StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
druhý večer StarDance sledovalo 1,231 mil diváků , rozhodnutí pak 1,325 mil.
share 15+ 32 a 37%
Divácké ohlasy prvního večera StarDance sotva utichly a už je tu den, kdy se vášně zas rozjedou pěkně naplno. Čeká nás totiž dramatické paso doble a technicky velmi náročný slowfox. A to vše soutěžící dvojice podstoupí v trémě a obavách, jak se bude jejich um pozdávat odborné porotě, ale hlavně se poprvé dozví, jakou mají diváckou SMS podporu a komu to nedá na postup. Tak si to užijme a držme palce, ať všichni tančí jak z partesu.
Na začátku jen připomenu, že podle výkonů z prvního večera jsme v naší anketě došli k závěru, že by se dnes měl rozloučit pár č.4 Rostislav Osička s Romanou Motlovou, pro který se takto vyslovilo 41% ze 407 hlasujících. Přání většiny hlasujících „panáčků“ se ale vůbec nemusí naplnit, vypadnout může prakticky skoro kdokoliv. Ať už to bude ten nebo ten, hlavní je vzít rozhodnutí v klidu a s nadhledem.
Slowfox a Paso doble se v předešlých ročnících tančilo až ve 4. večeru a viděli jsme je za večer tudíž jen každé třikrát, přičemž v minulém ročníku byla navíc zařazena ještě skupinová choreografie paso doble. Letos si užijeme každého tance v pěti různých kreacích, a protože jde o tance, které patří po kostýmní stránce vždy k nezajímavějším a nejhezčím, tak by to mohla být dnes pěkná přehlídka. Jak už ale víme z minula, ne vždy a u každého se kostýmní výtvarnici a vizážistům zadaří. I pro ně to bude těžká zkouška a podle mne je to právě příhodná doba pro anketu o tom, jak se jim to povedlo.
Anketa
Takže který pár měl podle vás v sobotu nejlepší (nejhezčí) kostým a vizáž, prostě kterému páru to podle vás nejvíc sluší a která z osobností měl naopak největší pecku (nejméně lichotivý kostým, účes, líčení) ?
Rekapitulace
Hned na začátku druhého večera jsme se dozvěděli, že se právě díváme už na 50. Přímý přenos téhle zábavné soutěže ČT. Pěkné číslo.
Pěkných čísel jsme si užili i v jeho průběhu a za chviličku na to přijde. Druhý večer letošní řady se od začátku nesl ve znamení dobré nálady, o chlup větší otrkanosti a menší trémy u všech zúčastněných, uvolněněji působili i Marek s Terezou. Radek Banga byl tak uvolněný, že při nástupu k představení všech párů dokonce pod schody upadl, ale bez následků, a díky hbitosti s jakou se zvedl, si toho možná leckdo ani nevšiml. Uvolněná musela být i paní kostýmní výtvarnice před pár týdny. Některé její výtvory zaujaly na první pohled.
Paso doble
SD 10 Radek Banga + Tereza Bufková
První tanec večera patřil půvabné Tereze Bufkové s čertíkem Radkem Bangou. V modrém s bílou jim to spolu moc slušelo, Radka načesali, takže výškový rozdíl dnes vůbec nevadil a všichni jsme se asi těšili, jak se Radek po slibných řečech z tréninku popasuje s pasem na soutěžním parketu. Popasoval se tedy podle mého slušně, ale stejně jako porota jsem asi čekala větší zázraky. Myslela jsem si totiž, že Radek nebude pohyby odflakovat stejně jako v tréninku, jenže ne vždy se mu to povedlo a tak do jeho tance místy prosákl dojem klackovitosti. Na úvod však jejich tango skvěle naladilo pěknou choreografií a dynamikou, chyběla špetka koncentrace na přesnost provedení.
Porota dnes nasadila ostřejší metr a Radkovi všechny ty nepřesnosti sečetla i s občasným špatným postavením, ale hlavně asi s větším očekáváním a pár i sál zůstal poněkud zaskočen.
Hodnocení poroty: R-7 D-7 B-7 CH-6 = 27
SD 8 Leona Machálková + Michal Necpál
Třetí tanec v pořadí připadl dnes Leoně a Michalovi. Zas asi někoho naštvu, ale Leoně by imho výrazně prospělo, kdyby se přestala na „potítku“ žertovně ksichtit. V kontrastu se zasloužilým „mládím“, co na ní malují vizážisti, to vypadá pitomě diblikovsky. Michal postavil choreografii paso doble na velmi netradiční, cikánsky znějící hudební doprovodi. Paso doble na netradiční hudbu už jsme v SD viděli několikrát a třeba na Davida Švehlíka se Simonou Švrčkovou tančící na píseň Bring Me to Life od Evanescence, já osobně nikdy nezapomenu, ale tohle mě neuchvátilo. Zajímavé to bylo zcela určitě, vzhledem k ostrému tempu určitě i náročné, ale já na rozdíl od poroty viděla jen směs balkánských lidových tanců. Možná kdyby Leona tolik nehopsala a nehrála českou cikánskou princeznu a Michal nebyl chvíli carským vojákem … Jenže já jsem holt jen ten neznalý laik, tak jsem vedle jak ta jedle, protože Leona s Michalem sklidili od poroty za choreografii a hudbu i provedení pomalu oslavné kytice.
Hodnocení poroty: R-8 D-8 B-8 CH-7 = 31
SD 6 Lukáš Pavlásek + Lucie Hunčárová
Po všem hezkém předchozím na potítko nastoupila tahle dvojka. Lucii šaty i lodička na hlavě slušely, Lukáš vypadá divně v čemkoliv a zde je třeba při hodnocení, zda se kostým povedl či ne vzít v úvahu, že mít co největší šlehu byl evidentně záměr a návrhářka jej splnila na jedničku.
Nemyslím, že Lukáš Pavlásek nepochopil o čem SD je, role Tydýta je tu programem „hehe, ti blbci mi to žerou a ještě mi za to platěj“. S Lucií předvedl další ze svých scének na hudbu Beatles. Tanec v tom samozřejmě neviděl ani nikdo z porotců, pan Révai o té absenci tance a rytmu tak dlouze mluvil, respektive hledal slova, až zřejmě nakonec vytáhl známku pro úplně jiný pár.
Hodnocení poroty: R-5 D-3 B-3 CH-2 = 13
SD 4 Rostislav Osička + Romana Motlová
Po kráse předchozího slowfoxu, se ke slovu dostaly pluhy, bagry, pochodové jednotky, velkokapacitní rypadla a plácačky na mouchy. Rosťa nadějně sliboval, že to nejhorší už mají za sebou. Oni možná, ale nás to teprve čekalo!
Tak mimoní pohyb jsem snad ještě neviděla. Po pár taktech jsem prosila, ať už chudáka netrápí a pustí pryč, Rosťa totiž neumí ani chodit. Na druhé shlédnutí jsem si uvědomila, že to jak se neomylně trefuje přesně mimo rytmus je skoro geniální a protože se snaží on i partnerka, tak u mě mají soukromý bod, ale cukříček, vykartáčovat a spát.
Porota se shodla, že jsou roztomilí a vlastně není co hodnotit.
Hodnocení poroty: R-4 D-4 B-3 CH-3 = 14
SD 2 Kateřina Cajthamlová + Petr Čadek
Poslední paso doble večera připadlo doktorce Kateřině a nachlazenému Petru Čadkovi. Jestli měl někdo díky špatné práci kostymérky echt pecku, tak to byla jednoznačně Kateřina. Šaty jak z e-shopu Petrklíče, místo prádla zřejmě krabice a obinadlo (široká zpevňovací guma). Já bych to na sebe nevzala a jen zničeně štkala v koutku. Děs + běs na třicátou čtvrtou. Soustředit se kvůli tomu na tanec mi dalo dost fušku. Doktorčina promluva z tréninku, jak je paso jen chozeníčko a jak s jejími tanečními zkušenostmi to pro ni nebude velký problém a jak je to Tam, zaváněla druhým průšvihem. To hobíkovské tančení je na Kateřině ale vidět, byť v obou pólech. Ona tančí slušně, ale nese se jako se nosívaly paní doktrové na plese okresní honorace. Tanci chyběl především důraz a výraz a protože dnes nebyl ani Petr úplně čupr, tak i jako pár působili neslaně nemastně.
Révaiovi chyběla vzájemná oční hra, Chlopčíkovi přebývala v Doktorčiných očích nejistota.
Hodnocení poroty: R-7 D-5 B-5 CH-5 = 22
Slowfox
SD 9 Leoš Mareš + Katarina Štumpfová
Minule nás Leoš v závěru večera velmi překvapil, dnes byli s partnerkou v úplně jiné pozici, dnes se napjatě očekávalo, zda budeme zírat ještě víc. Katarina postavila choreografii opět na Leošově sólu, tentokrát hned na začátku a je otázka, zda to byla dobrá volba. Leoš se do role šviháka drahých nočních podniků stylizuje rád už pár let, nonšalance mu nechyběla ani zde, ale chyběla přesnost. Člověk čekal Freda Astera a byl to jen Leoš. Nicméně, kam se na něj mnozí kolegové hrabou, navíc v druhé části při tanci s partnerkou už působil daleko zběhleji. Kostým partnerky mohl být podle mě ještě víc posunut směrem k dvacátým letům (širší a delší nohavice), ale bez debat Leoš potvrdil, že stokrát líp tančí, než zpívá. Stejně jako paní Drexler mě Leošovo tančení baví a těším se kam, až se to vyvine
Hodnocení poroty: R-6 D-7 B-8 CH-6 = 27
SD 7 Marie Doležalová + Marek Zelinka
Maruška s Markem přišli na řadu hned po Leoně a okamžitě mě zas vrátili do StarDance. Samostatně mě Maruščiny šaty zvlášť extra neuchvátily, ale když je rozvlnila při tanci, tak mi to spolu s celou její i partnerovou vizáží, hudbou a choreografií sedlo do úžasného celku. Maruš koukej dřít, ať nám Marek co nejdýl vydrží! Marek dostal pochvalu i od poroty, Marušku také hodně chválili, ale viděli i samostatné nášlapy a drobné problémy s držením těla v průběhu tance.
Hodnocení poroty: R-8 D-8 B-6 CH-7 = 29
SD 5 Jitka Schneiderová + Marek Dědík
Jitka se mi minulý týden velmi líbila a dnes jsem čekala stejně čerstvý vánek, zvláště bezprostředně po Tydýtovi. Zlatavé šaty krásné, hudba a choreografie paráda, Jitka ale byla trochu víc napjatě soustředěná a chyběla jí trocha lehkosti. Nicméně uvolněně spokojený úsměv partnera to dorovnával – mooc pěkné pokoukání a hned se zas těším na další.
Pan Chlopčík byl na Jitku velmi přísný, ocenil první část tance, ale pak prý viděl drncání, hopsání a spoustu dalších chybiček, které kolega Balaš zas pro změnu označil za pouhé hnidy a vysekl poklonu. Jestli se Jitka nedostane do finále, tak prý sní tkaničky od bot.
Hodnocení poroty: R-8 D-6 B-9 CH-7 = 30
SD 3 DJ Lucca (Lucie Dvořáková) + Michal Kurtiš
Na Lucku nám Marek Eben prozradil, že hraje závodně pinčes. Z reportáže o nácviku jsme se dozvěděli, že Luca je naprostý začátečník, že budou tančit s deštníky a že už je přece jen patrný nějaký pokrok. Choreografie s dvěma deštníky se Michalovi povedla, Luca působila uvolněněji a i když maličký, tak i ten pokrok tam byl. Nedostatky milosrdně skrývaly ty deštníky, dlouhá sukně půvabných šatů a i kamera. Na mě přes všecky nedostatky působili mile a příjemně. Porotcům se se líbila vizuální stránka a ocenili snahu a naději v progres.
Hodnocení poroty: R-6 D-6 B-5 CH-5 = 22
SD 1 Marek Taclík + Martina Marková
Poslední tanec večera připadl Markovi s krásnou Martinou. Za sebe děkuji, že Marek v StarDance je, protože díky tomu je mi den ode dne milejší a už jej snesu snad i na třech tv programech najednou. Martina vymyslela pohádkovou choreografii a protože v růžovém byla sama jak z pohádky a Marek to zaujetí pro ni možná ani nemusí hrát, tak to bylo závěrečné pohlazení romantických dušiček matek a babiček žmoulajících rohy kapesníčků. To co dělal Marek s nohama, mi bylo úplně jedno. Od toho je tam porota. Zdeněk Chlopčík svou práci na rozdíl ode mne nezanedbává a viděl … že moc kroků slowfoxu tam nebylo, nebyly správně, ale zahrál to prý moc hezky a Balaš mu nabídl angažmá v muzikálu.
Hodnocení poroty: R-6 D-7 B-6 CH-5 = 24
Páry se tedy srovnaly v pořadí :
Mně se nejvíc líbila Jitka a pak Maruška, Leonu bych zakotvila až za ně. S dalším pořadím souhlasím, ale stejné body pro Doktorku a Dj Luccu mi taky nejdou pod fousy.
O přestávce jsme si připomenuli smutnou cestu loňským ročníkem StarDance Jitky Hosprové a pak už začalo první drnkání na nervy.
Já patřím k smířlivým realistům, ale doufala jsem doufala. Vyřazovací procedura v deseti párech byla dlouhou torturou. Klidný nebyl Radek Banga, bála se Doktorka, stažené půlky měla i Katarina Stumpfová, Maruška asi něco zaklínala, a Martina Marková vypadala, že se zhroutí ještě dřív než to skončí. Klidně vypadali vlastně jen Rosťa s Romanou. Ale nedošlo na ně ani na Tydýta. Poslední kapku upřímné hrůzy si prožila Martina s Markem a teď už odevzdaná Lucie Dvořáková s Michalem Kurtišem, kteří jsou tím párem, který příště už tančit nebude.
Předpovědět se to samozřejmě dalo snadno, ale i tak je to škoda, protože Lucie nebyla nejhorší, jen nejmíň známá a nejmíň výrazná. Přijdeme tak o hezkou ženu, sympatický pár, pohledné choreografie i o sdílenou radost, když se tanečník zlepšuje.
Jestli tu náhodou čte někdo ze štábu, tak mám prosbičku. Nešlo by Tydýta příště ohlašovat jako reklamní spot produkt placement? Kdo chce ať se podívá, já času využiju k cestě na WC.
Zdroj obrázků: videozáznam vysílání čt1, Fotoservis ČT -David Raub
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Ti tři, co už hlasovali, komu to dnes večer nejvíc sluší, se prosím vrátí znovu do školy
@okkvp: asi nadpřirozenými silami obdaření čtenáři nebo nadšení nedočkaví fanoušci. ;-)
@JanaH: Nebo rozumem neobdaření trotlové, kteří hlasují, aniž vědí, o čem :-D!
@Casablanca: jsem nechtěla být tak moc upřímná, no… :-)
Třeba hlasovali Jitka, Marek a Lukáš :-D! Ti už svoje kostýmy znají!
Jitka Schneiderová musí mít hodně zavilého antipříznivce, když jí to tak vpálil.:))) Doufám, že se netrefil stejně, jako se netrefil do doby hodnocení. Ale fajn, hodně úsměvný začátek.:)))
A obávám se, že stejně budu hodnotit až zítra dopoledne, protože se na Panáčka možná zase neprotlačím.:)
@Poštovní holub: aha, takže už je těch popletů pět? :-)
V ankete chybi moznost ‚sice nevim co odpovedet, ale desne rad hlasuju v ankete’… a proto mate regulerni hlasy tak brzo…
@JanaH: Je to srandovní a současně smutné. Doufala jsem, že na Panáčka tolik, ehm, už 5, diskutérů se slabší orientací v souvislostech nechodí. Vždyť zadání je docela prosté a srozumitelné.:)))
@Michal V.: :))) Připomíná mi to průzkumy veřejného mínění.
Neobdařenými je bohužel letošní řada SD stíhána na všech stránkách. Naštěstí je jejich množství zanedbatelné, byť se snaží vytvářet dojem davu.
@Poštovní holub: drahá přítelkyně, asi chodíš poslední dobou na Panáčka méně často… jinak bys musela vědět, že poslední dobou sem chodí slabě orientovaných diskutérů mraky. A nejen to, hlavně těch bez špetky humoru. Ale musím dodat, že se týká jiných diskusí, nikoli SD! Naštěstí… naštěstí. :-)
Michale, za to, že ses přiznal, ti odpouštím. :-DDD
@okkvp: mulťáci? :-)))
@okkvp: No jo, no. Když se příliš nezabývají přemýšlením, zbývá jim spousta volného času.:)
@JanaH: No, vždyť víš, že jsem „občas zalétající“. :) A jen tam, kde mě to baví. :)
@Poštovní holub: Imho naopak přemýšlí velmi usilovně a jsou i jinak snaživí.
@JanaH:
Možná si odskočili zahlasovat ti, co se tu obvykle přihlašují do Výměny manželek.
@Poštovní holub: no a pak se můžu divit, že to tady vypadá tak, jak vypadá. Chjo. :-D
@Ananas: už je jich devět, se picnu! :-)))
@okkvp: Přemýšlí? Ale čím, ale čím?
Vyhlašuji poplach, už je jich 10! Máme nějaký postřik, šéfová?
Taky se těším na večer, který bude určitě zajímavý min. tím, jak se páry „popasují“ s opravdu těžkými tanci. Určité obavy mám o Osičku a Pavláska, protože tyhle dva si při nejlepší vůli neumím představit ani v roli tančícího toreadora ani jako ofrakovaného elegána ladně ploucího po parketu.
Anketa je trefná a přesná :-), v případě kostýmů má SD opravdu klesající úroveň (v prvních, už nevím, kolika dílech bývaly kostýmy přece pěkné… pak, pokud se pamatuji, došlo k výměně výtvarnice/výtvarnic a začalo krapet „módní peklo“:-)… které, jak vidno, pokračuje :-)
Předklikače (ve smyslu „předskokan“) nechápu :-(, vždyť to nemá žádný smysl.
@Poštovní holub: na lidskou hloupost? :-) :-) to by bylo na nobelovku :-)
@Poštovní holub: máme kouzelné tlačítko
@okkvp: to je lepší, jak deset postřiků. Občas by se šiklo v reálu, nešlo by to nějak ošetřit? ;-)
@Lenka ☺: Předklikači asi nevydrželi ten totální přetlak antipatií.
Tak Osička by ještě něco z ringu do toho toreadorského pochodu vpravit mohl, Pavlásek by býkovi nestál ani za pohled, takže spíš odchodí a odblbne můj oblíbený slowfox, za což ho už teď nenávidím a mám chuť si kliknout.
@Lenka ☺: někde jsem viděla, že pachatelkou kostýmů má být Zuzana Straková.
Ještě bych měla technický dotaz: Smí se hlasovat jen jednou v každém okénku, nebo je povolen nekonečný výron emocí? Uklidnilo by mě, pokud by to byl jen jeden zbloudilý nešťastník. Těch 10 už mě fakt leká a mám nutkavou potřebu, začít Panáčka bránit vlastním tělem.
@Poštovní holub: :-) mmch, už se ví, které páry budou tančit který tanec? nebo se to dozvíme až večer?
@JanaH: díky :-) marně vzpomínám, koho tenkrát vyměnili ? (myslím kostýmní výtvarnici po prvních SD, kde byly kostýmy koukatelné)
@JanaH: noo priznam se, ze me to hodne lakalo tam neco kliknout :-) ale nakonec jsem fakt odolal…
@JanaH: ano, dělala i první řadu a i tam bylo pár strašlivostí. Oproti následujícím měli ale asi nejspíš nejvyšší rozpočet, alespoň na to ukazovala největší nákladnost kostýmů a to celkový dojem trochu posunovalo.
@okkvp: ano, přesně totéž jsem teď vyšťourala a chtěla doplnit. To o Zuzaně.
@Michal V.: doufám, že mi taky promineš žertík. .-)
V jedné anketě je povolen jen jeden klik.
Lenka – ti co tančili posledně latinu, dnes budou tančit standard a opačně.
@Poštovní holub: kdysi v dřevních dobách šlo hlasovat do alelujá, po aktualizaci. Teď nevím a ani to nemíním zkoušet, abych se náááhodou nezařadila mezi ty… no tamty.
@JanaH: taky kvůli tomu používám jiného poskytovatele, tenhle to umí pohlídat o něco lépe.
@okkvp: Ono u některých nebylo minule ani poznat, jaký druh tance vlastně vyfasovali, jen aby stejnou sestavičku nepoužili i dnes.:) Ale fandím jim všem.
Šťastná třináctka!
Neuspořádáme novou anketu, kolik jich bude do 22.00? ;-)
@Poštovní holub: Obávám se, že rozdíl mezi minulým Rosťovým tangem a dnešní pasem postřehne jen oko skutečně zkušeného odborníka ;-)
@Lenka ☺:
Byl by zas nějaký exkurz do historie tanců prosím?
@okkvp:
Zajímala by mne ta miniaplikace u ankety, ale bojím se kliknout:-)))
Aby ze mne nebyl Čtrnáctý ke stolu:-)))
@bezik: Ale doufám, že zvedačka bude stejně pěkná!:)
@Ananas: ta anketa je miniaplikace :-))), vede to jen na homepage poskytovatele – tzn vlastně reklama
@Ananas: copy a paste prosím ne
Už 13 tydýtů. Někdo si dává práci, aby anketu zničil.
@Casablanca: No právě. Možná by pomohlo to vynulovat a spustit až po skončení dnešního SD… :) Protože, kdo ví, kolik pacientů na nejmenovaných lůžkových odděleních může být schopno klikat…
A končí sranda, jdu si načechrat účes, přepudrovat nos…. a čumět na Čadka.:) Mimo jiné, samozřejmě. :) Ať žije tanec!
Už je to asi hodinu v článku – anketa oficiálně začne po odtančení všech 10 párů, předklikače vynuluju
šiš tydýt kominíček či co ????
Na anketu mezi pacienty nejdu. Tak to napíšu aspoň sem – nejméně se mi líbí Maruš a nejvíce asi Jitka.
Kostymérka je asi zhulená. Možná ti, co hlasovali předem, tušili.:-)))
vzdyt to neni tak hrozne… teda az na cepicky u Lukase :-) a par jinych drobnosti :-)
jsem zvedava, jak bude vypadat Katarinin kostym v akci – i kdyz bych si ho umela predstavit spis na latinu…
Co proti tomu Bangovi mají? Mně se to moc líbilo.
@Casablanca: mě taky, ale všechny ty zmíněné chyby jsem tam viděla i bez nápovědy poroty
Proč ty kostýmy působí takovým laciným dojmem. Plastové kruhy v uších..? To bych teda odmitla..!
Na Leose jsem otocil hlavu k televizi… doufam, ze v soutezi dlouho vydrzi.
No ty 6ky mi teda prisli jako hodne nizky ohodnoceni
Leona trošku moc čardáše ne?
Nenalíčená Leona vypadá o 15 let mladší..😀
Leona také strhující, ale bylo to opravdu paso? Podle známek asi jo.
@okkvp: taky mi tam trochu PD chybelo, ale tanec samotny se mi moc libil… kdyz nezabirali Leonu z detailu… (nevim proc, mi pripomina mix Vondrackove a Moravkove) :-)
@Jana: moje kamarádky se shodly, že je v civilu podobná Evě Pilaroví a dnes tedy velmi (v tréninku). Na parketu vráskami taky
@okkvp: jo, to asi jo :-))
jinak Maruska dneska moc hezke – hezky mix tance a srandy :-) zacina se to vsechno zamotavat :-)
(jsem zvedava na ten tanec Pavlaska na tu hudbu)
U Pavláska všechno špatně. Hlavně úplně nevhodná hudba, na to jde snad jen pochod.
@Casablanca:
No, však pochodoval:-)))
@Casablanca: jo, bohuzel… a trochu me zklamal Revai, kdyz to srovna s Bangou :-( ted by se mel probrat a priste to vysvihnout naprosto vazne… tohle bylo fakt hrozny…
Jitka voľne inšpirovaná Rumer Willis? :D
Tydýtova známka není nejhorší v historii, Sajler pobral 12 bodů za rumbu a Míra Bosák za waltz. Za to paso bral Sajler 21 b
Rosťa asi bohužel dneska jde :-( není tak roztomilý jako Imrisek :-)
@Casablanca: On je snad Pavlásek schopen něčeho jiného než pochodu ? Tance určitě ne :D
Táňa Drexler nemá asi Jitku ráda.
Rosťa taky pochodoval a trochu se motal, ale aspoň tady byla snaha o paso.
Rosťa katastrofa, ale za odvahu 1000 bodů
Osa náhodou dojal i naši cynickou pubošku!
Prosím nevíte někdo jak se jmenovala skladba,na kterou tančila Jitka Schneiderová?
Nezařízli tu DJ trochu?
hmmm ten product placement jim moc nejde :-(
@Renata: taky by mě zajímalo jak se jmenuje ta písnička
@Casablanca: neeee… na vic mi to rozhodne neprislo, porad byla tuha… jen to nebylo tak videt, kdyz mela nohy schovane pod sukni
@Jana:
To bylo trapnýýýý! To snad i seriálech na Nově to uměj‘ líp!
hmm, tak mi prislo, ze naopak trochu zarizli Katerinu – ci spise naopak, ze Luccu trochu nadhodnotili (kdyz si vezmu srovnani s jinymi…)
@Ananas: tos mi pripomnel(a) – ze snad jen Marek Eben si muze dovolit na CT v nejsledovanejsim poradu udelat narazku na serial Novy :-)
@Renata. Hozier Take Me To Church
Taclík byl úžasný!
@Casablanca:
Skvělý!
Snad mu neuškodí, že tančil poslední.
@Jana:
A navíc to dokáže udělat lehce a nenuceně, vtipně.
ANKETA vynulována a regulérně SPUŠTĚNA
prosím kdo ví jak se jmenovala skladba na kterou tančil pár číslo 5 děkuji za odpověď
@okkvp: Super, jdu na to :-D!
@natalie. Hozier. Take Me To Church
Jsem se posledně hodně sekla, Rostík neumí ani pochodovat. Motal se po parketu, jak nudle v bandě a nejvíc ze všeho mi připomínal cvičeného medvěda.
A Tdýt čistá katastrofa.
Tácek roztomilý, fandím mu moc, Jitunka skvělá (kašlu na porotce), dochtorka taky moc dobrá, paso doble s Čadkem skutečně odtančili-na rozdíl od jiných, Maruška, Leoš, Gipsy prima… a to je tak všecko, co se mi líbilo.
Dneska je napínaj nějak strašlivě dlouho – se mi zdá
Tydýt a Osa jdou dál!!! Že by vypadla DJ?
taclíka mi tam prosím prosím nechte
uf, mé malé soukromé vítězství :-)
@okkvp: Protože je jich 10.
Uf!
To se mi ulevilo, že Taclík zůstal. Bylo by nespravedlivé, kdyby vypadl.
Odskákala to Lucca za Tydýta a Osu. U ní byla naděje na zlepšení, u těch dvou nulová.
@JanaH:
Jenže není pro diváky zajímavá. Neznají ji z obrazovek, tanečně nic moc (i když to je u diváků možná nejmíň podstatné), hlasy ze soucitu i ze zlomyslné zvědavosti taky sbírají jiní.
No nevím, jestli budu mít příště na Pavláska a Osičku ještě nervy.
Škoda, že jsme se nezbavili Tydýta. Lucca se přeci jen lehce zlepšovala. Trochu zvrhlý smysl pro humor :D
@bezik: Je jasné, že nejmenované lůžkové oddělení nejen klikalo, ale posílalo i hlasy.
@Poštovní holub: S tím se počítalo, jen jsem netušil, že mají tak velký kredit ;-)
Nesouhlasíme se způsobem vyřazování, přešlapování Osičky a Vitáska nemá s tancem NIC společného, nechápeme jejich postup.
Jako věrná divačka všech řad Stardance jsem si dnešní vypadnutí Lucky tipla už předem: běžným divákům TV není známá, není vtipná, není exot.
Derxler nemá ráda Jitku, protože je mladší …tančila nádherně a určitě vyhraje .
Pavlásek a Osička tam nemají co dělat, prostě to jsou kopyta. No,každý nemůže umět tančit .
A´T už zmizí Cajthamlvá , ta bedna kytu, měla by dělat reklamu na pytel brambor a ne radit lidem, jak
jíst .Ona je tedy chodící reklama …hrůza . Při tanci má výraz, jako kdyby měl na ní každou chvíli spadnout panelák .Chudák tanečník, ten se s ní nadře . Orchestr, zpěváci,moderátoři super !!!!!
No, tak to máme za sebou. Vypadnutí DL Luccy se dalo čekat. I když to dnes bylo lepší než minule, tak žádné překvapení. Osička dostane od diváků body za snahu a hezký obrázek a Pavlásek má svou skalní skupinu příznivců, i kdyby byla jen nožička.
Nějak jsem dnes úplně nepobral Revaie. Minule byl za hodného strýčka a dneska rádoby za tvrďáka. Čím mě ale dost namíchl pak to bylo nedodržení nastolené „tvrdosti“. Pokud dal Leošovi za slowfox 6, jak mohl dát Pavláskovi za paso 5?
Podle mě Leoš měl smůlu, že šli na začátku přenosu. Byl jsem zvědav na jeho standard a vůbec nebyl špatný. Slowfox je nesmírně krásný, ale velmi náročný. A musím říct, že celkově slowfox se mi dnes líbil provedením víc než paso. I když to trošku ve slowfoxu všem drncalo, nebyl tam žádný vyložený průser.
Což se nedá říct o pasu. Je to můj nejoblíbenější latinský tanec spolu s rumbou a na jeho provedení jsem dost citlivý. Takže pro mě všechna pasa stála za starou belu a dost nechápu, jak ta rozjuchaná selka Machálková s tím mohla vyhrát.Dokud jí Michal držel, bylo to ok, jakmile tančila sama, udělala z toho dupák kombinovaný s odzemkem.
Ještě k DJ Lucce. Jako člověk mi byla/je sympatická a její řeč po oznámení bylo moc pěkná. Je vidět, že to má v hlavě srovnané.
Rosti mi bylo dneska líto, bylo vidět, jak se snaží, ale prostě to nejde. Jsem ráda, že ho diváci za snahu nebo ze soucitu podrželi.
Tydýtova stylizace mě přestává bavit, myslela jsem, že se to bude někam vyvíjet.
Doktorka překvapila, od minule posun v kondici a Čadek umí udělat choreografii tak, aby ji partnerka zvládla.
U Taclíka se potvrdilo, že chlapi s mohutným hrudníkem mnohem lépe vypadají při standardu.
Mařenka – opět lehce praštěná stylizace a velmi dobrá choreografie.
U Leoše mi vadilo to dlouhé sólo. Asi to nebylo z jeho hlavy, ale nepůsobilo to dobře.
Banga mi zcela iracionálně jde na nervy, nevím proč, protože tancuje slušně.
Leona o něco lepší než minule, Jitka výborná.
Že vypadne DJ Lucca jsem si tipla už minule, vypadá naprosto odtažitě a její přístup bych zhodnotila jako účast na školení k nové verzi textového editoru. Že je obecně dřevěná nehodnotím, takových tam je :)
Na všech bylo vidět, že trochu opadla tréma a závěrečná reklama poroty na Světlušku byla docela roztomilá.
@RenataE: ¨¨
Tančila jsem 15 let, ale že by doktorka něco zvládla jsem ještě nezaznamenala. Ono s tím břichem
moc elegance nepobrala . Takhle vypadat a propagovat zdravou výživu ???, Drzost neuvěřitelná !
Nevíte někdo, na co tančila Jitka …je vynikající !!!
@klára:
Doktorka narozdíl od vás 15 let netančila. Stardance je „soutěž“ netanečníků a jejich pokroků, sympatií veřejnosti a umění profesionálů nedokonalosti svých laických partnerů zamaskovat. Proč je doktorka najednou oplácaná bylo zmíněno minule. Navíc si s ní kostýmní návrhářka evidentně neví rady nebo to prostě neumí – minule například doktorka měla naprosto špatné prádlo pod relativně ucházejícími šaty.
@RenataE:
Nehodnotím taneční profesionalitu . Hodnotím její profesionalitu .To je jako by kuchař učil vařit
a sám si neudělal vejce na tvrdo . Nevím, co kdy bylo řečeno,ale považuji za drzost, že
takto vypadá propagátor a poradce pro zdravou výživu . Kdyby pekla chleba, ať vypadá jak vypadá ,,,ale
lékařka a průvodce pořadem “ Jste to co jíte “ ? No to snad ne !!! Vy byste si od ní nechala radit ?
Když si neví rady sama se sebou. Jak člověk vypadá, je jen v jeho rukou . A jestli přestala kouřit …
tato propagatorka zdravé ho životního stylu …to tedy už skutečně bylo na čase !
@RenataE: neumí, z Romany Motlové dělá škatuli vytrvale taky a v tom prvním ročníku to nebylo o moc slavnější, divnou kredenc vyrobila i ze své kámošky Mahuleny, o Švandové v černobílých šatech ani nemluvím. (zrovna tu koukám do svého archivu)
@cedarin: dík za potvrzení názoru na Leonino paso ;-)
@klara:
Děkuji za vysvětlení. Velmi jste mě pobavila. Přesto si myslím, že z hlediska tanečního udělala pokrok (a Petr Čadek na tom měl nezanedbatelný podíl).
Souhlasím s Klárou. Jako drsná propagátorka zdravé výživy by si měla se sebou umět poradit a pokud to neumí, snad má nějaké kolegy, kteří to umí. Proč je najednou oplácaná, nevím, výživový odborník by měl zvládnout i klimakterium. Ale je už odulá téměř jako Čvančarová.
Zajímavý pohled na moderování StarDance Markem Ebenem: http://a2larm.cz/2015/10/star-dance-kdyz-jsou-hvezdy-stereotypni/
@SUNíčko: Se zájmem jsem si ten komentář přečetla a musím mu dát v mnohém za pravdu.
Ahojte vespolek :) snad poprvé přispívám k tématu StarDance. Včera jsem si jej totiž zapnul po opravdu dlouhé době, celou jsem viděl pouze první řadu a z těch dalších pouze úseky, včera ale zvědavost zvítězila. Jsem úplný laik, takže podle toho berte i moje postřehy.
Nejvíce mě baví soutěžící, u kterých jde vidět, jak jim na to opravdu záleží. Kašlou na to, že jim to třeba nemusí jít, ale prostě viditelně dřou a dávají do toho maximum, neberou tu soutěž pouze jako pokus. Proto má imho právě Leoš a Jitka (která je i pro mě viditelně jasně nejlepší) a je mi hrozně sympatické, jak vážně to berou. A stejně tak bych do té kategorie zahrnul Taclíka – on možná bude podobné prkno jako boxer nebo Pavlásek, ale je schopný ten tanec „zahrát“ a ještě se na to ohromně soustředit. U Osičky je snaha taky cítit, Pavlásek ale prostě rezignoval a rozhodl se to pojmout jako stoprocentní recesi, která má ale k humoru dost daleko. Je fajn, když si ze sebe někdo umí udělat srandu, ale problém je, když pak ze sebe někdo dělá kreaturu s evokovaným nízkým sebevědomím. Rozdíl mezi Pavláskem a Taclíkem pak byl zcela markantní.
U vypadnutivší Lucie se to opravdu dalo čekat, nevybočovala totiž vůbec ničím – tancovat neuměla, ze soutěžících je pravděpodobně nejméně známá, její komentáře byly strohé a působila dost uzavřeně (byť inteligentně) a její přístup na mě taky působil trošku rezignovaně – „jsem prkno, všechno zkazím, haha.“ Přitom měla podle komentářů výše potenciál na zlepšení. U doktory Cajthamlové bych postavu normálně neřešil, ale taky na mě působí jako tančící pokrytectví. Přitom mě docela překvapilo, že se slušně hýbala…
Nečekal jsem to, ale dobře jsem se bavil. Ebenův „sexismus“ (viz odkaz od SUNíčka) mi fakt nevadí, ta všude omílaná korektnost tady prostě není na místě, protože jde o taneční pořad – a, možná se mýlím a pak mě opravte – standardní tance v sobě přece jakýsi kus sexismu mají, vždyť chlap má vést (pomineme-li, že tady je to mnohdy naopak) a krásná žena se „točí“ kolem něj. Osobně pro mě mužská dominance a ženská krása k tanci patří, na což logicky navazuje i Ebenův humor. Za mě teda naprosto v pořádku. Pravděpodobně se teda kouknu příští týden – už kvůli sympatickému Marešově perfekcionismu (který jen potvrzuje můj dlouhodobý dojem, že to ten chlap má v hlavě prostě skvěle srovnané) a skvěle tančící Schneiderové, které to navíc prostě hrozně moc sluší :-)
No, mě na tom rádobyintelektuálském blábolu nejvíc zaujala poslední věta, totiž, že autor je mírně pokročilým uživatelem internetu.
Asi je to málo, možná očekával autor víc, smůla.
@SUNíčko: Strašlivej blábol. No, i Marek Eben má své hatery :D
Už je na čase s tím přestat. Jestliže se do druhého kola (doufám, že pro něj posledního) dostal Pavlásek, tak je zřejmé, že diváci nehodnotí kvalitu tance ale to, kdo ze sebe udělá největšího šaška.
Blogerky z blogu A Cup of Style byly pozvané do salonu, kde se šijí šaty pro SD, takže můžete nakouknout, jak a kdo to šije: https://www.youtube.com/watch?v=vG0c1Xga-tk
@ifa: :-DDD
Přiznám se, že jsem vydržela jen do „kr-te-ček má hra-bi-čky, a jam pam pa, a bum, pum, pum“.
Komentáře pod videem taky stojí za zmínku… např. údiv nad tím, že se šaty šijí pro každou tanečnici potažmo tanec na míru (když se dají přece koupit v každé druhé konfekci, že? ). :-)
@SUNíčko: ZAJÍMAVÝ článek, dost dobrých postřehů.
Tak jsem si pěkně početla a přidám své neuspořádané dojmy, jak mi postupně začnou naskakovat. Jsem moc ráda, že zůstává Marek Taclík. Prostě sympaťák, kterému toho hodně odpustím.:) Jitka je krásná ženská, kterou začíná tanec opravdu bavit a je na ni moc hezký pohled.U nikoho, v této fázi, nijak netrvám na dokonalé technice na úkor projevu. Na to je strašně brzy, nevěřím, že začátečník by byl schopen tohle skloubit,některé páry jsou lepší technicky, jiné prožitkem.Jitka se mi líbí moc a těším se na závěrečná kola. Paní doktorka, technicky vydřené a méně prostoru pro emoce. A u ní mě už doslova štve kostymérka! Pokud žena nemá pas a má trochu bříško, je neodpustitelné jí tyto partie ještě zvýraznit světlou a třpytící se aplikací. Kostymérka mě opravdu nebaví, buď je tak zlá, nebo tak blbá. Podepsala se i na jiných, ale tady to bylo nejkřiklavější. Pokud jde o Leonu, naprosto jsem se neshodla s porotou a naprosto shodla s cedarinem. Paso doble je vášnivý, důstojný tanec, ne upachtěný odzemek. Leoš Mareš, v latině se mi líbil víc a myslím, že mu dost uškodilo to „sólíčko“ na začátku. Tam ta začátečnická nejistota byla zřetelná. Ale… je to dříč, myslím, že ho to taky hodně baví a může dojít daleko. Já mám trochu problém s jeho partnerkou, není mi sympatická. Ale Maruška mi sympatická je, tak jí fandím. I Bangovi, který mě baví. Lucca mě zajímala, myslím, že by časem mohla něco ukázat, no, neukáže. A závěr, bylo fajn, že ve SD nebyly přestávky, věnované reklamám. Tak já už tam ty přestávky mám, pokud bude čas Pavláska a Rosti, odcházím se projít, uvařit si čaj apod., stejně, jako to dělám u obtěžujících reklam.:)
Svou i Pavláskovu účast ve SD vysvětluje Marek Taclík:
http://ona.idnes.cz/marek-taclik-stardance-rozhovor-dab-/spolecnost.aspx?c=A151021_142042_spolecnost_brv
Rekapitulace v článku.
@SUNíčko: Dneska se snaží být vtipný snad úplně každý….
@JanaH: autor tady i na ofiko diskuzi vystupuje nejspíš v několika provedeních anebo se letos přemnožily vosy
@Poštovní holub: holub už zase lítal kolem a šmíroval :-)))
Původně jsem si myslela, že v týdnu zvládnu zase článek Kolem dokola a nechám si do něj nejen vypadlíky minulých řad, ale trošku připomenu i slowfox a paso doble. Ale asi to nezvládnu. Takže, když jsem v rekapu zmínila a linkovala netradiční hudbu pro Paso doble – Švehlíka a Švrčkovou, tak nemůžu opomenout i Zuzku Norisovou a Jana Klimenta
https://youtu.be/br6Z5q4aY-8
@okkvp: Taky se usmívám, jak se nám líhnou stejné nápady, jen s tím rozdílem, že já si odskočím i u Rosti.:)))
@okkvp: Já se moc přimlouvám i za Pavla Kříže a Alici Stodůlkovou. Jejich paso bylo hóódně futuristicky pojaté. A líbilo se mi. Hlavně díky Stodůlce.:)
@Poštovní holub: koukala jsem na to asi před hodinou. Tehdy jsem byla unesená, dneska už dost míň
tu je https://youtu.be/47BndKuPc5w
(asi za to může kvalita záznamu z YT, Stodůlka je skvělá;-)
@Poštovní holub: já si neodskakuju. Vím, jsem masochistka. :-)
@okkvp: Ona mu to ta Stodůlka stejně vyhrála, byla naprosto skvělá.:)
@JanaH: Jsi prostě statečnější, no.:)
Výsměch
Chápu, že komici jsou potřeba, ale kde zůstal tanec? A ještě k tomu ty debilní řeči… Vám to přijde vtipné, mně spíše trapné. Škoda, že se dává tak malá váha na hodnocení odborníků, ale převažuje vliv primitivů. Karel Adam
@Karel Adam: asi by bylo třeba být konkrétnější v tom, na co tenhle post naráží.
@Karel Adam: Chápu správně, že účast „komika“ Pavláska vám, v tomto typu pořadu, připadá trapná? S tím naprosto souhlasím. Dost mě překvapilo, že určité části diváků stál za odeslání hlasu. U Rosti Osičky bych to pochopila.:)
@Poštovní holub:
To máš těžké. Jiní zase uvítají Pavláska (jakožto očekávanou komickou vložku) a neberou Osu, který jim nic neříká.
Když štáb sestavoval letošní sestavu, potřeboval obsadit sportovce, netušili, že angažují hooodně smutného klauna. Já taky doufala, že Osička bude aspoň sošně stát (já vím, už z podstaty boxerského sportu, blbost) když už ne pochodovat a zrovna v PD nějaké to malé bezvýznamné plus získá. Bohužel ani to ne. Nepomáhá mu ani partnerka, která ho nechává samotného potácet se po parketu. Ale řekla bych, že on sám nijak netrpí.
Mrzí mne, že DJ Lucca vypadla, i když za Taclíka bych ji nevyměnila ani omylem. Je mi sympatická (její muž též), zajímala mne. Už kvůli její sestře tanečnici. V sobotu byla aspoň krásná a na celé paraplíčkové číslo se moc hezky koukalo.
Leona Machálková a PD? Taky jsem ho nějak přehlédla. Ale to je vina opět partnera-choreografa. Divím se, že porota s tím problém neměla.
Paní doktorka – k handicapu věku a postavy ještě kostymérčiny úlety, z toho se nevyhrabe, i kdyby tancovala nevím jak. Připadá mi jak postava z nějakého románu – paní vrchní radová, která se bláznivě zamilovala do domácího učitele své dcery. A to bývají silné příběhy, ovšem se špatným koncem.
U MUDr Kateřiny vidím příííšernou snahu holky, která vždycky bývala na čelním místě, vejšku asi vyštudovala s červeným diplomem, a vždycky ta její snaha došla odezvy. Je zvyklá se prát, je zvyklá, že za dřinu je adekvátně odměněna hodnocením za 1. Takže si možná řekla, že tady to půjde víceméně taky. A tak dře a dře, ale zapomíná, že na kvalitním tanečníkovi nesmí ve finále být znát ani ta dřina, ani sebeurputnější snaha o to, být dobrý. Z. Chlopčík jí to při hodnocení v náznaku řekl, snad si to přeložila a vezme si z toho poučení. Inteligentní je na to dost.
Její šaty ve druhém kole mi připadaly už slušivější, rozhodně dlouhý rukáv lichotil. Ale pořád to ještě nebylo to pravé ořechové. A možná, že by to chtělo vlasy vyčesat nahoru.
@Karel Adam: Kde zůstal tanec, ptáte se? V SHOW, jakou bezpochyby SD 2015 je, tak někde na 30 procentech. Zábava, humor (ať už s jeho formou ve stylu L. Pavláska někdo souhlasí nebo ne), snad i malý přínos těm, kteří se hodlají cokoliv z předváděných tanců přiučit, to je hlavní náplň tohoto sobotního zábavného pořadu. A kdo i přesto v tomto ročníku hledá v SD pouze a jen taneční soutěž, tak trochu zaostává. Kupodivu je takových dost.
@Ananas: to s románovou postavou u Cajthamlové moc nechápu.
Doktorka má nevýhodu, že je už samotné její jméno kontroverzní. Pak si zadělává na nelibost davu neprozřetelnými hláškami – tomu ale dost pomáhají i media (včetně čt), protože i když tím nic nezamýšleno, tak vytrženo z kontextu to pro ty, co shání klacíky vypadá jinak. Dalším mínusem je to její hobíkovské nesení se při tanci – že jí jdou nohy dobře laik těžko odhaluje – vedle mladších, pohybově šikovných a fyzicky zdatných (např Jitka) jejichž fyzický projev je víc podobný tomu, co je vidno u závodících tanečníků. Ty blbý kostýmy to jen všechno umocní.
Kvůli tomu pasu Loeny jsem si včera dala asi tři hodiny u YT . Za sebe bych uvítala, kdyby to někdo fundovaný třeba v nějakém pokračování Kolem dokola vysvětlil. Byl by to možná i námět na tužku – ukázat laikům, kde všude ty pasové figury byly a zda byly provedeny tak jak mají.
Když se někdo mrkne třeba na to, co jako paso předvádí v zemi StarDance domovské, tak tam sice možná ošulí kroky a figury, ale o to víc si dávají záležet na charakteru tance (pomůžou si pózami a gesty) a pak to s klidem mohou mrskat víceméně na cokoliv, diváctvo je v úžasu a jako paso doble to působí.
@okkvp: jo a bavím se tím, že se většina diskutérů projevuje jako alespoň jako dost značně poučený laik, ale tohle 99% přešla bez povšimnutí :-)
@okkvp: Co si mám představit pod pojmem hobíkovské nesení? Od hobita to jistě odvozeno není, žeby od HOBBYHO, bikera amatéra? Ale stejně nějak nevím, jak si tohle spojit s jejím stylem tance.
@pirueta: pro pochopení širokou veřejností jsem použila výraz a jeho transkripci z mmb slovníku (já to slovo nesnáším, ale tady jsem nevěděla jak to jednodušeji a krátce popsat) Jedná se o způsob držení těla a pohyby nejčastěji se vyskytující u lidí, kteří chodí na hodiny tance pro veřejnost, na přelomu sedmdesátek a osmdesátek hojné u lidí kolem 40+
(podle Jazykové poradny ÚJČ AV ČR, jsou možné obě verze hobby i hoby, v NASCS je dokonce jen ta s jedním, kdyby jako to mělo být o tom, jaké mám mezery ve vzdělání)
@okkvp: tos mi neměla dělat :-) pustila jsem si PD, pak sambu, pak quickstep, pak… a zustala u toho hodinu :-) pro mě to byl jeden z nej… párů v celé histori SD vůbec… A když jsem před rokem měla Stodůlku naživo, tak to bylo taky něco neuvěřitelného, z té holky energie přímo tryská… škoda, že mám Holešovice tak daleko, jezdila bych na její hodiny :-)
Machalkova a jeji PD podle znameho kritika Stardance Petra Fabery (blog na idnesu): Těžké rozhodování. Tanec nepostrádal figury do pasa ani patřičné napětí a náboj, avšak tančit paso-doble na čardáš? Energie byla v pořádku a pohyby byly dotažené. Vadily mi poskoky, které jako by zdůrazňovaly nevhodný výběr skladby. Když se oprostím od hudební stránky, vystoupení mělo šmrnc a naznačuje, že Leona by měla se svým partnerem dojít daleko, dost možná i do závěrečné čtyřky. Jan Révai se u vystoupení bavil a Zdeňku Chlopčíkovi se zamlouval oční kontakt a energie. Paso-doble v podání Leony a Michala porota ocenila známkami 8, 8, 8 a 7, má známka by byla shodná se Zdeňkem Chlopčíkem.
@okkvp: :)) Vy jste taky samé tajdův a zkratka, co je to mmb slovník? A hobbyho nebo i hobíka znám jen od bikerů. Ve spojení s lidmi, kteří tu či někde pilují tanec, tak to slyším poprvé.
Źe i hoby dnes možné je, to je jasné. I když v užívání převažuje možnost původní – hobby.
@pirueta: radim vam dobre, nechtejte to vedet a zijte dal v blazene nevedomosti!
(a pokud na tom trvate, mmb je zkratka pro mimibazar – staci si dat do google mimibazar mluva nebo pojmy a pochopite – ale pak nerikejte, ze vas nevarovali :-) )
@okkvp:
Pokusím se vysvětlit. I kdyby se strhla a tancovala co do kroků sebelépe, bude její ovíjení kolem tanečníka působit poněkud nepatřičně. Aspoň pro mne až tragikomicky.
@Jana: já jsem se o existenci tohoto fenoménu dozvěděla taky tady, relativně nedávno… dva tři roky zpět… od Scalexe v diskusi u Šéfa, kdy použil výrazy mimísek a manža a nějaký echt strašný recepis na blaf od jisté bydlenky. :-D A nechápu, jak jsem mohla vychovat potomky a nemít páru o mmb. :-)))
@Ananas: a mně se dochtorka líbila a basta! ;-)
Já tu urputnou snahu u ní vidím taky, i ten vyděšený pohled, ale prostě jí to toleruju, no. Kdežto Leona kdyby se uposkakovala, tak… :-)
@Jana: Śmarjá, mimibazar! To jsou ty děvenky, co zavedly do českého slovníku, že si manža čvachtal a aby měly čas na chat a jiné aktivity, vaří mimískům kečupovou polívku a kuře s tatarkou. To je ten bazar, jak říká jeden náš známý… za pár kaček hodně s**ček. Tak už hobíka chápu, to je tak akorát něco, co dokázaly vymyslet jen tyhle mamYnky, nebo jaxeto oslovují. Dík za vysvětlení.
@JanaH: Mluvíte mi z duše, já v jejím tanci pořád vidím tu ohromnou, až snad nadstandardní snahu, což bývá někdy spíš na škodu a obvykle dost svazuje. Jen ty šatky, kdyby jí konečně už někdo vymyslel přesně pro její figuru! V úvodní upoutávce má černé jednobarevné, sice s holýma rukama, což by asi mít neměla, ale jinak mi ty šaty k ní docela pasovaly.
@Jana: já tam to pasovské napětí neviděla, švih jsem viděla jinde, než bych jej očekávala, byť jsem viděla, že Leona špulí pusu tak, jak se kreslí rozzuřeným býkům v komiksech nebo animovaných filmech. Už jsem to viděla 3x před byjitím fabery, 3x po, ale pustím si to znovu – jen se obávám, že dopadnu stejně jako na začátku.
Pro me byl nejvetsi prekvapeni vecera urcite Marek Taclik. Mozna to nebylo dokonale, ale preneslo to na me neuveritelny klid a krasu. Snahu a smysl pro tanec samozrejme nelze uprit Jitce a Leosovi. Dal je mi symapticka Maruska.
U Rosti jsem mela pocit, jakoby mel snad nejakou chvilkovou slabost a jen se mota a nevi ci je. Pavlasek – katastrofa, nebudu plytvat pismenky.
Pro me osobne ale bylo prekvapeni vecera originalni interpretace pisnicky od Hozier(a), fakt jsem si to uzivala.
Celkove mam pocit, ze se chlapi musi odpoutat od „muznych maco pohybu“ a trosku se zacit vlnit. A nebat se toho, ze vlnenim budou pusobit prihrate :o)
SD koukam poprve, videla jsem jen dve rady SD na Slovensku. Nemohu zapomenout na uplne nejlepsi (a vitezny) par Katarina Sumfova & Juraj Mokry. Ten se v tom vlneni skvele odvazal, ze co na zacatku vypadalo skoro jako karikatura, na konci bylo naprosto perfektni.
A jeste panum trosku nalozim – i kdyz se mohou nohy trosku motat, nejvic mi vadi, kdyz nemam pocit, ze vede muz. To (dle mych pocitu) pusobi prave tak, ze je videt ze tanci amater s profikem.
Po přečtení rekapu a reakcí shledávám, že budu mít s mnohýma přestávku ve stejný čas :-)
@Anta: zdravím a táži se: kde ses flákala! :-DDD
@Anta: já to příště zkontroluju – doufam, že panáček nebude padat nebo se dlouze načítat :D
@JanaH: Taky zdravím :-) sešlo se mi hodně změn atd., takže času nebylo, však i ty dva díly SD jsem viděla až ze záznamu, ale jukám sem a něco i pročtu, ještě mám superstar :-)
@okkvp: :-) to byla reakce na Pavláska a Osičku :-) Koukala jsem na záznam, takže jsem mohla přeskočit :-)
@okkvp: tak jsi to zakřikla, načítá se jak sto šneků.
@Anta: no právě, ani na čuprstáristech se neagažuješ… Ale hlavně, že ses neztratila nadobro, to bys mě fakt namíchla! :-)
@JanaH: No to bych fakt nechtěla se polepším, snad :-)
@Anta: na co jsi narážela jsem pochopila , ale s tím záznamem to tedy na místní přestávkový sedánek neklapne
@Anta: haka, haka, haka! :-D
@okkvp: Tak doufám, že konečně chytnu přímák :-)
@JanaH: 👍☝👍jj :-)
@pirueta:
Doktorka bude vždycky trapná . Její výraz, pohyb, kila navíc ….to nezmění !
Není tak stará, aby takhle vypadala a že šla do taneční soutěže …..asi velká drzost ..a to prý kdysi tančila…haha
asi u kuchyňský linky se špekáčkem v ruce :))
@zuza: Doktorka hřeší akorát tuňákem v konzervě a brokolicí (nebo špenátem? – už nevim) -proti dietě na histaminovou intelaranci
Chtela bych napsat okkvp, co napsala clanky ke Stardance, ze je uzasna, naprosto vystihuje moje pocity z kazdeho, dokaze je vystihnout a, byt vtipna a presna. Presne me napadl Svehlik pri tom Paso doble.
Libi se mi i jeji reakce na kostymy. Musim rici, ze z nich nejsem prilis nadsena, ale pokud se mi opravdu nelibi, je to presne tak jak se tady pise.
Jste vyborna a dodatek na pana Pavlaska asi take zrealizuji.
@zuza: Jste na omylu, výraz i pohyb změnit může, otázkou je, jestli jí to někdo řekne, nebo ji pořád budou všichni, možná i včetně P. Čadka poplácávat po ramenou a ubezpečovat ji, jak je úžasná. No a ta kila navíc? Abyste se všichni, kteří na to dokola poukazujete, neopupínkovali. :-p Éterická víla z ní už nebude, ale to nevadí. SD není soutěž o Miss.
@pirueta: ále nech ji, Zuzu jednu. :-)
Ona sem zas u příštího kola napíše totéž.
@JanaH: :) Třeba se do soboty opupínkuje a bude klid. Dík za upozornění.
http://kultura.zpravy.idnes.cz/stardance-komentar-0ax-/filmvideo.aspx?c=A151026_155347_filmvideo_ts
S tím, proč vypadla DJ Lucca souhlasím. Ale tvrdit, že Taclík a Cajthamlová pochodovali?!
@Ananas: Spáčilová…
@Ananas: Mirka nemá ráda SD, tak do něj vždycky reje :D
@bezik:
Evidentně. Kdyby se radši držela svého kopyta.
Zřejmě soudí podle sebe, když říká, že o existenci DJ Luccy nemá starší generace ponětí a proto ji hlas neposílali. Pokud se nepletu, tak paní Spáčilové něco kolem 60 bude. Že už si se SD nedá pokoj.
Tady muzete videt dalsi vlog ze zakulisi Star Dance: https://www.youtube.com/watch?v=uetp3zyLnnM
@ifa: Holky jsou moc milé, video fajn, až na ten rozmazaný konec. Jediné, co nechápu je ten začátek, jak souvisí se SD to, co měla rodinka ke snídani a k obědu.
Souhlásím s JanouH: doktorce fandím, nevím, proč ta přísnost, kamera přidává kila a kostýmy postavě moc nelichotí. Romana Motlová je taky festovná ženská a nikdo to neřeší.
@Ananas: No jo, Mirka. Ta taky už dost dlouho pochoduje dokolečka dokola.:)
@Ananas: tolik ohlasů na článek Spáčilová ale snad ještě neměla, a hlavně tak dlouhejch ;-)
Pokud jste nebyli na ofiku na bonusech, tak pro zajímavost doporučuju Chlopčíka – 3 momenty, které mu po druhém večeru rezonují v hlavě
A taky zajímavý rozhovor o SD s Romanou Motlovou pro Strakonickou tv
https://youtu.be/T9CGUVVMA1M
@pirueta: To jsou videa o tom, co tyhle holky delaji. Takovy jejich den ve zkratce. Neni to primarne o Star Dance, ale o jednom jejich dnu z mnoha, kdy byly mimochodem na nataceni SD. Maji takovych videi natocenych uz stovky. Je to fenomen dnesni doby, tzv. blogy a vlogy.
@ifa: Vím co je vlog, ale nikdo normální tam taky nedá, kolikrát šel od rána na malou a jestli na velkou. Tak proč má být pro někoho zajímavé, co holky papaly ke snídani a pak obědu, to nějak nechápu. Proti vlogům jinak vůbec nic nemám. :)