StarDance 2015: Valčík a Salsa, to tu ještě nebylo. 5. večer (rekap)
Na sedmičku soutěžících párů StarDance čeká dnes večer premiéra. Poprvé se bude samostatně tančit valčík a salsa. Jak jim to večer půjde? Valčík patří v našich krajích k nejzákladnějšímu tanečnímu vybavení, salsa bude trochu větší oříšek. Dočkáme se Hříšného tance? Kdopak dnešní večer dotančí?
Srovnání s minulými sériemi tentokrát nemáme. Oba dnešní tance se v StarDance tančili dosud jenom v doplňkovém soutěžení formací anebo v nepřehledném tančení všech párů najednou. Podívejme se proto, jak se s nimi perou soutěžící v letošním 13. ročníku soutěže BBC. Dosavadní nejlépe bodově hodnocené výkony:
Valčík – Katie Derham + Anton Du Beke 33b
Salsa – Helen George + Aljaž Skorjanec 32b
A abychom měli srovnání i s tamními top výkony v historii, tak si připomeňme, že v uplynulých ročnících tam padlo více 40. V salse – např. při tanci Natalie Gumede & Artem Chigvintsev v 11. Ročníku (video zde), ve valčíku zatím jen dvě, např. Ali Bastian & Brian Fortuna v roce 2009 (video zde)
Pro úplnost si připomeňme, že v naší verzi se v minulých ročnících v pátém večeru tančila samba a posledním tancem byla pro páry Jolana Voldánová + Jan Tománek, Robert Záruba + Vanda Dětinská, Jana Doleželová + Michal Necpál, Jitka Čvančarová + Lukáš Hojdan, Dana Morávková + Jiří Hein a Ondřej Brzobohatý + Eva Křejčířová.
Kdopak se k nim přidá z letošního ročníku? Dobeatluje konečně Lukáš Pavlásek anebo se zas rozloučíme s někým, kdo zatím tančil nepoměrně líp?
Přeji pěknou zábavu
Rekapitulace
Na pátý večer letošní StarDance jsem se těšila. Nejsem cynik, ale ani pokrytec, těšila jsem se nedávným událostem navzdory. Bohužel se ke všemu okolo protloukáme i v soutěži tradičně těžším obdobím, kdy doléhá od počátku tréninku nasbíraná únava a na tanečním parketu to bylo dost znát už minule. Naděje na to, že si nasosám energii a dobrou náladu mi vzal už první pohled na úvodní defilé párů. Únava a zakřiknutost čišela už ze samotných kostýmů.
A ještě mi do záběru vedle stojícího Marka Ebena šoupnou rumcajze ve vzorované košili s rozhalenkou.
Ať tam sedí kdokoliv, ale prosím moc, bylo by dobré, kdyby byl alespoň adekvátně oblečen a mezi těmi všemi kravatami a motýlky a dámami ve společenském netrčel jako nahonem sehnaný pocestný. Nevhodně působil už minule Michal Kurtiš v kostkované košili (dnes taky nic moc), ten ale alespoň nebyl tak na ráně jako Bohouš Josef. Podle mého, by bylo nejlepší, kdyby na tom místě pravidelně seděla poslední vypadlá celebrita, kterou jinak za Markem vůbec nevidíme. Pokud by nebyla vhodně oblečena ani ta, doporučuju palmu a to klidně i zcela umělohmotnou.
salsa
SD 5 Jitka Schneiderová + Marek Dědík
Otvírákem večera byla salsa Jitky s Markem. Jitka o únavě mluvila už v tréninku a ani nemusela, na obličeji se jí dala zcela jasně číst. Na živák ji sice skryla pod líčidla, ale kdeže je ten energií sršící gejzír z prvních kol. Alespoň na mě na parketu přes všechno statečné třesení působila unaveně, zahlédla jsem při nějakém tom přechodu snad i drobné vypadnutí z rytmu a výraz mi přišel naučený a plechově přehrávaný. Nelíbila se mi hudební aranž, nechápala jsem ocas zmoklé veverky a celkově mi v tom k spokojenosti něco drhlo. Slušné, ale výkonově stagnace.
Révai – až moc akrobacie na úkor vlastního tanečního kroku, výborné boky, ale únava. Tatiana – pěkná choreografie, ale lepší chodidla, Radek Balaš – krásné, Zdeněk Chlopčík naopak viděl jen základní krok, málo pohybu těla, chudé krokově i figuračně.
Hodnocení poroty: R-7 D-8 B-9 CH- 6 = 30
Já osobně jsem si v noci podhodila místo Kumžáků příjemnější a nadupanější verzi „Get Lucky“a konstatovala, že s tím ten Jitčin a Markův tanec vypadá o mnoho líp.
SD 1 Marek Taclík + Martina Marková
V salse jsem pro Marka už předem čekala těžkou zkoušku a to co jsem viděla, mé očekávání potvrdilo. I Marek je kolo od kola čím dál víc unaven nejen fyzicky, a teď mi přišla znavená marným bojem i Martina, která si tentokrát ovšem užila důmyslnosti kombinace látky a průstřihů a vypadala oproti minulému kolu o pěkných pár kilo štíhlejší. Na začátku zavrtěla hezky, ale další část tance už se mi nelíbila. Marek byl na parketu opět připiclým českým fotříkem, tentokrát na výletě a vůbec jsem si nebyla jista, že si to užíval, spíš mi přišlo, že utrpením je už i snaha rozjuchanost předstírat. Kubánskou pouliční salsu bab s kyprým pozadím a v pantoflích jsem vídala před 30 lety (v ČSR), ale ty to mydlily úspornými pohyby skoro na pětníku, trochu rozvážněji (pomaleji) a hlavně v pro ně typickém, jakémsi rozvláčném transu. Martina se na můj vkus místy příliš mračila a vždycky se mi nelíbí v momentech, kdy začne natahovat hlavu dopředu. Marek se na latinu pokaždé vlní tak nějak neohrabaně a spolu s tím jak si „kváká“ mám dojem, že otvírá konzervy anebo nemůže pořádně unést melouny, případně se proplétá hustou liánou.
Chlopčík – pohyb v těle po celý tanec byl, na začátku rytmicky špatně, moc pozic, kdy Marek jen stál. Révai souhlasil, ale viděl také animátorku tančící s jedním z hostů.
Hodnocení poroty: R-6 D-5 B-7 CH-5 = 23
SD 9 Leoš Mareš + Katarina Štumpfová
Krizovkou byla i třetí salsa v pořadí. Ano, hříšného tance jsme se dočkali, ale byl to ten první veřejný, tuhé a nepovedené mambo „De todo un poco“. Proč se na téměř do písmene obšlehnutou choreografii Katarina vyzbrojila květinovým truhlíkem na hrudi a provázkovým firhaňkem přes břicho, mi uniklo. Leoš byl svým stínem už na tréninku a na parket si přinesl ještě nejmíň tři putny starostí. Njn, neměl to právě tenhle týden se svou live show zrovna lehké a podle výrazu, s kterým do tance šel, a který mu po celou dobu vydržel, bych se nebála hádat, že nenadále padl i ten Barrandov. Prý se ale jen soustředil na počítání. Jeho tanec působil bezkrevně, od půlky působil dojmem, že už zbytek akorát tak prostojí (byť i tam ještě šlapal a vlnil) a celkově z toho vyšla jakási podivná parodie, že Katarina to na rozdíl Baby nekazí.
Révai –všiml si mračení, ale tanec dobrý, Tatina – také jí to přišlo velmi vážné, chyběla jí živelnost, radost a dynamika.
Hodnocení poroty: R-7 D-6 B-6 CH-6 = 25
SD 7 Marie Doležalová + Marek Zelinka
Poslední salsa večera, tentokrát v žlutém a žlutě žíhaném. Na Zelindovy choreografie se vždycky těším, ale tentokrát mi to na první shlédnutí ne úplně sedlo. Nechala jsem si to ale uležet a taky si dala opáčko Blues Brothers 2000. Na druhý pohled jsem si užila o mnoho víc, nicméně to, že se Maruška nedokáže tak nadchnout a uvolnit a většinu toho jen hraje, je téhle choreografii hodně na škodu. Chtěla bych to vidět Marka zatančit s partnerkou, která salsu opravdu umí. Maruš je velmi snaživá a hodně šikovná, ale přece jen to není ono, v některých figurách působila tak naučeně až skoro násilně, a tanec to pak příliš trhalo. A také mě trochu překvapilo, jak v žlutých šatičkách vypadá boubelatě.
Zdeněk Chlopčík ocenil, že předvedli nejvíce figur salsy, bylo to rytmické, pohyb celého těla, ale už se mu začíná zajídat „vtipných kousků“. Radek Balaš s kolegou souhlasil a vysvětlil Markovi i nám, že na Marušku Marek vymyslel příliš složitou dynamiku tance a proto to vyznělo trhaně. Tatiane Drexler se zdálo, že v tanci chybělo více ženské taneční role. Jan Révai s tím souhlasil, ale přesto se mu tahle salsa líbila ze všech nejvíc.
Hodnocení poroty: R-8 D-6 B-6 CH-7 = 27
valčík
SD 10 Radek Banga + Tereza Bufková
Valčík Radka byl druhým tancem večera a ten mě po chabém začátku opravdu udělal radost. Terezce se povedla kouzelná choreografie a Radek mě potěšil, jak se dokázal zase o kus víc koncentrovat a uhlídat. Problém s držením těla u něj vidím i já, ale myslím, že se v tom lepší, (navíc má nevýhodu té své „psí“ výšky), závady v nášlapech jsem v záběrech nevnímala, víc jsem se nechala unášet celkovým dojmem a vystoupení páru se mi proto moc líbilo.
Tatiana Drexler – krásná choreografie, bohužel problém s držením, správně jen 50% nášlapů, Radek Balaš ocenil skvělou choreografii.
Hodnocení poroty: R-8 D-7 B-9 CH-6 = 30
SD 8 Leona Machálková + Michal Necpál
Leoně dnes šaty i účes moc slušely a valčík s Michalem samozřejmě odtančila pěkně. Na začátku sice trošku drncala, ale obtížností a technicky zcela jistě dnes nejpovedenější tanec. U mě akorát tradičně mínus za ten strnulý a nic nevyjadřující obličej.
Balaš – tančící elegance, vítězství ducha nad hmotou, Chlopčík – moc vydařená choreografie s mnoha zajímavými figurami, na konci už začala zvedat ramena, a ještě trošku víc hladkosti.
Hodnocení poroty: R-9 D-9 B-10 CH-8 = 36
SD 6 Lukáš Pavlásek + Lucie Hunčárová
Lukáš Pavlásek se svou partnerkou a valčíkem přišel na řadu předposlední a já tentokrát zaznamenala změnu už i v tréninku. Lukáš se totiž neulejval, vypadal že prča je konečně definitivně zapomenuta a je třeba se fakt soustředit a snažit. Kdyby měl tenhle přístup už alespoň v druhém kole, neřekla bych proti němu ani popel. Choreografie i provedení tance bylo samozřejmě poznamenáno Lukášovými možnostmi. Víc jak 4 valčíkové kroky za sebou by hrozily fatálním koncem, tak mu je Lucie naordinovala jen v přesně odmeřených dávkách a mezi tím měl čas se v popojití zas najít, srovnat a znovu vyrazit. Při zvedačce ale zvládl kroků v správném rytmu dokonce šest. Přes všecky katastrofální technické i rytmické nedostatky to ale poprvé působilo roztomile. Jediné co bych si na jejich místě odpustila, by byla ta poslední tydýtovská figura, ale to je má čistě osobní věc.
Tatiana Drexler se vyjádřila, že Lukáš je pro ni mimořádný zjev a že valčíkem by se jeho tanec dal nazvat tak až za další tři roky tréninku, ale všimla si, že rytmicky se krůček po krůčku přece jen lepší. Zdeněk Chlopčík se domníval, že by bylo snad lepší, kdyby se byl partnerky tolik nepouštěl …
Hodnocení poroty: R-3 D-4 B-3 CH-4 = 14
Páry dotančily a pořadí podle poroty nám ukázala následující tabulka
Co k tomu říct. Salsy se povedly mnohem míň než valčíky. Osobně bych Leonu asi bodově tak nepředstrčila a Marušku srovnala s Radkem a Jitkou. Pokud bych to vzala po dojmech, tak jedničkou večera byl pro mě Radek s Terezkou a choreografie Marka s Maruškou, ale provedení u obou párů přece jen trochu kulhalo. Zklamala mě Jitka a hodně mě zklamal Leoš, ale u těch dvou pořád věřím, že se z toho unaveného marastu ještě seberou. Marek Taclík s Martinou mě na pohled trápili víc než Pavlásek a neměla bych nic proti jejich výpadku, protože přestávám věřit v jejich pokrok.
Po chvilce vzpomínek na loňský ročník a překvapivě vypadlý pár, jsme se zas vrátili do sálu a čekali na koho se dnes s potřebných počtem SMS nedostalo. V závěrečné dvojici se tentokrát ocitla Katarina s Leošem a Marek s Martinou a to už myslím bylo všem jasné, že na krajní židličky v hledišti příště usedne pár, který tančil s číslem 1
Buldozer ženských srdcí si podle mého mohl oddechnout, ale nevypadal tak. No snad to bylo hlavně kvůli smutné Martině. Pár to je bezesporu sympatický, vypadal, že by mohl mít potenciál a tanečním pokrokem překvapit. Jenže latina Markovi nesedí, i přes snahu o správné kroky a pohyby v ní nevypadá hezky. Na mě působil většinou spíš jako směšný opelichaný kocour. Někdy to vyšlo líp, jindy hůř, ale stydět se za své výkony samozřejmě nemusí.
Z toho, co jsem četla na začátku letošní řady se mi zdálo, že Marek si dal také jen prostřední cíl a ten se mu vlastně naplnil. Ohúrené fanynky už sice jedou neštastné breky a některé i štvavé kampaně proti teď znovu tak nenáviděnému tanečnímu soku, ale možná by se hodilo přemýšlet, že s čačou, by si Marek v dalším kole nejspíš nijak nepomohl.
Příště nás tedy čeká už jen šest párů a na ty cení zuby nemilosrdná latina, čača a rumba. Večer bude věnován písním Michaela Jacksona.
Zdroj obrázků: snímky z videonahrávky vysílání čt
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Tipuju, že za bé bude správně…
Tereze to dneska dost slusi :-)
Ono to ne-nesluší i ostatním, ale jsem kapánek rozpačitá – bych čekala na tohle kolo v kostýmech o dost více.
Az na Katarinu a Jitcin ocas… A zda se mi to od Jitky dost odchozene…
aha, tak ono bude asi u zdi víc věcí… že by únava drtila?
To se Balas zblaznil, ne, s tou devitkou???? Uprimne se taclolsa libila vic… Leona me nezaujala… Technicky asi dobry, ale neoslovilo… A Ebenova hlaska o brisakach super :-)
Kde tu salsu Leoš zvládal? … přišlo mi, že od půlky stál, vlál, stál
Cim je ta Schneiderova tak dostala???? Vzdyt to nebylo o nic moc jinde…
Tak salsa byla průser u všech, valčík max průměr imho.
@okkvp: Tak přísnej by s tou salsou nebyl ;-)
@bezik: a to já jo, čekala jsem od všech mnohem lepší výkon
Prosím, mám dotaz. To pořadí při vyřazování je dle počtu SMS nebo náhodné? Díky.
Sakra, já se toho Pavláska zase nezbavím, ach jo….ani se na něj už nedívám.
@Wally: Je to neuvěřitelné, ale podle počtu SMS..😀
@Wally: Je to náhodné :)
@okkvp: Tak jako co, Od Tácka se víc čekat nedalo, Leoš je čím dál unavenější (což se dalo čekat) , s Jitkou a hlavně s Maruškou jsem byl spokojenej, bavily ;-)
@Slavěna: @N: Ha ha :D Poslední místo mi je jasný, ale vyhlašování 1-6.
@Wally: pořadí v jakém posílájí moderátoři páry do stínu je náhodný. V dvojici posledních párů tudíž ten postupující může být klidně i ten, který není naprosto vůbec ohrožen.
Dokud bude parta ignorantů posílat hlasy pro Pavláska, přestávám sledovat StarDance. Kdyby byl jeho výkon aspoň vtipný … Je fakt trapný a dávno tam nemá co dělat.
@okkvp: Dík
@Wally: Já jsem si nedělala srandu :D myslela jsem to jak okkvp :)
Ja porad nechapu, proc o vypadnuti Taclika mluvili jako o prekvapeni… pro me to zadne prekvapeni nebylo.
Jinak na zaberech z lonska bylo videt, ze kdyz salsa nema choreografii a tanci se jen tak pro radost, je to mnohem lepsi :-)
A znovu se opakuji, absolutne nechapu tu Balasovu devitku pro Jitcinu unavenou a odchozenou salsu… trochu prekvapilo prisne hodnoceni Leose (bali se, hodne se bali – a jestli chteli mluvit o velkem prekvapeni, tak si tam nemeli nechavat Leose s Taclikem, to bylo jasne) – a souhlasila bych s Revaiem – nejzabavnejsi salsa byla ta Maruscina.
Valciky se mi nahodou hodne libily, hlavne ten Radkuv. Ono se toho ve valciku moc vymyslet neda… a valcikove saticky byly krasne :-)
jinak souhlas, celkove to byl velmi unaveny vecer. Ale chapu, jestli se nekterym honila hlavou Pariz, tak se do radosti nuti tezko.
A dojala me Martina pri louceni…
Za mě dnes nejlepší Radek s Terezou a Zelinkovci.
Leoš s Jitkou vypadali hodně unaveně a u Leony mi neskutečně vadilo, jak vesele cenila při tanci zuby. Vůbec to nekorespondovalo s hudbou. Mám pocit, že u ní se porota ne a ne strefit s hodnocením. Minule pod, dnes nad.
Jak mi dosud nevadilo obsazení divácké židle vedle stojícího Marka Ebena, tak dnešní buran, kterej se neumí ani slušně oblíknout, mně iritoval fest
@N: Tak to pardón , se omlouvám.
Já si nemůžu pomoc, ale o Jitce jsem četla jak o jasné favoritce, ale dneska mi připadala jak pštros.
Zelindovu choreografii bych ráda viděla tančit s partnerkou, která nebude tak tuhá jako Maruš – pak by to mělo grády.
Ve vlastním zájmu zřejmě nesmím předem dva dny čučet na tance z cizozemních verzí – pak bych možná byla spokojena.
@okkvp: No jóóóó, tak to je jasný ! To byl teda nápad :D
@okkvp: ja bych chtela videt Zelindovy choreografie treba s Martinou :-)))
@bezik: já nekoukala jen na ty top, dohledávala jsem si hlavně průměrně a špatně bodované tance.
@Jana: volila bych Ivu Langerovou
Taclík?? že by karma jak se sám vidí za velkého populárního umělce? :-)
Pokud budou hodnotit soutěž diváci, tak to bude fraška a recese, které celou soutěž postaví na hlavu.
Jen se divím seriózní dvojce Marek a Tereza, že takovou frašku chtějí vůbec moderovat.
Zřejmě jsou finance lákavější než kvalita a serióznost.
Udělejte z toho humoristický pořad a vyberte tam víc „tydýtů Pavlásků“ a pak to bude opravdu sranda a můžete tam to hodnocení diváků ponechat.
@Denisek: Kdyby bylo o dva letošní nejproblematičtější páry méně, tak by tam dnes Taclík už pravděpodobně ani nebyl
@Denisek: Tak vy mi mluvíte přímo z duše, tohle mě napadlo po posledním vyřazování!! A pak taky jestli ty letošní slabé tance nemají původ v tom, že letos je to stejně jedno jak zatančí, protože se z toho stala soutěž „Největší nemehlo vyhrává!“
Už jsem pochopila některé poznámky zdejších diskutujících, že na ofiku to je diskuse naprosto o ničem! Tam si libuje jen Marek, protože ho tam chválí a když náhodou ne, tak jsou ti diváci v dalších přenosech patřičně sprdnuti!! Dnešní salsa mě teda docela zklamala. Čekala jsem víc úplně od všech, nakonec se mi nejvíc líbila ta Maruščina. Valčík dle mého dopadl lépe – Tereza má dobré choreografie, takže to působilo krásně, Leona – ač jí moc nemusím – tak zatančila pěkně. Porota se mi dneska zdála nějaká celkově podivná, přišlo mi, že jim už trochu hrabe! :))) Je to jen můj názor, nejsem odborník, jen to mám patřičně „nakoukané“. :)))
Takovouhle nějakou salsu jsem si dneska představovala. Ani tahle není dokonalá, ale u nás nebyla ani jedna taková!! (Pro ty, co nechtějí ty „kecy“ okolo, tak cca 3 minuta! :))) ___https://www.youtube.com/watch?v=0t0waHI5qHM&spfreload=10
@Dáša: Tohle se dokola točilo už v roce raz dva. A možná ještě mnohem víc než letos. Pamatuju kritiku Čenského, Schmitzer a Bosák se málem kamenoval, o moc líp na tom nebylo ani několik dalších. Včetně žen.
Nejsem příznivec Tydýta, ale s dřevy a jejich postupem na základě diváckého ohlasu, fandění nemám problém. Dřeva jsou do hry angažována i s ohledem na licenci – je to totiž RS a tam licence předem určuje strukturu účastníků zcela záměrně. Jinak by to totiž fungovalo jako zábava mnohem méně.
@okkvp: No, ono je dřevo a „dřevo“. S těmi uvedenými dřevy, ani třeba s Osičkou jsem neměl žádný problém. Protože dodržovali ty správné atributy hry. Tu důstojnost, noblesu. Tydýt nedodržuje nic. Tydýt rozkládá a škodí. První případ, kdy nejsem schopen se na někoho v SD vůbec dívat. Tady je míra trapnosti ve všech směrech překročena příliš. Tydýt je omyl produkce. Kdyby byl aspoň trochu příčetnej, tak to dávno pochopil a odstoupil (s nějakou výmluvou na zdraví či co), ale on příčetnej není ani trochu. A to je na tom blbý.
Pan Marek Eben je bezkonkurenční kultivovaný člověk s jemným humorem a spolu s Terezkou Kostkovou, chytrou a krásnou ženou přinášejí diváku slavnostní a vzácné chvíle s tancem. Je to velká úleva se dívat na krásný pořad, poslouchat nádhernou hudbu a krásný zpěv. Každý, kdo tento pořad haní,je povrchní hlupák.
@bezik: V tom dodržování atributů souhlas, jen bych důstojnost a noblesu vyměnila za pokoru, za snahu se naučit tanec a být za sebe. Taky proto s ním konkrétně ten problém letos taky mám. I když už mě to lehce přechází, protože dnes už mu snahu upřít nemůžu. Tydýta z něj dnes udělala Lucie. (tím koncem)
Momentálně přemýšlím i o tom Onderovi – podle předchozích ročníků se zdálo, že do výsledné podoby tanců kecá alespoň trošinku i taneční poradce – nějak si neumím představit, že by Čadek neprojevil po prvním náznaku nějakou větší snahu pár alespoň trošku usměrnit. Jenže Jeníček má ke kýči taky sklon
Podle mě Lucie tentokrát Tydýta choreografií podržela. Tím, že povolila jen čtyři souvislé valčíkové kroky, pak pochodové cvičení a zase čtyři kroky. Pokud by tančili klasický valčík v držení, tak jsou do půl minuty na zemi. Bylo to vidět i v medailonku, jak ho silou držela. Valčík je strašně těžký tanec (tedy když to má k něčemu vypadat).
Tentokrát se mi líbila Leona, až na ty opičky do kamery. Porota oproti minulému dílu dost nadhodnotila.
Radek se bude hrbit vždycky, protože je mrňavej a prostě jinak na Terezku nedosáhne :) Ale taky dobrý.
Salsa se mi celkem líbila od Jitky a Marušky, Tácek tančil v mezích svých možností taky slušně.
Naprosto mě zklamala choreografie Kataríny. Přes polovinu to byl přes kopírák Hříšný tanec, úplně nezajímavé, bez uvolnění, Leoš jak vytaženej z ledničky. Myslím, že Leoš Stardance hrubě časově podcenil, je unavený ostatními povinnostmi a je to hodně vidět.
Radkův valčík- nejlepší, nejpůsobivější.
Maruščina salsa (díky Zelinkovi) nejzábavnější.
Leošova salsa- jak hodně tam chybělo Patrikovo charisma,jeho sexappeal a um, tady šlo jen o bezvýraznou napodobeninu, největší zklamání večera. Leošův výraz- degradace salsy.
já naopak koukám jenom na Pavláska, takže produkční záměr vyšel.
@bezik: S tvým zamyšlením o druzích a kvalitách dřeva do poslední tečky souhlasím. :)
Tak už je pryč i Tácek.:) Za mě osobně už včera tančilo jen 6 párů, ten podivný sedmý pár ignoruji, takže to asi bylo spravedlivé. I když…. salsa, to je radost, a tu jsem vlastně občas zahlédla jen u Taclíka. Maruška byla roztomilá, líbila se mi, ale salsa je vášeň, sexy energie, nemusí být technicky dokonalá, ale to „horko“ z ní musí sálat. No, nesálalo. Ani u Jitky, o Leošovi ani nemluvím. U něj to byla snaživá, upocená, unavená „salsa“. A valčík? Jo, Leona technicky lepší, Radek větší radost z tence. Ani jeden mě neoslnil. Večer byl zvláštní, utlumený, možná byla chyba ve mně a mém pohledu. Ale fandím dál a jsem zvědavá, co zbývajících 5 párů příště předvede. Na šestou „Přestávku“ se nedívám. :)
Fandím od začátku Marušce, je mi z těch „hvězd“ tak nějak nejsympatičtější :)
@Thybaumont: Doktore, a ty Taclíka osobně znáš?
Já naopak Pavlaskovi fandím on je totiž prototyp toho jak by tančila většina z nas. Jen si to.přiznat
@Poštovní holub: jj
Jako promiňte,ale tento pořad by měl mít opravdu úroveň.Absolutně nechápu Pavláska,koho tohle napadlo??Kdo mu může poslat hlas jako skvělému tanečníkovi??Lidi jste fakt Švejkové??Dokud tam bude tenhle jouda,fakt přepínám!!Hrůůůza.
@me2d: Ano, Ty o okkvp, to už jste dva..😀
@Iveta Kohoutová: Nevím sice kolik lidí přepíná kvůli komu a čemu kam, (možná se jen přepínaj a předpínaj), ale sledovanost roste do čísel, která už dlouho nebyla. Od minulé soboty přibylo 90 tis lidí.
V sobotu 1472 a 1527 tis, a v share segmentu 15-54 29 %
Je škoda, že kvalitní taneční soutěž má p. Pavláska, Je možná pro někoho vtipný komik, ale nesmírně trapný soutěžící. Snižuje celou úroveň této soutěže.
pokud budu chtít jít na estrádu, tak na Pavláska půjdu, ale jeho účast v této soutěži je urážkou všech tanečníků. Takový magor tam nemá co dělat, ookud nevypadne ,na soutěž se nedívám a obdivuju Kostkovou a p Ebena, že slouží takové frašce. Fuj.
@okkvp: Tydýt v soutěži dělá divy a stává se legendou ;-) Já bych se vůbec nedivil, a to myslím zcela vážně, kdyby letošní SD vyhrál.
Včerejší večer jsem měl velký strach o Leoše. Kupodivu ještě dřív, než odtančil. Posléze ještě větší.
Salsa je podle mě problematická v tom, že ani profesionální tanečníci si nejsou úplně jisti, jak ji mají co nejlépe uchopit, protože se v ní nesoutěží v rámci společenského tance. Dokonce jsem měl pocit, že ani porota neví úplně přesně, jak ji má hodnotit.
S nejvyšším hodnocením Leony nemám tentokrát problém. Jejich valčík byl opravdu nejlepší tanec večera. Bohužel ho dost degradovaly hloupé grimasy Leony, která prostě není schopná vystihnout duch tance a má dojem, že všude se hodí její rádoby „showbiz“ grimasy. No nehodí!
Radek Banga slušný. U něj je vůbec standard lepší než latina, i přes handicap v držení, což není pouze o tom, že je menší než partnerka. On tak totiž stojí, i když partnerku nedrží. Navíc je prostě Radek takový celkově „drncavý“. Ale poměrně slušné a krásná choreografie.
Lukáš – no co k tomu dodat. V každé řadě musí být nemehlo a někdy nemehlo dokáže dojít i relativně daleko. Navíc „strategie“ evidentně funguje. V prvních dvou kolech to bylo o tom, že nás přišel naučit, jak se tančí ve třetím tisíciletí, pak se dostavila snaha a nakonec je to o tom, že tancem to nevyjde, tak alespoň změny účesů.
Jitky salsa se mi vcelku líbila, i když to byl její -dle mého- nejméně povedený tanec v soutěži. U Jitky bych ale zapracoval v latině na jedné věci, a tou je poměrně statická ruka. Upaženou ji má sice hezky, ale tanec by měl jít až do konečku prstů.
Leoš – moje největší zklamání včera, Únava je jedna věc, ale tady si myslím, že co nedokázala únava, to dodělala Leošova partnerka. Proč mu dělá choreografie, kde Leoš často zůstává v póze, když on má na to, aby tančil dostatečný potenciál. Pak nápad, že si to užijí spolu – tak to mě dorazilo. Nevím, jestli si děvče všimlo, že jsou v soutěži a hlasují diváci. Já bych řekl, že 70% toho včerejšího průseru jde tentokrát za partnerkou.
Salsa Marušky byla podle mě nejživější a nejpovedenější. Souhlasím ale s porotou v tom, že partner by na sebe neměl strhávat větší pozornost, Obzvlášť v latině by měla být partnerka hodně vidět. A Maruška na to rozhodně má. Není vůbec špatná, ba naopak.
Tácek a jeho salsa? Upřímně si ji dnes vůbec nevybavuji. A to není dobře. Dokonce ani žádný dojem to ve mně nezanechalo. Což je s podivem, protože to byl opravdu sympatický pár.
Náhdou Týdýt dělá kolo od kola pokroky, takže ve finále může být dokonalý tanečník. :D
@Thybaumont: Tak to ho známe každý trochu jinak, ale to je normální. Jsou rozdílné situace, prostředí. :)
@bezik: Já bych se taky nedivila, obávám se toho.:)
@Wally: To by ovšem muselo být to finále tak za 10 let.:) Že ty mu taky posíláš hlasy? :)))
@Poštovní holub: Jen aby chlapec nepřekvapil :D
Z mého founu to snad ani nejde, já umím jen telefonovat a děti mě naučily hrát hada.
@cedarin: Pokud jde o Leoše, nedošlo k něčemu ještě před příchodem na parket? Tvářil se, jako člověk, kterého něco bolí. Nezranil se? Ale možná ho bolela duše. Byl to velice zvláštní tanec, mrtvý.
A jinak, díky za odborné zhodnocení. Ve většině souhlasím, ale tanec „Taclíkovců“ si pamatuji, protože Martina, jen můj subjektivní názor, myslím jako jediná, opravdu tančila salsu.:)
@Wally: Že ty tajně doufáš, že v příštím kole nastoupí s oholenou hlavou? Na Hálu? Nebo, že by si tohle eso nechal až na finále? :)
@Poštovní holub: Mě přišlo, že Leoš je totálně vyčerpanej. Ono taky není divu, kdy ten člověk vlastně spí (pokud vůbec spí) ?
@bezik: Jako první mě napadlo: Na parketu?
Ale nechci být hnusná, tak jen dodám, že dospělý člověk by měl umět odhadnout, na kolika židlích dokáže souběžně sedět. Začíná mi ho být líto.
@Poštovní holub: No nevím , jestli se mi to v tom informačním balastu vybavuje správně, ale mám dojem, že nejdřív podepsal SD a pak se teprve dozvěděl, že Prima mu odsouhlasila tu noční show. Ale jo, je to blázen, SD měl asi zrušit.
@bezik: Měl zrušit live show, ta mu kromě protichůdných reakcí a únavy přináší obtížné vyjednávačky, nečekané reakce Primy, nejistotu a ještě těžší a drsnější vyjednávačky, kdy a kde se teď vůbec bude vysílat.
@okkvp: No jo, možná jo. On tu show ale hrozně moc chtěl, je to jeho profesionální sen. To je pak těžký.
@Poštovní holub: děkuji za shodu, ale jen říkám svůj názor, odborným zhodnocením bych to nenazval :)))
To je dobře, že si pamatuješ taclíkovce. Nemyslel jsem to špatně, já prostě ne. Možná to bude tím, že se snažím soustředit na tančící celebritu. Já měl Tácka v SD jinak docela rád, oceňoval jsem to, že na parketu při přenosu dokázal vytěžit maximum.
Ohledně Leoše nevím, co se mohlo stát. Ta jeho show už je zrušená, pokud se nemýlím. To, že je unavený, to věřím. Nicméně taky věřím, že je schopen se na 1,5 minuty vyhecovat.
@Eva: Máte naprostou pravdu, přesně to je můj názor, není ani vtipný, je pouze trapný
Opravdu nechápu kdo dává ty body Pavláskovi, jak už zde bylo napsáno, kdyby byl alespoň vtipný, ale je jenom dost trapný. Když nevypadl po prvním kole, dobře, brala jsem to jako recesi, ale teď už tomu fakt nerozumím.
Mě osobně Lukáš Pavlásek baví. Snaží se a určitý pokrok je u něho velmi patrný. Navíc má krásnou a milou partnerku. A nejvíc mě baví, jak jeho postup v soutěži některé lidi kráááásně vytáčí :-DDDDD!
@cedarin: Já to vnímám jako velmi fundovaný názor.:) A díky za něj. :) Je jasné, že každému utkví v paměti něco jiného, pokud tam byl Čadek, nezabývala jsem se celebritou, ale Táckovi jsem taky fandila. :) Teď už je to jedno, budu držet palce všem. Všem tančícím, účesy mě tak neberou.:)
@Casablanca: Za sebe bych řekla, že mě to ani tak nevytáčí, spíš tomu nerozumím. :) Všemu nakonec rozumět nemusím. A teď mě napadá, pokud bude pravda to, co říkal Leošův tatínek, že podle toho, jak chlap tančí, se taky pozná, jak mu to jde v posteli, tak Tydýtovi ten postup vlastně přeju, když už nemá ty jiné radosti.:)
@post pigeon Tak teď se mi zkazil pohled na tančící malý děti, bylo to tak krásné a roztomilé. Ale teď když už vim o co jde :) fuj
@Casablanca: Ano, to bohužel baví asi většinu jeho příznivců. Ani on za takové nemůže.
Rekap bude kolem půlnoci nebo chvíli po. Je tu husto a nemám čas se s tím prát.
@okkvp:
Ta jsi profík ve všem a všemu rozumíš …..
@Laska: Absolutní souhlas. Oba jsou to profesfionálové, Marek je noblesní člověk a má úžasný humor !
@Slavěna: Proc vyrazeni bylo nespradlive!!! to děla snad diváci- co to tanci Pavlasek!?!?!
@me2d: Bawdy bear, tvé myšlenky se vydávají do močálu, kam tě nehodlám následovat. A pokud už, tak carrier-pigeon.
@okkvp: Díky za rekap, pěkné počtení, květinový truhlík na hrudi a provázkový firhaňk přes břicho mě rozveselil, myslím, že to byl zatím ten nejhorší kostým letošní řady. V něčem se shodujeme, něco jsme každá vnímala jinak, a tak je to taky v pořádku.:)
okkvp: Díky za rekap
Nejkvalitnější tanec předvedla Leona, mně se ale moc líbil tanec Radka a Terezy. Ta atmosféra Paříže a krásná choreografie…
@Poštovní holub: Budu se opakovat – kdybychom měli všichni stejný pohled a názor, tak by skoro nebylo o čem se tu bavit. Já jsem ráda i za úplně protichůdné názory. Je fajn, že si můžu na základě reakcí jiných o svém pohledu popřemýšlet. Do utvoření dojmu z konkrétního tance se u každého z nás připlétá spousta věcí „okolo“ a ty jsou individuální.
U sobotní salsy jsem si třeba zase hodně uvědomila, jak můj dojem ovlivňuje hudební doprovod. Tentokrát mi tak úplně nesedl ani u jednoho tance (salsy), u Jitky dokonce hodně a protože byla první, tak jsem pak už byla předem trošičku naštajfovaná.
@okkvp: Co se týká té hudby, naprosto souhlasím. Takhle mám v hlavě waltz Matěje Rupperta a Alice Stodůlkové na hudbu z Romea Julie. Mělo to pro mě krásnou atmosféru i díky hudbě, i když kvalita tance nebyla zas až taková vynikající.
@okkvp: Přesně tak. :) A třeba ten hudební doprovod u Jitky mě naprosto vytrhl z letargie a dost naštval. Na tohle tančit salsu by tu „černošku s tlustým zadkem“ ani nenapadlo. Ta hudba musí tanečníky strhnout a rozvášnit. A to se opravdu celý večer nestalo. Škoda.:)
@cedarin: Marešovu show by měla teoreticky vysílat TV Barrandov, a to od dneška vždy kolem 22:30 (díly, co točil minulý týden a nikdo neodvysílal). Ale dělají tomu nulové promo, nemají to v programu ani na svých stránkách ani v EPG, tak kdo ví… Od doby, co minulý týden jak oni, tak Mareš, na tiskovce řekli, že to bude, je ticho po pěšině. Takže možná v tom jeho totálně strnulém výrazu bude i tohle…
Přítomnost toho kreténa Pavláska doslova uráží tuto soutěž a všechny přítomné soutěžící. Toto není estráda a pochybuji o inteligenci všech, kteří mohou preferovat takové zjevení, navíc ještě pitomé.
@jana: ale tohle není čistě taneční soutěž, to je opravdu částečně estráda… ten formát v principu vyžaduje nějaké „veselé“ dřevo, v každé sérii nějaké bylo. Pavlásek zcela jistě spoustě lidí nesedne (a nedivim se jim, ovšem pitomý fakt není, jen má podivný styl humoru), to ale neznamená, že tam nepatří. A dokud mu budou lidi posílat hlasy…
@MiPi: Nikdy to estráda nebyla a bude strašná škoda, jestli to tímto směrem sklouzne. Výstižně to popsal bezik: ono je dřevo a „dřevo“. :)
@MiPi: díky za info, to jsem nevěděl. Někde jsem zaslechl, že jeho show prostě jen končí. Stále si myslím, že za tím průserem je víc. Ostatně sama jeho taneční partnerka to řekla – že si to chtějí užít mezi sebou. Ta holka mu to ještě zkazí!
@Poštovní holub: S estrádou je potíž v tom, že ji máme v hlavách propojenou s obzvlášť vypečenými zábavními pořady minulého režimu … ale je fakt, že zařazení po estrádu je hodně na hraně, protože ta by měla být pestrá, různorodá. Nicméně mám nepříjemné šimrání, že za toho minulého režimu by SD tuhle nálepku taky schytalo, neboť se tak snad označovala i soutěž Zpívá celá rodina.
Spíš by se hodila „revue“
Oni se lidi asi kvůli těm nepříjemným spojením s případnými vhodnými výrazy proto tak křečovitě drží té soutěže a druhou část specifikace „zábavní show“ raději nevidí :))
@Poštovní holub: záleží na definici estrády, v případě Stardance do toho zahrnuji tanec s divadelními/veseloherními prvky. Nemyslím Ein Kessel Buntes :) Jen že to není jen o tanci, ale i o pobavení diváků.
@cedarin: ono je to všechno dokupy, má toho naloženo teď tolik, že nechápu, jak to vůbec stíhá – skoro od noci ráno rádio, pak Stardance, natáčení Show, a večer kolikrát do noci ještě moderování nějakých místních akcí po celé republice… Skoro čekám, kdy se z toho sesype.
@okkvp: se s tím dobu píšu a ty to pak napíšeš dřív a líp :) Jo, přesně tak.
@MiPi: zas ale dvojí podobné vyjádření ma větší váhu než jedno ;-)
(jsem kvůli tomu vlezla i do svého opečovávaného velkého slovníku cizích slov z roku 1981)
@okkvp: ostatně tato taktika je nejoblíbenější u těch, kteří mají poněkud extrémní názory a proto si vyrábí mulťáky. Anebo trpí alzheimerem .. a ta estráda je holt zakořená ;-)
@okkvp: Pro pořad tohoto typu bych, v dnešní době, použila určitě výraz „taneční show“, a pokud bych se měla vrátit do dob dávno minulých, tak výraz „taneční spektákl“.:) Má to být pořad pro milovníky tance, je monotematický, a dostatečnou legraci tam vnáší právě ti amatéři z řad „celebrit“. Já to slovo nesnáším, ale prostě se používá. Mohla bych určitě použít i spojení: z řad lidí úspěšných v jiných dovednostech. Ale stále by to mělo být o tanci a pokusech o tanec. Tydýt tam vnesl právě tu estrádu, kecy, kecy,kecy.Mně to prostě nesedí. Už ubral na intenzitě, ale ten příjemný taneční večer tím utrpěl. Mění se tím jistě i složení diváků, přibylo pár těch zvláštně škodolibých, a hlavně mnoho těch, kteří milují právě estrádu. Ať už ji budeme nazývat jakýmkoliv synonymem. :) Je mi to líto a je to můj osobní subjektivní názor. Ale chápu, že sledovanost je sledovanost…
@cedarin: Mám úplně stejný pocit, že mu to možná zkazí. Ta kalupinka má asi potřebu především zviditelnit sama sebe, a Leoš se k tomu hodí bezvadně. Ale uštvaný kůň většinou dostih nevyhrává.
@MiPi: tak jsem s tím prorockým věštěním z Leošova výrazu v rekapu měla asi pravdu ….
@okkvp: ja bud Stodulku nebo Petru Kostovcikovou :-)
@okkvp: jj, a nechápu tu situaci, jak Barrandov, tak produkce/PR Show LM, totálně ignorují dotazy na to co se děje a proč místo Show náhle zařadili Delona, ani blbý „ještě nevíme“ z nich nikdo nedostal… Jestli jim jde o odrazení a naštvání i těch, kteří se chtějí dívat, tak se jim to daří… Vzorový příklad, jak rozhodně nedělat komunikaci s fanoušky…
@MiPi: ono je to celý divný už od začátku, s tím Mňamem jako výrobcem
@okkvp: Je to prostě taková „mňamka“ ! ;-)
@Jana: Stodůlka by vedle toho hubeňoura byla jako stodola, to by myslím trošku vadilo ;)
@Poštovní holub: Tak tohle je přesně to, co mi letos na SD vadí. Že sklouzává k laciné estrádě. Jak jsem psala na ofiko, ale tam je to zbytečné, jde jim asi to ty peníze z smsek. Takhle jedna parta chce za každou cenu protlačit Tydýta do finále, druhá to zase nechce připustit a operátoři si mnou ruce… :( A divák si může … víte co? :)))
@okkvp: vzdyt uz byla minule dost pohubla… A jeden z nejlepsich tanecnich paru, co jsem kdy videla, byl hubenour a holka s zenskymi krivkami… (Ale rovnou priznavam, ze nemusim Langerovou…)
@Dáša: A tak se nesmíme nechat otrávit a budeme si užívat těch zbývajících 5-ti párů. Já ten jeden nepočítám, i kdyby je jejich příznivci dotlačili na první místo. Vždyť je to přece „děsná sranda“!
Přece se nenecháme odehnat od našeho oblíbeného pořadu, dala jsem si závazek, že si „toho“ nebudu všímat a užiji si pěkný večer. :) I když pohled na trpící zvíře, protože pro mě je Pavlásek stále tarsius syrichta, vážně nesnáším.:) A je všem doufám jasné, že když mi připomíná tak roztomilého tvora, že vůči němu nechovám žádnou zášť. Jen by si měl pěkně viset někde na větvi a neplancat se po parketách. :)
@Poštovní holub: Díky za odpověď i za názor. Docela mi to pomohlo, budu si to v sobotu opakovat, abych se moc nevytočila a neutekla od televize. Mám to asi stejně, já se nikdy nedokázala dívat ani na tzv. hvězdnou pěchotu v Superstar, protože je mi tak nějak trapně za ty lidi. A to přirovnání k trpícímu zvířeti – to fakt sedí!!! :))
@Poštovní holub: Já prostě na jeho taneček přepínám a je to v klidu. Freak show vypouštím ;-)
@Dáša: @bezik:
Dáša to zhodnotila přesně, je to hvězdná pěchota.:))) A na chvilku přepnout, nebo se projít do kuchyně… to je rozhodně elegantní řešení.
Rozčilování je zdraví škodlivé, a je mi ho už taky líto, tak jen volám: Go, go, Pavlásku!