Panáček v reality show

Nejzásadnější (zatím) duel ve VyVolených 2013

12. Říjen 2013 | napsal(a): | reality show: VyVolení

[singlepic id=7378 w=615]Výsledek pátečního Duelu mě potěšil natolik, až se mi z toho udělal článek. Zatím to byl nepochybně nejzásadnější (pro Thomase naopak nejkyselejší) Duel v této řadě VyVolených a hra se teď nepochybně změní. Tedy pokud stávající situace dojde i někomu jinému, než Lucce a Nikol.  Dovolím si tedy trochu zanalyzovat situaci minulou a odhadnout situaci budoucí.


Je velká škoda, že štáb už teď v podstatě jen lepí to, co hned z počátku špatně rozehrál. Nebudu se opakovat, většinu už jsem napsal v předchozích článcích, ale zkrátka mnoho věcí mělo být jinak a možná by v tuto chvíli ještě stále byli ve Vile oba rivalové. Stačilo jasně nastavit čitelná pravidla (a být důsledný při vymáhání jejich dodržování), jasně nastavit tresty (štáb sám sobě sebral vítr z plachet tím, že Thomasovi rovnou udělil druhý nejvyšší trest a pak už neměl kam dál pokračovat a proto se na trestání vykvajznul úplně – což je samozřejmě špatně) a u trestů měla být nabízena široká škála. Díky tomu by byl Thomas (a další) za své prohřešky spravedlivě trestán, diváci by byli spokojeni a štáb by měl ve Vile dějotvorného hráče.

Selanka? Nebude!

Thomasův konec byl nevyhnutelný. Jednak už se choval tak, že by nadále jen špinil jméno soutěže a vlastně i televize samotné (za to, že dává takovým lidem prostor), jednak si diváci de facto vynutili, aby už byl padouch konečně potrestán. Na rozdíl od mnoha jiných diskutujících si nemyslím, že se teď hra promění v selanku a že se nebude na co dívat. Naopak, teď je teprve šance, že začne zajímavá bratrovražedná bitva. To, že se Vlado s Thomasem navzájem vypalcovali a pak šli do Duelu, je logické vyústění situace. Jenže nyní proti sobě budou muset jít dosavadní spojenci. Bude nutné porušovat dohody, bude nutné do jisté míry vrážet kudly do zad. Ve VyVolených se otvírá prostor pro úplně jinou hru, než jsme do teď sledovali.

Zatím se o nějakou výraznější hru snaží především Nikol a Lucka. V diskuzích to tady pořádně schytávají a podle mě zcela neprávem. Lucka například za to, že lže. Ale tahle hra přece není o tom, že si všichni vzájemně sluníčkově vylejou srdíčka a vyžvaněj všechny strategické plány. Ve hře tohoto typu je potřeba s informacemi pracovat ve svůj prospěch. Zamlčet to, co se nehodí. Vypustit dezinformace. Vypustit nějaké rádoby tajemství, aby člověk zjistil, komu může věřit a kdo ho podrazí. A klidně lhát o věcech venku – zní to krutě, ale tohle je v kontejnerovkách správná strategie. Podstatné je, jak to pak má člověk ošéfované “venku” – tedy aby mu ty lži neuškodily u diváků. Od toho podle mě měla do jisté míry sloužit zpovědnice, kde by se soutěžící mohli vyznávat ze své strategie. Tj. soutěžící by v rámci hry zalhal a pak by ve zpovědnici vysvětlil, proč tak učinil a co tím sleduje. Tím by divákům více odkryl karty a soutěžící by byli pro diváky čitelnější. I kdyby si Lucka vybudovala ve Vile komplet novou identitu, která by s reálnou Luckou neměla nic společného, není to žádná nefér hra.

Prazvláštní strategie

Lucka a Nikol rozhodně sledují nějakou strategii. Na Nikol je to až fyzicky vidět, jak jí to v té hlavince šrotuje a jak přemýšlí, komu jakou informaci sdělit, s kým se držet, komu nadávat, za kým plakat a podobně. Záhadnější je Lucka, protože její strategie je dost nepochopitelná. Intenzivně pracovala na tom vybudovat si image silné kuřačky, lenošky a věčné kverulantky. Mám pocit, že to její kuřáctví bylo do značné míry přehrávané. Možná čekala, že nedostatek cigaret bude štábem používán jako trest a ona pak bude moci ukázat svoji sílu, že to vydrží. Teď vidí, že to s těmi tresty není tak žhavé, tak se snaží tu “závislost” přetavit v něco jiného. Využít to k tomu, aby byla zajímavější a viditelnější. Stejně tak její image “na práci nesáhnu” je pak využitelná k tomu, aby se předvedla, že když chce, pracovat umí. Když totiž ve VV dojde k podobnému  kontrastu, štáb a Tereza to nezapomenou zmínit. Lucka by pak mohla vypadat jako “polepšený” člověk a to na řadu diváků může zabrat.

Čím Vladko boduje?

Vilanům se vrátil Vladko. Posilněný drtivým vítězstvím v Duelu, kde se nejen zbavil nenáviděného soupeře, ale také si ověřil svoji podporu. Publikum mu dalo neskutečnou zpětnou vazbu (bouřlivý aplaus Vladkovi, bučení Thomasovi) a percentuální výsledek Duelu to jen potvrdil. Vlado tedy ví, že na lidi stále funguje a že jeho způsob hry i vidění vilového světa je v pořádku. Pochopil, že Thomas (a obecně buldočinec) není oblíbený, jistě mu i došlo, že vypadnutí Mirky nebylo tím, že by byl Thomas lepší, ale že byla Mirka pro diváky nudná.

Ostatním ale čím dál více dochází, že zbavit se Vladka bude neskutečně těžké. Nedochází jim ovšem to, jakými zbraněmi ho mají porazit. Nejtupější hru v tomto směru předváděl buldočinec, tedy zejména Thomas, Pepa a Honza. Nezmohli se na nic, než na osočování Vladka z toho, že “už jednou vyhrál” a že si vybudoval kolem sebe Vladkoland. Jenže Vladko má úplně jiné trumfy. Za co dostává hlasy diváků?

  1. Za to, že je zábavný. Úkoly plní poctivě, s humorem a nadhledem a iniciativně vymýšlí vlastní akce.
  2. Za to, že je slušný. Jsem si jistý, že řadu hlasů dostal v rámci souboje “slušný člověk vs. kriminálník”, za to, že bez protestů a keců vaří, uklízí, že si umyje ruce, než je někomu podá (i když jde o nepřítele), že se postará o toho, kdo je na dně nebo v nepohodě.
  3. Ze soucitu. Vlado oslovil diváky natolik, že když je on sám v psychické nepohodě, část diváků ho podpoří prostě jen proto, že nechce vidět jeho trápení. To jsou bonusové body navíc, které jiní soutěžící jen tak nenaberou.

Porazit Vlada ve třetím bodu bude sakra těžké, ne-li nemožné, nicméně oslovit diváky, kteří slyší na první dva body, může každý. Ale musí přitom použít slušnost a zábavnost. Pomlouváním a nicneděláním se tahle soutěž nevyhrává, to už by ve čtvrté řadě soutěžící vědět mohli.

Po pravdě řečeno, nemyslím si, že má Vladko ve Vile sobě rovného soupeře a v téhle sestavě, řekl bych, je schopen dojít do cíle a zvítězit. Oslabit by ho mohl jedině nějaký nově příchozí. Ovšem musel by to být muž, který by dokázal zastínit Vladka. Tedy příjemný, vtipný, empatický, neskutečně zábavný, pokud možno pohledný a velmi vzdělaný a sečtělý. Takový, aby nad Vladem čněl a vypadal jako jeho starší, dokonalejší bratr. To by bylo něco, s čím by se Vlado jen velmi těžko vypořádával. Souboj se sourozenci je už od dětství jeho citlivé téma už (kvůli kterému se ve hře málem složil), ale zároveň by neměl takovému nově příchozímu co vytknout. Vladko by mohl tvrdit, že je taková pozdní dovolba nefér, ale na to by mu štáb mohl pustit jeho vlastní slova: “Je to nefér… ale život není fér.”

Vlado je zvyklý prodírat se životem a hrou díky konfliktům. Hodně by mě zajímalo, jak by vypadala jeho hra proti silnějšímu soupeři, se kterým by neměl konflikt. Snažil by se najít konfliktní místo? Nebo by se snažil soupeřova silná místa dohnat a předehnat? Tahle hra by mohla skrývat hodně zajímavé situace. Jenže to celé bohužel ztroskotává na potřebě onoho supermana, kterého nebude kde vzít.

Thomas je stáhnul

V závěru se ještě vrátím ke Zdeňce. Pro ni bylo přimknutí k Thomasovi smrtící a pořád si myslím, že kdyby tuhle chybu neudělala a zvolila jinou strategii, měla by ve hře co ukázat. Nebyla by to taky bezchybná hra, ale kdyby si ji režírovala sama, dostala by se dál. Ona ale nechala režírovat Thomase a i když jeho samotného měla pod kontrolou, navenek to vidět nebylo. Svezla se s jeho neoblibou a ve výsledku byla za větší mrchu, než jaká doopravdy je. Ukázala několikrát, že “mrchovský” přístup je její hra, že ji baví tímhle směrem přehrávat. Ostatně v posledních dnech od ní Thomas dostával neskutečné kapky (ale asi mu to vůbec nedocházelo).

Nepochopitelný je mi přístup Honzy, který viděl, že Thomas táhne všechny své spojence ke dnu a stejně s ním držel dokonce i poté, co Thomas prohrál. Vsadit na špatného koně může každý, to se stává. Ale sázet na něj i ve chvíli, kdy dostih skončil a kůň leží rozpláclý na jedné z překážek, to je opravdu hodně naivní až hloupý přístup.

Úplně jiná palcovačka

Nyní jsem hodně zvědavý na argumenty u úterního Zúčtování. Thomas je pryč. Vlado má imunitu. V úterý večer se tedy zásadním způsobem odkryjí karty na všech stranách. I Vlado bude muset ukázat na nového nepřítele. Myslím, že úterní noc bude plná výčitek a vzájemného vysvětování. Buldočinec, Románská republika i “Vladkolem” budou zapomenuty a vztahy ve Vile budou předefinovány. Thomas s Vladem byly snadné cíle pro každého, kdo nechtěl prozradit skutečnou strategii. V tuhle chvíli se více odhalí prakticky každý. Jaké argumenty (ať vážně míněné nebo taktické) mohou padnout?

Nejsnadnějším cílem je Honza. Byl Thomasův spojenec, takže je možné ještě další týden jet ve stylu “potrestáme tě za spojenectví”.

Snadným cílem je i Romana. Palce ve smyslu “Mám tě rád, ale praskají mi z tebe ušní bubínky” se také dají dát jednoduše.

Na Láďu se minule snažila upozornit Nikol. Uvidíme, jestli se sama bude držet této strategie a zda se k ní někdo přidá.

Eva má také hlasový projev, za který může slíznout palec.

U Pavly, Lucky a Nikol se bude důvod hledat obtížněji, takže mě zajímá, jestli někdo do těchto řad tne a co k tomu řekne.

Tak či onak, teď proti sobě budou muset jít ti, co se dosud měli za věrné přátele. A za týden se ukáže, kdo další bude mít koule na Vladka. Takže vladkolandí selanka? Prd a vořech! Ještě to bude zajímavé…

Scalex

Miluju reality a talentové show a Panáček je jednoznačně nejvýznamnějším médiem u nás, které se tomuto žánru věnuje. Takže je jasné, že jsem se sem musel nakýblovat. Nejraději mám pěvecké soutěže, kontejnerovky a kuchařské show. Nenávidím blbce a sport.

VyVolení

Diskuze k článku

Počet komentářů: 123
1
zoo
Reagovat

Vlado si získává lidi tím, že co na srdci, to v tváři, očích a na jazyku. Vůbec se neovládá a není schopen strategie, ani krátkodobé. Nedokáže se přetvařovat – tím boduje.
V Survivor by dojel první noc, kdy by lilo nebo ho kousla písečná blecha, v Amazing by skončil u první přepážky, kde by mu neprodali letenku, ale na tuhle kontejnerovku je jak ušitej.
Není žádný génius, je sebestředný a psychicky nevyrovnaný, ano – ale jak píše scalex, je slušný, zodpovědný (zábavný a opravdu hezký), pracovitý, čistotný a kdykoli jej někdo požádá o pomoc, může se přetrhnout.
Nic nebrání ostatním být také takoví, to není žádné velké umění, jenže to kupodivu téměř nikdo z těch slibotechen, co měly být zásadně zábavné dle medailonků, nedělá. Jsou na to LÍNÍ.
Trvám na svém, že jediným Vladovým rovnocenným soupeřem by mohla být Romana, pokud víc dní bude jemu podobná. Má esprit a kuráž, kterou Vladou postrádá; jakkoli je to jednoduchá mamča. Jenže ona si to neuvědomuje, to je potíž.
Takže včerejších plně vyčerpaných SMS nelituji. Cos, Primo, chtěla – máš.

2
Melek
Reagovat

Díky za článek, výstižné, taky jsem zvědavá na úterý, koho budou palcovat

3
Hooper
Reagovat

Ad úterní palcovačka – už jsem psal, že se budou likvidovat zbytky buldočince, čili reálnými kandidáty na vyprstování jsou pouze Honza s Láďou. A více si myslím, že vadí barman. Ten v pátek vypadne. Na Láďu se nepochybně vaří voda, ale týden to ještě počká.

5
zoo
Reagovat

OT: O jednoduchosti až „vymiškovanosti“ Pepů, Jenů a dalších útvarů, a ještě bych jich pár vyjmenovala, nemluvě.
Jen mne překvapuje, že tak tupí lidé se proderou až do telky, teda nepřekvapuje, překvapuje mne hlasování, díky němuž se proderou, no ale co nadělám…

6
bordel
Reagovat

Slizoun2 pryč. Nelíbí se mi na něm to stejný, co na Slizounovi1, jen v „chudším a prostším“ stavu.
Fuj.

8
okkvp
Reagovat

Scalex díky :-)

9
gabisollis
Reagovat

5-no pro tyhle dva jmenovsi zrovna moc lidi nehlasovalo.Pepa dostal zolika a elmexe vybrali vilani.me spis hlava nebere kdo poslal sms pro opara.no ty dva fanousci opara pred vilou je taky sila takovy ucha.pokud si berou priklad z opara tak potes koste.

10
Enaz
Reagovat

Skvělé, Scalexi. Souhlasím, a díky.

11
Macík
Reagovat

…opět super analýza :-DD…jen malinká poznámka „Vlado ruku buldokovi odmítl podat“…a asi se není čemu divit, i když jde jen o hru…

12
danielka
Reagovat

Já bych ještě doplnila jednu velkou Vladovu výhodu, která není tak jasně divákům zřejmá. On se totiž divák má potřebu nějak se soutěžícím identifikovat, do Vlada si tudíž projektuje svoje představy. Nejde vůbec o to, jaký Vladko je, ale co si divák pod jeho chováním představí. Vladkovi dobré stránky pak vztáhne na sebe (pořádný, čistotný) ty špatné omluví tím, že měl Vladko k nim dobrý důvod (hysterické výlevy), protože sám má pocit, že by měl proti těm lidem také výhrady a upřímně si řekněte kolik z Vás fanoušků Vladka také někdy vybuchne. Jeho kladné stránky jsou tudíž v očích jeho fanoušků zveličené právě díky tomu, že je i onen fanoušek považuje za svůj velký klad a záporné omlouvá.

13
Scalex
Reagovat

11 – narážel jsem na situaci, kdy do Vily přišel Zvěřina. Vlado zrovna něco dělal, takže to přerušil, skočil do koupelny, rychle si umyl ruce a šel Zvěřinu přivítat, byť z něj ani trochu nebyl nadšený.

14
odvar
Reagovat

Dovol Scalexi, abych i já ti poděkovala za perfektní článek. Sdílím tvé názory.

15
gabisollis
Reagovat

chci podekovat vsem kdo vcera hlasoval pro Vlada(protoze ja nemuzu hlasovat jelikoz neziju v CR)
pro mne to byl opravdu duel:slusny clovekXkriminalnik
a proto jsem moc rada,ze to dopadlo jak to dopadlo.:-)
vubec si nemyslim,ze to ted bude nuda pac palcovani mezi lidma ktery si tak nejak nevadi bude daleko zajimavejsi

16
Scalex
Reagovat

7 – nebude mi vadit ani jedna varianta. Ani když jim tam ještě někdo přijde (nebude-li to tedy další zbytečný tupoň), ani když je nechají dohrát to takhle. Osobně si myslím, že bez nově příchozího to má Vlado v kapse, s nově příchozím by ale zase byli v ohrožení i všichni ostatní, nejen Vlado. Posčítal-li bych plusy a mínusy, taky bych se přiklonil k verzi „nikoho nového už tam nedávat“.

17
Macík
Reagovat

13)
Ok …:-D

18
Martha
Reagovat

Skvělý článek Scalexi.
Tak nějak se ve Vile i přes protiradiační oděv lépe dýchá – nezdá se vám?
Jsem přesvědčena, že nyní se spousta lidí ke sledování RS vrátí a Mrkev se poučí ze svých do nebe volajících chyb a povede soutěž tím správným směrem. Jsem optimista ?

19
danielka
Reagovat

Ještě k Skalexově otázce, jak by Vladko zareagoval na lepšího soutěžícího. Konfliktem. Jde hlavně o to, že fanoušci Vladka jsou na jeho úrovni, tudíž by asi reagovali na hráče, který by Vladka objektivně převyšoval stejně jako Vladko a zůstali by na jeho straně. Takový člověk by neměl moc velkou šanci ani u Vladka ani u jeho fanoušků, kteří zatím mezi hlasujícími mají dostatečně velkou sílu. Takový nový soutěžící by nebyl ani zvlášť zajímavý pro další diváky, kteří by nedokázali úroveň IQ a EQ méně se projevujícího hráče posoudit.

20
Scalex
Reagovat

19 – jenže jakým konfliktem? Co by mu mohl vyčíst? Pokud by se ten člověk choval čestně, slušně, byl by pracovitý, plnil by úkoly, byl by zábavný… co by mu Vladko mohl vyčítat? Navíc on ke vzdělanějším a sečtělejším lidem vzhlíží s obdivem. Konflikt by mohl nastat, kdyby se ten nový choval povýšeně a dával Vladkovi najevo, že je chytřejší. Ale pokud by nic takového nedělal a Vladka by ani nezesměšnoval (nebo by nedopustil, aby se Vladko zesměšnil sám), tak by se prostor pro konflikt hledal hodně těžko.

21
okkvp
Reagovat

19 – kdy už „lidstvo“ pochopí, že zarytých vladkofans fans, kteří by to takto měli, není většina. Takoví, spíše takové, jsou jen víc vidět

22
bordel
Reagovat

18 – Naivista. Když ještě před 4 dny volali Fukovi. Nepoučili se, pořád mrkvěj svoje mrkvovýmysly.
Mezitím ovšem nastal onen důležitej Duel. Takže bych tomu chtěl věřit jako ty, ale nevěřím. I proto, že to byl velmi pravděpodobnej výsledek nakonec, s tím, jak se najednou od VB odpoutali i ohledně protěžování, a tedy museli tušit, i kdyby tomu chtěli tak jako tak nechat volnej průběh.

Jak by řekla jedna filmová postava:
Člověk je tím, čím chce. Člověka dělají činy, ne vzpomínky (v tomto případě žvásty a manipulování/oblbování diváka).

Štáb mě musí přesvědčit činama, ne kecama, věřit mu už nehodlám.

23
Enaz
Reagovat

19
Nesouhlasím a opravdu velmi zevšeobecňuješ.
Nemyslím si, že by byl Vlado v tomto případě konfliktní a pokud by byl, tak by ztratil hodně fanoušků.
Je samozřejmě otázka, jak poměřit úroveň I a EQ, v očích jednotlivých lidí, že?
A taky by mne zajímalo, proč si myslíš, že by ten člověk s vyšším IQ a EQ neměl být zároveň extrovert.
Vlado vyhrává zatím proto, že tam jiná osobnost s charismatickými rysy, není.
Kdyby byla, tak by to bylo hodně zajímavé a Vladovy občasné hysterické záchvaty by byly pro něj smrtící.

24
zoo
Reagovat

9 – dnes jsem si konečně pustila včerejšek (jsem bez telky) a ti dva fanoušci před vilou byli evidentně placenej komparz, při návratu Vlada tam juchali přesně jak za 6 pětek za hoďku. :-)

25
Milena
Reagovat

To, jak se Thomas choval k Romaně -jeho odporná slova- nám všem doma vyrazila dech.
Takový člověk je něčí vzor?Každý hráč musí mít své mantinely, Thomas ukázal jen svou ubohost a vulgárnost.
Naštěstí už je pryč, díky těm, kteří se už na něj nedokázali dívat.
Stále si myslím, že je u nás více těch slušnějších a vnímavých lidí než póvlu a žumpy.

26
gabisollis
Reagovat

24-:-DDDD to doufam a museli oparovi zaplatit kompars.vzdyt ve studiu mel JEN Emila!!!:-DDDD no hotovej traged ten opar.

27
danielka
Reagovat

20 Jde o to, že lidé s vysokým IQ a EQ jsou ve velké většině zvyklí žít mezi lidmi, kteří jejich úroveň nemají a právě vysoké EQ by jim umožnilo přizpůsobit konverzaci a chování tak, aby si Vlado neuvědomil, že je člověk převyšuje. Mohli by si tedy i do jisté míry rozumět a ke konfliktu by nedošlo, ale to by bylo jen o míře EQ nově příchozího. V opačném případě by Vlado automaticky „startoval“, on si v hádkách vystačí sám a argumentem by mohlo být, že se třeba ten člověk povyšuje. Prostě cokoliv subjektivního co by Vladovi právě vadilo, byť by to ten někdo tak vůbec nezamýšlel. Vladovi fanoušci y neměli žádný problém se s jeho tvrzením ztotožnit, protože sami také určitě narazili na člověka, který jep převýšil a oni měli pocit, že se povyšoval…..Navíc hodný, klidný, inteligentní člověk by byl i divácky nezajímavý, zajímavý by totiž nebyl onou pracovnitostí a plněním úkolů, ale jedině tím, že by dokázal herně nějak své přednosti využít, nestačilo by je jen mít, protože na to průměrný divák slyšet nemůže, když se sám s takovou postavou nedokáže ztotožnit.

28
gabisollis
Reagovat

25-jeste lepsi ovsem byla jeho slova ve studiu,ze takhle se nechova,nemluvi……….tomu muze verit leda tak jen on sam.

29
Dada
Reagovat

Vladkovi držim palce i podruhe snad to dotahne do konce.Tomas že vypadl je dobře )arogance mu rozhodně nechybi to co tam předvaděl jednuduše si to posral když je tak chytry tak mohl vědět že tak dopadne možna mu to došlo když se podival na rozdil hlasu mezi Vlatkem ukazalo se že Tomas je pro lidi ,,,, nula,,,,ještě k Nikol,,, když se pomoci doslova ožere je to hnus muže se to stat ale snad doma věděla kde se nachazi ze neni doma když bych mela tu moc tak by určitě letěla je to hnus takove věci se nedaji omlouvat lide nezapominaji až přijde domu tak ji to urcitě někteři připomenou. Vladko drž se…….

30
Monika
Reagovat

Na VV jsou nejlepsi dve veci: Vladko ve vile a Scalexovi clanky:-)))
Souhlas, ve vile jsou jen dve osoby co taktizuji-Lucie, Nikol. Zbytek se do vily prisel akorat najist, vyspat a cekat, az jim nekdo ty miliony prinese na zlatem podnose.
Niky taktika je prilis citelna, nedokaze skryt zlobu, nastvanost, prilis rozkryva sve karty. Navrat Vlada do vily-sedi u stolu Lucie s Pavlou a normalne se bavi s Vladem, Niki vedle nich je jako uzlicek nestesti a v hlave uz ji srotuje..jak na toho Vlada vyzrat…
Lucky taktika je mnohem komplikovanejsi, nepredvidatelna, ale v dusledku se domnivam, ze ji to nepomuze, protoze je take pomerne neoblibena. Mozna tu lenost predstirala, mozna tu zavislost na cigaretach predstirala, ale hrala to prilis dlouho na to, aby zmenila divacky pohled na ni samotnou….

31
danielka
Reagovat

23 Aha,takže teď chápu – extrovert.
Ono to Vladkovo chování nejí jen o tom, že je extrovert….
Ale Scalex popsal naprosto jasný typ osobnosti, který chtěl s Vladem porovnat.
Ano Vladko by s tím člověkem mohl dělat legraci, ale řekněme si upřímně, který dospělý člověk s vysokým IQ a EQ bude dělat legraci „vilového“ typu.

32
Prochor
Reagovat

Dobrý článek. Ozývám se jako potrefená husa, protože jsem sepsul Niki, jak mění strany a leze někomu někam. To jsou chvíle kdy soptím. Ale na HP jsem se díval kvůli ní a Ginovi protože se mi líbili jako hráči. Takže doufám, že Niki předvede svoje hráčské umění a ne jenom konformismus za každou cenu. Jinak souhlasím, že strategie VB byla antistrategie a ještě založená na demagogii. Na jednu stranu vyjmenovával, v čem je Vlado špatný a jedním dechem říká, že by měl odejít aby dal ostatním šanci (takže je vlastně naopak moc dobrý). Tak je dobrý, nebo špatný-oboje najednou nejde:-) Jakou šanci Vlado ostatním bere? Šanci ukázat lidem jací jsou a že si zaslouží vyhrát pořád každý má a dostal ji od diváků nezávisle na tom, co dělá Vlado. Takže argumenty VB papouškované Elmexem jsou jen demagogie. Stejně tak je jalový argument-kdo si teď vezme Vlada do duelu. Záleží přeci jen na tom, jestli vilana diváci chtějí ve vile bez ohledu na pořadí a obsazení duelů. A na závěr souhlasím s tím, že snad skončilo jedno období (primitivní a vulgární hádky a rýpání) a začne nové a zajímavější období, kdy se uplatní strategie a taktika ostatních hráčů, kteří doteď s otevřenou pusou a znechuceně poslouchali výlevy VB a jeho buldočince a jejich snaha něco dělat byla naprosto paralyzovaná vulgaritou a hrubostí. Chtělo by to jen aby štáb chvíli nezasahoval do vývoje vztahů a neimplantoval tam nějaké lovestory nebo něco podobného.

33
Monika
Reagovat

Zdena sice nema buhvi jakou inteligenci a obcas byla protivna, ale v realu si nemyslim, ze to bude zla zenska. Kdyz si vzpomenu, jak Thomas zacal pokrikovat na Niku-pochcanku, pochcanku, Zdena se ji zastala. Zdena se take velmi pekne chovala k Niky v dobe jeji fake opilosti. Zdena snasela i Sabiny drsne vylevy na jeji hlavu a neoplacela ji stejnou minci…V zivote mimo vilu bude imho Zdena fajn baba, podstatne hodnejsi nez Niki, o ktere si naopak myslim, ze dokaze byt velmi zla.

34
zoo
Reagovat

31 – Nikol dává (nám) divákům příliš najevo svou strategii a Lucka své pokrytectví. Pokud už na to nedojely ohledně divácké přízně, tak dojedou časem.
Sázím už jen na Růžu – mám takový dojem, že v téhle RS u lidí letí spíš intuice, než taktiky. S výjimkou Tonyho, ten to odehrál celé. Ovšem i intuice se dá zahrát, jenže takový tam nikdo nyní není…

35
eywin
Reagovat

Předně díky za článek. Souhlasím do puntíku.
Jak už bylo mnohokrát řečeno, Vlada může porazit jen Vlado sám. Pochopení této skutečnosti je prvním krokem k vítězství. Druhým krokem je přispět k tomu, aby se Vladko dostatečně rozložil, odkopal a tím pádem přišel o podporu venku (pamatujete na VV1?), a nebo odešel sám. Třetím krokem je zařídit Vladovo „rozložení“ tak, aby nebyla poškozena obliba protihráče u publika. A to je téměř neřešitelná rovnice. Myslím, že na na její vyřešení nikdo ze současných vilanů nemá.
Mimochodem Vladko je opravdu nejlepší, a i když byl ze začátku ve výhodě díky popularitě z VV1, dnes můžeme s klidem říct, že i kdyby nebylo VV1, Vlado by stejně vládl žebříčku popularity. Jak napsal zoo v prvním příspěvku, Vlado je ideální „živočich“ pro kontejnerovku. Pokud tedy Vlado zvítězí, pak hlavně proto, že je dobrej. Ostatní si to nezaslouží, protože nejsou tak dobrý a už vůbec ne chytří.

36
Dáša
Reagovat

Vladova hystéria:
nech si premietnem v hlave ktorýkoľvek z jeho hysterických výstupov, mám pre ne porozumenie (presne ako hovorí Scalex). Boli totiž silno vyprovokované agresívnym, tupým napádaním a vyrývaním VB alebo napr. aj Zverinu v podobnom výstupe vo VV1. Vlado nevybuchuje bez naozaj dobrej príčiny. Alebo sa mýlim?

37
Enaz
Reagovat

31
Tak hlavně tam takový hráč vůbec nepřijde, že?
A proto je Vlado ve vile pro diváky král (tedy zatím, pokud se někdo víc nevyprofiluje) … jednooký mezi slepými :).

38
danielka
Reagovat

36 On vybuchuje v okamžiku kdy potřebuje „upustit páru“, s osobou napadeného to načasování nemá mnohdy žádný vztah a vytahuje věci, které nejsou v tom okamžiku zase tak aktuální. Třeba když na Lucii ječí, že se neúčastní štábních úkolů zrovna v době, kdy Lucie opravdu pracuje a ječet o kouření na ni mohl už před tím, nebyla to aktuálně věc. Nebo vystartoval po Martinovi, když M. řekl, že nejsou rajčata, přitom ten Vladka přímo neobviňoval…a takových scén tam bylo mnohem víc.

39
Prochor
Reagovat

Ještě k důvodům proč Vlado vyhrál bych uvedl důvod proč Tomas prohrál. Jedna věc byla v téhle řadě nová: Tomas se chlubil věcmi, které měl raději tajit. Když vykládal, jak svázal chlapa a hodil ho do kufru auta, tak se naparoval pýchou a asi doufal, že ho lidi ocení, jaký je chlapák. Jenže většina lidí ho naopak odsoudí jako agresora. Takže Tomas prohrál i proto, že vůbec nechápe, co lidi ve skutečnosti cení a co odsuzují (rozdíl v žebříčku hodnot). Takže byl možná větší mimóza než Ládícet.

40
anka
Reagovat

ale hlavně, Vlado přes všechny své chyby má to, co lidi neskutečně přitahuje – CHARISMA –
to je to, co nedokázal pochopit VB a několikrát to předposlední večer řekl – „nechápu, co on má, co nemám já“
to je to, co se nedá nacvičit, co se nedá předstírat, to je prostě v něm – a to nejsem skalní Vladkomil

41
gabisollis
Reagovat

39-no pokud by chapal tak by nemohl takhle zit.pro me je to povl,bezcitnej,namachrovanej kriminalnik.a Lada-to je pako ktery absolutne nema poneti jaky lidi taky dokazou byt.jak jinak si vysvetlit duvod proc chtel opara zpatky????vzdyt opar by si o nej neotrel ani podrazky od bot potkat se z Ladou v realu.ten kluk je absolutne nepouzitelnej pro normalni zivot.

42
anka
Reagovat

a na ofiku zase někdo na svém místě, stručný a vtipný

43
Enaz
Reagovat

41 Gabi
Taky byl přijat jako mimoň. Jen jsme si asi mysleli, že bude mimoňovitě zajímavější a nebude žít jen ve svém světě.

44
Enaz
Reagovat

ad 43 – Myslím Ladícta

45
anka
Reagovat

12:23
12.10.13
Pamatujete si na brannou výchovu :-). Jo, jo, my aspoň víme, jak si lehnout, kdyby vybuchla bomba :-)
12:22
12.10.13
Fuj masky. To vypadá jako oblek NASA.
12:22
12.10.13
VyVolení : došlo k jadernému výbuchu a budoucnost lidstva je ve vašich rukách, musíte na jinou planetu, naše je zamořena radiací. V místnosti máte obleky, masky, a venku uspořádejte cvičení. Velitelem cvičení je Honza.
12:19
12.10.13
Co je špatně? Přichází Thomas zpátky?
12:19
12.10.13
Sirény. Co se děje? Někdo přijde? Něco je špatně.

46
gabisollis
Reagovat

43-jj-no u me nema vubec nic cim by me zaujal.

47
Enaz
Reagovat

46
Ve volbě mi přišel milý. V reálu je nerozhodný a zabržděný. Škoda.

48
Monika
Reagovat

Zasadne nesouhlasim, ze Vlado ma vitezstvi v kapse. Drtiva vyhra nad Thomasem absolutne nic neznamena, ten clovek se odrovnal sam svym chovanim a hlouposti. Vubec v poslednich dnech uz jen sbiral body sve nepopularity. Toho by ve vcerejsim duelu porazily i spodary Evika.
Lide Vladovi zatim posilaji hlasy, protoze je bavi a chteji ho mit ve vile jeste nejaky cas. Nicmene, na ceste za vitezstvim bude nabirat cim dal vic odporcu a ve finale ten tabor antivladkovcu bude uz pomerne velky (ostatne jako pred x lety), plus se k nim prida i znacna cast lidi typu „uz to jednou vyhral, at to nyni vyhraje nekdo jiny“. Cesi jsou prilis zavistivi a neprejici lide, aby znovu vyhral stejny clovek. Navic ani pro Primu by nebylo prijemne, kdyby Vlado vyhral celou soutez. Ve vile ho potrebuji az do konce, ale vyhru radeji pro nekoho jineho. K tomu ucelu mohou upravit rekapy ve Vladuv neprospech, mohou jim pomoci media, tohle ma obrovskej vliv na divaky. Ja bych si naopak vsadila, ze Vlado zcela jiste nevyhraje:-))).

49
Macík
Reagovat

Scalex

…jsem zapomněla dodat…potvtrdila se tvá slova a štáb se opravdu na Thomasovi, před ochchodem, pěkně vyřádil…

50
Scalex
Reagovat

33 – Zdeňka se dokonce i zastávala Vladka před Thomasem. Nějak po té hře, při které Vladko mluvil o své rodině a zhroutil se. Thomas u toho nebyl (to byl tuším zrovna na policii) a pak do Vlada nějak rejpal a Zdeňka mu – tak aby to nikdo kromě Thomase neslyšel – řekla něco ve smyslu „nemluv na něj takhle, nemáš představu, čím on si v dětství prošel a co prožil…“ – a takové situace jsem u ní zažil několikrát, kdy na ní bylo vyloženě vidět, že s Thomasovým rejpáním nesouhlasí.

Fakt škoda, že se na něj přilepila a že se neodlepila včas. Mohla to být zajímavá hráčka. Bez něj by se tolik nepovalovala a víc se zúčastňovala akcí.

51
irena
Reagovat

Scalexi, díky, moc pěkný článek.
Taky si nějak nedovedu představit jak by Vladko reagoval na někoho takového koho popisuješ, i když upřímně řečeno ani já si hráče těchto kvalit (a ochotného jít do vily) moc představit nedovedu.
Pro mě nejzajímavější „dějová linka“ ze všech RS byla u VV1 Vladko-Michal. Nikdy na ty situace z první vily nezapomenu.

52
Scalex
Reagovat

49 – jo, ten poslední týden stál za to. Jak jsem psal, ve štábu je realtivně dost těch čtyřprocentních, kterých se Thomasova homofobní slova musela dost dotknout. Drželi si ho ve hře jako zvířátko a postupně ho potápěli víc a víc. Na jednu stranu mu promíjeli tresty, což bohužel škodilo hře, ale na druhou s každým dnem ve Vile se ten člověk diskreditoval víc a víc. Mezitím bulvár vytahoval další kauzy a teď už ho odepsali úplně. 8^)

53
Dáša
Reagovat

38 – no áno, v podstate máš pravdu, aj keď ja som to v prípade Lucie brala tak, že pravidlo vo vile je „úkol nadevše“ aj keby traktory z neba padali, aj keby na sporáku šnicle horeli. Z jej strany mi to potom pripadalo ako zámerné hecovanie Vlada k hysáku. No a v prípade Martina síce priama výčitka od neho nezaznela, ale znovu mám pre Vlada pochopenie – on potraviny objednával, čiže sa cíti byť „obvinený“ a preto vypenil. :)

54
EvkaD
Reagovat

Krásný článek, který vystihuje snad vše, co si myslím.
48, Moniko, mám ty stejné pocity jako ty. Sice rekapy upravovali podle sebe už dlouho i teď, přesto až proti němu budou stát ve finále další 2 soupeři, dám příklad Nikol a Růža, tak co udělají lidi. Ti, co Vláda mají rádi ho podpoří, ale ti, co fandili vypadlým se shromáždí a už jen proto, aby to ten homosexuál nevyhrál podruhé, co to je za spravedlivost….tam může přijít hodně hlasů, viz. Jindra, který byl živičich, nebyl zlý, ale tolik hlasů získal díky teorii, ne hysterik Vladko!! Takže tady bych souhlasila s tebou, nemyslím si, že to celé vyhraje, i když tam zatím konkurenci nemá v ničem.

55
bordel
Reagovat

54 – U mě záleží, jestli se v tý době na to budu ještě dívat, a případně na jeho soupeřích ve finále.

56
danielka
Reagovat

53 To je přesně to subjektivní vnímání. Vladko reaguje na své pocity, ne na to co je objektivní. Divák si pak také subjektivně domyslí Vladkovi pohnutky a omluví ho :-)

57
danielka
Reagovat

54 Právě proto je finále ve trojici, protihlasy jsou rozložené, to by se hlasující museli nějak domluvit na konktétní osobě. Já jsem taky oblibu Jindříška až tak nechápala, ale oblíbený dost byl, Vladko měl myslím štěstí, ještě chvíli a možná by nakonec nezvítězil, dost si to na Slovensku kazil.

58
Enaz
Reagovat

57
Přesně, Vlado si to na Slovensku kazil. Taky se odvrátil (pro diváky nepochopitelně) od Michala Fraše.
Já byla už v té době „Frašovka“, takže má volba byla jasná :).
O tom, jak byla vnímána od dost velké části diváků výhra Vlada, svědčí na netu známá fotka, kde bylo uvedeno něco ve smyslu: „Poukaz na pobyt 5 let v Bohnicích“.
Nebo tak něco,. Už to tu na diskuzi bylo linkováno.

Ale zatím tam ani Fraše a ani Jindříška nevidím :).

59
irena
Reagovat

56 – tak jako Vladko, ani já nemám ráda zobecňování (my, divák…). Každý má důvod, proč preferuje Vladka, jiný. Já se například považuji za dost objektivní už proto, že v prvních VV mým fanouškem nebyl. Nicméně tentokrát mě jeho zábavnost , slušnost a gentlemanství přesvědčily natolik, že už mým fanouškem asi zůstane :)

60
EvkaD
Reagovat

57, vím, že na Slovensku to hitparáda už nebyla, Luis atd…Mně tady tedy připadne Vladko ještě mnohem lepší, charismatičtější, navíc včera, jak se vrátil řekne: nechte Zdenku, má to těžké..Kdo z těch lidí tam by to řekl, to je to, čím si získává lidi, on fakt není zlý, sebestředný někdy ano, ale jinak hrozně charismatický..
A složení 3 na závěr, právě, tam budou fanoušci Buldoka, Pepy, hetero muži atd. posílat těm ostatním jen proto, aby to opět neměl on!!

61
irena
Reagovat

58 – já jsem byla Frašovka téměř od začátku :)
a Jindříšek mě nesmírně bavil

62
VV
Reagovat

Vladkovi výhru moc přeji. A nevadí,, že i podruhé.O to to bude lepší. Je tam ten nej a tak či tak i přitáhnul jistě Primě více diváků. Nevím, komu jinému, kdyby tam Vladko nebyl, bych výhru přála. Nehledě na to, že i kdyby tam Vladko nebyl vůbec či vypadl, tak se nedívám vůbec, Ve vile není nikdo tak výrazný jako on, někdo, s kým se ztotožnit. Všichni mi tam připadají, že mají venku nějaký problém (dluhy, kriminální minulost, bezdomovec atd.) a do vily se přišli zviditelnit či za pár měsíců válení se získat pár milionů.Jindra v první řadě byl svůj .-)), však víme a i proto šel až do finále. I letos na Vladka nikdo v mých očích nemá, je velmi výrazný a i ze všech řad VV nejvýraznější a budu ho podporovat a přejí mu výhru. Na druhou i třetí řadu si skoro nepamatuji. Ted bude zajímavé, jak se budou muset mezi sebou začít palcovat a myslím, že ač to nepřiznají, třeba i doufali, že Vladko s Thomasem vypadne a zbaví se nejsilnějšího soupeře a budou se bát Vladka vzít do duelu.

63
Monika
Reagovat

50 – To je pravda, takovejch momentu bylo i vic, kdy Zdenka stala na strane Vlada proti Thomasovi. Tady byl zasadni okamzik v tom, ze Niki premluvila Pavlu a Mirku, aby daly palec Zdence misto Thomase. Kdyby Thomas vyletel pred Zdenkou, byl by z ni uplne jinej clovek. Ono mi bohate stacilo pozorovat ji vcera po odchodu buldoka….

64
EvkaD
Reagovat

58,61, já taky celkem mohla Fraše, vysvětlovala mi to už Danielka, co se tenkrát stalo, já byla těhotná, ten konec jsem neviděla úplně do detailu, ale v duelu dali diváci podle mě jasně najevo, že pravda je na Vladové straně, myslím 220 000 proti 540 000 zhruba?

65
Enaz
Reagovat

61
Já taky :). I když první pozornost upoutala Regina, která se ale rychle zničila sama.
Michal Fraš byl celkem chytrý a vnímavý, ale na druhou stranu svou vnímavost uplatňoval hlavně ve zpovědnici. Nicméně Vlado byl ve věku 28 let daleko méně snesitelný než teď.
Chlapec nám dospěl :) … sice ne do vzoru muže, ale jako člověk, kterého nemám doma, se mi většinou líbí.
Kdyby (asi) měl jiné rodinné zázemí, tak bychom ho v RS nikdy neviděli.

66
Monika
Reagovat

Ja jsem nepatrila k fanynkam Frase z jednoho pro me naprosto zasadniho duvodu. Byl to prilis problemovy clovek a neni divu, ze skoncil u drog…

67
irena
Reagovat

64 – ono se dá těžko říct kde byla pravda tenkrát (a co je v RS pravda, že). Těch momentů kdy Vlado o Michalovi pochyboval bylo mnohem víc, ta situace s Emilem byla pouze jedna z mnoha. Na Slovensku byl Vlado už hodně nesnesitelný, na druhé straně Michal nebyl žádné neviňátko okouzlené Vladem, ale chytrý a tvrdý hráč (který ovšem na svoji taktiku nakonec dojel).

68
zer
Reagovat

clanek pekny ale nekolik vyhrad bych me … vlado urcite neni slusny clovek a to ani za mak, je to chodici hystericka samolibna sobecka zruda … je mi jedno kdo vyhraje v te sestave tam neni nikdo kdo by mi byl blizsky nebo s kym bych se stotoznoval mozna bych to asi pral Nikol a to jen za snahu je to proste svazacka… bohuzel to asi ten vlado vyhraje … proc??? co se da cekat od narodu sledovatelu poradu typu: ordinace, zahrady a jinych sra…cek … bohuzel

69
radek
Reagovat

31

Prosim te co to placas? Aspon si to precti, at vidis ty nesmysly.

Pises:“Ano Vladko by s tím člověkem mohl dělat legraci, ale řekněme si upřímně, který dospělý člověk s vysokým IQ a EQ bude dělat legraci „vilového“ typu“.

Na to se da jednoznacne odpovedet, ze takovy clovek by do vily asi spis nesel, ne? Pokud by tam sel a splnoval EQ i IQ o neco vyssi, nez vlado, tak mu nebude delat problem delat vilovou zabavu. Obzvlast, pokud by to byl extrovert. Jde o prachy, ne o to se tam nezesmesnit. To zesmesneni muze dale napriklad docilit clovek s EQ i IQ jen tim, ze tam vleze a nebude to ve vile davat.

70
danielka
Reagovat

69 Odpovídala jsem na to kdyby byla. Jistě, že taková osoba do VV nepůjde, ale kdyby šla, jaká je pravděpodobnost, že by měla chuť být aktivní v legráckách, které ve vile dělají?

71
irena
Reagovat

70 – pravděpodobnost je velmi velká, prostředí dělá svoje. A nemusí to být ani vila. Už jsem viděla spousty lidí se všemi vysokými Q :) dělat neuvěřitelné blbosti a ještě se u toho dobře bavit.

72
danielka
Reagovat

71No ale bavíme se o Scalexově fiktivní osobě, má to být někdo, komu nebude možné nic vyčíst :-)
Scalex:Tedy příjemný, vtipný, empatický, neskutečně zábavný, pokud možno pohledný a velmi vzdělaný a sečtělý. Takový, aby nad Vladem čněl a vypadal jako jeho starší, dokonalejší bratr. To by bylo něco, s čím by se Vlado jen velmi těžko vypořádával.
On je tedy možná problém v tom, jak vnímáme tu fiktivní osobu :-) Ne ale fakt si ji jako člověka užívajícího si tenhle „vilový“ druh humoru nepředstavuji.
Mně se třeba líbil Michalův Saturnin ve VV1, tak taková legrace třeba ano :-)

73
sa_rah
Reagovat

70

Kdyby jsou pořád jen kdyby. Zbytek vyjádřil 69 ve svém 3. odstavci zcela výstižně.

74
sa_rah
Reagovat

A děkuju Scalexovi za přesné vystižení situace .)

75
sa_rah
Reagovat

71

Taky tak, většině lidí s všelijak vysokými Q :) většinou nedělá problém si zašaškovat a pobavit ostatní i sebe, aniž by ztrapnili sebe nebo ty druhé.
Píšu většině, tedy ne všem.

76
danielka
Reagovat

Mám dotaz na někoho, kdo sledoval i VV2 a 3. V jedničce noční tyhle hrátky byly a dominovali jim Vladko a Regina, teď je podněcuje uměle štáb, ale bylo to i ve 2 a 3? Já si nic moc nevybavuji, ale sledovala jsem VV2 a 3 hodně málo.

77
Thomas
Reagovat

Podraz na diváky od samého začátku Dát tam vítěze prvni řady je rozporu z pravidly Stačí to normální selský rozum Prima si z lidí udělala ovečky na sms ve prospěch Vlada Nevyrovnaný a narušený jedinec který za osm let nedokáže se dát do kupy Nové hrdinové co prima slibovala nejsou Je to partička kriminálníků,umělých celebrit které neměli ani castingové kolo Eva,Nikol,Vlado tito lidé tam nemají co dělat A další polovina také

78
danielka
Reagovat

75 Tak to asi žiji v jiném prostředí :-) Jezdili jsme na dovolené s „ajťáky“ a různými vysokoškoláky (vím, že vzdělání vždy IQ neodpovídá, ale tady to opravdu bylo o inteligentních lidech) a podobná „vilová“ zábava neproběhla ani jednou a to se alkohol normálně pil.

79
Frodo
Reagovat

77 – podle úrovně pravopisu a logiky tvého příspěvku, bych čoveče fakt nepochybovala, že jsi Tomáš Hradil :-)

80
anka
Reagovat

79- přesně – divím se, že na tomhle fóru někdo takhle použije nick Thomas a píše jako Thomas – teda jestli to není Thomas

81
Kapi
Reagovat

Konecne novy clanek :) diky za nej a da se rict, ze opet plně souhlasim.

Jsem zvedava na dalsi vyvoj, protoze ta lehka berlicka je pryc. Nove prichozi by Vladovi ubrat mohl pokud by byl takovy jako pise Scalex, ale radeji tam noveho nechci, protoze uz v prvnich VV se mi nelibilo ze „housenka“ se dostal tak daleko a pritom prisel posledni a me osobne vubec nebavil. Svym zpusobem prehraval sam sebe a svou roli podobne jako ted Ladik, jen v jinem smeru. A tenhle styl nemam rada.

82
Poštovní holub
Reagovat

Scalexi, díky za článek, který mi opět promlouvá z duše. Tak doufám, že další vývoj tě bude těšit, a nás zase budou těšit tvoje příspěvky. :)

83
Jan Svoboda
Reagovat

Vláda by porazil jen Jarda Jágr a to je škoda :(

84
Lord
Reagovat

Nikol neni pochcanek, ale vychcanek.
Svazacka co meni strany jak ponozky a hraje levotu od zacatku.

85
anonym
Reagovat

Strašne ma to súčasné dianie vo vile nudí. Majte sa :)

86
bob
Reagovat

58 – Vlado se do Michala zamiloval, dokonce se i políbili – na to při návštěvě vily narážel Emil. Michal zpočátku nechával Vlada v naději, pak mu však poněkud necitlivým způsobem dal najevo, že to na něj jenom hrál, a to Vlado / pochopitelně/ nevydýchal!

87
danielka
Reagovat

86 Co? Já si pamatuji jen ten jejich rozhovor, bylo to už myslím po vypadnutí Emila. Michal ležel na gauči a říkal Vladovi, že co když je gay…. Ale Vlado mu to vysloveně popřel.

88
irena
Reagovat

86-přesně tak. Pamatuji si hlavně na situaci před duelem s Reginou, kdy spolu trávili celý den v ložnici a k vyznáním lásky bylo velmi blízko

89
Macík
Reagovat

1) Zoo

…:-DDD….jsem si v duchu představila Vladka u kotliku… houževnantě křesajícího křesadlem :-DDD

90
danielka
Reagovat

88 Michal byl zamilovaný do Kačenky a nijak se s tím netajil, takže dost těžko mohl Vladko předpokládat, že je gay. Je pravda, že to bylo hrozně divné, jak Vladko vyváděl kvůli tomu, že si Michal nechce vzít do duelu Moniku, úplně jsem si říkala, že se chová jako uražený milenec, jako by si dělal nárok na absolutní věrnost a oddanost, jako by to že si Michal vezme jím vybranou Moniku bude nějaký důkaz lásky…. i ta jeho přehnaně uražená reakce, když to Michal odmítl…
Ono to v tom uzavřeném prostředí musí být dost těžké a jistě se dá lehce zklouznout k nějakému špatně definovanému vztahu.

91
bob
Reagovat

87 – je to skutečně tak. Samozřejmě, že to Vlado neřekl naplno, ale bylo to zřejmé z různých náznaků. Vlado projevoval vůči M. takovou něhu, až to bylo dojemné. Polibek byl vidět a byl takový nesmělý a neobratný, až mi Vl. bylo líto. Na Michalovi bylo vidět / i podle řečí/, že si s Vl. zahrává. A Vl. ho pak až nenáviděl, nikdy to nepřiznal, ale v jednom rozhovoru řekl, že M. patří k lidem, kterým věřil a kteří mu vrazili nůž do zad. Vždy jsem se divila, že mnoho lidí nechápalo, proč se najednou tak nesnášeli.

92
danielka
Reagovat

91 No já ti nevím, zda spíš nebylo přání otcem myšlenky, sledovala jsem to na on-line a byly tam jen náznaky ze strany Vladka, Michal si s ním určitě nezahrával, byl docela dost zamilovaný do Kačenky a nevyšlo mu to. Tím jak tam pak zůstal hodně sám, tak se upnul na Vladka, ona je potřeba bližších vztahů celkem logická a je fakt, že oni měli hodně blízký vztah, ale Vladko stále mluvil o tom svém příteli a o Michalově lásce ke Kačence taky musel vědět. Mám dojem, že to tak jednoznačné nebylo a Michal byl dost zaskočený tou Vladovou reakcí, když si vzal do duelu Emila, pak to mezi nimi dost začalo skřípat… je možné že tehdy už k nějakému vyjasňování situace dojít muselo, když Michal Vladkovi říkal, že třeba je gay (a Vlado to rezolutně odmítl, to už bylo fakt po duelu s Emilem a bylo vidět, že Michal na něco naráží) ale ono to v tom uzavřeném prostoru může všechno působit úplně jinak než v normálním životě.

93
doly
Reagovat

86 Co že? Políbili se? Tak to mi teda asi uniklo.

94
Petr
Reagovat

Mně to teďka až do konce přijde tak zábavný, jako sledování záznamu fotbalu.
Výsledek je jasnej a jde jen o ten průběh.

95
irena
Reagovat

92-tak to jsme asi viděly jiné VV. Michal do Kačenky nebyl zamilovaný ani náhodou a Vladova citu k sobě využil do poslední chvíle – Vlado do něj skutečně zamilovaný byl a Michal svůj cit k němu předstíral tak mistrně, že jsem mu to spolkla i s navijákem (a pravdu jsem se dozvěděla až po skončení VV z úst samotného Michala).

96
danielka
Reagovat

95 Kde to Michal říkal?

97
irena
Reagovat

96-Michal mi to vyprávěl, tedy svoji verzi – a to mi poměrně osvětlilo nejen vztah Vlado-Michal, ale i to, že jsem si Michala příliš idealizovala.

98
danielka
Reagovat

97 A nebyla to od Michala póza? Mně přišlo, že se Michal hodně snažil na lidi působit jiným dojmem, přišel tam jako cool boreček, ale časem se přestal přetvařovat a byl z něho klasický introvertík. A pak zase jak přišli na Slovensko mezi jiné lidi a zase úplně jiný Michal. Jestli mu okolí dávalo po návratu z vily najevo, že se zamiloval do gaye, tak bych se té jeho póze ani nedivila, vždyť to je hetero chlap a ti označení za geye nesou hodně těžko.

Ale já jsem si ani na chvíli nemyslela, že je Michal do Vlada zamilovaný, ani jsem nesledovala nic, co by naznačovalo, že si s Vladem hraje. A to jsem to sledovala i on-line. Michal byl hodně opuštěný (ne kvůli Kačence to bylo jen zpočátku, bylo to v rámci rozložení hry), vyděšený z duelů, z jeho strany my přišlo, že je rád, že má nějakého blízkého člověka, ale milostný kontext jsem fakt neviděla…. Možná tam byly nějaké noční úlety, to jsem zase tak nesledovala, ale tam byl hodně aktivní Vladko, Michal se jen vezl a někdy bylo vidět, že mu to není příjemné do čeho ho ta parta naváží.
Ale ona už tehdy Prima vytvářela příběhy, občas jsem se divila jak třeba věci s Vladkem a Michalem sestříhali, přeházené pořadí událostí, úplně jiné vyznění.

99
michal
Reagovat

Tady není vůbec co řešit. Že budou muset časem dávat palce i mezi sebou je jim jasné všem od samého začátku a sám Vladko jim to několikrát opakoval. I s tím, jak to bude těžké a jak je těžké jít do duelu s někým, ke komu má blízko. Argument klidně může být ve stylu, někdo to být musí, někomu ten palec musím dát a dávám ho tobě, i když k tobě mám blízko, je tu stále někdo, ke komu mám blíž. A nebude to nic zákeřného, prostě to tak je. A také to neznamená, že na to, aby bylo možno palcovat, je třeba druhého nenávidět. Já tam vidím ještě nejméně dva, kteří jsou horkými kandidáty a to Láďa a Honza. Někteří budou palcovat Romanu, protože jim jde tím řevem na nervy, i když mám pocit, že v poslední době trochu zvolnila. Uvidíme.

100
Mrie
Reagovat

Souhlas. A konečně snad budou moct diváci posílat hlasy pro někoho a ne proti někomu. Zatím to bylo vždycky tak, že i kdyby dotyčného kdovíjak nemuseli, posílali mu hlasy, aby vyřadili z vily ty, co tam dělali jen dusno.

101
Kapi
Reagovat

Zdanliva momentalni nuda je to nejlepsi co mohlo VV potkat. Pisi se nove pribehy…

Vyhozeni Tomase prisli divaci o kontroverzni tema na debatu, ale tento clovek si OPRAVDU nezaslouzil vyhrat. A cim dele by tam byl tim by byla jeho vyhra lehci. Pro me je jeho vypadnuti jen a jen dobre a o to vic mam ted moznost nahlednout pod poklicku ostatnim.

102
Kapi
Reagovat

Ale nasazenim Agaty to zase hnoji :(
Ona jim tam zase bude davat moudra a nenapadne info z venku. A i kdyby ne, rozmelnuje deni ve vile ( uz zaaaas) a vse zas zamrzne o nekolik dni a jak uz tu nekdo psal – Vv budou zase na pozadi.

UZ TAM NIKOHO NENASAZUJTE A UZ VUBEC NE TELEBRITY, PROSIM!!

(omlouvam se za capslock, muselo to)

103
Deleatur
Reagovat

Ad Michal + Vladko: Ani já jsem nezískal dojem, že Michal by se do Vladka nějak zamiloval, Michalova heterosexualita byla celkem jasná, Vladko byl především jeho spolubojovník. To je to samé, jako narážky na to, že ve 2. řadě byl Pelán zamilovaný do Pluta, přitom si prostě jenom hodně rozuměli. Tady se to jenom rozpitvává, protože jedna ze stran je gay. Podobně jako že ženská s chlapem (oba heterosexuálové) nikdy nemůžou být jen kamarádi.

Ale je pravda, že třeba ta scénka mezi plyšáka se těžko vysvětluje jako taktická porada. :))) Takže je možné, že z Vladkovy strany šlo o něco málo více a právě si testoval, až kam může zajít, stejně tak je možné, že se tolik rozčiloval, jakmile mu bylo jasné, že tady mu pšenka nepokvete.

Nicméně v závěru nenasazoval jen na Michala, ale taky na Slováka Luise, navíc se mezi Slováky nejvíce sblížil s Tomem (?), což byla taková slovenská obdoba Thomase (plešatá mlátička, možná s kontroverzní minulostí). Takže se spíš přikláním k tomu, že jako intuitivní hráč vycítil, že oba musí před Finále znemožnit, protože jsou pro něj silní soupeři – Michal v hlasování, Luis před diváky (Luis byl stejně čistotný a pracovitý jako Vladko, akorát že si u toho zpíval a neřval na ostatní jaký jsou prasata a líný vši).

Absurdně by vyznělo podezření, že za jejich nevraživostí může být žárlivost na vztah toho druhého s Kačenkou – vypadalo to, že se Kačenka kvůli Vladkovi drží od Michala dál, Vladko si mohl myslet, že jako heterosexuál by Michal mohl mít s Kačenkou bližší vztah. Ale není to marný, ne že bych myslel, že Michal byl do Kačenky zamilovaný, ale provejoval k ní největší něhu. A Vladko dost riskantně Kačenku celou dobu chránil a chtěl ji sebou do Finále.

104
irena
Reagovat

98-Michal měl ke klasickému introvertovi daleko. Mínění měl o sobě vysoké vždycky a Vladko se mu k jeho plánům dobře hodil. Jen pak Michal podlehl iluzi o své oblíbenosti a postavil se do pozice bojovníka za právo a spravedlnost. Bohužel měl dost velké osobní problémy už před vstupem do vily a po Vyvolených se to zhoršilo a vím že dopadl dost špatně. Teď to párkrát zmínila Eva (která ho znala) a vlastně i Vlado.

105
Martina
Reagovat

Scalex-výstižný,perfektní článek.moc ráda tu čtu.

106
danielka
Reagovat

98 To že měl Michal osobní problémy se řešilo už během soutěže a že asi nedopadl moc dobře bych taky věřila. Nicméně myslím, že Michal introvert byl, bylo to poznat z jeho chování a odpovídali tomu i reakce Saši a následně dalších extrovertů ve vile. Ono je to bohužel s introverty složité, je jich ve společnosti jen 25% a jsou tlačeni k extrovertnímu chování a oni sami se mnohdy prostě o extrovertní chování snaží, to bylo na Michalovi hodně poznat při změnách prostředí. Není jim ale vlastní a mohou právě na tu náročnost přetvářky že jsou extroverti „dojíždět“. Michal přitom hloupý kluk nebyl a jeho postřehy ze zpovědnice byly hodně dobré.
A i když docela pochybuji, že by Michal měl vysoké sebevědomí, tak sebevědomí a introvertnost se nevylučují. Introvert jen potřebuje menší množství informací a ty pak zpracovává do hloubky, dává až hotové promyšlené informace (což může být extroverty chybně vnímáno jako falešnost) k doplnění energie potřebuje klid. Extroverti jsou povrchnější, potřebují velké množství podmětů, které nezpracovávají do hloubky, energii čerpají z lidí.

107
danielka
Reagovat

103 Naprosto souhlasím.
Jen vztah Kačenky a Michala tak musel asi dopadnout i bez Vladka, Kačenka o Michala nestála a Michalovi taky došlo jak je Kačenka naivní.

108
Deleatur
Reagovat

Ad Lůca – Scalex si sám naběhnul: pomlouváním a nicneděláním se tahle show nevyhrává. I kdyby to byla strategie, byla v případě hulení (i následné kompenzace přežíráním) dvojsečná, v případě nicnedělání a následného okatého šůrovaní průhledná. Za sebe bych ještě přidal, že nevím, jak přišla na to, že divákům bude imponovat i svými radodajnými skazkami a že si to někteří nepřeloží jen tak, že se jako samozvaná postelová přebornice snaží jen kompenzovat svůj menší půvab.

109
irena
Reagovat

106-chápu, neb to je moje profese :)
ale stejně jsem byla překvapená rozdílem mezi tím, jak ty lidi vnímám ve vile, a jaké to bylo při osobním setkání s nimi.

110
Martina
Reagovat

Strašně dobře napsaný článek!!!!! :-)

Hodně lidí taky fandí Nikole, já osobně teda ne, sice je hezká a na to ona dost vsází, pro mě není zábavná, ale naopak dost falešná!!!! Upřímně hlavně jí tu výhru nepřeju! Je si hrozně sebejistá, že na to má!!
Jinak opravdu nevím, kdo jiný by měl vyhrát, než je Vladko, nikdo tam není natolik výrazný, aby se odlišoval od ostatních! Já osobně mu tu výhru přeju!

Jinak si myslím, že terčem na vypalcování bude buď Romana, Honza, nebo Eva!

TAKŽE VLADKO DO TOHO :-):-)

111
danielka
Reagovat

109 To je přece jasné:-) Uzavřené prostředí, dlouhá doba, kdy měli možnost se projevit a většina hraní jiné osobnosti nezvládne.

112
bob
Reagovat

97,103 – zkoukněte Emilovu návštěvu ve vile / mám dojem, že to bylo někde na začátku /. Emil vykládal něco u stolu, Vlado mu řekl něco v tom smyslu, že nebude posloucat jeho kecy, že je měl i tehdy, a Emil na něho začal řvát, že on se tehdy líbal s klukem. Vlado odešel do pokoje a tam byl šíleně vzteklý a nenávistně nadával na Emila. Jak se říká – chytil nerva, ale obrovského, protože Emil ťal do živého…

113
Deleatur
Reagovat

45 (anka) – Podle mě přesně takhle onlajn vypadat nemá. Mě moc nezajímá, jestli je onlajnista vtipnej, ale zda jsou vtipní Vilani. To byly jeho postřehy, nebo někoho z Vilanů reprodukoval?

Což se mimochodem týká i Panáčka, ale je pravda, že komenty a debaty jsou výslovně žádány.

Nejlepší je podle mě Okouní onlajn, kde se snaží zachytit děj a reprodukovat řeč co nejvěrněji a zřetelně oddělují svoje pocity z viděného či řečeného.

114
anja
Reagovat

Scalexi, super, že se narodil článeček. A snad se narodí aspoň jeden za týden – anebo dva? :))

115
Deleatur
Reagovat

54 (EvkaD) – Dva soupeři ale nejsou jeden, Nikol by musela antivladkovce stáhnout na svou stranu, aby titíž Romanu hodili přes palubu. Proti Vladkovi nestál jen Jindra, ale i Kačenka, na kterou diváci poměrně brzy přestali plýtvat hlasy.

116
Deleatur
Reagovat

76 (danielka) – V 2. řadě nepotřeboval štáb nepotřeboval nic iniciovat, byla tam Plutova stíhačka Maruš a Hranáč, který by se kvůli zábavě svlíkl i z kůže, pamatuju si, že když se štáb pokusil rozproudit podobnou zábavu velmi oplzlými vzkazy ve Viló novinách, Tony jízlivě utrousil, jestli jim k tomu nechtěj pustit porno (nevím, jestli zrovna na takový typ úkolů nebyla jeho ještě údernější hláška: „Kdo to vymejšlí? Oni snad fetujou v tom štábu!“).Ve 3. řadě si toho moc nepamatuju, tam to asi nechali samospádem, ale i tam bylo vidět, že sexuální abstinence doléhá na chlapy stejně jako na ženský, takže mně ty zdivočelý Vilanky při „vodní discoparty“ nepřijdou zas tak nucený.

117
Deleatur
Reagovat

112 (bob) – Problém je v tom, že Vladko chytá nerva i z očividných lží, tak je dost problém to u něj odlišit. Já jsem mírnou zamilovanost u Vladka nevyloučil. Podle mě se mu trochu líbil i Rosťa a taky to mohlo být za jeho nasazováním na něj. Nebo stejně intuitivně vycítil, že pokud je Rosťa oblíbený ve Vile napříč tábory, bude to takhle mít u diváků, tak ho musí dostat co nejdřív z Vily a vzal si ho Duelu a měl prvního (po Hansovi a Věře) důstojného soupeře.I kdyby se něco takovýho stalo, nebyl by to jediný smutný doklad špatně napřeného zájmu, pamatuju si opilou Wendy, jak se marně dožadovala polibku od Rosti. A taky by byla otázka, proč by to Prima zahodila?

118
danielka
Reagovat

116 Díky. Ono je tam těch úkolů od štábu docela dost. Vím, že v VV1 vymýšlel noční zábavu hodně Vladko a bylo to ještě mnohem úchylnější, ale mám pocit, že dřív štáb tolik soutěžící do vytváření materiálu do NŠ tolik netlačil, tak mě zajímalo jak to bylo v dalších VV.

119
Deleatur
Reagovat

119 (danielka) – Ale moment, jestli Emil říkal jen to, že tam líbal kluka, tak to mohl být zrovna Rosťa a to v rekapu bylo. To bylo tehdy, když se příšerně opil „tím sladkým“, to dal Rosťovi takovýho šťavnatýho hubana a pak se tomu na celé kolo smál.

120
danielka
Reagovat

119 No mě ty komentáře o tom, že Vlado políbil Michala taky překvapily. Viděla jsem nějaký rekap, když tam byl teď Emil a on nevykřikoval přesně kdy Vladko líbal kluka….tak fakt je otázka co tím vůbec myslel.

121
Deleatur
Reagovat

120 (danielka) – Stejně je to jedno, Vladko na to může být háklivej jen proto, že Michala považuje za zrádce. A i kdyby to bylo jen ve smyslu zrady přátelství a důvěry, byly by takový narážky nepříjemný a určitě si jich spoustu (kromě jiného) přečetl po VV1. V takových chvílích jako vladkovec spíš lituju, že neumí udržet nadhled. Vždyť stačilo povytáhnout obočí a pokrčit rameny: „Tam se dělo věcí. Třeba tys tam mě a Michalovi hulil banány a taky to nevytahuju.“ :)))

122
danielka
Reagovat

121 Máš naprostou pravdu.
On bohužel nadhled nepatří k Vladkovým silným stránkám.

123
Deleatur
Reagovat

Jak jsem psal, su vladkovec, ale taky bych radši nějakého důstojného soupeře a stejně napínavé Finále jako bylo u jedničky. Ne to z dvojky a už vůbec ne z trojky. Ale nemyslím si, že by to musel být takový ideál, jaký popsal Scalex, to by byly zase námitky, že je totéž jako dosadit mistra republiky na okresní přebor. Někdo zmínil, že Vladko měl být leda v all-star, tak si myslím, že třeba Milan (vítěz 3. řady), který měl k výše popsanému ideálu taky daleko, by pro Vladka byl velmi těžký soupeř. Koneckonců je otázka, jestli Vladko považoval Jindru za slabého soupeře, nebo díky jeho flegmatičnosti na něm nemohl najít slabé místo nebo ho vyprovokovat k nerozvážným činům nebo slovům. A ne že by se nesnažil, dle mého si hujerství Luise úplně vycucal z prstu a Luis měl k vlastní smůle vůli si s Vladkem vztah vyjasňovat (a nedbat toho, že ho zkušenější Jindra a Kačenka odrazovali a odháněli).Na druhou stranu – když padl Fuka, tak nic. Určitě žádnou DoVolbu, tenhle štáb soutěžící vybírat neumí (schválně, ať někam napíšou, čím je přesvědčil Honza ve chvíli, kdy jim už mělo být jasné, že se jim casting opět nepovedl a ze všeho nejvíce tam potřebují výrazného soupeře Vladka, nejen jeho protihráče a už vůbec ne takového, kterého budou muset postrkávat ve Vile a upravovat sestřihy) a diváci by byli schopní do Vily poslat macatou nymfomanku Evu (ta anketa na ofiku už byla, ale nějak vyšuměla) nebo nějaký podobný děs. :)))

Přidat komentář