StarDance 2016 (29.10.) večer paso doble a slowfox, konečná pro Olgu Šípkovou a Marka Dědíka
Ve čtvrtém tanečním večeru StarDance 2016 vypadl dosti nečekaně pár Olga Šípková a Marek Dědík. Kdo nahradí jejich místo velkých favoritů na celkové vítězství?
Dnešní sobotní StarDance večer bude zasvěcen vytáčení zbývajících 8 tanečních párů v rytmu paso doble a slowfox. Ke všemu bude na ČT1 hrát živě Moondance Orchestra M. Kumžáka. Jak vidíte šance jednotlivých soutěžících? Kdo vám přirostl k srdci a čí osud je vám zcela fuka?
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Zdravím panáčky :-) Již jsem natěšená na dnešní dávku emocí :-)
Kristyna PD – no nevim, extra hudebni doprovod vyzaduje super tanec a tady mi nejak chybel :-(
Týny PD bohužel nic moc. Výběr hudby trošku neukočírovali.. Škoda, tanečnice z ní asi nebude, mám jí ráda ale jsou tam lepší…
tak ze Zacha, Plodkove i Piskuly jsem nadsena :-)))
Ridi pro me hrozny… priserna hudba na paso a citila jsem z toho Ondera na sto honu :-( a Luci si musela z minule postezovat…
Roman krása, Plóďa a Páďa oněměla jsem úžasem, Mlaďoch, já ho můžu :-) Olinka Čípková, pro mě spartakiáda a rekvizity už mě neba..
Ridi, to je pro mě takový bařtipán asi získává body kvůli partnerce jako bolestné. Pro mě dneska adept na vyřazení..
tak tohle jsem i pres moji neoblibu necekala…
Sipkova je dost namekko…
No je to šok. Takhle dobré dvojice málokdy vypadávají takhle brzo. Asi ji diváctvo neodpustilo, že je na začátku v porovnání s ostatními ne na startovní čáře, ale o kus dál…
No tak to teda mazec.. sic můj fanoušek nebyla ale vypadnout teď neměla… To zase vůči ní fer nebylo.. Ale zase ustála to a pro mě tak trošku ujištění, že má masku.. Ale zase nám to škarohlídům nedala :-) Ale je jí škoda, adept na vypadnutí nebyla. Mám obavu, že nám Ridi zase propajdá do finále jako v loni Pavlásek a celá SD bude v řiti.
Vypadnutí jsem zase netipla… Čekala jsem, že vypadne Leichtová nebo Ridi ….
Orchis, mám to stejně :-) Nikdy se v ničem netrefím.. I třeba v pěveckých soutěžích si třeba chrochtám jak někdo zazpíval a porota, že to bylo falešně :-) Na diskuzi čt už se perou :-D
No tak já si byla „jistá“, že vypadne Kristýna. I když jsem si to nepřála, viděla jsem, že její tanec nic moc. Ale nakonec jsem ráda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Nemám vůči Šípkové nějakou extra averzi, sympatická mi sice není, ale její postup bych překousla. Nicméně nebyla na stejné startovní čáře s ostatními, z mého laického pohledu je to ve srovnání s dalšími soutěžícími profesionálka a vlastně ani neměla soutěžit. OK, respektuju, že může mít leckdo jiný názor a svou pravdu, ale já to vidím takhle.
Kolik zdí cestou domů Olinka okope? Hodně.
Njn a ona se táák urputně snaží, aby byla všemi milována a obdivována.
Nicméně měl jít ven parodista Ridi
Líbili se mi dnes skoro všichni. Tedy Leichtová mně tady vůbec nesedí a myslím, že si ani s partnerem nasedli…, Ridi je jasně nejhorší, ale docela se mi líbila choreografie (škoda, ze to s Lucií nezatančil nekdo jiný). Bank nebyl nejhorší, na to, že změnil partnerku….
Onderovi mají zase vyděláno.. V loni jsem někde četla, že snad za každý přímá mají 50 000Kč ale nechci kecat. Jak jí asi musí být koukat na ty co jsou lepší a vypadávají a ona s těma polenama vždy přední příčky. Ale Týna ten šok ! Byla připravená na konec a bude se muset drtit dál :-D
Mě rozsekáva, jak je kolo od kola lepší a lepší duo Pl+Pad. Doufám, že jim přibudou fanoušci, protože porota je asi dvakrát nemusí.
No, porota dnes – vcelku nevyvážená hodnocení. Někde jsem byla překvapená, jak byly vysoké známky, jinde jak byly nízké…
Pro mě vyřazení až tak velké překvapení nebylo.Někdy kolem 4.kola vždycky vypadl někdo, koho jsme nečekali. Viz . Brzobohatý.Šípková byla dobrá, ale pro mě tak nějak nudná.Já nemyslím, že Ridi se proplácá tak daleko, to spíš Bank.
Jinak, když řekli, že vypadla Čípková, tak jsem se přistihla jak mám otevřenou hubu :-D Teď půjde kdo? Koho tipujete? Další vec která mě napadla, jak by asi tančila Onderová s někým jiným a výrazně lepším?
Pavlíno, Bank se aspoň snaží a nedělá si z toho srandu ale top určitě není. Ridiho jsem dřív koukávala na jeho vaření, to ještě nebylo překuchařováno ale zábavný mi nikdy nepřišel a pěkně zpáprdovatěl a ten italskej temperament u něj tak nějak nevidím, bo jsem asi slepá. Kdo ho vlastě tak žere?
Hlavně je nečekané, že u diváků musel být Emanuele nejhůř čtvrtý, aby přeskákal Olgu (předposlední pár nejhůř pátý atd.), protože diváci mají při rovnosti součtu umístění přednost před porotou. Taky by mě zajímalo, kdo ho tak žere (přestože to byl dnes jeho nejlepší tanec, žádná hitparáda to nebyla, navíc dnes měla svůj nejlepší tanec dobrá polovina tanečníků…) :-)
@Keliška: No, poprvé si Hunčárová zatančila s Řezníčkem snad jen tři tance, takže vypadli hned jako druzí – to žádná sláva nebyla, loni ale výrazně přesluhovala.
Kristýna byla ale šokovaná solidně. Připadá mi, že se s tanečníkem sžívají, ty záběry na ně při vyřazování byly dojemné.
@Litocha: Třeba já Emanuela žeru, je to strašnej sympaťák, byť taneční dřívko :D Ale hlasy mu neposílám, ty si schovávám pro Anničku. To že byl nejhůř čtvrtej mě zase tak nepřekvapuje. Spíš mě překvapila porota, která tentokrát Olgu moc neocenila a tím ji vlastně odstřelila.
připadá mi, že si asi diváci pletou Olgu s ojetinou Kynychovou, nemůžu dost dobře pochopit tu averzi a jiné vysvětlení mne nenapadá.
@Thybaumont: Vysvětlení může být celá řada, zopakuji ti to svoje, které tu už zaznělo a řekla bych, že to tak cítí i dost lidí, kteří na rozdíl ode mě hlasují. Šípková nestála na stejné startovní čáře s ostatními. Z mého pohledu je to ve srovnání ostatními soutěžícími profesionálka a v té soutěži vůbec neměla být. Bylo naprosto jasné od prvopočátku, že svými schopnostmi musí ostatní převálcovat. Jestli jsi viděl/a někdy nějakou soutěž v aerobiku, musí ti to být jasné. Navíc je to poměrně rozporuplná osoba pokud jde o sympatie/nesympatie, které vzbuzuje svou osobností a dál si přidej ten známý fenomén, že lidé často nehlasují pro toho, kdo se zdá být jasným postupujícím. A dopadne to tak, jak to dopadlo.
No, jak říkám, mě to žíly netrhá, Šípková mi chybět nebude, ale žádné velké emoce by mnou necloumaly ani kdyby vypadla Kristýna nebo Ridi, kteří určitě tančili hůř než ona. Budu se bavit dál a doufat, že se bude stále více tančit a méně hrát s různými rekvizitami, protože tyhle obezličky vadí zase mně.
@sunrise: Takový vítěz Vojtek nebo finalistka Norisová byli daleko víc profesionály, protože oni skutečně tanec dělali na profesionální a navíc aktuální denní bázi (a muzikálový tanec má jistě ke klasickému daleko blíž než sportovní), čili ti by podle této logiky museli vypadnout taky. Ovšem logiku za tím skutečně nehledejme, prostě sympatie/antipatie jsou nelogické a mají spoustu věcí v pozadí, od prezentace bulvárem po ono pletení si s nesympatickou Kynychovou atd. Nehledě na to, že SMS posílají převážně jen ženy, proto taky ono přetrvávání nijak moc sympatického a navíc dřevěného Itala.
No ono toho už hlavně kolem Olgy bylo dost. Mě jejich chorošky moc neba. Třeba včera ty věšáky, úplně zbytečné a byla jsem potěšena, že zřejmě nenašli takový na kterém nemohla O. obkroužit celý parket. A to věčné točení..a nošení, ohýbání. Prostě už to přeťápli. Kdyby víc tančili, tak by dle mě měli větší úspěch, páč vybavený na to jsou. A pak je otázka: Není to vše na pokyn realizátorů? Skladba tanečníků se vždy opakuje, a třeba ti co jsou jako že vybavení nejvíc, mají za úkol dělat takové choreografie? To se asi nedozvíme a oni musí zachovat mlčenlivost. Ale až nápadně se vše opakuje, jen některým to projde u diváků a některým už ne. Pak rozhodnou ty sympatie.
@Mik: OK, to je tvůj pohled, sama tady píšu, že těch názorů může být celá řada. Co člověk, to jiný pohled na věc. Prostě jsem napsala ten svůj. Ale rozhodně tady neřeším a řešit nebudu to, co bylo v předchozích řadách spravedlivé, nespravedlivé, správné nebo nesprávné. Můžeš mít pravdu, ale to rozhodně nic nezmění na tom, co si myslím o aktuální řadě. To co bylo, bylo a pro mě je to v propadlišti dějin. Každou řadu beru jako samostatnou jednotku od začátku až do konce.
Včerejší konec úplně přehlušil všechno ostatní z celého večera. Byla jsem příjemně překvapena, že si Marek odpustil politické komentáře. Terezin dekolt mě až tak neoslovil (ale jsem ženská, dá se to pochopit). Hudba na paso byla příšerná skoro u všech. Nějak to pořád nemůžu překousnout, když na pohyby z pasa zní nějaké podivné rytmy. To, že vypadla Olga mi upřímně řečeno až tak nevadí, můj fanoušek nebyla od samého začátku. Navíc mi přišlo, že toho slowfoxu tam zas až tak moc nebylo. Samá póza a věšáky. Dědík je latinář a se standardem má pokaždé problém. Vadí mi spíš, že zase madam Onderová protlačí to své dřevo až do finále. Kolik by tak asi museli dostat od diváků bodů, když Olga byla uprostřed pole a Ridi až na konci…
A taky letos nemám pocit, že by to byla taková parta, jako v předchozích řadách. Mě vždycky baví pozorovat jejich tváře a výrazy po odtančení jejich kolegů a jak se podporují (postižení mé ze sledování RS :-) ) navzájem. A asi mě všichni ukamenují když napíšu, že mě přestáva bavit i takové to frackovství u Piškuli :-D u nich mám taky pocit, že už nemají moc co nabídnout a lidi jsou nadšený tím jako že jiskřením :-D Za mě zase už moc přejiskrováno :-D
Jsem dneska nějaká rozjetá a kritická :-) Ale se všemi vašemi názory souhlasím. A co Anna K.? Tu nějak nedokážu zařadit. Je pravda, že jí vždycky vyzážisti dají na prd** :-D Nenalíčená je moc hezká ale s tou maskarou fakt vypadá na 50let. A o šatech ani nemluvě. Včera mě úplně děsil ten její výraz při tanci, zřejmě jak na začátku kouřila tu cigaretu, tak pak nechtěla dýchat na svého tanečníka a měla celou dobu výraz jak nafouklá žába :-) Ale dělá pokroky, to se jí nedá upřít. Ale pro mě stále neutrál . Obrovský posun vidím u Pad+Plod a oni se mi fakt líbí a jejich tance mají všechno, dost tance a zároveň příběh a zvedaček, otoček tak akorát. To samé za mě Zach, tam jenom ta jeho šklíba partnerka ale souhra mezi nimi, krása. Tyto dva páry jsou moji fanoušci a chci je do finále :-D
@Keliška: … je pravda, že Zdeněk pořád vypadá, jako ze mu vydloubli oko :-) …. ale oni to tak někdy „mladí a neklidní“ mají
Orchis :-D Asi jo :-D Ale mě už to neba :-)
Adeptů na vypadnutí je na příští týden docela dost… Manu, Ondra nebo Kristýna (pokud nepředvede něco úžasného…)
Co se vlastně příští týden bude tančit?
@Keliška 30: Ano, působí méně jako parta, zřejmě to víc pojímají jako soutěž. Nebo se prostě méně vidí při natáčení a přípravách a navíc netráví spolu čas i okolo, jako to dělaly některé jiné party předtím. Při videochatu Vízka a Evy bylo vidět, že Láďa si ani pořádně nepamatuje některá jména, ani o ostatních nic moc nevěděl, takže spolu určitě moc nemluvili. Každý má zřejmě při tom všem svých starostí dost.
Pokud se týká Anny K. a jejího výrazu, psalo se o tom, že má problémy se zablokovaným krkem… a asi jo, protože odklony při standardu nebyly nic moc a porota to ani nezmínila.
@orchis: Ono jde taky o to, že většina diváků (včetně mě, podotýkám) má Annu K. pořád zařazenou jako tu mladou holku rockerku a zapomíná se, že jí už je 51 let ( podívala jsem se teď a je ročník 65). A na to tedy vypadá setsakra dobře, když si přičteme všechno to, co má za sebou.
Orchis, aha tak to je jasný.. na to trpím a to bych nedala, jsem vždycky ráda, že jsem ráda :-D Sunrise , to je taky fakt, pořád jí mám tak nějak spoustu let stejně :-D A ona nám vlastně zestárla :-) Ale to nemění nic na tom, že ji vždycky obléknou jak blbku a namalujou jak transku a s jejími vlasy by se dalo čarovat. nejvíce péče zřejmě věnují Kostkové :-)
sunrise, Keliška:
Anna K. patří ve SD k mým oblíbencům. Oceňuji u ní hlavně obrovskou chuť něco se naučit. Tohle je pro mě u páru hodně velké plus – ta chuť a pak taky radost z tance… Pokud u některého z párů vnímám opak, mají to u mě spočítaný :-)
Já myslím, že Šípkové udělala porota ve druhém kole medvědí službu těmi desítkami. Tango bylo pěkné, ale ne bezchybné, což porota i viděla, přesto nadhodnotila…a protekce poroty je na diváky jak červený hadr na býka.
Nebo Šípkové chodilo tak málo esemesek, že to porota udělala schválně, aby ji udržela aspoň do třetího kola…to by se dalo vysvětlit tím, že Olga na svůj věk vypadá zatraceně dobře a to se u hlasujících divaček neodpouští…každopádně, kdokoliv vypadne před Romanem Zachem mi nevadí, že vypadl:)
Miluška Bittnerová naznačila po vypadnutí, že atmosféra mezi soutěžícími není ideální a že jsou tam páry, které se hodně snaží vyhrát. Nevím proč, podezřívám z toho Plodkovou a Piškulu, takže nejspíš mezi mé favority patřit už nebudou.
@Johana: Promiň, ale mě vždycky docela naštve, když někdo v jakékoi soutěži soutěžícímu vyčítá, že se snaží vyhrát. Zazlívala bych to komukoli, kdyby chtěl vítězství dosáhnout podvodem, ale jinak snad o to jde, ne?
40 Johana, dle čeho soudíš, že Plodková? Mě si naopak získala i tím, že ona vždy z balkonu každému páru fandí. To Olga vždy vlažně potleskávala a ani jeden z jejích přeslazených úsměvů. Ale máš pravdu v tom, že ani mě nepřijdou jako parta oproti minulým řadám. Njvětší rivalita bude mezi profíkama. Oni se znají všichni už léta a vím, že dostat se do SD není lehké.
@sunrise: v žádném případě nechci soutěžícím, ani jejich profesionálním partnerům upírat právo na touhu po vítězství, ale Stardance je trochu specifická soutěž v tom, že právě ta zjevná snaha zvítězit se většinou obrací proti soutěžícím a historie SD to jen potvrzuje.
Slova o určité řevnivosti mezi některými páry v letošní SD řekla Miluška, ne já…my vidíme ze zákulisí jen to, co nám ukáže kamera a právě ve včerejším medailonku Plodkové ( tím odpovídám Kelišce na dotaz, proč právě ona ) se nám ji snažili vykreslit jako věčně se smějící, pohodovou osůbku…mně se ten její smích zdál špatně zahraný a hlavně hodně přehnaný…ale jen můj dojem a možná časem změním názor.
Tohle jsem našel k té atmosféře a partě:
http://www.expres.cz/stardance-zakulisni-boje-0hd-/celebrity.aspx?c=A161028_140015_dx-celebrity_ren
Johana -Tak Plodkovou určitě nemyslela. Ty se zrovna měli s Miluš rádi. Parta zjevně letos nejsou.. taky jsou všichni tak namixovaný..
Mik- To může být pravda a nemusí ale tak nějak jsem tyhle myslela. Olze to zlomilo v soutěži vaz. Měla tančit a né cvičit. Měla na to.
@Mik: Tyhle články je asi lepší nečíst. Neříkám, že na každém šprochu není trochu pravdy, ale tady je vše psáno formou, aby to v lidech vyvolalo co největší vášně… což je samozřejmě cíl, já vím:-)
@Keliška: Tak Olga určitě tančila a tančila určitě nejlépe se zúčastněných, dokonce i dost slušným odstupem. Technicky myšleno. Co jí dost možná podtrhlo stoličku byl její partner, který má bohužel tendenci dělat choreografie na efekt s minimem tance, zvláště pokud jde o jeho neoblíbený standard. U diváků to však nepomohlo a u poroty to dodělalo dílo zkázy. Na druhé straně, porotci si toho měli být vědomi a neriskovat 4 místem její vyřazení. Pak čučeli jak trubky :D
Bezík- naprostý souhlas. Taky jsem za to, že měla víc tančit .A v posledním medajlonku to vlastně řekla, že když se umí točit tak jí partner furt točil :-) A ty poslední věšáky- spíš zbytečnost a trapnost. Ale pohled madam Drexler byl fenomenální :-D Jako i mě spadla brada. :-D
Já tahle média skoro nečtu a expres.cz jsem snad nečetl v životě, ale narazil jsem na to a vím, že tady se z bulváru dost cituje, v minulých řadách tedy hojně. Ostatně i v diskuzích zaznívá dost spekulací a nakonec, odkud asi jsou, že? Povětšinou vytažené z prstu nebo z podobných médií a pak se z toho vyvodí dalekosáhlé závěry a nikdo už ani neví, co bylo prapůvodcem. Samozřejmě o moc horší je to na diskuzi na oficiálních stránkách, ale ani zde o to není nouze. To jen tak na okraj. Stejně nemá cenu nic brát vážně, je to jen zábava a prostý show business, se všemi jeho prvky;-)
Mik- super, klidně sem dej zase nějaký link.. Víš tady se na panáčkovi vždycky pitvali věci ze všech stran a to mě baví :-) Ale vždycky se tu lidi respektovali a neuráželi.. pokud tu nekdo netroloval. A bere se tu vše s humorem, nebereme se tu vážně. Což se na ofiko diskuzi říct nedá. Tam je to masaker :-D Tam to už ani nečtu..
@Mik: na ofiko se úplně bojím jít… :-) a vlastně nikdy jsem tam nechodila….
Orchis – to je pro silné nátury :-) Jsou tam rádoby experti, lidi co se stydí za čechy, sluníčkáři, a za všechno může politika :-) A Zeman.. !! :-D
@bezík: Olince podtrhlo nohy především to jak na lidi v SD působila. Z dřívějška si přinesla jen početně nevýznamné fans a naopak poměrně početnou skupinu lidí, kteří ji přinejmenším moc nemusí, neboť do médií byla od dob své sportovní slávy protlačována uměle, na silu a s tím jak její sportovní kariéra uvadla se to ještě zhoršilo. Její šolich v Sama doma působí též jako zaopatřovací pomoc, protože jako moderátorka je tak maximálně slabší průměr, a pokud člověk nemá averzi na sladce šťastně afektované diblíky, tak zcela zaměnitelná za kteroukoliv jinou bezejmennou kolegyni.
V SD měla u diváků šanci pohled na sebe změnit, ale ona na rozdíl od všech letošních kolegů bohužel ničím nepřekvapila a akorát tak potvrzovala dříve vytvořené názory.
Že ji pak u pro ni nenaladěných diváků vychvalování porotou v předešlých kolech, zvláště panem Balašem, spíše uškodilo, je nabíledni.
@peritknie: Já nevím, já ji prakticky neznám, jen jméno, co dělala před SD a jak netuším. Kromě toho aerobicu. Můžeš mít pravdu v tom že moc fandů neměla, může být pravda i u těch co tvrdí, že ji hlasy fandové neposílali, protože by je ani ve snu nenapadlo že by mohla vypadnout. Porotě bych to ale vyčetl, protože když tam má takovou dobrou tanečnici, měli by si jí tam podržet aspoň mezi poslední 4, a oni se na to vybodli. Pak na to nevěřícně zírali ale můžou nadávat jen sami sobě.
@orchis: Příští týden by měla být cha-cha a jive, takže by měli Ondřej, Emanuele, Kristýna a Jana tancovat cha-chu, Zdeněk, Roman a Anna jive. Tak si říkám, jestli to Anně K. nezlomí vaz, tipla bych, že bude mít pomalé nohy. Snad bude mít aspoň slušivější šaty, mám pocit, že si letos vytáhla černého petra na garderobu. Ty včerejší šaty (i při vědomí toho, že to byl odkaz na Ginger Rogersovou) byly pomsta kostymérek, vypadala v nich jako krabice.
@bezík: ale jejich včerejší číslo s věšáky opravdu nebylo nejlepší a pokud by je porota opět obdařila desítkami ve snaze je zachránit, bylo by to příliš nápadné a ničemu by to nepomohlo…takto máme alespoň jistotu, že se s hlasy diváků nefixluje :)
Já na ofiko jen nakoukl, aktuálně má celá diskuze 80 stránek, a to včetně skrytých reakcí, které jsou sbalené a člověk si je musí rozkliknout, čímž to bude odhadem na objem minimálně 3x více stránek. A skutečně se tam zatáhla i politika a taky tam vystupují lidé pod více nicky či si nicky kradou, ovšem něco podobného tu před lety bylo taky, u nějakých HSTM a podobných RS. Ono je to tedy vlastně skoro na všech diskuzích, i na těch s registrovanými jmény, kde je spíš ale podezření, že si některé lidi redakce platí nebo nějak podporuje, aby rozpoutali pořádný flame a bylo více klikání a tím i více zobrazených reklam.
Co mě překvapilo, že na blogu Petra Fabery nejsou u této řady vůbec žádné příspěvky, byť je má zřejmě povolené. Blog se ale čte dobře, stejně jako v minulosti.
No kdyby to mělo být spravedlivě, tak by měl příště vypadnout Ital. Ale nevím kde s Onderkou berou fans… Podle mě půjdou Pad+Plod, protože jsou takový neznámí a nemají sjednocené fandy :-( Tady už se to láme mezi ostatní..
@Mik: Fabera normálně komentuje, ty horní tři jsou k téhle řadě ;-) :D
http://fabera.blog.idnes.cz/
Ještě k vypadnutí Olgy. Jak včera po vyřazení měla tu děkovačku všem a jak dětem říkala, že vánoce stihnou … Ona fakt počítala, že tam bude o konce :-D
@Keliška: Manu forever ! Já myslím, že ještě kolo dá ! :D
@bezik: To jsi špatně pochopil, já mluvil o komentářích čtenářů právě u těch jeho článků. Letos žádné.
62- bezík- máš bohužel asi pravdu a asi i více kol nás obšťastní svým neumětelem a Italským netemperamentem :-D Bohužel na úkor jiných…
@Jana: ¨
Velká nespravedlnost Olga s Piškulou :) byli jednoznačně nejlepší a adepti na zlato .
Vypadnout měl Ridi, lyžař nebo Leichtová . Je moc těžká, není elegantní a hudbě vůbec nestačila. Ale je to jako v naší zemi – Ti netalentovaní a hloupí postupují :(.
Také nechápu bodování , Drechsler dá 7 bodů a ostatní 10 ……to by se u profíků stát nemělo . Asi má nějaký mindrák . No a Anna K…….ta je hodně protěžovaná, že by kvůli
prodělané nemoci ? Anno promiňte, jste jako pytel brambor a ani ta vrstva peří to nezakreje .
jste to přivolali i sem
@Keliška: nejspíš ji tlačí sms honzík, imho se jim investice rentuje ;-)
ale jinak si myslím, že Ridi i přes to jak je na parketu zcela bez jakéhokoliv kouzla, má dost velkou základnu podporujících – doba, kdy byl nejpopulárnější televizní kuchař je ještě dost nedávná.
@Keliška: Keliško, nepomlouvej mi mého oblíbeného kuchaře !! :D
66 Peritknie – Bože ne!!! :-)
Bezík- promiň :-) Už se to nebude opakovat :-) Jako je to tanečník jako HROM :-D
@Keliška:hlavně nereagovat a ono to vyhnije samo
@Mik: Mně ten Faberův blog připadá (stejně jako v minulosti) dost suchopárný, s nostalgií vzpomínám na zdejší hodnocení, se kterými jsem sice nemusela vždycky souhlasit, ale měly švih (a zabývaly se celým pořadem komplexně – od moderátorů přes hudbu a kostýmy až po předvedené tance). Na druhé straně je Fabera alespoň nezaujatý, nikomu zjevně nanadržuje nebo neubírá, jak zhusta činí naše odborná porota :-)
69 @Keliška: Ti tam chybí dvě slova, ne? DO POLICE:-) Kuchař nakonec police potřebuje, tak proč ne:-)
@Litocha: Ano, ten blog je nezaujatý, a to se mi líbí. Zaujatých komentářů si jinde můžu přečíst dost:-) Rozbory tu bývaly skutečně hodně podrobné, zejména ty šaty mě fascinovaly, že někdo si pamatuje, že v roce 200x byly použity šaty A a k nim přišita část šatů B z roku 200y a to celé dozdobeno brky z roku 200z :-) Mě jako chlapa to nechává celkem chladným, nějaká recyklace nerecyklace, ale plně chápu, že zejména některé ženy tohle hodně baví a zajímá.
Na blogu Petra Fábery už je jeho hodnocení čtvrtého večera. Zajímavé. Nejhezčí tanec večera – Roman Zach. Nadhodnocený tanec – Zdeněk Piškula.. :-)
@orchis: No vida, tentokrát se moje laické oko s panem Fáberou shodne :-) Ze slowfoxů se mi nejvíce líbil Roman (na to, že má o tolik menší partnerku, která mi mimochodem připomíná Anetu Langerovou, má úplně luxusní držení), z pas Jana (začátek byl úžasný). U Zdeňka, jak jsem z jeho výkonů normálně nadšená, mi chybělo trochu víc slowfoxu a taky to na parketu trošku drhlo – to ovšem klidně může být těmi botami.
Je zajímavé, že i letos se jim povedlo rozmístit páry do skupin nerovnoměrně, sestava Zach, Piškula, Šípková, Anna K. a Vízek je mnohem silnější než ta druhá, tam je Plodková královnou.
Asi není náhoda, že Olga vypadla zrovna na nejtěžším standardním tanci, ukázalo se, že se standardem Dědík prostě bojuje. Už loni to byly samé pózy a zvedačky a tance pramálo. Možná by měli příště, bude-li nějaké příště, volit takové tanečníky, kteří mají v obou třídách vytancované M, nebo aspoň A. Co byly tady Dědíkovi platné všechny jeho tituly z latiny…
Já myslím, že u Piškuly asi zafungoval ten haló efekt se stepem. Já jsem taky byla nadšená když dotancovali, trochu jsem se divila, proč Drexler dává tak málo. Až když jsem se pak podívala podruhé, došlo mi, že hodnotila dobře. SF tam opravdu taky moc nebylo… Zach se mi líbí moc, držení u něj musí být trochu problém, když partnerka je o dost menší než on. Držte rovná pak rovná záda … to aby jí nosil ve vzduchu! :)
tak jsem si to tu poradne procetla, vsechno jeste jednou pustila a konecne se tu k tomu muzu vyjadrit – i kdyz uz asi vsechno podstatne bylo receno :-)
Sipkova a Dedik – byl to sok, ne ze ne. Neberu argument, ze kolem ctvrteho kola vzdycky vypadl nekdo dobry – to ale bylo v pripade osmi paru – a je rozdil, kdyz ten hodne dobry skonci paty nebo osmy… takhle vzadu nikdo dobry zatim neskoncil – porad se chystam na to, ze si to zkusim spocitat, jak to muselo byt – protoze se trochu desim toho, ze by byl nekde na konci treba Zach… kazdopadne Sipkova musela byt u divaku posledni a Ridi ctvrty, jinak by to nevyslo :-( jak uz bylo receno, Dedik je velmi dobry latinar, ale velmi spatny standardni tanecnik. To, ze dostali desitky za tango, neni tak smerodatne, ono tango neni uplne standardni standard :-) bojoval s tim uz loni se Schneiderovou, bylo to videt – a letos se z toho take dost pokusil vylhat. A u poroty mu to proste nevyslo. Neni jiste, jak mu to vyslo u divaku, protoze podle me tam ten posledni tanec nehraje az takovou roli. Hlavni je to predtim. Uz jsem u minuleho clanku opakovala hodnoceni Tatiany Drexler z prvniho dilu – je treba vymyslet neco, co oslovi nase duse, nejen nase oci. A to se jim podle me nepodarilo – a neni to o tom, ze by clovek neco zavidel. Klidne priznam, ze technicky z celebrit tancovala nejlip – ale nejak se me to nedotklo… jejich tanec nepatril k tem, ktere bych si chtela pustit znova, citila jsem z toho upornost. snahu, nacvicenost a dril – a ano, ma predpoklady, umi citit rytmus, umi zkoordinovat telo a jednotlive pohyby – a to je mozna to vsechno, proc se opakuje namitka, ze nestala na stejne startovni care. (a ano, nestal tam ani Vojtek a ani Norisova, i kdyz si myslim, ze i pred nimi by Sipkova cnela, protoze u muzikalu ten tanec nemusi byt az tak dulezity a je to jen jedna slozka celkoveho vykonu, u aerobiku je to velmi podobne. Proto se mi treba nelibilo v US verzi, ze tam tancovali mistri sveta a olympijsti vitezove v tancich na lede) – je to jiny sport, dela se jinak, hodnoti se jïnak, ale ty predpoklady jsou pro oboji potreba velmi podobne. Mohlo se stat, ze si ji nekdo spletl s Kynychovou… A to jestli na konci rikala, ze stihnou Vanoce – museli na to byt pripraveni, ze budou do konce, navic jim to kazdy podsouval – a v tom soku, ktery prozili i oni, se tezko pronaseji dokonale proslovy, navic se clovek musi tvarit, ze mu to vlastne vubec nevadi – a myslim si, ze i ten Ebenuv projev predtim, ze to neni konec sveta, byl urcen prave jim :-) ja za sebe jeste mohu dodat, ze mi trochu vadil ten diblikovsky projev – napr. po te cace, jak se tam kroutila, jak je stastna, ze se jim to povedlo…
nekoukal jste nekdo na ty jejich loucici vystoupeni – Sama doma, videochat? tam se vetsinou projevi, jak to skutecne berou.
Co se tyce Ridiho – drevo to je, byla bych radsi, kdyby se drzel te kuchyne. Tanec mi od nej nesedi (je to Onderovina jak vysita) a uz vubec mi nesedi Onderova – muj nazor na Ondera uz jsem tu taky nekolikrat prezentovala… (premyslim, jestli treba nekdy predtim byl Cadek v upoutavkach, budu si je muset pustit). Pry jim posila hlasy cely Litvinov, nebo odkud to jsou. Jinak kdyz moje dite kouka na Dcko, tak kdyz se tam objevi Tanecni hratky, tak se zacne strasne vztekat, jako ze tohle ne :-) a u Lucie mi prislo, ze ji nesedel ten kostym, delal ji strasne vystrceny zadek a kdyz pri loucicim tanci ji zabrali zezadu, tak jsem se az lekla. Tanec sam o sobe mi prisel na paso malo ostry, resp. absolutne neladici pohyb s hudbou…
Zach to nema jednoduche a fakt se mi strasne libi, cim dal vic. Stejne jako Plodkova, ale to je mozna ovlivnene i tim, ze kamarad je kolega Padeveta :-) (mimochodem, moc se mi libily ty Plodkove saty na valcik)
Piskula – porad tam vidim tu radost z tance – a tenhle tanec byl nadherny. I kdyz jsem se v prubehu docela divila, ze ma hodne pokrcena kolena, ze se mi to nelibi – nedoslo mi, ze to je tim, ze Veronika ma na nohou stepky a tim padem se k ni musi vic snizovat.
Anna K – na svuj vek uzasny, zlepsuje se a nejak mi neprijde, ze by extra bazila po vitezstvi :-) ale muzu se mylit…
Ondra je myslim rad za kazde kolo – tohle kolo dobry, na to, ze se s Evou szival, Eva tancila cizi choreografii… ono to je znat, kdyz je nekdo spolu kazdy den dva mesice a pak najednou prijde nekdo novy.
A Kristyna s Vaskem – neprijde mi, ze by stavel nejake extra narocne choreografie. A zajimalo by me, jak to s nimi je – bulvar se v tomhle dost rozchazi :-) pri tom cekani na vypadnuti mi neprislo, ze by si sli nejak extra po krku – nebo si mozna rikali, ze tohle je posledni objeti :-) spis mam pocit, ze si Kristyna rikala, ze to pujde samo a bude to hned a ono to nejde… a stve ji, ze ji nechvali…
@Jana: Nemám co dodat. Díky za perfektní shrnutí, které jakoby mi mluvilo z duše. Souhlasím v podstatě se vším, co jsi napsala.
@Jana: Taky souhlasím prakticky se vším, snad jen že mě rumba dua Dědík, Šípková zasáhla a líbila se mi moc. Celkově mi Olga nijak nepřekážela, i když truchlit po ní taky nebudu (snad jen v tom duchu, že jsme se od téhle dvojice mohli dočkat pěkných tanců, což u takového Emanuela nehrozí).
Ještě bych dodala, že se mi poslední večer moc líbil, mnozí tam zatancovali to zatím nejlepší.
A k tomu pořadí, Roman klidně může být vepředu, jisté je jen čtvrté nebo lepší místo kuchaře a poslední Olgy, teoreticky stačilo, aby byl sedmý pár u diváků pátý, šestý pár šestý a první tři místa mohli mít tři nejlépe hodnocení porotou. Skutečná podpora se ovšem ukáže v dalších kolech (taky by mě to hlasování zajímalo, škoda, že to po soutěži nezveřejňují).
tady je trochu videt ta Huncarova s tim vysazenym zadeckem – a v jednu chvili ji zabirali i zezadu, kdy tam stala podivne rozkrocene – na to, ze je tanecnice…
http://prntscr.com/d1u9ap
@Jana: Souhlasím naprosto se vším, i s Onderem! :))
Co se týče Čadka, tak myslím v Kolem dokola taky byl, dokonce i s Čvančarkou – předváděli tance, které budou tu kterou sobotu! Ale Honzík je všude, už se doma bojím otevřít pikslu s rybičkama! :))
Ještě taková poznámka – taky se Vám víc líbí Anička v civilu na zkouškách než nalíčená pro přenos? Tam mi přijde, že má tak 10 let věku a 20 let podivných zkušeností navíc! :))
Nějaké tipy kdo dnes vypadne?
proc mam z Huncarove pocit, ze by vzdycky chtela byt uvolnena, spontanni atd. a tak strasne ji to nejde?
doufam, ze ne Ondra, ted ta dotacka me strasne bavila…
@Jana: :-) mám z ní stejný pocit.¨
Kupodivu souhlasím s porotou, ale taky bych nechtěla, aby vypadli. Dnes ještě ne.
Anna K. … BRAVO
tedy Anicka me dneska hodne bavila :-))
Kristyna – no ja nevim, prislo mi, ze dneska bylo hodne videt, ze je to docela drivko… tuhe boky, pomale nohy a chvilemi mimo rytmus… Vasek se projevil a je uzasny :-)
Eva s Ondrou – ono vymyslet dve choreografie stejneho tance, navic na hudbu vybranou nekym jinym… bojim se o ne, bojim…
Dnes se opravdu mimořádně bavím. Ale moje fantazie nějak nedosahuje až k Ridimu. Extrémně jsem na něj jako na rockera zvědavá. Opravdu si ho v tomhle kole nedovedu představit. Ale těším se, :-)
Plodkova vypadala taky dobre :-) jen jsem se nejak nemohla zbavit dojmu, ze ma takove vlacne nohy… nevim cim to… a zajimalo by me, co Michalovi tretacci rikaji jeho prasklym kalhotam a cervenym spodkam :-) a tedy Plodkova je desna spejle :-)
bych nikdy nerekla, jaky je Zach komik :-) ale jinak mi prisli dneska nejak unaveni…
@Jana: dnes to nebylo tak úplně ono, proti těm ostatním.
Ahoj Panáčci :-) Pojdte na nové vlákno ať se nehoníme :-)
@Jana:
Zacha rozhodil začátek , byl mimo rytmus a tak ho to vzalo, že mu to vzalo i chuť a energii po celý tanec . Plodková dneska super , nohy, kolena, boky …super, super !
Jen nechápu, že Piškula dostal méně bodů něž Anna K. To jsi se Chlopčíku předvedl !!!!!
Jestli tato osoba boduje tím, že prodělala rakovinu, tak je to smutný . Nebo jí posílají hlasy parta kolem Horáčka a Krause ? Politika zřejmě leze do všeho. Leichtová byla mnohem lepší než Anna a vypadla . Pokud zůstane Anna K., tak je to jako s když postupovat Tydýt . Nechápu to, má vypadnout Bank, Anna a Ridi…sorry, ale pohybově jste nejhorší !! Kristýnko, mrzí mne to !!!
@sunrise:
Anna je pytel brambor, takový dupák to byl .