StarDance 2015: Muzikálem s quickstepy a čačami. 4. večer. (rekap)
Ve čtvrtém dílu letošní řady StarDance si užijeme tance ve znamení muzikálu. Čtyři ze soutěžících párů budou drandit a hopkat sálem v rytmu quickstepu, další čtyři páry si hýbnou kyčlí s alespoň v hlavě znějícím návodným „ča-ča-ča“ . Letos ovšem zřejmě půjdou muzikály bez company, ale i tak se těšme a doufejme, že cha-cha budem jako citoslovce používat jenom v netanečních mezihrách. Kdo má jaké šance? Kdo bude jak efektně načančán?
Quickstep zatančí Jitka Schneiderová, Leoš Mareš, Marek Taclík a Marie Doležalová.
Čaču předvedou Leona Machálková, Radek Banga, Kateřina Cajthamlová a Lukáš Pavlásek.
Čtveřice osobností, které se do čela startovního pole srovnaly v minulém kole (Jitka, Leona, Leoš a Radek), si zřejmě poradí dobře i s dnešními úkoly. Tři další páry (Kateřina, Marek a Marie) to mají zatím s výkony trošku jako na houpačce a bude záležet co jim jak sedne a zda se vylžou z technické obtížnosti tance působivou choreografií a hraním. Osmý pár je objektivně zcela na chvostíku. Kdyby se šlo jenom podle taneční úrovně, tak už dopředu víme na čem jsme. Jenže právě na tohle se v StarDance nehraje a tak si užijeme napětí.
Odhadovat, kdo bude mít v tomhle kole největší problém s nelichotivým nebo nelíbivým kostýmem, si předem netroufnu, ale moc se bojím o paní doktorku. Můj odhad, kdo vypadne? Sice nikdo z nás neví, jak jsou silné jednotlivé hlasující fankluby, protože počty se zásadně nezveřejňují, ale vzhledem k okolnostem odhaduji, že nejméně perspektiv k pokračování v dalším kole má bohužel paní Kateřina. Pokud tomu chcete zabránit, zbývá pořádně přitlačit na počet odeslaných SMS ve tvaru SD 2.
Vzpomínáme na ročníky minulé
Kdo se loučil jako třetí v pořadí v minulosti? Ve všech předešlých ročnících se jako čtvrtý tanec tančil slowfox a paso doble a konečná to byla pro pár Jana Švandová a Zdeněk Fenčák Monika Žídková a Jan Halíř (autohavárie partnera), David Suchařípa a Albina Zaytseva, Filip Sajler a Veronika Šmiková, Oldřich Navrátil a Kamila Tománková, Šárka Kašpárková a Jan Tománek. Co, kdo tančil asi odhadnete podle kostýmů.
Kromě nešťastně a bez boje končící Moniky Žídkové a Oldřicha Navrátila, který se těšil menší divácké přízně než do té doby bodově horší David Švehlík, vypadly vesměs páry, které z bojující šestice předvedly v daném kole, ale i v předchozích nejslabší výkony.
Foto: osobní archiv autorky z PR materiálů ČT.
Rekapitulace
Přímý přenos začal předtančením SD Company v choreografii Ivany Hannichové (ta s patkou, tolik podobná Romaně Motlové)
a tentokrát si vůbec nejsem jista, že se to povedlo. Čekala jsem tanečnější výkon, viděla jsem hodně průměrnou muzikálovou výplňovku, jsouc postarší, balet ČT v 258. pokračování Televariété. No nic. Po tanci zazněla slavná větička a čtvrtý večer StarDance se rozběhl.
Hned na začátku jsem se dozvěděli, to co nás díky předtančení napadlo, že I letos se na muzikálové melodie bude tančit s company a že jsem se v předvečerním odhadu mýlila. Po přivítání hvězdných hostů v publiku došlo na nástup všech párů a asi všichni jsme si oddychli, že tentokrát nikdo není zmorděn pod obraz. I taková drobnost dokáže potěšit.
čača
SD 8 Leona Machálková + Michal Necpál
První, kdo se nám v sobotu představil, byla Leona s Michalem. Tak jako v minulém ročníku i dnes v předtáčkách z tréninku každou osobnost komentovala tanečnice, choreografka a lektorka Linda Rančáková. (mimochodem před časem s Leonou absolvovala turné) Záběry z tréninku vypadaly nadějně. Na soutěžním parketu už to bylo horší. Leonu dnes vizážisté namaskovali na pět probděných nocí (hnědá a béžová nejsou její barvy) a ona tak i tančila. Nepovedená byla i choreografie plná především chúze, póz a plechově přehrávaných výrazů. Jediné co jsem si plně užila, byla hudba a zpěv (i když to nebyla Aretha). Na úvod těžké wtf.
Poté, co se postupně rozhovořila porota, Wtf znělo v hlavě nejspíš i Leoně, protože místo obvyklých oslav přišla kritika. Révai si postěžoval na chybějící kontakt v páru, Tatiana Drexler sprdla špatné postavení hlavy vůči tělu (moc vpředu) a tanec tím rozbitý jen na pózu za pózou. Radek Balaš Leoně vytkl, že vůbec nepozoruje nějaký vývoj ve výrazu, že je pořád staticky studená, Zdeněk Chlopčík sice pochválil práci pánve, ale vytkl pomalá kolena. Pravá ledová sprcha ale přišla až s přidělenými body.
Hodnocení poroty: R-7 D-5 B-4 CH-5 = 21
A to tam přitom měla syna i nemocí sešlého expartnera – poroto styď se ;-)
SD 10 Radek Banga + Tereza Bufková
Radek s Terezkou tančili jako třetí v pořadí a předvedli druhou nepovedenou čaču. Radek byl dnes nenačupřen do výšky a žlutozlatá košile s bílými texaskami jej oproti partnerce ani tanečnicím z company také neudělala mohutnějším. Byl prostě zase za střízlíka a vzhledem k tomu, že byl choreografií přinucen hodně sólovat a čača mu přitom jaksi téměř vůbec nepřešla správně do končetin ani do těla, místy šlapal jak v základních tanečních, tak to v celku působilo skoro směšně. Já tedy fascinovaně hleděla, ale bohužel s tím, že pro mě dnes Radkův nejhorší taneční výkon od začátku soutěže. Sice jsme viděli salto, ale z Terezčina záměru živočišna vyšla ta Radkova uspěchaná křeča, jak si už v tréninku sám čaču překřtil.
Radku Balašovi se choreografie líbila, ale Radkův pohyb spodní poloviny těla ne, Jan Révaii k tomu přihodil i nedobrý vršek, ale energie se prý cení.
Hodnocení poroty: R-7 D-6 B-6 CH-5
= 24
SD 6 Lukáš Pavlásek + Lucie Hunčárová
Lukáše s Lucií Marek Eben uvedl citací Lukášových veršů. Nehumoristických. Pro mnohé diváky zřejmě zcela překvapivě dobrých. V psychedelicky střeleném kostýmu a růžových brýlích mi byl Lukáš sympatický, dokonce se mi líbil a byla jsem naladěna na opravování názoru. Ale jak naznačila i Linda, problém není v tom, že je dřevo, problém je v tom, že on se domnívá, že není. Já bych odhad trošku poupravila: Lukáš ví, že není tanečník od boha, ale spoléhá na to, co mu pomohlo k úspěchu na poli komiky – zdůrazněním se ze záporu stane klad. Tak na mě působí jeho snažení v StarDance. Pořád vidím snahu se nenaučit tolik, aby ta topornost zmizla, pořád vidím snahu si držet „značku“ a pořád taky vidím snahu prolézt s co nejmenším vkladem. Možná jsem zaujatá, ale rozhodně nejsem naivní skákačka na kdejakou špagetu. Dnes byl opět Tydýtem, i když Tydýtem umírněným. Na dnes to má od minula přece v suchu.
Janu Révaiovi Lukáš prý připomíná tátu, když jej vedli z hospody, Zdeněk Chlopčík byl už podruhé dojmut snahou a obrovsky za ni děkoval a ocenil dokonalost předvedení pozice stoj.
Hodnocení poroty: R-5 D-4 B-2 CH-4 = 15
SD 2 Kateřina Cajthamlová + Petr Čadek
Předposlední tanec večera a poslední čača připadla na Kateřinu s idolem mnoha divaček, Petrem Čadkem. Mé obavy ohledně Kateřinina kostýmu na latinu se naštěstí nenaplnily, ale neodpustím si poznámku, že to mohlo být ještě lepší. Petr vybral k tanci skvělou písničku a já musím pochválit Naďu Wepperovou, za její skvělou verzi pěveckého partu.
Kateřina dnes bohužel dělala víc chyb než obvykle, několikrát si musela počkat na krok o takt navíc a chyběl typický pohyb pánví a ostrá kolena. Jak jsem napsala do diskuze, na vyvážení těhle neduhů, by musel jít Čadek do slipů a ne jenom do hluboce rozepnuté košile. (mimochodem, že jsou polonazí i hoši z company, mi došlo až když jsem dívala na záznam) Choreografie se mi líbila a protože Petr vypadá při tanci nejen jedle, ale i jako chápavý přítel a učitel, tak jsem si užila dalšího milého tančení.
Porota samozřejmě chyby viděla a neodpustila. Tatianě Drexler se moc líbili, ale viděla pokrčená kolena, pochválila i méně obvyklé kroky a figury, a doktorčin výkon obdivuje. Zdenkovi se to naopak moc čačovité nezdálo, protože příliš měkkosti, málo ostrosti a vypadal hodně zklamaně a rozmrzele, ale ze všech čač.
Hodnocení poroty: R-6 D-6 B-3 CH-4 = 19
quickstep
SD 7 Marie Doležalová + Marek Zelinka
Marie s Markem kartáč, který dostala před nimi tančící Leona, v zákulisí asi tak úplně nevnímali a tak do prvního quickstepu večera naskočili bez bázně. Kostým se k použité písni Cabaret mimořádně vyvedl a vypadali oba skvěle. Skvělá byla tentokrát opět i Markova choreografie a jak už to v takových případech u běžných (hnidy nehledajících) diváků bývá, drobné chybičky přebije celkový dojem. Moc pěkný.
Chlopčík – moc pěkné, pěkné figury, slušné nášlapy, možná o maličko lepší odklon, poprvé mu nevadily humorné věci, ale naopak se líbily. Tatiana si užila moc radosti, ale viděla i velké oddálení těl v přeběhu a drobný rytmický nesoulad v poskakované figuře, nezapomněla však pochválit zlepšení a větší objem tance.
Hodnocení poroty: R-8 D-7 B-8 CH-7 = 30
SD 5 Jitka Schneiderová + Marek Dědík
Při pohledu na kostým Jitky jsem se zatěšila, při pohledu na Marka kreslícího Jitce na parket schéma kdy kudy kam jsem se lekla, při ukázce a komentáři k zvedačce jsem se zas uklidnila. Faktem je to, že na parketě to ztrácení kdy co, bylo stále trošku poznat, zvedačka vyšla dobře, nedobře vyšly podle mě přeběhy a celkově to byl i u Jitky s Markem ústup z obvyklého lesku. V uchu umocněn pro mě neoblíbeným hudebním kusem.
Bylo to přesně tak jako s tím Jitčiným kostýmem a vizáží, kde výška a zpracování rozparku místy rušivě odhalovalo prdelku a účes s makeupem jí přidal léta i vagon odžitých starostí.
Paní Drexler vadilo, že nebyly plynulé přechody mezi quickstepem a velkolepou show, ale jinak prý očarujúce, Radek Balaš vypíchl provedení obtížných zvedaček.
Hodnocení poroty: R-8 D-7 B-9 CH-8 = 32
SD 1 Marek Taclík + Martina Marková
Letošní buldozer ženských srdcí se s taneční partnerkou představil v druhé polovině večera, po Tydýtovi. Na rovinu je třeba si přiznat, že v něčem jsou si tihle dva zcela odlišně působící pánové podobní. Spolu s Lindou se i já domnívám, že Marek by mohl být mnohem lepším v tanci a nemusel by tolik hrát, ale na rozdíl od Pavláska, kde mi přijde lecos z humorně působících póz a pohybů přijde předem promyšlené a připravené, tak u Marka to působí, že to vzniká zcela bezděčně. I trénovat se podle mě hodně snaží, akorát na tom parketu to vždycky technicky i rytmicky skřípe. Dnes v některých pasážích fakt hodně a kamera nám to následně pěkně ukázala i v detailu. Měl by si dát také pozor na držení těla, nicméně chápu, že má s tím hlídáním kdečeho hoňku. Choreografie v humorném tónu k Nowadays z Chicaga seděla a vzhledem k Markovým hereckým schopnostem jsme viděli vlastně příjemně roztomilý taneček.
Radek Balaš viděl velmi málo quickstepu a ještě neorganicky pospojovaného, mírné vypadávání z rytmu, zlepšení ale nepřehlédl. Jan Révai s kolegou souhlasil a ocenil, že Marek tančil s chutí a energii.
Hodnocení poroty: R-7 D-5 B-4 CH-4 = 20
SD 9 Leoš Mareš + Katarina Štumpfová
Na úplný konec soutěžní části, sálem zněla hudba z Pomády a Leoš s Katarinou a company si „zašantili“ v jedné z nejprofláklejších, ale zároveň i nejvděčnějších tanečních scének muzikálu. Tady snad choreografie ani nejde zkazit, stačí se držet jedné z mnoha slavných verzí a zároveň to tady vůbec nevadí. Leoš je odpovědný dříč, ale únava z pracovního vytížení je na něm přece jen vidět víc než na jiných. Na parketu to hodně zamaskuje nasazením, tím jak si užívá, ale projevuje se to na jeho držení těla a i na tom, že občas si poslední pohyb v sekvenci o něco zkrátí. Na první pohled se mi zdál jeho tanec méně naplněný quickstepem a horší než při opakovačce, občas sice krapet nestíhal a tanec v páru mohl být asi rychlejší, ale jako celek se mi to líbilo.
Za porotce začal chválou Zdeněk Chlopčík, který by mohl chtít už jen více uvolněnosti, ale jejich quickstep se mu líbil dnes nejvíc, jen Tatiana Drexler si všimla nahrbení a padajících rukou.
Hodnocení poroty: R-8 D-7 B-9 CH-9 = 33
A takhle se podle bodování porotců páry srovnaly:
Pořadí mezi diváky zřejmě vyvolalo trochu podivu a nespokojenosti. Já s ním moc problémy nemám, jen bych uvažovala, zda Marušku nevyrovnat s Jitkou a Radka s Leonou, protože na Jitku a Radka mi přišla porota dnes trošku hodnější než měla asi být. Konkrétní rozložení bodů je pro vývoj soutěže nepodstatné – i když tam zas mám přece jen cukání vidět Lukáše dále za Kateřinou. Už v průběhu večera se začal na diksuzích řešit Leonin kartáč, já jsem na vysvětlení sama pro sebe použila úvahu, že tančila první a hodně zklamala + jakýsi pokus o výchovnou ťafku „ hébni kostrú dokud je čas, ináč před svátky uroníš“. Maruška se Zelindou porotu asi trochu zaskočila, nechali se bodově unést, a pak už to jenom dorovnávali.
Rozhodnutí
Hluboký bodový propad Leony zažehl v očích všech jejích antifans jiskřičku naděje, že to bude ona, kdo vypadne. Tváře Marka Ebena a Terezy Kostkové ale dávaly tušit, že dnes se nic překvapivého nestalo. Jojo, Tydýt byl v záhoně jako dřevitý řízek ponechán. Leonu sice do poslední chvíle napínali, ale na značku šla dvojice, u které se to předpovídalo i bez ohledu na dnešní výkon. Diváci rozhodli, že v soutěži dál už nepokračuje pár SD 2
Soutěž opustila jedna z osobností, které jsem lehce mačkala palečky. Za prvé je Kateřina kromě o dost mladší Dj Luccy jediná z žen, která je takříkajíc „z lidu obyčejného“ – není herečka, zpěvačka ani mladá sportovkyně, v jejichž povolání je trvalé udržování kondice a pohybová průprava nezbytností, a jak řekl posledně Radek Balaš, startovní linii měla někde jinde. Za druhé je o chlup mladší než já, a i když jejích nynějších objemů zdaleka nedosahuji, tak už moc dobře vím, že v tomhle věku je to s jakýmkoliv pohybem o dost složitější, než když nám bylo o pár let míň. My baby už jsem holt často buď moc měkký anebo naopak moc tvrdý, ty které jsou tak akorát si mohou zaslouženě natřásat lokýnky.
Ostudu si Kateřina určitě neudělala, tančila dost slušně, bohužel měla ale zažito dost zlozvyků z hobby tančení. Myslím, že i sympaticky vystupovala, i ona prohrála na body SMS spíš tím, že si za sebou u části diváctva nese negativní bulvární odraz první řady pořadu, v kterém vystupovala, a že za sebou nemá léta sbírané nebo sice trochu rychlokvašné, ale o to víc pojašené/škodolibé fans.
Příště sedm pokračujících párů čeká novinka letošního ročníku – sólový valčík a salsa. Jsem zvědavá, zatím jsem valčík viděli jen ve formacích a jak jsme viděli v bonusové soutěži loni, salsa by mohla leckoho potrápit.
Foto: snímky z videozáznamu ČT1.
StarDance
Podobné články
- StarDance 2015: Když se tančí waltz a jive. 3. taneční večer (rekap)
- Onder končí ve StarDance. Kdo ho nahradí?
- StarDance 2015 : Marek a Tereza se budou opět vlnit a Leoš bude u toho!
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí sambu a tango… 1.taneční večer (rekap)
- StarDance 2015: Když hvězdy tančí paso doble a slowfox. 2. taneční večer (rekap)
Diskuze k článku
Na te fotce s Zidkovou je Kostkova? a my kritizujeme letosni kostymy :-)))
@Jana: jojo, to byl ročník, v kterém měla Kostková strašnou pecku ve všech 8 večerech. Ona tedy byla nakynulá kojením, ale ty úděsný róby tomu ještě dodaly.
Chudák Tereza, takto na obrázku je to ještě horší, než v živém přenosu.
Zajímavé, že kostymérky, co mají spadeno na oplácanější figury, si v StarDance pořád hýčkají.
V druhém a dalších několika ročnících SD byla kostýmní výtvarnicí Hana Kopecká. Tereza si tedy často róby pořizuje od jiných (včetně světových značkových salonů), ale i tak to někdy holky hodně nevychataly. Podrobnosti tohoto směru k tomuhle ročníku bohužel ale nemám zaarchivované, nicméně kvůli objemu bych tipovala na osobitou tvorbu.
Terezka byla v těch prvních řadách hodně sošná.
@Casablanca: jen v té druhé.
tééda..já koukám, jak to všem dnes konečně sluší…(Pavláska nepočítám:)..Maruška nádherná, i doktorka kupodivu kočka a Čadek..hmmm…to je fakt samec :)..Leoš bude tančit nejspíš pomádu, jsou přesný :)..těším se
aha, tak jestli to dnes půjde podle prvního čísla, tak bude muzikál, ale ne tanec
Marusce to dnes extra slusi, o neco mene Tereze B. Leos bude evidentne tancit na pomadu.
Jinak Leona dost hrozny, jak na prochazce a caci malo…
týjo, doba hájení Leony rázně ukončena – to byl sekec od poroty
Leonu dobře zdrbli. To nečekala.
@JanaH: nicméně zcela zasloženě
Jsem prolezla při přímáku bez problémů? :-o Super. :-)
Tak u Leony jsem za jedno s porotou…
@okkvp: no já souhlasím, u Leony s kritikou problém nemám.
Maruska moc hezke :-))))
Marušce to dnes poprvé moc a moc slušelo. Ale tydýt je zase zpět. Je jako strašák do zelí. Škoda.
Kdo je ta pani, co tam mluvi?
čača Radkovi do krve moc nedorazila
Radek mi taky prisel nic moc… Ty saty Terezce moc nesednou… A u TK porad premyslim, jak tam ma sitou oblast prsou…
@Jana: na kostici – drát kolmo dolu jako u korzetu – ušito imho blbě, neměla by se značit
Jitka taky méně záře než obvykle
Jitka mě snad ještě nezklamala, super :-)
Dneska jsem nejak nebyla nadsena ani Jitkou :-((( za 10 to podle me nebylo… Jo a Leona ma priserne namalovane oci…
Ad Zuza minulý přenos: Vám asi doktorka vyházela obsah ledničky, jinak nechápu Vaši urputnou kritiku. Doktorka je holka po přechodu, nemá ideální figuru, kostýmy blbý a TV přidává kila…tak v klidu.
@okkvp: hazi to nejak divne stiny… A tak hezke mohly byt :-)
@Slavěna: vsadím botky, že nejpozdějc zítra si zas počtem něco kritiky. ;-)
Dneska jí to moc sluší, navzdory šatům…
@Jana: Tereza má tenhle střih ráda, měla v SD v minulých ročnících už několikrát, ale nesedí jí a to ne úplně ideální šití to zdůrazní
Tydýt má hrozný brejle, ale dobrý vlasy. Měl by se občas učesat i mimo taneční praket.
Pokus o tanec nehodnotím. :-)
Pár kroků Lukáš spáchal.
Je hezke, jak u Lukase byli tanecnici ve tme, aby ten kontrast nebyl tak videt :-) jinak jsem zvedava, jak dopadne caca pani Kateriny, ma hodne namale a myslim, ze dneska i Leona… Moc horsich paru nez ona uz nebude…
Radek mě baví :-)
Marek !!!!! :-)
@Anta: mě baví Tácek, moc. :-)
z toho zpomaleného detailu po hodnocení poroty byla ta Markova technická trýzeň vidět až moc :-)))
Tak hodnocení bylo nízké :-/
Dneska byly vsechny cacy dost hrozny :-(
Njn, Kateřina nervní a chybky v nástupech, tož to by Čadek měl jít do trenek
Ale já ji mám ráda a fandím :-))
Toto bylo Kateřinino asi nejlepší taneční vystoupení.
Leos je vylozeny latinar…
@okkvp: já taky a dneska se mi líbila zatím nejvíc.
Zato Leoš zatím nejmíň.
Ja nevim, mne tedy Leos dneska neoslovil :-( pomaly, kolena od sebe, drzeni… Ale hlaska dobra :-)
A Katerine jsem poslala sms…
Leoš se mi líbil, ale dnes mi chvílemi přišel jako upracovanej zemědělec
Jezis ta Katarina je ambiciozni a je to na ni tak strasne videt… A obavam se, ze jde Katerina :-(
@Jana: Já typuji Leonu.
@okkvp: Oni mi dnes všichni přišli nějak pomalejší, méně zářivější…
@Casablanca: nejsem si jista, ze u divaku bude o dve mista nize nez Katerina… No jsem hodne napnuta…
@Jana hláška fajn, jen už ji psal v týdnu na Twitteru a použil i v Show LM, vyždímal ji na max :-)
Mně se dnes líbila Jitka a Maruška, Mareš mi přišel nějaký tužší a zpomalený.
@Jana: dneska mi přišla v tréninku nejlidštější ze všeho, jak jsem ji dosud z naší i slovenských verzí viděla (neznám jen její první angažmá v Let’s Dance). Když si vzpomenu jak se ksichtila a stylizovala s ….prdlym Šmajdou, tak blinkám ještě dneska – z obou
@Casablanca: nebyla bych proti, ale taky tipuju dochtorku.
@okkvp: ona je taková samožerka.
Kéž by vypadl Pavlásek, i když to dnes bylo poprvé zábavné (pro mě). Kostým suprovej
@okkvp: mne stacilo videt dneska jejich cekani na znamky :-) jojo, se Smajdou to bylo extra… Ale dneska snad poprve nebyla na treninku zmalovana :-) i kdyz to anglicke pocitani uplne nechapu :-)))
@JanaH: spíš výtahová přílepka
Leona to podle žertování a uvolněnosti moderátorů nebude
Ale kdyby Leonu podusili, nezlobila bych se – jako lekce by to mohlo fungovat
Jsem se začla o Jitku bát :-)
Ach jo :-((((
Takže Kateřina. A já už si byla skoro jistá, že to bude Leona.
Nojono, předpověď se vyplnila
Tak jsme se nepletli, škoda, budou mi chybět a mám strach o holuba!
@Casablanca: uz jsem zacinala doufat… Skoda, ze nedostala o dva body mene, vypadalo by to jinak, podle me. Jinak ty tance na priste jsem zvedava, ze salsu bude mit ten, kdo mel sambu… A fakt nevim, proc se Leos s Katarinou bali, pri tomhle poctu se z prvniho mista nevypadava…
Jsem ovšem velmi zvědavá, o čem bude u příštího kola psát naše milá Zuza :-)))
Mně se dnes líbila Maruška a Leoš. Hlavně choreografie. Od Jitky jsem asi čekala vic. Marek mě bavil. Souhlasím se zklamáním Chlopčíka, čača se dnes moc nevyvedla. I když Kateřina byla dnes dobrá, přišlo mi to trošku nudné. Na vypadnutí kromě ní jsem tipovala ještě Lukáše a Leonu. Když bude Leona v hodnocení poroty takhle na chvostě, tak jí to vypadnutí příště nemine, protože Lukáš má pravděpodobně velký fanklub.
@okkvp: Zuza bude mít radost…konečně se dočkala.
Škoda, že Leoš netancuje s někým jiným. Katarína mi s Jurajem Mokrým (nevím kolikáté Let‘ s Dance) přišla docela fajn, ale při skončení Šmajdy mi za ní bylo až trapně. A tady mi tak moc sympatická nepřijde.
@JanaH: Máš naprostou pravdu, až teď jsem se probrala ze mdlob.:( Není to spravedlivé, Čadek se dnes rozepnul až po pupíček a stejně to nezachránil. A doktorce to dnes moc slušelo a líbila se mi. Tydýt vůbec, ale má zkrátka silnou základnu podporovatelů. :( Moc se mi líbila Maruška, Jitka byla taky dobrá a Tácek je teď č.1, když už tam nemám Čadka. Vůbec jsem se neshodla s porotou, která dala Leoše na první místo. Naprosto nestíhal choreografii, držení bylo úplně špatné, myslím, že kdyby mu jeho snaživá partnerka tolik nenakládala, vytěžil by ze svých schopností daleko víc.
Prosím o info, kdo dnes skončil?díky
@orchis: Mně by se moc líbilo, kdyby Leoš tančil s Alicí Stodůlkovou, tu mám moc ráda.:)
Mě by jenom zajímalo, kdo posílá tydýtovi hlasy. Leošovi palec nahoru za tu hlášku, to jsem se zasmála. Fakt dobrý.
@Poštovní holub: uf, tak hlavně, žes to přežila a rozdýchala…
Jedním očkem jsem mrkla na ofiko, jak tam nakládají Táckovi za žertík se Zemanem, aby se nepotento, mně to přišlo vtipné a navíc je to pravda!
@Zuzana: Paní doktorka.
@Slavěna: myslíš jako, že sem ty své flusance přijde pokaždé radostně zopakovat? Tak je pravda, že mě to taky napadlo.
@orchis: Já si myslím, že k Leošovi právě dost sedí – že je to kombinace povah, která funguje a s nějakou jinou, co už SD prošla si jej neumím moc představit.
@JanaH: ofiko už nečtu, to nejde, tam aby normálního lida člověk hledal špendlíkem
@JanaH: Stále ještě to prodýchávám, protože dívat se místo na něho na Pavláska, to je tragédie. Krásný černý panter zmizí a zůstane tam tarsius syrichta.
@Poštovní holub: tarsius syrichta je ovšem na rozdíl od Pavláska velmi ňuňu
@okkvp: Já jsem si teda našla obrázek takového, o kterého bych ani pírkem nezavadila. Takového, no… Pavláska. Ale teď beze srandy, jeho texty se mi třeba dost líbí, jeho knížky pro děti mě baví, ale proboha ať už sleze z toho tanečního parketu! To je tryzna a je mi líto všech, kteří musí vypadnout místo něho. Ale, hlas lidu…
@okkvp: já jen po přenosu na vteřinku či dvě… a tohle mě tam praštilo, to jedna hnedle ztratí iluze o spoluobčanech. :-D
Do toho ňuňu má Tydýt daleko, ňuňu bych si vzala dobrovolně domů, Tydýta nikdy.
@Poštovní holub: Ahoj, holoubku :-) Tak vypadnutí fešáka Čadka mi taky vadí, Kateřina byla snad poprvé dobře oblečená. Taclík se mi líbil, než se propadnul k tomu vtipu :-( No, Čadek mi tam bude chybět :-)
@Anta:
Jsem ráda, že doktorka už nebude zaplňovat parket ….ta už lepší nebude. Ono také táhnout sebou ta kila není legrace . Čadek za to nemůže …divím se, že po tolika týdnech tréninku neshodila ani deko ..
Jitka výborná a hodně ublížili Leoně …nechápu Baláže …asi koukal pod stůl nebo že by zaujatý ?????
@Slavěna:
bouchla jsem šámpáňo ….Káča tam fakt nepatřila . Ještě vypadne Pavlásek a Taclík a bude to docela
fajn podívaná :)))
@linda: @zuza: jste to holky mohly spláchnout v jednom společném komentu
@Poštovní holub:
Teda, tomu nártnouvi poměrně křivdíš! :-)))
Škoda paní doktorky (o partnerovi ani nemluvím). Řekla bych, že na spoustu lidí působila namyšleně. Teď nám nezbude, než Pavláska ještě jednu sobotu přetrpět, patrně při valčíku.
Celkově mi tento večer přišlo, že bylo málo tance a hodně divadla, hlavně čača skoro žádná. Osobně mne trochu zklamalo i Jitčino vystoupení, těšila jsem se na spoustu krásného quickstepu. Krásný byl, ale bylo ho málo. Asi k tomu svádí to spoluúčinkování company, podle mne zbytečné.
Hm, škoda Čadka, ale já jsem ani s doktorkou neměla problém. Osobně jsem si přála vypadnutí Leony, ta ženská mi jednak nesedí a druhak ani její taneční výkony mi nepŕipadají nic extra, připadá mi to nadřené a bezduché. Kromě ní už tam žádný (pro mě) nesympatický tanečník není.
Pavlásek je mimo kategorie, větší dřevo tam myslím nikdy nebylo. Aspoň že zanechal toho třeskutého vtipkování. Mým docela velkým fanouškem je Mareš, u Schneiderové mi trochu vadí
Nechtěný dotyk na displej ;-), chtěla jsem říct že „jasným“ favoritům většinou nefandím, takže má Jituška trochu smůlu…
@okkvp:
Hodnocení pí Machálkové hraničilo od poroty se zaujetím. Tančí dobře, ale porota si vybrala jinou favoritku. Trapnou narážku na p.prezidenta p.Taclíka bude dobře hodnotit jen pražská kavárna. Je až s podivem co je umožněno si dovolit k hlavě státu.
@8isis: Pražská kavárna si myslí, že se hlava státu umí ztrapnit sama, ani Tácka k tomu nepotřebuje. Ač Tácek není můj fanoušek, včera se mi moc líbil a jeho vtip považuji za pouhý obraz reality. Jinak je mi celkem líto doktorky (a Čadka). Spíš než Táckův vtip mi připadají trapné zdejší poznámky k doktorce – ona tedy ke svému věku a postavě není tlustá ani náhodou, vsadila bych se že dle tabulek má naprosto normální váhu, jen holt ta televize a nevhodné oblečení odhalí víc než je potřeba. Myslím, že většina z nás bude ráda, když nám to v jejím věku bude slušet tak jako jí.
@irena: přeeesně!
Zamotat propagandistický nesmysl zvaný pražská kavárna do diskuse o taneční soutěži… nechápu. Kromě toho měl Tácek samozřejmě pravdu.
@8isis: Já bych řekla, že v hodnocení poroty hrálo roli i to, na co se mohli, kdyby jim byla jedno, vyprdnout. Jedno jim ale spíš není a dloubancem do žeber pod namyšlenou hlavou jí chtěli spíš pomoci do dalšího, než uškodit. Pokud jsi dobře poslouchala, tak jí radili, co dělá špatně a co na ní vadí části diváků nejen v tanci.
Plác o pražské kavárně sis mohla ušetřit, trapný je totiž především s ní operovat tady.
@haha bimbi: Rosťa byl tanečně nepoměrně horší dřevo, a s Tydýtem přinejmenších srovnatelně dřevěných dřev bylo v minulosti taky několik – Schmitzer, Bosák, Navrátil
Moc se mi líbila básnička od Pavláska. Nevíte prosím někdo, kde bych si ji mohla přečíst znovu? Kdo by to do toho komika řekl. Za odpověď děkuji.
@irena: Souhlasím s tím, co jsi napsala o Kateřině. Samozřejmě, že při tanci líp vypadají štíhlejší bytosti (a není to jen věkem, když si např. vzpomenu na Danu Batulkovou, Janu Švandovou, Veroniku Žilkovou), ale třeba právě proto jsem u paní Kateřiny obdivovala tu odvahu. Hloupá není, už předem jí muselo být jasné, že mezi nejfešnější a nejpružnější tanečnice patřit nebude. A šla do toho :-) Nebudu opakovat, že jí kostymérka v předchozích dílech pěkně zavařila, ale včera jí to opravdu moc slušelo. A je fakt, že jí moc pomohl Petr Čadek. Nejen tím svým krásným sexy vzhledem, ale hlavně přiměřenými choreografiemi. Taclíka neřeším, jeho názory mu neberu, jen holt měl radši mlčet nebo tenhle vtípek povídat jaksi jinde, sem se to nehodilo. Však taky Eben obratem udělal v pravo v bok a bez komentáře požádal porotu o hodnocení. Nevím, každý máme mantinely humoru někde jinde, ale já při sledování tance nějak nejsem zvědavá na vtípky na téma politika :-) A tak lze Táckovi přát, aby jeho dětské fancluby posílaly hlasy, aby mu to příště vox populi „nevrátil“ (doufám, že ne).
Pokud by někoho zajímala minulost – tak hodnocení párů, které vypadávaly postupně v x-tých večerech soutěže se podrobně věnuje na idnesu blogátor Fábera ve svých miniseriálech (resp. věnoval, jeho články jsou z r. 2014).
@Lenka ☺: porad venuje, je tam i letosni rocnik…
@okkvp: zapomnělas na kuchaře :-))) jenže Pavlásek mi přijde, že ty své nedostatky ještě schválně zdůrazňuje – a hlavně u toho není roztomilý :-)
Nepřišla vám včera porota drobátko „sjetá“ ? Hlavně pořadí na čele soutěže bylo nějaké podivné. Marie byla výborná ale porota to moc neocenila, zatímco Jitka zase tak moc nezářila a Leošovi se to vůbec nepovedlo, ale známky super. Jakoby spíš rozdávali známky podle předchozích kol jen s mírným přihlédnutím k tomu včerejšímu.
@Jana: jj, zapomněla, plus jsem záměrně nejmenovala některé dámy ;-)
S Pavláskem souhlas, v noci jsem to nasmolila i do rekapu …. akorát jej ještě nemám celý, takže vyvěšení zase až k večeru.
(při psaní jsem se totiž zadrhla u Radka, jak jsem si to pouštěla opakovaně, tak mi naskočilo, že mi v té čače čímsi připomíná Bobyho Farrella https://youtu.be/QtxlCsVKkvY )
@zuza: Milá Zuzo, já tedy otevírám láhev sektu při lepších příležitostech, než je vyřazení ze StarDance….ovšem chápu, obsese je svinstvo..😀
Tedy muzikál Dej sem ten kufr mě dostal. : D :D
Jinak mi včerejší večer připadal nejslabší z dosavadních, ne snad výkony párů, ale místy mě zarazila porota. A na ty nekoordinované pohyby rukou u Terezy Kostkové už jsem vážně alergická. Na parketu ty ruce docela ovládala, zato v green roomu to pak vypadalo, jako když trhyně vychvaluje zboží a láká zákazníky. :((
@pirueta: Mně trochu zklamal výběr hudby. Miluji muzikály, moc jsem se na toto kolo těšila, ale žádné muzikálové melodie, která by mě oslovila, jsem se nedočkala.
@Casablanca: alespoň to zas rozšířilo obzory
Čekala jsem, jestli Mareš, při svém pohybovém nadání, překoná quickstep Romana Vojtka…a zdaleka ne. Bylo to pomalé, jak kdyby tancoval na každou druhou dobu. Jitka byla včera víc nad zemí než na zemi, nošených figur tam bylo přespříliš a tím pádem moc tance nepředvedla. Nechápu nadšení poroty a bodové ohodnocení u těchto dvou párů. Leonu nemusím, ale ve srovnání s Jitkou a Leošem to zas až taková katastrofa, jak naznala porota, nebyla.
Mým favoritem pořád zůstává Radek. Jsem zvědavá na rekap a proč se okkvp na něm zadrhla.
,,Vtip“ si Taclík mohl odpustit, tady souhlasím s Lenkou smajlíkovou.
@Johana:
Mně ten vtip přišel hlavně poněkud neoriginální a démodé.
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/354014/jak-je-mozne-ze-pavlaska-jeste-nevyrazili-ze-stardance-rekla-nam-to-jeho-partnerka.html
Asi to nemá snadné. ;-)
@Slavěna: Slavěno, to byl vtip, já totiž vůbec nepiju :) a rozhodně
doktorka takové emoce u mne nevyvolala, že bych něco kvůli této osobě oslavovala .
Přeji jí, aby její metody a návody, jak zdravě jíst na ní fungovali, tedy pokud vůbec fungovat mají ….
šunčičku po ráno ….no, to je hodně mimo mísu :))ahoj
@bezik: Souhlasím, fakt divná nebo podplacená ??? Leona byla výborná a dostala 4 body ??????Melodie se mi také nelíbily, čekala jsem větší HITY
@8isis: Souhlasím, Taclík je trouba , bylo to nemístné a trapné .
Žádný národ si neodovolí takové narážky na svého prezidenta jen Češi ….tady prostě vzdělaný člověk, který nekrade nemá respekt .
@haha bimbi: Bimbi, ty jsi bimbim ….zařaď se za Kalouska a
německého knížete …nemotejte sem politiku !!!
@irena: Omlouvat tlustou figuru věkem je pitomost . Je mi jedno, jak vypadá, ale pokud se chce prezentovat v této soutěži, musí počítat s tím, že bude trapná !
á, zase sestřičky z jednoho mobilu :-)))
jak vidím ten les otazníků, tak si v tichosti přemýšlím, jestli k snídani klíčky a přesto kilíčka anebo co v té zavilosti může být
@zuza: taky jsem od Leony čekala mnohem větší HIT
Tak Zuzo šmidla, příště ti tučňáka i cukrátko i Lindu už smažu
@Ananas: jj, démodé je ten správný výraz…a je to škoda, měla jsem ho, co se sympatií týče, na horní příčce.
Mělo by se ve SD zavést nějaké ocenění pro profesionála, co vyfasuje největší dřevo ročníku, něco jako Stříbrné dláto. Lucie Hunčárová by si to zasloužila.
@zuza: Šunčička ráno by mi nevadila, ale nesnáším zdrobněliny….nevím, co je to za blbou módu všechna možná i nemožná slova zdrobňovat.
@Johana:
Pro Lucii za Pavláska Zlaté!
(Snad mu ho nevrazí mezi žebra.)
@Slavěna: Myslím, že zdrobnělinky zavedly na internetu teenagerky, třeba mocinky, milášek, lavískuju apod. , z něj to pak – částečně ironicky, částečně obdivně – nalezlo i do mluveného slova. Osobně rostu, když zaslechnu jedinou zdrobnělinku jinde než když někdo promlouvá k lidskému nebo zvířecímu „mimískovi“. :-p
@okkvp: :)) Nenazvala bych to ani tak zavilostí, jako tragicky nízkým IQ.
@pirueta: ještě by to mohlo souviset s nízkým věkem
ohledně zavlečení zdrobnělinek bych ale viděla jiného původce – mamyny
@Ananas: Zlaté mi znělo dost atraktivně a bylo by tu riziko, že by si oceněníchtiví profesionálové vybírali samá polena a my by jsme pak museli na to koukat.
@okkvp: Jj, věk bude bonusem. Jinak mamyny vznikly až trochu později, ale je fakt, že se slovníku chytly jako enóno košile a zasloužily se o jeho dalšího šíření napříč spektrem slova psaného i mluveného. Dokonce si vzpomínám, že z jistých chatů se za zdrobnělinky vykopávalo z roomu. :)
BTW koukala jsem ondyno na ofiko, vypadá to, že tamější lid teprve letos začíná pomalu objevovat, co je show a jakou roli v ní hraje divák.
@pirueta: nebudu ti to vymlouvat, je i OT, ale pubertální mládež ještě dávno a dávno nezdrobnělinkovala a mamyny už ano. Akorát tehdy ještě neměly počítače.
Fuj, jsem se lekla, co to sem nalezlo a ona se jenom jedna pomnožila? :-D
@okkvp: Mluvím cca o roku 1996-1997, kdy to probíhalo, jak jsem popisovala. Jinak osobní zkušenost s tímto lidským druhem nemám, mamyny s jejich manži a mimísky nebyli nikdy mým šálkem kávy. A v mém okolí se naštěstí pohybovaly normální mámy s miminy. A už končím OT.
@JanaH:
Nebudou to ty asijský berušky? Domu se nám ty mrchy taky cpou horem dolem.
Pan Pavlásek něco strašného.Měl hned vypadnout v prvním kole.Když přichází na parket, tak trnu co bude vyvádět. Obdivuji partnerku,že má sním takovou trpělivost. On na mě působí, že ho evidentně nebaví tancovat. Myslím si,že je nešťastný z postupu do dalšího kola.Nevím,jestli je v pořádku po stránce psychické.
@Ananas: asijská beruška se drží tématu, tučňák a cukrátko, to je „originální“. :-)
@pirueta: já o přelomu 80/90. Je fakt, že bez internetu se to šířilo akorát od pískoviště k pískovišti, odtud ke školce a do dalšího baráku sídliště/ ulice městečka/ vesnice, ale i při pomalém šírení ohnisek bylo mnoho. A když zavzpomínám, tak jsem z několika zdrobnělinkovitých mamyn – kolegyň kvetla už v roce 85.
@okkvp: Tak to potom jo! V tu dobu už jsem měla dobu pískovišť šťastně za sebou, pracovní kolektiv se skládal jen z mužských a problémy nastaly spíš s nepřizpůsobivou komunitou. Takže nějaké mamyny byly zcela nezajímavou a nepodstatnou množinou mého života. Naštěstí. :)
chce to změnu, už je to tak pitomoučký až je to únavný.
@Thybaumont: hele, dochtore, neber nám naše jistoty, jo? :-D
@Thybaumont: Jenže co s tím? Navíc těch nějakých 750 tis diváků z toho milonu a kousek, by při jakékoliv progresivnější změně trefil šlak – tzn pokles sledovanosti + náklady na 20 nových zaměstnanců ČT oddělení divácké korespondence
třeba aspon vynechat muzikálové kolo, k čemu to je, když konkrétní tanec ruší nějakej balet okolo, plus pitvoření tanečníků. Jo a změna moderátorů by taky asi nebyla od věci.. koukneš se na jakýkoliv ročník, jakýkoli díl a furt to samé. Jistě, beru to, že je spousta projektů úspěšných jen proto, že jsou stejné- MCDonald třeba, ale u televizní zábavy? Nevím…
@Thybaumont: moderátoři se u tohoto pořadu i v cizině mění dost málo – tedy pokud je spokojenost. Já bych třeba uvítala ten britský systém, kde se tančí víc různých tanců- pro laiky je to ale horší na porovnávání výkonů.
Nám ale nejspíš brzo dojdou vhodné celebrity, tak se to vyřeší asi tak nějak samo ;-)
je to jen můj názor, jen jsem na to včera koukal. Viděl jsem to letos teprve podruhé a ani nedokoukal, ač jsem to měl kdysi rád.
@Thybaumont: já ti jej nevymlouvám, o tom co a jak na tom inovovat aby se to posunulo přemýšlím u každé řady.
Když vezmeš, třeba tu změnu moderátora – njn, ale koho – vždyť je tu pusto prázdno. Buď je pro gro diváků moc rozjuchaný, nebo máme nudné staromladé stréce.
I když Leoš si účastí možná i na nějaký ročník po Ebenově důchodu právě zadělává.
Kateřině to bez brýlí velice slušelo, ale naprosto chápu, že se hůř orientovala a cítila se nejistá. Taky jsem tancovala bez brýlí (vyučovala jsem společenský tanec a čočky jsem mít nemohla). Jenže jsem měla zkušenosti a nevadilo mi to. Mrzí mě, že Kateřina vypadla, protože Petr Čadek je jednak mimořádně pohledný, jednak dokázal udělat Kateřině výborné choreografie.
Leonu tentokrát porota hodně zařízla, body i hodnocení byly moc nízké a příkré, souhlas s okkvp. Uf, ukázat v přímém přenosu partnera s rakovinou a syna , a pak vypustit tyhle kecy….
Leoš vypadal, že mele z posledního a choreografie stála za houby.
Radek Banga – podle mě je to úlet letošního ročníku. Partnerka k němu nepasuje a ačkoliv on má jakýsi potenciál, tak ten potenciál směřuje někam jinam, s partnerkou se úplně míjí.
Lukáš – myslím, že se opravdu snaží. Nejde mu to ( a ani mu to nikdy nepůjde), ale snaží se.
Tentokrát se mi opravdu líbila Mařenka, pěkný kostým i choreografie.
Ostatní byli v průměru.
Díky za rekap, trochu si „chořím“, takže spousta věcí mi v sobotu unikla, stejně se na to podívám ještě jednou, už bez hlavy v zavařovacím hrnci.
Pro Zuzu a množící se berušky: hlavu jsem neměla v zavařovacím hrnci, měla jsem jen teplotu.
Jediné, co se určitě nezmění, bude lítost z toho, že Petr Čadek skončil.:) A zoufalství nad tím, že Pavlásek pokračuje.:(
@Lenka ☺: Ahoj, Lenko, ráda tě vidím. Souhlasím, doktorka by mohla vypadat daleko líp, pokud by se na ní nevyřádily kostymérky…šíš, není nakonec naše Zuza kostymérka? Ale působila při tanci šťastně a poctivě dřela, aby se něco naučila. Nikdy mě to vystoupení nijak neuráželo, navíc jsem opravdu většinu času čuměla na Čadka. A že je při jejich posledním tanci přítomno i pár dalších polonahých chlapů, jsem si fakt všimla až úplně na konci.:)))
A taky nemám ráda, když se do pořadu tohoto druhu cpe averze k politikům, to patří úplně jinam.
@bezik: Naprostý souhlas, mám stejný pocit.
@Thybaumont: Dochtore, ty taky? Místo tance hodnotíš naši každodenní realitu? Cituji: „Chce to změnu, už je to tak pitomoučký až je to únavný.“ Kde se mám podepsat? :)
@Poštovní holub: díky tvému postu jsem si konečně všimla, že mi při věšení článku něco sežralo celý jeden odstavec rekapu … hned na začátku, nic podstatného, ale teď se potim, jestli se nestalo něco podobného i dál – jdu kontrolírovat už asi pětkrát zkontrolírované … (njn, člověk občas vidí i to, co vymyslel a viděl o okno jinde)
edit – tak sežraný byl jen ten jeden, chyby a překlepy ale určitě ještě nějaké přehlédnuty
@okkvp: Přísahám, že jsem to nesežrala já. Chystám se sezobat ty berušky, jak správně popsala Ananas, cpe se to všude…
@Poštovní holub: tebe bych ani podezírat nemohla, byl to nejspíš supr čupr náporovým zájmem unavený tištěný spoj ;-)
ještě mám už pár dnů pokaždé záchvěv smíchu, když pohlédnu, jak se nám smrskla fotka pozadí – Marka s Terezou tam máme jako trpaslíčky. Ale opravit to neumím-zatím jsem ještě nepřišla na to kudy. (budu muset napsat šéfovi)
Nevím jestli jsem dříve přehlédla, ale na Fortuně už se sází i na to, kdo kdy „umře“ -vypadne.
Na příště to mají dnes : Pavlásek 2,1, Taclík 2,9, Banga + Machálková 4,5, Doležalová 12, Mareš, Schneiderová 15
@Poštovní holub: Pan Fabera na svém blogu již hodnotil a vidí to úplně stejně jako já, tak jsem snad neměl vlčí mlhu :D
ja jsem asi uplne blba, ale kdo je to na tehle fotce? http://www.ceskatelevize.cz/porady/10570561091-stardance-vii/9079-fotogalerie/3134-zakulisi-ctvrteho-vecera/#&gid=1&pid=11
Jinak jsem si az na tehle fotkach ze zakulisi vsimla, ze ty kaminky na Katarininych satech a ve vlasech byly barevne…
@okkvp:
Děkuju za rekap. Zombie Leony jsem se na fotce skoro lekla.
@bezik: Žádnou mlhu jsi neměl, je nás evidentně mnohem víc, kteří tentokrát porotu „nepochopili“. Jinak, za mě, v sobotu nejlepší Maruška. Pana Fáberu si ještě přečtu.:)
@bezik: pokud dobře vidim, tak Fabera má : Maruška 9, Leoš 7, Leona, Jitka 6, Radek, Marek, Kateřina 5, Lukáš 4.
A Jitku ve standardu měří podle mého dojmu větší nedůvěrou k možnostem páru.
@bezik: Tak jsem si přečetla a téměř ve všem jsem zajedno.Jen Jitce bych dala o bodík víc, ale to je naprosto subjektivní vidění,:) Dala bych ho za ten drive, který mi chyběl u Leony. I Leoš byl proti Jitce značně „utahaný“, proto jedině tam bych se v hodnocení rozcházela. Jinak naprostý souhlas. Prostě, i porota má své dny…:)
@okkvp: No, on Dědík opravdu nemá ve standardu tolik zkušeností a asi to Jitku ani neumí tak rychle „naučit“. Proto tolik, pro mě zbytečné, „vaty“. Šlo by sem prosím hodit odkaz na quickstep P.Kříž a A.Stodůlková? Tak nějak bych si představovala tanec amatéra s profesionálem, to mě moc bavilo. Jasně, zase jen subjektivní názor. Určitě tam byli i lepší páry, Valentu si třeba nějak v quickstepu nevybavuji, ale Stodůlka mě všeobecně bavila a asi uměla i naučit.
@Jana: nějaká návštěva
@Poštovní holub: U těch quickstepů z minulosti hodně plete, že jej polovina párů tančila až v sedmém/šestém kole a někteří jej použili i ve finále. V druhém kole byly provedení i známky o poznání horší. Stodůlka s Křížem za něj např fasovala jen 24 b a byli v kole druzí za třicetibodovou rumbou Absolonové.
V 7. kole je zválcovala Absolonová se čtyřicítkou i Aneta Langerová s 34 b.
@okkvp: Za quickstep se v SD celkově ovšem 40. rozdalo celkem dost – SD1/7 Vojtek Coufalová, SD3/8 -Norisová Kliment, SD 4/7 Absolonová Masaryk
(Vojtek, ale na YT není, já si tam účet dělat nechci a jinak mi to někam na web zatím nacpat nejde + není to celé, je to pidimidi rozměr atd)
@okkvp: kam chodis na tyhle statistiky? :-)
@Jana: tak jako do archivu fotek = do své databáze a archivu :-) já jsem stará poctivka
@okkvp: ted jsem si pustila Norisovou s Klimentem – a to se holt jeste v SD tancilo… tech spise scenek je v letosni rade nejak moc :-( A koukla jsem i na Krize se Stodulkou a je fakt, ze skoro nic moc…
@Jana: V druhém kole dala na body nejlíp quickstep Táňa Vilhelmová s Čadkem (33b), Michal Dlouhý s Gatěkovou (30) a Norisová (30), Mahulena v první řadě měla 28b (Táňa ani Mahu na YT ale myslím také nejsou)
@okkvp: Díky za zprávu, já jim furt dokola odpovídán….tak už nebudu.
@okkvp: Jé, to jsi hodná, že jsi to takhle zmapovala, super. I Valenta myslím dal quickstep ve finále, určitě se na některé znovu podívám. Prostě, bylo by lepší, kdyby zrovna tento tanec byl bez těch cingrlátek SD Company. Rušilo mě to.
@Jana: Mně se moc líbili, bylo to druhé kolo. a rozhodně toho předvedli víc, než ti naši „sobotní“. Opravdu se mnohem víc tančilo!:)
Kdyby vás zajímalo, jak se u nás (v SD) taky tančila čača – tak opět doporučení ze statistik
SD 1/1 Mahulena a Tomáš Dvořák shodně 27b, v 7. kole Vojtek s Coufalovou 39 (z prvního kola ale už ani před pár lety nebyly dostupné žádné videa a tu Mahulenu si už pamatuju jen jako dojem)
SD2/1 – Táňa Vilhelmová (32b – nejčačovitější dámská čača), šesté kolo a finále Valenta (32 a 37b – partnerka velmi ňunu)
SD3/1 opět Norisová (27b) sedmé kolo Batulková (30b)
SD4/1 Kříž (25b), sedmé kolo Absolonová 33b a Aneta Langerová 34b
SD5/6 Poláková 30b a možná pro porovnání k letošku nejlepší druhého kola -Morávková a Baďurová (obě 24b)
SD6/2 Brzobohatý 26b, v šestém kole Kuchařová 34b
Zvlášť u té čači byla ta letošní nižší úroveň hodně patrná a Chlopčíkovi se ani v nejmenším nelze divit, že byl tak znechucen.
Přitom to ovlivnění zavazením company je podle mého zanedbatelné – posledně se tančilo jive a tango a taky na muzikál a tak pitomý to zdaleka nebylo. Ale loni se u toho kolem choreografií kromě Lindy hodně motal i Čadek, protože to je jedna z parket pro funkci tanečního poradce. Honzíček Onder má místo toho kameru
@okkvp: Díky, ráda jsem si to připomněla. A v sobotu mi tak nějak cha-cha chyběla.:)
@okkvp: Přesně tak.:)))
@okkvp: Fábera je zaujat proti Dědíkovi ? Já mysle že jen všeználek „Pítrs“ z ofika ? :D
@okkvp: Díky za rekap.
@Poštovní holub: Tak to se přesně shodneme, Jitce bych taky dal o bodík víc ;-)
Téma muzikálů mě zpočátku nadchlo, ale doprovodná company z toho udělala víc divadlo než tanec. Ono tančit ve skupině a jako sólo pár jsou dvě rozdílné věci. Bylo to prostě na úkor tance samotného.
Jinak co cha-cha, to průser. Leona byla jedna poza za druhou, klasických přeměn tam bylo naprosté minimum. Ta choreografie nebyla šťastná.
Radek – to byl jeden velký rozdíl mezi vrškem a spodkem těla. Spodek (nohy a kyčle) slabé a rozhozený neukočírovaný vršek. To nemluvím o nášlapech ze shora – to bylo dost strašné a dost jsem se divil, že to tanečnice neukočírovala.
Pavlásek – skoro bez komentáře. Sice snaha byla, ale jemu ani ta nepomůže.
Paní doktorka – sice se snažila, ale souhlas s Chlopčíkem. Bylo to utahané a bez energie. Paní doktorka navíc vždy vystupovala, jako kdyby byla poloprofesionální tanečnice. Paso je chozeníčko, cha-chu umím … a ono prd!!
Quickspet byl obecně lepší. Ono je to také tím, že (pro mě) tři nejlepší páry: Jitka, Leoš a Maruška tančí buď všichni standard nebo latinu.Tito tři se mi líbili. Tácek tentokrát ne a ani jeho charisma to nezachránilo.Pravdu měla Drexler, že quickstep je i o pomalých slow krocích. Polka poskoky jsou sice velmi efektní, ale náročné na udržení kontaktu v páru, uhlídání si vršku a i profesionální taneční páry se při nich dokáží rozhodit.
@Poštovní holub: Ahoj, holoubku :-) Nedalo mi to, tak lehké OT: Taneční studio Petra Č. pořádá např. podzimní kurzy :-) Např. latinu (páry, ženy) vyučuje Stodůlková, taky Kurtiš, samozřejmě další i ten fešák .. No, nevím, milý ptáčku, kdepak ty své hnízdo máš, ale tohle TS je v Praze (a mají volno :-)
A už jen dodám: tak mě napadlo, kdyby Pavlásek vypadal jinak (třeba jako fešák Čadek), jestlipak bychom mu víc/dýl odpustily/odpouštěly to šlapání zelí ?!? :-)
Hm… asi jo… :-)
(samozřejmě, kdyby mlčel a nekrafal o tý svý nožičce!)
——————————-
Krásný den všem ♥ a zase ahoj v sobotu :-)
@bezik: že by hoši nebyli bratři v triku? … ale máš pravdu, jistá si tím být nemůžu, tam na IP nevidim
@okkvp: Já myslím že ne, každej píše úplně jinak. Pítrs je arogant, všude byl, všechno viděl, všechno zná, Fábera je slušnej kluk, v něm tohle není. Fábera tanci podle mě rozumí, Pítrs se snaží předstírat že mu rozumí (i když nějakou orientaci má).
Lukáš Pavlásek je super. Ľahko sa tancuje tomu, kto sa nenarodil na pomlčkách. Som rada že národ tomu tancu dáva hlasy. Porota je mimo, okrem Révaya-ten je inteligentný a hodnotí snahu a vynaložené úsilie, veď nech si to pani Draxler uvedomí, že kazí zábavu.
@bezik: já ti nevím, sleduji je oba dlouhé roky, tedy ještě před tím, než zmizl z ofika fabera a objevil se pítrs (už si přesně nepamatuju, ale byl snad ještě mezistav Petr). Je pravda, že letos je u některých postů patrná jistá radikalizace, která mě překvapila, ale v celku to vypadá jako vše jednou hlavou.
Dohodněme se na tom, že já tu větu v onom mém postu výš upravím, aby ten můj dohad tolik „neřval“
@okkvp: Že by Fábera dal pod Pítrsem průchod svému pravému já ? :D Tak možné je všechno, ale musel by si dát hodně práce, protože používá i jinou slovní zásobu a pod. No kdo ví … :D
@bezik: v tamní atmosféře musí časem vykvést každej, to se bez větrání obíháním kolem chalupy fakt nedá :)
@Ananas: tak jsem si to precetla a ono jestli by to nebylo nejlepsi pro samotneho Lukase, aby vypadl…
Kdo ještě nedal – tak videochat s doktorkou a Čadkem fakt doporučuju
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10570561091-stardance-vii/214522160450004-stardance-vii-kdyz-hvezdy-tanci/chat/5642-katerina-cajthamlova-a-petr-cadek/
@Poštovní holub: Škoda, že jsem nikde nenašla video, kde tančil Valenta quicstep na stejnou melodii jako Schneiderová. Srovnat se to nedá ani v náznaku, i když ta slavná company jim ubrala na atraktivitě i možnostech. Od Valenty to byl, podle mne, samozřejmě, nejlepší quickstep ze všech célebrit, které ve SD tancovaly.
@Dáša: našla jsem to i na webu (akorát původně to bylo v menším formátu, tak je to teď mázlé)
užijte si:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10137468376-stardance-ii/bonus/1564-7-soutezni-vecer-ales-a-iva-quickstep
tady je ta Alšova čača
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10137468376-stardance-ii/bonus/1556-6-soutezni-vecer-ales-a-iva-cha-cha
a tady i ta Táňa s Petrem – čača
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10137468376-stardance-ii/bonus/1518-1-soutezni-vecer-tatiana-a-petr
@Dáša: Taky jsem to hledala, a nic.:) Tak velké díky okkvp, že si můžeme „pochutnat“. :)
@okkvp: Tak to je jiný kafe! Valenta byl Valenta. Pokud chlap zůstane chlapem, i když tančí cha-chu, tak je to velmi dobré znamení. :) Jeho partnerka byla velice, ale velice ňuňu. Navíc měl /a určitě i dál má/ moc pěkný zadek.:) A souhlasím s Dášou, že ten quicstep byl, v rámci celebrit samozřejmě, epes ráres.
A jestli vypadnuvší Kateřina tančila s Petrem pomale kulatou cha-chu, jak to hezky zhodnotil pan Fábera, tak Tatiana tančila cha-chu ostrou, jako chilli papričky.Na celebritu, ne tanečnici, měla skvělé nohy.
Kromě tanečníků k StarDance patří také Dasha – Nenápadná hvězda s talentem, pro nějž by jiní zabíjeli
http://www.expres.cz/zpevacka-dasha-ve-stardance-df3-/celebrity.aspx?c=A151109_171807_dx-celebrity_bk
@okkvp: Díky za odkazy, ráda se znovu pokochám. Když se tak dívám, tak je mi trochu smutno po té jedoduché scéně, když můžu v klidu sledovat tanečníky a neruší mě tam nějaká laserová show!!
@Dáša: světla jsou jeden z velkých problémů posledních ročníků. Když si pořídili nové vybavení – cca 5. ročník (nechce se mi hledat přesné datování), tak jsem se těšila, ale místo toho kvetu. Díky tomu, že z těch videozáznamů dělám fotky, tak to možná vnímám ještě víc – barevným filtrem totálně zahlcených záběrů jsou od té doby kvanta. (pro snímek tudíž naprosto nepoužitelné). Já sice chápu, že se to asi těžko koordinuje s pohybem kamer, ale když se koukám na cizinu, tak mi přijde, že to naši hoši pořádně neumí a chovají se jak když si někdo poprvé pořídí program na úpravu fotek a objeví umělecké filtry. Na živo jsem v sálu nikdy nebyla, ale je dost možné, že tam ta světla a všelijaké ty „kreativní“ čančarády zdaleka tolik nevadí.
Ty staré ročníky mi přijdou z hlediska osvětlení ploché a nudné (jak o bálu v tělocvičně sokola) – je to přece velká televizní show a neměla by být sto let za opicema.
Nicméně kvituji, že letos alespoň trochu štáb zareagoval na ostrou diváckou kritiku a přece jen ty nejšílenější magořiny nepoužívají a šajny už tak nesolej. Akorát je to furt ještě málo. …Asi by to chtělo lepší školení.
Problémy s tím, že se podpůrný štáb musí vyrovnat jak s lidmi v sále, tak i HD kamerou jsou i jinde – je to třeba problém vizážistů – pro sál je třeba výraznější – divadelnější líčení, to pak ale na tom HD detailu dělá ty umělohmotný rituální masky. Ale i tady se mi zdá, že divácké ohlasy někdo četl, stejně jako, že už 3 večery se Markovi dole tolik nekrabatí kalhoty a Tereza si nešlape na předek šatů. Obojí oceňuju.
@okkvp: Moje slova… Já jsem jim párkrát psala, že mi to připadá, jako když kluci objeví tlačítka na barevná světýlka, tak si hrajou, aby zjistili, co to všechno umí! :)) Když má tanečnice červené šaty a oni k tomu lupnou červený parket – tak to je na vraždu, a možná by mě osvobodili pro polehčující okolnosti! :)))
@Dáša: já vraždím při modrofialovém kostýmu a osolené žluté zadní + šikmohorní, minimálně z 50% rovnou do objektivu – a to maj hoši bohužel hodně oblíbené. Ale možná to používají i jako ochranu proti porušování autorských práv :-)))
Jak se tak probírám minulými ročníky, pustila jsem si teď rumbu Tatiany a Petra Čadka, no a paráda. :)
Tak jsem si zavzpominala… jak uz jsem psala, to byla nadhera, kdyz se jeste tancilo :-) ale porad pro me nejhezcim quickstepem zustava Norisova s Klimentem :-) Langerova mela tak sikovne usite saty, ze nebylo chvilemi videt, ze jsou taky kus od sebe :-) ale Valenta byl sikovny, to ne ze ne…
A co se tyce cacy – je krasne videt, jak moc se Cadek musel krotit v pripade pani doktorky :-)
@Poštovní holub: a to jejich tango…
tak si rikam, kdyby se delala rada StarDance – Best Of, koho bych tam chtela :-)
@Jana: To by byl krásný nápad! 10 skvělých párů by produkce určitě dala dohromady, jenom… pokud by si měli vybírat diváci sami, v nějaké anketě, vidím to bledě. Zase by „tančil“ Pavlásek!:)))
@Poštovní holub: Tak že bychom z „dlouhé chvíle“ dali dohromady naší Best Of? Bez Pavláska? :)))
Jen teď váhám, jestli mám zvolit ty, co mi byli sympatičtí a nebo ty, co zvítězili. Ne vždycky se to u mne krylo…
@Dáša: Já mám zcela jasno, že chci Čadka! S Tatianou Vilhelmovou. Pak Zuzku Noriisovou, a samozřejmě Valentu! Neskrývám, že pro mě byl zážitek vidět tančit Alici Stodůlkovou, tak potom s Pavlem Křížem. Líbila se mi i Mahu Bočanová. Monika Žídková dost rychle musela odstoupit, tak ani nevím, kam by se dostala tanečně… Taky mám problém s tím, jestli dát přednost sympatiím, nebo lepší technice.:) Ale určitě bych chtěla vidět znovu i Marušku Doležalovou. Má krásné držení, líbí se mi. :) Bylo by moc těžké vybírat, ale doufám, že mi některé ještě připomenete.:)
Nevím jak to Best of myslíte – jestli tak, že by v některém dalším ročníku znovu tančili – tak byc asi bylo třeba vzít v úvahu, že někteří jsou už teď o devět let/kil/potomků starší – takže tomu Křížovi je dneska 58, Mahuleně 48, Táně 38 a že tančí „klub důchodců“ by bylo na tanci zákonitě poznat, i když co se jednou naučíš … a máš pro pohybové předpoklady.
@okkvp: Ono se to stejně nikdy nemůže uskutečnit, takže jsem to myslela spíš asi tak teoreticky, koho bychom chtěli ještě vidět, na koho třeba nejvíc vzpomínáme… :)))
@Dáša: ale pokud by se dohodli s majiteli licence, tak by možná nebylo úplně blbý, kdyby na některé to již méně početné kolo pozvali dva páry z těch dřívějších účastníků – a nemuseli by to být jen ti excelující, a ti by si to rozdali v jednom tanci – klidně jiném než řádní soutěžící. Mně by se nejvíc líbilo, kdyby to ale tančili nějakou svou původní choreografii, byť vzhledem k pokročilosti věku lehce poupravenu.
A kdyby se to opakovalo třeba ve třech kolech, tak by o finálovém večeru mohli také soutěžit o nějakého vítězného plyšáka.
Připomenuli bychom si tím oblíbené tváře, viděli jak se jim naučené dostalo pod kůži a měli i srovnání s výkony aktuálních soutěžící.
Pokud by tomu byly okolnosti nakloněny, tak by to už ale neměli moc dlouho odkládat
Ženy, to jsou vážně moc fajn nápady, osvěžilo by to, potěšilo, a věřím, že i v tom pokročilejším věku by tančili úžasně. Jeden vedle druhého ještě působí velice dobře a zachovale.:) Určitě by to přežili. :)
No když jsem se nad tím zamyslela, tak mě napadlo, že taky byla Miss desetiletí a holky už tam taky nebyly top, takže možná, že by to nebylo špatný. Ale bohužel si myslím, že by účast přijali jen ti, které asi moc znovu vidět nechceme… :)))) Přemýšlela jsem o tom, koho bych chtěla vidět já a nevěděla jsem si rady, tak jsem zvolila podle jednotlivých tanců, jak mi utkvěli dodneška v paměti – WALTZ – Aneta Langerová (i kvůli té překrásné písni) a Kateřina Baďurová, Anička Polívková, SLOWFOX – Aleš Valenta, QUICKSTEP – Aleš Valenta, TANGO – Anička Polívková, Tomáš Dvořák, RUMBA – Michal Dlouhý, SAMBA – Táňa Vilhelmová, JIVE – asi Michal Dlouhý, jiný jive mi vůbec v paměti neutkvěl, PASO DOBLE – Aleš Valenta, David Švehlík, CHA-CHA – Tána Vilhelmová…. U některých tanců jsem nevěděla, koho vybrat, u některých mě napadlo fakt jen jediné jméno…
@okkvp:
okkvp co si projít učivo základní školy !
@zuza: tak progresivní školství, aby se v něm tento internetový mem probíral, ještě nemáme
@okkvp: že s ní vůbec ztrácíš čas, beztak polovině toho, cos napsala, nerozumí, bude muset gůglit, pokud to vůbec umí. :-)