Hlas 2014: Poslední Výběr naslepo vč. reggae Elišky Mrázové (video)
[singlepic id=8771 w=615]
Dnes večer 9.4. nás čeká poslední, šestá porce Výběru naslepo v rámci Hlasu Česko Slovenska 2014. Svůj hlas koučům předvede i Eliška Mrázová, která předvede svéráznou verzi skladby Set Fire To The Rain od britské zpěvačky Adele. I přesto, že se velmi odchýlí od originálu, zaujme všechny 4 kouče a Marta Jandová si kvůli ni dokonce vleze na pódium a paří na jeji reggae verzi této skladby. Koho si nakonec Eliška vybere za svého kouče a líbí se Vám její vystoupení? A jak si povedou ostatní soutěžící? Diskutujte
Eliška Mrázová: Set Fire To The Rain od Adele (video)
Související odkazy
– Eliška Mrázová není neznámá a tak můžete navštívit její Youtube kanál
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Hezké… jen to tam trochu vypadá, jako kdyby lidi nevěděli co se děje a vstávali jen na pokyn Mikea Spirita :-D
Tu kytarku dostala Eliška k 8. narozeninám?
@Prochor to je ukulele
http://www.youtube.com/watch?v=11_3DC4NFsM
Elis se mi líbí, sleduju jí už asi 2 roky…
https://www.youtube.com/watch?v=U7ppfYhMd6I
https://www.youtube.com/watch?v=5EOqDp_Qmkk
Divím se, že šla do hlasu, měla jsem za to, že to nepotřebuje…
@bigZ: Jako pr*el dobrý….:-D Ale furt lepší verze než s LB.
@Viki: Kdyby nezpívala takový blbosti, tak by ten Hlas možná nepotřebovala. Takhle se ani nedivím….
Elis zpiva dobre, ale dobre tady zpiva x dalsich zpevacek, pro me ma dost velkou nevyhodu, protoze ten jeji hlas je prilis obycejny, nevidim v nem zadnou unikatnost.
Mě to přišlo místy přehnané a čekala jsem za chvíli jódlování. Hlas mimořádně silný a ona je docela temperament. Tady se shoduju s Jaiem.
https://www.youtube.com/watch?v=0VVIRw3-CJg
Tak tohle se mi zdá dost dobré…
3- Omlouvám se, ale já jsem začínal s poctivou španělkou a poctivým Olympicem. Takže jsem trochu mimo mísu-:)
Eliška bude dobré číslo. O tom žádná. Doufám, že postoupí.
Je divné sedět vedle ni na ruštině a potom ji vidět v Hlase :D
Tak toto je otřesné!!! Tak krásnou písničku takto zkazit, opravdu nechápu, proč z ní dělají takové halóoo. Mě se nelíbí ani trochu. Bohužel.
ELis nezpívá špatně, ale chce to to základní – dobrej repertoár, dobrej písničky :( A to je všeobecně největší problém…A nedělat ze sebe zbytečně šaška.
Ten borec to zpívá líp, než Ráž….. :-)
Někdy mi příjde, že ti soutěžící se snaží být tak jiní, až je to přes čáru. A hrát si na malou holčičku, když je dospělá, to mi nepříjde ani trochu sympatické.
Ale copak nechápete že Eliška se jako první vysmekla Adéle a dala to po svém. A muzikanti v porotě (a přiznám se i já) to ocenili. Přiznejme si, že miliontou napodobeninu Adéle už nejde poslouchat.
@Katynka: Ona je taková i v reálu :))
nova hra a markiza pusta reklamu….
No One od Sáry Milfajtové nepřekonala. Pořád stejná snaha napodobovat.
@Prochor: Ale ano, to se cení. Jenže trochu ubrat, zase takový živel v ní nevidím, myslím tím přirozený drive. Prostě to přepískla. Nevěřím ji to.
Bylo to jiné, než co jsme dosud viděli – možná by Elis vyhrála X Faktor…
@Rena: Jo! Taky jsem si říkal, že v X Faktoru by to působilo jako osvěžení….a zapadlo by to tam líp. Určitě by to v XF bylo jedno z nejlepších čísel…
Přeju všem dobrý večer. No Elis se mi moc nelíbila, přislo mi to překombinované. stejně tak slečna Natali překombinovala No One. Borec, co zpíval Nesme zlí, byl dobrý, zatím asi nejlepší a je dobře, že jde k Pepovi
21 – Každopádně Eliška brutálně zariskovala a vyplatilo se jít vlastní cestou. A to mi přijde sympatické.
@Rena: To je možné, takových je tu víc, tady v Hlasu. Já mám pocit, že ji dával Lukas s Chodúrem, jedno video.
@Prochor: To, jo. Příště to může dát. V tom jsem psala, že souhlas…
slyšely jste ten autotune u týhle I believe I can fly zpěvačky?!?!
tahleta není špatná :)) nevím jméno
I believe I can Fly podle mně průšvih. Nechápu proč se všichni otočili. Naprosto nezajímavý výkon.
Mě taky vadí zástupy stejných holek, které neodliším pokud je nevidím, ale takový typ jako je Eliška pro mě taky není. Omlouvám se, ale respektuju to, že je taková. Jen to není nic pro mě.
Eliška má smůlu, že nemá pro mě žádný charisma, prostě to ničím nesmrdí
@Prochor: Pro mně zajímavější, než Elis…..i když s tím autotunem…nevím.
Zpívá muziku kterou poslouchám ale zpívá jí blbě. Sorry.
I Believe I Can Fly – tu pisnicku nesnasim, ale podany timhle sametovym hlaskem mi to prislo skvely :-)
zato ten s Green Day – otresny, otresny, otresny… to by nefungovalo ani na nejzaflusanejsim punkfestu :-D
ja stale vidim dobre vykony v porovnani s factorom….som sklamana, ale nie hlasom, zatial :)
Po dlouhé době mně Leošáček pobavil pákou:-)
@yeey: zdravím :)) tak tak
@gabi: Jj, i ti slabší v Hlasu by byli v XF hvězdy….:-)
UFO Tereza má pro mně celkem zajímavý projev. Snad postoupí.
@yeey: zdravím a souhlasím….přesně tak….
38 ahoj :-)
Její projev je zajímavý, ale teď ještě nevím, jestli není trošku utáhnutá trémou. To bych musela slyšet víc. Takže asi nadějná.
Pepa mi k ní sedí…
Následuje povinný dojemný příběh. Čili absolutní nepochopení diváka. Alena ještě ke všemu je zpěvačka na baterky.
Alena si vybrala nádhernou písničku, ale ten odtažitý projev mi neimponuje. Čekal bych víc emocí a celkově otevřenější a upřímnější projev.
mám pocit že tleskat do rytmu na Emeli Sande – Read all about it může fakt jenom české publikum :D :D :D
Podle mě tréma a bude rozdíl velký, jak to zpívá doma a tady. Hlasově a i v ostatním může mít talent… Podle mě trémistaka non ultra a proto propadla…
hh tak nakonec ma Pepa (aspon dle poradi odvysilani) prvni tym kompletni… :-)
zatimco minule se mi jeho tym libil suverene nejvic, ted mi jeho lidi prilis nesedi – resp. mi to prijdou casto takovy sedy mysky, ale nepredbihejme…. me od nej nejvic zaujali Viktor Holomek a Simona Gazikova…
tak hlas sa definitívne posuva stále vyššie a vyššie ako x factor, ktorý je pre mna veľkým sklamaním….speváci…najma spevácky v hlase su neuveritelné….
@příznivec.obecný: … a navíc se utápí moc v lítosti, což projevu dodalo afekt. Trošku hodně na sebe zaměřená mi přišla…
@Jai Kudo: presne, a prave to je dno tychto sutazi…nech uz konecne daju pauzu, nech sa mozu vyvinut talenty :)
Slabý hlas… Docela hezký.. technicky fajn.
Ale emoce pěkně…
Veronika trochu ulila start, ale líbí se mi…nemám z toho sice takovou husinu jako z Birdy, ale holka má potenciál a až na to falešné závěrečná „na ná“ to bylo dost dobré :-)
Nyní se Spirit spletl. Co s ní chce dělat ?
@příznivec.obecný: Ahoj příznivče, právěže Birdy je imho ideální pro jemnější, něžnější hlasy :-)
@yeey: Ahoj. Holomka mám taky v paměti a jsem zvědavá.
@jab: Ahoj, ale ztrácela se. Nevím. Ale dál se uvidí.
aj ked pod tonom, Alena by v xfactore bola hviezda…smutne…
tvl ta posedlost Spiritem byl az lehce „disturbing“ :-DD
Aha, to ja ta ranařka. Neřekla bych to do ní :).
stále u mě vede verze Jiordan z australského Factoru, ale toto bylo taky fajn. S dalším postupem si nejsem ale jistý…
Au
Takový hlásek, jako v Policejní akademii tam má křičet,,, tak tu si taky nemím tak představit… Falešný, má syrový hlas, to by bylo zajímavý, ale né…ou falešné
Au
Bojovná židovka zpívá skvělě. Já bych jí bral.
auuu, s tímto má co dělat i sama Ellie… hodně špatné!
jeee pechota :-DDD se tam zatoulala z X Factoru :-DD
No, Hlas zatím jede, přes výhrady, který mám i já, ale prostě pořad hodný ke shlédnutí. Zatím.
Ale Mocný David ju chtěěěěl! Že si tu ruku neurazil……
@VojtaP: Ale souhlasím s Majkem, hlas je ale pěkný. Ale esli ona se slyší. Podle mě ne :-(, škoda.
Pozdrav ještě pro Milu a Jaie :-).
@příznivec.obecný: Podle mne se snažila za každou cenu vyzpívat ty tóny tak jak jsou v originále, vhodnější by bylo předělat si píseň podle sebe a zkusit si to dát níž…a nebo si vybrat jinou píseň :-)
Pokud je reklama, občas se hodí – odpočinek od poslechu a je pak zase lepší pozornost…
@příznivec.obecný: Taky zdravím :-) Však se zase potkáme na Hudebních zajímavostech…….ale asi až zítra….:-)
@jab: Jabe uvidíme příště, myslím že potenciálně má hlas slabší. Ale je to první dojem.
@příznivec.obecný: jj souhlasím, hlas je pěkný a možná se i špatně slyšela. Hlavně se sekla ve výběru, ta skladba je věšinu času strašně vysoko a funguje víc v rádiu než na živo. Jak jsem psal, sama Ellie má s tím co dělat, aby to dala. Možná to zkusí příště a už to bude OK, nvm :/
Vladova oblíbenkyně?;) Tipuju správně?
Wow, téhle holce to žeru slovo od slova, emoce, uvěřitelnost projevu na high level :-)
@Jai Kudo: Už jsem tam poslala tip. Dáme pokec, rozvineme… myslím, že bude o čem :)
Přijde mi to docela možné, že v budoucnu dá intenzivní vkusný projev…Občas ujela, ale pro mě hezké a hezká.
@příznivec.obecný: 77 – To byl komentář k Olze :-)
No, sakra, podobná GG?? Vizuelně…
@jab: Aha, díky, že mě hlídáš :-))) Ještě to tu zamotám…
Snad to nebude typický „cruise ship singer“
OK, pozvánka OT pro všechny:
Kdyby si chtěl někdo neformálně popovídat o všem možném kolem muziky, mimo Panáčka, rádi ho přivítáme na naší facebookové skupině Hudební zajímavosti…
https://www.facebook.com/groups/253703611476451/
@jab: Pro mě na pohled elegán. Zpěv napůl. Zatím nechám beze slov…
@jab: NO teda, jabe, nevím, jestli ses netěšil zbytečně.
Pěkná barva, ale místy na to imho zbytečně tlačí…ale to je drobnost, já bych se klidně otočil
@Jai Kudo: Jj taky jsem čekal víc, alespoň ta barva tam je…
@jab: Tyhlety věci jako od U2 jsou hrozně zrádný, ono to vypadá, že není tak těžký je zazpívat, ale ono je a zatraceně těžký….
Tak poslední holka a ta s Birdy, byť obavy s její hlasovou silou. Okolo dílu jsem se už vyjádřila výše :-).
Příště mě to asi bude bavit :-)…
@jab: Já tam slyším i zajímavý jakoby potlačovaný drive, zajímavě se to tam pere…
Podle těch ukázek ze soubojů to může být fakt dobrý!
@jab: Připomíná mi Briana? zpěváka, skladatele, producenta z Roxy Music :-)….
@Jai Kudo: Jo je to těžké hlavně na výraz a na muzikalitu, prostě podat to tak, ať to ty lidi chytne
@Jai Kudo: Že?:)
Lenka Hruzova i v te ukazce ze souboju znela naprosto skvele, myslim, ze tu s velkou pravdepodobnosti mame viteze Hlasu:-))
Tak kdo jste vykoukal jaký souboje? :) Já lolu a sucik/lacko,holomka s urbanem a Ondru Mašíka s Vanasem :)
Sice film s mojí oblíbenou Geenou Davis, ale viděla… tak nic, no…
Myslím si (alespoň podle ukázek), že SOUBOJE budou dost nabouchané, doufám, že to bude pecka. :)
Co se týče kvality soutěžících, samozřejmě, jako vždy – nadprůměr, alespoň ve srovnání s X Factorem, tedy zatím, úroveň X Factoru se ukáže až po Bootcampu a Judges Houses, pokud se ani potom neobjeví žádný perfektní výkon, pak je konec. :)
@Monika: i Ondra Mašík zněl výborně
@Langy: Já zaslechla toho posledního z dneška? Např… Ale bude to asi opravdu zajímavé…
tak presne doslo k tomu ceho jsem se strasne bala:-((( Ondra s jakubem, sakra, to je pech..Ta nejhorsi mozna varianta…
@Langy: Jakub Nesnídal x Eliška Mrazová
@příznivec.obecný: Já tam taky kolikrát zahlédl známou tvář,ale už jsem nestihl identifikovat soupeře :D
@jab: Ondra znel dobre, ale jde v duelu s Jakubem, nezda se mi, ze by ten krasavec neprosel. Bude to strasne drama:-)))
@Langy: No, taky moc jsem nestíhala, jen mě to dost zaujalo :-))
Ty souboje vypadají hodně dobře, alespoň z ukázky se to tak jevilo. Bude to zajímavé a taky pro kouče těžké rozhodování v některých případech…
Sučík s Lackem to mají imho spočítané, kdyby šli každý zvlášť, udělají líp.
@Monika: Neboj, ještě jsou tam stealy :-)
Ze zpěváků se mi líbila ta Eliška, protože byla jiná. Jinak kouči zase super, U páky Leoše s Tinou jsem se řezala jako pominutá (hlavně u těch Leošových pohledů a jak se rozesmál). Nejsilnější tým má podle mě Darta. A upoutávka vypadá dobře, rozhodně mě to zatím upoutalo víc než v prvním Hlase, kde ty souboje byly nuda.
Krátký zhodnocení Výběrů: Super zpěváci, blbé medailonky, první díl nuda, ostatní skvělý. Můj nejoblíběnější kouč je Majk, pak Pepa a Dara s Martou. Dara hodně mluvila, ale Marta dělala srandu, zapadla tam skvěle. Ale Davida bych si klidně odpustila :-)
No a Leoš s Tinou chytili asi od třetího dílu dech, Leoš házel super vtipy s těma rodinama a vstupy byly od trojky taky vtipný. Pro mě rozhodně druhý ročník Hlasu zatím o pět levelů výš než Výběry prvního ročníku.
Sucik s Lackem jsou imho jedni z nejslabsich, Majk udelal dobre, ze je dal k Lole. Myslim, ze by jim nepomohlo ani rozdeleni, zaostavaji za zbytkem o dost..
koukal sem na voyo
souboje u Darty
Jakub Nesnidal x Eliska Mrazova (song Of Monsters and Man – Little Talks)
Martin Cisar x Jana Rybnickova (Labyrinth feat Emeli Sande – Beneath Your Beatiful – hh, uz ted vim, ze Tameru z XF UK nedaj :-))
Jakub Vanas x Ondrej Masik (John Newman – Love me again, jinak trochu sem cekal, ze na tyhle dva dohromady dojde, ale dost me to stve…)
Adela Michalkova x Lucie Bakesova (Bruno Mars – Locked Out of Heaven – ani pro jednu se mi to nezda, i kdyz Lucka i v 3sek ukazce vali :-))
Natalia Hatalova x Barbora Drotarova (Adele – Someone like you)
a zbyva mi tam Marek Relich x Barbora Horejsi…. (???)
Všichni postupující soutěžící doplněni pro větší přehled do sekcí jednotlivých týmů. :)
Duel Ondrej x Jakub je hodne nevyzpytatelnej, nicmene, porad si rikam, ze postoupi oba. Porazeneho si imho ukradne Pepa, nebot v tymu nema zadneho poradneho chlapaka.
Jinak Tereza Hálová zpívá (nebo zpívala?) v projektu Symphony in Rock, mj. spolu s Markétou Poulíčkovou, Nikoletou Spalasovou a Kristínou Zakuciovou – všechno finalisty prvního Hlasu.
nestacila som si vsimnut s kym je v suboji Ondrej, ale viaceri pisete, ze Jakub, tak z toho som dost zdrvena, aj ked som to takmer na 100pro predpokladala..:// a je to skoda, lebo chalanov je tam ako safranu. hadam si vypadnuteho z tejto dvojky niekto ukradne, aby to malo aj nejaku stavu :)
aj to ze dali Nesnidala s Eliskou je pre toho chalana asi likvidacne. skoda
@dolores: Mě mrzí i duel Natálie s Barborou D., tady bych spíš obětoval Natálii, Baška mi přijde celkově zajímavější a výraznější. Ale i tady by se snad mohlo krást, stejně jako u duelu Martin vs. Jana
Jakub Nesnidal je imho jeden z nejvetsich outsideru s nulovym X factorem, takze souboj s Eliskou je celkem logicky. Ten kluk by mel problem postoupit prakticky s kymkoliv.
@dolores: nj ostatni tri kluky od Darty dali do souboje s holkama a to si jeste myslim, ze ve vsech 3 pripadech by mohla spis postoupit ta holka (nepredbihejme ovsem….:-)), ty dva nejlepsi ale bohuzel dali dohromady :-( muj tip i prani je nicmnene Jakub… teda ted kdyz vidim ty dvojice, vyrazovani u Darty bude fakt bolet, osobne se budu modlit, aby co nejvic stealu bylo od nich…:-)
Natalie je pro me naprosto obycejna zpevacka, kdyby tu nepadalo jeji jmeno, ani bych si na ni nevzpomela. Neni originalni, nema ani odlisnou barvu hlasu, jen mozna dobre zpiva. No jenze takovych je tam aspon desitka.
@jab: zrovna tenhle duel mi prijde mozna nejmin atraktivni od Darty, i kdyz song maj vybornej…. kazdopadne Jana to dneska dala fakt dobre, bojim se, ze je trochu neprubojna a nevyrazna, ale rekl bych, ze Martina porazi, soude podle toho, jak dneska dala tu Pink…
u Natalie a Barbory bych naopak narozdil od tebe volil Natalii… Bara je zajimava jako osobnost a je velmi sympaticka, ale hlasove je to podle me dieta…
@yeey: Nedávno jsem tu dával odkaz na nějaké její vlastní věci a zní v nich imho mnohem zajímavěji než to, co předvedla ve výběru naslepo, navíc ta Adele by ji mohla sednout, v těchhle pomalejších věcech se může ukázat. Jenže zas Natálie je popová zpěvačka s přesahem do soulu, pro ní je imho Adele jako stvořená, jen nevím, jestli má na to dostatečně silný hlas.
ta reggae verzia Set Fire To The Rain v podlani Elisky ma nechytila, aj ked podla jej kanalu na tube som potom zistila, ze je to skvela spevacka, spieva lavou zadnou, dokonca aj operu davala, prechody do falzetov ma vyborne, jedine co mi vadi, je prilis vela vibrata na mna, skoro v kazdej fraze, hlavne v Hallelujah som to radsej vypla. je to taky akoby americky styl spevu, akoby som obcas pocula starsiu cernosku. ale bezpochyby je to zaujimava spevacka aj osobnostne. lenze to prechvalenie poroty hned na zaciatku (pasovat ju na 99% za vitazku Majk ?? ) jej moze u divakov uskodit. celu sutaz bude trpiet syndromom predcasnej favoritky… a to promo na Markize cely tyzden, to bolo trosku neferove voci ostatnym. predtym v uputavkach ukazali aspon styroch, teraz len ju
124 no je pravda, ze zas uplnej mega hlas na tu Ettu James Natalia nepotrebovala, to stacilo (soulove) citit a mela vyhrano… ale o silu hlasu bych se bal i u Bary… obou bude skoda (ostatne jako snad vsech u Darty…)
@dolores: Tak Eliska patri do tymu Sisky, neni se cemu divit, ze mela takove promo a mit bude. uz ted vysel na ceskem serveru clanek s nazvem Hlas našel svoji favoritku: Kouzelnou vílu Elišku Mrázovou. On Siska umi tyhle veci dobre podchytit, zadarilo se mu i s Konvickovou a Mrozkem.
Jak bych vybral Top 4 v jednotlivých týmech (+ předpokládané krádeže):
Darta: Lucie Bakešová, Natália Hatalová, Ondřej Mašík, Barbora Hořejší (původně jsem váhal mezi ní a Eliškou, jsou podobně „střelené“, ale Bára je mediálně míň profláklá, proto u mě dostala přednost)
Majk: Lenka Hrůzová, Kristína Mihaľová, Veronika Strapková, Miroslava Zuntová
Pepa: Adam Urban, Simona Gážiková, Edita Třísková, Jakub Vaňas (krádež)
MD: Martin Kujan, Vendula Příhodová, Patrik Malý, Adéla Michálková (krádež)
Jak to tak vidím, ačkoliv jsem původně považoval za nejsilnější Majkův tým, tak suma sumárum mi jako nejsilnější vychází tým Darta – tady mám hned 7 lidí, kteří mě zaujali. Majkův tým mám na druhém místě, i když je mi jasné, že se moje přání nebude prolínat s realitou, jelikož Majk určitě nevezme čtyři baby, naopak vidím jako jisté slepecké duo. U MD je zase jasná Petra, která ale není můj šálek čaje, proto jsem ji neuvedl :-)
v suboji Ondreja s Jakubom davam viac sanci Ondrovi, to co som dnes pocula od neho bolo skvele, aj song sa mu hodil, Jakuba som nepocula, ale zas u neho vyhrava vyzor, Ondrej nie je prilis moj typ, taky suchy mi pride, ale v speve to dava, takze to prebija a asi budem fandit v tomto dueli jemu aj ked so smutkom v dusi
jab , mas pravdu aj suboj Natalia vs Barbora je tiez od veci.. aj ked Nataliu mam rada, a spevacka je to dobra, a je velmi pekna (nadherne svetle oci a tmave vlasy) Barbora je zase neuveritelne zaujimava osobka, ma potencial, ale spev bol trosku slabsi alebo nam malo ukazali? v tomto pripade asi budem fandit Natalke, je to skratka moja oblubenkyna uz z SHS3
Monika, mna Nesnidal celkom bavil. :D
Jinak moje TOP 2 zatim, ktera vyrazne prevysuje zbytek soutezicich je Ondrej Masik a Lenka Hruzova.
@dolores: Podle me pevecky je Ondra rozhodne lepsi, Jakub mi prijde prumernej a vzhledem k tomu, ze nam v ukazkach na priste pustili jen Ondru jako lakadlo, hadam, ze pevecky bude lepsi. Nicmene to neni jen o zpevu, vizualne je zase Jakub hezci, Ondra se mi vubec nelibi vykulene oci a nemastny, neslany vzhled. Baby muzou zvolit kohokoliv z nich.
@Monika: Mrozkovi sa dari? ja som od sutaze o nom nic nepocula ?
takze Eliska ma managera? hm, tak to do Hlasu si len odskocila celoplosne po republikach sa zviditelnit… moze ju to nielen vystrelit vyssie, ale aj potopit …
@dolores: tak ted uz ne, ale ve Zlatem Slavikovi skoncil Mrozek na 9. miste v predposlednim rocniku, coz byl teda peknej sok v konkurenci zpevaku zabehnutejch a taky se o nem obcas nekde psalo u nas.
Moje absolutní Top 3 jsou v tuto chvíli:
1. Lucie Bakešová
2. Kristína Mihaľová
3. Lenka Hrůzová
@yeey: nevsimol si si s kym je v dueli Patrik Maly ?
este sa mi dnes zdala zaujimava Veronika ma taky nezny dievcensky prejav (chapem, ze chcela Majka, aj ja by som ho chcela :D ) a potom aj ta „Amy“ bola fajnova. sklamana som bola z holandanky Nataly, lebo jej matka, niekdajsia spevacka z Repete a uspesna holandska podnikatelka sa nedavno vyjadrila v radiu, ze jej dcera je velky talent, a ze postupila do Vyberu na slepo, tak sa vraj mame na co tesit. z jej intonacie, rytmu, aj nevkusneho zdobenia som sa teda ani ja, a asi ani mamicka nepotesila. skoda, lebo farbu mala peknu, v tichsich polohach perletovu. este ma jemne zaujala ta etiopcanka, ale hlavne ma pobavila pocas jej spevu Marta, ked chcela Majkovi zabranit v stlaceni tlacitka :)))
@dolores: Sice to nebyla otázka na mě, ale tipoval bych, že s nějakou holkou, možná s tou mladší ze sester Kamencových :-)
@dolores: Ondra je na tom hlasove sice o neco lip, na druhou stranu Jakub disponuje chraplakem, coz je pro Love Me Again (zvlaste pak refren) velka vyhoda… vzhledem k dosavadnimu promu to vidim tak, ze se urcite bude ze strany produkce tlacit na postup Jakuba, navic Marta je do nej uplne zblaznena… je to neco podobneho jako pripad duelu Dana Mrozka, kdy tomu druhymu v podstate rekli „jo zazpival si to lip, ale holt kolega je zkratka hezci, sympatictejsi, sorry…“ :-D tak jako tak doufam, ze si porazeneho ukradne Pepa…
@dolores: nevsim, ale mozna je to tim, ze MD tym tak nejak vypoustim:-DD holt kouc udela svoje :-D
No me Marta vubec nepobavila, naopak jsme zklamana jejim trapnym chovanim behem vystoupeni Elisky, sedani na klin Pepovi, braneni Majkovi…Chova se jako zabrzdena pubertacka, trio Darina, Marta a David by bylo vyborne do Ein Kessel Buntes, ale uz je netahat do zadne dalsi souteze. Nejlepsi mi z poroty prijde Majk, zadne saskovske vystupovani, predvadeni se, je prirozenej, navic se na nej i dobre kouka, velkej sympatak. Pepu nemusim, ale ocenuji, ze nema dlouhe kecy a nechova se tak pripitomele jako jiz zminovane trio.
@DJ Vlado:
tyjo na absolutni TOP 3 jeste nemam info, ale v tymech bych lidi, co me fakt zaujali dohromady dal :-)
Darta – 1, Lucka Bakešová 2, Jakub Vaňas 3,Ondřej Mašík 4, Natalia Hatalová 5, Eliška 6, Adéla Michálková (dále zajímaví Jakub Nesnídal, Barbora Hořejší a dnesni Jana)
Pepa – 1, Simona Gážiková 2, Viktor Holomek (+Sára, Edita a Adam jsou urcite taky zajimavi)
MD – opakuji, se mi jeho lidma moc nechce zabirat :-) ale par slibnych kusu tam asi ma…
Majk – 1, Lenka Hruzova (zajimavi byli dale Veronika a dnesni Etiopanka ci co byla zac:-))
muzu jen rict, ze sedet v tech kreslech, tak z 99% (ne)mackam jako Darta, coz odpovida memu vyctu…
@DJ Vlado: Kamencova ? tak to vyzera pre neho nadejne, aj ked nic nie je iste… ak by tento chlapec najblizsie vypadol to by ma brutalne mrzelo.
@yeey: uvidim az v dueli, ktory z hlasov tychto chalanov je pre tento Newmanov hit lepsi. zatial vidim vacsi potencial v Ondrovi, pretoze podla mna viac ako chraplak je tam do refrenu potrebna emocia, naliehavy dlhy ton v kombinacii s jemnym chraplakom, co Ondra uz ukazal, ze vie. kazdopadne dufajme, ze si porazeneho naozaj niekto ukradne, a mne je aj celkom jedno kto.. (Jakubovi sa mal otocit Pepa uz vo Vybere na slepo, preto by som mu ho uz teraz ani nepriala )
Tak jsem nakonec dal dohromady celou svoji Top 12:
1. Lucie Bakešová
2. Kristína Mihaľová
3. Lenka Hrůzová
4. Natália Hatalová
5. Ondřej Mašík
6. Adam Urban
7. Simona Gážiková
8. Martin Kujan
9. Barbora Hořejší
10. Jakub Vaňas
11. Miroslava Zuntová
12. Edita Třísková
A to nejsou zdaleka všichni, kteří mě zaujali, což je ten největší rozdíl oproti X Factoru, kde mám problém dát dohromady i Top 3 :-)
@dolores: Já to nevím přesně, jen to tak tipuju :-) Ale myslím, že o Patrika se nemusíš bát, protože MD je rád, že tam mám aspoň jednoho mladého kluka (minule tam měl jen slabého Martina Hrabala), takže si ho do finále nejspíš vezme :-)
Si trochu rejpnu, ale Hatalova mi teda jako vyrazne krasna neprijde. Na svuj vek ma dost desivou postavu, nohy jako sloupy, „kozyukolen“, spadla ramena, nezpevnene telo, ta holka by potrebovala posilovnu jako sul. Pekne jsou jen oci, jinak bambula frnak za me ne. Slovenskou krasavici pro me zustava krasne stihlounka a okata Mandzakova treba.
@Monika: mne na Marte (okrem toho usadenia pred Elisku) nevadilo zatial nic, ona je proste taka spontanna, blazniva.. prave viac mi vadi Pepa, ktory do nej stale rype :)) .. nikdy som ho prilis nemusela, posobi na mna ako sedlak, retro rocker, a otaca sa obcas aj podla toho, ako sa tvaria uz otoceni kolegovia, Dara je v tejto faze este celkom v pohode, ale viem, ze v dalsom koucovani to nebude zvladat, MD no comment, a Majk je aj u mna naj ..vsetko sa ale moze zmenit, ak mi odstreli oblubenca, napr. Kiku Mihalovu :))
@Monika: Inu, krása má různé podoby a nuance :-) Mně přijdou krásné obě, jak Terezka, tak Natália, ale každá jinak, jedna je éterická víla, druhá holka „krev a mlíko“, kterou je za co chytit :-D
@DJ Vlado: presne, o XF se ani nezminuju, to uz sem vzdal, vzdycky se jen mrknu na naky videa postupujicich a je mi jasny, ze by se v Hlasu z 90% nikdo neotocil…. ani ve snu by me nenapadlo, ze ten rozdil bude tak markantni – cekal sem, ze Hlas bude asi o neco lepsi, protoze nemusi zpevaky shanet „na ulici,“ ale takovejhle kontrast me fakt prekvapil, XF je fakt v tuhle chvili pro smich, ale predpokladam, ze jak z tech neumetelu budou v XF postupne neco vykresavat (a ze jim to asi da praci), bude se ten propastny naskok Hlasu zmensovat….
jinak to vypada, ze mame zase jednou stejnou favoritku :-)
@yeey: I mě překvapil ten kontrast, ale obávám se, že to XF jen těžko dožene, když bude mít jen tři živáky :-( V Hlasu mám pro změnu obavu z těch soubojů, jelikož mi přijde, že našlapané jsou hlavně týmy Darta a Majkův, zatímco Pepův a MD jsou vesměs plné outsiderů, ale snad to zahrání ty krádeže :-)
Jinak stejnou favoritku mám jak s tebou (Lucku), tak s Dolores (Kristínu) :-) Ale Lucka je samozřejmě moje Top 1 a fandím jí od prvního momentu, kdy se objevila v ČHS2 a viděl jsem ji už xkrát naživo (ne náhodou patří do mé Top 3 Češek společně s Moničkou a GG). Kristíně fandím taky hodně (a doufám, že ji Majk nevyhodí, zvlašť pokud by na její úkor protlačil ultraslabého Vítka, tak bych asi začal silně tomášovat:-), ale holt s Luckou se to těžko srovnává, když jsem ji slyšel už tolikrát, zatímco Kristínu jen jednou :-)
149 hele u Majka ty vyrazovani jeste preziju, tam bych zvladl krome Lenky Hruzovy vyrazeni snad vsech (a Lenku snad proboha nevyhodi, sice mi to zatim cely silne pripomina scenar Feherova-Rytmus, ale Majk rozhodne neni takovej nafintenej blb jak Rytmus a Lenka zas neni tak zakousla a neustupna ve svych nazorech jak Simona….), jeste si teda zkusim najit cestu ke Kristine, ale to uz se mi mnohem vic libi Natalia, ktera je z podobnyho ranku jazz/soul/… prijde mi, ze Kristina bude spis pro fajnsmekry, ale bohuzel nebude v ramci ty souteze moc uplatnitelna, staci aby ji Majk dal mainstreamovejsi skladbu v soubojich, kde jeji kouzlo nevynikne a bohuzel asi pude domu…. ale urcite je velmi talentovana, o tom zadna :-)
zato u Darty, to bude fakt velkej masakr, pro me ve 4 z 6 souboju urcite ztrati nekoho zajimavyho, skoda no, je fakt, ze prilisna popularita urciteho kouce u soutezicich je v Hlasu spis na skodu…
@yeey: Já si nemyslím, že by Kristína musela být nutně jen pro fajnšmekry. V mnohém mi připomíná Zuzku Mikulcovou, která byla rovněž jazzově založená a popové věci dávala s přehledem (přičemž s výjimkou posledního kola postupovala přes diváky). Je mi jasné, že vedle Lenky a slepců to v Majkově Top 4 nebude mít lehké, ale minimálně do těch živáků by to dotáhnout měla, protože takto mladých jazzmanek (a zároveň tak dobrých) je jako šafránu.
Natálii nemám zařazenou jako jazz/soul (v čemž tě možná plete ten výběr Etty James), spíš jako pop/r´n´b/soul, nicméně jí taky fandím (už kvůli tomu, že vyšla z mé nejoblíbenější řady SS EVER, i když nejen proto) a finále bych jí taky moc přál :-)
151 Zuzka me napoprvy zaujala daleko min nez Kristina a az kdyz dala These Words, zacal sem ji fandit a prisel sem ji na chut, nevylucuju to u Kristiny, ale po pravde – Zuzka mi prisla o dost sympatictejsi a tvarnejsi (ale nechci Kristinu definitivne soudit z prvniho poslechu, o Zuzce sem taky tusim po vyberu naslepo rekl neco o ultra otravnym r’n’b kudrlinkovani a pozdeji, kdyz se predvedla jinak, sem ji prisel na chut)
a slepcu bych se zase tak nebal, sice zpivali nadherne, ok, ale budou spis na tyhle balady, nedovedu si je predstavit v necem jinym, to omrzi rychle a navic uz tam nebude ten wow efekt „aaaach, slepi, ale tak talentovani“ :-))
zanr Natalie – nevim, az tak se v tehle vodach neorientuju, ale at je to cokoliv, jeji At Last mi prislo skvely…:-)
@yeey: No tak mně je zrovna Kristína sympatická hodně, mj. i proto, že mi vizuálně připomíná mou nejoblíbenější kreslenou postavičku – Gadgetku z Rychlé roty :-D Ale na prvním místě je pro mě u ní ten zpěv, který mi přijde na 17 let neuvěřitelně vyzrálý :-)
Slepce bych já osobně ve finále taky nepostrádal, u nich je imho na prvním místě příběh a až potom zpěv :-) Na Majkově místě bych vybral čtyři holky (vedle Lenky a Kristíny ještě Veroniku a Mirku). Ale zase jsou slepci rozhodně lepší volba než namachrovanej slabingr Vítek :-)
Vyřadit najednou polovinu zpěváků bude masakr snad větší, než divadlo v Superstar.
Vzhledem k tomu, že ty stealy mi jakékoliv snahy o prognózy mírně komplikují (ale i tak díky za ně!), tak jenom vypíšu, které lidi bych rád viděl dojít co nejdál bez ohledu na kvóty a týmovou příslušnost:
Darta – Barbora D., Barbora H., Jakub, Lucka, Martin, Natália, Ondra (doufáím, že odsud bude co nejvíc stealů)
Pepa – Adam, Edita, Viktor, Zuzka
Michal – Klára, Patrik, Robert, Martin, ale určitě by mezi nimi objektivně měla být Petra
Majk – Kristína, Lenka, Mirka, obě Veroniky
Tak když tu všichni píšete své top4,tak já je napíšu taky a nebudu řešit krádeže teda.
Darta-Jakub Vaňas,Lucie Bakešová,Ondřej Mašík,Barbora Hořejší
Pepa-Adam Urban,Simona Gážiková,Sára Milfajtová,Viktor Holomek,
Michal-Martin Kujan,Zolo Lebo,Vendula Příhodová,Patrik Malý
Majk-Ondřej Nováček,Lenka Hrůzová,Lacko/Sučík a asi Slepci no :/ :D
Prochor: no aspoň se to někam pohne… sice asi přijdeme i o kvalitní zpěváky, to je holt riziko, ale bude to mít trošku spád a náboj. Včera jsem usínala už i u Hlasu (že klimbám u XFactoru už dávno nekomentuju)…
157 – Na tom je paranoidní, že všechny zpěváky lákaly koučové k sobě do týmu, jak jim pomůžou a teď budou muset půlku zradit a poslat rovnou domů. Alespoň doufám, že proti sobě nedávali vždycky dva favority ale silnějšího a slabšího. Asi jako v hokeji – nejsilnější s nejslabším atd.
Tak stejne jsou to jen plky, koucove nikomu z nich nepomuzou, staci se podivat na prvni radu, jak moc se mohli pretrhnout, aby sve kone nekam dostali:-)))
no Bagová snad nějakou roli v muzikálu dostala nebo ne? A eMDý ji sliboval taky desku či co.. Jelikož mi ona nebyla sympatická, tak jsem ji dál nesledovala.
A co se týče třeba Aničky Veselovské, tak ta chtěla po Hlasu jít vlastní cestou, bez pomoci Rytmuse.. je to třeba tady:
„Pojďme se podívat alespoň na pět rozdílů, v čem konkrétně tato zpěvačka nejde po vyšlapané cestičce ostatních mladých zpěváků vzešlých z těchto talentových soutěží.
Rozdíl číslo 1: žádný spěch s vydáním nového alba. Grandfinále soutěže se konalo na začátku června 2012. Tady Veselovská rozhodně nedala na známé rčení Železo se má kout, dokud je žhavé.
Rozdíl číslo 2: trenér jí nikterak nepomohl. Na rozdíl od vítězky (dlouho jsem si nemohl vzpomenout na její jméno, až mi pomohl strýček Google) Ivanny Bagové na nové desce Anny Veselovské nenajdete žádnou stopu Patrika Vrbovského alias Rytmuse. Ten nechce, aby lidé Aničce vyčítali, že není schopná si sama poradit s nastalou situací a vozí se po úspěchu někoho jiného.
Rozdíl číslo 3: čistě autorské album. Většinu písní si zpěvačka sama napsala, zbytek pomohl dodělat producent Ivan Tásler. Jedině pilotní singl „Na ceste“ pochází z banky společnosti Universal.
bylo citováno ze článku na musicserveru..
Já zase musím spíš souhlasit s Monikou, všecho jsou to jen kecy a Bagová myslím dělala konkurz do nějakýho muzikálu MD, který neudělala a dál jsem o ní neslyšel, Veselovská nahrála svoje album za pomoci slovenských producentů, žádný průšvih, ale taky nic moc (ale díky aspoň za to) a od té doby? Takže ty hrátky s pořádím tady jsou spíš jen taková naše zábava… :-D (bez určení pořadí)
Darta – Ondřej Mašík, Barbora Hořejší, Lucie Bakešová, Jakub Vańas
Pepa – Viktor Holomek, Simona Gážiková, Edita Třísková, Richard Gajlík
Michal – Zoltán Lebo, Pavlína Ďuriačová, Petra Magdová, Vendula Příhodová
Majk – Veronika Straková, Lenka Hrůzová, Miroslava Zuntová, Anabela Mollová
@Monika: http://whiplashmag.net/index.php?id=3&subid=1&roz=207 Myslím, že Pepa se snažil svým ovečkám po soutěži aspoň trochu pomoct…viz odpově´d ve spodní části rozhovoru
Co bude po soutěži je druhá věc. Mně spíš připadá legrační, že v jednom díle třeba Marta láká zpěváka: pojď k nám, budeš to mít tutový“ a hned v dalším díle rozhodne, že natěšený zpěvák končí a jde domů. Každého nešťastníka opouštějícího arénu logicky napadne, že si měl vybrat jiného kouče (pokud možno se stájí horších zpěváků). Stejně by mně zajímalo, jak kdo vybíral dvojice zpěváků proti sobě, podle jakého klíče.
@Prochor: Obávám se, že výběr dvojic je v kompetenci nejen koučů, ale možná i produkce. Dvojice vznikají podle mne různým způsobem – typologicky podobné nebo třeba podobné něčím jiným (např. dvě kočky, byť žánrově každá úplně jinde – viz např. Blahová vs. Zakuciová předloni), případně dvě výrazné osobnosti, dva favoriti, aby se přitáhla pozornost (Hnilica vs. Bagová). Pár dvojic možná vzniká tak, že ti dotyční na sebe prostě zbyli :-).
Tak jsem si včerejšek konečně pustil ze záznamu a vidím a slyším, že zase tak nic významného se nepřihodilo. Ze včerejška se mi do top 6 vloudila jen Eliška a to za originalitu v úpravě skladby, jinak souhlasím že to bylo poněkud přepitvořené a afektované, ale na páté místo u mě jí to stačí :D
Takže moje finální TOP9 po výběrech na slepo je :
1. Lenka Hrůzová (parník. parník a ještě jeden parník :D )
2. Barbora Drotárová
3. Barbora Hořejší
4. Lucie Bakešová
5. Eliška Mrázová
6. Mirka Zuntová
7. Petra Kepeňová
8. Kristína Mihaľová
9. Vendula Příhodová
Koukal jsem na ty battly, jak jsem předpokládal tak to bude asi konečná pro Barborku D. Ne že by Natálie Hatalová byla až tak dobrá, pro mě je naprosto nudná a nezajímavá ale výběr skladby Adele – Someone like you je vyloženě pro ni, takže je jasné dopředu jak se koučky rozhodly. Pro mě bohužel ta nejzábavnější část hlasu skončila. teď už budu soptit na ten hloupej formát soutěže, kdy místo aby byl kouč koučem tak je ve skutečnosti katem a ještě ke všemu vlastního týmu. Kdo takovou blbost vymyslel …
zdravim z jineho soudku nevi nekdo jestli opravdu v talentu britanie ktery zacne v nedelu bude vystupovat i cvicitelka psu alena smolikova ?nebo jak to dopadlo s tim slibem ze oba jak sykora i alena se muzu zucastnit talentu britanie -diky za nejake info
@bezík: to není o blbosti formátu, ale jen o případné blbosti (víc ale asi o laxnosti a nešikovnosti) koučů a produkce
tak je to proste nastavene no v minulem rocniku by nejaka bagova nebyla ale proste mela prednost no i dalsi lepsi zpevaky mohli vyuzit potencial ale skoncili jak treba nelogicke bylo dat vedle sebe anicku s tu dalsi dobru ted nevim jak se menovala zpevacku ktera pak dala chvilku cas a potom sla do talentu az do finale.
a kolik kdo ma moznost kradezi ? je v zahranicnich verzi nejaky ten format ko ?to je uplne kravina na entou uz mohli udelat live prenosy a 4 s nej hlasu by vypadli .je to nejak podivne tento format .
@bezík: No me teda Bara nebere, ale Natalie neni tak tezkej souper, ty ovace na ni tady dle meho soudu plynou spise z drivejsich sympatii ve slovenske Superstar. Jako zpevacka je imho Natalie nezajimava, hodne tuctova, s obycejnym hlasem, jeji jedinou devizou je, ze dobre zpiva…..no ale to prakticky skoro kazdej kdo postoupil dale….Bud rad, ze tva favoritka chytla do battlu pomerne slabeho soupere, sance urcite ma. Horsi by pro ni byl Ondrej, Jakub, Lucie…
@uKaStany: Tak s tím moc nesouhlasím. Podle mě jde od sloučení naprosto protichůdných rolí, sám si neumím představit jak bych se s tím vyrovnal. Kouč má být kouč, vést, pomáhat ale i obhajovat, kat má být kat který kritizuje a vyřazuje. Podle mě by po výběrech na slepo měla nastoupit nějaká porota, která by spolu s diváky rozhodovala kdo postoupí a kdo vypadne. Umím si představit krásné duely mezi katy a kouči, kteří by soutěžící naopak obhajovali. Dalším nesmyslným prvkem podle mě je to, že týmy nesoutěží mezi sebou, teprve až v úplně posledním kole -finále. Tady se taky celá soutěž připravuje o spoustu zajímavých prvků a situací.Výběry na slepo jsou výborně vymyšlený prvek, ale od nich dále je to pro mě formátový paskvil.
@Monika: No já taky Natálii nepovažuju za tak silnou soupeřku pro Báru, jenže ten výběr skladby podle mě svědčí o tom, že koučky už si vybraly a Bára to nebude :(. Takže asi tak ;-)
171 – Souhlas. Je to stejný, jako by se v ČSL Superstar udržovaly týmy: Slovenští/čeští kluci/holky a vyřazovalo se jen v rámci dané kategorie.
Tady bych opět vzpomenul duel Blahová vs. Zakuciová, kde výběr písničky (zpívaly Love The Way You Lie od Rihanny) na první pohled jasně nahrával Báře Blahová, avšak nakonec tenhle duel jasně vyhrála Kristína. Píseň sice byla upravena do rockovější podoby (kterou o rok později zpívala i Sabina), ale je otázka, jestli účelem bylo šance obou holek co nejvíc vyrovnat nebo rovnou otočit. Spíš tipuju to první.
Natálii jakožto typ pop/soul/r’n’b by sice měla Adele sednout, ale to Báře podle mě taky. Je to pomalá věc, velmi náročná na emoce a přednes a to by mohlo Báře vyhovovat, počítám, že sloky si holk rozdělí a až v refrému pojedou dvojhlas, tady by mohla Bára zabodovat ítm, že bude jiná než soupeřka. Jinak Natáliki mám taky rád, její postup mě tudíž tolik bolet nebude, ale Báru bych ve finále viděl radši. Je zajímavější.
@bezík: V podobné situaci se leckdy ocitá i obyčejný vedoucí ve firmě, v oddělení ….
@Jai Kudo: Můžeš mi prosímtě říct, co tě tak zaujalo na Richardovi Gajlíkovi? Nemyslím to nijak zle, ale já jsem od doby Laca Hudce z Robina Hooda a Vojtěcha Michalíčka z Talentu neslyšel nepříjemnější mužský hlas :-) To ani Marek Relich imho nemečel až tolik, i když u něj je pro mě zase smrtící kombinace mečení a bieberovitosti :-)
@bezík: Ten duel zaznel na konci minuleho Hlasu velmi kratce, ale i tak se mi Natalie nelibila. Adele ma hodne silnej hlas, Natalie znela jako papinak.
@DJ Vlado: Ještě jsi zapoměl na Honzu Ráčka (jakkoliv mi byl jako člověk jinak sympatický) – to byl teprve podmanivý hlas :-D
@jab: Vidíš, Ráček, to byl taky trhač mých uší :-D Díky za připomenutí :-) A kdybych šel i do zahraničí, musel bych zmínit Jasona Brocka a Emmanuela Zidora, oba příšerní ječáci-mečáci :-)
@bezík: taky souhlasím, ten formát má výborný prvek – Výběry naslepo.. to je bohužel vše, potom už je to paskvil.., kdyby byly alespoň souboje rovnou různě mezi jednotlivými týmy.., ale vyřazovat v rámci svého týmu v takové míře je podle mě blbost :) …
@bezík: Mě se třeba čím dál víc líbí, jak to mají udělané v USA, kde už se to kromě Výběrů a Soubojů začíná víc podobat X Factoru. Letos měli dokonce dvě kola Soubojů, teď běží Playoff, což jsou vlastně Judges Houses ve studiu, z šesti soutěžících zkrouhne každý kouč na tři. V live shows už se tuším od minulé řady vypadává postupně napříč kategoriemi.
S tím vyřazováním z vlastních řad souhlasím, taky si myslím, že by kouč v pravém slova smyslu tohle dělat neměl. Přestože kouč není mentor, tak ani jeden to v popisu práce nemají. V tomto ohledu by nebylo špatné využít poradce koučů v soubojích, kteří by výsledek souboje rozhodli.
@DJ Vlado: Nevím, prostě mě tam tak nějak vyšel mezi ty 4. A s tím mečením mě to nepřipadlo tak divný, Jožo Ráž mečí mnohem víc….. :-D
@bezík: to vobec nie je iste, ze Natalia prespieva Barboru. Nataliu poznam, a aj ked je to velmi dobra spevacka, nie az taka spolahliva, moze urobit chybu. O Barborinom speve neviem okrem tej jednej piesni takmer nic. Tam sa vela predviest nedalo, takze neviem co od nej cakat, ale moze aj zahviezdit. Natalia ma vyhodu, ze je ovela skusenejsia, Barbora zase, ze je neokukana.
ci sa rozhodli koucky pre Nataliu, to vobec nie je iste. Dara Nataliu dobre pozna, ved sedela v porote SHS3, navyse Natalia je medialne preflaknuta, caka sa od nej viac ako od ostatnych, preto nemusi dojst daleko, podobne ako jej spolusuputnik zo superstar Miso Chrenko, ktory v minulej serii Hlasu vypadol dost skoro (subojom presiel len vdaka sporu Rytmusa s Feherovou)
@Monika: Obyčejný hlas ? :DDD Já bych řekla, že naopak, je velmi originální a rozeznatelný. Asi jeden z největších talentů, co se v Hlasu objevil. Jak jsem zjistila, sama si píše hudbu a texty, dělá si aranžmá a už vydala jedno autorské album. Dle videí na youtube dokáže zazpívat cokoliv…myslím, že jsem si našla po Lence Hrůzové další favoritku soutěže.
„WOW“ !!!!!!
Vice k tomu dodat nemuzu ;)
@dolores: Kéž bys měla pravdu dolores, ale já už za Barborku držím malou soukromou tryznu ;-) Snad předčasnou … :D
Elis je fakt kočka fandimji v hlasu
@bezík: