Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

Komu nesednou filmové hity v Superstar 2015?

8. Listopad 2015 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

superstar-2015-filmove-hity-instagram

2. finálovém kole Superstar 2015 vypadla Barbora Hazuchová.

A je to tady zase. Neděle, omladina i starší lidské kousky si chystají popcorn, chipsy a jiné pochutiny, aby se 20:20 usadili k TV Nova či Markíza a v klidu se podívali, jak si dnes zbývajících 7 soutěžících poradí s vybranými filmovými hity. Diskuze pod článkem je tu pro vás a držíme si palce, aby dnes byla ideálně po celou dobu vysílání dostupná. Tak kdo dnes dle vás vypadne? Kdo si to zaslouží nejvíce a budou stejného názoru i hlasující diváci?

SUNíčko

Ten, který kolem roku 2005 měl trochu více času a tak ho napadlo, že spustit si bložínek o reality show, které tehdy začaly vtrhávat do českých i slovenských televizí, bude dobré na ukrácení času. Dopadlo to, jak vidíte. Panáček v reality show žije dodnes, když už to rozhodně není one man show, ale výtvor mnoha autorů, bez kterých by to skutečně nešlo. Chcete mě kontaktovat? Pak sunicko[at]centrum[dot]cz Díky.

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 302
1
ales-winner emma
Reagovat

vypadne Hazuchová musí pokud na ní nedaj DK což by fakt už bylo přes čáru pro všechny

2
Jaro
Reagovat

Čerešne si krásne strihla Zuzana Smatanová :) https://m.youtube.com/watch?v=-HuPxQ2JNbc

3
Filip
Reagovat

@ales-winner emma: proc by mela vypadnout? nedava to logiku…. to ze byla minule spatna… protoze rychlou verzi titanium nazivo nedava snad nikdo.. neznamena ze vypadne dnes

dnes ma navic adele… se kterou uz jednou zazarila… skyfall si dokonce udajne i sama prala

jeji vypadnuti tedy dnes neni uplne pravdepodobny…

muj tip je: kovalicek (pripadne urban) – u nich hodne bude zalezet na vykonech

4
Monika
Reagovat

Ve zpravach jsem matne zahledla finalisky a finalistky, holky byly oblecene jak ke kolotocum a Stepan ma ksandy, brrrrr. Jinak jako host vystoupi No name, tesim se, moje nejoblibenejsi slovenska kapela, maji strasne moc peknych hitu. Vubec nechapu, ze na Slovensku nejsou tak popularni jako u nas. Snad jedna z mala kapel, ktera ma vetsi uspech u nas nez ve sve domovine.

5
Monika
Reagovat

@Filip: No jestli jsi slysel jeji ukazku Skyfall na YT, tak to celkem dava logiku :-))))

6
Monika
Reagovat

To vypada velkolepe, i tohle muze hrat roli pri vyrazovani. Myslim si, ze baru minule mohla zachranit prave i dojemna scena se zivyma sochama. http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-serialy-a-reality-show/354121/prilis-efektu-v-superstar-veroniku-danisovou-dusil-umely-snih.html

7
Filip
Reagovat

@Monika: divam se na to trochu mozna z jinyho hlediska nez vy…

pro me treba ani vypadnuti krizky nebylo prekvapenim… naprikald kvuli rozzlozeni fanouskovskych zakladen

8
J
Reagovat

@Filip: Ak ked si tak prajes vypadnutie chalanov. Kto im potom bude spievat v rockovom kole. Lebo aj poslednemu idiotovi je jasne, ze len Kovalicek a Urban + Danisova mozu zvladnut poriadny rock.

9
Jai Kudo
Reagovat

@J: Obávám se, že se nějak moc spolíháš na rockový kolo…..jestli teda vůbec bude. Furt ty stejný fláky od Scorpions, Bon JOvi, Europe……myslím, že ty Aerosmith se taky zpívali právě v rockovým kole, ale to už leton nebude…..Minule sice zpíval Šafa Metallicu, ale to myslím letos nehrozí…..ledaže by to dali zpívat Slepčíkovi. :-D

10
Pavlina
Reagovat

Teda po společné písni kluků, Daniel mi fakt chybí, tihle tři mají tři stejné hlasy, lehce zaměnitelné, Danielův hluboký byl aspoň trochu změna

11
bezik
Reagovat

Společná píseň kluků. Co to bylo ? To bylo dost šílený :D :D

12
Jai Kudo
Reagovat

@Pavlina: Tak Dalibor se nedal zaměnit. Většinou kňákal pod tónem, občas rytmická chyba…..suverénně nejhorší z těch tří.

13
Motylek
Reagovat

Veronika pěkné…. krásná scéna…

14
dolores
Reagovat

nech si vravi kto chce co chce, najvacsi sexappeal v spolocnej piesni chalanov vyzaroval Pavol. pesnicka nebola pruser, ale kazdy z nich obcas lahko pod ton. paradoxne dost mimo bol aj Dalibor. a jeho detsky prejav sa tam uz fakt nedal prehliadnut

Veronika – nebavi ma,.. ale toto jej vystupenie je asi najlepsie co som od nej pocula, tie svoje manierky tam dnes znacne obmedzovala

15
zuzana
Reagovat

veronika patrí na take veľke poodiá

16
Jai Kudo
Reagovat

Veronika dneska parádní výkon….těžko bude dnes někdo lepší :-)

17
Bedy
Reagovat

Tak za mě dneska Veronika velmi dobrý výkon :). I krásná produkce tomu pomohla.

18
yeey
Reagovat

Velmi slusny zacatek, staging na ceske pomery opravdu velkolepy, nastesti to i Veronika spolehlive podporila svym vykonem…

19
Monika
Reagovat

veronika – ze zacatku jsem se docela lekla jakym to zpiva useptanym hlasem, ale pak se rozjela a libilo se mi to.; prijemne vystoupeni a myslim si, ze se bude libit i divakum a mohla by byt vysoko v konecnem hodnoceni (jeste teda nevime co prijde), hrozne ji pomohla ta bombasticka scena, pusobilo to naprosto pompezne, slusnej zacatek

20
Jonatána
Reagovat

@Motylek: tak tak. Je skvělá. Emma a Veronika.

21
Motylek
Reagovat

Dolly – souhlas, dnes se mi poprvé hodně líbila, a slušelo jí to…,
To jsem ani nečekala, že to tak vkusně krásně zazpívá….

22
kanárek
Reagovat

Ahoj všem. Kdyby tam raději nechali víc těch dětí zazpívat a dělali míň šaškáren kolem dokola :-(

23
Prochor
Reagovat

Omlouvám se fanouškům Štěpána, ale když si vzpomenu na Chodúra, tak Štěpán je proti němu sotva C-čkový zpěvák.

24
Pattrick
Reagovat

Veronika super, ale Štěpán.. !! Jako moc povedené..

25
zuzana
Reagovat

neskutocný hlas….

26
Motylek
Reagovat

Halelujááá….. no dobrý, asi už se s tím nedá víc vyždímat… Hlas má Štěpán fajn, ale už je to tak obehrané, že mě to nedojalo… / po tom, co to hraje každá dechovka pomalu/

27
dolores
Reagovat

Stepan to pekne spieva, naozja velmi citlivo a krasne intonuje, ale nerozpumpoval to v refenoch ako som cakala

28
Mila2
Reagovat

Prochor: CHodurova verze se mi líbila moc, ale Štěpánova taky. Byla jiná, moc se mi líbila barva hlasu, prožitek, paráda..

29
kanárek
Reagovat

Za třičtvrtě hodiny 2 písně… a prochore…mluvíš mi z duše…zazpíval to chlapec čistě, ale u martina Chodúra jsem si to tehdy maximálně užila, tady jsem se polovinu doby bála, jestli to dá..

30
kanárek
Reagovat

Za třičtvrtě hodiny 2 písně… a prochore…mluvíš mi z duše…zazpíval to chlapec čistě, ale u martina Chodúra jsem si to tehdy maximálně užila, tady jsem se polovinu doby bála, jestli to dá..

31
Mila2
Reagovat

Veronika sice zpívala bravurně, ale nějak tyhle velké hlasy nemusím…

32
zuzana
Reagovat

motýlku…kazda dechovka snad, ale na tejto pesnicke mozes zistit aký je kto spevak…inak zdravim po rokoch :-) jak jde zivot…

33
Mila2
Reagovat

Palo – začátek nejistý, refrén výrazně lepší… zdá se mi to, nebo tam je v refrénu dvojhlas?

34
Yaya
Reagovat

Pavol je místama dost falešnej.

35
Yaya
Reagovat

Pavol je místama dost falešnej.

36
MiPi
Reagovat

Veronika – asi to zazpívala dobře, ale nějak mě to nebavilo
Štěpán – tohle se mi líbilo dost, dal to fajn
Pavol – IMHO průšvih, strašně mě to tahalo za uši, utrpení

37
kanárek
Reagovat

Jinak holkám z poroty to konečně jednou sluší Marta kočka a Klára krásná poručice z Enterprise (až na ten náhrdelník)…Ale té moderátorské děvčici ve zlatém ošklivém ne a ne přijít na chuť.

38
popy
Reagovat

Letos je to pro mě takové divné – není tam nikdo, kdo by mě vyloženě štval (ani Slepčík, který je kultivovanější a míň hysterickou verzí Bendiga), a není tam nikdo, komu bych vysloveně fandil. Měl jsem to rozdělené tak, že víc mě baví z kluků Štěpán a Dan a z holek Emma a Veronika. A míň ta zbývající čtyřka, ale emoce v tom moc nejsou. Možná je to proto, že jsou mezi sedmi po pouhých dvou vyřazovačkách, což nikdy předtím nebylo, a tak nebyl čas vytvořit si nějakou averzi…
Dneska zatím Veronika 1-, Štěpán 1, Palo 3-.

39
Monika
Reagovat

Stepan vyborny za me, stokrat lepsi nez strojovej zpev Chodura, jsem spokojena. Moc se mi to libilo, od nej nej vykon v soutezi pro me. A konecne neco co si pustim znova. Pavol asik neni oblibenej u poroty..jako jo mistama teda dost falesne i na me neskolene usi, ale jako celek mi to nevadilo, uslo to, nemyslim si, ze vypadne. Ty reklamy jsou silene, nemam na to nervy.

40
yeey
Reagovat

No zatim to ma sestupnou tendenci… Pavol je fakt marnej, to se jinak neda rict, jediny, cim disponuje je pomerne zajimava barva hlasu, jinak je to karaoke na entou :-( Stepan byl slusny, i kdyz mi jeho zpev proste prijde obcas ponekud odflaknuty… Veronika top… dalsi jde Dalibor, koukam, ze kluky dali dneska vsechny na zacatek…

41
notickas
Reagovat

Palo bojoval a doufám, že nevypadne, Veronika tradičně výborné, Štěpán pro mě zatím jednička, věřila jsem mu každý tón!

42
Pattrick
Reagovat

Líbí se mi Emma, jak hraje ostatní soutěžící :D je vidět, že s ní bude asi sranda :D

43
Yaya
Reagovat

Tak tady šlápnul Dalibor totálně vedle. Ta písnička není pro něj.

44
Scalex
Reagovat

@popy: kruciš, já si do rekapu schovávám pro Slepčíka popis „uklidněnej Bendig“ a po tomhle komentu mám smůlu. 8^)

45
kanárek
Reagovat

Dalibor zpívá česky? A jak se struny v ženě naladí? To by měli zpívat česky všichni zároveň, aby to nebylo nefér…

46
Jonatána
Reagovat

@Pattrick: Přesně tak, je výborná. právě dozpíval Dalibor, hrůza. Proboh, co to děcko zpívá o tom, jak se struny v ženě naladí. a pubiny ječí…děs. On přece nemůžře zpívat to, co zpíval Waldemar Matuška. Hrozné. Nechápu, že se to Ondrovi líbilo, ale budiž. Mi to přišlo prostě strašně nepřiměřené.

47
Ája
Reagovat

Slepčík příšernej, ale porota by ho pochválila, i kdyby si na jevišti jen uprd

48
Motylek
Reagovat

Dalik— strach jsem měla velký, ale nebylo to špatné… Ale přesto si myslím, že měl zpívat něco jiného…

49
Jana
Reagovat

Mne se Dalibor moc libil, az se divim.

50
MiPi
Reagovat

Dalibor na školní besídku dobrý. Ale jinak krutě ustrašený, měl jsem pocit, že když na něj bafnou, tak uteče :-)

51
Jana
Reagovat

Kdyz nekomu fandim a nepovede se mu to, tak nemam problem ho zkritizovat ( viz Jaro Smejkal a obchodnik s destem, za ten jsem mu doslova prala vyhazov), ale mne se Dalibor dneska libil, sice ten text k nemu nesedi, ale jinak to podal moc hezky.

52
Ája
Reagovat

s tou reklamou si už ale dělají legraci, to bude jeden výkon=jeden reklamní blok?

jinak dneska pro mě zatím nejlepší Štěpán, líbí se mi i v těch parodiích na ostatní

53
popy
Reagovat

Dalibor: 2, ale ve skutečnosti nehodnotitelné, protože to bylo… prostě obskurní. Ale souhlas se Soukupem, bylo to zábavně obskurní. Na porotu jsem se letos moc těšil, protože tam jsou čtyři lidi, které mám z různých důvodů prostě rád (na rozdíl od varianty s Darou nebo Csákovou). Ale je pravda, že pánové jsou podstatně výraznější, vtipnější a trefnější. I když Vytisková si to asi po minulém kole uvědomila a dneska se to snaží vylepšit.

54
Jonatána
Reagovat

Vážně jsem sama, komu tak strašně vadí Jitka Nováčková? je to strašné prkno a jak tam stála s Pycem, tak to blyo o to makrantnější. To si všichni televizáci myslí, že je tam nutné vrazit missku, aby to jako bylo in nebo co?

55
bezik
Reagovat

Proboha co to porota hulí ? Otřesnej Slepičík a oni se můžou podělat. Jako tohle tu ještě nebylo, tohle patří někam do Hlasu či kam ale ne do SS.

56
Motylek
Reagovat

@zuzana: Zuzi, já jsem tě zdravila už minule.. :-) já dobrý a ty? :-)) Komu fandíš?
Já se těším na Roxette… to jsem moc zvědavá… :-)
To napodobování je vtipné, to se jim moc povedlo…

57
kanárek
Reagovat

Jonatána: Nejsi sama. Já se ji snažím vytěsńovat, co to jde. Otevře pusu a já vypínám mozek i uši, abych nemusela vypnout TV.
Bára nebyla špatná…. a teda kočka nilská

58
Motylek
Reagovat

Bára – ani písnička se mi nelíbí, ani to provedení, čili prázdnota… žádný dojem z toho…

59
Pattrick
Reagovat

Slepčíková špatné, zapomenutý text, nejisté, hrozně přiškrcené.. špatný výběr..

60
pimpa
Reagovat

Slepčíková příšerná, porota ji teď kritizuje, hlavně, že ji tam na úkor lepších procpali…
Jinak v těch parodiích je nejvtipnější Ema, ani bych to do ní neřekla. :-)

61
notickas
Reagovat

Sabina byla totální průšvih, škoda, že nevypadne!

62
Monika
Reagovat

Sabina omg co to bylo proboha, to byla hruza, nejhorsi vystoupeni v cele letosni SS, no to bylo peklo. ja si teda myslim, ze klidne muze vyletet, ufff jeste jsem se z te katastrofy nevzpamatovala.

63
popy
Reagovat

Bára 4 – bylo to slabé, nejisté, nezajímavé; Sabina 5 – průšvih kola, trpěl jsem u toho od začátku do konce, zvlášť když tuhle písničku mám rád. Má to zatím docela sestupnou tendenci. :-( Tak snad to Emma vylepší. A ano, jak tu někdo zmiňoval, Jitka Nováčková je příšerná. Pyca je mi až líto. On, zvyklý na úroveň Banášové, chytne něco takového.

64
Monika
Reagovat

Bara no dle ocekavani slabe, uplne z toho zmizelo napeti, nalehavost, takove nemastne, neslane a ty vysky teda pekelne slabe.

65
Monika
Reagovat

Jitka zabila..kolik mas babicek :-)))) Ta slecna je strasne blba, uplne z te jeji hlouposti kvetu.

66
Ally
Reagovat

Tak tak sice Adela je jen jedna / a Adele taky :) /..ale nevím proč tam nedali třeba nějakou šikovnou začínající..dobře tedy i hezkou :) herečku , co si potřebuje přivydělat..
No všechny holky dnes líp vypadají než zpívají..:)
Veronika se mi zdála nic moc,ale po tom co šlo dál, bych asi přehodnotila

pravda včera psala i M.Spáčilová, že z 3,5 hod pořad- a zpěv a porota asi tak 45 min :)
já taky vypínám zvuk vesměs na vše ostatní ..ještě tak Pyco..no a přiznám se , že i Dalika jsem nedala :), bylo to asi milé,ale..tak doufejme Emma to v rodné řeči dá

zatim asi Štěpán–mělo to něco do sebe

67
dolores
Reagovat

Pavol – zaciatok neisty ako minule, potom v refrenoch sa rozbehol a dal to nad moje ocakavania, nema sa zaco hanbit, tuto pesnicku zaspievat je fakt odvaha, stale nechapem, ze do toho isiel. zda sa, ze prave Pavol sa stal povestym otloukankem poroty :D :(

Dalibor – znelo to tak detsky zvonivo, alebo ked som zavrela oci, mala som pocit, ze to spieva dievca. daval dobre rovne tony aj s chybami samozrejme, ale je to Dalikk, tak mu vsetko odpustime. a hrozne sa bavim na tom ako sa po kazdej fraze oblize :))))

Barbora – predpokladany vykon.ako na tych videach na YT. mozno o nieco lepsie.jej falzety sa mi nepacia, teda tie prechody do nich. ale vyzerala nadherne.. uplne zo wow

Sabina . hroza ..to sa tazko pocuvalo. trapenie, vo vyskach aj dole. za sodu od poroty, ktoru si zasluzila som ju na chvilu aj polutovala … myslim, ze sa jej dotklo, ked Habera povedal, ze po tom flame na motorkach by mohla mat druhe dieta.. taketo veci su citlive pre zenu, a musi mat zmysel pre sarkasticky humor min, ako Aleda Banasova, aby to vzala s nadhladom, co imho Sabina nema. bolo to vidno na nej..

68
Rick
Reagovat

Sabina ťažký podpriemer až katadtrofa, bolo mi jej až lúto. Dokonca môžem povedať že verzia Kristíny Debnárovej sa mi páčila oveľa viac.

69
J
Reagovat

Tak Kovalicek sa s tym statocne popasoval. Cakala som horsie, ale aj lepsie vystupenie. Mne osobne tam chybalo to typicke zvriesknutie, ale asi na to nemal a nielen mne, ale aj Marta by si rada zvrieskla. Tak sa mi zda, ze on by aj prijal, keby vypadol. V ramci jeho moznosti to bolo dobre. Hlas ma silny, ale anglictina (dobre som zachytila, ze sa ju neuci?), emocne ploche, neistota, drive. Vlado dobre predvidal zastrasene podanie. Kedze mu fandim, tak mu mozem aj vycitat. Ak mal na vyber, nemal prijat piesen. A ak nemal na vyber, tak… Uvidime, ci ho poslu domov. Porota ho ma poriadne v zuboch. Verim, ze aj keby to dal super, tak by ho nepochvalili. Viditelne ho tam uz nechcu. Ak by mohli, tak ho poslu domov oni. Esteze to je na divakoch.

70
dolores
Reagovat

viem, ze je to volovina, ale aj tak priebezne vysledky z tvsporty

Barbora Hazuchová 6 %

Štěpán Urban 11 %

Emma Drobná 15 %

Dalibor Slepčík 27 %

Veronika Danišová 13 %

Pavol Kovaliček 10 %

Sabina Slepčíková 18 %

71
Motylek
Reagovat

Emma – krása…, ♥

72
Pattrick
Reagovat

No Emmo, dneska sis to dala, výborně zazpívané.

73
kanárek
Reagovat

Ani nevím, jak se tohle děvče jmenuje…písnička se mi taky nikdy moc nelíbila…. ale to zazpívala úžasně

74
Zuza
Reagovat

jee, sem se da dostat v prubehu prenosu, to jsem rada :-)
Sabiny mi bylo lito, Bara nic moc, Stepan mi nejak splyva, netusim proc, Dalik je proste Dalik, no , Pavol se mi libil, jak neni muj fanousek, tak dost dobry a Ema ted nadhera….. ta blba blondyna ( zas nevim, jak se jmenuje)- tu dostal Pyco za trest ? u nas se rika “ gupi jak pantok“ aneb „blba jak necky“ , ta uz by pro jistotu nemela otvirat pusu, neb je nebezpecna :D

75
popy
Reagovat

Emma 1 – úplně opačná emoce, tady mě mrzelo, že je konec. Touchdown. :-) Dokonalost, dokonalost, dokonalost. Ufff.

76
notickas
Reagovat

pro mě jedničky dneska Štěpán a Emma.

77
Pattrick
Reagovat

BTW, dneska Habera překročil asi všechnu mez, když řekl u Slepčíkové, že by na srazu motorkářů mohla přijít k dalšímu dítěti. Největší hnus, co mu kdy vypadlo z huby. Bylo vidět, že i jí to zaskočilo.

78
Yaya
Reagovat

Dnes pro mne 1. Emma, 2. Štěpán, 3. Veronika, 4. Dalibor, 5. Pavol, 6. Bára, 7. Sabina

79
Twin Falls
Reagovat

Já tedy nevím, ale zase tam unesený z Emmy nejsem, jako dneska tam byli skoro všichni ještě horší, ale na mě to nijak nepůsobilo.

80
notickas
Reagovat

ta blbá blondýna Nováčková, proboha, kde ji vyhrabali???

81
Jai Kudo
Reagovat

Tak dneska jasně takto:
TOP3
Emma……dlouho nic / Štěpán / Veronika
BOTTOM 3
Sabina (Katastrofa) / Bára (skoro všechno špatně)/ Dalibor (opět kňákal….)
Palo tak někde mezi……
:-)

82
Ája
Reagovat

tak dneska Štěpán a Emma jasně nejlepší, daleko před ostatními
pak Veronika
Pavol, Barbara
a na konci Slepčíkovi, těm to dneska nesedlo

no a ta misska by si možná měla po přenose přečíst komentáře na svůj výkon a dobrovolně se dalších přenosů už účasnit maximálně jako divák u tv

83
dolores
Reagovat

Emma to dala pekne, ale asi na urovni Stepana. oni dneska dvaja boli taki najkomornejsi… lepsia ako on dnes nebola. asi si to mala polozit o trolinku vyssie bolo by to farbitejsie..priznam sa, ze som cakala trochu viac od Emmy, tak isto ako som cakala trochu viac od Stepana. aj tak za mna dnes s Veronikou 3 naj vykony..

84
Ally
Reagovat

Emma..krásný, fakt vše…mi ani ten originální konec nevadil

srovnala bych to s dojmem ted Louisa v X factor UK ..včetně komentaře Simona o zrození hvězdy :)

85
Motylek
Reagovat

@dolores: j…, Habera to řekl v legraci, ale Sabina se skoro rozbrečela… No byla šíleně rozklepaná celou písničku, k originálu se prakticky nepřiblížila… , ale postoupí, jak jinak… Budu napnutá kdo vypadne…

86
Twin Falls
Reagovat

P.S. A ta blondýna je opravdu neuvěřitelně toporná a působí neskutečně blbě.

87
MiPi
Reagovat

Emma super, ale i u ní jsem měl pocit, že se nějak bála víc než obvykle, a že to chvilkama prošlo i do hlasu. Co jim tam provedli, dnes jich byla neúměrně ztrémovaná většina…
Ti před ní škoda slov :-)

88
J
Reagovat

@dolores: Ale nevieme vysledky zo Slovenska. A kedze sa hlasy scitavaju, tak to moze byt este zaujimave.

89
Monika
Reagovat

Emma byla dneska hodne dobra, poprve se mi libila v soutezi. Moje TOP 3 je 1. Stepan 2. Emma 3. Veronika (dale bych mela 4. Pavol 5. dalibor 6. Bara 7. Sabina)

90
pimpa
Reagovat

Mě ty Čerešně nijak nezaujaly. Mám to holt naposlouchané od Hegerové, která to tak neprotahovala, no a ten zbytečně přidaný závěr tam fakt nemusel být.

91
Motylek
Reagovat

Dnes se mi nejvíc líbily Veronika a Emma…, pak Pavel, Dalibor, Štěpán…………..bohužel Bára se mi nelíbila a Sabina to nezvládla…

92
Jai Kudo
Reagovat

@dolores: Na tvsporty.cz jsou hlasy jen z české strany. Takže hodě zkreslené, Slováci užčitě budou hlasovat pro emmu a pro Báru, takže klidně může vypadnout Štěpán nebo Palo dneska.

93
zuzana
Reagovat

motýlek zase mi nejde panacek…asi tak ako minule ked som cakala ci mi odpises
ja sa mam fajn uz mám „trojicu“ takže sa vytešujem …na plný uvazok, raz tam a raz tam…
a superstar podla poradia emma, stepán, veronika, pavol….slepčikovci ok, ale Dalibor ma este cas a sabinu brzdi az priliš velka trema, skoda Dana a este vacsia Karoliny….uvidime

94
Jana
Reagovat

Sabina bohuzel pruser, zpivat umi krasne, ale ne pred tolika lidmi, je to nervak a me to stve, protoze ji fandim. Pripomina mi Vernera, na treninkach genius, na velkych akci nervy a voledbouch. Kdyz vypadne, tak se divit nebudu, ale porad mi prijde zajimavejsi, nez Barbora, u které porad netusim, co tam vlastne dela, hlas totalne tuctovy. Emma vyborna, nevadilo by mi, kdyby vyhrala. Veronika me moc nebere, ale musim uznat, ze z ni je krasna holka a zpiva taky dobre. Mimochodem koment Habery byl hodne, ale opravdu hodne pres caru, za tohle by se mel Sabine verejne omluvit.

95
dolores
Reagovat

Slepcikovci si uplne pomylili sutaz, mali ist do Spieva cela rodina

96
zuzana
Reagovat

jai Kudo – neviem ako vies ako budu hlasovat slovaci…len pre tvoju info, vobec neriesim kto je cech a kto slovak, je mi to jedno ani to neregistrujem….
inak keby sabina spievala takt ako v spolocnej piesni tak by bola emme a verce velmi váznou konkurenciou, skoda…

97
Rena
Reagovat

pro mě dnes nejlepší Veronika, Emma, Štěpán

98
Jas
Reagovat

Tak dnes všechno poslabší, výběr písniček nic moc ani Emma nic moc. Sabinu kritizovali přespříliš a zbytečně až trapně. Z těch všech asi nejlepší Štěpán.
Písničky by jim měli vybírat odborníci a ne sami nebo rodiče.
Bože a co ty reklamy ? Neuvěřitelné, to snad ještě nebylo, aby po deseti minutách byla reklama.

99
Monika
Reagovat

Ufff to je na me moc ta anketa tady takovi chytri lidi no nic..radsi uz mlcim..doufam, ze vite, ze za kazdej vas klik jim to sype z tech reklam co tam jsou? to opravdu verite tem hlasum..ja se fakt smeju :-))))

100
Jana
Reagovat

Omlouvam se za zdvojeny komentar, nesel odeslat, tak jsem necekala, ze se objevi.

edit okkvp: – vymazán

101
Lol Phirae
Reagovat

@Jonatána: To kokodák vypadá asi jako Sabina Laurinová v DOREMI. Jsem stále silnějším zastáncem eutanázie… :-X

102
Ally
Reagovat

A tak fajn, že má Emma i smysl pro humor ..i úsměvem trošičku odlehčila pisen..hm ta herečka z ní možná bude

@zuzana:

Taky jsem si říkala že Sabina ve společné písni docela dobrá..no asi je fakt nervozní..

boha zas reklama

103
popy
Reagovat

„Veroniko, ty jsi úplně v šoku, ty s tím vypadáš tak nějak jako smířeně.“ :-D :-D :-D Tesat do kamene každou větu té nedefinovatelné bytosti.

104
Monika
Reagovat

Jinak nevim proc porad chodi Stepan mezi prvnima, podava kvalitni vykony a jeho bilance od SF je prvni, druhy, druhy… Docela se o nej bojim, divnej pocit, baby sly vsechny vzadu az na veroniku.

105
jirin
Reagovat

Dneska naposledy koukam live,tech reklam uz je neunosne

106
Monika
Reagovat

@popy: jo to me taky pobavilo :-)))) ona je mila, sympaticka, je mi ji az lito, jak se ztrapnuje v te show, zas na druhou stranu za ty prachy co dostala, no mercy :-))))

107
notickas
Reagovat

@jirin: souhlasím, to už se fakt nedá – ty reklamy!!!

108
Ája
Reagovat

děsí mě, kam až se Slepčíkovci dostanou

jinak, jaká reklama se vám dneska nejvíc líbila? ;-)

109
matys
Reagovat

souhlas,něco tak blbýho jsem už dlouho neviděla.Vadí mi od samého začátku,neumí se vyjadřovat a rozhovory vede jako ve školce.No fuj.Nikdo nezná její jméno a nikdo si ho ani nezapamatuje,jedině jako TA BLBÁ BLONDÝNA ZE SUPERSTAR CO TO MODERUJE.

110
hollyoaks
Reagovat

tá slepica tam ostala….mala jednoznačne vypadnúť …podala najhorší výkon

111
Alena
Reagovat

Vyrazeni je uplne fiasko.Postoupila uz po druhe s prekvapenim Sabina nejhorsi zpevacka.Zajimala by mne parta ktera ji posila hlasy. Tem snad jde o vyhru. Pto mne je to podvod jako hrom!!!!

112
zuzana
Reagovat

popy….si zabil .. nedefinovatelna bytost, to i zapamatam

113
hollyoaks
Reagovat

nedá sa mi načítať panaček v mobile

114
Monika
Reagovat

no jinak teda na FB jsem cekala u Emmy vetsi slavu..v poctu lajku je az na tretim miste zatim za Veronikou a Stepanem

115
kanárek
Reagovat

Aja: Já ani nevím :-). sleduju při reklamách film na tubku, piju, suším prádlo a lituju, že to nedají od osmi do devíti bez zbytečných keců, bez blondýny, max s jednou reklamou, aby si mohly zafandit i děti

116
Lol Phirae
Reagovat

@hollyoaks: Měl by ses vyjadřovat pregnantněji – teď mi není jasné, jestil myslíš blond nebo tmavovlasou slepici. :-D

117
Pavlina
Reagovat

Porota si podle mě rve vlasy,výběrem Slepcikovcu skoro udělali 2/3 TOP 3.Já jim potenciál neberu, ale on za dva roky může o ty svoje výšky přijít. A kdo o něm bude vědět? Vemte si Kukačku a že ten teda zpíval. Taky se musím zastat Bendiga, ten aspoň nezněl jako holka.

Co se týče Sabiny, zpívat určitě umí, ale tváří se jako ovce na porážku. Hodí se tak do kostela,ale ne na pódia.Jakmile vyleze před lidi, čistě zazpívat neumí a je i labilní. Když to s srovnám s Veronikou, která tu některé nudí. Vemte si,jak ona,v podstatě silnější holka dokázala na sebe zamakat a pořád maká. Možná nebude typ na populární hudbu, ale jen tak se nedá. U Sabiny bych se bála, aby neskončila jako Bartošová.

Báry je škoda, měla blbý songy. Bohužel u tohohle ročníku vic než u jiných mám pocit, že téměř všichni jsou odsouzeni k zapomnění, žádnou velkou osobnost tu nevidím. Možná ještě Emma, když bude mít dobré songy

118
Inna
Reagovat

114. Jestli není strategické jít první…. málokdo vydrží až do konce

119
Inna
Reagovat

Myslím hlasující diváky podle momentálního výkonu soutěžícího

120
hollyoaks
Reagovat

@Lol Phirae: to je jedno ….ani jedna sa tam nehodí….tá blond nech ide na mola a tmavovláska k synovi

121
Monika
Reagovat

Moje vysnene finale zustava stale stejne Stepan, Pavol, veronika, ale myslim si, ze to bude Emma, veronika a nejaky kluk, sance jsou imho dost vyrovnane, ja si prestavam byt jista Slepcikem. Obecne vubec nesdilim bezikovi obavy o sile slepciku, imho realita bude jina. sabina je od zacatku na konci peletonu a i dalik ztraci. Dnesni kolo imho vyhrala Veronika. Ta pompezni show ji mohla hodne nahnat hlasy, byla to stage hodna megastar, jako by si odskocila z koncertu svetove hvezdy, nesrovnatelne jinde, nez zbytek soutezicich. Abych byla spravedliva, tak to i slusne odzpivala, ale ta jevistni pohadka to jeste posunula vys.

122
popy
Reagovat

Tak Dalibor tam jako „specifický typ“ patří, nikdo takový jako on tam není. Spíš mám problém s tím, že tentokrát to neuhlídali jinde – Sabina a Barbora si byly v mnohém podobné. Totéž Dan a Palo. Je tudíž logické, že se to pročistilo právě takhle. Teď už to bude zajímavější, protože zůstali dítě, pohodář, rádoby rocker, velký hlas, zajímavý hlasa dospělá bruneta. :-D

123
bezik
Reagovat

Barborky je mi líto, rozhodně bych ji viděla v dalších kolech raději než třeba Kovalíčka, o Slepicích ani nemluvím. Bohužel trpí nějakou obsesí, že umí zazpívat Skyfall , no neumí. Ale je v ní něco hodně zajímavého, škoda těch zcela nevhodných skladeb pro její hlas.

124
bezik
Reagovat

@Monika: Takže sníš ten Vladův klobouk, když bude Slepičík v GF ? ;-)

125
Monika
Reagovat

@bezik: ja myslela, ze jsme se bavili o slepcici v zenskem rode :-))) Kterou tam porad cpes, furt si myslis, ze se tam objevi? dalik mozna, ale saba urcite ne.

126
Tomáš
Reagovat

Pro mě dnes stejně jako minule nejlepší Pavol. Ano pořád to není dokonalé, je potřeba se do toho ponořit ještě víc, ale popasoval se s tím skvěle a dobře to tam napálil. Mě osobně se líbil ještě o hodně víc než vychvalovaný Štěpán. Ten člověk má rezervy, ale mě prostě zajímá a baví ( asi i proto, že ho spousta lidí staví do pozice outsidera a já mu o to víc můžu držet palce jako kdysi Bendemu a Šmajdovi ). Takové fandění mě nehorázně baví než kdybych měl favorita jistého. Emmy vystoupení se mi nelíbilo vůbec, mě se vůbec nelíbí její barva hlasu, která v téhle písni ještě více vynikla. Její hlas je strašně podobný Anně Veselovské, dnes to bylo úplně jak přes kopírák ( a nebo to tak přišlo jenom mě ). Ne, tohle fakt není nic pro mě. A sem rád, že Sabina zůstala a ultrazbytečná a šíleně nevýrazná Barbora je už konečně pryč. Uznávám, že ani Sabině se to dnes moc nepovedlo, ale je to aspoň větší sympaťačka. :-)

127
bezik
Reagovat

@Monika: Slepičík na 100%, Slepice tak na 90% ;-)

128
popy
Reagovat

@Pavlina: S tím zapomněním je to těžké. Upřímně, kdo z těch devíti předchozích ročníků (když vezmu českou i slovenskou Superstar) se nějak výrazněji prosadil? Langerová a možná Cmorda. Potom několik lidí jako Bende, kteří se protloukají s kapelou, jak to jednom jde. A nebo Gunčíková a Harich, kteří na tom ale poctivě a tvrdě dřou, Další si jdou po své úzce vymezené žánrové linii – jako Koščová, Chodúr a třeba i ten všemi vysmívaný Issa. Zbytek skončil v lepším případě v muzikálech, v horším v bulváru (Bendig) nebo v trapných představeních Zdeňka Izera (Vaňková), na Slovensku pak v estrádách, kde přezpívávají hity jiných interpretů (Bezdeda a mnozí další).

129
bezik
Reagovat

@Tomáš: Tomáši, to tak přišlo opravdu jen tobě. Srovnávat hlas Anny Veselovské a Emmy může jen těžký pacient ušního lékaře, pokud jím nejsi tak doporučuji neprodlenou návštěvu ;-)

130
silv
Reagovat

A co třeba Celeste nebo Ben? myslím, že ti mají dobrou kariéru ;)

131
Tomáš
Reagovat

Příště už to asi bude v prdeli. Obávám se, že se začne tnout do mých lidí. Bude na řadě Sabina nebo Pavol. Sabinu přežiju, Pala ne. A porota divokou kartu nevyužije, tu si schovávají pro Emmičku. (((

132
Tomáš
Reagovat

@bezik: Uctivě děkuji za poučení a pokárání, určitě si z toho vezmu příklad pane odborníku. :-)

133
popy
Reagovat

Jasně, já napsal ty, co mě napadli takhle z hlavy, určitě jsem zapomněl i na někoho jiného. Celeste patří do té skupiny s Harichem a Gunčíkovou, Ben spíš k té Koščové (a konkrétně on je jasným příkladem toho, že se může prosadit i nevýrazný hlas). A ještě bych možná zmínil Šmajdu, o kterém člověk sem tam něco uslyší. Ale i tak jsme pořád na zhruba deseti lidech.

134
Monika
Reagovat

Pokud jde o divokou kartu, tak Emma s Daliborem ji nebudou potrebovat, Pavolovi se Sabinou ji nedaji, takze imho ceka na Stepana nebo Veroniku, kteri jsou u poroty velmi oblibeni. Stepan jeste o neco vic, rekla bych. On podle me bude v soukromi strasne fajnovej typek, i na porote je znat, ze jim jako clovek prirostl k srdci. Vubec Soukup ho zboznuje, myslim.
Nekdo tu psal vyse, ze jede na pul plynu, s tim souhlasim. jako ono je fajn, ze tu soutez neproziva a nebere tak vazne jako treba Vrublova, na druhou stranu je ale zas az prilis free, proste si jdu tak nejak zazpivat, ono to nejak dopadne. Myslim si, ze by dokazal obecne zazpivat lepe, ze ma na lepsi vykony, nez jake predvadi ve finalovych kolech.

135
bezik
Reagovat

@Tomáš: Není zač hochu, rád pomůžu ;-) Jen ještě aby to bylo správně pochopeno, tím neříkám která z nich je lepší či něco takového, jen že obě disponují výraznými, naprosto pro ně charakteristickými hlasy, že zaměnit je či připodobnit může opravdu jen tetřev hlušec ;-)

136
Prochor
Reagovat

131 – Tomáši, podle mně nemusíš mít obavy.
Podle mého odhadu to bude pokračovat následovně:
Příště vypadne Pavel, pak Štěpán, pak těsně za Veronikou vypadne Emma a do velkého finále se dostanou sourozenci Slepčíkovi a Veronika. Superstar bude samozřejmě Dalibor. Ne že bych si to přál ale je to odhad toho, co se stane.

137
popy
Reagovat

A ještě poslední poznámka k tomu zděšení kolem Dalibora. Nikdy se ještě nestalo, že by někdo jako on vyhrál, i když to ze začátku vypadalo, jaký není favorit. Ono je to i tím, že fanynky těchhle dětí jsou nejhlasitější, a tudíž se zdá, kolik jich není. Ale vezměte si to: Issa, Bendig, Harich, přeneseně Bezdeda, Foret, Krausz – nejlepší výsledek byl TOP 3. Jedinou výjimkou byl možná Drda, ale to byl takový divný ročník…

138
Roman
Reagovat

Pro mě dnes naprosto nejlepší Veronika hned na začátku a pak už se jí nikdo nepřiblížil, Příjemně mě překvapil Pavol, kterého bych dal na druhé místoa až za něj Emu, možná jsem se těšil až moc a příliš srovnávám s verzí od HH, ale u téhle písně mi chybělo herectví a úplně mi nesedla ani aranž. Na dalším místě bych viděl Štěpána, takové neurazí nenadchne. Pak asi Dalibora, první půlka zaváněla průšvihem, ale pak se to zlepšilo a bylo to místy zajímavé. Předposlední o fous Sabina, sice karaoke, ale pořád se to dalo snést a poslední bohužel Bára, Skyfall mám moc rád a tohle se nepovedlo, Její slabinu bych přirovnal k problému, kterým trpěla Monika Bagárová – přestup na velké pódium. Nejistota a rozklepaný výkon, stejně jako v minulém kole a asi zasloužený konec.

139
Monika
Reagovat

@popy: presne moje rec, na vitezstvi dalibora bcyh si nevsadila ani petnik. Spise uvazuju, ze mozna neprojde ani do GF.

140
Monika
Reagovat

A s tim Drdou, to je velkej omyl, ze mu fandily jen pubiny, on sbiral hlasy napric generacemi. Milovali ho i maminky, babicky, dvacitky….:-))) nemusel nekoho bavit, ale zpivat umel, byl pevecky dost spolehlivej a jinde nez zminovani plysaci.

141
bezik
Reagovat

@popy: Tohle je taky takovej divnej ročník … ;-)

142
popy
Reagovat

@Monika: Jasně, proto mám Drdu jakoby v uvozovkách. V tom ročníku se ale nikdo podobnější výše zmiňovaným nevyskytoval. Vůbec je zajímavé, že tuhle sérii si pamatuju snad nejmíň z těch, které jsem pravidelně sledoval (tedy všechny kromě té zatím poslední československé, kdy jsem na to neměl čas, a ze třetí slovenské jsem viděl jenom málo). A kdybych se dneska nepodíval na Wiki, kdo tam všechno byl, nedokázal bych kromě Drdy a Spilky říct jediné jméno.

143
popy
Reagovat

@bezik: Je, ale jak jsem psal úplně nahoře, podle mě je to systémem soutěže. Z dvaceti jít rovnou do osmi – to si pak člověk nevytvoří k těm lidem bližší vztah, a než se vzpamatuje, zůstane jich pět, což už byla vždycky mezi fanoušky slušná rubačka. :-D

144
Monika
Reagovat

Tenhle rocnik je divnej, tak divnej, ze v nem zari i zpevacka velkeho hlasu, ktera by v jinych rocnicich mela problem zaujmout. Nejak si zacinam rikat, ze by to klidne mohla vyhrat i Veronika. Pristi tyden v ceskem songu opet zazari predpokladam. Ve Vode zive se mi libila nejvic ze vsech, hezky zni v cestine. Myslim, ze z outsidera se stava spolufavoritkou na vitezstvi. Tak bude to Emma nebo Veronika :-)))

145
katka
Reagovat

@popy: zapomněla jsi ještě na Debbi, Celest a Bena – ty jsou komerčně velmi úspěšní

146
katka
Reagovat

@popy: přesně tohle jsem tu psala asi před 14 dny – dřív i neúspěšný semifinalista měl až 3 vystoupení, v téhle řadě jsi po 3 živých vystoupeních v top 5 – totální likvidace

147
Prochor
Reagovat

Tak podle posledního výsledku hlasování v Čechách by vyšel můj tip, že nejdřív vypadnou oba kluci v pořadí Pavel, Štěpán.
Ale v pořadí Veronika Emma je to naopak a do velkého finále by se se Slepčíkovcema měla dostat Emma.
Vítěz samozřejmě Slepčík.

Průběžné výsledky 2.finále (on-line-česká strana)
Barbora Hazuchová 6 %
Štěpán Urban 10 %
Emma Drobná 18 %
Dalibor Slepčík 28 %
Veronika Danišová 13 %
Pavol Kovaliček 9 %
Sabina Slepčíková 16 %

(Poslední FINÁLNÍ aktualizace 22:50)

148
J
Reagovat

Tak co sa tyka SK piesne pre Kovalicka nech mu daju ten stary ELAN a piesen, ktoru ma rad. Mne sa sice najviac paci SKODA, ZE JE VYMYSLENA alebo CABA NEBLAZNI. Ja len, ze tie piesne potrebuju taky drive. A Palo mi pripada, ze uz by chcel byt doma. A v duete by si mohol s Emmou strihnut V SLEPYCH ULICKACH – este aj po rokoch ju mam rada.

149
J
Reagovat

@Prochor: Tak ani na Slovensku Palo nemal vela sms-iek. No, ale to sme cakali, kedze neodspieval tu piesen svetoborne. Ja osobne som cakala BOTTOM 3. U nas to urcite vyhrali Emma s Veronikou. Ale pochybujem, ze u nas bodoval Slepcik so sestrou. Urcite nie na prvych prieckach.

150
Prochor
Reagovat

149 – Já bych se naopak nedivil, kdyby slovenským hlasováním Slepčíkovci ještě posílili. Pokud vím, tak na Slovensku žije početná rómská komunita.

151
Prochor
Reagovat

Dá se pozorovat, kam soutěž krok za krokem směřuje.
Velké finále: co největší prostor by měla dostat inteligentní moderátorka, která bude rozvádět sourozenecký souboj ad absurdum do nečekaných rozměrů.
Každých 5-7 minut reklama.
Pozor, to není legrace – ona ta soutěž k takovému konci opravdu směřuje:-)))

152
Mila2
Reagovat

tak včera jsem vydržela jen do Pavla. Panáček se úplně zhroutil, v Nově každou chvíli reklama, k tomu ty pitomé rozhovory s rodinou a trapné medailonky, kdo tohle vymyslel?
Nesdílím tady nadšení z Veroniky, něčím mi připomíná Bagovou. Není to tím, že bych si myslela, že neumí zpívat, to umí, ale nebaví mne.
Zato Štěpán mne baví čím dál víc a ač Chodurovu verzi Hallelujah nepřekonal, hodně mě překvapil a moc se mi líbil.
Vlastně jsem včera čekala jen na Pala, jak se popere s Aerosmithem.. A jsem z toho rozpačitá – začátek byl nejistý, jalový je přesný výraz, v refrénech to bylo to, co jsem čekala. Přikláním se k tomu, aby si pro příště vybral slovenskou písničku, aby nemusel bojovat s angličtinou. A aby na něm tak moc nebylo vidět, že už ho to moc nebaví…

153
Prochor
Reagovat

Tenhle článek se sice vztahuje k prvnímu finále ale docela s ním souhlasím:
http://www.digizone.cz/clanky/superstar-cekani-na-godota/

154
ales-winner emma
Reagovat

tak máme za sebou 2 finálové kolo a já sem opět přidám pár postřehů to že vypadla Barbora jsem rád psal sem ostatně že půjde a že v dalším kole vyletí slepčíková a za tím si pořád stojím jinak jednotlivé výkony byli odlišné zajimavé a jednoznačně božské Emma-to byl božský výkon já byl chvílema až unešen jak něčím opilí prostě super a i v těch medailoncích byla emma nejlepší je vidět že se potvrzuje můj názor že bude výborná herečka jako je výborná zpěvačka pavol-tady průser já slyším tu křovákovou a když sem slyšel jeho nelíbilo se mi to slepčíkovci-totální katastrofa a k mému překvapení sem zjistil že oni budou i k poražení což ocenuji Veronika-solidní průměr ale opřela se do toho štěpán-hodně cool výkon překvapuje chlapec čím dál víc a Barbora tam sem to už psal a nechce se mi už sečteno potrženo Superstar jde docela zajimavým směrem

155
Jai Kudo
Reagovat

@popy: Jakkoliv rámcově souhlasím, tak ono se to už po těch deseti letech nezdá, ale těch supertáristů je v šoubyznysu víc, ani si to možná většina lidí neuvědomuje. Kromě těch, cos jmenoval třeba Savka, Foret v muzikálech, taky Monča Bagárová občas něco udělá, Konvičková, Debbi….nakonec i ten Itcho, Sabina Křováková (i když ty ukázky z CD jsou hodně slabý), třeba se konečně ukáže i Šafa, který se chytil Revolty (doufám, že něco udělá i bez Revolty)…..on ten český rybníček je hodně malý a myslím, že ti sueprstáristi v něm zanechávají celkem zžetelnou stopu (i když občas je to kvalitativně někde hodně doooole).

156
Inceo
Reagovat

Ad Emma: Pro nekoho tak favorizovany hlas nemusi znit vsem prijemne. Sympaticka a kultivovana slecna, ale jeji hlas me neokouzluje a zjevne dostava i pisne pro svuj rozsah. Jinymi slovy vyber pisni ma extremni vliv na prubeh souteze a dost pochybuju, ze je plne v rukach soutezicich. Emma ve Skyfall? Stepan mel celou dobu strach, jestli to da. Vubec se v tomto kole bali skoro vsichni a i kdyz to musi byt pecka, vyhnat je rovnou na velke jeviste, ustala to jenom Veronika. Kdyz uz Superstar, tak ona.

157
Tomáš
Reagovat

@Prochor: A ty výsledky hlasování máš jako odkud?

158
Tomáš
Reagovat

Jinak já mám Pavola raději než Štěpána, už sem mezi nimi definitivně rozhodnutej ( což samozřejmě logicky znamená, že Pavol vypadne dřív ).

159
Prochor
Reagovat

157- http://www.tvsporty.cz dostává aktualizované informace od mobilního operátora. Dozvěděl jsem se to na FB.
Jedná se ale jen o hlasování v ČR.
http://www.tvsporty.cz/clanky/superstar-2.-finale.html

ze stránky:
ONLINE VÝSLEDKY 2. FINÁLE

Sledujte přímý přenos sms hlasování 2. finálového večera Česko-Slovenská Superstar.

Tak jako v minulých kolech Vám přinášíme sms průběžné výsledky zasílané skrze českého operátora i na druhý finálový večer.

Výsledky Vám přinášíme přibližně s 5minutovým zpožděním, které získáváme přes poskytovatele služeb zajišťující sms, na které hlasy chodí a které jsou zároveň softwarově odesílány na stranu superstar.

Výsledky se obnovují každých 15-20 minut těsně do ukončení hlasování pouze těm, kteří jsou fanoušky FB (dají like – níže). Hlasy jsou pouze z české krajiny, nejsou tedy zahrnuta výsledková procenta od slovenského operátora, k nimž nemáme možnost nahlédnout.

160
Jai Kudo
Reagovat

@ales-winner emma: No, připadalo mně, že i Habera už má hlavně Sabiny dost, možná proto, že vidí, že se dostane do SF na úkor jiných, kteří zpívají líp a zasloužili by si to víc.

161
Prochor
Reagovat

160- To je pravda. A podle mně ze stejného důvodu Habera vysvětloval Emmě (pro kterou má naopak slabost), že není nutné vyhrát Superstar. Habera není padlý na hlavu a vidí, kam tahle řada směřuje.

162
akša
Reagovat

Panáčka čítam, ale nezvyknem sem písať. Lenže dnes sa musím ozvať, lebo keď som počula Emmu zažila som ťažký šok a neveriaco som celý čas čumela na obrazovku. Ona je určite veľmi pôvabná, má zaujímavý hlas a doteraz sa mi vždy páčila, ale včera to bola čistá hrôza. Keby som nevedela, že je Slovenka, tak neverím, že vie po slovensky. Takú príšernú slovenčinu som od Slováka ešte nepočula a pritom, keď rozpráva, tak rozpráva normálne. Jej výslovnosť pri speve som nepochopila, akoby sa bila s každým jedným slovom, všetky samohlásky boli široké, príliš otvorené a prízvuk dávala úplne na iné slabiky ako treba. Zabila úplne celú atmosféru tej pesničky. Znelo to strašne afektovane, akoby chcela byť hrozne cool, ale pritom nevedela, o čom spieva.

163
J
Reagovat

@Prochor: Tak s tym clankom suhlasim. A za vcerajsok poviem, ze aj keby tu Vlado napisal o dalsom touchdowne Emmy, tentokrat s nim nebudem suhlasit. Emmu mam rada, ale vcera to bolo len akosi velmi dobre odspievane. Asi mam holt v usiach original. Po vcerajsku by si naozaj zasluzili ist do Superfinale Stepan, Emma a Veronika. Aj ked musim povedat, ze Veronika ma tiez nedostala na zadok a tie O hlasky som tam tiez pocula v tom speve. Ale zhodnotenie spevu uz necham na Scalexa, na ktoreho hodnotenie sa tesim ovela viac nez na Vladovo, lebo nie je az tak zafixovany na Emmu a zhodnoti ju objektivnejsie rovnako ako vsetkych.

164
ales-winner emma
Reagovat

160 tak i slepí si musí všimnout že tam fakt už slepčíková nemá co dělat mě akorát pořád děsí ta DK a říkám si na tuhle doufám nedaj na tuhle taky ne ale asi bude využita 161 není nutné to máš pravdu však ona má už dva a půl roku průpravu zpěvu takže Superstar je jen třešničkou na dortu jinak myslíte že se těm informacím dá věřit já nevím zajímalo by mě podpora emmi u sázkovek na slovensku

165
Violete
Reagovat

Já bych si do Superfinále přála Veroniku, Pavla a Štěpána. Veronika včera zazářila, Pavel mě baví, jen Štěpán byl nějak ve zpěvu opatrný, nepochopila jsem tu chválu provedení písně. Co bylo na tom zajímavého?

166
popy
Reagovat

@Jai Kudo: Tady je samozřejmě hypotetická otázka, nakolik by se k podobné kariéře dostali nebýt Superstar. A osobně si myslím, že kromě Cmorika a Langerové, kteří jako jediní aspoň na chvíli byli v popularitě top, by to u nich bylo podobné. Mě na tom fascinuje jedna věc – a hlavně u lidí z prvních sérií, kdy šlo o neokoukanou věc a sledovanost byla několikanásobně vyšší. Že v podstatě nikdo se nedokázal opravdu stabilně prosadit. Langerová se z toho cirkusu stáhla dobrovolně, u Cmorika nevím, jak to je, ale mezi ostatními jich byla spousta těch, kteří by určitě chtěli být minimálně na úrovni Kluse nebo Farné (když si vezmu ty, co se prosadili v posledních letech), startovní čáru k tomu měli skvělou. A ono nic.
Trochu jiná situace je pochopitelně u hlavně první a druhé série ČSSS, tam mají dobře nakročeno Harich, Gunčíková, mnou trestuhodně pominutá Celeste. Ale pořád mám pocit, že i oni (možná kromě Haricha) by byli bez superstar zhruba tam, kde jsou.

167
J
Reagovat

Viete, co zo vsetkeho najviac zaujima mna? A myslim si, ze odpoved na otazku da nasledujuce finalove kolo. Kto im vybera piesne? Oni sami alebo hudobny dramaturg. A ak hudobny dramaturg, tak im dava vybrat z urciteho mnozstva piesni alebo im tu konkretnu piesen prideli, ci uz sa to dotycnemu paci alebo nie? Pretoze tie hlasky od poroty beriem jednym uchom dnu a druhym von. Toto by som vedela najradsej. Ako to vlastne je. Ak Kovalicek bude spievat inu piesen nez stary ELAN, ktory ma najradsej zo SK tvorby, tak to bude zrejme aj odpoved na moju otazku.

168
popy
Reagovat

@katka: Mně přijde, že tímhle drsným zkrácením živých přenosů v podstatě na polovinu připravili tu soutěž o jednu z hlavních předností – jakýkoli náznak vývoje jak u soutěžících, tak u diváků, kteří z úplného outsidera nakonec udělali pomalu favorita. Viz Šmajda, Bende. Tady na nic takového není čas a celé to jen prošumí v kvapíku kolem. A tak se opravdu může stát, že vyhraje Dalibor a druhá bude jeho ségra (jakkoli si myslím, že to tak nedopadne). Ale hrozí to rozhodně reálněji než ve variantě čtrnácti živých přenosů.
Pro mě by bylo nejlepší finále Emma, Veronika, Štěpán. A je mi jedno, který z nich vyhraje. :-)

169
Inna
Reagovat

Nejslabší zpěvák byl zpěvák hostující skupiny No name

170
Saskie
Reagovat

Tak i já přidám své dojmy z druhého finálového večera. Na úvod chválím účesy i obleky Kláry a Marty, tentokrát o 100 % lepší než minule. Za to Jitčin zlatý pytel ve mně nenechal dobré dojmy. Rozhodla jsem se tentokrát, že budu počítat s tím, že je pomalu víc reklam než vysílacího času, tak jsem si s sebou vzala notebook a o reklamách pracovala na svém, jenže když po reklamě zpíval Dalibor a hned po něm přišla další reklama, docela mě to naštvalo! Pak už jsem superstar měla jen jako zvukovou kulisu a celou dobu jsem si dělala na svém, rozhodla jsem se, že mi nestojí za to se na to dívat. Vizuálně zhodnotím jen první část.

Společná píseň kluků – nejvíc mě zaujala ta slečna :-)
Společná píseň holek – po zvukové stránce vcelku fajn

Teď můj žebříček
1. Veronika – pro mě to nejlepší přišlo hned na úvod
2. Pavol – Tak to je asi poprvé, co ho mám tak vysoko. Taky poprvé, co mě fakt bavil. Jinak jsem do této doby nechápala, co na něm všichni vidí, ale toto se mi líbilo.
3. Emma – Moc se mi líbil její účes i oblečení, slušelo jí to, ale tentokrát neměla na 1. místo u mě
4. Štěpán – Ok, vcelku dobré
5. Dalibor – Ok, vcelku dobré
6. Barbora – Největší kočka večera, nemohla jsem se na ni vynadívat, té to seklo jako hrom, o to horší byl ale pěvecký výkon, nemyslím, že to byl průser, ale v porovnání s ostatními – nic moc, vypadnutí jsem čekala.
7. Sabina – Tady není co dodat, její vůbec nejhorší výkon a taky nejhorší výkon včerejšího dílu.

Kde jsou ty časy první superstar, kdy v průběhu večera byla jedna, max. dvě reklamy a program končil nejpozděj v deset. Nesledovala jsem superstar 2009 a 2013, ale klidně si troufnu říct, že tahle řada je nejtragičtější. A tragédii kraluje Jitka, včera to byl fakt děs.

171
Monika
Reagovat

Ja bych jen dodala k tem vysledkum co tu davate, to fakt tak chytri lide za ktere panackovce mam veri tomu nesmyslu? To si vazne myslite, ze by televize nechaly byt zverejneni vysledku tyden co tyden? Neprijde vam to absurdni? Tam je podepsana velmi striktni smlouva mezi televizi a operatory, kdyby to zverejnovali, tak jim hrozi tucna pokuta, televize by okamzite zasahla. Vsimnete si co je na te strance reklam, ktere zivi majitele stranky, kazdym kliknutim na ty stranky, majitel vydelava na vas-hlupacich s prominutim. No ale neva se dal kochejte falesnyma vysledkama, ja se bavim, autor vysldku se bavi a jeste na vas vydelava.

172
Monika
Reagovat

A k outfitum asik jsem jedina, ale Bary outfit se mi vubec nelibil, naprosto preplacanej cirkusackej ohoz, jako davat k sobe stribrnej top a zlatej spodek, je hruza.

173
Prácheňský
Reagovat

Když teď bude to česko-slovenské kolo měl bych pro Duo Slepčík perfektní playlist. Sabina by si mohla střihnout např. Neposlušné tenisky, Láska je láska nebo Trouba. Pro Dalibora by se hodilo např. Tričko, Dva roky prázdnin nebo Né pětku né. A i duet by se pro sourozenecké duo našel, např. Čau lásko, Jedeme dál a pokud by si Sabina troufla na slovenčinu tak nejideálnější by byli Zvonky štěstí. V případě Zvonků štěstí se u Dalibora nebojím že by to nedal-včera perfektně vystřihl Waldu, tak Mistr by pro něj neměl být problém.

174
J
Reagovat

@Monika: Inak musim ti pochvalit Stepana. Mne sa to velmi pacilo a hlavne som u neho videla velky prislub do rockoveho kola. To rockove kolo by takemu Stepanovi a Palovi velmi pomohlo. Napr. Stepan by mohol dat kludne od Bon Jovi YOU GIVE LOVE A BAD NAME a este nejaku rockovu baladu. Danisova by tiez svojim hlbokym hlasom bola platna napr. HEART – ALONE a A. Morisette – YOU OUGHTA KNOW (u nas to spievala Koscova). A tu by bolo vidiet aky zbytocny sutaziaci je taky Dalibor.

175
Monika
Reagovat

@J: jj me taky potesil , hodne me bavi tak nejak komplexne, naprosty souhlas se Soukupem
jeste k te ankete, koukam, ze to je udajne jen za ceskou stranu, tak to je vubec fikany :-)))) kdyz to nahodou vyjde (coz kolikrat neni tezke uhadnout kdo vypadne viz. vcera) tak parada a kdyby se nahodou sekli, tak to neva prece, neni v tom zahrnuta slovenska cast :-))) jinymi slovy nikdy se nemuze prokazat nepravost vysledku, za to prece muze slovenska strana, kterou autor nezna, to je hodne mazany, slovy Stepana :-)))

176
Skye
Reagovat

Je jasné, že každému sedne někdo jiný. Ale nechápu, jak tu nekteří vyzdvihují Pavola, který podle mě zpívá dost falešně. Při jeho včerejší písničce jsem fakt trpěl a měl jsem nutkání přepnout. V refrénech se to trochu ztratí, ale jinak děs od prního tónu…

Emma byla včera luxusní. Myslím, že tahle poloha ji sedí a líbilo se mi i to, že do téhle klasiky propašovala i moderní prvky.

177
Monika
Reagovat

@Skye: Pavol zpiva falesne jak diva svina tyden co tyden :-))) I pro me neskolene ucho je to strasne slyset, ale on ma vyhodu, ze zpiva takove ty velkolepe songy s hodne hlasitou hudbou, dost ho zachranuje kapela, ktera ty jeho false prehlusi kravalem. Takze ve vysledku to neni takova tragedie, zatim ma dobrou ruku na songy, myslim, ze by to bylo mnohem horsi v nejake komornejsi pisnicce, kdy by za sebou nemel kraval kapely.

178
Pattrick
Reagovat

Ty výsledky sms hlasování za čechy.. ehm.. vy tomu někdo věříte? :D

179
radek
Reagovat

DOTAZ – Jak to je s finále – bude top 3 anebo top 2????
Upřímně nechápu cíl produkce. Pokud chtějí aby Emma vyhrála, tak by měli ponechat Sabinu až do finále, přičemž proti dvěma Slepčíkům by Emma vyhrála na 100%. Emma má ve finále největší šanci vyhrát proti dvěma lidem z Čech, protože tak se hlasy pro Emmu nebudou tříštit. Nejhorší by pro Emmu bylo finále s Veronikou, která ji sice těžko porazí ale může jí sebrat hlasy. Čili mě dost naštvala ta čočka pro Sabinu, která mě sice pěvecky se líbila nejmíň, ale už mi to přišlo trochu přehané. Navíc jestli ji chtějí opravdu vyhodit tak chytřejší taktika je být neutrální, pak ji diváci nebudou chtít zachraňovat.

Teď můj žebříček
1. Emma a Palo – oba mě bavili, Palova píseň se mi líbí víc, Emminu píseň až ta nemusím ale líbilo se mi jak to dala skvěle
3. Dalibor – tak jako minule se mi nelíbil tak včera se mi dost líbil
4. štěpán – dobré ale čekal jsem ještě trochu víc
5. Bára – trochu jí chyběl hlas ale nebylo to špatné
6. veronika – ten song co jí vybrali by pro mě děs a hrůza, nebaví mě tyto tklivé písně, prosím příště něco zábavnějšího, minule jsem měl Verču na 3. místě
7. Sabina – Bohužel slabé, falešné, ale ta čočka od poroty byla přesto zbytečná, málem jsem jí sám poslal hlas a to jí fakt nefandím

180
radek
Reagovat

@Skye: Nejsem žádnej odborník ale Palo se mi děsně líbí jak zpívá, podle mě ani jedno kolo nezvoral, naopak. Mám ho za Emmou teď druhýho a mý vysněný finále by bylo ti dva, takže co člověk to názor.

181
Jai Kudo
Reagovat

@Prácheňský: To je fakt. Zazpívat Matušku falešně sopránem a ještě být za to pochválen porotou a vyhrát Superstar, to se může stát jenom v Česku :-D

182
ales-winner emma
Reagovat

178 těžko říct ale asi nie

183
yeey
Reagovat

@Pattrick: jasne, ze ne…:-D

184
J
Reagovat

@radek: Mne sa tiez vcelku pacilo ako to Palo zaspieval. A na rozdiel od niektorych som to aj patricne odmenila. Ale tie nalakovane nechty, make-up a oblecenie co mal to neberiem. K tej balade sa to nehodilo. Ak sutaziaci nema vkus, mali by ho mat stylisti, od coho su plateni. Tak Barboru oblecu a la… a Pala doriadia. Dufam, ze na SK kolo sa odviaze. Pomohol by mu ten stary ELAN, ktory on ma rad. Neviem aku pesnicku ma od nich najradsej. Ale ten ELAN si vyzaduje taky drive. A tiez v duete s Emmou V SLEPYCH ULICKACH by mohol zabodovat, kedze mu o tyzden ide o krk. Lebo ja si myslim, ze v celkom scitani hlasov od konca mohol byt hned 2. za Barborou a preto nebol rozstrel komu na plece pristane ruka.

185
radek
Reagovat

@J: Srdečné pozdravy mé oblíbené J:-)!!! Oblečení mi nevadilo a ani nepotřebuju aby se odvázal, ale je fakt, že to hodně divákům může vadit – myslím, že bohužel Palo bude v příštím kole v ohrožení:-( :-( Fakt mě to štve – moje idel finále by byla Emma a Palo. Ale možná bude top 3 finále??

186
Nika
Reagovat

jak se jmenuje ta šíleně krákorajici osoba z té slovenské skupiny, co měla být čestným hostem? Se plně ztotožňují s názvem skupiny, nemohli si vybrat prihodneji !

187
J
Reagovat

@radek: Ale Palo v nom nebude aj keby bolo TOP3. Podla mna tam budu 2 cz a 1sk. Ono by to fakt chcelo poriadnu odviazanost od Pala na podiu. A kedze ma rad stary ELAN, tak ja by som mu osobne vybrala CABA NEBLAZNI, ale neviem akoby to ukrical alebo SKODA, ZE JE VYMYSLENA. A hned by Pala minulo ohrozenie.

188
Ája
Reagovat

@Nika: tak to je ale jen důkaz, že člověk nemusí umět zpívat, aby se tím mohl živit, stačí mít písničky, které se budou líbit, v superstar je pokaždé několik daleko lepších zpěváků než těch, co jsou na česko-slovenské scéně, ale bohužel, pokud nemají hit, tak se jen těžko prosadí

189
radek
Reagovat

@J: A teď bude rockové kolo? Hm, ale zasloužil by si top 3, mě se zdá že prostě baví a je dobrej, akorát se neodváže to je fakt ale ne každému to vadí – mě třeba ne. Ale samozřejmě třebas v rockovém bude trochu hopsat:-) Stačilo by sem tam poskočit:-) :-) No já bych si přál aby nevypadl. A top 3 je jistá???

190
J
Reagovat

@Ája: Ano a texty tychto piesni sa potom rozoberaju aj v literature pre 7. rocnik ZS na Slovensku. Vid. Smatanova (Miesto kde sa neumiera), ELAN (Voda co ma drzi nad vodou), NO NAME (Cim to je), Zbirka (Jesenna laska). A ziaci v skolach potom rozoberaju hlavnu myslienku basne – textu piesne a hladaju tie blbe basnicke metafory apod.

191
J
Reagovat

@radek: Teraz budu Cesi spievat cz a Slovaci sk piesni. Plus si strihnu 3 duety. Aspon tak mi to vychadza. Cize dokopy 9 piesni. Az o 2 tyzdne bude rockove kolo a vyzera to, ze vsetci budu spievat 2 rockove piesne. Mozno jedna z nich bude rockova balada ako v SS 2011.

192
Monika
Reagovat

ja se tesim na duety neco mi rika, ze to bude takto:
Sabina a Daniel
Pavol a Veronika
Stepan a Emma

193
Monika
Reagovat

@Monika: Sabina a Dalibor samozrejme :-)))

194
Mila2
Reagovat

J: Elán by se k Palovi hodil. A nemusel by přemýšlet nad anglickou výslovností. Ale na druhou stranu – to, co mu přidělují, jsou songy šité na jeho barvu hlasu, ikdyž hodně těžké. Ale za sebe se nebudu zlobit, když příští kolo vypadne. Připadá mi, že je v soutěži hlavně kvůli tátovi a že by radši zase zpět do svého normálního života – do fitka, do práce a tak. Není to typ člověka, který by se zpěvem živil, protože nic jiného neumí.. a to se mi na něm líbí

195
Nika
Reagovat

@Ája: Na to nemám odpověď. Raději. Asi bych urazila vkus mnohých zdejších diskuteru,a tak je nechám žít v iluzí, že tohle byl zpěv a hit. OK:)

196
Ája
Reagovat

@Nika: já nemluvím o téhle písničce, upřímně si vůbec nevybavuji, co zpívali, ale prostě jsou jednou z nejúspěšnějších slovenských kapel a Timkovými pěveckými schopnostmi to nebude :-)

197
Ája
Reagovat

@J: no vida, my jsme ve škole vždycky rozebírali texty básní :-). A texty od Rytmuse nerozebírají? Třeba by se děti ještě něco dozvěděli :-D :-D

198
J
Reagovat

@Ája: Pockaj, prave som sa kukla a nie je to tam. Rytmusa neberu este nie sme taki moderni.

199
Tomáš
Reagovat

@J: Tady ty soudy, že tam Palo nebude mě fakt štvou. To si říkáš jeho fanynka? Musíš mu aspoň trošku víc věřit. A už vůbec nemůžeš vědět jestli tam bude nebo nebude, nebo snad znáš skutečné výsledky hlasování? ( a dokonce ani to by možná ještě o ničem nevypovídalo ).

200
J
Reagovat

@Tomáš: A koho obetujes ty mudrlant o tyzden Sabinu a ci Pavla? Ja by som urcite nabuduce vyhodila Sabinu. O Emme a Daliborovi sa nemusime bavit, vies preco? Veronika a Stepan to urcite odspievaju. Takze vyhadzov bude medzi Sabinou a Pavlom? Kto to ma byt podla teba? Ja som Palova fanynka, ale som aj realista a myslim si, ze on max. dojde do 5.kola s odrenymi usami. Ak mu najma nezabudnes poslat sms-ku. Ja som nezabudla aj ked som vcera frflala nad jeho vystupenim. A inak, co sa tyka jeho vystupenia, mala som pocit, ze porotcom prelozili a napisali scenar ku kritike Palovho vystupenia podla minulorocneho XF UK u B. Haenowa. Presne, co Ondro kritizoval Pala za nedostatok emocii, povedala Mel B aj Haenowovi. A o tej anglictine ho zasa informoval pan Liska, ktory si tu chodi citat nase diskusie. Jednoducho porota ho nepochvali aj keby to slusne odspieval. Este by mu to vyhodila, ze bez kapely by to tak neodspieval.

201
Monika
Reagovat

No ja si myslim, ze nejvic ohrozeni budou priste Sabina a Stepan, ocekavam je v poslednim rozstrelu. Emma, Dalibor, Veronika jsou jasni, vyrazovat se bude z trojice Pavol, Stepan, Sabina. Pavol ma vyhodu, ze je mezi zbyvajicimi kluky jedinej takovej trochu chlap :-))) Dalibor se Stepanem jsou vic plysakoviti a maji dost podobnou zakladnu fanousku, hodne se to preliva (je to videt i na FB), samozrejme, ze Dalibor ma vic hlasu, Stepan tim pomerne ztraci. Pavol nema konkurenci, je jinej, z toho vytezi. Rozhodne se mezi Sabinou a Stepanem za me.

202
J
Reagovat

@Monika: Stepan je s Palom a Emmou tiez v mojej TOP 3. A ja chcem, aby aspon 1 z chalanov dosiel do SuperFinale. Ja som o tom velmi premyslala a fakt by najma Stepanovi pomohlo rockove kolo v boji proti Daliborovi. Jednako by ukazal, ze vie spievat aj rockove veci, cize je viac univerzalnejsi, co u Dalibora s jeho tenuckym hlasom neviem predstavit. A za dalsie aj Palovi by to aspon trosku pomohlo. Takze nabuduce by mohla vyletiet Sabina a o 2 tyzdne tam dat rockove kolo a chalani by mohli rockovo zaziarit. Im by to len velmi pomohlo. A mozno by Stepan mohol ukradnut Daliborovi niektorych najma dospelackych fanusikov, ktori sa nadchynaju aky je ten Dalibor talentovany. Tu by bolo vidiet, ze Stepan, ktory ma len sladkych 17 je velky spevacky talent. Neviem, ci v tomto budes so mnou suhlasit. Ale tak nejako mi to logicky vychadza, ze len v rockovom kole moze Stepan porazit Dalibora.

203
hanka
Reagovat

@Violete: Štěpán byl výborný, nádherný hlas …
A pokud by toto četl Habera, tak vibráto bylo , je a bude vždy znak dobré techniky…..!

204
Tomáš
Reagovat

@J: Samozřejmě že bych obětoval Sabinu, teď už se zkrátka nedá nic dělat. Pala chci vidět co nejdál, je to můj hlavní favorit. Pořád nějak nerozumím podpoře Veroniky, zpívá skvěle ale opravdu na ní něco baví lidi víc než na na Palovi nebo Štěpánovi? Mě kromě zpěvu přijde úplně o ničem, hodila by se do Hlasu a ne do SuperStar. Já si pořád sním svůj sen, že by nakonec mohl Pavol porazit i Emmu a mohl by tam zůstat ze slováků poslední, ale vím že to je asi vážně utopie.

205
J
Reagovat

@Tomáš: Iba ak v rockovom kole. To iste plati pre Stepana. Aj Stepan by mohol porazit Dalibora v rockovom kole. Tam by bolo vidiet, kto ma aky silny hlas a ako vie rockovo spievat. Stepan ho ma dost silny ak sa do toho oprie.

206
Scalex
Reagovat

@hanka: Znakem dobré techniky je hlavně vědět, kdy vibráto použít a kdy ne. Protože ne vždy je na místě cpát do zpěvu všechny techniky, které zpěvák ovládá.

207
Monika
Reagovat

Jsem celkem zvedava, jestli zas pujde Dalibor na zaver vecera (je na rade), dost mi vadi ten kolovratek Emma, Dalibor a porad dokolecka, Stepan by zas pro zmenu mohl jit prvni, kdyz si ho ted dovolili dat az druheho.

208
J
Reagovat

@Monika: Mna by naopak velmi neprekvapilo, keby odteraz Emma isla stale ako zlaty klinec nakoniec a nestriedala sa s Daliborom.

209
Monika
Reagovat

@J: nestras:-))))
Uz aby byl playlist tohohle tydne. Myslim si, ze Verca by mohla zpivat i Jednoho dne se vratis, technicky na to ma a to bohate staci. To je utok na hlasy divaku jako svina, tim se neda nezabodovat, uplne by se mohli jit ostatni zahrabat. To by pane byl obrat z outsiderky favoritkou. na jejim miste bych za tento song bojovala u produkce jako svina, otazkou je, zda ji produkce chce dostat tak daleko a ten song by ji doprala.

210
-bé-bé-
Reagovat

@akša: Emma ma tiež prekvapila, práve tou „neslovenčinou“…ale keďže som si trochu všimla i neslovenčiny Hegerovej (házala namiesto hádzala) tak som si povedala, že je to niečo čo teraz sa týka i mňa, ten doraz na detaily…ale rušilo ma to veľmi…pokiaľ pri HH som ďalej plynula až do ďaľšiu drobnosť, tak u Emmy som tým trpela a nevedala som sa povzniesť hore a vychutnať si celok…

211
J
Reagovat

@Monika: Nechcem ta sklamat, ale oni im budu davat piesne asi podla toho odkial su. Aj ked Veronika by to s prehladom dat mohla. Mna by zasa potesil duet Veroniky a Stepana – BENEATH YOUR BEAUTIFUL (Labrinth feat Emeli Sande). To by mohlo ist uplne na zaver ako najlepsi duet. Minuly rok to spieval Cisar s Rybnickovou v HLASE.

212
bezik
Reagovat

@Monika: Slovence dát češtinu ? A ještě takovou šílenou kládu ? Ty vrahu ! Ty chceš Slepici do finále, přiznej se !!! :D

213
bezik
Reagovat

@J: No nějak by to dala, ale Špinarová je jen jedna. To se po ní nedá zpívat …

214
dolores
Reagovat

@J: podla mna Pavol moze byt silny prave v inom, nez rockovom kole… hlavne je, vybrat si aj v SK/CZ kole nejaky efektny song, hoci aj od Elanu a nieco silne do duetu – tam by mal byt ok, ukazal to uz s Karolinou. Monika, aj ja si myslim, ze pojde s Veronikou, uz vcera ked ohlasili duety som si tym zacala byt ista. skratka pojdu
Veronika a Pavol -2 silne hlasy
Emma a Stepan – 2 zaujimave hlasy
Slepcikovci – surodenci

(pre mna je aj Pavlov hlas velmi zaujimavy, nevnimam ho ako jalovy, aj ked som s tym v opozicii proti odbornikom typu Vytiskova a Soukup… )

a to, ze aj duety budu v slovencine a cestine to mate odkial ? podla mna budu v Aj. oni z toho urobili take double-tematicke kolo CZ/SK hity + duety. som rada, ze tam napokon Palo s odretymi usami postupil, to som si aj zelala. ak nabuduce vypadne, tak s cistym stitom dufam. na druhej strane, ak to dobre odspieva, postupi dalej. asi zo zaciatku mal to cele naozaj na salame, zrejme to bol sen jeho otca, aby bol v tej sutazi a on chudak asi sam nechape, ze sa postupne prepracoval az do finale :))) este v SF a v 1.kole bol soknuty z postupu, ale vcera sa mi zdal uz smutny, ked bol v ohrozeni. uz si asi na ten lesk, noblesu, obletovanie stabu, rozhovory, … zacal zvykat ..:D

215
dolores
Reagovat

@-bé-bé-: mne by ani ta jej slovencina tak nevadila, ak by do toho dala viac tej nalady, aka tam patri. asi sa tiez neviem odputat od originalu, ci uz Hegerky alebo Zuzky Kronerovej, ci coveru Smatanky. skratka Emma podla mna nevytazila z tej piesne tolko ako som cakala. tam sa totiz da „vybehnut“ az na 10 poschodie, Emma imho ledva dosiahla 6. poschodie. mozno , ak by dostala mensiu sodicku od poroty, by som to sem ani nepisala, ale bolo to prechvalene. dokonca, hoci to nic neznamena, Emma mala snad najslabsi potlesk v hale..

216
Monika
Reagovat

@bezik: To vubec nevadi, ze je Slovenka, tu Vodu zivou dala bez jazykove bariery. Kazdopadne tohle kolo je nejdulezitejsi, tady se zacne lamat chleba, strasne moc zavisi na vyberu songu, to je alfou omegou uspechu vybrat si vrazednej song. Komu se zadari muze z toho tzit az do konce souteze.

217
J
Reagovat

@dolores: Tiez ma napadli vselijake kombinacie duetov. Nechame sa prekvapit. Ono to mozu urobit aj ako 1 zensky, 1 muzsky a 1 zmiesanym, kvoli tomu, aby Slepcikovci zasa neboli spolu ako minule. Ale ide o to ako Palo bude s tym konkretnym v duete ladit, aby to vyznelo super. No dufam, ze mu ten dramaturg dovoli vybrat si stary ELAN, ktory ma rad. A nech mi netvrdia, ze ho nemaju nacviceny, vsak sa ELAN spieval v SS 2011. Len si nesmie vybrat SESTRICKU Z KRAMAROV, tuto jedinu piesen a este zopar nenavidim.

218
notickas
Reagovat

@Monika: hm, tak to měla zpívat včera, je to filmová písnička a bohužel není česká!. Ale taky myslím, že by jí sedla

219
ales-winner emma
Reagovat

pořád jen se řeší slepčíkovci přitom mě vůbec nezajímají ale ostatní výkony už v neděli to bude zajimavé škoda že vypadl dan nějaký romantický duet s emmičkou by jím slušel a hala by bouřila radostí s takovou to vypadá že jí zbyde jen štěpán sice taky wau ale s danem by to teprve byla pecka škoda no

220
dolores
Reagovat

@J: ja od Elanu toho neznasam habadej :))) ale bezny divak na Elan neda dopuistit, takze bude jedno, ktory hit si vyberie (teda ak mu Elan vobec pridelia)..mne osobne sa paci od nich Dresy, co spievala Matusovova v Elan je Elan a vystrihla to skvele.

221
J
Reagovat

@dolores: Ale on ma rad stary ELAN. Myslim, ze tym myslel piesne z albumov NIE SME ZLI, HODINA SLOVENCINY a RABAKA. Zhodou okolnosti mam vsetky 3 doma. Ked si spomeniem, ze tesne pred semifinale chalanov mal stuzkovu, tak byt na jeho mieste by som to tam na tej stuzkovej aj zaspievala. Dobre by bolo vidiet DVD z ich stuzkovej. A ano tu sa uvidi ako si moze sutaziaci sam vybrat piesen. Lebo Dalibor si mohol, som zvedava, ci aj Palo bude mat taku privilegovanost.

222
dolores
Reagovat

@ales-winner emma: s Danom by im to seklo,to je fakt, a urcite by im nasli aj priliehavy song, …ale nic sa neda robit…
taky Pavol, by k nej pristal vizualne, (maju spolu jednu nadhernu fotku na FB), ale hlasovo ich asi nedaju spolu, aj ked ktovie … ty si Emmin velky fanda, co si myslis o tom, ze este nikdy nebola zamilovana ? mne to nejak nesedi.. ako to ze 21 rocna total ze atraktivna baba nebola zamilovana? ani studentska laska ? nic? hmm, teraz budem velmi osobna voci nej, ale ak nemala este lasku, takze s nikym nechodila ? cize z toho vyplyva, ze nemala ani sex? :o to fakt klubuk dole v dnesnej dobe :))) a pritom je uz zcestovana, tak teda, je to divne …:) samozrejme, je to kazdeho vec, nemala by som to riesit, ale Emma sama dava podnet na spekulacie tym, ze to o sebe prehlasuje. :)))

223
J
Reagovat

@dolores: To, ze este nebola zamilovana automaticky neznamena, ze aj s niekym nechodila a sex mozno mat aj bez lasky. Na to staci aj pritazlivost. Mohla napr. s niekym kratkodobo chodit a ten vztah sa mohol rozpadnut, lebo nebola doopravdy zamilovana. Ona nehovorila, ze s nikym nechodila, len ze este nebola doopravdy zamilovana.

224
ales-winner emma
Reagovat

Monika lámat chleba možná ale až rockové kolo pokud bude rozhodne o všem tohle je takový předstupen

225
ales-winner emma
Reagovat

208 přesně mě by vůbec nevadilo aby chodila až na konci možná by jí to ještě víc nakoplo v sms hlasech emma mě prostě fascinovala a zůstává mou favoritkou na vítězství

226
III
Reagovat

Právě potvrzeno: song na neděli https://www.youtube.com/watch?v=CGDGgQkqic8

227
Prochor
Reagovat

223 – Protože ještě nepotkala mně, skromného hocha:-)))
224 . Rockové kolo bez Pavla, který vyhučí příště bude zajímavé. Hlavně Slepčík je opravdovej tvrďák:-))) Když zpíval Pretty Woman svým ženským hláskem, tak to vypadalo, že ta modelka v krátké sukničce vzala na procházku mutující dítě-) Moc jsem se bavil.
Provokace s hlasováním neberte vážně. Taky jsem se bavil vašimi reakcemi:-)

228
Prochor
Reagovat

Ještě jsem zapomněl napsat svojí hitparádu 2. kola:
1. místo – Úžasné a skvělé reklamy, není nad to se dozvědět něco nového v hlavním vysílacím čase v neděli. Na to jsme všichni toužebně čekali celý weekend.
2. Zábavná moderátorka. Otázku „Kolik že to máte babiček ?“ jsem opravdu nečekal. Možná, že se příště dočkáme inovační obměny “ Kolik že to máte dědečků?“.

229
J
Reagovat

Tak ked sem piseme svoje dojmy zo vcerajska. Na zadok ma nikto neposadil. A pri vsetkych do jedneho som mala pripomienky.
1. Pavol – ocakavala som strasnejsie vystupenie, ale az na to Tylerovo zvrestanie, ktore sa nekonalo sa mi to aj pacilo. Moznoze za to moze aj samotna piesen ako taka, ale mne sa to fakt pacilo.
2. Stepan – to bolo nieco velmi pekne, ale zaroven mi tam nieco chybalo
3. Emma – asi som si napocuvala original + vadila mi tam slovencina a chybalo tiez nieco, nejake kuzlo
4. Veronika – super az prilis, ale extra ma to nepohladilo
5. Barbora – no nebola to Adele, ale mne sa to pacilo
6. Dalibor – clovek tu piesen ma proste nejako spojenu s Matuskom aj keby to bolo ciste odspievane nie je to ono
7. Sabina – tazky a hruby omyl u dievcat v tohtorocnej SS.

230
dolores
Reagovat

@J: alebo tym len chce nejakemu ex, co ju sklamal odkazat, ze ho nikdy nemilovala .. ale to uz fabulujem .. :D

@Prochor: jasne, ze to hlasovanie je hovadina, ale niekedy sa trafia, no :D neviem, ci su to ti isti, co v r.2013, ked to sem niekto daval…vtedy zo zaciatku to aj vychadzalo, ale posledne kola boli total mimo :DD ja osobne s tym nemam problem, rada si pozriem aj poradie, ktore si niekto len tak vycucal z rukava :))) na rozdiel od Moniky, ktora je na to alergicka ako byk na cervene sukno :D

231
Jai Kudo
Reagovat

@Prochor: Jestloi vůbec bude rockové kolo, tak pro Slepčíka jedině Nirvanu! Takový Smells Like Teen Spirit dá možná i líp, než Bílá! To si užijeme… :-D

232
J
Reagovat

@Jai Kudo: Ale ono vazne by malo byt rockove kolo, aby sa najma mnohym dospelym ludom, lebo pubertiakov nepresvedcis otvorili oci. Niektore komentare od mamiciek, babiciek, dedeckov apod. tvrdia, ze on je ten najschopnejsi mladik v SS. Velky omyl ten najschopnejsi mladik by bol taky Stepan, ktory ma tiez len 17 a rockove piesne by zvladol napr. kludne od Bon Jovi. Ono Stepan sa velmi nezda, ale ked sa do toho v speve oprie, tak budeme zirat.

233
Jai Kudo
Reagovat

@J: Obávám se, že se ty puberťáy, babičky a mamičky nepřesvědčí nic a nikdo. Navíc, když to mají Slepčíkovci futrovaný i ekonomicky…on je z Ústí, ne? :D (ten článek možná není přímo o jeho tatovi, ale víte jak to je – cikáni jsou všichni jedna rodina…a píše to přímo Romea
http://www.romea.cz/cz/zpravy/slepcikovi-skupuji-domy-v-predlicich

234
J
Reagovat

@Jai Kudo: Ved to, bude to najsmutnejsie ak sa taka Sabina udrzi az do Superfinale a Dalibor to tam vyhra. Ich otec zhrabne prachy, Dalibor natoci shitovy album, rok sa bude promenadovat v tieni showbiznisu a potom po nom ani pes nestekne. Ale fakt, ze ako vitaz bude toto decko je hrozna to predstava. A pritom kazdy vie odkial vietor fuka. Uvidim dokedy ma to bude bavit, asi dokial tam bude okrem Pala aj Stepan. Vcera som si pozrela vsetkych len do Pala. Na jeho piesen som bola taka zvedava, zeby som nemohla ist spat. A potom ostatnych az dnes zo zaznamu.

235
Prochor
Reagovat

Umíte si v letošním rockovém kole představit třeba tohle\,
https://www.youtube.com/watch?v=Y2EiuDac65I

236
cedarin
Reagovat

Zdravím všechny staré známé!!!
Na SS koukám od začátku. Tahle rychlokvašná verze mi není úplně po chuti, ale co nadělám.
Obecně moji oblíbenci: Veronika a Štěpán spolu s Emmou.Palo mi nijak nevadí, je to sympaťák. Bára s Danem už jsou pryč, což je mi docela líto. Oba byli minimálně zajímaví, i když se Báře na velké scéně ne úplně dařilo.
Na Slepčíky mám osobně spadeno už od jejich přímého postupu ze semifinále. Sabina mě nebaví ani trochu a to kuře Dalibor také ne. Orgasmus poroty nad včerejším jeho průserem jsem vůbec nepochopil.

237
Ananas
Reagovat

Prosím vás, jsem jediná, komu málem upadly uši z Daliborovy výslovnosti při zpěvu v češtině? Pořád se řeší, jakou má který zpěvák angličtinu, ale tohle bylo mnohem horší. Nevědět, kdo zpívá, myslela bych si, že je to nějaký cizinec.

238
J
Reagovat

@Prochor: No Palo by to nedal, nema na to hlas. Stepan takisto nie.

239
Mila2
Reagovat

tak ted jsem si konečně poslecha Emmu a její Čerešně a jsem znovu okouzlená.. nádhera

240
J
Reagovat

Ked tu tak riesime falosne tony, slovencinu, anglictinu a cestinu vo vcerajsich vystupeniach nasich spevakov v SS, tak som napato zvedava na Scalexovo odborne hodnotenie. Mozno sa mne nebude vsetko pacit, ale je to lepsie nez od poroty, ktora jednemu nadeli a druheho za horsi vykon pochvali.

241
ales-winner emma
Reagovat

dolores já ti odpovím překvapivě já sám to nevím ale možná je to dobře emma si po svém boku doopravdy zaslouží kluka na ůrovni hodného který jí zajistí po všech směrech a proto by se mi nám všem líbilo kdyby chodila s danem a ano jsem velký fanda emmi někdy si říkám že se sám divím jak moc mě tohle na ní baví ta jakási nevinost plachost naléhavost emma je prostě super holka a vážíme si jí a přejeme jí aby se nespálila v dnešní době to fakt není jednoduché

242
Tomáš
Reagovat

@Prochor: Umím si to představit v podání Dalibora. To kolo by drtivě vyhrál.

243
Prochor
Reagovat

A to jsme ještě hehodnotili opravdové výšky – čili heavy weihght:
https://www.youtube.com/watch?v=_r86n2lAg98

244
Prochor
Reagovat

238 – A to tu neřešíme opravdové výšky: WELCOME TO THE JUNGLE a nejlepší showman:
https://www.youtube.com/watch?v=_r86n2lAg98

245
bezik
Reagovat

Tak nám to pěkně pokračuje. Co bylo naznačeno v kole minulém, to by dokonáno v kole tomto.
Emma prostě není soutěžící. To je úplně jiná kategorie než zbytek komparzu. Vůbec nemá smysl srovnávat nesrovnatelné. Nádherná jazzová verze, úplně jiná než všechny předchozí, překrásná vokální část na závěr (která se mi strašně moc líbila). Emma má úplně jiné cítění než třeba Hegerová, takže pochopitelně z ní nepoleze něco podobného. Slovenčinu neřeším, pochybuji že by Emma jako rodilá Slovenka nevěděla, co si v jazyce může a nemůže dovolit, možná v textu vycházela z poněkud „československé“ verze Hegerové, nevím a je mi to jedno. Poslouchal už jsem to 6x a žeru to čím dál víc.
I zbytek jsem si poslechl výjimečně ještě jednou. Ten bych rozdělil na „komparz“ a „odpad“. Komparz tvoří Štěpán, Pavol, Veronika a Barbora, odpad pak Slepice. V komparzu se to všelijak mele, každý má světlejší a temnější chvilky, celkově těžko někoho vyzdvihovat a naopak zatracovat. Nejzajímavější byla snad Barbora, bohužel se stala obětí dvojí nesoudnosti. V prvním kole hudební produkce, v druhém pak zřejmě svojí vlastní. Škoda, protože ve vhodných skladbách mohla vypadat úplně jinak. V tomto kole byl Štěpán docela slušnej, byť poněkud komickej, Pavol to hlasově nedával a ve výškách fakt nezní dobře, Veronika stále nudná k uzoufání (byť v soukromí zřejmě docela zábavná), Barbora dojela na na to, že trpí obsesí, že umí zpívat Skyfall.
A náš milý odpad. Při vystoupení Slepičíka mě napadaly výrazy jako freak show, bizarre, absurdní a pod. Slepice pak úplně tragická.
Porota je zřejmě pečlivě dirigována produkcí, jinak si některé věci neumím vysvětlit. Slepičík prostě musí do GF:
Celkový dojem ? Ještě nikdy nebyl tak strašnej rozdíl mezi hvězdou a zbytkem pole. Ani v případě Anety ne, protože ta byla prostě vykulená sedmnáctka s mizivým sebevědomím, kdežto Emma drtí komparz i v zákulisí jako jasná osobnost. Přesto musím doufat, že Slepičíkfans seberou dost kreditu a způsobí jeho výhru, čímž Emmu osvobodí od debilních smluv a sračkoidnách desek.

246
Ters
Reagovat

@Ananas: Taky jsem pořád čekala, až tady na to někdo narazí (btw. zdravím, mam to tu ráda, ale přispívám jen zřídka)… celou dobu, co zpíval, jsem uvažovala, jakym nářečim má tu češtinu šmrnclou a předpokládala jsem, že na to upozorní i porota, ale to už bych asi chtěla moc… :)
Říkala jsem si i , jestli tu někdo upozorní na Veroničinu angličtinu (jak polyká koncovky) ;)

247
dolores
Reagovat

@ales-winner emma: manzel J-cka spravne vystihol, ze Emma je typ zeny, co vyvolava u muzov ochranarsky pud, je to taka kvetinka, ktoru treba chranit. mozno aj ty to tak vnimas, aj ked si to neuvedomujes :)

@cedarin: zdravim ta :D zda sa, ze na niektorych sutaziacich sa tento rok aj zhodneme :)) inak, videla som ta minule pisat na Stardance, aj ja to tak po ocku sledujem a fandim Leosovi :D

248
Tomáš
Reagovat

Moje pořadí včerejších výkonů

1 Pavol – Pro mě super vystoupení, zvládl to skvěle. Má svoje rezervy ale mě baví nejvíc a baví mě takový jaký je. Když sem ho viděl na castingu, vůbec bych neřekl že mu budu takhle fandit. Možná svoje udělal letos i rychlý úbytek mých favoritů, ale Pavol je pro mě z celé finálové sestavy jednoznačně největší sympaťák a přeju mu výhru ze všech nejvíc ( a protože vím, že to nevyhraje, tak aspoň aby došel dál než všichni čekají ).
2 Štěpán – Taky dobrý vystoupení, i on působí sympaticky, ale Pala už u mě asi nedožene.
3 Dalibor – Slabší než jeho předchozí vystoupení, ale pořád se drží ve formě. Reálně narozdíl od Pala vyhrát může, proto mu výhru moc přeju.
4 Veronika – Dobrý vystoupení, profesionální zpěv ale nebaví mě.
5 Emma – Pro mě nepříjemná barva hlasu, mě se to od ní nelíbilo ( to tady budu jedinej )
6 Sabina – bohužel se jíá to včera moc nepovedlo
7 Barbora – Pro mě stále stejně nezajímavá, jakoby tam ani nebyla. Jejího vypadnutí mi narozdíl od předchozího vypadnutí Dana není ani trošku líto, naopak je mi to úplně jedno protože tahle zpěvačka je mi fakt šumák.

249
Tomáš
Reagovat

@bezik: Jen se z ní nepo***

250
Prochor
Reagovat

242 – Tomáši – děláš si srandu ??? Tohle kuře slepčíkovic chce něco víc, než Šmajdovi nosit kufry??? To je snad vtip?

251
bezik
Reagovat

@Tomáš: Neboj hochu, trávení mám v pořádku ;-)

252
DJ Vlado
Reagovat

@bezik: Tento tvůj příspěvek bych slovo od slova podepsal, krásně napsáno :-)

253
dolores
Reagovat

@bezik: dobra sprava je, ze si si predsa len z tej zostavy niekoho nasiel. po vypadnuti Marusky to vyzeralo u teba dost beznadejne :D

254
bezik
Reagovat

@dolores: No jo, prostě mě dostala ;-) :D

255
Monika
Reagovat

@bezik: To je vec nazoru, takovou Veroniku bych za kompars neoznacila ani nahodou, je to lepsi zpevacka nez cela Emma. Jestli nekdo valcoval soupere, tak to imho byla GG ( i kdyz me z ni bolela hlava), ale byla univerzalni, mohla dostat jakykoliv song a vzdy z nej vysla se cti. Emme se musi vybirat songy velmi opatrne, aby nebyly moc tezke. Klady, ktere zpivaji Veronika ci Barbora by stezi zvladla.

256
Monika
Reagovat

@dolores: Dolly mate na slovensku jeste nejakou jednoduchou pisnicku, krome zde zminovaneho Pokoje v dusi, kterou by Emma zvladla? :-))) me totiz vubec nic jineho nenapada..

257
Prochor
Reagovat

Dj -Vlado – chápu že mně nemusíš protože jsem to poněkud přehnal pod tíhou této úžasné „superřady“ (ale jistě na ni máte i svůj soukromý názor) jenže já si prostě servítky neberu – ale dovolím si poznámku či otázku – KDY BUDE RECAP 2.kola? Pokud vám to za to nestojí tak to chápu. Stejně jako i já nechápu proč se letos tak vzrušuju. Možná proto, že tenhle formát jde do kelu a to mně štve protože Superstar mám rád.

258
Ananas
Reagovat

@Ters:
Bojím se, že to nebylo nářečí, ale prostě vadná výslovnost, hlavně L (to by se na nějaké lašské nářečí svést dalo – odkud on je?) a Š. K tomu nedbalá artikulace, některá slova splývala v jeden zvuk, místy jsem rozuměla jen proto, že text znám.

259
DJ Vlado
Reagovat

@cedarin: Ahoj, moc tě zdravím :-) Už jsem si říkal, co s tebou je a jestli vůbec SS sleduješ, když ses tu tak dlouho neobjevil :-) Ale já chápu, že těch soutěží je teď moc najednou, třeba Talent jsem letos už úplně odpískal (především kvůli porotě, která je ze 3/4 nesnesitelná), SS je ale mojí vlajkovou lodí, takže jí žiju naplno, zvlášť když jsem letos našel takovou srdcovku, jakou je Emma :-)

260
DJ Vlado
Reagovat

@Prochor: Na rekapu se pracuje, bude co nevidět (aspoň moje část) :-) Ale tvoji domněnku, že tě „nemusím“, nějak nechápu :-D

261
ales-winner emma
Reagovat

dolores máš naprostou pravdu

262
ales-winner emma
Reagovat

Dj Vlado máš naprostou pravdu Emma je srdcovka a velká

263
Prácheňský
Reagovat

@Monika:

Monika, tak pro Emu bych jednu písničku měl – Pri oltári od Kristíny. Vzhledem k tomu jak jsem si vychutnal Čerešně, tak to byl mohl být další „zlatý klinec“. A před tímto bych dal jednu z navrhovaných skladeb dua D+S (příspěvek 173) aby bylo jasné jak dělí zrno od plev.

264
ales-winner emma
Reagovat

dolores a ještě k Emmě je vidět že mi vidíš do hlavy to je fakt

265
jab
Reagovat

Tak konečně jsem dokoukal zbylá vystoupení, včera mi totiž první 3 unikla:
1. Štěpán – krásná barva hlasu, skvělý civilní projev bez zbytečné pompéznosti, bohužel jaksi se u nás asi automaticky vychází z verze Alexandry Burke, líbilo se mi však, že se Štěpán snažil všechny ty efektní prvky, které tam nasázela, naředit a značně se tak přiblížil cohenovskému originálu. Menší minus dávám za nehodící se úsměvy.
2. Emma – trochu mi to znehodnotilo, že tady mám těžce naposlouchaný originál od Hegerky a chyběl mi ten její napůl odzpívaný, napůl odvyprávěný projev. Nicméně Emma z toho udělal velmi zajímavou verzi, chvílema jsem si připadal jak někde v nějakém skvělém klubu, třeba u nás v ARTu :-D. A její barva hlasu – prostě mňam :-).
3. Veronika – dobrý otvírák, technicky skvěle odzpíváno, nicméně osobně nesnáším verzi Demi Lovato s tím naprosto zbytečným a nehodícím se předsunutím refrému na začátek písně. Jsem zvědavý jak by si Veronika poradila s verzí idiny Menzel, myslím, že by ji sedla daleko víc. Každopádně spolehlivý výkon a ač mě nikdy Veronika moc bavit nebude, tohle zazpívala objektivně dobře.
4. Pavol – velmi dobře odzpívané, píseň šlapala, ale chyběla mi tam nějaká nadstavba, takhle to pro mne je jen dobře odzpívaný rockový song. Ještě bych vytkl poněkud těžkopádnější frázování, nicméně ve výsledku dopadl výkon dobře a Pavol svým výkonem rozhodně překonal předchozí rozpačité kolo, kdy za něj bodoval hlavněv efektní song.
5. Dalibor – plus dávám za absenci výrazných intonačních failů, minus za nepřirozené (asi tréma) frázování a celkově špatně uvěřitelný výkon, na čemž se podepsal i jeho dětský hlas. Každopádně to mohlo dopadnout daleko hůře, takhle se to dá hodnotit aspoň jako kvalitní číslo velmi talentovaného žáka na absolventském koncertě lidové školy umění.
6. Sabina – přiznám se, že rozhodování mezi poslednémi dvěma místy bylo pro mne hodně těsné. Výkon bez emocí, nejistý, místama i výrazně falešný.
7. Barbora – začátek nejitý, nervózní, ale ještě se to dařilo držet na uzdě, v druhé polovině songu se vystoupení nekontrolovatelně rozjelo někam kam nemělo a v závěrečném refrému už to Bára zřejmě neměla pod kontrolou.

A když mají být duety, strašně bych si tam přál tenhle skvost, zvlášť když zanedlouho přijde zima: https://www.youtube.com/watch?v=XIJjUAqEna0
Nicméně, tohle asi neprojde přes produkci a navíc, kdo by to tam mohl zpívat? Emma (ale co čeština u ní?)? Možná Štěpán s ní?

266
dolores
Reagovat

@Monika: od Kirschnerky je pre nu vsetko zvladnutelne. lebo ani Jana nedisponuje ziadnym velkolepym krasohlasom, ale ma nieco v nom, co jej piesne robi absolutne uveritelnymi. napr.taka Zienka domaca, to Kirschnerka spieva s takym zvlastym zufalstvom v hlase :D a myslim, zeby to zvladla aj Emma, aj ked ja tvrdim,… ze hoci Ceresne boli snad najlepsim vystupenim v ten vecer, vyrazovo to nebolo prave orechove. (mozno, keby som bola chlap, tak jej to tiez zbastim aj s navyjakom :D)
ale okrem Kirshnerky by mohla zaspievat od Mirgovej NOVA, pretoze ich hlasy su vazne podobne aj feelingom. a v tej pesnice su aj vyssie tony, co by ti dokazalo, ze Emma na to ma ;)

267
Prochor
Reagovat

260/ Díky Dj-Vlado, že se na mně nezlobíš. Jsem jen bývalý frontman kapely na střední (INVENCE – nikdo nezná ze 70-tých let) a chtěl bych sledovat nové talenty. Jenže letošní řada mně připadá poněkud tragická. Do svojí kapely bych vzal maximálně Emmu a Veroniku a ještě bych měl kecy. Toť vše. Nic ve zlém. Jo ještě později bych uvažoval o Slepčíkovi. Ale letos ne.

268
ales-winner emma
Reagovat

bezik to se nikdy nestane slepčíkovce porazíme dřív nebo později ale porazíme nepřipustíme aby Emmu porazili nikdy to nepřipustíme

269
jab
Reagovat

@dolores:
A co takhle něco od Simy Martausové? Třeba Buď mi doktorom? V mou oblíbenou z nové desky 8:30 radši ani nedoufám :-D.

270
dolores
Reagovat

@Prácheňský: och, nie som si celkom ista, ci Emma plava na tej istej vlne ako Kristina ……

@jab: jo, Sima tiez ok pre nu, ono je toho vlastne dost na slovenskej scene, z coho sa da vyberat

271
Prochor
Reagovat

268 – Starší lidi už vědí, že jen zřídka jsou spokojeni s výsledkem voleb.
Připravte se na vítězství Slepčíkovců. Radím vám dobře.
V této době neprobíhá boj TOP6 ale TOP 4. A protože kluci jsou slabší než Emma a Veronika, tak vypadnou. Jako první vypadne Pavol.

272
Prácheňský
Reagovat

@Prochor:

Svatá pravda – duo D+S winner, jak pravil už Habera, pro Emičku by vítězství bylo zátěží.

273
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Docela mě mrzí, že vás Slováků není víc než nás, protože se obávám, zda čeští „kantilénofilové“ Emmu dostatečně docení :-(

274
Tomáš
Reagovat

@bezik: Trávení v pořádku máš hochu, ale slušné vychování moc nemáš. Když nazýváš dva soutěžící odpadem.

275
BarBora
Reagovat

Včera ma prevalcovala len Emma, úplne niečo iné, než na čo sme boli zvyknutí, čakala som skôr mazlivú, trošku koketnú verziu, ale toto malo tak čudesnú atmosféru, čo- to ma prebral až ten koniec a nevšimla som i ani čudnű slovenčinu, dám si na to pozor pri repete.
Barborkin koniec som očakávala, len ma mrzia tie nešťastné výbery, ale aj pri jej nedokonalostiach ma baví, ona má nejaké zvláštne čaro, na ktoré môj prijímač veľmi dobre reaguje, na rozdiel od takej Veroniky, ktorá keby zaspievala aj neviem ako dokonale, viac x by som si to sama nepustila.
Pavla si ešte budem musieť pustiť, nepočúvala som ho v kľude, ale tak jedným uškom sa mi to vôbec nezdalo zlé.
Štepán – nebolo to asi zlé, ale nejak ma to nevzalo, ešte si ho pustım.
Slepčíkovci, no comment…

Ale som zvedavá, ako ich pripravujú na vystúpenie, až na Veroniku, ktorá si vystúpenia doslova užíva, ostatní neistí, vytrasení, akoby sami čakali, ako to vlastne zvládnu, keď si spomeniem na prvé SHS, mali tam hlasového špecialistu, cvičili choreografiu, mal im kto poradiť pri výbere piesne (vtedy si ešte naozaj vyberali, aj keď nemohli čokoľvek),… ale potom na tom pódiu aj inak vyzerali a hlavne spievali, vedeli si to aj užiť.

276
Ally
Reagovat

Tak já tedy souhlasim vadí mi angličtina od Veroniky a jestě vic od Pala
a i jsem psala myslim kvuli čestine – hlavně – Dalibora jsem vypnula zvuk
A myslim mu Habera doporučoval hlasového pedagoga/ možno i kvuli tomu ..?
Tedy třeba ani Lola moc nezpívala česky ani anglicky..ale ona je jiný úkaz:)..tam mě to nerušilo :)
Slovenštinu Emmy bohužel tak neposoudím..

277
bezik
Reagovat

@Tomáš: Hochu jo ? No dobrý no, hezky šplháš :D Hochu už mi nikdo tak 20 let neřekl :D :D A o moje vychování neměj obavy, to už se nezlepší. V mém věku už by to bylo i zcela zbytečné ;-) Od tebe je to ale obzvláště pikantní, vzhledem k tomu že dobře pamatuju tvoje šílené výlevy v předchozích letech. A výrazy které si používal snad raději ani nechtěj připomínat ;-)

278
Tomáš
Reagovat

@Prochor: Vidíš to a pro mě jsou Pavol i Štěpán daleko zajímavější než Veronika a i než Emma. Veronika vůbec nemá v SuperStar co dělat, ta měla jít do Hlasu. Jestli to tak fakt bude že teď vypadne Pavol a pak Štěpán a zůstane Dalibor s třema holkama, tak pro mě už to bude fakt o ničem ( i když pak to Dalibor asi fakt vyhraje, když mu odpadne klučičí konkurence a nebude se už s nikým tahat o hlasy ). Já si spíš myslím, že příště půjde Sabina. A ani mi to asi už nebude moc vadit – samozřejmě je mi moc sympatická, chtěl bych aby z holek došla nejdál, ale sem realista a vím, že se to nestane. Chtěl sem aby nevypadla v prvním kole, to se povedlo. Nevypadla ani v druhém a teď si myslím, že ani jí by asi už moc nevadilo, kdyby příště skončila ( aspoň by mohla za synem ). Taky nějak zapomínáš na Divokou kartu, já myslím že takový Štěpán by na ni měl u poroty docela slušnou šanci a pak by ještě mohl zamíchat pořadím. Jenže to jsou jen tvoje dohady o tom jak se bude dál vyvíjet hlasování – oficiální výsledky nikdo z nás nezná a nikde nejdou dohledat. Takový Pavol klidně v minulém kole mohl mít po Slepčíkovi nejvíc hlasů, když měl tak efektní song. Teď byl asi níž, pravda. Ale může se to různě přesýpat a jestli bude chodit málo hlasů, tak můžou být i zajímavé zvraty. Těžko z nás tady může někdo přesně odhadnout kdo vypadne jako další a nebo dokonce kdo vypadne za dva týdny. Tohle neví nikdy nikdo jistě.

279
Ally
Reagovat

Jinak přemýšlím o těch názorech, že třeba Emmě vybíraji pisničky na tělo..
..a vlastne proč ne ? / druhá věc , jestli tim něco sleduji/
Však taky pak budou zpívat ,co jim sedí..
A ta soutěž se nejmenuje „Kdo nejlépe zazpívá všechny žánry ..“ nebo..?
Ale nemám na to jednoznačný názor

Ale proč se máme jako diváci trápit tím , že bude.. jak psal Jai Kudo myslim ..Dalibor zpívat Nirvanu..? :)I když asi by fanynky byly spokojené, Kurt Cobain by se parkrat obratil v hrobe a porota by ocenila, že to bylo velmi originální ..:)

Navic mám pocit, že dost lidí letos dojelo na špatný výběr písně..Alena, Vivi ?, Sam- už ani nevim ?
Tedko bohužel Barbora – jak psal bezik – trpí obsesí , že umí zpívat Skyfall..
Taky nevim, kdo jim to vybira, radí, nemá odvahu..nebo to bylo „no dobře tak si zpívej Skyfall, když jinak nedáš..třeba to nějak dopadne“

280
cedarin
Reagovat

@dolores: ahoj dolores, tak to musíme zapsat do kalendáře a vytesat do skály, že se shodneme na soutěžících :))) jsem rád!!!

281
Matylda
Reagovat

A čo tak Veľký sen mora pre Emmu. Tina ho raz dala krásne v Hite storočia.

https://www.youtube.com/watch?v=QokV0EI7Npg

282
cedarin
Reagovat

@DJ Vlado: ahoj Vlado, sleduji SS od začátku. To je jasné. Navíc tam soutěžil kluk od nás ze vsi :)
U mě největší zájem začíná s finále. Letos nám to teda sekli a změnili na rychlokurz, což je škoda. Letos je tam docela banda sympatických lidí. Jen mi uniká adorace Slepčíka a jeho sestra mě také úplně nenadzvedává ze židle. Bez nich bych se obešel a vrátil tam někoho ze semifinále, ale takový je život. A jsem rád, že máš svou srdcovku :)))

283
Motylek
Reagovat

@cedarin: ahoj, taky tě moc zdravím.. :-) nedávno jsem na tebe myslela, tak možná jsi zachytil telepatické vlny, které jsem vysílala… :-D
Stardans taky sleduju, ale na diskuzi jsem ještě nepodívala, ale mrknu… Komu fandíš? Pavláskovi? :-D *

284
cedarin
Reagovat

@Motylek: tak to je jasné, vlny jsem musel zachytit :)))
Mrkni na diskuzi pod SD a poznáš, komu fandím, ať to tu neplevelím :)

285
DJ Vlado
Reagovat

@cedarin: Kluk od vás ze vsi? Tak to by mě docela zajímalo, kdo to byl (jestli to teda můžeš prozradit) :-D Ten rychlokurz mě taky štve, holt šetří, kde můžou :-/ I já bych oba Slepčíkovy nejradši vyměnil za jiné soutěžící vypadlé v semifinále, zvlášť u holek byl ten masakr dost brutální, většina semifinalistek by měla pro finále mnohem větší přínos než „Slepčíkova ségra“ :-/

286
cedarin
Reagovat

@DJ Vlado: Vlado, byl to Marek Pošta. Myslím, že si mohl počkat, že to bylo uspěchané. Ale nejsem odborník. To je mi třeba sympatické na Veronice, že na sobě maká a dělá pro to maximum. Navíc mám pocit, že i lidsky na tom ta holka bude dobře. Jak říkám, letošní soutěžící jsou mi poměrně sympatičtí.
Slepčíkova sestra pro mě nemá přidanou hodnotu, a když postoupila na základě diváckého hlasování, přiznám se, že jsem byl poměrně znechucen, byly taam mnohem zajímavější holky. Co se týče kuřete Dalibora – asi takto, nejsem fanda dětských soutěží.

287
DJ Vlado
Reagovat

@cedarin: S tím souhlasím, Marek si měl určitě počkat (i když jako kluk mi byl hodně sympatický, na rozdíl od svého jmenovce Relicha, ze kterého mám do dneška křeče v břiše :-D), což zrovna tak platí pro Dalibora :-)

288
J
Reagovat

Boze, ja sa tych filmovych piesni asi nezbavim. Aj v Xfactore UK budu v sobotu 14.11.

289
Monika
Reagovat

@cedarin: taky te zdravim, vsak jsem vzpominala, zda se tu jeste ukazes nebo jsi dal prednost stardance :-))) No vida i ja se s tebou shodnu na dvou lidech Stepan (moje topka) a Veronika, Emma me miji.

290
Ters
Reagovat

@Ally:
S Lolou naprosto souhlasim :) Ale ti, kteří měli naposlouchaný originál a znali text asi museli trpět :D Někdo tu zmiňoval, že Palo se angličtinu snad ani neučí, takže jsem to upřímně čekala daleko horší a celkem mile překvapil :)
Co se týče výběru písniček, řekla bych, že Emmě skutečně vybírají písně tak, aby jí sedly. Ale nemyslim si zas, že je to pouze její případ… Možná ne vždy a všichni, ale vypadá to, že vícero z nich si může vybírat (alespoň z nějakých možností). Např. Bářina nejoblíbenější píseň je Skyfall (to, že jiné songy by jí slušely daleko víc, je věc jiná…), ale co jsem koukala na youtube, má tam cover i songu z minulého kola (takže se jí taky asi líbí a proti výběru neprotestovala)… A osobně si myslím, že to ji i příklad Štěpána, Veroniky a Dalibora (u zbytku už mi to tak pravděpodobný nepřijde :D )

291
Violete
Reagovat

@Tomáš: Proč by měla jít Veronika do Hlasu? Nějak mi uniká ten rozdíl.

292
bezik
Reagovat

@Ters: Tak u Lenky to bylo především proto, že se nenaučila nebo zapomněla text, takže si on-line vymejšlela nějakej pseudoanglickej blábol :D

293
Ally
Reagovat

@Ters:

Jj třeba se dozvíme,jak to s tím výběrem je..vůbec letos ve finále ani neukazují , jak se ty songy s kým učí..nebo jsem přehlídla ?
No jasné, když Emma žila v Anglii ? má výhodu,ale to je nakonec každého věc , jak jde do soutěže připraven
..ale tak by třeba “ pro vyrovnání „mohla zpívat něco francouzsky ? :) Ted docela poslouchám ZAZ..? no asi spiš ta Kirschnerka..

294
Ally
Reagovat

@bezik:
a šak sranda byla, ne ? :)

jen jsem si ted všimla komentáře M.Lacka pod videeem – ne ne, to ona to popletla prosím :))

https://www.youtube.com/watch?v=SgLvHkgcrtI

295
Ters
Reagovat

@bezik:
Tak tak :D Lola prostě měla nějaké zvláštní kouzlo, díky kterému jsme jí všechny ty bláboly žrali i s navijákem (alespoň já teda určitě :D )… Ale Palo ani Veronika (a krom Loly snad nikdo) takové čaro bohužel nemá…
Ally: Zaz je skvělá! A zrovna pro Emu by se, myslim, dost hodila :)

296
bezik
Reagovat

@Ters: Jasný, Lenka je super ! Netrpělivě čekám, až z ní konečně vypadne nějaká muzika ;-)

297
bezik
Reagovat

@Ally: Jeh, padla na mě nostalgie :D

298
BarBora
Reagovat

A neviete co je s Lenkou? Dlho som o nej nepočula, škoda by jej bola.

Teraz som si pár x pustila Števa a musím sa opraviť,… krásna farba, jemnę, ale silné, keď sa clovek odosobnî od významu piesne, tak taký až fyzicky príjemný ukľudňovák po celom dni. S Chodűrom by som ho ja osobne neporovnávala, Chodúrovi som nikdy nevedela uveriť, proste mi nesadol.

Aj Emu som si zo 4x pustila a zakaždým som zabudla tű slovenčinu odsledovat, takže fajn…

299
bezik
Reagovat

@BarBora: Žije, má kapelu, která se jmenuje Lo Ga Rytmy , občas koncertuje ale spíš na menších akcích, pokud vím tak dávají dohromady repertoár. Stihla pěkně vytloustnout ale už zase hubne, takže se blíží pomalu vizáži co měla v Hlase. Tuším že někam chodí na lekce zpěvu.

300
Ally
Reagovat

@Ters:

Jo tak jsem si pustila Emmu a Zaz dohromady a myslim by to šlo..kdyby bylo nějaké vhodné kolo..:)

A na Lenku si počkáme..:)

301
BarBora
Reagovat

@bezik:
Dîk, tak nech sa jej to podarî, ten repertoár.
Len by som zmenila názov kapely, napîsané to vyzerá efektne, ale vyslovené už moc nepriťahuje, logaritmy….., nie, toto sa mi k nej vôbec nehodí a vlastne asi k žiadnej hudobnej skupine.

302
Ters
Reagovat

@bezik:
Co jsem slyšela, brzy by měl vyjít singl :) (teda trochu se bojím, že to kvalitou dopadne jako např ten Sabinin, ale pořád se víc těšim)…
Asi už píšu na špatnou stránku, ale přijde mi krásný, že ani slovákům nevadí (údajně) mizerná slovenština v Emině podání :)
Btw. kamarádka, která podobný soutěže nesleduje, viděla v neděli první díl letošní Superstar a hned mi hlásila, že Ema určitě bude můj oblíbenec, protože to je stejnej typ jako Lola :D :)

Přidat komentář