkou… Jediny, kdo se ji priblizil, byl Stepan, ale asi preci jen lidi tolik netahl, vsak taky 3 tydny zpatky vypadl proti takovym kalibrum jako Sabina… Pala jste tu zas mohli mit radi, jenze si rekneme na rovinu, ze diky jeho peveckym vykonum to az tak nebylo, pri vsi ucte uz vidim to fandeni, kdyby to nebyl takovy svarny jinoch/podnikatel z hor:-))) imho fandeni na podobne bazi jako u Itcha…

Ja nerikam, ze to s temi narodnostmi nejde trochu popostrcit a ze to produkce nedela (viz letosni semifinalove rozhodovani poroty, vybery songu apod.), ale proc zas hned obvinovat z manipulaci s hlasovanim a rozdelovat CZ/SK projekty, u kterych je imho hlavnim plusem vetsi mnozstvi talentu ze 2 zemi…. a asi se shodnem, ze talentovani lide jsou tim hlavnim duvodem, proc tuhle televizni saskarnu nejakym zpusobem sledujem… a jak uz sem zminoval vcera, ja si treba na vitezky poslednich 3-4 soutezi stezovat nemuzu a jejich vitezstvi davalo vzdy smysl…

a co si budeme povidat, i kdybychom souteze rozdelili, najdeme si v tom zase jiny druh manipulaci a budeme kafrat nad necim jinym… :-D

146
Tomáš
Reagovat

Já bych tu SuperStar moderovat nemohl. Být při vyhlášení na místě Nováčkové tak zvednu ruku Štěpánovi a řeknu Štěpán Urban i když bych věděl že nevyhrál. Aspoň chvilku bych si vychutnával ty reakce lidí v sále. Ale co by se dělo potom to nevím.

147
Monika
Reagovat

@Ája: ja ten chat neberu vazne, ale on je strasne nevyzraly, detsky, tyhle typy v minulosti horce zaplakali, naopak se uplatnili lidi co to meli v hlave sakra srovnane, on to sam nezvladne, pokud se ho nekdo neujme, dost se bojim, pac mi prijde z cele rady nejzajimavejsi, nabizi dost slusnej material, dokonce si myslim, ze ma na vic nez predvedl v SS, kolikrat jel na pul plynu, proste to nejak dopadne…ijako producent bych dala prednost jemu pred Emmou, imho je to stejnej pripad s veselovskou, moc sanci ji nedavam, ale treba prekvapi

148
Motylek
Reagovat

@yeey: jj.., to všechno víme, vše je křišťálově čisté…, nakonec – něčemu věřit musíme…, ale stejně mě to nějak vnitřně vadí, jak se se železnou pravidelností střídá Čech, Slovák, Čech, Slovák….. :-))
Jinak Emmě ty peníze samozřejmě přeju a gratuluju…

149
yeey
Reagovat

@Motylek: tys vlastne fandila nejvic komu?

150
notickas
Reagovat

Ahoj všichni, ten článek na Fb jsem dala já a je z toho pěkná mela. Jinak – externě jsem psala články a pohybovala se v těchto kruzích, byť jen na krajské úrovni. Je téměř nemožné, aby se stala taková „chyba“. Podle mě to byl záměr, to pustit dřív a nejspíš ne od toho redaktora, co je pod tím podepsaný a omlouval se.

Vůbec nejde o to, jestli Emma měla vyhrát nebo ne (i když výsledky snad byly těsné), ale o to, že se veřejně potvrdilo, že média se neštítí vůbec žádného podvodu a lži. Několikrát jsem tady psala, že ty zpívající děti jsou jen nástrojem, ale tohle předčilo má veškerá očekávání.

Chudák Emma, vždyť ani z toho vítězství nemůže mít radost. I to vyhlášení mi včera proti jindy přišlo takové chladné, třeba už se něco vědělo.

Nechci aby se soutěž rozdělila, ale na co to nacionalistické přemýšlení, loni vyhrál Čech, letos musí Slovák.

151
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Díky za krásný a totálně výstižný komentář :-) V tom zdejším antiemmovském honu je to opravdu svěží vítr :-) Škoda, že tady nejde dát like jako na FB, hned bys ho dostal :-) Souhlasím i ohledně toho nedělení federálních projektů, protože když si vzpomenu na ty čistě české ročníky, jak byly amatérsky a předpotopně zpracované, tak jsem za spojení se Slováky rád, protože ty jejich ročníky měly naopak úroveň hodně vysokou (ty federální jsou v tomto směru takový průměr) :-) Nemluvě o tom, že ty naše rybníčky už jsou natolik vylovené, že národní soutěže by už teď byly talentově ultraslabé :-) A i já jsem s posledními třemi vítězkami spokojen, protože lidi konečně ocenili i nějakou tu star quality a nevolí už jen socialistické šedé myši :-)

152
Motylek
Reagovat

A kdybych měla říct, kdo mi byl v závěru srdci nejbližší, tak to byl Paľo…, navíc se mi líbily i jeho písničky…
U Štěpána se mi nelíbila ani jedna písnička /za to on nemůže co měl naděleno/, u Emmy se mi líbila snad jedna nebo dvě….
Pokud bych měla říct, která písnička se mi líbila nejvíc, tak je to Lyžka lipová…

153
Motylek
Reagovat

@yeey: Jelikož mi všichni povypadávali :-), tak jsem pak „fandila“ Dalikovi…, no a když aji on vypadl, tak Paľovi… Ale nijak jsem to neprožívala…, ale zklamaná z vítězky rozhodně nejsem, to jsem byla minule u Křovákové, ta se mi opravdu nelíbila vůbec…/myslím zpěv, jako člověk mi nebyla nijak nesympatická/…

154
Motylek
Reagovat

To s tím článkem na idnes mě nijak nevzrušilo, nechápu že je z toho takové haló, a ještě že by měl snad kdosi za to přijít o práci… :-D fakt k smíchu… Typický příklad z komára velblouda…
Je to jen soutěž o peníze, nic víc…nic míň…
Koho nechápu, to jsou ti posílači sms, že se jim chce utrácet, ale nikdo je nenutí samozřejmě…

155
Prochor
Reagovat

Když se ohlédnu zpátky, tak mně nejvíc v téhle řadě namíchlo vypadnutí Karolíny pizzařky. Pro mně byla druhá nejsympatičtější holka po Emmě a líbil se mi její zpěv. Byl jsem naštvanej.
Jinak mně čím dál víc bavilo, jak Emma utáhla Haberu na vařený nudli. Ona je takový zlatíčko, že jí začal mít Habera rád a bylo vidět, že má problém jí něco vytknout i když někdy zpívala Emma jako prase. Je to holka šikovná:-))) Dobře jsem se bavil.

156
Tomáš
Reagovat

@Prochor: Emma zpívala jako prase. To bych vypichol. Jinak mě napadlo že by příští SuperStar mohl vyhrát československý hermafrodit. Takový vítěz tu ještě nebyl a konečně by si přišli na své úplně všichni.

157
Prochor
Reagovat

165 – Tomáši,
to, že píšu, že zpívala jako prase jsem myslel tak, že v určitých pasážích. Její pozitiva – osobité podání skladeb, barva hlasu, emoce, kouzlo osobnosti zcela převažuje a pro mně je Emma jediná letošní superstar.
Samozřejmě můžeme spekulovat, jak by dopadla v předchozích řadách.
Já jsem v ní pořád viděl rodnou sestru Moniky Bagárové, které v Chodůrově řadě skončila myslím v TOP4. Ale to jsou jen spekulace. Emma letos neměla plnohodnotnou konkurenci.

158
betty
Reagovat

@Prochor: To mě nenapadlo, že jí Habera nic nevytkl, protože ji měl rád. Mně to spíš někdy přišlo jako pokyny shůry, teda ze sluchátek. Chtěl kolikrát něco říct, pak se zarazil a začal úplně z jiného soudku. Snažil se být milý a Emmu nekritizovat. Habera není hloupý a určitě má hudební sluch. Jestli se někdy „zamilovaně “ v SS na někoho díval, tak to byl M. Chodúr a Cmorík. (Tím samozřejmě nemyslím, že by byl na chlapy.)

159
Scalex
Reagovat

@notickas: „Je téměř nemožné, aby se stala taková „chyba“. “

Ale prd, tohle se děje v každém médiu mnohokrát týdne. Běžně se stává, že někdo omylem publikuje článek s informacemi, na které je uvalené časové embargo. Stačí aby do připraveného nepublikovaného článku někdo vlezl třeba jen kvůli opravě překlepu, kterého si všiml, pak omylem klikne na „Uložit a publikovat“ místo na „Uložit“ a článek je nechtěně venku.

Embargových článků je v ČTK mnoho týdně, u každého takového článku je uvedeno, do kdy je informace embargovaná, ale noviny tu informaci mají právě proto, aby stihly připravit kompletní článek s příslušenstvím (fotogalerie, odkazy na související články, vlastní investigativa a podobně). No a skoro pokaždé se v nějaké redakci najde nějaké jelito, kterému to ujede. A to se stalo i teď. Rozhodně to nemohl být úmysl – ta kauza poškodila jak soutěž samotnou, tak redakci iDnesu a SuperStar fakt není něco, co by za takové poškození stálo, aby se to stalo úmyslně. Kdyby to mělo vést k sestřelení vlády nebo něčemu podobně fatálnímu… ale kazit si pověst kvůli nějaké soutěži mladých kdákalů? To fakt ne.

160
Tomáš
Reagovat

@Prochor: Mě jen rozesmála ta formulace že Emma zpívala jako prase. To bylo vážně vtipné. Jinak je to docela diskutabilní, podle mě ji minimálně Štěpán měl objektivně porazit a asi i Veronika. Ti dva byli řekl bych pěvecky lepší. Ale jasně není to jenom o zpěvu, tady už bych se zase zamotával do svých vlastních říček. Monika Bagárová skončila v Top 5.

161
DJ Vlado
Reagovat

Teď mi dochází, že deset vítězů SS je opravdu rozděleno 5:5, jak genderově, tak národnostně, 5 holek (Langerová, Koščová, Berkyová, Křováková, Drobná) na 5 kluků (Horváth, Cmorík, Drda, Chodúr, Adamec) a 5 Čechů (Langerová, Horváth, Drda, Chodúr, Křováková) na 5 Slováků (Koščová, Cmorík, Berkyová, Adamec, Drobná) :-) A když přičteme i všechny 4 vítěze XF a Hlasu, kde je to po jednom z každé kategorie, tzn. Čech (Zonyga), Slovenka (Bagová), Slovák (Bažík) a Češka (Hrůzová), tak to pořád vychází 50:50 :-) Nechci tím živit nějaké konspirace, ale je to prostě tak :-)

162
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: To je prostě osud.

163
Prochor
Reagovat

158 – Betty
Dívám se na to jako chlap. Habera to konec konců přiznal na férovku v kole před GF a to se mi na něm líbí. Dokáže přiznat barvu.
Potom si zkuste znovu pustit vystoupení Habery v GF jak se díval na Emmu, jestli se jí to líbí. Tyhle situace sleduju jako inspektor Colombo. Čili – důležité detaily:-)

164
Tomáš
Reagovat

@Prochor: Teda tak tohle by nenapadlo ani mě.

165
notickas
Reagovat

@Scalex:
Rozumím tomu, co píšeš, ale přesto si myslím, že to byl záměr a bylo to cílené :-)

166
Poseidon
Reagovat

@yeey:

Tak mne uz tyhlety reci zacinaj docela stvat. V cem presne je Palo horsi zpevak nez Stepan? To jsou takove ty klise, co nekdo zacne pouzivat a kazdy se toho chyti. Palo je pro me urcite pevecky zajimavejsi nez Stepan, ktery je pro me spise takovym rockovym vypravecem. Uz jsem to tu psal, Stepan je pro me zpevak s nikterak zajimavym hlasem, ktery proklada tim svojim chraplackem, a sazi predevsim na ten svuj pohodarsky projev, ktery ne kazdemu musi sedet. Pro me idealni coby frontman kapely typu Chinaski, Krystof atd. Naproti tomu Palo me skutecne zaujal jako zpevak a jeho CD bych si rad koupil. A jak uz tu nekdo vtipne podotknul, tak to neni, ze bych byl milovnik vysokych hlasku. Jednim z mych mnoha oblibencu je napriklad Radim Schwab, kdo nezna, doporucuji poslechnout. A to je baryton, stejne jako Stepan ;) Takze asi tak. Nemam vubec nic proti Stepanovi, rozumim tomu, ze byl ve finale, ale irituji me ty zarucene objektivni kecy, ze Palo byl ve finale do poctu, a dostal se tam akorat ze hezkej, hodnej a zabrnkal Slovakum na folklorni strunu

167
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: :-DDDD tak to pristi soutez muze vyhrat opravdu KDOKOLIV!!! :-D (nebo spis Louisa:-DDD)

musim ale rict, ze kdyz nevyhrala GG, rikal jsem si jen, ze ted uz to opravdu nikdy zadna holka nevyhraje, kdyz uz ani GG… a vida, od ty doby 4 vitezky :-D

168
ales-winner emma
Reagovat

jaká příští superstar jestli si někdo myslí že budě někdy další ročník je pěkně naivní emma drobná byla poslední vítězkou superstar a tou nejlepší

169
-bé-bé-
Reagovat

@Poseidon: mňa tiež zaujal ako spevák (Pavol) aj jeho farba hlasu…prvýkrát som ho počula v 1. finále a hneď som mu poslala hlas a to si pamätám, že ho tam dobre podusili…ale je pravda, že postupne sa mi zapáčil aj ako človek

170
Jarda
Reagovat

@Poseidon: Souhlasím s tebou, Palo a nakonec i Karolína (zajímavé, že měli k sobě blízko) dost doplatili na to, že z nich bylo cítit, že ten zpěv a účast v Superstar berou pouze jako jakousi příležitost, ale nebylo to pro ně prioritní, oba mají jiné zájmy. A to jim dávala porota docela sežrat. Kdyby oba nastoupili s kecy typu „zpěv je můj život, zpívám od malička, strašně mi na tom záleží“ a pod. tak by se na ně nahlíželo jinak, měli by více sebevědomí a jejich výkony by byly ještě lepší. Všechno jsou to spojené nádoby.

171
Prochor
Reagovat

Ještě do douška – největší zážitek z GF?
1. Ledecký – Sliby se maj plnit o vánocíxh.
2. Habera a jeho Team.
Máte jiný názor?

172
Tomáš
Reagovat

@Prochor: S Ledeckým souhlasím stoprocentně, ta píseň je nádherná a bezkonkurenční. Na druhé místo bych možná skoro místo Habery dal Štěpána s Půlnoční a nebo bych to viděl aspoň na remízu.

173
Poseidon
Reagovat

Mimochodem, Ledecky, skvely priklad k tomu, co jsem psal. Popularni muzikant, jiste. Talentovany skladatel? samozrejme, nekolik hitu, ceneny muzikal Hamlet, atd. Skvely zpevak? Ehm.. :)

174
Ája
Reagovat

@Prochor: Já osobně bych před to ještě šoupla Angie :-)

175
Prochor
Reagovat

174 -Ája
Slyšela jsi originál?
https://www.youtube.com/watch?v=0dSkKCnW7y4
Štělán byl 100 světelných let za originálem. Chyběl tam drajvd, přesvědčivost. Podle mně to bylo slušné karaoke. A pome do ma:-)))

176
Ája
Reagovat

@Prochor: Neboj, já mám originál naposlouchanej líp, než si myslíš, Angie je pro mě jedna z nejkrásnějších písniček, ale prostě se mě to od Štěpána něčím dotklo. Asi tak, jako je spousta lidí hotová z Emmy, tak na mě ta její podání nepůsobí vůbec, tohle je všechno subjektivní.

177
notickas
Reagovat

@Ája:
Mě se Angie v podání Štěpána dotýká taky mnohem víc, než písničky Emmy :-)

178
-bé-bé-
Reagovat

neprešlo mi to, zrejme 2 odkazy, takže „dolores“ len jeden posielam „More than Words“ od AVE a Zaujeca: https://www.youtube.com/watch?v=vXzq5HFHZEE

179
Prochor
Reagovat

No, Štěpána Urbana uznávám za Půlnoční – Beránku na nebesích. Jsme v etapě muslimské kolonizace – takže klobouk dolů – všechna čest.

180
notickas
Reagovat

@-bé-bé-: Juraj Zaujec – nádherná barva hlasu. Škoda, že tenkrát onemocněl, ale i tak dělá muziku, to je fajn. Líbí se mi opravdu hodně

181
yeey
Reagovat

@Poseidon: kazdy to vidime jinak, ja v tomhle jsem s porotou, Palo byl v 80 procentech vykonu proste (bohuzel, je to porad dokola) ja-lo-vy, prislo mi, ze to casto to flakal, anglictinu uz ohodnotily tisickrat Klara s Martou… kdyby ho tak netlacili do te rockove pozy a davali mu spis neco pomalejsiho, asi by to bylo z jeho strany hned kvalitnejsi, vsak minuly tyden mu to sedelo… folkorni vlozky ja beru jako takovy bizar… pak taky furt davat najevo, jak je mi ta soutez vlastne jedno, to ja taky moc neberu… fakt si myslim, ze me z p.dele kliku, ze se dostal takhle daleko… mnoho talentovanejsich a motivovanejsich soutezicich nepostoupilo ze SF…. toz tak to vidim ja :-)

182
dolores
Reagovat

@-bé-bé-: dik, no jasne, bolo to plnym hlasom,.. az si vravim Palo ma taky rozsah, ze to mohol tiez tak skusit a nie ako v originali, ale asi by to posobilo ukricane, neviem… hned tam na bocnej liste som nasla aj dalsiu ich verziu z Modreho z neba, normalne vystupenie, nie homevideo,… a myslim, ze spievali to aj v Hlase, ci sa mylim ?

183
yeey
Reagovat

@Poseidon: abych byl fer, i Stepan mel v hlase obcas zachvevy takovy amaterismu (ci jak to popsat), v tom mas pravdu… ale ten se opravdu zlepsoval a zlepsoval…

184
Jai Kudo
Reagovat

Hele, a co takhle si oddáchnout od toho nadávání na všechno a na všechny a dát si jednu oddychovku? Vlado by to mohl vědět, Zuzana Reinišová, to jméno mě něco říká, nebyla taky v nějaké soutěži? Jo, a Prochore, Štěpánova DRUHÁ Angie byla touchdown jak prase!!!

https://www.facebook.com/vecerjinehofolku/videos/vb.117594451645257/950421828362511/?type=3&theater

185
dolores
Reagovat

@notickas: jj, ochorel v Superstar myslim 2011, ale sutazil potom v Hlase – spomina si ? , …a tam som mu fandila, ako snad jedinemu chalanovi (inak som fandila Veselovskej)… zo zaciatku som mala pocit, ze je namysleny typek, ale dost skoro som zistila, ze je skvely chalan, muzikant telom a dusou a aj vyborny spevak, a jeden z mala barytonov, ktorych hlas sa ma dotyka, a ktoremu verim…
napr. v Legendach popu velmi dostojne interpretoval Matusku …(na rozdiel od Dalika :D)… https://www.youtube.com/watch?v=iWHag6FNhr4

186
dolores
Reagovat

@Jai Kudo: 2 premarnene sance, … najme Karolina, ta mala byt v top 2 s Emmou za cesku stranu a aj Vlado by bol spokojny za dievcenske superfinale :D …(Stepan moze byt rad, ze tam bola miesto nej Slepcikova, lebo tu DK by asi nedostal :D)
ale vlastne mozno je pre nu lepsie takto, ze vo finale tej sutazi nebola, tym bola usetrena antifanusikov

187
DJ Vlado
Reagovat

@Jai Kudo: Zuzana Reinišová tam byla přece letos a skončila v divadle v Top 50, btw. po prvním finále jsem ji spolu s Karolínou potkal na zastávce a obě se divily, že si je pamatuju (Zuzka tedy ještě o něco víc) :-D

188
Monika
Reagovat

@Motylek: zdravim, konecne muj clovek, presne tak Stepan zpival same hnusne pisnicky, vykopavky pro duchodce, desne me to iritovalo, nejkrasnejsi songy mel po celou dobu souteze pavol.

189
Jai Kudo
Reagovat

@DJ Vlado: A mě byla povědomá….to víš, ta skleróza… :)

190
Monika
Reagovat

@dolores: no to je hodne odvazne tvrzeni rict o nekom, ze by byl v TOp 2 na zaklade jednoho vykonu a Stepan by tu Dk dostal tak jako tak, jestli porota nekoho nemusela byla to prave Karolina, ta kdyby byla ve finale by letela mezi prvnima to si zas myslim ja, pac tyhle odtazite nesympaticke baby konci presne v ten moment

191
Tomáš
Reagovat

@Monika: Taky myslím, že by vypadla hodně brzy. To jen tady má svůj fanklub. :D

192
Jai Kudo
Reagovat

@Monika: Karolína nevypadla díky diváckým hlasům, ale byla vyeliminována porotou „díky“ novince v systému postupu SF 1/3. A co se týká sympatií tak Kája je jedna z nejsympatičtějších soutěžících tohoto ročníku, snad kromě Štěpána (myslím osobní sympatie…).

193
Poseidon
Reagovat

Každopádně, po včerejší exhibici pana Haberu, si pojďme dát toho z porotců, který dělá skutečnou kulturu…

https://www.youtube.com/watch?v=yHa6x3kK1hg

194
-bé-bé-
Reagovat

@dolores: áno aj v Modrom z neba, som to aj poslala ale neprešli mi obidva odkazy naraz, aj v Hlase spolu spievali…
i ja som si pomyslela, žeby to tým plným hlasom bolo lepšie, ktovie či to skúsil alebo ho nahovorili, nech falzetuje…

@notickas: no ja som si Zaujeca moc nevšímala, sa priznám, lebo som fandila AVE (aničke veselovskej) a to dosť intenzívne

195
betty
Reagovat

@Monika: Tu DK by kromě Štěpána porota použila už jen na Emmu, pokud by nečekaně vypadla. Můj názor.

196
DJ Vlado
Reagovat

@Jai Kudo: Můžu potvrdit, i na mě působila Karolína v osobním rozhovoru velmi sympaticky :-) A velká sympaťačka je i Réka, ta mi ve finále taky dost chyběla (a nejen proto, že to byla kamarádka Emmy) :-/

197
Filip
Reagovat

@DJ Vlado: ono jde i o trh… kdyby to vyhraval porad napriklad kluk ze Slovenska… tak z toho presycenyho (stejnyho) trhu moc nevyzdimou (ono to totiz asi nebude slavny ani ted)

jelikoz televize ma viteze pod smlouvou.. tak jde samozrejme prave i o prijmy po soutezi

v prve rade si uvedomit.. ze je to predevsim tvrdej biznis a poradateli jde samozrejme o co nejvyssi zisk „az“ na prvnim miste

198
Jai Kudo
Reagovat

@DJ Vlado: Jj. A ještě něco – Kája už má svůj fungující youtube kanál, kde má sice zatím jen 2 videa, ale např. Radioactive má přes 20000 zhlédutí a 470 (!!!) lajků. To je neuvěřitelný číslo, já u GG jásám nad každou 50 lajků. Takže fanoušky a posluchače má…..

199
dolores
Reagovat

@Poseidon: jj to uz to kedysi bolo :D

ale co sa tyka Haberu a jeho vystupenia, pripadalo mi to take .. akoze desne frajerske :))) … ze aha pozrite sa deticky ako sa to ma robit !! :DD (aj Vytiskova sa ucila :D)

inak , prave som docitala Stepanov chat…. LMAO, tak toto je snad najvtipnejsi chat vsetkych superstaristov ever :DDD

aj z Palovho sa co to vysnorit :
napr…. nikdy som sa po anglicky neucil, co viem, viem len zo serialov a filmov, piesni a tak

rozmyslam, je tu este nejaka skola, kde sa neuci AJ ???

200
dolores
Reagovat

@Monika: to nebolo odvazne tvrdenie, iba hypoteticka uvaha … :D

@betty: myslis, ze keby ju ani Stepan nepotreboval (DK), a postupoval by ako Emma, zeby ju vobec na nikoho ineho nevyuzili ?

201
-bé-bé-
Reagovat

@dolores: pozrela som si po tvojom „odporúčaní“ Štěpánov chat a klobúk dole…i keď o tom Soukup hovoril, tak som to nevidela…

202
betty
Reagovat

@dolores: Přesně tak jsem to myslela. Možná ještě ze začátku na Dalibora, než to s ním šlo do kytek.

203
bezik
Reagovat

@dolores: Jojo, Štěpánův chat byl excelentní :D To se nevidí. A jak to některé slepičky točilo do běla :D :D

204
dolores
Reagovat

@Poseidon: so Stepanom to mam podobne ako ty, tiez ma dostatocne neoslovil, vlastne okrem Angie si nic ine od neho nedokazem pustat. hoci pacil sa mi aj v Nirvane, a paradoxne aj v duete Cizinka, kde ho porota zdrbala za zle frazovanie a usmevy….ale inak ma jeho hlas nudil a nezanechaval vo mne nejaky silny dojem touchdownu ako v mnohych tu. proste dobre odspievane a hotovo. napokon z finale takmer vypadol, takze pred DK nejake velke dojmy asi na ludi nerobil…. ale ked sa chce, tak sa kazdemu da pomoct vyrast v sutazi do vysokych rozmerov, dat mu tie songy, ktore ma rad a ktore sam chce, urobit aranze, chvalit ho neustale … Pulnocni zafrazoval pekne, o nejaky velky spev ale neslo, lebo je to v tzv. „jednej tonine „:D …, ale dal to velmi nezne, (respect) a vdaka skvelej, vkusnej aranzi, ktoru mu k tomu urobili, s pomocou vokalistov neuveritelne umocnili refreny, toto naozaj bolo to najdojemnejsie v ten vecer….celkove, tie svetelne vlocky, atmosfera, vokalisti.. mi pripomenulo tu Veronikinu scenu, ked spievala Demi Lovato. skratka rozpravkove, vianocne… cize postupove vystupenie :)

Pavol ponukal ludom nie horsie ako top2, ale nieco INE, a so spravnymi vybermi aranzami, dobrymi hodnoteniami, mohol odist s lepsou vizitkou…hoci nebol dost univerzalny na tuto sutaz, ale to predsa nebola ani Emma… jedno, co naozaj na top2 nedotahoval bola podiova prezentacia, ale mozno 2-3 kola aj to by prislo…..tazko presvedcit tych, ktori nie su jeho cielovka, ze je fakt dobry,… kedze (aj vdaka taktickej hre produkcie) su o tom, ze Pavol nema na E a S, tak skalopevne presvedceni, ako ze je trava zelena :)))

205
dolores
Reagovat

ak to ma byt jeden z poslednych mojich prispevkov v tomto roku, tak:

najvacsia a najjagavejsia hviezda v Superstar 2015 je PYCO !!

este odkazy :
motylku, kde si sa cely cas tulala? v sobotu tu bol sali …
Jecko, kdeze si sa nam skrylo ? :)))

206
bezik
Reagovat

@dolores: Já bych řekl, že největší Palova „chyba“ byla, že mu chyběla jasná představa co chce a jak a čím se chce presentovat. On nejspíš vzal od produkce co mu dali nebo doporučili, kdežto jak Emma tak Štěpán měli v těhle otázkách zcela jasno. U Pala tam nebyl ten „tah na bránu“, aspoň tak to na mě působilo. Hrozně fajn chlapec ale snad až příliš slušný a vstřícný, což ale souvisí asi s tím že si moc nevěděl rady. Pak lítal mezi Aerosmith a Lipovou lýžkou ;-). Pro diváky se tím stával poněkud nečitelným.

207
betty
Reagovat

@bezik: No teda, už jsem se dlouho tak nenasmála :-DDD! Ten Štěpán je moje krevní skupina! Má úžasnej smysl pro humor!

208
betty
Reagovat

@dolores: Dolores, netrap se tím už. Ať si porota říkala, co chtěla. Já jsem sice přála 1. místo Štěpánovi, ale kdyby to vyhrál Palo, vůbec by mi to nevadilo (a myslím, že nejsem jediná, kdo to tu už někdy psal). Palo byl a je velký sympaťák. Ráda si např. pouštím ten duet, co zpíval se Sabinou, a moc se mi líbilo, jak ji před porotou podržel (vidíš, Jai Kudo, i já jsem Colombo a všímám si takových věcí ;-) ).

209
Poseidon
Reagovat

Tak jsem si pouštěl něco na youtube a asi takto : Od Tatier k Dunaju podle mě od Pala výborné, ta naléhavost v hlase nebo jak to nazvat, mě hrozně baví. A i to šíleně zkritizované Its my life- ano, nebylo to nejlepší, měl takový zbytečně ustrašený výraz, ale že by to bylo hrozné? Ani omylem. Takže mi prosím, vy co sympatizujete s Vytiskovou řekněte, v čem se projevuje ta Pavlova jalovost? :) Neberte to jako sarkasmus, skutečně by mě to zajímalo.

210
bezik
Reagovat

@Poseidon: No, s Klárou, jako porotkyní sice nesympatizuju ani náhodou, naopak mi připravila asi největší zklamání v týhle řadě SS, že bude tak špatná by mě ani ve snu nenapadlo, ale ta „jalovost“ je nejspíš typickým příkladem toho, že chce něco vyjádřit a neumí to. Já bych to řekl jinak. Palo je lidovkář a v tom větě pop-rock-nevímco-music je zatím takovej ztracenej. Ledacos se mu asi líbí, jenže líbit a umět to zpívat jsou dvě úplně jiné věci. Přijde mi , že tápe a často neví kudy a jak na to a zřejmě jim v tom letos nikdo moc nepomohl. Vyhráli vlastně ti, co tohle dobře věděli. Tam, kde to mělo blíž k lidovce rázem ožil a byl pevnější v kramflecích, jinde to bylo takové rozpačité, bylo z toho cítit určitá nejistota, a to asi Kláře vadilo. Klára celou SS trpěla naprostou neschopností se srozumitelně vyžvejknout, dát těm děckám nějakou pro ně užitečnou informaci. Jak už jsem psal, Palo nezpíval špatně, ale chyběl mu „tah na bránu“. Jenže ono s těžko táhne, když nevíš kde ta brána je, a možná ses ještě ani nerozhodl, jestli bude hokejová nebo fotbalová ;-) :D

211
Poseidon
Reagovat

@bezik:

Okej, tohle je formulace, které rozumím. Na druhou stranu si myslím, že Pala ta nejistota a ‚vnitřní neurčenost‘ postupně opouštěla a včerejší výkony mi přišly poměrně suverénně a interpretačně s jistotou podané. Navíc kdo si přečte chat, tak vidí, že Palo na několik zmínek ve stylu ‚ahoj jsi super budeš dál zpívat?‘ reagoval naprosto jednoznačně, že se zpěvu věnovat chce.Takže věřím tomu, že být soutěž delší, tak sledujem pro diváky srozumitelnějšího Pala, a věřím, že ho budeme vídat i nadále mimo Superstar.

212
J
Reagovat

@dolores: Netulam, povedzme, ze som nemala chut zatial komentovat. Napriamo som videla len Pala obe pesnicky a Stepana toho Brucea a isla som spat, lebo som predpokladala vysledok najma po tej TUBLATANKE.
Inak tie cierne saty, co ma oblecene Emma, nemala ich oblecene aj Elis minuly rok v HLASE, ked spievala tu RIHANNU? Hoci Eliskine mali dlhsiu suknu.Ale to je len taky postrech od zeny.
https://www.youtube.com/watch?v=dGZxzAOPeUs

K tej Palovej anglictine. Zhruba do r. 2010 u nas na Slovensku pri zapise dietata do 1. rocnika sa rodicia mohli rozhodnut pre cudzi jazyk, ktory sa dieta bude ucit. Viem to, lebo v r. 2009 som starsiemu synovi este vyberala z ponuky jazykov a o rok v r . 2010 uz automaticky mladsiemu som podpisovala anglictinu, ktora bola povinna od 1. rocnika ZS. Asi takto. Predpokladam, ze Palo sa uci asi nemcinu. Ale, kedze je dost po Europe scestovany a cestovaniu sa nebrani a zaroven bol v sutazi, kde sa velmi vyzadovala anglictina ja osobne by som mu odporucala dobry kurz v anglictine. Jedna jeho fanynka na FB pisala, ze ho spoznala pred tromi rokmi, ked na ulici v Taliansku spieval ludovky. A ked ho videla v SuperStar, tak mu zacala fandit.
Co sa tyka toho podnikania, ktoremu sa chce venovat, v tomto ho chapem. Maju rodinnu firmu ORAVEX SLOVAKIA, ktoru vedie jeho otec. Uz aj to jeho zameranie, ze isiel studovat Stavebnu priemyslovku a pocit zodpovednosti pomoct otcovi. Toho chlapca proste musis mat rada alebo aspon minimalne obdivovat, ci citit trosku sympatie. Ale sa mi paci, ze fanynky ho len tak nechcu pustit, pytaju sa na jeho dalsiu hudobnu karieru. Uz pripustil poprock. Skor si myslim, ze jemu by sa hodil indie rock alebo slabsia alternativa. Ale budiz aj za poprock.
Dufam, ze rovnako ako Itcho nepodpisal dalsiu zmluvu podla toho ako to ma v hlave zrovnane. Uz pocas sutaze musel cestovat s Emmou na fotenie do Bratislavy. Aspon 2-krat. Neviem, ci aj on si nebude musiet odbavit zopar vystupeni pre Markizu. Predsa len bol superfinalista. Lebo LIPOVA LYZKA mala dost velky ohlas.

213
Jai Kudo
Reagovat

@bezik: Jj, dobře a přesně napsáno…. :)

214
Mila2
Reagovat

JSem si poránu přečetla chat se Štěpánem a chechtám se jak blázen… „Řekni Palovi, at taky odpovídá“ „Palo spí“.. atd.

215
J
Reagovat

@Jai Kudo: Ja by som sa Pala zastala, lebo si myslim, ze oni mu ani nedali na vyber skladby odmietnut, proste ho nejako presvedcili, ze mu pomozu. Minimalne ten DEMONS, I DON´T WANT TO MISS A THING mu urcite pomahali ci uz druhym hlasom z pocitaca alebo svetelnymi efektmi. Potom ta LIPOVA LYZKA, toto by som chcela vediet, ci si ju vybral sam alebo ho na nu presvedcili, proste vyuzili, ze je folklorista a chceli prilakat ludi – zvysit sledovanost. Kolko ludi zo Slovenska sa tesili na LIPOVU LYZKU, lebo piesen poznalo. Ja som si ista, ze mal na 100% pridelene ID – DEMONS, AEROSMITH, BON JOVI, ELAN, LINKIN PARK, R. MARX, TUBLATANKA a EXTREME vybraty divakmi. A ako pisala Dolores, on v tejto sutazi nepatril k tym, co sa s nimi pocitalo do GF. Vychadza mi to asi takto, ze ho bud hudobny dramaturg nejako presvedcil, ze to urobia, tak aby to nejako vyzeralo alebo mu proste nedali na vyber – noz na krk. Ved aj v tom medailoniku z domova, otec hovoril, ze ho vidi psychicky vycerpaneho. Jednoducho prinuteny zaspieval tie piesne, tak najlepsie ako dokazal. Mozno na zaciatku sa pokusil aj odporovat, ale ked videl, ze je to marne tak urcite rezignoval. Aspon ja to vidim takto. Budes sa asi cudovat, ale aj kvoli tomu som mu fandila a respektujem ho za to, ze vybrane piesne podal tak najlepsie ako vedel. Ked som pocuvala ako v tom PENTA HOTEL, co tam vystupovali este aj s Daliborom zaspieval ten IT´S MY LIFE ako baladu za doprovodu gitary, mne sa v tom pacil ovela viac nez v povodnej podobe. Ale on nemal protekciu, aby mohol so skladbami robit specialne covery ako Emma, jednoducho mu nevysli v ustreti, to uz nikto nevidi.

216
ales-winner emma
Reagovat

tak sem naštvaný a od ted beru svá slova zpět emma neměla vyhrát superstar šlapka která nic nedokázala není nikdo dnes bych jí už hlas neposlal

217
Mila2
Reagovat

mně teda nepřišel Palův hlas jalový. Má prostě čistý a silný tenor a v tom je vidět každá chybička. Ale rozhodně nelze mluvit o jalovosti, to by spíš vypadalo, že o něm chtějí říct, že on sám jako takový a jeho projev je jalový. A to ani náhodou. Je možná jednodušší, ale o to víc opravdový a já jsem mu jeho projev – jak zpívaný, tak mĺuvený, tak i jeho chování, věřila

218
Nika
Reagovat

@Poseidon: 95 – já si spíš myslím, že diskutéři a mnoho dalších jen převzali hodnocení poroty a JALOVOST se (nevím proč) ujala. Palův hlas není rozhodně jalový, má naopak sytý a znělý hlas, nechápu, co na něm kdo slyší „jalového“. V podstatě ani nevím, co si pod tímto pojmem představit. Rozhodně ukázal širokou škálu svých hlasových možností, včetně zde již tolik diskutovaného rozsahu, o kterém jsem přesvědčena, a nikdo mi to nevyvrátí, že by zpěvák měl mít, alespoň takový, aby se v ne příliš velkých výškách neškrtil, nebo nemusel používat ve 100% falzety. Jinak přeji hezký týden všem :)

219
Tomáš
Reagovat

@ales-winner emma: Tak ty seš teda hustej kamaráde, tohle bych o ní ani já nenapsal. Co ti najednou udělala?

220
J
Reagovat

@Tomáš: Chod na FB a precitaj si jeho komenty. Vraj ide o prachy, ze sa nechce delit a vraj sa podla neho vyspala s Urbanom a navyse chce zmiznut do Londyna. Aspon ja som to tak pochopila z jeho komentarov.

221
betty
Reagovat

@Nika: Jalový rovná se nijaký, nezajímavý. A to pro Pala určitě neplatí. Jestli ona nebyla jalová spíš Klára. A to, že to někteří lidé po ní papouškují, ukazuje, že nemají vlastní názor a nechají se ovlivnit tím, co jim servíruje porota.

222
bezik
Reagovat

@Tomáš: @ales-winner emma: No konečně si chlapci můžete padnout do náručí ;-) To bude láska .. :D

223
Nika
Reagovat

@betty: jj, já vím, co znamená jalový obecně a ještě jsem se i koukla do významu, jaký tomuto slovu připisuje chytrý internet, pro zichr, abych si to dala do souvislostí s podobou hlasu:)
Slovo jalový.
Synonyma: • zbytečný, nicotný. povrchní• neplodný• planý• bezvýsledný prázdný. • marný
Ve spojitosti s hlasem?:)))))) WTF? Chudák Palo:) ) Nic, zacházíme do zbytečných detailů, jen mě to od Kláry dost nazdvihlo. jinak se nemá smysl o její „jalovosti“ v porotě ani bavit:)

224
J
Reagovat

Co sa tyka nasich skvelych porotcov. Ja som prestala pocuvat vsetkych. Prvu Klaru. Ta jej fraza: „Ty ma nebavis, nic na mna nelezie“. A to uz nevravim o tej jalovosti jeho hlasu. To uz bolo na mna prilis, pretoze aj mne sa jeho farba hlasu pacila a aj to ako spieva. Ostatni: Marta – neverila som jej nic, co povedala najma na Palovu adresu, hlboko u mna klesla po vycinani z minuleho roka v DARTA time. Soukup s Haberom predsa museli vediet, ze tie rockove piesne mal Palo pridelene a oni sa mu este vysmievali? Ano, vysmievali sa, ako inak si vysvetlit, ze v semifinale mu Habera povedal, ze je rocker a v 4. finale zasa odporoval, ze nie je. A Soukup s tou jeho debilnou otazkou, ze vraj preco si vybera piesne rockove, ked mu nesadnu a nevie ich zaspievat. Musela som jeho stupidnu otazku a komenty pustit jednoducho jednym uchom dnu a druhym von, inak by som vypenila. Chudak Palo pri svojom zdravom rozume a inteligencii musel jednoducho pochopit, kolka bije a ake je spinave pozadie SuperStar.

225
Nika
Reagovat

@J: koukala jsem na Pala v okamžiku, kdy porota „hodnotila“ výkon Emmy s Mariah (promiň Vlado, ale vážně průser). Kousal se do rtu, cukalo mu v koutcích a jeho oči mluvily za vše. Víc raději nenapíšu:)

226
ales-winner emma
Reagovat

tomáš řekněme si to narovinu a upřímně pravdu máš ve všem a já blbec ti nevěřil a 220 o prachy mě nejde mě ne ale ona je rozdvojená osobnost je načase už nedržet hubu protože sem musel ale říct pravdu

227
bezik
Reagovat

@J: No, můžeme jen spekulovat, ale podle toho, co všichni zpívali si nemyslím, že letos hudební dramaturgie nějak striktně nařizovala, co zpívat. Až v GF, tam to bylo jasné, ale od semi nahoru tam jsou výběry, kde nevěřím že jsou z hlavy hudebního dramaturga. a ohledně Pala si myslím, že on skutečně si sám nebyl jist, kterou cestou se pustit a prostě si nechal doporučit. Takový člověk je i pro dramaturgii ideální, protože s ním můžou „dovažovat“ výběry těch, co mají jasno.

228
betty
Reagovat

@Nika: Porota výkon Emmy vlastně radši nehodnotila, protože kdyby ji chválili za toto nepodařené karaoke, tak by jim stejně nikdo nevěřil. Kličkovali jak zajíc v poli a dobře se z toho vyzuli, aby nemuseli říct svůj názor. O.k., nebudou v posledním kole hodnotit, budou se bavit o Vánocích bla, bla, bla. Proč tedy hned po dalším vystoupení sjeli Pala jak malého kluka a jeho výkon rozebírali??? Ale, vždyť před pár minutami tvrdili, že už nebudou v tomto kole hodnotit …?!?! Že by se každému měřilo jiným metrem? Prostě potřebovali, aby Emma vyhrála a Palo byl třetí. Můj favorit byl Štěpán, ale toto mi připadlo k Palovi velice nefér. Tohle byla tak do očí bijící nespravedlnost a manipulace s divákem, že se ani nedivím lidem, kteří jsou už na Emmino protežování během celé soutěže alergičtí. Ne všichni jsme ovce, které dělají, co se jim řekne a nechají se snadno ovlivnit. Za sebe mohu říct, že když se mi něco moc nutí, naopak se mi to zprotiví.

229
J
Reagovat

@bezik: A ak ti poviem, ze mam z isteho zdroja, ze on nemal na vyber a boli mu pridelene, uveris mi. Vy vsetci ste boli sustredeni na Emmu a Stepana, ktori si pravdepodobne vyberali aj ked nie vsetko. Ale Palo bol ine kafe, ten mal vsetko pridelene. Zdroj neprezradim, nemozem.

230
Nika
Reagovat

@betty: vystihla jsi to naprosto dokonale, nemám co dodat:)

231
bezik
Reagovat

@J: @Nika: @betty: No, dobře neunášíte děvčata :D Bože, kolik je v Čechách a na Slovensku malosti a ubohé zaprděnosti …. Jak není po vašem, hned je všechno lumpárna, podvod, manipulace :D Tady se fakt nedá nic dělat doopravdy, ta míra stupidity je tu taková, že kdo má jen trochu schopností, měl by odsud rychle pryč. Je to smutné, ale je to tak. Já už jsem starej, u mě už je to akorát na správný nácvik skoku do hrobu, ale kdo je mladej a zdravej, neměl by váhat ani vteřinu.

232
betty
Reagovat

@J: Jestli mu byly písně přidělené, pak byly poznámky poroty o JEHO nevhodném výběru písní …sprosté. Omlouvám se, ale výstižnější slovo mě nenapadá. A pokud o tom porota nevěděla, tak si to měli zjistit dopředu, než někoho budou za volbu písně vynášet do nebe a druhého shazovat.

233
bezik
Reagovat

@J: Promiň, ale pošli svůj „zaručený zdroj“ někam, protože kecá. Vždycky měli všichni stejné podmínky. Ať v dobrým, nebo ve špatným. A Štěpána neměli jediný důvod tlačit, protože byl od začátku na vypadnutí. To je prostě hovadina. Jediné, čemu bych možná uvěřil je to, že zatím co Pavel kýval a plnil, jiní si svoje vydupali. Ale to je také schopnost pro tuhle branži nezbytná.

234
Nika
Reagovat

@bezik: no, beziku, jelikož i já mám z minulých řad SS celkem podrobné informace, a to nejen ze zákulisí, tak tě můžu ubezpečit v tom, že vlastní výběr písní bývá jen výjimkou, čili potvrzuji tvrzení Ječka,, že do výběru ta děcka opravdu zasahují minimálně, takže se dá celkem lehce manipulovat i tímto způsobem. Ale to už je teď jedno, vítězka je daná a šlus.

235
bezik
Reagovat

@Nika: Koukám, že je to tu samej insider :D Každej máme nějaký informace. Ale je to tak, v minulých řadách byl výběr skutečně ve velké míře na hudební dramaturgii. A protože už celkem bezpečně poznám její rukopis, dovolím si tvrdit, že letos to v takové míře zdaleka nebylo. Takže buď tam byla možnost výběru, nebo, minimálně někteří, byli schopni si na ni vyhádat a prosadit svoji volbu.

236
jab
Reagovat

@betty:
Oni ale i u Pala říkali, že se dnes v pěveckých výkonech nebudou nimrat. A jak si tu někdo stěžoval na Palův koment o tom, že další sloku by nevydržel – to bylai mho spíš narážka na samotnou píseň a já byl s ním v tomhle zajedno, já se fakt u té Tublatanky celou dobu nudil. To už měl radši Paľo zpívat lámanou češtinou Tisíc andělů, to by mu aspoň sedělo hudebně, nemluvě o umělecky mnohem hodnotnějším výběru.

237
lenka
Reagovat

Všechno začalo podivném vyřazením Dalibora Slepčíka.Bohužel ani mě nešly odeslat sms a nejsem jediná…věřím tomu,že výherce SS už byl znám předem.A tzv.divoka karta porotcu vlastně tak trochu vybrala výherce SS,ne diváci

238
alice
Reagovat

Komu jsem posílala hlasy a kdo byl můj favorit je vlastně jedno a jestli bude další superstar tak se ráda zase podívám,ale už hlasy posílat nebudu,Nevěřím na regulérnost hlasování a doufám že si z toho vezmou příklad i ostatní,Soutěž ztratila na atraktivnosti,když o tom kdo je nejlepší nerozhodují diváci.

Přidat komentář