StarDance 2018 (1.12.): Quickstep, paso-doble, valčík a rumba
Po týdnu oddychu, kdy minule páry vytančily pro Centrum Paraple přes 15 milionů korun, se vracíme k soutěžení. Tanečníci se tentokrát pořádně unaví, jelikož na každého čekají hned dva soutěžní tance. Veronika s Davidem předvedou valčík a rumbu, zbylé čtyři páry zmučí quickstep a paso-doble. Body z minule se přičítají, do večera tak z první příčky vstupuje Pavla Tomicová, ztrátu musí dohánět Jiří Dvořák i Daniela Písařovicová.
Jak se obměnily tipy v sázkovkách? Kurz na vítěze vede Jiří Dvořák (1,6:1), druhá Tomicová citelně ztrácí (4-4,2:1). Dnes má vypadnout Daniela Písařovicová s kurzem 1,8:1, pokud nevěříte Dvořákovi, můžete na něho vsadit, s kurzem 20:1 by to byl slušný výdělek.
Hodnocení Petra Fabery opět k přečtení zde, jeho body jsou přidány k bodům od poroty modře.
Valčík a rumba
David Svoboda & Veronika Lálová 8|7|7|6|7 rumba, valčík 9|7|9|8|7
Quicktep
Veronika Arichteva & Michal Necpál 8|7|7|7|8
Pavla Tomicová & Marek Dědík 7|6|6|6|6
Daniela Písařovicová & Michal Mládek 7|8|8|7|8
Jiří Dvořák & Lenka Nora Návorková 10|9|9|9|9
Paso-doble
Veronika Arichteva & Michal Necpál 8|9|9|7|9
Pavla Tomicová & Marek Dědík 10|9|10|10|6
Daniela Písařovicová & Michal Mládek 7|6|8|8|7
Jiří Dvořák & Lenka Nora Návorková 9|9|9|6|9
Po hodnocení poroty vypadalo pořadí soutěžících takto, první body si páry odnesly z předchozího večera.
1 | Jiří & Lenka | 34+33+37 | 104 | 5 |
1 | Pavla & Marek | 40+25+39 | 104 | 5 |
2 | Veronika & Michal | 39+29+33 | 101 | 4 |
3 | David & Veronika | 37+28+33 | 98 | 3 |
4 | Daniela & Michal | 34+29+30 | 93 | 2 |
Po sečtení hlasů od diváků bylo rozhodnuto o konci Daniely Písařovicové a Michala Mládka.
Příští večer bude semifinálový, uvidíme sambu, tango, jive a slowfox.
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Dvorak PD mi dost vadila hudba :-((( choreografie super…
@Jana: jo a na Fairytale se tesim :-))))
Co to preletelo Chlopcikovi pres nos??? To da Tomicove dvojku, ne???
A Veronika krute nestihala… A to tam Michal delal, co mohl :-)
Dvořák asi fajn, ale ta hudba… mně to prostě dohromady nešlo a souhlasím se slovním ohodnocením Chlopčíka. U Arichtevy zase pokulhávala choreografie i tanec.
Chlopčík asi na tom ledě upadl, šestky dostává Tomicová. Jiří se mi líbil.
Veronika se mi učesaná na pudla moc nelíbí a její quickstep byl tak nějak upachtěný, hektický (v těch quickstepových pasážích).
Tak David se mi po delší době zase líbil. Možná to nebylo tak vláčné, ale emoce na mě z toho šly.
Daniela s Michalem taky divni… Ach jo, letos proste nebylo hezke paso…
A v tydnu jsem nekde cetla, jak skvely tanecnik je…
Daniela tam měla silnější momenty, ale taky hodně zaváhání a celkově to bylo tak nějak bez vnitřního napětí.
A DJ Vlado promine, ale aby si tam Monika v zaberu hrala s mobilem a ignorovala vse kolem ni, to fakt ne…
Pavla… Ach jo, tohle do spolecenskych tancu fakt nepatri… A vsichni ji zase budou obdivovat :-(((
Ou, z tohohle mě bolí oči. Jestli taky nejsou ty známky tak nízké dnes proto, aby Pavle pomohla ta čtyřicítka od posledně (nebo si přenášejí jen ty body podle pořadí?).
No těpic, Chlopčík fakt ohodnotil stejně Jiřího jako Pavlu.
Tak první tance..
Jiří: hudba na paso opravdu zvláštní , ale na mě to zapůsobilo, moc se mi nelíbily kostýmy .. 6 bodů ?!? :-)
Veronika: strašně moc se mi líbil Michal, jeho kostým i jeho tanec. Veronika nestíhala.
David: ale no, nebylo to tak strašný, hudba pěkná
Daniela: i tato vybraná hudba mě oslovila, D. nestíhala.., ale slušelo jí to..
Pavla: au! .. a ten kostým se mi nelíbil, a stejný počet 6 bodů od Chlopčíka?!?
Mno, tak první kolo podprůměrné u všech párů, Daniela mi přišla celý tanec nějaká zmatená, Pavla neřeší tanec, hlavně aby tam byl příběh…
Na bodech nezáleží, důležité je jen konečné pořadí.
Tak nevím, vyloženě mě rušila hudba a nelíbily se mi ani Lenčiny šaty, takže jsem se na samotný quickstep vlastně nesoustředila. Možná při příštím sledování…
A ta Monika se tam tedy dost nudí.
V pasu Veronika těžce nestíhala, navíc jsem si okamžitě vzpomněla na tango Aničky Polívkové, takže tady to pro mě nebyl ani žádný wow efekt.
David by se mi líbil (navíc je mi moc sympatický), škoda ale toho příhrbu/předklonu v držení.
Druhe kolo:
Mne se Jiri s Lenkou libili moc, ja hlavne miluju tu pisnicku :-) tak snad se udrzi.
Veronika s Michalem – taky jsem si vzpomnela na Anicku, ale rychle me to preslo. Veronika nestihala, Michal je asi perfekcionista a proste neslevi.
Veronika s Davidem pro me nic moc
Daniela s Michalem, ja jim snad poslu hlas. Takove poctive tancovani plne skutecneho tance se v SD uz moc nevidi. A vinim z toho Ondera.
Pavla s Markem – asi jsem videla jiny tanec. To bylo tak odpochodovane… Priserne… A Chlopcil to se sestkou pro JD fakt prehnal, ted vytahne desitku :-( a technicky nesrovnatelne
@Litocha: Polívková mi taky naskočila, a čekal jsem konečně pořádné paso. A zase nic.
Ani ve druhém kolo nic, co by zásadně prevyšovalo ostatní. No a porota to zase zabila nakonec. Chlopčíku, 10?!?
Jiří: dnes nejlepší quickstep, moc se mi líbílo, jak to bylo rytmicky přesné
Veronika: na začátku jsem si říkala jako Chlopčík.. to bude bomba … no …a ono to pak drhlo, škoda. Veronika taky docela špatně snáší, byť i malou, kritiku
David: krásná první zvedačka, vcelku povedený valčík, i když to držení nebylo moc super
Daniela: nádherné šaty, číslo bylo docela povedené, chybu jsem neviděla
Pavla: efektní, na Pavlu slušné, ale 3 desítky?!?
Ta porota je dneska snad zhulená. Pavlu už nekomentuju, ale nějak se mi dobře nedívalo na Marka, ten vysoký pas kalhot mu fakt nesedí.
U Daniely mě mrzí to držení – z vlastní zkušenosti vím, že Michal vede neskutečně, ale ona jako by se s ním prala. Po několika měsících bych čekala, že se mu tam mnohem víc položí. Ale klobouk dolů, že na konci udýchala ten vstup.
Tak podle poroty tančí stejně dobře Dvořák jako Tomicová! Zajímavé.
Nedá mi to… ale to hodnocení Tomicové??? S pádem takové body? A passo odpochodované,mávání rukama, jen herecký projev… a oni dají desítky. Měli to nechat na divácích a ne je takhle tlačit bodováním a slovním vychvalováním… Jiným strhnou body za nenapnuté ruce, ohnutá záda… ach jo.
Proč se stále hodnotí rádoby tanec paní Tomicové tak vysoko ?
Když to sečtu, dneska u mě s velkým náskokem první Jiří, pak David, Veronika s Danielou tak nastejno a pak velká díra před Pavlou. Ale když jsem teď zahlídla nebohého Manu, zaplať pánbůh za všechny letos (snad kromě té Pavly). Je mi záhadou, jak se mohl dostat tak daleko.
No jo, no, dalo se to cekat :-(
Michala bych chtela videt treba se Stodulkou, to by byl tanec :-))) vypada na parkete fakt uzasne…
A at uz Dedikovi nedavaji ty velje vystrihy, vypada v nich hrozne…
.@Litocha: to jeste chodila Lucie s Onderem… A posilal jim pry hlasy cely Sokolov :-)
@Litocha: :-)
Šinkorovou tentokrát kamery nezabíraly… (snad asi kvůli divačce, která si na to stěžovala) …. a ono to lepší nebylo :-)))
Zdravím pana Chlopčíka,kterého pamatuji jako mladíka ze skupiny Jarky Calábkové.několikrát jsem vedla baletní trénink.jste perfekcionalista jako tenkrát.
@Jana: nebo s Lenkou Norou, taky by to mohlo byt dobre :-)
Nebudu se rozčilovat, jinak bych musel být na porotu sprostý :-)
Zavítal jsem letos prvně na diskuzi u ČT a je tam nějaký klid. A pár výborných nápadů, třeba na silvestrovský speciál s Tomicovou a Pavláskem…
@Lukša: mně už se na Tomicové líbí snad jen ten Ondřej Malý :-)
Nějak nechápu, co tím produkce SD sleduje. Že by „přiblížit se lidu“ ? Už zase ? Jde to rychleji, než jsem čekal ….
Nikdy se mi nestalo, aby v TOP 3 byla moje vysnena trojka. Od zacatku mam Tomicovou, Dvoraka a Arichtevu, nic se na tom nezmenilo. Mozna to i vyjde, poprve v historii.
Jiří Dvořák skvělé, hlavně druhý tanec – pastva pro oči.
Daniela – nevadí mi, že vypadla.
Arichteva, Svoboda – líbili se mi.
Tomicová – bylo mi jí líto při pádu, pak už mi bylo jenom trapně. Strašné bylo i minulé kolo, jak se pořád vozila, až jsem se za ni červenala – no vida, a vyplatilo se.
Trapně mi bylo i za Chlopčíka – je uplacený nebo co?
Požívání jitrnic před tancem – je to vůbec možné? S tanečníkem, který by tohle udělal, bych ani nešla tančit.
Tam muselo být smradu jestli požili opravdu všichni:-(
@Al: Protože každá řada má svého Pepína. Jinak by nebyla legrace a rozhořčené komentáře.
Některé divačky si neustále pletou zábavný pořad se soutěží profesionálních tanečníků. Mně osobně Tomicová baví. V jejím věku a s její postavou klobouk dolů. Podobné příspěvky tu byly psány, když v tomto pořadu byl Pavlásek. A kam to dotáhl.
Podle mně je nejlepší Jirka Dvořák.
@Franz: Řekla bych, že některým divačkám spíše vadí, když porota zapomene na svůj úkol (být odborníky, kteří hodnotí kvalitu předvedeného tance), a místo toho neměří všem stejným metrem (někomu strhnou body za málo energie, zatímco ten, co pořádně nezvládá ani základní kroky, dostane desítku) a hraje si na fanoušky. Diváci ať si klidně podpoří třínohou kozu, když je zaujme, ale porota by tam měla být ten odborný vyvažující prvek. Pavlásek tančil ještě řádově hůř, ale aspoň od poroty dostával odpovídající hodnocení. Pavla je i pro naprostého laika už na první pohled (v porovnání s ostatními) největší taneční kopyto, ale od „poroty“ sklízí bouřlivé ovace.
Mně osobně na ní navíc vadí, že zatímco v prvních kolech na ní byla vidět značná snaha toho co nejvíce dobře zvládnout, teď jako by na techniku rezignovali a ze všeho se snaží vylhat opičkami a „příběhem“.
@Litocha: Souhlasím se vším, výstižně napsáno. Včerejší paso – Písařovicová 29, Dvořák, Arichteva 33, Tomicová 39. Tomu říkám odborné oko poroty.
@Litocha: též souhlas. Ostatní, komu to tak nešlo, porota hodnotila mnohem střízlivěji, tedy hůře (namátkou Vydra, Schmitzer, Procházka, Pavlásek)… jestli to ale není tak trošku tím, že Pavla je žena a v dnešní době „me too“ panují obavy o žaloby :-))))
@Ježek: no, když se to napíše takto vedle sebe, vypadá to ještě hůř :-)))
Nejvyšší hodnocení pro Pavlu asi proto, že bylo tak žhavé :-)) a stejné hodnocení u Veroniky a Jirky?
Ja si to vcera pustila jeste jednou, jestli jsem neco neprehlidla – a neprehlidla… Fakt nechapu Chlopcika, na cem v sobotu jel, protoze i kdyz chapu snahu tam udrzet do finale zenskou celebritu, chapu to, ze nazivo musi Pavla pusobit jako energeticky tank, tak srovnani Dvoraka, Arichtevy (mimochodem, to byl snad jediny tanec, u ktereho bych poopravila hodnoceni, napodruhe se mi to libilo o neco vic) i Pisarovicove s Pavlou pusobi az smesne. Jak pise Litocha, zcela rezignovali na techniku… A zatimco u Pavlaska to tak porota hodnotila, tady se zblaznila.
Jsem zvedava na sobotu, kdy Pavla bude mit sambu… To zase porota rekne, ze to byl vybuch energie a vytahne desitky… ac si pri veskere ucte Pavlu pri sambe neumim predstavit. Nikoli proto, ze je prostorove vyraznejsi, to mi az tak nevadi. Ale proto, ze technika dostava na frak :-( Kdyz tanecne nevypadal ani ten pochod…
Jo a od jeziska jsem si objednala DVD… a uz se tesim, jak si nektere tance pustim :-) Treba Zuzku Norisovou, Pavla Krize…
@Franz: Vsak ja se tomu tlemim, jak je tu kazdej expert na tanec :-))) Spousta lidi nechape, ze je to v prvni rade zabavnej porad a tak k tomu pristupuje i porota. Vzdyt ani v superstar nevyhravaji vzdy nejlepsi zpevaci, je to soubor vic faktoru. No a co je vic perfektne odtancenej tanec s nulovou energii ci vyrazem psiho cumaku, nebo tanec, ktery je tak strasne nedokonaly, ale soucasne zabavny treba svoji energii ci choreografii. me kuprikaldu vubec nebavi Svoboda, je to hroznej suchar a k tomu znacne topornej, nic mi jeho tanec nedava ani kvaloitu ani zabavu, ale proc se rozcilovat…
@Monika: Já vás ve vašem názoru celkem chápu. A pokud to dobře chápu, tak diváci mohou hlasovat podle toho, co je baví. Co je jejich srdci nejbližší. Je to svobodné rozhodnutí a maximálně si mohou na internetu přečíst, že jsou ignoranti atd…Ale je to anonymní a nemusí je to tudíž zasáhnout. Mně jede ale o to ALE ! Pavlásek byl hrozný a celou řadu mně znechutil, jak pořád postupoval. Ale porota, která tam je jako jakýsi taneční barometr ho po zásluze ohodnotila vždy!!!!!. Co si pamatuji, tak měl nejvíce snad 28 bodů. Pavlu mám ráda a fakt jsem se radovala, když je představovali. Je to oživení a vždycky tam někdo takový byl. Škoda Kopty, protože by letos byli dva a tuším, že asi oba dlouho ! ALE…Pavla prostě strašně zaostává. Vždyť jí dělá potíže i prostá rovnováha. Pokud to uvidí i porota a bude od nich hodnocena podle zásluh, tak ji klidně mohou diváci zvolit Královnou parketu. Hlas lidu……Ale bude to parket takového průměrného hasičského bálu a možná už po půlnoci a vůbec to neodpovídá tak nákladné produkci. Prostě ta úroveň hrozně klesá. Celé to na mě působí jako manipulace k zasílání SMS.
@Sára: Pořad je prezentovaný jako taneční show, ne taneční soutěž, takže tam je zakopaný pes. Hlavní cíl je bavit diváka, ne každý je profesionál, aby poznal chyby. Prostě divák má možná škodolibou radost, že není sám, kdo je taneční kopyto, posílá hlasy. Porota, ta je v hodnocení jako počasí, ale nejsou to závody, ani soutěž, ale show.
Tak i pan Fábera se spravedlivě rozhořčil ! ;-)
@Monika: Moniko, ty si tu stále meleš svoji mantru o zábavném pořadu, ale tak to není. BBC tenhle pořad licencuje jako osvětově-zábavný. Ano, má bavit ale zároveň má ukazovat, jak správně tančit. Samozřejmě že ne jako profíci, to celebrity nemají šanci dokázat, ale co možná nejlépe. A odborná porota je tam proto, aby ukazovala, vysvětlovala a učila, vedla ty diváky kteří chtějí k jejich lepšímu povědomí o sportovním tanci. Proto je sobotní selhání poroty naprosto neodpustitelné.
@Bezík: co napsal?
Musím se přiznat že sobotní výkon“poroty“mě pořad výrazně znechutil to,že pí tomicova válí u diváků zkousnu koneckonců bylo to tak vždy,ale že profesionální odbornici se takhle zaprodaji v přímém přenosu to je fakt docela tvrdé.vždyť ona byla první v bodech ,svým bodovanim udělali z celého pořadu frašku na úrovni novy a to si teda myslím že na obrazovky veřejnoprávní televize nepatří. Co bude příště budeme v čt vesele hykat u babovresk? Fujtajbl.
@Jana: Fabera k Pavle:
Poslední tanec večera bylo paso-doble opět na ne zrovna tradiční, nicméně vcelku odpovídající hudbu. Dá se ocenit rytmika. Pak už ale převažují zápory. Často nedotažená gesta, těžkopádnost. I když je paso-doble pochod, tak se nechodí jako po ulici, chyběla tanečnost. Napětí bylo jen v rukou a provedení šátků prachbídné. Zrovna šátky a jejich provedení mě učil Zdeněk, a tak jsem byl zvědav na jeho hodnocení. A tady mi spadla brada. Zdeněk Chlopčík pominul všechny chyby a řekl, že to bylo nádherně zahrané a pro něj absolutní. Radek Balaš souhlasil se Zdeňkem, Tatiana Drexler označila tanec za úžasný a pro Václava Kuneše to bylo úplně perfektní. Asi jsem viděl jiné paso-doble… Porota udělila neadekvátně vysoké známky 10, 9, 10 a 10, zde s porotou doslova bytostně nesouhlasím – 6.
Fabera – zhodnocení:
Zde si neodpustím poznámku. Absolutně nechápu, proč porota předvedla u posledního tance tak neprofesionální výkon. Je v pořadu proto, aby hodnotila tanec po profesionální stránce, podle techniky a tanečních pravidel. Na hodnocení přes emoce jsou diváci, kteří posílají své SMS. Zaráží mě to zejména u Zdeňka Chlopčíka, který je schopen vytknout výraz mrtvoly nebo špatně zvednutou ruku a najednou jakoby neviděl žádnou z chyb a hodnotí podle míry zábavnosti? Jak to musí vnímat ostatní páry, které tančí mnohem kvalitněji a jsou jim vytýkány drobné taneční prohřešky? Pak jsou zmatení i diváci, kteří postrádají taneční znalosti a ani se, coby laici, nedozvědí, v čem byl onen tanec tak „úžasný“. Poprvé za devět ročníků musím konstatovat, že mě hodnocení poroty absolutně zklamalo a porota fatálně selhala.
„Je v pořadu proto, aby hodnotila tanec po profesionální stránce, podle techniky a tanečních pravidel. “ Lol no to fakt neni :-)) Je to stejne jako v Superstar ani tam porota slozena z odborniku pres zpev nehodnoti zpev jen podle techniky, ale vzdy je to mix zpevu, podiove prezentace a zabavy. Zde je to stejne, mix tance a zabavy.
@Monika: Michate hrušky a jablka. A Superstar bych vůbec nevzpomínala, protože tam ty lidi porota selektuje několik kol předem bez zásahu neodborne veřejnosti a někoho jako Pavla by nepustili ani do semifinale. Nakonec všichni vítězové byli výborní zpěváci. Jen doufám, že tady zvítězí výborný tanečník. Ale to je marné, marné, marné….
@Sara: Lol vsichni vitezove rozhodne nebyli dobri zpevaci viz Vierka Berkyova treba
Stardance u nás nikdy nevyhrál nikdo jen zábavný, ani jen dokonalý tanečník. Vždycky to byla směs výborného tance a nějaké přidané hodnoty (sympatie, charizmatu). Takže předpokládám a doufám, že to letos dopadne stejně.