All X nemohou vyhrát X Factor, dochází jim dech + videa
Vím, velmi tvrdé tvrzení již v nadpise. Ale skutečně se mně dnešní vystoupení All X v českém X Factoru ani trochu nelíbilo a odvážím se tvrdit, že jejich jedinečnost, která z nich byla cítit v předešlých kolech, pomalu vyprchá a to i pro většinového diváka X Factoru. Zkrátka, jak už tuším TK naznačil u některého z předešlých článků o X Factoru - tahle partička do této show moc nepasuje a mnohem více by zapadla do něčeho jako Česko hledá talent. Co myslíte, pletu se a All X skutečně vyhrají X Factor?
Ze zbytku startovního pole X factoru bych se ještě rád vyjádřil v rámci čokoládové noci (nevím proč jsem si myslel, že to bude více r’n'b a uvzdychaný večer, než nakonec byl) v pozitivním smyslu k výkonům Ondřeje Rumla (český Jamie Cullum), Martiny Pártlové a Kamily Nývltové. To jsou z mého pohledu aktuálně největší favorité soutěže. A jak to vidíte vy?
Lukáš Javůrek končí v X factoru
Pro úplnost dodám, že dnes vypadl jeden z mých oblíbenců Lukáš Javůrek. Nebyl nejhorší, pouze neměl tolik sympatií u většinového diváka X Factoru.
Zbytek videi doplnim v prubehu dne.
Jednotlivé části z těchto videí, ale i další naleznete na adrese :
http://www.youtube.com/Xfactor2008CZ
Informace a podrobnosti se dozvíte na oficiálních stránkách X Factoru:
http://www.nova.cz/xfactor










30. 3. 2008 v 22.10
Já si naopak myslím že All X vyhrát mohou, právě proto že jsou jiní, baví diváky. A o tom kdo vyhraje rozhodují diváci. Ne odborná porota.
30. 3. 2008 v 22.10
Zed, tebe jejich dnešní vystoupení bavilo? A upřímně prosím :)
30. 3. 2008 v 22.32
All X se mi líbí, ale dnes fakt nic moc, krom toho představování kdo je kdo .-).Dost mi vadí, jak jsou favorizovaní i Marešem a uváděni jako hřeb večera. Není to fér vůči ostatním. Aby pak všichni nebyli překvapeni a bookmakři ještě víc. A pak se mi tam nějak nezdá to soutěžení mezi porotci - to je ten můj vybranej, to koukáte apod. Výběr písní u některých soutěžících je též zvláštní, ač třeba ten interpret zazpívá dobře, tak já to tak či tak hodnotím i s tou písní, hudbou a když se mi ta písnička nelíbí (sice je špatné to hodnotit dle písně, ale já to tak vnímám), tak už to ani podařený zpěv nezachrání. Dnes se mi nevíc líbil Jiří Zonyga, nejmíň David Gránský.
30. 3. 2008 v 22.36
Dana, máš v mnohém pravdu. Když vezmu třeba dnešní píseň pro Divoké kočky a Danta, tak byla zkrácena na takovou míru, že tam chyběla ta nejlepší pasáž, kdy Will Smith rapuje a tančí s mimozemšťanem. To by byl part pro Danta. Škoda.
30. 3. 2008 v 22.53
No, a když se Leoš na začátku hned Javůrka ptal, jak se cítí a zda by mu nevadilo si tu samou situaci dnes zopakovat, ten chudák mu v rozpacích řekl, že je připraven a tím jakoby naznačil divákům, že je mu jedno, zda v soutěži vydrží. Pak zas při záverečném rozhodování, Leoš opět - jak se budeš cítit, když zůstaneš a oni vypadnou ( no, to by mě mrzelo…) ..” a co vy v porotě, chcete, aby se oakovala situace z minulého kola?” Jestli to není manipulace, možná nechtěná, tak nevím. Prosím pana Mareše, aby nepředvídal situaci a nesugeroval divákům i porotcům, jak se mají při hlasování rozhodovat.
30. 3. 2008 v 23.33
All X mě baví, ale nechápu, proč nezazpívají normálně. Někteří z nich mají smlouvu s brněnským divadlem, hrají v muzikálech, takže zpívat zřejmě i umí. Ale zaslechla jsem, že celou soutěž berou jako recesi, která se jim kapku vymkla z rukou a že chtějí vypadnout, protože se některým nechce rušit smlouva s divadlem.
Gránský opět postoupil na úkor lepších. Kočky a hlavně Dante si zasloužili srazit hřebínek.
Nejlepší jednoznačně Nývltová.
30. 3. 2008 v 23.46
all X jeste max 5 kol a pujdu si po svych - na ondreje si vsadim, kamila imho do top 3, a martina by mohla tyto dva v te trojce doplnit
30. 3. 2008 v 23.52
Knedle, psal jsem na ICQ Petru Novákovi, že CD Ondřeje Rumla bych si rád poslechl, neb mně fakt připomíná toho, mnou teprve nedávno objeveného, Jamieho Culluma - zkrátka takového mladého Sinatru :)) Musím ocenit, že Gábina Osvaldová z velmi podceňované kategorie vymáčkla skutečně solidní potenciál, což se třeba u vokálních kapel nedá řící. Janda je asi blbý kouč :)
31. 3. 2008 v 0.05
gabina, janda - s tim souhlasim - pokud si byl na lopuchu, hazel jsem tam sve dnesni poradi - a v mych 5 “se libilo” pozicich byli tri od gabiny a dva nactileti - ani jedna ze skupin, ktere jsou proste nezajimave… a nejsem si jist, zda to neco dokaze zachranit
31. 3. 2008 v 0.34
knedle, holt nevyužitý potenciál vokálních skupin, které Janda, zdá se zatím totálně zazdil :)
31. 3. 2008 v 2.14
Me se dnesni All X taky nelibilo. Bylo to strasny a kdyz uz teda nezopivaji, tak by alespon meli ukazat neco jinyho. Fakt nechapu, proc jsou tihle tipci tak favorizovani a vsichni v nich vidi bohy v soutezi ve zpevu, kde vlastne oni jako jedini skoro nezpivaji. Jako by na Miss Mokre tricko vyhral chlap :)
A o Kocky + Dante. Holek je me skoda, vsimnul jsem si toho uz minule, ale tedka bylo uz uplne jasne, ze cele to je jen o Dantem a holky mu delaji jen krovi. Imho me spis vytoupeni Danteho prislo jako by se chtel pred nekym vytahnout, rozhodne na me jejich vystoupeni nepusobilo jako vystoupeni skupiny, spis One Man Show.
A to vyrazeni Javurka. Cekal jsem to hned jak byly oznameni. I kdyby nerekl, co rekl, tak by podle me urcite vypadnul.
31. 3. 2008 v 6.32
Omlouvam se, pokud playlist videi z Youtube nebude funkcni, ale system fungovani zakladani playlistu a jejich nasledujici funkcnost me zustava tajemstvim :) Videa se tvari, ze jsoou online, prehrat jdou, vytvorit playlist jde, u uctu je videt, ze v playlistu videa opravdu jsou, vygeneruje to kod pro web a vysledek …. nejde :)
31. 3. 2008 v 7.33
Myslim, že All X jsou slabí. Spíš vyhraje ta Kamila.
PS: Na stránkách FOX jsem viděl nějaký odkaz na TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES. Nevíte co to je? Jestli nějaká nová reality show nebo co? Nenapsali byste o tom článek? Já totiž nezvládam angličtinu tak dobře, abych si to celé přeložil :D
31. 3. 2008 v 8.33
TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES - je serial - na ceskem webu uz byl parkrat komentovan - moviezone, gorilla…
31. 3. 2008 v 8.53
All X mě zklamávají (je to správný tvar :) už od začátku, možná v prvním castingu to bylo příjemné překvapení. Možná jim škodí kamera, protože v sále z nich byli všichni paf, ale já jsem u telky, tak chci něco jinýho.
Pro mě favoritem jednoznačně Ondřej Ruml, z toho kluka sedám na zadek, zpívá lehce a zatraceně dobře.
I ostatní z dospělých :) se mi líbí. Z mladíčků jen Kamila Nývltová, ze skupin Za 5 dvanáct, z té bídy.
Že je Mareš neobjektivní, to je stará vesta, bohužel. Včera mi ten jeho smích po All X vystoupení přišel už fakt hodně, jakoby říkal nám tupounům “hele, teď jste se bavili, jasný”.
31. 3. 2008 v 9.26
Všem, kteří tak moc favorizují All X a považují za božstva, doporučuji, ať si jejich vystoupení pustí několikrát po sobě…a několik dní po sobě - tak co? stále se ještě bavíte a stále vás to baví??? Chcete to “slyšet” - nejen vidět - i další dny??? Já myslím, že ne! Já se taky těším na jejich vystoupení, ale jednou stačí a dost - prostě “číslo” pro Televarieté, GoGo show, novácký Silvestr atd. Víc nic, žádný zpěv a navíc se to začíná trošku opakovat. A taky si myslím, že se nějak “dohodnou”,aby nevyhráli, protože podpis smlouvy bude pro vítěze tak zavazující, že by ihned museli přestat vystupovat jinde…. Myslím, že i pro tyto “budoucí” podmínky vítěze některé poloprov.skupiny nepostoupily dál.
Mě se včera ale nelíbil nový “zjev” Rumla, vám jo? Zpěv byl super, ale nemohla jsem se na něj dívat :-)
31. 3. 2008 v 10.43
Viděl jsem včera X faktor jen od ALL X dál, ale měl jsem pocit, že specielně je, opravdu strašně zprasil zvukař. To nic nemění, že mě baví akorát v tomto pořadu a nedokážu si představit, že bych je v budoucnu nějak zvlášť vyhledával…
31. 3. 2008 v 10.58
LadyXL: All X - přesně tak. Je to hezké, dá se na to dívat, dá se to poslouchat, ale koncert by byl asi k nevydržení, stejně tak hraní v rádiu, co by hit, tedy dvakrát denně.
31. 3. 2008 v 15.13
Můj názor k X+faktoru: Škoda-přeškoda (a možná nás všech), že vypadl Lukáš Javůrek, protože by nás zřejmě mohl ještě hodně emočně obohatil. Kdyby se hodnotilo pouze charisma v kombinaci se zpěvem (jak je heslem této pěvecké soutěže), musel by vyhrát na čelé čáře, protože v tomto ohledu vysoko převyšuje všechny ostatní. Většinu ostatních zpěváků jsem vnímala jen podobně, jako když si pustíte písničku v rádiu, tj. jako zvukovou kulisu, jako pozlátko, někteří jsou vysloveně suchaři bez barev a šťávy. Lukáš má něco, nedá se to popsat, prostě má v sobě ryzí člověčenství a něco z jeho duše vyzařuje, což se o všech ostatních soutěžících říci nedá. Většinou jsou emočně jakoby studení a nudní. Z Lukášova výrazu jeho osobnosti na mne dýchlo neobyčejné člověčenství. Škoda, že na to nereagovali ostatní a necítili to, asi holt jsou vůči podobným výjimečnostem v dobrotě člověka ti mladí hluší a slepí.
Jediná z poroty, která to “něco” u Lukáše vycítila, je Gábina Osvaldová a bude to asi tím, že aby byl člověk schopen Lukáše docenit, musel by mít více životních prožitků, tj. věk jako mám např. já (už mi táhne na 60.). V životě jsem ho neviděla, nepotkala a neznám ho, ale řeknu Vám, že se mi dnes o něm i zdálo, jak mě ten hoch svou prostým a jedinečným charisma dostal. Méně hlasů, než by si skutečně zasloužil, dostal zřejmě proto, že SMS posílali spíš mladí lidé, kteří osobnost Lukáše nejsou naplno schopni pochopit. Lukáš sice kvůli tomu vypadl předčasně ze soutěže a nedostane zřejmě šanci nám všem ukázat, jak ohromné charisma dokáže lidem rozdávat, ale já mu moc přeji, aby si toho, co v něm je, povšiml některý režisér apod. a dal mu šanci v amatérském filmu. Svou bezprostředností a čistotou duše by podle mého názoru dokázat vzbudit ohromné emoce lidí.
31. 3. 2008 v 15.58
Stran All X: pro všechny, co je kritizují - nic proti vkusu každého, ale pro mě mají jednu nepopiratelnou výhodu: vzpomínáte si ještě na všechny ty hvězdičky ze Superstar, které předváděly upřímně řečeno mnohem přesvědčivější pěvecké výkony než ALL X? Dnes jsou z nich absolutní nuly, nikdo o nich neví. IMHO je to proto, že jakmile přestaly zpívat převzaté osvědčené hity, ocitly se na suchu, neměly prostě co zpívat, co by lidi zaujalo. U ALL X tohle nehrozí, protože si vždycky vymyslí něco sami. Jakmile je přestanou svazovat pravidla těchto pořadů, zase budou originální a zábavní.
A taky mám dojem, že nehledáme pěveckou superstar, ale X faktor a nikde není napsáno, že je složen 100% ze zpěvu.
31. 3. 2008 v 17.07
Hele mám pocit, že v tomto díle byli seřazeni podle počtu hlasů z kola minulého, ve tvaru : poslední z nad 25, poslední ze skupin, poslední z pod 25 a tak dále, velice mě to přišlo podobné.
31. 3. 2008 v 17.34
No to si prave nemyslim. Porota vybira ze dvou nejhorsich, takze muze nechat prochazet koho chce (teoreticky) a posledni vykon All X byl o nicem, meli dobre hadry, ale to predstaveni nic moc a o zpevu radsi nic…
31. 3. 2008 v 17.53
Už mě nudí, show nevyhrají…myslím =)
31. 3. 2008 v 18.33
Lukáš Franta v jednom článku výstižně přirovnal All X ke skupině STOMP. Jestli neznáte STOMP, tak to je ta skupina bláznů, co mlátí košťatama do popelnic, hraje na nádobí a zubní kartáčky a místo valchy používá ribstoly. Úžasná dynamická show, ve které se toho taky moc nenazpívá, ale strhne vás to tak, že zapomenete dýchat.
Dovedu si představit, že All X, až si budou zase moci dělat všechno po svém, by byli schopni připravit obdobné představení. Ne koncert, ale představení. Zábavné, akční, vtipné, propracované, sem tam zpěv, sem tam rap, sem tam beatbox.
Jak se tu kdosi ptal, jestli si někdo pouštěl All X vícekrát, tak se nadšeně hlásím. Každý z jejich výkonů jsem viděl už asi čtyřicetkrát a už se těším na to, až Nova uvolní celá videa (neboť to, co jsme viděli z jejich castingu, nebylo zdaleka celé). Mnohem víc se mi ale líbí jejich věci z castingu a bootcampu, kdy si vše dělali sami. Do jejich finálových výkonů jim nesmyslně kecají další lidé a hlavně jim to doprovodná kapela kazí. Ne že by hrála špatně, ale k nim by prostě neměla hrát vůbec, nebo jen naprosto minimálně. All X si vyvinuli vlastní zvuk a tím byli originální. Teď se z nich Janda snaží udělat lehce vtipnější Lunetic a to je cesta do pekel.
Děkuji Leošovi Marešovi, že si z Okouní diskuze vypůjčil má slova a prohlásil je za vlastní - tedy že All X bude první kapela, která vydá DVD dřív než CD. Při dnešních cenách médií to je opravdu možné a je jasné, že All X bez vizuální složky naprosto nemají cenu. Škoda ale, že odložili své původní kostýmy, ty byly naprosto skvělé, jednotliví členové se odlišovali (vysoký s kapucou a brýlemi, francouz s šálou a baretem, prcek v kulichu, vlasatec v kšiltovce atd.) a každý měl svůj styl. V tom matrixovském oblečení v prvním kole vypadali výborně, ale to bych na koncertě použil jen pro zpestření jako jeden z kostýmů, ale jinak bych je nechal v tom jejich oblečení, to nemělo chybu.
Bohužel, je vidět, jak strašně jsou ti soutěžící “znásilňováni”. To se netýká jen All X, ale je to vidět i na ufňukané Uršule Aničce, kde totálně pohřbili její přirozenost a dělají z ní něco, co není. I Martina Pártlová, která se mi v prvních kolech líbila pro svoji něžnou přirozenost, je najednou líčena jako femme fatale a to je něco, co k ní vůbec nesedí.
Nejlepší je Jirka Zonyga. Ten všechny pošle do prdele, nasadí brejle a šátek a narve to do diváků takovou silou, že si nikdo netroufne mu kecat do toho, že by možná měl příště zkusit růžovou sametovou košili a kalhoty s flitrovými lampasy. Kéž by si takto udržet lajnu dokázal každý ze soutěžících, hlavně ti mladí. Jenže ti jsou tvární, takže na nich si kostymérky zkoušejí své nápady a pak to dopadá tak, jak jsme viděli, že Pavlína, která i přes svá kila vypadala při bootcampu pohodově a uvolněně, najednou vypadá (jak napsal kdosi v nějaké diskuzi už nevím kde) jako nasraná bába ve frontě na maso.
No… tak koukám, jak píšu příspěvek a já jsem de facto napsal článek. No nic, tak pošlu SUNíčkovi fakturu, no. 8^)
31. 3. 2008 v 19.03
Scalex : Parada, diky za clanek. Sem nevedel, ze uz i ty pises pro nas :)
Jinak to s Matinou Partlovou jsi napsal pekne. Sama to i v medailonku rikala, ze je takova “nezna” a oni z ni delaji dominu :)
31. 3. 2008 v 19.54
Podle mě All X během několika dílů doplatí na známý efekt “nemusím jim posílat SMS, stejně dostanou hodně hlasů od jiných fanoušků”. Jakmile se poprvé dostanou do bottom two, budou to mít spočítané, protože v tu chvíli bude rozhodovat Soukup anebo Osvaldová a ti si na nich pěkně smlsnou.
1. 4. 2008 v 1.28
All X mají bohužel asi smůlu na patrona, Gábina by je určitě nenechala ztrapnit ve stylu “čertí křoví v televizní pohádce”, jak naznačil zcela trefně Soukup. Přišlo mi, že to nevkusný image předem zabilo vokální stránku. Jinak Lukáše je škoda, měl v sobě něco…
1. 4. 2008 v 11.08
Sice to sem nepatří, ale mohlo by vás to zajímat (některý) :
Citace z oficiálního e-mailu od Tv Nova:
Lituji, ale žádné informace o případném pokračování uvedené reality show (Big Brother) nejsou k dispozici.
Příjemně prožité chvíle u obrazovky
Vám přeje
Hana Čálková
Executive PR TV NOVA
Takže tady to máme, do dvou let bych to na obrazovkách rozhodně neočekával. (Jestli to tu vůbec ještě někdy bude…)
1. 4. 2008 v 15.39
ALL X so naopak mohou vyhrát protože sou nej nej nej
1. 4. 2008 v 23.50
scalexi, celkem s tebou souhlasím, ALE - co brání chlapům z All X bejt jako Jirka Zonyga? když se sebou nechají manipulovat teď, tak co bude s nima dál? a teda PROČ sebou vůbec nechají manipulovat a hlavně blbkama kostymérkama? (pardon, ale pro kostýmérky x factoru nemám jiný výraz)…….. jo a nejde jim teda nějak vzkázat aby se teda manipulovat nenechali?……… hm
2. 4. 2008 v 18.01
Inu, nevím, proč se All Xáci nechávají ovlivnit. Ale ty kostýmy jsou to nejmenší. Když jsem si jejich poslední vystoupení pustil několikrát ze záznamu, zjistil jsem, co věcí mi unikalo. Totiž problém byl v tom, že oni během dvou minut vychrlili na diváka strašnou spoustu vizuálních informací, které navíc kvůli střihům nevynikly. Myslím tím různá gesta a tak. Oni si připravili zábavnou minishow, která byla určitě výborná pro lidi v sále, ale TV kamera nám to neuměla přenést. Jak jsem napsal jinde, kdyby se na All X namířila jedna kamera tak, aby je všechny najednou pobrala (a ne z dálky) a celé dvě minuty se nehnula, bylo by to nejlepší. Jejich show totiž byla tak dynamická a proměnlivá, že to všechny ty střihy a kamerové nájezdy rozbily. Nájezdy a rotace kamer jsou dobré u toho, když zpívá jednotlivec a ne když se hraje divadlo.
Kameramani a režisér X Factoru by si měli uvědomit, že v případě All X prostě NESMÍ postupovat podle šablony a dělat to jako ostatní finalisty. K nim musí přistupovat jinak - jako kdyby natáčel přenos z divadla, nikoli výkon sólového zpěváka. Tj. není možné, aby zabíral v detailu hlavu jednoho zpěváka, když všichni dohromady dělají nějaké hromadné gesto…
3. 4. 2008 v 1.44
Jooo kamera v X Factoru (ale nejenom v nem) me dost stve. Hlavne ty rychly prechody a ruzne toceni se. Mozna je to cool a ja nevim co, ale me to totalne kazi dojem z celeho vystoupeni. Taky mam radsi kameru, co sleduje danou osobu normalne a hned nekam “neutika”.
3. 4. 2008 v 14.08
Souhlasim se Scalexem, co se tyce prenosu z vystoupeni All X. Na strankach TV Nova se nekdy zadari ve videich s all x rozhovory zahlednout i vystoupeni z primeho prenosu zabrane horni kamerou (asi na jerabu) z prave strany, ktera snima kompletne celou skupinu a teprve v techto chvilich je videt, jak je jejich choreografie propracovana a dokonala.
Muj osobni nazor je ten, ze si All X sami sobe nasadili vysokou latku pri Let´s get retarded, a nyni s Jungle Boogie pri rozbehu na skok zlomili odrazovou tyc.
Myslim, ze by meli by davat vic prostoru Petru Dockalovi (dlouhovlasy), ten pri Let´s get retarded predvedl, ze ma dost vyrazny hlas (a hlavne barvu), Soukup by pak nemusel mrcet, ze nezpivaji.
Musim uznat, ze Jungle Boogie na me pusobila jak vanocni besidka zhulencu z fofrskoly, ale tohle je soutez o charismatu, o zabave, proboha. Pokud vyhraje nekdo jenom proto, ze umi DOBRE ZPIVAT, tak je to Superstar č. 468 a s tim se jdete vycpat. To uz tady nikoho nebere.
3. 4. 2008 v 14.39
A pravda, jeste se tu diskutuje o tom, jak moc casto si kdo pousti All X.
Ja denne. Ujizdim vostre na Let´s get retarded, California Dreamin´ a na prvnim vystoupeni z castingu.
A porad me to bavi a pokazde mi to zvedne naladu.
Belum.
5. 4. 2008 v 19.48
No tak mě all x v neděli docela zklamali. Ale věřím že zítra budem zase super. Ale překvapil david Gránský a mile.:)
7. 4. 2008 v 15.06
Naprosto souhlasim s Karlem a Scalexem.. Kluci z all-x maji navrh,protoze maji napady. Zpivat umi, a to dost dobre. Muzu to tvrdit s jistotou, protoze je znam osobne a videl jsem nemalo predstaveni, ve kterych ucinkuji.. Co se tyce kritik, ze je to spise estrada.. to,co delaji, vychazi z nich a je jim to rekl bych vlastni. Jsou totiz dost zabavni i v soukromem zivote.. Treba s Dočkysem na večírku si řádně posílíte břišní svaly.. :D A proto si myslim, ze nevyhasnou jako jine hvezdicky, kterym budou psat texty pravdepodobne ti sami lide, kteri je pisou ceskym ,,popularnim zpevakum” ,a to proto, ze nebudou mit vlastni tvar a napady.. ! Dle meho nazoru je ceska popularni muzika strasne nudna.. Nechapu,jak si nekdo muze koupit treba cedo Machalkovy.. Muj zaver je, ze pruser je jednoznacne u zvukare a v odposleších..V zadnem pripade to neni tim,ze by na mikrofon nebyli zvykly..Takže jestli poslední dva výkony byly slabší, nevěřím,že je to čistě jejich vina..
9. 4. 2008 v 19.00
je fakt, že v cokoladove noci nic moc…ale ted v te popcornove zase super…jen by jim mohli vypnout kapelu a bylo by to stary dobrý all x s beat boxem..
10. 4. 2008 v 14.57
tak tak..bez kapely to bude znit určitě líp..
10. 4. 2008 v 15.10
ALL X BEST !!!
10. 4. 2008 v 19.36
ano, jsou skutečně originální, ale plně souhlasím s autorem - dochází jim dech… prvni představeni ( http://youtube.com/watch?v=m4C_h9w_tqg ) bylo to nejlepsi co ve finale predvedli, kdyz si hrali na hvezdy, porad to jeste melo humor, jenomze kdyz prisel treti vystup (popcornova noc) byl z meho hlediska pad hodne hluboku dolu..
12. 4. 2008 v 17.34
sic blby ALL X je nej aj když nevyhraje sůů uplně super tak si dej romadůre
12. 4. 2008 v 17.36
su nej ALL X AJ KDYŽ NEVYHRAJU TAK SI DEJ S TVOJAMA PROGNOZAMA
14. 4. 2008 v 8.22
To Mike: Ještě pořád máš pocit, že jim dochází dech? Po včerejší noci bych se to na tvém místě neodvažoval tvrdit…
14. 4. 2008 v 19.24
ja fandim all-x a zonygovi ale jak lidi řikaji že je to nudi mě to bavi čim dal vic nejlepší bylo navštěvnici a u zonygovi ta 1. ohen
ALL-X JE NEJ
16. 4. 2008 v 14.06
Přečetla sem si jeden komentář tady.Měla sem si poslechnout několikrát po sobě po dobu několika dní pouštět vystoupení All X,abych zjistila že je to nudný a nedá se to poslouchat.
Odpověď:Mě se to líbí pořád,mě se líbí jejich zpěv a beatbox,nedívám se na to jenom proto že by mě to bavilo.Já to poslouchám bez videa už 3 týdny a pořád se mi to moc líbí!!!
18. 4. 2008 v 11.49
ALL JE FAVORIT!!!RUML VYPADA JAK TEPLOUSEK A NEUMI ZPIVAT!!!KAMILA MARTINA ALL X VE FINALE!!!!
28. 4. 2008 v 13.05
Já osobně souhlasím s tím, že by se ALL X, víc hodili do nějaké soutěže talentů, jenže ta tu není a tak jim fakt přeju aby vyhrály. Jsou fakt super na X Factor se dívám jenom kvůli nim, když vypadnou tak se dívat přestanu, protože je tam sice plno fakt dobrejch zpěváků, ale těch je všude dost a už mě moc nebaví, ale něco jako ALL X tu prostě chybí.