Farmář hledá ženu: Návštěvní dny začínají (4.díl)
[singlepic id=1439 w=420]
Na konci článku naleznete upoutávku na 5. díl Farmáře hledajícího ženu.
Pětice farmářů rozdala pozvání k návštěvě jejich farem všem finalistkám. Dámy tak v reálu poznají, co si vlastně vybraly. První dojem je důležitý. Laďka Něrgešová dámám po příjezdu na farmy zamává a opustí je na dlouhých pět dní. Někde se připíjí, jinde se hned pracuje. Lítý konkurenční boj se rozhoří v Krkonoších a Novohradských horách.
[singlepic id=1434 w=420]
Vlasta Kadeřábek: Lenka a Tereza
Nekompromisní duel svedou dámy o místo v KRNAPu, v pastoušce Vlasty Kadeřábka. Po prvotním ohromení z příbytku, ve kterém mají strávit následující dny, zdánlivě jemná Lenka předvede, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Nepřijela přece dělat společnost Tereze, ale nabídnout svůj život muži. Místo provizorní ložnice, kterou s ní sdílí, je rozhodnuta obsadit Vlastovo lože.
[singlepic id=1435 w=420]
Petr Hájek: Johana a Adriana
Tady to skřípe hned po příjezdu. Každá z dívek je jiná, ale obě mají o Petra zájem. Spát budou v manželské posteli. Jak dlouho? Tyhle „kamarádky“ si po večerech důvěrnosti špitat nebudou. Navíc Johana s Petrem něco skrývají! A ona teď žárlí a dělá scény. Petrovi víc imponuje praktická Adriana. Kromě chleba, který své vyvolené naučí péct, jim ale bude muset nalít i čistého vína.
[singlepic id=1436 w=420]
Petr Bušák: Jana a Gábina
Pracant Petr obdělává půdu a má hodně dobytka. Jeho práce nikdy nekončí. Holky, které jsou každá z jiného těsta a dělí je deset let, sice pohodlně ubytuje, ale vzápětí je zapřáhne. Jana si přivezla i obrovského psa, ze kterého má Petr zatím respekt. Dámy poznají maminku a sestru, hostitel vtipkuje a návštěvu zatím hodnotí z praktického hlediska. Gábi je moc mladá a drobná, to Jana by asi zastala víc práce.
[singlepic id=1437 w=420]
Patrik Čangel: Lenka a Lída
Květin na přivítanou se mladé maminky nedočkaly, zato je Patrik pozval na večeři. Dál už bude vaření na nich, protože úroveň kuchyně je pro Patrika základem budoucího vztahu. Obě ženy se spřátelí, u Patrika se jim líbí a on sám se jim zatím hezky věnuje. On je však večerem trochu zklamaný.
[singlepic id=1438 w=420]
Břéťa Sucharda: Lenka a Oldřiška
Jiskry vzduchem zatím nelétají, ale dámy si uměly vybrat. Kromě každodenního úkolu – nezbytné kávy pro hostitele – má každá vlastní pokoj a na jídlo se chodí ven. Zase to ale trochu připomíná skautský tábor s budíčkem. Lenka se přitom těšila, že se trochu prospí. Činorodý Břetislav ale ví, že ranní ptáče dál doskáče, a už velí do sedla!
PŘÍJEZD NA FARMU
Farmáři dovybírali, vyvolené ženy si odjely domů zabalit a čeká je pět dní na farmě.
VLASTA KADEŘÁBEK
Vlastík je na dámy nachystaný. Čekají je bojové podmínky, ale postele mají čistě povlečené. Dostat se do peřin bude vyžadovat dobrou fyzičku. Vlasta nemá zrovna na nějaké randění čas, ale co nadělá, když si je pozval, musí se o ně postarat.
Obě ženy jsou podmínkami, do kterých přijely po prvním „ohledání“ dost překvapené. Laďka je ubytuje, Vlastík nestíhá, spíš to vypadá, že před nimi utíká, práce nepočká. Zatím to budoucím farmářkám nevadí, ale uvidíme, jak dlouho jim nadšení vydrží. Obydlí žen známe, ale kde bude spát Vlasta? O kus výš, ve srubu kam nesmí žádná elektronika, jen mechanické nástroje, aby mu nenarušovaly pozitivní energii, kterou zde čerpá.
Chaloupko, chaloupko, tak je mi vhod: otoč se, ať je ke mně tvůj vchod!
[singlepic id=1440 w=420]
Hlavně Tereze teprve nyní dochází, že ten „chlívek“ před kterým stojí, je pro příštích pět dní jejich nový domov. Copak holka neviděla medailonek farmáře, na základě kterého se o něj ucházela? Co čekala za luxus? Vlasta nikdy žádný nenabízel a realita je proto dost tvrdá. A to ještě holky nebyly uvnitř svého domečku.
Vlastík je kvůli práci opustil, musí se proto seznámit se svým provizorním domovem samy. Laďka je tam už jako doma, dělá jim průvodkyni. Kuchyň – obývací pokoj – jídelna, to vše v jednom, tak to musí Tereza rozdýchat. Lenka se tváří statečně, dokonce objeví, že v domku je elektřina – budiž světlo a hned je veseleji. Šup bez bot na lavici, hop na šuplata, trošku se vytáhnout a jsou na půdě, ve své ložnici. Terezu zajímá, kde spí kozy, raději by spala u nich. Lenka to čekala, ale překvapená je i ona. Tereza má šatičky i erotickou noční košilku, kde to tady využije? Začíná organizovat. Ona si bere zvířata a zahradu, Lence přidělí domácnost. Ta protestuje. Tereza je samé já, já, já. Uvidíme, jak to tam spolu pět dní vydrží.
Večer je navštíví opět Vlastík. Je to doba, kdy je nejvíc zaneprázdněný – vaří, topí, peče, dojí, pere… Přes den se dělá zbytek prací. Terezu zajímá, co zrovna dělá, co mají čekat. Betonovou zeď, potom střecha a nakonec postavit v horním „domku“ nová kamna. Nespletl si Vlastík namlouvání s pracovním táborem? Minule tvrdil, že musí zjistit, k čemu vlastně potřebuje ženu. K sýrům je nepustí, ty si vaří sám, kozy jsou venku, žádnou péči nepotřebují. Co budou ženy dělat, to zatím samy netuší. Vlasta se loučí, není čas na dlouhé řeči.
Večerní hygiena v polních podmínkách, trošku hádání o postel a první noc mají holky před sebou.
PETR HÁJEK
Na této farmě jsou děvčata netrpělivě očekávána. Čeká je nervózní Petr, nová lavička a veselé štěně.
Laďce je po příjezdu nápadné, jak se Johana a Petr k sobě chovají. Co v tom je? Možná víc napoví článek z bulváru – Farmář podváděl, se soutěžící se znal už dříve. Johana se po příjezdu vítá s Petrem, předá láhev vína a zabírá to místo v posteli, na kterém leží poupátko růže. Tím se zřejmě cítí, rozkvetlou růži ne. Moc soukromí si neužijí, Adriana už troubí před vraty. Je hladová a hned se dožaduje jídla. Petra svým požadavkem zaskočila. Metrnice hned od začátku. To Johanka je podle něj jemnější a usazenější.
Snesou se holky spolu? Jsou každá jiná, nejlepší kamarádky nebudou, ale snad to spolu vydrží. Adriana má o Petra zájem, ale tuší, že se za těch pět dní může ledaco stát a může názor změnit. Johana si věří, už dříve se projevila jako žárlivka, tvrdí, že nikdy s žádnou ženou nebojovala, nemá zájem s tím začínat, nemá to zapotřebí.
Dělání, dělání, všechny smutky zahání…
[singlepic id=1442 w=420]
Nálada je všelijaká, ale chleba nepočká. Adriana míchá suroviny, Johana zjišťuje, kolik tam nalít vody. Adri neví, ale ta Johanu nezajímá, komunikuje jen s Petrem. Opravdu to vypadá, že chleba u něj nepeče poprvé. Johaně by vyhovovalo být tam s Petrem sama, ve třech je to zvláštní, vždy je tam někdo navíc. Myslí si, že ona je víc do Petra zamilovaná než Adriana. Ta zatím předá Petrovi dárek. Deníček!
Druhý den si už holky upečou chleba samy, jinak budou o hladu. Dnes si pečení pohlídá Petr sám, holky posílá spát.
PETR BUŠÁK
Petr je v jednom kole. Práce a práce. Zrovna češe jablka, když ho překvapí Laďka svojí návštěvou. „Nevěstinky“ dorazí chvíli po ní. Pokoj mají holky nachystaný, budoucí švagrové jim ho propůjčily. „Jak si lehnou, tak si sednou,“ směje se Petr.
Gábina přijíždí jako první a mamince se líbí. Janin pes nedůvěřivě očichává schody, moc se mu na návštěvu nechce. Copak asi cítí za čertovinu? Mamince se pes nelíbil. Raději by brala deset dětí než takového hafana. Petrovi pes nevadí, pokud ho nesežere.
Ubytovat a rychle do práce, u Petra se nezahálí. Je potřeba nasekat trávu pro dobytek. První instruktáž a můžou makat. Až do chvíle, kdy v traktoru dojde nafta, a holky mají nucenou přestávku.
Tráva pro dobytek nasekána, večeři si zaslouží i holky. Při ní se seznámí s dalšími členy Petrovy rodiny. Gabriela očekávala polorozpadlou farmu, je překvapená, jak to má Petr doma hezké. Jana neskrývá zájem o další život s Petrem. I tady je čas jít spát. Pusa na dobrou noc pro holky, psa nepolíbí. Budík nemají, vzbudí je kohout.
To jo dost, žes nás taky někam vyvez!
[singlepic id=1441 w=420]
PATRIK ČANGEL
Vedle Patrika očekává příjezd žen i celá jeho rodina. Na jejich názory Patrik hodně dá. Favoritka Lenka je na místě první, ale Lída jí je v patách. Patrik je vítá kávou, ale než si ji vypijí, čeká je seznámení s početnou rodinou. Ubytování se jim líbilo, rozkládací gauč prošel schválením, můžou nosiči dámám přinést zavazadla.
Po zabydlení se holky dožadují jídla. Patrik je zve na jídlo do blízké hospůdky. Večer se nevydaří podle jeho představ. Očekával zábavu, ale holky chtěly jít po jídle domů. Chápe, že jsou asi unavené z cesty, snad bude další dny líp.
Já jsem vás varoval (pánové), já všechno sežeru!
[singlepic id=1443 w=420]
BŘETISLAV SUCHARDA
„Tož vitaj!“vítá Břetislav Laďku. Hned se shání, kde jsou holky. Přiznává, že se na ně těší. První přijíždí Lenka i se psem. Oldřiška nemá psa, ale vanilkové rohlíčky. Ani Lenka nepřijela s prázdnou, dovezla igelitku suchého chleba pro koně.
Břeťa má první problém. Obě jsou silné kuřačky, to mu dříve nedošlo. Bydlení mají parádní, každá svůj pokoj.
Hostitel dámám nachystal večeři a s ní dostaly první instrukce k tomu, jak jejich pobyt bude probíhat. Obchod mají přímo za rohem, peníze na nákupy jim Břeťa dal, budou chystat snídaně a večeře. Obědy jsou domluvené jinde. A hlavně panu domácímu ráno a po obědě uvaří jeho milovanou kávu. Dvě lžičky kávy, půl vody, zbytek mléko, takhle ji mám taky ráda. Lence se nezamlouvá ranní vstávání, čekala, že si ráno pospí, vaření prý přežije. Oldřiška vypadá spokojeně.
To kafe je od Žida ?
[singlepic id=1444 w=420]
Příště uvidíme, jak se čerpá energie.
[singlepic id=1445 w=420]
Farmář hledá ženu, online video dnešního dílu
Související články
– Farmář podváděl, se soutěžící se znal už dříve. /blesk.cz
– Farmář Peťa z Krkonoš je takový Pepa Smolík. Na krku má dva statky / iDnes.cz
Farmář hledá ženu - Návraty
Podobné články
- Farmář hledá ženu 2014 (11.4.): Víkendová romantika (13.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (21.3.): Rivalita vrcholí (10. díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (18.4.): Něco končí, něco začíná (14.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (25.4.): Poslední ohlédnutí (15.díl) + rekap
- Farmář hledá ženu 2014 (28.3.): Dobojováno (11. díl) + rekap
Diskuze k článku
jupiiiiiii pet dni bez Lateny!!:-)doufejme,ze ji tam nejak nedomontujou odnekud z povzdali pro nas divaky.tak jsem zvedava kdo to bude komentovat.:-)
Proboha, nepiště Břéééťa … mi to rve uši – je to brňák jak poleno, takže se sluší a patří psát Břeťa :o)))
Ha změna – před deseti lety tvrdil, že ranní ptáče dál doskáče, ale dřív scípne … hmmm to je vývoj :o)))
2 Misha : když to „é“ jej podle dosud viděného imho právě dost dobře vystihuje ;-)
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-domaci-celebrity/150231/farmar-petr-hajek-podvadel-se-soutezici-se-znal-uz-drive.html
Milí přátelé jistého klubu, všimli jste si, jak se u nás vyrojila spousta špehů ochotných informovat o pravém dění na farmách?
5 kanárek:
Chápej to tak, že se snaží o vyrovnání toho, aby to nebyla jenom show, ale také trochu té reality. :-)
5 – jsou úžasní, ale na odměnu to nejni … pokladna je skorem prázdná :o)))
6 BB Tomu říkám drsná ironie….
….. po minulé zkušenosti mám na dnešek nastřádán koš prádla.
7) Misha
Bude potřeba vyměnit pokladníka…nebo management :-)
9) jenomže pak bychom museli platit i ekonomce, když to má všechno z první ruky :-)) a doteď to byla neplacená funkce :-D
7) dobře to držíš, dobře !! Kdeže hned z kraje roku se vycinkat !! ;-)
dneska to asi celé nedám, ale Zlatovlásku si ujít nenechám.
2 Misha,
když ona mu to „ééééé“ tam cpe přímo Prima :-(
První info je vždy jejich materiál :-)
11 – já vím … a hlavně Laťka :o( … to byl jen takový povzdech … nic proti tobě :o)
kanárek (8): Muzu ti neco pridat ? Ty se nebudes nudit a ja budu moc v ty posteli i usnout :D
Ta dáma, co se tak podrazácky usmívá s Petrem Hájkem opravdu nic nemá ???
Takové podcenění diváka mně uráží.
Čekám, že čekají dítě – komici.
Stále platí Klausova morálka – peníze až na prvním místě :)))
Slyšeli jste to? Laďka se vrátí až za týden, čili dnes na dlouho naposled :) Jinak 20 letá studentka hledá Farmáře? Nevěřím :)
3 dojmy k Mishe:
1) Jseš nekuřačka
2) Je ti líto, že nemáš už vztah k těm roztomimým krysaříkům
3) Nemusíš JEHO nové adeptky.
Pletu se ???
Hmmm dal jsem tomu druhou sanci, ale kdybych fakt sel spat, tak o nic neprijdu :)
Kdo se to tam líbal?
18: Kozí dědek s Lenkou
18- Lenka a Vlastík
Tak Johana je celá Darinka. A stejně nesympatická :-(
Tak tu líbačku mě hlava nebere. No uvidí se, co k ní vedlo :))
RadstaR
Zjistila jsem, že prádlo nemá nožičky a zvolila tvou variantu sledování farmáře.
Při psaní středně náročných pracovních textů se to docela dá, akorát mi bolí za krkem od chvilkového pošvidrávání na tv. Kromě Bušáka, mám dojem, že ženské farmářky mužům netřeba, tož by to měly zvládat i děvuchy městské. Hájek bude uloven nebo přizabit/pomluven – Johanka vypadá na civilizovanou formu Darinky.
njn, Ajdě zaplatím pivo
Proč by 20-ti letá studentka nemohla hledat farmáře? A navíc si myslím, že v tomto pořadu nešlo jen o to, najít si farmáře, ale zkusit si život na farmě…K čemu by mu bylo, kdyby s ním někdo být chtěl, ale neuměl žít na farmě? K ničemu…A v lásce nejde přeci jen o věk..to on si vybral mladou…
Zatím mne u sledování akorát chytila chuť na víno,. Ono to skončilo? A kdy? Já nepostřehla konec.
Dargoneta, tak je otázkou, jak moc ty nápadnice vybíral farmář a jak moc byl ovlivňován štábem. Ale ano, i 20 letá studentka se může snažit o farmáře, první si vybrala ona.
22 – jak hlava nebere – Vlastík přece nevypadá, že by se s něčím nějak extra párál … ale možná jí jen křísil
Nejlepší je Petr Bušák- sympaťák, vtipnej a bude i hodnej:-)
29 – okkvp,
někde tu energii musí přes den vybít, aby ji v noci o samotě ve svém chlívku opět načerpal.
má nějaký pár vůbec šanci?snad Břeťa s rehabillitační pracovnicí, těžko Bušák,jedna je generálka a druhá nedospělá(bohužel). S Hájkem nemůže vydržet žádná. A Patrik ,ten si představuje nekonečný mejdan a žranici,nevidím tam osobní vklad-zatím.Kdo zbývá? Vlastík? Tereza překvapivě nezvládne nedostatek civilizace ,že by Lenka?
trošku sem byl zarazen kecama Kozího dedka o negativni energii .. sem si vsiml ze mel v tom domecku zasazena okna .. urcite je sam nedelal .. a v miste kde se vyrabela urcite nejaka elektronika byla .. a to urcite nebude jedina vec co nakoupil do domku .. proste pan je trosku mimo ..
33 koc,
on to myslel tak, že tam nesmí štáb natáčet – digitální přístroje mají vstup zakázán, vyzařují negativní energii.
34 – no prave .. treba mu okna delal nejakej truhral kterej byl u toho natacen a v kapsach mel 5 mobilu :)
takze okna nabrala energii a ted mu ji tam vyzarujou :D .. proste to sou kecy .. vsede je nejaka energie .. to by musel bydlet na Marsu
tak tenhle porad se faaakt nepovedl.neni tam vubec nic pro zasmani.jen Latena se tam smeje jak pitoma,jinak nuda,nuda,nuda..:-(
16 – ad 1) kouření mi nikdy nedělalo dobře – ani aktivní, ani pasivní, jsem astmatik.
ad 2) Krysaříci mi unikli, jestli se jedná o pésky, tak ti, které jsem znala, už nejsou … co se týče toho ostatního, farma je příliš svazující a já ráda trajdám po světě – koneckonců, Břeťa je ve farmářích, já se svého času hlásila do středoevropské The Amazing Race … jsme každý někde jinde :o)
ad 3) Adeptkám přeji jen to nejlepší – bez ironie, Oldřiška mi je sympatičtější :o)
Vážně by mě zajímalo co tam ten kozí dědula schovává v té druhé barabizně! Je divný že tam nesmí nikdo ani na krok nebo natáčet na kamery. S tou negativní energií je to jen výmysl. A ta jeho bouda mi připomíná z Mrazíka chaloupku na kuřích nožkách:) Ale to i tam bylo víc místa a pořádek. Konečně na chvíli zmizí Laděna z dohledu! Směje se jak praštěná a chová se afektovaně.Nevadí mi když něco říká ale vidět jí u toho nemusim!
Ahojky všem, včetně Gábiny a Lenky a samozřejmě především mužské diskutérské části (teda té, co za mužské považuji :D). Žel, nějak mi uniklo zahájení této veleshow, takže jsem si stačil jen pročíst zábavnou diskuzi k minulému dílu. Nu, jak jinak, nejvíc to schytala Laděna, jj, tu ženský rády mít nemohou. My, muži, ji vidíme jinak … vždyť má takový krásný a pěkný … ehm, cop. Ale tohle ženský holt nemohou pochopit, ale zdejší muži mi to jistě potvrdí DDD) – jak ostatně už naznačili BB a peefko.
Také Péťa Hájek to tady bude mít těžký, je takovej nezlomitelnej a svůj, jasně si nenechá od ženckých do ničeho kecat a to se neodpouští, takže jasňačka, je na odpis.
Jo, a ještě něco, plyšáčku, Ty si Brňačka ???
Pořad mě trochu zklamal, čekala jsem více „opravdovosti“, když je to o lidech, kteří mají blízko k přírodě. Nejvíc je mi sympatická paní Lenka, co se uchází o Vlastika – Kozího dědka, ale toho jsem odhadovala na víc. Je to prostě podivín. Co taky po muži, který žije 12 let na samotě bez ženy? Potom fandím Petru Bušákovi, příjde mi upřímný a nekomplikovaný, takový milý telátko, myšleno v dobrém. Uvidíme jak to dopadne…
39-komforně vybavenou chaloupku, z venku fuj a uvnitř huj. :-) Petr Bušák má dobrý komenty.
Jeden postřeh z jiné diskuze – psala tam osoba, co má informační zdroj kolem trojky Zlatovláska-Johana-Adriana. Jedna z holek s ním prý čeká mimi.
14 Prochor:
To není Klausova morálka. To je naše – společenská morálka. Klaus to akorát řekl nahlas, nic víc nic míň.
43 – při představě podobného přenášení zpráv ze zdejší diskuze u slovenské verze ležím smíchem odrovnaná pod stolem
45 – Kolegyně, myslím, že budu potřebovat stěrač na monitor :o)))
36 koci, negativní energii právě na mě vyzařuje Kozí dědek, otipla bych ho na chlapa, který preventativně od všeho zdrhá, přijede mu návštěva, nechá je tam a zdrhne, utíká před kamerou, do jeho srubu se nesmí na deset metrů, večer žádná sranda, protože večer „má práci“, je to takový introvert, který si nenechá sáhnout na to svoje samotářství, společnost – ženu – potřebuje jen když si občas, velmi občas, vzpomene, že by až tak sám nemusel být… to je vážně partner na nic, typ, který razí heslo já sidělám svoje, ty si dělej svoje, ale ty mě při tom moc neobtěžuj, nikoho nepotřebuju atd.
na druhou stranu je mi Kozí dědek ve vztahu ke zvířatům sympatičtější než Bušák… když se Tereza Kozího dědka ptala jestli se kydá hnůj od zvířat, jednoduše řekl, že netřeba, že jsou venku, to chválím, Bušák má zvířata zavřená v chlívkách ačkoliv má pozemků kolem baráku spousta a to mu neodpouštím, u mě Bušák není farmář, u mě je to hnusný jezeďák
45 okkvp, já taky :DD ale obávám se, že by to na jiných diskuzích ti jiní dostatečně nepochopili :DD
mne je nesympaticka ta Johanka. Tvari se, jako by mela vyhru v kapse. To, ze se s farmarem videla drive, beru jako podraz a zda se mi, ze Petr z ni zas tak nadsenej neni a nevi, jak by se z toho „vztahu“ vykroutil. Adriana je v pohode a na farmu se hodi daleko vic
49: přesně, Johana se jeví jako pěkná zmije, má jedovatý oči. Od těhle žárlivejch hysterek radši dál..
Na Dame jsem nasla, ze Hajek ceka s Johanou mimino.. to je teda rychlost a neni mi jasne, jak se z toho chce vykroutit. To by vysvetlovalo Johanino sebevedome chovani…
ahoj Mikesi!:-)uz sem si rikala kam si se vytratil.:-)no jo zase jsi zaujal postoj jako vzdy jit proti proudu takze zadna novinka.a za mne:me Ladena nevadi vzhledove ale ty jeji gesta,afektovany chovani,hihnani jak 15 leta holka vazne moc nemusim.jinak mi prijde ze ty farmari ani nejak zadnou zenskou nehledaji nebo jim nepadla zadna do noty.je to takovy vlazny…
mila 51-tak to je docela husty!
Mě teda docela zásadně a hodně překvapila.: 48:50 = hmmm takhle se chytnout kameramanama tak se oběsim….
teda pardón 48:40
52 – gabisollis,
souhlas! Laděna mi vadí jen když otevře pusu, nebo zakoulí očima a u toho se chichotá.
Nějak přestávám věřit, že se to rozjede.
ajdo taky jsem skepticka!:-(
56, 57 – Též myslím, že je to zabitý :o(
51 – jen jestli to nejsou zase jen domněnky nějaké kočenky, která chtěla být jen zajímavá … začínám být k podobným zaručeným informacím dost skeptická.
51 – je to lež.. Jako věž…
Uvidíte sami… :o)
Ajdo, díky za rekap i za ten luxus zkouknout díl hned odsud a nemuset hledat jinde :-). Na to jsem si okamžitě zvykla :-)
Kanárku,
za video patří díky jiným. Snad Radstar, nebo SUNíčko jsou ty dobré duše, co mi videa hezky všude přikládají :-)
51 – No a já zas četla na iprime, že to dítě čeká s Adrianou :D
Jinak taky se mi ta česká verze moc nelíbí. Je to strašně pomalé (jeden celý díl zabitý jenom příjezdem a ubytováním holek) a bez šťávy. Navíc je tam málo skutečných exotů :)
OT pro Mikeshe
Příští týden vaří v Prostřeno Terezka :-)
Rozhovor s Petrem Hájkem
OK, tak půl díku RadstaRovi nebo Suníčkovi za umisťování videí hned pod článkem :-).. Věční hledači děkují.
62 – A já zas slyšela, že s vílou Amálkou …
66 – Ani bych se nedivila, kdyby ho nakonec měl s Darinkou
ajdo u Busaka mas malinkou chybicku ve jmenech.Lenka -Jana.:-)pisu ti to jen proto aby jsi vedela ze tva prace neni zbytecna a mas pozorne ctenarky!:-)
ajdo- Bušák má dobytek zavřený prý proto, že pozemky má těsně u železnice a u rušné silnice – tož troška problém s bezpečným ohrazením (nejspíš i finanční). Domek mají v cajku, ale hospodářská část – vlastní farma jim byla vrácena ve stavu poněkud zpustošeném, údajně něco jako farma Mariana
okkvp-odkud beres ty info?:-)ty jsi jak informacni kancelar.:-)
70 gabi – tunák
71 – jé a holky už mu tam provádí rozborku traktóru … dolehl na mě malinký závan slovenskej verzie :o)))
gabi díky!
Jsou tam 3 Lenky a já si vyrábím další. Jinak článek o Bušákovi je pod videem.
okkvp,
ta 69 asi měla být pro anju (47) :-)
Ajdo, díky, já se sice na nějaký Prostřeno nedívám ani náhodou, ale na přidrzlou Terezku se podívám rád – a na její kuchařské neumění se kouknu. Jsem zvědav hlavně na její nesmrtelný komenty.
S tím ustájením Petrova dobytka – kdyby mohl, vypustí je, protože s trvalým ustájením je mnohem víc práce (denně sekat krmení) než s volnou pastvou. Ale zkuste si zjistit, na kolik přijde oplotit blbej 1 hektar…
Shlédnuto v celku…a zjišťuju, že mi ten poklid najednou ani nevadí.
Jediné, co mi přišlo divné, bylo, jak se tvářila ta holka u Hájka, když říkala, že „Adí NENÍ do toho NATOLIK citově zainteresovaná, jako já“. A to se mi předtím zdála být zajímavější a rozhodně hezčí.
75- Tak nám to sedláku řekni…
51 – mila: Tak si na dámě přečti ještě jednou. Někdo tam píše, že JEDNA Z TĚCH DVOU je s Petrem těhotná (nevěřím tomu ani u jedné). Že je to Johana jsou jen doměnky, který vznikly akorát z toho, že tam zajela o pár dní dřív. Podle mě je to pěkná kravina, aby se s ním na první návštěvě vyspala a ještě do toho hned vlítla. A kromě toho těhotná stejně není… na FB má docela čerstvý fotky, muselo by to být vidět. Takto vznikají ty „zaručené pravdy“…
Já kolikrát vidím kolem pastvin jen sloupky s nataženým bílým provázkem…
Mikeshi,
já to taky sleduji minimálně, ale Terka to prozradila, tak jsem si ji pohlídala :-)) A prý se nám bude vdávat. Ozvala se pod posledním dílem HSTM.
73: při pohledu na vás, madam, jsem se trapně spletl :-))) promiň
76 – kanárek – Johana mě trochu zklamala, v minulém díle se mi hrozně líbila, jasná favoritka. Teď jsem z ní trochu rozčarovaná, má od první chvíle hodně nepřátelský postoj k Adrianě.
kanárek – ten provázek je nejspíš elektrický ohradník… docela drahá záležitost :-))
Mě tam nezaujala žádná, Johana je pro mě nejprotivnější od první minuty, hned za ní je Lenka od Břeti a zbytek takový neslaný-nemastný.
83
Je fakt, že napřed se asi krávy naučí dávat bacha na elektrickej ohradník a pak už jim stačí jen vidět podobné lanko.
Patko, ty zamotaný dráty , co kopou a ostatní tě přemlouvají, ať si sáhneš, že to nic není, znám dobře. Dělali jsme s ním i elektrickou štafetu.
Náhodou tam byly docela pěkný holky, jenže štáb to důkladně prosel hned z počátku, kdy si ti chlapi mohli holky jen okouknout, ale vůbec nic o nich zjistit. Tohle nechápu – že by byla Prima úplně bez peněz? Žádné letní soustředění na nějaké rekre-chatce, ale rovnou výběr 2 obětí … hm, jak tohle může dopadnout? Takhle bezpečně vypadly mnohem lepší a vhodnější typy, než co prošly tímto zvláštním rychlosítem. Nicméně, i tak tam jsou docela pěkné kusy – dovolil bych si tvrdit, i přesto, že fandím spíš Slovenkám, že hezčí jak u Slováků (kde byly opravdu strašlivé Zubejdy).
Johana, souhlas, je to mrcha od podívání, ale musím se jí zastat, páč je to Lvice, a co jsem poznal Lvice, vždy to byly bezva holky. Nu, a tahleta lvice neváhala a vyrazila hned do útoku, věrna svému znamení. To ji jen ctí, jenže váhavku Péťu tím nejspíš pěkně vyděsila. Nejspíš si uvědomil, že nemá na to ji zkrotit.
kanárek (65): Tentokrat v tom prsty nemam :) Takze diky patri nekomu jinemu :)
87 RadstaR
Děkuji tedy tajemnému Fantomu Panáčka :-) a ukončuji pátrání.
A pod jakym jménem je ta Johana na facebooku?
Přečetla jsem rekap a popřeskakovala video, nuda. Šokující podmínky u kozího dědka je jediná světlá chvilka. Bušák mi jaksi nesedí, to už víc Břeťa.
69 okkvp, jo no, ale tak vždycky to nějak jde udělat – nechcu psát přímo, že jsou to výmluvy
78 – mas urcite pravdu, nehadam se :-) zas tak moc tuhle show neprozivam :-)
Lea-taky tak.:-)Breta me ze zacatku nesedel,ale ted me prijde v pohode.a Busak je totalne antisexy(antikoncepcni primo rekla bych):-)
93 – Mno jo no, holt nemá černovlasé háro či taťkovský pupek.
BB-ty si drzoun!:-)
93 – Busak se snazi, ale je to trosku traga :-) Asi je to hodny chlap, ale ma v sobe neco zastydleho.. Ale rozhodne mi prijde uprimnejsi nez ostatni farmari
Co se člověk nedozví o ohradnících na specializovaných stránkách :-): „Sady elektrických ohradníků Vám můžeme připravit pro jakékoliv zvíře včetně Vaší tchýně :-)“
97 – :o))) myslím, že je to dost podstatná informace pro všechny budoucí farmářky.
98 Ovšem, jak by k tomu zase přišly ty nebohé krávy, že? Nepsali tam taky, jak vysokou voltáž je na tchyni třeba použít a za jak dlouho si zvykne :-)
99 – Já si myslím, že krávy by se s tchýněmi už nějak srovnaly … ale zasejc – né všechny tchýně jsou vhodné k umístění mezi ploty … některé lze chovat i doma :o)
95 – Když já už jsem takový. ;-)
Nevím přesně kde má Bušák ty pozemky, ale jedno vím určitě… u Jilemnice je taky nějaký kravín a krávy jsou venku hned vedle silnice, samozřejmě s ohradníkem. Asi je to u Bušáka spíš o penězích. Jinak mu fandím, vypadá, že bude hodnej, antikocepční mi nepřipadá, v tom kraji takhle vypadaj skoro všichni….:-)
Co říkáte na tohle? http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/56242/soutezici-gabina-lhala-prime-chce-farmare-ma-ale-pritele.html
http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/56242/soutezici-gabina-lhala-prime-chce-farmare-ma-ale-pritele.html
Svět je plný zákeřných lidí…Nikdo nemůže vědět kolik je na této zprávě pravdy…Ta fotka ji z ničeho neusvědčuje….
Přesně tak. A navíc, pokud Primě bylo jedno, jestli je zadaná nebo nezadaná, může nám to být jedno taky. Všechno je to jen show pro lidi, tak si prostě zpříjemnila letní prázdniny tímto natáčením. Pochybuju, že by to její přítel nevěděl, určitě to s ním konzultovala.
81 – Maus – Johana Janecek. A těhotná s Hájkem fakt není. Obcas na FB koukam do skupiny Farmář hledá ženu, chodí tam víc účastníků této show.
Jak se nechytá ani spolek smesvině,
je to důkaz,že je to tragédie.
108 Je to limča. Bonparová.
108 – smesvině jsou otrávené jak farmáři, tak šéfkou … myslím, že na panelové diskuze dojde zase až na podzim se slovenskými farmáři.
Ze zacatku me tenhle dil zacal dost bavit- ale ot trictvrte dilu , jak to zacalo skakat z jednoho farmare na druheho po 2 minutach (ala hnus z HSTM) se mi to libilo cim dal min… :(
Ladka klasicky plna hloupych a zbytecnych otazniku a vykricniku… ale to uz nebudu rozmazavat- to se nezmeni.
Poslouchej, Mikesh a další dárečci, co tu drbete Johanu Janečkovou, odkud jste spadli, že si tu dovolujete psát, že je to mrcha od podívání apod.? Náhodou někoho zahlédnete v televizi a budete tu psát pomluvy? Znám ji, o tom, co proběhlo mezi ní a Hájkem, víte houby a především: Už dávno je po natáčení, ona má svůj život a svoje zázemí a vy se tu vyjadřujete k něčemu, o čem nemáte ani potuchy.
Co jsem si tak na této diskusi všimla, titulujete tu i ostatní holky všelijak, ale soudě podle vašeho slovníku, pravopisných chyb a vystupování elkově, nesaháte většině z nich ani po kotníky.
112 – Víš Haničko, můžeme polemizovat o tom, co víš ty o naší zdejší sešlosti a o každém jedinci, který sem přispěl … a když se dostanem k tomu, jak jsi nás hodila do jednoho pytle a společně odsoudila, tak mi z toho vychází, že jsi v podstatě jedna z nás a proto tě tu vítám :o)
Jinak většina z nás ví, že celá tato RS (stejně jako ty ostatní) vytváří umělé situace, v nichž se účastníci nechovají zcela přirozeně … a že tedy i Johanka může být ve svém přirozeném prostředí úplně jiný člověk, než jak se jeví na obrazovce. Prostě – hodnotíme postavy v TV, nikoliv reálné lidi.
112 – Spadli jsme z oblaků, poprolézali dráty, to co vidíš je jen shluk kmitajících atomů a v tomhle momentě už stejně neexistuje. Dej si pivo a párek nebo kafíčko s dortíčkem – bude hůř a nejen tady. Zdravé nervy máš jen jednou.
Misha
adresná jsem bxyla k nicku Mikesh, jinak: nechť si každý přebere, co mu z mého příspěvku padne.
K reality se tu vyjadřovat nebudu, ale zírám,co si tu někteří dovolí, nebo jak shánějí Johančin Facebooke, co je komu do něj, ten má snad pro přátele atd. naco tu kdo potřebuje? A další věci z jejího soukromí, co se má co Patka vyjadřovat k tomu jeslti nebo s kým je těhotná? Trochu moc, ne?
Milá Hano Zelená – já vás chápu, ale stejnou logikou se lze podivit nad vašimi výtkami. Svět internetu je prostě takový, lidé se vyjadřují k politice, k politikům samotným, k jejich oblečení, bydlení, vztahům stejně jako k tomu, co se týká pseudohvězd šoubyznysu, moderátorů v rádiu a tv i třeba Mařenky Vopičkové z Horní Dolní zmíněné v textu na blogu Růženky Křepelkové z Nenajed
vážený nicku: o jaké „logice“ tu hovoříte? Pokud někdo používá reálné jméno dotyčné účinkující a doslova ji v souvislosti s tím hanlivě označuje,úplně jedno, že se jedná i internet: virtuální svět je jen součástí našeho reálného světa, našich práv a naší zodpovědnosti za vše, co v něm vyslovíte. „Prostě takový není“, nemá svá zvláštní pravidla, nikde není dáno nebo dokonce schváleno, je někdo na internetu oprávněn napadat,porušovat zákony atd. Dotyčná nby měla plné právo domáhat se smazání příspěvků, kde je takto označována a jejich provozovatel by si měl nastudovat, co tu pouští. Když už na množství příspěvků participuje zde uvedenou reklamou.
Hana Zelená – nevím proč se zde tak rozcilujete. Johana sla dobrovolne do televize a musela počítat s tím, že se o ní potom bude mluvit. Tak jak se drbou celebrity, ucastnici superstar tak se holt drbou i soutezici ve Farmarovi. Nekterym v tom poradu prijde sympaticka, na nektere pusobi jako mrcha. Tak uz to byva, a kazdy ma snad pravo na vyjadreni sveho nazoru.
Peta: Přesně tak. Opravdu mi připadá úsměvné domáhat se práva na soukromí u lidí, kteří se dobrovolně přihlásili do reality show, jejíž podstatou je právě odhalování soukromí.
Na druhou stranu je fakt, že i v diskuzích, které dotyčné probírají, by se mohlo debatovat slušněji. Akorát by to zas nebyla taková zábava :-)
117- Nezlobte se, ale tohle vypadá, jako byste teprve včera otevřela poprve počítač…zkuste si projít pár diskusí a zjistíte, že tady píší vlastně mírně. A zrovna chudák Mikesh bývá právě ten, kdo se televizí nabízených terčů zastává. Mimochodem, ten kdo se přihlásí do RS přece musí s publicitou a to i negativní počítat, ne? Chtěl být viděn, tak je viděn.
Hano Zelená, lépe si přečti, co jsem tu psala. Nevyjádřila jsem se k tomu, s kým Johana těhotná je, to fakt nemám tušení, ale s kým těhotná není. Nemám ráda fámy a Johany jsem se (ač možná nešikovně) zastala. A co se týká jejího účtu na FB, tak její profil zná dnes již spousta lidí. A kdyby jí to tak vadilo, tak si ho odkryje jen pro přátele, jako to dělá mnoho dalších.
A nikoho jsem na žádné diskuzi nikdy neurážela… .
No Hana Zelená a jí podobní mi už tady fakt chyběli. Sem si říkala, kdy se tu nějaký fanatik ochranitel objeví.
Mimochodem, Johana se chová tak, že vyvolává reakce. Nebo to není ona a vše je sestříhané… bla, bla, bla, to už je fakt ohrané.
FB je síť, kam se Johana pověsila dobrovolně, nechápu proč to rozebírat.
117 – nechte na jiných co mazat a nemazat. Johaně se tady nic extra závadného neděje, toto je holt diskuse, a ona musela s kladnou i zápornou reakcí počítat.
Mimochodem, o mazání komentářů v diskuzích na českém netu, před pár dny rozhodl soud. Ve prospěch webu. http://www.lupa.cz/zpravicky/soud-rozhodl-ze-internet-info-nemusi-smazat-ctenarskou-diskusi/
aha, ledy se pohnuly, no sláva :)))
Milá Haničko, zklidni hormóny, jóó? Johanky jsem se spíše zastal, pokud sis nevšimla. Akorát, že jsem holkám musel dát tentokrát za pravdu, že působí jako pěkná potvora, což působí. Ale ne tím, co předvádí v telce (a do čeho ji možná natlačili), ale jaksi celým svým chováním, ksichtěním se a tak – a to nenahrála, to je prostě ona. A vyhodnocení toho, jak ženská působí na na chlapy, laskavě nech na nás, mužích. My se s tím potýkáme celý život a tak v tom máme rozhodně více zkušeností. To jsou ty drobnosti, kterých si ženský nevšimnou, zatímco muži hned, páč to mají zakódovaný. A nezlob se, ale – ač se mi Johanka docela líbí (a navíc je v pro mě nejpříznivějším znamení Lva), před ní bych si od prvního okamžiku dával prostě majzla. Aby mě při první příležitosti nezahryzla. A je to od prvního pohledu a prvního jejího slova, kdy mi v mozku nejen zablikalo varovný světýlko, ale přímo se rozezvučel orloj. A promiň, snad mi nechceš zakázat, abych se zde o své dojmy podělil. Je to prostě můj dojem, nic víc. Johance to nakonec je určitě jedno a pokud je to naopak bezva hodná holka, tak se nad tím jen zasměje.
Jinak tu mám snad jen jeden (možná dva) příspěvky, kde se ke zdejším holkám snad ani nevyjadřuji, tak jaképak „titulujete je všelijak“? A pravopisné chyby? Budu se muset podívat. Zatím pá, jinak bezva, taková rozhořčená bojovnice je přesně to, co tu schází, hihi.
52 – ahoj gábi, docela se bavím, jak tu Laděnku natíráte, tak hezky závistivě žensky, hihihi. Jako mně zas afektovaná nepřijde a pubošské hihňání jsem také nějak nezaznamenal, prostě normální, veselá, nezakomplexovaná holka, co se umí zasmát na celé kolo. Samo, že občas takové to oficiální představování či koment načančaných zasvíčkovaných prostor zavání teatrálností, ale co s tím taky může dělat. Pobíhat tam s mečem jako za poblázněná Johanka (myslím tu z Arcu, ne Janáčkovou)? A matku Terezu by jí zase nikdo nevěřil, takže je tam za Laděnu a basta.
Jinak, pořad má holt takový ten klasický český level, to Slováci jsou fakt jiní. Je to vidět na všech pořadech, které se dají mezi oběma telkami srovnávat (např. Dementi a 7EDEM s.r.o., to jsou nebe a dudy). Slováci jdou tvrdě za pobavením diváka, zatímco čeští manažeři se nám snaží nalhat, že jde o skutečný život (a soudě podle příspěvků na stránkách jejich diskuzí se jim to celkem daří). Čechům prostě schází ten šmrnc a vtip.
127 Mikesh, tož vysvětli mi co máme té laťce asi tak závidět? její umělý cop? :-p
Mikeshi, potvora nikdy nepřizná, že se bojí toho, že je citově zaháčkována a že soupeřka má výhodu, že je pro její idol dosud nepopsaný list. To přizná jen zakomplexovaný jedinec.
128 – holinky
130 – mám hezčí a pohodlnější
no, holky, jistě by se našly i jiné věci, a protože jste chytré a bystré, budete vědět už samy, které to jsou. A ty opravdu nedovtipné nechť se obrátí třeba na BB, abych nebyl za jediného podjatého. Jest to prý kanec, tak snad v sobě objeví dost odvahy vám napsat pravdu.
Kamčo (129), tomu nerozumím, zejména té poslední větě ne.
Jinak se ale tentokrát shodnu s holkami, že Péťa si na fráju tak trochu hraje, protože patří mezi ty typy, co zbaběle prchnou, když po něm nějaká štramanda na vážno vyjede. A Lvice to bere hákem, což jej upřímně vyděsilo. To je u mužských normální.
Tak nějak nechápu, že když někdo někoho, nebo něco zkritizuje, je hned nařčen ze závisti.
134 – A to já bych chápala, spousta lidí soudí jiné podle sebe. Ale zase i závist může být impulzem ke snažení o vlastní změnu – tzn vlastně pozitivní
Dík, paní Zelená. Hezky jste mě pobavila, takový příspěvek to chtělo. a jen odkážu na všechny ty, co se k Vám vyjadřovali: když chci své soukromí, nelezu do televize. když tam vlezu,musím počítat s tím, že se ke mně budou lidé vyjadřovat podle toho, jak na ně působím, ale že se najde dost dobráků, co se vynoří se zaručenými informacemi o mém životě. Takže je to jednoduché jako facka: buď chci soukromí a nelezu do reality show nebo tam lezu a pak se nemůžu divit :-)
A teď už ne k p. Zelené. Laďka mi přišla strašná při moderování superstar, teď naopak se mi docela líbí a přijde mi přirozená a v pohodě.
…nejen podle toho, …
to se nam to tu rozjelo!:-)neco me to pripomina.:-)kanarku doufam ze sis vsimla,ze ja v tom prsty nemam pac o Johane jsem nenapsala ani radku.:-)Mikesi,ze my dva se neshodnem je stara znama vec,ale snad nemusis zachazet do trapnosti.psala jsem ze me Ladena nevadi vzhledove,ale chovanim(na to snad mam pravo)dokonce jsem ji pochvalila destnik tak co bych ji jako mela zavidet?jooo ten destnik mozna:-)(ale ajda me ho nasla na netu tak uz neni potreba):-)
gabi, uznávám, teď mám rozhodně víc máslo na hlavě já
kanarku no jo no ono se to holt nekdy zvrtne!:-)
132 – Ahoj Mikeši.
Nějak jsem se nedovtípil, s čím že by se na mě měly holky obrátit?
Jo, a už po několikáté uvádím na pravou míru přezdívku, kterou jsem zde schytal: nikoliv kanec, ale divočák. Kanec právě zavádí k falešným interpretacím. Jsem BB a ne RR (Bobby Brown, ne Robert Rosenberg). ;-)
BB-nejspis na husickam mas vysvetlit co mame zavidet Ladene.:-)Mikes totiz nejak nepochopil ze zenskej pohled je od muzskeho dost odlisnej.:-)
142-oprava:nam husickam
142 – hm, tak u Laďky opravdu nevím.
Kdyby se jednalo o Raquel Welch, Moniku Belucci, Ginu Corano atp., jooo to by byla jiná. :-)
133 – Mikeshi, musela jsem si kvůli Tobě na Streamu znovu přehrát tu pasáž (už si to tak nepamatuji), kde Johana na kameru říká, že Adriana vůči Petrovi není tak citově zainteresovaná jako ona, a tím pádem je v pohodě a žena, která je v pohodě, je mnohem zajímavější. Prasklo, že Johana se s Petrem sešla ještě před natáčením, takže tam „něco“ – kdovíco – proběhlo. Zakomplexovaný jedinec je silné označení, ale kdyby byla potvora, tak tohle neřekne a kdyby byla sebejistá, tak také ne.
A hele, kdo se nam to prisel podivat. Tak to preju hodne stesti vsem husickam a jinemu zvirectvu pri boji s kocourkem :)
PS: Mikeshi tohle neni nejaka urazka, ale spis jen takove povzbuzeni pro tohle osazenstvo :)
Hele, Ajdo, nesofistikuj, na to si najdi pětiletýho kluka, ten si to ještě v hlavince neumí srovnat a maminku nábožně poslouchá. Když se do ňáký ženský pustí celý houf pipin, a nenechá na ni nit suchou, tak co si o tom myslet? Zejména, když je ta kritika hódně nespravedlivá. Nemluvě o tom, že jsem si jen pobaveně rýpnul a následné podrážděné kvokání jen potvrdilo, že jsem se nechtěně trefil a že kritika „chování Laděny“ byl jen zástupný problém. Její „chování“ je totiž v poho, jak už jsem zmínil ve své odpovědi gábině.
Jaké trapnosti, gábi? Ty se holt ráda hádáš, viď? Hm, to se pak fakt nemůžeme shodnout – já se hádám nerad. Prostě vidím Laděnu jinak – no a co? Akorát se mohu bavit nad štípanci, kterými ji častujete. Bavit právě proto, že chápu ten propastný rozdíl mezi mužským a ženským pohledem na štramandu (teď jenom, jestli jej chápeš i Ty) a říkat si .. no jo no.
Dík za vysvětlení, Kamčo, nicméně, zdá se mi to trochu moc spekulativní. Co říká Johana na kameru, může být docela irelevantní (jak říká ta stará tetka ve Vesničce „kalí vodu, předsedo, kalí vodu“), naopak, jestli si s ním už něco začala předtím, tak by měla být v pohodě především ona, ale právě proto, že je potvora, tak mlží o sto pryč a krmí nás pohádkami o „nepohodě“. Navíc se mýlí, muži nějakou pohodu či nepohodu až tak neřeší, mají jiná kritéria (teda pokud nejde o vyloženou neurotičku, ale i tam – viz princezna Evička z HSTM). Takže to mohla říci právě proto, že JE potvora, aby divákům vytřela zrak a zakryla, že si je jím úplně jistá, protože si jej už přece otestovala.
Ale já ji stejně hodnotím podle jiných ukázek a jak tu už někdo napsal „má takové zmijí oči“. Já bych dodal, že i pohled.
Mikeshi, to zda je nebo není potvora, to necháme koňovi. Reagovala jsem jen na Tvůj názor, že se Ti tak jeví, jinak mi to je šumafuk. Dobrou noc.
148 Teda Mikeši, buď jsaem už odvykla, nebo jsi přitvrdil :-)
148 Třeba její oči nejsou zmijí, ale takové kočičí …když je ta lvice.
uvidíme v dalším díle. Alespoň já jsem na ni náramně zvědav. V každém případě je zatím nejakčnější, takže slibuje vzrůšo.
Bobby, koukám, jak moudře jsi se z toho vyzul, hihi. Děláš dobře, nemůžeš si to tady rozházet, viď.
Hana Zelená
Klasický zdejší výkřik do tmy, aby přinesl mezi nás světlo… tedy pravdu :-) úsměvné :-)
Nejvíc mě rozesmálo „pokárání“, abychom si tady její kámošky nevšímali, tak to je boží! Někdo vleze do RS a pak se diví, že je předmětem nějaké diskuse, k tomu není co dodat.
Gábi – zdravím :-)
koukám, že jsi se dostala do mezigeneračního sporu :-)
to je jen o optice a ty jsi mlaďounká, posuzuješ taky mladou holku (a řadu jich ve svém okolí znáš), takže vidíš na LN logicky něco jiného než třeba starý člověk
posuzuješ prostě podle zkušeností a ne podle vzpomínek :-)
prostě úhel pohledu, nic víc
jinak je to fakt nuda a těžko se to ještě rozhejbe…
144 BB
tak to se ti sakra nedivím… kdyby (ó kdyby!) v RS vystupovaly takovéhle kočky, to by se hodnotilo, co?
ale v českých luzích a hájích a na farmě se holt potkáme jen s tímhle „materiálem“ :-)
uáchanou a uóchanou komentátorku nevyjímaje
celkově je to nějak utahaný… nostalgicky vzpomínám na farmára
Mikeshi a ostatní: rozhodla jsem se vaši debatu o kvalitách a nekvalitách JOhany rozseknout. Upřímně, kdo ji zná ji rád mít nemůže. Má maximálně pár lidí, které ještě neotrávila. Znám ji velmi dobře osobně a upřímně, ještě se mi u nikoho jiného nestalo, že bych řekla, že už ho nikdy nechci vidět….Už když říkala, že s nikým nemá problém jsem chytala záchvaty smíchu. Je to existence, která není schopná vydržet s jedním chlapem déle, než čtvrt roku, každý měsíc se k někomu stěhuje a pak se zase po dalším měsíci stěhuje od něj a rovnou se zasnubuje, pak se zase do někoho zakouká, roznoží a je to na svatbu…. není schopná najít si pořádnou práci na delší dobu a to právě proto, že je nesnesitelná. Je to nevyrovnanej člověk, kterej by potřeboval pomoc odborníka. To, jak se chová v show je zatím bohužel přesný odraz skutečného chování…nejdůležitější na světě, nikdy nic nepokazila, protivná a hádavá a neuvěřitelně ulhaná…..vemte si z toho, co chcete, já jsem si s ní zažila svoje….
156 bublina
díky za rozšiřování obzorů nás, diváků :-)
ale za sebe musím napsat, že je mi vcelku šumák, jaká je či není Johana ve skutečnosti (totéž platí i o ostatních účinkujících), pro mě je to jedna z mnoha figurek RS, která se tam tu a tam mihne a nějak se tam holt prezentuje
můj pohled na ni je stejný jako např. na Křemílka, prostě postavička v ději :-)
Lenka: taky bych to tak chtěla brát….ale lehce se mi při sledování jejího chování otevírá kudla v kapse a stoupá adrenalin…..;) ona to prostě po tolika letech nevidí, že by se měla trochu srovnat, že tohle není ok ;) ….taková iritující figurka ;)
154-ahojky Leni.:-)nojo no nechala jsem se zatahnout do debaty a opet zjistila ze to nema cenu takze od ted ignorace.pokud nekdo vytahuje z kontextu jen neco co se mu hodi tak me za debatu nestoji.taky zrejme zapomina ze tu nediskutujou jen duchodci jako je on sam.:-)a k pani Hane Zelene-jen ji prokazala medvedi sluzbu pac ted se daleko vic lidi zameri na Johanu a pak ji to daji sezrat.:-)ja to nechapu po tolika RS a diskusich pod kdejakym clankem atd.,ze to jeste tem lidem nedoslo.:-)
mně je taky jedno jaká je johana v reálu, a zatím jsem si ji ani nijak významně nevšimla v tv, až si všimnu, třeba dám vědět :) ale můj odhad, že u hájka to bude citově vříti, byl správný
151-kanarku nejspis si odvykla,je to furt stejnej Mikes kterej si mysli, ze ma patent na rozum.:-)
Lenko, gabi, to se dalo čekat, že sem dosáhne nějaká realita – p. Zelená a bublina – možná to tady na panáčkovi zase bude o hodně zajímavější než v televizi, kéž by :)
161 gabi, ale Mikesh by mohl změnit styl, to, že jsme úplně mimo nám už xkrát psal u HSTM, na to už nehraju :)
anja-:-DD to doufam!!
anjo-vsak ja uz taky ne,proto pisu ignorace.to vis stareho psa novym kouskum nenaucis!!:-D
Mikeš už jiný nebude, vždy jde proti proudu. Nevím co Laťce závidět, je to afektovaná koza, se těšm, že tam chvíli nebude.
158 bublina
:-)
ber to s nadhledem, rezervou a humorem :-)
takovejch figurek už jsme v RS viděli, a že to byla občas jinší síla než nějaká Johana (tady souhlasím s anjou, protože mě tahle ženská taky zatím ničím nezaujala a kdyby se tady o ní nemluvilo, tak ani nevím křestní jméno)
a počkej si :-)
ono se v RS často cosi otočí a pak nás figurky teprve pobaví (ale je fakt, že zatím než farmář je zábavnější ten Křemílek)
156: naprosto s Tebou „bublino“ souhlasím!Taky jsem si s Johanou zažila své!Do písmene to sedí!Nemá pořádnou kamarádku,protože každá od ní uteče.Vždyť se nesnese ani s vlastní rodinou a to už o něčem svědčí!A že vím o čem mluvím.V pořadu se chová přesně tak,jak se chová běžně.Tahle ženská neumí být přátelská,na přátelskou si jen hraje.
O jejím charakteru svědčí i výroky na diskuzi na FB,na té první diskuzi,kde pomlouvá a haní holky,které se spojily s farmáři ještě dříve.Jaký je to vůči ostatním holkám podraz,neférové jednání a hlavně,že ona by tohle nikdy neudělala a ve finále???Trochu pokřivené chování nemyslíte?Kdo je tady nefér?Ty holky co to přiznají narovinu nebo falešná Johana,která si hraje na svatou a pak bodne kudlu do zad.Měla by si sama sáhnout nejdřív do svého svědomí…
Nechtějte s ní přijít do křížku,protože jakmile s ní ve všem nesouhlasí a neodkejvete jí vše,co chce slyšet,tak se pro ni stanete nepohodlní a rozmete Vás na kousky.
A až to tu budeš Johano číst,což Ty velice ráda,tak opět ze sebe můžeš dělat chudinku a svolávat si na pomoc své „pouze“ virtuální“ přátelé,kteří Tě neznají ve skutečnosti a sežerou Ti všechno co jim nakecáš nebo spíš napíšeš.
168 Elzik
tak teď už jen zbývá, aby se přišupajdila „obhajovat“ Johana – a máme ring volný :-)
ale, co vám, holky zlaté, mohla tak strašnýho provést, že vášně planou až sem na panáčka?
koneckonců – co my s tím tady???
169 Lenka
ale jo omlouvám se.Trochu jsem se tu začetla a když jsem si přečetla co tu písla bublina,tak jsem měla pocit,že je to člověk,který jí opravdu zná a to i osobně,takovou jaká doopravdy je a že jí zná přesně jako já a nějak jsem se rozepsala.Samozřejmě,že nějaké soukromé rozepře řešit nemíním.
Chtěla jsem nejprve jen potvrdit,že tak jak vystupuje v televizi,taková je i ve skutečnosti.Ještě jednou se omlouvám,že jsem svým příspěvkem obtěžovala.
170 Elzik, případně někdo jiný – kde prosím najdu Johanu na FB?
Elzik
:-)
ale žádné omluvy, tak jsem to nemyslela :-)
spíš to bylo ve smyslu že vás „rozsoudit“ tady nemůžeme. že v té vaší křivdě tady těžko pomůžeme:-)
abych se do toho ještě nezamotala = nebylo to míněno ve zlém:-)
172 Leni, co tě čtu, ještě víc mne mrzí ten můj úlet vůči tobě z HSTM.
173 kanárek
ahojky:-)
jsem zase mimo, co myslíš?
kanárku, ty mě vždycky zaskočíš, že nechápu – jak to děláš ty ptáčku jarabáčku?
174
No ty jsi tu teď taková smírčí a urovnávací bytost. A já ti tehdy cosi nepěkného vpálila jako exemplární příklad toho, jak snadno a pronic za nic se dá druhému na netu ublížit.
175 kanárek
tak po pravdě, já si to z hstm nepamatuju, ani že bys patřila do té letky „bezhlavých obranářek paní P“, to je už dlouho a za hstm se zavřela voda
ale nenech se zmást :-) možná jen teď kalím vodu :-)
to víš, síly kurníku jsou tajemné … (a nevyčerpatelné)
jen toho zrní moc není
pro ellen
http://www.facebook.com/group.php?gid=119067691442835&v=wall
175 – jo to bylo jak sis tehdy v noci něco šlehla a dostalas nával upřímnosti? No to si pamatuju, páč mě zaskočilo, co se nám to stalo s kanárkem :o)))
Misho, nešlehla, ale z jednotvárné diskuse jsem opravdu chytla amok..teda amoček. Místo abych toho využila a zavřela počítač..tak Lenka si to nepamatuje, tak je to v poho.
177 mischa
178 kanárek
:-)
tak zdrogovanýho ptáčka si pamatuju :-) díky, Míšo
ale nijak moc zvlášť, blbiny zapomínám rychle
no, tenkrát bylo zrní dost, kupodivu víc než teď na farmách, co?
třeba se moje oblíbená bývalá dodavatelka zrní přemístí s nudného prostředí yachty a příště vlítne na farmu (pokud je stále nezadána, byla by ideální k tomu kozímu chlápkovi, ten má taky slabost pro duševno :-)
179 – Né, k Vlastíkovi né, to je sympaťák a nezaslouží si to …
181 Míša
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000790341067
tady ho máš, sympaťáka :-)
153 Mikeš:
Tak moudře vyzul jo? A to jako z čeho? Že se mi nelíbí Laďka? To jsem přeci napsal hned v prvním svém příspěvku s tím, že ale nechápu takový negativní nájezd – jenže já jí do té doby neznal, takže jsem neměl averzi odjinud. Když si všimneš, dál jí nijak neřeším, protože mne nijak nezaujala. To ty dámy, co jsem psal, ty by mne tam zaujaly hned. :-)
jako předseda klubu však-víte-kterého, potvrzuju Mishinu 110.
Za mne vše a snad na jeseň !! :-)
V dneršní MF Dnes Mirka Spáčilka kritizuje Novu, že se drží JOJky a jde proto ke dnu. Odsuzuje ji za Farmáře, ale asi holka neviděla toho slovenského, jinak by ty bláboly nenapsala.
Já nevim proč ale mě ta Johana J. hrozně připomíná Terezu Zimovou .Známe z Vem si mě ! Všechno stejný-chování,grimasy,gesta,vzhled.
153 – hm, Bobby, tak Raquel byla koc, vo tym žádná, ofšem před tisíci lety, takže dnes by asi těžko konkurovala i Kostěji Nesmrtelnému, natož Laďce. Teda, ne že by Laděna byla ňáká super kráska, to taky ne, ale přece jen, ten nájezd byl dost brutalózní. Fakt je ale ten, že jsem konečně shlédl i první díly, takže ty holky trochu chápu, ale stejně je to od nich sprosťárna – to mají z toho, že koukaj na něco tak ordinérního, jako Superstar, jak potom mají být slušně vychované. Kdyby si raději koupili psa.
Od Tebe jsem jen čekal takovou samozřejmou mužskou podporu, že jako my, muži, máme na Laděnu trochu jiný pohled, bez ohledu na náš věk, páč to jasně nemá s věkem nic společného, jak se mi tu někdo snaží imputovat. Přitom je to jasňačka, závistivá ženská jedovatost z toho kape, ale já to vidím špatně, páč jsem starej … jéžíši, ještě kyblíček s lopatičkou bych jim dal.
187 – Mikeš:
Mě sice neirituje, ale prostě jí nemusím a proto asi těžko budu holkám tady oponovat. Nechávám to být.
Jinak jsem ještě zapomněl na naší (tehdá ještě totalitní) pubertu a hvězdu našeho sexuálního dospívání – Samantha Fox!!! To byl mazec! :-)
151 ale nepřitvrdil, ptáčku spěváčku, akorát jsem musel trochu, ale opravdu jen trošičku, uzemnit ty drbny, které si vyberou nějakou oběť a tu pak ošmirglují ze všech stran. Což ještě není až tak zlý, kdyby si přitom nedělaly nárok na jediné spravedlivé a okřikují každého, kdo se nedej bože byť i jen trošičku odchýlí od jejich jedině správného kurzu. A strašně se urážej u každé hlouposti.
A tak je je tady potom děsivá nuda, protože kvočny si to zabírají jen pro sebe a ostatní hned vykousávají.
pro bublinu (156) a Elziku (168)
Náhodou je fajn, že jste sem přišly se svou troškou do mlýna. Buďte vítáni, Panáček je totiž pro všechny, takže se nedejte zastrašit či odpudit zlobným okřikováním. Jakékoliv nové info je náhodou osvěžující, a je dobře, že z toho nebude jen kvokací chat pár lidí, co se spolu znají a mají za to, že ostatním mohou určovat, co se tady smí či naopak nesmí psát, resp. smí či nesmí kritizovat.
Hm, škoda, že sem Johana asi nepřijde, ta by to tu mohla bezva rozjet.
Leo, to není o tom, že jdu proti proudu, to je pouze boj s nekonečnou lidskou hloupostí.
(147+189 aj.) Mikeši,
kde bereš přesvědčení, že tvůj názor je jediný spravedlivý a tím pádem ten nejsprávnější ze správných? Už mě fakt nebavíš číst. Opakuješ se, musíš být za každou cenu v opozici. Urážíš tady všechny, kteří mají odlišný názor než ty, na co si to pořád hraješ? Zvedáš si sebevědomí? Zníš jako podpantoflák, co si tady léčí komplexy.
Mikesh = jediná správná norma vkusu?! Co je to ten správný kurz? Ten tvůj?
Máš v sobě pořád totalitní chování, nepřipouštíš jiný názor než svůj vlastní, a pokud si ho někdo dovolí mít odlišný, okamžitě útočíš.
Opakování u tebe není ,,matka moudrosti“, ale znak trapnosti. Už ses předváděl v HSTM, tak pokračuješ v zajetých kolejích. A nemusíš ani reagovat, o tvé rozbory mé uraženosti, závisti, zapšklosti, zloby a jiných vlastností fakt nestojím. Stejně jako o komunikaci s tebou, protože s tebou se nedá diskutovat, pokud se ti tupě nepřitaká. To tě tady nejvíc rozčiluje.
Místo urážení diskutujících raději napiš vlastní postřeh z RS do diskuse, ale to ty nikdy neděláš, jen analyzuješ názory druhých a povýšeně je peskuješ. Nekonečně hloupý tu budeš asi jenom ty, i když jsi o pár generací starší než někteří, které tady soustavně napadáš a obviňuješ! Nejsme poslušné stádo hovězího dobytka, aby jsme musely/i mít shodný názor jako jeden vů*!
Ajdo,naprostý souhlas. Ale je to marný, je to marný, je to marný.
Mikesh bojuje s hloupostí a měl by začít u sebe. Chybí mi u něj noblesa stáří a vidím jen upoceného hulváta. Asi jsem si na jeho zlostné výlevy odvykla.
Ajda, Lea
Jj, stejný názor jsem na Mikeše měla v poslední hstm…
Žádný věcný názor na RS, jen osobní útoky na ostatní diskutující, rádoby shovívavé, ale přece jen dost jedovaté…rady a moudra od „zkušeného weltmana a maximálního znalce žen“, sice staršího, ale přesto „stále sexy a šik“…(sic!), jo, abych nezapomněla, hlavně taky VŠ vzdělaného, takže názory některých se vzděláním nižším taky fest cupoval…
jj, vzpomněla jsem si teď i na jednu diskutující, kterou dost urazil v souvislosti s tím, že má staršího manžela.. vzpomněla jsem si i na diskutujícího, kterého taky samozřejmě neznal (ahoj, koci!), ale urážel ho šíleným způsobem… etc, etc. mohla bych pokračovat do aleluja… (bohužel).
Přitom ty urážky byly takové zvláštní – nikdy toho člověka neviděl, zná ho jen z diskuse a přesto útočí osobně, na charakter člověka, jeho intelekt, zostuzuje ho, apod.
A když jsme se ozvali (ozvaly!), tak se nám vmetlo, že do RS figurek řežeme, tak on může do nás… (tomu říkám silně pokřivené zrcadlo).
Jj, zlobilo mě to, asi jako některé další, ale jen do určité doby…
Na konci hstm ten diskutující totiž poslal odkaz na tv pořad, kde bude vystupovat (což jsem vůbec nechápala, jak to s RS souvisí, ale nešť) a když pak o to moc nebyl zájem, reagoval poměrně infantilně lítostivě…
A tady skončily moje veškeré negativní pocity k tomuhle diskutujícímu… a naskočil mi pouhopouhý pocit lítosti…
V tv jsem totiž uviděla staršího pána důchodového věku, který sice fundovaně a vcelku pěkně mluvil na dané téma, ale nějak se nekonal ten třeskutý fešák a sexy chlap… :-) a dovolím si tvrdit, že tady se ženské ani v mládí moc kolkolem nerojily…
V tomhle mi určo dají zdejší dámy za pravdu, že chlap se sexappealem se pozná na mrknutí očka, věknevěk…:-) tady, milé dámy, kdybych se umrkala, nic, absolutně nic… :-)
A jen mě to utvrdilo v té prapůvodní myšlence – že si tady v tom virutálním světě vyřizuje účty s ženskými (jj, i s mužskými), na což ve světě reálném nemá…
Znáte snad, milé dámy, jiného mužského, který se tak urputně věnuje diskusím – od dámy po iprima – kde jsou zpravidla ženské?
Pokud se tu mužský (ve smyslu chlap!) vyskytne – je to sakra poznat, = břitká humorná poznámka (ahoj, RR!) , vtipná glosa (ahoj, koc!), shrnutí někdy našeho blábolení do jedné věty (ahoj, BB!), usměrnění našich naivních představ o RS ad vlastní zkušenost (ahoj, Vapol!), atd., atd. – ale nikdy (nikdy!!!) urážení ostatních diskutujících, ale to bych se už opakovala na dané téma.
Jj, napadl mě stejný výraz jako Ajdu – podpantoflák… ale – omlouvám se teď všem diskutujícím, kteří spadnou ze židle – mně ho fakt začalo být jen a jen líto…
Převážná většina z nás tady má svůj vlastní normální reálný svět, kde běžně fungujeme a na panáčka dojdeme se jen pobavit nad figurkama z RS (jo, klidně se o nich někdy i pohádat) – ale pořád je to zábava :-) A sakra se to z těch příspěvků pozná‘
Ale třeba někdo jiný tenhle virtuální panáčkovský svět potřebuje pro jakousi náhradu světa reálného?
Kde je king, moudrák, macho a já nevím, co všechno…?
Myslím si, že panáčkovci, kteří jsou zpravidla vtipní a se smyslem pro humor, tohle unesou… :-)
Já se vám divím, že na Mikeshe ještě reagujete, vždyť jemu podle mého jde hlavně o provokování. Začne polehku a nenápadně a pokud je málo reakcí, postupně přitvrzuje. A nakonec všechno otočí (nebo použije jinou postavu) a staví se do role ochránce dobrých mravů a chudinek pronásledovaných.
Lenko výstižné!
Okkvp, jenže on občas potřebuje vyprášit kožich, už to zas přehání. Moc to nepomůže, ale zase překračuje míru únosnosti. U hstm jsem si všimla, že byly nicky, kterých se bál. Ani nepípl na jejich názory. Čekám sáhodlouhý popis jeho dokonalé manželky, jeho bohaté zkušenosti z ženského kolektivu a rozbor mé hlouposti. Jak píše ajda, názor k RS nikde, jen snůška urážek. Jsem si ulevila a přepínám na ignoraci.
Pryč od kocoura, diskuse není o něm, ale o farmářích. Naštěstí :-D
Leni,Ajdo,Leo-bravo!!!!!!:-)a jen dodam ze me ho lito neni me je jen k smichu protoze neco tak exemplarniho se jen tak nevidi.On tu bude usmernovat dospele,svepravne osoby.:-DDDDa snad i veri tomu ze se mu to povede.no neni to k popukani!!:-)a ted konec,ignorace.:-)no zitra dalsi dil tak snad uz se to rozjede konecne!!
gábi
já ti pořád nevím… to se asi už moc nerozjede… :-)
je fakt, že mi je LN vcelku ukradená – ale nostalgicky vzpomínám při tom jejím žvatlání na super vtipný (a jen dokreslující, glosující) komentář slovenský…
kdo viděl farmára, trpí při farmářovi :-)
ja uz nesrovnavam pac to je nesrovnatelne!:-)dokonce je to i nesrovnatelne z HSTM:-(jediny pozitivum je ze tam neni videli jste..,uvidite…,:-)no Latena tam bude zvatlat furt.:-)s tim se holt musime smirit.
no mozna ze to bude zajimave u koziho dedka ta cernovlasa dlouhovlasa je taky peknej podes.:-)
gábi – tam asi tak max. padne pusa /viz foto u upoutávky/,
jinak Vlastík hledá pořád (viz odkaz u 182)
pořád si myslím, že prima udělala chybu, když na ty farmy poslala tak málo ženskejch… co pak chtějí točit tolik dílů?
no tak to kazdopadne nad tim jsme se uz pozastavovaly kdyz to vyslo najevo(ze jen dve)no me vesmes vsichni ty farmari prijdou ze o nejakej vztah ani moc nestoji.a ten jeden co vypadl hned tak jak za nim Latena prijela a on ji rika ze by byl radsi kdyby nedostal zednej dopis no nechapu!!tak je prima najmula a oni zajem nemeli a sly do do toho jen k vuli penezum?tezko rict.nejsympatictejsi je me ta jak je u Busaka ,ta s tim psem.ja ty jmena fakt nedam.:-)
ten Mikeš vás tu zase pěkně podráždil :) Škoda že nešel do Šéfky, tam by mohl s Jendou excelovat… :)
Paní Zelená mne fakt pobavila. Doufám že Johanu obhajuje i na ostatních diskuzích,kde se hází jen špína. Tak už paní Zelená nebuďte zelená a pozdravujte Johanu.
Jo a u farmářů mám slabost pro Janu u Bušáka a Adrianu u Hájka,ale je mi divné že tak fajn baby nejsou vdané…v tom bude nějaký háček…
vapole,zdravim:-)no tu sem mela na mysli Janu!jo je sympatanda.
Paní Zelená a Johana se hojně vyskytují na ofiku Farmáře na FB, i na iprima. Zajímavé je, že ty zaručeně dokonalé mají vždy potřebu se obhajovat a cpát jiným své názory. Tady vidím podobnost čistě náhodnou s Píďou. Už jen nějaký ten blog chybí :-S
Lea
tak už je opravdu jen škoda, že sem taky nepřijde Johana, aby se podělila o dojmy z RS :-)
206 Lenka:
Pokud už tady byla zmíněna podobnost s Píďou, tak je jasné, že na tuto práci mají Mord-Sithy. Ty ten boj vedou za ně. ;-)
Pekne holky ;) K tomu nemam vic, co dodat.
grrr .. mela byt sefka (dle programu )a opakujou sedlaka :(
207 BB
:-)
myslíš nálety kámošek obranářek na panáčka v momentu, kdy si tady někdo – ó, jak drzé, božíčku – dovolil křivě napsat písmenko na jejich modlu?
na modlu, která se vydala pyšně prsit před národ do RS a v tv se začala z modly transformovat v blbku?
ale takovou nosičku zrní zatím na žádné farmě ještě nemají…
210 Lenka:
To na HSTM také ze začátku nebylo. Až když to jaksi začalo skřípat mezi tím, co bylo usilovně dopředu vysvětlováno a mezi tím, jak se to nakonec vyvinulo.
208 RadstaR:
To patří k čemu?
K Samanthě Fox, Gině Corano a spol., nebo k Mord-Sithám?
BB
no, tak zatím je tu troška zrní od Johany – Hanička Zelená brání jako saň tuto pro ni andělskou bytost a bublinka s Elzíkem kontrují realitou, že je to pěkná mrcha :-)
mně se zatím Johana nijak divná nezdá, spíš mi splývá v nudné šedi s dalšími farmícími ženskými
…no ale Johana má zálibu v zasnubování a to má prima ráááda :)
214 vapol
nepřivolávej farmí zásnub, proboha :-)
Bobby Brown (212): Hups. To patrilo zdejsimu kurniku za jejich komentare :) Nicmene i tvoje Samantha Fox stoji za pozornost :D
Vapol (214): Neeeee uz zadnej zasnub :D
216 – Sakra to je to psaní bez diakritiky.
Pekne holky = a) pěkně holky, b) pěkné holky.
A šmudlo vyber si.
no Johana muze mit zalib v zasnubovani kolik chce,ale Hajka se jim zasnoubit nejspis nepovede!:-))
BB-ty nedostavas sms?tak by jsi to snad mohl rozlustit.;-)
Bušáka bych oženil hned, ten bude mít hlášky i o svatební noci :)
BB – pěkně pěkné holky ;)
218 gábi :-)
no, na slovensku jedna uháněla kamaráda farmáře, taky ve štábu se občas někdo najde…
jestli má takové hobby
což lépe odhadne Bobby
máme se tedy na co těšit,
až to sem kámošky přijdou rešit
Leni-jeee ty jsi se dala do basnickovani!!:-)hezke;-)
219 gabisollis:
SMSky s tím nemají co dělat.
Mám-li možnost mezi a) a b), automaticky volím b).
To je snad jasné, ne? ;-)
222 taj dův info pro gábi
na dámách vedle jede i farmář – a hádej, čí obličejíček tam na mě vykouknul? šupajdila jsem pryč, až se mi od prstíků na klávesnici prášilo
Leni jo jo taky tak taky tak-videla jsem!:-D
225 gábi – stejně je sranda, jak všichni panáčka čtou (ale drbají o něm za bukem)
BB: Sakra ale rikal jsem si, ze to vyjimecne napisu česky, ze to mozna nekdo spatne pochopi … no tak priste :D
227 RadstaR:
No a ten někdo jsem byl pochopitelně já.
I když…, já to nepochopil špatně – já to pochopil po svém. ;-)
206:
myslím,že sem Johana ani nepříjde,protože tu není žádný zástup,který by ji tu vše odkejval a hájil ji…
ale za sebe mohu říct,že se mi třeba líbí holky u Patrika,on mi sic příjde nemastný neslaný,takový bez svého vlastního názoru,ale ta tmavovláska tuším Pavla se opravdu zdá být fajn,ta se mi hodně líbí,ale i ta druhá,tuším Lidunka,snad jsem jména nepopletla nevypadá vůbec špatně a hlavně obě holky i přes to,že jsou vlastně konkurentky,tak mají přátelský vztah,tam to zatím vypadá idilicky i mezi holkami,narozdíl u Hájka,kde Johana už od začátku pojala k Adrianě nepřátelský vztah,což se může vymstít.
Ale kdo mě zaručeně baví je Buščák,ty jeho hlášky opravdu nemaj chybu.A z vypadajícího tichošlápka se vyklubal pěkný bavič.Díky němu je myslím tahle RS aspoň trochu zajímavá.
tak chyba lávka,u Patrika není Pavla,ale Lenka
229 – jo to máš pravdu,že sem dojde málokdo z RS a přitom jsou tady na učinkující tak hodní a hlavně hodné :)
jj souhlas, Lenka dobrá
191- kde bereš, Ajdo, přesvědčení. že můj názor je jediný spravedlivý a tím pádem ten nejsprávnější ze správných? Já snad někde něco takového tvrdím? Mohla bys mi ocitovat něco, kde se tohle nalézá? Pokud vím (a vidím), kontruji právě tím, že jediný správný a povolený názor zde prosazuje houf pipin, které okamžitě podrážděně bzučí, když někdo neplave s nimi. Nechápu, jak mohou být tak netolerantní a nesnášenlivé. Následně buď okřikují nebo přímo urážejí a diví se, že to dostávají zpět. Ať si zde plkají, co chtějí, ale proč musí okamžitě napadnout každého, kdo se projeví trochu jinak (nejde jenom o mě)? Já jinak nikomu svůj názor nevnucuji, pouze vyjadřuji svůj – na to snad mám právo, ne? Následně pak musím odrážet jejich napadání, což je prezentováno, že jim něco vnucuji – úplně to postaví na hlavu. Že si mé kousance na sebe vztahují i ty, kterých se to vůbec netýká, není můj problém, to je problém těch, co se, nevím proč, vtípí. Kdo má tady totalitní a stádní manýry? Mě přece nepobuřuje jiný názor, snažím se akorát mírnit ten smečkovský princip se v houfu vrhnout na vybranou oběť a tu rozcupovat.
Jinak, postřehy k samotné RS tady mám, ty zůstávají buď bez komentáře, nebo i ty jsou brány, protože jsou smířlivější, jako nežádoucí opozice – takže opět totalita ze strany houfu. Takové Gábině stačí jen to, že mám jiný názor (aniž bych jí zmínil), už jsem nepřítel, všeználek, machr a podle toho na mě nepřátelsky reaguje. Stejně tak Lenka (i když ta si aspoň dala na čas pokoj). Její rozbor mého TV vystoupení mě pobavil – já myslel, že to je o Ovčárně, a ono to zatím bylo o třeskutém fešákovi a sexy chlapovi. Inu, takový myšlenkový přemet svede jen ženská, neuvěřitelné. (Milá Leni, já měl kolem sebe vždy tolik holek, že jsem nějaké rojení vůbec nemusel řešit, jako ostatně žádný z mých mužských kolegů. A odkaz jsem na panáčka nedal já, ale někdo z diskutujících, já jsem pouze Ajdě vzkázal, že jí v telce zamávám – ovšem, to bys nebyla Ty, abys to celé nepřekroutila. Nakonec, celý Tvůj příspěvek je o podsouvání mi něčeho. Pochop konečně, že já a to, co se Ti vylíhne v kebulce, jsou naprosto odlišné věci, takže neřeš laskavě mé eventuální problémy. Nelíbí se Ti, že „útočím“ na jiné, takže jen tolik: já bych si v životě nedovolil k nikomu to, cos ve svém 193 předvedla Ty).
Shrnuto: vy tady řežete do figurek v RS, já na figurky v RS uvedu jiný názor, načež se pipi do mě pustí (už ne v rámci RS), já jim odpovím a pipi z toho odvodí, že se nevyjadřuji k RS, ale chodím provokovat. Ale dámy, tohle není logika, to je jen vaše manipulace, vaše křivé zrcadlo. Já se stále pohybuji na půdě RS.
asi s křížkem po funuse, ale včera a dneska jsem skoukla celébho slovenského farmáře a to je nebe a nudy. Mys jsem tkaoví nějak nudnjší, učesanější, alkoholu taky tolik neholdujeme :-). Farmár byl pecka od seznamovacího večera, každý farmářík měl svou exotku, pobylo zde pár akloholiček, strojná inženierka, která balila farmářovy kamarády (dva), prostě slušná zábava. jsem zvědavá, jestli se to u nás někde rozjede. Johana je minesympatická, nemám ráda ženské s úzkými rty. Adriana mi přijde prima, tak prima, že Péťu dlouhořívého si snad nezaslouží :-). Petr B. je vtipálek (i když možná někdy ani nechce), Patrik má sympatické holky a Vlastík je jako ufoun. Břetislav mi přijde normální, tudíž zbytečné komentovat.
232 mikesh
hm, bylo mi tě líto… a je pořád čím dál víc…
je to už jen smutný…
no comment
195 – Leo, ještě jsem se tady ani nerozjel, a už bys mi chtěla vyprašovat kožíšek? Jóóó? Hihi, jen si posluž. Ale prosil bych trochu takové té normální spravedlnosti, nikoliv té vaší, toliko ženské eliminační. Když si např. přečteš mé příspěvky 40, 86, 126, 127 a 153, uvidíš, že se týkají čistě RS – a jaké byly reakce některých dam? Takové normální, bez urážek, viď?
Hm, jakýchže nicků jsem se bál? Napadlo Tě, že by to mohlo být tím, že buďto mi jejich názory konvenovaly nebo aspoň mi nevadily nebo dokonce ani nestály za komentář?
203 – Vašíku, na rozdíl od přesvědčení zdejších dam opravdu netrávím na netu mládí, takže chodím jen někam, momentálně sem a max. na iprimu. Na FB nemám čas, na ostatní RS taky ne, navíc mi taková Mojsejevová (či jak se menuje) fakt nesedí. Jsem ten protivný inotoš, co skutečně sleduje v telce spíše ČT2, z ostatního jen nějaké povedené seriály.
Jinak, ty vybrané ženské-farmářky jsou pěkné skoro všechny, teda až na výjimky. Pravdou je, že u některých si také kladu otázku, proč jsou vůbec v pořadu, ale to se možná teprve ukáže. V každém případě je to jejich věc a já to neřeším.
Jo, Adriana se mi moc nelíbí, ale povahově to může být bezva holka. To na rozdíl od té druhé, která sice pěkná je, ale nejspíš pěkná …
235 Zdravím kocoura:-) Znáš píseň Malý rytíř? Doporučuju.
236 oprava Rytíř od Trabandu.
ad Johana
Tak jsem si kvůli diskusím tady zkoukla poslední díl, přečetla povídání na iprimě – a musím říct, že Johana zatím nijak nevybočuje z toho, co předvádějí ostatní ženské (tedy vcelku nic), navíc je to ženská pěkná (možná budou mít chlapi jiný názor), tak se musím přiznat, že nevím, co proti ní v zatím odvysílaných dílech RS kdo má…
A jestli na farmě byla dřív než měla – tak to může být jen zajímavé pro další děj…
235 – nazdar Mikeši, musím přiznat že občas taky nechápu proč se tu na tebe holky tak sesypou. Občas s tebou souhlasím, občas ne,ale příspěvky si přečtu rád. Hlavně proto, že tu moc chlapů nepíše a rád porovnám svůj pohled. Na Šéfku jsem se těšil,ale s Norou je to trága :(
To chápu že se na farmářkách neshodnem. Já se taky totiž v ženách dost pletu a dlouho mi trvá než na to přijdu. Proto jsem zvědav co se z farmářek vyklube. Přeci jen je divné že holky vypadají šikovné, jsou pěkné a přitom je jim přes třicet a jsou svobodné a bezdětné. Co v tom asi bude? Ale třeba čekají jen na toho pravého partnera…jako já :) A Johana? To je od pohledu andělská mrcha jak z pohádky, ale stačí pořádný princ a bude z ní skvělá manželka. (zdravím paní Zelenou).