ČeskoSlovensko má talent 2011: 2. semifinále živě, předčasné finále?
Dnes večer 13. 11. nás čeká 2. semifinále z celkových tří v talentové show Česko Slovensko má talent. Minulý týden postoupili z 1. semifinále: Stevie Starr, La Gioia a Adélka Ferencová. Dnes se o další 3 místa opět utká 9 talentovaných soutěžících, kdy někteří diváci o tomto semifinále píší, že je tak našláplé, že jde veskrze o předčasné finále.
Dnes do finále Česko Slovensko má talent 2011 postoupili
[singlepic id=2851 w=420]
[singlepic id=2852 w=420]
[singlepic id=2853 w=420]
Host 2. semifinále ČSMT 2011
Speciálním hostem tohoto semifinále bude jamajský reggae zpěvák Shaggy, který je držitelem nominace 51. ročníku ceny Grammy za nejlepší reggae album. A jelikož v tomto kole není mezi soutěžícími ten jeho „talentovaný“ imitátor, českou verzi Shaggyho uslyšíme i příště. Z mého pohledu bohužel.
Pošlete dnes někomu SMS hlas?
ČeskoSlovensko má talent
Podobné články
- Máte talent? Přihlašte se do ČeskoSlovensko má Talent 4
- Miroslav Sýkora, další semifinalista ČeskoSlovensko má talent (video)
- Česko Slovensko má Talent 2013, 3. casting: Koktavý zpěvák překvapil
- Talentovaný zpěvák Mirek Sýkora v Superstar (video)
- ČeskoSlovensko má Talent 2013: 1.casting! Foursome are awesome! (rekap)
Diskuze k článku
Moje zcela subjektivní pořadí 2. semifinále:
1.Andrea Gabrišová
2.Segment
3.Diana Kalashová
4.Tomáš Buranovský
5.Vertigo
6.Elements
7.Respect Us
8.Hayashi
9.David a Milan
Doufám, že nepostoupí ta kníkna Gabrišová. Takových zpěvaček vám naseru na každé střední škole dvanáct do tuctu.
Shaggy, loni Arash, chvála bohu, že aspoň jedna show u nás dokáže pozvat zahraniční hosty. Když si vzpomenu na Bartošovou v SuperStar, tak jen děkuju, že Got Talent nakonec získaly Prima s JOJ. Ve Voicu potom budou speciálními hosty Monika Absolonová a Olympic :D Jinak dnes fandím Hayashimu, Segmentu, Diance a Vertigu.
Škoda, že Dara dnes nespieva s Rytmusom :) http://www.cas.sk/clanok/210533/dara-a-rytmus-su-milenci-tieto-fotografie-ich-prezradili.html bolo by to zaujímavé :)
Dnes mám viac favoritov, postúpiť môžu iba traja :/
Sice jsem psal, že na Maxxe už nikdy reagovat nebudu, ale k tomuhle se vyjádřit musím. Shaggyho ani Arashe já osobně za žádné velké hvězdy nepovažuju. Shaggy měl v roce 1995 jeden megahit Boombastic, ze kterého víceméně těží dodnes (+ dva celkem slušné hity v roce 2001, přičemž Angel je navíc cover-verze). Jinak mi ale nijak zvlášť nevadí. Arashe považuju za sezónní hvězdičku, jeho diskotéková odrhovačka Boro Boro mi svého času dost lezla na nervy. A všichni víme, že jak Shaggy, tak Arash jsou Jarouškovi „kamarádi“, takže bych z jejich vystoupení v Talentu nedělal zase takovou senzaci. Už se kdysi podařilo pozvat mnohem větší hvězdy, konkrétně Horáčkovi, když byl předsedou Akademie populární hudby, se už na Anděly (tehdy se tomu ještě říkalo Ceny APH) podařilo pozvat R.E.M. nebo Manic Street Preachers. To jsou skutečné osobnosti a muzikanti, před kterými bych se poklonil.
Ad zahraniční hvězdy) tak co si budeme říkat, vždy je to především o penězích. Dejte mně x mega a já vám sem přivezu i Madonnu či Christinu :)) Že to však bude ztrátová akce, to je snad všem jasné :)
Mimochodem, takhle vypadá semifinálové vystoupení v polském Talentu. Škoda jen,že si diváci mezi desítku finalistů vybrali už 6 pěveckých čísel, finále za 2 týdny tak víceméně bude připomínat Superstar.
Na další videa z polského Talentu se můžete podívat na oficiálních stránkách.
Víš Vlado, jde alespoň o snahu. Oba prodali po celém světě dost desek za svoji kariéru na to, abysme je mohli považovat za velké hvězdy, jejichž vystoupení rozhodně patří mezi to nejexkluzivnější, co v našich televizních show bylo. A to, že to je kamarádíček Slávika, no a co? Naopak je super, že v porotě Talentu sedí někdo, kdo takové kontakty má. Samozřejmě, že bych byl taky radši za Gagu, Madonnu, nebo jiné top umělce, ale ty se na nějaký český Talent zvysoka vyserou. Arash v ČR koncertuje běžně, takže to zas takové terno nebylo, ale Shaggy je podle mě dost exkluzivní záležitost, když kvůli jednomu vystoupení přiletí z USA. A oproti SuperStar, kde jim jako největší hvězdy vystupoval Meky Žbirka a Iveta Bartošová je to úplně jiná třída. Jenže ty máš kecy u všeho, takže ono se není čemu divit, že ti ani slavní zpěváci z USA nepřijdou důstojní. Tebe by uchvátilo jenom vystoupení interpreta ještě neobjevené rasy z kosmu, s kundou Bagárový a xichtem Gabrišový.
No nevim jestli se dneska budu divat… prijde mi to az prilis dopredu domluvene a navic Jaro „znam se se Shaggym“ Slavik mi uz leze krkem…
Maxxi (8), včera Shaggy vystupoval v Belgii v rámci 10. výročí existence nějaké tamní TV. Takže do Evropy neletěl jen kvůli pár minutám v ČSMT. A jinak ano. Bartošová a Žbirka jsou oproti němu nudaři, o tom žádná.
Prosím velmi pěkně, zda by technicky nešlo nějak odfiltrovat takto vulgární příspěvky – viz 8. To se fakt nedá číst! Alespoň nějaká minimální úroveň diskuse by měla být zachována, když už toho není schopen autor sám…
Musím souhlasit s Maxxem, Vlado, co bys ještě chtěl? Taky mohli pozvat Lauru a její tygry, nebo jiné české out projekty, které zvou třeba na Nově. Shaggy je podle mě hodně důstojný host. A Jaro by mohl pozvat někdy Ruslanu. Tady ji známe jen s hitem z Eurovize, ale za tu dobu už vydala hromadu dalších CD a navíc nazpívala hymnu EURA 2012, takže by mohla být takovým pozdravem naší úspěšné kvalifikace :)
Shaggy je důstojný host? Jasně, a Shaggyho imitátor je důstojý soutěžící a Slávik je v kauze „Shaggy“ důstojně objektivní.
1. Kalashová
2. Gabrišová
3. Buranovský
4. Elements
To není mé přání, ale odhad.
Muj odhad
1. Diana Kalashova
2. Vertigo
3. – 4. Segment a … tady je vice kandidatu nejpravdepodobnejsi se mi zda to panske tanecni duo. I ten Buranovsky by mohl, je to pohledny chlap rekla bych pro mnohe, pokud si vybere nejakou pomalou hitovku, mohlo by to zabrat.
Můj odhad je
1. Dianka
2. Segment
a na dalších místech se imho může klidně objevit kdokoliv, hodně bude záležet co dneska večer předvedou. Dneska tam nemám ani jednoho totálního outsidera, takže uvidíme…
Trochu mě teda znepokojuje počet hlasů pro Tomáše Buranovského tady v anketě, ale snad to je jenom nějaký nálet fanklubu na tyto stránky :D
Můj odhad na dnešní večer :
1. Diana Kalashova
2. Segment
3. Andrea Gabrišová
4. Vertigo
Tipuji Dianku a Segment….
Prosim, neslo by udelak k Superstar nejaky novy odkaz, jeden je zavisly na panackovi a PC uz to nepobira:-)) diky
13 – A tak v porovnani s estradami na CT1, s hosty v jinych podobnych soutezich u nas je opravdu fajn
Ad zahraniční hosté:
I Nova měla kdysi zahraniční hosty – v X Factoru byl Shayne Ward a Karl Wolf. Jasný, že k nám asi nikdy nepřijedou úplně ta největší světová jména, ale aspoň něco.
Škoda no, když si představim, že jenom o pár kilometrů na západ v Německu maj jako hosty v X Factoru třeba Ushera, Leonu Lewis, Justina Biebera, Pitbulla apod. :)) (ne že bych je poslouchal, ale jsou to aspoň velká jména současné hudby)
Dneska doufám postoupí Segment, děti nemusím, ale když postoupila Adéla, tak Diana je lepší (ovšem finále plné pějících dětiček je mi silně proti srsti), a další typ Vertigo. Tančící chlapci by byli taky v pohodě, dneska by to mohlo být podstatně lepší než minule.
Silně v nepohodě budu se „samurajem“
Maxi 8 – Vlado vyjádřil svůj názor, jako každý tady, takže ty tvoje vulgární výroky -jak bych to tak nejlépe řekl – Jdi s nima už do prdele!!!
Btw.. pořád tak nějak naivně doufám, že tam vrátí Patrika. Jeho statusy na Facebooku mě dost matou, tak uvidíme.
Ahoj cedarine, konecne taky nekdo vidi na postup Vertigo, moc se tu o nich nemluvi a nemaji ani velke sance v ruznych anketach pritom mne prijdou jako jasny kandidat do TOP 4, uz jen z principu. Mezi vsemi peveckymi a tanecnymi cisly dost vyniknou, mozna se dockame i standing ovation. Se samurajem nestras:-)).
22, Monika: Vertigo mají třetí nejlepší kurz u Fortuny :) http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/index.html?sportId=72&actionId=9702 tak asi na tom něco bude.
za sebe doufám v postup Segmentu a Vertiga, pak mi je to celkem jedno…jen bych asi nebyla moc nadšená z postupu Gabrišové, já moc tyhle teatrální zpěvačky nemusím a navíc mi nepřijde ničím zajímavá, radši bych, aby postoupila Diana
Ahoj Moniko, vidím to úplně stejně jako Ty, Vertigo by mohli být úspěšní, rozhodně na to mají.
A jestli „samuraj“ updatuje své vystoupení tím, že šavličkou rozsekne meloun, tak o to se klidně nechám ochudit.
Lucce to dneska sluší.
Pro mě musejí postoupit tito, jinak budu nasraný jak sysel…
1. Segment
2. Dianka
3. David & Michal
Jedině ještě Buranovský, ale Segment musí dál totově a bylo by nefér, kdyby šla dál Jitrnička a mnohem lepší Adélka ne…
tak nejenom, ze je Slavik vesnickej buran co dorazil na vysilani v teniskach, ale opet jsme se dovedeli, ze mluvi se Shaggim…
Coz me tak napada…zna on vubec nekoho jinyho v tom showbizu?
Rek bych, ze Vlado zacal trpet…jeho favoritka rozjizdi show –> bad news.
Asi zklamu Vlada, ale na Gavrišové nic special nevidím… A ten dojáček na city v medajlonku, to mě i znechutilo… V porovnání se silnou konkurencí je imho zbytečná… Hlas vyjímečný nemá…
Můj odhad je tady:
gorilla.cz/article/10839-pichz-druh-semifinle-show-esko-slovensko-m-talent-2.html
29 – musím s tebou souhlasit, hra na city se mi taky nelíbí…a co se týče vystoupení, asi jsem ovlivněná X Factorem, ale přijde mi to příšerný…
dost nuda… zpevacka si neco zpivala na podiu a ja jsem si sedel s nohama v teple a nic…
Pekne kostymy, pekna choreografie a osvetleni, ale ten zpes sice nebyl uplne spatny, ale ukazal nejvic, jak hodne slaby a omezeny ma hlas.
andrea…vypada jak kdyby se chystala pichat s predatory :D
Gabrišová – velmi špatné, kníkalka, žádný hlas, bez výrazu, vše jen na efekt.
Tak Gabrišová fakt ne. Doufám, že is Vlado vysotupení užil, ale já jsem trpěl. ..
Gabrišová: nějak jsem z jejích úst ani jednou nezaslechl melodii, která do té písničky patří, jen jakési kvílení a trylkování okolo a ještě falešně…
Hra na city – proč tohle zkouší? Ani slzičky nechyběly:-(((( Béééé.
No teda Andrea trapná, Vertigo hrozně nezáživné, debilní skladba do toho všeho..
Musím říct, že Vertigo mě nechává chladným. Přijde mi to mnohem slabší než třeba Dea Man… Možná, že to nefunguje přes TV, ale pro mě nic moc…
Vertigo mi taky nepřišlo jako moc extra. Na standing O mi to nepřišlo. Přišlo mi to takové roztroušené, nemastné, čekal jsem celou dobu na něco, kdy si budu moct říct wow, ale nepřišlo to…..
vertigo vyborne, G.N k tomu ********************
Neco jsem prehledla? me to skoro uspalo to Vertigo. jedine co me tam zaujalo byla ta svetylka co blikala na podiu (tmave modra) a vypadala jako bubliny… K tomu se tam motalo par bílých postavicek, ktere se tam pomalu otaceli a sem tam presunuli a zaclaneli ve vyhledu na ta svetylka…
Vertigo – mně se naopak líbilo velmi včetně hudebního podkladu, co bych jedině vytkla, byly záběry kamery, soustředila se na detail a člověku pak unikl celek. Pohled na celou scénu byl jen velmi sporadický.
A moc kouře….
44 – souhlas, měli nechat jen záběr kamery např.zepředu a ne skákat z jednoho na druhého a navíc na porotu…
Andrea – nuda
Vertigo – debilní kamera
ahoj CEDARIN :)
Proč dává kokot Slávik Xko¨? Vždyť to byla super překvapivá show…
zatim nic moc…
David a Milan – cele zle, postupili skor podla mna vtedy kvoli tej emocii, co mali v tanci, nie kvoli nejakemu karnevalu v Riu, co dali dnes. Skoda, uplne zle, „one favorite down“
Gabrisova – (ako to niekto pisal uz minule) ani si neurobila hanbu, ale ani ziadne „vau“
Škoda, čekal jsem nějaký zajimavý příběh, jako měli Dea Man, ale oni předvedli hroznou estrádu na gay výletní lodi.. :/
David a Milan mě zklamali. Souhlasim s Jarem, nemělo to ten náboj, řekl bych špatný výběr hudby, vypadalo to jak nějakej lacinej karneval… nebylo tam takové to napětí, nic.
David a Milan neměli náboj ani v castinzích, je to prostě nuda a navíc nejsou kdovíjak dobří…
No po třech číslech zatím teda trapas, přesně jak jsem čekal. Úroveň je naprosto šílená. A křupan Slávik – on prostě nemohl v klidu nechat ty dva dotancovat, musel se zase předvádět, jak je důležitej. Za výběr semifinalistů je zodpovědná porota, tak by si měla strčit hlavy do záchodu, koho to tam vybrala a ne je teď kritizovat. A ještě jsem zvědavej na délku vystoupení Hayshiho, normání jsou tak 4 minuty, ale podle mě tenhle objednanej a zaplacenej umělec bude mít vystoupení podstatně delší, což je taky směšné.
Vertigo úplne inak pôsobilo v Inchebe, kde ich mohli vidieť všetkých naraz ako cez TV, kde sa snažili zachytiť všetkých, takže chápem standing ovation, musel to byť pre nich výborný zážitok.
Andrea Gabrišová slušný výkon, ale na postup to nebude.
Tanečníci si mali vybrať niečo viac vášnivé, napr. argentínske tango.
Jestli i přes to falešné kvílení které předváděla ta falešná kvíkalka, která hrála na city tak, že jsem měl chut jí dát facku i přes televizi, napíše DJ Vlado, že to bylo úžasný a dokonalý, tak je u mě fakt už debil.
zdravím DESIREE :-)))))))))))))))))
Jak je? Doufám že jako v bavlnce a nová láska vzkvétá.
K vystoupení, Andrea se mi pěvecky nelíbila, choroška dobrá. Vertigo se mi líbili moc, jen se to mělo podle mě odehrávat „nahoře“, ty pseudotance v kouři podle mě byly úplně zbytečné. Kluci dobrý, je vidět, že mají odtancováno, to zase ano. Nevím, v čem byl podle strejdy takový rozdíl. On najednou proti těm chlapcům něco má!
nj, zahraničným to mohli sťažiť – dať im jedno semifinále, kde by boli len zahraniční. Takto hrozí, že polka finále show, ktorá je o ČESKU a SLOVENSKU bude o ÍRSKU a ktovieakej krajine
Inak, zaujímalo by ma, či za niektorými šialenými zmenami pointy vystúpenia nestojí práve produkcia. (nemôžem pochopiť ten tanečný pár)
Buranovský má u mě už minus – zmínka faráře (!!!) v medajlonku… :-(
Jinak Tomáš ok, ale přijde mi, že má strašně slabý hlásek. Chtěl bych ho slyšet zapět nějakou mohutnou kantilénu…
slabotka
pod tónem
malinko falešně
Buranovsky-Pro mě dokonalé,je mi strašně příjmený jeho hlas a navic je mi sympaticky
Jiank se mi zatím líbíli všichni až na tanečníky,to byla nuda a šeď,Gabišová byla dobrá, i když dokonalé to nebylo,Vertigo se mi porti divadlu líbili víc
Tomáš celkem ok. V těch výškách mi chybělo trochu víc nasazení, větší „naštvání“ … ta písnička si to přímo vyžaduje…mohl tomu dát víc, ale furt se řadí zatím k tomu lepšímu co dneska bylo……
Proc porad delaji do divaku zaber ny ty tri stejny lidi? To maji byt nejake zname osobnosti nebo kdo/co?
Diváci stále chtěli tleskat, ale nemohli, protože by ho asi vůbec neslyšely, má opravdu slabý hlas. Finále ne
Hm, ten to měl položené tak, aby to vyzpíval, Jackson to přece jen má mnohem výš a tady ten jeho hlásek napasovat do tak úžasné písničky bylo nad jeho síly ;)
zatím dost zklamání, i když od Andrejky jsem nic moc nečekala a jen se mi to potvrdilo. Neviděla jsem oblečení ani chorošku (byla jsem otočená zády) – samotný zpěv mi zněl ale jako provinční besídka. Vertigo – bez kouře není světové úrovně? Asi nevhodná kamera, ale imho to nemělo potřebný švih – uprostřed se sice dělo lecos, ale nic extra, holky na látce – orpti minule poloviční náročnost, tanečky uprostřed se ze 70% ztratili v dýmu a navíc taky nic moc.
Tančící muži – trocha estráda v čt, posledně lepší, ale z dosavadního pro mne nejlepší.
Buranovský – nevýrazný
Buranovský není špatný, ale víc se mi líbil v divadle, možná si měl vybrat jinou písničku nebo hrát na klavír, nebo nebo nebo :-D
Buranovský -velmi příjemný hlas, sametový, líbivý, klučina sympaťák, ale u refrénu jsem čekala vyvrcholení, extázi, překvapení…nekonalo se, vše velmi opatrné, čistě zazpívané, to ano, ale já bych ho nejraději pořádně píchla do zadku, aby přitlačil na pilu.
Buranovský zpíval jak při posledním tažení. Ten kluk se do toho neumí opřít…
Ten spasiteľský pocit báb z RespectUS ma neskutočne se*e… Keď rozpráva o tom, ako je úžasné že tancujú namiesto fetovania, chľastania a fajčenia, pripadá mi to, ako by rozprávala o tom, ako zachránila 5000 Nigérijských sirotkov pred smrťou, blé o.O Ešte raz (v medajlónku na castingu), dobre beriem… ale to isté omieľať aj v semifinále?
Hele nevite jak se jmenuje ta písen jako podkres u Vertigo??
Mě T.Buranovský přijde jako docela arogantní týpek
Ahaaa – takze uz jsem si vyguglila kdo je ten arogantni divak, ktery je porad v zaberu do divaku – to je hvezda dnesniho vecera „Shaggy“ (nebo jak cool se to pise)..pfff
Takže dnes opäť semifinále typu: Pred – kks, tak dnes to bude ťažké kolo
Po – tak tí dvaja super, tretí ok ale zvyšok nič moc :D
Tomáš Buranovský – dobrý hlas, ale chcelo by to ešte kus viac v tej pesničke
71 – jojo, tenhle „společenský rozměr“ je v podmínkách Česka fakt trapný. Jak kdyby žili uprostřed nějakého černošského gheta v Haarlemu a ne v mírné ČR…
peter: velký souhlas, mimo toho nechápu co na respect us vidí. tanečně to je ohromný průměr
RespectUS – tančící baculky – néééé, nebavilo mě to.
74 – ten s tou černovláskou vedle? jo táák, já jsem si taky říkala, že je to určitě nějaká ta celébrita, kterou zas neznám :-D
vidle byly imho na vidle, a ta silnější děvenka vypadá při pohybové činnosti buransky vulgárně
Respect us – tanec dobrej, ale proč je (předpokládám) produkce nutí do nějakého přiblblého westernu, slámy, vozové hradby… proč prostě nemůžou „jen“ zatancovat?
u Respect Us jsem čekala, kdy se to rozjede a oni konečně začnou tančit a najednou byl konec…
Respect Us – nuda, nuda, nuda..
Buranovský – to bylo jako kdyby Hansard s Irglovou zpívali ploužáky od Michala Davida. Nevím, kdo se na tom chudákovi podespal, ale totálně ho zazdil. Písničkáře s kytarou nechají zpívat Jacksona. Hrůůůůůza!
Ajo, sice nazačaki tančit, ale po celou tu dobu ani nekouřili (předpokládám, že ta osvětářka měla na mysli spíš hulení)
79 – ano ten s tou tmavovlaskou. Dnes me asi budou desit ve snach…
Buranovský je velký sympaťák, to zase jo. Sice se drží malinko zpět, ale to je mi stokrát milejší než laciná prezentace typu Martin Dejdar.
Respekt us nedávám ani omylem. Prvně jsem se na..al hned jak mluvila ta tlustá ochechule, co má být jako že jejich leader, s tím samým proslovem, co už měla a pak opakovali tři taneční prvky dokola, jen u toho střídali strany jeviště. Ovšem porota byla uchvácena.
Patriku kde jsi!!!!
84 – no jo vlastně a to je přeci to hlavní, čert vem tanec :-D
84 – TO JE TO SLOVO – OSVĚTÁŘKA… Takové úplně nesnáším – já jsem pro neřesti. Platí totiž, že jediná možnost, jak se zbavit pokušení – je podlehnout mu… :-)
Respect Us mělo bejt nějak komický? :D jinak toho Shaggyho jsem taky nepoznal :D
64: To je Slávikův parťák DJ (v těch brýlích). Teď v pátek spolu vystupovali v Hard Rock Cafe jako „Duo Snow“… a dokonce se se mnou i vyfotil, respektive on se chtěl se mnou vyfotit na svůj mobil.
90- tak to je jeste vetsi pruser :(
86 taky se mi Tomáš moc líbí
taky se mi tlustá ochechule (neurážejme sympatického kytovce) nelíbí
mám se pohádkově, přímo zářím a není to jen radiaktivitou
Ale notak, konečně holky s pořádnými zadky. Tancuje jim to, tak co.
Ty vystoupení taneční a různé kreativní vystoupení mají smůlu časově, protože od minulé sezony prodloužili délku vystoupení a zpěvák zazpívá písničku, jenže taneční vystoupení musí prostě pořád diváka držet v údivu a to je opravdu těžké :/
No a konečně nějakej příběh zapojenej, než jen poskakovat na deset různých písniček = ) Pěkné vystoupení
uá hrůza s ohněm. než tam naběhli s pochodněma tak to vypadalo nadějně. zatím mi celý večer připadá jako vystoupení těch dvou tanečníků.
no konecne se na neco dalo divat…dneska prvni vec dnes ktera ma uroven
94 – já mám třeba u těch tanečních vystoupení ten problém, že se snaží nacpat tam co nejvíc za každou cenu a rozdělují to na strašně krátké úseky, možná by udělali líp, kdyby zatančili na jednu písničku…ale chápu, že nějak zaujmout musí
Elements se mi líbili dneska nejvíc zatím. Doufám že spolu s Diankou a Segmentem postoupí. Sice ještě vysoupí Hayashi, ale toho bych ve finále viděl nerad…
Elements nic moc, ale na dnešní poměry zatím imho jednoznačně nejlepší
Konečně mě někdo trochu zaujal, myslím skupinu Elements.
Tééda, původně jsem elements na postup neměla, ale tohle se mi moc líbilo… A po dnešních celkem nezajímavých výkonech, bych jim místo v top 3 přála…
95: já jsem toho názoru, že v tanci nemá příběh co dělat, jako v pornu :)) Takže za mě nee
tak snad nezklame aspon další cvičené dítě…:o)
103 tak to potom tancování na dvacet různých písniček musí být pro tebe zážitek :))
zdá se mi to nebo je falešná?
Proč si Dianka nevybrala něco známého, třeba My Heart Will Go On???
báro, je to katastrofa. už jen chybí standing ovation od poroty……
105 – přičemž každá písnička hraje max 10 vteřin :-D
Diana: Buď mám špatně naladěnou tv nebo je to opět falešný
panebože já to vážně uhodl…
Perfektní to zdaleko nebylo, ale nejlepší dnešní vystoupení určitě. Na 9 letou holku to šlo…
No ne, výjimečně si porota nesedí na uších?
108: tady to máš……
Kalina.. a přesně to jsem si myslel, že zazpívá.. :D Tohle táhlo za uši neskutečně moc .. To minulou Adele jsem vydržel, ale tady jsem zatínal zuby..
ale jo, na devítiletou holku sice vážně dobrý, ale přeci jen si měla vybrat o něco méně náročnější písničku, protože dle mého názoru je lepší než Adélka, ale dnes to tak bohužel nevypadalo…
Nemám ráda, když děti pějí takovéhle klády pro dospělé ženské a ještě u toho mají dokonale okopírovaná gesta !
Dianka je jistojistě šikovná a velikánský talent, ale dneska jí to vyšlo dost adekvátně věku – škoda příliš vysokých ambicí
děti nepatří do zábavního průmyslu a proto posledně na úkor Harnacha poslal do finále Adélu? Ha ha…
mně přijde, že po první reklamě dal režisér povel porotě chválit, chválit a chválit nebo prostě celá šou splaskne. tohle semifinále rozhodně není tak silné jak se říkalo. dneska by snad víc pobavil i kouzelník…
118: konzistenci názorů u poroty nehledej
Slávik je ten poslední, od koho bych čekal pseudomoralizující kecy…
Dnes poprvé bych souhlasila s každým slovem Lucie Bílé co se týká Dianky.
http://www.youtube.com/watch?v=sjBfsrc71bE jen pro srovnani utovne jak se da zazpivat I have nothing;)
Řekl bych, že byla rychlejší než hudba, místy falešná, slabší hlasový fond.
Zlé zlé zlé celé zle… Dianka má perfektnú takú strednú polohu hlasu, výšky znejú zle zle zle, veľmi zle. Na to proste nemá dosť silný hlas, a ani nemôže – to nemá žiadne 9 ročné dieťa. Táto pesnička je veľmi náročná na frázovanie a najmä na rozsah hlasu a to sú bohužiaľ skôr jej slabiny ako prednosti.
Tak ako bol priepastný rozdiel medzi Adélkou a Diankou na castingoch, tak aj teraz, ale v opačnom garde… It’s all about songchoices…
120: Asi už hledat nebudu… Jen to opravdu bije do očí/uší… Nechápu, že ho za to někdo veřejně nekritizuje, zajímalo by mě, jak by si to obhájil. Ale on by si výmluvu jistě našel… Případ Adélka – ano, jsi dítě, trvám si na tom, že děti nepatří do zábavního průmyslu, ale protože jsi předvedla něco, čemu nerozumím, tak tě posílám do finále… skutečně srozumitelné…
To dítě – jen vycvičená opička naučená něco falešně zakdákat a zamávat, jakmile zasvítí červené světlo do kamery. Chtěli byste takové roztomilé cvičené opičátko? pořiďte si Dianku! K blití.
123 – To by som za príklad nedával, aj ona môže o 5 rokov spievať rovnako dobre (lepšie), teraz ju práve čaká obdobie, kedy získa silu hlasu a „naštvaný chraplák“. Spievať už vie, teraz je na rade vývoj… a potom to bude imho veľmi veľmi kvalitná speváčka.
Dianka – podle mě dnes docela průser. Falešná,nedotahovala výšky, ve kterých spíš pištěla, těžká písnička vůbec se nehodící pro malou holku, dnes mi vadila i ta teatrální dospělácká gesta a přehrávání, malá a velmi nedokonalá kopie Whitney v projevu i frázování, proč tohle pouští do soutěže? Kdyby zazpívala nějakou českou a lehčí píseň odpovídající jejímu věku jak hlasově, tak obsahově, určitě by to bylo ku prospěchu věci. Nehledě na to, že by si měla ještě hrát s panenkama a zatím zpívat někde v ZUŚ a na školních besídkách a přehrávkách. Nebo se zúčastnit nějaké dětské pěvecké soutěže – max.
126 – lze to imho vysvětlit jen tím, že si Slávik jist tím, že Adélka nemá ve finále šanci, Dianka by jí ale opravdu mít mohla a průser by byl na světě.
Nechápem prečo si Dianka vybrala takú ťažkú pesničku, pritom si ju vraj skúšala veľa dní. To jej mohli pomôcť aj rodičia. Lucka jej to povedala veľmi pekne… škoda, lebo Dianka má určite talent. Adelke minulý týždeň veľmi dobre sadla tá pesnička od Adel.
prave som si definitivne potvrdila, ze adelka je oproti dianke skutocny talent. na dianku sa sice dobre pozera, ale viac, nez talnet z nej ide silne chcenie. to je ale do buducnosti pre nu vyhoda. minus pre nu je narocny hlasovo-exhibicny hit, co si na dnes vybrala, a co jej povedala aj porota. ak by dala nieco obycajnejsie, mohla byt presvedcivejsia. kazdopadne, jej hlas je prilis ostry a frazovanie velmi detske. sem tam jej to aj uslo, ale to je v pohode, cakala som viac falosnosti.
zato adelka je pre mna studnica este dalsich neodhalenych pokladov, velmi sa na nu tesim. uvidime, ci sa stretne s diankou vo finale, ak ano bude to suboj medzi talentom a roztomilostou. :)
Myslíte, že Bílá někdy viděla a slyšela, jak zpívá například Rachel Crow??
já doufám, že ten hayashi dokáže nespadnout z úrovně divadla, nespadne do opakovačky a zachrání dnešní večer…
LOL, Segment si hrají na světovost a přitom nemají ani na českou tancovačku. Ty fakt ve finále nechci.
132: Vždyť já vám to říkal… a nikdo mi nevěřil.
Tahle skupina co ted zpiva ten rock – slabota – staci jen poslouchat a je to uplne prazdne, slabe jak cajicek…
Vizualne ze zacatku ok- ke konci se to opakovalo, opakovalo , opakovalo se vzrustajici nudnosti a unavou – pfffff
tuctovka
132 – imho obě holčičky jsou talentované zhruba stejně, a také jsou obě zhruba stejně postižené ambicemi okolí, Dianka to akorát už víc pojala i za své
133: Rachel Crow je ale 13 let… U dětí je podle mě na rozvíjení jejich talentu (hlasu) znát určitě každý rok navíc…
Jinak Rachel – je výborná zpěvačka! Spolu s Drew a Joshem moji favorité na vítězství… Ale to si půjdu psát pod články xfactoru, tady s tím nebudu obtěžovat :-D
Jinak nevím jak vám – ale já fanda stylu hudby skupiny Segment nejsem, takže za mě tohle fakt neeee…
Kdyby Segment dali tohle, neřeknu ani ň :) http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0
a je to jasný, mají povel chválit…
Falešný a debilní.
Booože, tak jsem se na ně těšil a čekal jsem, že předvedou nějakou známou písničku, kterou přespívají podle sebe, takhle se cítím jako Slavik, poprvé co s ním souhlasím :D
Segment ne tak skvěle jak minule, ale jsou stejně skvělí a dnes č. 1 jednoznačně…
Segment mě nebere ani trochu, možná tak někde na vesnici do Sokolovny .
já mám výhodu – já Segment neadorovala ani minule … nicméně při porovnání celého dneška – na finále to i u mě dá
původně to vypadalo jako semifinále plné talentů a podle dnešních výkonů bych do finále neposlala nikoho… Pokud bych posuzovala i ty předchozí, tak Tomáš Buranovský, Diana a další by mi byli jedno… Dle dneška – je mi úplně jedno kdo postoupí… smutná úroveň talentu Československa (a dalších zahraničních států)
tak pome hayashi, rozsekej je
Segment pusobil dnes stejne jako poprve – nuda, radio, slabota….
Segment jsem poprve neviděla, tak jsem byla zvědavá, co vás tak uchvátilo, no moc mne neuchvátili
supr sranda s titulky…
pokus o vtip s titulky je troška pridlhý
Tak už jen za ty titulky by měl ten samuraj postoupit do finále. Ty cizinci nám zkrátka trhají prdel :))
doufám, že toho hezkýho asistenta nepoškodí
Hmm… Hayashiho predprípravy sú rovnako dlhé ako show bežného vystupujúceho… za toto dostal v UK Xfactore X-ko od Simona, mohol mu ho tresnúť aj niekto z našich porotcov.
Sranda s titulkami bola síce celkom dobrá, ale WTF, 3 minúty ubehli a dostali sme sa po ukazovanie čierneho šátku… o.O
Trapný, jeho vystoupení trvá 6 minut a ostatní mají tří minutové, stejně jako Starr nepobírám to.. to si myslí, že českej divák je tak debilní, no asi jo :/
titulky – fajn legrace! to jsem nečekala. a bod navíc za pokus o češtinu…
ne, ne, ne a ještě jednou ne.
někdo tady psal, že by chtěl, aby někoho rozsekal, no málem se stalo…
ta holka z davu je domluvena- jak zkusene nasedala na ten stolek…
proseknout složený ručník není jen tak – to by musel mít poněkud jiný nástroj a jiný nápřah
nuda
Titulky pobavily, zbytek být vůbec nemusel :D
Bad timing – kdyby to zhustil mohlo to byt zajimavy aspon trochu (max 4 min cely)
Zábava pro mě titulkama začala a zároveň skončila… Dnešek pro mě vážně propadák.
začátek dobrý, jinak ale moc dlouhý… máte pravdu. je to profík narozdíl od těch naších, ale stejně na starra nemá.
ten japonec je oproti starrovi slabota
Na svých favoritech nic neměním, rozhodně chci znovu vidět Segment, Taneční pár a Dianku…
167 – naprostý souhlas… původně jsem byla skeptická vůči profesionálním soutěžícím ze zahraničí, ale Starr mě naprosto dostal, Hayashi tedy opravdu ne… Ale pravda, Hayashi se mi nelíbil ani v divadle…
Fúh, tak tomu pánovi asistentovi skoro usekol pinďúra :))
Na to, kde všade vystupoval, tak sa mu až moc triasli ruky a robil dosť veľa nepresností… oproti Steviemu naozaj slabota, ale asistentku si zvolil prvotriednu :) Dĺžka vystúpenia je naozaj prúser – čo sú to za rovnaké pravidlá pre všetkých, keď Elements vystupovali necelé 3 minútky a Hayashi sa tu promenádoval 8 alebo 9 minút, z čoho 60% bolo tliachanie mimo témy a nekonečné prípravy na rozseknutie dokopy asi 10 kúskov zeleniny o.O
Nevíte kdo je ten voiceover, jak mluví teď v rekapilutaci? ;)
Tak dnes si finalistu opět nevyberu
Dnes jaks taks zaujali jen „Elements“
druhe misto kdyz uz musi byt tak Diana
treti – uz si nedokazu vybavit zadne dalsi cislo, ktere by jakkoli uvizlo necim zajimavym.
Jak jsem říkal – Hayashi vystupení 12 minut, ostatní max. 4. Kde jsou nějaký pravidla? Jinak z údajně předčasného finále se stal doufám poslední hřebíček do rakvičky této soutěže na Primě. Takhle zmrvit úspěšný formát, to je podobné umění jako nechat zkrachovat Sazku.
Dnešná bilancia – dve vidiecke estrády, jedna muppet show, jedno origami, dve falošné a jeden nevýrazný spevák, Vertigo a Elements.
uááá a nyní megastar SHAGGY. jen aby tohle nebyl největší průser večera
Andrea Gabrišová – nejhorší z dnešních sólo zpěváků/zpěvaček.
176: Průser nebude, Shaggy půjde pro sichr na playback :)
Vypadalo to na slibné semifinále, ale bohužel, dneska zklamali snad všichni.
Přesto, můj žebříček:
1. Elements
2. Segment
3. Dianka
Hayashi nuda, moc dlouhé..
navíc to s těma titulkama použil už jinde…
http://www.youtube.com/watch?v=wOMi7hxbBsM …
po dnešku mě ještě víc mrzí nepostup harnacha. nemá porota na závěr nějakou možnost divoké karty nebo tak?
Aj Richard Nedvěd mal minulý rok 12 minút, myslím si, že je to tak aj normálne, pretože pri speve vieš ukázať, čo vieš aj za 4 minúty, ale pri one man show sa to ukázať nedá.
je pro zajímavost k dětským pěveckým hvězdám…
http://www.youtube.com/watch?v=LvifyY3a1OI
181, Elko: V BGT jsou taky komici a maj na to 2-3 minuty. Prostě nesouhlasím s tím, že někdo má 3 minuty a někdo skoro 5x tolik…
no problém hayashiho a starra je fakt ten punc cirkusáků, co mají nacvičených pár vystoupení, pak sbalí stan a jedou o dům dál. v dobách jůtůbu to však není ono.
zase se nudím :( Kde nic není ….
Já myslím, že pokud předvede Atai něco takového, jako tady: http://www.youtube.com/watch?v=e7X9WBLnVC0&feature=related
tak o vítězi je rozhodnuto, Bílou konečně trefí a bude pokoj :-))
Andrea Gabrišová – katastrofa. Nejsem školené ucho, ale zpěv dle mého úplně mimo, vše ostatní rovněž. Jen doufám, že má slečna dostatek dětského zásypu a masti Aviril, aby mohla zaplatit daň ze sexy latexových gatěk, které byly na tom všem to nej.
David Valčuha a Milan Hradecký – kýč.
Diana Kalashová – Dianko, ještě mi zazpívej doják o drohové závislosti a znásilnění, prosím…
Elements – bylo nač koukat, ale po stropě jsem nelezla.
Hayashi – profík, ale na SMS to není (kvituji s povděkem absenci překladatelky – pornoumělkyně).
Respect Us – ty zauzené tanečnice byly tak ošklivé, až mě nadchly. Jak řekl Ozzák, živočišné. Za mě ano.
Segment – hudebně výborné, mizerný zpěvák, mizerná image.
Tomáš Buranovský – „modré psí voko“.
Vertigo – ale jo.
ten co čte ty rekapitulace už dělal i jinou reality show, ne?
Tak Hayashi stejně blbý jako minule. Mluvím samozřejmě za sebe, ale tohle mě fakt nebaví. Ukáže nám jako že něco z „jejich filosofie“, zaheká u toho jak u předstíraného orgasmu a pak se jme sekat do ředkve ve tvaru ztopořeného pyje asistenta.
181 – za 12 minut může zpěvák vystřihnout v klidu 3 písničky a ne jen jednu a tak víc ukázat svůj talent. Pochopeno? Buď všichni 12 minut, nebo všichni 4.
Shaggy je ten drsňák z reklamy na Kinder? :-)
Á, pan Šagy. Patnáct alb a já znám jenom tudle jednu vodrhovačku. Kde se stala chyba?
Shaggyho účast je důkaz, že aspoň co se týká jeho „manažerování“ Slávik nekecá :D
192 – ale zato stlejda se dme pýchou
Tihle dva by nemeli postoupit. Je to jak spatne travesti a imitace. Proc byli takhle zvlast?
194 – jojo, je to tutáč světovej manažer :-))
194: :-D
nu bombastic byl tvrdej plejbek, ale ten zbytek mě nějak neurazil, nerozdíl třeba od vidláckých tanečníků z besídky
Tak Shaggy nic moc a Darinka na playback a ještě k tomu tam byla jen chviličku :D
187 – Segment mají mizernou image??? Ti ji mají nejlepší ze všech soutěžích všech soutěží u nás ever… Co bys ještě chtěla? Vždyť je to stylově dokonalé…
Cedarine, nebyla bych čekala, že vaše příspěvky budou tak výstižné:-)))
Pane doktore, nevěřím jim ani slovo. Doma u Facebooku popíjejí Kofolu, hrají The Sims a usínají s kupou plyšáku nacpanou v rozkroku a pod hlavou. Drsná gesta v jejich pojetí vyznívají neskonale trapně. Drsnější je můj patnáctiletý, senilní, bezzubý trpasličí špic, to mi věřte.
Postup za mě:
Segment, Vertigo, Elements
Tanečníci by mi nevadili. Estráda to nebyla, ona cha-cha, samba a jive mají plně jiný charakter než paso doble, takže asi tak.
„Seru na ekonomickou recesi, já si budu utrácet,“ zpíval Shaggy.
Otýlie, no někdy se vybičuju :-)
A já dnes koukala na „Do naha!“ a vidím, že jsem neprohloupila! :-)
203 – přesně, tancovali tance, které jsou a priori estrádní…
Pimpa boduje:-)))
tanečníky jsem nepřesně pojmenoval onu skupinku karlovarských týnejdžrů zachráněných otylou matkou terezou jr.
202 – no právě, hrozně sexy je ta kombinace drsnosti a plyšákovité sladkosti, v tom je to kouzlo…
pimpo zdravím :-)
Aha, pane doktore, inu každý máme jiné preference a vkus. Když to vidíte takhle, beru:-)))
Ale za mě NE!
211 Též zdravím Tebe i všechny pilné diváky! :-) Ačkoli někdy to sledování talentů je spíš za trest! :-)
druhé cvičené dítě ve finále!!!
ve finále mi bude nejvíc chybět: monika stanislavová, respect us a hajáši.
Kocourci ze Segmentu vyhráli, i když dnes nebyl jejich nej den. To je dobré znamení pro finále…
jééé, tak doufám, že porota bude mít rozum a pošle tam Vertigo, ale mám obavy, že to tak nebude :(
Tak druhou holčičku nepustí. Dianka vypadne a Jitrnička tam bude… Nespravedlnost…
214 Též si to myslím. :-(
Lucko proboha je to jen dítě… škoda že nemůžou soutěžit štěnátka
Za Dianku jsem rád!!!
Ta Bílá…Ach jo. Co čekat od duté hlavy… :-(
sakra, kdyby hlasovala Bílá jako druhá, tak Dejdar pošle dál Vertigo, koukám, že pro úspěch v soutěži stačí být jen devítileté děcko :-/
nebejt lucky bílé a její slabosti pro děcka mohl ve finále být harnach a vertigo. ach jo
Vyherci ze vsech finalovych kol ukazuji jedine – cesky lid nekouka na talenty, ty jsou mu celkem volny. Vsichni chteji zpev v jakekoliv podobe.
Vsichni by vlastne nejvic ocenili spis ten X-Faktor. Tady spis talent je jako zdrzovacka.
Dnesni vyherci jsou stejne nudni, sedivy a tuctovi, takze par dnu po skonceni… „A kdo to je?“
podprůměrná pěvecká soutěž. Star to ještě vyhraje.
223 – to nemyslíš vážně, Diana opravdu zpívat umí a je to ohromný talent, o co vlastně jde…
Příště ať udělají rovnou soutěž jen pro zpívající smráďata a ostatní se vůbec nemusejí namáhat. Nuda a votrava. Tak!
tak tímhle u mě Bílá skončila definitivně. Poslat do finále tu cvičenou opičku, to je prostě k blití.
Hmm, argumenty za pustenie „cvičených holčiček“ do finále. Potrebuješ ešte čas, deti nepatria do showbiznisu ALE -> nerozumiem tomu a chcem to vidieť znova A tatínek by mě uškrtil… Keď nemajú argumenty, tak nech nehovoria nič, ale toto uberá im výrokom akúkoľvek vážnosť.
Hmmm, zdá se, že místnímu showbizu chybí Tokio hotel, tak místo něj bude Segment…
vzhledem k tomu, že mi dnešní postupující byli jedno, tak mě to nijak nerozrušilo, každopádně vyloženě nemám ráda Segment, takže ti tam být nemuseli… A bylo úplně jasné, že Bílá pošle do finále Dianu… bohužel… Mě se líbila, ale už se bojím finále a další příšerně náročné písně od Dion či Houston…
224 – ale Adélu poslal Jaro
pane JUDr. Kalino – umejte si aspoň jednou za rok uši a pak něco hodňoťte, vy strejdo!
223 – to myslím vážně, Diana mě nijak neuchvátila, rozhodně ne dneska, daleko lepší byla minulý týden Adélka a pokud bych se měla rozhodovat mezi Dianou a Vertigem, tak bych vůbec nepochybovala a byla pro Vertigo
Tak ve finale 5 peveckych vystoupeni a Stevie Starr? Tak pro me titul zatim jednoznacny…
samozřejmě ten příspěvek byl pro Judra, č. 227
Inu tak to vyhraje Lady Licious a hotovo.
Nechápu ten odpor vůči dětem tady. Já mám averzi jen vůči postupu dětiček pro jejich „roztomilost“. Pokud ale něco umí, nebo mají něco vydrillované, tak nemám problém. A Diana fakt něco umí. Jako diváka mě vůbec nezajímají argumenty od dětství a showbyznysu. Když i dítě uspěje, tak se mu to všechno vrátí… A když ne – c´est lavie. Tím je to zajímavé, sledovat to životní drama. Nahoru… Dolů…
budete ještě všichni koukat až to vyhraje klaun i na protest stlejdovi :-d
238 Muhehehe… To by byla prča! :-)
234 – a Diana neumí zpívat, nebo co? Její Power of Love byla doslova úchvatná…
A kompletne súhlasím s názorom, že Talent v Československu proste nefunguje. Chceme spevákov. Tak prečo preboha vysielajú Talent a nie Xfactor o.O Vidieť to aj na sledovanosti amerického Xfactoru, kde aj napriek konkurencii tanečnej show na Markíze a kinohitov na Jojke dosahuje sledovanosť viac ako 15% na televízii, ktorá má sezónny priemer pod 5%.
Už sme ako Poliaci, v poľskom Talente vo finále je tiež absolútna prevaha spevákov.
karma: kéž by. stlejda nestlejda
já to Albertíkovi taky přeju, na protest všem :-D
diana neumí zpívat. dnes to předvedla
231 – to, že tady chybí něco jako Tokio Hotel, to jsem psal už dávno na diskuzích u SS… Segment má podobně jako oni dokonalou sladěnost inovativní (v CZ/SK prostoru) hudby, dokonalé image, jistou skandálnost, sladkost i drsnost – chybí to tu dost… Ale pokud si mám vybrat mezi TH a Segmentem, volím Segment…
239 Můj syn třeba hraje dobře na klavír, sám si už skládá, ale cpát ho někam???? Jen pro mé ambice? Myslím, že ty holky by se samy nepřihlásily. Je to jen potřeba jejich rodičů. Z toho důvodu bych řekla ne a jsem za věkový limit aspoň 18 let!
Roztrel mal byť medzi Diankou a Tomášom.
Jinak to, že nepostoupili Vertigo mě hodně mrzí, se Segmentem jsem úplně v pohodě, děti v soutěžích nemusím, ale když Adéla co se navečeřela, tak Diana taky, a i když mám kluka jinak rád, tak bych na úkor Buranovského za sebe poslal Vertigo.
o týždeň to vidím na istý postup Evy Bureševej (opäť spev) snáď pre pestrosť postúpia Ladylicious a malí bratia z cirkusu.
Znovu – pane Kalino – prosím vás, vy jste toho v životě asi moc nezažil a neviděl, když za úchvatný výkon dovedete označit zpěv Diany Kalashové. Běžte si někdy poslechnout děti do lidové školy umění v jakémkoliv okresním městě, takových talentů jako je Diana Kalashová tam naleznete dost a dost. Na rozdíl od této dívky mají ale soudné rodiče, které nehodlají udělat ze svého dítěte cvičenou opici a nechají je prožít dětství v klidu. Jinak skutečným talentem bych nazval například Patricii Janečkovou, ta skutečně zpívat umí.
248 – tak Dianka si to imho vysloveně užívá, je vidět, jak je na pódiu vyloženě suverénní, i při komunikaci s publikem. To je obdivuhodné. A je mnoho případů, kdy se děti zpočátku tlačené ambicemi rodičů, skutečně prosadili, např. často ve sportu. Někdy samozřejmě ne. Je to ale reality show, tím je to zajímavé, že to může dopadnout i hodně špatně…
buranovsky postupil tiez? tak to som necakala
Z tech co dnes postoupili je jedina zajimava akorat Diana. (a ze nekdo proste postoupit musel) Jinak asi nejnudnejsi dil talentovych soutezi od dob vysilani u nas….Porota k nicemu, moderatori dnes nejak unaveni a bez stavy, vystoupeni k uzivani a technicky by se dalo vytahnout jen obsluha svetelneho parku
vyber na priste zni jeste zoufaleji. Tak treba prekvapi.
JuDr: Tím suverénní myslí te ty naučené věty, co odříkala?
kdo teda postoupil?
252 – způsob, jakým byla zazpívaná Power of Love – to bylo skutečně mimořádné. Tp slyšel každý, kdo slyšet chce – imho… KDo nemá ambice, nikam to nedotáhne. A Diana je neuvěřitelná na pódiu, v 9 letech??? Co bys chtěl? Taková Dara Rolins taky začínala v takovém věku… A mnozí jiní. Prostě velkému úspěchu je třeba leccos obětovat. Druhá šance nemusí přijít… Ale já nejsem fanatický fanoušek Diany- Totálně mě dostali jen Segmenti…
Hmm… ako sa tak pozerám, nabudúce je to istý postup Evy Burešovej (aspoň konečne skutočne dobrá speváčka) a ak to príliš nezmrví, tak aj československého Bruna Marsa. Na naše šťastie tam už tuším ďalší spevák nie je a tak budeme mať vo finále len 7 spevákov (a zoskupení) z 9 čísel.
Inno (257), přidal jsem to již do článku. Diana, Segment a Buranovský.
Takže za 14 dní budeme vlastně sledovat finále X-Factoru + vystoupení Stevieho a určitě Ataie.
Začínám si vážně pohrávat s myšlenkou, že bych přál vítězství Bertíkovi. Ať si strejda „příště přivedu Madonnu“ užije.
256 – to je jedno, že je to naučené. Nebo jestl ení. Působilo to ohromně profesionálně, což je na ten věk úžasné. Přišlo mi, jakoby před takovým publikem už vystupovala roky běžně. Žádné koktání, tréma, nic… Profi výkon. Palec nahoru… Zvládla svou roli dokonale…
261 – taky začínám uvažovat, že snad příště Bertíkovi pošlu sms…
260- děkuji, pořad jsem neviděla a z příspěvků mi to nevyplynulo
262- Kalino- buď JE už profesionálka, nebo cvičená opička
262 – vy musíte být z nějakého jejího klanu, jinak to není možné. Hudbě rozumíte jako koza petrželi, nebaví mě přít se s vámi, vy jste schopný označit za mimořádný výkon i Aničku Dajdou.
Ať jdou do Háje vážně všechny upištěný trapný faninky i Dejdar s Bílou!!! to nemužou do finále poslat ty co mají talent a jsou zajímaví, jiní a umějí upoutat ? šak co z dnešního semifinále vyšlo ? jen 2 zpěváci a jedna hudební skupina…. neříkám, že nemají talent mají a velký, ale to z toho rovnou můžou udělat pěvěckou šou!!! ty akrobati na stuhách nebo skupina Elements jsou rozhodně poutavější a mají v šoubiznisu rozhodně větší šanci na úspěch než spěvák, který se hodí do malých prostor pro malá atmosferická vystoupení, malá holka,která i když má nádherný hlas tak je to dítě které čeká dalších 10+ let škola a škola, nebo hudební skupina, která nijak zvlášť nevyniká nad jiné kapely rockového a případně metalového žánru …… prostě si myslím, že jiní učastníci mají podstatně větší šance na úspěch..
Z šesti finalistů je pět zpěváků? Tohle má být Got Talent? Já jsem zklamán. Technicky je show vynikající a troufám si říct, že to nejlepší co u nás v tv bylo, ale druhá řada je po talentové stránce otřesná. To zajímavé nebylo mnohdy ani puštěno dál a místo toho nám cpou zahraniční hvězdy, které si sem pozvali. Strašný, ani mě to baví. Slávik je hroznej arogantní člověk, Bílá je měkejš a Dejdar ten občas zaperlí, ale jinak je do počtu. Leos mi to vůbec netankuje. A kdyř bych měl fandit něčemu opravdu talentovanému tak je Stevie a La Goia, jinak všechno tu je.
ou, na Ataia som úplne zabudol… samozrejme Atai, Ladylicious a malí akrobati, ale určite jedno miesto si chytí Eva Burešová, ale talent má to nepopieram, ale tých spevákov je tam fakt hodně.
Priste urcite fandim tomu tanecniku z Kyrgystanu nebo odkad je…klaun to bude strasny vybuch…dale hadam postup Evy Buresove a videl bych to i na postup tancicich dam(ladylicious bo jak)…prece finale musi mit nejake tanecni cislo….jinak k tomu povyku tady kolem Dianky…ano na 9ti letou urcite hodne pekne,ale vubec me nebavila a to ze Dejdar neposlal dal Vertigo me doslova nasr…
Dneska se mi moc líbili Elements. Mělo to příběh, bylo to zajímavé. A Vertigo. Bohužel. Samej zpěvák a Stevie.
225, 243
je to tak. aj pre mna je najzaujimavejsi spev. tanecne skupiny aj cirkusanti ma totalne nebavia. podobne kuzelnici. musi to byt nieco vynimocne, aby ma zaujalo, napr. starr.
tiez myslim, ze pre nasincov by bol lepsi X-factor. sice nase krajiny su uz vycerpane z hladania spevakov, ale ako sme mali moznost vidiet, ani v inych oblastiach vela talentov nechrlime :)) preto sme nuteni pozyvat si nahrady zo zahranicia. nuz, treba uchovat aku-taku sledovanost :)))
267 – Segment právě naději na úspěch mají ohromnou, protože v jejich segmentu je v CZ/SK prázdno. Oni mají potenciál strhnout k poslouchání takové hudby i ty, kteří by to jinak nikdy neposlouchali. A jejich mkt. potenciál je ohromný. Vidím to jako u Šepse – mobilní operátor, banka pro mladé, nápoje, tyčinky, nebo nějaké cool produkty. Vidím v nich ohromný i byznysový potenciál…
a po dnešu bych se vsadil, že pokud se dětičky od Jo-o vejdou do rozstřelu, stoprocentně postoupí, ať proti nim bude stát kdokoli
Tak uvidíme co nam nachystaji na priste. behem tydne nas ceka medialni nadilka „ze zakulisi“ a v nedeli se zase nechame zklamat dalsi sterilizovanou show s krasnym podiem!
Tesite se tak jako ja? ja strašně :)
Neviděl jsem úplně všechny příští semifinalisty, ale už dnes se bojím, že do finále půjdou militantní sufražetky a jak správně poznamenal JUDr. + 1 militantní lesba mezi nima, Fakt nádhera!
276 – sufražetky jsou Ladylicious? a kdo je proboha militantní lesba? :-D nějak jsem prošvihla seznam příštích semifinalistů
276 – militantní lesbu fakt ne!!! Jsem pro Abertíka, Ataie a Calltu, nebo jak se jmenuje ten zpěvák. Šanci mají i Joové, zpěvačka mi chybět nebude. Hlavně ne militantní lesba/y. Souhlas s cedarinem. Něco tak neženského, to se hned tak nevidí…
277 – militantní lesba je ta nejvíc nasraná s růžovými vlasy… :-)
277 – ano, to jsou Ladylicious. Ta militantní lesba je jedna z nich. Minule byla nějaká rudovlasá (zřejmě aby nebylo pochyb)
Jo a tady jedno kjásné dětské vystoupení přesně pro vybraný estetický vkus pana doktora Kaliny, když má tak rád dětské umělce: http://www.youtube.com/watch?v=lcmk4eKDwEA&feature=related
Měli dát šanci Patrikovi a asi nebude divoká karta , ten by určitě postoupil do finále. tak ať jsou ve velkém finále osm zpěváků a Stevie anebo ten Bertík ať se porota stydí, že nedali šanci klukovi , který opravdu měl talent.
a kedy ohlásia ten návrat Patrika, čo tu spomínal Maxx? :-)
Vždycky, když vidím Ladylicious, tak si vzpomenu na výrok Jacka ze seriálu Will & Grace, když s Willem chodili hrát fotbal:
„Když dneska porazíme heteráky, tak příště můžeme hrát s lesbama“
282 – souhlas, jestli se Patrik nějakým způsobem nevrátí, tak ať si tu ostudu za 14 dnů porota užije.
Ten kluk je skvělej a odřízli ho nechutným způsobem.
279, 280 – už jsem si vzpomněla, děkuji, je pravda, že tu jedinou si z nich pamatuju :-D
281 – zrovna tahle písnička mě pobavila mega moc… Funny text – a na osmiletou holčičku…? Já se tenkrát bavil…
284 – výstižné. Vsadím se, že půlka z nich pije pivo jenom z flašky a krká první ligu… :-)
287 – u Vás to nepřekvapuje, u Vás to zapadá
To JUDr. – trochu méně homofobních názorů by neškodilo. V dnešní době je snad jedno, jestli mají menšinovou sexuální orientaci. Píšete tu jako šovinistické prasátko…
289 – a tys to mohla poslouchat a nesmát se tomu daaistickému textu? :-)
290 – já myslím, že zrovna JUDr. si to dovolit může ;-)))
288 – vidím to stejně a určitě nezůstává jen u krkání
290 – ano, JUDr. – to známý homofob… :-)
258 – ano dara bola detska hviezda, ale bol to o dost vyssi level ako dianka. uz v siestich rokoch spievala uchvatne. skoda, ze po puberte jej hlas stratil svoju vynimocnost.
nemyslim si, ze je to vzdy o ambiciach rodicov. keby som mala talentovane dieta doma, tak by som ho rada ukazala svetu a isla by som s nim aj do talentu, ale to by musel byt sakra talent, taky ako napr. adelka. a nebolo by to kvoli mojim ambiciam, ale mala by som pocit viny, ze som sa nepodelila so svetom s talentom, ktore moje dieta dostalo do vienka. ak by som mala ine moznosti ako je to napr. u znameho 13r. davida hodeka ( http://www.youtube.com/user/davidhodek ), ktory uz davno rozvija svoj talent na jazzovej scene a pomaha mu kopa ludi z hudobnej brandze, tak by som to uz nerobila. jeho otec ho odmietol prihlasit do talentu, ved naco aj? david sa uz nepotrbuje zviditelnovat. uz sa o nom v showbize vie. ale ked mate doma zavrety velky talent v detskej izbe a neviete co s tym, preco nevyuzit aspon takuto prilezitost ? no s diankou by som do toho nesla. nie je imho az taky talent, aby mi to stalo zato. ako tu ktosi pisal, maximalne skolske besiedky, detske sutaze. alebo by som ju pustila spievat na regionalne podujatia. je ale mozne, ze sa dievca este vyvrbi a prave v puberte sa zlepsi, hlas jej trochu stmavne, zneznie.
293 – a mohly by přibrat tu Osvětářku z Respect Us…
296 – :-D
297 – ta by si s tou rudovlasou rozbily huby boxerama při boji o pozici alfa-samce ve skupině…
Jsem rád pro Kalinu, že mu postoupili Segment. Jemu jsem to přál :) A jsem rád, že nepostoupila Gabrišová, protože tu si přál DJ Vlado :D
U dětských pěvěckých talentů je problém právě v tom, že se jim hlas bude měnit- někomu víc, někomu míň, ale dopředu to odhadnout asi dokáže málokdo. Navíc v tom hraje roli jeho zátěž. Ani jedna ze zde uváděných hvězdiček se nestala hvězdičkou bez enormně silné angažovanosti (rozuměj leštění klik a protlačování) rodičů, sestry atp.
Zajímal by mě názor někoho, kdo zpěvu rozumí (třeba Vás, Niko) na kníkajícího Buranovského, bučící a pištící Kalašovou a absolutně falešnou Gabrišovou a utopeného zpěváka skupiny Segment. Tak to totiž slyšely mé neškolené uši. Nějak jsem nepobírala, že nezaznělo slůvko kritiky směrem k pěvcům. Vyjma upozornění na nevhodný výběr písně u Kalašové.
Jen tak mimochodem, Kalashová zní tak nepřirozeně, že nevěřím, že se takové příjmení užívá. Pro mě je to Kalašová.
Zdravim. Vcerejsi semifinale velmi slabe, na zadek me nikdo neposadil, naopak zazila jsem mnoho zklamani.
Andrea Gabrisova – Andrea ma jeden obrovsky problem, nezajimavou barvu hlasu, ktera je pro me alfou omegou zpevu. Kde neni zajimavy hlas nemuze byt ani zajimavy zpev, i kdyby to zazpivala sebelip. Vybrala si tezkou pisen, kde odhalila dalsi nedostatky jako slaby hlas (vysky nebyla schopna vytahnout). Na celem vystoupeni se mi libila jen choreografie a kostym, super prace, ktera to jeji vystoupeni trochu zlepsila. Co me, ale vytocilo byl medailonek. Uplne me tim Andrea odradila a nastvala, tohle presne nemam rada, nehlede na to, ze to udelala uz podruhe. Navic to dost prihrala, neverila jsem ji ty umele slzy pro me to byl herecky vykon. Promin Vlado, ale fakt me tim Andrea nakrkla.
Vertigo – ocekavala jsem vice, porota je dost prechvalila a Jaro zabil!!! Ty prvky mi prisly spatne zkombinovane a za nejvetsi pruser povazuji velmi spatny vyber pisne, k tomuhle „baletu ve vzduchu“ bych ocekavala sviznejsi, zivejsi hudbu, aby divaky neuspala, ta pisen me vylozene iritovala
tanecnici – to jako melo byt co?? totalne pohrbili sve sance, oproti castingu o nekolik trid horsi vystoupeni, nezajimave, nudne, obycejne, absence zajimavych prvku…
samuraj – sympatak u ktereho ocenuji, ze se naucil par ceskych vet, bohuzel ta cestina z ust Japonce byla na celem vystoupeni nejlepsi, jinak velmi dlouhe vystoupeni, ktere se nikam neposunulo, nic noveho neukazal, ja se uz po minute nudila a cekala na konec (aspon ze se cedarin dockal melounu :-)))
respect us – podprumerny tanecnici s debilni choreografii, nechapu ucast v semifinale vypadly lepsi skupiny v divadle
elements – preplacane, prekombinovane
Diana – pruser vecera!!!!!, vybrala si totalne nevhodnou skladbu, kterou vubec nezvladla, moje usni boltce trpely po celou dobu „zpevu“ postup do dalsiho kola vysmech, Dejdar me vytocil argumentaci „aby to nebylo tak jednoznacne“, proboha co to je za argument? A Bila od ni jsem nic jineho neocekavala, jak jsem tu pranyrovala Adelku tak se ji omlouvam proti Diane Adelka predvedla v superfinale famozni vykon,
Buranovsky – pisen, ktera mu vubec nesedla, nuda, sed, pro me takovy „mrtvy Drda“
Segment – patrilo k nejlepsimu toho vecera, ale i oni zustali za ocekavanim spatnou volbou skladby, nelibili se mi tolik jako minule a predminule a tentokrat jsem mela pocit, ze jde jen o nadprumernou kapelu jakych najdu v nasich koncinach vice, chybelo mi tam vyraznejsi solo pro housle a na muj vkus az moc koure
Velmi smutné postupy. Velmi smutné pokoukání. Vertigu to kromě nich samých dozabil režisér/kameraman/osvětlovač/kouřič, protože v TV z nich bylo vidět kulový – oblaka dýmu na zemi, v kterých se něco možná dělo, jednotlivé detailní záběry na omotávání šál kolem nohou – ale bohužel hudba postrádala drajv castingového vystoupení. Kvůli šílenostem výše zmíněného týmu nejsem schopná určit, jestli to vystoupení stálo tak za prd, jak vypadalo v TV, nebo jestli to v reále bylo výrazně lepší. Bohužel SMS chodí podle dojmu v TV.
Segment měl oproti minule stejné jen líčení, jinak nudanuda ukřičená nuda.
Jaktože nepostoupili Elementi nechápu, pěkné čisté přehledné vystoupení bez úrazu.
A jinak si to nějak nepamatuju. Jo titulky od Japonce byly dobrý a to jeho Ř bylo perfektní.
Jo a ještě Bílá a Dianka … sorry, ale to, že LB nebylo dopřáno druhého dítěte, pokud možno zpívající holčičky, je na ní strašně znát.
Nikdo se nepozastavuje nad tím,že porotkyně se v průběhu neukončené soutěže stýká se soutěžící, bere ji s sebou na své promo akce a nepokrytě ji upřednostňuje? Z tohoto důvodu mi moc vadil postup Dianky, i když jinak proti ní nic nemám…, ale holt jsem to přála víc Vertigu, kterým to vše podělal televizní štáb – rejža, osvětlovač, střihač, kameramani….. Neříkám, že bylo vše naprosto dokonalé, ale tihle „umělci“ jim to úplně zazdili :-(. Mě se hudba docela líbila.
Nojo, Moniko, máte pravdu, to plačtivé přiznání k tragickému osudu dívčiny, která nemá dobrý vztah se svým otcem. Asi jsem to, v zájmu zachování zdravého rozumu, vytěsnila. Souhlasím s Vámi, to bylo něco ukrutného, trapas.
Tak jsem na to kouknul a nejsympatičtější ze všech soutěžících je mi jednoznačně Tomáš Buranovský, je to skromný a přirozený sympaťák, který si na nic nehraje. Líbil se mi ale hlavně v předchozích výkonech, včera se mu to doopravdy nepovedlo. Jak už tu někdo napsal, on je písničkář s kytarou a vybrat si píseň Michaela Jacksona, to je pro něj opravdu hodně mimo mísu. Jackson má úplně jinak položený hlas i hlasové zabarvení a je to úplně jiný styl hudby než jakým by se měl Tomáš ubírat. Výběr písně byla v tomto případě totální chyba a nemělo to vůbec žádnou šťávu, odzpívané to bylo tak na 30 procent a to je málo, přesto jsem rád, že Tomáš postoupil a že bude moci ve finále udělat reparát. I když je jasné, že soutěž nevyhraje, může příště předvést skvělý výkon. Jinak nechápu proč ho v slovenské superstar vyhodili už v semifinále, ten rozhodně patří do finále, tak ještě že to vyšlo aspoň v Talentu. Co se týče ostatních soutěžících, nikod mě moc nezaujal, Vertigo ti šli absolutně mimo mě a jsem rád že nepostoupili stejně jako ostatní podobné soubory. Prostě mě k smrti nudí různí akrobaté, polykači ohně, tanenčí skupiny atd. takže tohle prostě není soutěž pro mě. Mě zajímá opravdu hlavně ta hudba. Z nehudebních čísel mě zaujal snad jen ten japonec nebo co to bylo, protože byl opravdu vtipný a navíc si vybral z publika překrásnou asistentku, ale tomu lidi stejně dost hlasů neposlali. Segment mě zklamali, ta písnička se mi absolutně nelíbila a zapoměl sme ji hned po tom co ji dozpívali. Bylo to překombinované a nemělo to vůbec žádnou melodickou linku, navíc mi přišlo že ani zpěvák není úplně hlasově v pohodě. Tahle parta mi přijde hodně přeceňovaná a myslím si že kdyby se rozhodovalo jen podle včerejšího výkonu tak by ani nemělo šanci postoupit. Hold ale předchozí prezentace udělalo svoje. Taky na mě tihle hoši působí dost jako pozéři a je to takové až moc kýčovité. Za postup Dianky jsem rád, rozhodně lepší než naprosto nezáživné a nudné Vertigo. Co mě hodně mrzí je to, že porota do semifinále nepustila Osamu Bin Faraga, ten člověk mi byl něčím nesmírně sympatický a vyzařovala z něj obrovská pozitivní energie. Ten si zasloužil finále.
Tak jen krátce k pěveckým výkonům – shrnutí:
Tomáš Buranovský – tenhle typ „hodného hocha“ by neměl zpívat věci od Mercuryho, ať už v jakékoli úpravě a tónině. Prostě nikdy! Má poměrně příjemný hlas , to ano, ale postavila bych ho tak akorát na kůr, nebo ho max. poslala na nějaký folkový fesťák. Včera bohužel nudná školní besídka. Ten kluk absolutně nemá drive. Doslova jsem poposedávala netrpělivě na sedačce a říkala si: dělej, rozbal to, zařvi si, udělej NĚCO….nic, nuda, k vyvrcholení nedošlo :-))) Ano, trochu Drda, pro mě i Bende. K „psímu voku“ bych nepřirovnávala (Otylko, ráno záchvat smíchu z Vašeho přirovnání, ale tak trochu jsem ho čekala), Petr je proti Tomášovi těžký rocker, pochybuji , že by Buran. dal Highway to hell tak jako Petr.
U Dianky jsem trpěla, už jsem ji tady popsala – včera to na mě působilo asi tak, jako když si dvanáctiletá holka zmaluje ksicht všema možnýma šminkama, které doma mámě uzme, načeše drdol , nahodí lodičky na 12 cm podpadku , na sebe oblíkne sexy mini koženou sukénku, děrované punčocháče a triko s výstřihem po pupek a jde takto honit vodu do nejbližšího baru, kde tvrdí, že jí včera bylo šestnáct. Hra devítileté holčičky na hvězdnou Whitney , bohužel falešná, teatrální, upištěná, trapná…..pryč s holčičkama zpívajícíma tyhle klády a hrající si na hvězdy světového formátu, je to trapné, směšné, nemluvě o tom, že porotci tomuto dávají zelenou…
.
Gabrišová – podprůměrná zpěvačka s plochým a nezabarveným hlasem, bez valného rozsahu, který se snaží ozdobit různými efekty, bohužel výsledek tristní. Nic, ta holka jednoduše nezpívá, nemá žádný hlasový fond, zbytečná investice. Navíc jí nevěřím ani slovo, když mluví, ani když zpívá, tyjátr, vše na efekt…..
Segment – to mě nebaví vůbec, nemám co dodat, nemám ráda kapely, která nemá stěžejní zajímavý hlas a celek tedy pro mě vyznívá jako nudný průměr. Potřebuji se něčeho chytit, nějaké individuality, na které kapela stojí, tohle? pfffffff.
Rekap včerejšího semifinále:
gorilla.cz/article/10843-esko-slovensko-m-talent-2-2-semifinle-jaro-slvik-a-jeho-bludy.html
Ahoj Niko, jen upresnim Tomas zpival pisen od Jacksona, to jen pro poradek nez to napise nekdo jiny :-)) Nicmene na tvem rozboru to nic nemeni.
Tezko se mi vybira vystoupeni, ktere bych vcera pustila dal. Presto z te bidy bych za sebe volila
Vertigo
Segment
Andrea Gabrisova (jen kvuli Vladovi, kteremu jsem moc prala, aby to Andree vyslo :-)) ).
V poslednim semifinale tipuji postup
1. Atai
2. vzdusni akrobate z cirkusu
3.- 4. kdokoliv mozna Eva Buresova s nekym dalsim…
Jen dodam, ze pokud by v letosnim rocniku nevystupovali cizinci tak ceska a slovenska scena nema moc co nabidnout.
Tomáš by měl zpívat písně jako Wicked Game nebo ta od Take That. Ty mu sedí nejvíc. Přijde mi jako takový nový Pepa Vágner a to i vzhledově. Rozsah nemá nic moc, ten ho limituje ale zabarvení hlasu má podle mě skvělé. Talent má určitě a mohl by se v hudbě prosadit, jen by si měl vybírat repertoár daleko opatrněji. Pokud ale najde schopného producenta, ten mu může napsat psíničky přímo na míru. Z Dianky taky bůhvíjak odvázaný nejsem, ale pořád je pro mě daleko lepší než Adélka, asi takhle to řeknu. Ale splést si Mercuryho s Jacksonem… no nevím, ale to by se mě nikdy nestalo.
Moniko, Nika byla myšlenkami asi u Péťi, a tak došlo k drobnému omylu:-)))
Niko, máte pravdu, Petr je proti Burákovi nehorázný drsňák. Petr si umí zařvat. Ale oba hoši mají stejný plyšáčkový pohled:-))) Jen jeden je modrý a druhý hnědý. Navíc mám s Burákem obdobný problém jako s Péťou. Něco se mi na něm líbí, ale je víc toho, co mi vadí.
Tomáši, vy si zase pletete „mně a mě“, no, holt není každý den posvícení:-)))
Tak s rekapem na Gorille víceméně souhlasím a to hlavně s hodnocením Vertiga. Během jejich vystoupení sem se přistihl že jsem myšlenkami úplně mimo a vůbec ani nesleduju co se tam odehrává. Když pak na ně porota spustila chválu, vůbec sem nechápal, která bije. Hayashi byl super, ten měl postoupit místo Segmentu nebo Dianky. Zatím moji favoriti ve finále jsou určitě Stevie Starr a právě Tomáš Buranovský. Bohužel ale vzhledem k jejich popularitě tipuju na celkév vítězství zatím nejspíš Segment, kteří to včera opravdu ale totálně pokazili. K srovnání Petra Ševčíka a Tomáš Buranovského- určitě to jsou takové podobné typy, já nemím problém ani s jedním z nich, oba jsou mi sympatičtí.
A že mne vůbec nepřekvapuje, že ten včerejšek byl spíše průser. Na to, že někteří zazáří jen v castingových kolech a pak spadnou tvrdě na zem nudy, jsem si zvykla už v minulé řadě. Na druhé straně, mohlo být ještě hůř.
Andrea Gabrišová – nedá se nic dělat, ale její vystoupení bylo pro mne nejlepší vystoupení tohoto semifinále. Příjemná hezká Andrea, dobrý výběr písně, jakžtakž dobře a nejméně falešně zatím ze všech zazpíváno, skvělá choreografie, úžasný kostým, v rámci celého večera dokonalá šou. Jen ten její medaiolonek na mne působil podobně jako na Moniku. Brnkání na citové struny diváka mne už v takových projektech otravuje, imho to patří do pošty pro tebe, nikam jinam. Ale celkově mne Andrea asi překvapila tím, že jsem vlastně od ní nic moc nečekala :)
David a Milan mě zklamali – překombinované, křečovité, uhoněné, špatný nepraktický kostým, oproti divadlu žádný posun.
Dianka Kalashová, vystoupení nic moc a ve finále dvě holčičky se mi zdá zbytečné
Elements moje srdcovka, nezklamali, sice taky nemám ráda prvoplánové příběhy cpát do choreografie, ale pro mne to zůstane druhým nejlepším výkonem včerejška
Hayashi mne pobavil když dával titulky, mile mne potěšil jeho polonahý asistent, zábava ale pro mne skončila ve chvíli, kdy začal vážně sekat zeleninu
Respekt us – nebrali mne ani v divadle, prdelatých tanečnic jsou na stodolní plné bary
Segment – pro tuto příležitost dost špatná volba skladby, měli dát něco chytlavějšího, ale vlastně proč by to dávali, že… pro mne trojka v řebříčku, postup jim přeju.
Buranovský měl nepadnoucí malý klobouk, neseděl mu, neslušel mu. A to je asi tak vše čím mne zaujal.
Vertigo. To jejich vystoupení jsem jaksi nepochopila. Doprovodná hudba unylá, akrobati roztříštěni někde po celém areálu, každý dělal něco jiného což dokupy nedávalo vůbec smysl, tanečníci na zemi se ztráceli v množstní mlhy, měli tam spoustu prostojů a hluchých míst. Nuda a vůbec to ke mně nedorazilo.
Já nebyla myšlenkami u Péti, k nim jste mě přivedla tím „modrým psím vokem“ Vy, Otylko:-)))) Takže asi momentální asociace, protože i já tyhle dva kluky tak nějak podvědomě srovnávám. Dodatečně má omluva a díky za upozornění:-)))
Tomáši, to víš, odborníkem na již nežijící velikány pop-rockové scény asi nikdy nebudu, jsem ale ráda, že tady je aspoň někdo, kdo se nikdy v ničem nespletl (teda kromě toho Otylkou zmiňovaného „mě“ a „mně“, což zase mně přijde třeba divné):-))
Tak už víme proč to Kraus odmítnul, nelíbili se mu lidi v produkci a měl pravdu. Ty všechny nevhodné písničky a kostýmy měl někdo zastavit, ale spíš bych řekl, že je někdo těm soutežícím vnutil. Je to škoda pro diváka a je to škoda pro vystupující, ti lidé jsou velice dobří, když nedělají lacinou silvestrovskou estrádu.
Úvahy, neúvahy. rozpravy, nerozpravy, já mám jen jedno jediný přání, aby vyhrála DIANKA ! Ona je jen jediná, s takovým hlasem. Do něj dává vřelost a energii. Vždyť je to ještě dítě ! Umíte si představit, jak bude zpívat v pětadvaceti ? Jestli jí nějaký učitel nezhuntuje hlas, může to být hvězda ! No třeba, nástupkyně Lucie Bílé. Ve 2. semifinále si vybrala, ano, špatnou písničku. Pro hotovou zpěvačku. Měla by si vybrat něco maličko jednoduššího, co má melodii. To pak budeme čumět ! To si přeju nejvíc. Totiž, když slyším Dianku, hřeje mě to u srdce a začnu se usmívat, bezdůvodně. To je ten dar “ sezhora „, který má Dianka. Ten je vrozený ! Adélka odzpívá, dojme … a konec ! Nezůstane nikde nic. To když odejde Dianka, jde za ní, jestli se to tak může říct, “ dětské hudební charisma „. Kdo máte stejný názor, prosím, dávejte hlasy Diance.
320: Písnička od Whitney měla melodii, Helčo, jde o to, že se absolutně obsahově nehodila pro takto malou holku, která na její ztvárnění neměla výrazově ani náhodou a ani nemohla mít. Dětský hlásek nemůže zpívat takové klády, nejde jen o nevhodnost výběru z výše uvedených důvodů, jde o výslovené a bohužel dobrovolné ničení hlasu. Proto si dovolím tvrdit, že pokud holčina bude pokračovat tímto směrem, ne ve 25 letech, ale už za cca tři roky si bude tak max. falešně chraptět u puštěného karaoke z počítače.
Helčo, jen jestli nebude v pětadvaceti tam, kde je Amy Winehouse. Já bych Diance nechala prozatím její dětství.
Dianka má dětství dávno v háji… Rodiče ji nacpali do včech možných i nemožných soutěží a castingů, coby jostomilá holcicka byla použita na výzdobu štosů reklamních letáků (např. OD Kotva) a ČSMT je pro ně extra interesantní džob… Některé menšiny (a opravdu nemám na mysli Arménce – že rodiče Dianky přišli z Arménie neříká nic o jejich skutečné národnosti, tam mají také své menšiny, a jednu zvlášť početnou…) mají holt tendenci pokládat své děti za samozřejmý kapitálový zdroj… A ke všemu v semifinálovém přenosu chyběla dodatečná úprava hlasu, takže to bylo natur falešně. A k tomu natur falešný „emocionální“ projev a poopičená gesta… Omlouvám se, že tak prskám, je to ale fakt smutný a nechutný sledovat v prime time…
323: s tímto nelze, než souhlasit….jen si myslím, že pokud bude zpívat, nebude mít dětství zase tak úplně v hájí, podle mě těmto menšinám chybí vytrvalost, píle,a pracovitost, takže pokud holka nebude mít raketový úspěch, jakože nevím, kdo by s ní co v tomto věku dělal, pak naopak rychle může sklouznout do všeobecně těmito menšinami už od útlého věku provozovaného způsobu života.
Z tohoto úhlu pohledu je tento druh dětství, kdy zpívá a hraje si na hvězdu, rozhodně žádoucnější a pro ni přínosnější…….
Ano, ale problém je v tom, že hvězdy padají na zem z emormní vějšky a tudíž natvrdo… A ještě k tomu, kdo že by s ní co nadělal – kdokoli, kdo zavětří vůni peněz, a tahle malá jich šikovnému manyžerkovi pár nasypat zvládne… Ostatně proč myslíte, že postupuje v talentu, a proč to pravděpodobně ujovi Slávovi režie řve do uší při rozhodování, ať si cokoli plká o dětech v šoubyznyse? Děti letí, emoce se hrnou a penízky za SMS zvoní… A z toho je mi právě smutno. Zákon o zákazu dětské práce by měl pokrýt i tuto situaci, ale bohužel kužel…
325: V tom absolutně nejsem v rozporu:-))) Taky bych malé holčičky do soutěží tohoto typu neposílala v žádném případě. Zavřela bych je do ZUŚ ke klavíru a učitelce zpěvu, posílala max. do soutěží mladých pěveckých talentů, kde by dostali tak akorát diplom, lízátko a poděkování, a pak je hnala na konzervatoř, kdyby se tomu chtěly dál věnovat. Ale jako zdroj příjmů pro mafiány showbusinessu a mobilní operátory bych je zakázala.
319 – Kraus ale odešel protože v produkci neměli pracovat lidé co dělají jeho show, protože prima a joj zjevně nebyli moc spokojeni se sledovaností a provedením živých přenosů které měli tito lidé na starosti.
no jejda