Panáček v reality show

StarDance 2018 (15.12.): Kdo ovládne finálový večer?

14. Prosinec 2018 | napsal(a): | reality show: StarDance

win

Postupně jsme se rozloučili s Monikou Bagárovou a Robinem Ondráčkem, Danielou Šinkorovou a Michalem Padevětem, Adamem Mišíkem a Kateřinou Krakowkovou, Richardem Genzerem a Janou Zelenkovou, Daliborem Gondíkem a Alicí Stodůlkovou, Danielou Písařovicovou a Michalem Mládkem, a naposledy s Veronikou Arichteva a Michalem Necpálem. O titul zabojuje Jiří Dvořák s Lenkou Norou Návorkovou, David Svoboda s Veronikou Lálovou a Pavla Tomicová s Markem Dědíkem. Který pár vyhraje 9. ročník StarDance?

!Shrnutí IX. řady StarDance očekávejte předběžně ve čtvrtek!

 

Sobotní večer otevře zpěvák Mikolas Josef společně s 15 tanečníky ze světa moderního i klasického tance. Finále bude plné tance, soutěžní páry předvedou jen to nejlepší.

Vítěz? Rozhoduje se mezi Dvořákem a Tomicovou. Pro Jiřího mluví jeho taneční umění, po celou soutěž podává nejkvalitnější a nejvyrovnanější výkon, diváky odzbrojuje svým šarmem a noblesou, navíc má novou partnerku, která si také získala srdce mnohých fanoušků. V jeho neprospěch hraje jistá únava, která je na něm již znát, největší roli ale může hrát štvavá kampaň, kterou proti němu vytáhl bulvár, před 35 lety totiž závodně tančil a dosáhl třídy B. Tomicová je tanečně jasně nejslabší, díky tanci tak vyhrát nemůže. Proto bude i ve finále sázet na bavičství, příběhy, zvedačky, točky, provazy a kdo ví, co ještě. Proti ní ale stojí matematika. Tedy v případě, že porota bude bodovat spravedlivě. Pokud Dvořák zvítězí u poroty, bude mu k celkovému vítězství stačit i druhé místo u diváků. A StarDance, pokud ji stále chceme nazývat zábavně-taneční soutěží, by tak vyhrál nejlépe tančící pár.

Celé hlasování tak má v rukou právě porota. Vypadá to, že u diváků získá Pavla Tomicová 3 body a Jiří Dvořák body 2. Pokud porota oboduje nejlépe Jiřího, je vítěz jasný. Co když ale Dvořáka přeskočí David Svoboda s Veronikou Lálovou? Pak by na tom bodově byl Jiří s Pavlou 4-4. A rozhodli by diváci.

Co na to sázkové kanceláře? Ani zde to není úplně nejjistější. Dvořák má kurz 1,44:1 u Fortuny (1,38:1 na Tipsportu), Tomicová ho ale dohání s kurzem 2,8:1 (3,35:1).

Ale dost už s dohady. Finále je za dveřmi, pojďme si ho užít.

Na třetím místě skončil pár David Svoboda a Veronika Lálová. Stříbro bere Pavla Tomicová s Markem Dědíkem. Vítězem IX. řady StarDance se stali Jiří Dvořák a Lenka Nora Návorková. Gratulujeme!

Lukša

Mladý psavec, kterého to z komentářů vyneslo až na autorský post. Z reality show toho sleduji opravdu hodně, mezi mé nejoblíbenější se ale jednoznačně řadí Got Talent a The Amazing Race.

StarDance

Diskuze k článku

Počet komentářů: 112
1
Jana
Reagovat

Mam byt prvni :-) uprimne, ani nevim, jestli se tesim… Snad poprve :-(

2
Bezík
Reagovat

No ještě včera jsem si myslel, že se na to koukat nebudu, ale asi nevydržím :D

3
Monika
Reagovat

Tak sazkari maji jasno, dva ze tri lidi tipuji na viteze Dvoraka, tomu odpovida i kurz je to jasny favorit. Jak do toho zasahuje porota je to na pytel, ani pripadne vitezstvi Tomicove u divaku ji nezachrani. Skoda, ze nezverejnuji vysledky jednotlivych kol dle divaku, skutecne by me zajimal stav Tomicove v jednotlivych kolech. Myslim si, ze je to nejoblibenejsi hvezda co tam kdy byla. Presne pasuje k cilovce Stardance. No ale to se nikdy nedozvime, takze je to fuk….

4
Monika
Reagovat

Jinak jak nekdo nadaval na Tomicovou, ok v poradku ja vim, ze neumi tancit. Nicmene vzit do poradu tanecnika s tridou B a vydavat ho za zacatecnika, je naprosto brutal, to CT absolutne nevychytala a zaslouzena kritika na jeji hlavu. Dvorak tam vubec nemel byt, snad si to priste CT lepe pohlida.

5
orchis
Reagovat

Tak ukázalo se, že v soutěži, kde hlasují diváci, jde hlavně o sympatie…Zajímavé je, že zatímco „lípa“ Tomicová lidem nevadí, „buk“ Pavlásek byl na vznesení stížností …. minimálně k ombudsmamovi :-)))

6
Radegast
Reagovat

@Monika: Dvořák nebyl žádný taneční třídy „B“, navíc on dělal ještě společenský tanec, ne sportovní, ve kterém je skoro všechno jinak takže jeho dávné vzpomínky jsou mu spíš na škodu. Moničko, ty seš fakt hodně vypatlaná, promiň že to musím říct.

7
orchis
Reagovat

A obdobně u zkušeností s tancem, …. zatímco Šípková byla kvůli tomu na odstřel a odstřelena byla poměrně brzo, Dvořák se dostal až do finále…. proč jeho zkušenost na poli tanečním tedy nebyla zmíněna hned v počátcích SD? Proč až teď?

Já doufám, že večer bude pěkný, bez pádů a trapasů a když vyhraje Tomicová, tak holt se z toho nezblázním, i když mě to bude mrzet a navíc skutečně to bude poprvé, co v SD zvítězila celebrita, která prokazovala celou dobu nejhorší výsledky.

8
Jana
Reagovat

Ja jsem se jeste nerozhodla, co si o tom myslet… Pred 35 lety byl tanec vazne uplne jinde, ty tance a pojeti tance se opravdu dost posunulo. A pokud mel neco zaziteho, tak ted to mohlo byt trochu na prekazku. Na druhou stranu tak treba dava smysl nektere hodnoceni poroty…
Jinak v ukazce zaznelo, ze Svoboda s Lalovou pojedou slowfox… To vazne ze tri tancu zatancujou dva z minule????

9
Jana
Reagovat

Neee… Quickstep soutezni ne… Ten se porote nelibil.
A ten jive na foxtrot se nelibi mne :-)

10
Lukša
Reagovat

Pokud tančil před 35 lety, má/ měl oproti ostatním tak akorát výhodu ve vnímání tempa, za tu dobu se nejen strašně věcí změnilo, hlavně jemu už není 16…
A opět krásný jive, uvolněný, perfektní.

11
Jana
Reagovat

Svoboda – jak sly ty dva jive za sebou, o to vic byl znat ten kontrast… Nelibilo se mi to o nic vic nez minule…
A kdyz maji na konci gesto a nevyjde jim to do hudby, je to pro me problem…

12
orchis
Reagovat

Pavlu každý obdivuje, že je dobrá,… v tomhle věku… a s těmi kily… Ale je jen o 5 let starší než Dvořák a on kila sice nemá, ale kouří a to je jak kila navíc :-)))

13
Jana
Reagovat

Hmmm… Tak snad 36 za ten quickstep Dvorak da. Proc ma Kunes rad Lalovou?
A Pavla vytahla tezke zbrane, z tak toho pasa nebudou tak odvareni jako minule…

14
Jana
Reagovat

No, tak jen aby Pavla nebyla druha u poroty…

15
Lukša
Reagovat

Ten rozdíl jivu Dvořáka a Svobody je markantní, hlavně ta zpomalení David nezvládal. Pavla pletla kroky a čím dále se to posouvalo, tím víc byla mimo oproti Markovi. Moc nechápu porotu- nešlo vám to, byly tam chyby, ale jinak to bylo přenádherné… no nic, minule za 39, teď za 36, takže už se to malinko přibližuje realitě. Ale o bod lepší než David s Veronikou? Sorry jako…

16
Bezík
Reagovat

Za ten strašlivej tanec Tomicový 4x 9 ??? Sním či bdím ???

17
Lukša
Reagovat

Tomu Piškulovi snad platí, aby tam seděl. Ať ho někdo vystřídá, nechci si tenhle večer kazit tím jeho otráveným ksichtem.

18
Bezík
Reagovat

@Lukša: Musí tam být, bude předávat cenu :D

19
Jana
Reagovat

Bych neverila, ze si budu prat, aby se to Svobodovi povedlo :-)))

20
Lukša
Reagovat

@Bezík: To je jasný, ale mohli by ho přestěhovat někam, kde na něj nebude zírat kamera. ;-)
Druhý tanec Lenky a Jiřího mě tolik nezaujal, na můj vkus příliš mnoho nepřesností.

21
Jana
Reagovat

Hmmm tak to na me zacina pusobit, ze porota ma prikaz dostat Pavlu na druhe misto… Z tohohle zase budou hotovi…

22
Michal V.
Reagovat

@Jana: no jen aby pavla nebyla u poroty nakonec i prvni :p

23
Bezík
Reagovat

Ne, nemůžu … já se na Tomicovou prostě nemůžu dívat, míra trapnosti je pro mě překročena …

24
Jana
Reagovat

Porad to byla spartakiada, ale patrilo to k jejich lepsim tancum…
A je v pr*, protoze treti tanec o ctyri body vic nedaji :-(

25
Bezík
Reagovat

Opravdu nevěřím, že by ti joudové, co se nechali najmout coby „odborná“ porota tohle vyprodukovali o své vlastní vůli. Tohle prostě řídí pevnou rukou produkce.

26
Ivca
Reagovat

Pro me bylo druhe Dvorakovo tanecni cislo vrcholem. Plna obrazovka sukne tanecnice,zaber na krasne dlouhe vlasy,jejich bezprostredni objeti plne radosti a konecne krasny vyraz obou pri dalsich krocich,no za me by to vyhrali uz jen diky tomuto.

27
Bezík
Reagovat

Ono je to vážně celé ušité pro vítězství Tomicové ! Za freestyle padnou jen samé desítky a tudíž je Tomicová druhá. A u diváků vyhraje, takže první. To je fakt hnus.

28
Mára
Reagovat

Účast Tomicové ve finále, je pro mě nejhorší zážitek ze všech televizí roku 2018. Dokonce horší než celý idiotský seriál Lynč.

29
Lady XL
Reagovat

Jsem ochotná zkousnout, že bude Tomicová druhá, ale aby byla první??? :-( NE. Aby v taneční šou vyhrála komičnost bez tance nad samotným tancem?? Svoboda tančí mnohem lépe a je oproti ní v nevýhodě (na škole tanec neměl a ani není studovaný herec…). Navíc se fakt zlepšuje.

30
Lukša
Reagovat

@Mára: Náhodou Lynč byla nakonec zajímavá blbost, ale chápu, že málokdo vydržel do konce :D
Jsem ochoten překousnout to, že u lidí Tomicová vyhraje, ale ta tlačenka od poroty je nechutná, že jim to není vůči zbylým párům trapné… Horší o dva body než J+L? To musí vidět i slepý, že něco nehraje.

31
orchis
Reagovat

@Bezík: chtějí to opravdu nechat na divácích …

Ale tanec Pavly druhému místu neodpovídá :-((

32
Monika
Reagovat

@Radegast: Takze Dvorak lze jo? Vzdyt to sam rikal, ze zavodne tancoval, ty moulo, nejdriv si to zjisti a pak poucuj, hlupacku.

33
Mára
Reagovat

@Monika: Strávit 1/3 z 3 hodin sobotního večera pohledem na Tomicovou nedokážu, vždy přepínám. Účast kohokoliv ze sedmi by byla neodpuzující podívaná, poslouchaná. Ale daleko HORŠÍ je pomyšlení, že někteří lidi dokonce Tomicovou adorují.

34
Bezík
Reagovat

@Mára: No nedá se to … fakt nedá … ach jo …

35
Jana
Reagovat

Dva body rozdilu mezi Tomicovou a Dvorakem???
Ach jo, mne je tak trapne…
Ne vzdy jsem byla s vysledky SD spokojena, ale vzdy jsem to respektovala… Ale velmi se bojim toho, co nastane ted.

36
Monika
Reagovat

Joooo, Tomicova zabila, ja ji proste miluju, presne kvuli tomuhle na to koukam a je mi fuk, ze jsem tu v mensine. To co predvedla Pavla ve freestylu je nejlepsi co jsem videla, hrozne napadite a vtipne vystoupeni. To si pustim jeste nekolikrat, tohle za to stalo, mam ohromnou radost, at to dopadne jakkoliv. Neuveritelne cislo.

37
Jana
Reagovat

Mne ten freestyle prisel trapny a jako vysmech vsem 40bodovym freestylum, napr. Zelinkovcu ci Anicky…

38
Monika
Reagovat

@Mára: jsi mi uplne ukradenej vcetne tveho nazoru, kde se vzal tu se vzal…tentokrat pod prezdivkou mara :-))

39
Bezík
Reagovat

@Monika: Moniko, Moniko, neuvěřitelné to bylo, pravda … jenže to bohužel byla neuvěřitelná sračka, to se nedá jinak říct.

40
Ina
Reagovat

@Monika: Pavli freestyl byl úžasný. Skvělý nápad. Já ji taky fandím, ale porota je tam od toho, aby hodnotila tanec. A to se jim nepovedlo. To hodnocení bylo okatě nadhodnocené. Vítězství od diváků chápu a držím ji palce, jen ta porota,no. Příště by porota ani neměla bodovat. Prostě říct názor a nebodovat. Takhle to má dost silnou pachuť

41
Jana
Reagovat

Diky ceskemu narodu :-)

42
Lukša
Reagovat

Vivat!!!!!!

43
Enaz
Reagovat

Hurá.

44
Bezík
Reagovat

No aspoň že tak, už jsem ztrácel naději …

45
Khajka
Reagovat

Spravedlnost přece jen existuje…

46
Monika
Reagovat

No skoda ale i tak jsem si to uzila. Nejlepsi freestyle, desne me to bavilo.

47
Lukša
Reagovat

Jsem rád, že dnes alespoň hlasující pochopili, že hodnotit by se měl hlavně tanec, a Pavlu zvítězit nenechali. Nejlepší pár zvítězil, díky moc, že to neskončilo blamáží.

48
Monika
Reagovat

@Khajka: A ty jsi zas ktera tady poprve :-))) Proc furt menite nicky, je to trapny….

49
Jana
Reagovat

@Monika: klidne tu muze byt nekdo novy…

50
Bezík
Reagovat

@Lukša: Asi tak, i když si nejsem jist jestli zvítězil nejlepší pár. Zvítězil nejlepší pár který nechali tancovat až do konce, osobně si myslím že Daniela Šinkorová by byla minimálně vyrovnanou soupeřkou, nejspíš i lepší. Ale aspoň že takhle.

51
Jana
Reagovat

Mimochodem, tri rady po sobe ten vyhrali profici novacci :-)

52
Lady XL
Reagovat

Hurá! Ale Tomicová si snad myslela,že měla vyhrát ona!! To si myslím podle výrazu po vyhlášení… Docela mne to překvapilo,nemile.

53
Lukša
Reagovat

Abychom neopoměli také Lenku, jedna z nejupřímejších, nejnadanějších, nejsympatičtějších (a nejkrásnějších) tanečnic, které ve StarDance byly. Doufám, že její umění budeme moci sledovat i v dalších řadách.

54
Lady XL
Reagovat

@Lukša: souhlas. Je moc milá a sympatická – mimo jiné :-)

55
Khajka
Reagovat

@Jana: Čtu to tu už několik ročníků Stardance a holt nepřispívám (a na Moniku rozhodně nehodlám reagovat). Ale jestli nováčci vadí, zase tiše zmizím… 😉

56
Lady XL
Reagovat

@Khajka: Koukej zůstat! :-)

57
Lukša
Reagovat

@Khajka: Ani náhodou, jen houšť :-) Cením si toho, že tu mé výplody tolik lidí čte, ať už aktivně nebo pasivně.

58
Jana
Reagovat

@Lady XL: jo, koukej zustat :-))))

59
Mára
Reagovat

@Monika:
1) Pod svým vlastním jménem, tedy Marek=Mára píšu zde od 2015 na The X Factor UK. Již od tý doby si pamatuju nick Monika za četné pitomé projevy.
2) Jestli tě někdo obtěžuje, kontaktuj Policii ČR.
3) Free dance Tomicové byl pouze herecký výkon, kde se snažila záměrně citově vydírat diváky. Na nic jinýho nemá.

60
Bezík
Reagovat

@Khajka: Na naši komerční Moniku nedej, nevyhrála její favoritka tak je poněkud vytočená :D :D

61
Bezík
Reagovat

@Lukša: Jojo, Lenka je neuvěřitelná sympaťačka ! ;-)

62
Khajka
Reagovat

@Bezík: Za tu dobu, co to tu čtu, jsem si jistý názor zvládla vytvořit. 😉

63
Jana
Reagovat

@Lady XL: prislo ti? Mne nejak ne, spis jsem mela potom pocit, ze se nejak dlouho objima s Kostkovou, jako by ji utesovala…
Ale ono je to asi strasne tezke, obrovske vypeti a pak urcite zklamani… A tvarit se jako ze nic… Spis to asi vadilo Markovi Dedikovi, se mi zdalo…
Nejvic to dostalo Lenku :-) ta byla uplne hotova…
No, fakt jsem stastna, ze to takhle dopadlo. Ja verim tomu, ze je Pavla uzasny clovek, plny energie i nadseni, nejaky rytmus v sobe taky ma, ale porad to pro me byla spartakiada.

64
Ally
Reagovat

Ahojte , já taky koukám na SD i tady diskusi nepravidelně..ale tak nějak jsem to tušila, doufala :) Ono se ta Pavla Tomicová taky omrzí :) V rádiu jsme slyšela Mišíka , jak vypadl a mluvil už tehdy o Dvořákovi, že si zaslouží vyhrát.
Jo to jsem chtěla napsat, že všichni řeší “ celebrity “ ale možná hraje i roli tanečník, jako v hodnocení diváků, jak je sympatický..?
Jo a ten druhý Dvořákův tanec měl fakt něco do sebe , možná rozhodl..nevíte co to bylo za hudbu btw ?

65
Monika
Reagovat

@Bezík: Ale bezinku kdo sleduje takovej brak jako Tvar je mnohem komercnejsi nez ja :-))

66
Honzad
Reagovat

Zasloužené vítězství, Dvořák od prvních kol po parketu doslova plul a navíc měl nejsympatičtější taneční partnerku, jak už tu bylo napsáno :))

Taky jsem tedy s výsledkem spokojen. Ale v tom kontextu, jak byli vítězové každé kolo skvělí, musím teda říct, že mi jejich zvedačkový freestyle přišel trošku odbytý, jakoby už na něj neměli tolik času a síly. Scenický tanec Lálové s Piškulou byl posledně o dvě třídy výš. To není nějaká velká kritika, jen konstatování, že vítězové určitě měli i ve freestylu na víc, než předvedli :)

67
Lukša
Reagovat

@Ally: Fairytale – Alexander Rybak

68
Monika
Reagovat

Jinak samozrejme tanecne byl Dvorak nejlepsi, aby ne kdyz zavodne tancil a dostal se do treti nejvyssi ligy. Tomu nemohl nikdo tanecne konkurovat, to je uplne jasny. Takovej podvudek, televize to schvalne zamlcela. Tohle melo byt minimalne jasne receno hned na zacatku.

69
Mára
Reagovat

@Monika: Psal jsem výše.
1) Pod svým vlastním jménem, tedy Marek=Mára píšu zde od 2015 na The X Factor UK. Již od tý doby si pamatuju nick Monika za četné pitomé projevy.
2) Jestli tě někdo obtěžuje, kontaktuj Policii ČR.
3) Free dance Tomicové byl pouze herecký výkon, kde se snažila záměrně citově vydírat diváky. Na nic jinýho nemá.

70
Jana
Reagovat

@Honzad: Mne v tom Dvorakove freestylu chybel nejaky wow efekt :-)
a obecne mi prislo, ze Svoboda s Lalovou pripravu na finale trochu odflakli… mne se tedy jeji freestyle nelibil ani minule – ta samba. Jenze loni meli jeste scenicky tanec…

Jinak 12.10.2019 se pry muzem tesit :-)))

71
Bezík
Reagovat

@Jana: Trochu se bojím, že není na co. Pokud má tohle pokračovat, tak potěš koště :(

72
Jana
Reagovat

@Bezík: nestras… ja mam pocit, ze sami netusili, jake to s Pavlou bude… Angazujou dalsiho komika a ten pohori :-) minule byl za exota Ondra, ale ten byl u toho tak nejak roztomily :-)

73
Jana
Reagovat

kazdopadne bych nejradeji vymenila Ondera :-)

A i kdyz mi Marek Dedik tentokrat prisel pomerne v pohode, tak uz snad taky nebude… bohuzel ani Michal Necpal, tomu bych to snad prala nejvic…

74
Culi
Reagovat

@Jana Proč myslíte, že Michal Necpál už v příštích řadách nebude? Sice v live chatu SD řekl něco v tom smyslu, že neví, jestli ho příště osloví a že ani neví, jestli by do toho šel, ale neberu tohle vyjádření jako něco definitivního. Byla by to každopádně škoda, protože jeho choreografie byly (aspoň z mého pohledu) nejlepší.

75
Mára
Reagovat

ČT má dlouhodobě nakoupený počet časově omezených licencí, jinak by propadly. 2019 bude=musí být.

76
orchis
Reagovat

Všechny tři tance od JD byly perfektní, tango na mě tentokrát zapůsobilo mnohem víc než napoprvé a Fairytale byla opravdu pohádka.

Od Pavly se mi z tanců líbil valčík, od Davida slowfox.

Freestyle – nejzajímavější nápad měla bezesporu Pavla s Markem, mělo to vtip, a byl i Ondra Malý :-))…

Jinak ale co se týče choreografie, tak to ve freestylech u všech párů byla docela bída. Ale zase, co měli nového nacvičovat, když pilovali 3 tance a jeden společný…. To bylo i minule, že měl každý pár 4 tance? To jsem nějak vytěsnila :-))

77
orchis
Reagovat

A jsem moc ráda, že to dopadlo jak to dopadlo.

Skutečně vítěze nechala porota na divácích, když dala Pavlu na druhé místo (což jejímu výkonu ale moc neodpovídalo).

Rozhodně kromě náklonnosti, kterou si získal Jiří Dvořák, si sympatiemi získala diváky i Lenka Nora, která působila velmi mile, upřímně, byla přirozená, zkrátka nejlepší „ne-celebrita“ ze všech letošních finálových párů.

78
orchis
Reagovat

A dojetí Lenky po vyhlášení (ale i dcery Aničky) mě dostalo :-)

Tak i oni umí počítat do pěti a věděli, že když minule byla Pavla u diváků první, že jí druhé místo na vítězství bude stačit.

Proto to taky bylo napínavé až do konce :-)

79
orchis
Reagovat

@Bezík: a přimlouvala bych se pro příště- V. Kuneš pro zpestření občas na parket, ale do poroty a hodnotit páry raději ne.

80
Bezík
Reagovat

@orchis: Tak jestli si to skutečně diriguje produkce (a vypadá to že ano), tak je úplně jedno, kdo té „porotě“ sedí. Ten pořad tím ztratil svoje kouzlo a stal se jen jednou z mnoha show typu „tváře“. Paradoxně úplné zhroucení na dno nakonec zachraňují diváci, ale vyjde to tak vždycky ?

81
orchis
Reagovat

@Bezík: To je těžké říct :-) U toho závěrečného večera si můžeme říct, že porota (i produkce) chtěli (s ohledem na tu Dvořákovu „minulost“), aby rozhodl divák, tedy nechali takový počet bodů, aby měla Pavla šanci (co si budeme povídat, o ní šlo především, zejména po té výhře v minulém kole). Počet bodů zajišťoval, že zvítězí ten, kdo to vyhraje u diváků, protože při součtu by měly oba páry bodové zisky stejné. Možná v této režii hrají svou roli i pravidla licence, kdo ví?
Jedno je jasný, porota letos celou řadu bodovala divně.

82
orchis
Reagovat

@orchis: jo,… a u toho Kuneše mně šlo spíš o vyjadřovací schopnosti než o to, jak vysoko (nebo nízko) hodnotil :-)))

83
Ajda
Reagovat

@Monika: Dvořák nic netajil. Už jednou ho oslovili a on odmítl, že kdysi na gymplu tancoval. Po letech přišli znovu a prý to není problém. Chlopčík sám v rozhovoru řekl, že to všichni před začátkem věděli, že v tom žádný problém nevidí. Podobně to komentoval Čadek a další profesionálové. Takže o podvodu bych fakt nemluvila. Dokonce zmínili i Genzerovu taneční průpravu. To by se dalo vyčítat sportovcům, že mají lepší kondičku než herci, Šípková byla taky obviňovaná atd. Mně se Pavla líbila, ale opravdu jen do určitého kola. Jak nemám ráda Veroniku A., hloupá od prvních rozhovorů, tak ta měla být ve finále, opravdu na sobě zapracovala. Je to show, ne soutěž, ale přeci jen taneční.

84
Honzad
Reagovat

@orchis: Kuneš byl naprostý omyl, až mi jej bylo místy líto, jak se nedokáže „vymáčknout“ nebo aspoň trošku originálně zaobalit myšlenku. To i ten (většinou trapný) Radek Balaš dává aspoň hodnocení specifický rozměr svou divadelní zkušeností, Kuneš byl ale vyloženě do počtu. Navíc hodnotil opravdu nejzvláštněji, v prvních epizodách všechny velmi nadhodnocoval, ke konci naopak známky nepochopitelně snižoval, přitom svá rozhodnutí neuměl vyargumentovat jinak než nějakým subjektivní pocitem. Od porotce prostě člověk čeká, že řekne něco víc než jen – „nevím, čím to je, ale něco mi tam chybělo.“

U formátu pořadu bych se do příště hodně zamyslel nad tou letošní novinkou v semifinále. Dopředu bylo jasné, že je tam dvojice Svoboda + Lálová úplně do počtu, i jim to bylo zřejmé, což se možná na přípravě a nasazení podepsalo.

85
Honzad
Reagovat

@Ajda: Naprostý souhlas. Ta soutěž už na začátku nikdy nemůže být zcela objektivní, každý je na úplně jiné startovní čáře – nejen tou zkušeností (navíc třicet let starou, Genzer zase říkal, že má díky studiu vypracovanou taneční paměť), ale právě taky postavou, kondicí, sympatičností. Tím, jak je to opravdu zábavná soutěž popularity, jsou klíčové úplně jiné věci, na které se často zapomíná. Zaprvé je to sympatičnost profesionálního tanečníka, někteří holt prostě nejsou televizní typy a nepůsobí tak, že by si to užívali (letos typicky tanečnice od Adama Mišíka) a divák se s nimi tolik neztotožní.

Co je ale zásadní, to je oblíbenou a popularita celebrity ještě před začátkem samotné soutěže. Někteří jsou holt až kdoví kolikátá volba produkce, jiní by prošli do semifinále, i kdyby netančili vůbec. Letos se sešlo spoustu celebrit s výtečnou pozicí – Dvořák (díky enormní oblíbenosti Anděla páně), Tomicová (Ulice), Arichteva (První republika + instagram u mladých). Naopak taková Monika Bagárová prostě není masově známá, od Superstar uběhla řada let, nemluvě o tom (Vlado mi to odpustí), že její kariéra je prostě… nenápadná, proto její vyřazení nepřekvapilo, stejně jako v minulosti třeba u Hosprové nebo DJ Luccy. V zájmu pestrosti sestavy se tam prostě vždycky dostane někdo, kdo je papírově bez šance.

V tomhle letos udělal největší cestu David Svoboda. Byť je to olympijský vítěz, zajímalo by mě, kolika divačkám byl před SD dobře známý. Tipl bych si, že velmi málo, se všeobecnou popularitou na tom byl možná nejhůře ze všech. Ale je to sympaťák, tanec mu šel, takže si svoje fandy získal.

86
Monika
Reagovat

@Honzad: Bagarova neni znama, to je vtip ne? Neni znama jako zpevacka, ale jako celebrita je vsude nekde v bulvaru. Vzdyt je to z exsuperstaristu jedna z nejviditelnejsich holek diky svemu vzhledu reklamy, vecirky, modni policie… Svoboda na tom byl mnohem hur a dostal se az do finale, takze v tomhle to urcite nebude.

87
Monika
Reagovat

To, ze nekdo chodil do tanecnich je sice vyhoda, ale nikterak vyrazna. Stejne tak nejaka kondicka sportovcu ci seminar na DAMU, ano, nikdy to nemuze byt zcela objektivni, ale pustit do amaterske souteze cloveka, ktery se tanci venoval profesionalne v treti nejvyssi lize u nas povazuji za vysmech. A je uplne jedno pred kolika lety, on ten dril zustane, to se nezapomina. Vlastne se divim, ze me to samotnou u Dvoraka nenapadlo, od zacatku bylo videt, ze je uplne jinde….Televize to tajila, nikdy o tom nemluvili v primem prenosu, takze to za podvod povazuju a Dvorak to po pravu ted schytava v bulvaru. Delali z divaku pitomce, doufam, ze uz se nikdy nic podobneho nebude opakovat.

88
Litocha
Reagovat

@Honzad: Souhlasím s každým slovem (nemluvě o tom, že kdyby to druhé semifinálové hlasování nebylo, postoupila by Veronika, kterou bych i přes Davidovu nespornou sympatičnost ve finále viděla raději).
Ale třeba já jsem Davida znala – zaznamenala jsem ho před olympiádou a prožívala jeho závod. Už tehdy mi připadal vizuálně hodně zajímavý.
I s druhým příspěvkem celkem souhlasím, ale občas se najde výjimka. Taková Veronika Žilková byla třeba podle mě známá dost, a přesto vypadla jako první. A třeba Radek Banga asi nějak masově známý nebyl, ale s Terezou vydrželi dost dlouho.

Letošek budu mít bohužel spojený s diskreditací poroty v mých očích. Kupodivu mi letos nejnormálněji hodnotící připadala Tatjana. A Balašovy vzletné výlevy najednou vedle Kunešova blábolení vypadaly jako moudra :-) Jak jsem nemusela Honzu Révaie, angažování Kuneše byl ještě dost velký sešup dolů.

Celkově byl ročník na startu tanečně nejschopnější (nebo za to mohlo těch pár týdnů tréninku navíc?), ale doteď mě mrzí brzké vypadnutí Daniely Šinkorové. Včera o to víc vyniklo, že prostě měla být ve finále.
Taky si budu pamatovat v mých očích ne úplně podařené pokusy o inovace. Jediné, co hodnotím kladně, bylo vybrání freestylu pro vozíčkáře, takže měli soutěžící šanci si plnohodnotně zatančit všechny tance. Chyběl mi večer výrazového tance, ten se mi posledně moc líbil. První republika byl pro mě průšvih, a přesto jsme z toho večera viděli včera hned dva tance.

Včerejšek mi přišel celkově vlažnější, asi už byli všichni unavení. Tance Jiřího i Davida se mi v jednotlivých večerech asi líbily víc, možná chyběl moment překvapení (snad až na ten Jiřího quickstep, na který jsem se tehdy nějak nedokázala soustředit, ale i teď mě prostě ten zpěv nějak rušil a tahal za uši) , respektive nebyly to většinou moje nejoblíbenější tance v jejich podání. U Pavly šel poznat pokrok, ale to nic nemění na tom, že v mých očích tam bylo sedm jiných párů, které by si účast ve finále zasloužily víc. A freestyle byl odfláknutý u všech (na druhé straně – na ty opravdu dobré freestyly by mi za všechny ročníky stačily prsty na jedné ruce, často to prostě byla estráda).

89
Litocha
Reagovat

@Monika: A kdo proboha sleduje exsuperstaristy? V jejich podskupince je Monika možná (ale jen možná – bulvár nevyhledávám a při letmém setkání na mě nikde nevyskakovala) nejznámější, ale kdyby ji Vlado nezmiňoval při všech nemožných příležitostech, dávno bych na ni zapomněla (stejně jako na drtivou většinu ostatních). A opravdu si myslíš, že bude nějaká rádoby hvězda večírků oblíbenější a známější než třeba herečka, která se objevuje každý týden v seriálech? (A o Davidovi právě Honzad píše, že moc známý asi nebyl.)

90
Monika
Reagovat

@Litocha: Tvrdit, ze Monika vypadla kvuli tomu, ze nebyla znama, je proste nesmysl. Hned muze clovek jmenovat x lidi, kteri na tom byli s popularitou mnohem hur nez Monika a dosli dal…

91
Ajda
Reagovat

@Monika: Moniko, bulvár je prodejná dě*ka! Byl to on, kdo psal o jeho taneční minulosti ještě před začátkem soutěže, tam ho tehdy hájili, najednou se jim to hodí a šup, je to podle titulku podvod, ubohé. Proč stejně urputně nebráníš Geňu? Ten se tancem i živil a všichni to víme.

Dvořák mi tancem připomínal Bangu, vzpřímený, prvorepubliková noblesa, výraz tváře a v neposlední řadě oblíbený herec. Pokud pořadatelé věděli o jeho béčku, tak on je z obliga, žádný podvod. Rozhovory během pořadu jsou podle scénáře, ale jinde se o tom psalo. Někde jsem četla, že do výběru soutěžících hodně zasahuje Eben, prý chce pracovat jen s lidmi, se kterými si osobně rozumí.

Nejsem žádný odborník přes tanec, ale TK Jarky Calábkové, to byl vždy v Ostravě pojem. Právě díky ní jsem kdysi už coby dítě hltala společenské tance a teď i tuto taneční show. Ale slučovat to fakt nejde.

92
Honzad
Reagovat

@Monika: Moniko, ty jsi ještě očividně nevydýchala, že nevyhrála tvá oblíbená Pavla, a tak máš problém porozumět psanému textu, ne? :))

Nepíšu, že je to jenom o známosti celebrity, ale rovněž taky o jejich oblíbenosti a řadě dalších faktorů. Ale ona popularita je hlavně v začátcích určitě velmi důležitá. Svobodu právě zmiňuju jako příklad toho, že i bez všeobecné známosti (na které se shodneme) to lze prolomit. Myslím ale, že vlivem toho, že RS obecně sledujeme, máme tendenci jejich účastníky vnímat odlišně než většinová populace. Diváci si možná Moniku lehce pamatují, ale vzhledem k tomu, že ji (skoro) nikdo neposlouchá, nešlo se s ní ztotožnit. To není jenom o tom, jestli si divačky pamatují její jméno, ale jestli je to celebrita, kterou sledují dlouhodobě, kterou mají rády. Jak píšu, ne vždy je to jediný aspekt, sympatie v přímém přenosu a schopnost tance tohle dokážou zvrátit (viz. například Baďurová, Banga, vlastně i Bank), ale přece nelze popírat to, že je větší známost výhodou. Monika je navíc sympatická a krásná, určitě netančila nejhůře, ale stejně se mi od začátku zdálo, že je právě ona brzkým adeptem na vypadnutí. A potvrdilo se.

93
Monika
Reagovat

@Ajda: Gena se zivil modernim tancem ne klasikou. Dvorak jel klasiku zavodne, myslim, ze je to jedinej vitez v historii s takovou zkusenosti…Fakt doufam, ze CT uz nikdy nic podobneho neudela, takovy clovek tam nema co pohledavat.

94
Monika
Reagovat

@Honzad: Spis nez o znamosti je to o sympatiich. Viz zminena Zilkova, tady to neuhrajes ani nahodou, snad kazdemu znama herecka a stejne letela hned v prvnim kole. Sympatie hraji velkou roli ve vsech reality show, vzdyt i v SS se vypadava castokrat mnohem vic na zaklade sympatie nez predvedeneho vykonu.

95
orchis
Reagovat

Nejsmutnější (i když logicky předvídatelné) je to, že pokud by JD nebyl ve finále a později nevyhrál, nikdo by jeho taneční minulost nezmiňoval. Dovedu si představit, že kdyby se do finále dostal Richard, že jeho moderní tanec bude lidem vadit stejně jako ten společenský u JD.
Ani mu teď nezávidím, prakticky za to nemůže (pokud to tedy předem všichni věděli), není to jeho chyba. Myslím, že i ta radost, kterou projevoval při postupech, byla většinou střídmá a že měl radost hlavně kvůli Lence…

96
orchis
Reagovat

@orchis: navíc nikdo nezmiňuje, že třeba některým celebritám byl přidělen profesionál, který už vystupoval v SD třeba potřetí, počtvrté a má už tedy také výraznou základnu fanoušků, což by se mohlo brát jako zvýhodnění. Mně to osobně nevadí, ale určité zvýhodnění to je.

97
Lady XL
Reagovat

@Ajda: 83 – s tím se ztotožňuji.
Souhlasím i s tím,že dost záleží na profi tanečnících. Někteří mají již dost zkušeností s SD, umí dobrou choreografii,která sedí celebritě atd. Prostě těch faktorů je dost…

98
Ježek
Reagovat

Jak lze věřit bulváru. Teď jsem si přečetla na stránkách Plesku: „Hodiny před finále StarDance: Drsná hádka Dvořáka s tanečnicí! Pláč a konec tréninku.“ To vyprávěla Lenka ve SD kolem dokola, že se jim stalo před kolem, kde měli tančit jive. Tedy 28.října. Jak to přetočí bulvár, vidíme. Je to hnus. A pokud se týká JD a jeho výkonostní třídy, račte si vy všichni kritici přečíst vyjádření tanečníka, který v té době aktivně tančil na diskusi ČT. A konec konců i samotného Jiříno v pořadu ČT Sama doma!!

99
Jana
Reagovat

@Lady XL: no nevím, jak jsem psala, poslední tři řady vyhráli taneční nováčci… ale zase nováček vypadl jako první :-) Spíš jde opravdu hlavně o celebritu…
Když si vezmu třeba Dědíka, tak ten mi byl snad poprvé aspoň trochu sympatický, ze všech čtyř jeho působení. Ani Michal Necpál se zatím nedostal tak daleko – prostě to musí sednout… Mám pocit, že se vždycky dostanou dál, když odhodí jakékoli ambice a snaží se to prostě dělat tak, aby si to všichni užili.

@Ježek: nešlo by prosím říci, co kdo o tom napsal?

100
Ježek
Reagovat

@Jana: Dovoluji si citovat celý příspěvek Pitrse z diskuse na webu ČT. Snad mě nezabije, myslím to v dobrém. __“Tak jsem si přečetl tu bulvární hnačku o Jiřím Dvořákovi. V té době jsem se už tanci věnoval, a tak o tehdejších podmínkách a výkonech něco vím. V onom článku je napsáno, že údajně měl Jiří třídu B a že tříd bylo 6 – EDCBAM. Jenže! Třída E byla vyčleněna pro žáky tanečních a smělo se na ní startovat maximálně tuším 3x. Ač tehdy ještě tanec nebyl sport, existovala organizace ČSAST (dnes ČSTS). Na soutěže nejnižší třídy D se mohl přihlásit každý a na soutěži mu byl vypsán „startovní list“. Kam se mu zapisovaly výsledky. Od třídy C už byl vyžadován Startovní průkaz. Tehdejší systém postupů do vyšších tříd byl celkem složitý a řídil se umístěním a počtem startujících. Při větším počtu startujících získali partneři (partnerky nikoliv) na prvních třech místech, nebo při nižším počtu jen vítěz, návrh na vyšší třídu. Kdo získal v průběhu 365 dni tři návrhy, obdržel vyšší třídu. V tomto systému bylo postupů opravdu málo a nebylo výjimkou, že leckteří dobří tanečníci strávili ve třídě D i několik let. Jinak se získaná třída musela obhajovat postupem do dalších kol a komu se nepovedlo během roku 3x postoupit na soutěži do druhého kola, zase spadl o třídu níž. Kdo měl třídu C, už tančil lépe než dnes Jiří. Ti, co měli třídu B, už byli borci. Jen opravdu výjimeční tanečníci z dobrých a známých klubů postupovali hladce do vyšších tříd a při veškeré úctě k Jiřímu, on jím není. Mohl tančit třídu D, ale B ani náhodou. To by i po těch letech byl jeho taneční projev diametrálně odlišný, kvalitnější.“

101
orchis
Reagovat

Tak toto je odpověď JD z 9. října 2018 :-) (idnes.cz)
Chodil jste do tanečních?
Dvořák: Chodil, dokonce jsem kdysi tančil. Je to tedy neuvěřitelných 35 let zpátky. Tančilo se úplně jinak. Tehdy se to jmenovalo společenský tanec a teď je to sportovní tanec. Člověk musí být rychlejší, tanec je náročnější, dynamičtější.

102
Bezík
Reagovat

@orchis: No já nevím jestli to někomu vadí, že JD v 16 letech společensky tančil :D Tady asi jen naší komerční Monice, která je přeci jen poněkud intelektuálně utlumená ;-)

103
Ježek
Reagovat

Pořad Sama doma. Zhruba ve 26 minutě rozhovor s JD a LNN. Docela mě dostalo, když Jiří tam říká, že tančí od 19.července každý den. No pěkná makačka. A mluví tam o svých zkušenostech s tancem. ___ https://www.ceskatelevize.cz/porady/1148499747-sama-doma/218562220600134/

104
Ježek
Reagovat

@Bezík: Komentář mě fakt pobavil. :))) Jinak odpovídám: nevadí! Jak už jsem někde napsala, já se radši podívám na krásně tančícího Dvořáka (i s nějakými zkušenostmi) než na pochodující dřevo, byť amatérské! :)))

105
Monika
Reagovat

@Bezík: Ale, ale ty skrytej komercaku :-)) Nemas mi co vycitat, pust si radsi potupnou zabavu Tvar a pak nekomu vypravej, ze poslouchas alternativni hudbu. To jsi asi jedinej v republice s tak sirokym zaberem…

106
Litocha
Reagovat

a) Nevím, proč se kolem toho tolik dělá. Jako by snad byl Jiří první, kdo kdy tančil. I když takový Leoš Mareš taky dostával pěknou sodu. Kateřina Cajthamlová ovšem nechávala všechny chladnými (možná proto, že to žádná taneční hvězda nebyla).

b) To, že někdo tancoval, mu vůbec nezaručí, že to dotáhne do finále/vyhraje. Daniela Šinkorová by mohla vyprávět. Pokud k tomu dotyčný nepřidá další kvality, je mu nějaká taneční zkušenost plat prdná.

c) Souhlasím s Ježkem, raději se budu koukat na někoho, komu to jde, nejsem masochista. I proto mi nevadila zde všeobecně neoblíbená Táňa Kuchařová, protože byla prostě šikovná a na její tanec se mi (pokud se oprostím od Ondera) dobře koukalo.

107
orchis
Reagovat

@Bezík: no mně to nevadí :-)))

Já jen že tady někteří zmiňovali, že se to provalilo až před finále :-)))

108
Lukša
Reagovat

K JD ještě ze super.cz:
„Jestli o mně někdo říká, že jsem profesionální tanečník, tak si musí nastudovat význam slova profesionální. Profesionál za to dostává peníze. Já když jsem před 35 lety tančil, tak to bylo v rámci zájmového kroužku. A byly to společenské tance, nikoli sportovní.“ A co vzkazuje zlým jazykům? „Ať si říkají co chtějí. Vyjádřil se k tomu taneční svaz porota i Česká televize,“ dodal.
Vítěz StarDance byl po svém triumfu dojatý. Nyní ho čeká hlavně odpočinek. „Moc jsem si to neuvědomil, myslel jsem si, že jsem se přeslechl. Pak mi to trošku došlo a úplně mi to dojde tak za týden. V neděli budu ležet v posteli a dám si pyžamový den. A nikdo mě nedostane z postele ven,“ usmívá se.
S tancem ale nekončí. „Máme nějaké nabídky, na které jsme kývli. Je to v pořádku, zahodit tuhle dřinu za hlavu je škoda a je fajn se udržovat v nějaké kondici.“

109
Jana
Reagovat

Tedy sleduju ze záznamu live s Jirkou a Lenkou a ti jsou fakt úžasní :-))
Třeba prohlásili, že pusa na konci tanga vůbec nebyla v plánu a Lenka o ní nevěděla…

110
Jana
Reagovat

jo a tady rika, ze tancil v tanecnim klubu :-)
https://www.facebook.com/stardancecz/videos/1914260505300329/

A ja si uvedomila, ze jsem Lenku videla v Krysarovi, jen jsem si to nejak nespojila :-)

111
orchis
Reagovat

@Jana: já taky :-)) dívala jsem se do programu…., ale byli jsme v září, a to zbýval do SD celý měsíc …
Kde byl ten záznam rozhovoru?

112
Ježek
Reagovat

@Jana: Taky jsem sledovala, dokonce i dotaz mi zodpověděli. :)) Jsou fakt hrozně sympatičtí oba dva.

Přidat komentář