Velikonoční Výměna (8.4.) - alkohol, koníčky a postižené dítě
Přesně takový koktejl, jaký je uveden v titulku pro nás připravila TV Nova v dalším díle Výměny manželek, ve které si své rodiny na 10 dní vymění Veronika a Vlaďka.
Veronika žije v rodině plné pohodové atmosféry, kdy se stará o dvouletou Elišku, jedenáctiletého Lukáše a sedmiletého Filipa. Prostřední Filípek však prodělal dětskou mozkovou obrnu a od té doby je postižený. Její hlavní motiv, proč šla do Výměny manželek byl ten, aby si její blízcí včetně obětavého manžela Petra více uvědomili, co vše pro ně dělá a jak se celé rodině věnuje. Zkrátka pro trochu toho uznání.
Veronika si rodinu vymění s jednačtyřicetiletou Vlaďkou s 2 dětmi. Její manžel pracuje jako dělník a jeho velkým koníčkem jsou motocyklové závody. Vlaďka se i díky tomuto koníčku cítí vedle něj osamělá. Zazlívá mu, že nemůže trávit volný čas s ním, a obviňuje ho i z alkoholismu.
Do Výměny manželek se přihlásila proto, že v účasti v pořadu vidí docela dobrou možnost, jak si spoustu věcí v životě uvědomit a svému manželství tak pomoct.
Karty jsou na dnešní večer rozdány a uvidíme, jak se s nimi TV Nova a její diváci poperou.
P.S.: Laká vás zúčastnit se Výměny manželek? Jste ze Slovenska? Ozvěte se TV Markíza, která hledá páry do další řady této reality show.









8. 4. 2007 v 9.04
Její hlavní motiv, proč šla do Výměny manželek byl ten, aby si její blízcí včetně obětavého manžela Petra více uvědomili, co vše pro ně dělá a jak se celé rodině věnuje. Zkrátka pro trochu toho uznání.
Do Výměny manželek se přihlásila proto, že v účasti v pořadu vidí docela dobrou možnost, jak si spoustu věcí v životě uvědomit a svému manželství tak pomoct.
No tak jsme z toho nějak zmatený, nevím co si o tom myslet . když žena potřebuje dokazovat tomu druhému skrze televizní pořad že je platná v rodině :-))))))))))))))))))))). Osobně bych to udělal bez honorářu, nebo by ty honoráře šli na dobročinou věc. Pak bych tomu snad i věřil :-)
8. 4. 2007 v 12.57
vymena-manzelek.estranky.cz
8. 4. 2007 v 14.01
Jirko, to je ta, o které jsi mluvil?
8. 4. 2007 v 18.21
To není ještě ona, ta co bude tak tam bude “stíhlá mladá blondýnka´(22 let s 2 letým chlapečkem) ” :-))))
8. 4. 2007 v 19.23
Jirka, OT, odkaz na svůj či koho web tu již máš, tak tu prosím dalšími odkazy na totéž nespamuj diskuzi, díky.
8. 4. 2007 v 21.13
Po docela dlouhé době Výměna bez vyloženého “záporňáka”. Docela Vlaďku obdivuji.
BTW: Na té Nově už asi chlastaj’ - nejdříve prezentují středeční program jako dnešní (před Televizními novinami) a poté po reklamním breaku následuje dvouminutová tma. Po druhém breaku zasekanou znělku pustili pro jistotu čtyřikrát :-)
8. 4. 2007 v 21.20
Jj.. nějaké problémy ma NOVA :-)
8. 4. 2007 v 21.30
Aby si clovek zasel jednou tydne do hospody musi mit nejaky problem?
8. 4. 2007 v 21.37
Myslím si,že nejen Veronika má doma rodinu,jak pořád tvrdila, ale i u Vlaďky jsou rodina! S problémy,ale pořád rodina!
8. 4. 2007 v 21.43
Hmmmm hospoda je hrozně kulturně vzdělávací místo. Jinak myslím, že jednou týdně tam nechodí :-)))))), spíš jednou týdně vynechá a to zrovna jezdí na motorce.
8. 4. 2007 v 21.56
Taky si myslím, že se manžel Vlaďky před kamerama dost držel. Ten nechce v životě změnit nic. Děti ho nezajímaj a ty to sami vycítí. Jako otce ho samozřejmě pak vůbec neberou. Chudák Vlaďka, změnu bych jí moc přála. Veronika ho ale určitě nezměnila, i když si to možná myslela.
8. 4. 2007 v 22.05
Lenka: tak tak, pro něj je koníček a pivo na přednějším místě než manželka a děti !!!
8. 4. 2007 v 22.20
odkud byl ten chlap, ten, co byl hasic ? Z kladna ? takovou hasicarnu tam mame… díky
8. 4. 2007 v 22.27
jojo, byla to kladenská hasičárna. jsou z Libušína. H.
8. 4. 2007 v 22.59
Veronika byla velice šikovná ženská,ale na to aby za deset dní dokázala změnit alkoholika,to skutečně nestačí.Leda by měla nadpřirozené schopnosti(ale těmi očividně nedisponovala):).Paní Vlaďce zeje její citová nádoba prázdnotou,také proto na ni vše okolo Filípka působilo silně emočně.Jinak je také šikovná ženská a moc jí přeji,aby se jejímu muži začlo chtít něco se svým alkoholismem dělat,ono už jen si to přiznat dá práci…:( A když se alkoholikovi nechce to změnit,nepohne s ním nic…ale pro všechny okolo něho je velmi bolestné se na to dívat.Dá se to přirovnat k lodi na které stojí onen alkoholik a pomalu ale jistě se vzdaluje od břehu.Na břehu stojí všichni jeho blízcí a každý posun té lodě o kousek dál je bolí,ale nemohou s tím bohužel nic udělat.Není pomoci,když dotyčný sám nechce a nedovolí…je to bezmoc…trápení,pro všechny zůčastněné(pro celou rodinu)…Vlaďce přeji hodně zdaru a hlavně,ať se jí jednou podaří s celou rodinou doplout do bezpečného přístavu!
8. 4. 2007 v 23.21
Chlap co jednou za týden jde na pivo, přijde domu v pohodě, to je alkoholik? A který v 41 letech jezdí motocyklové závody? LOL věřte že to by alkoholik fyzicky ani psychicky nezvládl. Můj dojem - oba chlapi super, i hasič - pro ty mám slabost - i závodník, ze kterého se snažili udělat zápornou postavu tohoto dílu. Z Vlaďky jsme měl divný pocit, chvíli se zdála super, ale - ženská co brečí jen co přijde do nového bytu a své osobní problémy s manželem řeší tím, že o tom vykládá cizím lidem a 2 miliónum cizích diváků… to není normální.
Veronika věděla proč nosí téměř nedioptrické brýle, pohled bez nich měla dost pichlavý a šílený. Zjevně zastávala od Novy s oblibou poptávaný model ženské-pipiny. Uvařila, poklidila, a se zoufalým pohledem zírala z okna, protože její život ztratil smysl. Je to jen můj dojem, že udělala nutné povinnosti a teď měla konečně realizovat svoji osobnost? Číst si, chatovat, jít vést skautský kroužek, pracovat, psát básně, co já vím. A k Libušínské rodině - nemůžu si pomoc, prostě nemám rád když se lidé ke zvířeti chovají jako k člověku, a ještě víc když se k člověku chovají jako ke zvířátku.
9. 4. 2007 v 8.21
nemůžu si pomoct, ale mě se tenhle díl líbil - neřešily se hodinu a půl vši ani bordel a špína v domácnosti. Oceňuju obě “baby”. Vlaďka ocitnuvší se v rodině s postiženým dítětem se zapojila skvěle a Veronika když už se hodně nudila tak se prostě sebrala a vymalovala předsíň. Žádné brblání, žádné bulení, žádné kvílení - a že se Vlaďka rozpovídala? Řekla bych že si v tu chvíli ani neuvědomila, že jí bere kamera - je to jen můj názor, tak mě nekamenujte - prostě se jí ve správnou chvíli zeptal štáb na srovnání s její vlastní rodinou a protože byla na vlně tak se rozpovídala. Snad se jim to v jejich rodině dát dohromady a budou zas team :-) . A k Veronice? Závidím, je vidět že si vybrala perfektního chlapa (i když určitě má taky svoje :-) jako ostatně každej), ale beru to s toho hlediska, že nezdrh od postiženého dítěte, že ho rozchodil :-) a stará se. Určitě je takových chlapů víc, akorát že se o nich moc nemluví a je fajn, že nám jednou ukázali taky něco normálního.
9. 4. 2007 v 9.19
tak mě se tenhle díl taky moc líbil myslím si ovšem že ten alkohol je samozdřejmě dost špatnej,Olda i Vladka by se měli nad vším zamyslet a uznat oba svoje chyby,jak prohlásila Veronika že chlapa dělá ženská ,neni až tak daleko od pravdy jinak Veronika se mi moc líbila je to pohodová ženská která chce mít v rodině klid a pohodu a dělá proto (samozdřejmě za pomoci svého skvělého chlapa) opravdu hodně.Proto přěji Vladce a Oldovi at se vše vydaří,Veronice A její rodině at jim vše klape dál jsou supr rodina.
9. 4. 2007 v 11.42
Taky myslím, že situace v Hořicích je trochu i díky Vlaďce. mě přišlo, že si neumí o nic říct, ale má velká očekávání a pak je zklamaná a možná i protivná … a manžel na to reaguje odchodem do hospody. Možná jí Veronika ukázala cestu. Ta se totiž nerozpakovala říct si o cokoliv - třeba o pochvalu “… a ještě a ještě a nahlas…” :). Je to totiž o každodenní komunikaci a ne o tom, že budeme žít vedle sebe a jednou za čas řešit, že máme problém.
A co se týče Filípka, líbil se mi přístup rodiny, která ho nedala někam do ústavu, ale všichni o něj pečují, ale běhá mi mráz po zádech z představy, co bude za 5, 10, 20 let, až bude mít Filípek třeba 70 kg. A držím rodince palce, aby to ustála.
9. 4. 2007 v 11.49
Nesouhlasím s Veronikou, že za všechno nefunkční v rodině může Vlaďka. Vždycky je to na obou.
Mil: Přesně to jsem chtěla napsat, že mě už popouzí, kolik je žen-slepic, co když přijdou do rodiny, kde je míň práce, tak se okázale nudí a zírají z okna a dávají najevo, že ta druhá manželka neví, co je dřina. Jéžišmarjá, co takhle 1. přečíst si knihu 2. pustit si zajímavý film 3. jít na procházku po okolí 4. upéct nějaký úžasný dort, co výroba trvá 3 hodiny a je nadšeně zkonzumovaný za 10 minut 5. dělat dalších tisíce věcí.
Jinak to byla nebývale kultivovaná výměna.
9. 4. 2007 v 12.42
Vlaďky rodina mi hodně připoměla naši rodinu. Jen můj muž nejezdí na motorkách, ale jezdí na ryby. Jinak ten alkohol, koníček, nezájem o rodinu, styl oblíkání, nechuť doma cokoliv dělat a malování nevyjímaje a dokonce i to, že přitažlivost postele je večer silnější než přitažlivost koupelny. Jen Vlaďka říkala, že manžel rodinu uživý finančně a u nás to s manželovými 10 tisíci z nichž si hodně ještě vezme na pivo a cigarety nezvládám. Uznávám, že je to i má vina, ze začátku jsem ho pořád prosila a slibovala nevím co jen aby se snažil, jenže po několika letech vás přestane bavit prosit na kolenou, aby si koupil slušnější a modernější oblečení, aby se oholil, vyčistil si zuby… jsem spíš vděčná, že to není ještě horší. Takže žiju s dětma a pro děti. Asi by to chtělo přihlásit se taky do výměny manželek :-)
9. 4. 2007 v 13.24
to Mirka : to asi nepracuje, když má 10 tisíc.
9. 4. 2007 v 13.45
Tahle výměna, se mi líbila. Žádné hádky a sprostota, žádná ufňukaná fiflena, žádný namyšlený arogantní podnikatel, uklízecí maniačka ani asociál. Prostě dvě normální rodiny. Obě dámy byly fajn. Vlaďce se nedivím, že si postěžovala na kameru. Zřejmě se nemá komu vypovídat, tak byla ráda, že se má komu svěřit. Myslím, že když včera viděl její manžel, jak je nešťastná, tak se snad nad sebou zamyslí a bude se jí a klukům více věnovat. Hasič super chlap, sen každé ženy!
9. 4. 2007 v 14.33
Kolemjdoucí - chlape, že ty jsi ještě od minula nebyl v tom hypermarketu mezi normálníma lidma ;-) 10.000 čistého je cca. 14.000 hrubého a hádej kolik je v ČR medián mzdy?
9. 4. 2007 v 14.35
to Jiho. pouč mě :)
9. 4. 2007 v 14.37
Nevím ;-) Ale poslední číslo co jsem viděl bylo tuším 16.000 Kč. Čili 50% lidí má míň a 50% víc. To vysvětluje proč se lidi vždycky tolik rozčilují nad mediálním nesmyslem zvaným “průměrná mzda”.
9. 4. 2007 v 14.40
tak jo.
9. 4. 2007 v 14.50
BTW ještě tu nikdo nezmínil dvouletou Elišku. Byl to jen můj dojem, že zatímco původní táta i vyměněná máma věnovali svoji péči a rozplývání se nad Filípkem, Eliška se poněkud zoufale a frustrovaně pokoušela přivolat trochu pozornosti a lásky, co by ve 2 letech měla dostávat?
Každopádně souhlasím, že hrdina tohoto dílu byl odbavující technik se zasekávajícím se záznamem. Jestli tohle přejdou bez vyhazovu ;-)
9. 4. 2007 v 15.05
Jiho, to mě taky napadlo, ale péče o Elišku možná byla jen “nezajímavá” pro tvůrce pořadu, kteří se zaměřili vlastně jen na péči o “postižené dítě” a nějak jim nedošlo, že tam jsou celkem tři děti.
9. 4. 2007 v 15.26
jsem podobného názoru. Jsou to hyeny ta Nova
9. 4. 2007 v 15.40
Taky jsem si rikala co ta mala, ale pak mne doslo, ze ten Filipek byl kazdy den nejmene dopoledne ve skole, takze bylo dost casu a na tu roztomilou holcicku. Kazdopadne pece o postizene dite ma dopad na celou rodinu a podle mne to nejvice odnese prave Eliska, bude muset byt brzo “velka”. Chlapecek je krasnej, ale pece je narocna a preju Veronice, aby jim ta idyla a manzel vydrzeli.
Nelibilo se mi jeji zaverecne hodnoceni, kdy vsechnu vinu hodila na Vladku s pocitem, ze ona dokazala Oldu zmenit. Jako kdyby si neuvedomila ze se pred ni a prad kamerou urcite dost drzel. Podle tech kluku na ne asi dost kaslal.
Taky ta okazala nuda. Ale to myslim obecne, kdy matky ktere jsou doma a maji relativne vic casu na domacnost (1 male dite nebo vice velkych a ne 5), kritizuji ty druhe a vubec si neuvedomuji, ze nektere zeny taky chodi do prace, tudiz nemaji tolik casu na domacnost.
Myslim ze Vercu taky trochu rozmrzelo, ze nebyla tak nepostradatelna jak cekala a vymena nedopadla k jeji plne spokojenosti, protoze Vladka peci o deti zvladla. Ale to jen tak na okraj. Jinak se mi vymena libila a nemyslim ze byla nejaka nudnejsi nez ty ustekane.
9. 4. 2007 v 18.03
Mě se tato výměna taky líbila a smekám před Veronikou, že tak zvládá péči o Filipka a je vcelku v pohodě. Můj obdiv patří i Vlaďce jak se zhostila přechodné péče o něj. Jinak problémy jsou všude a jak je vyřešit je na nás, manželství je holt jeden velký kompromis.
9. 4. 2007 v 20.11
Musím tuhle výměnu zhodnotit dost pozitivně. Bylo to příjemné a určitě pro všechny aktéry i diváky výměny přínosné. Žádné hádky, extrémy, řvaní. Takové výměny by mohly být všechny. Přála bych Vlaďce, aby se to v její rodině pomohlo dát alespoň trochu dopořádku. Souhlasila bych celkem s Veronikou, že i manželka má podíl na atmosféře v rodině. Těžko někoho obviňovat, ale myslím, že i Vlaďka má šanci leccos sama změnit. Přála bych jí to a držím palce! Jinak Verči rodina: co dodat… ať si své rodiny váží, protože všichni táhnou za jeden provaz. Super. Souhlasim s názorem, že nejednu ženu vzal její manžel za srdíčko, jak se o děti tak pěkně staral. Ať si Verča váží svého “ideálu všech žen”. :-)
9. 4. 2007 v 20.17
Také se mi obě rodiny velmi líbily.Především záviděníhodný byl hasič,to byl příkladný táta,také jim přeji,ať jim ta pohoda vydrží…Ale u Vlaďky jsem se bohužel nemohla zbavit dojmu,že je to utrápená ženská a mezi ní a jejím mužem je propast,kterou není jen tak jednoduché překonat…Je pravda,že Veronika to měla jednoduší už proto že byla komunikativní a uměla si o vše říct(nevyjímaje přítomnost kamer,která také jistě zapřičinila,že se Vlaďky manžel víc snažil).Souhlasím s Kaculí a jejím názorem na Veroniku.Jsem ráda,že obrázek českého národa se začíná vybarvovat lepšími barvami,neboť sympatičtí byli v tomto díle všichni…:))
9. 4. 2007 v 20.24
Haha chtěla bych vidět někoho kdo napraví alkoholika za týden .Pohádka pro děti.
9. 4. 2007 v 20.25
Je tu někdo z Kladna? Docela mě totiž překvapilo, že jim dovolili natáčet u tatínka hasiče “v práci”. Součástí téhle stanice je totiž supermoderní krizové centrum pro (nejen) StČ kraj, kterým se sice čeští hasiči po odborné stránce rádi chlubí, ale velice se vyhýbali veškeré publicitě a záznamovým zařízením uvnitř. Ale možná už to po pár letech berou jinak.
9. 4. 2007 v 20.27
Jo a jinak souhlasím s Jiho.
9. 4. 2007 v 20.28
alkoholik - lidi co blázníte. Ten chlap byl 1x za 10 dní po práci na pár pivech s kamarádama. Přišel po svých a byl naprosto v pohodě. Tohle je u vás alkoholik?? To by byl alkoholik skoro každý chlap.
Co bych mu vyčítatal, že jestli je motorkář a je to jeho životní vášeň, naprosto nechápu jak je možný, že jeho manželka na motorce nikdy neseděla…
9. 4. 2007 v 20.58
Musím se zastat Vlaďky. Mám doma podobný problém a vím, že i toto je alkoholismus. Člověk , který tohle nezažívá, to nedokáže posoudit. To bylo jediný, co mi vadilo na paní Veronice, že vinu hodila na Vlaďku. Snad i podle dětí bylo vidět, že tam není něco vpořádku a na maminku si teda děti nestěžovali. Jinak to byl opravdu jeden z těch lepších dílů.
9. 4. 2007 v 21.01
Konečně Výměna manželek, a ne hysterických uklízeček. Až jsem měla dojem, že koukám na dvojku na něco od Třeštíkové… Škoda, že se na VM dívají spíš ženy, protějšky (aspoň někteří) by se možná chytly za nos (doslova) při zmínce o hygienických návycích. Možná to bude připadat někomu jako příliš malicherný důvod k rozepři v soužití (”chlap má smrdět”), ale ono je to někdy docela síla…
9. 4. 2007 v 21.48
Tady vyměněná Vlaďka,přečetla jsem si příspěvky,vesměs kladné-děkuji.V televizi vše vypadá jinak,než ve skutečnosti,berte vše napůl,jinak jsem si tu opravdu početla zajímavé reakce.Všechny zdravím a přeji šťastný život!!!!
9. 4. 2007 v 22.20
Vlaďko ozvi se prosím na pajda238 zavinac seznam.cz
Taky jsem to absolvoval
9. 4. 2007 v 22.22
Vlaďka: Znamená to, že ve skutečnosti žádné velké problémy nemáte? Z VM jsem z Vás měla, spolu z manželem Veroniky, nejlepší pocit. Byli jste oba skvělí. Veronika už mi tak příjemná nepřipadala. Pořádně si , dle mého názoru, každý rozhovor promyslela. Jako by mluvila psycholožka.
9. 4. 2007 v 22.53
Musím říct, že mě byla Veronika dost sympatická. Vlaďka byla zase příjemná a citlivá.
To Vlaďka: Držím palce, ať se v rodině vše zlepší. Věřím, že se vším se dá hnout, když si na tom člověk pracuje. A myslím, že už Tvoje účast ve výměně dokazuje, že s věcma hnout chceš :). Myslím, že když to skřípe, není špatné využít i nějaké odborné pomoci, která člověku pomůže si uvědomit chyby a tak. Já sama mám za sebou několik terapíí a můžu vřele doporučit! Měla jsem příležitost zkusit například metodu “rodinných konstelací” a i když to taková alternativní metoda, dost mi to pomohlo.
9. 4. 2007 v 23.04
Vladko tezko se budem dohadovat , co je ta druha pulka, ale hodne mi tvoje situace pripomina me.. kladny vztah k alkoholu manzela nebudu rozebirat, at je horsi nebo mirnejsi nez jsme si domysleli z televize, kdo to zazil, chape ze ti to vadi, ze paktreba i po par pivech se ti hnusi…
Co se tyce fungovani respektive nefungovani otce v rodine… pochybuju, ze se zmeni, spis se zmen ty. Najdi si konicky, neco co te bude bavit, kluci uz nejsou miminka, aby chvilku neprezili bez tebe ci tatinkovskou “peci”. U me se to osvedcilo, dlouho jsem cekala az … napred sem cekala, pak se vztekala a pak to zacala resit. nasla si nove pratele, konicka, udelala cas pro sebe a ejhle, pan by ted aspon obcas rad rodinny vikend treba. Bohuzel pro nej uz pozde, protoze dcera uz je ve veku, kdy jsou kamaradi prednejsi nez rodice. Nebylo to lehke, spousta hadek, vyhrozovani rozvodem za neposlusnot atd, ale ted zijem relativne v klidu a to ceho semi nedostava doma, mi alespon castecne nahrazuji pratele. Idealni to neni, ale nejlepsi kompromis jaky jsme dokazala najit….
za chovani vuci postizenemu klukovi mas muj obdiv, prichazim s temito detmi do styku ( rodiny kamaradu) a nejsem si jista, zda bych se o chlapecka dokazala takto laskyplne postarat. Byla bych nejspis naprosto bezradna.
9. 4. 2007 v 23.20
Řekl bych, že chyba bude ve Vlaďce. Když ona je v domácnosti a její mladší syn si ráno musí sám nachystat svačinu do školy a vypravit se, protože maminka zřejmě spí tak tam něco není v pořádku. Nebo nevymalovaná chodba, to nemusí nutně dělat muž, co dělá panička když je sama doma nejméně 8 hodin? A vsadil bych se, že když muž příjde domů tak není navařeno. Znám jeden případ, kdy žena byla v domácnosti, milující manžel pracoval do úmoru, všechno klapalo až do doby kdy jednou přišel domů měl hlad a nebylo navařeno, tak si zašel do hospody na jídlo (dřív se tam nikdy neobjevil), takhle se to stalo několikrát, chlap si našel v hospodě kamarády, ke gulášku přibyly pivka, rumy a už byl v tom. Nebylo dne kdy přišel domů střízlivý, k tomu ztráta zaměstnání a násilí na ženě. Paní Vlaďka by si měla najít zaměstnání nebo se více věnovat rodině.
10. 4. 2007 v 0.22
To drak: Vidím, že tomu “rozumíš, máš to zmáklý a víš, jak bys všechno vyřešil”. Nechceš se angažovat v nějaký manželský poradně? ;-) Připadne mi divné, že máš hned jasný názor po shlédnutí hodinového pořadu….
10. 4. 2007 v 0.29
Draku … to, že si kluk zvládne namazat rohlík je snad normální nebo aspoň se svoje děti k tomu taky snažím vést - nebo myslíš že tím utrpí mužský ego?
K motorkám: (mluvím z vlastní zkušenosti) to je spousta času o který tento koníček připraví rodinu, navíc mi přišlo, že manžel Vlaďky si těch 10 dnů s Veronikou “odkroutil” celkem v pohodě (prostě ji nedráždil).
Z čehož vyplynulo Veroničino hodnocení. Pochybuji, že by srazil podpadky a mazal si koupit např. nový oblečení, kdyby ho poslala vlastní žena (můj manžel by s paní Veronikou a ještě před kamerou taky nediskutoval).
Veronika má doma očividně dobré zázemí - čímž jí přeji aby ho měla i nadále.
10. 4. 2007 v 7.01
V podstatě opravdu pohodový díl.Jen Veronika se trošku stylizaovala do role “superženy”, která vše zvládá levou zadní. Nikdy bych si nedovolila házet celou vinu na Vlaďku protože na jejím manželovi už se alkohol podepisuje i na vzhledu a reakcích. Jen nevím, jak dokáže ještě bezpečně jezdit na motorce. Asi to bude “kvartální piják”, ktrerý je schopen pořád se ještě kontrolovat tak, aby byl mohl vykonávat práci a koníčka. Říkat, že kluci jsou na tátu drzí - to byl docela úlet. Kluci nebyli žádná miminka, mají oči, nos a hlavně vlastní mozek. Vztah s mamčou mají parádní, nedovedu si představit, že můj stejně starý kluk by mi před kamerami dal pusu, tam byly pusinky na rozloučenou i přivítanou spontánní, aspoň mi to tak připadalo. A Vlaďko - nevěřte, že se Váš manžel změní, jemu vše vyhovuje tak, jak to je. A věřte, že vím, o čem mluvím. Prošla jsem tím samým. A pořád se vše zhoršovalo až k nevyhnutelnému konci. Jste mladá, máte spoustu krásných let před sebou, spoustu citu v sobě (tu jste dávala naprosto samozřejmě cizím dětem). Jen tak mimochodem - kdy dal Vám naposledy náramek? Veronika ho dostala po týdnu, taky okázalé gesto.
Veronice přeji, ať jí vše vychází tak jak zatím, má perfektní rodinu, Filípek milující rodiče i sourozence, a myslím, že po VM i super tetu, pokud rodiče dovolí. Verunko, neodsuzujte příště tak radikálně, protože kdo neprožil několik let s podobným člověkem, neví nic. Zvlášť, když máte doma tak perfektního muže. Třeba kdyby jste Vlaďčina manžela místo nákupu oblečení dotáhla do marketu a donutila koupit chybějící dveře na WC……, mluvila byste už jinak.
10. 4. 2007 v 9.57
Opět Vás všechny zdravím,chci jen letmo reagovat na příspěvek draka:soudíš mě podle 10dní?to,že si kluk chystá svačinu do školy bylo pouze ve Výměně,protože Veroniku nechtěl moc poslouchat,já ráno nevstávám s klukem,ale asi půl hoďky po něm,svačinu mu totiž chystám vždycky večer,potom jdu uklízet,prát,VAŘIT a dělat každodenní práce.K ostatním dotazům koníčka mám-dělám ráda ruční práce,např.výroba panenek z kukuřičného šustí a i práci mívám průběžně,tady to není jednoduché.Ke kritice Veroniky:žila tu pouze 10dní a Olda má opravdu periodu v alkoholu od svých 17let….Někdo namítne,proč jsem si ho brala,ano je to tak,ale já ho milovala a spoustu věcí se v tomto období přehlíží a potom už život jen utíkal……Dneska už nemám zájem,po tolika prošení a slibování,už mi přetekl pohár…..Opravdu je chyba vždycky v obouch,ale v někom bohužel větší.Měla jsem být rezolutnější!!!!!!
Odpověď pro Vladana:moc děkuji za pravdivou reakci,je vidět,že přesně víte jak to chodí……Ještě k tomu alkoholu on je opravdu schopen přijít ve 4hod.ráno a od 6hod.normálně fungovat,tedy i s motorkama není problém.Ještě poslední věc motorky se mi moc líbí a nikdy jsem je Oldovi nevyčetla,ale vždycky jsem chtěla nějakou kompenzaci.S Veronikou jsme kamarádky,telefonujeme si docela často už proto,že mě zajímá Filípek,akorát mě trochu zamrzela její kritika,měla jsem pocit,že ona je nejlepší a vše zvládne.Ale má je ráda a vše jsme si vyříkali!!!!!Přeji všem hezký den.
10. 4. 2007 v 9.58
Jsem moc ráda,že to nebyl jenom můj pocit,že se Verča příliš snažila zanechat ten nejlepší dojem-a ona ho také zanechala…Až na to,že je to zdravá žena ze zdravého zázemí a bohužel si zřejmě nějak zapomíná uvědomovat,že ta větší část obyvatel tohle její štěstí postrádá…Jistě by neuškodilo Verče více pokory,zvláště když očividně neví nic o trápení ze soužití s člověkem,který je(byť na začátku,ve středním nebo pokročilejším stadiu)alkoholik. Mě připadne kruté odsuzovat za to ženu,zvlášť,když to první rozhodnutí(dát si,či nedát)leží přeci vždy na oné konrétní osobě. Když to vezmu z pohledu dítěte,poněvadž můj otec byl alkoholik,maminka se sním i z tohoto důvodu rozvedla,aby posléze upadla do obětí muže,který se po čase také stal alkoholikem…no tedy,brečet vám tu nebudu,ale řeknu vám,žádný med to nebyl! Víte,jen se nestačím divit,jak lidé,kterým to v životě a v rodině “klape”,kteří měli to štěstí,že prožili poklidné dětství,navíc štěstí na výběr životního partnera,dokážou tak snadno a lehce vyřknout ortel nad těmi,kteří to štěstí neměli a nebo se jim v životě něco pokazilo… Kdo nezažil,neuvěří…aneb sytý,hladovému nevěří! Ještě jednou přeji paní Vlaďce,ať se jí karty osudu otočí tou lepší stranou,HODNě ŠŤěSTí!!!
10. 4. 2007 v 9.59
oprava: mám je ráda
10. 4. 2007 v 10.02
pro loanka: krásný názor,monohokrát děkuji!!!!!!
10. 4. 2007 v 10.11
Zdravím všechny,pročetla jsem tady všechny názory a nemám už co dodat je tu řečeno vše co jsem měla na jazyku já :o).
Ale i přesto bych tu chtěla říct,že to byla nejlepší výměna kterou jsem viděla.Konečně šlo o každodenní starosti a né o pomluvy kdo má uklizeno a kdo bordel.Vlaďka vše perfektně zvládala a Verče se snad doufejme podařilo ukázat jak řešit problémi.Vlaďka zřejmně jadná jak já když se manžílek vrátí z hospůdky,znám to.Taky 1-2 týdně zajde na pivo,ale Vlaďko věřte mi,že peskováním a výčitkami se to nevyřeší.Je to o domluvě”jdi,ale pamatuj na to v kolik se vrátit”funguje to.I chlap po každodenní rachotě potřebuje vypnout a v klídečku si pokecet z kamarádama oni si k tomu dají pivo a jak říká můj manžel mi zase pijeme kafe….:o)).A uznejme si taky to potřebujem občes zajít někam na pokec.
Takže doufám,že Vlaďka s Oldou začnou komunikovat a navzájem se tolerovat a hlavně dělat kompromis to je nejdůležitější.Moc jim to přeji a držím palečky aby tu krizy ustáli,bylo vidět,že se nad chybami dokážou zamyslet oba dva.
Verča s Péťou jsou dvojka která se jen tak nevidí drží spolu a je jim hodně co závidět jen tak dál máte úžasnou rodinu!!!!!!(Ale to už jsem ti říkala :o)).
10. 4. 2007 v 10.51
Tahle výměna skutečně něco přinesla,jak zúčastněným,tak divákům.Prostě zobrazovala normální život se všemi radostmi i starostmi.Z hodinového pořadu se nedá hodnotit nic,je na Nově co z několika set natočených hodin ukáže.Myslím,že to mělo smysl,sám jsem se musel nad několika věcmi, co dělám,zamyslet.A motorky taky miluju…
10. 4. 2007 v 11.22
Paní Vlaďko moc vás zdravím,povahou mi dost připomínate moji maminku,ale moje maminka je zřejmě ještě daleko měkčí,než vy,protože ona rozhodně razantní kroky dělat neumí…Je téměř o deset let starší,než vy a moc bych jí přála více toho štěstí v partnerském soužití,ale bohužel,je pravdou,že často už samotné kořeny mají největší vliv na růst celého stromu(průběh života) a ona vyšla z naprosto nulového zázemí.Vyrůstala jenom s otcem jako prostřední z pěti dětí.Navíc když jí bylo 18,vyhořeli a její táta(můj dědeček)si našel paní a přiženil se za ní na druhou stranu republiky.Šla tedy do života absolutně nepřipravená,bez vzělání,či majetku,bez citové opory,či láskyplně přihlížejícímu zraku rodičů.Začala pracovat,ale bohužel se také příliš rychle zamilovala.Bohužel proto,že nebyl nikdo kdo by jí od unáhleného kroku odradil,a jí tak ušetřil četná brzká zklamání.Ale jak sama píšete,źivot běžel příliš rychle a než se maminka nadála,byla vdaná se dvěmi dětmi a nestydatým příživníkem na krku.(Tohle o mém otci se opravdu nepíše lehce).Ale taková bohužel byla skutečnost,že se mu pracovat nechtělo a navíc se zněj stal pijan.Maminka to opravdu neměla lehké.Když mi bylo asi pět let,rodiče se rozvedly,přesto mám z ranného dětsví zachované nazáviděnihodné vzpomínky…Po nějakém čase se maminka zamilovala podruhé a tento muž se jí stal osudným.Nejvíce jí imponoval tím,že byl skutečný pracant a dříč(jako kdysi i její otec) a tak si snad ani nevšimla,že si občas(několikrát zmiňované”jednou týdně”)dá nějaké to pivko.A pokud si toho všimla,tak to možná ráda přehlédla,vždyť měl nesčetné jiné přednosti!Ale roky běžely a s léty rostla i jeho chuť k pití.Což mělo nepříznivý dopad na celou rodinu,neboť pití jako by u něj ventilovalo jeho zkrytou agresi.Ze začátku se ještě za své prohřešky vůči nám omlouval,ale s břibývajícími lety,jako by ztratil soudnost a často měl pocit,že je při své agresy v právu.”Asi jsme si to zasloužily”dle jeho slov.Dnes a snad až tak deset let dozadu,když dojde k nějakému tomu incidentu,tak si ani nepamatuje co provedl,natož,že nám ublížil…Proto chápejte ,že alkoholismus=zrůda,alespoň pro mne.I když řada odorníků označuje alkoholismus za nemoc,pro mne je to však slabé slovo. A ještě dodatek-můj otčím je obrovský dříč ještě dnes a dosud neměl v práci kvůli alkoholismu ani jednu absenci.Rodinu řádně a slušně živí(vyjma doby,kdy se mu nedařilo v podnikání,ale to nebyla jeho chyba,snažil se).A také si za celý život ani jedinkrát nesedl v podnapilém stavu za volant a že je to nějaký řidič.Ani jeden průšvih v práci,ani jedna nehoda…nic s čím by se dal spojovat alkohol…přesto je to alkoholik….kdo by se však odvážil vyslovit to před ním nahlas,takovou by od něj chytl,že pochybuji,že by se ještě někdy probral…(ale to se týká pouze členů rodiny,poněvadž k cizímu by si to nikdy nedovolil,to by”pouze” zanevřel až do konce svého života)jak ho znám…dokonce bych si troufla ho nazvat zásadovým alkoholikem,protože on zásady skutečně dodržuje,přestože ho pití mění ve zcela jiného horšího člověka…Takže dost už chmurů,lidi pokud jste šťastní,buďtě rádi,že jste a važte si toho!A také nezapomínejte že spoustu malých štěstí ztrácíme,hledáním toho velkého!Paní Vlaďka nám krásně ukázala(během deseti denní výměny)že umí žít a užívat si malé radosti,ikdyž je nad jejím životem temný mrak! Vždyť cituji:Čekání na šťastné dny bývá mnohdy krásnější než šťastné dny samotné. K.G.Paustovskij A ještě něco,ráda bych zdůraznila,že svojí maminky si nesmírně vážím,ikdyž podle někoho možná nesplňuje představy o ideální matce.Ale já vím dobře čím prošla a z čeho vyšla a nepřestanu obdivovat,že to ustála a je pracovitou,šikovnou přesto hodnou a vlídnou ženskou!A ještě lepší je babičkou! Všechny zdravím a přeji krásný den!
10. 4. 2007 v 11.57
Spis mi to z toho uvodu pripadlo, ze nova puvodne chtela dalsi vyostrenou vymenu ale nejak se to zvrtlo :)
Chteli dat dohromady alkoholika a odpurkyni alkoholu, ale oni se kupodivu snaseli na prvni pohled mnohem lepe nez s puvodni manzelkou :)
10. 4. 2007 v 12.44
Alkoholik …. No co si budeme povídat. Každý chlap si určitě párkrát do roka skleničku dá. Já třeba pivo nepiji a do hospody nechodím. Alkohol piji jen vyjímečně. A zase mám jiné vady :) Je zvláštní, že rozvedené kamarádky jednotně tvrdí, jak ten jejich byl alkoholik a nebo je mlátil, případně byl alkoholik a mlátil je :) Kolikpak myslíte, že jich řekne “nehodily jsme se k sobě”. Takže si dovolím tvrdit, že většinou to není, tak jak to vypadá podle tvrzení jedné strany …..
10. 4. 2007 v 13.29
opravdu zajímavé komentáře,ale myslím že nikdo nikoho nemuže soudit za deset dní,a co si budeme vykládat televize si to sestříhá jak potřebuje ale opravdu se tam snažili udělat vyloženého zápornáka z Oldy ale ten chlap určitě není tak špatnej jak se zněho snažili udělat určitě tam chyby jsou ale ty by se měli začít řešit od začátku na obou stranách (jestli je na obou stranách ochota je vyřešit) přeji hodně štěstí
10. 4. 2007 v 14.41
Nemohl by nekdo vymenu nekam uploudnout?? myslim ze by zajem byl…
10. 4. 2007 v 14.44
Je v archivu Novy…
10. 4. 2007 v 16.55
kolemjdoucí říká: Kolikpak myslíte, že jich řekne “nehodily jsme se k sobě”. No to opravdu zadna nerekne, pac urcite zadna nebyla vdana za zenu.
Jinak k vymene, tam bylo jasne, ze neco v neporadku je. Ja si vzdy vsimam reakci deti, neb ty jsou vypovidajici. Zde byla jasne citelna reakce kluku z Vladciny rodiny na ‘zmenu’ otcova chovani - neduvera, zarazenost, starost o to, jak dlouho to nyni otec vydrzi (’hrat’). Jednoduse TO uz zazili mnohokrat. Manzel Vladky ma vazny problem a konzumace alkoholu je uz jen jakasi zoufala snaha o vyreseni. Ono to totiz souvisi s tou jeho ‘laskou’ k motorkam a ‘nelaskou’ k rodine a k sobe samemu.
10. 4. 2007 v 17.17
Vzkaz pro Vlaďku:
Chtěla jsem vám vyseknout poklonu pro Váš vztah k Filípkovi. Myslím si, že jste to k němu myslela upřímně a nebylo to vůbec hrané pro televizi. Já sama mám podobně postižené dítě jako je Filípek, ale menší. Takže si troufám říct, že vím o co jde. Sama jsem zažila hodně lidí (i mamin od dětí) které se postiženého dítěte “štítí” jako kdyby se mohli nakazit ony nebo jejich děti. A neuvědomí si, že se to může stát opravdu každému bez ohledu na vzdělání a cokoliv jiného - bacil v těhotenství nebo nějaká nehoda a postižené dítě je na světě.
Myslím si, že byste mohla tento svůj cit pro postižené děti využít v nějaké práci s nimi a pro ně. A tím byste mohla vyřešit i svůj problém s prací. Osobních asistentek pro postižené děti je pořád málo a v každém regionu se určitě pro ně práce najde. A hlavně tuto práci nemůže dělat každý, ale Vy na to určitě máte.
Mějte se fajn. Držím Vám palce ať se Vám Vaše problémy podaří zvládnout.
10. 4. 2007 v 18.46
vzkaz pro DanuJ: mnohokrát děkuji za příspěvek.Já strašně miluji děti,ať jsou jakékoliv a Filípek mně opravdu přirostl mooc k srdci…..Eliška byla taky zlatá,ale taková treperenda,byl jí plný barák no a Lukášek,to už byl skoro dospělák a neměl na mě moc času…..
vzkaz pro všechny:moc se mi líbí Vaše příspěvky,ať jsou kladné nebo záporné,ale z 10dní nelze poznat problémy,které jsou třeba 15let,přesto mě to chytlo za srdíčko,že jsou lidi ještě schopni o něčem normálním přemýšlet..Děkuji
10. 4. 2007 v 22.05
to Janka : no ty asi jseš taky taková ublížená kobliha :)
10. 4. 2007 v 22.19
Vlaďka: Bud rada za tu rodinu co jsi dostala :-))))
10. 4. 2007 v 23.05
To Vlaďka: Ahoj Vlaďko, to je jasné, že za těch 10 dní se nedá všechno poznat, vždyť kdyby to bylo tak jednoduché, už máme všichni všechno vyřešené, ne? Ale realita je taková, že těch zakopaných psů máme každý ve svých vztazích hodně. Třeba můj táta není závislý na alkoholu, ale zase celé dny hraje strategické hry na počítači. Nedokáže se od toho vůbec odtrhnout. Je to asi kuriózní závislost, ale stejně tak ho to odvádí od komunikace s rodinou. Přesto nás měl vždycky hodně rád a to jsme věděli a kdyby se rodiče rozvedli, určitě by nám hodně chyběl, což je jasné.
Určitě má i Tvůj muž spoustu kladů. Přála bych ti, abys všechno zvládla co nejlépe a přeju ti hodně síly a odvahy, tu v sobě určitě máš, jak bylo vidět na výměně! Určitě výměna pomohla ke spoustě dobrých uvědomění, tak ať jich přijde ještě víc :-). Zkrátka hodně zdaru!
11. 4. 2007 v 7.44
Nakonec mi to nedalo a přece jen reaguji.
Nemůžu nesouhlasit s tím, jak tu píšete a Veronika si myslí, že ženská dělá chlapa a atmosféru v rodině.
Ale totéž platí pro chlapa. Stejně tak chlap dělá ženskou a stejně tak má chlap vliv na celkovou atmosféru v rodině.
Takže se nedivte, že Veronika, i když má postižené dítě, je psychicky vyrovnaná a sebevědomá (až namyšlená), zatímco Vlaďka, která má “jen muže, který se občas napije”, (což je údajně normální, jak tu někteří píšete), silně citově strádá a její děti také.
A jen tak na okraj - nemyslím si, že pro větší dítě je lepší, když mu matka/otec chystá svačinu, myslím si, že mnohem důležitější je, když to dítě si tu svačinu umí nachystat samo.
11. 4. 2007 v 8.00
to krokodýl: SOUHLAS!!!!!! Dva lidé se vzájemně dotvářejí a ovlivňují, hlavně v dlouholetém vztahu. A Veroniku jsem viděla taky stejně- vyrovnaná,ale namyšlená, povýšená, zahleděná jen do sebe, své rodiny a svých problémů. To že jinde jsou jiné problémy neakceptovala, myslela si, že má recept a patent na všechno. Bohužel, tak černobílý život není…….
11. 4. 2007 v 8.57
Mě se Veronika moc líbila s Oldou to uměla super je to o vzájemné komunikaci do které se Vladce s Oldou asi moc nechce Olda mi nepřijde tak spatný jak tady lidičky píšou neodvážil bych se do někoho navážět když vidim hodinu a ještě k tomu sestříhanou jak to potřebuji
11. 4. 2007 v 10.09
to Nik: Reronika to uměla - pravda, ale 10 dnů to vydrží každá normální osoba, která nechce ventilovat scény před kamerou. Vlaďce po pár letech nezájmu o rodinu a zájmu jen o Oldův koníček asi došla trpělivost. 100 x nic vždycka umořilo i osla. To, že jinak zbytek rodiny funguje výborně bylo z pořadu vidět. Včetně ranní snídaně - tleskám.
Padl tady výborný nápad ohledně asistence u postižených od paní, která postižené dítko má doma. Super, myslím, že Vlaďka by byla perfektní. Nebo jako dobrovolník pro dětský domov, domov důchodců, pečovatelka o staré lidi - Vlaďka má citů, které může investovat do svého okolí na rozdávání. A je opět vidět jak Nova stříhá - proč se neobjevil Vlaďčin koníček aspoň jako okrajová zmínka v pořadu?
11. 4. 2007 v 10.49
Ahoj všem. Čtu tady vaše komentáře a chtěl bych reagovat.
Myslim že by bylo férové se tak trošku zastat všech.
Hodně lidí tady kritizuje moji ženu jak kritizovala Vlaďku a celou domáctnost.Uvědomte si že toho bylo řečeno hodně více či méně příjemného. Ale bohužel do sestřihů se nahustí ty méně příjemné věci a záporňák je na světě. V domáctnosti byla sama sebou a snažila se vyplnit Vlaďky přání “něco s tím udělat” nebo alespoň ukázat cestu.Také neseděla jenom doma a nenudila se. Dost často chodila z jednim ze synů sportovat,ale to se v televizy také neobjevilo. Mezi osmi očima to také nebylo tak ostré.Bylo i řečeno že to nejde házet jen na jednoho ale chtít musí oba.a ŽE I JEJICH RODINA JE SUPER. To tam však nedali.
Oldu jsem poznal jen chvilku a něco jsem se dozvěděl z vyprávění od Veroniky.Také bych asi vinu neházel stoprocentně na něj.Působil jako morous,s tim pivem to asi taky neni dobrý ale ono se asi špatně vrací k rodině když už je mezi nimi tak velká propast.Ale určitě by stálo jejich rodinu zase stmelit.Jsou fajn.
Vladka mě hrozně příjemě překvapila. Dokázala se bezvadně zhostit péče o domáctnost a já absolutně neměl strach jí tady svěřit děti.Trošku mě překvapila jak otevřeně mluví o svém problému z manželem,ale bylo z ní cítit že s tím chce něco udělat.
O děti tady bylo a je pečováno stejnoměrně. Určitě nejsou Lukáš s Eliškou opomíjeni na úkor Filípka. Jen nebylo tolik záběrů s nimi odvysíláno. (taky to Lukáše mrzelo:)))
Věřte že jsme si nehráli na dokonalou rodinu a ani takový nejsme. Každý máme své chyby. Jen jsme stáli o to prostřednictvím obrazovky ukázat lidem,že i soužití s postiženým dítětem může být šťastné. A rodina tímto postižením netrpí.Jen přehodnotí své priority a semkne se.
11. 4. 2007 v 11.08
plne s Petrem souhlasím a jeho žena Veronika je určitě super at vám vše vydrží !!!!
11. 4. 2007 v 11.08
plne s Petrem souhlasím a jeho žena Veronika je určitě super at vám vše vydrží !!!!
11. 4. 2007 v 11.29
Vladano, než obviníš Novu jak stříhá podívej se znovu na představování rodin, Vlaďka tam vyrábí panenku ze šustí!
11. 4. 2007 v 12.24
Pokusím se ještě jednou reagovat,protože mě moc potěšilo,že i Petr se zapojil.Nejdřív Tě Péťo moc zdravím i Veroniku….Naprosto s tebou souhlasím a připojuji se k tomu,že opravdu bylo sestříháno tolik,že my sami jsme koukali,co z toho udělali,ale nakonec to byl účel…..Přesto je mi Nova,respektive celý štáb,velmi blízký a byli všichni moc fajn!!!!! Pochopte taky,že na to mají omezený čas,ze 120hod.musí udělat 1hod.S Veronikou jsme rozdílné povahy,ale ani ona by s Oldou nehnula,on,když nechce tak nechce,přesto jsem nikdy neřekla,že je veškerá vina na něm jak tu někdo zmínil!Jsme spolu 17let a už taky máme svůj věk a i to je znát,ale rozhodně si budu stát za názorem,pokud se trápíme oba,včetně dětí,je lepší to ukončit a třeba zjistíme,že si chybíme!!!!!A není to jen alkohol jak také zaznělo!!!!Reakce na to,že mám být ráda za tu vyměněnou rodinu,ano to jsem byla,ale myslím si,že to byla především naše zásluha,že jsme z toho nedělali rošádu,ale chtěli jsme ukázat normální chod domácností……Ukázat,že nemáme zapotřebí se přetvařovat,ale normálně jak jsme zvyklí reagovat na problémy!! Každý děláme své chyby,opakuji,někdo menší,někdo větší.Poslední věta,když mi bylo o 10let méně,vše jinak snáší!!!!!Krásný den
11. 4. 2007 v 12.33
Vlaďka: to co rikas je docel azavazne, protze pak to je vse uplne o necem jinem a ne o realite
11. 4. 2007 v 12.48
Petr-manžel: koukám ta výměna je asi pěkná fraška :-), jinak víš že se lidi z výměn združují :-))))
11. 4. 2007 v 13.05
Berme to tak, že to byla jedna z nejpohodovějších výměn po dlouhé době, a že s reality show už to asi nemá moc co dělat. Škoda, že se zatím nevyjádřil i Olda, třeba bychom zase viděli leccos jinak. Ester se omlouvám - opravdu mi začátek výměny uniknul, a tím jsem Nově škodila.
Nevím jak ostatním, ale trošku tou pohodou mi obě paní připomínaly paní z tuším první řady, která pomohla rodině s hyperaktivním chlapcem. Jména už si nevybavuji, ale pracovala, tuším, v MŠ a protirodinou byli školníci na ZŠ. Tam taky byl vidět efekt výměny.
11. 4. 2007 v 17.24
Tahle diskuse se mi moc líbí. Je to snad ještě lepší než samotná výměna manželek! Je úžasné sledovat názory jiných lidí a dokonce někdy i jejich životní příběhy a když se do debaty zapojí i samotní aktéři, nabývá to pak úplně jinou dimenzi!
Z tohoto dílu mi byla strašně sympatická Vlaďka. Velice jemná a citlivá žena, moc ráda bych měla takovou kamarádku. Taky jsem zažila dětství s otcem alkoholikem a taky to byl, jak píše jedna paní tady velikej dříč a skvělý řidič. Vždycky se opíjel až po práci, zůstaval do noci v hospodě s kamarády a my děti jsme ho kolikrát i několik dní kvůli tomu ani neviděli.Matka ho přitom milovala, udělala by pro něj první poslední a on si jenom bezstarostně užíval a kašlal na ni. My děti jsme ho taky milovaly,i přesto že chlastal, měl v sobě obrovské charisma a kouzlo a když byl doma a střízlivý věnoval se nám a byla s ním sranda. Rozhodně nikdo nemůže říct, že pil kvůli atmosféře v rodině, prostě to bylo v něm, bylo to mnohem silnější než on. Nesouhlasím s Veronikou, že atmosféru v rodině dělá hlavně žena, že na ženě vše závisí. Copak je chlap nějaký pejsek bez vlastního názoru, kterého si žena musí vydrezírovat tak, aby všichni byli spokojeni? Na chlapovi taky hodně záleží.
11. 4. 2007 v 18.18
Kčemu je výměna, kde akteři říkají že mnoho věcí bylo jinak, to si tam mohou dát herce co jim odehrají scénář a nemusí se to tvářit jako reality ze života.
Jinak je super, že se aktéři hlásí k té výměně a uváděj tady věci na pravou míru. Hold pořad výměna manželek jak se zdá není neujspěšnější pořad, ale nejuspěšnější podvod na diváky. Podle postřehů od účastníků.
11. 4. 2007 v 21.02
Byla to vážně skvělá výměna. Na podobné úrovni by mohli být všechny. Chjo…. Nesnáším vyostřené konflikty.
11. 4. 2007 v 22.02
O kvalitě Výměny rozhoduje jen a pouze sledovanost. Ostatní je nepodstatné. Tedy z pohledu Novy.
Prosím ještě jednou Vlaďku, aby se mi ozvala na pajda238 zavináč seznam.cz nebo přišla rovnou na http://diskuse.dama.cz/diskuse.php?d=6162 Je nás tam už docela hodně, že Petře - hasiči :-)
11. 4. 2007 v 22.31
P: je to fraška ten pořad, nemá rád divadla a sledovanost je asi diky tomu, ze to nikdo nevytroubí. jakmile to vytroubi tak je po sledovanosti. Proste komedie
11. 4. 2007 v 22.43
Sledovanost je daná tím, co je celý týden předem v upoutávkách i když je to zcela vytržené z kontextu (viz. Justýna)
12. 4. 2007 v 8.17
No mám povit že ten pořad je fakt fraška. Má žna na to kouká a diví se vo se tam děje, jenže tady se dočítám že je vše přestříhané a neodpovídá to skutečnosti. Takže je to vlastně pěkné divadlo.
12. 4. 2007 v 9.52
Je to show. S realitou to má jen něco společného. Scény chronologicky řazené nejsou
12. 4. 2007 v 9.58
Tak potom to je podvod a ne reality. No jestli to takhle dělají i ze zpravodajstvím - tak to tady ty lidi pěkně bulíkují. :-)))))))))))))))
12. 4. 2007 v 10.25
Nemůžu si pomoct, ale přesto, jak je ta “show” strašně špatná, jak tu P pořád píšeš, z ní žiješ už docela dlouho. Takže můžeš být vlastně rád, že se máš čím bavit.
A vůbec, koukala jsem na ty stránky, který sem pořád spamuješ, ty fakt kopčíš i komentáře? Za prachy daňovejch poplatníků v podstatě? To je dost smutný.
12. 4. 2007 v 11.30
Já nikam žádný komentáře nekopíruju, to jsi na špatné adrese. A daňový poplatník s výměnou nemá nic společného. Tedy kromě toho, že se peníze z ní musí samozřejmě zdanit. :-)
12. 4. 2007 v 11.46
Hele Raden, občas je tam překopíruji sám a to prože si lidi mají zvikat na oficální web :-)))))
12. 4. 2007 v 11.48
Myslím že admin by měl tuto část směrovat na ty estranky :-)))))) a tam debatit o věcech spolu s ucatniky. Preci jde trosku o jejich ochranu kvuli IP adresam. Ty IP adresy by mely byt v drzeni ucatniku, proto to tam bude uprimejsi :-)
12. 4. 2007 v 13.05
BTW: jestli budete nadále pokračovat v kopírování komentářů a textů z tohoto webu, požádám o zablokování vašeho účtu v rámci služby eStránky.cz
12. 4. 2007 v 13.50
P: řekni mi, proč jsi s manželčiným nápadem jít do výměny souhlasil? Kolik ti bylo let? Jako osoba veřejně činná sis navíc mohl umět spočítat důsledky, tak proč se jim teď divíš? A proč pořád píšeš, jak je to všechno falešný a upravený a sestříhaný, todle podle smlouvy můžeš? Proč prostě jako chlap nesklapneš a nepřijmeš situaci? Mimochodem jsem moc ráda, že tvůj volební obvod je na opačném konci republiky než moje bydliště.
Zajímavé: Ačkoliv tvůj “názor” čtu už poněkolikáté, nechápu co tím chtěl básník říci. Ale tvrzení, že ta parodie webu, kterou tvoříš na estránkách je “Oficiální web výměny” mě fakt rozesmála :-)
12. 4. 2007 v 16.50
Jejda to si dělám srandu, už tu plácám nesmysly - hold jsem trochu pomatenej rejža
12. 4. 2007 v 16.53
P: he he, Raden je dost zmatenej - koukám že teď bude každej tvůrcem kdo ten web prosazuje :-)))))).
12. 4. 2007 v 19.55
ah lidi zamyslete se nad sebou všichni !teď tu všichni fňukáte jak je vše sestříhané a nahrané a když začínala první a druhá řada to jste kamenovali a ty druhé nosili na rukách jakým právem !!!!!!!si tu hrajete na bohy a na ty spravedlivý????????,jestli pak se někdo z vás kdo tu kecá blbosti omluvil jednomu člověku z výměny jakému koly které ho jste tady kamenovali jste tu tak ubohý že si občas nevidíte do huby co říkáte!!!!!!!!!!!!!!
12. 4. 2007 v 21.15
H…………. : možnýá to bude tím, že už účastníkům došla trpělivost, lidi z výměn mají své uzavřená fora co vím, kvůli tomu že mají tak trochu komunistické smlouvy, které jim zakazují o tom mluvit !!!! Pravda je ale taková, že ten pořad podle mě má sledovanost získanou podvodem a hodně lidem ubližuje.
12. 4. 2007 v 22.53
Podepsali ty smlouvy s puskou u hlavy?
13. 4. 2007 v 8.45
Nikdo:………….souhlasím s tebou
13. 4. 2007 v 10.50
Víc reagovat na nové díly účastníci VM začali až poté, co se sešli. Teprve tehdy zjistili jak se věci ve skutečnosti mají.
13. 4. 2007 v 10.52
P: souhlasím, protože většina si myslela že byla světlá vyjímka a když se vyměnily názory tak se zjistilo, že to je vlastně docela velky podvod. Jinak co jsem se díval tak ve smlouvách není nic o tom, že pořad se může dějově přestříhat a manipulovat s chronologii děje
13. 4. 2007 v 11.37
Ve smlouvě je dokonce zmínka o lidské důstojnosti a jejím ohrožení.
13. 4. 2007 v 13.19
Super je, že se tato diskuze veřejně otevřela :-). Ti co se budou hlásit alespoň budou vědět do čeho jdou.
15. 4. 2007 v 9.04
jasný a jen pro pořádek vymenamanzelek.com, aby admin věděl že některé věci se nedělají :-))))
15. 4. 2007 v 17.25
———————————————————————————-
ukončeno, dnes je statek a nová Výměna
27. 9. 2007 v 20.49
ybpznmqtx cptyokmil acbih svatrefqp psfyelud mgqizwdv ehkuzjfly