Výměna manželek - 13.5.2007 - 4 dny a konec !!!
Výměna manželek právě skončila a já přemýšlím, jak začít. Na jiných stránkách, které mnozí znáte jsem si přečetla upozornění, které nemohu bohužel doslova překopírovat, neboť to autor zakazuje a prosit se mi nechce a problémy nechci. Takže volně řečeno, pan Jiří Jehlička žádá, aby se komentáře a hodnocení této výměny konaly až po uveřejnění autorizovaného komentáře samotným účástníkem, předpokládám jím osobně.
Jenže je demokracie, doba, kdy jsme museli čekat až nám vrchnost určí co si myslet a nemyslet je naštěstí dobou minulou, nejsme ovce, tady je můj, doufám nezaujatý komentář toho, co nám dnes Nova odvysílala…
Výměna začína
Česká Lípa a zde v podkrovním bytě žije Petra (22) na mateřské dovolené, která ji už moc nebaví, láká ji jít do práce. Manžel Jiří (30) je obchodník s informacemi a malý Adámek má 2 roky a čím bude, to se teprve uvidí.
Druhá rodina, je početnější, žijí v rodinném domku v Dubči u Prahy. Maminka Veronika(33), stejně starý manžel Martin a děti Eliška(3), Kuba(7), Anna (9), Marie (11) a David (15)
Je zajímavé, že u obou rodin do výměny přihlásili ženu manželé. Jirka to zřejmě pojal jako formu zábavy, Petra netajila obavy jak to zvládne, ale slíbená finanční satisfakce ji přesvědčila a s výměnou souhlasila. To Martin, pokud jsem pochopila jeho slova správně, chtěl poznat někoho ještě hádavějšího než jeho žena, aby zjistil, že je Veronika ještě “málo hádavá”!!
Poprvé v novém bytě, den první
Tak jako vždy, hádání počtu dětí, prohlídka nové domáctnosti, té se u Jehličkových účastní i krásná kočička, v Dubči zase super zakrslý beránek (králíček). Manuál a už je tu nová rodinka.
Jirka vchází s jedním karafiátem, připomělo mi to dobu dávno minulou a povinné podnikové gratulace k MDŽ :o))…..v Dubči Petra dostává bonbónky! Zatím vše v pohodě. Petra prosí, aby ji nehodnotili podle vzhledu, vyvolá to údiv zbytku rodiny. Martin přizná výbušnou povahu, Elinka se mazlí, probírají do čeho se dostala Veronika. Petra rodince vykládá o sobě, nemá rodinný dům, ale luxusní podkrovní byt.
Jirka s Verčou zatím řeší, jak asi Martin přijme Petru, zda se Verča nebojí, že by měl snahu porovnávat, že ho bude její krása lákat něco si snad i začít, nechápu! Co chtěl slyšet? Být Verčou, dotkne se mě to. Taky mu jasně řekla, že má jiné hodnoty než vzhled, dokázala zhubnout od léta 56kg a svému manželovi věří.A sama na sobě chce dál pracovat. Později sama přizná, že je ochotná uklouznutí ve vztahu odpustit, nepálit mosty. Jirka naopak trvá na majetnickém vztahu, neodpustil by. Alespoň podle slov. Má už jedno manželství za sebou, možná i zkušenosti…
Obě rodinky jdou na procházku. Jirka opět probírá manželskou věrnost, Verče se zdá Adámek trošku rozmazlený, Jirka odporuje - vychovávají osobnost.
Petra mezitím přemýšlí, zda udělala dobře, že podlehla manželovu tlaku a do výměny šla.
2.den Výměny manželek
Verča vstává, úklid pokojíčku. Jirka vstane s Adámkem a Verča odchází zřejmě pro rohlíky. Potom využívá dárku a Jirka ji vede do kosmetického salónu. Změna jí opravdu prospěla! Je dobře, že se chce i nadále svému zevnějšku věnovat více než doposud, což jí i Martin vyčítal, že zanedbává. Odpoledne výlet na hrad Tolštej a rozhledna. Je vidět, že si rozumí, Verča je hodně komunikativní a Jirka nešetří úsměvy. Alespoň na kameru ne. Ale neustále mu vrtá hlavou, jak se chová Martin.
V Dubči Petra asistuje u vstávání, odchody do školy, klasické šarvátky dětí. Martin je doma. Večer přichází kamarádka rodiny, děti ji vítají jako tetu, trochu zábavy. Martin vyčítá Petře, že je zaražená, nemluví, nelíbí se mu to. Má obavy, že taková bude celou dobu.
3.den
Martin ráno odchází do kanceláře a na Petře je, aby zvládla početnou rodinku sama. Ale dopoledne tráví jen s mazlíkem Eliškou. V České Lípě se Adámek špatně vyspal a vzteká se a vzteká se…vlastně se to táhne…Jirka si jde vyřizovat osobní věci, Veronika odjíždí s ubrečeným klučíkem…vztekání pokračuje…no jo, on je už takový. Prostě děti někdy nemají svůj den, to známe. Večer Jirka opět rozvíjí téma- krása ženy, uvažuje o její dokonalé postavě, jen plastika prsou by nebyla ještě špatná…
V Dubči se schází děti ze školy, dětský křik, šarvátky. Je vidět, že by se nejraději kočkovali i s tetou Petrou, ale ta odmítá. Raději volá Martinovi o pomoc, nezvládá to. Nezapojí se do hry, hroutí se! Večer už nemluví s nikým a o ničem, tlak z dětí, špatná nálada, nepochopení - volá na pomoc manžela- KONEC!
4. poslední den
Martin se ji snaží přesvědčit ať pokračují dál. Petra odmítá, vzniká ještě větší napětí, neustále chce manžela, dělá posunky na Martinova slova. Ten vybuchne a vyčítá jí opovržlivé odfoukávání, které vztáhl sám na sebe. Domluva není možná, balení, opravdu konec. Pusa dětem a jedeme si popovídat mezi osmi očima.
Petra přiznává, že 5 dědí nezvládá, s Martinem by žít nemohla, její Jirka je proti němu beránek. Jirka z Verčou hodnotí své 4dny jako poklidné a kamarádské. Martin Petře opět vyčte, že se s nimi neměla snahu zžít, že ji vlastně nepoznal.
Hádka po 8 očích
Hádka vypukne venku, poté, co Martin od štábu zjistí, že nedostanou finanční odměnu za účast. To ho rozčílí, je vzteklý, nazve Petru slepicí, marcipánovou panenkou, trvá na pokračování výměny. Jirka ho krotí, moc se mu to nedaří, rvačka je na spadnutí. Petra uklidňuje Jirku, pozor, vše se ještě točí!!!! Martin je vzteklý, peníze chtěl pro ženu na dovolenou a odmítá přijmout, že o ně přijdou.
Přijdou?? To my nevíme. To je rozhodnutí Novy, to už v pořadu nebylo.
Malý soukromý komentář závěrem
Dovolím si malý soukromý komentář závěrem. Jak jsem již na začátku citovala z jiných stránek, ze stránek, na které je i níže odkaz, tak na jiných probíhala nějakou dobu bouřlivá diskuse k této výměně. Jsou to stránky samotných účastníku Výměn. Bohužel, dnes a včera vše smazáno. Za tu dobu, se tam Jirka snažil obhájit, vysvětlit o co šlo, to nebudu komentovat. Ale, a to v pořadu nebylo, tvrdí, že Výměnu ukončili kvůli nevhodnému chování kameramana vůči jeho ženě. Ve vztazích v rodinách nebyl prý problém. Myslím, že by bylo fér, aby to tu taky bylo řečeno, i když je to “bez záruky”! Možná se Jirka zapojí do diskuse a případné dotazy Vám všem rád zodpoví sám…
související články
- Petra se zhroutila / Blesk.cz
- Prohlášení k Výměně manželek účastnicí P.Jehličkovou / PetraJehlickova.com
- TV Nova prý lže a kryje režiséra! / Bleskově.cz
- Podání žalob na TV NOVA / Vymena-manzelek.estranky.cz
- Nenechám se režisérem sex.obtěžovat /deník Aha!
- Ptejte se Petry / Bleskově.cz
- Manžel Petry měl pletky s policií / Blesk.cz
13. 5. 2007 v 21.01
Tak zatím to pro Jirku a jeho luxusní manželku nevyznívá moc příznivě
13. 5. 2007 v 21.09
Ten tlustej chlap je neuvěřitelnej hulvát! Hlavně peníze - děti se ho bojí, manželka taky… jak to s ním můžou vydržet?
13. 5. 2007 v 21.11
Blbá nafouklá blondýna a hrubec. U mě pro hrubce plus. Blondýna nezvládá své dítě tak těch pět to bylo přespříliš.
13. 5. 2007 v 21.12
Marcipánová panenka to trefil přesně. Peroxidka vysmažená ze solárka, která absolutně nic neví o životě..ta by se o sebe nedokázala postarat ani omylem. Doma rozmazlený dítě a 40 letýho zazobanýho dědečka….co dodat…
13. 5. 2007 v 21.15
Máš doma pěknou přítěž…takovou neschopnou manželku…hlavně že se líbí :)
13. 5. 2007 v 21.16
krásná blondýna, krásný kocour, krásný byt a neskutečně rozmazlený Adámek!
13. 5. 2007 v 21.17
ale vydržela aspoň 4 dny od nás by utekla hned druhý den :-))))
13. 5. 2007 v 21.18
Vsadím se, že ted tu blondýnu její manžel ukládá do postýlky a ještě čte pohádku na dobrou noc….
13. 5. 2007 v 21.20
Mno, Jiří Jehlička je zřejmě namyšlený frajírek, co se chtel chlubit bytem a luxusni manzelkou, take pseudoluxusnim autem. Take vam to prislo?
Petra Jehličková by se mohla více snažit, nebylo to tak zlý, navíc se mi líbila. Chovala se pěkně, jen na konci byla hodně nervózní, nepochytil jsem tedy proč, nejspíš se nudila.
Martin, dobrej typan, trošku nervák, ale fajn chlápek, rád rejpe a má rád humor, to beru.
Jeho žena, fajn ženská, která prokoukla po kosmetice a kadeřnici.
Prohlášení na webu petrajehlickova.com, mno, přišlo mi, že negativní reklamu pan Jehlička nemá rád, tak si stěžuje, předpokládám, že to musel čekat. Že není hloupej a viděl několik dílů Výměny, je podnikatelem, tak se měl dobře připravit na jistý mediální humbuk. Přijde mi, že kdyby jeho manželka byla vykreslená jako hrdinka, tak si to ještě zarámuje. Bohužel, jestli někdo něco pokazil ze štábu, nemůžu vědět … :/
13. 5. 2007 v 21.20
Tedy ta blondýna byla slepice. Ale vypadalo to, že za to může i ten její chlap, chtěl se pochlubit jakou má doma “kočku”, že je nejlepší (viz. ty kecy o nevěře a umělejch prsách..)
13. 5. 2007 v 21.22
Hrozná slepice…..a jestli se chtěl pochlubit, tak se rád zasměju :))
13. 5. 2007 v 21.22
Jiřímu šlo o jediné…pochlubit se manželkou. no, nevím nevím. já jsem spíš zděšená co předvedla.
13. 5. 2007 v 21.24
Sympatie ssi zaslouží paní Veronika. Pokud bude sledovat tuto diskusi, at se pochlubí, jak dokázala od léta zhubnout 56 kg. To je úžasné. Jejímu manželovi by lépe slušela účast v jiné reality show Jste to, co jíte. Tam by nemusel řešit odměnu za účinkování. Petra byla a je blondýna, to byla její jediná kvalifikace. Snad se umí postarat o svůj vzhled, ale o nic víc.
13. 5. 2007 v 21.25
Tento pár není první který si stěžuje na manipulaci ze strany štábu TV NOVA a nevkusné chování kameramana přítomného v domácnosti….Ani se tomu nedivím.Pro mě je ale naprosto nepochopitelné ,že se do pořadu pod vidinou 50 000 hlásí další a další manželské páry aniž by se připravili na zkreslení ze strany TV NOVA….trochui mi to připomíná důchodce co si vložili i přes varování veškeré peníze do pochybných kampeliček a pak jim zbyly jen oči pro pláč ….
13. 5. 2007 v 21.28
Je na tý holce vůbec něco pravýho?? vždyt ani vlasy nemá svoje….
13. 5. 2007 v 21.29
Nakopat do pr..le by měli manžílkovi nešťastné blondýny. Udělal z ní před národem blbku. Proč se chlubí jen fasádou, když za ní se skrývá nízký intelekt a nejistota. Barbínka byla obětí svého ješitného muže. Lituji ji. Asi začnu věřit opět vtipům o blondýnách.
13. 5. 2007 v 21.31
Jak zhubla paní Veronika 56 kg ? Dokdy ? KOlik vážila při natáčení ?
13. 5. 2007 v 21.33
Uz se nedivim, ze pan Jiri si uz skoro mesic dela alibi na jim zalozenem webu, kde se snazi dokazat, ze jedinym vinikem je jisty kameraman Matej, ktery jeho zenu obtezoval a nutil delat veci co nechtela. Je jasne, ze se neco takoveho delo, jiste v kazde vymene, ale to byla urcite jen posledni kapka. Nejvetsim vinikem je totiz on sam, protoze bylo jasne receno, ze svou celkem plachou zenu do toho natlacil. Chapu, ze se chtel pochlubit, ale pokud ji zna, tak mu muselo byt jasne, ze i bez natlaku Novy by to mela tech deset dni taktak a kdovi jestli by to i tak zvladla. Nikdo by stejne 22 letou holku (v dnesni dobe jeste v podstate decko) neodsoudil za to, ze nezvladne 5 deti. Pokud nema pedag. vzdelani, tak je to nad jeji sily, ale to prece neni zadna hruza. Trosku mi pripada, ze panu Jirkovi vadi, ze oni byli vabrani za ty “horsi”. Ale vymena bezi uz dost dlouho, tak nevim co cekali, zvlast kdyz on sam by mel o manipulaci neco vedet. Proste si to predstavoval jinak, vic pro svuj prospech a tedka kolem sebe kope. Tedka to nejvic odnese jeho zena, ktera je v tom nevinne.
13. 5. 2007 v 21.35
Scéna kolem požadavku na pokračování výměny za účelem dosažení plné výše honoráře byla trapná. Navíc byla špatně směrována. Jestli měl někoho dotyčný útočník brát pod krkem, tak štáb a TV Novu s její prapodivnou smlouvou. Případně sám sebe, že do něčeho takového sám šel a nevýhodnou smlouvu dobrovolně podepsal.
13. 5. 2007 v 21.38
Patří jim to….jak je vidět, boží mlýny melou, at si tu svoji pokaženou slávu pěkně vychutnají…on se nadarno neřiká..”Kdo chce moc, nemívá nic”
13. 5. 2007 v 21.39
Náš národ je stejně banda debilů….
13. 5. 2007 v 21.41
Marcipánová panenka, která bude mít brzo i umělý prsa. Manžílek ukázal svou Barbie, sportovní autíčko, luxusní byt a nechutně rozmazlené děcko. Jestli však bylo natáčení ukončeno kvuli ní, či chybě ve štábu a NOVA to pak sestříhala nemohu bohužel posoudit, takže nikoho z účastníků raději nesoudím.
13. 5. 2007 v 21.42
pamatuji si jednu výměnu, kdy jedna z žen odešla do hotelu, ale ta druhá v rodině zůstala až do desátého dne právě proto, aby dostala honorář … nikdo nevidíme, jak a na čem se dohodli mimo kameru a jakou smlouvu vlastně aktéři podepisují
13. 5. 2007 v 21.44
Hrdinou dílu je tlustý pán. Na konci výměny dokázal plně vyjevit svojí ubohou povahu. Zajímavé je, jak podobný hulvát dokáže být agresivní, když ví, že integrita jeho obličeje je chráněna štábem, kamerami a smlouvou.
Je zde kritizována blondýna. Nikdo neuvádí pořádně proč. Protože nezvládá 5 dětí? No a co? Drtivá většina českých žen 5 dětí nemá a také by je těžko zvládala. Protože nebyla pravá blondýna? To se nějak projevuje na povaze člověka? Že byla nervozní? Na konci pořadu nám tlustý pán vyjevil svojí povahu. To nebyl náhlý výbuch. To byl způsob řešní konfliktů. On takový prostě je. Takže je nutno připustit, že určité napětí kolem sebe šíří. Co je nepřirozeného na tom , že Petra byla nervozní z pěti dětí a tlustého pána? Bylo jejím právem soutěž ukončit. Této možnosti v minulých dílech mělo využít více účastníků.
Lola zde píše o “blbé a nafouklé blondýně”. Z čeho lze usoudit, že Petra byla blbá? Z čeho lze například usoudit, že byla blbější než Lola? A také z čeho bylo možno usoudit, že byla “nafouklá”? Proto, že ji Lola podvědomě nesnáší kvůli vzhledu? Kvůli komplexu?
13. 5. 2007 v 21.46
kdy po Petře ten kameraman “vyjížděl”? samosebou je mi jasný, že to se dá vystříhat, ale vždyť přece měla minimálně tu malou Elišku nebo se pletu?
13. 5. 2007 v 21.52
Vždycky, když vidím podobné pořady, děkuji Bohu za svého manžela………
Jediná v pohodě mi připadala maminka od 5 dětí. Jirka se zjevně rád předvádí a zřejmě i trochu nudí, ale v jeho věku bych očekávala trochu soudnosti, snad by mohl vědět, na co povahově jeho žena má a na co ne. U Péti mi přišlo, že si bez manžela nedojde ani na WC, což bude částečně zapříčiněno i nízkým věkem. Měla by se hodně rychle naučit prosadit si svou a nenechat se manželem takhle manipulovat. Jestli chtěl reality show, měl se do nějaké přihlásit osobně. Martin to na konci taky moc nezvládl. Nevypadali, že by kvůli 50 tácům od Novy byli půl roku o hladu. (I když to by Iťákovi jen prospělo). Bohužel, spousta lidí si nedokáže zachovat nadhled.
13. 5. 2007 v 21.54
to George: Možná tomu tlustému pánovi za tu žávěrečnou scénu něco připlatili:-) takže za odkrytí povahy bych to rozhodně nepovažoval ;-)
Jinak co se týče te blondýny tak tam celou dobu chodila jak tělo bez duše a vzdala to ještě před tím než se cokoliv vážného stalo či ji ten tlustý pán nadal za její neschopnost.
13. 5. 2007 v 21.54
Milý Georgi alias Jiří, manželi oné nešťastné blondýny. Tvá ženuška třeba špatná není, jen je bohužel pod tvým vlivem. Píší o tobě jako o kontraverzním člověku. Co je to vlastně kontraverzní? V našem státě hojně užívané slovo. Člověk tvého typu mi může políbit víš co. Je mi líto tvé ženy, upřímně. Jo a jsem taky blondýna a komplexy určitě nemám. To mají jen lidi co si kupují super auta a berou přenádherné ženy. Že by ty?
13. 5. 2007 v 21.55
Vůbec se nedivím, že nezvládala 5 dětí.Ono vlasní máma na děti zařve a je klid.Zkuzte si přijít do cizí rodiny a seřvat 5 dětí.Ty větší by si z toho stejně nic nedělaly a ještě by pak před celým národem vyznělo, jak neumí zvládat děti.Vím o čem mluvím, mám 3 děti(teď už dospělé) ale kolikrát jsem je musel ukáznit až já,když manželku nechtěly poslechnout.
13. 5. 2007 v 22.01
Pétě bych nevyčítala, že nezvládla 5 dětí. Já byť starší, bych je rozhodně nezvládla mnohem hůř. Člověk většinou nemá 5 dětí najednou, do rodiny přicházejí postupně. Kdybych tu najednou měla 5 cizích dětí, nevěděla bych co s nima. Spíš mi vadí, že nezvládá svého ješitného manžela, toho měla s takovým nápadem, jako přihlašovat jí do takové kraviny, poslat rázně do háje.
13. 5. 2007 v 22.03
Pro George: Přečti si ještě jednou co napsala LOLA! -”Nakopat do pr..le by měli manžílkovi nešťastné blondýny. Udělal z ní před národem blbku. Proč se chlubí jen fasádou, když za ní se skrývá nízký intelekt a nejistota. Barbínka byla obětí svého ješitného muže. Lituji ji. Asi začnu věřit opět vtipům o blondýnách.”
Je pravda, že tady skoro všichni kritizují jejího manžela, že jí do toho uvrtal. Ona je hodně mladá a prostě to nezvládla. Ale on to měl promyšlené, chtěl ukázat svou atraktivní blondýnku, svůj luxusní byt a sportovní autíčko. No a ono se mu to nějak vymklo. Mě to přišlo hrozně trapné, jak tam vykládal, že nový manžel se z jeho ženušky zbllázní blahem. Podobné to bylo u manžela Justýny. A Petra byla taky pěkně trapná, když v nové rodině prohlásila, že jejich maminka bude žít v luxusu. Co to je dnes? To co měli oni zas tak moc nevyčnívalo.
Na druhou stranu se nedivím druhému manželovi, nevím jméno, že se čílil, když se dozvěděl, že nedostanou všechny peníze. Oni by je asi potřebovali víc než Jirka s Pétou, tak ho to zdravě naštvalo.
13. 5. 2007 v 22.07
to Lola.
Tvůj příspěvek je úplně mimo a jen svědčí o tom, že nemáš na to, abys posuzovala něčí inteligenci. Já zde diskutuji občas od první řady, nikoli jen u tohoto dílu. A to, že se jmenuji jako jeden účastník, neznamená, že jsem oním účastníkem. Tvůj příspěvek je jen křečovitým blábolem. Pokud bychom přijali tvůj způsob “uvažování” a “argumentace”, pak by kdokoli mohl označit za kohokoli a psát k tomu nekonečné a nekonečně nesmyslné tirády. Mohl bych ti odpovědět tak, že jsi pan Melhem z první řady a dávat ti lekce z toho, že se pejsci nemají trápit.
Ale vraťme se k tvém úvodnímu expozé. Píšeš o tom, že Petra byla hloupá. A já jsem se jen ptal, z čeho tak lze usoudit. Z čeho lze posoudit její inteligenci? A také, z čeho lze usoudit, že ty máš inteligenci vyšší a jsi méně hloupá? Svým příspěvkem, kdy lživě někoho označíš a pak s ní diskutuješ jenom ukazuješ, co jsi zač ty.
13. 5. 2007 v 22.08
Proc byly zablokovany vsechny diskuse na webu o vymene? Ja se vzdycky tak posmala:-)))
13. 5. 2007 v 22.12
Jsem zvedava, jak se s tim dneska Ajda popere
13. 5. 2007 v 22.14
Nechápu absolutně důvod výměny ze strany té blondýny, potažmo jejího manžela. Respektive je asi jasné, že se chtěl vytáhnout, jakou má krásnou manželku (byla hezká, to ano), ještě jí nechá udělat prsa … Ale bohužel pro tuto rodinu nakonec dopadli jak ti přísloveční sedláci u Chlumce. Mne zarazilo to, když Petra řekla, že bydlí v bytě a dodala v luxusním bytě. Jenom tak mimochodem, hodnota rodinného domku na hranicích Prahy je mnohonásobně vyšší (i když třeba ne tak luxusní) jako sice krásný podkrovní byt, ale v České Lípě. To jenom tak na okraj, takže se vytahovala zbytečně. Ale kus viny padá hlavně na jejího manžela. Neměla se nechat dokopat k něčemu, co nechtěla. A nevypadala by jako blbleček.
13. 5. 2007 v 22.15
to Marek. K tomu lze odpovědět: Přečti si, co napsala Lola v prvním příspěvku. A na ten reaguji a dokonce z něj cituji. Nereaguji na tento (druhý) příspěvek (o nakopání do prdele), ale na ten první.
A k tlustému pánovi. Možná mohl být rozladěný tím, že nedostane všechny peníze. To ho ovšem neopravňuje k tomu, být tak agresivní. Myslím, že málokdo by mohl jeho chování označit za adekvátní.
K druhému manželovi. K tomu jsem se nijak nevyjadřoval. A neznám jeho motivy, proč donutil ženu k účasti. Možná se skutečně chtěl “pochlubit”, možná to nedomyslel. Nezdá se mi, že by motivací byla finanční odměna. I když ovšem vyloučit to nelze a to ví jen on, příp. jeho žena.
13. 5. 2007 v 22.17
to G. “To nebyl náhlý výbuch. To byl způsob řešní konfliktů. On takový prostě je. ” - nevím,ale mě napadlo to samé co Lolu - totiž že jste to vy, Jiří J.
13. 5. 2007 v 22.17
Můj úsudek. Pan Jiří je typický chlap v přechodu. Vzal si mladou holku, musel se pochlubit nejen kamarádům, ale celému národu. Vyšlo mu to úplně jinak. Petra je porcelánová panenka a bylo jasný, že tak mladá holka s bázlivou povahou nezvládne 5 dětí a hulváta. Je na ni vidět, že v jejich domácnosti vede prim pán, je jím ovlivňována a právě proto, že je mladičká, nevěděla si rady s úplně odlišnou situací, kdy měla převzít roli hodpodyňky. Bylo na ni vidět, že je bezradná, nedovedla být samostatná. Dovedu si představit, že mají s Jiřím hezké manželství, on je spokojen, že má panenku, kterou ovládá a ona je spokojena, že ji někdo vede, má se pohádkově. Petru neodsuzuji, ostatně ona se do výměny nehlásila dobrovolně, bylo mi jí líto. Možná, že ji život trochu otříská a za 10 let bude úplně jiná. Byla mi velmi sympatická žena tlusťocha-hulváta. A nakonec. Nikdy jsem nevěřila, že kameramani TV NOVA jenom točí a nemluví do toho. Klidně bych věřila tomu, že pro větší sledovanost někdo z téhle řady odstoupit musel.
13. 5. 2007 v 22.24
pan Jiří– pan podnikatel z maloměsta kde “něco” je. (Mezi slepými jednooký králem). Bohužel pro něj mu nedošlo, že Čechy nejsou jen Č.Lípa a vyšel z toho jako hloupý buránek, co se chtěl pochlubit se svým “regionálním luxusem”..
13. 5. 2007 v 22.25
to Kachna. Napadnout tě mohlo cokoli, ale argumentovat tím je dost ubohé. Vždyť díky anonymitě není zřejmé, jestli jsem muž nebo žena….svobodný, ženatý….. Myslet si je jedna věc, operovat s tím je věc druhá. Myslet si je legitimní, argumentovat tak je ubohé.
Trochu však nechápu ten myšlenkový pochod. Pokud odsoudím jeho ubohý záchvat před kamerou kvůloi penězům a snahu vyvolat i fyzický konflikt, pak bych měl být ten druhý na obrazovce? A tobě se ten výtok líbil? Tobě se takoví agresivní lidé líbí? Kdybych stál proti němu, choval bych se jinak. Pokud možno v klidu bych ho vyprovokoval k fyzickému ataku…….. A pak bych se mu stejnou mincí pokusil ukázat, že každá agrese má dvě stránky.
Také nechápu výtok tlustého pána i z jiné stránky. On vyjel po člověku, kterého neznal. Proč? Vždyť hru stopla Petra.
13. 5. 2007 v 22.27
Petra hned na začátku říkala, že není taková jak vypadá - jako není tak špatná, jak špatně vypadá? nebo vypadá, že nic neumí? ….. Je vidět, že oba Jehličkovi žijou vzhledem, autem, bytem, luxusem….. Docela byli sympatičtí, ale myslím si, že námi obyčejnými lidmi trošku opovrhují.
IMHO: Petra byla jak zpomalenej film - pomalá mluva, pomalá chůze, pomalé mytí nádobí - chtěla bych vidět, kolik toho stihla během dne uklidit, uvařit a pod… - vždyť čtyři děti byly přes den ve škole, takže na starost měla jen jednu malou.
Fandím rodině od Prahy - manželé i děti - všichni byli fajn fajn.
13. 5. 2007 v 22.28
to Leona.
Ano, byla tam ze strany Petry poznámka, že bydlí v luxusním bytě. Mám ale pocit, že trochu ujela, protože bylo někde na začátku řečeno, že ho mají v jen v pronájmu. Nebo si to pamatuji špatně? Pokud by to byla pravda, pak to chlubení by bylo trochu mimu….
13. 5. 2007 v 22.30
Georgi, Georgi ty sis na mě zasedl, že jo? Radím Ti, přečti si všechny příspěvky a můžeš se trefovat do každého. Prostě blondýna to projela na plné čáře. Nezískala si sympatie. Jsme prostě takový národ. Máme rádi ženy co domácnost vedou levou zadní a nemáme rádi ješity co ponižují ženy. A Jiří svou ženu ponížil. Vmanipuloval ji do pořadu, aby na sebe upozornil. Že by chtěl naštvat Paroubka?
13. 5. 2007 v 22.32
Helena: myslíš, že je Jiří v přechodu :-) vždyť je mu 30, to bych ho teda nechtěla vidět v 50 ha ha …..
13. 5. 2007 v 22.34
Souhlasím s Georgem. Taky na mně nepůsobila dobře ta atmosféra, kterou kolem sebe tlustý pán šířil. Asi bych utekla taky. Pokud někdo posuzuje inteligenci Petry podle barvy vlasů, měl by přinejmenším popřemýšlet sám o sobě. Stres, změna prostředí, “nedobrovolná” účast v pořadu a “pohodový” tlustý pán učinily své…Petru dokážu pochopit. Petřin manžel byl trošku mimo. No comment.
Zároveň bych se přimlouvala o vypsání sbírky na dovolenou pro paní Veroniku. Uznejte - 10 dní bez tlusťocha a 5 dětí by si celkem zasloužila…
13. 5. 2007 v 22.37
Georgi, tlustý pán má jméno Martin. No a aby jsme byli spravedliví, blondýnka ho má taky Petra.
13. 5. 2007 v 22.40
Kláro, ale neviděla jsem žádnou agresivitu od “tlustýho pána”, myslím, že se jmenoval Martin… naopak mě překvapilo, když řekl, že musel Petru přesvědčit o tom, že musí vzít kartón mlíka a ne jen dvě krabice… a to že na konci “vybouchnul” tomu se moc nedivím, myslím, že ty peníze bych jim docela přála, aspoň by si Veronika mohla nechat spravit zuby
13. 5. 2007 v 22.41
to G. mne jen zarazila tvá neochvějná pravda- on takový prostě je…Argumentuješ,že myslet si můžeme co chceme,ale ať nesoudíme, sám jsi na základě jednoho výbuchu rozhodl s definitivou..
Výbuch vzteku byl poněkud primitivní, ne kvůli důvodu -ten pán vpodstatě řekl nahlas jen to, proč tam jsou všichni. Vadilo mi to hulvátství. Ad reakce pana J. - tak skvělý manžel a nezastane se své ženy? Troufám si říci, že dost chlapů by po takovém chování zareagovala adekvátněji.
13. 5. 2007 v 22.44
Ahoj Kacule, už se jinde nezasmějeme! máme přece podle rozkazu diskutovat jinde :o)) ale bylo tam fajn! Těším se na autorizovaný komentář, doufám, že někde za rohem nedostanu přes h***! To napadlo dceru!
13. 5. 2007 v 22.46
To Klára: ten “tlustý” pán byl tak trochu cholerický, ale Petra se chovala jako by byla něco víc - nechtěla, aby jí hodnotili podle vzhledu (krásného), vytahovala se luxusním bytem - to si snad mohla odpustit. Já jsem v tom viděla opravdu “provinční honoraci” z České Lípy. Je dobře, že se Jiřímu jeho žena líbí, ale předhazovat to vyměněné manželce - mně to přišlo ubohé. Tady se to českolipským vymklo z ruky - prostě nevidím v nich sympaťáky a to i ten “tlusťoch” mi i přes ten závěrečný úlet byl milejší.
13. 5. 2007 v 22.48
to Kachna. Souhlasím v tom, že většina chlapů by při výtoku tlustého pána zareagovala adekvátněji. Včetně mě. Ovšem se zachováním racionality. Bylo to před kamerou. Tedy “v nutné sebeobraně”
A že takový tlustý pán “prostě byl”? Vždyť o jeho prchlivost tam byla několikrát zmiňována….., a to i jeho ženou.
13. 5. 2007 v 22.50
To Kachna: s Georgem nemáš šanci - pokud je to ten grafoman, který tady přispíval v době VV1, tak ten mele jenom svoji pravdu a dokáže být hodně neurvalý. Jenom si tak matně vzpomínám na jeho šílenou nenávist k Vladkovi. Takže s ním nediskutuj, nemá to cenu.
13. 5. 2007 v 22.51
TO George: pane Jedličko, nazývejte prosím pana Martina jménem a ne “ten tlustý pán”. Všichni od Vás už víme, že vzhled je nade vše a nižší IQ tolerujete i u své ženy, ale už to od Vás začíná být trapné
13. 5. 2007 v 22.52
TO GEORGE: a jestli Vás trápí nějaký výtok, tak s tím jděte k urologovi.
13. 5. 2007 v 22.53
Podle me to je cely zmanipulovany, mozna i stabem, ale predevsim Jirkou, ktery se ted marne vsude snazi obhajit a napravit co si s Petrou pred celym narodem nadrobili. Petra je namyslena blondyna (nevim na co) a Jirka primitiv, pekne povrchni. Vychloubat se radoby luxusnim bytem, umelyma prsama a kdovi cim jeste.. jako to je mi velmi proti srsti! A nechapu proc to Petra ukoncila, kdyby nebyla psychicky labilni, tech par dni to uz vydrzi, i kdyby nemela mluvit s nikym.
13. 5. 2007 v 22.54
to Lola.
Opravdu se jmenuje ten tlustý pán Martin? Tvoje poznámka by možná měla smysl, pokud bys jí nenapsala ty. Lživě jsi mě ztotožnila s jedním z účastníků.
Ty mě chceš poučovat o jménech účastníků? Kdokoli, jen ne ty. Ty sama píšeš o jedné účatnici: “Blbá nafouklá blondýna a hrubec. U mě pro hrubce plus. Blondýna nezvládá své dítě tak těch pět to bylo přespříliš.” Proč nepoučíš sama sebe? Proč nereaguješ na svůj první příspěvek tím, že tak blbá blondýna má jméno Petra.
Myslím, že my dva po tom co jsi předvedla nemáme o čem diskutovat.
13. 5. 2007 v 22.57
Nejsem si úplně jistá, zda George je pan Jiří Jehlička!!!! Znám způsob jeho písemného vyjadřování a tady mi to trochu nesedí.Ale jinak i on je pořádný grafoman, tady je shoda. Takže pokud jsi Georgu opravdu “Jirka účastník”,tak pokud vím vystupuješ jinde, bylo by fér to přiznat, jinak tady dochází k zbytečným dohadům. Díky!
13. 5. 2007 v 22.59
to Leona: máš možnost “tu pravdu” vyvrátit. A co tady “meleš” ty? Cizí pravdu a ne svoji?
Je dobře, že zde zmiňuješ Vladka. Přirozeně o té nenávisti lžeš. Ale pravda je to, že jsem ve svých názorech konzistentní. Velmi tvrdě odsuzuji všechny agresivní lidi a nemám rád násilí. U Vladka jsem odsuzoval jeho mimořádnou agresi vůči účastníkům, u tlustého pána odsuzuji jeho agresivní útok v závěru pořadu. Je něco, s čím nesouhlasíš? Ty takové jednání schvaluješ? Tobě agresivní chování připadá v pořádku?
Zkus se zamyslet než něco napíšeš. A zkus také argumentovat.
13. 5. 2007 v 23.02
to ajda.
Myslím, že by jsi nám měla popsat něco ze zákulisí tvojí výměny. Bylo by to dost poučné.
13. 5. 2007 v 23.02
to ajda: myslím, že to není on. Pan Jedlička měl v každém svém příspěvku min. dvě hrubky a stylistika taky nic moc, G. je v tomhle lepší :))
to Leona: jsem tady asi potřetí v životě,takže jsem zatím neměla tu čest..
13. 5. 2007 v 23.04
to Lola? Proč bych si měl zasednout právě na tebe? Vždyť je to docela jednoduché. Ty o mě zde lžeš, já se jen tvému hloupému útoku bráním.
13. 5. 2007 v 23.04
George není Jehlička, koukněte se zpětně na Jirkovi příspěvky (sám o sobě říká, že je dislektik, což samozřejmě není nic hrozného).
13. 5. 2007 v 23.05
To George: jestli čteš všechny příspěvky a upozorňuji Tě, že od spodu jdou ty nejnovější, tak se dočteš, že jsem se již zmínila o tom, že bych měla být spravedlivá tak jsem přijala ze své i její jméno. Od teďka ji tykám a dovoluji si ji oslovovat “Petro”. Tak Jiříku kdybys nevěděl, stačí na myši to je ta věc kterou máš v ruce, je na ní kolečko kterým můžeš posunovat řádky a sjedeš až sem, já myslím, že jsi šikula.
13. 5. 2007 v 23.05
To tlustý GEORGE: tlustý pán se jmenuje Martin.
13. 5. 2007 v 23.06
George, ráda bych, ale nebyly by to ověřené informace.Vše vím jen z diskusí na jiných stránkách s Jirkou účastníkem, dost často jsme se pro můj názor chytili a nebyla jsem jediná.Delší dobu si tam dělal alibi, jen on ví proč. Ukazuje to ale na charakter některých účastníků Výměn- admini stránek!!!Byly tam stovky příspěvků, kladných i velmi negativních k více výměnám a včera a dnes vše vymazáno, s odkazem, at se diskutuje jinde. A vidím, že diskuse jede :o))
13. 5. 2007 v 23.09
Georgu, teď tu zpětně čtu, že chceš znát zákulisí MÉ výměny????!!!! Snad doufám jen překlep!!!! já nikdy nikde vyměněná nebyla!!!!A dobrovolně ani z přinucení nikdy nebudu!!!!!
13. 5. 2007 v 23.10
Myslím, že mladší aktérka Výměny je plachá, bez sebevědomí, bojácná. Žije v neustálém strachu, že nesplní očekávání (jakékoliv), sebeshazování a podceňování se. Lidé si ji zaškatulkují jako Barbie - snaha o dokonalost. Byla prezentována jako panenka žijící v luxusu, pohodlná.
13. 5. 2007 v 23.12
Jiří alias Georgi, že jste to vy, to jsem před okamžiky zjistil podrobnou analýzou a porovnáním vašich textů zde a na vašich stránkách (dopis Nově atd.), na které je výše odkazováno v souvisejících článcích.
Vidíte, kdybyste počkal s hysterií vůči Nově až na odvysílání pořadu, neprouhlopil byste, neboť oproti vašemu očekávání, které se rekrutovalo z autentických citátů Vaší manželky uvedených v Blesku (což vás jak uvádíte přivedlo k výpadu proti Nově), nedopadl pořad díky na závěr strhnuté masce p. Martina pro vás osobně až tak maloměšťácky a nagelovaně, jak by býval dopadl bez tohoto výstupu, o kterém jste si myslel, že jej Nova, která podle vás nadržovala druhé rodině, nezařadí. Modelkovitost a neschopnost vaší manželky uřídit byť jen sebe (natož 1-2 děti, to by dopadlo stejně jako těch 5) a, opakuji, sebestřednost vaší nagelované arogantní osobnosti, takto excesem p. Martina, bohužel, téměř zanikla.
13. 5. 2007 v 23.16
Nevím, ale ta blondýnka to zvládala úplně v pohodě ! Nebylo ji co vytknout, bylo patrné že tam byl úplně jiný problém a ten Nova zapoměla uvést !
Myslím. že ta prohlášení přesně pasují na samotnou výměnu. Jinak ten Martin byl pěkná lopata. Neuměl se chovat slušně - byl sprostý. Druhá rodina a Veronika se uměly chovat !!!!
Nepotřebuji závidět luxus, každý má tolik koli vydělá !
13. 5. 2007 v 23.18
To George: je to souhra náhod, že zde píšeš pod př. G.. a onen Jiří z výměny - hm. je to možná pěkná shoda jmen. Jak čtu, dost lidí si myslí, že jsi to zrovna ty. Nediv se mohlo dojít k záměně, a nebo jsi to opravdu ty jen čeříš vodu, protože by Tě tady každý vyfakoval. Já se příjemně bavím.
13. 5. 2007 v 23.22
Tak mě napadlo, zda to p. Jiří nemá promyšlené jinak: nestandardní výměna, pár prodaných článku bulváru - to by třeba mohlo být za víc než za 50.000,-…..
13. 5. 2007 v 23.32
Pro Hmmmmm:Já jen ,že ta blondýnka to určitě nezvládla,jak fyzicky tak psychicky .Jestli ti manželé Jehličkovi byli třeba vychováváni jako osobnosti,tak pohybování se v praktickém životě se do toho už nevešlo.Hi,hi,hi.
13. 5. 2007 v 23.37
Jo a jeste abych byla spravedliva, druha rodina mi prisla taky vysinuta, Martin byl agresivni, namyslenej, Vera zas trochu jednodussi. A abych okomentovala i treti stranu - Novu, tak to vyhrala na plny care, Vymena ma velky ohlas. Mimochodem z prispevku v tyhle diskuzi mi prijde ze Georg je Jirka z Lipy, napadlo me to uz pri cteni jeho prvniho vyjadreni. A to GEORG: Jak se pozna, ze je Petra mene inteligentni? Jednoduse z jejiho chovani, neschopnosti se normalne bavit a z vychloubacnosti!
13. 5. 2007 v 23.37
podle toho, co Nova sestříhala, tak Petře Martin ani děti neubližovali… připadá mi to podobný jako minulý týden, kdy se tam zhroutila ta Věra či jak se jmenovala… můj osobní názor: “ženskýý, když jste tak rozmazlený, tak do takovýho projektu nemůžete jít” :-)) mě by tam nedostali ani párem volů :-)))
13. 5. 2007 v 23.41
Jinak jsem si všiml zajímavé anomálie !
Když NOVA uvedla, že se končí a Petra tak rozhodla, je zajímavé že se jelo na 8 očí v privátních vozech účastníků a ne Pasáty !
Ale z 8 očí se jelo Pasáty .- ))))). Myslíte, že oba účastníci měly své vozy desítky kilometrů od domova a druhý den si pro ně vlakem dojeli. Tato anomálie prokazuje, že se tam dělo něco o čem Nova nemluví !!!
Osobně se tedy přikládám k té mladé dívce a jejich verzy – neboť nebyl ukázán závažný problém s kolem dětí, ale ona byla od druhého dne zaražená a zjevně řešila úplně něco jiného. to už Nova nedala do záznamu !
Naopak, kdo schvaluje jednání Martina asi sám je doma hulvát ! Jirka, Petra, Veronika – všichni jsou slušní a Martin tam bez důvodu uráží jak může! Martin může být rád, že je Jirka kliďas, měl dostat pořádně přes hubu na tu svou nevymáchanou pusu. Prostě hlupák od pohledu.
A jinak tady z mnoha lidí mluváí závist - na její vzhled, na jejich bydlení !!! To je asi v ČR nějaký zločin !
13. 5. 2007 v 23.41
to Lola. Ty se příjemně nebavíš. Ty jenom hloupě lžeš. Navíc já zde neobhajuji nikoho z účastníků. Kdybys uměla mimo lhaní i něco víc, pak by sis všimla, že zde odsuzuji pouze agresivní útok na konci pořadu a tvoji primitivní logiku z tvého prvního příspěvku - tedy kauzalitu mezi “být hloupá” a “být blondýna”. A kdybys rozuměla tomu co čteš, pak bys viděla, že jsem se tě ve své reakci ptal. (To se pozná podle otazníku na konci věty). A ptal jsem se, podle čeho jsi usoudila, že byla hloupá. Nehodnotil jsem, jestli byla nebo ne. (Tohle už je ale nad tvoje síly…).
13. 5. 2007 v 23.44
George říká:
Myslím, že se zapomíná na to, že Nova natočí 10sítky hodin záznamu a sama rozhoduje co pustí. Takže v hodnocení bych byl velice opatrný.
13. 5. 2007 v 23.45
to synyy: “Jak se pozna, ze je Petra mene inteligentni? Jednoduse z jejiho chovani, neschopnosti se normalne bavit a z vychloubacnosti!”. To je tvůj názor. Z něčeho jsi tak usoudil……jestli to tak je nebo ne, to je do diskuze. Ale ta vychloubačnost určitě sedí.
Je to protiklad k příspěvku Loly, pro ni je jediný argument to, že je blondýna. Tedy bez argumentu…….
13. 5. 2007 v 23.47
George říká: Z čeho usuzuješ že je méně inteligentní ? A že je vychloubačná ? Položím otázku já !
13. 5. 2007 v 23.48
to ajda. Jak to, že jsi nebyla ve výměně? Tak pokud vím vystupuješ jinde, bylo by fér to přiznat, jinak tady dochází k zbytečným dohadům. Díky! Férově to přiznej!!!!!!!!!
13. 5. 2007 v 23.50
George ? Odpověz :-)))))))), nebo tady nikdo nezná odpověď !
13. 5. 2007 v 23.52
Georgi, Georgi tohle je taky nad mé síly. Ty jsi prostě primitiv. Chceš tedy vědět, proč si myslím, že je Petra hloupá? Ráda Ti povím proč. Protože se nechá manipulovat tyranským manželem, proto! A upozorňuji Tě, že to není jen můj názor. No, jak nad tímhle uvažuji chci říct, že je BLBÁ, BLBÁ a ještě jednou BLBÁ. A to v tom smyslu ať uteče od toho frajera co ji jen ponížil - to je její hloupost. Už chápeš?
13. 5. 2007 v 23.54
Ja si teda myslim, ze Petra vychloubacna je, protoze se chlubi radoby luxusnim (asi pronajatym) bytem, mene inteligentni (mluvim o socialni inteligenci, ktera je pro zivot nejdulezitejsi) je, protoze za prve sla do tohohle poradu i kdyz nechtela, mohla vedet, ze na to nema, a za druhe protoze se chovala jako fiflena, nedokazala se treba s tou kamaradkou nak normalne pobavit, ani s tim Martinem, a nedokazala se postarat o to, o co mela. Byla pul dne sama s detma (prvni pul den byla jen s jednim) a uz musela volat o pomoc. No proste Barbinka…kera si nedokaze poradit, ja bych to teda dokazala :) ale nikdy bych se predevsim neprihlasila…
13. 5. 2007 v 23.56
to Miloš. Mě je přirozeně úplně jedno, co si myslíš. Ale je docela úsměvné, jak zde píšeš, že jsi udělal “podrobnou analýzu”. Tak něco z té “podrobné analýzy” předveď. Předveď něco z lingvistické analýzy.
Jediné, co předvádíš je to, že netušíš, o čem je řeč.
Naopak, z podrobné analýzy lze dospět k jedinému závěru. Ty jsi onen Martin, tlustý pán, z této výměny. Věř mi, že tvůj útok na konci pořadu ti ke cti moc neslouží. Já sice chápu, že tě rozladilo, že nedostaneš celou částku. To tě neopravňuje k takové hloupé scéně. A proč jsi slovně napadl manžela. Měl jsi napadnout manželku…..ona to přece stopla. Máš takové agresivní chvíle často?????? Miloši, alias Martine, mohl bys prozradit, co se tam ve skutečnosti stalo. Musel jsi být toho svědkem….
13. 5. 2007 v 23.58
Můj názor:
1) Martin – Veronika sama řekla, že je výbušný a potvrdila jeho vulgaritu. To pak sám ukázal na samém konci ! Takže lze jinak hodnotit Martina, než jako nevychovance a omezence !
2) Veronika – ženská v pohodě. Ovšem dítě se mohlo jeden den špatně vyspat ona z toho byla celá špatná ! Jinak byla slušná a v pohodě !
3) Jirka – byl tam pořád v pohodě a nic neřešil. Slušný a klidný ! Martina tam nechal v klidu vykřičet !!! Nebo podle jiných se měl na něj vrhnout : -))))))))))
4) Petra – hezká, milá – nechtěla nikoho pořádně drbat. A podle filmu bylo co ! Smluvila slušně a bylo od druhé dne znát, že některé věci asi nebudou v pořádku. To že to nebylo v TV může být klidně tím, že to právě stíhá TV. Z čeho tady někdo soudí, že je hloupá fakt nevím – pokud se hloupost neprojevuje, že o někom nemluví že je kokot, kretén, slepice, …..
Jinak jak už jsem zmiňoval – nějak mi nesouhlasí vozy. Na 8 čí jedenou vlastním vozem (což nikdy nebylo) a zpět jedou firemním Pasátem. Všechno má svůj důvod a tady to nebylo tím, že by Nova neměla auta !
14. 5. 2007 v 0.01
to george!!!!!! nevím kde vystupuji,nikdy jsem nikde v žádné Výměně nebyla. Vystupuji jinde možná jako účastník diskusí.Nikde není ani písmenko, že bych byla přímá účastnice. Pokud máš důkaz- dokazuj!!!!!!!!!!
14. 5. 2007 v 0.01
Lola.
Každá debata je nad tvé síly. Ty mluvíš o primitivnosti. A čím se to projevuje? Byla jsi to ty, kdo psal, bez jakýchkoli argumentů o “blbé nafouklé blondýně”, o “nakopání do prdele”…. Kdo je zde primitiv. Tak se vyjadřuješ ty….. A pokud jsi nějaký argument měla, proč ho píšeš až teď.
A ještě k tvé primitivnosti. Já se nezastávám účastnice Petry. (Nebo to tam někde vidíš?). Já jsem se ohradil, proti neuvěřitelné primitivnosti tvé argumentace. Takže ve tvých příspěvcích nebylo co nepochopit. Nějaký názor jsi vyslovila až teď…..
14. 5. 2007 v 0.03
synyy : Hloupá jseš asi ty :-). No netvářila se na něj jako na Tyrana ! :-))))))))))))) Pochopil bych něco lepšího !
14. 5. 2007 v 0.05
Hmmmmm: mno, hloupy jses asi ty :) pac jako argumenty sem uvedla, mrkni vys, co ty si teda myslis o tom co sem napsala? ne o me :)
14. 5. 2007 v 0.06
Ajda - tady se hraje na důkazy. Ty nečteš debatu? Kdokoli může označit za účastníka kohokoli. A ty se k tomu připojuješ. Chceme tedy vzájemně “férová přiznání”.
14. 5. 2007 v 0.07
už dlouho tu nebyla taková bžunda - jedna potrefená husa napadá druhou - olala (husy jsou samozřejmě v úvozovkách)
14. 5. 2007 v 0.09
Jojo, je to fakt bžunda. Kazdopadne Petru znam uz ze zakladky a na svym nazoru trvam! :)
14. 5. 2007 v 0.10
Miloš : jo jo taky si myslím, že jsi ten vulgární a nevychovaný Martin. Hlavně, že jsi ji pořád chválil jak to zvládá a opěvoval jsi její vzhled.
Chudák tvá žena, na tu jsi úplně zapomněl !
A když si se začal bát o penízky, tak jsi začal měnit názory ! Jenže to asi nevyšlo a ukázal ses v pravém světle hned na konci. Podle mě jsi křupan jednoduchém ! Kouká na tebe kamera a ty se tam chováš jako opice ! Jenom by mě zajímalo jak se chováš bez kamer !
14. 5. 2007 v 0.10
To GEORGE: Provedla jsem lingvistickou analýzu tvého příspěvku ve 23.56 hod a máš tam hrubku, fuj! “Mě je přirozeně úplně jedno, co si myslíš” mně: 3. pád komu čemu….
14. 5. 2007 v 0.12
TO GEORGE:
Já už nemám slov! Georgu, naposledy se tě ptám, kde máš nějaký důkaz, že jsem se účastnila Výměny!!!!!!! Já pouze napíšu komentář, toť vše, neznamená to, že jsem účastnice!!!! A na stránky účastníku Výměn měl přístup do nedávna každý,dnes totální blok a smazání příspěvků.To je diskuse, kam ještě chodím.A nick ajda není tak neobvyklý, třeba jde o záměnu. Takže napiš narovinu, a nekecej tu nesmysly, kde a kdy jsem podle tebe byla a dolož to. Jinak končím diskusi a víc na tebe nereaguji. To samé doporučuji ostatním!
14. 5. 2007 v 0.14
To Ajda: máš bezvadné komentáře (tedy myslím shrnutí), řekla bych, že se Ti výborně daří držet si “novinářský odstup” a být nestranná. Jen tak dál, fandím Ti.
14. 5. 2007 v 0.16
to jj.
Konečně někdo lingvisticky analyzuje. Je to skutečně hrubka. Já jsem lingvisticky analyzoval další příspěvky a zjistil jsem, že ti v jednom příspěvku chybí kroužek nad u (”prodaných článku bulváru”). Co z toho vyplývá? Já jsem ty a ty jseš já. Nikdo jiný se chyb nedopouští…. Konečně podložené odhalení.
14. 5. 2007 v 0.18
jj díky! přiznávám, tahle výměna mě děsila,ale doufám,že se mi podařilo udržet si odstup a nebýt zaujatá. Po diskusích a příspěvcích s panem Jehličkou, jsem se toho obávala :o)
14. 5. 2007 v 0.20
to ajda.
“Takže pokud jsi Georgu opravdu “Jirka účastník”,tak pokud vím vystupuješ jinde, bylo by fér to přiznat, jinak tady dochází k zbytečným dohadům. Díky! ”
Na to ti rád odpovím: “Já už nemám slov! Ajdo, naposledy se tě ptám, kde máš nějaký důkaz, že jsem se účastnil Výměny!!!!!!! “
14. 5. 2007 v 0.22
Georg: hahah, dobrej joke :) to by ale znamenalo, ze ses rozdvojena osobnost a vystupoval jsi minimalne ve dvou vymenach :D
14. 5. 2007 v 0.25
Miloši jak je možný že sem píšeš, dyť to máte jako účastníci zakázaný. Nebno když se to zrušilo tak to neplatí? Jestli nedostanete zaplacýno tak to bude pěkná sviňárna. měls jim dát všem pořádně do držky.
14. 5. 2007 v 0.27
To George: s tebou byly asi nejspíš vždy problémy viď? Připadáš mi jako neposedné dítě, co chce mít vždy navrch, vždy poslední slovo a nikdy se nemýlí. Myslím, že podobné chování má pan pr. Klaus , ale ten si hraje na pána boha. Jiříku, je od tebe pěkné, že se zde zastáváš účastníků, protože kdybys tu nebyl, byla by tato diskuze nudná. Ty ji pozdvihuješ. Jen stále tápu děláš-li to ze sradny jako já, nebo to opravdu tak žereš. Tak mi ještě napiš, ale už něco hezkého na noc, přece jsi vzdělaný jako já, né?
14. 5. 2007 v 0.27
ach jo!!! georgu uvažuj!!!!! Takže podrobný rozbor mé věty s vysvětlením,protože jsi zřejmě nepochopil, že já se tě ZASTÁVALA!!!!! proti nařčení že jsi Jirka Jehlička!!!!!! Nesedí mi k tomu tvé vyjadřování-písemné!!! Znám ho totiž!Jirku Jehličku! ne tebe!
Výzva-pokud jsi georgu opravdu “jirka účastník”,tak pokud vím vystupuješ jinde= to je nick, pod kterým Jíří Jehlička vystupuje na stránkách výše zmíněných!!!!!…takže stačilo odpovědět- Ne,nejsem to já!!!!!!!!!!!!!!!!!! nevím co nechápeš,já nechápu tvoje útočení vůči mě. Jak se říká - za dobrotu,na žebrotu, člověk se tě zastane a dostane nadáno!!!!! Tak doufám už chápeš,raději čti dvakrát, ráda používám dlouhé souvětí……
14. 5. 2007 v 0.30
to synyy
Vystupoval jsem ve dvou výměnách manželek. Měli jsme tam všichni falešná jména, abychom neměli ostudu na veřejnosti. Byl jsem ty dvě účastnice, které měly nejlépe naklizeno. Takže je ti jasné, ve kterých výměnách jsem byl a nepotřebuješ kvalifikovanou vědeckou lingvistickou analýzu. Odhalíš to podle superúklidu. To je moje hoby.
14. 5. 2007 v 0.35
Ach jo, ajdo. Jaký význam by mělo napsat, že to nejsem já? Ty nečteš? Ty jsi nečetla Milošovu vědeckou lingvistickou analýzu? Přece na anonymní diskuzi může každý nalhat o druhých cokoli. Já jsem ti to jen předvedl v praxi. A jen mezi námi. Kdybych byl ten Jehlička, o kterém píšeš, že má také nick George a chtěl to tajit, tak bych si asi nezvolil stejný nick. Že ano?
Navíc na tebe rozhodně neútočím. Byla to jen ukázka vysoké fundovanosti a sofistikovanosti zdejší diskuze.
14. 5. 2007 v 0.37
Pan Jehlička má právě co já vím nick- Jirka účastník!!!! A právě že se kde kdo kryje anonimitou, zeptala jsem se….zlaté zveřejnování IP!!!!! Dobrou!
14. 5. 2007 v 0.41
Georgu, mno, bohuzel ty vymeny nejak pravidelne nesleduju, jenom tuhle, protoze tu Petru znam… Ale kdybys chtel, mohl by ses s tim uklizenim vyradit i u me doma - ja si na nej totiz moc nepotrpim :)… mmj souhlasim s tebou, ze byl ten Martin neadekvatne agresivni a neni zcela normalni, ale to se da rict asi o kazdym, kdo se do podobny reality show prihlasi.
14. 5. 2007 v 0.48
to Lola.
Myslíš, že “mít nad tebou navrch” je nějaký výkon? Já jen reaguji na tvé bláboly. Na blábol o blondýnách a o nakopání prdele. A na tvou lež, která mě ztotožňuje s Jehličkou. O víc nešlo. Ostatní jsou už jen tvoje kecy. Tedy s nadhledem se dívám já, protože ty “diskutuješ” podle principu “pleju len”. A když už mě tentokrát přirovnáváš ke Klausovi, pak by sis neměla odpustit tirádu na téma Klaus = Jehlička. To by bylo vydatné téma.
A nebuď tak skromná. I ty obohacuješ diskuzi. Nikdo jiný než ty zde nepíše o nakopání do prdele. To je okořenění diskuze. A představa jak ty kopeš hloupou blondýnu do prdele jistě nenechá nikoho chladným.
14. 5. 2007 v 0.52
to ajda: zlatý prciny|
14. 5. 2007 v 0.53
Já jen na závěr..takhle brouzdám po netu a dám do vyhledávače jméno J.Jehličky. A svitne mi, vždyť ho z nám z TV a z různých kauz. Myslím kdo zavítá na jekékoli stránky, kde se vyskytuje jeho jméno, tak mu to je hned jasné. Je to podivné individuum. Samé trestní oznámení, samá podivná kauza. Tímhle zase docílil, že se o něm bude chvíli psát. Tomu člověku dělá dobře publicita a dělá si tím reklamu. Je to chytrák, má to dokonale promyšlené. Jen furt nevím o co mu jde?
14. 5. 2007 v 1.02
Georgi!!! Ty fakt neumíš číst. Psala jsem, že do prdele by měli nakopat Jiřímu. Jestli jsi tak chytrý jak se zde prezentuješ, tak čti příspěvky důsledně a neomílej stále mnou napsané vědy dokola. No a s p. Klausem Tě srovnávat nelze, protože on by si vedle tebe připadal jak desítka, protože ta taky za sebou vláčí nulu. A čekám na to líbezné pohlazení na dobrou noc Jiříku nebuď bačkora.
14. 5. 2007 v 1.03
To Ajda: v článku máš, že Martin chce poznat někoho “hladovějšího” - zkoumala jsem záznam, dle mého názoru říkal, spíše “hádavějšího” …..nijak hladová mi paní Veronika nepřišla - ani po jídle a už vůbec ne po penězích. Na druhou stranu, hádavá také moc nevypadala… možná v soužití s Martinem se občas chytnou, tak proto hádavá…
14. 5. 2007 v 1.06
jj: ten zaznam je nekde na netu?
14. 5. 2007 v 1.07
Takže nezbývá než opravit závěr mého příspěvku. Představa, že kopeš do prdele Jehličku je neméně zajímavá, jako bys kopala do té prdele Jehličkovou. Je pro mě dokonce přijatelnější, u Jehličkové by to byla škoda.
14. 5. 2007 v 1.09
To synnyy: Ne, mám to na DVD, tuším, že ani NOVA to na svých www nemá.
14. 5. 2007 v 1.18
jj: jo tak, sis t o nahravala jo?
14. 5. 2007 v 1.21
to synyy: na http://www.novatv.cz/archiv/vechny pořady je ke shlédnutí minulý díl, tak ten včerejší by tam brzy měl být také. Mám 2 malé děti, tak si něco z TV nahrávám (nikdy nemám ve 20.00 čas na TV). A taky pro manžela, který byl na noční, už se těším, až uvidí neschopnou (ale krásnou) blondýnku a snad ho potěší, že zvládnu 2 děti + domácnost + zahradu + podnikání …. Je fakt, že mi už je 29 let, těch jejích 22 let hrálo velkou roli..
14. 5. 2007 v 1.22
PS: ten odkaz samozřejmě nefunguje (si nepamatuju tu cestu) je to jen návod jak se tam dostat…
14. 5. 2007 v 1.29
to jj: diky za odkaz :) to se na to nekdy rada mrknu, tenhle dil jsem totiz nevidela od zacatku. Tu krasnou Petru znam, jak uz jsem psala. Opravdu neni nijak chytra ani schopna, nevim co tam vubec delala. Me je teda taky 22 ale takhle nemozne bych se asi nechovala. No tezko soudit, jak to tam vsechno bylo… Kazdopadne toho manzilka ji teda nezavidim :)
14. 5. 2007 v 1.48
Tak jsem zkusila v googlu vyhledat Jehličku a na wikipedii (v encyklopedii) mi to našlo:viz níže, tak buď je to náhoda nebo to je on, docela mi to na něj sedí
Jiří Jehlička (* 17. února 1977 Městec Králové) je pravicový aktivista, známý především jako organizátor demonstrací proti Jiřímu Paroubkovi.
Tři nepříliš úspěšné demonstrace proti Jiřímu Paroubkovi spolupořádal s Janem Šináglem na Václavském náměstí v Praze v červnu 2006 z důvodu údajného růstu moci premiéra Paroubka a porušování základních lidských práv v Česku.
V červenci 2006 v České Lípě Jiří Jehlička nezastavil dopravní policejní hlídce a unikl následnému policejnímu pronásledování. J. Jehlička později událost vysvětloval jako záměrnou snahu policie připravit ho o život, protože prý odhalil spojení ruskojazyčné mafie s vládnoucí Českou stranou sociálně demokratickou.
Jiří Jehlička je generální ředitel akciové společnosti CorpInvest, která provozuje Centrální registr dlužníků ([1]).
14. 5. 2007 v 1.55
Je to on, ten rebel…… Takže zase jen self-promotion…
14. 5. 2007 v 2.19
Koukám, že tady je hodně zakomplexovaných lidí! Výměna, která zjevně neodpovídá skutečnosti a vy to tady hodnotí !!! Takže jeden blábol za dalším. Pomlouváte tady tu blondýnku, jenom proto že je hezčí než Vy ! Závist je povaha česká ! Pomlouváte toho Jehličku na základě neověřených keců na internetu – který tam asi napsali stejní bobečci anonymně – jako tady píšete Vy. To bude asi stejně, jako že Paroubek šukal děti na lodi!
Ta Výměna je jasný podvrh, kde mnoho věcí nesouhlasí a vy tady onanujete nad dějem co se ani nestal. nevěřil jsem kolik je v ČR blbečků !
14. 5. 2007 v 2.39
pro Marka: simtě ty seš asi ještě víc vymaštěnej než ta barbína s Jehličkou a tlustym agresorem dohromady. Jestli ti teda přišlo normalni chování těhle aktérů, tak potěž pánbů… Nikdo blondýně její debilitu ani trapnýho manžela nezávidí, to jen u tebe se projevuje fakt, že myslíš něčim jinym než mozkem…
14. 5. 2007 v 3.28
barbína :-)))))) Víš vůbec co to slovo znamená - jinak máš slovník lopaty
14. 5. 2007 v 7.16
http://czechtek.bloguje.cz/356553-a-uz-je-to-tady-policie-se-vcera-pokusila-zastrelit-jiriho-jehlicku-.php
14. 5. 2007 v 7.26
Tak nevím, jestli když se podepíši Marka, tak si myslíte, že jsem chlap! Nejsem Marek nade mnou! V diskuzi, která byla na ofic. stránkách výměny a byla smáznuta jsem se taky tak podepsala a Jiří na mě reagoval taky jak tady George - že jsem chlap. Takže si myslím, že George, Jiří, Hmmm, Katamaran a ještě další jsou jeden velký Jehlička. Je fakt, že psal, že je dislektik, ale třeba mu někdo radí, jak psát bez chyb.
14. 5. 2007 v 7.39
Tady jsou ale hovadiny :-))))))))))))))))) Výměna překroucená a ještě ji tu “hodnotí miliarda lidí”. No hlavně že si připadáte důležití :-)))
14. 5. 2007 v 7.41
Jak to, že když ukončí předčasně výměnu jeden účastník, nemá na odměnu nárok ani druhá rodina? To je teda vyčůraná smlouva. Dost kritizujete pana Martina, že byl naštvaný, když zjistil, že nedostane peníze, ale že blondýna na začátku řekla, že se přihlásila kvůli manželovi a kvůli penězům, za které si může sama něco koupit. Myslím, že pan Jehlička si svou manželku vzal proto, aby ji mohl ovládat a chlubit se s ní. Vůbec bych se nedivila, kdyby ji doma týral a urážel - prostě takovej navenek moc velkej slušňák se doma projevuje úplně jinak. Všimli jste si jeho výrazu, když jeho manželka řekla, že měli nějaké problémy? Že nebude blondýna moc inteligentní mě napadlo hned, když řekla jestli přístavek k domu nebudou záchody. Samozřejmě i její věk hrál roli, ale děti byly v pohodě, na hlídání měla jenom malou holčičku a manžel byl skoro pořád doma, prostě vypadala neschopná.
14. 5. 2007 v 7.45
Nejvic mne bavi, jak se panu Jehlickovi nelibi diskuse na podklade lzive sestrihaneho “dokumentu” na Nove. Ma samozrejme pravdu, ale vzhledem k tomu, ze je taky dobrej “prudic” na NETu, mel by byt zvyklej. Holt tady padla kosa na kamen a necin jinym co nechces aby cinili tobe (Myslim kauzu s domenou T. Kucharove, nechutne radoby “karikatury” Paroubka a spol. a v neposledni dobe nefungujici registr dluzniku).
14. 5. 2007 v 7.51
Inteligenci Petry bych teda vubec neresila, protoze v 22 letech je jen maloktera zralou, vyzralou zenou, s pevnym nazorem. Ve 30 by to bylo horsi. Proste mlada holka a s inteligenci bych tady moc neoperovala, to nema nikdo moznost posoudit.
14. 5. 2007 v 8.11
Jehličkovi jsou nějak podivní, ne? Nejen že si tu stěžujou už dva měsíce, nejen že podali žalobu, ale ještě zakázali diskuzi na “Výměně manželek?” No myslím, že se asi pro pravdu nejvíc zlobí.
14. 5. 2007 v 8.15
to George: nemas to tu jednoduchy koukam :D
14. 5. 2007 v 8.40
Důkaz o blbosti paní Petry? Viz její web http://www.petrajehlickova.com - stačí si na první stránce přečíst co očekávala od výměny - a sice dle jejích slov zábavu - takže takhle to tedy bylo - ona to zábava nebyla, tak to ukončila….
14. 5. 2007 v 8.43
A k oboum - myslím že jsou oba mentálně nezpůsobilý k výchově dítěte - haha,prý vychovávají osobnost… spíš vychovávají namachrovanýho spratka, který si ve škole bude natáčet nasvůj nejnovější a nejdražší mobil šikanování chudších spolužáků - a samozřejmě beztrestně, protože i když se na to přijde, tatínek ho z toho dostane….
14. 5. 2007 v 8.48
Lidičky vy jste tak ubohý!!!Hoď první kamenem,kdo jsi bez viny!Když náš národ tolik miluje ženy matky,které domácnost zvládají levou zadní,jak tu kdos uvedl,můžete mě tedy někdo laskavě vysvětlit,proč náš národ vede ve zkryté domácí tyranii, a každé druhé dítě už zkusilo zavolat na linku důvěry?Vy se tu vychloubáte sami s sebou a blonďatou Petrou opovrhujete…Ona ale narozdíl od vás byla schopna sobě i vám všem přiznat,že to prostě nezvládla….Vám by to lidičky vaše nabubřelá ega nedovolila,vy by jste si vlastní chybu nepřiznali ani sobě,natož těm druhým….O to mi byla krásná blondýnka sympatičtější!:)A co,že někdo zraje o trošku pomaleji?A co má být?Ona jistě ještě dozraje a kdo ji potká za těch deset let,nevím jak to unese,když už teď lidi zelenáte závistí!!! Přejte jim přeci trochu toho štěstí,i když je zcela podle jejich představ a nám třebas né zrovna blízké…:)
14. 5. 2007 v 9.04
http://www.i-noviny.cz/bude-jehlicka-menit-manzelku-16925.html
14. 5. 2007 v 9.06
Opravdu jsem nepochopila proč kritizujete Petru. Já bych teda pět dětí a toho kreténskýho hulváta taky nezvládla. choval se k ní jako k frackovi. vždyť té holce je teprve 22 let. A ten její manžel jí tam dohnal, to jetaky pěknej debil. Ty jeho keci na začátku byly děsný. Veronika byla sympatická a opravdu smekám . jediné co mně teda opravdu púřipadalo příšerný byly její zuby. Nec hápu jak může tak mladá a hezká ženská chodit po světě bez zubů. její manžel by potřeboval terapii. Tak agresivního chlapa jsem už dlouho neviděla.
14. 5. 2007 v 9.16
Jeee, on dělá i s paroubkem http://www.paroubek.eu :D
14. 5. 2007 v 9.17
No, tak se jeden chtěl pochlubit vytuněným autem /spoilery/ a výhledově vytuněnou manželkou /prsa/. I stalo se.
Přišlo mi vtipné, že zrovna tahle výměna šla po uvedení Stepfordských paniček. Petro, dej si pozor! Teď na Tobě chce změnit manžel jen část hardware, ale kdoví, co bude dál…
14. 5. 2007 v 9.26
To byla první výměna kde manželka na začátku přiznala, že do toho jdou pro peníze. Docela se divím, že se Petra nechala do této situace vmanipulovat.
Holt je moc mladá a zamilovaná. V jejím věku jsem taky byla blbá a nechala si lecos líbit i když jsem s tím nesouhlasila. Jinak výměna divná, chaotická. Pan Jiří mě hned na začátku uzemnil řečmi o krásné blondýně a okouzleném manželovi na druhé straně. Chudák paní Veronika. Asi bych ho poslala do pr… Takhle veřejně ji urazit před národem po svědčí o jeho vysoké inteligenci. Byl to docela hnus. A nezapoměl ji to ještě několikrát zopakovat.
14. 5. 2007 v 9.30
Dášo, stejně se choval manžel od “modelky” Justýny, taky pořád kvákal, jak má krásnou manželku.
14. 5. 2007 v 9.32
Musím se zastat pana Martina, protože můj partner má podobnou povahu. Je to vzdělaný, inteligentní člověk, ale když ho něco naštve, tak prostě zařve, co si o tom všem myslí :) … a slovy Petry: “…stejně rychle i vychladne.”
A přiznejme si všichni, opravdu by každý z vás chladně a bez řečí přešel ztrátu finanční odměny kvůli tomu, že se někomu jinému prostě nechtělo pokračovat v rozběhnutém projektu? Zvlášť, pokud byste neměli ani ponění o tom, že byl někde nějaký větší problém? Pro někoho je pan Martin hulvát, ale já ho chápu … navíc tam “neprudil” za sebe, ale za svou ženu, která si za ty peníze měla jet odpočinout od početné rodinky na dovolenou, jak tam taky řekl …
Paní Veronika má můj naprostý obdiv. Má krásnou rodinku, podle všeho jsou děcka v pohodě, vychované, soběstačné … a ta jedna rvačka, co se Nově podařila zachytit - kdo z vás se někdy se sourozencem nekočkoval? Přiznám se, že jí její rodinku závidím a uvažuju o rozšíření té své :).
Jedličkovi jsou mi názorově naprosto cizí, takže je neřeším …
Jen u té výchovy v osobnost bych si dovolila upozornit na to, že pokud synek nebude mít problém se sociálním zařazením mezi stejně starými dětmi už teď, tak v dospělosti narazí určitě, protože se teprve bude muset naučit to, co jiné děti zvládají už v těch dvou letech, tj. vědomí, že nemůže mít všechno a hlavně, že nemůže mít všechno hned, ať se vzteká sebevíc. A čím později se k tomuto poznání dobere, tím horší to pro něj bude. Je pravda, že se to lépe vštěpuje dětem z vícečetných rodin a rodičům jedináčků to prostě včas nedocvakne, jenže kolem 12 až 15-tého roku se pak nestačí divit, co jim to přerůstá přes hlavu.
14. 5. 2007 v 9.43
Jedno mi neni jasne:
Pokud opravdu nastaly ataky ze strany kameramana, tak kdy?Prvni a druhy den asi ne, to byl Martin porad doma, takze az ten treti? Jeden den? Pokud to bylo opravdu tak hrozny, nechapu proc to neprobrala s p. Martinem, ten by se to urcite snazil nejak resit (pri sve povaze:-))) Co je nejdivnejsi, pokud cely incident resili udajne hlavne mezi 8 ocima, tak proc by Martin udelal takovou scenu kvuli penezum na Petru? To by mel vyjet spis na Novaky ne? Prece by se uplne zbytecne neztrapnoval. Mne spis prijde, ze se o tom vubec v te chvili nemluvilo, ale zacala to resit Petra az doma, jinak to totiz nedokazu pochopit. Jde to proti logice
14. 5. 2007 v 9.49
to Míša
Zastáváš se zuřivého pána. Podobná se tvému muži. Každý má nějakou povahu. Tobě povaha tvéhu muže vyhovuje nebo ji prostě musíš snášet. To je tvůj problém a také tvoje právo.
Podívej se na věc z druhé stránky. Každý si může na straně Jehličky představit sebe sama. Měl by si nechat líbit hysterický křik arogantního hulváta? Proč? Protože když má někdo vznětlivou povahu může řvát na ostatní? A ti musí sklapnout? Hodně mužů by jeho hysterický útok řešilo řádnou domluvou přes obě tučné tváře.
Další otázkou je, proč řval na Jehličku. On tu hru nestopl. Stopla to Jehličková.
Tvůj manžel také takhle řve na cizí lidi, které viděl pár minut? A opravdu si to všichni nechali líbit? Nebo jsi jim vysvětlila, že má takovou vznětlivou povahu, takže okolí musí držet hubu?
14. 5. 2007 v 9.52
Pro vás, co tady hodnotíte aktéry negativně: Mě byli včera všichni sympatičtí. Petra byla upřímná, možná to vzdala, ale na nic si nehrála, všechno řekla otevřeně, za to má ode mě plus :). Jirka byl vpohodě, Veronika mi přišla taky fajn. Že se staví pozitivně ke svému životu - pět dětí mít chtěla a je s tím spokojená - proč ne. Děcka byla vychovaná, sice se tam prala, ale to je u děcek celkem normálka, že. Táta Martin - mi byl sympatický také, ať si říká kdo chce, co chce. Na knci to teda přehnal, to je škoda, protože, jak je vidět, si to u většiny národa dost zkazil. Nicméně mám tátu jemu podobnému a vím, že tohle se nesmí brát vážně. Někdo vybuchne a nechá ze sebe ten vztek vylít, někdo to v sobě zase dusí, ale podstata je stejná. Takže pane Martine, byl jste mi sympatický, ale příště se trochu ovládejte, působí to blbě.
14. 5. 2007 v 9.59
George - sorry, ale jsi trapny. Chlapovi ujeli nervy, to se stane i v lepsich rodinach. Jinak jsem si za celou vymenu nevsimla, ze by se choval jakkoli vulgarne ci neomalene hulvatsky., spis naopak.
Co se cele vymeny tyce na Petre bylo videt, ze do poradu jit nechtela, nemela ani snahu se zapojit a komunikovat a to ani s detmi. Jeji muz je sobecky idiot, ktery nemiluje svou zenu, ale jim vytvorenou loutku. Ani se nedivim, ze je rozvedeny, protoze normalni zenska by s takovym blbem nevydrzela ani minutu.
14. 5. 2007 v 10.07
Nevím, ale… podepsat smlouvu 13.3.2007, tzn. v době, kdy už proběhla první a druhá řada a třetí právě začínala, a víceméně všichni už tušili, co je tato RS zač a o co tam jde především… to mi opravdu přijde jako projev naprosté… ehm ehm… řekněme hlouposti:-) Natož pak v případě páru, který - jak sám sebe i prezentuje - hmotnou nouzí opravdu netrpí… protože snad jen finanční tíseň může být ještě aspoň trochu pochopitelným motivem přihlášení se do téhle RS… teda aspoň z mého pohledu:-)
A to, že o účasti rozhodne jen jeden z manželů, a to i přesto, že tomu druhému se do toho očividně nechce /i když nakonec ho pod vidinou “odměny” přesvědčit dokáže… no, možná by byl vhodnější obrat “dokáže dotlačit”:-D/… to taky o vztahu něco vypovídá.
Každopádně… chovat se tak můj manžel, tak… tak by to vůbec můj manžel nebyl, a věk s tím nemá nic společného, protože tenhleten typ chlapa by na mě osobně neudělal dojem ani v šestnácti:-D
14. 5. 2007 v 10.08
to zuza
Já nehodnotím žádnou z těch rodin. Já jen upozorňuji ne chování zuřívého pána. Pokud ti to připadá normální, je to tvůj názor. Ale můj názor trapný určitě není. Tolerance vůči zuřivému výpadu je podle tebe v pořádku, netolerance k tomu je trapná? Přečti si co píšeš.
Dále uvádíš, že se to stane i v lepších rodinách. V rodinách možná ano. Ale ne na veřejnosti, vůči úplně cizímu člověku a navic v tomto bodě “nevinnému”.
K tvé bohulibé toleranci ti mohu uvést i to, že opravdu mohou hodně chlapům nervy ujet. Takže zuřivému pánovi čas od času někdo udělá z tučného obličeje trhací kalendář. Ujedou mu nervy.
Zkus se zdržet svých hodnocení. Pokud ti nevadí násilí a agrese, je to tvoje věc. Možná v tom žiješ, možná jsi tak byla vychovaná….možná to má jiný důvod. Ale lidé, kterým se agrese hnusí a kteří ví, že agresorovi je nutno se postavit a neustupovat mu nejsou trapní…
14. 5. 2007 v 10.09
A ten údaj o datu uzavření smlouvy mám z toho odstoupení, co koluje po netu:-)
14. 5. 2007 v 10.12
Mě přijde zajímavý, jak snad všichni potřebují černou a bílou, nebo co - vždycky tady nekdo píše - tenhle byl skvělý a tenhle zase totální idiot. Ani jeden účastník mi včeara nebyl úplně nesympatický. A každý má své mouchy, že? Proč tady někdo používá pojem “blbá blondýna? Té holce bylo 22 let. Kdo tady od ní očekává moudrost? Přišla mi milá, na svůj věk normálně chytrá holka. Nebo snad vy, kdo to sem píšete, jste géniové? Než sem o někom píšete, že to byl “totální vůl”. Tak se, prosím, zamyslete nejprve nad sebou.
14. 5. 2007 v 10.15
to Blanche
Černá a bílá jsou pořád moderní, to jsou prostě barvy, které jdou generacemi. A moderní budou vždy.
14. 5. 2007 v 10.17
George, ja nevim jestli jsi nekdy videl agresivniho chlapa, ale povazovat ten vybuh ( i kdyz uznavam - mel se krotit, nehodilo se to ) za agresi, mi prijde smesny. Agrese vypada trosku jinak. Ja netrvrdim nikde, ze souhlasim s agresivnim nebo vulgarnim chovanim a ani, ze v tom ziju nebo jsem v tom vyrustala, ale ty porad dokola omilas, jeden jedinej incident, neustale upozornujes na vzhled pana Martina ( to jestli ma nebo nema nadvahu je jeho vec, ona krasa neni vsechno a je pomijiva ). Ale rekni kde jinde ujel ?
14. 5. 2007 v 10.22
jj, díky za upozornění, už je to opravené. Mě do toho mohutně kecala rodinka, tak jsem se přeslechla.Spojila jsem si to s tím Verčiným hubnutím. Podruhé jsem to večer nestihla,až teď jsem si to ověřila. Omlouvám se i Veronice, ona hubne, že by jí mohli mnozí závidět a já z ní dělám ještě “hladovou”:o)))
Jinak zajímavý článek je dnes v AHA, kouknu, zda už se dá stáhnout odkaz. Přečetla jsem si ho v obchodě a musím uznat, že Jirka je zdatný obchodník.Sice asi zaplatí pokutu, ale na medializaci své Výměny vydělá na honorářích od jiných bulváru….
14. 5. 2007 v 10.23
To George:
Jasně, jsou to super barvy. Hezký kontrast ;-). Jen chi říct, že už mě leze na nervy, jak tady pořád někdo někoho odsuzuje. Když pročtu ty diskuze tady na webu - k výměně manželek, tak se vždycky rozdělí společnost na dva tábory - černou a bílou a už to do sebe šijou.
Zajímalo by mě, jakou nálepku bych dostala po tomhle pořadu já, kdybych se do něj přihlásila. Možná “bordelářka” :D. Nikdo nejsme bezchybní, proto mi připadnou některé názory příliš odsuzující.
14. 5. 2007 v 10.31
Manžel od blondýny byl dost podobný manželovi od Justýny, jak už tady někdo podotkl - prostě pěknej vůl. A srovnání pana Martina své manželky s krááásnou blondýnou mi zase připoměl díl s rodinou ze statku. Připadá mi, že pro většinu chlapů stačí, aby ženská byla dlouhovlasá blondýna - nemusí být ani hezká v obličeji a už vůbec ne chytrá a chlapům přestane fungovat mozek a začnou se chlubit kamarádům a v práci a klidně před celým národem potopí svou manželku a napařují se jak kohouti.
14. 5. 2007 v 10.32
to Zuza.
Neomílám to. Jen to odsuzuji. A znovu jsem o tom psal proto, že jsi to opět otevřela. Dokonce tak, že jsi můj názor označila jako trapný. Proti tomu jsem se přirozeně musel ohradit.
Jinak agrese nemusí být fyzická, ale i například slovní. A tobě netolerance k ní připadá trapná…….
Agresivní pán se projevil ještě jednou. A to tehdy, když o Petře řekl, že na něj křičí. To byla evidentní lež. Ta ťunťa by snad ani křiku nebyla schopná. A pak na ní skutečně zvyšoval hlas on.
Pána označuji jako tlustého nebo agresivního, protože to jsou jeho markanty. Neříkám, že být tlustý je špatné nebo dobré. Do estetických hodnocení se nepouštím. Jestli se to jeho ženě líbí, případně jemu, necht si je takový jak jim vyhovuje. Zvolil si to přece dobrovolně. A názory na krásu se mohou lišit.
Takže mi nic nepodsouvej. To nebylo hodnocení, ale označení a identifikace.
14. 5. 2007 v 10.36
To Beruška:
Hele, klídek, Manžel Justýny byl trochu jinej typas. Radku tehdy urážel, vpodstatě jí šikanovaj jak děcka na základce. Co podobnýho udělal Jirka paní Veronice?
14. 5. 2007 v 10.38
To George
Takze to shrneme. Budeme kazdeho z akteru popisovat podle jejich markantu ano?
Bezzuba pani, tlusty pan, obtloustly pan a bezprsa pani. Jak se ti to libi? Nejsou lepsi jmena?
(omlouvam se vsem ucastnikum, ja je neurazim, pouze popisuji)
14. 5. 2007 v 10.42
To George:
Hele, napiš jak bychom mohli říkat tobě. Nebo nám pošli odkaz na nějakou Tvojí fotku, my ti nějaké přízvisko vymyslíme, jo? Myslim, že se určitě něco najde. Pozor, ale bude to jen POPIS!!! ;-)
14. 5. 2007 v 10.43
to kacule.
Popisuj je jak chceš. Je to určitě veselejší než jména. Snad jen místo obtloustlý pán bych použil tlustý pán. Paní bezprsá by šlo. Nerad přiznávám, ale vůbec jsem tohle moc neregistroval, ale určitě máš pravdu. Ženy to vnímají mnohem víc. A chybí ti přezdívka pro Jehličku. Třeba “majitel bezprsé blondýny”?
14. 5. 2007 v 10.45
to Blanche
Napiš mi svojí adresu. Můžeme si vyměnit fotky. Možná by bylo na místě osobní setkání, abychom vše mohli posoudit in natura.
14. 5. 2007 v 10.48
a ještě to Blanche.
Je ovšem otázka, proč lézt na veřejnost s fotkami. My nejsme účinkující za peníze. My jsme kriti anonymitou, to je naše plus. A mínus je v tom, že je to zadarmo.
Ti lidé také došli k názoru, že jejich neanonymita, exhibicionismus stojí za 50 000 Kč. Většina diskutujících zde k tomuto názoru nedošla.
14. 5. 2007 v 10.50
To George:
Maily nezveřejňuju. ICQ: 251-897-819 můžeš se pochlubit ;-).
14. 5. 2007 v 10.50
Souhlasím s tím, že Petra na něj hlas nezvyšovala a Martin ji naprosto bezdůvodně z toho osočoval a peskoval ji za to jak kdyby byla jeho dcera a né rovnocenná dospělá osoba…to bych si já asi líbit v žádném případě nenechala…
A jen tak na odlehčení… zaujalo mě, že když výměna skončila, odjížděli účastníci na sraz mezi 8 očima svými auty….ale odtud odjížděli už v autech TV Nova s logem VM…. tak jsem to nějak nepobrala, co to jako mělo znamenat :-)
14. 5. 2007 v 10.57
Je to náhoda, že už druhá manželka v této řadě VM se zhroutila a nebyl zveřejněn důvod zhroucení?
14. 5. 2007 v 11.18
To Blanche: Myslím, že si byli podobní v tom, jak všem předhazovali svůj luxus, svou krásnou manželku a na ostatní se dívali zpatra, i když samozřejmě ve včerejším díle p. Jiří novou manželku neurážel a neztrapňoal jako ten od Justýny - to máš pravdu. A myslím si , p. Petra je v jeho moci, že se mu líbí se s ní chlubit a rozhodovat za ni. Dokonce si myslím, že předpokládal, jak to dopadne a i když před kamerami říkal, že to vůbec nevadí, že skončila dřív, doma ji to dá pěkně sežrat. Prostě mi připadá jako takovej ten slovní tyran - vychytrale a nenápadně svou ženu ponižuje, ale to je jenom můj dojem z pár minut před kamerami, ještě sestříhaných Novou, třeba se fakt mýlím.
14. 5. 2007 v 11.29
Brusko pan Jiří novou manzelku neurazel? Jako darek na privitanou kosmetika a kadernik - jako by automaticky predpokladal, ze prijde zen aco na sebe nedba. Reci o tom, jak se z jeho zeny novy manzel posadi na zadek? To nejsou urazky pro “mene atraktivni” manzelku?
14. 5. 2007 v 11.34
to George
S tebou se fakt blbe diskutuje, kdyz si ani vsechno poradne neprectes. P. Jehlicka byl charakterizovan jako “obtloustly pan”. ponevadz v 30 letech vypadal dost bidne
14. 5. 2007 v 11.37
Víš Georgi, můj muž je takový, jaký je. Přímý a výbušný, ale na druhé straně vždycky řekne přesně to, co si myslí, není žádný křivák a mohu se na něj kdykoliv spolehnout. A to pro mě znamená daleko víc. Mmch, asi si se díval špatně, protože on vybuchnul právě na Petru … nebo podle tebe patřilo oslovení “marcipánová panenko” jejímu manželovi?
Očividně nevěděl, co měla za problém a bral to tak, že jeho ženu připravila o odměnu kvůli nějaké nepodstatné blbosti. A to dokážu pochopit a nemusím ho proto mít za hulváta. Pokud by si to vyříkali mezi osmi očima, tak by asi takto nereagoval. Takto to vypadá, že s tím Petra vyrukovala až později doma.
Myslela jsem, že se na to budu dívat jinak, protože znám verzi pana Jirky. Ale to jak jsem jeho samého a jeho rodinku stihla poznat z jeho příspěvků na jeho webu, bohužel zcela korespondovalo s tím, co včera ukázala Nova (ikdyž to asi nebyl jeho původní záměr).
14. 5. 2007 v 11.37
To Veronika
Taky se mi ten konec zdal cely divny, vcetne vystupu p. Martina, kdyz tam meli udajne resit hlavne chovani kameramana. Potom by cela scena s p. Martinem byla trochu na hlavu.
14. 5. 2007 v 11.40
Jitko souhlasím s tebou. Bylo to neuvěřitelně urážející. Musím říct, že na to svouje ego měl pan Jiří docela malé auto. Divím se, že se do něj vejde.
14. 5. 2007 v 11.42
To Míša: Naprosto souhlasím!
To Blanche: 22 let že není žádný věk? Proboha! Patřila jsem k partě, která od střední školy jezdila pomáhat na letní dětské tábory, takže ve 19-20 jsme i my, “křehké dívky”, měli na starost oddíl rozjívených dětí a nikomu jsme nepřišli příliš mladí. Jenže to chtělo se děck