Hlas ČeskoSlovenska (14.5.): Kdo bude K.O. a kdo O.K.?
[singlepic id=9124 w=615]
Souboje se minulý týden skončily a začíná se zbrusu nová fáze, kterou z první řady Hlasu ještě neznáme. Těsně před branami finále se utkají čtyři dvojice soutěžících z každého týmu, ovšem tentokrát bude každý zpívat jinou píseň. Jen polovina ze současných 32 zpěváků postoupí do finálové šestnáctky. Kteří to budou, to zjistíme během následujících dvou dílů. Už dnes večer nás čeká první polovina těchto dvojic, jejich seznam a playlist najdete níže. Opět se pokusím tipovat, kdo by z jednotlivých dvojic mohl postoupit a tentokrát navíc přidám i svůj názor, koho bych z dané dvojice vybral já, protože to se od tipů v několika případech liší.
Jak vypadají jednotlivé týmy po soubojích? Podívejte se:
Seznam všech soutěžících v týmu Pepy Vojtka ZDE
Seznam všech soutěžících v týmu Michala Davida ZDE
Seznam všech soutěžících v týmu DARTA ZDE
Seznam všech soutěžících v týmu Majka Spirita ZDE
Viktor Holomek vs. Jakub Nesnídal (tým Pepa)
Viktor Holomek
zazpívá: Adele – Rolling In The Deep
Tuto píseň jsme za poslední roky ve zpěváckých soutěžích slyšeli nesčetněkrát, ovšem (pokud se nemýlím) poprvé ji uslyšíme v mužském podání. A to je docela sázka do loterie – může to být průšvih, ale i touchdown. Pokud se Viktorovi podaří podat tuto píseň vyloženě po svém, hodně u mě stoupne a odpustím mu i vyřazení Adama. V tomto duelu je každopádně favoritem na postup.
Jakub Nesnídal
zazpívá: Bill Haley – Rock Around The Clock
Zatímco Viktor výběrem dost riskuje, Jakub hraje víceméně na jistotu. Na rock´n´rollové klasice není téměř co zkazit a pokud se podá energicky, tak je setsakra efektní. Ve výběru naslepo jsem však měl pocit, že Jakub jede tak na půl plynu a působil jako poloviční odvar Adama Kukačky. Pokud se Jakub dokáže víc odvázat, tak by s tou písní mohl divákům rozproudit krev v žilách. Proti výraznějšímu Viktorovi to však bude mít dost těžké
tip na postup: Viktor Holomek
koho by vybral DJ Vlado: Viktor Holomek
Vendula Příhodová vs. Mirka Zuntová (tým MD)
Vendula Příhodová
zazpívá: Christina Aguilera – Bound To You
Písně Christiny Aguilery představují pro většinu zpěvaček v talentových soutěžích zaručenou sebevraždu. Vendula je však natolik dobrá zpěvačka, že si toto těžké sousto může ukousnout. Myslím, že tady není co řešit a Vendula tuto kládu zvedne levou zadní a nic jí nebude stát v cestě k postupu.
Mirka Zuntová
zazpívá: Lana Del Rey – Summertime Sadness
Lana Del Rey patří k tomu nejlepšímu, co současný pop nabízí, a tato píseň je jedním z jejích největších hitů. Mirce by Lana mohla sednout dobře a mohla by si tak napravit reputaci za nepříliš povedené vystoupení v soubojích. Pokud to dá jen s kytarou, mohl by to být pěkný výkon. Proti Vendule nemá Mirka asi příliš velké šance, ale přál bych jí, aby odešla ze soutěže se ctí.
tip na postup: Vendula Příhodová
koho by vybral DJ Vlado: Vendula Příhodová (i když Mirce bych přál postup taky)
Marek Relich vs. Barbora Drotárová (tým Darta)
Marek Relich
zazpívá: Miley Cyrus – Wrecking Ball
Abych se upřímně přiznal, tuto píseň moc nemusím, jelikož minulý rok útočila ze všech rádií takřka nonstop. A ještě v podání Marka, který má pro mě charisma asi jako Jan Čenský (tzn. stejně negativní), to rozhodně nebude nic pro mě. Tohle mi přijde jako vyloženě výběr na efekt, kterým Marek dost podlézá své cílové skupině – puberťačkám. Může to zazpívat jakkoliv dobře, ale pokud mám mluvit za sebe, tak bych pro Markův postup nehlasoval.
Barbora Drotárová
zazpívá: Nelly Furtado – I´m Like A Bird
Bára pro mě byla největším překvapením fáze soubojů, kde ukázala, že má velké osobní kouzlo, které se při dobré volbě písně promítá i do jejího zpěvu. Na rozdíl od Wrecking Ball patří tento debutový singl sexy Kanaďanky Nelly Furtado do kategorie vkusného popu, který mi nikdy nevadil. Báru si v tom dokážu velmi dobře představit a přál bych jí, aby v této písni zazářila podobně jako v Adele. Jelikož mě však neminuly dva spoilery ohledně složení Darta týmu, tak jsou veškerá má přání postupu v tomto případě bezpředmětná.
tip na postup: Marek Relich
koho by vybral DJ Vlado: Barbora Drotárová
Veronika Strapková vs. Katarína Kamencová (tým Spirit)
Veronika Strapková
zazpívá: James Brown – It´s A Man´s World
Za neprvoplánový výběr této soulové klasiky má u mě Veronika plus, přestože v zahraničních soutěžích tato píseň zaznívá poměrně často (za všechny bych vzpomněl na Diamond White z druhé řady amerického X Factoru, která i přes svůj útlý věk šokovala porotu v čele se Simonem Cowellem svým vyzrálým „černým“ hlasem). Ukázku Veroničina vystoupení jsme již viděli jako promo, takže obrázek už máme částečně utvořený. Veronika má bezpochyby přirozený soulový feeling, i když v nevypjatějších pasážích, které černošské zpěvačky dávají z patra, trochu tlačí na pilu. Katarínu by však tímto výkonem měla jednoznačně převálcovat a je celkem jasné, že bude minimálně o sto levelů lepší než Marina Laduda v nedělním X Factoru.
Katarína Kamencová
zazpívá: Avicii – Wake Me Up
Na rozdíl od Veroniky předvedla Katarína dost laciný a prvoplánový výběr, jelikož tato píseň je jedna z nejprotivnějších odrhovaček, kterými nás minulý rok rádia terorizovala. Dá se z ní však vykřesat víc, o čemž nás v zahraničí přesvědčili hned dva zpěváci – Bea Miller z amerického X Factoru (ta ji ovšem nezpívala v soutěži, ale na youtube umístila cover, ke kterému natočila i videoklip) a Taylor Henderson z australského X Factoru. Obávám se však, že Katarína na to, aby tuto píseň pozvedla nad originál, absolutně nemá. Svým výkonem může maximálně roztancovat publikum v sále, ovšem už za vkusnější výběr by si postup zasloužila Veronika.
tip na postup: Veronika Strapková
koho by vybral DJ Vlado: Veronika Strapková
Andrea Janczarová vs. Pavlína Ďuriačová (tým MD)
Andrea Janczarová
zazpívá: Jennifer Hudson – One Night Only
Tento megahit finalistky třetí řady American Idolu už jsme u nás slyšeli několikrát a zpívaly ji například Dominika Stará, Eva Burešová nebo Veronika Stýblová. Ty všechny však zpívaly klasickou pomalou verzi, zatímco Andrea se rozhodla pro změnu a zvolila rychlejší remix, který nám byl rovněž nabídnut jako promo. S Pavlínou jsou celkem vyrovnané soupeřky, ale Andrea vede v tom, že líp vypadá, proto jsou její šance na postup celkově větší.
Pavlína Ďuriačová
zazpívá: Tina Turner – The Best
Kdyby se sestavoval žebříček nejprovařenějších songů všech dob, takto hymna od rockové babičky by se zcela jistě umístila na předních místech. Pavlíně všeobecně víc sedí rychlejší a energičtější songy, do kterých může jít naplno jako buldozer, proto by s touto peckou neměla mít problém. Na Andreu to však asi zřejmě stačit nebude.
tip na postup: Andrea Janczarová
koho by vybral DJ Vlado: Andrea Janczarová
Michaela Zemánková vs. Simona Gážiková (tým Pepa)
Michaela Zemánková
zazpívá: Pink – Funhouse
Písně od Pink jsou inventářem našich zpěváckých soutěží, tato skladba však zazní poprvé (aspoň tedy u nás). V souboji Míša ukázala, že jako zpěvačka není marná, vzhledem ke své typové nevýraznosti však zůstává jednou z největších outsiderek. Na Sáru Milfajtovou to ještě stačilo, ale v souboji se Simonou to pro ni už bude s velkou pravděpodobností konečná.
Simona Gážiková
zazpívá: Guns´N´Roses – Sweet Child O´Mine
Tato rocková klasika zazněla již v minulé řadě Hlasu, konkrétně v soubojích rovněž v Pepově týmu, když s ní Jakub Pohle alias Jackie porazil Libora Zajpta. Tady myslím není co řešit, tohle je volba pro Simonu jako dělaná, jelikož je to rocková vypalovačka, která stojí na výškách, ve kterých je Simonin hlas krásně šťavnatý, proto nevím, co by se muselo stát, aby Simona z tohoto battlu nepostoupila.
tip na postup: Simona Gážiková
koho by vybral DJ Vlado: Simona Gážiková
Jana Rybníčková vs. Adam Urban (tým Darta)
Jana Rybníčková
zazpívá: Adele – Skyfall
Médii dnes proběhla zpráva, že Jana těsně před natáčením K.O. přišla o hlas, proto je ve hvězdách, jak se s tímto megahitem z poslední bondovky vypořádá. Ovšem i kdyby měla Jana hlas v pořádku, tak se obávám, že tato píseň stojí především na barevném a šťavnatém hlasu Adele, což je něco co Janě zoufale chybí. Jen aby z toho nebyl postup z lítosti podobně jako ve třetí české SuperStar u Evy Krutákové, která v divadle rovněž přišla o hlas a následně zazpívala na úrovni Hvězdné pěchoty (což u Jany snad nehrozí), ale porota se slitovala a pustila ji do semifinále.
Adam Urban
zazpívá: Metallica – Whiskey In The Jar
Tento cover irské lidovky už jsme mohli před třemi lety slyšet od vítěze druhé federální SuperStar Lukáše Adamce, který ji skvěle vystřihl v rockovém kole i s nemocnými hlasivkami. Adamovi Metallica hlasově sedne jako ona pověstná na hrnec, proto si myslím, že by mohl i zazářit. Upřímně si nedokážu představit, jak by Janina Adele mohla být lepší než Adamova Metallica (pokud tedy spoiler mluví pravdu a postoupila Jana).
tip na postup: Jana Rybníčková
koho by vybral DJ Vlado: Adam Urban
Blanka a Martin vs. 1Drug (tým Spirit)
Blanka a Martin
zazpívají: John Legend & Melanie Fiona – Wake Up Everybody
Jsem rád, že Blanka s Martinem budou zpívat tuto svižnější věc, jelikož tak jejich vystoupení poprvé nebude připomínat Modré z nebe. V této písni by mohli znít rozhodně líp než v Imagine (nebo to aspoň tak nevyzní, jelikož tohle není tak notoricky známá píseň) a nemusel by to být vůbec průšvih. A vzhledem ke svému handicapu mají finále téměř jisté.
1Drug
zazpívají: Jessie J. – Nobody´s Perfect
Marek nám už v diskusi prozradil, jak bude jejich vystoupení vypadat (použití akustických kytar a mix, popu, rocku a rapu) a že to bude zase úplně něco jiného, než předvedli dosud. Myslím, že tato píseň je k tomu přímo ideálně zvolená. Jen doufám, že do toho kluci nebudou míchat další písně a nevytvoří z toho kočkopsí dort. Nicméně kluci se zdají být velmi perspektivní, už proto bych je volil radši než Blanku a Martina (o kterých ale víme, že postoupí).
tip na postup: Blanka a Martin
koho by vybral DJ Vlado: 1Drug
Tak to by byla první polovina soutěžících dvojic, které se poperou o postup do živáků. Jak moc budu úspěšný ve svých tipech, to se dozvíme už dnes ve 20.20.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
Miley Cyrus a Marek Relich, to je normalne vrazedna kombinacia :)))))))
A to ja si docela umim Marka predstavit, mimochodem zpival to i Petr Sevcik:-)))
on tam Marek da ty jeho „emoce,“ ktery mu ja tak uplne nezeru a pravdepodobne to asi bude dobrej vykon no… (chce se mi dodat bohuzel :-))) … Wrecking Ball je podobne jako Impossible vyhrocena, emotivni a uderna pisnicka, coz Markovi sedi, nebot to bude umet prodat, imho pro nej dobry vyber… obzvlast oproti vyklidnene Bare s vyklidnenou pisnickou to bude 100x vyraznejsi vystoupeni…. :-((
Relich a Wrecking Ball ? No to si dělá srandu. To nemůže dát aby to bylo k přežití. Jedině tak že se tam bude kvůli Dartě houpat na kouli v negližé :D Nebo že by dal tuhle verzi ?
https://www.youtube.com/watch?v=NLtmauJLP-A
To bych bral včetně toho konce :D
Díky Dýdžeji! Poslechla jsem si všechny songy, většinu jsem neznala (jak neposlouchám rádio, tak se v současný muzice absolutně neorientuju, i tu provařenost, co zpíval Patrik, jsem poprvé slyšela od něj ;-P) a vidím to následovně:
Na Holomka se celkem těším, nemuselo by to být špatné. Nemá bůhvíjaký hlas, ale docela mě baví a v živácích mi vadit nebude.
Jakub – tohle si fakt vybral sám? Vzhledem k VNS asi jo, v tom případě nechápu. Tohle nechci v Hlase slyšet od nikoho, natož od mladýho kluka :-/
Vendula – šíleně nudný song, víc jsem zvědavá na Mirku, u které souhlasím, že by jí to mohlo sednout.
Marek R. – Pekelný zvíře psal, že to dal hodně dobře, tak jsem zvědavá, sednout by mu to i celkem mohlo (jakkoli jeho hlas nemusím).
Bára – myslím, že je to pro ni dobře zvolená píseň, jsem zvědavá.
Veroniku už jsme slyšeli, Katka imho nemá na to ten song dát nějak zajímavě.
Andrea, Pavlína – bez těchto songů (i interpretek) bych se taky obešla.
Míša – imho na to nemá, očekávám odvar.
Simona – Gány nemusím a tenhle song mi přijde ultranudnej. Simoně by ale mohl sednout, i když nevím, jestli mě s tím osloví.
Jana – tohle mi v porovnání s jinými songy od Adele přijde celkem lehký, Jana to asi dá, paradoxně by to od ní s nemocnými hlasivkami mohlo být i zajímavější než se zdravými.
Adam – jiná Metallica by mu mohla sednout, ale tady nevím, tohle není zrovna věc, ve které by mohl prodat svou barvu hlasu. Je to píseň, která potřebuje drive (což Adam až tak nemá) a která zas až tolik „nezní“ (což by Adam pro svůj hlas potřeboval). Osobně neočekávám žádný velký zázrak.
Blanka / Martin – Blance nevěřím, ale Martin by v tom nemusel znít špatně. Na Marka / Tomáše se docela těším, patrně to dají dost odlišně od dohledatelných verzí.
Já bych se teda k tomu vyjádřil asi takhle:
Viktor/Jakub – zatím je myslím skoro jakýkoliv pokus o Adele v těchto soutěžích cesta do pekla, nechci předjímat, Viktorovi (částečně i proto, že pochází z mé oblíbené Olomoucko-Zlínsko-Kroměřížské líhně), docela přeju postup (jestli to tedy nebude velký průšvih). Jakub je myslím docela vyrovnaným soupeřem, ale už kvůli předpotopnímu výběru má u mě velký mínus (co s dalším Kukačkou, že?). Takže pro mě předběžně Viktor.
Marek/Barbora – chlap, který si dobrovolně (???) vybere song od Miley Cyrus je u mě mrtvej Relich. Nesympatickej od začátku, Barbora pro mě jasná – i když asi to bude obráceně.
Michaela/Simona – pokud Simona nebude „přehrávat“ a příliš se snažit tu skladbu „vylepšit“ (k čemuž má sklony), tak by to mohlo být jedno z nejlepších vystoupení. Simona je pro mě jasná…
Jana/Adam – tak tohleto jsou tedy výběry! Podle nich to vypadá na Adama, i když Whiskey In The Jar v podání Metallicy je sama o sobě dost špatná verze, mnohem raději mám tenhle song v podání Thin Lizzy, i když o ní Adam vzhledem ke svému mládí možná neslyšel. Ale nic nemůže být podle mě horší, než když podprůměrná zpěvačka chce zpívat naživo světový monster hit jako je Skyfall. Na živo to sama Adele zpívala snad jenom na předávání Oscarů a nebylo to zase nic moc. Bez velkého orchestru a sboru by se všichni asi divili…… ale jde hlavně o to, že to všichni znají jen z té studiové verze. Jestli tedy Jana i přesto postoupí, tak to bude další velký faul od Darty (nebo od produkce???).
@Jai Kudo: Můžu se zeptat, co je na tom Skyfallu monstrovýho? Přiznám se, že jsem to neposlouchala celý, protože mě to nebavilo, a nevím, jakou verzi, ale nic záludnýho a obtížně zpívatelnýho jsem v tom teda neslyšela – leda by bylo něco až úplně na konci.
Přání/Tip
Viktor/spíš Viktor
Mirka/Vendula
Bára/Marek
Veronika/Veronika
Andrea/Andrea (ale nemusel bych tam mít ani jednu)
Simona/Simona
Adam/spíš Jana
1Drug/Blanka a Martin
@K.: Tak já naopak tuhle píseň miluju, ostatně Adele jako zpěvačku mám hodně rád :-). Záludné je to, že Adele je pop/soulová zpěvačka s velkým hlasem, výrazově výborná, prostě zpívat její skladby není žádná legrace. I když někdy se povede i pěkný vyklidněnější cover, jako např. od téhle party z mého rodného města:
http://www.youtube.com/watch?v=zrX0GY4eEmc
Viktor x Jakub: ja teda Viktora vubec nemusim, me doslova ten jeho slabouckej mecivej hlasek irituje, blbe se mi na nej i kouka, trpim u nej…..
nicmene Jakub mu to ulehcil, co ten kluk hulil, ze si vzal takovou vykopavku, tak nesnesitelnej song, propana je rok 2014
Vendula x Mirka – fujtajbl song od Christiny, to bude urcite solidne zazpivane, pac Vendula je dobra zpevacka, ale pro me totalne nevkusne…..co jsem videla tak Vendula okopirovala i ten klip s kytkou ve vlasech
Mirka imho ten song zazpiva totalne unyle, nema potrebnou barvu hlasu, vubec mi to k ni nesedi
Marek – dokazu si predstavit, ze to bude dobre, ale on me nebavi navic jde proti me favoritce number one, takze tady mam jasno
Barca – ten song by ji mel sednout a zazpivat to fajne, nicmene volila bych neco jineho, tohle je prilis provarene a pro me dost nudne, nikdy me to nebavilo, moc se na tom neda ukazat
Ja mam Adele rada, ale zrovna Skyfall me nebere ani trochu, desne utahana pisnicka, vylozene uspavacka hadu, jeste ze to bude jen zkracena verze.
@jab: šiš, to je strašlivost
@okkvp: No do telky to asi není, ale jako komornější verze se mi to celkem líbí…ale zatím jsem je neslyšel naživo a ten zvuk na videu není nic moc, takže nemohu moc soudit.
@okkvp: No co co co ?! Zpěvačka zpívá s chutí ! ;-) :D
Jedno předstartovní videjko z Markízy :
http://hlas.markiza.sk/novinky/1755931_tento-super-je-moja-ista…-smrt
Lenka se na tom videjku tváří v jednu chvíli patřičně „zhnuseně“ :D :D
@bezík: zpěvačka jen ouííuje, a chuť a zápal typu „co máme po tom?“ , ale jako nic proti okresně průměrným zpěvem se zabavujících amatérů
Takže zase tuhle http://www.petarda.cz/wp-content/uploads/2013/03/CD_titulni-stranka.jpg
slečnu dneska neuvidíme a neuslyšíme.
@DJ Vlado: Vlado, nemohl bys, byť trochu předčasně zapátrat, co bude Lenka zpívat příští týden ? Soudě dle toho vohozu to bude buď nějaká dekadence, což by bylo príma, nebo nějakej průšvih ?!
@bezík: Podle ukázky to bude nějaká swingovka, ale zatím se mi ji nepodařilo blíže identifikovat :-)
@DJ Vlado: Lenka ? Swing ? Bože …
@bezík: podla toho looku mne pripomina vrabceka-Piafku :D
zeby swing ? to by ma len potesilo :)
Ta Lola je vazne ako Edith Piaf, malicka, utlucka, uhranciva s velkym hlasom …este aj ten osud ma ako Piafka, ked podobne skusila zivot na ulici … :)
@dolores: No jo, ale zpívat swing Pepovi ? WTF ? Navíc swing chce poměrně specifické cítění, frázování .. No třeba si swinguje doma v koupelně , co my víme, ale nějak se mi to nezdá .. spíš jestli to nebude nějakej šansonek, to by snad dala .. Ono o postup už nejde, ale aby odešla s dobrým pocitem.
@bezík: Ta Bára je vážně děsně sympatická.
Aha, takže Adam půjde do háje, Tomi taky, Ondra Mašík šel pro jistotu už v souboji protože byl fakt nejlepší. Kdo tam z těch chlapů zbyde? Průměrnej Viktor, Relich a nebo podprůměrnej Jakub? Proč je zase v Hlasu taková nehorázná snaha o to zadupat ty nejlepší a nejzajímavější mužské zpěváky do země aby to zase musela vyhrát ženská? Dneska je mi úplně jedno jak ty K.O. dopadnou, jedinej komu bych přál postup je Adam ale to že se příště do Live Show nedostane Tomi tak to už mě teda bude fakt srát.
@dolores: Mě taky, Piafka by od Lenky mohla být hodně zajímavá.
@bezík: Piafka je přece šanson.
@K.: To ano, ale ne swing ;-)
@Tomáš: Klídek Tomášku, Tomi na 99% postoupí ;-)
@bezík: Nejsem kdovíjaký znalec Piafky, ale se swingem ji spojenou nemám.
@Tomáš: Tome, Jakub tam nezustane asi zadnej. Nesnidal pravdepodobne vypadne s Viktorem a ten druhej hezounek zase s Eliskou.
@K.: jj. i mně je hrozně sympatická, zvlášť když ji srovnáme s ultranesympaťákem Markem :-)
@bezík: Prosím Tě, neblbni. Pokud bude Lola zpívat Piafku a úplně se u toho nesloží, nemá Furmaník ani stín šance.
@DJ Vlado: V tom videu mi nepřišel nějak nesympatickej.
@K.: Jojo, Baška je miláček ;-)
Lola je jasna na postup, myslim si, ze to bude vrchol K.O. souboju. Jednaj ji to naramne sekne a v te ukazce znela hodne dobre.
Barci mi je stejne nevic lito, z cele serie jsem si ji oblibila nejvice. neskutecna sympatanda, hrozne by me bavilo sledovat kam az dojde a jak ji prijmou divaci. Vubec nechapu, jak ji mohly baby vyradit, zvlast s takovym prumerakem…
38: Ta mě třeba nezaujala vůbec a vůbec mi chybět nebude. A ještě ze škodolibosti (promiň DJ Vlado ) doufám že se do Live Show nedostane ani Bakešová jak už sem se tu někde dočetl protože když už má být někdo nasranej tak ať nás je teda takovejch aspoň víc. :-D
@K.: Lenka a francouština ? No to nevím. Vlado ale hovořil o swingu, ne o šansonu. Proč myslím že postoupí Tomi ? Zpěv už teď nerozhoduje. A když jsem viděl to video z Markízy, kde Lenka povídá o tom, že na zkoušce vlastně vůbec nemohla zpívat, byla v křeči, nepomáhalo nic, ani stojky :D, ta jsem si uvědomil, že s ní produkce do živáků nepůjde. Riziko, že jí chytne nerv a ona to v přímáku nedá je pro ně příliš velké. proto myslím že postoupí bezproblémový pohodář Tomi.
@bezík: nikto nechce spievat s Elis … ake prekvapenie :D:D
Baska je zlata, ale preco neopovie s kym nechce spievat ? ona jedina tam zahmlieva, ze jej bude ctou s kazdym spievat. preco jej toto neverim ? :))
@Tomáš: nie si vobec sam, nasrani su tu uz tamer vsetci, kazdemu uz niekto vypadol alebo zajtra vypadne :D
42 – oprava, dnes vypadne
@bezík: Všichni, kdo tu v podobných soutěžích zpívali francouzsky, měli (resp. měly, protože to byly samé baby) fr. děsnou (s jedinou výjimkou, kterou je Martina Š. v SHS1) a víceméně to nikomu nevadilo, naopak se z toho všichni mohli po.. ;-)
A o kom by se po zbytek soutěže psalo a diskutovalo? Minule bylo výrazných talentů několik, letos je tam Lenka jediná, takže si fakt neumím představit, že by ji vylili. Té její psychiky se ale taky trochu bojím, to jí může podrazit nohy.
@K.: Piafka spievala sansony, ale v tej dobe hravali a boli moderne swingove orchestre, takze ju doprevadzali.
@Monika: A právě proto, že Barča je sympatická a mohla by u diváků bodovat, tak ji bylo potřeba odstavit, aby neohrozila protekční Elis. A zrovna tak Lucku, která jako ideálně středový typ (tzn. rockerka, ale ne až tak tvrdá nebo alternativní) mohla zaujmout hodně širokou škálu diváků, rovněž Adama, který je dost podobný typ jako Adamec (tzn. potenciální černý kůň), a samozřejmě Jakuba, který mohl zaujmout širší spektrum fanynek než Relich. Nedokážu si představit, že by nevýrazná Jana nebo neatraktivní Andrea nějak výrazněji diváky zaujaly a Relich může zaujmout maximálně pár pubin, které už beztak nehlasujou jako dřív. Hezky té Elišce umetli cestičku, jen co je pravda :-(
@DJ Vlado: Já tomu fakt nevěřím…vždyť tímhle by té Elis akorát ublížil, já budu hodnotit až bude večer odzpíváno. Třeba ty postupy budou zasloužené, kdo ví…
@Tomáš: I ty škodolibče jeden :-D
zvlastne je, ze obidve Barbory sa vysekaju na Nelly Furtado a obidve odstavi jeden a ten isty : Merek ://
mne inak prenikavy hlas N.Furtado nelahodi, takze od Basky ocakavam lepsiu verziu, najma viac pohladzujucu :)
@dolores: A já jí to zrovna věřím, přijde mi, že je nad věcí a vůbec jí nejde o to za každou cenu někam postoupit.
@K.: Monster hit říkám Skyfall proto, že se to asi půl roku hrálo 15x denně v rádiu :-( Nemám to moc rád…..ale záludnost je právě v tom, že to ani moc záludně nevypadá…..slyšel jsem to 2x naživo s GG (a to je nějaká zpěvačka!), ale nezdálo se mi to ani jednou. Až pod vedením Kena Tamplina to byl opravdu dobrý výkon. Ani Ewa na Slavících se mě v tomto songu moc nelíbila….Ono zazpívat se to dá, ale aby to vypadalo opravdu dobře, tak je tohle hodně tvrdý oříšek, uvidíme večer :-)
@K.: Přesně tak, na ní je od začátku hodně znát, že ji nějaký soutěžení žíly nedere. Bere to celé s velkou pokorou. Takže jí je asi opravdu úplně jedno, s kým.
@bezík: tak toto som nevidela, to je vazne skvela parodia :DDD
@Monika: nevedela som, ze to Petr spieval, nasla som si to, aj ked kvalita videa strasna, ale ma v tom velmi pekny hlas (ach), tak na Marka budem mat tym padom vysoke naroky :D jedine, zeby dal vyssiezmienenu verziu :)))
@jab: Však oni si najdou nějaký ten argument, jak to okecat :-) Jako třeba u Jany čekám něco ve stylu: „Na to, že jsi nemocná, jsi to odzpívala velmi dobře. Adame, ty jsi gentleman, takže to pochopíš, když si vybereme Janu“. U Marka to zase zdůvodní tak, že se víc hodí do šoubyznysu než Bára. Ale v případě duelu Lucka vs. Andrea si fakt nedokážu představit, že by Lucka zkazila Alanis, kterou léta zpívá na koncertech (zatímco třeba Bruna Marse zpívala poprvé a vystřihla ho parádně), a už vůbec si nedokážu představit, že by ji přezpívala Andrea, která byla dosud průměrná. Koneckonců už to, že Jakuba Darta postavily proti Elišce, čímž ho jasně určily na odstřel, přestože nad ním dřív slintaly jako Maxipes Fík nad buřty a dokonce kvůli němu obětovaly Ondru, jasně dokazuje, že je cosi shnilého ve státě hlasovském :-)
Takže tomu rozumím dobře že složení týmu u Darty bude Eliška, Jana Rybníčková, Andrea Holá a Marek Relich? Moc sem tady tomu poslední dobou nevěnoval pozornost protože sem se už chtěl na Hlas vykašlat ale tohle je teda fakt gól. Udělat z nejsilnějšího týmu nejslabší tak to neumí jen tak někdo. Vyřazení Bakešové pokud k němu dojde mi nevadí, moje favoritka to nebyla ale co mi opravdu vadí je ta do očí bijící manipulace produkce nebo kohokoliv jiného a že to prostě není fér hra. A my s tím nic neuděláme.
@K.: mne skor pride, ze nechcela nikoho urazit
@DJ Vlado: Spíš jestli Ondra nebyl rovněž odklizen.
A jste si jisti že jsou ty všechny spoilery které máte fakt pravdivé?
Teď, když je jasné, že Lucku v živácích mít nebudu, tak budu naplno fandit Kristíně. Hrozně moc bych si přál, aby se stala vítězkou Majkova týmu nebo aby v něm byla aspoň druhá. Myslíte, že je to reálné? (ptám se všech kromě Moniky, jejíž názor je mi jasný :-D) Tahle vzácná a křehká květinka je moje jediná naděje, jinak budu mít celý Hlas totálně zkažený, a nejen Hlas ale všechny jarní RS (American Idol mě zklamal debilním twistem na začátku SF, ve kterém to odnesly mé dvě největší favoritky, a X Factor stojí za prd úplně celý) :-(
@dolores: Dolores, Petr ted pripravuje druhe CD v uplne jinem stylu nez doposud, dal se na pop-elektro, uz jsou venku tri kousky, ktere se daji vyhledat na YT s nazvem Wrong way, Come around a Be strong.
Andrea a Marek jsou víceméně jistí. U Jany je malý otazník.
@K.: jj. i jeho se bylo třeba zbavit, to je jasné
@K.: SPOILER
Neni i Jana byla dneska potvrzena na FB, ze pry postoupi a zazpiva to tak jako by ani nemocna nebyla.
@DJ Vlado: Člověče nevím. Tady se mluví o adeptech na GF pouze o Kristíně a o slepcích, ale já bych neodepisovala ani Veroniku. Jen Martin mi moc pravděpodobný nepřijde. Může se stát, že Kristína půjde do GF, ale stejně tak i může vypadnout jako první.
@Monika: No to si teda pomohl…:-(((( Polyetylénová neosobní umělá syntetická hudba. A ta sexy fotka pro pubiny! Bezradnost z toho čiší na sto honů. Všechny ty melodické a harmonické postupy tady už byly 100x …. Fultajbl.
https://www.youtube.com/watch?v=PfunwhBKGDk
@Monika: Pokud to Jana dá aspoň slušně, docela věřím, že bude lepší než Adam, u kterého Whiskey In The Jar považuju za dost blbou volbu. Adamcovi se imho ani nepřiblíží, vždyť i ten Viktor měl daleko lepší drajv než on. Když jsem zaslechla, že bude mít Metallicu, doufala jsem v Unforgiven, což by mu podle mě sedlo nesrovnatelně líp.
@K.: Já bych se nedivil ani kdyby tam prošel právě Martin :-). Moje přání na TOP2 u Majka je právě Kristína a Martin C.
@K.: O Veronice by se též dalo uvažovat, ale zase pro podobné typy lidi nikdy moc nehlasovali. A jak znám vkus Slováků, tak si myslím, že jim bude bližší Kristína než Veronika. Ale každopádně to v Majkově týmu bude pořádně napínavé a možná i proto si to fandění opravdu užiju :-)
@Monika: jj, toto som uz pocula, nie je to zle, len mna tato tanecna hudba az tak nebavi, jeho hlas tam ani nevynikne. jemu svedcia silne emotivne balady, ale toho sa od neho nedockam. ale co uz, jeho vec. :(
@jab: No tak nevadilo by mi to, ale nevěřím tomu.
@DJ Vlado: No Vlado, skoro v každé federální soutěži na Nově jsem měl jednu slovenskou srdcovku – ČSS1 Dominika, ČSS2 nikdo (možná by to byla Dorota, kdyby podávala lepší výkony a postoupila), a teď to přijde: Hlas 1 Kristína, ČSS3 Kristína a Hlas2…světe zboř se, další Kristína (ale původně to měla být Baška, co už…) :-D :-D :-D
@DJ Vlado: druha by mohla byt, ale slepcov asi nebude mat sancu porazit. Veroniku myslim divaci vyradia skor ako Kristinu. MArtin C. mi je sympaticky, ani on by mi na poprednych miestach nevadil
Kika inak na tom videu z Markizy vyzera zaujimavo nastajlovana, v dlhej sukni, rozpustene vlasy, nevies, co zaspieva?
@jab: a @K.: On by to byl i mezi nimi hezký duel, jelikož z FB vím, že Kristína a Martin jsou velmi dobří kamarádi, možná i něco víc, i když to nevím jistě :-) Martin by vskutku dobře doplnil pestrou partičku mých „soků“, v níž jsou v tuto chvíli Drda, Ben a Šafa, přičemž by byl první, který je mi aspoň trochu podobný (tloušťkou) :-D Ale tahle dvojka je asi nereálná, jelikož slepci budou v Top 2 určitě.
@dolores: Taky si myslím, že diváci se spíš přikloní ke Keristíně než k Veronice. A s těmi slepci – nezapomeň, že ve finále musí být i nějaký Slovák. Jen aby to nebyla Simona místo Loly/Edity a moc bych tam nechtěl ani Kujana. Ani jeden z nich mi nevadí, ale ve finále chci spíš jiné lidi :-)
@dolores: 70 – Tak od Petra asi ne, ale třeba od takového Itcha – a navíc ve vysoké kvalitě (Rieka, Dvaja blázni) ;-)
@dolores: Zatím nevím, playlist jsem od Pepeho dostal jen na první K.O. :-)
@77 DJ Vlado: Proměň se ve velkého loudila :D
@jab: Ty jsi měl taky slabost pro Dorotku? :-) Tak to mě moc těší, škoda, že jsi tu nebyl před třemi lety :-) Mě tehdy hrozně mrzelo, že to semifinále tak zvorala (jelikož v castingu zazářila příslibem) a na její úkor prolezla do finále ultrapříšerná Pappová :-( Jinak ty Kristíny, to je dobrá náhoda. Myslím, že jsou dokonce všechny z východu :-)
@jab: zda sa, ze jedine Itcho pochopil ako dalej v kariere. vie, co mu sedi, vie si vybrat spravnych ludi, stale na niecom pracuje, vymysla, maka na sebe, komunikuje s fanusikmi, a hlavne splnil si svoj sen – bol v Azii.:) uz pocas sutaze som citila, ze je to osobnost, pretoze dokazal fantasticky eliminovat negativa a utoky voci sebe (hlavne vdaka fiktivnej avanture s Farnou). okrem toho je to krasny chlap, ani v Hollywoode by sa nestratil :D (jediny zo vsetkych chlapov v talentovkach, co by stal za hriech :D) jab, mas taku babu v tychto show – len jedinu, co by ti stala za hriech ? :))
Podle meho nazoru je Kristina prvni na odstrel, nejmene zajimava, nejmene vyrazna, zadna osobnost.
@dolores: Tak Itcho to měl hlavně jasné a srovnané už před SS, to byla pro něj jen taková promo odbočka, co asi překonala i jeho očekávání.
@DJ Vlado: Ružomberok není zrovna na východě, spíš severní Slovensko…každopádně Žilinský kraj
@Monika: :D :D :D Opravdu si nepřekvapila ! ;-)
@dolores: To ne, zas v takové rovině nad tím nepřemýšlím :-DDD…ale určitě bych našel pár soutěžících (holek i kluků), se kterými bych zašel na „jedno“ nebo na kafe
@jab: Aha, tak koukám, že v geografii Slovenska mám mezery :-D
@DJ Vlado: No já tam taky kdysi jezdil, takže to tam trochu znám :-). A navíc jsem loni byl na dovolené u Martina.
@dolores: Tak Jarda na tom taky není marně, spolupracuje pomalu s kdekým, ale asi ho to tak baví…možná hledá stále nové výzvy. Ještě jsem zvědavý na Kiku D., je fajn, že se jí podařilo najít si kapelu, teď jen jak bude vypadat ten repertoár…
@jab: A ještě jsem zapoměl na Karola…není moc vidět, ale jede si s kapelou to své a myslím, že takhle je spokojen.
Helejte, nechcete mi doporučit pár reprezentativních videí s ČSHS3? Tak 3-4 nejlepší kousky, co tam zazněly (i když je mi jasný, že názory se v tomto hodně liší), vůbec jsem to nesledovala, tak ať si doplním vzdělání ;-) A můžete hodit i odkaz na nějakou mimosuperstáří činnost, jestli něco stojí za to, předem dík!
Moje absolutní TOP2:
http://www.youtube.com/watch?v=2LtJJBNYPgk
http://www.youtube.com/watch?v=0LMyUSesQJc
No jo – Luky Adamec a jeho Whiskey In The Jar je nezapomenutelný. Luky měl na to ovšem hlas.
Favoritky nás čekají až příště ale dneska to taky bude zajímavé.
no to jsem zvědavá na Viktora, verzi od Linkin Parku znám a líbí se mi možná víc než od Adele
Viktor možná není technicky nejdokonalejší, ale jeho verze Adele mě hodně baví :-)
Holomek si vzal mustr od Elis a lehce zprznil klasiku. Ale mně se to líbilo.
No mně se to líbí víc jak od Adele…. :-D ale fakt…
@jab: Tak tohle se mně moc nelíbilo……
no ve slokách nějaké chybky měl, ale v refrénu to docela dobře vytáhl, za mě dobrý
Líbilo.
Jakub byl lehce nudný. Podle mně to má Holomek v kufru.
Jakub mě dobře rozesmál… :-))
Jakub má sice energickou a zábavnou písničku, ale na mne to působí trochu jako karaoke. Jsem pro Viktora.
Rockec dobrý, ale průměrný.
taky se mi víc libil Viktor, Adam si měl vybrat jinou písničku, s touhle nudil
Jakub bol chvilu intonacne lehce mimo
Viktorovi bych to přál, ten Haley je už fakt nuda…..
Viktor dobry na podiu, bavil ma, ale spevcky to nie je nic pre mna
Pepa nezklamal…volila bych stejně
Pepa udělal dobře, Jakub si měl vybrat imho něco současnějšího…
@Mila2: Koho dneska zajímá 60 let stará písnička…???
Tak na mne Vendula moc romanticky nepůsobí…ale to je otázka vkusu
Jai: to není o tom, ze to je 60 let stará písnička, myslím, že kdyby si ji vybral třeba Kukačka, tak by roztancoval celé publikum, ale Jakub ji zpíval monotonně, prostě to nebylo ono, pro něj to nebylo ono..
jojoo ja rikal, ze Viktor je super :-))
Hnusnej starej skřet … MD :).
@Mila2: suhlas. Jakub asi nebude podiovy typ, aj ked jeho hlas sa mi paci viac ako Viktorov. no nato aby postupil by musel dat do toho ovela ovela viac
palce držím rozhodně „naší“ vendule
Vendula výborná, krásné, procítěné, vynikající výraz…tomu říkám naléhavost v projevu :-)
yeey: já si dlouho myslela, že ROlling in the deep je původní písnička Linkinů, ta, moc se mi od nich líbíla. Viktor ji dal po svém a řekla bych, že dost dobře.. a nekopíroval při tom, bylo to jeho podání
U Venduly se mi nějak vybavuje Ivanna. Dlouze ale dobře podaná nuda.
Tyvole ta zpiva fakt dobre
Kdo navlékl Vendule ten neskutečně nevkusný oufit? Ona se mi líbila.
Vendula asi dobře, ale mě tyhle velké hlasy nějak neoslovují
Vendula výborná…….(y)
Mirka to má jednodušší ale působí to jako chytlavější věc. Takže spíš tipuju Mirku.
Mirka místama (bohužel) falešná, celé to působí těžkopádně, hodně nevhodný výběr písně…ty vzlyky se sem navíc moc nehodí :-(((
@Prochor: Je furt falešně….
Veronika se mi líbila. Mirka nemá v hlase to potřebné pro tuto píseň, takovou tu dekandenci, skoro bych řekl, že zpívá Summertime Happiness :D Ani jsem nečekal, že by mohla ohrozit Jess Meuse z AI, která to dala skvěle…
Děsný. Nevím, ale kudrlinky by měla dělat zpěvačka až poté, co umí zazpívat rovné tóny. Nelíbilo.
@Mila2: Na mně to působilo spíš romanticky než velkopěvecky…tímto beru zpět svůj koment 112
@VojtaP: no na jessicu má v tomhle málokdo, dala to neskutečně
123 – Mně právě taky ne ale MD asi bohužel ano.
když ono vybrat si písničku od Lany del Rey je docela odvaha, bohužel to originálu nesahalo ani po kotníky… škoda
Hm..vypadá , že ten druhý člověk je trochu nervozní, když vidí jak zpíval první..Holt jiná uroven než x faktor :)
Na Markize sme asi zase pozadu ako vidim
Veldula spievala vyborne, ani som nevedela, ze ma take krasne hlbky, nemam jej co vytknut,.. ale ten stajling, no nic.
Mirka ma zaujimavu farbu, piesen zvladla lepsie ako som ocakavala, ale spevacky to nie je Vendulin level. bohuzial
Marek konečně vypadá koukatelně
127 – Ale když neosobnost zazpívá výborně, tak zazpívá zbytečně. Ale to se ještě uvidí. Vzpomeňme na technicky dokonalou Stýblovou.
@dolores: Mirka taky chybovala s výběrem stejně jako Jakub. V nějaké lehčí písničce by zněla líp, takhle se mi do toho pořád motal originál a musela jsem srovnávat.. a nenalézala ty hloubky a zádumčivost a to vše, co jde z písniček Lany del Rey
zatím se ukázalo, co jsme dávno věděli, že koučové stealovali špatné lidi…
Ježiš, jak já toho Marka nemám rád :D
@Mila2: To jsou právě ty záludnosti :-) ono to někdy vypadá jednoduše, ale NENÍ!
Relich má v nízkých polohách celkem pěknou barvu, ale ty mečáky ve výškách fakt nejsou nic pro mne. Jinak je z něho vidět, že ví o čem zpívá, ví, co chce se skladbou udělat, jak ji vystavět…ale jeho CD si asi (určitě) nekoupím :-)
Markovi to sedne.. a z pohledů kouček je mi jasné, kdo postoupí
Marka bude s jeho čistým hlasem škoda až ho převálcuje ta těžká sympaťanda.(ale jí by vlastně taky bylo škoda takže mně to netankuje). Každopádně tuhle soutěž nemá šanci vyhrát ani jeden(a) z nich. Takže je to jedno. Dokud nenastoupí Lenka a Elis tak jsou to jen tanečky.
Tady je Marek jasný vítěz….
To nebyl Wrecking Ball, ale Méééking Ball :-D
začátek dobře gradovaný( po malém zaváhání) střed mne přestal brát … závěr, celkem dobrý
Už je jasný, proč postoupí Relich…..Barbora to nezvládá…. :-(
hm, proč tu Barunku tak zmalovali… a zdá se mi to, nebo je falešná..? rozporuplný pocit
Tak tohle je to nejhorší co jsme dnes večer slyšeli. Dívenka je falešná že se to nedá poslouchat. Myslím, že navzdory X-factoru končí.
Kdepak…., nezáživné od Barči…
Nevím, jestli si Bára vybrala úplně vhodnou písničku, přijde mi místama lehce pod tónem a nejde z ní ta lehkost, jak při souboji…ale já bych ji do live shows vzal.
Marek bohužel lepší, Barbora to KO neustála ani trochu, zase špatný výběr…
hrůza, sice snaží. Děsný. Hmm …
Tak to bylo snadné Markovo vítězství…..
Tak ja som zabudla, že je Hlas…si predstavte…až som začula Dartu teraz…tak vidím že si pripravujú půdu pre vyradenie Bárči…koho vlastne už vyhodili?
Vzhledově ani typově mi Marek nic neříká, ale v souboji byl o dost lepší…
zatím jasné postupy, nic kontroverzního. Baška se v té trémě utopila, možná by byla ale lepším materiálem pro live shows při lepších výběrech…
vo vyskach ma Marek na moj vkus prilis ostry, ako vravi Vlado – mecivy hlas. Celkovo ma to nebralo, akurat v tichsich polohach sa mi pacila jeho farba. on mi nie je prilis sympaticky, nie je to moj typ ani ako spevak, ani ako chlap
Baska intonacne neista, ale jej farba mi viac vyhovuje ako Nelly :)) no nechcem byt teraz zla, ale Natalia by toto zvladla lavou zadnou. ale Darta by aj tak vybrala Mareka.
Baska toto nezvladla. ale oci jej ziarili ako hviezdy :)
škoda další Báry…. ale když to tak vezmu, tak obě Báry, které s Markem vypadly, byly hodně falešné..
Marek byl sice lepší, ale ten jeho hlas je pro mě zkrátka neposlouchatelný a koukat se na něj je pro mě utrpení. Škoda, že mu to Barča tak usnadnila :-(
@dolores: oči jako hvězdičky, taky jsem si toho všimla, jde z ní ohromně pozitivní energie a určitě se neztratí…
@Mila2: Tak Bára H. minule zas tak strašně falešná nebyla…akorát Baška to dnes fakt těžce nezvládla :-(
ach jo, to je skoda ty Bary, ale neda se svitit, Marek byl proste lepsi, to je treba priznat a ani to nelze Darte nejak vycitat, ze se rozhodly pro nej…:-// (jina vec je, ze se tu porovnava neporovnatelne…)
@Vlado: myslim, že dál už Marek postupovat nebude, tohle je asi tak jeho vrchol…
Tahle písnička je trochu zrádná v ČSLS to dala Sára Milfajtová o moc lépe než Bára a taky moc nezabodovala.
@jab: mám pocit, že i Bára H. byla dost falešná…
@yeey: Přesně tak, neměli spolu vůbec být, Marek měl jít s Jakubem a Bára asi s Andreou, ty dvojice jsou u Darty zcela nelogické :-/
@Mila2: Bara Horejsi falosna nebola, len spievala v solo partiach druhy hlas, co bola chyba. ak chces pust si ich vystupenie a zaspievaj si s nou jej part normalnu melodiu a budes snou krasne ladit. uvidis
Vzhledově bych brala radši tu bloncku…. Typy jako je Veronika nemám v oblibě…
I když ta bloncka je teda hodně barbínovská…
Taky mám velmi rád Wake Me Up…a kdyby v tom nebyly ty disco pasáže, měl by jsem jí ještě radši
@DJ Vlado: Ne změna, Marka bych dal k Elišce (oba jsou střední proud), abych se ho zbavil :-)
@VojtaP: Stejně jsem tohle chtěla napsat. Vendula suverénně a opravdu super. Viktor s energií nasazením, jeho značka a byly tam sice s chybky. Ve výškách super hlas a celkově dost dobrý. Marek taky zaslouženě postupuje.
Tak toto není můj šálek kávy…. Takový jakýsi starý hlas….
Laduda, díváš se?
Veronika výborně vypadá i zpívá, má fakt parádní přednes
Nemůžu tady rozebírat důvody, ale tohle je nejlepší cover této skladby, jaký jsem slyšel…..vynikající! SUper!
Veronika vsadila na kvalitu. Ale na začátku intonační problémy. Etu ale nemůže zpívat každý – Veronika hraje na porotu dobrý vkus. Není to ale zas až tak špatné. Navíc má X-factor nadprůměrný vzhledem k vzhledu.
@Scalex: Cha cha cha ……no jo! :-D
Katka: Naprosto chybný výběr. 90% lidí prohazuje rádio oknem. Je to prostě blondýna. Podle mně by neměla mít šanci ani 10/90%.
@jab: akustickou verzi má tuším Aloe Blacc na svém albu, ale líbila se mi i verze od Majesty Rose z AI, ale víc ve studiové úpravě.
@DJ Vlado: Myslím, že Marek bude stejně na odstřel v prvním live. Myslím, že ten mečák moc lidí neocení…
tohle je naprosto nesourodá dvojice….
no Majk je fascinovaný Katkou
Katarína lepší…. Aspoň pro mě… To má šťávu…
teraz si uvedomujem, ze K. Kamencova ma trochu country hlas. ale v porovnani s Veronikou je to caj. som zvedava na Majkovo rozhodnutie
Katarína má pěknbou barvu, ale zvlášť v porovnání se soupeřkou zní trochu jako lepší karaoke…Taylor Henderson to loni rozjel rozhodně líp
Katarína nejen že neintonuje, ale je i občas z rytmu (ze začátku hlavně)……
Veronika postoupí. Měla vše líp zazpívané. Potřebovala by nějak odlechčit znít přirozeněji, ale prostě byla lepší a i měla těžší song.
první zpěvačka zvládnuté a dobře, co jsem zaslechla (omlouvám se, nesledovala jsem a neznám jména). Druhá … dobrá písnička, ale nezvládnutá.
@dolores: Ony jsou obě sestry hlasově tak trochu folk&country
187-Katka byla směšná.
Škoda té Katky… Docela jsem jí přišla na chuť….
Spravedlivé.
1/4 done, zatím žádné kontroverzní rozhodnutí
To by ani jinak nešlo. Veronika byla jasná.
@dolores: no přišlo mi to jako takové veselé country … proč ne… sice to není můj styl, ale Katarině to slušelo
@jab: Kupodivu je to tak…..
@jab: Fakt ale je, že v těch dvojicích byly opravdu jasní postupující, Tady by to asi bylo blbý rozhodnout jinak…
dnes zatím žádná reklama?
@příznivec.obecný: otázka je, jak by rozhodli diváci…
@Mila2:
Bylo to takové veselé country. Slušivé, ale podle mne byla pod tónem a nezvládla to.
@jab: jj, uz minule som si vsimla, ze maju podobne farby.
tak som rada, ze Majk dal prednost kvalite spevu pred krasnym zjavom :)) som zvedava na jej sestru Zuzanu, este vacsiu krasavicu
Mě prostě fascinuje to její obočí. Vypadala by o hodně lépe a to je škoda. Neodpustím si tu poznámku.
@dolores: Mě se víc líbí jako ženská Veronika než Katarína :-D
co ja viem,.. mna ta Janczarova nebavi a ani ta piesen. Trochu mi pripomina mi vasu Martinu Balogovu
Kam se Andrea hrabe na Vendulu, sice taky velký hlas, ale žádná přidaná hodnota, hrozně instantní. Ale pěvecky jisté.
Jančarová vsadila na další negerské kňourání. A snaží se předvést milionkrát obehrané karaoke. Změna rytmu vypadá jako když se z leča snažíte udělat svíčkovou. Ale to nejde.
@Motylek: No, přišly mě teda dost rozdíly v těch výkonech a tady to též ve shodě. I když takový Matěj z XF byla síla, ten B2. A tady přeci jen rozhodují zpěváci. Takže tak. Z tohoto hlediska jsem to napsala…
Tak nelíbila se mi minule, tak teď taky ne.
A co soupeřka?
Mě nebaví ani jedna, takže je to fuk…
Pevně doufám, že jí Tína pohřbí. Už mně You simply the best zvedá ze židle. Takže borkyně – konečně odejdi. I když je to volba horšího z nejhoršího. Je jasné, že tyhle dvě „zpěvačky“ dělají jen křoví ostatním ať už postoupí libovolná z nich.
KOmediant MD si asi vybere komediantku ANdreu……ale Pavlína pro mě určitě mnohem lepší….
Pavlína nepřirozená, její performance na mne působí jak z béčkového zábavného pořadu. Zpěv opět bezchybný, ale taky bez chuti a bez zápachu. Postoupit bych nechal spíš Andreu, ale fandit nebudu ani jedné…
@příznivec.obecný: jj, já se nehádám…
Energií se mi víc líbí Pavlína. Trošku výkyvy, ale chtěla bych asi spíš Pavlínu. Ale obě jsou dobré.
Ach jo.
Já si nemůžu pomoct, já si u Simply The Best vždycky vzpomenu na tu holandskou Hvězdnou pěchotu Superstar, jak je vyvezli na fotbalový stadion, aby tam o přestávce zpívali… A tu verzi už nikdy nikdo nepřekoná, ani Turnerka sama. 8^)
@jab: tak to je zaujimave, prekvapil si ma :D vzhladom na svoje doterajsie favoritky ….
asi nie si na barbienky :))
Pavlina ma bavi o dost viac ako Andrea … skoda, ze je taka matrona
no jo, když ale Tina Turner je čupr baba a Pavlína mně prostě vadí vizáží
Podle mne to nezvládla ani jedna. MD si vybere hubenější :). Novou Ivannu :D.
@příznivec.obecný: já se na ni kvůli tomu vyholenýmu namalovanýmu obočí nemůžu ani kouknout! pak může zpívat jak chce a nebaví mě. psala jsem o tom obočí už asi 3x, že to taky nesnáším…nevím proč to ty holky dělaj?
Pavlína se nějak od X Factoru změnila, působí jaksi nesympaticky. Postoupit bych asi nechal Andreu, ale stejně jako jab, nebudu asi fandit ani jedné…
Marta Jandová: „zpíváte obě úžasně a senzačně“.. Poslouchá ze ta Marta vůbec? Nebo si z nás dělá srandu?
Tady nevím. Zase Andrea byla celkově lepší. Tak teď si teda počkám. MD to řekla dobře, vrr… Ale jo…
Simply the best díky bohu odešlo a tím i nadmíra nevkusu.
MD si umí opravdu umí vybrat :). Docela se bavím. U něj je jasno, kdo to bude.
I když teď to bylo celkem jedno. Vybírá si tak, jak si vybírá.
@dolores: Ne to opravdu nejsem :-D, navíc Veronika má takový zvláštní šmrnc.
bože, ta Pavlína je trapná, nepřirozená a působí falešně jak pětník. kdyby si přestala hrát na divu, tak přejela Andreu jak parní válec
@libena: Ale, že ji to tam nevysvětlí, vždyť jsou tam visážisti. Má hezký vlasy, postavu a prásk…Tak málo by stačilo… :D
@VojtaP: Taky na mne nepůsobila kdovíjak sympaticky, připomněla mi Šenkovou, ta mi lidsky tehdy taky moc neseděla…
Vsimli jste si, ze vzdy postupuje ze souboje ten kdo zpiva prvni?
@Monika: Oni se nechtějí splést. :))))
@Monika: zatial to tak bolo, a ked si pozriem zostavajucich, tak to tak asi aj bude, az na Simonu, u tej som si nie ista a zelam si, aby postupila
Barca nebylo 100%, bohuzel:-((( Nicmene i tak bych si ji vybrala, pominu-li fakt, ze mi je Marek pomerne nesympaticky, tak se mi jeho vykon nelibil, ve vysokych polohach mecel jako koza a dole ma zas nezajimavou barvu, naprosto prumernej zpevak. Nastvaly me akorat baby pred vystoupenim, jak mely na Barcu ty trapne kecy a nad Markem slintaly…
Barca je pro me nejsympatictejsi clovek v teto pevecke soutezi, tak milou osobu clovek hned nepotka. Pepa to rekl vyborne:-)) Ta holka prohru vzala naprosto v pohode.
@Monika: Taky mi to přišlo nějaké hrané, zvlášť od Marty
když se koukám na ten fun house, tak se nemůžu soustředit na zpěv, protože mi připadá, že jí vypadnou oči z důlků!
Muzikál.
Míša dobrá, energická, ale působí na to mne až moc jako muzikál
pri Zemankovej som si bez problemov odskocila :D
na mě moc křečovité …
Tak diváci vlažní…. :-) No nic extra to nebylo…
Simona o poznání lepší…. Není co řešit…
Tady jednoznačně Simona, u Zemánkové mi bylo trapně i za ni…
Michala je dost hezká, šup na stage, ale divadlo, film… Její výběr se mi líbí. Michala se mi líbí víc. No, jsem zvědavá.
sweet child bezva zpěv, ohoz hrůza
Jojo, Pink je taky záludná, ale tohle je snad trestné, takhle prznit GnR………
Tak Simona o hodně lepší, sice ždáný touchdown, ale tohle by na postup stačit mělo. Bavil jsem se.
Sweet child of mine dal pro mně daleko lépe Miro Šmajda v SUperstar… Simona mně trochu zklamala, nemělo to tu šťávu, co jsem čekala
@Jai Kudo: Oni sami se zprznili daleko brutálněji ;-)
@Mila2: Přesně to mě taky napadlo……
Proč je ta mladá generace tak strašně nudná? Ten náš prapor z 60-70 tek už nikdo nepozvedne.
Hm, souhlasím s Dartami :).
souhlasím s Darou!
Simona jasne lepsia,aj ked sa ta piesen nepaci. akoby namala vyvrcholenie
@jab: No to jo, ale ta Simona s hroty a pod. a ten výsledek:….
Ale z principu z těch dvou asi SImona, no…
Já spletla jméno, Simona se mi líbila. Už blbnu.
Monika, takze prvykrat postupila druha v poradi
@dolores: písničky obě se mi nelíbily… :-) Jsem si říkala, už ať je konec….
@Mila2: Song byl trochu zamotaný, resp. její výraz. Jak psla Dolores, chyběla tam gradace.
tvl co to bylo za oduvodneni… kdo to ty Marte s Darou ty scenare pise??? :-DD
Ty důvody přiřazení do dvojic jsou (zvlášť u Darty) fakt směšný :-) za chvíli by k sobě mohli přiřazovat i podle toho, kolikrát chodí na záchod :-D
@jai: tak chybka, Šmajda na Superstar zpíval od GnR Welcome to the jungle… spletla jsem to.. ale i tam byl výborný, z fleku bych ho zaměnila s Axlem
Teď nás čeká srovnání s Lukym Adamcem. Jsem zvědavý (ale rozum říká, že to bude horší).
@Motylek: jj, tiez som si hovorila, ze som tamto od Pink ani nepocula a este v podani &zemankove …. brrr
!Kamarát“ mu asi špatně poradil. Jsem zvědavá.
Špatná Rybníčková se marně snaží zachránit dobrou bondovkou. To nemůže skončit jinak než špatně.
Jana slušná, občas se jí třese hlas, zpívá to po svém, tak nějak vyklidněněji. Akorát v tom intermezzu mezi refrémy je docela pod téonem.
ach jaj, bezfarebna Jana, ani chore hlasivky nepomohli … ale spievat vie, o tom potom.
Mně se Jana líbí.
Adam začal parádně, to má konečně trochu štávy…
OK, slíbil jsme to Vladovi: Skyfall……watch the comments under….
https://www.youtube.com/watch?v=emM5yJrGcgM&list=PLf58JalJm0znt1EdWvf620wazYVnshyHL
mne sa Adam paci, zabite ma :D
Proč jen mám pocit, že si měl Adam zvolit jinou píseň…není špatný, ale vyložený touchdown to taky není. Zajímavý hlas, trochu moc slušňácký projev. Adamec to dal lépe.
Adam má krásny hlas ale prečo túto pesničku…keď to nie je jeho srdcovka
Jak jsem čekal chybí mu lukiho hlas. Ale popral se s tím. Rozhodně líp než vytřepaná Rybníčková s bondovkou.
Jana má hezký hlas, ale podle mě ztrémovaná a klepe se jí hlas. Ona je s tou indispozicí. Ale rozjíždí se, líbí. Ale opět.. pořád se jí třese hlas, přitom je krásný, škoda… Refrény místy s překrásným soundem do prostoru, wow … Asi tréma?, indispozice…škoda. Jakub lepší, ale neoslovuje mě to tolik jako Jana. Postoupí Adam.
Adam jasnej….
tak tady poprvé nevím
Už jsem psala, že má Adam blbé kamaráty. Vyhraje Adam.
Mně se Adam líbil podstatně víc (i když LA se nevyrovnal), takže první kontroverzní rozhodnutí je na světě, „krůtí syndrom“ zaúřadoval :-(
Hm, spletla jsem se. A jsem ráda.
První špatné rozhodnutí večera…i když duel byl nečekaně vyrovnaný
@DJ Vlado: Krůtí syndrom :-D chacha Přéééésně.
škoda, mně se Adam taky líbil víc a určitě by měl ještě hodně co ukázat..
Super. Jana jde :-). Ale Adam byl dobrý, ale ten song mi k němu nepasoval… Je ho škoda, ale Jana měla místy holt překrásný hlas.
@DJ Vlado:
Promiň, nemohl bys mi přeložit „krůtí syndrom“?
Děkuji.
aj ked som vdaka spoilerom vedela, ze adam nepostupi, mrzi ma to este o to viac, lebo sa mi jeho vystupenie pacilo. a skratka ma bavi jeho hlas. skodaaaa :(
Daro – on neurobil chybu – chybu urobila bohužel Marta. Ale to ještě uvidíte. S Rybníčkovou to rozhodně Darta nevyhraje.
@příznivec.obecný: Taky myslím, že má hezký hlas (akorát nerozpoznatelný), avšak celkově mi přijde dost nevýrazná a zaměnitelná. Snad se uzdraví a dá zas nějaký procítěný výkon.
slepci konecne bez patosu, pacia sa mi dnes
Martin má fakt super hlas, jinak je to takový standardně dobrý výkon bez výraznějších wow efektů. Ale ladí jim to hezky.
@Enaz: V ČHS3 byla jistá Eva Krutáková (přezdívaná Krůta), která v divadle přišla o hlas a zazpívala na úrovni Hvězdné pěchoty, ovšem porota se slitovala a poslala ji do semifinále (i když si vzpomínám, že Klezla byl proti). Jana sice byla lepší než Eva, ale lítost z odešlých hlasivek imho opět zaúřadovala :-)
Blanka a Martin – místama mi nějak neladí..
@dolores: fakt se ti to líbí? Mně to přišlo otřesné…
@jab: Má, ale teď absolutně roztřesený hlas. Tam to zabarvují ten krásný sound emoce, nebo je tam taková poloha,… až mě dostala, fakt :-). No, uvidí se dál, jestli jsem slyšela dobře, ale zaslechla jsem „to“ zde vícekrát, tak snad …
I když jsem namíchnutej na borce kvůli Lence, tak musím uznat že Lacko se Sůčikem byli super a přeju jim postup.
já jsem pro kluky…
To je sto a jedna… Kluci lepší….
Jessie J moc nemusím, ale tahle úprava se mifakt líbí…jak kytarová, tak i rapová část
u kluků mi nějak vadily kytary, je dobře, že je odložili
marek a Tomas, velmi dobre vystupenie, pacia sa mi uplne vazne
@DJ Vlado:
Dík za vysvětlení :). Ale tady si myslím, že to není až tak. Chlapec si nevybral až takový flák. A nevyhrál.
V tom se asi neshodneme;).
kluci byli jasně lepší
Já se tady zabývám Janou a slepci mi utekli :-))) Ale kluci dobří, začátek …ale chytli se rychle. Tak si soupeře pustím později.
@Motylek: ano, paclia sa mi ta piesen, co mali, aj to dobre davali, lenze chalani ma bavili viac, o dost viac ako minule a preminule
@Enaz: Nevybral, souhlasím…resp. silné podezření.
Tak tohle je pro mně dneska nejhorší rozhodnutí. Dokonce jsem si jistý, Majk byl rozhodnutý už předem a kluci mu udělali čáru přes rozpočet.
Podle komentářů zde, bude nesouhlas. Kluky jsem slyšela a oproti minulému vystoupení – uvěřitelné a svižné.
@příznivec.obecný: jejich minulému vystoupení…
špatné rozhodnutí…
ja sem z toho tymu Darta fakt extremne v rozpacich… asi nejsem jedinej,co?? :-) ono kdyz to clovek vidi odvysilany, tak z toho vosery tak primo necisi, ty postupujici sou asi vicemene v poradku (Jana vs. Adam – postup Jany se da akceptovat, i kdyz bych bral radsi Adama), ale tam je proste naprostou tragedii to rozdeleni do dvojic… neverim, ze by Dara s Martou (hlavne Marta) vybraly takhle stupidni 4 dvojice, co sou vsechny jedna vedle druhy absolutne nesourody….:-(( to, ze dvojice byly vybrany na posledni chvili jen nasvedcuje vyberu finalistu tak, aby byla zametena cesta Elisce…. a je to velka skoda, tahle holka zadnou protekci stejnak nepotrebuje…
kluci jsou pro mě velkým a příjemným překvapením téhle soutěže.. a je dobře, že jim Spirit nabídl spolupráci..
@příznivec.obecný: @příznivec.obecný:
Jaké silné podezření? Můžeš to upřesnit?
škoda, že nejsou stealy, alespoň jeden, kluci začali být jaksi moc dobří, :D konečně mi to duo začínalo dávat smysl…
Majk si u chalanov zehli svoje rozhodnutie, ktore zial musel urobit
Se těším na Lolu :).
inak nepacilo sa mi hodnotenie Pepu, ze vraj to malo rozbalili…. skratka je to sedlak
@Vojta: já na ně zezačátku taky koukala trošku podezíravě a nevěřila jsem jim, ale jsou fakt dobří a hlavně mi přijde, že jsou navíc i velmi pracovití a kolo od kola se zlepšovali
@Enaz: Možná zněl v tom songu jeho hlas dobře a ukázal, že má pevný a moc hezký silný hlas. Ale podle mojí představy pro něj Metallica není, není ten typ. Nevím to určitě, mám jen podezření, že k němu ten výběr songu nesedí. Ale můj vkus nemusí souhlasit s ostatními. Darta to třeba vidí jinak. Jen, že mám pocitově stejný názor, že si měl vybrat něco jiného, jako ty.
@VojtaP: hm, tohle se jim dost povedlo..
317- Já taky Lola a Elis konečně otevřou závod o finále. Příště to bude mnohem lepší.
Z meho pohledu byl Adam o dve tridy lepsi, prekvapil me, byl dobrej. Kam se na nej hrabe Marek, mel postoupit Adam. Jana je naprosto neskodna a zbytecna do zivaku.
Lack/Súčik nejlepší vystoupení večera. Na Majkovi bylo hrozně vidět jak rád by je poslal dál, kdyby směl :D Chudák koučík .. ale prachy jsou prachy.
@Mila2: Oproti minule se mi fakt líbili a Sučík i dokonce vyhrál nějaké místo za svůj song. Spirit možná s nimi zaboduje :-). Jak píše Vojtap to jejich duo mi taky vůbec nedávalo smysl, ale dneska překvapení, normálně nejen profíci, ale i měli svoji značku, t.j. zajímaví.
@yeey: Tenhle komentář bych ti absolutně podepsal a nemám k tomu co dodat. Marek byl sice lepší než Bára, ale stejně bylo vidět, že o jeho postupu bylo rozhodnuto dopředu, což baby potvrdily těma kecama na zkoušce, kterýma chudinku Barču ještě víc ztrémovaly. Ale Jana teda rozhodně lepší než Adam nebyla. Navíc už to zdůvodnění rozdělení je fakt trapný. Sakra, takovej to byl super tým a takhle ho zkazily :-/
1drug fakt dobri, docela jsem cucela, meli to pekne pripravene a libilo se mi to dnes nejvic. jak jsem je tu predtim sejmula, mela jsem dnes pocit, ze by si zaslouzili postoupit. Nicmene i slepci byli fajn dneska, za me by to bylo na postup obou.
Tak poslední fight měli rozhodně vyhrát kluci, slepecký pár už mě nebaví, ale vypadá to, že kvůli svému postižení mají pěkně umetenou cestičku až do finále.
OT: Soutěžící v záhlavní jednotlivých týmů po dnešním K.O. aktualizováni.
@Monika: mne sa teda pacil Adam viac ako Adamec, aj ked Luaksov vykon zo SS sa povazuje za touchdown, mne jeho farba hlasu nikdy nepacila. dufam, ze som tym nenastvala jeho fanusikov
ako vravis, mal ist Adam, pre mna lepsi ako Marek R. a lepsi ako Viktor
@dolores: Lepší jak Relich ? Ono se snad dá být i horší ? To snad už jedině Anička Dajdou ;-)
@dolores: souhlas pro me byl Adam totalni topka, prevalcoval Adamce i Viktora, ktery ma pro me aspon neprijemnej slabej hlas..po 1drug se mi Adam libil nejvic…uzasnej, jsem zirala a rikala si, ze ten spoiler snad nemuze byt pravda..vsak i majk rikal, ze by si vybral Adama, ostatnich se radsi neptali….bylo mi ho lito, jak tam stal:-(( myslim, ze i on sam to citil jako nespravedlive rozhodnuti……..
@bezík: mne to nehovor, obrat sa s tym na Dartu :D
az bude Marek Lacko citat tieto komentare, bude velmi rad a iste pociti zadostucinenie.
A stve me i ten Relich, sakra takovej prumerak nagelovanej a nesympatickej na sto honu.
@příznivec.obecný:
Aha, v tom jsme zajedno. Psala jsem tu, že nemá dobré kamarády, pokud mu to doporučili. Pokud to tak bylo a neměl to nařízené nebo si nevybral sám.
Předtím jsem ho neslyšela, takže nevím, jak velká chyba to byla. Mně se nelíbil.
333 – Mně bylo Lacka už líto, jak ho setřela porota v ČSLS když dal „Nedá sa újsť“- což mně se jako bigbeaťákovi líbilo. Ale dneska už jsem přesvědčenej, že v tom chlapovi něco je a měl by dělat muziku. Slepci mají asi určitou protekci ( i když uznávám, že jsou dobrý). Ale dneska si zasloužili postoupit kluci.
1drug je taky skoda, dneska byli pripraveni, vystoupeni velmi zajimave, az to tady bude Marek cist, tak se omlouvam za svuj chybny predcasny usudek:-))))
Marek zazpíval hodně dobře, ale i kdyby zazpíval sebelíp a jako bůh tady to stejně nikdo neocení :)
Mizerná kvalita- ale Lacko Nedá sa újsť:
http://www.youtube.com/watch?v=G6sBNQ4gwJQ
@dejv: Jakto že ne ? Marek Lacko zazpíval výtečně ! Naprostý souhlas ;-)
Tak ještě origoš:
http://www.youtube.com/watch?v=8myb-XnH_MQ
@Enaz: On sám se vyjádřil, že tahle kapela 4 x za rok a to ještě jen pár songů. Jestli měl možnost volit, tak neměl dát na ten návrh, pokud sám přiznal, že kapelu poslouchá výjimečně. Jestli neměl dobré kamarády a nebo „odborný poradenství“… jestli to byla past, tak to by bylo fakt blbě nefér…
Mě Adam oslovoval v minulých kolech jen hlasově, ale výrazem už jsem cítila slabší emoce a celkově jako osobnostně mě minul. Možná bych ho musela slyšet v jiných skladbách, nevím…
@Prochor: ja si z CSS1 dobre pamatam, ako sme sa s mojim muzom (vtedy este pozeral tieto sutaze, dnes ma na nich averziu:D ) rozculovali nad Haberom ako ho vtedy zotieral, hoci tam boli horsi… a to sa Marek odvtedy este poriadne zlepsil a zmuznel :) okrem toho mu duo 1Drug evidentne prospelo. aj Tomasovi, ktory sa mi velmi pacil v CSS3 v divadle
Pro mne nejlepší Veronika s Jamesem Brownem -wow!
Blanka s Martinem tak civilně a přitom z toho šly emoce -wow!
Adam -dobrý hlas.
Kluci sympaťáci.
Jinak ve všech ostatních týmech to rozdělení dvojic má logiku, i když třeba u Majka jsem to čekal trochu jinak, ale logiku to má: slepci vs. 1Drug – dvojice, Veronika vs. Katka – pěkné baby (i když ani jedna není úplně můj typ), Kristína vs. Vítek – mláďata, Martin vs. Anabela – prostorově výrazní :-) U Pepy sice trochu skřípalo odůvodnění dvojice Simona vs. Míša, ale zase chápu, že nemohl dát Simonu s Lolou a dvojice Viktor vs. Jakub (mladí rockeři) a Edita vs. Tereza (zajímavé barvy hlasu) k sobě vyloženě sedí a zbylé dvě k sobě tak nějak zbyly. U MD byla jasná dvojice Andrea vs. Pavlína (velké hlasy) a celkem i Vendula vs. Mirka (sympaťačky), přičemž ještě čekám Martin vs. Zolo (dospěláci) a zbydou mu tak Patrik vs. Zuzana (už byl s jednou sestrou, může být i s druhou). Ale u Darty jsou ty dvojice fakt totálně nesourodé a už to je jasným důkazem manipulace :-)
..nebo neodklízejí konkurekci jen Elis ,ale i sobě..Dara….nevím..
Proletela jsem rychle FB, no nevim, kde ten Marek bude brat hlasy, v souboji s Barou na FB Bara jednoznacne vitezi a dokonce i u nactiletych slecen….
Jinak jeste se moc nelibila Veronika..nejvic lajku sklidil tento koment na mňa tá Veronika pôsobí neskutočne namyslene, je až príliš sebaistá . nie je to pekné
Já bych dvojice u Darty rozdělil takhle:
Eliška vs. Marek (kýčaři)
Lucka vs. Jana (zkušené zpěvačky)
Bára vs. Andrea (přírodní typy)
Adam vs. Jakub (rockeři)
Takhle by to mělo logiku a ne rozdělení na první čisté duše, druhé čisté duše, třetí čisté duše a – pozor překvapení – čtvrté čisté duše :-D
presla som si na YT vystupenia, kore som tuzila pocut este raz, a to
Vendula, 1DRUG, Adam.
toto je aj moje poradie dnes
1. Vendula – v sluchatkach mi znie nadherne. ma krasne hlbky, a nevedi mi jej farba vo vyskach, ktora trosku reze, ale imho tak zdravo. v istej chvili som z nej mala zimomriavky
2. 1DRUG – velmi posobive vystupenie, dobra spolupraca, dobre ladili, padli do seba ti chalani ako mozaika. aj vyrazovo vyborni. malo to ohromnu stavu
3. Adam, velmi prijemny rockovy hlas s chlapcenskym zakladom, zdravy chraplak, tvoreny nie za kazdu cenu, muzikalita, primerana energia
za zmienku stoja este slepci, Veronika, trochu Simona a Pavlina.
@DJ Vlado: hele, uprimne, ono kdyby si ty dvojice u Darty jen tak vylosoval, tak to bude pravdepodobne davat vetsi logiku než tenhle paskvil :-DD
@DJ Vlado: vyborne rozdelenie Vlado !! kiez by to tak bolo, ale nie je :(
@Monika: toto je typicke pre nastrocne slecny… napisat, ze je niekto namysleny :DDD
kazdopadne, aj pre taketo vnimanie jej osoby, Veronika v zivakoch velke sance nema
hh navic mi ted dochazi (jakou ja ted udelam Tomášovi urcite radost :-DDD), ze jakkoliv je Hlas desetkrat lepsi nez X Factor, nejzajimaveji se mi po vykastrovani Darta tymu jevi z obou soutezi Matej z X Factoru :-DDD toho ale zas vykastrujou divaci, damn it :-DD
moje poradi: 1. 1drug
2. Adam
3. Bara
4. slepci
zbytek si zu nepamatuju, Vendula umi zpivat, ale celkove me nebavi, ma obycejnej hlas por me a je to takovej balik na pohled:-)))) veronika me nebere vubec tady se shodnu s FB, ukricene, neprirozene, tlacene silou
@dolores: ja nejsem velkym fanouskem posuzovani osoby podle obrazovky, ale uprimne i na me pusobi Veronika dost otresne, takova pilna studentka, na prvni pohled sectela, rozumna a chytra, ale ktera je ale i dost velka hééérecka a hysterka, staci si vzpomenout, jak byla vyhrocena v souboji s Anetou… ale opakuji, muj pocit, nechci delat zavery… nicmene dneska to dala skutecne famozne, pro nase publikum podle me naprosto ojedinely pusobivy vykon…
@yeey: Hlas BOL 10x lepsi nez XF, dnes po takomto odstrelovani porotcami bude nakoniec vo finale rovnaka uroven ako v XF, kde v kastingoch nebolo z coho vyberat ROFL
@yeey: ja nemam nic proti Veronike ako osobe, ona je naozaj herecka, zazrela som ju v nejakom seriali, ale nezda sa mi zeby nejako v tejto sutazi hrala, je len nervacka :D dokonca na mna posobi skor lajdacky ako pilne :D ale kazdy to vnimame inak, a v podstate mi je to jedno, ona nie je moja favoritka a nebude mi vadit, ak vypadne hned ako prva
@Monika: to vazne si necitila tu neznost, co mala dnes Vendula v hlase ?
@dolores: Pro me zpivala dost nudnej song, tak se mi to tezko hodnoti. Jako bezesporu umi zpivat vyborne, myslim, ze bude i lepsi nez Eliska, ale tak nejak me nebavi, prijde mi celkove hodne tuctova hlasem i vzhledem. Nenasla jsem si k ni zadnej vztah.
@dolores: tak zase bych to neprehanel, takovy udesnosti jako v XF v Hlase nejsou…:-) i ten Marek – obecne sdilim nazor, co vetsina tady, ale zas nemuzu rict, ze by blbe zpival, byl nejakej nevkusnej nebo ze by si postup nezaslouzil (podobna situace jako ten Tibor v XF, i kdyz to teda fakt radsi ten Marek)
@Monika: uvidim, co este predvedie Eliska, ale zatial ma ani v vo VNS, ani v battli neohurila (Vendula sa mi zapacila uz v battli). v tomto momente, ak by tieto 2 baby stali prti sebe v GF, u mna vyhrava Vendula. ale uvidime, co sa vykluje z tej pretlacanej Elis :D
btw. vobec som si nepamatala, ze Sucik bol ten chalan, co bol so Smajdom na kastingu v CSS1 :D
http://hlas.markiza.sk/novinky/1756072_su-spevaci-tesne-pred-kolom-k.o.-naozaj-ok
@yeey: u mna spevacky jednloznacne vyhrava Tibor, osobnostne ich radsej neporovnavam, je to ina vekova kategoria
Skoda, ze to nevyslo te Barce. Uznavam, ze to neni tak vyborna zpevacka jako Elis, Vendula. Nicmene me by strasne bavilo sledovat kam az by divaci pustili sice ne top zpevacku, ale tak neuveritelne sympatickou osobu….
Viktor – začátek horší, zbytek se dal, průměrný hlas dohání nasazením, na pódiu je zjevně doma. Není to žádný zázrak, ale vadit mi nebude.
Jakub – začátek nezněl úplně špatně, zbytek totální nuda, zasloužený odchod.
Vendula – příšerně nudný song. V nižších polohách má ten hlas občas zajímavé momenty, bohužel je jich spíš málo. Zpívat Vendula ovšem umí.
Mirka má zajímavější hlas než Vednula, ale byla oproti ní opravdu hodně amatérská.
Marek – začátek rozpačitý, zbytek dal v rámci možností dobře, i když jeho hlas se mi asi nikdy líbit nebude.
Bára – začátek se mi docela líbil, refrén byl ale falešný a zbytek celý takový amatérský. Marek byl lepší.
Veronika – jako celek to vyznělo mnohem líp (ne tak uřvaně), než jen ta ukázka a v mých uších to jednoznačně předčilo všechna předchozí vystoupení. Jsem ráda, že Veronika jde dál a jsem zvědavá na její další čísla.
Katka – přes chyby (hlavně v první půlce) mi to nevadilo, z jejích vystoupení se mi to líbilo nejvíc.
Z ostatních jsem si pustila už jen Vandráky (ostatní si vzhledem k pozdní hodině musím nechat na zítřek) – ten začátek s kytarama mi moc nesedl, ale pak se mi to hodně líbilo, klukům to spolu dobře šlapalo. Pořádně je zhodnotím ale až poté, co uslyším jejich soupeře.
Z toho, co jsem zatím slyšela, se mi nejvíc líbila Veronika a 1drug.
Ľudia, veľmi ste ma dojali tým, že sme sa naozaj páčili.
Ako som už predtým písal, my sme už vopred vedeli, že ďalej nepôjdeme, stihli nám to totiž naznačiť, takže sa nám spievalo ťažko as blbým pocitom :(
Dôležitý je progress a ten sme mali, za to dám ruku do ohňa, len škoda, že sme „niekomu“ nevyhovovali, pretože vo finále by sme ukázali ešte viac.
Všetkým vám ďakujem za kritiku, či už negatívnu alebo pozitívnu a Držte sa :)
Ak by ste mali chuť nás podporiť na fb aspoň, tak : http://www.facebook.com/1drugofficial
Ďakujem, Marek :)
@Marek: byli jste výborní, už v Numbovi a teď ještě lepší. Myslím, že i Majk to cítil a bylo mu líto, že vás musí vyřadit, ale věřím, že jeho slib o podpoře nejsou jen planá slova a že o vás ještě uslyšíme :-)
Je sranda cist, jak tady nekteri pisete, jak ten Viktor tu Adele dal. No pro tyto lidi mam kratoucky video, kde stejnou pisnicku Rolling in the deep zpiva 13 leta holcicka nebo muzu rict holka. Viktorek vedle ni vypada jak malicky vrabcacek, prave vypadly z hnizdecka, co by rad svym hlaskem zaknikal. https://www.youtube.com/watch?v=PJv4KiPJkcs
Je to TV soutez. Nakonec vypadnou vsichni. Chlapa poznas nejen podle svalu ale ze ustoji se cti i sve vypadnuti a nekomentuje „zarucenymi info“ o spyknuti.
@Marek Lacko: Marku, včerejší vystoupení se mi líbilo, dobře jste fungovali dohromady. Ve výběru na slepo jste mi přišli trochu neuměle slepení, ale včera vám to šlapalo.
Myslím, že důvod vašeho nepostupu je ten, že produkce preferuje nové tváře. Tak se tím už netrapte a ať se vám do budoucna daří :-) Na FB nechodím, ale určitě mrknu na youtube.
@Marek Lacko: pamatam si vás oboch so SS a včerajšie vystupenie bolo super, uz v rozstrele ste sa mi pácili. Pekne Vám spolu ladia hlasy a včerajsie rozhodnutie beriem ako podraz. Nemam nic proiti Vasim superom maju naozaj pekne hlasy ale to co predviedli v KO sa mi ani trochu nepacilo, pripadalo mi to ako velmi zle karaoke a preto Ste mali postupit Vy. Verím že Vám Majk pomože a budeme este o Vás pocut. Inak Marek Tvoje pesnicku su fajn…. -)
@K.: Ahoj K :-)
poslala som Ti mail. iba teraz som nasla tvoj decembrový pozdrav…
Inak som rada že som ta opat našla v nejakej diskusii :-))
že je milý ten náš DJ :-)))
@zuzana:
K . aha už som nasla :-)
@Marek Lacko:Ahoj Marek. Mohol by si mi odpovedat na jednu otazku? Ako to bolo z vyberom piesne v K.O. mohli ste si vazne vybrat akukolvek pesnicku, lebo to co si niektory vybrali a z akou chutou to spievali je sebevrazda v predtocenom prenose. Dakujem za uprimnu odpoved.
@Ruza: Dobrá otázka. Mě to přišlo jako sice vlastní výběr, ale z nějakého produkčního playlistu. Nechce se mi věřit, že někteří by si vybrali to co si vybrali, kdyby měli zcela svobodnou volbu.
No vzhledem k tomu, ze Lucka ma moc rada Alanis a bude ji zpivat, predpokladam, ze vyber byl opravdu volitelny. Mozna v nekterem pripade koucove doporucili jinou volbu, ale ve vysledku to imho bylo na interpretovi, zda si stal za svym nebo se nechal ovlivnit vyberem koucu.
@Monika: Tak zrovna Alanis bych v nějakém produkčním playlistu zrovna očekával.
Něco na zlepšení nálady :-)
https://www.youtube.com/watch?v=TG1Ri0rJ7Fc
@jab: Taky už jsi objevil :D
@jab: Promiň jabe, ale k tomu bych potřeboval přikusovat kyselou okurku…..tak slaďoučké to je……vždyť on už natočil pár docela slušných věcí, ne?
@Jai Kudo: To není nic pro gotické metaláky ! Kšá kšá ! :D
A teď malé odbočení k americkému The Voice. Soutěž se blíží ke konci, už známe tři finalisty a mně těší, že mezi nimi jsou dva ze čtyř mých od začátku největších favoritů – Christina Grimmie a Josh Kaufman, ale bohužel jsem se trefil i v tom, že pokud je v soutěži jediný, byť průměrný zpěvák country, tak že bude pro všechny hrozbou – a tak se i stalo. Doufám, že skončí aspoň třetí, ale nebude překvapením když to celé vyhraje. Ostatně v Americe to bývá docela pravidlem.
@Jai Kudo: Mě se líbí, že i ty sladší věci umí udělat vkusně :-)
@jab: to je dost dobrý, vďaka :) přesně jak píšeš, je to sladké, ale vkusné… fakt dost dobrý…
@bezík: Tak dobře, no…..vrátím se zase z přeslazenýho 21. do metalovýho 13 století… :D
374 jab…díky za tip…som sa pozerala pred pár dňami a singel bol avízovaný…Kristínkin (pre teba „Kristínka“…žeby bola Kristínka „ženská podoba Krista“?) hlas sa mi páči…aj sama by mohla zaspievať
@-bé-bé-: Spíš Kristína, já moc nezdrobňuju. Uvidíme, co Itcho do budoucna vymyslí, možná v některé písni nechá prostor čistě jí. Řeklo bych, že rád experimentuje ;-).
@zuzana: Ahoj Zuzko! Taky Tě tu ráda vidím :-) Večer pošlu fotky ;-)
tak som mrkla začiatok Hlasu /včera nevidela/…a teda hlas Jakuba sa mi viac páčil, celkovo lepšie Viktor (ale za Adama by som ho nemenila…škoda)
riešilo sa tu herectvo Veroniky S….je naozaj dobrá herečka, lebo jej to verím…ale „herečke“ Vendule som to neuverila…mala by sa zlepšiť v herectve a bude z nej výborná muzikálová speváčka…avšak pri rozhodnutí medzi ňou a Elis, preferujem Elis…
Ako je to v živákoch? prvý automaticky z týmu postupuje alebo je to len na hlasovaní divákov? Čo hovoríte na Majkovu narážku, že Veronika má na víťazstvo? Myslel to v týme alebo celkové??? Viem si ju predstaviť v súboji s Blankou a Martinom aj to žeby vtedy postúpila ona…nemyslím, že ostatní v týme by v tom súboji obstáli…i keď i Martin (trémoš) tak i Kristína majú zaujímavé hlasy
@-bé-bé-: Ja bych na vitezstvi Veroniky v tymu nevsadila ani petnik, celkove vitezstvi je uz uplne mimo. naopak bych skoro dala ruku do ohne, ze bude v prvnim rozstrelu o vstupenku domu. Je to presne typ zpevacky, ktery neni divakum prilis po chuti a brzo odchazi. Mimochodem kdo ma FB muze si precist jakou sklidila vlnu negativnich ohlasu na sve vcerejsi vystoupeni.
No ,já si myslím, že v živácích budou hlasovat diváci a kdo bude mít nejméně hlasů, půjde, nebo se pletu?
Ja nemám FB ale chápem čo tým myslíš…vyzerá to, že slovenské kone tentokrát bez šance…Kristína (i keď si to nemyslíš) má u divákov väčšie šance (aj u mňa)
@frida: Myslím že ne. Aspoň minule vyřazoval kouč a vybíral mezi dvěma s nejmenší počtem hlasů. A když zbyly v každém týmu dva poslední, tak se sčítaly procenta hlasů od diváků s procenty které udělil kouč. Kouč až do GF má pořád poměrně zásadní vliv. Až v GF rozhodují výlučně diváci.
jab…v Máji je blbý mix…nerozumiem 2. vetu na začiatku ani 3. keď spieva Kristína…počuješ to lepšie?
@jab: diky za link jab :) velmi pekna pesnicka, taka ta lubozvucna, baladicka liznuta melancholiou :), pri ktorej sa da snivat, a hlavne komorna len s klavirom, bude sa dat zaspievat kdekolvek, kde pojdu, ci na malych alebo velkych podiach, ale aj sukromnych akciach, bez toho aby so sebou vliekli tazku aparaturu. neviem, ci to je konecna podoba, alebo sa este bude pridavat nejaky aranz, napr. s huslickami.
dobre, ze je ten duetik s Kristinkou, ma taky naturalny, etericky hlasok, spolu s Itchom pekne ladia, v sluchatkach o dost lepsie ako bez nich.
@-bé-bé-: nerozumiem, co mas na mysli s tym blbm mixom ..
dolly a ty si rozumela tým vetám…akoby sa tam zalknul…alebo niečo vynechal…tak som to brala, že tam je nejaký strih, či mix, že mi tam niečo chýba