Panáček v reality show

SuperStar 2020

neděle 20:20 na TV Nova a TV Markíza

SuperStar 2015: Na poslední casting dorazí i zvláštní bytost z planety Fazole

27. Září 2015 | napsal(a): | reality show: SuperStar 2020

[singlepic id=11237 w=615]
Jak už jsem psal v jednom z předchozích článků, s quirky zpěvačkami a mimozemštankami se letos roztrhl pytel. Do této kategorie spadá i osmnáctiletá Anna Dvořáková, která sama o sobě tvrdí, že pochází z planety Fazole, která se nachází hluboko ve vesmíru, a že přiletěla v konvičce od čaje. A také patří do zástupu zpěvaček, které ovlivnila Eliška „Elis“ Mrázová se svým ukulele. Ondřej Soukup po jejím vystoupení prohlásil, že se do ní během krátkého kousku jejího vystoupení zamiloval. Zapůsobí Anna podobným způsobem i na vás?

Nejen Annu, ale i další talenty uvidíte v páté a definitivně poslední castingové epizodě jubilejní desáté řady SuperStar už cca za hodinu.

DJ Vlado

Zpěvácké a talentové soutěže sleduji od roku 2004, tedy především ty české a slovenské, ale pro zpestření rád nahlédnu i do zahraničí. V našich končinách je jen málokterý soutěžící, který by mému oku unikl a neutkvěl mi v paměti. Neskromně se tedy troufám označit za experta :-) Od roku 2010 jsem členem Panáčkovy rodiny a obšťastňuji vás svými rekapy :-) Kontakt na mou maličkost: djvlado@seznam.cz :-) Pokud byste si chtěli přečíst moje články i z jiných oblastí než o talent shows, tak máte možnost na mém blogu dj-vlados-world.webnode.cz :-)

SuperStar 2020

Diskuze k článku

Počet komentářů: 205
1
Tomáš
Reagovat

Tak na mě teda ani omylem. V osmnácti vypadat jako šedesátiletá paní, to je tragédie. A ani ten hlas není nějak výjimečnej, myslím že v tý letošní záplavě quirky zpěvaček to bude mít docela těžký. Osobně mám takovou teorii, že si většina holek nastudovala zahraniční soutěže kde viděly, že Quirky je teď ´´In´´ a tak to hromadně začaly kopírovat. Jinak to není možný. Až na pár výjimek bych řekl, že to asi tak nějak bude.

2
jab
Reagovat

Přijde mi holčina místama nad tónem…nejspíš podobný případ jako Veronika Némethová – buď se srovná v divadle, nebo do Semi nejspíš neprojde…

3
Jai Kudo
Reagovat

Pomalu začínám nesnášet quirky a ukulele :-D

4
Tomáš
Reagovat

@Jai Kudo: Tak to sme dva, konečně se shodneme.

5
Prochor
Reagovat

Česká Papová (Nikol ze Zlatých Moravců) to zkrátka dotáhneasi tak daleko jako Papová:-)

6
DJ Vlado
Reagovat

OMG, Pappová is back :-/

7
Jai Kudo
Reagovat

@DJ Vlado: :-D Jooo ALe tahle Veronika je dost slušná…

8
Bara
Reagovat

Nebyla ta Nikol v x factoru v takove te divci skupine???

9
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Čím se vyzunačuje Pappová? Nějak si ji už nevybavuji, ale ta snad zpívat uměla, ne?

10
DJ Vlado
Reagovat

@Bara: jj. byla ve skupině The Moment :-)

11
Prochor
Reagovat

Monika byla podle mně standardní úroveň do semifinále ale špatně se prodala. Podle mně postoupit postoupila protože byly tam i horší.

12
Bara
Reagovat

Renca se mi libila moc.

13
Jai Kudo
Reagovat

Renata zatím nejlepší…. (y)

14
Prochor
Reagovat

Renata ano – presentace super. Ale jak se prodá na velkém jevišti je ve hvězdách. Aby nedopadla jako Kolečkářová.

15
jab
Reagovat

Renata pro mě zatím No. 1, druhý, kdo se mi líbil byla Nikol. Moc ty příměry s Papovou nechápu, leda tak vizuální podoba, jinak barvou hlasu i projevem mě to zaujalo :-).

16
yeey
Reagovat

Renata je vyborna, je mi jasny, ze si dost lidi neodpusti shitstorm ohledne jejiho vzhledu, ale to je v jejim pripade dost vedlejsi…

17
Tomáš
Reagovat

Tak mě se zatím dnes nelíbil vůbec nikdo. Ty baby sou všechny strašně průměrný a nezajímavý a nebo šílený. Chtělo by to víc kluků, těším se na Tejkala.

18
Monika
Reagovat

Nikol omg, to si snad delali legraci, ta byla primo otresna, ja si myslela, ze pujde do hvezdne pechty a ona jde dal. To snad neni mozne :-))) tak neprijemnej zpev by mohli poustet veznum, aby se priznali. A jeste k tomu vrcholne nesympaticka, miss studenej cumak.
Libila se mi kupodivu Renata, byt teda je treba na ni hodit deku, to je otres co tu chodi v 19 letech, ze s tim vcas rodice neco neudelali. Mama vypadala lepe.

19
Tomáš
Reagovat

Jako dobře, Renata špatná nebyla a působí i docela sympaticky. Ale stejně jí asi fandit nebudu. Vůbec se letos ještě nějak víc než dřív utvrzuju v tom, že holkám prostě fandit nedokážu. Ty ostatní – děs a bída.

20
Monika
Reagovat

Jo a jeste kdyby mel nekdo neco k memu komentari, tak si doporucuji znova prohlednout Pala Haberu kdyz vesla dovnitr, ten jeho pohled mluvil za vse :-)))

21
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Renata mi přišla max. průměrná a ještě ten styling??? V 19??? Ne…. Nejvíce mě zaujala ta afektovaná s manýry…. Aspoň vyčnívá…

22
Ally
Reagovat

No to bylo zajímavé srovnání :) ..ta Renata..zlatá, takovy uklidnující hlas
a ta kočka za ní..jako atraktivní, dobře zpívá..ale.. ani na chlapy to zda se neplatilo :)

Letos všichni s kytarou ? :)

23
Prochor
Reagovat

X další dívčí série bloncka Alena Fuxová – příjemný hlas.

24
Prochor
Reagovat

Na okraj – všimli jste si že bez Osvaldové je Soukup o 100% lepší. Nemusí se soustředit na to, aby si to doma nepohnojil?

25
yeey
Reagovat

@Prochor: vzdyt spolu nejsou uz leta…

26
Prochor
Reagovat

28 – yeey – přiznám se, že nevím, jen jsem zaznamenal osobitější hodnocení od Soukupa.

27
Ally
Reagovat

@Prochor:

Taky mě to napadlo..asi to není lehký s Gabinou ..:))

28
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Jako sorry, co to mělo být s tím Patrikem? Mnoho těch co postoupilo zpívalo mnohem hůř… 4x NE nechápu…

29
Prochor
Reagovat

Přiznám se, že po “ Hříšných tělech“ se mi udělalo fyzicky nevolno. Doufám, že Aneta to vystoupení opravdu nikdy neuvidí.

30
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

@Prochor: Ne snad intonací, ale výrazem to Sv. Anetu trochu připomínalo…. :-)

31
Prochro
Reagovat

V čem je Sabina tak výjimečná jsem sice nepochopil ale snad pro mně něco ukáže příště. Nadšení poroty nechápu.

32
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

@Prochro: To taky souhlas, Sabina byla imho zcela tuctová a zaměnitelná s X jinými…

33
Jai Kudo
Reagovat

@Prochro: Tak, zpívat Adele v SS může pro tyhle amatéry dopadnout dvěma způsoby – velký průser nebo malý průser. Tohle byl malý…

34
Prochor
Reagovat

33-jsem Prochor akorát mi prsty přebíhají myšlenky.
Proč ty Kalino Anetu tak nesnášíš?
Já osobně jí jen vyčítám, že pro mně nesplnila moje očekávání. Viděl jsem v ní první českou poppunkovou princeznu a vyklubal se z ní klon Lenky Dusilové. Od té doby mně už nezajímá-škoda jí pro klubovou scénu.

35
yeey
Reagovat

Blouznim nebo tam vsichni vcetne Marty hrajou na kelimky? :-D

36
Prochor
Reagovat

Gregor zaujal provedením dnes už klasiky. Líbil se mi doprovod na kytaru i jeho hlas. Že by další těžká figura soutěže?

37
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Už v Superstar mi byla protivná tou na odiv dávanou skromností a nesebevědomím – takové sedávej panenko, sedávek v koutě – budeš-li skromná, najdou Tě… To mi je v rámci showbyznysu protivné. A potom samozřejmě vrcholným pokrytectvím po soutěži, kdy ji katapultovala bytostně komerční soutěž, tak se pak ostentativně „komerce“ štítila, zařadila se mezi „naše nekomerční“ – klasickou skupinku typu Bárta, Dusilová & spol. Brrrr…

38
evilmind
Reagovat

Jako vyhozeni Gregora Hulina to je vrazda v primem prenosu – dobrej jak svina, a kdyz vidim ty strasidelny krakory, co pustej radostne dal, protoze vypadaji vic jako modelove… Se mi chce zvracet.

39
DJ Vlado
Reagovat

„Honzíčku“ tvl ten Soukup je fakt úchyl :-D

40
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Honza Tejkal s kytarou zatím dnes pro mě jasně nejlepší, ale o třídu…

41
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

Kdejaká krákora je údajně vyjímečná /Sabina/ a Honzík Tejkal průměrný? Ten je naopak full package jak vyšitý…

42
Prochor
Reagovat

Operní Tejkal. Dneska mně porota míchá – Tejkal a průměrný? A co byla hvězda Peštová kámo Habero ???

43
Johana
Reagovat

Hulin – Jeden z mála zapamatovatelných, zpěv i hra na kytaru velmi slušné a porota ho zazdí…hnus

44
yeey
Reagovat

teda ja ty myslenkovy pochody poroty obcas skutecne nechapu…

45
Monika
Reagovat

Ta sabina jasnej postup? Omg…nevim, zda je to tim, ze ten song miluju, ale v jejim podani mi to mistama trhalo usi, recitovala, no vyrok poroty nechapu…ja bych ji ani dal nepustila.

46
Nika
Reagovat

Zdá se mi to, nebo je porota u těch děsných holčiček zcela hluchá a taky slepá ? Tuhle poslední pustili dál? Falešná jak pětikačka a prej super outfit…no pomoc!
Nejlepší dnes Tejkal, jak zpěvem, tak typově. přirozený, inteligentní kluk s hezkým hlasem.
Ten Gregor dobrý, ale do swb se povahově nehodící.

47
jab
Reagovat

To vyhození Gregora silně namíchlo i mně, jinak mě aspoň trochu ještě zaujali i Honza a z toho sestřihu holek s kytarama ta hned první – Tereza G. No a teď ta Žilinčanka taky měla cosi zajímavého aspoň ve spodníh polohách.

48
Tomáš
Reagovat

Zase se mi líbí jenom kluci, asi už to jiný nebude. Líbil se mi Ondra co zpíval Petra Muka a Gregora je škoda, to je zajímavý týpek a měl postoupit daleko spíš než některé ty nány. A Jan Tejkal je skvělej, jednoznačná jednička tohoto dílu a souhlasím s Judrem, skutečně o třídu.

49
Prochor
Reagovat

Ištók byl sympaťák a připomněl mi zpěváka Bee Gees, který si taky dával ruku – ale ne k nosu ale k uchu.

50
Prochor
Reagovat

Fazole pro mně dnes nejzajímavější.

51
Lol Phirae
Reagovat

Bazzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm?!?!?! Chilli con carne.

52
evilmind
Reagovat

Fazole a jeji comics o blese nejlepsi cast dnesniho dilu! :)

53
Prochor
Reagovat

51 – Fazole může založit skupinu Red hot chilli beans:-)

54
Monika
Reagovat

Tak castingy mame za sebou a za sebe muzu rict, za nejvetsi nespravedlivost letosniho rocniku povazuji nepostup Gregora. ten kluk byl vybornej, naprosto rozpoznatelna barva hlasu, sympatak, obycejnej kluk, rikala jsem si, ze ten pujde hodne daleko :-))) Okamzite jsem ho zaradila do sve TOP 3 oblibenosti, dneska pro me nejlepsi. Nechapu porotu, pusti dal kdejakeho trotla s prumernym hlasem, strasna skoda.

55
yeey
Reagovat

Tak u me jednoznacne vyhrali Fazole, Tejkal a Renata… jestli jsem na nekoho zapomnel, omlouvam se, ale zbytek byl ultrazbytecny…

56
Tomáš
Reagovat

@Nika: Porota byla dnes často úplně mimo. Z holek bych dál pustil snad jen tu Renatu, ale jinak všechny katastrofa. Za mě taky dnes nejlepší Tejkal, pro mě je favorit.

57
Monika
Reagovat

Z ukazek na priste musim rict, ze me zaujal Samuel, az jsem byla sama prekvapena :-))) jak se mi na castingu nelibil, tak v dalsim kole to znelo hodne slibne. Vsimla jsem si i Stepana, kterej tez pusobil velmi prijemne. No zacinam si myslet, ze kluci budou celkove silnejsi skupinou, byt kvalit Emmy asik nikdo nedosahuje.

58
Monika
Reagovat

Dneska me nejvic pobavila Klara v okamziku, kdy tam zpival ten „rapper“, jmeno si uz nevybavim. Dozpival a Vytiskova cela rozesmata a nadsena, teda nezpivas vubec zle. Uplne na ni bylo videt, jak by mu dala sanci v dalsim kole. Pak se slova ujal Habera, zprdnul ho na dve doby totez Ondra s Martou a Klara uz pomalu a jiste davala zpatecku a nakonec vyrkla ortel, ze nepostupuje :-)) Tohle mi na porotci vadi nejvic, strach jit proti proudu, strach obhajit si svuj nazor proti prevaze. To umela z bab jedine Ewa, ostatni vystrasene, respekt z Habery, cekaji na jeho slova atd…

59
Tomáš
Reagovat

@Monika: No vidíš, Samuel ještě neukázal co všechno v něm je. :) Jinak nechápu co na té Emmě všichni vidí a obávám se, že to nepochopím do konce soutěže a ani nikdy potom. Pro mě tam naopak spousta lidí její kvality výrazně přesahuje.

60
jab
Reagovat

@Tomáš:
Porota byla mimo akorát u Gregora, ale zato imho pořádně. Většina holek postoupila zaslouženě i když i mne z nich dnes subjektivně zaujala spíš menší polovina.
Jinak u Annina medailonku jsem se lámal smíchy, ale mojí favoritkou nebude, přestože mám jinak slabost pro mimoně a lidi vysílající pozitivní energii. Jednak si myslím, že v soutěži jsou i kvalitnější quirky zpěvačky a navíc se nějak nemůžu přenést přes její vizáž ala Tintin zkřížený se „Statistikem“ z Princové jsou na draka :-D. Možná to u ní budu mít jako se Smejkalem předloni, u něj mi taky dost překážela (hlavně zezačátku, kdy měl vyholené spánky) jeho vizáž, ale v živácích už se mi dařilo hodnotit čistě jeho hlas a pěvecké výkony.

61
Monika
Reagovat

Jeste k tomu querku, co to je letos za modu:-))) To se snazi baby schovat nedostatky? ta posledni byla total mimonka, zajimava osoba, tez bych ji poslala dal, ale troufam si tvrdit, ze neumi zpivat vubec.

62
yeey
Reagovat

Hlavni favorit po castinzich? Pro me Veronika Vrublova… Samozrejme je tam v zavesu Emma, pizzarka, Samuel, Tejkal, Renata, Fazole… co vy? :-)

63
Scalex
Reagovat

Quirky&Ukulele is the new Dvě malá křídla.

64
Tomáš
Reagovat

Quirky je letos In, slečny to odkoukaly z Ameriky a za chvíli jich tam bude víc než těch popových Beyonce. Bohužel mě to ale nebere.

65
Tomáš
Reagovat

Pro mě hlavní favoriti jsou Samuel, Tejkal, Zdeno Mucina, Dan Křížka, Denis Kolek, Patricio atd., nedokážu napsat teď jen jednoho z nich. Hlavně už žádná holka!

66
jab
Reagovat

@yeey:
Holky: Emma, ViVi, Karolína Přibylová, Zuzana Reinišová, Renáta z dnešního dílu, Marie Tomanová, obě Dominiky z 2. castingu (Zborilová, Húšťavová), případně i Veronika Némethová, uvidím, jak se vybarví
Kluci: Samuel, Štěpán Urban, Jan Samek, Pavol, Zdeno, Kidd, možná i Tejkal s Denisem

67
Monika
Reagovat

Tak co si promitnu holky vycniva mi z nich Renata, ale vzhledem k vizazi si nedelam skoro zadne iluze, ze by ji pustili do SF. Dale si vybavim jeste tu dredovku Marii, ale to hlavne diky vzhledu a ze zbytku jen tri omleta jmena tady Emmu, Veroniku a Karolinu. Emma je kvalitou vys nez zbytek, ale me nebavi takhle zpivajici zpevacky, na koncerte bych dala tak maximalne dva kousky. Veronika je pro takove to neurazi a nenadchne. karolina seda myska, kterou jsem zapomela tri vteriny po vystoupeni.
U kluku zacinam mit pocit, ze by mohl bejt cernym konem ten Stepan v te plejade manekynu a samponu se celkem vyjima a patri do kategorie skromnych, prijemnych, obycejnych zpevaku tj. kategorie ktera u lidi hodne vyhrava, pokud nepokazi zpev vylozene, dojde mozna daleko.

68
bezík
Reagovat

Za mě dneska fazole a Gregor, kterýho ti kr….i nenechali postoupit. Nechápu, přitom poslali dál takovej odpad …
Fazole se přiřadila k mé největší favoritce Marušce Tomanovic a pizzařce Kláře. Kluci jedna nekonečná bída, jedinej Gregor mě nějak oslovil a už je v čudu. V semi to vidím jako tragédii, porotože tam nejspíš nechaj projít ty unylý popaře a popařky bez života a zápachu. Mám ten dojem, že letos poprvé nebudu mít ve finále žádného favorita/favoritku, ale třeba jsme ještě neviděli všechno.

69
DJ Vlado
Reagovat

@yeey: Pro mě je hlavní favoritkou Emma, v jejím závěsu Verča V. a dále v neupřesněném pořadí Samuel, Karolína, Dominika Zborilová, Alenka z Ruska a Dan Křižka, to je v tuto chvíli moje silná sedmička :-) Pak tam je hodně lidí, kteří mě zaujali, ale něco mi u nich k absolutnímu fandění chybí (např. Zuzana z minula nebo dnešní Renata), a pak lidi, kterým bych i rád fandil, ale utopili je v sestřihu (např. Kidd Koulák, Dominika Húšťavová, Laura Belicová a Roman Tomeš) :-/ zvláštní kategorii pak tvoří mimozemšťanky jako Veronika Neméthová, Marie Šepsovka či dnešní Fazole, které jsou oživením, ale větší perspektivu jim nevěštím :-)

70
Monika
Reagovat

@bezík: Fazole ti nevim, nevim, spis si myslim, ze ji SF mine, pac imho se v dalsich kolech ukaze, ze neumi zpivat. Marie vypada nadejne, tam by postup byt mohl, ja treba si ji dodnes pamatuji skoro nejvic a je to typek do SF, myslim, ze ji tam poslou. No a kdyby nevysly ty dve baby, mas porad jistotu v pizzarce, ktera je jasna. takze urcite budes mit komu fandit :-))

71
Tomáš
Reagovat

Já si fakt mezi holkama letos hledám favoritku marně. Vždycky sem měl aspoň jednu které sem mohl fandit ( Gába Al Dhábba, Bára Zemanová, Dominika Stará, GG, Sabina ) a letos se obávám, že asi ani ta jedna nebude, protože tam podle mě nikdo takový těmto zpěvačkám typově podobný není. Prostě je mi osud všech těch holek v soutěži úplně šumák a klidně bych pustil místo nich do finále víc kluků. Ještě malé šance dávám Veronice Vrublové a minule byla dobrá Zuzka Reinišová, ale i tak to moje favoritky nebudou ani omylem. Ještě se mi vcelku líbí i Laura Belicová, ale ta určitě do Semifinále neprojde. Jestli to ani letos nevyhraje kluk, tak už asi fakt nikdy.

72
dolores
Reagovat

tak dneska to bolo v znameni Take me to church a ja som uz myslela, ze ten song nikto na kastingu nezaspieva a bude to zase len o I see fire.. :)) a ked som uz pri tom, tak Renata Holikova prisla s paradnou verziou posledne menovanej piesne. takze za baby dnes jedine ona, aj ked druha v poradi myslim Jurinova sa mi spevacky tiez pacila, ale nie pocitivo. potom este Anna fazulova, ale o tej som sa uz zmienovala. ostatne baby mi tak nejak splyvali, skoda len, ze neboli viac medializovane tie v kratkych prestrihoch, tam ma niektore zaujali
inak Tejkal mal brutalnu tremu az som to vycitila z jeho dychu :D ale inak velmi slusny (ako povedal Pali) priemer,.. Vlado, ten jeho song,c o si daval pod predchadzajuci clanok je fakt hroza, nieco ako Lunetic :E, … napriek tomu ma ten chalan velmi zaujima :D
a ani neviem, ci tam este bol nejaky iny chalan, ktory by mi utkvel v pamati. asi nie. skratka, nato ze vraj najlepsie nakoniec, tak to mi neprislo, asi som aj ja z inej planety :)

73
jab
Reagovat

@DJ Vlado:
Juj, na Dana jsem zapomněl. Toho bych klidně rád viděl v SF :-).

74
bezík
Reagovat

@Monika: Fazole zpívat umí, o to bych strach neměl, ale SF ji mine, tím jsem si jist. Maruška nevím, jedině že by jí tam vnutila produkce jako nestandardní týpek, jinak porotou neprojde, Habera tyhle lidičky vyloženě nesnáší. Pizzařka má asi největší šanci, jenže … jen 5 Češek projde, kdo ví, porotci jsou dost nevyzpytatelní ..

75
dolores
Reagovat

v uputavke na buduci diel vypichli Stepana aj Samuela, a vyzeralo to slubne, co dufam neznamena, ze ostatni budu horsi. :)) aj Karolinu som zachytila a bola celkom v pohode. najviac sa tesim na duety, tam uz asi postupili len niektori a zahliadla som aj baby, ktore sa v kastingoch nemedializovali, uvidime, ale zda sa, ze v tych vyberoch sa objavia celkom nove tvare :))

neviete kde sa tocil ten druhy supervyber ? vyzeralo to ako na plazi, ale asi to bol len navezeny piesok s palmami v kvetincoch, ze .. ))

76
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Natáčelo se to ve Žlutých lázních, kousek od mého domova :-)

77
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: fiha, tak to si sa bol pozriet ako ta poznam, ci ?

78
Monika
Reagovat

@dolores: Taky mi prijde, ze nebyl Samuel marnej a Stepana zacinam povazovat za cerneho kone souteze :-))

79
dolores
Reagovat

moje uz poopravene osobne semifinale
takze (zatial bez poradia)

chlapci SK

Denis Kolek
Pavol Kovalicek
Peter Farkasovsky
Zdeno Mucina
Samo Sleziak

chlapci CZ

Daniel Krizka
Marek Posta
Patricio Malundo
Stepan Urban
Jan Tejkal

dievcata SK
Emma
Natalia Zuffova
Bronislava – tanecnica
Nikola – zeleziarka
Veronika Jurinova

holky CZ
Karolina pizzarka
Zuzana Vovsova
Zuzana Reinisova
Marie Tomanova
Renata Holikova

80
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Bohužel jsem byl zrovna mimo Prahu :-/

81
Ally
Reagovat

A já se docela těším..to prostředí bude zajímavý
Favoriti..no na „první dobrou“ mě napadá Karolina, Samuel
A ostatní tak nějak jsem ochotná měnit kus za podobný jiný kus..:)
zatim mě nikdo tak uplně nechytil za srdce , že bych nepřežila kdyby vypadl :) ale to se ukáže

82
Monika
Reagovat

Zatim nemam zadneho top favorita, ktery by byl moji srdcovkou, ale to je u me bezne po castingu:-))) jedinou vyjimkou byl drda, kde jsem hned vedela, ze to bude moje jednicka. Desitku devcat asik nevyberu ani kluku, tak dam svoji
TOP 5 kluku (bez poradi):
Zdeno Mucina
Stepan Urban
Peter Farkasovsky
Pavol Kovalicek
Samuel Sleziak

TOP 5 holek (bez poradi):
Alena Shirmanova
Renata Holikova
Marie Tomanova
Zuzana Reinishova
nevim :-)))

83
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Já to mám zatím takhle:

holky SK:
Emma Drobná
Dominika Zborilová
Laura Belicová
Dominika Húšťavová
Lucia Adamovičová

holky CZ:
Veronika Vrublová
Karolína Přibylová
Alena Shirmanová
Zuzana Reinišová
Renata Holíková

+ zvláštní kategorie mimozemšťanek:
Veronika Neméthová
Marie Tomanová
Anna Dvořáková

Zatímco holek mám hodně a všechny se mi tam nevejdou, u kluků mám naopak problém ty pětice zaplnit, tak aspoň čtveřice:

kluci CZ:
Daniel Křižka
Kidd Koulák
Roman Tomeš
Štěpán Urban

kluci SK:
Samuel Sleziak
Mário Fiantok
Zdeno Mucina
Pavol Kovaliček

84
Nika
Reagovat

Proč Emma? Další ukníkaná pěvule ala Anna Veselovská, na kterou mám alergii, sotva si na ni vzpomenu. Takhle Emma je přes kopírák nemich totéž, možná má jen o něco víc šedých buněk mozkových v hlavě…..

85
DJ Vlado
Reagovat

@Nika: Proč Emma? Protože mezi námi je dost takových, kteří mají tyhle „ukníkané pěvule“ rádi (například já) :-) Srovnání s Aničkou se nabízí hodně, ale Emma mi přijde po všech stránkách vyzrálejší :-)

86
Tomáš
Reagovat

@Nika: Musím absolutně souhlasit s tebou a ne s Vladem. Emma mě vůbec nebere, prostě jen další Veselovská jakých jsou v soutěžích za poslední roky tucty. A i kdyby třeba v něčem byla jiná, tak pro mě je stejně nezajímavá. V tuto chvíli přeju výhru naprosto komukoliv jinému ( ano dokonce i Slepčíkovi a Farkašovskému ) víc než jí. Prostě fakt hrozně moc nechci, aby vyhrála. Taky už na ni mám slušnou alergii, která se postupem času bude ještě stupňovat a nepomůžou mi na ni už ani prášky od doktora.

87
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Tvůj názor ti neberu, ale absolutně nemůžu souhlasit s tím, že podobných zpěvaček byly za poslední roky tucty, aspoň u nás to rozhodně neplatí. Až letos se objevilo víc quirky zpěvaček, mezi nimiž je ale Emma tou jasně nejlepší. V minulosti do této kategorie patřila jenom ta Anička, možná i Dominika Mirgová by se tam vzdáleně dala zařadit, na jinou si nevzpomínám. Pořád je ale podobná barva hlasu v našich končinách celkem unikátní. Oproti tomu takových Tejkalů byly už v těchto soutěžích ne tucty, ale přímo miliony, kluků s kytarou je v každém ročníku minimálně 20 a Tejkal se mezi nimi absolutně ničím nevymyká, zpívat umí, ale barvu hlasu má totálně fádní. Letos asi fakt moc kamarádi nebudeme :-)

88
Tomáš
Reagovat

Co se týče Štěpána, mám na něj zatím neutrální názor. Můj úplně hlavní favorit to asi nejspíš nebude, ale myslím, že vadit mi taky vůbec nebude. Rozhodně bych mu přál SF daleko raději než třeba Slepčíkovi. Pak je tu ještě jim věkově blízký Marek Pošta a u toho je taky otazník, jak to s ním dopadne. Podle mě může klidně nakonec vyletět i Slepčík a nemusí ho porota pustit ani do SF. Sice ho Habera na castingu hodně zfavorizoval, ale nemusí to naopak pro další kola nic znamenat. Zvraty jsou tady běžné, kdo si vzpomene jak dopadl Petr Ševčík v první ČSS a nebo ten cukrouš Holubec v minulé SS, tak ví o čem píšu. Slepčík na castingu pro Haberu zazářil, ale mohl to být jen chvilkový úlet nahoru. Celkově očekávám jeho výkony vzhledem k nevyspělosti hodně nevyrovnané a může ho to nakonec stát i místo v SF, protože to bude tvrdý boj. Zatím je to u mě spíš přání otcem myšlenky, ale fakt cítím, že Štěpán i Marek by mohli mít pro soutěž v celkovém měřítku větší potenciál ( a všechny puberťáky porota do SF nepustí, takže to logicky někdo z nich odnese ). Stejně tak ale může vyletět Štěpán i Marek, to je jasné, protože nikdy se přesně neví co se porotě a produkci urodí v hlavě za myšlenkové pochody. Zkrátka nikdo nemá nic jisté, kromě těch u kterých už ze spoilerů víme, že postoupili nebo nepostoupili. Tož uvidíme no…

89
jab
Reagovat

@Tomáš:
„prostě jen další Veselovská jakých jsou v soutěžích za poslední roky tucty.“ Jmenuj :-) ty tucty z CZ/SK soutěží, domnívám se, že kromě AVE a Emmy moc nikoho dalšího nevzpomeneš (to, že v zahraničí jsou tyhle typy častější je věc jiná, tam bývá obvykle celý ten okruh různých talentů tak nějak širší).
Nika: Emma rozhodně ukníkaná není (a ani AVE imho nebyla, mezi ukníkaností a vzlykavým zpěvem je přece jen rozdíl), fakt je samozřejmě ten, že tenhle typ hlasu logicky nemusí sednout každému. Pro mne je to jasná nejen SEMI, ale i finalistka, jen se bojím, aby u ní nenastal efekt povinné četby, na druhou stranu, já bývám vůči němu imunnější než Vlado :-D. Jinak dobře si to dává i ve slovenštině: https://www.youtube.com/watch?v=hhYctsDx4ZY

90
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Já ti tvůj názor neberu, čekal sem obhajobu z té strany, že takových zpěvaček moc nebylo. :) Mě ale bohatě stačí kolik jich je v letošním ročníku. I kdyby si třeba měl pravdu, tak to nic nemění na tom, že takové zpěvačky jako je Emma můj šálek kávy ani čaje nikdy nebyly, nejsou a ani nikdy nebudou. V podstatě letos tam mým šálkem čehokoliv nebude velmi pravděpodobně žádná holka, takže asi fakt nemá moc cenu se mnou o tom diskutovat. :D Já si vzal do hlavy, že prostě letos musí vyhrát za každou cenu kluk, i kdyby se planeta Země přestala otáčet kolem své osy a za tím si prostě jedu stůj co stůj. :D Ale abych ti udělal aspoň malinkatou radost, tak ti napíšu, že Vrublovou narozdíl od Emmy ještě úplně nezatracuju :D ( A ještě lepší mi přijde Zuzka Reinišová, takže ty dvě bych asi do finále na chvilku pustil, aby se tam ohřály než vypadnou ). Plus mi přijde vcelku osobitá dredařka Maruška, ale té vážně moc velké šance nedávám.

91
Nika
Reagovat

@DJ Vlado: Vlado, ano, chápu je to o vkusu. Mě tyhle fňukny dovádí ale k šílenství, sorry. Za prvé nerozeznám jednu od druhé, za druhé to fňukání a nekončné kudrlinky jsou po minutě k neposlouchání a za třetí tohle nejsou hlasy, ale ústřední topení. A já si na ty lolitky opravdu nepotrpím, mám raději osobnosti, které mě zaujmou něčím jiným než vysoustruhovanou a zmalovanou tvářičkou a snahou o moderní outfit, nejlépe s dekoltem až po kolena (ne že bych měla cokoli proti dekoltům a bujným poprsím, naopak, ale vždycky se musím smát, když na pódium nakluše holčina v upnutém triku, které začíná někde u bradavek a končí nad pasem:) A takhle bych to vnímala i coby chlap:)

92
Nika
Reagovat

@Tomáš: Tomáši, shoda naprostá.

93
DJ Vlado
Reagovat

@jab: No konečně mohu i s někým dneska ráno souhlasit :-) Jinak co se týče toho efektu povinné četby, i já mám několik výjimek, kdy jsem proti němu imunní a Emma je jednou z nich (dál by mezi ně patřila GG a několik dalších zpěvaček), mimo jiné i proto, že jsem její tady na Panáčkovi fanklub založil (důkaz je zde: http://reality-show.panacek.com/41832-porota-superstar-2015-je-kompletni-doplnuji-ji-ondrej-soukup-a-klara-vytiskova.html, komentář 96, jen jsem tehdy ještě nevěděl že se píše s dvojitým m :-D), proto u mě pokles fandění z důvodu efektu povinné četby u Emmy nehrozí :-)

94
Nika
Reagovat

@Tomáš: Koho jsem si zatím zapamatovala, to je Tejkal a ta pizzařka. Oba jsou velice přirozené typy, které nehrají žádné divadýlko, nehrají na city, nedělají oči na porotu a ani na chvíli jsem se u jejich výkonů nezastyděla. U ostatních vždycky za něco ano. A nešlo jen o výkony samotné, třeba u Tejkala jsem ty slyšitelné i viditelné chyby přisuzovala hodně trémě, nicméně hlas tam bezpochyby je a navíc – jeho prezentace mě prostě baví. U něj a pizzařky jsem konečně zpozorněla, jinak jsem u dosavadních pořadů SS vyžehlila celkem asi 20 praček prádla – čímž děkuji televizi NOVA, že mi poskytla poměrně příjemnou kulisu :)

95
Tomáš
Reagovat

@Nika: Lépe bych to nenapsal, konečně tu mám letos taky nějakého spojence. :) Emma pro mě vůbec není nejlepší ze soutěžících a ani z holek pro mě není nejlepší. Dal bych jí duet se Zuzkou Reinišovou, možná by se sesypala jako domeček z karet. Bohužel se obávám, že i letos budeme tahat za kratší konec provazu, protože více diváků to asi bude vidět jako Vlado a prohlasují si ji v soutěži hodně daleko ( a možná bohužel fakt i vyhraje, když je na řadě slovenka ). Je to dost cítit i ze zdejší diskuse, že sme zase v menšině. Naproti tomu Tejkal možná vypadne dost brzy, je dost možné, že se nedostane ani do finálových kol. Bohužel. I když po šokujícím vypadnutí Stýblové předloni už sem trošičku začal věřit i na zázraky ( i když pak mi zase na oplátku až do konce soutěže ničil moje životní ideály Itcho :D ).

96
DJ Vlado
Reagovat

@Nika: Tak zrovna u Emmy mi absolutně nepřijde, že by se snažila zaujmout „vysoustruhovanou a zmalovanou tvářičkou a snahou o moderní outfit, nejlépe s dekoltem až po kolena“, naopak na casting přišla oblečená vyloženě civilně :-) Tady bych podepsal slova Dolores, která o Emmě po jejím castingu napsala, že je sice krásná, ale svou krásu si neuvědomuje a přistupuje k ní s pokorou :-) Jinak ale chápu, že tento typ hlasů nemusí sednout každému (což už výše napsal jab), mně zase nesedí Tejkal, který se tobě líbí, i když to u něj není hlasem (který mi sice přijde fádní, ale jinak mi nevadí), ale především jeho příšernou hudební tvorbou, zvlášť tu šílenost o Letušce z Palerma, co je mu nevěrná, nemůžu dostat z hlavy :-D

97
Monika
Reagovat

V te pisni Modra se mi Emma nelibi, presne jak jsem ocekavala, ze vysky u ni budou problem. Tohle neni uplne vysoko, ale i tak je znat, ze nahore Emma ztraci tu peknou barvu, hlas je slaby a neprilis pekny, aspon pro me usi. Z meho pohledu je hodne omezena vyberem pisni, de facto si nemuze dovolit zpivat songy ve vysoke poloze, coz je dost zuzeny vyber. Na koncerte bych se unudila hodina pomalych pisni na zidlicce.

98
Tomáš
Reagovat

Když si vezmu tu partu tady okolo Vlada a spol., tak to bylo asi nějak takhle – v roce 2011 chtěli, aby vyhrála GG. V roce 2012 v Hlasu chtěli, aby vyhrála Hlas A. Veselovská nebo M. Poulíčková ( respektive je to úplně jedno, prostě chtěli holku ). V roce 2013 chtěli Sabinu, tam jim to vyšlo. Loni v Hlasu chtěli Lo Hrůzovou, to jim taky vyšlo. Na X Factor si moc nepamatuju, ale myslím, že Vlado chtěl Dášu Šarkozyovou. No a letos si zase obhajují Emmu, jak je dokonalá, jedinečná a zcela originální. Jinými slovy by tahle parta byla nejradši kdyby pořád vyhrávaly jen samé holky a vždycky si pro to dokážou najít nějakou novou záminku, kterou obalí tak, aby to vypadalo opravdu důvěryhodně. :D Letos vám to vyhraje Emma a příští rok nebo za dva roky se najde zase nějaká nová úžasná holka ještě v něčem lepší a zase budete chtít, aby to z nějakých nových důvodů vyhrála ona. Takže mě už to zkrátka nudí a letos ať vyhraje kluk, jinak je to už fakt supernůďa. :)

99
DJ Vlado
Reagovat

@Nika: Tak aspoň na pizzařce se shodneme, ta patří mezi mé favoritky, i když není tou úplně hlavní :-)

100
jab
Reagovat

@DJ Vlado:
Trochu mě napadlo, jestli si nejsou Karolína, Zuzka R. a Renáta trochu typově podobné. Všechno holky s kytarama, každá s takovým čistým folkovým přednesem (i když na druhou stranu každá s jinou barvou hlasu) a všechny předvedly imho technicky bezchybné vystoupení (nechť mě kdyžtak Scalex opraví ;-)). Já osobně doufám, že do semi půjdou aspoň 2 z nich, pokud by šla jen jedna, viděl bych to asi na Karolínu, která má tak nějak všechno – krásný hlas, výborný přednes, atraktivní zevnějšek a zdravé sebevědomí. Stejně tak myslím, že kategorie quirky půjde dál jen Emma, pokud se bude vybírat i „mimozemšťan,“ vidím to na Marii, která z těch tří mimoněk mi přijde technicky nejlepší.
Jinak Tejkalův hlas mi taky nepřijde nic moc extra originálního, ale poslouchá se mi příjemně, což někdy pro mne bývá dostačující alespoň na semi (bohužel nebo bohudík?). Celkově mi letos přijde, že tam je relativně málo zajímavých kluků z castingů proti holkám a ještě to korunovali zaříznutím Gregora :-/, doufám, že někdo překvapí v divadle.
Jinak už se tu psalo, že Sabina Křováková vydá (nebo už vydala?) letos debutové album, jen zatím nevím, kde to půjde sehnat (možná leda na koncertě, jako album Zuzky Mikulcové, které jsem si pořídil letos v březnu ve Staré Pekárně ;-)). Na jaře i Itcho avizoval, že na podzim vydají druhou desku, ale v posledních týdnech a měsících jsem na žádné aktualizace stran tohoto alba nenatrefil.

101
jab
Reagovat

@DJ Vlado:
Když nad tím tak přemýšlím, u mne je Karolina možná dokonce úplnou jedničkou. Tak nějak subjektivně jsem na ni zvědavý v divadle nejvíc, možná i o trošku víc než na Emmu, ViVi nebo Sama (i když ten mě v ukázce docela navnadil).

102
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Parta kolem Vlada a spol.? Tak té jsem si tady vůbec nikdy nevšiml :-) Zajímalo by mě, koho všechno tam počítáš? I když se tady občas najdou shodné favoritky (ale i favoriti jako např. Šafa nebo teď Samuel), ale jinak mi přijde, že je ta „Parta kolem Vlada a spol.“ názorově dost různorodá (viz. rocker Jai Kudo, folkař jab, atlernativec bezík atd.) :-D

103
J
Reagovat

Tak aj ja sa pridavam ku komentárom o Emme Drobnej. Mne osobne nevadí aj keď namiesto nej by som tam videla nejaku sk Gwen Stefani (niekoho živelnejšieho platného tak v rocku Don´t speak ako aj v Hip hop RnB -Let me blow ya mind s Eve).

Som jej ochotná aj fandiť nielen preto, že je Slovenka ako skôr preto, že je dobrá.

Ale chcela by som ju počuť aj v nejakých živších piesňach a nielen v slaďákoch. Práve ju som mala na mysli s pesničkou Can´t remember to forget you od Shakiry a Rihanny v rockovom kole.

Ak si má zaslúžiť byť novou superstar, musí zvládnuť aj iné druhy piesni než typu Beautiful od Aguilery.

A súhlas s Tomášom, že tento raz doprajem víťazstvo v Superstar chalanovi s čestným druhým alebo tretím miestom pre Emmu ako dievčenskú superstar.

A ak si to Slovák nezaslúži, nechcem aby bol novou superstar aj keď by mal byť na rade.

104
Monika
Reagovat

Ja hlavne doufam, ze az dojde na prenosy nebude Emma takovou jednoznacnou favoritkou a nekdo ji zacne slusne slapat na paty, strasne me nebavi pevecke souteze s jasnym vitezem. U Hlasu mi to dost vadilo, od zacatku bylo jasne, ze Lo jede start-cil. Takovy prubeh bez napeti ne pro me nuda. Fakt doufam, ze se nekdo vyprofiluje a prekvapi.

105
Tomáš
Reagovat

Zaříznutí Gregora bylo vůbec tou největší botou celého včerejšího dílu. Pro mě měl ten kluk něco z Jerguše Oravce, zajímavej muzikant. Rozhodně měl jít dál, je ho strašná škoda… Když to srovnám jaké pipky poslali dál místo něj, tak si té poroty opravdu přestávám jakkoliv vážit. Navíc měl odvahu vzít si CD od Habery, takže žádnej přizdisráč. I to se cení, ale bohužel na to doplatil. (

106
Nika
Reagovat

@DJ Vlado: Vlado, já netvrdím, že zrovna Emma je typ, který by chtěl prvoplánově zaujmout vizáží. To jsem konstatovala obecně po shlédnutí výstupů několika mnoha dívčin, které nedostatek v hrdle saturovaly dekoltem :)
Zpět k Emme a spol – mě jednoduše tyhle rádobyzpěvačky nebaví. Já je řadím všechny k typu Kirchner. Neurazí, nenadchne, hlas žádný, popravdě absolutně nechápu, jak tohle fňukání někdo dokáže poslouchat. A myslím to fakt vážně, nemám v úmyslu ani nikoho urážet, ani se nesnažím být apriori v opozici, pro mě však je tenhle styl zpěvu nepřijatelný a mému uchu protivný. A stejně jako Tomáš bych si přála aby tu letošní SS KONEČNĚ vyhrál kluk !!!

107
bezík
Reagovat

Moc nechápu to nadužívání pojmu „quirky“. Pokud to není nudná, ukňákaná popina bez chuti a bez zápachu, je to hned quirky ? Mě tenhle termín snad sedí trochu na fazoli, ale jinak ? Emma ? Nesmysl. Maruška ? Normální bigbíťačka, co je na ní divného ? Kdo jinej ? Zase jeden módni termit :D :D

108
Tomáš
Reagovat

@DJ Vlado: Tak určitě bych do té ´´tvé´´ party počítal i yeey a asi i některé další, kteří hodně preferují holčičí favoritky. Možná by mezi ně patřil i Jai Kudo nebo já nevím kdo, nechce se mi dohledávat staré příspěvky. :) Ale rozhodně je tu takových lidí o dost víc než jen ty a yeey ( i když s ním možná letos najdu společnou notu hned u dvou kluků a to se rovná zázraku :D ). Neměl sem na mysli že by to tu nebylo stylově různorodé, jako spíš to, že se tu asi přece jen o něco víc fandí holkám ( bez ohledu na jejich hudební zaměření ).

@Monika: Moniko pod tohle bych se ti podepsal a ještě bych ten tvůj příspěvek posvětil zlatem! Přesně to taky nechci, aby Emma jela start – cíl stejně jako Chodúr a Lo Hrůzová. Takové případy totiž přímo nesnáším. Bohužel se ale obávám, že to opět přesně tak asi bude. (

109
Nika
Reagovat

@Tomáš: Gregora je mi líto, protože hlasový potenciál má ten kluk určitě. Už si ale nejsem tak jistá tím, co by s ním udělala velká pódia, u něj jsem měla včera velikánskej otazník, protože člověk by mu dal pět kaček, jak působil nesměle, přecitlivěle a upozaděně při rozhovoru. Na druhé straně, když se ponořil do strun a začal zpívat, byl z něj jiný člověk. U něj se docela vážně přikláním spíš k názoru, že vyřazení pro něj je spíš vysvobozením. Ono stejně ta očekávání mnohých z těch děcek pak záhy splasknou jak bublina, až zjistí, že po skončení SS po nich potopa a jejich jméa se skloňují max zde na Panákovi.

110
yeey
Reagovat

Koukam, ze nemate na svatecni den co slavit, tak se tu od rana jen dohadujete ;-))) :-DD

111
bezík
Reagovat

@Tomáš: Tak chlapi většinou víc fandí babám, to je normální. Ty seš v tomhle trochu výjimka ;-)
Ale jako co s tím, když mě žádnej nezaujal ? Jen jeden a toho mi hned vyrazili. Když se najde něco zajímavého, tak taky fandím – viz. Itcho ;-)

112
Nina
Reagovat

Za mě včera nejlepší Jan Tejkal, ti ostatní byli jen jeho doprovod a to ještě hodně slabý.

113
yeey
Reagovat

@Tomáš: :-D ach jo, diky moc, ted zas dostanu od Vlada Styblovou a Bagovou na stribrnem podnose, aby ti ukazal, jak je nas vkus obcas rozdilnej :-DDD

114
Monika
Reagovat

@Tomáš: No nehazej flintu do zita, tak uplne jiste to neni :-))) Emma neni GG, LO, Chodur, kteri byli mnohem univerzalnejsi. Pokud Emma bude tyden co tyden sedet na zidlicce, popripade stat u mikrofonu s kytarou a zpivat jen ty sladaky jako pres kopirak muze se omrzet, tohle potkalo uz nejednu zpevacku, napada me treba Drew.

115
Nika
Reagovat

@Monika: kristepane, kytárka a vzlyky, opět mám před očima Veselovskou, to mi nedělej:)

116
DJ Vlado
Reagovat

@jab: jj. taky mě napadlo, že Karolína, Zuzka a Renata jsou v mnoha směrech podobné typy a kdyby se měla zvolit jen jedna z nich, bral bych Karolínu pro největší komplexnost :-) K těm quirky zpěváčkám bych vedle Emmy ještě přidal Rusku Alenku, která je taky trochu excentrická, ale ne až taková mimoňka jako to zmiňované trio (ze kterého bych asi taky vybral Marii) :-)
Ohledně těch kluků to mám stejně, opravdu mě zaujali jen Samo, Dan, Kidd a Roman T. (i když ten ne tím kratičkým úryvkem ze včerejška, ale slyšel jsem ho už v několika muzikálech a je to pan zpěvák), ze kterých kvůli nováckému spoilerování v podobě „topení v sestřihu“ nejspíš do SF projdou jen první dva :-/

117
J
Reagovat

A chcela by som, aby tí čo budú vyberať súťažiacim piesne, nevyberali nejaké, ktoré sa im nehodia.
A druhá vec nie dookola tie isté piesne, či už sa jedná o Superstar alebo HLAS: Viď Bon Jovi – Always alebo Scorpions – Still loving you. Napr. od Bon Joviho, či už beriem Jon Bon Jovi alebo Bon Jovi mám najradšej One Wild Night (také živelné) a od Scorpions zasa si radšej púšťam Wind of Change.
To isté sa týka SK piesní ak od Tublatanky tak nie zas DNES (tu pieseň znesiem už iba na koncerte od interpréta), dala by som prednosť Pravde víťazí, Žeravé znamenie osudu alebo balade Spálená láska .
A vôbec pokiaľ ide o SK piesne, neviem či sa v nejakej súťaži spievala METALINDA – Slnko nevychádzaj – jedna krásna rocková balada.

118
Tomáš
Reagovat

@Nika: Gregor je hodně introvertní, to je pravda. Ale právě z takových lidí se pak s hrábnutím do strun a postavením před mikrofon stávají ty největší hvězdy. Strašně by mě zajímalo, jestli by se to povedlo i u něj nebo ne. Náběh na to měl, ale bohužel se to už nikdy nedozvíme. @bezík: Já myslím, že chlapům fandím víc prostě proto, že se s nima dokážu líp ztotožnit a vžít se do jejich kůže. Holky pro mě většinou v těchto soutěžích jsou jen takovými nezajímavými doplňky, které tam prostě musí být ( až na pár výjimek ).

@yeey: Tak je váš vkus někdy rozdílnej, ale že oba fandíte víc holkám to je snad pravda nebo ne? :)

119
Tomáš
Reagovat

@Monika: Tak naděje umírá poslední, nemusela by Emma vyhrát. Jde ale i o to, aby třeba nemusela letos vyhrát z ´´národnostní povinosti´´. V tom případě ale doufám, že se najde i jiný vítězství schopný slovák.

120
Nika
Reagovat

Ale ono ty výměny pozic na předních místech z pohledu národnostího či genderového příliš nefungují, tady bych nepredikovala a neměla strach z vítěze z tohohle úhlu.

121
DJ Vlado
Reagovat

@Nika: Však já říkám, že chápu, že tento druh zpěvu nemusí sednout každému :-) Já mám též typy zpěváků, na které jsem alergický, mečáci a přeslazení bieberoidi by mohli vyprávět :-D

122
Nika
Reagovat

@DJ Vlado: Vím, však my dva si nemusíme toho zase tak moc vysvětlovat:)

123
jab
Reagovat

@Tomáš:
Chodúr nejel start-cíl, do poslední fáze divadla se o něm prakticky nevědělo. Nicméně v živácích už to byla jeho jízda, kterou akorát zdramatizoval Šmajda (+ tam pravidelně velmi dobrý standard předváděli Bendig a Stará).
@DJ Vlado:
Mne Roman z té kratičké ukázky nezaujal prakticky vůbec, jeho barva hlasu se mi tam ani trochu nelíbila. Ale zkusím ještě sjet youtube, tam bude průkaznější studijní materiál ;-). Jinak ještě bych neopomíjel Zdena, podle mne pánská obdoba Karolíny, Zuzky a Renáty, navíc typologicky bez konkurence (díky vyřazení Gregora, kterého by však Zdeno téměř jistě přetlačil ve zpěvu, hře na kytaru, o podiové prezentaci nemluvě). Osobně si navíc myslím, že všichni tihle čtyři „folkaři“ (z nichž doufám, že minámálně Zdeno a Karolína půjdou do živáků) by mohli být poměrně univerzální, vždyť vlastně Karolína zpívala na castingu indie rockovou skladbu :-).

124
bezík
Reagovat

@Nika: To je věta jak po desetiletém manželství :D :D

125
J
Reagovat

My sa už bavíme o víťazovi Superstar a pritom ešte ani nevieme o semifinalistoch a o tých, ktorých nám diváci hlasovaním pošlú do finále.
Jedno je isté, že každý z nich ak bude spievať piesne, čo sa im nehodia a stále tie isté typy piesni, môže im to zlomiť väz.
Aby zaujali musia byť v každom kole in.
Dobré by bolo, keby nám tam tak porotcovia ako aj diváci poslali rôznorodú zmes. Pop, funky, rock, country atď.
Už si viem minimálne Verču Vrublovú predstaviť v nejakej country piesni aj keď z českej scény nepoznám. No minimálne Shania Twain Man I feel like a woman ma napadne. Aj keď v country-rocku mám radšej tú pieseň z Cars pôvodne ju spieva Sheryl Crowe – Real gone. V country-rockovej verzii od Billy Ray Cyrusa.

126
Nika
Reagovat

@bezík: Tak dlouho se s Vladem ještě neznáme, je to zatím tak půlka:) Ale manželství se mnou – to bych mu fakt nepřála:))

127
DJ Vlado
Reagovat

@Tomáš: Je pravda, že s yeey mám hodně společných favoritek, ale i holek, na kterých se neshodneme (jmenovat nemusím, yeey to udělal za mě :-D), ale podobný průnik mám třeba i s Dolores co se týče zpěvaček, i když s každým z nich mám většinou shodné ty jiné (s yeey hlavně Češky a spíš rockerky, s Dolores naopak převážně Slovenky a spíš z kategorií rnb/soul/jazz) :-)
Jinak ohledně toho preferování holek, je to prostě tím, jak píše bezík, že jsme prostě chlapi, ty jsi holt mezi námi výjimka, no :-D Ale víš sám, že i já dokážu často fandit chlapům (i když jsou u mě většinou No. 2-3), především mezi nimi ale preferuju ty pořádné rockery a chlapáky, kterých je bohužel pro mě letos nedostatek :-/

Ta teorie ohledně „party kolem Vlada a spol.“ ti hapruje především v tom, že já bych se nemohl považovat za nějakého vůdce party, už z toho důvodu, že jsem často měl mezi holkama i dost menšinové favoritky (takové ty Terezky a Kristínky), na kterých jsem se shodnul maximálně s Dolores a jen pár dalšími, takže o mě nemůžeš říct, že bych nějak udával tón té party (btw. na tento týden dokonce chystám i článek o jedné z mých menšinových favoritek, u které jsem byl ještě menší menšina než u výše jmenovaných, ale která to ze dna dotáhla až na vrchol, čímž naplnila model favoritky, jakou jsem si vždycky přál, byť v dlouhodobějším horizontu :-D).

128
Belisana
Reagovat

Zdravím yeey.
Mě zatím zaujala dredařka, kterou z nedostatku fantazie či slovní zásoby každej včetně Vlada připodobňujou k Šepsovi. Šeps v sukních, tak jistěže. Ehm.
Mno a z týhle debaty jsou absolutně rulez komentáře Niky, manažerky Ševčíka, toho času slavného na svatbách a pohřbech. Doufám, že co nevidět bude další CD, oléééé
Jinak o Ševčíkovi se tu dál vyjadřovat nehodlám, to je jen stran kompetence téhle naší znalkyně hudby a showbyznysu.
Tak jsem zvědavá na další kola. Ještě se mi docela líbí Renata. Kdyby si ji vzal někdo šikovnej do parády, přiměl ji v průběhu tý reality show sundávat/sundat kila a dodal jejímu projevu trochu víc života, mohla by z ní asi být i docela dost zajímavá zpěvačka. S pěkným příběhem.

129
Belisana
Reagovat

Jo a zapomněla jsem na tu s ukulele. Ta doufám vypadne co nejřív, strašně nestravitelná pro mě. Šílenej projev.

130
DJ Vlado
Reagovat

@jab: Vidíš, na Zdena jsem zapomněl, ten taky patří ke klukům, kteří mě aspoň trochu zajímají, byť typově tam taky není ojedinělý, podobný je mu Štěpán, který na mě taky působí jako folkař (i když folkovou skladbu na castingu nezpíval), mezi těmito dvěma zatím nevím, kterého bych vybral, Zdeno mi přijde lepší technicky, Štěpán má zase o něco zajímavější hlas :-) A vlastně i Dan by se dal zařadit mezi folkaře, jelikož Budapest je ryze folková píseň (byť rádii vloni extrémně provařená), a ten mě z těchto tří zaujal vůbec nejvíc :-)

131
Belisana
Reagovat

@JUDr. Marek Kalina:
To byla ta Klaudie, Ein Kessel Buntes :-D A ne, zpívat moc neuměla.

132
Otýlie Šmatlavá
Reagovat

Ukulele nebrat. Renatka je dobrá. Pochopitelně i dredařka. Jako jedny z mála nezpívaly nosem, s kudrlinakami a mečením. Kluci jsou marní úplně, snad se v divadle ještě něco objeví. Doufám, že si tam pro nás v rukávech nějaká esa schovávají.

133
BarBora
Reagovat

Včera ma zaujala Renata, 1.-á kočka z prvej sady postupujúcich dievčat, potom z ďaľšej sady, myslím, že mala širšiu čelenku, s príjemným, hlbším hlasom aj príjemným spevom bez kudrliniek, ešte taký strapatec zo sady chalanov (zatiaľ len vizuálne) a Gregor.
Zatiaľ mám z toho celého guláš, potrebujem ich vidiet a počuť inak než doteraz a možno sa mi to celé poprehadzuje. Okrem už tu spomínaného neviem kto postúpil, tipujem, že Emma a Farkašovský pôjdu ďalej aj keď som si vôbec nie istá, či budú patriť k mojim naj, uvidîm. Čakám milé prekvapenia zo zrýchlených sád postupujúcich, z tých, čo sme videli som asi najviac zvedavá na železiarku, prechladnutú Dominiku(?) a Denisa.

134
Nika
Reagovat

@Belisana: ty jsi stále stejně ubohá jako vždy. Jenže mě už absolutně nezajímáš, tak si tady plkej, co chceš.

135
Tomáš
Reagovat

Tady se to docela slušně rozjíždí a to se Tomášovi líbí. :D

136
BarBora
Reagovat

A teším sa na Haberu, keď som ho včera videla v upútavke s tými príliš veľkými, čiernymi sklami a príliš malým šerblom na hlave, skoro som vypadla z kresla. Vážený pán porotca čoby paródia na mafiána, alebo skôr seladõn na dovolenke?
Fazuľa ma v prvých sekundách zaujala a v posledných už nudila. Honza celkom fajn, ale nezdá sa mi nejak výnimočný ani spevom, ani farbou hlasu, ani typovo.

137
Monika
Reagovat

Poustela jsem si jeste jednou Gregora, nechapu proc ho nepustili dal, vzdyt ma zajimavej hlas a dobre zpiva. ze zacatku to vypadalo, ze by mohl i jit dal, ale pipka Vytiskova strhla Haberu a slo to do haje. Ty jeho slova dostanes neco jineho nez Passenger a shoris, no tak takhle by se dalo argumentovat u poloviny osttanich, koneckoncu bych takto ja treba zduvodnila vyhazov Emmy, dostanes rychlou vec a shoris…To je uplne mimo misu, nemuze vedet a kdyz pousteli kdejakeho krakala, ten kluk mel jit dal. Soukup se mi letos v porote zacina hodne libit, ma svuj nazor a nenecha se strhnout davem. Plus Gregorovi i za odvahu s cedeckem Habery, zadnej priposranek s hodnou tetickou Martou. kdyby se dal vratit jedinej vypadlej ucastnik SS v letosnim rocniku, vstupenku by ode me dostal prave Gregor.

138
bezík
Reagovat

@Monika: My se taky někdy shodneme ?!! Neuvěřitelné !!! :D :D

139
Ally
Reagovat

No ten Gregor mě taky docela zaujal
Ale třeba měla porota zrovna slabší chvilku ..nebo pusobí hůř naživo než přes kameru
Ale nemělo by to být nakonec důležitější, když hlasují televizní diváci ..? to myslím tak obecne..ale asi si taky nějaké „kamerové zkoušky “ dělají..

140
Johana
Reagovat

Přidávám se k Monice a Bezíkovi ohledně Gregora. Nějak to pořád od včerejška nemůžu skousnout. Řeči poroty o tom, že by byl šikanován, kdyby byl na vojně, byly nemístné a alibistické…nejspíš si potřebovali nějak utišit svědomí, že do dalšího kola naposílali plno zbytečnějších individuí.

141
yeey
Reagovat

@Johana: taky souhlasim se vsemi ohledne Gregora… a ano, kecy o tom, jak by byl na vojne sikanovany a jak je zabrzdeny? Opet jen typicka ukazka Haberova hulvatstvi a necitlivosti…

142
Belisana
Reagovat

@Nika:
Tak proč na mě reaguješ, hm?
Ty mě naopak zajímáš. Názory někoho, kdo utopil půl milionů v manegerování s výsledkem čistá nula, když se diametrálně rozcházejí s mýma, mě uklidňujou. Pak vím, že na to hledím správnýma očima :-)))

143
Nika
Reagovat

@Belisana: Tvá již tolikrát ohrana a navíc lživá písnička mě vážně už nebaví, stejně jako péče o věci, po kterých je zrovna tobě absolutní prd. Jediné, co ty svedeš výborně, je útočit, urážet a lhát. Což svědčí jen o jednom – problém máš ty, nikdo jiný. Je to odraz tebe samé a taky tvá vizitka.
Tohle je můj absolutně poslední komentář směrem k tobě. Mě by sice mohlo těšit, že tě stále tak intenzivně zajímám, bohužel ti nemohu oplatit stejnou mincí. Pro mě jsi dnes už jen jedna nešťastná a zlá baba, kterou jsem už dávno pustila ze zřetele. Nazdar.

144
Otýlie Šmatlavá
Reagovat

Umcaca, umcaca, umcama:-)))

145
Belisana
Reagovat

@Nika:
O jaké lživé písničce mluvíš? Za CD jsi vyhodila 200 tisíc, sama jsi o tom mluvila, resp. sponzorka. Pořídilas miliony fotek k ničmu od různejch lidí. Natočilas amatérský klip, kterej tě vzhledem k tvejm obchodním schopnostem musel stát majlant. Koncerty zařídit nejsi schopna, žádný nemá. Hraje v jakýsi zábavovce na svatbách a firemních taškařicích. Nic proti – jen žes nás tu všecky vyučovala o showbyznysu.

Ad admini – už mlčím. Jako by Nika ani nebyla. Max by se mi zachtělo jí oponovat stran „hudebních“ názorů, který má fakt ukovaný v žáru jádra šoubyzu :-D

146
Johana
Reagovat

@yeey: dík za podporu klubu Gregoriánů :)
Nechci to už rozpatlávat, ale všimla jsem si, že na té liště, co hlasují diváci, měl odhadem osmdesát procent pro, což bylo jedno z nejvyšších kladných hodnocení diváků…tak asi jsou všichni blbí a hluší.

147
Monika
Reagovat

V te ukazce na priste, musim rict, ze teda Marta ma slehu :-))) Outfit a vlasy ala stara babka, hruza, neda se na ni koukat, co ji to provedli :-)))
V tech solo vystoupenich se mi libi Stepan, sice se u toho krouti vselijak, ale tim hlasem a vlastne i vizazi mi pripomina Drdu. Drda byl jen jeden, ale tenhle nevypada zle, pokud mi ho nezariznou, mohl by to byt muj favorit. Kupodivu se mi zacina libit i Samuel, ten solo zpev je prijemnej. Kdo me naopak vubec nebavi je Karolina, ze vsech tech kratkych ukazek, co nam ukazali, mi prijde nejslabsi. Nudna seda mys, ktera neurazi ani nenadchne. Na pohled pekna, ale takovych tam byly stovky, nijak extra nevynika. Hlasove u me total obycejny hlas, docela by me zajimalo, kdo by ji poznal mezi desitkou nahravek. Je to takove mile, prijemne, ale pet vterin po dozpivani si ji uz nepamatuji. Vubec bych se nedivila, kdyby nakonec ani nepostoupila a v pripade, ze postoupi tak si troufnu tipnout, ze vyleti mezi prvnimi.

148
Nika
Reagovat

Omlouvám se všem diskutujícím za komentáře, které se netýkají letošní SS, bohužel nemůžu za to, že vždy, když se objevím v diskuzi, nahrne se sem Šepsova squadra (mmch, kde je konec tomuto milému chlapci? :)) a začne vytahovat věci, které s tématem absolutně nesouvisejí a nikoho nezajímají. O důvodech se vyjadřovat nemá smysl. Takže ještě jednou – pardon :))

149
yeey
Reagovat

@Belisana: jednou provzdy – mluviti stribro, mlceti zlato, ze?

150
Belisana
Reagovat

Jo, a nebaví mě porota. Ale fest, její ženská půlka. v tomto směru zklamání.

151
BarBora
Reagovat

S Gregorom to pohnojili. Konečne výrazne rozpoznateľný a zaujímavý hlas a oni tam trepú od veci.
Keby nevedel spievať nič nepoviem, ale on by práve patril k tým, u ktorých by bol zaujímavý ďaľší vývoj aj ako osobnosti. Aké trdielko bola Celeste a kde je dnes?

152
Tomáš
Reagovat

Gregor je takový mix Matěje Vávry a Jerguše Oravce. Takový kvalitní introvertní muzikant a dobrý zpěvák. Nevím jestli by došel až do finále, ale šanci dostat rozhodně měl. Taky by mě strašně zajímal vývoj, jestli by se to povedlo nebo ne. Je to nespravedlivé no.

153
Tomáš
Reagovat

Já osobně sem čekal až do poslední chvíle, že Gregor postoupí. Dokud to nebylo úplně jasné. Tam už prostě na konci rozhodlo jen to CD a to je vždy loterie no. Úplně stejně mohl vyletět i Denis, kterého porota taky defacto nespravedlivě popravila ( měl rozladěnou kytaru atd. ale na postup to i přeze všechno bylo ). Jenom měl prostě v danou chvíli víc štěstí.

154
dolores
Reagovat

fuha, tak oproti total mrtvemu minulemu tyzdnu sa to tu dnes poriadne rozbehlo :O mozno porazime aj farmarov :)))

po rokoch zdravim rozvasnene Bell a Niku, nechcete si to rozdat v bahne dievcata ? :DD

155
BarBora
Reagovat

@Tomáš:
Keď dospieval, vôbec som nepochybovala, že postúpi. Štrašne by som chcela poznať skutočné dôvody, tie kecy si môžu strčiť za klobúk, alebo vyprávať svojim detičkám.

156
Nika
Reagovat

Ahoj dolores, taky tě zdravím:) Jinak za mě, co se bahna týče, ne:) Díky:) Ono tohle naprosto stačí:)

157
Ally
Reagovat

@dolores:

A to ještě není ani rekap..volná zábava o státním svátku:)..v Česku..

158
jab
Reagovat

@Monika:
Čistě z těch ukázek mi přišli na postup (alespoň přes první kolo divadla) všichni. Karolína zněla také dobře, ale radši bych ji slyšel v jinším repertoáru než Katy Perry. Nej pro mne z ukázek byl Samo.

159
dolores
Reagovat

tolko nareku kvoli Gregorovi, az mi to pripomenulo z minulosti odstaveneho Hnilicu :D nic proti nemu, hoci vitaz by z neho nebol, postupit do dalsich kol a predviest sa mal (na rozdiel od inych).. ale bol v tej kategorii spornych, o ktorych mal rozhodnut vytiahnuty porotca. podla mna tito sutaziaci boli dopredu (uz z predkastingu) urceni, ze pojdu na toto losovanie. skusila som si to prehrat este raz a zda sa, ze to nebola jedina piesen, ktoru spieval, pretoze Habera mu povedal: TOTO bolo dobre, TOTO bolo fajn, co mi evokuje, ze NIECO predtym dobre nebolo … len nam to neukazali. Gregor skratka nemal stastie a ked vysiel von a povedal ostatnym, ze si vytiahol Haberu, a to ho odstrelilo .. tak potom aj chapem, ze zase vsetci tahali Martu :DD mna az tak spevom nenadchol, ked zacal Passengera, hned mi naskocil Patrik Maly z posledneho Hlasu so svojim ocarujucim hlasom, feelingom a aj gradaciou, ktoru tam Gregor nedal. ani jeho hlas, trochu mecivy mi nebol celkom prijemny. takze tym padom mi neprislo nejako luto, ze nepostupil. pre istotu som si pozrela aj nejake ine jeho videa, jedno s tym bezdakom sa mi zdalo super, ine niekde na podiu bolo slabucke. takze ja osobne sa nepridavam ku gregorianom :)) je mlady, moze sa zdokonalit a nabuduce vratit.

160
Anna
Reagovat

Pro mě jednoznačný favorit Veronika Vrublová. Lidi, ona má taky hodně zajímavou barvu hlasu.. a když jsem si ji poslechla na několika písničkách, poznala bych ji v nahrávce, je jiná. Kromě toho, ví co chce a jde si za tím. Když koukám na její fejs page, tak teda musím říct klobouk dolů, snaží se holka a prý to všechno dělá sama. Líbí se mi na ni i to, že píše písničky a líbí se mi :) Ta po soutěži se udrží, když ji nova dá šanci být favoritem a udělá ji větší propagandu jako emmě. Tu je hodně věcí o tom, co televize dá divákům jak na podnose. Jsme zvědavá, ale pro mě finalistka č. 1.

161
dolores
Reagovat

@Ally: vy mate sviatok? tak je to teda .. a co slavite ?

162
Tomáš
Reagovat

@BarBora: Oni zřejmě občas musí vyhodit i někoho dobrého, aby to pak jakože bylo napínavější a neměli všichni dobří tak jasný postup. A nebo fakt porota selhala. Tak jako tak je to nepochopitelné vzhledem k postupu Peštové a té spoustě dalších pipinek z tohoto dílu, jejichž jména a pomalu ani nic víc si už ani nevybavuju. Které zpěvačky si pamatuju z tohoto dílu…snad jen tu Renatu a Ufonku Fazoli, které ale fandit nebudu. Možná sem ještě na někoho zapoměl, ale jinak většina z nich jsou pro mě jen ultrazbytečný otravný odpad, smetí, vata na vyplnění ničeho k ničemu. Kluků si fakt vybavuju víc….kromě Tejkala a Gregora podle mě není vůbec marnej ani ten Ondra, co zpíval Muka. Ten naštěstí postoupil, ale určitě ho zaříznou hned při další příležitosti, mají na něho taky spadeno. IMHO i postup exotů jako byl ten s kšiltovkou a v šusťákové bundě nebo Tibor zpívající Whitney Houston by byl pro soutěž přínosnější než postup všech těch naprosto tuctových a nezajímavých zpěvaček ze včerejšku. Aspoň bysme se ještě jednou pobavili, i když je jasné, že daleko by dojít nemohli. Spousta z těch holek co postoupila včera a i v minulých dílech jsou pro mě absolutní nezapamatováníhodné nuly, prostě jsou míň než vzduch. O to víc pak mrzí nepostup někoho jako je Gregor.

163
Tomáš
Reagovat

Prosím o schválení mého komentáře č. 161, nechápu v čem je problém.

164
Monika
Reagovat

@Anna: Veronika mela dost velikou propagaci, na to bych se nevymlouvala :-))) A to vi co chce…..No ja bych to videla takto, v Hlasu jsem jako rock/pop zpevacka neuspela, tak zkusim neco jineho..Pokud to nevyjde ani s country, tak pujdu do dechovky :-))) Ja proste na druhe sance neverim, myslim, ze vypadla pravem z Hlasu. kdyby byla dobra, uz se prosadila po soutezi. Viz Bazik v Ss skoncil treti nebo ctvrtej, neprosadil se, sel za par let do x factoru, sice zvitezil, ale opet se neprosadil…

165
Nika
Reagovat

@Monika: @Monika: @Monika: Nelze, než souhlasit.

166
yeey
Reagovat

@Anna: souhlasim, navic Veronika je o neco lidovejsi tip (coz treba Emma tak uplne neni a muze ji to bohuzel srazit vaz)… Verca pusobi velmi sympaticky a uprimne, hlasove je vybavena velmi dobre (od Hlasu obrovske zlepseni, ale uz tam se mi libila), je zapamatovatelna jako country girl, ale urcite zvladne i jine zanry… jen vybrat dobry pisnicky a dovedu si predstavit, ze to cely vyhraje… a souhlasim, ze ono dost staci, aby cloveka 2x-3x soupli na konec dilu a je na svete favorit :-D

obecne mam ciste na zaklade castingu utvoreny celkem jasny triumvirat Verca, Emma, Karolina (a myslim, ze tu s nimi nejsem jediny, kdyz uz nas Tom rozdelil na tymy/party), i kdyz teda se spoustou lidi v zavesu :-)

167
jab
Reagovat

@dolores:
Sv. Václava

168
Johana
Reagovat

@dolores: tak pokud zpíval ještě něco, měli pustit i to horší, aby byl ten vyhazov jasnější…z některých to porota páčí až ze sklepa…máš ještě něco připraveného?, daj eště českú, slovenskú, hentakú, onakú…
Někdy mám pocit, jak kdyby Habera na tyto typy žárlil.
…jo, a zaříznutého Hnilicu jsem nestrávila ani po letech :)

169
jab
Reagovat

@Monika:
Myslím, že do Hlasu šla s tím, že ji baví zpívat a ještě pořádně nevěděla, jak se profilovat. Pak někdy po Hlase ji chytlo moderní country, Vojtek jí navíc dohodil nějakého svého kámoše, co hrál s Fešákama a ten jí napsal první singl (Nevadí). U ní zrovna věřím, že s muzikou bude pokračovat bez ohledu na úspěch v soutěži, který navíc sám o sobě úspěch po soutěži nepřináší.

170
jab
Reagovat

@Tomáš:
No, abychom byli spravedliví, oni i někteří pánové postoupili jako „zbyteční a zapomenutelní,“ ale stejně jako ty holky si to divadlo právem vyzpívali ;-).

171
Monika
Reagovat

Docela me zarazi, ze nam neukazali v tom kratkem sestrihu Emmu ani Slepcika…Mozna se mylim, ale mam pocit, ze se snazili nalakat divaky na dalsi dily a vybrali ty nejzajimavejsi a nejlepsi kousky.. Vubec bych se nedivila, kdyby Emma i Slepcik vyhoreli v dalsim kole u vystoupeni, pac Slepcik je dost nevyzralej, nemusi unest tlak favorita a klidne muze pohnojit sve vystoupeni tremou, psychikou…. Emma mohla dostat nejakou rychlou vypalovacku s vejskama a tez mohl nasledovat pruser…Nicmene do SF je asik poslou, Emmu urcite.

172
Ally
Reagovat

@dolores:

No já jsem nahodou narazila ted pred pár dny na Hnilicu/ tu Adele na YT ..takže si schválně pustím, jestli z toho budu tak odvařená:) jako tehdy…a.. nějak ne :)

Tak možná je to jen kouzlo okamžiku…a porota vidí dál
Ale spíš si taky myslím, že ti “ jiní „by měli dostat šanci
Když pustí..třeba tu blondýnku v dlouhém svetru..sice dobrá , sympatická..ale rovnou ji Habera řekl něco v tom smyslu, že není typ , co vyhrává Superstar..

173
Ája
Reagovat

Koukám, že i po letech se tu řeší Ševčík, takže vše při starém :-D. A já na něj málem zapomněla!

174
dolores
Reagovat

@jab: dik, netusila som, ze tento den mate volno …)

@Johana: oni si to zostrihaju ako sa im chce a ako im to prave vyhovuje. minule som tu davala rozhovor s Haberom, kde povedal, ze postup na kastingu ovlpyvnuje napriklad aj spravanie adepta na chodbach a podobne veci … vplyvaju nato zrejme aj ine osoby zo stabu, nielen porota

175
anna
Reagovat

@Monika: s tím nesouhlasím. veronika byla hodně mladá a nezkušená zpěvačka oproti například markétě pouličkové a dalším vyzrálím zpěvákům, kteří s ní soutěžili. myslím, že udělala velký posun a když se na ni trochu změříš a prostuduješ si ji, jako já, tak zjistíž, že country fakt miluje. věřím ji to.

176
JUDr. Marek Kalina
Reagovat

@Ája: A to se tu včera řešila dokonce i Sv. Aneta… .-))) Tímto zdravím všechny známé… Zase sebe jsem nejvíce zvědavý na Farkaškovského, Honzu Tejkala, toho Slováka co zpívá ve folklóru a toho kluka s Capoiehrou (Myslím, že se jmenuje Micina). Kromě toho ještě na holku co má prý hlas na ruské lidovky… Plus ještě Slepčík…

177
yeey
Reagovat

@dolores: nechci se poustet do konspiraci, ale do urcite miry to tak holt urcite je, uz jen to, ze se rezie s nekterymi soutezicimi obtezuje tocit kdesi v ČR/SR medajlonky a nektere odbije za 10-20 sekund… tak treba vcera bylo na Klare a Haberovi vylozene videt, jak nechteji Tejkala dal pustit… vsak uz predtim nepustili jine, ke kterym meli i mensi vyhrady… z Haberova tonu bylo vylozene slyset neco ve smyslu „Jsi prumerny zpevak, ale taky hezkej kluk s kytarou a mam tu poznamku od rezie, ze te mam za kazdou cenu pustit dal“ (a to jsem btw rad, ze ho pustili, protoze ano, pro tu soutez je to dobry tip)… ovsem „prioritni/predem vytipovane“ soutezici ma kazda pevecka soutez a pak uz se to holt nejak ve spolupraci s porotou a sikovnym sestrihanim skouli dohromady a mame vytouzenou semifinalovou grupu :-DD

178
Anna
Reagovat

@jab: úplně s tebou souhlasím, navíc je pravdou, že takhle bez pomoci se sama vyprofilovala a zjistila, co chce. hodně lidí, kteří v soutěži jsou, to teprve si myslím zjistí. myslím, že ona zrovna je ten tip člověka, který by do soutěže nešel, kdyby to šlo jinak. ale sami víte, kolik udělá televize a pokud je ona ta, který to fakt pomůže.. tak proč ne, držím ji moc palce! :) Je to velikánský talent a hlavně zpěvačka, která na naši svéně chybí!!

179
Anna
Reagovat

@Monika: Ema kdyby dostala rockovou písničku, vyhoří. To je můj názor.

180
dolores
Reagovat

@Monika: Slepcika tam ukazali, ale bez spevu a v takom nervoznom mode :) … podobne aj Denisa, co ma mrzi .. ale nedajme sa obalamutit uputavkou, ono aj toto moze byt matuce. zda sa mi, ze si si Stepanom ista a ides mu fandit, ale si na 100% ista, ze postupil? to nevieme, aj ked ho v ochutnavke na buduci diel vypichli. podobne kedysi v uputavkach vypichli uz dnes spominaneho Petra Sevcika a potom vieme ako dopadol. ale nechcem byt zlym prorokom, ja by som Stepana rada videla v semi.
spominala si porotu, ze idu v jednej lajne, este vcera som ti chcela napisat, ze Soukup je iny, ze si ide svoje, … vidim, ze dnes si to zmienila aj ty.. on mi vzdy vyhovoval, aj ked mi minule zrazal v GF Itcha, akosi mi to uz vobec nevadilo, mne je on prijemny, aj ked s nim nesuhlasim. co sa mi velmi paci v tomto rocniku, parkrat sa stalo, ze vsetci boli za, on jediny proti, aj to argumentacne zdovodnil. tiez pri Gregorovi bol jediny za. pre mna zatial Soukup z kastingov najlepsi porotca, o triedu lepsi porotca ako ostatni. Habera sa snazi perlit a uz mi to pride dost umele …(klimatizacia v jaskyni, krotenie hadov… no to uz hranici s kvantitou nie s kvalitou, viac ma pobavilo Fittipaldi vyletel zo zatacky :D) dufam, ze sa v Ondrovi nesklamem v dalsich kolach alebo v zivakoch. zatial mam z neho fajn pocit, akoby mi bol niecim blizky.:)) na damy v porote si zvykam, ale v pohode by som ich vymenila napr. aj za Jakuba Prachara. (ten ma velmi bavi, aj ked Talent pozeram len sporadicky)

181
Monika
Reagovat

@Anna: S tim naprosto souhlasim a myslim si, ze pokud ji produkce nepujde vylozene na ruku a nebude ji setrit a usnadnovat soutez pomalymi songy tyden co tyden, muze se velmi rychle dostat do problemu.

182
Ally
Reagovat

@yeey:

no jo musejí to mit asi nějak namixované..nemůžou tam být jen samí exoti:), nebo Slováci třeba ..nebo hezké holky..a taky nějaké dráma aby bylo :)
plus pak fakt už spekulace typu kdo za kým stojí..

183
jab
Reagovat

@Anna:
Nebo si ji předělá. Záleží na tom, jak moc mají volnou ruku. Nicméně nějaký indie soft rock by zvládnout mohla.

184
Monika
Reagovat

@dolores: No ja prave chvalila Soukupa, jak rekl Gregorovi ano, tez se mi zamlouva letos hodne, dokonce snad i vic nez Habera. Uz nekolikrat sel sam proti zbyle trojici.

185
jab
Reagovat

@dolores:
On si jel dost po své lajně už předloni, za což tu byl i dost kritizován :-D. Uznávám, že občas jsem s ním zrovna nesouhlasil, ale jindy jsem se zase shodoval spíš s ním než se zbytkem poroty. Ale ke konci mu opravdu docela docházela šťáva, snad to letos nedopadne stejně.

186
dolores
Reagovat

@yeey: co k tomu dodat, uz len Amen. vsetko si vystihol ..
ale za Tejkala som rada, ak ho „rezia“ posunula :)) on ma fakt dost zaujima .)) hlas ma sice bezny priemerny, ale mne pride velmi komplexny muzikant. u Haberu citim, ze si uz na kastingu na neho zasadol a bude ho s chutou dusit v zivakoch, ak tam postupi,on sa rad realizuje na zaujimavych chlapcoch :)) takze tentokrat tipujem, ze Vlado pojde do party s Palim..:D

187
Monika
Reagovat

Tejkal je pro me tvorbou uplne silenej, to co produkuje je katastrofa. Pevecky prumernej jako stovka dalsich co uz prosla soutezi.

188
DJ Vlado
Reagovat

@dolores: Já mám u Soukupa letos největší problém s těmi Vojtíšky, Marečky a Honzíčky (jako vím, že sám taky rád zdrobňuju holčičí jména, ale u holek to imho zdaleka nepůsobí tak úchylně jako u kluků), jinak mi jeho hodnocení nevadí a máš pravdu, že se snaží jít proti ostatním, což oceňuju :-)

189
yeey
Reagovat

@dolores: pravda, na toho si Habera posviti, slysim to uz ted :-)) ja bych byl rad, kdyby to zpivani vylepsil, treba byl tentokrat fakt jen nervozni, ale ja v jeho hlase slysel i celkem nadejny rockovejsi feel, v cemz mi dost pripomina Viktora z Hlasu – a jako jeho prima konkurence z tohohle uhlu pohledu se mi jevi Pavol Kovalčik… pokud se Honza nejakym zpusobem nepretransformuje jen na plysaka pro pubertacky (a ze do toho dost mozna bude tlacenej), rad mu budu fandit…

190
dolores
Reagovat

@jab: presne aj rockova piesen sa da prerobit do inej polohy, vhodnej pre dany typ spevaka, to vidime v zahranicnych show, kde niektore covery su tak dobre, ze sa stavaju vacsimi hitmi ako originaly. u nas take prerabky nekoncia dobre … je to imho aj tym, ze odbornici, ktori pracuju pre tie deti v nasej superstar nie su dostatocni profici na to aby ich pripravili… Emma nie je univerzalna ako napr. bola Anetta, ktora zaziarila ako v rocku tak vo swingu…takze tam hrozi nejake riziko pruseru a tazkej sody od poroty… ale tym si museli prejst mnohi sutaziaci a potom sa pozviechali a sli dalej … no uvidime, nechajme sa prekvapit, co z nej este vylezie, ale obavam sa, ze namiesto vhodnej pesnicky pre nu, tradicne najdu na YT nejaky cover zo zahran. Idolu alebo X factoru a ponuknu jej to, nech to okopiruje …. .))
ja osobne rockove kolo vobec nemusim mat, ale som si vedoma, ze v tychto nasich zemepisnych sirkach to inak nejde ://,. niekto tu spominal kolo metalove balady, to to by som brala viac, ale najviac asi swingove kolo, co zial nebude, pretoze vacsina valcuje ://:D

191
yeey
Reagovat

@DJ Vlado: Kdyz on ty zdrobnelinky nemysli uchylne, mysli je ironicky jako jakesi vtipky… ty vtipky samo sebou nejsou vtipny a je to jen soucast jeho obcasne senility a staterecke morousovitosti, kterou me irituje kazdym rokem vic… :-))

192
dolores
Reagovat

@DJ Vlado: tie zdrobneliny som si ani nevsimla :D to mi u Soukupa vobec neprekaza.. rovnako ako mi nevadi, ked ty napises, ze Monicka :D

coho sa trochu obavam, ako spominal jab, ze u neho hrozi nejaka vyhorenost v zivakoch. sice som to minule nevnimala, ale chapem, ze nebol vzdy idealny a na niekoho posobi gerontoidne :D (to mam z akychsi diskusii na slov.weboch)

193
Ája
Reagovat

@yeey: Mně to občas přijde vtipný, když tam nakráčí rádoby drsný nebo sebevědomý týpek, nejlépe vystupující pod uměleckým jménem, a Soukup ho osloví „Honzíčku“ :-D

194
dolores
Reagovat

njn, panacek zase blbne :(
a k tej geronto-senilite Soukupa sme nejako s yeeyom dosli naraz :)) ano, naznaky su tam, cas je svina, ale starecka mudrost, ked je vyvazena hravou mladostou (Ewa), tak to funguje ,.. ale uvidime terazky v zivakoch ako to dopadne s nim

@yeey: k Tejkalovi. ano asi ho chcu za plysaka a cudujes sa im, ked si vypoculi co sklada ? :)) chcu zaplnit aj tuto medzeru, co pre sledovanost je vitane … ale ak bude chciet postupovat bude musiet utocit aj na ine publikum ako len pubertalne cucoriedky, hadam si to uvedomuje, lebo skoda by ho bolo, ak by vypadol zo semi … ak spominas Pavla, tak ten ma pre mna na rozdiel od Jana omnoho krajsiu farbu a co ma tesi, v tej uputavke na buduci diel som ho zazrela na plazi – co zn. postup do uzsieho vyberu …(bol v duete s nejakou babou, ktoru som nerozpoznala). myslim, ze bol to isto on aj ked zozadu :D

195
Monika
Reagovat

@dolores: Podle me to take byl on, plus jeste do uzsiho vyberu postoupil co jsem zahledla Stepan (toho ukazali v tech ukazkach hned dvakrat), dale tam byl patricio, Mucina s nejakou holkou zpivali Just give me a reason

196
dolores
Reagovat

@Ája: trefa :DD

inak pozrela som este raz tu uputavku a Monika nechcem ta sklamat, ale Sleziak tam spieva Bad day a potom v zostrihu vyrokov poroty Marta hovori: proste mas bad day dneska … mozno to nebolo jemu, ale je dost pravdepodobne ze ano …
ten kratucky usek z Viva la vida, co mal Stepan sa mi pacil .. ale ci to bolo cele dobre, ktohovie.
no a Vrublova pre mna aj tam nuda, Karolina zacala dobre, potom sa akoby smykla,… tiez nemala najlepsi den..

197
Monika
Reagovat

Postoupila do uzsiho vyberu i ta Marie (coz hlavne bezika potesi) s Veronikou Nemethovou.

198
dolores
Reagovat

@Monika: to bol Mucina, a ja si lamem hlavu, kto je ten chalan ,.,., :)) a vedela by si desifrovat toho chlapca mensej postavy v klobuku? tak nejak s malou dusickou si hovorim, ci to nie je Denis, ale ….
a ten chlapcensky duet na konci mas pravdu je Patricio a Stepan. ja mam Patricia v osobnom semi, ale necakala som, ze pojde az tak daleko, wow

Mariu som nespoznala, ale ak je to ona, tiez ma to tesi, ze aj napriek pre porotu nezazivnej farbe, presla do plazoveho vyberu :D

199
Monika
Reagovat

@dolores: To ne, to urcite nerikala Samuelovi, ten je vyraznej a kdyz si stopnes ukazku ze Zlutych lazni, jak tam stoji lidi, hned ho vidis, ma na sobe takove ty olivove sortky a hnede tricko, takze do uzsiho kola urcite postoupil.
Ja se bojim, zda to Haberovo..ty vubec nevis co s rukami, s temi medzi nohami ani nehovorim…jestli to nepatrilo Stepanovi…

200
Monika
Reagovat

@dolores: U te marie si nejsem jista, nemam ji tak v oku, ale myslim, ze s tou veronikou bude ona v tech zelencyh satech, leda by to byla ta druha dredarka, ale ta byla stihlejsi, takze mi to spise pasuje na Marii.

Patricio je snad nejvyraznejsi z kluku, tyhle exotcike typy porota posila dale, tady bcyh byla hodne prekvapena, kdyby nesel az do SF a i tam si myslim, ze by mohl mit hodne slusne nadeje.

201
dolores
Reagovat

@Monika: samozrejme zdrbat ich mohli, Sama za ten bad day, Stepana za tie ruky, ale zaroven ich mohli poslat dalej. to sa nevylucuje

202
Jai Kudo
Reagovat

@dolores: Já se spíš divím, že v našich zeměpisných šířkách ještě nějaké rockové kolo existuje :D Nicméně, jestliže porota posílá dál v podstatě jen drnkače, popíkáře a quirky a pak je čeká rockové kolo, logicky to nemůže dopadnout dobře. Porota jim pak vynadá a ….. je to. Další možnost je, jak správně píšeš, že si tu rockovou věc předělají do jiné podoby. Někdy to nemusí dopadnou špatně, pokud to vezme do ruky dobrý producent. Ale tyhle děcka v SS, jak zase správně píšeš, většinou nemají ještě na to, aby si tu skladbu předělali tak, aby to bylo dobré. Zpívat dobře rock není pro popíkáře tak jednoduché, naopak to jde většinou lépe. Ale stejně si myslím, že v poslední době je to rockové kolo jen tak, aby se neřeklo….

203
DJ Vlado
Reagovat

Rekap je konečně venku (jak moje, tak Scalexova část) :-)

204
Motylek
Reagovat

@dolores: anebo ho pochválili, a jeho špatný den je, že jde dál…. To už tam taky mockrát bylo,…. :-)
A souhlasím s tím, co jsi napsala o Gregorovi…., sice by mi nevadilo, kdyby ho nechali projít, ale až tak mě nezaujal…

205
J
Reagovat

Ze by tym masakrom u dievcat mal byt nepostup Vrublovej? Nic neviem, len ma napadlo, ze ak sa to netyka Emmy, moze ist o Vercu.

Přidat komentář