Farma 7 – týždeň ôsmy
Dva mesiace ubehli z tejto zimnej hviezdnej reality show a už len šesť súťažiacich je stále v hre o 50.000€. Nenechajte si ujsť na TV Markíza pokračovanie tohto súboja v pondelok o 22:15, utorok, štvrtok 21:45, piatok 20:30 a po ňom hneď duel. Diskusia je Vaša :)
Pri sledovaní HSTM v diskusii na oficiálnej stránke TV Prima spomenula Kačka (jedna z účastníčok) túto stránku a už stačil len strýček google. Potom som len dlho, dlho čítala a nakoniec sa zapojila aj do diskusie a to u farmára, kedy sa slovenský prekladateľ neozýval a kočky z klubu smesvině nevedeli nejaké to naše írečité slovíčko. A keďže Elko a SUN všetko zo slovenských RS nestíhajú, boli takí zlatí, že mi Nákupné maniačky na WAU prenechali :)) A teraz sa k Vám budem hlásiť aj cez SK Farmu. Kto sa teší ?? :D (rečnícka otázka)
Diskuze k článku
Děkujeme galadriel za založení nového vlákna. Lenka bojovala, ale zdraví ji přemohlo. A máš pravdu, Miki – je to tam lazaret.
No konečně! :-D
@Hooper: odpovím ještě k minulému vláknu a štuplovi, který má „tiež lekárske znalosti“. „Apendikómiu“ jsi zaznamenal? :-)))
Není tady nějaký odborník, co by mi vysvětlil pojem apendikómia?
@JanaH: To nešlo přeslechnout.
A máme tu i hodinu chorvatštiny:-) Ale Mrvu bych z její velké znalosti nepodezíral.
Šárka pokračuje jako farmářka týdne. Celkem dle očekávání. Takže Lucka nejspíš pokračuje jako služka. A souhlas s jedním příspěvkem, co jsem tu četl – Miki by měl být sluha.
@Hooper: měl, nemohl by většinu týdne prospat a vzájemně se otlapkávat se štuplem.
Fuj až se třepu, ten slizský špunt se k finále blíží jak prd z kyselého zelí. Neviděn, neslyšen…
@Jája: Ušetřen práce sluhy…
Co tam mají více chlastu nosík dědkovi opět nabývá na kráse. Rudolf se může jít schovat. :D
Lenka pryč, tak propagujeme nový pár stejného pohlaví, tentokrát mužský:-)
A už tam Bubicu máme znovu. Protože nechci vidět podruhé za sebou stejný duel, tak doufám, že bude mužský.
Zvláštní – Miriam po příchodu kamarádsky hovoří s Luckou, objímají se spolu, ani náznak nějakých výčitek, které jsme dnes četli v jejím online rozhovoru ohledně duelu.. Mira jindy rozebírá každou prkotinu a každou drobnou křivdu. Nestála asi o konflikt, jejímu mlčení jsem stejně jaksi nerozuměla.
Jak přišla Šárka na to, že bude držet se ženami, když budou hlasovat tři lidé, tudíž určitě nebude remíza?
Čert vem babu!!!
@Hooper: ona není dvakrát myslitelka.
Boha jeho, koho teda dala za sluhy, když popudila Miriam? :-D
@Hooper: Čert vem babu !!!
@JanaH:
Žeby Mikiho?
a + ab
@BarBora: určitě Mikiho, já se jen divím nahlas naivitě Miriam, no. :-)
@dejna: už na něm pracuju.
@dejna: díky…jdu na to:-)
@JanaH: Vypadá to dobře, hlavně do budoucna. ;)
Miriam je prostě tětuška, jak řekl Tomáš. Její největší chybou je, že se neudrží a začne řešit vztahy. Tím se vyčerpává a snad neskončí jako zmatená moucha v sítích ostatních. Zatím má k tomu nakročeno. Být o 10 let mladší a mít tu dřívější páru, mohla by si to dovolit, protože by je v duelech všechny vyházela. Dnes nevím, sad jedině kdyby se vykašlala na city. No, třeba ještě překvapí.
Ak by bol Miki sluha, tak máme v sluhovskej kutici novú trojkombináciu … A Klikor bude vysvetlovať pred Kvetkou ako sa majú s Mikim radi a ako mu bolo smutno a nemal sa s kým rozprávať, tak vliezol k sluhom na noc :D :D
@iv:
Pred duelovou stodolou ju ešte Luca mohla oblbovať, že si to z nejakého dôvodu rozmyslela len v noci v duelovej chatke, teraz už mala možnosť si niečo napozerať a zistiť, ako ju Luca nechutne dobehla. A pri návrate bola šťastná, že je tam znovu, veď aj ten dopis bol smerom k Luce umiernený, určite jej nejaké veci docvakli po napozeraní záznamov.
@Hooper: 15 – Šárka je matematička. :) Ale však jej to niekto určite vysvetlil, že na znovudržanie so ženami je troška neskoro.
Klikor nám roztomilo pletie písmenká ala Šárka.
@Hooper: 13 – ja si napríklad rada pozriem rovnaký duel a som zvedavá aké disciplíny si Mirka vyberie pri reparáte a či Luciu zdolá.
Už si nepamatuji nějak extra bývalé farmy, ale v tomto musím dát za pravdu Prochorovi, že Jana tenkrát vymýšlela, taktizovala, na kameru sdělovala i své pocity a postupy, a vše bylo tak nějak zábavné a v normě dané taktiky. Největší chybu vidím ve štábu, nic neřeší. Resp. kašle na to. Na vyhazov. Lucka byla velmi nespokojená, že to její „chápete to, a já, malinká, krpatá, jsem porazila Bubicu“? že ji Bubica svým dopisem trošku aureolu malinké, krpaté a nejlepší na světě“ trošku pokazila. U mně trochu moc. A král diskoték bude asi latentní gay, neboť toto hrát nemusí a přesto to tam je. Leně nevim co bylo, ale přišlo mi to jako ze stredoveku, vymitani dabla….nedovolila bych si pochybovat, nemit za sebou akutni stav ve smyslu podezreni na apendix. Jeden breci, pousti slzy do polstare, hleda polohu, aby se mu pro pana aspon na chvilku ulevilo, neverim ji. A Lubo a Klikor ….nejvetsi slovensti frajeri, jak si mysli, ze to hraji (zapominaji na hlas divaku v pripadnem finale).
Tak nevím kam zařadit Mikiho. Zda je takový herec a předstírá, že mu stálé obchytávání od Luboše nevadí a nebo je mu to opravdu příjemné. Vzpomínám si, kdy dělal střechu s Tomášem, stáli na střeše, předváděli Titanik, Tomáš stál s roztaženýma rukama před Mikim a ten mu vsunul ruce zezadu do kapes a udělal mu cinky linky. Tehdy jsem to brala jako srandičky, ale nyní mě to připadá, že mu to až tak cizí není.
Při dotazu od Tomáše, proč nevypadne, že má peněz dostatek, odpoví, že teď ho to začíná bavit a peníze mu jen tak z nebe nespadnou a že je ochoten se i s někým „šábnout“. Myslím, že si tímto prohlášením snaží získat náklonnost vypadnuvších hráčů a tím i jejich hlas pro postup do finále. Ovšem zapomíná na hlasující diváky a ti doufám nejsou slepí a dobře vidí jeho nelibost k práci.
Ovšem Luboš ví, že asi na výhru nedosáhne a cítí šustot peněz, snaží se kolem Mikiho zametat cestičku, pochlebuje mu, obskakuje kde se jen dá, div mu neposlouží co by pisoár.
Lucie se opravdu nepřetrhne stejně jak Miki řekla bych, je ze stejného těsta.
Pro ženské bylo bývalo lepší, kdyby Miri zvolila za FT Tomáše. V případě duelu mužského by se museli úderníci navzájem vyhodit, což je lepší, než je týden hlídat, kde se zašívají. Nehledě na to, že za tu flákárnu si nic jiného nezaslouží než vyhazov.
Takhle se ocitá Miri v nepříjemné situaci. Jestli z ní Šárka udělala služku a chlapi prosadí ženský duel, bude si tentokrát disciplíny vybírat Lucka. Takže Miri na tom bude ještě hůř, než minulý týden.
@iv: 14 – No, přesně tak. Taky jsem nevěřícně zírala na to láskyplné objetí s Lucinkou, které nemohla přijít na jméno v online. Už aby se v tom prase vyznalo, mně z těch vztahů na farmě už džubne :-)) Klikor a Miki :-)) Buď je tětuška Bubica naivní hlupaňa, nebo má něco za ušima a špekuluje jak tam s nima zatočí. Šárka ji taky zklamala řekla v online. Čert vem baby!!! :-) fandím Tomášovi!!!
@Zuzka:
A myslíš, že Miki a Klikor spolu budou skotačit na louce ruku v ruce jako Lenka s Luckou?:-)) Poběží ruku v ruce vstříc západu slunce?
@Prochor: 32 – :-))))))))) živě si je na té louce představuji :-)))))))))))) jsem sama doma a řehtám se tu při té představě, dík za pobavení
Tato Farma si žije vlastním životem.Soutěžící přicházejí a odcházejí jak se jim zachce a pravidla a smlouvy nic neznamenají (už neplatí,že farmář se nesmí s nikým bavit o tom,koho zvolí za sluhu, že 1.duelant nesmí mluvit o tom, koho si vezme do duelu?) Teď už jen schází,aby se soutěžící domluvili, že to vezmou klídkem a pohodičkou, finálový duel si pěkně a bez námahy užijí a výhru si rozdělí.Ušetří si nervy a námahu a slušné prašule si přinesou. Teď už by měli slušnou pomoc do rodinného rozpočtu a celý štáb i diváci jim můžou být ukradeni…………pro iv : Bubica si to asi schovává pro nějakou významnější příležitost.Např – až budou všichni sedět s Kvetkou za stolem , nebo tak něco. Ona je přece hérečka. a asi si to chce užít. Každý její kvák musí mít úvod, stať a závěr, takže to asi teprve přijde. Zdravím doktora Klikora.
@Prochor: 32 – spoločné poskoky v ústrety dúhovej budúcnosti. Veľmi verne som si ich predstavila. Sekne im to spolu. No, ale ja verím, že ešte niečím prekvapia. Minimálne pri lúčení očakávam horúce objatia, slzy a sľuby, že to čo začali na farme bude pokračovať aj vonku. :D :D
Je jeste nejaka sance ze prijdou banditi? Nebo je tato rada bez nich?
@Dinik:
Mně se zdá, že banditi přišli už na začátku a ještě neodešli.
Ale ještě ke včerejšku – pobavili mně úderníci, kteří leželi na zádech (jako obvykle) a rozčilovali se, že Šárka naruší systém práce na farmě, když zvolí špatně sluhy.
Při tom spojení „systém práce na farmě“ Klikor zvýšil hlas a z pozice vleže gestikuloval rukou směrem ke stropu:-) Je jasný, že Klikův systém práce na farmě je nám dostatečně známý – unaví se mu vždycky jenom pusa.
Zdá sa, že odchodom Leny sa kauza almanach a voda zahrala do stratena.
Ak sa Mira dostane do SF, prídu exfarmári, Mira sa určite posťažuje a to už nehovorím, aký bordel tam narobí jej chránenec Reza. Prituhuje, každý už ide sám za seba, je smiešne niečo vyčítať Šáre, skôr mi vadí, že ona sa stále obhajuje, ona len dobre… asi vzhľadom na divákov. Je to hra a tesne pred SF nemá význam sa hrať na anjelov, ani Mira ním nie je.
Aj štopel tam chalanom niečo vyvedie.
Luca… rozmýšľam, čo tam ona vlastne urobila, okrem prechádzok s Dobríkom a košom na chrbte po raždie. O štoplovi ani nerozmýšľam.
Šára predsa len makala, hrala vcelku slušne, minimálne SF by si zaslúžila, aj keď mi v tejto rade dosť lezie na nervy.
Tento koniec je tak neprehľadný, až ma dosť baví, keby vybrali viac naozaj hráčov, zaujímavejších, pracovitejších, dodržiavali sa pravidlá, Martin s Kvetou už konečne dostali utrum, mohla to byť od začiatku celkom dobrá zábava.
Žalúdok sa mi dvíha z tých dvoch „amantov“. A taký Miki ho musí mať naozaj poriadne silný, keď sa dokáže oblapkávať a obťapkávať s takým šeredným Krakonošom.
@BarBora: Taky sem o tom přemýšlela. Myslím si, že Reza (a já ho mám ráda) nemá kromě Miriam žádnou podporu, proto se k němu ostatní nepřikloní a Miriam asi ze SF vypadne jako první (pokud se do něj dostane).
Pokud zůstane v SF Klikor, má nejspíš hlas Romana a Lenky.
Tomáš – to je těžký, mohl by získat zpět Rezu (po vypadnutí Miriam) Chanase, Bětku, Miriam, možná Lucii a Janu.
Miki by mohl získat Janu a Lucii, Klikora, Romana, možná Lenku.
Šárka asi Chanase, Bětku…
Ale to jsou jen moje domněnky. :)
@Hooper: Moc se omlouvám, ale nerozumím tvojí větě: „Lenka bojovala, ale zdraví ji přemohlo“.
Já bych spíše napsal: “ Lenka zákeřně podváděla a nakonec ji její vlastní zloba, faleš a hloupost doběhla. Ve sportovním žargonu se tomu říká, že hráč nebojuje fair play a takový jsou většinou vyloučeni nebo jinak potrestáni.
Asi by bylo lepší, kdyby vypadl Miki, protože Klikor jeho hlasy těžko převezme.
Taky bude důležité, jak se bude vyvíjet „konflikt“ Miriam a Šárka – nevím teda, jak moc co Šárka překroutila, jak moc mají pravdu ti, kteří ji obviňují z falše, mně připadá, že pořád si drží svoji střízlivou lajnu (kupodivu bez větších výkyvů), zatímco Miriam jaksi ztrácí fazónu – alespoň u mě, když se kvůli volbě sluhy raději přiklání ke všem těm nemakačenkům a manipulátorům. :/
@dejna:
Ten týždeň by mohol byť zaujímavý, otázne je, ako sa to ešte dvoma duelmi môže zvrtnúť, ak by vypadol Tomáš, nemám komu fandiť. Trochu Šáre, ak nevypadne. Ak by zostali Miki, Miriam, Luca a štopel, bola by to naozaj komédia.
@BarBora: Bude dost rozhodující, jaký bude duel. Pokud Lucka s Miriam, věřím pořád, že Miriam to tentokrát dá. Jenže Lucka dá potom za FT nejspíš chlapa a je pravděpodobné, že chlapi dají zase ženský duel: Miriam – Šárka.
Mno, možná měla Šárka míň myslet na svoji rehabilitaci a na farmu a pokud jde o sluhy, měla víc taktizovat.
@BarBora: @dejna: Velká škoda, že nemůžou do volby exfarmářů a pak ještě v SF zasílat hlasy diváci. Dle mého by to bylo dost objektivní a to už jen z čistého důvodu, že se tato falešná sebranka v 7 nenávidí a žere navzájem. Podle pravidel zasahují diváci svými hlasy až ve finále, ale teď už přesně nevím co to říkala Bubica v Teleráně, že v chorvatské Farmě diváci do hry zasahují častěji. Nevím, abych něco neplácala… Já bych tu 1-2 SMS zaslala určitě :-)
@dejna:
Ona sa, podľa mňa, snaží zbaviť žien, aby v prípadnom SF mala váčšiu šancu na finále, preto dala Mikiho. Ale štopel naštval chalanov, ktovie čo vymyslel, možno bude mužský duel. V prípade tejto bandy ťažko odhadovať, možno aj preto Mira Lucii nič moc nevyčítala, ešte sa asi pokúša o FT. Keby Šára vedela, že v prieskumoch popularity vedie Tomáš, asi by dala jeho, štopla, predpokladám, vo vyraďovačkách nepovažuje za súpera.
@Eva původní: Miri mluvila o tom, že diváci chorvatské farmy můžou zasahovat v průběhu tím, že udělí někomu imunitu. Markíza by však měla ohroženou možnost protlačit svého koně k vítězství, tak na to nikdy nepřistoupí…škoda.
Loni to byl Mayer, letos se obávám, že to bude král diskoték.
http://www.cas.sk/clanok/389909/miriam-bola-po-odchode-z-farmy-sklamana-z-lucie-to-podle-klamstvo-nevie-blondinke-zabudnut/
@Johana: 47- Johanko, díky :-)
@Eva původní: Online rozhovor byl dělán už po skončení farmy, takže Miriam něco věděla, to co prasklo těsně před duelem, ale další věci se mohla dozvědět až po znovunávratu na farmu. Bylo to hned druhý den po vypadnutí, takže žádné nové poznatky v tu dobu ještě neměla.
Myslím, že Klikor bude usilovat o pánský duel. Ví, že Miky by si ho do duelu nevzal, a tak by měl šanci zbavit se jednoho silného soupeře. Zůstali by dva muži, vypadnuvší by dal za farmáře chlapa a je vymalováno! Kromě chlípných ošahávaček všechno a všechny pozorně sleduje, dělá, že ho nic moc nezajímá, ale přitom různými narážkami ostatní manipuluje. On to nebude jen učitel, sedlák, nefachčenko, doktor a čtyřprocentní, ale i velký koumák. S tím materiálem, co je na farmě, to ani moc těžké nemá.
@Dany: 50 – díky, Dany, už jsem z toho jaksi zmatená :-) máš pravdu, je to tak jak píšeš.
51 – Dobrá taktika pro Klikora zradit mužskou alianci. Ale to by vyšlo jen když ho nedá Šárka za sluhu. Mimochodem nechápu proč se snaží Tomáš za sluhu protlačit Mikiho, když Klikora už jednou vyřadil. Klikor by byl pro něj méně nebezpečný soupeř.
@Prochor: protože Miki slíbil Miriam,zže ji vrátí pomoc a dal jí na to ruku,že dá mužský duel…
http://www.cas.sk/clanok/390039/volba-sluhov-na-farme-zamiesa-karty-tomas-ukaze-pravu-tvar-toto-zenam-spravil/
@Prochor:
Okrem toho sľubu Šára jednoznačne povedala, že štopla nedá.
Ale ja neverím duu Miki+štopel, a všakovaké dohovory mohli byť mimo kamier, možno aj so Šárou.
Tomáš nemal nič sľubovať, ale ani Mikimu neverím hru na zásadového chlapa, Tomáš má navyše nevýhodu únavy, kým tí dvaja sa na robotu len hrajú, vlastne ani to nie.
Väčšinou vyhrávali len novopríchodzí, takže Miki? To by sa podobalo na Markízu.
@BarBora: Tip na poslední trojku: Miki, Mrva, Lucka.
Mně by se líbilo kdyby teď vyřadila Miri Lucku. Příště Tom Mikiho a z TOP4 nepustí exfarmáři dál Klikora a ještě mu to pěkně vysvětlí proč.
@Prochor: moc pěkný scénář, jen doplním moje ideální pokračování…Miri vyřadí Šáru a ve finále bude s Tomášem :)
Kdyby byl mužský duel, tak Śárku klepne a vrátí se Lenka.
@Johana: Jééééééééééé…to by bylo príma…..
@bobina: Pro návrh. Submisivní Bubica pěkně v oslabení, to by se mi líbilo.
Miki sluhou, jak se dalo očekávat. No, to jsem teda zvědavý, jestli bude Mrva opravdu hlasovat pro mužský duel, když vemu v úvahu, že by určitě byl vyzvaný. Po Klikorovi by Miki nešel.
Ale že Mikimu ta kožešina sluší:-)))
Ty ornamenty na kolibu jsou zbytečnost. Ale budiž. A chci vidět, jak to dřevo dodělají.
A už se nám páreček, tentokrát hetero, pusinkuje. Dobře si Miki vybral.
Sluhové Lucka a Miki se přežrali a něco nechali farmářům. Potom si šli lehnout. TV Narkóza si z pravidel udělala trhací kalendář. Určitě se nic nestane.
@Prochor: Úklid v maštali delegován na Klikora…
Mohl by mi někdo prozradit to sladké tajemství co pan učitel Luboš Filkor udělal na farmě poté co dostal druhou šanci? Asi se jedná o nevyvážené sestřihy:-)))
@Prochor: Sbalil Mikiho.
@Hooper: :-))))))
70 – Bingo!!! Kliky už nehrají roli:-)))
Doufám že v pátek uvidíme pánský duel mezi těmi 2 mazlíčky a jak se k němu dospěje je mně úplně jedno, hlavně bych chtěla vidět ty dva umazlené siláky v ringu proti sobě. A je mně i jedno, který z nich vypadne. Oba si nezaslouží dostat se až do finále.
Finále a taky výhru přeji od začátku Tomášovi. Vadí mně sice na něm jeho výbušnost a ten hrozný zlozvyk s chrhláním, ale jinak je tam jediný, který by si tu výhru zasloužil.
@Kara: @Kara: Souhlas i když já mu ze začátku nefandila, ale moje přání teď: Tomáš a pak Bubica a Šárka. Snad bude přání otcem myšlenky……
Už vím koho mi Šárka tolik připomíná. Partnerku Pepka námořníka Olive Oyle. Šárka je pěkná potvora, překvapuje mne jak si hraje na vzornou, ale slovník má pěkně drsný. Před ostatními se moc nevyjadřuje, názor nesděluje, před hospodářem je poslušná a neodporuje, ale na kameru je velká hrdinka. Již od minulé farmy je mým favoritem Tomáš a i teď je svůj, i se svými chybami, ale drží se dobře.
Očekávám, že „zásadové a přísné“ Kvetce neuniklo včerejší hodování sluhů před všemi ostatními, suverénní Miki se pravidly nenechává omezovat a FT se v rámci „trestu“ dočká nejspíš nějaké masáže. Podle ukázky volba Lucky do duelu nebude tak hladká záležitost, jak si Miki představoval.
@iv: nechápu, proč to porušování pravidel raději nevystřihnou, když už s tím nikdo nic nedělá. Zbytečně na.írají diváky. Mně to připadá, že dvojka F+F se nebalí jen navzájem, ale že se jim povedlo sbalit kompletně celý štáb
@Kara:
Takýto duel by bol optimálny a ešte by som držala palce tomu pokrčenému čudu, áj keď ho neznášam, len z taktických dôvodov. Len sa bojím, že ak by mal byť mužský duel, bude v ňom Tomáš a o toho mám strach.
Šárka ide tvrdo po finále, ale aspoň na kameru by mohla byť úprimná, aspoň teraz ku koncu, na voľbu exfarmárov to už nemá vplyv a diváci jej aj tak neveria, aspoň si myslím, že váčšine by priamosť bola sympatickejšia.
Ja by som vo finále mala radšej s Tomášom Šáru, pri súperení s tetuškou Bubicou by mohol mať zábrany. Ale nemal by prečo, ak ste videli ten rozhovor v Tivi…“aby diváci videli, aká som šikovná a pracovitá…“, ona je sebevedomá, žiadna spomalená tetuška z farmy.
Tak je po farmě (přísp. z Fb)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207582252887895&set=pcb.10207582257328006&type=3&theater
Lucia má najnovšie problém s rebrami, ktoré si udrela pri práci. :DDDDD
Nej vtip z článku
http://www.cas.sk/clanok/390142/zakliata-farma-pre-mokranovu-sexi-kraska-tam-preziva-nocnu-moru/
79 – Mně se líbí ten rozebraný srub. Kdyby byl štáb co k čemu, tak by to dal jako úkol farmářům. Když jste si ho hezky postavili, tak jako další úkol ho rozeberte!
@Jája: co s tím oornamentovaným srubem asi tak bude? To už je leda tak na táborák. :-D Ani to dřevo nepopílili, lenoši.
Teď už budu jen doufat, že to seriálová hérečka Lucinka nevyhraje…
P.S. Včera jsem hledala něco na Wiki, soudruzi z NDR udělali chybu a propálili další dva vypadlíky. :-DDD Ale už to opravili.
https://www.facebook.com/337963712887955/photos/a.338098386207821.86…
Tak znovu
https://www.facebook.com/337963712887955/photos/a.338098386207821.86131.337963712887955/1227203783963939/?type=3&theater
@Jája: 84 – :-)))))))))))) dobře jí tak, si to plně zaslouží. Chtěla bych ji slyšet a vidět když se vidí :-)))))))
Úprimný tam nie je a nebude nikdy nik. Je to zbierka rôznych pováh, idúcich za peniazmi hlava-nehlava, bez výnimky. Nik sa nemusí hrať na svätého. Dôkazom, že sú na farme iba kvôli peniazom, je to, že tam sú. Akurát sa to snažia podaktorí zakrývať nedôvtipne ponúkaným „to tí druhí sú chamtiví“.
Viacerí sa prikláňajú k víťazstvu Tomáša, čo ma teší, je to favorit od začiatku, resp. dopriala by som Šáre alebo Janovi, vzhľadom na najhoršie finančné možnosti a možnosti zamestnania, ale Farma nie je zaopatrovací ústav.
Tomáš je najmenší intrigán, zároveń nezabúda pracovať, myslieť, niekedy viac, niekedy menej ako ostatní, ale viac ako viacerí, a je vcelku zručný, učenlivý aj snaživý. Napriek vyššie spomínaným negatívam je najvhodnejší adept na víťaza.
Mira sa vyfarbuje stále viac – aj to sa všetkým, čo sa nedajú oklamať sileným úsmevom, potvrdzuje. BArBora, dodávam: nezdravo sebavedomá, až priehľadne sa ponúkajúca za najlepšiu, kto v dejinách farmy bol, je a bude forever :)
@NM: Vidíš a já bych řekla, že největší intrikán je právě Tomáš, tuhle něco řekne, tamhle něco utrousí a ve finále dostane lidi tam , kam potřebuje. Řekla bych, že v tomhle mají se Šárkou dost společného, ale umí to líp. No a když kouknu na to, co tam zbylo tak bych to vítězství taky přála jemu, když nic jiného, tak si to odmakal. V podstatě to platí i pro Šárku.
lena, to áno, tu niečo utrúsi… ale nie sú to také manipulácie s ostatnými ako u iných. Nemá prihlúple nápady, priveľmi neohovára, je z tých, čo povie, čo si myslí a nepotrebuje na to oko kamery ostatným za chrbtom, podobne ako bol Reza, ktorý na obrazovke chýba. Nie je zašivák, a občas pobaví pohotovým i viaczmyselným humorom, čo sa už nedeje, odkedy nie je na farme Reza.
@Jája: Šmarjá, vidím dobře, kdo je ve finále? :/:/
@BarBora: Bubicu jsem viděla a máš pravdu, sebevědomí ji nechybí, překvapila mě tím, že by se viděla na práci v televizi. :)
@dejna: jo, letos si normální divák nevybere. Raději svoji činnost zde utlumím, abych neprozradil kdo dělá Mikuláše. :-)
Zítra na Farmě přijde Fernetovi jeho bývalá milenka – Andrea Járová. To už opravdu jsou na TV Narkoza samí zoufalci.
http://videoarchiv.markiza.sk/video/44757_na-farmu-prichadza-vila-zamiesa-krasna-deva-karty
@Franz: Byla už v ukázce. Oni spolu i chodili, že?
@Franz: 91 – Toť pravda a když blázinec, tak v blázinci :-)
@Eva původní: Jenom zase nějak nechápu nadpis. Jak by měla návštěva zamíchat karty?
@Dany: To se zas někomu něco zdálo a vzbudil se s rukou v nočníku :)
@JanaH: Proto na každý wiki[cokoliv] existuje kompletní historie úprav :-)
@dejna: 89 nasadila jsem černé brýle a jdu si koupit černý deštník (kdoví co bude padat zhora).
Finále bych nejraději viděla jako Hanka 74, kdokoliv jiný tam nemá co dělat.
Mmch vzpomínáte jak je tam Mokrá Lucy „trénovala“ ? Je to jenom můj zlomyslný pohled nebo fakt, že při skákání přes švihadlo a běhání, včetně běhu ke slunci na ní vynikly nejen přírodní silikony ale i krásné kozí nohy? Snožmo u ní končí v kolenou a zbytek od kolen dolů jí běží na východozápad. :)
@Jája: Ne
V meziskladu ještě nic,
tak se podívejme vstříc,
jak to bude, jak se děje,
kam se dřevo i naděje.
Spadne trochu na nohu,
poběžme dál od stohu,
věnujme se raději,
kolibě v té naději.
Že tam bude dlouho stát,
svítit slunce bude snad,
až ten nápis na střeše,
vítr občas učeše.
https://www.youtube.com/watch?v=gTrTmgPpiKo
@Jája: Jájo,prosím,prosím,pošeptej mě,kde se dá zhlédnout,kdo budou finalisti.Já to nevykecám,to Ti slibuji.Čestný pionýrský. :-)
@Skála: bylo to na Fb…zkusím najít…je tam i odkaz….takže nic tajného neprozradím….píší tam ti,co se byli na farmu podívat po odchodu farmářů…..prý se ptali domorodců a ti jim pověděli,kdo bude…a tak nevím,zda se tomu dá věřit…jdu se po tom podívat::-)
@Skála: JPP na FB čti diskusi Kdo se už vidí ve finále :DD Někde tam je únik informací. Ty už se nechceš dívat?
@milu: Ten odkaz je tady někde výše a ten dotyčný to neprozradil i když ví.
@Jája: Jájo, je to ve tvém odkazu č, 79. ;)
@Jája: @dejna:
Vlastně jen naznačil :)
@Jája: jj, taky to tak beru a ještě i s rezervou, třeba místní ostali od štábu bečku, aby všechny mystifikovali. ;) :D
@dejna: oprava: dostali
Nicméně ta finálová dvojice vypadá docela věrohodně, tedy to její složení. Tak uvidíme.
Blíži sa finále, nebude od veci si pripomenúť to minulé:
http://www.cas.sk/diskusia/339731/finale-farmy-spustilo-vlnu-kritiky-kvetka-reaguje-na-obvinenia-pravda-o-tomasovom-vitazstve/
Prečítala som si to naznačenie, beriem to s rezervou, aj keď to nie je až tak nepravdepodobné.
@Jája: já četla začáteční písmena….a tak teď nevím…bylůy tam i fotky,jak to teď na farmě vypadá…je to ono??
92 – Takže do hvězdné řady konečně přichází jedna vítězka. Bohužel jedna z nejhorších.
Úpěnlivě prosím diskutující, aby se pokusili nechat si budoucí dění na farmě, zejména finálové účastníky pro sebe. Když už jsem to dokoukala až sem, ráda bych se dívala dál bez toho, abych předem znala konec. Děkuji.
Děkuji,už jsem to podle vaší navigace našel.Pokud to je pravda,tak celkem jsem spokojený.
@Jája:106 Můžu Ti říci,že toto je první farma u které při sledování „dřeva“ ,chvílemi i pár minut přeskakuji.Z této farmy7 jsem velice zklamaný a občas i zhnusený,tím,až kam uroven Borisů i „hráčů“ může klesnout. :-(
Hlásím , že mezisklad je plný :-)
Tak ja muzu vetsinou jenom vecer, v noci nebo nad ranem, Dneska jsem tak servana, ze jen probehla komentare a vubec z nich nevim, kdo bude ve finale, jak se to vi, kdo to pustil…………………………co se stalo porpana od rana, ze to vite?.-)) a jak ze je drevo? Ja tam nic se itrejsim datem nevidim:-(((
@jenkaa:
Ktosi tam bol po skončení Farmy a od domácich sa dozvedel, vraj, finalistov. Dal iniciály, ale aj tak… treba brať naozaj s rezervou. Keby som k jednému písmenku niečo napísala, sunrise by som nahnevala, bola by to už jedna nápoveda. A drevo je zatiaľ v medzisklade.
Zaujímavę, ako sme tu viacerí začali kúriť drevom😉
@jenkaa: nebooj, do skladu ještě nedorazilo :)
@BarBora: 113 Hlavně ať finálové disciplíny a pokyny k nim tentokrát líp promyslí… Loni se Kvetka dodatečně pokoušela vysvětlovat mnoha naštvaným divákům, co vlastně finalistům řekla a co jim neřekla, jak byly pokyny k přetláčení míněné, špatný dojem z průběhu už stejně nenapravila. Možná by neměli posuzování pravidel a sporných momentů nechávat jen na jediném člověku. Kvetka občas nestíhá a občas jí něco unikne, např. zrovna minule rozhodující bod Lucka získala s nefér zdviženýma rukama.
@dejna: dodávka dřeva je už na místě:-))
Sklad je částečně naplněn/AB/
@Hanka: :-DD
@iv:
Kvetka dobre vedela kam to kormidlovať, presne ako aj pri Lucii vs. Mira s vedrami. Aj to predviedla, aj sa potom tvárila na slepú. Nestačilo, že dali tak priehľadnű disciplínu. Zbytočne ten formát hovadia. A Luca vie akurát povymetať všetky kúty a lúky na farme, aby mohla niekoho zhovaďovať, hlavne Šáru. Robota jej nevonia, hnusná baba.
@milu: kují :))
Díky za palivo!
Miriam popisuje jak ji Lucie podvedla. Kopiruji. Vedela som co robi Lenka, psychacky ma sistematicky ničila, ale hlavne ma strašne sklamala Lucia, ktora ma oklamala a tym strašne sklamala. Nahovorila ma, aby som dala žensky duel, lebo chce ist domov. Potom ma prosila aby som dala silove discipliny, že si chce vyskušat ako trenerka svoje sily a dohodla som sa s nou na klade a hakovani, že ona bude najprv bojovat kolko vladze a potom ma pusti vyhrat. Pred duelovou stodolou som sa dozvedela od nej osobne, že to bolo klamstvo ako ma nalakat a vyhodit. Strašne to so mnou otriaslo a vyletel mi tlak a skoro som tam skolabovala. Potom aj počas duelu na mna Lena vykrikovala nenavistne slova a psychicky ma dupala, tak som to nakoniec prehrala. Bol tam jeden moment, ked &lucia začala kriča, že nemože dychat a že jej praskaju rebra, ja som taky človek že som netahala dalej, ale som povolila tlak aby sa nadychla a ona to okamžite proti mne využila a potiahla sa k hrade a zachytila rukou, to bolo pre mna osudne. Citim to ako velku krivdu, bola som vlastne od Lucie oklamana dva krat….
Více zde: http://www.cas.sk/clanok/388623/miriam-prisla-po-dueli-s-obrovskym-odhalenim-ak-je-toto-naozaj-pravda-moze-sa-lenka-hanbit/
….na skladě přibyla další hromada dřeva….
@BarBora: Zaplatbůh za dřevo. Já už skoro vůbec nekoukám na tv, většinou vstávám ráno hodně brzo a vysílání je tedy na mě fakt pozdě. Nebýt skladu dřeva, nejspíš bych neviděla nic.
@Danka: Kvalitní fňukání, to Miriam jde. Je ještě hloupější, než jsem si myslel. Aneb „bů, bů, někdo mě vyřadil s použitím taktiky“. Skoro se mi chce napsat „Dobrá práce, Lenko“ (a ano, o těch jejích výkřicích během duelu si myslím své, to opravdu bylo přes čáru).
Vypadá to, že proti minulému týdnu nejvíc ztrácí Miki:
http://farma-tv.sk/farma-7-kto-je-v-tejto-chvili-favorit-na-vitazstvo-u-divakov-vysledky-po-7-tyzdni/
Stále nemůžu pochopit jedno: Miriam v rozhovoru pro NČ řekla, že nejvíc ji zklamala Lucie. I kdyby ten rozhovor byl nějakým způsobem natočený hned po duelu, nechápu, proč se Miriam chová k Lucii jako k nejlepší kamarádce, zatímco k Šárce s takovým odstupem. Vím, že dala Mikiho za sluhu, ale taky musí pochopit, že FT musí plnit úlohy a je závislý na to, jak si ty jejich role rozvrhne. Navíc mi připadá, že chování Lucie bylo horší. Jedině by to byla její taktika a až bude vhodný čas, Lucii to pořádně napálí.
@Hooper: Já mám na tohle jiný pohled. Ano, Miriam se do hry, která je postavená na podrazech nehodí. Není to o hlouposti, ale o povaze. Miriam pokud někomu něco slíbí, dodrží to i když v tu chvíli jde někdy i sama proti sobě. Ale ,přimně, pokud bych si měla vybrat, raději budu mít ve své blízkosti člověka jako je ona, než někoho, pro koho nějaký slib či dohoda je pouze cesta k vlastnímu prospěchu. A ano, je to hra o velké peníze, ale tito lidé se takhle chovají i mimo farmu, nikdo se na farmě nepřevrátí o 180 stupnů. A i v reálném životě, když jde o jejich prospěch, jsem přesvědčená, že s klidem druhého podrazí. Těm, kdo se tak nechovají i normálně, to prostě nejde ani na farmě, i když se třeba snaží, a jsou považováni za blbečky. Bohužel dnes je to přímo životní styl, kdo má lokty, hroší žaluddek a dostatek bezohlednosti, je úspěšnější. Já jsem ještě ze starší generace, může vám to přijít směšné, ale my jsme se učili hrát férově a taktika je něco jiného než nedodržení slibu, vyčůranost a podrazy. Smutné je i to, že dnes jsou největšími taháky pro diváky hádky a konflikty, bez nich je to nebaví. A čím víc, tím jsou nadšenější. mám podezření, že některé mrzí, že se tam nemohou prát, protože u rvaček by nadšením hýkali a pak by to teprve byla ta pravá zábava.
@dejna: Já bych řekla, že ten rozhovor byl natočený až teď, kdy jsou už všichni doma a už nějaké díly viděla a došly jí souvislosti. Spíš mě překvapuje, že je potřetí ve farmě a je překvapená z toho, že jí někdo „podvede“, nevím co očekávala, v takovéhle soutěži nemůže přeci věřit ani sama sobě. Lenka s Lucií si zahrály na hodného a zlého policajta a vyšlo jim to. Šárky volbu docela chápu, chce ženský duel, pokud ta co vypadne dá tu druhou za FT, tak má další týden jistý. Mimochodem i kdyby Miky nebyl sluha, jsem přesvědčená, že by dal ženský duel, nějaký důvod by si našel.
@Jája: 103- No teda, Jájo, ty dovedeš pobavit :-)))) Miki a Darina :-)
@Dany: 95- asi chtěli aby víla zamíchala s pánským osazenstvem, aby se chlapům zvedla hladina testosteronu a byli výkonnější, teda po pracovní stránce :-)) Mně pobavilo jak píší, že Járová momentálně žije v USA a … kvoli obĺubenej relácii prišla na Slovensko…
@Dany: Ano, taktika je něco jiného, nenapsal jsem to úplně dobře. A při tom hákování ta epizoda se žebry a zataháním, ano, za to si zaslouží Lucka kritiku. Stále to ale nevysvětluje, proč dala Miriam silové disciplíny, když věděla, že Lucka je instruktorka ve fitnessu. A souhlas s druhou větou leny pod tebou. Nevím, jaká je Lucka v civilu, taky mám radši lidi bez ostrých loktů.
Co se týká hádek a konfliktů, tak ano, i na to divák čeká. Přiznejme su, že dvouměsíční pionýrský tábor by byl nuda i pro diváky. Ostatně, proto jsou vybírány různé charaktery, koukat tři měsíce na deset pracovitých Chanasů by se brzy omrzelo.
A ještě jeden odstavec. Píšeš, že nikdo se na farmě nepřevrátí o 180 stupňů. Ano, ale taky to není normální prostředí. Lidé obvykle nejsou někde zavření dva až tři měsíce v deseti, dvanácti lidech. Zároveň je Farma (a kontejnerovka obecně) vyřazovací soutěž, je to hra s nulovým součtem. Co se týká nějakého záporáctví/intrikánství, tak takový tam není ani jeden/jedna (to je spíš konstatování faktu než vyjádření názoru).
@Eva původní: Ale tak reakce Tomáše s Mikim bude zajímavá, to zase ne, že ne. A třeba se dočkáme i dalších vítězů Farmy, zkrátka taková „vojenská přehlídka“ na konci pořadu, zvlášť, jestli tohle je/bude poslední řada. Samozřejmě předpokládám, že tam bude/ou pouze jako návštěva, ne regulérní soutěžící.
Myslela jsem, že už snad všichni jsou schopni pochopit (až na Chanase) základní fakt, že tuhle hru múže vyhrát ten, kdo za 1. všem všechno slíbí a zároveň maká
za 2. je všem sympatický a pracant (Mario)
za 3. přijde na farmu až ke konci kdy se všichni tak nenávidí, že poslání do finále někoho „cizího“ jim připadá jako menší zlo (Lenuš)…ta k tomu přidala návštěvu synka a jedno oko nezůstalo suché.
Někteří „spravedliví“ diskutující by si měli připomenout Trosečníky – ti učínkující určitě nebyli v reálném životě podrazácké zrůdy ale tam vyhrál ten kdo měl koalice s každým a obratem každého podrazil (silná povaha), nebo ten kdo se na něj přilepil.
Já v těchle soutěžích čekám daleko větší podrazy….ale možná jsem blbá a vážně jsou to dýchánky dle Gutha Jarkovského.
@Dany:
Nechcem Ti brať ilúzie o Mire, ale ona je tiež fikaná. Lucia za ňou chodila 3 dni a klamala ju, že chce domov a duel jej dá, zároveň ju Miki presviedčal, že nech dá ženský duel, na oplátku on dá potom mužský. Podľa Lucy by Mira ženský duel nikdy nedala, keby zistila, že Luca klame a tomu by a aj zodpovedal jej kolaps v duelovej stodole. Takže na sľub Mikimu by sa s prehľadom vykašľala, ale plnenie od neho láskavo vyžadovala. Ona podľa vlastného vedomia ženským duelom nič nestrácala, ale od iných to chcela. Tak nech sa nehrá na peknú.
Navyše je presvedčená, že ak ona dá niekoho za FT, tak má byť vďačný a sluhov nedať podľa seba, ale podľa nej a na tom ani neboli dopredu dohodnuté. Ak tak neurobí, bude sa durdiť ako malé decko a spriahne sa s babou, ktorá ju vedome klamala s cieľom dostať ju z hry.
Aj v občianskom zákonníku je niečo také, že zmluva neplatí, ak sa dopredu zaväzuješ ku konaniu vo svoj neprospech.
A ako sa chovala s Tomášom… hneď ruku na to, že ak dá Šára za sluhu Mikiho, dá Tomáš ženský duel, čo tým ona strácala, alebo k čomu sa ona zaväzovala, aby od Tomáša niečo chcela? Na to bola veľmi chytrá mu chmatnúť ruku na dohodu, len neviem, prečo by Tomáš jej mal niečo plniť bez jej príspevku.
Na rozdiel od Teba by som sa jej vyhýbala na hony.
@BarBora: Děkuji….konečně někdo kdo toho baziliška v sluníčkovém převleku vidí normálníma očima. Dvé „starší dámy“ se dohodly, že se k nim musí všichni chovat slušně a tak nějak je docpat k vítěznému křepčení. Tam by nám Šárka ukázala nejen prsiská ale i nějaké salto. Miriam nic…s tou by to šlehlo…
@Hooper: 141 – ale jo, já to hošanům moc přeji, ono dívat se na Šárinu v té brmbolcové čepici a v těch příšerných brýlích, buclatou Bubicu, přiznejme si, žádné lepé děvy a Lúca se jim už okoukala a tak tudíž příjemné zpestření pro hochy :-) Užijí si ji však jenom na chvilku :-) Taky jsem zvědavá na návštěvy a doufám, že snad v budoucnu Farma bude pokračovat, nic bych neměla proti podzimní :-)) však je to zábavná fraška
@BarBora:
Pardőn, oprava: … dá Tomáš mužský duel,.…
Ale to ste si iste domysleli.
@BarBora: Já ale přeci netvrdím, že je Miriam bez chyb, to ale není nikdo z nás, ba žádný člověk na celé zeměkouli. Jen mě vadí její chování méně, než chování některých jiných. Já za sebe mohu říct, že bych do takovéhle hry nikdy nešla, i když třeba zrovna takovou farmu bych si docela ráda vyzkoušela, ale právě z toho důvodu, že bych se neuměla účině bránit těm podrazům. Přeloženo do mluvy kontejnerovek, těm taktikám. Vyšla bych z toho jako totální blb. Taky bych věřila, že když mi někdo něco slíbí, že to platí, a těžko bych se orientovala v tom předivu lží a polopravd. A to i když vím, jak to tam chodí. A tím vůbec nechci říct, že jsem nějaký Mirek Dušín, nebo Kája Mařík, mám i své temnější stránky jako každý, ale tohhle mi přijde jednoduše hodně nefer. Taky je to nejspíš poslední farma, pokud ještě nějaká bude, kterou sleduji, protože se mi to zdá čím dál tím horší i v tomhle směru. Soutěžící se chovali podobně ve všech řadách, ale přeci jen to bylo tak nějak v normě, alespon u většiny. Ted už se tam těžko hledá někdo trochu normálnější a je to často na grc.
@Dany: jsem na tom stejně a naprosto souhlasím s napsaným.
Podrazy nesnáším, ale to tam, na farmu, nějak tak patří. Víc mi vadí ,,veřejné“ porušování pravidel s nulovou odezvou štábu. Jsem zvědavá, jestli se dnes Kveta alespoň zmíní o tom, jak sluhové s Klikorem užírali před kamerami…v trest už nedoufám.
Docela se Miriam divím, že přijala účast v sedmičce, ale vysvětluji si tím, že účast v chorvatské farmě, která byla stoprocentně spravedlivější, ji otupila instinkty.
Njn, bez podrazů, lží a aliancí se nikdo v RS daleko nedostane.
Ve Farmě to dokázal snad jen SuperMario.
VIP řada je výjímečná tím, že VIP farmáři byli nejspíš předem ubezpečeni o tom, že se na ně žádná pravidla nevztahují… :-D
Doufám, že přijde i Lenuš a Tomáš.
@Dany:
Dany, žiadna Farma nebola fēr, keď som pozerala prvú, tiež som na to pozerala viac romanticky. Mne menej vadí, keď niekto povie otvorene, že bude taktizovať, robiť všetko pre výhru, aspoň viem, na čom som, Miru si pamätám z minula a jej praktiky mi boli odporné. Jedna vec je taktizovať, zavádzať, druhá vymýšľať si na ľudí hovadiny a tváriť sa pri tom ako ublížené úbožiatko, alebo jedmoznačne klamať (ísť za niekým, na niečo ho nahovárať s vedomím, že je to klamstvo, to zas predviedla Luca teraz, ale zdá sa mi, že ani Mira k tomu nemala ďaleko). Aj to patrí k hre, ale takej humus.
Lenka prý dnes vystupuje v Súdnej sieni.
@dejna:
Která Lenka?
PsychoLenka? Ta to v soudní síni zná moc dobře.
Súdna sieň právě skončila a tam nikdo známý nebyl.
Ještě je soudní síň v 16-ti- tak snad tam???????????????
@theos…: Palec nahoru !
@Hanka: Pořád nevím, která Lenka.
Pokud dejna myslela Hrčkovku, tak to musí být nějaký starší repríza. Je docela nemožné, aby si Markiza účastníky Farmy nepojistila, že po určitou dobu mají v konkurenčních TV prostě útlum.
Co jsem znovu postřehla (ve VyVolených měli trvale porty a každé slovo i šeptem se registrovalo), byly zpětné dohady kolem podání rukou a tajných ústních dohod. Šárce na příští duel Filkor ruku dal mimo záznam a dosah kamer. Proto byl Tomáš z něho později tak vytočený – Tomášovu diskusi s podání ruky Mirce kamery snímaly detailně. FT později jasně řekla, že si s Lubošem ruku dali – ten přesto diváky, farmáře přesvědčoval, že on nikomu nikdy nic… A že celé Slovensko si znovu názorně potvrzuje, že je tam ze všech nejčestnější. Mně se potvrzuje, že údajně zrenovovaný štáb si větší prémie k platům nezaslouží – klíčové hovory, situace probíhají mimo (bez konfrontací ze záznamů, ty použili pouze jednou), nedávají nám ani malou šanci být v obraze.
@Franz: Psycholenka a psala to paní na fb ráno, že se na ni právě dívá. Dívaal jsem se, že za den je na JOJ a Wau několik těchto Síní. Možná to byl taky kec.
Janka Prva
Dnes v 10:38
Kto je vlastne tá Lena? Dnes ju vidím hrať v Súdnej sieni. Celá Farma je asi „divadlo“, ktoré nemá nič spoločné s realitou.
Tak Soudní síň – chyba v programu novin. Já mám pocit, že už se o tom mluvilo/Lenky účinkování v Soudní síni/, ale to už je skutečně dost dlouho. Ale je to jen pocit……….
150 – Lenuš bych rád viděl. Byla to moje nejoblíbenější farmářka. Pamatuju na skvělý duel Lenuš – Psycholenka.
http://www.cas.sk/clanok/390060/sexica-hrmova-opustila-farmu-predcasne-poslite-jej-otazku-bude-online/
V pátek od 10,00.
@Prochor: Lenuš byla dobrá vítězka. Nikomu nic neslibovala, koupila si u Levic domek a auto a se žádnými jinými farmáři se už neschází.
dejna – tak to bylo něco starého, jak píše Hanka
Teď to skoro vypadá, že učitel Filkor žárlí na Járovou. Fuj – dejte ze mně tu ženskou!!!! Proč mně mučíte ???
@Prochor:Přesně tohle mě napadlo taky. Štupl nesnese konkurenci.
Jo a koukám, že mezisklad je plnej ;-)
@Prochor:
Já a ženská? Fuj! (Zviera, Belmondo)
Na farmě se objevil Paco a Mário. To mně upřímně potěšilo protože těhle chlapů si opravdu vážím.
Tomáš se bohužel ukázal jako hlupák když se vysmíval Máriovi a Pacovi. Oba dostali dost hlasů- stejný počet hlasů může úplně zbytečně ztratit ve finále hloupý Tomáš. Mohl si to odpustit. Ale ego nepustí.
@Prochor:
Kedy sa im vysmieval? To som si nevšimla.
To byl fofr – díky :-)
@Prochor: A kde se jim vysmíval – nějak jsem to nepostřehla. Oči mi zřejmě vypálily ty kresby na kolibě. To se Martin po….
@Prochor: ovšem nejvíc se před Mariem a pacem „vytáhnul“ svatý Ferleťák… kluci nestačili zírat a ztratili i řeč. :-D
@cathy: no určitě ještě nikdy neviděl kohouta jin jang, to by mohl ocenit. :-)
167 – Barbora:
Samozřejmě Bruno Ferari:-)))
172 – Pusťte si to znovu před odchodem Supermária a Paca.
@cathy: Já jsem pochopila Martina, že malovat mají hlavně všichni. Ale Lucii, Luboše ani Mikiho jsem si nevšimla. Takže za úlohu nula bodov. To už taková Trnava na střeše.je nejmenší zlo. :)
@cathy:
Rehocem sa už dopredu, aby nestačili opité kačice a krîž, ešte aj Trnava na streche…
Tomáškovi tam už z toho drbká, ale rozkošne.
Pilovat? Šak dobre, ale radšej by som maluval…
Jááaj, dnes som sa nasmiala.
@Prochor: 169 – Tím vysmíváním myslíš ten hraný pláč na Mikiho rameně ? To je přece narážka na Šárčino zoufalé lkaní, že chlapci už musí odejít. Tak to tam chápou i oni a Mário se tomu taky směje.
Nebo je to vysmívání jinde ? Já tam žádné nevidím :((
Po přečtení rozhovoru s Bubicou mě přepadla hrozná myšlenka. není ona ve finále s Lucií? Že na ni pořád tak nasazuje jako na největší zlo na Farmě. Jakoby už sháněla hlasy diváků. Tam dle ní byl jediný pracovitý a čestný člověk ona a Šárka. Já tedy Bubicu se nějak fyzicky strhávat neviděla.
@JanaH: Btw, někteří soudruzi především udělali chybu, že tomu věřili (ad č. 97) :-)
Stejně jako na wiki, i na FB může psát kdokoliv, kdykoliv, cokoliv (a pročkoliv) :-) A kdo si pamatuje diskuze při VV (a teď nemyslím jenom poslední VV4 CZ, a ani jen Panáčka), tak ví, že se našli jedinci, kteří úmyslně (pravdu znali) pouštěli do diskuzí nepravdivé (ale přitom pravděpodobné) informace, jenom aby sledovali, co se bude dít, a nebo prostě pro pobavení.
Žeby počty,
to jsou věci,
nebo kecám,
kecy v kleci?
Každopádně, další věc,
není počet, ani kec:
4,5 krát 12
5 krát 10
6 krát 11
Jenže počet, teď už zcela,
30 let to celkem dělá.
Co to značí, a z čeho se to míchá,
ostravská ulice nám to říká.
Že by židle pospolu,
usedly si ke stolu?
Ale kdeže, to jen pán,
nohy čtyři, ale sám.
Mě se třeba včera nelíbilo, jak Tomáš provokoval Klikora. Dobře to bylo vidět na necenzurované verzi. A že Klikora opravdu nemusím, ale to, co Tomáš předváděl, mě přišlo už přes čáru. Za mnou takhle chodit a pořád dokola prudit, na místě, kde není úniku, tak mu snad jednu střelím.
@Franz:
Lenka byla, nebo byla velice podobna pani v Sudni sieni 21.4. v 9.30 ráno. Měla hnusnou paruku a nemožné brýle.
@anonymous: no když myslíš…
První chybou bylo spíš zdvojení, druhá chyba byla prostě chybou. Aspoň dosavadní vývoj to potvrzuje… i s ohledem na údajné finalisty. Ale přiznám se, že by se mi takový výsledek dnešního duelu líbil, moc, i když ještě lepší by bylo, kdyby vypadla celá dvojice. :-D No čo už…
Včera návštěva vítězů byla dobrá. Sice princezny alá Járová nemusím, ale superMario určitě udělal ženám radost. Paco taky dobré, ale nějak nám chlapec opuchl, tedy přibral.
Dnes se těším na Tomina a hlavně Lenuš.
Mně se naopak včerejší přístup Tomáše ke Klikrovi líbil. Aspoň mu vrátil psychonátlak, který štupel dělal sám.
O Ferněťákovi nemá cenu ani psát. Lenošný borec, který se úspěšně prochrápe a proválí až do finále. Na Oravě možná bude povinná mobilizace. :-(*)
Mne sa tiež páčilo ako Tomáš štopla poobháňal, keby to urobil komukoľvek inému, nepácilo by sa mi to, ale na tú húžvu bolo aj to málo.
Luca sa snaží veľmi, aby to aj na obrazovkách vyzeralo, že ona pôvodne naozaj chcela domov, ibaže na kameru stále potvrdzovala, že bude bojovať zároveň s presviedčaním Miri a s Lenou stále niečo špekulovali.
Na včerajšej epizóde som sa zatiaľ najlepšie bavila, hlavne vďaka Tomášovi a celkovému dianiu okole jeho výbuchu umeleckej kreativity, ale aj hneď zo začiatku Miki pobavil, keď sa po prvej sluhovskej noci konečne vyšuchtal z brlohu, švihácky si nasadil čiapočku a pri stole sa potom pokúsil jesť a dokonca aj čosi povedať.
@JanaH: Obě osoby v dnešním duelu opravdu nevypadnou :-)
Ale doufám, že jsem tím neporušil pravidla mlčení věcí budoucích…
Jo, a ani jedna osoba v dnešním duelu neumře, ani žádnou z nich nenatřou ostatní namodro!
Kvetce už taky hrabe :-))
http://www.pluska.sk/soubiznis/zahranicny-soubiznis/zahranicne-celebrity/po-trapase-horvathovej-telerane-este-vacsia-hanba-kvetka-toto-je-moc.html
Nikdy bych nevěřila, že to na píšu, ale Hrmová v rozhovoru fakt překvapila. Nikoho nepomlouvala, nemstila se a na výpady od druhých reagovala rozumně.
Jan Hrmová je prostě TŘÍDA. Jaký dnes bude duel, má někdo zaručený tip?
Jana Hrmová je prostě TŘÍDA. Jaký dnes bude duel, má někdo zaručený tip?
@HANKA: Dle ukázky a objímání dvojice Mrva-Miki v ukázce bych si tipl, že Klikor nakonec dal mužský duel s přesvědčením, že si ho Oravan nevybere/nevzal. Ale tak zas tolik se splést nemůžeme, možnosti jsou pouze tři.
@Eva původní: Ty ksichty bylo obličejové cvičení,
taneček pro pořad Chart show. Za ty peníze co dostane v Chart show bych se možná i já postavil na uši a zazpíval sprostonárodní písničku.
@Hooper: Možná se mýlíš. Klikor je posraný až za ušima a zase bude mlčící trucovat u kamen.
Miki prohlásil, že kdo dá mužský toho si vezme do duelu. A teď vařila myšička kašičku …
kdo chodí s hnědkou v gatích a domáhá se Mikim daného slova?
Farma prý končí předčasně. Špatné čísla sledovanosti. V polovině května bude finále a i to bude uměle prodloužena, protože v pondělí se Farma nebude vysílat.
@Radim: Bodejť by nebyla malá sledovanost, když to dávají ve všední dny v pul jedenácté večer. Taková sláva to zase není, aby na to diváci čekali a spousta lidí kouká ze skladu dřeva.
@Radim: A kdy jindy by to mělo končit? Příští týden poslední duel a pak semifinálový týden + finále.
Mužský duel bude a dal ho Tomáš a Bubica. A doufám, že si Miky vezme Luba
@Dany, @Wally: Většinou na farmě byly soutěžící 15 až 18 týdnů. Měli přijít ještě bandité + občas se vrátili soutěžící jen tak. :)
…je znám FT na příští týden.
…a neznamená to, že dotyčná osoba bude jenom FT.
@Radim: Ono se od začátku psalo o 2 měsících. Nezapomeň, že 6.5 začíná MS, takže to je akorát. 18 týdnů nebylo nikdy maximálně 15.
Séria Počet dní
na farme Počet
finalistov Pôvodne vysielané Vysielané na
Premiéra série Finále série
1 42 10 24. júl 2011 11. september 2011 TV Markíza
2 98 15 4. marec 2012 16. jún 2012
3 98 18 7. september 2012 16. december 2012
4 105 17 25. august 2013 15. december 2013
5 105 18 28. august 2014 18. december 2014
6[1] 105 19 27. august 2015 18. december 2015
7[2] TBA TBA 26. február 2016 TBA
A začínali taky jen v 10, asi víc VIP selebrit tam nechtělo. :D
Reza vede :-)))
http://www.cas.sk/clanok/391359/nic-lepsie-ste-nepoculi-moderator-sorty-imituje-hlavnych-hrdinov-farmy-reza-je-top/
Prečo ešte nie je duel na sklade?
@BarBora: Duel bude na sklade dnes vecer ve 21.40 na TV Markiza…
@BarBora: Aby zas nějaký aktivní nevykecali vítěze, když už vykecali duel. :)))
Dnes se mně líbila ta delší verze – o 30 min. Večer jsem zvědavý co tam všechno postříhali.
Pokud bude mužský duel, Lubo bude mít určitě zase vysoký tlak.
A fňukna Šárka má opět příliš prostoru. Nechyběla by mi.
Takže nakonec opravdu mužský duel. A hezky si Mrva pohonil triko.
@Hooper: A již tu máme i pózu „jediná spravedlivá“. Tak doufám, že příští týden bude služka.
Konečně jsem se u farmy i zasmála a pobavila. Minulá i tato byly doposud jen o hádkách a taktizování. Minulá byla hlavně o hádkách a urážená spoluhráčů, tato zase jen nekonečné probírání taktik. Díky Tomášovi se tam dnesdostalo i trochu humoru a zábavy. Super :)))))))))))
A Klikor už má zase svou depresivní fázi. Mrvovi se ten nápis opravdu vyplatilo dát, no:)
„Poslední dva týdny ještě dáš“, říkala teď Lucka Mikimu. Takže finále asi opravdu bude toho šestého.
Štupel jak se nám zavzdušnil:-D Ale jinak kdepak on a napětí skřet jeden.
@Hooper: Také doufám!
Tam se dělá jen ve středu, čtvrtek a dopoledne v pátek.
Pro mě vyzvaný trochu zklamání, doufal jsem v toho druhého. Ale chápu tu volbu.
Tak Štuplovi definitivně přeplo :-D
Doufám, že Bůh bude nade mnou a Klikor půjde do pryč
Klikor asi vybral disciplíny dobře, almanach a řezání dřeva – to by mohl dát. Zajímavé je, že už moc řadu vyhrát nechce.
@Hooper: Teď záleží na Borisech, jaký mu vyberou otázky a překvapení.Jestli tam dají něco na rychlost a mrštnost tak to má Miki.
@Wally: Jak Mikiho taky nemusím, tak kéž by!
@Wally: Konkrétní disciplínu překvapení určuje štáb?
@Hooper: Ano, to co je napadne.
Druhá otázka bylo zodpovězena špatně, jejich střecha má životnost 3 týdny a ne 30 let. :D
@Hooper: a občas to vypadá, že štáb vybere překvapení na poslední chvíli a podle aktuální situace…pamatuji, jak se Rezovi v pětce nepovedlo rozdělat oheň v duelantské chatce a druhý den to hned dostal v duelu jako překvapení.
Docela by mě zajímalo, proč na tabuli je Miky a v titulku Miki:-)
@Hooper: Protože celou dobu na všechno kašlou, tak aspoň dodržují gramatiku. :)
Papa, papapa, papapapapa!
A pak, že Wiki kecá, potažmo já, co anonym? :-D
Mám dojem, že poraženému už zkrátka došlo. Že tam už nechtěl být. Ale aspoň to nebyla fraška, jako s Rezou.
Tak, a za FT tipuji Lucii.
@Hooper: maska. Aby neztratil „tvář“. :-)
Pôvodne som chcela takticky fandiť štoplovi, ale na to som si spomenula až po dueli, jemu sa fandiť nedá.
Ak dá za FT Luciu, riadneho chumaja zo seba urobí, chodila za ním ťuťuli muťuli a za chrbtom ho pekne zhodila, ale tiež tipujem ženu, veľkorysosť k chlapom neočakávam, aj keď, keď napísal, že Miki ho sklamal ma napadlo, či nedá práve jeho, aby si niečo dokázal.
@Johana: Já taky. Bohužel. A tím je v semifinále a má jistý hlasy od Hrmový a Luboše.
Tak snad po prve sem nepolibena dneškem, teprve ted z uloziste, tak jsem zvedava. Kouka někdo tady také na masterchefa? Ze bychom se poté jen jako presunuli k jiné diskuzi?.-))))
@JanaH: Po typicky chlapském duelu odešel jako „chlap“. Měl tu fajfku v sebou? (Neopravujte, v sebou je správně :DDD)
@Jája: já bych byla raději, kdyby se se svatoušem vzali za ruce a odhopkali do dáli oba. :-)))
No ale protože další vývoj je vícemeně předvídatelný a jasný, jsem vcelku se semifinalisty srozuměna… na tu bídu. :-D
@jenkaa: já koukám:-)
@JanaH: Blesk z čistého nebe už neudeří. Hlavně, že se nemusím dívat na sirupového enteligenta. Jj dnes se ukázalo že titul neznamená vysoké IQ. Ale on se vrátí a s ním „přijde zákon“ a pomsta bude zřejmě sirupová :DDD
Škoda, že nemohli vypadnout oba.
@Dany: Škoda, to by se mi líbilo . A Lucku vzít s sebou . Ale znovu se začnu dívat, přerušila jsem sledování na dobu co tam bude ten psychopat .A včera jsem chtěla vidět Tomáše ze 6, kterému jsem moc fandila. Přála bych vítězství zase Tomášovi, svojí prací si to zaslouží.
@JanaH: O tom, že vypadnutej je tam správně, nepadlo ani slovo (resp. od Tebe jako tip resp. přání ano, ale ode mě jsi potvrzení ani vyvrácení nedostala) :-)
Jinak je tam spousta chyb (a nebo se bavíme každej o jiný „úpravě“), a tu úpravu psal někdo schválně špatně, a nebo zrovna neměl „formu“ (už jedna úprava ze stejný IP adresy proběhla, a ta byla v pořádku)…
FT je, jak jsem říkal 100% známej, ale i jestli tam zmíněná osoba je chyba nebo není, zatím napřímo taky nepotvrdím, ani nevyvrátím :-)
Mně na Tomášovi vyhovuje, že se nesnaží vydírat žádnou hrou na city v podobě potřeby peněz na vážnou operaci nemocných dětí, rodičů ev. vlastní, nesnaží se sehnat peníze pro opuštěné sirotky ani na pohřeb či náhrobek nebo na zvířecí útulek, ale prostě řekne, že sní o vlastní pizzerii. Je to fér přístup vůči divákům a nakonec i vůči spoluhráčům. Ať už to dopadne jakkoli, tak tohle se mi naněm prostě líbí.
Kdo včera vypadl v duelu,nebyla možnost sledovat Farmu.
Dík za sdělení…
@Kiki: Ľubomír Filkor
@Mara: Původně jsem to nekoukání měla taky v plánu, návratem Klikora jsem byla znechucená, ale oni se jím už nijak moc nezabývali. Největší pozornost mu věnovali, když se povaloval s Mikim v kolibě, ale to byli na ránu oba. Kdyby to bylo před jeho prvním vypadnutím taky tak, nebyl by zřejmě oblíbený, ale ani by nevyvolával u diváků tak negativní emoce. Byl by to prostě lenivej přechytralej a nerudnej dědek.
@Dany: farma nemá slabú sledovanosť niektoré dni má viac ako 30 % sledovanosť
Myslíte,že přijde ještě na návštěvu vítěz Farmy 2 – Rado Spireg (nevím už přesně jeho příjmení), měl kapku nakřivo ústa a pořád kul pikle s Mládkovou proti Haklové :-) Všichni vítězové přišli, jen on ne, že by byl v cizině? Ale to Járová taky a přiletěla kvůli Farmě z USA :-) Ne, že bych po něm prahla, byl mi krajně nesympatický, ale zajímá mě to…
Včerejší duel dopadl dle mého očekávání a myslím, že zhrzený Lubánek dá za FT Lucku. Ta se sakra snažila mu lézt do zádele… Když se jich Květka ptala koho si přejí vrátit, tak ona řekla Mikiho? To jsem zaspala :-) Vzbudila se když už začal almanach. Květka pak řekla Mikimu, že si přáli jeho návrat všichni. Neříkala Lucka před duelem na kameru, že by si přála návrat Klikora?
@Johana: Jojo, na to se taky pamatuji, tehdy Reza vyřadil Viktora. Ten si byl jistý a podle toho se choval, Reza sám čučel, jak se mu to povedlo.
A včera Klikor nebyl v překvapení bez šancí. Jeho problém je, že je děsivě pomalý, než zatluče čtyři hřebíky má druhý hotový stůl. Zdálo se mi, že, mudrlant, ani nepochopil zadání a vymýšlel jak stolek udělat fortelně. Nebo se zkrátka rychle hýbat ani neumí.
@Eva původní: Na kameru nevím, ale v duelové stodole řekla Mikiho. Šárka váhala, řekla že neví, ale protože není Filkor, musela se vyjádřit jasně a řekla nakonec taky Mikiho.
Za FT tipuji Lucii, snad se jí ten šplh do kopce vyplatil, za služku Šárku a aby jí poslední dny na Farmě zpříjemnila, tak za sluhu Ferleťáka. ;)
@Eva původní: Na kameru to řekla Miri – že jsou věkově stejně – ale jinak Mikiho.
ha ha co rekla ta hyjena bachratá, „že ide srdečkom“…. bosorka vycurana, šlo videt na minule farmě kdy si vybirala do duelu vychcaně to ješte to „srdecko“ neměla tfuj tajksl
@ananas: hele, neumíš si vymyslet vlastní nick, pravá Ananaska by se mohla zlobit. ;-)
@anonymous: ode mne padlo P.S. o tom, že soudruzi v NDR udělali chybu.
Od tebe od té doby padají úpravy, IPčka, co kdo kdy udělal nebo neudělal schválně a kdo čemu uvěřil… což je mi úplně šumák. Lidi nejsou blbí a umí si vyhledat, ohlasy jsem měla. Ale stejní lidé opět nejsou tak blbí, aby to tady rozkecávali. ;-)
Ani teď ze mne nevypadne budoucí FT a další vývoj. Užij si to, je to tvoje. :-D
Jsem pamětník všech ročníků RS Farmy a vzpomínám si na dvojku, kdy přišel do soutěže pubertální Tomáš Mrva, který se začal hned kamarádit z nepříliš populárním Adamem Kováčem, synkem bohatých rodičů. Kvůli němu byl Tomáš v osmém týdnu z Farmy 2 vyřazen za porušení pravidel. Tomáš se, ale hlavně proslavil erotickým románkem jedné noci se soutěžící Gabikou Bullovou. Na Farmu 2 se vrátil skoro až dva týdny na konci, kdy se losovalo kdo se na Farmu vrátí a vyřazená Haklová vytáhla jeho jméno. Šel přímo do finále bez duelu a tam prohrál s bývalým vojákem Radem Spirengem. Já jsem tehdy fandil Radovi, protože tehdy jsem považova Mrvu za velkého frajéra a trochu i hajzlika. O výhru se měli údajně dělit, ale nevím jak to dopadlo, ale pizzerie není a Tomáš se musí opět předvádět na obrazovkách. Stejně si myslím, že pizzeria nebude ani tentokrát.
@ananas: Ananas, to ty by sis vybral někoho, s kým bys stoproš vypadl. To vykládej holubům na střeše. I třeba Tibor si vzal zraněného Marka Pavlova a není to jeden případ, už si to nepamatuji, ale vím, kolikrát se to i tady „řešilo“.
Nechci tady nikomu nic vyčítat, ale padlo tady, že se na veřejnost schválně vypouští nesprávné informace. No, myslím si, že se vypouští i zde. A asi také schválně. :-P
@JanaH: No, moc si to neužívám (i když ten informační cedník je fascinující)… Nemám tu jen o čem jinym psát, zajímavost chování lidí na týhle Farmě je bohužel z psychologickýho hlediska zcela odlišná od tý minulý…
http://www.cas.sk/clanok/391491/najradsej-by-to-chcela-ukryt-no-pravda-vysla-najavo-tajomstvo-farmarky-sarky-odhalene/
@ananas: A ještě dodatek. Ta „hyena bachratá“ jak jí nazýváš má nevýhodu už v tom, že je o dvacet až třicet let starší, než ty mladé holky. Kdo může za to, že jsou to uňachňaná střívka, bez kondičky, v hlavách krom malovátek, průvan? Normálně by jí, hlavně ve vytrvalostních disciplínách, musely vymést levou zadní.
@Dany: @Jája: Díky, děvčata, :-) A jen tak na okraj – dnes jsem sama doma a tak v rámci zdravé výživy a i odtučnění do plavek :-) jsem si udělala vločkový mozeček – namočené vločky na cibulku a vajíčko. Fuj tajbl :-( silně mi to připomnělo ty kaše, které denně farmáři jedí … Rodina by mě hnala :-))
@Franz: Jojo, Rado Spireng zkomolila jsem ho na Spirega, takže jen o písmenko :-) Škoda, že se tam neukázal.
@Johana: souhlas
Včera mě překvapila Miri…zná almanach i pozpátku a myslím, že v této disciplíně na ni nikdo ze zbylých nemá…jedině Miky, ale ten by si stránky almanachu musel vyfotografovat do paměti ještě několikrát.
konspirace :))))
aroslav Gál Víťazný duelant pri almanachu dostával dohovorené zvukové znamenia od Tomáša, tým pádom vyhral podvodom a duel by mal byť neplatný.
Miki klamar hovori, ze sa bal almanachu a vyhral ho vdaka panu bohu, uceniu sa v noci a podobne kecy. Ale skutocnost je taka, ze ho vyhral podvodne vdaka Tomasovi. Ako moze byt stab Markizy taky slepy a nevsimnut si, ze vzdy ked si Tomas myslel, ze je odpoved A, tak raz zakaslal. Parkrat je pri tom trapne naaahodnom zakaslani aj v zabere. Mikimu len tak oci tekali, ako pocuval poradny hlas za chrbtom. Neviem, ci mali dohovorene aj ine zvukove znamenie (smrkanie napriklad) . Filkora nemusim, ale ma moralne pravo ist naspat do sutaze. Tomas uz uz zacinal byt mojim favoritom, skoncil u mna…
Zhrnme si to, M= Miki, T=Tomas:
otazka c.1 rozmery drevenice: T nekasle (asi nevie odpoved) a M tipuje spravne A
otazka c.2 zivotnost sindlov: T 1x zakasle, M dava A, T hovori, ze je asi spravne A, obaja maju pravdu
otazka c.3 nazov rastliny: T 1x zakasle, M dava A, T hovori, ze je asi spravne A, a obaja nespravne tipovali
otazka c.4 teplota vypalovania: T nekasle (potom hovoril, ze netusi odpoved), M dava spravne C
otazka c.5 dopln porekadlo: T 1x zakasle, M dava spravne A,
otazka c.6 lieciva zelenina: T nekasle a M zle tipuje..
@Wally: Už trochu fantazírování, Tomáš almanach nikdy ani neviděl, měl z něj vždy strach, ale to je zase můj názor.
@Hanka: Můj taky. Celé mě to pobavilo.
Co to Květa říkala o prvním finalistovi
Na pana Gála nakašlat !!
Myslím si, že všichni diváci, štábu natáčení i vedení samotné Markize byli rádi, že pan Filkor skončil. Nečekám, ani, že bude v Po v Teleránu, nebo snad v Času. To by bylo asi sprostých otázek. A štupel by je červenou tužkou opravoval jak je to dělá ve škole.
@Věra: ten kdo bude příští týden FT je čtvrtfinalistou.
Koho dá Lubo za FT, jde rovnou do finále, vítězství přeji Tomášovi a nebo Bubici.
@Franz: @HANKA: Není to ani čtvrtfinalista ani nejde do finále. Má jistou pouze poslední 4 a tím pádem účast ve finálovém týdnu.
@Franz: Diváci ano. Nejsem si tak úplně jistý, že štáb a vedení televize.
Ahojte…Rozhovor s Filkom v Novom čase Víkend…
Naozaj vám veľmi dlho trvalo , kým ste ako – tak zapadli do kolektívu.
K tomu sa pridali ďalšie veci. Boli tam medzi nimi veľmi ostré výmeny názorov,napr.medzi Rézom a Lenkou – bolo to pre mňa nepríjemné počúvať to.Žasol som ,čo sa tam odohráva. Len som dúfal,že to nebude ako na Farme , kde som bol predtým.Samé pípanie.A potom ďalšie veci .Na jednej strane si žena namaľuje ústa,nalíči sa ,a potom vidíte ako si tam dávajú fajky z úst do úst.Kde je hygiena?Jedli si navzájom z taniera. Ja som sa snažil od prvej chvíle zobrať si svoj riad , sám si ho umyť.Tá lyžička je teraz doma – ako nová.Oni keby mohli , tak jedia aj motykou.Boli tam infekčné problémy a až potom si začali po sebe poriadne umývať.
Veľa problémov ste si narobili ,keď ste sa vzpierali príkazom farmárov týždňa,ignorovali ste potreby kolektívu ,sabotovali čo sa dalo .Bola to taktika?
Aká sabotáž? Ukázali to raz,dvakrát…Keď bola Lenka farmárkou týždňa ,snažil som sa jej pomôcť , poradiť .
Veľakrát bolo však vidieť ,ako vás iní o niečo slušne poprosili a vy ste povedali nie.
Niekedy to bolo možno aj tak vykreslené .No snažil som sa. Keď vám však niekto zoberie misku s jedlom ,a potom vás príde poprosiť…Alebo iná vec. Ak si niekto večer hodinu nadáva , a potom sa ráno objíma,tak to je pre mňa neprípustné.Keď prišla Bubica,s Rezom sa zvítala ako rodina.A o pár dní počujem , ako jej Réza vulgárne nadáva.Čo sú to za ľudia? To je scestné. Ja keď som bol farmár týždňa a Tomáš bol chorý ,nechal som ho ležať.A on mi prišiel búchať na stenu a ťahal ma za spacák.Ako farmár týždňa som sa snažil Bubici pomôcť,keď nevládala,nechal som ju ležať ,nestúpal som po jej ľudskej dôstojnosti.Keď bola ona farmárkou týždňa,neregistrovala moju chorobu,pritom mi lekár zakázal robiť.No a potom sa jej to všetko vrátilo ako bumerang a hovorí mi …Ľubo ,ty si farmu morálne vyhral .
Škoda, že se nedozvíme, jak by Filkorovo hlasování dopadlo, pokud by Tomáš nedostal slovo dřív. Dalo by se hlasovat tajně písemně, nebylo by to míň zajímavé. Dohod tam bylo hodně, Filkor asi nevěděl o starším slibu Mikiho Miriam a i proto byl tak rozhořčený, on sám se pokoušel spekulovat jako každý. Vědomostní disciplína by mohla být povinnou součástí duelu se soutěžením na tři body, vždyť často po pár minutách skončí sotva začnou. Taky by mohli u duelů zapojit diváky, režii může být většinou jedno, koho si přejí diváci ještě vidět. Luboš porážky ve svých duelech určitě nečekal, přesvědčení, že si jako jediný si výhru zasloužil, si přesto ponechá a bude si žít dál ve svém světě. Je mi ho líto jako každého, kdo přišel o dítě. V dopise pro své miláčky napíše za FT nejspíš ženu a vypadalo to na Lucii.
Vaši najbližší,dcéra s manželkou ,vraj boli striktne proti vašej účasti v tejto reality show.Ako vás privítali doma?
Privítala ma doma len manželka a hovorila ,že som tam mal ešte týždeň vydržať,keď som tam už toľko bol .Pre mňa to tam však už bolo neprijateľné.Bol som tam najlepším farmárom,dokázal som robiť odborné veci,o zvieratá som sa postaral. Kto chcel tomu som pomohol – no korigoval som to ,lebo ja som človek ,ktorý dnes dostane facku a vzápätí je všetko v poriadku.A na svojom správaní by som nič nemenil.
Váš prvý odchod z Farmy bol veľmi emotívny.prekvapili ste aj sám seba tým návalom citov?
Viete , uvedomil som si ,že veci,ktoré sa okolo mňa diali,neboli založené na pravde.Oni ma vtedy osočili , že som napadol Miriam,a ten koniec bol najkrajší – keď som sa na nich pozrel ,všetci mali hlavu strčenú medzi ramenami. To je prejav hanby.
@Lentilka: díky za reporty.
Ten štupl je ještě větší ubožák, než jsem si vůbec dokázala představit.
@Lentilka: Ježíš, to je samolibý b-b!!!!!!!!!!!!!!!!
@Lentilka: také moc děkuji….zajímavé,jak se sám vymaloval:-DD
Často sa spomínalo ,že ste učiteľ , no nie je známe čo vlastne učíte…
Ja toto nechcem rozvádzať.Bolo povedané ,že naše súkromie by sa tam nemalo preberať.Ja neviem ,čo robí Bubica,neviem aké majú vzdelanie,vôbec som sa o to nezaujímal.
Tak mi aspoň povedzte o vašej práci s Romami.
Robil som pre úrad vlády určité projekty ,ktoré boli vysoko hodnotené.Týkali sa vzdelávania,zdravotníctva.Pracoval som v komunitnom centre.
Vráťme sa však na začiatok.Stále ste nepovedali ,aká bola vaša motivácia ísť do tejto šou.
Bolo to nejaké vnútorné volanie.Viac k tomu neviem povedať.Mal som tam ísť…pretože mám rád zvieratá? Lebo som tam mnohým pomohol na svet? Keď len preto ,asi som tam mal byť.Kvôli peniazom som tam skutočne nešiel.
@Lentilka: Zajímalo by mě z psychologického hlediska to jeho mávání rameny, jako kdyby chtěl odletět, je projev čeho?
Keď ste sa po krátkej pauze opäť vrátili do hry , boli ste ako vymenený – usmiaty , spoločenský…tak veľmi vám pomohol dočasný návrat domov?
Bol som mimo Farmy , ale doma som nebol a ani som sa s nikým nespojil.Fyzicky som bol neďaleko Farmy.No,samozrejme ,keď máte pár dní na to ,že môžete byť sám ,tak sa dobijete ,dostanete nové psychické a fyzické sily.
Tie slzy v očiach spôsobili spôsobovali iné veci ,spomienky,… toto boli vaše posledné slová po druhom a definítivnom odchode.Vysvetlíte to ?
Sú to moje veľmi silné vnútorné pocity,ktoré nechcem bližšie špecifikovať.Týkajú sa mňa, mojej rodiny a je to veľká sila ,ktorá v človeku vyvoláva aj slzy.Sú to veci,o ktorých sa mi veľmi ťažko rozpráva- aj teraz sa mi tlačia do očí slzy.
Teraz hovoríte o svojom synovi,o ktorého ste pred časom prišli?
Ano .No nielen o ňom.Ide aj o manželku.pretože som veľmi vnútorne musel bojovať s tým ,že som od nej odišiel na Farmu a nechal ju samu.Riešil som to cez lekárov.Nebolo to ľahké rozhodnutie,vedel som ,že doma zanechávam manželku .ktorá sa musela každý deň hlásiť a bola sledovaná.Nechcem to viac rozvíjať.Na Farme som sa musel od tohto vonkajšieho sveta oslobodiť,inak by som po troch dňoch musel odísť.
Takže vy ste tam bojovali na dvoch frontoch – proti farmárom a sám so sebou,spomienkami,s myšlienkami na realitu ,ktorá vás čaká doma.
Samozrejme.Doma som nechal manželku,ktorá má veľmi ťažké obdobie a je v opatere lekárov.Nechať takéhoto človeka samého…Viete si to predstaviť?Hoci som bol tých pár dní mimo hry a mal som možnosť zatelefonovať si ,nezavolal som jej ,lebo som nechcel narušiť hru.
Možno keby ste toto všetko porozprávali spolubojovníkom,viac sa im otvorili , bolo by všetko inak .
Niečo som tam niektorým naznačil , ale nesnažil som sa hľadať ľahšiu cestu.Je na tom kus pravdy , čo hovoríte , ale nechcel som to riešiť cez emocie.Nedokázal som to dať von,potom vidieť na ostatných tú ľútosť.Hovorí sa ,že nie je nič horšie ako to ,čo som prežil ja .No nechcel som sa obhajovať takýmito poľahčujúcimi okolnosťami .
@Jája: Ja nie som psychologička ,ale poznám v mojom okolí ľudí ,ktorí mávaním ramien naznačujú ,že je im všetko jedno čo sa deje okolo nich alebo bezradnosť – nevie kudy kam .
@Lentilka: Díky za zprostředkování rozhovoru, ke kterému se mnozí nedostaneme. :D
@Kara: Není zač – veď práve preto že sa k tomu nedostanete tak som vám to ako fanúšikom farmy napísala . Dnešné počasie mi to umožnilo.
A jeden dnešní článek o Šárce.
Zaujalo mne, že stále ještě pracuje v Rakousku a přitom si i v této farmě stěžuje na nedostatek peněz a má pocit, že výhru nejvíc potřebuje ona, či Jano. Nemůže na tom být až tak finančně zle, když práci má a vydělá si určitě víc, než běžný dělník doma.
Někde jsem četla nedávno, že syn se stydí za to, že z nich dělá socky, ale jezdí v audině atd.
Nemám ráda hráče, co hrají na city diváků.
http://www.cas.sk/clanok/391491/najradsej-by-to-chcela-ukryt-no-pravda-vysla-najavo-tajomstvo-farmarky-sarky-odhalene/
@Kara: To už tady bylo – 261
@Franz: Tak to se omlouvám a pokud bude potřeba, prosím o smazání.
@Franz: Toto je sice měsíc staré, ale protože byl Mayer teď jako návštěva na farmě, tak si můžeme připomenout, jak splnil své sliby. :))))))
http://www.cas.sk/clanok/379080/vitaz-farmy-mayer-zaskocil-vsetkych-tvrdy-odkaz-ktory-necakali/
Ajaj, takže sa dopredu vedelo, že Jana pôjde domov?
„Keď ste sa po krátkej pauze opäť vrátili do hry , boli ste ako vymenený – usmiaty , spoločenský…tak veľmi vám pomohol dočasný návrat domov?
Bol som mimo Farmy , ale doma som nebol a ani som sa s nikým nespojil.Fyzicky som bol neďaleko Farmy.No,samozrejme ,keď máte pár dní na to ,že môžete byť sám ,tak sa dobijete ,dostanete nové psychické a fyzické sily.“
@Kara:
Ešte doplním:
Nakúpil som im tričká….
http://www.cas.sk/clanok/391501/fanusik-farmy-neveril-vlastnym-ociam-tomas-to-je-ale-lukrativne-miesto/
@BarBora: Z predošlej Farmy ste vraj mali nočné mory. Prečo ste išli do tejto?
Niečo ma tam ťahalo. Bolo mi tiež povedané, že tam budú tí najlepší farmári, a ja som si myslel, že tam budú ľudia, ktorí zvieratám a životu na farme rozumejú. Nikdy som predošlé Farmy nepozeral, a tak som nevedel, akí tam boli súťažiaci. Oni sa všetci od začiatku medzi sebou poznali, vedeli o sebe všetko, dali sa pozdravovať od svojich príbuzných. Poznali celý scenár – kto, kedy, kam príde. Ja som tam prišiel medzi nich ako cudzí človek. Bol som tam od začiatku ako piate koleso na voze
Takže tam to evidentně jelo vše dle daného scénáře. Ale za ty peníze co za to dostali, nemuseli ty duely tak flákat. :D
Já začínám věřit i tomu, že výhru vítěz věnuje na charitu.
@BarBora: jjj, četla jsem to :)))))))))
Velký mecenáš, koupil trička :)))))))
@Kara: Né trička, dresy!! :D
@Wally: Joj, až tak se vydal z peněz. A já mu ubrala na šlechetnosti. :(((((
@Kara: Bych se zas tak o jeho peníze nebála, určitě platil jen ty trička a amatérští fotbalisti si zaplatili tisk všech log. Ale nosit na prsou jeho jméno je musí dmout pýchou.
šárka robila dlhé roky v Rakúsku, zarábala dobre, drela. Všetky peniaze padli na muža a synov, ktorých mala dlhodobo nezamestnaných, pretože sa im nechcelo pracovať. Muž dokonca buď pregambleril alebo prepil, jedno z toho. A možno aj oboje. Cukrovka nie je dôvod nepracovať, no on nepracuje. Možno sa u nich situácia zlepšila, neviem, ale ak by všetci riadne pracovali a nemusela na troch chlapov drieť sama, nemali by také problémy.
Neverím, že ju nik neupozornil, že je dlžná. Musí o tom vedieť, len sa robí hlúpa. Je to jednoduchá ženička, ale ohľadom daní a poistení sa píše a hovorí toľko, že sa tomu nemohla vyhnúť a musí mať hoci len základné povedomie o tom, že každý, kto pracuje, odvádza. Musela sa vo svete dozvedieť aj to, že by si mala sama platiť, ak za ňu neplatí zamestnávateľ. Možno pracovala nelegálne, ktovie, ale nežije vo vákuu, aby nevedela základné veci ohľadom odvodov. Ak si všimnete, je trošku z iného „súdka“, takže sa niet čo diviť, ke´d občas klame.
@Kara: Kdo se podíval na prodloužený díl páteční Farmy, tak také slyšel a viděl (trochu více), když o tom Tomáš M. mluvil. A Lenuš mu dávala za pravdu.
Je pravda, že slib je jedno, ale výsledek po tom, je druhá věc. Já osobně toho trochu vím víc a také bych nikomu už nic nedal.
Je zajímavé kolik toho bylo napsané v negativu, ale nenapíše se už druhá strana. Tedy nedá se šance k vysvětlení.
Já osobně tyhle sračkové články beru s rezervou.
@Wally:
On nikdy predošlé farmy nepozeral a tak nebol v obraze, to aj my vieme, že keď niekto vypadne, príde posledný vypadnutý, podobne aj s návštevami, po Andrei, Máriovi a Pacovi.. koho by sme asi čakali, ale on nepoznal víťazov. Na nejaký presný scenár neverím, na manipuláciu podľa situácie áno.
Na Janinej tvorivej snahe odtiaľ ubziknúť sme sa aj tu bavili, Lena neviem… možno jej aj niečo bolo a možno bola odídená.
Ak by to malo ísť podľa dopredu určeného scenáru, kto kedy odíde a tak, kto by im takú zmluvu podpísal? A sú tam situácie, ktoré by ťažko tak dobre zahrali. Nejaké scénky určite, ale celý priebeh? To sa mi nezdá. A hrané scénky sú aj tak priehľadné, cítiť, že je to na pokyn.
@NM: Ono je sociální na Slovensku povinné? V Čechách pouze zdravotní, soc je dobrovolné. Když neplatíš nic se neděje, ale jsi bez důchodu.
@Franz: Viděla jsem nc verzi, dost často i nakukovala na jeho profil na fb a četla tam i po skončení farmy jeho příspěvky na reakce diváků.
Psal, že nedal nikomu nic, protože zjistil až po farmě, že ho pomlouvali i ti, kterým něco z výhry slíbil. Ale nedokázal nikdy odpovědět na to, kde ho pomlouvaly ty nemocné děti, pro které sliboval založení nadace na pomoc při jejich léčbě. Kromě pár krabiček s hračkami, které donesl na onkologii za velkého haló s doprovodem novinářů už dál nepokračoval. Reklama už byla a víc je nepotřeboval.
Slibovat hory doly, aby oblbl hloupé lidi, když potřebuje aby mu posílali hlasy dokáže kdejaký vyčurá…, ale dodržet pak to své slovo už je o něčem jiném. To by musel mít i nějaký charakter.
A taky jsem viděla s ním Prostřeno . Tam se taky předvedl, jak umí podrazit spoluhráče, aby dosáhl na výhru.
@Wally: dobrovolná na sociálním je pouze nemocenská u OSVČ.
@Jája: Nemluvím o OSVČ, ale o někom, kdo dobrovolně.nepracuje a není nikde registrován.
@Franz: Ještě malý doplněk k 303 – Lenuš beru, že nikomu nic nedala, ona taky nikdy nic nikomu neslibovala, pokud si dobře pamatuji. A to oceňuji. Každý, kdo si nehoní popularitu jalovými sliby si považuji.
Taky tvrdím, že není potřeba se s výhrou dělit, je jen výherce. Ale nesmí dopředu slibovat něco, co pak nedokáže splnit.
@Wally: Tak to jo, ten si může dobrovolně platit. Pak se Šarina měla (když pracuje v zahraničí ať už na černo nebo normálně) odhlásit z našeho systému. Možnost žena v domácnosti je u nás taky. Pak je to ale na důchodu vidět.
@Jája: a zdravotní péči + léky si musí hradit z vlastní kapsy.
@Jája: Zdravotní si platit musíš. I když nižší než je minimum OSVČ.
Filkor o vztahu k manželce – jak to bylo těžké ji opustit ve velmi těžkém období, kdy byla v péči lékařů – nechápu, proč odcházel na Farmu, když je takový King a všem chce
pomáhat. Vlastní ženě nepomůže. Jeho slova mi přišla, jako kdyby MUSEL odejít. Kdo
ho nutil?
Opět samolibý skřet, žádná sebereflexe, jeho ženu a dceru lituji.
@Wally: Vím podle dcery, trvalé bydliště má tady, pracuje v zahraničí, tady se odhlásila ze zdravotního i sociálního na prohlášení. Tímpádem neplatí nic.
@Janica:
V jeho prípade asi nemá význam sa nad niečim takým zamýšľať. Človek nechápe, zvlášť, keď zdôrazňuje, že pre peniaze tam nešiel.
@Kara: Nebude se s tebou přít, je to tvůj názor a předpokládám, že jen z novin a ostatních médiích. Já mám informace jiné a nebudu ti je vnucovat.
@Jája: To jo, ale já psala o místních ne pracujících v zahraničí. A tím končím okénko plateb soc a zdrav. :DDD
Ale stačí si prohlédnout fotky Šárky a je tu jiný obrázek ubohé a upracované ženy. Kromě Šárky „modelky“ , má v pěstounské péči synovce, protože její brácha i švagrová sedí. Celoročně je na zahraničních farmách, ale o sociálních dávkách má dokonalý přehled. Takže si nemyslím, že by se zapomněla odhlásit ze systému. Ta to má vše zmáknutý jako minorita u nás.
302 Wally, u nás je poistenie SZČO povinné po roku podnikania, resp. od júla nasledovného roku po roku, v ktorom začal podnikať. Napr. začneš v roku 2015 hocikedy a do 31.3.2016 podáš daňové priznanie za 2015. Od júla musíš platiť soc. poistenie minimálne. Iba v prípade, ak si mal príjmy nižšie ako 4120 Eur, neplatíš. Keďže pracovala v Rakúsku, taký nízky príjem nemala isto, určite bola povinná platiť, lebo asi mala založenú živnosť, z ktorej jej plynula táto povinnosť. Pravdepodobne jej vyplácali celú sumu, z ktorej mala povinnosť sama si odvádzať. A isto ju na to upozornili, resp. mala tak uzatvorenú zmluvu. Možno jej dlh vznikol inak, ale určite je dlžná, dá sa to na stránkach soc. poisťovne nájsť.
kto nepracuje a nie je nikde registrovaný, neplatí, lenže ona je dlžná, nejako jej ten dlh musel vzniknúť, najpravdepodobnejšie, že si mala sama z vyplatených odmien odvádzať ako SZČO a neurobila tak. Dlhy sa jej navýšia o penále a bude mesiace robiť len na splatenie.
Mayer… nasľuboval, to sme počuli priamo od neho, spoluhráčom nedal nič, vraj sa nepekne k nemu vyjadrili, s tým nech si ide niekde… ako sa on choval k spoluhráčom a hlavne ku Gabike, nebodaj ho za to mala chváliť? To čakal? A ostatné prečo nesplnil? Alebo splnil? Hračiek majú v nemocniciach dosť, inú pomoc bolo treba. Pomohol? Poslal niečo na účet?
Franz, veď ak niečo vieš, tak povedz, lebo teraz spomínal len to, čo bolo publikované, čiže veškeré nič. Ale pre seba kúpil, aj rodine pomohol.
Mayer – Naprosto souhlasím s tímto soutěžícím, já bych se zachovala stejně i kdybych původně měla záměr pomoct, pokud bych se cokoliv dozvěděla, co bylo o mě řečeno a nezakládalo se to na pravdě. Každý jiný z těchto zklamaných soutěžící by se zachoval stejně, hlavně Gabika. Každý z nich pomlouval, ale po skončení natahoval obě ruce. Nesnáším takové lidi a souhlasím s Mayerem. To že koupil rodině je v naprostém pořádku a také nemusel. Každý by jenom bral a když dotyčný nedá, tak ho pomlouvají, Jde jen o ubohou závist. Pokud si vzpomínám, tak se tehdá psalo, že nemocnice neměla zájem. Ať si je chlapec užije, má je zaslouženě.
@Franz: Ano, svůj názor si dělám z toho, co jsem viděla, nebo četla v mediích, ale hlavně skládám z toho, co dotyčný sám pustil ven v rozhovorech, nebo napsal veřejně na fb. Nemám ve zvyku ani dělat unáhlené soudy. Jinou možnost nemám, nežiji s tím člověkem, jako asi ani ty. Pokud máš ale jiné informace, budou taky asi zprostředkované přez někoho a nemusí být objektivní. Přezto si je ráda od tebe přečtu a třeba budu mít možnost svůj názor i pozměnit. Jen by chtělo, aby jsi jen nemlžil, ale psal otevřeně.
Takové já vím, ale nepovím je dětinské. To není nic, co by stálo za povšimnutí. a hodné diskuze.
@Ludmila: To, že se nedělil se spoluhráči je asi pro většinu lidí pochopitelné . To je v pořádku. Co je ale špatně, jsou ty sliby. Dospělý člověk neslibuje dopředu to, o čem si není jistý že může splnit. Pokud někomu něco chtěl dávat, měl to dát až bude na to připraven a bez toho planého tlachání předem.
A co se týká charity, tak nemocnice neměla před vánocemi zájem o hračky, protože v tu dobu je dárců těchto věci hodně. Psalo se o i tom. Nejen nemocnice, ale i dětské domovy jsou kolem vánoc přepněné těmito dárky a bývá i problém je tam uskladnit. Je lepší se napřed informovat v těchto zařízeních dopředu, co zrovna potřebují a darovat to, co využijí, ne to se líbí zrovna nám. Vím o tom své.
Ale finanční dar na konto daného zařízení neodmítne žádná nemocnice a použije je na potřebnější věci. A počkali by i do té doby, než je dostal na své konto. Jenže k tomuto asi už nedošlo. On chtěl hlavně svou nadaci, a ne jen tak nějakou finanční částku darovat :)))
A věř tomu, že třeba já mu opravdu nic nezávidím.
@Ludmila:
Aké klamstvo o ňom povedali? A oni niečo pýtali? Alebo len ten tliachal nasľuboval horom dolom? Aj jeho chovanie k spoluhráčom schvaľuješ? Ak si dobre pamätám, Gabika vo finále otvorene fandila Dodovi, asi nič od toho prešpekulovanca neočakávala.
Naháňal hlasy a ,podľa mňa, dopredu vedel, že trt splní.
A práve o to ide, on vedel hlavne trieskať hubou, ponižovať spoluhráčov a sám seba vychvaľovať. A spôsob akým vyhral finále tiež nie je nič, čím by sa on a Markíza mohli chváliť.
Ešte som zvedavá, čím sa proti nemu spreneverili tie deti.
Ale keď sa ti to páči, Tvoja vec.
Pokud bych chtěla něco darovat a byla bych odmítnuta, že je toho dostatek, taky bych se otočila na patě a odešla. Na finanční dary tu máme zcela jinou elitu lidí. Už i toto gesto bylo od něho ušlechtilé. To, že někomu sliboval, tak ho měl za férového, ale později zjistil doma, že se mýlil, tak proč mu strkat ještě peníze, nechápu.
A v této řadě nemám vysloveně kandidáta na vítězství.
@Ludmila:
Áno, to gesto bolo ušľachtilé, ale len gesto. A hlavne, že on bol férový voči ostatným, žalűdok sa mi z neho obracal.
Barborko klídek, o nic nejde, začíná krásná neděle tak přeji příjemné chvíle.
@Ludmila:
No, u nás ani moc nie, zamračená nedeľa, ochladenie, nič moc. Tiež prajem pekný zvyšok víkendu.
@Ludmila: Ludmilko, souhlasím. Mě se obracel žaludek z nejfalešnější Gabiky, Jany a Doda. Ten by se spiknul i s čertem aby vyhrál. Tomáš byl jediný, který vždy řekl vše na rovinu a to se ostatním nelíbilo. Byl pracovitý a zodpovědný a výhru si zasloužil. A pokud někomu něco slíbil a dověděl se, že ho pomlouvali a tomu věřím, že ho pomlouvali a hlavně záviděli, tak schvaluji, že se na ně vykašlal. Na Dodovi bylo vidět, jak je nasranej, nedovedl se srovnat s porážkou , ani mu ruku nepodal, a takový si nezaslouží vítězství
@Mara:
Gratulujem.
@Kara: 319 – Kara, ač Tomáš byl můj favorit a výhru jsem mu moc přála, tak s tebou souhlasím. Tedy s tím, že mě taky udivuje proč soutěžící slibují „když vyhraju, něco ti dám“ To je soutěžící v takové euforii, když ví, že bude ve finále, naslibuje nějaký peníz a odpusťme si co jsme si. Potom doma si projede veškerá videa a vidí co kdo o kom, tak si řekne „to bych byl debil, abych jim něco daroval“ Tudíž ti dávám za pravdu, že dospělý člověk neslibuje dopředu… Ono taky v dnešní době zase tak horentní suma ta výhra není. Dá se za ní pořídit třeba pěkný byt, ale bez zařízení. Tak jaképak rozdávání. Minule vyhrál Tomáš a teď by mohl též vyhrát Tomáš, jiného favorita nemám. Kdoví jestli Mrvovi ve F2 něco výherce Spireng na tu vytouženou pizzerii přidal, jak mu též slíbil. Jestli ano, tak asi jen na mouku a oregano :-))
@Eva původní: Máš pravdu, souhlasím, ještě si to trochu zaslouží Bubica.
@Eva původní: 327 Tehdy také výherce Spireng Tomášovi sliboval,že mu něco přidá na pizzerii,ale nakonec mu nedal nic.Tehdy mě to celkem zajímalo,zda to splní a proto jsem to celkem sledoval,ale nakonec (mám zato,že to bylo v Čase) mu nedal nic.Možná by to šlo ještě dohledat.Tož tak „Sliby se slibují,blázni se radují“ ,jak praví stará lidová moudrost. :-)
@Eva původní: Z mého pohledu je to nejspíš tak. Většina soutěžících jsou lidé, kteří mají holý zaddek a ta výhra jim připaddá neskutečně velká a možná i , alespsoň někteří, původně mají skutečně v úmyslu někomu pomoci. Jenže potom, když ty peníze opravdu mají a začnou už reálně přemýšlet, co s nimi, najednou zjistí, že to až taková suma není. A že ty „příspěvky“ ostatním, ač třeba po relativně malých částkách, když se sečtou, ukousnou jim slušný kus výhry a začne se jim to zajídat. Pak je nejjednodušší a i pro diváky nejzkousatelnější zdůvodnit to nefér chováním zamýšlených obddarovaných vůči nim na farmě. A jaksi zapomenou, že ani oni se nechovali k ostatním v mnoha případech tak úplně košer a že si v tomto směru nemají moc co vyčítat.
Bulvár – nedělní Nový Čas – Podvod v dueli? Šifrované nápovedy od farmárov.
@Dany: Přesně, jak píšeš. Není to nijak moc peněz. Jasně, pro člověka, který žije z dávek nebo min. platu, má dluhy a kolem sebe spoustu potřebných, může připadat astronomická. Někdo tu psal, že je za ní slušný byt bez zařízení. No, v Praze tak leda nějaká garsonka v paneláku. Nebo třeba fakt pěkné auto, ale z toho bude za pár let ojetina. Když už ty peníze máš a začneš realisticky počítat tak ti dojde, jak moc musíš přemýšlet, aby ti něco po pár měsících vůbec zbylo. Nejlíp uvažuje ten, kdo chce peníze investovat do něčeho, co mu ty peníze teprv bude vydělávat. Bez práce to ale nepůjde, na to je to fakt příliš málo. Natož na rozdávání někomu, kdo by mi kdyby mohl, sám nejraděj podrazil nohy.
@Franz: 331 – něco tu psala Wally 265 a ani bych se nedivila, že se nějak dorozumívali zakašláním, popotahování nosem – to Tomášovi jde velice dobře :-)) a dalšími zvuky, jako třeba mám zastřeno v krku, tak si odpomůžu takovým zvukem :-)) jak to napsat nevím, ale vy tu víte :-)) Problém takhle napovídat není. Na správnou odpověď A zakašlu jednou, na B dvakrát, na C třikrát :-), horší když duelant si bude myslet A je správně a nápověda B a duelant napíše B a A bude dobře :-)
@Dany: 330 – Dany, přesně tak
@Skála: 329 – takže ani na tu mouku mu nic nedal :-))
@HANKA: 328 – Hanko, já taky Bubicu, ale až po Tomášovi a můj chlap zase Šárinu, ta prý maká nejvíc …
@Franz: Dej odkaz, prosím.
@Dany: Já se picnu! :D Nakonec budou výsledky duelu anulovány a Klikor se stane kontumačně vítězem Hvězdné Farmy! :D :D
@Dany: 333 – oni to zveřejnili v Novém Čase, ale ukázali jen nápis na obálce, rozepsané to tam není. To by nám musela zase Lentilka vypsat. Já jsem se tu před chvíli k tomu vyjádřila Franzovi, že už se zmínila tady o tom Wally 265, trochu jsem to popsala, že by to neměl být problém a ještě jsem odpověděla Tobě, Skálovi, Hance komentář mi nezveřejnili – napsali „komentář čeká na schválení“ a nic. Takže tu začal řádit admin??? Přitom jsem nic vulgárního, urážejícího nenapsala :-((
Mayer sliboval po duelu,kdy byl 3 týdny doma a moc dobře věděl, kdo o něm cokoliv řekl. A co se týče Gabiny tak té by se měl omluvit on co o ní a ostatních byl schopen říct. Jak ho pomlouvaly ty děti? A Petr?
Franz- nevěřím v jeho tajné charity, on se fotí a hlásí vše do světa. Rozjížděli velké plány s Romanovcem a najednou ticho po pěšině. Ani ta jejich „cestovka“ na farmu jim nevyšla. Asi se chlapci nějak nedohodli. :))
http://www.cas.sk/aktualne-titulky/ pro Dany
@Eva původní: admin neřádí, admin na diskusi udržuje pořádek. :-D
Je to prosté… pokud ti čeká komentář na schválení, tak jsi do příspěvku dala více než dva odkazy. I odpověď někomu se bere jako odkaz.
@Eva původní: Objeví se to, když jsou v komentu více jak dva odkazy. :)
Taky u vás sněží?
při 1.otázce Tomáš nekašlal….při 2. zakašlal….při 3. zakašlal……při 4. nekašlal…..pi 5. nekašlal,pokašlával až po napsání…při 6.nekašlal…..při 7. opět nekašlal…podle mne je to bez nápovědy a tedy nepodváděli…..
Na internete to nie je mám NČ tak aspoň časť z článku :
Definitívny odchod ,ale s otáznikom.Po prehratom dueli s Milošom Ferleťákom nadobro opúšťa farmu Ľubo Filkor. A hoci svoju prehru vzal s pokorou ako ozajstný chlap,nad samotným duelom sa vznáša podozrivý mrak,z ktorého by mohlo ešte zapršať.Bolo naozaj všetko košer a víťaz vzišiel zo spravodlivého boja?
Do redakcie nám prišiel tip od všímavého diváka,ktorý spochybnil objektívnosť vedomostnej súťaže.Keď totiž prišla vedomostná disciplína almanach, mal ďalší z farmárov Tomáš Mrva ,pokašliavaním pomáhať práve Mikimu.. Myslím ,že väčšina všímavých divákov Farmy 7 si všimla ,že Tomáš svojim pokašľavaním evidentne pomáhal Mikimu označiť odpovede.Jedno zakašľanie – odpoveď A dve odpoveď B – konkretizoval divák svoje podozrenie.Podľa toho vzorca by skutočne niektoré správne odpovede Ferleťáka mohli sedieť na počet Tomášových Zakašľaní,no či išlo o dohovorený signál – nevedno.
Z Farmy však Ľubo odchádza so vztýčenou hlavou.
Ja si ľudskú tvár zachovám za každých okolností.Mňa nezlomí nič.Ja som ľudský zlomený ,hnusí sa mi ,čo sa deje , ako sa klame ,ako sa podvádza….povedal do kamery tesne pred duelom Filkor.
Televízia má v tom ale jasno.Dôkladne sme si otázku po otázke napozerali a je to veľmi nepravdepodobné. Zakašľal len v niektorých prípadoch a ani tu táto hypotéza nesedí,bol by veľmi slabý radca – povedal PR manažér TV Markíza Peter Bednár.
Už sú tam len príklady ako napísala Wally – 265.
@Milu: takže se chudák Tomáš duelem prokašlal. Nebo kašlal na duel? :-)
@dejna: u nás nesněží,ale fouká velmi studený vítr….ale i sluníčko občas přijde pozdravit:-)
@Lentilka: jak vidím,sledovala jsem to správně……
@Wally: Nikdo z nás diváků nemůže vědět jak to ve skutečnosti bylo a je. Když ses dívala tak jsi viděla jak do sebe všichni ryli, pomlouvali se navzájem a nepřáli si, ba i přáli zranění Riavkem – Bejdovka. Prostě nikdo neměl svatozář, tedy ani Tomáš Mayer ne :-))
@JanaH: koukala jsem na to 2x a myslím si,že nepodváděli….přece Tomík pořád pokašlává a smrká….
@JanaH: @dejna: díky, děvčata, jojo je to tak, dala jsem víc odkazů v jednom komentu. Tak pro příště vím :-))
@Milu: Tady je vánice jak u Lady.
@dejna: kde je takové zimní počasí???Že by na Šumavě,Krkonoších či v Jeseníkách??
@Milu: No, tam. :D Trojka. ;)
Je tam ešte fotografia a koment že Tomáš počas duelu niekoľkokrát zakašľal .
Podozrivé otázky a odpovede:
Akú životnosť mala šindľová strecha?
A – 30 rokov,B – 50 rokov , C – 70 rokov
Tomáš 1- krát zakašľal a správna odpoveď bola A
Doplňte pranostiku:Ak príde Martin na bielom koni,metelica metelicu …
A – honí,B – zlomí, C – nosí
Tomáš 1 – krát zakašľal a správna odpoveď bola A
Aká rastlina má latinský názov apium graveolens?
A – mak siaty, B – paprika ročná , C – zeler voňavý.
Tomáš 1-krát zakašľal,správna odpoveď bola síce C,ale Keď sa Tomáša moderátorka opýtala ,čo by tipoval,povedal: mne sa zdá že A-čko,a Miki mal zhodou okolnosti na tabuľke tiež napísané A.
Neurobí s tým nikto nič ,je to ako má byť resp.ako to chce Markíza kto im vo finále naženie viac peňazí a nie je to 1- krát čo sa pri almanachu dávajú znamenia alebo sa napomáha ináč .Tak to bolo aj pri dueli Katka – Peťa. Aj Réza vyhraval almanach a veľakrát nerozumel ani otázke ktorú Kveta položila .
@Eva původní: Aha, no škoda. I tak díky
@dejna: trojku znám docela dobře….dlouho jsem tam bydlela….ted na zápatí 3:-DD
Takže tomu mám rozumět tak, že Tomáš je největším odborníkem na almanach široko daleko? Že dokonce může napovídat zcela neomylně odpovědi, aby zajistil někomu vítězství? Myslíte toho Tomáše, co v životě almanach ani neotevřel? To mu Miki tak bezvýhradně věřil? No to se tedy musím opravdu hlasitě smát. Tyhle konspirační teorie ke konci beze zbytku každé RS mě vždycky dostanou.
Znovu jsem si pustila duel a fakt je, že Tomášovi se kašel po čas almanachu velmi zhoršil a co víc, právě ve chvíli, kdy soutěžící psali odpovědi. Jak to bylo se už nedozvíme, ale tady už bych věřila všemu. Ale vzhledem k tomu, že už to Kvetka jednou odsouhlasila, i kdyby přišli na napovídání, Borisové duel neanulují.
@Eva původní: Pro mě je Mayer největší podrazák F6 :D.
@sunrise: přesně, dutoleb Mrva machr přes almanach. :-D A tuplovaně vysokoškolsky vzdělaný štupl díky tomu pohořel. :-DD
To je totéž, jako když loni ve finále Mayer schválně hodil červy na Dodova fotříka…
@Wally: …je to věc názoru….já se vždy řídím pokárat,ale ještě více pochválit….byl to také největší dříč!!!!!!
@JanaH: souhlas…se vším:-)
Almanach jsem neviděla, ale nesprávně jsem tipla jen mák. Myslím si, že Tomáš by nestudoval almanach ani kvůli sobě, natož kvůli Mikimu. Ta zakašlání mohou být podivná, ale pokud byli domluveni, myslím si, že maximálně na tip odpovědi bez záruky, že je správná.
Když štupel nemohl odejít jako fyzicky nejsilnější, ani vědomostně nejsilnější, odešel alespoň jak morální vítěz.
Aneb „co si nenakecáš, to nemáš“. :D
@Milu: Já si odjakživa myslím, že bydlím na úpatí. :D :D
@dejna: schválně jsem goglovala:-DD….taj tedy…já Uničov a kousek:-)
Je to opravdu vtipné jak někteří srovnávají ublíženého lenocha a vyžírku Doda s ublíženým lenochem a vyžírkou Klikorem, a to jen proto, že oba prohráli na základě „podvodu“ a oba odešli na smetiště dějin jako „morální vítězové“. :D
@Jája: :-DD
Třeba Tomášovi radila Bubica :))))
@Wally: že by tichá pošta….kdo věděl…pověděl??:-DD
Jen tak aby řeč nestála, já být Hnojem, tak se na tu opravu střechy vy… Pravidla na 7 nejsou a mince do padesátky dorovnají, vytrhala bych šindele a Martine papa papapa :D
Ještě je varianta: hnědé mají na farmě dost, kýbl, lopatku a davaj za volkama. Ta barva bude jistě krycí, jen nesmí zapršet. :DD
@Milu: Hmm, tak jak se oteplí, dáme někde kafčo, co říkáš?
Můj mejlík:
annidamx@gmail.com
@Milu: Souhlas, já jsem si to 2x přehrávala a dávala speciálně na to pozor, se stejným výsledkem jako ty. A to T. nosní potahování, jen 1x „vycházelo“ a když se podíváš na jiné nahrávky Farmy, tak popotahuje skoro pořád. Už se zase hledají falešné podněty, jako v minulé farmě. Pokud by to tak bylo, tak Klikor bude první, který na to upozorní. Nemluvě o tom, že ho M. vyzval, ať dá silové disciplíny.
@Lentilka: Koukala jsem na to 2x a konkrétně u té metelice, už to měl M. napsané, když T. zakašlal.
@sunrise: už jsem to psala a naprostý souhlas s tvým názorem
@dejna: Vánice jak u Lady :-) u nás v Podkrkonoší slunko svítí o 106 :-) , ale přišli jsme z procházky docela vymrzlí a pomalu se začíná zatahovat, tak se asi taky nějaká futeř přižene :-)
@Jája: Vždyť to stejně rozeberou
@sunrise: taky jsem se tomu zasmála.
@Wally: 357 – No čo už :-) nesouhlasím s tím co píšeš, ale máš na to právo …
@Jája: Dodo nebyl lenoch, byl pracovitý a velice šikovný. Ale vyžírka a podfukář byl.
@Mara: Když ho někdo štípal do prdele, tak pracovitý byl. Klikor taky, když chtěl, a to vánoce byly častěji. :)
http://www.cas.sk/clanok/391811/pozorny-divak-si-to-hned-vsimol-podvod-v-dueli-na-farme-markiza-reaguje/
@Mara: Dodo byl takový software a Mayer hardware. Dokud se Dodo nevrátil, tak se sice makalo, ale blbě. A Mayer si to odmítal přiznat, i když mu někdo dobře radil.
@Hanka: Ja som opísala článok z Nového času ,čo sa píše o disciplíne almanach a ako to vnímal jeden všímavý divák .Neviem posúdiť ako to bolo duel som nevidela .
Když se blíží finále, tak se tu vždy v diskuzi hodně ostří. Ale divím se, že u této Farmy musí někdo pořád vytahovat nějaké staré věci.
Asi jaká je letošní Farma, taková je diskuze.
@Franz: to už jsi říkal loni a možná i předloni. :-)
Houbelec se ostří, já zatím žádné ostření nepozoruju, vždyť je to v pohodě, jenom si některé fanynky Doda neodpustily znovu si rýpnout do toho hajzla Mayera. No a co, když se jim uleví… :-D
@Mara: velmi často lenošil….ale pracovat uměl….celkem jsem ho měla ráda…ale i Tomáše:-)
@Lentilka: to je fajn, že jsi nám to zprostředkovala, já bych neměla šanci si to přečíst, tak díky. Ale přesně „nějaký pozorovatel“ si všiml. Dala bych krk na to, že to byl fanoušek Klikora. Něco podobného se stalo v minulé farmě. Dodo versus Tomáš. Je zajímavé, že když „podváděla“ Lucka s kbelíky, žádný „pozorný divák“ na to veřejně neupozornil. Jinak ti fakt veliké díky za ty články .
@Lentilka:
Dva krát „použiteľne“ zakašlal, z toho 1x nesprávne, ale dotyčný si už nevšimol, že Tomáš zakašlaľ mimo času písania odpovedí, aj mimo Almanachu.
Mne sa skôr viac x zdalo, aj v minulosti, že práve Kveta intonácou a pohľadom odpovede naznačila, ale mohlo to byť aj podvedomé.
@JanaH</ :-)
@Hanka: Ešteže existujú takíto všímaví diváci Farmy ináč by Nový čas nemal o čom písať a diváci diskutovať.
Pokiaľ budú nejaké zaujímavé informácie vo víkendovom NČ veľmi rada vám ich sprostredkujem : D : – )))))
P.S Finále farmy by malo byť odvysielané 13. mája o 20.30 hod. Vo finálovom týždni bude farma vysielaná len v utorok a štvrtok .
@Lentilka: Jsi zlatá. Já bydlím na severu Čech a tak bych šanci neměla. Díky
@Lentilka: Děkuji milá Lentilko za všechny informace…jsi moc hodná:-)
@Wally: Už si až tak moc nevzpomínám, kdo pracoval blbě a kdo ne. Spolu jim to šlo báječně. Tomáš, dělal i za druhé a každému pomohl, s nikým nekul pikle, byl přímý a to se mi na něm líbilo. Dodo byl zákeřný, paktoval se s největším manipulátorem Jankou a to mě na něm vadilo, šel za výhrou, jak se říká, přes mrtvoly.
@Lentilka: Tak ona je taková stará, dobrá, osvědčená a často používaná novinářská praxe /tedy přesně bulvárně novinářská praxe/. Nemám-li k dispozici dostatek „dopisů čtenářů“ nebo v tomto případě „dopisů diváků“ na téma, které právě potřebuji pikantně rozvést a vytvořit z něj nějaký ten skandálek, tak si je prostě napíšu sám. Protože jak známo, účel světí prostředky. A to by v tom byl čert, abychom z toho nevyždímali, co to dá. Hlavně, když to zvedne sledovanost, jedinou to modlu, čnící nad veškerou morálkou. Takže si nemyslím, že by si Nový čas dělal nějaké starosti s tím, čeho si diváci všimnou a čeho ne. Stačí jen vypustit do světa pár větiček a ony už si budou dál žít svým vlastním životem :-)
@sunrise: Včera to na FB bylo okolo poledne :D
AB na skladě
@Hanka: děkuji:-)
Dobré ránko, může prosím někdo z vás polopaticky vysvětlit debilovi, proč ta Miriam tak leze Lucii i druhým do zadku?
Pořád mi to nevychází – o podrazu se dozvěděla ještě před stodolou. Jedině by po návratu zkoukla farmu zpětně a viděla, co o ní Lucie roznáší. A nebo dojde ještě k dalšímu podrazu.
A další ořech: Přiznám se, že pokud někdo nevyvádí jako Klikor nebo Lena a ocitne se v postavení bílé vrány jako teď Šárka, dělá mi to nedobře. Vím, že mě čímsi na začátku štvala, pak se zklidnila – nebrečí (skoro), neřve po nich, kryje je a podle mě i dost maká.
@dejna: jsem to nenapsala celé: Proč ta Miriam tak leze Lucii i druhým do zadku a potom v rozhovoru říká, že ji nejvíc zklamala Lucie a odůvodňuje to tím, co se stalo před duelem?
@dejna: 397 – Mně to taky rozum nebere proč tak podlejzá. Konkrétně k Lucině by se měla chovat odměřeně, ta jí ublížila dost. Když v Novém Čase odpovídala v online rozhovoru, tak jsem ji chválila jak moudře odpovídala, ale vrátí se zpět a chová se jak poťapaná tětuška.
K té Šárce – můj chlap jí přeje vítězství, prý nejvíc na farmě maká. Pravda je, že Šárinu nikdo nevidí zahálet, pořád něco kutí. Jenže do finále se zcela jistě dostává Lucka a Bubica i Šárka si myslím neprojdou, velká škoda. Tak už to bylo kolikrát, že kdo se farmou proflákal, dostal se až k branám finále. Za mne teda Lucii škrtám a nadále vítězství přeji Tomášovi. Ale je tam ještě Miki :-))
@dejna: ahojky…jediný důvod vidím v tom,aby ji Lucie nedala za služku a aby si vybírala disciplíny,pokud by byl ženský duel…ale to asi Lucie zařídí….je to docela napínavé….a to je dobře…hezký den…
Nová znělka k Farmě – tedy už delší dobu, ale že by tam byla vidět poslední trojka?
@Franz: V té trojce je ale i vidět sluha. Tak mně přijde, že ještě nékde bude i na farmě služka. Tak by ten záběr mohl být z tohoto týdne, kdy jich tam je ještě 5.
@Lentilka: Dík, to by tak mohlo být. Je fakt, že v programu Markízy na 6. května Duel není. Jistě by tam jinak bylo napsáno aspoň Farma – finále.
@dejna: Bubica je přesně ten typ, který by nejvíc držel jakoukoliv alianci při životě, sama není schopna nic vymyslet. Zkrátka poslušná subka.
A ano, můj tip na FT je taky Lucka.
@Hooper: 406 – uhodl :-) už to zveřejnili asi pro ty, kteří nevydrží do 22.15 jako já :-) , ale nejde mi to sem vložit…
http://farma.markiza.sk/aktualne/1826075_je-rozhodnute-tento-farmar-sa-v-hre-dostane-poriadne-daleko
na podruhé se povedlo
Dřevo kvalty „A“ je na skladě.
@Skála: je kvalitní…už stahuji…bude teplíčko:-)
Ještě do tohoto vlákna: Díky všem za reakce. :)
tak a už len do toho nového :) príjemný týždeň všetkým s Farmou prajem.
Časy vysielania upravím, ak by sa niečo menilo.