Hlas ČeskoSlovenska 2014: Kdo dnes vyhraje druhé souboje? (23.4.)
[singlepic id=8853 w=615]
Dnes večer nás čeká již druhá várka soubojů druhé řady Hlasu. Pokud jste se podle okénka „co uvidíte příště“ z konce minulého dílu těšili na napínavý souboj Petry Magdové s Martinem Kujanem nebo na duel Venduly Příhodové s Andreou Holou (oboje z týmu Michala Davida), tak máte aspoň pro tentokrát smůlu. Dvojice v tomto díle budou nakonec trochu jiné, i když minimálně jeden velmi očekávaný duel nás i tentokrát čeká. Kteří zpěváci se tedy již za okamžik proti sobě postaví? A koho tipuje na postup DJ Vlado? To vše se dočtete v následujících odstavcích.
Tým Darta
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Ondřej Mašík vs. Jakub Vaňas
zazpívají: John Newman – Love Me Again
Tento souboj je minimálně zde na Panáčkovi ostře sledovaný jako Hrabalovy a Menzelovy vlaky. Oba kluci jsou nejlepšími zástupci pánské části Darta týmu a jejich souboj je na chlup vyrovnaný. Hlasově by tato píseň mohla sednout oběma klukům, takže rozhodovat budou nejmenší detaily. Ondra je lepší zpěvák, ale Jakub zase větší fešák, což mu zvlášť u ženských kouček hraje do karet. Náš diskutující yeey objevil v předminulém díle jeden spoiler, ze kterého se dá tušit, že spíš postoupí Jakub. Ačkoliv já bych volil Ondru, na postup tipuju Jakuba. Doufám, že v tomto souboji dojde ke krádeži.
tip na vítěze: Jakub Vaňas
Natália Hatalová vs. Barbora Drotárová
zazpívají: Adele – Someone Like You
Tento souboj bych přirovnal k bitvě vlka (resp. vlčice) s ovečkou. Krásná a showbyznysem ostřílená Natália proti nenápadné a v branži nezkušené Barboře, to může na první pohled vypadat jako jasná záležitost. Ale pozor, ovečka může vlčici nakonec přelstít a ukořistit vítězné vavříny. Proto tento souboj může být vyrovnanější než by se mohl na první pohled zdát. Přiznám se, že pro Natálii mám slabost už od doby, kdy se objevila ve třetí řadě slovenské SuperStar, proto primárně tipuju na postup ji, ale v tomto případě se klidně mohu mýlit a postoupit může i Bára. Další souboj, který si přímo říká o krádež.
tip na vítěze: Natália Hatalová
Tým Majka Spirita
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Blanka a Martin vs. Miroslava Zuntová
zazpívají: John Lennon – Imagine
V tomto souboji už nám spoiler poskytla Nova, jelikož v ukázkách na příští díl bylo vidět, jak Michal David líbá Mirce ruku, z čehož se dá odvodit, že postoupí slepecké duo a Mirku si David ukradne. Nicméně tady bych tipoval na postup Blanku s Martinem, i kdybych si spoileru nevšiml. Oni jsou totiž zatraceně těžký soupeř pro kohokoliv. Za sebe bych však volil Mirku, jelikož jiná písničkářka letos v soutěži není, proto jsem rád, že u ní dojde ke krádeži.
tip na vítěze: Blanka a Martin
Anabela Mollová vs. Veronika Bílková
zazpívají: Alicia Keys – Girl On Fire
Z výběrů naslepo si jistě pamatujete, že tyto dvě dívky zaplnily v Majkově týmu poslední dvě místa. Jejich souboj patří vůbec k těm nejvyrovnanějším, jaké můžeme v letošním ročníku vidět. Za mírnou favoritku tohoto souboje bych považoval Anabelu, jelikož je typově trochu výraznější a navíc volba písně hraje stylově jednoznačně pro ni. Já bych však spíš preferoval Veroniku kvůli zajímavějšímu hlasu. Nicméně se však obávám, že do konečného pořadí ani jedna z těchto dvou dívek příliš nepromluví.
tip na vítěze: Anabela Mollová
Tým Pepy Vojtka
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Simona Gážiková vs. Petra Kepeňová
zazpívají: Marilyn Manson – Tainted Love
Ukázku tohoto souboje jsme vám již dnes nabízeli. A pro mě samotného je velkým překvapením, že lépe v této Mansonově coververzi zní Petra, zatímco na Simonu se to zdá být poněkud nízko. Na druhou stranu Simona je po výběru naslepo největší favoritkou Vojtkova týmu (zvlášť když si Pepa minule vyhodil Adama Urbana), proto si její nepostup nedokážu dost dobře představit. Potenciál má Simona rozhodně větší než Petra, proto by v souboji měla jasně zvítězit. Pepa by jí ale měl v příštích kolech vybírat výše položené písně, ve kterých její čistě rockový hlas lépe vyzní.
tip na vítěze: Simona Gážiková
Tým Michala Davida
Seznam všech soutěžících v týmu ZDE
Patrik Malý vs. Katarína Kamencová
zazpívají: Pink feat. Nate Ruess – Just Give Me A Reason
Pokud je některý souboj, který v zítřejším díle uvidíme, zcela jasnou záležitostí, je to právě tento. Patrik je v rámci Davidova týmu ohrožený druh, jiného mladého kluka Michal David v týmu nemá. Navíc Patrikova barva hlasu je v našich končinách celkem ojedinělá, takže jen blázen mezi hudebními producenty by po něm nesáhl. Oproti tomu Katarína je možná vůbec největší outsiderkou týmu a šance, že by postoupila do dalšího kola, je rovna šanci, že příštím prezidentem bude David Rath. Tento souboj zkrátka jinak než vítězstvím Patrika dopadnout nemůže.
tip na vítěze: Patrik Malý
Jestli mě něco na druhé šestce soubojů překvapilo, pak je to fakt, že už podruhé za sebou uvidíme více soubojů z týmů Darty a Majka Spirita. Ne že by mi to vadilo, tyto dva týmy jsou jasně lepší, ale myslel jsem si, že to budou střídat. Každopádně ale převahu soubojů z Davidova a Vojtkova týmu uvidíme v příštích dvou dílech. Minule jsem tipnul vítěze pěti ze šesti soubojů. Budu tentokrát ještě úspěšnější? To se dozvíme už dnes večer.
Hlas Česko Slovensko 2019 / The Voice CS
Podobné články
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. díl (12.3.): Jedna známá tvář za druhou
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Grandfinále je tu. Co v něm dnes večer uslyšíme?
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 3. finále (11.6.): Boj o grandfinále zamíchal karty
- Hlas ČeskoSlovenska 2014, 2. finále (4.6.): Modlitba za jazzovou princeznu
- Hlas ČeskoSlovenska 2014: Co nám zazpívá Top 8 před branami grandfinále?
Diskuze k článku
No tentokrát doufám Vlado, že moc úspěšný nebudeš ! :D A co se Tainted Love týče, tak to bych si dovolil protestovat. O žádný metal se nejedná, natož o metalovou vypalovačku. Původně to je v podstatě popová píseň, která prošla řadou coverů. Ten Mansonův, na který se tu produkce odvolává rovněž nemá s metalem nic společného, žánrově jde o takový ten Mansonův noise(industrial)-hard rock. Ostatně sám Manson rovněž nemá asi ve své vlastní tvorbě s metalem pranic společného. Sice někteří publicisté v souvislosti s Mansonem hovoří o industrial-metalu, ale to je podle mě nebetyčná pitomost. Manson je normální poctivý bigbíťák, to už třeba označení glam-rock na něj sedí mnohem lépe. To co ale hrála kapela na té ukázce, nemělo s Mansonovým coverem pranic společného, jakýsi hardrockový šraml bez chuti a bez zápachu. Co s tím pak ty holky mají udělat. Výrazně lépe se s tím podle mě vypořádala Petra, která aspoň žánrově ctila podklad, kdežto Simona se tam neustále o jakýsi pseudo hardcore – metal snažila, i když to k tomu vůbec nešlo.
Přání/tipy:
Ondra/Jakub
Barbora/spíš Natália, ale Barbora může zaujmout originálnějším pojetím
Mirka/Blanka a Martin
Veronika/spíš Anabella
Simona/Simona
Patrik/Patrik
Doufám, že se všichni pletete a postoupí Veronika, i když v živácích asi tak jako tak nebude. Samozřejmě ale záleží, co holky předvedou.
@bezík: OK, opravil jsem to :-)
@DJ Vlado: Dýdžeji, vzhledem k tomu, že si potrpíš na srovnání se zahraničníma verzema, tak takhle nějak vypadá špičkové provedení At last:
http://www.youtube.com/watch?v=fMeeglGZGPE
Nedávám to sem ani tak kvůli Natálii, jako spíš proto, že jsem to objevila teprv nedávno a chrochtám u toho blahem, tak se chci podělit ;-)
Jinak jsem si zkusila ještě jednou pustit Anabelu a ten hlas mě totálně nudí, takový mejdlo, navíc tam valila spoustu kudrlin, který z ní ale (na rozdíl např. od odkazu výš) vůbec nejdou přirozeně. Ale pod videem má hafo komentů, zatímco Veronika ani jeden, takže asi fakt postoupí, byť jen do K.O. :-(
@K.: Tak to je parádní kousek, ačkoliv často nemusím mužské covery ženských písní, tak tenhle borec je jednou z výjimek potvrzujících pravidlo :-)
Njn. ten souboj imho rozhodl Majk (nebo produkce) už tím výběrem písně, Alicia prostě sedí víc k Anabele než k Veronice :-( Jinak přestože tenhle souboj nijak zvlášť neprožívám, jelikož u obou holek vidím K.O. jako maximum, tak bych taky volil Veroniku, nejen kvůli zajímavějšímu hlasu, ale také kvůli strategii do K.O., jelikož by to mohla být „dobrá“ soupeřka pro Kristínku (obě zpívají tak nějak komorněji), zatímco Anabelu velmi pravděpodobně postaví proti Veronice S. (kvůli exotičnosti) a soupeř Kristínky by zůstal nejistý (obava, aby ji náhodou Majk nepostavil proti Lence nebo slepcům, tu stále je) :-(
@DJ Vlado: Že jo? ;-) Když to běželo, narazila jsem někde (možná dokonce tady) na jeho výběr na slepo, kde byl taky skvělej (ale tohle je ještě lepší), ale pak už jsem ho dál nesledovala.
ad. Alicia – mně to tak apriori nepřijde, myslím, že by v tom Veronika mohla být klidně zajímavější, zatímco Anabela je hodně předvídatelná.
Kdyby Majk postavil Kristínu proti slepcům a slepce následně odeslal ze soutěže, vůbec by to nebylo špatné ;-P
@K.: Takhle by se mi ten scénář taky líbil :-) nicméně se obávám, že dámské polovičce slepeckého dua stačí ukápnout slzička, pročež Majkovi zjihne srdíčko, takže si je nedovolí vyhodit :-(
no ja neviem, ale ti slepci sa mi nepozdavaju, miestami spolocne aj neladia
http://www.youtube.com/watch?v=3m7pvt53bl4
@dolores: Mně se popravdě řečeno v té ukázce nepozdává ani Mirka. Dost hrůza.
Tomu rikam dat na prdel klasice. Imagine je strasne od vsech tri protagonistu.
@dolores: Nechtěl jsem být první, abych tu nebyl za rasa :D ale je to hrozný. Hlavně je to kýč jako prase. Možná že jsem na tohle až moc přecitlivělej …. Mirka s tím asi nemohla moc dělat, byla tam spíš jako přicmrdávačka, tak se nechala taky vtáhnout do toho patosu. Tohle prznění klasiků fakt nemusím.
No ja bych to nesvadela jen na slepce i v tech solech zni Mirka dosti mizerne. Nemam rada pitvoreni klasiky, na urcite songy by se nemelo vubec sahat, a tohle je jeden z nich. Nicmene, kdyz uz Imagine tak pro me v tomto podani od vitezky britske souteze https://www.youtube.com/watch?v=r7OaYB5wEPQ.
@DJ Vlado: Tady máte další verzi At Last.., podle mě dost povedená.. Jahmene Douglas na castingu předloňského britského X Factoru
http://www.youtube.com/watch?v=V-xndZZjM4A
Mimochodem se dostal až do finále, kde prohrál s J. Arthurem :)
@Monika: ¨Tak mě se Mirka v těch sólech docela líbí, jen by se měla víc držet původní verze a zbytečně to nepřizdobovat. Jinak hlas má opravdu nádherný a dodává do toho takový zajímavý folkový nádech.
@Bedy: Jahmena samozřejmě znám, ale mám s ním od začátku problém, že mi není příjemná jeho barva hlasu, tyhle ultravysoké hlasy na hranici mužnosti nikdy nebyly můj šálek čaje (stejný problém jsem měl i s Vlastou Horváthem) :-)
Káččin odkaz se mi líbil víc, sorry :-)
@jab: Souhlas, kdyby to Mirka dala sama (a s kytarou), tak by v tom byla lepší. Takhle se nechala zbytečně strhnout ke zdobení, což od ní nezní zcela přirozeně, škoda :-(
@K.: no ano, celkovo je to aj z jej strany mizerne, ale aspon jej hlas mi znie prijemnejsie ako hlas Blanky
@Monika: pekne, precitene, aj ked ona do toho dala zase viac tremola, co tiez nemusi kazdemu vyhovovat.
ja v principe nemam problem s modernymi covermi klasickych hitov, kde je RNB prizdobovanie a pod., ale musi to byt vkusne, primerane a technicky unosne. ale ak je to take umelohmotne, kostrbate a pateticke ako podali protagonisti Hlasu, tak to radsej tuto prezdobenu a presladenu, ale aspon pocuvatelnu verziu :))
http://www.youtube.com/watch?v=8QqAVFwGwaI
U té Mirky by mi vůbec nevadilo kdyby vypadla. Co na ní vidíte? Pro mě je strašně nevýrazná a navíc pro mě měla ve výběru naslepo dost nepříjemný hlas. Slepcům nijak nefandím ale v tom souboji budu rád když ji porazí. A ať si ji pak MD klidně ukradne když chce, to je jedno. Pokud jde o Ondru tak jestli fakt Dara s Martou dají přednost Jakubovi ( což už je jistota ) tak teda jako koučky Hlasu zklamou na celé čáře. Pak teda budu doufat že si Ondru někdo ukradne a pokud ne tak už to asi u Hlasu bude taková tradice vyhodit toho nejlepšího zpěváka hned v soubojích aby těch skvělých výkonů náhodou neukázal víc než by diváci unesli. :D Jako mrzelo by mě jeho vypadnutí hodně protože ve Výběru naslepo byl úžasnej a ze všech chlapů v Hlasu je jednoznačně nejlepší ale pokud v neděli vypadne v X Factoru Matěj Vávra nebo Lukáš Grüner a na jejich úkor postoupí do Live Show Tomáš, Tibor nebo Matěj B. tak to mě teda bude mrzet asi ještě daleko víc.
@DJ Vlado: Jasný, však v pohodě.., každý má jiný vkus :) :D
Dnešní díl není pro mně rozhodující protože nesoutěží Lenka Hrůzová. Čili TOP 3 dnes nebude.
TIOP 3 pro mně: Lenka, Lucka, Elis.
Dnes to nevyhraje ani Ondra ani Jakub.
Kluci mě baví :-))
Kuba mi hlasově lehce připomíná původního interpreta, ale v refrému je vidět, že má slabší hlas. Jinak oba super, ale za mne rozhodně Ondra.
Postup (za mne): Ondra
Steal: klidně
Vždyť jsem to říkal – tohle není ani na divadlo v Superstar. Totální fiasko.
Já jsem to tušila, že zas budou vybírat blbé písničky… :-/
měli by postoupit oba, doufám, že bude steal.
Přeju to Ondrovi, ale nelíbilo se mi to…
Tak nevím :) Ondra rozhodně lepší. Furt jsem přemýšlel,co mi u Kuby vadilo a David to asi vystih. Ten nosový zpěv. Takže dál Ondra :)
Prostě Ondra má lepší hlas, hlavně silnější. Jsem překvapená. Ondra byl podle mě lepší.
Ondra jasně lepší, ale pimprle postoupí……nechápu……
Tak tohle je hodně špatný pokus o vtip :-(((
Ondry je škoda
Vojtek WTF?
Nevyšlo to – to je fakt divný :-)))) Asi mají kouči sluch.
Tak to je zklamání… Znovu se mi potvrzuje, že Darta tým je na dvě věci…
Hlavně že si Vojtek sebere (v porovnání s Ondrou) průměrného Nesnídala…já ho letos fakt moc nechápu :-D
Proč si ho nevzal Vojtek nevím, asi mu fakt šibe…..
Ondřej jasně lepší ale nebere mě ani jeden. Tož tak.
@příznivec.obecný: souhlas, ten hlas měl silnější, zněl líp
tak to je první velká bota soubojů, měli postoupit oba. Nevím co Vojtek dělal…
Tady se babam splasily hormony. Ondra byl lepsi rozdilem tridy minimalne, vzdyt Jakub jen vriskal a prizvukoval.
Ondra byl lepší a má sytější hlas, žádnou trému neměl, to jsou kecy, Marta prostě chtěla Jakuba.
Ondry je škoda.
@Monika: SOuhlas. Hormony! To je ono! Že mě to nedošlo hned. Jinak to není možný…..
@Monika: Zřejmě musely povinně vzít toho hezčího, aby byly pozdějc sms…. :-(
Anabella jasně lepší, takže doufám že taky nevypadne….
Anabela mě trochu nudí, Verča o něco lepší, ve slokách tomu dává takový nádech trochu a la Birdy, i v refrémech je pro mne zajímavější.
Postup: Veronika
Steal: možná
Hlasově je jistější Anabela, i jí to líp zní
Mě se líbí ta v černých šatech. Barbora? Tím hezkým dětským odstínem v hlase, určitá až mazlivost… Ale druhá taky dobrá. Pěkný souboj.
Round No 2:
Kvalitou značně převyšují předchozí velmi ale pravdu velni nudné chlapce.
Anabela lehce převyšuje. Podle mně barvou hlasu i výrazem.
Tady bych volil Anabelu, má celkově větší potenciál.. Veronika průměr.
Veronika, aha. Tak já si nikoho nepamatuju… Tak kdo? Anabela je ale navíc hezčí…Asi Anabela. Ale jo, chápu…
Nevyvíjí se to moc dobře, snad se to zlomí…
@jab: Právě ten dětský odstín je pěkný ozvláštnění…
Doufám že steal tedy přijde v duelu Baška-Natka
Dnes nikoho neberou ?
@příznivec.obecný: Souhlas, dala do toho aspoň něco ze sebe, byť mě extra nenadchla ani jedna…první duel se mi líbil rozhodně víc
@jab: taky v to doufám.
@příznivec.obecný: Ty tvoje poetický komentáře mě baví….:-) Ale Anabela byla fakt lepší….
Veronika by mohla být dobrá. Mě přijde zajímavá hlasově hodně.
Verča se mi líbila víc., ale Anabela je holt hezčí a exotická. Zatím jasně rozhoduje vzhled před hlasem.
vitazom prveho duelu u mna JEDNOZNACNE Ondra, mal tam pre mna okuzlujuce momenty …Jakub ako spravne poznamenal MD spieva nosom a obcas zavyjal ako ranene zvieratko. spevacky u mna on urcite nie .. ale vizualne bol lepsi, nielen ze sa na neho lespie pozera ako na Ondreja, ale sa aj prijemnejsie tvaril na podiu. to vsak neznamena, ze by som si ho ja kvoli tomuto vybrala. to, ze si Ondru nikto neukradol ma neprijemne sokovalo. do poslednej chvile som si myslela, ze pojde dalej. skodaaaa
druhy duel dost vyrovnany tiez, ale ja mam proste slabost na Veronikin hlas. kedze exoticka Anabella bola akoby istejsia aj sa lepsie tvarila, pojde dalej asi ona. aaa uz vieme vysledok … je to tak
@bezík: Přejmenujem to na Ksicht Československa :-DDD
@Jai Kudo: Ne ona tam tu poetiku má. Teda na mě její hlas působí místy něžně. To bych zase neprudila. Jinak zdravím zase opět jako obvykle plus Jab, Anta a ostatní taky zdravím.
@bezík: @jab: Ne, protě nemůžu sohlasit…..ten rozdíl v kvalitě pro Anabel tam byl přece jasný…
zajímavé, že ti mladí kluci si jsou jistější s tou kytarou a bez ní jsou hrozně vytrémovaní…
@dolores: ahojky :-* Tak ještě mi vypadne Patrik a je vymalováno…. :-)
Ty vole, Katka se mi fakt líbí (až na frázování v refrému), naopak Patrik je trochu v křeči, sice zajímavě tlačí, ale moc mu jeho part nevěřím…asi mu sedí spíš jinší věci.
Postup: Katka
Steal: pro mne za mne…
moji oblubenci zatial nepostupili, zacinam sa obavat, ze nepostupi ani moj naj oblubenec Patrik
Round No 3: Patrick versus Katka.
Pink bude lepší pro Katku (ještě než je slyším)
Soutěž:
Patrik: Fráze: neintonuje svázaný trémou
Katka : Fráze: o poznání lepší
Refrain: Patrick : je lepší a Katka asi tak stejně
|Ceklem: Rozpačitý dojem.
Asi ten kluk.
Škoda toho konce, Katka byla pro Pink moc jemná a Patrik příliš tlačil na pilu a byl v křeči
@bezík: @jab: suhlas, namiesto hlasu dnes boduje vyzor
@Motylek: ahoj, :) presne, vyzera to tak, ze ti slabsi vo vybere na slepo dnes exceluju
@Prochor: Rozpačité, jí, právě,,,sama neumím se vymáčknout. Trošku i nepřirozené??
EMDÝ vybere koho? Že se tak blbě ptám…. :-/
Katka prokoukla, myslím, že postoupí Patrik, jeho výběr na slepo se mi hodně líbil, toto nebylo úplně OK. Katka se mi zase líbila víc v tomto než ve výběru. Těžko říct, jak se MD rozhodne, po těch ostatních komentech…
Patrik je divnej, jak porad koukal do zeme a kroutil se na miste, chvili jsem mela pocit, ze je postizenej. Desne nudnej patron, poslala bych dal Katku.
Hmm, Patrik trochu zklamal, ale tohle není jeho parketa. Tady fakt nevím, asi bych si hodil korunou :D
@Motylek: tipla bych mrkačku
@Motylek: Obávám se, že spíš Katku…přišlo mi, že Patrik, narozdíl od ní, nebyl sám sebou…tlačil se do něčeho, co mu není vlastní…škoda.
No ukazuje se nám jak je to „skvělý“ formát ten Voice.., ztráta Ondry je ohromný FAIL.., a rozhodně nebude ze všech soubojů jediný…,
Být MD, vezmu Patrika.., ostatní kouči vychvalovali Katku, tak by mohl MD doufat, že si jí někdo vezme a zůstane v soutěži :) :D
Lucie Bílá v Ulici..vůbec nerozumím… Nová doktorka?
@Jai Kudo: Mě ta Anabel ale vůbec nebere. Zpívá slušně ale pro mě odtažitě, nechytne mě to.
Tak MDý překvapil :)
Hm, taky bych, ale o fous, byla pro Patrika….
Hmm…teď ty stealy fakt nechápu…i když Katka ještě může něco předvést
@bezík: 85 Podepisuju v plném rozsahu
takže steal pro Báru nebo Natálii asi nebude :(
Tak že by zase hormony???? jinak to nevidím. Tohle už je moc.
Katce vůbec neslušely šaty a byla jak oblouk, ale dobře, že jde dál.
Dneska je to na téma „lovíme hezké ksichtíky“ :D
@Anta: JJ, překvapil…. Nějak se odminula dal dohromady…. a zdravím Tě.. :-)
@Motylek: MD ma hadam po prvykrat v zivote potesil, a Majk teda sklamal tym, ze si berie Kamnecovu. nepripadala mi lespia ako Patrik, posobila ako pravitko, a vizualne ako nepodareny klon Marilyn
@dolores: Aspoň ji sundali ty hrozné řasy…takhle by měla (vizuálně) zůstat.
Ten duet jsem si tu pouštěla a asi bude opět pro mě nuda, žádný extra výkony, byť AC/DC se mi líbily…
Petra zní hrozně obyčejně, Simona má zajímavější hlas.
Postup: Simona
Steal: Ne
Jednoznačně pro mě Simona. Pro Petru absolutně nevhodný výběr…
Chci Simonu :-)) i když Petra nebyla špatná
Tipuju, že vezme Simonu.
Round No 4: Petra versus Monika.
Pepa je rockově motivuje a diváci jsou napjatí.
I já jsem čím dál zvědavější…..?!?!?!?!?!?
Zatím nevidím rozdíl mezi dvěma zapomenutými výkony.
Téměř usínám.
Už je konečně konec.
Osobně bych je vytřídil obě ze dveří jako profesor Eduard Klezla.
Přála bych to Petře… Je mi sympatičtější….
A Simona nebyla nudná, v tý televizi to zní nějak líp :D:D. Nerozumim tomu nějak….
Pepa nezklamal, ach jo … teda dneska je to pro mě zatím fiasko :D Petra má pro mě hrozně pěknou barvu hlasu, škoda jí …
Simona lepší, ale taky to nebylo dnes bůhvíjak dobré…..
A teď mi ještě asi vypadne Barborka, jdu si chystat kapesník …
@Motylek: taky Tě zdravím :-)
@Jai Kudo: to sice nebylo, ale pro mě byla příslibem z vystoupení na slepo
Round No 5: Bára vs Natalie
Kulturní referentka nám moc kultury nepředvedla – Adél kulturní referentka není a je to sakra znát.
Natali – ty babo – D Darta se mýlí ( jako ovšem vždycky-proto jsou to zpěvačky C-kategorie) –
Neber si to tak – byla jsi jasně lepší. A v§
a vůbec – ty čarodějnice neposlouchej!!!!!
Barborka je moc pěkná.
chcem Bášku
Bára velmi osobitá, Natália sloky pěkně, ale refrém moc nedává…ale společně holky trochu neladí :-(
Postup: Barbora
Steal: možná
Zdravím -bébé- Antu atd… :-) Tentokrát Barča pro mě jasná….!
@Prochor: mám tomu rozumět tak, že to přeješ té druhé? :-)) Barborka je lepší…
Barbora pro mě zajímavější. Moc hezký battle…
Barbora něco v sobě má, co zaujme, Natálie se mi líbila na začátku
Chtěla jsem taky Barboru označit jako přirozenější..lehké, nenucené…
Bébéčko ahoj, to je dost, že ses ukázala… :-D
Bára jde dál.
@bezík: nelutuj, Petra je nudna hlasovo aj osobnostne. poznam ju zo Superstar2. bola vo finale, snazila sa aj potom, vydala CD, ale absolutne neprerazila. pre mna Simona jednoznacne lepsia, aj ked hlasovo v tych pasazach, kde netlaci je nevyrazna, ale ked sa do toho oprie tak je to tam! a o energii ani nehovorim. u mna je to ten typ skutocnej rockerky, ktora to preziva nielen na podiu, ale tym zivotom proste zije. ziadna zvodna kraska, co sa na rockerku len hra. ale dracica ako ma byt
Vyrovnané, ale radši bych nechal postoupit Bašku, Natália je ale taky skvělá, steal by mi nevadil…
@jeny: tak vy ste riadne dopredu, u nas Bara a Natalia este len zacinaju
ahojte všetci z minula…tak ja som tu občas tajne niečo hodila…
bojim bojim bojim bojim ….
@-bé-bé-: Ahoj, moc rád tě vidím :-)
@dolores: Tou zvodnou kráskou jsi doufám nemyslela nikoho konkrétního :-DDD
BArborka ma teda prekvapila
Natalie ledova kralovna, na sto honu nesympaticka, total zbytecna. Bara se mi strasne libila, prirozena, usmevava sympatanda. Doufam, ze pujde do TOP 4, ten hlas hladil, spletla jsem se v ni hodne. Bezik palec nahoru:-))))
jab, jai, motýlek, dolores, příznivec, anta…zdravím…zatiaľ som tam nevidela duet formátu AVE a Lucii
@-bé-bé-: zdravim, rada ta po dlhom case vidim …
duet Barbora-Natalia imho skvely, naozaj vyrovnane su, ale tym, ze Barbora je hlasovo velmi, ale naozaj velmi zaujimava. Natalia je moja oblubenkyna, ale kedze jednu sutaz uz absolvovla, asi by som dala predost Barborke
Áno, konečne ma Barborka prinútila sa ozvať a zastať sa…jab ty si tu dával jej slovenské veci a tam sa mi tiež páčil jej hlas
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrá volba :)
Jupííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí !!!!!!!!
Leošáček haraší…
Hura mam radost:-)))) Ja myslela, ze pujde k Michalovi:-))) Bomba, herecka jde domu:-))))
A 25.6. chci vidět deathmatch Lola vs. Baška ;-)
@jab: Tak to bych měl opravdu radost !
Imagine je nejen hudební skvost, ale má i velmi silný a myšlenkově hodnotný text…good luck všem zúčastněným
@Monika: Natalia nie je ladova, to protestujem !! :))
@-bé-bé-: samozrejme, takyto touchdown v tohorocnom Hlase este nezaznel
@jab: a koho konkretneho by som mala mat na mysli podla teba ? :))
P.S. – Vraždedkyně Darinka nezklamala- Bára byla jasně kýčovějši- poblitější a její šance jsou : 0,00000 %
Round No 6: Blanka vs. Marek
Mirka Zuntová: Celkem sympatická baba u Majka Spirita. Není si jistá a dnes soutěží.
Majk jí fandí a já taky. Má super hlas.
A taky mám hrozně rád Johna Lenonna a jeho Imagine.
Dává to po svém (Marek taky není špatný) – už zas slyším jako „to není ono:
“ ale ono to už nikdy nebude bohužel ono – John je zastřelený John:
Mirka má krásný folkový hlas, ale trochu zbytečně zdobí, nevidomí taky skvělí, ale taky přehání se zdobením. I přes tyhle nedostatky ta emoce na mne fakt jde…
Postup: spíš Mirka
Steal: ano
@Prochor: Já si naopak myslím, že po dnešku Báříny šance na live shows výrazně stouply. Mě se její projev velmi líbí.
Taky bych to spíš zkusila s Mirkou
@-bé-bé-: Ahoj bé-bé :)
Jab – Každý to cítí jinak ale nechci se hádat. Nakonec – čas ukáže. Nic ve zlém jsme všichni panáčkovci a byla by nuda mít všichni stejný názor. Nakonec – proto sem chodím a to mně právě baví. Vážím si toho, že nejsme osobní a že se neurážíme pro rozdílné názory a taky doufám, že to tak zůstane. Takže mír tvé práci:-)))
přížnivče haaaj
tak toto mi teda pride ako nie Hlas CS , ale realcia Modre z neba, uz tam chyba len Vilo Rozboril :D
aj Mirku si ukradol David hlavne preto, ze bola znevyhodnena spojenim s postihnutymi.
na mna ten suboj nezabral, vsetky ostane predtym lespie.
@Prochor: Tak jasně, souhlasím…taky jsem toho názoru, že kdybychom se všichni 100% shodli v něčem tak subjektivním a individuálně jedinečném jako je vnímání hudby, bylo by to trochu…zvláštní :-).
Omlouvám se za OT příspěvek…..ale když se tady tak pěkně bavíme:
Spolu s několika podobnými hudebními fanatiky z blogu „Panáček“ jsme vytvořili diskuzní skupinu „Hudební zajímavosti“. Takže zvu každého, kdo by si chtěl občas neformálně popovídat o muzice a všem, co s ní souvisí, do této facebookové skupiny.
https://www.facebook.com/groups/253703611476451/
Leoš skvěle :-D
Round No 7: Tak to je sůbojov všetko ( pravila Tina)
Takže snad už příští středu uvidím hlavní favoritku (nemá cenu kdo to je- že?).
@Prochor: Dost možná si ji nechají až na poslední díl soubojů. Ona je tahák sama o sobě.
@dolores: Uplne stejnej pocit jsem z toho mela i ja. taky jsem si rikala, ze si Mirku Michal vzal hlavne proto, aby nebyl povyk kvuli unfair hre se slepci, ale kdo vi:-))))
Tak nakonec jsem spokojenej. Sice mi vypadla Petra ale moje sluníčko Baška postoupila, Mirka taky (ale to jsme věděli), takže ztráty nevelké. O Bašku jsem se moc bál, zejména s ohledem na zvolenou skladbu, která je podle mě úplně mimo její záběr, ale hrozně mě překvapila, jak se s tím vypořádala. Baška je u mě spolu s Lolou největší talent soutěže.
rozmyslam, ze kto po dnesnej epizode je vlastne mojim hlavnym favoritom. niekto perspektivny vypadol (Ondrej, Veronika) u niekoho sance klesli (Patrik), u niekho zase stupli (Barbora). z minula zostava Kristina. ale nikto zatial, z koho by mi uplne padala sanka :)) uvidime nabuduce
Hlavne mam radost z Natalie, u ktere jsem vubec nechapala co tady pisete:-)))) Od zacatku jsem si rikala, ze bych se divila kdyby postoupila nebo kdyby si ji nekdo ukradnul. Naprosto obycejna zpevacka, hodne akademicka, strojena a nudna. Navic vedle Bary byla jako buchta.
Jinak strasne me mrzi vypadnuti Ondry, ktery podle me Kubu prezpival minimalne rozdilem tridy. Jakub je krasnej chlap, ale pevecky se mi libi jeste mene nez poprve. Ve vyskach ma hodne uzkej hlas a neprijemne meci,
Po vypadnuti Ondry zustava u me na vrcholu Lenka a dnes se k ni pridala Bara. Z te holky vyzaruje strasna pohoda, klid, prirozenost. Ten jeji hlas vylozene lahodil mym usim, zadne kriceni ala sirena. Myslim, ze na lidi bude hodne dobre fungovat a mohla by dojit daleko…
@Monika: těší mě, že si se „pobaškovala“ ;-)
159- Ale Moniko – ti kluci fakt nestáli za moc a stejně by vypadli. Vím, že mně budeš nenávidět pro názor- ale přehraj si to znovu.
@Monika: Ondra mě taky hrozně mrzí, ani nevím jestli mě víc nas***a Darta (která si to ale u mne vyžehlila Barčou) nebo Pepa, že po něm nesáhl (a nutno říct, že Ondra by se v jeho týmu zařadil mezi favority).
OT: Jednotlivé týmy soutěžících v záhlaví Hlasu aktualizovány. :)
Otázka hlavně na VojtuP, příp. další znalce formátu: Lze v Hlase vytvářet pěvecká dua i během soutěže? Napadlo mě, že kdyby MD cítil, že má v týmech přetlak, mohlo by ho napadnout spárovat Patrika a Mirku. Čirá spekulace.
@Monika: no ja hlavne nechapem, co tu stale pises proti Natalii ty :))) je to krasna baba, s vybornym, trochu expresivnym hlasom, a so stastnou povahou. o jej buducnost sa nebojim, pretoze ona ako ex-superstaristka v slovenskom showbize ciastocne uz funguje (vystupovala v mnohych tv relaciach.. na rozdiel od takej Kepenovej )
@Prochor: V pohode, beru nazor, mne se Ondra libil, mam rada takovej typ hlasu, ale bylo mi jasny, ze Jakub nemuze vypadnout. Je to hezkej chlap, v kazde soutezi musi bejt nekdo takovej…Spise jsem doufala ve vitezstvi jednoho a kradez druheho.
Nevim co by se muselo stat, aby se Jakub nedostal do TOP 4.
prehrala som si to vsetko este raz a moje poradie subojov dnes:
1. Anabela vs. Veronika
2. Natalia vs. Barbora
3. Katarina vs. Patrik
suboj Ondra vs. Jakub sa v prvej trojke neumiestnil kvoli Jakubovi, ktory to prznil
@dolores: Vubec nic, ale v dueli s Barou bylo krasne videt, co vsechno ji chybi. A nejvic me dostala tou svoji reci, ja slibuju, ze priste se polepsim, ze budu prirozena jako Barborka:-)))))))))))) Prirozenost se neda naucit s tou se clovek bud narodi nebo ji nikdy nenajde v sobe. No asi moc uspesna nebude kdyz v SS vypadla hned na zacatku a porad potrebuje nejake souteze:-)))) Takovych jako ona jsou mraky v muzikalech, vsak by si ji Michal urcite vzal, kdyby byla tak vyjimecna.
@Bedy: nemozes ku kazdemu sutaziacemu pridat aj jeho vykony na videu ?
165 – Já za Natálku kopu. Ale syrák zní že Eliška je fakt nejvýraznější zpěvačka v téhle soutěži po dle mého mínění. Ale ať se Natálka snaží. Ale ještě jí čeká brutální střet s Ekiškou Mrázovou. S tím musí počítat jestli to uvažuje to celé vyhrát
@Prochor: Nepletes si ji? Natalie vypadla.
171 – Pletu ale strasně nerad – to mi věř.
Vox populi – vos Dei. Ale na Lenku mi sakra nesahejte nebo budu zlej ( i na Panáčkovi).
@Monika: myslim, ze beries Nataliu prilis vazne, tvoja zaujatost voci nej ma rozosmieva, pretoze si ju uz po prvom vystupeni definitivne odpisala :))) Natalia je zive striebro, ktora ma sama nad sebou velky nadhlad.
v tomto suboji ju Barbora predcila hlavne v uveritelnosti, technicky sice nedokonala, ale hlasovo ako vravis bola velmi prijemna. skratka prekvapila aj mna a som na nu nesmierne zvedava aj nadalej. aj ked mam Nataliu rada, ako vidis, dokazem sa od nej odosobnit a uprednostnit Basku, ktora mi prisla predtym sice zaujimava, ale spevacky nevyrazna. to ale este neznamena, zeby som kvoli tomu uverila tvojim slovam o Natalii :)))
Ale vy se pořád bavíte o nás co se komu líbilo? Bavme se tedy ne o nás ale co se komu líbilo na nastupujících hvězdičkách navrhuju. A za sebe Imagine – oba zpěváci.(P.S. jsem The Beatles fanda).
Zatím jsem si pustila jen Báru s Natálií a Veroniku s Anabelou, zbytek si pustím asi až v pátek.
Na Báry zpěv se pořád moc nechytám, ale co jí musím nechat, je, že působí od pohledu strašně příjemně, je hezká, ale takovým neprvoplánovým způsobem, a má krásné oči. Její postup přes Natálii mi nevadí. Natálie nezpívá špatně, ale ani kdovíjak dobře a je okoukaná.
Veronika vs. Anabela – ano, Veronika má v hlase něco dětského, Anabela má hlas vyzrálejší, nicméně pro mě je hlas Veroniky pořád neskonale zajímavější. Ale Anabela si byla jistější, takže pokud má postoupit lepší výkon, tak si ho zasloužila, i když já bych si vybrala Veroniku.
@K.: @Prochor: Už pár minut přemýšlím. Takže nejde mi z uší hlas Veroniky. Podle mě je sice pochopitelné, že se přihlíží ke vzhledu, ale u Veroniky je to asi škoda. Ale pěvecky si ještě nebyla jistá, tak nejde úplně říci, že by její vypadnutí bylo nespravedlivé. Spíš přemýšlím o ní do budoucna, půjde o delší časový úsek… A na vzhledu by se dalo úspěšně zapracovat. V tomto dílu mě zaujala nejvíc.
Dnes skončím takovým obecným názorem.
Karel Čapek uveřejnil v Lidovkách článek „Proč nejsem komunistou (doporučuji)“.
Já se vyznám z pocitu „Proč jsem Panáčkovec“.
Navzdory velmi kontraverzním výplodům mém mysli se nikdy nenašel nikdo kdo by se mně tzv. „podal“. Ani já jsem neměl tu potřebu. Naopak šakalové, kteří nás sem šli čas od času skřípnout ( šlápli jsme jim na jejich kuří oka) např. Pavla Nešporová a spol. na Panáčkovi dlouho nevydrželi ( Panáčka si rozvracet nedáme!!!). No a za to vám chci poděkovat. P.S. neoslavíme společně x- náctiny Panáčka (já osobně bych rád poznal třeba Kačku Novákovou alias Mamču neznámou z Hledá se Máma a táta“.
Tak mám venku dva lidi ze své šestky :-( U Natálie mi to až tak nevadí, už jednou ve finále byla (a podobně jako Mišo Chrenko tak zůstane s mou nejoblíbenější řadou SuperStar EVER spojená víc než s Hlasem) a navíc Bára byla opravdu lepší (bezíkovi a jabovi gratuluju), i když jsem čekal, že by si Natálii mohl ukrást MD. Vyřazení Ondry mě ale upřímně sere, jelikož byl rozhodně lepší než Jakub, který u mě dneska dost výrazně klesnul (šílenej mečák). Situace v Darta týmu se ale tím pádem děsně zkomplikovala a začínám se opravdu, ale opravdu bát o Lucku, jelikož Eliška je jasná, Jakuba si nevyhodí, Bára dneska výrazně stoupla (a navíc má výhodu, že je Slovenka) a ve hře je i Adam, kterého mám sice rád, ale proti Lucce ho oželím.
A ještě nevím, co si mám myslet o Majkově krádeži Kataríny. Nejdřív jsem se zaradoval, že by to byla „dobrá“ soupeřka pro Kristínku, ale pak jsem viděl, jak nad ní Majk slintal a vedl ty řeči o tom, jak věří, že to bude finalistka, tak mě polil horký pot, protože už jedna Katarína, kterou všichni odepisovali, mi favoritku vyřadila :-( Jako ona určitě zazpívala líp než ve VNS, ale i tak mi nepřijde, že by její hlas byl nějak výjimečný, vynikla imho spíš proto, že to Patrik posral.
Ale v obou případech fakt bojim bojim :-( Snad to s mými dvěma srdcovkami dopadne dobře, protože jinak se obávám, že takovou dvojnásobnou ránu bych fakt nepřežil :-(
@DJ Vlado: Ja osobne si myslim, ze v tymu Darty je jasna Eliska (vyrazna, hodne specificka, od zacatku velka oblibenkyne obou bab), dale je jasny Jakub ( v kazde soutezi musi bejt hezounek a tenhle je vylozene magnet na esemesky), na postup bych videla z 99% procent i Baru ( baby oceni tu prirozenost a hodne ji hraje do karet i narodnost, ctyri Cesi/Cesky v tymu imho nebudou) a psoledni misto si imho uhaji Lucka. I kdyz i ten Adam by teoreticky mohl mit sanci, ale spis minimalni.
U Majka vidim na jasnej postup Lenku (tady neni co resit asik) a slepce (nedovoli si je vyhodit on nebo produkce, budou se skvele hodit na promo Novy) a na ta dve mista to bude maso, tam muze postoupit prakticky kdokoliv krome toho panskeho souboje snad.
Za domácí úkol pro nezasvěcené:
Potřeboval Elvis talentovou soutěž?
Potřebovala skupina The Beatles talentovou soutěž?
Potřeboval Fredie Mercuri talentovalou soutěž?
Potřebovala skupina Black Sabbath a Ozzy talentovou soutěž?
Pro zasvecené:
Potřebovala Aneta talentovou soutěž?¨
Potřeboval ostravský šoumen talentovou soutěž?
Potřebovala model Šmajda talentovou soutěž?
Potřebovala Celeste a Monička TS?
A k čemu ji m to bylo a bude?
@dolores: Mrknu na to a uvidíme, musím se poradit, jak by to bylo náročné a přehledné :)
@DJ Vlado: Patrik není univerzál, má málo zkušeností a jak vypadne z toho „svého“, tak je nešťastnej. Tak trochu nevím, co si s ním MD počne. Zajímavej týpek ale potřeboval by nechat v tom v čem je doma. Natálie doplatila na to, že to pojala jako svojí hlasovou exhibici. Jako školená zpěvačka věděla, že technika je její výhodou proti Báře „z hor :D“, jenže zapomněla na to, že předvádět se na úkor služby skladbě nepůsobí dobře. Osobně jsem v postup Báry moc nevěřil, když jsem viděl výběr skladby. Adele je něco co by si Bára sama od sebe do pusy určitě dobrovolně nikdy nevzala, obával jsem se průšvihu ale ona jak je zemitá, v pohodě, soutěž jí žíly netrhá, tak si i tu Adele dokázala „pobaškovat“ tak, aby od ní zněla dobře. O Lucku se nebojím, Adam není tak výraznej aby jí porazil.
@DJ Vlado: @Monika: ja som si po dnesnej epizode, (kde si sokujuco Ondreja nik neukradol, a kde postupila hlasovo priemerna KKamencova, a kde nik nemal zaujem o nevsedny hlas Veroniky) neista absolutne nicim. t.z. ze ludia, o ktorch som si myslela, ze su uz naisto v zivakoch, tam vobec nemusia byt, dokonca ani Elis. :D
@Bedy: dik ;)
@dolores: No to víš, jak už to není naslepo, tak už je to místo „voice“ často „look“ :D
Tak je možné, že už nikdo neměl krádež k dispozici, ne? Souboje v televizi nejdou v pořadí, v jakém byly natočeny.
Ad vzhled Anabela/Veronika – mně teda Anabela jako nějaká kráska nepříjde, navíc se snad shodneme na tom, že je Veronika hezčí než pavlína Ďuriačová a ta postoupila…ale tak jako holka tomu asi prd rozumim:-D
@Bára: Já měl na mysli hlavně Jakuba a steal Kamencové ;-)
Tak ještě v klidu po ránu ke včerejšku a stručně, plusy mínusy:
+ Barbora Drotárová! Velmi příjemné překvapení, zařadila se u mě hodně vysoko….
+ Anabela – není to favoritka pro mě, ale včera jeden z lepších výkonů
– Vyřazení Ondry a ještě víc, že si ho nikdo nevybral…..asi největší faul v Hlasu zatím.
– Tím spíš, že se uplatnila Kamencová (WTF!!!) a Zuntová – tady souhlasím, že to bylo hlavně proto, aby nebyly řeči kolem postupu slepců.
@Prochor: Hodně demagogické! Srovnáváš nesrovnatelné. Ale ke druhé části – ANO, všichni jmenovaní potřebovali talentovou soutěž, protože bez ní by se nikdy neuplatnili tak, jak teď. Specifika Českého šoubyznysu jsou zvrácená a v našem malém zapáchajícím a žabinci a Davidy zaprděném rybníčku to bohužel jinak moc nejde. Možná v 90 letech to ještě jakž takž šlo, ale kdo se na posledních 10 let výrazně uplatnil bez talentovek? Spočítat na prstech jedné ruky by to šlo, myslím.
Nakonec – potřebovaly naše normalizační hvězdy Gott, Vondráčková, Neckář, ale i M. David talentové soutěže? Odpovím si sám – zase ANO! Vždyť všichni v podstatě vzešli ze soutěže Hledáme nové talenty, které tehdy probíhaly. Ne tedy v TV, ale v různých městech republiky a závěrečné finále bylo velkou událostí, tehdy o všem rozhodovala porota……a nastupující hvězdičky si pak rozebírali různí kapelníci, programoví pracovníci rozhlasu, Supraphonu atd.
A máme tu první rekap: http://musicserver.cz/clanek/46824/hlas-cesko-slovenska-2-duely-2-23-4-2014/
V ženskom týme to vyzerá tak ako vraví Monika (Elis, Lucie, Jakub a pravdepodobne Barbora D….obidve Barbory budú proti sebe?´Adam to může „zamíchat“ len proti Barbore D., ak by sa rozhodli pre 2 mužov. Z tejto štvorice vedie u mňa Barbora D. pred Elis….Adam sa mi tiež páči, hlas má len nemá image.
Koho tipujete na „exotické miesto“ v jednotlivých týmoch?
bezík to je otázka najmä pre teba.
Ženy: Barbora D.
Spirit: Veronika S./Anabella M.
koniec otázky v tých dvoch týmoch som nenašla
Nejvic napinave bude vyrazovani u Majka, kde zatim nevidim zadneho outsidera. Katarina je sice pevecky prumerna, ale pohledna a Majkovi se ocividne dost libi:-))) Dokonce ji nevahal oznacit za finalistku, takze se s ni musi pocitat. Prekvapila me Anabel, puvodne jsem myslela, ze je do poctu. Po vcerejsim vykone i ona ma velke sance na postup do TOP 4.
Skoda, ze to je tak nevyrovnane a zatimco Majk bude vyrazovat i dobre zpevaky, tymy Davida a Vojtka jsou tak slabe, ze projdou i slabsi vykony.
@-bé-bé-: Na mě musíš „po ránu“ pomalu :D, mě hlava funguje spíš večer a v noci :D Co je to „exotické místo“ ? Exot je slovo s mnoha významy. Exot v jakém duchu ? Pozitivním ? Negativním ? Něco prapodivného ? Zkus to upřesnit. Bára je možná „exot“ ve smyslu běžného hudebního průmyslu, ten ji tak bude vnímat, ale to je podle mě třeba i Lenka Hrůzová. Naopak Anabella či Veronika S mi přijdou značně konformní a za „exoty“ bych je určitě neoznačil ;-)
189 – Pro člověka, který má talent je celá jeho kariéra jedna talentová soutěž. Ale jde o to, jakým stylem života žijeme. Třeba v Anglii je zvykem, že na trzích vystupují amatéři a lidi je rádi poslouchají (mimochodem takhle našel Lennon McCartnyho, když Paul hrál na trhu a zpíval). Taky ABBA podobně začínala – zpívala amatérsky na nějakých švédských slavnostech, což je tam masová záležitost. V Čechách lidi neradi tráví svůj volný čas s cizími lidmi. Ještě tak v hospodě kde se občas sice hraje na kytaru ale není to nic moc. Lidi se tam chodí spíš ožrat než poslouchat hudbu. Na fesťáky se úplně noví amatéři taky jen tak nedostanou (třeba Aneta mohla zpívat na Sázavafestu jen proto, že jí ségra dohodila kapelu SPB a ta jí vzala pod křídla). Takže uznávám že vlastně v českých zemích jsou talentové soutěže asi nutnost. Jinak bychom spoustu zpěváků vůbec nepoznali.
194
no jasne, tvoja otázka má hlavu aj pätu…ale ja som to myslela zrejme v duchu buď exotického (krajiny atď….) alebo nepredvídateľného a prírodného…v tom dnešnom ponímaní „exota“ sú to určite i rockeri…a iní…asi som myslela skor niečo čo „vyťahuje z podvedomia“ nové…lenže to je u každého iné…že áno a sme tam kde sme…čiže na tolerancii „inotajného“
Moniko, u Majka?…tak tam to nie je nepredvídateľné…Veronika S., Lola, slepci a pribudne buď Katarína alebo Kristína…
@-bé-bé-: Vypada to tak, i kdyz ja bych ani tu Anabel neodepisovala, vcera byla dost suverenni, vizualne je odlisna, Majk si byl jistej jejim postupem, bez premysleni vyrknul jeji jmeno…
@-bé-bé-: Já to u Majka vidím tak, že Lola a slepci jsou jasní a pak tam budou dva dívčí duely – Kristína vs. Katarína (blondýny) a Veronika S. vs. Anabela (exotické typy). Z duelu exotických typů je mi celkem jedno, která z těchto dvou postoupí (tipuju spíš Veroniku), ale u duelu blondýn bych považoval za do nebe volající nespravedlnost, kdyby nedejbože postoupila Katarína, protože Kristína je prostě o několik levelů lepší zpěvačka. A souzeno mým mužským okem je Kristínka i hezčí, je celkově přirozenější, zatímco Katka je umělohmotná barbie (mnohem víc se mi líbí její ségra). Doufám, že to byl u Majka jen takový chvilkový zkrat způsobený hučením v klacku a že v K.O. bude rozhodovat spravedlivě, jelikož postup Kataríny přes Kristínku by v míře nespravedlnosti předčil i vypadnutí Hnilici :-(
Já jsem ještě hodně zvědav na Báru Hořejší, ta je „taká inotajná“. Jen doufám, že ji neodvaří nějakým příšerným výběrem skladby. Dost by mě zajímalo, jaký vliv na výběr skladeb mají koučové a jaký produkce. Protože se mi občas nechce věřit, že by to bylo z jejich hlav (koučů myslím).
@Monika: Já myslím že kouči mají o postupu jasno dávno před vystoupením. A pokud se tam šponujou, jak je to těžký, jak váhají, tak je to jen divadýlko.
@bezík: Báře taky držím palce, zvlášť v souboji s takovým umečeným bieberoidem jako je Relich :-) Trošku se však obávám, aby z něj Dara s Martou zase nezvlhly jako včera z Jakuba a neposlaly ho dál :-(
@DJ Vlado: Snad jim jeden proboha stačí, i když … zase jsou dvě, dračice jedny :D
DJ Vlado…tiež to tak vidím, snáď neohluchol Spirit…ešte by mohol postaviť slepcov voči Lole a zamiešať tým karty…
Já upřímně nějak nechápu co vám vadí na tom Relichovi :D Byl sem na natáčení a zpíval dost dobře v tý televizi to vyznělo trochu hůř, ale stejně se mi to nezdálo tak špatný jak tady píšete. Myslim si, že Michal David mu trochu uškodil tou přezdívkou, ale aspoň je zaškatulkovanej. mě se třeba včerejší výkon Jakuba zdál umečenej asi 10000x než markův VNS. Na jejich souboj s barborou H. jsem zvědavej, doufám, že si Bára odpustí to podivný gestikulování.
@dejv: Kombinace mečení a Biebera je pro mě stejně smrtící jako kombinace hajlování a kšiltovky na stranu :-D Nicméně souhlasím, že Jakub byl včera ještě mnohem umečenější než Marek.
@DJ Vlado: Ondra byl lepší, ale jeho verze pink je hodně vyladěná. když se podíváš na 5. díl VNS tak ze začátku je sestřih z minulýho dílu a tam mu to jaksi zapomněli poupravit ;). Určitě se na to podívejte. Nicméně včera válcoval nebo měl být aspoň ukraden. A koukám, že jsem jedinej Markův fanoušek tady :D Myslím si, že VNS nebyl sto procentní má něco v rukávu a když to vytáhne, tak klidně poradí Barboru H. Vím, že seš její zastánce, ale nepříjde mi jako kvalitní zpěvačka. “Její“ verze toxic mě nezaujala.
@dejv: Tak toho jsem si včera nevšiml, ještě se na to schválně podívám :-)
Nějaký velký zastánce Báry H. nejsem, mám ji až v širším okruhu favoritů. Není to dokonalá zpěvačka, ale její hlas i projev má něco do sebe. Oproti tomu Marek pro mě ztělesňuje něco, co v pop-music nemusím natolik, že ani kdyby zpíval jako Caruso, tak se jeho fanouškem nestanu. Ale proti gustu žádný dišputát :-)
@DJ Vlado: Chápu, na to sedí pořekadlo 100 lidí, 100 chutí :). Včera sis toho ani všimnout nemohl. bylo to vysílaný v pátém díle výběrů na slepo. Ale určitě se na to koukni ;)
Co napsat k vyřazení Ondry? Vůbec mě to nepřekvapilo ale absolutně to nechápu. WTF? Ondra byl o několik tříd lepší zpěvák než Jakub a to nejen v tomto souboji ale i celkově. Ondra byl ze všech chlapů v Hlasu suverénně nejlepší. Kdyby o tom rozhodovali diváci tak by postoupil Ondra, ve všech anketách Jakuba zcela suverénně válcoval. Že není Ondra pohledný? Co já bych dal za to kdybych vypadal jako on! Jsem naprosto přesvědčený že holkám se Ondra líbí a možná i víc než Jakub a že by si svoje fanynky rozhodně našel. Ondra měl možná šanci to celé vyhrát ale tu šanci Jakub nemá ani omylem. Takže co k tomuhle rozhodnutí Daru a Martu sakra vedlo? U Dary bych to ještě pochopil ale Marta mě zklamala na celé čáře. Na co tam toho plyšáka budou držet když stejně nemá šanci na výhru? Co napsat k Jakubovi? Bohužel je mi ten člověk tak bytostně nesympatický že ho tam budu zkousávat jen horko těžko. Nemá pro mě žádné charisma, je nudný a nezajímavý. Jediné co má je jeho šampónovitý tuctový vzhled. Takovej buzík. Toho někde potkat tak mu akorát tak rozbiju hubu a přeberu mu holku. A co ten jeho hlas? Takový nepříjemný kňourání, jestli byl v souboji fakt podle koučů lepší Jakub tak by všichni měli jít povinně k ušnímu. A proč si Ondru neukradl Vojtek když absolutně průměrného Nesnídala který Ondrovi nesahá ani po paty si ukradl? A pro ty co píšou že díly nejdou pohromadě podle soubojů tak asi ne ale Vojtek ještě místo v týmu evidentně měl když ho Spirit s MD povzbuzovali ať si Ondru ukradne. A on to stejně neudělal. Pokud Vojtek fakt něco nehulí tak by měl asi začít protože to vypadá že na něj leze nějaká krize středního věku, v prvním Hlasu byl dobrej ale teď už je to po tomhle rozhodnutí fakt tragéd. A myslím že je větší škoda pro soutěž že přišla o Ondru a jeho další výkony než pro Ondry protože on se prosadí i bez Hlasu. Jeho vyřazení nemá absolutně žádnou logiku, prostě nemá. Nechápu koho to napadlo, kdo tohle vymyslel. Takže historie ala Hnilica se opakuje. Tolik asi mé shrnutí co si myslím o Ondrově vyřazení. Žíly si kvůli tomu trhat nebudu a Hlas jde dál. Až mi v neděli v XF vyhodí Celeste Lukáše nebo Matěje V. tak budu ještě víc namíchnutý.
@Tomáš: Tomáši, na tvůj příspěvek jsem se dneska obzvlášť těšil :-) Ovšem nezbývá mi než absolutně souhlasit. Jakub se taky u mě včera propadl do horoucích pekel, zatímco ve VNS se mi celkem líbil (i když i tam to byla houpačka a oproti podání LA druhá liga), ale to kozí mečení, které tam předváděl včera, byla čistá hrůza. Ondra převálcoval Jakuba rozdílem více než třídy, ten rozdíl byl ještě mnohem větší než u Adama a Viktora. Nejvíc mě ale Dara s Martou naštvaly tím, jak se utvrzovaly v tom, že je Ondra zklamal, což byl od nich čirý alibismus, kterým si omlouvaly své vlhnoucí kalhotky :-) A Pepa je fakt letos totálně mimo, zbytečného Nesnídala si ukradne a Ondru nechá vypadnout? A to se dá ještě předpokládat, že Jakub pošle domů i Adama :-( Ovšem jestli mi ten šampón vyřadí Lucku, tak už nebudu jen zlej, to už budu těžkej kruťas :-D
A jsem zvědavej, jestli se vyjádří yeey a jestli bude mít odvahu Jakuba po včerejším výkonu obhajovat :-D
:D :D Tomáš už nám pomalu ale jistě začíná Tomášovat ;-) Chápu vaše rozhořčení chlapci, já naštěstí můžu být nad věcí protože mě nezaujal ani jeden, nicméně Ondra byl dobře o patro výš než Jakub. Já bych si tipnul, že mezi Darou a Martou probíhá nějaký směnný obchod, něco ve stylu „ty mě Jakuba, já tobě Báru“ ;-), protože pochybuji, že by dámy jinak vždy našly shodu :D
211: S takovými lidmi jako je Jakub se zásadně nepřátelím, nemám prostě takové šampóny rád a nemám si s nimi ani co říct, je mi fakt hodně nesympatický. Ale kdyby aspoň teda zpíval dobře! Přesně tak, byl to od Dary a Marty čirý alibismus, na Ondru vůbec nepůsobila tréma a vůbec to nepokazil. Že zrovna on vyletí kvůli vzhledu když je to naopak pohlednej kluk to bych teda fakt nečekal. Byl to můj největší favorit takže mi nezbývá než přehodnotit žebříček. Myslím že už to kluk ani omylem nevyhraje a stejně jako v jedničce teď už stoprocentně vyhraje holka protože Ondra byl jedinej z chlapů kdo na to vítězství možná měl, stačilo ho pustit do živáků. Adamovi fandím ale myslím si že bohužel moc dlouho nevydrží a bůh ví jestli se vůbec dostane do živáků ( a jestli i jeho nevyřadí Jakub ). Ostatní chlapi jsou úplně bez šance ( Gajlík, Furmaník, Lebo),možná půjde dál Holomek ale toho taky moc nemusím. Takže to bude možná poprvé za všechny pěvecké show co bude moje největší favoritka holka a bude to samozřejmě Lenka Hrůzová od Spirita. Vypadnutí Ondry v Souboji je ta největší bota jakou mohli v Hlasu udělat a myslím že takovou chybu už ničím nepřekonají, ledaže by vyhodili i Lenku. :D