Panáček v reality show

StarDance 2013 (7.12): 6. večer se tančí na filmové melodie a máváme Matěji Ruppertovi s Alicí Stodůlkovou (rekap)

9. Prosinec 2013 | napsal(a): | reality show: StarDance

SD6-6 uvod
Letošní ročník oblíbené tanečně soutěžní show StarDance nabírá na obrátkách. Dnešní večer uvidíme už jen čtveřici známých osobností a každý pár předvede dva tance. Máme se na co těšit. Imrich Bugár s Jitkou Šorfovou a Táťána Kuchařová s Janem Onderem se poperou s quickstepem a cha-cha, zatímco Anna Polívková s Michalem Kurtišem a Matěj Ruppert s Alicí Stodůlkovou předvedou rumbu a waltz. Pro který pár to bude dnes konečná? Dívejte se a komentujte.

V úvodu Marek Eben prozradil, že atmosféra v zákulisí nabrala poněkud jiný duch než na začátku. Někteří se prý už spíš obávají postoupit než vypadnout a protože první polovina večera byla věnována filmovým melodiím, tak v duchu výše zmíněné narážky nastupovali taneční páry k úvodnímu představení za zvuků melodie ze StarWars. Tak se tedy podívejme, jak tančící hvězdy válčily, snad mi zas prominete lehké přeházení pořadí

Quickstep

SD 5 Taťána Kuchařová a Jan Onder

SD6-6 kucharova quickstep A
Spider-Man
No, o jaký film v případě tohoto páru půjde nebylo pochyb. I když – lehké pochyby o pojetí tance jsem pojala, neboť červený motýlek a černé kalhoty se zdůrazněným pozadím mi zavanuly poněkud Ferdou mravencem kříženým s Broukem pytlíkem. Na mrštného bojovníka proti zločinu byla kostýmem pasována spíše Táňa. Lodičkový výstřih spolu s kulatými průramky udělá zápasnická ramena každé. V medailonku jsme se dozvěděli, že pár se skutečně rozhodl vsadit na humornou nadsázku a už začátek tance dal poznat, že Jan je spíše za onoho radioaktivního pavouka, který má zrod spidermana na triku. Choreografie byla nápaditá, ale jaksi mimo můj vkus. Nějak mě to nechytlo, pitvoření a pavoukování partnera mi vlastně skoro až vadilo. Co se týká obtížnosti, nejsem odborník, ale i tady bych řekla, že jsme v prvním kole viděli obtížnější variace. Když k tomu připočtu ještě mé trvalé nižší sympatie k oběma tanečníkům, tak musím konstatovat, že celkový dojem z předvedeného mám opět takový nějaký nijaký. Technické kvality provedení ať zhodnotí odborníci, nicméně jsme u poměrně masové zábavy a nikoliv čistě taneční soutěže, takže i „pouhé“ dojmy, zde mají svou váhu.

Hodnocení poroty
Révai – ještě, že pavouka nedělala i Táňa, ocenil nápaditou choreografii, ve výsledku postrádal víc quiscktepu, ale celkový dojem pro něj bezvadný.
Drexler – také by jí byl jeden pavouk stačil a víc kroků quickstepu by také uvítala, ale i přes to, se jí to velmi líbilo a vysoko hodnotí vynikající postavení Táni
Balaš – krásný suverénní výkon, nesmírně spokojen, ale malinká achillova pata u Táni je v točení – udržení osy a v tečkách – v ostrých dynamických tečkách pohybů
Chlopčík – také se mu velmi líbil, v rychlých běžených krocích by ale chtěl bližší postavení, technika kroků ale dobrá, jen partnerka by měla být ještě víc v pravé straně
R – 9 D – 10 – B – 9 Ch – 9 = 37

SD 3 – Imrich Bugár a Jitka Šorfová

SD6-6 bugar quickstep A
Kniha džunglí (mauglíí a medvěd Balú)
Hudební téma čtvrtého tance večera potrápilo u téhle dvojice i kostýmní návrhářku. Nakonec společně došli k řešení, že tančícího medvěda nejlépe podtrhne jen v košile s vestou. Mně tedy lehoučce vadilo, že Imrich vycházel na kameře trochu moc do šeda, více barevného doladění k čokoládové sukni partnerky by mi asi sedlo víc, ale ač mě kostým na začátku při představovačce moc neoslnil, při tanci vypadali jako pár velmi dobře. Tanec rozverné (ho) Mauglí s medvědem Balú byl opět mile roztomilý, ale možná příliš skočný. Choreografii Jitka postavila s ohledem na Imrovi možnosti, bylo vidět, že se při tanci dobře baví i snaží. Chybky se ale přece jen zase nějaké vloudily, trošku se popletly krůčky a složitostem se raději vyhnuli úplně. Ono už na začátku při zvedání ze sedu na schodech bylo vidět, že ta bolavá kolena dávají tanečníkovi sakra zabrat. Jako quickstep to celé sice zrovna moc nevyšlo, ale strašně rychle mi to uteklo, takže se dá říct, že nakonec dopadlo docela dobře.

Hodnocení poroty
Chlopčík – chybičky byly vidět (špatné držení těla i partnerky), nebylo to správně technicky. Bylo to krásné představení, perfektní medvídek
Révai – předvedení medvěda bylo famózní, ale víc než quickstep viděl polku a leckde se moc nesešli.
R – 7 D – 7 – B – 6 Ch – 6 = 26

Waltz

SD 4 Matěj Ruppert a Alice Stodůlková

SD6-6 ruppert waltz A
Romeo a Julia (Nino Rota)
Třetím tancem večera na filmovou hudbu byl romantický waltz na ústřední téma z nejznámější a imho nejlepší filmové verze Franca Zeffireliho z roku 1968. Přiznám se, že jsem si neuměla představit, že by funící bivoj a energií pulzující temelín dokázali být tak věrohodně něžní a jemní. Mě Matěj s Alicí skutečně převezli a skoro až nevěřícně jsem hleděla, jak jejich tanec náramně plyne v něžném příběhu přes dramatickou zvedačku až k závěrečné figuře umírající Julie. Jestli tam bylo málo kroků či menší obtížnost nebo chyby, mi bylo tak nějak úplně šuma fuk. Důležitý byl pro mě ten zážitek zcela jiné polohy páru. Jak jsem z první poloviny filmových témat nebyla nijak nadšená, tak teď jsem vděčně kvitovala, navíc i proto, že Nino Rota je mým oblíbencem. Takže za mě very very good.

Hodnocení poroty
Drexler – nevěřila, že by někdy mohla mít husí kůži z toho, jak Matěj dokáže být romantický, a skutečně ji měla. Kdyby byl neudělal jeden krok mimo rytmus a Alice mu nemusela započítat, tak by se určitě rozhodla pro nejvyšší známku.
Révai – vážnost a dramatičnost se potkala na pravém místě, pro něj ale bohužel víc hraní než tančení, viděl (zdálo se mu), že se Matějovi trošku hůř tančilo, než hrálo (to ale Matěj v zákulisí vyvracel)
R – 7 D – 9 B – 7 Ch -10 = 33

SD 2 Anna Polívková a Michal Kurtiš

SD6-6 polivkova waltz A
Soutěžní waltz na francouzký šanson byl opět příběhový a opět nutno pochválit choreografii za nápaditost pro vystižení dramatičnosti. Obsah příběhu se oběma krásně podařilo vystihnout jak ve výrazu, tak v jakémsi podtextu všech pohybů a na parketu jsme viděli velmi působivý tanec. Jak jsme se později dozvěděli, verze příběhu se u partnerů lehce lišily, ale hlavně, že jim to společně sedělo. Choreografie byla hodně odvážná, protože Anička celkem dlouho tančila na začátku sama, chybiček jsem já osobně mnoho neviděla, snad jen drobnou nejistotu v otáčce a jeden chybný krček skoro až v závěru, ale dojem to nijak nekazilo. Jemně půvabné a cituplné, mně se to velmi líbilo a tleskám.

Hodnocení poroty
Révai – je dojatej a hotovej
Drexler – je také hotová, hlavně z pasáže, kterou Anna tancovala sama – úžasný výkon, i když tam bylo maličké zaváhání , ale pak to zase plynulo nádherně
R – 10 D – 9 B – 10 Ch – 10 = 39

Rumba

SD 2 Anna Polívková a Michal Kurtiš

SD6-6 polivkova rumba A
Notting Hill
Druhý tanec večer se odehrál v největší stavbě za celou historii SD. V duchu romantického filmu Michal vymyslel choreografii s knihkupeckým krámkem a lavičkou v parku a musím, říct, že jako příběh jejich tanec fungoval náramně. Navíc oba taneční partneři disponují i jistou jiskrou podobnosti filmovým protagonistům, takže jako klip k filmové melodii by to bylo báječné. Anička je pro rumbu možná ale přece jen trochu stydlivější a tudíž tvrdší, méně uvolněná v bocích a pánvi a tanec to byl sice působivý, ale trochu víc žhavého erotična tomu přece jen scházelo. Choreografie byla velmi zajímavá, možná ještě mnohem víc přímo v sále, protože kamera například posun lavičky trochu setřela. Celkový dojem – krásné, jemné, milé, ale strašně krátké. Dlouhé to bylo přesně stejně jako všechny ostatní tance, ta krátkost byla jen dojem z toho, jak dobře se na Annu s Michalem dívalo a z natěšení, co by ještě mohlo být.

Hodnocení poroty
Balaš – režisérské srdce zaplesalo nad skvělou scénografií, choreografií práce s rekvizitou. I když tam byly malé technické nedostatky, tak jako celek perfektní číslo a klobouk dolů
Chlopčík –Tady byla trošičku nejistota s rovnováhou, občas rytmicky před hudbou, ale bylo to strašně náročné.
R – 8 D – 7 B – 9 Ch – 8 = 32

SD 4 Matěj Ruppert a Alice Stodůlková

SD6-6 ruppert rumba A
Předposlední tanec večera byla vášnivá rumba. Naladění páru z jejich předchozího tance ještě jakoby doznívalo, odstíny fialové a fuchsiové jim slušely, ale nutno uznat, že to odtančila především Alice. Matěj si povětšinou vystačil s významnými pohledy zájmu a ocenila jsem, že ani tentokrát mimiku – výraz nepřehnal a udržel v přesně míře zájmu, ale ne vilného hltání. Pro lepší vyznění tance má Matěj trošku nevýhodu svého somatotypu, přece jen kdyby byl o 10-15 cm vyšší a o něco štíhlejší v pase, působil by asi uhrančivěji. Ale ono potřebné vzájemné zaujetí slibující i možná něco víc, tam podle mého bylo a po dojmové stránce se jim pro diváka v sále tanec určitě vydařil. Tihle dva si naturelem padli a mně se jejich rumba hodně líbila.

Hodnocení poroty
Balaš – rumba je ztělesněním lásky a vy jste to naplnili, byla tam něha i nádherná komunikace
Chlopčík – celou dobu si říkal, jak je Matěj schopný to ustát na špičkách (správně technicky má být došlap na celou délku chodidla), oceňuje velmi krásné paže, na jeho vkus byla i druhá část choreografie až příliš podřízena ostrosti skladby
R – 9 D – 8 B – 9 Ch – 7 = 33

Cha-cha

SD 5 Taťána Kuchařová a Jan Onder

SD6-6 kucharova chacha A
O pohled na taneční výkony Táni a Jana Ondera se mezi diváctvem vedou trochu spory už od začátku. Sama jsem z těch, kteří na rozdíl od poroty, nepatří k jejich vyznavačům, ale abych nebyla za zarputilou nepřející strhávačku, tak si na jejich tanečky dávám hodně pozor a protože mi pořád tak nějak neladí nadšení poroty s tím co vidím, tak jsem si začala pomáhat tím, že si jejich tanečky porovnávám s tím, co bylo možno vidět v předchozích ročnících. A z toho mi bohužel Táńa nevychází nijak extra dobře. Přišla jsem na to, že Táňa má záviděníhodný dar oslnit suverénním projevem – čelem, takže člověk podlehne dojmu, že je fakt úžasná tanečnice. Hodně jí v tom pomáhá i partner šikovnými choreografiemi, které staví na tom, v čem Táňa umí zapůsobit – pózy, určité typy pohybu, ale nepouští se do nijakých složitějších variací. Především v latině působily jejich choreografie vlastně tak nějak na jedno brdo. Místo na párový společenský tanec jsme se většinou dívali na pódiové vystoupení – estrádní exhibici zpěvačky/baletky- tanečnice. Cha-cha se tomuhle páru imho nijak extra nevyvedla ani choreograficky ani předvedením. Táňa sice umí pěkně vrtět zadečkem, ale jen když stojí, houpání boků do stran přes propínání nohou dala jen v posledních cca 3 krocích a úplně chybělo typické napětí a erotické jiskření v páru. Ostatně v párovém držení (i otevřeném) odtančili jen 40s. Jako cha-cha to celé vlastně ani moc nepůsobilo. Kdyby Táňa soutěžila loni, nebo v některém z ještě dřívějších ročníků, tak by zdaleka tolik nezářila.

Hodnocení poroty
Drexler – Tancujete krásně, ale na stále pokrčených kolenech a to je v cha-cha zcela špatně.
Balaš – opět suverénní výkon, ale na jeho vkus, na dynamičnost a výbušnost, kterou by cha-cha měla mít, podle něj málo, chtěl by pevnější, ostřejší záseky
R – 9 D – 9 B – 8 CH – 8 = 34

SD 3 – Imrich Bugár a Jitka Šorfová

SD6-6 bugar chacha A
Poslední tanec večera a Imrich jako stárnoucí Tom Jones v hitu Sex Bomb byla milá tečka. Imrich je sice ve většině latin víceméně stejný, civilní a jemně dovádivý chlapík, ale i když jeho taneční projev není po technické stránce nic moc, přece jen věk, objem i nátura je znát, ale v tom je možná zároveň jeho charisma. Diváka vnímajícího celkový dojem a ne jen důmyslnost a provedení krokových variací strhne upřimností. Imro prostě nic nehraje a přesto víte, že jej tanec a vystoupení baví. Chyby samozřejmě také vidím, někdy to rytmicky Imrich úplně přesně netrefil, Jitka musí používat nápovědu (ale vypadá to mile), na konci už viditelně došly i síly a nějaká cha-cha proměna už jej neštvala. Možná, kdyby s tancem začal o nějakých třicet let dřív, že bychom zírali, mě osobně ale baví i takhle. V mém případě je v tom zcela jistě to, že jej mám jako člověka ráda už několik desítek let a možná je to i v tom, že mi trošku připomíná mého vlastního muže před 10 lety.

Hodnocení poroty
Chlopčík – Imrich je bohatýr z Mrazíka, Jitka je Nastěnka, hodnotiti nebude, protože by zkazil dojem, který byl skvělý.
Balaš – dnes trošku těžkopádnější, horní (evropská) polovina těla byla dobrá, ve spodní (černošské) bylo trochu málo živočišnosti a přesnosti
Drexler – pokrčené nohy, ale moc se bavila hlasitým Jitčiným napovídáním (počítáním)
Révai – krásně zpívali (počítali), ocenil, že to Imrich vůbec celé vydržel, protože kolena v cha-cha trpí a bolí
R – 6 D – 7 B – 5 CH – 5 = 23

Závěr a hodnocení

SD6-6 tabulka
Závěrečná tabulka bodového hodnocení tanečních párů ukázala to, co většina diváků má asi už delší dobu v hlavě i bez dokonalé znalosti technické stránky věci. Bodové rozvrstvení párů se ale pro výsledné započítání smrskne vždy jen do minimálního rozdílu a divácké sympatie tak opět mají mocnou sílu míchat pořadím. Jak jsou na tom u diváků jednotlivé páry nevíme. Závěrečný výrok prozradí jen kdo těch sympatií v příslušném kole získal nejmíň. I tentokrát je výsledek soutěže možná pro někoho překvapivý a já osobně jsem stejně jako Tereza aj trošičku tlačila slzu nazpátek, protože v sobotu večer se soutěží rozloučil pár č.SD 4

Matěj Ruppert a Alice Stodůlková

SD6-6 Ruppert Stodulkova
Odešel pár sršící obrovskou energií, pár dvou zajímavých osobností, pár, který dokázal pobavit nadsázkou i překvapit prožitkem. Pár, který nebyl technicky excelentní, ale pár přesvědčivě se snažící o podání co nejlepšího výkonu. Možná je nespravedlivé, že Matěj s Alicí vypadl na úkor diváky oblíbeného medvídka Brum-Brum Imricha, ale tak už to v téhle soutěžně zábavní show chodí. Já osobně bych byla Imrichovi odchod v tomhle kole už přála z celého srdce, protože na něm vidím vrcholnou únavu a mám o jeho další působení vlastně strach – zasloužil odejít těsně za vrcholem a to podle mého bylo teď. Postup Imricha byl oceněn ovacemi publika i nelíčeným radostným uznáním kolegů. Ale pak se v jejich tvářích objevilo vědoucí napětí a slízl to Matěj s Alicí. No, škoda, možná bych na bramborovou medaili měla i jiné vhodné kandidáty a na bedně bych s Aničkou a třeba i tím Imrem viděla raději Matěje. Budou mi příští týden chybět, ale těším se, že za 14 dnů je ještě jednou uvidím.

Alice mě potěšila ještě úžasnou rozlučkovou řečí a kouzelný byl i poslední taneček. Odešli po pěkném výkonu a zcela jistě s velikou ctí, za to jak se v celém průběhu se snažili zaujmout a pobavit nejen sebe, ale i nás diváky. Za mě díky.
SD6-6 zaver
Zdroj obrázků: videozáznam (okkvp), Fotoservis čt

okkvp

Před lety jsem propadla prvním VéVéčkám a potkala také panáčka. Dobrá Reality show není zábava pro tupce a tenhle web je toho důkazem. Mám ráda humor, chytré lidi, nesnáším faleš a otravné trolly. Ráda jsem tu psala, ale 640 000 slov myslím stačí. Goodbye Panáček!

StarDance

Diskuze k článku

Počet komentářů: 70
1
orchis
Reagovat

Ahoj, tak už se na dnešek těším. Koho tipujete na vyřazení? Alici to dne moc sluší :-)

2
orchis
Reagovat

dneS :-)

3
Anta
Reagovat

Táňa byla skvělá :))

4
Litocha
Reagovat

Tak myslím, že dnes vypadne Anče (i když za tanec by si to zasloužil Imrich).

5
Michaela
Reagovat

Ja se obavam, ze dnes je v ohrozeni Tana …

6
orchis
Reagovat

Dnes jsou asi v ohrožení všichni.

7
orchis
Reagovat

A teď v těch záběrech z loňska… znovu mi je líto, že Bára nedošla dál ..

8
Jerremy
Reagovat

Nic ve zlem, ale jiz by se melo ukoncit Imrichovo trapeni…,
presto ze u jejich tance jsem se nejvice usmival …
Ale jiz dosahli vrcholu.

Pro me rebricek:
Anna -waltz
matej- waltz
Tana – quick
matej – rumba
tana – chacha
Anna – rumba
imrich – cha-cha
imrich – quick

9
kimnie
Reagovat

Imrich sice je sympaťák, ale už by skutečně měl jít, tanečně je nejslabší a myslím, že už to fyzicky nezvládá.

Jsem ráda, že Anička po dnešku postoupila, minule mě tedy nenadchla, ale dnes se mi líbila jak rumba, tak především waltz.

Táňa je technicky nejlepší, takže postup má zasloužený. Jen je mi líto, že tancuje s Onderem, jehož choreografie mě nebaví a je mi nesympatický.

Matěj mě bavil vždycky, dneska si nezasloužil odejít, měli s partnerkou velmi pozitivní energii, která vždycky předčila i menší technické chybičky.

Můj žebříček za dnešek:
Anna – waltz
Matěj – waltz
Táňa – quickstep
Anna – rumba
Matěj – rumba
Táňa – chacha
Imrich – quickstep
Imrich – chacha

10
Jana
Reagovat

velky fnuk… a uz to vypadalo tak nadejne :-)

11
Jerremy
Reagovat

9 kimnie
Souhlasim, ze Tana nejvice trpi prave tim, ze je s Onderem – u Ondera mam pocit, ze ten tanec je spis o nem, nez o partnerce… vsichni ostatni profici, davaji vyznit neprofikum…

12
Pavlina
Reagovat

Všimli jste si, že většinou vypadne pár, o kterém se v den soutěže objeví článek na super. cz

Ale fakt doufám, že Imrich nedojde do finále. I když se obávám, že ho tam budou tlačit, aby finále bylo smíšené.

Chci Aničku jako vítěze, Táňa je možná nejlepší, ale něco na ní a Onderovi mi prostě vadí

13
Michaela
Reagovat

Jsem stastna za Tatanu, ale je mi doopravdy lito Mateje, chtela jsem ho s Tatanou ve finale. Anna podava hodne, hodne nevyrovnane vykony a Imrich je ten nejsympatictejsi, ale … Ted uz si preji jen vitezstvi Tatany a Honzy!

14
orchis
Reagovat

Ach jo :-( poslední dva ročníky vypadávají moji favoriti nějak brzo. Ještě jednou ach jo :-( Imrich s partnerkou jsou mi moc sympatičtí, ale bylo by to pro mě dnes nejméně bolestivé, kdyby vypadli. Dnes se mi nejvíce líbila Anička s Michalem při waltzu a vůbec, všechny pomalé tance jsem si moc užila. A ta muzika z Romea a Julie, krása.

15
orchis
Reagovat

11: Jerremy: uhodil si hřebíček na hlavičku. Při tanci Táni s Onderem vidím hlavně jeho exhibici a i když je vynikající tanečník, ruší mě to.

16
cedarin
Reagovat

Škoda Matěje. Jejich waltz se mi líbil, moc nerozumím tomu, co mu tam Honza vyčítal. Líbil se mi i začátek jejich rumby, kdy Matěj ještě tančil. Celou druhou polovinu stál v nějaké poze a Alice kolem rotovala.
U Anny se mi moc líbil také waltz. Byla něžná a krásná. Standard jí sedí víc. V rumbě jsem postrádal ženskost. Víc bych to pustil do kyčlí a práce rukou by taky mohla být lepší.
Táni quick step se mi líbil moc. Pro mě nejvydařenější tanec dneška. Zato cha cha pro mě bylo poměrně zklamání. Na vině není ani tak tanec, jako choreografie, která mi přišla úplně blbá.Za celou dobu jsem viděl tak čtyři přeměny (a čekal jsem je u Táni lepší), ale ptákovin a 3,14čovin jsem tam viděl něurekom.
Imrich – všechno špatně.

17
bezík
Reagovat

Zajímavé, sportovní diváci se zjevně rozhodli, že si s příznivců tance udělají pr..l a protlačí Imricha k vítězství. Myslím že to je dosti medvědí služba Imrichovi, protože se už sám musí cítit trapně. Máme před sebou asi nejkomičtější finále v historii SD, ať už bude proti němu ve finále Táňa nebo Anička.

Můj žebříček za dnešek:
Anička – waltz
Matěj – waltz
Anička – rumba
Táňa – quickstep
Matěj – rumba
Táňa – chacha
dlouho nic …

Imrich – quickstep
Imrich – chacha

18
orchis
Reagovat

16: no nechápu, že Revai dal Matějovi 7 bodů, stejně jako Imrichovi

19
kimnie
Reagovat

18: No, mně obecně přijde Révaiovo známkování a hodnocení tak trošku mimo, jako by nikdy nějak nevěděl, co říct.

20
cedarin
Reagovat

18 – tomu jsem právě také nerozuměl. Prý tam viděl málo tance. To mě docela překvapilo,protože ve waltzu ho bylo dost. Honzík byl dneska nějaký lehce mimozní.

21
Jerremy
Reagovat

17 bezik
Jednu vec ma Marek Eben pravdu, neni to jen tanecni soutez, ale take zabavni porad…
Coz je mozna prave to, co nekteri divaci u Imricha ocenuji … jeho „tance“ jsou proste zabavne az komicke…

22
orchis
Reagovat

20: zas ušetřím za sms :-) ale bude mi Matěj hodně chybět

23
orchis
Reagovat

Na seznamu nádherná druhá fotka Aničky s Michalem (z rumby). Jsou tam tak krásně sladění.

24
bezík
Reagovat

21 Jerremy – ale jo, já to tak beru, jasně že to je show a zábavný pořad, ale je přeci jen postaven na jakési taneční soutěži a pokud je jeden ze „soutěžících“ pouze komický, dá se to do určitého levelu vzít, ale pak už to zavání trapností a tady už to víc jak zavání. Je pravděpodobné, že Imrich SD vyhraje a myslím, že jestli se někdo ze zahraničí podívá, jak tančí vítěz letošní SD v ČR, tak si pomyslí něco o šílencích :D. Prostě to podle mě už překračuje hranice soudnosti.

25
orchis
Reagovat

24: Tak je fakt, že vždy došel nějaký takový medvídek hodně daleko. Koneckonců loni Procházka nebyl taky nic moc. To samé Vydra nebo Schmitzer.

26
Jana
Reagovat

tak jo, jdu se vypsat :-)))
Imrich – ac roztomily medvidek a vzdy se na nej rada koukam, dnes by mi jeho vypadnuti skutecne nevadilo. Jednak si myslim, ze i on toho uz ma dost, jednak uz jsem si to uzila… a ac jsem si myslela, ze prubirsky kamen bude samba, bohuzel to pro me byl ten radoby quickstep… v pulce jsem na to nevericne koukala a rikala jsem si, ze to je polka a snad poprve me ten tanec vubec nebavil :-) v cace uz byl lepsi, ale stejne. Ale bohuzel je na nem videt, ze ho to telo boli… bylo mi jasne, ze pokud postoupi, tak uz ho mezi dva posledni pary nedaji.
Anicka – v rumbe mi prisla trochu rozevlata a uvolnena a ze to tam odchodila… waltz byl nadherny. v tuto chvili doufam, ze vyhrajou.
Tana – fakt uz me nebavi, kdyz nekdo proti ni neco napise, tak je okamzite obvinovan ze zavisti. Ja ji nezavidim, jo, ma hezkou figuru, je slavna atd., ale nemenila bych s ni :-) Uprimne si myslim, ze dnes vecer to byl jejich nejhorsi vykon :-( v quickstepu jsem nevericne zirala na ten vystrceny zadek a povolujici drzeni a dobihani Ondera i hudby. A rikala jsem si, ze je tam nejak malo toho quickstepu… to jsem ale netusila, co prijde v cace, tam toho bylo snad jeste min! tedy toho tance, predvadeni se Ondera, vlnici se Tani, pokrcenych nestihajicich nohou a prvku ze scenickeho tance, ktery delala, tam bylo dost. (podobne choreografie minule predvadeli Bara s Vaskem, naopak Onder mel s Kackou Badurovou silne tanecni) Zatimco vzdycky jsem rikala, ze ano, technicky jsou nejlepsi a holt respektuji hodnoceni poroty, jen je subjektivne nemam rada, tak ted mi prislo mimo i hodnoceni poroty… jako by dostali za ukol jejich nevypadnuti… Zacinam se bat, ze vyhrajou (to by me stvalo snad vic nez vitezstvi Valenty) :-(
Matej – priznam se, ze waltz se mi hodne libil a nechapu Revaiovu namitku, zvlaste kdyz nezaznela u jineho paru, kde toho tance bylo jeste mene. V zakladnim kroku sel Matej krasne nahoru a dolu, zvladal do hudby (i kdyz myslim, ze tam jednou Alice zapocitala, ne ze ne) a spolu jim to taky ladilo, drzeni hezke, prvky hezke a skutecne tancovali… Rumba uz se mi libila mene, tam tech chybicek bylo vic a nejak je neumeli zamaskovat. Velka skoda, tesila jsem se, ze by mohlo dojit k opakovani predposledniho finale z hlediska tanecniku :-)
a skoro nejvic jsem si uzila Honzu Tomanka v hledisti :-))) jak si to fakt uzival :-)
jo a dneska krasne saty… snad vsech – rekla bych, ze bylo videt, ze na ne ma vice casu, ale ona vlastne nemela…

27
Litocha
Reagovat

Tak jsem se spletla, škoda. Je to poprvé, co můj oblíbenec nedotančil alespoň do finále (i když Báry loni mi bylo taky líto).

Táňa je bezesporu tanečně nejlepší, ale dneska bylo na mě v obou tancích moc opiček okolo. (I když v porovnání s ostatními…)

Anička je sympatická, ale posledních pár tanců je to u mě spíš o výplni než o tancích – v rumbě bylo rumby minimum, waltz byl z tohoto hlediska lepší. Vím, že se tím snaží zamaskovat, že technicky to není nijak skvělá tanečnice (i když snaha se nedá upřít), ale…
Waltz byl mnohem lepší, ale pořád mám problém s jejím standardním držením, dost na tanečníkovi visí (levou ruku má vyloženě leklou) a na první pohled mi připadala málo ve své straně. oproti rumbě to byl ale velký posun, ta mě neuchvátila.
Celkově se mi zdá, že kromě toho tanga jí nějak chybí jiskra, je to všechno takové vlažné (a je dost poznat, kdy se cítí opravdu nesvá).

Matěj mě bavil. Hodně se mu zlepšilo držení těla a dneska se mi líbil v obou tancích, do rumby dostali krásnou chemii. A Alice byla nejsympatičtější letošní účinkující (snad jen kromě Marka Ebena).

Imrich měl sice dost vtipnou choreografii prvního tance, ale to je asi tak všechno. Už několikáté kolo přesluhuje a při jakékoli jeho latině trpím, jeho žabí kroky mě dost dráždí. Je sice dojemný, ale od nejlepších tří bych čekala něco víc.
Ale dostalo mě, jak byla Jitka rozsekaná z Matějova vypadnutí.

28
Packa
Reagovat

Tak mi vypadl můj největší oblíbenec a favorit. Matěje jsem měla hodně ráda. :(

Ke zbývajícím:
Imrich – zní to blbě, já ho mám ráda, ale on už by vážně měl vypadnout. Je na něm na chudákovi vidět, že už to nezvládá, nestíhá. Navíc tanečně je na tom opravdu nejhůř. Znatelně. Jeho tance jsou sice roztomilé a vždy mě pobaví jeho styl „já to nějak odšlapu, však Jitka to nějak odtančí za oba“, ale v téhle fázi – myslím si, že pro něj je obrovský úspěch už i to třetí místo. Finále by si podle mě nejvíc zasloužily Anička a Táňa.
Táňa: technicky fakt nejlepší. Ale podle mě hodně hlasů sbírá spíš Honza než Táňa. Ale i tak – do finále by si zasloužili dojít. Jen vítězství jim prostě nepřeju. Protože…
Anička: … to si podle mě zaslouží Anička. Teď, když mi vypadl oblíbenec Matěj, a Imrichovi už víc než výhru přeju vypadnutí, se přeorientovávám a držím palce Aničce. Je mi příjemnější než Táňa, mnohem.

29
Packa
Reagovat

Mimochodem – Terezka dneska měla krásné šaty a opravdu jí to slušelo. :)
Celkově se mi dnešní kostýmy líbily, jen jsem nepochopila ty šňůrky, co vlály Alici na zápěstích při waltzu (Romeo a Julie).

30
Litocha
Reagovat

18, 20 – Pro mě Jan Révai nejméně povedený porotce za posledních pár ročníků (pravda, moc si nevybavuju Bočanou, to byl taky krok dost vedle) a moc nechápu, že si to porotcování letos dává podruhé. Podle mě se loni moc neosvědčil. A úplně nešťastné je, že ukazuje známky jako první.
Radek Balaš mě taky nenadchává, na mě si dost často plete pojmy s dojmy, což bych u porotce neočekávala.
V zásadě se mi z porotců, kteří se nevěnují/nevěnovali vyloženě latině a standardu, líbil jenom Petr Zuska.

31
Packa
Reagovat

Omlouvám se za třetí příspěvek v řadě (už se to nestane…), ale teď jsem se začetla do fb diskuze a komentářů a musím se zamyslet.
Všichni tam nadávají na nemotornost a netanečnost Imricha a diví se, kdo mu posílá hlasy a že on by měl vypadnout.
Všichni tam nadávají na strojenost, ledovost a nulové emoce Táni a řeší, kdo jí posílá hlasy.
Pokud to tak vážně je, tak proč zrovna tihle neustále postupují? U Imricha bych to pochopila, že třeba hlasují spíše starší, kteří pamatují jeho sportovní úspěchy a fb nemají. Ale u Táni? Tolik lidí na ni nadává a přitom pořád jde dál a dál a dál. Jakto?

32
amna
Reagovat

29 – ty šnůrky měla myslím i Jitka a snad ještě někdo… wtf.

jinak jsem zklamaná, Matěj dneska zářil. Anička se taky trochu vzchopila a myslím, že oba zastínili velebenou Táňu – čím dál tím víc mám dojem, že Onderovo choreografie jsou jen o tom, aby se tam nějak nakrucovala a ukazovala a ono to bude nějak stačit. u ostatních soutěžících je vidět nějaký progres a tak vůbec… je to zábavnější. vyhrát přeju Aničce, když teda dneska vypadl Matěj :(

33
amna
Reagovat

31 – na internety chodí nadávat jen ty nespokojený :)

34
Packa
Reagovat

32 – to jsem si ani nevšimla (těch šňůrek).

Ale jinak jsi mi přesně připomněla moje dojmy z chachy Táni (a celkově většiny jejích tanců) – ona se tam nějak zakroutí a protože to fakt umí, tak to vypadá dobře a to stačí. Ale třeba u cha-chi mi přišlo, že tam těch kroků bylo nějak málo. Porotě to tak teda nepřišlo, tak jsem si připadala jako amatér, co tomu nerozumí. Jako jo, Táňa dře a vypadá to dobře a něco na tom bude, ale mně fakt přijde jako Ledová královna.

35
Litocha
Reagovat

15 – Tady se musím Ondera trošku zastat (i když ho poslední dva ročníky fakt nemusím). Latináři (a to on je) jsou založením vyloženě exhibicionisti, proti tomu, co předvádějí na soutěžích, je tohle slabý odvar. Myslím, že se docela krotí, ale jde mu to špatně, protože Táňa je dost dobrá, tak má pocit, že si může dovolit se vedle ní předvádět.
A u jednoho tance (a teď nevím, který to byl, možná ta jejich salsa) jsem si právě říkala, že docela nechává vyniknout Táňu.

Když si vzpomenu na takovou Albinu Zaytsevu, která vždycky rotovala po parketu jako čamrda, kdežto David Suchařípa kolem ní rozpačitě přešlapoval, připadá mi Onder ještě relativně umírněný.

36
bezík
Reagovat

31,32 – Packa – Táňa je pohybově nadaná, má trochu problém s kondicí, umí se „vrtět“ a vylhat se tak trochu z rychlých tanců, kde je chybějící kondice a síla znát. V pomalých tancích je ale výtečná. Je to osobnost, která budí prudké reakce, a to jak pozitivní, tak negativní. Ti, co ji mají rádi posílají SMS, co ji nemají rádi zuří na netu :). Navíc porota má tendenci ji poněkud nadhodnocovat, tak že obvykle končí první nebo mezi prvníma, takže je poněkud obtížné ji vyřadit. Není to můj fanoušek ale do finále rozhodně patří.

37
cedarin
Reagovat

31 – to máš jednoduché. Ať s tím budeš souhlasit nebo ne, je tam Táňa nejlepší z „celebrit“. U ní s Onderem je nejmenší rozdíl mezi profesionálem a neprofesionálem. Na to, že společenský tanec nedělala, tak je vidět, že doladit některé věci a tanečnice by byla skvělá. Z neprofíků má nejlepší techniku, dokáže dát tanci výraz a v latině práce rukou – naprosto přirozená.
Navíc mně třeba nesympatická nepřijde. Ale to je můj názor.

38
Jana
Reagovat

kdyz ono je to tezky, ja nejak nevidim duvod, proc se na prave tyhle dva divat – neni zabavna tim, ze je nemotorna, neni zabavna tim, ze se neustale zlepsuje a ukazuje neco noveho a kdyz chci videt spickovy tanec, podivam se na zaznam souteze…

39
Jerremy
Reagovat

31 packa
Proc hlasovat pro Tanu?
-Je hezka, tancovat umi, kdyz jsi odmyslim Ondera (coz je ale muj osobni problem), tak z neprofikov je po technicke strance nejlepsi.
Proc hlasovat pro Imricha?
– Je charismaticky, jeho „tance“ jsou zabavne v ramci toho medvediho stylu, pro starsi rocniky muze byt sympatak a znamejsi nez Matej,…(lepe se s nim stotozni (zo Sledovanosti je mozne vypozorovat, ze na SD koukaji starsi lidi – jestli hlasuji, ale netusim))

40
Monika
Reagovat

Stardance je predevsim zabavnej porad, ne tanecni soutez, uz tolikrat v minulych radach dosli slabi tanecnici hodne daleko. Myslim, ze letosek nebude vyjimkou. Tipuji, ze zvitezi Anicka Polivkova a priste vypadne Kucharova.

41
Sara
Reagovat

Včera mi bylo Matěje moc líto. Není to můj oblíbený zpěvák, fyzicky to rozhodně není můj typ, ale něco na něm je. Jeho walz byl druhý nejlepší a moc se mi líbil. Anička dnes bala výborná. Jejich walz měl krásnou choreografii a jak jsem byla minule trochu zklamaná, tak dnes byli výborní. Táňa. Tancuje pěkně, ne že ne, ale proč se na ní mám dívat? Exhibice obou v každém tanci a nefunguje tam chemie, moment prekvapení, mám z nich vždy pocit, že když je tancovat neuvidím, tak se nic nestane. Zato Aničku i Matěje si dám ještě ze záznamu. Táňu ne. Imrich. Přála jsem si, aby vypadl on, ačkoli je to medvídek a vyloženě hodný a příjemný člověk. Ale sám ví, že tanečně na to už nemá a myslím, že postupuje rád dál jen kvůli partnerce. Mezi nimi to taky funguje (chemie). Tak proč to nefunguje mezi dvěma „profíky“ Onderem a Táňou? Můj žebříček byl Anička, Matěj, Táňa, Imrich. Matěj už není, škoda. Příště by měl odejit Imrich. I když jeho charisma mi bude chybět.

42
Jana
Reagovat

a opet mi Sara mluvi z duse :-)

43
Sára
Reagovat

Jana :) mame stejny vkus :)

44
Jerremy
Reagovat

StarDance opet nejsledovanejsi:

StarDance VI …když hvězdy tančí / ČT1 / 20:03 / 1490tis
Rating 15+: 17%
Share 15+: 35%
Share 15-54:27%
—–
StarDance VI …vyhlášení / ČT1 / 21:30 / 1623tis
Rating 15+: 19%
Share 15+: 41%
Share 15-54:30%

45
okkvp
Reagovat

OT – konečně dotlačen rekap. S křížkem po funuse jako vždy, ale možná přece jen něco rozvíří.
Jdu taky dočíst, v sobotu jsem nebyla ani u jednoho přijímače a nečetla jsem abych se nedala ovlivnit. Zpoždění mám kvůli důkladnému prohlížení tanců Táni, opakovaček Matěje a dlouho mi trvají i obrázky.

46
okkvp
Reagovat

Jak známo nejsem taneční odborník, nicméně usilovným porovnáváním jsem u Táni došla k závěru, že z letošní grupy není ani nejlepší po stránce techniky, natož nejsou s Janem nejlepším párem. Jan mi na rozdíl od zdejší většiny nepřijde tak, že by se předváděl místo Táni, možná spíš naopak – předvádí a předhazuje diváckému oku Táňu v pózách a krocích/pohybech, které fungují – minimálně na porotu a na část jejích příznivců.
V cha-cha by jí to podle mne natřela pomalu i Morávková, lepší byla imho i Čvančarová a kam se hrabe za Baďurkou. Onder si tou tak nějak předváděcí a málo párovou choreografií vždy vypomáhal v případě, že partnerka měla trochu problémy s technikou, stejně jako v latině partnerky tanečně slabších mužů se vinou jak „psí vína“ a tančí vlastně místo nich.
Za mě Imrich do finále klidně, vůbec nejsem přesvědčená, že by jej vyhrál a i kdyby – vždyť vůbec o nic nejde, jde o zábavný pořad na sobotní večery. Pořad dělaný s velkou mírou noblesy, perfektní hudbou a většinou se zajímavými osobnostmi i tanečníky. Na nějaký svět se můžeme z vysoka vykašlat, po téhle stránce jej nejspíš stejně nezajímáme . V těch „světových“ měřítkách neobstojí především naše pěvecké verze známých soutěží.

47
Litocha
Reagovat

Díky za rekap. Dá se s ním i souhlasit, ale napadlo mě pár poznámek.

Při Imrichově latině prostě trpím.
Na první dojem (opakovaně jsem si to nepouštěla) neměla Anička s Michalem v rumbě o nic víc rumby než Jan s Táňou v chache chachy (Tánino provedení těch pár kroků ovšem bylo výš než Ančino).
Celkově to byl u páru Onder – Kuchařová jejich nejméně povedený večer (pojetí quickstepu se mi taky nelíbilo).

48
okkvp
Reagovat

47 – no, u Táni jsem změřila a spočítala párové držení – (cca40 s), přičemž ne celou dobu cha-chovala, zas ale cha-cha občas i mimo držení.
Anička stála/seděla nebo nevlnila rumbově bokem a rukama jen cca 33-35s, přičemž délka skladby je u všech tanců stejná – 1 minuta 40s
(ano na první pohled jsem též měla dojem, že rumby bylo zatraceně málo – tyhle dojmy jsou ale často dopadem dobré choreografie – člověk má dojem, že některý tanec trvá strašně dlouho a jiný uteče ani se pomalu nenadechneš)

49
Litocha
Reagovat

46 – A kdo je podle tebe z letošní grupy nejlepší po stránce techniky? Mě teda nenapadá nikdo.

Z „profíků“ má lepší výsledky jednoznačně Bartuněk a pravděpodobně Stodůlková (aspoň co se MČR týká), ale z „celebrit“ tam letos opravdu technicky nikdo lepší není.

50
Jana
Reagovat

ad relativni delka tancu – ja podle toho vlastne hodnotim, jak na me ten tanec pusobil – jestlize si rikam, ze uz trva nejak dlouho, tak je neco spatne… jestlize mi rychle utece a ja lituju, ze uz je konec, pak se jim to povedlo :-)

co se tyce toho, co umi celebrity – by me zajimalo, kdyby touhle chachou Tana zacinala, jak by to vypadalo, stejne tak by me velmi, ale velmi zajimalo, jak by to vypadalo, kdyby si Bartunek a Onder prohodili partnerky… asi bych ty nesympatie a sympatie musela rozdelit (jako jsem byla loni rozpolcena ohledne vitezu), takhle se proste koncentrovaly v jednom. Protoze si myslim, ze Jitka Hosprova netancila uplne spatne…

51
Jana
Reagovat

a jinak srovnani Kucharove a Badurove uz jsem tady pronesla minule, kam se hrabala letosni onderosamba na tu lonskou… a ted o chache ani nemluvim. loni jsem rikala, ze Onder s Badurovou ze vsech nejvic tanci – ale to si to proste mohl dovolit. Letos uz je to evidentne horsi…

52
okkvp
Reagovat

49 – na začátku jsem otipovala Aničku, Matěje a Ondru na podobně šikovné, s tím, že Anička jako ženská má přece jen asi trošku navrch. Každému jde něco líp než jiné, ale ohledně obtížnosti se mi zdá, že se Michal, Alice a zčásti I Eva pouštěli do složitějších věcí. Podobně nadějně, jen s méně zkušenostmi se scénickým – tanečním pohybem mi přišla Hosprová. U ní byl podobně jako u Šárky trošku problém vyššího věku – ono je pak to uvolnění se přece jen o dost složitější a herci/moderátoři/zpěváci s tím mají mnohem víc zkušeností.
Tána se mi na začátku zdálá o kategorii dál – ale jak jde soutěží i jak s ní Jan v choreografiích zachází mi potrvzuje to, že skutečnost zdaleka není tak slavná a že na tom možná byla lépe, ale kolegové mají možná víc snahy se něco naučit.

53
okkvp
Reagovat

A u Táni, hlavně chybí to cosi za tím tancem – emoce, prožitek. Ona se tváří pořád stejně a umí pár evidentně z focení naučených postojů, pohybů a výrazů, ale jinak působí nezúčastněně. Komukoliv jinému mám chuť držet palce, povzbuzovat je, protože na mě působí, že se snaží, že je to stojí úsilí, byť třeba jen v tréninku – aby to na parketu vypadalo jako naprostá brnkačka. Táňa je afektovaná suverénní hvězda i v tréninkovém sálku. Teď to napíšu hodně ošklivě – záměrně to přeženu – pro mě je umělohmotná naprogramovaná barbie a za celou dobu na prstech spočítám okamžiky, kdy mi jako uměle afektovaná héérečka nepřišla.

54
Litocha
Reagovat

To ale trošku sčítáš jablka a hrušky – u Aničky počítáš vlnění, kdežto u Táni taneční držení. Kroků tam měla Anička opravdu dost málo a chacha se netančí jen v držení (i když v kontaktu by být měla a to se u nich moc často nekonalo).
Koukla jsem na to znovu – Táňa tam měla minimum přeměn a spousta figur byla spíše jako z jive, disco nebo rumby (nicméně i ta chacha se konala) a Anička tam měla pár základních kroků, pak pokus o tanec při přetahování o knihu, který tanec roztříštil, pak lavičku, konečně ne moc dlouhou pasáž tance v páru a znovu lavičku a stůl.

A jak píšeš o tom dojmu, právě u Aničky jsem měla pocit, že hudba skončila dřív, než vlastně začala tancovat, tedy že jsem z tance viděla minimum. Pořád jsem čekala, kdy ta pravá rumba začne a ona se jaksi nedostavila, takže to na mě působilo negativně v tom směru, že se z tance vylhali.

Takže u mě obě zůstávají tak na stejno (co se týče toho, kolik měli v tanci tance, který člověk na danou hudbu očekává), zvlášť když vezmeme v úvahu, že je chacha rychlejší, na takty by to podle mě víceméně odpovídalo.
Když ale přihlédneme k tomu, že u Aničky se jednalo o „filmový tanec“, kdežto u Táni „běžný soutěžní“, vychází z toho Táňa hůř, protože u těch filmových člověk s nějakou omáčkou navíc počítá spíš. A když to beru jako „scénky“ Notting Hill kontra Jackson, vítězí u mě asi Anička )ale hlavně proot, že Jackson mě nikdy moc neoslovoval), i když obojí bylo ztvárněno svým způsobem dobře.

55
Jerremy
Reagovat

okkvp
Diky za rekap, dobre se to cte. Presto, ze jsem to videl, tak v rekapu me vzdy potesi takove detaily jako:
– popis satu (jako chlap to mam jednoduche – libi/nelibi, ale kdyz se v rekapu doctu o „cokoladove barve“, pripadne o odstinu „fuchsiove“, tak me prekvapi, jak malo barev znam :))
– ocenuji take, ze jsi si dala praci s pocitanim skutecnych casu
– a pripomenuti toho, co rekla porora
A vubec … skvely rekap.

56
okkvp
Reagovat

54 – já to taky nesčítám, to, že to uvedu vedle sebe, neznamená že to sčítám. U Táni si odpočítat vteřiny čačování netroufám, páč čaču- variace a figury, které je možno do ní s čistým svědomím započítat, tak dobře nerozeznám.

57
okkvp
Reagovat

Tentokrát v rekapu nedošlo na kritiku šatů Terezy. Nevím, zda jako tuhle s červenými sáhla po již známém a dříve prezentovaném modelu návrhářky nebo jako v případě modelu z minula k variaci na model z kolekce, ale zas jsem poněkud zahlížela na trochu zvláštně se projevující dolní okraj středního dílu, házející divný stín. Ale lepší fotku jsem zatím nikde nenašla, tak nevím, jak to tam je. Barva Tereze ale slušela.
(To jiné ramínko mi sice trošku na začátku rozčilovalo, ale vzápětí jsem pochopila, že je to vlastně konec závojíku)
Marek měl to smokingové sako cákryš luxusní ;-)

58
Litocha
Reagovat

52, 53 – Dobře, o prožitku se nemusíme bavit, tam ji taky nemám moc vysoko, ale psala jsi právě o technické stránce a tam je to o něčem jiném.

U Ondřeje si vybavím shrbený postoj a pokleslé držení (a grimasy, ale to do techniky nepatří), Matěj hezky pracoval rukama, ale našlapoval zvysoka natvrdo, paty a špičky moc neřešil a technické nedostatky doháněl nasazením a Anička je většinou gumová tam, kde má být pevná a tvrdá tam, kde má být vláčná (i když ruce se jí v té rumbě oproti dřívějšku zlepšily), nemluvě o tom, že je pomalá a chybí jí stabilita (tady s ní cítím, mám úplně stejný problém).
Táňa má sice občas taky pomalejší nohy, ale ta „olejovitost“ tam je, rukama pracuje moc hezky a ve standardu má techniku nášlapů i držení těla výborné.
V porovnání s jinými ročníky by tak vysoko nebyla, ale letos tam technicky konkurenci nemá.

Jinak mi taky bylo líto, že Jitka vypadla tak brzy (i když se to dalo očekávat), zdaleka podle mě nebyla ztracený případ a standard by jí podle mě seděl.

Potom opravdu záleží, čemu člověk dává přednost, co u něj převáží – taneční um, zlepšení, energičnost, to, že se tím tanečníci baví, prožitek, sympatičnost osoby, choreografie, soulad v páru…

59
okkvp
Reagovat

58 – no já to mám asi tak nějak – víc si cením počtení něčeho bohatého obsahem, byť třeba sem tam s nějakým překlepem, pravopisnou chybou a klopotně z hlavy na papír přenášený, než elaborátu naťukaného sice všema deseti, bleskovou rychlostí a bez chyb, ale plného jen prázdných slov.
A mám to tak i u závodních tanečních párů – sebelepší pohybová exhibice mne zaujme jen jako exhbice pohybové dovednosti. Z některých párů čouhá něco víc, z některých tanců konkrétního páru čouhá něco víc. Specifikovat co to je, přesně imho nejde.

60
Jerremy
Reagovat

58 Litocha
A stale se nesmi zapominat na to, ze StarDance neni tanecni soutez – tj. neni to az tolik o technice, jako o zabave … … klidne nech si naslapuji na spicky, pokud z toho srsi energie, pobavi to …
Technika je jeden z faktoru, ale v tomhle typu poradu si myslim, ze je dulezitejsi ten „SD-faktor zabavnosti/uvolnenosti/napeti“…
Tanecni techniku ve vetsi mire muzeme resit u poradu „So you think you can dance?“ (vysilala AXN), ale i tam se hodnoti to „prociteni/splynuti s tancem“ (je to takovy nepopsatelny pocit)

61
Litocha
Reagovat

Však já netvrdím, že musí v SD musí zvítězit ten technicky nejvyspělejší (koneckonců i minulé ročníky ukazují, že tomu tak není), jen tady okkvp řešila právě tu techniku/nedostatečnou techniku u Táni a tady se jí (minimálně v rámci tohoto ročníku) musím prostě zastat. Vážně mi nepřipadá, že technicky tam je někdo lepší, jak prohlašuje.

Nic to nemění na tom, že jsem chtěla, aby to vyhrál Matěj. Teď už mě asi nikdo nepřesvědčí, abych mu poslala hlas, ale lidsky to přeju Aničce (ovšem Táňu jako vítězku bych respektovala taky, i když z hlediska pana Ondera a jeho ega by jejich vítězství moc šťastné nebylo).

62
okkvp
Reagovat

61 – no vidíš, a mně by to bylo srdečně jedno. O to kdo vyhraje, mi vůbec nejde. Mě jde jen o to, koho bych ráda viděla tančit finálové disciplíny.

63
bezík
Reagovat

61 Litocha – co se technické stránky týče, považoval bych technickou úroveň Táňi a Aničky přibližněna rovnocené úrovni s tím , že každá má úplně jiné přednosti a jiné nedostatky. Táňa má mimořádnou schopnost diváky (a dá se říci že i odborné) tak nějak oblbnout, že pak mají tendenci její nedostatky více tolerovat. Pravda, funguje to víc na chlapy :D. Je doma v moderním tanci a její partner tam nacpe co se dá a k tomu přifaří nějakou tu povinnou techniku. Anička se z toho neumí tak vylhat ( i když se Michal snaží :D ), ale zase umí využít toho že je herečka a dát tanci jistou uměleckou nadstavbu (když se zadaří). Mě osobně přijde přístup Aničky jako poctivější a osobně bych ji hodnotil o kousíček výše než Táňu, ale přiznám se že se mi do toho cpou i osobní sympatie kterých se člověk těžko zbavuje :D

64
Jana
Reagovat

co se tyce Tani, ona asi je z tech celebrit technicky nejlepsi, nicmene ne o takovy kus, jako se to zdalo…

65
okkvp
Reagovat

Opět vřele doporučuji zabrousit na ofikoweb a v záložce videogalerie najít záznam ze sobotní tiskovky. Kromě vyznání Matěje s Alicí k tomu jak to měli s tančením, zhodnocením jejich přínosu Markem a ocenění porotou je tam podrobná informace o tom jak je to s výběrem hudby k jednotlivým tanečním číslům soutěže.

66
orchis
Reagovat

okkvp: díky za rekap, souhlasím, asi máme (měly jsme) stejné favority :-)

67
Jana
Reagovat

63 – no ono kdyz ma za to clovek utratit penize (mineno za SMS), tak to bez sympatii nejde… proc mam utracet penize za nekoho, na koho se mi moc nechce divat? :-)

68
Jana
Reagovat

65 – tak jsem si ji pustila… Marek o nich krasne mluvil, vyjimecne mi ani nevadila Tereza – ale tak jsem si rikala, jestli ten Markuv dodatek nema nejaky skryty vyznam :-)

Imrich vtipny – paso ala Joffrey dePeyrac :-)
Anicka, ac herecka, je krasny introvert :-)))

mimochodem, taky jsi mela tu tiskovku useklou? to skoncilo v pulce Chlopcikova slova a zrovna mluvil tak zajimave :-(

jinak koukam na wiki a rikam si, kolik tam bylo tanecniku, co uz si clovek nepamatuje… A vtipne je, ze u Zuzky Norisove je odkaz na Jana Klimenta, ale fotbalistu :-)

69
okkvp
Reagovat

68 Jana – dokonce 2x jsem to pustila – fakt to usekli v půlce slova :-)))

No snad Markovi raději nebudeme podsouvat, ale též jsem si říkala ;-)

Já dnes hledala na dotaz stará videa a tak jsem projížděla ofika od SD1 – na YT toho totiž moc není. Tam mají, ale kvalita bohužel běsná

70
orchis
Reagovat

68, 69: Tak jsem si též pustila tiskovku a při Markově proslovu jsem si říkala, že pokud nemluvil obecně, o čemž pochybuji, tak snad by to muselo dojít každému, koho má na mysli :-)

Přidat komentář