StarDance 2015: Když mají hvězdy dvojnásobnou nálož…8. večer (rekap)
Po večeru tance s Parapletem, se pět soutěžících párů celý týden určitě ani nezastavilo. Dnešní večer uvidíme už osmé pokračování letošní prodloužené řady StarDance a i když do finále je pořád ještě daleko, tak došlo na kruté pravidlo: Dobří se poznají podle toho, že za týden se zvládnou naučit tance dva. Jak dobří jsou ti letošní, to jsem tedy zvědavá. Tančí se waltz, paso doble, samba a slowfox a sčítat se budou porotcovské body i z minula. Kdopak to dnes odskáče a bude v letošní ročníku pátý ?
Pohybové průpravy soutěžící za sebou mají víc, než páry které to v minulých ročnících potkalo o dvě kola dřív, ale také se to na nich možná víc podepsalo. O páru, který tu dnešní dávku jen proskáče a nad body obrazně zapláče, mám asi dost jasnou představu nejen já. Jenže bude to tentokrát už stačit na umístěnku do první řady v publiku? O síle divácké podpory pro páry toho moc nevíme, a proto si to řekněme zcela na rovinu. Jestli se příznivcům Lukáše svého miláčka nezželí, může vypadnout úplně kdokoliv.
Tak si pro jistotu chystejte zásobu nosočistoplen, dámy se zkrášlí jen pomocí waterproof mascary a křehké a cenné předměty pro dnes raději uložte do beden. Kdyby náhodou – tak nezvladatelný vztek jděte před tím, než sem budete psát, raději vyběhat.
Přeji dobrou zábavu a veselý večer.
P.S. Podle mých propočtů a toho co vím, bude waltz a paso doble tančit Leoš, Jitka a Maruška, a Radka s Lukášem čeká samba a slowfox.
Rekapitulace
Po krátkém připomenutí minulého mimořádného kola začal přenos krátkým představením hvězdných hostů, mezi kterými byla tentokrát i Alena Klenot, v Kanadě žijící, úspěšná vizážistka světových hvězd, se celkem bez dlouhých cavyků se začalo tančit, protože program byl nabitý. Tak na to pojďme též a dnes opět tradičně v seřazení podle tance, protože tomu nic nebrání (pořadí párů podle bodů od poroty se v průběhu kol neměnilo) a srovnání mi přijde jako vhodné měřítko pro posouzení.
Waltz
SD 7 Marie Doležalová + Marek Zelinka
Prvním párem na parketu byla Maruška se Zelindou a přesně tak jak je uvedl Marek Eben, jako pár, u kterého se člověk vždycky těší čím jej překvapí, tak Zelindovci opravdu překvapili. Zatančili waltz totiž naprosto civilně, bez jakékoliv herecké vycpávky, hraného příběhu, zvedaček či jiných pomocných figur na efekt a utracení času. Prostě jen mladá žena a mladý muž si přišli zatančit pod světlem reflektoru. Pro mě na úvod velká nádhera. Sice jsem si všimla, že Maruška nemá zcela perfektní odklon, asi ve dvou místech si lehce zadrncala, možná to chtělo ještě o chlup víc dynamiky, ale tou jednoduchostí pojetí choreografie to bylo půvabné, čisté a krásné.
Jan Révai si pochvaloval, že k Mikuláši porotě pár nadělil krásné plastické i elastické číslo s nábojem, Tatina Drexler byla také překvapená a pochválila krásný a velmi dobře technicky předvedený tanec, jen Maruška by potřebovala podle ní ještě trošičku víc uvolnit. Radek Balaš čekal kreativnější choreografii, pro něj byli dost formální, ale pěkné, Zdeněk Chlopčík se naopak hodně rozplýval, jen si postěžoval, že energie Marušce nevydržela ve stejné míře až do konce a s šibalským úsměvem neopomenul zmínit, že objevil jeden krok přes špičku.
Hodnocení poroty: R-8 D-9 B-7 CH-8 = 32
SD 5 Jitka Schneiderová + Marek Dědík
Jitka s Markem tančili svůj waltz až jako pátí, byl to poslední tanec prvního kola. V tréninku se Jitka přiznala, že poprvé se jí choreografie trošku pletou a potřebuje se předem chvilku naladit. Na waltz se ale moc těšila a prý je to dojmově její parketa.
Mě ovšem jejich waltz nijak nenadchnul, čekala jsem podstatně víc. Oproti Zelindovcům měla Jitka toho čistého waltzu také o dost velký kus méně, navíc mi ten příběh přišel poněkud přehnaně hraný. Spolu s dvěma zvedačkami, spoustou póz jenom na efekt a přecházením to tanec naškubalo na kousky …a najednou byl konec. Waltz je pro mě synonymem plutí parketem a tady jsem se toho víceméně nedočkala, navíc to při Jitčině krocích pozpátku k podiu drhlo viditelně i technicky. A ještě malá nepodstatná douška, ve studené modravé to Jitce neslušelo a zase vypadala hodně uštvaně.
Tatiana Drexler se se zvednutým obočím vyjádřila zcela pregnantně – nádherný pódiový tanec, ale bohužel velmi špatný waltz. Mnohé části skoro mimo hudbu, hodnotit bude hlavně to divadélko. Zdeněk Chlopčík viděl spoustu nádherné něhy, ale s nekvalitou tance a nerytmikou souhlasí s kolegyní.
Před známkováním Marek Eben ještě k Markovi zmínil událost z minulého týdne, kdy Marek dědík pomohl k záchraně juniorského tanečníka a maminka onoho chlapce to napsala jako poděkování do ČT. Pokud se vám zdálo, že se u toho Marek Dědík tváří poněkud nešťastně, tak zřejmě proto, že dopis oné maminky vyzněl pro mnohé trochu jinak, než měl. Marek sice účinně pomáhal, ale na záchraně zkolabovaného hocha má podle přímých účastníků velký podíl i několik dalších lidí z akce. Já osobně jsem to Markovo neprsení velmi ocenila.
Hodnocení poroty: R-9 D-7 B-10 CH-8 = 34
SD 9 Leoš Mareš + Katarina Štumpfová
Třetí waltz do srovnání tančil Leoš jako svůj druhý tanec. Katarina mě hned na začátku zarazila vážnou tváří, ale to bylo k písničce. To, že mi úplně nesedla, je můj soukromý problém. Na Leoše se pořád těšívám a doufávám, že mi zas jednou vyrazí dech a vyvolá úsměv na tváři, ale pomalu si přestávám pamatovat, kdy se mu to povedlo naposledy. Waltz byl choreografován do moll, ale možná až moc, protože já jsem po něm tak nějak mollově naladěná i zůstala. Leoš se sice usmíval, chvíli se usmívala i Katarina, ale Leoš v pár krocích šlapal, kde neměl a celé dokopy to nějak nevyšlo. Možná těžší hudba, v které se Leoš chvilkama jakoby hledal, prostě zas jistá pachuť smutku, že jim to přes všechnu snahu opět nevyšlo. Okamžitě mě napadlo – Leošova labutí píseň.
Tatina Drexler – bohužel musí mrazit, protože příliš mnoho kroků mimo rytmus. Přitom nádherná choreografie, nádherný Leošův výraz, ale bez kroků do hudby to fakt nejde. Radek Balaš – musí souhlasit. Po formální stránce choreografie krásně vystavěná, ale Leoš by se měl víc soustředit na dynamiku, pro něj to bylo u Leoše moc monotematické.
Hodnocení poroty: R-8 D-7 B-7 CH-7 = 29
Samba
SD 6 Lukáš Pavlásek + Lucie Hunčárová
Lukáš s Lucií se na parketu objevili jako druzí v pořadí. Lucie si v tréninku až udiveně pochvalovala, kolik má tento týden Lukáš energie a jak jim to nacvičování jde neskutečně rychle. Energii jsem v těch záběrech z tréninku viděla tedy také, ale mně z ní spíš běhal mráz po zádech.
No, na parketu to ale nakonec na poměry dopadlo celkem dobře. „Pavláskova samba“ je sice na rozdíl od samby běžné poněkud vlažnější, z 50% odchozená a oživena vsadkami velmi obtížných figur = zcela mimo rytmus umístěnými kruty, vruty a dalšími specifickými vrtichvostími pohyby, ale jen zaslepený zavilec si nevšimne, že Lukáš už na své cestě k tanečnímu zkulturnění oběhl z půlky zeměkouli. Už se umí celkem normálně postavit, při chúzi se ze ¾ trefuje do rytmu a počet kroků, které rozmístěním odpovídají konkrétnímu tanci se také násobně zvyšuje. Škoda, že Lucie většinu choreografií staví na prvku hyperboly a tedy, že na závěr Lukáš dostává prostor pro to své Tydýtovské trdlení nohama- vařečkama. Pro mě je ale na pohled příjemné sledovat mu na obličeji, že jej to na tom parketu vlastně baví. Po tanci na parketu dokonce přistály dva plyšáci ;-)
Tatiana Drexler řekla, že charakteristika tance byla splněna, ale pořád je ještě překvapená z toho, že ještě nikdy nezažila člověka, který tak absolutně netrefí rytmus jako právě Lukáš. Radkovi Balašovi vadí, že jsou tak nesourodý pár a Lucii radí do příště na svém tanečním projevu raději ubrat.
Hodnocení poroty: R-3 D-4 B-2 CH-2 = 11
SD 10 Radek Banga + Tereza Bufková
Druhá samba byla předposledním tancem večera. Možná si pamatujete, že v předtáčce z tréninku Radek dost radostně blbnul a Terezka řekla, že mu jde samba do těla i do krve.
A když přišli na parket a začali s kabelkami, tak jsem si říkala prima. Ale když kabelky zahodili a rozjeli se do parketu, tak mi uteklo hlasité nadšené „júúva“. Terezka zase vymyslela úžasnou choreografii na úžasnou hudbu a jistě i díky tomu to s Radkem tak správně cukalo. Jak byl v latině Radek dosud až podivně tuhej, tak dnes se vlnil uvolněně a z tance sršela radost, stejně jako minule s Aničkou a kolečky. Sice jej samozřejmě není možné srovnávat s „profesionálním“ tanečníkem, ale podle mého předvedl jednu z nejlepších samb, kterou jsme od mužů za všechny ta léta viděli. Anebo mě pomátlo jejich společné charisma a selhala pamět – ano, přiznávám, že pro tenhle pár jsem postupem času získala největší slabost a jsou mým osobním supr fanouškem.
Chlopčík – viděl Rio, samba byla velmi rytmická, moc pěkná, jen by ji ještě trošku změkčil a zklamal jej prý obsah kufříku :)) Tatina Drexler – moc se jí líbil příběh krásně položený do hudby a konečně někdo, kdo se ve všech krocích a absolutně neomylně trefil do rytmu. I když trošku shrbený.
Hodnocení poroty: R-9 D-9 B-9 CH-8 = 35
Paso doble
SD 9 Leoš Mareš + Katarina Štumpfová
Leoš se v průběhu tréninku vyjádřil, že mu paso nejde. Na krocích to moc poznat nebylo, ale on ještě dodal, že mu nejde se srovnat s výrazem, který se po něm do tance žádá, že bude asi nejveselejší toreador, který zatím byl.
Cestou na parket se taky ještě pořádně zubil a na Katarinino nabádácí pohledy vůbec nedbal. Při tanci už se snažil, ale k charismatickému toreadorovi mu hodně chybělo, byl taková trošku karikatura. Přitom technicky to nebylo vůbec špatné, jen nedokázal být ostrý v pohybech. Hlavně rukama – místo aby ruka nahoru vylétla švihem, tak on ji zřetelně táhl. Ale s výrazem měla -má podle mého problém i sama Katarina. Také to dala tak trochu znechuceně, znuděně a na 2/3 plynu, což musí na parketu nejistého partnera demotivovat, a nutně se to musí projevit i na celkovém vyznění dojmu z tance páru.
Zdeněk Chlopčík nešetřil chválou nad mužností projevu Leoše, nad krásným postavením těla, nad energií a vytkl mu vlastně jen chybějící kontakt očima s partnerkou. Prý si většinu času tančil své vítězné sólo. Pro Jana Révaie byl Leoš za chlapa, ale za chlapa trochu v křeči a pak tam chyběla i dynamika. Líbilo, ale čekal, že si to Leoš víc užije.
Hodnocení poroty: R-7 D-8 B-10 CH-9 = 34
SD 7 Marie Doležalová + Marek Zelinka
Paso doble Marie s Markem zahájilo druhé kolo. Jak se vyjadřovali k jeho tréninku si musíme trochu zavzpomínat, protože nám to TV sjela v rámci prvního kola všechno najednou. Proto připomenu, že si Maruš vštěpovala, že musí být hadrem a všímavější asi zaregistrovali, že Marek měl na nohou jezdecké holínky.
Tož první dojem, když zazněla hudba a Marek tam stál v „uniformě“, tak jsem si řekla, jééžiš co je to letos za střihlou módu. Jenže Marek není Michal a tak mi vzápětí vylétlo obočí až na záda, padla brada a ujelo hlasité „heh“. U těch jakýchsi přemetovitých žabáků. Ale zkrátím to. Nešlo by nějak zařídit, aby i tohle Zelinda zatančil s nějakou stodůlkou a pověsili to na YT? Maruš byla dobrá, ale vedle Marka byla jen kapesníčkem povlávajícím ve větru (trochu přeháním) a taky se tak tvářila (čumte co vymyslel). Tak jsem se tím řídila a fascinovaně čubrněla jenom na Zelindu, Marii jsem si musela prohlédnout až ze záznamu. Nejsem odborník a proto mi možná nějaké specifické taneční hodnoty u Marie utekly, ale na tom šnuptychlu si s dovolením budu trvat, byť slibuju, že si to případně dodatečně dostuduju a zapřemýšlím. Podle mého to snaživě odchodila, ale kromě okamžiků, kdy s ní Marek sám mignul, byla měkkým doplňkovým křovím a ten výraz – úsměv mi vadil (i když to asi byl záměr, protože celé to byl poněkud humor). Přesto před Markem smekám a vůbec neříkám, že se mi tanec nelíbil a ovace si nezasloužil. Nicméně nevím jak hodnotit … no asi : Marek a choreografie 12, Marie 7, celkově 8,5
Radek Balaš – podle něj to aspiruje na nejlepší tanec večera, ocenil originální nápad, fantastikou choreografii, fantastický zážitek. Jan Révai se prý na ně těšil a přesně tohle čekal. Ale dodal, že bylo trochu poznat, že na nácvik měli strašně málo času a přitom by to potřebovalo ještě kousek dotáhnout.
Hodnocení poroty: R-9 D-9 B-10 CH-10 = 38
SD 5 Jitka Schneiderová + Marek Dědík
Vyvrcholení večera připadlo obstarat Jitce s Markem Dědíkem. Kromě tradičních barev se Marek na začátek tance vyzbrojil přímo skutečnou muletou a Jitka si hrála na býka. Pak už se tančilo bez mulety, ale Jitka se dost snažila být dost rychlá, ostrá i držet výraz a bylo to moc pěkné. Tedy kromě toho, že mě kapánek rušily vyčuhující šle partnera a že mi přišlo, že Jitka párkrát nožkama trošku zašudlala. Pro mě to sice dojmově nebyl absolutně nejlepší tanec večera, ale jako závěrečné číslo paráda, moc pěkná hudba, dost dobrá choreografie, velmi solidní výkon (v práci s muletou má Marek ale ještě mezery), ale rozhodně už jsem viděla ve StarDance o dost působivější Pasa.
Zdeněk Chlopčík poprosil, aby trošku ubrali, protože se těšil, jak Marek bude jíst tkaničky, ale tanec pochválil slovy – jak jinak by mělo vypadat paso doble, než takhle. Krásné paže, oční kontakt. Balaš souhlasí, jen odtušil, že v tak náročné choreografii se projevilo pár drobností, které nestihli včas dotrénovat. Tatiana Drexler vytkla Markovi, že dnes už byl choreograficky na hraně, kdy by Jitku zastínil. Révai byl unesen.
Hodnocení poroty: R-10 D-10 B-10 CH-10 = 40
Slowfox
SD 10 Radek Banga + Tereza Bufková
Jako čtvrtý tanec večera jsme viděli slowfox a musím říct, že mě ta rozličnost moc bavila. Dvojka Radek s Terezkou se mi líbí kolo od kola víc a myslím, že i ze záběrů z tréninku se dá vyčíst nejen, že si tihle dva dost sedli, ale, že se zúročuje i Terezčin um chytit (zaujmout) a naučit.
Sice mě trošilinku nadzvedávaly Terezčiny zelené šatičky (proč tam, proboha, měla ten zip na břiše?), ale jakmile se dostali na parket, šaty bylo to poslední, co mě zajímalo :-) Ta holka opravdu patří k těm nejlepším tanečníkům choreografům, jací se v průběhu let ve StarDance objevili. Radek s Terezkou předvedli roztomilý slowfox s jemným příběhem, který vůbec nebyl na úkor tance, krásně jim to spolu slušelo a vypadali, že si to oba i velmi užívají. Radek se velmi zlepšil v postoji a držení a od minule mu vydržela uvolněnost a stejně se to projevilo i na jeho tančení. „Všechny jeho nohy“ sice odkontrolovat neumím, ale zdálo se mi, že se s Terezkou nesou parketem, tak jak mají a tudíž jsem nakloněna si myslet, že by nemělo být ani až tak moc chyb v technice.
Radek Balaš – sluší vám něha, bravurně zkoordinované s hudbou, první část choreografie lepší, škoda, že to později tolik nevygradovalo, v párovém tanci pár zaváhání, ale velká poklona. Révai – obdiv za to, jak se to za tak krátkou dobu museli naučit, poprvé měl dojem, že Terezku vede, užil si to, krásné.
Hodnocení poroty: R-8 D-8 B-7 CH-7 = 30
SD 6 Lukáš Pavlásek + Lucie Hunčárová
Druhý slowfox se také tančil až v druhém kole večera. Z tréninku si připomeňme, že Lukáš měl problém tance rozlišit a prosazoval nápad použít už nacvičené prvky z jiných tanců.
Na parket tentokrát nepřišel Tydýt, ale cizí, celkem pohledný pán, který byl sice od prvního kroku trochu tuhý a dost mimo krok i rytmus, ale vypadalo to nadějně. Problémy s rytmem i s držením těla se však časem rozrůstaly, přišla i Lukášova ručička, ale možná Lucie pro tenhle tanec opravdu ubrala a Lukáš se naopak naučil přejít své vlastní nedostatky s tváří hráče pokeru – nakonec to nevypadalo zdaleka tak strašně, jak by ještě před pár týdny mohlo. Prostě takový celkem slušný Pavláskův showshift, rozhodně nic, z čehož by slovutní občané museli mít trudné deprese. Na kdejakým vesnickým bálu tančí stejně, ba i hůř alespoň 15% přítomných pánů.
Jan Révai – prý marně pátrá co by hodnotil, pak smeknul, že se snažil o tanec, povzdechl nad Pavláskovou ručičkou a ocenil, že ve standardu vypadá skoro jako tanečník. Zdeněk Chlopčík byl potěšen, že to byl slowfox a ne samba, našel i pár kroků správně a ručička mu nevadila, protože je Lukášova osobitá. Na závěr pravil, že Lukášovo hrbení je přesně jak luxusní slowfox z úplných počátků – z 20. let minulého století.
Hodnocení poroty: R-4 D-3 B-4 CH-4 = 15
Tabulka po druhé části:
Nejsem z těch, kterým by hodnocení poroty nějak trhalo žíly. Stejně to mám i s těmi všelijakými neoficiálnimi pátými rozhodčími či odborníky mezi diváky a glosátory. Kde je napsáno, že jsou neomylní a nezaujatí. Přesto některé dnešní známky oficiální poroty přece jenom trochu hůř chápu. Například pana Balaše, kterému bylo málo kreativity ve waltzu Zelindovců, Leošovi dal za Paso desítku a už pravidelně a setrvale vytéká z Jitky. Nicméně v tomhle pořadu jde nejzásadněji o to, abychom se bavili a tance se nám líbily a tak si dělávám své soukromé pořadí podle celkového dojmu a toho, co z tance zůstane tak říkajíc vzadu na patře. Dnes se mi nejvíc líbila samba Radka, pak víceméně stejně waltz Maruš a slowfox Radka, Zelindovské paso mám trochu mimo pořadí (protože mimořádný byl hlavně Marek), ale zhruba také tak, o chloupeček za tím vším je Jitčino paso, pak mám na začátku údolí zapomění Leošovo paso, a dole v mlhách nad řekou mi už zmizel Leošův a Jitčin waltz. Lukášovy tance se mi v paměti také slévají, ale brázdu dojmu přesto zanechává. Mně to ale nevadí, protože s pluhy, bagry, grejdry a skrejpry celý život pracuji a vím že bez nich by spousty hezkého nevzniklo.
Rozhodnutí
Výsledky soutěžního večera dávaly tušit, že by mohlo být zle pro leckterý pár. V zóně sestupu byl zcela jasně Leoš i Radek a poté, co se část diváctva už pár večerů ofrňuje nad protežování Jitky, tak to v klídku mohlo postihnout i ji. Pro výpadek Lukáše se sice hlasitě ozývá zdánlivá „polovina“ všech obyvatel republiky, ale druhá „půlka“ asi o to víc sype SMS, takže u něj je to nejméně jisté.
No a také se to brzo ukázalo, do stínu šel jako třetí a na potítku zůstala dvojice Radek s Terezkou a Leoš s Katarinou. Jedni s úsměvem připravení, druzí zasažení. Ti s úsměvem pokračují, se soutěží se musel rozloučit pár č. 9
Leoše je škoda, ráda bych jej ještě viděla, ale na druhou stranu mi z té top 4 osmého večera bude chybět nejmíň. Skvěle začal a velmi příjemně mě překvapil. Pak se ale začal „zadýchávat“ prací i starostmi a stagnoval. Kouzlo počátečního okouzlení začalo vyprchávat. Nové vzepětí v čače v 6. kole se ukázalo jen jako chvilkové. Možná škoda, že Katarina je sice pěkná baba, ale na českou konkurenci tanečníků choreografů nestačí. Tance stavěla většinou trochu jinak než oni, měly více charakter pódiové show jednoho z párů taneční company. Při porovnání s tím, jak jsem ji viděla ve slovenské verzi, tak se mi zdálo, že tady má v tanci mnohem méně výrazu a ještě jí jakoby postupně ubýval. Jak víme i ze zdejších reakcí, části diváctva nebyla extra sympatická a o tom, že Leoš by mohl těžce ležet v mnoha žaludcích, jsme se mohli přesvědčit také už na začátku.
Na tohle všechno Leoš dojel. Páté místo je ale podle mého pěkné umístění, odvedl spoustu práce, pobavil dobrými výkony, překvapil obyčejným chováním. Zcela jistě si získal spoustu diváků, kteří jej předtím šmahem odsuzovali. Zcela jistě si otevřel cestu k zakázkám v pořadech, kde jsme si jej pro tu jeho poněkud bulvární živelnost nedokázali představit. A to je podle mě fajn pro všechny strany. Myslím, že i s tím Leoš do StarDance šel, věřím mu ale i to, že se chtěl učit tančit a že si chtěl užít té proslavené atmosféry v zákulisí. Možná se mu slzy do očí při oznámení výsledků nahrnuly právě kvůli tomu, že už z té party vypadl. Možná jej dostala ta atmosféra překvapení kolegů i diváckého uznání vynaloženého úsilí. Sál stál a opravdu dlouze tleskal. Třeba se důvod červeného kolem očí dozvíme z nějakého pozdějšího rozhovoru. Že je kanon dokázal tím, jak se rozloučil. Řekl že vypadli zaslouženě, protože ostatní páry tančily líp a Lukáš Pavlásek byl vtipnější. Pak se ještě omluvil Katarině, že se nedokázal ty tance naučit líp a nedostal ji do finále a ČT poděkoval za to, že dostal příležitost se učit něco nového.
Ten dlouhý potlesk si Leoš za to, jak ve StarDance působil, plně zasloužil. Já také děkuji a k těm ovacím moc gratuluju. (jsem taky uronila)
Zdroj obrázků: snímky videozáznamu vysílání ČT
Sledovanost: po slabším charitativním kole a souběhu s přenosem Českého Slavíka, se sledovanost SD opět vyhoupla k pěkným číslů a na pozici jedničky
soutěžní část – 1,539 mil diváků, share 15-54 29%
rozhodnutí – 1,604 mil diváků, share 15-54 31%
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Ono je to u Tydýta tedy celkem jedno, ale netančil už sambu na Yellow submarine? Nebo to byl jiný „tanec“? On šlape na všechno stejně, takže už mi to splývá… :)))
@Dáša: Na Žlutou ponorku pochodoval paso doble :-)
@Dáša: U něj je to jedno, co „tančí“. Vždy je to kombinace pochodu s nějakými prostocviky, vše zcela mimo rytmus.
tak lukáši držíme ti palce seš borec a umíš to rozhýbat ty draku jeden tydýtovskej
@Lenka ☺: Aha, díky za upozornění. Jsem na to dneska zvědavá. On teď ve SD kolem dokola prohlásil, že by s nima měla tančit slečna na vozíku až do finále, takže si je asi jistý, že tam bude. Já to dneska vidím buď na Leoše nebo Radka. Bohužel.
Minulá sobota byla velice příjemná, tak si ten dnešek taky vychutnám. Těším se na tančící a budu jim všem držet palce, aby nikdo z nich nevypadl. :) Můj fanoušek je Maruška, tak doufám, že se „udrží“.:)
To se vážně používá ,,jsem na někoho fanoušek“?
Ted pri nastupu ten dobytek sahal Schneiderovy na kozy!
Jak se jmenuje hudba, na kterou tančil Leoš Mareš slow fox?
@Johana: takhle to tu nikdo nepoužívá, jen se na Panáčkovi tradičně zaměňuje fanoušek a favorit, což je interní folklor způsobený Kobzanovou, která to zaměnila kdysi ve Vyvolených. Od té doby se tu nově příchozí nestačí divit :-)
Dnes mě dostalo to uherský paso, to jsem nečekal :-)
Bohuzel jsem se k tv dostala az ted. A nejak nesdilim to nadseni z dedikopasa :-( hudba vubec na paso nesedelo, ale byla dost exhibice Dedika a Schneiderova dost zanikala… A obcas byl ten kontrast dost velky…
@Jana: Mně vůbec přišla dnes Schneiderová silně nadhodnocená. Ale říkala jsem, ještě ani na parket nevlezli, že to bude určitě za 40 a ono jo. ;-)
@MiPi: Uherský paso vážně skvělý. Jinak chci, aby konečně vypadl Pavlásek.
Dneska se mi asi nejvic libili Radek s Terezkou! A jinak…mam uprimnej strach o Leose:-(
muzu se zeptat koho to tam ted po konci porad pripominali myslim z lonska? ani zaboha jsem tu celebritu nebyl schopnej poznat…
@Michal V.: Matěj Ruppert.
@Khajka: jasne…dekuju…
kurňa nechci přijít o Radka
hehe Lukas jde dal…ale ja to vlastne cekal…
leose je skoda…
@MiPi:Panáčkovskou tradici znám, ale on to na začátku říkal Balaš několikrát, že je na někoho fanoušek a znělo to divně.
Mými fanoušky zůstávají Radek s Terezkou a Zelinkovci. Přeformátovat čardáš do pasa bylo úžasné.
@okkvp: no,alespoň, že tak
Teda takhle rozhozeneho Marese jsem dlouho nevidela… Docela me to jeho rozlouceni dostava…
Leoš respect
Jděte do hajzlu s Pavláskem…………………….nemá to s tancem co společného, chytněte se za nos vy hlupáci, co mu posíláte hlasy…….hnus,hnus,hnus…………….
meli by tam nechavat do tech poslednich dvojic vzdycky Pavlaska, clovek by aspon mohl doufat a ne se desit, ktery s tech dvou dobrych to bude, dnes to dopadlo pro me dobre – je videt ze moje sms mela smysl
Nespravedlnost světem vládne..! Ach jo, raději bych obětovala Radka nebo Jitku.
Ne ze bych Leose z fleku nevymenila za Pavlaska, ale za Radka ne
@Hana: takhle přesně jsem reagoval když zvolili Zemana :-D
Kostkova posere uplne vsechno.Ta by vyradit nesla?Poslal bych i 10 sms.
vlastne po tom pasu Leose jsem si rikal jak by bylo funny kdyby vypadl pred Pavlaskem ze souteze :-) se mi to splnilo
Za tu J@Slavěna: za Jitku bych taky zas tak smutna nebyla, Maruska mne prisla lepsi nez to pasodoble za 40
leoš si to ani nezasloužil, revai ho vyloženě potápěl. neříkám že by vyhrál, ale prohrát s tydýtem – síla…pomalu se fakt utvrzuju v tom, že ten „vtipnej tanečník“ to vyhraje. to jsme chtěli? sráží to celou soutěž do frašky.
Leoše jsem si dnes vyhodnotila jako nejméně bolavého náhradního vypadlíka (pro mě) a páč jsem ta smesvině, tak jsem trošinlinku těšila na Katarinčine slzy a otrávené obličeje a on jí to Leoš tím svým červeným nosem utrhl a zkazil :-))) Doufám, že mu Katarina za to poděkuje, protože tímto maj vlastně oba u diváků plus
@Johana: aha, to jsem nezaznamenal, to bude nějaký zprznismus
Jinak Leoš doják :-) Ale trochu očekávaný, Tydýt to bere jako grotesku plus hlášky, to někomu stačí, Leoš s parterkou byli takoví moc křečovitě snaživí, chyběla to u nějaká lehkost a ani vtipy už Leoš pak nehýřil.
To zas bude na faceboocích nablito :-)
@libena: ále klídek, vždyť je to jen zábavní pořad.
Proboha, kdo porad hlasuje pro Pavlaska? Neni to ankteta o nejvetsi nemehlo, ale jedna se o tanencni soutez… Ikdyz to Leos mozna dneska nezvladl bez chyby, tohle si vazne nezaslouzil. A kazdopadne respekt, mohl si urcite nakoupit hafo simek, penize by na to mel, ale ocividne to neudel. Takze jeste jednou, respekt.
@okkvp: ale jo, jen jsem si myslela, že přece jen jde především o tanec…
pokud vyhraje pavlásek, je to jako kdyby superstar vyhrála anička dajdou
Tak to dopadlo přesně jak jsem očekávala. Že vypadne ten, kdo je před tučňákem a tipovala jsem buď Radka nebo Leoše. Kdyby dostal Radek míň bodů, vypadl on. Tydýt si je jistý, že bude ve finále, každým svým prohlášením to potvrzuje. Televize si ho tam jasně drží kvůli smskám. Ještě když Marek nenápadně ty emoce povzbuzuje svým umravňováním nezvedených diváků….
@Dana: cože?? Česká televize je tedy geniální. :-D
Neříkám na Pavláska nic, neřeším ho, čekala jsem to. Mám radost, že zůstala Maruška a Radek, v prvním kole jsem si vybrala. Smutná budu až příště.
Nechápu jak někdo může poslat hlas tomu tydýtovi Pavláskovi.To je výsměch všem kteíř chodili do tanečních učit se pravidlům společenského chování a tančit, S tím nemá jeho pochodování nic společného. Jděte do háje s takovým pořadem a vy všichni co mu posíláte hlasy taky.Na ten jeho přiblblý ksicht se fakt nedá dívat .
@Dana: víš že princip soutěže je opačně, že ho tam drží ty smsky, ne televize? :-)
Jinak snad skoro v každé sérii skončil netanečník/komik kolem třetího místa, čekám, že to bude letos obdobně.
@libena: Superstar by to podle mého potřebovala milionkrát víc než SD – třeba by se konečně její diváctvo probralo a zjistilo o co ve skutečnosti jde.
StarDance a jeho účastníci – ti rozumní (= naprostá většina) imho bez problémů ustojí i vítěze Pavláska
Dívat se na „tanec“ Lukáše Pavláska je vážně k smíchu a pro mnohé je to utrpení (možná že i pro něj samotného). Ale já se ptám, kdo z těch profi tanečníků se se svým svěřencem nadře nejvíc? Řekla bych, že právě Lucka Hunčárová s Lukášem. Dostat třeba Jitku Schneiderovou, to je práce na pohodu, ale předvést něco s Lukášem, tak to je pro mě umění a nepředstavitelná dřina. Smekám před Luckou. A přesto, že sms neposílám, nedivím se, že postupují.
Na dnešním dílu mě mrzelo hlavně silní nadhodnocování JItky – v prvním tanci mimo rytmus, v druhém exhibice jejího tanečníka a malé chyby a stejně dostane tak vysoké hodnocení. A pak vypadne Leoš, pro mě nejlepší tanečník tohoto ročníku. Už tam mám jenom Radka, u kterého čekám, že půjde příště. Potom odejde Pavlásek, druhá bude Maruška a vítěze už teď všichni známe. Celkově mě tenhle ročník moc nebaví, zdá se mi až divně předvídatelný a jakoby zmanipulovaný.. :-(
@Helenea2: ti, co posílají hlasy Pavláskovi sem asi nechodí…takže, na špatném hrobě…
Už tu dlouho nebyla petice, že bychom se dočkali? :-D
@Thybaumont: jdi do háje, nemám čas tu vartovat :-)))
ale mohl bys to jít uplatnit na ofiko, tam by to jistě zabralo …. sledovat to z druhého břehu by mě naopak bavilo ;-)
Pavlásek je neskutečný
@Helenea2: Má te pravdu jak může takový šulín ješte tancovat vždyt je to trapne hovno umý a ty jeho blbý keci to snad né.
@okkvp: neblázni, proč.. rozzuřené mamyny jsou tady ty nejsladší :-) To nepochopení rozdílu mezi taneční soutěží a zábavným pořadem je boží.. a navíc to víš, akvárium:-D
Njn, co dodat :-(
Pravidla jsou takhle nastavená, lidi Lukášovi posílají hlasy.
Mrzí mě vyřazení Leoše, toho jsem tipovala na finále.
tak jsem to dokoukla… a jsem hodne zvedava na Faberu nebo na zdejsi odborniky, protoze se mi Schneiderova fakt vyrazne nelibila v obou tancich…
Jestli lidi chtějí vidět a slyšet Pavláska, tak ať jdou na jeho pořad Na stojáka. Tam se pobaví, tady by přece jenom měl mít přednost ten tanec. Ještě bych chápala, kdyby ho lidi posunuli třeba do 5.kola-sranda musí být, ale mezi poslední čtyřku? Já si myslím, že už musí být i tomu Lukášovi trapně. Už se ani neradoval, tak divně koukal a Lucka, dostala záchvat smíchu, protože asi taky nechápe.
@Jana: +1 :-)))
u prvního tance jsem si poznamenala, že skoro žádný waltz nebyl, u druhého – že jsem čekala výrazně lepší.
@MC: já chci vidět Pavláska tančit a porovnávat s jinými páry
;-)
Za mě dneska nejlepší Maruška v Paso doble. U Jitky to se mnou moc nedělalo, Marek choreografii, postavil, tak, že Jitka v podstatě dělala to samé co Marek, proto jí stačilo se na něj koukat a věděla co dál, a výrazově podle mě dneska dost přehrávala, nějak jsem jí to nevěřila. Ale jinak se mi v předchozích kolech líbila. Jediná věc, která mě u ní trochu rozčiluje je pokaždé ten její nevěřícný výraz, když je porota chválí. Tak tu nevěřícnost a naivitu jí prostě nevěřím. Moc dobře ví, že jim to s Dědíkem jde, že vždy patří mezi nejlepší a vždy je tak udivená, tak tím mě vždy dostává.
@MC: vzal jsi mi to z pusy :-) co se týče toho pasa, tak nejenže kopírovala kroky, co dělá Dědík, většinou, ale bohužel to byl i hodně slabý odvar toho, co Dědík dělal… a bylo to vidět i v rekapitulaci, žádná ostrost, nic – a vláčnost se mi do pasa nehodí. A fakt to nechápu – oni jdou úplně blbě kroky, jsou úplně mimo rytmus a Balaš vytáhne desítku???
MaMa úžasní. Nevěřila jsem, ale úžasný. S jednou drobnou výtkou – půlku tance jsem měla pocit, že má Maruška co dělat, aby se nerozesmála… a to mi k pasu taky nejde.
@okkvp: mně to u druhého tance přišlo skoro jako když děti tancovaly na Holubí dům – naprosto nezávisle na hudebním doprovodu…
(a proč se kruci nedokážu vyjádřit najednou, vždycky mě něco napadne v okamžiku, kdy odešlu…)
@MC: Maruščino učinkování v pasu mi jako zrovna nejlepší z celého večera nepřišlo.
@okkvp: Kdybych se pokusil čistě jen Marušku vyseparovat, tak možná ne, ale tanec jako celek byl pro mě jasně nej.
Marně hledám, co se mi dnes výrazně líbilo. Nebo spíš, co bych si pustila znovu. Znovu bych si asi pustila Marušky paso kvůli zajímavému provedení a Radkovo sambu pro tu energii a radost. Ale že by to bylo dokonalé? U Marušky tam opravdu moc pasa nebylo… Jitky paso co do kroků bylo asi „pasovitější“, ale na 40?
Vcelku se dalo očekávat, že dnes (pokud nevypadne Lukáš), vypadne Leoš. Nemá tolik podpory, kolik ostatní páry a i když se hodně lidem líbil, ne každému to stálo za to, aby poslal SMS. Protože proti Lukášovi musí být fanklub ostatních párů fakt silný, a to včetně ochoty oželet nějaké ty kačky za SMS. Hodně lidí nadává, že postupuje Lukáš, ale plno z nich ani hlasy neposílá. Takže pak to vypadá tak, jak to vypadá.
Je možné, že jestli má Lukáš opravdu silný klub podporovatelů, vypadne příště Jitka, protože na té taky vidí plno lidí “ mouchy“, stejně jako je viděli na Kateřině nebo Leoně. A my pak budeme koukat na finále Marušky, Radka a Lukáše. A budeme už jen doufat, že první dva jmenování mají hodně fanoušků :-)
Dnes mě nejvíc bavila Maruška s Markem. Zelinka zjevně reaguje na výhrady poroty a waltz postavil jako naprosto klasický (umíme tancovat podle soutěžních not) a vzápětí vystřihli ten paso-čardáš (ale zas tak vážně to nebereme). Maruška sice v pasu byla dost v pozadí, ale mě tak fascinoval Marek, že mi to bylo buřt :)
Radek s Terezkou byli tentokrát hodně uvolnění, Radek velmi zlepšil držení těla, odklon od partnerky.
U Leoše s Katarínou i u Jitky s Markem se zřejmě nešťastně zkombinovala únava s extrémně náročnými choreografiemi. Leoš byl úplně prkenný, Jitka nestíhala kroky. Podle mého soudu chyba profesionálů, kteří to s náročností přehnali.
Lukáše mi bylo líto. V přímém přenosu bylo vidět, jak se drží, aby Balašovi /nebo kdo ho hodnotil/ něco ošklivého neodpověděl. Musí to být strašné, být za Otloukánka, hlavně kvůli Lucii. Lukáš ví, kolik práce mu věnovala a pak ona musí poslouchat ty rádobyvtipné kecy.
Ještě mě zaujalo, že si jeden z porotců – myslím Révai – plete smoking s frakem :)
Leoš vyřazení ustál se ctí, fakt jsem mu ty slzy věřila. A nemyslím, že by slzel proto, že by tak moc chtěl vyhrát.
Dávám odkaz na rozhovor s návrhářkou kostýmů pro SD, snad se to může ?
http://www.novinky.cz/zena/styl/386513-zuzana-strakova-do-stardance-bych-sla-i-tancit.html
A ještě Lukáš P. (asi dostanu čočku)
http://www.novinky.cz/zena/styl/387569-lukas-pavlasek-jsem-proste-takovy-ufon.html
Ať se nám to líbí nebo ne, z Pavláska se stává fenomén, který tu nakonec i my malinko přiživujeme. Že mně nebo jeho působení a hlášky ve SD nijak vtipné nepřijde (já se třeba mnohem víc smávala Bosákovým), na tom už asi nic nezmění. Včera vypadl Leoš Mareš, troufám si napsat mediální hvězda. Jeho vypadnutí je věnován třeba článek na Idnes. Respektive titulek článku. Téměř celý obsah je věnován, hádejte komu? :-)))
Loni vsichni pro zmenu nadavali na Imricha… Mimochodem, netrhnul Lukas rekord tou 11?
@RenataE: neslzel, protože, že vypadl. Jeho vlastně rozbrečel ten dlouhotrvající potlesk lidí v sále. Takhle dlouhý potlesk na rozloučenou zatím neměl žádný z vypadlých párů.
Leoš může být leda tak smutný z vypadnutí, ale myslím si, že se mu pohrnou nabídky na tancování asi jako Bočanové s Kunešem. Podle mého nejvíc nabídek z letošních účastníků bude mít Leoš, Taclík, Maruška a Jitka.
O Taclíkovi se píše už teď, že dostal spoustu nabídek na akce a zrovna asi před týdnem jsem četla o M.Bočanové, že se s tím dobře uživila, že měli i 40 nabídek za měsíc, že měli s Kunešem sestavený asi hodinový program a nešli pod 30 tis. za večer. Takže i taková zábavná soutěž je dobré živobití. Myslím, že Leoš možná vymění diskotéky za taneční parket :-) :-)
@MC: oni snad dokonce povstali, ne?
tak chlape seš tam ve čtyřce těch nej nej jsi náš velký borec a věř mi že to vyhraješ pošlu 2000 sms hlasů a vykašli se na tu kritiku těch provokativně zaprodaných magorů od trapasáka mareše a blbky doležalové
@Jana: trhl
pavlásek už není komický , ale trapný. Každá legrace má svoje meze. Kdyby byl Pavlásek formát tak by před vyhlášením vykročil sám dobrovoleně a odešel byl a národ by ho miloval. Takhle je Leoš větší hvězda, Kydy Pavláska nejsou vtipný at už jde do háje s pavláskovou nožičkou a jak se budou všichni učit po něm. Mareš je vtipnější.
Přestala jsem se dívat už před 14 dny, prostě bylo to už nad mojí snášenlivost. Přepnula jsem z Grace, kněžna monacká a zrovna šlapal ten ošklivý tydýt Palásek :-(( Okamžitě pryč … Potom jsem koukla jen na vyřazování a opět zklamání. Leoše mi bylo moc líto a dojal mě potlesk od diváků ve stoje.
@Malila: Jasně, to říkají všichni, ale nikdo si neuvědomuje, že oni nemůžou jen tak skončit. Mají smlouvu a odstupem by ji porušili -> penále atd. To za to nikomu nestojí. Jo, na úkor Pavláska už vypadávají lepší tanečníci, ale to je prostě český národ. Za Největšího Čecha máme Cimrmana, za Krále tanečního parketu budeme mít Pavláska. :D Myslím si, že se do finále dostane (a doufám v to, chci vidět jeho freestyle :D ), ale výhru nejvíc přeju duu MaMa, jsou skvělí. :)
Kdyby byl tydýt pavlásek člověk, nikdy by do této soutěže nemohl vstoupit a to vše nahrává tomu,že ještě nevypadl,od této chvíle neposílám SMS nikomu,protože je to škoda peněz.Není přece možné,aby vypadávali skvělí tanečníci a šaškové zůstávali.Je to přece soutěž taneční.Je mi líto jeho tanečnice a obdivuji její trpělivost.
@kecal: Moc děkuju za tu zmínku o podmínkách účasti – penále, už jsem to sem sama chtěla několikrát napsat, ale nikdy jsem se netrefila na tak vhodnou příležitost ….(tady ten požadavek na rozdíl od ofika, zaplať bůh do dneška nezazněl).
Ono je to tak s většinou těch výtek k ČT, štábu a systému SD – chytří (v úvozovkách) diváci se bohužel chovají, jako kdyby to, vše co se jim zrovínka v tenhle moment nelíbí nebo nehodí byl výmysl někoho jen tak z plezíru a ještě nejspíš proto, aby ty „dokonalé“ a po super noblese toužící diváky co nejvíc naštval a jako bonus si napakoval vlastní kapsu.
Ale nedivím se, s nějakými danými a závaznými pravidly si u nás poslední dobou velká část lidí nedělá vůbec žádnou hlavu a tvrdě si bez ohledu na okolí prosazuje jen a jen svoje.
..kdy už konečně vypadne ta potrhlá Jitule!!!!!!!!!!!!!!
@Fantomas: až ubereš vykřičníků jen na jeden
ČT degradovala pořad do pouhe frašky idioti museli byt už i ti co Pavlaska vybirali do soutěže na zkouškách muselo být jasné jake je to nemehlo takže to zavání korupci i při hlasování ,neveřím že tolik lidi sledujících Star Dance by ho posouvalo vpřed navíc škodí i samotnému Pavlaskovi znam spoustu lidi co řikaji že ho měli rádi jako komika,ale ted ho nemužou ani vidět
Nedal zas někdo link sem na ofiko? :)))
@okkvp: skoro to tak vypadá :-)
@orchis: já tam nepolezu, nechci si kazit den, ale kdyby, tak dejte někdo vědět (nejlépe čas + případně ID, ať to nemusím dlouho hledat)
Jsem znechucena , co jste udělali z tak krásného pořadu, jednoho z mála v ČT na který jsem se těšila. Teď je z toho fraška a nikdo mně nepřesvědčí, že to není záměr televize, aby takové s prominutím kopyto postupovalo a jak to tak vypadá zřejmě i bude vítězem.
Nevěřím, že postupuje díky oblíbenosti diváků, zřejmě si představujete, že tím vzbudíte větší sledovanost, no u mně spíše velké znechucení. Divím se, že ostatní páry měly vůbec
snahu se snažit o hezké tance. Rádoby komik Pavlásek kdyby měl trochu sebekritiky tak
by sám odstoupil. Tím jsem se sledováním Stardance skončila.
@okkvp: Já teda Pavláska tančit/pochodovat nechci vidět a srovnávat a ostatními opravdu nelze..!
@Eva: šiš, tady nejste na stránkách čt – ráčejte prosím přepsat svoje rozhořčená písmenka semka:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10570561091-stardance-vii/napiste/
a taky by nebylo od věci číst, co psal už někdo nad vámi a zbytečnosti zbytečně nedublovat
Me dceři je deset let a zavodně tančí latinu a tím že je tam dodnes Pavlásek ji rozum nebere a na SD už nekouká. Nechápe jak mu mohou lidé dávat hlas. Kvůli Pavláskovi je tento ročník soutěže nejhorší. Také nebudu koukat a ani mě nezajímá kdo vyhraje. Kdo dával Pavláskovi hlas tím tuto soutěž pos…
@ketrin:
Příliš vlny internetu nebrázdím, ale když sem tam na nějakou diskuzi k SD narazím, většinou zaznívá „Pavlásek mne baví.“ (Byť to osobně nechápu) A co zaznívá ještě častěji je „baví mne, jak se lidi můžou pos…, že Pavlásek postupuje:-)))“
Takže klííd prosííím.
@okkvp: Ještě jsem tam na diskusi nebyla a předpokládám, že ani nebudu. Vyhovuje mi normální, věcná a slušná (povětšinou) diskuse tady :-)
Jak se ti včera líbila Tereza K.? Myslím, že ji takto upravené vlasy moc sluší.
@Eva:
Zdravím
souhlasím s pisatelkou Evou a bylo mi líto Mareše a opravdu,kdyby byl Pavlásek trochu sebekritický odejde sám,je to pořad o tanci ne o pochodování.
@orchis: Libila i nelíbila. Černé šaty jí podle mého tolik nesluší, pro ni je lepší noční temně modrá. Vlasy dobrý, slušelo, ale mě rozčilovalo, jak je měla tak tuze natuženy, že trčely a na rameni neležely. Jinak obecně na asymetrie moc nejsem, mě se nejvíc líbí v drdolech typu Božka Němcová
@okkvp: On se mi kvůli té kombinaci modrá + černá moc nelíbil ani Marek Eben. Navíc nejsem vyznavač těch odleskujících látek na pánech a kdykoliv vidim hru lesklých plošek, tak si nemůžu pomoci a vidim načesaný koňský zadek (njn, jsem ujetá) :D
@okkvp: Sešly jsme se dvě Evy :-)) já jsem psala koment – 74 – to jen pro pořádek :-) A příště budu „Eva 12“ :-) ale jinak nic ve zlém.
@okkvp: Těším se, až tady najdu rekap. Líbí se mi jejich věcnost a férovost okořeněná troškou přiznané subjektivity.
@Makropulos: pracuju na něm, už jsem v půlce -tzn k večeru by tu měl být,pokud se na něčem nezadrhnu ;-)
@Eva: odkazovala jsem na tu příslušnou
Tak Faberuv komentar uz je venku… A docela prekvapko, kam zaradil onen nadhodnoceny waltz…
@Jana:
Odejít sám je blbost. I kdyby to bylo tak snadné, vzhledem k uzavřeným smlouvám, stejně by se nezavděčil. Opravdu si někdo myslí, že účastník, který by po 1.,2., jedno kterém kole vystoupil z řady se slovy „sorry, já nevěděl, že mi to nepůjde, sem to holt zkusil…“, by sklidil potlesk diváků? Snesla by se na něj vlna kritiky, že neumí snést kritiku. Nebo že to dělá kvůli lepším kšeftům, tuším, že se něco takového strhlo kolem Mira Šmajdy ve slovenském SD.
Myslím si, že to včera s tím potleskem u Leoše přehnali, zase takový skvělý tanečník není- vydřenost a úporná snaha čišela z většiny jeho výkonů. Chyběla mi tam lehkost a nadhled.
Včera se mi líbil Radek s partnerkou, Zelinkovi , tedy hlavně Marek, Maruška nedostatek talentu dohání sympatickým vystupováním. Dědík je taky skvělý, ale Jitce to včera tolik nešlo. Pavlásek je mimo mísu, nehroťte to, příště určitě vypadne, ale konkrétně mne i manžela baví, je jasné, že to nevyhraje, je tam jen pro oživení.
To s taneční soutěží už nemá nic společného. Divím se , že se té frašky zůčastňuje i EBEN a celá přísná porota v čele s chytrolínem CHlopčíkem.Příště tam dejte místo Pavláska šimpanze ze ZOO a věřím tomu , že dojde až do finále.ToŤ ČR.
@Ananas: Jojo, podle mého by mělo být diváctvo vděčno, že se Pavlásek v rámci StarDance v otázce tance značně zcivilizuje a naučí tančit :))
A jeho příznivci do toho přímo investují zřejmě nemálo peněz, nenechávají to jen na koncesionářských poplatcích, a to je taky chvályhodné.
vždycky když čtu ty rozhořčené posty, tak si říkám, zda jsou pisatelé stejně aktivní i třeba po volbách
Tuto soutěž úplně zabil ufon Pavlásek. Na gorilu by byl hezčí pohled a divím se soutěžícím, že ještě s tímto imbecilem „soutěží“. Z krásné soutěže se stala fraška a divím se porotcům, že tam ještě jsou.
A kdo Pavláskovi posílá hlasy tak musí být ve stejnéí rovině jako on, normální člověk by ani nezvedl telefon
No lidi, co se tomu tak divíte? Jste jen naštvané ovce v tomto „bordelu“. Škoda je Leoše,
je to dříč, kterej makal…..
@okkvp: Bohužel v těch prezidentských zjevně byli …
Pavlasku vzdej to a vrat tam Marese.Uz toho pochodovani bylo dost dosti lidem se uz protvite chcete jeste vic?Soudnost
@okkvp:
Hlavně PO nich.
A jak to tu tak čtu, pomalu začínám té mládežnické akci „pošlete Tydýta do finále“ rozumět. ;-))
Myslím,že Pavlásek si rád vezme honorář za každé kolo,kdy postoupí,ale vyhrát nechce, protože by se musel zúčastňovat různých plesů ČT… takže pojďme mu posílat SMS, aby to skutečně vyhrál a ta absurdita jeho úspěchu došla až do samotného vrcholu :) doufám,že se nyní on i všichni organizátoři opotili, co je čeká :)
Irena@libena: souhlasím, pokud má pan Pavlásek trochu rozumu a umožňuje-li mu to smlouva, měl by ze soutěže odejít. Je to ostuda a jeho vystoupení degradují nejen soutěž, ale i úsilí a snahu ostatních soutěžících. Ačkoliv nejde o klasickou soutěž , vše má své meze, jak humor tak i nadsázka a v případě L.Mareše ( to , že vypadl a Pavlásek zůstal) , bylo vše překročeno. Myslela jsem si, že pan Pavlásek dával jasně najevo ignoranci, Mareš se snažil, a že to lidé pochopí, je to velmi nespravedlivé a nesolidní !!!!!
Přehlasujme Tydýty !!!!!
@Milena Šímová: Ano Pavlásek je opravdu neskutečný ale kopyto. Soutěž doslova degradoval na stupidní zábavu. Lituji porotu a jeho partnerku.
@Jana: Pro mě ani moc ne. :) Když za ten waltz dal Balaš 10, jen jsem zůstala zírat s otevřenou pusou a přemýšlela jsem, kam dal oči.
@Eva: Plně souhlasím a ptám se pane Ebene a všichni kolem pořadu STAR DANCE , kdy již konečně necháte padnout tu medvědí kreaturu.
Vždyť tento pořad je taneční soutěží, nikoliv přihlouplou estrádou. Nebo si snad myslíte, že takto získáte na tento pořad větší sledovanost?
@Khajka: no ze by sel az takhle nizko, to bych necekala, cekala jsem tak sedmicku.
Jinak na ofiku jsou fotky s Mikulasem a certem – Maruska se tam tvari jak kakabus, pripadne s hodne nucenym usmevem…
Jo a saty Terezky B. na standard byly dost hrozne…
kam ta porota kouka? :-)
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10570561091-stardance-vii/9079-fotogalerie/3185-osmy-vecer/#&gid=1&pid=60
Je taky zajímavé sledovat tu přímou úměru, čím větší rozhořčení, tím víc dostává na frak čeština… :)
Pavlásek tam IMHO asi ještě jedno kolo vydrží, stále je ještě moc dalších relativně vyrovnaných tanečníků a nejde tak moc hlasovat proti němu, hlasy se tříští. Ve finále už silně pochybuju, že by skočil líp jak třetí. Včera mi přišlo, že se na konci tváří dost provinile, jako by těžce nesl, že to místo něj odnesl Mareš. :)
Balaše jsem taky moc nepobral, se nějak rozhodl, že už bude dávat skoro jen desítky nebo co :)
Proč nadáváte Pavláskovy přece on si hlasy neposílá. A že tančí i netančí každý nemusí umět vše. Že byl vyřazen Váš miláček není zásluha Pavláska. Zkrátka dostal více hlasů a co teď chcete s tím udělat. Trochu do toho vnesu politiky Českého národa když menšina prohraje tak srší oheň na vše. Pavlásku nic nevzdávej nejsi první ani poslední. Je to tvé vyjádření umění když si nikdo nedokáže s toho něco vzít je jeho chyba. Ty bavíš lidi mluveným slovem ta zas nedokáží oni. Držím ti palce a věřím že Švejk by byl na Tvé straně.
V sobotu jsem se dívala na poslední 4 tančící! páry a myslím, že podle výkonů těchto 4, by stejně odešel Leoš. Ve SD mě velice příjemně překvapil, poctivě dřel, a možná, že dřel až moc. Už jsem to psala, že méně ctižádostivá partnerka by ho „prodala“ lépe. Paso doble bylo urputné, zachmuřené a co mi vadilo nejvíc, byla Leošova skloněná hlava a pohled někam na zem. To by ho ten býk rychle dostal.:) Waltz mu víc seděl a opravdu moc se mi líbily šaty Kataríny.:) Pro mě největší zážitek: úchvatné a technicky velmi dobré paso Marušky a hlavně Marka a i jejich waltz se mi líbil víc, než ten Leošův a daleko víc, než ten Jitčin. Čistý, plynulý, s dobrým držením a skvělým vedením. Oba mě baví a doufám, že se ještě chvilku udrží. Jitka rozhodně neměla „svůj den“, ty 10-tky neodpovídaly podle mého názoru sobotnímu výkonu, ale dobrá určitě je. U ní těch chyb bylo víc, než jindy, únava se na ní hodně podepisuje. A začínám souhlasit s názorem, že Dědík je daleko lepší latinář, protože při dobrém vedení partnera by v tom waltzu nemohla jít až tak mimo rytmus. Radek a Terezka šíří kolem sebe oblak pozitivna, že se v něm rozpouští i spousta nedokonalostí. Příjemně se na ně kouká, u Radka techniku moc nezkoumám, spíš vnímám tu radost. A v sobotu tam byla. Možná nejvíc, ze všech párů. :) Zůstávají mi tam teď už jen 3 páry, kterým budu držet palce, Vlastně ani neřeším, jak se nakonec poskládají v pořadí, dostaly se daleko a za své výkony se rozhodně nemusí stydět. Ráda se podívám, co v příštím kole zatančí, protože tomu věnovaly pot a dřinu. Já jim „nezdrhnu“. :) A Leoši, respekt.
už je čas na tu petici? :-D
@Thybaumont: tu už určitě někde podepisujou :-)))
Když tu ty tak výlevy čtu, tak si připadám trochu jak u paní Jílkové
Tak dlouho jsem tu nebyl a zase mi to tu udělalo radost:-)
Fakt jsou už ty reakce na Leošův odchod poněkud přehnané, vzpamatujte se, vypadl by příště, tak famózní tanečník není, spíš urputný dříč. Pavlásek to určitě nevyhraje, tak o co jde. Stádo má chuť lynčovat, i ty Panáčku?
Jak uz tu nekdo psal, vzhledem k tomu, ze nejvetsi Cech je Cimrman, neni se cemu divit, ze vitezem Star Dance bude treba Pavlasek. I ja si myslim, ze cim vic budou lidi pistet „vyhodte ho“, tim vic budou „pavlaskovci“ posilat hlasy, aby byla sranda jeste vetsi.
Nechapu ty vylevy na Ebena, CT, produkci apod. Ano, produkce ho nemusela vybirat, ale chteli drevo-komika, drevo komika dostali. Takovych uz bylo.. a urcite i mnohem znamejsich viz Bosak a taky je to zase az tak moc daleko nedostalo, takze fenomen „Pavlasek“ podle meho CT vubec neplanovala ani nepredvidala a ted se vsichni jen divi. Stejne tak je blbost, aby Lukas sam odstoupil, je to hra, ta ma nejaka pravidla a podle tech on jde dal.. at se z toho muzou nekteri zblaznit nebo ne. Co „narod chce, to dostane ;)
Za me jinak vcera nejlepsi paso Zelinkovcu a jive Radka. Leos me tim dojetim nakonci fakt prekvapil a bylo mi ho celkem lito. Klidne bych ho vymenila za Jitku (a za Lukase, samozrejme).
Nechápu jak může dát někdo hlas takovému kopáči jako je Pavlásek. Je to o tanci a ne o frašce. Nechápu vůbec jak se tam takové kopyto může přihlásit. Lidé vzpamatujte se!!!
Je poznat že se neposílají hlasy pro páry kteří skutečně krásně tančí, ale to co předvádí Pavlásek to nemá s tancem nic společného. Divím se, že se nestydí. Já na jeho místě bych okamžitě odešla, ale on je asi pořádný magor že to nechápe. Divím se, že se na to lidé ještě dívají.
@milena: Panáček určitě ne.:)))
Nevíte, na jakou písničku tančila Jitka Schneiderová waltz? Kdo ji v originále zpívá? Jinak Radek s Terezou mají moc hezké, něžné choreografie. Marie s Markem jsou zase nejoriginálnější.
Rekap – text + základní obrázky venku, ostatní doplním někdy během večera
Vsadím krk, že tomu blbovi Pavláskovi posílají hlasy stejný
kokotijako on, tedy ty co mají mindrák z toho, že sami neumějí tancovat a tímhle si ten mindrák kompenzují. Fakt hnus…edit admin okkvp : některá slova máme u nás zakázána, post byl proto upraven
Byla jsem na ofiku – nastala fáze groteska. Nad těmi výplody se už nedá ani vydřeně koulet očima: …. pláčou nechápající děti. … Pláču i já, ale smíchy
a jinak kolego dochtore Thybaumont – ta petice za odstoupení Pavláska už samozřejmě jede ! (:DDDD)
http://www.petice24.com/pavlasku_odstup
(ale já si jen vzpomněla, kde byly ty u VV)
okkvp Je pravda, že např, v některých cizích verzích pořadu mají poslední dva páry tzv,“rozstřel“ . kde hodnotí už jen porota ?
@MiPi: Plně s Vámi souhlasím. Berme to tak, že jde o zábavný pořad,ale jde přece v princípu o tanec,jeho kvalitu. Může být i legrace,ale „vystupování“ Lukáše s tim nemá společného vůbec nic. O tanci nemluvě, nejhorší ze všech ročníků ,nu a hodnotit jeho slovní vystupování- to má k legraci a kulturnosti moc moc daleko. Kdesi jsem četl ,že ke všemu přispívá i hodnocení poroty. Tak tohle neobstojí, protože konkretně včera po součtu dvou kol byl Lukáš se Zuzkou na posledním místě se 69 body,rozdíl mezi předposledním byl téměř 60 bodů. Důvody,proč je situace jaká je,třeba hledat jinde. A tam už o čisté hře pochybuji.Ale o tom to je….
@Hana: Souhlasím! Kdy byl pan Pavlásek soudný, tak poděkuje příznivcům a dostoupí sám!
@kytka: Ne, ne a ne, číst posty, které takové nápady zcela pragmaticky vysvětlují jako pitomost, se nebude. Proč by, když se to nehodí, že?
Jak u blbejch v kurníku při spartakiádě čmelíků
u mě vítězi SD 7 Maruška a Marek, super pár. Vždycky měl jejich tanec nápad a z nich vyzařuje radost a spokojenost. Na nic si nehrají.
@kytka: tak mě štve, ale asi to nelze odstoupit, je to soutěž, spíš nechápu kdo mu posílá hlasy.
Díky za moc fajn rekap. Naše divácké dojmy jsou opět téměř totožné.:) Až na osobního nejhlavnějšího fanouška.:)))
@Leontýna: Jo, na Slovensku už to takto praktikovali. Z hlasování diváků vyšly dva poslední páry, ty pak ještě jednou zatančily a porota rozhodla, kdo vypadne.
Nechápu,jak někdo může posílat hlasy Pavláskovi,je to sice soutěž, ale taneční a né komediální ,tak doufám že už konečně vypadne…jsou tam lepší a je škoda že vypadávají a komediant zůstavá .
Díky za rekap, většinou jsem se i pocitově shodla. K těm Katčiným choreografiím – ono to může být taky tím, že na Slovensku mají někoho, kdo jim ty choreografie staví. Tanečníci se to pak jen naučí a odtančí.
@okkvp: Bodejť by ne :-D Je fascinující kolik lidí dokážeš zblbnout u kafe během hodiny na netu:-)
@Dáša: to nevim, to jsem nikdy nezaregistrovala, ale možná mají aktivního svého „ondera“
@okkvp: A já myslela, že petice už dávno probíhají, puberťáci za Pavláska a odpůrci ČT za Pavláska.:))) Že by se ozvala i protistrana?:) Na všech frontách stejně nesmyslné vzrůšo. :)
Trošku mě zaráží, že nikdo z těch ukřičených neřeší, jak nespravedlivě byla hodnocena Jitka. „Tak tohle byl hroznej waltz“ …. šup a dáme ji pár devítek a jednu desítku. „A ty Pavlásku, dneska to bylo nejlepší za celou dobru“…šup, tady máš dvojky a trojky. Potom chápu touhu těch jeho fanoušků dostat ho dál a dál, porota si o to přímo říká.
@Leontýna: ano funguje to tak i v USA i v origo BBC
Mělo to vývoj – po zavedení to chvilku běželo, pak se to zrušilo, pak byly různé varianty a nakonec to zas spustili ve variantě poslední dva páry po sečtení přepočtených bodů od poroty a od diváctva tančí znovu a porota rozhodne kdo pokračuje a kdo jde dom, při rovnosti hlasů rozhoduje hlavní porotce
@Thybaumont: já jsem si říkala, že to tvé ometání tady nebude jen tak :-)))
@okkvp: Ale ne, to mi zase křivdíš, drahá… původně jsem si přišel postěžovat přeci na to, že je to nudný, bez nápadu a bez snahy o inovaci a pak mne zaujal fenomén Pavlásek a vycítil jsem příležitost. Mám znovu své temno-zvrlé období :-)
@okkvp: No já jich mám i pár nahraných a vím, že tam děkovali lidem, kteří jim pomáhali postavit tanec. Viz třeba tady (jen tak mimochodem – pro mne tango argentino jedno z nej…. ) https://www.youtube.com/watch?v=eqZvcOxVy9w
@Dáša: ajo, to jsem úplně přecházela bez zapsání na „hard disk“ … a přitom taková persona … njn, u nás je možná lepší, že se Jeník do toho moc nemíchá
(u sezony I-III byl mgr P. Horáček choreografem, v sezoně IV a V supervizorem)
@Ivičič: ty body pro vypadnutí se ale počítají jinak. Zjednodušeně řečeno porotci určí své pořadí párů svými body, diváci své pořadí svými smskami, a kdo z párů má součet pořadí největší, vypadává (není to úplně přesné, ale princip cca tak). Tj. vůbec nehraje roli, o kolik porotcovských bodů to kde bylo, roli hraje jen pořadí.
@okkvp: jsem jediný, kdo má po přečtení téhle petice chuť taky začít posílat hlasy Pavláskovi? :) Kdybych nebyl takový škrt… :)
@MiPi: S peticemi jsem se nasmála do sytosti už u posledních VV, ale chuť posílat hlasy Lukášovi mívám pravidelně po 1-2 stránkách ofikodiskuze. Taky jsem ale škrob a ještě zásadovej – nehlasuju ze zásady, protože mě baví pozorovat všechny páry i ten cvrkot kolem jejich učinkování/neučinkování
@okkvp: na oficiální jsem se neodvážil, stejně jako u Superstar. Jednak bojkotuju Facebook jako takový, a druhak si nechci zas až tak snižovat povědomí o tomhle národě, nízko už je i bez toho dost :) V tomhle je Panáček fajn, když pominu občasné nájezdy… odjinud… tak se tu diskutuje docela slušně a zajímavě, a vy rekapisti píšete výrazně líp než běžná média ;-).
Btw. Čadek byl u Pokondrů, má tu fanynky, třeba zaujme esi ještě neslyšeli, mluví dost i o Stardance:
http://www.frekvence1.cz/radio/zaznamy-poradu/tanecnik-petr-cadek-v-porote-stardance-jsou-kamaradi-neskodili-mi-19813
@MiPi: Zajímavé je, že fcb stránky byly dost dlouho těmi hysteriemi nepostižené. Už to tedy neplatí, naopak to tam chvilkama vypadá, že by si pisatelky nějakou tu čenichovku rády navzájem uštědřily (např kvůli takové podružnosti jako je použítí slova zábavní/zábavný), ale opravdu jdem koukala, že v té veřejné části pro nefacebookaře byla pohodička zatímco na ofiku čt (stránky pořadu) se to ježilo už od začátku
A dík, také jsem ráda, když se panáček co nejvíc drží starých kolejí a je webem lidí a pro lidi s přehledem i nadhledem. Tak jak býval kdysi, když připojení na net ještě neměl každej pologramotnej jouda
videochat s Leošem a Katarinou – Leoš jak jej známe je zpět ;-)
Poprvé mám odvahu napsat nebo vyjádřit svůj názor k této soutěži. Tydýt se ohání tím, že je to zábavná soutěž a v tom s tím souhlasím. Ovšem není to žádná groteska nebo parodie na tance. Při jeho rádoby „tancování“ by si člověk snad ukroutil hlavu jestli je toto vůbec možné. Pokud ho jeho fanoušci udrží až do finále, snad se na Stardance přestanu dívat. Byla tam občas nějaká „trdla“, proč ne, ale aspoň se snažili. Tydýt vše jen zesměšňuje a to mi opravdu vadí
@okkvp: strašně se mi líbí jeho pohled na případ Pavlásek, vidím to stejně. Jen mě dost irituje jeho plný nos, u mě je to zesílené navíc tím, že sám jsem až po uši v nachlazení :)
…lidi, vždyť je to jenom zábava a to jak všichni víme na ČT udělat už neumí. Ten, kdo chce profitanec, ať přepne….
škoda, že tanec, noblesa, dřina soutěžících byla potlačena vlnící se slečnou Hunčárovou a chodícím Panem Pavláskem…s hloupými řečmi k tomu…vždy jsem koukala a těšila se na krásu pohybu a taky na vtipně hodnotící porotu, ale letos se tento pořad dostal na úroveň trapnosti….
Dobrý den. Souhlasím s Janou. Je to spíš soutěž v posílání SMS než tance. Už se mi na to nechce ani dívat. Bude to „úžasné“ až budou pana Pavláska korunovat na krále tance. Myslím, že by si pořadatelé měli příště rozmyslet koho pozvou do soutěže.
Marie
Až do teď jsem se díval pravidelně. Dál tuto soutěž sledovat nehodlám. Nechci se dívat na pana Pavláska, jako na vítěze. To, že stále v této TANEČNÍ soutěži je, vypovídá hodně o kulturnosti těch, kteří posílají hlasy. Nezajímá je tanec, krása pohybu, ale bizarnost.
@Rudolf Měřinský: podle mého to vypovídá i o tom, že stěžovatelé a plačky jsou držgrešle
@okkvp: díky za rekap, moc pěkný! souhlasím, podepisuju :-)
Měla jsem problém, kam si – jako laik – zařadit paso doble M+M, moc se mi líbilo, i když ta uherská melodie mi moc neevokovala původní zemi vzniku, ale koneckonců, proč ne? V těchto show je možné vidět i krokodýla v Labutím jezeře.
Pro všechny, kteří pláčou nad úrovní soutěže, pravidly soutěže, sms pro kohokoliv, dokonce volají „Marku Ebene…“, apod. = pláčete na špatném hrobečku, tady není velící BBC-mozek soutěže SD, tady nikdo nedal licenci ČT, tady nikdo nevyřeší vaše problémy s danými pravidly!
Přimlouvám se = plačte takto, prosím, jinde, děkuji :-)
Slepičárenská hysterie se stupňuje i každým snaživě uklidňujícím komentem, tak nebudu přikládat a nedám odkaz, ale hýbe to kdejakým přímým účastníkem SD, tak kdo chce vidět jak například – tak si zkuste dohledat videa na fcb Radoslava Bangy (psáno dokopy). je to veřejně přístupné i pro nefejsbukáře a vede k tomu více cest (tzn je to prolinkované i jinam)
Radek Banga složil písničku a Lukáš ji nasdílel na FB s tímto komentářem:
Nechtělo se mi vyjadřovat k tem vulgarnim komentářům ohledně Stardance co o me někteří lidé píší v diskuzích, protože to je způsob vyjadřování kterému nerozumím a vlastně mi ani nestojí za to se s někým takovým přít.
Ale Radek Banga ve spolupráci s Johnem Lennonem ted složil tuhle pisnicku ve které se me zastal. A možná ted někteří diváci uz pochopí, ze my účinkující nejsme zadní rivalové co by na sebe krveziznive koukali kdo konecne ted vypadne, ze Stardance je pro nas jen hra a půlroční dobrodružství, kde je kromě dřiny a tance (pro který ma každy jiné vlohy – ja například asi žádné) i hodně zábavy. Každy sme v něčem jiný a proto tam každý jsme. Třeba ja muzu alespoň inspirovat spoustu mužů co jsou na tom pohybově jako já, že se nemusí bát jit se ženou do tanečních a zkusit se v něčem překonat, i kdyz u toho nebudou vypadat nejlíp a leckdo na ne bude koukat skrz prsty.
Vsechny nas to ve Stardance baví a nikdo si tu zábavu nechce nechat kazit nějakou zlobou, nesnášenlivostí a frustracemi. Vůbec o nic nejde.
Radku, dekuju, udělalo mi to radost.
Tak poprvé tady vlezu do diskuse jen tak pročíst příspěvky a ono je tady i to individuum jménem Aleš winner, tak mu nestačilo superstar, on musí otravovat i tady…:-D :-D :-D
@Luke: toho tlačí ještě puberta, to se dá pochopit
Banga dobře :-)
A autory FB ubezdušit, jako anonymovi mi to přes public timeline hází skoro neprůhledný nezavřitelný layer s hláškou o tom, že se mám přihlásit, jinak se nedostanu ani na ten public obsah. Hovada. Musel jsem si to schovat přímo v html, jinak ani nespustim to video…
Pokud hledáte Radkovo video, je i na idnesu :-)
@ales-winner tydýt: Aleši nestraš, s tou Emmou ti to vyšlo a oprávněně, ale doufám, že s tím Tydýtem to nepřivoláš!
Tak vypadl jeden z mých favoritů, což mě velmi, ale velmi mrzí.
Přemýšlel jsem, co za tím vše může být. Jednak na mě porota působila, že Leoše hodnotila dost přísně, ve srovnání třeba s Bangou (a to v několika posledních kolech). Na druhou stranu tomu ale trochu rozumím. Radek Banga se poměrně zlepšuje, jeho samba byla konečně latina, na kterou se dalo dobře koukat, ve standardu byl rovnější než kdykoliv před tím. Musím souhlasit s rekapem, že Leoš měl super začátek (proto asi i přísnější hodnocení), bohužel ale nastala stagnace. Standard mimo hudbu a paso se mi nelíbilo. Kupodivu ho dobře zhodnotil Révai. Leoš se snažil být rychlý a ostrý, ale to v pasu nestačí. V pasu nemá být rychlá ruka sem a tam, ale musí se střídat rychlé kroky a pomalé tažené pózy, kdy tanečník sice stojí, ale v těle se toho odehrává nesmírně mnoho. Toho jsme se nedočkali.
Přemýšlel jsem, proč Leoš stagnoval. Můj názor je ten, že Leoš je nesmírný dříč a perfekcionalista. Čím víc dřel, aby to bylo perfektní,tím víc ho to svazovalo. V tomto mu poměrně rozumím. Snaha o dokonalost je tak velká, že se z toho nakonec vytratí ta neobyčejná lehkost bytí. Právě to,co předvedl nakonec Radek v sambě, to přesně Leoš postrádal.
Budu se opakovat, ale z mého pohledu velkou nevýhodou byla Leošova partnerka. Choreografie oproti ostatním méně záživné a ne příliš divácky atraktivní. Navíc ona je možná dobrá tanečnice, ale jako trenér a choreograf se ukázala jako nejslabší.
Vypadnutí Leoše je mi líto, je to dříč a rozhodně má potenciál. Bohužel stagnace a výše popsané (plus náš národ úspěch neodpouští) udělaly své.
K ostatním se dnes ani nechci moc vyjadřovat. Ze soboty si odnáším dva další dojmy. Velký posun k lepšímu Radka Bangy a naopak velmi špatný dojem z pasa Zelinkovců. V tomto jsem konzervativní a speciálně v pasu, kde partner představuje toreadora a partnerka muletu nesnáším jakékoliv experimenty. Ta muzika pasa je natolik „nabušená“, že výlety jinam nepřipouští. Chápu, že mnozí to mají jinak, říkám svůj názor. Když v pasu dělá partner kotrmelce, div ne kozáčka a vedle přeskakuje z nohy na nohu při rozjuchaném odzemku partnerka s ústy od ucha k uchu – děkuji nechci.
@cedarin: nevím jestli jsi dal i všechny videobonusy k tomuhle dílu SD. Možná ne – ono totiž v Sama doma z Leoše vylezlo že byl v té době, kdy mu jela a natáčela se jeho live show taky 2x nachlazený a jel úplně z úplně posledního.
Jak oba v tomhle i ve videochatu popisovali tehdejší pracovní a tréninkový režim (průměrně 6-8 hodin tréninku denně), tak spal tak sotva 2-4 hodiny denně. Tohle období trvalo vlastně celou dobu, co jsme SD viděli v tv (natáčet se začala na začátku září – SD vypuklo 17.9) + před těmi 2-3 týdny ještě ty nervíkové dohady jestli Prima, Barrandov …. vzhledem k tomu, že jsem si před lety vyzkoušela zhroucení z vyčerpání na vlastní tělo, tak se té stagnaci vůbec nedivím. Jak sám řekl, ještě zvládl se na začátku vybičovat k tomu co si předsevzal – úplně supr vypilovat na 1. večer SD, ale pak už se jen vezl. … Škoda, že si to tak blbě nechal nakumulovat
@okkvp: díky za info, to jsem neviděl a mnohé to vysvětluje. Je to škoda, má talent a bylo by dobré ho sledovat v lepším rozpoložení (a s lepší partnerkou). Přesto všechno si stojím za tím, že z chlapů tam byl Leoš nejlepší.
@okkvp: Já se k nim (k těm videům) dostala až teď a docela jsem ho obdivovala, jak to všechno zvládal. I Katarina mi přišla oproti soutěžním pořadům taková sympatičtější. Jsem poměrně nedůvěřivý člověk k různým citovým projevům celebrit, ale ty slzy jsem jí věřila a docela mě holka dostala… Pro mne byl Leoš asi největší osobností letošního SD. A to jsem na začátku hodně kritizovala ČT za jeho angažování… :))
Díky okkvp za vysvětlení a cedarinovi za jeho pohled na situaci :-)
Tak je jasné, že Leoš tam byl nejlepší tanečník. Před ním už jsou jen profesionálové :-)
Ještě že se začal Radek zlepšovat, a líbí se mi, kolik má energie. Jen ji ještě vhodně ukočírovat. Přijde mi jak „čertík z krabičky“.
@orchis: s tím čertíkem z krabičky plný souhlas, taky tak mám Radka od prvního kola, kdy mi přišlo, že je to projevem hyperaktivity. Už mi tak ale asi zůstane, možná díky tomu jak je malej, ale taky mi dělá radost, že je to dnes už čertík tanečně mnohem pohlednější :-)
Včera se hoši vyblbli Pod vocasem – kdo neví, tak se uskutečnila sázka mezi Radkem a Markem Zelinkou, že pokud Radek v sobotu postoupí, zatančí na Václáváku. Tak zatančili, pěkně vymódění v dámských šatech (tzn dost nalehko) a na stradancovém fcb je z toho video
Jitčino hasičákování se prý také připravuje
Kdyby se našel dobrovolník, který místo mě napíše sobotní rekap – alespoň provizorní, tak bych se vůbec nezlobila, protože nezbytně musím dohánět nahromaděné a průšvihem zavánějící resty jinde. Třeba někdo z těch, kdo tu pravidelně píší větší a komplexní hodnocení. Kontaktovati je mě možno na mailu (můj) nick-zavináč-seznam.cz
Když jsem viděl, jak Leoš Mareš dotančil a doplakal, tak jsem pochopil, že Pavlásek je v téhle zábavné show zcela správně.
A vy taneční snobové- nebuďte na Pavláska tak zlí, vždyť on se to chlapec nakonec přeci jen naučí.
P.S. Po přečtení petice jsem se pevně rozhodl, že Pavláskovi určitě pošlu hlas:-)
@Dáša: bylo to pasodoble