StarDance 2018 (3.11.): Slowfox, paso doble a utkání v polce
V minulém díle se porota pořádně rozhoupala a začala udělovat desítky. I přes výborný výsledek a možná nejlepší tango nás opustila Daniela Šinkorová s Michalem Padevětem. Pánové tak ve čtvrtém večeru jasně převažují a lze očekávat, že nás jeden z nich tentokrát opustí. Komu sedne rázné paso doble? Kdo zvládne údajně „nejtěžší tanec“, slowfox? A jak bude vypadat další z letošních novinek, utkání v polce?
Výkony tohoto večera
Slowfox
Paso doble
Tento večer byl posledním pro dvojici Adam Mišík a Kateřina Krakowková.
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
OT dotaz pro Lukšu: Bude i slibovaný článek k Tváři? Ke slovenské verzi bych rád něco napsal, ale nechci to psát pod starší článek, kde by to zapadlo :-)
Jinak co se týče SD (kterou už po vypadnutí mé bohyně nesleduju), tak doufám, že konečně vypadne Mišík :-)
@DJ Vlado: Původně jsem chtěl až za týden, ale tak kvůli tobě to dám i teď, obvyklý úterní čas :-)
@Lukša: Díky moc :-) Mám jednu takovou konspirační teorii, kterou mi zítřejší semifinále SK Tváře buď potvrdí, nebo vyvrátí :-D
@DJ Vlado: a sveris se s ni?
@Jana: Huš, teď je StarDance ;) A zatím nic moc, i Dvořákovi to (prvně) nesedlo. Ale kdy jindy než u slowfoxu, ten je opravdu náročný a záludný.
Nemam rada slowfox :-) ac jsem nenela rada Ondera s Tanou, tak ten jejich se mi libil :-) Dvorakovi to nesedlo, Genzer mi prisel shrbeny a u Arichtevy jsem sledovala Necpala/y. Ten se fakt hodne snazil, aby zakryl nedostatky :-) a tentokrat si Drexler vzpomnela, ze ma hodnotit tanec… A paso? Misik vysunul b
bojovne bradu jak Saturnin… A taky vam prislo, ze jim konec nevysel?
A vzpominam na Zelinkovo paso… Asi si ho budu muset pustit :-).
Schvalne, jak tipujete polku? Podle slozeni tymu ja c. 1. Bohuzel
@Jana: Ono rozhodovat v tomto je těžké, nějak objektivně posoudit, kdo byl lepší, nejde.
Dnešní večer mne nenadchl, dost možná je to zapříčiněno dosavadní vysokou kvalitou. Jak jsem měl vždy několik adeptů na nejlepší tanec večera, dnes nevypíchnu snad ani jeden. A vypadá to dost bledě s Gondíkem…
@Lukša: kdyz neco podobneho rikala manzelka pred vyrazovanim tak rikam, ze gondik proste nevypadne, na to je proste prilis popularni mezi lidmi…no a mel jsem pravdu :-)
a uprimne receno za to ze byli tak dole muze primarne volba muziky a choreografie a to opravdu za nim nejde
Tak strašně za kokrhané The sound of silence a ještě do krojů – uh. Kromě polky dnes všichni jak po týdením flámu, tzn klasický první vrchol útlumu, letos možná kvůli delšímu tréninku o kolo dřív.
@ski-per: Pravda, je to vlastně první kolo a tance, na které se nepřipravovali 3 měsíce předem. I když na polku měli ještě méně času, a tak špatné to nebylo.
Tak me dojmy z druhe pulky…
Ja proste nemuzu prijit Lalove na chut, porad mam pocit, ze predvadi hlavne sebe a ne tanecnika. Ten sval si natahla az pro tanci?
Standard od Dedika je pro me vzdycky problem a tady byla spousta chyb.
Porad nevim, co si o tanci Gondika s Alici mam myslet… Alici miluju, mam rada i Gondika (od te doby, co jsme spolu u pokladny v krame debatovali o vibe, jeste vic), ale nemuzu se zbavit dojmu, ze si sedi z tech tri Alicinych SD partneru nejmene… Alice mi nejak neprijde ve sve kuzi… To paso bylo rychle, energicke, bojovne, ale…
A Daniela s Michalem – balonek tam proste prekazel, meli s nim problem ho uhlidat… A velka skoda, protoze to byl hezkej tanec, hodne poctivej, bylo tam ze vsech nejvic samotneho tance…
A polka? Opet se nehodnotil tanec :-( viz prvni tym veselejsi, druhy technicky lepsi, tak vyberem ten prvni…
Obecne mi tenhle vecer prisel nejhorsi. A porota zase rozhodovala dost vyrovnane…
A ja chci zpatky Cadka!!!
@Jana: Já chci zpátky Révaie.
A vůbec jsme ještě nehodnotili nováčka v porotě Kuneše, tak k tomu vyzývám nyní. Za mě vždy trpím, když hodnotí, člověk se z toho nic nedozví, používá mnohdy nelogické obraty, k tanci jako takovému řekne pramálo a kritika prakticky žádná. A u bodování je dost často totálně mimo oproti ostatním.
Dnešní večer mi taky přišel takový unavený nebo co, nevím. Můj fanoušek pan Dvořák taky dneska moc nezazářil, ale popravdě mě tedy slowfox nějak nenadchnul u nikoho. V minulých řadách to byl vždycky jeden z nejhezčích tanců, letos se nějak nezdařilo. A paso doble – Mišík vypadnutím nějak nepřekvapil, byl druhý od konce v počtu bodů. Tomicová nevypadne, teď jsem si přečetla na FB, že u jejích tanců lidé pláčou (dojetím, aby nebyla mýlka), tak ta bude ve finále. Trochu mě překvapily body pro Svobodu, nejsem úplně taneční odborník, ale chvílemi se mi zdálo, že se po parketu jen tak prochází… Navíc moc nemusím ambiciózní Lálovou. Genzer se zdá lepší v tom standartu, v latině mi přijde takový rozevlátý na všechny strany. Ale příště má rumbu, tak jsem zvědavá… Ono tam vlastně moc lidí na quicstep nezbylo – jen Gondík a Svoboda. :) A na závěr se přidávám k Janě – taky bych prosila vyměnit Ondera za Čadka. :)))
Proc mi davaji Tomicovou porad do posledni dvojky? To jsou vzdycky nervy :-)) Prala bych si, aby vyhrala Tomicova a druhej skoncil Dvorak, zbytek me nezajima.
@Lukša: Souhlas, to je letos jasně nejslabší článek. Révaie jsem měla ráda. Ale letos ho přeplatila Nova. Bohužel. :( I body rozdává tak nějak mimo ostatní porotce… Doufám, že v příští řadě už nebude, tohle nebyla dobrá volba.
Jinak ten tanecnik od Pisarovicove si muze gratulovat za nejpitomejsi choreografii, debilnejsi napad snad uz ani nemohl mit. V jednu chvili jim ten balonek malem spadnul, kdyby ho tam rukou nevsunul zpet…Odvadelo to i pozornost od tance..
nejlepsi choreografie ma za me jednoznacne tanecnik od Arichtevy, myslim, ze je jeho velkou zasluhou, ze je Veronika stale v soutezi, dnesni cislo se stinovym divadlem byla ohromna parada, klobouk dolu, vlastne diky nemu by moje finale snu bylo Tomicova, Dvorak, Arichteva.
@Monika: Moniko, Moniko, má vyhrát nejhůř tančící dáma této řady ? Jako opravdu ? Ty jsi taky prostorově nadměrná nebo proč si to přeješ ?
@Bezík: Protoze je s ni ohromna sranda, strasne me bavi a miluji ji z Ulice. Tohle neni tanecni soutez, ale zabavna show. Az me bude zajimat tanec profiku pustim si mistrovstvi ceske republiky, tady se chci hlavne bavit a Tomicova je bozi.
@Bezík: No někteří lidé jsou skromní. K radosti a potěšení jim stačí poměrně málo. :)))
@Monika: Ne Moniko, tohle je taneční soutěž, byť amatérů, nikoliv profíků, ale pořád taneční soutěž. Tvůj přístup je neskutečný nesmysl. Jen doufám, že jsi líná posílat SMS.
@Ježek: Nepřeplatila ho Nova. On to komentoval v pořadu 7 pádů Honzy Dědka, když tak si to najdi na YT. Jemu tamtamy z ČT už dávno donesly, že už na další řadu SD nebude osloven, proč to neví. Tak potom souhlasil s Tváří, ale když mu volali z ČT, že by asi kvůli tomu stejně nemohl, tak se opáčil že klidně, protože to nekoliduje, Tvář se točí ve čtvrtek a v sobotu má volno :D Tak nakonec museli přiznat, že už ho nechtějí.
@Bezík: Kdyby to byla tanecni soutez, vypada vypadavani uplne jinak. Lide se chteji hlavne bavit a podle toho taky vypada vyrazovani. Uroven tance je az na druhem miste.
@Bezík: Dík za vysvětlení, tohle mi uniklo. Ale nepřišlo mi to tak nemožné, vzhledem k tomu, jak to mezi televizemi funguje. Škoda, že to takhle prokaučovali. :))
Simonu mám ráda, obdiv si zaslouží už jen za to, že měla odvahu do toho jít, dřina na zkouškách je pro ni několikanásobně větší, než pro ostatní. Třeba Arichteva pořád okecává, jak si neumí pamatovat choreografii, Simona maká, nikdy nebude vlát po parketu jako éterická víla, ale proč ji za to odsuzovat. Srovnávám ji s Cajthamlovou, taky nic extra hubeného, ale tahle dáma byla neskutečně afektovaná, nesympatická, snažila se být dokonala, až tím lezla na nervy. Na Slovensku v Tanec snů byla Ivana Christová, proti ní je Simona tintítko a byla skvělá, i ona si uměla ze sebe udělat srandu. Kdyby to byla klasická taneční soutěž, jsou tam pouze profíci, toto je o známých tvářích a sympatie často převáží nad výkonem, divák není Chlopčík, divák se chce bavit.
Pár reflexí ke včerejšku:
1. Jsem rád, že nevypadli Gondík se Stodůlkovou, i včera mě to paso jako čirého amatéra bavilo, a byl jsem docela překvapený tou čočkou, co dostali.
2. Drexler a Chlopčík si zjevně uvědomili, jak minulý týden přestřelili, a konečně zase hodnotili jakž takž normálně (až na tu polku, tam jsem byl přesvědčený, že právě Drexler nemůže nadřadit jedničku nad dvojkou, a ono jo); Balaš je divný, jako vždycky byl, a Kuneš mi zatím připadá úplně mimo, jako by se vznášel na nějakém obláčku jiné reality; toho Révaie je mi moc líto, taky mi tam chybí.
3. Včera asi byli nejlepší Svoboda s Lálovou, ale už to tady někdo psal, škoda, že vedle Dvořáka největší sympaťák téhle řady dostal zrovna tuhle mimořádně nesympatickou slečnu, teď jsem takový rozpolcený, kdykoli je vidím.
4. Onder ven, někdo jiný dovnitř (a jo, souhlas s Čadkem).
5. Zase se mi potvrdilo, že tady není nikdo, kdo by mi vysloveně vadil nebo mi lezl na nervy. Nakonec i toho Mišíka mi nakonec bylo docela líto, protože se postupem času dost zlepšoval.
Jiří: no, nebyla to žádná hitparáda, ale pořád vypadá na parketu skvěle, ten slow se mi nezdál tolik plynulý..
Adam: ten dramatický výraz u paso doble je u některých celebrit velký problém, protože to obvykle vypadá dost směšně, spíš jako parodie. To se v letošním kole týkalo jak Adama, tak Dalibora (toho obzvlášť :-) )
Veronika: krásná choreografie, nádherný nápad (i když trochu jsem měla problém se dvěma tanečníky, ne, že ne). Ale neukamenujte mě, ta holka mě …. čím dál tím víc. Těch keců, co ona má při zkouškách, to je neuvěřitelné. Úplně se mi tím zprotivila. Její tanečník je velmi trpělivý. Asi příště při záběrech na zkoušky budu vypínat zvuk :-)
Richard: nebylo to marné, zdalo se mi, že se i méně hrbil, ale to určitě lépe posoudí jiní. Taky je mi sympatická i jeho partnerka.
David: jeho partnerka se mi naopak moc nelíbí. Už mi trochu začíná připomínat jiného tanečníka, kterého jsem „trávila dobře“ jen v období, kdy tančil poprvé, s Danou Batulkovou. Davidovo paso se mi líbilo (pro mě to bylo klasické paso), ale ještě se mi zdál trošku prkenný, za což může ta jeho výška?
Pavla: jak to kulantně říci a neurazit :-) určitě to nebylo dobré, standardy jsou však u ní o chlup lepší než latina. Taky nesdílím zdejší (trochu) averzi na Marka, tady ostatně pracuje s tím, co má k dispozici, a myslím, že se s Pavlou popasoval dobře. A ta zvedačka byla dobrá, má chlapec asi dost síly..
Dalibor: už bylo částečně napsáno, …o ty „bu bu bu“ výrazy by se někteří pánové raději neměli pokoušet, a navíc .. on mu nikdo minule neřekl, že s tím namalovaným knírkem vypadá blbě? Jinak nemůžu říct, že by se mi jejich tanec nelíbil. Byl hodně rychlý, takový stodůlkovský, zajímavý, ale klasické paso to nebylo.
Daniela: oni jsou oba velmi sympatičtí, bylo mi ho velmi líto, když to schytal za ten balónek, ale měli pravdu, bylo to hodně rušivé, a člověk neměl šanci sledovat samotný tanec. Nebo že by to byl ten pravý důvod, odpoutat pozornost od složitých kroků slowfoxu?
A ještě malinká poznámka ke Kunešovi.. když se říkalo, že Révaie nahradí Kuneš, bylo mi to sice líto, ale na druhe straně se docela těšila… jen ale proto že jsem zaměnila Jaroslava K. za Václava K. :-)
Tedy Václav K. mi nevadí, a myslím si, že jeho mírné hodnocení souvisí hlavně s tím, že je nováčkem v porotě a ještě se nerozhodl, jestli hodnotí taneční soutěž nebo zábavnou show.
A ještě malá poznámka.. včera před vyřazováním v poslední dvojce bylo jasně vidět, že stres a strach z vyřazení se nevyhne ani nejvíc pohodovému člověku, kterým se zdá být v letošní řadě Tomicová.
@orchis: Kuneš je zjevný pokus vytvořit jakýsi pozitivní protipól k Chlopčíkovi. Celé mi to přijde směrované někam do pokleslejších vod různých reality show. Nejen Kuneš, ale i zjevně manipulovaná hodnocení poroty, kdy v obou posledních kolech došlo k naprosto nesmyslnému nadhodnocení vždy dvou párů, napřed Genzer s Tomicovou, poté Genzer se Svobodou. A přiznám se, že se mi ten směr vůbec nelíbí.
@Bezík: Mě na tom fascinuje ta nekonzistentnost v názorech. U SS zmiňovala Monika opovržlivě „tlustá stehna“ u Karmen snad u každého druhého příspěvku (nadsázka), a tady je to najednou úplně šumák, pomalu výhoda. A to se bavíme o taneční soutěži, ne o pěvecké.
Mně Tomicová vůbec nevadí a lidsky jí moc fandím. Ale vyhrát by měl někdo úplně jiný, a ideálně by měla skončit už před finále.
@popy: No od naší komerční Moničky, po těch letech něco, jako je názorová konzistence, věru nečekám :D ;-)
@popy: Já si i myslím, že Tomicová nevyhraje. Vždy to tak bylo, že vítězem se sice nestal ten
úplně nejlepší po taneční stránce, ale stal se vítězem spíš tanečník/tanečnice, který/á nebyl/a úplné dřevo, výrazně se zlepšoval/a, byl sympatický/á pro drtivou většinu HLASUJÍCÍCH atd.
Na „bedně“ sice často končili i ti, které múza tance nepolíbila, zato byli pro diváky něčím přitažliví (Vydra, Schmitzer, Bosák, Procházka, Bugár, Pavlásek, Bank) , ale na vítězství nakonec nedosáhli…
@orchis: Kdy se vítězem nestal ten nejlepší po taneční stránce ? Já pamatuju jen jediný případ, a to byla Olga Šípková, druhý nastane až v této řadě (Šinkorová). Ano, několikrát se stalo, že ve finále byly dvě značně vyrovnané dvojice, ale vždy podle mě vyhrála ta o chlup lepší.
Myslím že Tomicová to dotáhne do finále, leč pořád doufám, že vyhraje tanec, tudíž Dvořák. Větší nebezpečí však vidím od Genzera, kdy porota z nepochopitelných důvodů se snaží přesvědčit laiky, že je dobrý tanečník.
@popy: Tak samozrejme, ze je Tomicova tlusta, u ni je to tak viditelne, ze to snad nemusim zminovat. Mimochodem vis kdo je pro me nejlepsi zpevacka SS ever? Leona Senkova. Ja jsem naprosto konzistentni, dokazu odpustit tloustku u cloveka, ktery je pro me necim naprosto mimoradny a to byla Leona i Tomicova.
@Bezík: No, tohle je otázka, jestli Vilhelmová, Absolonová, Kuchařová nebo třeba Schneiderová byly tanečně horší než vítězové. Určitě ale souhlasím s tím, že nikdy nevyhrál nikdo jako Pavlásek a spol, jakkoli se někdo takový vždycky dostal do TOP 4 nebo TOP 3.
A s tím Genzerem taky souhlas, jako, on má na svůj somatotyp strašně rychlé nohy a drží rytmus, ale připadá mi, že jinak si vůbec neláme hlavu nějkaými základními pravidly tance a všechno si to ohýbá podle svého tak, aby se mu to dobře tančilo – na rozdíl třeba od Dvořáka. Ale to je možná laický pohled člověka, který Genzera moc nemusí, nevím. Ta porota mě taky mate.
@Monika: No jo, ale v tom případě by měla být váha i pro tebe zcela nepodstatná – jako že nepodstatná minimálně v pěvecké soutěži je – a nechápu, proč jsi ji u Karmen (a jiných) tak často zmiňovala. Navíc tím zdrcujícím, odsuzujícím způsobem. :-)
@popy: U mimoradnych osobnosti to dokazu tolerovat, co je na tom nepochopitelneho…Karmen byla sedou myskou snazivkou, nebudila u me zadny zajem, tak jsem nedokazala tolerovat ani celkovej look. Nedokazala me zaujmout natolik, abych nedostatky byla schopna prejit.
@Monika: Moniko, Moniko, Moniko …. :D :D
@popy: Myslím, že ve všech jmenovaných případech byli vítězové o větší či menší chlup lepší. Byť tam byly mnohdy opravdu vyrovnané souboje.
Jinak s tím Genzerem to je přesné, zatímco Dvořák tančí jak se má, Genzer jak mu to vyhovuje. Což jsem od něj, pravda, čekal, ale nečekal jsem že mu porota takhle půjde na ruku :D
To zase já si večer užívám, nehledám žádné blešky a umělecké chyby. Je to pořad
pro radost a ne test na to co by kdyby, jak to mohlo být, ale nebylo…
Tomicová je při těle a kamera ještě přidá, navíc byla poslední rok nemocná, proto
velké poděkování i s předklonem.
Genzer je zarubaný komik a bude mu chvíli trvat, než se z této šablony vyklube
solidní mužský pro tanec. Už se dal ostříhat, (doufám, že nemá jen připnuté vlasy).
Sluší mu to. Je mu ke cti, že se úkolu nezalekl.
Ze všech nejvíc na parketu prokoukla TV „Písařka „. Její úsměv, rozzářené oči a
radost na mě vždy působí jako sluníčko. Tak se nám změnila paní zprávařka…
Omlouvám se všem zde, kteří znají každý krok a položení pata, špička, celá noha,
dívám se pro radost z pohybu.
@Bezík: Mně připadá, že v produkci nějak podivně
došli k závěru, že komici a lidské příběhy (což Tomicová a Genzer splňují obojí) jim budou zvedat sledovanost, a tak jim trochu přidávají, aby hned nevypadli (a navíc dostali i tu obhajovací řeč u polky). To je ale podle mě u tohohle pořadu mimo mísu – lidi zajímají buď sympatičtí taneční „loseři“ jako Pavlásek, protože lidi jsou zlomyslní a svým způsobem jejich sympatie vzrůstají, když tihle dostávají od poroty naloženo. Nebo na druhou stranu dobří tanečníci se zajímavými choreografiemi, kteří se postupně zlepšují. Což klidně může letos být třeba Písařovicová, pokud se ten její tanečník uklidní a nebude vymýšlet nesmysly, jako byl včera balónek. A vymyslí třeba něco, jako byla ta pantomima u Arichtevy.
Ano, Monika má pravdu, není to čistě taneční soutěž. To by nebyl ve finále Pavlásek či Ondra Bank, možná ani Pavel Nový, Míra Bosák či Manu by se nedostali tak daleko. Ale pořád by tam měl ten tanec hrát nějak roli, pořád je to hlavně o tanci. Je ale zajímavé, že zatím se dařilo vždy jen dřevům mužům :-) Letos to Pavla může dotáhnout hodně daleko, je tam toho spousta, co ji u diváků může postrčit vpřed. Mimochodem, já jsem taky prostorově hodně výrazná a taky miluju tanec… A taky mi říkali, že zvládám dobře tanec i ve větší rychlosti :-) Ale porota by prostě ty velké chyby opomíjet neměla, je tam od odborného hodnocení, ač má Pavla nadšení, energie i radosti na rozdávání. Zatím měla rychlé latiny, proto to dokázala přebít tou energií, uvidíme, jak se popasuje s rumbou. Ve standardu ji drží Marek, i když není nějak extra dobrý (ve standardu, vzpomeňme na příšerný waltz s dobrou Schneiderovou). Kuneš mi zatím nevadí, on i Révai, pokud si dobře pamatuji, když začínal, nesklidil velké ovace… Ale jo, Jardu Kuneše bych tam viděla mnohem raději :-)
Je fakt, že se tam pořadí stále přelévá a hlavně je to strašně vyrovnané… Vypadnout skutečně může kdokoli (kromě Pavly). Uvidíme, jak to bude dál.
Lálovou už nekomentuju. Vzpomněla jsem si, co napsal loni Petr Fábera o jejich pasu se Zdeňkem a přišlo mi, že to bylo letos s Davidem to samé :-) A nevím, jestli se jako bubák tvářila proto, že ji bolela noha, nebo jestli tam bylo ještě něco jiného. Ale říkám si, že když chvíli tancovala s Onderem, tak že ti dva se fakt hledali. Navíc jsem teď někde četla, jak se Onder pasoval i do role psychologa, no potěš :-) Ale zase ho soutěžící mají fakt asi rádi…
Daniela měla fakt nádherné šaty. A fakt jim to ten balonek hodně, ale hodně kazil :-( protože jinak to mohl být hezký slowfox…
Takže moje pořadí, jak bych si asi přála podle sympatií i podle tance – od toho, kdo by měl vypadnout jako první: Veronika + Daniela (i když se mi oba Michalové líbí) – Pavla – Geňa – Dalibor + David + Jiří. (já bych tedy osobně měla Davida níž kvůli partnerce, ale nejde mu to vůbec špatně)
Napadlo mě – pojďme si u každého kola vzpomenout na ty dva tance v podání párů, které nás zaujaly v minulosti :-)
Za mě (bez hledání a připomínání si z videa):
Slowfox: Aleš Valenta (i když jsem ho nevím proč nemusela, tohle se mu povedlo), Táňa Kuchařová (i u ní platí závorka, ale tam zase vím, proč jsem ji nemusela), Jana Plodková (kruci, proč nedali Michala třeba… teď jsem se zarazila, že vlastně nevím, ke které ženské celebritě bych ho letos šoupla…)
Paso: Zuzka Norisová (snad první netradiční hudba, kterou si pamatuji), Míra Bosák se svým sado-maso-paso, Maruška Doležalová a Roman Zach (naprosto skvěle zvládl tu svou výšku, v pasu to není vůbec jednoduché). Z loňska si pamatuju i Janu Plodkovou, jak měla šátek jako sukni…
@Bezík: tak můžu zmínit zrovna řadu, kde vyhrála Batulková, když na druhém místě skončila Norisová; nebo i zde často probíraná Kuchařová vs. Polívková, kde na konec v obou řadách rozhodly sympatie diváků, protože Zuzana i Táňa tancovaly pěkně. A jen aby nedošlo k mýlce, mým fanouškem třeba zrovna byla Polívková :-)
@orchis: ostatní případy zmínila popy
@orchis: Zmínil. :-)
@popy: omluva :-)
@orchis: Tak co se týče zmíněných, Polívková vs Kuchařová, tam mám naprosto jasno. Na straně Táni byl luzný zjev, ale taneční kvality byly více na straně Aničky. Norisová vs Batulková, tady uznávám že se mohu mýlit. Tuhle řadu mám nakoukanou zdaleka nejméně, prostě nebyl čas. Z toho mála co jsem viděl mi přišly dámy dost vyrovnané, takže mě vítězství Batulkové nepřekvapilo, ale uznávám že kdybych viděl víc a pozorněji, třeba bych se přiklonil na stranu Norisové, fakt nevím. Ale jasně, u posuzování amatérů nastává ten problém, že prostě dělají i větší chybky a je třeba dát těm chybkám nějakou váhu, a to je vždy obtížné. Takže u vyrovnaných párů je to možné vidět i opačně.
A uz tu mame pana Faberu :-) opet naprosta shoda…
https://fabera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685985
Jinak jasne ze ne Pavel Novy, ale Jiri Schmitzer, mne se tihle dva vzdycky pletli :-))))
Já tak nějak nevím, byl to už druhý večer v řadě, který mě vlastně moc nebavil (a to jsem po prvním večeru byla letošním obsazením nadšená). Zatímco na začátku mi byli všichni sympatičtí, teď mi někteří začínají lézt na nervy (ale možná za to do značné míry může porota). Celkově se mi vlastně ani jedno paso nelíbilo a ze slowfoxu jsem taky nehýkala nadšením.
První dva tance jsem ještě neviděla, momentálně na to ale ani nemám moc chuť.
Veronika – nápaditá choreografie, hezké šaty, ale vadilo mi zapojení druhého tanečníka a hlavně minimum slowfoxu. Rušilo mě, že nebyli při tanci v kontaktu (ne že by se Michal nesnažil, chvílemi dělal skoro most). Taky je mi Veronika čím dál nesympatičtější.
Richard – přišlo mi, že už nebyl tak shrbený (on frak zakryje leccos), ale chvílemi se tam motal jako medvěd brtník a nadšené výlevy poroty nechápu. Nepobrala jsem, čím porotu tak uhranul, ale podle mě mu pokaždé pěkně nadsadila známky. Jinak by mi byl asi docela sympatický, ale tohle mi ho znechucuje.
David – Ani tady mě to moc nezaujalo, přišlo mi to odrázované, strnulé. Veronika mi ale zvlášť nevadí, i když je tam řada sympatičtějších „profi“ tanečníků.
Pavla – Ach jo. Když tancuje rychlou latinu, přehrává (ten jive mě posledně dost otrávil), ve standardu je těžkopádná. Sice se snažila (třeba o zdvihy), ale celkově to bylo trhané, neohrabané, kostrbaté. V prvním tanci mi byla sympatická, teď už mé sympatie opadávají. Myslím si ale (při všech výhradách k jejímu partnerovi), že k Markovi z jeho partnerek sedí nejlépe, řekla bych, že si rozumějí.
Dalibor – Ten si naopak podle mě s Alicí nerozumí skoro vůbec. Na jejich pasu se mi nelíbila hudba, pozornost na sebe strhávala Alice (která mi byla z působení s Pavlem Křížem a Matějem Ruppertem mimořádně sympatická, teď ji ale nepoznávám, je jako vyměněná) a Dalibor byl zvlášť ke konci tak nějak zplihlý, bez napětí.
Daniela – Ten kýčovitě pouťový balónek byl krok vedle, jinak by se mi tanec líbil, konečně to opravdu byl slowfox. Daniela měla nádherné šaty, poněkud mě ale rušilo, že tentokrát vypadala o dost vyšší než Michal.
Co se týče pana Kuneše, to je neštěstí, jeden exot v porotě je ažaž (mám pocit, že vzletné příměry páně Balaše už dávno překročily hranici směšného – letos se nějak vymkl). On mi ani Jan Révai nebyl dvakrát sympatický, ale po pár letech v porotě se přece jen zlepšil. I když jsem pana Kuneše viděla i na jevišti a tuhle jeho práci obdivuju, tady mi jeho dojmologie a nicneříkající vyjádření přijdou úplně mimo mísu. V porotě se mi kdysi moc líbila Petra Kostovčíková a z „netanečníků“ pan Zuska.
Taky už začínám být alergická na „příběhy“. Pokud je divák v tanci najde, dobře, ale proč je pořád okecávat a vysvětlovat? Většinou je to stejně jen vylhávání se z tance.
Na rumbu v pojetí dvou účastnivších se komiků jsem docela zvědavá.
A co se týče Ondera, taky jsem na něj slušně alergická, ale když už tam musí být, ať je raději zalezlý někde v pozadí a během přenosu se moc neukazuje (na SD Kolemdokola, či jak se to jmenuje, se nekoukám), hlavně ať nedejbože není zase jedním ze soutěžících.
https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/153553/aha-odtajnilo-zakulisi-stardance-obri-sumy.html
Mně to zase tak velké sumy za šaty nepřijdou.
@Ajda: A sakra – zrovna si chystám na jaře koupit nový oblek. To abych začal šetřit:-)
@Litocha: Mluvíš mi z duše :-) Jsem ráda, že jsem si té změny u Alice nevšimla sama, taky mám pocit, že to není ta Alice, kterou známe z dřívějška…
Mně přišlo, že si Dědík docela seděl se Schneiderovou… Se Žilkovou neměl moc času se ukázat :-) a měla jsem pocit, že se se Šípkovou sešli v ambicích a byli dost zklamaní, že to nevyšlo. A co se týče toho, jak sympatie mizí – ono to jde jednou, dvakrat – ale pak chce člověk vidět ten tanec, no :-)
@Jana:
Holky, ona nedavno prisla o tatinka. Proto i zhubla. Z vlastni zkusenosti vam rikam, ze po takove rane uz clovek neni stejny…
@Theresa_feat Vladko: Myslis Alici? Pokud vim, tak to se stalo v dobe, kdy tancovala s Rupertem…
To zhubla a pak zhubla po diteti… Ale stejne to neni takova ta energicka, vesela Alice, jak si ji pamatuju…
K Alici: mně nepřijde, že by si s Daliborem nesedli. Mně přijde, že mu hodně nakládá, protože si je vědomá, že od něj může žádat více než od jiných (neschopný není a fyzičku tam nikdo takovou neměl), ale někdy to zkrátka nevyjde, zapracuje únava anebo je ten choreografickej dort prostě přezdobenej :-)
Doufám, že ještě chvilku vydrží, rozhodně patří mezi lepší páry.
@Litocha: Moje řeč! A mám takový pocit, že Lálová jde v jeho stopách. Na východočeské televizi je z ní už reportérka, tak v příští řadě ho možná vystřídá. :)))
@orchis: Mně právě přijde, že spolu ani moc nekomunikují před tím, než jdou na parket. Ne že bych se na to nějak zaměřovala, ale u jiných si vybavuji takové to vzájemné povzbuzení, pohled apod., které jsem zrovna u téhle dvojice nezaznamenala. Ale nechci z několika náhodných dojmů vyvozovat dalekosáhlé závěry.
Podívala jsem se i na zbylé dva tance a Jiřího slowfox byl nejhezčí tanec večera. Výborně ustáli to škobrtnutí. Tu Chlopčíkovu šestku jsem nepobrala. (A Lenka na mě působí ohromně sympaticky.)
Kupodivu se mi docela líbilo i Adamovo paso. Ten kluk udělal od začátku velký pokrok a byl mi čím dál sympatičtější. Nebylo to dokonalé, ale na to, jaké je to tintítko, jsem mu ten výraz věřila více než zbylým dvěma toreadorům.
Tak aby toho Ondera nebylo málo – už je z něj i spisovatel!!!
https://revue.idnes.cz/jan-onder-kniha-pohadek-kdo-zachrani-pizducha-stardance-dana-batulkova-1e5-/lidicky.aspx?c=A181105_083416_lidicky_zar
@Ježek: Jojo, Onder. Ještě že nejím konzervy, jinak bych se taky bál … :D
Predstavila jsem si Gena a Pavlu v paso doble…