Hlas ČeskoSlovenska 2014, 11. díl (14.5.): První půlka finalistů je známá
[singlepic id=9140 w=615]
Druhá řada Hlasu se včera přehoupla už do své třetí fáze nazvané K.O., ve které se definitivně rozhodne o tom, kterých šestnáct zpěváků se dostane do živých přenosů. Včera jsme měli možnost vidět první polovinu duelů, ze kterých postoupili don živáků hned dva soutěžící z každého týmu. DJ Vlado a Scalex tentokrát hodnotí nejen samotné výkony, ale i rozdělení dvojic (to hodnotí pouze DJ Vlado, Scalex souhlasně přikyvuje) a konečné verdikty o postupu do finále. Jak moc se shodují s názorem koučů, to si přečtěte níže.
Viktor Holomek vs. Jakub Nesnídal
DJ Vlado: Složení této dvojice překvapením nebylo, oba kluci jsou mladí rockeři, proto je jejich spojení dost logické. Tady bych dvojici volil stejně.
Viktor Holomek
Zpíval: Adele – Rolling In The Deep
DJ Vlado: Výběrem písně od Adele Viktor dost zariskoval, ale tento risk mu celkem dobře vyšel. Jeho hlas sice není nejkvalitnější, ale dohání to jinými atributy, především tedy pódiovou prezentací, při níž je jasné, že se na pódiu cítí jako doma. Nebyl to sice úplný touchdown, ale reparát za souboj, ve kterém podle mě neprávem porazil Adama Urbana, určitě složil. Ačkoliv není Viktor nejlepší zpěvák, tak je výrazná osobnost a do finále se hodí.
Scalex: Škoda toho Viktorova tenčího hlasu, trocha hutnosti by mu vážně slušela. Jinak slušný vodpich, dostatečná odlišnost od Adelina originálu, velmi slušné frázování a pohrávání si s pozdržovanými tóny. Celkově povedené vystoupení. Viktor by měl lehce krotit svoji frackovitou polorebelskou pózu, přijde mi, že mu to nesluší a že kapka pokory by nezaškodila. Oproti minulému kolu mi lehce pokornější přišel a bylo to k dobry věci. Pro mě v tomto souboji jednoznačně vítěz.
Jakub Nesnídal
Zpíval: Bill Haley – Rock Around The Clock
DJ Vlado: Může mi někdo vysvětlit, proč si mladý kluk vybírá takovou vykopávku? Nemohl jsem si nevzpomenout na památný výrok Laca Lučeniče ze zlaté éry slovenské SuperStar: „To je jako kdyby Paľo (Habera) zpíval Je to vo hviezdach“ Kdyby ji aspoň podal tak dobře jako Adam Kukačka, ale Jakub byl oproti svému loňskému předchůdci sotva poloviční. Jeho výkon jsem zapomněl okamžitě poté, co dozpíval. Myslím, že tímto výkonem to Viktorovi (a především Pepovi) dost ulehčil.
Scalex: Jak tu mám být objektivní, když žánr rock’n’rollu v podstatě nesnáším? Pro mě je to zoufale zastaralá hudba, která už svoji roli splnila a její zajímavost je naprosto nulová. Což ostatně zaznělo i v hodnocení koučů – 12 taktů stále dokola, milionkrát omletý harmonický postup, pražádný vývoj. Jak se na tom má zpěvák pořádně předvést? Navíc Jakub měl značné problémy s dechem a napáchal nemálo intonačních chyb. Konečná, nashledanou.
Hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: S postupem Viktora nemám problém, jelikož svým vystoupením Jakuba jednoznačně překonal a postoupil proto právem. Jen mě trochu mrzí, že na jeho místě nebyl Adam (toho jsme sice včera viděli, ovšem v rámci Darta týmu), který by Jakuba zválcoval ještě mnohem víc.
Scalex: Rozhodnutí kouče je podle mě správné, v tomto souboji si Jakub zvolil nevhodnou píseň, na které nebylo co předvést a i to málo, co předvedl, nebylo dobré. Viktor si zvolil atraktivní pecku v inovovaném aranžmá, ukázal více ze svých hlasových schopností a Pepa Vojtek to správně ocenil.
Vendula Příhodová vs. Mirka Zuntová
DJ Vlado: U děvčat z týmu Michala Davida bylo hned několik možností rozdělení, ale tato dvojice k sobě nakonec sedla dobře. Vendula s Mirkou sice nejsou úplně podobné typy, ale mají společnou určitou sympatičnost a příjemnost vystupování. K Mirce bych možná zvolil spíše Patrika Malého (oba jsou písničkářské typy), ale s Vendulou taky nejsou vyloženě nesourodé.
Vendula Příhodová
Zpívala: Christina Aguilera – Bound To You
DJ Vlado: Vendula zalovila v repertoáru Christiny Aguilery, ale nevybrala si profláklé Beautiful nebo Voice Within, nýbrž sáhla po méně známé písni, za což má u mě plus. Její výkon byl velmi kompaktní, měl výbornou dynamiku, precizní techniku, čišela z toho velká profesionalita a v podstatě se tomu nedalo nic vytknout. Bohužel když pánbůh rozdával zpěvačkám barvu hlasu, tak Vendula zrovna absentovala. Je zajímavé, že v rozhovorech na mě Vendula působí jako osobnost výrazněji než jako interpretka na pódiu. Za svůj výkon si však postup zaslouží, o tom žádná.
Scalex: Vynikající výkon. Aguilera zazpívaná trochu rovněji, evropštěji, se spoustou emocí, krystalicky čistě, byť tou jalovou barvou hlasu. V této skladbě jsou extrémně náročná místa a Vendula je podala s naprostou jistotou a perfektně. To není, že by se jí to náhodou povedlo, to je prostě důkaz technické brilance. Vendula na mě působí hodně pozitivně (nejen při zpěvu, ale i při rozhovorech), rozhodně patří k tomu nejlepšímu, co se letos v Hlasu urodilo a touhle písní dokázala, že má i na mety nejvyšší.
Mirka Zuntová
Zpívala: Lana Del Rey – Summertime Sadness
DJ Vlado: Na neprvoplánový výběr vsadila i Mirka. Ačkoliv Summertime Sadness patří k největším hitům Lany Del Rey, není to ani v nejmenším typ odrhovačky, která by člověka v rádiu otravovala. Bohužel se naplno ukázalo, že Mirka ve srovnání s Vendulou je absolutní amatérka. Její vzlykavá barva hlasu se mi sice líbí, ale k této písni se zrovna příliš nehodila, navíc Mirka byla na mnoha místech falešná. Rovněž mě mrzelo, že se nedoprovázela jen sama na kytaru, čímž by se od pelotonu ostatních zpěvaček odlišila. Moc mě to mrzí, ale potenciál mladé křehké písničkářky, který Mirka odhalila ve výběru naslepo, v dalších kolech nedokázala potvrdit.
Scalex: Tady úřadovala tréma. Jenže ta v této fázi soutěže už fakt nemá co dělat. Mirka má zajímavý jemný hlas, jako písničkářka by nemusela být marná, ale to by musela zahodit tu brutální bázlivost. Musí se ještě hodně učit a musí se ještě hodně vyzpívat. Její výkon v této písni byl plochý a místy až nudný. Je potřeba, aby dozrála. Za pár let na tom může být podstatně lépe.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Tady mi nezbývá než s verdiktem souhlasit, přestože zajímavější je pro mě Mirka, tak Vendula je minimálně o dvě třídy lepší zpěvačka a postoupila zcela právem. Mirka má ještě všechno ještě před sebou a když na sobě zapracuje, tak ji v budoucnu rád v nějaké soutěži uvidím. V konkurenci profesionálky Venduly však to pro ni byly zasloužená červená stopka.
Scalex: Není o čem debatovat, Vendula podala takový výkon, že kdyby ji Michal David neposlal dál, osobně bych ho šel naporcovat. Tady zjevně nešlo jen o to, že EmDý má rád velké hlasy. Mirka zpívala jak ustrašený vrabčák a když se neotrkala do teď, v živáku už by to lepší nebylo.
Marek Relich vs. Barbora Drotárová
DJ Vlado: Tohle je první dvojice, která mi přijde totálně nesourodá. Je to jako kdyby se utkal Petr Kotvald s Lenkou Dusilovou. Zdůvodnění kouček, že je k sobě vybrali, jelikož jsou oba čisté duše, mi přišlo velmi nepřesvědčivé. To už by mohly soutěžící párovat podle toho, jestli je poštípali komáři nebo kolikrát denně chodí na záchod. Z následujícího průběhu jsem měl však pocit, že Dara s Martou měly o vítězi rozhodnuto dopředu.
Marek Relich
Zpíval: Miley Cyrus – Wrecking Ball
DJ Vlado: Markův fanoušek ze mě asi nikdy nebude. Zazpíval sice dobře, ale pro mě byl jeho výkon totálně neposlouchatelný. Sloky ještě ušly, přestože v nich Marek působil jako technicky lepší verze Denise Lacha, ale ty refrény byly kamenem úrazu, jelikož Marek v nich nepříjemně mečel jako kozel při kastraci (kam se hrabe Laco Hudec) a navíc tlačil na pilu tolik, že by se i drvoštěp Drnec z pohádky Lotrando a Zubejda divil, jak moc se dá na pilu tlačit. Tohle nebyl Wrecking Ball, ale Méééking Ball. Marek je po technické stránce sice slušný zpěvák, ale k čemu to je, když se jeho hlas poslouchat nedá? Při pohledu na obě koučky však bylo jasné, koho si vyberou a že Bára by musela předvést nadživotní výkon, aby Marka porazila.
Scalex: Písničku jsem poslouchal dost s nechutí, ale za to může písnička, nikoli Marek. Já sice nebudu jeho cílová skupina, on je vyloženě matroš pro pubertální slečny, ale musím uznat, že moc věcí ke kritice jsem na jeho výkonu nenašel. Hlas má trochu otevřenější, jeho mečivost mě ale neirituje tolik, jako kolegu DJ Vlada. Snad bych Markovi vytknul jen ten hudební vkus. Ale je to mladý kluk, třeba ještě ke skutečné kvalitě dozraje.
Barbora Drotárová
Zpívala: Nelly Furtado – I´m Like A Bird
DJ Vlado: Že Bára byla v tomto souboji určena na odstřel, mi bylo jasné, když jsem viděl, jak ji chudinku při zkoušce koučky deptaly. I samotné Báře muselo být jasné, odkud vítr fouká. Bohužel to Markovi i koučkám dost usnadnila, jelikož z jejího výkonu byla cítit rezignace a navíc jí haprovala intonace, což mě mrzí, jelikož jinak se její hlas poslouchá moc příjemně (největší rozdíl oproti Markovi). Ovšem Pepa Vojtek měl pravdu v tom, že Bára na pódiu působí neskutečně upřímně a její upřímnost je absolutně odzbrojující. Ačkoliv je mi jasné, že tato soutěž se nejmenuje Sympatie ČeskoSlovenska, ale Báře jsem pro její milou povahu včera neskutečně držel palce.
Scalex: Dva obrovské problémy. Tím jedním je nelíbivá píseň. Pozor, nepleťte si pojmy “nelíbivá” a “špatná”. Některé songy jsou senzační, ale ocení je jen fajnšmekři. A nebo dobře vyzní jen od původního interpreta. Tahle skladba není prvoplánově líbivá, což může v soutěži dost uškodit. Někdy je lepší vsadit na jistotu a dát píseň známější, třeba i omletou, ale vystavěnou tak, že je její podání strhující. To se Báře nepovedlo. A druhý problém? Stejný jako u Mirky – bázlivý, bojácný výkon. Bára přilepená na místě a ani se nepohnula. Kam se ztratila ta praštěná a svérázná holka z hor? Že by ji na zvukovkách koučky tak zdusily?
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Tady musím bohužel parafrázovat slavný výrok Václava Havla, že lež a nenávist v tomto případě zvítězila nad láskou a pravdou. Marek sice zazpíval objektivně lépe, ale bodeť by nezazpíval, když se mu dostalo největšího konfortu a podpory, zatímco Báře jen ústrků od jejích vlastních kouček. A je to velká škoda, protože Bára měla šanci stát se miláčkem diváků, což u Marka rozhodně nehrozí. Tohle je první verdikt, s jehož výsledkem nesouhlasím.
Scalex: I když je mi Báry líto a jako osoba a osobnost se mi dost líbila, rozhodnutí Marty a Dary považuju za správné. Marek podal lepší výkon a bylo by nefér ho neposlat do dalšího kola.
Veronika Strapková vs. Katarína Kamencová
DJ Vlado: Dvojice v Majkově týmu jsem sice složení dvojic očekával trochu jinak (předpokládal jsem, že Veronika se utká s podobně exotickou Anabelou Mollovou a Katarína zase s druhou křehkou blondýnkou v týmu Kristínou Mihaľovou), ale na rozdíl od Darta týmu ty dvojice určitou logiku mají. Veronika a Katarína mají společné to, že jsou to pěkné holky (přestože ani jedna z nich není vyloženě můj typ). A to, že jsou černá a bílá, není zas takový problém.
Veronika Strapková
Zpívala: James Brown – It´s A Man´s World
DJ Vlado: Ukázku Veroničina výkonu jsme už viděli jako promo. V celkovém kontextu její výkon vyzněl ještě o dost lépe než z pouhé ukázky. Sice mi Veroničino tlačení na pilu v nejvypjatějších pasážích příliš nesedlo ani po vícerém poslechu, tak méně vypjaté pasáže zazpívala Veronika excelentně a ukázala, jak velký potenciál její černošský hlas skrývá. Ačkoliv za sebe mám radši civilnější podání Diamond White z amerického X Factoru, tak si myslím, že Veronika předvedla na naše poměry opravdový plnokrevný soul a doufám, že to viděla Marina Laduda z X Factoru, aby viděla, jak se tato píseň má zazpívat.
Scalex: Poslyš, Marino Ladudo, dívala ses? Ano, takhle měla znít ta písnička, se kterou ses v X Factoru chtěla vykoupit z vyřazovačky. Tys prováděla nějaké prapodivné vytí, takže za domácí úkol si tohle Veroničino vystoupení pusť alespoň třikrát za sebou. Nic lepšího v Hlasu ještě nezaznělo. Báječný černý hlas, ostrý, až řezavý, průrazný, neslovanský, vyzrálý. Technicky naprosto dokonalé vystoupení, ale pozor, nebyla to ta akademická dokonalost, která může až nudit. Na to má v sobě Veronika dost takového zvláštního ohně, možná až trochu záblesk jakési femme fatale. Koukal jsem na tohle vystoupení s otevřenou pusou, protože tady byla hudební kvalita zcela srovnatelná s těmi nejlepšími vystoupeními z těch nejlepších světových pěveckých soutěží.
Katarína Kamencová
Zpívala: Avicii – Wake Me Up
DJ Vlado: Katarína až dosud proplouvala soutěží hlavně kvůli tomu jak vypadá, jelikož přestože zpívat umí, její hlas není nijak výjimečný. Její včerejší vystoupení bylo dost možná vůbec nejlepší, které zatím v soutěži předvedla. Ačkoliv tuto vlezlou odrhovačku vůbec nemusím, tak se s ní Katka vypořádala dobře a dokázala na pódiu koncentrovat obrovské množství energie. Katka je tak trochu slovenskou verzí Šárky Vaňkové, která měla také zcela bezbarvý hlas, ale dokázala to vyvážit ostatními atributy. Proti výraznější Veronice však neměla Katka příliš velkou šanci.
Scalex: Ach jo, takové plytké disco. V porovnání se soupeřkou to bylo, jak kdyby soutěžila letitá operní diva s holčičkou z mateřské školky. Uznávám, že Katarína Kamencová zpívá lépe než Markéta Muchová (kdo neznáte, tak si ji vyyoutubujte), ale to je tak všechno. Je sympatická, usměvavá, když zahodí ty oční kartáče, v jejichž velikosti by mohla soutěžit s pouličními zametacími vozy, tak je i hezká, ale po pěvecké stránce to se mnou absolutně nehne.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: V tomto případě poprvé můžu říct, že se mi líbily výkony obou zpěvaček. Bylo však jasné, že postoupit by měla Veronika, která je typově i hlasově výraznější a její výkon byl celkově lepší. Veronika možná není nejsympatičtější člověk na světě, ale místo v živácích bezesporu má.
Scalex: Není co řešit, Katarína zpívala jak sekretářka na podnikovém karaoke, Veronika jak hvězda ve vyprodané Carnegie Hall, tady to měl Majk Spirit jednoduché.
Andrea Janczarová vs. Pavlína Ďuriačová
DJ Vlado: Jedna z vůbec nejočekávatelnějších dvojic, jelikož obě zpěvačky mají velké hlasy a obě se už nějaké soutěže v minulosti účastnily. Oba jejich výkony však přivodily silný retro nádech, což se u týmu Michala Davida dalo čekat.
Andrea Janczarová
Zpívala: Jennifer Hudson – One Night Only
DJ Vlado: U Andreina vystoupení jsem měl pocit, že jsem se ocitl v Ein Kessel Buntes. Tohle byla prostě estráda jako vyšitá a už jsem jen čekal, že Michal David sám vběhne na pódium a doprovodí Andreu na klávesy. Kdyby Andrea zvolila jen klasickou pomalou verzí a ne tento disco-remix, působilo by její vystoupení vkusněji. Po zpěvácké stránce to bylo celkem OK, i když můj šálek čaje to nebyl.
Scalex: Od první chvíle nasadila Andrea nepříjemný nosový tón, kterému se v minulých kolech vyhýbala. Bohužel, i když jiné pěvecké techniky zvládala slušně, jakmile je přítomen ten nosový nádech, všechno začne působit lacině a amatérsky. Andrea by rozhodně měla navštěvovat hlasového pedagoga, odstranit tento návyk totiž vůbec není složité, jen to chce správné (a přísné) vedení. Určitě by ji to posunulo o level výše. Co se týká zbytku vystoupení, v rychlejších pasážích mohla více odsekávat, nezpívat tak ligaturně, ale jinak to bylo vcelku slušné vystoupení, které mě sice nenadchlo, ale ani neurazilo.
Pavlína Ďuriačová
Zpívala: Tina Turner – The Best
DJ Vlado: Pavlínino vystoupení mě pro změnu vrátilo do padesátých let a představil jsem si schůzi svazu žen, na kterém agituje rázná tovární dělnice. Ačkoliv má Pavlína silný hlas, tak takový drive jako Tina Turner v hlase nemá. Navíc The Best je natolik profláklá, že je těžké v ní přinést něco nového. Nebylo to špatně zazpívané, ale něco mi v tom zkrátka chybělo.
Scalex: S touto písní mám jeden drobný problém. Jak zazní její první tóny, okamžitě, ale opravdu okamžitě a pokaždé mi na mysl vytane jedno konkrétní podání této skladby. TOTO! A do smrti smrťoucí ho z hlavy nedostanu a nepřebila by to ani samotná Tina, kdyby mi to přišla osobně zazpívat do obýváku. Takže jsem měl trochu problém se na Pavlínin výkon soustředit. Rozhodně ale zpívala jistěji, silněji a vkusněji. Pro mě o něco lepší výkon, než ten Adrein.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Ani jedna z těchto zpěvaček není zrovna mojí favoritkou, takže tady mi bylo celkem jedno, kdo postoupí. Michal David zvolil podle očekávání komplexnější Andreu, s čímž problém nemám, i když bych se bez ní v živácích obešel (ale to i bez Pavlíny).
Scalex: Tady bych poprvé nesouhlasil s koučem. Ne nějak halasně, ze židle mě to rozhodnutí nezvedlo, nicméně Pavlína by si podle mě postup zasloužila více.Do budoucna jí radím přeci jen něco udělat s váhou (já vím, od tlustoprda mého formátu to sedí), protože se jí to dost podepisuje na dechové výdrži a to je pro zpěvačku důležité. Nemusí jít z extrému do extrému, klidně ať zůstane oplácaná, jen zkrátka trochu zlepšit kondici.
Michaela Zemánková vs. Simona Gážiková
DJ Vlado: Pepovo zdůvodnění této dvojice působilo sice poněkud krkolomně, ale budiž. Nějak ty dvojice rozdělit musel a bylo by nespravedlivé, kdyby Simonu postavil proti Lole. Klání muzikálové herečky a pravověrné rockerky bylo sice kontrastní, ale v tomto případě mi to nevadilo, jelikož tento duel měl zcela jednoznačnou favoritku.
Michaela Zemánková
Zpívala: Pink – Funhouse
DJ Vlado: A zase jsme jako v Ein Kessel Buntes. Míša je hérečka se vším všudy její hraní si na rebelku bylo asi tak věrohodné, jako že David Rath nebral úplatky a je čistý jako lilie. Zvláště koulení očima á la Ilona Csáková bylo šílené. Po zpěvácké stránce to byl průměr, na který jsem zapomněl minutu po dozpívání. Míšiny šance na postup byly v tomto souboji nulové.
Scalex: Tak minule se mi její výkon docela líbil, tentokrát vůbec. Takřka žádná práce s dynamikou, vykulené oči mě rušily, celé to bylo nepřirozené, příliš herecké (ale ještě k tomu špatně herecké) a jako by to nestačilo, ještě jsem se musel koukat na ty hnusné kalhoty. 8^) To je zas co za módu? Skejťácké gatě verze 2.0?
Simona Gážiková
Zpívala: Guns´N´Roses – Sweet Child O´Mine
DJ Vlado: Simona dostala od Pepy dárek v podobě nejslabší možné soupeřky, jakou kdo vůbec mohl dostat. Ona na to však nespoléhala a předvedla poctivý a plnokrevný rokec. Nebyl to sice vyložený touchdown, ale na postup to stačilo bohatě. Obávám se jen, jestli Simona nebude v příštích kolech příliš jednorozměrná. Ovšem Leoš s přirovnáním k paní učitelce ze Saxany vyloženě zabil.
Scalex: Silné, energické, sice trochu zprzněná klasika, ale z pohledu rockového posluchače to působilo uvěřitelně, přirozeně a zdaleka ne tak křečovitě. No a kdyby někdo potřeboval ukázku toho, co jsem psal výše – tedy vidět rozdíl mezi líbivou a nelíbivou skladbou – tak v tomto souboji se to také dost ukázalo. A asi i díky tomu postoupila do dalšího kola právě Simona.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Tady nebylo vůbec co řešit. Simona je od začátku největší favoritkou Pepova týmu (a po krádeži Loly druhou největší), zatímco Míša byla jednou z vůbec největších outsiderek. Tady s verdiktem souhlas i spokojenost.
Scalex: Tady nemám moc co řešit, výkon Míši se mi tak nelíbil, že s postupem Simony musím automaticky souhlasit. Druhá Gunčíková to není, ale jak by řekl Zmikund, pro fanošuki dobrí.
Jana Rybníčková vs. Adam Urban
DJ Vlado: Druhá totálně nelogická dvojice a opět v Darta týmu. Co mají tihle dva proboha společného? Nic. Nevím, co Dara s Martou hulily, když ty dvojice přiřazovaly. Navíc Jana měla v tomto duelu handicap, který byl pro ni ve skutečnosti výhodou.
Jana Rybníčková
Zpívala: Adele – Skyfall
DJ Vlado: Jako promo v médiích se objevila zpráva, že Jana těsně před K.O. přišla o hlas a byla proto poslána na vyšetření. Už proto bylo jasné, že se jí bude měřit mírnějším metrem než Adamovi. Pozitivně jí nemoc pomohla k tomu, že její hlas zněl o něco málo zajímavěji než obvykle (protože jinak je zcela bezbarvý), negativně však v tom, že se jí do hlasu dostalo silné vibráto. Rozhodně to nebyl průšvih á la „Don´t Spyk“ Evy Krutákové, ale žádný extra výkon to taky nebyl. Veronika Stýblová podala Skyfall v loňské SuperStar rozhodně líp, o Gábině Gunčíkové, která tuto bondovku perfektně vystřihla na akci Auto roku, nemluvě. Ovšem dalo se tušit, že hlasový handicap bude zohledňován a Adam to bude mít sakra těžké, ať už zazpívá jakkoliv.
Scalex: Těžko to hodnotit. Jestli měla Jana skutečně obrovské zdravotní obtíže, tak s ohledem na ně to dala slušně. Kdyby se ale od nemoci zcela odhlédlo, tak to bylo vystoupení ploché, málo dynamické, dost opatrné. Což je logické – Jana se bála odkráglovat si hlas během písničky, aby vše dozpívala. Jenže jak to pak spravedlivě posoudit, když jsme nemohli slyšet to, jak by to Jana zazpívala doopravdy. Třeba by to bylo famózní. A třeba taky ne.
Adam Urban
Zpíval: Metallica – Whiskey In The Jar
DJ Vlado: Paráda. Takhle se má bojovat naplno o finále. Adamovi Whiskey In The Jar sedl jak *vy víte co na co* a nijak výrazně nezaostal ani z touchdownem Lukáše Adamce. Tam bylo opravdu všechno, co má správný rockový výkon mít, tedy skvělá barva hlasu, energie i drive. Soudě čistě podle výkonu měl Adam jednoznačně postoupit, jelikož Janu přezpíval opravdu jednoznačně.
Scalex: Adam to zazpíval trochu po jožorážovsku, ale bylo to dobré, uvěřitelné a hlavně sympatické. Adam má okolo sebe takovou přátelskou auru, pohodářství a promítá se to i do zpěvu. Z této soutěžní dvojice bych si spíše vybral Adama. Bohužel, asi zafungovalo slitování se nad nemocnými hlasivkami a Adam v soutěži skončil.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Tak tady mě verdikt nejen nepotěšil, ale vyloženě naštval. Adam byl naprosto precizní a Jana mu nesahala ani po kotníky. Navíc i u diváků má Adam jako rocker a „muž z lidu“ větší šanci než nevýrazná a akademická Jana. Opět mám pocit, že tady bylo rozhodnuto dopředu a možná v tom nehrál roli ani „krůtí syndrom“, ale něco jiného.
Scalex: Postup Jany na úkor Adama vidím jako špatné rozhodnutí. Za mě by postoupil Adam, co se týká Jany, tak prostě smůla, zasáhla vis major. Jenže zasáhla vis Darta a tak to dopadlo, jak to dopadlo.
Blanka a Martin vs. 1Drug
DJ Vlado: V Majkově týmu to byla asi vůbec nejlogičtější dvojice. Jediná dvě dua v soutěži zkrátka nemohla být nepostavena proti sobě. Ovšem i tento duel vzbuzuje podezření, že postupující byli určeni dopředu, což si druhá dvojice však nenechala jen tak líbit.
Blanka a Martin
Zpívali: John Legend & Melanie Fiona – Wake Up Everybody
DJ Vlado: Pro mě to bylo asi jejich nejlepší vystoupení. Výběr rychlejší písně pomohl tomu, že v tom nebylo zdaleka tolik patosu jako minule a předminule. Pořád se však nemůžu zbavit dojmu, že Blanka je ve dvojici zcela zbytečná a že Martin by se uplatnil i jako sólista, jelikož minimálně barvu hlasu má mnohem zajímavější. Jako celek to bylo kvalitní číslo a jen záleželo na tom, co předvedou 1Drug.
Scalex: Kladně musím ocenit razantní úbytek kudrlinek oproti minulému kolu. Na druhou stranu tato skladba pořád patří mezi takové, které když skončí, tak si z nich lautr nic nepamatuju. Ale nebudu hodnotit píseň, budu hodnotit pěvecký výkon. Blančin hlas mě oslovuje více než Martinův, jen se nesmí rozkudrlinkovat. V unisono pasážích se hlasy příliš nepojily, nejhorší to bylo právě v těch ozdobách, které si každý z dua dělal trochu po svém a tak se to rozjíždělo. Celkově to pro mě byl neutrální výkon, neurazí-nenadchne. Navíc ta pachuť HLP (hluboký lidský příběh) – což samozřejmě není kritka Blanky a Martina, ale štábu, který jejich handicap dření.
1Drug
Zpívali: Jessie J. – Nobody´s Perfect
DJ Vlado: Marek s Tomášem mě baví čím dál víc. Každé jejich vystoupení je jiné, ale zároveň to má vlastní tvář. A jejich včerejší číslo bylo jedním slovem SKVĚLÉ. Byl to perfektně vyvážený mix popu, rocku a rapu, ale přitom to vůbec nebyl kočkopsí dort. Jessie J. mi promine, ale podání kluků se mi líbilo víc než originál. Za mě by to bylo jednoznačně na postup, ovšem příběhu slepců bylo těžké konkurovat.
Scalex: Stále musím trvat na svém dojmu z dřívějších kol. Kluci mě dostali i teď. Skladba byla hezky vystavěná, pomalý úvod s kytarami, později ve svižné pasáži přidaný slovenský rap, dvojhlasy v pohodě, hlasy kluků se k sobě hodí, jak temnější a dunivější Markův, tak jemnější Tomášův. A kluci také předvedli něco úplně nového, zatímco jejich konkurenti pořád jedou stejnou techniku, stejný styl, jen to aplikují na různé písně. V tomto souboji bych rozhodně volil spíš kluky.
hodnocení verdiktu:
DJ Vlado: Tady bylo dopředu jasné, jak Majk rozhodne, ale radost z toho nemám, jelikož kluci mohli ještě předvést hodně zajímavých čísel, což si o Blance a Martinovi nemyslím. Zas tak moc mi slepecké duo v živácích nevadí (na rozdíl od Marka a Jany, kteří v Darta týmu zabírají místo lepším a zajímavějším), tak kromě svého handicapu nemají co nabídnout. Zaplať pánbůh tedy aspoň za nabídku, kterou 1Drug od Majka dostali.
Scalex: S rozhodnutím kouče nesouhlasím, do dalších kol bych poslal kluky. Majk Spirit si to vyžehlil jen s tím, že přiznal, že 1Drug jsou tak dobří, že jim veřejně přislíbil posoutěžní podporu a pomoc na poli hudebního šoubyznysu. Za což jsem rád, protože už je na čase, aby k nám ze Slovenska jezdil i někdo jiný než Elán, No Name a Horkýže Slíže.
Top 3 podle DJ Vlada:
1.1Drug
2.Adam Urban
3.Veronika Strapková
Top 3 podle Scalexe:
1. Veronika Strapková
2. 1Drug
3. Vendula Příhodová
Hodnocení 11. dílu podle DJ Vlada:
Když si to sečtu, tak s včerejšími pěti verdikty koučů souhlasím a se třemi nikoliv, ovšem ty tři duely byly celkem zásadní. Ještě bych pochopil postup Blanky a Martina, který byl jasný od začátku, i když kluků z 1Drug je mi líto. Oba postupy v Darta týmu mě však vyloženě štvou. U Marka bych ještě se skřípajícími zuby uznal, že zazpíval líp než Bára, ale to bych nesměl vidět to, co se dělo před tím na zkoušce. Ale Adam proti Janě rozhodně vypadnout neměl, i kdyby Jana byla prolezlá nemocemi víc než princ Jiří z pohádky Jak se budí princezny. A to se ještě bojím toho, co přijde příště. Už samotné rozdělení dvojic v tomto týmu naznačuje, že je cosi shnilého ve státě hlasovském. U všech ostatních týmů se to rozdělení dá pochopit, ale u Darty jsou ty dvojice totálně nelogické. Příští týden nás čeká druhá část K.O., ve které se finálová sestava definitivně zkompletuje. Doufejme tedy, že těch failů tam bude co nejméně.
Hodnocení 11. dílu podle Scalexe:
Koučovské kopance patří ke každé pěvecké soutěži a i tady jsme se několika velmi bolestivých dočkali. Mrzí mě hlavně vyřazení 1Drug, Adama a Báry. Dara s Martou měly nejnabitější tým a pak ho takovýmhle způsobem zlikvidují. Jinak je celkově vidět, že pěvecká úroveň je skutečně minimálně o level vyšší, než je u soutěžících v konkurenčním X Factoru. To je vážně nebe a ladudy.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Bohužel musím konstatovat, že včerejšek byl zatím nejhorší letošní díl Hlasu. Důvodů je řada. Naprosto necitlivý, místami až brutální střih. Proč proboha nepřidali třeba 20 minut, aby to mělo nějakou logiku, plynulost, nemusely se vystříhávat hodnocení porotců ..
Výběry skladeb. Nějak se mi nechce věřit, že tohle bylo čistě z hlav účinkujících. Spíš bych tipnul sice jejich výběr, ale z nějakého produkcí definovaného playlistu. U některých soutěžících jsem měl dojem, že je to volba z nouze.
Výkony soutěžících. Tedy upřímně, nic moc. Většinou nenadchly. Kdo postoupil či nepostoupil jsme věděli předem, spoilery nelhaly. Kromě Bašky mi to vlastně bylo celkem jedno, protože další mé oblíbenkyně Vendulu a Mirku poslal MD proti sobě.
Co mě překvapilo :
1. Výkon Adama. Vůbec první mužský pěvecký výkon, který mě v soutěži zaujal.
2. Že se mi vůbec, k mému překvapení, nelíbila Simona. Mě to přišlo jako takoví divní popoví GNR. Ta dívčina by chtěl být rockerkou, moc by chtěla ale nějak tam ten pop pořád prosakuje.
3. Že nesdílím všeobecné nadšení z Veroniky. Takový nějaký hrozně chtěný, tlačený, nevím. Já bych snad radši nechal postoupit Katarínu :D. To je prostě jednoduchá blonďatá popina co se netváří, že je něco jiného než jednoduchá blonďatá popina! Ve finále nám bude chybět jednoduchá blonďatá popina. To bych nevěřil , že něco takovýho napíšu :D
4. Že Relich byl ještě příšernější, než jsem očekával. Školní etuda na téma trpící mladý muž, mečivý hlásek v hloubkách nezajímavý, ve výškách působící perforaci bubínků a silnou bolest hlavy, prapodivné frázování. Nevkus až na půdu, co na půdu, až na žižkovskou věž.
5. Že se mi Mirka líbila víc jak Vendula. Vendula je sympaťanda, je profi, umí to, ale bohužel, nic lepšího než dává z ní asi už nevypadne. Nepřekvapí. Barva hlasu je bezbarvá. To Mirka teda profi není ani náhodou, umí to pěkně poprasit, je zakřiknutá, ale ten potenciál je úplně jinde. Že je zakřiknutá se jí nedivím, je jí 16, v prvním kole dostane slepce a v druhém zkušenou, perfektní profesionálku. Holka na odstřel. Ale ta barva hlasu je krásná a snadno rozpoznatelná.
6. Že 1drug byli včera jasně nejlepší. Marek Lacko od poslední soutěže neuvěřitelně pěvecky vyrostl, a i Súčik se ukázal v dobrém světle, na rozdíl od Numb, který mu evidentně neseděl. Slepci nepokazili, neoslnili. Slušný standard. Finále mají evidentně jisté.
No a na konec jsem si nechal Bašku, která je jednou ze dvou mých letošních „srdcovek“. Co je mi hodně líto je to, že se jí to moc nepovedlo. Co mi není líto je to, že nepostoupila. Člověk nesmí být sobec. Samozřejmě, že bych ji rád viděl co nejvíckrát, ale v tomto případě se tohoto přání rád zřeknu. Ona tam prostě nepatří. Ona tam nepatří ještě mnohem víc jak Lenka. Takováhle čistá osůbka mezi tou smečkou prostě nemá co dělat.
Myslím si, že evidentně trpěla tou atmosférou bojů, nezřízených ambicí a strachů. Proto si myslím, že ten výkon byl tak nepovedený, intonačně rozhozený. Jak se divila Darta, že je Baška nějaká rozhozená, a že i minule už trochu byla, to je myslím přesně ono. Jinak ale oceňuju ale pěknou úpravu skladby, která se mi v originále moc nelíbí. Zrovna tady si ale myslím, že to byl takový výběr trochu z nouze. Že kdyby měla úplnou volnost, zvolila by něco jiného.
Ona nechtěla s někým „bojovat“. Každému přeje jen to dobré. Byla evidentně šťastná, že postoupil Relich a ne ona. A řekla to správně, „je to tak, jak to má být“. Ona si otevře mateřskou školku a děti ji budou milovat. A muziku bude dělat jen pro radost. A tak je to dobře.
Doplněna i moje část rekapu.
@bezik: skvělý rekap :-)
1. taky se mi moc líbil Adam nechápu, proč musela postoupit nevýrazná Jana, a ještě ten humbuk kolem ní, že ztratila hlas…
2. no tak ten pocit z GnR v podání SImony jsem měla podobný. Jedinečně GnR umí Šmajda, prostě chce to trochu mečivo ječivý hlas jako Axel a hlavně energii a ta na mě ze Simony prostě nešla
3. Veronika mi nevadí, ale nijak extra ji nežeru, ikdyž hlas má opravdu silný
4.Relich a Tiborko z XFactoru – kapitola sama pro sebe a zdá se, že je koučové nebo produkce mají rádi a tlačí je stále dál…ani jednoho nemusím
5.Vendula… či Vendulka. Asi zpívá nádherně, ale jde to mimo mě… nudím se u ní stejně jako u Bagové, kvality Mirky jsem nějak nepostřehla, jen mi zkazila oblíbenou písničku od Lany
a dále plně souhlasím s bodem 6. Kluci jsou výborní a ikdyž jsem je zezačátku trochu podcenovala, hluboce se jim klaním, mělo to energii, náboj a pěkne se na to i koukalo (no a co, nestydím se za to, že se ráda podívám na pěkně urostlé kluky :-)
..
A Baška.. sluníčko a čistá duše, ikdyž takhle napsané to vypadá jako kýč
Viktor Holomek vs. Jakub Nesnídal – Viktor postoupil tentokrát poprávu, Jakub je strašně slabej a nevýraznej, neslanej nemastnej a nezajímavej. Navíc písnička kterou si zvolil Jakub ho rovnou určila k odstřelu a ještě k tomu ji odzpíval strašně takže to jinak dopadnout nemohlo. Viktor ale mým favoritem rozhodně nebude, jako zpěvák je průměr a působí na mě nesympaticky a namachrovaně, nemám ho rád. Nejsem rád že bude v Live Show protože mezi kluky tam byli daleko lepší a zajímavější zpěváci kteří už bohužel v Live Show nebudou.
Vendula Příhodová vs. Mirka Zuntová – Vendula postoupila zaslouženě protože zazpívala absolutně excelentně a Mirka proti ní neměla ani tu nejmenší šanci. Technicky je Vendula zdá se prakticky dokonalá ale jako osobnost mi přijde strašně nevýrazná a nezajímavá, prostě mě jinak nebere. A proto ani ona moje favoritka nebude.
Marek Relich vs. Barbora Drotárová – Relich v tomhle duelu postoupil fakt zaslouženě a je zcela jasné že Barboru převálcoval. Když si to ale vezmeme komplexně celé tak je to jen průměrný až podprůměrný zpěvák který měl náhodou jen světlou chvilku a proč on v Live Show bude a Ondřej Mašík, Adam Urban a Tomi Furmaník tam nebudou? Marek nikomu z nich totiž nesahá ani po paty. A tady se prostě ukazuje ta paradoxní absurdita celého Hlasu a moc by mě zajímalo o co vlastně těm lidem v produkci kteří tohle vymysleli jde protože nevěřím že jsou ty složení soubojů, rozhodnutí koučů atd. skutečně z hlav koučů. Je to prostě čirá debilita a nebo něčí vypočítavost.
Veronika Strapková vs. Katarína Kamencová – Veronika postoupila zcela zaslouženě ale moje favoritka to nikdy nebude. Rovněž mi není dvakrát sympatická a není pro mě ani zajímavá takže nic.
Andrea Janczarová vs. Pavlína Ďuriačová – Tak mě se překvapivě Andrea líbila. Je pravda že to bylo trochu estrádní a to většinou moc nemusím ale u ní mi to nějak nevadilo. Je to pěkná a hodně sympatická baba, zpívat taky umí….třeba jí budu i tak trochu fandit i když moje srdcovka to asi taky nebude. Pavlínu sem nikdy rád neměl i když zpívat taky umí takže sem rád že ji Andrea porazila.
Michaela Zemánková vs. Simona Gážiková – Simona postoupila zaslouženě, rock zpívá skvěle a je fakt dobrá ale opět to asi nebude moje srdcovka.
Jana Rybníčková vs. Adam Urban – Má vůbec smysl tady něco psát? Jana se mi docela líbila minule ale včera už to byl těžký průměr a její postup přes Adama absolutně nechápu. Zvlášť když Adam byl prostě naprosto skvělej. Adamce sice nepřekonal ale fakt super a jednoznačně to bylo na postup do finále. Takže oni vyhodí všechny zajímavé kluky rockery a nechají tam samé nevýrazné a tuctové zpěvačky jako je Jana které jsou všechny stejné jedna jako druhá?
Blanka a Martin vs. Drug – Spíš sem asi přál postup Drug ale je mi to jedno. Martin a Blanka mi ve finále vadit nebudou i když to ani nebudou moji favoriti.
Závěřem se fakt musím smát jak je celej Hlas totálně zmanipulovaná fraška a když sem to tu už před časem psal tak mi to pomalu nikdo nechtěl věřit. I dříve se občas stávalo že se předstartovní favoriti nakonec do živáků nedostali ale letos je to teda jak u Hlasu tak u X Factoru opravdu extrém. Adama je strašná škoda, společně s Tomim a Ondrou Mašíkem byl mezi kluky nejlepším zpěvákem. A asi právě proto nikdo z nich ve finále nebude a místo toho tam bude průměrný namistrovaný Viktor a nebo strašný Relich. Až příště vyhodí i Tomiho tak už budu absolutně nasranej a pak už tam nemám favorita. Lola svým chováním moje sympatie ztratila a proti Tomimu bych jí nikdy nefandil, to už moje favoritka nebude. Ale vlastně je dobrý tam nemít favorita, aspoň si to zklamání vyžeru už teď a v živácích už pak můžu být v klidu. :-D Jestli takhle fakt odklízejí konkurenci Elišce tak je to ten největší hnus a ubohost že si to místo v Hlasu nemůže vybojovat sama.
@bezík: Taky chvalim rekap:-)))
1. Adama je velka skoda kdyz si predstavim co zustalo do primych prenosu, tak ten kluk tam rozhodne patril. Po Ondrovi a jeho VNS za me druhej nejlepsi muzskej vykon v teto rade, melo to stavu, energii, prijemnej hlas. Jak moc byla Jana nemocna bych vubec neresila, uz jsme ji meli moznost slyset dvakrat predtim a na zaklade techto vykonu bych s klidnym svedomim rekla, ze do zivych prenosu je uplne zbytecna. Vendula i Eliska jsou lepsi zpevacky tak proc tam byt cecko podobneho typu. nezajimavy hlas, nezajimava soutezici, zbytecne vyplacane misto.
2. Simona me nejvice zaujala poprve, pak uz mene a vcera to take nebylo nic moc. ja mam ten song hodne rada a od Simony mi tam cosi chybelo. Sice jako rockerka neni zla, ale na prdel si z ni nesednu.
3. Veronika je kapitola sama pro sebe. Silne mi to pripomelo Dominiku Haskovou, ktera tak moc chtela, az ty tony tahala z podlahy. Tohle byl dost podobnej pripad, byt samozrejme s jinou kvalitou. Veronika take strasne moc chtela, ale mistama ji uplne odchazely hlasivky, preskakoval hlas. Chtela bych videt, jak by zvladla celej koncert o vice koncertech za sebou ani nemluvim. Neslo to z ni prirozene, tlacila to takovou silou, ze vic rvala nez zpivala, neskutecne ostre, neskutecne neposlouchatelne. Mela jsem co delat, abych to doposlouchala, jeste, ze to nebylo delsi.
Na Relichovi mi teda vadilo totalne vsechno, neprijemnej mecivej hlas ve vyskach, tuctovy hlas dole, cele vystoupeni mi prislo amaterske a nudne. Bara sice nezazpivala dobre vcera, ale porad byla pro soutez mnohem zajimavejsim clankem, nez tenhle nesympatickej prumernej panak. Ony i ty pubiny uz nejsou zadnou jistotou pro plysaky ( viz posledni superstar) a Marek je imho dalsi v rade, ktery zbytecne zabira misto. Mimochodem jsem celkem zvedava, zda mu bude nekdo posilat hlasy, na FB moc velkou podporu nema ani od tech nactiletych slecen. Kdyby zazpival excelentne, tak bych rekla ok Bara ma smulu Marek si to zaslouzil. Nicmene ten jeho vykon byl prumernej, mela postoupit do dalsich kol zajimavejsi Bara. Strasne by me bavilo sledovat kam az lidi pusti tak neuveritelne prirozenou a sympatickou zpevacku.
Je to zvláštne, že Adam tak dopadol…veď sa mu pri krádežiach otočili všetci traja…nechápem…aj Barča vypadla…tak to má byť povedala, odráža to vkus „nášho kraja“…možno vypadli aj preto lebo sú zo Slovenska a teraz treba českého víťaza…z prvej osmičky je tam len Simona a Veronika (myslm že v tomto prípade nezafunguje ani národnostný faktor, v prípade Barbory by sa aj ten pridal)
ked si odmyslim tu Markovu kriklavu farbu vo vyskach (dole ju ma celkom prijemnu), tak ani technicky to nejako nedaval. tie irske vzlyky boli prehnane caste, a ked tlacil, mne nepripominal kozla, ale skor kvikajuce prasiatko :)) nech je Tibor z XF akykolvek umelohmotny slizoun alebo neviem co este, tak davat jeho spev na rovnaku uroven s Markovym ma fakt pobavilo :-O :)))
imho Darty uz mali dopredu jasne, ze Mareka chcu do zivakov (skratka Darin milacik ako bol Milos, ktory bol teda o dost pocuvatelnejsi). hladali imho pre neho vhodnu superku, ktoru by porazil, a Baska, kedze sa im zdala v tej pesnicke neista, tak ju do tej ulohy konkurencne slabsej umiestnili, a este to recami aj vopred potvrdzovali. kedze potrebuju do ziavkov Elis a Janu, tak Marekovi tie spevacky nemohli dat ako superky, to je jasne :))) no a kedze miesto chalana uz maju obsadene, tak naco by im bol nejaky Adam, ze ? aj ked tu Janu nechapem, naco potrebovali. ved Vendule, ci Veronike z inych timov bude predsa konkurovat Elis. alebo zeby Jana mala konkuriovat Kristine ?
Majk sa bil do hlavy, ze nemal spojit B&M s 1DRUG… no vlastne to bol logicky krok, lebo asi 2 dvojice do zivakov nechcel posielat. ale kedze chalani zahviezdili, mrzelo ho to mocne. mozno keby radsej spojil do KO dvojice tak, ako to chalani hovorili vo videu na Markize, zeby mohli ist s kosicankou Kamencovou, ktoru by prevalcovali, a slepci mohli ist s Veronikou. ta by s nimi tiez nemala sancu na postup ani s takym vykonom, aky dala, ale aspon by odisla so ctou. v zivakoch nebude mat ani zdaleka tolko sms, ako by mali chalani, a este k tomu kosicania :D okrem toho u Veroniky nie som si ista, ci bude podavat take vykony ako vcera, lebo v suboji to nebolo bohvieco. ma stastie ze ma Majka, ktory jej do vyberu piesni nebude asi kecat
@dolores: S tebou naprosto souhlasim. V okamziku, kdy postavily baby proti sobe Elisku a Jakuba. bylo naprosto jasne, ze Marek musi postoupit. Pevecka soutez bez plysaka, to prece nejde:-)))) ted slo jen o to, koho odstrelit vedle Marka, sliznula to Barca. Imho nemela vubec sanci postoupit, sice to Darta tymu ulehcila, tim, ze nebyla 100%, na druhou stranu baby byly rozhodnute predem. Stacila mi ta generalka, jak se divaji na Barcu, melou neskutecne hovadiny, total z cesty a na Marka se tak usmivaji:-)))
@Monika: a nemohli postavit ani Mareka s Adamom, lebo by museli sakramentsky zdovodnovat, preco Mareka uprednostnili pred Adamom :)))
teraz som zbadala uputavku na buducu cast, Tomi tam spieva Dnes od Tublatanky, tak som zvedava na to viiiiiiin :)))
@dolores: Dvojice v Darta tymu jsou na palici kompletne:-))
@dolores: Fakt ? Bude „vííííííííííííín“ ? No mazec. On si to dá celé určitě níž ale stejně :D Že by nám Lenka přeci jen postoupila ? ;-)
@bezík: 1 – Bára je neskutečně šťatný člověk, troufám si říct, že šťastnější než 90 % Čechů a Slováků…a jestli sej í splní sen stou mateřskou školkou, bude ještě šťastnější :-).
Konečně jsem slyšela vše (šestnáct kousků je pro mě na jeden zátah fakt obtížně stravitelných). Nejdřív pár doplňujících poznámek k včera hodnoceným:
Souhlasím se Scalexem, že rokenrol je mrtvej žánr, nesouhlasím s hodnocením Veroniky – její hlas a projev je zajímavý a v našich poměrech dost nezvyklý, ale zase takový zázrak to imho nebyl.
Bezík o Vendule: „nic lepšího než dává z ní asi už nevypadne“ – cítím to podobně.
Baška po opětovném poslechu – je roztomilá, okouzlující, sympatická, ale byla fakt slabá, i ta Katka Kamencová se mi líbila víc.
Andrea – já tam v minulém souboji teda slyšela toho nosu daleko víc než tentokrát. Nenadchlo, nevadilo.
Pavlína – děsný provar, který je pro mě poslouchatelný jen s Tiny nakřáplým hlasem, kterým Pavlína nedisponuje, tohle mě absolutně nebavilo. Vybrala bych jednoznačně Andreu.
Michaela – u těch vykulených očí jsem si vzpomněla na Roberta Hlavatého a musela se pousmát, i když jeho kvalit coby komika Míša rozhodně nedosahuje. Trochu mě rušila artikulace, jinak mi to nepřišlo až tak špatné, ale zas že by mě to kdovíjak zaujalo, to taky ne.
Simona – nevím, jestli za to mohla Simona nebo doprovod, ale znělo mi to trochu jako disko. Má dobrý poctivý rockový hlas, ale tohle mě neoslovilo. Možná bude nakonec zajímavější Edita (vzhledem k tomu, že je to, jak jsem se dočetla, koupelnová zpěvačka bez jakýchkoliv zkušeností, může během soutěže hodně vyrůst). Postup Simony ale samozřejmě zasloužený.
Jana – její hlas se mi poprvé celkem líbil, ostatní je těžké hodnotit vzhledem k tomu, že byla nemocná. Ale musím říct, že čistě hlasově mě zaujala víc než třeba Vendula.
Adam – byl daleko lepší, než jsem čekala a poprvé se mi líbil. Není moc co vytknout. Postup Jany na jeho úkor vnímám jako nefér nemoc nenemoc.
Blanka a Martin – určitě jejich zatím nejlepší vystoupení, zvlášť Blanka mi oproti minulým kolům zněla o hodně líp. Kudrlin by nicméně oba měli ještě ubrat, protože je neumějí, a jak už tu někdo psal, ve společných pasážích se jim to chvílema rozjíždělo. Nebylo to špatné, ale kdyby byli zdraví, tak by proti klukům nepostoupili.
Marek a Tomáš – začátek mi přišel nepatrně rozpačitý, zlepšilo se to, když začali kluci zpívat spolu, a když pak odložili kytary, rozjeli se a byli k nezastavení. Dobré vystoupení, myslím, že i v dalších kolech by byli zábavní, škoda.
Top3 (bez pořadí):
Veronika, Adam, Marek s Tomášem
V dalším fochu mám (opět bez pořadí) Vendulu, Simonu a Blanku s Martinem. O kousek níž Janu a Viktora, o další kousek Marka a Andreu.
Průměr, který mi nevadil:
Katka
Míša
Slušně odzpívaná nuda: Pavlína
Propadáky:
Bára
Jakub, Mirka
Skoda, ze si Jakub nevybral modernejsi song, mne se jeho hlas libil mnohem vic nez ten Viktoruv. Viktor ma stesti, ze do toho dokaze dat dostatek energie, ale i tak je z meho pohledu smesny. Z neho nikdy nemuze bejt zadnej rocker, jen trapna figurka. Podobne jako slecna bez patricne vysky se nemuze prihlasit na miss, tak ani Viktor nemuze zpivat rock na ktery mu nebyl nadelen hlas. ten jeho uzoucky slaby hlasek je k nevydrzeni. Plus vypada jako bambula, tez s vizazi rockera moc nejde dohromady. dalsi zbytecnej clen ve finale.
Vesměs s rekapitulací souhlasím. Ač jsem velký fanda reality show, tak pěvecké soutěže mě už unavují, ale také proto, že vím, že už asi dlouho žádná nebude, tak sleduju obě.
A u obou mám obrovský problém (teď nebudu posuzovat kvality či nekvality daných pořadů), moji favoriti a lidi, o kterých jsem si myslela, že by byli zajímaví, tak v obou pořadech vypadávají. U X factoru se nedostali do domu porotců a v Hlase to začalo teď v K.O.
Nevím proč, ale zdá se mi, že televize hledají pořád stejné typy lidí, jakoby se báli jinakosti. Na druhou stranu si obě televize letos hrají na lidumily a obě tam mají zástupce znevýhodněných občanů.
Ale k Hlasu – jsem nadšená aspoň z postupu Viktora Holomka – ano pravda, není to dokonalý zpěvák, ale baví mě, je to typ zpěváka z Linkin Park a to tu moc nemáme. Je to živočišný typ zpěváka a to já ráda. Jeho výstup jsem si dala několikrát a i dvouletá dcera trsala.
Taky Vendulce Příhodové to přeju, protože je sympatická a usměvavá a krásně zpívá. Ale obecně mám u zpěvaček problém – moc je od sebe jen dle hlasu nerozeznám a když už náhodou má opravdu jiný hlas, tak je mi zase tak osobně nesympatická, že je to prostě o ničem – a konkrétní případ v Hlasu je taky – Veronika Strapková – její hlas je jedinečný, ale je mi protivná a mě se ten hlas ani pěkně neposlouchá, takže nespokojenost s postupem.
Těší mě, že nepostoupila Pavlína – ta už měla šanci v prvním Xfactoru a když se to dodnes nepovedlo se prosadit, tak na tom asi něco bude, no ne? Je mi nesympatická a není to tak upřímné, jak to hraje. A vůbec mi nevadí, že je při těle, to bych uvítala, kdyby vyhrála plnokrevná baba, ale ona prostě ne. Tady radost z nepostupu.
Mrzí mě Adam Urban – toho vyřadil Viktor Holomek a když si jej vzaly Darta, doufala jsem, že jak Viktor tak Adam budou v živácích. Ale z nějakého mě nepochopitelného důvodu tam není. Zase kouči ukazovali, že jsou lidumilové a tudíž škoda, že neměl postižené hlasivky Adam.
A mrzí mě 1DRug -tady byl velký potenciál a bohužel opět se ukazuje, držíme s postiženými. Takže za mě je to jen Viktor a Vendulka, ostatní jsou mi jedno.
A ještě k tomu mojemu názoru k postiženým – já jsem pro to, aby měli šanci všichni, o tom nemůže být ani řeč. Ale tak jak se mi to jeví, tak jakmile se tam objeví někdo na vozíčku či slepý, tak postupuje a postupuje, ano zpívat v obou případech umí všichni, ale zrovna v Hlase bych poslalal dál 1DRug a ne nevidomou dvojici. Je to Hlas, a mě přišli lepší kluci. To samé v Xfactoru – zrovna Ota Klempíř tu dvojici, kde je chlap na vozíku, označoval dříve, že mu nesednou a jakmile dostal skupiny, tak jsem si říkala, že si je nevezme. A buch, jsou v živácích a podporuje je. A je to na úkor jiných trochu nadějnějších lidí. Prostě jakoby v tu chvíli byli znevýhodnění všichni zdraví. A to se týká i toho, že vypadl Adam, protože ta Eva to dala i přes zánět hlasivek.
Je to můj názor, doufám, že mě nikdo neukamenuje.
A ještě k Báře – ta holka mi moc nesedla, ale to co s ní provedli, to bylo do očí bijící. Byla taková bezprostřední, veselá, užívala si to, že zpívá a že je taková jiná. A najednou je tam uťápla puťka bez energie. Tak nevím – co se stalo. Zjistila, jaké to v televizi je, jaké to je v šoubysnysu, nelíbílo se jí to?
Ne každému, kdo by měl potenciál zpívat, může sednout prostředí, jakým toto je.
A v článku bylo zmíněné právě nějaké zákulisní čachrování – nedalo by se k tomu blíže vyjádřit? Mě by to zajímalo.
3 Milo : Z Venduly mám stejný pocit dokonale dokonalá nuda. Vendulo, jestli to budeš čít: zkus zpívat Listen nebo Stay a diváci si tě najdou a spočítají ti to v hlasování.
Lacko: Už v ČSLS mně naštvalo povrchní hodnocení poroty a jeho následné vypadnutí. Udělal jsem si názor, že má celkem slušný vkus na muziku (pracoval v rádiu), což jejich dvojka prokázala v posledním kole. Ve středu to byla „antipyrhova prohra“. U diváků museli kluci zvítězit i když vypadli a doufám, že o Markovi ještě uslyšíme.
Lenka & Elis: Další kolo bude velmi zásadní. Jsem zvědavý a) kdo proti komu b) playlist obou favoritek. To o mnohém napoví. U Lenky mám dojem, že Majk neví co ztratil a Pepa nedoceňuje, co získal.
Lenka: Měla by si dát pozor na pusu. Protože ne každý divák má hudební sluch ale jen málokdo má rád zbytečné namachrované kecy.
Ještě jeden postřeh k formátu HLAS:
Kdyby Elis a Lenka byly v Superstar, tak jsme je slyšeli celkem cca 12-15 krát od castingů přes semifinále až přes finále a to ve všech možných žánrech. V Hlase jsme třeba Elis slyšeli zatím 2x, přičemž se ještě překřikuje s Jakubem. Celkem jí možná uslyšíme 5 x. Tak k čemu je HLAS??? když máme přeci Superstar?
@Prochor: Lenka a „namachrované kecy“ ? WTF ?! Jako kecy snad, ale řekl bych, že přímo antinamachrované :D
Kdo proti komu už víme docela dlouho, ElŠiška – Jakub, Lenka – Tomi. Playlist zatím ne. Tomi zpívá Den od Tublatanky, což je imho trochu nešťastná volba. Tam se dá zazářit jen na „víííííííííííííííííííín“ , kde když prorveš posluchačům bubínky, tak si zvítězil :D (možná) , ale na to asi Tomi nemá. Když se z toho nějak vylžeš, tak to může působit poněkud provinčně.
Jinak si myslím, že Majk je rád že se Lenky zbavil a Pepa si trhá zbytky svých dlouhých vlasů :D
21 – Ale uznej, že takové řeči že než MD, tak chce jít domů není moc taktické. Pozor MD stejně jako IB mají překvapivě hodně fanoušků ať už se nám to líbí nebo ne. Lenka by měla hlavně nejdřív zpívat a teprve potom mluvit. A to říkám i přes to, že si myslím, že v Hlase 2014 bude druhá za Elis.
@Prochor: Na tom ale není nic namachrovanýho, to je jen upřímný a zcela ji chápu. A jestli Lenka bude v GF druhá za ElŠiškou, tak sním všechny svoje čepice ! :D Už postup do živáků vidím tak na 30-40% a přežití prvního živáku stěží na 20. GF je imho zcela vyloučeno ;-)
@bezík:
Je to upřímné a taky to chápu. Ale Prochor má pravdu, pro spoustu diváků to může vyznít jinak.
A mě nezajímají ani jedna, ani Lenka a ani Eliška a chci ve finále Tomiho. Tak co je se mnou sakra špatně?
@Ananas: To může ale vadí to ? Příznivci MDho stejně Lence nepošlou ani hlas. Ti mají úplně jiné favority. A naopak ti, co MDho nemůžou ani cítit, ti naopak spíš pošlou když se takhle vyjádří. Zrovna tohle jí podle mě nemůže vůbec uškodit.
@Tomáš: Vůbec nic Tomášku ;-) Fandi Tomimu. Vždyť je to jen hra – zábava :D
@Prochor: Ona řekla, že než MD, to radši domů? Zcela chápu a má u mě další plus.
@bezík: Já si taky myslím, že pokud se psychicky nebo jinak nesloží, bude druhá za Elis.
@K.: No dobrá, už si chystám nůžky, kečup a hořčici :D
kdybych si ted mela tipnout GF v jednotlivych tymech mam to takhle: Elis 99%, vendula 99%, Lola 80%, slepci 80% V GF bych to pak videla na 4, miste Vendula, 3. Lola 2. slepci 1. Elis
Monika, veď ty si mi „odstránila“ všetkých krajanov…dúfam, že to tak nedopadne
Podle mého názoru (zcela osobního) je Elis už po druhém svém vystoupení hodně prosazovaná. Já osobně uznávám že je Elis:
a) Je sympatická baba
b) zvolila zcela nový přístup nedbalé elegance (lehce prznělá Adél)
c) musíte uznat, že má krásný hlas a pěkně zpívá
Takže je asi jedna z největších favoritek.
Posuzuju to i podle toho svého subjektivního pocitu, že bych si ji rád poslechl daleko radši, než většinu soutěžících, které nám produkce předkládá. Prostě se na Elišku už těším a dokonce jí přeju aby to nezvorala.
Lenka je nebroušený diamant a je strašně zajímavá.
Číli- pro mně je to letos o duelu velmi nepodobných talentů Lujza-Eliška. DJ Vlado nebo Scalex (nepamatuju si – vyčítají Elis promo nad rámec slušné soutěže). Možná mají i pravdu. Ale Elis si pozici favoritky podle mého přesto zaslouží. Každopádně jsem zvědavý na další kolo.
Ako stoja dvojice u MD? Postúpi Patrik a Kráska?
MD: Patrik x Zuzka, Zolo x Martin
Mne sa Elis tiež páči, dokonca som si vypočula jej ostravský koncert… s úsmevom…trochu mi vadí to prepínanie medzi výškami a nížkami…je to ako hore dole hore dolehoredole…také klišé až to po čase nebavilo…inak sluníčku verím, že „sluní“
Dík
Aha, takže jeden Slovák tam bude…hm, Krásku radšej obetujem
@bezík: ano, zdalo sa mi z tej ukazky, ze to ma transponovane nizsie, a vobec to nemsi dopadnut zle. ked si to vybral, asi to ma premakane a je si isty. napr. v SHS1 to mal Tomas Bezdeda hned v prvom finalovom kole, pricom mnohi mu za tento vyber predpovedali okamzitu smrt :D, a on zaspieval viiiiin v originalej tonine ako Tublatanka (aj ked neskolenym hlasom), zaziaril na tej piesni, a napokon to dotiahol az na bronz. aj Habera ho za to v hodnoteni pochvalil, hoci s jeho postupom do finale mal tak trochu problem:D
takze aj Tomi prave touto piesnou moze Lenku vyradit, aj ked samozrejme viac sanci davam jej. no vo vine je pravda ako povedal porotca Virsik v hodnoteni Bezdedu :)))
http://www.youtube.com/watch?v=llg6aSTKyug
@Katynka: tak som rada, ze nie som tu na Panackovi sama, a ze aspon niekto reflektuje na Vendulu podobne ako ja. nevravim, ze jej okamzite zacinam fandit, ale ak ma zase nadchne ako v stredu, tak je celkom mozne, ze bude jedna z mojich favoritiek. :)
36 – Krátce – pro mně je Eliška Mrázová veliký talent a měl jsem u ní stejný pocit jako v roce 2004 u mladé Anetky Langerové s jejími 16-ti letými culíky : Kde se ta baba sakra doteď skrývala, že o ní nevíme???
@bezík: suhlasim, ale imho MD ju bude za toto stierat v zivakoch … a hnusne :( spominam ako riesill Anicku Veselovsku, ze sa mu nezdravi, a taketo kkt…ny. :// nerozhodni a zmateni divaci bez hudobneho sluchu sa nim mozu nechat ovplyvnit …
dolly…tak Tomáš bol šumný plyšák…naozaj úprimný…ktovie či ešte spieva
@dolores: No jo, Bezdeda, ten měl hlásek jako konipásek. Ale Tomi ?! Leda že by se snad kvůli Hlasu dobrovolně vzdal svého mužství :D :D Pak možná i „vííííííííííííííííín“ :D
AVE to ťažko niesla…i keď som sa s ňou rozprávala, tak si na to spomenula…a máš pravdu, mnoho ľudí tomu uverilo ale kouč ju podržal
čo u Báry nebolo, keď ťa tak „ostentatívne zdrbú“ ako ju koučky, tak energia odchádza, lebo důvera je ta-tam….
38 – Dolores- děkuji za odkaz na Bezdědu.
Moje dojmy:
Banášová vyzerá (máte „y“ či nie?) neuveritelně mlado.
Bezděda není špatný ale Cmorík je pro mně pořád No 1.
Cmoro má hlavně úžasný hlas.
Co si o tom myslíte?
P.S. už má Cmorík svojí kapelu a styl?
Dnes naprosto souhlasim s Vašimi názory. Ikdyž za mě bych pustil dál Pavlínu místo Andrey,ale tak to už je subjektivní. JInak Dara jak letos tak před 2 lety to totálně projela svou roli koučky. Též si myslím,že všichni vidí,že v jejich DARTA týmu převážně rozhoduje právě Dara, to je můj pocit. Letos v Darta týmu mam od začátku dvě favoritky Lucii Bakešovou,která se mi líbila již v první české Superstar, dále Elišku Mrázovou. JInak dvě zbylá místa v Darta – uplně zbytečná. To samé o jednom místě u Majka(Anabela,Vít,KRistina – nic moc) jedinej ten Císar či jak se jmenuje by mi v živácích nevadil. Michal a jeho tým – Vendula má favoritka. Dále fandím Zuzce Kamencové, její High ve Výběru naslepo mi uchvátilo. IKdyž podle mě nepřejde přes Patrika. Čtvrtej třeba Zolo mi je jedno stejně jako asi Andrea. U Pepy Viktor ani Simona mi nevadí. Dále čekám Editu Třískovou a Lolu Hrůzovou /tedy doufám,že nepůjdou proti sobě zbylí dva soutěžící v tomto týmu mi naprosto vypadli z hlavy.
@-bé-bé-: uz o nom prilis nepocut, po rozchode s Adelou sa este celkom uspesne objavil v narodnom kole Eurovizie a odvtedy sa zlahla zem. podobne aj po Martine Schindlerovej, odkedy sa vydala a porodila, na spev celkom zanevrela. a ake to boli vtedy hviezdy :D jedine Katka Koscova sa presadila v ramci mensinoveho zanru, ktoremu sa venuje (soft jazz, folk)a dari sa jej aj v Cechach.
Cmorík má naozaj úžasný hlas ale posobí na mňa ako „postihnutý“…keď sa ti lúby, tak prečo si nepozrieš na youtube? Kapelu má už dávno
Prochor: Elis je talent, jen nechápu, proč se spekuluje o tom, že se jí umetá cestička..
vypadávají ti silní z týmu Darty, aby zbyli slabí soupeři a Elis to měla lehké? Jenže ona by porazila i ty silné soupeře si myslím, takže z toho cítím takovou divnou pachuť. To, že tým Darta měl na začátku asi nejlépe našlápnuto, vidím jako zásluhu Marty, jejího kouzla a osobnosti jako takové. Ti lidi tam šli za Martou, protože jí věřili. No a ta rozhodnutí, kdo půjde dál, bohužel dělá Darina (a zřejmě i štáb)a Marta jen přikyvuje, no a tím se to celé tak nějak kazí..
Daleko lepší rozhodnutí a zároveň i lítost nad špatným rozhodnutím vidím u Majka, hodně u mě za celou soutěž stoupl..
Prochor: Elis je talent, jen nechápu, proč se spekuluje o tom, že se jí umetá cestička..
vypadávají ti silní z týmu Darty, aby zbyli slabí soupeři a Elis to měla lehké? Jenže ona by porazila i ty silné soupeře si myslím, takže z toho cítím takovou divnou pachuť. To, že tým Darta měl na začátku asi nejlépe našlápnuto, vidím jako zásluhu Marty, jejího kouzla a osobnosti jako takové. Ti lidi tam šli za Martou, protože jí věřili. No a ta rozhodnutí, kdo půjde dál, bohužel dělá Darina (a zřejmě i štáb)a Marta jen přikyvuje, no a tím se to celé tak nějak kazí..
Daleko lepší rozhodnutí a zároveň i lítost nad špatným rozhodnutím vidím u Majka, hodně u mě za celou soutěž stoupl..
Vidím, že ju sleduješ a doštudovala to právo (MŠ)…by ma zaujímalo, keby vyhrala, či by to vyzeralo inak…Katku K. si občas vypočujem…starý hlas otvára zašlý čas v nás
@bezík: nie, nie, muzstva nech sa nevzdava !! :D radsej nech to da ako Maria Bundova v Hite storocia. :D slovaci zostali zdeseni, ale mne jej verzia prisla zaujimava :)
http://www.youtube.com/watch?v=ok–Wj3Rwdg
@Prochor: o Cmorovi som tu uz casto pisala. excelentny spevak, ale mna pri nom nemrazi, nudi ma. zabi ma :D
@dolores: Rozšířuju řadu. Vendula byla pro mě skvělá, vyloženě mě zaujala. Technika, emoce, přirozenost, vkus – všechno,myslím, na úrovni. Je jemnější, vizuelně, osobnostně přirozený typ. Mě se to líbí, ale asi budu patřit k menšině posluchačů.
tiez si myslim, ze v tandeme Darta je generalom Dara. :D zatial. uvidime ako to bude v zivakoch.
@priznivec.obecny: takze predsa ma Vendula nejaku cielovku :) ..a citam, ze aj Scalex to vidi podobne. dal si ju do prvej trojky
52
not to si dobre ukázala…som tam našla tento hit od Tiny…pekný hlas http://www.youtube.com/watch?v=QokV0EI7Npg
@Monika: Myslím, že to procpávání slepců proti lepším zpěvákům bude lidem čím dál tím víc lézt na nervy (procpávání Elis není zdaleka tak okaté, běžný divák, který to má jako jednohubku ke středeční večeři a jinak to až tak neřeší, to imho vůbec nezaregistroval). V GF asi budou, ale skončí tam imho poslední.
Já si nemyslím, že by o čemkoliv rozhodovala Darina, rozhoduje imho štáb.
@priznivec.obecny: Taky mě Vendula ve středu dostala, takhle jestli bude zpívat nadále (procítěně), budu se na její výkony těšit :-)
@K.: Zas tam musí být nějací Slováci a podle mě půjde Slovák z Majkova týmu, kor když tam (pravděpodobně) tvoří 3/4 osazenstva finále
@jab: Vida, ona ta Vendulka není až tak neviditelná ;)…
48 – Prečo Cmorík postihnutý – pro mně je vyjímečný talent (ale mám za to že Slávika taky podráždil či dokonce vyhrál- nebo se mýlím :-))))
49(50) -Umetenou cestičku Elis po dvou výkonech taky chápu samozřejmě jako nesmysl. Elis talent je a to je všechno.
53 – Dolores – když se u vás na Slováči objeví po takových lidech jako *** (nechci urážet Dušan Grůň Oldo Hlaváček atd..slovenské tango atd – mladí nezažili čsl hitparádu v době normalizace a je to dobře) talent tak co je co řešit?
Nechme ty vaše mladé talenty ať se ukážou.
@jab: Nijak by mi to nevadilo. Je fakt, že Slovák v GF být musí a Kujan ani Simona tam imho nebudou.
@priznivec.obecny: No jediný problém co s ní mám, že po hlase bych ji asi naslepo nepoznal, ale třeba se ještě vyloupne, zas tak moc jsem toho od ní neslyšel :-)
@jab: ja ju uz zacinam rozpoznavat .. :) vo VNS ma prils nebrala ta jej acapela.. a pripadala mi v medailonku dost teatralna. v suboji aj teraz som ju viac pozorovala, a zda sa mi, ze tu teatralnost, ci zovialnost ma proste v povahe
@K.: kiezby tam tito neboli. ja tam drzim miesto Kristine :))
pred chvilou som zase zachytila uputavku na stredu a bolo pocut aj Lucku. zdalo sa mi, ze dost tlacila na pilu. a este Zolo spieva Queen. ak sa nemylim Don’t Stop Me Now :-O
@jab: Ono pokud už bude mít posluchače, tak se vyloupne. Já bych ji pak poznala podle vynikajícího stylu. Ale ona je komplet celkově spíš přirozená, nenápadná (vč. hlasu), tak je to o tom, kdo ji zaregistruje a bude fandit přímo teď, v Hlasu. A moc jich nebude, soudím. Já jsem spíš byla příjemně překvapená, že se objevil další „potrefený“. Ale i tak, nic moc nás tedy není :-(…
Ja bych se na narodnost letos vyprdla. V X factoru je 7 Slovaku a jeden Cech, ktery mimochodem byl minuly tyden v ohrozeni:-) Taky se tu spekulovalo, ze v Darta tymu nutne musi byt Slovak a ejhle do finale jdou ctyri Cesi…Klidne muze byt GF ryze ceske.
@priznivec.obecny: Ono je to možná tím, že zatímco my dva jí po hudební stránce vnímáme spíš jako romantický typ (tj. podobný rank jako Kováčová, Stará, Ševčík, Debnárová and many more…), někteří ji spíš berou jako velkopopinu, k čemuž možná může svádět její vysoká technická úroveň a taky ona vyzpívanost v muzikálech, ale možná i jinde. Nicméně její výkon v K.O. bych rozhodně zařadil do škatulky „romantický.“
Další zástupce tohoto typu by mohly být Zuzka Kamencová a Jana Rybníčková. Ale zatímco Janu a Vendulu bych žánrově kategorizoval jako pop, Zuzka mi spíš přijde jako folk-pop. Tak nějak přemýšlím, že by mi rozhodně nevadila jako druhá Slovenka v GF. V souboji s Patrikem sice bude outsider a Patrik se zdá být MD-ho oblíbenec, ale pokud znovu zklame (navíc když si může píseň vybrat sám), asi už s ním MD nebude mít odvahu riskovat. Ale taky bude záležet na Zuzce, ta se v soubojích taky kdovíjak nepředvedla. Vlastně se proti sobě postaví dva zajímaví zpěváci, kteří zatím těží ze slávy nabyté ve VN…
@Prochor: je to talent, ale nie je mojou povinnostou, aby sa mi pacil. sto ludi – sto chuti. ;) a slavika vyhral, a nie raz.
btw. Oldo Hlavacek nie je spevak, ale herec-komik a tento rok sa dozil pozehnanych 80.. neviem, ci si si ho nepomylil s jeho partnerom z komickej dvojice Ivanom Krajickom, ten spieval hodne, a aj s Darinkou :D D http://www.youtube.com/watch?v=Jy17cawpjC4
@jab: No, to by mohlo být, já bych to brala jako výborný postřeh a pro mě teda je to přínos – kolikrát nevím, proč to a to ne.. V rámci romantiky, si prosím, odskoč do AI chlívečku, dávala jsem tam Vlastu, jestli jsi to ještě neslyšel :-)..
Zase se tu probira kral nudy Cmorik? Z nej mam doslova osypky jeste, ze je jen u vas na Slovensku a u nas tento interpret neprorazil:-)))))
@priznivec.obecny: Jáááj, na Vlastu jsem málem zapomněl a to byl přímo učebnicový příklad :-D. A asi by se sem dala zařadit i „česká Janet Devlin“ (ano, tady to zní extrémně blbě :-DDD) Zlatuška.
@dolores: Tak Krajíčka mám hodně rád :-D, líbily se mi třeba jeho duety s Evou Kostolányiovou nebo Hory, hory (odkaz sem dávat nebudu, to by mě admini asi roztrhli :-DDD)
@K.: ja myslim, ze kouci – stab 50:50, aj ked Marek tvrdil 30:70. kazdopadne, co Darty tento rok v Hlase stvaraju mi pripomina MD z minulej serie. podobne si povyhadzoval z tymu zaujimavych ludi ako teraz ony
Tak Avicii je plytké disco :D A co je proboha špatný na kalhotách nasrávačkách? :D Tady se člověk dozví perly :D A nejlepší singl od Pink Funhouse je nelíbivej song a Gun’s n Roses jsou líbiví. Vítejte v pravěku. Tento web je taky takovej funhouse :D
@jab: No, jo Vlasta :-). Bude vystupovat v našich končinách, teď se mi tím zastavením u něj tohle připomnělo. Musím to nějak vymyslet a hlavně si to zapsat, neb zase zapomenu…skleróza je hrozná věc.
@jab: tak to si si vybral to prave orechove :D:D on ako repetak bol vseobecne oblubeny u nasich rodicov a prarodicov, ale pokial viem, za mlada isiel podobnou cestou ako vasi Suchy&Slitr
@jab: Komické duo i ta Eva, pamatuju a taky líbili. Krajčík zpíval, no jo, pravda :-).
Jo Šlitr, toho fakt můžu, hlavně tohle http://www.youtube.com/watch?v=Xv_-eFQjxuM. :-D :-D :-D Imho jeden z prvních u nás, který postavil svůj humor na svém neherectví a nezpěváctví, ale jeho grácii by mu mohla drtivá většina hvězdných pěchoťáků jen závidět…
@jab: Hrozná tragedie s máslem. Už jen ten název.
Tak zatím :-)…
@gbhnj: na zábavnosti tohoto webu se také podílíš – já osobně se tvým olol názorům pokaždé směju dlouhé minuty
@jab: niet nad Praminek vlasu :))
a s tym Zolom som sa sekla. je to Somebody to love, co bude spievat. uputavka je uz na stranke hlas.markiza.sk
Zolo tam nezni spatne v te ukazce.
A podle toho, jak se vita se svoji rodinou, to vypada, ze i postoupi.
@jab: Pustila jsem si ten Patrikův duet několikrát a vůbec si nemyslím, že by zklamal. Je fakt, že na pódiu byl hodně prkennej, bez kytary jako by se neměl čeho chytit a ztrácel se tam. Taky udělal pár minel ve výrazu – snažit se přitvrdit a chrčet nebyl v joho případě nejlepší nápad. Jinak ale zpíval stejně dobře jako ve VNS. Sice chápu, že ne všem je jeho výš postavený a lehce kňouravý hlas po chuti, ale zpívat umí. Problém je, že není univerzál a asi v máločem bude znít opravdu dobře. Přesto budu strašně ráda a doufám, i věřím, že postoupí.
Ale jinak nic proti Zuzce, kdyby místo Patrika šla proti Kujanovi nebo Zolovi, určitě bych jí fandila.
@Monika: to nebude Zolova rodina. je to imho rodina Edity, ktora k nej prichadza
ale keby postupil Zolo, prijemne by ma to prekvapilo :)
@K.: suhlas, Patrik nesklamal. mna urcite nie
@dolores: Mas pravdu, ze se jedna o Editu. Super, mam radost, ze porazila Terku, tady jsem se trochu obavala, ze by to nemuselo bejt tak jasne… Ve VNS se mi Edita hodne libila, minule uz mene. Nicmene pokud bude mit dobre songy mohla by se dostat daleko.
@gbhnj: Co je špatnýho na nasrávačkách? Všechno! :-D Akorát to není žádný současný výstřelek, strašej tu už několik let :-D Ovšem co se týče líbivosti, se Scalexem rovněž nesouhlasím, I’m like a bird mi líbivé přijde, Gáni naopak ne (o Pink snad nic nepsal).
@Monika: To je zajímavé, ve VNS se mi Edita nelíbila vůbec (pustila jsem si to znovu, abych si byla jistá), v souboji mě naopak zaujala. Plus jsem se dočetla, že je zcela neškolená a nemá žádné zkušenosti z kapel nebo tak, takže by, pokud se jí někdo bude věnovat, mohla jít prudce nahoru. A Simona o jejím zpěvu mluvila dost s úctou, takže jsem na ni příští týden zvědavá.
Pustila jsem si pár kousků z posledního kola znovu a mám k tomu ještě jednu poznámku:
Co se týče čistokrevně rockových výkonů, tak Adam Simonu jednoznačně přejel. Ani jeden z těch songů dvakrát nemusím, ale Adam dal Metallicu mnohem barevněji, zatímco Simona byla dost monotónní. Velká škoda ho, v Darty týmu by byl můj favorit.
Lidi, já se musím podělit, toto je zhmotnělá krása:
https://www.youtube.com/watch?v=oIJcoic4Kag
Asi mě tu ukamenujete, ale mě zaujalo hned několik výkonů v první epizodě Knockoutů.
1) Vendula – opravdu to byla, jak říkáte, „kvalitně odzpívaná nuda“, ale musím říct, že mě tento výkon velmi zaujal. Technicky zvládnuté dobře.
2) Mirka – Summertime sadness je moje oblíbená píseň, a ten výkon byl dobrej., Škoda, že tu není možnost krádeže, protože by si ji opravdu zasloužila. Bavilo mě to.
3) Marek – Vůbec mi nevadil ten mečák, ani nic. Viděl jsem to naživo, a byl to, i s drobnými chybkami, výkon, který mě prostě zvednul z tribuny. A ta vejška na konci byla parádní.
4) Kluci – To mě taky hodně bavilo. Nechápu, jak mohli postoupit slepci, protože kluci měli vystoupení zpracované opravdu líbivě. Snad o nich ještě uslyším.
5) Katarína – V nižších tónech dost plavala, ale vejšky byly parádní, a vystoupení zaujalo i jako celek. Rozhodně to bylo přirozenější, než její konkurentka.
6) Pavlína – Bylo to slušně odzpívané, vlastně to i zabavilo, ale bohužel, Pavlína působí dost nesympaticky a namachrovaně. Hraje si, že je diva, byť to tak není. A hlavně ten její vděk působí dost „nahraně“.
Pak se mi ještě líbil dost Viktor a Adam s Janou.
A z druhého konce bych rád vytáhnul slepce, kteří mě absolutně nezaujali. Přijde mi, že si navzájem překážejí, každý zpívá naprosto jinak, a nevím, kdo mi vadí víc. Všechno na mě navíc působí dost cukrkandlově, ale uvidíme v dalších kolech.
A ještě Veronika Strapková – ta mi hodně leží v žaludku. Působí dost nesympaticky a namyšleně, a to její vystoupení byla afektovanost sama. Tlačení na pilu od začátku do konce. Vůbec mě to nebavilo, šlo mi to proti srsti. Kdyby v klidnějších pasážích trochu zvolnila, tak to vystoupení vypadá úplně jinak. Chtěl bych vidět její hlasivky po jednom koncertě v tomto stylu. Celé to působilo dost nepřirozeně.
No, uvidíme příští K.O.
@Pekelný zvíře: Zvláštní, ale se vším s tebou souhlasím…
Veronika můj šálek kávy nikdy nebyla, ani nebude /zrovna tak ti slepí/, ale není divu, nejsem hudební znalec… :-) Podle toho taky soudím, že se většinovému divákovi líbit nebude…
@Motylek: Veronika asi bude publikum hodně rozdělovat (což je dobře, takový člověk je v soutěži třeba). V předchozích dvou kolech mě nepřesvědčila, ale tady mě zaujala a má velké plus za výběr, na její další čísla jsem určitě zvědavá.
Tak už tuším, co bude zpívat Lenka v K.O. ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=hgDE9f6LdV8
@bezík: Jé to je pěkný!
Tohle bude asi zpivat Andrea Hola, ma na YT i svuj cover toho songu: https://www.youtube.com/watch?v=CyMdnWnyKxw
@K.: Je to krásný, ale nevím jestli to Pepa ocení.
Kristina asi toto https://www.youtube.com/watch?v=MHWeK8Vheak
@K.: ahojky :-) Tak já jsem vždycky zvědavá na všechny… Příště budu kvůli Lence dost nervní, už to vidím.. :-D
Bezik – moc pěkné…
Ten song Lenky je pro fajnsmekry, me typickeho Novaka to nebere ani trochu. Nikdy bych si to nepustila. Nicmene na Lenku se tesim, pac vypada uzasne a myslim, ze to da lepe nez original, mnohem zazivneji.
Lenka a Kristína velmi zajímavé výběry, těším se :-).
@bezík: Jestli to Lola zazpívá výborně, tak podle mne jo. Předloni si tam dokonce držel lidi, kteří narozdíl od Loly neměli s rockem téměř nic společného.
@Monika: Musím říct, že se mi v tom dost líbí.
@Monika: Tak teď ještě není typický Novák důležitý. Jestli se dá dát Alison Moyet záživněji, to tedy věru nevím :D Ale myslím, že se Lenka rozloučí s Hlasem důstojně ;-)
@K.: 104 byla reakce na 98 – taková jemnější verze, ale vůbec mi to nevadí, zní mi to trochu country
@bezík: Jasně, Furmaník bude zářit jak supernova :-D
@gbhnj: nevšiml jsem si, že by v Hlasu hrál a zpíval Avicii. Zpívala tam Katarína Kamencová a v jejím podání to bylo plytké disco. Na nasrávačkách je špatné komplet všechno. Už jen málo outfitů vypadá na ženských ještě hůř. Líbivost a nelíbivost songů evidentně nechápeš, ač jsem se snažil to vysvětlit jak pro pomocnou školu. Takže znovu: nelíbivý song může být klidně senzační záležitost. A líbivý song může být ukrutná sračka. Líbivost/nelíbivost nemá mnoho společného s kvalitou. Spíš se skladatelským umem – jak skladbu vystavět pomocí různých klišé tak, aby oslovila obrovskou masu lidí. Takže některé songy nejsou prvoplánově líbivé (což já osobně hodnotím kladně, většinou je to fajnšmekrovská záležitost), ale v pěveckých soutěžích, kde je potřeba oslovit statisíce diváků k tomu, aby posílali SMSky, je takový song velkým riskem. Už pěvecké soutěže nějaký ten pátek sleduju, abych to měl statisticky podložené – kolik lidí si vzalo slavný a složitý song slavného zpěváka a nakonec je převálcoval někdo, kdo zpíval aktuální letní srágoru od DJ Boba.
@K.: Tak to si úplně nemyslím :D Na to „víííííííííín“ jsem fakt zvědavej :D ale :
1) je to Pepův typ
2) je to bezproblémový pohodář = skoro žádná práce
3) bude mít dva chlapy v týmu
4) Lenka je pro něj hudebně mimo
5) Bude to s ní těžký , co pro ní vybrat v živácích aby nestávkovala
6) Je to nerv, může v živácích selhat a nezazpívat
7) Pouští si pusu na špacír a z živáku to nevystříhneš
Pořád mi jasně vychází, že postoupí Furmaník, ať už zazpívají jakkoliv ;-)
@K.: Mne se teda Andrea v tom nelibi, ma hodne detskej projev, vylozene slysim zpivat dite. Vadi mi i jeji anglictina a i pevecky mi to prijde slabe. Nicmene ten song je bomba, miluju ho, skvelej vyber, tyhle pompezni libive songy maji velkou sanci na uspech obecne. Lucka si vybrala blbej song od Avril takova vyrvavacka jen vedle What’s up to zanikne.
@Monika: blbej song od Alanis, pardon
@bezik: jsi zbytečně pesimistický. Pustila jsem si kousek toho, co má zpívat Lenka a dokážu si ji v tom velice dobře představit. Pokud se s tou písničkou dokáze ztotožnit, tak to bude bomba.. a věřím, že postoupí ona, vždyt ona je jedna z těch, co dělají Hlasu sledovanost.
Jo a pouštěla jsem si ještě několikrát to její minulé vystoupení i s těmi jejími řečmi a s chladnou hlavou prohlašuju, že to bylo milé a bezprostřední a že můj dojem o sjetosti byl asi mylný…
@Mila2: Ale já si nemyslím že to dá špatně. Naopak si myslím že bude výborná. Ale vyvrať mi něco z toho co jsem napsal ve 109 ;-)
@Monika: Lucka snad zpívá Alanis Morissette, ne? Akorát nevím co.
@Monika: A nevíš, kterej?
@K.: jj ja jsem se v dalsim prispevku opravila, zpiva Alanis You Oughta Know
@bezík: Nejde o vyvracení, ale o to, cos vynechal, jak správně píše Mila, Lenka je ten, kdo dělá Hlasu sledovanost, zlatonosnou slepici si nezaříznou.
@K.: You Oughta Know… na fcb uz sou pisnicky, co ve stredu zazni…
@Monika: To je ale hodně velká pecka, se kterou se v Superstar několikrát bodovalo – zářila s tím Klára Zaňková i Katka Koščová (nemyslím její velkofinálové vystoupení). Rozhodně to teda není nějaký zapadlý song, který by lidi nezajímal.
@yeey: A nechtěl by to někdo přepsat sem pro nás, co na FB nechodíme? ;-)
@K.@Mila2: Kéž byste měli pravdu děvčata :D
@K.: https://www.facebook.com/hlasczsk/photos/a.188331977912953.47361.185038191575665/633895490023264/?type=1&theater tak jestli prezijes kliknout na jeden fcb odkaz…
Pro ty co vůbec nemají účet na FB by mělo fungovat tohle :
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/q71/s720x720/10172731_633895490023264_7500230041944141938_n.jpg
@bezík: děkuju za odkazy, funguje… :-) ještě jsem nikdy na FB nebyla…
@bezík: Dík! Jé, kdo bude zpívat Anouk? A spousta dalších výběrů mě potěšila :-) Něco ovšem neznám. Ví se, co bude kdo zpívat?
Já vím akorát, že Lauryn Hill bude zpívat Anabella, plus to, co se tu dneska psalo. Na Stinga bych tipla Kujana. Na tu Anouk možná Editu, nebo bych to spíš od ní chtěla slyšet.
@K.: Zatím se ví jenom něco, nicméně Anouk bych tipnul na Editu nebo Terezu (spíš Editu) :-)
@K.: Anabela s Lauryn Hill je jasná, stejně jako je jasné, s kým ji zase budu srovnávat :-D
@DJ Vlado: Ona to hlavně sama říkala, že ji bude zpívat. Nikoho dalšího nevíš?
Znova jsem si pustila Adama, strasna skoda, ze nepostoupil s ultranudnou Janou. Ten kluk me hrozne bavi, mohl byt velmi silnym clankem v dalsi fazi, vubec v te muzske casti. Kam se na nej hrabe trapak Milos od Dary z minule rady, ktereho jsem nemohla ani vystat. Stejne tak mu nesaha ani po kotniky Viktor. Adam je vybornej, velka chyba, ze nezasahne do zivaku.
Takže si shrneme, co víme:
Lucka – Alanis
Jakub – Bruno Mars
Zolo – Queen
Anabela – Lauryn Hill
Tomi – Tublatanka
Lola – Alison Moyet
+ velmi pravděpodobné je:
Kristína – Eva Cassidy
Andrea – 4 Non Blondes
Edita – Anouk
Martin K. – Sting
@K.: viz. 131 – to je zatím všechno co vím, nebo se to dá odvodit :-)
Lola je největším tahákem Hlasu a nejzajímavější zpěvačkou.Těším se hlavně na ni. A pak na Elis.
@bezík: k té tvojí 109 – jo, Pepa je pohodář, ale má rád výzvy, takže tam to vidím jasně pro Lenku. Pohodových rockerů má kolem sebe kvanta, ale kontraverzní neuchopitelnou a nesmírně nadanou holku, která se do toho navíc umí svým hlasem pořádně opřít, tak takovou snad na naší současné hudební scéně další nenajdeš. A i taková ta chlapská ješitnost dokázat to, co jiný chlap (Majk) nedokázal, tak i tu u Pepy vidím. A navíc, však víš, že stejně rozhoduje štáb, kdo půjde dál, Pepa nePepa
@K.: A ještě jsem teď zjistil, že Patrik bude zpívat Bastille – Pompeii :-)
Ta Eva Cassidy taky moc pěkná, už v tom Kristínu slyším, jestli to teda opravdu má ona. U Loly je ten výběr jistý? Pokud jo, tak se na holky fakt moc těším :-)
@Mila2: No právě , taky jsem se snažil přemýšlet jako produkce ;-)
@DJ Vlado: Tak to neznám, musím si to pustit.
@Monika: Nestává se mi až tak často, že bych souhlasila s Tomášem, ale jak se rozčiloval, že všechny pořádné mužské hlasy byly odklizeny, aby mohla zase vyhrát ženská, musela jsem mu dát za pravdu. Z těch, co tam zbyli, nemá šanci na vítězství žádný (leda možná Martin v rámci slepeckého dua, ale osobně bych na to nesázela).
@DJ Vlado: Ten zpěvák zpívá místy trochu podobně, ale přijde mi to na Patrika trochu rychlé a dynamické, radši bych ho asi slyšela v něčem pomalejším. Napadl mě pro něj Jason Mraz.
@K.: U Loly by ten výběr měl být podle ukázky jistý :-) U Patrika tipuju, že dá nějakou akustickou verzi jen s kytarou, i když ty sbory, které dělají tuhle píseň specifickou, tam asi budou chybět. Jason Mraz by pro něj byl dobrá volba :-)
Hrozne se mi libili 1drug, posloucham to porad dokola, vystoupeni v K.O. bylo skvele vymyslene. Je videt, ze to jsou zkuseni ucastnici peveckych soutezi a vedi presne s cim prijit, aby zaujmuli. Tohle je uzasnej efekt na divaka. Mladi kluci s kytarama a romantickym duetem, ktery postupne graduje, ma melodii, napeti, neni monotonni. Takhle se chodi pro uspech a ne ty unyle uspavacky. Urcite meli postoupit. Nicmene slepecke duo taky. Nejsou zas tak spatni, postoupili i horsi. Ackoliv tady sjizdim kdeco a kdekoho, tak rikam, nemela bych to srdce je vyhodit. A myslim, ze i mnoho z vas, co tady na ne nadava. Je to strasne snadne napsat na klavesnici v anonymite, ale v okamziku, kdy tam sedite ty pocity jsou jine. Navic je znate osobne za tu dobu a byt slepej, to je snad ta nejhorsi vec, ktera muze cloveka potkat. O to milejsi, ze se snazi zpivat. Za me do zivaku rozhodne patri. Chyba se stala v tom souboji, nemeli jit proti sobe. Vzdyt je tam naprosto zbytecnej Vitek, kdyby dali slepce s Vitkem, bylo by vse v poradku…
jj, zajimave výběry..
No myslím si , že bežného diváka musí přilákat během těch půlminutových upoutácek, článků na internetu atd- takže vybírají lidi , kteří
– mají nějaký ten příběh (jak zmiňoval i Marek Lacko)- slepci, Vendula, Lola, Jana…
– jsou něčím jiní (Elis, Lola,Anabela..)
– dobře vypadají (Jana, Veronika,Anabela,Andrea,Kristina? .Lola?,Marek :)… ?)
– jo a vlastně ještě ten kdo má Hlas :)
No a kdo splní nejvíc bodů ,má postup..
Ale tak ještě asi hraje roli snad moment překvapení, náhoda….protože nevím , co nesplnuje Lucka (asi příběh) ,Bára (asi hlas/ a asi by jim bez Marka chyběl nějaký ten plyšák..:)
a nalonec to vyhrát může úplně někdo jiný..:)
Možná (snad) na tom ,jestli si někdo vybere známou nebou neznámou písničku až tolik nezáleží, záleží jak to dá,jestli udrží lidi u televize..nevím
taky jsem se podívala znovu na vystoupení kluků a nejvíc mě dojalo, jak se choval Majk.. Myslím, že v tu chvíli nenáviděl štáb nebo toho, kdo nařídil postavit tyhle dvě dvojice proti sobě a nenáviděl i sám sebe, že musí říkat rozhodnutí, se kterým se neztotožnuje
@Monika: Tak jasně, že bouchat do klávesnice je snazší, než jít s kůží na trh a Majka chápu. To ale nic nemění na tom, že když se v podobné soutěži postupuje kvůli něčemu jinému, než je zpěv, tak mě to jako diváka prostě štve. Jinak nejhorší věc je podle mě přijít o dítě, ale to už jsme zcela ot.
@Monika: O to postižení se tu nejedná, to jim nikdo nezávidí… Pokud to celé vyhrají, tak jim to taky budu přát… Jsou i nevidomí zpěváci, které poslouchám a mám ten zpěv ráda… Zpěv Blanky a Martina se mi bohužel nijak extra nelíbí, tak nebudu psát, že se mi líbí…
velmi zaujimavy playlist od odrhovaciek, co zneju v talentovkach casto, az po mensinove zanre. kazdy by si mal prist na svoje. ja som z vyberu Loly a Kristiny NADSENA ! :) je dobre, ze spievaju teraz co chcu, na masy sa nemusi prihliadat, kedze o tom este nerozhoduju
ak je pravda, co zaspieva Kristina tak klobuk dole. Eva Cassidy je obrovska vyzva, nepamatam si, zeby ju niekto v talentovej sutazi spieval. a este v 17tich. to ma teraz tak nadchlo ako kedysi, ked som nasla Moniku Bagarovu niekde spievat jazz a este k tomu tusim po portugalsky.
Lola ma takisto skvelu vecicku. tesim sa nato ako male dieta na darcek :D aj keby Tomi odpalil Tublatanku a postupil, tak to pri tejto lahodke bude pre mna len bzucanie much. :D
@dolores: Teda je fakt, že co do repertoáru i pojetí zpěvu bude asi dvojice Lenka – Tomi ten nejbrutálnější možný kontrast :D
@DJ Vlado: toto by mu malo sadnut, je to sucasny dost vydareny hit, len musi davat pozor a tam kde treba, pritlacit, ci pridat volume alebo ubrat. hlavne to nesie byt ploche. ak bude spievat dostatocne naliehavo, pojde to aj bez zboru. hlavne nech ma v rukach gitaru
@bezík: ano, tie songy a ich interpretacie maju spolocne asi tolko ako ohen a voda :D bude sa to koucom tazko hodnotit
..a ten výběr od Loly.. hmm těším se..snad by to mohlo tentokrát „bavit “ i Daru :)
Adamov Hlas v slovenčine…nemožno sa zmýliť
https://www.youtube.com/watch?v=PHwFnIh3h64
@Ally: můj tip hraničící s jistotou je ten, že opět uslyšíme „ty ma extrémně nebavíš“ za souhlasného mručení Marty :D
bezíku, bezíku, nemaľuj čerta na stenu…Kristínina voľba je fakt zaujímavá a už po prvých tónoch som ju v tom počula…lenže nie je tým podobná Veronike???
@K.: (91) mna tieto chraplave rockove hlasy prilis nebavia, ale Adam je zvlastna vynimka. rozhodne lepsi ako Viktor, ci obidvaja Jakubovia. aj ked Simone nieco chyba a urcite by nemala byt v GF, v tom kole ju oproti Adamovi znevyhodnila aj tak roztahana zavijajuca piesen stale v jednej lajne, ktora znie ako cele komercne rockove GnR. naproti tomu Metallica ma songy skvele kompozicne vystavane, plnokrvne energeticke, ja by som tu nemala tak mudrovat, lebo nie som rockovo zalozena, ale mne pride Matallica ako drahy klenot. v porovnani s nou je GnR len bizuteria :)))
niekto s gitarou by mal postúpiť…a sú tam už len dvaja gitaristi…děvčica vypadla, ja hlasujem za Patrika
Monika, prekvapuješ ma, čo sa týka Adama, on nie je krásavec…má takú „kozorožiu“ tvár…z ktorej cítiť „starú dušu“ v mladom tele
Ten song je pro Kristinu jako ulity, nepochybuji o tom, ze to da levou zadni. Jenze je to jen pro ty, kteri to dokazi ocenit. Typickej Novak, co sleduje Ulici, Ordinaci, cte bulvar (neco jako ja:-)) ) to nedoceni. Mne se ten song nelibi ani v originale a uz vidim, jak budu u Kristiny zivat nudou a prat si jedine, konec uz prosim. Mne i ten jeji hlas prijde total obycejnej, v pripade, ze by sklouzla do popu, uplne se ztrati.
@dolores: to myslíš vážně? To, cos napsala o Guns n Roses ? „roztahana zavijajuca piesen stale v jednej lajne, ktora znie ako cele komercne rockove GnR“… Simoně neuškodila písen od nich, ona na ni prostě neměla, neuměla ji podat. Pust si třeba tohle http://www.youtube.com/watch?v=ATmWn_ctbik to je příklad, jak se zpívá písen od GnRoses… je tam energie, náboj, pohyb.. a žádná jedna lajna…
@-bé-bé-: slusne frazuje aj v slovencine, horsie je to v cestine :)) totiz klikla som si na Cestu od Krajca&Klusa, co sa mi ponukalo. no ma tam aj krasne momenty (bolest v hlase)
práve tu Cestu pocúvam…verím mu ten cit…
škoda, že Lola nezpívá tu Evu Cassidy, tam si ji dokážu představit ještě líp než v Alison Moyet.. sice by to asi dala trochu níž, ale o to výrazněji…
@Mila2: myslim to vazne GnR sa mi nepaci, ani take hlasy ake ma Miro. ale v superstar Miro ziaril a vedel ako rozdat energiu publiku. vedel sa pohybovat po podiu,a to nielen v tomto zanri. nefandila som mu, ale vzdy ma rozhodila kritika, co dostaval od poroty.
Mila, povedala som, ze nie som rockovo zalozena, takze moje vnimanie celkom urcite moze poburit cistokrvnych rockerov. pocitam s tym :))
@dolores: no a co Tvé zapálení pro Metallicu? Nejsi ty rockerka a ani o tom nevíš? :-)
be-be: já mám u Cesty, zpívané Krejčom a Klusem jeden zásadní problém – pletou se mi jejich hlasy a nevím, kdy který zpívá..:-) ale je to asi jediná písnička, kde beru Klusa na milost, protože to je hodně povedené… (a zpívá to s Krajčom, pochopitelně)
@dolores: S názorem na Gány vs. Metallica se ztotožňuju.
@-bé-bé-: Kristína a Veronika mají zcela odlišné hlasy, i žánrovně jsou jinde.
@Mila2: Jj, Šmajdův nezapomenutelný výkon… :-D Jinak i pro mě je ta Metallica fakt proti GnR lepší, kvalitnější muzika i hudebníci, určitě….
Ja mam GnR docela rada, Slash je vybornej a jejich November Rain je imho jeden z nejlepsich songu historie:-)))) Nic od Metallicy se mi nelibi tolik jako prave tento song, absolutni spicka.
@Jai: možná hraje Metallica „kvalitnější“ hudbu, ale já bych na její koncert nešla, mně přijdou její skladby dost podobné a pro mně bohuzel nudné. Kdežto na GnR bych šla a vychutnala bych si to. Mají pár pecek, které patří k mým srdcovkám a celkově mi ta jejich hudba přijde barevnější
@Mila2: Klidně si běž na GnR, ale viděla si to nedávný video s Axelem a GnR, ne? Hráli strašně. :-)
Mila2, je to pre teba doležité rozornať ich hlasy, ak sa ti páči…ale ja som teraz myslela Adamovu verziu…že tam krásne počuť viac odtieňov jeho hlasu a i keď nie dokonalý tak je presvedčivý…a navyše aj on mal príbeh…myslím, že choroba …
K. sú inde aj typovo, lolitka a femme f. , ale predsa len sa niekde, aspoň vo výbere pesničiek, motajú okolo toho „černošského podhubia“
Kristína spieva s Vítkom…no no
Po poslechu všeho co jsem neznala:
Nadšení (hlavně z té neotřelosti a neprvoplánovosti):
Alison Moyet (Lola) – výběr, který bych od Lenky asi úplně nečekala, o to víc mě potěšil, k jejímu hlasu mi to sedne nádherně a hrozně se těším.
Eva Cassidy (pravděpodobně Kristína, nikoho jiného si v tom neumím představit) – tohle je taky paráda a úplně v tom Kristínu slyším.
Spokojenost:
Anouk (nejvíc mi to sedí k Editě) – moje HODNĚ oblíbená věc, od Kristíny se mi to vůbec nelíbilo, Editě (doufám, že to bude fakt ona) bych v tom ale dost věřila.
Bruno Mars (Jakub) – okamžitě jsem si musela pustit Get down on it a Let’s groove :-D Na tomhle jsem jako velmi mladá vyrostla a pořád to můžu ;-) Jsem zvědavá, jak si s tím Jakub poradí.
Sting (tipuju Martina Kujana) – stará, pěkná pecka, vkusný výběr. Martina (jestli to bude on) zatím moc nemusím, ale jestli dá Stinga poslouchatelně, stoupne u mě.
Nemám problém:
Alanis (Lucka) – tohle je super pecka, akorát v rámci Superstar apod. už lehce ohraná (zazářila s tím Zaňková a Koščová, pokud se dobře pamatuju, pokoušela se o to ještě Najdekrová, ale ta s tím velkou díru do světa neudělala). Lucka to u mě bude mít trochu těžké, protože Klářinu i Katčinu verzi si dobře pamatuju.
James Arthur – neznala jsem to a nijak výrazně mě to neoslovilo, ale ani mi to nevadí.
Lauryn Hill (Anabella) – Lauryn mám obecně dost ráda, ale tahle věc je pro mě dost utahaná a nudná. A nudná mi přijde i Anabella, takže se obávám, že mě to dvakrát bavit nebude, nicméně výběr je to určitě vkusný a nepodbízivý.
Gnarls Barkley – tohle už jsme slyšeli (nejmíň) dvakrát, obě verze byly dost povedené. Ten, kdo si to vybral, to bude mít docela těžké.
Queen (Zolo) – Zolo si vybral pěknou kládu, moc mu v tom nevěřím.
Bastille (Patrik) – přijde mi to na Patrika trochu rychlé, ale budu mu v tom moc držet palce.
Lenny Kravitz – mám radši jiné jeho věci, ale ani tohle mi nevadí.
4 non blondes (pravděpodobně Andrea) – odrhovačka, kterou jsem nikdy nemusela, ale verze, kterou má Andrea na youtube se mi dost líbí.
Tublatanka (Tomi) – Tublatanku mám hodně ráda a Dnes považuju za jednu z vůbec nejlepších českých či slovenských skladeb napříč žánry, ale v rámci Superstar a spol. je to už drobet ohrané (kromě Bezdedy to byla povinná jízda v divadle SHS2, plus to tam nezapomenutelně podal jeden pěchoťák). Budu hodně kritická a Tomimu na supervýkon moc nevěřím.
Není můj šálek:
Rihanna – její hudba se mi obecně nelíbí a tohle se mi nelíbí ještě víc než jiné její věci.
Macklemore – nevím, co s tím chce kdo vyvést, ale asi to nebude nic pro mě.
Takže nám zbývá Elis, Martin Císar, Vítek, Tereza a Zuzka a ze skladeb Rihanna, Macklemore, Lenny Kravitz, James Arthur a Gnarls Barkley.
Macklemore tipuju na Vítka, nikdo jiný si to snad vybrat nemohl, Rihannu asi na Elišku. A zbytek fakt nevím, k Martinovi mi nejvíc sedne JA, Tereze bych přiřadila Gnarlse a na Zuzku mi zbyl Kravitz, což teda nevím nevím :-D
@K.: Ten Macklemore se dá pojmout i velmi zajímavě, o čemž mě přesvědčila moje favoritka z letošního AI Kenzie Hall (bohužel předčasně zaříznutá, jak je u mých favoritek poslední dobou zvykem): https://www.youtube.com/watch?v=HCN9vAhfLsc
Opravdu to tedy vidím na Vítka, kterému by tato akustická verze mohla i celkem sednout, i když Kenzie v mých očích nepřekoná a proti Kristíně to stačit nebude :-)
A co dnešní X Factor – ví někdo, co budou zpívat? Na to se netěšíte? Já moc – na Matěje a Tibora!
@Milena: už se to ví, článek se setlistem už připravuje Bedy :)
@Milena: Už zase to freak show ? :D Budou aspoň burleskní tanečnice ?
@Milena: http://xfactor.joj.sk/c/novinky/co-sa-bude-spievat-vecer-v-x-factore-my-vam-to-prezradime
Vlado, to zase budeme porovnavat Katku s Terezou :))
@bezík a další: ááále, nebuďte takoví uštěpační- pár dobrých zpěváků se tam taky najde !
@K.: ani mne sa nezda, zeby Zuzana mala Kravitza.. je to sice muzsky interpret ako mala jej sestra, ale skor by som tipla Crazy na nu.
ta Cassidy stale nie je potvrdena pre Kristinu? nikto iny, kto by to mohol mat ma nenapada. jedine, kto by to este zvladol je Eliska
@dolores: Myslím, že nejen s Terezou. Natural Woman zní snad každý rok v nějaké soutěži minimálně jednou, pro srovnání je z čeho vybírat…
já se těším na Katarinu, konečně má písničku, kde to může rozbalit..a uplatnit svůj hlas, poslouchala jsem to ještě v podání Adele a taky dobrý
@Milena: Pár……to jsou dva? No možná :-D
@dolores: tady už je vydán samostatný článek i se setlistem a upoutávkami :)
http://reality-show.panacek.com/38387-x-factor-2014-2-live-show-je-tu-zpivat-se-budou-songy-s-venovanim-video.html
jinak jsem si poslechla ostatní písně, co budou dnes zpívat na XFactoru a nějak nejsem moc nadšena – Bažík má zase takovou skoro country odrhovačku, nevím, proč nemůže dostat něco rockového, Tibor má taky hroznou odrhovačku, navíc nevýraznou a Bridgita má sice klasiku, ale nevím, zda to současného Nováka osloví…
@bezík: přikláním se k názoru, že se tam opravdu pár dobrých zpěváků najde.., neházejte úplně všechny do jednoho pytle s Ladudou :D
@Bedy: můžete se přesunout diskutovat o XF k tomu novému článku :)
@Bedy: já mám namysli pořad jako takový, celou atmosféru, i porotu, presentaci, konkrétně s tím jak kdo zpívá to až tak nesouvisí. Ve mě to intenzivně evokuje to obludárium ;-)
@bezík: Jj, chápu.. jako formát X Factor miluju, jenže ne v českém podání, to může připomínat parodii .. či obludárium no..
@VojtaP: ked ja tieto zahranicne show takmer vobec nepozeram. Som rada,, ze stiham domace :)
@Bedy: samozrejme, ze to nie je az take zle. Az na JoyS a Ladudu to ostatni zaspievali velmi slusne. Pruser by som videla v kamere a v prapodivnom spravani Ondru Brzobohateho
@dolores: V tom případě doporučuji na podzim shlédnout XFactor UK i Austrálie.. show a výkony na nejvyšší úrovni … :) 1-2 díly týdne by se možná daly stihnout :D :)
@dolores: Vlastně by to mohlo být obráceně: Zuzana Crazy a Tereza Kravitz, věkově by to celkem sedělo. Akorát k Zuzaně se mi vzhledem k jejímu VNS nehodí vůbec nic.
Ještě k těm výběrům – z většiny těch songů je cítit, že jsou to srdcovky, máloco je podbízivé, čímž mi udělali radost.
@Jai Kudo: Nemohl by jsi být konkrétnější, jaké video ? :) Pro mě GNR jsou naprostou jedničkou a skutečnou ledendou :) Nevím proč, ale mě Metallica nikdy nebrala.
Oooo boooozee, Eliska bude zpivat Man Down od Rihanny a v reggae verzi… sem doufal, ze si s tim blind audition jen uletela, ale ona snad bude vsechno predelavat vsechno do tohohle silenyho stylu :-! Elisko, rad bych ti fandil, ale s tou protekci a hlavne timhle zanrem teda ne :-DD
yeey – Už jednou byli diskutéři zklamaní v případě Ivanny. Já u teď prohlašuju, že Elis je 50% vítězka X-factoru.
Omyl – 50% vítězka Hlasu ( nějak se mi ty dvě soutěže motají dohromady). Ale u Elis to není jen promo – u Elis je to velmi správné promo na správném místě protože Elis zpívat UMÍ!!!!
@Prochor: No, zase takovej pěveckej zázrak to není. Ale má komediální talent a umí ho dobře využívat, to se cení. Taková univerzálka, zazpívá asi všechno ale na zadek si z toho nesednu. CD si nekoupím. Jestli to ale bude , přes veškeré Šiškovo „čištění“ konkurence stačit na vítězství, to nevím. Proti slepcům to bude mít sakra těžký.
DJ-Vlado se stále neumí přenést přes fakt, že Eliška má propagaci. Ale Eliška prostě skvěle zpívá a ohromnou karmu. Tak o co jde. Necháme raději proplovat průměrné zpěvačky (a možná právě proto bez propagace a Elis s propagací)? To opravdu nechápu – při vší úctě k DJ-Vladovi. Mluvíme tu o showbusinessu. V U.S.A. by se nad propagací nadějné zpěvačky nikdo nepozastavil!
@Prochor: ty si zase meles svou jako vzdy ;-) ja nerikam, ze neumi zpivat… jeji vyhra by mi nijak nevadila, lepsi nez slepci nebo Lola, ktera se na vitezstvi v komercni soutezi vubec nehodi… asi tam nakonec Elis bude i nejzajimavejsi (pro me tedy alespon jen co doodstrani Lucku a Jakuba), jen at nesaskuje s tim otravnym jamajskym stylem, jednou ujezd ok, ale dlouhodobeji se to neda brat vazne:-)
yeey – Ale na české poměry je na úrovni možná Ewy Farné na počátku a to není úplně k zahození. Měla by dostat svou šanci. Dostali ji i horší. Melu si svou abych Elis pomohl v téhle diskusi – to ano.
@Prochor: Do hrobu ??? :D Nebo kam pomohl ? :D
Bezík: Doufám že jí neubližuju amaterským aniti -promem ( na to narážíš a ironizuješ a to beru) . Ale vážně a objektivně pusťte si ty dvě jediný věci od ní a poslechněte si nezaujatě , jak zpívá. Tahle holka není k zahození. Perfektní intonace a pěkný hlas – možná trochu jak DJ-Vlado říká pouťový projev ale jinak je super.
Drze a odvážně přispěji k jejímu promu:
http://www.novinky.cz/kultura/318827-zpevacka-elis-vydava-album-shubidu-a-predstavuje-stejnojmenny-videoklip.html
@Prochor: vsak ja tady taky uz nedavno prohlasil, ze je Elis na nase ceske moznosti celkem hvezda, vsechno, co se snazim vyjadrit, je,
a) ze reggae stylem to podle me nezuzitkuje
b) toho saskovani na stagi, o kterem se zminujes, by taky mohla ubrat…
kdyz si dam tyhle dve veci dohromady, uprimne se desim toho, co predvede v ty Rihanne s neanglickym „r“ v ty pasazi „rum bum bum bum“ … :-DD
206 – Uvidíme – ať se děvče ukáže:-)) Ale mně osobně je sympatická.
@yeey: v Rihanně jsem nepolíbenej :D , ale dyk ono to je takové pop-reggae ?! Nebo je nějaká non-reggae verze ?
@bezík: no praave, takze doufam, ze to nebude reggae jeste vic nez uz je…:-)
@yeey: To asi néé, ono to ani dost dobře nejde. Do nějakejch „dřevních“ aranží určitě kapela nepude a pak už jedině zpěv, ale Elšiška skutečné reggae neumí, já myslím že to spíš bude ještě větší popík než originál, jen s nějakou ukulele klauniádou :D
@bezík: de hlavne o to, ze na ofiko fcb pisou, ze da reggae verzi, takze obrazne receno se snad zase po letech nedockame „hastrmana tatrmana“ :-D
Jééé,ona ta Eliška je ta Elis co zpívá občas s Konvičkou a Mrozkem?Jsem brzda.:D A zdravím svého milého yeey,pokud si tedy svou dávnou milenku ještě pamatuje.:)
Piho – nepozrazuj víc, než jsi chtěla. Zdraví „Prochor“:-)))
@piha: jasne ze si pamatuju, to bylo jeste v dobach toho zminovanyho hastrmana tatrmana :-DD
Eliska umi zpivat, ale neni nikterak vyjimecna. Takova Vendula neni o nic horsi zpevacka. Srovnavat s Farnou to snad ne:-)))) Ewa ma specifickou barvu hlasu, je hodne rozpoznatelna, Elisky hlas je tuctovy. Navic ta holka uz sanci dostala v showbyznysu se pohybuje nejakou dobu a porad nic, cim to asi bude:-))))) To takova Lenny zadnou soutez nepotrebovala, hrave strci tuctovou Elis do kapsy.
@Prochor: A co jsem provalila?:)
@yeey: Tak to mě těší!:)
215 – Ale Eliška má specifickou barvu hlasu i projev:
http://www.youtube.com/watch?v=SrUllkdINfE
Chod§rovci zabyztřete!
219 – Martin Chodůr by si vybral béčkovou zpěvačku? Asi že ne.
A abych už finaly nas*al DJ Vlada tak končím křestem prvního alba slečny Mrázskové za ůčasti amerických sponzorů:¨
http://www.youtube.com/watch?v=DTwa6dNJiM0
Asi (asi určitě) jsem se jsem stal fanouškem Ellis. Takže mně neberte vážně dokud to Eliss celé nevyhraje. Jako že je to téměř jisté.
@Prochor: Uvidíme,uvidíme….:)))
Proč byla Lola v ukázce „dnes uvidíte“, kdyz pak v tomhle díle vůbec nebyla?
Vite co jste proste pokrytci poradni kdyz soudite jine co mate tak nudni zivoty ze se starate do jinych? Chtela bych videt vas jak by jste vystoupili na podiu pred mega lidmi. Ja je obdivuju jsou to poradne odvazne decka ze vubec meli odvahu se tam prihlasit. Kto muze o Lole tvrdit ze je skvela ja netvrdim ze neumi spivat ale jeji vystupovani je na urovni malyho ditete i to se chova lip jak ona. Martin Cisar je moc sympatickej kluk co na tom ze ma lehkou nadvahu ktopak z nas je dokonaly. Moc sympaticki jsou ti kluci vsichni. A kto muze o Simone tvrdit ze z ni presakuje pop je u mne krava a debilek. Ja rock neposloucham ale ona je proste rockova princezna vzdyt to bylo neuveritelny to jeji vystoupeni a je moc krasna. Editka Triskova je taky krasna. Prosim vas nesudte ti decka tak odporne zamyslete se nad sebou lidi copak nemate rozum? Skuste si to vy a pak muzete soudit jo. Dik