Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Do poroty SuperStar 2015 míří Palo Habera a Marta Jandová!

6. Duben 2015 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

[singlepic id=10962 w=615]

Zatímco Česko Slovensko Má Talent již většinu své poroty zná, televize Nova a Markíza s bližšími podrobnostmi o Superstar zatím šetří. V pondělí večer se však na oficiálních facebookových stránkách soutěže objevila první potvrzená jména porotců nové řady Superstar. Tím prvním je porotcovský veterán Palo Habera, vedle kterého usedne taktéž ostřílená Marta Jandová. Pro televize je sázka na známá jména jistotou. Palo je s pořadem spjatý již od roku 2005, kdy usedl v první čistě slovenské SuperStar a Marta zase v první „federální“ verzi soutěže a také v loňském Hlasu Česko Slovenska.

„Se Superstar to tu všetko pred niekolkymi rokmi začalo a ja som mal to šťastie, že som bol pri tom. Dali sme šancu veľa spevákom a speváčkam. Niektorí ju využili, niektorí zahodili, ale pre mna bolo vždy najdôležitejšie zistenie, že v kazdom ročníku sú ľudí, ktorí sú tak dobrí a talentovaní, že si zaslužia dostat v živote veľkú šancu Som rad, že i letos tu šancu niekomu znova dáme, že budem znova pritom a budem dúfať, že ju poriadne využije. Teším sa na to!“, říká Palo na svůj návrat.

Marta také neskrývá své nadšení pro svůj návrat do soutěže: „Na Superstar se moc těším! Nejen protože je to dobrá soutěž, ve které každý, kdo má talent na sebe může upozornit, a tím si splnit nějaký ten sen, ale také protože jsem měla v roce 2009 v SuperStar svou první porotcovskou zkušenost a vrátím se tak o 6 let zpět. Bude mi zase 34 :-) To je krása.“

Přibudou k nim nějací nováčci nebo se můžeme těšit na další známé tváře? To se snad dozvíme brzy…

Nová řada SuperStar se přiřítí na televizní obrazovky již tento podzim. V současné době probíhá nábor soutěžících, pokud máte pěvecký talent, přihlásit se můžete na níže uvedených odkazech.

Český formulář
Slovenský formulář

zdroj: prask.nova.cz

VojtaP

Milovník hudby a dobrého jídla, lehký závislák na seriálech a na reality show. Z reality show mě hodně baví například X Factor, Got Talent, Survivor a další...

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 254
1
Jai Kudo
Reagovat

Je fakt, že Habera je tam už skoro jako inventář, ale pořád mě je milejší než většina ostatních potenciálních porotců.

2
Tomáš
Reagovat

Tak já jsem zatím spokojen a musím říct, že se to vyvíjí velice slibně. Pyco jako moderátor, Palo s Martou v porotě. Ewa tam nebude a není tam už potřeba, protože její roli skutečně zastoupí Marta. Teď bych ještě porotu doplnil o Lučeniče a pokud by měli být porotci 4, tak bych tam dal z čechů ještě třeba Osvaldovou a bylo by to pro mě ideální. Ale zatím je to až moc dokonalé, obávám se že právě s jmenováním dalšího porotce nebo porotců by mohla přijít nějaká ta bota. Ale uvidíme no.

3
yeey
Reagovat

@Jai Kudo: Habera je Habera… byl sem si celkem jisty, ze do toho pujde, on vzdycky dela bububu v ten plonkovej rok, co je Hlas, ze uz nejsou talenty, a pak se stejne zase vrati… uznavam, ze bez nej by to asi nebylo ono, i kdyz to jeho hulvatstvi je obcas sileny…

Tesim se i na Martu, tady to nemuze dojebat, jak s tou nanou v Hlasu, a posledne se v SuperStar velmi osvedcila…

4
Honza
Reagovat

A kterej pak chytrák to vybírá? Jakoby mu došly nápady. Pořád ta samá písnička. Lidi chtějí vidět někoho nového, ale vy tam pořád budete cpát dokola ty samé zjevy. Superstar- Matouš Šifl, děkujeme za názor. Už brzy oznámíme další složení poroty a věříme, že budete nadšení :-) –Martin, komunikace s diváky
Nyni nevim zda je to jen odpoved aby byl v klidu, nebo nas cekaji nova jmena. Asi se zacinam bat.

5
VojtaP
Reagovat

S Palem jsem spokojený, doufám, že ukáže, že ještě nepatří do starého železa a ještě projeví zaujetí. U Marty se nebudu zastírat, že bych radši chtěl Ewu, ale vyloženě zklamaný nejsem. Martu mám rád, ale po minulých zkušenostech nesmí být na blízku Dara, což ještě reálně hrozí. Myslím, že by nebylo úplně mimo mísu, kdyby se ta Ewa ještě objevila. Jsou sice podobné typy osobnostně i vzhledově, ale zkušenosti a věk taky udělá v té formulací názorů svoje.

@Honza: může to být tak i tak. Je to klasická PR pálka, neboli odpověď úplně k ničemu… :D

6
Tomáš
Reagovat

Každopádně to fakt začíná vypadat na čtyřčlenou porotu, protože proč by prvně ukázali dva a pak by si schovávali jednoho na později? To by jedině musel být nějakej opravdovej tahák. Spíš ukázali první dva a zanedlouho zveřejní druhou dvojici. A když tu někomu nevoní Haberovo hulvátství, tak bych si tam trochu škodolibě přál i Rytmuse, aby se mohli s Palem doplňovat a tím by se to hulvátství zneutralizovalo.

7
yeey
Reagovat

fuj ted sem si predstavil, ze by je doplnili Dara a Rytmus spolu, ale to nastesti neklapne, aby byli 3 Slovaci v porote na jednu Cesku :-) Ale ta predstava me doslova paralyzovala… :-D

Kazdopadne me diky vam vsem ta Dara vic a vic desi… snad ji tam fakt k Marte nepridaji, uz minulou SuperStar se na ni vykaslali a vloni do Hlasu ji dali jako posledni, hlavne aby se to narodnostne vyvazilo podle me… krome toho jak je nekonecne zbytecna i chci, aby tam byla Marta sama za sebe, protoze si nemuzu pomoct, ale ona ma na ni fakt strasnej vliv…

8
DJ Vlado
Reagovat

Pořád se snažím doufat, že Marta automaticky neznamená Daru, přece jen s výjimkou prvních dvou SHS nikdy u nás v SS nebyly dvě takto podobné poroty a takhle by to ze 3/4 bylo stejné jako porota ČSS1 :-) Jinak za sebe Martě dávám šanci, aby si u mě napravila reputaci za loňský Hlas, přece jen bych na ní radši vzpomínal jako na tu, co stála u zrodu Moničky, než jako na tu, co mi zařízla Lucku :-) ale holt Ewu bych tam viděl mnohem radši :-/

9
Monika
Reagovat

Tak imho Marta je tam do poctu, hodna teta, zbytecna byla uz pri svem prvnim pusobeni a katastrofalni v Hlase, ale zase lepsi nez traga darina. No ja jsem celkem zklamana, pac se snizuje sance pro Ewu Farnou, kterou chci stuj co stuj.

10
Monika
Reagovat

Vlastne Marta s Darinou jsou velke kamosky, skoro si jsem jista, ze tam bude Darina s ni…

11
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: A já jsem si zase představil, že by porotu doplňili Dara a MD, což by imho bylo to vůbec největší peklo (a v kombinaci s Bílou a Slávikem u konkurence by to bylo peklo hned dvojnásobné), naštěstí MD byl zatím jen v Hlasu, takže v SS doufejme nehrozí :-) Rytmuse bych ještě přežil, vloni jsem na něm zpětně ocenil, že v porovnání se slabošským Majkem dokázal rozhodnout sám podle sebe a nepodřizovat se za každou cenu divákům :-)

12
Jai Kudo
Reagovat

@Monika: Darinu néééé proboha!

@DJ Vlado: Já bych klidně Rytmuse snesl, on tehdy působil dost namistrovaně a kontroverzně, ale s odstupen času se skoro všechny jeho názory potvrdily a já myslím, že i když je rapper :) tak kupodivu muzice rozumí :-D

13
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: tyjo tomu rikam katastroficky scenare :-D no uvidime, kdy zverejni ty ostatni, prvni nataceni asi bude az na konci kvetna, takze maji casu dost… do ty doby si muzem nechat zdat nocni mury o MD, Dare, Rytmusovi ad…:-D

ale treba prekvapi nekym novym, vypada to na ctyrclennou porotu, tak si muzou nechat manevrovaci prostor, ostatne Marta a Habera asi nikoho nijak neprekvapili a ty nejvetsi „pecky“ jeste mozna prijdou… kez by vysla ta Ewa, i jako nejvetsi fanousek Marty bych tam uprimne radsi videl ji… nepochybuju, ze o ni produkce usiluje a brala by ji vsemi deseti vzhledem k tem vasnim, co vyvolavala posledne… ale trochu se obavam, ze uz jim to Ewa davno odmitla a tak sli automaticky za Martou jakozto prirozenou alternativou… ale to je jen konspirace…

no jeste kratce k Rytmusovi – ten je po vsech strankach tak otresna osobnost, ze i kdyby tam ze sebe sypal jedno moudro za druhym (coz by se stejnak nekonalo), stejnak bude pro me nestravitelnej…

14
VojtaP
Reagovat

@yeey: to, že byla vlastně Marta náhradnice za Ewu mě taky napadlo. Podle mě asi budou usilovat o nějakou Slovenku, mezi zpěvačkami mě napadly jen tak od boku třeba Kristína nebo Katarína Knechtová, obě dobře zná i český divák. Každopádně všechny by byly lepší než Dara. Čtvrtý by byl zase Čech, tady se zase z těch jistot nabízí ten Soukup, raději bych ale toho Rupperta.

15
Tomáš
Reagovat

@Jai Kudo: Já jsem s Rytmusem taky většinou souhlasil, ať už byl v porotě SuperStar nebo Hlasu. Jeho názory byly věcné a často sme se shodli. Když si odmyslíme tu všechnu kontroverznost okolo něj, tak jeho názory byly rozumné. Vůbec by mi tam nevadil a bral bych ho asi radši než Majka Spirita. Každopádně nějaký raper nás možná fakt čeká, protože na fb dnes běžela zase anketa jestli chtějí diváci v porotě Rytmuse, Majka Spirita a nebo Rezu Giviliho ( i když to je zase ta neoficiální stránka, takže to nemusí vůbec nic znamenat ).

16
jeffo
Reagovat

Dara Rolins v porote nebude info na http://www.vipstory.sk

17
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: Z čechů by to klidně mohl být i Hejma a kdyby přidali i tu Daru, tak už by porota byla úplně komplet jako v ČSS1. :D Já bych z čechů nejradši Klezlu, ale ten taky nehrozí.

18
yeey
Reagovat

@VojtaP: ono zas na Slovensku je spoustu panskych interpretu tech stylu jako je rap, r’n’b apod., kteri se tesi popularite mezi mladezi, coz by se z hlediska sledovanosti u mladé generace Slovaku asi dost hodilo mit v porote zahrnuto (viz Rytmus, Majk Spirit…), takze klidne muzou i obsadit 2 Cesky jako kdyz tam byly Osvaldova a Zetova…

btw nemyslim si, ze Cesi prilis znaji ty dve Slovenky, co zminujes, ale to nemusi byt takova prekazka… Martu taky nikdo neznal, kdyz nastoupila do SuperStar, ale zas tam hrala roli ta uspesnost v Nemecku…

19
yeey
Reagovat

@jeffo: no je to jiskricka nadeje, jestli je to pravda, ale uz jen fakt, ze to (dle tohohle zdroje) s ni jeste chteli zkusit, je desivej :-D

20
Tomáš
Reagovat

@jeffo: Tak tady už je napsáno, že porotci budou 4. A Dara že sice nebude, ale šoubyznys je vrtkavý, tak nakonec ještě klidně být může… Takže mrtvá ještě není, zatím se jen třepe. Ještě by to chtělo ránu jistoty.

21
Zack
Reagovat

Spekuluje se o Bagárové v porotě.

22
DJ Vlado
Reagovat

@VojtaP: Ta Knechtová je výborný nápad :-) Myslím, že by to rozhodně nebyla „hodná teta“ (podle rozhovorů, které jsem s ní četl), navíc je vkusná a má úroveň ve vystupování, místo Dary bych ji samozřejmě bral všemi deseti :-D Ale samozřejmě dokud není Ewa definitivně ze hry, tak budu doufat, že tou druhou ženou v porotě bude ona, jelikož to stejně jako v ČSS2 můžou být dvě Češky a dva Slováci :-)

@yeey: Knechtová ti přide v Česku neznámá??? :-O Vždyť Spomaľ se jeden čas valilo z rádií téměř nonstop :-D

@jeffo: Díky aspoň za tuto jiskřičku naděje :-)

23
luisa
Reagovat

Marta by se mela hlavne soustredit ted na vystoupeni na Eurovizi. To je prece jen vyznamna mezinarodni udalost s obrovskym publikem a velka zodpovednost. Ucinkovani v Superstar ji preju ale malo vyznamne veci by ted mely jit stranou. Nespoleha na ni jen Cesko, ale hlavne se na ni tesi cele Nemecko. Tak snad Evropu zaujme a konecne se nam zadari. To budou nervy.

24
yeey
Reagovat

@Zack: ve Vladove hlave? ;-)

25
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: ale tak joooo, ale stejnak podle me lidi znaji jen tu jednu pisnicku, navic Spomal je od jeji skupiny Peha, ne primo od ni… nemyslim, ze to jmeno Katarina Knechtova nekdo nejak aktivne v ČR zna… tim nerikam, ze bych proti ni v porote neco mel…

26
DJ Vlado
Reagovat

@Zack: To fakt??? Tak moje bohyně by mě samozřejmě potěšila jako málokdo :-D (mohla by být českou Cheryl :-) i kdyby se jako porotkyně neosvědčila, tak by na ni byl aspoň nádherný pohled :-)), na druhou stranu si ale dovedu představit, jaké by na ni byly na FB a všude na netu narážky, které bych asi špatně snášel, takže vlastně nevím, jestli si přát, aby to byla pravda :-/

27
VojtaP
Reagovat

@yeey: Moj Bože z Bathory byl už jen její singl a ten taky málokdo neznal v době největších rotací.

@DJ Vlado: to byl takový záblesk, naposled se tuším objevila v Chartshow, takže nějaká naděje tu je :) Za hodnou tetu by určitě nebyla a soutěžícím může hodně dát. Mě by tam hodně sedla, jako jedna z top slovenských zpěvaček a skladatelek má mnohem větší kredibilitu než umělá Dara. Pokud ne, Ewa, tak patřím do týmu Katarína. :D

28
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Ještě Mój Bože byl velký hit i v Česku a ten je přímo od Knechtové :-) Že Češi obecně neznají třeba Desmod, IMT Smile, Smatanovou a další kvalitní slovenské interprety (a slovenský pop posuzují pouze podle Dary, Rytmuse a spol.), s tím už jsem se smířil, ale že by neznali ani Knechtovou??? To se mi fakt nezdá :-)

29
VojtaP
Reagovat

@Zack: @DJ Vlado: Tak nějak si myslím, že by nějakého úspěšného účastníka v porotě uvítali. S Monikou si nejsem jistý. To už si podle mě dřív roli porotkyně zopakuje Celeste. Když už přetáhli Pyca, tak k Celeste to taky není daleko.

30
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: myslím, že takoví No Name jsou slavnější u nás než na Slovensku. Není to sice to nejlepší, co nabízí slovenský pop a nehraje se u nás, ale pořád lepší než většina českých kapel. To, že je slovenský pop jinde, než ten náš ani netřeba zmiňovat. To už je ale do jiné diskuze, i když to není úplně off topic.

31
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: @VojtaP: ok, mozna mate s tou Knechtovou pravdu…

32
Lucas
Reagovat

Bejt tam MD, tak taky nevim :D :D to je na stejný úrovni jako Bílá a Slávik :D ale Marta potěšila :)

33
VojtaP
Reagovat

@Lucas: nestraš! Tfuj. Aby to nedopadlo, že bychom nakonec nesledovali nic. Talent přežiju, když neuvidim, ale u SS by me to i štvalo. Daru a MD nebrat!

34
LuLuFairy
Reagovat

@yeey: ? Češi Knechtovou znají… Dokonce i můj táta, kterej se v hudbě fakt neorientuje.

35
Veronika
Reagovat

Keby nebol porote Palo Habera tak by nebola Superstar.Ja som to ani nečakala až tak 100% že bude Palo kedže mu zomrel pred 5mesiacmi otec.A nahráva nové piesne už .Ale Palinovi to troška pomože prekonať na chvílu bolesť.A som rada že bude aj Marta.A si myslím že pojde aj Dara do poroty kedže je s Martou kamoška.A Ewa Farná si myslím že bude moderovať Pycom.

36
Monika
Reagovat

No ja si teda tez myslim, ze Knechtova neni u nas prilis znama, prakticky jede na jednom hitu, kterej stejne lidi znaji pod skupinou Peha.

37
dorka
Reagovat

No tak hurá. Martu můžu, Paliho miluju. Doufám, že to neposerou se zbytkem (tak nějak doufám, že Pali by s tím kolotočářem prostě v jedné porotě neseděl) a začínám se rezervovaně a opatrně těšit.

38
dolores
Reagovat

@jeffo: … ze si „samotna popova ikona na na volnu stolicku nakoniec sadne“ .. je naozaj „upokojujuca“ informacia .. ://

39
dolores
Reagovat

naco tie obavy, ci ceski divaci poznaju alebo nepoznaju Knechtovu? kto nepozna, tak spozna. riesilo sa azda predtym, ze malokoto zo slovakov poznal Zetovu, Oswaldovu alebo v poslednej serii Soukupa ? pamatam si ako sa pocas sutaze v slovenskych diskusiach, blogoch a clankoch riesilo, ze kto je vlastne ten treti v porote, ten neznamy plesaty pan ? :)))
podstatne je, aby prisla nova tvar, lebo ta sa doslova ziada. ci by to bola Knechtova alebo niekto iny, to je fuk, len nech to nie su otrepane zbytocne alebo LEN image dotvarajuce xichty typu Dara.
obavam, sa ze imho najfundovanejsia porota ako v poslednej serii (Habera,Farna a Soukup) ..sa uz asik nezopakuje

40
Tomáš
Reagovat

Asi by bylo ideální kdyby přibyl Lučenič a Ewa. Dva ostřílení pardálové a k nim dvě kočky. Tak by to bylo nejlíp vyvážené. Co se týče MDýho, no radost bych z něho rozhodně neměl, ale asi bych ho nějak přežil. V prvním Hlasu sem ho nesnášel za protěžování Ivanny a zaříznutí dobrých zpěváků, ve dvojce už mi přišlo, že takovou moc neměl a navíc mu i jednou diváci podle mě natruc poslali Zola na 1. místo, aby ho nemohl vyhodit. A v SuperStar by si mohl kecat co by chtěl, diváci by si to stejně odhlasovali podle sebe. Takže by rozhodně nemohl napáchat takové škody jako kouč v Hlasu. Celkově mi nejzbytečnější pořád přijde Darinka, na tom se asi všichni shodneme.

41
Prochor
Reagovat

Mně Marta Jandová už nezajímá. Raději bych slyšel nové názory nějaké popové zpěvačky-třeba Markéty Jakšlové nebo ze slovenska Kristíny.

42
dolores
Reagovat

@Tomáš: na Rolincovej sa fakt zhodneme. aj ja by som dokazala prekusnut MD. v druhej serii Hlasu sa dost upokojil. nebral sa uz tak vazne ako predtym. bola by som zvedava ako by mu to slo v Superstar. aj ked samozrejme je dost inych adeptov namiesto neho.
Lucenica by som pokojne vymenila za Haberu, ale Palo je proste vacsinovo tak akceptovana ikona, ze musim drzat hubu. okrem Lucenica je na slovensku dost potencialnych muzskych porotcov, co si myslim, zeby to zvladli. napr. Peter Nagy je neuveritelne vtipny clovek, dokonca svojho casu este pred erou Superstar bol znamy tym, ze vyhladaval talenty a pracoval s nimi. neskor ho vraj do poroty SHS aj lamali, ale ked videl v prvej serii ako to funguje, nechal sa pocut, ze on nie je povaha nato, aby udupaval a zhadzoval sebavedomie mladym. asi je to tak, ze na taketo zhadzovanie sa proste narodil Habera. :D

43
dolores
Reagovat

@Prochor: Kristina teraz ucinkuje v Tanci snov na Jojke (a celkom uspesne), takze dalsiu vyzvu by tento rok asi neprijala

44
VojtaP
Reagovat

@dolores: ty obavy vyplynuly z mé poznámky, že Kristínu a Katku znají diváci i u nás. Pro televize je to plus, když je porotce i známý a naláká diváky. Je fakt, jak píšeš, že se v minulých ročnících moc neřešilo, zda česká nebo slovenská polovina někoho zná nebo ne. Osobně je mi to fuk, pokud je porotce sympatický, umí mluvit, má dobré názory a v každém kole má čím přispět, tak vůbec nevadí, jestli je známý nebo ne, diváci si ho oblíbí i tak. Ono je to zatím asi stejně jedno, když ještě nevíme celou porotu a Katka byla jen moje spekulace. Každopádně bych za ni byl stejně rád, jak za Ewu. Nejlepší by bylo Katka a Ewa zároveň, ale to už se asi určitě nestane…

45
dolores
Reagovat

@VojtaP: ja sa obavam, ci Knechtova vobec bola oslovena. a ak by aj bola, ci by takuto ponuku prijala. (aj ked kvoli tymto peniazom by sa jej to urcite oplatilo). ona je tvorivy a koncertny typ a na rozdiel od vyzobaneho Haberu ma stale plodne obdobie. pol roka sediet v porote a hodnotit na ukor vlastych projektov, to si treba poriadne zvazit. Ewa by vedela rozpravat…

46
Luke
Reagovat

No tak se stalo to, co sem předpokládal…Habera znovu v porotě…
Opravdu nechápu, když už dělají asi 7.řadu superstar, tak proč tam nedají sakra nové lidi a cpou tam znovu Pala Haberu a Martu Jandovou…
Loni v Xfactoru dali komplet nové lidi, ale tady jedou to svoje pořád dokola…
Předpokládám, že zbývající dva porotci budou Dara Rolins a Ondřej Soukup…
Kdyby to aspoň zachránili nějakou mladou kočkou typu Knecové či Jakšlové, tak bych to nějak přežil :-)

47
Luke
Reagovat

Knechtové samozřejmě… né Knecové :-)

48
Tomáš
Reagovat

@dolores: Já by sem Haberu sice za Lučeniče nevyměnil, ale úplně v klidu bych ho k němu přidal. Netuším sice vůbec co teď Lučenič dělá, ale tipuju že se asi věnuje nějakým svým vlastním projektům. Myslím, že ta pauza 8 let co už nebyl v SuperStar je dost dlouhá a že se asi nejspíš už do ní nikdy nevrátí. Je to podobné jako u nás třeba profesor Klezla, kterého v porotě s největší pravděpodobností už taky nikdy neuvidíme. Obou je obrovská škoda, ale hold mají asi na starosti lepší a důležitější věci než vysedávat v porotě soutěže, která už za ty roky, co si budeme povídat, přece jen poněkud ztratila svůj kredit… Ani ten Nagy by nebyl špatný, ale jak píšeš že každý na to nemá tu povahu, tak asi to tak opravdu bude.

49
Tomáš
Reagovat

@Luke: No on si to sice málokdo uvědomuje, ale když počítáme všechny české, slovenské a česko-slovenské řady SuperStar dohromady, tak tohle bude vlastně už jubilejní 10. řada této show v našich končinách. :) To by si asi skutečně nějaké ty změny už vyžadovalo. Ale zrovna na Haberu nám nešahej, ten je tam potřeba tak jako Simon Cowell v zahraničních show. :) Noví porotci by mi rozhodně nevadili a byli by osvěžením, na druhou stranu i někteří staří porotci byli skvělí, ale návrat těch opravdu nejlepších už asi nehrozí. Mě by Soukup v porotě nevadil, v zásadě proti němu taky nic nemám, ale byl tam minule, tak by to spíš chtělo fakt někoho jiného. Někoho buď nového a nebo kdo v porotě fakt dlouho nebyl. A koukám, že ta Dara tu už funguje jako takový strašák do zelí a budeme tu o ní všichni psát tak dlouho, až tam nakonec vážně bude. :D

50
Tomáš
Reagovat

http://www.gorilla.cz/2015/04/cesko-slovenska-superstar-v-porote.html?showComment=1428407862550#c31304694860984559 Na Gorille tipují, kdo by mohl být v porotě. Ten Ben mě teda fakt vyděsil, to už bych tam teda stokrát radši i MDýho. Pokud má aspoň trochu soudnosti, tak se přece nemůže odvážit se svojí ´´hudební produkcí´´ kohokoliv hodnotit. A rozhodně bych tam nechtěl ani namachrovanýho Kluse.

51
yeey
Reagovat

@Tomáš: opravdu ‚hodnotny‘ clanek, ktery jako klasicky vsechno na gorille spis pusobi spis jako nejaky uvodni brainstorming k tematu…. jedna za vsechny – Vojta Dyk ma vytribeny vkus, z toho se mi gule stocily doprava :-D

52
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Po loňském Hlasu a jeho všechválící porotě jsem si uvědomil, co v Haberovi máme :-) Nemusím s ním vždycky souhlasit (viz. jeho posedlost Lachem), ale aspoň jeden kat je v porotě prostě potřeba, aby nedošlo k tomu, k čemu došlo v obou řadách Hlasu a co bylo vloni dovedeno do extrému. I pro mě jako rekapistu je účast kata v porotě výhodná, protože když někoho sundá Habera, je pak už jedno, že si přisadí i nějaký DJ Vlado, zatímco vedle superpozitivní poroty Hlasu jsem působil jako „zakomplexovaný kritik“, i proto ten útok Hujerbusu a škaredé zprávy na FB od některých finalistů (vesměs z Darta týmu). Nemluvě o tom, že účast kata pomůže „hluchým“ divákům oddělit dobré výkony od špatných.

Souhlasím s Tomášem, že bych Haberu Lučeničem nenahrazoval, ale naopak ho k němu přidal, protože mezi nimi byla v SHS výborná chemie (zvlášť ve trojce, když z poroty odpadl zbytečně ukecaný Viršík) a skvěle se doplňovali – Paľo je kat a Laco glosátor :-) Jejich vzájemná chemie byla imho natolik geniální, že mi mezi nimi ani ta Dara v podstatě nevadila (či možná pod vlivem těhotenských hormonů působila v SHS3 sympatičtěji než kdykoliv jindy) :-) S žádným jiným svým porotním partnerem neměl Habera takovou symbiózu, Hejma byl sice v ČHS1 za rovněž kata, ale v ČSS1 byl už poněkud vyčpělý a působil jako česká verze Louise Walshe (kterému se podobá i svým protežováním nezpěváckých tragédů), Rytmus vedle Paľa působil jako druhý kohout na smetišti, Soukup vyšel z těchto tří asi nejlíp, ale marná sláva, Laco to nebyl :-) Holt porota Habera, Farna, Lučenič (+ Jandová, když už mají být čtyři) je pro mě značka ideál, ovšem nevěřím, že mi to reálně vyjde, takové štěstí mít asi nebudu :-/

53
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: ti jako psali Dartagnani, jak ses bekanej, ze je pomlouvas, jo?? boozee :-DD

54
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tak Ben by v porotě byl noční můra – porotce, který nejen, že neumí zpívat, ale neumí ani mluvit, ještě bych možná vzpomínal rád na MD i Daru :-D Klus by mi na rozdíl od tebe nevadil, ale myslím, že je opravdu nereálný podobně jako Krajčo :-)

55
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: jj. konkrétně se ozvaly ty dvě potrefené husy, které tvořily tu horší polovinu finální čtyřky Dartagnanů (jmenovat myslím nemusím) :-D

hh, napadlo mě, že by byla docela p*del, kdyby se přihlásil letos někdo z těch, kteří se vloni stali obětí „Darta masakru“ a Habera by sjížděl Martu za to, že dotyčného / dotyčnou vyhodila podobně jako v XF UK Simon sjížděl Louise za vyřazení Paula :-DDD

56
Bobo
Reagovat

@yeey: Hele a nedělají náhodou ti na Gorille právě na těchhle show? Franta a Lysý. Tak ten článek asi vycucaný z prstu nebude, ne?

57
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Kluse nějak nemusím od doby, co vyhrál Slavíka místo Gotta. Přijde mi, že mu to pak nějak stouplo do hlavy nebo co. Možná na něj má vliv i ta jeho ženuška, která byla v Hlasu a která mi taky není dvakrát nějak sympatická. Krajčo to by byla jiná. Na někoho možná taky působí dost sebevědomě, ale já ho mám rád. Je svůj, v hlavě to má srovnané, umí se inteligentně vyjadřovat a muzice opravdu rozumí. To by byl porotce jak má být, ale do SuperStar by nikdy nešel, takže je to stejně úplně jedno.

58
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Tak to myslím není úplně nereálné, že by se nějaká oběť Darta masakru přihlásila. Adam Urban do toho možná jde i když to nevím jistě. A třeba i někdo další se přihlásí…

59
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: to je docela možný, myslím, že by si mnozí zasloužili druhou šanci. Jen aby se nepřihlásila ta špatná část Dartagnanů :D To bys asi neměl radost, ale třeba by ti potom konečně vyšla ta antiskupina na FB :D

60
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: tak ne ze bys k nim byl vzdy objektivni, ale uplne slysim to ublizeny fnukani :-D

no Habera by ale dotycneho po uvodni neustale adoraci a shazovani Marty pravdepodobne nezacal sikanovat a delat vsechno pro to, aby ho dostal ze souteze…:-D

@Bobo: to mas mozna pravdu, ale ten clanek mi prijde totalne vycucany z prstu, jeste napsany dost podivnou formou (vim, my prispevky tady sou po formalni strance taky dost tristni, ale clanky nepisu:-)) a evidentne si ani neuvedomuji, ze Hejma s Haberou uz v porote sedeli, ze Krajco nebo Koller se uz davno k SuperStar vyjadrili dost nelichotive, takze nejspis nema cenu je do toho seznamu zahrnovat atd……

61
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: ja myslim, …. asi by sa nemala porovnavat uloha poroty v Hlase a SS. predsa len je to rozdielny format. v SS maju porotcovia v popise prace byt co najviac kriticki a uloha kata sa doslova vyzaduje. nikto tam na nikoho nie je viazany (okrem pripadu, ze si najdu oblubenca, ktoreho potom pretlacaju) … v Hlase su to viac kouci (treneri) ako porotcovia, preto su aj taki makki hlavne na svojich zverencov. minule som citila, ze zrejme, aby si nepohnevali koucov od konkurencie, tak menej nakladali aj ich zverencom, aby im to potom nevratili. aspon tak mi to pripadalo. mastili si falosne medove fuzy popod nos a navzajom klamali sami seba aj divakov o dobrych vykonoch. ja to beriem ako sucast, no slabu stranku tohto formatu. nastastie porota v Superstar je niekde uplne inde. samozrejme fundovanost a aj zakladne rysy konkretneho kauca ci porotcu sa daju precitat a vycitit v ktorejkolvek sou. ktovie ako by sa chovala v Hlase Ewa … Dara posobila lepsie v SS, nehovoriac o Marte. taky Rytmus bol rovanko sam sebou aj v SS aj v Hlase. a Habera? ten by koucovanie v Hlase ani nevzal :))

62
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Kdyby do toho Adam šel, tak by to bylo super :-) Habera má rockery jeho typu rád (viz. Samo Tomeček nebo Robo Šimko), takže do SF by se pravděpodobně dostal a u diváků by měl jako sympaťák z lidu velkou šanci :-) Lucku asi na SS nepřemluvím, ale rozhodně bych ji chtěl přemluvit, pokud bude další XF (ale lépe udělaný než ten loňský), protože příští rok už bude spadat do Overs (pokud budou zase od 28 let, jinak by tam spadala už letos), přičemž by mezi těmi usedlými dámami působila mládě a svěže, což by pro ni mohla být výhoda :-)

63
yeey
Reagovat

@VojtaP: hele z tech, co u Darty vyhodili pred live shows, byli dobri snad vsichni, ti spatni se naopak vsichni dostali do zivaku, takze tam bych se nebal :-DD

64
Petr
Reagovat

Do poroty bych dal Ewu Farnou to je jasnačka nebo zetovou ale ta to nevezme protože je v Řecku a Soukupa to by byla libová porota . Ale jsem zvedavej jak superstar tenhle rok bude vypadat jak budou vypadat castingy a Live show hodně by jsem si přal pokud tahle superstar bude mít sledovanost aby bylo Finále v O2 Arene ale to je asi blbost ale když vidím . Jak v Danským X factoru finále maj Ve velkých arénach to je něco jak se tam namačka přes 15 tisic lidi a jak řvou lidi aby mohli vydet ty finalisti ten Dánskej X factor je jako jejich rodina ,zem je o 5 milionu menši a sledovanost to ma ohromnou přes 1 milion + a tady v Česku a na slovensku to ani nemluvím první Cz*Sk superstar mela krasnou no .. Ale asi to moc řešim jenom bych to chtěl zažít mít finale v nejaky Aréně . Ale tohle je superstar a ne X factor tak si to muzu jenom zdát

65
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: je pravda,ze urcita chemia medzi LL a Haberom bola. ale Laco hodnotil vzdy posledny a akoby preberal Haberov nazor, alebo notoricky opakoval vetu, ze uz nema co povedat, lebo uz bolo vsetko povedane. (bola to aj chyba dramaturgie, ze ho v zivakoch davali vzdy na konci, mohli ich striedat.)
trocha mi tam chybala aj taka zdrava porotcovska rivalita. boli s Palom prilis zhodni v nazoroch.
nic to nemeni na fakte, ze Lucenic je jeden skvely porotca, a co je hlavne ma zdravy usudok a neudupaval sutaziacich az tak ako Palo. v kastingovach kolach bol mimoriadne uzitocny. velmi mi chybal vo federalnych seriach.

66
dolores
Reagovat

@Tomáš: v tom clanku sa nevyskytlo meno Michal Horacek. ja som videla len par jeho hodnoteni, ale zdal sa mi v pohode. preco ho nikto z vas nepripomenul ? on sa neosvedcil ?

67
Jai Kudo
Reagovat

Vzhledem k tomu, že Ben Cristovao dělal něco jako promo k nové řadě SS, taky bych tu možnost, že bude v porotě bohužel nevylučoval…..když mohla porotcovat Celeste, proč ne Ben :( To už tam klidně může porotcovat Ivana Gottová :D

68
Melek
Reagovat

@Jai Kudo: No, ale tak horší než Bílá by to třeba nebylo :D Já jsem zatím s výběrem spokojená, necháme se překvapit, kdo bude další :)

69
dolores
Reagovat

@Jai Kudo: tych, co robia promo k SS je dost. u nas casto idu uputavky nielen Bena ale aj Krovakovej, Chodura, Dominiky Mirgovej, Lukasa Adamca alebo Cmorika.

70
Tomáš
Reagovat

@dolores: Michal Horáček se osvědčil, pro mě to byl rovněž jeden z nejlepších porotců vůbec a stejně jako já tenkrát vycítil potenciál mého favorita Petra Bendeho. :) Ale ten už je dneska úplně někde jinde. Teď se stará o památku Petra Hapky a dokonce sem slyšel, že bude možná v r. 2018 kandidovat na prezidenta, takže asi těžko půjde do SuperStar. Proto ho ani nezmiňuju. Jinak porotce byl vynikající, pro mě dokonce ještě lepší než Klezla a vyrovnal by se u mě i Haberovi.

71
Tomáš
Reagovat

@dolores: Koučování v Hlase by asi Habera nevzal, ale já bych ho někdy v roli mentora strašně rád viděl. Byla by to hodně zajímavá změna, když by přímo trénoval své vlastní svěřence. V takovém X Factoru by mohl mít jako mentor hodně zajímavou skupinu, ale fakt nevím za jakých podmínek by do toho šel.

72
Prochor
Reagovat

Ewa Farna se do poroty hodí a podle mně se osvědčila. Ze začátku při castinzích bych to neřekl, ale později mi začala částečně nahrazovat Klezlu protože je schopná mluvit o kvalitě a technice zpěvu. I když často jen tak rychle letem světem. Holt Klezly je škoda – rád bych ho v porotě viděl.

73
Luke
Reagovat

největší borec v superstar :-) https://www.youtube.com/watch?v=d0S4jAdTNcc Klezla to zabil :-)

74
Nika
Reagovat

ja by som ani nechcela aby Palo Habera bol v hlaase alebo X-factor lebo pre mna to bolo nudne a tam nekritizovali kouci a laik ani nevedel ake ma chyby spevak atd.Som rada ze bude Palo porote aj Marta.Tito sa budu so srandy hadat a bulvar bude si z nich robi velke halo a pri otm to bude sranda.

75
Monika
Reagovat

Horacka by imho produkce ani neosvedcila, mel jedno velke minus, strasne dlouho mu trvalo, n ez ze sebe vypotil vyjadreni, dlouho hledal spravna slova, porad se kvuli nemu casto protahoval a byl upominan reziserem do sluchatek, aby zrychlil..takze si myslim, ze by ho ani nechteli….

76
Tomáš
Reagovat

@Monika: Ale když ty slova našel, tak to dokázal pojmenovat tak trefně jako nikdo jinej. Ale souhlas, taky myslím, že by ho ani nechtěli. Působil na ně až moc intelektuálně.

77
Monika
Reagovat

@Tomáš: jo to ano, ja ho mela rada, nevadilo mi zdrzovani, ale chapu, ze pro rezisera to muselo byt peklo :-)))) kdyby byli tri porotci, tak by se to dalo..ve ctyrech si myslim, ze tu moznost nedostane..ze stejneho duvodu tam imho nebude ani Ben..nez by ze sebe vykoktal jednu vetu, byl by konec poradu a jeste by mu malokdo rozumel

78
Bedy
Reagovat

@Luke: Souhlasím… Klezla byl jeden z největších frajerů z porotců všech talentových soutěží u nás…, bylo by super ho mít zpět :) :D

79
Jai Kudo
Reagovat

@Melek: Nikdo nemůže být protivnější než Bílá…….leda že by Slávik :-D
Jinak jakkoliv Horáčka uznávám tak za porotce asi ne. To už spíš za toho prezidenta…..
Dál nechápu občasnou zmínku nebo doporučení na Veronu!!!! To jako není vtip?

80
Ludvík
Reagovat

@Bedy: Klezla by byl super :D

81
Ludvík
Reagovat

No zatím má Superstar super náběh, ale doufám, že se vrátí zpátky ke stylu Superstar 2009, 2011 žádnou „novou éru“ nechci.. pěkně 3 týdny semifinálových kol… ale obávám se že Nova už tomu 3 dny nedá…

82
Nofux
Reagovat

Zatim to vypadá dobře :-) Pořád si myslim, že do role porotce obsadí nějakého taháka „na mladé“, takže bych se nedivil, kdyby se znovu objevil nějaký rapper – třeba Ego. Ben je taky možnost, a i přesto, že ho mám celkem rád, bych ho v porotě viděl nerad. Mně by třeba nevadilo, kdyby Nova s Markízou trochu zariskovali a vzali do poroty někoho z alternativní hudební scény – třeba takovej Boris Carloff, veleúspěšnej producent, skladatel a nyní i sám interpret. Dost by se mi taky v roli porotkyně líbila Aneta a tahák na diváky by to taky mohl být.

83
Monika
Reagovat

Tak Klezla je pro me TOP 1, TOP 2 Farna a TOP 3 bych musela premyslet..Nicmene, navrat Klezly bohuzel nehrozi, byt by me sestava s Haberou a Klezlou desne bavila.

84
dolores
Reagovat

@Tomáš: diky za Horacka aj za dalsie nazory. nuz ak nebude porotcom, aspon si ho zvolte za prezidenta :D je tu istota, ze bude premyslat, nez nieco povie. :D

Klezla by bol dobra varianta tiez, hlavne z odbornej stranky. ale nebol on obcas tak trochu drzy ?

85
yeey
Reagovat

@dolores: Klezla nebyl drzy, jen obcas tu technickou stranku mozna az presprilis akcentoval (Habera je proti nemu v tomhle lidumil) a trochu si i zas obcas na nekoho zasedl a zbytecne ryl (ale mozna to mam zafixovany, nebot to zrovna byla ma favoritka)

Horacek uz by podle me dnesnim celosvetovym narokum na porotce moc neodpovidal… to mozna ze zacatku, kdy tam meli tendenci spis davat takove ty vazenejsi starsi osobnosti, dneska uz je to vice mene o zpevacich… a nevim, jaky by byl prezident, ale sem si skalopevne jistej, ze horsi nez to plesnivy vozraly rusacky hovado to byt nemuze, to uz si v podstate vzdy jen polepsime, i kdyz to uz sem si rikal u Klause :-DDD ale ta predstava mit na Hrade cloveka, co se rozmysli, nez neco placne a udela ostudu pred celym svetem, je definitivne lakava :-DD

86
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: S Klezlou souhlas, díky té jeho autoritě absolutní pravdy mu vyčítám, že má Báru na svědomí, protože jakmile ji začal kritizovat, tak spadla v pořadí za Leonu Č. (kterou naopak chválil), ačkoliv do té doby byla před ní :-/ Vůbec to, že v ČHS3 Češi hlasovali jako Britové (viz. Drdovo vítězství), byla z 90% jeho práce, už proto bych ho v porotě mít nemusel :-/ Habera rozhodně nemá takovou absolutní autoritu, protože už několikrát se stalo, že když někoho zkritizoval, tak ten dotyčný mu na truc v tom kole vyhrál (např. Ivka Kováčová v SHS3) :-)

Horáčka jsem měl naopak hodně rád a vážím si toho, jak se zastával Bendeho, když ho Soukup a Osvaldová dost nevybíravě šikanovali :-) Ale souhlasím, že do dnešní poroty už by byl příliš usedlý a to i z hudebního hlediska, přece jen žije v tom svém světě šansonů, které jsou super, ale se současnou hudbou už mnoho společného nemají :-) třeba ten Lučenič je zhruba stejně starý, ale k moderní muzice má imho větší vztah (viz. jeho skoroinstrumentálka ze Samotářů, i když to je spíš moderní muzika v širším slova smyslu, přece jen Samotáři už jsou 15 let starý film :-D) Ale jako prezidenta bych Horáčka bral všemi deseti, i pro mě je to No. 1 kandidát (následovaný Svěrákem a Ebenem) :-)

87
Prochor
Reagovat

Klezla tím, že se soustředil na hodnocení zpěvu někdy vyvolával nevoli. Třeba když dozpívala Tereza Najdekrová „My Immortal“, tak diváci vstali, byli nadšení a řvali jako indiáni, porota byla nadšená taky – jen Eda Klezla klidně prohlásil, že výšky byly špičaté a Tereza by je měla pro něho nepatrně zlepšit. Načež rozjetí diváci to neustáli a začali pískat. Ale Klezla zůstal jako vždycky s úsměvem na tváři a v klidu. Přesně to mně na něm hrozně bavilo, že působil jako profesůrek v davu fanoušků popu.

88
Petr
Reagovat

Klidně bych dal do poroty dal Kristínu Češi jí znají dokonce měla platinový album u nás a trochu by to oživila co myslíte ?

89
dolores
Reagovat

@yeey: polepsite si urcite s kymkolvek, ako aj my sme si velmi polepsili po 8 rokoch tazkeho suterenu a myslela som, ze sa hlbsie podliezt neda, ale teraz u vas vidim, ze sa to da :D este mame podobny ukaz na cele vlady, a len tak sa ho nezbavime, ale to uz je tazky offtopic, sorry admin…

@DJ Vlado: mne osobne by Horackova uzka specializacia ani trochu nevadila, ale vramci dnesnych kriterii na porotcu musim zase sklopit usi a akceptovat to, co davaju. dokonca si myslim, ze do yeeyom zmienenej kategorie starsich vazenych osobnosti prave spada aj Klezla, ci Lucenic, takze nik z nich s najvacsou pravdepodobnostou v porote nebude. skor sa zhodujem s nazorom, ktory tu odznel, ze to doplnia mladsou generaciou, nejakym raperom (pestrejsi vyber je zo slovakov) a mladsou (dufam ako Dara), peknou a sikovnou osobnostou zenskeho pohlavia, pokojne to moze byt aj Ewa. ved 2 cesky zeny a dvaja muzi slovaci uz v porote boli (CSH 2)… aj ked mnohi povazuju Ewu za polku, ale ja ju beriem ako cesku,resp. je mi to uplne sumafuk, kto je akej narodnosti, len nech to prosim nebude vymleta tlama.

90
dolores
Reagovat

@Petr: o Kristine mozes dalej snivat.. :) ona sa uz upisala inej show a hviezdi tam http://tanecsnov.joj.sk/c/vystupenia/pruzna-dynamicka-a-sexi-samba-aj-tak-hodnotila-porota-kristinu-s-karolom

91
Tomáš
Reagovat

@Ludvík: Pokud jde o semifinálová kola, já bych je klidně vymazal kompletně. A nechal bych porotu ať prostě sama vybere jen 12 finalistů do finálových živáků tak jako je tomu u X Factoru. V semifinále stejně ještě o nic moc nejde, teprve ve finále začíná ten pravý boj. Semifinálová kola byla vždy dost natahovaná a to na úkor pozdějších finálových kol. Osobně bych se docela divil, kdyby se Nova s Markízou vrátily k systému tří semifinálových kol. Radši ať je víc těch finálových na velkém pódiu a ať si na nich dají záležet.

92
Tomáš
Reagovat

@Monika: Tak na symbiózu Habery s Klezlou bych byl taky hodně zvědavý, možná by jim to spolu sedlo podobně dobře jako Haberovi s Lučeničem. Ale bohužel se toho nikdy nedočkáme.

93
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: osobně by mi to taky nevadilo, kdyby semifinále nebylo vůbec a porota zrovna zvolila Top 12. Odbourala by se tak možnost, že by prošel někdo špatný díky hlasům z lítosti, protože ho porota moc setřela. Ono i tak bude po tolika letech úspěch, když alespoň polovina z té top 12 bude kvalitní, takže na nějaké vícekolové semifinále asi ani nebude materiál, ale rád se nechám v tomto ohledu překvapit.
Nejspíš nás ale nějaké jednokolové semifinále čeká, kvůli licenci. Jen doufám, že to alespoň nějak konceptuálně oddělí od finále, nejlépe, kdyby bylo laděné akusticky a odehrálo se v nějakém klubu nebo divadle s živým publikem.

94
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tak tady s tebou nesouhlasím, jak bych byl stejně jako Ludvík pro návrat ke třikolovému semifinále, protože semifinále považuji za možná vůbec nejlepší část SS, protože jednak si soutěžící vybírají písně sami (nebo aspoň by to tak mělo být) a navíc v komornějším prostředí víc vyniknou jejich zpěvácké kvality :-) Ale měl by to být ten systém SF z let 2006 – 2011, protože tak aspoň ty soutěžící líp poznáme a nejsme odkázáni na první dojem, v žádném případě bych se nevracel k předpotopnímu semifinále s Top 40/50, ten obvykle vede k nerovnoměrnému namíchání SF desítek, díky čemuž lepśí zpěváci vypadnou a horší postoupí, ale tento systém je už snad naštěstí zažehnaný :-) Ovšem taky si myslím, že zůstane u jednokolového SF :-/ Pokud by to bylo jako minule, kdy z Top 16 odpadnou jen čtyři a zbyde Top 12, tak to by ještě šlo (ale SF by mělo být odlišeno od finále aspoň větší komorností, na což se minule vykašlali), ale doufám, že nedoje ke kombinaci Top 24 a jednokolového SF (tak jako v posledních letech v AI, i když letos dali SF aspoň dvě kola), to by byl příliš radikální řez a vypadlo by najednou moc soutěžících aniž bychom je měli šanci poznat :-/ Takže buď vícekolové SF s Top 24 (které bych já preferoval), nebo aspoň jednokolové SF s Top 16, žádný hybrid mezi tím :-)

95
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: V tomhle ohledu zase máš pravdu no. Já to myslel spíš tak, že kdyby dvanáctku vybírala jen porota, ta by se tam třeba dostali lepší zpěváci. Protože výkony předváděli někteří v semifinále zajímavé a stejně pak třeba někdy vypadli a postoupili ti horší. Taky se mi tam nelíbil systém, že vždy musel vypadnout jeden čech, češka, slovák a slovenka. Tohle tenkrát stálo krk třeba Jerguše, který by jinak kdyby to bylo na porotě do finálových kol postoupil. A místo něj tam zacláněla Pappová… V poslední SS mi pak zase semifinále přišlo úplně zbytečné a nesmyslné když bylo jen jedno… Takže z hlediska výkonů bylo semifinále užitečné, z hlediska eliminace soutěžících už ale někdy zase tolik ne. No necháme se asi překvapit jak to vymyslí tentokrát. :)

96
VojtaP
Reagovat

@DJ Vlado: teoreticky by to jedno kolo nevadilo, kdyby naše produkce neměly tendenci vždycky někoho zazdít nulovou prezentací. V tomto mělo minimálně letos AI navrch, když od začátku sledovali top 48 téměř celou od castingů, i když některé jen v krátkých ukázkách, tak se nikdo zázračně neobjevil až při dlouhé cestě. Hlavně u castingů měl každý intro na úkor zbytečných tragédů. Doufám, že od pěchoty už letos taky upustí nebo je alespoň omezí na minimum.
Jinak souhlasím, že to semifinále by mělo být komornější, myslím, že minimálně to jedno kolo bude, tak by to mohli udělat jinak.

97
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tak v posledních letech si už vůbec nejsem jistý, že (semi)finalisty vybírá porota, mnohdy to je jasný výběr produkce :-) Navíc nikde není řečeno, že porota (produkce) opravdu vybere ty nejlepší, čehož důkazem je loňský Hlas (a vlastně oba Hlasy) :-/ Např. plyšák pro pubiny je tam vždycky, ať už zpívá jakkoliv (i když v posledních letech vliv pubin čím dál víc oslabuje a to nejen u nás, ale i v zahraničí), zrovna tak je tu nebezpečí postupu některých protekčních soutěžících (viz. zrovna ta Pappová) :-) A ohledně té genderovo-národnostní vyrovnanosti si už vůbec nejsem jistý, že by se tím porota (produkce) neřídila, takže si rozhodně nemyslím, že by bylo výhodné, kdyby finalisty vybírala rovnou porota :-)

@VojtaP: Ano, ta nulová předchozí prezentace je velké zlo :-/ Naštěstí i u nás už to v poslední SS bylo s tou prezentací lepší, tam jsme z castingu znali už všechny semifinalisty :-) Ohledně toho prostoru pro HP, i já bych uvítal, kdyby to omezili na minimum, bohužel se obávám, že je to nereálné, jelikož u nás existuje určitá skupina diváků, která se na castingy SS dívá jen kvůli tragédům, jelikož se chtějí pobavit na cizí účet, jsme holt národ Švejků, no :-/ Čím by se ale mohli inspirovat v AI, to je to úvodní video, ve kterém byli „představeni“ semifinalisté (pod siluetami), to byl dobrý nápad :-) Rovněž bych uvítal nějakou tu spoilerovou stránku jako je mjsbigblog.com (což už samozřejmě není věcí Novy a Markízy), aspoň si pak člověk nevytvoří vztah k někomu, kdo do SF nepostoupí (na druhou stranu když si vytvořím vztah k někomu, kdo pak vypadne v SF, jak se mi to stalo vloni s Kenzie a letos s Shannon, vyjde to nastejno) :-)

98
Ally
Reagovat

Hejma nebo Soukup by nebyl špatný ,ale taky si myslím ,že se spíš budou orientovat na mladé..nějaký nový svěží vítr :) třeba ta Katka Knechtová
Anebo někdo „rozumnější “ ze Superstar – Bende..? No spíš záleží kdo má čas a charisma:)
souhlas , že pokud chystají už jen jednoho člověka musela byto být bomba
Aneta ?.to už je pravděpodobnější božský Kája :)/ teda Ivanka vlatně – hehe/ ..a není typ na porotce asi Anet..
Peter Nagy mě taky nevím proč napadl, Matěj Rupert by byl bomba .)

99
Prochor
Reagovat

90 – Taky bych hlasoval pro Kristínu do poroty protože na mně působí jako celkem inteligentní baba.
V Tanci snov se mi jen nezdá, že chce vytancovat dvěma cikánům bydlení. Na to Slováci asi moc slyšet nebudou a Kristína stejně brzo vypadne ( i když je na ní při tanci hezký pohled – o tom žádná).

100
Prochor
Reagovat

98 – Aneta Langerová v porotě Superstar by byla první cena a bingo. Nejoslavovanější vítězka první české soutěže, která prošla celou anabází od soutěže k profesionální dráze. Věděla by přesně o čem mluví. Jediný problém je v tom, že Aneta je introvert (navíc chtěla udělat tlustou čáru za Superstar) a nikdy by určitě místo porotce nevzala. Pro nás diváky – bohužel.

101
Petr
Reagovat

Tak Dara Rolins nebude moderovat ani porotcovat superstar tak jsem zvedavej kdo tam teda bude snad Ewa Farma tak snad to vyjde

102
Luke
Reagovat

@Petr: No jestli je to pravda, tak díky bože :-) Aspoň dobrá zpráva dneska…

103
Petr
Reagovat

@Luke: Je to prej určo jistý ona už má plany a nedohodli se hlavně finančně

104
jára
Reagovat

Tu anetu bych tam viděl moc rád, ale to asi neklapne..uvidíme no, potom by se mi tam hodila docela i Debbi…
a moderátora bych nechal jak je, jednoho..

105
yeey
Reagovat

http://www.super.cz/343352-je-to-potvrzene-rolins-tentokrat-nebude-zdobit-superstar-televize-ji-nedokazala-zaplatit.html

to uz vypada fakt nadejne (boze…, verim super.cz), fakt se moc tesim na Martu bez ni, vedle ni fakt obcas chovala jak slepice… spis tipuju, ze v porote tedy budou 2 Cesky…

106
Ludvík
Reagovat

@yeey: Jandová a Farna… to by bylo nejlepší

107
Veronika
Reagovat

Pal nás straší furt že už nepojde do poroty atd aj že nebude koncertovať.A naštastie sa ani jedno nesplnilo.Bude porote a v máji 2016 plánuje s Teamom velkolepé turné na ktoré sa fanušikovia tešíme.Snád mu to dlho vydrží porotcovanie aspon 3,4 krát by mohol byť v porotcom a koncertovať najviac 15rokov.Samozrejme ak mu bude priať aj zdravíčko.Ale snád bude.

108
dolores
Reagovat

..ake stastie, ze je ta Dara taka hamizna :D

109
yeey
Reagovat

@Ludvík: souhlasim, ale uz jsme to resili vys, bohuzel Marta a Ewa jsou si tipove bohuzel prilis podobny, takze to nevidim – jakkoliv jde spis o vzhled, Marta je tisickrat vetsi rockerka, Ewa je daleko mainstreamovejsi… a i co se tyka stylu hodnoceni Ewa je mnohem prisnejsi, Marta je moc hodna a imho to dohani jeji charisma (aspon v Superstar 2009, v Hlase to zadny charisma nemohlo zachranit)… kazdopadne by podle me Ewa a Marta dohromady fungovaly skvele (narozdil od Dary a Marty, mozna jsou kamosky, ale to neznamena, ze budou zajimavy pro divaka – coz nejsou :-))

110
Deny
Reagovat

Superstar zná kompletní porotu http://www.vimetoprvní.cz oficiálně potvrzuje a hrdě oznamuje že čtvrtou porotkyní se stane Anička Dajdou, legenda první řady,která si prošla celým kolotočem a stala se hvězdou první velikosti a štěpán turek ,jehož stávka dýdžejů zastaví i hodiny na orloji.

111
yeey
Reagovat

@dolores: clovek prirozene predpoklada, ze tyhle lidi musi mit tak jako tak dost penez a nebudou se o tenhle aspekt zajimat, je to bohuzel presne naopak (a jeste daleko horsi to je samozrejme v zahranicnich soutezich) …. oni proste veri, ze maji urcitou cenu a nedelaji ze sebe (nevedomky??) nic jineho nez obycejne zbozi… ma cena jsou 3 miliony, ne 2, takze fuck off (paklize jsi placena v korunach:-)))….. smutneee…

nevim, jestli je to aktualne i pripad Dary (ale u ni bych se nedivil)… ale jak rikas, bohudik, ze ona a jeji pritel, ktery je ostatne nejlepsim prikladem cloveka, co vse vycisluje penezi, nebudou soucasti letosni SuperStar, doufejme….:-DD

112
dolores
Reagovat

@yeey: mne by Rytmus nevadil, pretoze na rozdiel od Dary bol v rozhodovani vzdy kompetentny a autonomny, aj ked s obcasnymi chybami ako kazdy porotca, ale urcite neposobil napr, v Hlase 1 tak neprofesionalne ako jeho polovicka. v Hlase 2 to uz Dara v spojeni s Martou cele zopsula dokonale.
tie urazlive vulgarizmy, co Rytmus popri tom produkuval su hlupe, ale akosi patria k nemu a produkcia to dopredu vedela. v kazdom pripade on dokazal vycitit atributy v sutaziacich, ktore nepostrehol nikto…
druha vec je, to co pises o ich dychberucej chamtivosti. svoju hodnotu obidvbaja precenuju, zvlast Dara, ktora okrem zaslej detskej slavy do hudobneho biznisu neprinasa nic, Patrik aspon maka v tom svojom HH. bohuzial jeho zmyslom zivota je obklopovat sa luxusom (asi komplex z detstva) a ako clovek je to neskutocny samozer a narcis. myslela som si predtym, ze to je jeho nejaka poza, akasi hra, sucast podnikania v showbiznise, ktore mu slusne vynasa aj preto, ze je v tom fakt sikovny. ale on to mysli vazne. :)) on skutocne meria uspech zlatymi prstenami, vykladnymi drahymi kamenami. to vsetko celkom uprimne vyznal nedavno v relacii Sladky zivot . taku masaz vlastneho ega aku tam, predviedol, som este nezazila. :D ale za porotcu by som ho brala :D

113
Tomáš
Reagovat

Já taky nechápu, kolik by si Darinka za tu svou zbytečnou existenci v porotě vlastně představovala peněz. Dal bych jí 7 tisíc měsíčně a ani by necekla. I to by pro ni bylo moc.

114
Tomáš
Reagovat

@dolores: Taky bych bral Rytmuse. Občas přestřelil s vulgarismy, ale jako porotce i jako kouč byl vždy spravedlivý a fajn. Nikdy mu nezapomenu například to, jak zachránil Juraje před Nikoletou. :) Fandil muzikantským typům a dokázal rozpoznat talent. Jeho bych tam chtěl. Když ho srovnám třeba s Majkem Spiritem, tak by byl určitě lepší Rytmus. Nic zásadního proti Majkovi nemám, ale v Hlasu mi přišel až moc srdíčkový a měkký. V porotě SuperStar by musel totálně změnit roli a to by mu asi moc nesedělo. Takže proto Rytmus.

115
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Srovnání Rytmuse a Majka bych ti podepsal :-) Ač mi je po lidské stránce sympatičtější Majk, jako porotce a kouč rozhodně obstál líp Rytmus, ačkoliv mi v ČSS2 dost vadil namachrovaností a vulgaritou, tak v Hlasu se choval řádově líp a v součtu obou ročníků byl po Vojtkovi druhým nejlepším koučem. A právě to upřednostnění Juraje před Nikoletou přičítám Rytmusovi k dobru, že se zachoval jako chlap a dokázal si stát za svým názorem i proti divákům, což bylo v přímém kontrastu s Majkem, který v rozhodujícím momentu zesrabil a zařízl mi Kristínku proti stále stejnějším a nudnějším slepcům :-/ Excesy jako antibulvární speech nebo „světovou premiéru“ bych Majkovi i odpustil, ale tohle slabošství, kdy preferoval příběh před mladým talentem, mu nikdy nezapomenu, proto když už by měl být v porotě SS rapper, tak bych rozhodně preferoval Rytmuse před Majkem (ještě by tedy přicházel v úvahu i ten Ego, ale u něj se obávám, že ho mnozí diváci berou jako one hit wonder, jeho jediným výraznějším hitem je Žijeme len raz, jinak je zvlášť pro české diváky no name) :-)

116
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Taky je mi po lidské stránce sympatičtější Majk, ale jinak je to přesně jak píšeš. :) Tak Juraj byl Rytmusův favorit, jediný koho měl ve svém týmu ještě radši, byla Anička. U té Kristíny si nejsem úplně jistý, jestli se Majkovi náhodou Slepci opravdu nelíbili víc, ale těžko říct no. :) Ten Ego…já v podstatě taky vůbec nevím kdo to je. To jméno mi cosi říká, ale nevím vůbec jak vypadá ani nic…budu si ho muset najít a trochu ho nastudovat. :D

117
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: A dokonce ten hit jak o něm píšeš, tak ani ten jeden snad neznám. :D

118
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: No tak sem si to poslechl ten jeho hit a je to teda dost strašný. Některej hiphop mám rád a poslouchám ho, ale ne tenhle druh s podkladem tuc tuc disco hudby. Teď mě pokud jde o hiphop napadl jeden člověk, co by byl v SuperStar vynikající porotce. Vladimír 518. Ten se umí úplně skvěle vyjadřovat a je to moc inteligentní člověk. Ale je to teda čech a taky je poněkud alternativnějšího rázu, asi by do toho nešel podle mě.

119
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tak můj cup of tea to taky není, ale hit to prostě byl, to se nedá nic dělat :-) Jinak Ego má i duet s mojí oblíbenkyní z 1. Hlasu Simčou Hégerovou: https://www.youtube.com/watch?v=RLHSBxGgCg4 Ta píseň taky není žádný zázrak, ale Simčin hlas se mi tam velmi příjemně poslouchá (tahle jemnější poloha jí sedí víc než „pila“, do které ji nutila Dara) a samozřejmě jí to v tom klipu moc sluší (to jsem pak já schopen odpustit leccos) :-D

Vladimir 518 by byl super porotce, ale bohužel je úplně nereálný :-/ Vůbec pokud bude v porotě rapper, tak to bude Slovák, protože zatímco u nich je rap mainstream, u nás je to pořád spíš alternativní záležitost :-)

120
dolores
Reagovat

na Ega zabudnite. ma za sebou cerstvy skandal, spojeny s predajom predrazeneho CT piestanskej nemocnice. sedel v spravnej rade, a ak by drzal hubu, tak sa nato zabudne, ale on sa k tomu potreboval fundovane vyjadrit. velka cast verejnosti ho uz zaradila do kategorie dementov, a Ficovych ritolezcov … mozno bulvar by si zgustol a Markiza by si na chvilu zvysila sledovanost… (aj to je otazne). neviem aky by bol porotca, ale za mna NIE.

tu je jeho posolstvo ku kauze http://tivi.cas.sk/video/2172791/raper-ego-sa-vyjadril-ku-kauze-v-piestanoch-vulgarna-obhajoba-a-same-nadavky.html

121
Jai Kudo
Reagovat

dolores, Tomáš, DJVlado – abych to neopakoval, souhlas co se týká Rytmuse / Spirita……

Vlado, rap jako mainstream? To myslíš vážně?

122
DJ Vlado
Reagovat

@Jai Kudo: Na Slovensku tomu imho tak je, u nás ne :-)

123
jeffo
Reagovat

Ewa Farna je POTVRDENAl

124
DJ Vlado
Reagovat

@jeffo: Odkud to víš? Pokud je to pravda tak WOW!!! :-)

125
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Vlado, moc bych se neradoval. Myslím, že jeffo už tady pár podobných zaručeně potvrzených zpráv jakože třeba s Pycem bude uvádět Adela psal…ale nevím teď jistě jestli to byl on. Každopádně dokud sem nehodí odkaz kde je to napsáno, tak to absolutně nic neznamená.

127
Tomáš
Reagovat

A tak jo, už to čtu taky. Ale oficiálně potvrzeno to od Novy a Markízy ještě nebylo. Ať tam klidně je, ale sem hodně zvědavý i na toho čtvrtého porotce. Bohužel moji favoriti Lučenič, Klezla ani Horáček určitě nevyjdou, kdyby aspoň ten Rytmus…jinak už fakt nevím kdo.

128
dolores
Reagovat

aj spratek Novotny minule na svojom webe kvakal, ze ako prekvapko oznami Nova nakoniec Farnu … nevedela som aku spolahlivost maju jeho informacie, ale zda sa, ze tie zakulisne pikle aj on pozna. uvidime, ci to mark/nova potvrdia. ak ano, bude to zaujimave sledovat dvojicu Ewa a Marta

129
Monika
Reagovat

@dolores: Ja myslim , ze Ewa ji uplne prevalcuje a Marta nahradi roli Darty tzv. do poctu co dostane slovo jako posledni, aby oznamila, nemam co rict, uz vse bylo receno :-)))

130
Tomáš
Reagovat

Pro mě zase Ewa taková velká bomba nebude, i když je to v dané situaci asi jedna z nejlepších možností. Spíš sem zvědavý na toho čtvrtého a na to jestli Pyco bude moderovat fakt sám nebo ještě s někým.

131
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: podle tohoto příspěvku bude moderovat asi sám. Nemusí to ještě nic znamenat, nejspíš by sólo fotky dělal i tak, nakonec partnera/ku mu pak můžou na promo přidat photoshopem.

132
ludva
Reagovat

žádnej čtvrtej prej nebude, palo ewa a marta, a moderátor pouze pyco…jestli to tak je , tak mě by to vyhovovalo:-)

133
Tomáš
Reagovat

@ludva: a to víš odkud? No jestli to tak je, tak by mi to taky vyhovovalo, ale přece jen vzhledem k složení dvou žen v porotě by mi tam pořád ještě někdo chyběl. Palo je dobrej kat, ale tu chlapskou roli tam za celou porotu ani on sám neutáhne. Chce to k němu ještě nějakého glosátora.

134
Petr
Reagovat

Během pár dnu bude zverejněno další 2 porotci superstar . A myslíte že budou 4 porotci i v talentu protože jsem viděl fotky ke kampani a tam zatím byli jënom oni 3

135
Johana
Reagovat

@Tomáš: Nedá mi to…mozná se někomu líbí Rytmusovy vulgarizmy a primitívní, dost agresivní chování, ale že by byl vždy spravedlivý, to se mi nezdá…já mu nemůžu odpustit, jak kvůli svému nabubřelému egu zařízl Simonu Fehěrovou. Nebo se pletu a nebyl to on?

136
james73
Reagovat

Petr: Psal jsem na facebook talentu a odpověděli, že čtvrtý porotce bude.

137
Petr
Reagovat

@james73: tak teda uvdime kdo to bude

138
DJ Vlado
Reagovat

@james73: Jestli to ovšem nebude jako minule, tzn. čtvrtý porotce – diváci, to by ale pak nehlásili jako změnu :-)

139
james73
Reagovat

A taky prý jojka pořád jedná s primou.

140
Adam
Reagovat

Na http://csmatalent.joj.sk/c/o-show/o-show je statut soutěže, a je tam pár zajímavých informací: O Primě se tam nepíše, pouze to, že se soutěž bude konat v České republice, ale to už víme, když jsou u nás castingy

Letos náš čeká až 14 castingů a pouze 1 přímý přenos (finále). A vypadá to, že po divadelních dílech bude opět nějaké rozhodnutí, ale je to tam nějak zmateně napsané. Ty vyřazovací kola se budou vysílat ze záznamu, takže nevím, co tím myslí. Jestli to bude stejně jako minule, že to bude po každém díle. nebo tím výberovo – vyraďovacom kolem myslí Velký třesk, jestli bude po každém díle nebo bude jenom 1 díl.
Zlatý bzučák budou moci používat pouze porotci, moderátoři ne.

„Štruktúra súťaže je založená na postupnom vykonaní nasledovných častí súťaže:
a) štrnásť (14) kastingových a vyraďovaích kôl vysielaných zo záznamu,
b) jedno (1) finálové kolo v priamom prenose, doplnené o rozhodnutie o víťazovi
v priamom prenose.“

„Porota rozhoduje o postupujúcich súťažiacich v epizódach kasting, výberovo –
vyraďovacom kole a vo finále určí víťaza výlučne sms hlasovanie divákov. Porota môže vo
výnimočných prípadoch nechať hlasovanie na divákov, a to prostredníctvom sms hlasovania,
aj skôr ako vo finálovom kole.“

141
yeey
Reagovat

teda zacina to vypadat nadejneji, ale stejnak jsem uz smirenej, ze Ewa nevyjde… kdyby ale jo, tak to bude bez ohledu na posledniho cloveka jedna z nejlepsich porot, co jsme kdy meli… klidne bych bral i trojici Habera, Ewa, Marta, ale obavam se, ze snad krome jedne rady XF USA (kde se to ale imho osvedcilo), nebyva v porote damska prevaha… ale osobne bych byl pro… klidne i tri damy a Habera :-DD

142
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Tak to já bych zase rozhodně nebyl pro porotu s ženskou převahou, i když nechci působit šovinisticky, tak si myslím, že chlapi obvykle uvažují racionálněji, což je u porotců sakra důležité :-) A taky si nemyslím, že by se to v tom XF US osvědčilo, zvlášť když si vzpomenu na tragickou Top 10 kluků plnou ukňouraných plyšáků, která zrovna v této řadě byla vybrána (nemluvě o tom, že by bylo nelogické kopírovat zrovna takto neúspěšný ročník, který osud XF US de facto zpečetil) :-/ I když si myslím, že Ewarta by fungovala rozhodně líp než Darta, i tak by to k nim ještě jednoho chlapa kromě Habery chtělo, už kvůli podobnosti Ewy s Martou, ať je složení poroty pestřejší :-) Nebo se snad bojíš, že by tím druhým chlapem mohl být Rytmus, proto chceš radši dámskou převahu? :-DDD

143
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: no tak kdyby to mel byt Rytmus, tak jsem samozrejme jednoznacne pro damskou prevahu :-DDD to uz radsi nakou nudnou damicku, nez toho hulvata… nemyslim, ze ta trojkombinace Demi/Kelly/Paulina fungovala nak spatne, ale ja to zas tak moc nesledoval, ale mam dojem, ze tu radu pokazily jiny veci, nez 3 damy v porote… v Cechach bych klidne k Ewe a Marte treti zenu uvital, urcite by to bylo ‚refreshing‘ :-) ale to se stejne nestane, tak ani nema cenu o tom debatovat…. ostatne ja kazdopadne zatim ani v Ewu moc nedoufam (ono jeden bulvarni clanek na slovensku a random prispevek na panackovi opravdu nic nezajistuji)…

144
Tomáš
Reagovat

@yeey: Ty jsi proti Rytmusovi silně zaměřenej a vůbec ho ani nedokážeš posuzovat objektivně. Nebo se pletu?

145
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Přesně s tebou souhlasím v tom, že bych taky nebyl pro porotu s žensku převahou. Opravdu už kvůli tomu jak jsou si Marta s Ewou typově podobné tam ještě nějaký chlap kromě Habery pro zpestření je potřeba.

146
yeey
Reagovat

@Tomáš: to si pis, ze sem …. nemam totiz rad nabubrely, omezeny a sprosty lidi :-)

147
Monika
Reagovat

Ja bych v prvni rade uvitala pouze triclennou porotu, ctyrka mi prijde naprosto zbytecna. Zasadni je pro me Ewa, pokud tam bude (moc tomu neverim), tak uz mi je zbytek celkem fuk, nicmene trojka ve slozeni Habera, Marta, Ewa super, to bych uvitala hrozne moc.

148
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Tam nebyl problém ve společném fungování těch tří dam, ale spíš v jejich sólovém působeni, jako jediná z nich do plusu vyšla Kelly, ale i ta se mi víc líbila víc v UK, Demi byla dobrá porotkyně, ale špatná mentorka, a Paulinu považuju za jednu z nejhorších porotkyň ever (kromě toho, že její angličtina s latinským přízvukem mě tahala za uši, tak mi strašně vadilo, jak jednomu ze svých kluků okaté nadržovala, protože byl taky latino) :-/
Kdyby ty tři dámy v porotě u nás byly Ewa, Sisa a Osvaldová, tak by mi to nevadilo, jelikož je každá jiná, každá by tam byla za sebe a žádná z nich by nebyla do počtu (u Osvaldky mi sice vadily ty její averze, ale výraznou porotkyní bezesporu byla), ale za situace, že potvrzená je Marta a předpokládá se Ewa (i když bohužel zatím není jasná), které jsou dost podobné typy, takže z velké části půjde o jejich vzájemnou chemii, tak už by to třetí ženská mohla narušovat. Stejně jako kdyby náhodou vyšel ten Lučenič (čemuž bohužel moc nevěřím, to už ta Ewa je mnohem pravděpodobnějśi), tak bych k němu a Haberovi nechtěl třetího chlapa, protože v prvních dvou slovenských SS jejich chemii narušoval ukecaný Viršík, který navíc hodnotil vždycky první, a když se ho ve trojce zbavili, tak teprve jejich chemie pořádně vynikla :-)
Jinak si myslím, že toho Rytmuse se bát nemusíš, protože je podobně na prachy jako Dara, takže mu asi nabízený honorář stačit nebude (ostatně proto už nebyl vloni v Hlasu) :-D

149
Nika
Reagovat

Mne to vyhovuje ked budu 3 porotcovia Palo,marta a pravdepodobne Ewa bude porote.my baby budeme pozerat na Pala a chlapi na Martu a Ewu.Hi ale srandujem.Ale tesim sa.Jje vidnno ze aj Pali sa tesi ze bude mat 2 damy.na Instragame pise Pali ze sa tesi na Superstar.Si myslim ze si budu rozumiet.Lebo ked su dvaja chlapi tak jeden ma pravdu a druhi nie a potom vznikne hadka.Tak budem rada ked budu traja Palo marta a ewa.Juchuu.uz aby bola superstar.A myslim si teda mam pocit ze Superstar bude sledovanejsia ako CSMT.

150
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: tak Kelly spolu s Nicole Scherzinger jsou moje nejoblibenejsi porotkyne ever… a co sem videl z X Factoru USA, tak na me Kelly prave pusobila jeste lip nez v UK, kde se ten rok porad jen dohadovala s Tulisou a Louisem, kdezto s Demi a Paulinou byly kamosky a fungovaly jako trojice skvele a byla s nimi velka sranda (hlavne v uvodnich dilech), mentoring je pravda jina pisnicka, ale to se formatu SuperStar netyka… neco podobneho by me v Cechach zajimalo, ale nemyslim, ze by dokazali najit jeste treti zenu, ktera by nebyla osobnostne zastinena Ewou a Martou, na takovou girl power bych byl zvedavy a mysim, ze Habera by si taky nestezoval :-DDD oprav me, ale krome prvnich dvou ČS Superstar jsme meli vzdy panskou prevahu, vc. Hlasu, tak bych to klidne opepril, jen by to nesmely byt vsechno, jak ty rikas, „hodny tety“ :-DD

KSAKRU – kdyby tak tu Ewu potvrdili, tyhle hypoteticky diskuze sou na hovno :-)

151
dolores
Reagovat

@Monika: mne by bola porota uplne fuk v akomkolvek zlozeni, ak by sa k moderovaniu pridala aj Adela. ona totiz dokazala trefnym a vtipnym sposobom zotriet hodnotenie ktorehokolvek porotcu :D

152
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Já měl naopak Kelly radši v UK, i když to bylo hlavně díky její chemii s Janet Devlin, ke které měla až téměř mateřský vztah :-D V USA ty Overs taky mentorovala dobře, ale naštvala mě jedním rozhodnutím, kdy právě spolu se Simonem poslala toho Paulinina latino miláčka Carlita do GF :-/

Když tak přemýšlím o té případné třetí porotkyni, tak bych bral Anetu, ať je aspoň polovina poroty na baby :-DDD i když zase je to až moc velká introvertka a zvlášť vedle Ewy by mohla působit nevýrazně :-/ Nakonec s každou další soutěží ztrácím iluze, že je výběr (semi)finalistů jen v rukou poroty, takže je asi genderový poměr v porotě k tomu irelevantní :-D Navíc Ewa ani Marta myslím nejsou na přeslazený šampóny, Ewa určitě ne a z Martiny hlavy taky určitě nebylo nechat si v týmu jako jedinýho kluka toho slizouna Relicha :-D

Taky bych byl rád, aby se ta Ewa už potvrdila, na druhou stranu je z mých porotcovských přáni nejreálnější :-) Lučenič moc pravděpodobný není a Bolek Polívka v Talentu už vůbec :-/

153
VojtaP
Reagovat

@yeey: Když nad tím tak přemýšlím, tak bych se taky nápadu s ženskou převahou nebránil. Habera k sobě nutně dalšího muže v porotě nepotřebuje. Je fakt, že by to bylo něco jiného a v momentálním stádiu popularity pěveckých soutěží u nás opravdu nemají, co ztratit. Muselo by to být ale udělané s citem. Byť si taky nemyslím, že US XF zabilo právě tohle, tak v té třetí řadě to někdy působilo jako tři proti jednomu za každou cenu.
Kdyby se jim to podařilo vyvážit, tak proč ne? Reálně si ale myslím, že zachovají starý koncept 2:1 nebo 2:2.

154
Nika
Reagovat

Je jasne ze sa obcas pohadaju ale to by nebolo ono keby kazdy nemal nazor.Kazdej praci sa pohadame teda nazory povieme.Ale novinari budu robit velke haloo ze ten sa hada atd.

155
Ally
Reagovat

Co jsem ten US X faktor sledovala – jako laik :) – ze začátku jsem byla se tří ženských zmatená, je to nezvyk ..ale pak jsme si zvykla..no když je proti nim silná osobnost jako Simon, Habera..dá se
Sice všechny takové tempermantní, tak to někdy lehce splývalo..ale zas naše známe líp ..a fakt že byly asi lehce neobjektivní,kromě Kelly, jestli pamatuju ? / nevím..pak jsem taky přestala být objektivní, protože Jeff Gutt ..:) /
Ale to je Amerika, emoce atd ne ? je to jen show :)
Kdyby přidali třeba Sisu Sklowskou,..jo mohlo by to být podobné/ myslím co se týka temperamenentu, Sisa byla hodně objektivní žejo / – pro změnu zajímavé..i když by tam asi chyběla ta Adela je „stírat“…ale to už by té „girl power“ bylo asi moc..:)
tak dost teorie:)

156
Petr
Reagovat

Chtěl bych jako 4 porotce v talentu Kruse to je prostě týpek ale to nevyjde myslim si že to bude žena

157
Honza
Reagovat

Stejně jako minulou neděli i dnes by mohli zveřejnit další jména do poroty SS.
Ale marně sleduji jejich profil na FB.

158
Tomáš
Reagovat

@Petr: Nevím kdo je Krus.

159
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: asi bych řekl, že Kraus. Ještě by to mohl být Klus… nebo Klaus :D

160
Prochor
Reagovat

Několik otázek:
1) Proč je stále zlatá (česká) slavice Lucie Bílá?
2) Co se děje s Elis (Eliškou Mrázokvou?
3) Proč nic nevíme nic o Gábině Gunčíkové (na internetu není jediné vystoupení v U.S.A?
4) Co dělá Šmajda?
5) Už se Aneta Langerová pro Nohavicu „vyrýsovala“ když jí odmítl něco napsat?

161
Prochor
Reagovat

Ad 3) Jedno z posledních vystoupení:
https://www.youtube.com/watch?v=epaaaHRc5_w

162
Prochor
Reagovat
163
Prochor
Reagovat

Ad 2) Bohu6el – tohle se mi stále líbí nejvíc -bohužel pohužel jeté:
https://www.youtube.com/watch?v=b3kVAZmjlr4

164
Prochor
Reagovat

Ad 2) Bohužel – tohle se mi stále líbí nejvíc -bohužel pohužel jeté:
https://www.youtube.com/watch?v=b3kVAZmjlr4

165
Prochor
Reagovat

Ad 5) KareL Kryl by měl radost tím víc – že Aneta to myslí vážně:
https://www.youtube.com/watch?v=7mVpY_lULw4

166
Prochor
Reagovat

P.S. To to zase schytám!!!

167
Prochor
Reagovat

Abych definitvně nas*al ostraváky a potěšil kamarády Anety a Michala Hrůzy přidám něco z Karla Karla (P.S. Do Stodolní mezi ostravské přátele můžete, ale jen s přilnou):
https://www.youtube.com/watch?v=iYAKWmiFvss

168
Ludvík
Reagovat

@Prochor: Chodí se na Stodolní ne do Stodolní :D

169
Prochor
Reagovat

Promiňte, ale moje rodina žije v Praze déle, než vznikla Ostrava. Nemohu znát všechna primitivní nářečí komunistického lumpenproletariátu.

170
Prochor
Reagovat

Cítím, že jsem přestřelil příteli: pojďme se usmířit nad dobrou klasikou¨
https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

171
Jai Kudo
Reagovat

@Prochor:
Prochore, ad3) je odkaz na Elis a Šubydu, vystoupení Gábiny jsou na youtube na jejím oficálním kanále….
Ad4) Jestli tě na Šmajdovi zaujala nejvíc tato parodie na české rádia, tak….. :(
Ad2) Jestli se ti nejvíc líbí tahle šmíra Šubydu od Elišky Mrázové, tak….. :( Sice je to natáčený u nás v Brně na Svoboďáku a na Masarykově ulici, ale tím si mě nekoupí :-D
Ad5) Dovolím si tvrdit, že Karel by neměl radost a Anetě, ačkoliv ji jinak moc uznávám, dost vyčítám, že se propůjčila k tomuto parazitování na památce velkého písničkáře. Jinak tenhle song naprosto bezkonkurenčně nejlíp (kromě autora) zpívala koncem 60tých let Hana Ulrychová se skupinou The Bluesmen z Olomouce…
:-)

172
james73
Reagovat

http://mediaboom.sk/nezaradene/exkluzivne-pozname-dalsieho-porotcu-superstar-v-com-ostane-habera-sam/
Tak Ondřej Soukup se prý vrátí a Habera má být jediný Slovák v porotě.

173
Prochor
Reagovat

Už se těším na novou Superstar.
4 výroky z minulých řad:
„To není soutěž o zpěvu ale o sympatiích“.
Znechucená Aneta Langerová (poté, co v 5.kole Rockových balad vypadla Marina Balogová).

„Nechápu, proč kolega Hejma mluví neustále o vašem oblečení – když se podíváte na kolegu“!!!
Rozhořčený profesor Eduard Klezla.

„Vy mně ale nemáte ráda paní Čáková, že je to pravda“?
Uplakaná Tereza Najdekrová v okamžiku svého vyřazení ze soutěže.

„Stop! Voláme lékaře“!!
Vylekaný Leoš Mareš, když při vyřazování omdlela fanynka Martina Haricha.

Další výroky by se jistě našly.

174
yeey
Reagovat

tak dle fb dnes zverejni zbyle porotce a bude to muz a zena… takze ctyrclenna porota…

jinak ze Soukupa se nezblaznim, zasadne mi nevadi, ale minule obcas hrozne zvanil z cesty, doufam, ze by zkusil ty svy dusevni pruplachy omezit…:-)

175
Honza
Reagovat

Dneska večer zveřejní další dvě jména.

_Už dnes večer zveřejníme další dvě jména porotců SuperStar 2015! Tipujte v komentářích, kdo by to mohl být…
Malá nápověda: Bude to muž a žena_

176
Tomáš
Reagovat

@james73: Pokud bude v porotě převaha čechů, tak se tím vyváží to, že jediný moderátor bude slovák ( a nebo k němu přibude slovenka což by mluvilo pro Adelu, ale tomu moc nevěřím ). Jinak Soukup mi taky vadit nebude. A která češka? To by klidně mohla být Osvaldová a manželský páreček by byl opět pohromadě. Z těch mladších mě moc jmen nenapadá, na účast Langerové ani GG opravdu nevěřím. To je snad ještě větší sci-fi než moderování Adely.

177
VojtaP
Reagovat

@Tomáš: Myslím, že minimálně jeden z nich bude nováček, ne-li oba. Potřebují nalákat nové diváky. Soukup je ale pravděpodobný, vadit mi nebude, ale radši bych uvítal návrat Ewy a k ní nějakého nováčka, Těžko říct, kdo nabídku z těch spekulovaných jmen nakonec přijal. Alespoň víme, že nevsadí na model jeden muž a tři ženy, to by mohlo být zajímavé, škoda.

178
mind
Reagovat

Potvrzeno! 3 porotce bude Soukup a 4 porotce češka (Farná?) Více zde: http://mediaboom.sk/nezaradene/exkluzivne-pozname-dalsieho-porotcu-superstar-v-com-ostane-habera-sam/

179
Lucas
Reagovat

na Nově je fotka, kde toho jde minimálně vidět, ale třeba je někdo poznáte :D

180
DJ Vlado
Reagovat

@Lucas: Soukup je z tý fotky jasnej, je tam vidět jeho oko :-D Ženská napravo se identifikuje zatím těžko, ale klidně by to mohla být Ewa, i když jsem chvíli uvažoval i o Anetě, u níž by to ale musela být hodně stará fotka, už delší dobu je na blond :-D

181
Lucas
Reagovat

já bych Ewu chtěl moc, tak uvidíme :) ale jako že by teda staronová porota, jo?

182
Tomáš
Reagovat

Tak jo, já tipuju Soukupa a Farnou. Soukup už je teda jasnej a dál se uvidí.

183
petr
Reagovat

nikde zadna fotka neni tak zas nekvakejte blbosti diky-znamo bude do kvetna kdy maji zacit castingy –

184
VojtaP
Reagovat

ten Soukup je asi jasný, podle toho oka a kousku plešky. :D Žena může být kdokoliv, nejpravděpodobněji se jeví Ewa. To by byla paráda.

185
dolores
Reagovat

nie je to Ewa, kto to teda je? nieco mi to hovori, ale neviem si spomenut

186
VojtaP
Reagovat

podle nového obrázku to Ewa asi nebude :/ asi budeme muset počkat ještě hodinu…

187
Ludvík
Reagovat

Ježiš Soukup ne :(((

188
Ludvík
Reagovat

Jinak ta ženská bude slovenska na 100% a Ewa to není to tam i napsali https://instagram.com/p/1vi55Sx_IS/?taken-by=superstartv2015 :D

189
Ludvík
Reagovat

Ta ženská je Katarína Knechtová když si ji vygooglite je tam podoba

190
dolores
Reagovat

pisu tam, ze Celeste,ale chyba mi tam to znamienko nad hornou perou, alebo ho prekryl stvorcek ?

191
dolores
Reagovat

@Ludvík: ano, az na tu vrchnu peru, Knechtova ju ma tensiu…
fakt neviem, kto to je, zeby Hasprova? dufam, ze nie

192
yeey
Reagovat

hm, tak nadeje na Ewu definitivne pohasly, skoda…:-(( mohla by to byt ta Knechtova, co?

193
Ludvík
Reagovat

Tak Farna to není 100% a Celeste taky ne.. ona vypadá úplně jinak a dá se lehce poznat :D navíc tam není to její znamínko a má úplně jiné zuby :D

194
Lucas
Reagovat

Taky mi zatím nejvíc sedí Knechtová

195
dolores
Reagovat

bojim sa tej Hasprovej, lebo som si spomenula na clanok, ktory o nej pred par dnami vysiel, ze zase odklada svadbu, lebo je velmi vytazena a je v Cechach. DUFAM, ze sa mylim, lebo ona sa ako porotkyna v narodnom kole Eurovizie osvedcila ako „lekla ryba“

197
dolores
Reagovat

@Ludvík: podla tejto fotky to asi hasprova nebude (som si vydychla)
zeby naozaj Knechtova? ona kedysi nosila kratky strapaty uces

198
DJ Vlado
Reagovat

Hm, takže Ewa ne :´-(( Nejvíc mi to sedí na Janu Kirschner, i když ta Knechtová by to taky mohla být (ale nějaké starší foto, taky už je nějaký čas blondýna), napadla mě i Zdenka Predná, ale ta je zase v Česku neznámá…

199
Tomáš
Reagovat

Že nebude Farna mi nevadí. Je tam Marta, tak Ewa tam tolik chybět nebude. Opravdu sou si asi moc podobný na to, aby je tam mohli dát společně.

200
Ludvík
Reagovat

@DJ Vlado: Jana Kirschner má dlouhé vlasy a celkové i jiný úsměv bych řekl… ale oni můžou najít jakoukoliv fotku

201
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Hele tak Jana Kirschner mě normálně taky napadla a hned jako první když sem to viděl. Uvidíme no.

202
VojtaP
Reagovat

já jsem hlavně rád, že to definitivně nebude Dara. To mi spadl kámen ze srdce. Ewy je škoda, Katka Knechtová by však byla náhrada více než důstojná…

203
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: Kirschner -dobry tip, tie pekne zuby by tomu zodpovedali..ale ma male babatko, isla by do toho ? rovnako ako Zdenka, tiez je cerstvou mamou

momentalne si zelam, aby to nebola Celeste

204
dolores
Reagovat

a co ked to nie je slovenka?

205
Ludvík
Reagovat

@dolores: Taky mě to už napadlo :D

206
james73
Reagovat

@dolores: Však taky na mediaboom psali, že v porotě budou tři Češi. Taky psali, že další porotce bude také Soukup, takže bych předpokládal, že se nemýlili ani v tomhle :)

207
Ludvík
Reagovat

Tak v tom případě Langerka :DD

208
Ludvík
Reagovat

Už je nová fotka :D A vůbec nevím :D

209
yeey
Reagovat

https://instagram.com/p/1vpuEax_DX/?taken-by=superstartv2015 je to Ceska, zpiva v kapele a dostala Andela!!!

210
dolores
Reagovat

ceske spevacky az tak nepoznam …vy zalovte v pamati

snazim sa uhadnut, ale nejde to. uz som tam videla aj usmev Soni, ci Zuzany Norisovej. vlastne tam ani spevacka nemusi byt, ale nejaka herecka alebo muzikalova spevacka, ci?

211
Ludvík
Reagovat

Podle mě to není ani ta Knechtová ona má takové baculatější tváře :D

212
Ludvík
Reagovat

@dolores: Zuzku Norisovou bych viděl hrozně rád ale ta to není

213
yeey
Reagovat

Aneta? Dusilova?

214
james73
Reagovat

@Ludvík: A hlavně to není Česká zpěvačka :D

215
Ludvík
Reagovat

@yeey: Dusilová má hnusné zuby :D Tady ta je má pěkné :D Aneta by to mohla být no

216
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Marta byla vloni taky čerstvou maminkou a přesto šla do Hlasu, na což by se mi hodil citát z jednoho českého filmu „To víte umělci, mají jinou morálku, jsou jako ptáci“ :-D třeba moje ségra má taky malé dítě a nedokážu si představit, že by šla do nějakého takto náročného projektu, při kterém by se miminku nemohla plně věnovat :-D

Jinak pro mě by ze zmiňovaných zpěvaček byla favoritkou ta Katka, u níž souhlasím s Vojtou, že by to byla důstojná náhrada za Ewu, taky je to skvělá zpěvačka, krásná ženská a určitě by nebyla za hodnou tetu :-) Zdenka by byla taky dobrá volba, ale vzhledem k její neznámosti v Česku ji vidím jako nejméně reálnou :-/ Kirschnerka je pro mě taková neutrální volba, za svou kariéru měla skvělé songy (ty jazzové), ale i šílené odrhovačky (především Modrou, ale i Pokoj v duši, který by mi jinak nevadil, kdyby se tolik neohrál), zatímco od Katky se výrazněji ohrálo akorát Spomaľ, ´které mám ale spojené s Moničkou, takže mi ohranost nevadí :-D

217
DJ Vlado
Reagovat

Tak pokud je to Češka, co zpívá v kapele a dostala Anděla, tak mě napadla jedině Klára Vytisková, ale na tu mi ta podobizna taky na 100% nesedí…

218
Ludvík
Reagovat

To bude někdo úplně neznámý :D

219
VojtaP
Reagovat

Souhlasím s @DJ Vlado, Klára mi na ten popis kapela a Anděl sedí nejvíc, jinak nevím…

220
Ally
Reagovat

Jana Kirschner ? ..ale fakt asi nemá čas ,nevim ..to je nějaký chyták s tou kapelou :)

221
james73
Reagovat

To jste tu někteří slepí? Píšou, že to je česká zpěvačka! Katarína ani Kirchner to prostě být nemůžou!

222
yeey
Reagovat

Anna K ma taky Andela a zpiva v kapele..

223
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: co sa tyka Marty, tak ona je asi super-matka, lebo aj teraz jej dieta je dost male, a ide okrem Superstar aj na ESC, takze u nej problem s materstvom asi nebude ziadny :D
k tej porotkyni… nesmelo hadam .. Anna K?

224
Tomáš
Reagovat

Já už nevím. Budeme se muset nechat překvapit.

225
Ally
Reagovat

Aha Češka.:).no nemusi mit Anděla jako za zpěvačku ta dotyčná..nevim

226
DJ Vlado
Reagovat

@james73: O Janě a Kataríně se tu psalo ještě před zveřejněním té poslední fotky a informace, že to má být Češka, takže klídek :-D

227
Jai Kudo
Reagovat

Tak jsem se trochu propátral vítězi Anděla, a napadla mě Kateřina Winterová…..Extasy Of…… ? ;)

228
dolores
Reagovat

ked uz, ja by som bola za Anetu. spieva ona v kapele?

229
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Anna K to nebude určitě, ta už je starší a vrásčitější, tohle je evidentně mladá ženská :-) Já tipuju Kláru Vytiskovou, ta sice nemá Anděla za zpěvačku, ale za objev roku 2008 (i když s tím Andělem to taky může být chyták, klidně mohla dostat žánrovou cenu) :-)

230
Ludvík
Reagovat

@Jai Kudo: je tam velká podoba

231
DJ Vlado
Reagovat

Ještě mám jeden tip – Radůza, ale u té si neumím moc představit, že by roli porotkyně SS vzala :-D

232
Tomáš
Reagovat

Tohle je fakt pořádnej oříšek.

233
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: ta Vytiskova by usmevom a zubami sedela dokonale a trochu aj pretiahnutou tvarou. ale preco prave ona? myslim, ze ju slovaci vobec nepoznaju, co je sice irelevantne, ale ani v Cechach nie je bohvieako slavna, ci ?

234
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Já si to moc neumím představit u žádné zpěvačky, která má Anděla. :) Všechny, co tu byly z toho okruhu jmenované, by byly překvapením, kdyby šly porotcovat do SuperStar. Ale překvapující to asi vážně bude.

235
Tomáš
Reagovat

@dolores: Já ji neznám, vůbec nevím kdo to je a to si myslím, že mám o hudbě docela přehled. Ale asi nemám zase takový přehled o té současné…

236
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: Raduza? asi ee..je buclatejsia

237
Ludvík
Reagovat

No hlavně ze všech výše jmenovaných neznám až na Anetu Langerovou ani jednu českou zpěvačku :D

238
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: V Česku je imho známá docela dost, především jako zpěvačka z Toxique, není to sice typická popstar, ale ani to není až tak těžká alternativa, aby ji novácký divák nezkousl :-) úsměv by seděl docela dost, i když ten obličej má imho ještě trochu protáhnutější a špičatější než na této fotce :-D

239
DJ Vlado
Reagovat

Teda pokud mi někoho osoba na fotce hodně připomíná, tak je to Sharleen Spiteri, zpěvačka ze skupiny Texas, ale ta to určitě nebude :-D

240
dolores
Reagovat

@Ludvík: nj, tak ci onak, ak to nie je Aneta, tak ktorakolvek z tych, co sme menovali je v podstate neznama osobka a pre komercneho divaka tym padom slaby tahak.

241
Ally
Reagovat

připomíná mi to obal od desky Debbie..:) ale ta to – ani přebarvená – nebude :)

242
dolores
Reagovat

to napatie je super, pripomina mi, ako ked sme cakali na niekoho vypadnutie:D

243
Ludvík
Reagovat

je to Vytisková :D

244
dolores
Reagovat

… a vitazom sa stava… DJ Vlado :DD

245
Ludvík
Reagovat

No tak Výtiskovou vůbec neznám ani ten Toxique a Soukup… no to potěš… :D

246
dolores
Reagovat

kedze je neznama, musi zaujat hned na kastingoch svojou osobnostou, lebo nie je ani nejaka velka krasavica. na to aby pritiahla divaka bude potreba byt vysoko odborna a pohotova alebo skandalozna :D

247
Ally
Reagovat

ale jo..s Martou to dá snad uplně jiný výsledek než s Darinou…:) ?

248
Tomáš
Reagovat

O Toxique sem něco málo slyšel, ale není to zrovna záležitost pro masy. A ona je troufám si tvrdit pro širší veřejnost dost neznámá. Ale aspoň nová tvář v porotě, může jedině překvapit. Marta Jandová u nás byla tuším taky prakticky neznámá před ČSS1.

249
VojtaP
Reagovat

Toxique si jednu dobu vedli dobře, Klára má určitý hudební názor a osobitý styl, jsem zvědavý, jak se to promítne. Myslím, že v porotě může jen překvapit. Tu známost nebo neznámost bych neřešil, jak už víme ze zahraničí, tak ani zdaleka neplatí úměrnost „čím větší hvězda, tím lepší porotce/mentor“. Hlavně, že jsme se vyhnuli pipinám typu Dara.

250
Tomáš
Reagovat

@VojtaP: Asi tak. Na mě ta porota celkově působí velmi dobře a vyváženě a myslím si, že se máme na co těšit. Klára určitě překvapení bude a může přinést něco nového. A zase lepší když tam bude Soukup než třeba nějakej raper typu Spirit. Aspoň teda za mě.

251
Ally
Reagovat

Taky jsem chtěla drze napsat., že možná Habera už tam žádnou pipinu/ popinu nechtěl :)
A taky myslím, že není až tak/ nebyla neznámá ..
Jo celé je to takové rockovější..dobrý..

252
Prochor
Reagovat

Osobně jsem rád, že v porotě nebude Rytmus.
Jeho učinkování v porotě bylo neuvěřitelné fiasko.
Stačí si vzpomenout na jeho vytahování stylem: “ Já jsem loni prodal x.. desek – kdo se tím může pochlubit“. Na to Leoš Mareš, který inak zkousne všechno, reagoval: „..a kdyby jsi si ještě sundal trenky, bylo by to ještě lepší“.
Nebo když pojmenoval Simonu Feckouvou jako „fuckovou“ tentýž Leoš žádal Rytmuse, aby se veřejně omluvil.
Zkrátka – dost bylo nafoukance Rytmuse- už nikdy víc.

253
ivana
Reagovat

Jaký je minimální věk pro superstar..??

254
Nika
Reagovat

podla mna asi od 16 do 25 rokov pozri si to dotazniku.ak sa mylim.

Přidat komentář